چطور بفهمیم حقوقی کد به کد کرده

 
helpkade
چطور بفهمیم حقوقی کد به کد کرده
چطور بفهمیم حقوقی کد به کد کرده

در بازار سرمایه ایران ممکن است هر سهم چندین سهامدار حقوقی داشته باشد. هر کدام از این سهامداران حقوقی چندین کد حقیقی هم برای معاملات خود دارند. استفاده از این کدها و نحوه خرید و فروش می‌تواند سیگنال‌های خرید یا فروش را صادر کند. در واقع، سیگنال خرید وقتی صادر می‌شود که سهامدار حقوقی با کد حقوقی خود می‌فروشد و با کد حقیقی خود خرید می‌کند.

با این حرکت سهامدار حقوقی احتمال می‌رود که برای سهم برنامه‌های خاصی داشته باشد. برای آشنایی بیشتر با معاملات کد به کد با خانه سرمایه همراه باشید.

در معاملات روزانه هنگامی که در زمان‌های خاصی، حجم معاملات به یک‌باره افزایش می‌یابد و به گونه‌ای حالت غیر نرمال به خود می‌گیرد باید به بررسی این موضوع پرداخت که آیا در معاملات کد به کد شده است یا خیر. در صفحه مربوط به هر نماد می‌توان ریز معاملات روزانه را مشاهده کرد و از این طریق فهمید که در معامله کدبه‌کد انجام شده است یا خیر. برای درک بهتر این نوع معاملات مثالی را بیان می‌کنیم: «سهم رتاپ در ۲۰ آبان ۱۳۹۳» حجم عادی سهم زیر ۱ میلیون است. در روز «۲۰ آبان» حجم معاملات به‌ شدت افزایش یافته است. برای بررسی دقیق‌تر روی تاریخ سهم دبل کلیک می‌کنیم تا مشخصات سهم در آن روز کاری نمایان شود.

همان‌طور که در تصویر می‌بینید، این حجم توسط حقوقی خریداری شده است. در ظاهر به نظر می‌رسد که حقوقی سهم از سهم حمایت کرده و برای جلوگیری از نزول بیشتر سهم اقدام به خرید و افزایش تقاضا کرده است. اما اگر اثبات شود که این حرکت کدبه‌کد است، مشخص می‌شود که بازیگردان سهم با کد حقیقی فروشنده بوده و با کد حقوقی خریدار و این احتمالا نشان از نزول سهام در روزهای بعد و سیگنال فروش است.چطور بفهمیم حقوقی کد به کد کرده

برای اثبات کد به کد روی زبانه معاملات کلیک کنید تا ریز معاملات سهم و حجم‌های غیر عادی را – که نشان دهنده معاملات بلوکی در نماد هستند نمایش دهد.

مواقعی که حجم‌های یکسان در زمان یکسان اتفاق می‌افتد، کد به کد تأیید می‌شود. توجه کنید که قبل از شروع کد به کد در معامله ۱۲۸، معاملات سهام، روال عادی خود را سپری می‌کرد. با توجه به شرایط معاملات سهم در این روز، پیش‌بینی می‌شود که سهامدار حقوقی برای سهم برنامه‌های خاصی دارد. بدون شک با این نوع کدبه‌کد هدف آن نزول سهم و خرید در قیمت‌های پایین است.

مثالی دیگر، نماد «خپارس». در اینجا به نظر می‌رسد که حقوقی سهم فروشنده بوده است و سهم را به‌ اصطلاح خالی کرده، اما داستان متفاوت است.

کد به کد کردن با حالت‌های مختلف می‌تواند انجام شود که شامل کد به کد از حقیقی به حقیقی، از حقوقی به حقیقی، از حقوقی به حقوقی و از حقیقی به حقوقی است. یکی از مهم‌ترین این حالات کدبه‌کد کردن در سهم از حقوقی به حقیقی است که معمولا با یک هدف خاص در سهم صورت می‌گیرد.

در دو حالت آخر، موقعیت حمایتی و مقاومتی سهم و همچنین نسبت‌های بین خریداران و فروشندگان اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. مثلا اگر یک حقیقی فروشنده بود و چندین نفر خریدار، درصد نزولی بودن سیگنال قدرت می‌گیرد.

یکی از مهم ترین نکات در بررسی کد به کد، بررسی حجم معاملات است، روی تابلوی هر نماد، حجم کل معاملات به تفکیک خرید و فروش حقیقی و حقوقی نشان داده می شود. در تصویر نشان داده شده که از کدام بخش در صفحه هر نماد می توانید به ریز معاملات دسترسی پیدا کنید، نکته ای که در کد به کد مهم است،

حجم ها، قیمت ها و زمان معامله است، در معاملات کد به کد حجم ها افزایش پیدا می کند و عموما شاهد حجم های مساوی با قیمت های برابر در زمان های بسیار نزدیک هستیم. حجم کل معاملات همانطور که اشاره شد در صفحه اصلی نماد به تفکیک حقیقی و حقوقی نشان داده شده است، با بررسی این داده و ریز معاملات می توانید به نوع کد به کد نیز پی ببرید.

در این بین به تعداد خریدار و فروشنده نیز دقت داشته باشید، در معاملات کد به کد، حجم بالای معاملاتی که اشاره کردیم، بین تعداد بالای کد ها اتفاق نمی افتد.

در ادامه به صورت جزئی تر به این مسئله خواهیم پرداخت:

این نوع کد به کد به معنی تغییر مالکیت سهام از کدهای حقیقی به حقوقی است. فرض کنید روی تابلو درصد بالایی از فروش مربوط به حقیقی و درصد بالایی از خرید مربوط به حقوقی بوده و وقتی به ریز معاملات نیز رجوع می کنید، حجمی برابر یا نزدیک به حجم معامله شده از فروش حقیقی به حقوقی روی تابلو، ویژگی معاملات کد به کد را دارند، بدین معنی که حجم های مساوی، قیمت های برابر و در زمان بسیار نزدیک اتفاق افتاده است. در این حالت کد به کد از حقیقی به حقوقی اتفاق افتاده است که باید در نظر داشت، این نوع از کد به کد عموما سیگنال مثبتی برای اینده سهم تلقی نمی شود.

این نوع کد به کد به معنی تغییر مالکیت سهام از کدهای حقوقی به حقیقی است. فرض کنید روی تابلو درصد بالایی از فروش مربوط به حقوقی و درصد بالایی از خرید مربوط به حقیقی بوده و وقتی به ریز معاملات نیز رجوع می کنید، حجمی برابر یا نزدیک به حجم معامله شده از فروش حقوقی به حقیقی روی تابلو، ویژگی معاملات کد به کد را دارند، بدین معنی که حجم های مساوی، قیمت های برابر و در زمان بسیار نزدیک اتفاق افتاده است. در این حالت کد به کد از حقوقی به حقیقی اتفاق افتاده است که باید در نظر داشت، این نوع از کد به کد عموما سیگنال مثبتی برای آینده سهم تلقی می شود.

همواره به یاد داشته باشید که… با توجه به اینکه کد به کد کارمزد دارد و مقداری پول از جیب بازیگردان خارج می‌شود، اینکه در سطوح حمایت یا مقاومت کد به کد صورت گرفته می‌تواند قابل اهمیت باشد. زمانی که در نمادی این نوع معامله انجام می‌شود تعداد خریدار و فروشنده نیز دستخوش تغییراتی می‌شود که نشان می‌دهد معامله بین عده‌ای خاص انجام شده است.

بنابراین هرگاه به این نتیجه رسیدید که در نمادی کدبه‌کد سهام انجام شده است حتماً معاملات سهم را رصد کنید و به دنبال یافتن سیگنال خرید یا فروش در سهم باشید. چرا که درک کد به کد سهام در معاملات می‌تواند موقعیت‌های مناسبی را برای سرمایه‌گذار ایجاد کند.

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیازات: ۳.۵ / ۵. تعداد امتیاز: ۸۱

اولین نفری باشید که به این مقاله امتیاز میدهید

سلام ممنون از هنر نمایی خلاقانه شما در آگاهی بخشی به جامعه
سوال داشتم
بفرمایید عرضه اولیه .
چگونگی خرید
چگونگی اطلاع
و هر آنچه لازم است را در آیتمهای فوق گنجاده شود
دوم بفرمایید اولویت در صف خرید یا فروش به چه شکل اعمال می گردد .
ممنون
یک مبتدی بورس
آقاخانی

سلام جناب اقای اقا خوانی اطلاعاتی شامل عرضه اولیه و صف خرید و فروش در مقالات و کلیپ های کوتاه موجود می باشد که می تواند از مطالب انها استفاده نمایید.

بسیار عالی و تخصصی ممنون.

با سلام،
ممنون از مطالب بسیار مفید و آموزنده شما،
سوال داشتم در مورد اینکه
آیا حجم خرید یک سهم، در صف خرید عرضه اولیه ها در روزهای اول معاملات بعداز عرضه اولیه، تاثیر دارد یا خیر؟

سلام ممنون مطالبتون خیلی مفید فقط سوالی داشتم
بازیگر سهم چرا باید حتما حجم های مشابهی رو واسه کد به کد انتخاب کنه واین حجم های رو هر بار تکرار کنه
مگه نمیشه هر بار برای کد به کد حجم خاصی رو خرید و فروش کنه اینجوری هم کسی نتونه کد به کد رو شناسایی کنه؟
ممنون میشم پاسخ بدید

بسیار عالی و تخصصی ممنون.

با سلام

همینطور که میدانید حقوقی ها چند کد حقیقی دارند و می توانند سهام را با کد های حقیقیشون جمع کنند و حتی به حقوقی کد به کد کنند
سوال من اینجاست . این نوع سرویس دقیقا چه پنلی هست و دقیقا چی هست ؟
همینطور که می دانید ما ۲ نوع پک سهم داریم . ۱٫ بلوکی ۲٫ عمده
ایا اون یک پنل خرید عمده هست یا مربوط به خرید بلوکی هست ؟

با تشکر

بسیار عالی تشکر از مطالب آموزنده ای که ارائه کردید.??????

سلام ووقت بخیر.
از اینکه مطالب برای شما مفید بوده است خوشحالیم.
موفق و پرسود باشید

سلام بسیار عالی

خیلی عالی ممنون

سلام خسته نباشید خیلی عالی و روان مطالب ارائه شده استچطور بفهمیم حقوقی کد به کد کرده

عالی بود

سلام تو این کد به کد معاملات پشت سر هم تو یه ثانیه با حجم یکسان باید چه تعداد موجود باشد؟ مثلا ۴ یا ۵ تا هم میشه؟ و این که میشه تو یه سهم هم بلوکی موجود باشه هم کد به کد؟

با سلام دوست عزیز
مواقعی که حجم‌های یکسان در زمان یکسان اتفاق می‌افتد، کد به کد تأیید می‌شود.

خیلی تشکر

با سلام حقیقی به حقیقی نمیتواند کد به کد یا بلوکه کند؟

با سلام دوست عزیز
کد به کد کردن با حالت‌های مختلف می‌تواند انجام شود که شامل کد به کد از حقیقی به حقیقی، از حقوقی به حقیقی، از حقوقی به حقوقی و از حقیقی به حقوقی است. یکی از مهم‌ترین این حالات کدبه‌کد کردن در سهم از حقوقی به حقیقی است که معمولا با یک هدف خاص در سهم صورت می‌گیرد.

ضمن تشکر و قدردانی بابت اموزش و محبت شما….در یک کلام بلیغ و فصیح

خواهشا… چنانچه فروش حقوقی تعداد ۳و خرید حقوقی ۳باشد.و حجم معاملات ۱۰% حقوقی فروشنده و ۱۵% و تعدادی هم در دو فاصله زمانی کد به کد شده باشد ….. جریان چه میشه
ممنون و سپاسگذار میشم راهنمایی بفرمایید… سپاس مزید

با سلام دوست عزیز
مواقعی که حجم‌های یکسان در زمان یکسان اتفاق می‌افتد، کد به کد تأیید می‌شود. توجه کنید که قبل از شروع کد به کد، معاملات سهام، روال عادی خود را سپری می‌کند

خیلی عالی بودوخیلی واضح توضیح داده بودمطالب ش خیلی اموزنده بود

سلام اگه میشه راهنمایی کنید چطور میشه فهمید یه نماد قراره کد به کد حقوقی به حقیقی بشه…کلا چطور میشه کد به کدو پیش بینی کرد

با سلام و احترام،
پیشبینی معاملات امکان پذیر نیست

مرسی که انقد خوبی :d

خدا قوت به تمامی زحمت کشان سایتتون
واقعا دمتون گرم خدا خیرتون بده بابت تمامی تلاش ها تون
انصافا قابل استفاده بود…
تشکرات فراوان
پر رزق و روزی باشید انشاالله

سلام
چطور میشه معاملات امروز رو دید؟

از طریق سایت tsetmc.ir

سلام.
آیا من به عنوان شخص حقیقی میتونم به یکی از دوستام سهمی رو کد به کد کنم؟
اگه جواب مثبته چطوری؟

با سلام و احترام
خیر، این مورد امکان‌پذیر نیست.

سلام و خدا قوت
بسیار مطالب ارزشمند و مفید فایده بود.
سپاس فراوان از به استراک گذاری چنین مطالب خوبی

ممنون استاد خیلی عالی

نظرتون در مورد شپنا و شبندر چیه

با دیدن حجم مشکوک چه زمانی میتوانیم بگوییم شروع نزول سهم است؟

با سلام دوست عزیز
حجم مشکوک به عنوان یک پارامتر برای بررسی بشتر قابل اعتنا می باشد

چطور میتوانم سهام خود را فقط به دوستم بفروشم نه شخص دیگر؟ کد به کد راه این سوال است؟

همچین چیزی ممکن نیس

سلام
توی این کد به کد کردن
مثلا زمانی که حقوقی میفروشه به حقیقی خودش بقیه هم میتونن اونو بخرن؟ یا یه جوری تنظیم و برنامه ریزی میکنن که به کس دیگه چیزی نرسه؟

با سلام دوست عزیز
امکان خرید برای همه وجود دارد

آقای سجاد سوالش چی بود، شما چی جواب دادی!!!!!
پیچوندی فکر کنم؟ درسته؟

باسلام دوست عزیز
باتشکر از دقت نظر شما پاسخ اصلاح شد.

سلام خسته نباشید وقتی حقوقی به حقیقی کد به کد می کند قرار سهم رشد کنه؟

با سلام دوست عزیز
مطلب در این پست کامل شرح داده شدهhttps://khanesarmaye.com/code-by-code/

ممنون از راهنمایی های خوبتون

عالی و مفید

سلام، اگر ناظر بورس معامله ایی رو باطل نکنه این به این معناست که اون معامله کاملا برطبق قوانین و مقررات بوده؟اخه در ربات سرخط زن زیر ۳۰۰میلی ثانیه تنظیم شده بود، ولی معامله باطل نشده بود. البته ته حساب فقط به اندازه خرید همون مقدار سهم پول بود

با سلام دوست عزیز
همانطور که میدانید طبق آیین نامه معاملات در شرکت بورس اوراق بهادار تهران، “معاملات” خرید یا فروش اوراق بهاداری می باشد که در بورس پذیرفته شده است و هر معامله زمانی قطعی میشود که به تایید بورس برسد، این جمله به این معنی است که اگر ناظر بازار مشکل یا تخلفی را در آن روز معاملاتی سهم تشخیص دهد می تواند معاملات را ابطال کند.

سلام، اگر ناظر بورس معامله ایی رو باطل نکنه این به این معناست که اون معامله کاملا برطبق قوانین و مقررات بوده؟اخه در ربات سرخط زن زیر ۳۰۰میلی ثانیه تنظیم شده بود، ولی معامله باطل نشده بود. البته ته حساب فقط به اندازه خرید همون مقدار سهم پول بود.

با سلام دوست عزیز
همانطور که میدانید طبق آیین نامه معاملات در شرکت بورس اوراق بهادار تهران، “معاملات” خرید یا فروش اوراق بهاداری می باشد که در بورس پذیرفته شده است و هر معامله زمانی قطعی میشود که به تایید بورس برسد، این جمله به این معنی است که اگر ناظر بازار مشکل یا تخلفی را در آن روز معاملاتی سهم تشخیص دهد می تواند معاملات را ابطال کند.

پس حقیقی ب حقیقی یعنی چی؟!

با سلام دوست عزیز
موقعیت حمایتی و مقاومتی سهم و همچنین نسبت‌های بین خریداران و فروشندگان اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. مثلا اگر یک حقیقی فروشنده بود و چندین نفر خریدار، درصد نزولی بودن سیگنال قدرت می‌گیرد.

من با کد خودم براخواهرم سهم خریدم،الان خودش ثبت نام کرده کد بورسی داره چجوری میتونم سهمشو انتقال بدم به کد خودش؟

باسلام دوست عزیز
به کارگزاری مراجعه کنید در صورتی که امکان نقل و انتقال وجود داشته باشد پس از بررسی انجام خواهد شد. با توجه به شرایط موجود قبل از مراجعه با پشتیبانی کارگزاری تماس بگیرید

سلام
باکد پدرم سهام خریدم می خوام سهام انتقال بدم کدخودم باید چیکار کنم؟

باسلام دوست عزیز
با کارگزاری تماس بگیرید اگر سهام قابلیت انتقال داشته باشد با مراجعه به کارگزاری انتقال صورت می گیرد

با سلام خدمت اساتید، آیا کد به کد در وضعیت صف خرید یا صف فروش هم امکان دارد؟ چونکه برای خرید با یک کد (حقیقی یا حقوقی)، بایستی قبلاً با کد دیگر (حقوقی یا حقیقی) عرضه شود و در این حالت افرادی که در صف جلوتر هستند سهام عرضه شده را خواهند خرید.لطفاً توضیح دهید با سپاس قبلی.

باسلام دوست عزیز
بهترین زمان برای انجام کد به کد، وقتی است که اولا تعداد معاملات پایین باشد و ثانیا در تابلوی معاملات، بیش ترین قیمت خرید از کم ترین قیمت فروش، حداقل ۲ ریال کم تر باشد. در این وضعیت شخص با قرار دادن اردرهای خود بین این دو قیمت، ضمن انجام معاملات کد به کد مورد نظر، در نوبت خرید یا فروش سایر خریداران قرار نخواهد گرفت و سهمی به دیگران نخواهد رسید یا سهمی از دیگران خریداری نخواهد شد.

سلام ایا سبد گردان میتونه کلاهبرداری کنه مثلا سهمارو انتقال بده یا پولشو بزنه به حساب خودش ممنون میشم راهنمایی کنید؟

باسلام دوست عزیز
سبدگردانهای قانونی تابع قوانین سازمان بورس فعالیت شفاف دارند.بک پرتفروی اختصاصی برای شما تشکیل می دهند که قابلیت رسد آن برای شما وجود دارد

سهام عدالت به نام دختر زیر ۱۸ سال من است آیا می‌توانم به سبد خودم بیاورم؟

با سلام و احترام
خیر، جابه‌جایی سهام عدالت بین دو فرد امکان‌پذیر نیست.

با سلام. در انجام معاملات اگه قیمتهای خرید ۱۰۰ و ۱۵۰ ریالی هر یک به تعداد ۱۰۰ سهم تو صف باشند، در صورت عرضه ۱۰۰۰ سهمی به قیمت ۱۰۰ ریال، خرید کدومیکی اول انجام میشه؟ خریدار ۱۰۰ ریالی یا ۱۵۰ ریالی؟ ممنون از پاسخی که ارائه خواهید نمود.

با سلام و احترام
سفارشات در ابتدا بر اساس قیمت و سپس بر مبنای زمان ثبت در سیستم در صف اجرا قرار می‌گیرند.
شرایط فوق شامل صف نیست. سفارش با قیمت بالاتر زودتر انجام می‌شود.

تصویر چهارم مقاله که اشاره به خپارس دارد اشتباه درج شده. احتمالاً باید آدرسی شبیه این باشد: https://khanesarmaye.com/AtlasNegar/uploads/2019/11/4.png

با سلام و احترام
بله درست می‌فرمایید، اصلاح می‌شود.
ممنون از دقت نظر شما.

من ی سهمی رو ی روز هم خریدم و هم فروختم، الان میگن تخلفه خرید و فروش توی ی روز، بنده چکار کنم؟؟؟

با سلام و احترام
بله بر اساس آخرین قوانین معاملاتی در بازار سهام ایران، نوسان‌گیری میان‌روزی ممنوع شده است.
راهکار مشخصی وجود ندارد. سهامی که امروز خریده‌اید را باید فردا به فروش برسانید.

ببخشید یه سوال. کد به کد حقوقی به حقیقی، به طور سنگین، آیا غیرقانونی و ظن دستکاری در معاملات محسوب نمیشه؟

باسلام دوست عزیز
اگر دیدید که در نمادی کد به کد کردن سهم از حقوقی به حقیقی اتفاق افتاده است باید در انتظار یک حرکت مثبت در سهم بود. البته ممکن است گاهی اوقات بعد از کد به کد رشد قیمت سهم بعد از چند روز اتفاق بیفتد و این نشان میدهد که برنامه برای افزایش قیمت سهم وجود دارد. زمانی که در نمادی کد به کد انجام می شود تعداد خریدار و فروشنده نیز دستخوش تغییراتی می شود که نشان می دهد معامله بین عده ای خاص انجام شده است.
بنابراین هر گاه به این نتیجه رسیدید که در نمادی کد به کد سهام انجام شده است حتما معاملات سهم را رصد کنید و به دنبال یافتن سیگنال خرید و یا فروش در سهم باشید چرا که درک کد به کد سهام در معاملات می تواند موقعیت های مناسبی را برای سرمایه گذار در بازار ایجاد کند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

کد به کد کردن سهام در معاملات یکی از روش های ساده و قابل تشخیص برای شروع یک حرکت جدید در سهم می باشد.

تهران – اقتصادبرتر – ۱۳ تیر ۹۹

به گزارش #اقتصادبرتر به نقل از سهام یاب، تابلو خوانی در بورس در سایت مدیریت فناوری بورس تهران یکی از محبوب ترین روش های معاملاتی در کنار تحلیل بنیادی و تکنیکال برای سرمایه گذاران به حساب می آید و چه بسا سرمایه گذاران زیادی از تابلو خوانی به عنوان یک روش تکمیلی برای خرید و فروش خود استفاده می کنند.

چطور بفهمیم حقوقی کد به کد کرده

👈شما می توانید با کلیک روی قسمت اطلاعات تکمیلی (فلش قرمز رنگ) در پنجره ای که باز میشود ریز معاملات (فلش سبز رنگ ) انتخاب کنید تا ریز معاملات را ببینید یا در قسمت سابقه سربرگ معاملات میتوانید ریز معاملات روزی های قبل را ببینید

📌کد به کد با دوهدف انجام میشود

🔹یا کد به کد کنندگان قصد فریب سهامداران را دارند تا بتوانند مقدار سهام مدنظرشان را به دست آورند یا در حال جابه جایی برای شروع حرکت هستند حتما حتما حتما باید از لحاظ تکنیکال تمام مباحث رو چک کنید تا بدونید کجا داره این اتفاق می افته

بعضی ها میگن اگر در زمان یکسان نباشه هم مهم نیست وبعضیا میگن حتما زمانش باید یکسان باشه در مورد حجم ها هم همونطور که میبینید از اعداد ترکیبی که جمعشون یک عدد میشه هم استفاده می‌کنند.

انواع کد به کد کردن در سهام یک شرکت به چه صورت است؟

کد به کد کردن با حالت‌های مختلف می‌تواند انجام شود که شامل کد به کد از حقیقی به حقیقی، از حقوقی به حقیقی، از حقوقی به حقوقی و از حقیقی به حقوقی است. یکی از مهم‌ترین این حالات کدبه‌کد کردن در سهم از حقوقی به حقیقی است که معمولا با یک هدف خاص در سهم صورت می‌گیرد.

سیگنال خرید: فروش با کد حقوقی و خرید با کد حقیقی

سیگنال فروش: فروش با کد حقیقی و خرید با کد حقوقی

کد به کد کردن سهام در بازار سرمایه توسط حقیقی ها و حقوقی ها انجام می شود و دلایل مختلفی می تواند داشته باشد که شامل دلایل زیر می باشد.

🔸خرید و فروش با کد حقوقی

🔹خرید و فروش با کد حقیقی

در دو حالت آخر، موقعیت حمایتی و مقاومتی سهم و همچنین نسبت‌های بین خریداران و فروشندگان اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. مثلا اگر یک حقیقی فروشنده بود و چندین نفر خریدار، درصد نزولی بودن سیگنال قدرت می‌گیرد.

معاملاتی که طی آن تعداد زیادی سهام دریک قیمت و یک مرحله معامله می شود که در نماد ۲ درج میشود مثل وبصادر۲ ،دسینا۲ و…

شرایط معاملات بلوکی :

یا حجم معاملات حداقل ۵۰ برابر حد سفارش گذاری نماد است یا ارزش معاملات حداقل بالای ۲۰ میلیارد ریال (۲میلیارد تومان است .

اگر معاملات بلوکی با قیمت #پایین تر از قیمت بازار اتفاق افتد معمولا نشونه #منفی و اگر با قیمت #بالاتر از بازار اتفاق افتد نشونه ی #مثبت تلقی میگردد

نکته: برای بررسی ورود و خروج پول به بازار باید معاملات بلوکی را از ارزش معاملات خارج کرد.

تفاوت معاملات کد به کد و بلوکی در چیست؟

🔹معاملات بلوکی کارمزد کارگزاری ندارد ولی کد به کد کارمزد دارد. به همین علت معاملات کدبه‌کد مهم‌تر از معاملات بلوکی است.

🔸کاربرد معاملات بلوکی فقط برای شاخص سازی است ولی هدف از معاملات کد به کد پیاده کردن برنامه‌های خاص است.

🔹معامله بلوکی یک معامله در یک ثانیه است ولی معاملات کد به کد چندین معامله در یک ثانیه است.

📌همواره به یاد داشته باشید که…

🔹با توجه به اینکه کد به کد کارمزد دارد و مقداری پول از جیب بازیگردان خارج می‌شود، اینکه در سطوح حمایت یا مقاومت کد به کد صورت گرفته می‌تواند قابل اهمیت باشد. زمانی که در نمادی این نوع معامله انجام می‌شود تعداد خریدار و فروشنده نیز دستخوش تغییراتی می‌شود که نشان می‌دهد معامله بین عده‌ای خاص انجام شده است. بنابراین هرگاه به این نتیجه رسیدید که در نمادی کدبه‌کد سهام انجام شده است حتماً معاملات سهم را رصد کنید و به دنبال یافتن سیگنال خرید یا فروش در سهم باشید. چرا که درک کد به کد سهام در معاملات می‌تواند موقعیت‌های مناسبی را برای سرمایه‌گذار ایجاد کند.

آموزش تابلوخوانی به زبان ساده ( ۱ )

کد بورسی

ورود به بورس | آموزش بورس

شاید خیلی به گوشمان خورده باشد که در فلان سهم شاهد کد به کد حقوقی به حقیقی هستیم و یا به صورت کلی کد به کد در سهم فلان صورت گرفته است، ولی هیچ موقع دقیقا متوجه نشدیم که معنی این جمله دقیقا چیست و کد به کد در بورس چیست و به چه کاری می آید و چگونه میتوان از آن سیگنال خرید و یا فروش گرفت؟ یا این که معاملات بلوکی چیست و چه تفاوتی با کد به کد در بورس دارد؟ یا اینکه کد به کد حقوقی به حقیقی چگونه قابل تشخیص است؟ در این مطلب قصد داریم در ابتدا عنوان کنیم که کد به کد سهام چیست و کد به کد حقوقی به حقیقی به چه معناست و همچنین راه تشخیص کد به کد در بورس را که همان فیلتر کد به کد حقوقی به حقیقی را به شما عزیزان معرفی کرده و فیلتر مربوطه را برای شما بیاوریم تا از آن استفاده کنید تا انتقال سهام از حقیقی به حقیقی و برعکس را بتوانید تشخیص دهید و قادر به شناسایی ورود پول هوشمند و کد به کد حقوقی به حقیقی هم باشید.

تشخیص کد به کد حقیقی به حقیقی بسیار آسان است و با کپی کردن فیلتر کد به کد حقوقی به حقیقی که در ادامه آورده ایم، در بخش فیلتر سایت سازمان بورس، می توانید کد به کد در تک تک سهام های بورسی را مورد بررسی قرار دهید و ورود و خروج پول هوشمند و کد به کد حقیقی به حقوقی را تشخیص دهید.

در نظر داشته باشید که منظور از کلمه‌ “کد” در اصطلاح کد به کد، همان “کد بورسی” است. همان طور که می‌ دانید امکان دارد یک شخص کنترل معاملات چند حساب بورسی را در اختیار داشته باشد و یا چند نفر که هر کدام یک کد بورسی مجزا دارند، امکان دارد روی معاملات خود با یک دیگر مشورت کرده و به صورت هماهنگ شده خرید و فروش های هدفمند را انجام دهند که در حقیقت این حالت نیز معادل این است که یک نفر کنترل چند حساب بورسی را در اختیار داشته باشد.چطور بفهمیم حقوقی کد به کد کرده

در هر کدام دو حالتی که گفته شد، فرد یا افراد مذکور قادر هستند با اردر گذاری “حجم مشخصی” روی “قیمت مشخصی” به صورت “همزمان” در “دو سمت خرید و فروش” تابلوی یک سهم، معاملاتی بین کدهای در اختیار خود انجام دهند. بهترین زمان برای انجام کد به کد، وقتی است که اولا تعداد معاملات پایین باشد و ثانیا در تابلوی معاملات، بیش ترین قیمت خرید از کم ترین قیمت فروش، حداقل ۲ ریال کم تر باشد. در این وضعیت شخص با قرار دادن اردرهای خود بین این دو قیمت، ضمن انجام معاملات کد به کد مورد نظر، در نوبت خرید یا فروش سایر خریداران قرار نخواهد گرفت و سهمی به دیگران نخواهد رسید یا سهمی از دیگران خریداری نخواهد شد!

درصورتی که تمایل دارید تا از خدمات ۲۵ درصد تخفیف کارمزد در بورس، مشاوره خرید، آموزش های رایگان بورسی و …  بهره مند شوید میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید. 

دریافت کد بورسیسریع و رایگان

هر شرکت در بازار سرمایه ایران، در کنار سهامداران عادی، سهامداران خاص خود را دارد که قادرند اشخاص حقوقی یا حقیقی باشند. این افراد که اغلب سرمایه زیادی در اختیارشان است، می‌ توانند تعیین ‌کننده میزان عرضه و تقاضا در سهم و به ‌تبع آن تعیین قیمت سهم باشند. در زمان هایی که این سهامداران با توجه به شرایط بازار تصمیم به خریداری سهم می‌ گیرند. با این کار تقاضا در سهم را زیاد کرده و پس از مدتی با سود از سهم خارج می ‌شوند و یا وقتی که اوضاع کلی بازار خوب نباشد و صف‌ های میلیونی فروش وجود داشته باشد، از سهم حمایت کرده و از کاهش ارزش آن ممانعت به عمل می آورند. معاملات به شکل “کد به کد کردن سهام” یکی از روش ‌های تشخیص شروع حرکت جدید در یک سهم است که در ادامه مفصلا به آن خواهیم پرداخت.

در خصوص با این که کد به کد در بورس چیست باید گفت که در واقع سهامداران در بازار بورس اوراق بهادار، اعم از حقیقی و حقوقی، دارای یک کد معاملاتی اند. همچنین اغلب سهامداران حقوقی چندین کد حقیقی هم برای انجام معاملات خود دارند. با استفاده از این کدها قادرند سیگنال ‌های خرید یا فروش صادر کنند که با دانش تابلو خوانی قابل ‌شناسایی هستند.

سیگنال خرید در این مواقع زمانی صادر خواهد شد که سهامدار حقوقی با کد حقوقی خود به فروش سهم اقدام کند و با کد حقیقی خود شروع به خریداری کند، در این صورت قیمت با کاهش روبرو خواهد شد. در ادامه با استفاده از کد حقوقی شروع به خرید سهم در بازار کرده تا جایی که قیمت سهم در بازار افزایش یافته و در نتیجه پس از رشد قیمت با کد حقیقی اقدام به فروش سهم خواهد کرد و به ‌این ‌ترتیب سود خوبی نصیب کد حقیقی خریدار خواهد شد. همین حالت در جهت منفی و در زمان کاهش قیمت نیز وجود دارد و می‌ تواند در عرض چند ثانیه حجم معاملات را به‌ شدت افزایش دهد.

کد به کد کردن سهام در بازار سرمایه، هم به وسیله سهامداران حقوقی و هم حقیقی صورت می پذیرد که می ‌تواند دلایل گوناگونی داشته باشد :

تابلو خوانی در بورس در سایت مدیریت فناوری بورس تهران (tsetmc.com) به ‌عنوان یکی از حائز اهمیت ‌ترین روش‌ های معاملاتی و تکمیلی در کنار آموزش تحلیل تکنیکال و تحلیل فاندامنتال می ‌تواند امکان رفتارشناسی و روان شناسی بازار را برای سرمایه گذار فراهم آورد. در معاملات روزانه، وقتی که حجم معاملات در طی زمان ‌های خاصی سریعا روند افزایشی به خود می گیرد و در واقع حالت غیر نرمال پیدا می ‌کند، امکان انجام شدن معاملات کد به کد خواهد بود. به این منظور، ریز معاملات روزانه در صفحه مربوط به هر نماد را می ‌توان مشاهده کرد.

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید:خرید و فروش حقوقی در بورس نشانه چیست؟ – استراتژی حقوقی ها در بورس

ریز معاملات روزانه‌ هر سهم در سایت tsetmc در بخش اطلاعات تکمیلی وجود دارد. برای روزهای گذشته نیز با دبل-کلیک روی رکورد روز عنوان شده در بخش سابقه‌ معاملات می ‌توان به ریز معاملات دسترسی داشت. در راستای بررسی وجود کد به کد در معاملات می بایست به دنبال چند معامله که در “یک زمان یکسان” با “حجم‌ های یکسان و زیاد” و در “قیمت یکسان” انجام شده اند، بگردید. برای مثال در تصویری که در بخش بعدی برای شما آورده ایم، یک نمونه کد به کد را مشاهده می ‌کنید. این موضوع را در خاطر داشته باشید که الگوی مطرح شده در اینجا، برای معاملات ابتدایی روز، وقتی که سهم با صف خرید یا صف فروش گشایش می ‌شود معتبر نخواهد بود، به خاطر این که غیر محتمل نیست که در این شرایط، یک فرد چند اردر حجیم ابتدای صف گذاشته باشد و از اتفاق فرد دیگری هم چند اردر حجیم معادل برای خرید یا فروش در جهت دیگر ثبت کند و الگوی مذکور شکل گیرد.

همان طور که پیش تر هم اشاره شد، کد به کد کردن به شکل های گوناگون می‌ تواند انجام شود که شامل کد به کد از حقیقی به حقیقی، از حقوقی به حقیقی، از حقوقی به حقوقی و از حقیقی به حقوقی است که در ادامه به انواع آن خواهیم پرداخت :

نکته : یکی از موارد حائز اهمیت در روانشناسی بازار که در زمان مشاهده کد به کد باید آن را در نظر داشته باشیم، نقاط حمایت و مقاومت سهم در بورس محسوب می شود. تحت شرایطی که در این نقاط کد به کد دیده شود، بسیار مهم خواهد بود و باید مورد توجه قرار گیرد.

نکته : وقتی که در نمادی کد به کد صورت می پذیرد، تعداد خریدار و فروشنده هم تغییراتی پیدا خواهد کرد که بیانگر این است که معامله بین عده ای خاص صورت پذیرفته است، لذا هر زمان به این نتیجه رسیدید که در نمادی کد به کد سهام انجام شده است، حتما معاملات سهم را رصد کنید و به دنبال یافتن سیگنال خرید و یا فروش در سهم باشید، به خاطر این که درک کد به کد سهام در معاملات می تواند موقعیت های مناسبی را برای سرمایه گذار در بازار به وجود آورد.

نکته : یکی از حائز اهمیت ترین حالت‌ های گفته شده، حالت کد به کد کردن در سهم از حقوقی به حقیقی است که باید به دقت مورد بررسی قرار گیرد.

نکته : با شناسایی کد به کدها و معاملات بلوکی به سادگی قادرید حجم هایی که به صورت صوری در بازار ایجاد می شود را تشخیص دهید و با دید باز معاملات خود را انجام دهید.

مثال : همان طور که در تصویر زیر می بینید، در سهم وتوکا در تاریخ، روز و ساعت فوق، حجم های مشکوکی به صورت کد به کد با قیمتی یکسان و در ساعتی یکسان جابجا شده است که نشان دهنده کد به کد در سهم وتوکا است.

سفارشی که برای فروش یا خرید قسمت بزرگی از یک نوع اوراق بهادار مانند سهام یک شرکت بدون محدودیت حجم و قیمت ثبت می‌ گردد، معامله بلوکی نام دارد. معاملات بلوکی شامل تعداد زیادی از سهام یا اوراق مشارکت است که با یک قیمت از پیش مشخص شده بین طرفین خریدار و فروشنده خارج از بازارهای بورس یا فرابورس، به منظور کاهش تاثیر همچین معامله بزرگی بر قیمت جاری سهام در بازار صورت می پذیرد.

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید:خروج پول هوشمند در بورس – نشانه های خروج پول از بازار بورس

برای شرکت های بورسی وقتی معامله بلوکی صورت می پذیرد که حجم معاملات سهام یا حق تقدم سهام ۵۰ برابر محدودیت حجم هر سفارش در بازار باشد و یا معاملاتی که ارزش معامله آن بیشتر از ۲ میلیارد تومان باشد. این معاملات اغلب در زمان معاملات بازار و با شرایط بازار عادی انجام می گردد، یعنی سهم در دامنه مجاز خود مورد معامله قرار می گیرد.

(l18)[(l18).length-1]==2

ورود پول هوشمند و کد به کد حقوقی به حقیقی :

(tvol)>(([ih][0].QTotTran5J+[ih][1].QTotTran5J+[ih][2].QTotTran5J+[ih][3].QTotTran5J+[ih][4].QTotTran5J+[ih][5].QTotTran5J+[ih][6].QTotTran5J+[ih][7].QTotTran5J+[ih][8].QTotTran5J+[ih][9].QTotTran5J+[ih][10].QTotTran5J+[ih][11].QTotTran5J+[ih][12].QTotTran5J+[ih][13].QTotTran5J+[ih][14].QTotTran5J+[ih][15].QTotTran5J+[ih][16].QTotTran5J+[ih][17].QTotTran5J+[ih][18].QTotTran5J+[ih][19].QTotTran5J+[ih][20].QTotTran5J+[ih][21].QTotTran5J+[ih][22].QTotTran5J+[ih][23].QTotTran5J+[ih][24].QTotTran5J+[ih][25].QTotTran5J+[ih][26].QTotTran5J+[ih][27].QTotTran5J+[ih][28].QTotTran5J+[ih][29].QTotTran5J)/30)&&((ct).Buy_I_Volume/(ct).Buy_CountI)>=((ct).Sell_I_Volume/(ct).Sell_CountI)&&(pl)>=(pc)&&(plp)>0&&(ct).Buy_I_Volume>0.5*(tvol)&&(ct).Sell_N_Volume>0.5*(tvol)

خروج پول هوشمند و کد به کد حقیقی به حقوقی :

(tvol)>(([ih][0].QTotTran5J+[ih][1].QTotTran5J+[ih][2].QTotTran5J+[ih][3].QTotTran5J+[ih][4].QTotTran5J+[ih][5].QTotTran5J+[ih][6].QTotTran5J+[ih][7].QTotTran5J+[ih][8].QTotTran5J+[ih][9].QTotTran5J+[ih][10].QTotTran5J+[ih][11].QTotTran5J+[ih][12].QTotTran5J+[ih][13].QTotTran5J+[ih][14].QTotTran5J+[ih][15].QTotTran5J+[ih][16].QTotTran5J+[ih][17].QTotTran5J+[ih][18].QTotTran5J+[ih][19].QTotTran5J+[ih][20].QTotTran5J+[ih][21].QTotTran5J+[ih][22].QTotTran5J+[ih][23].QTotTran5J+[ih][24].QTotTran5J+[ih][25].QTotTran5J+[ih][26].QTotTran5J+[ih][27].QTotTran5J+[ih][28].QTotTran5J+[ih][29].QTotTran5J)/30)&&((ct).Buy_I_Volume/(ct).Buy_CountI)<((ct).Sell_I_Volume/(ct).Sell_CountI)&&(pl)<=(pc)&&(plp)0.5*(tvol)&&(ct).Sell_I_Volume>0.5*(tvol)

ورود پول و کد به کد حقوقی به حقیقی :

(tvol)>([ih][0].QTotTran5J+[ih][1].QTotTran5J+[ih][2].QTotTran5J+[ih][3].QTotTran5J+[ih][4].QTotTran5J+[ih][5].QTotTran5J+[ih][6].QTotTran5J+[ih][7].QTotTran5J+[ih][8].QTotTran5J+[ih][9].QTotTran5J+[ih][10].QTotTran5J+[ih][11].QTotTran5J+[ih][12].QTotTran5J+[ih][13].QTotTran5J+[ih][14].QTotTran5J+[ih][15].QTotTran5J+[ih][16].QTotTran5J+[ih][17].QTotTran5J+[ih][18].QTotTran5J+[ih][19].QTotTran5J+[ih][20].QTotTran5J+[ih][21].QTotTran5J+[ih][22].QTotTran5J+[ih][23].QTotTran5J+[ih][24].QTotTran5J+[ih][25].QTotTran5J+[ih][26].QTotTran5J+[ih][27].QTotTran5J+[ih][28].QTotTran5J+[ih][29].QTotTran5J)/30&&((ct).Buy_I_Volume/(ct).Buy_CountI)>=((ct).Sell_I_Volume/(ct).Sell_CountI)&&(ct).Buy_I_Volume>0.5*(tvol)&&(ct).Sell_N_Volume>0.5*(tvol)

در انتها باید گفت که شناسایی به‌ موقع معاملات کد به کد در بورس در کنار این موضوع که از گمراهی سهامداران و به طبع آن از ضرر و زیان جلوگیری می کند، می ‌تواند سیگنال ‌های خرید یا فروش در یک سهم مناسب را مشخص کند که این مهم با داشتن دانش تابلو خوانی در بورس عملی خواهد بود.

وقتی که در نمادی معامله کد به کد انجام شود، تعداد خریدار و فروشنده نیز تغییر کرده و معمولا افزایش پیدا خواهد کرد که بیانگر این است که معامله میان عده‌ ای خاص انجام شده و درک درست این موضوع می ‌تواند موقعیت‌ های مناسبی را برای سرمایه ‌گذار در بازار رقم بزند. به دنبال آن، مدیریت سرمایه مناسب هم می ‌تواند ضامن بقا و ماندگاری سرمایه گذار در بازار بورس باشد، لذا پیشنهاد داریم تا از این مباحث به‌ عنوان اصول اساسی موفقیت در بازار استفاده کنید.

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید:بهترین فیلترهای نوسان گیری در بورس

در این مطلب سعی شد هر چیزی که در خصوص با کد به کد در بورس باید بدانید را خدمت شما عزیزان عرض کنیم. همچنین فیلتر کد به کد حقوقی به حقیقی و فیلتری که ورود پول هوشمند و کد به کد حقوقی به حقیقی را نشان دهد را هم در راستای تشخیص کد به کد در بورس به شما عزیزان گفتیم تا از آن استفاده کنید و نهایت لذت و سود را از معاملات خود ببرید. الآن دیگر میدانید که کد به کد در بورس چیست و چه انواعی دارد و چرا انجام می شود و این برای ما باعث افتخار است.

امیدوارم از این مقاله آموزشی رایگان نهایت استفاده رو برده باشید. هر گونه سوال و یا ابهامی در خصوص با کد به کد در بورس داشتید، از بخش ارسال دیدگاه ها و نظرات با ما به اشتراک بگذارید تا در فرصت مناسب پاسخ تمامی عزیزان داده شود.

من خیلی توی سایتها گشته بودم .همه کپی هم و ناقص بودن . اینجا بهترین و ساده ترین و کامل ترین مطلب رو نوشتید . سپاسگزارمچطور بفهمیم حقوقی کد به کد کرده

سلام بسیار متشکرم
این خطا رو میده باید چه کار کنم ؟
TypeError: mw.InstHistory[row.inscode] is undefined

بسیار عالی بود جامع وکامل .

سلام ی سوال داشتم
بعضی وقت ها میشه ک تو سهم کد ب کد سنگین میشه دو روزم سهم مثبته اما یهو سهم منفی میشه واسه چن روز و ناگهانی میره بالا
چطور باید بفهمیم ک خروج نزنیم یا بازیگر خارج نشده؟
مثلا غشاذر تاریخ ۱۲/۱۲/۹۸ کد ب کد داشته و سهم دو روزم صف خرید بوده اما چن روز در جا زده و ناگهانی رفته بالا چطور باید بفهمیم و ناامید نشیم از کد ب کد و همراه سهم بمونیم؟

قسمت حجم ها رو چک کنید اگه حجم های زیادی خورده باشه یعنی خارج شده اگه نخورده باشه خارج نشده

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

فرستادن دیدگاه

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

هر شرکت در بازار سرمایه ایران، علاوه بر سهامداران عادی، سهامداران خاص خود را دارد که می‌توانند حقوقی یا حقیقی باشند. این افراد که معمولاً سرمایه زیادی در دست دارند، می‌توانند تعیین‌کننده میزان عرضه و تقاضا در سهم و به‌تبع آن تعیین قیمت سهم باشند. در مواقعی، این سهامداران با توجه به شرایط بازار تصمیم به خریداری سهم می‌گیرند.

با این کار تقاضا در سهم را افزایش داده و پس از مدتی با سود از سهم خارج می‌شوند و یا زمانی که اوضاع کلی بازار خوب نباشد و صف‌های میلیونی فروش وجود داشته باشد، از سهم حمایت کرده و از کاهش ارزش آن جلوگیری می‌کنند. معاملات به شکل «کد به کد کردن سهام» یکی از روش‌های تشخیص شروع حرکت جدید در یک سهم است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

سهامداران در بازار بورس اوراق بهادار، اعم از حقیقی و حقوقی، دارای یک کد معاملاتی هستند. علاوه بر آن معمولاً سهامداران حقوقی چندین کد حقیقی هم برای انجام معاملات خود دارند. با استفاده از این کدها می‌توانند سیگنال‌های خرید یا فروش صادر کنند که با دانش تابلو خوانی قابل‌تشخیص هستند. سیگنال خرید در این مواقع وقتی صادر می‌شود که سهامدار حقوقی با کد حقوقی خود شروع به فروش سهم می‌کند و با کد حقیقی خود شروع به خرید می‌کند در این صورت قیمت افت می‌کند. سپس با استفاده از کد حقوقی شروع به خرید سهم در بازار کرده تا جایی که قیمت سهم در بازار افزایش یافته و در نهایت بعد از رشد قیمت با کد حقیقی اقدام به فروش سهم می‌کند و به‌این‌ترتیب سود خوبی نصیب کد حقیقی خریدار می‌شود. همین حالت در جهت منفی و در هنگام کاهش قیمت نیز وجود دارد و می‌تواند در عرض چند ثانیه حجم معاملات را به‌شدت افزایش دهد.

کد به کد کردن سهام در بازار سرمایه، هم توسط سهامداران حقوقی و هم حقیقی انجام می‌شود که می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد: جابجایی سهم برای شروع یک حرکت مثبت در سهم (قرارگیری سهم در کف حمایتی مهم) و یا حرکت منفی در سهم (قرارگیری سهم در یک مقاومت سنگین و مهم).

 فریب خریداران و فروشندگان و گمراهی آن‌ها در تابلو خوانیچطور بفهمیم حقوقی کد به کد کرده

تابلو خوانی بورس در سایت مدیریت فناوری بورس تهران (tsetmc.com) به‌عنوان یکی از مهم‌ترین روش‌های معاملاتی و تکمیلی در کنار تحلیل های بنیادی و تکنیکال، می‌تواند امکان رفتارشناسی و روانشناسی بازار را برای سرمایه گذار فراهم آورد. در معاملات روزانه، هنگامی که حجم معاملات در طی زمان‌های خاصی به‌سرعت افزایش می‌یابد و حالت غیر نرمال پیدا می‌کند، امکان انجام شدن معاملات کد به کد وجود دارد. برای این منظور، ریز معاملات روزانه در صفحه مربوط به هر نماد را می‌توان مشاهده کرد.

یک سهم خاص را که معاملات آن به‌صورت ناگهانی بسیار افزایش یافته در نظر می‌گیریم.

همان‌طور که در تصویر زیر می‌بینیم، در زمان مشخص و روی یک قیمت مشخص کد به کد انجام شده و پیش‌بینی می‌شود که سهامدار حقوقی برای سهم برنامه‌ی خاصی دارد. مسلماً با این نوع کد به کد، هدف آن نزول سهم و خرید در قیمت‌های پایین است.

کد به کد کردن به صورت‌های مختلف می‌تواند انجام شود که شامل کد به کد از حقیقی به حقیقی، از حقوقی به حقیقی، از حقوقی به حقوقی و از حقیقی به حقوقی است. سیگنال خرید: فروش با کد حقوقی و خرید با کد حقیقی در محدوده‌های حمایتی (هدف حرکت رو به رشد در سهم). سیگنال فروش: فروش با کد حقیقی و خرید با کد حقوقی در محدوده‌های مقاومتی (هدف خالی کردن و فروش سهم). خرید و فروش با کد حقوقی (اهمیت موقعیت حمایتی سهم). خرید و فروش با کد حقیقی (اهمیت موقعیت مقاومتی سهم).

موقعیت حمایتی موقعیتی است که انتظار می‌رود افت قیمت متوقف شده و ریزش بیشتری رخ ندهد. موقعیت مقاومتی موقعیتی است که انتظار می‌رود عرضه زیاد شود و به‌عنوان سد مقاومتی در برابر پیشروی سهم قرار گیرد.

یکی از مهم‌ترین حالت‌های قیدشده حالت کد به کد کردن در سهم از حقوقی به حقیقی است.

معامله بلوکی مشمول کارمزد کارگزاری نمی‌شود، درحالی‌که معامله کد به کد کارمزد دارد. به همین علت معامله کد به کد مهم‌تر از معامله بلوکی است.

کاربرد معامله بلوکی صرفاً شاخص سازی یا جابه‌جایی سهم بین دو حقوقی بزرگ است، ولی هدف معامله کد به کد پیاده کردن برنامه‌های خاص است. گاهی شاخص کل روزانه منفی است به‌این‌ترتیب در برخی از نمادهای بازار ممکن است معامله بلوکی انجام شود. این معاملات به‌منظور مثبت کردن شاخص کل و یا کم کردن اثر منفی شاخص کل انجام می‌شود؛ بنابراین باید معاملات بلوکی را هر روز بررسی کرد چراکه ممکن است شاخص کل مثبت باشد و به‌اشتباه فکر کرد که بازار هم مثبت است درصورتی‌که بسیاری از نمادهای بازار منفی بوده و تنها معاملات بلوکی در یک سهم موجب رشد شاخص شده است.

معامله بلوکی یک معامله در یک ثانیه است ولی معامله کد به کد چندین معامله با قیمت و حجم واحد در یک ثانیه است. در مقابل نمادی که معاملات بلوکی داشته باشد عدد ۲، ۳ یا ۴ قرار می‌گیرد. تصویر زیر مربوط به یک معامله بلوکی است.

تشخیص به‌موقع معاملات کد به کد در بورس علاوه بر آن‌که از گمراهی سهامداران و به طبع آن از ضرر و زیان جلوگیری می‌کند، می‌تواند سیگنال‌های خرید یا فروش در یک سهم مناسب را نشان دهد که این مهم با داشتن دانش تابلو خوانی عملی است. هنگامی‌که در نمادی معامله کد به کد صورت پذیرد، تعداد خریدار و فروشنده نیز دستخوش تغییراتی می‌شود که نشان می‌دهد معامله بین عده‌ای خاص انجام شده و درک درست این موضوع می‌تواند موقعیت‌های مناسبی را برای سرمایه‌گذار در بازار ایجاد کند. به دنبال آن، مدیریت سرمایه مناسب هم می‌تواند ضامن بقا و ماندگاری سرمایه گذار در بازار بورس باشد؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود از این مباحث به‌عنوان اصول اساسی موفقیت در بازار استفاده شود.

بسیار عالی بود ممنونم

دستتون درد نکنه واقعا

بسیار عالی

بسیار بسار مفید ممنون

عالی بود

سلام
مطلب خوبی بودممنونم اگر امکان پذیر است این مطالب توسط کارشناسان باشگاه بیشتر توضیح داده شود واز طریق ایمیل در اختیار اعضاء باشگاه قرار گیرد.

ممنون از مطلب خوبتون. لطفا در مورد میانگین کم کردن هم مطلبی بگذارید

عالی بود

عالی بود ممنون

گفتن نکاتی از این دست که از گمراه شدن سرمایه گذار جلوگیری میکند واقعاً سودمند است.

مطلب بسیارعالی وکاربردی بود

عالی بود

عالی و کاربردی-بسیار ممنون

بنده هم موافقم.

پس کد به کد رو از سابقه و معاملات میشه فهمید ،ممنون

سلام. یه سوال در مورد همفکران داشتم، چطور از طریق باشگاه بخواهیم بسته بخریم تخفیف داریم ولی از طریق سایت همفکران هیچ تخفیفی نداره که هیچ قیمتش هم بالاتره!؟
یعنی الان من باید صبر کنم اعتبار باشگاهم به مبلغی برسه که بتونم از طریق باشگاه خرید کنم و تخفیف داشته باشم؟

سلام دوست عزیز
برای خرید بسته های مشاوره ای -تحلیلی همفکران از طریق سایت بآشگاه به بخش خدمات بآَشگاه مراجعه نمائید و در صورت داشتن وجه نقد کافی در حساب بآشگاه خود می توانید بسته های مشاوره ای -تحلیلی همفکران را خریداری نمائید.

با سلام
سلام وقت بخیر

بازهم مثل همیشه عالی و آموزنده بود موفق و موید باشید

با سلام
سلام دوستان عزیز در کارگزاری آگاه

بازهم مثل همیشه عالی و آموزنده بود موفق و موید باشید
امیدوارم همچنان مطالب آموزنده در اختیار دوستان قرار دهید

با تشکر

بسیار عالی بود. من همیشه در هنگام خرید سهم به درصد خرید و فروش حقیقی و حقوقی توجه میکنم، اما نمی دونستم همچین داستان پیچیده ای پشت اون هست.

بسیار اموزنده بود،لطفا در مورد تکنیک های تشخیص معاملات کد ب کد در تابلو خوانی مطلب بگذارید.ممنونچطور بفهمیم حقوقی کد به کد کرده

کلاس اموزشی انلاین فقط برای اموزش روش کد به کد با چندین مورد نمونه انجام شده برگزار کنید

ممنون از مطلب قابل توجه تون. ولی کاش در مورد اون تصویری که گذاشتید با اعداد، بیشتر توضیح می دادی تا ابهامی باقی نمونه

با تشکر، بسیار مفید بود

با سلام، و عرض تشکر لطفا اگر ممکن هست آموزش تابلو خوانی بورس را به صورت مجازی یا غیر حضوری از طریق وب یا گوشی فراهم آورید.

سلام. تشکر میکنم. ممنون میشم یه سری مطلب در مورد آموزش تابلوخوانی بگذارید. ممنون

با سلام و خسته نباشید
ضمن تشکر و قدر دانی از اطلاعات مفیدی که در اختیارمون قرار میدید🌷🙏
ممنون میشم تایلو خوانی رو هم تو آموزشهای مجازیتون بگذارید تا کمک بیشتری از آموزشهای بسیار مفیدتون نصیب ماهم بشه.
باتشکرات بی شائبه🌷🙏☺

عالی و مفید بود

مطالب آموزشی مثل این واقعا لازکه برای تازه واردها

شاهکاره و مطالب آن برای افراد علاقه مند نقشه راه است

یه سوال: هر شخص حقوقی میتونه چندتا کد حقیقی و حقوقی داشته باشه ؟

سلام دوست عزیز
هر فرد حقیقی و هر فرد حقوقی (شرکت ها، موسسات، سازمان‌ها) می‌تواند با ارائه مدارک برای دریافت کد معاملات بورس و فرابورس اقدام کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر به مطلب کد بورسی چیست؟ چگونه کد بورس دریافت کنیم؟ مراجعه بفرمائید.

باسلام
واقعا تابلو خانی یکی از قسمت های مهم خرید وفروش در بورس می باشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.


کد کپچا
*
عدد را وارد کنید:

مرا با ایمیل از دیدگاه های آتی این نوشته مطلع کن. همچنین می توانید بدون ارسال دیدگاه مشترک شوید.

دفتر مرکزی: تهران- خیابان نلسون ماندلا(آفریقا)- بالاتر از میرداماد- بن بست پیروز – پلاک 13

مدرسه بورسی: خیابان ولیعصر- بالاتر از میدان ونک- خیابان خدامی- بن بست لیلا- پلاک 7

معرفی کتاب های کاربردی در بورس خرید کتاب های مفید بورس برای اموزش و سپس ورود به بازار سرمایه یکی از مهم ترین و اصلی ترین موضوعات فعالیت در این

کتاب به بورس خوش آمدید : کتابی با رویکرد تحلیل بنیادی کاربردی در بورس + ورود به بازار سرمایه تا به امروز کتاب‌های فراوانی در حوزه آموزش ورود به بورس

آموزش تصویری تابلو خوانی در بورس تهران ویدئو آموزشی تابلو خوانی در بورس تهران از مجموعه آموزش های ویدئویی می باشد که در کلاس های آموزش تابلو خوانی در بورس

کاربرد سهام شناور آزاد کاربرد سهام شناور آزاد در بازار سرمایه ایران عمدتا مربوط به نوسان گیری می باشد چرا که میزان سهام شناور شرکت نشان دهنده رفتار قیمتی سهم

مصاحبه بیل ویلیامز اسطوره بازارهای مالی مصاحبه بیل ویلیامز یکی از خواندنی ترین مصاحبه ها می باشد که بیشتر در خصوص ترید او می باشد. اینکه چه فعالیت هایی درچطور بفهمیم حقوقی کد به کد کرده

گزارش بازار بورس : بازار نوسانی کلیه اطلاعات داده شده در این بخش صرفا یک گزارش از عملکرد بازار سرمایه در تاریخ 9 دی ماه بوده و نباید تحت هیچ

مرحله پیش گشایش در بورس مرحله پیش گشایش در بورس تهران در حال حاضر از ساعت 8:45 تا ساعت 9 می باشد به گونه ای که بعد از ساعت 8:45

گزارش بازار بورس به تاریخ شنیه 6 دی کلیه اطلاعات داده شده در این بخش صرفا یک گزارش از عملکرد بازار سرمایه در تاریخ 6 دی ماه بوده و نباید

نام کاربری یا ایمیل *

رمز عبور *

ورود

 

 

 

 

 

—————————————————————————————————

 

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

سلام بعنوان نمونه من امروز 96/11/23 در نماد سمگا متوجه جابجايي 27 ميليون سهم در قيمت 196 تومان توسط حقوقي ها شدم.اين چه معني مي تواند داشته باشد؟؟ تشكر

سلام درسته. در پایان بازار در نماد سمگا به تعداد 27 میلیون برگ سهم کد به کد انجام شده است و باید دید این کد به کد به برگزاری مجمع ارتباط دارد یا خیر. ممکن است یک جا به جایی ساده در سهم باشد.

ایا معامله باید فقط در زمان قیمت و حجم های برابری انجام شود که بهش کد به کد بگیم؟

سلام

بله. همانطور که در متن توضیح داده شده است یک سمت عرضه و یک سمت تقاضا وجود داررد که معامله بین آنها انجام می شود

سلام. امروز کروی کد به کد شد ؟ خوبه یا بده؟

سلام

در خصوص کد به کد شدن در همین مقاله توضیحات کامل نوشته شده است

سلام استاد؛ با اینکار آیا کد حقوقی فروشنده به کدهای حقیقی، دچار زیان نمیشود؟ چون درقیمت پایین فروخته و مجددا پس از رشد در بالاتر خریده ؟؟

سلام

معمولا کد های حقوقی در این حالت زیان میکنند. چون سود و زیان این کدها مشکلی برای کسی ایجاد نمیکند

سلام میشه لطفا کد به کد در جهت منفی و در هنگام کاهش قیمت سهم رو هم توضیح بدید گه به چه صورت است؟ممنون

سلام

زمانی که سرمایه گذار حقیقی دارای سهم باشه و وابسته به یک شرکت حقوقی، ممکنه برای فروش سهم در تعداد بالا اقدام به فروش سهم و خرید از کد حقوقی کنه

سلام استاد وقتتون بخیر,میشه توضیح بدین که چطور در زمان انتقال کد حقوقی به حقیقی علی رغم ضرر حقوقی میفرمایید تاثیری نداره,مگه حقوقی ضرر نمیکنه؟؟؟!!!چطور بفهمیم حقوقی کد به کد کرده

سلام

بله ضرر میکنه

سلام آیا این یک نوع خیانت در حق سرمایه گذاران در موسسه حقوقی مثل صندوق و… نیست؟! یعنی ارزان سهام رو میفروشن به خودشون البته به کد حقیقی خودشون و بعد از طریق کد حقیقی گرام میفروشن و کلی سود میکنند ولی به سرمایه گذارها چیزی نمیدن. درسته؟!

سلام

از این بازی ها هم معمولا دارند.

بازار غیر کارا به همین مفهوم است

سلام ببخشید عکسی که واسه نشون دادن کد به کد گذاشتین نشون داده نمیشه

سلام

چک میکنم حتما

سلام استاد اگر دو نفر با هم توافقی کد به کد کنند تا به منافع برسند مثلا قیمت سهمو بالاببرند یا پایین بیاورند و فقط پول کارگزاری بدهند آیا این کار صحیح و قانونی هست و پول حاصله حلال هست؟

سلام

والا در خصوص شرعی بودن این کار نظری ندارم. در تخصص من نیست

از نظر قانون چطور یعنی اگر کسانی که این گونه معامله می کنند از نظر سازمان بورس تخلف کرده اند یا خیر؟

استاد عزیزم از نظر قانون چطور یعنی اگر کسانی که این گونه معامله می کنند از نظر سازمان بورس تخلف کرده اند یا خیر؟

سلام

خیر تخلفی نیست

سلام استاد 17 بهمن در های وب کلی 100 هزارتایی در ساعت 9 فروخته شد این کد به کد بوده یا عرضه کردن حقوقی بوده؟ آیا این درسته اگه صبح باشه کد به کد سیگنال خریده ولی آخر وقت باشه سیگنال فروش؟ سپاس✋

سلام

در خصوص های وب باید چک کنم

در خصوص کد به کد در متن توضیح دادم که کد به کد از سمت حقوقی به حقیقی میتونه یه سیگنال باشه

سلام 1397/12/06 وتوصا حقوقی به حقیقی داشت تقریبا رو حمایت بود چه نشونه ای میتونه داشته باشه

سلام

در متن توضیح داده شده که هر یک از جا به جایی ها به چه مفهوم هست ولی حقوقی به حقیقی میتونه جذاب تر باشه. بهتر هست که سهم رو رصد کنید. هر جا به جایی نمیتونه نشون دهنده بازی برای سهم باشه

با سلام من می خواهم از مطالب خوب شما تشکر کنم

سلام

ممنونم

سلام،کد به کد در ساعتهای مچینگ میتونه اتفاق بیافته؟

سلام

میتونه اتفاق بیوفته ولی معمولا زمان هایی هست که صف خرید و یا صف فروشی در بازار وجود ندارد.

خوب و آموزنده بود ممنون

سلام

ممنونم

ممنون استاد/

سلام

ارادت

سلام .چطور میتونیم قبل از کد ب کد شدن یک سهم متوجه بشیم که سهم قرار هست در اینده کد ب کد کند؟علایم ونشانه های قبل از کد به کد چیه؟

سلام

نشانه ای نیست

مگر اینکه اطلاع داشته باشید از طرف های کد به کد کننده

بهترین ایده برای فیلتر نوشتن در مورد کد به کد حقوقی به حقیقی چیه؟سپاس

ايده اي نيست فيلتر رو ياد بگيريد و بنويسيد

با تشکر

سلام

ممنون از شما

مرسی از شما فقط من از روی عکس دارو البرز متوجه نشدم که چجوری کد به کد از حقوقی به حقیقی اتفاق افتاده؟

سلام

در هنگامی که کد به کد صورت میگیرد در نمودار صفحه نماد که حجم را از ساعت 9 تا 12:30 نشان میدهد قابل مشاهده است. معمولا کد به کد چون با حجم بالا است نوار ابی رنگ مسطتطیل شکل بلندتر از بقیه نوارها است و به همین دلیل میتوان متوجه شد

سلام.نوار آبی رنگ که فرمودین، در تصویر مشخص نیست

با سلام آنجایی که به صورت نمودار در نماد شرکت به صورت روزانه مشخص شده است. نمودار را بزرگ کنید تا نوارهای آبی رنگ را مشاهده کنید.

سلام.کد ب کد حقوقی ب حقیقی درسقف قیمتی میتونه نشانه چی باشه با توجه که الان بیشتر سهام دارن سقف های قبلی رو میشکنن؟ آیا روند سهام بزرگ یا کوچک در این مساله میتونن متفاوت باشند؟ با تشکر از مطالب مفیدتون.

با سلام و روز بخیر

معمولا در سقف قیمتی کد به کد از حقوقی به حقیقی کمتر اتفاق می افته ولی برعکس رو شاهد هستیم. معمولا در سهام کوچک اثر بیشتری دارد

خوب استاد الان حقوقی که از حقیقی در مقاومت می خره چی ؟ نشونه چیه؟ سهم در حال ریزش حمایت شده ؟؟

سلام

خرید در مقاومت ها دارای شرایط خاصی هست که باید با هم بررسی شود. در یک مقاله ای ابن موضوع را توضیح دادم

سلام.از کجا بدونیم کد به کد از کدام نوع است؟ مثلا حقیقی به حقوقیه یا حقوقی به حقیقی

با سلام

در صفحه نماد مشخص شده است. در قسمت حقیقی ها و حقوقی ها

سلام استاد روزتون بخیر… نحوی کد به کد کردن چطوریه؟یعنی یه حقوقی چطوری باید کد به کد کنه؟نرم افزار خاصی هست یا باید به کارگزاری مراجعه کنه؟

سلام

نه در ساعت معاملات هست

قیمت رو طوری تعیین میکنند که خریدار و فروشنده قادر به معامله باشن

سلام استاد اگه دو نفر حقیقی بخوان کد به کد کنن در بازه مشخص شده میتونن انجام بدن !؟مثلا ی سهمی تو ۲۰۰۰ تومن خرید فروش میشه و بازه اون روزش ۲۲۰۰ هست ده درصد بالاتر ،ایا میشه کد به کد کنن در قیمت نزدیک ۲۲۰۰!؟

سلام

امکانش هست ولی سخت هست

درود استاد کد به کد حقوقی به حقیقی فیلتر داره؟

درود استاد کد به کد حقوقی به حقیقی فیلتر داره ؟ یا فقط از طریق دنبال کردن خرید و فروش حقوقی و حقیقی در سایت tsetmc میشه متوجه شد؟

سلام

فیلتر خاصی نداره که بشه تشخبص داد

سلام استاد ??. در خصوص مفهوم کد به کد به صورت ویدئویی . زحمت رو کم کردم و رفتم کلیپ هاتونو میبینم . انشاءالله که در مورد کد به کد ویدئو داشته باشید . یه سوال دیگه . آیا فیلتر نویسی سایت tse با فیلتر نویسی شما فرق داره . میدونم زحمت هست براتون ولی ای کاش مجموع فیلترها رو تو سایتتون بزارید ما هم استفاده کنیم. البته قصد بر راحت طلبی و تقلب نیست . چند بار فیلتر نوشتم اشتباه بود خسته شدم ?? از سپاسگزارم ???

سلام

لذتب موضوعاتی که فیلتر دارد در همان انتهای مقاله فیلتر قرار داده شده

سلام استاد از جا بفهمیم کد به کد برای فریب است یا واقعی است؟ چون مثلا در کف و میانه روند شاید کد به کد بکنند برای اینکه معامله حجم زیاد بخوره ومردم به خاطر ورود پول هوشمند سهم رو بخرند.

سلام

کد به کد کردن معمولا با یک هدف خاص صورت میگیره.

اگر برنامه هم فریب باشه قاعدتا از سمت حقوقی به یک حقیقی نیست

سلام. امروز سهام من طبق گفته سهام داران مشترکم کد به کد شد. من نمیدونستم منظور چیه که با سرچ کردن و آشنایی با سایت شما متوجه این موضوع شدم. ولی در بخش ریز معاملات نفهمیدم کی خریده کی فروخته‌ کی حقیقیه کی حقوقی؟؟ اصلا معلوم نبود کی به کیه چی به چیه ? #ودی

سلام

گفتیم که کد به کد از حقوقی به حقیقی باید باشه.

نیازی هم ندارید که بدونید چه اشخاصی هستند و ریز معاملات چقدر هست

باسلام و احترام بنده کد سهامدار دارم ولی رمزم را فراموش کردم الان نمی دانم تعداد سهامم چقدر هست. در ضمن آخرین برگه سهام که در دست دارم مربوط به سال 1393/12/16 می باشد تعدادسهام سپرده 3734 بوده است

سلام

باید با کارگزارتون صحبت کنید تا مشکل رو حل کنند.

با سلام ممنون از مطالب ارزنده بر اساس مقاله شما، من معامله امروز سمگا (21/12/1398) را چک کردم … کاملا کد به کد شدن محرز است. اما نتوانستم بفهمم که کد به کد از کدام نوع است؟ ممنوع می شوم راهنمایی بفرمایید.

سلام در صفحه معاملات نماد و در بخش حقیقی ها و حقوقی ها می توانید متوجه شوید

امروز در نماد کیمیا حقوقی در مچینگ 1200000 سهم در منفی 5 کد به کد کرد و قیمت پایانی رو اورد پایین و در بازار مثبت سهم رو منفی 5 کرد در حالی که در قیمت بالا راحت میتونست بفروشه . به نظر شما دلیلش چی بود ؟

سلام اول باید بررسی کنید که ایا واقعا کد به کد بود یا خیر.

حال باید دید از چه نوع بوده. گاهی اوقات شاید فروش سهم با حجم بالا در بازار سخت باید و به همین دلیل اقدام به کد به کد می کنند. همه شرایط رو باید بررسی کنید

باسلام و خدا قوت . استاد اول اینکه از جنابعالی بخاطر سایت خوبتون و راهنمایی هاتون که بدون هیچ ادعایی و دلسوزانه انجام میدید تشکر کنم . و امیدوارم پروردگار جزای خیر به شما و خانواده محترمتون بده . دوم اینکه استاد دلایل کد به کد کردن چیه . چرا حقوقی ها و حقیقی ها این کارو میکنن . چرا خودشون رأسا اقدام به این کار نمیکنن ؟

با سلام ممنون بخاطر مطالب خوبتان سوالی که دارم چرا کد به کد حقیقی به حقوقی نشانه خوبی نیست؟ مگه چه اتفاقی میفته؟آیا حقیقی نمیتونه سهم خودشو بفروشه حتما باید کد به کد بفروشه؟بعد از کد به کد قراره چه اتفاقی بیفته؟

با سلام

معمولا حقیقی سهمی که ارزشمند باشد را به حقوقی منتقل نمی کند

با سلام توی صف هم میشه کد به کد کرد؟ بعد توی کد به کد میان حساب مقصد رو که دریافت کننده سهم هستش چجوری مشخص میکنند؟!

سلام

کد به کد در صف امکان پذیر نیست

استاد ممنون از شما و مطالب خوبتون میخاستم بدونم وقتی کد به کد حقوقی ب حقیقی هست سهامشو انتقال مبده ب کد های حقیقیش آیا باعث نزول قیمت میشه این حرکت ؟ ؟؟ در طول حرکتی ک ب سمت بالا داره حجمی ک داره رو میفرسنه تو کد های حقیقیش جمع میشه و ب قیمت مورد نظرش رسید میاد کد به کد حقیقی حقوقی میکنه یعنی درصد خرید حقوقی خودش الکی خورده وای حقیقی های واقعی اونو خریدا تو سودش و پولش خارج میشه ؟ …….. ممنون میشم توضیحاتی بدین در خصوص رهگیری پول

سلام

کد به کد حقیقی به حقوقی مناسب است ولی برعکس خیر

سلام استاد. در سهم وساپا تاریخ ۳ خرداد ۹۹ کد به کد حقیقی به حقیقی انجام شده و سهم از صف خرید به صف فروش تبدیل شده. میخواستم بدونم آیا این نشانه شروع اصلاح در سهم هست ؟ ممنون

سلام

در بازارهای نرمال میتوان این موضوعات را بررسی کرد ولی در بازارهای هیجانی امکانش کم است

با عرض سلام و خسته نباشید چرا این معامله رو با حجم هایی که بقیه میتونن تشخیص بدن انجام میدن که مشخص بشه؟

سلام

چون با یک تعداد مشخص اقدام به معامله به نحو دیگه ای نست مگر اینکه معامله بلوکی باشه که در بازار جدایی انجام بشه

سلام و عرض ادب در کد به کد کردن از کجا بفهمیم که حقیقی به حقوقی فروخته یا حقوقی به حقیقی؟ همیشه از اعداد و ارقام تابلو مشخص نمیشه

سلام

در اطلاعات نماد نشون داده می شود.

در بخش خریئد و فروش حقیقی و حقوقی

سلام، من درک نمیکنم این قضیه رو که چرا در زمان خرید این کد حقیقی بازیگر است که از حقوقیش میخره ، اصلا چرا برای کدبه کد در زمان خرید کد حقیقی بازیگر خریدار است و چرا کد حقوقی خریدار نیست و همینطور در زمان فروش. ممنون میشم از پاسخ شما؟

سلام

معمولا حقیقی اگر قصد سفته بازی داشته باشد باید سهام از بازار بخرد

خرید سهم از بازار هم قیمت را افزایش می دهد

به همین دلیل اقدام به خرید از حقوقی میکند

خیلی ممنونم.

سوال ام اینه که بازیگر در زمان جمع کردن سهم از کدام کد خودش از مردم سهم را جمع میکند و همینطور در زمان فروش از کدام کدش شروع به فروش میکند؟

سلام

از یک کد نیست

معمولا مختلف است

سلام کد به کد معکوس یعنی چی . مثلا امروز حقیقی فروخته در شبندر و حقوقی ها خریدن این یعنی حمایت؟؟؟ یا خالی کردن سهم ؟؟ اونم بعد از ۲۵ درصد اصلاح؟؟؟

سلام

معکوس اصلا برای معامله جذاب نیست

سلام. لطفا به سوالای زیر پاسخ بدین:

۱.چه فایده ای تو کد به کد کردن برای خود حقوقی هست؟ ۲.تو کامنتا گفتین کد به کد تو صف امکان پذیر نیست، اگه حقوقی بیاد تو کف اردر بچینه و از اونور حقیقی بیاد چند میلیون سهم از صف بخره آیا کد به کد صورت نمیگیره؟!

در ضمن بعضی موقع ها حقوقی میفروشه و از طرف دیگه با “کد حقیقی خودش” به صورت خرد خرد جمع میکنه، بنابراین همیشه به دنبال اردر بزرگ و مشکوک بودن تو ریز معاملات صحیح نیست. با تشکر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

تلگرام پشتیبانی :

کانال تلگرام:

تلگرام مدیریت:

armanahmadi1

mehdiafzaliaan

mehdiafzalian

ثبت نام در دوره های آموزشی جدید

X

کتاب به بورس خوش امدید

برای سفارش کتاب کلیک کنید

ورود و ثبت نام

وبلاگ

 حقوقی های بازار سرمایه با هدف‌های خاصی از جمله جمع کردن سهم با ارزش و سودده، فریب دادن خریداران و فروشندگان و گمراهی آن‌ها در تابلو خوانی و یا جابجایی سهم برای شروع یک حرکت مثبت در سهم و یا حرکت منفی در سهم اقدام به انجام کد به کد در معاملات بورسی می‌کنند.

 

 سهام‌داران در بازار سرمایه، چه حقیقی و چه حقوقی، دارای یک کد معاملاتی می‌باشند و سهام‌داران حقوقی برای انجام معاملات خود چندین کد حقیقی دیگر دارند. اگر شما به این ترفندها آگاه باشید با استفاده از این کدها می‌توانید سیگنال‌های خرید یا فروش بگیرید. زمانی در این مواقع سیگنال خرید صادر می‌شود که سهام‌داران حقوقی با کد حقوقی خود سهم بفروشند و با کد حقیقی خود شروع به خریداری کردن سهم کنند؛ در این زمان قیمت سهم کاهش می‌یابد. بعد از کاهش قیمت سهم با کد حقوقی شروع به خرید سهم در بازار می‌کنند و این کار را ادامه می‌دهند تا جایی که قیمت سهم در بازار افزایش یابد و در آخر پس از افزایش قیمت با کد حقیقی اقدام به فروش سهم می‌کند و از این طریق سود خوبی را با استفاده از کد حقیقی به دست می آورند. همین روند در جهت منفی و در زمان کاهش قیمت هم وجود دارد و قادرند با این کار در چند ثانیه حجم معاملات را به شدت افزایش دهند.چطور بفهمیم حقوقی کد به کد کرده

 

 کد به کد کردن با حالت‌های مختلف می‌تواند انجام شود که شامل کد به کد از حقیقی به حقیقی، از حقوقی به حقیقی، از حقوقی به حقوقی و از حقیقی به حقوقی است. یکی از مهم‌ترین این حالات کد به کد کردن در سهم از حقوقی به حقیقی است که معمولا با یک هدف خاص در سهم صورت می‌گیرد.

 

خرید و فروش با کد حقوقی

خرید و فروش با کد حقیقی

 در دو حالت آخر، موقعیت حمایتی و مقاومتی سهم و همچنین نسبت های بین خریداران و فروشندگان اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. مثلا اگر یک حقیقی فروشنده بود و چندین نفر خریدار، درصد نزولی بودن سیگنال قدرت می‌گیرد.

 

 

در نظر داشته باشید که منظور از کلمه‌ “کد” در اصطلاح کد به کد، همان “کد بورسی” است. همان طور که می‌‌دانید امکان دارد یک شخص کنترل معاملات چند حساب بورسی را در اختیار داشته باشد و یا چند نفر که هر کدام یک کد بورسی مجزا دارند، امکان دارد روی معاملات خود با یک دیگر مشورت کرده و به صورت هماهنگ شده خرید و فروش‌های هدفمند را انجام دهند که در حقیقت این حالت نیز معادل این است که یک نفر کنترل چند حساب بورسی را در اختیار داشته باشد.

 در هر دو حالتی که گفته شد، فرد یا افراد مذکور قادر هستند با اردرگذاری “حجم مشخصی” روی “قیمت مشخصی” به صورت “همزمان” در “دو سمت خرید و فروش” تابلوی یک سهم، معاملاتی بین کدهای در اختیار خود انجام دهند. بهترین زمان برای انجام کد به کد، وقتی است که اولا تعداد معاملات پایین باشد و ثانیا در تابلوی معاملات، بیش‌ترین قیمت خرید از کم‌ترین قیمت فروش، حداقل ۲ ریال کم‌تر باشد. در این وضعیت شخص با قرار دادن اردرهای خود بین این دو قیمت، ضمن انجام معاملات کد به کد مورد نظر، در نوبت خرید یا فروش سایر خریداران قرار نخواهد گرفت و سهمی به دیگران نخواهد رسید یا سهمی از دیگران خریداری نخواهد شد!

 هر شرکت در بازار سرمایه ایران، در کنار سهام‌داران عادی، سهام‌داران خاص خود را دارد که قادرند اشخاص حقوقی یا حقیقی باشند. این افراد که اغلب سرمایه زیادی در اختیارشان است، می‌‌توانند تعیین ‌کننده میزان عرضه و تقاضا در سهم و به ‌تبع آن تعیین قیمت سهم باشند. در زمان‌هایی که این سهامداران با توجه به شرایط بازار تصمیم به خریداری سهم می‌گیرند، با این کار تقاضا در سهم را زیاد کرده و پس از مدتی با سود از سهم خارج می‌‌شوند و یا وقتی که اوضاع کلی بازار خوب نباشد و صف‌‌های میلیونی فروش وجود داشته باشد، از سهم حمایت کرده و از کاهش ارزش آن ممانعت به عمل می‌آورند. معاملات به شکل “کد به کد کردن سهام” یکی از روش‌های تشخیص شروع حرکت جدید در یک سهم است.

 

 ریز معاملات روزانه‌ هر سهم در سایت tsetmc در بخش اطلاعات تکمیلی وجود دارد. برای روزهای گذشته نیز با دبل-کلیک روی رکورد روز عنوان شده در بخش سابقه‌ معاملات می‌‌توان به ریز معاملات دسترسی داشت. در راستای بررسی وجود کد به کد در معاملات می‌بایست به دنبال چند معامله که در “یک زمان یکسان” با “حجم‌‌های یکسان و زیاد” و در “قیمت یکسان” انجام شده‌اند، بگردید. برای مثال در تصویری که در بخش بعدی برای شما آورده‌ایم، یک نمونه کد به کد را مشاهده می ‌کنید. این موضوع را در خاطر داشته باشید که الگوی مطرح شده در اینجا، برای معاملات ابتدایی روز، وقتی که سهم با صف خرید یا صف فروش گشایش می‌شود معتبر نخواهد بود؛ به خاطر این که غیر محتمل نیست که در این شرایط، یک فرد چند اردر حجیم ابتدای صف گذاشته باشد و از اتفاق فرد دیگری هم چند اردر حجیم معادل برای خرید یا فروش در جهت دیگر ثبت کند و الگوی مذکور شکل گیرد.

 

[aparat id=’iFdZX’]

 

 به معاملاتی که در آن حجم زیادی از سهام شرکت را معامله می‌کنند، معاملات بلوکی می‌گویند؛ این معاملات در تابلوی دیگری غیر از تابلو اصلی صورت می‌گیرد.

 هدف از این معاملات طرح‌های مدیریتی و سرمایه گذاری و شاخص سازی می‌تواند باشد.

 

 جالب است بدانید کد به کد دارای کارمزد است؛ اما در معاملات بلوکی کارمزدی پرداخت نخواهد شد و از همین روی کد به کد از اهمیت به مراتب بالاتری برخوردار است. بعضی وقت‌ها معاملات بلوکی باعث رشد قیمتی سهم می‌شود و این امر مربوط به سطح انتظارات سرمایه گذاران می‌باشد؛ به خاطر این که عموما ارزشگذاری بلوک بالاتر از قیمت تابلو است و از همین روی انتظار بازار این است که سهم با افزایش قیمت مواجه شود، بنابراین وقتی که آگهی بلوکی سهمی انتشار یافت، حتما باید معاملات آن را رصد کرد و اثرات قیمتی سهم را به دقت رصد کرد. در کد به کد چندین معامله در یک زمان یکسان و اغلب با حجم یکسان و مبلغ یکسان انجام می شود؛ اما در معاملات بلوکی در یک ثانیه یک معامله با حجم بسیار بالا می باشد. کد به کد زمانی در یک سهم مشاهده می‌شود که هدف خاصی برای سهم در نظر گرفته شده است، اما معاملات بلوکی بیش‌تر برای شاخص سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

آکادمی بورسی پشوتن یک پایگاه آموزشی و اطلاع رسانی در زمینه ی بازارهای مالی می باشد، که سعی دارد با فراهم آوردن بستری حرفه ای، روزنه ی کوچکی باشد برای کمک به معامله گران و کسانی که در بازاهای مالی فعالیت می کنند.


ورود


نام کاربری:

چطور بفهمیم حقوقی کد به کد کرده


رمز عبور:


اکتبر 27, 2019
بورس, مقالات

12 دیدگاه

یکی از نکات بسیار مهم در روانشناسی بازار بورس شناسایی کد به کد و بلوکی در بازار بورس می باشد. بخش دوم مقاله که در ادامه توضیح داده شده است در مورد روانشناسی بازار و شناسایی کد به کد و بلوکی می باشد. پیشنهاد می کنم بخش اول مقاله که در مورد روانشناسی بازار بورس و تابلو خوانی حجم معاملات و بخش سوم مقاله در مورد روانشناسی بازار بورس و نسبت خریداران به فروشندگان می باشد را حتما مطالعه نمایید.

با شناسایی کد به کدها و معاملات بلوکی به راحتی می توانید حجم هایی که به صورت صوری در بازار ایجاد می شود را شناسایی کنید و با دید باز معاملات خود را انجام دهید.

این بخش نیز با توجه به درخواست زیاد اعضای سایت در مورد نحوه شناسایی کد به کد ها و بلوکی در زمینه تحلیل تکنیکال و روانشناسی بازار بورس تکمیل شد.

با مطالعه دقیق این مقاله و استفاده از روشهای ذکر شده به راحتی می توانید انواع کد به کدها و همچنین بلوکی هایی که در بازار انجام می شود را شناسایی کرده و دید وسیع تری از معاملات و روانشناسی بازار داشته باشید.چطور بفهمیم حقوقی کد به کد کرده

 

پیشنهاد می کنم از محصول حرفه ای جادوی فیلتر و اندیکاتور بازدید فرمایید

 

به بیان ساده کد به کد فروش مکرر سهم در یک زمان با حجم های ثابت و با قیمت یکسان می باشد.

در توضیح بیشتر باید گفت در بازار بورس ایران هر نماد دارای چندین بازیگردان و حقوقی می باشد و جالب است بدانید حقوقی هایی که در بازار فعالیت می کنند دارای چندین کد حقیقی هستند.

در روانشناسی بازار بورس شما می بایست بتوانید این کدها را بشناسید. شناخت این کد ها کمک می کند بتوانید سیگنال های خرید و فروش را شناسایی نمایید.

نکته مهم در روانشناسی بورس و بازار سرمایه که باید به آن توجه کنید این است که سیگنال خرید در این سیستم زمانی صادر می شود که حقوقی با کد اصلی خود یعنی با کد حقوقی می فروشد و با کد حقیقی که در اختیار دارد خرید می کند. و برعکس زمانی که حقوقی با کد حقوقی خود میخرد و با کد حقیقی میفروشد سیگنال فروش صادر می شود.

به عبارت دیگر در یک ثانیه و یا چند ثانیه حجم قابل توجهی از سهم با چندین سفارش مجزا جابجا می شود با انجام این کار متوجه می شویم برنامه های خاصی برای آینده سهم در نظر گرفته شده است.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید در تاریخ 28/02/95 حجم قابل توجهی در نماد وتوکا جابجا شده است. با دوبار کلیک کردن بر روی تاریخ مربوطه اطلاعات سهم و ریز معاملات سهم را بررسی می کنیم.

پیشنهاد می کنم مقاله بیش از 50 فیلتر کاربردی در سایت دیده بان بازار را مطالعه کنید

 

در تصویر زیر حجم خرید و فروش حقوقی قابل مشاهده می باشد.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید حقوقی حجم زیادی از سهم را خرید کرده است. این نشان از حمایت سهم توسط حقوقی دارد و به نظر می رسد در چند روز آینده با رشد سهم مواجه خواهیم شد.

ولی باید بررسی بیشتری صورت گیرد اگر با روانشناسی بازار بتوانیم کد به کد را  با این روش شناسایی کنیم مشخص می شود حقوقی با کد حقوقی خرید و با کد حقیقی فروشنده بوده است و این نشان دهنده افت قیمت و ریزش سهم در بورس می باشد.

با کلیک کردن بر روی گزینه معاملات وارد ریز معاملات سهم می شویم.

 

اگر در سایت دیده بان بازار فیلترنویسی می کنید از فیلترهای نوسانگیری مقاله بیش از 20 فیلتر نوسان گیری بورس در سایت دیده بان بازار استفاده فرمایید

 

با نگاهی به حجم معاملات و روانشناسی سهم در بازار بورس در تصویر زیر متوجه می شویم در زمان یکسان ۲ حجم متفاوت و یکی در میان و به صورت متناوب تکرار شده است.

انجام کد در این سهم و در این روز کاملا مشخص می باشد.

کد به کد در این سهم  از شماره ۵۷۹ شماره 1180 ادامه داشته است.

همانطور که در روانشناسی بورس و بررسی ریز معاملات سهم در بازار قابل مشاهده است این است که قبل از شروع کد به کد معاملات روال عادی خود را طی کرده و در تایم پایانی بازار کد به کد آغاز شده است و مطمئناً شکی نیست در روزها و یا حتی ماه های آینده سهم با افت قیمت مواجه خواهد شد و هدف از این کد به کد ریزش سهم و خرید در قیمت های پایین می باشد.

در تصویری که در بالا مشاهده می کنید کد به کد با دو مبلغ متفاوت انجام شده است یکی مبلغ 21155 و دیگری 78845 و مجموع این دو حجم یکصد هزار سهم می باشد که به صورت متناوب تکرار شده است.

با این کد به کد سهم در ماه های آینده هیچگونه رشدی نداشته است و با افت و ریزش قیمت در بورس مواجه شده است.

با استفاده از روانشناسی بازار و یک محاسبه ساده متوجه می شویم در یک ثانیه و با این دو حجم ۶۰۰ معامله با دو حجم متفاوت انجام شده است و با توجه به اینکه مجموع این دو سهم صد هزار می باشد پس برای محاسبه ساده تر ۳۰۰ معامله هر کدام با ۱۰۰ هزار سهم در نظر می گیریم و متوجه می شویم و در این زمان ۳۰ میلیون سهم  به وسیله کد به کد جابجا شده است.

نوع دیگری از کد به کد در تصویر زیر قابل مشاهده است.

 

مقاله آموزشی در مورد آموزش فیلتر نویسی در سایت دیده بان بورس را حتما بخوانید

 

در این نوع کد به کد همچنان زمان و حجم انجام شده یکسان می باشد و معامله با قیمت یکسان انجام شده است.چطور بفهمیم حقوقی کد به کد کرده

در نماد وتوکا که در تصویر قبل توضیح داده شد دو حجم متفاوت انجام شده بود ولی کد به کد در هر دو نماد قابل مشاهده است.

نکته مهمی که در بازار بورس و روانشناسی بازار سرمایه باید دقت کنید این است کد به کد در زمان ثابت و حجم های یکسان و با قیمت یکسان انجام می شود.

 

در روانشناسی بازار در صورتی که در یک معامله حجم بالایی از سهم در یک ثانیه جابجا شود این حجم انجام شده بلوکی می باشد و با این تعریف مشخص است که در معاملات بلوکی محدودیت حجم در معاملات وجود ندارد.

همانطور که در تصویر زیر مشخص می باشد در نماد فولاد در تاریخ 31/02/93 حجم بالایی از سهم جابه جا شده است.

 

مقاله تکنیکالی آموزش ابزارها و سطوح فیبوناچی در تحلیل تکنیکال را مطالعه کنید

 

برای مشاهده اطلاعات سهم با دوبار کلیک کردن در تاریخ ذکر شده جزئیات سهم نمایش داده می شود.

در تصویر زیر جزئیات نماد قابل مشاهده است و همانطور که ملاحظه می کنید حقوقی حدود 40 میلیون سهم در این روز جابه جا نموده است.

با کلیک کردن بر روی گزینه معاملات ریز معاملات سهم در بورس قابل مشاهده می باشد.

 

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید حدود ۴۰ میلیون سهم به صورت بلوکی در این نباید جابجا شده است.

 

پیشنهاد می کنم مقاله کاربردی آموزش الگوهای کندل استیک در تحلیل تکنیکال را مطالعه فرمایید.

 

1- جالب است بدانید کد به کد دارای کارمزد می باشد ولی در بلوکی کارمزدی پرداخت نمی شود به همین دلیل کد به کد دارای اهمیت بیشتری می باشد.

2-  کد به کد وقتی در یک سهم انجام می شود که هدف خاصی برای سهم در نظر گرفته شده است ولی بلوکی بیشتر برای شاخص سازی مورد استفاده قرار می گیرد.

3- در کد به کد چندین معامله در یک زمان یکسان و معمولاً با حجم یکسان و مبلغ یکسان انجام می شود ولی در بلوکی در یک ثانیه یک معامله با حجم بسیار بالا می باشد.

 

پیشنهاد می کنم مقاله آموزش تحلیل تکنیکال در بازار بورس را نیز مطالعه کنید

 

1- در روانشناسی بورس زمانیکه حقوقی با کد حقوقی خود را بفروشد و با کد حقیقی که در اختیار دارد خرید کند سیگنال خرید می باشد.

2-  در صورتی که حقوقی با کد حقیقی خود بفروشد و با کد حقیقی خود خرید کند سیگنال فروش می باشد.

3-  خرید و فروش  حقوقی با کد حقوقی و در این حالت نقاط حمایت و مقاومت سهم و همچنین نسبت خریداران به فروشندگان در بورس اهمیت زیادی پیدا می‌کند.

به عنوان مثال در صورتیکه چندین خریدار برای سهم مشاهده شود ولی تنها یک فروشنده حقیقی برای سهم وجود داشت احتمال افت و ریزش سهم در روزهای آینده افزایش پیدا میکند.

4- خرید و فروش حقوقی با کد حقیقی که در این حالت نقاط حمایت و مقاومت سهم و همچنین نسبت خریداران به فروشندگان در روانشناسی بازار اهمیت زیادی پیدا می‌کند.

به عنوان مثال در صورتیکه چندین خریدار برای سهم مشاهده شود ولی تنها یک فروشنده حقیقی برای سهم وجود داشت احتمال افت و ریزش سهم در روزهای آینده افزایش پیدا میکند.

یکی از نکات مهم در روانشناسی بازار که در زمان مشاهده کد به کد می باید بررسی شود نقاط حمایت و مقاومت سهم در بورس می باشد. در صورتی که در این نقاط کد به کد مشاهده شود بسیار مهم می باشد و می بایست مورد توجه قرار گیرد.

 

پیشنهاد می کنم از 3 فیلتر تخصصی که در وب سایت ثروت آفرین کدنویسی شده و با نام  فیلترهای کاربردی بورس (نوسانگیری کوتاه مدت) می باشد دیدن فرمایید.

 

کد به کد و بلوکی یکی از ارکان مهم در روانشناسی بازار بورس می باشد. سعی کنید تمام مواردی که در مقاله های روانشناسی بازار ذکر کردیم را رعایت کنید. با رعایت نکات گفته شده ریسک سرمایه گذاری شما بسیار کم می شود.

در زمان بررسی یک سهم بهتر است میزان خرید و فروش حقوقی یک سهم در بورس را بررسی کنید و با روانشناسی بازار و توضیحاتی که ذکر شد کد به کد و بلوکی هایی که در بازار و در سهم مورد نظر انجام می شود را شناسایی کنید.

کد به کد معمولا با حجم یکسان و در زمان ثابت و با قیمت یکسان انجام می شود به راحتی قابل شناسایی می باشد.

یکی دیگر از ارکان مهم در روانشناسی بازار بورس بلوکی می باشد و به راحتی قابل شناسایی است.

در صورتی که حجم بسیار زیادی از سهم در یک زمان انجام شود نشان دهنده انجام بلوکی در سهم می باشد.

در این مقاله در خصوص شناسایی بلوکی و کد به کد در روانشناسی بازار صحبت کردیم. امیدوارم با مطالعه این مقاله بتوانید دید وسیع تری از بازار بورس داشته باشید و روز به روز در بازار سرمایه به موفقیت بیشتری برسید.

خوشحال می شوم نظرات خود را در مورد کد به کد و بلوکی و همچنین روانشناسی بازار بورس در پایین این صفحه در قسمت نظرات درج نمایید.

برچسببلوکی بورس روانشناسی بازار بورس کد به کد

دسامبر 27, 2020

دسامبر 27, 2020

دسامبر 27, 2020

سلام ،ممنون از مقاله خوبتون،

سلام مصطفای عزیز
از توجه شما به مقاله روانشناسی بازار بورس سپاگزاریم و تلاش می کنیم مقالات کاربردی دیگری نیز برای علاقمندان به بازار بورس در وب سایت قرار دهیم.
موفق باشید

استاد گرامی بسیار از مطالب ارزنده ی شما استفاده کردم. مطالبی در این مقاله ها مطرح کردید که فهمیدن آن ها نیاز به کار زیاد برای بسیاری از معامله گران دارد. این که شما بدون هیچ چشم داشتی این مطالب رو در اختیار همه قرار داده اید، نشان از بزرگواری و شخصیت شما داره. بنده خیلی از مقاله های شما یاد گرفتم. از شما واقعا سپاسگذارم.

سلام جعفر عزیز
خوشحالیم که مقاله روانشناسی بازار بورس و شناسایی کد به کد و بلوکی مورد توجه شما قرار گرفته است.
موفق باشید

سلام و تشکر
میخواستم ببینم اگر کد به کد مشاهده شد، از کجا بفهمیم خرید انجام شده یا فروش؟
چون صرفا میدانیم معامله شده اما خرید و فروشش از ریز معاملات مشخص نیست

سلام محمد حسین عزیز
اگر زیر معاملات را نگاه کنید می بینید اگر بلوکی ثبت شده باشد پس یک طرف فروشنده بودده و طرف دیگر خریدار، پس خریدار و فروشنده وجود داشته است برای این منظور می بایست ریز معاملات را به دقت نگاه کنید.
موفق باشید

با سلام خدمت شما
از دیدن این مقاله تولیدی و جدید بسیار خوشحالم
از اطلاعاتی که گذاشته بودید بسیار سپاس گزارم
آیا امکانش هست فیلتر پیشرفته خاصی برای کشف این کد به کد کردن ها و گرفتن سیگنال ورود و خروج نوشته شود؟

سلام صادق عزیز
فیلترهای کد به کد در مقاله بیش از 50 فیلتر کاربردی بورس در سایت دیده بان بازار قرار داده شده است و می توانید مشاهده فرمایید.
بعد از وارد شدن به لیست بیش از 50 فیلتر کاربردی و مهم بورس که شامل حدود 700 فیلتر می باشد فیلترهای کد به کد شده را می توانید از لیست زیر مشاهده فرمایید:
فیلتر کاربردی شماره 643 (کد به کد حقوقی به حقیقی) – فیلتر کاربردی شماره 644 (کد به کد حقوقی به حقیقی) – فیلتر کاربردی شماره 647 (کد به کد حقیقی به حقوقی) – فیلتر کاربردی شماره 648 (کد به کد حقیقی به حقوقی) – فیلتر کاربردی شماره 666 – (فیلتر ورود پول و کد به کد حقوقی به حقیقی) – فیلتر کاربردی شماره 667 (فیلتر ورود پول و کد به کد حقوقی به حقیقی) – فیلتر کاربردی شماره 668 (فیلتر ورود پول و کد به کد حقوقی به حقیقی) – فیلتر کاربردی شماره 672 (فیلتر ورود پول هوشمند و کد به کد حقوقی به حقیقی) – فیلتر کاربردی شماره 673 (فیلتر ورود پول هوشمند و کد به کد حقوقی به حقیقی) – فیلتر کاربردی شماره 674 (فیلتر ورود پول هوشمند و کد به کد حقوقی به حقیقی) – فیلتر کاربردی شماره 678 (فیلتر خروج پول هوشمند و کد به کد حقیقی به حقوقی) – فیلتر کاربردی شماره 679 (فیلتر خروج پول هوشمند و کد به کد حقیقی به حقوقی) – فیلتر کاربردی شماره 680 (فیلتر خروج پول هوشمند و کد به کد حقیقی به حقوقی) – فیلتر کاربردی شماره 684 (فیلتر خروج پول و کد به کد حقیقی به حقوقی) – فیلتر کاربردی شماره 685 (فیلتر خروج پول و کد به کد حقیقی به حقوقی) – فیلتر کاربردی شماره 686 (فیلتر خروج پول و کد به کد حقیقی به حقوقی)

موفق باشید

با سلام
ببخشید در بخش ریز معاملات و کد به کد ، مشخص هست که کد حقیقی و حقوقی کدومشون فروشنده هستند و کدوم خریدار؟
سپاس

سلام پریسای عزیز
بله در تصاویری که در این مقاله روانشناسی قرار دادیم مشخص کردیم که خریدار و فروشنده حقوقی و یا حقیقی است و بعد از آن ریز معاملات را قرار دادیم.
موفق باشید

تشکر بابت اینهمه مطالب مفید. کسی این ها رو به راحتی در اختیار ادم نمیذاره. دوستان، مطالبی که توی این سایت میخونید کلیدی ترین مطالب بورسیه. غنیمت بدونید.

سلام بهنود عزیز
از توجه شما به مقاله روانشناسی بازار بورس و شناسایی کد به کد و بلوکی و سایر مقالات آموزشی تخصصی موجود در وبسایت واقعا سپاسگزاریم. واقعا مفتخریم کاربرانی همچون شما و دیگر دوستان بتوانند از تجربیات کسب شده استفاده کرده و در بازار بورس موفقیت کسب کنند.
موفق باشید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وبسایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

حقوقی های بازار سرمایه با هدف های خاصی از جمله جمع کردن سهم با ارزش و سودده، فریب دادن خریداران و فروشندگان و گمراهی آن‌ها در تابلو خوانی و یا جابجایی سهم برای شروع یک حرکت مثبت در سهم و یا حرکت منفی در سهم اقدام به انجام کد به کد در معاملات بورسی میکنند. ما در این مطلب قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که کد به کد در معاملات بورسی چیست و تفاوت آن با معاملات بلوکی چیست؟ بپردازیم.

سهامداران در بازار سرمایه، چه حقیقی و چه حقوقی، دارای یک کد معاملاتی می باشند و سهامداران حقوقی برای انجام معاملات خود چندین کد حقیقی دیگر دارند. اگر شما به دانش تابلوخوانی آگاه باشید با استفاده از این کدها می‌توانید سیگنال‌های خرید یا فروش بگیرید.

درباره نحوه استفاده از سایت tsetmc.com و تابلوخوانی بیشتر بدانید.

اما چگونه از این کدها سیگنال بگیریم؟ زمانی در این مواقع سیگنال خرید صادر می‌شود که سهامداران حقوقی با کد حقوقی خود سهم بفروشند و با کد حقیقی خود شروع به خریداری کردن سهم کنند در این زمان قیمت سهم کاهش می‌یابد.

بعد از کاهش قیمت سهم با کد حقوقی شروع به خرید سهم در بازار میکنند و این کار را ادامه میدهند تا جایی که قیمت سهم در بازار افزایش یابد و در آخر پس از افزایش قیمت با کد حقیقی اقدام به فروش سهم می‌کند و از این طریق سود خوبی را با استفاده از کد حقیقی به دست می آورند.چطور بفهمیم حقوقی کد به کد کرده

همین روند در جهت منفی و در زمان کاهش قیمت هم وجود دارد و قادرند با این کار در چند ثانیه حجم معاملات را به‌شدت افزایش دهند.

چه کتاب‌هایی برای موفقیت در بورس بخوانیم.

کد به کد کردن با حالت‌های مختلف می‌تواند انجام شود که شامل موارد زیر می باشد:

یکی از مهم‌ترین این کد به کدها، کد به ‌کد کردن در سهم از حقوقی به حقیقی می باشد که معمولا با یک هدف خاص در سهم انجام میشود به طور مثال:

در دو حالت آخر، موقعیت حمایتی و مقاومتی سهم و همچنین نسبت‌های بین خریداران و فروشندگان اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. مثلا اگر یک حقیقی فروشنده بود و چندین نفر خریدار، درصد نزولی بودن سیگنال قدرت می‌گیرد.

درباره نحوه تشخیص خطوط حمایت و مقاومت بیشتر بخوانید.

در کنار تحلیل های بنیادی و تکنیکال لازم است تا با تابلوخوانی بورس در سایت tsetmc.com که به‌عنوان یکی از مهم‌ترین روش‌های معاملاتی است و می‌تواند امکان رفتارشناسی و روانشناسی بازار را برای سرمایه گذار فراهم کند آشنا شوید.

حتما توجه داشته باشید در معاملات روزانه، زمانی که حجم معاملات در طی تایم های خاصی به‌سرعت بالا می رود و غیر نرمال به نظر می رسد، احتمال انجام معاملات کد به کد دور از ذهن نیست.

به طور مثال به تصویر زیر توجه نمایید:

به تصویر زیر توجه نمایید در پایین صفحه میزان و حجم خرید و فروش حقوقی به نمایش گذاشته می شود، قابل مشاهده است که حقوقی حجم زیادی از سهم را خریده و این موضوع بیانگر حمایت از سهم توسط حقوقی می باشد و احتمالا در چند روز آینده سهم با رشد سهم مواجه خواهد شد.

اما باید قبل از انجام هر تصمیمی بررسی های بیشتری را در این زمینه انجام دهید در صورتی که از طریق روانشناسی بازار بتوانید کد به کد را تشخیص دهید به این نتیجه می رسید که حقوقی با کد حقوقی خرید و با کد حقیقی فروشنده بوده است و این موضوع نشان دهنده چیست؟ بله نشان دهنده افت قیمت و ریزش سهم در بورس می باشد.

درباره تفاوت ریزش و اصلاح سهم بیشتر مطالعه کنید

به تصویر زیر توجه کنید حجم معاملات در تصویر زیر نشان میدهد که در زمان یکسان ۲ حجم متفاوت و یکی در میان و به صورت متناوب تکرار شده است با کمی دقت درمیابید که انجام کد به کد در این سهم و در این روز کاملا انجام شده است و این کد به کد از شماره ۵۷۹ شماره ۱۱۸۰ ادامه داشته است.

اگر کمی با دقت در تصویر بالا نگاه کنید مشاهده می کنید که کد به کد با دو مبلغ متفاوت انجام شده است یکی مبلغ ۲۱۱۵۵ و دیگری ۷۸۸۴۵ و مجموع این دو حجم یکصد هزار سهم می باشد که به صورت متناوب تکرار شده است همچنین قبل از شروع کد به کد معاملات روال عادی خود را طی کرده و در تایم پایانی بازار کد به کد آغاز شده است و مطمئناً در روزها و یا حتی ماه های آینده سهم با افت قیمت مواجه خواهد شد و هدف از این کد به کد ریزش سهم و خرید در قیمت های پایین می باشد.

توجه فرمایید که کد به کد در زمان ثابت و حجم های یکسان و با قیمت یکسان انجام می شود.

جهت دریافت مشاوره سرمایه گذاری در سبدگردان هدف نام استان خود را به 10000604 پیامک کن

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

چرا ما به فیلتر کد به کد حقوقی به حقیقی نیاز داریم؟ هرچه در بازار بورس و سرمایه‌گذاری پیش می‌رویم با اصطلاحات جدید و جذابی آشنا می‌شویم که نشان می‌دهد که می‌توان در این بازار به‌ظاهر غیرقابل‌پیش‌بینی دنبال‌روی کسانی بود که می‌دانند چه می‌کنند و چه می‌خواهند. در کلام بهتر برای درک این موضوع دنیای بورس و سایر نمادهای اقتصادی را به دریا و اقیانوسی بزرگ تشبیه می‌کنیم. توصیه میکنم مقاله پول هوشمند در بورس را هم مطالعه کنید

در این اقیانوس بزرگ عده‌ای به نام وال یا همان نهنگ وجود دارند که از ماهی‌های کوچک تغذیه می‌کنند. وال‌ها برای این‌که بتوانند ماهی‌های بیشتری را بخورند گاهی با انجام حرکت‌های خاصی موجی در دریا به راه می‌اندازد تا به‌واسطه آن ماهی‌های کوچک را به دام خود می‌اندازد.

 ۴ نوع فیلتر کد به کد وجود دارد که به شرح زیر هستند:چطور بفهمیم حقوقی کد به کد کرده

۱: کد به کد حقوقی به حقیقی
۲: کد به کد حقوقی به حقوقی
۳: کد به کد حقیقی به حقیقی
۴: کد به کد حقیقی به حقوقی

اصولا در فیلتر نویسی سهم های کوچک مد نظر قرار میگیرند و منظور از کوچک در این مقاله سهم های زیر ارزش بازار ۲۰۰۰ میلیارد تومن هستند. علت آن هم این است که پول های کم بتواند آنها را حرکت دهد.
در این ۴ نوع فیلتر کد به کد مهمترین آنها، فیلتر کد به کد حقوقی به حقیقی است که در زیر علت آن را بیان میکنم:
گاهی پیش می‌آید خبری مهم قرار است در سهمی بیاید در این حال حقوقی، سهم خود را به کد های حقیقی خودش منتقل میکند و پس از این کار در روزهای آینده شاهد رشد سهام خواهیم بود.  البته صرف اینکه سهمی در روز معاملاتی در فیلتر های ما ظاهر شد دلیل آن نیس که حتما در آن سهم کد ب کد حقوقی به حقیقی رخ داده بلکه معنای آن این است که احتمال وقوع چنین اتفاقی زیاد است و ما میتوانیم در روزهای بعد شاهد رشد سهم باشیم.
انواع دیگر کد به کد میتوانند دلایل دیگری داشته باشند که از بحث ما خارج هستند.
سوالی که زیاد پرسیده میشود این است که فرمول کد به کد چیست؟ واقعیت این است که فرمول دقیقی برای این موضوع وجود ندارد و تنها میتوان با احتمال این وضوع را تشخیص داد.

ورود پول هوشمند و کد به کد حقوقی به حقیقی یکی از مهمترین مواردی است که در این مقاله مورد بحث قرار خواهد گرفت.

در دنیای واقعی این وال‌ها حقوقی‌هایی هستند که به سبب داشتن تعداد سهام و منابع بسیار بالا تأثیر مستقیمی در دنیای سهام‌دارند و نقش عمده‌ای را بازی می‌کنند. احتمالاً شما که در این مقاله به دنبال فیلتر کد به کد حقوقی به حقیقی هستید با این‌گونه مفاهیم آشنایی دارید و انواع کد به کدها را به‌خوبی می‌شناسید.و همچنین توصیه میکنم مقاله “معاملات الگوریتمی در بورس چیست” را هم بخوانید

ازاین‌رو به شما پیشنهاد می‌دهیم برای این‌که وقت شما تلف نشود هم‌اکنون به آخر این مقاله مراجعه کنید و فیلتر کد به کد حقوقی به حقیقی و برعکس را مشاهده کنید. چراکه دراین‌بین ما قصد داریم کمی درباره این کد به کدها صحبت کنیم و بیشتر با این مفهوم آشنا شویم و سپس سراغ فیلتر کد به کد حقوقی به حقیقی برویم.(در ادامه مقاله بازار دو طرفه در فارکس را هم بخوانید)

البته در این مقاله راجع به موضوع فیلتر نیز کمی توضیح خواهیم داد. به‌نوعی ما در اینجا قصد داریم به شما ماهیگیری یاد بدهیم، گرچه در انتهای مقاله خود ماهی را نیز به‌عنوان هدیه به شما قرار داده‌ایم! بنابراین در ادامه قبل از آن‌که بخواهیم فیلتر کد به کد حقوقی به حقیقی را بیان کنیم، کمی با مبحث کد به کد آشنا خواهیم شد و سپس با عنوان فیلتر و علت فیلتر نویسی آشنا می‌شویم و درنهایت به‌عنوان پایان فیلتر کد به کد حقوقی به حقیقی را برای شما عزیزان خواهیم گفت.(در ادامه اگر میخواهید در دوره آموزش فیلترنویسی میداس سرمایه شرکت کنید کلیک کنید)

 

همان‌طور که در بالا بیان کردیم، علت اصلی نیاز ما به فیلتر کد به کد حقوقی به حقیقی این است که دریای بورس از تعدادی کوسه و وال بزرگ تشکیل‌شده‌اند که قادرند در این دریا موج‌های مختلفی راه بی اندازند. این موج‌ها درنهایت منجر به این خواهد شد که وال‌ها از سود سیر شوند.

توجه داشته باشید که در این مقاله کد به کد حقوقی به حقیقی امروز را مد نظر قرار میدهیم و این فیلتر برای روزهای قبل کاربرد ندارد.

در بازار بورس اوراق بهادار ایران حقوقی‌ها بزرگ‌ترین و مهم‌ترین وال‌های بازار را تشکیل می‌دهند. ازاین‌رو هر حرکت آن‌ها (شامل خرید یا فروش سهام) می‌تواند بازار را تحت تأثیر قرار دهد؛ بنابراین سهامداران و معامله گران باهوش که چه بخواهند و چه نخواهند نقش ماهی‌های کوچک را بازی می‌کنند سعی دارند این حرکت‌ها را رصد کنند. فیلتر کد به کد حقوقی به حقیقی به‌نوعی یکی از این نوع رصدها هست که می‌تواند برای هر سهامدار و معامله‌گری بسیار مهم باشد. این رصدها باعث می‌شود که شما علت و جهت موج ایجادشده در بازار را به‌خوبی درک کنید و سعی کنید از آن استفاده کنید.

درواقع در بازار بورس ایران بهترین نوع معامله‌ها، معاملاتی است که با رصد حقوقی‌ها صورت می‌گیرد و کسانی که بتوانند رد پای این افراد را پیدا کنند و جا پای جای آن‌ها بگذارند موفق‌ترین افراد حقیقی خواهند بود.

یکی از بهترین روش‌های پیدا کردن این جای پا را فیلتر کد به کد حقوقی به حقیقی می‌توان دانست؛ زیرا کد به کدها به‌نوعی یک رد پا محسوب می‌شوند؛ اما قبل از فیلتر کد به کد حقوقی به حقیقی و مشخص شدن این ردپاها باید گفت که حقوقی‌ها به‌هیچ‌عنوان دوست ندارند که ردپاهایشان دیده شود و به‌نوعی کسی آن‌ها را دنبال کند؛ زیرا در این حالت تعداد ماهی‌هایی که قرار است بخورند کمتر می‌شود.(در ادامه مقاله آموزش تابلو خوانی را هم بخوانید)

باید واقع‌نگر بود. کد به کد چیزی جز فریب دادن ماهی‌های کوچک نیست؛ یعنی یک حقوقی مسلماً دوست دارد به‌صورت عادی خریدوفروش کند اما چون این خریدوفروش سریعاً ثبت و نمایش داده می‌شود افراد بسیاری می‌توانند آن‌ها را پیگیری کنند. ازاین‌رو حقوقی‌ها از مفهوم کد به کد استفاده می‌کنند تا به‌سادگی ردگیری نشوند و با حرکت‌های خود حقیقی‌های خرد را سردرگم و گمراه کنند. این مهم‌ترین اهمیت استفاده از فیلتر کد به کد حقوقی به حقیقی هست.(پیشنهاد میکنم مقاله شاخص قیمت را هم بخوانید)

اما به‌صورت فنی کد به کد به معنی تغییر مالکیت سهام از کدهای حقیقی به حقوقی یا برعکس هست؛ یعنی حقوقی سهام دارای یک سری کدهای حقیقی است که می‌تواند بین کدهای حقیقی و حقوقی خود مالکیت سهام را جابجا کند. درواقع مالکیت سهام برای حقوقی تغییری نمی‌کند بلکه تنها از یک جیب به جیب دیگر می‌رود. ما در فیلتر کد به کد حقوقی به حقیقی به دنبال یافتن این جیب به جیب هستیم.(در ادامه مقاله سواپ (SWAP) در فارکس را هم بخوانید)

در عنوان این مقاله از مفهوم فیلتر کد به کد حقوقی به حقیقی یا همان فیلتر تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی استفاده کرده‌ایم. این مفاهیم نشان می‌دهند که ما به‌صورت عمده دو نوع کد به کد اساسی خواهیم داشت. یک کد به کد حقیقی به حقوقی و کد به کد حقوقی به حقیقی. البته نوع سومی از کد به کد به نام حقیقی به حقیقی و حقوقی به حقوقی وجود دارد که چندان موردتوجه ما قرار نمی‌گیرد و در این بحث امروز جایی ندارد؛ بنابراین در کد به کد حقوقی به حقیقی فیلتر ما دو نوع کد به کد به کار می‌بریم. اول کد به کد به کد حقیقی به حقوقی فیلتر که یک سیگنال فروش محسوب می‌شود و دوم کد به کد حقوقی به حقیقی که یک سیگنال خرید محسوب می‌شود. (پیشنهاد میکنم مقاله معاملات کد به کد در بورس را هم بخوانید)


همین حالا ثبت نام کنید

به بیان بهتر به شکل عادی اگر حقوقی سهمی مشغول خرید از یک سهام باشد به نظر می‌رسد که اتفاق مثبتی رخ‌داده است اما اگر این خرید به شکل کد به کد از حقیقی به حقوقی باشد یعنی این‌که حقوقی در حال خارج شدن از سهم و فریب شما است. این اتفاق در فروش کد حقوقی نیز رخ می‌دهد؛ یعنی به شکل عادی یک حقوقی وقتی مشغول فروش است به نظر می‌رسد اتفاق بدی در سهم رخ‌داده است اما با این کار هم می‌خواهد کد حقیقی خود را شارژ کند و هم باعث می‌شود که شما از روی ترس اقدام به فروش سهام خود کنید و این‌گونه شروع به خرید سهام شما با کدهای حقیقی خود می‌کند؛ اما از کجا بدانیم این خریدوفروش‌ها به شکل کد به کد بوده است؟ چند روش ساده برای تشخیص کد به کد حقوقی به حقیقی وجود دارد که شما می‌توانید آن را در هر سهمی بدون استفاده از فیلتر کد به کد حقوقی به حقیقی به کار ببرید:

۱- افزایش حجم معاملات روز به‌اندازه ۱٫۵ برابر حجم میانگین ماه
۲- افزایش دفعه‌ی حجم معاملات در ساعات مشخصی از روز
۳- وجود اعداد بامعنی پشت سر هم در ریز معاملات روز. مثلاً دو حجم مبادله شده ۴۵۲۳ و ۵۴۷۷ و تکرار مکرر آن. اگر دقت بکنید مجموع این دو عدد ۱۰ هزار سهم می‌شود. در کد به کد ما معمولاً شاهد مبادله ۵ هزار یا ۱۰ هزار سهم هستیم.

اما همان‌طور که در ابتدای این مقاله عنوان کردیم، در اینجا نوبت این است که کد به کد حقوقی به حقیقی فیلتر یا همان فیلتر تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی را برای شما بیان کنیم. منتها قبل از بیان فیلتر کد به کد حقوقی به حقیقی طبق قولی که دادیم یک تعریف کوچک از مفهوم فیلتر ارائه می‌دهیم.

فیلتر درواقع باعث پیدا کردن سریع یک اتفاق مشخص می‌شود. به‌طور مثال در مورد فیلتر کد به کد حقوقی به حقیقی لازم نیست شما تک‌تک سهام را برای پیدا کردن کد به کدهای مثبت و منفی بگردید کافی است با رفتن به سایت tsetmc.com و بخش فیلتر نویسی با نوشتن چند فیلتر ساده مانند فیلتر کد به کد حقوقی به حقیقی این کار را به‌راحتی انجام دهید. در ادامه ما برای شما هر دو نوع فیلتر کد به کد حقوقی به حقیقی و حقیقی به حقوقی را در تایم فریم‌های مختلف آورده‌ایم. امیدواریم این فیلتر کد به کد حقوقی به حقیقی بتواند شمارا در مسیر سودآوری بیشتر همراهی کند.

 

 

 

 

 

 

 

همان‌طور که مشخص است ما در بالا کد فیلتری، فیلتر کد به کد حقوقی به حقیقی و حقیقی به حقوقی را در سه تایم فریم مختلف موردبررسی قراردادیم. علت این‌که فیلتر کد به کد حقوقی به حقیقی و برعکس را در این تایم فریم‌ها بررسی کردیم این است که حقوقی سهام بعد از کد به کد معمولاً کار خود را شروع نمی‌کند و تا چند مدت این کد به کدها را ادامه می‌دهد. این موضوع برای مسئله خرید سهام بسیار اهمیت دارد. ازاین‌رو فیلتر کد به کد حقوقی به حقیقی اهمیت بالاتری نسبت به فیلتر دیگری دارد.

برای اینکه از طریق فیلتر نویسی به صف های خرید و فروش پی ببرید، مقاله ۱۷ فیلتر مهم و کاربری در بورس را مطالعه کنید

 

 

چطور بفهمیم حقوقی کد به کد کرده

برای یه نماد در همه بازه ها اعداد یکسانی میاره

داخل سایت که کپی میکنم روی اعتبار سنجی که میزنم میگه یک اخطار مشاهده شده است علت چیه؟

خب هرکدوم میزنیم تو سایت خطا داره

اصلاح شد لطفا مجدد بررسی کنید

سلام فیلتر یک ماهه کار نمیکنه TypeError: Cannot read property ‘0’ of undefinedمیده

اصلاح شد لطفا مجدد بررسی کنید

اصلاح شد لطفا مجدد بررسی کنید
موفق باشید

سلام ممنونم از توضیحات عالی که داشتین سوالی که داشتم
کد به کد روزانه چرا نیست؟
دلیل خاصی داره که کد به کد روزانه را نسبت به کد به کد ماهانه مورد سنجش قرار میدهید؟

سلام
فیلتری که گذاشتیم کد به کد روزانه است
لطفا مجدد بررسی بفرمایید

میشه فیلتر خرید حقوقی هم کدش رو قرار بدید؟

سلام
لطفا در مورد فیلتر مورد نظرتون توضیح بیشتری بفرمایید تا فیلترشو براتون بذاریم این که میفرماییدفیلتر خرید حقیقی، خیلی کلی است
موفق باشید

سلام روزتون بخیر
ممنون از فیلتری که داخل سایت قرار دادین
ببخشید میشه فیلتر خرید هر کد حقیقی رو داخل سایت بزارید
مثلا نشون بده یک یا چند کد حقیقی n مقدار سهام خریدن منظور از n مثلا ۵۰۰ میلیون تومانه
منظور از کد حقیقی هم کد حقیقی خاص هست نه میانگین سرانه خرید حقوقی
مثلا ۲۰ تا کد حقیقی خرید زده باشن میانگین سرانه خرید حقیقی تمام ۲۰ نفر ۵۰ میلیون باشه ولی ۲ یا ۳ کد از اون ۲۰ نفرحقیقی ۳۰۰ میلیون خرید زده باشن
بعد خروجی فیلتر این باشه که ۳کد با قدرت خرید ۳۰۰ میلیون
ممنون از پاسخگوییتون

سلام
در فیلتر نویسی نمیشه کد حقیقی خاصی رو رصد کرد.
اگر صورت سوال رو دقیق تر بفرمایید ..فیلتر رو در سایت براتون قرار میدیم.

موفق باشید

سلام و خسته نباشید
این بازه های زمانی چه معنایی دارد … هر کد رو که میزنم داخل فیلتر(یک ماهه و سه ماهه و یک ساله) تقریبا سهامهای تکراری رو نشون میده ما کدوم بازه زمانی رو باید به کار بگیریم
ممنونم

علت این‌که فیلتر کد به کد حقوقی به حقیقی و برعکس را در این تایم فریم‌ها بررسی کردیم این است که حقوقی سهام بعد از کد به کد معمولاً کار خود را شروع نمی‌کند و تا چند مدت این کد به کدها را ادامه می‌دهد. این موضوع برای مسئله خرید سهام بسیار اهمیت دارد. ازاین‌رو فیلتر کد به کد حقوقی به حقیقی اهمیت بالاتری نسبت به فیلتر دیگری دارد.

سلام ممنون از اطلاعات خوب و عالیتون . امکانش هست در خصوص تعداد خرید اشخاص حقیقی با حجمی بالاتر از میانگین حجم های خریداری شده در روز فیلتر بدید . ممنون

سلام
فیلتر مورد نظر شما تحت عنوان فیلتر شماره ۱۸ در سایت قرار داده شد.
لطفا بررسی کنید

واقعا ممنون باورم نمیشد اینقدر سریع جواب بدین … ممنون🙏🙏

خواهش میکنم
فیلتر مورد نظر شما در این لینک قرار دارد
موفق باشید.

https://midassarmaye.com/%D9%81%DB%8C%D9%84%D8%AA%D8%B1-%D8%A8%D9%88%D8%B1%D8%B3/

خیلی ممنون که در اختیارمون گذاتشتین

آیا می توان فیلتری نوشت که تعداد خرید و فروش حقیقی و حقوقی را در یک بازه کمتر از یک روز نشان دهد

در بازه کمتر از یک روز، در سایت tse امکان فیلتر نویسی نیست.

اگر بخواهید در بازه های کمتر از یک روز فیلتر بنویسید، مثلا یک ساعته، میتواندی از امکانات سایت آسان بورس استفاده کنید.
در دوره آموزشی میداس سرمایه این موارد آموزش داده می شود.

موفق باشید

سلام
ممنون از اطلاعات و فیلتر های خوبتون
یک سوال داشتم خدمتتون ، فیلتری هست که در صف فروش کد به کد حقوقی به حقیقی رو نشون بده
ممنون

سلام
کد به کد های حقوقی به حقیقی معمولا در صف خرید یا فروش به وجود می آیند و این فیلتری که در این صفحه قرار داده شده هم همین کار را میکند.
فقط توجه داشته باشید خروجی هیچ فیلتری ۱۰۰ درصد صحیح نیست و باید همزمان با فیلتر نویسی موارد دیگر را نیز چک کنید.

موفق باشید

یا می توان فیلتری نوشت که تعداد خریداران و فروشندگان حقیقی و حقوقی را در یک بازه کمتر از یک روز نشان دهدمثلا بین ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲

سلام
در سایت tse امکان پذیر نیست ولی در سایت اسان بورس امکان نوشتن این فیلتر هست

موفق باشید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم مرا با ایمیل از دیدگاه های آتی این نوشته مطلع کن. همچنین می توانید بدون ارسال دیدگاه مشترک شوید.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

میداس سرمایه به شما کمک می‌کند تا بتوانید در شغل معامله‌گری حرفه‌ای شوید و در این مسیر به‌صورت عملی شما را یاری می‌کند. کار اصلی ما معامله‌گری و آموزش آن است خدمات و آموزشهای ما:
1.معامله گری در بازارهای بورس ایران(آتی زعفران، بورس اوراق بهادار، طلا)
2.اکسپرت نویسی و بهینه سازی
3.مشاوره سرمایه گذاری

برای اطلاع از جدیدترین دوره‌ها کارگاه‌ها، محصولات آموزشی و فروش‌های ویژه، همین الان ایمیل‌تان را وارد کنید تا به شما خبر بدهیم!

ایمیل شما با موفقیت به خبرنامه اضافه شد.


نام کاربری یا آدرس ایمیل *


گذرواژه *

مرا به خاطر بسپار

ورود


گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟


آدرس ایمیل *


گذرواژه *


عضویت

چطور بفهمیم حقوقی کد به کد کرده
چطور بفهمیم حقوقی کد به کد کرده
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *