چطور به استوری لینک اضافه کنیم

 
helpkade
چطور به استوری لینک اضافه کنیم
چطور به استوری لینک اضافه کنیم

آیا می‌خواهید بازدیدکننده‌های بیشتری را از اینستاگرام به وب‌سایت خود روانه کنید؟ همانطور که می‌دانید در شبکه اجتماعی اینستاگرام تنها اجازه قرار دادن یک لینک در متن بیو اینستاگرام را دارید. با این حال، اکنون می‌توانید با اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام، مخاطبان را به وب‌سایت، اپلیکیشن یا کانال تلگرام خود هدایت کنید.

این ویژگی، اتفاق بزرگی است زیرا برای بسیاری از افراد، این اولین باری است که می‌توانند لینکی به جز لینک موجود در قسمت Bio اینستاگرام، در پروفایل خود اضافه کنند. افزودن لینک به استوری اینستاگرام کار بسیار راحتی است. در این مقاله قصد داریم به شما آموزش دهیم که چگونه می‌توانید به استوری‌های اینستاگرام خود لینک اضافه کنید و فالوورهای خود را به وب‌سایت خود یا دیگران منتقل کنید.

همانند بسیاری از ویژگی‌های تجاری در اینستاگرام، لینک‌های موجود در استوری نیز در ابتدا برای حساب‌های کاربری تایید شده (آن دسته از اکانت‌هایی که تیک آبی دارند) فعال شد. با این حال، در ماه مِی سال 2017، اینستاگرام این امکان را وسعت بخشید و در اختیار دیگر حساب‌های کاربری نیز قرار داد. لینک‌های قابل کلیک، هم اکنون برای حساب‌های کاربریِ تجاری (Business Accounts) که حداقل دارای 10 هزار فالوور هستند، در دسترس است.

همچنین، به نظر نمی‌رسد که محدودیت جغرافیایی خاصی در مورد لینک گذاشتن در استوری اینستاگرام وجود داشته باشد. از آنجایی که این مشخصۀ اینستاگرام در حال استفاده و مشهور شدن است، این امید وجود دارد که اینستاگرام آن را برای کاربرهای بیشتری فعال کند.

 

چطور به استوری لینک اضافه کنیم

افزودن لینک به استوری اینستاگرام خیلی خیلی خیلی ساده است! اگر اکانت اینستاگرامِ تجاری با بیش از 10 هزار فالوور دارید می‌توانید از این امکان استفاده کنید. برای انجام اینکار باید مراحل زیر را طی کنید:

شما می‌توانید از طریق اپلیکیشن اینستاگرام برای استوری خود عکس و ویدیو بگیرید یا با بالا کشیدن صفحه‌ی استوری از عکس‌هایی که در بیست‌وچهار ساعت گذشته گرفته‌اید، استفاده کنید. اگر نحوه کار کردن با استوری اینستاگرام را نمی‌دانید، پیشنهاد می‌کنم حتماً مقاله استوری اینستاگرام، بازاریابی به سبک نوین را مطالعه کنید.

پس از آنکه تصویر یا ویدیوی مورد نظر خود را تهیه کردید، در بالای صفحه آیکون لینکی وجود خواهد داشت که باید آن را انتخاب کنید.

برای اضافه کردن لینک در استوری باید بر روی آیکون لینک ضربه بزنید.

حتما بخوانید: هک رشد و تاکتیک های حفظ کاربر (User Retention)

پس از فشردن آیکون لینک در بالای صفحه، به صفحه‌ای شبیه به صفحه زیر منتقل خواهید شد. با انجام این کار، پنجره‌ی جدیدی بر روی صفحه‌ی شما باز می‌شود. در این صفحه می‌توانید آدرس صفحه مورد نظر خود را وارد کنید. آدرس کامل لینک مقصد را تایپ کنید و بعد روی گزینه‌ی تائید سبزرنگ (در گوشی‌های اندروید) و یا انجام شد (در iOS) کلیک کنید تا لینک ذخیره شود.

زمانی که موفق شدید آدرس اینترنتی موردنظر را به استوری اینستاگرامت‌ان متصل کنید، آیکون زنجیره در بالای استوری‌تان نمایان می‌شود که نشان‌دهنده‌ی این است که استوری حاوی یک لینک است. هر مشخصه‌ی موردنظر دیگری که می‌خواهید مانند نوشته، استیکر و فیلتر را به استوری خود اضافه کنید و آن را همانند دیگر استوری‌ها در صفحه‌ی پروفایل خود بارگذاری کنید.

لینک صفحه مقصد را در فیلد مورد نظر قرار دهید.

آخرین مورد (و شاید مهم‌ترین مورد!) این است که اگر واقعاً می‌خواهید تعداد بازدیدکنندگان بیشتری را  به سمت وب‌سایت، فروشگاه آنلاین یا وبلاگ خود هدایت کنید، لازم است که در مورد آن با فالوورهایتان صحبت کنید. اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام به‌تنهایی دلیلی کافی برای کلیک کردن روی آن و رفتن به وب‌سایت شما نیست!

شاید دلیل اصلی این است که دکمه‌ی لینک، چندان واضح و مشخص نیست. به همین علت، حتماً به فالوورهای خود آموزش دهید که چگونه با بالا کشیدن صفحه‌ی استوری، می‌توانند به توضیحات بیشتری دست پیدا کنند. همچنین، مهم است به کاربرانتان بگویید که آن‌ها را به جای یک وب‌سایت عمومی، دقیقاً به چه صفحه‌ یا پست وبلاگی منتقل خواهید کرد.

در زیر مثال فوق‌العاده‌ای از صفحه بارک باکس می‌آید که به فالوورهای خود می‌گوید چگونه می‌توانند با بالا کشیدن صفحه‌ی استوری به یک فروشگاه اینترنتی منتقل می‌شوند و مستقیماً به محصول موردنظرشان خواهند رسید:

مردم را تشویق کنید تا لینک در استوری شما را مشاهده کنند.

من به شدت توصیه می‌کنم که روش دستیابی به لینک در استوری‌های خود را به فالوورهای خود آموزش دهید. این دستورالعمل می‌تواند شامل عبارت “برای توضیحات بیشتر صفحه را بالا بکشید” یا “گزینه‌ی بیشتر ببینید را فشار دهید تا وب‌سایت ما را ببینید” باشد. روش call to action یک روش خیلی مناسب برای برقراری تعامل با مخاطب است. این تعامل خیلی جاها به درد ما می‌خورد. یکی از آن‌ها رسیدن به صفحه اکسپلور اینستاگرام است.

حتما بخوانید: چطور مثل یک وبمستر حرفه‌ای از google webmaster tools استفاده کنیم؟

زمانی که کاربران یکی از استوری‌های لینک‌دار شما را در اینستاگرام مشاهده می‌کند، دکمه‌ی “بیشتر ببینید” یا همان “See More در استوری اینستاگرام” را در پایین صفحه خواهد دید.

سایت زومیت نیز با قراردادن لینک در استوری کاربران را به خواندن جدیدترین مطالبش ترغیب می‌کند.

درست است که گزینه‌ی “بیشتر ببینید” کاملاً واضح است، اما این امکان وجود دارد که برخی از کاربران (به‌خصوص اگر دنبال این گزینه نباشند) متوجه آن نشوند. افرادی که کمتر از اینستاگرام استفاده می‌کنند ممکن است حتی ندانند که چنین گزینه‌ای وجود دارد. به همین دلیل، اهمیت زیادی در قرار دادن دستورالعمل و توضیح لینک‌های استوری (همانطور که در بالا به آن اشاره شد) وجود دارد.

از آنجایی که افزودن لینک، تنها در استوری‌های اینستاگرام وجود دارد، ممکن است صاحبان کسب‌و‌کارها بخواهند در هر استوری اینستاگرام خود یک لینک اضافه کنند.

با توجه به تعداد کل پست‌های موجود در استوری‌تان، باید یک یا دو استوری حاوی لینک‌ باشند. برای مثال اگر استوری شما شامل سه یا چهار پُست پشتِ سرِ هم است، تنها یکی از آن‌ها باید حاوی لینک باشد. اگر استوری شما حاوی شش تا هشت پست باشد، می‌توانید به دوتا از استوری‌های خود لینک اضافه کنید.

همچنین، توجه داشته باشید که همه‌ی گروه‌های استوری نیاز به لینک ندارند. به‌عنوان یک بازاریاب، باید مطمئن شوید که اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام، ارزش محتوای‌تان را دو چندان می‌کند. به این ترتیب، کاربران با کلیک کردن بر روی این لینک‌ها با مطالب مفیدی روبرو خواهند بود.

در ادامه چند روش خلاق برای افزودن لینک به استوری اینستاگرام را به شما معرفی خواهیم کرد. این روش‌ها هم به نفع کسب‌و‌کار شما خواهند بود و هم برای مشتریان جذابیت دارند:

با قرار دادن لینک در استوری اینستاگرام ترافیک سایت خود را افزایش دهید

اگر صاحب یک وبلاگ هستید، مسلماً می‌دانید که به اشتراک‌گذاری زیاد پُست‌های جدید وبلاگ از اهمیت بسیاری برخوردار است. با وجود قابلیت اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام نه‌ تنها می‌توانید فالوورهایتان را از پُست جدید وبلاگ خود باخبر کنید، بلکه می‌توانید مستقیماً آن‌ها را به این پست جدید منتقل کنید.

اگر از استوری‌های اینستاگرام برای به اشتراک گذاشتن مطالب آموزشی خود استفاده می‌کنید می‌توانید لینکی از وب‌سایت خود را برای دستورالعمل کامل در آخرین استوری خود قرار دهید.

برای مثال، اگر دستور پُخت غذایی را با فالوورهای خود به اشتراک می‌گذارید، اولین پست استوری باید تصویری از غذای پخته‌شده باشد. پُست‌های بعدی می‌توانند نشان‌دهنده‌ی صحنه‌هایی از روند آماده‌سازی غذا باشند و آخرین پُست نیز می‌تواند ظرف غذا و لینکی باشد که با کشیدن صفحه به سمت بالا، بیننده‌ها را به دستور غذایی کامل در وب‌سایت شما راهنمایی می‌کند.

در استوری اینستاگرام خود به محتوای اختصاصی‌تان لینک دهید

روشی خلاق برای افزودن لینک به استوری اینستاگرام، مشتاق کردنِ فالوورها توسط چیزی است که تمایل دارند درباره آن بیشتر بدانند. زَک کینگ (که احتمالاً او را با جلوه‌های ویژه منحصربفرد ویدیوهایش می‌شناسید) در اینستاگرام خود یک استوری برای اعلام برندهگان یک مسابقه قرار داد، اما بیننده‌ها می‌بایست صفحه‌ی استوری را بالا می‌کشیدند تا بتوانند لیست برنده‌ها را در وب‌سایت او مشاهده کنند.

اگر شما هم می‌خواهید کاربران اینستاگرام‌تان را به وب‌سایت خود منتقل کنید از حقه‌هایی همانند کاری که زَک کرده بود، استفاده کنید تا بیننده‌های خود را به دیدار از وب‌سایت‌تان برای دیدن چیزی که موردعلاقه‌شان است، تشویق کنید. این روش نیز در آشکارسازی اطلاعات انحصاری، نشان دادن محصولات و پروژه‌های جدید و همچنین، اشتباهات خنده‌دار در یک فیلم‌برداری جدید نیز خوب عمل می‌کند.چطور به استوری لینک اضافه کنیم

مسلماً اگر محصولی دارید یا خدماتی ارائه می‌دهید که می‌خواهید آن‌ها را تبلیغ و ترویج کنید از استوری‌های اینستاگرام برای معرفی آن‌ها استفاده کنید. همانند بسیاری از ترفندهای شبکه‌های اجتماعی، اگر این کار به صورتی معتدل صورت گیرد قابل‌قبول خواهد بود. مطمئناً همه‌ی استوری‌ها نباید شامل تبلیغ محصول و خدمات شما باشند.

اگر می‌خواهید محصول یا خدماتی را تبلیغ کنید، این کار را با روشی سرگرم‌کننده و همانند سایر استوری‌های معمول‌تان انجام دهید. در این مرحله، قالب استوری‌های همیشگی خود را حفظ کنید و تبلیغات را نیز در همان قالب انجام دهید.

دیجیکالا با اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام محصولاتش را معرفی می‌کند

قابلیت اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام توسط بسیاری از بازاریابان که به دنبال راهی برای سرازیر کردن بیننده‌ها از اینستاگرام به وب‌سایت‌هایشان بوده‌اند، مورد استفاده قرار گرفته است. اگر بتوانید با روش‌های خلاقانه لینک‌هایی را به استوری اینستاگرام خود اضافه کنید، مطمئن باشید می‌توانید ترافیک وب‌سایت خود را به شکل چشمگیری افزایش دهید.

نظر شما چیست؟ آیا به استفاده از لینک در استوری‌ اینستاگرام علاقه‌مندید؟ آیا از آن استفاده کرده‌اید؟ می‌توانید نظرات و مسائلی را که در این مورد آموخته‌اید در قسمت نظرات، با ما در میان بگذارید.

دیدوگرام یک سرویس بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی است که تبلیغات در اینستاگرام و تلگرام را برای شما ساده می‌کند. به کمک این سرویس، شما تبلیغاتی منظم‌تر و موثرتر خواهید داشت.

با عضویت در خبرنامه نوین، هر هفته یک ایمیل مفید در زمینه بازاریابی دیجیتال دریافت کنید

سلام من ۱۰ کا فالوور دارم و حسابم بیزینس هست آخرین ورزن اینستا رو دانلود کردم ولی تو استوری اون علامت لینک اصلا نیس مشکل چیه؟

با سلام پس تکلیف آن افرادی که فالورهای خیلی کم دارند چیست؟ آیا اینستاگرام همه ایرانی‌ها را شاخ اینستا میداند لااقل یه فکری هم به حال پیچهای فقیر فقرا بکند نظر شما عزیزان چیه؟؟؟

من اکانتم بیزینس شده
۱۲ هزار دنبال کننده هم دارم ولی این قابلیت فعال نشده باید چکار کنم؟؟

فهمیدی به ما هم بگو

سلام، من ۱۰ کا فالوور دارم ولی نمیتونم تو استوری لینک کنم

ممنون از آموزشتون

سلام وقت بخیر،من هم اینستاگرامم آپدیت و هم ۱۴هزارتا فالوور دارم و هم حسابم بیزینسیه و هم علامت لینکم میاد،منتها به جای url مینویسه web link و آدرس رو که وارد میکنم ذخیر میشه ولی your storyرو که میزنم ارور میده که (ظاهرا نمایه شما حاوی پیوند غیر مجاز است برخی از محتواها و عملکردها را برای محافظت از انجمنمان محدود میکنیم ، اگر فکر میکنید که ما اشتباه کردیم به ما اظلاع دهید.)الان باید چیکار کنم؟؟؟ خواهشا زود تر جواب بدید،ممنونم.

سلام شکیبا جان؛ لینک رو تو سایت YON.IR کوتاه کنید و دوباره تو همون web link بذارید ببینید درست میشه یا نه

سلام خسته نباشید ببخشید مشکل دارم گذاشتن استوری که عکس ها با صفحه مطابق نیستن و بزرگتر از حد خودشونن

از چه دستگاهی استفاده میکنین؟ ممکنه مربوط به اندازه صفحه نمایشتون باشه که اینستاگرام براش optimized نشده

با توجه به محدودیت گذاشتن فقط یک  لینک در اینستاگرام My Official ابزاری است که می توانید در آن یک صفحه شخصی برای خود بسازید و آدرس کانال ها،لینک های مهم و… خود را در آن قرار دهید
فقط کافیست آدرس صفحه ساخته شده را در بیو پیج اینستاگرام خود بگذارید،بدین ترتیب دنبال کنندگان شما با وارد شدن به این صفحه به تمامی آدرس ها و لینک های شما در سایر شبکه های اجتماعی دسترسی دارند.

متشکرم

سلام.ایا امکانش هست کلیک روی گزینه see more باعث هک گوشی بشه؟

سلام. نخیر

سلام
جدیدا دیدم بعضی از پیج ها قابلیت شاپ دارن. یعنی میتونن روی عکس لینک صفحه فروشگاهشونو بزارن. میشه راجب این توضیح بدید؟

سلام دوست عزیز به این سرویس اسپانسری اینستاگرام یا اینستاگرام ادز گفته میشه
در بالاترین نقطه اکسپلورر نشون داده میشین به ازای کلیک و یا جذب فالور یک نرخ ثابت کم میکنه مثلا ۶۰۰ تومان

سلام. بله این یکی از قابلیت‌های جدید اینستاگرام در ورژن جدیدشه. شما میتونین توی استوری خودتون، لینک یک مطلب رو بذارین و زمانی که روی استوری کلیک میکنین، گزینه‌ای به اسم See Post نشان داده میشه. اگر روی این گزینه کلیک کنید، مستقیما به اون پست هدایت خواهید شد (حتی اگر این پست در صفحه کسی که استوری گذاشته نباشد).

سلام
ممنون از مطلبتون
ولی به نظرات پاسخ نمی دین مشکل بنده رو دوستان گفتن ولی پاسخ ندادین
حسابم بیزینس هست ۲۱ هزار فالوور دارم ولی گزینه لینک فعال نیست ورژن آخر اینستا رو هم نصب کردم لطفا سریع راهنمایی کنید.

سلام علی جان
ما در این مورد خیلی تحقیق کردیم.
با چند تا پاسخ مختلق مواجه شدیم در همین زمینه:
۱. اینستاگرام فقط به تعداد فالوور اهمیت نمیده و براش میزان درگیری کاربران با پیج شما (تعداد کامنت و لایک) و همینطور واقعی بودن فالوورها هم مهمه.
۲. بعضی اوقات روی گوشی های اندرویدی ممکنه این مشکل پیش بیاد
۳. بهترین راه اینه که توی تنظیمات اینستاگرام برید و گزینه report a problem رو بزنید و به خود اینستاگرام موضوع رو اطلاع بدید تا بررسی بشه.
۴. یک بار هم از اکانت خارج بشید و دوباره وارد بشید. شاید این کار کمک کنه که فعال بشه گزینه لینک.

سلام میشه منو راهنمایی کنید من میخوام رو پیج اینستام پیج بقیه دوستان تبلیغ کنم ولی وقتی لینک یا پیجشون میزارم ابی نمیشه مشکی .باید چه کار کنم ممنون پاسخ بدید

سلام جناب عباسیان
فکر می‌کنم یکبار دیگه هم این سوال رو پاسخ دادم بهتون. اما در کل بخوام بگم، زمانی که شما @ رو توی کپشن میزارید و حروف اول آی دی رو می‌نویسید، لیست آی دی ها باز میشه و باید آی دی مد نظرتون رو انتخاب کنید. همچنین می‌تونید توی صفحه گذاشتن پست، از قابلیت Tag People استفاده کنید.

سلام من فقط دویستا فالور دارم چطوری باید لینک بزارم

برای لینک گذاشتن باید فالوورهاتون بیش از ۱۰ هزار تا باشه

میشناسم طورف ۳ کاس لینک میزاره

معرفیش کنید بهمون

سلام من حسابم بیزینسیه ۱۰کا فالوور دارم ولی بازم این فابلیت رو ندارم لطفا جواب بدید

سلام سینا جان
۱. اینستاگرام فقط به تعداد فالوور اهمیت نمیده و براش میزان درگیری کاربران با پیج شما (تعداد کامنت و لایک) و همینطور واقعی بودن فالوورها هم مهمه.
۲. بعضی اوقات روی گوشی های اندرویدی ممکنه این مشکل پیش بیاد
۳. بهترین راه اینه که توی تنظیمات اینستاگرام برید و گزینه report a problem رو بزنید و به خود اینستاگرام موضوع رو اطلاع بدید تا بررسی بشه.
۴. مطمئن بشید که اینستاگرام شما آخرین ورژن هست.
۵. یک بار از اکانت خارج بشید و دوباره وارد بشید. شاید این کار کمک کنه که فعال بشه گزینه لینک.

سلام ممنون بابت سایت خوبتون
من اکانتمو تبدیل کردم به business profile اما هنوز ایکون گزاشتن لینک تو استوریم نمیاد
۱۵k هم فالوئر دارم

سلام محمد جان
این سوال رو بقیه هم پرسیدن و جواب دادیم. به جواب های اونها مراجعه بکن

سلام من هم اکانتم بیزینسی هست(category=personal blog) و هم فالوورم بالای ۱۰کا هست
ولی بازم اون علامت لینک نیومده

عادل جان، ما جواب این سوال رو به بقیه توی همین صفحه دادیم.

سلام من ۳۵.۳k فالوور دارم تنظیمات بیزینس رو هم انجام دادم اما باز علامت لینک تو استوریم نمیاد طول میکشه تا بیاد؟

سلام مژگان جان
اگر اینستاگرام آپدیت هست و هنوز این مشکل رو داری، حتماً با گزینه report a problem برای اینستاگرام پیام بفرست.

سلام و خسته نباشید. من یه سوال در مورد لینک گذاشتن در استوری اینستا دارم. من ۱۰k فالوور دارم ولی نمیتونم در استوری لینک بذارم، چرا؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.

سلام رامین جان. مساله فقط تعداد فالوور نیست. همونطور که گفتیم، بیزینس بودن حساب اینستاگرام شما هم مهمه.

من هم ده کاس هم بیزینسیه چرا نمتونم پس

سلام ادریس جان
ما در این مورد خیلی تحقیق کردیم.
با چند تا پاسخ مختلف مواجه شدیم در همین زمینه:
۱. اینستاگرام فقط به تعداد فالوور اهمیت نمیده و براش میزان درگیری کاربران با پیج شما (تعداد کامنت و لایک) و همینطور واقعی بودن فالوورها هم مهمه.
۲. بعضی اوقات روی گوشی های اندرویدی ممکنه این مشکل پیش بیاد
۳. بهترین راه اینه که توی تنظیمات اینستاگرام برید و گزینه report a problem رو بزنید و به خود اینستاگرام موضوع رو اطلاع بدید تا بررسی بشه.
۴. مطمئن بشید که اینستاگرام شما آخرین ورژن هست.
۵. یک بار از اکانت خارج بشید و دوباره وارد بشید. شاید این کار کمک کنه که فعال بشه گزینه لینک.

دسته‌بندی نشده

آموزش اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در تلگرام

آموزش ترفندهای تلگرام

پیشنهاد ما

چطور به استوری لینک اضافه کنیم

شبکه‌های اجتماعی

آموزش یوتیوب

آموزش جامع ترفندهای اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در اینستاگرام

معرفی

داستان موفقیت

اخبار

آموزش تلگرام

پیامرسان‌ها

آموزش لینکدین

دسته‌بندی نشده

آموزش اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در تلگرام

آموزش ترفندهای تلگرام

پیشنهاد ما

شبکه‌های اجتماعی

آموزش یوتیوب

آموزش جامع ترفندهای اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در اینستاگرام

معرفی

داستان موفقیت

اخبار

آموزش تلگرام

پیامرسان‌ها

آموزش لینکدین

اگر مدیریت یک کسب‌وکار آنلاین را برعهده دارید، حتماً سایتی برای معرفی محصولات یا خدماتی خود دارید. در واقع شما برای فروش محصول یا خدمات در فضای آنلاین برای کاربران را به فرآیند خرید محصول دعوت کنید و این فرآیند در فضای اینترنت از طریق اینترنت صورت می‌گیرد. البته منظور ما این نیست که تنها می‌توانید از طریق سایت محصول خود را بفروشید اما با استفاده از سایت می‌توانید فرآیند خرید را برای کاربران راحت‌تر کنید. در نهایت فروش خود را تا حد زیادی افزایش دهید و از کسب‌وکار آنلاین خود لذت ببرید. از طرفی افزایش بازدیدکنندگان یک سایت از مهم‌ترین دغدغه‌های کاربران به شمار می‌رود! اگر از اینستاگرام استفاده می‌کنید، باید بدانید در حال فعالیت در یکی از مهم‌ترین شبکه بازاریابی اینترنتی در ایران هستید. بسیاری از کسب‌وکارهای آنلاین برای معرفی محصولات یا خدمات خود از اینستاگرام استفاده می‌کنند؛ دلیل آن هم استفاده تعداد زیادی از کاربران در اینستاگرام است و به راحتی می‌توانید به مخاطبان کسب‌وکار خود در ایران یا حتی خارج از ایران دسترسی داشته باشید.

اینستاگرام قابلیت‌های بسیار خوبی برای افزایش ترافیک سایت در اختیار شما قرار می‌دهد و به راحتی می‌توانید مخاطبان (که فالوورهای شما هستند!) را به سایت خود منتقل کنید. یکی از این قابلیت‌ها، قابلیت استفاده از لینک در استوری اینستاگرام است که با استفاده از آن می‌توانید کاربران به صورت مستقیم از استوری خود به سایت منتقل کنید. اگر شما هم برای بررسی گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام هیجان‌زده هستید، در ادامه با ما همراه باشید.

قرار دادن لینک در استوری‌های اینستاگرام به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا بتوانند کاربران را مستقیماً به صفحه خاصی از سایت خود منتقل کنند. مثلاً فرض کنید در یک استوری جدید‌ترین محصول یا خدمات کسب‌وکار خود را معرفی می‌کنید و می‌خواهید کاربران آن را خریداری کنند! به کمک قرار دادن لینک صفحه خرید آن محصول یا خدمات می‌توانید کاربران را به صفحه همان محصول منتقل کنید و کاربر خود را مستقیم به مشتری تبدیل کنید. اینستاگرام به برخی از حساب‌های کاربری خود اجازه گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام را می‌دهد. این حساب‌های ویژگی‌های خاصی دارند که عبارتند از:

اگر صفحه اینستاگرام شما تجاری است و بیش از ۱۰,۰۰۰ دنبال‌کننده دارید، این قابلیت برای شما فعال است. اگر تعداد دنبال‌کنندگان شما کمتر است، با روش‌های مختلف می‌توانید تعداد آن‌ها را به ۱۰,۰۰۰ نفر برسانید و سپس از این قابلیت استفاده کنید. البته پیشنهاد می‌کنم حتماً از روش‌های صحیح برای جذب دنبال‌کننده واقعی استفاده کنید تا بتوانید مخاطبان هدف خود را به مشتریان کسب‌وکارتان تبدیل کنید؛ امکان خرید کاربرانی که مخاطب هدف کسب‌وکارتان نیستنند، تقریباً صفر است! بنابراین تنها از روش‌هایی که منجر به افزایش فالوورهای واقعی و هدفمند می‌شود استفاده کنید. پیشنهاد می‌کنم مقاله افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام را بخوانید و از روش‌های آن برای جذب فالوور واقعی استفاده کنید.

برای اضافه کردن لینک اینستاگرام تنها کافی است شرایط بالا را داشته باشید و سه مرحله بسیار ساده را طی کنید. این ۳ مرحله عبارتند از:

در مرحله اول باید وارد استوری اینستاگرام شوید و استوری خود را ایجاد کنید؛ یعنی یک عکس بگیرید یا به کمک بالا کشیدن صفحه از عکس‌ها یا ویدئوهای گالری موبایل خود استفاده کنید. پس از انتخاب عکس یا فیلم موردنظر وارد بخش بعدی خواهید شد که می‌توانید لینک خود را اضافه کنید.

در این بخش آیکنی وجود دارد که با کلیک بر روی آن می‌توانید لینک موردنظر خود را درج کنید. با کلیک بر روی این آیکن وارد صفحه دیگری خواهید شد:

چطور به استوری لینک اضافه کنیم

در بخش URL می‌توانید لینک صفحه موردنظر خود را وارد کنید؛ توجه داشته باشید که این صفحه مرتبط با استوری شما باشد! مثلاً اگر تصویر یک کوله پشتی را در استوری خود قرار داده‌اید که در فروشگاه خود آن را موجود دارید، باید لینک خرید آن را در اختیار کاربران قرار دهید تا بتوانند خریداری کنند.

همچنین استوری شما می‌تواند یک آموزش منتشرشده در سایت باشد که می‌توانید لینک صفحه آن را با کاربران به اشتراک بگذارید. پس از قرار دادن لینک سایت خود در این بخش کافی است بر روی تیک سمت راست کلیک کنید تا لینک شما بر روی استوری قرار بگیرد.

یک نکته مهم! اگر آنالیز لینک برای شما مهم است و می‌خواهید نرخ تبدیل را اندازه‌گیری کنید، باید از لینکی استفاده کنید که بتوانید آن را تحلیل کنید. مثلاً می‌توانید از لینک‌های سرویس گوگل آنالیز یا سایت Bit.ly استفاده کنید تا بتوانید تعداد کلیک کاربر بر روی لینک استوری اینستاگرام را ببینید.

هنگامی که شما لینک را به درستی قرار داده باشید، بک‌گراند آیکن لینک به رنگ سفید تغییر می‌کند و این نشان‌دهنده داشتن لینک در استوری شما است. همچنین باید توجه داشته باشید که در هر استوری تنها یک لینک می‌توانید قرار دهید و برای قرار دادن چندین لینک، باید چندین استوری منتشر کنید.

در مرحله بعد می‌توانید جزئیات دیگری نظیر متن یا استیکر را به استوری خود اضافه کنید. اگر لینک شما مهم است و می‌خواهید نرخ تبدیل بالایی داشته باشید. پیشنهاد می‌کنم در استوری خود به کاربران بگویید که چرا باید بر روی لینک در استوری اینستاگرام کلیک کنند؟ مثلاً می‌توانید به آن‌ها بگویید برای اطلاعات بیشتر بر روی لینک کلیک کنند یا با کلیک بر روی See more وارد سایت شما شوند. به تصویر زیر دقت کنید:

در این تصویر از قابلیت گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام استفاده شده است اما ممکن است بسیاری از کاربران آن را نبینند! به خصوص اگر رنگ بک‌گراند تصویر شما رنگ روشن (مثلاً سفید) باشد، گزینه See more که برای کلیک کاربران بر روی لینک استوری است دیده نمی‌شود. استفاده از دکمه CTA نظیر “برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید” به کاربران کمک می‌کند تا بدانند در این استوری لینکی وجود دارد و نرخ کلیک لینک استوری را تا حد زیادی افزایش می‌دهد.

با وجود آن که اینستاگرام شبکه اجتماعی بسیار محبوبی است و بازاریابان زیادی از آن استفاده می‌کنند، اما هنوز هم امکانات کاملی برای بازاریابان ندارد. مثلاً قرار دادن لینک قابل کلیک در پست‌های اینستاگرام می‌تواند بسیار مفید باشد اما برخلاف توییتر و فیسبوک در اینستاگرام وجود ندارد.

مورد اول تنها یک لینک است و نمی‌تواند همیشه تغییر کند! زیرا زمان زیادی از مسئول کسب‌وکار می‌گیرد و کاربران کمی بر روی آن کلیک می‌کنند. لینک استوری اینستاگرام کمی بهتر است؛ در این مورد شما می‌توانید لینک‌های مربوط به هر استوری را قرار دهید تا کاربران به راحتی بر روی آن کلیک کنند! مثلاً فرض کنید می‌خواهید لینک مربوط به یک پست را در دسترس کاربران قرار دهید. کافی است به کمک اشتراک‌گذاری پست‌ها در استوری اینستاگرام پست خود را به استوری منتقل کنید و لینک موردنظر را در آن استوری قرار دهید.

یکی از اشتباهات رایج بازاریابان در اینستاگرام، استفاده بیش از حد از لینک در استوری اینستاگرام است و همین مسئله سبب می‌شود تا نرخ کلیک تا حد زیادی کاهش پیدا کند. بازاریابان باید تنها در استوری‌های مهم که لینک آن برای کاربران مفید و ارزشمند است از قابلیت گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام استفاده کنند. در ادامه به بررسی چند راه‌کار ارزشمند و خلاقانه می‌پردازیم که با استفاده از آن می‌توانید نرخ کلیک لینک‌های استوری خود را افزایش دهید:

یکی از ارزشمندترین لینک‌هایی که که برای کاربران هم مفید است، لینک پست‌های جدید سایت است! با استفاده از لینک پست‌های خود و اشتراک‌گذاری آن در استوری‌ها می‌توانید کاربران زیادی را به سایت خود هدایت کنید. اگر بتوانید محتوایی تولید کنید که نظر کاربران را جلب می‌کند، نرخ کلیک شما تا حد زیادی افزایش پیدا می‌کند؛ همچنین باید توجه داشته باشید که نحوه توزیع محتوا و درخواست شما از کاربران برای خواندن آن پست بسیار مهم است. اگر نتوانید به خوبی پست موردنظر را ارائه کنید، کاربران کمی بر روی لینک استوری کلیک می‌کنند.

همچنین می‌توانید یک پست جذاب و حرفه‌ای در رابطه با پست وبلاگ خود بر روی صفحه اینستاگرامتان منتشر کنید تا کاربرانی که پست‌ها را می‌بینند هم از آن پست استفاده کنند. در پست خود می‌توانید به کاربران بگویید لینک پست سایت شما در بخش استوری قابل کلیک است و به راحتی می‌توانند محتوای موردنظر را بخوانند. مسئله مهم دیگر این است که توضیحات کپشن باید خلاصه کوتاهی از محتوای تولید شده در سایت باشد تا کاربر بداند آن محتوا حاوی چه مطالبی است!

برخی استوری‌ها حاوی محتوای ارزشمند هستند اما زمان استوری برای مشاهده کامل آن کم است. البته در حال حاضر به لطف IGtv اینستاگرام به راحتی می‌توانید ویدئوهای طولانی خود را هم آپلود کنید اما باز هم محدودیت دارید!

اگر ویدئوی شما کامل است یا می‌خواهید یک دوره آموزشی جامع را به کاربران ارائه کنید، کافی است ویدئوی بسیار کوتاهی از معرفی دوره آموزشی قرار دهید و از کاربران بخواهید برای دیدن اطلاعات بیشتر یا شرکت در آن دوره آموزشی از لینک استوری استفاده کنند. این کار به شما کمک می‌کند تا بتوانید نرخ کلیک خود را افزایش دهید! البته این مسئله هم کاملاً به نوع ویدئو و محتوایی که در استوری ارائه می‌کنید خواهد داشت اما اگر بتوانید محتوای خوبی ارائه کنید، نرخ کلیک شما تا حد زیادی افزایش پیدا می‌کند.

اگر در صفحه خود مسابقاتی برگزار می‌کنید که کاربران علاقه زیادی به دانستن برنده آن دارند، یک امتیاز مثبت در دستان شما قرار دارد. کافی است در یک پست مربوط به سایت، نام برندگان را درج کنید و در یک استوری از کاربران بخواهید بر دیدن نام برندگان بر روی لینک استوری کلیک کنند و وارد صفحه شما شوند. کاربران علاقه زیادی به دانستن نام برندگان دارند تا بدانند برنده‌ شده‌اند یا خیر! شما هم از این راه می‌توانید ترافیک سایت خود را تا حد زیادی افزایش دهید.

البته برخی از کاربران این کار را کاربر آزاری نامیده‌اند اما این کار به دلیل مزیت‌هایی که ممکن است برای کاربران داشته باشد، هیچ‌گاه کاربر را نسبت به کسب‌وکار و برند شما دلسرد نمی‌کند و به راحتی می‌توانید از این روش برای گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام استفاده کنید.

اینستاگرام یک شبکه بسیار عالی برای تبلیغات محصولات یا خدمات خود است! به خصوص اگر تعداد فالوورهای شما زیاد باشد، به راحتی می‌توانید فروش خوبی را تجربه کنید. اگر محصول یا خدماتی در سایت خود دارید و می‌خواهید از طریق اینستاگرام آن را بازاریابی کنید، کافی است لینک صفحه خرید آن محصول را در یک استوری که شامل تصاویر و توضیحات آن محصول می‌شود، قرار دهید. در این صورت کاربران اطلاعات محصول را می‌خوانند و در صورت نیاز مستقیم وارد سایت شما می‌شوند و آن محصول را خریداری می‌کنند. البته باید توجه داشته باشید که محصول نباید بیش از حد تبلیغ شود! کاربران در صفحه اینستاگرام شما به دنبال محتوای ارزشمند و مفید هستند و اگر بخواهید دائماً محصول خود را تبلیغ کنید، پس از مدت فالوورهای واقعی شما ریزش زیادی پیدا می‌کنند. بنابراین هدف اول شما باید دادن اطلاعات مفید به کاربران باشد و در مرحله بعدی می‌توانید محصولات یا خدمات خود را تبلیغ کنید. اگر بیشتر لینک‌های شما محتوای مفید و ارزشمند به کاربران ارائه کند، کاربر حس نمی‌کند که با هربار کلیک بر روی لینک‌های استوری وارد صفحه خرید یک محصول می‌شود. بنابراین همیشه به شما اعتماد دارد و این مسئله نه تنها بر روی نرخ کلیک تاثیر دارد، بلکه نرخ فروش شما را هم افزایش می‌دهد. اگر قصد دارید یک فروش موفق برای محصولات جدید خود را تجربه کنید، کافی است راه قبلی را پیش بگیرید و اطلاعات ارزشمند به کاربران ارائه کنید. در میان محتوای ارزشمند خود می‌توانید محصول یا خدمات جدید خود را هم تبلیغ کنید و فروش بهتری داشته باشید.

استفاده از لینک در استوری اینستاگرام به صفحات اینستاگرامی کمک می‌کند تا بتوانند صفحات مهم سایت خود نظیر صفحه خرید یک محصول را به کاربران ارائه کنند. اگر محتوای صفحه شما ارزشمند باشد، به راحتی می‌توانید محصولات یا خدمات خود را هم معرفی کنید و به این روش فروش بسیار خوبی را تجربه کنید. در این مقاله به بررسی نکات مهم در این زمینه پرداختیم که به راحتی می‌توانید از آن‌ها برای افزایش نرخ کلیک خود استفاده کنید.

اکنون شما بگویید! اگر مدیریت یک صفحه تجاری را برعهده دارید، به نظرتان چه لینک‌هایی برای کاربران ارزشمند و مفید هستند؟ در بخش نظرات، تجربیات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

همین حالا شرکت کنید

تهران فاطمی غربی کوچه خزان پلاک 2

021-41897111

didogram.co@gmail.com

همکاران ما پاسخگو شما خواهند بود

همکاران ما پاسخگو خواهند بود

نیاز به مشاوره دارید؟

ارسال

آیا خواهان بالا رفتن بازدید سایتتان از طریق اینستاگرام هستید؟ شما در اینستاگرام میتوانید در بخش بیو پیچ‌تان لینک مورد نظر خودتان رو اضافه کنید که البته فقط توانایی اضافه کردن یک لینک در این بخش را دارید که برای افزایش تعداد لینک‌ها در این بخش پست لینک ساز اینستاگرام را مطالعه کنید. به غیر از این امکان، اینستاگرام به تازگی امکان اضافه کردن لینک در استوری را نیز فراهم کرد تا ادمین پیچ‌های بیزینسی بتوانند فالوورهای خود را به سایت، کانال تلگرامی و… هدایت کنند و بازدید سایت خودشان را افزایش دهند.

اضافه کردن لینک در استوری بسیار ساده و راحت میباشد. در این پست قصد داریم افزودن لینک در استوری را آموزش دهیم تا از این امکان بسیار مفید استفاده کرده و فالوورهایتان را با سایت خود آشنا کنید.

فهرست

اینستاگرام در ابتدا این امکان را برای تمامی پیچ‌ها فعال نکرد و در وهله اول برای پیچ‌هایی که پروفایل خودشان را به بیزینس پروفایل تغییر داده بودند و یا پیچ‌هایی که تیک آبی داشتند این ویژگی را فعالسازی کرد اما بعدها اینستاگرام این قابلیت را توسعه داد اما باز هم برای برخی کاربران این ویژگی بسیار مفید فعال نمیباشد.

شاید برای شما سوال باشد که کاربران چه چیزی را در استوری اینستاگرام خود لینک می کنند. پیج‌های فروشگاهی و بیزینسی از این قابلیت خیلی استفاده می کنند. در واقع آنها تک به تک محصولات خود را در پیج‌های خود منتشر می کنند و با قرار دادن آدرس سایت؛ کاربران را وادار می کنند تا محصولات آنها را خریداری کنند. چطور به استوری لینک اضافه کنیم

به عنوان مثال شما می توانید پیج دیجی کالا را در اینستاگرام دنبال کنید. اگر سری به پیج دیجی کالا در اینستاگرام بزنید، می بینید که این شرکت برای محصولات شگفت انگیز خود به صورت دائم لینک آنها را قرار میدهد و از شما می خواهد تا با مراجعه به سایت در مورد آنها اطلاعات بیشتری را به دست آورید. در واقع با این کار ترافیک سایت خود را افزایش میدهد.

امروز شما را با گذاشتن لینک در استوری آشنا خواهیم کرد با ما همراه باشید.

۱) ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام را به نسخه اصلی بروز رسانی کرده و آن را اجرا کنید.

۲) با انتخاب کردن آیکون دوربین بالای صفحه  و یا لمس عکس پروفایل خود در صفحه هوم و یا صفحه پروفایل وارد بخش استوری شوید.

۳) پس از گذاشتن استوری مورد علاقه خود آیکون زنجیر مانندی که به بخش استوری اینستاگرام تازه اضافه شده است و به شکل لینک می باشد را انتخاب کنید.

۴) بعد از لمس آیکون لینک گذاری در استوری اینستاگرام برای شما دو گزینه با خواهد شد که ما برای گذاشتن لینک در استوری گزینه اول یعنی url را انتخاب میکنیم.

5) سپس در ادامه بخش add link، لینک و یا همان آدرس مد نظر را در کادر مربوطه وارد کرده و سپس تیک آبی رنگ در بالای صفحه را لمس میکنیم.

6) بعد از لینک دار کردن استوری خود علامت زنجیر مانند قبلی تغییر شکل جزئی خواهد دید که به معنای لینک دار شدن استوری مربوطه میباشد بعد از انتشار کردن استوری خود نیز میتوانید برای مطمئن شدن از لینک خود آیکون زنجیر مانند در پایین صفحه را لمس کنید.

۵) بعد از انتشار کردن استوری فالورهای شما می توانند علاوه بر مشاهده استوری با استفاده از گزینه ( See more )  و یا با بالا کشیدن صفحه وارد آدرس لینک شما شوند.

همانطور که گفتیم لینک گذاری در استوری هنوز برای تمامی پیج‌ها فعال نشده و باید منتظر ماند تا ببنیم اینستاگرام این ویژگی بسیار مهم و پرکاربرد به خصوص برای اکانت‌های بیزینسی را فعال میکند یا نه البته در این میان راه هایی نیز برای فعال کردن قابلیت لینک گذاری در استوری اینستاگرام وجود دارد که در صورت نیازتان میتوانید با شماره های 09907337390، 09331994098 در ارتباط باشید تا تیم اینبو این ویژگی پرکاربرد را برایتان فعالسازی کند.

می‌توان گفت انتشار پست، اصلی‌ترین فعالیت هر فردی در اینستاگرام است. اگر می‌خواهید در اینستاگرام فعالیت داشته باشید، باید قبل از هرچیزی نحوه‌ی گذاشتن پست را یاد بگیرید. با این که انتشار پست فرآیند ساده‌ای است، اما ممکن است برای کاربرانی که به تازگی عضو اینستاگرام…

اگر شما هم در بین فالوورهایتان در اینستاگرام با پیج هایی مواجه شده اید که نه نام مشخصی دارند، نه عکس پروفایلشان مشخص است و نه محتوای خاصی منتشر کرده اند، احتمالا با یک پیج فیک طرف هستید! بر اساس آخرین آمارها، تقریبا یکی از هر 20 اکانت موجود در اینستاگرام، فیک است. اما…

فالوور فیک چیست؟ به طور خلاصه ، می‌توان گفت به حساب های کاربری که به صورت غیرواقعی در اینستاگرام وجود دارند و فاقد هویت هستند، فالوور فیک گفته می‌شود. همان طور که می دانید، برای حضور در اینستاگرام، اول باید برای خودتان حساب کاربری باز کنید. برای این کار لازم است نام…

درباره ما

فرم ثبت شکایات

تماس

سوالات متداول

قوانین سایت

ایمیل: info[at]inbo[dot]ir

تماس با اینبو: 02128421956

تلفن پشتیبانی : 04135256042

کپی رایت 2020 – تمامی حقوق متعلق به اینبو میباشد.

افزودن لینک به استوری اینستاگرام تاثیر کلانی در افزایش بازدید توسط مخاطبین و به مراتب فروش بیشتر خواهد داشت. لینک استوری اینستاگرام کاربر را مستقیم به لینک سایتی که در استوری اینستاگرام در حال معرفی آن هستید هدایت می کند. برخی دیگر نیز لینک تلگرام خود را در استوری اینستاگرامی درج می کنند. بنابراین یادگیری طریقه گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام از اهمیت ویژه ای برخوردار است و چند دقیقه بیشتر زمان شما را نمی گیرد. در این مقاله از میزبان فا مگ به آموزش گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام، شرایط گذاشتن لینک در استوری و همچنین بررسی مزایای افزودن لینک به استوری اینستاگرام می پردازیم.

قابلیت لینک استوری اینستاگرام در ابتدا برای افرادی که بیش از 1 میلیون فالوور داشتند راه اندازی شد. اما به تدریج این قابلیت برای تعداد بیش از 10 هزار فالوور تغییر پیدا کرد.

در حال حاضر در دو بخش اینستاگرام می توان لینک قرار داد:

آیا تا بحال در استوری اینستاگرام با گزینه see more یا بیشتر بدانید مواجه شده اید؟ این گزینه در واقع همان لینک استوری اینستاگرام است. لینک استوری اینستاگرام مطمئنا یکی از مهم ترین ابزارهایی است که تاثیر شگفت انگیزی بر مشاغل و کسب و کارها خواهد گذاشت.چطور به استوری لینک اضافه کنیم

با افزودن لینک به استوری می توانید مخاطبین خود را به سایت یا رسانه اجتماعی متعلق به خودتان منتقل کنید و از این طریق کاربران را از محصول، خدمات و یا رویداد جدید آگاه سازید.

بنابراین برای گذاشتن see more در استوری و فعال شدن این قابلیت به دو چیز نیاز خواهید داشت:

فرض می کنیم شرایط مذکور را دارید حالا به منظور درج لینک در استوری و نمایش دکمه see more باید مراحل زیر را طی کنید:

نکته: از آنجا که بسیاری از کاربران ممکن است متوجه وجود این گزینه در استوری شما نشوند لازم است در استوری خود به لینک پایین صفحه اشاره کنید و طرز هدایت به لینک را به مخاطبین خود آموزش دهید. به عنوان مثال برای کاربران توضیح دهید برای مشاهده اطلاعات بیشتر انگشت خود را به سمت بالا بکشید و یا با یک آیکن فلش، حرکت دست را نشان دهید.

در واقع درج لینک در استوری اینستاگرام یک تاکتیک افزایش نرخ بازدید سایت یا هدایت کاربران به سایر شبکه های اجتماعی است که توسط اشخاص تاثیرگذار نظیر بلاگرها، اینفلوئنسرها با تعداد فالوور معمول تا بزرگ ترین برندها در جهان مورد استفاده قرار می گیرد.

قراردادن لینک در استوری اینستاگرام نیاز بسیاری از کسب و کارها را در راستای معرفی خدمات و محصولات خود تامین نموده است. از این طریق شما می توانید مخاطبین هدف خود را بیابید و ترافیک زیادی را در وب سایت خود ایجاد کنید. این کار در نهایت منجر به فروش بیشتر خواهد شد. در این مطلب از میزبان فا مگ به طور کامل با نحوه قراردادن لینک در استوری اینستا آشنا شدید. نظرات خود را در رابطه با قابلیت بسیار جذاب و کاربردی افزودن لینک به استوری اینستاگرام در بخش دیدگاه ها مطرح کنید.

آموزش اینستاگرام

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

سلام دوست عزیز لینک رو کپی کنید و اون رو توی مرورگرتون باز ک…

عالی…

عالی…

خوب…

تنها راه موفقیت آمیز برای من انجام نصب در safe mode هستش. سر…

سلام دوست عزیز لینک رو کپی کنید و اون رو توی مرورگرتون باز ک…

عالی…

عالی…

خوب…

تنها راه موفقیت آمیز برای من انجام نصب در safe mode هستش. سر…

در این مطلب به طور کامل نحوه گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام را آموزش داده و یک راه حل فوری و سریع برای رفع مشکل قرار دادن لینک برای آن دسته از عزیزانی که آیکون مربوطه را در استوری خود مشاهده نمی کنند، ارائه می کنیم.

در صورت نبودن گزینه لینک در استوری:

رفع مشکل گذاشتن لینک در استوری « (کلیک کنید)

برای اضافه کردن لینک به استوری طبق قوانین اینستاگرام بایستی تعداد فالوور پیج شما حداقل ۱۰ هزار تا یا 10K باشد . برای افزایش فوری فالوور هایتان میتوانید از بسته های زیر استفاده کنید:

1 » اگر این امکان در استوری شما فعال باشد، زمانی که متنی تایپ می کنید یا موقعی که عکسی را می خواهید ارسال کنید، مطابق شکل زیر، یک آیکون لینک در بالای صفحه مشاهده خواهید نمود.چطور به استوری لینک اضافه کنیم

2 » روی آیکون بزنید تا پنجره جدیدی برای گذاشتن لینک در استوری به شما نمایش داده شود. در این پنجره دو گزینه IGTV و URL را مشاهده می کنید که می بایست گزینه URL را برای قرار دادن لینک انتخاب کنید.

3 » اکنون لینک به مقصد مورد نظر که علاوه بر وبسایت می تواند موارد دیگری همچون کانال تلگرام، فیلم در یوتیوب یا آپارات، لینک های Affiliate یا همکاری در فروش و … باشد را در جعبه مربوطه قرار دهید.

دقت داشته باشید که حتما پروتکل آدرس را تعیین و برای این منظور از http یا https استفاده کنید. در غیر اینصورت اینستاگرام با نمایش خطایی مانع از قرار دادن آدرس شما خواهد شد.

4 » با زدن روی Done، کار به اتمام خواهد رسید و گزینه See More در استوری شما به نمایش در می آید. اکنون از بازدید کنندگان بخواهید برای منتقل شدن به کانال تلگرام، وبسایت یا خرید یک محصول از طریق سیستم های همکاری در فروش مانند دیجی کالا و سایر سیستم های معتبر، صفحه را به سمت بالا بکشند.

تنها کاربران زیر قادر به گذاشتن لینک در استوری های خود هستند. اگر آیکون مربوطه را مشاهده نمی کنید، یکی از شرایط زیر باعث ایجاد این مشکل در پیج شما شده است.

شرایط گذاشتن لینک در استوری

برای رفع مشکل گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام یا باید پروفایل شما به تایید اینستاگرام برسد و تیک آبی دریافت کنید، یا می بایست اقدام به افزایش فالوور کنید.

به منظور افزایش فوری تعداد فالوور در صورتی که فاصله رسیدن به 10k دنبال کننده پیج شما زیاد است، بهترین گزینه ممکن خرید فالوور از سایت فالوکمپ می باشد.

برخلاف تبلیغات منفی در زمینه خرید فالوور اینستاگرام، این روش نه تنها آسیبی به پیج و پروفایل شما نمی زند، بلکه به دلیل اینکه سرور فالوکمپ از پروفایل های فعال ایرانی و همچنین اکانت های واقعی اینستاگرام برای افزایش فالوور پیج شما استفاده می کند، باعث ایجاد تعامل بیشتر نیز خواهد شد.

در خرید فالوور از فالوکمپ، نکات زیر را رعایت کنید تا سریع تر به نتیجه برسید

با سلام، پیج همکاری در فروش دارم، سایتمو اینستاگرام قبول نمیکنه،همینطور لینک استوری، نه سایت شرکت اصلی و نه سایتی که با دامنه، دات آی آر،ثبت کردم، پیام میده (پیوند مجاز نیست) اما در گوگل، تلگرام و….مشکلی نداره، و سایت باز میشه، لطفا راهنمایی بفرمایید

مهدی عزیز سلام. برای رفع این مشکل حتما از http:// یا https:// در ابتدای آدرس سایت استفاده کن. با این روش شما میتونی مشکل لینک استوری رو برطرف کنی. اگر هم گزینه لینک رو در استوری داری و بعد از درج اون گزینه see more ظاهر میشه، نگران نباش چون پیج و اکانتت مشکل نداره.

سلام شما آدرس لینک رو در سایت bitly.com به لینک کوتاه تبدیل کن بعد آدرس جدید رو به استوری اضافه کن مشکلت حل میشه …

من پیجم بالای ۱۰کا فالوئر داره ولی گزینه URLاصلا برام نمیاد .حتما بایدتیک ابی داشته باشم!؟؟

نه. برای گذاشتن لینک در استوری به هیچ عنوان نیازی به تیک آبی نیست

من پیحم 14کا هست لینک نمیتونم بزارم استوری یعنی گزینش نیست ولی ای جی تی وی میتونم بزارم چیکار باید کنم؟

آپدیت کن

سلام و عرض ادب توی استوری اون قسمت بالا علامت لینک هست ولی وقتی میزنم روش دوتا گزینه داره که ربطی به قرار دادن لینک نداره و در کل جایی نیست که بتونم لینک مورد نظرمو بزارم

سلام. عنوان دو گزینه برای گذاشتن لینک در استوری چیه؟

IGTv فقط میاد

فقط IGTV داره بنده هم ١۶k دارم باید چیکار کنم

باتشکر از سایت خوبتون

ممنون از شما که به فالوکمپ اطمینان کردید و خرید فالوور انجام دادید…

سلام آیکون گذاشتن لینک تو استوری برای من فعال ولی وقتی لینک رو میذارم و آپلود میکنم see more نشون نمیده قبلا نشون میداد. حتی لینک رو کوتاه کردم از قند شکن استفاده کردم ولی درست نشد. لطفا راهنمایی کنید…

سلام. لطفا قبل از هر اقدامی، اپلیکیشن اینستاگرام رو آپدیت کنید. حتما از پروتکل http:// یا https:// قبل از آدرس استفاده کنید. یکبار پیش نمایش لینک رو بررسی کنید. حتما تیک تایید رو لمس کنید.

سلام مجدد تو آپدیت جدید دو تا گزینه اومده اصلا معلوم نیست چیه

سلام من وقتی اون آیکن لینک رو باز میکنم، قسمتی وجود ندارد که بتونم لینک رو درش قرار بدم باید چکار کنم؟اسکرین شات نبودن لینک در استوریاینم اسکرین شات اون صفحه که باز میشه.👆

سلام. چه تعداد فالوور دارید؟ اگر تعداد فالوور های شما بیشتر از 10k هست، اپلیکیشن اینستاگرام رو آپدیت کنید.

سلام من هم فالورم بالای 10k هست و هم اخرین اپدیت اینستام! ولی دقیقن همین اسکرین شات میاد چرا؟

این همه فالور چجوری جمع کردی؟؟

دقیقا همین اسکرین شات هستش باید چیکار کرد؟؟؟

با عرض سلام من میخواستم در صفحات پر بازدید اینستاگرام موقع گذاشتن کامنت لینک هم بگذارم تا بقیه کاربرها با لمس اون به صفحه اینترنتی مورد نظر من بروند ولی هر کاری میکنم نمیتونم تو کامنت ها لینک بگذارم البته من از کوتاه کننده لینک استفاده کردم و مشکل گذاشتن لینک در کامنت حل شد ولی زمانی که لینک را لمس میکنید هیچ اتفاقی نمی افتد و به هیچ صفحه ایی نمیروید . لطفا من رو راهنمایی کنید .

کیارش عزیز سلام. متاسفانه امکان گذاشتن لینک در کامنت های اینستاگرام وجود نداره. ولی ظاهرا، گوگل حتی لینک هایی که ماهیت لینک رو ندارن هم بررسی میکنه. یادت باشه حتما قبل از آدرس از پروتکل http یا https استفاده کن (منظورم زمانی هست که در کامنت لینک میگذاری) … موفق و پیروز باشی دوست عزیز.

سلام من تعداد فالوور هم 10.6k هس و اینستگرامم هم آخرین ورژن است اما وقتی در قسمت web لینک رو میزارم ارور میده و استوری میره اما لینک see more زیرش نیس لطفا بگید چیکار کنم نیاز دارم.دمتون گرم❤

سلام علیرضا. حتما از http یا https قبل از آدرس لینک استفاده کن. امیدوارم مشکل برطرف بشه…❤چطور به استوری لینک اضافه کنیم

مطالب خیلی خوبی بود درباره لینک بسیار ممنونم

خوشحالیم که مورد توجه و علاقه شما قرار گرفته این آموزش. به زودی آموزش گذاشتن آهنگ در استوری هم در سایت فالوکمپ، ارزانترین سایت و مرجع خرید فالوور ارزان، منتشر خواهد شد. با تشکر از پیام شما…

سلام، پیجم 12k هستش، لینک رو دارم اما استوری میزارم نشون نمیده و تو تنظیمات استوری به جای url نوشته web adres این مشکل رو چطور میتونم حل کنم؟

ممنون از اطلاعات مفیدتون

ممنون از تو کیارش عزیز. امیدواریم این آموزش مشکل گذاشتن لینک در استوری شما رو برطرف کرده باشه. موفق و پیروز باشی…

با سلام من علامت لینک گذاشتن رو دارم اما گزینه ای برای آدرس اینک‌وارد کردن ندارم،فقط میشه یه فیلم‌ igtv روبه عنوان see more گذاشت حتما باید بالای ۱۰k فالوور داشته باشم؟

سلام زهرا. بله اگه تعداد فالوور های شما کمتر از 10k باشه، نمی تونی لینک در استوری اینستاگرام بذاری. سریع ترین راه حل برای رفع مشکل نبودن لینک در استوری، خرید فالوور هستش.

دوستان من برای گذاشتن لینک با پیام “call to action” مواجه میشم و نمیتونم لینک بذارم میتونید راهنماییم کنید؟ ممنون

سلام از دیروز روی سیستم عامل اندروید برای قرار دادن لینک در استوری مشگل پیش اومده شما تجربه این مورد رو دارید؟چون همون اکانت رو در اپل هم داریم و با اپل روی استوری ها میتونیم لینک قرار بدیم،ولی در اندروید عکس رو بارگذاری میکنیم متن به اون اضافه میکنیم به قسمت وب لینک که میرسیم بارگزاری نمیشه لینکمون،امکانش هست راهنمایی بفرمایید سپاسگزارم شهریار

سلام. وقت بخیر. من ادرسی رو که میخوام لینک بشه تو استوری میزارم و تیک ابی رو میزنم.اما بعدش میزنه call to action added و از استوری خارج میشه.نمیدونم مشکل از کجاست.فالوور به اندازه کافی دارم.اینستامم آپدیت هست

سلام وقت به خیر من هم دقیقا از روز شنبه با همین مشکل مواجه شدم و بعد از اینکه عکس رو از گالری ام انتخاب می کنم و لینک رو وارد می کنم پیغام Add to call action رو میده

چه راه حلی برای رفع این مشکل هست؟

سلام.وقتی لینک رو برای استوری میزارم میزنه call action add در حالی که من اون نوشته که میگه صفحه رو به بالا بکشید و لینک رو مشاهده کنید هم قرار میدم ولی بازم با این خطا مواجه میشم و نمیتونم لینک بزارم.ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

سلام من ۳ونیم k فالور دارم قسمت URL برای من وجود نداره اما برای رفیقم با 2.5K فالور داره . چیکار کنم؟؟؟

لطفا مشکل call action add که دوستان هم بهش اشاره کردند راهنمایی بفرمایید.

سلام من ۱۶ کا فالور دارم لینک میتونستم بزارم ولی الان میزارم میگهcall to action added چه مشکلی پیش اومده ممنون

سلام خسته نباشید من بالای ۱۰k فالور دارم و پیجم در حالت بیزینس هست و همیشه در استوریم لینک میذاشتم و مشکلی نبود ولی حالا بعد از اینکه آخرین ورژن رو نصب کردم وقتی میخوام لینک بزارم حتی http یا Https هم اولش هست ولی استوری نمیشه و با پیغام call to action added مواجه میشم چطور مشکلم حل میشه؟

ادمین لطفاً اگر میدونید جواب بدین این مشکل خیلی ها هست

سلام وقت بخیر من لینک رو میذارم done هم میزنم ولی پیام call to action added میاد و لینک نمیاد روی استوریم ، علتش چیه؟

سلام خسته نباشین.من یه پیج کاری دارم که فروش اینترنتی دارم توش.میخواستم مثل یه سری از پیج‌های اینستاگرام قیمت محصول رو روی عکس تگ کنم.چه کارهایی باید انجام بدم؟ اگه امکانش هست راهنماییم کنین ممنون از لطفتون

سلام میلاد. شما باید از طریق فیسبوک در اولین قدم، یک فروشگاه راه اندازی کنی

سلام پیج من 6.atisheha هستش ۲۱ کا هم دارم وقتی تو استوری میخوام لینک بزارم میزنم روی زنجیر یه صفحه بازمیشه که میگه شریک کاریتون رو معرفی کنید چجوری میتونم این مشکل رو حل کنم ممنون میشم جواب بدید ؟

سلام پیج من ۲۰k ولی لینک فعال نیست مشکلش چیه؟؟؟

من یه مشکل دارم ، لینک که انتهاش فارسی باشه اینستا قبول نمیکنه کسی ترفندی بلده؟

سلام وقتتون بخیر. من ک میخوام لینکی بزارم واسم نمیاره فقط مینویسه تگ کردن شرکت شریک چیکار کنم؟

سلام میخاستم بگم میشه برای پیج کاری هم توضیح دهید برای پیج کاری این شکلی نیست

دقیقا بفرمایید چه توضیحی لازم دارید؟

برای من وقتی لینک میذارم خطا میده و اجازه نمیده

چه خطایی میده؟

سلام من یه پیج فروشگاهی یک کاوخورده ای که بیشترش فیک هستن روی پروفایل پیجم میزنم یه عکس انتهاب میکنم گذینه لینک که بانماد جنجیر به هم پیوسته شده است میزنم ولی انگار هیچ ربطی به لینک گذاری نداره و نوشته نشان کردن شریک کسب و کار وبعد زیرش یه گذینه نوشته اجازه به شریک کسب وکار برای تبلیغ ویژه که دارای علامت خاموش وروشنه این مشکل روچجوری حل کنم ؟

سلام دوستان، کسایی که پیجشون بالای 10k هستش و اکانتشون هم بیزینسه و گزینه ای مبتنی بر گذاشتن لینک نمیبینن به این نکته توجه کنن که حتما باید فیسبوک لوگین کنن تا این فیلد براشون نمایان شه، امیدوارم مشکله همتون حل شه که همین بود. با تشکر از سایت خوب فالو کمپ

ممنون از راهنماییت کیارش عزیز…

سلام و خسته نباشید بنده یه پیج فروشگاهی دارم ولی خوب ۶۰۰ تا فالور دارم ولی در استوری هام می تونم لینک بزارم ولی خوب موقع آپلود مشکل پیدا می کنه چه جوری هست

سلام خسته نباشید.قیمت پکیج فالوور چقدره؟فیک هست یا اصلی؟

سلام حالا فالوراتون واقعیه یا فیکن؟

سلام من دوستم 180 تا فالوور داره و پیجشم بیزینسی نیست پس چه طوری لینک گذاشته تو استوریش؟

سلام پیج من فروشگاهی هست بالای ۱۰ کا اینستاگرامم اپدیت ولی قسمت swipe up برام فعال نمیشه به جاش branded content میاد چکار کنم

سلام . من پیجم ۱۱ هزار و سیصد فالور داره ولی اونطوری که شما توضیح دادین نمیشه. ممنون میشم راهنماییم کنین.

من اون لینک فعاله فقط میشه اشتراک گذاشت تو igtv. اون گزینه. Url نداره. راه داره؟ تنظیمات داره؟

سلام من 11k فالور دارم اما گزینه لینک برای استوری رو ندارم چیکار باید بکنم؟ 🤔

لطفا جواب بدید… 👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆✋

سلام من ۱۱کا فالور دارم ولی لینک استوری رو ندارم،اپدیت هم کردم درست نشد،ممنون میشم راهنمایی کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام*

ایمیل*

وبگاه

در فالوکمپ امکانی را فراهم کردیم تا افزایش فالوور، افزایش لایک و افزایش بازدید ویدئوهای شما در آسان ترین و ایمن ترین حالت ممکن و تنها با چند کلیک اتفاق بیفتد.

قیمت ارزان , افزایش فوری , خرید معتبر | فالوکمپ

درباره ما | تماس با ما | پنل نمایندگی | پیگیری سفارشات | قوانین و مقررات | ضمانت بازگشت وجه

“برای دیدن وبسایت ما، صفحه را به سمت بالا بکشید” و یا “swipe up” دو عبارتی هستند که در بخش استوری اینستاگرام دیده اید. در ماه ژوئن سال 2018 اینستاگرام تصمیم گرفت ویژگی منحصر بفردی به استوری ها اضافه کند. این ویژگی به شما امکان افزودن لینک در استوری اینستاگرام را فراهم می کرد. چگونه در استوری اینستاگرام لینک بگذاریم؟ در این نوشته به دنبال پاسخ این سوال هستیم. پس اگر قصد دارید با استفاده از این امکان اینستاگرام کسب و کار خود را رونق ببخشید لطفا همراه ما باشید. اگر بدنبال برنامه ادیت عکس حرفه ای اینستاگرام هستید می توانید در مطلب دیگری آن را بخوانید.

چرا در استوری اینستاگرام لینک بگذاریم؟

به طور کلی استوری های اینستاگرام راهی عالی برای کسب و کارها ایجاد کرد تا بدینوسیله بتوانند به مشتریان بیشتری دست پیدا کنند. از آنجایی که استوری های اینستاگرام طی 24 ساعت از بین می روند، فرصت خوبی ایجاد می کنند تا اطلاعات مقطعی را به فالورهای خود برسانید. برخی از کسب و کارها تصمیم گرفتند تا با افزودن لینک به استوری اینستاگرام در لحظه توجه کاربران را جلب کنند. با این کار شاخص سنجش عملکرد یا kpi کسب و کارها افزایش پیدا می کند. به طور ساده با گذاشتن لینک وبسایت یا لینک کانال تلگرامتان در بخش استوری می توانند کاربران، فالورها و مشتریان را به شکلی ساده به سمت خرید هدایت کنید. راستی اگر می‌خواهید از نحوه تگ کردن در استوری اینستاگرام مطلع شوید این پست را از دست ندهید.

بیشتر بدانید: چگونه از قابلیت Paid Partnership اینستاگرام استفاده کنیم

چه کسانی می توانند در استوری اینستاگرام لینک بگذارند؟چطور به استوری لینک اضافه کنیم

قبل از بررسی سوال “چگونه در استوری اینستاگرام لینک بگذاریم؟” باید ببنیم که آیا ما واجد شرایط گذاشتن لینک در اینستاگرام هستیم. خبر خوش اینکه امکان گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام برای همه وجود دارد. اگر حساب کاربری شما جز حساب های تایید شده ی اینستاگرام است که با علامت تیک آبی مشخص می شود می توانید از لینک در استوری اینستاگرام به راحتی استفاده کنید. همچنین اگر تعداد فالورهای شما بیش از 10 هزارنفر باشد، گزینه ی افرودن لینک را در بخش استوری مشاهده می کنید. در حال حاضر امکان افزودن لینک به استوری اینستاگرام برای این دو دسته از افراد فراهم است. اگر می خواهید بدانید تیک آبی اینستاگرام چیست؟ چطور تیک آبی اینستاگرام بگیریم این مطلب را بخوانید.

البته در صورتیکه جز هیچکدام از دسته های بالا نباشید راه هایی برای افزودن لینک به اینستاگرام برای شما نیز وجود دارد که در ادامه به آن ها نیز می پردازیم. حال با این مقدمه در بخش بعدی بررسی می کنیم که چگونه با چند قدم ساده در استوری اینستاگرام لینک بگذاریم.

با این پیشفرض که حساب کاربری شما از نوع تجاری یا بیزینسی است و یکی از دو شرط قید شده در بند قبلی را دارد،  چند گام ساده برای درج لینک در استوری پیش رو دارید. گوشی موبایل خود را دست بگیرید و گام به گام با ما پیش بروید اگر اکانت شما تجاری نیست جدیدترین راهنمای بیزینس پروفایل اینستاگرام و نحوه ساخت آن را بخوانید. مطابق معمول برای گذاشتن استوری بر روی صفحه ی اصلی پروفایل خود در اینستاگرام بروید. بر روی عکس پروفایل خود بزنید و بر روی آیکون لینک در بالای استوری بزنید. تصویر زیر را ببینید:

در صفحه ای که پیش روی شما باز می شود می توانید یک لینک در فرمت استاندارد وارد کنید. اینستاگرام در حال حاضر هیچ ابزاری برای اینکه ببنید چند نفر از طریق لینک وارد سایت شما شده اند، در اختیار نمیدهد. گرچه با استفاده از کد های UTM می توانید این موضوع را دنبال کنید. به طور خلاصه برای استفاده از کدهای UTM باید ابتدا آن را بسازید. برای این کار کافیست ابتدا به google analytics url builder مراجعه کنید. بعد از پر کردن فرم مربوطه یک لینک شامل آدرس مورد نظر شما و کد UTM در انتهای آن در اختیار شما قرار می گیرد. با قرار دادن این کد در محلی که باید لینک را در استوری اینستاگرام وارد کنید، می توانید بعدا از طریق ابزارهای موجود میزان بازدید لینک در استوری را مشاهده کنید. بررسی بیشتر این موضوع در حوصله ی این نوشته نمی گنجد. توصیه می کنیم حتما در این زمینه به مطالعه و بررسی بپردازید.

در این مرحله پاسخ سوال “چگونه در استوری اینستاگرام لینک بگذاریم” به پایان می رسد. حال بازدید کنندگان استوری شما به سادگی و با کشیدن صفحه به سمت بالا می توانند وارد لینک مورد نظر شما شوند. این یعنی به سادگی و تنها در دو گام می توانید ترافیک موحود در اینستاگرامتان را به سمت وبسایتتان هدایت کنید. چه چیزی بهتر از این؟

تنها به یک موضوع دقت کنید. زمانیکه شما یک لینک به استوری اینستاگرام خود اضافه می کنید، یک آیتم Call to Action به اسم see more در قسمت پایین استوری ظاهر می شود. ممکن است در نگاه اول این نوشته توجه بیننده را به خود جلب نکند. برای حل این موضوع حتما به طریقی توجه فالورها را به اینکه در استوری لینک به کار رفته جلب کنید. ساده ترین کار استفاده از عبارت “صفحه را به سمت بالا بکشید” یا استفاده از “گیف و استیکرهایی با مضمون swipe up” است.

همانطور که دیدید ساختن استوری لینک دار در اینستاگرام بسیار ساده است. گرچه جلب کردن توجه بینندگان با اینکه استوری لینک دارد نیازمند چند کار مهم است. در ادامه به این موارد می پردازیم.

همانطور که در بند قبلی بررسی کردیم، یک استوری لینک دار تنها با یک نوشته ی see more و یک فلش کوچک در زیر آن متمایز می شود. ممکن است کاربران بلافاصله این نوشته را تشخیص ندهند و یا اصولا نحوه ی کارکردن با آن را ندانند. در این صورت یک فرصت استثنایی برای بدست آوردن یک ترافیک واقعی برای وبسایتتان را از دست می دهید. فراموش نکنید که به اندازه ای که “چگونه در استوری لینک بگذاریم؟” اهمیت دارد، “چگونه از لینک موجود در استوری استفاده کنیم؟ “نیز حائز اهمیت است. باید دقت کنید که استفاده ی بی رویه یا نامناسب از این ویژگی هیچ فایده ای برای شما ندارد. به این منظورها می توانید از لینک موجود در استوری استفاده کنید:

اگر یک فروشگاه اینترنتی دارید و محصولات شما برای یک روز آینده تخفیف دارند، در لینک استوری اینستاگرام با عبارت های جذاب این موضوع را به کاربرانتان اعلام کنید. با این کار کاربران برای از دست ندادن فرصت یا رفع کنجکاوی به وبسایت شما مراجعه می کنند و حتی اگر خریدی صورت نگیرد، حداقل با فضای وبسایت شما یکبار از نزدیک آشنا شده اند. این کار نشان از اصالت برند شما میدهد. البته این لینک الزاما به سایت هدایت نمی کند، بلکه ممکن است کانال یوتیوب یا تلگرامی نیز مد نظر شما باشد. مقصد هر جا که باشد کاربر را یک قدم به شما نزدیکتر می کند.

دقت کنید که کاربر با بالا کشیدن صفحه، ورود به مرورگر و نهایتا رسیدن به مقصد لینک شما چند مرحله پیش رو دارد. اگر در انتهای این مسیر چیزی درخور یا جالب برای کاربر وجود نداشته باشد، خیالتان راحت باشد که آن کاربر را از دست داده اید. پس در اینجا محتوایی که بناست کاربر مشاهده کند اهمیت زیادی دارد. این محتوا می تواند متن، ویدئو یا پادکست باشد که بنا به دلایلی مایل نیستید در اینستاگرام آن را به اشتراک بگذارید؛ مثلا به دلیل طولانی بودن آنها. اگر محتوا بهینه و مفید باشد ترافیک زیادی را از طریق اینستاگرام جذب وبلاگتان می کنید. فایده ی دیگر این کار این است که کاربران به سادگی می توانند استوری را به دیگران به اشتراک بگذارند.

باید گفت که فضای اینستاگرام و علی الخصوص استوری های آن باید کمی هیجان و عجله را به کاربر القا کند. از این جهت با استفاده از لینک موجود در استوری می توانید از کاربران بخواهید که هر چه سریعتر نسبت به ثبت سفارش محصول خود اقدام کنند و یا محصولی که تولید نشده را با تخفیف ویژه پیش خرید کنند. با اینکار کاربران را به صفحه ی محصول هدایت کنید و تا با مزایای زیادی که از پیش خرید آن عایدشان می شود با خبر شوند. با اینکار حتی قبل از تولید محصولتان می توانید آن را بفروشید.

اینکه کاربران شما به لینک استوری اینستاگرام شما توجه نشان دهند، مطمئنا باعث خوشحالی شما است. همانطور که در بندهای قبلی اشاره کردیم در انتهای لینک موجود در استوری باید محتوای هیجان انگیزی برای کاربران وجود داشته باشد. برگزاری مسابقات و چالش ها با هدایایی از محصولات شما با ترکیب چاشنی عجله و هیجان فرصت مناسبی است تا تعامل کاربران را بالا برده و آنها را به سایت شما هدایت کند. این هوشمندی شماست تا از این فرصت چگونه به نفع خودتان استفاده کنید. در مطلب دیگری توضیح دادیم که چطور یک مسابقه موفق در اینستاگرام برگزار کنیم؟ .

اینکه چگونه در استوری اینستاگرام لینک بگذاریم و چگونه از این لینک به نحو احسن استفاده کنیم در این بخش بررسی شد.در تمامی این موارد یک نکته مشترک است و آن اینکه محتوای استوری به قدری جذاب باشد که کاربر از کنار لینک موجود در استوری بی تفاوت نگذرد. این موضوع به توانایی های بازاریابی و تبلیغات شما بستگی مستقیم دارد. حال نوبت به یک سوال مهم میرسد: چرا نمی توانیم در استوری اینستاگرام لینک بگذاریم؟

چرا نمی توانم در استوری اینستاگرام لینک بگذارم؟

استفاده از لینک موجود در استوری مزایای زیادی برای کسب و کارها دارد. همین موضوع سبب می شود که افراد زیادی از همان ابتدا مایل به استفاده از این ویپگی باشند. همانطور که در ابتدای این نوشته به آن اشاره کردیم، برای گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام دو شرط لازم است:

برای دریافت تیک آبی اینستاگرام هیچ راهکار مشخصی وجود ندارد. در واقع شما یک درخواست به اینستاگرام ارسال می کنید و با اینستاگرام است که با درخواست شما موافقت کند یا نه. البته در اکثر مواقع با درخواست دریافت تیک آبی موافقت نمی شود. مگر یک چهره ی معروف، سلبریتی یا یک برند بسیار معروف باشید. در مورد نحوه ی دریافت تیک آبی می توانید راهنمای اینستاگرام در این خصوص را بخوانید. برای داشتن شرط دوم نیز راه میانبر خرید فالورهای فیک برای بالا بردن تعداد فالورهاست.

مزیت این کار فعال شدن لینک استوری اینستاگرام و عیب بزرگ آن نبود تعامل با فالورهای فیک است. بدیهی است که با وجود فالورهای غیرواقعی توجهی به لینک موجود در استوری اینستاگرام شما نمی شود. در چنین شرایطی برای فعال شدن لینک استوری اینستاگرام باید تا رسیدن به عدد 10 هزار برای فالورهایتان صبر کنید.

اگر بنا بر واقع بینی باشد هیچ راه دیگری در حال حاضر برای فعالسازی لینک استوری اینستاگرام وجود ندارد. البته مزایای استفاده از این ویژگی و اقبال عمومی از آن به قدری زیاد است که احتمال فعال شدن آن برای اکانت های بیشتر بسیار بالاست. تا آن زمان توصیه می کنیم چند گام زیر را پی بگیرید:

البته در بخش بعد یک روش غیررسمی برای گذاشتن لینک در استوری برای حساب هایی که کمتر از 10 هزار فالور وجود دارند معرفی می کنیم.

بیشتر بدانید: ساخت فروشگاه در اینستاگرام با ایجاد تگ خرید محصول

لازم به ذکر است که اگر در فضای یوتیوب به جستجوی این مورد بپردازید: چگونه وقتی کمتر از 10 هزار فالور داریم در استوری اینستاگرام لینک بگذاریم؟ به آموزش هایی می رسید که راهکاری های متنوعی ارائه می دهند که ممکن است برای شما مفید باشد. در ادامه یکی از این روش ها را بررسی می کنیم. اگر تعداد فالورهای شما کمتر از 10 هزار عدد است برای گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام راه زیر را در پیش بگیرید:

این روش غیررسمی و نسبتا غیرعلمی اما شدنی برای اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام برای صفحاتی است که کمتر از 10 هزار فالور دارند.  البته با این روش یک igtv به صفحه ی شما اضافه می شود که شاید مایل نبودید آن را داشته باشید. بعلاوه توضیح دادن این ساز و کار به کاربری که در استوری شما قرار دارد ساده نیست.

سخن پایانی و خلاصه چگونگی گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام

در این نوشته قصد داشتیم برای سوال “چگونه در استوری اینستاگرام لینک بگذاریم؟” پاسخ جامعی پیدا کنیم. همانطور که مشاهده کردید استفاده از این امکان برای حساب های بیزینسی که بیش از 10 هزارفالور و یا تیک آبی اینستاگرام را دارند بسیار ساده و در دسترس است. بعلاوه در این نوشته برای حساب هایی که کمتر از 10 هزار فالور دارند نیز روش هایی برای گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام معرفی کردیم. بعلاوه راه هایی که باعث می شود از این ویژگی اینستاگرام به خوبی استفاده کنید نیز در این نوشته بررسی شد.

نظر شما چیست؟ به نظر گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام چه مزایایی برای کسب و کارها دارد؟ اگر شما در این زمینه تجربه ای دارید لطفا در بخش نظرات همراه ما باشید. همچنین برای ارتقا کسب و کار اینستاگرامی خود سایر نوشته های ما را در مجله ی نشانت از دست ندهید.

در اکانت بیزینسی خودتان بر روی عکس پروفایلتان بزنید و به بخش استوری بروید. در صورتیکه حساب کاربری شما دارای تیک آبی بوده و یا حداقل 10 هزار فالور داشته باشد آیکون لینک در قسمت بالای استوری مشاهده می شود. کافیست بر روی آن بزنید و در صفحه ای که باز می شود لینک مورد نظرتان را وارد کنید. کاربران و فالورهای شما با دیدن استوری عبارت “see more” را در پایین استوری مشاهده می کنند. با کشیدن صفحه به سمت بالا از طریق مرورگر درون برنامه ای اینستاگرام به لینک مورد نظر شما هدایت می شوند.

اگر شما جز اکانت هایی باشید که بیش از 10 هزارفالور دارند و یا از طریق اینستاگرام با تیک آبی تایید شده اید، امکان گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام برای شما فراهم است.برای مشاهده ی آیکون مربوط به اینکار کافیست به بخش استوری بروید. آیکون لینک در بالای بخش استوری قابل مشاهده است.

گزینه لینک در استوری برای اکانت هایی با فالور زیاد یعنی حداقل 10 هزار فالور و اکانت های دارای تیک آبی به طور پیشفرض فعال است. در صورتیکه این گزینه برای شما فعال نشده است به قطع یقین هنوز واجد شرایط نیستید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

چطور به استوری لینک اضافه کنیم

آیا شما قصد دارید از اینستاگرام خود بازدید های بیشتری را به سایت خود راهنمایی کنید؟

در این مقاله یاد می گیریم که چگونه به استوری های اینستاگرام لینک اضافه کنیم و از چه راه هایی از این طریق بازاریابی انجام دهیم.

مانند خیلی دیگر از قابلیت های اینستاگرام افزودن لینک ابتدا برای اکانت های تایید شده اضافه شد. در ماه می در سال ۲۰۱۷ این قابلیت اینستاگرام برای افراد بیشتری قابل استفاده شد، اکنون این قابلیت برای حساب های تجاری ( Business Profile ) که بیش از ۱۰۰۰۰ فالور دارند قابل دسترس می باشند.

به نظر نمی رسه که این قابلیت دارای محدودیت های تجاری باشد و با توجه به  به دست آوردن محبوبیت بین کاربران می تونیم امیدوار باشیم که اینستاگرام این قابلیت برای کاربران بیشتری منتشر کند.چطور به استوری لینک اضافه کنیم

اضافه کردن لینک به اینستاگرام کار بسیار آسانی است و با چند مرحله کوتاه انجام می شود.

از بین عکس ها و ویدیو های خود استوری مورد نظر خود را انتخاب کنید.

برای افزودن لینک خود روی آیکون زنجیردر بالای صفحه کلیک کنید.

 

صفحه جدیدی را مشاهده می کنید که شما می توانید آدرس وب سایت مورد نظر را بنویسید. آدرس URL کامل را وارد کنید و در گوشی های اندروید روی دکمه تایید سبز رنگ و در گوشی های آیفون روی Done کلیک کنید.

 

 

آنالیز و تجزیه و تحلیل اینستاگرام در حال حاضر به میزان کلیک توجهی نمی کند بنابراین پیشنهاد می شود از لینکی استفاده کنید که بتوانید ترافیک آن را به راحتی چک کنید. پیشنهاد ما این است که از لینک های کوتاه شده توسط Bit.ly یا Rebrand.ly استفاده کنید.

پس از این که لینک شما با موفقیت به استوری شما افزوده شد آیکون زنجیر در بالای صفحه به صورت هایلایت شده که نشان دهنده این است که استوری شما شامل لینک می باشد.

 

 

ادامه مواردی مانند متن و یا استیکر که تمایل به افزودن دارید را اضافه کنید سپس مانند دیگر استوری های خود آن را آپلود کنید.

ما به شما پیشنهاد می کنیم میکنیم که از دکمه CTA و یا دعوت به عمل استفاده کنید که کاربران متوجه وجود لینک در استوری شما شوند به این صورت که می توانید بنویسید ( برای مشاهده بیشتر صفحه را بالا بکشید.) و یا ( برای مشاهده وبسایت روی See more کلیک کنید.).

 

هنگامی که فالورهای شما استوری های شامل لینک شما را مشاهده می کنند آنها در پایین صفحه عبارت See more را در انتهای صفحه می بینند که آن ها را به وبسایت شما هدایت می کند.

 

منبع : https://www.socialmediaexaminer.com/how-to-add-a-link-to-your-instagram-stories/

 

امتیاز به این مطلب

کاربردی بودن مطلب

با کیفیت بودن مطلب

خاص بودن مطلب

5

درحال ارسال

.wp-review-comment-rating #wp-review-star-rating-3145 .review-result-wrapper i {
color: #d6d6d6;
}
.wp-review-1408 #wp-review-star-rating-3145 .review-result-wrapper .review-result i {
color: #ead620;
opacity: 1;
filter: alpha(opacity=100);
}
.wp-review-1408 #wp-review-star-rating-3145 .review-result-wrapper i {
color: #d6d6d6;
}
.wp-review-1408 .mts-user-review-star-container #wp-review-star-rating-3145 .selected i,
.wp-review-1408 .user-review-area #wp-review-star-rating-3145 .review-result i,
.wp-review-comment-field #wp-review-star-rating-3145 .review-result i,
.wp-review-comment-rating #wp-review-star-rating-3145 .review-result i,
.wp-review-user-rating #wp-review-star-rating-3145 .review-result-wrapper:hover span i,
.wp-review-comment-rating #wp-review-star-rating-3145 .review-result-wrapper:hover span i {
color: #ead620;
opacity: 1;
filter: alpha(opacity=100);
}
.wp-review-user-rating #wp-review-star-rating-3145 .review-result-wrapper span:hover ~ span i,
.wp-review-comment-rating #wp-review-star-rating-3145 .review-result-wrapper span:hover ~ span i {
opacity: 1;
color: #d6d6d6;
}

امتیاز دهی کاربران

1
(1 رای)

امتیاز نظرات

0
(0 امتیاز دهی)

.wp-review-1408.review-wrapper {
width: 100%;
float: left;
}
.wp-review-1408.review-wrapper,
.wp-review-1408 .review-title,
.wp-review-1408 .review-desc p,
.wp-review-1408 .reviewed-item p {
color: #555555;
}
.wp-review-1408 .review-title {
padding-top: 15px;
font-weight: bold;
}
.wp-review-1408 .review-links a {
color: #ead620;
}
.wp-review-1408 .review-links a:hover {
background: #ead620;
color: #fff;
}
.wp-review-1408 .review-list li,
.wp-review-1408.review-wrapper {
background: #ffffff;
}
.wp-review-1408 .review-title,
.wp-review-1408 .review-list li:nth-child(2n),
.wp-review-1408 .wpr-user-features-rating .user-review-title {
background: #e7e7e7;
}
.wp-review-1408.review-wrapper,
.wp-review-1408 .review-title,
.wp-review-1408 .review-list li,
.wp-review-1408 .review-list li:last-child,
.wp-review-1408 .user-review-area,
.wp-review-1408 .reviewed-item,
.wp-review-1408 .review-links,
.wp-review-1408 .wpr-user-features-rating {
border-color: #e7e7e7;
}
.wp-review-1408 .wpr-rating-accept-btn {
background: #ead620;
}
.wp-review-1408.review-wrapper .user-review-title {
color: inherit;
}
.wp-review-1408.review-wrapper .user-review-area .review-circle { height: 32px; }

{
“@context”: “http://schema.org”,
“@type”: “aggregateRating”,
“itemReviewed”: {
“@type”: “Article”,
“mainEntityOfPage”: {
“@type”: “Webpage”,
“@id”: “http://mobocafe.ir/%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%a8%d9%87-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%88%d8%b1%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85-%d9%84%db%8c%d9%86%da%a9-%d8%a7%d8%b6/”
},
“headline”: “چگونه به استوری های اینستاگرام لینک اضافه کنیم؟”,
“image”: {
“@type”: “ImageObject”,
“url”: “http://mobocafe.ir/wp-content/uploads/2019/01/maxresdefault.jpg”
},
“datePublished”: “۱۳۹۷-۱۱-۰۳ ۱۳:۲۶:۵۷”,
“dateModified”: “۱۳۹۷-۱۱-۰۳ ۱۳:۲۶:۵۷”,
“author”: {
“@type”: “Person”,
“name”: “”
},
“publisher”: {
“@type”: “Organization”,
“name”: “”,
“logo”: {
“@type”: “ImageObject”,
“url”: “”
}
},
“description”: “آیا شما قصد دارید از اینستاگرام خود بازدید های بیشتری را به سایت خود راهنمایی کنید؟rn در این مقاله یاد می گیریم که چگونه به استوری های اینستاگرام لینک اضافه کنیم و از چه راه هایی از این طریق بازاریابی انجام دهیم.rn”
},
“ratingValue”: “1”,
“bestRating”: 5,
“ratingCount”: 1
}

  

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام

ایمیل

وبسایت


آیا شما قصد دارید از اینستاگرام خود بازدید های بیشتری را به سایت خود راهنمایی کنید؟

در این مقاله یاد می گیریم که چگونه به استوری های اینستاگرام لینک اضافه کنیم و از چه راه هایی از این طریق بازاریابی انجام دهیم.

مانند خیلی دیگر از قابلیت های اینستاگرام افزودن لینک ابتدا برای اکانت های تایید شده اضافه شد. در ماه می در سال ۲۰۱۷ این قابلیت اینستاگرام برای افراد بیشتری قابل استفاده شد، اکنون این قابلیت برای حساب های تجاری ( Business Profile ) که بیش از ۱۰۰۰۰ فالور دارند قابل دسترس می باشند.چطور به استوری لینک اضافه کنیم

به نظر نمی رسه که این قابلیت دارای محدودیت های تجاری باشد و با توجه به  به دست آوردن محبوبیت بین کاربران می تونیم امیدوار باشیم که اینستاگرام این قابلیت برای کاربران بیشتری منتشر کند.

اضافه کردن لینک به اینستاگرام کار بسیار آسانی است و با چند مرحله کوتاه انجام می شود.

از بین عکس ها و ویدیو های خود استوری مورد نظر خود را انتخاب کنید.

برای افزودن لینک خود روی آیکون زنجیردر بالای صفحه کلیک کنید.

 

صفحه جدیدی را مشاهده می کنید که شما می توانید آدرس وب سایت مورد نظر را بنویسید. آدرس URL کامل را وارد کنید و در گوشی های اندروید روی دکمه تایید سبز رنگ و در گوشی های آیفون روی Done کلیک کنید.

 

 

آنالیز و تجزیه و تحلیل اینستاگرام در حال حاضر به میزان کلیک توجهی نمی کند بنابراین پیشنهاد می شود از لینکی استفاده کنید که بتوانید ترافیک آن را به راحتی چک کنید. پیشنهاد ما این است که از لینک های کوتاه شده توسط Bit.ly یا Rebrand.ly استفاده کنید.

پس از این که لینک شما با موفقیت به استوری شما افزوده شد آیکون زنجیر در بالای صفحه به صورت هایلایت شده که نشان دهنده این است که استوری شما شامل لینک می باشد.

 

 

ادامه مواردی مانند متن و یا استیکر که تمایل به افزودن دارید را اضافه کنید سپس مانند دیگر استوری های خود آن را آپلود کنید.

ما به شما پیشنهاد می کنیم میکنیم که از دکمه CTA و یا دعوت به عمل استفاده کنید که کاربران متوجه وجود لینک در استوری شما شوند به این صورت که می توانید بنویسید ( برای مشاهده بیشتر صفحه را بالا بکشید.) و یا ( برای مشاهده وبسایت روی See more کلیک کنید.).

 

هنگامی که فالورهای شما استوری های شامل لینک شما را مشاهده می کنند آنها در پایین صفحه عبارت See more را در انتهای صفحه می بینند که آن ها را به وبسایت شما هدایت می کند.

 

منبع : https://www.socialmediaexaminer.com/how-to-add-a-link-to-your-instagram-stories/

 

امتیاز به این مطلب

کاربردی بودن مطلب

با کیفیت بودن مطلب

خاص بودن مطلب

5

درحال ارسال

.wp-review-comment-rating #wp-review-star-rating-8551 .review-result-wrapper i {
color: #d6d6d6;
}
.wp-review-1408 #wp-review-star-rating-8551 .review-result-wrapper .review-result i {
color: #ead620;
opacity: 1;
filter: alpha(opacity=100);
}
.wp-review-1408 #wp-review-star-rating-8551 .review-result-wrapper i {
color: #d6d6d6;
}
.wp-review-1408 .mts-user-review-star-container #wp-review-star-rating-8551 .selected i,
.wp-review-1408 .user-review-area #wp-review-star-rating-8551 .review-result i,
.wp-review-comment-field #wp-review-star-rating-8551 .review-result i,
.wp-review-comment-rating #wp-review-star-rating-8551 .review-result i,
.wp-review-user-rating #wp-review-star-rating-8551 .review-result-wrapper:hover span i,
.wp-review-comment-rating #wp-review-star-rating-8551 .review-result-wrapper:hover span i {
color: #ead620;
opacity: 1;
filter: alpha(opacity=100);
}
.wp-review-user-rating #wp-review-star-rating-8551 .review-result-wrapper span:hover ~ span i,
.wp-review-comment-rating #wp-review-star-rating-8551 .review-result-wrapper span:hover ~ span i {
opacity: 1;
color: #d6d6d6;
}

امتیاز دهی کاربران

1
(1 رای)

امتیاز نظرات

0
(0 امتیاز دهی)

.wp-review-1408.review-wrapper {
width: 100%;
float: left;
}
.wp-review-1408.review-wrapper,
.wp-review-1408 .review-title,
.wp-review-1408 .review-desc p,
.wp-review-1408 .reviewed-item p {
color: #555555;
}
.wp-review-1408 .review-title {
padding-top: 15px;
font-weight: bold;
}
.wp-review-1408 .review-links a {
color: #ead620;
}
.wp-review-1408 .review-links a:hover {
background: #ead620;
color: #fff;
}
.wp-review-1408 .review-list li,
.wp-review-1408.review-wrapper {
background: #ffffff;
}
.wp-review-1408 .review-title,
.wp-review-1408 .review-list li:nth-child(2n),
.wp-review-1408 .wpr-user-features-rating .user-review-title {
background: #e7e7e7;
}
.wp-review-1408.review-wrapper,
.wp-review-1408 .review-title,
.wp-review-1408 .review-list li,
.wp-review-1408 .review-list li:last-child,
.wp-review-1408 .user-review-area,
.wp-review-1408 .reviewed-item,
.wp-review-1408 .review-links,
.wp-review-1408 .wpr-user-features-rating {
border-color: #e7e7e7;
}
.wp-review-1408 .wpr-rating-accept-btn {
background: #ead620;
}
.wp-review-1408.review-wrapper .user-review-title {
color: inherit;
}
.wp-review-1408.review-wrapper .user-review-area .review-circle { height: 32px; }

{
“@context”: “http://schema.org”,
“@type”: “aggregateRating”,
“itemReviewed”: {
“@type”: “Article”,
“mainEntityOfPage”: {
“@type”: “Webpage”,
“@id”: “http://mobocafe.ir/%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%a8%d9%87-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%88%d8%b1%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85-%d9%84%db%8c%d9%86%da%a9-%d8%a7%d8%b6/”
},
“headline”: “چگونه به استوری های اینستاگرام لینک اضافه کنیم؟”,
“image”: {
“@type”: “ImageObject”,
“url”: “http://mobocafe.ir/wp-content/uploads/2019/01/maxresdefault.jpg”
},
“datePublished”: “۱۳۹۷-۱۱-۰۳ ۱۳:۲۶:۵۷”,
“dateModified”: “۱۳۹۷-۱۱-۰۳ ۱۳:۲۶:۵۷”,
“author”: {
“@type”: “Person”,
“name”: “”
},
“publisher”: {
“@type”: “Organization”,
“name”: “”,
“logo”: {
“@type”: “ImageObject”,
“url”: “”
}
},
“description”: “آیا شما قصد دارید از اینستاگرام خود بازدید های بیشتری را به سایت خود راهنمایی کنید؟rn در این مقاله یاد می گیریم که چگونه به استوری های اینستاگرام لینک اضافه کنیم و از چه راه هایی از این طریق بازاریابی انجام دهیم.rn”
},
“ratingValue”: “1”,
“bestRating”: 5,
“ratingCount”: 1
}

  

گذاشتن لینک در استوری. لینک تو استوری.قرار دادن لینک سایت تو استوری اینستاگرام.قرار دادن See More در استوری.

قطعا تابه حال در پایین برخی استوری ها عبارت های نمونه زیر را مشاده کردید مثل :

“Learn More” – “See More” , “Sign Up”

با کلیک روی اون به آدرسی از سایت یا اکانت یا کانال تلگرامی یا… منتقل میشید.

این همان لینک دلخواهی هست که توسط صاحب پیج قرار داده شده.چطور به استوری لینک اضافه کنیم

این نه تنها بد نیست بلکه خیلی هم عالی و کاربردی هست !

چون مثلا یک استوری در مورد برگزاری همایش قرار میدید. خوب بعدش چی؟!

اگر یک لینک نباشه که منجر به خرید بشه ! فایده چندانی نداره ! و الکی کار خودمان را بیشتر کردیم.

در این آموزش قرار دادن لینک در استوری اینستاگرام به صورت کامل خدمت شما توضیح خواهیم داد .

 

اگه شما صاحب یک شرکت , سازمان یا یک برند خاص باشیید میتونید از این طریق ، وب سایت خودتون رو به مشتریان و فالوور های اینستاگرامتون معرفی کنید.

و از این طریق ترافیک سایتتون را بالا ببرید. که واقعا تاثیر وحشتناک و بالایی دارد.

این ویژگی در هر دو نسخه Android و iOS در برنامه Instagram موجود است، اما فقط کاربران خاصی قادر به استفاده از آن در حال حاضر هستند.

تا قبل سال 2017 این امکان تنها برای افراد سرشناسی بود که تیک آبی داشتن.

اما از بعد از آن این قابلیت وسیع تر شد و در اختیار برخی کاربران دیگر اینستاگرام نیز قرار گرفت.

این قابلیت در حال حاضر برای همه ی پیج ها امکان پذیر نیست ؛ و فقط پیج هایی امکان گذاشتن لینک در استوری را دارند که تجاری (بیزینس پروفایل) باشند. و حداقل ده هزار (۱۰K) فالوور داشته باشند.

 

 

1- ابتدا باید اینستاگرام خود رو به آخرین نسخه ی آن بروز رسانی کنید.

2- اینستاگرام رو اجرا کنید و به قسمت Home برید. و در بخش ایجاد استوری یک عکس رو انتخاب کنید.

3- بعد از انتخاب عکس مورد نظرتون نوبت به لینک گذاشتن می رسه. بر روی علامت پیوند کلیگ کنید.

 

4- بعد از فشردن آیکون مورد نظر یک صفحه برا شما باز می شه. که باید آدرس سایت مورد نظرتون رو در آن وارد کنید و سپس گزینه ی تائید را بزنید.

 

به این ترتیب در بالای استوریتان آیکون زنجیره نمایش داده می شود که نشان دهنده ی وجود لینک در استوری می باشد.

بعد از آن می توانید تغییرات لازم مانند استفاده از استیکر یا فیلتر های مختلف را انجام دهید و استوری را به اشتراک بگذارید.

لینک تو استوری. قرار دادن لینک سایت تو استوری اینستاگرام.

5- حال در قسمت پایین استوریتون عبارت See More قابل مشاهده است. که با کلیک در اون لینک مورد نظر شما باز میشه.

نکته ی جالب دیگر این است که این امکان وجود دارد که شما آدرس هر صفحه ی دلخواه از وب سایت خود را درون لینک استوری قرار دهید.

برای مثال می توانید یکی از محصولات خاص خود را در استوری تبلیغ کنید و آدرس همان محصول در وب سایت خود را درون لینک وارد کنید و کاربران را مستقیما به هدف دلخواهتان هدایت کنید . یا اینکه به هر دلیلی می خواهید یکی از محتواهای مهم وب سایت خود را در معرض دید افراد بیشتری قرار دهید .

قرار دادن See More در استوری

طبیعتا هر چقدر فالوورهای بیشتری داشته باشید، استوری شما بیشتر دیده می شود. از این طریق میتوانید توجه افراد زیادی را جلب کنید. و بازدید وبسایت خود را به شکل قابل توجهی افزایش دهید .

 

از این روش به عنوان یکی از راه های مفید و موثر برای بازاریابی کسب و کار خود استفاده نمایید. و از تاثیرات مثبت آن بهره مند شوید.

ربات نینجاگرام از بهترین ربات هایی هست که باعث افزایش رایگان فالوور و لایک واقعی شما میشه.

برای رونق کسب و کار و افزایش فالوور و لایک ، ربات هوشمند نینجاگرام رو از دست ندید؟

اگر در اینستاگرام فعالیت میکنید و میخواهید از بلاک شدن پیج جلوگیری کنید و همواره پیجتون رشد کنه و دیده بشه ، به این ابزارها نیاز دارید👇

12 بهمن 1399 / یکشنبه

چطور به استوری لینک اضافه کنیم

(فقط همین امروز)

 

پیج هایی که توی اینستاگرام روزبه روز فالوورشون افزایش پیدا میکنه، از چی استفاده میکنن؟

اگه کسب و کار داری میتونی به راحتی با این ربات رشدشان بدید و تبلیغات انبوه و کاملا رایگان بکنید.

رباتی که بتونید باهاش هزاران فالوور کاملا واقعی و 100% به پیجتان جذب کنید تنها با چند کلیک ساده.

این ربات هوشمند امکانات فراوانی دارد. برای آشنایی بیشتر با این ربات قدرتمند، روی دکمه زیر کلیک کنید.

دوست داریم تجزیه و تحلیلتون رو ( با اسال نظر در پایین صفحه ) در رابطه با این موضوع بدونیم و کاربران دیگه رو هم از تجربیات خودتون مطلع کنید.

با سال ها تجربه و سابقه آمدیم تا مسیر رشد و پیشرفت را برایتان مهیا کنیم. با روش هایی حرفه ای و ساده که میتوانند بهترین ها را برایتان رقم بزنند.

بهترین راه حل بهینه و فعال برای تمامی سوال ها و نیاز های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام*

ایمیل*

وبگاه

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

محمد جواد پیوندی

دسامبر 9, 2020

ارسال دیدگاه

گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام می تواند تاثیر مثبت بسیار زیادی برای فالوورهای شما داشته باشد. در این مقاله فالووران قصد بر این داریم تا این ویژگی کاربردی اینستاگرام را به شما آموزش دهیم. قطعا این قابلیت اینستاگرام تا اندازه‌ای کاربردی و مهم است. که شما برای یادگیری آن وقت بگذارید. در ادامه مطلب همراه ما باشید.

 

در اپلیکیشن اینستاگرام به دو صورت می توانید لینک گذاری کنید:

در مقاله ای دیگر قراردادن لینک در بیوی اینستاگرام را آموزش دادیم. در این آموزش قرار است به درج لینک در استوری بپردازیم.چطور به استوری لینک اضافه کنیم

همان طور که مشاهده می کنید هر روزه اینستاگرام با قابلیت های جدیدی که رونمایی می کند. کاربران خود را شگفت زده می کند. این بار قابلیتی را به این برنامه افزوده که می تواند برای پیچ های بیزینسی یا تجاری بسیار مناسب باشد.

از آنجایی که استوری های اینستاگرام طی ۲۴ ساعت از بین می رود. پس می تواند موقعیت مناسب برای انتقال اطلاعات مقطعی باشد. برخی از اکانت های بیزینسی تصمیم گرفتند که با قرار دان لینک در استوری اینستاگرام خود نظر کاربران را به سمت خود جذب کنند. با این کار شاخص سنجش عملکرد و kpi افزایش پیدا می کند. پس با اضافه کردن لینک تلگرام یا سایت خود می توانید فالوورها را خیلی راحت به سمت خرید هدایت کنید.

لینک گذاری در استوری اینستاگرام کار دشواری نیست، ولی دارای شرایطی است. هر پیجی که بخواهد از این قابلیت بهره ببرد بایستی آن شرایط را دارا باشد.

 

 

این شرایط فقط شامل دو مورد می شوند:

برای گذاشتن لینک در استوری اپلیکیشن اینستاگرام، اولین موردی که شما بایستی رعایت کنید، این است که اکانت شما تجاری یا همان Business باشد. برای این که یک اکانت تجاری داشته باشید، مراحل زیر را دنبال کنید.

اکنون شما دارای یک اکانت تجاری هستید.

دومین شرط برای استفاده از قابلیت لینک‌گذاری در استوری تعداد فالوورهایتان است. تعداد فالوورهای شما حتما باید بیشتر از ۱۰ هزار نفر باشند.

برای این که فالوورهایتان افزایش یابد راه های زیادی وجود دارد. برای افزایش فالوور شما باید Live و استوری های زیادی را از خود بگذارید. همچنین بایستی پست های زیادی را در صفحه خود منتشر کنید.

 

در اول کار شما باید مراحل ساده گذاشتن یک استوری را انجام دهید. برای این کار ابتدا آیکون دوربین بالای صفحه را بزنید

 

مانند تمام ویژگی های جدید اینستاگرام، قابلیت لینک گذاری در استوری هم مزایای خاص خودش را دارد. تعدادی از این مزایا شامل موارد زیر هستند:

برای آموزش نحوه تبلیغ در اینستاگرام با مقاله ما در سایت همراه شوید.

 

قبل از اینکه بررسی کنید که این قابلیت می تواند برای چه افرادی مناسب باشد. بهتر است بدانید که این قابلیت شامل چه کسانی می شود. و سپس برای ادامه کار خود برنامه ریزی کنید. در ادامه به چند مورد از افرادی اشاره می کنیم. که این قابلیت می تواند برایشان کارآمد باشد و موجب پیشرفتشان شود.

در مقاله ای جدا به آموزش راه اندازی یک پیج مناسب کسب و کار در اینستاگرام پرداخته ایم.

 

چنانچه صاحب یک وبلاگ هستید، سعی کنید بلاگ‌های جذابی را منتشر کنید.

بعد از منتشر کردن بلاگ بر روی وبلاگ خود، لینک آنها را در استوری خود بگذارید. سعی کنید شناخت کافی از فالوورهای خود داشته‌ باشید و بدانید بیشتر علاقه‌مند به چه زمینه‌ای هستند. بعد از آن که شناخت کافی کسب کردید می‌توانید بلاگ‌های خود را در آن زمینه تولید کنید.

اینستاگرام یا وب سایت فروشگاهی کدامیک برای کسب و کار شما مناسب است؟

ما در نظر می‌گیریم شما پیجتان در زمینه آموزش فعالیت دارد. و دارای یک وب‌سایت آموزشی هستید. آن وقت می‌توانید در کنار هم از محتوای آموزشی وب‌سایتتان و قابلیت گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام استفاده کنید. این کار آموزش شما را گسترده تر می کند.

افراد زیادی هستند که از اینستاگرام به عنوان یک فروشگاه مجازی استفاده می کنند.

چنانچه شما هم از آن دسته از افراد هستید، می‌توانید با استفاده از لینک‌گذاری در اینستاگرام، از محصولات جدیدتان رونمایی کنید. این کار می توانید بازدید از لینک را بالا ببرد. و برای مشتریان هم جذاب باشد.

ممکن است به مقاله راهکارهای جذب فالوور از طریق استوری اینستاگرام نیز علاقه مند باشید.چطور به استوری لینک اضافه کنیم

 

همان طور که در ابتدای مقاله به آن اشاره کردیم قابلیت گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام می تواند به افراد زیادی کمک کند. بنابراین از آنجایی که قرار دادن لینک تنها در استوری اینستاگرام وجود دارد. برخی از صاحبان کسب و کارها مشتاقند که در هر استوری اینستاگرام خود لینکی را قرار دهند.

اما قطعا محدودیت هایی برای این قابلیت وجود دارد. به طور مثال اگر استوری شما شامل سه یا چهار پست پشت سر هم می باشد، تنها یکی از آنها می تواند حاوی لینک باشد. به همین صورت هر چه تعداد استوری های شما بیشتر شود امکان گذاشتن استوری با لینک بیشتر می شود.

البته باید به این نکته هم توجه کنید که همه استوری ها نیاز به داشتن لینک ندارند. شما به عنوان یک بازاریاب باید تشخیص دهید که کدامیک از استوری های شما با داشتن لینک، ارزش دوبرابری را دریافت می کند. سپس کاربران با کلیک کردن بر روی آن لینک مطالب مفیدی را خواهند دید.

بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم که برای اضافه کردن لینک به استوری های خود از روش های خلاقانه زیر استفاده کنید. این روش ها می تواند هم برای کسب و کار شما و هم برای مخاطب جذاب و مفید باشد. ناگفته نماند که روش های بسیاری برای این کار وجود دارد. اما ما به طور خلاصه به آن می پردازیم.

 

اگر اکانتی دارید که محصول یا خدماتی را در آن ارائه می کنید حتما آنها را در استوری های خود تبلیغ کنید. و لینک خریداری و اطلاعات بیشتر محصول را بگذارید. اگر این کار به صورت اصولی و معتدل قرار بگیرید می تواند بسیار مفید واقع شود. در واقع نباید بیش از حد تکرار شود. و اهمیتش در برابر مشتری کاهش یابد.

اگر می خواهید محصولی را تبلیغ کنید بهتر است از روش های سرگرم کننده و خلاق بهره ببرید.

 

اگر پیچ آموزشی دارید و مطالب خاصی را دنبال می کنید. بهتر است بخشی از آموزش های خود را در استوری قرار دهید. و برای دیدن ادامه آموزش لینک آن را در استوری خود قرار دهید.

برای مثال اگر دستور پخت غذایی را آموزش می دهید. می توانید در استوری اول عکس غذای آماده یا مواد اولیه را بگذارید. سپس صحنه هایی از روند آماده سازی غذا. و در نهایت با استفاده از لینکی که در استوری خود قرار می دهید مخاطب را به سایت یا کانال تلگرام خود هدایت کنید. بدین صورت می توانید چندین هدف را باهم دنبال کنید.

 

روشی جالب برای مشتاق کردن فالوورها برای دیدن لینک استوری، استفاده از حقه یا ابتکارهای تازه است. به طور مثال می توانید با اعلام یک قسمت از مطلب مهمی که مخاطبان مشتاق شنیدن آن هستند آنها را وادار به لمس لینک کنید. کاری که زک کینگ از آن استفاده می کند.

بنابراین اگر شما هم می خواهید مخاطبان خود را به سایت هدایت کنید. باید از حقه ها و نیرنگ های جالب استفاده کنید. تا بتوانید مخاطب را ترغیب به دیدن ادامه محتوا کنید.

 

در این مقاله تلاش خود را کردیم تا شما را با قابلیت گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام آشنا کنیم. امیدواریم بهره کافی را از این آموزش برده باشید.

برچسبافزودن لینک به استوری

ژانویه 30, 2021

ژانویه 30, 2021

ژانویه 28, 2021

جدیدترین فرمتی که اینستاگرام برای محتوا در نظر گرفته است، فرمت راهنما (guides) در اینستاگرام …

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

چطور به استوری لینک اضافه کنیم
چطور به استوری لینک اضافه کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *