چطور به سیستم اینستاگرام وارد شویم

 
helpkade
چطور به سیستم اینستاگرام وارد شویم
چطور به سیستم اینستاگرام وارد شویم

دسته‌بندی نشده

آموزش اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در تلگرام

آموزش ترفندهای تلگرام

پیشنهاد ما

چطور به سیستم اینستاگرام وارد شویم

شبکه‌های اجتماعی

آموزش یوتیوب

آموزش جامع ترفندهای اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در اینستاگرام

معرفی

داستان موفقیت

اخبار

آموزش تلگرام

پیامرسان‌ها

آموزش لینکدین

دسته‌بندی نشده

آموزش اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در تلگرام

آموزش ترفندهای تلگرام

پیشنهاد ما

شبکه‌های اجتماعی

آموزش یوتیوب

آموزش جامع ترفندهای اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در اینستاگرام

معرفی

داستان موفقیت

اخبار

آموزش تلگرام

پیامرسان‌ها

آموزش لینکدین

چند سال پیش که در اینستاگرام ثبت نام کردم، آنقدر برایم جذابیت داشت که وقت زیادی می‌گذاشتم. این اپلیکیشن به قدری جذاب بوده و هست که تا امروز من حتی یک بار هم ازش دل نکندم. آیا شما هم قصد ثبت نام در اینستاگرام را دارید؟ ما برای شما دوره‌ای آماده کردیم که از صفر تا ۱۰۰ کار کردن با اینستاگرام را آموزش داده‌ایم. یعنی از دانلود، نصب و ساخت اکانت گرفته تا تنظیمات، پست، استوری و تخصصی‌ترین تنظیمات. پس این دوره آموزش گام به گام اینستاگرام را به هیچ عنوان از دست ندهید.

با عضویت و ثبت نام در اینستاگرام ، کاربران علاوه بر آپلود تصاویر و ویدئوها و به اشتراک‌گذاری آن‌ها، می‌توانند افکت‌های جالبی روی تصاویر بگذارند و عکس‌هایی که کاربران دیگر به اشتراک گذاشته اند را دنبال (follow) کنند، کامنت بگذارند و آنها را لایک کنند.

حتما حالا شما هم ترغیب شده و دوست دارید در اینستاگرام ثبت نام کنید. پس با ما همراه باشید تا روش ثبت نام در اینستاگرام را به شما، آموزش دهیم.

قبل از هر کاری، باید برنامه اینستاگرام را روی گوشی خود نصب کنید. این برنامه، روی سیستم های عامل اندروید و iOS قابل نصب است.

ثبت نام برنامه در اینستاگرام، کاملا رایگان است و می توانید از طریق Apple Store یا Google Play یا دیگر فروشگاه‌های اینترنتی، مثل کافه بازار، که اپلیکیشن‌های موبایلی، ارائه می دهند، این برنامه را دانلود و نصب کنید.

[academy]

بعد از نصب برنامه اینستاگرام، به دو روش می توانید در اینستاگرام ثبت نام کنید. در ادامه، ثبت نام در اینستاگرام را به هر دو روش به شما آموزش می دهیم.

۱٫ Register with Facebook : ثبت نام با فیسبوک

۲٫ Email or phone : ثبت نام از طریق ایمیل یا شماره تلفنچطور به سیستم اینستاگرام وارد شویم

۱٫ روش  Register with Facebook  (ثبت نام با فیسبوک)

(با توجه به اینکه فیسبوک در ایران فیلتر است، حتما VPN روی تلفن همراه تان را فعال کنید.)

 

اگر می خواهید این کار را انجام دهید، گزینه Find your Facebook friends یا ادامه را انتخاب کنید، در غیر اینصورت با انتخاب گزینه Not now و یا لغو، از آن صرف‌نظر کرده و وارد مرحله بعد شوید.

در ضمن شما می توانید با کلیک روی گزینه Change username ، نام کاربری خود را تغییر دهید.

 

۲٫ روش ثبت نام با Email یا شماره تلفن 

راه دیگر، برای ثبت نام در اینستاگرام، انتخاب گزینه ثبت نام با ایمیل (معرفی یک ادرس ایمیل معتبر) و ثبت نام با شماره تلفن است.

در ورژن جدید اینستاگرام برخلاف نسخه قدیمی آن ثبت نام با هر دوی این روش ها شبیه به هم و  بسیار آسان است.

با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور، و کلیک روی گزینه Log in اکانت اینستاگرام خود را ایجاد کرده و ثبت نام در اینستاگرام انجام می شود.

 

در این مقاله  چگونگی عضویت در اینستاگرام، به دو روش، آموزش داده شد، در صورتیکه در انجام هر یک از مراحل، احتیاج به راهنمایی داشتید، پیشنهاد می‌کنم در بخش نظرات از متخصصان تیم دیدوگرام که در سریع‌ترین زمان ممکن، پاسخگوی شما خواهند بود، راهنمائی بخواهید.

همچنین می‌توانید از بخش مقالات آموزشی اینستاگرام و قابلیت‌های آن، در سایت دیدوگرام، بازدید و مطالب بیشتری درباره اینستاگرام یاد بگیرید .

سلام من قبلا جیمیل اینستا داشتم ولی گوشیم خراب شد خاموش الان میخوام جیمیل قبلیم برم یا اینستا میزنه این اکانت از قبل ثبت شده چیکارکنم به اکانت قبلیم برم

سلام روز شما بخیر. شما در حال تلاش برای ساخت اکانت جدید هستید ولی باید با اکانت قبلی متصل بشید.

سلام وخسته نباشید…..من هر وقت میخام برم اینستاگرام پیام میاد شماره تلفن خودتو تایید کن…مرحله بعد گوگل یه کد۶ رقمی میفرسته..تا صفحه من باز بشه…روزی ۱۰ بار واسه من کد میاد….باید چیکار کنم…منو راهنمایی کنید سپاسگذارم پیشاپیش

نصب اینستاگرام قبلی رو. میخوام

سلام خسته نباشید جسارتا من اینستارو نصب کردم چندین ماه هست اما الان یکی دوهفته هست وقتی میخوام وارد اینستا بشم میگه گذرواژه رو وارد کنید یه صفحه میاد باید گذرواژه و پسوورد رو بزنم تا وارد بشم چرا؟؟؟

سلام، برای ورود نیاز به گذرواژه دارید دیگه!

سلام خسته نباشید تو نسخه جدید اینستا چطور میشه به پروفایل رفت ؟

من نام کاربری که وارد میکنم نمیشه علتش چیهههه

نام کاربری از قبل وجود داره یا اینکه تعداد کاراکتر کمتر از ۶ تا هست.

من هرکاری میکنم ایمیلم ثبت نمیشه چیکارکنم

باید روی لینک تایید که برای ایمیلتون ارسال میشه سریعا کلیک کنید.

سلام . اگه از طریق ایمیل ثبت نام کنیم ، از دید افرادی که شماره ی مارا دارند مخفی میمانیم ؟؟؟؟؟

سلام، بله

ممنون از سایت خوبتان

با سپاس از توجه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

همین حالا شرکت کنید

تهران فاطمی غربی کوچه خزان پلاک 2

021-41897111

didogram.co@gmail.com

همکاران ما پاسخگو شما خواهند بود

همکاران ما پاسخگو خواهند بود

نیاز به مشاوره دارید؟

ارسال

در این مقاله به کمک هم خواهیم آموخت که چگونه وارد اکانت قبلی اینستاگرام خود شویم. به صورت مفصل توضیح داده خواهد شد که چگونه میتوانید وارد پیج قدیمی خود شده و همچنین نحوه انتقال اکانت اینستاگرام به گوشی دیگر را برای شما بدون پیش آمدن مشکل خاصی خواهیم گفت.

اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که زیاد در اینستاگرام ورود و خروج میکنید و یا مدت زیادی میشود که در اینستاگرام فعالیت نداشته و حال میخواهید بعد از مدت‌ها وارد پیج قدیمی خود شوید. کار سختی پیش رو ندارید و قضیه بیش از آنچه به نظر میرسد ساده و آسان خواهد بود. اما خب شاید افراد مبتدی و افرادی که خیلی درگیر اینستاگرام نیستند با مشکل بازگشت به اکانت قبلی اینستاگرام خود روبرو شده باشند.

همچنین در مورد اینکه چگونه میتوانیم موارد امنیتی را بر روی پیج خود اعمال کرده باشیم که در آینده در چنین مواقعی که میخواهیم به اکانت قبلی خود وارد شویم با مشکل روبرو نشویم. خیلی از کاربران سوال دارند که چگونه وارد اکانت دوم اینستاگرام شویم که در این مقاله توضیح داده شده است.

فهرست

محتوای این ویدیوی آموزشی شامل:

چطور به سیستم اینستاگرام وارد شویم

شرایط ورود به پیج اینستاگرام خودم (پیج قبلی اینستاگرام)

معرفی دو روش یافتن یوزرنیم برای ورود به حساب اینستاگرام خودم

ورود به حساب اینستاگرام در صورت فراموشی رمز حساب اینستاگرام قبلی

حتما برای شما هم پیش آمده که بعد از مدت‌ها بخواهید وارد پیج قدیمی خود در اینستاگرام بشوید. برخی از کاربران مایلند تا پیج قدیمی خود را بیابند و آن را برای همیشه حذف کنند. برای این کار اینستاگرام به صورت مشخص راهکاری مشخص به ما ارائه نداده است اما خود ما پس از جستجوهای زیاد توانسیم راهی بیابیم که به وسیله‌ی آن می توانید اکانت خود را بیابید.

در ابتدا باید بگویم که مهم ترین مسئله در ابتدا برای یافتن اکانت قبلی اینستاگرام این است که شما نام پیج خود را به یاد آورید. برای این کار راهکارهایی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. البته باید پسورد اکانت قبلی‌تان را نیز به یاد داشته باشید. اما اگر رمز پیج قبلی‌تان از یادتان رفته، جای نگرانی نیست و در صورت ثبت یک ایمیل در اینستاگرام و یا ثبت یک شماره موبایل که حال نیز به آنها دسترسی دارید به راحتی میتوانید پسورد اکانت مدنظر را ریکاوری کنید.خب در ابلا گفتیم که شما در ابتدا باید بدانید که نام پیج قبلی شما چه بوده و برای یافتن آن می توانید هر کدام از مراحل زیر را انجام دهید.

شاید بتوان گفت این دو قسمت نمایش داده شده در این تصویر از مهم‌ترین بخش‌های اینستاگرام محسوب می شوند که هر فردی الزاما باید برای یکبار هم که شده باید آنها را بررسی کند و از تمامی امکانات تعریف شده در این بخش استفاده نماید.

یکی از جواب های این پرسش که چگونه وارد اکانت قبلی اینستاگرام خود شویم این مورد است. یکی از معمول ترین موردی که میتوانید اکانت خود در اینستاگرام را پیدا کرده و سپس با ریکاوری پسورد، وارد آن شوید به یاد داشتن اسم پیج قدیمی‌تان میباشد و یا اگر اسم پیج قبلی‌تان را به یاد ندارید میتوانید با ورود به صفحه اکسپلوور اینستاگرام یا به روشی که در زیر گفته شده است، اقدام به یافتن آن کنید.

اگر دقت کرده باشید که من حدس زدم در نام پیج قدیمی خود از چه کلماتی استفاده کرده ام و همین مسئله موجب شد تا بتوانم نام پیج قدیمی خود را بیابم.

ما احتمال میدهیم که برخی از دوستان و اطرافیان شما پیج قبلی شما را فالوو کرده باشند. حال شما می توانید با نگاه کردن به فالوورهای دوستان و اطرافیان خود آن را بیابید. برای این کار به روش زیر عمل کنید.

این مرحله می تواند در ادامه‌ی مرحله‌ی قبلی باشد و یا این که شروعی جدید باشد. حال میپرسید این سخت یعنی چه؟ با توجه به دو راه حل گفته شده در بالا به احتمال زیاد توانسته اید که نام پیج خود را بیابید. حال شاید برخی از کاربران با انجام دو روش بالا هنوز نتوانسته باشند که اسم اکانت خود را پیدا کنند. در این صورت چه راه حلی برای آنها وجود دارد.

در همان ابتدا که قرار بود وارد اینستاگرام شویم؛ و در آن اکانتی داشته باشیم اینستاگرام از ما ایمیل و یا شماره تلفن می خواست که حتما شما نیز یکی از آنها را در پیج خود ثبت کرده اید. حال می توانیم از طریق هر دوی آن‌ها پیگیری کنیم تا ببینیم که کدام یک از آنها می تواند کمک کند تا پیج قبلی خود را بیابیم.

در ادامه مقاله چگونه وارد اکانت قبلی اینستاگرام خود شویم اگر به هر دلیلی نتوانستید اسم پیج قبلی خودتان را پیدا کنید. میتوانید در صورت موجود بودن ایمیل در داخل پیج‌تان یعنی اینکه مطمئن باشید که داخل پیج خود ایمیل ثبت کرده بودید. حال میتوانید با مراجعه به برنامه جیمیل در گوشی خودتان و یا اگر قبلا از دیگر خدمات دهنده‌های ایمیل استفاده کرده بودید وارد آنها شده و ایمیل‌هایی که تا به حال آنها را باز کرده اید را بررسی کنید.

در ابتدا وارد جیمیل یا ایمیل خود شوید. ( این جیمیل یا ایمیل باید همانی باشد که در ثبت پیج اول به کار برده اید.)با بررسی پیام‌ها در داخل ایمیل‌هایتان میتوانید پیج گمشده خودتان را بیابید. البته در این مورد میتوانید از قسمت forget password که در ادامه بیشتر از آن خواهیم گفت استفاده کنید. اما در صورت یافتن ایمیل ثبت شده داخل پیج خودتان میتوانید به صفحه ورود به اینستاگرام وارد شده و در کادر اول، ایمیل مربوطه را وارد و در کادر دوم پسورد پیج خود را وارد کنید.

اگر از طریق دو روش بالا نتوانستید پیج گمشده خودتان را بیابید میتوانید به بررسی شماره موبایل‌های خودتان بپردازید. اگر فردی هستید که تا به حال، زیاد شماره موبایل عوض نکرده اید به راحتی میتوانید با مراجعه به قسمت forget password در سایت اینستاگرام و یا get help signing in در اپلیکیشن اینستاگرام اقدام به تجسس اکانت از طریق شماره موبایل کنید.در واقع امکان بازگشت به اکانت قبلی اینستاگرام با استفاده از شماره تلفن وجود دارد.

برای انجام این کار بعد از ورود به یکی از صفحه های گفته شده شماره موبایل خود را در کادرهای تعبیه شده وارد کرده و سپس درخواست خودتان را ارسال کنید. در صورت وجود داشتن چنین پیجی که شماره وارد شده داخل آن ثبت شده باشد؛ طی پیامی از طرف اینستاگرام برای شما پیامی ارسال خواهد شد.

که پیام حاوی لینک تغییر رمز اینستاگرام به شماره شما ارسال شده است و شما میتوانید از طریق آن اس ام اس، رمز جدید به پیج خود داده و سپس وارد پیج خود شوید.

انتقال اکانت اینستاگرام به گوشی دیگر بسیار آسان‌تر از آن چیزی میباشد که برخی از کاربران این برنامه در ذهن خودشان بزرگ میکنند. همین مواردی که ما برای شما در مطالب بالا اشاره کردیم میتوانید از آنها برای حل این مشکل استفاده کنید. اما باز هم سوالی وجود دارد که چگونه اینستاگرام قبلی خود را روی گوشی جدید نصب کنیم.

اما اگر شما قبل از فروش گوشی خودتان و یا در کل قبل از خروج از اکانت خودتان در اینستاگرام، میتوانید با مراجعه به قسمت edit profile در صفحه پروفایل پیج خودتان اقدام به ثبت شماره موبایل و یا یک ایمیل معتبر کرده و سپس رمز اکانت خود را از طریق موارد اشاره شده تغییر دهید.

بعد از این کار به صورت خودکار از پیج خودتان بیرون انداخته میشوید و حال میتوانید در هر موبایل یا سیستم دیگری وارد اکانت خود در اینستاگرام شوید. اما در نظر بگیرید قبل از فروش موبایل حتما گوشی خودتان را به تنظیمات کارخانه برگردانده باشید. تا در آینده مشکلی از لحاظ امنیتی برای پیج شما پیش نیاید اما همانگونه که گفتیم حتما از ایمیل و شماره موبایل‌های معتبر و در دسترس خودتان داخل اکانت اینستاگرام استفاده کنید.

همانگونه که دیدید در تمامی موارد به دو اصل در اینستاگرام پرداختیم. اول ایمیل که با ثبت کردن یک ایمیل معتبر در پیج خودتان میتوانید اکثر مشکلات در اکانت خودتان را حل کنید. دوم نیز ثبت شماره موبایل میباشد که با این کار میتوانید فعالیت‌های امنیتی پیج خود تسهیل ببخشید. حال با استفاده از همین دو اصل می توانیم به این سوال که چگونه وارد اکانت قبلی اینستاگرام خود شویم پاسخ دهیم.

می‌توان گفت انتشار پست، اصلی‌ترین فعالیت هر فردی در اینستاگرام است. اگر می‌خواهید در اینستاگرام فعالیت داشته باشید، باید قبل از هرچیزی نحوه‌ی گذاشتن پست را یاد بگیرید. با این که انتشار پست فرآیند ساده‌ای است، اما ممکن است برای کاربرانی که به تازگی عضو اینستاگرام…

اگر شما هم در بین فالوورهایتان در اینستاگرام با پیج هایی مواجه شده اید که نه نام مشخصی دارند، نه عکس پروفایلشان مشخص است و نه محتوای خاصی منتشر کرده اند، احتمالا با یک پیج فیک طرف هستید! بر اساس آخرین آمارها، تقریبا یکی از هر 20 اکانت موجود در اینستاگرام، فیک است. اما…

فالوور فیک چیست؟ به طور خلاصه ، می‌توان گفت به حساب های کاربری که به صورت غیرواقعی در اینستاگرام وجود دارند و فاقد هویت هستند، فالوور فیک گفته می‌شود. همان طور که می دانید، برای حضور در اینستاگرام، اول باید برای خودتان حساب کاربری باز کنید. برای این کار لازم است نام…

درباره ما

فرم ثبت شکایات

تماس

سوالات متداول

قوانین سایت

ایمیل: info[at]inbo[dot]ir

تماس با اینبو: 02128421956

تلفن پشتیبانی : 04135256042

کپی رایت 2020 – تمامی حقوق متعلق به اینبو میباشد.


نام کاربری یا ایمیل *


کلمه عبور *

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:


ورود

در این مقاله قصد داریم روش بازگشت به اکانت قبلی اینستاگرام را که غیر فعال یا حذف شده است، آموزش دهیم. درواقع در پی آن هستیم که در پست زیر به سوالات زیر جواب دهیم.چطور به سیستم اینستاگرام وارد شویم

 – برنامه اینستاگرامم را پاک کرده بودم  و آیا الان می تونم  به اکانت قبلیم برگردم؟

– یه مدت اینستاگرامم را غیر فعال کرده بودم و الان می خوام دوباره برگردم به حساب کاربری قبلیم، آیا امکانش هست؟

تا به امروز همه ی ما با چنین سوالاتی رو به رو شده ایم، امروز تصمیم را بر آن داشتیم که روش های انجام این کار را برای شما شرح دهیم.

همانطورکه در مقاله های قبلی شرح دادیم، ممکن است افرادی باشند که تحت شرایطی تمایل به دور بودن از فضای مجازی بخصوص اینستاگرام را به طور موقت داشته باشند. در این مواقع کاربر ممکن است حساب کاربری خود را به صورت دائمی پاک کند (delete) یا به طور موقت آن را غیرفعال کند  و در اصطلاح حساب کاربری خود در اینستاگرام را deactive نماید.

در حالت اول چنانچه کاربر از کرده ی خود پشیمان شود قادر به بازیابی حساب کاربری خود نخواهد بود؛  چرا که حساب کاربری او کاملا از لیست حذف شده است و باید یک اکانت جدید بسازد. اما اگر اکانت به طور موقت غیر فعال شده باشد امید به بازگردانی آن وجود خواهد داشت.

البته ناگفته نماند اگر اکانت شما به مدت طولانی غیر فعال شده باشد، ممکن است اینستاگرام درباره‌ی بازگردانی آن حساسیت بخرج دهد و فرآیند بازگردانی کمی پیچیده و دشوار گردد.حال اگر شما به تازگی حساب کاربری اینستاگرام خود را غیر فعال کرده اید، و اکنون تمایل به بازگردانی آن دارید تنها باید بتوانید به همان حساب قبلی لاگین کنید. با ما همراه باشید و مراحل زیر را به دقت دنبال کنید.

گام اول : برنامه اینستاگرام را باز کنید.

گام دوم: قبل از هرکار دیگری و بلافاصله پس از دانلود برنامه اینستاگرام Instagram با لمس آیکون آن وارد برنامه شوید. (از برنامه اینستاگرام می توانید بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ نیز استفاده کنید. فقط کافی است نسخه‌ی ویندوز آن را از instagram.com دانلود و نصب کنید)

نکته : بازگردانی حساب کاربری یا اکانت هایی که بیشتر از یک هفته غیرفعال موقت شده‌اند، در اینستاگرام ممکن است امکان پذیر نباشد.

نکته : بعضی افراد به طور اشتباهی در حین ورود به حساب قبلی خود، حساب جدید می سازند. باید دقت کرد که پس از باز کردن برنامه اینستاگرام به بخش ساخت اکانت جدید sign up نروید.

گام سوم : وارد کردن اطلاعات اکانت

اسم کاربری و پسورد خود را در صفحه ی باز شده وارد کنید. اگر پسورد خود را به یاد داشتید، فرآیند بازگردانی با موفقیت به پایان می رسد. در غیر این صورت کار کمی پیچیده خواهد شد. چنانچه با وارد کردن اسم کاربری و پسورد خود موفق به لاگین اکانت خود نشدید،  می باید پسورد اکانت خود را ریست کنید.

گام چهارم : ریست کردن پسورد اکانت

در این شرایط باید گزینه ی Forget your password? Get help signing in را که در پایین قسمت نام کاربری و رمز عبور قرار دارد را انتخاب کنید. این گزینه به شما کمک می کند تا به اکانت قبلی خود بازگردید.

نکته : البته ناگفته نماند تحت شرایطی، گاها خود اینستاگرام حساب های کاربران را به حالت تعلیق در می آورد. در این صورت لازم است کاربران برای ورود به حساب کاربری خود روش های دیگری را دنبال کنند.

گام پنجم: انتخاب یکی از روش های ریست پسورد

در این مرحله یک صفحه به شما نمایش داده خواهد شد که حاوی سه گزینه برای ریست کردن پسورد است.

روش اول : از طریق ایمیل شما ( use user name and email )

روش دوم : از طریق حساب فیس بوک شما ( log in with facebook )

روش سوم : از طریق  ارسال پیامک به شماره تلفن شما ( Send an SMS )

اگر شما هر یک از این موارد را برای ساخت اکانت اینستاگرام خود استفاده کرده اید، اکنون می توانید از آن ها برای بازگردانی حساب کاربری خود استفاده کنید.

نکته : اما برخی از دوستان زمانیکه در حال ساخت حساب کاربری در اینستاگرام هستند، بی دقتی می‌کنند و ایمیل و سایر اطلاعات مربوط به خود را صحیح وارد نمی کنند یا آن را تایید نمی کنند. چنین افرادی در این مرحله به مشکل برخورد خواهند کرد.

همین الان برای وارد کردن صحیح شماره تلفن خود اقدام کنید. به پروفایل اینستاگرام خود رفته و گزینه  Edit Your Profile را که در قسمت بالاى صفحه اینستاگرامتان می باشد،  لمس کنید. حال به صفحه اى وارد مى شوید که بایستی درقسمت Add phone Number شماره موبایل خود را وارد کنید.

بنابراین شما باید از صحیح و در دسترس بودن ایمیلی که برای اکانت اینستاگرام خود انتخاب کرده‌اید همیشه مطمئن باشید چرا که همین ایمیل در موارد خاص که پروفایل شما دچار دردسر شده است، به بازگردانی آن کمک خواهد کرد.

الف : با انتخاب روش اول اینستاگرام یک لینک به شما ایمیل خواهد کرد، این لینک پسورد اکانت شما را ریست خواهد کرد.

پس به ایمیل خود سر بزنید و لینک مربوطه برای ریست‌کردن رمز عبور را انتخاب کنید. در پنجره‌ای که در ادامه، روبه‌روی شما باز می‌شود، رمز عبور جدید را دو بار وارد کرده و سپس آن را تایید کنید. بعد از این مراحل می توانید دوباره به حساب قبلی اینستاگرام خود باز گردید.

نکته : دقت کنید که پسورد جدید اکانت خود را هرگز فراموش نکنید. پس در همین مرحله آن را خیلی خوب به خاطر بسپارید.

ب : ارسال پیامک حاوی لینک ریست

این روش نیز زمانی برای شما فعال خواهد شد که در ابتدا شماره تماس خود را به درستی وارد کرده باشید. نگران نباشید وارد کردن شماره تلفن در این شبکه‌های مجازی پیامد بدی به دنبال نخواهد داشت. در این صورت اینستاگرام یک پیامک حاوی لینک ریست پسورد به شماره شما ارسال خواهد کرد. که با کلیک بر روی لینک و انتخاب مرورگر مورد نظر قادر به دوباره از نو ساختن پسورد خود خواهید بود.

ج :  گزینه‌ی آخر که لاگین از طریق حساب کاربری فیس بوک شماست.

این گزینه تنها شامل کسانی می شود که با حساب کاربری فیس بوک خود وارد اینستاگرام شده باشند.

نکته : ارسال ایمیل یا پیامک زمانی را از شما نخواهد گرفت و طی چند ثانیه این اتفاق خواهد افتاد، بنابراین چنانچه ایمیلی یا پیامکی بعد از چند دقیقه به شما ارسال نشد نسبت به ارسال مجدد آن اقدام کنید.چطور به سیستم اینستاگرام وارد شویم

نکته : در نسخه‌ی کامپپیوتری اینستاگرام، مراحل ریست کردن پسورد به همین گونه می باشد. با لمس گزینه‌ی Forgot می توانید پسورد اکانت خود را از نو بسازید و وارد حساب قبلی خود شده و پیج ها و دوستان خود را از دست ندهید.

مراحل بازگردانی حساب اینستاگرام به پایان رسید، امید است که برای شما دوستان عزیز مفید واقع شده باشد و توانسته باشید به حساب کاربری قبلی خود باز گشته باشید.

هنگامی که حساب خود را غیرفعال می کنید، پروفایل، عکس ها، نظرات و لایک های شما مخفی می شوند، اما می توانید به سادگی با ورود به سیستم، تمام اطلاعات را دوباره بازیابی کنید و به طوریکه گویی تابحال هرگز آن را غیرفعال نکرده اید.

در صورتی که حساب کاربری خود را برای همیشه حذف کرده باشید، فالوورهای شما برای همیشه از دست خواهند رفت، در مورد غیرفعال کردن موقت حساب کاربری اینستاگرام، این چنین نیست و پس از فعال سازی دوباره حساب کاربری، مجدداً فالوورهای خود را به دست می آورید. … در واقع اگر حساب اینستاگرام خود را به طور موقت غیرفعال کنید، اینستاگرام هیچ یک از دنبال کنندگان شما را حذف نمی کند.

هنگام غیرفعال کردن موقتی حساب خود، پیام های دایرکت اینستاگرام چه می شود؟ در حالی که حساب کاربری غیرفعال شده است، نمی توانید به پیام های دایرکت اینستاگرام خود دسترسی پیدا کنید، اما به محض فعالی سازی مجدد آن حساب کاربری در اینستاگرام خود، تمام پیام های شما بازیابی می شوند.

در صورت غیرفعال کردن اینستاگرام، حساب شما حذف نخواهد شد. غیرفعال کردن حساب های اینستاگرام برای اینستاگرام به این معنی نیست که شما قصد دارید حساب خود را برای همیشه حذف کنید. این یک غیر فعال سازی موقتی است که معمولاً برای یک هفته اتفاق می افتد و نگران این نباشید حساب شما برای همیشه حذف می شود.

بعد از 30 روز، حساب شما به طور دائم حذف می شود و نام کاربری شما دیگر در دسترس نخواهد بود.

غیرفعال کردن موقت حساب شما پروفایل، عکس ها و نظرات شما را پنهان می کند اما آنها را حذف نمی کند. هنگامی که احساس کردید برای فعال بودن در اینستاگرام آماده هستید. می توانید با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور ، حساب اینستاگرام خود را دوباره فعال کنید.

فقط یک بار در هفته می توانید حساب اینستاگرام خود را غیرفعال کنید. این بدان معناست که اگر حساب کاربری خود را غیرفعال کرده باشید ، امکان ندارد دوباره پس از یک هفته مجدداً یک حساب کاربری را در اینستاگرام را غیرفعال کنید.

اگرچه هیچ بیانیه رسمی وجود ندارد که از این ادعا پشتیبانی کند، اما برخی معتقدند در صورتی که یک حساب کاربری برای 1 تا 2 سال کاملاً غیر فعال بوده باشد، اینستاگرام آن اکانت را حذف می کند.

به طور کلی، غیرفعال کردن حساب اینستاگرام، یک راه حل موقت عالی برای کسانی است که به یک وقفه و یا استراحت کوتاه مدت در اینستاگرام نیاز دارند یا به هر دلیل دیگری می خواهند اینستاگرام را ترک کنند! البته، شما می توانید پس از 24 ساعت دوباره در هر زمان آن را فعال کنید.

چک کنید ببینید پروفایل آن حساب کاربری غیرفعال است یا خیر.

اینکه حساب کاربری یک شخص در اینستاگرام دوست شما باشد و یا هر شخص دیگری باشد، می توانند پروفایل حساب کاربری غیرفعال شده آن را مشاهده کنید، حتی در صورتی که روی پروفایل عبارت «هنوز هیچ پستی ارسال نشده است» یا اینکه این حساب خصوصی است، درج شده باشد.

 

 

 

This browser does not support the video element

سلام پیج قبلی مو چندبار با گوشی های مختلف باز کردم ولی الان گوشی مو عوض کردم ایدی و پسفرد رو وارد میکنم مینویسه پسورد اشتباه هست ولی با همین پسورد قبلا باز میشد الان بالا نمیاره 🙁

س من پسوردم رو فراموش کردم و قبلا ازطریق ایمیل به حساب خودم دست پیدا میکردم ولی الا نمیتونم به حسابم برم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

kookmobileoffice@gmail.com

02167319-02165011022-02166757579-02166761969-02165011024

متفاوت اندیشیده ایم.

اطلاع از جشنواره ها و تخفیفات کوک موبایل

برای مشکل ورود به اینستا و یا لاگین اینستا گزارش‌های متعددی را در این رابطه کاربران اینستاگرام ارائه می‌ کنند. مشکلات این چنینی می‌توانند مربوط به فراموش کردن رمز عبور، فراموش کردن نام کاربری و… باشد. در این مقاله به آموزش نحوه رفع مشکلات لاگین اینستا یا ورود به اینستاگرام می‌پردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

این احتمال وجود دارد که در برخی شرایط شما به منظور ورود به اکانت اینستاگرام خود دچار مشکلاتی شوید. مشکلات این چنینی به وفور برای کاربران اینستاگرام رخ می‌دهند و تیم موبایل کمک هم روز گزارش‌های زیادی در رابطه با وقوع مشکل در فرآیند لاگین اینستاگرام یا ورود به اینستاگرام از سوی کاربران دریافت می‌کند.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

به طور کلی دلایل متعددی می‌توانند برای شما دردسرساز شده و منجر به جلوگیری از لاگین اینستا یا ورود به اینستا شوند. ما در این مقاله قصد داریم که شما عزیزان را در رابطه با این موضوع راهنمایی کنیم. به بیان دیگر در این مقاله به آموزش نحوه رفع مشکلات رایج اینستا لاگین یا ورود ب اینستا می‌پردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و موارد شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.چطور به سیستم اینستاگرام وارد شویم

پیش از این در مقاله “آموزش ثبت نام و ساخت اکانت اینستاگرام و شروع استفاده از آن” به آموزش نحوه ثبت نام در اینستاگرام پرداختیم. هنگامی که در اینستاگرام ثبت نام کنید باید یک نام کاربری و رمز عبور برای اکانت خود تعیین نمایید و هر بار با استفاده از این دو اطلاعات وارد اکانت اینستاگرام خود شوید. اما اگر بنا به هر دلیلی رمز عبور اکانت اینستاگرامتان فراموش شد نگران نباشید ما در مقاله بازیابی رمز اینستاگرام به این موضوع پرداخته ایم!

ریست کردن رمز عبور اکانت اینستاگرام شما از طریق فیسبوک یا آدرس ایمیلی که برای اینستاگرام خود ثبت کرده‌اید امکانپذیر است. به منظور ریست کردن رمز عبور یا پسورد اکانت اینستاگرام خود د کنار عبارت Password یک گزینه با عنوان Forgot? وجود دارد. در قدم نخست به منظور بازیابی رمز عبور یا پسورد اکانت اینستاگرام خود باید بر روی این گزینه کلیک کنید.

سپس به منظور بازیابی رمز عبور اکانت اینستاگرام خود از طریق ایمیل باید گزینه Username or Email را انتخاب کرده و سپس نام کاربری یا ایمیل ثبت شده برای اکانت اینستاگرام‌تان را وارد کنید. پس از وارد کردن ایمیل یا نام کاربری اکانتتان بر روی گزینه Send a Password Reset Email کلیک کنید تا لینک مربوط به تعیین رمز عبور جدید برای اکانت اینستاگرام شما به آدرس ایمیلی داده شده ارسال شود.

اما همانطور که پیش از این اشاره داشتیم به منظور بازیابی رمز عبور اکانت اینستاگرام‌تان می‌توانید از فیسبوک هم استفاده کنید. بدین منظور بر روی گزینه Reset using Facebook کلیک کنید. احتمالا در این مرحله از شما درخواست می‌شود تا وارد حساب کاربری فیسبوک خود شوید. سپس قادر خواهید بود که یک رمز عبور جدید را برای اکانت اینستاگرام‌تان تعیین کنید. دقت داشته باشید که این عمل در شرایطی امکانپذیر است که اکانت اینستاگرام و فیسبوک شما با یکدیگر در تعامل باشند. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تعامل و همگام‌سازی اکانت اینستاگرام با اکانت فیسبوک مقاله “همه چیز در مورد اینستاگرام  :تعامل آن با شبکه‌های اجتماعی دیگر” را مطالعه کنید.

اگر پس از انجام مراحل فوق به پوشه اینباکس (Inbox) ایمیل خود مراجعه کردید اما هیچ ایمیلی مبنی بر تغییر رمز عبور اکانت اینستاگرام خود دریافت نکرده بودید باید به مواردی که در ادامه شرح می‌دهیم دقت داشته باشید. در قدم اول به پوشه اسپم (Spam) ایمیل خود مراجعه کنید. این احتمال وجود دارد که ایمیل اینستاگرام به این پوشه منتقل شده باشد. اگر ایمیل مربوط به تغییر و تعیین رمز عبور جدید برای اکانت اینستاگرام‌تان در بخش اسپم وجود نداشت، به احتمال زیاد در حین وارد کردن ایمیل خود اشتباه تایپی مرتکب شده‌اید. بنابراین بار دیگر مراحل مربوط به بخش پیشین را طی کنید و این بار در وارد کردن جزئیات آدرس ایمیل خود دقت کافی داشته باشید. همچنین می‌توانید از روش بازیابی رمز عبور از طریق اکانت فیسبوک هم استفاده کنید.

اگر نسبت به تغییر رمز عبور اکانت اینستاگرام‌تان اقدام کردید و ایمیل بازیابی رمز عبور با جزئیات یک اکانت دیگر برای شما ارسال شد، به احتمال زیاد آن اکانت هم از طریق آدرس ایمیل شما در اینستاگرام ثبت شده است. در این شرایط اگر آدرس ایمیلی دیگری را به اکانت خود نسبت داده بودید، از آن به منظور بازیابی رمز عبورتان استفاده کنید. همچنین می‌توانید از طریق اکانت فیسبوک خود و به شیوه‌ای که در سوال اول به آن پاسخ داده شد نسبت به تغییر رمز عبور اکانت اینستاگرام خود اقدام کنید. در شرایطی که قادر به استفاده از هیچ یک از موارد ذکر شده نیستید باید با بخش پشتیبانی اینستاگرام ارتباط برقرار کنید. به منظور راهنمایی بیشتر در رابطه با این موضوع می‌توانید با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها یاری بخواهید.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی آیفون

ایمیل‌های بازیابی رمز عبوری که از سوی اینستاگرام ارسال می‌شوند دارای تاریخ انقضاء هستند. بنابراین به احتمال زیاد شما چندی پیش نسبت به تغییر یا بازیابی رمز عبور اکانت اینستاگرام خود با استفاده از آدرس ایمیل مورد نظر اقدام کرده‌ بودید و حال که چند روز از این ماجرا می‌گذرد قصد دارید که با استفاده از ایمیل دریافت شده نسبت به تغییر رمز عبور اکانت خود اقدام کنید.

برای رفع این مشکل باید بار دیگر درخواست ارسال ایمیل بازیابی رمز عبور اکانت اینستاگرام را ارسال کنید و با مراجعه سریع به اینباکس یا بخش اسپم ایمیل خود نسبت به تایید و استفاده از لینک ضمیمه شده اقدام کنید. بدین منظور مراحلی که در سوال اول این مقاله به آن‌ها اشاره شد را طی کنید.

در برخی از شرایط ممکن است مادامی که به منظور لاگین اینستا یا ورود به اینستا تلاش می‌کنید با ارور یا پیغام خطای ” Sorry, we couldn’t connect to our login server. Please confirm you have an Internet connection and try again in a moment” مواجه شوید. در برخی از دستگاه‌های اندرویدی هم مشاهده شده که حتی بدون نمایش این ارور امکان اتصال به سرورهای اینستاگرام ارائه نمی‌شود.

در قدم اول به منظور رفع این مشکل از متصل بودن دستگاه به شبکه اینترنت اطمینان حاصل کنید. سپس قدرت و ثبات شبکه اینترنت مورد نظر را بررسی کنید. اگر شبکه‌ اینترنتی که به آن متصل هستید سرعت مناسبی نداشته باشد، ممکن است در حین انجام فرآیند اینستا لاگین یا ورود ب اینستا با مشکل اتصال به سرور مواجه شوید. اگر موارد فوق مشکلی نداشتند، سعی کنید که روتر یا مودم وای فای خود را ریستارت کنید. اگر از شبکه موبایل دیتا (Mobile Data) به منظور اتصال به اینترنت استفاده می‌کنید، بهتر است که سرویس شما از نوع 4G باشد، در غیر این صورت ممکن است با مشکلاتی مواجه شوید.

تا پیش از این در مورد فراموش کردن رمز عبور یا همان پسورد اکانت اینستاگرام صحبت کردیم اما اگر بنا به هر دلیل یوزرنیم یا همان نام کاربری اکانت خود را فراموش کرده و رمز عبور آن را به خاطر داشته باشیم چطور؟ در این شرایط باید به منظور دستیابی به نام کاربری اکانت اینستاگرام خود مراحل زیر را طی کنید:

توصیه می‌کنیم که همواره به ایمیل ثبت شده در پروفایل اینستاگرام خود دقت کنید. هیچگاه ایمیلی که به آن دسترسی ندارید را در این بخش وارد نکنید. اگر رمز عبور یا نام کاربری اکانت اینستاگرام خود را فراموش کنید و در سمت مقابل به آدرس ایمیل ثبت شده در اکانتتان هم دسترسی نداشته باشید، باید از طریق اکانت فیسبوک خود نسبت به تغییر رمز عبور اینستاگرام‌تان اقدام کنید. دقت داشته باشید که این امر هم تنها در شرایطی امکانپذیر خواهد بود که اکانت اینستاگرام شما پیش از این با اکانت فیسبوک‌تان همگام‌سازی شده باشد.

حال تصور کنید که رمز عبور یا نام کاربری اکانت اینستاگرام خود را فراموش کرده باشید و اکانت شما به فیسبوک در تعامل نبوده و همچنین ایمیل ثبت شده در آن هم اکنون توسط شما قابل دسترس نیست! در این شرایط تنها یک راه حل پیش رویتان قرار می‌گیرد که راه حل سردسازی هم محسوب می‌شود. شما باید با پشتیبانی یا سرور ایمیل خود تماس حاصل کرده و از آن‌ها بخواهید تا تحت ضوابط و شرایط خاص دسترسی شما نسبت به آدرس ایمیل مورد نظر را مقدور کنند. کسب موفقیت در این زمینه کاملا به شانس شما بستگی دارد. در اغلب موارد اگر شرایطی این چنینی داشتید، باید با اکانت اینستاگرام خود خداحافظی کنید.

 بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل سامسونگ با گارانتی  

مسدود یا غیر فعال شدن اکانت اینستاگرام در شرایطی رخ می‌دهد که شما از قوانین و ضوابط این شبکه اجتماعی پیروی نکرده باشید. در این شرایط هنگامی که به منظور ورود به اکانت اینستا و لاگین اینستا یا ورود به اینستا تلاش می‌کنید با یک پیغام خطا مواجه خواهید شد که اشاره به مسدود یا غیر فعال شدن اکانت اینستاگرام‌تان دارد. در این شرایط اگر تصور می‌کنید که اشتباهی صورت گرفته می‌توانید اپلیکیشن اینستاگرام را اجرا کرده، رمز عبور و نام کاربری خود را وارد کرده و مراحل مورد نیاز را طی کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کنید. دقت داشته باشید که اگر اکانت اینستاگرام‌تان Delete زا به کلی حذف شده باشد هیچ راهی به منظور بازگرداندن آن نخواهید داشت.

جمع‌بندی

در این مقاله اطلاعات جامعی در رابطه با مشکلات رایج اینستا لاگین یا ورود به اینستا خدمت شما عزیزان ارائه کردیم. سوالاتی که در این مقاله به آن‌ها پاسخ داده شده از جمله اصلی‌ترین پرسش‌هایی هستند که توسط اغلب کاربران اینستاگرام مطرح می‌شوند. چنانچه در رابطه با هر کی از بخش‌ها و موارد شرح داده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قیمت قاب و شاسی iPhone XS Max

قیمت ال سی دی سامسونگ J5 2016

قطعات گوشی Samsung J8

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

برای با خبر شدن از آخرین مطالب ما ایمیل خود را وارد کنید.

سلام من اکانتم بسته شده وقتی میخوام وارد شم ایمیل رو میفرسته پسوردمو میزنم اما دوباره یه کد میفرسته به شماره مبایلی که دادم،ومتاسفانه اون سیمکارتم در دسترسم نیست چکار باید بکنم

برای من لینک ارسال میشه ولی وقتی کلیک میکنم فقط وارد صفحه log in میشه و وارد صفحه ریست پسورد نمیشه بارها امتحان کردم نشده چکار کنم

سلام خسته نباشید چند دقیقه پیش یه دفعه بی دلیل از پیجم خارج شدم و الان هر چی رمز و آیدی و میزنم پیجم بالا نمیاد و میگه رمز اشتباهه. با اینکه من مطمئنم رمزم همین بوده و عوضش نکردم
روی قسمتی که برای بازیابی رمز فراموش شده است زدم و قسمت ارسال لینک به شماره تلفنم اومد ولی لینک ارسال نمیشه برام شمارمم درسته. ایمیل هم روی پیجم نزاشته بودم لطفا کمکم کنین نمیخوام پیجمو از دست بدم… لطفا

دقیقاااااا همین مشکلو دارم

من هرکاری میکنم وارد اکانت قبلی بشم نمیشه عصبی شدیم گذرواژه ردفراموش کردیم اینستاهم که فقط بلده ی لینک بی مصرف بده ممنون میشم راهنمایی کنین

منم همین مشکلو دارم چیکار کنم؟

برای من لینک ارسال میشه ولی وقتی کلیک میکنم فقط وارد صفحه log in میشه و وارد صفحه ریست پسورد نمیشه بارها امتحان کردم نشده چکار کنم

منم همین مشکل رو دارم دوستان کسی اطلاعی نداره از این موضوع

سلام منم این مشکلو دارم چیکار کنم

چطور به سیستم اینستاگرام وارد شویم

نشانی دفتر مرکزی موبایل کمک: تهران، خیابان جمهوری، نرسیده به خیابان حافظ، خیابان لاله، پلاک 9، واحد زیر همکف (1-)

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

تماس بگیرید

اینستاگرام یکی از برنامه های محبوب مردم ایران و در واقع کل دنیا می باشد . با استفاده از این برنامه پرطرفدار شما می توانید کلیپ ها و تصاویر بامزه و خنده دار خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید و لحظات خوشی را با آنها سپری نمایید. در این پست نحوه عضویت سریع در اینستاگرام را به شما آموزش می دهیم.

برای اینکه بتوانید در این برنامه عضویت داشته باشید باید :

۱٫ گوشی موبایل و یا تبلت شما مجهز به سیستم عامل اندروید و یا ios باشد و اگر می خواهید اینستاگرام را روی کامپیوتر یا لپتاب نصب کنید باید نسخه ویندوزی آنرا دانلود نمایید.

۲٫ برنامه اینستاگرام (که ابتدا باید آنرا دانلود نمایید )

۳٫ اتصال اینترنتی جهت ثبت نام

چطور به سیستم اینستاگرام وارد شویم

نکته مهم ! : معرفی بهترین کانال تلگرام آهنگ های شاد خارجی (جدید و قدیمی)

پس از اینکه اینستاگرام را دانلود کردید باید آنرا اجرا نمایید تا وارد صفحه مانند صفحه زیر شوید :

گزینه اول یعنی Register with Facebook را زمانی انتخاب می کنید که حساب کاربری فیس‌بوک داشته و قصد دارید که حساب کاربری اینستاگرام را به آن متصل نمایید. با انتخاب این گزینه صفحه دیگری باز خواهد شد که کلمه کاربری و رمز عبور فیس‌بوک را از شما خواهد پرسید که با وارد نمودن آن، به‌ راحتی حساب اینستاگرام شما فعال خواهد شد.

گزینه دوم یعنی Register with Email: راه دوم برای ثبت‌نام، انتخاب این گزینه و معرفی یک آدرس ایمیل معتبر می‌باشد. در ادامه روش ثبت‌نام از این طریق به‌طور کامل توضیح داده خواهد شد. گزینه سوم  یعنی Log In : این گزینه را زمانی انتخاب خواهید کرد که قبلا حساب کاربری را ایجاد نموده‌اید و می‌خواهید وارد اینستاگرام شوید.

لطفاً این مطلب مرتبط را نیز بخوانید : آموزش تصویری دیلیت اکانت اینستاگرام (به زبان ساده)

پس گزینه دوم (Register with Email) لمس کنید را انتخاب نمایید تا وارد صفحه زیر شوید :

در این صفحه گزینه‌های خواسته شده را که عبارتند از یک آدرس ایمیل معتبر ، نام کاربری دلخواه که تکراری نباشد، کلمه عبوری که حداقل ۸ کاراکتر باشد، نام حساب کاربری و شماره تلفن به صورت صحیح تکمیل می کنید. پس از اتمام این مرحله، گزینه تیک آبی رنگی که در بالای صفحه وجود دارد را بزنید تا به مرحله بعد بروید.

مرحله بعد از شما می‌پرسد که ایمیل وارد شده صحیح است یا خیر؟ در صورتی که ایمیل وارد شده درست است ، بر روی گزینه Yes کلیک کنید تا مراحل ثبت نام به پایان برسد.

همانطور که می بینید به همین راحتی اکانت اینستاگرام ساخته شد ، اکنون می توانید یک عکس به دلخواه خود برای پروفایلتان انتخاب نمایید، مانند تصویر زیر :

کار تمام است حالا می توانید از خودتان یا از اتفاقات جالب که در اطرافتان رخ می دهد عکس و فیلم تهیه کنید و برای دوستانتان بفرستید و یا حتی اکانت بگذارید.

لطفاً در صورتی که ابهامی وجود دارد ، در بخش نظرات مطرح نمایید.

 

دانلود ویدیو 

عالی و خلاصه توضیح دادین واقعا ممننون

Rdaamyry187@gmail.com

یه سوال داشتم فقط با ایمیل میشه رفت یا جمیلم جزوشه

بله با جیمیل هم میشه

دوست دارم

چرا هرچی ایمیل یا شماره مو میزنم ک وارد اینستا شم ارور میدع کسی میدونه؟؟😐🤦🏿‍♀️🤦🏿‍♀️

اره من هم اینجوری ام

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

اون بالا سمت راست در قسمت سرچ، جستجو کنید language…

ممنون خیلی عالی بود….

سلام، من یه فن پیجی در ایستاگرام دارم که کلیپ هامو با برنامه…

سلام من در قسمتclock and regiگزینه language را ندارم باید چه…چطور به سیستم اینستاگرام وارد شویم

روی لینک بزن واردیه صفحه می شی ورمز جدید وارد کن…

آموزش برنامه نویسی

آموزش فتوشاپ

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان آلمانی

اپلیکیشن آموزش زبان

روش یادگیری زبان

مرکز کاشت مو

مرکز جراحی بینی

افزایش اعتماد به نفس

روشهای موفقیت

طرز تهیه کیک و شیرینی

طرز تهیه انواع قهوه

طرز تهیه دسر و گلاسه

هنر فردی

خرید بازی

سلامتی زیبایی

کلیه حقوق متعلق به وب سایت جالب آموز

 

مشکلات درج شده در زیر مربوط به کاربرانی است که در ورود به حساب اینستاگرام خود دچار سردرگمی میشوند و ممکن است فراموشی رمز عبور یا ایمیلشان باشد یا هک شدن اکانت اینستاگرامشان!

راه حل این مشکلات توسط اینستاگرام توضیح داده شده اند و راه حل آنها نیز بیان شده است.

در ۹۹% موقع شما میتوانید به حسابتان دسترسی داشته باشید و تنها در ۱% مواقع باید به فکر ساخت حساب جدیدتان باشید.

لطفا موارد زیر را مطالعه کنید و اگر فکر میکنید مشکلی هست که حل نمیشود با ما در میان بگذارید.چطور به سیستم اینستاگرام وارد شویم

شما میتوانید رمز عبور خود را توسط اطلاعاتی که با آنها ثبت نام کرده اید( ایمیل، شماره موبایل و حساب فیسبوکتان) دوباره به دست آورید.

برای بازنشانی رمز عبور، ابتدا برنامه Instagram را باز کنید. در صفحه ورود به حساب، روی دریافت راهنمایی برای ورود به حساب در زیر ورود به حساب ضربه بزنید.

سپس:

اگر ایمیل بازنشانی رمزعبور را دریافت نمی‌کنید، از موارد زیر مطمئن شوید:

اگر در زمانی که سعی می‌کنید رمز عبورتان را بازنشانی کنید، آدرس ایمیلتان پیدا نمی‌شود(آنرا فراموش کرده اید)، ممکن است با یک آدرس ایمیل دیگر ثبت‌نام کرده‌ باشید یا ایمیلتان را در زمانی که ثبت‌نام کرده‌اید، اشتباه تایپ کرده‌اید.

اگر این مشکل را دارید، موارد زیر را امتحان کنید:

اگر نمی‌توانید به حساب ایمیلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید دسترسی داشته باشید و حساب‌های Instagram و Facebook خود را مرتبط نکرده‌اید،متأسفانه اینستاگرام نمی‌تواند به شما اجازه دسترسی به حساب را بدهد.

اگر رمز عبورتان را به یاد نمی‌آورید، می‌توانید یک ایمیل بازنشانی رمز عبور را برای دسترسی مجدد به حساب Instagram خود درخواست کنید.

ایمیل، انتخابی را برای ورود فوری از آدرس ایمیلتان یا ابتدا تغییر رمز عبور قبل از ورود به حساب به شما پیشنهاد می‌کند.

اگر ایمیل بازنشانی رمز عبور کار نمی‌کند:

اگر نمی‌توانید حسابتان را پس از وارد کردن نام کاربریتان بیابید:

اگر فکر می‌کنید که نام کاربریتان به دلیل هک شدن تغییر کرده است:

اولین راه این است که سعی کنید به ایمیل یا شماره تلفن خودتان دسترسی پیدا کنید.

اگر به حساب ایمیلتان دسترسی ندارید، می‌توانید از ارائه‌دهنده ایمیل بخواهید تا به شما در دسترسی به آن کمک کند.

بسیاری از ارائه‌دهندگان ایمیل، روشی برای بازیابی دسترسی به حسابتان را در صورتی که رمز عبورتان را فراموش کرده باشید یا حسابتان هک شده باشد، ارائه می‌کنند.

زمانی که سعی می‌کنید به ارائه‌دهنده ایمیلتان وارد شوید، ممکن است گزینه‌ای مانند رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟ یا در ورود به حساب مشکل دارید؟ وجود داشته باشد که به شما اجازه می‌دهد تا با آنها تماس بگیرید یا درخواستی را برای پشتیبانی اضافی تکمیل کنید.

ممکن است لازم باشد که شماره تلفن، پاسخ به سؤالات امنیتی یا سایر اطلاعات را برای تأیید درخواست دسترسی ارائه کنید.

اگر نمی‌توانید به ایمیل یا شماره تلفنی دسترسی داشته باشید که برای ثبت‌نام Instagram از آن استفاده کرده‌اید، باید وارد Instagram شوید و ایمیل یا شماره تلفن روی نمایه را به یک حساب ایمیل جدیدی که می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید، تغییر دهید.

باید مطمئن شوید که می‌توانید به Instagram دسترسی داشته باشید و مطمئن شوید که فرد دیگری نمی‌تواند با یک ایمیل یا شماره تلفنی که دیگر استفاده نمی‌کنید، به حساب Instagram شما دسترسی داشته باشد.

توجه: قبل از شروع، مطمئن شوید که می‌توانید با ایمیل، شماره تلفن یا با ورود به Facebook به Instagram دسترسی داشته باشید.

پس از اینکه ایمیل Instagram خود را تغییر دادید، ایمیل اصلی و ایمیل جدیدتان درخواست‌هایی را برای تأیید یا رد تغییر دریافت خواهند کرد.

اگر نمی‌توانید به حساب Instagram یا ایمیل یا شماره تلفنی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید دسترسی داشته باشید:

احتمالا شخصی وارد حساب شما شده است!

به این ایمیل پاسخ ندهید و روی لینک های آن کلیک نکنید.

پیشنهاد میکنم مطلب ما با عنوان ۵ راه ایمن سازی اینستاگرام | راه های جلوگیری از هک اینستاگرام را بخوانید و با ورود دو مرحله ای آشنا شوید.

مطلبی که در این قسمت درج شده همان روشی است که افراد مختلف به نام مدیر امنیت پیج از آن استفاده میکنند و در ازای انجام این کار مبالغ هنگفتی مثل ۲.۰۰۰.۰۰۰ تومان از فرد مورد نظر دریافت می کنند و پیج را بازگردانی میکنند.

اگر ایمیلی از طرف اینستاگرام دریافت کردید که به شما می‌گوید آدرس ایمیلتان تغییر کرده است، می‌توانید با استفاده از گزینه بازگرداندن این تغییر در آن پیام، این تغییر را لغو کنید.

اگر اطلاعات اضافی (مثال: رمز عبورتان) نیز تغییر کردند و نمی‌توانید آدرس ایمیلتان را دوباره تغییر دهید، لطفاً حساب را به گزارش کنید.

اگر نمی‌توانید حسابتان را بازیابی کنید، لطفاً حساب را به ما گزارش کنید.

در Android :

در iOS (آیفون):

زمانی که درخواستتان را ارسال کردید، باید یک ایمیل پاسخ خودکار از تیم امنیت در اینستاگرام دریافت کنید که از شما می‌خواهد به ما در تأیید هویتتان کمک کنید.

ممکن است یک یا دو مورد از موارد زیر از شما درخواست شود:

زمانی که اطلاعاتی را برای کمک به ما در تأیید هویتتان ارسال می‌کنید، دستورالعمل‌های خاصی را برای بازیابی حسابتان به آدرس ایمیلی که ارائه کردید، ارسال می‌کنم.

اگر فکر می‌کنید که حسابتان هک شده است و همچنان می‌توانید وارد آن شوید، در اینجا چندین راه آمده است که به شما در ایمن کردن حسابتان کمک می‌کند:چطور به سیستم اینستاگرام وارد شویم

 

اگر حساب اینستاگرام شما غیرفعال شده باشد، در زمان ورود به حساب پیامی را مبنی بر این موضوع مشاهده خواهید کرد.

حساب‌هایی که قوانین اینستاگرام را رعایت نکنند، ممکن است بدون هشدار غیرفعال شوند.

پیشنهاد می‌کنیم که قوانین را با دقت برای پست‌های موجود در همه حساب‌هایی که ایجاد کرده‌اید بررسی کنید.

اگر فکر می‌کنید که حسابتان اشتباهی غیرفعال شده است، می‌توانید با باز کردن برنامه، وارد کردن نام کاربری و رمز عبور و دنبال کردن دستورالعمل‌های روی صفحه، درخواست تجدیدنظر بدهید.

اگر پیام غیرفعالی را مشاهده نمی‌کنید، ممکن است یک مشکل ورود به حساب داشته باشید.

اکر حسابتان توسط شما یا فردی که رمز عبورتان را دارد حذف شده باشد، راهی برای بازیابی آن وجود ندارد.

می‌توانید یک حساب جدید با همان آدرس ایمیلی که قبلاً استفاده کردید ایجاد کنید، اما شاید نتوانید همان نام کاربری را داشته باشد چون ممکن است توسط فرد دیگری آن نام کاربری انتخاب شده باشد.

انصافا سایتتون از نظر ظاهری خوبه. شلوغ هم نشده. موفق باشید

سلام،ممنون از نظرتون، تلاش بر این هست که بدون سختی و سردرگمی،کاربر به مطلب برسه و راهنمایی بشه! خوشحالیم که نظرتون در این باره رو برای ما فرستادید

سلام من یوزرنیم وپسورد اینستامو دارم ولی وقتی میخوام کانکت بشم مینویسه متوجه تلاش مشکوک شدیم و به شماره ای که باهاش ساختم اس میده من به اون شماره دسترسی ندارم چیکار میشه کرد؟ خیلی برام مهمه ممنون

باید اون شماره رو بدست بیارید!

سلام منم اون مشکلو دارم رمز اینستاگرامم درست است ولی وارد پیجم نمیشو و اینکه ۲سالی است به شماره تلفنم که با آن اینستایم را وصل کرده ام دسترسی ندارم و خیلی برایم مهم است باید چیکار کنم؟

سلام من رمز عبوره ورود به اینستاگرامم رو میدونم،ولی یک بار اتفاقی اشتباه وارد شدم،و برام گزینه ورود مشکوک به حساب میاد،و میگه که حتما باید کدی که به ایمیل ارسال میشه رو وارد کنیم،و من دسترسی به ایمیلم ندارم که کد ۶ رقمی رو دریافت بکنم،چاره چیه؟چند روز این وضعیت طول میکشه تا رفع بشه؟ کمکم کنید ممنون میشم چون پیج کاریم هستش

با عرض سلام من دسترسی به شماره تلفن پیجم ندارم و نمیتونم واردش بشم چیکار کنم

سلام خسته نباشید من الان یه مدته وقتی یوزرنیم و پسورد رو میزنم این پیام برام میاد Help Us Confirm You Own This Account To secure your account, you need to request help logging in. چیکار کنم ؟

سلام من تایید دو مرحله ای رو فعال کردم تو اینستاگرام ولی پیامش نمیاد به شمارم کدهای بازیابی هم ک داشتم رو رد میکنه چطور وارد پیجم بشم

سلام چرا جیمیل جدید ساختم‌نمیره تواینستا و پیج جدید بسازم هرکارکردم نرفت رمزم هم رمز جیمیل زدم

سللم خسته نباشید من پیج اصلیم زیر مجموعه پیج کاریم هست وقتی یکیشون بلاک میشه اونیکی هم بلاک میشه پیج کاریم بلاک شد برای پسج اصلیم پیغام اومد که شما از اپلیکیشن افزایش فالوور استفاده کردید باید پسوردتون رو تغییر بدید من هم پسثردمو یادم نمیومد نتونستم تغییر بدم فورگات پسورد رو که میزنم یه لینک برام اس ام اس میشه وقتی روی لینک میزنم برای ریست کردن پسوردم هیچ اتفاقی نمیفته و وارد صفحه اصلی اینستاگرام میشه من چ باید بکنم؟!!؟؟

سلام خسته نباشید من الان یه مدته وقتی یوزرنیم و پسورد رو میزنم این پیام برام میاد Help Us Confirm You Own This Account To secure your account, you need to request help logging in. چیکار کنم ؟

واسه منم دقیقا میاد نمیدونم چیکار کنم

وای توروخدا یکی اینو جواب بده واسه منم دقیقا این شکلیه

سلام روی بنر توی مطلب بزنید تا پیجتون رو بررسی کنم

سلام خسته نباشین پیج کاری من ۴ روزه اینطور دیسیبیل شده کارم لنگ مونده تروخدا کمک کنین ایمیلمو موقع ثبت اشتباه املایی زدم چیکارومیتونم بکنم

آدرس ایمیل من اشتباهیی وارد شده و یک حرف gmail نزده شده چطور میتونم اینو درست کنم؟ اینستاگرام میشه ایمیل زد؟ متن چی بفرستم و به کدوم آدرس؟

ممنون

سلام، با وارد کردن ادرس ایمیل، یک ایمیل تاییدیه به اون ادرس ارسال میشه،اگر ادرس ایمیل رو اشتباه وارد کرده باشید پس یعنی تاییدیه اش نیومده و تاییدش هم نکردید!

برای ویرایش edit profile رو بزنید،در بخش private information قسمت E-mail address رو ویرایش کنید.

سلام من به اکانتم هویت دو عاملی دادم و الان گوشیمو فروختم دیگه نمیتونم وارد بزنامه بشم چیکار کنم

سلام ببخشید من نام کاربری و رمز عبور پیجمو بلدم اما میزنه ک متوحه یک تلاش مشکوک شدیم برای تایید هویت کد میفرستن رو ایمیلم ولی ایمیلم از گوشیم پاک شده و کلا یوزر نیم ایمیلم یادم نیست ک بازیابیش کنم چیکار باید بکنم😢

سلام منم اشتباهی ایمیل دادم و الان نمیتونم وارد حسابم بشم که اون ایمیلو عوض کنم We Detected An Unusual Login Attempt

To secure your account, we’ll send you a security code to verify your identity. Email: m*******a@gmail.com اینو واسم میاره من چیکار کنم الان اصلا به اکانتم دسترسی ندارم

سلام و خسته نباشید . من یک ایمیل دارم که در سایت رشد ساخته شده ولی الان سایت رشد بسته شده و من نمیتوانم وارد ایمیلم شم وهرچی به مدیر سایت پیام میدم جوابمو نمیده ومن ایمیلی که در سایت رشد ساختم در اینستاگرام خودم گذاشتم و الان که میخوام برم تو اینستاگرامم میگه یک کد ۶ رقمی برای ایمیل شما ارسال کردم ولی من نمیتونم وارد ایمیل بشو و من تو اینستاگرام خودم شماره موبایل وارد نکردم من یک هفته است که نمیتونم وارد اینستاگرامم شوم ؟؟؟ اطفا کمکم کنید لطفا .ممنون

سلام،امکان بازیابی تا زمانی که نتونید به ایمیلتون وارد بشید وجود نداره…!

منم همین مشکل رو دارم!!!!!!!!!! و بار ها بهشون گفتم ولی توجه نکردن

سلام من اینستاگرامم رو ایمیلم نصبه الان اینستاگرامم خطا میده واسه ورود میگه کد رو به ایمیل ارسال کردیم در صورتی که اون ایمیل مال من نیست

سلام من وارد اکانت فرزندم شدم هم ایمیل هم فیسبوک به اینستاشً وصله بعد از مدتی رمز رو عوض کرد و الان من دیگه دستزسی ندازم فیسبوک کد رو به خطش میفرسته چیکار کنم به ایمیلم بیاد رمز ؟. وقتی هم با ایمیل وارد اکانتشً شدم رمزش کلا عوض میشد و از اکانتشً میرفت بیرون و میفهمیدً ، الان میخوام این اتفاق نیوفته

سلام،دسترسی بدون اجازه به حساب دیگران(ولو فرزند یا همسرتون باشه)از نظر اینستاگرام یک کار غیرقانونی هست! باید شماره موبایل و ایمیل را تغییر بدید.

سلام من رمز پیجم فراموش کردم شمارم میزنم لینک هم برام ارسال میشه ولی نمیتونم از طریق لینک وارد اینستام بشم پیجم رو گوشیم هس ولی وارد میشم باز نمیشه ی متن انگلیسی میاد

سلام این چیزهایی که نوشتین معلومه بچه تون سنش کم نیست که اینقدر میفهمه. برای نظارت با بچه تون دوست باشین. میتونین فالور ها و فالویینک ها رو دنبال کنید که از دوستاشم مطمین بشین. اینستا هم فیلم غیر اخلاقی و عکسهای غیر اخلاقی رو خودش حذف میکنه و اکانت بچه های زیر هجده سال رو بفهمه میبنده. این راه نظارت روی بچه نیست که هکش کنید، اینکار فقط نشون میده والدین مشکل رفتاری دارند و انتظار دارن بچه هم مثل خودشون دربیاد که حسابهای خصوصی رو هک میکنند مثل خودشون نشه!!! اینکار زشته قبیحه. نظارت روی فرزند راه داره و راهشم هک حسابش نیست!!!

پیج کاریم باز نمیشه خواهش میکنم با من در تماس باشید

سلام،از طریق فرم تماس با ما، با ما در ارتباط باشید

سلام. من نمی تونم به حسابم وارد بشم. برای حسابم تلفن معرفی نکردم فقط یه جیمیل بهش دادم. برای ورود هیچ کد تایید به جیمیلم نمی فرسته. این پیام میده: برای تأمین امنیت حساب کاربری خود ، باید از ورود به سیستم کمک بخواهید. البته اگه رمز رو ازش بخوام برام لینک می فرسته تا رمز تغییر بدم اما با وجود این موقع ورود ارور میده و می گه مطمئن نیستیم خودت باشی. کلافه شده دیگه لطفا کمک کنید.

سلام،در تلگرام پاسخ دادیم

سلام وقت بخیر دوست عزیز من ۲۰ روزی اینستا رو‌پاک کردم بعد که نصب کردم نمیتونستم وارد اکانتم بشم الانم که با رمز وارد اکانت میشه Confirm it’s You to Login این رو میزنه و ۱ چیزی که باید بگم من ربات نیستم ولی صفحه ای که من روبات نیستم چون کوچیک هست نمیتونم نمیتونم انتخاب کنم جوابش رو که بره مرحله بعد ۰۹۱۲***۳۵۴ ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام لطفا فرم موجود در مطلب رو پر کنید تا بررسی بشه. ممنون

این فرم: https://vaaset.net/mag/help-us-confirm-you-own-this-account-problem

سلام من رمز پیجم با ایدیو دارم ولی شماری ای ک باهاش وارد شدم ب اینستا رو دسترسی ندارم ک اینستا ی کد فعالسازی رو اون شماره میفرسته حالا نمیدونم چطور باید وارد اینستا بشم لطفا اگه میشه راهنمایی کنین😊

سلام،باید به شماره اتون دسترسی داشته باشید!

سلام. من یوزر و پسورد اینستامو که وارد میکنم میگه کد تایید می‌فرسته به ایمیلم. اما ایمیلمو با اینکه درست وارد میکنم مشخصات رو، نمیتونم واردش بشم! چون خیلی وقته بااین ایمیل کار نکرده بودم! ولی مطمعنم مشخصات درسته! حالا چیکار میتونم بکنم؟! ایمیلم دیگه قابل دسترسی نیست به هیچ طریقی؟! حساب اینستاگرامم چطور؟! 😢

سلام.من هم اینستاگرامم به جی میلمم وصله هم فیس بوکم.رمزم دارم .وقتی میخواهم وارد بشوم میگه به ما کمک کنید مطمن شویم این حساب به شما تعلق دارد .لطفا کمک کنید

سلام ببخشید من پیجم شمارش دارم ولی کد روش نمیاد واسه هویت دو عاملی همه کاریم کردم نشد چیکار کنم؟

سلام. من باحساب گوگلم وارد اینستامیشدم اماالان دوروزه که نمیتونم وارد بشم وسایت قفل میکنه! باید چیکارکنم که این مشکل رفع بشه؟

سلام مدت یک هفته میشه برای ورود به حساب اینستاگرام وقتی نام کاربری و رمز وارد میکنم پیام خطای شبکه نامعتبر رخ داده است باز میشه و مانع از باز شدن صفحه. تمام راههای پیشنهادی را انجام دادم ولی بی نتیجه لطفا راهنمایی کنید ممنون

سلام خسته نباشید.من با اپلیکیشن گریدز که مربوط به لب تاپ هستش وارد اینستا میشدم و مشکلی نداشت البته گاه گاهی کد امنیتی میخواست میومد رو جیمیل منم کد رو وارد میکردم و مشکل حل میشد. اما از دیروز وقتی میخوام وارد بشم کد میخواد و هرچی کدی که میاد رو میزنم وارد نمیشه یعنی هیچ اتفاقی دیگه نمیوفته! اینقدرهم تلاش کردم از یه جایی به بعد دیگه حتی پیام امنیتی هم رو جیمیلم ارسال نمیشه! با گوشی هم امتحان کردم کدی که اومد رو زدم و پیام داد کدی که نوشتین نادرسته!در صورتی که درست بود! با سایت هم امتحان کردم نشد وارد پیج نمیشه ولی تو جیمیل پیام میاد که شما وارد پیجتون شدین از طریق گوشی یه پیام هم روی جیمیل فرستاده شد که با این لینک وارد پیجتون بشین ولی بازم نشد که بشه… حالا دیگه واقعا نمیدونم باید چیکارش کنم و ازتون میخوام شما کمکم کنین! به نظرتون مشکل از چیه؟

سلام،استفاده از نرم افزارهای دیگه برای استفاده از اینستاگرام خلاف قوانین هست! از نرم افزار رسمی اینستاگرام باید استفاده کنید! در مورد حساب شما،چند روزی صبر کنید و دوباره با گوشی امتحان کنید

سلام من با برنامه duo mobile دو مرحله ایی کردم کد بکاپ هم داشتم ولی گوشی بریک شد رام نصب کردم الان نه کد بکاپ دارم نه برنامه کار میکنه چیکار باید کرد؟

مشکلت حل شد؟؟

سلام خسته نباسید من وقتی می خوام وارد حسابم بشم هم نام کاربریمو درست میزنم هم رمز عبورم ایمیلمم درسته ولی این پیام برام فرستاده میشه

به ما در تأیید اعتبار این حساب کاربری امکان پذیر است

برای تأمین امنیت حساب خود ، باید از ورود به سیستم استفاده بخواهید. اگه میشه بگید چیکار باید بکنم

سلام،دکمه ی آبی رو بزنید و از مراحل بعد برای ما عکس بفرستید! عکس هارو به ایمیل واسط مگ به ادرس vaaset.ir@gmail.com بفرستید

وای منم همین مشکل رو دارم لطفااااااااااااااا بهم کمک کنیددد خیلی نگرانم:(

با سلام من نمیتونم وارد تینستا بشم رمزم رو دقیق یادم نمیومد چندین بتر زدم دیگه الان کلا قفل شده نمیدونم چکارکنم راهنمایی کنید

سلام من پسورد رو فراموش کرده بودم و با ایمیل پسوردم رو تغییر دادم ولی بعد تغییر رمز این پیغام رو داد

Help Us Confirm You Own This Account

To secure your account, you need to request help logging in.

منم همینطوریم چه کنم

سلام زمانی ک میخاهم وارد حسابم شوم رمز و نام کاربری شماره تلفن و ایمیل رو هم بلدم ولی وقتی وارد کردم صفحه ای میاد ک نوشته به ما کمک کنید مطمئن شویم این حساب شمتست و وقتی ک روی تنها گزینه پایین میزنم راه حل هایی نوشته شده ک بدرد من نمیخوردند رمزم رو هم عوض کردم فایده نداشت نمیتونم وارد حسابم شم

سلام من در ورود به اینستاگرام و لاگین شدم مشکل دارم برای من این پیام می یاد Help Us Confirm You Own This Account To secure your account, you need to request help logging in.

Log Out چند بار هم رمز عبورم را با ایمیل تغییر دادم ولی موفق نشدم. لطفا به من راهنمایی فرمایید. با تشکر.

برای حل مشکلت یه خورده مسیرش طولانیه اگه حل نشده مشکلت کامنت بذار

سلام وقت بخیر؛خسته نباشید بنده موقع ورود به پیجم پیام میاد(به ما کمک کنید تا متوجه شویم این پیج متعلق به شماست) اینستاگرام فارسی استفاده میکنم_همه مشخصات رو هم دارم وفراموش نشده من چطور میتونم این مشکل رو حل کنم؛پیجم کاری هست ؛کل سفارشاتم مونده ممنون میشم جواب بدید

سلام،در تلگرام به @vaaset1 پیام بدید

سلام من جیمیلمو تازه ایجاد کردم حالا ک میخوام باهاش حساب اینستا بسازم برام مینویسه ک کس دیگری از این ایمیل استفاده میکنه باید چکار کنم؟

سلام! احتمالا دستگاه شما آی پی بلاک یا آی دی بلاک شده!

سلام و خسته نباشید من موقع ثبت نام با Signup Error روبه رو شدم که نوشته بود:(برخی از محتوا و عملکردها را برای محافظت از انجمنمان محدود میکنیم.اگر فکر میکنید اشتباه کردیم به ما اطلاع دهید)،که دو گزینه ی تایید و گزارش مشکل رو داشت و من گزارش مشکل رو زدم و مدتی طول کشید و اتفاقی نیفتاد و من نرم افزار رو بستم و دوباره باز کردم برای ثبت نام مجدد که اینبار با پیام(حساب دیگری از این ایمیل استفاده میکند) روبه رو شدم و بعدش رفتم برای ورود و بعد زدن ایمیل و رمز به من خطا داد و گفت که حساب شما به دلیل نقض قوانین ما غیر فعال شده است. برای بازیابی اقدام کردم اما چون نمیدونم یوزرنیمم چی هست فایده ای نداره ممنون میشم راهنماییم کنید.

سلام،بجای یوزر نیم از ایمیل یا شماره موبایل استفاده کنید

سلام با عرض خسته نباشید من حسابی با ایمیلم در سایت اینستاگرام ساختم اما موقع ریجستری به مشکل خوردم.تئاز ان به بعد نه میتونم با ایمیلم حساب بسازم نه وارد حسابم شوم.ممنون میشم کمکم کنید

سلام،چه مشکلی؟

ایمیلم رو با پسورد برای ثبت نام تو سایت وارد کردم تو آخرین مرحله برای ریجستری ارور میداد از صفحه بیرون رفتم و دوباره تو سایت اینستا رفتم همون ایمیلمو دوباره ثبت نام کنم گفت حسابی با این ایمیل وجود دارد بعد رفتم قسمت لاگ این ایمیلمو وارد کردم گفت حسابی با این مشخصات وجود ندارد برای ورود یا ثبت نام در اینستا با این ایمیلم چه کاری بکنم؟ ممنون از پاسخگویی.

سلام ببخشید حدود یه ماه پیش ازتون یه سوال پرسیدم ولی هنوز جوابمو ندادین لطفا راهنماییم کنید. مشکلم همونیه که نه میتونم با جیمیلم وارد بشم ونه میتونم باهاش ثبت نام کنم.ممنون میشم جواب بدید. با تشکر.

سلام در حال حاضر تیم ما نمیتونه به مشکلات اینچنینی و حل کردنشون برسه اما بی جواب نمیذاریمتون، اگر پیامم به دستتون رسید به پشتیبان واسط در تلگرام ( @vaaset1 ) پیام بدید و بگید تا معرفیتون کنم به فرد یا گروه مناسب

با سلام من نمیتونم وارد تینستا بشم رمزم رو دقیق یادم نمیومد چندین بار ر زدم دیگه الان کلا قفل شده نمیدونم چکارکنم راهنمایی کنید

سلام میخوام وارد پیچم بشم،نام کاربری و رمز عبور میزنم یک اس میاد برام کد ۶ رقمی ولی وقتی وارد میکنم کد رو قبول نمی کنه علت چیه؟

سلام، کد رو برعکس بزنید

تمام جایگاههای کدو میزنم ولی وارد نمیشه

تمام جایگاههای کد رو زدم ولی تاثیر نداشت

سللم خسته نباشید من پیج اصلیم زیر مجموعه پیج کاریم هست وقتی یکیشون بلاک میشه اونیکی هم بلاک میشه پیج کاریم بلاک شد برای پسج اصلیم پیغام اومد که شما از اپلیکیشن افزایش فالوور استفاده کردید باید پسوردتون رو تغییر بدید من هم پسثردمو یادم نمیومد نتونستم تغییر بدم فورگات پسورد رو که میزنم یه لینک برام اس ام اس میشه وقتی روی لینک میزنم برای ریست کردن پسوردم هیچ اتفاقی نمیفته و وارد صفحه اصلی اینستاگرام میشه من چ باید بکنم؟!!؟؟؟

سلام.من پیجمو دی اکتیو کردم برای مدتی.مطمئنم که شمارمو درست وارد کرده بودم برای ثبت نام.الان که میخوام برگردم وارد پیجم بشم پسورد ندارم یادم رفته.یوزرنیم رو وارد میکنم که لینک بازیابی رو به شماره م بفرسته اما متاسفانه اصلا پیجمو پیدا نمیکنه.چیکار باید بکنم؟لطفا جواب بدید

با سلام دوستان متاسفانه مشکل help us confirm you own this account جهانی هستش و ربطی به ایران نداره بنده هم همین مشکل رو دو هفته داشتم و متاسفانه تو ایران یا کسی کمک نمیکرد و یا توقع هزینه های عجیب غریب داشتن! راه حل تست شده که خودم هم جواب گرفتم! :(برای من ایمیل ثبت شده بود و شماره نداده بودم ولی احتمالا اون هم همین شکل باشه) ۱- روی کامپیوتر مرورگر فایر فاکس رو نصب کنید و افزونه hox رو بهش اضافه کنید(یا در صورت استفاده از ف-ی-ل-ت-ر-ش-ک-ن فعالش کنید) ۲- آی پی خودتون رو تغییر بدید به یکی از کشورهای دلخواه ۳- برید به آدرس instagram.com و یوزر پس رو بزنید اینجا به شما اخطار میده که از آی پی ناشناس استفاده شده و یه ایمیل (یا اس ام اس) برای شما که حاوی کد ۶ رقمی هست ارسال میشه ۴- کد رو وارد کنید. در اینجا دو حالت وجود داره، یا مشکل حل میشه و یا ادامه داره در صورت ادامه داشتن به ایمیل برید و آخرین ایمیل ارسالی از اینستا رو باز کنید و رمز رو تغییر بدید. بعد از تغییر رمز وارد اینستا نشید و منتظر باشید تا یه ایمیل دیگه براتون بعنوان تایید تغییر رمز بیاد.

This is a confirmation that the password for your Instagram account your username has just been changed. If you didn’t change your password, you can secure your account here. If you’re having trouble, please refer to the Instagram Help Center.

توی متن ایمیل ۲ گزینه هست شما روی secure your account here کلیک کنید و خودبخود میرید به صفحه confirm ایسنتا :)) تایید کنید و حالش رو ببرید مراحل انتهایی ممکنه کمی پس و پیش شده باشه چون دقیق یادم نیست در صورتی که کسی مشکل داشت جواب همین کامنت رو بده تا جواب بدم

وقت بخیر….ممنون از راهنماییتون….من مراحل رو قدم به قدم رفتم اما نهایتا زمانی که ایمل دوم که حاوی متن”secure your account here” هستش کلیک میکنم ..مجددا به صفحه “help us confirm you own this account ” وارد میشه…ممنون میشم اگه بتونید راهنماییم کنید…. تلگرام ۰۹۰۳+++۸۵۸۹ KAN+++LA1@ اینستاگرام KANE+++LA سپاس

سلام من نمیتونم وارد اکانتم بشم.. وقتی رمز و ایمیلم رو میزنم پیام میده که: به ما کمک کنید مطمئن شویم این حساب به شما تعلق دارد اینستاگرام و پایینش یک گزینه هست ک نوشته دریافت راهنمایی برای ورود به سیستم…وقتی کلیک میکنم فقط کلی توضیحاته ک ب درد نمیخوره….چند وقته ک اینطوریه و نمیتونم وارد اکانتم بشم

سلام من به حساب ایسنتام نمیتونم ورود شم هرککاری کردم نشد حتی رمزم عوض کرد نشد…راه حل چیه؟ ممنوم میشم کمک کنین اینم تلگرامم : @muhsenpasha

سلام من اکانت اینستام هک شده هر کاری کردم بر نگش یه سریا میگن چون با شماره نرفتی به راحتی تونسته هکت کنه و هیچ وقت نمیتونی بر گردی به اکانتت درسته؟؟ تو ایمیلمم هیچ پیامی نیومده که کسی به اکانتم وارد شده الان نمیتونم اکانت بزنم اینستا میگه با ایمیلت یه اکانت دیگه ساختی 😐 الان من چیکار کنم؟!!!

سلام، از کجا میدونید هک شدید؟ بازگردانی پیج از طریق ایمیل هم ممکن هست! با شماره اتون بسازید

سلامی دوباره شماره ندارم خو دوستام میگن ایدیت عوض شده منم هرچی رمزو میزنم وارد نمیشع

الان من ایمیلمو بدم میتونین برام برگردونین؟

سلام . امروز که اکانت اینستاگرامم رو باز کردم اینستاگرام همش میخواست که برای من کد ۶ رقمی ارسال کنه . وقتی که زدم ارسال کد با کمال تعجعب دیدم کد از طرف یک شخص و به صورت فارسی ارسال شد به گوشی من . با توجه به چیزایی که گفتید اینا قصد دارن پیج من رو هک کنن لطفا راهنمایی کنید

سلام، اگر مطمئنید اطلاعاتتون رو توی سایت اینستاگرام به آدرس https://instagram.com یا نرم افزار رسمی این شرکت وارد میکنید، اون پیام نمیتونه جعلی باشه چون کسی جز اینستاگرام از درخواست شما مطلع نیست که کد بفرسته! در زمان هایی که نرم افزارهای خارجی مثل تلگرام،اینستاگرام و…مشکلاتی برای ارسال پیامک از طریق کشورهای انگلیس و…دارن، توسط اپراتورهای داخلی و شماره های ایرانی این کار رو انجام میدن!(معمولا ایرانسل)

سلام من موقع ثبتنام اینستا ادرس ایمیلم اشتباه زدم. سپس متوجه شدم و از قسمت تغییر ادزس ایمبل خودم وارد گردم و پیام تغییر ایمیل برام امد. برای اطمبنان درخواست تغییر رمز دادم و انجام شد اما دیگه نتونستم به حسابم وارد بشم. چون رمز فراموش کردم و وقتی برای بازیابی رمز از قسمت راهنمایی وارد میشم و ادزس ایمیل رو میزنم پبام دسترسی برام میاد و وقتی وارد مسشم پیام چالش دسترسی میاد و مبگه کد ۶ رقمی به اون ایمیلی که باهاش ثبتنام کردم ارسال میشه. منم که به اون دسترسی ندارم. الان نمیتونم برم تو پیج ایا اون صاحب ایمیل که اشتباهی نوقع ثبتنام وارد کردم مبتونه وارد پیج من بشه ؟

سلام، در شرایط فعلی نمیتواند، مگر اینکه از پیام ها متوجه بشه پیجی با ایمیلش ساخته شده(کمی هم کنجکاو باشه)و بره اینستاگرام و بازگردانی پسورد و این کارهارو انجام بده

یعنی با اینکه من ایمیلم رو عوض کردم و پیامهای اینستا برای ایمل من میاد .اون صاحب ایمیل اول که باش ثبتام کردم میتونه وارد بشه؟؟ بعد اگه وارد بشه برای من پیام میاد ؟ چون الان ایمیلی که اینستا برای نام کاربری من میشناسه همون ایمیلی که دوباره وارد کردم.

با سلام من هنگام ثبت نام ایمیل اشتباه را وارد کرده بودم اما الان ایمیل درست رو وارد کردم و حتی شماره تلفن هم به ان اضافه کردم اما وقتی ایمیلی که برام اوده بود رو تایید کردم و دوباره وارد شدم ، پیغام میده که برای فعال کردن کد شش رقمی که به ایمیلتون ارسال میشه وارد کنید، مشکل اینجاست که کد شش رقمی به ایمیلی که اشتباه بود ارسال میشه اما وقتی بازیابی رمز عبور رو میزنم لینک به ایمیل جدید ارسال میشه و میتونم رمز رو عوض کنم اما دوباره بعد از وارد شدن به حسابم اون کد شش رقمی رو میخواد که به ایمیل اشتباه ارسال میشه لطفا راهنمایی بفرمایید با تشکر

سلام هنگام درخواست کد اینستاگرام از طرف یه خط ایرانسل که مدام اشغاله یا خاموش برام کد ارسال شد که دقیقا هم درست بود کد! امکان هک هست؟ مگه خود اینستا سرشماره از خارج ایران نمیندازه؟ شما میدونید داستان چیه؟

سلام! گاهی به کمک دوستان داخلی، کدها از طریق سرشماره های داخلی(معمولا ایرانسل) ارسال میشه! هک نیست…

سلام من میخام تو اینستاگرام ثبت نام کنم ولی وقتی ایمیل رو میزنم میگمه یه حساب کاربری دیگه از این آدرس جیمیل استفاده میکنه. در صورتی من تازه این ایمیل رو ساختم و به اینستا وصل نیست

سلام، احتمالا آی دی دستگاه شما یا آی پی خودتون توسط اینستاگرام بلاک شده!

سلام من هم ناکاربریمو یادمه هم رمز عبور فقط موقعه واردشدن به اینستا میگه ورود مشکوک به حسابتان شده وکدی رو به ایمیلتون ارسال میکنیم برای تایید، حالا یکی از حروف ایمیل وارد نشده در اینستا وکلا ایمیل اشتباه دارن واصلا اجازه ورود هم بمن نمیدهند چکارکنم؟

سلام.من یک پیج قدیمی دارم ک متاسفانه نه پسوردشو میدونم ونه ایمیلی که باهاش وارد اینستاگرام شدم.الان یک پیج دیگ با یه ایمیل دیگه دارم که برای فیس بوک هم از این ایمیل استفاده کردم.وقتی از شمارم برای ورود به این قدیمیم استفاده میکنم پیج فعلیمو میاره!یوزرنیم رو کاملا یادمه و درست میزنم ولی نمیتونم برش گردونم.میشه لطفا راهنماییم بکنین که چیکار کنم؟

سلام من اکانتی خریداری کردم الان میخوام برم داخلش نمیشه ایمیل برام میزنه ابیرو میزنم بره داخل یا پس جدید بدم دوباره یه تلفنو ایمیل دیگه میده که کد بفرسته براش باید چیکارش کنم نمیتونم ورود کنم ۰۹۰۵—۲۵۷۵ لطفا راهنماییم کنیم خیلی برام مهمه ali_.—var بی زحمت پیام بدید

برای حل مشکل عضو واسط مگ شوید و از طریق پنل درخواست ارسال کنید

سلام مجدد! آقا من ایمیلمو از طریق کوئزشنی که یاهو ازم پرسید تونستم برگردونم! ولی خالیه! انگار ایمیل تازه ساخته شده ست! ازم خواست پسوردمم تغییر بدم. ولی یوزرنیمم همونه! اما بازم وارد اینستا که میشم گزینه ارسال کد به همین ایمیل رو میزنم چیزی بهش ارسال نمیشه که!! آخه من چیکار کنم؟! اکانت اینستامو می‌خوام! 😭

سلام خسته نباشید سوال داشتم از خدمتتون . من روی اکانت اینستاگرامم کد تایید دو‌مرحله ای رو فعال کردم و از رمزهایی ک برام فرستادن اسکرین شات کرفتم. اما متاسفانه گوشی به سرقت رفت و تمام رمز های بازیابی هم از دستم رفت . و الان فقط یک ایدی و پسورد دارم که به هیچ طریقی هم نمیتونم از کد تایید دو مرحله عبور کنم . الان دیکه باید بیخیال اکانتم بشم واقعا یا راهی هست .

سلام خسته نباشید بنده اینستام پیام ورود مشکوک رو داد بعد از اینکه رمز رو تغییر دادم بازم درست نشد و همون پیام رو میده . و برای اینکه وارد بشه یک رمز ۶ رقمی رو پیامک میکنه به گوشی اما من هرچی اون رمز رو میزنم میگه اشتباه هستش ، ارسال رمز جدید رو میزنم بازم همون رمز رو پیامک میکنه حالا طوری شده که میگه بیش از حد رمز رو اشتباه زدی . برای رفع مشکل باید چکار کنم ؟

سلام، به مسیر زیر برید و ببینید چندتا دستگاه در حسابتون هستن: setting > security > login activity اونهایی که فکر میکنید متعلق به شما نیستن روی سه نقطه اش بزنید و log out بزنید همچنین بهتره Two-Factor Authentication رو فعال کنید.

سلام ببخشید شما میتونید کمکم کنید؟دیروز یهو وارد اپلیکیشن شدم که یهو مارو انداخت بیرون تا ا مدم لوگ این کنم دیدم رمز اشتباهه بعد کمتر از ۱ساعت اومد تقییر پسورد از المان با یه گوشی سامسونگ بعدش اومدم چنج پسورد کنم دیدم گف به این شماره لینک رفت .بد دیدم شماره هه اصن مال من نیست اصن کد یه کشور دیگس .بعدش رفتم دیدم پروفایلم برداشته شد یوزرم عوض شد تعداد پستو فالویینگو فالور هم ۰.بعد ۳ساعت دیدم دوباره همه چی به حالت اول برگشته اقا اومدم گفتم سکیوریتی کد بفرسته برام گفتش رفت به این ایمیل بد دیدم اون ایمیل ایمیل من هم نیس.خیلی ناراحت شدم و درخواستیو به اینستاگرام دادم .یه درخواستی هس که ازت عکس میخوان یا مدل گوشیتو اینا .شما میتونید راه چاره ای به من بگید؟ممنونتون میشم

سلام مدارکی که خواستن براشون بفرستید… معمولا یک کد هست که به همراه آی دی پیجتون باید روی کاغذ بنویسید ، جلوی چهره خودتون بگیرید و عکس بگیرید بفرستید براشون

سلام نحوه ارتباط با اینستاگرام چجوری بود آخه من بلد نیستم.راهنماییمکنید.لطفا

سلام من نمیتونم وارد اکانتم بشم.. وقتی رمز و ایمیلم رو میزنم پیام میده که: به ما کمک کنید مطمئن شویم این حساب به شما تعلق دارد اینستاگرام و پایینش یک گزینه هست ک نوشته دریافت راهنمایی برای ورود به سیستم…وقتی کلیک میکنم فقط کلی توضیحاته ک ب درد نمیخوره….چند وقته ک اینطوریه و نمیتونم وارد اکانتم بشم چیکار بکنم اگه راهنمایی بکنین ممنون میشم

سلام خسته نباشین اگه امکانش هست منو راهنمایی بکنین ممنون میشم وقتی رمز و ایمیلم رو میزنم پیام میده که: به ما کمک کنید مطمئن شویم این حساب به شما تعلق دارد اینستاگرام و پایینش یک گزینه بیشتر نیست ک نوشته دریافت راهنمایی برای ورود به سیستم…وقتی کلیک میکنم فقط کلی توضیحاته ک ب درد نمیخوره… گزینه ی نداره که تائید بکنم یا هویت خودم و … .چند وقته ک اینطوریه و نمیتونم وارد اکانتم بشم چیکار بکنم اگه راهنمایی بکنین ممنون میشم

سلام، لطفا از طریق آدرس زیر درخواستتون رو ارسال کنید: https://vaaset.net/mag/help-us-confirm-you-own-this-account-problem یا از آموزش رایگان زیر استفاده کنید: https://vaaset.net/mag/4885/resolving-help-us-confirm-you-own-this-account-error-on-instagram

سلام من یه حساب درست کردم. الان میخوام وارد اینستا بشم با این حساب میگه حساب کاربری وجود ندارد .هم اسم درسته هم گذر واژه و به شماره ای ک درست کردم هم دسترسی دارم . لطفا راهنمایی کنید

سلام ببخشید . اکانت من هک شده و تنها شماره ای که گذاشته بودم رو اکانت تغییریافنه الان تایید هویت میخواد ولی شماره عوض شده چیکار میتونم بکنم ؟ لطفا راهنمایی کنید . و هیچ ایمیلی براش نذاشته بودم فقط شماره بود

سلام خسته نباشید . من قبل از اینکه سیم کارتمو بردارم اینستاگرامو ساختم و تا الان مشکلی نداشت امروز ک خواستم برم داخل حسابم پیامی اومد ک کدی برای شماره شما ارسال شده اون کد رو تایید کنید راهی وجود داره بدون داشتن سیم کارت و امدن کد تایید بتونم دوباره ب حسابم برگردم؟ … از طریق ایمیل چی ؟

سلام،فکر نکنم

سلام پیج منو هک کردن هم ایملیشو تغییر دادن هم شمارشو چیکار کنم بگرده

سلام ببخشید من تا چند وقتی راحت میتونستم وارد حسابم شوم ولی الان دیگ‌نمیتونم رمز و آیدی رو درست میزنم ولی وقتی میزنم ورود به سیستم میاره اینترنت وصل نیس درحالی که اینترنت ۴Gهس من باید چیکار کنم

سلام در و رود به اینستا عبارتAn unknown network has error occurredمیاد حتی حساب جدید هم نمیشه درست کنم قبلاً تویک پیج دوحساب داشتم

برای منم همین جوریه 😥

نمیتونم دوباره وارد اینستا بشم چندین بار رمز رو اشتباه زدم

سلام من نمیتونم وارد حساب قبلی اینستا بشم جی‌میل و رمز و ایناها رو یادم درست میزنم ولی میگه خطا. حساب شما به دلیل نقص شرایط ما غیر فعال شده است

سلام من داخل اینستا بودم که بی دلیل پیام اومد نام کاربریه شما عوض شده واز پیجم خارج شد حالا هم اصن اون پیجم وجود نداره چیکار کنم؟

اگر رمزعبور Instagram را فراموش کنم، چه کاری می‌توانم کنم؟

سلام من نام کاربری و پسووردم رو دارم ولی وقتی می خوام وارد حسابم بشم هشدار می ده و می گه(an unknown network error has occurred) وقتی هم که گزینه دریافت راهنمایی رو هم می زنم همین رو می گه یه بارم خواستم از طریق chrome وارد شم ولی اونجا هم بهم هشدار(اتصال شما خصوصی نیست )رو می ده باید چیکار کنم

سلام منم دقیقا دچارهمین مشکل شدم دسترسی ب ایمیلم ندارم اگه مشکلتون رفع شد راهنماییم کنید.ممنون

سلام خسته نباشید پیج من توسط یه نفر تغییر ایمیل و شماره تلفن داده شده بود و من تا اون موقع داخل پیجم بودم بعد ایمیل و شماره تلفنم رو داخل پیجم تغییر دادم و پسورد رو هم عوض کردم فقط الان مشکل اینه که یه security code به شماره و ایمل قبلی که اون شخص داده میره چیکار میتونم بکنم

پیج اینستام کد دوم رو فعال کردم اما الان ایمیلم رو ندارم کد پیجم رو بلدم اما وارد نمیشه میشه درستش کرد؟؟

سلام وقت بخیر من رمز دوم اینستامو فعال کردم اما کد های بازیابی رو ندارم الان هرکاری میکنم کد به خطم ارسال نمیشه چیکار کنم از اطلاعات خطم کاملا اطلاع دارم و اصلا اشتباه نشده چون برای فعال کردنش برام کد ارسال شد اما برای وارد شدن به پیجم دیگه کد نمیاد دور روز میگذره بازم کد ارسال نمیشه توروخدا چیکار کنم پیج کاری هست😩🥲

سلام من گوشیمو عوض کردم اللن رمز اینستا میزنم کد امنیتی میخاد الان دسترسی ب شماره یا ایمیل ندارم چیکار کنم

سلام خوبین من رفتم گوشیم فلش زدم فروشگاه میگه ایمیل وارد کن منم وارد کردم رمزم درست زدم امد ولی اینستاگرام نمیاد هر کاری میکنم نمیدونم هک شودم

سلام میشه به من‌کمک کنید لطفا.من قبلا گوشیم خراب شد دادم درست کنند وقتی گوشیم درست شد ولی دیدم نمیشه به پیج اینستاگرامم برم و پیام میداد به یک آدرس جیمیل دیگه که مال من نبود لطفا بگید چطور پیج رو برگردونم.

سلام خسته نباشید من ناخواسته مکان استفاده از پیجم را حذف کردم الان نام کاربری ورمز عبور راوارد میکنم پیجم میاد ولی کار نمیکنه

سلام من ی بار یهو از صفحه اینستا پرت شدم بیرون و الان هر چی یوزر و پسوردمو وارد میکنم میگه اشتباه و اینکه حتی هزار بارم بزنم نمیاد بگه به فلان ایمیل یا اس ام اس پاسخ بدید نمیدونم چرا؟ به نظرتون هک شدم؟ اخه فالویینگام هم دو تا شون کم شدن خیلی ذهنم مشغول تو رو خدا جواب بدید

سلام دوماهه گوشیمو عوض کردم .اینستام وصل نمیشه برامsms بازیابی رمز میاد نمیتونم وارد اینستا بشم.باز مینویسه رمز ورود بزنید .پیوندی برای بازیابی رمز ارسال میشود.پیوند میفرسته وباز همون مراحل وارد اینستا نمیشم لطف راهنمایی کنید من چیکار کنم

سلام اینستا پیج کاری من به مدت ۳۰ روز بلاک کرده خواستم بدونم بعد این مدت میزاره وارد اکانتم بشم؟یا پیج جدید بزنم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

سلام،اینجا جستجو کنید google.com/trends کشور رو ایران انتخاب…

سلام،الان یادم نیست+این روش توسط اینستاگرام بلاک شده و کار ن…

سلام. میشه توضیخ بدید که تک و نپ، قبل و نپ و خارج ، چه معنی…

ببخشید، میشه توضیح بدید که قبل و نپ یعنی چی؟…

سلام تب آدمینی یعنی چی و چجوریع:))!؟…

با افزایش روز افزون خریدهای اینترنتی و به دنبال آن کلاهبرداری های اینترنتی، ایده ی واسط شکل گرفته است تا از کلاهبرداری در معاملات اینترنتی و غیرحضوری جلوگیری کند.در واسط میتوانید با خیال راحت معاملات خود را با واسطه گری ما انجام دهید و از مزایای زیر بهره مند شوید:

1- واسطه گری آنلاین و حرفه ای 

2- پشتیبانی 24/7 لحظه ای و پاسخگو

3- جلوگیری از کلاهبرداری اینترنتی در معاملات

4- کارمزد کمتر بدون افت کیفیت

5- با مجوزهای مورد نیاز از نهادهای مربوطه

 به دنبال آن واسط مگ برای افزایش آگاهی خریداران و فروشندگان ایجاد شده است تا مسئولیت اجتماعی خود را در آن انجام دهیم و نسبت به زندگی اینترنتی با محوریت کسب و کار و تلاش برای فرهنگ سازی در این زمینه، آگاهی بخش باشیم.

پیش از هر چیزی لازم است دو مورد خدمت شما ارائه گردد. مورد اول ثبت کردن ایمیل و شماره همراه در حین ثبت نام می باشد. در بخش آموزش ساخت پیج اینستاگرام، نحوه ساخت پیج از طریق ایمیل را توضیح داده ایم. کافیست پس از ساخت پیج به بخش تنظیمات رفته و شماره همراه خود را نیز ثبت نمائید.

گاهاً برای ورود به اینستاگرام با اخطار there was a problem with your request  رو به رو می شوید که در اغلب مواقع به علت وجود مشکل از سمت سرورهای اینستاگرام می باشد. اما به خاطر داشته باشید که به احتمال بسیار بالا با ورود به اینستاگرام از طریق سایت و یا مرورگر، مشکل برطرف خواهد شد. بنابراین در صورتی که از طریق اپلیکیشن قصد ورود به اینستاگرام را داشتید که با ارور فوق مواجه شدید، مطابق توضیحاتی که در ادامه می آید از طریق سایت اینستاگرام اقدام به ورود کنید.

برای ورود از طریق سایت کافیست به آدرس instagram.com مراجعه کرده و بر روی گزینه login کلیک کنید. اکنون در کادر اول از شما می خواهد که یوزرنیم، شماره تلفن و یا ایمیل خود را وارد نمائید. شما می توانید به دلخواه یکی از این موارد را وارد کنید.

در فیلد دوم می توانید کلمه عبور خود را وارد کرده و روی گزینه Login کلیک کنید.

چطور به سیستم اینستاگرام وارد شویم

اکنون وارد پیج خواهید شد. چنانچه ورود دو مرحله ای اینستاگرام را فعال کرده باشید، اینستاگرام پیش از انتقال شما به صفحه اصلی سایت، یک پیامک برای شما ارسال خواهد کرد که می توانید با وارد کردن کد پیامک شده در کادر مخصوص به خود در سایت اینستاگرام، وارد آن شوید. همواره پیشنهاد می کنیم جهت افزایش امنیت و جلوگیری از هک اینستاگرام، ورود دو مرحله ای اکانت اینستاگرام خود را در حالت فعال نگه دارید.

جهت ورود به اینستاگرام با شماره موبایل، کافیست شماره موبایل خود را با صفر اول به صورت 09123456789 و یا به صورت بین المللی و بدون صفر به عنوان مثال 989123456789+ وارد کرده و بعد از وارد کردن کلمه عبور و انتخاب گزینه Login وارد پیج شوید. در این حالت نیز در صورت فعال بودن ورود دو مرحله ای، لازم است کد پیامک شده را در کادر مخصوص وارد نمائید. لازم است به خاطر داشته باشید که تنها زمانی می توانید از این حالت در ورود استفاده نمائید که قبلا شماره همراه خود را در بخش تنظیمات پیج خود وارد کرده باشید و یا پیج خود را از طریق شماره موبایل ساخته باشید.

با وارد کردن ایمیل خود در کادر مخصوص می توانید پس از وارد کردن پسوورد وارد پیج شوید. در این مورد نیز لازم است به خاطر داشته باشید که تنها زمانی می توانید از این حالت در ورود استفاده نمائید که قبلا ایمیل خود را در بخش تنظیمات پیج خود وارد کرده باشید و یا پیج خود را از طریق ایمیل ساخته باشید.

ساده ترین راه و معمولا رایج ترین راه برای ورود به اینستاگرام، استفاده از یوزرنیم جهت ورود به پیج می باشد. یعنی در کادر مخصوص به خود، با وارد کردن یوزرنیم پیج و در ادامه کلمه عبور آن، وارد پیج شوید.

تا لحظه نگارش این مقاله، صفحه فارسی ورود به اینستاگرام از طریق سایت وجود نداشته و تنها می توانید از صفحه ورود به زبان انگلیسی  و چندین زبان دیگر استفاده نمائید. ممکن است در آینده زبان فارسی نیز به لیست زبان های پشتیبانی شده اضافه گردد.

گاهاً پس از وارد کردن اطلاعات ورود، خطاهایی را دریافت می کنیم. یکی از رایج ترین خطاها، خطای اشتباه بودن پسوورد و یا “Sorry, your password was incorrect. Please double-check your password” می باشد. این خطا به ما نشان می دهد که پسوورد را اشتباه وارد کرده ایم و لازم است مجددا و به طور صحیح وارد نمائیم.

خطاهای دیگری که گاها ممکن است مشاهده کنیم، خطای اشتباه بودن یوزرنیم و یا موجود نبودن آن است. این خطا اغلب با متن “The username you entered doesn’t belong to an account. Please check your username and try again” نمایش داده می شود. این خطا به ما می گوید یوزرنیمی که وارد کرده ایم به هیچ اکانتی تعلق ندارد یا به عبارتی تاکنون چنین اکانتی ساخته نشده است. این اخطار گاها زمانی که پیج شما غیرفعال و یا دیسیبل (disable) شده است نیز نمایش داده می شود.

در صورتیکه مطمئن هستید یوزرنیم، تلفن و یا ایمیل و همچنین پسوورد پیج اینستاگرام خود را صحیح وارد کرده اید و همچنان اخطار اشتباه بودن بودن رمز را دریافت می کنید، لازم است که رمز اکانت اینستاگرام خود را بازیابی کنید. در ادامه روش های مختلف بازیابی رمز اینستاگرام را به شما توضیح خواهیم داد.

در ابتدا برای ورود به صفحه بازیابی رمز اینستاگرام کافیست به این آدرس مراجعه نمائید تا صفحه زیر برای شما نمایش داده شود.

اکنون از طریق یوزرنیم، شماره تلفن و یا ایمیل قادر خواهید بود رمز اینستاگرام خود را بازیابی کنید که حالت های مختلف را در ادامه شرح خواهیم داد.

کافیست یوزرنیم خود را در کادر صفحه بازیابی وارد نمایید. این حالت برای زمانی است که شما دقیقا نمی دانید کدام ایمیل و کدام شماره تلفن را قبلا به پیج اضافه کرده اید. پس از ورود یوزرنیم و انتخاب گزینه send login link، اینستاگرام به انتخاب خود، لینک تغییر پسوورد را به ایمیل و یا شماره همراهتان ارسال می کند. زمانی که شما بر روی گزینه send login link کلیک می کنید، پیشنمایشی از شکل اختصاری ایمیلی و یا شماره ای که لینک به آن ارسال شده است برایتان نمایش داده می شود که بتوانید به یاد بیاورید باید به کدام ایمیل و یا شماره تلفن مراجعه کنید. سپس به ایمیل و یا تلفن مورد نظر مراجعه کرده و روی لینک دریافتی کلیک کنید و پسوورد جدید خود را وارد کرده و تایید نمائید. اکنون پیج شما با پسوورد جدید قابل بازگشایی خواهد بود که کافیست به یکی از روشهایی که در بالا اشاره شد وارد پیج شوید.

بدون ورود یوزرنیم در صفحه بازیابی، کافیست شماره تلفن خود را وارد نمائید. اکنون لینک موردنظر شما به طور مستقیم به تلفن همراهتان پیامک خواهد شد که می توانید وارد لینک شوید و کلمه عبور جدید خود را تعریف نمائید.

بدون ورود یوزرنیم در صفحه بازیابی، کافیست ایمیل خود را وارد نمائید. اکنون لینک موردنظر شما به طور مستقیم به ایمیلتان ارسال خواهد شد که می توانید وارد ایمیل شده و روی  لینک کلیک کنید و کلمه عبور جدید خود را تعریف نمائید.

بدون ورود ایمیل و شماره تلفن تنها قادر خواهید بود از طریق یوزرنیم اقدام به ورود نمائید. در صورتیکه به شماره همراه و یا ایمیل خود دسترسی نداشته باشید، امکان ورود به پیج تحت هیچ شرایطی برای شما امکان پذیر نخواهد بود. به همین خاطر پیشنهاد می گردد حتما در پیج های خود ایمیل و شماره همراه معتبری را وارد کرده و تایید نمایید.

 

در صورتیکه مشکلی در این زمینه دارید از طریق بخش نظرات ارسال نمائید تا در اسرع وقت پاسخ تیم پشتیبانی آی آر سوشیال برای شما ارسال گردد.

ضمناً در صورتی که قصد دارید بازیابی پیج اینستاگرام خود را به آی آر سوشیال بسپارید، می توانید از لینک زیر درخواست خود را ارسال نمائید.

توجه داشته باشید:

ثبت درخواست بازیابی پیج

سلام اگه با یه شماره دوتا پیج داشته باشیم و پسورد یکی رو فراموش کرده باشیم بازم میشه از طریق شماره پیج رو برگردوند؟یوزرنیم پیج رو میدونم ولی پسوردش یادم نیست

سلام بله این امکان وجود داره.

سلام من اکانتمو با ایمیل ساختم ولی بعدا به جای ایمیل شماره تلفن گذاشتم حالا که میخوام بازیابی رمز بزنم واسه شمارم چیزی نمیاد چیکار کنم؟

سلام دلایل زیادی میتونه داشته باشه. ممکن هست شماره تون رو اشتباه زده باشید.

سلام وقت بخیر ببخشید من اکانت اینستامو دومرحله ای کردم الان وقتی میخام وارد بشم برام کد نمیاد راهی هست ک بتونم پیجمو برگردونم؟⁦🤦🏻‍♀️⁩⁦🤦🏻‍♀️⁩🥺

سلام احتمالا شماره شما به دلیل درخواست های زیاد بلاک شده. باید صبر کنید تا رفع بلاک بشه.

سلام من دو پیجم فک کنم سوییچ شده باهم .پیچ خودمو دخترم الان میزنم ایدی رمز یادم رفته بازیابی رمز میزنم میاد پیج خودمو دخترمو مارک میکنم وارد پیج دخترم میشم بعد از قسمت صفحه اصلی ولرد اکانت خودم که میخوام بشم میزنه کد امنیتی ولی ارسال نمیشه به شماره تلفن چکار کنم 😢😢😢

سلام ممکنه شماره رو اشتباه به پیجتون داده باشید. یا اینکه به دلیل درخواست های زیاد، شماره شما بلاک شده.

اگه اکانت قبلیم با ایمیل و شماره ای باشه ک بخاطر ندارم میدونم ک برگشته نمیشه اما راهی هست ک کلا پاک بشه یا حداقل عکس و آیدیم برداشته یا عوض بشه؟

متاسفانه خیر

سلام مجدد ببخشید، من چن تا اکانت ساختم با شماره موبایلم. وقتی وارد میشم با شماره همه اکانت ها رو میاره به صورت لیستی. چیکار کنم اصلا نیاره بالا با شماره تلفن؟ لطفا کمکم کنید. صد سال سیاه نمیخوام هیچ وقت بالا بیان. ممنون میشم راهنمایی کنید که چطور میتونم دسترسی به اکانتمو هم از طریق ایمیل و هم از طریق شماره موبایل از بین ببرم و کسی با گوشی من نتونه اونارو بازیابی کنه. ممنون از لطف و زحمات تون. سپاس

سلام بهتر هست هر پیج با یک ایمیل معتبر ساخته بشه.

سلام وقت تون بخیر. من چندین بار با شماره موبایلم اکانت ساختم. یعنی با بک شماره مثلا 5 تا اکانت پشت سر هم ساختم. من اگه الان دوباره با همین شماره بخوام بازیابی اکانت بزنم؟ کدومو برام میاره؟ هیچ کدوم از یوزرنیم ها رو هم ندارم. پیج آخری رو میاره یا اصلا هیچ کدومو نمیاره؟چطور به سیستم اینستاگرام وارد شویم

سلام رمز پیجم را فراموش کردم و نمیدانم با چه شماره ای هست پیجم لطفا اگه میشه بگید چجور بدونم با چه شماره یا ایمیلی هست که بتونم برگردونمش یا اگه راه دیگه ای هست؟؟؟؟

سلام از قابلیت ریست کردن پسوورد استفاده کنید.

سلام من شماره ام رو به پیجم داده بودم الان زمزم فراموش شده درخواست ارسال لینک دارم اییستاگرام این پیام رو به من میده(به دلایل امنیتی از فرستادن کد یه این شماره نمیتوانیم پیوندی ارسال کنیم) امکانش است با لیسبون بازیابی کنم ؟

با سلام من با ایمیل وارد ایمیل شدم اما زمان بازیابی ایمیل برای من ارسال شد ومن متوجه نشدم دالان هم رمزجدیدی میخواد رو ک گفته میزنم با پیام منقضی شدن پسورد اعلام میشه ..ایا امکانش.هست بازیابی بشه ممنونم راهنمایی کنید

سلام باید مجدد درخواست لینک بازیابی رمز بکنید.

سلام من وقتی میخوام وارد اینستا بشم هرچی ایمیلمو میزنم میگه اشتباهه شمارمم ک میزنم میزنه چند دقیقه دبگه دوباره امتحان کنید برای ایمیلم حتی چند باری از اول یکی دیگ ایمیل ساختم ولی بازم میزنه اشتباه چیکار باید بکنم؟؟ لطفا راهنماییم کنید ممنون

سلام من میخوام وارد پیج قبلی خودم بشم ولی رمزشو فراموش کردم ن کد پیم میشه و ن ایمیلم باز میشه چیکار کنم

سلام باید حتما به شماره یا ایمیل دسترسی داشته باشید.

سلام .من پسوورد اینستامو داشتم الان بازنمیکنه اررو میده میشه راهنماییم کنید میخام‌همون پیچم و باز کنم هم شماره هم ایمیل میزنم بالا نمیاره اصلا

سلام پسوورد رو بازیابی کنید

الان ایمیلم رو ندارم و رمزمم فراموش کردم چطوری وارد اینستاگرامم بشم

امکانش وجود نداره.

با سلام این پیام برای بنده میاد

We sent an email to j*****i@h**.in with a link to get back into your account.

در صورتی که چنین ایمیلی ندارم.من معلوم نیست چی هست

سلام احتمالا ایمیلتون رو قبلا تغییر دادید یا اینکه حساب شما هک شده.

من نه به ایمیل دسترسی دارم ونه به شماره تلفن چه طوری باتیستا را باز کنم رمز را هم فراموش کردم

سلام امکانش وجود نداره.

سلام. من برای بازیابی پسورد، یوزر نیم اکونت میدم، پیامک بهم میرسه ولی وقتی رو لینک میزنم دوباره همون صفحه اول اینستا باز میشه و صفحه عوض کردن پسورد جدید نمیاد. چندین بار این کار کردم ولی هر دفعه که لینک جدید میاد بازم همون صفحه اول اینستا میاد و صفحه پسورد جدید نمیاد. مشکل از کجاست؟

سلام در صورتی که قصد دارید پیج شما به طور اختصاصی بررسی بشه، فرم همین صفحه رو تکمیل بفرمایید.

سلام من یع اکانت داشتم با شماره ولی پسوردشو فراموش کردم میتونم بدون اینکه پسورد قبلیمو عوض کنم وارد اکانت بشم؟؟؟

سلام خیر

فقط میخام به کسانی که شمارمو دارند نفهمند برای اینکه نفهمند چیکار کنم

هیچ راه تضمین شده ای نداره. صرفا میتونید پیج رو با ایمیل بسازید. اما عرض کردم که امکانش وجود داره که دیگران متوجه بشن.

آخه شما گفتین که اگه با ایمیل بسازیم و دسترسی مخاطب رو ببندید متوجه نمیشن

من کی گفتم میتونید با ایمیل دسترسی رو ببندید؟ من گفتم با ایمیل هم احتمال لو رفتن هست. چرا؟ چون هوش مصنوعی اینستاگرام قوی هست و به راحتی تشخیص میده. خصوصیات تلفن همراه شما به طور کامل داخل دیتابیس اینستاگرام ذخیره شده.

آخه شما گفتین اگه با ایمیل بسازیم و دسترسی مخاطب رو ببندیم متوجه نمیشن

به احتمال چند درصد ممکنه متوجه بشند و احتمال هم داره که اصلا متوجه نشند

مشخص نیست.

اگه سیم کارتم به اسم خودم نباشه چی میشه و اینکه اگه دسترسی مخاطبان رو ببندم چی میشه

هر راهی ممکنه عمل کنه و ممکنه عمل نکنه. اینستاگرام روشهای خاصی برای جمع آوری اطلاعات داره و صرفا با مخاطب در ارتباط نیست.

اگر با ایمیل ناشناس پیج بسازم چی میشه یا فرقی نمیکنه

ما از قاعده فعالیت اینستاگرام به طور کامل اطلاعی نداریم و نمیدونیم چه نتیجه ای میده.

پس از کجا میدونین که اگه با ایمیل هم بسازیم شاید متوجه بشن

و اینکه احتمال هم میدین که اصلا متوجه نشن

راههای تشخیص اینستاگرام محدود به ایمیل نیست. از طرفی کمتر دیده شده با ایمیل پیجی لو بره. دیگه ریسک کردن یا نکردن به شما بستگی داره.

اگه متوجه بشن چجوری متوجه میشن یعنی اینیستاگرام چجوری به مخاطب اطلاع میده

از بخش “ممکن است فلان فالوور را بشناسید” در اینستاگرام.

پس همون‌طور که احتمال میدین متوجه میشن احتمال هم میدین که متوجه نشن

بله

احتمالش هم هست که لو نره ؟؟؟ یعنی مثلاً مادر من می‌فهمه که من اینیستا نصب کردم ؟؟؟

بله هر امکانی وجود داره.

سلام من میخواستم بدونم که اگه با ایمیل اینیستا گرام نصب کنیم و شماره نزنیم باز هم مخاطبان میفهمند یا نمی‌فهمند ؟؟؟؟ لطفا جواب بدین

سلام اینستاگرام هوش مصنوعی قدرتمندی داره. در حالت عادی با ایمیل خیر. اما احتمال اینکه آیدی شما به دیگران معرفی بشه هست. بستگی به میزان تعامل شما با افراد دیگه داره.

فقط میخام به کسانی که شمارمو دارند نفهمند برای اینکه نفهمند چیکار کنم

البته میخام فن پیج بزنم اما میخام کسانی که شمارمو دارند متوجه نشن اینیستا نصب کردم

فرقی نمیکنه چه پیجی هست.

یعنی هیچ راهی نیست که مخاطبان متوجه نصب کردن اینیستا ی من نشن

راهش همین استفاده از ایمیل هست. اما تضمین شده نیست. یعنی ممکنه عمل نکنه.

اگه من مخاطبانم رو فالو نکنم چی؟؟؟

ارتباطی به این موضوع نداره.

سلام آقا من پیج اینستاگرام م ممنونم پیدا کنم ایمیل م اشتباه و شماره تلفن هم عوض شده چیکار میشه کرد

سلام بدون دسترسی به شماره و ایمیل، پیج قابل دسترسی نیست.

سلام وقت بخیر من یه اکانت دارم که زندگیم رو اون میچرخید که از دیروز از طرف اینستا بسته شده راهنمای کنید باید چکار کنم هر کاری میکنم میگه کاربر یافت نشد تورو خدا کمک کنید

سلام اگر منظور شما دیسیبل شدن اکانت هست متاسفانه کمکی از دست ما فعلا بر نمیاد. باید به اینستاگرام درخواست بازگشایی بدید. ممکن هست برطرف بشه.

سلام وقت بخیر من یه اکانت دارم که زندگیم رو اون میچرخید که از دیروز از طرف اینستا بسته شده راهنمای کنید باید چکار کنم هر کاری میکنم میگه کاربر یافت نشد

سلام من اینستارو لغو نصب زدم مجدد که میخام وارد شم نام کاربری پسفورد ک میزنم یه صفحه میاد میزنه باید حسابتان را حذف کنیم زیرا سنتان کمتر از ۱۳

سلام. سن خودتون رو زیر 13 زدید و اجازه فعالیت به شما داده نمیشه.

سلام نمیتونم به اکانتم برم اسممو می نویسم رمزمو هم می نویسم ولی نمیره توش اینترنت هم قویا ولی نشد تورو خدا بگید چیکار کنم

سلام چنانچه در ورود به پیج مشکل دارید جهت بررسی های بیشتر و بازگردانی با هزینه لطفا با ما در ارتباط باشید. آیدی تلگرام پشتیبانی : @online_portal

سلام فیلم و عکس را نمیتونم از اینستاگرام دانلود کنم میگه باید وارد حساب اینستاگرام بشم، چطور باید وارد بشم

سلام وقت بخیر من به سیمکارتی که قبلا باهاش وارد اینستاگرام شدم به هیچ وجه دسترسی ندارم.وقتی هم از طریق ایمیل اقدام میکنم هیچ کد شش رقمی برام ارسال نمیشه و میگه متوجه تلاش مشکوک شدیم خواهش میکنم کمکم کنید

سلام در صورتی که مشکلی در ورود دارید. جهت بررسی و رفع مشکل (در صورت قابل حل بودن) با هزینه مختصر با ما در ارتباط باشید.

منم مشکل شمارو دارم نمیدونم چیکار کنم

سلام خسته نباشید. من چند وقتیه که به پیجم با کروم میرفتم اینستا ورود کاربر رو سرچ کردم بعد Login instagram رو این لینک کلیک میکردم بعد یوزرنیم و رمزمو میزدم و وارد اکانتم میشدم ولی متاسفانه از دیروز login instagram رو که میزنم میگه شما به این سایت دسترسی ندارید .توروخدا بگید چیکار کنم الان؟

سلام کش مرورگر رو به طور کامل پاک کنید و مجدد تست کنید.

درود بر شما برای دلیت کردن فریز شدن یک آپلود در اینستاگرام چه راهکاری هست یک عکس به مدت دو هفته است که در حال آپلوده و به همین دلیل نمی توانم سویچ کنم به اکانت دیگری که دارم

سلام کش و دیتای اینستاگرام رو از تنظیمات گوشی کاملا پاک کنید و مجدد به پیج لاگین کنید.

سلام برا من لینک تغیر گذرواژه میاد اما هرچی میزنم بر میگرده صفحه اول و اون صفحه ک گزرواژه روعوض میکنه نمیاد واسم

سلام من پیامک لینک رادریافت می کنم ولی وقتی واردلینک میشم صفحه ای که بایدرمزرا بازنشانی کنم نمیاد یک صفحه بالامیادکه بایداکانت جدیدبسازم چی کارکنم تااون صفحه بالابیاد؟

سلام در صورتی که مشکلی در بازیابی اکانت دارید و قادر به رفعش نبودید با ما تماس بگیرید تا با هزینه مناسب بررسی و در صورت امکان مشکلتون برطرف بشه (09036232333).

درود بر شما من دو هفته پیش عکسی را می خواستم آپلود کنم در اینستا و چون نت ضعیف بود در آپلود مونده بود ولی وقتی نت خوب شد هنوز در حال آپلود بود و تا الان که دو هفته می گذره و جالبه بازم در طی این مدت عکس های دیگه را اپلود می کنه جز اون عکس را مثل اینکه فریز شده و مساله اینجاست که اجازه نمی ده سوییچ کنم به اکانت دیگه ام که کاریه لطفا راهنمایی کنید چکار کنم که پست هامو از دست ندم

سلام کش و دیتای اینستاگرام رو از تنظیمات گوشی کاملا پاک کنید و مجدد به پیج لاگین کنید.

سلام رمز عبور فراموش کردم روی بازیابی کلیک میکنم کد میاد ولی روی لینک میزنم میره توی اینستا ولی صفحه خالی میاد ؟؟؟

سلام در صورتی که در بازیابی مشکل دارید لطفا با ما در ارتباط باشید.

سلام من ی اپلیکیشن دانلود فیلم و عکس اینستا دان کردم ولی الان میگه باید وارد حساب از طریق وب بشم اما من پسوردمو و اکانتو درس میزنم ولی همش میگه اشتباهه الان باید چیکار کنم

سلام سعی کنید پسووردتون رو در هر اپلیکیشنی وارد نکنید.

سلام خسته نباشید من یک پیج اینستا دارم ک روی اپیل ایدیم ساخته شده بود ولی الان گوشی اندروید دارم وهنگامی ک میخواهم وارد اکانتم بشم ارور میده رمز اینستا رو هم یادم رفته بعد شماره تلفنم +۱خورده اولش و کدی برایم نمیاد ایا هیچ کاری میشه کرد

سلام. اگر ایمیل به اکانتتون وصل نکرده بودید، خیر متاسفانه کاری نمیشه کرد.

سلام خسته نباشید من قبلا ازهمین طریق وارد اکانتم میشدم.اماحالاکه اکانتم رودی اکتیو کردم دیگه نمیتونم وارد حساب کاربری دیگه ای بشم.چون درگوگل ازاکانتی ک دی اکتیوشده خارج نشدم.بایدچیکارکنم؟

سلام اپلیکیشنتون رو Clear data کنید و مجددا لاگین بشید.

سلام.من چندباری ازطریق کامپیوتر واردحساب ایمستاگرام خودم شدم ولی امروز نتونستم مینوشت گدرواژه اشتباه است حالااومدم از طریق گوشی وارد بشم از اونجاهم نشد اشتباهی sing inروزدم حساب جدیدی برام باز شد که دیگه نمیتونم به حساب قبلم برگردم حتی از طریق اکسپلور حساب جدید0حساب قدیمم روپیداکردم ولی نمیتونم واردش بشم.چکارکنم؟؟//

با سلام خدمت شما راه های ورود در این صفحه توضیح داده شده. در صورتی که همچنان موفق به ورود به پیج نشدید، این کار با هزینه ای کم توسط همکاران ما قابل انجام هست. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ یا تلگرام با ما در ارتباط باشید.

سلام خسته نباشید من قبل از اینکه سیم کارتمو بردارم تو اینستاگرام حساب باز کردم و بدون ایمیل هست و وقتی سیم کارتمو برداشتم توی ورود و خروج اکانتم مشکلی نبود ولی امروز ک خواستم وارد حسابم بشم ی پیام اومد ک باید هویت رو تایید کنم با استفاده از کدی ک شمارم میاد و اون سیم کارت نیست توی گوشیم راهی هست بدون شماره تلفن وارد حسابم بشم ؟ … از طریق ایمیل چی؟

با سلام خدمت شما اگر ایمیلی ثبت کرده باشید بله این امکان وجود داره و مشکلی نباید باشه. داخل همین صفحه ورود با ایمیل هم توضیح داده شده اما بهترین روش تغییر کلمه عبور یا همون بازیابی پسوورد هست.

سلام.وقت بخیر.سال نو مبارک.من رمز اکانت اینستامو فراموش کردم.بعد از کلید کردن روی فراموش کردن رمز لینک ریست پسورد برام میاد.اما وقتی روی لینک میزنم Your Account was Compromised. این ارور میاد.و پایین این صفحه چنج پسوورد داره.در صورتی ک وارد این صفحم میشی پسورد قدیمی مورد نیازه ک من ندارم.ممنون میشم راهنمایی کنین

با سلام خدمت شما سال نو شما هم مبارک اینستاگرام به ip ها حساس هست. بنابراین سعی کنید از طریق مرورگر (در حالت private) و با ip ایران و بدون فیلترشکن اقدام به ورود به پیجتون کنید. روش های ورود رو هم در همین مقاله به طور کامل توضیح دادیم.

سلام من گوشیمو عوض کردم میخام وارد اینستا بشم ایدی و رمز و میزنم کد هویت میخاد سیمکارتمم گم کردم ک بهش اسمس رمز بیاد باید چیکار کنم همون کدی ک اینستا میگه میخام مطمین شم شما همون فردید ک میخاین وارد اینستا بشید بعد کد میزنه ب این شماره ارسال میکنیم اون شماره دیگ‌در دسترس نیس

با سلام خدمت شما چاره ای جز دسترسی به خط خودتون ندارید. بدون دسترسی امکان بازیابی وجود نداره مگر اینکه پیج خودتون رو با ایمیل ساخته باشید.

سلام من گوشیمو عوض کردم میخام وارد اینستا بشم ایدی و رمز و میزنم کد هویت میخاد سیمکارتمم گم کردم ک بهش اسمس رمز بیاد باید چیکار کنم همون کدی ک اینستا میگه میخام مطمین شم شما همون فردید ک میخاین وارد اینستا بشید

سلام من هم یوزرنیم و هم پسورد اینستامو دارم اما وقتی میخوام وارد شم یه کدی به ایمیلم ارسال میشه اما هرچی فکرکردم نمیدونم چه ایمیلی بهش دادم هرچی که به فکرم رسید رو امتحان کردم اما نبود که نبود توروخدا کمک کنید جطور میتونم ایمیلو پیداکنم کلمه اول و اخرشو میگه.یااینکه جطور میتونم بدون اون کد تایید وارد بشم خیلی حیاتیه توروخدا یه راهی جلوم بذارید

با سلام خدمت شما بدون کد تایید امکان ورود به اینستاگرام وجود نداره. قابلیت مشاهده ایمیل هم وجود نداره و اینستاگرام جهت امنیت بیشتر تنها حروف اول و آخر رو به کار نمایش میده. شما تنها می بایست کلیه ایمیلهای خودتون رو جداگانه بررسی کنید. پوشه spam ایمیل هارو هم بررسی کنید.

سلام من توی اینیستاگرام بعد login کردن اینیستا باید اون پیامکی رو که به ایمیلم فرستاده رو اونجا بنویسم ولی وقتی ایمیلمو نگا میکنم میبینم هیچ پیامی برام فرستاده نشده چیکار کنم؟

با سلام خدمت شما لازمه پوشه اسپم ایمیلتون رو هم چک کنید. بررسی کنید که دقیقا به ایمیلی که به پیجتون دادید مراجعه کردید.

سلام خسته نباشید من از طریق یوزرنیم برای بازیابی رمز اینستا اقدام میکنم ی لینک هم به شماره تلفنم ارسال میشه اما وقتی رو لینک میزنم خود اینستا از اول باز میشه و چیزی نمیاد که من رمز جدید درست کنم چرا؟؟؟

با سلام خدمت شما لینکها پس از مدتی مشخص منقضی میشن. لینکها رو بلافاصله بعد از دریافت در حالت پرایویت مرورگری دیگه باز کنید و مجددا امتحان کنید.

سلام خسته نباشيد من موقع ورود بعد از اينكه ايدي و پسوورد رو ميزنم كد امنيتي مياد از طريق سايت اينستاگرام نه اپليكيشن وقتي كد رو ميزنم ميگه there was a problem in your request

با سلام خدمت شما می بایست با حالت های مختلف مرورگر خودتون تست کنید (ترجیحا با مرورگر دسکتاپ و در حالت private (برای فایرفاکس) و incognito (برای کروم)) و همچنین در حین انجام ورود، حتما آی پی خودتون رو تغییر بدید.

سلام من میخوام از طریق ایمیل اکانت اینستا بسازم که میگه حساب کار نمیکنه و دوتا ایمیل دارم و هردورو ارور میده و هر دو هم درست هستن و فعال

با سلام خدمت شما در صورتی که قبلا با ایمیل های خودتون اکانتی ساختید، مجدد امکان ساخت اکانت با ایمیل ها وجود نداره. هر ایمیل تنها برای ساخت یک ایمیل کاربرد داره.

سلام من نام کاربری و رمز عبور اینستاگرام رو دارم ولی ایمیلی که وارد کردم دسترسی ندارم برای نصب کد به ایمیلی ارسال میشه که دسترسی ندارم چه باید کرد

سلام باید حتما به ایمیل دسترسی داشته باشید.

سلام خسته نباشید اقا من یوزر پسمو میزنم میگه برای ورود از سیستم کمک بگیرید نمیدونم چیکار کنم موندم نه شمارم روشه نه ایمیلم اگه امکانش هست کمکم کنید

با سلام خدمت شما اگر منظور شما این هست که در حین ورود از شما تقاضای تایید هویت توسط موبایل و ایمیل میکنه، میبایست به یکی از این دو دسترسی داشته باشید در غیر این صورت قادر به ورود نیستید.

من چند وقتیه که هرچی پسوورد اینستاگرامم رو وارد می کنم میگه اشتباهه. ایمیل هم دارم اما اینستا برام نمیفرسته. لطفا راهنمایی کنید که چطوری باید مشکلمو حل کنم؟

مشکل شما قابل حل هست. برای رفع این مشکل لطفا با پشتیبانی در ارتباط باشید.

فیلتر شکن روشن کن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مرا از طریق ایمیل از پاسخ به دیدگاهم آگاه کن.

آی آر سوشال به عنوان یکی از بزرگترین پورتال مجازی ایرانیان در سال 95 با هدف انتشار آموزش ها و خدمات در حوزه های سئو و بهینه سازی سایت، شبکه های اجتماعی، تبلیغات و بازاریابی و مدیریت شبکه های اجتماعی تاسیس شد. هم اکنون این سایت به طور مستمر، خدماتی نظیر خرید بک لینک، خرید رپورتاژ آگهی، طراحی پست اینستاگرام، بک لینک pbn، خرید اکانت moz pro، خرید اکانت الکسا و همچنین آموزش های کاربردی را تقدیم کاربران عزیز پارسی زبان می نماید. امید است که مطالب و خدمات سایت برای شما کاربران گرامی مفید واقع گردند.

فهرست مطالب

اما در نظر داشته باشید که برای ورود به اینستاگرام از طریق برنامه آن، باید ابتدا برنامه اینستاگرام را در گوشی خود نصب کرده و سپس از طریق صفحه ورود، وارد پیج خودتان شوید.

ما در ادامه با ویدیو و تصاویر نحوه رفتن به اینستاگرام هم از طریق سایت آن و هم از طریق برنامه را برای شما آموزش خواهیم داد. که البته با استفاده از این روش می توانید پسورد جدید هم برای پیج خود ثبت کنید.

البته برای وارد شدن به پیج خود در اینستاگرام باید از قبل در این برنامه حساب باز کنید که به همین منظور میتوانید برای ثبت نام در اینستاگرام مقاله مربوطه را مطالعه کرده و بعد از باز کردن اکانت، وارد پیج خود شده و از امکانات و ویژگی های موجود در این برنامه استفاده کنید.

برای ورود به اکانت اینستاگرام از راه هایی همچون وارد شدن به سایت اینستاگرام که باید از طریق مرورگر سیستم خود اقدام کنید و دوم از طریق برنامه اینستاگرام که این مورد هم میتواند از طریق گوشی شما باشد و هم از طریق کامپیوتر که در کامپیوتر با سیستم عامل ویندوز باید از شبیه ساز های اندروید استفاده کنید.چطور به سیستم اینستاگرام وارد شویم

همانگونه که گفتیم ورود به اینستاگرام با مرورگر، هم میتواند با گوشی انجام شود و هم با کامپیوتر و یا لب تاپ و هر سیستم که مرورگر در آن نصب شده باشد. برای این کار باید وارد مرورگر خود شده و سپس آدرس سایت اینستاگرام که در ابتدای مقاله نیز آن را گذاشیم را در مرورگر خود نوشته و آن را جستجو کنید.

بعد در ادامه با چنین صفحه ای که در تصویر بالا میبینید مواجهه خواهید شد که باید آیکون آبی رنگ log in را لمس و سپس در صفحه بعدی اطلاعات اکانت خود، یعنی اسم پیج و پسورد اکانت خود را وارد کرده و در نهایت آیکون log in را لمس کنید.

برای رفتن به اینستاگرام از طریق کامپیوتر نیز میتوانید با وارد شدن به مرورگر خود، که ما در این مثال از طریق مرورگر کروم اقدام میکنیم. در ادامه با وارد کردن آدرس instagram.com در مرورگر خودمان وارد سایت آن میشویم.

در صفحه باز شده همانطور که میبینید وارد قسمت ثبت نام در اینستاگرام شده ایم که برای رفتن به صفحه ورود، باید نوشته log in را کلیک کنیم. حال به مانند تصویر زیر وارد صفحه ورود شده ایم که برای رفتن به پیج خود باید در دو کادر یوزرنیم و پسورد، اطلاعات اکانت خودتان را وارد کرده و سپس آیکون log in را کلیک کنید.

البته همانطور که در تصویر بالا میبینید نوشته دیگری با عنوان log in with facebook وجود دارد که در صورتی که شما اکانت فیسبوک نیز داشته باشید و از قبل پیج خود را به اکانت فیسبوک تان وصل کرده بودید میتوانید از این گزینه نیز استفاده کنید.

برای ورود به برنامه اینستاگرام باید ابتدا از گوگل پلی و یا اپ استور اقدام به دانلود آخرین ورژن اینستاگرام کرده و بعد از نصب آن، در گوشی خود آن را باز کنید. بعد از ورود به برنامه اینستاگرام با صفحه ثبت نام روبرو خواهید شد که برای رفتن به قسمت ورود به اینستاگرام آن کافی است نوشته موجود در پایین صفحه sign in را لمس کنید.

شایع ترین روش ورود به اینستاگرام هم از طریق برنامه آن میباشد. به همین دلیل حتما برنامه اینستاگرام را در گوشی خود نصب کرده و سپس از طریق آن وارد پیج خود شوید.

حال شما به مانند تصویر زیر وارد قسمت ورود به اینستا شده اید و برای وارد شدن به داخل پیج خود، باید اطلاعات اکانت خودتان را در دو کادر موجود در این قسمت که کادر اول اسم پیج و کادر دوم پسورد پیج خود را وارد کرده و سپس آیکون آبی رنگ log in را لمس کنید.

البته باید شما از قبل در اینستاگرام حساب باز کنید که در این صفحه نیز اطلاعات آن حساب خود را وارد کنید. به همین منظور اگر تا به حال در اینستاگرام عضو نشده اید کافیست در این برنامه پر طرفدار اکانت برای خود باز کنید.

در ضمن ناگفته نماند که شما در کامپیوتر خود نیز میتوانید برنامه اینستاگرام را نصب کنید. که برای این کار باید قبل از نصب برنامه اینستاگرام یک شبیه ساز اندروید را در سیستم خود نصب کنید.

چه بسا که ما توصیه نمیکنیم از شبیه ساز ها استفاده کنید چرا که باعث کند شدن سیستم شما خواهد شد.

راه های نصب برنامه اینستاگرام

موارد نمایش داده شده در ویدیو آموزشی:

همانطور که دیدید برای رفتن به پیج خود میتوانید از راه های مختلفی وارد پیج خود شوید. اکثر کاربران اینستاگرام از برنامه آن استفاده میکنند که ما نحوه ورود به این صفحه را نیز به شما نشان دادیم و گفتیم که میتوانید از طریق گزینه های موجود در این صفحه در صورت فراموشی رمز عبور اینستاگرام خودتان، رمز جدیدی ثبت کرده و سپس وارد پیج خود شوید.

سلام خسته نباشید مشکلی برای پیجم پیش اومدامروز برنامه اینستارودیلیت زدم و دوباره نصب کردم می‌خوام واردپیج شم ولی ارور میده لزا رمز ایمیلم درست میزنم ولی بازارور میده لطفاراهنمایی کنید ممنون

سلام وقتتون بخیر
چه اروری میده؟ پشنهادم اینه که یکبار رمزتون رو تغییر بدید. از مقاله تغییر پسورد استفاده کنید. روی لینک زیر کلیک کنید.تغییر پسورد اینستا

سلام ببخشید میخواستم ببینم برا شما درست شد ؟چطوری؟

سلام من با گوگل کروم میخام وارد شم اصلا صفحه بالا نمیاد ک بخام وارد شم..یعنی ادرسو ک میزنم صفحه رو باز میکنم ارور میدع و صفحه با نمیشه

سلام وقت بخیر
احتمالا مشکل از برنامه ی کروم شماست. بهتره از یک مرور گر دیگه مثل فایرفاکس و یا اینترنت اکسپلور استفاده کنید.

ادرسو ک میزنم وارد ی سایت دیگه میشه مثل این فیلمی ک شما گذاشتی نمیاد اصن

سلام
پاسخ داده شده است. در صورت عدم رفع مشکل دوباره پیام بدید که بررسی کنم. متشکرم

سلام با هرکدوم میرم همینطوره…ی صفحع باز شد اما ن مثل فیلمی ک شما گذاشتی من زدم اسمو رمزو قبول نکرد…بعد الان با گوشی ام دیگه نمیتونم برم تو بیجم ..چون میزنه اخطار ورودمشکوک ب سیستم.بعد میزنع ک کد بیاد واسه ایمیلم ولی ایملیمو ندارم ..یعنی دیگه نمیتونم وارد بشم؟

.

Checking the connectionChecking the proxy and the firewall اینو وقتی ادرس سایت میزنم میاد

این مربوط میشه به اتصال اینترنت شما!!!
احتمالا فیلترشکنتون رو روشن کردید و قصد وارد شدن دارید.
از یک سیستم وای فای و یا یک یک دیتا دیگه استفاده کنید. در صورت عدم حل مشکل با شماره تماس قرار داده شده در سایت تماس بگیریدتا دوستان در پشتیبانی پس از گرفتن اطلاعات مورد نیاز از شما خودشون مشکل رو پیگیری کنن.
متشکرم

S

اطلاعات داده شده برای راهنمایی کافی نیست.

سلام من هر کار میکنم ک بتونم اینستا رو روی گوشیم نصب کنم نمیشه همش ارور میده چه با ایمیل چ با شماره
sorry,we couldn’t complete your request. Please try again in a moment

سلام. نحوه رفع کرن این ارور داخل لینک زیر آموزش دادده شده:https://www.aparat.com/v/O2L0F

اینستا من اصلن بالا نمیاد چیکار کنم

سلام وقت بخیر
من اینطوری نمیدونم مشکل کجاست؟
بهتره بگید ه چه اروری میده که بتونم کمک کنم.
ار مرورگر امتحان کردید؟

سلام.من میخام واردانستاگرام شم.کادر من ربات نیستم میاد،وقتی میخام تیک بزنم،کادرکوچیکه ونمیبینم.چه کنم

سلام وقت بخیر
از یک مرورگر دیگه استفاده کنید. این مشکل به اینستاگرام مربوط نیست. از سیستم خود شماست.

چه مرورگری؟گوگل ودومدل انستاگرام امتحان کردم،جواب نداد

ببخشید من رمز و همچیم درسته ولی نه از طریق گوگل ن برنامه اینستا نمتونم وارد بشم پیجمم سالمه با گوشی دیگه ای امتحان میکنم ولی با گوشی خودم نمیاد لطفا راهنمایی کنید ممنون میشمچطور به سیستم اینستاگرام وارد شویم

سلام وقت بخیر
اگه با گوشی خودتون وارد نمیتونید بشید این امکان وجود داره که ای پیتون محدود شده باشه!!! برای این که از یک ای پی جدیدی استفاده کنید بهتره که از فیلترشکن استفاده کنید.

برا منم همینجوره ای پی چجوری میشه فهمید محدود شده چون با فیلترشکنم باز ارور میده

سلام من باایمیلم وارد اینستاگرام گوگل کروم شدم ولی نام کاربری رو اشتباه وارد کردم و وارد یک اکانت دیگه شده و میخوام برم روی اکانت خودم باید چی کار کنم؟؟

سلام ببخشید من به دلایلی مجبور شدم برنامه اینستاگرام رو حذف کنم الان که میخوام وارد پیجم بشم باز نمیشه ارور میده حتی نمیتونم یه پیج دیگه بزنم شمارم رو که میزنم هیچی نمیشه لطفا راهنماییم کنید ممنون

سلام نمیتونم وارد حساب اینستاگرامم بشم

هرکار میکنم میزنه خطای ناشناخته

سلام دوست عزیز یک هفته است که اینستا گرام خراب شده همش مییزنه باز نویسی نمیشود خیلی از کارها را انجام دادم مشکل حل نشد اگه راه کاری دارید بگید ممنون میشم

سلام وقتتون بخیر
من چند روزه اینستام بخاطر فعالیت مشکوک قطع شده فکر میکنم به خاطر انفالویاب بوده باشه بعد الانم نیاز به کد تایید داره که به سیم کارتم ارسال میشه و ایمیل هم وارد نکردم
ولی این چند روز هر چی تلاش میکنم کد برام ارسال نمیشه حتی فیلترشکن رو روشن کردم و امتحان کردم بازم نشد الان من باید چیکار کنم ممنون میشم راهنماییم کنین

سلام ممنون
چند روز تکرار نکنید بعد 3 روز یه بار دیگه هم تست کنید

طراحی و توسعه آی جی تاپ

آیا چند حساب اینستاگرام دارید؟

یه حساب برای کسب و کار و یه حساب برای کارای شخصی  و یه حساب دیگه برای شغل دومتون ؟

این یک روش توصیه شده اما نا امید کننده هست ، توصیه شده هست چون کاربران اینستاگرام دوست دارن حساب های متمرکز  شده و دقیق رو دنبال کنند ،  نا امید کننده به خاطر این که شما همواره باید از یک حساب خارج بشید و وارد حساب دیگه بشید .

اما اینستاگرام در سال ۲۰۱۶  سرویس جا به جایی بین اکانت های اینستاگرام رو معرفی کرد .

قابلیت جابه جایی بین اکانت های اینستاگرام  در نسخه ۷٫۱۵ در سیستم عامل های ios  و اندروید معرفی شد ، اگر شما برنامه را آپدیت کردید و این قابلیت رو ندارید لطفا برنامه رو پاک کنید و دوباره نصب کنید .چطور به سیستم اینستاگرام وارد شویم

به پروفایل خودتون برید و قسمت تنظیمات را انتخاب کنید .

به پایین صفحه اسکرول کنید و گزینه Add Account  رو انتخاب کنید .

نام کاربری و رمز عبور حساب جدید رو وارد کنید .

به پروفایلتون برید .

روی آیدی اینستاگرامتون بزنید .

اکانت مورد نظر رو انتخاب کنید .

توجه داشته باشید که فقط ۵ اکانت میتونید اضافه کنید .

فقط از این به بعد هنگام کامنت گذاشتن چون اسم اکانت نمایش داده میشه  باید حواستون باشه اکانت درستی رو انتخاب کرده باشید .

وقتی شما با چند اکانت در اینستاگرام وارد شدید شما notification های هر اکانتی رو که روشن کرده باشید همون ها رو دریافت میکنید ، ممکنه برای یک اکانت رو دریافت کنید یا چند اکانت .

برای حذف کردن اکانت اضافه شده باید از اون اکانت خارج شوید .

۱ – به پروفایلتون برید و وارد اکانت مورد نظر بشید .

۲ – به قسمت تنظیمات برید .

۳ – به پایین صفحه برید و گزینه [Log out of [username  یا Log out of All Accounts را انتخاب کنید  که گزینه اول فقط از همون اکانت خارج میشه و گزینه دوم از همه اکانت ها خارج میشه .

 

اگر هنوز اکانت حذف شده رو میبینید مراحل زیر رو دنبال کنید :

۱ – از هر ۲ اکانت خارج بشید .

۲ – دوباره به صفحه لاگین برگردید ، هنوز اسم اکانت حذف شده رو میبینید .

۳ – انگشتتون رو ی اکانت حذف شده نگه دارید ، X  رو میبینید ، X  رو انتخاب کنید .

۴ – پیغامی برای تایید نشون میده که اونو تایید کنید .

 

برای یادگیری بیشتر ویدیو زیر را مشاهده کنید .

 

منبع : https://louisem.com/64235/multiple-instagram-accounts

سلام عالیییی بود باتشکر تی ال پی اس

سلام دوست عزیز . میخواستم بدونم چطوری سوییچ بین اکانت ها رو توی لپ تاب انجام بدم . ایا روشی برای انجام اینکار هست ؟؟؟

سلام، دوست عزیز شما میتونید با مرورگر های مختلف وارد اکانت های مختلف خودتون بشید، با یک مرورگر این امکان وجود نداره متاسفانه

سلام
من دوتا اکانت دارم وقتی با یکی استوری گذاشتم، و وارد اکانت دومم شدم استوری اکانت اولم رو توی اکانت دومم دیدم یعنی انگار توی اکانت دومم هم اون استوری رو گذاشتم و اسم اکانت اولم بالاش افتاده بود. الان میخوام بدونم دنبال کننده های اکانت دومم اون استوری رو میبینن یا فقط خودم میبینمش؟

دوست عزیز شما در واقع با اکانت اولتون استوری گذاشتید و فقط کسانی می تونند اون استوری رو ببینند که جز فالوورهای اکانت اول شما باشند

سلام من گوشیم روفلش کردم انیستاگرام دوتا اکانت داشتم الان نمی تونم وارد اکانت دوم بشم؟

سلام دوست عزیز، چه پیغامی دریاقت می کنید؟

سلام خسته نباشید من نمیتونیم در سایت اینستا گرام بین بقیه اکانتام سوییچ کنم
به صفحه لاگینم میرم میره دوباره تو همون اکانتم
چه کار کنم ?

سلام، لطفا یک بار اینستاگرامتون رو پاک کنید دوباره نصب کنید و مجدد وارد اکانت هاتون بشید

سلام
ببخشيد من يه سؤال داشتم من اگه اكانت دوم رو بسازم فالو هاي اكانت اوليم متوجه ميشن اكانت جديد گرفتم يا خير

سلام دوست عزیز، در صورتی که یک شماره تلفن برای هر دو اکانت استفاده شود و کاربران قادر به جستجو شما از طریق شما تلفن باشند ممکنه که حساب جدید شما در قسمت پیج های پیشنهادی برای فالوورهای شما پیشنهاد شود.چطور به سیستم اینستاگرام وارد شویم

سلام موقع جابجایی بین پیج اینستاگرامم .اخطار موقع آپلود جابجایی امکان پذیر نیس میاد .چکار کنم

سلام، لطفا اخطار اصلی رو برای ما بنویسید تا بررسی کنیم

سلام خسته نباشید. من اکانتی ساختم که الان میخوام ازش لاگ اوت کنم. اما متاسفانه تو قسمت لاگ اوت نمیشه از این اکانت دوم خارج بشم و آی دی اکانت اصلی من میاد. من نمیخوام از اکانت اصلیم خاج بشم که…. حتی یکبار از همه اکانتام لاگ اوت کردم و این اکانت رو ریمو اما باز هم هنگام ورود به اکانت اصلیم این اکانت هم بالا میاد!!! خسته کرد منو. شماره اکانت هام باهم یکی نیست میخوام حتی دلیت اکانت کنم اما متاسفانه بجای دادن رمز سابقم فقط من و وارد اون حسابم میکنه!

سلام دوست عزیزم، مسیری که برای خارج شدن از حساب کاربری میروید -> تنظیمات (setting) و سپس به پایین صفحه گزینه log out هستش؟
اگر از همه اکانت ها خارج شوید هنگامی که بخواهید مجدد وارد اکانت های خودتون بشید لیست اکانت هاتون رو میتونید ببینید و کنار اسم هر اکانت ضربدر کوچیکی داره که با استفاده از اون میتونید اکانت مورد نطرتون رو حذف کنید

من موقع ورود به حساب دومم نمیخوام بدون وارد کردن رمز برم تو ولی اینستاگرامم خودش وارد میشه حتی رمزمم عوض کردم

با سلام خدمت شما
ببخشید من وقتی میخام بین حساب هام جا به جا بشم یه پیغام میاد که هنگام آپلود نمی‌توان جا به جا شد در حالی که من چیزی رو آپلود نمیکنم و حتی از این اکانت خارج هم نمیتونم بشم لدفا راهنمایی کنید🙏🙏

سلام ذوست عزیز، برنامه اینستاگرام رو پاک کنید و مجدد بریزید و دوباره امتحان کنید

سلام وقتتون بخیر، من دوتا اکانت دارم یکی شخصی و یکیم کاری چجوری ایدی اکانتامو جابجا کنم؟

سلام دوست عزیز، باید وارد صفحه پروفایل بشوید و از اونجا یوزر نیم اکانت هاتون رو تغییر بدید

سلام من دو تا اكانت دارم اكانت اوليم فرعيه و اكانت دوميم اصلي و رمز دوتاشم يكيه الان چجوري بايد اكانت دوميمو اصلي كنم ك بتونم انفالوياب وصل كنم چونكه وقتي وصل ميكنم فقط براي اكانت اوليم فعاله اكانت اوليمم اكانت اصليم نيست چكار بايد بكنم راهنماييم كنين

سلام دوست عزیز، از اکانت فرعیتون لاگ اوت کنید و برنامه آنفالو یاب رو وصل کنید و چون فقط یک اکانت میمونه و اون هم اکانت اصلیتونه وصل میشه به همون، بعدش میتونید دوباره با اکانت فرعی تون هم لاگین کنید

سلام، من در اینستاگرام دو حساب باز کردم، روی موبایل مشکلی ندارم ولی روی کامپیوتر که از طریق سایت وصل میشم به حساب دوم دسترسی ندارم. در واقع وقتی مستقیم از طریق سایت وصل میشم روی حسابها نمیتونم سوییچ کنم. لطفاً راهنمایی نمایید

سلام من دوتا اکانت داشتم یکی اصلی ویکی فرعی بعد از چند وقت یک پیام اومد نمیدونم چی بود ولی داخلش کلمه گذرواژه بود الان پیج فرعیم پاک شده هر کاری هم میکنم تا برش گردونم نمیشه باید چیکار کنم؟
لطفا راهنمایی کنید ممنون.

سلام، متن پیامتون رو برای ما بفرستید

سلام.خسته نباشید.من دو تا اکانت روی گوشیم دارم که اومدم رمز اکانت اصلی رو عوض کردم دیدم‌اکانت فرعی برام‌باز نمیشه؟ توی قسمت چندحساب میاد تیک آبی داره که وقتی اونو میزنم میگه حذف شود؟؟؟نمیدونم‌چکار کنم اکانت دومم هم برگرده

سلام من نمیتونم وارد اکانت دومم بشم .پیام میاد که موقع آپلود جابه جایی امکان نداره و باید صبر کنید.
چکار کنم؟؟

سلام آیا داشتن ۲ اکانت همزمان در اینستا برای دیگران قابل مشاهده است یعنی این که اگر من با اکانت دوم شما رو فالو کنم آیاشما می توانید اکانت اولی مرامشاهده کنید وبفهمید که من چه کسی هستم؟

سلام اگه پیج هام خصوصی باشن برای فالور های پیج اولم پیج دوم هم بازه؟؟

سلام، نه دوست عزیزم تا فالوورهای پیج اول، پیج دومتون رو فالو نکنن و پیج هم خصوصی باشه نمی تونن ببینن

سلام

سلام
من گذرواژه اکانت های اینستامو فراموش کردم وبرای حذف کردنشم اون گذرواژه هارو میخواد،چیکار باید بکنم؟

سلام
من گذرواژه اکانت های اینستامو فراموش کردم و برای اینکه بتونم حذفشون کنم رمزو میخواد،چیکار باید بکنم؟

سلام، رمزتون رو بازیابی کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وبسایت

آیا چند حساب اینستاگرام دارید؟

یه حساب برای کسب و کار و یه حساب برای کارای شخصی  و یه حساب دیگه برای شغل دومتون ؟

این یک روش توصیه شده اما نا امید کننده هست ، توصیه شده هست چون کاربران اینستاگرام دوست دارن حساب های متمرکز  شده و دقیق رو دنبال کنند ،  نا امید کننده به خاطر این که شما همواره باید از یک حساب خارج بشید و وارد حساب دیگه بشید .

اما اینستاگرام در سال ۲۰۱۶  سرویس جا به جایی بین اکانت های اینستاگرام رو معرفی کرد .

قابلیت جابه جایی بین اکانت های اینستاگرام  در نسخه ۷٫۱۵ در سیستم عامل های ios  و اندروید معرفی شد ، اگر شما برنامه را آپدیت کردید و این قابلیت رو ندارید لطفا برنامه رو پاک کنید و دوباره نصب کنید .

به پروفایل خودتون برید و قسمت تنظیمات را انتخاب کنید .

به پایین صفحه اسکرول کنید و گزینه Add Account  رو انتخاب کنید .

نام کاربری و رمز عبور حساب جدید رو وارد کنید .

به پروفایلتون برید .

روی آیدی اینستاگرامتون بزنید .

اکانت مورد نظر رو انتخاب کنید .

توجه داشته باشید که فقط ۵ اکانت میتونید اضافه کنید .

فقط از این به بعد هنگام کامنت گذاشتن چون اسم اکانت نمایش داده میشه  باید حواستون باشه اکانت درستی رو انتخاب کرده باشید .

وقتی شما با چند اکانت در اینستاگرام وارد شدید شما notification های هر اکانتی رو که روشن کرده باشید همون ها رو دریافت میکنید ، ممکنه برای یک اکانت رو دریافت کنید یا چند اکانت .

برای حذف کردن اکانت اضافه شده باید از اون اکانت خارج شوید .

۱ – به پروفایلتون برید و وارد اکانت مورد نظر بشید .

۲ – به قسمت تنظیمات برید .

۳ – به پایین صفحه برید و گزینه [Log out of [username  یا Log out of All Accounts را انتخاب کنید  که گزینه اول فقط از همون اکانت خارج میشه و گزینه دوم از همه اکانت ها خارج میشه .

 

اگر هنوز اکانت حذف شده رو میبینید مراحل زیر رو دنبال کنید :

۱ – از هر ۲ اکانت خارج بشید .

۲ – دوباره به صفحه لاگین برگردید ، هنوز اسم اکانت حذف شده رو میبینید .

۳ – انگشتتون رو ی اکانت حذف شده نگه دارید ، X  رو میبینید ، X  رو انتخاب کنید .

۴ – پیغامی برای تایید نشون میده که اونو تایید کنید .

 

برای یادگیری بیشتر ویدیو زیر را مشاهده کنید .

 

منبع : https://louisem.com/64235/multiple-instagram-accounts

چطور به سیستم اینستاگرام وارد شویم
چطور به سیستم اینستاگرام وارد شویم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *