چطور بفهمیم مردی زنی را دوست دارد

 
helpkade
چطور بفهمیم مردی زنی را دوست دارد
چطور بفهمیم مردی زنی را دوست دارد

رفتار آقایان و خانم ها با یکدیگر تفاوت های زیادی دارد بنابراین داشتن اندکی اختلاف نظر میان شما و فرد مورد نظرتان طبیعی است اما برخی از آقایان رفتارهایی را از خود بروز می دهند که با هیچ بهانه ای قابل توجیه نیستند.

این افراد حتی برای طرف مقابل خود آنقدر ارزش قائل نیستند که برای خاتمه دادن به رابطه با او به صحبت بنشینند بلکه سعی می کنند دختر را با رفتارشان آزرده کنند تا خودش رابطه را پایان دهد. رفتارهایی را که در ادامه این بخش از نمناک برایتان آورده ایم، هرگز از مردی که دوست تان دارد، نخواهید دید.

شما را مقایسه می کند

یکی از غلط ترین رفتارها در هر زمانی مقایسه کردن است . مقایسه کردن سبب تخریب شخصیت فرد و تحقیر او می شود. اگر طرف مقابلتان ظاهرتان را با افراد دیگر ، دست پختتان را با مادرش مقایسه نمود ، بهتر است که از همان ابتدا جلو این رفتارها را بگیرید زیرا شما شخصیتی منحصر بفرد دارید که نباید با مقایسه تحقیر شود.

چطور بفهمیم مردی زنی را دوست دارد

با احساسات تان بازی می کند

شما باید کنار مردتان همواره احساس آرامش نمایید . اگر او با احساس شما بازی کند هیچگاه روی آرامش را نخواهید دید . او با رفتارهای مختلفی مانند تحقیر یا تمسخر شما ، عیب گذاشتن روی شما ، گرفتن اعتماد به نفستان می تواند احساسات شما را خدشه دار کند و به تدریج شما را افسرده کرده و امید به زندگی را از شما بگیرد. بنابراین دنبال فردی باشید که برای شخصیت شما ارزش قائل است پس رابطه خود را با چنین فردی که با احساستان بازی می کند خاتمه دهید.

از شما می خواهد ظاهرتان را تغییر دهید

هر فردی چهره و اندام مختص به خود را دارد . اگر اندام شما ایده آل همسرتان نیست و او شما را وادار کند تا تنها برای رضایت او بدون در نظر گرفتن سلامتیتان تغییر کنید ، بدانید که او فرد مناسبی برای شما نیست زیرا حاضر است برای به دست آوردن رضایت او ، به جسم تان آسیب برسانید . پس به جای لاغر شدن و از دست دادن وزن، بهتر است که او را از دست بدهید.

اهداف و رویای شما را نادیده می گیرد

ممکن است مرد زندگی شما با آرزو و اهداف شما موافق نباشد اما آنها را نادیده نمی گیرد. این مرد همواره به آرزوهای شما گوش می دهد هر چند با آنها موافق نیست و در کنار او می توانید به آرزوهایتان برسید اما مردی که شما را دوست ندارد زمانی که از رویاهایتان برای او سخن می گویید عکس العملی منفی از خود نشان می دهد و حمایتتان نخواهد کرد پس بهتر است دور او را خط بکشید.

از صحبت کردن جدی با شما فراری است

اگر مرد زندگی شما مدام از حرف زدن در مورد مسائل جدی زندگی بیزار است از این جهت که فکر می کند ممکن است به دعوا و ناراحتی ختم شود او دچار ضعف است زیرا دربسیاری از مواقع اختلاف نظرهایی به وجود می آید که بدون صحبت کردن حل نخواهد شد. شما لایق قویترین ها هستید بنابراین به کسی که شما را در سختی تنها می گذارد، اعتماد نکنید.

شما انتخاب آخر او هستید

در برخی از مواقع شما اولویت اول همسرتان نیستید مثلا گاهی او باید ابتدا به خانواده اش برسد و یا کاری مهمتر از رسیدگی به شما را دارد و این طبیعی است اما اگر همیشه اولویت او دیگران است و شما انتخاب اول او نیستید.

مثلا او قرارش را با شما کنسل می کند تا با دوستانش باشد، بدانید که انتخاب اول او نیستید. اگر این حس همیشه در شما ایجاد گردد که آخرین انتخاب اوهستید باید در انتخاب تان تجدید نظر کنید.

شما را به دیگران معرفی نمی کند

اگر مرد مورد علاقه شما ، در معفی شما به دیگران مشکل دارد و شما را به دوستان و اعضای خانواده اش معرفی نمی کند و شما را از آنها پنهان می نماید بهتراست به احساس او و جدیت اش در رابطه شک کنید.

دلیل پنهان کاری می تواند این باشد که شما را به عنوان زن زندگیش قبول ندارد و یا در رابطه با دیگری به سر می برد. پیشنهاد نمناک این است که بهتر است شما در انتخابتان دقت کنید و فردی را انتخاب کنید که هنگام معرفی شما به اطرافیان اش احساس غرور کند.

روابط شما را محدود می کند

دوستان تان بخش مهمی از زندگی تان هستند که هیچگاه نباید آنها را نادیده بگیرید. اگر فرد موردنظرتان از شما بخواهد دوستانتان را کنار بگذارید شاید در اوایل رابطه که کسی را جز او نمی بینید برایتان راحت باشد اما به مرور زمان صبر شما را به سر خواهد آمد زیرا همه ما به دوستانی نیاز داریم تا زمانی را با آنها سپری کنیم، بنابراین هیچ گاه زیر بار این حرف نروید.

به شما اعتماد ندارد

مهمترین بخش یک رابطه عاطفی ، اعتماد هر دو طرف به یکدیگر است . در طول زندگی مشترک اگر اعتمادی در کار نباشد، رابطه دوامی نخواهد داشت. اگر شریک زندگی تان به شما اعتماد ندارد و دائما بدون اجازه گوشی شما را چک می کند و به حریم خصوصی تان تجاوز می کند، بهتر است فکری برای بر هم زدن رابطه تان با او نمایید.

در مقابل دیگران سرزنش تان می کند

در همه روابط اختلاف نظر وجود دارد . همه زوجین در زمان هایی دررابطه عاطفی از حرف ها و رفتارهای طرف مقابل عصبانی می شوند . اگر در این شرایط در جمعی حضور دارید باید خودتان را کنترل کنید و در حضور دیگران اختلاف و ناراحتیتان را نشان ندهید.

اگر مرد زندگی تان این گونه نیست و در مقابل دیگران رفتارش زشت و زننده دارد شما احساس یک بازنده را پیدا می کنید، احساسی که شایسته آن نیستید.

 

چند ترفند روانشناسی وجود دارد که از علاقه قلبی دختر مورد نظرتان نسبت به خود مطمئن شوید. در ادامه این مقاله با ما همراه شوید و اگر نشانه های ذکر شده در مقاله را در دختر مورد نظرتان پیدا کردید، در پیشنهاد ازدواج به او شک نکنید! جواب او مثبت خواهد بود.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ آیا به تازگی با خانمی آشنا شده اید و درباره علاقه او نسبت به خودتان شک دارید؟ آیا تصمیم گرفته اید به دختر مورد علاقه خود پیشنهاد ازدواج دهید ولی از جواب او مطمئن نیستید؟

چند ترفند روانشناسی وجود دارد که از علاقه قلبی دختر مورد نظرتان نسبت به خود مطمئن شوید. در ادامه این مقاله با ما همراه شوید و اگر نشانه های ذکر شده در مقاله را در دختر مورد نظرتان پیدا کردید، در پیشنهاد ازدواج به او شک نکنید! جواب او مثبت خواهد بود.

لبخند و یا نشانه هایی از لبخند و شادی در صورت

 شما باید به هنگام ملاقات با این خانم به دنبال لبخند های واقعی باشید. البته گاهی آن ها سعی در کنترل این لبخند دارند ولی نمی توانند این شادی و یا خوشحالی را در صورت خود پنهان کنند البته مراقب لبخند های غیر واقعی هم باشید هرچند دختر ها خیلی در رابطه با ایجاد لبخند مصنوعی ماهر نیستند. اگر در حال تعریف کردن ماجرا و یا به اشتراک گذاشتن مطلب جذابی هستید و آن ها با دقت به صحبت های شما گوش می دهند و کمی غیر عادی از مطالب شما به وجد می آیند و خوشحال می شوند همگی نشانه از وجود علاقه به شماست. خانم ها پیچیده هستند و ممکن است با وجود اینکه عمیقا از گفته های شما خوشحال می شوند و لذت می برند ولی سعی در مخفی کردنش داشته باشند.

چطور بفهمیم مردی زنی را دوست دارد

ارتباطات چشمی

مرد ها باید بدانند این نشانه خیلی کارامد است، چرا که اگر یک دختر به شما علاقه داشته باشد ارتباط چشمی با شما برقرار خواهد کرد و به نحوی به شما خیره خواهد شد همانند اینکه شما تنها پسر موجود در محیط هستید.

البته در کشور ما به سبب فرهنگ و شرایط موجود در خانواده ها ممکن است این خانوم کمی در بر قراری ارتباط چشمی ضعیف عمل کند و یا خجالتی باشد با این حال شما حتی این نگاه های روبه پایین را همانند برقراری ارتباط چشمی برداشت خواهید کرد.

بنابر این شما به راحتی می توانید موارد زیادی را از نگاه های آن ها متوجه شوید و به گفته محققان چشمان آن ها زمانی که شما رفتاری موافق نظرشان انجام میدهید به راحتی این موضوع را به شما منتقل خواهد کرد. پس زیر نظر گرفتن نگاه های آن ها یک راه برای تشخیص این علاقه است.

زبان بدن

به صورت کلی زمانی که یک دختر تصمیم خود را برای شناخت بیشتر شما گرفته است دارای آرامش بیشتر است و البته رفتار هایش کمی راحت تر از قبل خواهد بود.

از سوی دیگر چنانچه دختر به هنگام صحبت با شما پاهای خود را بر روی یک دیگر انداخته و دست ها را در بغل خود گره زده است و به عبارت دیگر نسبت به شما گارد کاملا بسته ای گرفته است به نظر می رسد آنچنان که فکر می کنید نسبت به شما علاقه ای وجود ندارد.

توجه متفاوت به شما

 کلمه “توجه” در اینجا منظور نوع نگاه ها و زیر نظر گرفتن رفتار ها و حرکات شماست. فهمیدن اینکه شخصی به شما نگاه می کند کار سختی نیست ولی وظیفه شناخت نگاه هایی است که متفاوت از نگاه های ساده به افراد غریبه یا اشیای دیگر است. بنابر این چنانچه شما متوجه شدید که نگاه های وی به نحوی است که مدام به دنبال کنکاش رفتار، سلایق، برخورد ها و حتی ظاهر شماست بنابراین شما با نشانه های علاقه، رو به رو هستید

رفتار های عجیب و غریب

دختر ها و خانم ها ممکن است در برخورد های اولیه به سبب شخصیت دخترانه خود کمی رفتار های منفی از خود نشان دهند ولی شما باید همیشه کمی صبور باشید چرا که این رفتار ها در صورت وجود علاقه پایدار نخواهند بود. حتی به تعبیری دیگر وجود استرس و اظطراب به هنگام وجود شما، به خودی خود می توانند باعث به وجود آمدن رفتار هایی شوند که شما را کمی عقب براند اما بدانید که این رفتار ها هم می توانند نشانه ای از علاقه باشند.

به اشتراک گذاشتن موضوعات شخصی

 کم پیش می آید که دختر ها با افراد غریبه اطلاعاتی را از زندگی شخصی خود به راحتی به اشتراک بگذارند اما برای افراد غریبه های که احساساتی نسبت به آن ها دارند و یا علاقه به آن ها دارند یک استثنا در نظر می گیرند. بنابر این به میان کشیدن صحبت از خانواده و یا اطلاعات شخصی و موارد مشابه که همگی در راستای به دست آوردن توجه شماست می تواند نشانه هایی از این علاقه نسبت به شما باشد که باید با دقت بیشتری به آن ها توجه شود.

پرسش و سنجش وضعیت مالی شما

زن علاقمند دوست دارد منابع و بنیه مالی همسر آینده خود را مورد سنجش قرار دهد. سؤالاتی مانند: “کجا زندگی میکنی؟”، “چه ماشینی داری؟” و “شغلت چیه؟” مـیتواند نشانه علاقمندی وی باشد. اگر پاسخ این سؤالات مطابق با “استانداردهای” او باشــد، علائم بعدی ظاهر خواهند شد وگرنه او در غباری از مه فرو خواهد رفت.

او هیچگاه برای شما سرش شلوغ نیست

 این اصلی ترین قانون بازی عشق است. اگر زنی علاقه به برقراری رابـطـه و ازدواج شما داشته باشد، همیشه خودش را در دسترس قرار میدهد. یـعنـی او یـک شـمـاره تلفن کاری یا آدرس ایمیل به شما خواهد داد. او در اسرع وقت به تلفـن یا ایـمیـل شـما جواب خواهد داد. او دعوت شما را برای با هم بودن خواهد پذیرفت – و اگر او در روزی که شما تعیـین کرده اید وقت نداشت، چیزی شبیـه این خواهد گفت: “خوب، این پنجشنبه نمیتونم، اما اگر اشکال نداره بندازیم برای پنجشنبه دیگه، باشه؟ “  شـمـا هـرگـز از یـک زن عـلاقـمـند چـنین جملاتی را نخواهید شنید: ” الان واقـعـاً سـرم شلوغه”، یا “بذار بینم وقت دارم”، یا “نمیدونم بتونم بیام یا نه”

او همگام با شما است

 ناگهان متوجه میشوید که او همه جا حضور دارد. او “بطور اتفاقی” هر کجا شما هستید پیدایش می شود، یا در راه روی محل کارتان مرتب جلوی شما قدم میزند، یا “تصادفی” به شما برخورد میکند، یا در میهمانی در اطراف شما مانور می دهد. آنچه که او انجام میدهد تلاش برای جلب توجه شما است، و بـرای این اسـت که خود را در موقعیتی قرار دهد تا شما “قدم اول” را بردارید. مسئله اینـجا اسـت کــه بـسـیـاری از مردان نسبت به این عمل زنان بی توجه هستند و به همین دلیـل بسیاری از فرصت ها را از دست میدهند. مردان مستقیم عمل می کنند، زنان غیر مستقیم. بنابرایـن اگر زنـی مکررا” شروع به قـرار گـرفـتـن سـر راه شـما نـمود، احتمال اینکه او اینکار را عمدا” انـجام میدهد زیاد است.

او نسبت به زنان دیگر، حسادت می ورزد

 یک زن سعی می کـند از مـرد مـورد علاقه خود همانند یک عقاب مراقبت نموده و او را با چنگ و دندان حفظ کند. بنابراین اگر در حـال جوک گفـتن بـرای زنـان دیـگر متـوجـه حرص خوردن و جلز و ولز کردن او شـدیـد، بـدانـید کـه او انـتظار دارد برایش بیشتر از یک دوست باشید.

در مورد آینده با شما صحبت می کند

 یک زن علاقمند همیشه دوست دارد در مورد نقشه های آینده و کارهایی که میتوانید با هم انجام دهید اشتیاق نشـان مـی دهد. درواقع او اغلب چیزی شـبـیـه ایـن میـگـویـد: “وای… تـو هـم از بـولیـنگ خوشت میاد؟ باید یه بار با هم بریم بازی کنیم.” اگر او چنین عمل نمود، شک نکنید که دوست دارد ازش بخواهید با شما بیرون برود.

در مورد شما کنجکاو است

اگر به هنگام هم نشینی و صحبت با یک خانوم متوجه شدید که هم رفتار ها و هم سوالات وی کمی کنجکاوانه و غیر عادی به نظر می رسد باید شاخک های خود را نسبت به این موضوع بالا بگیرید. زنی که به شما علاقمند است دوست دارد همه چیزتان را بداند ( تا بتواند در این مـورد با دوستان دخترش صحبت کند). او درمورد خانواده،پیشینه، سلیقه غذایی، موسیقی،  فیلم و مسائل گوناگون شما پرسش خواهد کرد. انگیزه اصلی او این اسـت کـه عـلایـق شما را بشناسد تا بتواند خود را دارای علایق مشــتـرک بــا شما نموده و پـیـوسـتـگـی بیشتری با شما ایجاد کند- اگر از قایق سواری خوشتان نمی آید، او نیز ناگهان از این کار متنفر می شود.

حرکاتی بخصوص انجام می دهد

 یک جمله قدیمی می گوید:”جسم دروغ نمی گوید.” طبیعت بشر را جوری برنامه ریزی نموده که هنـگام ابـراز عـلاقه بـی اخـتیـار شـروع بـه انـجام یـک سـری حرکات جسمانی مشخص میکند.  این اعمال غیر شفاهـی از گـشاد شـدن چشم هنگام نظاره به چیزی جالب گرفته تا لبخند زدن  متغیر است.

در اینجا برخی از علائم زبان جسمانی ابزار علاقه را مشاهده میکنید:

 اشاره نمودن در جهت شما با پاها یا شانه ها

خم شدن به طرف شما هنگام صحبت

بازی کردن با مو و دست کشیدن لای موها

نوازش کردن جواهرات ( مانند گوشواره ) و لمس نمودن دسته عینک

چشم برنداشتن از شما هنگام صحبت و گفتگو

تقلید از حرکات شما ( مثلاً اگر دست خود را روی میز بگذارید او هم همین کار را میکند.)

لبخند زدن هنگامیکه شما او را برانداز میکنید.

چطور بفهمیم مردی زنی را دوست دارد

 

 

88492747

88830950

info@bornanews.ir

تهران – خیابان شهید مطهری – خیابان فجر – خیابان نظری – انتهای خیابان دلفان – نبش اتوبان مدرس – پلاک 50

تمام حقوق برای خبرگزاری برنا محفوظ است. استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است.

ازکجا بفهمیم مردی ما را دوست دارد و عاشقمان شده است؟ (مردان چه زمانی عاشق شما می شوند؟)

عشق موضوع بسیار مهمی است. زمانی که عاشق می شوید همه چیز برایتان زیباتر می شود. حس شادی ، راحتی، خوشحالی و رضایت بیشتری دارد. اما به خاطر داشته باشید که یافتن یک عشق همیشه کار آسانی نیست.

چرا و چگونه دو نفر عاشق هم می شوند؟ نتیجه سال ها تحقیق و پژوهش نکات جالبی را نشان می دهد. در این مقاله قصد داریم به همین موضوع بپردازیم.

یکی از مطالعات انجام شده در سال 2014 نشان می دهد مردان عاشق زنانی هستند که تمایل و رغبت کمتری برای برقراری رابطه نشان می دهند و به زبان ساده بیشتر ناز می کنند. اما این یافته ها تنها بر روی موقعیت های خاصی اعمال شده است.

چطور بفهمیم مردی زنی را دوست دارد

مردان بیشتر به چنین زنانی متعهد هستند که در این مطالعه این موضوع بدین معناست که آن ها چنین زنانی را به عنوان شریک زندگی خود انتخاب می کنند.

اگرچه مردان زنانی را دوست دارند که بیشتر ناز می کنند و در حقیقت دسترسی به آن ها دشوار است اما ممکن است از چنین زنانی هم خوششان نیاید. عشق یک موضوع پیچیده است.

خوشحالی و سرزندگی در زنان بسیار جذاب است. اما این موضوع در مردان ممکن است زیاد نباشد.

در یکی از مطالعات سال 2011 محققان ازمایشی را بر روی بیش از 1000 نفر انجام دادند. آن ها تصویری از اعضای جنس مخالف را به افراد نشان دادند و از آن ها خواستند عکسی که بیشتر برایشان جذاب است را انتخاب کنند.

نتایج به دست آمده نشان داد مردان به زنانی که ظاهر شادتری داشتند رای بیشتری دارند. از سوی دیگر زنان به مردانی رای داده بودند که ظاهر مغروری داشتند. زنان به مردانی که ظاهر خوشحالی دارند زیاد رای نمی دهند.

نکته جالب ماجرا این بود که خجالت و بیان آن به کمک حالات صورت هم در مردان و هم در زنان جذاب بود.

همه ما یک نوع شخصیت برای خودمان داریم.

یکی از مطالعات انجام شده در سال 2011 نشان می دهد هم مردان و هم زنان به صورت جنس مخالف زمانی رای داده اند که شبیه همسر یا پارتنتر فعلی یا قبلی شان است. با اینحال مردان به صورتی که شبیه پارتنر فعلی شان کمتر جذب می شوند.

به دنبال عشق هستید؟ خودتان آن را پیدا کنید. فضای فیزیکی اطراف خود را با حرکات و موقعیت های بدنی و دستی متعدد پر کنید.

یکی از مطالعات انجام شده در سال 2016 نشان می دهد افراد دوست دارند پارتنرهایی که دستان و بازوی خود را به درستی حرکت می دهند دوباره ملاقات کنند.

برای همین مطالعه، محققان پروفایل هایی را برای مردان و زنان بر روی اپلیکیشن مبتنی بر GPS تنظیم کردند و در آن موقعیت های بدنی گسترده را نشان دادند. افراد آن هایی را انتخاب کردند که حرکات بدنی مناسبی داشتند.

دهه های مختلف مطالعه نشان می دهد افرادی که شبیه هم هستند و شباهت های زیادی به هم دارند احساس بهتری نسبت به هم خواهند داشت. این موضوع به افراد کمک می کند درک بهتری از هم داشته باشند.

دانشگاه ماساچوست و دانشمندان آن ، 72 نفر را مورد بررسی قرار دادند و از آن ها خواستند به مدت 2 دقیقه به چشم هم زل بزنند. بعد از انجام مطالعه گزارش داده اند که احساس عشق و دوستی در میان این افراد افزایش یافته است.

این موضوع نشان می دهد ارتباط چشمی مداوم می تواند افراد را به هم متصل کند و حتی احساس عشق را در درون این افراد روشن نماید و تاثیر مثبتی بر رویشان داشته باشد.

شروع و ادامه دادن یک رابطه به نحوه برقراری ارتباط و پاسخ دادن به درخواست های یکدیگر بستگی خواهد داشت.

بیش از 40 سال مطالعه بر روی زوجین نشان می دهد پیشنهادات و نحوه پاسخ به آن ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. افراد دوست دارند طرف مقابلشان پاسخ مناسبی به درخواست ها و پیشنهاداتشان داشته باشند.

همانطور که گزارش های موجود نشان می دهد پیشنهادات از اهمیت بسیار زیادی برخوردارند.

در یکی از مطالعات مشخص شد زوجینی که بعد از شش سال از هم طلاق گرفته بودند 37درصد به پیشنهادات هم پاسخ داده بودند و افرادی که مدت زمان طولانی با هم بودند 87 درصد به این پیشنهادات پاسخ درست و مناسبی داده بودند.

دانشگاه کالیفرنیا مطالعه ای را بر روی زنان انجام داده و بوی تی شرت آن ها را به هنگام ملاقات با مردان مورد بررسی قرار داده است. این موضوع نشان می دهد برخی از بوها می توانند سطح تستوسترون مردان را افزایش دهند.

این موضوع نشان دهنده موارد ذاتی است که پایه هورمونی دارد. برخی از زنان مردانی را ترجیح می دهند که خط فک قوی و قدرتمندی دارند.

مطالعات انجام شده نشان می دهد افراد به کسانی وابسته و جذب می شوند که رنگ مو و رنگ چشم یکسانی با پارتنر جنس مخالفشان دارند.

نویسندگان این مطالعه چنین می گویند: ما دریافتیم زنانی که توسط والدین پیر (بالای سی سال) به دنیا می آیند کمتر به مردان جوان توجه می کنند و بیشتر به نشانه های پیری در چهره مردان جذب می شوند. این موضوع در سایر افراد دیده نمی شود.

برای مردان این موضوع تحت تاثیر سن مادر است و ربطی به سن پدر ندارد اما چنین مواردی در روابط طولانی مدت دیده می شود.

یکی از مطالعات انجام شده در سال 2014 نشان می دهد زمانی که از زنان خواسته شد به مردان رای دهند آن ها به افرادی رای دادند که از یک سگ مراقبت می کردند. زنان بر این باور بودند که چنین مردانی برای رابطه طولانی مدت مناسب تر از آن هایی هستند که اصلا سگ ندارند.

محققان به این نتیجه رسیدند که داشتن یک سگ یا حیوان خانگی نشانه پرورش یافته بودن فرد است و اینکه فرد می تواند تعهد بیشتری به روابط طولانی مدت از خود نشان دهد.

این موضوع به افراد کمک می کند شادتر و آرام تر زندگی کنند. اگر علاقه ای به حیوانات خانگی ندارید باید بدانید که نگهداری از حیوانات شما را برای زنان جذاب تر می سازد.

مطالعه انجام شده در سال 2008 نشان می دهد زمانی که مردان به سمت زنان می روند و در عین حال سگی در کنارشان است بهتر می توانند پاسخ مثبت از خانم ها بگیرند.

در یکی از مطالعات انجام شده در سال 1996، هر کدام از شرکت کنندگان به جذابیت فیزیکی افراد رای دادند و به طور تصادفی به هم معرفی شدند. سپس از شرکت کنندگان خواسته شد در مورد رضایت خود حرف بزنند و بگویند در مورد ملاقاتشان راضی هستند یا خیر.

شرکت کنندگانی که جذاب تر بودند در قضاوت های خود سخت گیرانه تر عمل کردند. افرادی که ظاهر بهتری داشتند کمتر از طرف مقابل راضی بودند. اما این موضوع تنها در مورد افرادی صدق می کند که واقعا جذاب هستند.

در مورد بقیه افراد، معمولا وابستگی و جذب شدن به سمت افرادی است که جذابیت مشابهی با خودشان دارند.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

چطور بفهمیم مردی زنی را دوست دارد

همه ما وقتی که عاشق می شویم یا از کسی خوشمان می آید ، علاقه داریم احساس طرف مقابل را نسبت به خودمان بدانیم . در مورد آقایان کمی سخت تر است . زیرا اکثر مردها ، شخصیت های درونگرا تر و محافظه کارتری نسبت به خانم ها دارند . به همین دلیل ، ممکن است تشخیص احساس واقعی آن ها سخت باشد . اما همیشه زبان بدن و رفتارهای یک مرد ، نشان دهنده علاقه ی او نسبت به شما هست . در این مقاله نشانه های مردی که دوستمان دارد را می خوانیم . و متوجه می شویم او بیش از آن که به شما بگوید که دوستت دارد ، با رفتارهایش ، نگاه هایش و احترامی که به شما می گذارد ، علاقه اش را فریاد می زند .

 

 

۱. مردی که دوستتان دارد ،  به شما احترام می گذارد .

احترام واقعی یک چیز عمیق است .  احترام پایه ای است که می توانید با درک واقعی از یکدیگر و ارزش های خود ، رابطه ای پایدار برقرار کنید . و همچنین از مهمترین نشانه های مردی که دوستمان دارد ، است . شما می خواهید با مردی باشید که درون و بیرون شما را می شناسد . مردی که به خوبی شما را شناخته و دوستتان دارد ، به جای تلاش برای تغییر نظرات یا مرزهای شما ، به همه جوانب شخصیت شما احترام می گذارد .  و خوب می دانید که او شما را به شدت تحسین می کند .

چطور بفهمیم مردی زنی را دوست دارد

« این نوع احترام آرام اما قدرتمند می تواند تأثیر شگفت آور مثبتی بر کل زندگی شما بگذارد .»

اعتماد یک کالای گران قیمت است ، زیرا چیزی است که باید ساخته شود . چرا از نشانه های مردی که دوستتان دارد ، اعتماد کردن شما به اوست ؟ زیرا مشخص است که او برای جلب این اعتماد سخت تلاش کرده است . کسب اعتماد یک مؤلفه اساسی در ساخت هر رابطه است و یک مرد عاشق این موضوع را خوب می داند .

داشتن اعتماد صادقانه به یک مرد فقط به این معنا نیست که شما معتقد هستید که او قصد ندارد خیانت کند یا دروغ بگوید .  بلکه بدان معناست که شما اطمینان دارید که وقتی به او احتیاج دارید ، کنار شما خواهد بود.  این بدان معناست که در به اشتراک گذاشتن عمیق ترین ترس ها و ناامنی ها ، با او احساس امنیت می کنید . اگر با مرد خود رابطه واقعاً قابل اعتماد دارید ، می توانید مطمئن باشید که او کاملاً روی شما سرمایه گذاری کرده است و از مهمترین نشانه های مردی که دوستتان دارد را داشته است .

مردی که فقط بدن شما را می خواهد ، دست شما را نخواهد گرفت .  این نشانه این است که او می خواهد به همه بگوید که شما زن محبوب او هستید .

۴. پیشانی شما را می بوسد .

بوسیدن پیشانی یکی از زیباترین نشانه های مردی که دوستمان دارد ، است . هیچ چیز صمیمی تر و شیرین تر از بوسه های پیشانی نیست .  هيچ شهوتي در آن وجود ندارد . فقط یک ژست پاک ، محبت آمیز و اندکی محافظ است  که نشان می دهد او چقدر شما را دوست دارد .

زمانی که به شکل شگفت انگیزی خوشحال هستیم ، ممکن است مثل یک احمق لبخند بزنیم ، زیرا نمی توانیم جلوی آن را بگیریم .  بله همین طور است . یکی از نشانه های مردی که دوستتان دارد ، این است که وقتی در اطراف شماست ، از خوشحالی هرازگاهی و بدون دلیل لبخند می زند .

۶.  شما را با خانواده اش آشنا می کند .

هنگامی که یک مرد داوطلبانه تصمیم می گیرد که می خواهد شما را به خانواده خود معرفی کند ، شما برنده شدید . مردان با این کار وقت خود را تلف نمی کنند ، مگر اینکه شما را دوست دارند و در مورد رابطه جدی هستند .

۷. شما را با دوستانش آشنا می کند .

مرحله ی دیگر دوستان وی است . اگر دوستان مرد شما را دوست دارند ، واضح است که او به آن ها چیزهای خوبی راجع به شما گفته است . هنگامی که او در نبود شما ، از شما تعریف خوبی داشته باشد ، یکی دیگر از نشانه های مردی که دوستمان دارد را نشان می دهد .

۸. مردی که دوستتان دارد ، اشتیاق زیادی به بوسیدن شما دارد .

بین بوسه شهوانی و دوست داشتنی تفاوت وجود دارد .  اگر او واقعاً شما را ببوسد ، حتی بدون اینکه به رابطه جنسی منجر شود ، یک فرصت بسیار خوب وجود دارد که متوجه شوید او واقعا شما را دوست دارد .

اگر او مشتاقانه به حرف های شما گوش می دهد و صحبت کردن با شما را دوست دارد ، اگر او هنگام حرف زدن به شما نگاه می کند و بحث را دنبال می کند ، بدانید که او یکی از مهمترین نشانه های مردی که دوستتان دارد را دارد . زیرا ما زمانی می توانیم شنونده خوبی باشیم که شخصی که صحبت می کند برای ما دوست داشتنی و جذاب باشد .

۱۰. در مورد آینده صحبت می کند .

هنگامی که یک مرد از تعهد می ترسد یا قصد داشتن آینده ای را با شما ندارد ، او با شما برنامه ریزی نمی کند .  بنابراین ، اگر او به آینده در کنار شما اشاره ای نکرده است و زمان نسبتا طولانی از رابطه شما می گذرد ، این علامتی است که ممکن است او برای تمام زندگی اش نمی تواند شما را دوست داشته باشد . یکی از واقعی ترین نشانه های مردی که دوستتان دارد ، همین است که او دلش می خواهد تمام زندگیش را کنار شما داشته باشد و ترس از دست دادن شما را دارد .

۱۱. شما او را می خندانید .

هرچه او بیشتر در اطراف شما بخندد ، بیشتر شما را دوست دارد . تمام رفتار و کارهای شما برای او شیرین و بامزه هستند . و به دلیل آرامشی که کنار شما احساس می کند ، می تواند با شما بخندد .

همه ما در زندگی بسیار شلوغ هستیم و زمان با ارزش است ، اما او تصمیم می گیرد که آن را با شما بگذراند . بدون شک او نشانه های مردی که دوستتان دارد را به شما نشان می دهد . اگر بعد از کار زمانی پیدا می کند که علارغم خستگی به دیدن شما بیاید ، او دوستتان دارد .

۱۳. او دلتنگ شما می شود .

رفتار یک مرد وقتی که در کنار هم نیستید ، به همان اندازه که در حضور شما است ، اهمیت دارد.  آیا او به شما فکر می کند ؟  به شما می گوید که دلتنگ است ؟ آیا وقتی نیستید ، شکافی در زندگی او وجود دارد ؟  نشانه های مردی که دوستتان دارد ، واضح تر از این می شود ؟ او دوستتان دارد .

۱۴. به شما هدیه می دهد .

هرکسی می تواند جواهرات گران قیمت بخرد ، اما شخص خاصی که دوستتان دارد می تواند کتابی به شما هدیه دهد که واقعا معنا دارد . مردی که دوستت دارد ، با یک شاخه گل ، یک نوشته یا یک کتاب می خواهد معنای دوست داشتنش را به شما نشان دهد .

آیا او به شما نگاه می کند ، حتی وقتی در حال انجام دادن کار دیگری هستید ؟ او هنگام نگاه کردن به شما ، گاهی لبخند می زند ؟ او نشانه های مردی که دوستمان دارد را نشانمان می دهد . ساده از کنار نشانه ها نگذرید .

۱۶. او از شخصیت شما تعریف می کند .

وقتی او اعتراف می کند که چقدر از حس شوخ طبعی شما یا خنده کودکانه شما لذت می برد ، هنگامی که او از تفکرات شما و اهدافتان تمجید می کند ، این یکی از نشانه های مردی که دوستتان دارد ، است . زیرا کسی که دوستتان ندارد ، به شخصیت و خوبی های شما توجهی نمی کند تا بخواهد از آن تعریف کند . بویژه در مردان که شخصیت کلی نگر تری نسبت به خانم ها دارند .

۱۷. مردی که دوستت دارد ، خودش را برای شما ناراحت می کند .

کمک به شما در همه مواقع ، همیشه راحت نیست و در بعضی مواقع ، حتی شامل مواردی است که او از انجام آن ها متنفر است .  اما او به هر حال این کار را انجام می دهد ، زیرا این برای شماست . وقتی مردی کاری که دوست ندارد را داوطلبانه برای شما انجام می دهد ، تنها یک معنی می دهد . شما از علایق و تنفرهای او مهم تر هستید و این نشانه بسیار خوبی از عشق او به شما است .

ناگفته نماند ، از نشانه های مردی که دوستتان دارد ، این است که او به شدت از شما محافظت خواهد کرد و هنگام مشکلات یا رفتار نامناسب دیگران با شما ، ایستادگی خواهد کرد . او نمی خواهد هیچ چیزی موجب ناراحتی شما شود . زیرا برای یک مرد عاشق ، دردآور ترین موضوع این است که ناراحتی زنی که دوست دارد را ببیند .

۱۹. مرد عاشق بهترین پشتیبان شما است .

یک شریک خوب و دوست داشتنی از رویاها و تلاش های شما پشتیبانی می کند .  این نه تنها نشانه بلوغ است ، بلکه یکی از نشانه های مردی که دوستمان دارد ، است .

۲۰. به شما فضا می دهد .

عشق به معنای خفه کردن شریک زندگی نیست ! گاهی اوقات ، عشق در فضای بین دو شریک زندگی ، پیدا می شود .  او می فهمد که شما به فضا احتیاج دارید و او آن را به شما می دهد .  همیشه شما را کنار خود نگه داشتن ، از نشانه های مردی که دوستتان دارد نیست ، بلعکس . او به این دلیل که دوستتان دارد به شما فضا می دهد تا به اهداف خود نزدیک تر شوید و استقلال خود را از دست ندهید .

چطور بفهمیم مردی زنی را دوست دارد

اغلب مردان دوست ندارتد در مورد چیزهای شخصی با کسی صحبت کنند . اما شما فرق می کنید .  او می داند که هرگز او را قضاوت نمی کنید و او می تواند در کنار شما آسیب پذیر باشد . به همین دلیل او اشتراک گذاشتن مسائل شخصی ، نگرانی ها و حتی ترس هایش را با شما دوست دارد .

۲۲. او به رفتارهای شما توجه می کند .

زوج های عاشق ، به مرور زمان علاقه دارند که آیینه ی یکدیگر باشند . اگر مردی شما را ستایش می کند و به رفتارهای شما دقت می کند ، او یکی از نشانه های مردی که دوستتان دارد را نشان می دهد . این که دوست دارد شبیه شما باشد .

۲۳. مرد عاشق به شما اجازه می دهد تا برنده شوید .

مردان عاشق پیروزی هستند .  آن ها می خواهند در بازی ها و شرط بندی ها همیشه برنده باشند . و هنگامی که او با خوشحالی برنده شدن را به شما می دهد ، او شما را دوست دارد . زیرا خوشحالی شما برای او لذت بخش تر از پیروزی است .

نه به شکلی قدرتمند و تعصبی ، فقط با روشی دوست داشتنی یک مرد عاشق ، می خواهد شما فقط کنار او باشید .  او حتی نسبت به زمان گذراندن زیاد شما با دوستان دخترتان نیز کمی حسادت می کنند . زیرا می ترسند که چیزی شما را از او بگیرد .

او رئیس یا دیکتاتور نیست .  او شریک زندگی شما ، برابر شما است و با شما مانند یک شریک برابر رفتار می کند .  نظر شما به اندازه خودش معتبر است ، و به شما نشان می دهد تا این را بدانید .  این بدان معنی نیست که شما هرگز با یکدیگر مخالف نیستید . این بدان معناست که وقتی کاری را انجام می دهید ، بحث بین شما دو نفر ، برابر خواهد بود .  از نشانه های مردی که دوستمان دارد ، این است که او هیچوقت خود را برتر از شما نمی داند .

۲۶. کسی که دوستت دارد ، از «ما» حرف می زند ، نه من !

استفاده کردن از ما ، به جای من یا تو ، می تواند به وابستگی ملایم بین دو نفر اشاره کند ، اما در مورد دو فرد که به هم می پیوندند و به عنوان یک زوج هستند ، واقعاً شیرین است.  وقتی حضور شما در تمام بخش های زندگی مرد ، پررنگ است ، او نمی تواند زندگی را بدون شما تصور کند .  این یک تعهد سنگین است که باید از آن قدردانی کنید . مردی که شما دو نفر را «ما» می داند ، در واقع شما را بخش جدانشدنی از خودش می داند .

او اولویت شماره یک را برای شما رقم خواهد زد.  آقایان و به طور کلی مردم دوست دارند وقت خود را برای چیزهایی که مهم هستند ، صرف کنند .

۲۸.  تسلیم نمی شود .

بودن با مردی که به نظر می رسد ممکن است به دلیل هر مشکلی ، از رابطه خارج شود ، استرس زا و ناپایدار است .  مردی که در اولین نشانه های یک مشکل ، تهدید به رفتن می کند ، انتخاب مناسبی برای رابطه طولانی مدت نیست .  این نوع مرد به شما و رابطه تان ، به عنوان فرصتی برای رشد و بلوغ خودش نگاه خواهد کرد .  و هنگامی که برای او فایده ای نداشته باشید ، شما را ترک خواهد کرد . وقتی با مردی هستید که به شما احساس امنیت می دهد ، نه تنها شما را تهدید به ترک کردن نمی کند ، بلکه برای نگه داشتن شما در زندگی تلاش می کند ، او با ارزش ترین نشانه های مردی که دوستتان دارد را به شما نشان می دهد .

« این مرد را ترک نکنید و قدردانش باشید . احترام و تعهد متقابل باعث ایجاد یک رابطه الهام بخش و توانمند می شود .»

 

توجه داشته باشید :

از کلینیک روانشناسی روان آرام

کلینیک روان آرام با دارا بودن جمعی از مشاوران خبره، اساتید دانشگاه و درمانگران مفتخر است در خدمت شما عزیزان باشد. لازم به ذکر است که کلیه خدمات این مجموعه توسط متخصصان دوره دیده در زمینه های مختلف روانشناسی عرضه میگردد.

تهران، میدان ونک خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی شمالی نبش کوچه شهریار پلاک 181، طبقه 3، واحد 16

ravanaramvanak@gmail.com

© تمامی حقوق این وب سایت متعلق به روان آرام
کلینیک می باشد
طراحی و سئو توسط لومین


پاسخگوی شما 9 صبح الی 12 شب

همه مردان علاقه دارند بفهمند زنی که عاشقش شده اند ، نسبت به آن ها چه احساسی دارد . در این مقاله به نشانه های زنی که دوستت دارد ، اشاره خواهیم کرد :

۱- او از شما مراقبت می کند .

بر اساس چگونگی مراقبت یک زن از شما ، می توانید بفهمید او چقدر شما را دوست دارد . غریزه مادرانه زن باعث می شود هر کاری انجام دهد تا شما خوب بمانید . او آشپزی می کند ، به شما یادآوری می کند که ویتامین مصرف کنید ، و به خاطر بیدار ماندن های شبانه برای بازی های آنلاین به شما اعتراض می کند .

۲- او حاضر است برای شما گذشت کند.

از نشانه های زنی که عاشق شماست ، فداکاری اوست . او برای کمک به شما می تواند نیازهای خود را فدا کند .

چطور بفهمیم مردی زنی را دوست دارد

۳- او مهربان و صبور است ، مهم نیست که چقدر آزار دهنده باشید .

اگر می خواهید نشانه های زنی که دوستت دارد را بدانید ، او همیشه با شما صبور است ، زیرا تصمیم گرفته است طرف خوب شما را ببیند .

۴- او بارها شما را می بخشید .

مهم نیست که چند بار به او صدمه زده اید یا او را ناامید کرده اید ، او همیشه شما را می بخشد . او تصمیم می گیرد که شکست های شما را فراموش کند و شانس دوم زیادی به شما می دهد . عشق او بی قید و شرط است ، بنابراین او به اشتباهات و نقص های شما توجه نمی کند .

۵- او شما را تحت فشار قرار می دهد تا فرد بهتری باشید .

درست مثل یک مادر ، از نشانه های زنی که عاشق شماست ، این است که می خواهد به شما کمک کند نسخه بهتری از خودتان باشید . او می خواهد شما یک شهروند مسئول باشید تا بتوانید زندگی بهتری داشته باشید . به همین دلیل است که او عادات منفی شما را تحمل نمی کند .

۶- او شما را در رسیدن به رویاهایتان تشویق و پشتیبانی می کند .

زنی که شما را دوست دارد ، می خواهد شما به آرزوهای خود برسید ، زیرا او می خواهد شما خوشحال باشید . او می خواهد شما را به عنوان یک فرد موفق ببیند . به همین دلیل ، او همیشه شما را برای دنبال کردن اهدافتان ترغیب خواهد کرد ، به خصوص در مواقعی که از خود ناامید هستید . او تمام تلاش خود را برای کمک و پشتیبانی از شما در تمام راه انجام خواهد داد .

۷- او در تاریک ترین زمان های زندگی ، کنارتان می ماند .

از نشانه های زنی که عاشق مرد است ، همراهی همیشگی اوست . او همیشه برای تقویت اعتماد به نفس شما حضور دارد . او معتقد است که شما آدم بزرگی هستید و توانایی های زیادی دارید . او به شما کمک می کند ارزش های خود را دوباره ببینید .

۸- او شما را با خانواده و دوستانش آشنا می کند .

درست مثل شما پسران ، زمانی که زنی به شما اجازه ملاقات با خانواده و دوستانش را می دهد ، با شما جدی است . او با افتخار شما را به آن ها معرفی می کند ، زیرا می خواهد آن ها بدانند که شما مردی هستید که می خواهد بقیه عمر خود را با او بگذراند .

۹- او تلاش می کند تا به عزیزانتان نزدیک شود .

او فقط شما را با خانواده و دوستانش آشنا نمی کند . از نشانه های زنی که عاشق شماست ، این است که او عاشق افرادی است که برای شما عزیز هستند . به همین دلیل ، او تمام تلاش خود را برای نزدیک شدن به آن ها انجام می دهد ، به طوری که آن ها او را به عنوان بخشی از زندگی شما به طور کامل قبول خواهند کرد . او می خواهد آن ها را خوشحال کند ، زیرا برای او این کار ، برای خوشحالی شما است .

۱۰- او از شما استفاده نخواهد کرد .

از نشانه های زنی که عاشق مرد است ، این است که او به دنبال منافع شما نیست . او حتی دوست ندارد که بیش از حد هزینه کنید یا به او کمک کنید .

۱۱- مطمئناً می توانید آن را حس کنید

زنی که عاشق است ، همه چیز را برای مراقبت از مرد خود انجام می دهد . مطمئناً می توانید احساس کنید که او واقعاً به شما چه احساسی دارد . حتی نگاه های او نیز می تواند نشانه های زنی که دوستت دارد ، باشد .

۱۲- او در برابر شما ، به شکل غیرقابل انکاری خجالتی است .

خجالتی بودن از نشانه های زنی که عاشق شماست ، است . هنگامی که یک زن در اطراف مردی است که واقعاً عاشق او است ، افراد اطراف او متوجه می شوند که در او چند تغییر ایجاد می شود . این تغییرات در او ، به طور عمده ویژگی های زنانه زن را افزایش می دهد . مردم مشاهده می كنند كه زن از چیزهای كوچك ، مانند برقراری ارتباط مستقیم با كسی كه دوستش دارد ، دریغ می کند و از برقراری تماس مستقیم چشمی خجالت می کشد . این زبان بدن خجالتی یک علامت فوری و بارز است که احساسات عمیقی از عشق به شخص خاصی دارد . او به آنچه به او فکر می کنید اهمیت می دهد . هنگامی که مرد در اطراف او است ، حتی صدای او کمی لرزان و کم رنگ به نظر می رسد .

 

۱۳- بدون هیچ دلیلی ، به شما هدیه می دهد .

تبادل هدیه از نشانه های زنی که دوستت دارد ، در نظر گرفته می شود. اگر زن عاشق مرد است ، بدون هیچ دلیلی هدایایی را برای او خریداری می کند . این یک نشانه عالی از عشق او به آن مرد است . او دوست دارد تمام وقت و تلاش خود را سرمایه گذاری کند تا چیزی ارزشمند برای هدیه دادن به شما بخرد ، و سپس از دیدن لبخند بر صورت شما لذت ببرد .

۱۴- دوست دارد در مورد زندگی شما بیشتر بداند .

وقتی کسی را دوست دارید ، عادی است که می خواهید با آن شخص بیشتر آشنا شوید . هنگامی که زنی عاشق مرد است ، می خواهد درباره او و علایق او و همه کارهایی که می خواهد در زندگی انجام دهد ، اطلاعات بیشتری کسب کند .

۱۵- گفتگو را شروع می کند .

بیشتر خانم ها دوست ندارند کسی باشند که مکالمه را شروع می کنند  . بعضی از آقایان متوجه نیستند که وقتی یک زن بارها با او مکالمه ای را شروع می کند ، خواه پشت تلفن همراه باشد یا در زندگی واقعی ، به این معنی است

‍۱۶- همیشه خوشحال است .

اگر او همیشه با دیدن شما هیجان زده و خوشحال می شود ، می تواند از نشانه های زنی که عاشق شماست ، باشد .

از کلینیک روانشناسی روان آرام

کلینیک روان آرام با دارا بودن جمعی از مشاوران خبره، اساتید دانشگاه و درمانگران مفتخر است در خدمت شما عزیزان باشد. لازم به ذکر است که کلیه خدمات این مجموعه توسط متخصصان دوره دیده در زمینه های مختلف روانشناسی عرضه میگردد.

تهران، میدان ونک خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی شمالی نبش کوچه شهریار پلاک 181، طبقه 3، واحد 16

چطور بفهمیم مردی زنی را دوست دارد

ravanaramvanak@gmail.com

© تمامی حقوق این وب سایت متعلق به روان آرام
کلینیک می باشد
طراحی و سئو توسط لومین


پاسخگوی شما 9 صبح الی 12 شب

اگر مردی خود واقعی‌اش را نشان ندهد،به احتمال زیاد آینده‌ای برای خودش و شما نمی‌بیند‎

 

تنها سوالی که هیچوقت نمی‌شنوید مردی که به تازگی با یک دختر آشنا شده است بپرسد این است: «آیا به من متعهد می‌شود؟» به نظر می‌رسد این سوال‌ها و تردیدها متعلق به خانم‌هاست.خانم‌ها در همه سنین و فرهنگ‌ها به شدت می‌خواهند پاسخ این سوالات را در روابط خود بدانند: آیا من را دوست دارد؟ آیا به من جدی فکر می‌کند؟ آیا روزی به من متعهد خواهد شد؟  همه ما این تردیدها را در روابطمان تجربه کرده‌ایم. قابل درک است. وقتی با قلبتان وارد رابطه‌ای می‌شوید، ممکن است ماه‌ها، و سال‌‌هایی از عمرتان را بفهمید با مردی بوده‌اید که هیچوقت نمی خواسته رابطه‌اش را با شما جدی‌تر کند و شما را تا پایان عمر کنار خود داشته باشد. وضعیت شما بعد از تمام شدن این رابطه‌ها هم چندان جالب نخواهد بود.پس برای جلوگیری از اتلاف وقت و انرژی‌مان و شکسته نشدن قلبمان چه می‌توانیم بکنیم؟اینجا به ۵ علامتی اشاره می‌کنیم که نشان می‌دهد یک مرد هیچوقت به شما متعهد نخواهد شد، چه الان و چه در طولانی‌مدت.۱. هیچ چیز واقعی درمورد او نمی‌دانیدممکن است ساعت‌ها و ساعت‌ها در یک روز با یک نفر حرف بزنید ولی هیچ چیز واقعی درمورد او ندانید. ممکن است جزئیاتی درمورد زندگی‌اش بدانید ولی نمی‌دانید که حقیقتاً کیست و خود واقعی‌ای که زیر آن ظاهر که از خود نشان می‌دهد نهفته است را نمی‌شناسید.وقتی مردی درمورد زنی جدی باشد، همه چیز خود را با او در میان می‌گذارد. او را وارد دنیای خود می‌کند، نقاط آسیب‌پذیر خود را به او نشان می‌دهد. این مسئله مهمی برای یک مرد است. مردها عادت به بیرون ریختن خود و نشان دادن احساسات درونی‌شان ندارند و وقتی می‌خواهند مسائل درونی خود را با کسی درمیان بگذارند بسیار سخت‌گیر هستند.وقتی مردی برای شما درد دل می‌کند، وقتی با شما از آرزوها، ترس‌ها، امیدها و انگیزه‌هایش حرف می‌زند، یعنی رویتان سرمایه‌گذاری می‌کند. با سرمایه‌گذاری کردن روی شما یعنی خودش را به شما متعهد می‌کند.اگر مردی خود واقعی‌اش را به شما نشان ندهد، اگر اجازه ندهد ببینید که درونش چه خبر است، این احتمال زیاد است که آینده‌ای برای خودش و شما نمی‌بیند.اگر شک دارید که مردی درمورد شما جدی است یا نه، به چیزهایی که از او می‌دانید فکر کنید و ببینید ایا واقعاً می‌دانید کیست؟۲. هر چند وقت‌یکبار چند روز یا چند هفته ناپدید می‌شود، بعد طوری رفتار می‌کند که انگار اتفاق خاصی نیفتاده استاگر مردی واقعاً به شما توجه داشته باشد، جایی برای شما در زندگی‌اش باز خواهد کرد. حتی اگر کارهای زیادی برای انجام دادن داشته باشد و نتواند چند روزی در دسترس باشد، به شما پیام خواهد داد و خواهد گفت که بهتان فکر می‌کند.اگر بدون هیچ اطلاعی به تعطیلات در رابطه می‌رود و اصلاً نگران از دست دادن شما نیست، نشانه خوبی نیست. اگر مردی به قطع بداند که شما با وجود هر رفتار بدی که از خود نشان دهد، همیشه در دسترس او خواهید بود، هیچ احترامی برایتان قائل نشده و به شما متعهد نخواهد شد.این رفتارهای ناپدید شدنش بیشتر راهی برای این است که به شما نشان دهد این رابطه چندان جدی نیست و او آزادی دارد هر کاری که دوست دارد انجام دهد و شما برای جاهایی که می‌رود و کارهایی که می‌کند عامل تصمیم‌گیرنده نیستید.

 

چطور بفهمیم مردی زنی را دوست دارد

اگر مردی واقعاً به شما توجه داشته باشد، جایی برای شما در زندگی‌اش باز خواهد کرد‎

 

۳. می‌گوید به دنبال رابطه نیستاین به نظر یکی از بدیهیات می‌آید ولی متاسفانه اینطور نیست. درواقع، متداول‌ترین روابط این روزها رابطه جدی نیست. یعنی با مردی آشنا شده‌اید و بیرون می‌روید و اساساً دوست‌پسر/دوست‌دختر هستید، جدا از این واقعیت که نیستید.حقیقت تلخ این است: وقتی مردی می‌گوید که رابطه نمی‌خواهد، چیزی که در واقع می‌گوید این است که رابطه با شما را نمی‌خواهد.ممکن است تصور کنید که موقعیت شما استثنا است و فرق می‌کند. ولی مطمئنتان کنیم اینطور نیست. شما هم مثل بقیه دخترهایی هستید که در این روابط غیرجدی هستند. شما دختر فوق‌العاده‌ای هستید که احتمالاً خودتان را دست‌کم گرفته  و خودش را در موقعیتی گرفتار کرده که طرفش او را بی‌هدف به دنبال خود می‌کشاند و شما هم منتظر نشسته‌اید تا او بالاخره بفهمد که چقدر «خوب‌» هستید.اگر به شما می‌گوید که نمی‌خواهد وارد رابطه‌ای شود یا برای متعهد شدن مشکل دارد، لطفاً آن را جدی بگیرید و درحق خودتان لطف کرده و از آن رابطه بیرون بیایید.۴. هیچوقت شما را به قرارملاقاتی واقعی و عاشقانه نمی‌برداگر قرار ملاقات‌های شما شامل رفتن شما به سینما و فیلم دیدن با هم یا آشپزی کردن شما برای اوست، یعنی او شما و رابطه‌تان را جدی نمی‌گیرد.وقتی مردی برای آینده‌اش روی شما سرمایه‌گذاری می‌کند، برای تحت‌تاثیر قرار دادنتان هر کاری از دستش بربیاید انجام می‌دهد و به شما نشان خواهد داد که تا چه اندازه برایش اهمیت دارید.اگر برای قرارملاقات‌هایتان حداقل‌های خود را برایتان می‌گذارد، به این معنی است که تصور می‌کند شما ارزش تلاش بیشتری را ندارید. استثناهایی هم وجود دارد؟ گاهی ‌اوقات. ولی حتی اگر مردی پول و کار نداشته باشد، باز هم می‌تواند راه‌های ارزان و خلاقانه‌ای پیدا کند که نشان دهد دوستتان دارد.وقتی مردی به دختری برای آینده خود فکر می کند، دوست دارد او را تا جایی که می‌تواند وارد دنیای خود کند. دوست دارد او را به چیزهایی که دوست دارد معرفی کند: فیلم‌ها، موسیقی، کتاب‌ها، سرگرمی‌ها. اینها چیزهایی نیست که نیاز به سرمایه‌گذاری مالی زیادی داشته باشد.اگر این فقط شما هستید که سعی می‌کند رابطه‌تان را زنده نگه دارد و کارهای خاص انجام می‌دهد، نشانه این است که او نظر جدی‌ نسبت به شما ندارد.۵. شما را به خانواده‌اش معرفی نمی‌کندخیلی از خانم‌ها به اشتباه تصور می‌کنند که وقتی مردی آنها را به دوستانش معرفی می‌کند، خیلی کار مهمی انجام داده است. البته شاید برای بعضی مردها این کار مهم باشد ولی برای بیشتر آنها اینطور نیست. ممکن است چون جذابید بخواهد با اینکار با شما پز بدهد یا کلاً معرفی کردن دخترها به دوست‌هایش مسئله مهمی برایش نیست.وقتی در رابطه‌ای هستید، موضوع آشنا شدن با خانواده‌ها باید به میان آید. ممکن است فوراً با آنها آشنا نشوید ولی باید به ترتیبی به شما بگوید که چه زمان قصد دارد این کار را انجام دهد. حداقل باید بگوید که خانواده‌اش را از وجود شما باخبر کرده است.اگر درمورد خانواده خود حرف نمی‌زند یا هر زمان که شما حرف را به خانواده‌اش می‌کشانید، صحبت را عوض می‌کند، نشانه این است که نمی‌خواهد شما را به آنها معرفی کند.همانطور که قبلاً ذکر کردیم، وقتی مردی درمورد زنی جدی فکر کند، او را وارد دنیای خود می‌کند. با دور نگه داشتن شما از خانواده‌اش می‌خواهد به شما بفهماند که شما را برای طولانی‌مدت در دنیای خود نمی‌بیند.البته باید متذکر شویم که بعضی مردها هستند که با هر دختری که آشنا می‌شوند او را به خانواده‌شان معرفی می‌کنند و این مسئله چندان مهمی برایشان نیست. و شاید خانواده‌هایشان هم به این مسئله عادت کرده‌اند. ولی اگر مردی درمورد شما جدی باشد، این جلسه آشنایی را کمی جدی‌تر از دفعات قبل خود برگزار خواهد کرد. هیجان‌زده یا شاید هم کمی عصبی خواهد بود چون واقعاً دوست دارد خانواده‌اش از شما خوششان بیاید و شما هم از آنها خوشتان بیاید. اگر به نظر می‌رسد که برای معرفی شما چندان توجهی ندارد می‌توند به این معنی باشد که هیچوقت برای آینده روی شما سرمایه‌گذاری نخواهد کرد.

 

منبع: مردمان

 

دانستنیهای قبل و بعد از ازدواج

برای خریدبلیط اتوبوس دنبال سایت معتبری؟


درمان نازایی با بالاترین درصد موفقیت


لاغری موضعی با لیزر


کاندوم متناسب با نیازت رو اینجا پیداکن

درمان سریع وقطعی بواسیر بدون درد و خونریزی


تشخیص و درمان ناباروری در زنان


به مقصد دلخواهت با کمترین هزینه سفر کن


بهترین راه بهبود کیفیت هوا در خانه


قاعدگی دردناک زنان و دختران

سریعترین وارزانترین راه سفربه نقاط مختلف


اقساط36ماهه لوازم خانگی بدون پیش پرداخت


پاکسازی و رفع آلودگی هوای خانه


بازسازی پیوند عاطفی زن و شوهر


برای سفارش این ست فقط کافیه کلیک کنی!

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

چگونه می توان از علاقه یک مرد به خودمان آگاه شویم؟ به دقت او را زیر نظر بگیرید تا بتوانید بفهمید آیا او از شما خوش‌اش می‌آید یا خیر. همه‌چیز همان‌جا است، در زبان بدن و نحوه‌ واکنش فیزیکی او. در این‌جا 18 نشانه برای رمزگشایی زبان بدن مردان که نشان دهنده عشق آنهاست آورده شده است

عشق موضوع پیچیده‌ای است! فهمیدن اینکه مردی به شما علاقه دارد یا نه میتوانید بسیار حیاتی باشد، اگر به شخصی که هیچ حسی به شما ندارد نشانه‌های از علاقه خود را بروز دهید ممکن است شمارا انسانی احمق جلوه دهد! اما چاره کار چیست ؟

بیشتر بدانید : یک مرد عاشق واقعی چه ویژگی هایی دارد؟

بدون این که متوجه شما شود پنهانی به او نگاه کنید. اگر دیدید برای مدتی به شما نگاه می‌کند، پس بدانید چیزی در مورد شما وجود دارد که برای او جالب است. اگر این‌گونه باشد، نمی‌تواند خود را از نگاه کردن به شما بازدارد.

چطور بفهمیم مردی زنی را دوست دارد

وقتی با او صحبت می‌کنید لبخند می‌زند. حتی وقتی از او فاصله دارید هم به شما لبخند می‌زند. متعجب می‌شوید که چه چیزی پشت این لبخند وجود دارد.

تلاش مضاعفی می‌کند تا شما بیش‌تر درباره‌ی او بدانید. سعی می‌کند در حضور شما بیش از اندازه صادق و شیرین باشد تا نیمه‌ی حساس و نازک‌ طبع‌اش را بفهمید.

هر وقت شما دو نفر مکالمه‌ای دارید، سعی می‌کند تا حد ممکن نزدیک شما بایستد یا بنشیند. البته، مقداری فاصله را حفظ می‌کند تا شما احساس ناراحتی نکنید.

شاید با دیگران با صدای بلند صحبت کند ولی وقتی با شما است مراقب است که تن صدای‌اش را پایین نگه‌دارد. هیچ ردی از خشونت در صدای‌اش دیده نمی‌شود.

بیشتر بدانید : 11 نکته که به شما می گوید مردی واقعا عاشق شما است!!

هرگاه با هم وارد یک ساختمان می‌شوید، درب را برای‌تان باز می‌کند و می‌گذارد اول شما وارد شوید و سپس به دنبال‌تان می‌آید. وقتی با ماشین او رفت و آمد می‌کنید هم همین‌کار را می‌کند.

همیشه بهانه‌ای برای مقالات‌تان پیدا می‌کند. متوجه این بهانه‌ها می‌شوید ولی به آنها اهمیت نمی‌دهید چون شما هم وقت‌گذرانی با او را دوست‌دارید.

بیشتر بدانید : چگونه در اولین ملاقات طرف مقابل را جذب خودمان کنیم؟

ممکن است با دوستان‌اش خودِ بی‌خیال‌اش باشد ولی اطمینان حاصل می‌کند که وقتی با شما صحبت می‌کند وضعیت درستی داشته باشد. راست می‌ایستد و نظم مشخصی در زبان بدن‌اش وجود دارد.

با شما ارتباط فیزیکی برقرار می‌کند. متناوبا دست‌ها و شانه‌های‌تان را لمس می‌کند ولی کاری نمی‌کند که احساس ناراحتی کنید. سعی می‌کند دستان‌اش را از شما دور کند اما موفق نیست.

همیشه دلیلی پیدا می‌کند که شما را همراهی کند و در اطراف‌تان باشد. این نشان‌می‌دهد همراهی شما را دوست‌دارد و می‌خواهد زمان زیادی را با شما سپری کند.

بیشتر بدانید : این نشانه ها می گوید مرد مورد علاقه تان، عاشق شما است!!

همیشه خوش‌لباس به ملاقات شما می‌آید. هیچ اشکالی در ظاهر و لباس‌های‌اش پیدا نمی‌کنید. متوجه می‌شوید وقتی با شما است موجه‌تر از زمانی است که با دیگران است.

بیشتر بدانید : مرد عاشق واقعی این 8 نشانه را دارد!!

وقتی برای ملاقات‌اش دیر می‌رسید می‌بینید که بی‌طاقت شده است. وقتی که در نهایت او را ملاقات می‌کنید، می‌توانید اضطراب را در چهره‌اش ببینید و حس رهایی را که با دیدن شما در چهره‌اش نمایان شده است متوجه می‌شوید.

این واقعیت که با شما عاشقانه حرف‌می‌زند، جذاب بودن‌تان را برای او نشان می‌دهد. نیازی نیست که شما هم با او عاشقانه حرف‌بزنید ولی اگر دوست‌داشته‌باشید می‌توانید با لبخند زدن به او، تأییدش کنید.

گاهی اوقات، متوجه می‌شوید در کنار شما بودن عصبی‌اش می‌کند. هیچ دلیل واضحی پشت عصبی بودن‌اش نیست و وقتی درباره‌اش از او می‌پرسید، او هم هیچ نظری در این‌باره ندارد. همین که در کنار او باشید کافی است تا او را عصبی کند.

همیشه وقتی با او هستید خوشحال است. وقتی شما را می‌بیند می‌توانید این برق را در چهره‌اش ببینید. با نگاه کردن به شما، احساس هیجان و شعف به او دست می‌دهد. وقتی در کنار شما است خوشحال‌تر از زمانی‌است که با دیگران است.

سعی می‌کند جلوی شما آدم با اعتماد به‌نفسی به‌نظر برسد. اعتماد به‌نفس خصیصه‌ای است که همه آن را تحسین می‌کنند. احساس می‌کند اگر خودش را یک آدم بااعتماد به‌نفس نشان دهد، شما تحت تأثیر قرار خواهید گرفت.

بیشتر بدانید : 7 راز برای به دست آوردن اعتماد به نفس

بسیار مراقب شما است و هیچ‌یک از فعالیت‌های شما را از قلم نمی‌اندازد. اطمینان حاصل می‌کند که شما خوشحال هستید و هر آن‌چه را می‌خواهید در اختیار دارید. هر زمان که به او احتیاج داشته‌باشید در کنار شما خواهدبود.

وقتی به شما نگاه می‌کند و پس از مدتی شما را می‌بیند، مستقیم به چشمان‌تان می‌نگرد. جوری به شما نگاه می‌کند که انگار طلسم شده‌است. انگار در چشمان‌تان گم شده است. شما توجه‌اش را جلب می‌کنید و عاشق این است که خودش را تسلیم شما کند.مردها برای آن‌که با احساسات‌شان کنار بیایند به زمان احتیاج دارند. برخی تا ابد زمان لازم دارند. چنان‌چه فراست‌تان به شما می‌گوید مردی دوست‌تان‌دارد، آن‌گاه باید با مشاهده‌ی دقیق زبان بدن‌اش به این موضوع پی ببرید. حتی اگر از لحاظ کلامی نتواند احساسات‌اش را بیان کند، اعمال او شما را به سمت حقیقت خواهد برد.

بیشتر بدانید : چه چیزهایی باعث می شود مردها عاشق شوند؟

بیشتر بدانید : نشانه های این که او به شما علاقه دارد!

بیشتر بدانید : اگر مردی این نشانه ها را دارد، بدانید که عاشق تان است!!

بیشتر بدانید : عاشق رئیس ام شده ام که یک دختر دارد!!

بیشتر بدانید : وقتی پسری عاشق شماست ولی شما او را دوست ندارید!!!

بیشتر بدانید : مردان عاشق این زنان می شوند!!

بیشتر بدانید : 5 ویژگی زنانه که باعث جذب مردان می شود!!

بیشتر بدانید : معیارهای ازدواج موفق + چند نکته طلایی که هر دختر و پسری باید بداند

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغseemorgh.com/lifestyleمنبع : alamto.com

All Rights Reserved – © 2019 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر نام و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.

چگونه می‌توان به علاقه مردان نسبت به خودمان پی ببریم؟ آیا می‌توان نشانه های دوست داشتن مردان را شناسایی کرد؟ مردان عاشق چگونه رفتار می‌کنند؟ در واقع عشق یک اتفاق غیر ارادی و گاه فیزیولوژیکی‌ست که درروح و جسم همه انسان‌ها امکان دارد اتفاق بیافتد. اما هر کس بر اساس شخصیتش به شیوه‌های متفاوتی ابراز عشق می‌کند. اگر این ابراز عشق با احترام همراه نباشد، چیزی جز یک احساس جسمانی و گذرا نیست. چه بسا چنین می‌تواند مخرب هم باشد. در قدم اول باید کمی بیشتر با مفهوم عشق و جلوه‌های سالم آن آشنا شویم. در ادامه به نشانه‌های رفتاری و زبان بدن مردان عاشق می‌پردازیم.

یک عشق سالم بر مبنای شناختن بنا می‌شود. قدم اول آن است که فرد بداند مردی که عاشق او شده آیا سعی می‌کند نیازها و خصوصیاتش را بشناسد؟. در قدم دوم به نیازهای شریک خود احترام بگذارد و به آن‌ها اهمیت بدهد. سوم آن که خود را مسئول رفع نیازهای طرف مقابل می‌داند و در آخر تمام تلاش خود را برای رسیدن به او انجام می‌دهد.

اگر متوجه شوید که او همین عشق و احترام را برای خودش نیز قائل است می‌توانید از عشق سالم در او مطمئن شوید. زمانی می‌توانید به عشق مردان اعتماد کنید که احترام او و توانایی‌اش برای ابراز سالم عشق را ببینید. برای شناخت مردان کلیک کنید.

چطور بفهمیم مردی زنی را دوست دارد

تحقیقات روان‌شناسی نشان می‌دهد که زنان و مردان در موارد زیادی با هم تفاوت دارند. این تفاوت‌ها را به عنوان تفاوت‌های جنسیتی می‌شناسند. همچنین عرف جامعه نیز برای نقش مردان و زنان متفاوت است و از آن‌ها انتظار رفتار همسان را ندارد. این موارد باعث شده که نشانه‌ دوست داشتن مردان را از رفتار زنان هنگامی که عاشق می‌شوند متفاوت ببینیم. اما توجه کنید که همه مردان هم دقیقا عین هم نیستند.

هر مردی بر اساس ویژگی‌های شخصیتی به روش خود رفتار می‌کند. پس نشانه‌هایی که در ادامه به عنوان نشانه‌های دوست داشتن مردان می‌آوریم الزاما در مورد همه مردها درست نیست و لازم است با شرایط دیگر آن‌ها را بسنجید و در صورت لزوم از کمک مشاور استفاده کنید. پیشنهاد می‌کنیم در این زمینه مقاله تفاوت زن و مرد را مطالعه کنید.

زبان بدن انسان همه چیز او را لو می‌دهد. زمانی که فردی دروغ می‌گوید، می‌توانید با دقت در زبان بدن او، متوجه شوید. لحن صدا، تماس چشمی، حالت چهره و بدن، بیش از هرچیزی احساساتتان را نشان می‌دهند. با دقت و بررسی زبان بدن مردان می‌توانید به علاقه آن‌ها پی ببرید.

مردی که عاشق شماست در مقابلتان، عمیق و صمیمی لبخند می‌زند. شما تفاوت لبخند صمیمانه و اصیل را می‌توانید از لبخند مصنوعی تشخیص دهید. لبخند واقعی می‌تواند در چشم‌ها خودش را نشان دهد. چشم‌های گرد شده و هماهنگ با لب‌هایی که کامل کشیده شده‌اند نشانه‌ای از لبخندی عمیق و صمیمیتی هستند که بدون کنترل ابراز می‌شود.

از نشانه دوست داشتن مردان احترام است. مرد عاشق در درجه اول به نیاز و خواسته درونی دختر مورد علاقه خود احترام می‌گذارد. پس توجه می‌کند رفتاری نشان ندهد که او را برنجاند. با آن که اگر به شما علاقه داشته باشد و دوست دارد بدنش را به شما نزدیک کند و در فاصله کمی با شما قرار گیرد؛ اما به خاطر توجه به احساس شما، خود را کمی دورتر نگه می‌دارد. اما شما از حالت صورت و دست‌هایش می‌توانید متوجه علاقه او به نزدیک شدن شوید.

مردان عاشق با چشمانشان ارتباط کامل برقرار می‌کنند. وقتی صحبت می‌کنید خوب به چشم‌های شما نگاه می‌کنند و نشان می‌دهند که به شما توجه می‌کنند. شاید وقتی حواستان نبود متوجه شوید که به شما نگاه می‌کرده یا با چشمانش شما را دنبال می‌کند. شاید هم با تلاقی نگاهتان لبخندی زده و سری تکان بدهد. همه این‌ها می‌تواند نشانه توجه او به شما باشد.

زبان بدن افرادی که به هم علاقه نشان می‌دهند باهم هماهنگ‌تر است. این اتفاق به صورت ناخودآگاه رخ می‌دهد. فردی که به شما علاقه دارد فرم بدن شما را تقلید می‌کند. نحوه نشستن، به هم گره زدن دست‌ها، قرار گرفتن پاها یا خم شدن به سمت شما طوری است که با شما هماهنگ است.

برای پی بردن به احساس مردان می‌توانید به سبک‌های رفتاری آن‌ها هم توجه کنید.

مردان عاشق در مواقعی که با فرد مورد علاقه خود هستند سعی دارند با ادب و با شخصیت باوقارتری رفتار کنند. این تمرکز بر روی رفتار محترمانه یا به اصطلاح جنتلمن بودن نشانه‌ای از علاقه عمیق آن‌ها به شماست. شاید هم رفتاری پخته‌تر از شخصیت واقعی خود در مقابل شما داشته باشد. تلاش برای این که خود را باشخصیت‌تر یا بزرگتر نشان دهد الزاما نشانه حقه‌بازی او نیست. شاید عشق او را وادار کرده در برابر شما بیشتر حواسش را جمع کند.

مرد عاشق، علاقه خود ر ابه صورت سالم به شما نشان می دهد، او به نظر و خواسته شما اهمیت می‌دهد. بنابراین قرار نیست نظرش را به شما تحمیل کند. به عقیده شما گوش می‌دهد و به نیاز شما احترام می‌گذارد. حتی اگر با نظر شما مخالف باشد شما را وادار به قبول حرف خودش نمی‌کند.

مردی که به شما علاقه دارد را همیشه در اطراف خود می‌بینید. چون بودن با شما را به چیزهای دیگر ترجیح می‌دهد. سعی می‌کند به شما نزدیک باشد و راه تماسی برای با شما بودن پیدا می‌کند. این مسئله می‌تواند به فضای مجازی هم کشیده شود. سعی می‌کند با هر بهانه‌ای با شما در ارتباط باشد و حضورش را به شما نشان دهد.

ما وقتی در برابر افرادی قرار می‌گیریم که نظرشان برایمان مهم است بیشتر مضطرب می‌شویم. پس مردان عاشق احتمال زیاد در برابر شما بیشتر عصبی و مضطرب به نظر می‌رسند. ممکن است هول کنند یا دست و پا چلفتی دیده شوند. در حالی که سعی دارند متشخص‌تر به نظر برسند، اما در واقع اضطراب مانعشان می شود.

وقتی کسی به شما علاقه دارد پس طبیعتا روی روابط دیگر شما مخصوصا با جنس مخالفتان حساس‌تر می‌شود. حتی اگر سعی کند که حساسیت خودش را بروز ندهد، می‌توانید این مسئله را با توجه به رفتارش متوجه شوید. وجود حالت عصبی، پرسیدن سوالات درباره روابط دیگر شما و توجه بیشتر به این مسائل می‌تواند نشانه‌ای از حسادت باشد.

مردان عاشق شیطنت و سر به سر گذاشتن را دوست دارند. برای شما هم پیش آمده وقتی کودک بانمکی را دوست دارید کمی او را اذیت کنید. این رفتار نوعی بازگشت به دوران کودکی برای نشان دادن علاقه است. ممکن است وسیله‌ای را از شما کش برود یا سعی کند شما را عصبانی کند.

توجه داشته باشید که عشق همیشه به یک شکل بروز نمی‌کند. شاید شما برخی از این علائم را در اوایل رابطه خود با همسر یا نامزدتان دیده‌اید اما به مرور زمان کمرنگ شده‌اند. این به معنای آن نیست که علاقه او به شما کم شده یا عشقی بین شما وجود ندارد. بلکه چهره عشق پس از مدتی تغییر می‌کند و به شکل دیگری خود را نشان می‌دهد.

عشق در اوایل رابطه خودش را با اضطراب و رفتارهای پرهیجان نشان می‌دهد اما پس از گذشت ماه‌ها از رابطه به شکلی باثبات و آرام تبدیل می‌شود. اگر برخی از این نشانه‌ها را در مردی می بینید اما همچنان ابراز علاقه‌ای از جانب او صورت نمی‌گیرد، ممکن است با فرد مغروری طرف باشید. برای اطلاع از راه های جذب مردان و پسران مغرور کلیک کنید.

گاه متوجه می‌شوید تمام نشانه‌های دوست داشتن در مرد مورد علاقه شما وجود دارد اما هیچ تلاشی برای نزدیک شدن به شما نمی‌کند. این موضوع می‌تواند علل گوناگونی داشته‌باشد که یکی از آن‌ها خجالتی بودن فرد مقابل است؛ و یا ممکن است فرد مقابل آمادگی و شرایط لازم برای وارد شدن به رابطه را نداشته‌باشد. در این شرایط چه کار می‌توانید انجام دهید؟

این که خود پیشقدم شوید و به مرد مورد نظر پیشنهاد دهید انتخابی شخصی است که تبعات و مزایای خود را دارد؛ در این خصوص برای تصمیم‌گیری بهتر می‌توانید به مشاوره روانشناسی مراجعه کنید. همچنین اگر برای چگونگی شروع رابطه و ابراز عشق مشکل دارید پیشنهاد می‌کنیم مقاله شروع رابطه عاشقانه را مطالعه کنید.

رابطه عاطفی زمانی به صورت سالم شکل می‌گیرد که زن و مرد هر دو به یک اندازه نسبت به یکدیگر عشق و علاقه‌ داشته‌ باشند و محبت کافی دریافت کنند. گاه این رابطه سالم شکل نمی‌گیرد و یکی از طرفین در میزان عشق و علاقه همسر خود شک می‌کند. گاه مردان با وجود نرسیدن به خواسته هایشان در رابطه می ماند، شاید باور نکنید اما شکست عشقی مردان را بسیار آزار می دهد. برای اطلاع از نشانه ها و رفتار مردان در زمان شکست عشقی کلیک کنید.

معمولا نشانه دوست داشتن مردان و عشق آن‌ها به همسرانشان واضح است اما برخی از مهم‌ترین آن‌ها شامل موارد زیر می‌شود و به شما کمک می‌کند تا به علاقه همسر خود و یا کسی که با او در رابطه عاطفی هستید پی ببرید:

برای دریافت مشاوره در زمینه نشانه دوست داشتن مردان می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

چطور بفهمیم مردی زنی را دوست دارد
چطور بفهمیم مردی زنی را دوست دارد
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *