چطور بفهمیم یک نفر چند بار استوری واتساپ ما ر

 
helpkade
چطور بفهمیم یک نفر چند بار استوری واتساپ ما ر
چطور بفهمیم یک نفر چند بار استوری واتساپ ما ر

با IT-Planet دنیای آی‌تی را بهتر بشناسید

آموزش

سیاره‌آی‌تی

یکی از سوالات کاربران پیام‌رسان واتس‌اپ این است که آیا می‌توان متوجه شد که چه کسانی Story و Status من را دیده‌اند؟ تعداد زیادی از کاربران WhatsApp به اشتراک‌گذاری عکس و جملات جالب به شکل وضعیت یا استوری می‌پردازند و برخی به دلایلی می‌خواهند بدانند که چه کسانی استوری یا وضعیت ایشان را مشاهده کرده‌اند.

در ادامه به پاسخ این سوال می‌پردازیم که آیا می‌توان فهمید که چه کسانی استوری یا وضعیت را در پیام‌رسان واتس‌اپ مشاهده کرده‌اند یا خیر. با ما باشید.

چطور بفهمیم یک نفر چند بار استوری واتساپ ما ر


حفظ حریم خصوصی در فضای مجازی کار مشکلی است. پیام‌رسان‌های امروزی ارتباطات کاربران را ساده‌تر و جالب‌تر کرده‌اند و در واقع می‌توانید علاوه بر ارسال متن، چت صوتی و ویدیویی داشته باشید و همین‌طور عکس، ویس یا ویدیو بفرستید و در کنار این قابلیت‌ها، می‌توانید تصویر پروفایل انتخاب کنید، استوری یا توضیحاتی در مورد حال و روز خویش به عنوان Status بنویسید.

در پیام‌رسان واتس‌اپ، می‌توانید محدودیت‌هایی برای دیده شدن عکس پروفایل خویش و وضعیت و غیره قائل شوید:

پاسخ سوالی که در مقدمه مطرح کردیم، مثبت است. می‌توانید ببینید که آیا شخص موردنظر، استوری شما را دیده است یا خیر. آیکون کوچک چشم در پایین صفحه، برای این مهم در نظر گرفته شده است و در واقع با حرکت جاروبی از پایین صفحه به سمت بالا، می‌توانید چک کنید که چه کاربرانی و در چه زمانی، Status‌ یا وضعیت شما را مشاهده کرده‌اند.

اما محدودیتی در این قابلیت وجود دارد: نمی‌توانید نام تمام افرادی که استوری شما را دیده‌اند، مشاهده کنید! اما این محدودیت هم علت مشخصی دارد.

اگر شخصی استوری شما را دیده اما در لیست Viewed by نام وی را مشاهده نمی‌کنید، علت این است که قابلیت نمایش تیک‌های آبی برای پیام‌های خوانده شده یا به زبان دیگر Read receipts را غیرفعال کرده است.

بنابراین اگر بخواهید استوری دیگران را ببنید بدون آنکه متوجه شوند، کافی است شما هم Read receipts را غیرفعال کنید! البته با این تغییر، دیگر نمی‌توانید کسانی که استوری شما را دیده‌اند را در لیست Viewed by ببینید. به عبارت دیگر محدودیت دوطرفه ایجاد می‌شود.

برای توضیحات کامل‌تر در مورد روش فعال و غیرفعال کردن نمایش تیک‌های آبی برای پیام‌های خوانده شده، به مقاله‌ای که قبلاً منتشر کردیم مراجعه فرمایید:

همان‌طور که قبلاً اشاره کردیم، برای محدود کردن نمایش استاتوس تنظیماتی در واتس‌اپ موجود است:

guidingtechسیاره‌ی ‌آی‌تی

مهندسی مکانیک، عاشق موسیقی، انیمه و فیلم هنری، نقاشی و خطاطی و همین‌طور بازی‌های نقش‌آفرینی جذاب. علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و به ویژه کامپیوتر، موبایل و تبلت.

بیش از ۲۰ حرکت بدنسازی در منزل بدون نیاز به باشگاه رفتن

تناسب اندام در منزل بدون نیاز به باشگاه

قیمت‌ها رو مقایسه کن، دستگاه ورزشی رو گرون نخر!

کاردرمانی و فیزیوتراپی در منزل با کمترین هزینه

با یه نیم کراس عضلاتت رو بساز!

فروش نیم‌کراس برای تناسب اندام به مدت محدود با تخفیف ویژه

پیام‌رسان واتس‌اپ یکی از پیام‌رسان‌های محبوبی است که قابلیت ارسال پیام‌های صوتی یا Voice Messages را در اختیار کاربران قرار داده است. زمانی که در WhatsApp پیام صوتی یا فایل‌های صوتی دریافت می‌کنید، گوش دادن به آن در اماکن عمومی بدون هندزفری و هدست معمولاً غیرممکن است. اگر برای حفظ حریم خصوصی نخواهید افراد مجاور صدای پیام‌های صوتی را بشنوند، می‌توانید بدون هندزفری هم به آنها گوش بدهید بدون آنکه صدای بلندی از اسپیکر گوشی پخش شود

زمانی که یکی از مخاطبین یا افراد ناشناس به پیام شما در پیام‌رسان WhatsApp پاسخ نمی‌دهد، ممکن است برایتان این سوال پیش بیاید که شاید من را بلاک کرده است و به دنبال راهی برای بررسی کردن این موضوع باشید که آیا واقعاً Block شده‌اید یا خیر.

برخی کاربران پیام‌رسان‌هایی مثل واتس‌اپ ترجیح می‌دهند که همه نتوانند تصویر پروفایل و همین‌طور اطلاعاتی که به در بخش About You یا درباره‌ی شما شخص ذکر می‌شود را مشاهده کنند و به اصطلاح حفاظت از حریم خصوصی برایشان بسیار مهم است و برخی دیگر نیز به دنبال جلب توجه هر چه بیشتر هستند و منافعی مثل تبلیغ برند را دنبال می‌کنند.

یکی از کارهایی که برخی کاربران محتاط شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها انجام می‌دهند، استفاده از تصویری به جز عکس خودشان به عنوان تصویر پروفایل است و برخی دیگر نیز از عکس واقعی خودشان استفاده می‌کنند اما آن را از دید عموم پنهان می‌کنند.

آیا می توان فهمید که با وجود اینکه کسی گزینه read receipts رو غیر فعال کرده باشه و وضعیت من رو میبینه بفهمم اون کی بوده؟

سلام. آیا میتونم متوجه شم که چه کسی استاتوس من رو مشاهده کرده بدون اینکه اسمش بیفته.

اگه من استوری کسی رو ببینم که شماره منو نداره، بازم امکانش هست که طرف متوجه بشه که من استوریشو چک کردم؟

سلام و خسته نباشید من وقتی وضعیت واتساپ منو مشاهده می‌کنند ولی برای من بازدید نمیخورد میشه راهنمایی کنین لطفا🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

سلام
احتمالاً باید برنامه‌تون رو بروزرسانی کنید یا پاک کنید دوباره نصب کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

document.getElementById(“comment”).setAttribute( “id”, “a1518f47ba07d5c7632ef680f532dc42” );document.getElementById(“d907be89de”).setAttribute( “id”, “comment” );

نام:

ایمیل:

برای نوشتن کد از

CODE

استفاده کنید.به عبارت دیگر قبل و بعد از کد

  و 

تایپ کنید.

چطور بفهمیم یک نفر چند بار استوری واتساپ ما ر

برای دنبال کردن نظرات و پاسخ‌ها، پایین صفحات سایت یا صفحه‌ی ۲۰۰ دیدگاه اخیر را دنبال بفرمایید.

بازنشر مطالب در رسانه‌ها تنها با ذکر نویسنده و نام منبع:
it-planet.irمجاز است.

سال گذشته، وضعیت یا استاتوس (Status) واتس اپ با به دست آوردن تعداد کاربر فعال بیشتر، گوی سبقت را از برنامه اسنپ چت (Snapchat) ربود. با این حال، برنامه واتس اپ که حالا شرکت فیسبوک مالک آن است، راه زیادی برای رسیدن به استوری های (Story) اینستاگرام در پیش دارد.

اگرچه استاتوس های واتس اپ به اندازه ی استوری های اینستاگرام جذاب و تأثیرگذار نیستند، اما همچنان کارهای بسیاری می توان با آن ها انجام داد. حتی برخی از قابلیت های استاتوس مختص برنامه واتس اپ است و در هیچ برنامه ی دیگری نمی توانید از چنین قابلیت هایی استفاده کنید.

حتما بخوانید: ۵ تا از بهترین برنامه های فتوشاپ برای گوشی های اندروید

ممکن است شما به تازگی کار با استاتوس واتس اپ را آغاز کرده باشید و یا در استفاده از آن بسیار باتجربه و ماهر باشید. به هرحال، ما در اینجا می خواهیم با معرفی این ۱۷ ترفند، به شما کمک کنیم تا سطح بالاتری از استفاده از استاتوس واتس اپ را تجربه کنید.

در واتس اپ دو حالت متفاوت برای استاتوس ها وجود دارد:

چطور بفهمیم یک نفر چند بار استوری واتساپ ما ر

یکی حالت متن (Text) یا نگارش (Type) و دیگری حالت دوربین (Camera). حالت اول متن محور بوده و از تصاویر پشتیبانی نمی کند در حالیکه حالت دوم قابلیت پشتیبانی از تمام انواع فایل های چندرسانه ای از جمله تصویر، ویدیو و فایل های متحرک GIF را دارد.

حالا بیایید نحوه اضافه کردن لینک به یک استاتوس در حالت متن را ببینیم. به زبانه استاتوس ها در واتس اپ بروید و علامت مداد را لمس کنید. حالا به دلخواه خود یک لینک اضافه کنید. شما می توانید فونت و یا رنگ پس زمینه لینک را نیز تغییر دهید. سپس علامت ارسال را لمس کنید تا استاتوس لینک دار شما منتشر شود.

حالت متن در استاتوس واتس اپ ویژگی های محدودی دارد و رنگ پس زمینه و فونت از ویژگی های مهم آن هستند.

برای استفاده از این ویژگی ها، یک استاتوس متنی در واتس اپ باز کنید و علامت پالت رنگ را چند بار لمس کنید تا رنگ پس زمینه تغییر کند. متأسفانه، شما نمی توانید یک رنگ دلخواه را انتخاب کنید و باید از میان رنگ هایی که خود برنامه در اختیار شما می گذارد استفاده کنید. به همین شکل، برای مشاهده ی فونت های مختلف، علامت متن (T) را چند بار لمس کنید.

شما می توانید متن خود را با تغییر حالت های آن به درشت (Bold)، کج (Italic) و یا استفاده از فونت تک فاصله (Monospace) یا کشیدن یک خط بر روی متن به شکل دلخواه درآورید.

اگر با حالت های مختلف متن آشنا باشید، می توانید از همه ی آن ها در حالت متن برای استاتوس خود استفاده کنید. برای انجام دادن این کار، در حین ساختن یک استاتوس در حالت نگارش، ابتدا متن خود را انتخاب کنید. سپس با استفاده از گزینه های موجود، متن را به هر شکلی که دوست دارید در بیاورید.

به عنوان یک روش جایگزین، می توانید از علامت های زیر برای تغییر حالت متن استفاده کنید:

واتس اپ به شما اجازه می دهد متن استاتوس هایی که در حالت نگارش ایجاد کرده اید را حتی بعد از انتشار کپی کنید. برای انجام این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

مرحله اول: به زبانه استاتوس (Status) در واتس اپ بروید و مانند تصویر زیر علامت سه نقطه افقی در گوشه سمت راست را لمس کنید.

مرحله دوم: استاتوسی که می خواهید متن آن را کپی کنید را لمس نمایید و چند لحظه نگه دارید. سپس سه گزینه مشاهده خواهید کرد. مانند تصویر زیر، علامت وسطی که به معنی کپی کردن است را انتخاب کنید. حالا متن این استاتوس در حافظه ی دستگاه شما کپی خواهد شد و می توانید آن را در محل مورد نظر جایگذاری (Paste) کنید.

نکته: این روش تنها محدود به یک استاتوس نیست و می توانید با انتخاب کردن هر تعداد استاتوس که می خواهید، به سادگی متن همه ی آن ها را به صورت یکجا کپی کنید.

استاتوس های واتس اپ دقیقا مثل یک نمایش اسلاید (Slideshow) عمل می کنند و هر استاتوس به طور خودکار پس از چند ثانیه جای خود را به استاتوس بعدی می دهد. به همین دلیل، گاهی اوقات خواندن یک متن یا دیدن یک تصویر در استاتوس کمی سخت می شود. برای این که بتوانید استاتوس ها را به راحتی مشاهده کنید می توانید آن ها را متوقف کنید. برای انجام این کار، کافی است استاتوس را لمس کنید و انگشت خود را در همان حالت بر روی صفحه نگه دارید. تا زمانی که انگشت خود را از روی صفحه برندارید، استاتوس بعدی پخش نخواهد شد.

در حین تماشای یک استاتوس، می توانید تعداد استاتوس های ارسال شده توسط آن شخص را به شکل میله هایی افقی در بالای صفحه مشاهده کنید. علاوه بر این، شما به راحتی می توانید در بین استاتوس ها جابجا شوید. برای رفتن به استاتوس های نفر بعدی، صفحه را به سمت چپ بکشید (Swipe). برای رفتن به استاتوس های نفر قبل، باید صفحه را به سمت راست بکشید.

برای رد کردن استاتوس در حال مشاهده، می توانید گوشه ی سمت راست صفحه را لمس کنید. همچنین، برای رفتن به استاتوس قبلی کافی است گوشه ی سمت چپ صفحه را لمس کنید.

حتما بخوانید: بهترین بازیهای آفلاین اندروید در سال ۲۰۲۰ (نظر کاربران جهانی)

ممکن است در بین مخاطبانتان افراد زیادی وجود داشته باشند که تمایلی به دیدن استاتوس های آنان ندارید. اما معمولا استاتوس های آن ها در لیست استاتوس های شما قابل مشاهده هستند و شما در حین مشاهده ی استاتوس های دیگران، استاتوس آن ها را نیز میبینید و این حقیقت که آن مخاطب نیز از این که شما استاتوس او را دیده اید مطلع می شود ممکن است برای هیچ یک از شما خوشایند نباشد.

در چنین موقعیت هایی، شما می توانید به راحتی استاتوس های آن شخص را غیرفعال کنید. با انجام دادن این کار، استاتوس های این مخاطب با عنوان Muted Updates در قسمتی جداگانه در پایین استاتوس های دیگر نشان داده می شوند. حالا اگر بخواهید این استاتوس ها را مشاهده کنید، لازم است که خودتان آن ها را لمس کنید تا پخش شوند و دیگر به طور خودکار در بین استاتوس های دیگرتان نمایش داده نمی شوند.

نکته: به یاد داشته باشید که افرادی که شما استاتوس های آنان را غیرفعال کرده اید، همچنان می توانند استاتوس های شما را مشاهده کنند.

برای غیرفعال کردن استاتوس های یک شخص، در لیست استاتوس ها مخاطب مورد نظر را پیدا کرده و نام او را لمس کنید و چند لحظه نگه دارید. سپس در منوی باز شده، گزینه Mute را انتخاب نمایید.

ممکن است گاهی اوقات در حین مشاهده ی استاتوس های مخاطبانتان، نیاز داشته باشید که جزئیات بیشتری از تصویر ارسال شده در استاتوس را مشاهده کنید. برای زوم کردن در تصویر، دو انگشت خود را به طور هم‌زمان بر روی صفحه‌نمایش بگذارید؛ حالا می توانید با نزدیک کردن دو انگشتتان به یکدیگر و یا دور کردن آن ها از هم، تصویر مورد نظر را کوچک‌تر یا بزرگ‌تر کنید.

حتما بخوانید: ۱۰ اپلیکیشن کاملاً کاربردی که هر کاربر اندروید در ایران به آنها نیاز دارد!

یکی از ویژگی هایی که فقط در واتس اپ دیده می شود، امکان تغییر رنگ شکلک ها در یک استاتوس است. البته این ویژگی تنها برای برخی شکلک های خاص کار می کند. برای تغییر رنگ یک شکلک در استاتوس، مراحل زیر را دنبال کنید:

مرحله اول: زبانه استاتوس در واتس اپ را باز کنید و علامت دوربین را لمس نمایید. حالا به دلخواه یک تصویر از گالری خود انتخاب کنید یا با استفاده از دوربین، یک عکس بگیرید.

مرحله دوم: علامت شکلک در بالای صفحه را انتخاب کنید و به دلخواه خود یکی از شکلک ها را با لمس کردن انتخاب کنید.

مرحله سوم: اگر بیش از یک شکلک انتخاب کرده اید، شکلکی که می خواهید رنگش را تغییر بدهید را لمس کنید تا انتخاب شود. حالا از قسمت رنگ ها در سمت راست صفحه، رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید.

تا امروز حتی خود من هم نمی دانستم که می شود فونت متن یک استاتوس معمولی تغییر داد. این قابلیت به طور ماهرانه ای مخفی شده است. من هم در حین بازی کردن با رنگ متن، به طور کاملا تصادفی این قابلیت را کشف کردم. برای تغییر فونت این مراحل را دنبال کنید:

چطور بفهمیم یک نفر چند بار استوری واتساپ ما ر

مرحله اول: بعد از انتخاب تصویر، علامت متن (T) را انتخاب کنید تا بتوانید به تصویر خود متن اضافه کنید.

مرحله دوم: حالا متن مورد نظر خود را در قسمت مربوطه تایپ کنید. سپس جایی از پالت رنگ را لمس کنید و انگشت خود را در همان حالت برای چند لحظه نگه دارید. حالا بدون برداشتن انگشت خود، انگشتتان را به سمت راست یا چپ بکشید تا فونت متن تغییر کند. برای بازگشتن به فونت قبلی، بدون برداشتن انگشت خود از روی صفحه، انگشتتان را به سمت راست بکشید. با استفاده از این فونت ها، شما به راحتی می توانید یک میم (meme) درست کنید. با لمس محل دلخواه در تصویر، می توانید متن را به آن نقطه اضافه کنید.

در دستگاه های اندروید، حتی پس از افزودن متن به استاتوس نیز می توانید فونت آن را تغییر دهید. فقط کافی است پالت رنگ را لمس کنید و چند لحظه نگه دارید و سپس به راست یا چپ بکشید.

نکته: برای تغییر دادن اندازه متن، کافی است همان طور که در یک تصویر زوم می کنید، با استفاده از دو انگشت خود و دور کردن انگشت ها از هم یا نزدیک کردن آن ها به هم، متن را بزرگ یا کوچک کنید. موقعیت متن را نیز می توانید با حرکت دادن و کشیدن آن به موقعیت دلخواه تغییر دهید.

احتمالا متوجه وجود یک برچسب (Sticker) نشان دهنده موقعیت مکانی در بعضی استاتوس ها شده اید. اگر یک کاربر اینستاگرام باشید، احتمالا با برچسبت های متحرک مانند برچسب زمان و موقعیت مکانی آشنا هستید. واتس اپ هم از هردوی این برچسب ها پشتیبانی می کند.

برای اضافه کردن موقعیت مکانی خود به یک استاتوس، ابتدا یک تصویر برای استاتوس خود انتخاب کنید و سپس علامت شکلک را لمس نمایید. حالا برچسب موقعیت مکانی را انتخاب کنید و موقعیت خود را وارد کنید.

شما می توانید از هر فایل ویدیویی خود، یک تصویر متحرک بسازید و حتی از آن در خارج از برنامه واتس اپ نیز استفاده کنید. برای انجام این کار، باید طول فایل ویدیویی خود را کوتاه کنید و به شش یا کمتر از شش ثانیه برسانید. مراحل انجام این کار عبارت اند از:

مرحله اول: در زبانه استاتوس، علامت دوربین را لمس کنید. سپس یک فایل ویدیویی از گالری خود انتخاب کنید و یا یک ویدیوی کوتاه ضبط کنید.

مرحله دوم: در صفحه ویرایش ویدیو، نقطه پایان فایل ویدیویی خود را جابجا کنید و طول فایل خود را به شش ثانیه کاهش دهید. پس از انجام این کار، گزینه GIF در کنار علامت ویدیو ظاهر می شود. این گزینه را انتخاب کنید.

مرحله سوم: حالا دکمه ارسال را لمس کنید تا فایل ویدیویی تان به عنوان یک GIF به اشتراک گذاشته شود.

فرض کنید می خواهید در حین فیلمبرداری از قابلیت زوم کردن استفاده کنید. احتمالا از روش مرسوم برای زوم کردن که با دور کردن و یا نزدیک کردن دو انگشت انجام می شود استفاده می کنید. اما واتس اپ روشی بسیار آسان تر را برای کاربرانش ارائه کرده است.

فقط کافی است دکمه ضبط کردن را نگه دارید تا فیلمبرداری شروع شود. سپس می توانید با جابجا کردن انگشت خود بر روی صفحه به سمت بالا و پایین یا چپ و راست، عمل بزرگنمایی یا کوچک نمایی را انجام دهید.

واتس اپ سه حالت متفاوت برای استاتوس ها ارائه می دهد. وضعیت پیش فرض یا حالت اول حالتی است که در آن همه ی مخاطبان شما، اگر شما را در فهرست مخاطبان خود داشته باشند می توانند استاتوس های شما را مشاهده کنند. در دو حالت دیگر، شما می توانید برخی از مخاطبان خود را در لیست سیاه قرار دهید تا استاتوس های شما برای آنان نمایش داده نشود یا می توانید تعداد خاصی از مخاطبان خود را در یک لیست سفید قرار دهید تا استاتوس هایتان فقط برای آن ها نمایش داده شوند. برای تغییر تنظیمات حریم خصوصی استاتوس هایتان مراحل زیر را دنبال کنید:

مرحله اول: وارد زبانه استاتوس شوید و علامت سه نقطه ی عمودی در گوشه ی سمت راست را انتخاب کنید. سپس گزینه Status privacy را لمس کنید.

مرحله دوم: حالت دلخواهتان را انتخاب کنید و سپس با توجه به حالت انتخاب شده، مخاطب هایی که می خواهید آن ها را در لیست سیاه یا لیست سفید قرار دهید را انتخاب کنید.

حتما بخوانید: ۵تا از بهترین نرم افزارهای تایپ صوتی (گفتاری) برای گوشی موبایل +لینک دانلود

خسته نباشید. اگرچه استاتوس های واتس اپ خیلی ساده به نظر می رسند اما همان طور که در بالا برای شما شرح داده شد، مسائل زیادی در مورد استاتوس های واتس اپ وجود دارد. حالا نوبت شماست که با استفاده از خلاقیتتان، به بهترین شکل ویژگی هایی که ما برای شما معرفی کردیم را به کار ببندید و از استاتوس ها مثل یک کاربر حرفه ای استفاده کنید.

اکثر ترفند های بیان شده را با نصب واتس آپ یادگرفته بودم اما توضیح شما خیلی کامل‌تر بود

سلام من همه شون رو میدونستم متاسفانه چیزی که من میخواستم اینجا نبود من میخواستم بدونم چطور میشه توی استاتوس واتساپ بیشتر از ۷۰۰ کاراکتر نوشته گذاشت💖

نمیشه در کل عزیزم

سلام میشه کاری کرد کسی استوری واتساپ رو ببینه ولی نتونه کپی کنه لطفاً سری جواب بدید منتظرم

هیچ راهی نداره. طرف نهایتا از یک برنامه ضبط صفحه نمایش استفاده می کنه و کپی ش می کنه. ضمنا تا این ورژنی که الان واتساپ ارائه داده امکان محدود کردن فوروارد استوری وجود نداره

میشه لطفا بگید چیکار کنیم تا کسی نتونه استوری ما رو ریپلاس کنا؟

سلام در قسمت تنظیمات و سپس حریم خصوصی یا Privacy مشخص کنید که چه کسانی استاتوس شما را ببینند

سلام اگر گزینه Only share with رو استفاده کنیم و مثلا فقط چند نفر رو برای دیدن استتوس هامون انتخاب کنیم ، در این صورت ،کسانی که جزو کانتکت های ما نباشند ولی شماره ما رو در گوشی شون سیو داشته باشن ، میتونن استتوس ما رو ببینن؟!

خیر نمی تونن

راهی وجود داره ک بشه استوریه کسی رو دید ولی اسممون تو لیستش نیفته و نفهمه که دیدیم

سلام اگر انگشت رو روی استتوس یک نفر نگه داریم که تو یه صفحه کوچیک بازش میکنه بازم میفهمه ما نگاه کردیم؟ در حقیقت سین میشه؟؟

سلام چرا در هنگام مشاهده وضعیت واتساپ و مشاهده آی جی تیوی اینستاگرام به حالت زوم نشون میده ؟؟؟ خیلی اذیت کنندس. ممکنه راهنمایی کنید؟ گوشی شیائومی نوت ۹ اس

ببخشید راهی هست که بشه وقتی کسی مارو هاید میکنه ما باز هم بتونیم استوریه اون طرف رو ببینیم؟؟؟؟ یا با یک برنامه دیگه؟؟ خواهش میکنم جواب بدین

سلام. من سوالی داشتم خدمت شما که نمونه اش و در کاربردهای ارائه شده نبود. همه مخاطبین من وضعیتهای واتس آپم ومیبینند. واسمشون به عنوان مشاهده کننده برام بالا میاد. غیرازیکنفر.که من یکبارمخفیش کردم یا کاردیگه ای که خودم نمیدونم چیه؟! و بعدازاون میگفت استوریت ودیدم ولی اسمش برام بالا نمیاد. چیکارکنم؟

سلام. ممنون از اطلاعات ارزنده تون. موفق و موید باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

اون بالا سمت راست در قسمت سرچ، جستجو کنید language…

ممنون خیلی عالی بود….

سلام، من یه فن پیجی در ایستاگرام دارم که کلیپ هامو با برنامه…

سلام من در قسمتclock and regiگزینه language را ندارم باید چه…

روی لینک بزن واردیه صفحه می شی ورمز جدید وارد کن…

آموزش برنامه نویسی

آموزش فتوشاپ

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان آلمانی

اپلیکیشن آموزش زبان

روش یادگیری زبان

مرکز کاشت مو

مرکز جراحی بینی

افزایش اعتماد به نفس

روشهای موفقیت

طرز تهیه کیک و شیرینی

طرز تهیه انواع قهوه

طرز تهیه دسر و گلاسه

هنر فردی

خرید بازی

سلامتی زیبایی

کلیه حقوق متعلق به وب سایت جالب آموز

 

این روزها پیام رسان واتس اپ در کشور طرفدار بیشتری نسبت به گذشته پیدا کرده است و از قابلیت های آن بیشتر استفاده میشود، اگر علاقه دارید استاتوس، استوری، عکس ها، پست های دیگران را بدون اینکه آنها متوجه شوند را ببینید، پیشنهاد می کنیم از دو روشی که امروز در انزل وب به شما معرفی می کنیم استفاده کنید.

How to Watch Whatsapp Status Anonymously

وقتی که توسعه دهندگان واتس اپ تصمیم گرفتند عملکرد کلی دکمه اشتراک گذاری status را در این رسانه اجتماعی شگفت انگیز تغییر دهند، آنها فیلتر anonymous را به no-anonymous تغییر دادند. این بدان معنا است که کاربران می توانند وضعیت شان را به صورت متن، عکس و یا به صورت رسانه ای با دیگران به اشتراک بگذارند. این رسانه به تمام دوستانی که در زیر قسمت status قرار دارند نمایش داده می شود. هر زمان کسی وضعیت های پست شده شما را مشاهده می کند نام شخصی که وضعیت را مشاهده کرده است نمایش داده می شود. این خوب است که بدانید چند نفر و چه کسانی وضعیت شما را مشاهده کرده اند اما برخی از افرد هستند که دوست ندارند دستشان رو شود و دوست دارند به صورت ناشناس رسانه های افراد دیگر را مشاهده کنند. قبلا در انزل وب ما ۳ روش ذخیره کردن عکس در سکرت چت تلگرام بدون فهمیدن شخص مقابل را به شما آموزش دادیم، در این پست ما دو روش به شما آموزش می دهیم که به کمک آن می توانید استاتوس، استوری، پست ها و … شخص مورد نظرتان را به صورت ناشناس مشاهده کنید.

در روش اول برای دیدن استوری، استاتوس، پست و… واتس اپ بدون فهمیدن فرد مقابل به برنامه ES file explorer احتیاج داریم. این برنامه کاربردهای زیادی دارد که قبلا ما برای استخراج فایل های apk برنامه های نصب شده و مدیریت فایل اندروید از آن استفاده کردیم.

برنامه ES file explorer را دانلود و نصب کنید. در داخل تنظیمات برنامه ES file explorer گزینه Show Hidden Files را فعال کنید.

چطور بفهمیم یک نفر چند بار استوری واتساپ ما ر

بعد از این کار مکانی که فایل های واتس اپ شما در آن ذخیره می شود تغییر پیدا می کند. حالا در حافظه تان پوشه WhatsApp را پیدا کنید. در این پوشه، پوشه Statuses را پیدا کنید و فایل های وضعیتی خود را در آن جستجو کنید. در اینجا می توانید رسانه های طرف مقابل را به حالت ناشناس مشاهده کنید. عیب این روش آن است که تمام وضعیت های واتس اپ به صورت بلادرنگ به روز نمی شوند و بسیاری از وضعیت ها در داخل پوشه وجود ندارند.

در این روش شما باید دستگاه تان روت شده باشد. در این روز ما نیاز به برنامه Xposed Installer داریم. مرحله نصب به صورت زیر است.

آخرین ورژن برنامه Xposed Installer را دانلود کنید. بعد از باز کردن فایل دانلودی باید صفحه ای مانند زیر داشته باشید در این صفحه Framework را انتخاب کنید.

روی دکمه Install/Update تپ کنید.

حالا صفحه Superuser request را مشاهده خواهید کرد. روی Grant تپ کنید.

اگر برنامه به درستی نصب شده باشد شما باید صفحه زیر را مشاهده کنید. روی OK تپ کنید. دستگاه خود را ریستارت کنید.

شما با استفاده از برنامه Xposed Installer می توانید چند پنجره برنامه اندروید در کنار هم اجرا کنید، قفل گوشی را باز کنید، لوکیشن تقلبی در اندروید ایجاد کنید، تماس های تلفنی را ضبط کنید.

حالا با استفاده از این برنامه، ماژول Whatsapp Extensions را نصب کنید. پس از نصب این ماژول دستگاه خود را راه اندازی کنید. حالا ماژول را باز کنید. گزینه Turn off read receiptsرا انتخاب کنید.

حالا به واتس اپ بروید و هر کدام از رسانه هایی که در قسمت وضعیت است را ببینید شما همیشه ناشناس خواهید ماند.

امیدواریم ۲ روش دیدن استوری، استاتوس، پست و وضعیت واتس اپ بدون فهمیدن فرد مقابل برای شما کاربردی بوده باشد. اگر سوال، نظر و یا پیشنهادی دارید آن را در بخش نظرات این پست با ما در میان بگذارید.


سلام
من چند وقت هست استوری می ذارم، یه شماره خاص که باید ببینه اصلاً استوری من براش نمی ره که بتونه سین کنه
مشکل کجاست؟
گوشی من سامسونگ، گوشی ایشون اپل

این دیگه چی بود که گفتید اولا وقتی نت خاموش بشه که استاتوس قابل بارگیری و دیدن نیست ثانیا ربطی به نت نداره هر کسی بازدید کرد مشخص میشه با نت یا بدون نت

اسونترین راهو نگفتین
از واتساپ بیرون برید و نتووخاموش کنید یکم بعد برید واتساپو استاتوسو نگا کنید
در این ۰صورت هم مشخص نمیشه ک استاتوسو رید کردین

راهی هست که بشه فهمید ی نفر چند بار استوری شما رو سین کرده?

من برنامه parallel space دارم تو واتساپی که ثبت کردم توش بازدید کنندگان و اخرین وضعیت رو خاموش کردم با این واتساپ وضعیتای واتساپ رسمیم رو میدیم اما هر وقت میرفتم تو واتساپ رسمیم اسمی از اون واتساپم نمیدیدم اون واتساپم هم تو برنامه رسمی هست وضعیتای واتساپ دومی رو میتونستم تو واتساپ اصلی ببینم اسمم هم تو واتساپ دومی در میومد

سلام راهی هست استوری کسی که شماره مارو ذخیره نکرده ببینیم؟؟؟

والا من امروز ی شماره ناشناس وضعیتمو دید نه شمارشو داشتم نه هیچی بعدم هرچی زدم شمارش تو واتساپ بالا نیومد اصلن ی چیز عجیبی بود بخدا

اگه ماشماره هایی که ڌخیره نداریم اما اونا دارند و استاتوس مارا میبینند برامون قابل رویت هست؟

سلام من یک مدت در واتس اپ استوری میذاشتم و تعداد زیادی هم سین میکردن،،، یک مدت خیلی استوری میذاشتم ، هر بار شاید حدود ده تا در فواصل زمانی کم پشت سرهم میذاشتم ،، اما الان به یک باره هر چقدر که استوری میزارم هیچکس سین نمیکنه ،، فکر کنم برای بقیه نشان داده نمیشه مشکل از چیه لطفا راهنمایی کنید

چون گزینه ی read receipts رو خاموش کردین دیده نمیشه براتون که چه کسایی استاتوستونو دیدن وگرنه برای اونا استاتوستون میره

داداش تو خواهر وضعیتو گاییدی همشون از دستت خسته شدن گذاشتنت تو وضعیت بیصدا

سلام؛
هیچ کدوم از این روش ها برای ایفون جواب نمیده لطفا ی برنامه برا آیفون معرفی کنید

سلام اگه کسی جز مخاطبای من باشه ولی من جز مخاطباش نباشم میتونه وضعیت منو ببینه

سلام اگه کسی در مخاطبین واتساب من باشه ولی من جز مخاطبین اون شخص نباشم میتونه استوری منو ببینه. خواهش میکنم لطفا جواب بدید

نه نمیتونه باید شماره ات رو ثبت کنه بعد میتونه استوری ببینه

چطور بفهمیم یک نفر چند بار استوری واتساپ ما ر

سلام
آیا میشه استوری یه نفر را که جز مخاطباش نیستم دید ؟ اگه برنامه ای هم هست بگید ممنون

اره حتمن ی برنامه ای هست چون من امروز یکی استاتوسمو دید ک ن میشناختمش ن شمارشو داشتم

وقتی فردی بهصورت پنهانی استاتوس رامیبیند باید چگونه بفهمیم؟

سلام و خسته نباشید
آیا برنامه ای هست که حتی اگه منو طرف مقابل هیدِن کرده باشه ولی باز بتونم دسترسی داشته باشم استوری واتساپ شو ببینم ممنون میشم راهنمایی کنید

با سلام
این روش هابرای ایفون جواب نمیده

سلام.میشه کاری کرد که اصلا وضعیت در واتساپ برامون بالا نیاد؟؟.
البته غیر از بی صدا کردن

جالب بود ولی حالا بدونید که یه نسخه واتس اپ به نام gb وجود داره که این کار رو برای شما انجام میده با فعال کردن یه تیک شما میتونید وضعیت ها رو مشاهده کنید اما طرف مقابلتون اصلا نمیفهمه واتس اپ gb امکانات جالبی داره حالا هرکی خواست بره بخونه ولی سوال من اینه کسایی که وضعیت های منو به صورت هیدن میبینن به صورت ناشناس راهی هست بفهمم چه کسایی میبینن وضعیت ها رو

سلام این تیک که میگید کدوم قسمت ممنون میشم بگید

میشه لطفا بگید کدام گزینه برای مخفی دیدن وضعیت در وات ساپ gbهست
ممنون میشم

درود بر شما
گوشی من روت نیست
برنامه ex file explorer هم با وجود اینکه خیلی به درد بخور هست ولی در گوشی اختلال ایجاد میکنه
یکی دو سال پیش برنامه های گوشی داداشم به هم ریخته بود زنگ زد پشتیبانس سامسونگ گفتن این برنامه رو پاک کن. پاکش کرد گوشیش درست شد. چند ماه بعد برای منم همون مشکل پیش اومد فهمیدم از ex file explorer هست. منم رو گوشیم پاکش کردم تا گوشیم درست شد

در واتس اپ حتی کسانی که مسدود شدن میتونن تغییر وضعیت یعنی فیلم وعکسهارو ببینن?
چه کار باید بکنیم که تعداد خاصی ببینن و بقیه استوری واتس اپ رو نرینن و مسدود بشن ؟

اگه شخصی ما را هیدن کرده باشه راهی هست بشه استوری شخص را دید

یه سوال بی ربط میپرسم میشه به من بگین چطور میتونم پروفایل شخصی که برای کانتکت هاش فقط قابل رویت هست ببینم؟؟؟؟؟

اون منو حذف کرده خواهش میکنم بگین بهم اگه روشی میدونید

لطفا برای گوشی های آیفون هم در این باره راهنمایی کنید و اگه برنامه ای هست معرفی کنید

دوست من بدون نصب هیچ برنامه و تنظیماتی..وضعیت واتساپ منو میبینه…چطور میشه آخه؟

سلام..آیا میتوان وضعیت کسیکه فقط من شمارشو ذخیره کردم اما اون شماره منو نداره رو ببینم؟ باتشکر

اگه فهمیدی به منم بگو ممنون

بله میشه

چطوری؟؟؟میشه راهنمایی کنید خیلی واجبه

اگه استوری را دیده باشیم بعد وضعیت رو تغییر داده باشیم چی؟

برای دیدن استوری دیگران بدون آنکه متوجه. شوند، فقط کافیست به منوی تنظیمات ،حریم خصوصی ،و تیک رسید خوانده شده ها رو بر دارین ،البته اینو بگم اگه شما هم همزمان استوری گذاشتین قادر به دیدن اینکه چه کسانی استوریتان را دیده اند نیز نیستین ، ولی میتوانید هروقت خواستین تیک را جابه‌جا کنید ، موفق باشید

وضیتم رو اشتراک گذاری برای سه نفر انجام دادم که فقط سه نفر ببینند ولی یک نفر دیگه هم مشاهده می کنه که چهار نفر میشه آیا میشه توضیح بدین که اون مخاطب چکار کرده که در هر صورت وضعیت مرا مشاهده می کند آیا برنامه ای نصب کرده

چرا واستاپم وضعیت مخاطبینم برام نشون نمیده از دیروز تاحالا

سلام خوب لذت بردن از وات ساپ همین که ببینیم چه کسانی وضعیتم رو چک کردن و اینجوری حس می کنی برای خودت داری وضعیت میذاری واصلا حس جالبی نخواهد بود حالا میخوام بدونم چه کسانی دزدکی وضعیت استوری رو مشاهده می کنن

سلام. وقت بخیر
حالا از اون طرف اگه بخایم بفهمیم کی دزدکی دیده باید چیکار کنیم؟!

این اتفاق چگونه در گوشی های ایفون انجام میشود و میتوانیم بصورت ناشناس استوری دوستان را مشاهده کنیم؟

سلام

ایا باید طرف مقابل شماره مارا در موبایلش ضبط کرده باشد؟ که دیدن عکس واستاتوس کسی مقدور باشد؟

جهت دیدن وضعیت دیگران در واتس آپ هر دو کاربر باید شماره همدیگه رو در مخاطبین خود ذخیره داشته باشند

تاسیس : تیر ماه 1390 | باز نشر مطالب تنها با کسب مجوز امکان پذیر است

Copyright © 2011-2021 Anzalweb , All Rights Reserved


طراحی و اجرا پوسته :

در رسانه ها همراه ما باشید

جدیدترین مطالب ما را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید

آیا میتوان فهمید شخصی چند بار استوری اینستاگرام ما را دیده؟

اگر شما هم یکی از طرفداران سرسخت و کاربر روزانه اینستاگرام هستید پس حتما می‌دانید که این شبکه اجتماعی یک سری اطلاعات آماری جزئی را در رابطه با پست‌ها و استوری‌هایتان به شما ارائه می‌دهد. برای مثال کاربر می‌تواند ببیند چی افرادی پست‌های او را لایک کرده یا استوری‌های اورا مشاهده کرده اند و اینکه هر استوری او توسط چند نفر مشاهده شده است. اما امکان اینکه بفهمیم یک شخص چند مرتبه استوری ما را مشاهده کرده وجود دارد؟ شاید این حقیقت بتواند به شما کمک کند که دنبال‌کنندگان خود را بهتر بشناسید و بفهمید کدام یک از آنها علاقه بیشتری به استوری‌های شما دارند.

در حال حاضر اینستاگرام چنین قابلیتی را در اختیار کاربرانش قرار نداده است. در حال حاضر کاربر تنها می‌تواند بفهمد چه کسانی استوری‌های او را مشاهده کرده‌اند و اینکه تعداد بازدید استوری شما برابر است با تعداد افرادی که از استوری بازدید کرده‌اند و اگر شخصی بیش از 1 مرتبه استوری شما را دیده باشد تاثیری در افزایش تعداد بازدید استوری شما نخواهد داشت.

برای مشاهده اینکه چه افرادی از استوری شما بازدید کرده‌اند نیز می‌توانید جدیدترین استوری خود را لمس کرده و صفحه را به سمت بالا بکشید و بازدیدکنندگان هر استوری را به صورت جداگانه ببینید. البته در این قسمت می‌توانید پاسخ افراد را به سوالاتی که در استوری مطرح کرده‌اید ببینید.

چطور بفهمیم یک نفر چند بار استوری واتساپ ما ر

دیگر سوالی که ممکن است برای برخی از شما به وجود بیاید اینکه در صورتی که استوری یک شخص را به اشتراک بگذارید، آیا او از این مسئله باخبر خواهد شد یا خیر؟ اگر از استوری شخص اسکرین شات بگیرید و آن را در استوری خودتان منتشر کنید در این صورت شخص مطلع نخواهد شد و بهتر است نام او را روی استوری خودتان تگ کنید تا از این طریق هم او را مطلع کنید هم اینکه قانون کپی رایت و حریم خصوصی او را رعایت کرده باشید. روش بعدی این است که با اجازه خود کاربر استوری او را منتشر کنید که این امکان باید در ابتدا توسط شخص صادر شده باشد. به این صورت که قبل از انتشار استوری گزینه «امکان اشتراک گذاری این استوری توسط دیگر بازدیدکنندگان» را فعال کرده باشد.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

ضوابط شش رسته شغلی آنلاین تعیین شد
https://t.co/N4O9Oea9kC https://t.co/yf6jvdosKp

ناپایداری اینترنت چالش اصلی ارایه خدمات بانکی
https://t.co/4ln1xqWJGj https://t.co/uPlRn7vvTg

با 7 اپلیکیشن کاربردی برای اپل واچ آشنا شوید
https://t.co/iVQvhFmGUR

خانه » مجله موبایل » چه کسی استوری واتساپ من را مشاهده کرده است ؟

استاتوس واتساپ یکی از ویژگی های جالب این پیام رسان فوری است.  استوری واتساپ  هزاران اهداف را در اختیار شما قرار داده است. آیا می توانم ببینم چه کسی استوری واتساپ من را مشاهده کرده است ؟

 

وضعیت WhatsApp به شما امکان می دهد قطعه های زندگی خود را در قالب تصاویر و زیرنویس هایی با کیفیت و زیبا به اشتراک بگذارید. با این حال ، اگر می توانید ببینید چه کسی وضعیت واتس اپ شما را مشاهده کرده است ، می تواند جالب تر باشد. در بررسی اینکه مخاطبین شما با وقایع زندگی شما ارتباط دارند ، هیچ ضرری وجود ندارد. از این گذشته ، بیشتر ما مقدار زیادی از وقت خود را برای ایجاد یک وضعیت زیبا صرف می کنیم ، خواه با استفاده از یک فیلتر تصویری ساده یا اضافه کردن یک فونت متفاوت از برنامه دیگر.

چطور بفهمیم یک نفر چند بار استوری واتساپ ما ر

بله ، واتساپ به شما امکان می دهد اگر کسی استوری شما را مشاهده کرده است یا خیر را مشاهده کنید. نماد کوچک چشم در پایین جزئیاتی را درباره اینکه چه کسی وضعیت واتساپ شما را دیده است و چه زمانی را فاش می کند. برای بررسی ، کافیست انگشت خود را روی نماد بکشید.

با این حال ، یک واقعیت وجود دارد. شما نمی توانید اسامی همه کسانی که استوری شما را مشاهده کرده اند را ببینید.

 

وضعیت WhatsApp مشاهده شده تنها کسانی را نشان می دهد که ویژگی read receipts را فعال کرده اند.  بنابراین ، اگر فرد از طرف دیگر رسیدهای مربوط به حساب WhatsApp خود را غیرفعال کرده باشد ، شما قادر نخواهید بود که نام آنها را در لیست کسانی که استوری شما را  مشاهده کرده اند ، ببنید. دقیقاً مانند ویژگی Last Seen در واتساپ.

این نیز از روش دیگری کار می کند. اگر read receipts را غیرفعال کرده باشید ، نمی توانید وقتی کسی داستان شما را مشاهده کرده است ، مشاهده کنید.

بنابراین ، حتی اگر شما نمی توانید ببینید چه کسی داستان شما را مشاهده کرده است ، آیا این بدان معنی است که هر کسی می تواند داستان واتس اپ شما را مشاهده کند؟ به طور پیش فرض ، فقط کسانی که شماره شما را در دفترچه تماس تلفنی خود ذخیره کرده اند می توانند داستان WhatsApp شما را مشاهده کنند. اما این همه چیز نیست. همچنین باید شماره آنها را در دفترچه تماس خود ذخیره کنید.

 

همچنین می توانید مخاطبان وضعیت WhatsApp خود را انتخاب کنید. بستر پیام رسانی به شما سه گزینه می دهد:

 

اولین گزینه به شما امکان می دهد تا مخاطبین استاتوس شما را ببینند.

در حالی که ، با گزینه دوم می توانید تعدادی از افراد غیر مورد علاقه خود را از دیدن اتفاقاتی که در زندگی شما رخ می دهد منع کنید. بنابراین ، می توانید افراد را برای مشاهده وضعیت خود مسدود کنید. به طور طبیعی ، گزینه سوم نوعی برنامه شبیه به ویژگی های Close Friends اینستاگرام است زیرا فقط وضعیت شما را با افراد مورد علاقه خود به اشتراک می گذارد.

بنابراین ، شما باید مخاطبان خود را انتخاب کنید. با این حال ، به خاطر داشته باشید که تغییرات حریم خصوصی برای استوری های آینده شما صادق است. به این معنی که حتی وقتی شما همکار خود را ممنوع کرده اید ، آنها هنوز هم می توانند وضعیت گذشته شما را ببینند. تنها خبر خوب این است که پس از ۲۴ ساعت ، استوری شما ناپدید می شود.

برای تغییر وضعیت حفظ حریم خصوصی ، به برگه وضعیت بروید ، روی نماد سه نقطه ای ضربه بزنید و گزینه های خود را انتخاب کنید.

اکنون که عملکرد درون برنامه از تصویر خارج است ، برنامه های شخص ثالث چطور؟ هر از چند گاهی با افزودنی های WhatsApp روبرو می شویم که ادعا می کنند همه چیز را فاش می کنند . WhatsApp ادعا می کند که یک سرویس رمزگذاری شده  است و API چنین اطلاعاتی را با برنامه های شخص ثالث به اشتراک نمی گذارد.

حتی اگر می خواستید چنین برنامه هایی را نصب کنید ، بهترین ایده این است که آن ها را نادیده بگیرید زیرا هیچ وقت نمی دانید چگونه این برنامه ها داده های شما را اداره می کنند . فقط برای دیدن نام و تعداد بینندگان ، قربانی کردن حریم خصوصی ، یک ایده پوچ است. و حتی اگر چنین برنامه هایی وجود داشته باشد ، با توجه به ماهیت رمزگذاری شده WhatsApp ، در صحت محتوای آن شک باید کرد.

 

 

بله ، WhatsApp به شما امکان می دهد تا نام بینندگان وضعیت خود را ببینید. با این حال ، نام هر بیننده را نشان نمی دهد. برخی از این نام ها قرار است پنهان  باقی بمانند. گذشته از این ، آنها تصمیم به انتخاب آن گرفتند. اما اشتباه نکنید ، آنها هنوز هم می توانند وضعیت شما را ببینند ، و شما هرگز در مورد آن اطلاعی نخواهید داشت.

سلام من شمارشو سیو کردم ولی اون شمارمو سیو نکرده بعد طنضیمشم کردم که ببینه آیا میبینه؟؟

من وقتی وضعیت میزارم کسی وضعیت منو نمیبینه ووضعیت من صفر میشه میشه بگید باید چیکار کنم ممنون میشم

عالیست

من شخص مورد نظر اصلا سیو نداشتم ولی استوریم دیده، الان میشه کمکم کنید ؟؟؟

سلام ببخشید میتونم بگم اونایی که استوری منو میبینن ولی دیده نمیشه میتونم ببینم اونو?

من استوری گذاشتم تنظیمم کردم که همه مخاطبین ببینن ولی هیچ کس موفق نشده ببینه مشکل از کجاست

سلام یه شخصی وضعیت منو دیده که شماره ش تووی گوشیم سیو نیست. چطور ممکنه آخه؟ من اصلا نمیدونم کیه

من واتساپم نمیدونم چی شد پاک شد بعد استوری گذاشته بودم که اونم پاک شد نمیشه دید چه کسانی اون استوری منو دیده؟

چرا اسم کسی که استوری وات را دیده برایم در نمیاید

سلام لطفاپاسخ بدید.کسی ک من را بلاک کرده در واتساپ میتواند وضعیت من راببیند؟؟؟؟؟؟

چرا وقتی من است ولی را در واتساپ می‌گذارم دیگران میبیند

چجوری استاتوس من راهمگان ببین وبرای منم نشان داده بشه حتی کسانی که مخاطبم نیستن ولی بتونن ببین وضعیت من و

چطور بفهمیم یک نفر چند بار استوری واتساپ ما ر

با عضویت در خبرنامه لرن پارسی از جدیدترین مقالات و آموزشها در ایمیل تان باخبر شوید.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای لرن پارسی محفوظ است .

طراحی سایت : ایران تمز

آیا با استاتوس در واتساپ آشنا هستید؟ آیا می دانید که می توانید آمار استاتوس را بعد از ابه اشتراک گذاری رصد کنید و ببینید که چه کسانی استاتوس شما را دیده اند. در ادامه در این باره برایتان توضیح خواهیم داد و روند کار را خواهیم گفت.

بعد از مسدود شدن تلگرام، استفاده از واتساپ رونق بیشتری گرفت. عده زیادی به آن روی آوردند و از انواع قابلیت های آن استفاده می کنند. شاید به قدرتمندی تلگرام نباشد اما به هر حال کار راه انداز است. یک امکان در واتساپ انتشار استاتوس، چیزی شبیه به استوری در اینستاگرام است.

اگر در از استوری اینستاگرام استفاده کرده باشید، حتما متوجه گزارش پایانی آن شده اید. در واتساپ هم که بعد از سایر اپ های مشابه استاتوس را ایجاد کرده، می توانید آمار استاتوس اشتراک گذاری شده و افرادی که آن را دیده اند را رصد کنید. در زندگی با موبایل بعضا باید این نکات را بدانید، مخصوصا که زیاد مشاهده شده که افراد به اشتباه عکسی از خودشان را استاتوس می کنند.

چطور بفهمیم یک نفر چند بار استوری واتساپ ما ر

وقتی استاتوس را بارگذاری می کنید، اگر مجدد وارد آن شوید و شخصی آن را دیده باشد، یک علامت چشم با عدد در پایین صفحه نمایان خواهد شد. اگر انگشتتان را روی این علامت بگذارید و به سمت بالا بکشید، کاربرانی که استاتوس شما را دیده اند به همراه زمان تقریبی مشاهده شان را می توانید ببینید.

اما این ویژگی توسط فرد بیننده قابل خاموش کردن است و شما نتوانید آمار استاتوس دقیقی را ببینید. اگر فردی به اصطلاح گزینه آبی شدن تیک ها (مانند تیک دوم در تلگرام) را غیر فعال کرده باشد، اگر استاتوس شما را ببیند نام او به شما نشان داده نخواهد شد. همچنین اگر شما هم این گزینه را غیرفعال کرده باشید، نمی توانید آمار استاتوس خود را ببینید. این موضوع دوطرفه هست!

در حالت پیش فرض و کلی تنها افرادی که شماره شما را در لیست مخاطبانشان دارند و شما نیز شماره آنها را در لیست مخاطبانتان دارید، می توانند استاتوس شما را ببینند. درواقع اصل موضوع این است که شما باید شماره او را داشته باشید، اینکه می گوییم او نیز داشته باشد، به این علت است که این استاتوس به صورت عمومی منتشر نمی شود و اگر شخصی بخواهد ببیند، حتما باید شماره شما را در لیست خودش داشته باشد تا اصلا متوجه انتشار استاتوس شما شود.

اما به غیر از حالت پیش فرض فقط مخاطبان دو حالت دیگر هم وجود دارد. حالت بعدی تمام مخاطبان به غیر از افرادی که مشخص می کنید (My contacts except). این گزینه را که انتخاب کنید (گزینه دوم در عکس) لیست مخاطبانتان ظاهر می شود و می توانید عده ای را اصطلاحا بلاک کنید و از دیدن استاتوس خود محروم کنید.

در حالت دیگر، فقط یک عده محدودی را مشخص می کنید که می توانند استاتوس شما را ببینند، در واقع همه را بلاک کرده اید و تنها عده خاصی را باز گذاشته اید!

!! توجه داشته باشید، این تنظیمات تنها قبل از ارسال استاتوس اعمال می شوند و بعد از ارسال آن، دیگر اثری رویش نخواهد گذاشت. حتما هم می دانید که هر کسی (از آنها که گفتیم) می تواند استاتوس شما را دیده و حتی عکس را دانلود کند. اگر اشتباهی استاتوسی منتشر کردین، بلافاصله آن را پاک کنید. !!

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب سایت

نام، ایمیل و وبسایت من را در این مرورگر ذخیره کنید و دفعه بعدی که نظری ثبت کردم از آن استفاده کنید.

Copyright © 2021 ELBAAN TEAM

استوری یا status در اپلیکیشن پیام‌رسان واتس‌اپ نیز قابلیت پنهان شدن از دید برخی کاربران را داراست.

به گزارش ایسنا، واتس‌اپ که بدون شک محبوب‌ترین اپلیکیشن پیام‌رسان جهان به شمار می‌رود، به دنبال پیروی از سایر شبکه‌های اجتماعی موفق همچون اینستاگرام و فیس‌بوک، قابلیت جدید و محبوب استوری را تحت عنوانstatus  به پلتفرم خود اضافه کرد تا کاربران بتوانند در این اپلیکیشن نیز تصاویر و ویدیوهای کوتاه موردنظر خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

شاید بسیاری از کاربران از اینکه استوری های واتس اپ نیز همچون اینستاگرام قابلیت پنهان شدن از دید برخی از کاربران و مشاهده کنندگان را دارد، آگاه نیستند. به همین دلیل در این گزارش به آن دسته از افرادی که می خواهند استوری (status) های واتس‌اپ خود را از چشم برخی از دوستان و مخاطبان خود پنهان و مخفی نگه دارند، آموزش می‌دهد که چگونه این کار را انجام دهند.

بر خلاف استوری‌های اینستاگرام که کاربر می‌تواند با کلیک روی سه نقطه روی تصویر استوری، این قابلیت را فعالسازی کند، در واتس‌اپ کاربر باید در قسمتی دیگر غیر از تصویر استوری، کلیک کرده و تنظیمات مربوط به آن را فعالسازی کند.

برای این کار تنها کافیست کاربران گوشی‌های اندرویدی در بخش مربوط به status در این پیام رسان بروند و با کلیک کردن بر سه نقطه بالا سمت چپ، به تنظیمات مربوط به آن مراجعه کنند. در این قسمت، با صفحه‌ای مواجه خواهید شد که گزینه های My contacts، My contacts except و Only share with را مشاهده خواهید کرد تا کاربران بتوانند افراد موردنظر خود را از مشاهده استوری‌های خود در واتس‌اپ دور نگه دارند.

چطور بفهمیم یک نفر چند بار استوری واتساپ ما ر

انتهای پیام

عالی

امید ارجمند😄

سلام من واتساپم در روبروش سه نقطه هست و اون سه نقطه بازارسال و اشتراکگزاری و حذف فقط داره .چجوری مشخص کنم ک کیا وضعیتم رو ببینن؟

😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

میخوام بعضی از دوستام استوریه واتساپ نبینن

میخوام بعضی از دوستام استوریه واتساپ نبینن

برو تو تنظیمات بعد برو توی حریم خصوصی اونجاس

من دوسندارم معلمم وضعیتمو ببینه ولی من همونی که شما گفتید را امتحان کردم ولینشید اگه میشه بهتر توضیح بدید

بله میدونیم ولی من دونفر رو انتخاب کردم ولی دیدم همه فامیلمون دیدن

سلام اگ میخوایید وعضعیتتون از دید دیگران پنهان کنید باید برید تو واتساپ بعد رو اون سه نقطه بزنید ک بالای صفحه است بعد بزنید تنظیمات بعد گزینه وضعیت رو پیدا کنید بعد از اونجا میتونید هرکدوم رو که خواستید تیک بزنید که وضعیت شمارا ببیند ….😊

وقتی زدید روی اون سه نقطه که بالای صفحه است بعد بزنید تنظیمات بعد گزینه حساب کاربری رو بزنید و وقتی زدید یکم که برین پایین گزینه وضعیت رو بزنید بعد از اونجا میتونید کار خودتون رو انجام دهید که کی وضعیت شما رو نبینه 😊

بزنید روی اون 3 نقطه بعد بزنید تنظیمات وقتی زدید گزینه حساب کاربری رو بزنید و بعد حریم شخصی به یکم برید پایین تر بعد نوشته وضعیت ….رو وضعیت کلیک کنید بعد اونجا میتونید که کی وضعیتتون رو نبینه

میخوام استاتوس بقیه را ببینم ولی برای فرد مقابل دیده نشه
چیکار کنم
واتساپ بیزینس دارم

چطور بفهمیم یک نفر چند بار استوری واتساپ ما ر
چطور بفهمیم یک نفر چند بار استوری واتساپ ما ر
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *