چطور به سایت همگام وارد شویم

 
helpkade
چطور به سایت همگام وارد شویم
چطور به سایت همگام وارد شویم

همه دانش آموزا ، معلما ، مشاورا و معاون اجرایی مدارس برای ورود به صفحه شخصی خودشون و استفاده از امکاناتی که سامانه همگام براشون قرار داده باید با نحوه ورود به پورتال مدارس همگام آشنایی داشته باشن تا موقعی که می خوان وارد این سایت بشن مشکلی براشون پیش نیاد .

برای مشاوره نحوه ورود به سایت همگام مدارس

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید:
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

چطور به سایت همگام وارد شویم

درصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .

کاربرای سایت همگام ( دانش آموزا ، معلما ، مشاورا و معاونای اجرایی مدرسه ها ) برای ورود به پورتال شخصیشون تو سامانه همگام و استفاده از امکاناتی که این سایت بهشون داده باید وارد Hamgam.medu.ir بشن . ولی هنوز خیلی از کاربرا با نحوه ورود به پورتال همگام آشنا نیستن .

به خاطر همین ما تو ادامه این مقاله در مورد نحوه ورود به سایت همگام صحبت کردیم تا همه کاربرا بعد از مطالعه این مقاله خیلی راحت بتونن به پورتال شخصی خودشون تو این سایت دسترسی داشته باشن و از امکاناتی که بهشون داده استفاده کنن .

همون طور که گفته شد کاربرا برای این که بخوان از خدمات سامانه همگام آموزش و پرورش استفاده کنن باید با نحوه ورود به این پورتال آشنایی داشته باشن برای همین در ادامه این مقاله قدم به قدم نحوه ورود به پورتال مدارس همگام رو براتون توضیح دادیم  .

 

ورود به سایت hamgam.medu.ir و انتخاب گزینه ورود .

 

 

تو این قسمت می تونن با وارد کردن کد ملی و رمز ، وارد پورتال بشن و از امکاناتی که واسشون در نظر گرفته شده استفاده کنن . 

 

 

در ادامه وارد پورتال دانش آموزی مدارس همگام می شین که دانش آموزا می تونن با توجه به پایه و رشته تحصیلی وارد این قسمت ها بشن و از امکانات پورتال دانش آموزی مدارس استفاده کنن .

 

 

برای ورود به سامانه همگام آموزش و پرورش کلیک کنین .
 

برای ورود تو سایت تیزهوشان ششم به هفتم برای ثبت نام و یا دیدن اعلام نتایج کلیک کنین .
 

برای ورود تو سایت تیزهوشان نهم به دهم برای ثبت نام و یا دیدن اعلام نتایج کلیک کنین .

 

احیانا اگه به رمز ورود همگام دسترسی ندارین و یا رمز ورود همگام خودتون رو فراموش کردین می تونین مقاله زیر رو بخونین .

 

 

 

دانش آموزا بیشترین کاربرایی هستن که از سامانه همگام استفاده می کنن . زمانی که دانش آموزا وارد صفحه شخصیشون تو این سامانه میشن می تونن از امکاناتی که این سایت به اونا داده استفاده کنن . حالا در ادامه چند تا پر کاربرد ترین بخش های این صفحه رو بهتون معرفی می کنیم .

 

 

المپیاد دانش آموزی : دانش آموزایی که شرایط شرکت تو المپیاد دانش اموزی رو دارن باید تو زمان ثبت نام المپیاد ها بعد از این که وارد صفحه شخصیشون شدن گزینه المپیاد دانش اموزی رو انتخاب کنن .
 

 آزمون استعداد درخشان : همه دانش آموزای ششم به هفتم و نهم به دهم که شرایط شرکت تو آزمون تیزهوشان رو داشته باشن می تونن در زمان ثبت نام این آزمون وارد پورتال خودشون بشن و با کلیک روی گزینه استعدادهای درخشان ثبت نام خودشون رو انجام بدن . 

 البته چون آزمون نمونه دولتی و تیزهوشان پایه نهم به دهم باهم یکی شده دانش آموزا برای ثبت نام مدارس نمونه دولتی هم باید از همین آیکون استفاده کنن .
 چطور به سایت همگام وارد شویم

 هدایت تحصیلی :  دانش اموزای پایه نهم باید فرم هدایت تحصیلیشون رو از این آیکون پر کنن تا از سنجش و مهارت و استعداد دانش آموزا مطلع بشن و بهترین اولویت بندی انتخاب رشته براشون انجام بشه .
 

 آزمون های مشاوره ای : دانش آموزا با وارد شدن به این آیکون می تونن دفترچه آزمونای مختلفی که بهش آزمون خود ارزیابی و یا رغبت تحصیلی گفته میشه جواب بدن که جواب این آزمونا مستقیما تو نتیجه هدایت تحصیلیشون اثر داره .

 

 

 اگه هم تصمیم به شرکت تو آزمون مدارس تیزهوشان رو دارین با خوندن مقاله زیر می تونین یک ثبت نام کامل انجام بدین .

اگه در مورد سامانه همگام مدارس ، نحوه ورود به سایت همگام یا نحوه دریافت رمز همگام سوالی براتون پیش اومد می تونین از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو در ارتباط باشین . همچنین با عضویت تو کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو در جریان همه ی اخبار و اطلاعیه های مربوط به مدرسه ها قرار بگیرین .

 

 

برای مشاوره نحوه ورود به سایت همگام مدارس

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید:
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

درصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .

سلام . در حال حاضر مشکلی برای ورود به سایت همگام وجود نداره .

سلام . در حال حاضر مشخص نیست چه زمانی بروز رسانی سایت همگام تمام میشه .

سلام . سایت همگام در حال بروز رسانی است .

سلام . احتمالا زمانی که برای ورود به سایت همگام اقدام کردین سایت مشکل داشته مجددا وارد سایت بشین در صورتی که با پیغام اطلاعات نامعتبر روبه رو شدین باید مجددا رمز عبور رو از مدیر مدرسه بگیرین .

سلام . بعد از اینکه وارد سایت همگام شدین در بخش داشبورد اصلی گزینه کارنامه رو انتخاب کنین .

سلام . وارد سایت hamgam.medu.ir بشین در نوار بالای سایت گزینه ورود رو انتخاب کنین در لینک مورد نظر کد ملی و رمز عبور رو وارد کنین .

سلام . شما باید مجددا رمز عبور همگام رو از مدیر مدرسه بگیرین .

سلام . وارد سایت hamgam.medu.ir بشین گزینه ورود رو انتخاب کنین .

سلام . وارد سایت hamgam.medu.ir بشین در نوار بالای سایت گزینه ورود رو انتخاب کنین .

سلام . مجددا در زمان دیگری وارد سایت همگام بشین ، می تونین از مدیر مدرسه کمک بگیرین و یا با مشاوران ما ارتباط برقرار کنین تا شما رو راهنمایی کنن .

سلام . برای ورود به سایت همگام باید زبان صفحه کلید انگلیسی باشه و capslock خاموش باشه و کد ملی و رمز عبو رو به درستی در لینک ورود به سایت وارد کنین .

سلام . رمز عبور همگام رو از مدیر مدرسه بگیرین .

سلام . برای ورود به سایت همگام باید کد ملی و رمز عبور رو با دقت در لینک ورود به سایت وارد کنین .

سلام . احتمالا رمز عبور شما اشتباهه .

سلام . زبان صفحه کلید رو انگلیسی کنین در صورتی که موفق نشدین وارد سایت بشین رمز عبور همگام رو مجددا از مدیر مدرسه بگیرین .

سلام . احتمالا اطلاعات تون رو به درستی در لینک ورود به سایت وارد نمی کنین .

سلام . بعد از ورود به سایت همگام باید در صفحه کاربری گزینه کارنامه رو انتخاب کنین ممکنه مدرسه شما کارنامه هفتگی و ماهانه دانش آموزان رو در سایت همگام بارگزاری نکرده باشه .

سلام . در صورتی که وارد سایت همگام شدین تمام آیکون های فعال به شما نمایش داده میشه .

سلام . با استفاده از کد ملی و رمز عبور همگام وارد سایت بشین آیکون کارنامه / کارنامه ماهانه رو انتخاب کنین .

سلام . زبان صفحه کلید انگلیسی باشه و capslock خاموش باشه در صورتی که مجددا با همین اخطار روبه روشدین باید رمز عبور همگام رو مجددا از مدرسه بگیرین .

سلام . در صورتی که مطمئن هستین اطلاعات رو به درستی در لینک مورد نظر وارد می کنین ولی موفق نمیشین وارد سایت همگام بشین احتمالا سایت مشکل داره در زمان دیگری وارد سایت بشین .


تمامی هموطنان عزیزمان از سراسر ایران می توانند برای استفاده از خدمات مشاوره و ارتباط با کارشناسان تحصیلیکو از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071789 تماس بگیرند
.

برخی از مخاطبان تحصیلیکو به دلیل مشکلات مخابراتی نمی توانند با شماره های 909 تماس بگیرند و یا به طور کلی به تلفن ثابت دسترسی ندارند ؛ برخی نیز تمایل دارند از بسته های تخفیفی تحصیلیکو استفاده کنند تا هزینه کمتری برای مشاوره پرداخت نمایند . برای این دسته از عزیزان پکیج های مشاوره تحصیلیکو را طراحی کرده ایم که می توانید با خرید آن از هرجای ایران که هستید از طریق تلفن ثابت یا تلفن همراه با کارشناسان تحصیلیکو در ارتباط باشید . برای خرید پکیج های مشاوره تحصیلیکو و استفاده از بسته های تخفیفی کلیک کنید .

در خبرنامه ایمیلی تحصیلیکوهر هفته گزیده ای از مهم ترین اخبار تحصیلی مرتبط با رویداد های مدارس ، کنکور سراسری ، کارشناسی ارشد و دکتری را گردآوری می کنیم و بصورت رایگان برای کاربران سایت ارسال می کنیم . اگر شما هم مایلید از اخبار تحصیلی در طول سال جا نمانید کافیست ایمیل خود را در کارد زیر وارد کنیم تا از همان لحظه عضو خبرنامه ایمیلی ما شوید .

مرکز مشاوره تحصیلیکو امکانی فراهم کرده تا کاربران سایت بتوانند با عضویت در کانال های اطلاع رسانی شبکه های اجتماعی  از آخرین اخبار و اطلاعیه های تحصیلی مربوط به حوزه تحصیلی مدنظر خود آگاه شوند . برای این منظور می توانید با کلیک بر روی هر یک از لینک های زیر در کانال مدنظرتان عضو شوید.

کانال مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو                     کانال دکتری تخصصی                      کانال کارشناسی ارشد                    کانال مشاوره کنکور سراسری

کانال دانشگاه های بدون کنکور                      کانال اطلاع رسانی مدارس              

یکی از جداب ترین امکانات رایگان تحصیلیکو برای مخاطبان خود خبرنامه پیامکی است که با عضویت در آن آخرین اخبار رویداد های تحصیلی برای شما پیامک می شود . خبرنامه پیامکی تحصیلیکو در موضوعات مدارس ، کنکور سراسری ، دانشگاه های بدون آزمون ، کارشناسی ارشد و دکتری اطلاع رسانی می کند و برای عضویت در آن کافیست مقطع مربوط به خود را انتخاب کرده و در ادامه شماره تماس خود را ثبت نمایید .

1000000

بازدید کننده تحصیلیکو تاکنون

14000

مخاطبان مشاوره تلفنی تحصیلیکو تاکنون

23112

تعداد سوالات سایت تحصیلیکو

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور با هزینه هر دقیقه 3000 تومان) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره تلفنی تحصیلیکو بهره مند گردید.

سایت مشاوره تحصیلیکو یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر هیچگونه وابستگی ندارد.

بالا

یکی از سایت های که توسط اموزش و پرورش راه اندازی شده است سایت همگام میباشد. هدف از راه اندازی این سایت اطلاع رسانی سریع و دقیق اخبار و اطلاعیه های صادر شده از سوی سازمان ها و همچنین دسترسی به ازمون ها و رقابت های استعدادیابی تحصیلی و ازمون های مشاوره ای و سایر محتوا های اموزشی تولید شده ، طراحی شده است.

سامانه همگام مخصوص تمام دانش اموزان سرتا سر کشور است که تمام اخبار مرتبط با تحصیل و اموزش دانش اموزان و مدارس در این سایت اطلاع رسانی میشود.

تمام محتواهای آموزشی تولید شده در خصوص موارد تحیلی و درسی دانش آموزان در این سامانه قابل مشاهده بوده و امکان دریافت آن ها برای کاربران سامانه همگام دانش آموزی فراهم شده است . همچنین از دیگر امکانات موجود دراین سامانه می توان به سایت همگام کارنامه دانش آموزان ، اطلاع از اعلام نتایج امتحانات نهایی ، ثبت نام در آزمون های علمی ، دریافت و تکمیل نمودن برگ های هدایت تحصیلی و سایر موارد از این قبیل اشاره کرد.

چطور به سایت همگام وارد شویم

· ابتدا آدرس اینترنتی سامانه همگام مدارس به نشانی hamgam.medu.ir را در قسمت آدرس مرورگر وارد کنید .

· سپس کد ملی خود را در جایگاه نام کاربری و رمز عبور دریافتی از مدرسه خود را به عنوان رمز عبور همگام در محل مورد نظر ثبت نمایید .

· در نهایت پس از ثبت و تایید اطلاعات خواسته شده ، پرتال اینترنتی سامان همگام مدارس شوید .

از آنجایی که اکثریت آمار کاربران سایت همگام hamgam.medu.ir را دانش آموزان تشکیل می دهند لذا دانش آموزان و به طور کلی تمامی کاربرانی که قصد عضویت در سایت همگام مدارس را دارند باید رمز همگام تهیه شده توسط مدیر مدرسه خود را در دسترس داشته باشند و به عنوان رمز عبور خود در سامانه ثبت نمایند .

اما گاهی اوقات عده ای از دانش اموزان هستند که رمز همگام خود را فراموش کردند در این هنگام میتوانند به دریافت رمز عبورهمگام اقدام کنند.

رمز همگام دانش اموزی یکی از مهمترین رمز ها در زمان ثبت نام تیزهوشان و اعلام نتایج تیزهوشان میباشد. این رمز از طریق مدیرمدرسه در اختیار دانش آموزان قرار میگیرد، دانش آموزان در کلیه مراحل ثبت نام تا دریافت نتایج تیزهوشان باید این رمز را همراه خود داشته باشند.

در صورتی که شما رمز همگام خود را گم کنید نمیتوانید در سایت تیزهوشان ثبت نام کنید و یا کارت ورود به جلسه تیزهوشان دریافت کنید همچنین نمیتوانید از نتایج آزمون تیزهوشان خود مطلع شوید. از همین رو رمز همگام خود را به هیچ عنوان گم نکنید. اگر فردی رمز همگام تیزهوشانش را گم کرد چه کاری باید انجام دهد؟

اگر دانش آموزی رمز ورود به سامانه همگام را تابحال دریافت نکرده یا فراموش کرده است می تواند از طریق مراجعه به مدیر مدرسه در حال تحصیل خود اقدام به دریافت رمز عبور خود نماید . مدیر مدرسه پس از ورود به سایت همگام مراحل زیر را برای تغییر رمز همگام دانش آموز باید انجام دهد :

1) ورود به سامانه hamgam.medu.ir

2) از سمت راست صفحه اصلی گزینه ” مدیریت کاربران ” را انتخاب کنید .

3) از پنل مدیریت کاربران گزینه ” ویرایش ” را انتخاب نمایید .

4) در قسمت ویرایش فقط کد ملی همکار و یا دانش آموز را وارد نموده و روی گزینه ” جستجو ” کلیک کنید .

5) در انتها پس از نمایش اطلاعات کاربر ، در ستون مدیریت آیکن ” بازنشانی رمز عبور ” را انتخاب نموده و روی گزینه ok کلیک کرده تا رمز عبور جدید را دریافت کنید .

اگر قصد تغییر رمز عبور همگام را دارید مراحل زیر را دنبال کنید:

· مراجعه به سامانه همگام به نشانی hamgam.medu.ir

· انتخاب گزینه ورود کاربر از منویی که در بالای سایت مشخص شده است.

· وارد نمودن کد ملی در قسمت نام کاربری و ورود رمز همگام در بخش رمز ورود

· مشخص نمودن مدرسه دانش آموز

· با کلیک بر روی گزینه نام و نام خانوادگی، منوی کشویی یش داده می‌شود که در آن می‌توان روی گزینه تغییر کلمه عبور کلیک کرد.

· در این مرحله می توانید رمز عبور سامانه همگام خود را تغییر داده و رمز جدید را در این سامانه ثبت نمایید.

با ثبت نام در ویرگول به آرشیو بزرگی از مقالات مرتبط با این موضوع دسترسی خواهید داشت

از این پس او نمی‌تواند پروفایل کاربری و مطالب شما را ببیند.

1

@media (max-width:1008px) {
.noresp {
display: none !important
}
}
.form-control {
width: auto !important;
border-radius: 0px
}
.inner-contentbox {
margin-bottom: 15px !important
}
.alink img {
max-width: 100% !important;
width: auto !important;
height: auto !important
}
.alink h2 {
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 16px;
margin-bottom: 20px
}
.alink h3 {
font-size: 15px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink h4 {
font-size: 14.5px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink h5 {
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink h6 {
font-size: 13.5px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}

.alink p {
line-height: 27px
}
.alink a {
font-size: 15px
}
.shoar {
background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px;
line-height: 32px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-top: 20px
}
.end {
border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;
}
.slo {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
margin-left: 20px;
}
.slo2 {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
position: relative;
top: 33px;
margin-right: 20px;
}
.mytable tr td {
border: 1px solid #ccc;
}
.mytable tr:nth-child(even) {
background: #ED7D31;
color: white
}
.mytable tr:nth-child(even) td {
color: white !important
}
.mytable tr:nth-child(odd) {
background: #FFF
}
.mytable tr:first {
background:#EBFC87
}
.mytable li:nth-child(5n+3) {
font-weight: bold
}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {
margin-bottom: 1px;
}
.mb-5 {
margin-bottom: 3px !important
}
h4 {
font-size: 14px !important;
font-weight: bold;
color: rgb(58, 109, 151);
}
چطور به سایت همگام وارد شویم

سامانه همگام مدارس به نشانی hamgam.medu.ir به منظور ارائه خدماتی مانند ثبت نام در آزمون های ورودی مدارس ، جشنواره ها و مسابقات ، آزمون های آنلاین ، آزمون های مشاوره ای ، هدایت تحصیلی و … توسط وزارت آموزش و پرورش طراحی و اجرا شده است .

برای مشاوره نحوه ورود به سایت همگام hamgam.medu.ir 

برای مشاوره نحوه ورود به سایت همگام hamgam.medu.ir 

 آموزش و پرورش با هدف سهولت در انجام کارهای مربوط به مدارس مانند فرآیند ثبت هدایت تحصیلی ، برگزاری آزمون های مشاوره ای ، دریافت کارنامه و … سایت همگام به آدرس اینترنتی hamgam.medu.ir را طراحی نموده و امکان عضویت و استفاده از سرویس ها و خدمات این سامانه را برای دانش آموزان کارکنان مدارس و والدین دانش آموزان ، فراهم کرده است .

 کاربران این سامانه دانش آموزان و تمامی کارکنان مدارس و آموزشی هستند که با موارد تحصیلی و درسی دانش آموزان در ارتباط می باشند .

از آنجایی که اکثریت آمار کاربران سایت همگام hamgam.medu.ir​ را دانش آموزان تشکیل می دهند لذا دانش آموزان و به طور کلی تمامی کاربرانی که قصد عضویت در سایت همگام مدارس را دارند باید رمز همگام تهیه شده توسط مدیر مدرسه خود را در دسترس داشته باشند و به عنوان رمز عبور خود در سامانه ثبت نمایند .

با توجه به مطالبی که گفته شده و در جهت آشنایی بیشتر دانش آموزان و سایر کاربران این سامانه با موارد و بخش های موجود در ان در ادامه مقاله به بررسی نحوه ورود و بررسی بخش های مهم سایت همگام دانش آموزی به همراه راهنمای تصویری ، می پردازیم .

سامانه دانش آموزی همگام به طور کلی به دو بخش عمومی و پورتال اینترنتی سایت تقسیم می شود. تمامی گزینه های ارائه شده در هر دو بخش عنوان شده کاملا کاربردی بوده و به منظور رفع نیاز های تحصیلی دانش آموزان به این سامانه اضافه شده است. به منظور ارائه توضیحات واضح تر و ساده تر برای کاربران سامانه همگام در این قسمت جزئیات مربوط به این دو بخش اصلی را بررسی می نماییم :

 

 معرفی بخش های اصلی سایت همگام hamgam.medu.ir

 بخش عمومی :

بخش عمومی سامانه همگام مدارس  همه موارد مربوط به اطلاعیه های و اخبار عمومی آموزشی و تحصیلی را شامل می شود، در ضمن برای ورود به این بخش از سامانه لازم نیست که حتما عضو سامانه همگام مدارس باشید و یا نام کاربری مختص خود را در این سامانه ثبت نمایید .

 

لینک مستقیم صفحه اصلی سامانه همگام  

 

پورتال اینترنتی :

پورتال اینترنتی سایت همگام بخش اختصاصی کاربران اصلی این سامانه می باشد و لازمه ورود به این بخش عضویت و ثبت نام کاربر در سامانه دانش آموزی همگام می باشد .

دانش آموزان و سایر کاربرانی که قصد عضویت در این سامانه را داشته باشند باید نام کاربری و رمز ورود همگام دریافت شده از مدسه محل تحصیل خود را در بخش مربوطه وارد کرده و ثبت نمایند .

 لازم به ذکر است که نام کاربری موردنیاز توسط مدیر مدرسه محل تحصیل دانش آموز و یا کارشناس فناوری آموزش و پرورش هر منطقه برای کاربر تعریف می شود . 

 

 لینک مستقیم پورتال سامانه همگام 

 

 

کاربران پورتال همگام، برای ورود به پنل شخصی باید رمز ورود همگام و کد ملی خود را در اختیار داشته باشند . دانش آموزان برای دریافت این رمز باید به مدیر مدرسه خود مراجعه کرده و در صورت صحیح بودن کد ملی و رمز ورود همگام می توانند ، وارد صفحه شخصی خود شوند .

 

کاربرد ها و امکانات بسیار زیادی در سایت همگام hamgam.medu.ir برای دانش آموزان ، معلمان و سایر کاربران این سامانه طراحی شده است که باعث دسترسی راحت تر آن ها به آزمون و محتویات تحصیلی و آموزشی می گردد .

با توجه به موارد ذکر شده و به منظور راهنمایی کاربران سایت همگام دانش آموزی در رابطه با نحوه ورود به این سامانه و بررسی سایر جزئیات مرتبط با آن در ادامه این بخش به شرح کلی از مراحل ورود به پورتال اینترنتی سامانه همگام می پردازیم :

 

  نحوه ورود به سایت همگام hamgam.medu.ir

 

 ورود به سایت hamgam.medu.ir 

 وارد کردن کد ملی و رمز ورود همگام 

 ورود به صفحه شخصی 

 

چطور به سایت همگام وارد شویم

امکانات و گزینه های ارائه شده در سایت همگام دانش آموزی برای بسیاری از کاربران این سامانه دارای اهمیت می باشد چرا که با مراجعه به قسمت های مختلف  سامانه همگام مدارس امکان انجام غیرحضوری بسیاری از موارد آموزشی حضوری برای دانش آموزان و معلمان فراهم شده است .

به منظور ارائه توضیحات بیشتر و کامل تر مراحل ورود کاربر و عضویت در سامانه همگام و راهنمایی بیشتر دانش آموزان ، در این بخش از مقاله به شرح و بررسی مراح ورود به سایت همگام به صورت راهنمای تصویری می پردازیم :

 

  راهنمای تصویری نحوه ورود کاربر به سایت همگام hamgam.medu.ir

 

  آدرس سایت hamgam.medu.ir را در مرورگر خود سرچ کنید و پس از کلیک روی لینک سایت همگام ، در قسمت هایی که در شکل زیر مشاهده می شود ، کد ملی و رمز ورود همگام خود را وارد نمایید و پس از آن روی دکمه ورود را کلیک کنید . 

 

 

 در صورت صحیح بودن کد ملی و رمز ورود همگام ، صفحه زیر به آدرس hamgam medu ir portal dashboard را مشاهده خواهید کرد .

 

 

 

سایت همگام hamgam.medu.ir دارای امکانات و خدمات متفاوتی از جمله دریافت کارنامه مدارس از این سامانه برای دانش آموزان می باشد که شرط بهره مندی از این امکانات عضویت در این سامانه دانش آموزی است . با توجه به اهمیت گزینه های موجود در پرتال اصلی سایت دانش آموزی همگام در این بخش به معرفی بخش های مهم پرتال اینترنتی سامانه همگام با نشانی hamgam medu ir portal dashboard می پردازیم . 

 

  بخش های مختلف سایت همگام hamgam.medu.ir

 

 

 داشبورد اصلی :

داشبورد اصلی سایت همگام ، بخشی است که دسترسی به سایر گزینه های موجود در پورتال سامانه را برای کاربران امکان پذیر می سازد . این بخش تمامی گزینه های سایت همگام مدارس را شامل شده و تمام دسته بندی های مربوطه را در بر می گیرد .

  المپیاد های علمی :

دانش آموزان برای شرکت در آزمون های المپیاد علمی در صورت داشتن شرایط لازم می توانند در اوایل دی ماه برای ثبت نام در مرحله اول اقدام کنند .

 

 شرکت در آزمون استعداد درخشان :

دانش آموزان پایه هفتم و دهم که قصد ورود به مدارس استعداد های درخشان در سال تحصیلی را دارند می توانند در صورت داشتن شرایط لازم از طریق سایت hamgam.medu.ir ، در آزمون این مدارس ثبت نام کنند .

  لازم به ذکر است دانش آموزان پایه هفتم برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان می توانند از طریق سایت hoosh.medu.ir هم اقدام کنند به علاوه دانش آموزان پایه دهم نیز برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان علاوه بر سایت همگام می توانند در سایت azmoon.medu.ir نیز فرم ثبت نام خود را تکمیل کنند .

 

 هدایت تحصیلی : دانش آموزان برای ورود به پایه دهم باید رشته تحصیلی مورد علاقه خود را انتخاب کنند . مشاوران با توجه به توانایی های تحصیلی ، مهارتی و علاقه دانش آموزان برگ هدایت تحصیلیدر پایه نهم دوره اول متوسطه را در اختیار دانش آموزان می گذارند .

اخیرا اولویت بندی رشته ها در سایت همگام توسط دانش آموزان و والدین آن ها انجام می شود که در تصویر صفحه اصلی گزینه مربوط به هدایت تحصیلی با عدد 10 مشخص شده است .

 آزمون های مشاوره ای :

مشاوران مدارس در جهت برنامه ریزی بهتر برای دانش آموزان ، آزمون های سنجش رغبت و توانایی که مربوط به فرآیند هدایت تحصیلی هستند و همچنین آزمون مشاوره ای دیگر مانند آزمون سلامت روان همگام و آزمون غربالگری را نیز شامل می شود. این آزمون های مشاوره ای همگام در سایت همگام و به صورت مجازی انجام می شوند .

 

 

 جشنواره ها و مسابقات : بسیاری از دانش آموزان مقاطع تحصیلی مختلف برای شرکت در مسابقات علمی و فرهنگی هنری اعلام آمادگی می کنند . شرکت در این مسابقات شرایطی دارد که داوطلبان در صورت داشتن آن ها می توانند در سایت همگام ثبت نام خود را انجام دهند .

 مشاهده برنامه کلاسی دانش آموز :

از طریق مراجعه به بخش برنامه کلاسی سایت همگام ، دانش آموزان و حتی اولیای آن ها می توانند برنامه ریزی های درسی تعیین شده توسط مدیر و یا معاون پرورشی مدرسه خود که به صورت هفتگی مشخص می شوند را مشاهده کرده و با توجه به آن ها برنامه ها و زمان بندی های درسی خود را مدیریت کرده و تنظیم نمایند .

 شرکت در آزمون آنلاین :

دانش آموزانی که قصد شرکت در آزمون های مجازی و آنلاین تعیین شده توسط مدرسه خود را داشته باشند ، می توانند با مراجعه به این قسمت از سامانه همگام در این آزمون های مجازی شرکت کرده و نتایج آن ها را نیز مشاهده نمایند .

 انضباطی و تشویقی :

در قسمت انضباطی و تشویقی سامانه همگام مدارس ، تمامی پیشرفت ها و ضعف ها و حتی تخلفات دانش آموزان ثبت شده و قابل مشاهده می باشد . والدین دانش آموزان از طریق مراجعه به این بخش می توانند از روند افت و رشد تحصیلی مطلع شوند تا در صورت لزوم اقدامات و برنامه ریزی های لازم انجام شود .

 تکالیف :

بخش تکالیف سامانه همگام بخشی است که تکالیف و برنامه درسی تعیین شده توسط معلمان مدارس برای دانش آموزان قابل مشاهده و دریافت می باشد . دانش آموزان یا والدین آن ها برای اطلاع از نحوه تقسیم بندی و برنامه ریزی تکالیف درسی می توانند به این بخش از سامانه مراجعه فرمایند .

 ثبت نام اوقات فراغت :

برخی از مدارس و مراکز آموزشی به منظور پر کردن اوقات بیکاری و فراغت دانش آموزان در ایام تعطیلی مدارس اقدام به برگزاری و اجرای برنامه های آموزشی در زمینه های مختلف می نمایند . دانش آموزانی علاقه به شرکت در این برنامه را دارند می توانند در این بخش از سامانه تمامی موارد مربوط به آن ها را مشاهده کرده و در  رشته مورد نظر خود ثبت نام نمایند .

 کارنامه :

کارنامه تحصیلی دانش آموزانی که به صورت نسخه الکترونیکی توسط مدرسه منتشر می شود در بخش کارنامه سامانه همگام قابل دریافت می باشد .

دانش آموزان و والدین آن ها می توانند با مراجعه به این قسمت از سامانه نتیجه و کارنامه تحصیلی مورد نظر را مشاهده نمایند . همچنین علاوه بر انتشار کارنامه های مجازی دانش آموزان و امکان دریافت کارنامه هفتگی، ماهانه و حتی نهایی در سایت همگام برای کاربران این سامانه وجود دارد. 

 

علاوه بر پورتال اینترنتی سایت همگام صفحه دیگری با عنوان صفحه اصلی سایت همگام نیز وجود دارد که موارد مرتبط با اخبار و اطلاعیه های تحصیلی وزارت آموزش و پرورش و همچنین کلیه تغییرات و برنامه های فرهنگی و آموزشی این سازمان را به اطلاع کاربران سایت همگام  مدارس می رساند .

به منظور راهنمایی بیشتر دانش آموزان و کاربران سامانه همگام دانش آموزی در این قسمت تمامی گزینه ها و بخش های موجود در صفحه اصلی سایت همگام شرح داده و بررسی می نماییم :

 

 معرفی بخش های مختلف صفحه اصلی سایت همگام 

 

 خانه :

گزینه در قسمت نوار ابزار صفحه اصلی سامانه همگام مدارس قرار گرفته است که کاربران می توانند جهت دسترسی سریع تر به بخش های مختلف سامانه از طریق انتخاب این گزینه اقدام نمایند .

 ورود :

گزینه ورود شامل بخش ها و اطلاعات مربوط به ورود به بخش اختصاصی سامانه همگام مدارس می باشد .

 تالارهای گفتمان :

بخش تالار های گفتمان سامانه دانش آ»وزی همگام تشکیل شده از دوبخش اصلی تالار های گفتمان عمومی و تخصصی می باشد که کاربران سامانه می توانند از طریق مرا جعه به این بخش از سایت همگام تمامی اطلاعات و مطالب مفید و کاربردی بارگذاری شده توسط مدیران انجمن را مشاهده نمایند .

تنها تفاوت موجود در دسترسی به این مطالب برای کاربران سامانه وجود دارد این است که مطالب عنوان شده در تالار های گفتمان عمومی قابل مشاهده برای تمامی کاربران سامانه همگام بوده و محدودیتی برای آن ها وجود ندارد اما در مورد تالار های گفتمان تخصصی این شرط وجود دارد که برای مشاهده مطالب موجود در آن ها حتما باید عضوی از اعضای تالار های اختصاصی شده باشید .

 

 گالری تصاویر : 

گالری تصاویر سامانه همگام تشکیل شده از تعدادی از تصاویر موجود با موضوعات مختلفی چون مراسمات مذهبی ، مشاهیر ، ورزشی ، طبیعت و … می باشد .

 سرویس های همگام :

گزینه سرویس های همگانی سامانه همگام دانش آموزی جز مهم ترین و کاربردی ترین بخش های این سامانه است که تمامی موارد موجود در آن قابل استفاده برای همه کاربران سایت همگام مدارس می باشد . گزینه ها و موارد موجود در بخش سرویس های سامانه همگام عبارتند از :

 

 مدارس فعال :

 این گزینه مربوط به امتیاز دهی به مدارس برتر کشور می باشد .

 سوالات متداول

 این سوالات سوالاتی  هستند که بسیاری از کاربران سامانه همگام در استفاده از پورتال اختصاصی این سامانه با آن مواجه می شوند .

 جستجوگر همگام

گزینه مذکور به منظور جستجو در موضوعات مختلف سایت همگام مورد استفاده کاربران قرار می گیرد .

  نرم افزارهای مفید

این بخش شامل نرم افزارهایی است که در اغلب موارد مورد استفاده کاربران قرار گرفته و قابل نصب بر روی کامپیوتر های شخصی می باشد .

 جستجوی مدارس

با استفاده از این گزینه دانش آموزان می توانند به آدرس و شماره تلفن و آدرس اینترنتی وبسایت های  مدارس مختلف کشور دسترسی داشته باشند .

  محتوای آموزشی

 در این قسمت تمامی محتوا های آموزشی از جمله کتاب ها ، نمونه سوالات و سایر موارد  مرتبط با تحصیلدانش آموزان بارگذاری شده و قابل دریافت می باشد .

 

 اخبار همگام :

گزینه اخبار همگام بخشی است که اخبار مرتبط با تمامی تغییرات ایجاد شده در پورتال اینترنتی از طریق این بخش از سامانه همگام اطلاع رسانی می شود .

 

 اخبار :

بخش دیگر مربوط به اطلاع رسانی به کاربران سامانه همگام بخش اخبار این سامانه است . تفاوت این بخش با بخش اخبار همگام در این است که در قسمت اخبار تمامی خبر ها و اطلاعیه های مدارس سراسر کشور در سه سطح اخبار کلی ، اطلاعیه ها و اخبار استانی در دسترس کاربران قرار می گیرند .

 نظر سنجی :

این بخش از سامانه به منظور مشارکت کاربران در تغییرات ایجاد شده در سامانه همگام مدارس و نظر خواهی از آنان نسبت به این تغییرات ، طراحی و تعریف شده است .

 انتقادات و پیشنهادات :

کاربران سامانه همگام دانش آموزی در صورت داشتن هرگونه نظر ، انتقاد و پیشنهاد در رابطه با بخش های مختلف سامانه و عملکرد آن ها می توانند به این بخش از سامانه مراجعه کرده و پیشنهادات خود را ثبت نمایند .

 

 

سامانه همگام برای تمامی کاربران این سایت قابل دسترسی بوده و اجازه ورود به تمامی بخش های این سایت برای آن ها وجود دارد. دانش آموزان و حتی والدین آن برای ورود به این سامانه جز داشتن نام کاربری و روز عبور هیچ گونه محدودیت دیگر ندارند .

به منظور ارائه اطلاعات بهتر و ساده تر از امکانات موجود در سامانه همگام در ادامه این قسمت گزینه های موجود در این سایت را به ترتیب و طور خلاصه ذکر می نماییم .

 

 امکانات سایت همگام hamgam.medu.ir

 

  پرسش و پاسخ آنلاین 

 شرکت در انتخابات

 محتوای الکترونیک

 فرم ساز 

آزمون غربالگری همگام

 سامانه نماد

 جشنواره جوان خوارزمی

 آموزش مهارت های کارآموزی ویژه دانش آموزان دوره اول متوسطه

 المپیاد پژوهشی

 جشنواره پژوهش ، نوآوری و کارآفرینی 

بیمه دانش آموزی

 

 در صورت داشتن هر گونه سوال درباره سایت همگام hamgam.medu.ir می توانید از طریق خدمات تلفنی مشاوره تحصیی هیوا با کارشناسان با تجربه ما ارتباط برقرار کنید . در ضمن توصیه می شود برای دریافت به موقع اخبار و اطلاعیه ای مدارس مختلف در کانال تلگرام مدارس عضو باشید و یا پیج اینستاگرام مدارس را دنبال کنید . 

 

✔️ در موارد زیادی مانند ثبت نام در آزمون های مختلف دانش آموزی کاربرد دارد که در این مقاله برخی از آن ها همراه با راهنمای تصویری شرح داده شده اند . 

✔️ مخصوص دانش آموزان پایه نهم است که در این مقاله نحوه ورود به لینک هدایت تحصیلی دانش آموزان این پایه ارائه شده است . 

✔️ به کد ملی و رمز ورود همگام نیاز است که در این مقاله راهنمای تصویری نحوه ورود به این سایت ارائه شده است . 

برای مشاوره نحوه ورود به سایت همگام hamgam.medu.ir 

برای مشاوره نحوه ورود به سایت همگام hamgam.medu.ir 

سلام ببخشید من می خوام غربالگری کنم ولی دفترچه ها تو مرحله نهایی نمیاد چیکار کنم ؟؟:

سلام . فقط دانش آموزان پایه نهم می تونن در سایت همگام در آزمون غربالگری شرکت کنن ، فرصت شرکت در آزمون برای دانش آموزان سایر پایه ها تمام شده .

من باید تو ازمون مشاوره ای شرکت کنم ولی میرم توش همه چی قرمزه رسیدگی کنین

سلام بهمون گفتن حداکثر تا ۲۰ بهمن برای آزمون مشاوره ای وقت داریم ولی توی سایت آزمونی نیست لطفا پیگیری کنید .

سلام . دانش آموزان پایه نهم می تونن حداکثر تا 20 بهمن در آزمون های مشاوره ای سایت همگام شرکت کنن .

سلام به ما گفتند برین سایت همگام و در بخش هدایت تحصیلی رشته ها رو الویت بندی کنید و بعد پدر اون ها رو تائید کنه رمز ورود پدر رو هم دادن چطوری پدرم باید تائید رو بزنه؟؟

سلام . سایت همگام یک سایت دانش آموزی هستش بنابراین پدر شما نمی تونن وارد سایت شن ، شما باید فرم هدایت تحصیلی رو بر اساس اولویت های مورد نظرتون تکمیل کنین .

من سفیر سلامت هستم . کلاس چهارم مربی بهداشت به ما گفته بیایم تو سایت همگام کارایی که در کل سال انجام دادیم رو در این سایت بارگذاری کنیم.چطور بارگزاری کنم؟؟؟؟

سلام . باید کارهایی که در طول سال انجام دادین رو در بخش مربوطه در سایت همگام ثبت کنین  ، در بخش داشبورد اصلی گزینه مود نظر رو انتخاب کنین .

سلام من هرکاری می کنم و اطلاعات رو درست در سایت همگام وارد می کنم مینویسه مشخصات وارد شده اشتباه است.من باید چکار کنم عجله دارم ممنون راستی پایه ششم هستم و می خوام آزمون های مشاوره ای رو بدم

سلام. باید مجددا رمز ورود سایت همگام رو از مدیر مدرسه بگیرین .

سلام ببخشید من هر چقدر وارد سایت همگام شده و کد ملی و رمز ورود را با کیبورد انگلیسی وارد می کنم مینویسه مشخصات اشتباه است.ببخشید من عجله دارم میشه سریع کمکم کنید.راستی رمز عبور کد ملی و همه چی هم درست و صحیح وارد میکنم.

سلام . باید مجددا رمز ورود همگام رو از مدیر مدرسه بگیرین ، رمز ورود شما اشتباهه .

سلام . وقتتون بخیر. مدیر مدرسمون گفته بریم سایت همگام و با پسوردی که بهمون دادن گفتن وارد پنل آزمون مشاوره ای غربال سریع نماد بشیم و تا 10 ام هم وقت داریم و اجباری هم هست ولی کل مدرسه براشون هیچ آزمونی قابل نمایش نیست . نوشته صفر از صفر. مدیر و معاون هم موندن چه کنن، میدونین علت برا چیه ؟ ممنون میشم سریعتر پاسخ بدین

سلام . مهلت شرکت در آزمون های مشاوره ای سایت همگام تمام شده ، فقط دانش آموزان پایه نهم فرصت دارن حداکثر تا 20 بهمن در آزمون ها شرکت کنن .

آقا چطور این فرم غربالگری رو پر کنیم یا همان شرکت کنیم پایه هشتم هستم

سلام . شما نمی تونین در آزمون مشاوره ای و غربالگری سایت همگام شرکت کنین ، مهلت شرکت در آزمون برای دانش آموزان پایه هشتم تمام شده .

آقا چطور این فرم غربالگری رو پر کنیم یا همان شرکت کنیم

سلام . به سوالات آزمون غربالگری سایت همگام باید با دقت و به طور صحیح پاسخ بدین .


مقالات منتخب سردبیر

بهترین مدارس ابتدایی و دبیرستان

انتخاب رشته دبیرستان

روش صحیح مطالعه برای دانش آموزان

معرفی رشته های انتخاب رشته پایه نهم

انتخاب رشته پایه نهم

منتخب های خواندنی

کودکان خلاق تحویل جامعه دهید

چرایی بیش فعالی کودکان

نکات مهم در انتخاب مدرسه مناسب

ویژگی های کودکان تیزهوش

چرایی افت تحصیلی

ترک تحصیل و عواقب آن

دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد. جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787700-021 تماس حاصل فرمایید.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ | تماس با ما

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©

1

@media (max-width:1008px) {
.noresp {
display: none !important
}
}
.form-control {
width: auto !important;
border-radius: 0px
}
.inner-contentbox {
margin-bottom: 15px !important
}
.alink img {
max-width: 100% !important;
width: auto !important;
height: auto !important
}
.alink h2 {
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 16px;
margin-bottom: 20px
}
.alink h3 {
font-size: 15px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink h4 {
font-size: 14.5px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink h5 {
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink h6 {
font-size: 13.5px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}

.alink p {
line-height: 27px
}
.alink a {
font-size: 15px
}
.shoar {
background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px;
line-height: 32px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-top: 20px
}
.end {
border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;
}
.slo {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
margin-left: 20px;
}
.slo2 {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
position: relative;
top: 33px;
margin-right: 20px;
}
.mytable tr td {
border: 1px solid #ccc;
}
.mytable tr:nth-child(even) {
background: #ED7D31;
color: white
}
.mytable tr:nth-child(even) td {
color: white !important
}
.mytable tr:nth-child(odd) {
background: #FFF
}
.mytable tr:first {
background:#EBFC87
}
.mytable li:nth-child(5n+3) {
font-weight: bold
}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {
margin-bottom: 1px;
}
.mb-5 {
margin-bottom: 3px !important
}
h4 {
font-size: 14px !important;
font-weight: bold;
color: rgb(58, 109, 151);
}
چطور به سایت همگام وارد شویم

سایت همگام ، امکانات زیادی برای دانش آموزان از جمله آزمون های مشاوره ای دارد  . دانش آموزان برای شرکت در این آزمون ها ، باید در زمانی که از طرف مدرسه به آن ها اعلام می شود ، به سایت همگام به نشانی hamgam.medu.ir مراجعه کرده و با انتخاب ماژول مربوطه ، به صورت آنلاین در این آزمون شرکت کنند .

برای مشاوره راهنمای  آزمون های مشاوره ای در سایت همگام

برای مشاوره راهنمای  آزمون های مشاوره ای در سایت همگام

با پیشرفت تکنولوژی ، آموزش و پرورش برای راحتی کار مدارس بعضی از آزمون های دانش آموزان را به صورت آنلاین و در سایت همگام برگزار می کند . سایت همگام دو گزینه مربوط به شرکت در آزمون های اینترنتی دارد که یکی از آن ها گزینه « آزمون های آنلاین » و دیگری گزینه « آزمون های مشاوره ای » است .

دانش آموزان برای شرکت در آزمون های اینترنتی ، باید در زمانی که مدیر و یا مشاور مدرسه به آن ها اعلام می کند با داشتن کد ملی و رمز ورود همگام وارد صفحه شخصی خود در سایت hamgam.medu.ir شوند و پس از آن به سوالات آزمون های مربوطه پاسخ دهند که در ادامه نحوه شرکت در این آزمون ها ، همراه با راهنمای تصویری شرح داده شده است .

یکی از مراحل مهم و تاثیر گذار هدایت تحصیلی پایه نهم و انتخاب رشته دانش آموزان این پایه تحصیلی شرکت در آزمون های مشاوره ای هدایت تحصیلی از طریق مراجعه به گزینه آزمون های مشاوره ای در سایت دانش آموزی همگام می باشد .

این آزمون ها به منظور شناخت استعداد ها و ویژگی های شخصیتی دانش آموزان کلاس نهمی که قصد انتخاب رشته دارند طراحی و اجرا می شوند ، چرا که پاسخ های ارائه شده در مراحل انجام این آزمون ها تاثیر بسیار زیادی بر نظرات و مشاوران و اولویت بندی رشته های تحصیلی دارد ، لذا بهتر است برای انجام صحیح و با آرامش این آزمون ها در اولین زمان ممکن به سامانه همگام مراجعه کرده و تمامی مراحل مربوطه را تکمیل نمایید . 

 

در راستاي اجرای فرآيند هدايت تحصيلی ، آزمون هاي توانايی و رغبت از تاريخ 1399/08/24  در پورتال همگام  فعال شد . براين اساس ضرورت دارد  دانش آموزان پايه نهم پس از ورود به پورتال همگام نسبت به اجرای آزمون ها اقدام نمايند . لازم به ذكر است مهلت اجرای آزمون های توانايی و رغبت تا تاريخ 1399/10/30 به پايان خواهد رسيد .

 

لازم است بدانید که برخی از مدارس آزمون های مربوط به پیشرفت تحصیلی و یا بعضی از آزمون های کلاسی خود را در سایت همگام انجام می دهند به همین دلیل گزینه ای با نام « آزمون های آنلاین » در سایت همگام وجود دارد . همچنین یکی از استفاده های مهم دانش آموزان از سایت همگام شرکت در آزمون های مشاوره ای است که این آزمون ها همان آزمون خود ارزیابی سلامت روانی -رفتاری و آزمون رغبت تحصیلی هستند .

 

آزمون های مشاوره ای ، دارای چندین دفترچه سوال هستند که دانش آموزان با انتخاب هر دفترچه به سوالات آن ها پاسخ می دهند و نتایج حاصل در برگه هدایت تحصیلی آن ها تاثیر مستقیم دارد . در ادامه این بخش به بررسی نحوه شرکت در آزمون های سایت همگام خواهیم پرداخت .

 

 مراحل نحوه شرکت در آزمون های سایت همگام 

 

 ورود به سایت hamgam.medu.ir

 وارد کردن کد ملی و رمز همگام 

 انتخاب گزینه آزمون مربوطه 

 شرکت در آزمون 

 

با توجه به اهمیت بالای موضوع شرکت در مشاوره ای سامانه همگام و تاثیرات آن ها بر فرآیند هدایت تحصیلی دانش آموزان کلاس نهم در این قسمت مراحل شرکت در این آزمون ها را به صورت راهنمای تصویری شرح داده و بررسی می نماییم .

 

 راهنمای تصویری نحوه شرکت در آزمون های سایت همگام 

 

 ابتدا آدرس hamgam.medu.ir را در قسمت آدرس موتور جستجو درج کرده و پس از مشاهده صفحه ورود به سامانه در قسمت هایی که در تصویر زیر مشخص است ، کد ملی  و رمز همگام خود را وارد کنید . 

 

 

 برای شرکت در آزمون های آنلاین گزینه ای که در شکل زیر ، مشخص را انتخاب کنید .

 

 

چطور به سایت همگام وارد شویم

 برای شرکت در آزمون های مشاوره ای روی گزینه ی « آزمون های مشاوره ای » کلیک کنید .

 

 

 پس از انتخاب گزینه « آزمون های مشاوره ای » روی گزینه ای که در شکل زیر مشخص شده است ، کلیک کنید .

 

 

 پس از پاسخ گویی به سوالات و تایید نهایی ، تصویر زیر را مشاهده خواهید کرد .

 

 

 

 در صورت داشتن هر گونه سوال درباره شرکت در آزمون های مشاوره ای سایت hamgam.medu.ir می توانید ، از طریق خدمات تلفنی مرکز مشاوه هیوا با مشاوران با تجربه ارتباط برقرار کنید . برای آگاهی از اخبار مربوط به مدارس ، در کانال تلگرامی مدارس عضو شده و یا پیج اینستاگرام مدارس را دنبال کنید .

✔️ به صورت اینترنتی و آنلاین که در این مقاله راهنمای تصویری چگونگی شرکت در آزمون در سایت همگام ارائه شده است .

✔️ برخی از مدارس آزمون های مربوط به پیشرفت تحصیلی و یا بعضی از آزمون های کلاسی خود را در سایت همگام انجام می دهند که در این مقاله راهنمای تصویری نحوه شرکت در آزمون های آنلاین نمایش داده شده است .

✔️ همان آزمون های خود ارزیابی سلامت روانی -رفتاری و رغبت تحصیلی هستند که به صورت اینترنتی و در سایت همگام انجام می شوند و در این مقاله راهنمای تصویری چگونگی شرکت در آن ها ارائه شده است .

برای مشاوره راهنمای  آزمون های مشاوره ای در سایت همگام

برای مشاوره راهنمای  آزمون های مشاوره ای در سایت همگام

سلام میرم تو ازمون هیچ ازمونی نیست پایه نهم

سلام . در سایت همگام در بخش داشبورد اصلی گزینه آزمون های مشاوره ای رو انتخاب کنین .

سلام و وقت بخیر وارد سایت شدم همانند کلیپ آموزشی و قبل از اینکه به آزمون ها جواب بدم خارج شدم حالا که مجدد وارد میشم جهت پاسخ دادن به آزمون های مشاوره ای اون قسمت برام فعال نمیشه ؟

سلام . مجددا وارد سایت همگام بشین امکان شرکت در آزمون مشاوره ای برای شما وجود خواهد داشت .

عالی

عالی

سلام ببخشید من هرچه تلاش می کنم نمی تونم ثبت نام کنم اعداد کد ملی به فارسی تایپ میشه علتش چیه

سلام . زبان صفحه کلید انگلیسی باشه اعداد به زبان فارسی ثبت میشه و درسته در صورتی که موفق ندشین وارد سایت همگام بشین و در آزمون مشاوره ای شرکت کنین ، باید رمز عبور رو مجددا از مدیر مدرسه بگیرین .

سلام من تایید و بعد از انجام آزمون زدم ولی وضعیت نهایی نشده نوشته الان می خوام دوباره آزمون بدم سوالات برام نمیان چیکار کنم

سلام . در صورتی که در سایت همگام امکان شرکت مجدد در آزمون برای شما وجود نداره آزمون شما ثبت شده .

سلام ببخشید من پایه ی نهم هستم اول می خواستم برم رشته انسانی و به همین دلیل تمام اون سوالات ازمون رغبت و ادراک بود رو امتیاز ۵ دادم و مابقی رو امتیاز ۱ دادم و تایید نهایی کردم اما حالا می خوام برم رشته تجربی و کمک کنید که ایا میشه دوباره ازمون بدم و اگه میشه چیکار باید انجام بدم لطفا کمکم کنید اینده ی من به این بستگی داره محض رضای خدا کمک کنید

سلام . آزمون شما ثبت شده و امکان شرکت مجدد در آزمون رغبت تحصیلی در سایت همگام وجود نداره ، باید از طریق مدیر مدرسه پیگیری کنین .

سلام با موبایل میشه آزمون رو انجام داد

سلام .برای شرکت در آزمون در سایت همگام بهتره از سیستم کامپیوتری استفاده کنین .

سلام با موبایل میشه آزمون رو انجام داد

سلام . می تونین با استفاده از گوشی وارد سایت همگام بشین و در آزمون ها شرکت کنین ، بهتره از سیستم کامپیوتری استفاده کنین .

ببخشید من سوالات غربالگری رو انجام دادم وبعد تایید نهایی رو زدم ،اما چرا وضعیت نهایی نشده مینویسه ،ممنون میشم راهنماییم کنید

سلام . وارد سایت همگام بشین وارد بخش آزمون غربالگری بشین در صورتی که آزمون شما ثبت نشده باید مجددا به سوالات پاسخ بدین و آزمون رو ثبت کنین ممکنه زمانی که آزمون رو ثبت کردین اینترنت شما قطع شده .


مقالات منتخب سردبیر

بهترین مدارس ابتدایی و دبیرستان

انتخاب رشته دبیرستان

روش صحیح مطالعه برای دانش آموزان

معرفی رشته های انتخاب رشته پایه نهم

انتخاب رشته پایه نهم

منتخب های خواندنی

کودکان خلاق تحویل جامعه دهید

چرایی بیش فعالی کودکان

نکات مهم در انتخاب مدرسه مناسب

ویژگی های کودکان تیزهوش

چرایی افت تحصیلی

ترک تحصیل و عواقب آن

دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد. جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787700-021 تماس حاصل فرمایید.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ | تماس با ما

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©

سایت همگام با هدف تولید محتوای الکترونیکی در سایت آموزش و پرورش راه اندازی شده است و جامع ترین پورتال مدارس کشور است. در ادامه نحوه ورود به همگام را توضیح خواهیم داد

به گزارش ایمنا، سایت همگام با هدف تولید محتوای الکترونیکی در سایت آموزش و پرورش راه اندازی شده است و جامع ترین پورتال مدارس کشور است. اولین و مهمترین کاربرد پورتال همگام مدارس در خصوص مطلع شدن دانش آموزان و والدین آن ها از جدیدترین اطلاعیه هایی است که وزارت آموزش و پرورش در مورد فرآیندهای مختلف مدارس اعلام می کند. نحوه ورود به سامانه همگام به این صورت است که دانش آموز پس از ورود به سایت hamgam.medu.ir با وارد کردن کد ملی ۱۰ رقمی و رمز عبور دریافتی از مدرسه یا منطقه آموزش و پرورش می توانند وارد پرتال کاربری خود شوند.

همچنین پرسنل آموزش و پرورش که می‌ خواهند جهت انجام امور مربوطه مدارس به سامانه همگام دسترسی داشته باشند می بایست به کارشناس فناوری آموزش پرورش منطقه یا کارشناس فناوری آموزش پرورش استان خود مراجعه کرده و متناسب با جایگاه سازمانی خود، رمز عبور دریافت کنند. در ادامه راهنمای تصویری نحوه ورود به سایت همگام را ارائه می دهیم:

اطلاعات موردنیاز برای ورود به سایت همگام

برای ورود به پرتال فردی خود باید ابتدا کد ملی و رمز عبور همگام خود (که از مدرسه دریافت کرده‌اید) را وارد کنید.چطور به سایت همگام وارد شویم

آیا سامانه همگام فقط برای دانش‌آموزان است؟

خیر. مسئولان مدارس و کارمندان آموزش‌وپرورش نیز می‌توانند از این سامانه استفاده کنند.

آیا ثبت‌نام در آزمون نمونه دولتی و تیزهوشان را نیز می‌توان با مراجعه به پرتال دانش‌آموزی سامانه همگام انجام داد؟

بله. متقاضیان آزمون مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان می‌توانند با مراجعه به پرتال دانش‌آموزی سامانه همگام اقدام به ثبت‌نام کنند.

نحوه ورود به سامانه همگام آموزش پرورش

داوطلبان برای مراجعه به سایت همگام باید ابتدا در مرورگر خود (کروم و یا فایرفاکس یا برنامه گوشی خود…) آدرس hamgam.medu.ir را جستجو کنند. در صورتی که در جستجوی این عبارت دچار مشکل بودید می توانید بر روی لینک روبرو: « سایت سامانه همگام hamgam.medu.ir » کلیک کنید

اگر از جستجوی گوگل استفاده کرده اید پس از نمایش لینک‌ها روی لینک همگام – آموزش پرورش کلیک کنید تا وارد مرحله بعد شوید:

تمام داوطلبان پس از مراجعه به سامانه همگام به نشانی hamgam.medu.ir می‌توانند از منوی بالای سایت روی «ورود» کلیک کنند و با استفاده از کد ملی و رمز عبور همگام وارد پورتال سامانه مدارس خود شوند. برای دریافت رمز ورود به سایت همگام ابتدا لازم است به مدرسه محل تحصیل خود مراجعه و رمز عبور خود را از مدیر مدرسه دریافت کنید. لازم به ذکر است که رمز عبور همان رمز همگام است.

پس از ورود به صفحه بعد باید اطلاعات خود را وارد کنید تا وارد سامانه شوید

در این قسمت داشبورد اصلی سامانه همگام را مشاهده می‌کنید:

این داشبورد شامل ثبت‌نام آزمون مدارس نمونه دولتی ، ثبت‌نام آزمون مدارس تیزهوشان ، ثبت‌نام آزمون المپیادهای علمی و همچنین اعلام نتایج آن‌ها نیز است.

تمامی حقوق این سایت برای خبرگزاری ایمنا محفوظ است

 

پاسخ به سوالات مکرر (دباره تمدید آزمون هدایت تحصیلی)

با سلام و احترام خدمت دانش آموزان و کاربران گرامی که برای آزمون هدایت تحصیلی سوال داشتند

چطور به سایت همگام وارد شویم

 

ا

 

نظر

نام *

ایمیل *

برای سه شنبه لطفا بروزرسانی نکنید
ازتون خواهش میکنم 🙏🙏🙏

با سلام ایمیل همگام رو میخواستم . کد کاربری یکی از همکاران مشکل داره

آیا در این سایت همگام امتحان شبه نهایی برگزار میشود

خوب بود

سلام چطوری می تونم ازمون بدم

عالییییی

خوباااا خوبااا خوبااا خوبااا خوبااا

چرا دیگه همگام رو تمدید نمی کنید لطفا اگه میشه همگام رو تمدید کنید

عااااااالی

سلام چرا اصلا بالا نمیاد بخدا امتحان دارم یکی بهم بگه 😭😭

سلام من با رمز ونام کاربری که مدرسه داده قبلا وارده سامانه میشدم ولی الان هرچه همان رمز و نام کاربری را وارد میکنم اشتباه است مشکل کجاست

ببخشید من رمز جدید گرفتم ولی بعد وارد کردن مشخصات میزنه اشتباه هست

چگونه رمز عبور را وارد کنیم

سلام من چند روز پیش راحت تصویر به سوالات طرح شدم اضافه می کردم
ولی حالا مدام پیام میده مسیر ذخیره سازی تغییر کرده با مدیر سیستم تماس بگیرید
یا پیام میده میگه URL یافت نشد می خواستم ببینم دلیلش چیه ؟ ممنون

سلام اگر برنامه امتحانات متوسطه روی برنامه همگام قرار است خرداد ماه گرفته شود لطفا با وضعیت اینترنت و نت ضعیف در ساعات ازمون باید هماهنگ شود من دخترم دو تا امتحانش را با وجود اینکه صفحه امتحان باز شده بود ولی وسط ازمون نت قطع شد و برگه امتحانش اتوماتیک رد شده و سوالات پاسخش ثبت نشده بود همچنین سه تا امتحانش هم اصلا باز نشد و معلم محترمشان با اینکه بهشون توصیح دادم ولی ملاک را همان عدم شرکت در ازمون و نمره تک در نظر گرفتند برای کسی که ثلث اول شاگرد اول کلاس بوده لطفا بررسی کنید
مدرسه جانبازان ،منطقه ۱۴، پایه هفتم

سلام بنده برای دیدن فیش حقوقی مشخصات خودمو که وارد میکنم میگه مشخصات شما در سامانه ثبت نشده
لطفا مشکلم را رفع کنید باتشکر

رمز عبور برای دریافت حکم رافراموش کردم

امتحان هدیه

سلام من فرم اولویت رو پر نکردم چی کار باید بکنم

سلام من امروز برای پر کردن فرم اولویت رفتم سایت بسته بود باید چی کار کنم؟

سلام من امروز برای پر کردن فرم اولویت رفتم سایت بسته بود باید چی کار کنم

سلام ایا تاریخ ثبت نام استعداد درخشان تمدید میشه

باسلام .من کلاس نهم هستم وازانتخاب الویت بندی رشته تحصیلی توسط دانش آموز پورتال همگام اطلاعی نداشتم دیروز متوجه شدم ولی انگار دیگه نمی توان انتخاب رشته نمود باتوجه به اهمیت امتیاز اون توی انتخاب رشته تحصیلی نگرانم باید چه کارکنم .ازمشاورمدرسه سوال کردم گفتند تا امتحانات برگزارنشده دوباره باز می شود لطفا راهنمایی نمایید چه کار باید انجام دهم.

من امتحان و میدم ثبت برگه میزنم ولی وقتی می رم توش بیشتر یا تیک نخورده میترسم بقیه امتحانم همین جوری شده باشه نمره نگرفته باشم ی توضیحی بدین البته ن ب من ب معلم اگ نمرم کم شه چیکار کنم؟؟ ایرانی دیگه😑☹

سوال مطالعات اجتماعی پایه هفتم

سوالات گیج کننده نباشد

سلام
میشه یکم درمورد ازمون انلاین توضیح بدید که دبیر چه اختیاراتی داره؟شکل سوالات چجوره و زمان مشخصی برای هر سوال هست؟چطور به سایت همگام وارد شویم

نمیدونن نظر خاصی ندارم

نمیدونم

سلام چرا من نمیتونم در آزمون اسعداد های درخشان و نمونه دولتی ثبت نام بشم مگه وقتشون تمدید نشده بود؟ از کجا دوباره وارد شم و ثبت نام کنم؟

با سلام. آیا مهلت پر کردن فرم نظر خواهی اولیا و دانش آموز و مشاور و همچنین نظر دبیران به اتمام رسیده؟؟؟؟؟؟
خواهشمند است یک فرصت چند روزه ای تمدید کنید.
باتشکر

سلام ما که نیروی حق تدریسیم رمز ورود چگونه ب تاکی باید حق تدریس بمونیم من الان ۲سال سرباز معلم بودم دوماه بعدسربازی حق تدریس ماندم بعد رفتم دانشگاه بعد دانشگاه ۱سال حق تدریس خرید خدمات بودم وبعدازاون ازسال ۹۲ت۴تاحالا ۶سال مستمری آدرس هستم یعنی کلا ۳سال غیرمستمرو۶سال مستمر رشته دانشگاهی ام علوم تجربی رشته مرتبط با تدریس م متاهل هم هستم سنم بالا رفته جایی دیگه هم نمیتونم استخدام شوم حقوق دریافتیم ۱میلیوباید انگیزه ای داشته باشم یانه ناامید شدم به خدا نگاه پرونده ام هم ب پرتشویقیه هم ازلحاظ وجدان کاری هم ازلحاظ علم تدریس و نظم انجام کار حتی یک روز غیبت غیرموجه یاحتی موجه درکل سابقه ام نیست خواهش میکنم این مطلب روبه خاطررضای خداوند به گوش وزیر برسونید همه خدمتم تاالان درمناطق عشایری و محروم استان لرستان بوده تبعیض تاکی وزیر محترم فکر کن من بچه خودتم البته ازنظر من همین طوره رئیس ووزیر سازمان محل کارحکم پدردوم رو از نظر من دارند با تشکر فریدون عالیخانی

ببخشید لطفا من را یک راهنمایی درباره اینکه چگونه می توانم وارد بخش آموزش آنلاین بشوم بکنید لطفا هر چه سریعتر چون از درس هایم جا مانده ام.

با عرض سلام
چند دانش اموز پایه نهم ما از ازمون رغبت و توانایی جا موندن ایا فرصت مجددی دارن اگر دارن چه زمانی تمدید میشه و چگونه با خبر بشیم
ممنون

سلام. من علاوه بر متوسطه اول در متوسطه دوم هم تدریس دارم حال چگونه وارد متوسطه دوم از طریق همگام شوم.

با سلام. ببخشید من آزمونای هدایت تحصیلی دوتارو دادم طبق چیزی که مدرسمون گفته بود. انتخاب رشته والدینم مدرسه بهمون داد که فرمو پر کنن والدین.اما انتخاب رشته خود دانش آموز که من باشم دیگه نشد برم انتخابش کنم تو سایت و روز بعدش مدارس بخاطر کرونا تعطیل شد تکلیف من چیه؟ ینی رشه نمیارم؟؟ نمراتن هم برای رشته اوردن بالا ۱۹ یا ۲۰ میگیرم. میشه رمز عبور دوباره بگیرن از سایت با یجوری الان دوباره برم تو سایت و اون انتخاب رشته خود دانش آموز که باید انتخاب کنه رو انجام بدم؟؟ لطفا کمکم کنین با تشکر

من رمز عبورم رو فراموش کردم تو این اوضاع چجوری رمز عبور بگیرم؟

سلام
چرا برای من گزینه چاپ کارنامه ها رو نداره
نمیتونم نمره هامو ببینم

برنامش خوبه

نظری ندارم

عالی است

عالی

عالی

میتونید لطفااااااااااااا دوباره تمدید کنید از بس قسمت اولویت بندی دیر باز کردین ومانفهمیدیم کی باز شد
لطفااااا دوباره تمدید کنید ما اولویت بندی مون هم انحام بدیم

سایتتون خیلی مشکل داره 😧

سلام نمیدونم چرا وقتی سوال ها رو جواب میدم تحویل برگه میزنم بعضی سوال هایی که جواب دادم علامت نخوره و باعث شد که منره کم تری بگیرم

من رمز و زدم ولی می زنه مشخصات نا درست
۲۰رفتم ولی دیگه وارد نمیشه

سلام آ یا اسامی پذیرفته شدگان نهایی آ زمون استخدامی آ موزش وپرورش اعلام شده؟

ال ببرتون با این سایت چرت🤔🤔

سلام خسته نباشید تا آخر امروز زمان ویرایش ثبت نام کنندگان آموزش استعداد درخشان وجود داره ولی سایت مشکل داره و میگه درحال بروز رسانیه ممنون میشم میشوند اگه دوباره تمدید بشه
امکانش هست آخه خیلی مهمه تغییر رشته!😔
باتشکر🙏

سامانه فیش حقوقی چرا پیامک تایید شماره همراه رو نمیده ۱۰ بار امتحان کردم تمام وقتم تلف شد . تورا به خدا با اعصاب ما بازی نکنید چرا همه چیز ناقصه؟ شاد دیگه چطوریه یا ابوالفضل . شنیدم سرعتش بالاس . بالای چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

لطفا به مشکلات رسیدگی کنید هدایت تحصیلی اصلا بالا نمیاد به جای پول گرفتن اینهارو درست کنید

جواب سوالات آزمون رو از کجا بگیریم

سایت پورتال همگام عالی بود ونظر سنجیه خوبی داشت

من شماره کاربرییا همون کد ملی مو میزنم
رمز کاربری مو که مجموعه جند حرف انگلیسی میزنم ورود میزنم هیچ خبری نمیشه چراااا؟

چرا سایت باز نمیشه لطفا توجه کنید

باسلام و خدا قوت خواستم ببینم چطور میشه در طراحی سوال گزینه ازمون تشریحی رو انتخاب کنیم چون فقط یک گزینه دارد (چند گزینه ای ) ولی تشریحی نداره لطفا راهنمایی بفرمایید که چگونه تشریحی رو اضافه کنیم و ی سوال دیگه اینکه ما چگونه زمان برای ازمونها بگذاریم ممنون از راهنمایی شما

سلام من پایه نهم هستم همه آزمون های مشاوره ای رو کامل کردم ولی نمیدونم که نهایی شده یا نه آیا باز هم تمدید میشه

سلام من پایه نهم هستم وقبلا آزمون ها رو ندادم ولی الان میخوام وارد بشم و ازمون بدم میزنه مشخصات اشتباه است باید چیکار کنم؟؟؟

نظر خاصی ندارم

نظری ندارم 😑😑

سلام روزتون بخیر
نظر خاصی ندارم

🎥 فیلم جدید درباره آموزش سامانه شاد و راهکار مشکلات سامانه شاد

سایت اصلی کارگزاری مفید+ایزی تریدر

سرزمین تیزهوش‌ها

مرجع آموزشی همه‌ی دانش آموزان باهوش سرزمینمان، ایران

تکنیک های بی دقتی در امتحان

برای دریافت برنامه درسی و یا کاربرگ (کلیک کنید)

راهنمای تصویری ورود به سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان سال تحصیلی 97-1396
چطور به سایت همگام وارد شویم


در شبکه های اجتماعی دنبالمان کنید:

کلیه حقوق این سایت متعلق به تیزلند می باشد. Copyright © 2015 – 2021 tizland.ir

طراحی قالب سایت : مبناتک هیوا



Downloads-icon

چطور به سایت همگام وارد شویم
چطور به سایت همگام وارد شویم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *