چطور به وای فای گوشی دیگر وصل شویم

 
helpkade
چطور به وای فای گوشی دیگر وصل شویم
چطور به وای فای گوشی دیگر وصل شویم

شاید برای همه ما این شرایط پیش‌آمده که در جایی ما یک بسته اینترنت در موبایل خود داریم، و اطرافیانمان به اینترنت نیاز دارند. ما می‌توانیم با اشتراک اینترنت خود به صورت شبکه Wi-Fi مشکل آن‌ها را حل کنیم. نقطه اتصال وای‌فای یا همان  Wi-Fi Hotspot در اندروید راهی آسان برای اشتراک اینترنت سیمکارت با دیگران است. هنگام اشتراک‌گذاری اینترنت با دیگران می‌توان افراد متصل به دستگاه شما را مشاهده و محدودیت‌هایی را نیز اعمال کرد. در ادامه به آموزش نحوه راه‌اندازی و تنظیم WiFi Hotspot خواهیم پرداخت. با موبایل کمک همراه باشید.

1. ابتدا وارد تنظیمات موبایل اندرویدی خود شوید.

2. از زیر بخش Wireless and Networks وارد More یا More Networks شوید.چطور به وای فای گوشی دیگر وصل شویم

3. وارد بخش Tethering and portable hotspot شوید و گزینه “WLAN Hotspot” یا “Portable Wi-Fi hotspot” را فعال کنید.

با این کار شما اینترنت موبایل خود را به صورت وای‌فای به اشتراک گذاشته‌اید که دیگر کامپیوترها یا موبایل‌ها می‌توانند با جستجوی وای‌فای، به دستگاه شما متصل شوند.

1. ابتدا وارد تنظیمات موبایل اندرویدی خود شوید.

2. از زیر بخش Wireless and Networks وارد More یا More Networks شوید.

3. وارد بخش Tethering and portable hotspot شده و خود گزینه Portable Wi-Fi Hotspot را لمس کنید تا وارد بخش تنظیمات آن شوید.
• توجه داشته باشید که در دستگاه‌های مختلف راه دسترسی به تنظیمات هات‌اسپات کمی متفاوت است. برای مثال در دستگاه‌های نکسوس امکان مشاهده افراد متصل وجود ندارد و در دستگاه‌های شرکت ایسوس برای مشاهده افراد متصل بخشی جدا از تنظیمات هات‌اسپات در نظر گرفته شده.

4. در زیر عنوان Connected users میتوانید افراد متصل به شبکه وای‌فای موبایل خود را ببینید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

با تنظیم یک رمز برای اتصال کاربران به شبکه Hotspot موبایلتان میتوانید مانع اتصال بی اجازه افراد شوید. طبیعتا باید رمز اتصال را به افرادی که می‌خواهید متصل شوند بدهید.

1. ابتدا وارد تنظیمات موبایل اندرویدی خود شوید.

2. از زیر بخش Wireless and Networks وارد More یا More Networks شوید.

3. وارد بخش Tethering and portable hotspot شده و خود گزینه Portable Wi-Fi Hotspot را لمس کنید تا وارد بخش تنظیمات آن شوید.

4. با لمس Configure میتوانید تنظیمات بیشتری را اعمال کنید که یکی از آن‌ها تنظیم رمز اتصال است. در پنجره باز شده ابتدا نوع رمزگذاری که یکی از دو حالت “WPA PSK” و “WPA2 PSK” است را انتخاب کنید و سپس در بخش Password رمز اتصال دلخواه خود را وارد کنید که حداقل باید 8 حرف باشد. پس از اتمام با لمس Save تنظیمات را ذخیره کنید.

بیشتر بخوانید:

خرید قطعه موبایل

قیمت گلس آیفون 6s Plus

قیمت تاچ ال سی دی A30s

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

برای با خبر شدن از آخرین مطالب ما ایمیل خود را وارد کنید.

تشکر عالی بود

نشانی دفتر مرکزی موبایل کمک: تهران، خیابان جمهوری، نرسیده به خیابان حافظ، خیابان لاله، پلاک 9، واحد زیر همکف (1-)

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

تماس بگیرید

هم اکنون میزان استفاده از اینترنت و شبکه‌های وای‌فای به شدت افزایش یافته است. این افزایش کارایی به قدری بوده که تقریبا اغلب ما بدون اینترنت و عدم اتصال به این شبکه کاملا بیکار، تنها و ناامید می‌شویم. اما چطور می‌توان در یک گوشی اندرویدی اینترنت وای‌فای را فعال کرده و به شبکه آن متصل شد؟
ما در این مقاله قصد داریم که به آموزش مراحل مورد نیاز به منظور فعال‌سازی و اتصال دستگاه‌های هوشمند اندرویدی به شبکه وای‌فای بپردازیم. دقت داشته باشید که متصل شدن به یک شبکه هات‌اسپات (Hotspot) هم به همین شیوه امکان‌پذیر است. تنها تفاوت موجود مابین اتصال به شبکه وای‌فای و اتصال از طریق هات‌اسپات در این است که در اتصال به وای‌فای دستگاه شما مستقیما به مودم متصل می‌شود اما در هات‌اسپات دستگاه شما به یک گوشی یا تبلت دیگر متصل خواهد شد. این مورد هم در این مقاله آموزش داده می‌شود. با موبایل کمک همراه باشید.

برای تعمیر سامسونگ، هواوی و … کلیک کن یا با شماره 75147-021 شرکت موبایل‌کمک «مرکز تعمیرات تخصصی گوشی‌های موبایل» تماس بگیر

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی S20 Ultra

در مرحله اول باید قفل صفحه نمایش دستگاه را باز کنید. برای دستگاه ما قفل نمایشگری تعریف نشده، بنابراین به راحتی می‌توانید وارد آن شویم. دقت داشته باشید که دسترسی به اطلاعات داخلی دستگاه بدون عبور از قفل نمایشگر آن امکان‌پذیر نیست.

چطور به وای فای گوشی دیگر وصل شویم

وارد منوی اصلی اپلیکیشن‌ها شده و سپس گزینه تنظیمات یا Settings دستگاه را انتخاب کنید. آیکون مربوط به این بخش به شکل یک چرخ دنده نمایش داده می‌شود.

گزینه‌ با عنوان Wi-Fi را در لیست موجود بیابید و آن را انتخاب کنید تا وارد تنظیمات بخش وای‌فای دستگاه اندرویدی‌تان شوید.

با استفاده از اسلایدر ارائه شده در کنار گزینه Wi-Fi نسبت به فعال‌سازی این قابلیت اقدام کنید. در این شرایط جستجوی اتوماتیک به منظور یافتن و شناسایی شبکه‌های وای‌فای قابل دسترسی آغاز می‌شود و لیست این شبکه‌ها ارائه خواهد شد. در این شرایط اگر پیش از این به شبکه خاصی متصل شده باشید که مجددا در دسترس باشد، دستگاه به طور اتوماتیک بار دیگر به آن شبکه متصل می‌شود. در غیر این صورت اتصال اتوماتیک به شبکه وای‌فای امکان‌پذیر نخواهد بود.

برای تعمیر سامسونگ، هواوی و … کلیک کن یا با شماره 75147-021 شرکت موبایل‌کمک «مرکز تعمیرات تخصصی گوشی‌های موبایل» تماس بگیر

در این مرحله قصد داریم که یک شبکه وای‌فای جدید را برای دستگاه تعریف کنیم. این شبکه ممکن است شبکه‌ای پنهان باشد، بنابراین به منظور اتصال به آن باید از طریق گزینه Add Wi-Fi Network وارد عمل شوید. در بخش نخست نام شبکه مورد نظر را وارد کنید.

در بخش Security نوع تنظیمات امنیتی شبکه مورد نظر را انتخاب کنید. این گزینه معمولا بر روی WEP قرار داده می‌شود.

در کادر مربوط به گزینه Enter Password رمز عبور شبکه وای‌فای مورد نظرتان را وارد کنید.

نهایتا گزینه Connect را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دستگاه هوشمند اندرویدی‌تان به شبکه وای‌فای مورد نظر متصل شود.

بیشتر بخوانید:  تعمیرات ال سی دی موبایل

قابلیت هات‌اسپات قابلیت بسیار کاربردی است. تصور کنید که قصد دارید اینترنت سیم کارت گوشی خود را با سایر گوشی‌های هوشمند اشتراک‌گذاری کنید. در این شرایط سایر گوشی‌ها می‌توانند به وای‌فای گوشی اصلی شما متصل شده و از اینترنت آن استفاده کنند. در این وضعیت گوشی اصلی شما که اینترنت سیم کارت آن فعال است نقش یک مودم مستقل را ایفاء می‌کند.
به منظور اتصال به یک شبکه هات‌اسپات مجددا وارد بخش تنظیمات یا Settings گوشی یا تبلت اندرویدی خود شوید.

گزینه Wi-Fi را انتخاب کنید.

مانند حالت قبل با استفاده از اسلایدر ارائه شده، اتصال وای‌فای دستگاه خود را روشن کنید.

برای تعمیر سامسونگ، هواوی و … کلیک کن یا با شماره 75147-021 شرکت موبایل‌کمک «مرکز تعمیرات تخصصی گوشی‌های موبایل» تماس بگیر

بیشتر بخوانید: تعمیرگاه مرکزی گوشی سامسونگ

در لیست ارائه شده احتمالا نام شبکه هات‌اسپات مورد نظر نمایان می‌شود. در صورت مشاهده نام شبکه هات‌اسپات مورد نظرتان آن را انتخاب کرده و با وارد کردن رمز عبور شبکه به آن متصل شوید. در غیر این صورت دقیقا مانند حالت قبل یک شبکه وای‌فای جدید را برای دستگاه معرفی کنید و نام و رمز عبور مربوط به شبکه هات‌اسپات خود را در آن وارد نمایید و نهایتا گزینه Connect را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی

قطعات گوشی iPhone 8 Plus

قطعات گوشی سامسونگ A30

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

برای با خبر شدن از آخرین مطالب ما ایمیل خود را وارد کنید.

سلام ممنون از سایت خوب شما من یه سوال داشتم که امیدوارم شما منو کمک کنید مشکل من این هستش که یه بازی انلاین دارم که با اینترنت وای فای اجرا میشه اما وقتی وای فای در دسترس نیست و میخوام با هات اسپات به سرور متصل بشم میزن که ارتباط برقرار نیست در صورتی که وقتی مرورگر باز میکنی هر سایتی بزنی باز میشه

نشانی دفتر مرکزی موبایل کمک: تهران، خیابان جمهوری، نرسیده به خیابان حافظ، خیابان لاله، پلاک 9، واحد زیر همکف (1-)

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

تماس بگیرید

گویا آی تی – متفاوت ترین مجله اینترنتی …

یکی از لازمه های زندگی دیجیتالی امروزی، اتصال به اینترنت است. به خاطر این نیاز همیشگی، که گاهی به هر دلیلی از کاربران سلب می شود، روی گوشی ها قابلیت هایی در نظر گرفته شده، که موجب می شود بتوانیم با هات اسپات کردن، موفق به اشتراک گذاری اینترنت گوشی  شویم.

اشتراک گذاری اینترنت گوشی بدین معنی اس که وقتی گوشی شما به اینترنت دسترسی دارد، اما دوست یا یکی از اعضای شما به اینترنت دسترسی ندارد، شما می توانید با قابلیت هایی که در گوشی تان وجود دارد، اینترنت موبایل خود را روی گوشی دوستتان به اشتراک بگذارید و اجازه دهید او نیز به اینترنت دسترسی داشته باشد.

 

چطور به وای فای گوشی دیگر وصل شویم

.innerads a{background-color:transparent}.innerads a:active,.innerads a:hover{outline:0}.innerads *{-webkit-box-sizing:border-box;-moz-box-sizing:border-box;box-sizing:border-box}.innerads *:before,.innerads *:after{-webkit-box-sizing:border-box;-moz-box-sizing:border-box;box-sizing:border-box}.innerads a{color:#337ab7;text-decoration:none}.innerads a:hover,.innerads a:focus{color:#23527c;text-decoration:underline}.innerads a:focus{outline:5px auto -webkit-focus-ring-color;outline-offset:-2px}.innerads *{padding:0;margin:0}.innerads a{text-decoration:none !important;color:#7a7a7a}.innerads a:hover{color:#000}.innerads ul{list-style:none;list-style-type:none;margin:0}.innerads .articlebody a{color:#F12D2E !important}.innerads{border:1px solid #ccc;border-right:none;border-left:none;position:relative;margin:10px 0}.innerads a{color:#9c9c9c !important}.innerads div{top:20px;transform:rotate(90deg);position:absolute;font-size:14px;color:#9c9c9c}.innerads ul{margin-right:50px}.innerads ul li{display:inline-block;width:32%;text-align:center;padding:19px 0}@media (max-width: 767px){.innerads div{top:30px;font-size:10px}.innerads ul{margin-right:0px}.innerads ul li{display:block;width:100%;text-align:center;padding:5px 0;font-size:10px}}@media (min-width: 768px) and (max-width: 991px){.innerads div{top:35px}.innerads ul{margin-right:0px}.innerads ul li{display:block;width:100%;text-align:center;padding:5px 0}}@media (min-width: 992px) and (max-width: 1279px){.innerads div{top:35px}.innerads ul{margin-right:0px}.innerads ul li{display:block;width:100%;text-align:center;padding:5px 0}}@media (min-width: 1550px){.innerads ul{margin-right:50px}.innerads ul li{display:inline-block;width:32%;text-align:center;padding:19px 0}}

خوشبختانه، هم اکنون تمام گوشی های اندرویدی و آیفون و آی پد قادر به استفاده از قابلیت Tethering و اشتراک گذاری اینترنت گوشی هستند. با این حال، می توان با کمک این قابلیت  این دیوایس ها را به یک هات اسپات قوی تبدیل کرد.

 

شما می توانید به کمک گوشی، یا دیگر دیوایس های خود، اینترنت را به اشتراک بگذارید. توجه کنید قابلیت هایی که می توان با آن موفق به اشتراک اینترنت گوشی شد، شامل موارد زیر است:

در ادامه این شیوه ها را به شما خواهیم آموخت.

 

وقتی که شما، تصمیم دارید، اینترنت گوشی خود را با سایر دیوایس ها، به اشتراک بگذارید، در واقع در حال تبدیل کردن گوشی خود به یک هات اسپات هستید. در چنین وضعیتی اصطلاحا گفته می شود، هات اسپات کردن گوشی.

هات اسپات کردن گوشی به معنی ایجاد مرکز ارائه اینترنت به دیوایس های دیگر است.

 

برای اشتراک گذاری اینترنت در اندروید، و یا اصطلا هات اسپات کردن اندروید، می توانید از دو شیوه بهره مند شوید.

 

در ادامه ابتدا سعی داریم، شیوه هات اسپات کردن اندروید به طور پیش فرض و عام به شما یاد دهیم و بعد به شیوه های اشتراک گذاری اینترنت گوشی های مختلف بپردازیم. در ادامه، بحث اندروید را با یک نرم افزار اشتراک گذاری اینترنت گوشی، خاتمه می دهیم و در نهایت به سراغ شیوه اشتراک گذاری اینترنت در گوشی های آیفون و البته در انتها، به آموزش نحوه هات اسپات کردن ویندوز فون می رویم. با ما  همراه باشید

برای هات اسپات کردن گوشی اندرویدی کافی است که به بخش تنظیمات، گوشی خود مراجعه کنید و عباراتی همچون Tethering یا hotspot را انتخاب کنید. البته آن چه در دسترس شما است به چیزهای زیادی، نظیر حامل ها، پلتفرم و سیستم عامل های مختلف و حتی برند های مختلف بستگی دارد.

اما کلیات کار را برای قدیمی ترین گوشی ها به شما ارائه می دهیم. اگر گوشی جدید تری دارید، می توانید با طی مراحلی مشابه و البته کمتر، به هدف خود یعنی اشتراک گذاری اینترنت گوشی برسید.

مرحله اول: وارد اپلیکیشن settings شوید

اپلیکیشن تنظیمات، اولین جایی است که باید برای شروع هات اسپات کردن گوشی خود، به آن مراجعه کنید. برای این کار می توانید به کشوی اپلیکیشن ها بروید یا اینکه با سوایپ کردن روی نمایشگر از بالا به پایین، آیکون کوچک تنظیمات را دیده وروی آن تپ کنید

 

 مرحله دوم: Wireless & networks بروید

در بخش تنظیمات، به تناسب نوع گوشی شما باید آپشنی برای اتصالات و شبکه شما وجود داشته باشد. معمولا این گزینه چیزی مشابه Wireless & networks است. این بخش را پیدا کرده و بدان وارد شده و بعد روی گزینه more در آن کلیک کنید

مرحله سوم: روی Tethering and portable hotspot کلیک کنید

معمولا بخش Tethering and portable hotspot که هم اکنون در مورد صحبت کردن با آن هستیم و کار اصلی اشتراک اینترنت گوشی با آن صورت می گیرد، در بخش Wireless & networks قرار دارد. برای دست یابی به این بخش بسته به نوع پلتفرم شما، ممکن است نیاز به رفتن به گزینه more داشته باشید یا نه!

مرحله چهارم: برای تغییر تنظیمات روی Set up Wi-Fi hotspot کلیک کنید

حالا نوبت به تنظیم کردن هات اسپات گوشی می رسد. پیش از این که اینترنت گوشی تان را به اشتراک بگذارید، دقت کنید که اطلاعات شخصی روی برخی از المان های قابل اشتراک نباشد. همچنین توجه کنید که امنیت حسابی حفظ شود. برای مثال به ۴ گزینه ای که معمولا توسط شما قابل ارائه است توجه کنید:

Network SSID: این نام شبکه ای است که در اطراف شما، همه می توانند آن را ببینند. دقت کنید که هیچ وقت، در این بخش چیزی ننویسید که محرمانگی شخصی شما را از بین ببرد. مثلا نوشتن نام شخصی یا فامیلی، یا مورادی نظیر این، برای Network SSID پسندیده نیست.

امنیت Security: به غیر از دستگاه های قدیمی که پروتکل های امنیتی جدید را پشتیبانی نمی کنند، اگر بخواهید به هر دستگاهی وصل شوید، نیاز دارید تا تنظیمات را روی WPA2 PSK قرار دهید.

Hotspot frequency band یا تنظیم فرکانس: به طور پیش فرض این گزینه  ۲٫۴ GHz می باشد. شاید شما بخواهید این رقم را به  ۵ GHz کاهش دهید. ( دقت کنید که  ۲٫۴ GHz از  ۵ GHz کمتر است ). بنابراین ، این موضوع کاملا در اختیار شما است.

Password : دقت کنید که کانشکشن شما باید همیشه از پسورد پشتیبانی کند. بهترین تدبیر، انتخاب پسوردی قوی و تشکیل یافته از حروف و ارقام و نشانه ها است.

 

مرحله پنجم: Portable Wi-Fi hotspot را فعال کنید

برای این که بتوانید هات اسپات خود را فعال کنید نیاز دارید تا این بخش را فعال کنید. در صورتی که هات اسپاتی که ایجاد کرده اید، با ارور مواجه می شود، می توانید در این باره با یک متخصص صحبت کنید.

 

وقتی که توسط یک گوشی، قابلیت هات اسپات کردن ایجاد شد، حالا نوبت به این می رسد که بتوانید با گوشی خود، به این هات اسپات وصل شوید و از اشتراک اینترنت گوشی، بهره مند شوید.

برای این منظور، در گوشی خود، به بخش Connect to network بروید. در این مرحله در لیست شبکه های اطراف می توانید هات اسپات ایجاد شده را هم مشاهده کنید. روی آن کلیک کنید تا بتوانید با وارد کردن پسورد، به شبکه ایجاد شده وصل شوید.

در میان دیوایس های اندرویدی، برخی از دستگاه ها، دارای تنظیمات خاص و مسیر خاصی برای هات اسپات کردن و اشتراک گذاری اینترنت هستند. در ادامه به معرفی این گوشی ها و روند اشتراک گذاری اینترنت روی آن ها می پردازیم.

 

چطور به وای فای گوشی دیگر وصل شویم

برخی از حامل ها، امکان اشتراک گذاری اینترنت روی گوشی های خاص خود را می بندند. در چنین شرایطی، هر چند که امکان هات اسپات کردن گوشی به طور مرسوم ممکن نیست اما نرم افزارهایی وجود دارند که این امکان را برای گوشی ها فراهم می کنند.

در میان تمام نرم افزارهای هات اسپات کردن، معمولا FoxFi یکی از بهترین نرم افزارهایی است که تا کنون مورد استقبال قرار گرفته و روی بسیاری از گوشی ها جواب می دهد. 

برای هات اسپات کردن گوشی با FoxFi دستورات زیر را دنبال کنید 

گام اول: ابتدا نرم افزار FoxFi را دانلود کنید و بعد از دانلود آن را نصب کنید.

گام دوم : بعد از نصب نرم افزار را اجرا کنید. 

هنگام اجرای نرم افزار اشتراک گذاری اینترنت FoxFi زمان آن می رسد که آن را پیکر بندی کنید. قبل از این که بخواهید اینترنت خود را به اشتراک بگذارید، دقت کنید که دو آپشن زیر، در این باره تنظیم شود:

Network Name یا نام شبکه: این نام شبکه ای است که بعد از تنظیم توسط افرادی که در محیط شما هستند دیده می شود. دقت کنید که این نام را به گونه ای انتخاب کنید که حریم خصوصی تان با مشکل مواجه نشود.

Password یا رمز عبور: پسورد یکی از ملزومات مهم هر شبکه ای برای همیشه است. این به شما این امکان را می دهد که نوع امنیت خود را مشخص کنید هر چند به طور پیش فرض به صورت WPA2 تنظیم می شود.

 

تقریبا می توان گفت که اشتراگ گذاری اینترنت روی گوشی هایی با سیستم عامل ۴٫۱ به بالا، مشابه هم است. در این بخش به روش هات اسپات کردن اندروید ۴٫۱ می پردازیم:

ابتدا به بخش تنظیمات در گوشی خود بروید. در این بخش در زیر قسمت Wireless and Networks، روی عبارت more کلیک کنید

 

در ادامه روی عبارت  Tethering and portables Hotspot کلیک کنید

 

در این بخش، روی portable Wi-fi Hotspot کلیک کنید و آن را تیک دار کنید

 

حالا بخش Portable Wi-Fihotspot settings را مد نظر قرار دهید و نام کاربری و رمز عبور را برای آن در نظر بگیرید.

 

بدین صورت می توانید یک هات اسپات برای اندروید خود ایجاد کنید.

 

بدین صورت می توانید شیوه ایجاد اشتراک اینترنت در اندروید ۵ را روی گوشی خود، انتقال دهید.

 

HTC One M9 نیز یکی دیگر از گوشی هایی است که برای هات اسپات کردن آن، نیاز به یک سری تنظیمات خاص دارید. روال هات اسپات کردن HTC One M9 به شرح زیر است:

بدین صورت می توانید از قابلیت اشتراک گذاری اینترنت در گوشی  HTC One M9  بهره مند شوید.

 

برای گوشی LG G3 نیز راهکارهای خاصی برای اشتراک اینترنت بین گوشی ها وجود دارد. بدین منظور:

در ادامه با فعال کردن این گزینه، می توانید قابلیت اشتراک گذاری اینترنت را برای دیگران فراهم کنید.

 

 

بدین صورت می توانید برای این گوشی، عملیات هات اسپات سازی را به راحتی فراهم کنید

دارندگان گوشی Samsung Galaxy S6 به روشی مشابه می توانند موفق به هات اسپات کردن گلکسی اس ۶ شوند. در این گوشی تنها به چند تفاوت لفظی برخورد می کنید. بدین ترتیب:

 

برای هات اسپات کردن گوشی Sony Xperia Z3 می توانید طبق دستوراالعمل های ۴ مرحله ای زیر عمل کنید:

 

BlackBerry 10.3 هم یکی از گوشی هایی است که شیوه هات اسپات کردن آن متنوع از سایر گوشی است. بدین ترتیب برای این کار:

حالا طبق دستورالعمل های گوشی، یکی یکی تنظیمات را اعمال کنید. دقت کنید که hotspot  به طور اتوماتیک فعال می شود.هنگامی که کارتان با آن تمام شد، آن را غیرفعال کنید

 

کاربران گوشی های آیفون نیز می توانند با کمک قابلیت های گوشی خود، موفق به اشتراک گذاری اینترنت در ios شوند. برای گوشی های آیفون معمولا روش و تدابیر یکسانی اتخاذ می شود تا بتوانند با هات اسپات کردن آیفون، به اطرافیان خود دسترسی به اینترنت را فراهم کنند.

برای این منظور در گوشی آیفون خود:

بدین صورت می توانید با وای فای و یا usb هات اسپات خود را مورد دسترسی قرار دهید.

 

 

 

برای محدود سازی میزان دسترسی ها در کانکشنی که ساخته اید می توانید روال زیر را طی کنید:

وقتی که عملیات اشتراک گذاری اینترنت به پایان رسید، به Set Limit  مراجعه کنید و تنظیمات را به حالت قبل برگردانید.

 

تا کنون هر چه در مورد اشتراک اینترنت صحبت به میان آمد، بیان روش های مبتنی بر وای فای بوده است. اما در این بخش به شما یاد می دهیم که چگونه با دیوایس اندرویدی خود، اینترنت را با بلوتوث به اشتراک بگذارید.

ابتدا لازم است تا گوشی خود را برای اشتراک گذاری اینترنت با بلوتوث پیکر بندی کنید و بعد دستگاه دیگر را، برای استفاده از اینترنت تنظیم کنید.

حالا دستکاه ها را با هم pair کنید ( با بلوتوث ) و همچون اتصال دو دستگاه با هم، از شبکه مشترک استفاده کنید.

 

یکی از بهترین روش ها برای اشتراک گذاری اینترنت این است که از کابل USB استفاده کنید. بدین صورت می توانید به راحتی اینترنت یک دستگاه را روی دستگاه دیگر به اشتراک بگذارید. با خواندن دستورالعمل هات اسپات کردن با کابل Usb این ترفند را برای یک بارهم که شده روی دستگاه خود، تست کنید

توجه:  کاربرانی که قصد دارند، از طریق اشتراک گذاری اینترنت اندروید روی مک، یک هات اسپات ایجاد کنند، باید بدانند که از طریق کابل یو اس بی این کار امکان پذیر نیست.

 

آنچه که در این آموزش ارائه شد شیوه اشتراک گذاری اینترنت روی گوشی های مختلف است. برای اشتراک اینترنت روی گوشی از شیوه های مختلفی نظیر، کابل، بلوتوث و وای فای استفاده می شود.

تجربیات ارزشمند خود را در این باره با ما در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

.innerads a{background-color:transparent}.innerads a:active,.innerads a:hover{outline:0}.innerads *{-webkit-box-sizing:border-box;-moz-box-sizing:border-box;box-sizing:border-box}.innerads *:before,.innerads *:after{-webkit-box-sizing:border-box;-moz-box-sizing:border-box;box-sizing:border-box}.innerads a{color:#337ab7;text-decoration:none}.innerads a:hover,.innerads a:focus{color:#23527c;text-decoration:underline}.innerads a:focus{outline:5px auto -webkit-focus-ring-color;outline-offset:-2px}.innerads *{padding:0;margin:0}.innerads a{text-decoration:none !important;color:#7a7a7a}.innerads a:hover{color:#000}.innerads ul{list-style:none;list-style-type:none;margin:0}.innerads .articlebody a{color:#F12D2E !important}.innerads{border:1px solid #ccc;border-right:none;border-left:none;position:relative;margin:10px 0}.innerads a{color:#9c9c9c !important}.innerads div{top:20px;transform:rotate(90deg);position:absolute;font-size:14px;color:#9c9c9c}.innerads ul{margin-right:50px}.innerads ul li{display:inline-block;width:32%;text-align:center;padding:19px 0}@media (max-width: 767px){.innerads div{top:30px;font-size:10px}.innerads ul{margin-right:0px}.innerads ul li{display:block;width:100%;text-align:center;padding:5px 0;font-size:10px}}@media (min-width: 768px) and (max-width: 991px){.innerads div{top:35px}.innerads ul{margin-right:0px}.innerads ul li{display:block;width:100%;text-align:center;padding:5px 0}}@media (min-width: 992px) and (max-width: 1279px){.innerads div{top:35px}.innerads ul{margin-right:0px}.innerads ul li{display:block;width:100%;text-align:center;padding:5px 0}}@media (min-width: 1550px){.innerads ul{margin-right:50px}.innerads ul li{display:inline-block;width:32%;text-align:center;padding:19px 0}}

چگونه از صفحه گوشی اندروید خود فیلم بگیریم؟

چگونه تماس های Skype خود را ضبط کنیم؟

نحوه استفاده از Google Maps در Apple Watch

چگونه حساب LinkedIn خود را ارتقا و یا حذف کنیم؟

چگونه حساب Snapchat خود را حذف کنیم؟

نحوه استفاده از ویژگی تشخیص موسیقی Shazam در iOS 14

این مطلب عالی بود اما من میخوام از اینترنت گوشی برای pc استفاده کنم اما نمیشه اگه لطف کنین واسم توضیح بدین ممنون میشم.در صورت امکان واسم ایمیل کنین.

با سلام و احترام؛

اگر سؤالتون رو در تالار پرسش و پاسخ گویا آی تی مطرح کنید خیلی سریع تر جواب خواهید گرفت.

موفق باشید.

شما با توجه به نوع سیستم عامل تلفن هوشمندتون، از این مطلب استفاده بفرمایید.

عالی بود ممنون

سلام می خواستم بدونم اگه من به این روش از اینترنت گوشی شخص دیگری استفاده کنم آن شخص می تواند گوشی من رو هک کنه ؟ یا به اطلاعات من دسترسی پیدا کنه ؟

با سلام
تو ویندوز فون که نمیشه با کابل وصل شد فقط وای فای و بلوتوث داره

عالی بود ممنون
من میخواستم نت گوشیم به تلویزیون هوشمند وصل شه که انجام شد

سلام آیا اینترنت گوشی HTC300را هم میتوان به اشتراک گذاشت چون امکاناتی که نام بردید ظاهرا نداره

سلام
لطفآ راهنمایی کنید…
من وقتی گزینەی هات اسپات را روشن میکنم وای فای قطع میشه و بالای گوشی آیکون هات اسپات میاد که در این صورت اینترنت خودم قطع میشه و باز اگه وای فای رو روشن کنم گزینه هات اسپات قطع میشه که دراین صورت برای شخص مقابل قابل ردیابی نیست..؟

عزیزم امکان اینکه هم هات اسپات و هم اینترنت رو از طریق وای فای باهم داشته باشید نیست. حداقل تا اونجایی که من خبر دارم امکانش نیست. شما می تونید از اینترنت سیم کارت خودتون استفاده کنید و از طریق وای فای, هات اسپات شوید

سلام
من یک اپل ۴ دارم ورژن ۷٫۱ روش نصب کردم، لطفا روش انتقال اینترنت از طریق بلوتوث یا وایفای طوری که نیاز به دانلود یا نصب نرم افزار جانبی نباشه رو توضیح بدید، منوی گوشی من با تصاویر بالا فرق داره. با تشکر

سلام, لپ تاب من گوشیمو پیدا میکنه رمزم وارد میکنم ولى کانکت نمیشه, ویندوزمم ۷

خیلی خیلی عالی بود. من خیلی وقت بود دنبال این کاربرد میگشتم.مرسی از ادمین

ببخشید برای گوشیه من تنظیم نداره که اسم و رمز بذارم، و وقتی این قسمت رو فعال میکنم هر کسی میتونه از حجم نت من استفاده کنه!! باید چبکار کنم؟

سلام من میخوام همینکارو از لب تاب به روی گوشی انجام بدم میشه ایا؟؟؟اینترنت گوشیم ضعیفه با این ترفند به لب تابم متصل بشم میشه؟جواب بدید تروخدا

سلام!من نمیتونم هات اسپات رو روشن کنم!ینی همین که روشنش میکنم خاموش میشه .مرتب قطع و وصل میشه!!!باید چی کار کنم؟؟؟

منم همین مشکل رو دارم !!!!

سلام برای این منظور مدت فعال سازی اون رو باید نامحدود کنید :
از قسمت mobile hotspot به timeout setting بروید سپس گزینۀ never timeout رو انتخاب کنید.

ممنون از اموزشتون اما وقتی من وای فای رو روشن میکنم و رمز رو میزنم مینویسه در حال دریافت ادرسip و بعد چند دقیقه مینویسه اتصال اینترنت ضعیف پرهیز شده ممنون میشم کمکم کنین

سلام.من میخام از اینترنت گوشی به لبتاب وصل بشم.همین کارها رو میکنم لبتاب هم کانکت میشه ولی یه علامت زرد میاد رو وای فای لبتاب و سایتی باز نمیکنه.درایورای لبتابم رو هم از نو نصب کردم نشد.وقتی سیم کارتم رو میندازم رو گوشی دوستام راحت به لبتاب وصل میشه.ایراد از کجاست؟؟

سرعت اینترنت گوشیت کمه برادر من ، بعضی وقتا اینجوری میشه و بعد یه چند دقیقه ، ساعت ، روز خودش خود به خود درست میشه

سلام و عرض خسته نباشید .
من حدود دو هفته است گوشی note edge scl galaxy خریدم . دیروز اینترنت روی لپ تاپ لازم داشتم فهمیدم گوشی مشکل داره .
وقتی روشن می کنم hotspot گوشی رو سریع خاموش میشه . نمی دونم مشکل از کجاست . وای فای هم خاموشه .
خیلی ممنون از راهنماییاتون

سلام به پاسخhttps://www.gooyait.com/1393/05/24/how-use-your-smartphone-as-wi-fi-hotspot.html#comment-355616
مراجعه کنید

سلام من گوشیم سونیه همچین چیزی نداره..راهنمایی کنین لطفا

سلام
گوشی من آیفون ۵ هست و گوشی پدرم آیفون ۵s و تمام مراحل فوق برای سیستم عامل ios رو هر بار برای هر یک از این دو گوشی فعال میکنم ولی توسط گوشی دیگر از طریق وای فای پیدا نمیشه که متصل بشه .
در ضمن چند ماه پیش گوشی خودم از طریق وای فای به اینترنت گوشی یکی دوستان که سیستم عامل اندروید داشت وصل شد و من تونستم از اینترنت گوشی ایشون استفاده کنم ولی الان گوشی پدرم رو پیدا نمیکنه که بخواد متصل بشه و بلعکس .اگر ممکن هست من رو راهنمایی کنید .ممنون

سلام خسته نباشید
گوشی من ایفون قبلا وصل می شد به اینترنت و حالا این پیغام رو
set up personal hotspot میاره بعد از کلیک کردن روش این پیغام رو چاپ میکنه
to enable personal hotspot on this account , contact carrier رو می نویسه چند بار اینترنت رو خاموش روشن هم کردم جواب نداد

سلام میشه بگین وقتی گوشی رو تبدیل به وایفای میکنیم تا چند متر برد میده ممنون

من گوشی گلگسی کور پریم دارم وتمام اینکاروکردم ولی نمیتونم از اینترنتش استفاده کنم داره هم روشنه

سلام
گوشی من سامسونگ j5تازه خریدم اینترنتم اشتراک گذاری منکنم ولی به دستگاه دیگه نت نمیده ممنون میشم از راهنمایتون

این امکان برای گوشی هایی که Hotspot را ساپورت میکنند فراهم هست.
بنابراین شما بایستی مطمئن بشید که گوشی شما امکان پشتیبانی از hotspot را دارد یا نه؟
برای این موضوع بهتر هست که دفترچه راهنمای گوشی و یا وبسایت شرکت تولید کننده را کنترل کنید.

می شه از این روش ها کنسولی مثل ps4 رو به اینترنت گوشی وصل کرد؟

سلام
اموزشتون فوق العاده بود و مشکلمو حل کردین . خیلی ممنونم.

همکارم ازم خواست تا هات اسپات گوشیمو روشن کنم تا یه لحظه از اینترنتم استفاده کنه. یه سوالی ذهنمو مشغول کرده اونم اینکه ایا به اشتراک گذاری نت با استفاده از هات اسپات باعث لو رفتن اطلاعات شخصیم اعم از عکسو فیلم و… میشود؟

نه لزوماً ولی اگر شخصی از نرم افزار خاصی استفاده کنه می تونه اینکارو بکنه

ایا استفاده از هات اسپات برای گوشی ضرر دارد

سلام من نوت ۸ دارم و میخواهم به ایپد هات اسپات کنم‌ولی نمیشه یا رمز رو میگه اشتباهه یا بدون رمز کار نمیکنه؟ آدرس مک هم زدم فایده نداست

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اخبار فناوری

امکان دو برابر شدن آمار مرگ و میر بر اثر کرونا در ایران

اعلام آمادگی چین برای توزیع جهانی واکسن/واکسن کرونای چین در…

ساخت اسپری بینی که از ابتلا به ویروس کرونا جلوگیری می‌کند

حذف عجیب اعلام آمار کرونای ایران از اخبار رسانه ملی | اوضاع…

آموزش‌ها

چگونه از صفحه گوشی اندروید خود فیلم بگیریم؟


چگونه تماس های Skype خود را ضبط کنیم؟


نحوه استفاده از Google Maps در Apple Watch


چگونه حساب LinkedIn خود را ارتقا و یا حذف کنیم؟

خوش آمدید. به حساب کاربری خود وارد شوید.

بازیابی رمز عبور

آدرس ایمیلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید را وارد نمائید تا یک رمز عبور جدید برای شما ارسال شود.


ورود
پنل کاربری

قابلیت اشتراک گذاری اینترنت وای فای با دستگاه های دیگر در اکثر گوشی های پرچمدار قرارگرفته است و برای بسیاری از کاربران خیلی جالب و کاربری میباشد . این قابلیت در گوشی های قدیمی و غیر پرچمدار وجود ندارد اما نباید نگران باشید چون ما در این مطلب با آموزش اشتراک گذاری وای فای با استفاده از بلوتوث گوشی ( بدون نیاز به رمز وای فای ) در خدمت شما دوستان هستیم.با ما همراه باشید.

در صورتی که میخواهید اینترنت یک وای فای که رمز آن را در اختیار ندارید را با سایر دستگاه ها به اشتراک بگذارید کافیست مراحل زیر را انجام دهید :

پس از انجام مراحل بالا دستگاه متصل شده به گوشی شما توانایی اتصال به اینترنت و استفاده از وای فایی که شما به آن متصل شده ای را خواهد داشتچطور به وای فای گوشی دیگر وصل شویم

همچنین با استفاده از گزینه ی USB tethering میتوانید دیتای خود را توسط کابل با دستگاه های دیگر به اشتراک بگذارید

مطالب پیشنهادی :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

buy telegram members

لینک های کاربردی لیبانو

buy telegram members

 Fake Telegram Users

تمامی حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شرکت است

قیمت : 49000 تومان


خوشبختانه این امکان وجود دارد که اینترنت گوشی را با استفاده از وایر‌لس، به گوشی‌های دیگر یا به کامپیوتر و لپ‌تاپ انتقال دهیم. انجام دادن این کار بسیار ساده است و هیچ سختی و پیچیدگی خاصی ندارد. در ادامه روش به اشتراک گذاشتن اینترنت در گوشی‌های اندروید را شرح میدهیم. بین عموم، این قابلیت با عنوان Hotspot هم شناخته میشود، که البته اصطلاح صحیحی است. همراه چه جوری باشید.

روش اشتراک‌گذاری اینترنت گوشی‌های اندروید، سه گونه‌ی مختلف است.

البته ما گفتیم که میتوانید گوشی‌های دیگر را به اینترنت این گوشی وصل کنید، ولی در حقیت هر وسیله‌ی دیگر که Wi-Fi داشته باشد نیز میتواند از اینترنت این گوشی استفاده کند. مثلا کامپیوتر، لپ‌تاپ، ساعت هوشمند و…چطور به وای فای گوشی دیگر وصل شویم

قیمت : 49000 تومان


نظر شما

نام *

رایانامه (ایمیل) *

Website

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.


تصویر امنیتی
*

تمامی حقوق نزد صاحب سایت چجوری محفوظ است. چه‌جوری

شما می‌توانید اینترنت آیفون خود را با سایر لپ تاپ ها و گوشی ها و یا هر دستگاهی که به سیستم وای-فای مجهز باشد به اشتراک بگذارید و در دنیای اینترنت گشت و گذار کنید. ویژگی که این کار را برای ما انجام خواهد داد، WiFi Hotspot نام دارد و برای اشتراک گذاری اینترنت با دیگر دستگاهها استفاده می‌شود. با استفاده از WiFi Hotspot می‌توان به راحتی مک را به وسیله اینترنت آیفون، به دنیای مجازی متصل کرد. تبدیل کردن اینترنت آیفون به یک WiFi Hotspot آسان است، در ادامه چگونگی انجام این کار را به شما آموزش میدهیم.

 

 

در واقع ویژگی Wifi hotspot آیفون شما را تبدیل به یک روتر اشتراک کننده اینترنت می‌کند(شبیه به مودم اینترنت موجود در خانه). بدین ترتیب سایر دستگاهها می‌توانند به وای فای کانکشن ساخته شده توسط آیفون شما متصل شوند. سایر دستگاههایی که قصد اتصال به آیفون را دارند از وای فای استفاده می‌کند، و آیفون شما نیز برای اتصال به اینترنت از بسته اینترنت gprs یا اینترنت پر سرعت 3G یا 4G بهره می‌برد.

چطور به وای فای گوشی دیگر وصل شویم

راهنمای استفاده و خرید گیفت کارت

تنظیمات را باز کنید و به بخش Cellular بروید.

بر روی Personal Hotspot تپ کنید و گزینه مقابل آن را روشن کنید. Turn on Wi-Fi and Bluetooth را انتخاب کنید. بر رویWi-fi  Password تپ کنید و یک رمز عبور مناسب را وارد کنید (این رمز عبور به دلخواه شما انتخاب می‌شود و هیچ ربطی به اپل آیدی یا رمز عبور اینترنت شما ندارد) اکنون اسم مورد نظر خود را برای اتصال با وای فای انتخاب کنید( ما “iPhone 5s” را انتخاب کردیم )

 

 

 حالا در دستگاهی که با آن قصد اتصال به اینترنت آیفون را دارید وارد قسمت وای فای شده و اسمی که در مرحله قبل انتخاب کردید را پیدا کنید ؛ سپس پسورد را وارد کنید.

 

 

با NIC همراه باشید

خرید انواع گیفت کارت

خرید گیفت کارت PS4

خرید گیفت کارت اپل

چطوری با بلوتوث متصل شیم

سلام وقتی هاتسپات و روشن میکنم دیگه چیزی نمیاد که انتخاب کنم با Bluetoothyیا wifi وصل شم چیکار کنم؟!!!!

Salam. Vaghti gozine (Set up personal hotspot ) ro mizanam minevise ( to enable your personal hotspot you have to contact your carrier..)
یعنی برای فعال سازی باید به اپراتور سیم کارت تماس بگیریم آیا خودمون میتونیم بدون تماس انجامش بدیم؟

تنظیمات APN را بر اساس اپراتور تغییر بدید

باسلام گزینه set up psonal poosppo رو برای ول شدن با گوشی دیگه میزنم خطا میزنه و وصل نمیشه لطفا راهنمایی کنید با تشکر

تنظیمات APN را بر اساس اپراتور تغییر بدید

باسلام وقتی که گزینه set up personal hotspot را انتخاب میکنم گزینه با errorمواجه میشم میشه راهنمایی کنی لطفا

تنظیمات APN را بر اساس اپراتور تغییر بدید

نمایندگی اپل اِن آی سی تهران امکان “تحویل کالا در روز ثبت سفارش” را فراهم کرده است.



تبدیل تاریخ شمسی و میلادیتبدیل کد HTML به Java, PHP, ASPتبدیل واحد ها


آموزش اشتراک گذاری اینترنت یک موبایل با موبایل های دیگر (اندروید و آیفون)


 

چطور به وای فای گوشی دیگر وصل شویم


 



 

امروزه با گسترش تلفن های همراه هوشمند و ارائه اینترنت های پرسرعت بر روی سیم کارت ها (نسل سوم اینترنت 3G) استفاده از این خدمات در بین کاربران بسیار رایج گردیده است. این نیاز شاید برای شما هم پیش آمده باشد که از این امکانات بر روی تلفن های دیگری که نمیتوانند از خدمات نسل جدید اینترنت استفاده کنند بهره ببرید.

در این مطلب استفاده از اینترنت یک موبایل توسط موبایل های دیگر را آموزش میدهیم.

قبل از انجام این کار باید در نظر داشته باشید که هر دو دستگاه دارای سخت افزار Wi-Fi باشند و دستگاهی که اینترنت سیم کارت آنرا میخواهید به اشتراک بگذارید دارای سیستم Wi-Fi Hotspot باشد.

اشتراک گذاری اینترنت یک موبایل با موبایل های دیگر را در این مقاله برای انواع گوشی های اندرویدی و آیفون بررسی میکنیم.

آموزش اشتراک گذاری اینترنت برای گوشی های LG و هم رده آن.
ابتدا وارد بخش تنظیمات شوید و گزینه Share & Connect  را از زبانه Connectivity (اتصالات شبکه) انتخاب و دکمه کشویی  Wi-Fi Hotspot را فعال نمایید، در این زمان از شما میخواهد که یک رمز ورودی برای شبکه وایرلسی که میخواهید استفاده کنید بسازید، در این بخش شما امکان تغییر نام شبکه (SSID) را نیز خواهید داشت.

Settings > Network > Share & Connect > Wi-Fi Hotspot (on) > Set Password or SSID


 


 



 

برای دریافت اینترنت در موبایل دیگر کافیست وایرلس گوشی را روشن کرده و نام شبکه مورد نظر را جستجو کنید و با وارد کردن رمز انتخابی به شبکه متصل شده و از اینترنت لذت ببرید.

آموزش اشتراک گذاری اینترنت برای گوشی های سامسونگ و هم رده آن
در این مدل گوشی های روش به همان صورت قبل میباشد فقط کمی مراحل متفاوت است، ابتدا به قسمت تنظیمات رفته و از تب ارتباطات (Connections) گزینه Tethering And Wi-Fi Hotspot را انتخاب میکنید و وارد بخش Mobile Hotspot میشوید و از بالا صفحه بوسیله دکمه کشویی آن را فعال مینمایید، بقیه موارد هم مانند گوشی LG میباشد.

Settings > Connections Tab > Tethering And Wi-Fi Hotspot > Mobile Hotspot > ON > Set Pass OR SSI


 


 



 

برای دریافت اینترنت در موبایل دیگر کافیست وایرلس گوشی را روشن کرده و نام شبکه مورد نظر را جستجو کنید و با وارد کردن رمز انتخابی به شبکه متصل شده و از اینترنت لذت ببرید.

آموزش اشتراک گذاری اینترنت برای گوشی های HTC و هم رده آن
برای این کار وارد قسمت تنظیمات شده از روی گزینه بیشتر (More) قسمت Mobile Network Sharing را انتخاب میکنید و از آن قسمت بر روی Portable Wi-Fi Hotspot رفته و مانند توضیحات قبل آن را فعال کنید و با رفتن به داخل گزینه میتوانید پسورد و SSID آن را نیز تغییر دهید.

Settings > More > Mobile Vetwork Sharing > Portable Wi-Fi Hotspot > ON > Set Pass Or SSID


 


 



 

برای دریافت اینترنت در موبایل دیگر کافیست وایرلس گوشی را روشن کرده و نام شبکه مورد نظر را جستجو کنید و با وارد کردن رمز انتخابی به شبکه متصل شده و از اینترنت لذت ببرید. آموزش اشتراک گذاری اینترنت برای گوشی های Nexus و SONY و هم رده آن
در این گوشی ها هم مشابه گوشی های قبلی است با کمی تفاوت، ابتدا وارد قسمت تنظیمات شوید و از گزینه بیشتر (More) گزینه Tethering & Portable Hotspot را انتخاب کرده و برای فعال سازه تیک قسمت Portable Wi-Fi Hotspot را بزنید و برای انتخاب نام و پسورد وارد آن قسمت شوید.

Settings > More > Tethering & Portable Hotspot > Check Portable Wi-Fi Hotspot


 


 



 



 

چطور به وای فای گوشی دیگر وصل شویم

برای دریافت اینترنت در موبایل دیگر کافیست وایرلس گوشی را روشن کرده و نام شبکه مورد نظر را جستجو کنید و با وارد کردن رمز انتخابی به شبکه متصل شده و از اینترنت لذت ببرید. آموزش اشتراک گذاری اینترنت برای گوشی های آیفون
برای گوشی های آیفون روش کمی متفاوت تر است شما ابتدا باید اینترنت سیم کارت خود را بر طبق آموزش های قبلی در سایت فعال کرده و زمانی که APN مربوط به اینترنت سیم کارت را وارد و ذخیره میکنید از این پس میتوانید از این اشتراک گذاری استفاده کنید، بعد از این کار در قسمت تنظیمات گوشی رفته و خواهید دید که گزینه ای به نام Personal Hotspot اضافه شده است، بر روی آن رفته فعال میکنید با انتخاب قسمت Wi-Fi Password میتوانید پسورد دلخواه را انتخاب کنید، برای تغییر پسورد هم نیز همین کار را انجام دهید.


 


 



 



 


توجه کنید که برای اتصال از طریق Wi-Fi بلوتوث دستگاه باید خاموش باشد و برای غیر فعال سازی اشتراک گذاری باید Wi-Fi Hotspot را غیر فعال کنید.

برای دریافت اینترنت در موبایل دیگر کافیست وایرلس گوشی را روشن کرده و نام شبکه مورد نظر را جستجو کنید و با وارد کردن رمز انتخابی به شبکه متصل شده و از اینترنت لذت ببرید.


 


موضوعات مرتبط با مطلب:

آموزش راه اندازی اینترنت 3G همراه اول (نوترینو)


آموزش راه اندازی اینترنت 3G ایرانسل


آموزش راه اندازی اینترنت 3G رایتل


 سوالات و نظرات کاربران در مورد این مطلب (13)

سلام خسته نباشید. من چندین بار شریت به روز کردم همه مدل را دانلود کردم.. انتقال فایل عکس با گوشی دوستان پیدا میکند دریافت نمیکند. چکارکنم

سلام. این امکان هست که بشه از راه دور به اینترنت شخص دیگه ای وصل شد؟ مثلا طرف یه جای شهره منم اونطرف شهر این امکان هست که بتونم به اینترنت دوستم وصل شم؟ اگه بگید نه یکی از دوستای من اینطوری استفاده میکرد ولی یادم نیس چجوری


 


سرزمین دانلود:

چنین چیزی از نظر فنی غیرممکن است. چون برد وای فای موبایل برای اتصال به موبایل دیگری نهایتا 50 متر است.

با سلام. گوشیم سونیه، قبلا طبق روشی که توضیح دادین توی سایت خوبتون اینترنت گوشیمو به اشتراک میگذاشتم. اما چند وقتیه که قبول نمیکنه و همش درحال ارتباط میزنه، مشکل سخت افزاریه یا نرم افزاری؟ با زاپیا و یا شیریت هم نمیتونم فایل جابجا کنم

سلام. چجوری میتونم اینترنتمو طوری اشتراک گذاری کنم که فقط دستگاه های خاصی بتونن بهش متصل بشن؟ گوشی کسی هم که میخواد به اینترنت من متصل بشه اندرویده


 


سرزمین دانلود:

تنها راه این است که برای هات اسپات موبایل خود پسورد قرار بدهید.


با گوشی های دیگه هم امتحان کردم بازم کار نکرد


 


سرزمین دانلود:

در این صورت مشکل از گوشی اصلی است که آن را هات اسپات میکنید.

ابتدا بررسی کنید که حتما برای اتصال هات اسپات پسورد 8 رقمی تعیین کرده باشید. اگر مشکل برطرف نشد گوشی را یک بار ریست کنید ممکن است مشکل نرم افزاری باشد و با این کار برطرف شود.

سلام خسته نباشید. گوشی من سونی نو ال هستش. وقتی هات سپات رو روشن میکنم با یه گوشی دیگه وصلش میشم اینترنتش کار نمیکنه. در صورتی که تو خود گوشی سونی اینترنت کار میکنه. خواهش میکنم راهنماییم کنید. خیلی ممنون.


 


سرزمین دانلود:

چند گوشی دیگر را هم امتحان کنید و ببینید میتوانند از هات اسپات این گوشی استفاده کنند یا خیر. تا معلوم شود مشکل مربوط به کدام قسمت است.

با سلام. در روستای ما آنتن وایرلس نصب کردند و آنتن وایفای روی گوشی همه آمده. من ثبت نام کردم و اینترنت دارم. چگونه افراد خانواده استفاده کنند .. با تشکر.


 


سرزمین دانلود:

وای فای موبایل فقط در یکی از این حالت ها میتواند کار کند. یعنی یا اینترنت را دریافت کند، و یا آن را به اشتراک بگذارد. به همین دلیل اگر اینترنت را به صورت وای فای دریافت کنید دیگر نمیتوانید خودتان آن را به اشتراک بگذارید.

سلام. من گوشی سونی مینی خود را با چندین گوشی دیگر امتحان کردم و اصلا جواب نمیده. وقتی تو گوشی دیگر میزنیم اتصال مینویسه در حال دریافت ادرس.. تو چندتا گوشی دیگم امتحان کردم. مشکل از کجاست؟ آیا برنامه ای هست که با اون بشه اینترنت به اشتراک گذاشت. کمک کنید


 


سرزمین دانلود:

در این صورت مشخص است که گوشی سونی شما برای قرار گرفتن در حالت هات اسپات (اشتراک گذاری از طریق وای فای) مشکل دارد. این مشکل ممکن است نرم افزاری یا سخت افزاری باشد.

گوشی را ریست فکتوری کنید و ببینید مشکل برطرف میشود یا خیر. اگر نشد، یعنی مشکل خرابی سخت افزاری است. در این صورت هیچ برنامه ای نمیتواند به شما کمک کند و گوشی باید تعمیر شود (توسط نمایندگی معتبر)

سلام. من گوشی سونی ایکسپریا مینی دارم. من وقتی نقطه اتصال گوشیم را روش میکنم و در گوشی دیگر وای فای آن را و اتصال را میزنم فقط مینویسه در حال دریافت آدرس. و متصل نمیشه هر کار میکنم. تنظیمات نقطه اتصالمم فقط نام و پسورد داره دیگر هیچ. لطفا کمکم کنید


 


سرزمین دانلود:

بررسی کنید که آیا با موبایل های دیگر میتوانید به اینترنت گوشی سونی خود وصل شوید یا خیر. در این صورت مشخص میشود که مشکل از هات اسپات گوشی سونی است، یا به گوشی دیگرتان مربوط میشود.

در پاسخ به (مهدی عزیزی , يكشنبه، 22 فروردين ماه، 1395) :

اگه همه اون کارها رو کردین درست نشد یدونه بسته بخر ببین درست می شه یا نه

با سلام. من یک گوشی سامسونگ پریمیوم دارم. ميخواستم از اینترنت یک گوشی سونی ایکس پریا کامپکت استفاده کنم. لطفا راهنمایی کنید


 


سرزمین دانلود:

گوشی سونی را در حالی که به اینترنت Data متصل است روی WiFi Hotspot قرار دهید. سپس با گوشی سامسونگ وای فای را جستجو کنید و به آن وصل شوید.

با سلام و خسته نباشید. من یک گوشی سامسونگ گلکسی j5 خریده ام. من وقتی داده تلفن را روشن میکنم و نقطه اتصال تلفن همراه را هم روشن میکنم وقتی وایرلس یک گوشی دیگر را روشن میکنم با وای فای به گوشی من متصل میشود ولی نمیتواند داده های اینترنتی را توسط نقطه اتصال وای فای از گوشی من دریافت کند. در صورتی که هم اتصال بین دو گوشی انجام شده و هم من در آن لحظه به اینترنت gprs متصل هستم و در موبایل خود در همان زمان به راحتی و با سرعت بالا از اینترنت استفاده میکنم. ولی گوشی دیگر با وجود متصل بودن به گوشی من هیچ داده ای نمتواند دریافت کند. ضمن اینکه با گوشیهای زیاد دیگری نیز این کار را کرده ام ولی داده به انها نمیرسد. میخواستم بدانم که چگونه میتوان این مورد را در گوشی من حل کرده و آن را برای این مورد تنظیم کرد. با سپاس


 


سرزمین دانلود:

بررسی کنید که حتما برای نقطه اتصال (Access Point) موبایل خود پسورد تعیین کرده باشید.

سلام خسته نباشید. ببخشید من به وای فای وصل میشم ولی اینترنت کار نمیکنه. اینترنت گوشی هم فعاله همه تنظیماتش درسته ولی نمیدونم چرا کار نمیکنه. لطفا راهنمایی کنید


عضویت در خبرنامه سرزمین دانلود

اینترنت در دنیای امروزه یکی از مهم ترین و اصلی ترین ابزارها برای اتصال به دنیای اطرافمان می باشد که نسبت به گذشته شاهد رشد چشمگیر سرعت آنها هستیم و به وسلیه آن می توانیم کارهای روزمره خود را به بهترین شیوه ممکن انجام دهیم.

برای استفاده از اینترنت باید از مودم یا داده های سیم کارت استفاده کرد که اغلب ما از هر دوی آنها استفاده می کنیم که اتصال با استفاده از مودم گاها می تواند کم هزینه تر به همراه ارائه حجم بالای دانلود باشد که می تواند برای دانلودهای ما بسیار مناسب و منطقی باشد.

اما از مهم ترین مشکلاتی که ممکن است برخی از ما با مودم ها پیدا کنیم این است که علاقه نداریم هر کسی رمز آنرا داشته باشد و بتواند به آن متصل شود که این گونه میزان سرعت مودم نسبت به کاربرد مختلف کارب می تواند کاهش پیدا کند و نتوانید کارهای ضروری خود را انجام دهید و منجر به عصبانیت شما شود.

به همین دلیل در ادامه این مطلب از بخش تکنولوژی نمناک قصد داریم روش هایی ساده را معرفی کنیم که به کاربرهای مختلف می توانید بدون آنکه رمز را بگویید، دسترسی استفاده از اینترنت را بدهید. همراه ما باشید.

اتصال به شبکه وای فای می تواند تبدیل به کاری آسان شود اگر به روتر یا مودم دسترسی داشته باشید. از این رو اولین روشی که ما قصد معرفی و آموزش آنرا به شما داریم، روش wps یا ” Wi-Fi Protected Setup ” می باشد که برای فعال کردن این روش باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.چطور به وای فای گوشی دیگر وصل شویم

1- از منو کاربری وارد تنظیمات شوید. اینک وارد ” Wi-Fi ” شوید و سپس بر روی تنظیمات ( 3 نقطه عمودی ) کلیک کنید و گزینه ” Advanced ” را انتخاب کنید.

2- در این مرحله باید بر روی ” Wi-Fi Push Button ” کلیک کنید و بعد از این مرحله باید دکمه ” wps ” بر روی روتر را روشن بفشارید تا روشن شود. این گونه کاربر می تواند بدون پسورد مودم شما را پیدا کند و به آن متصل شود.

روش دیگری که ما قصد معرفی و آموزش آن به شما علاقمندان داریم، ” وصل شدن به وای فای با کد qr ” است که در این روز همانند روش بالا، رمز وای فای شما قادر به مشاهده توسط کاربر متصل به آن نخواهد بود. برای استفاده از این روش باید مراحل ذیل را به ترتیب انجام دهید.

1- ابتدا از طریق مرورگر کامپیوتر خود وارد ”  QR Stuff ” شوید.

2- در منو سمت چپ سایت ”  QR Stuff ” می توانید لیستی را مشاهده کنید که در انتهای این لیست باید گزینه ” Wifi Login ” را انتخاب کنید.

3- اینک باید نامی که برای مودم انتخاب کرده اید ” SSID ” را به همراه پسورد وارد کنید. در نهایت qr code جدیدی برای شما تولید خواهد شد که می توانید آنرا بر روی یک کاغذ پرینت نمایید.

4- برای استفاده از این کد باید با استفاده از برنامه ” WiFiKeyShare ” را روی گوشی کاربران جدید نصب کنید تا با گرفتن دوربین در مقابل کد، به وای فای شما متصل شود و دیگر نیازی به فاش شدن رمز و پسورد نیست!

چطور به وای فای گوشی دیگر وصل شویم
چطور به وای فای گوشی دیگر وصل شویم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *