چطور به اهدافم برسم

 
helpkade
چطور به اهدافم برسم
چطور به اهدافم برسم

آیا در تعیین کردن اهدافتان دچار مشکل شده اید و یا دغدغه تان این است که چگونه سریعتر به اهدافم برسم؟ ترفندهای روانشناسی که در ادامه آنها را شرح می دهیم به شما در تنظیم و پیگیری اهدافتان کمک خواهد کرد، با ما همراه باشید.

چرا میخواهید به این هدف برسید؟ همه دلایل مفید برای این که واقعا میخواهید به این هدف برسید را پیدا کنید. قرار دادن هدف تان در دسته انتخاب های قدرتمند به شما کمک می کند به آن به چشم یک تکلیف یا الزام استرس زا نگاه نکنید.

از اصطلاحات هوشمندانه استفاده کنید: خاص، قابل سنجش، قابل دستیابی، واقع بینانه و مقید به زمان. هدف در شرایط رفتاری چیست؟ آیا شخص دیگری می تواند به صورت عینی آن را بسنجد؟ آیا این هدف حتی با یادگیری مهارت های لازم، بهینه سازی محیط و … قابل دستیابی است؟ هدف های خاص و مقید به زمان به شما کمک می کنند که برای رسیدن به اهداف تان با انگیزه باشید.

تقسیم کردن هدفتان به مراحل کوچکتر رسیدن به آن را آسان تر می کند. برای اجرای هر مرحله وقت کافی بگذارید. اتمام هر مرحله تقویت و انگیزه ای برای انجام مرحله ی بعدی خواهد بود و کارتان را آسان تر خواهد کرد. این یکی از کارهایی است که پاسخی محکم به سوال چگونه سریعتر به اهدافم برسم؟ است.چطور به اهدافم برسم

این کار می تواند به شما قدرت و ثبات لازم را بدهد. چرا می خواهید به این هدف برسید؟ اگر این هدف را دنبال نکنید چه خواهد شد؟ جواب این سوال ها احساس مسئولیت را در شما ایجاد خواهد کرد، فقط مهم است که این احساس مسئولیت را در خود حفظ کنید.

کلید تحقق اهداف تان در این است که با استفاده از پاداش خودتان را کنترل کنید. برای مثال اگر مرحله ای از هدفتان که برای امروز تعیین کرده بودید را با موفقیت به اتمام رساندید به خودتان یک پاداش بدهید، مثلا آهنگی که دوست دارید را گوش کنید به جایی که دوس دارید بروید و …

ولی اگر مرحله ی امروزتان را به پایان نرساندید، خودتان را با محرومیت از پاداش تنبیه کنید! برای مثال امروز حق ندارید غذایی که عاشقش هستید را بخورید.

سماجت و پایداری به این معناست که اگر یک روز از پیگیری هدفتان و انجام کاری که تعیین کرده بودید عقب ماندید و یا در آن شکست خوردید یا با مانعی رو به رو شدید، پا پس نکشید. حتی اگر مجبور شوید فردا دوباره همان کارها را تکرار کنید.

به جای اینکه مدام و با بی رحمی از خود بپرسید چگونه سریعتر به اهدافم برسم؟ قبل و در حین و همچنین بعد از انجام مرحله ای که برای روز تعیین کرده اید، با خود مهربان باشید و خودگویی های مثبت داشته باشید. برای مثال 3 مورد از اظهارات و خودگویی های مثبت را برایتان شرح خواهیم داد. قبل از انجام کار: خیلی خوب است که برای انجام کاری که برایش هدف دارم آماده می شوم.

در حین کار: حتی اگر این یک چالش است، خوب است که من برای رسیدن به هدفم وقت می گذارم و نتایجش حتما خشنودکننده خواهد بود. بعد از کار: خوشحالم که سخت تلاش کردم و مرحله ای که برای امروز تعیین شده بود را انجام دادم. خیلی خوشحالم و از خودم راضی ام.

به عنوان مثال می توانید خودتان را تجسم کنید که به هدف تان رسیده اید. اینکار می تواند باعث انگیزه و خوش بینی تان شود.

حواستان به حرفها و فکرهایتان باشد. به این فکر می کنید که به اهدافتان نرسیده اید؟ یک “هنوز” به آن اضافه کنید. بگویید: من “هنوز” به هدفم نرسیده ام اما همچنان برای رسیدن به آن تلاش خواهم کرد.

فواید نوشیدن دوغ در ماه رمضان چیست؟

نگاهی به مبارزات UFC 237 ؛ تاگ رز در راند دوم ناک اوت شد !





ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

*راوی: اظهار یک تراژدی که برای ۱۳ سال کسی آن…

سلام به همه ناکاما های وارونه و طرفداران بخش انیمه مخصوصا بررسی انیمه…

بهترین انیمه های مدرسه ای سلام به همگی شما دوستان…

*هر وقت فکر کنی: «میخوام انجامش بدم! میخوام تغییر کنم!»…

طی بررسی آزمون اخلاقی هوش مصنوعی اتومبیل ‌های خودران، می‌فهمیم…

هوش مصنوعی کاسپین شیوع کرونا در مناطق را پیش بینی…

هوش مصنوعی خودکفا بالاخره تولید می شود؟ هوش مصنوعی خودکفا…

هوش مصنوعی محدود زیر ذره بین … هوش مصنوعی محدود…

در این مطلب هرآنچه نیاز دارید در مورد موسیقی درمانی…

موسیقی متن انیمه مدرسه قهرمانی من My Hero Academia فراتر…

آلبوم موسیقی در روزهای بارانی! نوشیدن قهوه و گوش کردن…

موسیقی متن انیمه شیطان کش: تیغه شیطان Demon Slayer: Kimetsu…

تاثیر رژیم غذایی بر ذهن و سلامت روان در این…

فیلم درمانی یا سینما درمانی فیلم درمانی یا سینما درمانی…

در این مطلب هرآنچه نیاز دارید در مورد موسیقی درمانی…

در این مطلب راهکارهای کمک به نوجوان افسرده را شرح…


چطور به اهدافم برسم


نام کاربری یا نشانی ایمیل


رمز عبور

مرا به خاطر بسپار


نام‌کاربری


ایمیل

تأیید ثبت نام برای شما ایمیل خواهد شد.


آغاز یک پروژه جدید می تواند هیجان انگیز باشد. چه بخواهید برای رسیدن به یک سطح مالی جدید کار کنید یا اینکه سرگرمی جدیدی ایجاد نمایید، رابطه جدیدی را شکل دهید یا یک کلاس درسی جدید برای خود انتخاب کنید، آغاز یک موضوع جدید همیشه هیجان انگیز و جذاب خواهد بود.

به گزارش آلامتو به نقل از greatist؛ اما بعد از اینکه وارد پروژه شدید و کارها و وظایف واقعی خود را مشاهده کردید ممکن است حرکت در مسیر برایتان دشوار باشد. در این شرایط قبل از اینکه به اهداف واقعی خود دست پیدا کنید متوقف می شوید.

اگر به دنبال بهانه هایی همچون وقت ندارم، کارهای زیادی باید انجام دهم یا خسته شده ام، هستید بهتر است زیاد نگران نباشید.

در این مقاله سعی می کنیم 5 ترفند مفید برای رسیدن به اهداف نهایی را با هم مرور کنیم. پس همراه ما باشید.چطور به اهدافم برسم

اگر به دنبال بهانه هایی همچون وقت ندارم هستید بهتر است همین امروز با خود فکر کنید. اگر جزو این دسته افراد هستید که همیشه نبودن وقت و زمان کافی را بهانه قرار می دهند، ساعات اولیه روز از خواب بیدار شوید و کارهای خود را طبق برنامه ریزی به جلو ببرید.  در این ساعات از روز بدن برای رسیدن به فرصت های بزرگ تر آماده است.  زمانی که صبح زود بر روی اهداف خود تمرکز می کنید باقی روز هم انرژی زیادی برای انجام کارهای خود خواهید داشت.

ساعتی از صبح را برای خود تعیین کنید و تصمیم بگیرید در همین بازه زمانی از خواب بیدار شوید. در این بازه زمانی و برای 60 دقیقه اول ایمیل یا سایر رسانه های اجتماعی خود را چک نکنید. این موضوع بدین معنی است که نباید احساس و انرژی صبح زود را صرف این موارد کنید.

قبل از هر کاری رویاهایی که در ذهن دارید را به خاطر بیاورید و برای رسیدن به هر کدام یک اولویت قرار دهید.به جای اینکه صبح زود به سراغ اکانت فیس بوک یا سایر رسانه های اجتماعی خود بروید، یک کاغذ بردارید و موارد زیر را در آن یادداشت کنید:

اینکار را هر روز قبل از بررسی ایمیل هایتان انجام دهید.

زمانی که بر روی وظایف فوری که باید در هر روز انجام دهید تمرکز می کنید ممکن است احساس خوبی نداشته باشید. برخی از روزها انجام تمرینات ورزشی، آماده کردن اسموتی یا  تکمیل پروژه برایتان سخت خواهد بود. در چنین شرایطی بر روی تصاویر بزرگ تری از رویاهای خود تمرکز کنید.

به خودتان یادآوری کنید که برای رسیدن به چه اهدافی تلاش می کنید، هدف نهایی تان چه چیزی است و   اگر به این موقعیت و هدف مدنظر خود دست پیدا کنید چه حسی خواهید داشت.

زمانی که تمرکز خود را بر روی تصاویر بزرگ تر قرار دادید، می توانید انگیزه بیشتری برای ادامه کار داشته باشید و به راحتی بر روی پروژه های خود کار کنید.

حتما شما هم این ضرب المثل مشهور را شنیده اید  که می گوید رهرو آن نیست که گه تند و گهی خسته رود، رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود.

برخی از اوقات ما تمامی انرژی درونی خود را برای انجام یک پروژه صرف می کنیم.  چنین طرز فکر و استراتژی در برخی از شرایط ممکن است جوابگو باشد. مثلا زمانی که تصمیم گرفته اید رژیم غذایی سرخپوشان را امتحان کنید این روش می تواند مفید باشد اما زمانی که آن را با روزه داری متناوب، تمرینات ورزشی با شدت بالا و سایر تمرینات ورزشی ترکیب می کنید ممکن است دیگر انرژی کافی برای ادامه مسیر نداشته باشید.

زمانی که به یکباره تغییرات زیادی در زندگی خود انجام می دهیم خودمان را خسته می کنیم. این موضوع می تواند ما را از ادامه مسیر باز دارد. پس سعی کنید آهسته و پیوسته حرکت کنید.

به جای اینکه همه قسمت های پروژه را به یکباره اجرا کنید، چندین تغییر را مدنظر بگیرید، آن ها را انجام دهید و سپس به مراحل بعدی بروید.

سعی کنید در میان پروژه های خود استراحت را نیز مدنظر داشته باشید. زمانی را برای شناسایی پیشرفت ها کنار بگذارید و سعی کنید کارها و مهارت های جدیدی را بیاموزید. گاهی از اوقات رسیدن به ایده های ناب به زمان و تفکر نیاز دارند.

  زمانی که می گوییم استراحت کنید منظورمان این نیست که به گوشی یا رایانه خود خیره شوید. منظورمان این است که همه این دستگاه ها را کنار بگذارید و به طبیعت بروید. قرار گرفتن در طبیعت می تواند رضایت مندی، حس خوب بودن و آرامش را برایتان به ارمغان آورد.

اگر هنوز با رسیدن به اهداف خود مشکل دارید زیاد نگران نباشید. بخش هیجان انگیز ماجرا هنوز باقی مانده است.

هر صبح یا بعد از ظهر با خودتان در مورد رویاهایی که دارید فکر کنید. تجسم کنید پروژه های خود را به اتمام رسانده اید و به چیزی که می خواستید رسیده اید، ببینید چه احساسی دارید. تجسم کردن شما را وارد جریان می کند و می تواند به نتایج بسیار شگفت انگیز و البته جادویی منجر شود.

زمانی که می خواهید هدف خود را متوقف کنید همین کار را بکنید. تجسم کنید پروژه خود را کامل کرده اید. در این شرایط حس بسیار عالی خواهید داشت.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

 چگونه به اهدافم برسم همه ما رویاها و آرزوهایی داریم. همیشه در ذهنمان به بیشترین رفاه، ثروت، سلامتی، تناسب اندام و بهترین روابط فکر میکنیم. دستیابی به این موارد را خیلی دور از تصورمان میپنداریم. در حالیکه نمیدانیم زمان در حال گذر است و متوقف نمیشود. اگر حتی بتوانیم یک گام ساده و کوچک به سمت رویاهایمان برداریم در مسیر رسیدن به آرزوهایمان قرار گرفته ایم. سوالی که همیشه با آن روبرو هستیم این است که چگونه میتوانیم به رویاهایمان برسیم؟

نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه کنیم این است که مفهوم زندگی را درک کنیم. زندگی یک بازی و سرگرمی کیهانی است. ما خیلی بیش از حد زندگی را جدی گرفته ایم. بیش از حد نگرانیم و دغدغه داریم. خیلی از افراد میگویند با زندگیتان بازی نکنید. بله درست است. منظور این جمله این است که تلاش کنید. هوشیار باشید. رویاهای بزرگی داشته باشید. کارهای درستی را انجام دهید و هنگام ریسک کردن تمام جوانب را در نظر بگیرید. ولی باید با زندگیتان همچون کودکان بازی کرد. به بازی که کودکان با همدیگر انجام میدهند خوب توجه کنید. با تمام وجود شاد هستند. در همان لحظه فکر میکنند. حین بازی گاهی گریه میکنند گاهی میخندند. اگر از این دیدگاه به زندگی نگاه کنید متوجه میشوید که زندگی کردن چقدر جذاب و شگفت انگیز است.

قرار نیست برای چیزی که میخواهیم بدست بیاوریم غم و غصه بخوریم. هدف برای رسیدن به رویاها الزامی است اما زمانیکه به هدفتان برسید هیچ اتفاقی نمی افتد. تحقیقات نشان داده است که درصد بسیار بالایی از افرادی که اهداف بزرگی برای خودشان انتخاب میکنند و با تمام وجود تلاش خودشان را بکار میگیرند، پس از رسیدن به آن هدف دچار پوچی و بی انگیزگی میشوند. آنها فکر میکنند زمانیکه به هدفشان برسند اتفاقات خارق العاده و شگفت انگیزی رخ میدهد. در صورتیکه خوشحالی و شادابی باید در حین مسیر رسیدن به هدف باشد. شما باید آنقدر انگیزه داشته باشید که بلافاصله با رسیدن به یک هدف، هدف دیگری را برای خودتان تنظیم کنید.

قبل از هدفگذاری ۳ کار بسیار مهم را انجام دهید. یک دفترچه یادداشت تهیه کنید. دوره های زمانی خاصی مثل بازه یک، دو یا سه ماهه را در نظر بگیرید. همیشه طی دوره های زمانی مختلف، مدام این ۳ گام را تکرار کنید. نتایج این ۳ گام واقعا حیرت انگیز است. خودتان این ۳ گام را یادداشت کنید و یک ماهه دیگر به سراغ این یادداشتها بیایید. قطعا نتایجی که میبینید شما را حیرت زده میکند. فقط کافیست امتحان کنید.

مکانی آرام را انتخاب کنید و خوب فکر کنید. ببینید در حال حاضر دوست دارید چه چیز را از زندگیتان حذف شود. حتما یادداشت کنید. زیرا طبق قانون خلا کائنات، وقتی چیزی را از دست میدهیم کائنات چیزهای جدید را وارد زندگیمان میکند. استرس، ترس از شکست، تنبلی، افرادی که شما را از لحاظ روحی آزار میرسانند، بی پولی، افکار و احساسات منفی، بی هدفی و هر چیزی که به ذهنتان میرسد که باید از زندگیتان حذف شود بنویسید…..چطور به اهدافم برسم

ثروت، رابطه عالی با اطرافیان، پیدا کردن دوستان خوب، سفر کردن به نقاط دیدنی دنیا، شادابی و تناسب اندام،…. به هیچ وجه برای خودتان محدودیت قائل نشوید. هر چیزی که به ذهنتان میرسد و دوست دارید در زندگیتان پدیدار شود را یادداشت کنید.

هر گونه توانایی، مهارت، نعمتی که در زندگیتان دارید را یاددداشت کنید. اندام زیبا، سلامتی کامل، خانواده و دوستان خوب، مهارتهای سخنوری، اعتماد به نفس بالا، ارتباطات خوب با دیگران، مثبت اندیش بودن، خوش شانس بودنتان و …. سپس بابت داشتن همه این تواناییها و موهبت ها از خالق جهان، خودتان و کائنات تشکر و قدردانی کنید.

نکات خیلی مهمی وجود دارد که باید برای تنظیم اهدافتان در نظر بگیرید. شاید همه شما از نکات کلی در مورد هدفگذاری اطلاع داشته باشید. اینکه اهداف باید دقیق، واضح، کاملا مشخص، دوره زمانی معین داشته باشند و با جزئیات کامل بیان شوند. مشکل عمده ای که اکثر افراد در هدفگذاری با آن مواجه هستند این است که تاریخی را برای رسیدن به هدفشان در نظر میگیرند. در حالی که هیچ برنامه مشخصی را در نظر نمیگیرند. ما فقط بر روی هدف نهایی تمرکز میکنیم و زمان خاصی را درنظر میگیریم. اگر تا آن زمان مشخص به هدف مان نرسیم احساس شکست میکنیم و میگوییم شکست خورده ایم. در حالی که پیشرفت بسیار زیادی نسبت به شروع کارمان داشته ایم. بنابراین برای تعیین زمان دقیق رسیدن به هدفتان انعطاف بسیار زیادی داشته باشید. حتما یادداشت کنید زمانی که تعیین کرده اید قابل تمدید است.

تلاش کنید بیشتر بر روی یک هدف متمرکز شوید. تنظیم هدف بیشتر از ۳ عدد باعث آشفتگی شما میشود. بهتر است یک هدف کوتاه مدت را انتخاب کنید و تمرکز و انرژی خودتان را بر روی آن صرف کنید. ضمن اینکه اهداف کوتاه مدت را مینویسید. علاوه بر اینکه زمانی را برای رسیدن به آن در نظر میگیرید حتما به خودتان یادآوری کنید که این زمان قابل تمدید است.

برای مثال: هدف کوتاه مدت شما افزایش فروش محصول تا ۳۰ درصد طی یک ماه آینده…. سپس برنامه ای بریزید و ببنید چه کاری میتوانید انجام دهید تا به این هدف برسید. برای مثال:

و….

تعهد نامه ای در مورد اهدافتان بنویسید و به خودتان قول دهید که متعهد به این هدف کوتاه مدت هستید و تمام تلاش خودتان را بکار میگیرید. برای مثال: اینجانب…. در تاریخ …. به خودم قول میدهم و متعهد میشوم که در دوره تعیین شده تمام انرژی و تلاش خودم را در جهت تحقق این هدفم بکار بگیرم. من عاشق خودم هستم و ارزش خیلی زیادی برای خودم و اهدافم قائلم.

در این تقویم روزانه چه باید بنویسید؟۳ کار را باید انجام دهید. کاری که هر شب باید تکرار کنید.

۱: هدف  کوتاه مدتی را که انتخاب کردید را هر شب بالای همان صفحه بنویسید. نوشتن یکی از روشهایی است که باعث میشود ضمیر ناخودآگاه شما این هدف را بپذیرد.

۲: تمام کارهایی که در طول روز خود در راستای رسیدن به هدفتان انجام داده اید را یادداشت کنید. کوچکترین کارها را بنویسید. حتی اگر ۱۰ دقیقه زودتر از خوابتان بیدار شدید و یا ۱۰ دقیقه ورزش کرده اید.

۳: هر شب یک سوال که با چگونه آغاز شود را از خودتان بپرسید. سوالی که در راستای تحقق اهدافتان است. اصلا به جواب نیازی نیست. زیرا چگونه یکی از کلماتی است که باعث بیداری ضمیرناخودآگاه شما میشود. ذهن ناهوشیار شما عاشق کلمه چگونه است. هر زمان که شما بر زبانتان چگونه را جاری میسازید ذهن ناهوشیار خودتان را بیدار میکنید. یکی از دلایلی که باید این تمرین را شب انجام دهید این است که پس از طرح سوال شما میخوابید اما ذهن ناخودآگاه شما بیدار میماند و جواب این سوال را برای شما پیدا میکند و در طی روزهای آینده در اختیار شما قرار میدهد. کائنات کمکهای بینظیری میکند فقط کافیست خودتان بخواهید. برای مثال: چگونه میتوانم هر روز ۱ درصد در کارم پیشرفت داشته باشم؟

۴: نوشتن کلمات تاکیدی مثبت که با عشق الهی شروع شود.

عشق الهی قدرتمندترین نیروی موجود در کائنات است. وقتی که شما هر شب این نیروی عظیم لایتناهی را میخوانید انرژی شگرفی درون شما شکل خواهد گرفت. بگونه ای که شما با این انرژی عظیم و شگرف هماهنگ میشوید.

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت


ثبت نام – فراموشی رمز عبور

کانال رسمی راز ثروت در تلگرام

گروه ثروت و موفقیت از سال 88 تا به حال در مورد مسائل مالی ، موفقیت در شغل ، ثروت آفرینی و بازاریابی …

ارتباط با ما از طریق شبکه های مجازی

هرگونه کپی برداری از راز ثروت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.


طراحی و توسعه: تیم ام اس بی وب


فایل صوتیDownloads-icon


کتاب های صوتیDownloads-icon


فایل صوتیDownloads-icon


فایل صوتیDownloads-icon


https://razservat.ir/wp-content/uploads/edd/2017/06/Gotrat-Javani-Razservat.ir_.mp3Downloads-icon

راز موفقیت در این جهان اینه که از داشته هات لذت ببری، باید احساس پیروزی رو با رسیدن به هدفهای کوچک درون خودت زنده کنی تا تبدیل به یک الگو بشه.
هر روز یک قدم بردار برای رسیدن به موفقیت نه بیشتر.
برای خودت هدفهای کوچک مشخص کن و از رسیدن بهشون احساس پیروزی داشته باش تا پایان سال، جشن یک “رشد سه رقمی” رو برای خودت بگیری
برای دیدن نکات آموزشی بیشتر و آموزش رایگان در اینستاگرام ، پیج استاد احسان رجب زاده رو دنبال کنید
https://instagram.com/ehsanrajabzadeh?igshid=1gzbw2k8nksix

راز موفقیت در این جهان اینه که از داشته هات لذت ببری، باید احساس پیروزی رو با رسیدن به هدفهای کوچک درون خودت زنده کنی تا تبدیل به یک الگو بشه.
هر روز یک قدم بردار برای رسیدن به موفقیت نه بیشتر.
برای خودت هدفهای کوچک مشخص کن و از رسیدن بهشون احساس پیروزی داشته باش تا پایان سال، جشن یک “رشد سه رقمی” رو برای خودت بگیری
برای دیدن نکات آموزشی بیشتر و آموزش رایگان در اینستاگرام ، پیج استاد احسان رجب زاده رو دنبال کنید
https://instagram.com/ehsanrajabzadeh?igshid=1gzbw2k8nksix


آسانترین راه خرید برنامه در کنسول ps4

مشاوره تربیت کودک و شیوه های فرزندپروری

افراد موفق وقتی هدفی دارند، تا به آن نرسند عقب نشینی نمی کنند‎

 

چطور به اهدافم برسم

به اولین روزهای سال فکر کنید… اهداف اصلی و مقاصدی که برای خود یا تجارت خود در این سال تعیین کرده بودید، چه بودند؟ چه تعداد از آن ها را از لیست خارج کرده اید یا پیشرفت قابل ملاحظه ای برای دستیابی آن داشته اید؟

5 استراتژی قدرتمند که کمک می کند به هر هدفی دست یابیداگر از برنامه عقب افتاده اید یا تمرکز بر اهداف بزرگ خود را دشوار یافته اید. در این جا پنج اصل از قدرتمندترین اصول موفقیت را آورده ام تا به شما کمک کنم انگیزه تان را تقویت کنید و حس هدفمندی را بازیابید- و به دستیابی به موفقیت با هر عمل و تصمیم که می گیرید نزدیک تر شوید.1- پافشاری را تمرین کنیدآن خصوصیتی که بین موفق ها بیش از هرچیزی مشترک است، چیست؟ پافشاری. آن ها وقتی هدفی دارند، تا به آن نرسند عقب نشینی نمی کنند- مهم نیست که زندگی چه موانعی را بر سر راه آنان می اندازد.داستان رابرت پیری را به خاطر داشته باشید، کسی که هفت بار تلاش کرد تا به قطب شمال برسد و بار هشتم موفق شد. یا کرگ بورتن فیلم نامه نویس که در سال 1992 فیلم نامه ای با نام کلوپ خریداران دالاس نوشت و 20 سال تلاش کرد تا فیلم این فیلم نامه ساخته شود- که موفقیتی بزرگ بود و جایزه های متعددی شامل اسکار برای بهترین فیلم نامه را دریافت کرد.2- با هرچیزی که کارآیی ندارد رو به رو شویداگر می خواهید موفق تر باشید، باید انکار را کنار بگذارید و با هرچیزی که در زندگی تان کارایی ندارد روبرو شوید. آیا اهداف تان برای تحقق در زمان موجود، بسیار بزرگ هستند؟ آیامهارت های لازم برای رسیدن به آن ها را ندارید؟ آیا منکر پشتیبانی های لازم برای رسیدن به موفقیت هستید؟افراد موفق با شرایط از همه سو رو به رو می شوند، به علائم هشداردهنده توجه دارند و اعمال مناسب را انجام می دهند و مهم نیست که آن اعمال و شرایط تا چه اندازه ناراحت و چالش برانگیز هستند.آیا نیاز دارید با کسی صحبت کنید؟ از کسی کمک بخواهید؟ منبع جدیدی بیابید؟ کتاب بخوانید؟ با متخصصی تماس بگیرید؟ برای درست کردن آن طراحی بریزید؟ یکی از کارهایی را که می توانید انجام دهید انتخاب کنید و سپس دست به کار شوید. سپس کاری دیگر و کاری دیگر را انجام دهید تا آن مساله را حل کنید.

 

افراد موفق با شرایط از همه سو رو به رو می شوند‎

 

3- از باورهای محدودکننده خود فراتر رویدگاهی بزرگ ترین دلیل این که ما پیش نمی رویم این است که در اعماق درون فکر نمی کنیم که شایستگی رسیدن به هدف را داریم یا مستحق موفقیتی هستیم که مدت ها در انتظارش بودیم. اگر باورهای محدودکننده یا افکار منفی دارید که را از رسیدن به اهداف دور نگه می دارد، وقتی را به شناسایی این باورها و افکار اختصاص دهید و سپس با ساتفاده از این چهار مرحله، آن ها را به باوری قدرتمند تبدیل کنید:• باورهای منفی را یادداشت کنید.• نحوه محدودکردن این باورها را شرح دهید.• شرح دهید که ترجیح می دهید چگونه باشید، عمل کنید یا احساس کنید.• جمله ای تغییر یافته و معکوس بسازید که بر درست بودن، عمل کردن یا احساس تان به روش جدید تاکید می کند.برای مثال…باور محدودکننده: من بای همه کارها را خودم انجام دهم. درخواست کمک نشانه ضعف است.جمله معکوس: درخواست کمک خوب است. من ارزش دریافت پشتیبانی مورد نیاز خود را دارم- و می دانم که به من کمک خواهدکرد تا سریع تر به اهدافم برسم.4- با کمک اساتید، انگیزه خود را حفظ کنیدانگیزه از درون می آید- اما گاهی باید محرکی بیرونی وجود داشته باشد که شما را به جلو و در مسیر درست هل بدهد. به همین دلیل است که من به خواندن، تماشا یا گوش دادن به چیزی که هر روز در شما انگیزه ایجاد کند، باور قوی دارم- حتی اگر تنها برای پانزده دقیقه باشد.چه با اتومبیل یا قطار رفت و آمد کنید، دوچرخه برانید، بدوید یا دقایقی در مقابل کامپیوتر خود بنشینید، گوش دادن به موسیقی یا تماشای تصاویر ضبط شده می توانند آن تحرک لازم برای برتری جستن در هر حوزه از زندگی تان را به شما هدیه دهند. می توانید انگیزه خود را حفظ کنید، زبان بیاموزید، مهارت های مدیریت بیاموزید، استراتژی های فروش و بازاریابی را یاد بگیرید، ارتباطات بهتر را بیاموزید و در مورد سلامت عمومی و چیزهای دیگر نیز آموزش ببینید. با اختصاص دادن زمان بیشتر برای توسعه افکار و گرایش های مبتنی بر موفقیت، دستیابی سریع تر شما به موفقیت تضمین می شود.5- کارهای جسورانه انجام دهید تا به نتایج بزرگ دست یابیدوقتی که پروژه جدیدی را آغاز می کنید، در معامله ای جدید وارد می شوید یا خودتان را در موقعیت جدیدی قرار می دهید، همیشه ترسی وجود دارد. متاسفانه بسیاری افراد اجازه می دهند تا این ترس آن ها را از برداشتن گام های لازم برای رسیدن به رویاهای شان باز دارد. از سوی دیگر افراد موفق هم همراستا آن ترس را احساس می کنند اما اجازه نمی دهند که مانع انجام کارهایی که می خواهند انجام دهند بشود یا کارهایی که باید انجام دهند.این ها درک می کنند که مانع انجام کارهایی که می خواهند انجام دهند بشود یا کارهایی که باید انجام دهند. این ها درک می کنند که ترس چیزی ست که باید شناخته شود، تجربه شود و در طول مسیر باشد. آن ها خود را در این چالش وارد می کنند که کارهای جسورانه بکنند و اعتماد داشته باشند که هرچیزی را که برای رسیدن به نتیجه لازم است، دارا هستند.به همین دلیل است که به شما شجاعت بزرگ فکرکردن می دهم- و بزرگ تر عمل کردن. وقتی با ترس روبرو می شوید، اگر از روی ایمان خیز بردارید، می توانید زندگی خود را عوض کنید.

 

منبع:مجله پنجره خلاقیت

 

مطالب بیشتر برای زندگی بهتر


بازسازی پیوند عاطفی زن و شوهر


خرید مستقیم فرش از کارخانه

بااین بسته آموزشی آموزگار کودک خود باشید


درمان اختلالات روحی بدون دارو و عارضه

چطور با هزینه‌ی کم، زیاد و راحت سفر کنیم؟


به همسرت اعتماد نداری؟


اقساط 36 ماه بدون پیش پرداخت لوازم خانگی


مشاوره روانشناسی به صورت ویدیو کال


مرجع معتبر و رسمی خرید انواع گیفت کارت

پکیجی که شما را به هدف تحصیلی‌تان میرساند


لوازم خونگیت رو اقساطی نو کن!


برای سفارش این ست فقط کافیه کلیک کنی!

معتبرترین فروشگاه خرید گیفت کارت در ایران


با چند سوال ساده شخصیتت رو بشناس!

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

چطور به اهدافم برسم
چطور به اهدافم برسم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *