چطور جذب سپاه شوم

 
helpkade
چطور جذب سپاه شوم
چطور جذب سپاه شوم

محمدی

2020-02-24

مطالب خواندنی
293 دیدگاه ها

مشاهده فهرست

امروزه جذب نیروی انسانی در سپاه پاسداران از طریق سیستم عضویاب انجام می گیرد و افراد داوطلب برای این منظور باید به پایگاه سپاه در منطقه سکونت خود مراجعه کرده تا شرایط و صلاحیت ایشان توسط عضو یاب بررسی گردد.

همچنین، پیش از این، افرادی که به عنوان نیروی انسانی جذب سپاه پاسداران می شدند، باید در دوره های آموزشی عمومی شرکت کرده تا موفق به ادامه فعالیت خود باشند.

اما، در حال حاضر، این دوره آموزشی عمومی به یک دوره منسجم تر و هدفمند تر به اسم “تربیت پاسداری” ارتقاء یافته است. از این رو، داوطلبین پس از تأیید صلاحیت و جذب در سپاه، موظف به گذراندن دوره “تربیت پاسداری” در دانشکده افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) می باشند.

چطور جذب سپاه شوم

 

به طور کلی، جذب نیرو و استخدام در سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران، به دو صورت انجام می گیرد؛

گروه اول؛ از طریق جذب نیرو بر اساس مدرک تحصیلی در مقاطع مختلف؛ فوق دکترا، دکترا، کارشناسی ارشد، کارشناسی، فوق دیپلم و دیپلم.

گروه دوم؛  جذب نیرو از بین افراد متخصص و دارای مهارت عملی که دارای مدرک تحصیلی حداقل پایان دوره نهضت سواد آموزی و حداکثر نیز پایان دوره تحصیلی دبیرستان هستند.

بزودی آگهی های استخدام جدید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سایت قرار داده می شود برای مشاهده آگهی ها از لینک زیر وارد سایت استخدام شو شوید و از بخش آگهی جدید استخدام آگهی های سپاه را مشاهده کنید :

برای مشاهده سایت استخدام شو اینجا کلیک کنید

 

 

استخدام نیروی زن در سپاه

این افراد بعد از گذراندن آموزش های اولیه خدمت، مانند دیگر افراد منقضی خدمت نظام وظیفه، دارای حقوق اجتماعی لازم برای استخدام و تحصیل هستند.

اما در صورت لغو قرارداد به هر علتی، این حقوق از آنها سلب می گردد تا خدمت سربازی خد را به طور کامل بگذرانند.

گزینش کارمندان سپاه، زیر نظر هسته های مرکزی گزینش

پرداخت حقوق حق التدریس به مربیان و اساتید استخدام شده به عنوان هیأت علمی موسسه آموزش عالی سپاه پاسداران، مطابق با مقررات و قوانین استخدامی دانشگاه ها می باشد.

درحالیکه امور مربوط به حق التدریس و استخدام مربیان مربوط به مقاطع آموزشی پایین تر، مطابق با آیین نامه ماده 38 قوانین ارتش انجام می گیرد و اصلاحات احتمالی مورد نیاز نیز توسط ستاد کل سپاه پاسداران  و با هماهنگی وزارت دفاع تهیه خواهند شد و در نهایت برای تصویب به هیأت وزیران ارائه می شوند.

استخدام کارمندان پیمانی و نیز نیروهای بسیجی ویژه

لازم به ذکر است که، وظیفه ی تعیین سیاست ها و قوانین مربوط به گزینش کارمندان سپاه و همچنین تدوین دستورالعمل های لازم و نظارت بر عملکرد هسته‌های گزینش در سپاه پاسداران، در چارچوب قانون سپاه و  بر عهده گروهی به اسم ” هیأت مرکزی گزینش” می باشد که متشکل از؛ فرمانده کل سپاه و یا جانشین ایشان، نماینده ی ولی فقیه در سپاه پاسداران و یا جانشین ایشان، همچنین رئیس ستاد کل سپاه، معاون نیروهای انسانی ستاد کل سپاه، وزیر یا جانشین ایشان و نیز مسئول حفاظت اطلاعات سپاه می باشد. از این رو، پذیرش و استخدام کارمندان، بستگی به تأیید هیأت مرکزی گزینش دارد.

گذراندن دوره تربیت افسری پس از جذب نیرو توسط سپاه

بزودی آگهی های استخدام جدید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سایت قرار داده می شود برای مشاهده آگهی ها از لینک زیر وارد سایت استخدام شو شوید و از بخش آگهی جدید استخدام آگهی های سپاه را مشاهده کنید :

برای مشاهده سایت استخدام شو اینجا کلیک کنید

در صورتی که قصد دارید برای نهادهای نظامی کار کنید و به دنبال آگهی استخدام سپاه و یا نهادهای نظامی و امنیتی هستید به زودی این آگهی‌ها به صورت سراسری در همین بخش منتشر خواهد شد.

برای دسترسی به آگهی استخدامی سپاه کافیست در بخش جستجو عبارت مورد نظر خود را جستجو کنید و با محدود کردن فیلترها شهر و تخصص مورد نظر خود را انتخاب کنید تا موقعیت‌های شغلی مورد نظرتان قابل رویت باشد.

این آگهی‌ها به روزرسانی خواهد شد و می‌توانید با مراجعه مستمر و بررسی به روز آگهی‌ها اولین نفری باشید که به موقعیت‌های شغلی دسترسی خواهید داشت. به زودی آگهی‌های مربوط به استخدام سپاه در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

آگهی‌هایی که مربوط به استخدامی سپاه است معمولا در زمینه‌های گسترده‌ای منتشر می‌شود.

بسته به تخصص شما امکان و احتمال یافتن شغل در این ارگان وجود دارد. استخدام سپاه شامل استخدامی نیروهای مسلح خواهد بود و احتمالا خواهید توانست از امکانات استخدامی نیروهای مسلح نیز استفاده کنید.

به طور کلی از نظر دستمزد می توان گفت که استخدامی سپاه و نیروهای نظامی سطح دستمزدهای بالاتری خواهد داشت و از نظر آینده شغلی می‌توانید پایداری در این شغل را تضمین کنید.

در بخش گزینش سپاه بر اساس موقعیتی که برای آن استخدام انجام خواهد شد مراحل گزینش خاصی پیش‌ روی شماست.

به طور کلی شرایط عمومی برای اقدام موقعیت‌های استخدام سپاه دست کم نیاز است که شرایط عمومی مربوط به کار سپاه رعایت شود.

اعتقاد به دین اسلام، اعتقاد به انقلاب و اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی و اعتقاد و التزام عملی به ولایت فقیه از شرایط اولیه است.

 

التزام به احکام اسلام و قوانین جمهوری اسلامی و موازین اخلاقی اصول دیگری است که به صورت عمومی می‌بایست داشته باشید.

نباید در احزاب و گروه‌های سیاسی عضو باشید و هواداری از احزاب و گروه‌های سیاسی نیز نمی‌باید داشته باشید. سن حداقل 16 سال و حداکثر 40 سال، سلامت و توانایی جسمی و روانی متناسب با مورد استخدامی نیز باید وجود داشت هباشد.

عدم اعتیاد به مواد مخدر و عدم محرومیت از خدمات دولتی از شرایط عمومی استخدامی سپاه است. بسته به مورد استخدام سپاه باید شرایط عمومی و تخصصی مورد به کار نیز وجود داشته باشد.

بخش اطلاعات سپاه، واحدی است که از سال 88 با کنار هم قرار گرفتن واحد معاونت اطلاعات سپاه و چند ارگان دیگر تشکیل شده است و رئیس آن مستقیما از طرف نهاد رهبری منصوب می‌شود.

کار اطلاعات سپاه در زمینه‌های سایبری و جنگ نرم باعث شده است که در این حوزه آگهی استخدامی سپاه به سمت به کارگیری نیروهای متخصص در زمینه فناوری اطلاعات و سایبری باشد.

افرادی که وارد سپاه می‌شوند برای گذراندن دوره‌هایی که برای تربیت پاسدار وجود دارد باید وارد دانشگاه افسری و تربیت پاسدار امام حسین شوند.

چطور جذب سپاه شوم

پیش از این افرادی که برای استخدامی سپاه اقدام می‌کردند با گذراندن دوره‌های عمومی وارد مجموعه می‌شدند اما تغییراتی که رخ داده افراد را موظف به شرکت در دوره‌های تربیت پاسدار کرده است.

در این دوره‌ها علاوه بر آموزش‌های عمومی که پیش‌تر وجود داشته است تغییرات کمی و کیفی دیگری نیز در دوره‌ها ایجاد شده است.

4 دانشکده پس از گذراندن دوره‌ها وجود دارد که افراد در این دانشکده‌ها آموزش‌های لازم را می‌بینند. دانشکده رسالت که در زمینه‌های علوم انسانی کار می‌کند.

دانشکده امنیت که بر مسائل امنیتی تمرکز دارد و دانشکده اطلاعات، مباحث حوزه اطلاعات را پوشش خواهد داد و دانشکده فنی مهندسی که نیروهای مورد نیاز در این زمینه را تربیت خواهد کرد.

شرایط آگهی استخدامی سپاه بر اساس موقعیت شغلی متفاوت است. برای ورود به سپاه علاوه بر شرایط عمومی که بالاتر ذکر می‌بایست تابعیت جمهوری اسلامی را داشته باشید.

در صورتی که از پرسنل بسیج ویژه هستید یا پیمانی شامل حداکثر سن نمی‌شوید و اگر محصل هستید از حداقل سن مستثنی هستید.

برای استخدامی سپاه در شرایط مساوی اولویت ایثارگران و خانواده‌های درجه یک وجود دارد. برای استخدام سپاه یک نهاد هیات مرکزی گزینش وجود دارد که کار ارزیابی و تایید صلاحیت را برای استخدام سپاه انجام خواهد داد.

در این سازمان فعالیت‌های جاسوسی سایر کشورها و فعالیت سیاسی کارمندان و تامین امنیت سپاه پاسداران پیگیری می‌شود و آگهی‌های منتشر شده در این زمینه خواهد بود.

در صورت نیاز به نیروهای متخصص به صورت دوره‌ای آگهی‌ استخدامی سپاه در این زمینه منتشر می‌شود که در اسرع وقت در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

آگهی‌های استخدامی سپاه در این وب سایت به صورت منظم و طبقه بندی شده به روزرسانی خواهد شد و ما تلاش داریم تا به صورت یکپارچه آگهی‌ها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اختیار افرادی قرار دهیم که قصد دارند برای استخدامی سپاه اقدام کنند.

از نظر قانونی سپاه امکان این را خواهد داشت که فردی را که گواهی پایان دوره ابتدایی را داشته باشد در شرایطی که تعهد 5 سال خدمت نظامی بدهد استخدام کند.

در صورتیکه کار در بخش کارمندی باشد تعهد 6 ساله نیاز است تا استخدام به صورت پیمانی انجام شود.

مدرک تحصیلی بر اساس محل خدمت از دیپلم تا فوق دکترا مورد نیاز خواهد بود و در صورتیکه آگهی استخدامی سپاه را با فیلتر مورد نظر برای تحصیلات مشاهده کنید احتمالا سطح تحصیلاتی که انتخاب کرده‌اید در میان آگهی‌ها وجود خواهد داشت.

در زمان استخدام دست کم مدرک پایان دوره تکمیلی نهضت سوادآموزی لازم خواهد بود و با داشتن شرایط تخصصی و مهارت عملی امکان استخدام وجود خواهد داشت.

کلمات کلیدی :

دوستان و علاقمندان به استخدام در سپاه هر سوالی در این رابطه دارید در بخش نظرات بپرسید جواب را به ایمیل شما ارسال میکنیم

✔️ اولین گام برای استخدام در سپاه چیست؟

جذب نیرو در سپاه از طریق سیستم عضویابی صورت می‌گیرد، بنابراین افرادی که علاقمند به استخدام در سپاه پاسداران هستند، می‌بایست در قدم اول همراه با رزومه و معرفی‌نامه به پایگاه سپاه محل سکونت خود مراجعه نمایند. سپاه، مرکزی برای گزینش علاقمندان استخدام ندارد و عضوگیری فقط از طریق عضو‌یاب‌ها انجام می‌شود. عضویاب‌ها پس از بررسی و تأیید صلاحیت‌ فرد، اقدامات لازم را جهت جذب انجام می‌دهند.

 

✔️ حداقل مدرک تحصیلی برای استخدام در سپاه چیست؟

مدرک تحصیلی مورد نیاز سپاه بر اساس محل خدمت و نوع کار از دیپلم تا فوق دکترا متغیر است، ولی حداقل گواهی پایان دوره ابتدایی و پایان دوره تکمیلی نهضت سوادآموزی لازم خواهد بود. البته برای افرادی که دارای گواهی پایان دوره ابتدایی هستند، تعهد 5 سال خدمت نظامی یا 6 سال خدمت کارمندی الزامی است.

 

✔️ استخدام بانوان در سپاه پاسداران به چه صورت است؟

سپاه برای مشاغلی که مستلزم به‌کارگیری زنان باشد، از میان بانوان متقاضی استخدام می‌نماید. شرایط عمومی که برای استخدام سپاه در نظر گرفته شده است، برای خانم‌ها و آقایان یکسان می‌باشد. البته محل خدمت زنان حتی‌الامکان تابع شرایط‌ خدمت همسران آنان خواهد بود.

 

✔️ آیا در حین تحصیل می‌توان برای استخدام در سپاه اقدام کرد؟

بله اگر فرد غیبت خدمت نداشته باشد، می‌تواند با نامه اشتغال به تحصیل از دانشگاه برای استخدام در سپاه اقدام کند.

 

✔️ زمان استخدام سپاه چه زمانی است؟

استخدام ارگان‌های مختلف سپاه تاریخ مشخصی ندارد، ولی شما می‌توانید با عضویت در سایت استخدام شو از آخرین استخدام‌های سپاه مطلع شوید.

 

✔️ شرایط سنی در نظر گرفته شده برای استخدام سپاه به چه صورتی می‌باشد؟

رده سنی مورد پذیرش سپاه 16 تا 40 سال می‌باشد، ولی کارمندان پیمانی و نیروهای بسیجی ویژه از شرط حداکثر سن معاف بوده و محصلین هم از شرط حداقل سنی مستثنی خواهند بود.

 

✔️ آیا در حین خدمت در نیروی هوایی می‌توان برای استخدام در نیروی زمینی یا هوایی سپاه درخواست داد؟

بله، هیچ مشکلی وجود ندارد.

دوستان و علاقمندان به استخدام در سپاه هر سوالی در این رابطه دارید در بخش نظرات بپرسید جواب را به ایمیل شما ارسال میکنیم

نظر شما در انتظار بررسی مدیر است. با سلام و احترام، بنده دانش آموخته ی رشته ی فیزیک-هسته ای یکی از دانشگاه های صنعتی دولتی مطرح کشورمان هستم و میخواستم بدانم می توانم در کنکور (((دکتری سال ۱۳۹۹ ))) دانشگاه امام حسین(ع) شرکت کنم، سن بنده ۳۱ سال و دارای کارت معافیت از دوره ی ضرورت و در هیچ سازمانی هم اشتغال ندارم و دارای سابقه ی و کارنامه ی پرسنلی بسیجی فعال و درخشان در همکاری با بسیج مستضعفین، بسیج سازندگی و سامان بسیج دانشجویی استان خودمان در عرصه های مختلف از فعالیت های بسیجی را دارا هستم. آیا… خواندن بیشتر »

سلام ببخشید شهرستان جهرم هم نیاز به نیرو داره؟کجا مراجعه کنم

سلام دوست عزیز شما ایمیلتون رو اشتباه وارد کردید واسه همین هم نمیتونیم جواب سوالتون رو ایمیل کنیم.

سلام من میخوام عضو سپاه بشم سوالم این است ایا خالکوبی در ثبت نام اثر دارد

بله درون معاینه ی پزشکی کل بدن شما را چکاب میکنند و خالکوبی تاثیر منفی دارد

چرت و پرت نگو برادر من

سلام . من 30 ساله و مجردم . وعاشق سپاه و ناجام . واز اول راهنمایی تا به الان عضو بسج محلات و مربی بچه هاو عضوبسیج دانشجویی واردوی جهادی ام .حالا که این موقعیت جور شده دوست دارم کارمند این ادارات بشم .تو لحظه شنیدن شهادت حاج قاسم ازشون خواستم و گفتم حاج قاسم شما لیاقت شهادتو داشتی وی حیف بودی به این زودی بریري..به حق خون پاک شهدا قسمتون میدم کسانی رو که دوست دارن در راه خدا ،جهاد و از کشور و از خون تک تک شهدا دفاع کنن وجونشونو بدن حمایت کنین و اجازه بدین ماهم… خواندن بیشتر »

امروز رفتم ناحیه بسیج برا بسیج فعال
طرف جوری نگاه میکرد و حرف میزد انگار ارث باباشو اومده بودم ببرم هرچی میگفتم برادر فرم رو بده نمیداد میگفت ظرفیت تکمیله و اینا تا به فرمانده کل زنگ زدم اومد اونم گفت پشت کپی مشخصاتتو بنویس

سلام خسته نباشید من میخوام جذب سپاه بشم لطفا راهنمایی کنید

سلام علیکم
یونس لرستانی نژاد هستم
میخام در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استخدام بشم
باید چی کار کنم و به کجا مراجعه کنم؟

بسم تعالی ..
علی بلوچ ۲۳ از استان خراسان رضوی .شهرستان نیشابور.حضور خود را در تمامی جنگ ها علام میکنم و آماده ام برا جان دادن در راه خدا …از مرگ نمیترسم..من ن برای مشهور شدن میام ن برا پول فقط در فقط برا ظلم نباشه تو هیچ کشوری من آماده ام ..تا آخرش هستم…اینم شمارم ۰۹۳۹۶۷۹۹۰۳۴

سلام من میخواهم وارد سپاه شوم در مقطع دبیرستان در حال تدریس هستم
دارای سابقه بسیج بوده و شرایط سنی ۱۶ سال هستم
خواهشمندم راهنمایی کنید
ودر شهر اصفهان ساکن هستم

سلام
من هم دوست دارم استخدام سپاه بشم زمان ثبت نام کی هستش؟

سلام بنده تمایل به استخدام درسپاه رادارم
بایدبه کجامراجعه کنم بابت ثبت نام
تشکر

سلام و خسته نباشید بنده بیست سالم هست طلبه هستم و عضو بسیج هم هستم خیلی دوست دارم عضو سپاه بشم چطوری باید اقدام کنم ، ممنون از راهنماییتون

سلام خداقوت .خواستم بدونم سپاه بامدرک لیسانس شیمی جذب داره ؟ممنون ازپاسخگویی شما.

باسلام خدمت عزیزان بنده 17سال دارم و درحال تحصیل هستم در رشته علوم انسانی میخواهم بعد از گرفت دیپلم واردسپاه شوم اگر امکان دارد راهنمایم کنید چگونه وارد سپاه شوم

سلام،امسال سپاه از رشته ی انسانی جذب نمی کنه؟

رشته ماکارانی چی؟

چقد تو بانمکی حیف تو خوب چیزی بودی هرهرهرهر

سلام دوست عزیز
به نظرم از دیپلم وارد سپاه نشی بهتره حداقلش لیسانس بگیر بعد استخدام شو
بازم هر جور خودت دوس داری

سلام خداقوت.من علاقه زیادی دارم برای استخدام در سپاه و فوق دیپلم بیوشیمی دارم و ۲۴ سالم هست میخواستم بدونم برای استخدام سپاه بانوان چه کاری باید انجام بدم؟آیا امیدی هست؟

زمان استخدام کی هست .
با تشکر

سلام من امسال کنکور دارم رشته ام انسانیه می خواستم وارد سپاه بشم چه طور این کارو انجام بدم
من چشم هام ضعیفه در این مورد چه کاری انجام بدم

سلام وخسته نباشید.
۳۳سالمه ودارای مدک فوق دیپلم ایمنی بهداشت هستم و۱۰سال سابقه کار دارم
ایا میتونم تو استخدامی سپاه شرکت کنم یا بااین شرایط که عرض کردم جذب میکنن؟لطفا جواب میدید

به احتمال زیاد نه

با تشکر فراوان از مدیریت سپاه پاسداران

سلام ‌. نیروهای که به عنوان بسیجی به مرز اعزام میشن. که روز مزد هستن و تحت نظر نیرو زمینی سپاه هستن . و عضو گردان های امام حسین بسیج آیا آینده ای دارن برای جذب. چون بیمه ای برای اونا واریز نمیشه سپای

ببین دوست عزیزم سلام..شما یه رکن اصلی که دوره ضرورت معاف شدی چه پزشکی چه کفالت اگه پزشکی باشه که اصن نمیتونی حتی اگه درمان شده باشی کفالت که احتمالش نصف ….

سلام کی زمان ثبت نام برای استخدامی سپاه کی هستش

سلام خسته نباشین زمان استخدام سپاه کی هستش باتشکر

سلام در سال 98 سپاه پاسداران استخدام داره؟اگر نداره براي سال 99زمانش چه تاريخي هستش

باسلام ودرود محضر ولی عصر (عج) ودرود وسلام به محضر نایب بحقش رهبر عظیم الشان ،عالم بزرگ وحضرت ایت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی ارواحناالفدا سلام وخسته نباشید خدمت شما بزرگواران وپاسداران انقلابی اینجانب متولد61شهرستان ممسنی استان فارس کدملی2391906536 و ساکن یاسوج دارای مدرک لیسانس وکارت پایان خدمت ازسپاه وبا پرونده کامل بسیجی فعال که شامل دوره اموزش مقدماتی وتکمیلی بسیج وبرگ سبز از پادگان ولیعصر (عج )اباده وهمچنین اموزش امر به معروف ونهی ازمنکرو… که تاحالا توفیق خدمت برای اینجانب فراهم نشده امید انست که در صورتیکه توفیق گزینش در سپاه مقدس راداشته باشم باتمام وجود به… خواندن بیشتر »

جهت استخدام سپاه پاسدار ممنون

ممنون میشم اگه تاریخ جذب نیروی بانوان سپاه رو در سال ۹۹ بگین

سلام من ۲۰ سالمه دانشجوی کارشناسی حقوق هستم و عضو ناحیه بسیج و ۱۰ ساله ک بسیج فعال هستم .خواستم بدونم برای استخدام بانوان داخل سپاه به کجا باید بریم؟اصلا سال ۹۹ استخدامی برای خواهران هست ایا؟

جانم فدای رهبر ۳۵سالمه می‌خوام وارد سپاه پاسداران شوم عضو بسیج فعال لطفتا مرا راهنمایی کنید دارای مدرک فوق دیپلم مکانیک

با سلام
من دیپلم حسابداری با معدل ۱۸:۱۸ دارم ۱۸ سالمه و پلیس افتخاری هم دارم و بسیجی فعال هم هستم و خیلی دوست دارم وارد سپاه بشم اگه امکان داره ب بنده هم کمک کنید ممنون

ببخشید من ۱۸ سالمه و درحال حاضر در رشته پزشکی مشغول تحصیلم چطور میتونم تو سپاه عضو شم؟

سلام من درحال حاضر ۱۷ سالمه و برنامه نویسم ودر رشته ی کامپیوتر مشغول هستم وخیلی علاقه زیادی دارم به سپاه ایا میتوانمدراینده عضو سپاه شوم

با سلام ٢٨ساله،كارشناسي حقوق دارم،براي رفتن ب سپاه بايد ب چه مرجعي مراجعه كنم

سلام استخدام تو سپاه هم شده رابطی وسفارش بنده از سال ۹۴ دنبال جذب هستم کل مراحل معاینه ومصاحبه وتکمیل پرونده وتحقیقات تست ورزش وانواع مصاحبه ها را داشته ام دارای مقامات کشوری در مسابقات کشوری وبسیج هستم ولی پای جذب میاد هزار بهانه می گیرند فقط وقت وعمرم تلف شد حیف

سلام ببخشید من مزاحم مزاحم وقت گرآن بهاتون شدم 1سوال داشتم درمورد بخش ۲استخدامی که دارای پایان دوره راهنمایی هستم ومدرک تخصصی تاسیسات حرفه ای بامدرک فنی و حرفه ای میباشم وهمچنین دارای گواهینامه رانندگی پایه سوم موتورسیکلت نیزهستم وفرزند رزمنده وایثارگر وخودمم بسیجی فعال سازندگی ۲سال و۳سالهم پلیس افتخاری هستم وسربازی هم رفته ام ومتولد۱۳۶۹ هستم ایامیتوانم درسپاه وچگونه استخدام شوم باتشکر راهنمایی ام کنید.

📌😐

سلام من 37 سالمه دارای مدرک لیسانس آسانسور میتوانم در سپاه استخدام شوم و آیا می توان در قسمت دریا خدمت کرد یانه و آدرس مراجعه در اصفهان برای ثبت نام کجاست

سلام دوست عزیز:

شما شرایط سنی را دارا هستید. (داشتن حداقل 16 سال سن تمام و حداکثر 40 سال سن )

آدرس: اصفهان- خیابان کاوه- انتهای خیابان ابوریحان بیرونی- کوچه سپاه- مرکز گزینش
تلفن: ۰۳۱۱-۴۵۱۶۰۲۰
.

سلام وقت بخیر ، طبق توضیحات و مطالب سایتتون تمام شرایط رو دارم لطف میکنید بفرمایین ادرس مراجعه در استان مرکزی اراک کجاست ؟ ممنون

باسلام من ۳۷ سالمه ومدرک کارشناسی دارم وهمچنین مسلط به برنامه های اداری هستم وساکن اسلامشهر ایا در سپاه جای برای من پیدا میشه؟

سلام برای ثبت نام درسپاه بانوان به کجامراجعه کنم؟ساکن تهرانم.

سلام من خدمتم تموم شده میخوام جذب سپاه بشم مدرکم لیسانس عمران هست کرمان کجا مراجعه کنم

باسلام خدمت شما دوست عزیز:
میخاستم بدونم آیا رشته افسری در دبیرستان وجود دارد یا نه
لطفا جواب بدید
التماس دعا

داداش رشته افسری تو دبیرستان وجود نداره ولی خب میتونی بعده گرفتن دیپلم بری دانشکده افسری ک بهتره مدرک دیپلمت نظری باشه یعنی رشته تجربی و ریاضی باشه انسانیم میگیرن ولی کم

سلام ببخشید ادرس پایگاه سپاه در تبریز رو هم میدین؟
من 20 سالمه دیپلوم کامپیوتر دارم

با سلام من 36ساله و دانشجوی دکتری کامپیوتر همچنین معلم می باشم. علاقه زیادی جهت کار در سپاه دارم آیا راهی برای بنده در این خصوص وجود دارد؟؟؟

با سلام فوق لیسانس صنایع سلولزی از دانشگاه تهدان دارم با ۲۵سال سن و جز نخبگان دانشگاه تهران و علاقه مندم کارمند افتخاری سپاه باشممیشه کمکم کنید

سلام من یه دختر ۲۵ساله با فوق لیسانس صنایع سلولز مسلط به نرم افزار های طراحی . و جز برترین های دانشگاه تهران بسیار علاقه مندم در یکی از ارگان های دولتی سپاه یا نظام مشغول فعالیت بشم و جز کارمندانشون باشم و نمیدونم باید چیکار کنم امکانش هست راهنمایی کنید

سلام و عرض خسته نباشی
من 16 سالمه
می خاستم ببینم میتونم عضو سپاه بشم تا برم جنگ
آدرس مراجعه در همدان برای ثبت نام کجاست
ممنون

سلام.بنده خانم 31 ساله دانش اموخته کارشناسی ارشد فیزیک هسته ای هستم.خیلی تمایل به پذیرش در سپاه رو دارم ولی نمیدونم کجا جهت پذیرش مراجعه کنم و ایا اینکه زمان برای پذیرش دارم یا نه رو نمیدونم ساکن خرم اباد هستم .لطفا راهنماییم کنید به کجا مراجعه کنم.با تشکر

سلام و خسته نباشید. خانم هستم25ساله از اصفهان-کارشناسی نرم افزار و مسلط به زبان انگلیسی. ادمین محترم آیا بنده هم میتوانم مثل آقای جلیلی که سوال پرسیده بودند به همون مرکز گزینش مراجعه کنم؟
متشکرم از پاسخگویی.

سلدم من مدرکم سیکل هست ۳۲ سالمه خودشم عضو شورای پایگاه و بسیجی فعال هستم ایا میتونم در سپاه استخدام شوم

دوست گرامی مث اینکه حالتون خوش نیست. پزشکی میخونی میخوایی بیایی سپاه. ولی من میتونم کمکتون کنم.

سلام رشته من کارو دانش هست می تونم سپاه ثبت نام کنم

سلام
من عشقم اینه که نظامی باشم اما اشتباه کردم و رفتم معافیت پزشکی شدم و الان الحمدالله سلامت هستم و مشکل کمر دردم بر طرف شده چطوری میتونم به عضویت سپاه در بیام
28سال
متاهل
دارای یک فرزند
فوق لیسانس علوم اقتصادی
معدل 1488
لطفا مرا راهنمایی کنید
عشقم اینه که در راه خدا یه کاری کنم
و الان که میبینم حاج قاسم عزیز شهید شدند من از نرفتن به سربازی خجالت می کشم و احساس پوچی میکنم
کاش کسی باشد که کمکم کند
اللهم عجل لولیک الحجه بن الحسن

سلام
چی جوری میتونیم در سپاه ثبت نام کنیم؟
واینکه خانمها در همه رسته ها فعالیت دارند؟
اگر من ۱۵ ساله باشم سال بعد که ثبت نام کردم حتما باید در دبیرستان سپاه ادامه تحصیل بدم؟

با سلام بنده دارای دو مدرک هستم زمین شناسی و سنجش از دور و فرزند ایثارگر می باشم ساکن تهران دربه در دنبال کار آیا راهنمایی میکنید بنده رو برای استخدام کجا مراجعه کنم

سلام. من مجرد . 30 ساله.لیسانس مهندسی کشاورزی . عاشق سپاه وناجام . واز دوران راهنمایی عضو بسیجم و الان عضو بسیج کادرم وبسیج محلات و دانشجویی ام و شرکت در چندین دوره اردو های جهادی . از طریق اینترنت متوجه استخدامی سپاه شدم و با صدای مشاور ثبت نام کردم . وتایید شدم . میشه راهنماییم کنین که چ
طوی پیگیر بقیه مصاحبم بشم ؟؟

باسلام بر رهبر عزیز و کبیر انقلاب
بنده فقط به عشق رهبرم سید علی و برای انتقام خون سردار دلها قاسم سلیمانی آمادگی خود برای جنگ رژیم آمریکا و ترامپ جنایتکار اعلام میکنم.
آرزویم شهادت در راه خدا است
فقط خواهان استخدام در سپاه هستم و بصورت افتخاری
20ساله
دانشجوی تکنسین اتاق عمل
خوی-آذربایجان غربی

سلام من سنم ۳۶ سال و لیسانس حقوق دارم ایا میتوانم در سپاه استخدام شوم و ساکن مشهد هستم اگه میشه لطفا راهنمایی فرمایید

سلام،من ۲۸ سالمه لیسانس جغرافیا دارم،تخصص بالا در مکانیک خودرو با سابقه چند ساله دارم،من میتوانم در سپاه پاسداران استخدام شوم؟؟؟

سلام وقت بخیر من خانم ۲۰ ساله هستم فوق دیپلم گرافیک خیلی دوس دارم اینکه وارد سپاه بشم
آدرس مراجعه در اهواز برای ثبت نام کجاست
ممنون

سلام
من زری ۳۲ سالمه و پرند زندگی میکنم لیسانس مدیریت و چطور میتونم وارد کادر سپاه بشم . لطفا اگر میتونین راهنمایی کنید . ممنون

سلام وخسته نباشید.خدمت بزرگواران عزیزوسربلندایران زمین میخواهم عضوسپاه پاسداران بشم.سن۱۹ساله خستم.ولی افغانی هستم بزرگ شده ایران هستم اقامت دارم.
کلاس هشتم درس خواندم علاقه ای ب درس نداشتم.
آدرس مراجعه درمشهدبرای ثبت نام کجاست؟؟؟؟
باتشکرفراوان.۰۹۳۳۵۲۲۵۴۹۱شماره موبایلمه

برادر شما که افغان هستید میتونید عضو فاطمیون بشید

سلام،من ۲۰ سالمه و علاقه زیادی به عضویت در سپاه دارم،اهل اصفهان هستم،لطفا زمان و مکان استخدام رو اطلاع میدید؟ممنون

باسلام 28 سالمه ولیسانس مشاوره دارم خانم هستم ساکن خوزستان آیا امکان ثبت نام درسپاه بانوان وجود داره ممنون میشم پاسخ بدین

سلام وقت بخیر من خانم ۲۰ ساله هستم فوق دیپلم گرافیک خیلی دوس دارم اینکه وارد سپاه بشم
آدرس مراجعه در اهواز برای ثبت نام کجاست
ممنون

سلام، من خانم 27ساله هستم،مجردم،کارشناسی ارشد عمران هستم،در استان کرمانم،میخوام در سپاه خدمت کنم،میشه راهنمایی کنید چطور میتونم عضو سپاه شم؟خواهش میکنم راهنماییم کنید.در هر قسمتی که نیرو لازم داشته باشند حاضر به خدمتم.

سلام وقت بخیر.عاجزانه جواب نامه بنده رو بدید.بنده فررند پاسدار هستم و دو تا ازعموهای بنده هم شهید شده اند.پارسال ترابری بسیج مستصعفین اتوبان بسیج اعلام نیازکردند وبنده مراحل فنی و مصاحبه و تحقیقات محلی هم گذراندم.ولی توی شش ماه گذشته دوبار مراجعه کردم وهردوبار اعلام کردند خبر میدهیم.خواهشمندمممممم پیگیری بفرمایید.

ممنونم

سلام منم خیلی دوست دارم وارد سپاه بشم 35 هستم فوق دیپلم حسابداری دارم

سلام خسته نباشید … میخواستم بدونم برای عضویت در سپاه باید از قبل امادگی هایی مثل امادگی جسمانی ویا اطلاعات عمومی و علمی داشته باشیم یا خیر …

سلام خسته نباشید.
من یک پسرافغانی هستم واقامت ایران رادارم دوست دارم درسپاه پاسداران عضوباشم.
تاکلاس۸بیشتردرس نخوندم.دلم میخوادعضوسپاه پاسداران باشم خیلی دوست دارم توجنگ شرکت کنم.
خواهش میکنم سعی میکنم همیشه سربلندباشم.
این نامه روحتماواسه رهبرمعظم نشان بدهید.
لطفا🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

سلام من ساکن تهران هستم، 21سالمه لیسانس روانشناسی دارم، از اعضا بسیج بودم و بسیج فعال هم بودم،امدادگر هم هستم؛متاهل هستم فرزندی ندارم علاقه زیادی به عضویت در سپاه رو دارم ،ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

سلام بنده خانم 37 ساله با 19 سال سابقه کاری در بهداشت و درمان بسیار مشتاق خدمت به نظام هستم پدرم بازنشسته ارتش میباشد لطفا در خصوص ثبت نام و چگونگی ورود به سپاه راهنمایی بفرمایید محل زندگی اینجانب استان البرز میباشد متاهل هستم و فرزند ندارم ممنون

سلام بنده خانم 37 ساله با 19 سال سابقه کاری در بهداشت و درمان بسیار مشتاق خدمت به نظام هستم پدرم بازنشسته ارتش میباشد لطفا در خصوص ثبت نام و چگونگی ورود به سپاه راهنمایی بفرمایید محل زندگی اینجانب استان البرز میباشد متاهل هستم و فرزند ندارم ممنون

من۱۹سالمه ومادروپدرم همینجاازدواج کردن وبچه هاهم همینجاب دنیاامدن

سلام بنده خانم ۳۱ ساله و متاهل داری یک فرزند و لیسانس حقوق ثبتی دارم و در یزد ساکن هستم آیا میتونم در سپاه استخدام بشم .
اگه لطف کنید آدرس پایگاه سپاه یزد که استخدامی دارد رو ارسال کنید
ممنون از لطف و همراهیتون .

این شماره موبایلمه لطفا09335225491خیلی دوست دارم عضوباشم.

منتظرجوابتون هستم ..خواهش میکنم تاییدکنید..

سلام بنده خانم ۳۱ ساله و متاهل داری یک فرزند و لیسانس حقوق ثبتی دارم و در یزد ساکن هستم آیا میتونم در سپاه استخدام بشم .
اگه لطف کنید آدرس پایگاه سپاه یزد که استخدامی دارد رو ارسال کنید
ممنون از لطف و همراهیتون .

باسلام ودرودبه روح بنیان گذار جمهوری اسلامی وشهدابنده پیام فخری متولد 15-9-1369دارای مدرک سیکل وعاشق سپا پاسداران جمهوری اسلامی ایران هستم اگر امکانش هست برای استخدام راهنمای کنید که بتونم استخدام بشم

سلام
من ۲۸سالمه و کارشناسی علوم تربیتی هستم خیلی دوست دارم تو سپاه مشغول به کاربشم
آدرس گزینش تو استان گیلان شهر رشت روهم میشه بزارید
ممنون

سلام من امسال کنکور انسانی هستم۱۳۹۹ می خواستم وارد سپاه بشم میشه راهنمایی کنید

سلام و خسته نباشید من ۲۲ سال دارم و نزدیک به چهار سال بسیجی هستم و تازه عضو شورای حوزه
در کرج هستم خیلی علاقه دارم توی نهاد های دولتی خدمت کنم و توی سایبری استعداد دارم و الان هم دارم توی فضای مجازی کار میکنم

مراجعه به سپاه ناحیه گیلان تماس با 118

با سلام
ببخشید من میخواستم وارد سپاه بشم،27سالمه،ارشد عمرانم،استان کرمانی هستم،برای وارد شدن به سپاه باید به کجا مراجعه کنم در کرمان ؟خواهش میکنم راهنمایی کنید.

مراجعه کنید سپاه ثارالله ناحیه کرمان

سلام چهار راه بازرگانی به طرف چهارراه نیکزاد تالارسرو« هسته گزینش سپاه»

سلام. بنده ۳۷ سال دارم از چه طریق میتوانم وارد سپاه شوم و به کجا باید مراجعه کنم

سلام. ارشد علوم سیاسی دارم و 35 ساله و خانم هستم. در تهران زندگی میکنم. عضو فعال بسیج بوده و هستم. به شدت به نظام و ولایت و سپاه علاقه دارم. آیا شرایط برای استخدام بنده در سپاه وجود دارد؟

با سلام آیا با مدرک سیکل میشه تو سپاه استخدام شد

سلام و خسته نباشید میلاد حبیب دخت هستم از آذربایجان غربی شهرستان سلماس بنده ۱۹سالمه تقریبا ۵ماه دیگر ۲۰سالم میشه بنده زیر دیپلم هستم مدرک سوم راهنمایی ردی هستم و مدرکشو میگیرم گواهینامه دارم الان سربازم ارتش ۱۲ماه خدمتم میخاهم بیام سپاه استخدام با شرایطی ک تازه شنیدم زیر دیپلم استخدام میکنن انشالله اگ میشه یکم راهنمایی کنین یاعلی خسته نباشید 🙏🏻

سلام سپاه همدان کسی رو 2 سال بازی بده و بعد بگه دیپلم شما مد نظر مانیست باید چی کار کنه. من تمام مراحل گزینش را طی کردم و بعد گفتن ما به دیپلم شما نیازی نداریم. میشه راهنمایی کنید ما باید کجا مراجعه کنیم.

سلام استخدام سپاه قدس شرایطتش چیه من دوست دارم عضو بشم افتخاری

با سلام، من کارشناسی ارشد دارم، 31 سالمه برا استخدام سپاه استان کرمانشاه کجا باید مراجعه کنم ،لطفا اگه کسی اطلاع داره راهنمایی کنه ممنون میشم

کاش صدام به گوش یکی از فرماندهان سپاه برسه.بگم ک فرصت اینو بهم بدین ک اون دنیا کوچیکی شهدا رو بکنم.نوکریشونو بکنم.واقعا و بعنوان درد دل میگم بیتابم.ک منم مثل اون فرزند شهیدایی ک حاج قاسم ب آغوش میگرفت مورد توجهش قرار بگیرم. ما مدعیان صف اول بودیم.از آخر مجلس شهدا را چیدند..

سلام من ۲۶ساله هستم ودیپلم ریاضی وسطح دو حوزه دارم ومشغول به تحصیل در مقطع ارشدهستم لطفا راهنمایی کنید برای اینکه در سپاه ویا هر ارگان دولتی در مشهد باید به کجا مراجعه کنم لطفا راهنمایی کنید

سلام. وقت بخیر.دانشجوی ترم آخرجامعه شناسی ارشد ازیکی از دانشگاه های سراسری هستم و اینکه 24سالمه و 12سال سابقه بسیج فعال دارم. امکان داره بفرمایید برای استخدام در سپاه راهنمایی ام کنید. سپاس.

سلاممم
خیلی ممنونم از سایتتون که باعث شد در سپاه استخدام بشم واقعا نمیدونم چطوری تشکر کنم

سلام زمان استخدام سپاه کی هست؟؟؟

سلام وقتتون بخیر چجوری میتونم استخدام بشم 25 سالمه متاهلم از تهران

سلام خسته نباشید۲۸سالمه تا اول راهنمایی درس خوندم پدرم ۱۵ درصد استختام میشم

تشکر از مدیر سایت استخدام شو من استخدام سپاه کرج شدم

با سلام
بنده دارای کارشناسی علوم قرانی هستم و 21 ساله، عاشق سپاه و کارای نظامیم،امیدوارم یه روز جذب سپاه بشم.

سلام من تاپایه هشتم خوندم معدلمم بالای۱۷ ست الانم۱۸سالمه میتونم تونیروی سپاه سال ۱۳۹۹ استخدام شم همه شرایط لازم استخدامی دارم فقط مشکلم همین مدرک میخوام بدونم بااین مدرکم میشه استخدام شد؟

سلام خسته نباشید ببخشید بنده از سال 86 به عضویت بسیج ویژه درآمدم میخواستم برای پاسداری رسمی سوال کنم باید چکار کنم باید برم دوره لطفا برا توضیح بدید ممنون از لطفتون

سلام من و رفیقم دونفر هستیم ۳۲ سالمون…مدرک دیپلم ورزشکار دارای دان ۲ ورزشهای رزمی ترکیبی جسم سالم سالم… متعهد به و پایبند به نظام مقدس…فعالیت بسیجی بیش از ۱۲ سال مربی باشگاه دان ۱ جودو…استخدام یگان تکاوری یا حفاظت از شخصیت ها رو در نظر داریم..هر جا رفتیم میگن سنتون بالاست…لطفا راهنمایی کنید چکار کنیم…ممنون میشم جواب بدید..با تشکر

من اهل خوزستان هستم خانم ۲۳ سال لیسانس اقتصاد خیلی دوست دارم وارد سپاه بشم کجا میتونم مراجعه کنم گزینش لطفا ادرس بدین

سلام من کامل ۱۶ سالمه چه جوری میتونم وارد سپاه بشم

من 17 سال دارم رشته مکانیک خودرو
09331358961
وفرمانده واحد دانش آموزی هستم
کمر بند مشکی ووشو
وخیلی قهرمانی
لطفا کمکم کنید ممنونم

یعنی زیر 18 ساله ها میتونن به استخدام سپاه در بیان؟
زیر 18 ساله ها تواصفهان کجا برن فرم درخواست پر کنن برا عضویت؟
لطفا پاسخ بدید و به این شیفته سپاه راهنمایی بکنید
ممنون

سلام نامزد من خیلی دوست داره سپاهی بشه..دیپلم هست سنشم 27 سال.شغل آزاد.میخواستم بدونم کی زمان دقیق استخدام سپاه است و برای نامزد من ک دیپلم 27 سال چ شرایطی هست چطور استخدام میشه

سلام ببخشیدخانمهای متقاضی باچه شرایطی میتونن واردسپاه بشن واصلابایدبه کدوم دانشگاه مراجعه کنیم که هم برای خانمهاباشه وهم برای سپاه؟بعدبنده ضعف چشم دارم یکی ازچشمهام25صدم ودیگری75صدم ایامیتونم بااین موردهم پذیرفته بشم؟ویک سوال دیگه الان بنده14سال دارم ازچه سنی وازکجامیتونم ثبت نام کنم؟خیلی ممنون اگه هرچه سریعترجوابموبدید

سلام‌من ۲۰ سالمه دیپلم دارم میخوام‌استخدام سپاه پاسداران شم باید چیکارکنم دارم درس می خونم دیپلم دارم بامعدل ۱۶.۹۱ در دانشگاه راز ی درس می خونم روزانه ،آیا استخدام میشم .بعد زمان استخدام یا همون گزینش کیه باید چیکار کنم

سلام زمان دقیق استخدام کادری را میخواستم

من دارای مدرک سیکل هستم ومخواهم در سپاه استخدام بشوم لطفا راهنمای کنید

سلام برای استخدام حتما باید عضو بسیج بود؟
(فعال)
ممون

سلام آیا برای استخدام سپاه با مدرک دیپلم نوع مدرک دیپلم هم مهم هست مثلاً فنی نظری یا کاردانش

درود برای عضو شدن افتخاری وزارت اصلاعات سپاه به صورت اینترنتی وسایت برای اسخدام مستقیم هست

سلام.۳۵ سالمه.لیسانس مدیریت دارم..بیش ازده سال عضو بسیج فعال بودم.فرمانده بسیج وعضو شورای حوزه هم بودم..خیلی دوست دارم توسپاه فعالیت کنم..لطفا راهنمایی کنید.

سلام.۳۵ سالمه.لیسانس مدیریت دولتی دارم.علاقمند به اشتغال درسپاه هستم..سابقه بسیجی بیش ازده سال دارم.فرمانده بسیج بودم..ازاعضای شورای حوزه هم بودم..لطفن راهنمایی کنید..چطور میتونم دراین ارگان مشغول به کارشم؟؟؟

سلام.۳۵ سالمه.لیسانس مدیریت دولتی دارم.علاقمند به اشتغال درسپاه هستم..سابقه بسیجی بیش ازده سال دارم.فرمانده بسیج بودم..ازاعضای شورای حوزه هم بودم..لطفن راهنمایی کنید..چطور میتونم دراین ارگان مشغول به کارشم؟؟؟

سلام وقتتون بخیر
شرایط تحصیل ارشد در سپاه رو میخواستم و اینکه من دوره افسری میدان و دوره مربی نظامی رو گذراندم امکان استخدامی در سپاه بانوان برایم هست ؟
و حدود ۲۵سال سابقه بسیج فعال هم دارم سنم هم ۳۷ساله هست
ممنون میشم جواب بدین

سلام علیکم ببخشید من دیپلم رشته کاردانش دارم و پیش دانشگاهی انسانی. و خیلی علاقمند هستم وارد سپاه شوم و خدمت کنم. چندسالی هم هست که بسیجی فعال هستم الان هم طلبه هستم. خواهش میکنم اطلاع بدید چطور باید ثبت نام کنم.. خداخیرتون بده..

با سلام من کارشناسی برق گرایش قدرت دارم سنم24سلام من میتوانم داخل سپاه ثبت نام کنم از اصفهان هستم

سلام علیکم
احتراما اینجانب با مدرک کارشناسی شیمی محض و همچنین جز بسیجیان ویژه و۱۵سال خدمت مداوم در پایگاه وعلاقه خاصی نسبت به خدمت سپاه پاسداران دارم امیدواریم توفیقات الهی شامل حال ما بشود تا در راه اسلام و جبهه حق علیه باطل خدمت گزار باشیم جانم فدای رهبر

سلام من دانشجوری رشته مهندسی عمران هستم و فوق دیپلمم رو دریافت کردم و دارن تحصیل میکنم برای اخد مدرک لیسانس و الانکه میخام وارد نیروهای سپاه بشم باید با مدرک دیپلم وارد بشم خواستم بیینم چطوری میشه با مدرک فوق دیپلم وارد سپاه بشم ک از مدرک تحصیلیم هم استفاده کرده باشم

با سلام بنده پدرم تو سپا بوده و چندین سالی هست که به علت بودن جانباز شیمیایی از سپاه بیرون آمده ایا من می تونم ادامه بدم و تو سپاه کار کنم بنده سیده ملیحه

با سلام بنده پدرم تو سپا بوده و چندین سالی هست که به علت بودن جانباز شیمیایی از سپاه بیرون آمده ایا من می تونم ادامه بدم و تو سپاه کار کنم بنده سیده ملیحه

سلام.لیسانس برق قدرت هم استخدام میکنید؟ برادرم متولد 1372. لیسانس برق قدرت. درحال حاضر سرباز سپاه هستن

سلام علیکم اینجانب سعیدبوستانی ازآذربایجان غربی متولد1363دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس عمران(ژئوتکنیک)تمایل به خدمت درسپاه پاسداران انقلاب اسلامی رادارم لطفاراهنماییم کنین باتشکرسعیدبوستانی.

سلام.من ۳۱ سالمه مدرکم لیسانسه.معدلم کمه.بخاطر اعتقادات مذهبی و انقلابی که دارم هر جا میرم انقدر اعصابمو بهم میریزن که نمیتونم کار کنم.اگه راهی میشناسین که بتونم وارد سپاه بشم شما رو به خون سردار شهید سلیمانی کمک کنید تا اقدام کنم …هر جای ایران باشه میرم…ممنون

من 30 ساله هستم و شغلم آزاده از لحاظ آمادگی جسمانی در سطح خوبی هستم متاهل و دارای سابقه خوبی هستم چطور میتونم در سپاه راه پیدا کنم و رهرو راه حاج قاسم بشم و با تمتم وجود به ایرانم خدمت کنم

سلام بنده 26 ساله هستم. لیسانس برق قدرت. ودرحال حاضر سرباز سپاه هستم. میتونم ثبتنام کنم؟

سلام خسته نباشید من 19سالمه میخوام درسپاه استخدام شوم مدرکم دیپلم ناقص هست میشه کمکم کنید ممنون

سلام علیکم
بنده در کشورر ترکیه در زمینه اجاره منزل فعالیت داشتم مدتی و در استانبول خیلی میتونم فعال باشم و تمایل زیادی دارم برای اطلاعات سپاه کار کنم… و اشخاصی که ضد ایران فعالیت دارند رو شناسایی و معرفی کنم. ممنون اگر از من هم استفاده کنید جهت رسیدن به اهداف والای سپاه. مطمئن هستم کارامد میتونم باشم

سلام مبگم معدل من ۱۳ میتونم تو سپاه استخدام بشم ؟

سلام من میخواستم عضو سپاه بشم الان هم دوره اموزشی سربازی سپاه را دارم میگذرونم.مدرک فوق دیپلم دارم.چجوری میتونم استخدام بشم؟از طریق دوره خدمتم هم میشه؟

سلام.33سالمه مهندس عمران و دانشجوی ارشد در حال اماده کردن پایان نامه هستم.میتونم وارد سپاه پاسداران بشم باتوجه ب شغل خودم ولی علاقه بسیاری به حضور در نیروهای سپاهی دارم.لطفا راهنمایی کنید

سلام.من 22سالمه و ديپلم تجربي با معدل 14هستم فقط قدم 160اما علاقه شديدي به استخدام در سپاه دارم.اما هرموقع که زمان ثبت نام بود گزينش فقط از اقايون بود ما خانم ها اگر بخواهيم استخدام بشيم بايد چيکار کنيم اخه؟لطفا جواب بدين ممنون

باسلام و خسته نباشین
من فاطمه ۳۰ساله دارای کارشناسی حسابداری میباشم
عضو بسیج نبودم ولی خیلی دوست دارم درسپاه پاسدارن عضو شوم و بتونم ب مردم سرزمینم کمک کنم
میخواستم بدونم چطوری میتونم عضو سپاه پاسداربشم و خدمت کنم ب کشور عزیزم ایران

سلام راسته کسایی که بسیجی فعال ندارن رد میشن

سلام وخسته نباشید هفده سال دارم در رشته الکترونیک در هنرستان فنی و حرفه ای درس میخوانم آیا امکان ورود به سپاه با این رشته را دارم ممنون میشم اگر راه ثبت نام و ورود را بهم بگید

سلام وخسته نباشید هفده سال دارم در رشته الکترونیک در هنرستان فنی و حرفه ای درس میخوانم آیا امکان ورود به سپاه با این رشته را دارم ممنون میشم اگر راه ثبت نام و ورود را بهم بگید

سلام .خسته نباشید.خدا قوت به دلاور مردان عرصه دفاع از میهن..بنده متولد 1365 هستم.یعنی حدود 34 سال سن دارم..متاهل هستم و دو فرزند دارم..حدود 14 ساله متاهلم..دارای مدرک لیسانس شیمی کاربردی هستم..معافیت موارد خاص (جبهه پدر) دارم..پدرم بازنشسته نیروی انتظامی (پلیس آگاهی) هست..از ایثار گران داوطلب جبهه بوده..عاشقانه دوست دارم در سپاه استخدام بشم..بخصوص نیروهای عملیاتی و ویژه..البته هر جایی از سپاه هم باشه دوست دارم استخدام بشم..قد من 186 سانتی متر میباشد..البته بسیجی ندارم..اگه راهی هست لطفا کمک کنید..عاشقانه دوست دارم وارد سپاه بشم..من از خانواده درجه یک ایثار گران هم به حساب میام..لطفا من رو یاری کنیدددددد.ممنون.یا حق.

سلام خدمت دلاور مردان عرصه دفاع از آب و خاک کشورو مدافعان حرمین معصومین(ع)..خواهشمند است من رو راهنمایی بفرمایید جهت استخدام در سپاه قدرتمند و عزیز پاسداران انقلاب اسلامی..علاقه بسیار زیادی دارم که وارد سپاه پاسداران بشم..بنده بسیجی ندارم..اما از خانواده درجه یک ایثارگران هستم…بنده معافیت موارد خاص(جبهه پدر) دارم//پدرم بازنشسته پلیس آگاهی هستن..و از داوطلبان حاضر با سپاه در دوران جنگ تحمیلی..بنده لیسانس شیمی کاربردی دارم..متاهل هستم (14 سال) و دارای 2 فرزند..قد 186…عاشق خدمت در نیروهای عملیاتی و ویژه سپاه..البته خدمت در هر رسته سپاه باعث افتخار هست برای من..لطفا و خواهشا من رو یاری کنید تا بتونم… خواندن بیشتر »

سلام..وقت بخیر..اسحاق اسماعیلی فردهسم ۳۹سال سن دارم..دارای مدرک لیسانس حسابداری ازاستان فارس شهرستان زرین دشت..علاقه داشتم استخدام سپاه بشم..چندسالی هم بسیجی فعال بودم وفرمانده پایگاه هم بودم..ایا الان میتونم استخدام سپاه شوم

با سلام وعرض خسته نباشید چند وقتیه وفاع از وطن وولایت فقیه جره اصول وعتقادم شده میخاستم راهنمایم کنید چطور جذب بشم با سن 31سال

باسلام لطفن راهنمای کنین درمورد جذب در سپاه ممنونم

راننده پایه یکم دارم

سلام .من شهرملایر زندگی میکنم .کجاگزینش انجام میشه؟

باسلام من مدرک دیپلم دارم خیلی دوست دارم عضوسپاه بشم ولی نمی‌دونم چطور میتونم اگ میشه راهنمای کنیدممنونم

سلام ببخشید نحوه ثبت نامش چطور هستش از چه سایتی باید اقدام کنیم؟

با عرض سلام و احترام اینجانب سجاد شیری هستم از استان همدان بنده به مدت ۹ سال است که به صورت شخصی در زمینه هلیکوپتر های تایپ سبک کار میکنم و یک هلیکوپتر دو سرنشین طراحی و ساختم که به این دلیل در دوره سربازی موفق به دریافت لوح تقدیر از رییس محترم کل ستاد نیروهای مسلح سرلشگر بسیجی دکتر حسن فیروز آبادی و وزیر دفاع محترم سردار پاسدار احمد وحیدی و دکتر منوچهر مدیر عامل محترم سازمان صنایع هوایی و بعد از این هلیکوپتر موفق به طراحی و ساخت یک نوع سیستم گردنده اصلی هلیکوپتر شده ام که با… خواندن بیشتر »

سلام خسته نباشید میخواستم از زمان دقیق ثبت نام سپاه آگاهی پیداکنم وهمچنین نحوه ثبت نام ان

سلام و خسته نباشید خدمت شما.
ببخشید برای استخدام برای سپاه پاسداران کجا باید مراجعه کرد؟ و واحد بسیج شهر باید برم کافیه؟؟
برای بانوان از اهواز استخدامی هست؟بقول دوستان: همیشه میگن ظریفت تکمیله..
الان کرونا هست باز هستند واحد ها حضوری بریم؟

سلام و خسته نباشید خدمت شما.
ببخشید برای استخدام برای سپاه پاسداران کجا باید مراجعه کرد؟ و واحد بسیج شهر باید برم کافیه؟؟
برای بانوان از اهواز استخدامی هست؟بقول دوستان: همیشه میگن ظریفت تکمیله..

الان کرونا هست باز هستند واحد ها حضوری بریم؟
ممنون میشم راهنمایی کنید.
سپاه از محبت شما

سلام تاریخ ثبت نام سپاه کی هست بامدرک فوق دیپلم هم می پذیرند واقعا به نظام و سپاه علاقه دارم

سلام و خداقوت .
بنده لیسانس حسابداری دارم از دانشگاه علمی کاربردی با معدل ۱۷.۵ و داری معافیت پزشکی با توجه به علاقه ای که چند سال دارم .
میتونم استخدام سپاه بشم.؟

سلام ببخشید حداکثر اینکه چشم یه فرد ضعیف باشه چقدر است؟؟

سلام.
من خانم 30ساله داری یک فرزند هستم داری مدرک لیسانس.من میتونم توی سپاه استخدام بشم؟؟

سلام.خداپدرتان رابیامرزد که با عدم صحیح ارزیابی وبدون کارشناسی پسرم را متقاعد کردید وارد سپاه نشود .چون پسرم واقعا شبانه روز تمایل به ورود سپاه داشت وتمام امتیازات از قبیل تدریس درمدرسه شاهد ومعدل بالای درسی وفرزندایثارگروبسیجی وخوشنام .ناگفته نماند که همه اینها را مدیون شخص متولی اخذ مدارک گزینش ساختمان شهدای گمنام واقع درگارگرجنوبی هوافظا هستم میباشم که به پسرم گفت هرکه کارگیرنیاره واردسپاه میشه .واقعا متاسفم که مسیول گزینش چه ادم بیسوادی درنظر گرفتند .التماس دعا

سلام خدا بیامرزد سردار بزرگ دلها سردارسلیمانی .متنی دررابطه با موقع استخدام درسپاه درزمان گزینش خواندم .اقایان مسیولین سپاه وفرمانده کل سپاه .فقط ترا به خدا بگویید چرا به فرزندم گفتید امتیاز ورود به سپاه را ندارد ‌.چون فرزند ایثارگر .ودرمدرسه شاهد وایثار بامعدل بالا وانضباط بالا وبسیجی وخوشنام ودرکل عمرش باکسی بددهنی نکرده .حداقل دلیل امتیاز نیاوردنش را مشخص کنید بعد میگید چرا فرارمغزها .عزیزان کل عمرم رافدای نظام کردم .حداقل دلیل بیاورید چرا امتیاز نیاورده .ممون .خدا رحمت کنه امام راحل را. همه هم مقصر مسیول دریافت مدارک در شهدای گمنام درهوافضا خیابان کارگرجنوبی میباشد .سوال کنید چرافرزند… خواندن بیشتر »

سلام خدا بیامرزد سردار بزرگ دلها سردارسلیمانی .که میگفت متنی دررابطه با موقع استخدام درسپاه درزمان گزینش درمورداین مردبزرگ وولایت دوست ومیهن پرست خواندم .اقایان مسیولین سپاه وفرمانده کل سپاه .فقط ترا به خدا بگویید چرا به فرزندم گفتید امتیاز ورود به سپاه را ندارد ‌.چون فرزند ایثارگر .ودرمدرسه شاهد وایثار بامعدل بالا وانضباط بالا وبسیجی وخوشنام ودرکل عمرش باکسی بددهنی نکرده .حداقل دلیل امتیاز نیاوردنش را مشخص کنید بعد میگید چرا فرارمغزها .عزیزان کل عمرم رافدای نظام کردم .حداقل دلیل بیاورید چرا امتیاز نیاورده .ممون .خدا رحمت کنه امام راحل را. همه هم مقصر مسیول دریافت مدارک در شهدای… خواندن بیشتر »

سلام من ۳۸سال سن دارم خیلی هم علاقه دارم استخدام سپاه بشم خوب بعد از پنج سال دیگه بیرون میکنن یا باز هم هستیم

سلام وخداقوت به دلاوران ایرانی من ۳۸سال سن دارم من هم میتونم استخدام بشم راستی بعد از ۵سال دیگه بیرونمون میکنن یابازهم ادامه میدیم چون سنمون که میره بالا دیگه با ای سن دیگه چه کنیم

سلام. آیا برای استخدام سپاه برای کسی که خدمت نرفته و غیبت خورده هم امکان پذیر است؟! 9 ماه خدمت رفتم ولی کامل نکردم

سلام.
من کارشناسی مشاوره هستم از دانشگاه پیام نور با معدل 12/89 میخواستم ببینم سپاه با این شرایط پذیرش دارد؟

سلام من رشته الکترو تکنیک هستم ۱۷سالمه با معدل ۱۸:۳۳.ودارای ۳تا۴سال عضویت فعال در بسیج رادارم. برای گزینش سپاه رفته قدم اول برداشتم لطفا به من گفته شود که در ادامه چه مراحلی پیش رو دارم

لطفا تاریخ پایان گزینش سپاه پاسداران رو اعلام کنید.ممنون

سلام وباقبولی طاعات
۲۲ سال دارم و لیسانس روانشناسی هستم علاقه مند خدمت در سپاه هستم.آیاثبت نام درناحیه سپاه فسا انجام شود.ویا اینکه ازطریق اینترنت و سایت امکان ثبت نام هست?
چه مدارکی موردنیاز است?

سلام خسته نباشید
کسانی که سرباز سپاه بودند وغیبت دارند می‌توانند استخدام شوند

سلام طلاب هم میتونن استخدام بشن
منظورم عقیدتی سیاسی نیست.

سلام خسته نباشید. من دانشجوی کاردانی هستم و ۲۰ سالمه از استان زنجان شهرستان ابهر
برای استخدام در سپاه از کجا باید شروع کنم؟

با سلام
بنده ۳۵ ساله . سلام.بدون.سو پیشینه ورزشکار حرفه ای. ۱۸۶. ۸۸ . گواهینامه پایه ۲. . به مدت ۱۴ ماه هم در ارتش خدمت کردم بعد بخاطر کفالت مادرم معاف شدم.
آیا میتوانم در سپاه پاسداران استخدام شوم. لطفا راهنمایی کنید

سلام ،بنده ٢٢سال سن دارم مدرك تحصيليم هم فوق ديپلم ردي هستم والآن از دانشگاه انصراف دادم دفترچه خدمت پر كردم كه برم خدمت پدرم هم ارتشي هست و هم ايثارگر محل سكونتم هم شيراز ميباشد براي استخدام بايد كجا مراجع كنم

سلام وقت بخیر بنده 34 سنمه متاهل دارای دو فرزند.. لیسانس مهندسی نرم افزار کامپیوتر و لیسانس آموزش ابندایی رو دارم.. اتمام سربازی پایان خدمت ارتش رو دارم.. آیا میتونم در شهر خودم گنبد در صورت پذیرش خدمت کنم ک واقعا برام مهمه.. سپاس از شما

سلام من همسرم برا سپاه ثبت نام کرده و جای عمل اپاندیسش هست …ایرادی نمیگیرن؟

سلام من 31 سالمه دارای کارشناسی علوم اجتماعی از دانشگاه تبریز ساکن شهرستان کلیبر می توانم در سپاه استخدام بشم برای استخدام به کجا مراجعه نماییم

با سلام برای استخدام در سپاه کجا باید مراجعه کنیم ؟ شماره تماس یا مرکزی را معرفی کنید؟

با سلام زمان ثبت نام سپاه درسال 99 کی می باشد

با سلام بنده خانوم هستم ۲۵ساله کارشناس ژنتیک و ارشد بیوشیمی دوس دارم در سپاه کارمند بشم چرا جذب برای خانوم ها ندارین؟؟

سلام وقت بخیر
بنده ۳۲ سالمه دیپلم هنر دارم مجرد هستم در حال حاضر هم مشغول به کار هستم . سابقه بسیج فعال ندارم
احتمال پذیرش سپاه پاسداران هست یا چون بسیج فعال ندارم امکانش نیست ؟

سلام من ارشد علوم سیاسی دارم و علاقه مندم به سپاه.۳۴ سالمه و می خوام راهنماییم کنید چطور وارد بشم و چکار کنم.ممنون

سلام ایا کسی که دهم را رد کرده باشد میتواند استخدام شود

سلام میخواستم بدونم که برای استخدام بانوان در سپاه در اصفهان به کجا باید مراجعه کنم ؟و اینکه ایا بانوان میتونن توی همه ی رسته ها مخصوصا رسته ی نظامی منظورمه میتونن فعالیت کنن؟ و اینکه برا استخدام سپاه باید توانایی رزمی داشته باشیم یا اینکه در دوره های اموزشی خود سپاه بایدآموزش ببینیم ؟ و اینکه اگر من 15 سالم باشه سال دیگه بخوام استخدام سپاه بشم شرایطش چطوریه یعنی باید مثلا توی دبیرستان سپاه ادامه تحصیل بدم یا میتونم درس خودمو بخونم استخدام سپاه هم باشم ؟ و اینکه شرایط نیروی داوطلب شدن با شرایطی که گفتم سن… خواندن بیشتر »

سلام برای استخدامی در سپاه حتما دیپلم رسمی میخواد یا معدل هم قبول میکنن؟

با سلام خدمت شما. بنده طلبه سطح ۱هستم و عاشق خدمت در سازمان مقدس اطلاعات سپاه هستم. خانواده ما اکثرا نظامی هستن. لطفا بنده رو راهنمایی کنید.

سلام ببخشید من پایه دوم راهنمایی هستم و همینطور فعال بسیج من چیجوری می توانم وارد سپاه پاسداران شوم ؟

سلام ببخشید تاریخ استخدامی سپاه در سال ۹۹برای رشته ای های فنی و حرفه ای کیه

اطلاع دقیق ثبت نام کی هست لطفا توضیح بدین

سلام میشه توضیح بدین کی استخدام سپاه شروع میشه

سلام من 16 سال دارم خواستم بدونم سپاه برای کسانی مثل من مدارس مخصوص دارد؟
یه سوال دیگه
حتما باید زبان انگلیسی ما کامل باشد؟!!!

سلام خسته نباشید متاهل هستم و۲۸سال سن دارم با مدرک دیپلم وده ساله ک عضو بسیج وکارت فعال بسیج دارم همچنین برگ سبز دارم
ودر رشته فوتبال مهارت دارم آیا میتوانم استخدام سپاه باشم،تشکر

با عرض سلام و احترام و تشکر فراوان من عاشق سپاه هستم استخدام و ثبت نام کی انجام میشود لطفا توضیح بدین ممنون میشم

سلام

سلام من ۱۲ سالمه میتونم وارد سپاه بشم اگه نه چند سال باید صبر کنم؟

سلام.
بنده دیپلم کاردانش در رشته کامپیوتر دارم و فوق دیپلم کاردانی کامپیوتر در دانشگاه دولتی هم دارا هستم. می خواستم بدونم برای اینکه بخواهم در سپاه استخدام شوم چه کار باید بکنم .بعد اینکه قد ۱۵۶ هست و و زنم ۴۸ و دارای تناسب قد و وزن هستم. میخواستم بدون این موضوع مشکلی در روند استخدام ایجاد میکند؟
با تشکر.

برای ثبت نام برای استخدامی کجا باید برم ؟
از کی باید برم؟ تاریخ خاصی داره؟
برای دانش اموز مقطع نهم 15 ساله امکان استخدام هست؟

برای استخدام چکار باید بکنیم؟
باید به کجا مراجع و پیگیری کنیم؟
تاریخ و زمان خاصی داره؟
محصل کلاس نهم 15 ساله میشه استخدام بشه؟

لطفا جوابمو بدید
خیلی واجبه

سلام علیکم وقت بخیر 37 سال سن دارم با حدود 10 سال سابقه کار ایا با شرایط بنده میشه استخدام سپاه شد ممنون

سلام تاریخ استخدام سپاه تا کی هست میشه دقیق اطلاع رسانی کنید

سلام خسته نباشید،
25سالمه کارشناسی حقوق دارم
برای استخدامی سپاه بایدبه کجامراجعه کنیم برای ثبت نام؟

بنظرم درست نیست ادمای که قبلانمره منفی توکارنامشون داشتن الان نمیتونن عضو شن شاید تنهاراه وامید اینا برااصلاح شدن عضویت درسپاه وخدمت برا وطن ومردم باشه همینطورارمانهای انقلاب کاش میشد این طرح تغییرکنه وعضوسپاه پاسداران بشم.خیلی علاقه دارم .من تازه فهمیدم رهبرکیه چیه راهش چیه سپاهی چقد وطن دوست ومردم دسته همینطوربرادرای ارتشی عزیز بخداقسم سپاه وارتش ازپاکترین زحمت کش ترین مخلص ترین ارگانهای ایرانن شیرمادرحلالتون 🙏❤🌷🇮🇷🇮🇷🇮🇷

سلام وخسته نباشید من بیست ونه سال سنمه مدرک تحصیلی دوم راهنمایی راستش سابقه خلاف داشتم وزندان کشیدم دوماه خلافمم مدت کوتاهی بود یعنی جندماه هیچ گروه وسازمان ضد ایران وانقلاب نبودم خدمت کردم مرزبانی خدمتم تموم کردم فقط میدونم باجان ودل میخوام عضوسپاه شم واماده امادم تاازخاک واب مردم رهبری وارمانهای انقلاب ومظلومان دفاع کنم هیچ وقت این شوق واشتیاق و امید رونداشتم براانجام کاری .ایا بااین کارنامه امیدی هست براعضویت؟منم فرزندهمین ابو خاکم بدیاخوب مهم اینه نیتم خیره ومیخوام مفید باشم 🙏

سلام.میخواستم بپرسم وقتی استخدام بشی میتونی همراهش همون رشته ای درس میخونی رو ادامه بدی؟

سلام چه موقع باید برای ثبت نام در سپاه اقدام کنیم؟در استان لرستان هستم ۳۲ ساله و دانشجوی کارشناسی ارشد سابقه ی عضویت در بسیج و حوزه را هم دارم.

سلام من یازدهم انسانی هستم پدرم جانباز ۲۵٪ و خودم یکساله بسیجی فعال هستم .و مسئولیت دارم.
برای ورود به سپاه پاسداران چه کارکنم؟؟
آیا منو قبول میکنن؟؟
سپاه آزمون جدا دارد ؟ یعنی کنکور بدم یا نه!؟
اهل قم هستم ، دانشگاه افسری با عضویت در سپاه استان چه فرقی میکند!؟؟
ممنون از شما

سلام .چگونه وارد اطلاعات سپاه بشم …واینه شرط سنی فوق لیسانس برای سپاه چند هستش ؟؟ لطفا راهنمایی کنید ..

سلام، من دانشجوی ارشد حقوق هستم، میخواستم بپرسم نحوه ورود خانم ها در سپاه بعنوان کارمند اداری چگونه هست؟

سلام من میخوام استخدام شوم باید کجا برم

سلام خسته نباشید من بوشهر هستم و 18 سالمه و دیپلم دارم برای قسمت کارمندی میتونم از الان درخواست بدم؟ لطفا راهنماییم کنین نمیدونم دقیقا چجوری میتونم وارد سپاه بشم درضمن خانم هستم

سلام.خواستم بپرسم شرایط استخدام درشاخه حفاظت پرواز چطوره؟ باید چندسال درسپاه باشم تابتونم برم پرواز؟؟ باید رشته ام انسانی باشه؟؟ چه کسانی از دوره تربیت پاسداری معاف اند؟؟

پستتون خوب بود ممنون

عالی بود ممنونم

سلام استخدام سپاه برابانوان اردبیل کی هست؟

سلام،
استخدام سپاه تو جهرم هم هست؟

سلام سپاه واسه ۹۹ استخدام داره؟

با سلام آیا سپاه در کاشان هم استخدام مهندس کامپیوتر دارد؟

سلام خیلی ممنون از سایت خوبتون آیا تو سال 99 استخدامی دارم با این وضعیت کرونا ؟؟

خیلی هم عالی

خیلی ممنون بسیار کمک کننده بود.

سلام و ممنون از سایت خوبتون
من سی سالمه و الان تازه می خوام استخدام بشم، می تونم کاری کنم که با استخدام توی سپاه بشه با درجه افسری شروع کرد.
ممنون

سلام با لیسانس نرم افزار هم میشه وارد سپاه شد؟؟

سلام. بنده 18 سالم هست، می‌خواهم عضو سپاه بشوم، و میخواستم یه سؤالی بکنم که اگر کسی یکم لکنت زبان داشته باشد می‌تواند استخدام بشود یا خیر؟

سلام من سی و سه ساله هستم دوازده سال در فرودگاه کار میکردم با مدرک دیپلم آیا الان میتونم جذب سپاه بشم

سلام وخسته نباشید ؛ من میخام عضوسپاه بشم تاهم بتونم شغلی داشته باشم وهم به کشورم خدمت کنم.برای استخدام باید به کجا مراجعه کنم لطفاراهنمایی کنید.

سلام
آیا بعد از استخدام میتوان استعفا داد؟چطور؟

سلام من میخام استخدام بشم ولی‌ کلاس رانندگی هم میخام برم
اگر استخدام بشم مشکلی برای کلاسها ایجاد نمیشه؟
و یه سوال دیگه برای استخدام کارت پایان خدمت لازمه؟ یا معاف میشیم؟

سلام من 32 سالمه با مدرک سیکل خدمتم نرفتم متاهل هستم و یک فرزند هم دارم آیا میتونم تو سپاه استخدام بشم که هم اگر بشه ادامه تحصیل بدم هم دوران خدمتمو بگذرونم لطفا راهنمایم کنید سپاس

باسلام،ایا با دیپلم های مهارت دار گذینش انجام میگیرد؟یاباید دپلم انسانی را داراباشیم

باسلام،درخواست اگهی استخدامی رو دارم

سلام ۳۵ سالمه،کاردانی آموزش زبان ،دیپلم تجربی،فرزندجانباز۲۵درصد،آیا میتونم جذب بانوان سپاه شم؟

سلام من چند ماه دیگه ۱۶ سالم میشه و امسال میرم کلاس دهم آیا میتونم بدون مدرک دیپلم عضو سپاه بشم . بسیجی فعال هم دارم

چجوری عضو سپاه شیم؟؟!!

عرض سلام و ادب.خداقوت.بنده 24ساله،با مدرک کارشناسی علوم قرآن و حدیث از دانشگاه الزهرا(س)تهران،مجرد و ساکن مشکین دشت البرز هستم.تمایل به استخدام در سپاه دارم.آیا میتونم جذب سپاه بشم؟در صورت امکان برای استخدام در سپاه چکار باید بکنم؟و بعد از 5یا6سال قرارداد فرد استخدامی ممکنه بتونه به کارش ادامه بده؟
ممنون میشم راهنماییم بفرمایید

با سلام ۲۱ ساله هستم و لیسانس تربیت بدنی دارم ، ۴سال بسیج فعال دارم ، امکان استخدام در سپاه برایم هست ، و اگر هست به بنده چه جایگاهی میدهند

سلام من دانشجوی کارشناسی معماریم چجوری میتونم وارد سپاه بشم

با سلام خدمت شما بنده 16ساله از تهران هستم در حال تحصیل هستم علاقه شدیدی به خدمت به وتنم دارم مدرک تحصیلی ندارم امسال سیکل خودمو گرفتم درسمم بد نیست ایا میتونم به سپاه پاسداران بپیوندم اگر میتوانم چگونه میتوانم با تشکر

سلام من ۱۸ سال و دیپلم تجربی دارم با توجه ب علاقه شدیدی ک ب نظام دارم قصد ورود به ان را دارم ولی نمیدانم چگونه لطفا راهنماییم کنید🙏

سلام من ۱۸ سال و دیپلم تجربی دارم و بدلیل علاقه شدید ب نظام قصد ورود ب ان را دارم ولی نمی دانم چگونه لطفا برای ورود بانوان ب سپاه راهنمایمم کنید🙏

سلام من لیسانس دارم پدرم هم بازنشسته سپاه است میخوام استخدام شوم ممنون میشم راهنماییم کنید

سلام لطفا و لطفا و خواهشا جوابمو بدین …نامزد من مکانیکه و 22 سال داره و دیپلم داره و معدلشم بالای سیزده بود…برای اینکه وارد سپاه بشه با مدرک دیپلم حتما باید وارد دانشگاه بشه؟؟؟؟؟؟و اینکه وارد دانشگاه بشه بهش حقوق میدن؟؟؟چقدر دانشگاهش طول میکشه؟؟لطفا جوابمو بدین ممنونم

سلام خسته نباشین من ۲۳ سالمه رشته کاردانی کامپیوتر یه ترم مونده تا اتمام درسم فرزند جانباز۳۵درصدهستم هجده ساله رزمی کارم تو رشته ووشو هم ساندا هم تالو کنگ فو هم بودم دوسالم قاری قرانم هستم چندساله میخوام بیام وارد سپاه یا نظام شم کسی ن راهنمایی میکنه ن کمک رفتمم واس استخدامی ازبستگان خودشونو اورده بودن واس کار…ما هدفمون وظیفه به مملکته میشه کمک کنیدواس استخدامم هرسایتی هم میرم ثبت نام میکنیم نتیجه ای نداره به عنوان فرزند جانباز حداقل کاری که بتونین به حرمت همین جانباز انجام بدین کمک کنین واس استخدامم ممنون میشم

سلام من 36 سال دارم فوق دیپلم ودر نیروی هوایی سپاه خدمت کردم میتونم در سپاه استخدام بشم

سلام من کلاس یازدهم هستم رشته تجربی میخواستم بدونم چطور میتونم عضو سپاه قدس بشم

سلام چه موقع دقیق استخدامی هست من دوست دارم وارد سپاه بشم

سلام من دانش آموز پایه دهم رشته تجربی هستم و می خواستم که اگر توفیقی بود در نیروی هوایی سپاه و خلبانی جنگنده شرکت کنم باید چکار کنم بی زحمت هر کس کامل میداند در ایمیل یا تلگرام به آیدی serbazekhamenehi پیام دهد و حتما خودش رو معرفی کند.

سلام من دانش آموز پایه دهم رشته تجربی هستم و دلم می خواهد اگر خداوند توفیقی عطا نمود در نیروی هوایی سپاه خلبان جنگنده باشم باید چکار کنم لطفا اگر از طریق ایمیل نتوانستید بنده را مطلع کنید در تلگرام به آی دی زیر پیام دهید و حتما قبل از آن خودتان را معرفی کنید sarbazekhamenehi پسر هستم .

سلام آیا شرایط بنده برای استخدام پیمانی در سپاه قابل قبول است؟؟؟
دیپلم . سطح ۱ حوزه ناقص . ۳۴ سالمه .

آیا با داشتن مدرک فنی حرفه ای حسابداری و لیسانس زبان فرانسه میتونم در سپاه استخدام شم؟؟؟

سلام خسته نباشید.ببخشید سپاه باقد 166ورشته انسانی استخدامی میپذیرد

سلام ببخشید سپاه باقد۱۶۶ورشته انسانی استخدامی می پذیرد

سلام میخواستم بدونم زمان استخدام سپاه تموم شده یا مهلت داریم

۱۲سالمه.تمایل زیادی برای پیوستن به سپاه پاسداران دارم.از خانواده شهدا هستم.پدربزرگم شهیده البته.با توجه به اینکه ۱۲سالمه میتونم عضو سپاه بشم؟؟

سلام
بنده ۳۴ سالمه میتونم استخدام پیمانی بشوم در سپاه؟

سلام.خسته نباشید.منچشمام ۹دهم هست و یکی از دندونام ایمپلنت هست.آیا تو معاینات رد میشم یا نه؟

سلام بنده 36 ساله از کرج هستم 6سال سابقه طراحی صنعتی دارم و علاقه مند به سپاه و نظام
آدرس ثبت نام برای جذب در سپاه کرج میخوام ممنون میشم

سلام من لیسانس فناوری اطلاعات هستم ۳۲ ساله هستم آیا میتونم سپاه استخدام بشم؟

سلام خسته نباشید.ببخشیدسپاه باقد166 وهمچنین رشته انسانی استخدامی میپذیرد

با سلام خسته نباشید خدمت شما من سهیل یزدانی ۱۶ ساله رشته ی ماشین افزار در مدرسه ی نمونه دولتی شهید طهرانی مقدم در حال تحصیل هستم ایا من میتوانم وارد سپاه بشم یک سال سابقه بسیج دارم که متاسفانه ادامه ندادم لطفا جواب بنده رو بدین منتظر پیام شما هستم یا علی

سلام.من چشمام ۹دهم هستن.آیا تو معاینات رد میشم یانه؟
ممنون

سلام من رشته ی انسانی ام به سپاه علاقه دارم دارم درس میخونم ۱۷سالمه میخوام وارد دانشگاه امام حسین(ع)بشم استخدامی سال۹۹ کیه لطفا جواب بدید

سلام.و خسته نباشید. بنده درحال خدمتم و مدرک تحصیلیم دیپلم کامپیوتره.کاردانش. علاقه و چطوری بگم ارزویه بچگیم که جزه کاردی ثابت سپاه شوم و بتونم به ملت اسلامی خدمت کنم. ولی متاسفانه پشت کاری ندارم که راهنمایم کنه. سوال اینکه 1.با مشخصات بالا دیپلم کاردانش میتوان عضو سپاه شد 2.در حال خدمتم سیستان بلوچستان.محل سکونتم شیرازه. برا ثبت‌نام چه مدارهای لازم و کجا باید برم .برا ثبت‌نام. 3..آیا از محل خدمتی خودم معرفی نامه سربازی باید بگیر یا نع. 4..20روز بیشتر مرخصی ندارم اگه امکانش هست راهنمایی کنید تا بتونم تو این بیست روز کارتیه ثبتنامی رو انجام بدم .… خواندن بیشتر »

سلام من خیلی وقته واجد شرایط هستم و منتظرهستم که اطلاعیه بیاد و به کلی از این مشاوران تلفنی زنگ زدم ولی هیج کدوم راهنمایی نمیکنن. من پارسال از منطقه معرفی شدم برای ولی امر ولی چون کسی رو تو سپاه نداشتم نتونستم وارد بشم . لطفا سایت یا راهنمایی مفید در اختیار قرار بدید مثل زمان دقیق و محل دقیق . تا بشه یه کاری کرد . خیلی تو این زمینه مشتاق داریم ولی حیف . من چند وقته درگیرم. ممنون

سلام بنده 18 ساله هستم و سال اخر رشته تجربی هستم خیلی علاقه دارم که جذب سپاه بشم اما نمیدونم باید برای ثبت نام کجا برم ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام من ۱۶ سالمه میخوام توی سپاه عضو شم برای جنگ هم اعلام آمادگی میکنم لطفا راهنمائی کنید

سلام وقت بخیر کارشناس ارشد میکروبیولوژی هستم و ساکن اصفهان می خواستم بدونم می تونم جذب سپاه پاسداران بشم تو بخش تحقیقاتی یا هر بخش دیگه .28ساله

سلام بنده فرزنده جانباز 25درصد هستم ومتولد 69 هستم دیپلمه میخوام بدونم میتونم اسخدام سپاه بشم؟؟؟

سلام بنده مدرس هنرهای دفاع شخصی هستم
مدرک مربیگری دفاع شخصی از فدراسیون
مدرک داوری دفاع شخصی از فدراسیون
مدرک مربیگری جت بوکسینگ دان ۳
مدرک داوری جهانی کونک فو توآ
مدرک سیر سبز کونک فو توا
مدرک هنرهای رزمی های کمربند مشکی فول کنتاکت از فدراسیون وغیره…. ۷ سال سابقه بسیج و مسئول اموزش گردانهای امنیتی و غیره بودم میخوام وارد نیروهای مقدس سپاه بشم هر کاری کردم کسی راهنمایی نکرد لطفا اگر از عزیزانی که در سپاه هستن یه راهنمایی کنن باتشکر

استخدام سپاه با سن ۴۰سال

آیا می‌توانم با ۴۰سال سن با مدرک دیپلم الکترونیک وارد سپاه بشم

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما سپاه با معافیت پزشکی چشم استخدام دارد؟

سلام من علاقه زیادی به سپاه دارم و دیپلم کامپیوتر کاردانش با معدل ۱۶ دارم دایی و… بازنشسته سپاه هستن ایا میشه من استخدام ارتش بشم؟

سلام خسته نباشید رشته های فنی حرفه هم میتونن وارد بشن خیلی علاقه دارن؟؟؟؟

سلام خدمت شما عزیزان دل بنده شهروز نصیری هستم بخاطر مشکلات زندگی نتونستم ادامه تحصیل بدم بعد از ازدواج سه خواهرم که به عهده بنده بود بخاطر مریضی پدر عزیز تر از جانم بعداز ازدواج خواهرانم تصمیم کرفتم به تحصیل ادامه بدم البته شغلم کارگری بود داخل انبا ر ها بار جابجا می کردم یا اینکه انبارداری می کردم بخاطر عشقی که به سپاه داشتم و دارم و عاشقشم خدمت سربازی خودمو سپاه انجام دادم البته یک سال زودتر به خدمت رفتم بخاطر عشقی کا به سپاه داشتم و دارم به مدت ۲۲ ماه خدمت را انجام دادم که قانون… خواندن بیشتر »

سلام.بنده 30 سال سن و دارای کارت پایان خدمت هستم.و همچنین مدرک کاردانی برق صنعتی دارم.مدرکicdl 1و2 را دارم(مدارک هفت گانه کامپیوتر).حدود12 الی 13 سال هست که عضو بسیج عادی وفعال بودم.اکنون حدود3 الی 4 سال هم عضو بسیجیهای ویزه(بسیجی گردانهای امام حسین) هستم.گواهینامه های رانندگی پایه 2 و 3 را دارم.از شما خواهشمندم راهنمایی بفرماید چطور میتونم تو سپاه یا مراکز زیر مجموعه سپاه ب عنوان راننده-کارپرداز-انبار دار-نگهبان و یا هر حرفه دیگری استخدام بشم.البته این نکته را بگم علاوه بر خودسپاه ارگانها و نهادها و مجموعه های خیلی زیادی هستند که تحت مسولیت و تکفل و ضوابط و… خواندن بیشتر »

سلام بنده 28 سال دارم وسال های زیادی در بسیج دانشجویی و پایگاه فعالیت داشتم .و در طرح های زیادی مثل طرح ولایت کشوری،اردوهای جهادی وراهیان نور وخادمی شهدا و… شرکت کردم.خیلی علاقه مند به خدمت در سپاه هستم. لطفاً بفرمایید از چه طریقی یا سایتی ثبت نام کنم.با تشکر

سلام خسته نباشید .
سپاه موقع استخدام از فامیل های فرد هم پرس جو می‌کنه یا نه؟
از فامیل پدری پرس جو می‌کنه یا فامیلای مادری?

سلام، من یه دختر 18 سالع ساکن تهران هستم و بی نهایت دوست دارم وارد سپاه بشم، میخواستم ببینم شرایط پزشکی خاصی هم داره؟ چون من عینک میزنم و از این بابت سوال داشتم، در حال حاضر هم دانشجوی فلسفه دانشگاه تهرانم،.
ممنون میشم راهنماییم کنید..

سلام من میخواهم وارد سپاه شوم در مقطع دبیرستان در حال تدریس هستم
دارای سابقه بسیج بوده و شرایط سنی ۱۶ سال هستم
خواهشمندم راهنمایی کنید
در شهرستان سمنان هم سکونت دارم

عرض ادب.وقت بخیر و خسته نباشید.بنده دختر هستم و ۱۸ سال دارم وامسال سال آخر دبیرستان هستم در رشته ریاضی،بنده در مدرسه به عنوان فرمانده بسیج انتخاب شدم وبسیار فعال هستم و همچنین در منطقه در پایگاه اسرا فعالیت دارم وبسیج فعال و عضو شورا و نیروی انسانی پایگاه هستم…خواستم بدونم چگونه میتوانم حتما در سپاه استخدام شوم ؟ آیا باید از الان اقدام کنم؟ من بسیار علاقه مندم و دوست دارم که استخدام شوم.
خداقوت به شما و بسیار ممنون از وقتی که در اختیار ما قرار میدهید. انشالله همیشه موفق و سلامت باشید.

سلام.
ببخشید من سال دهم رو رشته انسانی گذروندم و سال یازدهم که الان هستم رو رشته فنی حرفه ای الکتروتکنیک دارم میخونم.
متولد82 هستم یک سال عضویت فعال دارم.
برگ سبز سپاه هم دارم و الان هم مسئول فضای مجازی پایگاه هستم.
میخواستم بدونم برای کادری شدن و کسب درجه و رسمی شدن در سپاه باید از این به بعدش چه کار کنم. دیپلمم سال دیگه که دوازدهمم رو تموم کنم میگیرم بعدش چی کار کنم.
راهنمایی لطفا

تمامی خدمات وب سایت استخدام شو، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

تماس و مشاوره تلفنی از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۴

تماس با تلفن ثابت از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس از سراسر کشور ۱۶۱۴ ۹۰۷ ۹۰۹

صفحه اصلی » دانشگاه آقایان » شرایط استخدام سپاه پاسداران 99 – 1400

چطور جذب سپاه شوم

جهت مشاوره در زمینه شرایط استخدام سپاه پاسداران 99 – 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۴_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این مقاله‌ی آموزشی به موضوع راهنمای ثبت‌ نام و شرایط استخدام سپاه پاسداران 99 – 1400 می‌پردازد و تمامی نکات مهم استخدام در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را برای علاقه‌مندان ذکر می‌کند.توجه داشته باشید که صرفا واجد شرایط بودن متقاضیان به منزله استخدام قطعی نمی باشد و انتخاب و گزینش از سوی سپاه خواهد بود.

سر فصل ها

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مجموعه ستاد کل سپاه حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه، سازمان حفاظت اطلاعات سپاه،‌ نیروهای‌زمینی، هوایی، دریایی و مقاومت بسیج و سپاه قدس و سازمانهای وابسته به آنها اطلاق می‌گردد.

از جمله شرایط استخدام سپاه پاسداران 99 – 1400  عبارت است از گزینش افراد واجد صلاحیت برای انجام خدمت موظف در یکی از مشاغل پیش‌بینی شده در قانون مقررات استخدامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی.

مشاغل سپاه، ستاد کل و وزارت از نظر ماهیت شغل، به سه گروه تقسیم می‌شوند، شغل نظامی، شغل کارمندی و شغل مشترک.

شرایط عمومی استخدام سپاه ویژه کادر ثابت و پیمانی و پرسنل بسیجی ویژه (‌پاسداران افتخاری) به شرح زیر می‌باشد:

جدیدترین اطلاعیه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران جهت استخدام درجه داری از بین جوانان مؤمن و متعهد با شرایط و امتیازات خاص را در مقاله استخدام نیروی زمینی ارتش سال ۹۹ ملاحظه بفرمائید

هیأت مرکزی گزینش در سپاه مرکب از فرمانده کل سپاه یا جانشین وی، نماینده ولی فقیه در سپاه یا جانشین وی، رئیس ستاد کل سپاه،‌ مسؤول حفاظت اطلاعات سپاه و معاون نیروی انسانی ستاد کل سپاه به عنوان دبیر هیأت و وزیر یا جانشین وی تشکیل می‌گردد و در چارچوب مفاد‌ این قانون، وظیفه تعیین سیاستهای گزینش پرسنل سپاه و تدوین دستورالعملهای مورد نیاز و نظارت بر کار هسته‌های گزینش از شرایط استخدام سپاه پاسداران را به عهده دارد.

استخدام پرسنل نظامی سپاه برای خدمت در کادر ثابت بر اساس یکی از مقاطع تحصیلی پایان دیپلم، فوق دیپلم،‌لیسانس، فوق لیسانس ، و دکترا و بالاتر انجام می‌گیرد.

زمان استخدام سپاه در هر دوره بر اساس نیاز به نیروی انسانی جدید توسط سپاه پاسداران اعلام می شود و بدیهی است که تقویم زمانی مشخصی و یکپارچه ای برای آن وجود ندارد. بدین ترتیب، زمان استخدام سپاه ۹۹, استخدام خواهران و آقایان در سپاه (نیروی دریایی، زمینی، بسیج، قدس، هوافضا) و همچنین جذب نیروی مورد نیاز دیگر جایگاههای شغلی صرفا در بازه زمانی محدود و مقرر شده انجام می شود و بر این اساس، داوطلبان واجد شرایط خانم و آقا می توانند نسبت به استخدام خود در نهاد سپاه اقدامات لازم را به عمل آورند.

شرایط استخدام سپاه پاسداران برای کارمندان به دو صورت زیر می‌باشد:

مراکز آموزشی سپاه به شرح زیر می‌باشد:

دوره آموزش عمومی پاسداری
‌دوره آموزش عمومی پاسداری برای پرسنل کادر ثابت نظامی که با مدرک تحصیلی مربوطه استخدام می‌شوند حداقل به مدت شش ماه در‌آموزشگاه نظامی و برای پرسنلی که با مدارک تحصیلی فوق دیپلم و بالاتر استخدام می‌شوند حداقل به مدت سه ماه در دانشگاه امام حسین (ع) تشکیل‌می‌شود. این دوره برای پرسنلی که با مدرک دیپلم استخدام می‌شوند در طول دوره‌های علوم پایه یا دانشکده علوم و فنون نیروها برگزار می‌شود.

دوره آموزش تخصصی اولیه
‌این دوره برای پرسنل کادر ثابت نظامی که با مدرک تحصیلی مربوطه استخدام می‌گردند، بلافاصله بعد از طی دوره آموزش عمومی حداقل‌به مدت شش ماه در آموزشگاههای نظامی برگزار می‌شود. برنامه‌ها و مواد آموزشی این دوره باید طوری تنظیم گردد که فارغ‌التحصیلان آن بتوانند از‌عهده مشاغل درجات رزم‌آوردومی و رزم‌آوریکمی برآیند.

دوره آموزش تخصصی تکمیلی
‌دوره‌های تخصصی تکمیلی از جمله شرایط  استخدام سپاه پاسداران برای تکمیل تخصص پرسنل کادر ثابت نظامی در دانشکده‌های علوم و‌فنون نیروها تشکیل می‌گردد و نیروها موظف هستند نسبت به تشکیل این دوره‌ها طوری اقدام نمایند که کلیه پرسنل بتوانند به موقع این دوره را طی نمایند. برنامه‌ها و مواد آموزشی این دوره باید طوری تنظیم گرد.

دوره‌های آموزش علوم پایه نظامی
استخدام سپاه پاسداران برای تأمین و تربیت پرسنل کادر ثابت نظامی که با مدرک دیپلم استخدام می‌شوند، اقدام به تشکیل دانشکده علوم پایه نظامی در دانشگاه امام‌حسین (ع) می‌نماید. حداقل مدت آموزش این دانشکده 7 ترم تحصیلی در دو دوره به شرح زیر می‌باشد:

شرایط استخدام قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء ارتش 99 – 1400 استخدام نیروی زمینی ارتش سال ۹۹
ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین

سپاه پاسدار انقلاب اسلامی ، از بین برادران بسیجی در مقطع درجه داری جذب دارد. برای اطلاعات بیشتر به ناحیه بسیج مراجعه کنید.

✔️جذب نیرو در سپاه پاسداران با چه شرایطی صورت می پذیرد؟

پذیرش و استخدام سپاه به دو صورت:1- بر اساس مدرک تحصیلی در مقاطع مختلف مانند: دیپلم، فوق دیپلم، کارشناسی، کارشناسی و ارشد، دکترا و فوق دکترا و 2- بر اساس تخصص و مهارت عملی و با مدرک تحصیلی حداقل پایان دوره نهضت سوادآموزی و حداکثر پایان دوره تحصیلی دبیرستان صورت می پذیرد.

✔️استخدام بانوان در سپاه پاسداران به چه صورت است؟

سپاه برای مشاغلی که مستلزم بکارگیری زنان باشد آنان را استخدام می‌نماید تغییر محل خدمت زنان باید حتی‌الامکان تابع شرایط‌خدمتی همسران آنان باشد.

✔️آیا استخدام در سپاه برای افرادی که در حال گذراندن دوره ی خدمت خود در این سازمان هستند امکان پذیر است؟

افرادی که در حال گذراندن دوره خدمت خود هستند، در صورت داشتن شرایط لازم می توانند در سپاه استخدام شوند. به این ترتیب، استخدام شدن در سپاه در حین خدمت سربازی، برای افراد واجد شرایط ممکن است.

{“@context”:”https://schema.org”,”@type”:”FAQPage”,”mainEntity”:[{“@type”:”Question”,”name”:”✔️جذب نیرو در سپاه پاسداران با چه شرایطی صورت می پذیرد؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”پذیرش و استخدام سپاه به دو صورت:1- بر اساس مدرک تحصیلی در مقاطع مختلف مانند: دیپلم، فوق دیپلم، کارشناسی، کارشناسی و ارشد، دکترا و فوق دکترا و 2- بر اساس تخصص و مهارت عملی و با مدرک تحصیلی حداقل پایان دوره نهضت سوادآموزی و حداکثر پایان دوره تحصیلی دبیرستان صورت می پذیرد.”}},{“@type”:”Question”,”name”:”✔️استخدام بانوان در سپاه پاسداران به چه صورت است؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”سپاه برای مشاغلی که مستلزم بکارگیری زنان باشد آنان را استخدام می‌نماید تغییر محل خدمت زنان باید حتی‌الامکان تابع شرایط‌خدمتی همسران آنان باشد.”}},{“@type”:”Question”,”name”:”✔️آیا استخدام در سپاه برای افرادی که در حال گذراندن دوره ی خدمت خود در این سازمان هستند امکان پذیر است؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”افرادی که در حال گذراندن دوره خدمت خود هستند، در صورت داشتن شرایط لازم می توانند در سپاه استخدام شوند. به این ترتیب، استخدام شدن در سپاه در حین خدمت سربازی، برای افراد واجد شرایط ممکن است.”}}]}

پذیرش و استخدام سپاه به دو صورت:1- بر اساس مدرک تحصیلی در مقاطع مختلف مانند: دیپلم، فوق دیپلم، کارشناسی، کارشناسی و ارشد، دکترا و فوق دکترا و 2- بر اساس تخصص و مهارت عملی و با مدرک تحصیلی حداقل پایان دوره نهضت سوادآموزی و حداکثر پایان دوره تحصیلی دبیرستان صورت می پذیرد.

سپاه برای مشاغلی که مستلزم بکارگیری زنان باشد آنان را استخدام می‌نماید تغییر محل خدمت زنان باید حتی‌الامکان تابع شرایط‌خدمتی همسران آنان باشد.

افرادی که در حال گذراندن دوره خدمت خود هستند، در صورت داشتن شرایط لازم می توانند در سپاه استخدام شوند. به این ترتیب، استخدام شدن در سپاه در حین خدمت سربازی، برای افراد واجد شرایط ممکن است.

شرایط عمومی و اختصاصی استخدام سپاه، آخرین ثبت نام مرکز آموزش عالی تربیت مربی عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران قم به شرح ذیل بوده است:

شرایط اختصاصی:

مزایا و امتیازات:

جهت مشاوره در زمینه شرایط استخدام سپاه پاسداران 99 – 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۴_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

چطور جذب سپاه شوم

سلام.
ارزو دارم ترامپ به دست من کشته بشه و انتقام خون حاج قاسم روبگیرم.ان شاا…
فقط منو بهش نزدیک کنید

سلام ببخشیدازدرجه داری هم میشه وازدامنیت پروازشد؟

سلام من از موقعی که دیپلم رو گرفتم فقط به دنبال یه راه هستم که وارد نظام بشم تو رو خدا فقط بهم کمک کنید که وارد نظام بشم بلکه بتوانم از کشور عزیزم دفاع کنم حاظرم توی بدترین شرایط خدمت کنم نه بخاطر پولش به خاطر دفاع از خانواده و وطنم حاظرم توی بدترین شرایط خدمت کنم فقط میخوام نظامی بشم تو رو خدا راهنمایی کنید .ما ملت شهادتیم .من سلیمانیم .یا علی

سلام من در حال حاظر در شرکت توزیع برق تهران شاغل هستم در واقع جایگاه فنی خوبی هم در بین هم رده های خودم دارم که میتونید با یک تلفن ساده متوجه بشید ولی مدت هاست تمام رویای وعشق من عضویت در سپاه قدس یا لشکر فاطمون بوده لطفا راهنمایی کنید اگر امکان داره بتونم وارد این حوزه بشم ۴۰ سالمه در گروه جهادی بسیج عضویت دارم و به لحاظ تخصص در بخش راه اندازی وتعمیرات انواع تجهیرات برق توزیع و فوق توزیع مهارت خوبی دارم وبا کلیه مدار فرمانهای برق‌صنعتی کار کردم

سلام علی قاسمی ۲۸ ساله هستم چطوری میتونم عضو سپاه باشم میشه راهنمای کنید

سلام
محمد رضا موسی علی نیروی بسیج مردمی گردان ۴۰۸ کربلا هستم
مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی
با تشکر از شما ۳۴ سال سن دارم خواهان همکاری در سپاه هستم خواهشاً راهنمایی بفرمایید

سلام خوبید من دندان هام خراب شده فقط عقبی ها چیکار کنم تا عضو سپاه پاسداران شم
۱۷سالمه فقط مشکل خرابی دندان دارم میشع برام راه
حلی بگید خواهش میکنم

سلام بنده ۲۷ سالمه علاقه ای زیادی ب سپاه پاسداران دارم مخصوصا سپاه قدس عاشق طراحی نقشه تاکتیکی جنگی هستم .فوق دیپلم دارم خاهش میکنم راهنماییم‌کنین

سلام خدمت تمامی اعضا
۲۳ سال دارم مدرک فوق دیپلم رشته الکترونیک از دانشگاه دولتی دارم.متاهل هستم و کارمم کلیه امور برق و سیستم های نظارتی هس و سابقه بسیج هم ندارم. دوست دارم تو نظام باشم و حقوق ثابت مطلوب داشته باشم و بتونم کارهای فنی و ایده هایی ارائه بدم برای پیشرفت کشورم.

سلام بنده ارشدآماردارم ازدانشگاه دولتی میخوام عضو سپاه شم چه کنم راهنمایی بفرمایین.

سلام بر دوستان عزیز من جلال هستم از سنندج میخواستم سپاه پاسداران من را استخدام کند با تشکر فراوان

با سلام بنده۳۳سالمه و لیسانس مدیریت دارم و متاهل هستم قبلا عضو بسیج بودم ولی ب دلایلی ادامه نداشت خیلی دوست دارم عضوی از سپاه مملکتم باشم لطفا اگ میشه راهنمایی م کنید ممنون

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام*

ایمیل*

تلفن همراه

در صورتی که به هر دلیل به تلفن ثابت دسترسی ندارید ما برای مشاوره با شما تماس میگیریم!

مشاور گروپ از سال ۱۳۹۲ به صورت تخصصی کار خود را در زمینه مشاوره آغاز کرد و با استعانت از خداوند متعال و اعتماد مردم عزیز کشورمان تاکنون توانسته میلیون ها ساعت مشاوره تلفنی و حضوری ارائه دهد. ما در مجموعه مشاور گروپ گرد هم آمده ایم تا تجربیات چندین ساله خود را در زمینه مشاوره تحصیلی در مقاطع مختلف مانند تیزهوشان،نمونه دولتی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد ، دکتری ، آزاد بدون کنکور ، علمی-کاربردی ، نظام وظیفه ، نظام مهندسی و … اطلاعات مربوطه را در اختیار مخاطبان محترم خود قرار دهیم.

مشاور گروپ یک وبسایت خصوصی و غیر انتفاعی دارای مجوز رسمی مشاوره در زمینه تحصیلی میباشد.
این وبسایت به هیچ ارگان یا نهاد دولتی یا خصوصی از جمله سنجش ، دانشگاه آزاد و… وابستگی ندارد.
تمامی محتوای این وبسایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و اخبار تنها از وبسایت های معتبر همراه با ذکر منبع اصلی انتشار داده میشود.
لازم به ذکر است مشاور گروپ هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای بازنشر شده ندارد.

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

مدیر

آبان ۲۵, ۱۳۹۹
استخدام های امروز ایران

375 نظرها
577,350 بازدید

استخدام جدید سپاه, استخدامی سپاه, شرایط عمومی, جذب نیرو در دولت

شما کارجویان عزیز با استفاده از لینک های زیر می توانید به نتایجی مرتبط با جستجویتان برسید.

استخدام سپاه

استخدام دیپلم

چطور جذب سپاه شوم

استخدام دولتی

استخدام ارتش

استخدام دیپلم در نیروی انتظامی (سراسر کشور)

چنانچه در سال جدید سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران نیاز به نیرو داشت, آگهی استخدام مربوطه در همین صفحه از سایت وطن استخدام قرار می گیرد و می توانید برای آشنایی با شرایط عمومی استخدام در سپاه مطلب زیر مطالعه نمایید.

شرایط عمومی استخدام سپاه (سال ۹۳) :

‌ماده ۱۶ – شرایط عمومی استخدام کادر ثابت و پیمانی و پرسنل بسیجی ویژه (‌پاسداران افتخاری) به شرح زیر می‌باشد:

‌الف – اعتقاد به مبانی اسلام ناب محمدی (ص)، انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران.
ب – اعتقاد و التزام عملی به ولایت فقیه.
ج – التزام عملی به احکام اسلام و قوانین جمهوری اسلامی و رعایت موازین اخلاق اسلامی.
‌د – عدم عضویت و هواداری از احزاب و گروهها و سازمانهای سیاسی.
ه – نداشتن سابقه عضویت و یا هواداری از احزاب و گروهها و سازمانهای غیر اسلامی. التقاطی، الحادی و غیر قانونی.
‌و – عدم اعتیاد به مواد مخدر و محکومیت به محرومیت از خدمات دولتی.
‌ز – داشتن شرایط تحصیلی و یا تخصصی مورد نیاز.
ح – داشتن سلامت و توانایی جسمی و روانی متناسب با خدمت مورد نیاز.
ط – داشتن حداقل ۱۶ سال سن تمام و حداکثر ۴۰ سال سن.
ی – داشتن حسن شهرت و عدم سوء سابقه.
‌تبصره ۱ – استخدام پرسنل کادر ثابت، مشروط به داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.
‌تبصره ۲ – پرسنل پیمانی و بسیجی ویژه از شرط حداکثر سن و محصلین از حداقل سن تعیین شده مستثنی می‌باشند.
‌تبصره ۳ – برای مشاغل کارمندی در شرایط مساوی استخدام، ایثارگران انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و خانواده درجه یک آنان در اولویت‌می‌باشند.
‌تبصره ۴ – استخدام پرسنل مذکور در این ماده منوط به تأیید صلاحیت آنان توسط هیأت مرکزی گزینش است که پس از ارزیابی در طول دوره‌آموزش اولیه صورت می‌گیرد و در صورت لزوم هیأت مرکزی گزینش می‌تواند این اختیار را به هسته‌های گزینش تفویض نماید.

‌ماده ۱۷ – هیأت مرکزی گزینش در سپاه مرکب از فرمانده کل سپاه یا جانشین وی، نماینده ولی فقیه در سپاه یا جانشین وی، رئیس ستاد کل سپاه،‌مسؤول حفاظت اطلاعات سپاه و معاون نیروی انسانی ستاد کل سپاه به عنوان دبیر هیأت و وزیر یا جانشین وی تشکیل می‌گردد و در چارچوب مفاد‌این قانون، وظیفه تعیین سیاستهای گزینش پرسنل سپاه و تدوین دستورالعملهای مورد نیاز و نظارت بر کار هسته‌های گزینش در سپاه را به عهده دارد.
‌تبصره – هسته‌های گزینش در ستاد کل سپاه، نیروها و سازمانهای وابسته، توسط هیأت مرکزی گزینش سپاه، برای گزینش پرسنل تشکیل می‌گردد.

ماده ۱۸ – استخدام پرسنل نظامی برای خدمت در کادر ثابت بر اساس یکی از مقاطع تحصیلی پایان دوره‌های راهنمایی، دبیرستان، فوق دیپلم،‌لیسانس، فوق لیسانس ، و دکترا و بالاتر انجام می‌گیرد.

ماده ۱۹ – کارمندان به دو صورت زیر استخدام می‌شوند:
‌الف – بر اساس مدارک تحصیلی در یکی از مقاطع پایان دوره‌های دبیرستان فوق دیپلم لیسانس فوق لیسانس دکترا و بالاتر
ب – بر اساس تخصص و مهارت عملی با داشتن حداقل مدرک پایان دوره تکمیلی نهضت سوادآموزی و حداکثر پایان دوره دبیرستان.

ماده ۲۰ – سپاه برای مشاغلی که مستلزم بکارگیری زنان باشد آنان را استخدام می‌نماید تغییر محل خدمت زنان باید حتی‌الامکان تابع شرایط‌خدمتی همسران آنان باشد.

ماده ۲۱ – سپاه می‌تواند به منظور تأمین نیاز سازمانی خود داوطلبانی را که حداقل دارای مدرک تحصیلی پایان دوره ابتدایی می‌باشند با اخذ تعهد ۵‌سال خدمت نظامی و یا ۶ سال خدمت کارمندی به صورت پیمانی استخدام نماید. و تمدید مهلت و تجدید قرارداد مجاز نمی‌باشد.
‌تبصره ۱ – خدمت پرسنل پیمانی که خدمت دوره ضرورت را انجام نداده‌اند به منزله انجام خدمت دوره ضرورت تلقی می‌گردد و در صورتی که‌قبل از خاتمه تعهد به هر علت از خدمت مستعفی یا بر کنار گردند برابر قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.
‌تبصره ۲ – سپاه می‌تواند پرسنلی را که در حال انجام خدمت دوره ضرورت می‌باشد به صورت پیمانی استخدام نماید.

ماده ۲۲ – سپاه می‌تواند در صورت نیاز از پرسنل وظیفه در حین دوره خدمت ضرورت و همچنین پرسنل پیمانی در طول مدت قرارداد و پرسنل‌بسیجی اعم از عادی، فعال یا ویژه که شرایط لازم را دارا هستند برای کادر ثابت استخدام نماید و این قبیل داوطلبان در شرایط مساوی از اولویت‌برخوردارند. آموزش، درجه یا رتبه و ترفیعات آنان تابع مقررات مندرج در این قانون خواهد بود.

ماده ۲۳ – سپاه می‌تواند در صورت نیاز با پرسنل بسیجی ویژه که حداقل ۱۸ سال تمام سن داشته باشند، قراردادی انعقاد نماید که خدمت دوره‌ضرورت خود را پس از گذراندن آموزشهای لازم در طول حداکثر ۱۰ سال هر سال به مدت حداقل یک ماه طی نمایند تا بدینوسیله همواره آمادگی رزمی‌برای مأموریتهای مختلف در شرایط ویژه را داشته باشند.
‌تبصره ۱ – سپاه در مواقع جنگ و اضطرار این نیروها را احضار نموده و چنانچه بیشتر از مدت یک ماه در هر سال خدمت نمایند به همان اندازه از‌مدت خدمت و آموزش سالهای بعد کسر خواهد شد.
‌تبصره ۲ – این دسته از پرسنل پس از گذراندن آموزشهای لازم در بدو خدمت از حقوق اجتماعی افراد منقضی خدمت وظیفه عمومی برای‌استخدام و تحصیل و نظیر آن بر برخوردار می‌باشند، لیکن در صورت قطع یا لغو یا بطلان قرار داد تا انجام کامل خدمت ضرورت، حقوق مزبور از آنها‌سلب می‌شود.
‌تبصره ۳ – کلیه نهادها و سازمانها و وزارتخانه‌ها و شرکتهای دولتی و کارفرمایان بخش خصوصی اعم از اشخاص حقیقی یا حقوقی موظفند شغل‌این دسته از افراد را در طول خدمت سالانه آنها در سپاه حفظ نمایند، افراد مزبور در این مدت از دستگاه مربوطه حقوق و مزایا دریافت نخواهند نمود.
‌تبصره ۴ – حقوق و مزایای این افراد بعد از آموزشهای لازم بدو خدمت مطابق حقوق و مزایای پرسنل کادر ثابت نظامی هم ردیف خواهد بود.
‌تبصره ۵ – آیین‌نامه اجرایی این افراد ماده توسط وزارت و ستاد کل سپاه پس از کسب نظر از سازمان امور اداری و استخدامی کشور تهیه و به‌تصویب هیأت وزیران می‌رسد.

ماده ۲۴ – خرید خدمت اشخاص بنا به ضرورت و برای مدت محدود با تشخیص نیروها و سازمانهای استخدام‌کننده به موجب آیین‌نامه موضوع‌ماده ۳۷ قانون ارتش می‌باشد و اصلاحات مورد نیاز آن توسط ستاد کل سپاه با هماهنگی وزارت تهیه و به تصویب هیأت وزیران خواهد رسید.

ماده ۲۵ – استخدام اعضای هیأت علمی مؤسسات آموزش عالی سپاه و پرداخت حق‌التدریس به اساتید و مربیان مقاطع دانشگاهی بر اساس‌مقررات استخدامی هیأت علمی دانشگاهها خواهد بود.
‌تبصره – استخدام مربی و پرداخت حق‌التدریس برای آموزشهای پائین‌تر از سطوح دانشگاهی تابع آیین‌نامه موضوع ماده ۳۸ قانون ارتش خواهد‌بود. اصلاحات مورد نیاز توسط ستاد کل سپاه با هماهنگی وزارت دفاع تهیه و به تصویب هیأت وزیران خواهد رسید.

ماده ۲۶ – استخدام افراد در سپاه ، بدون نیاز سازمانی و همچنین استخدام و یا تغییر وضع پرسنل جز به یکی از صور مذکور در این قانون مطلقاً‌ممنوع است.
‌بخش سوم – سازمان و طبقه بندی مشاغل

ماده ۲۷ – تعداد و ترکیب نیروی انسانی سپاه و همچنین نسبت درجات و رتبه‌های آنان بر مبنای خط مشی، استراتژی و تهدیدات، برابر جداول‌سازمان و تجهیزات مصوب و به نسبتی که به وسیله ستاد کل سپاه تعیین و به تصویب فرماندهی کل خواهد رسید مشخص می‌گردد.
‌تبصره ۱ – جداول سازمان نیروی انسانی سپاه و ستاد کل شامل محلهای سازمانی و ضرورت نظامی یا کارمندی یا مشترک بودن شغل و درجات و‌رتبه‌های متناسب برای هر محل سازمانی حسب مورد توسط ستاد کل سپاه و ستاد کل تهیه و به تصویب فرماندهی کل خواهد رسید.
‌تبصره ۲ – به منظور جلوگیری از تورم پرسنل کادر ثابت در سپاه و سازمانهای وابسته در جداول سازمانی مشاغل باید به نحوی پیش‌بینی گردد که‌حتی‌الامکان از پرسنل وظیفه پیمانی و بسیجی استفاده شود.

ماده ۲۸ – رسته عبارت است از مجموعه رشته‌های شغلی که از نظر تخصص یا نوع آموزش وابستگی و ارتباط نزدیک داشته باشند.

ماده ۲۹ – مشاغل سپاه به تناسب احتیاج نیروها و سازمانها از رسته‌های مختلف تشکیل می‌شود. انواع رسته و علائم رسته‌ای و همچنین علائم‌درجات و شکل لباس پرسنل نظامی به موجب دستورالعملهایی خواهد بود که توسط ستاد کل سپاه تهیه و به تصویب فرماندهی کل خواهد رسید.

ماده ۳۰ – بکارگیری پرسنل در مشاغل غیر مرتبط با رسته آنان ممنوع بوده و سپاه موظف است به منظور ایجاد انعطاف در اجرای مأموریتهای محوله‌به غیر از رسته اصلی ، رسته رزمی یا پشتیبانی رزمی دیگری برای کلیه پرسنل پیش بینی نماید.
‌تبصره – تغییر رسته پرسنل ممنوع می‌باشد و در موارد لزوم برابر دستورالعملی است که توسط ستاد کل سپاه تهیه و به تصویب فرماندهی کل‌خواهد رسید.

ماده ۳۱ – ستاد کل سپاه موظف است حداکثر ظرف مدت یک سال در چارچوب این قانون کلیه مشاغل سپاه را مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار‌داده و شرح وظایف و شرایط احراز هر شغل را تعیین و پس از تأیید فرماندهی کل سپاه در انتصابات و ترفیعات ملاک عمل قرار دهد.

ماده ۳۲ – ستاد کل سپاه موظف است مشاغل مختص کارمندان موضوع بند(ب) ماده ۱۹ این قانون را از نظر پیچیدگی و تخصص به سه گروه (۱) ،(۲)، و (۳) و میزان مهارت در انجام مشاغل هر یک از سه گروه را به سه رده (۱) و (۲) و (۳) طبقه بندی نماید. کمیسیون ارزیابی مهارت در بدو‌استخدام تخصص و مهارت این قبیل کارمندان را مورد ارزیابی قرار داده و گروه و رده آنان را تعیین می‌نماید.

ماده ۳۳ – ستاد کل سپاه می‌تواند بنا به دستور فرماندهی کل سپاه برای انجام وظایف پیش‌بینی نشده پستهای موقت را ایجاد نموده و حداکثر ظرف‌مدت یک سال تکلیف آنان را از لحاظ حذف شغل و یا درج آن در جداول سازمان معین نماید.

Tags استخدام دولتی 99 (ادارات و مراکز مهم) استخدام دیپلم (99) استخدام سپاه 99 استخدام نیروهای مسلح 99 استخدام های مهم 99

علاقه به نظام جمهوری اسلامی

سلام
یک ماهه دییقه کارشناس مدیریت میشم … ۲۳ سالمه ۸ سال بسیجی فعال دارم میشه ثبت نام کنم؟؟؟ میشه اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام بدید…و همچنین انتخاب رسته چجوریه مثلا چطور میشه سپاه قدس یا به نیروهای صابرین پیوست …

سلام .سی وهشت سالمه فوق دیپلم هستم رشته مدیریت .سوال اگهتو خانواده فرد سابقه دار باشه در استخدام تاثیر ی داره یانه .

سلام بله

سلام تاثیری نداره

سلام . همانگونه که وجود یک فرد خوشنام درخانواده مانند جانباز آزاده شهید و …یا دارای مقامات عالی در نیروهای مسلح . اعزه روحانی و … درمثبت کردن روند امورجذب فرد درنهادهای انقلابی و بویژه نیروهای مسلح موثر است درنقطه مقابل نیز وجود فرد یا افراد دارای سابقه منفی نیز می تواند دراین زمینه اثرات منفی داشته باشد واین امری کاملا طبیعی است هرچند ممکن است سابقه دار بودن یک فرد درمیان اعضای خانواده مطلقا به مابقی افراد مرتبط هم نباشد .

سلام من علاقه زیادی به سپاه دارم متولد ۶۷لیسانس حقوق هستم ایا میتونم به سپاه جذب شوم

خیر

سلام اینجانب ۳۹ساله راننده پایه یکم هستم ایا جذب راننده دارین .ممنون

سلام من متولد ۶۹ هستم دیپلم دارم سربازی هم رفتم جز خانواده شهدا هم هستم ایا میتونم عضو سپاه بشم

چطور جذب سپاه شوم

علاقه ی بسیار زیاد به نظام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی

علاقه به استخدام در سپاه و علاقه به نظام جمهوری اسلامی ایران. وعلاقه به رهبری. من خانمی ۳۸ ساله تقاضای استخدام در سپاه دارم.

علاقه زیاد ب استخدام سپاه پاسداران وبیت رهبری.وگوش ب فرمان رهبری.

سلام .استخدام در سپاه و رانندگی پایه یک .متعهد به نظام

سلام من پایه یک دارم خدمت مقدس سربازی راگذرانده ام سنم ۳۱ سال و۱۱ ماه میباشدساکن خرم ابادم ایاشرایط استخدام رانندگی بهم میخوره

علاقه وافر به نظام جمهوری اسلام به خصوص رهبر عزیزم که جانم فدایش.من فرزند جانباز متوفی هستم و دوست دارم مثل پدرم به کشورم خدمت کنم

سلام
مدرک دیپلم کامپیوتر دارم
۵سال کارت فعال
فرزند پاسدار هم هستم آیا میتونم سپاه جذب بشم؟؟؟

سلام مدرک دیپلم حسابداری دارم وعلاقمند به نظام جمهوری اسلامی دارم می خواستم بدونم جذب سپاه میشم یا نه؟

با سلام
بنده خدارو دارم سپاه میتونه منو جذب کنه

سلام سجاد هستم ۲۸ ساله علاقه شدید نصبت به ورودی سپاه دارم مدرک دیپلم متوسطه تجربی هم دارم . آیا بنده میتوانم در سپاه مشغول شوم.

علاقه ب ولایت فقیه وخدمت ب نظام پاسداران

سلام بنده متولد ۱۳۶۹دارای فرزند وهم اکنون بیکارم وهلاقه بسیار زیادی به سپاه پاسداران دارم ودارای مدرک دیپلم هستم
واقعا میشه استخدام سپاه بشم

شما
سلام من مدرک دیپلم دارم رشته کامپیوتر دارم آیابا بسیجی فعال بودن و داشتن مسؤلیت در پایگاه بسیج میشه سپاه استخدام شد ,ممنون

سلام من فرزاد هستم۴۰سال دارم دارای دیپلم فنی پدرم نظامی بوده واز۳۰سال خدمتش ۵سالش جبهه بوده خودم ولایت مدارتابعه دستورخیلی تلاش کردم برم سوریه اما نشد خواستم بدونم چگونه میشودواردسپاه شدممنون

آقا اگه میشه راهنمایی کنید من رشتم فنیه کلیه شرایطشو هم دارم ومعدل کل دیپلم :۱۵وقد۱۷۰ووزن:۶۰وسن:۲۰ رشته برق قدرت

استخدام در سپاه بعنوان راننده وهرچی که باشه

سلام و وقت بخیر
برای اطلاع از شرایط کامل ورود و نحوه اقدام و.. و راهنمایی کاملتر به ایمیل پیام بدهید و منتظر پاسخ باشید.
ذکر مشخصات و شماره تماس (اختیاری — صرفا جهت ارتباط و راهنمایی بیشتر درصورت لزوم) در ایمیل ارسالی تان فراموش نشود.
یاعلی

سلام.میشه ایمیلتونو بفرستید،تا از این طریق ایمیل بدم برای مشاوره؟

سلام من ۳۰سالمه مدرک فوق لیسانس رشته ژنتیک گیاهی هستم راهی هست استخدام سپاه بشم علاقه دارم بخاطر اون پرسیدم

با سلام ..کیوان سرمستی ۳۷ ساله فرزند ایثار گر هستم درخواست عضو شدن در سپاه یا سرباز گمنام رو دارم..مدرک مکانیک دارم..وداری استعداد فوقالعاده بالای دارم شرایط خواستم بدونم ممنون میشم یا شماره ای بتونم صحبت کنم با تشکر از عزیزان

سلام خسته نباشید من میخوام برم انصار بعضیا میگن برو سربازی اقدام کن بعضی ها هم میگن همینجوری برو دیپلم حسابداری کاردانش دارم فعالم دارمتو گردان امام حسینم هستم میشه بگید چجوری جذب شم که بهتره ممنون

سلام من فرزند شهید هستم وردار شهید مایلم درسپاه استخدام بشم البته مدرک دیپلم ندارم

واسه چی الکی شونزده تومن ازم گرفتین
تازه هیچ کاری هم برام پیدانکردین؟؟؟؟

با سلام خدمت شما کاربر عزیز
ما هیچ مبلغی رو دریافت نمیکنیم. وطن استخدام فقط آگهی ها را در سایت قرار می دهد.

سلام من دیپلم کامپیوتردارم ومعدلم شانزده وهشتادوسه هسته وبه سپاه خیلی به خداعلاقه دارم لطفاکمکم کنید

سلام .اینجانب محمد جواد آذرامین.فرزند آزاده و جانباز دارای مدرک لیسانس مهندسی نفت…ب طور خالصانه و صادقانه آمادگی خودرا برا حفظ ازش ها و آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایران و رهبر عزیزم و قدم ب قدم میهن مقدسم اعلام آمادگی میکنم.امیدوارم از این موهبت بی نصیب نمانم

سلام من الان ۱۸ سال تمام دارم دیپلم ریاضی فیزیک دارم معدل کل ۱۳/۶۶ کتبی ۸/۲۵
پیش دانشگاهی هم خوندم هنوز قبول نشدم اما تا اخر شهریور قبول میشم .
سابقه بسیج فعال هم ی چند ماهی دارم میخواستم بدونم میتونم تو سپاه استخدام بشم ؟
ی چز دیگه مراحل استخدام میشه بگید چطوریه؟

سلام مدرک من دیپلم کامپیوتر هس کارت پایان خدمت هم دارم و بسبج فعال هسم من علاقه زیادی ب سپاه دارم ممنون

سلام مدرک دیپلم و کارت فعال بسیجی ودارای سه سال سابقه خدمت د نیروی زمینی سپاه داشتم و حاضر به خدمت از وطنم در ارگانهای سپاه

باسلام
بنده ۲۶ ساله فوق لیسانس gis(سیستم اطلاعات جغرافیایی)رو دارم و کارت پایان خدمت هم دارم عضو فعال بسیج هم هستم آیا میتونم منم شرکت کنم

در ضمن فرزند جانباز هم هستم

با سلام وخسته نباشید بنده فوق دیپلم الکترونیک هستم با داشتن کارت فعال بسیج و درحال حاضر سرباز هستم چند سالی هست ک برای استخدامی سپاه اقدام میکنم ولی ولی هیچ کس رسیدگی نمی کنه ولی بازم دارم تلاش میکنم تا ب میل باطنی خود ک خدمت برای سرافرازی کشورم و پیروی از فرمایشات فرمانده کل قوا برسم لطفا راهنمایی کنید تا ب خواسته خودم برسم باتشکر.

سلام خوبی

با سلام سپاع از دانشگاه های علمی و کاربردی نیرو میگیرد

سلام من خیلی به سپاه ارادت داشتم .بتازگی و بنا به دلائل الکی همسرمو بیکار کردن .واگذار کردم به خدا

سلام بنده دیپلم کامپیوتر دارم وفرزند جانباز هستم میتونم استخدام سپاه جمهوری اسلامی شوم

سلام ودرود بررهبرم امام خامنه ای وشما بنده ۳۰ساله هستم وعلاقه ای زیاذی به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارم مدرک تحصیلی ام تاسوم راهنمای هست میشه استخدام بشم وادامه تحصیل هم میدم اگه امکان داره راهنمای کنید باتشکر

سلام من میخوام استخدام بشم توی سپاه چه طوریه هر کار میکنم نمیتونم ثبت نام کنم

سلام من متولد ۶۹هستم سربازی رفتم کاردانی کامپیوترهم دارم میتونم توسپاه ثبت نام کنم

درود بر سپاه و سپاهیان اسلام. یک کلام چه باشم در سپاه چه نباشم تا ابد مدیون سپاهم. هرچه امنیتو اقتدار داریم از سپاه داریم.بنده متولد ۱۳۷۱ هستم به امید خدا تلاش میکنم بتونم خدمت رسان این مملکتو اب و خاک و نظام مقدس باشم

سلام ، من کارشناسی علو تربیتی گرایش پیش دبستانی هستم و کارشناسی سطح ۲حوزه علمیه هم دارم ،متولد سال۱۳۶۸هستم ، در بسیج فعال میباشم ،علاقه شدید به خدمت در سپاه پاسداران هستم اگ میشه راهنماییم کنید ممنونم

من خیلی دلم میخواهد به خدمت سپاه در بیایم کار تو سپاه باشد اما دیپلمم دوازده هست اما کارت پایان خدمت خیلی وقته گرفتم و از خانواده درج یک شهدا هستم

بسم الله الرحمن الرحیم
باسلام بنده باتوجه به علاقه داشتن به خدمت کردن به امام زمان«عج» زیر سایه امام خامنه ای فرجه تعالی شریف امادگی خود را نسبت به شرکت در سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران اعلام میکنم .باتشکر

سلام خسته نباشید من علاقه خیلی زیادی برای استخدام در سپاه پاسداران دارم سنم ۲۴ میباشد و مدرک تحصیلیم هم دیپلم حسابداری میباشد در ضمن پدر بنده جانباز و ایثارگر میباشد آیا امکان پذیر هست

سلام عبدالستارریگی هستم اززاهدان راننده پایه یک دوست دارم درسپاه استخدام شوم تاخاری شوم درچشم دشمنان کشورم

سلام من خیلی علاقه زیادی به سپاه پاسداران دارم خیلی دوست دارم برم سپاه دیپلم فنی هستم

لطفا خواهش میکنم ازتون با استخدام من وخدمت کردن در راه خدا و امام زمان (عج) رهبرم موافقت کنین علاقه زیادی دارم

سلام تورو خدا یه کاری کنین بزا من

سلام محمدقربانی هستم سن۱۸سال تمام دیپلم الکترونیک دارم علاقه زیادی به سپاه و نظام دارم میخواستم ثبت نام کنم

سلام من در جال حاضر سرباز سپاه هستم میخام به استخدام سپاه در بیام مدرک تحصیلی دیپلم کامپیوتر میرم تو ۲۵سالگی

چقد بیکار داریممممم

سلام دوست عزیز ایا سپاه مدرک تحصیلی سیکل هم قبول میکنه کارت پایان خدمت هم دارم تو ارتش پدافند هوایی خدمت کردم منتظر جوابتون هستم

سلام من خانمی۴۳ساله هستم بامدرک کارشناسی ارشد رشته زبان وادبیات فارسی..دارای سابقه تدریس دردانشگاه.ونیزسابقه همکاری با نیروی انتظامی…علاقه زیادی به همکاری با سپاه رادارم .چون واقعا به نظام ورهبری علاقمندوپایبندم.

سلام.میخواستم بپرسم من دیپلم برق صنعتی هستم ایا قبولم میکنن ؟؟یا باید مدرکمو ببرم بالا استخدامیش کی‌هست؟ بعدشم من بسیج فعالم اینطوری چی؟

با سلام خدمت عزیزان
محمد هستم از استان لرستان ۲۰سالمه
اینجانب دارای سابقه کارهای زیر میباشم با این مدارک میتونم ثبت نام کنم
۱-با مدرک دیپلم فنی رشته برق ،معدل کل ۱۵
۲-مسئول دبیر کانون هلال احمر
۳-چهارسال فعالی بسیج
۴-مربی حلقه صالحین
۵-مسئول نظارت تائید صلاحیت
۶-مسئول نیروی انسانی
۷-درجه امداد گری در هلال احمر
۸-حضور در کارگاه پیشگیری از اعتیاد
۹-عضو گردان بیت المقدس
۱۰-جانشین فرمانده پایگاه

نه نمیتونی

باید بری از گزینش بپرسی

سلام.
محمد هستم سنم۳۲سال
دارای کارت پابان خدمت زیر پرچم مقدس ایران.بسبج فعال.دارای مددک دیپلم فنی.اماده خدمت کردن زیر چتر رهبر بزرگمان.امام خامنه ای هستم.جانم فدای رهبر

اهان

باسلام به روح ملکوتی امام راحل.عظیم شان.ارزوی صحت وسلامتی وطول عمرعزتمندبرای مقام عظمی ولایت مرجعیت ورهبری امام خامنه ای مدظله العالی.بنده علاقه مندبه خدمت درتشکیلات بسیج وسپاه میباشم ومدت سه ساله که منتظرم تاجذب نیروصورت گیرد(چه پاسداری باشه چه بسیجی ویژه کد۸۹.۸۸)ولی متاسفانه موفق نشده ام .خداوکیلی خدمت به وطنم وولایت فقیه آرزوی قلبی ام است.خواشمندم که برای جذب شدنم کمکم کنید.۱۶سال بسیجی فعال وعضوحلقه خاص صالحین پایگاهم هستم وعضوگردان بیت المقدس.۳۰سال سن درم.دارای کارشناسی تاریخ محض میباشم

سلام من تقریبا۱۴ساله کارت فعال بسیج رودارم وخیلی سعی کردم واردسپاه بشم امانتونستم .

با سلام و عرض خسته نباشی
بنده دیپلم رشته مکانیک خودرو به سپاه و خدمت ب وطنم ارزش زیادی قائلم و علاقه زیادی دارم که ب وطنم تا پایه مرگم خدمت کنم در صورت نیاز بنده در خدمتم

سلام من مهرداد اسدی از تبریز
من مدرک دیپلم دارم از رشته ساخت و تولید
در دی ۹۶موفق به قبولی دانشگاه سراسری شماره یک تبریز شده ام
پایان خدمت ندارم فعلا معافیت تحصیلی گرفته ام
و دارای کارت فعال هم هستم
فعالیت های زیادی هم در پایگاه دارم

سلام اینجانب جوانی هستم ۲۹ ساله متاهل دارای یک فرزند علاقه مند به کار در سپاه پاسداران و خدمت به رهبرم سید علی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران

سلام.بنده علاقمند به استخدام در سپاه میباشم.در راستای خدمت به رهبرم ونظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.بنده عضو فعال بسیج میباشم.وعضو فعال در اردوهای جهادی

اگه بحث خدمت به رهبرته و نظام نیازی به استخدام نیست
سرباز گمنام اجر و پاداششم بیشتره ولی خب اگه دنبال مزایا هستید شرایط ورود به سپاهو مطالعه کنید

سلام.
وحید هستم سنم ۲۴سال
دارای کارت پابان خدمت زیر پرچم مقدس ایران.بسیج فعال.دارای مددک فوق دیپلم فنی الکترونیک .اماده خدمت کردن زیر چتر رهبر بزرگمان.امام خامنه ای هستم.

سیدمحمدحسینی ۱۳۶۷کاردانی تربیت بدنی دارای کارت پایان خدمت وعضوفعال بسیج اشتیاق به سپاه وایران

با سلام و خسته نباشید به شما من مدرک دیپلم دارم مدرک کامپیوتر جویای کار در سپاه پاسداران هستم ۲۵ سال دارم آماده خدمت زیر چتر رهبر عزیزمان امام خامنه ای هستم ممنون میشم کمکم کنید خواهش میکنم کمکم کنید

سلام.من علاقه بسیار شدیدی برای عضویت در سپاه پاسداران و یگان صابرین دارم بسیجی مخلص هستم وجان فدای رهبری و امام زمانم هستم.

باسلام.بنده علاقه مند به خدمت در خاک وطن و جان فدای رهبرعظیم الشأن کشورم ایران هستم.دارای عضویت بسیج فعال و مدرک کاردانی رشته حقوق میباشم.خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست.لبیک یا خامنه ای

بسم رب شهدا

باسلامو ووعرض ادب خدمت تمامی برادران گرامی

اینجانب جوانی ۲۲ساله ام که علاقه وافری به خدمت درسپاه پاسداران دارم وقابلیت های خاصی نیزدارم اما به دلیل عدم توانایی مالی موفق به اتمام تحصیلات عالیه خودنشدم و با مدرک دیپلم تجربی ومعدل بالا قصد پیوستن به پاسداران کشورعزیزم را دارم لذا از برادران بزرگواری که اطلاعاتی دراین زمینه دارند تقاضا دارم با راهنمایی این حقیر بنده را در مورد شرایط وظوابط اگاه نمایند

باتشکر

سلام و خسته نباشید ،بنده جوانی ۲۵ ساله هستم و محل زندگیم استان خراسان رضوی میباشد و سابقه ده سال فعال عضویت مستمر در بسیج را دارم رشته تحصیلیم دیپلم کامپیوتر(طراحی صفحات وب) میباشد و معدل دیپلمم ۱۷/۸۵ میباشد و دارای کارت پایان خدمت پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران هستم آیا میتونم ب استخدام سپاه در بیام ؟

باسلام.مدرک کاردانی عمران و دوسال خدمت در قسمت ع.س.۲۵ سال سن.متقاضی استخدام در سپاه یا هر قسمتی هستم
.لطفا درصورت امکان راهنمایی کنید .باتشکر

سلام
خسته نباشید
علیرضا گشول هستم از شهرستان فریدن،استان اصفهان
بنده مدرک دیپلم کامپیوتر دارم و کارت سبز بسیج و ۸ سال سابقه فعالیت در بسیج
خواستم بدونم میتونم در سپاه استخدام شوم

باسلام وصلوات برمحمدص والش وظهوراقا وسلامتی رهبرمعظم کل قواحضرت امام خامنه ای مدظله العالی
اینجانب بسیج فعال وبسیج کادرمتقاضی استخدام درسپاه هستم
نام ونام خانوادگی :مهران بهاروند
متولد: ۱۳۵۳/۰۶/۲۰
وضعیت تاهل: متاهل
وضعیت خدمت: پایان خدمت
تحصیلات: دیپلم
شغل: راننده پایه یک
گواهینامه ویژه: جرثقیل ولودر
آشنابابیل مکانیکی ولیفتراک
سابقه بیمه: بیش از پانزده سال

باسلام این استخدام مربوط به خانمها هم هست چطور میشه مطلع شد

با عرض سلام وعرض خسته نباشید خدمت ستاد نیروی سپاه پاسداران وبسیج جمهوری اسلامی ایران ،،اینجانب فرهادکاکاوندی بامدرک دیپلم نقشه کشی صنعتی ،باتاریخ تولد۱۳۷۲/۳/۱۱ دارای کارت پایان خدمت درنقطه صفر مرزی به دلیل عشق به وطن وافتخاربه خدمت به جمهوری اسلامی مایلم درخدمت به نیروی سپاه پاسداران دربیایم با ارزوی گوشه چشمی….باتشکر

سلام من ۳۹سالمه ودارای کارت فعال به مدت ۲۱فعالیت دربسیج دارای مدرک لیسانس روابط عمومی امور رسانه بامعدل ۱۴/۵۵میخواهم زیرپرچم ولایت وزیرسایه ولی فقیه مقام معظم رهبری درسپاه پاسداران انقلاب اسلامی خدمت کنم

با سلام.مدرک دیپلم دارم و سابقه بسیج فعال دارای کارت پایان خدمت.با ۲۳سال سن. اگ میتونم ثبت نام کنم ؟ادرس محل ثبت نام در مشهد

باسلام
خدمت عزیزان
اسم:محمد
از استان لرستان
بامدرک دیپلم فنی بامعدل کل :۱۵
عضو فعال بسیج باچهار سال فعالی
عضوگردان بیت المقدس «جانشین فرمانده تیم یک»
مربی حلقه صالحین
مسئول نظارت تایید صلاحیت پایگاه
مسئول نیروی انسانی پایگاه
وعضوهلال احمرم:
دبیرکانون
شیفت درپایگاه بین جاده ای
حضور درکارگاه پیشگیری از اعتیاد
بادرجه امداد گر دوم

متولد۱۳۵۶-متاهل ودارای فرزند-دارای مدرک لیسانس وعلاقمندبه خدمت درسپاه

سلام خدمت شما
من بسیارعلاقه مند به سپاه هستم مدرک لیسانس برق قدرت میباشم
لطفابرای جذب سپاه راهنمایی کنید.
باتشکرازشما

سلام خانم۲۵سالمه لیسانس علوم اجتماعی.متاهل،چادری،کارت فعال بسیج دارم به این نظام علاقمند وپایبندهم هستم علاقه به استخدام سپاه دارم،چکاربایدبکنم؟؟

سلام خسته نباشید. ثبت نام کردین؟

تا جان دارم خون دارم در خونم جون دارم پس حتما در قلبم عشقی به نام خامنه ای دارم

سلام درود به مقام معظم رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بنده علاقه شدیدی به سپاه پاسداران و جذب شدن دارم خدمت سربازی را هم در پادگان سپاه گذراندم

باسلام
من مدرک دیپلم کامپیوتر دارم به خاطره شرایط شغلیمو ووضعیت مالیم نتونستم ادامه تحصیل بدم چندباری هم کنکور دادم به دانشگاه دولتی پذیرش شدم ولی نتونستم ادامه بدم میخواستم بدونم میتونم بامدرک دیپلم استخدام شم درصورت نیاز ادامه تحصیل بدم

باسلام خدمت برادران گرامی

محمد هستم ۲۰از لرستان

بامدرک دیپلم فنی رشته برق قدرت با معدل کل ۱۵

کارهایی که در سپاه انجام میدم :

۱_مسئول نیروی انسانی

۲_مسئول نظارت تایید صلاحیت

۳_مربی حلقه صالحین

۴_عضو گردان بیت المقدس

۵_جانشین فرمانده پایگاه

۶_با چهارسال بسیج فعال

وکارهایی که در هلال احمر انجام میدم:

۱_دبیر کانون هلال احمر

۲_عضو کارگاه پیشگیری از اعتیاد

۳_درجه امدادگر دوم

۴_شیفت درپایگاه بین جاده ای
دارای گواهینامه رانندگی
حالا اگه میتونید راهنمایی کنید ببینم کی ثبت نام سپاه،ارتش،نیروی انتظامی میاد ممنون

با سلام.خانمی ۲۱ ساله هستم.از بابل.علاقه ی شدیدی ب کار در سپاه دارم….

سلام فاطمه هستم ۲۷ سالمه و متاهل از اهواز با مدرک کارشناسی علاقه شدیدی به سپاه دارم باید چکارکنم

باسلام و عرض ادب احترام . من متولد ۱۳۷۰/۱۲/۲۴ هستم مدرک سوم راهنمایی
و اگه لزوم باشه ادامه تحصیل هم میدم و دارای گواهی نامه پای سوم پایان خدمت هم دارم ولی معافیت پزشکی هس البته متاهل ام و دوتا هم بچه دارم آیا امکان استخدام شدن داره برای سپاه مقدس جمهوری اسلامی ایران… کشور از شما خدمت از ما

سلام،من خیلی علاقه به استخدام در اطلاعات یاسپاه دارم هوشمم برا اینچیزا عالیه ،اما نمیدونم نیرو خانم میخوان یا نه؟کجا باید ثبت نام کنم

حتی اگ حقوق هم بهم ندن راضیم چون واقعا علاقه دارم

سلام. ببخشید من دیپلم تجربی دارم فرزندجانبازم ۳۱ساله میتونم واردسپاه بشم؟؟

سلام…خسته نباشید…بنده فرزند جانباز ۳۰درصد و آزاده متوفی میباشم با مدرک لیسانس شیمی کاربردی…لطفا راهنمایی کنید شرایط استخدام در سپاه

سلام و خسته نباشید
بنده فرزند جانباز۳۰درصدو آزاده متوفی میباشم دارای مدرک لیسانس شیمی کاربردی.میشه جذب سپاه بشم.؟..ممنون

سلام عرض ادب من دیپلم علوم انسانی دارم علاقه زیادی به سپاه پاسداران دارم سن من ۲۱سال هست

سلام محسن کریمی هستم دوست دارم به کشورم خدمت کنم دارای کارت پایان خدمت هستم چند سال بایقه فنی تعویض روغن هستم مدرک دیپلم عمران دارم.

من ۳۱ سال دارم فوق دیپلم حسابداری میتونم استخدام سپاه بشم؟؟

جانم فدای _رهبر_سپاه_ارتش_ولایت فقیه_جمهوری اسلامی_نام مقدس ایران_خلیج فارس(عاشق سپاه و خدمت به ایران عزیز وحتی شهادت در راهش هستم)

سلام من میثم ساقی النی میخواهم دیپلم هستم هفت ساله به سپاه میرمو میام که پدرم در سپاه آشبز بود بجایش یه پسرشو بزارن تا منم به خدمت کنم گوش نمیدم خواهش مندم به منم یه کار بدین تا از خانواده ام شرمنده نباش

با سلام
احتراما به استحضار می رساند اینجانب ندا سلامتی با توجه به اینکه بنده از دوران دبستان در بسیج دانش آموزش و محلات و دانشجویی و اعضای شورای دانش آموزی و در حال حاضر جز اعضای شورای بسیج جامعه پزشکی و دارای ۵ سال سابقه اداری در بیمارستان می باشم و علاقه زیادی به خدمت در مکان مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارم. خواهشمند است در صورت امکان مساعدت لازم مبذول فرمایید. با تشکر

سلام
استخدام جدید سپاه کی اعلام میشه

سلام خسته نباشید میخواستم بدونم که چطوری میشه متوجه شد که سپاه برا کدوم قسمتش داره نیرو جذب میکنه باید چیکار کنیم برو استخدام با تشکر از وبسایت خوبتون

سلام. علاقه زیادی به سپاه دارم .خدمت انجام داده و سرباز نمونه کشور شدم و بسیجی کادر ، فرمانده پایگاه و پاره وقت سپاه هم بودم.

سلام من دیپلم دارم بامعدل ۱۷/۲۰صدم علاقه مند به خدمت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران هستم وجان برکف اقاخامنه ای میباشم وکارت پایان خدمت و کارت فعال بسیج هم دارم ومتولد سال ۶۷ هستم خیلی دوست دارم جذب سپاه بشوم وبه رهبر عزیزم آقای خامنه ای جانم فدای رهبر عزیزم خدمت کنم یکی از بزرگترین آرزوی من خدمت درپایگاه معرفت و انسانیت و معنویت سپاه می‌باشد و امیدوارم که بتونم خدمت کوچکی به کشورم ایران بزرگ و سرافراز انجام بدم من متولد استان خراسان رضوی شهرستان نیشابور شهر شهید پرور و شهدای عزیزوبزرگوار هستم به امید ظهور آقا امام زمان و سلامتی رهبر عزیز و بزرگوار آقا خامنه ای رضوان الله علیه وآله وسلم وشهدا ی سرافراز اسلام و باتشکر از سایت خوبتون موفق و موید باشید

من خانمی ۳۶ساله هستم،پایبند ب نظام و شئونات اسلامی،دیپلم تجربی و۱۲سال سابقه کاراداری وشرکتی دارم،علاقه مند ب خدمت در سپاه هستم،باتشکر

خیلی وقته عضو فعال بسیج هستم علاقه زیادی هم نسبت به سپاه دارم دفعات زیادیم نسبت به پیوستن به این نیروی مقدس اقدام کردم اما متا سفانه جوابی نگرفتم

سلام چند نفر از اقوامم در سپاه هستن و خودم فرزند بازنشسته ارتش که چندین سال سابقه ایثار گری دارن.فنی کار هستم و علاقه شدید به استخدام در سپاه.

سلام ، مهدی ب هستم ، سی سال سن دارم ، فرزند جانباز ۳۰ درصد ، پدر سرهنگ بازنشسته نیروی انتظامی هستند ، بسیجی کادر و مسئول فرهنگی گردان امنیتی بودم ، علاقه شدیدی به استخدام در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارم . استاد کارهای نرم افزاری کامپیوتر هستم ، برای استخدام چیکار باید بکنم ، ایا سنم مشکلی نداره

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام من خانمی۲۳ساله, متأهل بامدرک دیپلم انسانی وعلاقه مندبه کاردرنیروی سپاه پاسداران واماده ی خدمت به رهبر عزیزم ومردم کشورم هستم
باتشکر

سلام من عاشق خدمت کردن به نظام جمهوری اسلامی ایران به واسطه سپاه پاسداران هستم.من یک جوان ۱۹ساله دارای مدرک دیپلم در رشته ریاضی و فیزیک هستم.منتظر راهنمایی شما برای استخدام در سپاه

باسلام من یه خانم علاقه مند به استخدام در سپاه هستم لیسانس ارتباطات دارم .کجا باید ثبت نام کنم

سلام خسته نباشید بنده حقیر دارای مدرک لیسانس گرافیک وفوق ممتارزخوشنویسی دارم ومسلط به نرم افزار طراحی فتوشاپ – کرل – ورد و ایندیزان هستم – برای سازمان های دولتی وسپاه کجا باید ثبت نام کنم.

سلام .من علاقه شدید به استخدام در سپاه دارم .خانواده مادریم همه استخدام این ارگان هستن و پدرم سابقه ایثار گری دارد. ولی یه کم دیر اقدام کردم.۷ سال سابقه فنی دارم و ۳۰ ساله هستش.میخواستم بدونم امکان داره استخدام بشم.هر مدرکی هم لازم باشه میگیرم.ممنون.یاعلی.

باعرض سلام همسرمن۲۵ سال سن داره وآشپزهم هست عضوفعال بسیجه قبلا واسه اشپزی توسپاه ثبت نام کرده ولی نشد. تازه ازدواج کردیم خونه هم نداریم آیا کسی درراه رضای خدا حاضر میشه اونو بفرسته توسپاه خیلی مرد‌مومن وپاکیه کاش خداکمکش میکرد اگه کسی راه حلی داره بهم بگه خوش حال میشم

سلام.
توکلتون به خدا باشه و از آینده ی خودتون ناراحت نباشید.انشاا… درست میشه.

ابوالفضل محمودی. هستم دارای گواهینامه پایه یکم عاشق نظامم و رهبری هستم

سلام‌‌من‌ابراهیم‌خزایی‌هستم‌‌دیپلم‌مکانیک‌‌۳۷‌سال‌سن‌دارم‌راننده‌پایه‌یک‌همدارم‌کارت‌پایان‌خدمت‌دارم‌و۱۳‌سال‌صابغه‌کاردارم وازهر‌نظر‌سالم‌میباشم بسیجی‌ومتاهل‌نیز‌هستم‌والان‌بیکار‌هستم‌علاقه‌شدیدی‌به‌رهبروسپاه‌دارم‌ازشما‌عاجزانه‌خواهشمندم‌بنده‌رواستخدام‌کنید

باسلام من ۲۹سال دارم ودارای مدرک دیپلم مخوام بدونم آیاراهی هست که درسپاه استخدام بشم.

علاقه مند به خدمت به جمهوری اسلامی بامدرک دیپلم تجربی لطفاراهنمایی کنید

سلام.ب
بنده با توجه ب علاقه نظام.بیت رهبری .و ب ویزه جهاد وبا توجه ب شرایط فعلی منطقه اماده ب خدمت هستم

دختری ۱۹ ساله علاقه ی زیادی ب فعالیت برای کشورم دارم
در سپاه یا نیرو انتظامی فرق زیادی نداره برام دارای دیپلم تجربی هستم

سلام همسرم فرزند جانباز و پدر شوهرم کارمند سپاه بودن و پدر شوهرم فوت کردند همسرم دیپلم و بیکار سنش هم ۳۸ ساله هست میشه لطفا به احترام جانبازان استخدامش کنین دارای دو فرزند هستیم اثلا درامدی نداره استعداد بسیار ی به مداحی داره عاشق امام حسین

سلام منم استخدام کنید من عاشق سپاه ام

سلام علاقه زیادی به استخدام درسپاه دارم خیلی تلاش کردم ولی موفق نشدم لیسانس دارم ۳۳سالمه لطفا کمک کنید کارت بسیج فعال شهری هم دارم‌

سلام برادر من ۳۱سالشه دیپلم تجربیه میتونه تو سپاه استخدام بشه؟ممنون میشم اگه راهنماییم کنید زمانش نگذره؟

سلام من عاشق ورود به سپاه و نیروی انقلابی هستم اما فکر کنم مشکلی باشد من دیپلم انسانی با معدل کل ۱۲ هستم ایا سپاه چنین نیرویی رو استخدام میکنه چون کل نیروهای نظامی و حتی فتا دیپلم با معدل حداقل۱۴ رو مدنظر دارند اگر سپاه مشکلی با چنین معدلی ندارد ممنون میشم بهم پاسخ داده و خیال بنده رو راحت کنید

با عرض سلام
من لیسانس علوم تربیتی دارم کارت فعال بسیج دارم علاقه شدیدی به سپاه دارم ولی نمیدونم خانم ام جذب میکنن یا نه
لطفا اطلاع رسانی کنین
با تشکر

سلام من خیلی علاقه دارم وارد سپاه شوم ۱۹ سالمه و از بچگی میخاستم وارد سپاه شوم

باسلام
بنده مدرک مهندسی بهداشت محیط دارم.خیلی دوست دارم ک درسپاه استخدام شوم.چطور خانوم هامیتونن استخدام بشون؟

سلام.میشه راهنمایی کنید که خانمها چطور میتونن واردسپاه بشن.عضو فعال بسیج هستم وطلبه.سطح ۲دارم ومعدلم۱۷

سلام بنده ۲۹ سال دارم با مدرک لیسانس مهندسی مدیریت اجرایی از استان کردستان و متاهل،علاقه زیادی به استخدام در سپاه و نیروهای نضامی دارم

با سلام من خیلی علاقه دارم به نظام سپاه وجمهوری اسلامی خدمت کنم دیپلم دارم ۲۵سالم چطور جذب بشم .

خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی

راننده پایه یک هستم خدمت انجام شده در سپاه مدرک کامپیوتر icdlو کاردانی کامپیوتر دارم

با سلام
متولد ۷۰ ام علاقه زیادی به نظام و سپاه دارم و بصورت افتخاری هم اماده خدمت به سپاه پاسداران نیز میباشم همه مدارک هم کامله ..پایان خدمت کارت بسیج فعال کارت سبز و…. لطفا اگه خوندید راهنماییم کنید

سلام راننده پایه یک آتش نشانی هستم با ۳۵ سال سن میتونم در سپاه استخدام شوم

سلام من گواهینامه پایه یک دارم و همچنین کارت bis درون شهری دارم با سابقه کار دارای مدرک کاردانی .گواهینامه متور سیکلت دارم .تکنسین فنی تاسیسات و برق می باشم مسلط به سیستمهای گرمایشی و برودتی و تهویه مطبوع هستم متولد ۶۳ با ۸ سال سابقه کاری و بیمه دارای کارت پایان خدمت میخواهم در نظام استخدام بشوم لطفا راهنمایی کنید .دارای قد ۱۷۸ و معدل کاردانی ۱۴/۷۲ با اخلاق و از هر لحظ سالم وزن ۷۶ .

سلام خداقوت
برای سپاهی شدن راهی وجود داره که بدون کنکور وارد دانشگاه های سپاه شد؟ با دیپلم

سلام دیپلم تجربی دارم با ۱۸ سال سن علاقه زیادی به فعالیت در سپاه دارم

سلاماعلیکم.
اینجانب داری مدرک دیپلم حسابداری وعضویت بسیج فعال ازسال ۸۰بودم
وخدمت مقدس سربازی در سپاه بود.وهمچنین برادر بنده درنظام سپاه هستن.بنده گواهینامه پایه۳دارم ومتاهل هستم.وعلاقمندبه این نظام مقدس جمهوری اسلامی دارم.آیا بنده شرایط جذب را دارم..
باتشکر*

سلام علیکم .دیپلم تجربی دارم و۲۵سالمه .علاقه وامادگی استشهادی در راه وطن ورهبر ودین هستم .بخدا اماده جنگم با تکفیریها وعناصر تروریستی

سلام من ۳۰سالمه دیپلم اداری هستم۷ساله عضو بسیجم. معافیت پزشکی دارم معافیتم درحد فک است.ومشخص نیست .قدم ۱۷۳علاقه زیاد ب رهبری وعصویت درسپاه دارم.خواستم ببینم امکان عصویت درسپاه برای من هست یانه؟ممنونم

سلام بنده علاقه بسیار به ایران و ارادت خاصی به رهبر عزیزم دارم ،۳۹سالمه و دیپلم تجربی هستم و سرپرست خانواده ،آیا امکان اشتغال بنده در سپاه عظیم وجود داره؟

با سلام
من ۳۳ سال سن دارم، دیپلم تجربی و فوق لیسانس خسابداری هم دارم از سال ۸۰ تا کنون عضو فعال بسیج میباشم و علاقه زیادی به خدمت در سپاه را دارم در حال خاضر مدرس دانشگاه هستم اما میخواهم در سپاه خدمت کنم. سپاس

برای اینکه بخوایم استخدام سپاه بشیم باید حتما بسیجی باشیم؟

سلام…من۲۲سالمه.مدرک کاردانی معماری دارم درحال حاضردانشجوی کارشناسی پیوسته رشته تربیت بدنی هستم.عضویت فعال بسیج رودارم وعلاقه مندم ب سپاه ملحق شم تاب کشورومردم و رهبرم خدمت کنم…کی برای سپاه نیرومیگیرن تاریخ دقیقشومیخاستم بدونم؟

سلام ، بنده خانوم مجرد ۲۴ساله بامدرک کارشناسی حسابداری ب سپاه و نظام و نیروی انتظامی بسیار علاقه مندم ،چطوری باید پیگیر استخدامی ها بشم ،ممنونم اگه میشه اطلاع رسانی کنید

سلام خوبین؟من رضابگدلی دارای دیپلم حسابداری وعلاقه ی فراوان ب رهبر انقلاب وعضویت درسپاه هستم خواهشن پیگیری کنید

عرض سلام اینجانب ۲۹ سالمه متاهل و داراک مدرک فوق لیسانس شیمی و دارای کارت پایان خدمت و بیکار هستم علاقه شدیدی ب سپاه و نظام جمهوری اسلامی و رهبرم جانم فدای ایشان باد دارم و با تمام توان برای کشور و رهبرعزیزم خدمت کنم لطفا امکانش هست جذب سپاه بشم ممنون میشم جواب بدین باتشکر

با سلام.خانمی ۲۷ساله هستم دارای مدرک کارشناسی(سطح۲حوزه) و دانشجوی ارشد رشته فقه و حقوق خانواده .چند سال سابقه عضویت در بسیج فعال دارم .خیلی علاقه مندم در سپاه استخدام بشم اما متاسفانه نمیدونم از چه طریق پیگیری کنم لطفا راهنمائیم کنید.
با تشکر

سلام من حسن حسینیان مدرک دیپلم ومتآهل هستم

سلام و عرض ادب وخسته نباشید
بنده ازخراسان رضوی هسم ۲۳سالمه متعهدو متدین به تمام شرایط ‌و ضوابط جمهوری اسلامی ایران وشدیدا علاقه مند به دفاع ازنظام جمهوری می‌باشد دارای مدرک تحصیلی دیپلم ریاضی مربی گری درجه ۳دفاع شخصی سابقه ۶سال عضویت فعال و پایان دوره تکمیلی۴ماه حظوردرجبه سوریه وعراق ‌شرکت درعملیات های مختلف و مسئولیت حال بنده درحوزه ناحیه مقاومت تربیت بدنی میباشد.اگرشرایط برای کمک یاراهنمایی رو دارین ممنون میشم

با عرض سلام علاقه خیلی شدیدی ب سپاه دارم فرزند جانباز هستم متولد ۷۰میشه راهنمای کنید واس استخدام شدن در سپاه

سلام اینجانب فارع التحصیل کاردانی مدیریت جهانگردی کارشناسی حسابداری خیلی علاقه مند به جذب نیروی زمینی وامنیت پرواز خدمت در خود سپاه رادارم ۱۵سال داری بسیجی فعال دانش آموزی ودانشجویی می باشم طی ۳سال به گزینش مراجعه به بهونه مختلف می گویند سال دیگه بخش نامه از تهران بیاید می خواستم اینجانیب را راهنمایی کنید باتشکر

با سلام. بنده دارای مدرک فوق دیپلم حسابداری هستم. ۲۳سال دارم. علاقه مند به کار کردن در سپاه. برای استخدام باید چیکار کنم؟

خیلی عالیه شرایط سنی هم خوبه بنده ۱۲ سال سابقه دارم متولد ۴/۱۱/۶۲ هستم دیپلم برق صنعتی وفوق دیپلم شیمی دارم تخصص تعمیر و نگهداری چیلرو سردخانه و انواع دستگاهای برودتی و دیگ بخار و تعمیر انواع پمپ های صنعتی و آشنایی کامل با برق صنعتی ، خدمت سربازی را گذراندم خیلی دوست دارم یه جای دولتی استخدام بشم .ممنون میشم جواب بدید .

با سلام بنده سابقه ی تقریبا ۱۰سال بسیج فعال دارم وسنم ۲۵سال هستش و دیپلمه انسانی رو دارم بدون هیچ گونه سابقه ی کیفری در کل پاک پاک ولی تابه حال چند بار اقدام کردم برای عضویت شماره ی تلفنمو میگرینو بعدشم هیچ من باید یه کجا مراجعه کنم واقعا دیگه کلافه شدم

سلام من خانمم ۲۸سالمه لیسانس رشته ی علوم تربیتی هستم وعلاقه ی شدیدی به استخدام درسپاه دارم چطوری میتونم جذب سپاه بشم؟درضمن پدرم هم سپاهی هستند خودمم کادر بسیجم

سلام بنده در سپاه خدمت کردم در سیستان و بلوچستانو لیسانس کامپیوتر و همچنین علاقه شدیدی به وطن وسپاه دارم و دوست دارم آیا میتونم جذب سپاه شوم.

سلام ۲۷سالمه لیسانس حسابداری هستم سه سال در داروخانه هلال احمر مشغول هستم .خیلی علاقه ب سپاه دارم دوست دارم استخدام بشم

سلام
من ۱۷ سالمه و علاقه شدیدی به رهبری و سپاه دارم و خیلی دوست دارم استخدام بشم.من رشته برق صنعتی کاردانش هستم خواستم ببینم میشه استخدام بشم.
لطفا جواب بدید ممنون

علاقه زیاد به سبابه دارم دارایی مدرک کاردانی کامبیوتر گرافیک هستم و دارایی مدرک فدراسیون جودوو کوراش جمهوری اسلامی ایران کیو ۵ هستم. باتشکر حسام و بسیجی عادی هستم

من دارای ارشد مدیریت سیستم اطلاعات هستم ۳۲ سالمه خیلی دوس دارم در سپاه مشغول به کار بشم بالای ۱۴ سال عضو فعال بسیج هستم خدمت هم رفتم دانشگاه دولتی با معدل الف هم دارم

با سلام
ببخشید ،منظور از محصلین ازحداقل سن تعیین شده مستثنی میباشند ،چیست ؟
ممنون میشم جواب بدین

سلام
فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مدرسی معارف اسلامی از دانشگاه تهران ۲۵ ساله هستم بسیار علاقمند به کار در محیطی سالم همچون سپاه هستم.

سلام من لیسانس ۲۸ساله هستم اگر امکانش شد به فقیر فقرا هم یه نگاهی بیندازید علاقه خدمت در سپاه و بیت رهبری یا علی .

سلام من جوان ۲۸ساله درخواست استخدام در سپاه و علاقمند ولایت فقیه رهبری خدمت به مردم ایران

با سلام من ۳۷ساله علاقه به سپاه وعلاقمند به رهبری دارای مدرک تحصیلی دیپلم فنی ساخت وتولید تراشکاری وداشتن پایه ۱رانندگی چگونه میتوانم سپاه جذب بشوم ممنون

باسلام.بنده سجاد شیخالی ۱۷ساله مطیع اوامر رهبری و فرزند ایران و اسلام علاقه ی به کار کردن در نظام و سپاه در تمامی امور من جمله مسائل مبارزه با بیوتروریسم و مسائل فنی مرتبط با تخصص هایم دارم و تمامی اهداف بنده با اهداف سپاه یکیست و دوستدارم در رکاب جبهه ی حق علیه باطل باشم.الان هم در گردان بیت المقدس فرمانده ارکان هستم اما علاقه دارم خدمت به میهن و مردمم را در این زمینه ی نظامی انجام دهم.باتشکر

سلام ،بنده برادر شهید و۴ شهید وابسته درجه ۱ دارای مدرک دیپلم فنی برق متولد ۱۳۶۱ علاقه استخدام درسپاه میباشم لطفا همکاری لازم را مبذول فرمایید باتشکر

علاقه زیاد به خدمت در سپاه..

سلام من عاطفه بهزادیان متاهل دانشجوی کاردانی مروج سیاسی درحال حاضردرحال تحصیل علاقه مندبه سپاه وجمهوری اسلامی وحضرت آقا اگرمیشه افتخار این همکاری را نصیب من کنید

سلام علیکم
با احترام اینجانب عضو فعال بسیج و آموزش دیده دوره کارت سبز دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد تربیت بدنی ومدیریت علوم ورزشی و راهبردی و دوره خدمت سربازی را در ارتش جمهوری اسلامی به پایان رساندم ضمنا گواهینامه پایه یکم راهنمایی و رانندگی را هم دارم متولد ۱۳۶۶ می باشم و علاقه مندم زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران خدمت کنم باتشکر

سلام
مدرک کارشناسی
مهندسی صنایع
حافظ قرآن
۲۹سال سن
معتقد و مقید
بسیار توانا در امور فنی و کامپیوتری و اداری به لطف خدا

سلام بسیجی فعال هستم ومشغول کار حوزه وپایگاه هستم تو سپاه خدمت کنم باید چی کارکنم ممنون

سلام من ۲۴سال سن دارم دارای بسیجی فعال مدرک تحصیلی لیسانس علوم سیاسی بخداارزومه یک روزلباس سپاه رابپوشم وبمیرم نمیدونم چکارکنم که واردبشم دیپلم که بودم میگفتن لیسانس بگیرالان که لیسانس گرفتم میگن دیپلم میخواییم توراخدامنوراهنمایی کنیدممنون باتشکرازشما

باجون و دل عاشق نظام هستم درهررسته ک باشه خانوم هستم

سلام پسری هستم متولد ۷۵دارای مدرک دیپلم پایان خدمت گواهینامه کارت فعال بسیجی منطقه دالاهو استان کرمانشاه بخش گهواره باید به کجا مراجه کنم وچکار کنم عضو بسیج ویژه شوم

با سلام
من خانمی۳۶ ساله و کارشناسی دارم چند ساله پیگیر هستم برای استخدام در سپاه پاسداران ولی موفق نشدم متاسفانه مدرک بسیجی ندارم و جزء خانواده های محترم شهدا و جانباز هم نیستم خواهش میکنم راهنمایم کنید ممنون

سلام و خسته نباشید
بنده متولد۱۳۶۹ هستم و علا قه بسیااااااااار زیادی به نظام جمهوری اسلامی و اللخصوص سپاه پاسداران دارم
ایا میتونم یعنی میشه استخدام بشم

سلام من۲۴ساله ..بسیجی هم هستم .چند بلرم ثبتنام کردم برا رفتن به سوریه ولی کسی جواب نداد ..لطفا جواب پیامای مارو بدین

با سلام. بنده سجاد جوکار بیست هشت ساله کارشناسی مدیریت صنعتی باسابقه کاری در حوزه اداری اجرای و بسیجی فعال علاقه مند ورود به سپاه پاسداران هستم و درحال حاضر بیکار باید به کجا چطور میتوانم فرم استخدامی پر کنم واقعا امیدی به استخدام هست

با عرض سلام
متولد ۶۴ هستم و دیپلم کامپیوتر دارم و در انواع کارهای فنی تخصص دارم.خدمت سربازی سه ماه دوره بهیاری در دانشگاه بهداشت و درمان ارتش گذراندم وبا درجه گرهبان دومی کل خدمتم را در اورژانس لشگر ۵۸تکاورگذراندم. همیشه دوست داشتم وارد سپاه بشم و بتونم سربازی از سربازان رهبری و امام زمانم باشم.
لطفا راهنمایی بفرمایید که چطور میتونم جانبازی کنم
یاعلی مدد

عرض سلام خدمت شما .من الله وردی خدابخش دارای مدرک دیپلم ادبیات هستم و دارای کارت فعال امسال از طرف حوزه بسیج من معرفی شده ام به درجه داری سپاه و یک بار به تحقیق من آمده اند ولی هنوز خبر دیگری ندارم از مرحله تحقیق از محله هم قبول شده ام به اما هنوز خبر دیگری ندارم میشه منو راهنمایی کنید ممنون میشم

علیرضا مومیود دانشجو مهندسی برق دوره روزانه هستم دارای ۳سال بسجی فعال

محمد مهدی دانش آموز پایه نهم هستم وبه پاسداری و خدمت به انقلاب اسلامی علاقه مند هستم و۱۵ سال سن دارم باید کجا وچگونه ثبت نام کنم
باتشکر

باسلام
میخواستم واسه استخدامی سپاه درخواست بدم .
۱۸ سالمه سال اخرم پدرم ایثارگر پدر بزرگم سرهنگ ارتش بوده.
ایا میتونم برای استخدام درخواست بدم؟

با تشکر

سلام من حسین هستم سنم ۲۷ سال دیپلم ادبیات و علوم انسانی معدل ۱۴ کارت معافیت دارم مال جبه ورزمندگی پدرم معافم کردن و گواهینامه دارم پدرم نظامی تکاور نیرو مخصوص در ارتش هست و ایثارگر و سابقه ۶ سال جبهه جانباز ۱۰% هست و هنوز هم بخاطر روحیه ایثار وفدارکاری درحال خدمت هست در لب مرز هم خدمت میکنه و برحسب وظیفه جاهای سخت رو انتخاب میکنه و مادرم خواهر شهید هست دایی بنده سال ۶۲ درمنطقهی جفیر به شهادت ریده و عموم هم جانباز هست خودم هم روحیه ایثارو فداکاری برای کشورم ومنافع کشور وجان دادن به امر رهبرم را دارا هستم

با سلام دوستان عزیز من هم دوست دارم استخدام سپاه پاسداران کمک کنید ممنونم

سلام من غیر خدا هیچ پارتی ندارم سپاه میتونه منو جذب کنه

من میخام استخدام بشم اما موندم

سلام ایاسپاه این ماه نیروپذیرش میکندلطفاجواب بدین؟؟

حامد نظری از لرستان هستم دارای ۷سال بسیجی گردان وفرمانده دسته هستم وکارشناسی حسابداری هستم چکار کنم جذب سپاه بشم به شدید دنبالشم و پدر پاسدار بازنشسته

سلام ‌‌‌‌‌من سی سال سن دارم و به خاطر وضیعت مالی نتونستم لیسانس کامپیوتر روم بکیرم ۱۴ واحد داشتم که تموم بشه به خاطر هزینه خانوادم مشغل کارازاد شدم ،ومن از لحاظ بدنی اماده کی کامل هستم هم اماده خدمت هستم درنیروی صابرین وسربازی هم در مناطق کردستان وشهر خودم گذروندم واز همه لحاظ اماده هستم ،و برای من استخدام شرایطش هست ؟….باتشکر

سلام لطفا پاسخ بدین اینجانب ۳۱سال سن دارم و دارای مدرک کارشناسی حقوق با معدل ۱۵ هستم علاقه زیادی برای فعالیت وپاسداری از نظام جمهوری اسلامی ایران را دارم آیا سپاه پاسداران انقلاب این حقیر رو استخدام میکنن؟

لطفا جواب بدین سلام اینجانب ۳۱سال سن دارم ودارای مدرک کارشناسی حقوق با معدل ۱۵هستم ودر ضمن قد ۱۸۰سانت و در ادامه ورزشکار هستم دارای بدن سالم وعلاقه مند به فعالیت در سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی هستم آیا این نیردوی انقلابی به فردی با دیدگاه انقلابی نیاز دارند

باسلام خدمت عزیزان خسته نباشید
من ۲۱سالمه الانم درحال خدمتم بامدرک فوق دیپلم فنی رشته الکتروتکنیک شاخه تاسیسات الکتریکی
فعالیت های اینجانب:
۱-مسئول نیروی انسانی پایگاه
۲-مسئول نظارت تاییدصلاحیت پایگاه
۳-مربی حلقه صالحین
۴-تحلیل بررسی پایگاه
۵-مسئول اطلاعات پایگاه
۶-چهارسال فعال
۷-عضوکارگاه پیشگیری ازاعتیاد
۸-دبیرکانون هلال احمرشاخه دانشجویی
۹-بادرجه امدادگرسوم درهلال احمر
۱۰-گواهینامه رانندگی پایه سوم
۱۱-عضوگردان بیت المقدس
۱۲-جانشین فرمانده پایگاه

سلام خیلی دوست دارم برم توسپاه .اکه کسی بلده که باید کجا وکی ثبت نام کنم ممنون می شم

سلام،،به همه دوستداران وطن،منم علاقه شدیدی به استخدام درنیروهای مسلح دارم،معدل کل بنده۱۲،۳۳آیامیتونم منم استخدام بشم
یعنی به خداقسم شب وروزبه فکراستخدام سپاه میکنم،لطفاکمکم کنید….

سلام من فرزند نظامی هستم ۳۰ سال سن دارم و تکنسین فنی نیز هستم با مدرک فنی حرفه ای میتونم استخدام بشم.

باسلام بنده برادرشهید ودیپلم برق هستم وبیکارم وعلاقه همکاری در سپاه را دارم لطفا راهنمایی فرمایید باتشکر .

سلا م خسته نباشین
من فرزند ایثارگر هستم مدرکم فوق دیبلم دارم پدرمم پاسدار افتخاری بوده میشه به عضویت سپاه در بیام

سلام من زهراصادقی نسب ازاستان گلستان مدرک فوق دیپلم علاقه شدیدی به سپاه ونیروی انتظامی دارم لطفا شرایط استخدامی روبگین ممنون میشم

سلام خسته نباشید
من فوق دیپلم کامپیوتر هستم و بسیجی فعال هستم
و علاقه زیاد به استخدام سپاه دارم نرو خدا فقط کمکم کنید تا به عضویت سپاه در بیام.با تشکر.

سلام بنده دیپلم دارم معاف اعصاب شدم که الان خوب شدم ازهمه نظرمیتونم استخدام سپاه بشم

سلام لطف میکنید بفرمایید چحوری سوالتون را درموزد سپاه پرسیدین ؟؟؟

من نوشتم سوالم ولی ظاهرا ارسال نسد.

بسم الله الرحمن الرحیم
با عرض سلام خسته نباشید این اینجاب فرج محمدی زیندشتی فرزنده شهید علاالدین محمدی زیندشتی به شماره پرونده ۱/۶۵/۳۳۲۲۰- ش . با احترام به استحصار برسانم بنده متاهل هستم و دارای دو فرزند میباشم و دارای دیپلم کامپیرتر میباشم و بخاطر امنیت ملی ، وطنم ، ملتم ، دینم هر کاری از دستم بر بیاد چه داخل کشور باشه چه خارج کشور انجام میدم ، خیلی دوست داشتم تو اداره کامپیرتر سپاه عضویت بشم ، جای پدرم رو پر کنم . ولی این ارزویم براورده نمیشه از نوجوانی دنبال این کار هستم ولی نمیتونم ورود سپاه بشم بخاطر دست راستم خیلی کمی ضعیفه اونم مشگل نیست دوماه میرم باشگاه بدنسازی ، کمی سنم بالاس . برادر برزگوارم اول امیدم به خداس بعد به شماست . تورو به امام حسین و همه شهیدان قسمت میدم کمکم کنی تو سپاه عضویت شم خواهشما است دستور بفرمایید.
با تشکر برادر کوچک شما محمدی

باسلام وعرض ادب بنده۱۸سال دارم جانم فداری رهبری ونظام مقدس جمهوری اسلامی میخواستم بدانم که من هنوز سربازی نرفتم ایاشایستگی این رادارم که درسپاه استخدام شوم

سلام من دیپلم دارم.علاقه زیادی به سپاه دارم

سپاه به این بزرگی جایی واسه یک جوان ۲۱ساله که غیره خدا کسی رو نداره هم هست

علاقه به نظم جمهوری اسلامی سنم ۳۵ساله

سلام عرض خسته نباشید خدمت شما من پسری ۲۵ساله هستم علاقه زیادی به کار در یکی از ارکان های سپاه هستم ولی با این مدرک تحصیلی ندارم ولی تخصصی در زمینه کامپیوتر دارم امیدوارم بشه کاری کرد

سلام من سنی هستم مدرکم زیر دیپلم هست دیپلم نگرفتم میتوانم ثبت نام کنم

سلام وعرض ادب ۲۷ سالمه علاقه به نظام دارم الانم حدود یکساله ضدشورش سپاه هستم میخوام ببینم کجابیام واسه ثبت نام ممنون کد۳۰۳یگان امنیت

سلام من حسین الهی هستم.۲۰سال سابقه کار فنی دارم وتمام لوازم الکترونیکی وصوتی تصویری را به صورت حرفه ای وابتکاری تعمیرمیکنم.درضمن برقکاری صنعتی ومعمولی و لوله کشی آب وگاز بلدم.تعمیرات ماشین آلات صنعتی و خانگی را خوب بلدم.متاهلم وچند وقته بیکارم.یقین دارم به دردتون میخورم.امتحانش مجانیه.یاعلی.

سلام جوشکار برق آرگون هستم از خانواده نظامی علاقه مندم در یکی از ارگان نیروهای مسلح خدمت کنم.

باسلام وخسته نباشید
خواهشمندم مرا راهنمایی کنید من مدرک لیسانس دارم ورشتم مهندسی طراحی صنعتی می باشد وسنم هم۲۸هست وهمین تابستان هم متاهل میشم یعنی همه حرفا مون بین خانواده هامون زده شده وبخاطر یه کار نیمه تموم عقدمون رانگه داشتیم تابستان
میخواستم بدونم با این شرایط میتوانم جذب سپاه پاسداران بشم ودرضم سابقه ۱۵ساله بسیج شایدم بیشتر هم دارم

سلام سن ۳۴ سال راننده پایه یک رشته ورزشی بوکس متاهل اهل چاپلوسی نیستم اهل محافظت از خانواده تمام ملت ایران حقوق سپاه رو شاید در بازار ازاد هم داشته باشم ولی چون یک سال در بسیج وگردان امام علی بودم از حال وهوای سپاه خوشم میاد اگه شرایط کاریم بدرد سپاه بخوره در خدمت رسانی کوتاهی نمیکنم یا علی

باسلام وعرض ادب واحترام
حقیردیپلم حسابداری دارم
عاشق نظام مقدس جمهوری اسلامی
۴۳ساله
متاهل
درسالهای۷۲ الی۷۴خدمت مقدس سربازیم رادرلشگر۲۷ محمدرسول الله(سپاه محمدرسول الله فعلی)گذرانده ام
عاجزانه استدعادارم درصورت امکان مقدرفرماییدبااستخدام به هرنوعی درسپاه عاقبت به خیرشوم

با سلام و احترام حمید احمدزاده متولد ۱۳۶۷تهران متاهل دارای مدرک دیپلم بسیار علاقه شدید به ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی ایران دارم اگر امکان دارد میخاستم استخدام شوم با سپاس

با سلام بنده متولد ۱۳۵۸ساکن حومه تهران، دارای سابقه کار ۲۰ساله در شرکتهای خصوصی که پروژه های عمرانی فعالیت میکردند، گواهینامه پایه ۲وگواهینامه ویژه بیل مکانیکی هم دارم، خاستار فعالیت در قرارگاههای سازندگی سپاه یا به صلاحدید مجموعه در هر زمینه شغلی که نیاز باشد، با تشکر از عوامل سایت که به فکر آ هاد جامعه هستن

سلام وقت بخیر.بنده دیپلم دارم بسیج فعال هستم باسابقه ۱۵سال فعالیت موثر٬ ازنظرامادگی جسمانی کاملامتناسب بافعالیت درسپاه میباشم باقد۱۸۵ وسن۲۹ متاهل وبه تازگی پدرشده ام ایاامکان استخدام بنده درسپاه هست؟

با سلام و احترام
اینجانب متاهل و دارای فرزند و۳۶ ساله و دوره مقدس سربازی انجام داده و حدود ۱۰ سال سابقه کار در امور اداری و بیمه ای و قراردادی و حقوق دستمزد دارم.لیسانس نساجی دارم.از کودکی علاقه به خدمت به نظام جمهوری اسلامی و کشورم رادارم.امکان جذب برای بنده وجود دارد.ممنون میشم راهنمائیم کنید

باسلام.بنده پسری هستم۳۱ساله.و برادر شهید هستم.پدرم هم فوت شده.میخاستم بدونم چه جور میشه به استخدام سپاه دربیام.ممنون میشم اطلاعات و کمک بدید.

سلام خداوند به پیشگاه مقدس حضرت صاحب الامر مهدی موعود(عج)
بنده خانمی ۲۹ساله ،متاهل ، با رعایت شئونات اسلامی ،دارای مدرک کارشناسی مترجمی حرفه ای زبان انگلیسی هستم . با معدل ۱۸
خدمت به وطن در هر ارگان وطنی آرزوی بنده ست .
لطفا چگونگی مراحل ثبت نام را توضیح دهید .
با سپاس
جانم فدای ایران .

با سلام من ۳۲ سالمه مدرک مهندسی شیمی گرایش گاز دارم،حدود ۱۵ سال سابقه بسیج هم دارم ،در ضمن فرزند جانباز هم هستم ،امکانش هست من عضو قسمت اداری سپاه مقدس بشوم،معافیت جبهه ایی هم دارم

با سلام .وخسته نباشی خدمت تمام حافظان.پاسداران انقلاب اسلامی و کشور عزیزمان ایران
بنده حقیر۲۸سال سن. دیپلمه.کارت پایان خدمت .گواهینامه رانندگی دارم و عاشق خدمت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می باشم .وخیلی ممنون میشم اینجانب جز کوچکی ازخانواده پاسداران حریم ولایت باشم.

باعرض سلام خدمت شما. بنده ۲۹سالمه و دارای مدرک سطح دو (کارشناسی)حوزه میباشم.پدرم پاسدار بازنشسته هستن.از بچگی علاقه ی شدیدی به سپاه و شغلهای نظامی داشتم.عاشق رهبرم هستم و یکی از ارزوهام اینه که در سپاه پاسداران به رهبرم خدمت کنم. میشه لطفا بگید چجوری میتونم به هدفم برسم؟ ایا امکان داره که در سپاه شاغل بشم؟

سلام چی شد جواب سوالتونو گرفتین؟

با سلام،
من ۱۹ سال سن دارم و مدرک دیپلمم ۱۳ هستش از رشته تجربی، ۴سال سابقه بسیج فعال دارم و دوره تکمیلی ۴۵ روزه را هم گذراندم ، علاقه خیلی زیادی به سپاه پاسداران دارم آیا با شرایط فوق امکانش هست که استخدامم کنن،
لطفا پاسخ دهید .
تشکر

سلام.من سیکل دارم.۳۳سالمه.پدرم سرهنگ بازنشسته سپاه.خودمم۱۵ساله عضویت بسیج فعال هستم.پارسال برای سوریه ثبت نام کردم قبول کردن خیلی خوشحال شدم مدافع حرم میشم اماهمسرم رضایت ندادالان نزدیک به هشت ساله میخوام وارداین نظام بشم البته سپاه امامدرک وحتی سن من باعث شده قبولم نکنن خواهشاکمکم کنیدباتشکر

سلام من ۲۵ سالمه مدرک کارشناسی صنایع غذایی دارم
۲ یال خدمت مقدس سربازیم رو تو نیروی انتظامی گذروندگ
علاقه ی بسیار زیادی به جهاد و خدمت در ارگان نظامی دارم
ولی افسوس اون زمانی که دیپلم داشتم گفتن لیسانس بگیری جذبی ولی الان که مدرک لیسانس گرفتم …..
کمر بند مشگی جودو دارم و اگر خدا قبول کنه شاعرم و مداح

باسلام حامدجعفری متولد۱۳۷۲علاقه شدیدبه استخدامی درسپاه پاسداران رادارم دارای عضویت بسیج فعال حدود۱۱سال ودارای کارت پایان خدمت دریافت کسری بسیج به مدت ۱۸۰روزودرحال حاضرهمکاری بااطلاعات سپاه (بسیج)باتجه به پیگیری های انجام شده به این جانب اعلام نموده اندکه به دلیل نداشتن تخصص مجازبه استخدام درسپاه نمی باشم لذاتقاضامندهستم بنده راراهنمایی فرمایید تکمیل ادامه صحبت این جانب درصورت ملاقات حضوری باپرسنل محترم سپاه پاسداران

سلام من کارشناسی حقوق وفوق لیسانس حقوق جزا هستم با معدل۱۷/۳۰و داشتن ۱۰سال سابقه بسیجی و چندین حکم شورا بسیج و سن ۲۷ تمایل به خدمت در نظام جمهوری اسلامی ایران ودر لباس مقدس سپاه پاسداران دارم آیا شرایط جذب رو دارم یا خیر لطفا راهنماییی وکمکم کنید.

سلام شرایط جذب تو سپاه رو دارین شما؟ کسی جواب کامنت شمارو داده؟

با سلام میخواستم استخدام سپاه بشم یا ارتش راهنمایی لازم بکنید خانم هستم لیسانس محیط زیست دارم راهنمایی لازم رو بکنید

باسلام و احترام
عالیه مداح هستم
دارای مدرک لیسانس
عضو فعال بسیج
خیلی دوست دارم در سپاه فعالیت داشته باشم

سلام منم به سپاه علاقه دارم متولد ۶۹ام دیپلمه معدلمم ۱۳ بسیجی هم ندارم منو پذیرش میکنن؟؟

سلام خداقوت.وضعیت نمره ی چشم درمقطع دیپلم باید چگونه باشد؟ آیا برای افراد با مدرک کارشناسی این شرط یکسان است؟

سلام . من متولد ۶۷ عاشق رهبر و نظام از اول بچگیم دوست داشتم یه شغل نظامی داشته باشم اما نتونستم پیگیر باشم لطفا بهم بگید چطوری میشه یه نظامی باشم

سلام ببخشید من ۲۵ سال سن دارای مدرک دیپلم برق و دارای کارت پایان خدمت سابقه هشت سال عضویت فعال بسیج و شورای حوزه بسیج به نظر شما با این شرایط میتوانم جذب سپاه بشوم ؟.با تشکر

سلام من ۱۲ ساله بسیجیم سرگروه وبسیج ویژه علاقه شدیدی به نظام وسپاه دارم طوری که از خدا خاستم اگه یک روزم از عمرم باقی باشه پاسدار استخدام بشم بعد بمیرم من زن سرپرست خانوار هستم از بچگی بسیجی لطفا یاری ام کنید

{بسم ربّ الشهداء و الصدیقین}

ماهی سرشار از برکت و رحمت و عبادت های پذیرفته شده برایت آرزومندم.
ای سبک بال در دعای سحرت هرگز از یاد نبر من جامانده بسی محتاجم…….

به عنوان یکء بسیجی مخلص اگر لیاقت داشتیم زنگ بزنین نداشتیم خداوند متعال ازمون راضی باشه
انشالله هرکی به هرچی که لیاقط داشته باشد میرسد چه کم چه زیاد
راضی هستیم به رضای دل او که هر چه که داریم از اوست بست.
 
(یاعلی )
[امت حزب الله]

سلام علیکم
برادران و خواهران طاعات و عباداتتان قبول درگاه الهی باشد
بزرگواران شما نیز همانند گذشته من هستید که وقت خود را ساعت ها در سایت ها و فضای مجازی بیهوده تلف نمودم با عرض پوزش از مدیریت محترم تمامی سایت های استخدامی عارضم خدمت کسانی که به دنبال راهی برای جذب در سپاه پاسداران مخلص و جان بر کف انقلاب اسلامی هستند و توصیه بنده این است که توکلتان به خداوند متعال باشد خودش اگر بخواهد فردی را سربلند نماید هیچ جنبنده ای توانایی مقابله با او را ندارد با خداوند دوست شوید و ایمان داشته باشید سردار سرلشگر پاسدار شهید علی اصغر معلم طرقی در وصیت نامه خود فرموده است خدایا امیدم را از همه قطع کن و به خودت وابسته ساز و نیز شیخ رجبعلی خیاط(ره) برای دوستی با خدا ذکر صلوات چهل شب هر شب ۱۰۰۰(هزار) مرتبه توصیه نموده که احتمالا با و عجل فرجهم در هر صلوات حدود ۷۰ دقیقه زمان شاید ببرد و همچنین به امید یاری خداوند متعال یا علی(ع) مدد گفته و خودتان حضورا به همراه معرف خود به نهاد مردمی و انقلابی سپاه پاسداران(یگان ها و پادگان ها و غیره) مراجعه نمائید و بدانید جذب در سپاه پاسداران سایتی نیست در ضمن خود بنده نیز در حال حاضر فاقد شغل میباشم.
استدعا دارم نویسنده این مطلب را نیز با ذکر صلوات دعا نمائید.
مورخ ۹۸/۰۳/۰۹ شب ۲۴ رمضان المبارک ۱۴۴۰
ا . . . م عجل لولیک الفرج
نثار ۱۴ معصوم(ع) و جهت شادی ارواح پاک و مطهر حضرت امام خمینی عزیز(رضوان ا . . . تعالی علیه) و شهدای والا مقام اسلام ناب محمدی(ص) و جهت سلامتی و طول عمر حضرت امام خامنه ای عزیز(حفظه ا . . . تعالی علیه)
۱۴ صلوات
” بنده سراپا تقصیر خدا التماس دعا “

لبیک

ا . . . م عجل لولیک الفرج

سلام مدرک لیسانس حقوق دارم متولد ۶۷ میشه وارد سپاه شد چطوری

جان فدای رهبر و نظام مقدس جمهوری اسلامی ، کمترین هنر مردان سرزمین من است

سرم فدای سرت اقا، حکم جهادم بده

سلام من ۱۷ سال سن دارم سال دوم رشته تجربی هستم چطوری می تونم برای دانشگاه امام حسین ثبت نام کنم و آزمون بدم آزمون ها به چه شکلیه

ممنون می شم جواب بدین

سلام آیا داشتن پاسپورت و رفتن به ترکیه و عراق اونم برای کار در موقع استخدام مشکل ایجاد میکند ؟ ممنون اگر راهنمایی کنید

سلام من زینت نظری هستم علاقه زیادی ب خدمت در سپاه دارم و مدرک تحصیلیم دیپلمه و تسلط کامل بر کامپیوتر دارم و بسیج فعال هم هستم لطفا راهنمایم کنید برای جذب سپاه شدن من مشهدی هستم

با سلام..
من در شهرستان ملایر زندگی میکنم
۱۶سال دارم
قدهم۱۶۳
رشته تحصیلی انسانی
برادرزاده شهید حسین زنگنه هستم
پدرم به علت شهیدشدن برادرش معاف شد
ولی اکنون پدر درقید حیات نیستن
به شدت علاقه مند به وطنم و خدمت به ان
تابعیت ایران و اصل خودم و خانواده ام ایرانی است…
علاقه مند به پلیسی …
سطح سلامت وحجاب و دین کامل….
لطفا برای رسیدن به این هدف من را راهنمایی کنید….
باتشکر

با سلام
بنده هم اکنون سرباز سپاه پاسداران هستم ، خواستم مطلع بشم که من با مدرک پیش دانشگاهی میتونم در حین خدمت جذب سپاه پاسداران شوم؟
متاهل هستم
ممنون میشم اگه راهنمایی کنید…
سپاس گذارم.

باسلام من دختری۲۲ساله هستم داری مدرک کارشناسی فقه و حقوق اسلامی پدرم جانباززیر۲۵درصددفاع مقدس هستند و خیلی علاقه مندم دربخش عقیدتی سپاه پاسداران به انجام خدمت به کشورم بپردازم ومدافع ارزشهای انقلاب اسلامی مدافع حریم ولایت مطلقه فقیه باشم لطفا مرابرای رسیدن به این هدف راهنمایی بفرمایید

باسلام خدمت عزیزان محترم
من بامدرک فوق دیپلم فنی وحرفه ای تاسیسات الکتریکی بامعدل ۱۴
متولد۷۶
ازلرستان
بافعالیتهای درعرصه بسیج:
مربی حلقه صالحین
نیروی انسانی
نظارت تایید صلاحیت
فعالیت چهارسال

فعالیت دردانشگاه:
دبیرکانون هلال احمر
شاخه دانشجویی

فعالیت درهلال احمر:
درجه امدادگرسوم
شیفت درپایگاههای بین راهی
کارگاه پیشگیری ازاعتیاد
دوس دارم درنظام استخدام بشم لطفا راهنمایی کنید
والانم سربازم مرزبانی

با سلام عنایتی کنید به تمامی دستگاه های و نهاد های انقلابی چه سپاه و ناجا یاد آوری کنید که مدارک صادره دانشگاه پیام نور را که مورد تایید مراجع آموزش عالی است مورد پذیرش قرار دهند

بچه ها سپاه استخدام بانوان واسه امنیت اطلاعات داره؟ شرایطش چجوریه؟؟؟؟؟

با سلام لیسانس مدیریت دولتی دارم ۲۷ ساله علاقمند به کار در سپاه پاسداران هستم

سلام علیکم شرمنده که مزاحم شما شدم بند حقیر به دنبال استخدام در سپاه می باشم قد ۱۷۸ سن ۱۹ و مدرک دیپلم ادبیات و علوم انسانی را با معدل ۱۱/۵۷ دارا می باشم و تمام شرایطی را که در قسمت بالا درج نموده اید را دار می باشم و داری مدارک احکام شورای پایگاه و غیر می باشم آیا با این شرایط بند حقیر امکان استخدام را دارم ممنونم از پاسخگویی شما.

سلام بنده ۲۳ سال سن دارم ک خدمت مقدس سربازی را هم تمام کرده ام یک ترم دیگه دارم تا کارشناسی فقه و مبانی حقوق اسلامی را بگیرم واقعا به شدت علاقه مند به استخدام در این نیروی پر ارج هستم لطفا راهنمایی بفرمایید

سلام من مشکل کم شنوا هستم که فارغ تحصیلی فوق دیپلم مکانیک درس خوندم آیا قبول میکنی در سپاه کار کنیم

سلام اینجانب محمد شاه منصوری حدود ۸سال پیش ببصورت بسیجی ویژه در سپاه محمد (ص) کار میکردم بعد از اتمام قرداد بیشتر دوستان را قطع همکاری کردند در حال حاضر بی کار میباشم و گواهینامه پایه دوم و موتور و دیپلم هم دارم متولد ۱۳۶۱میباشم

بسم رب الشهدا
بنده حقیقر بسیار مشتاق به خدمت برای امام عصر مهدی (عج) و رهبر عزیزمان هستم و میخواهم به عضو سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران ملحق بشم لطفا راهنمایی کنید با سپاس

سلام و درود به شما عزیزان اینجانب دارای مدرک فوق دیپلم هستم ومدت ده سال عضو بسیج اصناف هستم متولد ۱۳۵۵میباشم ولز جانودل دوست دارم در استخدام سپاه پاسداران باشم لطفاً اگه شرایط را دارم در حق من برادری بکنید سپاس گذارم.

سلام
لیسانس رشته ادبیات فارسی هستم ۳۲سالمه علاقه مند به کار در سپاه هستم ومطمنم به بهترین نحو در سپاه زیر سایه امام خامنه ای خدمت کنم واز این مرز و بوم و انقلابی که مدیون شهدا و امام هستیم تا آخرین نفس و قطره خونم دفاع کنم لطفا راهنمایی کنید بفرمائید چکنم

سلام
آقای۲۰ ساله هستم علاقه زیادی به سپاه پاسداران دارم
یکماه دیگه خدمت سربازی ام تمام میشود
لطفا برای جذب کارمندی سپاه بنده رو راهنمایی فرمایید🌷🌷

سلام جواد افروشته راننده پایه یک بامدارک ترانزیت بین المللی سن ۴۰ سال اگرامکان دارد میخواهم زیر پرچم سپاه این نظام مقدس باقی عمرم راه خدمت کنم ازبچه گی دوست داشتم وارد سپاه شوم اگرامکان دارد راننده گی ماشین الات سنگین؟

سلام من ٢۴سالمه لیسانس معماری دارم ولی علاقه ی شدیدی به سپاه دارم ..میخواستم بدونم خانم هام میتونن استخدام سپاه بشن ..واینکه چطوری میشه ثبت نام کرد؟؟

سلام من سرباز وظیفه ارتش پدافند هوایی هستم وعلاقه بسیار زیادی به تکاوری وسپاه دارم مرجع تقلید از نظر دینی وسیاسی رهبرمعظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای هست ۲۰ سال سن دارم امید وارم که بعد از خدا شما دست من را بگیرید

با سلام محمد ۲۸ساله از شاهرود
فوق دیپلم زیست
راننده لودر
سابقه دوسال معلم ابتدایی در اموزش و پرورش

سلام و خدا قوت .عزیزان سپاهی این همه جوان علاقه مند به نظام اسلامی داریم اینارو جذب سازمان کنید

سلام من سیدحسین هستم متولد۱۳۶۰لیسانس برق والکترونیک،بابیست سال سابقه کار،خیلی علاقمندم درسپاه استخدام بشم ،چه درجه داری،چه کارمندی،چه فنی وپروژه ای مشتاقم همکاری کنم،لطفاتلفنی یاپیامکی راهنمایی کامل بفرماییدباتشکرفراوان

سلام.خانم هستم ۲۳ سالمه.ساکن هرمزگان.اخرین مدرک کاردانی حسابداری.کارت بسیج ندارم با این شرایط میتونم عضو سپاه یا نیروی انتزامی بشم.؟؟؟

سلام خسته نباشید من چند ساله دوست دارم برم سپاه اما ایم روزا هرجا بری ازت معرف میخوان حتی دکتر ماهم تنها معرفمون خداست

با سلام من الان ۱۱ سال است به صورت قراردادی با سپاه کار میکنم هم راننده پایه یک هستم الان هم ۲ سال است که در گزینش ۲ بار پرونده تشکیل داده ام هر روز که به گزینش مراجعه میکنم جواب درستی نمی دهند فقط میگویند در سیر مراحل است این سیر مراحل کی تمام میشه با تشکر.

سلام علیکم با احترام به استحضار میرسانم متولد سال ۱۳۷۳و۲۵سال سن دارم برای اینکه فرد مفید برای وطنم جمهوری اسلامی ایران خواستار ملحق شدن به سپاه جمهوری اسلامی میباشم آگه بنده را لایق بدانید با کمال احترام جوان برومند ایران اسلامی. رهی

باسلام وعرض ادب
بنده خانمی هستم با مدرک کارشناسی منابع طبیعی ومتولد ۶۴ که از زمان فارع اتحصیلی تاکنون مدت ۱۰ ساله که باتمام وجودم وتلاش فراوان دنبال کار ادارات مربوطه هستم وبصورتهای پاره وقت وبلیطی کارگری ونظارت طی چندین سال حتی بدون پرداخت یک روز بیمه ومقدار ناچیزی دستمزد در اداره منابع طبیعی وجهاد فعالیت کردم ولی اکنون باتوجه با اوصاع درهم ریخته مملکت ونداشتن حامی خانه نشین وبیکار شدم در این اوصاع وحشتناک اقتصادی خانواده ها بنده از استان ایلام هستم این نطام راباتمام وجودم قبول دارم ولی شرایطی که برای بکارگیری درادارات بوجود امده بنده و خانواده ام رابسیار محزون وناراحت از این زمانه کرده ولی بنده ناامید نشده وقصد هنکاری با تمام وجودم برای خدمت به کشورم در سپاه پاسداران دارم بنده کارت فعال بسیجی دارم وبشدت محتاج کارهستم هرچند همکاری با سپاه پاسداران ارزوی قلبی م است خواهشمندم بنده را راهنمایی کرده به چه طریق وارد این راه شوم
سپاسگدارم

سلام
من علی ۴۰ سال سن دارم داری دیپلم فنی هستم پدرم نظامی و دارای ۳۰ سال خدمت و از این مدت خدمت ۸ سال در جبهه بوده ، سعی زیادی برای حضور در سوریه کردم ولی موفق نشدم علاقه زیادی برای خدمت در سپاه دارم.
موفق باشید

سلام تاریخ ثبت نام سپاه کی هست؟

با سلام
من ۳۲سالمه و فوق لیسانس مدیریت بازرگانی دارم پدرم جانباز و نظامی هستن به هر دری زدم که استخدام بشم ولی ماهایی که پدرامون خالصانه برای مردم و کشورم تلاش کردن چون رابطه باهیچکدوم از ارگان ها ندارن فقط مورد تمسخرمون قرار میدم چون پشت و پناه ماخداست مارو تمسخر میکنن سپاه اسلام تنها نهادینه که پشتوانه مردمه می‌خوام بدونم واسه منی که به هر دری میزنم به بسته جایی هست که منم دینمو به کشورم و مردمم و پدری که الان سنی ازش گذشته و مصدومیت جنگ در روح و روانشه ادا کنم؟

سلام
من حسین فرزند شهید هستم سرکار وزارت نیرو حقوق شکست خورد من دل دیگر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ایران دوست دارم

من طلبه هستم میتونم استخدام سپاه بشم؟

با سلام. ارادت کامل به سپاه .علاقه دارم مرزخدمت کردم بسیجی هم هستم اگه قبول دارین نظر بدین بیام سپاه

سلام وادب،من فوق دیپلم مدیریت هستم و۲۹سال سن دارم علاقه شدیدی به سپاه دارم میتونم استخدام بشم یانه؟

باسلام عرض ادب خسته نباشید خدمت برادران عزیز.
این بنده حقیر.علاقه مند نظامو نظامی گری هستم
اینجانب حسین زارعی متولد ۱۳۷۶ هستم ۲۲ ساله از استان بوشهر جزیره خارک.
مدارکه دریافتی بنده ۱:گواهی بین المللی دفاع شخصی هوشمند و پرشین بادیگارد۲:غواصی سطحی وفریدایو. ۳:عضوه گردان ابوالفضل۴:سرتیم حفاظت و اسکورت تشریفات ۵:دارای ۵سال بسیجی فعال و مسئول نیروی انسانی گردان بیت المقدس۶:دارای مدارکه مربی گری دفاع شخصی. ۷:سرتیم گردان ضربت. و بیشتر علاقه مند به کارای عملیاتی هستم. ممنون میشم. یاعلی 🇮🇷

من مدرک سیکل دارم وخیلی علاقه به سپاه دارم میشه وارد سپاه شد فقط بخاطر انجام وظیفه

سلام دیپلم کارو دانش رشته تعمیر ماشین های الکتریکو ی تعمیر کار پکیج دیواری هستم نیروی دریایی ارتش سیرجان یگان مهندسی خدمت کردم علاقه مند خدمت به نظام مخصوصا سپاه اگر توفیقی باشه با توکل به خدا وعنایت امام زمان عج و دعای فرج صلوات

سلام من ۲۶ سال دارم و مهندسی نفت دارم و ساکن استان لرستان هستم،پدرم هم سپاهی و جانباز هستن…من علاقه زیادی به شاغل شدن در سپاه دارم و چند ساله دارم تلاش میکنم راهی برای ورود به سپاه پیدا کنم و مدام به پدرم گفتم برام سوال بپرسه که چه جوری باید وارد سپاه شد ولی وقتی پرسیده هر دفعه بهش گفتن سپاه استخدام زن نداره…من همه جوره دارم تلاش میکنم راه ورود به سپاه رو پیدا کنم ولی حتی نمیدونم از کجا باید شروع کنم…ممنون میشم راهنماییم کنید …یا حداقل شماره درست و حسابی بگذارید که آدم بتونه جواب بگیره، نه این شماره ها که گذاشتین… بخدا من صبح زنگ زدم گفتن شب زنگ بزن…شب هم زنگ زدم گفتن صبح باید زنگ بزنی چند روزه دارم زنگ میزنم همش میپیچونن منو…
ما همینجوریشم به خاطر بیکاریمون و نرسیدن به شغلی که دوسش داریم عذاب میکشیم تورو خدا جواب درست بدین…ممنونم

سلام من خیلی علاقه ب نظام دارم متولد۱۳۵۹هستم مدرکم دیپلم کامپیوترهستش اگه امکانش هست که عضونظام بشم منوراهنمایی کنید

سلام یک سوالی داشتم من دارم لیسانس تربیت بدنی میگیریم دوست دارم سپاه برم بسیج مشکلی نیست فعال دارم ولی آیا سپاه مدرک تربیت بدنی میگره که دنبال کارش برم یه نه بیخیال شم

سلام و عرض ادب خدمت شما سروران گرامی، بنده ۳۴ سالمه متولد تهران، پدرم بازنشته دانشگاه امام حسین(ع) و سابقه در جنگ دفاع مقدس و لبنان رو در پرونده دارند. دیپلم کامپیوتر دارم. از نظر فنی و مهارت‌های کاری تقریبا از هرچیزی سر رشته دارم. عضو گردان عاشورا در بسیج بودم و در دانشگاه امام حسین(ع) خدمت سربازی و رو سال ۸۵ تمام کردم.و با این محیط کاملا آشنا هستم وخیلی علاقه زیادی به تحلیل سیاسی دارم. از طرفی سپاه قدس را به طرز عجیبی دوست دارم. اگر امکانش هست کمکم کنید من وارد این شغل شریف جهادی بشم. حاضرم آموزش در مقاطع بالاتر هم ببینم، دلیل اصلی من خدمت به مردم و کشورم هست حتی در شرایط جنگ و دفاع از کشورم پیش قدم میشوم. با تشکر از شما

سلام من ی روستایی هستم و دوست دارم در سپاه استخدام شوم قبلا در در بسیج بودم و کارت فعال بسیج دارم مدر تحصلی من دیپلم ۲۷سال سن؛میشه در سپاه استخدام شوم … .

سلام
من ۲۲سالمه و مدرک فوق دیپلم دارم و همچنین بسیجی هستم میخواستم ببینم میشه اسخدام بشم

بسم رب الشهدا
سلام خسته نباشید ۳۱سال دارم به یاری خداوند بزرگ میخوام در سپاه استخدام شوم وبه کمک شما برادران گلم هر کاری به من بگین با جان دل قبول میکنم روحیه خوب دارم به خاطر این شهدا امیدم را ناامید نکنید با تشکر عبداله یاوری همه جای ایران وطن من

سلام امین محمدی هستم ۳۲ سالمه دیپلم کاردانش خدمت سربازیم مرز شلمچه که معروفترین پاسگاه مرزی کیلومتر پنجاه نیروانتظامی خیلی اشتیاق دارم که وارد سپاه بشم لطفا خواهش میکنم راهنمایم کنید ودارای ۳ دور تکمیلی از طرف بسیج دارم .ممنون

سلام من لیسانس باستانشناسی دارم متولد ۱۳۶۷ اما می خواهم با دیپلم وارد سپاه مقتد پاسداران بشوم. خواهر شهید هستم (خراسان جنوبی). ۱۳ سال سابقه بسیج فعال دارم. و همین الان هم بسیج فعال هستم. حافظ ۵ جز قرآن کریم. دارای مدارک ICDL 1, و۲ و دارای مدرک آموزش کمک های اولیه و مفاهیم سطح یک و دو قرآن کریم. آیا راهی و جایی برای استخدامم هست؟

سلام
در نیرو های مسلح یه شرط معدل برا استخدامی گذاشتن
میخواستم بدونم واسه فرزندان رزمندگان ک سابقه ی حضور داوطلبانه هم در جبهه دارن در معدل بهشون ارفاقی میشه یا نه
ممنون میشم راهنماییم کنید

با عرض سلام خسته نباشید من امسال دیپلم کاردانش مکانیک میگیرم چطوری سپاه ثبت نام کنم ۱۷سال هم دارم ممنون

سلام من با ۳۲ سال سن وکارشناس مهندسی نفت مینونم در سپاه استخدام بشم؟
سابقه انبارداری دارم نقشه کشی صنعتی بلدم و راننده گی بلدم
آرزوم خدمت در سپاه میشه ؟

سلام ،بنده دیپلمه هستم و ۳۶سالمه،خیلی علاقه مند به خدمت در سپاه و خدمت به نظام جمهوری اسلامی هستم

با سلام بنده خانم ٢٨ ساله هستم لیسانس حسابداری الان در یک شرکت خصوصی مشغول هستم با سه سال سابقه ولی با توجه به علاقه شدید به سپاه و رهبری دوستار همکاری با سپاه هستم
در ضمن تصمیم به ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد مدیریت مالی دارم

با عرض سلام و صلوات به سید الشهدا .
هرکسی پیام منو میخونه برای سید علی خا

عرض سلام و صلوات به سیدالشهدا .
بنده ۲۷ساله از ارومیه نامم میثم خواهشمندم از مسولین بیت رهبری یا مسول دفتری رهبری با بنده تماس بگیرن برای تیم عملیاتی ک درس کرده ام برای جنگ با نیروهای امریکایی و داعش .
بنده چندین نفر برای جنگ اماده کرده ام ک خون انتقام سردار را بگیریم تیم حرفه ای در دست بنده است ک با دستور حضرت اقا اماده داوطلب جنگ هسیم ک بنده یک تیم عملیاتی به اسم تیم عملیاتی سلیمانی درس کرده ام ک هریک از بسیجی ها میتوانند چندین داعش را بکشن و همینطور امریکایی هارو یاعلی

سلام من متولد۱۳۶۵هستم گواهینامه پایه دوم قدیم دارم ولی دیپلم ندارم باغبانی هم بلدم تودوسال خدمتم توبایگانی نیروی انسانی ناجا بودم تمام کارایی نیروانسانی روهم بلدم من میتونم داخل سپاه کار کنم هرکاری باشه فرقی نداره برام خیلی دوست دارم تونظام کار کنم

سلام وخسته نباشید.دیپلم انسانی دارم وخدمت سربازی راگذراندم ومتاهل هستم وپایه یک دارم ونیازبه خدمت به سپاه رادارم..خواهشمندم همکاری لازم رامبذول بفرمایید.

با سلام
من دارای ایده ها و طرح های بسیار خوبی هستم که سالها روی ان تحقیق کرده ام که در صورت حمایت میتواند رشد خوبی درزمینه های فناوری و خودروسازی برای ایران عزیزمان باشد میخواهم بدانم ایا سپاه پاسداران از ما حمایت می کند
باتشکر

با سلام وعرض ادب واحترام برای بانوان چه شرایطی دارند؟ لطفا پاسخگو باشید تشکر

سلام.من راننده پایه دو هستم که سابقه تردد با۶تن را در کلیه جاده های کشور دارم.۴۱سالمه.علاقمند به خدمت در سپاه پاسداران هستم.لطفا راهنمایی کنید.ممنونم

سلام وقت بخیر راننده پایه یک ویژه جرثقیل بلدوزر لودر بیل گریدر لیفتراک با چند سال سابقه کاری در شرکتهای معتبر چه در خارج وداخل کشورها مشغول کار بوده ام وهم در پروژه های عمرانی چه اجرای ونیرو رسانی درکاهای اسکله بتونی یا فلزی یا درپیش ساخته نصب چه در کار های صنعتی خدماتی زیادی انجام داده ام خواهشمند است دراین مورد اقدامات لازم را مبذول بفرمایید باتشکر

راننده پایه یک هستم قبلا اتوبوس کار میکردم الان هوشمند رو باری کردم آماده کار

سلام من بهنام نوری ۲۲سالمه متولد ۱۳۷۶/۰۹/۱۷ اصالتا مریوان وساکن کرج مدرک تحصیلی دیپلم تصویر سازی کامپیوتر و خدمتم را سپری کردم در لشکر ۲۳ تکاور شهید سرلشکر حسن آبشناسان تیپ۱ که ۶ ماه مانده بود خدمتم تموم بشه ماموریت تیپ ما خورد به غرب کشور قصرشیرین سال ۱۳۹۷ من در منطقه خدمتم را تمام کردم سرباز ستاد بودم .من نه تنها به سپاه به نظام خیلی خیلی علاقه و از همه مهم تر شاهرگ گردنمو بزنن باز هم جانم را فدای حضرت اقا می کنم .ازتون خواهش می کنم اگه راه داره واسه استخدامی در سپاه من آماده جان سپاریم..

من مدرک دیپلم دارم ۲۸سالمه علاقه شدید ب سپاه دارم

با سلام من ۱۸ سالمه و دیپلم حسابداری دارم در نیروی انتظامی هم ثبت نام کردم و پلیس افتخاری هم دارم علاقه زیادی به این کار دارم

سلام من مدرک فوق دیپلم رشته کامپیوتر دارم میتونم ثبت نام کنم سن ام هم ۲۰ هستش و شرط معدل هست یا معدل تاثیری نداره ممنون

سلام
وقت بخیر. جابر طهماسبی هستم با ۲۷ سال سن.مدرک دیپلم.دارای گواهینامه موتور و ماشین.با هیکلی ورزیده و ظاهری اراسته وهمینطور قدرت کلام بالا.لازم به ذکر است فرزند جانباز هستم.بدون سوء سابقه و سوءپیشینه.متاهل هستم.

سلام مردانی هستم متاهل باسابقه ۵سال رانندگی درشرکت نفت متاسفانه بدلیل مخالفتهای زنگنه وزیرنفت استخدامی رولغو کرده بنده مستاجرم دارم باماهی زوربزنه۲تومن امرارمعاش میکنم راننده پایه یک وویژه جرثقیل اگرنیرو خواستید رو ماهم حساب کنید تاسن مازیاد نشده متشکرم

سید محمد هستم . جوانی هستم ۳۰ ساله . اماده کارنیروی خدمات و ابدادرچی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی. و نیروی دولتی هستی . یاحیدر کرار

سلام من علاقه زیادی به سپاه دارم بیست سالمه دیپلوم فنی کارت فعالم دارم نزدیک به چهارساله الان دانشجو هستم ترم پنج تیر فارق التحصیل میشم یعنی کاردانی رو میگرم میخام بدونم شرایط استخدام کاردانی چیه کسی هس جواب بده

سلام و عرض ادب, کار فنی یا تکنسین رو بر روی هلیکوپتر رو را دارم‌ و داری پایه هم هستم علاقه خاصی دارم وارد نظام بشم

سلام
سعید کاظمی ٣٠ ساله مهندسی مکانیک گرایش ساخت و تولید دارم
الان شاگرد میوه فروشم و متاهلم هستم
هر کاری باشه ایراد نداره
ب فکر ما هم باشید
یا حق

متولد ۶۷ ارشد زیست وخانم هستم اگر نمیتونم استخدام سپاه بشم دلیلش رو بگین ممنون

سلام اینجانب نصرت الله پایدارنیا هستم ۲۹سالمه از خوزستان شهرستان باغملک شهرصیدون گواهینامه دارم والان هم برای ویژه لودر ثبت نام کردم وامادگی جسمانیم هم بالاست اگه میتونم استخدام بشم لطفا بگید

سلام من ۱۸سالمه؛ نزدیک ۹سال بسیج فعال دارم کارت سبز هم دارم.خوانواده ایثارگر هستیم و پدرم هم نزدیک بیست ماه خط مقدم بوده و الان هم خودم به سپاه علاقه دارم تحقیق هم کردم فهمیدم ..کادر ثابت نظامی سپاه…ازمدرک پایان دوره راهنمایی جذب میکنه تا مدرک های بالاتر. میخواستم بپرسم چتور میتونم جذب کادر نظامی شم؟؟؟
البته سال آخر هم هستم…..
به خدا قسم خیلی علاقه دارم لطفا راهنماییم کنید.. با تشکر…

سلام،من ۲۳ سال سن دارم و مدرک تحصیلی ام دیپلم هستش بسیجی فعال هم دارم…کارت معافیت خدمت هم دارم…علاقه زیادی دارم که در سپاه خدمت کنم قد ۱۷۰ وزن ۶۷ ایا میشه جذب سپاه بشم لطفا راهنماییم کنین

سلام جلال محمودی ساکن اسلامشهر تهران هستم ودارای مدرک لیسانس فقه وحقوق و عاشق خدمت به مردم عزیزم

سلام طاعاتتون قبول
میخواستم ببینم برای ثبت نام سپا فرم خاصی داره ک اول باید پرکنیم یان واین فرم به صورت اینترنتی باید پرکنیم یا حضوری لطفا راهنمایی کنید
متشکرم

سلام
دیپلم دارم سال ۶۴ هستم میشه ثبت نام بشم
پدرم هم نظامی هستن

سلام متولد اسفند ۶۷ و ارشد تاریخ دارم ایا جذب سپاه میتونم بشم؟

سلام ۲۰ سالمه مدرک دیپلم و گواهی اتمام خدمت دارم اگه میشه استخدام بشم خیلی عالیه

سلام من دختر پونزده ساله هستم وعاشق سپاه میدونم الان خب خیلی زوده امادوست دارم شرایطشوبدونم بسیجی هم هستمـ کارت فعالمم تاحالاندادن چون پونزده سالم نشده بود فقط میخوام شرایط روبدونم واینکه آیابالای شونزده سال هم برمیدارید واسم دانشگاه سپاه مختص به خانماچیه!!

با عرض سلام و ادب یک سال هست در شهرک سپاه به عنوان نیروی قراردادی مشغول به کار هستم متولد ۶۷ آیا امکان رسمی یا پیمانی شدن دارم یا نه؟

سلام من دیپلم دارم ودرشهرستان شادگان هستم اینجا امکانات خیلی ضعیفه کسی هست ب من زنگ بزنه وثبتنامم کنه نیروی انتظامی.

سلام.من عاشق نظام هستم این شغل اگ بمن نرسه واقعا هیچکاری نمیتونم بکنم چون فکرم پیش لباس نظام شغلمه.۳۰سالمه لیسانس مدیریت دارم.سربازی رفتم.گواهینامه پایه یک هم دارم ایا میتونم ثبت نام کنم؟ادرس لطفا بدین ممنون

سلام ۳۰ سال سن دارم مدرکمم دیپلم هست آیا امیدی برای استخدام در سپاه دارم ؟

سلام ۳۰سال سن دارمازکوچکی آرزوی سپاه داشتم ولی نتونستم برم شغلم کارگریه مدرک دیبلم سرباز پهباد هم بودم

سلام ۳۳ سالمه. ۱۰ سال بسیجی فعال. فوق لیسانس حقوق و خدمت در سپاه بودم. آیا می توانم استخدام سپاه شوم.

سلام من لیسانس دارم سربازی هم رفتم متولدبهمن ۷۳ ایا میتونم استخدام شم؟

سلام من ۱۸سالمه .رزمی کار هستم دیپلم تجربی دارم علاقه ب استخدام در سپاه دارم میشه؟

با عرض سلام، بنده ی حقیر دانشجوی ارشد ژئوتکنیک هستم ۳۲ سالم هست از خداوند میخواهم مسیر زندگی و کارم را مسیر شهدای بزرگی همچون سردار سلیمانی و همت و شهید بابایی قرار دهد.آرزوی قلبی دارم در سپاه یا ارتش در زمینه رشته ام خدمت کنم .

سلام ،وقت به خیر ،خانم ۲۴ساله هستم ،دانشجو ترم آخر شیمی دارویی،علاقه مند به استخدام در سپاه هستم ،آیا این امکان وجود دارد برای استخدامی من ؟

سلام
ط .الف
اینجانب خانمی هستم ۴۳ساله دارای مدرک پیش دانشگاهی و مدرک کمک پرستاری یکساله و۹ سال سابقه کمک پرستاری در بیمارستان ۵۲۲ ارتش و ۱۵سال بسیج فعال میباشم.علاقه زیادی به نظام و جمهوری اسلامی و سپاه دارم .من هم می توانم جذب سپاه شوم؟

سرباز سپاه فراری هستم کمکم کنید خواهش میکنم

سلام خسته نباشید من ۱۹سالمه وعلاقه زیادی به سپاه دارم .
و۱۰سال بسیج فعال هستم ومدرک تحصیلی دیپلم کاردانش معماری
دارم می تونم تو سپاه استخدام ثابت بشم .؟

چقد دیپلم کامپیوتری هست

آقا من چشمم ضعیف اگر عمل کنم لینز یا لیزیک کنم کامل خوب بشه میتونم وارد سپاه یا ارتش بشم و حداکثر سن براب ورود به نیروی زمینی ارتش یا سپاه چند ساله

سلام من ۲۹ سالمه مدرک فوق دیپلم و خیلی به سپاه علاقه دارم آیا میتونم به سپاه استخدام شوم

سلام.
من مجیدامیری هستم .
دیپلم دارم.
۵سال درنیروی انتظامی به کشورم ومردم خدمت کردم.
۲۷سال سن دارم.
میخام بدونم میتونم درسپاه مشغول به خدمت شوم.

سلام من ۱۹سالمه و دانشجو فیزیکم و از ده سالگی بسیجم آیا جذب میشوم

حرفهایی بزنم کسی جواب میده .

باسلام ب همه کاربران گرامی، متاسفانه هیچکدامتان استخدام نمیشویدزیرا باداشتن کلی مدارک وتجربه سطح تشخیصتان پایینه وکارشمامثل رفتن به داروخانه ودرخواست کردن موادغذاییه،اینجا هم یه سایت خبری هست ونه جذب نیرو واستخدامی.ررررررد شدیدرررررررررردددددددد.خدا یار همگی!!!!!!!

میدونم همتون عاشق سپاه هستین و دوست دارین پاسدار بشین اول این که اگر خدا بخواد میشه دوم این که استخدام تو سپاه یک جنگ که باید تو این جنگ پیروز بشی و هر مانعی باشه بتونی از سر راهت برداری

سلام علیکم بند حامد غلامی با مدرک کارشناسی مسولیت بسیج سازندگی عضو گروه ذوالفقار دارای حکم قهرمانی و کشوری مربی صالحین مربی کاراته دان دو دوری کوی برزن دوری آمادگی در شرایط سخت عضو گردان عاشورا دوری جنگل دوری آمادگی. در کویر عضو ارکان گردان عاشورا

بسم الله الر حمن الر حیم.
من دانشجوی ترم دوم رشته مهندسی مکانیک بیوسیستم هستم می خواستم بگویم آیا می تونم دردانشگاه افسری امام حسین (ع)ثبت نام کنم ویا از دانشگاهی که مشغول به تحصیل می باشم آیا می تونم برای دانشگاه اما م حسین(ع)انتقالی بگیرم

سلام خدا قوت.
حمید زاده طهماسبی
دیپلم مکانیک
مدرک درجه ۲ مکانیک فنی و حرفه ای و
فوق دیپلم مکانیک ۱
کارت پایان پایان خدمت ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی زمینی
متولد ۶،۱۰،۱۳۷۴
دارای هوش اطلاعاتی و رسد امنیتی بالا و علاقه زیاد پیوستن نیرو های مسلح هستم
خسته نباشید.

سلام کارشناسی ارشد مهندسی برق ازدانشگاه تهران مرکز وکارشناسی فیزیک هسته ای از دانشگاه سراسری ارومیه ومدرک دوره برق صنعتی ومونتاژتابلوهای برق ازفنی حرفه ای به مدت۱۰۹۰ساعت وبا نمره علمی ۹۴ از ۱۰۰ ومتولد ۱۳۷۰ وبسیج عادی هستم مجرد هستم وخدمت سربازیم هم توصنایع هوایی وزارت دفاع تمام کردم وبا خیلی از نرم افزارهای مهندسی برق تو محل خدمت سربازیم کار کردم از جمله نرم افزار لوگو –اتوکد الکتریکال — آلتیوم دیزاینر– EPLAN—–خیلی علاقمند بودم تو سپاه جذب بشم به محض اتمام خدمت سربازیم حتی یه بار به یکی از مراکز سپاه مراجعه کردم یه ستواندومی توی ورودی مرکز بهم گفت سپاه نیروی بیست ونه ساله استخدام نمیکنه وسن تو زیاده خیلی نا امید شدم پس چرا الان اینجا که نوشته تا ۴۰سالگی هم نیرو جذب میکنه من یکی از دوستام هم تو سپاه جذب شده اصلا هم مثل من تو خونوادش سپاهی یا ایٍثارگر نبوده اگر کسی هست ومیتونه کمکم بکنه دریغ نکنه۰۹۱۴۸۶۸۷۸۱۴

سلامن دیپلم علوم انسانی دارم بامدل ۱۶
صافکار ماشین هستم با ۱۰ سال سابقه استاد کاری خیلی دوست دارم استخدام سپاه یا ارتش بشم وتو زمینه کاریم به نظام جمهوری اسلامی خدمت کنم جانم فدای رهبرم

سلام بنده مدرس هنرهای دفاع شخصی هستم
مدرک مربیگری دفاع شخصی از فدراسیون
مدرک داوری دفاع شخصی از فدراسیون
مدرک مربیگری جت بوکسینگ دان ۳
مدرک داوری جهانی کونک فو توآ
مدرک سیر سبز کونک فو توا
مدرک هنرهای رزمی های کمربند مشکی فول کنتاکت از فدراسیون وغیره…. ۷ سال سابقه بسیج و مسئول اموزش گردانهای امنیتی و غیره بودم میخوام وارد نیروهای مقدس سپاه بشم هر کاری کردم کسی راهنمایی نکرد لطفا اگر از عزیزانی که در سپاه هستن یه راهنمایی کنن باتشکر

سلام و درود
من ۳۴ سالمه و دیپلم دارم
میخواستم بدونم چطوری میتونم استخدام سپاه بشم
متشکرم

سلام ارض ادب من علاقه شدیدی دارم به نضام سن۱۷ مشغول به درس هستم رشته تعمیر موتور دیزلی شاخه کاردانش قد۱۸۰فعالیت بسیج دارم آیا میتونم تو شغل باشرافت مندانه سپاه استخدام شم بهنام نادری استان کردستان شهر دیواندره

سلام من بیست سالمه دیپلمه انسانی با کارته معافیته پزشکی اما معافیتم ربطی به سلامته چشم و یا ارتوپدی و حرکتی نیست و کاملا از این لحاظ ها سالمم عایا امکانه استخدام هست؟

باسلام ۳۵ ساله مدت بیست سال کارت فعال دارم ومدت سه سال فرمانده پایگاه هستم ویک سال بعنوان فرمانده نمونه استان انتخاب شده ام ودر حوزه محلات در بخشهای اجتماعی وتعلیم وتربیت خدمت فی سبیل الهی کنم وعلاقه زیادی به خدمت در نظام وسپاه پاسداران دارم وعلاقه به خدمت به مردم لطفا راهنمایی بفرمایید که امکانش هست استخدام بشم

سلام من متولد۷۷هستم عللاقه خیلی زیاد به سپاه دارم بسیجی فعال بودم اما بخاطر شغلم و زن و بچم نتونستم ادامه بدم دیپلم گرافیکم و ی گوشم ناشنوا شده بر اثر بیماری در بچگیم میتونم به سپاه برم؟ شرایطشو دارم ؟؟لطفا راهنماییم کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وبسایت

 

انتهای پیام/خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

استخدام سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در دو رسته افسری و درجه داری یکی از اولویت های مهم برای افرادی است که قصد ورود به شغل نظامی در ایران را دارند ، با توجه به شرایط مناسب کاری و برخی مزایای که سپاه پاسداران جمهوری اسلامی برای کارکنان و زحمت کشان این ارگان در نظر گرفته، استخدام در سپاه را می توان به عنوان شغلی بسیار مناسب در شرایط فعلی و بازار کار در نظر گرفت.

 

استخدام سپاه برای افراد علاقه مند دارای شرایط خاص و مراحل مختلف است که در ادامه ذکر خواهیم کرد ، سپاه پاسداران یکی از ارگان های مردمی است که بسیاری از جوانان را جذب خود نموده است و به همین دلیل استخدام در سپاه پاسداران یکی از آرزوهای برخی از جوانان علاقه مند می باشد. این مقاله از سایت ایران تحصیل را به موضوع شرایط استخدام سپاه پاسداران ، قانون استخدام سربازان وظیفه ، شرایط استخدام برای سپاه پاسدارن کارمندان ، استخدام با دیپلم در سپاه بانوان ، اختصاص داده ایم.

 

 

چطور جذب سپاه شوم

چگونه می توانم از زمان دقیق ثبت نام برای استخدام سپاه پاسداران اطلاع یابم؟

شرایط استخدام سپاه چیست؟

شرایط استخدام برای سپاه پاسدارن کارمندان چیست؟

چگونه می توان با دیپلم استخدام شد؟

نحوه استخدام سپاه پاسدارن چگونه است؟

 

 

جهت اطلاع دقیق از استخدام سپاه پاسداران – شرایط استخدام سپاه پاسدارن و رتبه قبولی کنکور در دانشگاه افسری سپاه با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9099072952 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد و صفر پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

هر ساله شاهد اعلام زمان جذب نیرو در سپاه از طرف این ارگان نظامی آن هم در زمانی محدود هستیم پیرو اطلاعیه سپاه پاسداران آخرین بار در سال 1399 در بازه زمانی 29 اردیبهشت ماه لغایت 7 خرداد ماه اقدام به جذب نیرو نمود که به احتمال بالا برای سال 1400 نیز جذب خواهد داشت متقاضیان محترم جهت اطلاع از زمان دقیق جذب می توانند با مرکز مشاوره ایران تحصیل در ارتباط باشند و آمادگی های لازم را قبل از شروع زمان استخدام سپاه در دوره های افسری و درجه داری کسب نمایند.

دقت داشته باشید که جذب نیرو در این ارگان مهم نظامی از بین خانم ها و همین طور آقایان محترم انجام می شود و از هر دو جنسیت شاهد پذیرش افراد هستیم.

فقط تنها چیزی که مهم است و این افراد باید به آن توجه لازم را داشته باشند اطلاع از شروط به کارگیری نیرو در سپاه و همین طور برخورداری از این شرایط جذب و به کارگیری نیرو در سپاه برای استخدام بانوان در سپاه و همین طور استخدام آقایان در این ارگان مهم نظامی است.

تمامی متقاضیان استخدام سپاه می توانند در زمان استخدام در این ارگان نظامی کلیه اقدامات لازم را برای ثبت نام انجام دهند و منتظر اعلام نتایج نهایی استخدام باشند.

در رابطه با زمان استخدام در این سازمان نظامی در سال جاری باید خدمت شما دوستان و عزیزان عرض کنیم که فعلاً زمان جذب و پذیرش نیرو در سپاه برای افراد متقاضی اعلام نشده است و باید منتظر اعلام زمان استخدام برای افراد متقاضی بمانیم و به محظ اعلام در همین اطلاعیه اعلام خواهیم کرد.

 

 

اگر شرایط به کارگیری نیرو در سپاه را در سال جاری دارید برای اطلاع از شرایط به کارگیری و جذب نیرو در سپاه با مشاوران مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید مشاوران حاضر در مجموعه ما می توانند شما را به طور دقیق و کامل از شرایط به کارگیری و جذب در سپاه مطلع کنند و اطلاعات لازم را در این زمینه در اختیارتان قرار دهند

 

 

 

پیرو قانون 190 اصل مقررات جذب سپاه پاسداران ، با توجه به حساسیت ورود به سپاه پاسدارن اسلامی ، نحوه استخدام سپاه پاسدارن با توجه به گزینش افراد واجد شرایط صورت خواهد پذیرفت. به همین دلیل پذیرش ارگان های نظامی هر یک به نوبه خود شرایط منحصر به فرد خود را خواهند داشت که در ادامه به برخی از شرایط عمومی استخدام سپاه پاسداران برای این ارگان اشاره خواهیم نمود.

 

 

استخدام سپاه پاسداران 1400 از مقطع راهنمایی تا دبیرستان برای کلیه واجدین شرایط در تمامی قسمت های این ارگان امکان پذیر می باشد.

 

 

 

 

 

استخدام کارمندی در سپاه با توجه به شرایط خاص و به دو صورت امکان پذیر خواهد بود. یکی از مواردی که شما می توانید با استفاده از آن در سپاه استخدام شوید، با توجه به مدرک تحصیلی تان می باشد. در دجه دوم چنانچه شما مهارت بالایی در زمینه های مختلف داشته باشید، می توانید با استفاده از این مهارت با حداقل سواد به استخدام سپاه درآیید.

برای استخدام سپاه پاسداران می تواند برای تامین نیروی خود از افرادی که دارای مهارت می باشند ، با حداقل سواد و با صرف 5 سال خدمت نظامی و یا 6 سال خدمت کارمندی ، می تواند پس از اتمام دوره، داوطلبان و متقاضیان را پذیرش نمایند. افرادی که بدین صورت استخدام می شوند پیمانی خواهند بود و تمدید قرارداد و همچنین تجدید قرارداد برای این دسته از افراد مجاز نخواهد بود.

چنانچه سپاه پاسداران به نیروهایی در رشته های مختلف نیازمند باشد، می تواند با استفاده از طول مدت قراداد و همچنین از بین کلیه افرادی که به پذیرش سپاه درآمده و استخدام شده اند ، با استفاده از کارت عضویت بسیج عادی ، فعال و یا کارت سبز به استخدام سپاه در آیند . تمامی مواردی که مربوط به آموزش ، ترفیع رتبه و همچنین درجه آنها و تصمیماتی از این قبیل ، با استفاده از قوانین و مقررات صورت خواهد پذیرفت.

چطور جذب سپاه شوم

 

 

آیا می دانید چه کسانی برای استخدام در این ارگان مهم نظامی در اولویت قرار دارند؟ آیا این قبیل از افراد باید شرایط خاصی داشته باشند تا بتوانند در اولویت استخدام قرار بگیرند؟

اگر می خواهید بدانید که چه کسانی در اولویت استخدام در سپاه هستند می توانید در این رابطه با مشاورانی خبره چه به صورت تلفنی و چه به صورت حضوری صحبت بفرمایید تا شما را از جزئیات امر به بهترین شکل ممکن مطلع کنند.

 

 

استخدام سپاه قدس یکی از انواع استخدامی هایی است که سپاه هر ساله از میان متقاضیان به عمل می آورد.

اما موضوع مهمی که در این جا باید به آن توجه شود اطلاع از شرایط جذب نیرو و پرسنل در سپاه قدس است.‌

آیا اطلاعی از شرایط پذیرش در سپاه قدس دارید؟

آیا می دانید این شروط استخدام سپاه قدس شامل چه مواردی می شوند؟ در رابطه با زمان جذب نیرو در سپاه قدس چه می دانید؟

آيا دقیقاً می دانید چه زمانی می توانید برای انجام این امر اقدام بفرمایید؟ نحوه ثبت نام برای جذب نیرو در سپاه قدس به چه شکل است؟

آیا می دانید رشته های استخدامی سپاه پاسداران قدس شامل چه رشته هایی می شوند؟ در سال جاری هر فرد در کدام یک از رشته های استخدامی سپاه پاسداران قدس امکان استخدام دارد؟

اگر به دنبال کسب اطلاعاتی دقیق و درست در رابطه با استخدام سپاه قدس هستید می توانید با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل در این رابطه تماس حاصل فرمایید.

 

استخدام سپاه انصار نیز از میان رشته های استخدامی سپاه پاسداران انصار و برای افراد دارای انواع مدارک تحصیلی ارشد، دکتری و غیره صورت می گیرد.

اما در این رابطه باید از زمان و شرایط استخدام و همین طور نحوه استخدام در این ارگان مهم نظامی اطلاعات کافی را بدست آورد.

آیا می دانید در کدام یک از رشته های استخدامی سپاه پاسداران انصار امکان استخدام افراد وجود دارد؟ در رابطه با نحوه استخدام سپاه انصار چه می دانید؟

آیا می دانید چه زمانی باید برای به کارگیری نیرو و جذب افراد در سپاه انصار در سال جاری اقدام کرد؟

چه شرایطی برای استخدام سپاه انصار برای کلیه داوطلبان و متقاضیان ثبت نام در نظر گرفته شده است؟

اگر به دنبال کسب اطلاعاتی کامل و دقیق در رابطه با جذب نیرو در سپاه انصار هستید می توانید با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید تا هر آن چه را که باید در اختیارتان قرار دهند.

 

شرایط استخدام با دیپلم در سپاه بانوان با مردان تا حدودی متفاوت می باشد. برای استخدام زنان در هر یک از مشاغل سپاه بر اساس شرایط همسران و خدمت آنان تعیین خواهد گردید. شرایط عمومی که برای استخدام سپاه جمهوری اسلامی در نظر گرفته شده است برای خانم ها و آقایان یکسان می باشد.

کلیه بانوانی که مدرک آن ها دیپلم و یا بالاتر از دیپلم می باشد، چنانچه واجد شرایط سنی همانند دارا بودن حداقل سن 18 سال تمام و همچنین حداکثر سن 23 سال باشند ، می توانند با استفاده از نیروهای مورد نیاز و التزام به قوانین جمهوری اسلامی و ولایت فقیه ، نسبت به استخدام سپاه پاسداران اقدام نمایند. حداقل معدل دیپلم برای خانم ها 14 می باشد که در صورت دار بودن این معدل خواهند توانست استخدام شود.

با توجه به برخی از تغییرات و یا افزوده شدن برخی از سنوات در ارتباط با استخدام سپاه پاسداران برای بانوان ، برخی از نمونه هایی که برای این استخدام وجود خواهد داشت ، شامل موارد متعددی می باشد. متقاضیان به لحاظ شرایط جسمانی لازم است دارای حداقل قد 160 سانتی متر باشند. همچنین با توجه به تحقیقات محلی در رابطه با متقاضیان شرکت کننده برخورداری از شرایط مورد نظر سپاه در این زمینه نیز ، از جمله الزامات خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

همانطور که ذکر گردید ، نحوه استخدام سپاه پاسدارن در سال 1400 برای هر مقطع تحصیلی می تواند متفاوت باشد . همچنین با توجه به سن و همچنین نوع استخدام ، برای آن دسته از متقاضیانی که مایل به استخدام می باشند شرایط متفاوتی ، وجود خواهد داشت به عنوان مثال ، چنانچه سپاه ، نیازمند پرسنلی باشد،از بین افرادی که دارای 18 سال سن تمام می باشند قراردادی را منعقد نمایند و دوره خدمت در طول حداکثر 10 سال خواهد بود.

برای خانواده های محترم شاهد ، ایثارگران و جانبازان خانواده محترم و اعضای درجه یک آنان در اولویت استخدام خواهد بود . استخدام هر یک از افراد چنانچه نیازی به پرسنل نباشد و یا تغییر افراد و سمت آنان بدون هماهنگی ، هرگز امکان پذیر نخواهد بود و مطابق با قوانین نحوه استخدام سپاه پاسداران این امر مطلقا ممنوع می باشد.

برای کسب اطلاع دقیق تر در رابطه با نحوه استخدام سپاه پاسدارن ، استخدام سرباز در ناجا و همچنین متصل شدن به سامانه استخدام سپاه پاسداران می توانید با مشاورین و متخصصین نظام وظیفه عمومی ما در ارتباط باشید تا به سامانه مورد نظر برای ثبت نام متصل شوید. کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید. مشاورین ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز که مایل باشید، آماده ارائه خدمات به شما خواهند بود.

 

معاینات پزشکی از جمله موارد ضروری است که قبل از استخدام باید انجام شود. معایناتی که از چه نظر روحی و چه از جهت جسمی برای هر کدام از افراد متقاضی قبل از به کارگیری فرد در سپاه بر روی وی صورت می گیرد.

اما آیا می دانید این معاینات به چه صورت انجام می شود؟ آیا اطلاعی در رابطه با زمان انجام معاینات و نحوه دعوت فرد برای مصاحبه دارید؟

نتایج این معاینات چه زمانی به فرد متقاضی اعلام می شود؟ اگر در جستجوی کسب اطلاعات و جزئیاتی در مورد انجام معاینات لازم پیش از استخدام هستید می توانید از کمک مشاوران ما کمک بخواهید.

مشاوران ما می توانند تمامی اطلاعات لازم را در رابطه با معاینات پزشکی قبل از استخدام در اختیار شما دوستان و عزیزان قرار دهند.

 

یکی از مواردی که می تواند مانع استخدام افراد در پست های مختلف سپاه شود همین معافیت پزشکی است.

البته این مورد در رابطه با پذیرش و جذب در سایر ارگان های نظامی هم صدق می کند.

باید عرض کنیم که درست است که داشتن معافیت پزشکی استخدام سپاه را دچار مشکلاتی می کند اما این موضوع در رابطه با تمامی پست های محوله در این ارگان و سازمان نظامی صدق نمی کند.

در واقع، زمانی که سپاه آگهی استخدام خود را منتشر می کند نباید از ذکر شرایط و توانایی های مورد نیاز خود غافل شود و ذکر این مورد در آگهی الزامی است.

در صورتی که یکی از شرایط پذیرش در پست مورد نظر داشتن شرایط جسمی و روحی کامل است این مورد باید در زمان برگزاری مصاحبه عملی از طریق معاینات پزشکی لازم این مورد بررسی شود و مورد ارزیابی قرار بگیرد.

البته سازمان ها و ارگان هایی همچون سپاه همواره نیاز به پذیرش افرادی دارند که در سلامت کامل به سر ببرند و از جهت معافیت پزشکی استخدام سپاه مشکلی نداشته باشند.

اما این موضوع مهم را نباید فراموش کرد که هیچ فردی ولو در صورت داشتن معافیت پزشکی استخدام سپاه نباید از داشتن شغلی مناسب محروم شود و این حق وی است که در حرفه ای مناسب و عالی مشغول به کار شود.

در واقع، در صورتی که مشکل جسمی یا روحی فرد متقاضی به شغل وی و بنیان سازمان مشکل جدی وارد نکند استخدام وی بلامانع است و هیچ گونه مانعی از جهت معافیت پزشکی استخدام سپاه وجود ندارد.

پس توجه داشته باشید که بحث معافیت پزشکی استخدام سپاه در همه موارد و برای تمامی پست های کاری ارائه شده در این سازمان صدق نمی کند.

 

 

استخدام سپاه پاسداران برای نظامی از چه مقطع تحصیلی آغاز می گردد؟

سپاه پاسداران جمهوری اسلامی از کلیه واجدین شرایط که مایل به استخدام در این ارگان باشند، می توانند در هر یک از مقاطع راهنمایی ، دبیرستان ، فوق دیپلم ، لیسانس ، فوق لیسانس و دکتری ، اقدام به ثبت نام نمایند لازم به ذکر است که خدمت برای هر یک از داوطلبان در کادر ثابت این ارگان قابل انجام می باشد. به همین دلیل ثبت نام برای هر یک از آنها در زمان مقرر الزامی می باشد.

شرایط سنی در نظر گرفته شده برای استخدام سپاه به چه صورتی می باشد؟

کلیه متقاضیانی که که در رده سنی 16 تا 40 سال می باشند، می توانند با توجه به شرایط و فراخوان هر یک از موارد ، به استخدام سپاه پاسداران درآیند. لازم به ذکر است که شرایط تعیین شده برای هر یک از افرادی که مایل به استخدام در این ارگان می باشند ، با توجه به فراخوان های مربوطه در برخی از سمت ها و قسمت های آن می توانند به استخدام در آیند . به همین دلیل توجه به این امر بسیار الزامی می باشد.

 

چگونه می توانم از فراخوان جذب نیرو در سپاه پاسدان آگاه شوم؟

حقوق کارمندان سپاه پاسدارن به چه میزان می باشد؟

شرایط استخدام رسمی در سپاه پاسدارن چیست؟

آیا می توان نسبت به خرید خدمت در سپاه پاسدارن اقدام نمود؟

آیا دانشجویان و اساتید دانشگاه می توانند به استخدم سپاه درآیند؟

نوع رتبه بندی و درجه بندی نیروهای سپاه چگونه صورت می پذیرد؟

 

 

جهت دریافت پاسخ سوالات مطرح شده و همچنین کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 9099072952 تماس از سراسر کشور و 9099072952 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل مایید.

 

 

مطالب مرتبط

مشاوره امریه سربازی

استخدام ارتش درجه داری

شرایط سرباز معلم

مراحل گزینش در وزارت اطلاعات

خرید خدمت سربازی برای متاهلین

سامانه دریافت کد رهگیری بسیج فعال

استخدام سپاه پاسداران

زمان و نحوه استخدام سپاه پاسدارن

استخدام سپاه قدس و استخدام سپاه انصار در صورت داشتن شرایطی برای هر فرد میسر است.

برای اطلاع از زمان استخدام سپاه و شرایط استخدام سپاه با مشاوران مجموعه ما تماس حاصل فرمایید.

برای اطلاع از این رشته های مهم با مشاوران مجموعه ما تماس حاصل فرمایید.

در مواردی و با توجه به پست محوله این کار امکان پذیر است.

سلام من دانشجوام و میخوام وارد سپاه بشم و نمیدونم ایا نیروی خانم میگیره یا نه یا اینکه چطور برای ثبت نام اقدام کنم؟ لطفا راهنمایی کنید

با سلام من لیسانس حسابداری هستم و دوست دارم در این ارگان مقدس خدمت کنم ولی سن من ٢٩ سال می باشد آیا میتوانم در این ارگان خدمت کنم

سلام من زنم و فوق لیسانس دارم میخواهم بدانم میتوانم تو سپاه ثبت نام کنم کی هست چه زمانی باید ثبت نام کنم زن هم قبول میکنید ؟ منتظر پاسختان هستم متشکرم باسپاس

با سلام و خدا قوت شماره ای که ذکر شده یا میگه تماس مقدور نمی باشد یا میگه در شبکه موجود نمی باشد. جهت مراجعه در شهر شیراز به چه آدرسی باید مراجعه کرد؟

تمدید کارت عضویت بسیج

ادامه خدمت خالصانه به جامعه در پناه امام رضا (ع) و مقام معظم رهبری

با سلام من مهندسی ابزار دقیق دارم میخواستم بدونم که ثبت نام سپاه کی هست و چه ارگان هایی واسه ثبت نام میتوانم شرکت کنم

سلام. بنده متولد سال۱۳۸۱ هستم ،پدرم ایرانیه،اما من در عراق به دنیا امدم،شناسنامه ایرانی دارم اما محل تولد زده عراق.. خواستم بدونم میشه ثبت نام کنم.

سلام، من 27 سالمه فوق لیسانس منابع طبیعی از دانشگاه تهران هستم. آیا میتونم تو سپاه استخدام بشم و این که زمان استخدام کی هستش.ممنون

عرض سلام و و قت بخیر خواستم بپرسم من 26 سالمه مدرک تحصیلیم هم کارشناسی برق هست به خدمت در سپاه شدیداً علاقه مندم. آیا امکان استخدام من وجود داره؟ اگه امکانش هست تاریخ استخدام کَی هست؟ ممنون میشم راهنمایی کنین با تشکر

سلام و وقت بخیر جهت اطلاع از شرایط و نحوه استخدام سپاه پاسدارن 99 و زمان ثبت نام لطفا با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید

سلام به این شماره هازنگ میزنم درشبکه موجودنمیباشدیک شماره بهم بدین که زنگ بزنم

سلام چیجوری می تونم وارد سپاه بشم لطفا بهم جواب بدید اگه میشه همین جا جواب بدید ممنونم

سلام و وقت بخیر ابتدا شما شرایط و نحوه استخدام سپاه تو سایت ایران تحصیل مطالعه نمایید که توضیح داده شده بازم در صورتی که به مشکل بربخورین در خدمتتون هستیم

سلام و وقت بخیر بایستی با تلفن ثابت بدون پیش شماره تماس بگیرید

سلام بنده استاد تکواندو دان۳ هستم با چندین حکم‌های قهرمانی . زمانی عضو بسیچ بودم و فعالیت دارم و کارت پایان خدمت و مدرک تحصیلی دارم خاستم عضو تکاوری سپاه شم اما روی بَدنم خالکوبی دارم خاستم بدونم برای من شرایطی هست اینکه روی بدنم خالکوبی دارم و قبولم کنن مثل پذیرشی‌های دیگه؟؟؟ منتظر جوابتون هستم

سلام و وقت بخیر جهت اطلاع از شرایط و نحوه استخدام سپاه پاسداران 99 با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید

سلام و وقت بخیر بستگی به فراخونی داره که اونموقع مشخص میشه که شما شرایط استخدام سپاه پاسدارن 99 دارین یا ندارین

سلام و وقت بخیر کدملیتون عراق خورده باش ن متاسفانه نمیتونید

سلام و وقت بخیر شما بایستی از شرایط و نحوه استخدام سپاه پاسداران 99 اطلاعات لازم داشته باشین بعد رشته ای که خوندین پرس و جو کنید که جهت دریافت اطلاعات با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید

پایدار باشین

فقط از طریق پایگاه بسیج منطقه خودتون میسر

سلام شما شماره هایی که گذاشتیم از طریف تلفن ثابت بدون پیش شماره تماس بگیرید

سلام جهت اطلاع از شرایط و نحوه استخدام سپاه پاسداران 99 با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید.

سلام و وقت بخیر یکی از شرایط استخدام سپاه پاسداران 99 سن ثبت نام که می توانند تا 40 سالگی ثبت نام کنند

سلام و وقت بخیر شما جهت استخدام سپاه پاسدارن ابتدا باید فارغ التخصیل بشین بعد در صورتی که فراخوان جذب بزن شما میتونید ثبت نام کنید

سلام به نام خدا من برادر شهیدوفرزند ایثارگر هستم آیا می شود خدمت سربازی تو ََسپاه بگزرنم و در آخر استخدام بشم متاهل و4سال غیبت دارم تحصیلاتاول دبیرستان (توراخداکمکم کنیدالتماس میکنم )

باسلام من خیلی تو سپاه زحمت کشیدم ولی هیچ وقت نتونستم حتی حرفمو به فرماندمون یا بالاتر از اون بفهمونم که دوست دارم استخدام بشم بنده نزدیک 10سال بسیج فعال دارم مسولیت های مختلفی داشتم از گشت بسیج تا نیروی انسانی حوزه اطلاعات وعملیات و… مدرکم دیپلم سنم 32 سال لطفا محض رضای خدا راهنماییم کنید باسپاس فراوان

سلام و وقت بخیر جهت اطلاع از شرایط و نحوه استخدام سپاه پاسداران 99 با مرکز تماس بگیرید براتون راهنمایی کنند

سلام و وقت بخیر دوست عریز شما جهت دریافت اطلاعات جهت استخدام در سپاه پاسداران 99 با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید

باسلام من خیلی تو سپاه زحمت کشیدم ولی هیچ وقت نتونستم حتی حرفمو به فرماندمون یا بالاتر از اون بفهمونم که دوست دارم استخدام بشم بنده نزدیک 4سال بسیج فعال دارم مسولیت های مختلفی داشتم از گشت بسیج تا نیروی انسانی حوزه اطلاعات وعملیات و… مدرکم دیپلم سنم 19 سال لطفا راهنماییم کنید

سلام و احترام دوست عزیز جهت اطلاع از شرایط و نحوه استخدام سپاه پاسداران 99 با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید

سلام خسته نباشید بنده لیسانس فناوری مکانیک دارم ایا میتونم شرکت کنم

سلام. من فوق لیسانس تربیت بدنی دارم. میخوام تو سپاه استخدام شم.‌شرایط استخدام سپاه برا بانوان چطوریه

سلام و وقت بخیر جهت اطلاع از شرایط و نحوه سپاه پاسداران 99 با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید

سلام من لیسانس اموزش ابتدایی دارم و میخوام در سپاه استخدام بشم برای بخش اداری !پدرم هم کارمند سپاه بودن و پاسدار!راهنماییم کنید لطفا !نمیدونم چجوری باید ثبت نام کنم

با سلام بنده خانم 27 سالمه فوق لیسانس ریاضی و 10 ساله بسیج فعال در مدرسه و دانشگاه و محلات دارم از فرماندهی تا جهادی و فرهنگی و…………. و واقعا علاقه مند به سپاهم باید چکار کنم ؟

سلام جهت اطلاع از شرایط و نحوه استخدام سپاه پا مشاوران مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید

شرایط و نحوه استخدام سپاه پاسداران 99 با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید.

سلام جهت اطلاع از شرایط و نحوه استخدام سپاه پاسداران 99 با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید

باسلام برای استخدامی نیروی دریایی سپاه به کدوم سایت باید مراجعه کنیم

سلام و وقت بخیر جهت اطلاع از زمان و شرایط و نحوه استخدام سپاه پاسداران 99 با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم صورت گیرید

سلام خدمت تمام محافظان دین و اسلام و ایران من ۳۶ سالمه دیپلمه آشنایی کار با کامپیوتر و مدرک فنی هم دارم و امداد نجات فرزند پاسدار و جانباز هستم خیلی دوست دارم وارد سپاه مقدس جمهوری اسلامی ایران بشم و سرباز ولایت و آقا امام خامنه ای بشم برای کشورم افتخار باشم باید چه کارهایی انجام بدم ممنون از همتون

سلام من 29سالمه فرزند جانباز رشته برق قدرت دارم خیلی دوست دارم وارد این ارگان مقدس وپاک بشم خوشحال میشم کمکم کنید

با سلام و احترام

اینجانب کارشناس ارشد رشته آموزش زبان انگلیسی هستم .و سابقه 25 ساله در تدریس و ترجمه دارم .و شاگردانم به مراتب بالای علمی دست یافته اند . سالهاست که به همکاری در سپاه برای گسترش فرهنگ ناب ولایی علاقمند هستم . لطفا مرا هدایت و راهنمایی فرمایید. متشکرم

سلام بنده مدرس هنرهای دفاع شخصی هستم مدرک مربیگری دفاع شخصی از فدراسیون مدرک داوری دفاع شخصی از فدراسیون مدرک مربیگری جت بوکسینگ دان ۳ مدرک داوری جهانی کونک فو توآ مدرک سیر سبز کونک فو توا مدرک هنرهای رزمی های کمربند مشکی فول کنتاکت از فدراسیون وغیره…. ۷ سال سابقه بسیج و مسئول اموزش گردانهای امنیتی و غیره بودم میخوام وارد نیروهای مقدس سپاه بشم هر کاری کردم کسی راهنمایی نکرد لطفا اگر از عزیزانی که در سپاه هستن یه راهنمایی کنن باتشکر

سلام وقت بخیر برای ورود به سپاه چطوری باید اقدام کنم؟و زمان ثبت نام چه زمانی است؟

سلام وقت به خیر من ۱۸ سالمه و هنرجو رشته مکانیک هستم و میخواهم در سپاه استخدام شوم شرایطش چجوریه و کی میتونم برای ثبت نام اقدام کنم منتظر جوابتون هستم ممنون

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

12,000,000 +

بازدید کننده ایران تحصیل تاکنون

452,000 +

مخاطبان مشاوره تلفنی ایران تحصیل تاکنون

676780

تعداد سوالات سایت ایران تحصیل

15000

حدااقل بازدید روزانه سایت ایران تحصیل

در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه تحصیلی دارید می توانید از تجربیات مشاوران مرکز ایران تحصیل استفاده کنید هزینه هر دقیقه مشاوره 20000 ریال می باشد که می توانید ( از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره 9099072952) تماس بگیرید و از خدمات مشاوره حضوری بهره مند گردید.

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

در صورتی که هر گونه پیشنهاد ، انتقاد یا شکایتی از نحوه عملکرد مجموعه دارید می توانید از طریق ایمیل info@irantahsil.org و یا شماره 02146018960 با ما در ارتباط باشید.

 

پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

استخدام سپاه؛

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مجموعه ستاد کل سپاه حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه، سازمان حفاظت اطلاعات سپاه،‌نیروهای‌زمینی، هوایی، دریایی و مقاومت بسیج و قدس و سازمانهای وابسته به آنها اطلاق می‌گردد که در این مقاله به شرایط  استخدام سپاه در سال 99 – 1400 می پردازیم

در این مقاله از شرایط استخدام سپاه پاسداران در سال 99 – 1400 مطلع می شوید و می توانید برای استخدام سپاه اقدام نمایید. تمام اطلاعات مورد نیاز برای استخدام سپاه پاسداران ۹۹ در این صفحه در اختیار متقاضیان استخدام قرار گرفته است. این مقاله راهنمای کامل ورود به سپاه و استخدام سپاه پاسداران در سال 99 و 1400 است. متقاضیان بعد از گزینش توسط سپاه ، پذیرفته شدگان توسط سپاه پاسداران استخدام می شوند.

از جمله شرایط استخدام سپاه در سال 99 – 1400 عبارت است از گزینش افراد واجد صلاحیت برای انجام خدمت موظف در یکی از مشاغل پیش‌بینی شده در قانون مقررات استخدامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی.

چطور جذب سپاه شوم

مشاغل سپاه، ستاد کل و وزارت از نظر ماهیت شغل، به سه گروه تقسیم می‌شوند، شغل نظامی، شغل کارمندی و شغل مشترک.

شرایط عمومی استخدام سپاه در سال 99 کادر ثابت و پیمانی و پرسنل بسیجی ویژه (‌پاسداران افتخاری) به شرح زیر می‌باشد:

هیأت مرکزی گزینش در سپاه مرکب از فرمانده کل سپاه یا جانشین وی، نماینده ولی فقیه در سپاه یا جانشین وی، رئیس ستاد کل سپاه،‌ مسؤول حفاظت اطلاعات سپاه و معاون نیروی انسانی ستاد کل سپاه به عنوان دبیر هیأت و وزیر یا جانشین وی تشکیل می‌گردد و در چارچوب مفاد‌ این قانون، وظیفه تعیین سیاستهای گزینش پرسنل سپاه و تدوین دستورالعملهای مورد نیاز و نظارت بر کار هسته‌های گزینش از شرایط استخدام سپاه پاسداران را به عهده دارد.

شرایط استخدام سپاه برای کارمندان به دو صورت زیر می‌باشد:

دوره آموزش عمومی پاسداری‌دوره آموزش عمومی پاسداری برای پرسنل کادر ثابت نظامی که با مدرک تحصیلی پایان دوره راهنمایی استخدام می‌شوند حداقل به مدت شش ماه در‌آموزشگاه نظامی و برای پرسنلی که با مدارک تحصیلی فوق دیپلم و بالاتر استخدام می‌شوند حداقل به مدت سه ماه در دانشگاه امام حسین (ع) تشکیل‌می‌شود. این دوره برای پرسنلی که با مدرک دیپلم استخدام می‌شوند در طول دوره‌های علوم پایه یا دانشکده علوم و فنون نیروها برگزار می‌شود.

دوره آموزش تخصصی اولیه‌این دوره برای پرسنل کادر ثابت نظامی که با مدرک تحصیلی پایان دوره راهنمایی استخدام می‌گردند، بلافاصله بعد از طی دوره آموزش عمومی حداقل‌به مدت شش ماه در آموزشگاههای نظامی برگزار می‌شود. برنامه‌ها و مواد آموزشی این دوره باید طوری تنظیم گردد که فارغ‌التحصیلان آن بتوانند از‌عهده مشاغل درجات رزم‌آوردومی و رزم‌آوریکمی برآیند.

دوره آموزش تخصصی تکمیلی‌دوره‌های تخصصی تکمیلی از جمله شرایط  استخدام سپاه پاسداران برای تکمیل تخصص پرسنل کادر ثابت نظامی با داشتن درجه رزم‌آوریکمی به مدت حداقل 6 ماه در دانشکده‌های علوم و‌فنون نیروها تشکیل می‌گردد و نیروها موظف هستند نسبت به تشکیل این دوره‌ها طوری اقدام نمایند که کلیه پرسنل با داشتن درجه رزم‌آوریکمی‌بتوانند به موقع این دوره را طی نمایند. برنامه‌ها و مواد آموزشی این دوره باید طوری تنظیم گردد که فارغ‌التحصیلان آن بتوانند از عهده مشاغل درجات‌رزمداردومی و رزمداریکمی بر آیند. نیل به درجه رزمداردومی منوط به موفقیت در طی این دوره می‌باشد.

دوره‌های آموزش علوم پایه نظامیاستخدام سپاه پاسداران برای تأمین و تربیت پرسنل کادر ثابت نظامی که با مدرک دیپلم استخدام می‌شوند، اقدام به تشکیل دانشکده علوم پایه نظامی در دانشگاه امام‌حسین (ع) می‌نماید. حداقل مدت آموزش این دانشکده 7 ترم تحصیلی در دو دوره به شرح زیر می‌باشد:

شرایط استخدام با دیپلم در سپاه بانوان با مردان متفاوت است. استخدام زنان در سپاه با توجه به شرایط همسران و خدمت ایشان مشخص می شود. شرایط عمومی استخدام سپاه برای خانم ها و آقایان یکسان است.

آخرین اطلاعات موجود در زمینه شرایط استخدام سپاه به اطلاع متقاضیان گرامی رسید. اطلاعات صرفا جهت اطلاع است و ما مسئولیتی در قبال این موضوع نداشته و اعلام درخواست استخدام و گزینش و جذب از سوی سپاه پاسداران انجام می شود. شرایط استخدام در سال 99 از سوی سپاه هنوز اعلام نشده است و اطلاعات مندرج در این صفحه آخرین اطلاعاتی است که در سال 99 در اختیار داریم. به محض اعلام شرایط جدید استخدام سال 99-1400 از سوی سپاه پاسداران، در همین صفحه به روزرسانی انجام می شود.

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

سلام استخدام سپاه کی هست دیپلم ۲۳ ساله

سلام.متولد 64 هستم.قد 185
بسیجی فعال.مدرک دیپلم.دارای کارت پایان خدمت هستم واموزشهای لازم راطی چندسال طی کرده ام .جهت استخدام درسپاه لطفا راهنمای کنید.باتشکر
09139814912

سلام جلال باسرم هستم میخواستم به نیروی نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران استخدام شوم

باسلام. من متولد 67 دیپلم الکترونیک دارم قهرمانی بین المللی در رشته جودو دارم مقام اول برای مسابقات سپاه شهدا رو دارم خانوادم همشون نظامی هستن هم پدربزرگم هم پدرم و هم برادرام پدر بنده 12 سال جبهه بودن و ایثارگری هم داشتن خودمم علاقه ی زیادی به سپاه و تکاوری دارم چندین بار هم برای ثبت نام ارگانهای نظامی رفتم ولی چون پارتی نداشتم به جایی نرسیدم الان اینجا نوشتم و اینکه اگه اونطور که میگین طرف ملت هستین به من هم کمک کنین ثبت نام کنم برای سپاه ممنون میشم شماره تماس بنده 09197417149

8 سال جنگ بوده اونوقت پدرشما 12 سال جبهه بوده؟!خخخ
واقعا شما جزو نوابغی حقت رو خوردن

بنده لیسانس مهندسی معدن دارم .متولد۱۳۷۰خیلی دوستدارم به استخدام سپاه دربیام تنها ارزوم این هست پاسدار باشم اگر کسی میتونه راهنمایی ۰۹۱۳۵۸۰۹۶۶۲

سلام من‌‌می‌خواهم‌استخدام‌سپاه‌باشم‌چکارکنم

زمان بعدی استخدامی اش چ تاریخی هست کسی میدونه؟؟؟؟؟

سلام دوستان کسی می‌دونه دوباره چه تاریخی نیرو میگیره؟؟؟؟؟

باعرض سلام وخسته نباشید من اهل شهرستان بوکان هستم و۲۸ سال سن دارم من ازسال ۸۶ جزو بسیج فعال بودم وسال ۹۰ رفتم سربازی تو سپاه سردشت وبعد سربازی به دلیل مشکلات رفتم تهران برای کار وعلاقه زیادیم به استخدام تو نیروهای سپاه دارم والان تو شهرستان پیگیری میکنم هی جواب سربالا میدن ومیگن پروندت راکت هستش من خیلی دلم میخواد بیام تو سپاه ممنون میشم راهنماییم کنید مدرک تحصیلیمم دوری متوسطه هستش وشغلم نقاشی ساختمانه
ممنونم میشم کمک کنید

با عرض سلام من یک جوان ازنظرجسمی سالم متهدانقلابی ولایی هستم به دلیل انجام تکلیف علاقه درخواست دارم اگه خداکمکم کنه یک شغل معمولی داخل سپاه داشته باشم خودم خدمتم سپاه بوده اگه کسی کمکم بتونه بکنه پیش خدا کم نمیشه متولد ۱۳۷۲دارای بسیج فعال کارت پایان خدمت هستم لطفا راهنمایی کنید چطوری جذب بشم

با عرض سلام من یک جوان ازنظرجسمی سالم متهدانقلابی ولایی هستم به دلیل انجام تکلیف علاقه درخواست دارم یک شغل معمولی داخل سپاه داشته باشم خودم خدمتم سپاه بوده کارت پایان خدمت و کارت بسیج فعال هم دارم و مدرک کامپیوتر هم دارم لطفا راهنمایی کنید چطوری جذب بشم

سلام عزیزان با عرض خسته نباشی من بسیج دارم 9سال فعال دارم کردان امام حسین دیپلم دارم 1372تاریخ تولد هست برادرم سپای هست می خواستم از اسختدای سپاه شرکت کونم 09187359089این شماره تلفن خودم هست ممنون

سلام من فرزندجامبازنیستم ولی دوست دارم اموزش های ورزشی که طَی چندین سال به دست اورده ام رااموزش بدهم بنده١۴سال کشتی کارکردم وبکس ودوجیکسو٢سال ودرزمینه های فنی هم تخصصی دارم درسیلندرتراشی کارمیکردم وبیشترازان دوست دارآن هستم که شغلی باشدتابنده برأی کشورم قدم بردارم بنده یک فردعادی هستم ممنونم

سلام عزیزان با عرض خسته نباشی من بسیج دارم 9سال فعال دارم کردان امام حسین دیپلم دارم 1372تاریخ تولد هست برادرم سپای هست می خواستم از اسختدای سپاه شرکت کونم

سلام خدمت شما عزیزان با عرض خسته نباشید من عضو بسیج ویژه هستم گردان امنیتی امام علی ناحیه البرز قزوین الوند من میخواستم در سپاه استخدام رسمی بشم و همه شرایط لازم را دارم و شغل پدر هم نظامی هست من عضو خانواده نظامی هستم ، اگر لازم بدونید به من کمک کنید و کاملا از روی علاقه می‌خوام استخدام شم ، ممنون از لطف شما حضرت زینب نگهدار شما باشه

با عرض سلام ، ادب واحترام

جسارتا بنده متولد 1365 ودارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی هستم ؛ با توجه به این شرایط چطور میتوانم در سپاه جذب شوم .

سلام خسته نباشید .من مدرکم زیر دیپلمه.ولی بسیج کار میکنم خیلی دوست دارم تو سپاه همکاری کنم باشما

ببخشید من بسیج فعال هم هستم و قدم هم ۱۷۵ به بالاست ومتولد ۱۳۸۴ هستم

چطور جذب سپاه شوم

ببخشید من بسیج فعال هم هستم

سلام من محمد یاسین حاصلی ام سال اول دبیرستانم معدلم بیست هستش و رشته علوم تجربی در حال تحصیل هستم خواستم بدونم با این شرایط من که مدرک تحصیلیم سیکل هست و در حال درس خوندنم میشه جذب سپاه بشم من واقعا ب سپاه پاسداران علاقه مندنم

باسلام وخسته نباشید ایجانب عباس فتاح مدتحداقل 40 ماه درجبهه های حق علیه باطل بودم بصورت بسیجی وسپاهی درحال حاضربازنشسته ارتش میباشم میخواستم فرزندم رابه استخدام سپاه پاسداران دربیاورم سالهادرجبهه های کردستان سپاه کامیاران قرارگاه قدس سنندج تیپ شهیدافیونی گردان ضربت جندالله رهمرزمان سردران سپاه شهیدنمازی شهیدان کرمانیان احمدیهاوخیلی ازشهیدان دیگربزرگواری کنیدکمکم کنیدفرزندجوادفتاح دیپلم مکانیک خودرودارد7سال هم توینمایندگی ایران خودروشهریارکارکرده 29 سال هم سن داردشماره همرا 09123546871 بزرگواری کنیدبه پاس خدمتی درجنگ حق غلیه باطل کردیم فرزندم رااستخدام نمایداجرکم عندالله منتظرتماس حضرت عالی هستم

باسلام .بنده کارشناسی حسابداری دارم از کودکی هم عشق به نظام دارم اما بدشانسی هرکجا سر میزنم یه سنگ جلوی پام میذارن که نتونم ثبت نام کنم .البته در سپاه نقطه صفر مرزی هم خدمت کردم اما چه فایده هیچ کس به صدای ما مرز نشینان گوش نمیده
خواهشا اگه امکان داره به بنده حقیر هم کمک کنید تا عضو سپاه شوم

باسلام .بنده کارشناسی حسابداری دارم از کودکی هم عشق به نظام دارم اما بدشانسی هرکجا سر میزنم یه سنگ جلوی پام میذارن که نتونم ثبت نام کنم .البته در سپاه نقطه صفر مرزی هم خدمت کردم اما چه فایده هیچ کس به صدای ما مرز نشینان گوش نمیده

سلام ببخشید میخواستم یه سوال ازتون بپرسم؟ !
آیا دوبرادر از یک خانواده میتونن به عضویت سپاه در بیایند؟
مثلا یکی امسال رفته برادر بعدی سال بعد میتونه عضوه سپاه بشه؟
لطفا جواب بدید..؟
با تشکر…

سلام بله میشه

سلام ببخشید میخواستم یه سوال ازتون بپرسم؟ !
آیا دوبرادر از یک خانواده میتونن به عضویت سپاه در بیایند؟
مثلا یکی امسال رفته برادر بعدی سال بعد میتونه عضوه سپاه بشه؟
لطفا جواب بدید…!

سلام من الان 4ساله که می‌خوام در سپاه استخدام شوم،ولی بنا به دلایلاتی نمیتونم،لطفا راهنمایی فرمایید ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌علاقه خیلی زیادی دارم.

سلام ببخشید من قدم 160 هست ایا میتونم جذب سپاه بشم فعالی بسیج دارم

سلام بنده مدرس هنرهای دفاع شخصی هستم
مدرک مربیگری دفاع شخصی از فدراسیون
مدرک داوری دفاع شخصی از فدراسیون
مدرک مربیگری جت بوکسینگ دان ۳
مدرک داوری جهانی کونک فو توآ
مدرک سیر سبز کونک فو توا
مدرک هنرهای رزمی های کمربند مشکی فول کنتاکت از فدراسیون وغیره…. ۷ سال سابقه بسیج و مسئول اموزش گردانهای امنیتی و غیره بودم میخوام وارد نیروهای مقدس سپاه بشم هر کاری کردم کسی راهنمایی نکرد لطفا اگر از عزیزانی که در سپاه هستن یه راهنمایی کنن باتشکر

من دیپلم انسانی ام و مخواستم استخدام سپاه بشم ولی اصلا از شرایط و نحوه ثبت نام استخدامش خبر ندارم ، مخواستم کمک کنید .

سلام لطفا تماس بگیرید کارشناسان سامانه مشاوره، راهنمای شما هستند

یکی از ارزوهای من رفتن به سپاهه اگر کسی راه چاره ای برای من داره بگه نمیدونم باید چکار کنم

باسلام بنده مشتاقم با افتخاربه سپاه پاسداران قسمت اطلاعات بصورت قراردادی ۶ساله خدمت کنم خواهشا راهنماییم کنید

با عرض سلام و خسته نباشید
بنده مدرک فوق لیسانس دارم و‌متولد ۷۰ هستم قدم 175و علاقه ای خیلی زیادی به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارم میخاسم بدونم‌ چیکار باید انجام‌بدم تا وارد سپاه بشم ممنون میشم راهنماییم کنید.
با تشکر

۲۴ساله بامدرک فوق دیپلم فنی با کارت پایان خدمت نیروی هوایی عضوبسیج فعال ایا شرایط استخدام را دارم؟

باعرض سلام وخسته نباشید .اینجانب فرهادبافکار۳۲ساله هستم ازیزد ومیخواهم واردسپاه شوم پدربزرگ من جانباز۷۰درصدهست ومیزان تحصیلاتم تااول راهنمایی هست وبسیجی فعال دراصناف یزدهستم چکاربایدانجام دهم تاواردسپاه شوم لطفا راهنمایی کنید…..ممنون

باسلام
بنده طلبه پایه 6هستم متولد 73 با مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی تجربی..
میخاستم بدونم چون علاقه زیادی به نظام و همینطور سپاه دارم میتونم در این عرصه مقدس شرکت داشته باشم.
ممنون میشم راهنماییم کنید.

سلام لطفا با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس بگیرید

سلام خسته نباشید،من مدرک فوق لیسانس دارم و مراحل گزینش رو گذروندم خواستم بدونم با مدرک فوق لیسانس کیفیت برگزاری دوره چجوریه؟ و مدت چه مقداره؟
لطفا راهنماییم کنید،با تشکر

سلام لطفا با شماره تلفن های مندرج در این مقاله تماس بگیرید، کارشناسان راهنمای شما خواهند بود.

سلاممن‌‌می‌خواهم‌استخدام‌سپاه‌باشم‌چکار‌کنم

سلام خسته نباشید ۲۵ سالمه با مدرک لیسانس خدمتمم رفتم علاقهههه شدیدی ب سپاه دارم لطفا راهنمایی کنید چکار کنم

سلام
کارشناسی ارشد معماری دارم…پدر و برادر کادر سپاه هستن…31سالمه و فوق لیسانس معماری دارم…چطور میتونم با مدرک ارشد به عضویت سپاه دربیام؟؟

گرفتیمون بابا،تو اگه راست مبگی که بعبده خوب پدر با برادرت میبرنت تو کار دیگه میخاد بیای تو سایت آگهی بزنی و راهنمایی بخای،عجبا!!!!

سلامـ وقت ب خیر
من متولد ۷۰هستم مدرک کارشناسی مدیریت بازرگانی شرایط استخدام سپاه میتوانم ثبت کنمـ لطفا بی زحمت پاسخ دهید؟؟؟
دارای کارت فعال بسیج
از طریق تلفن خانه چن بار تماس گرفتیم اپراتور گفت شماره مشترک موردنظر وجود ندارد

باعرض سلام و خسته نباشید خدمت شما عزیزام..میخواستم بدونم با مدرک دیپلم علوم انسانی و سن سی و یک سال میشه به عضویت کادر سپاه پاسدارن جمهوری اسلامی ایران در بیام..قدم ۱۸۹..وزنم ۹۰کیلو..ممنون میشم جواب این حقیر را یدهید…باتشکر از شما

سلام سپاه کی نیرو جذب میکنه

سلام وقتتون بخیر

من قدم 157cm هست و خیلی وقته که میخوام در سپاه استخدام بشم ولی چون هربار درقسمت شرایط استخدام خوندم که قد 160به بالا برمیدارن تردید کردم و ثبتنام نکردم😔میخواستم بدونم اگه ثبتنام کنم احتمالش هست که قبولم کنن؟؟

سلام خسته نباشید ببخشیدسپاه باقد166ورشته انسانی استخدامی میپذیرد

سلام خسته نباشید..من لیسانس رشته تربیت بدنی در دانشگاه پیام نور هستم میخواستم ببینم آیا برا رشته من در این زمینه استخدام دارین؟؟با تشکر

سلام من ۱۷ سالمه و کلاس یازدهم هستم
وشدیدا به سپاه علاقع ندارم
آیا میشه من با این سنم آزمون بدم

سلام خسته نباشید ، تعدادی سؤال دارم ، من در حال حاضر دانشجوی کارشناسی مهندسی کشاورزی [دیپلم تجربی] و با تاریخ تولد شانزدهم دیماه 1376 ، بیشتر از 90 واحد درسی در دانشگاه گذراندم ، امکانش هست که در آزمون افسری سپاه شرکت کنم ؟ آزمون درجه داری سپاه چی ؟ امیدی هست که به سپاه پاسداران ، راه یابم ؟ لطفا کامل توضیح بدین ، ممنونم.

لطفا تماس بگیرید

با عرض سلام و خسته نباشید و با درود به ارواح طیبه شهدا و امام شهدا و آرزوی صحت و سلامتی برای مقام معظم رهبری ، آن رهبر فرزانه ما که با پیروی از رهنمودهایشان در تمامی عرصه های دفاعی ، امنیتی و… ظفرمند شدیم ، میخواستم مطلع بشوم شرایط استخدام در ستادکل نیروهای مسلح چه چیزی است؟ سپاسگزارتان می شوم اگر جواب بنده حقیر را بدهید

سلامت باشید، لطفا برای اطلاع از جدیدترین ضوابط اعلام شده با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید

ببخشید یعنی کسانی که در مقطع راهنمایی هستند نمی توانند عضو سپاه پاسداران بشوند ؟؟؟

لطفا برای اطلاع از شرایط و ضوابط تماس بگیرید

سلام خسته نباشید من دارای مدرک فوق دیپلم کامپیوتر دوره های بسیج رفتم پدرم دربسیج وسپاه وجبهه خدمت کرده ومن عاشق کارپدرم هستش ایا میشه من هم درسپاه بشم وبرای وطنم خدمت کنم ممنونم که راهنمایی کنید

سلام. من۴۰ سالمه، مدرک تحصیلی دیپلم برق دارم، ۲تامدرک فنی برق هم دارم ازفنی حرفه ای، عضوفعال بسیج هم هستم، میتونم استخدام قراردادی یا رسمی سپاه بشم؟چجوری؟
میتونم بسیجی ویژه بشم؟ چجوری؟

سلام،میشه لطفا اطلاع بدید،زمان ثبت نام ۹۹ کی هست،برای خواهران،ممنون میشم⚘

سلام علیرضاشفایی هستم 29ساله ازمشهد پدرم جانباز25درصدشیمیائی وموجی و مادرم خواهر شهیدهستش خودمم ازسال87بسیجی هستم و بسیجی کادرهم ازسال92 هستم که در دوره اش شرکت کردم میخوام درسپاه بامدرک دیپلم استخدام بشم چیکاربایدبکنم خیلی ممنون یاعلی مدد.

سلام ببخشید من قدم پایینتر از 160 یعنی هیچ جوره امکان نداره؟

سلام عذر میخوام شما زنگ زدین ؟ چی گفتن بابت قدتون؟منم مثل شما قدم کمتر از 160هست 😢ممنون میشم بگین چی گفتن آیا راهی هست ما هم استخدام بشیم یا کلا باید بیخیالش بشیم؟؟

سلام ۲۲سالمه ولی بسیجی نیستم اهل کاشانم برای عضوشدن توسپاه بایدچیکارکنم

من چگونه میتوانم استخدام سپاه شوم شماره . جایی چیزی هست معرفی کنید ممنون میشم

سلام، لطفا با شماره تلفن های همین صفحه تماس بگیرید، کارشناسان سامانه شمارو راهنمایی می کنن

بازدید : – بار ، 9 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 9 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 8 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 8 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 7 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 17 دی 1399

بازدید : – بار ، 17 دی 1399

بازدید : – بار ، 17 دی 1399

بازدید : – بار ، 16 دی 1399

بازدید : – بار ، 16 دی 1399

بازدید : – بار ، 9 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 9 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 8 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 8 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 7 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 24 دی 1399

بازدید : – بار ، 2 دی 1399

بازدید : – بار ، 17 آذر 1399

بازدید : – بار ، 17 آذر 1399

بازدید : – بار ، 10 آذر 1399

بازدید : – بار ، 17 دی 1399

بازدید : – بار ، 17 دی 1399

بازدید : – بار ، 17 دی 1399

بازدید : – بار ، 16 دی 1399

بازدید : – بار ، 16 دی 1399

تمامی حقوق مطالب برای خبرینو محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.

خبرینو یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از نظام وظیفه ،سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد.

صفحه اصلی / آزمون استخدام / شرایط استخدام سپاه پاسداران 99 – 1400

شرایط استخدام سپاه پاسداران ، از طریق این مقاله به اطلاع متقاضیان استخدام و اشتغال در سپاه پاسداران می رسد. افراد واجد شرایط می توانند جهت استخدام در سپاه پاسداران از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071614 (بدون شماره گیری کد از سراسر کشور) با کارشناسان تماس حاصل فرمایند. توجه داشته باشید که صرفا واجد شرایط بودن متقاضیان به منزله استخدام قطعی نمی باشد و انتخاب و گزینش از سوی سپاه خواهد بود.

 منابع آزمون استخدام دانشگاه افسری سپاه 99 – 1400

برای دریافت کد ایثارگری ارتش و سپاه کلیک کنید

سر فصل ها

چطور جذب سپاه شوم

 

شرایط استخدام و جذب نیرو در سپاه پاسداران، معیارهای گزینش جهت استخدام در سپاه پاسداران سال 99 – 1400 به شرح زیر می باشد:

شرایط عمومی استخدام: (خبر اردیبهشت ماه 99)

استخدام رشته های فنی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به صورت به کارگیری در رسته های مختلف انجام می گیرد.

افراد واجد شرایط می توانند جهت دریافت راهنمایی بیشتر در خصوص نحوه استخدام در سپاه پاسداران از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان  ما تماس حاصل فرمایند. 

شرایط استخدام سپاه پاسداران برای بانوان تا حدودی با آقایان متفاوت است. برای استخدام زنان در هر یک از مشاغل سپاه بر اساس شرایط همسران و خدمت آنان تعیین خواهد گردید. شرایط عمومی که برای استخدام سپاه جمهوری اسلامی در نظر گرفته شده است برای خانم ها و آقایان یکسان می باشد.

کلیه بانوانی که مدرک آن ها دیپلم و یا بالاتر از دیپلم می باشد، چنانچه واجد شرایط سنی حداقلی و حداکثری متناسب باشند ، می توانند با استفاده از نیروهای مورد نیاز و التزام به قوانین جمهوری اسلامی و ولایت فقیه ، نسبت به استخدام سپاه پاسداران اقدام نمایند. حداقل معدل دیپلم برای خانم ها 14 می باشد که در صورت دار بودن این معدل خواهند توانست استخدام شود.

با توجه به برخی از تغییرات و یا افزوده شدن برخی از سنوات در ارتباط با استخدام سپاه پاسداران برای بانوان ، برخی از نمونه هایی که برای این استخدام وجود خواهد داشت ، شامل موارد متعددی می باشد. متقاضیان به لحاظ شرایط جسمانی لازم است دارای حداقل قد 160 سانتی متر باشند. همچنین با توجه به تحقیقات محلی در رابطه با متقاضیان شرکت کننده برخورداری از شرایط مورد نظر سپاه در این زمینه نیز ، از جمله الزامات خواهد بود.

همچنین شما می توانید پاسخ سوالات خود را به صورت کاملا رایگان در انتهای همین مقاله از مشاورین مجموعه صدای مشاوران دریافت نمایید. برای این کار کافیست سوال خود را در بخش دیدگاه ها در انتهای همین مقاله مطرح نمایید.در کوتاه ترین زمان ممکن در همین صفحه به سوالات شما پاسخ داده خواهد شد.

سلام ، امیدوارم مطالب من براتون مفید بوده باشه.
خوشحال میشم نظرات و سوالاتتون رو تو قسمت دیدگاه ها بیان کنید.

سالام وقت بخیر من 16سالم هست کلاس دهم میتوانم وارد سپاه شوم

سلام گزینش سپاه به صورت درون سازمانی هست ونیاز به دیپلم دارد.که بایداز سپاه شهرتون یااستان تون اقدام کنید برای دانشگاه عقیدتی سیاسی سپاه هم باید درکنکورسراسری شرکت کنیدونیازبه دیپلم یادانش اموزه پایه 12باشید

سلام ببخشید من الان ۱۷سالمه کلاس دوازدهمم میتونم ثبت ام کنم تو سپاه پاسداران

سلام.بله گزینش سازمانی به سپاه شهرتون مراجعه کنید.

سلام خسته نباشید برای ثبت نام در سپاه برای فارغ التحصیلان دیپلم شرط معدل وجود داره؟
اگر هست چند باید
باشه؟

سلام دوست محترم بله

سلام من میتونم در سن ۱۵ سالگی درسپاه ثبت نام کنم علاقه ی شدی هم به سپاه دارم .باتشکر ازشما

سلام دوست محترم خیر

باسلام من ارشدکشتی سازی دریایی ازدانشگاه صنعتی امیرکبیرمیباشم باعلاقه شدیددوست دارم درکارخانه کشتی سازی سپاه اسخدام شوم دارای5سال سابقه کارم لطفاراهنمایی بفرمایدبه کجامراجعه کنم جهت جذب وخدمت درکارخانه کشتی سازی سپاه تشکر

سلام.جذب سپاه درون سازمانی هست.نیازبه بسیج فعال شمابایدازطریق سپاه استان اقدام کنید

سلام ببخشید من دو سال دیگه مدرک لیسانس رشته زبان عربی رو میگیرم ایا امکان قبولی تو سپاه رو دارم ؟؟؟؟؟!!!!!و البته خانم هستم

سلام سپاه برای خانمها جذب خاصی نداره ولی باز ازگزینش سپاه شهرتون بپرسید

سلام من ۱۸ سالمه هنوز دیپلم نگرفتم میتونم وارد سپاه بشم

سلام.دانش اموزسال دوازدهم ودیپلم می تونه شرکت کنند.ثبت نام درون سازمانی می باشدبهتره ازسپاه استان پیگیری کنید.

سلام.استخدامی این ارگان درون سازمانی می باشداز گزینش استان پیگیربشیدولی برای ارتش از طریق سایت اجا برای استخدامی شرایط سنی ورشته روقرار می دهند.نیروانتظامی هم سایتhttp://gozinesh.police.irپیگیربشید.

باسلام اینجانب فعال بسیجی دانش آموزی ،دانشجویی،حوزه وگردان امام حسین استان کرمان با حکم مسولیت های وبسیج سازندگی علاقه مند به جذب در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را دارم وبه گزینش استان مراجعه نمودم تنها ایراد دی که گرفته شد معدل است معدل 13می باشد لطفا راهنمایی کنید هرچه سریعتر با تشکر

سلام.شرایط دانشگاه امام حسین واستخدامی سپاه متفاوته هست.

سلام با عرض خسته نباشید
می خواستم بدانم با شرایظی که زیر ذکر کردم شرایط ورود به سپاه پاسداران را دارا هستم یا خیر:
اینجانب بسیجی فعال 18ساله دارای دیپلم و مدرگ پیش دانشگاهی با معدل 15رشته تجربی و امادگی از لحاظ جسمی و روحی
؟؟؟

و اگر شرایط را دارا هستم با شماره ای که قرار داده اید باید تماس حاصل کنم ؟؟؟

سلام .پذیرش دانشگاه امام حسین درمقطع کارشناسی درون سازمانی می باشد ازسپاه شهرتون پیگیربشید.

سلام چه رشته های می توانند در سپاه ثبت نام کنند
لطفا کسی جواب منو بده ممنون

چطور جذب سپاه شوم

سلام.منظور از رشته دبیرستان یا دانشگاهی.
گزینش سپاه درون سازمانی می باشد از سپاه شهرتون پیگیربشید

سلام . با مدرک دیپلم کاردانی 26 سال سن دارم . خدمت هم تموم کردم ، با احتساب حداقل و حداکثر سن معرفی شده از طرف سپاه آیا میتونم وارد این استخدام بشم ؟

سلام گزینش سپاه درون سازمانی می باشداطسپاه شهرتون پیگیربشید

سلام من 18سال دارم که پایه دوازدهم هستم ایا می توانم وارد سپاه شوم و دایی من هم در تهران در سپاه پاسداران است می توانم از الوویت او استفاده کنم

سلام.گزینش دانشگاه امام حسین سازمانی هست از سپاه شهرتون پیگیربشید.دانشگاه عقیدتی سیاسی سپاه با کنکورسراسری می باشد.

سلام من ۲۱سال سن دارم و دانشجوی رشته شیمی کاربردی از دانشگاه آزاد واحد تهران شمال هستم و بسیجی فعال دارم با این شرایط میتونم استخدام سپاه بشم؟؟

سلام به گزینش سپاه شهرتون مراجعه کنید

سلام.حداقل معدل چند لازم هست برای سپاه؟

سلام درسالهای گذشته معدل14.پذیرش درون سازمانی از سپاه شهرتون پیگیربشید

سلام من ۱۷سالمه کلاس دوازدهمم میتونم تو سپاه پاسدارلن استخدام بشم

سلام.بله پذیرش سپاه درون سازمانی از سپاه شهرتون پیگیربشید.

سلام بله به سپاه شهرتون مراجع نمایید.

سلام اگه کسی عضو بسیج نباشه میتونه وارد سپاه بشه؟؟

سلام گزینش سپاه درون سازمانی ازسپاه شهرتون پیگیربشید.

سلام شما میدونید تو شهر قم باید ب کجا مراجعه کنی تا تو سپاه ثبت نام کنی؟

سلام ادرسی نداریم.از گزینش سپاه شهرتون مراجعه کنید

سلام پیمان فیروزی ۲۷ساله دیپلم انسانی دارم معدلم سیزده و هفتاد وپ پنج صدم متاهل و دارای یک پسر میباشم و ازسرپل ذهاب مزاحم میشم….راستش من خیلی به سپاه علاقه دارم و بهش نیاز دارم به سپاه شهر مراجعه کردم و گفتن استخدامی نیست ازتون خواهش میکنم جوابموبدین و کمکم کنید….ممنون

سلام سپاه گزینش درون سازمانی می باشدبه سپاه شهرواستان مراجعه کنید.بسیج فعال هم داشته باشیدخیلی خوبه

سلام علیکم
ضمن عرض خسته نباشید خدمت شما و همکاران تان بند حقیر ۱۸ سال تمام را دارا هستم و تمامی شرایط عقیدتی ، سیاسی و اجتماعی را دارا هستم ضمناً چندین حکم مسئولیتی بسیج را هم دارا هستم و … تنها مشکل بند حقیر نداشتن دیپلم می باشد بند حقیر به شدت مشتاق جذب ثابت هستم تا پیمانی ممنون می شوم اگر کامل بند حقیر را راهنمایی بفرمایید
واقعا درگیر این موضوع هستم

سلام جذب استخدامی سپاه از همه مقاطع است وبا دانشگاه امام حسین متفاوت.به سپاه شهرتون مراجعه کنید.

سلام علیکم …. بند حقیر در طی سوال و جواب های که از سپاه شهرمان بود داشتم گفتند که هیچ جای ایران بدون مدرک دیپلم استخدام نمی کنند لطفاً دقیق راهنمایی بفرمایید بند حقیر به این کار نیاز دارم ….

گزینش سپاه درون سازمانی هست.وتابع شرایط که سپاه اعلام می کنه.شما می توانیدازمرازاموزش ازراه دورمدرک دیپلمتون روبگیرید.

من برای ثبت نام به به گزینش سپاه استانمون مراجعه کردم. بعد از اینکه کارت شناسایم رو تو دفتر ثبت کردند به من گفتند که گزینش ندارند باید ازجای دیگه پرسو جو کنم حالا من باید چیکار کنم

سلام دوست محترم شمابرای ورودبه دانشگاه امام حسین اقدم نمایید وازطریق عضویابها وشماره خوددانشگاه تماس بگیرید.برای عقدتی سیاسی سپاه هم ازطریق کنکوراقدام نمایید

سلام قربان بنده دیپلم دارم بسیج فعال هم دارم فرزند نظامی هم هستم اما بخاطر تاهل سربازی نرفتم و علاقه دارم در سپاه پاسداران استخدام بشم برادری بفرمایید راهنمایی کنید

سلام.گزینش سپاه از تمامی مقاطع می باشدودرون سازمانی به سپاه شهرتون مراجعه کنید.برای سربازی هم جذب رو دارن.اگه غیبت نداشته باشید.

سلام بانوان هم استخدام میشن؟من لیسانس مهندسی کشاورزی دارم…میتونم بپرسم شرایط استخدام رو دارم یانه؟و چه اقدامی باید بکنم؟

سلام.پذیرش سپاه رون سازمانی می باشدوبسیج فعال مهم خواهدبودبه سپاه شهرتون مراجعه کنید

سلام.پذیرش سپاه درون سازمانی می باشدوبسیج فعال مهم خواهدبودبه سپاه شهرتون مراجعه کنید

باسلام و عرض ادب
من شرایط بالا رو دارم فقط 98 دیپلم میگیرم
پدرم ایثار گر و پدر بزرگم سرهنگ ارتش بوده.
رشته تحصیلیم گرافیکه.
میخواستم بدونم میتونم درخواست برای جذب شدن به سپاه بدم ؟

سلام به سپاه شهرتون مراجعه کنید گزینش درون سازمانی هست

سلام.پذیرش سپاه درون سازمانی هست.به سپاه شهرتون مراجعه کنید

سلام من ۲۵سالمه و لیسانس حسابداری دارای کارت پایان خدکت میتونم استخدام بشمم

سلام گزینش سپاه درون سازمانی به سپاه شهرتون مراجعه کنید

با سلام الان من سربازم مدرکم فوق دیپلم برقه ميخواستم بدونم برای استخدام میتوانم شرکت کنم

سلام.ازمون چه ارگانی؟اگه سپاه منظورتون هست درون سازمانی هست.ازگزینش سپاه پیگیربشید.

سلام من برای استخدام سپاه ثبت نام کردم میخوام بدونم نتایج کی میاد من استخدام شدم یا ن

سلام از چه طریقی ثبت نام کردیدوکی؟

سلام استخدام سپاه درون سازمانی می باشدبه گزینش سپاه شهرتون مراجعه کنید

سلام .من لیسانس علوم سیاسی دارم و الان ۳۳ سالمه. نزدیک به ۸ سال سابقه بسیجی فعال هم دارم. میتونم به استخدام سپاه در بیام. چون واقعا علاقه دارم. ۵ سال هم سابقه کار دارم توی شرکت خصوصی

سلام استخدام سپاه درون سازمانی هست وتاسن40سال میشه.به گزینش سپاه شهرتون مراجعه کنید

مراجعه کردم ولی گفتن اصلا استخدامی نداریم. گفتن سنت هم بالاست

سلام ئرایین نامه شرط سنی16تا40سال هست

سلام بنده لیسانس مکانیک با مدرک غیرانتفاعی دارم آیا استخدام با این مدرک امکان پذیر هست؟

سلام گزینش سپاه درون سازمانی می باشد.رشته شما از رشته های موردنیاز می باشدشرطسنی16تا40سال هست به سپاه شهرتون مراجعه کنید.

سلام ‌نوشته شده سن 16سال یعنی با سن 16سال میشه وارد سپاه شد؟ با مدرک راهنمایی؟؟؟
اگه جواب بدید ممنون میشم

سلام خیرنکته
اگه جهشی درس خونده باشید ودیپلم گرفته باشید امکانش هست

باسلام خدمت عزیزان وخسته نباشید
من بامدرک فوق دیپلم فنی رشته الکتروتکنیک شاخه تاسیسات الکتریکی
وفوق دیپلم فوریت پزشکی
فعالیتهای اینجانب:
۱-مسئول نیروی انسانی پایگاه
۲-مسئول نظارت تائیدصلاحیت پایگاه
۳-جانشین فرمانده پایگاه
۴-مسئول تحلیل بررسی پایگاه
۵-مسئول اطلاعات پایگاه
۶-عضوگردان بیت المقدس
۷-چهارسال فعال
۸-عضویادواره شهدا(مدافع حرم)
۹-مربی حلقه صالحین
۱۰-گواهینامه پایه سوم
۱۱-عضوکارگاه پیشگیری ازاعتیاد
۱۲-دبیرکانون هلال احمر

سلام گزینش سپاه درون سازمانی می باشد.به سپاه شهرتون مراجعه کنید.

سلام مشاور عزیز.بنده ۲۱سالمه.دانشجوی حسابداری در مقطع کارشناسی پیوسته هستم.دیپلم انسانی با معدل ۱۷/۵۰ .و همچنین سابقه ۵سال بسیج فعالم..چیکار باید انجام بدم تو رو خدا راهنمایی کنید. محمد از استان گلستان .

سلام استخدام سپاه درون سازمانی هست شرط سنی16تا40سال به سپاه شهرتون مراجعه کنید

سلام من دانشجوی سال آخر کارشناسی هستم و ۶ سال بسیج فعال دارم میتونم وارد سپاه بشم؟؟
لطفا کامل راهنمایی کنید؟؟

سلام گزینش درون سازمانی هست به سپاه شهرتون مراجعه کنید

سلام من ۱۹سالمه و دانشجوی زشته حسابداری مقطع فوق دیپلم هستم ایا من میتونم در سپاه با رشته خودم استخدام بشوم یا خیر
لطفا پاسخ دهید ممنون

سلام گزینش سپاه درون سازمانی می باشد ورشته استان به استان متفاوت.شرطسنی16تا40می باشدبه گزینش سپاه شهرتون مراجعه کنید وبسیج فعال داشته باشیدبهترهست.

سلام خسته نباشید بنده دیپلم چاپ هستم و به عبارتی تا یه حدی مخترع هستم و میتونم در زمینه خودکفایی به کشورم کمک کنم میخواستم ببینم میتونم در سپاه استخدام بشم و به این موضوع ها بپردازم؟

سلام به گزینش سپاه شهرتون وعضویابهای بسیج مراجعه کنید

سلام بنده متولد ۱۳۷۵هستم دیپلم کامپیوتردارم دوسال هست خدمت سربازی را تمام کرده ام کارت فعال بسیج دارم ایا میتوانم درسپاه استخدام شم؟باید چیکارکنم کجا برم ؟ساکن کرج ممنون میشم راهنماییم کنیدباتشکر

سلام.به عضویابهای سپاه شهرتون مراجعه کنید.یابه گزینش سپاه شهرتون

سلام. من دو سال پیش بعد از سربازیم اقدام کردم که جذب سپاه بشم اما چون غیرانتفاعی خونده بودم گفتن کسایی که غیرانتفاعی و علمی کاربردی هستن جذب نمیشن. دلیل اینکه آزاد و سراسری جذب میشن ولی غیرانتفاعی نه چیه ؟ درصورتی که رفیقم آزاد خوند جذب شد اما من که غیرانتفاعی بودم جذب نشدم جفتمون همون درسو خوندیم.بنده لیسانس مهندسی مکانیک (ساخت وتولید) با معدل ۱۵ را دارم‌

سلام.به گزینش سپاه مراجعه کنید

سلام بنده خانم و کارشناسی ارشد بیوشیمی از دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران هستم. میخواستم ببینم شرایط استخدام برای رشته ما وجود داره؟

سلام
برای چه ارگانی؟

سلام من کارشناسی ارشد کامپیوتر هستم میخواستم بدونم میتونم برای استخدام سپاه شرکت کنم؟ پذیرش خانم هم دارن؟ 28 سالم هست، اگر پدیرش دارن ب کجا مراجعه کنم؟ ازمون کتبی برگزار میشود؟

سلام.پدیرش ارشد باکنکوربرای خانمها نیست .از طریق بسیج فعال شانس هست که ازطریق پایگاه ویا استخدامی که خیلی کم هست.بعضی مدارس غیرانتفاعی هم مخصوص این خانواده ها هست که اقدام کنید

با سلام و خسته نباشيد بنده از استان خوزستان ميخاستم بدونم كه گزينش نيروى زمينى چه موقع هست دوره تكاورى بسيج هم رفته ام

سلام به گزینش سپاه شهرتون مراجعه کنید

سلام خدمت شما دوست عزيز من فعال و داراى چند حكم سپاه هستم دوازدهم پشت كنكورى ميتونم وارد دانشگاه افسرى بشم؟ايا چيزى تصويب شده كه رشته فنى بتونه قبل ليسانس وارد دانشگاه افسرى امام حسين(سپاه)بشه؟من نميخوام درجه دارى بخونم. يا اينكه درجه دارى بخونيم ميشه خودمون رو برسونيم به كسايى كه افسرى ميخونن؟

سلام
به گزینش سپاه هرتون مراجعه کنید.

سلام خسته نباشید من سرباز هستم و لیسانس معماری دارم میتونم استخدام سپاه پاسدارن بشم اکثر اشناهامون هم نظامی هستن وخودم هم خانواده شهید هستم داییم شهید شده.

سلام.به گزینش سپاه شهرتون مراجعه کنید.

باسلام.میخواستم زمان ثبت نام دانشگاه افسزی سپاه برای سال 98 رو بدونم.بنده 20سالمه و میخواستم برای آزمون دانشگاه افسری ثبت نام کنم.باتشکر.

سلام.به گزینش سپاه شهرتون حتما مراجعه کنید

سر بنده 18 سال سن دارم و مدرک دیپلم کامپیوتر دارم 4 سال هم بسیج فعال هستم به مشکل دارم. چشم سمت چپم ضعیف هست آیا میتونم استخدام سپاه بشم.?ممنون از راهنمایی و سایت خودتون👍👍

سلام.گزینش درون سازمانی هست به گزینش سپاه شهرتون مراجعه کنید.بستگی به میزان ضعیفی چشم وقسمتی که میخاهی مشغول شویدداره

سلام.برای استخدام سپاه به گزینش شهرتون مراجعه کنید

سلام ازمون چجوره؟ برا درجه داری

سلام.به گزینش شهرتون مراجعه کنید

سلام
۱۸سالمه دانشجوی رشته حسابداری مقطع کاردانی ام پدرم نظامی ناجا هستش میخواستم بدونم در صورت جذب با فوق دیپلم چه درجه ایی میدن و شرط معدل چنده؟
ممنون

سلام
جذب درون سازمانی هست به سپاه شهرتون مراجعه کنید

سلام من ۱۹ ساله دانشجوی روانشناسی دانشگاه غیرانتفاعی المهدی و عضو فعال در بسیج دانشجویی و مسئول عقیدتی هستم آیا میتونم عضو سپابانوان شوم زمان گزینش کی هست؟

سلام.ازطریق عضویابها بسیج وگزینش شهرتون مراجعه کنید

سلام با مدرک تربیت بدنی هم میتونیم جذب سپاه شیم؟؟؟؟

سلام دوست محترم با دیپلم نه ولی باکارشناسی بله ولی شانس زیادبالانیست

سلام دوست محترم استخدامی بله ولی افسری خیر

باسلام
فرزند جانباز ۱۵درصد هستم .ترم اخر کاردانی نرم افزار .عضو فعال بسیج .میتونم وارد سپاه بشم ؟ تقسیم بندی به چه صورت هست؟ بنده ۲۴سال سن دارم. علاقه شدید به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارم.

سلام گزینش درون سازکامی می باشدبه هسته گزینش سپاه شهرتون مراجعه کنید

باسلام وتبریک سال جدید.من ۳۵سالمه،دیپلم ندارم ولی درزمینه برق چه مسکونی چه صنعتی تبهردارم.میخواستم راهنماییم کنین میتونم واردسپاه بشم یانه؟ممنونم.

سلام سال نوبرشما مبارک.بله شانس داریدبرای پروژه ها به گزینش سپاه شهرتون مراجعه کنید.بسیج فعال باشید خیلی خوبه.

سلام من18سالمه امسال (98)دیپلم میگیرم.میخواستم ببینم چطوری میتونم تو کنکور دانشکده افسری امام حسین شرکت کنم.لطفا راهنماییم کنید.مرسی

سلام.برای دانشگاه امام حسین یه گزینش سپاه شهرتون مراجعه کنید.برای دانشگاه عقیدتی سیاسی سپاه باید کنکورشرکت کنید.

سلام خسته نباشید من 22 سالمه و دانشجوی کارشناسی رشته ریاضی از دانشگاه دولتی هستم و امسال تموم میکنم و بسیج فعال و مسول بازررسی پایگاه هستم و پدرم هم ایثارگر هست.و معدلم 14.5 میباشد.برای شرایطی مثل من امکان استخدام تو سپاه وجود داره؟؟؟
و اینکه چجوری با چه شرایطی میشه وارد حفاطت هواپیمایی سپاه شد؟

سلام برای استخدام گزینش درون سازمانی می باشد.به گزینش سپاه شهرتون مراجعه کنید.برای دانشگاه امام حسین ع برای یه سری ازرشتهدر مقطع ارشد باکنکورسراسری با شرایط اختصاصی پذیرش دارن.

سلام وقتتون بخیر من دانشجوی کارشناسی صنایع غذایی هستم امسال کنور میدم برا ارشد چطوری میتونم عضو سپاه بشم و استخدام کنن
ممنون

سلام دانشگاه امام حسین دریه سری رشته درمقطع ارشد پذیرش باکنکوردارد.ولی برای استخدامی بایدبه گزینش سپاه شهرتون مراجعه کنید.

با سلام و ادب و احترام حقیر وحید بیگ محمدی ئو دارای کارت فعال بسیج و مدرک کارشناسی حقوق و دانشجوی ترم آخر ارشد جقوق بوده و دو سال پیش در ناحیه سپاه کبودراهنگ فرم استخدام بر نموده و تا کنون هیچ اطلاعی به بنده داده نشده است. حالا می خواستم ببینم کجا باید استخدام شوم.

سلام برای استخدام سپاه به گزینش شهرتون مراجعه نمایید.

با سلام
حقوق هم جزء رشته هایی است که در مقطع ارشد دانشگاه امام حسین پذیرش دارد؟
و این که به جز گزینش شهر از جاهی دیگر هم می توان اقدام به درخواست استخدام کرد؟

دانشگاه امام حسین هرساله رشته متغییرمی باشدسال گذشته نداشته.امسال بایدبه دفترچه انتخاب رشته توجه کنید اگه داشته باشدباتوجه به شرایط پیوست انتخاب رشته نمایید.به گزینش شهرتون مراجعه کنید.

عرض ادب خسته نباشید
۲۶ سال سن دارم مدرک کارشناسی کامپیوتر سربازی خدمت کردم
۸ سال بسیج فعال و کادر هستم فرزند ایثارکر نظامی هستم امکان جذب در سپاه پاسدارن رو دارم گزینش که میرم جواب درستی بهم نمیده!راه دیگه ای برای اقدام نیست!سپاسگذارم

سلام یه پذیرش از طریق گزینش سپاه هست.دانشگاه امام حسین هم ارشددریه سری رشته پذیرش وجذب با شرایط خاص داره

سلام
زمان گزینش سال 98کی میباشد واینکه دیپلم فنی حرفه ای قبول میکنن؟

سلام به گزینش سپاه شهرتون مراجعه کنید

سلام مشاور من ۳۴سال دارم لیسانس ماشین الات کشاورزی دارم چند بار هم مراجعه کردم به سپاه شهرستان همش میگن نیرو نمیخاهیم تاریخ استخدام کی میباشد من باید چیکار کنم

زمان هنوز مشخص نیست .

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت جناب مشاور بنده ۱۷ سال سن دارم و علا قه شدیدی به سپاه دارم ببخشید تا اون موقع که من دیپلم میگیرم استخدامی می مونه،زمان گزینش کیه ؟

سلام پذیرش برای هراستان متفاوت هست

سلام من دبیرستانم رو تموم کردم ولی هنوز دیپلم نگرفتم دو تا تجدید هم دارم که باید پاسش کنم میتونم برای استخدامی سپاه ثبت نام کنم کارت فعالی بسیج هم دارم ź

سلام دوست محترم بله باید تازمانی که تمام مراحل گزینش روطی می کنید دیپلم رو بگیرید

سلام من 25سالمه لیسانس حقوق دارم پدرم تابعیت یک کشور دیگه داره اما مادرش ایرانیه خودمم شناسنامه ایرانی گرفتم به طور قانونی به نظرتون میتونم بیام سپاه استخدام شم؟؟؟
ممنون میشم پاسخ بدین

سلام به گزینش سپاه شهرتون مراجعه کنید.

سلام میخواستم بدونم سپاه رشته کارشناسی معماری رو جذب میکنه چون هر جا میرم میگن تنها رشته ایه که سپاه اعلام نیاز نمیکنه.ممنون میشم جواب بدیدقبلامن سرباز سپاه بودم

سلام.استان به استان متفاوته به گزینش سپاه شهرتون مراجعه کنید

سلام میخواستم بدونم سپاه رشته کارشناسی معماری رو جذب میکنه چون هر جا میرم میگن تنها رشته ایه که سپاه اعلام نیاز نمیکنه

سلام استان به استان متفاوته به گزینش سپاه شهرتون مراجعه کنید

معدل باید چند باشه

سلام هرسال متفاوته به گزینش استان تون مراجعه کنید

سلام خسته نباشید
من 16 سالمه وو دختر هستم میخواستم ببینم میتونم استخدام سپاه بشم؟؟
چه مسئولیتایی معمولا برای خانوما در سپاه درنظر گرفته میشه؟

سلام برای رشته پزشکی وپیرازشکی از طریق کنکور وسایررشته خیلی کم واز طریق بسیج فعال وویژه هست

سلام محمدهستم خسته نباشي مخواستم ببينم من ميتونم توسپاه باشم تومرزخدمت کردم بسيج فعال هم هستم فقط ديپلم مردوديم 20سالمه

به سپاه شهرتون مراجعه کنید

سلام
من مدرک پیش دانشگاهی دارم 19 سالم معدل کل من 13/63 کارت فعال دارم (گردان)
علاقیه زیاد به سپاه دارم
میتونم ثبت نام کنم

سلام به سپاه شهرتون مراجعه کنید

سلام . ببخشید من اعزامی ۱۹ تیر هستم میخواستم بدونم تا کی وقت دارم ک در سپاه پذیرش کنم؟تا چند روز قبل از اعزام میشه پذیرش کرد؟

به گزینش سپه شهرتون مراجعه کنید

سلام خسته نباشید من لیسانس مهندسی تنولوژی برق قدرت هستم ایامیتوانم استخدام سپاه شوم و شرایط استخدامیش چطوره

سلام بله

سلام بنده دارای مدرک لیسانس فیزیک هستم. میخواستم ببینم آیا میتوانم استخدام سپاه شوم . شرایط استخدام برای رشته ما وجود داره؟

سلام به گزینش سپاه شهرتون مراجعه کنید

باسلام وخسته نباشید من بیش از ده ساله که بسیجی فعال هستم من گوشم را عمل کرده ام واین باعث معافیتم شد علاقه بسیاری به سپاه دارم در گردان سپاه هم فعالیت میکنم باید دارم جذب سپاه شوم آیاراهی هست برای ورودبه سپاه لطفا راهنمایی کنید باتشکر

سلامبرای ورودبه نظام نیاید معافیت پزشکی داشته باشی. ولی به ارگان های وابسته به سپاه برای پرژه ها

سلام بنده فوق دیپلم هستم و۳۳ سال سن دارم فرزند جانباز ۲۵ درصد هستم پدرم سپاهی وایثارگربودن چطور میتونم به استخدام سپاه دربیام ؟؟

سلام از طریق بسیج وگزینش سپاه

برای استخدام خانوما ایا باید قد و وزن مشخصی داشته باشند؟؟؟

سلام بله

ایا من با دیپلم فنی در شهر تهران وبا سن18میتوانم وارد سپاه شم؟

سلام شانس کمه ولی به گزینش سپاه مراجعه کنید

سلام. من معدلم 14/75 و پدرم هم ایثارگر و جانباز 5 درصد و نظامی هست مدارک هم برای گزینش دادم گفتن بهت خبر می دیم. فقط بسیجی ندارم به نظرتون امکانش هست قبولم کنن.؟؟یا به خاطر بسیجی ردم می کنن.

سلام شانس دارید

سلام
میخاستم بدونم چطوری میشه به عنوان پرسنل بسیجی در سپاه استخدام بشم

سلام . من معدل دیپلمم شده13.81 فعال بسیج هم دارم ایا میتونم وارد سپاه بشم با این شرایط

سلام به گزینش سپاه مراجعه کنید

سلام ببخشید من رشته کارو دانش تحصیل میکنم بسیج فعالم بعد میخاستم بدونم درسال یازدهم دوازدهم یا دیپلم میتونم عضو سپاه بشم

سلام دوست محترم بعد دیپلم می توانید

سلام.من دیپلم کاردانش دارم میتونم استخدام بشم

سلام به گزینش استان تون مراجعه کنید

سلام.اینجانب خانم متولد ۶۵هستم فوق لیسانس مدیریت دولتی با معدل ۱۸/۴۰.استان خوزستان شهرستان ماهشهر.فرزند جانباز ۲۵درصدبه بالا هستم.بنظرتون میتونم به استخدام سپاه دربیام؟

سلام من ۲۳ سال دارم دیپلم انسانی معدل ۱۳/۸۰کل می تونم استخدام سپاه بشم با تشکر

سلام به گزینش سپاه شهرتون مراجعه کنید

ایا سپاه هر رشته ای استخدام میکنه

سلام باتوجه به مدرک تفاوته

سلام بنده مدرک کارشناسی برق دارم و علاقه دارم به عنوان نیروی پیمانی و گزراندن خدمت وارد سپاه شوم آیا بیسج فعال نیاز است؟

سلام داشته باشیدبهتره

سلام ۱۶ سال دارم ومی خوام برم دبیرستان وعضو بیسج ایا سپاه دبیرستان داره اگر داره من می تونم واردش شم ومدرک دیپلم سپاه رو بگیرم

سلام نداره.

سلام.ببخشیدآیامتولدین 83امکان ثبت نام دارن؟اگه دارن شرایطش چیه؟؟

سلام شما بایددیپلم داشته باشید

سلام با دیپلم برای گزینش سپاه شانس کمه

سلام من ۲۵ ساله ورشته برق هستم آیا در نیرو هوایی سپاه امکان جذب هست؟

سلام بهتر ازطریق ارشد امام حسین اقدام کنید یابرای استخدام به گزینش سپاه مراجعه نماید

سلام من 18 سالمه دیپلم گرفتم و دارای سابقه بسیج فعال می باشم
آیا سپاه در مقطع درجه داری من را استخدام می کند

سلام به گزینش سپاه شهرتون مراجعه کنید

سلام اگر در گردان امام حسین ( ع) رزمی باشید و کار با سلاح های کلاش تیر بار و تک تیرانداز بلد باشی و فعال گردان هم داشته باشی و حکم دوره تکمیلی ۴۵ روزه هم داشته باشی
میتونی وارد سپاه بشی

سلام به گزینش سپاه مراجعه کنید شانس دارید

سلام برای استخدام درکادرپرسنلی نظامی چه مدرکی میخواهد
بامدرک کلاس دهم میشه

سلام من۱۸سالمه ورشتم انسانیه دارای کارت فعال هستم ایا بنده شرایط ورودبه سپاه رودارم؟

سلام دوست محترم به گزینش سپاه شهرتون مراجعه کنید

سلام وقت بخیر میخواستم بدونم سپاه جذب نیروی داوطلب دارد یا خیر با تشکر

سلام بنده بسیجی فعال دارم .دارای مدرک کارشناسی علوم کامپیوتر میتونم با این رشته وارد سپاه شم.اگه بخوام با ارشد برم چه رشته ای بخونم بهتره؟

سلام بله. ارشد هم رشته دانشگاه مشخص می باشد باید رتبه خوبی داشته باشید که دعوت مصاحبه بشید

سلام علیکم. من 27 سالمه دیپلم ردی ام. کارت فعال بسیج دارم با حکم رزمی میتونم وارد سپاه بشم

سلام دوست محترم سپاه باید دیپلم داشته باشیدو.برای پروژه ها اگه دیپلم فنی داشته باشی شانس دارید

سلام بنده ۲۱ سالمه دارای مدک دیپلم از رشته تجربی دارای کارت پایان خدمت کارت عادی فعال وفعال به کادر هستم در ضمن گواهی پانزده روزه اموزشی وکارت بیمه بسیجیان هم دارم میخواستم ببینم میتونم با توجه به مذارک فوق جهت ورود واستخدام اقدامات لازم رو مبذول دارم لطفا راهنمایی کنید

سلام دوست محترم حضورب به گزینش سپاه شهرتون مراجعه کنید

سلام محل سکونت مون شهرستانه ولی خودم تهران مشغول کار هستم آیا میشه تهران برای ثبت نام اقدام کرد

سلام دوست محترم بستگی به مدت سکونت وسابقه بسیج شما دارد

سلام قربان من دارای مدرک دیپلم متاهل دارای کارت بسیج فعال و مسئول اطلاعات گردان میباشم 29سال سن دارم ایا میشه تو سپاه استخدام بشم

سلام دوست محترم شرایط شما خوبه بهتربه گزینش استان تون مراجعه نمایید

با سلام
برادر من متولد ۷۷ هستن و دانشجوی سال دوم رشته بیوتکنولوژی میباشد.
چگونه برای استخدام سپاه و پلیس فتا اقدام کنن؟
ممنون از راهنماییتون

من دختری مجرد ۲۶ ساله هستم با مدرک تحصیلی فوق دیپلم و معدل ۱۶ . خیلی علاقه مند هستم وارد سپاه و نظام شوم و همه ی شرایط را دارم فقط پدرم کارگر هست و در کشور کویت کار میکند و خودم و خانوادم در ایران زندگی میکنیم و پدرم هر چندوقت یکبار به ایران می آید آیا با این شغل پدرم میتوانم وارد سپاه شوم؟ تو رو خدا راهنمایی کنید پدر من فقط یک کارگر هست و حدود ۲۶ سال در کویت کار می کند

سلام دوست محترم فعلا پذیرش ندارن. بهتر شما فعالیت بسیج رو داشته باشید وکارت بسیج فعال رو بگیرید

سلام خانومی18ساله هستم دیپلم ریاضی دارم.چن ماه پیش سر یه موضوع کوچیکی به سپاه احضار شدم ولی چیز مهمی نبود.به نظرتون این موضوع برام مشکل ساز هست برای پلیس افتخاری یا سپاهی شدن. خیلی فکرمو درگیر کرده چون نوشته بود عدم سوع سابقه.کسی که پاش به سپاه باز میشه سوع سابقه دار میشه به نظرتون.قبلا مانتویی بودم خیلی حجاب درست و حسابی نداشتم بخاطر همین کارام خیلی ضربه دیدم اما حالا پشیمونم از خطا های گذشتم من نه پدرم شهیده نه جانبازه نه ایثارگری من سهمیه هیچی ندارم فقط خدا رو دارم چن درصد احتمال داره قبولم کنن.

سلام دوست محترم سپاه پذیرش برای بانوان نداره برای دانشگاه بقیه الله هم باید از طریق کنکور اقدام کنید

سلام در دانشگاه افسری باید کنکور بدی یا میتونی از طریق معدل سال اخری هم استخدام کنی……..

سلام دوست محترم افسری سپاه از طریق ازمونی که خود دانشگاه امام حسین صورت می گیرد

سلام فرد بیسواد می‌تونه سپاه قدس پذیرفته بشه البته افتخاری

سلام ببخشید من الان 18 سالمه و سال دوازدهم هستم . برا استخدام باید چکار کنم؟ و اینکه شما گفتید باید به سپاه شهرمون مراجعه کنم برا دوره درجه داری ؟ چون من شنیدم برا دوره افسری فقط باید بری دانشگاه امام حسین

سلام دوست محترم برای دانشگاه امام حسین به هسته گزینش مراجعه وفرم ها بگیرید.برای عقیدتی سپاه باید کنکورسراسری شرکت کنید

سلام.من دانشجوی کارشناسی حقوق هستم و ۲۲سالمه .
پدرم جانبازه.
خودمم ۷ساله بسینم.
میتونم وارد سپاه بشم

سلام دوست محترم بله

سلام من دختری ۲۰ساله از شهر سنندج با دیپلم کامپیوتر هستم و علاقه زیادی به جذب سپاه دارم لطفا راهنمایی کنید

سلام دوست محترم دررشته پزشکی وپیراپزشکی باکنکورسراسری.

سلام ببخشید من قدم ۱۹۲ من فعال دارم بعد ببخشید من کارو دانش تحصیل میکنم ایا میتونم وارد سپاه بشم باید حتما دیپم داشته باشم

سلام دوست محترم استخدام بله ولی افسری خیر

سلام. من دیپلم برق صنعتی شاخه کاردانش دارم با معدل 16/82 و 18 سالمه میتونم جذب سپاه بشم؟

سلام دوست محترم در استخدامی بله

سلام.
اگر با مدرک کارشناسی ارشد وارد شویم چه درجه ای خواهیم داشت؟
با دکتری چطور؟
الان جذب ها به صورت پیمانی است یا رسمی؟

سلام دوست محترم اگر منظور دانشگاه امام حسین هست ازطریق کنکورمی باشداستخدامی پیمانی

باسلام وخسته نباشی خدمت مشاور عزیز ،ببخشید برای سوال های استخدامی باید به کدام بخش سپاه مراجعه نمود؟

سلام دوست محترم به هسته گزینش سپاه یا با دانشگاه امام حسین تماس بگیرید

سلام
درشرایط استخدامی۹۸-۹۹ اومده دیپلم هم داشته باشی ولی بسیجی نداشته باشی میتونی ثبت نام کنی .ولی وقتی من مراجعه کردم گفتند فقط اونایی که کارت بسیج دارند میتونند ثبت نام کنند

سلام دوست محترم گزینش سپاه نیازبه کارت بسیج هست

سلام خدمت همه عزیزان چند تا سوال داشتم لطفا به طور مختصر جواب بدید استخدامی سپاه برج ۲سال ۹۹ در چه حوزه ای درجه داری یا افسری چون همین هفته پیش رفتم واسه درجه داری ارتش اما بخاطر ضعیف بودن چشمام رد شدم خیلی هم ناراحت شدم ولی وقت دکتر گرفتم واسه عمل لیزیک اونوقت چشمامو عمل کنم گیر میدن یا نه یا اگه نگی چشماتو لیزر کردی مشکلی پیش میاد یا خیر بعد من دیپلم فنی حرفه ای دارم مکانیک خودرو هنوز برای خدمت سربازی اقدام نکردم ولی فعالی بسیجم تا برج ۱۰ میاد از برج ۸ میرم بسیج تا برج ۲ سال ۹۹ میشه تقریبا ۴ یا ۵ ماه بسیجی فعال دارم ایرادی که نداره چون میگفتن باید ۱ سال بسیج فعال داشته باشی تا به چشم بیاد متولد سال ۸۰ هستم درجه داری باشه عالیه چون اصلا حرصله دانشکده افسری درس خوندن ندارم میخوام مثل درجه داری ارتش یه مدت اموزشی برم و بعدش هم وارد عرصه نظام بشم راهنمایی کنید مچکر

سلام دوست محترم برای درجه داری نیرو انتظامی اقدام کنید شانس سپاه با دیپلم کمه

سلام من پدرم بازنشسته نیروهایی مسلح هستش و جانبازی 15 درصد هم داره…خودمم لیسانس نفت دارم، یه دوره ی فوریت های پزشکی رو هم دیدم…
تو استان خودمون گفتن جذب خانم در سپاه ندارن…میشه رفت تهران ثبت نام کرد؟!
پاسدار افتخاری چی هستش؟!
میشه از اون طریق وارد سپاه شد؟!

سلام دوست محترم سپاس فقط برای رشته های پزشکی وپیراپزشکی ازطریق کنکورسراسری پذیرش داره

سلام
من تا سوم دبیرستان خوندم ولی موفق ب گرفتن دیپلم نشدم.آیا بدون دیپلم هم میتونم استخدام بشم
لطفا بگین چیکار کنم ممنون

سلام دوست محترم شانس تون کم هست.برای پروژه ها بیشترهست

درجه داری نیرو انتظامی که مال برج ۵ بوده پاسخ ندادید سوالمو برج ۲ سال ۹۹ استخدامی سپاه در چه حوزه ای درجه داری یا افسری یا چیز دیگه

سلام دوست محترم برای سپاه ودانشگاه امام حسین به عضویابهای استان مراجعه وثبت نام نمایید

سلام خسته نباشید بنده ۱۹ سالمه و دو ترم دیگ فوق دیپلم مددکاری رو میگیرم و خدمت نرفتم میخاستم ببینم سپاه پاسداران فوق دیپلم استخدام میکنند یا نه با تشکر یا علی

سلام دوست محترم هیچ ایمیل وشماره تماسی موجود نیست.

سلام من دکترای نانو هستم زمان استخدام سپاه کی هست

سلام دوست محترم زمان مشخص نداره به هسته گزینش استان تون مراجعه نمایید

سلام دوست عزیز ممنون که پاسخ دادین من یه مشکلی دارم اونم اینه که درحال حاضر تا آخر بهمن برای یه کاری جزیره کیش هستم اما استان محل زندگیم تهرانه ، برای همین زمان پرسیدم اگر ما اسفند ماه بریم به گزینش استان بازم میشه یا خیر؟ آیا سایتی برای ثبت نام نیست یاحتما باید حضوری بریم

سلام دوست محترم زمان دقیق اعلام نشده ثبت نام برای اقایان می باشد سپاه برای بانوان ازطریق کنکوربرای رشته های پیراپزشکی پذیرش دارد

سپاه استخدام بانوان هم داره ؟

سلام دوست محترم استخدام خاصی نداره مگرمورداز افرادی که بسیج فعال دارن

سلام . من معافیت پزشکی(واریکوسل) دارم و دارای مدرک بهیاری هستم آیا میتوانم به جذب سپاه دربیام ؟؟ اگر نه میتوانم درخواست لغو معافیتمو بدمو به جذب دربیام؟؟ ممنون میشم اگه راهنمایی بفرمائید

سلام دوست محترم معافیت پزشکی جذب نمی شوند.لغوکارت معافیت باتوجه به سن ومدرک وبهبودی بیماری امکان پذیرهست

سلام

من کارشناسی رشته برق و کارشناسی ارشد رشته مهندسی‌ پزشکی‌ بیو الکتریک خوندم در یکی‌ از دانشگاه‌های مطرح کشور،معافیت پزشکی‌ برای چشم دارم(هرکدام شماره ۴) و الان ۲۸ سال دارم.می‌تونم من به عضویت سپاه در بیام،خیلی‌ علاقه دارم

سلام دوست محترم خیر

سلام مجدد و خسته نباشید
آیا بخاطر شماره چشممه؟ یعنی اگه جشممو عمل کنم مشکلی دیگه نیست؟ بالاخره مهندس برق ک لازم داره سپاه،نداره؟
ممنون میشم راهنماییم کنید.

سلام دوست محترم شانس دارید

سلام من روزبه ختمی فرزند کیومرث ختمی سرهنگ باز نشسته وزارت دفاع هستم..
بعد این اتفاق تلخ اماده ام تا جانم را در راه رهبر و کشور و ادامه راه برادر عزیزم حاج قاسم فدا کنم.شدیدا دنبال راهی برای استخدام در سپاه هستم در هر زمینه و هر کاری…دیپلم 28 ساله متاهل لطفا کمک و راهنمایی بدید

سلام دوست محترم اگه بسیج فعال دارید به عضویاب های گزینش سپاه مراجعه نمایید

بسیج فعال ندارم متاسفانه راه دیگه چیست

سلام دوست محترم 6ماه عادی داشته باشید بعدبه فعال تبدیل میشید

سلام من بیماری قلبی دارم خواستم ببینم میشه ب عضویت سپاه در بیام

سلام دوست محترم شانستون کمه

سلام لیسانس مهندسی اپتیک و لیزر دارم و الان دانشجوی ارشد رشته فوتونیک هستم.با توجه ب اینکه دخترم میتونم با این رشته وارد سپاه شوم یا خیر ممنون راهنمایی تان

سلام دوست محترم ابتدا عضویت بسیج داشته باشیدشانس پذیرش دراین رشته برای خانمها خیلی کمه

ایا میتوان با مدرک دیپلم برق از فنی حرفه ای تو درجه داری سپاه استخدام شد.

سلام دوست محترم برای استخدام اگه بسیج فعال برای استخدام شانس دارید

سلام ، در بهترین حالت چند سال طول میکشه از نیروی عادی سپاه به یگان صابرین برسی؟ یا اصلا برای رسیدن به اون راه دیگه ای هم هست؟

سلام دوست محترم متفاوته به ساعت حضور فعالیت حداقل یکسال ولی فردبه فردمتفاوته

سلام چطوری وارد سپاه قدس میشه شد

سلام دوست محترم از طریق عضویابها هسته گزینش اقدام نمایید

سلام و عرض ادب
من دوازدهم تجربی هستم،می خواستم استخدام درجه داری یا افسری بشم،،،با توجه به اینکه اسم نویسی افسری مهلتش تموم شده،برا ثبت نام درجه داری باید چکار کنم؟کجا مراجعه کنم؟

سلام دوست محترم برای دانشگاه امام حسین به هسته گزینش مراجعه نمایید هنوزفرصت دارید.برای عقیدتی سیاسی سپاه باید درکنکورشرکت نمایید

سلام اگر بخوایم وارد سپاه قدس بشیم از طریق دیپلم میشه در مقطع درجه داری

سلام دوست محترم به هسته گزینش سپاه شهرتون مراجعه نمایید

سلام اگر دو دندون نداشته باشیم گیر میدن
اگر بریم دندون بکاریم خوبه؟؟

سلام دوست محترم شانس دارید

سلام بنده ۱۷ سال دارم فعالی بسیج هم دارم اندازه قد باید چقدر باشه من قدم ۱۶۰ هستش لطفا کمکم کنید

سلام دوست محترم می توانید

قدمن ۱۶۰ هست ایا میتونم وارد سپاه بشم

سلام دوست محترم بله

سلام من فعالی بسیج دارم قدم ۱۶۰ ایامیتونم واردسپاه بشم

سلام دوست محترم شانس دارید

سلام وارادت، بنده 33سالمه و لیسانس مهندسی برق گرایش الکترونیک و کنترل دارم…خواستم بدونم میتونم در سپاه استخدام بشم.ممنون

سلام دوست محترم برای پروژه هاشانس هست.به گزینش سپاه مراجعه نمایید

سلام ببخشید من ۲۲ سال سن و دیپلم ریاضی فیزیک دارم الان هم مشغول تحصیل در پیام نور هستم میدونم که سپاه مدرک پیام نور را نامعتبر میخواند ولی سوالم اینه که میتوانم با دیپلمم استخدام سپاه بشم یا نه ؟؟؟

سلام دوست محترم به عضویابهامراجعه شرایط سنی داشته باشید شانس دارید

باسلام. بنده خانمی هستم با مدرک لیسانس مهندسی عمران. و تو دانشگاه و غیر از دانشگاه هم بسیج فعال و فرمانده بودم. میخوام تو سپاه تهران ثبتنام کنم باید چیکار کنم؟

سلام دوست محترم به هسته گزینش مراجعه نمایید

سلام خدمت شما.بنده کارشناسی ارشد مهندسی نرم افزار از دانشگاه شریف را دارم.میخواستم بدونم سپاه من رو استخدام میکنه؟

سلام دوست محترم یکی از گزینه ها ورود از طریق کنکورارشدبرای دانشگاه امام حسین ع هست برای استخدام هم به عضویابهای هسته گزینش مراجعه کنید

سلام من ۱۸ سالمه دیپلم تجربی گرفتم امسال میشه بپرسم باید معدل کل و معدل کتبی چند باشه ک بتونم ثبت نام کنم؟

سلام دوست محترم به عضویابها وهسته گزینش برای دانشگاه امام حسین مراجعه نمایید.برای عقیدتی سپاه ازطریق کنکور هست معدل14

به نیرویه انتظامی میشه رفت اما من مادر زادیی 28 تا دندون دارم میشه رفت؟

سلام دوست محترم بله

سلام من میخوام استخدام شوم در سپاه و امسال دیپلم میگیرم و 19 سال دارم میخواستم ببینم میتوانم چگونه؟

سلام برای دانشگاه امام حسین به هسته گزینش وعضویابها مراجعه نماییددانشگاه عقیدتی سپاه ازطریق کنکور

سلام خسته نباشید من کارشناس عمرانم میخوام توی نیروهای مسلح ثبت نام کنم لطفا راهنماییم کنید

سلام دوست محترم برای سپاه ازطریق کنکور ارشد می توانید وارد شویدیا استخدام به عضویابها برای ارتش از طریق سایت اجابرای درجه داری.

سلام.
برادر من شهریور از مقطع کارشناسی روزانه اخراج شده. حالا میخوایم ببینیم چجوری میتونه وارد سپاه، ارتش یا نیروی انتظامی بشه؟؟
آیا امکانش هست بره دانشگاه امام حسین پاسدار شه و سربازیش هم همونجا باشه؟
کلا چجوری میتونه وارد نیروهای مسلح بشه؟

سلام دوست محترم دانشگاه خیر.دروره درجه داری اگه شرایط سنی رو داشته باشدبله برای توضیحات کاملتربامشاوران مادرارتباط باشید

سلام من تو تصادف همه دندون هام دچاره مشکل شد بعلاوه گوشه چپم 4 تا دندون کشیدم و 11 تاشو درست کردم ک 9 تا عصب کشی بودنگوشه چپمو هم عمل کردم زخم هاشو برداشتم میشه رفت؟ ردیی نداره؟

سلام دوست محترم شانستون کمه

سلام من کلاس دوازدهم رایانه هستم و 18 سالمه و میخوام وارد دانشگاه افسری بشم و چند سال بسیج هم سابقه دارم
چتوری وارد بشم.

سلام دوست محترم افسری از رشته های نظری پذیرش داردشما برای درجه داری اقدام نمایید

سلام و وقت بخیر ببخشید یه سوال داشتم من حقیقتش ۱۹ سالمه و دیپلم هم دارم میخام جذب سپاه بشم آیا میتونم از طریق سربازی اقدام کنم؟اگه میشه ممنون میشم راهنماییم کنید….

سلام دوست محترم اگه نیاز به نیرو باشد بله وشما باید خودتان پیگیرپذیرش شوید

سلام وقتتون بخیر
من دیپلم نرم افزار دارم ودرحال تحصیل هستم در(دانشکده فنی وحرفه ایی استان قزوین روزانه) ایامن میتونم واردسپاه بشوم؟وچگونه؟باتشکروخداقوت..

سلام دوست محترم جذب خانم در سپاه محدود می باشد از طریق پایگاه بسیج تان اقدام نمایید

سلام خسته نباشیداگرنامه عضویابی داشته باشم میتونم واردسپاه قدس شوم

سلام دوست محترم شانس دارید

سلام ام بی ای بدن چندباشه می پذیرن

سلام دوست محترم درحد معاف از رزم نباید باشد.چاقي مفرط BMI > 35 : معاف از خدمات رزميبند 4:لاغری مفرط BMI < 17 : معاف از خدمات رزمي .پس به معاینات بستگی داردهرچه وزن وقدمتعادل ترباشدشانس بیشتر

سلام خسته نباشیدمعذل لازم برای استخدام در سپاه چنداست وازمون جسمانیش چگونه است

سلام معدل حداقل14می باشد

سلام خسته نباشیداگر برای سپاه انصار مصاحبه ردبشی برای سپاه ولی الله مذارن دوباره امتحان بدی

سلام دوست محترم بستگی داردکه درچه مرحله ی رد شده باشید شانس تان کم می شود

سلام من ۴۲ ساله هستم از خدمت معاف شدم.و پشیمونم که خدمتی برای وطن نکردم آیا جایی رو بمن معرفی میکنید که تو اینروزای سخت و بیماری و دخالت استکبار در منطقه بتونم خدمت کنم بدون مزایا و حقوق جسمی سالم بدون سابقه حتی پاک کردن کفش برادرام

سلام دوست محترم به عضویابها در پایگاه بسیج با گزینش سپاه شهرتون مراجعه نمایید

سلام من دیابت دارم مدرک هم دارم فعالی هم بیش از اندازه زیاد دارم ایا میتونم وارد سپاه بشم

سلام دوست محترم اگردرحد معاف ازرمنباشد شانس دارید

سلام.خسته نباشید.خانم هستم ..۳۵ ساله.بیش ازده سال سابقه بسیجی فعال دارم.فرمانده بسیج بودم.عضو شورای حوزه هم بودم.به سپاه علاقمندم.امکانش هست دراین ارگان مشغول به کارشم.لیسانس مدیریت دولتی هم دارم.خواهشن راهنمایی کنید

سلام دوست محترم ازطریق عضویابها اقدام کنید ولی شانس تان بالا نیست

سلام خسته نباشیدبرای سپاه حتما بایدبسیج فعال داشته باشی

سلام دوست محترم حداقل یکسال

سلام
من شنیدم سپاه یه آزمون داره برای افرادی که در رشته کامپیوتر تحصیل میکنن.درسته؟
شنیدم میشه بعد دیپلم تو اون آزمون شرکت کرد و درصورت قبولی وارد سپاه شد برای رشته کامپیوتر. درسته؟

سلام دوست محترم شم برای استخدام سپاه شانس دارید

سلام وقتتون بخیر
بنده دانشجو ترم اخرم
میخواستم با دیپلم وارد سپاه بشم میشه
خدمت سربازی نرفتم
ایا امکانس گزینش هستش؟

سلام دوست محترم سوالتان واضح نیست برای مشاوره کاملتر بامشاوران ما درارتباط باشید

سلام بنده چند سالی اموزش پرورش هستم لیسانس سن 37 میشه جدب سپاه شد با این شرایط علاقه دارم بعد عصو بسیج عصو گردان عاشورا عمو ودایی مادرم پاسدار بودن بازنشسته شدن ایا امکانش هست لطفا راهنمایی کنید

سلام دوست محترم از طریق پایگاه تان پیگیری نمایید

سلام شرایط درجه داری سپاه چیه؟
سربازی نرفتم سنم ۲۲ هستش
شرایط ثبت نام دارم؟

سلام دوست محترم به پایگاه بسیج یا نیروانسانی سپاه شهرتان مراجعه نمایید

سلام من قدم زیر۱۶۰ هست ک در شرایط گفته شده بازهم میتونم وارد سپاه بشم من علاقه شدیدی دارم

سلام دوست محترم شرط قد165برای افسری می باشدبرای استخدامی شرایط مجزا می باشد

سلام من فوق لیسانس مدیریت دولتی هستم 29 سالمه
برای استخدام سباه اقدام کردم ولی مشخص نیست ازمونش چه زمانی هست باید خودشون زنگ بزنن؟

سلام دوست محترم ازطریق جای که اقدام کردید پیگیری نمایید

سلام وعرض ادب ببخشید من دوازدهم انسانی هستم می خواستم بدونم دانشگاه امام حسین استخدامی داره واگه داره ازطریق کنکور میشه ثبت نام کردیا درون سازمانی

سلام دوست محترم پذیرش جدا ازکنکورسراسری می باشد.دانشگاه عقیدتی سیاسی باکنکورمی باشد

سلام دوازدهم الکترونیک فنی و حرفه ای هستم و خیلی دوست دارم وارد سپاه بشم و نمیدونم چطور لطفا جواب بدید

سلام دوست محترم برای افسری امام حسین ع از رشته های نظری پذیرش میشه

سلام خستا نباشید آزمونش سخته مقعد چرا چک میشه

سلام دوست محترم ازکنکور راحتر هست

سلام من ۲۱ سالمه مدرک فوق دیپلم الکتروتکنیک دارم
قدمم ۱۹۰ هست.. ولی قصد دارم برای کارمندی باشم.
میخوام بدونم معدل فوق دیپلمم باید چند باشه برای استخدام برای اقایان؟؟؟

سلام دوست محترم مدرک چه دانشگاهی دارید؟

سلام من تیرماه ۲۱سالم میشه
فوق دیپلم الکتروتکنیک دارم از دانشگاه فنی وحرفه ای شهید چمران(شماره۱ اهواز )روزانه خوندم.
فرزند جانباز ۱۵درصد هستم.
معدل فوق دیپلمم 13/76 سرکار میرفتم معدلم پایین شد.
بسیجی هم دارم.
آیا میتونم کارمند سپاه بشم؟
برادر دوقلومم شرایط خودمو داره اما اون پایان خدمت نداره؟لطفا شرایط برادر دوقلومم لطف کنید توضیح بدین متشکر

سلام دوست محترم به نظر جذب استانتون بستگی دارد هر استان ممکنه متفاوت عمل کنه شرط معدل معمولا برای پاسداری15هست ولی چون پدرجانباز هست…شما می توانید یک مدرک کارشناسی بگیرید چون شرطت سن با کارشناسی26سال هست که معدل تون درست بشه.به هرحال از جذب شهرخود پیگیری نمایید

سلام
من ۱۹سالمه و کنکور دادم
بابام نظامیه ،بسیجی فعالم دارم
میتونم وارد سپاه بشم ؟

سلام دوست محترم پذیرش باکنکوربرای رشته های پزشکی وپیراپزشکی است

سلام فعالیت بسیج دارم شانزده سال تمام دارم طبق شرایط پدرم ام دی آف کار هست فعالیت در بحث های قرآنی فرهنگی و علمی شایانی دارم مشتاق در ثبت و ما فعالیت در سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران هستم و تمامی شرایط ثبت‌نام را نیز دارم و معدلم هجده هست آیا میتوانم ثبت نان کنم و در نظام حضور یابم

سلام دوست محترم بله از طریق پایگاه بسیج وهسته گزینش استان اقدام نمایید

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما
بنده متولد ۱۳۶۱ هستم با مدرک دیپلم انسانی معدل۱۴
بسیجی فعال هم ندارم اما معتقد و وفادار به نظام هستم و در ضمن از خانواده شهدا و برادر شهید هستم و میخواستم ببینم امکان دارد که از طریق معرف نظامی که پسرعموی بنده هستن به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیام؟لطفا راهنمایی بفرمایید.در ضمن از طریق سپاه شهر و استان هم اقدام کردم و گفتن کمتر از لیسانس ثبت‌نام ندارن.

سلام دوست محترم برای پاسدری شرط سنی 28سال بامدرک کارشناسی می باشد.

پس این شرایط سنی حداقل ۱۶سال و حداکثر ۴۰سال که در ابتدای همین مطلب استخدامی بالا اومده کجا و برای چه کسانی اجرایی میشود؟ممنون میشم اگه راهنمایی بفرمایید.

سلام دوست محترم برای پذیرش دانشگاه امام حسین شما باید دیپلم نظری داشته باشید ودرآزمون داخلی شرکت نمایید برای عقیدتی سپاه باید کنکورشرکت نمایید

سلام وقتتون بخیر
می خواستم بدونم با مدرک کارشناسی سپاه هم میشه توی سپاه استخدام شد یا به عبارتی سپاه مدرک پیام نور رو قبول داره؟
شنیدم میگن قبول نمی کنن

سلام دوست محترم مدرک دانشگاه سراسری وازاد

سلام دیپلم الکترونیک دارم باید در چه دانشگاهی فوق دیپلم بگیرم تا بتونم وارد دانشگاه سپاه بشم.چون شنیدم با دیپلم فنی استخدام نمی کنید.

سلام دوست محترم روزانه شبانه سراسری یا دانشگاه ازاد

سلام من یک دختر ۲۰ ساله هستم و علاقه مند به سپاه خواهران میخواستم بدونم چجوری باید ثبت نام کنم؟؟تو چه سایتی برم
واینکه کجا برم وخیلی سوالات دیگه
من این شغلو خیلی دوست دارم تورو خدا راهنماییم کنید
مخام بدونم چه مدارکی لازم برای ثبت‌نام وزمانش تاکی؟؟

سلام دوست محترم از طرسیق کنکور برای رشته های پزشکی وپیراپزشکی پذیرش دارند

سلام برادر مشاور وقت بخیر
دو بار سوال پرسیدم ولی جواب ندادین،میخواستم ببینم با تمام این تفاسیر و صحبت هایی که کردیم دیگه هیچ راهی وجود نداره که بشه به استخدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در بیام،ممنون میشم اگه جواب بدین.

سلام دوست محترم من دسترسی به سوالات قبلی شما ندارم برای مشاوره جامعتر بامشاوران ما درارتباط باشید

با سلام
بنده 18 سال تمام دارم و رشته تحصیلی برق صنعتی هم هستم، پایه دوازدهم دیپلم هم تا 1 ماه دیگه میگیرم،
کارت بسیج فعال هم دارم.
میخواستم بدونم من که استان اصفهان زندگی می کنم میتونم تهران گزینش برم یا خیر
بعد هم من سپاه استان اصفهان رو پیدا نکردم خیلی گیج کنندست که جای معلومی نداره برای مراجعه
به حوزه بسیج هم گفتم یه رزومه گرفتن اما امیدی به اونها ندارم میشه یه مکان یا جایی به بنده معرفی کنید برای مراجعه حضوری

خیلی ممنون

سلام دوست محترم دانشگاه امام حسین ع پذیرش از رشته نظری دارد.شما برای درجه داری ارتش ونیروانتظامی شانس دارید .یامی توانید یک کاردانی یا کارشناسی گرفته بعد برای پذیرش سپاه اقدام نمایید

سلام علیکم
عرض سلام و احترام خدمت برادران اسلام
بنده 22ساله هستم تازه دانشگاه رو. تمام کردم داری مدرک فوق دیپلم الکتروتکنیک برق صنعتی هستم آیا اماکن جذب در سپاه پاسداران رو دارم یا ن؟؟؟

سلام دوست محترم اگر سایر شرایط دیگر رو داشته باشید بله

سلام
من متولد ۱۳۶۰ هستم و سربازی هم رفتم و در سازمان بسیج دانشجویی خدمت کردم و بدلیل سابقه بسیجم سه ماه هم کسر خدمت گرفتم مدرک تحصیلی ام هم دیپلم هست آیا میتونم استخدام شم.

سلام دوست محترم خیر

سلام من دیپلم انسانی هستم ولی عضو بسیج تا به حال نبودم و دوست دارم در سپاه کار کنم ایا میتوانم باید چکار هایی بکنم میشود به من کمک کنید

سلام دوست محترم سایقه بسیج فعال یکسال نیاز هست.شرط معدل داردبرای مشاوره جامعتر باشماوران ما درارتباط باشید

سلام وقت بخیر من بامدرک لیسانس فلسفه ‌وکلام اسلامی بامعدل ۱۹/۳۸ازدانشگاه سراسری باسن ۲۸میتونم تو سپاه استخدادم بشم لطغا جواب بدین.

سلام دوست محترم پذیرش بانوان محدود است

سلام خسته نباشید برای استخدام در سپاه شرط معدل نیاز هست؟

سلام دوست محترم بله

سلام .بنده ۳۲ سال سن دارم و تخصص در شبکهای کامپیوتر و دوربین و سیستمهای مربوط کارت بسیج فعال هم دارم و جزو خانواده ایثارگران و جانبازان هستم .خدمت نرفتم .آیا شرایط جذب را دارم .از زاهدان ..لطفا راهنمایی کنید ممنون .

سلام دوست امکان استخدام افرادغایب نیست

س.خسته نباشید .بنده در زمینه انواع شبکه های کامپیوتری و دوربینهای مدار بسته و سیستمهای وابسته تخصص دارم با سابقه بالا و ۳۲ سال دارم .سربازی نرفتم هنوز.ولی کارت بسیجی فعال دارم بالای پنج سال .عضو خانواده ایثارگران و جانبازان هستم .آیا میتونم جذب سپاه بشم زاهدان .

سلام دوست محترم خیر

اگر قضیه سربازیم رو اوکی کنم بعد امکانش هست

سلام دوست محترم سوالتان راکامل بیان کنید شما باید شرایط دیگه استخدام روهم داشته باشید

کارت معافیت بنده به زودی میرسه و بخاطر خدمت جنگی پدرم .سنم هم ۳۲ هست مدرک تحصیلی که شبکه کامپیوتر هست شرایط دیگه استخدام که میگید چی هست ؟لطفا راهنمایی کنید.

سلام دوست شرط سن و مدرک ورشته مورد نیاز استان تون

سلام بنده خانم و31سال سن دارم با مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی و 12سال سابقه بسیجی فعال آیا میتونم جذب سپاه شوم؟

سلام دوست محترم پذیرش بانوان محدود می باشد

سلام.خسته نباشید
چه معدلی برای مدرک لیسانس از دانشگاه دولتی لازم هست برای جذب ؟؟

سلام دوست محترم دانشگاه دولتی15

با سلام بنده ۱۷ سالمه سال یازدهم انسانیم‌ میتونم جذب سپاه بشم لطفا راهنمایی کنید؟

سلام دوست محترم سال دوازدهم .شما باید یکسال سابقه بسیج فعال داشته باشید.درکنکوردانشگاه عقیدتی می توانید شرکت کنید دانشگاه امام حسین ازمون جدا داردوشرایط جداگانه دارد

سلام من 18 سالمه ميخوام وارد سپاه بشم چي كاركنم تو بخش بانوان ديپلم برنميدارن ميگن بالاي ديپم دكترا برميدارن من چي كاركنم گفتن شايد باز بردارن اما بايد هي منتظر بمونم پدرم اجازه نميده برم دانشگاه بايد از طريق ديپلم برم

سلام دوست محترم از بسیج پیگیری نمایید چون جذب بانوان محدود است

سلام.بنده امسال در ازمون داخلی سپاه ثبت نام کردم ولی روز ازمونش نتونستم شرکت کنم.ایا اگه در کنکور سراسری رتبه خوبی بیارم میتونم افسری قبول بشم یا ن بایستی سال بعد برم؟؟؟؟

سلام دوست محترم پذیرش دانشگاه امام حسین از طریق ازمون جداگانه هست عقیدتی سپاه باکنکور

با عرض سلام و خسته نباشید
من خانم هستم . دکترای فیزیک هسته ای دارم. و تازه دوره پسا دکترام تموم شده. 35 سال سن دارم. بسیجی فعال بودم. میخواستم بدونم امکان استخدادمی در سپاه برای من وجود دارد؟ سپاس از شما.

یلام دوست محترم جذب بانوان کم هست .از عضویابها سپاه پیگیری نمایید

سلام من امسال سال دوازدهم میخونم رشته برق صنعتی کاردانش من میتونم با دیبلم وارد سپاه بشوم و استخدام شوم

سلام دوست محترم اگر مدنظر دانشگاه امام حسین ع هست خیر

سلام ببخشید ایا میشه با داشتن دو سه ماه کارت فعال هم عضو سپاه شد؟
و چگونه سپاه اطلاع رسانی میکنه؟
و برای دانشگاه امام حسین علیه السلام چه رتبه ای نیاز دارم در رشته ریاضی؟

سلام دوست محترم برای مشاوره جامعتر بامشاوران ما در ارتباط باشید

با سلام و عرض ادب خانم ۲۸سال لیسانس حقوق ساکن جزیره کیش برای خدمت رسانی کجا مراجعه کنم

سلام دوست محترم به بسیج شهر خود پیگیری نمایید

باسلام من سیده عاطفه محرم پور متولد سال 63ازرشت استان گیلان هستم دارای مدرک کارشناسی ریاضی با معدل13/71 و متقاضی استخدام در سپاه یا نیروی انتظامی به نظر شما موفق میشوم لطفاً من را راهنمایی کنید باتشکر منتظر پیام شما هستم.

سلام دوست محترم شانستان زیاد بالانیست

سلام ،وقت به خیر ،خانم ۲۴ساله،دارای مدرک کارشناسی ارشد شیمی دارویی هستم علاقه مند به استخدام سپاه یا نیروی انتظامی هستم،معدل کارشناسی ارشد ۱۹،بسیج هم در دوران مدرسه و دانشگاه عضو بودم برای کسب اطلاعات باید به کجا مراجعه کنم،ساکن سبزوار

سلام دوست محترم با هسته گزینش استان خود در ارتباط باشیددرکل جذب بانوان محدود هست

سلام خدمت شماشرایط عضویت زیر دیپلم در سپاه یا بسیج امکان پذیر میباشد بنده تا اول راهنمایی خوندم دوست دارم عضویت در سپاه یا بسیج را داشته باشم27سالمه از اسفراین خراسان شمالی لطفا راهنماییم کنید با تشکر..

لام دوست محترم پذیرش درسپاه سن متناسب با مدرک میخواهد

با سلام من ۱۶ سالمه ودختر هستم بنده میخواستم عضو سپاه شوم ولی من در کودکی سابقه بیماری قلبی ودرمان شدم والان هیچ مشکلی ندارم پدر بنده که در حال حاضر ایثارگر حساب میشه در نوبت کمسیون عالی هستش میتونم در الویت استخدام سپاه باشم

سلام دوست محترم جذب بانوان محدود می باشد

سلام من ۲۲ساله هستم بامدرک دیپلم والبته خانوم هستم آیاشانسی برای استخدام درسپاه دارم وازکجابایداقدام کنم

سلام دوست محترم پذیرش بانوان محدود هست از گزینش شهر خود پیگیری نمایید

سلام برای عضو شدن در امنیت پرواز یا همان مارشال هوایی سپاه چی کار کنیم

سلام دوست محترم از گزینش شهرتان پیگیری نمایید

سلام بنده کلاس دوازدهمم برای استخدام در سپاه میتونم الان اقدام کنم و شرایط چگونه است ؟؟؟ خواهش میکنم جواب بدین

سلام دوست محترم برای دانشگاه امام حسین ع از نیروی زمینی سپاه یا عضویابهاو یا دانشگاه امام حسین پیگیری نماییدعقیدتی سپاه یا کنکور سراسری

من مخوام خدمت سربازی را در سپاه باشم پ در خین سربازی به استخدام سپاه درآیم و دارای ندرک فوق دیپلم هستم لطفا راهنمایی بفرمایید؟

سلام دوست محترم باشماوران ما در ارتباط باشید

شماره‌ی گزینش سپاه قم رو دارید؟

سلام دوست محترم خیر

باسلام من 34 سالمه 15 سال سابقه بسیج دارم ک چهار سالش عضو شورای حوزه بودم مدرک دیپلم دارم میتون برا استخدام سپاه اقدام کنم

سلام دوست محترم خیر

سلام
من 18سالمه
دیپلم علوم انسانی هستم
می تونم اقدام کنم

سلام دوست محترم بله

سلام برای ثبت نام در دانشگاه افسری باید چه کنیم

سلام دوست محترم از دانشگاه امام حسین یا نیروی زمینی شهرتان پیگیری نمایید

سلام استخدام سپاه خواهران از چه زمانی شروع میشود؟؟

سلام دوست محترم پذیرش بانوان محدودهست

سلام آیا رشته فنی حرفه‌ای صنایع غذای می تواند در سپاه شر کت اگر کسی این پیام دید لطفا هر چه زودتر تر جوابم رو بدید داخل یک موقعیت استراری هستم با تشکر

سلام دوست محترم پذیرش افسری امام حسین ع از رشتهخ های نظری می باشد

سلام علیکم وقت بخیر؛ 20 سال دارم، می‌توانم برای ورود به دانشگاه امام حسین علیه السلام اقدام کنم؟
حداکثر تا چند سالگی فرصت ثبت نام است؟

سلام دوست محترم حداکثرسن بامدرک دیپلم 21سال برای افسرمحصل

سلام من تصمیم به ورود به سپاه دارم البته خانم هستم چقدرقد برای استخدام مهم هست؟وحداکثر وحداقل قد چقدر باید باشه ممنون میشم جواب بدید

سلام دوست محترم پذیرش بانوان محدود است در بسیج هست

سن جذب سپاه انصار چند میباشد وامسال جذب نیرو چه موقع هس

سلام دوست محترم سن متناسب بامدرک هست.سپاه انصار با فوق دیپلم پذیرش دارد

سلام ببخشید تو دانشگاه امام حسین حقوق هم میدن و شرایطش چشوره

سلام دوست محترم کمک هزینه دارد

سپاه دیپلم حسابداری واسه بانوان جذب میکنه؟

سلام دوست محترم جذب بانوان محدود می باشد برای بسیج هست

سلام من ۱۶ سالمه و کلاس دهم هستم میتونم وارد سپاه بشم؟

سلام دوست محترم پذیرش در پایه 12که شما در حال فارغ التحصیلی هستید

چطور ازجذب نیرو در سپاه اطلاع کسب کنیم؟

سلام دوست محترم عضویابها در پایگاه بسیج یا هسته جذب استانتان

41 ساله هستم 15 سال کارمند پلیس +10بودم و خیلی دوست دارم در سپاه خدمت کنم. کجا باید مراجعه کنم. از اسفند 1398 من پیگیر بودم به شماره ای که مربوط به مشاوره بود تماس گرفتم ولی درست راهنمایی نکردند. از شما خواهش میکنم که راهنمایی بفرمائید.

سلام دوست محترم پذیرش بانوان محدود از طریق گزینش سپاه می باشدشما شرایط سن رو ندارید

سلام خسته نباشید من علاقه دارم که عضو سپاه بشم چه شرایطی باید داشته باشم و به کجا باید مراجعه کنم متشکرم

سلام دوست محترم از طریق عضویابهای پایگاه بسیج وگزینش سپاه

با عرض سلام خسته نباشید
ببخشید قد مورد نیاز چقدر هست واگر کسی قدش کوتاه باشد باید چکارکنه

سلام دوست محترم قد170

سلام من فرزند جانباز ۵۰درصد هستم پدرم بازنشته سپاه است . خودم لیسانس حسابداری ومتولد دی ۱۳۷۱ هستم ایا میتونم در سپاه استخدام بشم .

سلام دوست محترم اگر سایر شرایط داشته باشید شانس دارید

سلام وقت بخیر.خدمتتون عارضم که بنده امسال به امیدخدا دیپلم رشته علوم تجربی رو خواهم گرفت ومیخام بدونم آیا بادیپلم میشه بدون کنکور ازطریق سپاه پزشکی خوند؟یعنی پزشک سپاه بشم؟

لطفا بفرمایید که درسپاه چه رشته هایی برای خانم ها به جز مشاغل نظامی وجود داره؟

از لطف شما سپاسگزارم🌹

سلام دوست محترم بله

باسلام من مهدی رضوانی ام خراسان جنوبی شهرستان بیرجند. من متولد1384هستم همان 16بعد من علاقه ای زیاد به سپاه پاسداران دارم پدرمم 71سال سن دارع منم گخ 16یکی از براذرانم در نیروی انتظامی هست ودیگری در ارتش
من ایا میتوانم وارد سپاه شوم توروخدااااا

سلام دوست محترم شما برای ورود به دانشگاه امام حسین وجذب در سپاه دیپلم باید داشته باشید

من میخوام وارد مهندسی هوافضا سپاه بشم بسیج فعال هم ندارم چکار کنم باید
؟؟؟؟

سلام دوست محترم ابتدا عضو بسیج شوید بعد درازمون دانشگاه امام حسین ع شرکت کنید.چون حداقل سایقه یکسال بسیج فعال رو میخاد

سلام و وقت بخیر،بنده میخوام توسپاه خواهران استخدام بشم چه کاری بایدانجام بدم آزمونی داره بایدشرکت کنم یا نه ؟
بنده تحصیلاتم کارشناسی فناوری اطلاعات

سلام دوست محترم پذیرش بانوان محدود می باشدبیشتر در بسیج می باشداز طریق عضویابها

اخه توبسیج فعالیت ندارم درحال حاظر توهلال احمرفعالیت میکنم اگ توبسیج ثبت نام کنم بعدا منو توسپاه استخدام میکنن؟

سلام دوست محترم باید یک سا سابقه بسیج فعال دشته باشید بعد بله شانس دارید

ویزای طلایی امارات

نتایج آزمون دفتریاری ۹۹

راهنمای انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد 99

مطالعه در روز بهتر است یا شب

صدای مشاوران با بهره گیری از بهترین و متخصص ترین مشاوران ، آماده ارائه خدمات مشاوره تلفنی و حضوری باشد. در صورت لزوم به شما پیشنهاد میکنیم تمامی سوالات خود در زمینه های مذکور را با مشاوران ما در میان بگذارید.مشاوران ما هرروزه از ساعت ۸ الی ۲۴ آماده پاسخگویی به شما عزیزان از سراسر ایران میباشند. در همین راستا شما قادر به به ارتباط با مشاوران ما خواهید بود.

خبر 15 تیر 93 (مجلس قانون مقررات استخدامی سپاه را اصلاح کرد):

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس طرق الحاق یک تبصره به ماده ۱۹۰ قانون مقررات استخدامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را برای جلب نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به موجب این اصلاحیه مقرر شد آیین نامه اجرایی ماده واحده این طرح توسط وزارت دفاع با هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح و معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور ظرف سه ماه از تاریخ تصویب این قانون تهیه شود و به تصویب هیات وزیران برسد.
این اصلاح با ۱۵۹ رای موافق، ۶ رای مخالف و ۱۰ رای ممتنع از مجموع ۲۳۰ نماینده حاضر به تصویب مجلس رسید تا ایرادی که پیش از این موجب اعاده این طرح از شورای نگهبان شده بود، رفع شود.

نيروهای مسلح عبارتند از سپاه، ارتش و نيروي انتظامی جمهوری اسلامي ايران

استخدام در سپاه عبارت است از گزينش افراد واجد صلاحيت براي انجام خدمت موظف در يكي از مشاغل پيش بيني شده در قانون مقررات استخدامی سپاه پاسداران (جهت مشاهده متن قانون استخدامی سپاه اینجا کلیک نمایید)
مشاغل سپاه، ستاد كل و وزارت از نظر ماهيت شغل، به سه گروه تقسيم می شوند، 1) شغل نظامی 2) شغل كارمندی و شغل مشترک
پرسنل سپاه كسانی هستند كه برابر شرايط و مقررات و يا قانون خدمت وظيفه عمومي به خدمت پذيرفته مي شوند و عبارتند از:الف) پرسنل كادر ثابت: به پرسنلی اطلاق می گردد كه برای انجام خدمت مستمر در سپاه استخدام می شوند و عبارتند از: (پاسداران رسمی “نظاميان”، كارمندان و محصلين)ب) پرسنل وظيفه: كسانی هستند كه مطابق قانون خدمت وظيفه عمومی در يكی از دوره هاي ضرورت احتياط يا ذخيره مشغول خدمت مي باشند.ج) پرسنل پيمانی: به كسانی اطلاق می گردد كه خدمت پيمانی را به صورت نظامي يا كارمند برابر مقررات مندرج در اين قانون انجام می دهند.د) پرسنل بسيجی: به افرادي اطلاق مي شود كه جهت تحقق ارتش بيست ميليوني تحت پوشش سپاه در مي آيند و عبارتند از:
1- بسيجی عادی . عموم اقشار معتقد به قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران و اهداف انقلاب اسلامي هستند كه پس از گذراندن دوره آموزش عمومي به خدمت ارتش بيست ميليوني در آمده و سازماندهي مي شوند.
2- بسيجی فعال . آن دسته از بسيجيان عادي داوطلب هستند كه واجد شرايط لازم بوده و پس از گذراندن دوره هاي آموزشي، سازماندهي شده و ضمن شركت در برنامه هاي حفظ انسجام در انجام ماموريتهاي محوله با سپاه همكاري مي كنند.
دوره‌های آموزشی پرسنل بسیجی عادی و فعال به شرح زیر می‌باشد: ‌الف – دوره عمومی مقدماتی ب – دوره عمومی تکمیلی ج – دوره تخصصی بسیج د – دوره یادآوری و حفظ انسجام
3- بسيجی ويژه (پاسداران افتخاری) . پرسنلي هستند كه صلاحيتهاي يک پاسدار را دارا مي باشند و پس از گذراندن آموزشهاي مطروحه در اين قانون سازماندهي گرديده و متعهد مي گردند تا به هنگام نياز به طور تمام وقت در اختيار سپاه قرار گيرند.

چطور جذب سپاه شوم

مراکز آموزشی سپاه به شرح زیر می‌باشد:
‌الف – دبیرستانها و هنرستانهای سپاه
ب – آموزشگاه نظامی
ج – دانشکده‌های علوم و فنون نیروها
‌د – دانشکده فرماندهی و ستاد
ه – دانشکده علوم استراتژیک
‌و – دانشگاه امام حسین (ع) شامل دانشکده علوم پایه نظامی و دانشکده‌های علمی و تخصصی
‌سپاه از طریق دانشکده علوم پایه نظامی در دانشگاه امام‌حسین (ع) برای تأمین و تربیت پرسنل کادر ثابت نظامی با مدرک دیپلم استخدام مینماید، حداقل مدت آموزش این دانشکده 7 ترم تحصیلی در دو دوره به شرح زیر می‌باشد. (جهت مشاهده فراخوان جذب نیرو در دانشگاه جامع امام حسین در سال 98 اینجا کلیک نمایید)

سوالات متداول در خصوص جذب و استخدام سپاه پاسداران:

جذب و استخدام در سپاه پاسداران به چه صورت انجام میپذیرد:
1) بر اساس مدارک تحصیلی در یکی از مقاطع پایان دوره‌های دبیرستان فوق دیپلم لیسانس فوق لیسانس دکترا و بالاتر
2) بر اساس تخصص و مهارت عملی با داشتن حداقل مدرک پایان دوره تکمیلی نهضت سوادآموزی و حداکثر پایان دوره دبیرستان

شرایط استخدام بانوان در سپاه: سپاه برای مشاغلی که مستلزم بکارگیری زنان باشد آنان را استخدام می‌نماید تغییر محل خدمت زنان باید حتی‌الامکان تابع شرایط‌خدمتی همسران آنان باشد.

شرایط استخدام حین خدمت سربازی: سپاه پرسنلی را که در حال انجام خدمت دوره ضرورت می‌باشد به صورت پیمانی استخدام مینماید

شرایط انعقاد قرارداد با پرسنل بسیجی: سپاه می‌تواند در صورت نیاز با پرسنل بسیجی ویژه که حداقل 18 سال تمام سن داشته باشند، قراردادی انعقاد نماید که خدمت دوره‌ضرورت خود را پس از گذراندن آموزشهای لازم در طول حداکثر 10 سال هر سال به مدت حداقل یک ماه طی نمایند تا بدینوسیله همواره آمادگی رزمی‌برای مأموریتهای مختلف در شرایط ویژه را داشته باشند.

شرایط استخدام اعضا هیات علمی در سپاه: استخدام اعضای هیأت علمی مؤسسات آموزش عالی سپاه و پرداخت حق‌التدریس به اساتید و مربیان مقاطع دانشگاهی بر اساس‌مقررات استخدامی هیأت علمی دانشگاه ها خواهد بود.

اخبار مرتبط با جذب و استخدام سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران را از این قسمت دنبال کنید:

+ دعوت به همکاری دانشگاه امام حسین (ع)  (12 آذر 98)
+ وضعیت کد رشته های انتخابی بورسیه سپاه اعلام شد (31 شهریور 95)
+ چهار مزیت‌ پذیرش دانشجو در دانشگاه سپاه  (20 خرداد 95)

 

آگهی استخدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی – سال 93

جهت مشاهده آگهی استخدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی – سال 93 اینجا کلیک نمایید

در کاریابی مجازی ایران استخدام به رایگان عضو شوید…

جـهت ساخت رزومه کاری رایگان کلیک کنید

دریافت آگهی ها از طریق نرم افزار موبایل و کامپیوتر…

جهت دانلود نرم افزار و اپلیکیشن کلیک کنید

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

سلام من 21 سالمه دیپلم انسانی علاقه خیلی شدید به سپاه دارم پارتی مارتیم ندارم والانم دانشجو حقوق هستم پ
چطور به استختدام سپاه بشم لطفا راهنمایی کنید ممنون وتشکر

داداش تو میتونی به راحتی وارد دانشگاه افسری امام حسین بشی باید کنکور بدی

ببخشید دفترچه افسری کی اعلام میکنن ؟اصن خانوم هاهم گزینش میشن؟
من خیلی علاقه زیادی به وارد شدن در سپاه دارم
امسال دیپلم میگیرم میخوام کنکور افسری بدم خیلیم پی گیر شدم ولی اطلاعات درستی دریافت نکردم ممنون میشم راهنمایی کنید راهنمایی کنید

سلام ظاهرن ارتش بیشتر خانم میگیره باناجا سپاه فکرنکنم

دوست دارم جذب بشم بیکار م

ببخشید دفترچه افسری کی اعلام میکنن ؟اصن خانوم هاهم گزینش میشن؟
من خیلی علاقه زیادی به وارد شدن در سپاه دارم
امسال دیپلم میگیرم میخوام کنکور افسری بدم خیلیم پی گیر شدم ولی اطلاعات درستی دریافت نکردم ممنون میشم راهنمایی کنید راهنمایی کنید

سلام من25سالمه لیسانسم نزدیک10سال بسیج فعال هستم والان سربازسپاهم.میخواستم ببینم ایا حین خدمت میشه استخدام سپاه شم؟

سلام دوستان دانا,من 23 ساله دیپلم ریاضی معدل 17.23ومتاهل هستم ایا منو میپذیرن یا پارتی تاثیر داره؟؟؟

سلام خسته نباشین بنده 8سال بسیج فعال دارم ولیسانس برق قدرت دارم خاستم در نظام ثبت نام کنم معاف پزشکی دارم شرایط را که میخانم نوشته که پایان خدمت پزشکی نباشه الان من چه جوری جذب نیروهای مسلح بشم

جویای کار 22 ساله دیپلم کامپیوتر
خدا خیرتون بده به اسمم قسم شدیدا دنبال کارم
کمکم کنید…

سلام چرا جواب مارو نمیدین من دیپلم برق دارم سه سال هم بسیجی فعال هستم معدلم هم 15 میتونم ثبت نام کنم قبول میشم

اره .بستگي ب سن هم داره با پايان خدمت24و بدون خدمت 22

بنده دارای مدرک لیسانس برق قدرت هستم و همچنین افتخاردارم که فرزند جانباز25% وازاده در طول دوران هشت سال دفاع مقدس باشم . ایا می توانم جذب سپاه شوم

بلی‌من‌ولی‌جعفرزاده‌استان‌ارومیه‌من‌خودم‌خیلی‌علاقه‌دارم‌برم‌نضام‌اما‌‌منو‌ثبت‌نام‌نمیکنن‌امیدوارم‌موفق‌بشی

خب عزیزم چون شما غلط املایی زیادی دارید!!!!

محمد سلام چند سال سن
داری

سلام 23سال.ی سوال داشتم خدمت دوستان آیاسپاه ازدانشگاهای غیردولتی هم نیرومیگیرد؟

چطور جذب سپاه شوم

سلام به همه عزیزان،شماروبه همون خدا قسم جواب منو بدین،من21سالمه،فوق دیپلم رشته گرافیک دارم،1سال بسیجی فعال ومداح اهل بیت هم هستم،ایامیتونم استخدام سپاه بشم؟لطفاجوابمو بدین…یاعلی

باسلام‌امیدوارم‌موفق‌بشی

سلام برادر خسته نباشید.من دانشجوی ترم 2تفسیر قرآن مجید دانشکده علوم قرآنی شیراز هستم.اگه مدرک لیسانس این رشته رو بگیرم،میتونم سپاه استخدام بشم؟.ممنون {لااله الاالله محمدرسول الله}

نععععععع

سلام خسته نباشید من اهل گیلانغرب متولد72دانشجوی ترم اخر نرم افزار کامپیوترهستم رشته تحصیلیم ریاضی فیزیک می باشد میخوام برای در استخدام شرکت کنم تاریخ استخدام جدید چه وقت است؟

سلام
خسته نباشيد
من اهل تبريز ، متولد 74 و فرزند جانباز هستم كه پدرم بيش از دو سال تو جبهه و جنگ بوده و مدرك بنده ديپلم كامپيوتره
فعلا خدمت سربازي رو نگذروندم معافيت تحصيلي دارم
بعد از عيد آماده ميگيرم برا سربازي .
ميخاستم حين خدمت جزو كادر سپاه باشم . با شرايط بنده همچين چيزي امكان پذيره ؟
منتظر جوابم . ممنون

آره

چطوری میشه سرباز حین خدمت استخدام سپاه شه؟لطفا راهنماییم کنین

سلام.ایا سال 94 فوق دیپلم برق میپزیرید

باسلام من لیسانس روانشناسی دارم میخام جذب سپاه بشم ایاازمونی برای خانمها هست وچه زمانی

باسلام،دارای مدرک کارشناسی مدیریت دولتی هسا استخدام برام هست

سلام‌سپاه‌زن‌قبول‌میکنه؟اگه‌قبول‌می‌کنه‌شرایط‌چیه؟

الان من اگه بخوام استخدام بشم تو سال 94 باید کجا برم ؟؟؟؟؟؟
اصلا الان نیرو میگیره سپاه؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام بخشید ترم 4 هستم

سلام من 32 سالمه ومتاهلم دیپلم حسابداریم دارم ودر حال حاضر ترم 3 کاردانی میخونم وبسیجی فعال وجزو گردان اام حسین وذوالفقار م ورزمی کارمیکنم خیلی دوسدارم ازطریق بسیج جذب سپاه بشم ایا امکانش هست کمکم کنید باتشکر

لطفا کمی صبر کنید…

لطفا کمی صبر کنید…

لطفا کمی صبر کنید…

لطفا کمی صبر کنید…

برای جذب نیروهایتان به ما اعتماد کنید

پنل کارجویان ایران استخدام:

استخدام دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه

ارائه کارت آزمون: ۱۳۹۹/۱۱/۲۵

شروع آزمون: —

استخدام دانشکده علوم پزشکی تربت جام (استخدام جدید)

ارائه کارت آزمون: ۱۳۹۹/۱۱/۰۷

شروع آزمون: ۱۳۹۹/۱۱/۱۰

استخدام دانشگاه شهید مدنی آذربایجان (کارت آزمون)

ارائه کارت آزمون: ۱۳۹۹/۱۱/۰۷

شروع آزمون: ۱۳۹۹/۱۱/۱۰

استخدام شرکت ایران خودرو (آمادگی برای آزمون)

ارائه کارت آزمون: ۱۳۹۹/۱۱/۱۲

شروع آزمون: ۱۳۹۹/۱۱/۱۶

استخدام بانک ایران زمین (اطلاعیه زمان آزمون)

ارائه کارت آزمون: ۱۳۹۹/۱۱/۱۴

شروع آزمون: ۱۳۹۹/۱۱/۱۶

سایت ایران استخدام در تاریخ 1391/1/10 راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

تمامی حقوق این سایت برای آلتین سیستم محفوظ است و هر گونه سوءاستفاده از آن پیگرد قانونی دارد.

چطور جذب سپاه شوم
چطور جذب سپاه شوم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *