چطور بفهمیم هدفون شارژ شده

 
helpkade
چطور بفهمیم هدفون شارژ شده
چطور بفهمیم هدفون شارژ شده

چطور بفهمیم هدفون شارژ شده

گوگل همراه با عرضه اندروید 8.1 قابلیت مشاهده وضعیت شارژ باتری را به شکل پیش‌فرض به سیستم‌عامل خود اضافه کرد، اما روی اندرویدهای با نسخه پایین‌تر کاربر باید یک برنامه کاربردی را برای مشاهده وضعیت باتری روی گوشی نصب کند. برای آن‌که همه کاربران بتوانند از قابلیت فوق استفاده کنند ما شیوه انجام این‌کار را روی اندروید 4.3 و نسخه‌های بعد از آن بررسی می‌کنیم تا همه بتوانند از آن استفاده کنند. دستگاه‌های بلوتوثی به نوع خاصی از فناوری‌های بی‌سیم و همچنین یک باتری داخلی که قابلیت شارژ شدن را دارد تجهیز شده‌اند. در برخی از مدل‌ها نوع باتری از جنس لیتیون یونی یا لیتیوم پلیمری داخلی است و در نمونه‌های دیگر از باتری‌های قابل شارژ قلمی یا نیم قلمی استفاده شده است.

اندروید 8.1 قابلیت جالبی در ارتباط با دستگاه‌های بلوتوث اضافه کرده است تا کار کردن با این دستگاه‌ها بازهم ساده‌تر از قبل شود. قابلیت فوق به کاربر اجازه می‌دهد میزان شارژ باتری دستگاه‌های متصل به گوشی را مشاهده کرده و اگر مشاهده کرد باتری دستگاه خالی است با کمترین زحمت ممکن این‌کار را انجام دهد. اگر نتوانید وضعیت شارژ باتری را بررسی کنید و تنها از روی تخمین میزان باتری را حدس بزند در بیشتر موارد باتری دستگاه شما را غافل‌گیر می‌کند و هدفون خاموش می‌شود. برای مشاهده میزان وضعیت باتری در اندروید 8.1 ابتدا باید هدفون یا دستگاه بلوتوثی که دارای باتری است را با گوشی خود جفت کنید و در ادامه برنامه Setting را باز کنید. در صفحه باز شده روی گزینه وسایل متصل شده (Connect Devices) را لمس کنید و در ادامه گزینه Bluetooth را لمس کنید. دقت کنید که نباید سوییچ روبروی Bluetooth را لمس کنید، زیرا صفحه تنظیمات بلوتوث ظاهر می‌شود. و فقط می ‌توانید بلوتوث را فعال یا غیرفعال کنید.در صفحه بلوتوث فهرست دستگاه‌های جفت شده را مشاهده کنید که مقدار شارژ باتری باقیمانده دستگاه را نشان می‌دهد. لازم به توضیح است که در همه دستگاه‌های بلوتوثی دارای باتری ممکن است چنین قابلیتی از سوی تولیدکننده قرار نگرفته باشد.

همان‌گونه که در شکل بالا مشاهده می‌کنید، اسپیکر بلوتوثی که به گوشی نکسوس 6P که به سیستم‌عامل اندروید 8.1 تجهیز شده و با دستگاه جفت شده است میزان وضعیت شارژ باتری نشان داده نشده است. به عبارت دقیق‌تر، اسپیکر بلوتوثی که قابلیت نمایش میزان سطح شارژ باتری در آن تعبیه شده با اندروید 8.1 سازگاری ندارد. برای حل مشکل این برنامه‌ها باید به سراغ نصب برنامه‌های جانبی برویم.

برای آن‌که بتوانیم میزان وضعیت شارژ باتری یک دستگاه بلوتوثی را در اندروید 8.1 یا نسخه‌های قدیمی‌تر مشاهده کنیم یک برنامه کاربردی خوب بهؤنام BatOn وجود دارد. برای دانلود BatOn به این آدرس مراجعه کنید. پس از دانلود و نصب برنامه، دستگاه بلوتوثی را با گوشی یا تبلت اندرویدی جفت کنید. پس از برقراری اتصال، برنامه BatOn را اجرا کنید. همان‌گونه که در شکل زیر مشاهده می‌کنید، برنامه فوق فهرستی از دستگاه‌های موجود را نشان داده و در مقابل آن‌ها میزان شارژ باتری دستگاه را به شکل عددی و گرافیکی نشان ‌می‌دهد.

راهکار دیگری که اجازه می‌دهد میزان وضعیت شارژ باتری را مشاهده کنید از طریق پنل اعلان‌ها است. آن‌را به سمت پایین بکشید تا میزان باتری باقیمانده را مشاهده کنید. لازم به توضیح است که برنامه BatOn با یکسری برنامه‌های بلوتوثی یک باگ نرم‌افزار دارد. در نتیجه زمانی‌که برنامه را نصب و اتصال با دستگاه بلوتوثی برقرار شد، ممکن است در ابتدا ارتباط قطع و وصل شود. اما در نهایت ارتباط پایدار خواهد بود.

اگر هر یک از روش‌های فوق را آزمایش کردید، اما بازهم میزان باتری روی دستگاه اندرویدی نشان داده نشد، دستگاه بلوتوثی دارای باتری فاقد ویژگی نمایش میزان شارژ باتری روی گوشی‌های اندرویدی است.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     ثبت اشتراک نسخه آنلاین

بررسی و مقایسه تجهیزات شبکه

توسعه و پشتیبانی توسط ایران دروپال   |   میزبانی توسط پارس پک

هندزفری های بلوتوث این روزها به خوبی جایگاه خود را میان کاربران پیدا کرده اند و این مسئله باعث شده تا امروزه شاهد افزایش تنوع انواع هندزفری بلوتوث باشیم.

با وجود تنوع بسیار زیاد هندزفری های بلوتوث، قطعا شاهد قابلیت ها و کاربردهای متفاوتی هستیم که هر یک با توجه به پتانسیل محصول، کیفیت متفاوتی دارند. در این میان مسئله ای که می تواند سوال بسیاری از کاربران باشد، این است که چطور باید این هندزفری های متنوع را شارژ کنیم. در این مقاله قصد داریم به بررسی نکات مربوط به شارژ کردن انواع هندزفری و هدفون بلوتوث بپردازیم.

اولین سوالی که احتمالا برایتان پیش می آید، این است که هدفون را با چه شارژری شارژ کنیم. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که مهم ترین مسئله در شارژ کردن هر دستگاه، توجه به توان باتری و ولتاژ مورد نیاز برای شارژ است. از این رو پیشنهاد می شود به دلیل متغیر بودن توان باتری انواع هدست ها، ابتدا دفترچه هدست و مشخصات آن را با دقت مطالعه کنید. سپس با استفاده از یک کابل  شارژ اصلی، هدست را به کلگی شارژر متصل کنید.

معمولا زمانی که هدست بلوتوث خریداری می کنید، داخل بسته آن یک سیم کوتاه شارژر وجود دارد. معمولا پورت شارژ اکثر هندزفری های بلوتوث Type B است. از آنجایی که آمپر برخی از شارژرها حدود 2 است، پیشنهاد می شود برای شارژ کردن هندزفری بلوتوث آن را به پورت لپ تاپ وصل کنید.

چطور بفهمیم هدفون شارژ شده

قسمت USB کابل شارژ اندروید را به پورت لپ تاپ و قسمت کانکتور شارژر را به پورت شارژ هندزفری متصل کنید. برخی افراد معتقد هستند که تفاوتی ندارد شما از چه منبعی برای شارژ کردن هندزفری بلوتوث استفاده می کنید زیرا کابل شارژی که همراه با هندزفری ارائه می شود، استاندارد است. در این باره باید بگوییم که برخی از هندزفری های بلوتوث، کابل شارژ ندارند و شما مجبور می شوید تا از شارژر گوشیتان برای شارژ کردن هندزفری استفاده کنید. از این رو با شفافیت کامل به بررسی این نکته پرداختیم. مسئله دیگری که یکی از مهم ترین سوالات کاربران محسوب می شود این است که آیا می توان هدفون بلوتوث را با پاور بانک شارژ کرد. در ادامه به بررسی پاسخ این سوال خواهیم پرداخت.

از آنجایی که بیشترین استفاده پاور بانک های برای گوشی های هوشمند است، توان پاور بانک ها 2 آمپر است که با توان باتری گوشی مطابقت داشته باشد. با این حال بسیاری از افراد برای شارژ کردن انواع گجت ها مانند ساعت هوشمند از پاور بانک استفاده می کنند.

به همین دلیل برخی از پاوربانک ها مانند پاور بانک شیائومی، به گونه ای طراحی شده اند که حالت 1 آمپر از حالت 2 آمپر جداست. از این رو برای شارژ کردن هندزفری بلوتوث و گجت هایی کم قدرت باید پاوربانک را روی حالت 1 آمپر قرار دهید. در صورتی که اطلاعات کاملی درباره این مسئله ندارید، پیشنهاد می کنیم مقاله شارژ کردن هندزفری با پاور بانک را مطالعه کرده و نکات استفاده از این روش را بررسی کنید.

بعد از مبحث شارژ کردن هندزفری بلوتوث، مشاهده میزان شارژ باقی مانده دستگاه از مواردی است که برای کاربران اهمیت بسیاری دارد. معمولا زمانی که هندزفری های بلوتوث را به شارژر وصل می کنید، یک چراغ ال ای دی قرمز رنگ روشن می شود که نشان دهنده شارژ شدن هندزفری است. معمولا بعد از تکمیل شدن شارژ باتری هندزفری، نور چراغ به رنگ سبز، آبی، سفید و یا موارد دیگر تغییر حالت می دهد. مسئله ای که در این میان وجود دارد این است که یک هندزفری بلوتوث با شارژ 99 درصد چراغ قرمز نشان می دهد و یک هندزفری با شارژ 1 درصد بازهم چراغ قرمز نشان می دهد. از این رو باید روشی وجود داشته باشد تا بتوانید میزان شارژ باقی مانده را بررسی کنید.

برای این کار دو روش کلی وجود دارد. روش اول این است که با آپدیت کردن سیستم عامل اندروید، از قسمت تنظیمات هدست، میزان شارژ را بررسی کنید. البته توجه داشته باشید که ممکن است برخی از هندزفری ها از این قابلیت پشتیبانی نکنند. بعد از اینکه گوشی را به هدست متصل کردید باید تنظیمات را باز کنید. از قسمت بلوتوث، لیست دستگاه های متصل شده را مشاهده خواهید کرد. معمولا کنار اسم دستگاه، میزان شارژ باقی مانده قابل مشاهده است. در صورتی که موفق به مشاهده میزان شارژ باقی مانده هدفون نشدید، روی علامت تنظیمات کنار اسم دستگاه تب بزنید. در صورتی در این حالت هم میزان شارژ قابل مشاهده نبود، از روش بعدی استفاده کنید.

برخی از اپلیکیشن ها با هدف مشاهده میزان شارژ باقی مانده هندزفری طراحی شده اند و می توانید به صورت رایگان به آن ها دسترسی داشته باشید. برای استفاده از این برنامه ها، کافیست نام آن را در پلی استور جستجو کرده و اقدام به نصب کنید. به طور مثال برنامه BatOn یکی از این برنامه هاست که امکان مشاهده شارژ باقی مانده هدفون بی سیم را فراهم می کند.

جمع بندی کلی:

در این مقاله سعی داشتیم موضوع شارژ شدن هندزفری های بلوتوث را بررسی کنیم. با این حال در صورتی که هنوز هم سوالی در ذهنتان باقی مانده و پاسخ آن را در این مقاله پیدا نکرده اید، پیشنهاد می کنیم از قسمت نظرات با ما در ارتباط باشید و سوال خود را مطرح کنید. کارشناسان جانبی در اولین فرصت به سوالات شما پاسخ خواهند داد.

امروزه گوشی های هوشمند بخش جدایی ناپذیر زندگی ما شده اند، به طوری که بسیاری از ما نمی توانیم زندگی را بدون تلفن های همراه خود تصور کنیم. این حجم نفوذ و وابستگی در مدت زمان کوتاهی رخ داده است…

جابجایی فایل بین انواع گوشی های اندروید و آیفون یکی از اصلی ترین دغدغه کاربران است که روش های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد. این…

مشکل پرش آنتن گوشی بیشتر در موبایل های سامسونگ و گوشی های دو سیم کارت اتفاق می افتد. این مشکل ممکن است به دلایل مختلف ایجاد شود، در بازه…

پیکسل مهمترین و کوچکترین بخش در صفحه نمایش گوشی های همراه است و هر پیکسل دارای نور، طول موج و دمای رنگ مشخصی نیز هست. احتمالا تجربه دیدن…

زمان یکی از با ارزش ترین سرمایه های انسانی است که باید از آن به بهترین نحو ممکن استفاده شود. اهمیت زمان آنقدر برای بشر شناخته شده بود که همواره سعی داشته و دارد، تا برای رسیدن به اهداف خود کوتاه ترین مسیر را انتخاب کند. مسیری که او را زودتر به هدف مورد نظر خود برساند. در سال های اخیر با فراگیر شدن گجت های هوشمند مثل موبایل، تبلت و یا ابزارهای الکترونیکی دیگر مثل لپ تاپ، دوربین، کنسول بازی و… سبب شد شاخه ای جدید در بازار شکل بگیرد که هدف از آن رفع نیازهای جانبی از گروه محصولات باشد…

© استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی جانبی فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کليه حقوق اين سايت محفوظ می‌باشد.

(هنوز رتبه بندی نشده است)

چه بخواهید و چه نخواهید جک های هدفون یا بهتر بگوییم سیم ها همیشه تغییر می کنند. در این راستا ، هدفون بی سیم بلوتوث آینده فناوری صوتی است. بدون سیم ، فقط یک نشانگر ، یک دکمه پاور و یک اتصال کوچک شارژ. اما هدفون بلوتوث چه مدت شارژ می شود؟ بیایید آن را کشف کنیم

مطمئناً دوستداران هدفون های سیمی کلاسیک در برابر نوآوری های مدرن مقاومت می کنند ، اما برای بیشتر ما ، ارتباطات بی سیم اکنون چیزی فراتر از یک فناوری مدرن است. استفاده از آنها آسان ، مقرون به صرفه است و کیفیت این دستگاه ها فقط با گذشت زمان بهبود می یابد.

وقتی اصطلاح هدفون بی سیم را می شنوید ، به معنای هدفون بلوتوث است. مخصوصاً اگر دستگاه شما جک هدفون ندارد ، بلوتوث بهترین گزینه برای گوش دادن به موسیقی به صورت بی سیم است.

چطور بفهمیم هدفون شارژ شده

اما ، هنگام استفاده از هر دستگاه بی سیم ، برخلاف دستگاه های سیمی استاندارد ، باید آن را به صورت دوره ای شارژ کنید. در این مقاله ، نحوه شارژ صحیح هدفون بلوتوث با مارک های مختلف و همچنین مدت زمان لازم را بررسی خواهیم کرد.

یک مارک بسیار محبوب و متخصص در تولید هدفون ، چه کلاسیک و چه بی سیم. به گفته خود سازنده ، هدفون های بلوتوثی این امکان را برای شما فراهم می کند تا از صدای با کیفیت بالا تا 10 ساعت پخش مداوم و تا 100 ساعت از شارژ کامل دستگاه در حالت آماده به کار لذت ببرید. اما برای دستیابی به این عملکرد بالا ، باید شارژدهی مناسب خود را از Beats Wireless انجام دهید. قبل از استفاده از دستگاه (حتی اگر جدید است و تازه بسته بندی نشده است) ، برای شارژ کامل بلندگوهای کوچک خود این مراحل را دنبال کنید:

به طور معمول ، زمان شارژ اصلی باتری خالی بیش از 1 ساعت طول می کشد. نشانگر هنگام شارژ قرمز خواهد شد. با شارژ کامل ، چراغ سبز می شود. گجت را از شارژ جدا کنید و می توانید به طور مداوم با گوش دادن به موسیقی یا صحبت کردن با تلفن ، از هدفون به عنوان هدست (در صورت داشتن میکروفون) شروع کنید. آیا می توان هدفون Beats را از سوکت بلوتوث شارژ کرد – بله ، برای این کار از منبع تغذیه مناسب استفاده کنید.

موتورولا همچنین یک تولید کننده کاملاً مشهور جهانی در زمینه تولید دستگاه های تلفن همراه است که اخیراً دوره ای را برای تسلط بر هدفی جدید – هدفون های بلوتوث – طی کرده است.

برای شارژ هدفون بی سیم از موتورولا ، این مراحل را دنبال کنید:

چرا شارژ این مدل ها بیشتر طول می کشد؟ همه چیز به اندازه باتری بستگی دارد. موتورولا باتری های قدرتمندتری تولید می کند که به شما امکان لذت بردن از موسیقی با کیفیت را حتی بیشتر می دهد.

طول عمر باتری برای گوشواره های بی سیم متفاوت است ، اما سازنده JBL ادعا می کند که دستگاه های بی سیم آن به شما امکان گوش دادن به موسیقی را برای حداقل 20-30 ساعت در هر بار زمان می دهد.

هدفون های بلوتوث توسط باتری لیتیوم یونی قابل شارژ داخلی ساخته می شوند. در این گجت های بیش از حد گوش ، جای یک باتری بزرگ وجود دارد که از طریق کابل USB استاندارد شارژ می شود. هدفون های بلوتوثی از نوع پلاگین دارای اتصال ثابت و محکم و دوام کمتری هستند. هنگام استفاده از یک هدفون کوچک و مرتب با میکروفون ، به شارژ مداوم نیز نیاز خواهید داشت ، اما با این وجود ، چنین “پریزها” معمولاً حدوداً هشت ساعت استفاده مداوم را ارائه می دهند.

JBL همچنین دارای یک سری بزرگ هدفون بی سیم انعطاف پذیر است ، جایی که هر دو قسمت از یکدیگر جدا شده اند – چنین دستگاه هایی به طور مداوم از 3 تا 5 ساعت کار می کنند. به عنوان یک قاعده ، آنها دارای کیف شارژ مخصوص خود هستند که دارای یک پاوربانک کوچک داخلی است.

روش شارژ برای اکثر گجت ها مشابه مارک های توضیح داده شده در بالا است: ما کابل را به هدفون متصل می کنیم و شارژ می کنیم ، مدت زمان مشخصی صبر می کنیم ، به نشانگر نگاه می کنیم ، آن را خاموش می کنیم ، به موسیقی گوش می دهیم.

چگونه می توان هدفون بلوتوث jbl را شارژ کرد؟ برای واحدهای جداگانه که از یک کیف شارژ استفاده می کنند ، اصل کمی متفاوت است:

مدل های بی سیم سونی حاوی باتری لیتیوم یون با ظرفیت نسبتاً زیاد (وابسته به مدل) هستند. در این حالت ، دستگاه همیشه دارای یک کابل میکرو USB کارخانه است. نحوه شارژ دستگاه های صوتی این مارک ، در اینجا بخوانید:

چگونه تشخیص دهیم که هدفون بلوتوث سونی شارژ شده است؟ نشانگر قرمز به طور خودکار خاموش می شود.

سونی برای همه دستگاه های صوتی بی سیم خود با باتری داخلی زمان شارژ 4 ساعت را تجویز می کند ، در عمل زمان شارژ بیش از 2 ساعت نخواهد بود.

مانند هر دستگاهی ، در هنگام شارژ هدفون بلوتوث نیز باید اقدامات ایمنی خاصی انجام شود تا به دستگاه آسیب نرسد. در اینجا یک یادآوری سریع وجود دارد:

– این مورد نه تنها راحت و کاربردی است ، بلکه گاهی اوقات برای دوستداران گوش دادن به موسیقی یک نجات واقعی است ، اما شما باید بدانید که چگونه هدفون های بی سیم را به درستی شارژ کنید.

مزایای هدفون بی سیم

دیگر نیازی به اتلاف وقت برای گره خوردن سیم های مچاله شده ابدی نیست. آنها به سادگی اینجا نیستند. مدت هاست که ورزشکاران از تمام مزایای چنین هدست بی سیم قدردانی می کنند. شما می توانید با خیال راحت ورزش مورد علاقه خود را بدون ترس از گرفتگی تصادفی سیم ، خراب شدن اتصال ابزار و یا شکستن کامل آن انجام دهید. برخی از مشاغل شامل استفاده مداوم از هدفون است. استفاده از هدست بی سیم به شما این امکان را می دهد تا بدون ایجاد مزاحمت در کار ، از کامپیوتر یا لپ تاپ خود به راحتی در فاصله حدود ده متری حرکت کنید. این پارامتر ممکن است بسته به اینکه از کدام مدل استفاده می شود متفاوت باشد.

اسرار هدفون بی سیم با ماندگاری طولانی اگر تمام شرایط کارکرد هدست بی سیم را دنبال کنید ، برای مدت طولانی به کاربر سرویس می دهد.

برای استفاده از چنین دستگاهی کافی است چندین قانون را رعایت کنید:

غالباً ، این سه نکته کاملاً کافی است که هدفون های بی سیم بتوانند بدون اختلال برای مدت زمان طولانی کار کنند.

هدفون های بی سیم مانند هر فناوری دیگری نیاز به شارژ منظم دارند. در غیر این صورت ، عملکرد صحیح دستگاه ممکن است مختل شود.

چندین ویژگی شارژ وجود دارد که باید هنگام استفاده از چنین هدفونی مورد توجه قرار گیرد ، به عبارت دیگر ، نحوه شارژ هدفون بی سیم:

چه مقدار شارژ هدفون بی سیم است

به طور متوسط u200bu200b، روند شارژ مجدد هدفون های بی سیم حدود 2-3 ساعت طول می کشد. زمان دقیق به مدل و سازنده بستگی دارد. این پارامتر باید در دستورالعمل های عملکرد نشان داده شود.

اگر هدفون ها از زمان شارژ کامل خود عبور نکرده و 100٪ شارژ نداشته باشند ، در نتیجه می تواند به دستگاه آسیب برساند. مخصوصاً اگر مرتباً چنین اقداماتی را انجام دهید. ممکن است متوجه افزایش میزان تخلیه هدفون ، وخامت صدا شوید. برای جلوگیری از این اتفاق باید هزینه را به آخر برسانید.

سیم شارژ بی سیم

کابل مخصوص همیشه باید در کنار هدفون باشد که برای شارژ دستگاه ضروری است. تولیدکنندگان توصیه می کنند که در صورت امکان بدون جایگزینی شارژر دیگر ، از چنین سیم استفاده کنید. راز این است که شارژر و هدفون کاملاً متناسب با یکدیگر هستند. اگر شارژر را تعویض کنید ، می توانید به جک هدفون آسیب برسانید ، در نتیجه آنها دیگر شارژ نمی شوند. ولتاژ شارژرهای مختلف ممکن است با یکدیگر متفاوت باشد. بنابراین ، می توانید سرعت شارژ را کاهش دهید یا آن را افزایش دهید. نه گزینه اول و نه گزینه دوم برای دستگاه مفید نیستند. پس از استفاده سیستماتیک از شارژر نادرست ، می توانید متوجه شوید که میزان تخلیه هدفون به طور قابل توجهی افزایش می یابد. این می تواند به طور قابل توجهی عمر کاری هدفون های بی سیم را کوتاه کند.

چطور بفهمیم هدفون شارژ شده

سطح شارژ هدفون بی سیم

مدل هدفون هرچه باشد ، تقریباً همه به نشانگرهای خاصی مجهز هستند که وضعیت شارژ را نشان می دهند. اغلب دو یا سه مورد وجود دارد. با استفاده از رنگ چراغ نشانگر می توانید میزان شارژ باقی مانده در دستگاه را دریابید. همچنین ، کاهش قابل توجه سطح شارژ را می توان با بدتر شدن صدا درک کرد. صدای تولیدشده به میزان قابل توجهی کاهش می یابد ، ممکن است متوجه برخی اعوجاج ها شوید. فقط در صورت تخلیه کامل هدفون های بی سیم ، باید آنها را دوباره شارژ کرد. روند را تا زمان کامل قطع نکنید.

اگر هدفون کاملاً تخلیه نشده است ، اما فقط با درصد مشخصی ، نباید آنها را روی شارژ نصب کنید. اگر دستگاه اغلب شارژ می شود بدون اینکه کاملاً تخلیه شود ، ممکن است متوجه خرابی عملکرد آن شوید. این روش قطعاً باعث افزایش دوره کارکرد هدفون نخواهد شد.

انتخاب روشی برای شارژ هدفون بی سیم خود هدفون بی سیم به شارژ منظم نیاز دارد. آیا می توان هدفون بی سیم را از برق شارژ کرد؟ شارژرها به گونه ای ساخته می شوند که می توان چنین فرآیندی را هم از یک خروجی معمولی و هم از طریق کامپیوتر با استفاده از اتصال USB انجام داد. این امر به طور خاص بر زمان شارژ تأثیر نمی گذارد. اگر کاربر توانایی شارژ مجدد هدفون در داخل خانه را ندارد ، این فرایند را می توان در ماشین نیز انجام داد. برای انجام این کار ، شما باید یک آداپتور ویژه تهیه کنید. اگر ماشین اتصال USB دارد ، می توان از آن استفاده کرد.

با توجه به تمام قوانین کار ، هدفون های بی سیم می توانند بدون نقض و نقص عملکرد برای مدت زمان نسبتاً طولانی کار کنند.

حدود اوایل تابستان ، من خوش شانس بودم که هدفون های بی سیم SVEN AP-B550MV را خریداری کردم. هدفون از صدا و خودمختی راضی است. به دلیل خودمختاری خوب ، بلافاصله متوجه سیم کشی هدفون های بی سیم نشدم.

یک روز صبح هدفون تمام شد و از روشن شدن امتناع کرد. همه چیز ساده به نظر می رسید. هدفون خود را برداشته و شارژ می کنید. نه بعد از یک ساعت ، نه بعد از 2 یا حتی بعد از 4 ساعت ، هدفون روشن نشد.

با جدا کردن هدفون ، اولین کاری که کردم بررسی صفحه بود. هیئت مدیره سالم بود و هیچ صدمه قابل مشاهده ای نداشت. دومین خط اندازه گیری ولتاژ بود. تنش هم درست بود. باتری هم روی برد و هم در ترمینال ها 2.9 ولت می دهد. من شارژر را به یک درگاه استاندارد متصل کردم و ولتاژ خروجی از برد را اندازه گیری کردم. هیچ چیز به باتری نرفت ، بنابراین من شارژر را مستقیماً به پایانه های باتری انداختم. بعد از 10 ثانیه شارژ از منبع 5v 0.5A ، سعی کردم هدفون را راه اندازی کنم. آنها کسب کرده اند. از آنجایی که تجربه من در تعمیر بردها به طور بی وقفه به صفر می رسد ، من چیزی را لمس نکردم (خصوصاً اینکه برد هنوز از طریق BT متصل بود و موسیقی را کاملاً پخش می کرد).

ساده ترین چیزی که به نظر می رسید لحیم کاری باتری و رسم خروجی به یک اتصال اضافی بود.

این کانکتور از مجموعه ای از آداپتورها برای قرار دادن دوشاخه DC استفاده شده است.

کابل شارژ مستقیم به USB → DC لحیم شده است. همه چیز کار می کرد ، هدفون ها شارژ می شدند. اما یک “BUT” وجود داشت. شارژ کنترلی نداشت. بر این اساس ، هنگام قطع اتصال از شارژ ، باتری نمی تواند به طور کامل شارژ یا شارژ شود. و مورد دوم بسیار نامطلوب است.

برای کنترل روند شارژ ، تصمیم گرفتم از یک ولت متر LCD کوچک استفاده کنم. برای محافظت در برابر شارژ بیش از حد ، من از یک کنترل کننده FDC-2S-2 استفاده کردم. مورد این مورد برای 2 باتری قلمی بود.

با استفاده از آهن لحیم کاری و چاقو همه چیز را با هم لحیم کردم و همچنین سوراخ در کیف را ایجاد کردم.

با این حال ، من اشتباه کردم و از طرف منبع تغذیه نتیجه گرفتم ، که اطلاعات از آن قابل اعتماد نبودند.

با جدا کردن همه چیز و لحیم کاری صحیح آن ، مقادیر صحیحی بدست آوردم.

نتیجه: گوشواره های بی سیم دوباره بی سیم هستند و بدون مشکل شارژ می شوند ، علاوه بر این ، اکنون می توانم میزان شارژ باتری را تعیین کنم.

بروزرسانی: عکس را بارگذاری مجدد کنید.

چگونه هدست خود را به درستی شارژ کنم؟

پاسخ استاد:

بنابراین چه چیزی باعث برجسته شدن هدست بلوتوث می شود؟ اولا ، هیچ سیم برای برقراری ارتباط وجود ندارد ، بسیار راحت است. ثانیا ، این هدست می تواند با چندین مدل تلفن کار کند ، نه فقط با یک مدل. با این حال ، چنین تجهیزاتی برای کار نیاز به منبع تغذیه خاص خود دارد.

قبل از شارژ هدست ، باید از ضروری بودن آن اطمینان حاصل کنید. در بیشتر هدست ها ، سطح شارژ با یک نشانگر رنگ مشخص نشان داده می شود. به طور معمول ، اینها سبز ، زرد و قرمز هستند. با این حال ، برخی فقط از دو رنگ استفاده می کنند.

در مرحله بعد ، باید یک شارژر مخصوص برای شارژ هدست وصل کنید. معمولاً با خود هدست فروخته می شود. در غیر این صورت ، شما نیاز به خرید دارید. البته می توانید سعی کنید از شارژر تلفن همراه خود برای شارژ استفاده کنید ، اما حداقل با کانکتور مطابقت ندارد و مارک های هدست و گوشی می توانند کاملاً متفاوت باشند. با این حال ، برخی از شرکت ها هم تلفن و هم هدست با اتصالات یکسان تولید می کنند ، بنابراین در این مورد نیازی به خرید چیزی نیست. این به عنوان مثال در نوکیا یا اپل یافت می شود. خرید شارژر هنوز منطقی است ، حتی اگر همان تلفن متناسب باشد ، در موارد اضطراری به عنوان یک لوازم یدکی عمل می کند.

اگر وقت زیادی را در ماشین می گذرانید ، می توانید یک شارژر ویژه خریداری کنید تا هم از هدست و هم از طریق تلفن باتری شارژ شود. هزینه های انرژی باتری در آنجا بسیار کم است ، اما شما همیشه در تماس خواهید بود ، حتی اگر در خارج از شهر یا بیرون دفتر یا خانه باشید. هنگامی که باتری تلفن در نامناسب ترین لحظه تمام شود ، در راه بندان بسیار مفید خواهد بود.

می توان درک کرد که آیا هدست نه تنها توسط نشانگر نشسته است. این نیز با شنوایی عمومی مشترک ، کیفیت ارتباطات و بدتر شدن آن ثابت می شود. علی رغم اظهارات در مورد ایمنی استفاده از هدست ، هنوز هم سعی کنید فقط در صورت لزوم از آنها استفاده کنید و کمتر در این راه صحبت کنید.

با این حال ، اگر رانندگی می کنید ، چنین هدستی خدمات خوبی را ارائه می دهد ، زیرا دست شما را نمی گیرد و بنابراین شما را از جاده منحرف می کند ، بنابراین شما را از شرایط اضطراری نجات می دهد.

در حال حاضر تعداد زیادی تولید کننده هدست وجود دارد ، اما سعی کنید هدستی از همان سازنده تلفن همراه خود پیدا کنید. در این حالت ، سازگاری بهتر خواهد بود و ممکن است نیازی به خرید شارژر نباشد.

021-284-284-96

در تمامی گوشی های آیفون، قابلیتی وجود دارد که می توان با آن از میزان شارژ باتری وسایل جانبی بلوتوثی مطلع شد ولی این قابلیت در دستگاه های اندروید وجود ندارد. به همین دلیل توسعه دهندگان برنامه ساده ای را طراحی نمودند تا این کار را برای گوشی های اندروید انجام دهد. برخی از برنامه هایی که میزان باتری هدفون را نمایش می دهند عبارتند از ورژن های Skin شده توسط سازنده و ROM سفارشی.

این برنامه باتری دستگاه های بلوتوثی را نشان می دهد اما شامل AOSP نمی شود.

پس کافی است برای اینکه گوشی شما میزان باتری موجود در لوازم جانبی بلوتوثی را نمایش دهد؛ یکی از برنامه های limitium را نصب کرده و از آن برای حل مشکل خود کمک بگیرید.

برنامه BatON یکی از برنامه های limitium است که می توانید به وسیله آن درصد باتری لوازم جانبی بلوتوثی خود را از جمله انواع هدست، اسپیکر بلوتوثی و.. را بررسی کنید.

چطور بفهمیم هدفون شارژ شده

از اندروید 4.3 به بالا این برنامه را پشتیبانی می کند و در آن قابل نصب است.

برای استفاده از برنامه BatON  آن را از گوگل پلی استور دانلود کرده و نصب نمایید.

1.در تصویر زیر مشخص است که برنامه BatON  می خواهد موقعیت مکانی دستگاه شما را بداند، که در  این صورت باید آن را تأیید نموده و مراحل دیگر راه اندازی را انجام دهید.

2. به منوی برنامه وارد شوید و کلمه settings را لمس کنید.

3. در این مرحله از نصب برنامه نمایش دهنده درصد باتری هدفون، گزینه Notifications را انتخاب کنید.

در قسمت نوتیفیکیشن های برنامه BatON به طور پیش فرض، در هنگام اتصال دستگاه بلوتوث سازگار گزینه ای فعال است که نوتیفیکیشن میزان باتری باقی مانده آن را نمایش می دهد که با تغییر دادن دکمه کنار آن و کشیدن به سمت چپ گزینه Shows notifications غیرفعال می شود.

 

3. دکمه بالایی صفحه را فشار داده و به منوی قبل برگردید.

از بخش Auto measure یکی از گزینه های Measure frequency مدت زمانی که درصد باتری هدفون را چک می کند را تغییر دهید.

نکته: زمان نشان دهنده فاصله زمانی است که برنامه بررسی را انجام می دهد.

بعد از ست کردن تمامی تنظیمات روی موارد دلخواه، در هر زمان که یکی از لوازم جانبی بلوتوثی را به دستگاه خود وصل کردید این برنامه سطح باتری را بررسی کرده و  سطح باتری را در قسمت نوتیفیکیشن گوشی نمایش می دهد.

معمولاً در وسایل قدیمی این مشکل وجود دارد که درصد باتری نشان داده نمی شود.

بیشتر کسانی که مدت زیادی را با لپ تاپ و یا سیستم هود کار می کنند، معمولاً  می خواهند از اینکه سیم های زیادی از میز کارشان بیرون بریزد، راحت شوند؛ به همین دلیل از اسپیکرهای بلوتوث استفاده می کنند. البته استفاده از وسایل الکترونیکی که با بلوتوث به سیستم ما وصل نمی شوند، مشکلاتی را نیز به همراه دارند.

مثلاً یکی از این مسائل این است که درصد شارژ باتری هدفون و یا وسائل بلوتوثی دیگر نمایش داده نمی شود. در سیستم عامل های ویندوزی قابلیتی به نام  Redstone  وجود دارد که با استفاده از آن این مسأله حل خواهد شد.

فقط کافی است Windows 10 build 17639  را نصب نمایید و از این قابلیت استفاده نمایید.

برای استفاده از قابلیت Redstone مراحل زیر را انجام دهید:

این قابلیت تنها برای برخی از دستگاه های بلوتوثی عمل می کند و لیست دقیقی از این دستگاه ها وجود ندارد. دستگاه هایی که به وسیله این قابلیت پشتیبانی می شوند، هر گاه به ویندوز 10 متصل شوند؛ درصد باتری نشان داده خواهد شد.

 

روش دیگری نیز برای مشاهده باتری دستگاه های بلوتوث وجود دارد.

کاربرانی که از ویندوز 7 و 8 و 10 استفاده می کنند می توانند، برنامه Bluetooth Battery Monitor را نصب کرده و از قابلیت های آن برای مشاهده درصد باتری هندزفری و هدفون بلوتوثی استفاده کنند.

این برنامه علاوه بر اینکه وضعیت باتری دستگاه بلوتوث شما را نظارت می کند، هنگامی که باتری رو به اتمام باشد یک نوتیفیکیشن به شما نمایش خواهد داد.

گوشی های آیفون بدون نیاز به نصب برنامه خاصی در هنگام اتصال لوازم جانبی بلوتوثی مثل هندزفری بلوتوثی، میزان باتری هدفون یا آن وسیله را به صورت یک آیکن به طور خودکار و در نوار وضعیت آیفون نمایش می دهد.

این آیکون که باتری هدست را نشان می دهد، در کنار باتری دستگاه آیفون قرار دارد.

ویژگی های باتری دستگاه آیفون عبارتند از:

این اما آیکن دستگاه بلوتوث کمی کوچکتر و به صورت افقی نمایش داده می شود.

برای فعال کردن قابلیت درصد باتری دستگاه های بلوتوث در آیفون، مرحل زیر را انجام دهید:

چطور بفهمیم هدفون شارژ شده

سلام برنامه baton برنامه خوبی هستش ولی من دنبال ی برنامه میگردم که به صورت لحظه ای مثل گوشی شارژ هدفون رو نشون بده

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام*

ایمیل*

وبگاه

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

اگر قصد دارید با دیدن نوتیفیکیشن اتمام باتری هندزفری و سایر دستگاه های بلوتوثی خود غافل نشوید باید بتوانید نمایش درصد باتری را در دستگاه اندروید، آیفون و ویندوز خود فعال کنید. در آیفون خیلی راحت نمی توانید درصد باتری را مشاهده کنید اما در اندروید نه. امروز در انزل وب قصد داریم روش های مختلف نمایش درصد باتری هندزفری و سایر دستگاه های بلوتوث را در اندروید ، آیفون و ویندوز به شما آموزش دهیم.

See Battery Life for Paired Bluetooth Accessories on Android , iPhone and Windows

قبلا در انزل وب ۷ روش ساخت هدفون و هندزفری ساده و بی سیم بلوتوثی در خانه را به شما آموزش دادیم، آیفون دارای یک قابلیت است که به شما اجازه می دهد که مقدار شارژ باقی مانده در هدفون های بلوتوثی را ببینید، اما گوشی های اندروید فاقد این قابلیت کاربردی هستند. خوشبختانه برنامه ساده ای وجود دارد که می توان این شکاف را پر کند. برخی ار ورژن های Skin شده توسط سازنده و ROM سفارشی، میزان باتری بلوتوث اندروید را نمایش می دهد اما این شامل AOSP نمی شود. بنابراین اگر گوشی شما میزان باتری موجود در لوازم جانبی بلوتوثی شما را نمایش نمی دهد کافیست یکی از برنامه های limitium را نصب کنید و مشکل خود را حل کنید.

چطور بفهمیم هدفون شارژ شده

برنامه BatON یکی از برنامه های limitium است که به شما اجازه می دهد درصد باتری لوازم جانبی بلوتوثی مثل هدست ، اسپیکر بلوتوثی و.. خود را مشاهده کنید. این برنامه در اندروید ۴٫۳ به بالا قابل نصب است. خب برنامه BatON  را از گوگل پلی استور دانلود کنید و آن را نصب کنید.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید این برنامه می خواهد به موقعیت مکانی دستگاه شما دسترسی داشته باشد. در صورت تمایل تایید کنید و ادامه مراحل زیر را پیش ببرید. وارد منوی برنامه شوید و settings را تپ کنید.

بعد گزینه Notifications را انتخاب کنید. به طور پیش فرض برنامه BatON هنگام اتصال دستگاه بلوتوث سازگار یک نوتیفیکیشن از میزان باتری باقی مانده را نمایش می دهد که می توانید با انتخاب گزینه Shows notifications آن را غیرفعال کنید.

حالا به عقب برگردید و به بخش Auto measure بروید. با انتخاب یکی از گزینه های Measure frequency شما می توانید مدت زمانی که برنامه BatON درصد باتری را چک می کند را تغییر دهید. توجه داشته باشید هر چقدر مدت زمانی کمتر باشد به این معناست که برنامه زود زود این بررسی را انجام می دهد و در نتیجه باتری بیشتری از دستگاه و لوازم جانبی بلوتوثی شما استفاده خواهد شد.

بعد از اینکه تنظیمات مورد دلخواه خود را انجام دادید، هر وقت که یک لوازم جانبی بلوتوثی را به دستگاه خود وصل کردید برنامه BatON سطح باتری را بررس می کند و شما می توانید سطح باتری را روی قسمت نوتیفیکیشن گوشی خود مشاهده کنید.

توجه داشته باشید تمام لوازم جانبی بلوتوثی درصد باتری را گزارش نمی دهند و این مشکل بیشتر در محصولات قدیمی رخ می دهد.

اگر قصد دارید از دست کابل های مزاحم خلاص شوید و یک میز کار راحت برای خود فراهم آورید از دستگاه های بلوتوث استفاده کنید. وصل کردن یک اسپیکر بلوتوثی به لپ تاپ و گوش دادن به موسیقی هنگام کار یکی از مثال هایی است که می توان در این مورد بیان کرد. اما چیزی که در این حین ایجاد مشکل می کند این است که هنگام گوش دادن به یک آهنگ درصد باتری نمایش داده نمی شود. خبر خوب اینکه شما می توانید برای سیستم عامل ویندوز خود از قابلیت Redstone استفاده کنید. با نصب Windows 10 build 17639 شما می توانید این قابلیت جدید را تست کنید.

برای استفاده از ان ویژگی به مسیر Settings > Devices > Bluetooth & other devices بروید و Surface Pen را کلیک کنید. اما خوب است بدانید که این قابلیت با تمام دستگاه های بلوتوثی سازگار نیست. برای دستگاه های بلوتوثی که از این قابلیت پشتیبانی می کنند ویندوز ۱۰ هر موقع دستگاه جانبی وصل می شود درصد باتری را آپدیت می کند. متاسفانه لیستی از دستگاه های بلوتوثی از قابلیت شاخص باتری پشتیبانی نمی کند در دسترس نیست.

اما اگر نمی خواهید از روش قبلی برای نمایش وضعیت باتری هدفون و هندزفری بلوتوثی خود استفاده کنید می توانید از برنامه Bluetooth Battery Monitor استفاده کنید. همانطور که از نام این برنامه پیداست این برنامه وضعیت باتری دستگاه بلوتوث شما را نظارت می کند و هنگامی که باتری رو به اتمام بود یک نوتیفیکیشن به شما نمایش خواهد داد. اگر بلوتوث ویندوز شما مشکل دارد می توانید از ۸ روش رفع مشکل نصب و عدم شناسایی بلوتوث ویندوز ۱۰، ۸، ۷ لپ تاپ و کامپیوتر استفاده کنید.

وقتی که شما لوازم جانبی بلوتوثی مثل هندزفری بلوتوثی را به گوشی خود وصل می کنید یک آیکن به طور خودکار در نوار وضعیت آیفون نمایش داده می شود. نشانگر باتری هدست در کنار باتری دستگاه آیفون قرار دارد. نشانگر باتری دستگاه به صورت عمودی و کمی بزرگتر از نشانگر باتری هدست بلوتوثی است و یک عدد به صورت درصد در کنار آن نمایش داده می شود اما آیکن دستگاه بلوتوث کمی کوچکتر است و به صورت افقی است.

اگر شما نمایش درصد باتری را در آیفون خود مشاهده نمی کنید می توانید از Notification Center آن را فعال کنید. اسکرول را پایین بکشید ویجت Batteries را انتخاب کنید و اطلاعات درصد باتری را مطالعه کنید. اگر ویجت Batteries برای شما فعال نیست می توانید از Notification Center آن را فعال کنید. روی Edit تپ کنید و در صفحه Add Widgets برای باتری جستجو کنید. روی آیکن بعلاوه سبز تپ کنید بعد آن را به مکان مورد نظر خود درگ کنید. برای ذخیره تنظیمات Done را انتخاب کنید.

اگر موفق شدید وضعیت باتری دستگاه بلوتوثی خود را فعال کنید می توانید با مطالعه پست ۵ تصور اشتباه و رایج درباره استفاده از بلوتوث ها اطلاعات خود را کاملتر کنید.

امروز در انزل وب ما سعی کردیم روش هایی را برای نمایش درصد باتری هندزفری بلوتوث در اندروید ، ویندوز و آیفون به شما پیشنهاد دهیم، اگر شما از روش دیگری برای نمایش درصد باتری دستگاه بلوتوث استفاده می کنید، یا نظر و یا پیشنهادی دارید می توانید در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.


سلام من یک سوال داشتم هدفون من سونی هستش موقعی که به گوشی خودم با بلوتوث وصل میشم نشانگر شارژ هدفون بالا و پایین میره دقیق نشون نمیده چی کار کنم؟لطفا راهنمایی کنید

آیا اندروید ۱۰ هم روی خودش همچین قابلیتی رو داره آخه من روی گوشی دوستم که هانر a8 هست دیدم داره باتری اسپیکرش رو نشون میده ولی گوشی من سامسونگ a51 هست ولی نمیاره

سلام
من میخوام وقتی از هندزفری بلوتوث استفاده میکنم صدای دریافت پیام یا زنگ تلفن فقط از هندزفری شنیده بشه ولی همزمان از گوشی هم (صدای دریافت پیام یا زنگ زدن کسی )پخش میشه
اپلکیشنی یا راهکاری برای حل این موضوع سراغ دارید؟
ممنون میشم در صورت معرفی

جک هنسفریت خرابه مال من هم همینطور

خیر ببینین بسیار مورد نیاز بود

تاسیس : تیر ماه 1390 | باز نشر مطالب تنها با کسب مجوز امکان پذیر است

Copyright © 2011-2021 Anzalweb , All Rights Reserved


طراحی و اجرا پوسته :

در رسانه ها همراه ما باشید

جدیدترین مطالب ما را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید

با IT-Planet دنیای آی‌تی را بهتر بشناسید

آموزش

سیاره‌آی‌تی

چک کردن شارژ باقیمانده‌ی باتری وسایل بلوتوثی که به گوشی‌های اندرویدی متصل شده‌اند، با یک برنامه‌ی ساده از طریق گوشی یا تبلت اندرویدی انجام می‌شود. لازم نیست به نمایشگر کوچکی که روی برخی وسایل موجود است توجه کنید. به علاوه برخی وسایل بلوتوثی نمایشگری برای نشان دادن شارژ باتری ندارند!

گوگل در اندروید ۸.۱ قابلیت دیدن سطح شارژ باتری را به صورت پیش‌فرض اضافه کرده اما در اندروید‌های قدیمی‌تر هم می‌توان با استفاده از یک اپ ساده، این کار را انجام داد.

چطور بفهمیم هدفون شارژ شده

در ادامه به روش‌های دیدن میزان شارژ باتری وسایل بلوتوثی در اندروید ۴.۳ و نسخه‌های بعدی می‌پردازیم. با ما باشید.


وسایل بلوتوثی معمولاً با توجه به اینکه بی‌سیم هستند، باتری داخلی دارند که از نوع شارژی است. برخی باتری لیتیوم-یونی یا لیتیوم-پلیمری داخلی دارند و برخی به باتری شارژی قلمی یا نیم‌قلمی نیاز دارند. البته می‌توان به جای باتری شارژی از باتری معمولی یا باتری‌های آلکالاین استفاده کرد. 

در اندروید ۸.۱ یک قابلیت جالب و مفید مربوط به وسایل Bluetooth اضافه شده که استفاده از این وسایل را ساده‌تر می‌کند چرا که کاربر می‌تواند همواره میزان شارژ باتری وسایل متصل به گوشی را مشاهده کند و در صورت نیاز به شارژ کردن، این کار را انجام دهد. در واقع اگر وضعیت شارژ باقیمانده مشخص نباشد، نمی‌توان روی زمان استفاده مدیریت و برنامه‌ریزی کرد چرا که ممکن است هر لحظه باتری خالی شود و وسیله‌ی بلوتوثی بی‌استفاده شود.

اما رویت کردن میزان شارژ باتری فقط در اندروید ۸.۱ امکان‌پذیر نیست بلکه در تمام محصولاتی که سیستم عامل اندروید ۴.۳ و جدیدتر داشته باشند، می‌توان این کار را با نصب کردن یک اپلیکیشن جانبی انجام داد. در ادامه به هر دو روش اشاره خواهیم کرد.

در اندروید ۸.۱ قابلیت مشاهده کردن سطح شارژ باتری به صورت پیش‌فرض وجود دارد و نیازی به اپلیکیشن مجزا نیست. کافی است وسیله‌ی بلوتوثی خود را از روش معمول با گوشی Pair یا جفت کنید و سپس سراغ اپلیکیشن Settings بروید.

در اپلیکیشن تنظیمات یا Settings اندروید ۸.۱، روی گزینه‌ی مربوط به وسایل متصل‌شده یا Connect Devices تپ کنید و سپس روی Bluetooth تپ کنید. دقت کنید که روی سوییچ روبروی بلوتوث تپ نکنید چرا که صفحه‌ی تنظیمات بلوتوث را باز نمی‌کند و فقط آن را فعال یا غیرفعال می‌کند. در صفحه‌ی بلوتوث، لیست وسایل جفت‌شده را مشاهده خواهید کرد و مقدار شارژ باقیمانده‌ی باتری برخی وسایل بلوتوثی نیز نمایش داده می‌شود.

همان‌طور که در تصویر فوق مشاهده می‌کنید، اسپیکر بلوتوثی متصل به گوشی Nexus 6P با سیستم عامل اندروید ۸.۱ در لیست وسایل جفت‌شده وجود دارد اما درصد شارژ باقیمانده ذکر نشده است. در حقیقت این اسپیکر بلوتوثی با قابلیت نمایش سطح شارژ باتری که در اندروید ۸.۱ پیاده‌سازی شده، سازگار نیست. در مورد چنین وسایلی می‌توان از راهکار بعدی یعنی نصب کردن یک اپلیکیشن جانبی استفاده کرد.

برای مشاهده کردن شارژ باتری وسایل بلوتوث در اندروید ۸ و نسخه‌های قدیمی‌تر و البته جدیدتر از اندروید ۴.۳، می‌توان از اپلیکیشن مفیدی به اسم BatOn استفاده کرد.

دانلود BatOn از گوگل پلی

پس از دانلود و نصب این اپلیکیشن ساده و سبک، وسیله‌ی بلوتوثی خود را طبق روال همیشگی با گوشی یا تبلت اندرویدی Pair کنید. پس از برقراری اتصال، اپ BatOn را اجرا کنید. همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، در این اپ بسیار ساده، لیست وسایل متصل موجود است و روبروی هر مورد، سطح شارژ باتری به صورت درصد و به صورت گرافیکی نمایش داده می‌شود.

و روش دیگر برای مشاهده کردن سطح شارژ باتری: می‌توانید پنل نوتیفیکیشن را به پایین بکشید تا سطح شارژ باتری را از این طریق بررسی کنید. درست مثل تصویر فوق و سمت راست.

توجه کنید که اپلیکیشن BatOn یا برخی وسایل بلوتوثی، باگی نرم‌افزاری دارند به طوری که پس از نصب کردن این اپلیکیشن، زمانی که اتصال با وسیله‌ی جانبی مثل اسپیکر بلوتوث یا هدست بلوتوث برقرار می‌شود، در لحظات اول ممکن است قطع و وصل شدن‌هایی اتفاق بیافتد و پس از مدتی، اتصال حالت پایدار پیدا کند.

نکته‌ی دیگر این است که برخی وسایل بلوتوثی بی‌کیفیت یا بسیار ارزان و ساده، قابلیتی برای بررسی سطح شارژ باتری ندارند و حتی در اپ BatOn هم نمی‌توان میزان شارژ باقیمانده را مشاهده کرد.

addictivetipsسیاره‌ی آی‌تی

مهندسی مکانیک، عاشق موسیقی، انیمه و فیلم هنری، نقاشی و خطاطی و همین‌طور بازی‌های نقش‌آفرینی جذاب. علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و به ویژه کامپیوتر، موبایل و تبلت.

تناسب اندام در منزل بدون نیاز به باشگاه

فروش نیم‌کراس برای تناسب اندام به مدت محدود با تخفیف ویژه

اگه باشگاه تعطیل شده ورزش رو تعطیل نکن

به خاطر تعطیلی باشگاه و کرونا ورزش رو کنار نگذار!

فروش ویژه‌ی نیم‌کراس حرفه‌ای (سیم‌کش)، فقط ۵.۴۵ میلیون تومان!

یک وسیله کوچک و جمع و جور برای تقویت عضلات مختلف بدن

شارژرهای USB که به همراه گوشی‌ها و تبلت‌ها عرضه می‌شوند، مشخصات متفاوتی دارند. برخی با توان الکتریکی بالاتر و برخی با توان الکتریکی پایینی وسایل را شارژ می‌کنند و این تصور به وجود می‌آید که هر وسیله شارژر مخصوص خود را لازم دارد. اما آیا اینگونه است؟ آیا نمی‌توان شارژر USB وسایل مختلف را تعویض کرد و لزوماً باید شارژر اصلی هر وسیله را به آن متصل کرد؟

زمانی که بازدیدکننده از صفحه‌ای از سایت بازدید می‌کند، سیستم عامل و مرورگر وی و احتمالاً اینکه سیستم عامل از نوع ۳۲ بیتی است یا ۶۴ بیتی، توسط سرور سایت مورد بررسی قرار می‌گیرد. توسعه‌دهندگان وب و طراحان سایت با این اطلاعات می‌توانند صفحات سایت را برای سیستم عامل‌ها و مرورگرهای مختلف بهینه کنند. به این اطلاعات در مورد مرورگر و سیستم عامل بازدیدکننده، در مجموع User Agent گفته می‌شود.

لپ‌تاپ‌های امروزی با توجه به بهینه شدن نمایشگرها و پردازنده‌ها و کارت گرافیک‌ها، کوچک‌تر شده‌اند ولیکن باتری نیز ظرفیت کمتری دارد و در نتیجه عمر باتری اغلب محصولات، کمتر از ۱۰ ساعت است. به مرور زمان و با فرسایش باتری، ظرفیت مفید آن کمتر هم می‌شود! سوال بسیاری از کاربران این است که آیا باید باتری لپ‌تاپ را حین اتصال به برق، خارج کرد تا عمر آن بیشتر شود و یا بیرون آوردن باتری لپ‌تاپ، اثر زیادی در عمر مفید آن ندارد؟ آیا می‌توان باتری لپ‌تاپ یا گوشی را در یخچال نگه‌داری کرد تا دیرتر خراب شود؟ سوالات دیگری مثل درصد شارژ بهینه برای استفاده از گوشی و لپ‌تاپ و تبلت نیز مطرح است.

یکی از اشکالات احتمالی که ممکن است پس از آپدیت کردن ویندوز ۱۰ با آن روبرو شوید، شارژ نشدن باتری لپ‌تاپ است! البته ممکن است دلیل مختلفی برای شارژ نشدن باتری لپ‌تاپ وجود داشته باشد اما اگر همه اتصالات صحیح است و به نظر می‌رسد که باتری شارژ نمی‌شود، شاید مشکل مربوط به بروزرسانی جدید ویندوز ۱۰ و نصب شدن درایور نامناسب باشد.

سلام من هدفونم سونی هستش موقعی که به بلوتوث اش وصل میشم که آهنگ گوش کنم نشانگر شارژش بالا و پایین میره چی کار کنم؟ لطفاً راهنمایی کنید ممنون

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

document.getElementById(“comment”).setAttribute( “id”, “afc3750cad49f1b2cfd9a8b581794489” );document.getElementById(“e990b22ebd”).setAttribute( “id”, “comment” );

نام:

ایمیل:

برای نوشتن کد از

CODE

استفاده کنید.به عبارت دیگر قبل و بعد از کد

  و 

تایپ کنید.

چطور بفهمیم هدفون شارژ شده

برای دنبال کردن نظرات و پاسخ‌ها، پایین صفحات سایت یا صفحه‌ی ۲۰۰ دیدگاه اخیر را دنبال بفرمایید.

بازنشر مطالب در رسانه‌ها تنها با ذکر نویسنده و نام منبع:
it-planet.irمجاز است.

وایرلس یک فناوری نه چندان جدید است که قادر می‌سازد ارتباطات بین دستگاه‌های دیجیتال مانند کامپیوتر یا دوربین دیجیتال به صورت بی‌سیم صورت گیرد. این تکنولوژی در محدوده 10 متر عمل می‌کند و یا حدود 30 قدم؛ اما برخی دستگاه‌ها می‌توانند به دستگاه‌های متعدد در همان زمان مرتبط باشند. به عنوان مثال شما می‌توانید با این فناوری با دستگاه داخل جیب یا کیفتان ارتباط برقرار کنید.

وایرلس یک فناوری نه چندان جدید است که قادر می‌سازد ارتباطات بین دستگاه‌های دیجیتال مانند کامپیوتر یا دوربین دیجیتال به صورت بی‌سیم صورت گیرد. این تکنولوژی در محدوده 10 متر عمل می‌کند و یا حدود 30 قدم؛ اما برخی دستگاه‌ها می‌توانند به دستگاه‌های متعدد در همان زمان مرتبط باشند. به عنوان مثال شما می‌توانید با این فناوری با دستگاه داخل جیب یا کیفتان ارتباط برقرار کنید.

هدفون‌های بلوتوث برای کسانی که می‌خواهند در حال حرکت و در همه جا به موسیقی گوش دهند مناسب است.کسانی که هدفون‌های بلوتوث را برای استفاده پرتابل انتخاب می‌کنند، تمایل دارند تمرکز کمتری بر صحت و کیفیت صدا داشته باشند و بیشتر به دنبال رهایی از شر سیم‌ها هنگام فعالیت‌هایی چون ورزش هستند.هدفون‌هایی که برای مصارف خانگی تولید شده‌اند، کمی گرایش به سمت اندازه‌های بزرگ‌تر دارند و از فنّاوری‌های متفاوتی هم بهره گرفته‌اند تا کیفیت صدای بهتری را فراهم آورند.جدا از قابلیت‌های این گجت ها، پس از مدتی که از هدفون‌های بلوتوث قابل حمل استفاده کنیم، متوجه می‌شویم که سطح صدای آن‌ها کمی پایین است و کیفیت صدا هم با جزئیات کمتری از هم‌رده‌های سیمی همراه است.ما در این مطلب ابتدا به بیان چند نکته که می‌تواند عمر هدست‌های بی‌سیم را افزایش دهد خواهید پرداخت و پس از آن به رایج‌ترین مشکلات هدفون‌های بی‌سیم پاسخ می‌دهیم.

یک حقیقت ساده این است که هدفون‌های بلوتوثی، حتی مدل‌های گران‌قیمت آن‌ها، برای کار کردن به باتری نیاز دارند و درنتیجه هرچند وقت یک بار باید آن‌ها را شارژ کنید؛ گرچه زمان شارژ آن‌ها زیاد طولانی نیست.جفت شدن بلوتوثی دستگاه‌ها امروزه بیش از هر زمان دیگری ساده شده و این اتصال پایدارتر از چیزی است که در گذشته بود. با این حال هر هدفون ممکن است روش جفت شدن بلوتوثی‌اش با هدفونی دیگر متفاوت باشد.از هدست‌های بی‌سیم به هیچ عنوان در زیر باران یا مکان‌هایی با رطوبت بالا استفاده نکنید.

چطور بفهمیم هدفون شارژ شده

در حالی که یک سقوط کوچک ممکن است در هدفون‌های معمولی مشکلی را پیش نیاورد، تمامی هدفون‌های وایرلس دارای مدارهای الکترونیکی درونی هستند که احتمالا در برابر سقوط جان سالم به در نخواهند برد.هنگام خرید به دنبال مدلی باشید که از پروفایل هندز فری و پروفایل هدست هم پشتیبانی کند.اگر قصد استفاده از هدست در زمان بازی کردن را دارید، بهتر است از محصولات Logitech و Creative و Razer استفاده کنید.این نکته را مدنظر داشته باشید که ویژگی “Bluetooth Smart Ready” از نسخه iOS 7 به بعد در گوشی‌های آیفون پشتیبانی می‌شود. هم چنین اگر از دستگاه‌های اندرویدی استفاده می‌کنید، نسخه اندروید آن دستگاه باید حداقل ۳ باشد تا بتوان آن را به یک هدست بی‌سیم متصل کرد.

هرچند نسخه پنجم فناوری بلوتوث امکان اتصال به دو دستگاه در آن واحد را فراهم می‌کند، با این حال دستگاه‌های پشتیبانی کننده از این فناوری در حال حاضر از انگشتان یک دست بیشتر نیستند، از این رو در نظر داشته باشید که پیش از اتصال هدست، از عدم اتصال گوشی یا تبلت به وسیله دیگری به واسطه بلوتوث اطمینان کسب کنید.

به دستگاهتان زمان کافی برای شروع به کار بدهید. کلید روشن را فشار دهید و پایین نگه‌دارید تا چراغ هشدار روشن شود، سپس آن را رها کنید. ممکن است در برخی مواقع روشن شدن هدفون تا ۱۰ ثانیه طول بکشد.مطمئن شوید باتری هدفون بلوتوث شما به اندازه کافی شارژ دارد. اکثر هدفون‌های بلوتوث در هنگام کم شدن سطح شارژ باتری، در فواصل زمانی معینی اتصال بلوتوث خود را قطع می‌کنند.

اگر برای شارژ کردن هدفون خود با مشکل روبرو هستید، مطمئن شوید از شارژر اصلی و کابل USB که به‌طور اختصاصی برای شارژ دستگاه شما در نظر گرفته شده استفاده می‌کنید. شارژ کردن دستگاه را با کابل USB دیگری که به درگاه USB رایانه متصل شده است امتحان کنید. اگر دستگاه شروع به‌ شارژ شدن کرد احتمال دارد شارژر خراب باشد.

در صورتی که اتصال قطع شود، مثلاً زمانی که گوشی هوشمند‎ متصل از محدوده خارج شود، هدست شما به طور خودکار تعدادی تلاش برای اتصال مجدد انجام می‌دهد. اگر این حالت رخ داد، می‌توانید از هر کلیدی برای اجبار وسیله جانبی به تلاش برای اتصال مجدد استفاده کنید یا می‌توانید از NFC برای اتصال مجدد دو دستگاه استفاده کنید.

اگر هدست چند بار بوق کوتاه می‌زند یا یک چراغ اعلان قرمز به سرعت قبل از خاموش شدن هدست چشمک می‌زند، باتری ضعیف است. باتری را تعویض کنید.

مطمئن شوید که هدست شارژ شده و در محدوده دستگاه مورد نظر جهت اتصال قرار دارد. حداکثر فاصله ۱۰ متر بدون مانع توصیه می‌شود.سپس عملکرد بلوتوث را در دستگاه دیگر غیرفعال کنید تا تمام اتصال‌ها بسته شوند، سپس عملکرد بلوتوث‎ را دوباره فعال کنید و هدست را دوباره جفت‌سازی کنید.

در برخی از مواقع هیچ مشکل خاصی در اتصال هدست به سایر گجت ها وجود ندارد، با این حال کاربر هرچه تلاش می‌کند موفق به انجام آن نمی‌شود.در این حالت بهتر است تنظیمات هدست را یک بار ریست کنید.در اغلب مدل‌های بازار با نگاه داشتن دکمه پاور به مدت 15 الی 20 ثانیه این اتفاق رخ می‌دهد، با این حال برای اطمینان از صحت و سقم آن به دفترچه راهنمای داخل جعبه مراجعه کنید.

اگر مدارهای داخلی هدست صدمه ندیده باشد، بهتر است فاصله گوشی با آن را تا حد امکان کاهش دهید.

این مشکل در زمانی رخ می‌دهد که یا باتری ضعیف شده و یا آنکه به کلی تخلیه گردیده باشد.هیچ راه‌حلی به جز تعویض باتری داخلی هدست وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید بهترین هدفون و هندزفری‌های زیر 150 هزار تومان بازار | سال 98

بهترین هدفون‌های بی سیم 2018

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید. 

منبع خبر: فیسیت

سلام بخشید من یه سوال فوری داشتم چند وقتیه هدفون Sodo مدل MH1 خریدم امروز به طور ناگهانی در حین بخش قطع شد…..چراغ روشن و خاموششم مدام چشمک میزنه نه خاموش میشه نه روشن میشه …هرکاری میکنم نمیشه خواهش میکنم کمکم کنید

سلام بايد هدفون رو باز کني روي برد يه کليدي هست بين جک aux وبرد هدفون اون کليد رو بزني ريسيت ميشه بعد درست ميشه

داداش وقت بخیر نظرت بجا بود مصیب جواب و داده هدفون من sodo mh3 هستش ولی اینکارو کردم درست شد

منم همین مشکلو دارم هدفو بیتس مدل stn-16

من وقتی رم رو میزارم دیگه رم در نمیاد

سلام من دوروز پیش هدفون نیا گرفتم الان میزنم به شارژ چراغ قرمز شارژش روشن نمیشه چیکارکنم

دقیقا منم همین مشکلو دارم

سلام هدفون من خاموش نمیشه مشکلش چیه مارکش beats ؟؟؟؟

چطور بفهمیم هدفون شارژ شده

سلام هدفون من یه مشکلی پیدا کرده روشن نمیشه ینی فقط تو شارژ روشن میشه من آخرین بار نزدیک 40 دقیقه شایدم بیشتر با بیشترین حد صداش آهنگ گوش دادم و قبل از اینکه باتریش تموم شه تو شارژ زدم میدیدم چراغ قرمزش خاموش نمیشه این یعنی شارژ نشده؟ نزدیک یه روزم تو شارژ بوده..لطفا راهنماییم کنین

سلام وقت بخیر من هدفون sodo مدل MH2 دارم الان هرکاری میکنم شارژ نمیشه تو رو خدا بگید باید چیکار کنم

سلام وقت بخیر من هدفون sodo مدل MH2 دارم الان هرکاری میکنم شارژ نمیشه تو رو خدا بگید باید چیکار کنم

سلام وقت بخیر من هدفون sodo مدل MH2 دارم الان هرکاری میکنم شارژ نمیشه تو رو خدا بگید باید چیکار کنم

سلام منم هدفون بلوتوث نیا گرفتم سه ماه کار کرد الان چند روزه اصلا روشن نمیشه فقط شارژ میزارم دکمه شارژش قرمز میشه اصلا روشن نمیشه میشه لطفا راهنماییم کنید

ماله منم بیتسه مارکش

من یه هدفون مدل jbl e40 دارم شارژش که به نصف میرسه شروع به بوق زدن میکنه و اصلا قطع نمیشه مگه اینکه به شارژ بزنیمشکلش چیه؟ میشه راهنمایی کنین؟

با سلام دوستان مارک beats بدترین مارک تو دنیا هست کسی خواست بگیره مارک beats نگیره که کلا مشگل داره من 2 روزه مدل stn-019 گرفتم وقتی شارژ تمام می شد اخطار میداد اما الان تازه از شارژ کشیدم وسط اهنگ قطع شد هر چی کلید پاور رو میگیرم روشن نمیشه روکش پنبه ای رو برداشتم که بینم در چه حاله توش با کمال تعجب دیدم که پیچ نداره که قاب اول رو باز کنم راحت باز میکشد مارک های دیگه سه تا پیچ داشت اما این نه حیف اون 90 تومنی که پول این مدل beats دادم

سلام من هندس فری بلوتوثی مدل i9s گرفتم ولی یکیش تازگیا وقتی دارم موزیک گوش میدم بعد از یک دقیقه خش خش میکنه و یهو خاموش میشه ،مشکلش چیه ؟

سلام اینو حتما انتشار بدین ممنوندوستانی که هدفون بی سیم بیتس روشن نمیشه وتنهای تنها شارژ می کنه اما روشن نمیشه در کل بگم هنگ کرده تنها راحش اینه که کلا قطع کنید برق رو هدفون رو با احتیاط کامل باز کنید و یک سیم از باطری رو قطع کنید بعد هدوفون بیتس رو زیر شارژ بزارید و دکمه پاور داشته باشید تا روشن بشه بعد از روشن شدن شارژ رو بگشید و سیم ها رو وصل کنید وتمام مثل روز اول

سلام، و همچنین کسایی که بی دلیل هدفونشون روشن کردن، چراغ ابی روشنه یا چشمک میزنه و ولی هیچ دکمه ایش کار نمیکنه با وجود اینکه شارژشم پره و روی هیچ حالت خاصی نمیره، صدا هم نداره، یا بهتر بگم صدای نویزی کوچیکی داشته باشه میتونه مشکل از مدار باشه که احتمالش خیلی خیلی کمه چون آسیبی ندیده، در این حالت شما بایستی طبق گفته ایشون هدفون سمتی که باتری داره رو باز کرده و یکی از سیم های باتری، ترجیحا سیم مشکی رو از وسط قطع کرده تا برق مدار قطع بشه، سپس دوباره اون سیم رو بهم وصل کرده سپس دکمه پاور رو نگه دارین، مشکل برطرف میشه و میشه مثل روز اولش

سلام.من تقریبا 6ماهه هدستمو خریدم.تایه مدت پیش حدودا یکساعت شارژ میشد و تادوسه ساعت کار میکرد اما جدیدا متوجه شدم فقط 20دقیقه شارژ میشه و چراغش خاموش میشه و بعد از 40دقیقه شارژش تموم میشه. میشه یکی راهنمایی کنه دلیلش چیه و چیکار باید بکنم؟؟؟

سلاملطفا راهنمایی کنید که در زمان شارژ هدفون بلوتوثی ،هدفون باید خاموش باشد یا نه، واینکه چطور از تکمیل شارژش مطلع بشیمممنون

اگه هدفون نیا خریدی که بعد از شارژ کامل خود چراغ خاموش میشه پس نگرانی در کار نیست

سلام من هدفون بیتس مدل tm-12 solo2 گرفتم خوب هم کار میکنه اما بعد 0ند ساعت دکمه هاش کار نکردن اهنگ و پخش میکنه اما نمیتونم حتی خاموش روشنش کنم

سلام.میشه نقشه سیم کشی درون‌هدفون بلوتوثی بی سیم رو بگید اخه از من سیم هاش ازروی مدار کنده شده ونمیدونم کدوم به کجا لحیم کنم مدلش کینگ مستر هستش

سلام روزتون بخیر …گوشی من گلکسیs7سامسونگ هست امروز متوجه شدم پنلای روی هنزفریم کار نمیکنن یعنی صدارو قطع و وصل و کم و زیاد نمیکنن میتونم باهاشون موزیک گوش کنم و صدای کسی که باهام تماس گرفترو بشنوم ولی این دکمها کار نمیکنن و صدای منم هم موقع صحبت کردن نمیره.ممنون میشم راهنماییم کنید تابدونم مشکل از چیه

آقا دستت درد نکنه دمت گرم جواب داد.حالا میدادم بیرون صد تومن میگرفت میگفت همه چیو عوض کردم خراب بود.بازم دمت گرم

هدفون من روشنه هیچ کدوم دکمه هاش کار نمیکنن

سلام هدفونو ک میذارم شارژر چراغش قرمز البته من روشن میذارمش ولی هیچی شارژ نمیکنه روشن نمیشه مشکلش چیه موقع گذاشتن تو شارژر چراغش روشن میشه

سلام من هدفون بلوتوثم پس از حدود 7 ماه استفاده باتریش حدود 10 دقیقه جواب میده و سریع شارژ خالی میکنه میخواستم بدونم باتری هدفون رو کجا میتونم تعویض کنم؟

مشکل از باتری نیست یاباید هدفونتون رو ریست بکنید ویابایدجا شارژر رو عوض کنید

سلام من دو روز هست که هدفون نیا خریدم…بلافاصله بعد روشن شدن و اتصال ب بلوتوث ی صدای وز وزی داره…گوشیمم ازش دور میکنم باز هست اون صدا…حین پخش آهنگم بازم هست…خیلی رو‌مخه…میشه لطفا کمکم کنین

سلام، هدفون من p15 wireless هستش بعد از دو ماه نه چراغش روشن میشه نه شارژ میشه،تعمیر هم دادم گفتن همه چیزش سالمه ،من با کابل موبایل شارژش میکردم ن با کابل خودش ،واقعا نمیدونم چکار کنم لطفا راهنمایی کنید.

با سلام من هدفون نیا دارم حدودا یکساله دارمش اما امروز یه دفعه یکی از گوشش هاش قطع شد با هرچی تسشت کردم نشد میشه راهنمایی ام کننین

سلام من هدفون گاندو دارم حدود 6 ماه یکی از گوشی هاش نمیخونه بازشم کردم همه سیماش سر جاشه ی راههنمایی کنید

سلام من هدفون sony sy_01 ام را 6 ماه است خریده ام یکی از گوشی هایش نمیخونه ممنون میشم هر چه زودتر جواب ام را بدید

سلام من هدفونم رو حدود یک ساله که دارم مدلشم stereo. ، stn_05l شارژش پر بود میخواستم به گوشی وصلش کنم که هنگ کرد خاموش نمیشه الان از صبح ساعت 11 همینجوری مونده شارژشم تموم نمیشه

سلام نمیدونم چرا رم داخل هدفون نمیره من داخل جای رم هم فوت کردم ولی بازم نمیره یعنی رم تا وسط میره بعد دیگ داخل تر نمیره برعکس هم میکنم نمیره اطفا کمک کنین ممنون خدافظ

وازلین بزن

سلامخسته نباشیدمن یک هدفون JBL sp180 خریدم و فک میکنم ک باتریش اشغاله و خرابه . چون وقتی میزارم رو حالت اسپیکر داغ میشه و در حالت هدفون هم یکم داغه .اصلا نمیدونم چند ساعت بزارم شارژ . چون از خارج خریدم .حتی پیش اومده ک دوساعت زدم شارژ اما نیم ساعته خاموش شده . ایا باید باتریش رو عوض کنم ؟؟

چه سو تفاهمی از منم همینطوری شد اگه جواب تورو دادن به منم بگو…

سلام ، لطفا مدل هدفون رو بفرمایید تا خدمتتون عرض کنم که چه مموری کارتی باید استفاده کنید

منم مثل تو شده

سلام. من ی هدست نوکیا دارم وصل میشه ولی وقتی موزیک رو پلی میکنم صدا مدام قطع و وصل میشه

سلام یه هدفن دارم روشن نمیشه فقط وقتی به شارژ میزنمش چراغش شارزش روشن میشه و دیگه هیچ اتفاقی نمی افته

سلام.چرا چراغ قرمز روی هدفون بعد از شارژ و خاموش کردن باز هم روشن می ماند؟فقط زمانی که کامل شارژ آن خالی می شود خاموش می شود و شارژ دستگاه زود تمام می شود

مال منم همین جوری شده باید چیکار کنم؟

هدفون منم همین مشکل رو داره لطفآ اگه مشکلش رو متوجه شدید به من هم بگید

هدفون منم همین مشکل رو داره لطفآ اگه مشکلش رو متوجه شدید به من هم بگید

سلاممن یه هدفون NIA X3 دارم که جای رمش مشکل داره. وقتی رم رو داخلش قرار میدم تا اخر میره ولی قفل نمیشه رم میاد بیرون. اگه کسی میدونه لطفا کمک کنه. ممنون

سلام رم رو داخل هدوفونم کسی برعکس زده و جای اون خراب شده چ کار باید کنم رم دیگ داخلش نمیره؟؟؟؟

سلام باتری باید تعویض بشه

عزیز هدفون بیتس طرح های قلابی بسیار زیاد داره اگه 90 خریدی اصل نیست

سلامهدفون من شارژ خالی شد زدم به شارژ الان 8 ساعته به شارژه وقتی به شارژه روشن میشه اما از شارژ که درش میارم اصلا روشن نمیشهتوروخدا بگین مسکلش چیه؟باتریش خرابه؟مدل هدفونم نیا کیو8 هست

سلام من چند وقت هدفونم روشن نکردم بعد دیروز خواستم روشنش کنم فقط داخل شارژ روشن میشه وقتی درش میارم خاموش میشه روشنم نمیشه فقط داخل شارژ روشن میشه لطفا کمکم کنید

من هم همین مشکل رو دارم لطفا اگ کسی میدونه جواب بده

من هم همین مشکل رو دارم لطفا اگ کسی میدونه جواب بده

سلام من یه هدفون بیتس دارم چند وقت پیش که سوکت شارژرو به محل اتصال پورت وصل کردم که شارژ بشه، کلا محل اتصالش رو به داخل کنده شد و مدار های چاپی رو هم حدود یک سانت با خودش کند. چند روز پیش از تعمیرات گرفتمش.مدار هارو دوباره کشیده بودن.میتونم به شارژر هم وصلش کنم و چراغ شارژ روشن میشه. ولی وقتی روشنش میکنم بعد چند ثانیه low batteryمیده و خاموش میشه. سه چهار ساعت هم به شارژر وصل بود ولی بازم همین اتفاق تکرار شد. ایراد کار از کجای؟باید کلا صفحه مدارو عوض کنم؟

سلام هدفون من شکسته شده حالا شکستگشیو برطرف کردم اما از سمت راستش صدا پخش نمیشه و بازش کردم و سیم کشی هم دارم چک میکنم اما سیمش هم مشکلی نداره مشکلش از کجاست بنظرتون؟؟

سلام من هدفونم صداش خیلی کم شده تازه ام خریدم هرکارمیکنم صداش درست نمیشه میشه راهنمایی کنیدمارکش سونی لطفا اگه کسی میتونه کمک کنه بگه حیفم میاد بدم تعمیرکار

سلام دوستان من یه هدفون بیتس از خیلی وقت پیش داشتم امروز ازش استفاده کردم خوب کار کرد ولی وقتی شارژش تموم شد دیگ روشن نشد وقتی به شارژ میزنمش روشن میشه باید چیکار کنم از دیروز تا حالا 5 ساعت شارژ شده

اقا من هدستم شکسته باید چجوری درستش کنم

سلام خسته نباشید من ی هدفون نیاQ8_851دارم ولی الان تازه ی جوری شده ک فقط یک اهنگ روپخش میکنه و قطع میشه یا همون اهنک رو فقط پلی میکنه دیگه بقیه رو پلی نمیکنه اگه لطف کنین منو راهنمایی کنین چجوری ریست کنمش یا درستش کنم

بلوتوثت ضعیفه

میکروفون هدفون من کار نمی کرد منم رفتم قطعیشو پیدا کردم حالا نویز شدید داره

سلام من هدفونtsco model no th5318دارم چجوری روشن میشه اگه میدونید بگید ممنون

سلام من یک هدفون دارم روشن نمیشه چراغ ها هم روشن نمیشه میزنم شارژ شارژ نمیگیره با USP های دیگه هم تستش کردم جواب بدین لطفاً اسم هدفنم LeveL

سلام من هنذفرى سامسونگ level u pro دارم يه روزه خريدم شارژ اوليه نكردم الان چراغ روشن نميشه با اينكه 5 ساعته تو برق زدم چيكار بايد كنم؟

سلامصدای هدفونم وقتی با بلوتوث اتصال بدم مشکل داره ولی با رَم و سیم مشکل نداره! مشکلش هم اینه ک قطع و وصل میشه

سلام براي منم همين طوره بايد چي كار كنم

سلام.منظور از استند او هدفوپ ینی،بدون اتصال بلوتوث و با اتصال مموری؟ یا با اتصال کابل AUX ب گوشی؟؟

سلام موقع تمام شدن باتری هدفن به شارژ که زده شد هدفن خاموش کنیدتا فقط چراغ قرمز روشن بشه بعداز دوساعت هدفن ازشارژ بکشید که بعد ازکامل شدن شارژ باتری چراغ قرمزخاموش میشه ولی اگه باتریش صددرصد شارژ داشته باشه وموقع استفاده درکمتراز چهل دقیقه از صددرصد به 60 درصدرسید میتونه به خاطر ضعیف بودن باتری باشه که نمیتونه شارژ نگه داره ان هم موقع استفاده معمولا درحالت عادی نبایداینطورباشه اگه به صددرصد رسید درمدت یک ساعت استفاده نبایدازصددرصد به 60 درصدبرسه چون مجبورمیشین هریک ساعت استفاده به شارژ بزنید وبهترین کارتعویض باتری از باتری لیتیوم 300 میلی امپر 3ولت یا 350 میلی امپرلیتیوم استفاده بشه وشارژ اولیه سه ساعت به شارژ بزنید

درودیه هندزفری سامسونگ LEVEL خریدم که متاسفانه وقتی کانکت میشه و گوشی هاشو از هم جدا میکنم یا بهم وصل میکنم موزیک‌پلیر اتوماتیک اجرا میشه و یا اگر در حال اجرا ماشه استپ میشه، یعنی اگر حواسم‌ نباشه خود به خود موزیک پلیر پلی میشههرکاری هم کردم درست نشد که نشد و فقط تونستم از توی تنظیمات بلوتوث مدیا کنترل رو قطع کنم و درکل فقط با این‌هندزفری میتونم تلفن جواب بدم

هدست بلوتوث مدل حلزونی S530

در مرد هدست بلوتوث مدل حلزونی S530

سلام وقت بحیر یه هدفون بهم کادو دادن وقتی شارژ میزنم چراغش قرمزه ولی وقتی فول شارژ میشه چراغش خاموش میشه مگ نبایدسبز بشه؟؟

نه . هدفون های نیا همینجوریه . یکی منم وقتی پر شارز میشه چراغش خاموش میشه

مشکل هدفون های نیا همینه. منم یدونه q1 دارم همینجوری میشه. چند تا آهنگ رو فقط رو به پایین برو. یعنی برنگرد به آهنگ قبل. حدود 5 تا کافیه. ولی باید کامل گوششون بدی.

چرا هدفونم رم را وارد میکنم اهنگ نمیخونه

برای منم همینطور شده از چیه؟؟

سلام دوست عزیز اگه بتونید ی نگاهی به باتری بیندازدید احتمالا باتری باد کرده و زدن به شارژ در این حالت خیلی خطرناکه و احتمال داره منفجرشه، تنها راهش تعویص باتری توسط ی تعمیرکاره.

من ی هدفون نیاخریدم فروشند گفت 8 ساعت بزن به شارژ وقتی زدم بعد8ساعت چراغ قرمزش همچنان روشن بود درحالی که اداپتورشارژر خنک خنک بود چرا

فکر نکنم مشکلی باشه مال منم نیا هستش و همینطوریه

من هدفون با ثابت نهگهش داری تا اهنگ گوش بدی و اگر نه کار نمیکنه

سلام من یه هدفون نیا دارم شارژ نمیشد دادم تعمیرکار برسی کرد وباطری باد کرده بود وعوض کرد ازش استفاده کردم وگذاشتم دو ساعتی داخل شارژ ولی شارژ نمیشه و همش پیغام low battrey میده میدونید علتش چیه؟

سلام هدفون من sodo مدل mh1 هستش و الان چند ساعتی هست که اتصال بلوتوثش یهو قطع شده اما خاموش نمیشه به بلوتوث وصل نمیشه و عملا کاری انجام نمیده

برا منم الا همینطوری شد علتش چیع و چطور درس میشه ؟؟؟؟

درود خسته نباشید من یک هدفون سونی دارم میخام بدونم ایا راهی هست زمانی که هدفون تو شارژ هستش بتونم ازش استفاده کنم؟ هر کاری میکنم هدفون وقتی تو شارژ هست نمیتونم ازش استفاده کنم

سلام من هدفون TM006دارم یه ماهه خریدمش زیادم استفاده نکردم صدا فقط از یکی از گوشیا پخش می شه کسی میدونه مشکلش چیه ؟

سلام و خسته نباشید.میخواستم بدونم چطور میشه صدای بیس رو پایین اورد.چون صدای بیس هدفون من الکی زیاده و باعث سردردم میشه و خیلی صدا بم و پر بیس هست.به نظر شما باید چیکار کنم.ممنون از سایت خوبتون

سلام تروخدا جوابمو بدید من هدفونم رو قبلا میزدم شارژ سریع شارژ میشد ولی الان از صبح تا شب زدم تو شارژ روشن نمیشه ، فقط تو شارژر میتونم استفادش کنم چیکار باید کنم مشکلش چیه؟

هدفون من جی بی لی هستش دیگه روشن نمیشه و وقتی میزنیش تو شارژ روشن میشه و وقتی در میاری خاموش میشه لطفا راهنمایی کنید

هدفون من جی بی لی هستش دیگه روشن نمیشه و وقتی میزنیش تو شارژ روشن میشه و وقتی در میاری خاموش میشه لطفا راهنمایی کنید

هدفون من جی بی لی هستش دیگه روشن نمیشه و وقتی میزنیش تو شارژ روشن میشه و وقتی در میاری خاموش میشه لطفا راهنمایی کنید

هدفون من جی بی لی هستش دیگه روشن نمیشه و وقتی میزنیش تو شارژ روشن میشه و وقتی در میاری خاموش میشه لطفا راهنمایی کنید

هدفون من جی بی لی هستش دیگه روشن نمیشه و وقتی میزنیش تو شارژ روشن میشه و وقتی در میاری خاموش میشه لطفا راهنمایی کنید

هدفون من جی بی لی هستش دیگه روشن نمیشه و وقتی میزنیش تو شارژ روشن میشه و وقتی در میاری خاموش میشه لطفا راهنمایی کنید

هدفون من جی بی لی هستش دیگه روشن نمیشه و وقتی میزنیش تو شارژ روشن میشه و وقتی در میاری خاموش میشه لطفا راهنمایی کنید

هدفون من جی بی لی هستش دیگه روشن نمیشه و وقتی میزنیش تو شارژ روشن میشه و وقتی در میاری خاموش میشه لطفا راهنمایی کنید

هدفون من جی بی لی هستش دیگه روشن نمیشه و وقتی میزنیش تو شارژ روشن میشه و وقتی در میاری خاموش میشه لطفا راهنمایی کنید

هدفون من جی بی لی هستش دیگه روشن نمیشه و وقتی میزنیش تو شارژ روشن میشه و وقتی در میاری خاموش میشه لطفا راهنمایی کنید

هدفون من جی بی لی هستش دیگه روشن نمیشه و وقتی میزنیش تو شارژ روشن میشه و وقتی در میاری خاموش میشه لطفا راهنمایی کنید

هدفون من جی بی لی هستش دیگه روشن نمیشه و وقتی میزنیش تو شارژ روشن میشه و وقتی در میاری خاموش میشه لطفا راهنمایی کنید

هدفون من جی بی لی هستش دیگه روشن نمیشه و وقتی میزنیش تو شارژ روشن میشه و وقتی در میاری خاموش میشه لطفا راهنمایی کنید

هدفون من جی بی لی هستش دیگه روشن نمیشه و وقتی میزنیش تو شارژ روشن میشه و وقتی در میاری خاموش میشه لطفا راهنمایی کنید

هدفون من جی بی لی هستش دیگه روشن نمیشه و وقتی میزنیش تو شارژ روشن میشه و وقتی در میاری خاموش میشه لطفا راهنمایی کنید

هدفون من جی بی لی هستش دیگه روشن نمیشه و وقتی میزنیش تو شارژ روشن میشه و وقتی در میاری خاموش میشه لطفا راهنمایی کنید

هدفون من جی بی لی هستش دیگه روشن نمیشه و وقتی میزنیش تو شارژ روشن میشه و وقتی در میاری خاموش میشه لطفا راهنمایی کنید

هدفون من جی بی لی هستش دیگه روشن نمیشه و وقتی میزنیش تو شارژ روشن میشه و وقتی در میاری خاموش میشه لطفا راهنمایی کنید

هدفون من جی بی لی هستش دیگه روشن نمیشه و وقتی میزنیش تو شارژ روشن میشه و وقتی در میاری خاموش میشه لطفا راهنمایی کنید

سلام هدفون من مدل وایرلس هستش وقتی دکمه رو میزنن اصلا روشن نمیشه

هدفن من tsco وقتی روشنش میکنم بلوتوثش روشن نمیشه و اسمش قابل دیدن نیست هر کاریم کردم ریست نشد لطفا یکی بهم بگه چجوری ریستش کنم

سلام وقت بخیرمن یه هندزفری جبرا ایزی کال دارم که وقتی نیم متر از گوشیم فاصله میگیرم ارتباطش با گوشیم قطع میشه.دلیلش چیه؟؟؟خواهش میکنم جواب بدید ممنونم از شما

سلام وقت بخیر . من یه هدفون یوشیتا(YOSHITA) مدلYH-01 دارم . که هم هدفون و هم اسپیکر هست و در دو حالت به خصوص حالت هدفون در زمانی که آهنگ پخش نمیشه یا یه جایی که سکوت آهنگ هست صدای برفک و خش خش میده به نظرتون مشکلش چیه ؟؟؟!

سلام من هدفونم مارک b21 هست مثلاً می‌زارم تو شارژ یک ساعت یا دو ساعت همو ن اول که می‌زارم چراغ قرمزش روشن میشه ولی بعد چند دقیقه‌ای خاموش میشه بد که استفاده میکنم شارژش زود تموم میشه

سلام من یک هدفون نیا کیو8 دارم. میزنم به شارژ بعد از چند ثانیه چراغش خاموش میشه. روشن میشه اما پیام میده باطری ضعیفه. کابل شارژ عوض کردم باز هم فرق نکرد. لطفاً راهنمایی کنیدباطریش خراب شده یا مشکل دیگری داره. ممنون از لطف شما.

سلام من هندزفری بی سیم i11 رو دارم که بعد یه مدت کوتاه دیگه روشن نمیشه.لطفا اگه میشه مشکلش رو بگین

سلام هدفنمو دو روز قبل خریدم و کاملا سالم بود و خوب کار میکرد یه بارم زدم شارژ و به مدت زیاد تا وقتی شارژش کامل تموم شه ازش استفاده کردم اما الان فقط تو شارژ روشنه بعد وقتی از شارژ درش میارم اتصال خاموش میشه

باطریش خراب شده یا قطع شده باید عوض بشه

سلام، هدفون من beats solo 2 هست. حدودا ۲ سالی روشنش نکردم الان بلوتوثش فقط تو شارژ وصل میشه، به شارژ که میزنم حتی چراغ قرمزشم روشن نمیشه و شارژ نمیگیره. چیکارش کنم؟ ممنون میشم جواب بدین چون هیچ جا دیگه اطلاعاتی نیست راجع بهش

باطریش خراب شده بده عوضش کنن

سلام من یه هدفون beats دارم که وقتی رو حالت بلوتوث میزارم صداش بلندو خوبه ولی وقتی با کابل aux استفاده میکنم صداش کمتر از حاله بولوتوث میشه . چرا اینجوریه و راحی هست که درست بشه؟

سلام …. هدفون من اتصال برقرار نمیکنه خاموش هم نمیشه فقط چراغ چشمک زنش میزنه

باتری چنده

سلام من یه ایرپاد i11خریدم هنگام اتصال به گوشی متصل میشه ولی نمی تونم هیچ صدایی ار ان دریافت کنم چه اهنگ و چه صدای دیگه ای اما در گوشی های دیگر بدون هیچ مشکلی این ایرپاد کار میکند .میخواستم بدونم که آیا این مشکل از گوشی من هست یا از ایرپاد؟؟

سلام هدفون من سودوmh3هست دوسری هست که روشن نمیشه باید بزنم شارژ و بعد شارژ شدن فقط یکبار روشن میشه مشکل چیه

سلام من یه هدفون خریدم اسمش لول هس. چن وقتی هس باهاش موسیقی گوش میدم الان دیگه به بلوتوث وصل نمیشه چشمک قرمز هم میزنه تو رو خدا راهنمایی کنین

سلام من هدفونم مارک beats هستش امروز یهو وسط اهنگ گوش دادن قطع شد چراغش مدام خاموش و روشن میشه اما حتی نمیتونم خاموشش کنم کلا هنگ کردهخاهشا بگید چیکارش کنم

مال ممم اینطوری شده شما چی کردین؟؟؟

سلام ببخشید هدفون من رفته روی حالت رادیو هر کاری میکنم درست نمیشهلطفا یه راهنمایی کنید

سلام من میخوام JBL TUNE 120 بگیرم.شنیدم که میگن ممکن هدفون سمت چپ به صورت ناگهانی قطع بشه در اون موقع باید چیکار کنم ممکنه تو این هندزفری هم اتفاق بیوفته؟خواهشا گه کسی هم داشته لطفا راهنمایی کن

هدفونم کامل شارژ داره روشنش کردم بعد که به دستگاه وصل شد بعد یهو خاموش شد و دیگه روشن نمیشه ولی وقتی به شارژ میزنم چراغش روشن نمیشه

سلام من هدفونم وقتی رم رو از داخلش در میارم دوباره میزارم دیگه نمیخونه خش خش صدا میده این مشکلش از چیه؟؟

سلام یه هدفون خریدم کنارش سیمش کمی لخت شده بعد دیر شارژ میشه نزدیک ۳ ساعت طول میکشه نیم ساعته خالی میشه

هدفون من موقع پخش خاموش شددیگه بعدش هرکاری کردم روشن نشدولی با کابل پخش میشه

هدفون jblدارم دوسه ماه بود باز نکرده بودم الان که باز میکنم صدای بوق کوتاه میده علت چیست

خواهشا راهنمایی ام کنید چکار کنم هدفونم درست شه چند جا هم بردم گفتن اصلا ایرادی نداره باطریشم عوض کردن باز صدای بوق کوتاه میده

با سلام هدفون ما وقتی شارژ گذاشتیم باز میکنه ولی تا شارژ کن را درمیاریم دیگه اصلا روشن نمیشه چکار کنم

من وقتی هدفون رو به تلویزیون وصل میکنم با AUX هدفون خود به خود خاموش میشه چرا لطفا جواب بدید

سلام بخشید من یه سوال داشتم چند وقتیه هدفون Sodo مدل MH5 خریدم امروز به طور ناگهانی در حین بخش قطع شد…..چراغ روشن و خاموشش مدام چشمک میزنه نه خاموش میشه نه روشن میشه …لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم

سلام ببخشیدهدفون من مدل بیتس tm010داشتم به بلوتوث وصلش میکردم ک یهوقطع شدودیگه هیچ کدوم ازدکمه هاش عمل نمیکنه که بخوام خاموش کنم

من هدفونم کامل شارژ نمیشه یعنی به شارژ میزنم قرمزه بعد چند ثانیه سیاه میشه

سلام من هدفون sodo مدل mh2دارم کیفیت صداش اومده پایین چیکار. کنم؟

من مشکلم وصل شدنه رمه…نمیدونم چطور وصلش کنم و توضیحه دقیق پیدا نگردم تو گوگل…

سلام من هدست mh3 دارم موقع وصل شدن به بلوتوث پین می خواهد که نمدانم چند است به دفترچه اش هم دسترسی ندارم چه کنم

سلام هدفون من میا هستش وقتی میزنم به شارژ ‌کار میکنه ولی وقتی از شارژ میکشمش خاموشیشه و هرکاری میکنم روشن نمیشه مشکلش چیه باید چکارش کنم؟!؟!

سلام وقت بخیر من هدفونم رو به شارژ میزنم قبلا خوب شارژ میکرد ولی تازگی هامیزنم به شارژ چراغ قرمزش روشن و خاموش میشه و از نصفه به بعد شارژ نمیکنه ولی هدفون روشن میشه و کار میکنه میشه راهنمایی کنید؟ ممنون میشم

هدفون‌خاموش‌نمیشه‌چیکار‌کنم

سلام فوریه خاهشا جواب بدین هدفون من بیتس استریو تی ام 006 هست یکی از گوشی هاش کار نمیکنه چیکار کنم زود بگید خاهشا

سلام هدفون منوقتی داخل شارژ هست روشن میشه ولی وقتی میکشمش خاموشه باید چیکار کنم ؟

من هدفونم wireless p15 هستش رم آیا رم میخوره؟

سلام من یه مشکلی در پخش صدا دارمیکی از گوشی ها نمیخونه مدل هدفونمم nia مدل X3 هستخواهشن کمک کنید

سلام من هدفونم رو روشن کردم نه آهنگ میخونه نه خاموش میشه چیکارش کنم

سلام میشه بگین چطور هدفون مدل MH3سودو خودم رو ریست کنم دفترچه راهنماشو گم کردم

سلام من یه هدست خریدم مدلpd150 از همون ابتدا وقتی کانکت میشه یه صدا نویز یا همون ویزویز میده مشکل از کجاست؟؟؟

سلام من یه هدفون از شرکتBOSEخریدماوایل4 تا 3ساعت شارژ نگه می داشت ولی الان تقریبا تا1ساعت شارژ نگه میداره مشکلش چیه وباید چیکارکنم؟

سلام ببخشیدهدفونم مارکش نیاست وقتی میزنم ب شارژر روشن میشه نمیدونم چیکارکنم میشه راهنماییم کنید

سلام من یک ایرپاد سری 1دارم مدتی شده همش با شروع مکالمه قطع میکنه،ایراد از شارژ نیست ،چون حین موزیک گوش دادن درسته ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام هدفنونم دکمه باز را میزنم باز نمیشه

سلام، کسایی که بی دلیل هدفونشون روشن کردن، چراغ ابی روشنه یا چشمک میزنه و ولی هیچ دکمه ایش کار نمیکنه با وجود اینکه شارژشم پره ولی هیچ حالت خاصی نمیره، صدا هم نداره، یا بهتر بگم صدای نویزی کوچیکی داشته باشه میتونه مشکل از مدار باشه که احتمالش خیلی خیلی کمه چون آسیبی ندیده، در این حالت شما بایستی هدفون رو سمتی که باتری داره باز کرده و یکی از سیم های باتری، ترجیحا سیم مشکی رو از وسط قطع کرده تا برق مدار قطع بشه، سپس دوباره اون سیم رو بهم وصل کرده سپس دکمه پاور رو نگه دارین، مشکل برطرف میشه و میشه مثل روز اولش

سلامهندز فری جبرا دارم ، گوش زنگ خورد و دکمه اش رو برای بر قراری تماس زدم و تا گفتم سلام قطع شد و الان کلا نه میشه باهاش صحبت کرد یا رسانه ای گوش کرد و حتی صدای راهنما که می گفت خاوش ، روشن یا در حال اتصال هم نمیاد فقط چراغ روش چشمک میزنه قبل از استفاده هم شارژش 80 درصد بود و الان هم که میزنم به شارژ فقط چراغش چشمک میزنه.لطفا راهنمایی کنیید.متشکرم.

سلام من تقریبا دوماهه که هدفونمو خریدم و شاید کلا یه چهار بار به شارژ زدمش امروز میخواستم روشنش کنم که اصلا روشن نشد زدمش به شارژ الان چراغ هنگام شارژش روشنه ولی خودش روشن نشده میشه کمکم کنین مدلشم s99 و wireiess هستش

سلام. من یک mx666 دارم.تا یه مدت شارژ می شد ولی الان چند وقتیه که شارژ نمیشه.و شارژر هم کاملا سالمه. چه راه کاری رو پیشنهاد میکنید؟

من یه هدفون خریدم ولی خیلی صدا بیرون میده چیکار کنم؟؟

سلام جایی که شارژر توش میره از جاش در اومده و نمیتونم بیارمش جاش چیکار کنم توروخدا کمکم کنین

سلام من تازه یه هندزفری بی سیم خریدم و یه ور آن صداش نمیاد یا خراب شده چیکار کنم؟

واسه منم همین طوری شده لطفا جواب بدید

واسه منم همین طوری شده لطفا جواب بدید

واسه منم همین طوری شده لطفا جواب بدید

سلام من سه ماه پیش یه هدفون نیا خریدم ،الان روشن نمیشه موقع شارژ دکمه شارژش قرمز میشه ولی اصلا روشن نمیشه ،لطفا راهنماییم کنید ممنونم

سلام هدفون من الان ی ماه هست شارژ میشه یعنی دکمه قرمز روشن میشه ولی هدفونم روشن نمیشه

سلام من هدفون مدل beast by dr.dre رو دو سال هست که دارم من هدفونم رو از شارژ خارج کردم و روشنش کردم اما خب وقتی میخواستم کانکت بشم با گوشیم ارور داد الان چراغش روشونه و رنگش هی عوض میشه اما نه میشه خاموشش کرد نه به بولوتوث گوشیم وصل میشه چیکار باید بکنم؟

سلام من هدفونم باتریش رو تعویض کردم بازم وقتی توشارژ هس روشن میشه ممکنه سیم های باتریش رو اشتباه وصل شده باشه؟؟

سلام هدفون من الان دوروزه که یک طرفش صدا نداره مارکش jbl هست کسی می تونه راهنماییم کنه؟؟؟

من هدفون stodio3دارم به بلوتوث لب تابم وصل نمیشه باید چکار کنم

سلام من هندزفری بدون سیم مدل توشیبا RZE-BT800E دارم که هر دو گوشیش سالم هست ولی دارم اهنگ پخش میکنم تو یکی از هندزفری ها صدا میاد و دیگری صدا نمیاد و اگر اون طرف که صدا میاد را قطع کنم اون طرف دیگر رو دکمه پخش صدا کلیک کنم اهنگ پخش میشه روز اول از هر دو گوش پخش میشد ولی الان مدتی هست اینطوری شده

سلام هدفون من stn13 هست وختی از شارژر جدا میشه خاموش میشه فک میکردم مشکل از باتری باشه ولی یجا بردم باتریشو عوض کنم گفت بردش سوخته باتریش سالمه

آرش – “دلیل حذف ناگهانی فایل‌ها در آپدیت اکتبر 2018 اکتبر ویندوز 10 چیست” فایلهای من هم بعد از آپدیت ناپدید شده با تمامی نرم افزارهای موجود در بازار ریکاوری کردم ولی نشد.
آیا راه حلی وجود داره که بشه فایلها رو برگردوند. کلی عکس و موزیک و فیلم داشتم. از دست رفت.
لطفاً جواب رو به ایمیل ارسال کنید. شاید مجبور بشم ویندوز رو عوض کنم . این سایت رو گم میکنم .
با تشکر از شما.

بابک – “بررسی نسل‌های مختلف رم‌های DDR” مهندس sdram رو فراموش کردی

Kia – “واتساپ تایید چهره یا اثر انگشت را برای اتصال دستگاه جدید اجباری می‌کند” “در پایان به این نکته دقت کنید که واتساپ امکان دسترسی مستقیم به اطلاعات بیومتریک کاربران نخواهد داشت و از این اطلاعات فقط و فقط برای تایید هویت استفاده خواهد شد.”

قطعا همینطوره :)))))))))

شیوا حسینی – “تست DNA سرویس شجره نامه شناسی به شما کمک می کند ریشه های خود را پیدا کنید” چگونه باید برای این تست ثبت نام کنیم وهزینش چقدره ؟

Alivahidi – “واتساپ تایید چهره یا اثر انگشت را برای اتصال دستگاه جدید اجباری می‌کند” fتشکر

رسانه‌ی فیسیت به انتشار مهم‌ترین اخبار حوزه‌ی فناوری اطلاعات ایران و جهان می‌پردازد. علاوه بر پوشش اخبار، آموزش‌های کاربردی و تئوریک، ویدیوهای جعبه گشایی و بررسی تجهیزات و گجت‌های هوشمند، را نیز در فیسیت می‌توانید مشاهده کنید.ما رسالت خودمان را تولید محتوای جذاب و مورد نیاز برای فعالان حوزه‌ی فناوری اطلاعات می‌دانیم.

با اشتراک در خبرنامه‌ی فیسیت خبرهای مهم فناوری و کسب و کار را با استفاده از ایمیل دریافت کنید.

©استفاده از مطالب سایت و بازنشر آن‌ها به هر عنوانی تنها با ذکر نام فیسیت مجاز است.

6 مورد که باید پیش از خرید هدفون بی سیم بدانید

هدفون های بی سیم بسیار کار ما را راحت می کنند. اما این دستگاه ها مزایا و معایب خود را دارند. در این مقاله به نکاتی که باید قبل از خرید این دستگاه ها در نظر بگیریم می پردازیم.با درهم ریختگی کمتر و راحتی بیشتر، محصولات بی سیم نسبت به انواع سیم دار روز به روز بیشتر طرفدار پیدا می کنند. اما وقتی که صحبت از هدفون می شود، حذف سیم ها همیشه بهترین راه حل نیست. به خصوص هدفون هایی که با بلوتوث کار می کنند اکثرا به مشکل بر می خورند. البته علی رغم مشکلاتشان مزایای خود را نیز دارند. با فیسیت همراه باشید تا در این مقاله به چند مورد از مهم ترین نکته ها در مورد هدفون های وایرلس بپردازیم. 

 

سه نوع اصلی هدفون بی سیم وجود دارد که می توان آن ها را در دو دسته جای داد آن‌هایی که به یک فرستنده جدا نیاز دارند و آن هایی که ندارند.
در مورد اولی هدفون‌های مادون قرمز و فرکانس رادیویی وجود دارند. البته مادون قرمز اندکی قدیمی شده است، اما هدفون‌هایی که از آن استفاده می‌کنند هنوز هم توسط شرکت هایی مثل Sennheiser تولید می‌شوند. مادون قرمز بیشتر برای تلویزیون استفاده می شود، اما به یک خط  بدون مانع بین هدفون و فرستنده نیاز دارد، که به معنای محدودیت در فاصله و زاویه ای است که می توان از آن استفاده کرد.

چطور بفهمیم هدفون شارژ شده

فرکانس رادیویی قوی تر است. هدفون های بی سیمی که از فرکانس رادیویی استفاده می کنند ( مانند  Sony MDRRF985RK در تصویر بالا) می توانند در محدوده تا 50 متری کار کنند، و سیگنال های آن ها از دیوار نیز می گذرد، که باعث می شود بتوان علاوه بر تلویزیون از آن برای استریو خانگی نیز استفاده کرد. البته تداخلات یک مشکل بزرگ است: با افزایش فاصله و دیگر دستگاه های بی سیمی که از همان محدوده فرکانس استفاده می کنند ( معمولا بین 800 تا 900 مگاهرتز) تداخلات بیشتر می شوند. مادون قرمز نیز مانند بلوتوث از این مساله در امان نیست.
اگر هدفونی بدون فرستنده می خواهید بلوتوث بهترین گزینه برای شماست. البته این هدفون ها به تکنولوژی بلوتوث نیاز دارند که گوشی ها،لپ تاپ ها،کنسول های بازی و تلویزیون های مدرن آن را پشتیبانی می کنند. بلوتوث محدوده ی حدود 10 متری دارد.

 

بزرگترین مشکل در مورد هدفون های بلوتوثی این بوده که کیفیت صدای آن ها پایین است چرا که هدف اصلی بلوتوث ،گوش دادن به موزیک با کیفیت بالا نیست.

مقایسه
اولین نسخه های بلوتوث صدایی دیجیتالی بسیار بدی ارائه می دادند. با افزایش تقاضا بیشتر تمرکز روی افزایش کیفیت صدا در نسخه های بعدی قرار گرفت. پیشرفت های بیشتری در بلوتوث 3.0 و 4.0 و همچنین در کد aptX ایجاد شد. ادعا شده که aptX کیفیتی مانند سی دی دارد، و به تولید انبوه رسیده است. برای استفاده از آن لازم است که هر دو هدفون و موزیک پلیر شما آن را پشتیبانی کنند. سامسونگ، ال جی، موتورولا و اچ تی سی از سازندگان گوشی های هوشمندی هستند که aptX را پشتیبانی می کنند. اپل هنوز در میان آن ها نیست. همچنین لازم است به یاد داشته باشید که بلوتوث مقصر اصلی برای کیفیت پایین در هدفون های بلوتوثی است، دلایل دیگری نیز وجود دارد که شامل کیفیت خود هدفون ها و دستگاه صوتی که از آن استفاده می شود نیز می باشد.

 

تاخیر
یک مشکل دیگر در هدفون های بلوتوثی تاخیر است. این تاخیر فاصله کوتاهی است که بین سیگنال صوتی که وارد هدفون می شود و زمانی است که شما آن را می شنوید. اگر در حال شنیدن موزیک باشید متوجه آن نمی شوید، اما اگر در حال دیدن یک ویدئو باشید متوجه این عدم هماهنگی خواهید شد.
این تاخیر با توجه به تنظیمات سخت افزاری و نرم افزاری که دارید تفاوت پیدا می کند. بلوتوث 4.0 تاخیر کمی دارد، و در مقایسه با نسخه های قدیمی تر بهتر عمل می کند.

 

هدفون های بی سیم خود نیاز به شارژ جداگانه دارند. که ممکن است دارای باتری قابل شارژ و یا باتری های یک بار مصرف استاندارد باشند. برای هدفون هایی که نیاز به فرستنده دارند، معمولا فرستنده نیز خود نیاز به شارژ پیدا می کند. برای هدفون های بلوتوثی طول عمر باتری معمولا باید بین 8 تا 12 ساعت باشد. که باعث می شود بتوانید کل روز از آن ها استفاده کنید. Sony DR-BTN200 قول 40 ساعت را داده است! به یاد داشته باشید که طول عمر باتری به میزان صدا نیز بستگی دارد. هرچه صدای موزیک شما بلند تر باشد، طول عمر باتری کوتاه تر می شود. طول عمر باتری که سازندگان می گویند در بهترین حالت  در نظر گرفته شده است و معمولا کمتر از چیزی است که گفته می شود.
معمولا سه ساعت برای شارژ باتری نیاز است و از یک کابل یو اس بی مینی و یا میکرو استفاده می شود.

 

تنظیم هدفون های بلوتوثی بسیار راحت است. کافی است که آن را با دستگاه صوتی خود – گوشی هوشمند، تبلت و یا لپ تاپ -جفت (pair) کنید. این کارمعمولا توسط یک نرم افزار بلوتوث که در دستگاه وجود دارد انجام می شود. لازم است که یک کد عبور را در زمان نصب وارد کنید. که می توانید آن را در بروشور هدفون خود بیابید، البته در بیشتر مواقع این کد 0000 می باشد.
البته بعضی هدفون ها NFC را پشتیبانی می کنند ( مانند Sony DRBTN200 ). NFC یک تکنوفوژی دیگر بی سیم است که به دستگاه ها این امکان را می دهد که با قرار دادن آن ها در نزدیکی هم با هم ارتباط برقرار کنند. وقتی که از آن برای اتصال با یک دستگاه با قابلیت  NFC استفاده شود- مانند بسیاری از گوشی های هوشمند اندروید و البته نه آیفون- می توانید هدفون خود را به راحتی با این دستگاه جفت کنید. این تکنولوژی باعث می شود که شما نیازی به کد گذر برای تنظیمات اولیه نداشته باشید و پروسه اتصال دوباره را تسریع می کند.

 

بسیاری از هدفون های سیم دار یک ریموت سیم دار روی کابل خود دارند. که برای پخش، قطع و جلو زدن موزیک ها و همچنین پاسخ دادن و رد تماس استفاده می شود- که معمولا یک میکروفون کوچک نیز دارند. هدفون های بی سیم معمولا این گزینه ها را ندارند. در عوض معمولا همه این گزینه ها در یکی از گوشی ها قرار داده می شوند.
قابلیت دسترسی به این کنترل ها چیزی است که همیشه باید قبل از خرید آن را کنترل کنید. به نظر می رسد که معمولا بیشتر به زیبایی آنها توجه می شود تا کارایی آن ها که باعث می شود یافتن این کنترل ها بسیار دشوار شود، به خصوص اگر در باشگاه ورزشی باشید.

 

هدفون های بی سیم معمولا در سه مدل استاندارد می آیند: بالای گوش، روی گوش و در گوش. دو مدل اول بیشتر شبیه به مدل های سیم دار هستند و مانند آن ها عمل می کنند. اما مدل های توی گوشی تا حدی متفاوتند.
برای این که رادیو بلوتوثی و باتری در آن ها جای گیرد ( مانند JayBird BlueBuds X) یا گوشی های بزرگتری دارند و یا دو جز آن ها با یک کابل به هم متصل هستند، و یا این که اندازه آن ها معمولی است اما یک پشت گردنی ضخیم دارند که وسایل الکترونیکی را در خود جای می دهند. نسل بعدی هدفون های بلوتوثی میان گوشی البته متفاوت هستند.
Dash از شرکت Bragi گوشی هایی هستند که بدون نیاز به کابل و یا پشت گردنی در گوش قرار می گیرند. همچنین آن ها دارای 4 گیگابایت فضای ذخیره سازی هستند. FreeWavz گوشی های بزرگتری طراحی کرده است. هر دو این هدفون ها قابلیت هایی برای تناسب اندام از جمله مانیتور ضربان قلب را نیز دارند.
البته مشخص است که طول عمر باتری مدل های کوچک کمتر از مدل های بزرگ تر می باشد.

 

تقریبا همه سازندگان هدفون انواع هدفون های بلوتوثی و همچنین هدفون های سیم دار را تولید می کنند.
در حالی که کسانی که به طور حرفه ای موزیک گوش می دهند به هدفون های سیم دار علاقه بیشتری دارند، برای بیشتر کاربران- گوش دادن به موزیک با هدفون های بی سیم بسیار جذاب تر است.
این تکنولوژی روز به روز در حال پیشرفت است و کیفیت صدا، طول عمر باتری و ظاهر و همچنین قابلیت های دیگر آن ها روز به روز در حال بهبود است.

 

“این مقاله را از دست ندهید”

رایج ترین مشکلات هدفون‌ های بی‌ سیم و شیوه رفع آن ها

 

 

 

اخبار مرتبط:

بررسی ایرپاد 2؛ هدفون بی سیم جدید اپل با کیس شارژ بی سیم

هدفون بی سیم ردمی ایرداتز با قیمتی فوق‌العاده مقرون به صرفه رونمایی شد

ایرداتز پرو؛ هدفون بی سیم شیائومی در رقابت با ایرپاد اپل رونمایی شد

 

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

چطور بفهمیم هدفون شارژ شده

سلام.خسته نباشید هدست من سه ساعت شارژ نمیگیره بعد یه ساعت چراغش خاموش میشه و دیگه شارژ نمیگیره جریانش چیه!؟

سلام ببخشید من تقریبا یک روز هدفونم تو شارژ بوده بعد که از تو شارژ دراوردم فقط یه چشمک ابی میزنه نه خانوش میشه نه دیگه صدا پخش میکنه

اره اره واسه منم همینه .نمیدونی باید چیکار کنیم الان

اره اره واسه منم همینه .نمیدونی باید چیکار کنیم الان

سلام چند ساعت هدفون را شارژ کنیم مدلش LG بلوتوثم میخوره

منم همینطوره

سلام من کابل یو اس بی رو وصل میکنم که شارژ بشه ولی شروع به خوندن آهنگ میکنه و وقتی که دکمه off رو فشار میدم کلا دیگه نه شارژ میکنه ن چیز دیگه و وقتی کابل یو اس بی رو در میارم دیگه اصلا نمیخونه یا کار نمیکنه…!میشه راهنماییم کنین که چجوری شارژش کنم؟؟؟

جنی شده

جنی شده

سلام من یه هدفون نیا گرفتم از وقتی که گرفتم صدای خواننده خیلی کمه ولی صدای ریتمش معمولیه

احمق خوب صدا هدفونو درست کن یا تنظیمات گوشیت به هم ریخته

خوانندش نیاز به اب ولرم داره گلوش گرفته

من هدست نیا دارم وقتی قیلا میزدم تو شارژ چراغ قرمز روشن الان وقتی میزنم تو شارژ چراغش روشن نمیشه ممنون میشم اگه جواب بدید

من هدست نیا دارم میزنم شارژ چراغ قرمز روشن نمیشه میشه یه کمکی کنید

مال منم همينطورشده ولى وقتى ميزنم توشارژيه كم روشن ميمونه وبعدخاموش ميشه لطفا راهنمايي كنين

مال منم همينطورشده ولى وقتى ميزنم توشارژيه كم روشن ميمونه وبعدخاموش ميشه لطفا راهنمايي كنين

سلام من تازه هدست نیا گرفتم توی شارژ زدم از ساعت شیش الان ساعت یازده…هنوز چراغش قرمزه وقتی شارژ بشه چراغ تغییر رنگ میده یانه؟؟؟

نه خاموش نمیشه

سلام من هدفون بی سیم SONY S110 خریدم و همراهش کابل aux نبود! یعنی فروشنده برداشته؟

من الان یه روزه که تو شارژه ولی وقتی از شارژ در میارم دیگه کار نمی

اره چون هر نوع هدفون حتی اگر قلابی هم باشد یک AUXبه همراه خود دازند

سلام خسته نباشید میخواستم بدونم که از کجا میتونم بفهمم که هدفونم کاملا شارژ شده؟

دوساعت بزن برق…. باید چهار ساعت کار کنه والا باطری رفته

نه عوض نمیشهفک کنم 2 و نیم شارژکافی باشه

نه عوض نمیشهفک کنم 2 و نیم شارژکافی باشه

سلام ببخشید من یه هدفون سونی دارم خیلی عالیه ولی بعد از یه مدت طولانی وقتی داشتم آهنگ گوش میدادم یهو خاموش شد البته قبلش مدت زیادی به شارژ نزده بودم حالا وقتی به شارژ میزنم شارژش پره و بدون مشکل کار میکنه ولی وقتی از شارژ در میارم بازم دیگه روشن نمیشه یعنی اصلا اگر سیم شارژ بهش وصل نباشه کار میکنه تو رو خدا کمکم کنید…

سلام رامین عزیز باطری هدفون شما یا قطع شده یا خراب شده

سلام من هدفون بیتس stn 10 خریدم و زدم شارژ 5ساعت زدم به شارژ ولی هنوز چراغش خاموش نمی شد وقتی میزنی به شارژ هدفون کار می کنه ولی وقتی می کشم از شارژ دیگه کار نمی کنه ممنون می شم کمکم کنید

بازم سلام ببخشید من وقتی هدفونم و به شارژ میزنم کاملا شارژه ولی وقتی از کابل خارجش میکنم اصلا روشن نمیشه فقط وقتی به کابل شارژ زدم کار میکنه ترو خدا بهم بگید چیکار کنم انگار شارژ توش ذخیره نمیشه کمکم کنید دارم دیوونه میشم ؟

مدل هدفونم SONY S110 هستش

واقعا از سایت بی نظیر شما ممنون هستم که انقدر خوب پیگیر مشکلات هدفون ما هستید از تون تشکر میکنم.لطفا میشه بگید چطوری باید هدفونم رو باید به تنظیمات اولیه ریست کنم؟

ممنونم که سعی کردید که هدفونم رو درستش کنم من همه کار های که گفتی و انجام دادم ولی هیچ اتفاقی نیفتاد دیگه دارم ازش نا امید میشم دیوونم کرد به نظر شما چیکار کنم راه حلی یا چیز دیگه ای به ذهنتون نمیرسه من که دیگه کم آوردم؟

تست تست تست تست تست تست تست

سلامببخشید من یه هدفونی میخواستم که باتری خور باشه یعنی بشه باتریشو تعویض کرد، میخواستم ببینم هدفونای سری stn بیتس این قابلیتو دارن؟ اگه ندارن ممنون میشم چندتا مدل با این قابلیت بهم معرفی کنین

من یک نوع از این باطری خورا توی دیجیکالا دیدم نمایشگرم داره برو دیجیکالا پیداش کن

سلام دوست عزیز ببخشید من هم میخواستم که هدفون شمارو بخرم میخواستم بدونم باتریش قابل تعویضه؟هدفون شما زیر مجموعه بیتس استودیوه؟

سلام ببخشید من هدفونمو به شارژ زدم و کامل شارژ شده ولی روشن نمیشه میشه بگین مشکل از کجاس؟هدفونم wirelessمدلMS-BTهست.تورو خدا جواب بدید ضروریه

سلام ، مدل هدفون من stn 16 است. همون اولا که خریدمش بدون مشکل شارژ می گرفت ولی الان که حدود دو ماه میگذره به زحمت شارژ میگیره و مدام چراغش موقع شارژ خاموش و روشن میشه و خیلی سخته تا توی وضعیت شارژ قرارش بدی. حتی با یه تکان خیلی خیلی کوچیک هم چراغش خاموش میشه و دیگه شارژ نمیگیره. میشه بگید مشکل از هدفونه یا باید سیم شارژر رو عوض کنم؟

درود، کابل شارژر رو موقتا عوض کنید اگه جواب نگرفتید درگاه شارژر(یو اس بی) رو از داخل هدفون بررسی کنید. برای این کار باید هدفون رو باز کنید.

سلام ببخشید من یه هدفون مدل nia 8-851s دارم که مدتیه گوشی سمت چپش کار نمیکنه ینی اصلا ازش صدا پخش نمیشه باید چکار کنم؟

سلام ببخشید من یک هدفون مدل nia 8-851s دارم که چند روزی هست گوشی سمت چپ کار نمیکنه اصلا ازش صدا پخش نمیشه باید چیکار کنم؟

انگشتتون رو روی کلیک روشن نگه دارید

سلام خسته نباشید من تازگی هدفون نیا مدل Q8-851S رو گرفتم هیچگونه مشکلی نداره اما وقتی به هنذفری بلوتوثش وصل میشم برای مکالمه در حین مکالمه صدای من مدام قطع و وصل میشه و برای طرف مقابلم نمیره با گوشیای دیگه ام تست کردم مشکلی نداشت اما برای گوشی خودم این مشکل رو داره میشه لطفا کمکم کنید مرسی مدل گوشیمم سامسونگ گلکسی نوت 4

سلاممن یک هد ست stn-16 دارم یک دفعه چراغ ابی روشن شد و هد ست اصلا خاموش نمیشه کار هم نمیکنه کسی میدونه علتش چیه؟

سلام.من یک هدفون Q8_851sخریدم ولی بادکمه ی تنظیم ولومش صداش تغییری نمیکنه اگه با بلوتوثش به تبلتم وصل بشم میشه صداشو با تبلت کم و زیاد کرد ولی وقتی رم میزارم داخل هدفون صداش خیلی زیاده میشه بگید چیکارکنم؟

سلام، من هد ست مدلBT دارم ، مموری میخوره، قبلا روی مموری آهنگ ریختم مشکلی نداشت، دوباره اومدم آهنگ بریزم ایندفعه مموری رو اصلا نمیشناسه، مموری رو داخل لب تاب که میزارم میشناسه و آهنگا پخش میشن ولی هدستم دیگه اونو نمیشناسه، چکار باید بکنم؟

سلام هدفون من هم همین طوری هستش هدفون یکی از دوستام هم همین شکلی بود فکر کنم همه هدفون ها همین شکلی باشه فقط با خود هدفون باید صداش رو کم و زید کنید

باید روی دکمه خاموش روشنش چند لحظه نگه دارین یا چند بار کلیک کنید

سلام هدفون من beats stn13_اومدم اهنگ گوش بدم باهاش دیدم خیلی عادی مثه همیشه روشن میشه ولی تا اهنگو پلی کردم پلی نشد و هدفون خی چراغ سبز و ابی میزنه یه مدت دستمو رو دکمه خاموش روشنش قرار دادم ولی خوب نشد الان زدمش شارژ ولی باز همنجوره چیکار کنم

سلام. باید باتری درون هدفون رو عوض کنید. باتری توی بازار هست بده تعمیرکار عوضش کنه

بزن بشکنش اگه تا راحتی

باید همون دکمه رو سمت علامت مثبت نگه دارید اگر بخواین زیاد شه اگر کم که بر عکسش

ببخشید منم همین مدل دارم ولی یه سوال نمیدونم چطور ببینم شارژ اش پره یانه وقتی که تو شارژه

دقیقا منم همین مشکلو دارم ولی من نیا ست

Q8_851sسلام من هدفون نیا دارم مدل بعد نمیدونم کی بفهمم شارژش تموم شده و کی پرشده؟؟ممنون میشم راهنمایی کنین

دوستت دارم

ایا میکروفون هدفون به صورت جدا هست

من یه هدفون نیا x3دارم قبلا میزدم شارژ میشد ولی الان میزنم چراغش خاموش روشن میشع بعدم دیگ خاموش میشع لطفن راهنمایی کنین

سلام من تازه هدفون خریدم اصلا استفاده نکردم ولی وقتی که تو شارژه کار میکنه با بلوتوث. بدون شارڗ کار نمیکنه حتی با سیم کار میکنه ولی وقتی میخوام با بلوتوث کارکنم حتما باید یه سیم بهش وصل بشه و تو شارڗه کار میکنه در حالی که وقتی شارژنیست ولی با سیم وصلم کار میکنه چیکار کنم یه هفته هم نیست دارمش

س.باتری هدفون ات مشکل داره، بایستی جایگزین شه.وقتی باسیم 3.5 اودیو وصل میکنی، برد روشن نیست تا باتری بخواد و هدفون کار می کنه.برای بلوتوث باتری می خواد که خراب شده.ممکنه جنس انبار مونده باشه، تو راه گرم اش شده باشه و … که باتری اش زود خراب شده.

چیکارکنم من هدفونم فقط وقتی به شارڗ وصله با بلوتوث کار میکنه اگه تو شارژ بمونه درست میشه با سیم کار میکنه ولی با بلوتوث فقط وقتی تو شارڗه چیکار کنم من تازه اینو خریدم

سلام وقت بخیر،من به تازگی یه هدفون sodo-1001 خریدم، میخواستم بدونم چه مدت باید شارژش کنم تا بتونم یه 5 ساعت ازش استفاده کنم؟ چون یه چراغ ابی داره که دائم درحال چشمک زدن هست وتا جایی که اطلاع دارم باید وقتی شروع به چشمک زدن کرد باید خاموش کنی وبزنی به شارژ،ممنون میشم راهنمایی کنید.با تشکر از سایت خوبتون

من هدفون نیا دارم و یه دفعه و دستم افتاد البته رو فرش افتاد و ضربه زیادی نخورده ولی یه طرف گوشیش وقتی سرم و تکون میدم انگار توش یه چیزی تکون میخوره البته صدا و .. کار میکنه. این ینی این ک چیزی باید توش تکون خورده باشه یا جدا شده باشه؟ اگ میشه راهنمایی کنین ک چیکار کنم ممنون

میشه بگی چجوری شارژش کنم

من دیروز خریدمش همینو مشکل دارم فک کنم کلا مدلش اینجوریه :/

من دیروز خریدمش همینو مشکل دارم فک کنم کلا مدلش اینجوریه :/

بله احتمال داره بلنگوی داخلش از جاش در اومده باشه باید باز بشه و در جای خودش قرار بگیره و چسب بشه

سلام من هدفون بی سیم zealot دارم مدل sparkle b570، می خوام براش سیم بخرم سوالم اینه که اگه سیم بهش بزنم شارژش دیگر تر تموم میشه یا به همون مقدار شارژ نگه میداره که بدون سیمش هم هست؟

همون قدر قبلي

عالي

سلام من هدفون دارم که میزارم به شارژ شارژ نمی شه بعد میخام روشنش کنم بعد 10ثانیه خاموش میشه مشکل چیه

سلام خیلی ممنون بابت این مقاله ی عالیتون و خسته نباشید ، میدونم که خیلی زحمت ها میکشید

سلام من هدفون نیا دارم الان چند وقته که می زنم تو شارژ چراغش روشن نمیشه بعد فقط وقتی تو شارژ هست اهنگ پخش می کنه لطفا بگید چیکارش کنم

سلام من یه هنزفری بلوتوثی i11twsخریدم اما از همون اول که زدم به شارژچراغش روشن نمیشه مشکلش چیه‌؟

سلام…میخوام بدونم هدفون بیتس stn16چطور به رادیود متصل میشه …دکمه Mروی هدفونوومیزنم ولی اتفاقی نمیافته…ممنون میشم…

آرش – “دلیل حذف ناگهانی فایل‌ها در آپدیت اکتبر 2018 اکتبر ویندوز 10 چیست” فایلهای من هم بعد از آپدیت ناپدید شده با تمامی نرم افزارهای موجود در بازار ریکاوری کردم ولی نشد.
آیا راه حلی وجود داره که بشه فایلها رو برگردوند. کلی عکس و موزیک و فیلم داشتم. از دست رفت.
لطفاً جواب رو به ایمیل ارسال کنید. شاید مجبور بشم ویندوز رو عوض کنم . این سایت رو گم میکنم .
با تشکر از شما.

بابک – “بررسی نسل‌های مختلف رم‌های DDR” مهندس sdram رو فراموش کردی

Kia – “واتساپ تایید چهره یا اثر انگشت را برای اتصال دستگاه جدید اجباری می‌کند” “در پایان به این نکته دقت کنید که واتساپ امکان دسترسی مستقیم به اطلاعات بیومتریک کاربران نخواهد داشت و از این اطلاعات فقط و فقط برای تایید هویت استفاده خواهد شد.”

قطعا همینطوره :)))))))))

شیوا حسینی – “تست DNA سرویس شجره نامه شناسی به شما کمک می کند ریشه های خود را پیدا کنید” چگونه باید برای این تست ثبت نام کنیم وهزینش چقدره ؟

Alivahidi – “واتساپ تایید چهره یا اثر انگشت را برای اتصال دستگاه جدید اجباری می‌کند” fتشکر

رسانه‌ی فیسیت به انتشار مهم‌ترین اخبار حوزه‌ی فناوری اطلاعات ایران و جهان می‌پردازد. علاوه بر پوشش اخبار، آموزش‌های کاربردی و تئوریک، ویدیوهای جعبه گشایی و بررسی تجهیزات و گجت‌های هوشمند، را نیز در فیسیت می‌توانید مشاهده کنید.ما رسالت خودمان را تولید محتوای جذاب و مورد نیاز برای فعالان حوزه‌ی فناوری اطلاعات می‌دانیم.

با اشتراک در خبرنامه‌ی فیسیت خبرهای مهم فناوری و کسب و کار را با استفاده از ایمیل دریافت کنید.

©استفاده از مطالب سایت و بازنشر آن‌ها به هر عنوانی تنها با ذکر نام فیسیت مجاز است.

زندگی بدون موزیک و هندزفری کسل‌کننده‌ است. از ورزش صبحگاهی گرفته تا زمان مطالعه پیش از خواب، یا در خیابان و سفر‌، همه ما دوست داریم باتری هندزفری بلوتوث تا آخرین لحظه تمام نشود. زمان شارژ شدن آن هم داستان دیگری است. باید منتظر بمانید تا هندزفری شارژ شود و بعد از آن استفاده کنید. اگر وسط روز شارژ هندزفری بی‌سیم‌تان تمام شود مجبورید بدون موزیک سر کنید. 

بنابراین مدت زمان شارژ هندزفری بلوتوثی یکی از فاکتورهای مهم در زمان خرید هندزفری است. اگر از هندزفری خیلی استفاده می‌کنید، قطعا مدت زمان شارژ هندزفری بیسیم برای شما بسیار مهم است. وقت آن رسیده است به موسیقی‌های مورد علاقه خود با خیال راحت گوش کنید. می‌دانید مدت زمان شارژ هندزفری‌های مختلف چقدر است؟ درست است تمام ایرفون‌ها طوری طراحی شده‌اند که نیاز کل روز شما را برآورده کنند، اما با توجه به مدل، عمر باتری هندزفری بی سیم و دفعات شارژ تفاوت‌هایی با هم دارند. در ادامه مدت زمان شارژ هندزفری بلوتوث‌های مختلف آورده شده است تا شما راحت‌تر تصمیم بگیرید و هندزفری مناسب را انتخاب کنید.

زمان شارژ هندزفری بلوتوث سامسونگ در مدل‌های مختلف تفاوت دارد. کمپانی‌ها در تلاش هستند تا با ارائه مدل‌های جدید، مدت زمان شارژدهی آن‌ها را نیز بهتر کنند. اما آیا تمام این کمپانی‌ها در این زمینه موفق هستند؟

باتری آیکون ایکس یکی از مشکلاتی بود که کاربران در مدل قبلی این هندزفری بلوتوثی با آن رو به رو بودند. در نسل دوم این هندزفری شاهد تغییراتی در کیفیت باتری هستیم. افزایش دوبرابری ظرفیت باتری چیزی نیست که بتوان از آن چشم پوشی کرد. وقتی از گوشی خود موسیقی آپلود کنید، ایربادهای گیر آیکون ایکس 2018 به خوبی به عنوان مدیا پلیر عمل می‌کنند. پس با خیال راحت می‌توانید گوشی خود را در خانه بگذارید و هر کاری که می‌خواهید انجام دهید. عمر باتری گیر آیکون ایکس خوب است. 7 ساعت. کافی است یک بار شارژ کنید تا 7 ساعت بدون وقفه از آن استفاده کنید. عالی نیست، اما خوب است.

دقت کنید که این مدت زمان برای پخش موسیقی از حافظه خود دستگاه است. در زمان اتصال بی سیم، مدت زمان شارژ آن به 5 ساعت کاهش می‌یابد. نسبت به مدل قبلی تغییر خوبی است. برای استفاده بیشتر، می‌توانید از کیس شارژ این هندزفری بلوتوثی استفاده کنید. سامسونگ در کیس این هندزفری یک باتری برای شارژ کردن ایربادها قرار داده است. حکم پاوربانک را دارد. هندزفری را در جعبه قرار دهید و آن را شارژ شده تحویل بگیرید. ده دقیقه شارژ کنید تا یک ساعت از گوش دادن به موسیقی لذت ببرید. پس با خیال راحت با خود به محل کار یا بیرون از خانه ببرید و تمام روز استفاده کنید.

چطور بفهمیم هدفون شارژ شده

میزان و نحوه استفاده شما از گلکسی بادز، تاثیر مستقیمی روی عمر باتری این هدفون بلوتوثی دارد. کیفیت بالای باتری بادز شما را تا 6 ساعت در دنیای موسیقی مورد علاقه‌تان غرق می‌کند. آن هم با یک بار شارژ! به طور کلی، گلکسی بادز به شما 13 ساعت امکان پخش موسیقی می‌دهد. 6 ساعت شارژ ایرباد و 7 ساعت با کیس شارژر. کافی است 15 دقیقه بادز خود را شارژ کنید تا 1.7 ساعت به باتری شما اضافه شود. عالی نیست؟!

مدت زمان شارژ هندزفری بی سیم سامسونگ گلکسی بادز به میزان ولوم آن هم بستگی دارد. مسلما اگر صدای موزیک را روی درجه آخر بگذارید باتری بیشتری مصرف می‌شود. همه هندزفری‌های بی‌سیم اینگونه هستند. اما چون گلکسی بادز قابلیت حذف نویزهای محیط را دارد هر چقدر هم صدای موزیک کم باشد آن را به صورت واضح خواهید شنید. مهم نیست کجا هستید و کجا می‌روید، همیشه می‌توانید از بادز خود استفاده کنید. 6 ساعت عمر باتری دارد. ضد آب است. قیمت تقریبا خوبی دارد. گوش را هم اذیت نمی‌کند. پس خرید سامسونگ گلکسی بادز قطعا یک انتخاب خوب است.

هندزفری‌های Level از جمله سری‌های محبوب سامسونگ هستند. این هندزفری‌ها از لحاظ ارگونومیک برای استفاده طولانی مدت طراحی شده‌اند. وزن کمی دارند. باعث ناراحتی نمی‌شوند. کیفیت بالایی دارند و استایل جذابی به شما می‌دهند. اما باتری و مدت زمان شارژدهی آن‌ها به چه صورت است؟ کدام مدل انتخاب بهتری است؟

عمر باتری این هدفون یکی از نقاط قوت آن است. می‌توان گفت این ویژگی یکی از علت‌های انتخاب و محبوبیت این مدل است. باتری سامسونگ Level U را یک بار شارژ کنید. 10 ساعت به موزیک گوش دهید و یا 11 ساعت تماس صوتی داشته باشید. اگر از هدفون استفاده نکنید، به طور خودکار در حالت استندبای قرار می‌گیرد. مصرف باتری کمتر، مدت زمان شارژ بیشتر! 500 ساعت هم در حالت استندبای می‌ماند. یعنی چند روز؟

یکبار شارژ کنید و چندین ساعت استفاده کنید. برای شارژ کامل، حدود دو ساعت زمان نیاز دارید. پس با نگرانی راجع به عمر باتری و مدت زمان شارژ هدفون بلوتوثی خود خداحافظی کنید!

یکی دیگر از هدفون‌های انعطاف‌پذیر، U Flex است. باتری این مدل نسبت به لول یو کمی ضعیف‌تر است. اما نسبت به دیگر مدل‌های موجود در بازار قوی است. آن را یکبار شارژ کنید و 10 ساعت موسیقی گوش کنید. 9 ساعت مکالمه بی‌وقفه و 250 ساعت حالت استندبای را نیز فراموش نکنید.

بنابراین از این هدفون‌ها می‌توانید در هر شرایطی استفاده کنید. چه در باشگاه هستید، سرکار هستید یا در حال پیاده روی. فرقی ندارد، این هدفون مخصوص شرایط سخت است. هندزفری بی سیم U Flex نسبت به Level U نیم ساعت شارژ بیشتری دارد و می‌توان گفت در میان این سه مدل سری Level بیشترین زمان شارژ را به خود اختصاص داده است.

یکی دیگر از هدفون‌های دورگردنی سامسونگ، Level U Pro است. باتری خوب این هدفون به شما این امکان را می‌دهد که 9 ساعت به طور متوالی به موسیقی‌های دلخواه خود گوش دهید. 9 ساعت مکالمه و بیش از 10 ساعت مکالمه. Auto-off Timer را هم فراموش نکنید. اگر تا یک مدت زمان خاص از آن استفاده نکنید، به طور خودکار خاموش می‌شود و مانع از مصرف باتری می‌شود. پس این هدفون را دور گردن خود قرار دهید و فارغ از هر گونه نگرانی به کارهای روزمره بپردازید. لول یو پرو سامسونگ خوش‌ساخت و خوش‌استایل است و باتری حرفه‌ای آن هم مدت زمان زیادی را برای استفاده از این هندزفری زیبا در اختیار شما قرار می‌دهد. 

مقایسه Level U و U Pro و U Flex را هم بخوانید. علاوه بر باتری، استایل، برد هندزفری، کیفیت صدا و سایر موارد لازم به طور کامل و جزء به جزء بررسی شده‌اند. 

یکی از ویژگی‌های اپل ایرپادز 2 بهبود عمر باتری است. Apple Airpods 2 نهایت 3 تا 5 ساعت قابل استفاده است. با یک بار شارژ کردن می‌توانید 5 ساعت به موسیقی گوش دهید و 3 ساعت صحبت کنید. این هدفون بلوتوثی دو مدل دارد. یک مدل با کیس شارژ وایرلسی است و مدل دیگر بدون آن. به لطف محفظه شارژ وایرلسی می‌توانید با چندین بار شارژ بیش از 24 ساعت از هندزفری بلوتوثی خود استفاده کنید. پس با خیال راحت آن‌ها در جیب‌تان قرار دهید و از خانه خارج شوید.

نیاز به شارژ سریع دارید؟ کافی است 15 دقیقه در جعبه شارژ قرار دهید. 3 ساعت زمان موسیقی دارید. 2 ساعت زمان مکالمه. ایرپادهای اپل دارای کیس شارژ هستند. با چند بار شارژ کردن با استفاده از کیس اپل ایرپاد 2، بیش از 24 ساعت زمان موسیقی یا بیش از 18 ساعت زمان مکالمه دارید. کیس شارژ بی سیم دارد. قدرت شارژدهی آن هم بالاتر رفته است. سرعت اتصال آن به دستگاه‌های بلوتوثی و مخصوصا گوشی‌های آیفون زیاد است. طرفدار برند اپل هستید؟ پس با قیمت بالای این هدفون بلوتوثی هم کم کم راه بیایید. چون تولید نسل اول ایرپادها متوقف شده است. در حال حاضر خرید ایرپاد اپل 2 با کیس شارژر وایرلس گزینه بهتری برای اپل‌فن‌هاست. 

اپل ایرپاد پرو به خاطر ویژگی نویز کنسلینگ حرفه‌ای خود یا همان حذف صدای محیطی سر و صدای زیادی کرده است. با وجود تغییراتی که در طراحی و ساختار این هدفون جدید ایجاد شده است، می‌بینم که برخی مشخصات آن بدون تغییر باقی مانده است. مثلا باتری آن مشابه ایرپاد 2 است. در صورت شارژ کامل کیس، حدود 24 ساعت بی نیاز از شارژر خواهید بود. دقت کنید که این زمان محدود به ولوم 50 است. با یک بار شارژ کردن این ایرپاد جدید می‌توانید تا بیش از 5 ساعت مداوم موزیک گوش کنید. با روشن بودن ویژگی نویز کنسلینگ یا حالت شفافیت صدا، این مدت زمان به 4.5 ساعت کاهش پیدا می‌کند. زمان شارژ ایرپاد به میزان و نحوه استفاده شما از آن بستگی دارد. هدفون را در گوش قرار دهید و با فعال کردن ویژگی حذف صدای محیطی، به دور از هیاهوی دنیای بیرون در کار خود غرق شوید. طراحی و ویژگی‌های جدید این نسل، قیمت آن را بالاتر برده است.

با اینکه تیم کوک مدیرعامل اپل گفته است که اپل ایرپاد پرو مکمل ایرپاد 2 است اما با خرید ایرپاد پرو هم تمام قابلیت‌ها و ویژگی‌های یک ایرباد باکیفیت را خواهید داشت و کم و کاستی احساس نخواهید کرد. 

دغدغه تمام شدن شارژ هندزفری بلوتوثی، همیشه وجود دارد. بنابراین پیش از خرید، به ظرفیت باتری و شارژ هندزفری بلوتوث نگاه کنید. در صورتی که قصد خرید هندزفری بلوتوثی را دارید، عجله نکنید. گزینه‌های پیش رو را با یکدیگر مقایسه کنید و سپس انتخاب کنید. اگر تجربه استفاده از هر یک از موارد گفته شده در بالا را دارید، تجربه خود از مدت زمان شارژ هندزفری بیسیم را در قسمت کامنت‌ها بنویسید.

باتری فقط یک طرف ماجراست. ویژگی‌های مهم دیگری هم وجود دارند که باید در زمان خرید هدفون بلوتوثی به آن‌ها توجه کنید. می‌توانید در راهنمای خرید هندزفری بلوتوث این ریزه‌کاری‌ها و جزئیات را بخوانید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما *

نام *

ایمیل *


کد امنیتی *

سلام من galaxy flex دارم میخواستم ببینم چند ساعت باید تو شارژ باشه ؟؟

سلام من هندزفری بی سیم T7دارم برای شارژ اولیه و بقیه اوقات چند ساعت باید شارژ بشه؟

مدت زمان شارژ این هندزفری رو 2 ساعت زده. بهتره بار اول هم حتما 2 ساعت شارژرش کنید. دفعات بعدی هم با 2 ساعت کاملا فول‌شارژ می‌شه. اما دفعات بعدی مشکلی نداره. می‌تونید کمتر هم شارژ کنید. بسته به نیاز خودتون.

سلام هدفون من نیا هست و بعد از شارژ کامل بعد نیم ساعت شارژش کلا خالی میشه و خاموش میشه و زمانی که شارژش کامل میشه رنگش تغییر نمیکنه الان من چیکار کنم

سلام
من هدفون میا خریدم
بعد درصدش تو گوشیم متغیره مثلا یهو میشه 70یا ده دقه بعدش شده80
باطریش مشکل دارع؟

نمی‌شه با قطعیت گفت که باتری مشکل داره. ممکنه برنامه نتونه به درستی اطلاعات هدفون رو بخونه.

سلام من هندسفری tws4دارم چقدر باید تو شارژ بزارمش؟

سلام من هدفون بارو فون بو چهار رو خریدم شارژ اولیه این هدفون چند ساعته جواب لطفاً

سلام دوست عزیز من یه هندزفری بلوتوث خریدم ، مدل Redmi Air Dots + که هرچی گشتم همچین اسمی وجود نداره ، ظاهر هندزفری شبیه نسخه v12 شرکت. TWS هست اما هم جعبه شیائومیه و هم روی کیس شارژر آرم MI حک شده. واقعا گیج شدم و نمیدونم این چیه ، تو نرم افزار های شناسایی دستگاه های بلوتوث هم اسم دستگاه رو به صورت Unknown نمایش میده ، امکانش هست همچین چیزی؟ یه مدل یه شرکت دیگه با ماریک شیائومی

سلام ببخشد من هندزفری لول یو پرو دارم شارژش که به 30 درصد میرسه خاموش میشه و موقعی هم که روشنش میکنم 2بار میگه پاور آن بعدشم میگه پاور آف مشکلش چیه؟

چطور بفهمیم هدفون شارژ شده

سلام من یک هندزفری i7sخریدم وقتی توی باکس درحال شارز هست چراغ هدفون ها آبی میشه ولی وقتی از باکس درمیارم یکی روشن میشه ولی یکی دیگه روشن نمی شه

لطفا این مطلب رو بخونید: چرا ایرپاد شارژ نمی‌شود؟

سلام هدفون بی سیم شیائومی qcy t7 الان رسید دستم…خواستم بدونم شارژ اولیه اون چند ساعت باید باشه؟ …و اگه ایر باد ها هنگام شارژ اولیه باکس داخلش باشه دیگه نیاز نیست جدا گانه داخل باکس شارژ شن؟..یا بعد از شارژ اولیه و یا هر بار شارژ باکس باید داخل باکس قرار بگیرن تا شارژ بشن؟
ممنون

در اطلاعات هندزفری مدت زمان شارژ رو 1 ساعت نوشته. برای شارژ هم جفتشون با هم داخل باکس باشن کافیه. نیازی به شارژ جداگانه نداره.

سلام خسته نباشید من i12خریدم وقتی با پاورش میزنم شارژ بعد چند دقیقه روشن میشه خاموش میشه ولی پاورشو از شارژ در میارم بیرون میزنم شارژ دیه روشن نمیشه شارژ میکنه مشکل چیه ؟..؟

سلام من هندزفری IX200 دارم چه مدت باید بزارم تا شارژش کامل بشه؟و آیا میشه ک درصد شارژش رو توی گوشی ببینم؟چطور؟

مدت زمان شارژ این هندزفری 2 ساعته. برای دیدن درصد شارژ روی گوشی راه‌حلی تو اینترنت و سایت Havit موجود نبود.

سلام من هدفون lenovo he05 دارم میخواستم بدونم چند ساعت باید بزنم تو شارژ و این ک برای شارژ اگه از شارژر گوشیم استفاده کنم ممکنه خراب بشه یا ن؟

2.5 ساعت طول می‌کشه تا هندزفری فول‌شارژ بشه. اگه شارژر گوشی‌تون با جریان و ولتاژ ورودی هندزفری همخوانی داشته باشه هیچ مشکلی نداره.

سلام خسته نباشید من هندزیری کیو سی وای t7 خریدم میخواستم بدونم اینکه ما همیشه بعد از استفاده می‌ذاریم داخل کیس یا مثلاً شب تا صبح داخل کیس هستش مشکلی پیش نمیاد ؟

خیر. مشکلی از این بابت پیش نمیاد. اصولا کیس برای مراقبت از هندزفریه و مشکلی از این بابت وجود نداره.

سلام. من تازه مدل لول یو پرو سامسونگ و خریدم وقتی وصل کردم شارژ اولش قرمز شد بعد حدود یک دقیقه رنگ قرمز خاموش شد علتی داره؟ آیا کامل شارژ بشه دوباره ال ای دی روشن می شه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.

سلام من ایرپاد۱۱ برای اندرویدم گرفتم یک ساعت کار کردم شارژش تموم شد میخواستم بپرسم طبیعیه یا اگه مشکل داره راهنماییم کنید

به نظر طبیعی نمی‌رسه. ایرپاد اصل خیلی بیشتر شارژ نگه می‌داره. ولی در مورد ایرپادهای غیراورجینال نمی‌شه نظری داد.

سلام وقت بخیر من هندزفری لول یو پرو غیراصل گرفتم یه بارم بوردش عوض کردم. با شارژر چندآمپری باید شارژش کنم؟؟ چه شارژری مناسبه براش؟ ممنون ازسایت خوبتون

نمی‌شه دقیق گفت. چون هم اصل نیست هم و تعمیرات روش انجام شده. ولی همون شارژر خودش رو استفاده کنید به نظر نمیاد مشکلی پیش بیاد.

سلام هنزفری بلوتوثی من مدل اپل i11 هستش جلدش آبیه موقعی که زدمش شارژ چراغ قرمز میزد چقدر طول میکشه تا شارژ پرشه و موقعی که شارژش پر شد رنگش قرمز ابی میشه یا بازم قرمز میزنه

لطفا این مطلب رو بخونید توضیحات کاملی داده شده: دلیل شارژ نشدن ایرپاد

سلام چرا وقتی تو شارژه روشنه ولی وقتی از شارژ درش میارم روشن نمیشه شارژشم ۱۰۰%‌؟؟ممنون میشم کمک کنید…

لطفا برند و مدل هندزفری بلوتوث‌تون رو بگید.

سلام هندزفری لول یو پرو موقعی که شارژ باطری کم میشه چرا هی پیام چینی میده؟

نمیدونم چرا ولی هنذفری من اصلا شارژ نمیشه چیکار کنم؟؟

از یک کابل دیگه استفاده کنید و ببینید که آیا بازم مشکل داره یا نه. چون ممکنه مشکل از خود کابل یا آداپتور شارژر باشه. قسمتی که شارژر به هندزفری وصل می‌شه رو هم کامل چک کنید و کامل تمیزش کنید تا چیزی جلوی شارژ رو نگیره. اگه آسیب دیده باشه احتمالا باید قسمت سوکت شارژر رو تعویض کنید.

هدفون p 17 باید برای شارژ اولیه چند ساعت شارژ کنیم؟

اطلاعاتی در مورد این هدفون توسط کمپانی تولیدکننده یا منابع دیگه منتشر نشده.

من نظری ندارم

سلام من این دیوایس رو تازه خریدم خیلی خوبه همه چیش ولی میخاستم بدونم آیا میشه از شارژ خودکار وقتی داخل باکس قرار میگیره جلوگیری کرد چون که باکس 100 % بود و بعد یک ساعت 20% شد

هندزفری ها اکثرا یک ال ای دی دارن وقتی تو شارژ میرن بعضیشون وقتی کامل شارژ میشن اون ای ای دی روشن میشه ولی در بعضی رنگ ال ای دی هندزفری بلوتوثی از قرمز به ابی تغییر می کنه .

سلام هندزفری من مدل جبرا هست و تقریبا 2 سال پیش گرفتم نمیدونم چقدر طول میکشه تا کامل شارژ شه یه علامت داره قرمز میشه یک دفه سبز یا زرد نمیدونم چقدر طول میکشه کامل شارژ شه

سلام خدا قوت
من هندزفری بی سیم i12 دوهفته پیش خرید کردم ولی الان گوشی سمت راست داخل باکس شارژ می گذارم چراغ شارژ روشن نمیشه و شارژ نمیگیرد لطفا راهنمایی کنید.ممنون

سلام من گوشی بلوتوثی جبرا دارم زده بودم شارژ و الان کار نمیکنه تو برق مستقیم کار میکنه و فهمیدم مشکل از باتریه و یخورده توش رو که دیدم نور زدم به باتریش ، باتریش انگار خودش خورده بود مثل اینکه یه هندونه رو توش رو خالی کنی و فقط پوسته ش باشه

من هندز فری بلوتوث جویروم دارم وقتی کامل شارژش خالی شد دبگه رپشن نمیشه بابد چیکار کنم

احتمالا مشکل از پورت یا کابل شارژر باشه. با یک کابل دیگه امتحان کنید و منتظر بمونید.در غیر این صورت باید با نمایندگی یا جایی که خرید کردید تماس بگیرید. یا ممکنه مشکل فیزیکی باشه و کیس شارژر تعمیر شه.

چطور بفهمیم هدفون شارژ شده
چطور بفهمیم هدفون شارژ شده
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *