چطور سهام خود رو بفروشیم

 
helpkade
چطور سهام خود رو بفروشیم
چطور سهام خود رو بفروشیم

بعد از آزادسازی سهام عدالت و امکان تعیین روش مدیریت مستقیم یا غیر مستقیم برای این سهام حالا یکبار دیگر مشمولان سهام عدالت باید دست به انتخاب بزنند. در این مرحله سهامداران باید بین فروش سهام عدالت و نگهداری آن یکی را انتخاب کنند. در صورتی که شما گزینه فروش را انتخاب کرده باشید قطعا با سوالات متعددی از قبیل “چطور سهام عدالت خود را بفروشیم؟” ، “برای فروش سهام عدالت به کجا مراجعه کنم؟” و سوالات مشابه زیادی برخورد کرده‌اید. در ادامه سعی می‌کنیم تا به این سوالات پاسخ بدهیم و به شما کمک کنیم تا راحت‌تر تصمیم‌گیری کنید.

بطور کلی منظور از آزادسازی سهام عدالت این است که دارندگان سهام عدالت به دارایی خود دسترسی داشته باشند. این دسترسی به دو روش برای سهامداران امکان پذیر است: روش مستقیم و غیر مستقیم که هر کدام از این روش‌‌ها برای حصول دسترسی، شرایط خاص خودشان را دارند. بنابراین سهامداران می‌توانند در افزایش سرمایه شرکتی که در آن سهم دارند از طریق نگهداری یا فروش سهام، مشارکت کنند.

اگر سهامدار، روش مدیریتِ مستقیم را برای سهام عدالت خود انتخاب کرده باشد، نیازی به کد بورسی ندارد. بعد از اتمام مهلت یکماهه، فهرست این افراد به شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و تسویه‌ی وجوه، سمات، فرستاده شده و در آنجا برای سهامداران عدالت، کد معاملاتی صادر می‌شود.

مهم نیست که شما روش مدیریت مستقیم یا غیر مستقیم را برای سهام عدالت خود انتخاب کرده باشید، همه می‌توانند سهام عدالت خود را بفروشند. البته باید توجه کنید که این موضوع به این معنی نیست که روش فروش برای همه یکسان است.

در حال حاضر با توجه به اینکه در روش مستقیم امکان انتقال سهام عدالت به پورتفو کارگزاری وجود ندارد، مالکان این سهام باید به روش دیگری سهام خود را بررسی و به فروش برسانند.چطور سهام خود رو بفروشیم

فروش و نگهداری سهام عدالت انتخابی است که به عوامل زیادی مثل میزان نیاز فرد به پول این سهام، ریسک پذیری فرد، تمایل افراد به سرمایه گذاری های طولانی مدت و عوامل مشابه این موارد بستگی دارد. مثلا توجه داشته باشید که ارزش سهام عدالت 530 هزار تومانی، بعد از قابل معامله شدن تا نزدیک 19 میلیون تومان افزایش یافته است و در نهایت در آذرماه به حدود 11 میلیون رسیده. که در نتیجه قطعا تصمیمات دو فرد با افق سرمایه گذاری کوتاه مدت و بلند مدت در این جریان یکسان نخواهد بود.

افرادی که روش غیر مستقیم مدیریت سهام عدالت را انتخاب کرده‌اند باید توجه داشته باشند که فروش برای آن‌ها یک تفاوت اساسی با افرادی که روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند دارد. تفاوت روش مستقیم و غیرمستقیم این است که با انتخاب روش غیر مستقیم، شما به جای دریافت چندین سهم از شرکت‌های مختلف، سهام یک شرکت سرمایه‌گذاری را دریافت می‌کنید و برای فروش هم فقط سهام همان شرکت را خواهید فروخت.

در حال حاضر تعداد زیادی از شرکت های سرمایه گذاری استانی در بورس تهران درج و قابل معامله شده اند. در نتیجه افرادی که در زمان توزیع سهام عدالت در این استان ها ساکن بوده اند می توانند از طریق کارگزاری ها برای فروش 60 درصد از سهام خود اقدام کنند. مراحل کار برای این دسته به صورت زیر است:

البته در صورتی که تمایلی به فروش این سهام نداشته باشید نیازی به طی کردن مرحله سوم و موارد بعد از آن نیست و می‌توانید با ثبت نام و احراز هویت در سامانه سجام، در مجامع سالیانه شرکت سرمایه گذاری استان خود شرکت کنید و  سود سالیانه آن را دریافت کنید.

در این مرحله افرادی که می‌خواهند سهام عدالت خودشان را بفروشند با این سوال مواجه می‌شوند که فروش سهام عدالت چطور انجام می‌شود و برای فروش باید به چه کسی یا کجا مراجعه کنند. در جواب این افراد باید گفت که در حال حاضر فروش این سهام تنها از طریق سامانه های فروش سهام عدالت که توسط بانک ها و کارگزاری ها ایجاد شده انجام می شود.

در صورتی که در روش مدیریت مستقیم سهام عدالت قصد فروش داشته باشید، حتما تاکنون در سامانه سجام ثبت نام و احراز هویت کرده اید(این کار در اولین مرحله از آزاد سازی سهام عدالت اختیاری بود اما حالا سهامداران ملزم به انجام آن هستند). در نتیجه به بررسی ادامه روند فروش این سهام می پردازیم.

بعد از احراز هویت موفق؛ در اولین قدم باید یک کارگزار را برای فروش سهام خود انتخاب کنید. در حال حاضر با توجه به تعیین قوانین فروش توسط سازمان بورس، عملا تفاوت چشم گیری در زمینه نوع فروش سهام بین کارگزاران وجود ندارد اما سایر خدمات و سرعت عمل آن ها، معیار انتخاب کارگزار برتر خواهد بود. در این راستا حتما به این موارد دقت کنید:

برای بررسی این موارد می توانید به سایت خود کارگزاری مراجعه کنید، کامنت ها و نظرات مشتریان این شرکت ها را در صفحات مجازی آن ها را بررسی کنید و بعضی از موارد را از خود آن ها بپرسید. البته توجه داشته باشید که در صورت انتخاب یک کارگزاری و ثبت نام در سامانه فروش سهام عدالت، شما این شرکت را به عنوان کارگزار ناظر سهام عدالت خود انتخاب می‌کنید و تغییر این انتخاب در صورتی که درخواست فروش داده باشید امکان پذیر نخواهد بود.

در دومین گام بعد از انتخاب کارگزار ناظر فروش سهام عدالت، نوبت انتخاب سهام برای فروش است. دقت کنید که شما هر تعداد از سهام موجود در سبد سهام عدالت خودتان را میتوانید برای فروش انتخاب کنید و تنها شرط موجود اینست که جمع ارزش سهام انتخاب شده نباید بیشتر از 60 درصد از ارزش کل سبد باشد. پیشنهاد می‌کنیم که در زمان انتخاب سهام برای فروش، حتما به تحلیل های ارائه شده برای این سهام و آینده آن ها توجه کنید. در نظر داشته باشید که در این مرحله شما صرفا سهام مورد نظر خود را برای فروش انتخاب و آن ها را در اختیار کارگزار گذاشته اید و هنوز فروش سهام انجام نشده است.

در مرحله بعد کارگزار سهام شما را در کنار سهامی که سایر مشتریان برای فروش قرار داده اند، به صورت یکجا آماده فروش می کند. اما این فروش تنها در شرایطی انجام می شود که شرایط عمومی بازار مناسب باشد و اجازه معامله سهام عدالت توسط مراجع مربوطه داده شده باشد. در نتیجه مشخص نیست که درخواست شما کی و با چه قیمتی انجام خواهد شد.

در ادامه‌ی فرآیند فروش، هر زمان که یکی از سهام شما توسط کارگزار به فروش برسد، پول حاصل از آن طی فرآیند از پیش تعیین شده و در کمتر از یک هفته کاری به حسابی که برای دریافت سود سهام عدالت معرفی کرده بودید واریز خواهد شد. در نتیجه پول سهام عدالت طی چندین مرحله پرداخت می شود. برای اینکه بدانید کدامیک از سهام شما به فروش رفته، می‌توانید به سامانه فروش سهام عدالت مراجعه کنید.

در این سامانه وضعیت درخواست شما اعلام می شود. با دریافت وجه حاصل از فروش سهام عدالت عملا کار شما با آن سهم تمام می شود اما در نظر داشته باشید که با توجه به شرایط فعلی بازار، معاملات این سهام برای مدتی متوقف شده است و درخواست های فروش افراد زیادی همچنان انجام نشده باقی مانده. در نتیجه اگر به پول فوری نیاز دارید، شاید این سهام منبع مناسبی برای شما نباشد.

در ضمن در صورتی که سفارش فروش شما انجام و وضعیت آن در سامانه به فروخته شده تبدیل شد، اما همچنان پول آن به حساب شما واریز نشده حتما موضوع را با کارگزاری در میان بگذارید تا دلیل عدم پرداخت هزینه مشخص شود. در این فرآیند هر زمان که با مشکلی مواجه شدید می‌توانید طی تماس با پشتیبانی شرکت سپرده گذاری مرکزی و ارائه کد ملی، از راهنمایی های کارشناسان آن ها استفاده کنید.

در حال حاضر برای فروش با استفاده از اپلیکیشن ها و کارگزاری ها محدودیت زمانی در نظر گرفته نشده و شما میوانید تا قابل معامله شدن 100 درصد سهام از این دو روش استفاده کنید

خیر، نیازی نیست که حساب معرفی شده به این دو سامانه یکسان باشد.

خیر، این درخواست باید برای تک تک افراد به صورت مجزا ثبت شود.

در حال حاضر برای این افراد روش مشخصی اعلام نشده اما بر اساس آخرین اخبار به زودی این افراد می‌توانند از طریق مراجعه به میز کار الکترونیکی و ارائه مدارک مشخص شده، به صورت غیر حضوری انحصار وراثت کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چگونه 70% باقیمانده سهام عدالت خود را اداره کنم یا بفروشم؟

سلام، این سهام به مرور آزاد خواهد شد

باسلام دوازده روز سهام خودم به بانک ملی فروختم چرا پول رو. نمیریزه چطور باید پیگیری کنم لطفا راهنمای کنید

سلام، به بانک مراجعه کنید و از صحت شماره شبای اعلام شده مطمئن بشید

سلام بر دوستان سیگنالی عزیز، خدا قوت، ممنون که مثل همیشه پیشتاز هستین
انشاألله تو تیرماه سامانه فروش سهام عدالت رو در سیگنال راه اندازی میکنید؟

سلام دوست عزیز، تمام سعیمون رو میکنیم که هرچه سریعتر این سامانه رو آماده سازی کنیم، با تشکر از همراهی شما

باسلام آیا امکان تغییر روش مستقیم به غیرمستقیم در مورد سهام عدالت وجود دارد؟

سلام حدود بیست روز هست میخوام سهام عدالت را بفروشیم ولی همش خطا میزنه که شماره تلفن همراه شما به نام سهامدار نیست یعنی چی

سلام، شماره تلفن ثبت شده در سامانه سهام عدالت به نام متقاضی نیست، اون رو ویرایش کنید و از یک شماره تماس به نام خودتان استفاده کنید، چند روز بعد از ویرایش امکان ورود برای شما فعال خواهد شد

سلام من در کدام سایت وچگونه میتوانم موجودی سهامم را مشاهده رویت کنم لطفا خیلی واضح و شفاف توضیح دهید . ؟

سلام، برای مشاهده موجودی سهامتون می تونید به روش ارائه شده در (اینجا) اقدام کنید

سلام ، الحمدالله اطلاعات خوبی را در دسترس مشتاقان قرار داده اید . آیا میشود نماد شرکتهای بسته سهام عدالت را در پرتفوی کارگزار دید و اقدام
به معامله آنها نمود .

سلام، در حال حاضر امکان اضافه کردن سهام عدالت به پورتفوی کارگزاری وجود ندارد

من 11 اردیبهشت سهامو آزاد کردم
شمارم بنام خودمه—–سجام و کارگذاری ههم انجام دادم
اما از طریق سامانه کارگذاری اقدام میکنم میگه شماره شما نا معتبره!!
جالبه اما میتونم از پنل sahamedalat پرتفوی تعداد سهام و ارزش و پروفایلم رو ببینم=کد تایید برام میاد و یعنی سامانه شمارمو تایید کرده چون گفتن اگر شمارت بنامه خودت نباشه سامانه امکان ویرایش شماره بهت میده که واسه من نداره
الان موندم چکنم اگر میدونستم انقدر بیچارگی داره همون ششم به بانک میفروختم

سلام دوست عزیز، دیتابیس کارگزاری ها با چند روز تاخیر نسبت به سایت سهام عدالت بروزرسانی میشه، بعد از چند روز امتحان کنید احتمالا اصلاح شده باشهچطور سهام خود رو بفروشیم

سلام خسته نباشید.. میخاستم بدونم 30 درصد سهام خود میفروشیم 70 درصد چی میشه یعنی چی سهام مگه برا خودمون نیست چرا بانک 70 درصدشو بر میداره… ایا بعد از 30 درصد.. 70 درصد چی میشه

سلام دوست عزیز، این سهام به نام شماست اما هنوز قابلیت معامله کردن رو نداره و درنتیجه نمیتونید اون ها رو بفروشید

بنده در بورس فعالیت دارم پس چرا سهام عدالت به سبد سهام اضافه نمیشودوچرا در روش مستقیم اجازه نظارت وخرید وفروش سهام در کد بورسی شخص امکان ندارد .چرا فقط 30درصد قابل معامله است

سلام، فروش این سهام بر اساس قوانین اعلام شده توسط شورای عالی بورس انجام میشه و فعلا فقط 30 درصد از اون قابلیت معامله پیدا کرده، همچنین فعلا امکان اضافه کردن این سهام به پورتفوی کارگزاری ها وجود ندارد

درود برشما!!سوال داشتم در مورد برنامه ای که وعده دادید برا نصب که آسانتر و راحت تر باشه برا فروش کی اجرایی میشه در اپلیکیشن سیکنال

سلام، تلاشمون رو میکنیم که این سامانه هرچه سریعتر در خدمت شما همراهان عزیز قرار بگیرد

سلام خسته نباشید.
من تصمیم به انتخاب کارگزاری برای سهام عدالت کردم ولی پیام می‌دهد:
“برای شما کارگزاری قبلا انتخاب شده‌است.”
در صورتی که من چنین انتخابی قبلا نکرده‌ام، چگونه می‌توانم این کارگزاری که انتخاب شده کدام کارگزاری هست.
ضمنا خوشحال شدم که سیگنال برای سهام عدالت درحال آماده سازی سیستم هست، که اگر چنین باشد بنده شدیدا راغب به انتخاب سیگنال برای سهام عدالت خودم هستم.
بسیار سپاسگزار می‌شوم اگر بنده را راهنمایی فرمایید.

سلام، برای اینکه ببینید آیا قبلا سفارش فروش برای شما ثبت شده یا نه به روش ارائه شده در (اینجا) سفارش های فروش خودتان را بررسی کنید

سلام من همه مراحل ثبت نام را انجام دادم ولی واسه فروش اقدام کردم رفتم کافی نت گف مشکل داره سهامت دکمه ثبت فروش میزنه میگه مشکل پیش اومده به بانک ملتم رفتم همینو گف من که تمامی مراحلو تو کافی نت و خدمات پیشخوان درست انجام دادم چرا نمیتونم سهاممو بفروشم لطفا راهنمایی کنید مشکل از کجاست به کجا باید مراجعه کنم

سلام، در صورتی که خطای اعلام شده مربوط به شماره تلفن ثبت شده باشه شما باید اون رو ویرایش کنید و از شماره تلفنی که به نام خودتون باشه استفاده کنید

سلام، برای سهام عدالت با توجه به اینکه امکان اضافه کردن اون به پورتفوی کارگزاری فعلا وجود نداره و قوانین خاص موجود برای معامله اون ها امکان تعیین کارگزار ناظر فعلا وجود نداره

با سلام و خسته نباشید..
من سهام عدالت دارم و برگه هاش موجود هست..
تو سایت روش ازادسازی و انجام و دادم و تو سامانه سجام ثبت نامم کردم
ولی وقتی برای فروشش به سایت بانک میرم
میزنه کدملی شما دارای سهام نمیباشد
چطوریه؟داستان چیه؟
ولی تو سایت سامانه سهام عدالت سبد دارایی خودمو میتونم ببینم
میشه راهنمایی کنید لطفا؟

سلام، این موارد به دلیل بروز رسانی نشدن اطلاعات دیتا بیس ها به وجود آمده و به مرور رفع می شود

سلام راهنمایی ها عالی.میشه بگید چطور میشه همین سهام عدالت رو توی بورس برد و نفروشیم من ازاد سازی و احراز هویت هم انجام دادم حالا که شنیدم ۳۰ درصد میخرن نمیخوام بفروشم و میشه در بورس یا جای گزاشت مثل قبل سود بگیریم یا باید تا اینجا که اومده حتما باید فروخت سهام رو ممنون

سلام، الزامی به فروش سهام عدالت وجود ندارد و شما می تونید سهام خودتون را تا هر زمان که لازم بود نگهداری کنید

من سجام ثبت نام کردم احراز هویت هم شدم چجوری ۳۰ درصد سهام خودم رو بفروشم چقد طول میکشه پول واریز بشه به حسابم

ببخشید من اون آدرسی که گفتین https://sahamedalat.ir/رفتم و کد ملی و کد امنیتی رو دادم وارد که شدم گزارش دارایی من صفر نشون میده مشکل از چیه لطفا راهنمایی کنین ممنون

سلام خواستم بدونم هر سهمی که برا فروش میزاریم ۳۰ درصدش به فروش میره یانه می تونیم کل اون سهم رو بفروشیم ولی این کارو تا زمانی می تونیم ادامه بدیم که ۳۰ درصد از کل سهاممون به فروش بره ؟؟

سلام، هر سهمی که انتخاب کنید کاملا به فروش میره تا زمانی که حداکثر درخواست فروش به 30 درصد کل دارایی شما برسد

سلام من هرچی کد ملی تو سامانه سجاد میزنم‌میگه کد ملی نامعتبر داخل پنجره بانک تجارت میزنم میگه کد ملی شما داخل بانک ثبت نشده

با سلام و خسته نباشید ، برای فروش سهام کامل، حتما باید در سامانه سجام هم ثبت نام کرد ؟
بعد اینکه مایی ک ب فکر فروش سهام خودمون هستیم ایا میتوان سهام را ۱۰۰ درصد بفروشیم ؟
نیاز ب راهنمایی دارم با تشکر اگه جواب بدین

چگونه شماره تلفن ثبت شده در سهام عدالت که بنام خودمان نبوده را ویرایش کنیم

سلام من ۸ خرداد اینرنتی ۳۰ درصد سهام فروختم ولی الان ۳۰ روز میشه پول نریختن کد پیگیری دارم.شماره شبا رفتم بانک یکی بود.الان سجام ثبت نام کرد اهراز هویت کردم منتظر کد اهراز کد هویتم .الان باید چیکار کنم پولم بریزن تورخدا راهنمای کنید

با عرض سلام و خسته نباشید من ورود به سامانه می توانم بکنم ولی وقتی برای فروش اقدام می کنم میگوید در حال حاضر اطلاعات شما در سامانه فروش بروزرسانی نشده ولی با همان اطلاعات ورود به سامانه میکنم و همه چیز تایید شده است

سلام
از راهنمایی واطلاعات مفید ارائه شده ممنون وسپاسگذارم

سلام و خسته نباشی
آیا در صورت انتخاب روش غیر مستقیم امکان فروش یکجا (۱۰۰%) سهم وجود دارد؟

سلام، بر اساس اخبار و اطلاعیه های منتشر شده این افراد بعد از ثبت شرکت های سرمایه گذاری استانی امکان فروش دارایی های خودشون را پیدا خواهند کرد

سلام خسته نباشید من سه هفته پیش سی درصد سهامم رو از طریق سایت بانک صادرات واسه فروش گذاشتم اما در سایت سجام احراز هویت نکردم فقط درخواست فروش دادم و تا الان پولی برام واریز نشده امکان داره بخاطر احراز هویت واریز نکرده باشن؟؟ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام
من سهامم غیرحضوری بدون مراجعه به بانک فروختم از طریق بانکداری اینترنتی بانک ملت.
باز هم نیاز هست که به بانک مراجعه کنم یا نه ؟

نیاز به ثبت نام سجام یا کدبورسی هست؟

سلام من 13بانک صادرات فروختم تا سوم پولي نيومد ولي چهارم سه تومن اومد ب حساب نوشته سود کارگزاري سهام عدالت از سهام من هم کم نشده جريان چيه مگه ارزش سهم يه ميليوني بيشتر نيست تورو خدا جواب بدين

سلام.من تمام اطلاعاتم درسامانه تکمیل هستش وشماره موبایلم نام خودمه.میخوام بفروشم اول خطای کدملی میومد الانم شماره موبایل رو میگه.چیکارکنم پس

سلام من از طریق کافی نت ۳۰ درصد رو فروختم آیا مشکلی دارد یا نه؟؟؟

سلام آیا ازطریق ثبت نام درکارگزاری می‌توان سهام عدالت را در پرتفوی شخصی مشاهده کرد و بفروش رساند.

سلام بله

سلام من ۲۰ خرداد ۳۰ درصد سهامم رو رفتم بانک صادرات بفروشم گفتن باید بری کافی نت منم رفتم و انجام دادم تو کافی نت هم بهم یه کد پی گیری داد گفت حله برو الان تو این ۱۵ روز هیچ مبلغی به حسابم نیومده. ممنون میشم راهنمایی کنید.

سلام، با توجه به اینکه سهام عدالت فقط زمانی که شرایط بازار مساعد باشه به فروش می رسند بازه زمانی مشخصی برای فروش وجود نداره، اما به محض فروش سهام مبلغ حاصل از اون به حساب شما منتقل خواهد شد

سلام‌خسته نباشید خدا قوت من روش غیر مستقیم را انتخاب کرد ام ایا میتوانم سی درصد سهام خود را بفروشم ممنونم

سلام، بله شما فعلا می تونید حداکثر 30 درصد از سهامتونو بفروشید

سهام عدالت چه موقع روی صفحه کارگزاریمون قابل مشاهده هست؟

سلام. از این که راهنمایی می کنید کمال تشکر رو دارم. من در کارگزاری گنجینه سپهر عضو شدم و به عنوان ناظر انتخاب کردم ولی سهام‌عدالتم در پرتفوی شخصی من قابل مشاهد نیست لطفاً راهنمایی کنید.

سلام، فعلا سهام عدالت امکان اضافه شدن به پورتفوی کارگزاری رو ندارند

من تو سایت سهام عدالت شماره پدرم بود. اما شماره رو به نام خودم زدم اما باز میزنه شماره تماس درصت نیست توسایت کارگزا اگاه ثبت نام کردم کد معاملاتی هم گرفتم الان برا فروش سهام عدالتم چه کار کنم لطفا جواب بدید گیرم. میخام سریع بفروشم

سلام، چند روزی صبر کنید تا بعد از اصلاح بانک های اطلاعاتی شماره تلفن شما هم اصلاح بشه و بتونید درخواست فروش بدید

با سلام
من در سجام ثبت نام کردم فقط مونده در کارگزاری ثبت نام کنم ..
خاستم بپرسم اگه در کار گزاری ثبت نام کنم و کد بورسی دریافت کنم میتوانم 30 درصد سهامم را بفروشم از طریق کد بورسی یا ن !!؟؟
لطفا پاسخ بدهید ..ممنوووون..

سلام، برای فروش سهام عدالت لازم نیست که حتما در یک کارگزاری ثبت نام کرده باشید و ثبت نام و احراز هویت سجام کافی هست

سلام. من جدود ۲۰ درصد سهام عدالت رو از طریق کارگزاری کیان فروختم . ولی هنوز کارگزاری فروش انجام نداده . میگه دولت اجازه فروش نداده. این یعنی چه؟؟؟؟

سلام، در خوواست های فروش در شرایطی که وضعیت بازار مساعد باشه به فروش میرسند در نتیجه زمان مشخصی برای فروش وجود ندارد

من تمام مراحل انجام دادم ودر کارگزاری مفید بانام کاربری ورمز عبور وارد میشوم ولی سهام عدالت توپنلم نمی شیند چه کار باید بکنم

سلام، سهام عدالت فعلا قابلیت انتقال به پورتفو کارگزاری را ندارند

سلام من ۲۰ خرداد ۳۰ درصد سهام فروختم بهم کد بورسی داد تاحالا هیچ وجهی به حسابم نیومده بانک ملی هم رفتم گفتند هیچ اغدامی دیگه لازم نیست انجام بدید لطفان من را راهنمایی کنید

سلام، فرآیند فروش سهام عدالت فرآیند زمان بری هست و معمولا چند روز طول میکشه، بعد از فروش درآمد اون ظرف چند روز به حساب شما منتقل میشه

سلام خسته نباشید.میخواستم بدونم میشه یهو همشو فروخت یا ب کسی تو بورس واگذار کنم و در قبال ارزشش پولمو دریافت کنم؟
اخه من ب تمام پولش نیاز دارم و خورد خورد ب کارم نمیاد.اگ ‌میشه فروخت، لطفا راهنمایی کنید ک چطور میشه و باید کجا برم

سلام، این سهام قابلیت انتقال ندارند و نمیتونید به صورت یکجا اون ها رو بفروشید

ساام من در سامانه سهام عدالت چون اولین گزینه شماره قبلی ک ثبت شده در سهام و زده بود و در دسترس ما نرود نتونسم شماره جدید وارد کنم چون شماره قبل و نداشتم الانم ک دیگه تعویض شماره بسته شده چیکار باید بکنیم خاهشا جواب بدید دوست عزیز

سلام خسته نباشید ببخشید چند روز طول می کشه که از طریق کارگزاری سهام بفروشم پولم بهم میدن؟

سلام، مدت زمان فروش مشخص نیست و کارگزار هر زمان که وضعیت بازار برای فروش سهام مناسب بود آنها را خواهد فروخت

سلام من میخوام سهاممو بفروشم چیکارکنم؟بدون کارگزاری؟

سلام، انجام این کار بدون استفاده از کارگزاری ها ممکن نیست

با عرض سلام .من عضو کارگزاری آینده هستم سئوالی که خدممتون داشتم این هست که من برای مدیریت سهام عدالتم باید به سامانه سهام عدالت کارگزاری آینده مراجعه بکنم یا انتخابی هستش ؟
البته شماره موبایل من به نام خودم نبود که بعد از به نام کردن شماره تلفنم حدود یکماه پیش تازه الان یکهفته هست که میتونم وارد صفحه سهام عدالت خودم در سامانه سهام عدالت بشم و مشاهده کنم ولی وقتی به سامانه سهام عدالت کارگزاری آینده مراجعه میکنم همچنان خطای به نام نبودن شماره همراهم رو میده ؟ باید منتظر برروز رسانی باشم یا اقدام دیگه ای باید انجام بدم ؟

سلام، اطلاعات سایت های فروشنده باچند روز تاخیر نسبت به سایت سهام عدالت به روز رسانی میشن و در نتیجه از این بابت نگرانی نداشته باشید، در زمینه فروش هم به هر کارگزاری که خواستید میتونید مراجعه کنید و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد

سلام
آیا سی درصد سهام عدالت خودم رو میتونم از طریق پورتفوی شخصی خودم بفروشم؟

سلام، در حال حاضر امکان اضافه کردن سهام عدالت به پورتفو کارگزاری ها وجود ندارد و برای فروش باید از پلتفرمهای ارائه شده توسط کارگزاری ها استفاده کنید

سلام.من الان حدود 10 روزه همه کارامو انجام دادم.ولی میرم توی سایت بانک سپه و میخام سهامم رو بفروشم وقتی همه اطلاعاتمو وارد میکنم ارور میده و میگه مشتری در سیستم سهام عدالت سابقه ندارد.مشکل چیه؟

سلام، اطلاعات شما هنوز در بانک اطلاعاتی این سایت ثبت نشده، باید صبر کنید تا اطلاعات به روز رسانی بشن یا از طریق سایر بانک ها اقدام کنید

سلام میخوام سهاممو بفروشم .انتخاب مستقیم هم کردم .این کارگزاری چیه و کجاست .و ایا الان امکان فروش هست.

سلام، برای آشنایی با کارگزاری ها و نحوه انتخاب کارگزاری مناسب (اینجا) کلیک کنید

سلام وقتتون بخير
من یک ماهه شماره موبایل در سامانه سهام عدالت تغییر دادم شماره به نام خودمه. ولی هنوز نمیتونم ثبت نام کنم واسه کارگزاری. میزنه شماره موبایل نامعتبر. چیکار باید کنم؟

سلام، با پشتیبانی سایت سهام عدالت تماس بگیرید تا مستقیما مشکل شما رو بررسی کنند

باسلام
من به اشتباه در خواست فروش کل سهام را دادم و نمی تونم سی درصد از سهامم رو بفروشم حالا باید چیکار کنم لطفاً راهنمایی کنید
باتشکر

سلام، امکان ثبت درخواست فروش فقط برای 30 درصد از سهام فعال شده و درخواست های بیشتر رد خواهد شد

باسلام نزدیک به یک ماه است ک سهام خود رافروختم اما پولی هنوز واریز نشده. بانک ملی هم مراجعه کردم جواب درستی ندادن. و برنامه بله رو فقط معرفی کردند..درصورتی ک من از ایوا و بله فروخته بودم..

سلام، در این مورد فقط پشتیبانی نرم افزاری که از اون طریق درخواست فروش دادید میتونه مشکل رو بررسی کنه و به شما جواب بده

سلام، برای ثبت نام در «سامانه سهام عدالت کارگزاری آگاه» جهت مدیریت سهام به این مشکل بر می خورم: «شماره تلفن همراه اعلام شده مورد تایید شرکت سپرده گذاری قرار نگرفته است.» و ثبت نام انجام نمی دهد در صورتیکه «سامانه استعلام و آزادسازی سهام عدالت» بدون مشکل وارد پروفایل می شود.
علت چیست؟

سلام، احتمالا اطلاعات موجود در سامانه کارگزاری هنوز آپدیت نشده

من وقتی به سایت سهام عدالت کارگزاریم میگه شماره همراه نامعتبره شماره همراه من به اسم خودم نیست اگر به نام خودم بزنم مشکل حل میشه؟ چند روز بعد بروز رسانی میشه؟

سلام،من دخترم ۱۳ سال سن داره و افراد زیر ۱۸ سال شماره همراه نمیتونن به نام خودشون داشته باشن،سازمان سهام عدالت هم گفته باید شماره همراه پدر براشون ثبت بشه که بتونم سهامشون رو بفروشن،تو مشخصات پروفایلش شماره من که پدرش هستم ثبت شده ولی برای فروش که درخواست می‌زنیم پیام میده که شماره همراه متعلق به کد ملی نمیباشد نصبت به تغییر شماره اقدام کنید یا پیامهایی از این قبیل حالا به شکلهای دیگر،باید چکار بکنیم وقتی گفتن افراد زیر ۱۸ سال از شماره همراه پدر استفاده کنن،ممنون میشم پاسخ بدید

سلام، در این مورد پیشنهاد میکنیم با پشتیبانی سایت سهام عدالت تماس بگیرید تا مشکل رو براتون حل کنند

سلام کسانی که از۶ تا ۱۰ خرداد مثل من که ۸ خرداد درخواست فروش به بانک ملی دادم یک هفته بعدش بانک ملی ۲۱۰۰۰۰۰ برام واریز کرد،درصورتی سازمان سهام عدالت تو اون تاریخ اعلام کرد که ۳۰ درصد یک میلیون میشه ۵ میلیون و ۵۳۲۰۰۰ تومنی مثل من میشه ۲۵۰۰۰۰۰ تومان که اگه کمتر از این گرفته باشم ماوالتفاوتش پرداخت میشه ولی الان که نهم تیر هستش هنوز خبری نیست،میخواستم لطف کنید جواب بدید که ماوالتفاوتش پرداخت میشه یا نه با اینکه خودشون گفتن ولی خبری نشد بعداز یک ماه،درصورتی که تو همون تاریخ ۶تا۱۰ خرداد بانکهای دیگه همون ۲۵۰۰۰۰۰ حتی نزدیک به ۲۶۰۰۰۰۰ هم به حساب افراد واریز کرده فقط بانک ملی بوده که کم واریز کرده از بقیشم دیگه خبری نشد،ممنون میشم جواب بدید

سلام، این مبلغ باید تا الان واریز میشده، لطفا برای پیگیری این موضوع از طریق بانک اقدام کنید

سلام‌من ویرایش شماره تماس و تو سامانه سهام عدالت زدم اونجا شماره جدیدم ثبت شده ولی میخوام برای فروش ۳۰درصد اقدام‌ کنم میزنه شماره تلفن با کد ملی یکی نیست و خطا میده شماره هم به نام خودمه

سلام، معمولا به روز رسانی اطلاعات در سایت های فروش چند روز بعد از سایت سهام عدالت انجام میشه، در روز های بعدی مجددا امتحان کنید

سلام..احراز هویتم ثبت شد و کد معاملاتی بورسی هم واسم اومد..الان چطور 30درصدشو بفروشم؟؟؟؟

سلام، وارد سایت یک کارگزاری بشید و بعد از ورود به قسمت سهام عدالت، درخواست فروش خودتون رو ثبت کنید

سلام این ۳۰درصد فروش سهام عدالت فقط واسه فروش باید ب همون سایتی ک شماره شبا بانکی تو سامانه سهام عدالت دادیم وارد بشیم ، ویا وارد سایت های بانکهای دیگه هم میشه رفت واسه فروش ۳۰درصد سهام

سلام، برای فروش میتونید به هر بانک یا کارگزاری مراجعه کنید

سلام من اپ سیگنال رو نصب و احراز هویت شدم و کد بورس هم دریافت کردم اما گزینه ای برای خریدو فروش در اِپ وجود نداره تا نسبت به خرید ویا فروش سهام اقدام کنم .

سلام، برای خرید و فروش سهام باید در سایت یک کارگزاری ثبت نام کنید و به روشی که اعلام میکنند قراردادهای کارگزاری رو امضا کنید تا برای شما نام کاربری و رمز عبور صادر بشه

سلام من کد ملی رو داخل ایوا وارد میکنم میزنه کدم ملی شما در سامانه بانک وجود ندارد . مشکلش چیه؟؟؟؟؟

سلام خسته نباشین من میخام بفروشم 30درصدو ولی میگ شماره تلفن معتبر نیس باکدملی تطبیق نداره درحالی که شماره هم به اسم خودمه ..توسایتsamaneii.irهم بستن سایتو نمیشه شماره تلفنو تغییر داد مممنون میشم راهنمایم کنین

سلام، امکان ویرایش شماره تلفن در سایت سهام عدالت وجود دارد، از این طریق پیگیری کنید

باسلام بنده دوازدهم سهام عدالت روازطریق سامانه بانک صادرات ازگوشی خودم به فروش گذاشتم اقرارنامه دادم کدرهگیری فرستادن ولی الان یک ماه گذشت ولی خبری ازواریزپول سهام عدالت خبری نیست مشکل کجاست لطفاً راهنمایی کنید ممنون

سلام، از طریق پشتیبانی سامانه بررسی کنید که شماره شبای شما درست ثبت شده است یا نه

تعداد واحد در فروش سهام یعنی چی

سلام خسته نباشید . من ب اشتباه در کارگزاری ای که به شعبه ان دسترسی نداشتم ثبت نام کردم و ب همین دلیل امکان احراز هویت شدن رو ندارم . ایا باید برای ثبت نام در کارگزاری دیگر ، کارگزاری را تغییر دهم یا به دلیل احراز هویت نشدن ثبت نام کامل نشده است و میتوانم در کارگزاری دیگری ثبت نام کنم؟

سلام، برای احراز هویت کارگزاری میتونید از طریق دفاتر پیشخوان دولت اقدام کنید البته محدودیتی در تعداد کارگزارهایی که با اون ها کار میکنید وجود نداره و حتی اگر این ثبت نام کامل شده باشه بازهم میتونید از خدمات بقیه کارگزاری ها استفاده کنید

سلام خداقوت .برافروش سهام عدالت توسط کارگزاریها،از طرف شخص باید تاییدی یااقدامی صورت بگیرد یاخود کارگزاری به اختیار خود میتونه انجام بده؟

سلام، برای فروش سهام عدالت حتما باید خود متقاضی درخواست کنه

سلام
چطور میتوانیم سهام عدالت را به پرتفوی خودمان اضافه کنیم . ممنون

سلام، برای آشنایی با این موضوع (اینجا) کلیک کنید

سلام من 12 خرداد ماه آزاد کردم الان میخوام بفروشم سایتی که بتونم توس سهامم رو بفروشم رو معرفی میکنید به من ممنون میشم

سلام، ادرس کلیه سایت هایی که امکان فروش سهام عدالت در آن ها وجود دارد توسط سایت سازمان بورس و سایت سهام عدالت ارائه شده که میتونید با مراجعه به اون ها از این لیست مطلع بشید

سلام میخام سهام عدالت وبفروشم میگه برای کدملی شما کارگزارناظرتعین شده من نمیدونم کارگزارم کیه چیه چیکارکنم توروخدا راهنماییم کنیدممنون

سلام ممنون از این نرم افزار عالی وخووبِ…ببخشید یه سوال داشتم ازکجا بفهمیم این پولی که واریزشده به حساب ما مربوط به فروش سهام عدالت هست؟؟؟چون تو پیامک بانک که اومده اثلا هیچ توضیحی نداده که این پول واریز شده مربوط به چی هست…شاید طلبی از کسی داشتم واون شخص واریز کرده…فقط یه جای پیامک بانک نوشته سایر….خواهش میکنم پاسخ من رو بدید..درضمن من از طریق نرم افزار ایوا بانک ملی اقدام بفروش کردم..درتاریخ 21خرداد…که 15تیر یه مبلغ 1.900برام واریز شده…وسهام من هم 432هزارتومانی است..وایا 1.900میلیون تومان درسته یا باید بیشتر واربز میکردند؟؟؟ممنون جهت پاسخگویی به سوالات.ِمنتظر پاسخ شما هستم.

سلام، برای اطمینان از اینکه پرداخت کننده چه کسی بوده و اینکه چه مقدار از هزینه سهام برای شما واریز شده به شعبه بانکی که درخواست فروش خودتون رو از طریق اون ها ثبت کردید مراجعه کنید

سلام ببخشید من میتونم سهام مادرمو بفروشم؟ ولی شماره توسامانه ک ثبت کردیم ب اسم خودشون نیس متاسفانه و الان امکان ویرایش نیس. بنده خدا میگه بفروشش ولی تو سامانه بانک رفاه میزنم بفروشم eroor میاره… سیمکارت ثبت شده تو سامانه سهام ب اسم پدرم هست.ممنوون راهنمای کنین

سلام، شماره موجود در سایت سهام عدالت رو ویرایش کنید و از یک شماره تلفن به نام ایشون استفاده کنید

سلام، شماره موجود در سایت سهام عدالت رو ویرایش کنید و از یک شماره تلفن به نام ایشون استفاده کنید

سلام خسته نباشید.
من تصمیم به انتخاب کارگزاری برای سهام عدالت کردم ولی پیام می‌دهد:
“برای شما کارگزاری قبلا انتخاب شده‌است.”
در صورتی که من چنین انتخابی قبلا نکرده‌ام، چگونه می‌توانم بفهمم این کارگزاری که انتخاب شده کدام کارگزاری هست.
ضمنا از طریق سایت و اپلیکیشن سهام عدالت دارایی هام رو می تونم ببینم و در خواست فروشی هم نداشتم
البته خودم در بورس و کار گزاری مفید خرید و فروش سهام بورسی را انجام می دهم
می خوام بدونم کار گزاری ناظری که برای من انتخاب شده کجاس تا از طریق آن کارگزاری درخواست فروش سهامم رو انجام ده
بسیار سپاسگزار می‌شوم اگر بنده را راهنمایی فرمایید.

سلام، اولین سایتی که برای بررسی سهام عدالت به اون مراجعه کردید(به جز سایت سهام عدالت) به عنوان ناظر فروش این سهام انتخاب شده

سلام من ۱۶ تیر سهام عدالتم رو از طریق برنامه بانک تجارت فروختم بدون اینکه به بانک مراجعه کنم و کد پیگیری هم برام اومد از بانک تجارتم برام پیام اومد که شما با این کد ملی برای فروش سهام عدالت ثبت شده است میخواستم بپرسم همین کافی هست یا باید سجام یا کارگذاری هم ثبت نام کنم لطفا راهنماییم کنین؟؟

سلام ،وقت بخیر
سوالی داشتم.بنده ۱۷خرداد از طریق بانک ،اینترنتی ثبت فروش کردم،اما اینجا نوشتید که تا ۱۳خرداد مهلت فروش دارند،
آیا من ۱۷ثبت فروش کردم ،فروش نمیره؟؟؟
ممنون میشم پاسخ بنده رو بدید،
تشکر

سلام، مشکلی در درخواست شما وجود ندارد

سلام من از طریق کارگزاری آگاه حدودا ده درصدشون فروختم ولی وقتی به سایت ddnیا همون مرکزی رفتم دیدم سهام رو کم نکردن

سلام
بنده قصد دارم سي درصد از سهام عدالتم و بفروشم ولي هر بار وارد سامانه سعدي يا بقيه كارگزاري ها ميشم پيغام ميدهد كه شما قبلا كارگزاري خود را انتخاب كرده اين درصورتي كه من تازه اقدام كردم براي فروش . لطفا راهنمايي كنين

باسلام
بنده سهام خودمو ازاد کردم و در کارگزاری و سجام و… ثبت نام شدم ولی سهام ها به حساب بورسی واریز نشده‌اند پس چطور میتونم بفروشمشان؟

سلام، برای فروش باید به سامانه های اختصاصی در نظر گرفته شده برای این کار مراجعه کنید

سلام من روش مستقیمو انتخاب کردم،تو سجام ثبت نام کردم ولی احراز هویت نشدم،تو کارگزاریم ثبت نام کردم ولی احراز هویت نشدم،تو سامانه کارگزاری مفید میرم میزنه کارگزار شما از قبل تعیین شده،چون احراز هویت نشدم این خطارو میده؟

سلام، خیر این خطا به این دلیل هست که شما قبلا از طریق سامانه یک کارگزاری دیگر اقدام کرده اید و این کارگزاری به عنوان ناظر فروش سهام شما انتخاب شده است

خیلی مردمی با پاسخ خوب متین و آموزشی متشکریم

من چگونه میتوانم ناظر فروش سهام عدالتم رو پیدا کنم چون به سامانه مفید میرم وبرای فروش سهام اقدام می کنم جواب میده قبل ناظر انتخاب شده در حالی که من اصلا همچین ‌کاری نکردم

من تو کارگزاری آتی ساز بازار ثبت نام کردم الانم میخوام سهام عدالتمو بفروشم کارگراری اصلا میگه نمیشه فعلا نمیشه ولی همه دارن میفروشن تو کارگزاری های دیگه من وارد سامانه فروش کارگزاری مفید می‌رم میزنه شماره شبا ثبت شده نامعتبر می‌باشد چیکار کنم میشه کمکم کنید

سلام ۳۰ درصد از سهام فروختم ۱۰ روز هست به وسیله گوشی هنوز واریز نشد باید به کجا مراجه کنم

با سلام ،مگه فرزند زیر ۱۸ سال میتونه شماره تلفن بنام خودش داشته باشه که کارگزاریها پیغام نداشتن سهام یا درست نبودن شماره ملی و تلفن رو میدن ؟درحالیکه من بعنوان پدر واسش حساب باز کردم در سامانهsamanese.ir شبای حساب به همراه شماره تلفنی که بنام خودم هست وارد کردم تائید هم شده سهامشم قابل دیدن هست،تکلیف اینجور حسابها چی میشه پس؟پیشاپیش ممنونم ازراهنمایی شما

سلام، در صورتی که شماره تلفن شما مورد تایید نیست با پشتیبانی سایت سهام عدالت تماس بگیرید تا موضوع رو برای شما بررسی کنند

سلام، در صورتی که شماره تلفن شما مورد تایید نیست با پشتیبانی سایت سهام عدالت تماس بگیرید تا موضوع رو برای شما بررسی کنند

سلام من یه ماه پیش سهام خود رو از طریق دفتر پیشخوان به کارگزاری اگاه واگذار کردیم که بفروش برسانند ولی هنوز هیچ خبری نشده نه پیامی ونه خبری اگه میشه راهنمایی کنید متشکرم

سلام آیا میتوان فهمید بانک سهامم را به چه مبلغی فروخته؟
وقتی ۳۰ درصد سهام ۴تومن بود درخواست فروش دادم ولی 16تیر که ۳۰ درصدآن ۸تومنه مبلغ۳میلیون ۶۰۰هزار برام واریز شده

سلام وقتتون بخیر میخواستم بدونم اگه اهراز هویت سجام انجام داده باشم و کارگزاری ثبت نام کرده باشم باز میتونم از طریق بانک سهامم رو بفروشم یا مشکلی پیش میاد؟اخه از طریق کارگزاری که نمیشه فروخت همش شماره نامعتبر میزنه الان موبایل بانک ملت درخواست فروش ثبت می‌کنه بهم بگین مشکلی پیش نمیاد آیا؟ممنون میشم

و یه سوال دیگه من سفارش فروش سهام برای خواهرم انجام دادم ولی هنوز شماره بنام خودش نبود و تایید کردم بانک تجارت الان واسه فروش مشکل پیش میاد؟؟

سلام. من روش مستقیم رو برای ازاد سازی سهام انتخاب کردم الان سوالم اینه که نمی خوام ۳۰% رو بفروشم و می خوام کل سهام رو که ازاد کردن در اینده به صورت یکجا و به قیمت روز بفروشم. اینطوری مشکلی پیش نمیاد ؟ یا کار خاصی باید کرد ؟ لطفا جواب بدین از سردرگمی خارج شیم. با تشکر

سلام، هیچ اجباری برای فروش سهام عدالت وجود نداره و شما تا هر زمان که صلاح دونستید میتونید این سهام رو نگهدارید

سلام، هیچ اجباری برای فروش سهام عدالت وجود نداره و شما تا هر زمان که صلاح دونستید میتونید این سهام رو نگهدارید

با سلام من میتونم سی درصدسهاممو با گوشی بفروشم؟یاحتما بایدبرم بانک؟

سلام، شما میتونید برای فروش سهام عدالتتون از طریق کلیه ابزارهای متصل به اینترنت درخواست بدید

سلام، شما میتونید برای فروش سهام عدالتتون از طریق کلیه ابزارهای متصل به اینترنت درخواست بدید

دلیل تفاوت فاحش ارزش سهام بعضی پتروشیمی در چیست؟

سلام وقت بخیر
این دو روز در بورس فعالم ممنون از سیگنال همه مطالبش اموزنده و عالی بودم که تقریبا همه رو مطالعه کردم
یه سوال چرا در صفحه شخصی بورس من سهام عدالت نمیاد ایا صفحه خاصی هست که سهام نشون بده کارگزایم مفیده
مرسی

سلام، برای دسترسی به سهام عدالت باید از سامانه های اختصاصی ای که برای این کار ایجاد شده استفاده کنید

سلام، برای دسترسی به سهام عدالت باید از سامانه های اختصاصی ای که برای این کار ایجاد شده استفاده کنید

با سلام. من روش مستقیم رو انتخاب کردم اما برای احراز هویت نرفتم هنوز . میخواستم بدونم اگر من در صفحه مشخصات دارایی سهام ها درخواست فروش بزنم و 30 درصد رو برای من بفروشن چقدر از مبلغ کل رو به عنوان کمیسیون یا هرعنوانی برمیدارن؟؟؟؟؟؟؟ مثلا الان ارزش سهامم 16 میلیون تومان است 30 درصد آن چقدر میشه و چقدر کارمزد کم میکنن ازش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام، تنها کارمزدی که شما پرداخت میکنید کارمزد معاملاتی همراه با مالیات است و در مجموع کمتر از یک درصد از قیمت معامله خواهد بود

سلام داخل کارگزاری ها برای من می نویسه برای کد ملی کارگزار ناظر تعیین شده ولی من نمیدونم کجا اینکارو کردم، توسایت سهام عدالت هیچ درخواست فروشی نیست اما نمی تونم وارد کارگزاری بشم

سلام، برای این کار باید به اولین سایتی که برای مشاهده سهام عدالت خودتون به اون مراجعه کردید(به جز سایت سهام عدالت) مراجعه کنید

ببخشید برای فروش سهام عدالت به دفاتر پیشخوان برای احراز هویت رفتیم انجام دادیم بعدش باید چکار کنیم ؟؟

سلام، از طریق درگاه هایی که کارگزاری ها ایجاد کرده اند درخواست فروش سهام خودتون را وارد کنید

سلام
توی سایت سهام عدالت ارزش سهام من رو زده۴۰۹هزارتومان..بعد حالا میخواستم سی درصد سهامم رو بفروشم…سوالم این هست که سی درصد سهامم چقد میشه؟و اینکه آیا هفتاد درصدبقیه اش رو دارم ؟و بعدا مثلا یه سال دیگه میتونم بفروشمش؟یا اینکه کلا از بین می ره دیگه سهامم…..و سوال دیگه ام این هست که برای فروش سی درصد از کجا شروع کنم برای اقدام؟اینترنتی ام میشه یا فقط حضوری هست؟…. ممنون میشم راهنماییم کنید ..بعد به بانک بفروشم بهتره بنظرتون؟

سلام، در صورتی که میخواهید از آخرین وضعیت دارایی های سهام عدالت خودتون مطلع بشید به (این مقاله) مراجعه کنید

سلام، در صورتی که میخواهید از آخرین وضعیت دارایی های سهام عدالت خودتون مطلع بشید به (این مقاله) مراجعه کنید

سلام، در صورتی که میخواهید از آخرین وضعیت دارایی های سهام عدالت خودتون مطلع بشید به (این مقاله) مراجعه کنید

سلام من مایلم یک سوم سهام عدالت خود را بفروشم به کجا مراجعه کنم ،بانکی که شبا دادم قبول نکرد کافی نت و پیشخوان دولت هم قبول نکردن پیشنهاد شما چیست؟ ممنون

سلام دوست عزیز در صورتی که روش مستقیم رو انتخاب کردین برای فروش سهام عدالت تون باید اول ثبت نام و احراز هویت سجام رو تکمیل کنید. سپس با استفاده از گزینه سهام عدالت در سایت کارگزاری تون می تونید نسبت به فروش سهام عدالتتون اقدام کنید.
در صورتی که روش غیر مستقیم رو انتخاب کردین، باید تا زمان ثبت شرکت‌های سرمایه گذاری استانی در بورس صبر کنید و در نهایت بعد از ثبت این شرکت‌ها، می‌تونید دارایی تونن از این شرکت‌ها را به صورت کامل از طریق بورس بفروشید.

سلام خود فرد دارای سهام عدالت میتونه 30 درصد شو حساب کنه و درخواست فروش بده مثلا 500 سهم از یک شرکت 200 تا از شرکت دیگه تا برسه به 30 درصد؟

سلام دوست عزیز در صورتی که گزینه «تعداد سهام جهت فروش» برای هر سهم در صفحه مربوطه وجود داشته باشد، این کار امکان پذیر است.

سلام ببخشید…برای کسایی که هنوز نمیتونن سیم کارت داشته باشن به اسم خودشون…برای فروش باید چیکار کنن؟

سلام، در آخرین اطلاعیه سازمان خصوصی سازی اعلام شده که برای افراد زیر 18 سال ولی یا قیم باید در سامانه سجام ثبت نام کند و با همون شماره تلفن در کارگزاری ها درخواست فروش بدهد و کارگزاری ها این امکان رو پیدا کردند که براساس اطلاعات سجام اجازه ثبت درخواست فروش رو به این افراد بدهند

با سلام و ارزوی سلامتی
دوستان عزیز سیگنالی حالا که همت کردید و واقعا همچین برنامه بسیار عالی و کارآمدی رو ساختین ایا بهتر نمی شد که امکان فروش سهام عدالت رو هم به قابلیت های بیشمارتون اضافه میکردید….
سلامت و پیروز باشید.

خیلی از گروه دست اندرکارسیگنال ممنون وسپاسگزارم برای راه اندازی یک چنین اپ قدرتمند وبه روزی.افرین ودست مریضاد به شما

سلام کدوم سهم ها برای فروش بهتره چطوری انتخاب کنیم که ضررنکنیم ازفروششون چون آشنایی ندارم اصلا باسهام ها میخام 30درصدوبفروشم تو انتخاب سهم ها موندم

سلام خسته نباشید
الان می خوابیم از طریق کافی نت اعلام فروش بزنیم چه مدت طول می کشه تا پول واریز بشه؟
تا عید غدیر که گفتن ۶۰ درصد آزاد میشه درسته یا نه؟
پول رو کلی به حساب میریزن؟
خواهش میکنم جواب واضح بدید چون شنیدیم که خیلیاواریزی نداشتن
سه تا سهم هم داریم از بانک سپه و ملت و صادرات
این بانکها چطور واریز میکنن پول ؟
چون خیلی خیلی گرفتاریم 😞

سلام دوست عزیز، در زمینه اینکه چقدر طول میکشه تا بعد از ثبت درخواست فروش سهام عدالت پول به حساب شما واریز بشه، محدوده زمانی دقیقی مشخص نشده، بسته به شرایط بازار و سرعت عملکرد فروشنده ممکنه این زمان تغییر کنه، در مورد نوع پرداخت هم معمولا تا این لحظه پرداخت ها درچند مرحله انجام شده

باسلام من برای فروش سهام عدالت به بانک صادرات قبول نمیکند مینویسد دردسترس نیست شماره شبا هم تایید شده شماره تلفن هم به اسم خودم هست لطفاً راهنمای ام کنید

با سلام چرا سود سهام عدالت براي من واريز نشده در حاليكه براي همسرم واريز شده؟

بخشید یه سوال داشتم اینکه من به بانک رفتم و سهام عدالت خودم رو فروختم ولی الان یه پول کمی واریز کردن ایا خودم میتونم برم تو گارکزاری ناظر و سهام عدالت خودم رو بفروشم؟ واینکه از طرف کارگزاری چقدر طول میکشه که پول واریز شه

سلام، امکان فروش مستقیم سهام عدالت در حال حاضر وجود نداره

سلام من میتوانم نصف سهامم را بفروشم

سلام، بعد از عید غدیر فروش 60 درصد از سهام عدالت امکان پذیر شده

سلام وقتتون بخیر واقعا نیاز دارم ب راهنماییتون
من الان میتونم بعد غدیرخم ک ۶۰ درصد سهام آزاد میشه رو بفروشم؟ممنون میشم زود ج بدین

سلام، بله این امکان وجود داره

سلام من شماره تلفن رو تغیر دادم ولی بعدا فهمیدم که این شماره هم به اسم خودم نیست و خواستم دوباره تغییر بدم که سامانه اجازه تغییر شماره تلفن رو نمیده و میگه شماره شما قبلا ثبت شده الان باید چیکار کنم

سلام من ۳۰ درصد سهامم حدود ۵ و خرده ای میشه. من ۱۲۰۰ درخاست فروش دادم از طریق مفید. الان باقیمانده سهامم شده ۲۶۰۰. ۱ میلیون و خرده ای معلوم نیست چیشد این وسط

سلام وخسته نباشید..
اقا توی کار گزاری بانک سپه توی قسمت فروش سهم های زیاد میاد هر کدوم انتخاب کنیم مشکلی نداره؟

سلام، انتخاب بین این سهام آزاده اما مجموع ارزش اون ها نباید بیشتر از 60 درصد کل دارایی شما بشه

سلام من وقتی میرم تو اپ کیپاد که سهامم رو بفروشم میزنه شما باید به کارگزارتون مراجعه کنید از طریق ۱۵۶۹فهمیدم کارگزارم مفید میرم تو قسمت فروش سهام عدالت کارگزاری مفید میزنه شما قبلا کارگزاردیگر انتخاب کردین قشنگ مسخره کردن واسه همسرم هم خطشو میخوام تغییر بدم از طریق سامانه گزینه تغییر شماره رو نمیاره حالا باید چیکار کنیم؟

سلام
روش فروش برای افرادی که روش غیرمستقیم رو انتخاب کردن رو ممکنه توضیح بدین؟

سلام وقتتون بخیر
امروز بانک‌به من گفت که سهام عدالت بعد از فوت به دولت می‌رسد . میخواستم بدونم این حرف حقیقت داره؟؟؟

سلام، خیر همچین چیزی صحت نداره و سهام عدالت مثل هر دارایی دیگری به ارث میرسه

سلام . توی یکی از کارگزاری ها میخوام سهام عدالتمو بفروشم . شماره ی شبا رو تازه تغییر دادم و شماره شبای مال کارت بانک سپه ام رو وارد کردم ولی توی سایت کارگزاری ، نام بانک رو نوشته کشاورزی . البته شماره شبایی که نوشته درسته ولی مال بانک سپه هست. پس چرا نام بانک رو نوشته کشاورزی ؟

سلام، احتمالا به دلیل خطا در سامانه کارگزاری هست

سلام من 30 درصد اول سهام عدالت رو از طریق بانک اقدام به فروش کردم که هنوز بعد از دوماه نفروخته امکانش هست برای فروش 30 درصد دوم خودم بخوام از طریق کارگزاری بفروشم یا چون قبلا برای 30 در صد ول از طریق بانک اقدام کردم امکانش نیست
ممنون میشم جواب بدید

سلام، متاسفانه تا این لحظه در این مورد اطلاعات دقیقی در دسترس نیست

سلام خسته نباشید من ازطریق سایت بانک ملی درخواست فروش 30 درصدسهام عدالت رو دادم وبرام کدپیگیری اومد وبعداز سه هفته هنوزپولی برام واریزنشده میخوام بدونم باید بعدازثبت ازطریق سایت بازهم بایدحضوری مراجعه کنم؟؟؟؟؟؟ممنون

سلام، در شرایطی که شماره شبا درست ثبت نشده باشه، حساب به نام فرد متقاضی نباشه یا حساب فعال نباشه بانک ها در پرداخت با مشکل مواجه میشن، لطفا این موارد رو با بانک خودتون چک کنید

سلام .من سهام عدالت رو آزاد سازی نکردم آیا امکانش هست که آزاد سازی کنم ؟

سلام، برای شما روش غیر مستقیم انتخاب شده، در حال حاضر امکان تغییر این انتخاب وجود نداره

سلام دوماه برای فروش سهام رفتم بانک ملی گفتن با برنامه بله یا ایوا خودتون بفرشید چندتا مراحل اول جواب میدن ولی مرحله اخر که پیام تایید باید بیاد برام نمیاد شماره به نام خودم هست و بانک تایید کردم هزار بار تلاش کردم بی فایده علت چیه ممنون

سلام، از طریق بقیه کارگزاری ها و بانک ها هم امتحان کنید

سلام من شمارتلفنم رو همون2ماه پیش از طریق سامانه سهام عدالت تغییر دادم و به نام خودم هستش و دیگه نمیشه ورود کرد ولی کارگزاری آگاه نه نام کاربری نه رمز ورود نمیشه گرفت یک جا میرم می‌گه شما قبلاً ثبت نام کردید یک جا میرم می‌گه اکانت شما دره حال استفاده می باشد در حالیکه من با همین شماره وارد سایت سهام میشم و دارایی خودم رو میبینم لطفاً راهنمایی کنیدمتشکرم ها

سلام، با پشتیبانی سجام تماس بگیرید، بعد از انتخاب عدد 1 و وارد کردن شماره ملی، نام کارگزار ناظر سهام عدالت شما اعلام میشه

با سلام چگونه میتوان ۳۰ درصد اول را بعد از آزاد سازی ۳۰ درصد دوم بفروشیم ؟؟

سلام، باقیمانده سهمیه 30 درصدی اولیه همراه با سهمیه 30 درصدی دوم قابل معامله است

سلام من ی ماه فروختم سی درصد اول رو فقط ۲تومن واسم ریختن

سلام خسته نباشید من تامرحله اخر فروش میرم تو کار گذاری مفید اما کد تایید برام نمیاد چیکار کنم

سلام برای فروش سهام عدالت کد تایید میخواد که به شماره بنده ارسال نمیشه

با سلام من شمارم به نام پدرم هست باید شماره پدرمو داخل سایت سهام وارد کنم مشکلی پیش نمیاد

سلام، برای افراد بالای 18 سال باید شماره تلفن به نام فرد متقاضی باشد

سلام ببخشید این که میگن باید برای بانک وثیقه بزاریم یعنی چی مگه سهام برای خودمون نیست واین که صاحب سهام نیستیم که باید برای بانک وثیقه بزاریم ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام، برای فروش سهام عدالت هیچ وثیقه ای نیاز نیست، گفته شده که بعضی بانک ها بر اساس سهام عدالت به شما وام می دهند و این سهام رو به جای وثیقه ضبط میکنند که البته بعد از بازپرداخت وام سهام آزاد خواهند شد

سلام وقا بخیر . من تو سایت کارگزاری برای فروش تعداد مشخص میکنم و ثبت درخواست میزنم . ولی در اخر به شماره تلفنم کد نمیاد که ارسال سفارش کنم

سلام خسته نباشید
کد ملی رو که در درگاه فروش سهام عدالت بانک ملت میزنم
این پیغام میده “اطلاعات سهامدار از سامانه سهام عدالت دريافت نشده است.”
راهنمایی میفرمائید
با تشکر

سلام، از درگاه فروش سایر بانک ها و کارگزاری ها استفاده کنید

اگه کارگزاری رو انتخاب کرده باشم دیگه نمیتونم از طریق بانک سهاممو بفروشم؟

سلام خسته نباشید سهام من یک. میلیونی شصت درصدبفروشم چقدروکی به حسابم واریزمیشود؟

سلام، ارزش این سهام به قیمت روز ثبت درخواست و اعمال آن بستگی داره و از نظر زمان پرداخت هم مهلت خاصی برای اون در نظر گرفته نشده

سلام من حدود یک ماهه شماره تلفن خود را در سایت سهام عدالت ویرایش کردم اما هنوز نمیتونم وارد هیچ کارگزاری ای بشم بازم خطا میزنه که شماره تلفنم معتبر نیست من الان باید چه کاری انجام بدم؟

سلام، از طریق پشتیبانی سجام دلیل عدم اصلاح شماره تلفن را بررسی کنید

سلام.من شماره موبایلمو تو سجام و کارگزاری اصلاح کردم ولی و پیام ثبت هم اومد ولی الان برای فروش میگ شماره موبایل تامعتبره..چیکار باید بکنم؟

سلام، شماره تلفن در سامانه سجام با سامانه سهام عدالت متفاوت است و اصلاح یکی، دومی را تغییر نمیدهد

الان من بخوام سهامم رو ۳۰ درصد رو بفروشم چقدر زمان میبره پولم دستم برسه و اینکه ایا پول واریزی به شماره کارتی که ثبت شده واریز میشه یا شماره کارت دیگه هم میشه واریز کنن؟ اخه کارتم از طرف دادگاه بسته شده

سلام سپاس فراوان از لطف تون و وقتی که اختصاص میدید تا ابهامات رو برطرف کنید در حالیکه این وظیفه خود ستاد هست که مردم رو درست راهنمایی کنه ! من یک سوال کلی دارم و واقعا هرچی جستجو کردم پاسخی پیدا نکردم
ببینید من روش مستقیم رو انتخاب کردم….احراز هویت ….و کد بورسی هم دارم ! قصد فروش هم ندارم اما اصلا نمیدونم در این مرحله من و امثال من باید چکار کنیم ؟! من و خیلی های دیگر اصلا قصد نداریم ۳۹ درصد یا هر درصد دیگه ای از این سهام رو بفروشیم خب بعدش چی؟ اصلا چطوری میشه با این سهام کار کرد و به سود دهی رسید؟
ممنون میشم اگر برای من و کسانی که سوال مشابه دارند خیلی شفاف توضیح بفرمایید

سلام، در حال حاضر شما فقط امکان فروش این سهام رو دارید البته که هیچ اجباری برای فروش وجود نداره و شما میتونید اون ها رو تا هر زمان که صلاح میدونید نگهدارید، احتمالا بعد از آزاد سازی کل این سهام، امکان انتقال اون ها به پرتفو کارگزاری ها فراهم خواهد شد

سلام خسته نباشید
من روش غیر مستقیم انتخاب کردم زمانی که شرکت به بورس اضافه بشن امکان فروش یکجا سهام عدالت وجود دارد

سلام من ۳۰درصد اول رو از طریق اپلیکیشن ایوا فروختم‌و پولم اومد چرا این ۳۰ درصدرو نمیشه اونجوری بفروش؟؟

سلام من میخام ۶۰٪ سهاممو از طریق بانک بفروشم
ولی فقط ۳۰٪ میاره برای فروش
ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام وقتتون بخیر .. گفته شده بود بعد عید غدیر امکان فروش 60 درصد از سهام افرادی که روش غیر مستقیم رو انتخاب کردن امکان پذیره! میشه راهنمایی کنید چطور میشه اقدام کرد؟

سلام، بعد از ثبت شرکت سرمایه گذاری مربوط به استان شما این امکان فراهم خواهد شد

سلام میشه لطفا راهنمایی کنید چجوری سهامم رو بفروشم بانکها همشون میگن ما خبر نداریم نمیدونیم

سلام، از طریق سامانه سهام عدالت مربوط به کارگزرای ها میتونید درخواست فروش بدید

واسه فروش سهام عدالتم به کارگزاری سامانه ازم رمز عبور میخاد
همون رمزی که برای حساب کاربریم دارم میزنم ولی باز نمیشه مشکل جیه ؟

سلام، باید از رمزی که در اولین ورود به این سامانه وارد کردید ، استفاده کنید

سلام چرا دولت اجازه نمیده هرکسی که کد بورسی داره ، سهام عدالتاش رو مستقیم وارد کارگزاری خودش بکنه و مثل بقیه سهام های بورسی خود شخص راحت اون سهمیه رو خرید و فروش بکنه ؟
اینجوری هم اون 40% الباقی رو علنا آزاد کردن هم اینکه مردم خودشون هر موقع خواستن میفروشن هم اینکه گول سهام فروخته شده رو هر موقع خودشون بخوان همه رو میتون بگیرن.

سلام، فعلا برای اینکه شوک ناگهانی به بازار وارد نشه این سهام باید از طریق کارگزرای ها به فروش برسه

سلام چگونه مطلع شوم که س در صد دوم را فروختم یا خیر

سلام، این موضوع از طریق کارگزار ناظر سهام عدالت قابل بررسی است

سلام ببخشین من سهام عدالت پدرمو آزاد کردم مرحله سجامم انجام دادم کدپیگیری ده رقمی براش اومده فقط نمیتونه احرازهویت شه چون کاملا فلجه حتی غیرحضوریم نمیتونه توکاررگزاریها هم میرم برای فروش پیام میاد دارییش روهم میبینم فروش هم میاره بالا فقط ترسیدم فروش بزنم به مشکل بربخوره چون احرازهویت نشده.میشه بفروشمش ممنون اگه راهنمایی کنین

سلام، برای اطمینان با پشتیبانی کارگزاری مورد نظر تماس بگیرید تا وضعیت رو بررسی کنند

باسلام اینجانب در بورس ثبت نام کردم وهیچ کاری انجام ندادم می خواهم سفارش فروش به کارگزار دهم که موفق نشدم وهر بار با گپیام اینکه کد ملی اشتباه است مواجهه شدم ودر کارگزاری مفید هم هستم چکار کنم راهنمایی کنید

سلام
اگر اطلاعات درست و صحیح را در سامانه سجام وارد کرده باشید، باید صبر کنید تا اطلاعات کارگزاری ها آپدیت بشه و بتونید وارد بخش مورد نظر شوید

سلام میخوام سهام عدالتم رابفروشم میگن بانکی که شبادارید بفروشید رفتم بانک سپه میگن هنوزدستورالعملی به ما ندادن میریم کارگزاری میگن ازتوی گوشیتون ثبت کنید میخوایم ثبتش کنیم کدملی ارور میزنه خداوکیلی سرکاریه

سلام خسته نباشیدچرابرای فروش سهام عدالت نه بانک نه کارگزاری جواب مثبتی برای فروش نمیدن بی زحمت راهنمایی کنید که چه باید کرد ممنونم

سلام وقتتون بخیر
من این روز و انجام دادم
چند روز طول میکشه که پولش بیاد به حسابم؟

سلام، برای این پرداخت ها محدوده زمانی مشخصی در نظر گرفته نشده، کارگزرای به محض فروش فرآیند پرداخت رو شروع میکنه و البته زمان فروش به وضعیت بازار بستگی داره

سلام من سهام رویازده خردادفروختم بانک صادرات الان بیست وسومه هیچی نریختن میرم بانک مسخرم میکنن میگن سهام کجابودبروباباکافی نت که سی درصدروبرام ثبت کردرفتم میگه شماره شبادرسته همچی درسته اگه بانک دیگه نمیده شمابگین سی درصددوم روبه کجابفروشم تاسرم کلاه نزاره باتشکر

سلام خسته نباشیدمن الان65روزه سهامم روفروختم هنوز خیچ پولی واریز نشده خواهشن پیگیرباشین مردم گرفتارن …..

سلام.من در مرحله اول 30 درصد سهام خودم رو نفروختم اما سوالم اینه که حالا میشه به صورت یکجا 60 درصد سهامم رو بفروشم؟ اگه میشه چطور باید این کار رو انجام بدم؟

سلام، بله این امکان وجود داره

سلام ۶۰ درصد سهام ایا قابل فروش هست الان؟ ونحوه ی فروش رالطف میکنید ممنونم

باسلام خدمت شما مادرمن بیشتر یک ماهه که از احراز هویتش میگذره کارگزاری مفید ثبت نام کرد ولی تا الان کارگزاری براش ناک کاربری ورمز نفرستاده میریمدفتر پیشخوان میگن عیب نداره زنگ میزنم کارگزاری جواب نمیدن در صورتیکه برا داداشم وپدرم که اونام مفید ثبت نام کردن زود ارسال کردن لطفا راهنمایی کنیدچکار کنم ایا این مشکل محسوب میشه یانه وراه حلش چیه؟

سلام، معمولا نام کاربری و رمز عبور در کمتر از یک هفته ارسال میشه، برای پیگیری میتونید از طریق پشتیبانی کارگزاری و شعب اون ها اقدام کنید

سلام وقتتون بخیر من با گوشیم ۴ مورد از سهام رو درخواست فروش زدم چجوری بفهمن به اندازه ۳۰ درصد شده؟؟واینکه الان که درخواست فروش زدم دیگه نیاز نیست کاری بکنم؟چجوری بفهمم که سهامم فروخته شده یا نه؟

سلام، خود سامانه های فروش این درصد رو حساب میکنن و اگر بیشتر باشه خطا میدن

ببخشید من شماره تلفن ب نام خودم ندارم..ب نام یکی از اعضای خانوادمه.یعنی نمیتونم30%ازسهاممو بفروشم؟حتما باید شماره ب نام خودم باشه؟

سلام، برای دسترسی به سامانه های سهام عدالت برای افراد بالای 18 سال باید شماره تلفن به نام متقاضی باشه

سلام خسته نباشید 30درصد دوم سهامم رو فروختم چندروزه مدام پیغام میده درحال پردازش درصورتیکه برای30درصد اول همچین چیزی نبود.مشکل کجاست

سلام
من خواستم سهام خودمو بفرشم رفتم بانک گفت باید ت سایت بانکی کع سود میریختن بری و درخواست فروش بزنی
من این کارو کردم
میخواستم ببینم واقعا به فروش میرسه یا باید برم جای دیگه ایی؟؟؟!

من ۲ماهه از طریق بانک قوامین درخواست فروش سهام عدالتم را ثبت کردم و در سامانه سجام هم ثبت نام نکردم و ۱۶سالمه. شماره شبای ثبت شده هم صحیح است. به بانک هم مراجعه میکنم میگن باید صبر کنی. دقیقا باید چیکار کنم؟
با تشکر

با سلام
می توانید مشكل خود را در بخش ارتباط با وزیر امور اقتصادی و دارایی كه در پورتال این وزارتخانه به نشانی mefa.ir تعبیه شده است، با درج مشخصات فردی، شماره تماس و كد هویت ملی مطرح نمایند.

با سلام
من سهام عدالتم رو آزادسازی مکردم و در سایت روش غیر مستقیم انتخاب شده است میخواستم ببسنم چطور میتوانم ۶۰ در صد آزاد شده رو بفروشم
با تشکر

س استاد میشه در سامانه سجام یه شماره شبای بدم که با شماره شبای سهام عدالت که دادم متفاوت باشد

سلام، اجباری در یکسان بودن این دو حساب نیست، با این وجود هر دو باید به نام شما باشد

با سلام و عرض ادب. برای فروش سهام عدالت هر بار که به سامانه سعدی و یا سایت کارگزاری آگاه مراجعه میکنم پیام میدهد که “کارگزار ناظر شما قبلا تعیین شده است” این یعنی چه؟

سلام، قبلا از طریق سامانه یک کارگزاری دیگه ثبت نام کردید، با 1569 تماس بگیرید و شماره 1 رو بزنید تا اسم کارگزار ناظر سهام عدالت شما مشخص بشه

زمانی که سهام خود را در کارگزاری بفروشیم چقدر طول می‌کشد تا پول واریز شود

سلام وقت بخیر سهامم رو فروختم ولی صد تومن صدتومن چرا واریز میشه

سلام من 17سال سن دارم میخوام سهم عدالت خود را بفروشم شماره همراه به نام خودم نیست لطفا بگید کسانی که زیر 18 سال سن دارند چجوری باید سهم عدالت خود را به صورت انلاین بفروشند. توجه به صورت انلاین

سلام، افراد زیر 18 سال باید از شماره تلفنی که در زمان تعییت روش آزاد سازی وارد شده بوده استفاده کنند

سلام
میخوام سهام خودمو بفروشم وارد سایت که میشم میگه رمز عبور اشتباس بازیابی رمز عبور و که میزنم هیچ کدی برام نمیاد
چکار کنم؟

سلام من کدسجام را دریافت کردم چگونه د بورس بفروشم

سلام، برای فروش سهام عدالت خودتون کافیه به سایت کارگزاریها بخش سهام عدالت مراجعه کنید

من سهام خود راازاد کردم وکل کارشو انجام دادم کارگزاری من مفید ولی وقتی وارد سامانه مفید میشم چیزی از سهاممو نشون نمیده فقط اسم واشماره شبارو نشون میده باید چیکار کنم میخوام بفرشم سهاممو لطفا راهنمای کنید

سلام، سهام عدالت از طریق سامانه سهام عدالت کارگزاری ها قابل بررسی است و وارد پرتفو کارگزاری ها نمی شود

سلام سی درصد سهام عدالت را میخواهم بفرشعم

با سلام
موضوع را با کارگزاری خود مطرح نمایید.

سلام ۳۰ درصد دوم میتونم کارگزاری دگه بفروشم قبلش با سداد فروختم

سلام من سهام عدالت ازادکردم ولی نه سجام نه احرازهویت نه کدبورسی گرفتم یمقدارازسهام گذاشتم برا فروش الان باشرایط من سود سهام چجوربایدبگیرم یجانوشته بود باید سهام بفروشی تا سودبدن و… خیلی هاسوالشون اینه تکلیف ماچجوریه براگرفتن سودچکارکنیم

سلام، اگر منظورتون سود سالیانه سهام عدالت مربوط به سال های قبل هست، این سود باید از طریق سازمان خصوصی سازی دریافت بشه، اما اگر منظور سود حاصل از افزایش قیمت سهام عدالته، این سود قابل برداشت نیست و با فروش سهام به پول آن ها دست پیدا میکنید

من سهام مادرم که تمام مراحل‌اش درست است داخل کارگزاری آگاه گذاشتم برای فروش فقط بخاطر که خطی که به نامش هست روی گوشی ساده بود و اینترنت نداشت این از اول فروش سهام درخواست را دادم اما هیچ پولی بهش ندادمد@خواستم ببینم مشکل از این هست که باید خطی که به نامش هست بگذارم روی گوشی و نت بخرم و باز درخواست بدم یا نه مشکل چیزی دیگه هست.متوجه نشدیم اصلن چه مشکلی داره که پول براش نریختن.تمام مدارک سهام به نام خودش و درست هست.

سلام، نیازی به انجام این کار نیست، در صورتی که درخواست فروش شما با موفقیت ثبت شده باشه پول حاصل از فروش به مرور به حسابی که شماره شبای اون در سایت سهام عدالت ثبت شده واریز خواهد شد، این فرآیند از طریق کارگزاری قابل پیگیری است، البته دقت کنید که این حساب باید حتما فعال باشه

سلام خسته نباشید سهامم را چطور و کجا بفروشم دفتر یا جایی هست تو کرج ک برم بفروشم اگه هست شماره تماس یا آدرس بدید برم ممنون

سلام، برای فروش سهام عدالت باید از طریق سایت کارگزاری ها درخواست بدید

سلام من برای فعالیت در بورس چندماه پیش در کارگزاری مفید ثبت نام کردم.
درخواست فروش سهام عدالت رو هم باید از همین کارگذاری انجام بدم یا کارگزاری های دیگ هم ممکنه؟

سلام، برای بحث فروش سهام عدالت میتونید از هر کارگزاری که خواستید استفاده کنید

عدم همخوانی شماره همراه با کد ملی افراد صغر و یا تحت قیومیت که قادر به گرفتن شماره اختصاصی نیستن هنوز مایه دردسر وکیل و یا قیم است . چه میشود جهت رفع مشکل انجام داد.

بسیار ممنون و متشکرم .خیلی عالی بود

میخوام سهام بفروشم اول باید چکارکنم

سلام، برای فروش سهام عدالت باید از طریق سایت کارگزاری ها اقدام کنین

سلام
سهام عدالت من در سایت عدد صفر را نشان می دهد.در ضمن میخواهم30 درصدآن را بفروشم.
روش غیر مستقیم دارم امکان فروش هست؟
ممنون ا پایخ شما

سلام، در صورتی که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده باشید به جای سهام عدالت، سهام شرکت سرمایه گذاری استانی به شما داده میشه که میتونید بعد از ثبت این شرکت در بورس اون رو بفروشید

سلام ببخشید من میخام سهامم را بفروشم ، پولش بصورت یکجا به حسابم واریز میشه؟
لطفا سریعتر جواب بدید پول لازمم.

سلام، معمولا پول سهام عدالت طی چند مرحله پرداخت میشه

چطوری میشه ۳۰%مرحله دوم را فروخت غیر حضوری بانک سپه

سلام من سی درصد از سهام فروختم نمی‌دونم کافی نت با چه سایتی فروختش حالا سی درصد دوم باید با همون سایت بفروشم ولی نمی‌دونم کارگزار ناظرم کیه باشماره ۱۵۶۹تماس میگیرم میگه کارگزار ناظرندارین ولی توسایت میزنم میگه شما کارگذار ناظرتون انتخاب کردین حالا باید چکار کنم اون کافی نت هم مشهده من زاهدانم

سلام، در تماس با 1569 به اپراتور وصل بشید تا این وضعیت رو بررسی کنند

سلام خسته نباشید من به سامانه ۱۵۶۹ تماس گرفتم میگه کد ملی مورد نظر کارگزار ناظر ندارد اما میرم سایت کارگزاری مفید میگه قبلا کارگزار ناظر انتخاب شده و از چند کارگزاری دیکه هم امتحان کردم باز این مشکل رو داشتم الان من چکار کنم؟

سلام، در این شرایط باید با اپراتور پشتیبان سجام (1569) صحبت کنید تا موضوع رو بررسی کنند

سلام من 30درصد اول سهاممو 18تیر با گوشی فروختم بانک تجارت 70هزار تومان دیروز ریختن چرا انقدر کم. بعد از این که فروختم از طریق گوشی یدونه کد پیگیری اومد. نوشت فروش سهام عدالت شما با موفقیت ثبت شد. لطفا جواب بدین

سلام دوست عزیز شما از هر طریقی که درخواست فروش سهامتون رو دادین (مثلا از طریق بانک یا سایت کارگزاری) برای بررسی وضعیت پرداختی هاتون از همون طریق پیگیری کنید، البته برای اطلاعات بیشتر میتونید از طریق پشتیبانی سجام هم پیگیری کنید. دقت کنید که حساب مورد استفاده برای سهام عدالت نباید راکد باشه چون در این صورت پولی براتون واریز نمیشه.

سلام شماره ثبت شده من به نام من نیست اگه برم سند سیمکارت رو بزنم به اسم خودم درست میشه؟

سلام، ترجیحا از یک شماره تلفن جدید که به نام شماست استفاده کنید

سلام میشه لطفا یک راهنمایی عالی کنید.من تمام کارهای ثبت نام و احراز هویت انجام داده ام اما نمی دانم بهترین جا کجا سهامم را بفروشم؟می گویند در بانک نفروشید.ممنون

سلام میگم من درسامانه سجام ثبت نام کردم احراز هویت هم شدم میتونم سهام عدالت روبفروشم چون میگن باید کد کاربری واستون ارسال کنم یعنی چی میتونین توقیح بدین

سلام، بریا فروش سهام عدالت نیازی به ثبت نام در کارگزاری ها و دریافت نام کاربری و رمز عبور از آن ها ندارید، کافیه وارد سایت فروش سهام عدالت یک کارگزاری بشید و درخواست فروش سهامتون رو بدید

سلام در سایت سهام عدالت آگاه ثبت نام کرده ام. وارد شده و سهم را فروخته ام. بار دوم با پیغام نادرستی نام کاربر و رمز عبور را میدهد. بازسازی رمز را هم می زنم رمز جدید را هم وارد می کنم اما باز هم اخطار می دهد. چی کار کنم.

سلام، احتمالا این سامانه با مشکل فنی مواجه شده، طی ساعات دیگر امتحان کنید و اگر درست نشد از طریق پشتیبانی آن ها پیگیری کنید

سلام،برای فروش سهام عدالت به سایت بانک رفاه مراجعه کردم ولی بعد ازینکه کد ملی رو وارد کردم،پیغام کارگزاری ناظر دیگری برای شما انتخاب شده است مواجه شدم،درصورتی که مندکارگزاری دیگه ای انتخاب نکردم،لطفا راهنماییم کنید،مرسی

سلام .من تامرحله احراز هویت رفتم وانجام شد کارم فقط بهم میگن شماره ملیت با شماره همرات همخونی نداره من سیم کارتی ک به مالکش خواهرم بودرو ن رو به اسم خودم زدم و ویرایش توسجام هم انجام دادم باز میگن کارت گیره واسه فروش سهام چیکارباید بکنم

سلام، تغییر شماره تلفن در سجام تغییری در اطلاعات مربوط به سهام عدالت نمیده، برای سهام عدالت باید شماره تلفن درسایت مربوط به خودش اصلاح بشه

من الان چتوری میتوانم سهام بفروشم

سلام من کارگزاری بانک پاسارگاد انتخاب کردم برای فروش سهام موقع فروش یک فیلد به نام حجم هست که میگه باید پر شه حتما اینو چجوری باید پر کنم ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام، تعداد سهامی که میخواید از اون نماد بفروشید رو اونجا وارد کنید

سلام من سی درصدقبلیوتوبانک فروختم توسجامم ثبت نام کردم اون شماره ای که باهاش ثبت کردم اینارو گم کردم الانم توکافی نتا میگن همون شماره بایدباشه چاره چیه دوست عزیز؟

سایت سهام عدالت کی باز میشه

باسلام من در سجام ثبت نام کزدم ایا امکان فروش هم دارم یا نه؟

سلام، برای خرید و فروش باید از خدمات کارگزاری ها استفاده کنید

باسلام ازطریق اینترنت نمی تونم سهامم رو بفروشم باید به کجا مراجهه کنم

سلام، در صورتی که امکان استفاده از خدمات آنلاین رو ندارید میتونید با یک بار مراجعه به شعبه کارگزاری و تکمیل فرم درخواست خدمات تلفنی از این به بعد به صورت تلفنی خرید و فروش خودتون رو انجام بدید

باسلام اینجانب تمام کارهای سجام وجدبورس هم گرفتم ومحوز گرفتم که وارد بوری بشوم حالا سهام عدالت رامه شصت درصد آزادشده میخواهم بفروشم کارگزاری مفید راانتخاب کردم ‌روش مستقیم راانتخاب کردم حالا نمیدانم به چه صورت می‌توانم بفروشم ممنون

سلام دوست عزیز از طریق سایت کارگزاری تون می تونید اقدام به فروش سهام عدالت کنید.

میخاهم سهام عدالت خود را بفروشم و نمیدانم کدام سپرده گزاری بهتر و سریع تر عمل میکند

چطور سهام بفروشم فروش چند درصد هستش

سلام دوست عزیز از طریق سایت کارگزاری تون می تونید سهام عدالت تون رو بفروشین. در حال حاضر تنها 60% از سهام قابل فروشه.

حدود بیست روز است که سهام خودمو فروختم آما هیچ پولی واریز نشده برام راهنمایی کنید ممنون

سلام دوست عزیز لطفا از همون طریقی که اقدام به فروش سهام تون کردین (بانک یا کارگزاری) پیگیری کنید.

سلام وقت بخیر . چگونه میتوان برای شخصی که سن قانونی نرسیده شماره ثبت کررد که با پیغام شماره ثبت شده به نام سهامدار نیست روبه رو نشویم؟

سلام، برای این افراد از شماره تلفن ثبت شده در روز آزادسازی سهام استفاده کنید، در صورت بروز مشکل با پشتیبانی سجام تماس بگیرید

بنده کافینت دارم.برا خیلی از مشتری ها سجام ثبت نام نکردم ولی تو کارگزاری‌ها سهام رو فروختم پول هم ریختن

سلام از هر طریقی میخام ۳۰ درصد سهامم رو بفروشم ، اعلام میکنه و از همون کارگزاری ک قبلا اقدام کردید اقدام کنید ، من ک قبلا کارگزاری رو واس این کار انتخاب نکردم !!!!!
و چرا اصن سهامم رو روی کارتابل کارگزاری مفیدم نمیزارن؟؟؟؟

سلام، با پشتیبانی سجام تماس بگیرید و عدد 1 رو وارد کنید، بعد از وارد کردن کد ملی اسم کارگزار ناظر شما اعلام میشه

باسلام
من ۳۰درصداول سهاممرو از طریق سایت ایوا فروختم از من نام کاربری ورمز نمیخواست ولی در ۳۰در صددوم نام کاربری ورمز میخواد میشه لطفا توضیح بدید سپاس

سلام میخام بدونم در حال حاضر فروختن سهام در کدام کارگزاری بهتره و زودتر پول واریز میکنن

سلام وقت بخیر،چه زمانی پول فروش سهام عدالت به دستمون میرسه حداقل و حداکثر زمان ممکن چه مدته؟!
اگه از طریق بانک اقدام به فروش کنیم بهتره یا با کدبورسی توسط کارگزاری؟!
اگه توسط کارگزار اقدام به فروش کنیم چه زمانی پول واردحسابمون میشه؟!
باتشکر

سلام، محدوده زمانی دقیقی برای واریز پول سهام عدالت تعیین نشده و این موضوع وابستگی زیادی به وضعیت بازار داره

سلام وقت بخیر ، من سهام رو ازاد کردم ولی شماره ای که قبلا وارد کردم مسدود شده و در سایت سهام عدالت تغیر شماره امکان پذیر نیست و بسته هست ، و کد برام نمیاد باید چیکار کنم؟ (روش مستقیم را انتخاب کرده ام )

سلام، از طریق پشتیبانی سجام پیگیری کنید

سلام‌من ۲۸ مرداد مقداری از سهام عدالتم رو فروختم وضعیت سهام ارسال شده در کارگزادی مفید اقدام کردم اما هنوز پولی واریز نشده همه اطلاعاتم‌رو چک کردم درست بود اما هنوز پولی واریز نکردن باید چیکار کنیم ما

چراسهام فروختهشده پولش ب حسابم الان سه ماه گذشته ولی کارگزاری فارابی واریز نکرده

عرض ادب
خدمت سایت isignal.ir و ادمین محترم
سوالاتی دارم که خدمتتون عارض میشم
“” فقط ببخشید که یه مقدار سوادم کمه توضیحات میدم طبق بررسی خودتون پاسخ من رو بدید “”
1_ در سایت سازمان خصوصی سازی ( http://www.samanese.ir ) وارد شده و روش مستقیم رو انتخاب کردم!
2_ بعد در سایت سجام ( http://www.sejam.ir ) ( profilesejam.csdiran.com ) ثبت نام کردم
(هر دو سایت یکی هستن)!
3_ سپس در مراحل ثبت نام سجام کارگزار مورد نظر رو کارگزار ” آگاه ” انتخاب کردم !
4_ بعد پشت سر گذاشتن این فرآیند به همراه کد 10 رقمی سجام رفتم به دفتر پیشخوان دولت برای ادامه مراحل ثبت نام کارگزار! عکس انداختن و پرداخت هزینه و اطلاعات فردی رو در سامانه ثبت کردن! بعد منتظر موندم تا SMS مربوط به فعال شدن اکانت بیاد ! بعد اومدن SMS که با این یوزر نیم پسورد که داده بودی میتونی وارد بشی و فعالیتت رو شروع کنی!
5_ رفتم به درگاه https://online.agah.com/Auth/Login?ReturnUrl=%2f#/ و وارد سایت شدم!
این از این !
به دلیل مشکل مالی تصمیم بر این گرفتم که سهام عدالتم رو بفروشم!
با مشمورت گرفتن از یکی دو نفر که گفتن از طریق بانک بفروش منم تصمیم گرفتم از طریق فروش بانکی اقدام به فروش کنم!
6_ بعد طبق اطلاعات حساب بانکی که در بانک سپه ، سهام عدالت ، سجام ، کارگزار ثبت کرده بودم رفتم به سایت https://sepahboursese.etadbir.com/login.html و ثبت نام کردم و از طریق همین سایت 60% از سهام عدالت رو در تاریخ 99/05/21 فروختم!
تا به امروز که 99/06/09 میشه هیچ اتفاقی نیوفتاده!
7_ الان که وارد همین سایت میشم روی تعدادی از سهام ها نوشته ” ارسال شده ” و روی برخی نوشته ” انجام شده ” این قضیش چیه؟
اینم عکس برای بهتر متوجه شدن : http://uupload.ir/files/nh7_foroshsahameedalat.jpg
هیچ پولی تراکنشی انجام نشده تا به امروز یه قرون پول هم به دستم نرسیده و توحسابم واریز نشده!
تمام مراحل شماره حساب و شبا و غیره به درستی ثبت شده حتی شماره موبایل به اسم کارت ملی ثبت شده تو سیستم هستش!
1_ آیا اشتباهی کاری انجام دادم؟
2_ آیا کاری انجام نداده مونده؟
3_ آیا چیزی از قلم افتاده؟
4_ آیا همه چیز درست وارد شده و درست هستش باید منتظر بمونم؟
لطفا من رو راهنمایی کنین با تشکر از پاسختون
با سپاس ♥
99/06/09__16:00یکشنبه

سلام دوست عزیز، شما همه مراحلو کامل انجام دادید اما معمولا پرداخت پول حاصل از فروش سهام عدالت چند روز طول میکشه تا بعد از فروش سهام به حساب شما پرداخت بشه، دقت کنید که بعد از درخواست شما تا زمانی که وضعیت بازار مناسب نباشه سهامتون به فروش نمیرسه و همین موضوع خودش چند روز وقت خواهد گرفت.
انجام شده، یعنی فروش سهام انجام شده و ارسال شده ها هنوز در صف انجام موندن

با تشکر از همراهی و پاسخ گرمتون
سپاس ♥

آیا میشه سهام خودم رو به یک بانک دیگر بفروشم؟

سلام، فروش باید از طریق همان بانک یا کارگزاری که سی درصد اولو فروخته انجام بشه

با سلام
من هنوز سهام عدالت خود را آزاد ، نکردم و مهلت آزادسازی هم تمام شده ، لطفا بگید در چه زمانی دوباره آزاد سازی ، اعلام میشه ؟ ممنون .

سلام، در حال حاضر خبری از امکان تغییر روش مدیریت منتشر نشده

salam mikhastm bedonm k age shomarro virayesh konim vali b name khodemon nabashe be moshkel mikhorim?

سلام، شماره تلفن مورد استفاده باید حتما به نام متقاضی باشه

سلام وقتتون بخیر من 60 درصد از سهام عدالت مادرم را بدون ثبت نام در سجام و احراز هویت در سایت کارگزاری مفید برای فروش گذاشتم و الان در وضعیت ارسال شده قرار دارد فقط شماره شبایی که در سایت مفید آورده با شماره شبای ثبت شده در سامانه سهام عدالت متفاوت است پول سهام به کدام شبا واریز خواهد شد چکاری باید انجام بدهم؟ ممنونم از پاسخگویی

سلام ببخشید الان که آزاد سازی سهام متوقف شده ما باید چیکار کنیم
چطوری بفروشیم چیکار کنیم چطور ازادسازیش متوقف شده ؟

سلام، برای تمام افرادی که در مهلت مقرر روش مدیریت خود را انتخاب نکردند روش مدیریت غیر مستقیم انتخاب شده و این افراد میتونن برای فروش دارایی هاشون بعد از ثبت شرکت سرمایه گذاری استان مربوطه اقدام کنند

سلام
میخواستم ببینم برای فروش ۶۰درصد سهام م چیکار باید کنم

سلام، مثل فروش در مرحله قبل، درخواست خودتونو از طریق سایت کارگزاری یا بانک ثبت کنید

من شماره تلفن رو اصلاح کردم ولی باز میگوید به تایید شرکت سپرده گذاری نرسیده

سلام از کجا باید بفهمم که برای کد ملی من چه کارگذاری انتخاب شده؟
تو هر کارگذاری میرم نمیتونم وارد بشم!
برای ثبت سی درصد اول رفتم بانک ملت

سلام، با 1569 تماس بگیرید و عدد 1 را وارد کنید

سلام
من دو ماه پیش سهاممو ب بانک ملی فروختم تا الان هزار تومنن ب حسابم نریختن
دیروز دیدم زده بود شماره تلفن تایید نشده،کجا باید برم شماره تلفنم رو بزنم تا تایید بشه ،الان خب سایت هم بسته است من باید چکار کنم,خواهش میکنم راهنماییم کنین

سلام، برای ویرایش تلفن همراه به سایت sahamedalat.ir مراجعه کنید

سلام من قبلا روش غیرمستقیم رو انتخاب کردم آیا الان راهی هست که بتونم سهام عدالتم رو بفروشم ؟؟
لطفا راهنمایی کنید
ممنون

سلام، بعد از ثبت شرکت سرمایه گذاری استان خودتون میتونید این دارایی ها رو بفروشید

باسلام و عرض احترام
چطور از نام کاربری و رمز ورود در کارگزاری گنجینه سپهر پارت مطلع شویم؟

سلام، در صورتی که بعد از دریافت نام کاربری و رمز عبور این اطلاعاتو از دست دادید میتونید از طریق تماس با شعب یا پشتیبانی کارگزاری ازشون بخواید که این اطلاعاتو مجددا برای شما ارسال کنند

سلام خسته نباشید برای فروش سهام عدالت در کارگزاری به صورت غیر حضوری سجام ثبت نام کردم ایا باید احراز هویت هم بشم برای گرفتن کد بورسی؟

سلام، بسته به کارگزاری مورد استفاده این موضوع تغییر میکنه، در این مورد حتما از پشتیبانی یا شعب کارگزاری راهنمایی بخواید

سلام من کارگزاری مفید رو انتخاب کردم اماوقتی میرم تو کارگزاری میگه هیچ سهامی در صندق شما نیست باید چیکارکنم سهام بیان تو صندق

باسلام،من سهام خودمو چطوربه فروش برسونم من ازطریق سایت سهام عدالت نتونستم اطلاعات خودم مثل شماره تلفن رو ویرایش کنم چکارکنم آیا حتما باثبت نام ازطریق سامانه سجام ویرایش اطلاعات بکنم….مرسی

سلام، برای فروش سهام عدالت نیازی به ثبت نام یا ایجاد تغییر در سجام ندارید، کلیه اطلاعات از طریق سایت سهام عدالت ویرایش میشه

نحوه بازیابی رمز عبور بابت فروش سهام عدالت از طریق مفید

سلام من و خانواده ام که سهام عدالت داریم گیر کارگزاری مفید افتادیم برای اینکه سامانه سجام ما را به کارگزاری مفید داده الان بیست روزه در سایت کارگزاری تلاش میکنیم مقدار تعیین شده سهاممان را بفروشیم ارور میده واقعن کلافه شدیم به پولش نیاز داریم

با سلام
مشکل را با کارگزاری خود مطرح نمایید.

سلام.مهمه که شماره ثبت شده همراه اول یا ایرانسل باشه؟

سلام، خیر این موضوع اهمیتی نداره

احسنت عالی بوده دست شمادردنکند با این مطالب خوب ومفید

میخوام سهام عدالتم را بفروشم

با سلام
نحوه فروش سهام عدالت در مقاله فوق توضیح داده شده است

سلام من میخوام سهام عدالتم رو بفروشم کد بورسه هم دارم ولی جالبه به سامانه تلفن گویا سهام عدالت میرم کد ملی رو میزنم میگه تو هیچ کارگزاری ثبت نشده….
میشه مسیر فروش رو بگید …
من در کارگزاری شما احراز هویت کردم….

سلام دوست عزیز ممنون از همراهی شما، لازم به ذکر هست که سیگنال یک مرجع آموزشی، تحلیلی و خبری در بازار سرمایه هست نه یک کارگزاری. در مورد سوالتون، اگر روش ازادسازی سهام عدالت تون روش غیر مستقیم انتخاب کردین، کارگزار ناظر ندارین. باید تا ثبت شرکت سرمایه گذاری استانی خودتون در بورس صبر کنید. بعد از اون می تونید نسبت به فروش سهام عدالت تون اقدام کنید.

سلام. الان میتونیم از طریق کارگزاریها ۳۰٪دوم سهام عدالتو فروخت؟
و برای تغییر کار گزار دقیقا ی فرد مبتدی باید چیکار کنه؟
لطفا راهنماییم کنین. متشکر از سیگنال

سلام، در صورتی که از طریق کارگزاری فعلی درخواست فروش سهام عدلات داده باشید دیگر امکان تغییر کارگزار ناظر سهام عدالت را ندارید

با سلام، من چندین بار سود سهام عدالت رو گرفتم و ثبت نام هم کردم و مدارکش هم موجوده، ولی الان وقتی می خوام از طریق کارگزاری اقدام به فروش سهامم بکنم کلا میگه که شما سهام عدالت ندارین،و وقتی هم وارد سامانیه سهام عدالت میشم میگه که کد ملی نامعتبر است ممنون میشم راهنمایی کنید.

سلام، برای پیگیری این شکل با پشتیبانی سجام یا سایت خصوصی سازی تماس بگیرید

سلام میتوان برسید دیر برداخت میکنند نمیدانم اشکال از بانگ یا کار گزاران و چرا سهام اینقد افت داشت ممنون

سلام من روش غیر مستقیم انتخاب کردم
و سهامم برای استان خراسان جنوبی هستش و این استان هم وارد بورس شدن
برای فروش باید چکار کنم؟؟ از چه طریقی ممنون میشم بگید

سلام، برای فروش باید اول در سجام ثبت نام و احراز هویت کنید و بعد از یک کارگزاری نام کاربری و رمز عبور بگیرید، در نهایت سهام شرکت سرمایه گذاری استانی خودتونو به این کارگزاری منتقل کنید و از همون طریق اونو بفروشید

سلام من یک ماهه سهام عدالتم رو در کارگزاری اگاه فروختم چرا حتی یک ریالم واریز نمیکنن و بانکمم انصار هستش چرا انقد اذیت میکنن خداوکیلی ما لازم داریمش که میفروشیم وگرنه مریض نیستیم که

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت عزیزان هموطن مظلوم و صبور.
اکثر کارگزاری ها سی درصد دوم رو هم فروختند ولی کارگزاری گنجینه سپهر با پانزدهمین پارت واریز فروش سهام عدالت هنوز کل مبلغ رو نپرداخته

سلام دوست عزیز اختیار فروش سهام عدالت بر عهده کارگزاری ها و بانک هاست و اونها بر اساس شرایط بازار و عوامل مد نظرشون اقدام به فروش میکنن. لطفا مطمئن بشید حسابی که به سامانه سهام عدالت معرفی کردین مسدود نیست. سپس از طریق کارگزاری که اقدام به فروش کردین، پیگیری کنید.

الان برگه سهامموببرم بانک میتونم شهامموبفروشم؟

سلام، برای فروش سهام عدالت باید از طریق سایت بانک ها و کارگزاری ها اقدام کنید

سلام من سهام عدالتم رو ۲۸مرداد فروختم.
چن روز پیش دستم خورد تو سایت کارگزاری بروزرسانی شد درخواست فروشم الان نوشته سفارش باز جلوی هر شرکت
معنیش چیه؟

سلام ببخشید من سهام خودمو فروختم به بانک مسکن ولی به من خورد خورد پول میریزن الان طی پنچ هفته فقط 500تومن بهم پول ریختن از کجا بفهمم چقدر از سهامم باقی مانده هست

سلام، روال پرداخت پول در فروش سهام عدلات معمولا همینطور هست ، برای اطلاع از میزان سهام فروش رفته باید از طریق سامانه سهام عدالت کارگزاری و پشتیبانی آن ها اقدام کنید

سلام .میخاستم بدونم دلیل واریز نشدن سهامم چیه لطفا راهنمایی کنید ممنون

سلام، این موضوعو از طریق کارگزاری ای که برای فروش از طریق آن ها درخواست دادید پیگیری کنید

چگونه کار گزار انتخاب کنم

سلام دوست عزیز با ۱۵۶۹ داخلی ۱ تماس بگیرید تا از کارگزار ناظر سهام عدالت تون مطلع بشین.

بشدت نیاز به وجه نقد دارم و کارگزاری هم دوماه هست بازی میدهد و از طرفی برگه یک تومنی رو ۵۳۲ میزنه و ۶۰درصد رو ۸تومن و میگه یک ماه دیگه باز.چکار کنمم؟؟؟

سلام دوست عزیز مشکل تون رو از طریق کارگزاری یا پشتیبانی سایت سجام پیگیری کنید.

حدود۵۰روز است با سیگنال احراز هویت سجام را انجام دادهام اماهنوز کد معاملاتی برایم صادر نشده است..پیگیری کنید علت چیست ..درضمن شماره تلفن سامانه ازاد سازی بهنام خودم نیست اما درسجام به نام خودم میباشد.ایا با توجه به بسته بودن سامانه برای اصلاح تلفن؛؛صحیح بودن در سجام کفایت میکند..باتشکر

سلام، اگر منظور شما کد بورسی است، این کد بعد از تایید احراز هویت توسط سپرده گذاری مرکزی ارسال می شود، پس در صورتی که احراز هویت شما تایید شده اما این کد را دریافت نکرده اید می توانید از طریق سایت سجام آن را مشاهده کنید؛ در صورتی که منظور شما نام کاربری و رمز عبور مربوط به معامله سهام است، باید برای دریافت آن در یک کارگزاری ثبت نام کنید
شماره تلفن ثبت شده در سجام و سهام عدالت ربطی به یکدیگر ندارد و برای خرید و فروش سهام عدالت باید شماره تلفن خود را در سایت sahamedalat.ir اصلاح کنید

سلام من روش غیرمستقیم رو انتخاب کردم آیا میتوانم به بانک %30 رابفروشم

سلام من شماره شبام بانک‌ ملت هستش ولی با کارگزاری بانک ملی گذاشتم فروش,الان 12روزه هیچی نزدن,مشکلی داره با کارگزاری ملی گذاشتم فروش؟

سلام، مشکلی از این نظر وجود ندارد

چگونه سهام خودرابفوشم

سلام ، امروز ٢٦ شهريور ، اگر من سهام عدالتم رو بفروشم تا چه مدتى پولش برام واريز مى شه؟ مى تونيد راهنماييم كنيد؟

با سلام
بازه زمانی مشخصی ندارد، از کارگزاری مربوطه سوال کنید

سلام خسته نباشید من الان ۲ماه بیشترشده۳۰درصدازسهاممو برای فروش توبانک قوامین واسه فروش گذاشتم هنوزپولمونریختن بانک میرم میگه باید بری توسایت سایت میرم میگه اطلاعات اشتباهه کافی نت میرم میگه باید بری بانک من واقعانمیدونم باید الان چیکارکنم خواهش میکنم راهنمایی کنین خیلی ممنونم

سلام، در این شرایط پیشنهاد میکنم از طریق پشتیبانی سجام پیگیری کنید تا وضعیت درخواستتون مشخص بشه

سلام خسته نباشید
من ۲۰ روز هست سهام رو در کارگزاری ها فروختم ولی هیچ مبلغی دریافت نکردم

سلام دوست عزیز لطفا مطمئن بشید حسابی که برای سهام عدالت معرفی کردین، مسدود نیست. سپس از طریق کارگزاری تون پیگیری کنید.

چ جوری سهام رو ازاذ کنم

سلام دوست عزیز در حال حاضر امکان تغییر روش سهامداری وجود ندارد.

سلام سی درصد سهام رو به بانک ملت فروختم از 2/30تاریخ تاحالا 5300واریز کرده سهام من یک میلیونی هست

سهام کامل میخوام بفروشم راهنمایی کنید لطفا

سلام و عرض ادب می خواستم جویل بشم که حتما باید سقف شرکت های انتخابی به ۳۰ درصد از سهام برسه ک فروش بره و پول واریز کنن یا اینکه حتی وگر دو شرکت انتخاب کنیم و بفروشیم به محض فروش سهام پولش واریز میشه

سلام، هر تعداد درخواستی که داشته باشید تا زمانی که در محدوده مجاز باشه انجام میشه و پول اون به حسابتون واریز میشه

سلام آیا در حال حاضر من می توانم سهام عدالت خود را بفروشم

سلام، در حال حاضر امکان فروش 60 درصد از سهام عدالت وجود دارد

سلام اضافه وجه واریزی دلیلش چیست ایا سهم اصافی رو فروختن و اینکه اینترنی میشه فروخت؟

سلام خسته نباشیدکارگذاران محترم اگاه من مدت حدود50روزداره میشه سهامم درکارگذاری شماثبت کردم بطورکلی،،امادریغ ازیه هزارتومان اخه چرامن مشگل دارم چراکسی به فکرمن نیست من همه سهامم به شماتقدیم کردم شمامختارین هرقدرسهامم میخواین بگیرین فقط برام پول واریزکنیدخواهشن یاریم کنیددیگه توان تهیه یه نسخه پدرمم ندارم لطفاخواهش میکنم.ممنونم چشم براهتونم

سلام من روش غیر مستقیم برام انتخاب شده خراسان جنوبی چطوری میتونم سهامم رو بفروشم

باسلام
در این صورت شما سهامدار شرکت سرمایه گذاری استانی خراسان جنوبی هستین. در سامانه سجام ثبت نام کنید. پس از ان می تونید با استفاده از اپلیکیشن سیگنال احراز هویت کنید و با ثبت نام در کارگزاری دلخواه تون نام کاربری و رمز عبور رو دریافت کنید تا به سامانه معاملات انلاین دسترسی داشته باشید. در این صورت می تونید سهام شرکت مربوطه رو خرید و فروش کنید.

سلام من ۱۷ سالمه برای فروش سهام عدالت برای شماره تلفن به مشکل بر خوردم چیکار کنم

سلام، از طریق شماره تلفنی که برای آزادسازی استفاده کردید، اقدام کنید

سلام کارشناس وقت بخیر من دو هفتس سهامم رو فروختم چیزاری رو که وارد کردم درست هست همش اما نرفتم پیش خوان احراز هویت بشیم برای سامانه سجام ایا این کار برای فروش سهام لازم است یا نه؟

سلام دوست عزیز برای اطلاع از این موضوع بهتره با سایت سجام تماس بگیرید.

سلام ببخشید از کجا بفهمیم شماره شبایی ک برا سهام عدالت ماله خودمونه

سلام، این شماره شبا در سایت سهام عدالت نمایش داده می شود

سلام من نزدیک 2 ماهه که 60 درصد از سهام خود را به فروش گذاشتم در پست بانک با ویرایش شماره انجامشان دادن گفتن که شمارمو باید عوض کنی چون درست نبود تا به الان هیچ واریز باسم نیمده ولی دوستان که بعد من 20 روزه که فروختن باسشون واریز زدن سهام منم مثل اونها ماله بانک کشاورزی هستش

سلام آیا می شه ۱۰۰ درصد سهام خود را بفروشیم؟

سلام، در حال حاضر کسانی که روش مدیریت مستقیم را انتخاب کرده اند مجاز به فروش 60 درصد از سهام خودشان هستند

لطفا جواب بدید اخه برا فروش گذاشتم ۳۰ درصد الان هنوز تو صفه معامله هسته

سلام من سه ماهه سی ذرصد سهام عدالتمو گذاشتم از طریق بانک تجارت فروش،ولی هیچ خبری نیست،

سلام دوست عزیز اول از تایید شدن شماره موبایل و شماره شبا تون مطمئن بشید. بعد از طریق کارگزار ناظر تون پیگیری کنید.

سلام.چطور سهام خود را بفروشم هر کاری میکنم نمیشه نمیتونم وارد شم

من در کارگزاری مفید اقدام به فروش 60% سهام عدالت خود کردم.
در حال حاضر به صورت تقریبی فروش سهام و واریز وجه چند روز طول می کشد؟

سلام دوست عزیز مدت زمان فروش و دریافت وجه برای افراد متفاوته و نمیشه زمانی برای ان مشخص کرد.

سلام الان سهاممو چجوری بفروشم کجا اقدام کنم

سلام خسته نباشید
من یک هفته شده که درخواست فروش سهام عدالتمو به کار گزادی ارسال کردم ولی هنوز فروخته نشده می خواستم ببینم چقد طول میکشه تا فروخته بشه و پول به حسابواریز بشه

سلام دوست عزیز مهلت مشخصی وجود نداره. تصمیم گیری برای فروش سهام عدالت بر عهده کارگزاری ها یا بانک هاست و اونها بر اساس شرایط بازار اقدام به فروش میکنن.

سلام
ممنون بابت راهنماییتون من سی درصد از سهام رو تو کارگزاری مفیدفروش گذاشتم ،از کجا بدونم فروش رفته؟!

سلام دوست عزیز اگه توی سایت کارگزاری تون چنین امکانی فراهم شده باشه از طریق سایت می تونید ببینید. در غیر این صورت می تونید با پشتیبانی کارگزاری تون تماس بگیرید.

سلام
من کارگزاری آگاه رو برای فروش سهام عدالتم انتخاب کرده بودم(درخواست فروش نزدم هنوز) ولی الان میخوام در یک کارگزاری دیگه سهام عدالتم رو بفروشم.آیا شدنیه این کار؟

سلام، در صورتی که هنوز هیچ سفارش فروشی ثبت نکرده باشید این امکان وجود دارد

من می‌خوام سهام عدالتم بفروشم

سلام ما چندماه پیش که گفتند انتخاب کنید خودتون مدیریت کنید یا نه هیچ اقدامی نکردیم الان میتونیم سهام خودمون بفروشیم ؟ اگه اره چطوری؟

سلام دوست عزیز اگه روش مدیریت غیر مستقیم رو انتخاب کردین، سهام دار شرکت سرمایه گذاری استانی هستین و می تونید سهام این شرکت رو در بورس خرید و فروش کنید. لطفا تیتر «فروش سهام عدالت در روش غیر مستقیم» رو در همین مقاله یکبار دیگه مطالعه کنید.

سلام من سهامم رو ب روش مستقیم انتخاب کردم و 9 روز پیش بدون احراز هویت 60 درصد سهامم رو از طریق کارگزاری مفید فروختم
ولی تو سامانه سهام عدالت نوشته درخواستی برای فروش. ثبت نیست
در صورتی ک در سامانه مفید درخواست فروشم ارسال شده ولی مبلغی ب حسابم نیومده
میشه بگین مشکل از کجاست؟

سلام دوست عزیز از طریق پشتیبانی سایت سجام پیگیری کنید.

سلام
روش من غیر مستقیم است چجوری میتونم بفروشم و به پول برسم ؟

سلام دوست عزیز با انتخاب این روش شما سهامدار شرکت سرمایه گذاری استانی هستین. بعد از ثبت نام و احراز هویت در سجام و ثبت نام در کارگزاری، می تونید سهام این شرکت رو معامله کنید.

سلام خسته نباشد
من در کاگذاری اقدام ب فروش سهامم کردم و ثبت درخواستم هم تایید شده است
ولی تا کنون ب فروش نرسانده است کارگذاری
چ کار باید بکنم؟

سلام دوست عزیز کارگزاری ها با توجه به شرایط بازار و عوامل دیگه برای فروش سهام عدالت تصمیم می گیرند. می تونید از طریق کارگزاری یا پشتیبانی سجام پیگیری کنید.

سلام خسته نباشید فروش سهام عدالت از طریق کارگزاری ها بهتره یابانک ها؟

سلام حدود یک ماهه سهامم رو توکارگزاری فارابی فروش زدم،یک ریال واریزی هم نداشتم،شماره شبا و شماره تلفن هم مشکلی نداره،داخل اپلیکیشن ،صفحه اصلی زده فروش یکجا فروش انتخابی،باید از این جا هم اقدام کنم یا نه؟
صفحه فروش هم از اول تا حالا زده در صف معامله

سلام دوست عزیز فروش با توجه به شرایط بازار انجام میشه. برای پیگیری وجه تون بهتره از کارگزاری جویا بشید.

سلام اگه از کافی نت اقدام ب فروش کرده باشم
لازمه از داخل اپلیکیشن هم فروش یک جا رو بزنم یا نه؟

سلام، برای درخواست فروش کافیه یک بار اقدام کنید

سلام وقت بخیر من برگه سهام عدالتم دست خواهرم بوده که الان نمیده به من آیا می‌تونه سهام منو برای خودش بفروشه یا کار کنه باهاش ؟ و اینکه اگر برگه سهام عدالت نداشته باشم میشه کاری کرد ؟

سلام، این برگه ها در حال حاضر هیچ اعتباری ندارند و شما برای فروش سهام خودتون باید از طریق کد ملی و شماره تلفن شخصی خودتون اقدام کنید

چگونه‌سهام‌رو‌بفروشم

با سلام
شما می توانید با مراجعه به این لینک از نحوه فروش سهام خود مطلع شوید

سلام تقریبایکی دوماه میشه ازبرنامه سیگنال 70%سهام عدالتمون روفروختیم ازپول خبری نشده؟چجوری بفهمم پول فروشش چی ؟

سلام، برای فروش سهام عدالت باید از طریق سایت کارگزاری ها اقدام کنید و سیگنال در حال حاضر خدمات کارگزاری نداره

سلام وقتتون بخیر من احراز هویت سجام شدم پنل آنلاین هم دارم تغییر کارگزاری ناظر هم دادم الان بعد از درخواست نماد شرکت استانی درخواست انجام شد ولی تو پرتفوی من نیومد و چطور باید به فروش اقدام کنم در حالیکه از ارزش روز و تعداد و قیمت سهام مطلع نیستم؟

سلام من شماره ی ثبت شدم ب اسم خودم نبود بعد از ثبت شماره ی جدید در سامانه سهام عدالت مشکلش حل شد و وارد سامانه میشد با شماره جدید اما الان برای ثبت نام در کارگذاری اگاه برا فروش سهام وقتی شماررو وارد میکنم میگه شماره شما با شماره ی ثبت شده تطبیق ندارد ؟؟؟؟

سلام خسته نباشید من سهام ۵۰۰هزاری دارم چند درصد رو میتونم الان بفروشم و قیمتش چقدر هستش ممنون.

سلام، در صورتی که روش مستقیم را انتخاب کرده باشید امکان ثبت درخواست فروش برای 60 درصد از سهام عدالت خود را دارید

سلام شما از سامانه جدید برای تغییر شماره تلفن و شماره شباه راه اندازی شده خبر دارین ؟ اسمش چیه ؟

سلام ایا برایه فروش در ایوا لازمه سجام ثبت نام کنیم

سلام میخواستم بدونم چجوری میتونم سهاممو ب فروش برسونم؟

با سلام
اطلاعات مورد نیاز در مقاله فوق ارائه شده است.

سلام میشه سهامو کامل فروخت؟

با سلام
فعلا 60 درصد از سهام قابل فروش است

سلام
با تشکر از عوامل دست اندرکار اپلیکیشن سیگنال به خاطر اطلاعاتی که در اختیار سهامدارن قرار می گیرد.
یک سوال از کارشناسان محترم دارم بنده دو میلیون سهام شستا را خریداری نموده که فقط یک کد رهگیری را از آن خرید دارم چگونه از وضعیت آن مطلع گردم و متوجه شوم از کدام کارگزاری است.
با تشکر

سلام، برای اطلاع از اینکه سهام شما در پورتفو کدام کارگزاری ثبت شده، از طریق درگاه یکپارچه ذینفعان میتوانید اقدام کنید

سلام خسته نباشید من در کارگزاری مفید نزدیک به سه ماه سهام خودمو فروختم و فقط نهصد هزارتومن به حسابم واریز شده .چطوری میتونم پیگیری کنم

سلام چطور میتوانم سهام عدالت فرزندم را که زیر ۱۸ سال است از طریق گوشی به کار گزاری فارابی واگذار کنم

سلام، برای فروش باید ولی از طریق درگاه های طراحی شده در کارگزاری ها درخواست فروش را ثبت کند

۳۰درصد سهاممو فروختم کارگزاری بانک ملی ۲۶۰۰برام واریز شد دیگه چیزی واریز نشده چیکار باید بکنم

من روش مستقیم رو انتخاب کردم ، آیا راهی برای اداره سهام خودم مثل قروش یا خرید سهام مثل سهام های حق تقدمی که بهم تعلق گرفته وجود داره که خودم به صورت مستقیم و بدون نیاز به کارگذاری ها سهامم رو اداره کنم ؟ بدون پیاز به استفاده از کاگذاری ها و دادن پورسانت به اونها؟

سلام، در حال حاضر تنها روش دسترسی به سهام عدالت برای کسانی که روش مستقیم را انتخاب کرده اند استفاده از درگاه های اختصاص داده شده توسط کارگزاری ها به این موضوع است

سلام.حساب سهام عدالت من بانک صادرات هست وشماره شبای ثبت شده درسجام هم همینطور.میخوام بدونم میتونم از طریق کارگذاری بانک ملی سهام خود را به فروش برسانم.ممنون از زحمات شما

سلام، بله شما میتونید این کار رو انجام بدید

سلام خسته نباشید من کل سهام عدالتمو میخوام بفروشم ؟ چه کاری باید انجام بدم ، مراحلش به چه صورته ؟

سلام من میتونم الان به روش غیر مستقیم بفروشم!؟

سلام، اگر این روشو انتخاب کرده باشید و شرکت سرمایه گذاری استان شما ثبت شده باشه، میتونید این کارو انجام بدید

سلام خسته نباشید
من تقریبا بیشتر از 15 یا 25 روزه ک سهاممو فروختم از طرق گوشی خودم شبامم مشکلی نداره ب اسم خودمه و درسته چرا پول واریز نمیشه

سلام، شما میتونید وضعیت فروش سهامتونو از طریق پشتیبانی کارگزاری پیگیری کنید

باسلام و خسته نباشید خدمت ادمین محترم سایت سیگنال
آیا هنوز میتوان سهام خود را به بانک ها فروخت یا دیر است؟

سلام میخوام سهاممو بفروشم سجام و… همشو انجام دادم باید چیکار کنم حالا ؟

سلام، در صورتی که روش مدیریت مستقیمو انتخاب کردید میتونید با مراجعه به سامانه های فروش سهام عدالت که در سایت کارگزاری ها قابل دسترس هست، درخواست فروش سهام عدالت خودتونو ثبت کنید

سلام.من سهامم روش غیرمستقیمه چطور میتونم سهامم روبفروشم.ممنون میشم راهنمایی کنید.

سلام دوست عزیز اگه روش غیر مستقیم رو انتخاب کردین، سهامدار شرکت سرمایه گذاری استانی هستید. بعد از ثبت نام در سجام، دریافت کد بورسی و ثبت نام در کارگزاری، می تونید سهام تونو مثل سهم های عادی دیگه بفروشین. برای اشنایی با نحوه خرید و فروش سهام از این لینک کمک بگیرید.

سلام من در سامانه سهام عدالت سهامدار هستم ولی برای فروش شماره ملی را که وارد میکنم میزنه صاحب شماره ملی دارای سهام عدالت نمیباشد

سلام، از طریق سامانه سهام عدالت بررسی کنید، در صورتی که سهام عدالت به شما تعلق گرفته باشد، در این سامانه دارایی شما تعیین شده است

سلام .من حدود ۴ماه پیش تو سامانه سجام رفتم با گوشیه خودم و ۱۰ هزارتومنم واریز کردم و مراحل ثبت نام رو نصفه انجام دادم و چون با گوشیم بالا نمیومد رهاش کردم ،بعدش تاریخ ۲۹شهریور رفتم از طریق کافینت درخواست فروش ۶۰ درصد سهام عدالتم رو دادم که ۱۰میلیونو ۸۰۰هزار بود ،اما کافینت عکسی برای احراز هویت ازم نگرفت ولی سهاممو گذاشت برای فروش برگشو هم بهم داد .اما تا الان که حدود دوماه میگذره هیچ پولی به حسابم نیومده .مشکل از کجاست ؟ حساب سهام عدالتم بانک ملیه ،متشکرم

سلام، برای پیگیری وضعیت فروش سهام عدالتتون به سایت کارگزاری که بهش درخواست فروش دادید مراجعه کنید

سلام وقت بخیر من چند وقت پیش سفارش فروش سهام عدالت توسط کارگزاری اگاه دادم الان می خوام این سفارش رو لغو کنم اما اجازه نمی ده میشه راهنمایی کنید؟

سلام من به کارگزاری بانک صادرات سهام فروختم الان نزدیک یک ماه چرا پولی برام واریز نمیکنن

سلام دوست عزیز کارگزاری ها واسطه ی فروش هستند و سهام رو بنابر شرایط بازار میفروشن. ابتدا مطمئن بشین که حساب‌تون مسدود نیست و بعد از طریق کارگزاری مربوطه پیگیری کنید.

خسته نباشید من از سایت سهام عدالت که وارد میشم برای تعیین ارزش سهام عدالتم وقتی وارد میشه زده ارزش کل دارایی صفر ولی تعدادشو نوشته 104994 و اینکه قبلا اینطوری نبود و تعداد کل سهام ها و ارزششونو میاورد میشه لطفا راهنمایی کنید ممنون

میخوام 60درصد سهام عدالتمو یجا بفروشم

همه کارهای سهام عدالتم راانجام دادم میخوام حالا بفروشم

سلام
من در بورس ثبت نام کردم قبلا ولی اصلا باهش کار نکردم
حالا میخوام سهام عدالتمو بفروشم
چطوری باید بفروشم خواهشن دقیق با جزئیات توضیح بدین
خیلی ممنون میشم

سلام، اگر روش مدیریت مستقیمو انتخاب کردید وارد درگاه سهام عدالت یک کارگزاری بشید و از اون طریق درخواست فروش بدید، اما اگر روش غیر مستقیمو انتخاب کردید باید از طریق پنل کارگزرای خودتون درخواست تغییر کارگزار ناظر بدید تا سهام شرکت سرمایه گذاری استان شما به پورتفوتون منتقل بشه و بعد از انتقال میتونید اونو بفروشید

سلام.توبرگه سهام من یک میلیون ولی تو سایت زده پانصداین چجوریه

سلام ‌، خسته نباشید ، ببخشید موقعی گه گفتن آزاد سازی کنید تا بعدا بتونید بفروشید . من و خانوادم هیچکدوم آزاد سازی نکردی ، الان پس کی وقت میدن تا دوباره آزا سازی کنیم؟

سلام، برای سهام عدالت شما روش غیر مستقیم انتخاب شده و می تونید بعد از احراز هویت در سجام و گرفتن کد بورسی سهام شرکت سرمایه گذاری استانی خودتونو دریافت کنید

با سلام مگه الان هم میشه که فروخت سهام عدالت رو راهنمایی کنید ممنون میشم

سلام، بله امکان ثبت درخواست فروش وجود دارد

آیا سهام عدالت من به فروش رسیده است

سلام دوست عزیز این موضوع رو باید از طریق کارگزاری یا بانکی که از اون طریق درخواست فروش تون رو ثبت کردین، پیگیری کنید.

با سلام وخسته نباشی
من می خوام کل سهامم بفروش ثبت نام کردم تو سجام و احراز هویت شدم کد بورسی گرفتم حالا کجا مراجعه کنم ؟لطفا جوابم بدی

سلام دوست عزیز اگر روش مدیریت غیر مستقیم رو انتخاب کردین، می تونید در کارگزاری ثبت نام کنید و با ورود شرکت سرمایه گذاری استانی تون در بورس، سهام تونو مثل سهام های دیگه بفروشین. برای اشنایی با معاملات هم می تونید از این لینک استفاده کنید. اگر روش مدیریت مستقیم رو انتخاب کردین، می تونید از طریق بانک یا کارگزاری نهایتا تا ۶۰٪ سهام تونو بفروشین.

میخوام بفروشم

سلام ببخشیدمن امروز فتم احراض هویت کردم ک سجام دریافت کردم میخاستم سهامموبفروشم اما فتن نمیشه فروخت ن آزادسازی کردتکلیف چیه یعنی الان روش مت چیه وایابفروش میرسه یانه اگرنه چکارکنم چطوربفروشم اصلاامکانش هست؟؟ ممنون میشم دقیق من راهنمایی کنید

سلام خسته نباشید
بنده بانک صادرات ۳۰در صد سهام خود را وقتی که سهام قیمت بالایی داشت فروختم ولی الان که ارزش سهام پایین تر اومده از قبل نصف پول سهام را ریخته بودن به حساب والان هیچی دیگه نریختن واز اون موقعی که ارزش سهام بالا بوده من سفارش فروش را دادم باید ۳۰درصد از اون موقع حساب باشه یا به روزه

سرمایه گداری در این بخش متعادل است

کی برای فروش سهام عدالت باز میشود

هف ماه پیش فروش گذاشتم پولش نیومده ولی سایتتون زده واریز شده

سلام، سیگنال در حال حاضر خدمات فروش سهام عدالت را ارائه نمیده؛ وضعیت درخواست فروش خودتونو می تونید از طریق سامانه فروش سهام عدالت کارگزار ناظر سهام خودتون بررسی کنید

سلام من میخوام بدونم از طریق بانک بفروشم بهتره یا کارگزاری ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام دوست عزیز این موضوع یک انتخاب شخصی هست و سیگنال نمی تونه توصیه ای در این مورد داشته باشه. می تونید خدمات هر دو رو بررسی کنید و تصمیم بگیرید.

با سلام من حدودیکماهه که ازسبدسهام خودم چهارازشرکتهاکه توسبدسهامم بودازهرکدام سی تاروبفروش گذاشتم چطوربایدفهمیدکه چنددرصدشده؟

سلام، وضعیت فروش سهام از طریق سامانه های فروش اعلام میشه، کافیه به همون سامانه ای که در اون درخواست فروش دادید مراجعه کنید

سلام برای روش غیر مستقیم کی امکان فروش سهام هست

سلام، در این روش شما میتونید بعد از شروع معاملات نماد مربوط به شرکت سرمایه گذاری استانتون برای فروش اقدام کنید

خواهشاراهنمایی کنید 1.اگربخواهم ازسود سهام بهره بگیرم چه روشی برای آزاد سازی بهتراست2.کسانیکه هنوز آزادسازی نکرده باشند چه اقدامی انجام دهند..لازم بذکراست هیچ تجربه ای در این خصوص و سهامداری ندارم و جملات اخبار را متوجه نمی شوم خواهشاً ساده بیان کنید..باتشکر

سلام، اگر در اردیبهشت امسال برای آزار سازی اقدامی نکرده اید، روش غیر مستقیم برای شما انتخاب شده است. در نتیجه شما الان سهامدار شرکت سرمایه گذاری استان خودتون هستید

سلام خسته نباشید من میخواستم سهام عدالت خودرا بفروشم ولی نمیدونم چجوری

سلام دوست عزیز فروش در روش های مدیریت مستقیم و غیر مستقیم متفاوته. در مقاله کاملا توضیح داده شده لطفا دوباره متن رو مطالعه کنید.

درسجام ثبت نام کردم ونیزاحرازهویت ازطریق گوشی وآنلاین انجام دادم برام کدمعاملاتی دربازارسرمایه آمده حالامیخواهم همان ۶۰درصدرابفروشم بایدچکارکنم ممنون میشوم راهنمایم کنید

سلام اگه 60درصد سهام عدالت خود را بفروشیم تکلیف 40 درصد باقی مانده چه میشه

سلام دوست عزیز ازادسازی سهام عدالت مرحله ای انجام میشه. ۴۰٪ باقیمونده رو هم احتمالا پس از ازادسازی می تونید بفروشید.

سلام شماره شبا نداده بودم الان هم ثبت نمیشه چی کار کنم

با سلام اینجانب روش مستقیم را انتخاب کردم وسی درصد اول را هم فروختم وبرای فروش بعدی باید احراز حویت کنیم احراز حویت نکنیم نمیتوانیم بفروشیم لطفا را هنمایمان بکنید با تشکر

سلام دوست عزیز باید فرایند ثبت نام و احراز هویت سجام‌تونو تکمیل کنید.

میخام سهامم را بفروشم

آیا برای فروش دولت وقت تایین میکند یا خودمون هر وقت که خاستیم میتونیم بفروشیم

سلام، برای ثبت درخواست فروش در روش مستقیم یا فروش در روش غیر مستقیم محدودیت زمانی ندارید، در حال حاضر امکان فروش 60 درصد از سهام عدالت وجود دارد

سلام خسته نباشین من احرازهویت درسجام را انجام دادم کدمعاملاتی گرفتم چطوری میتونم سهام غیرمستقیم رابفروشم لطفا راهنمایی کنین سپاس.

سلام، بعد از ثبت نام در یک کارگزاری و دریافت نام کاربری و رمز عبور از آ« ها، وارد سامانه معاملاتی بشید و از قسمت درخواست تغییر کارگزار ناظر برای انتقال سهام شرکت سرمایه گذاری استان خودتون درخواست بدید

سلام خسته نباشید
من سهامم را در کارگزاری مبین سرمایه کارگذاری کردم .وارد سایت که میشم مینویسه هیچ سهامی وجود نداره. چطور میتونم پیگیری کنم ؟

سلام.من الان تازه میخوام سهاممو بفروشم میشه کاری کرد یا دیر شده
هنوز ازاد سازی هم نکردم

سلام من ۱۷ سالمه و میخوام سهام رو بفروشم و خب شماره تلفنی به اسمم نیست ایا میشود از طرف والدین اقدام کرد

سلام، در ثبت نام افراد زیر 18 سال شماره تماس ولی مورد قبول است

من سهامموگذاشتم برای فروش ولی جلوش نوشته دارای خطا چیکارباید بکنم؟؟

سلام، بنده روش مستقیم را انتخاب کردم آیا میتوانم بدون واگذاری فروش به کارگزاری خودم سهامم را بفروشم؟

سلام ببخشید الانم میشه سهام رو فروخت؟!

سلام پدرخانمم تامرحله گرفتن اون برگه که روش مبلغ۱۰۰۰۰۰۰زده بودرفت وبرگه هم گرفت اماسهامی بنام خودشوخانواده نیست وسهام عدالت ندارن .ممنون میشم راهنمایی بفرمایدچکاربایدکردکه سهام عدالت بنامشون صادربشه؟

سلام، ملاک داشتن سهام عدالت، دارایی اعلام شده در سایت samanese.irهست و برگه های سهام عدالت در حال حاضر اعتبار ندارند.

سلام چرا سهام عدالت با روش غیر مستقیم فروش نداره من دو هفته اس فروش میزنم هرروز از کار گزاری مفید ولی فروش نداره ؟ این مشکل تا کی هستش؟

سلام دوست عزیز، فروش نرفتن سهم میتونه دلایل مختلفی داشته باشه مثلا ممکنه سهم بسته باشه و قابل معامله نباشه یا در صف فروش باشه و درخواست شما تا پایان ساعت معاملاتی انجام نشه و یا دلایل دیگه. بنابراین نمیشه یک پاسخ کلی به سوال شما داد.

از راهنمایی خوبتون استفاده کردم مر۳۰

سلام ببخشید سهام عدالت نمیخوام بفروشم ،اما یکسری میگن داخل بورس بزاری پول میدن بهت و اینا ،میشع منو راهنمایی کنید

سلام دوست عزیز تصمیم گیری در مورد خرید و فروش سهام بر عهده شماست و سیگنال نمیتونه توصیه ای در این مورد داشته باشه.

سلام
میخوام سهام خودم وبفروشم

با سلام و عرض ادب
من روش غیرمستقیم سهامداری را انتخاب کردم.میخواهم سهامم رو بفروشم.
تو کارگزاری ثبت نام کردم.
مشکل من این است که چجوری کد گواهینامه اوراق بهادار را پیدا کنم؟؟؟
کارشناسان عزیز سیگنال لطفاً رسیدگی کنید.ممنون میشم

سلام دوست عزیز در این مورد بهتره با کارگزاری تون تماس بگیرید.

سلام.میخواستم بدونم من که از سرمایه گذاری سهامم به روش استانی خارج شده ام به ( لطف کارگزار)کم سواد.سواد.به خواست خودم نه!! الان هم قصد فروش ندارم!…..بایدی هست که من کد بورسی بگیرم…نمیخوام که بفروشم

سلام دوست عزیز به طور کلی تمامی دارندگان سهام عدالت باید یکبار فرایند ثبت نام و احراز هویت سجام رو تکمیل کنن. اگه قصد خرید و فروش سهام رو ندارین می تونید فعلا در کارگزاری ثبت نام نکنید.

برای فروش سهام عدالت ، در قسمت تغییر کارگذار چه چیزی باید بنویسیم ؟

سلام دوست عزیز برای اطلاع از نماد شرکت سرمایه گذاری استانی تون، به درگاه یکپارچه ذینفعان مراجعه کنید و بعد از طریق کارگزاری درخواست تغییر کارگزار ناظر رو ثبت کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد تغییر کارگزار ناظر می تونید از این لینک استفاده کنید.

برخی از نمادها در سبد سهام عدالت بنده دارای تعداد است اما در ستونی دیگر غیرقابل فروش می باشد و در توضیحات فوق لطفا پیرامون این موارد نیز پاسخ دهید .

سلام من می‌خوام سهام عدالتمو بفروشم باید چطوری بفروشم؟

سلام دوست عزیز روش فروش سهام عدالت در روش های مدیریت مستقیم و غیر مستقیم متفاوته. هر دو روش به تفصیل در همین متن توضیح داده شده. لطفا متن رو مجددا مطالعه بفرمایید.

سلام ببخشید کی سود سهام رو میریزند به حساب و من میخوام بفروشم چند میخرند

من روش غیر مستقیم را انتخاب کردم میخوام ۳۰درصد را بفروشم اما نمیتونم لطفا راهنمایی کنید

سلام، برای فروش در روش غیر مستقیم ابتدا سهام خود را به کارگزاری منتقل کنید و برای فروش از این طریق اقدام کنید

به گفته رئیس کل سازمان خصوصی سازی، آزاد سازی سهام عدالت برای ۴۹ میلیون و ۱۵۲ هزار و ۷۴۱ نفر مشمول، بعد از ۱۳ سال به دو روش مدیریت مستقیم بورسی و مدیریت غیر مستقیم از طریق شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی و با انتخاب مشمول انجام می‌شود.

در این مقاله قصد داریم توضیحات کاملی را در مورد روش‌های آزاد سازی برای مشمولان سهام عدالت ارائه کنیم تا با آگاهی کامل در مورد سهام خود تصمیم بگیرند.

در راستای اجرای فرمان آیت الله خامنه‌ای و موافقت ایشان با درخواست رئیس جمهور مبنی بر آزادسازی سهام‌عدالت، سازمان خصوصی‌سازی با همکاری و مشارکت سازمان بورس و اوراق بهادار و سایر نهادها در بازار سرمایه، اقدام به فراهم نمودن تمهیدات و اقدامات عملی لازم برای تحقق این امر نموده است تا شرایط بهره‌مندی هرچه سریع‌تر مردم از منافع و مدیریت سهام مذکور فراهم شود.

در همین ارتباط، هریک از سهام‌داران محترم سهام عدالت می‌توانند با انتخاب یکی از دو روش مطرح شده یعنی روش‌های مستقیم و غیر مستقیم نسبت به تعیین نحوه مدیریت سهام متعلق به خود تصمیم‌گیری نمایند.

در صورت انتخاب آزادسازی به روش مستقیم، مالکیت و مدیریت سهام عدالت به‌ صورت مستقیم و بدون واسطه با لحاظ مراتب ذیل به شما تخصیص و انتقال می‌یابد:چطور سهام خود رو بفروشیم

به میزان سهام تخصیص ‌یافته به هر فرد در شرکت‌های سرمایه‌پذیر سهام‌عدالت و به ‌تناسب ارزش زمان واگذاری، تعدادی از سهام ۳۶ شرکت بورسی به شما تخصیص خواهد یافت. علاوه بر آن، این دسته از سهام‌داران سهام‌عدالت، به ازای سهام شرکت‌های غیر بورسی سرمایه‌پذیر سهام عدالت، سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی را نیز دریافت خواهند نمود.

در این حالت مسئولیت حفظ، نگهداری و مدیریت سهام اختصاص‌یافته به عهده سهامدار بوده و در راستای حفظ ارزش سهام تخصیص‌یافته، قابلیت نقل‌ و انتقال سهام مزبور به غیر و فروش آن بر اساس محدودیت‌های زمانی و مقداری تعیین‌شده توسط شورای عالی بورس صورت خواهد گرفت. مطابق قانون تجارت شما سهامدار محسوب شده و از مزایای سهام تخصیص‌یافته ازجمله سود و … بهره‌مند خواهید شد.

همچنین شما می‌تونید دو ماه پس از تاریخ انتخاب روش مذکور با مراجعه به سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) از تعداد سهام تخصیص‌یافته نزد شرکت‌های سرمایه‌پذیر سهام عدالت مطلع شوید.

شایان‌ ذکر است بهره‌مندی از خدمات قابل ‌ارائه از جمله ایجاد امکان معامله‌پذیری سهام تخصیص‌یافته در آینده منوط به مراجعه به سامانه سجام، ثبت‌نام و احراز هویت در مراکز تعیین‌شده می‌باشد.

در روش دوم و انتخاب آزادسازی به روش غیرمستقیم، مالکیت و مدیریت سهام عدالت شما با لحاظ مراتب ذیل از طریق شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی ساماندهی خواهد شد و شما حق انتقال به غیر و دخل و تصرف در آن را نخواهید داشت.

با دادن اختیار به شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی، سهام شما توسط شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی ساماندهی خواهد شد. این سهام در قالب صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله (۷۰%) و صندوق‌های سرمایه‌گذاری پروژه استانی (۳۰%) قرار می‌گیرند.

ارزش کل سهام واگذار شده در قالب سهام عدالت در سال ۱۳۸۵ به ۴۹ میلیون و ۱۵۲ هزار و ۷۴۱ نفر مشمول در ۶ دهک جمعیتی، از سهام ۵۰ شرکت شامل ۳۶ شرکت بورسی و ۱۴ شرکت غیر بورسی به ارزش کل ۲۶,۶۳۶ میلیارد تومان بود که اکنون بعد از حدود ۱۳ سال ارزش کل سهام‌عدالت به حدود ۳۰۰ هزار میلیارد تومان (حدود ۱۱.۲ برابر ) رسیده است.

بر اساس صحبت‌های رئیس سازمان خصوصی سازی، شورای عالی بورس قرار است ظرف ماه جاری در مورد نحوه ورود ۳۰۰ هزار میلیارد تومان سهام‌عدالت به بورس و حضور ۴۹ میلیون سهامدار جدید تصمیم گیری کند.

برای انتخاب روش آزاد سازی سهام‌عدالت، باید مشمولان وارد سامانه‌سهام عدالت به نشانی www.samanese.ir شوند و با وارد کردن اطلاعات هویتی خود اقدام نمایند. فرصت ورود مشمولان سهام‌عدالت به سامانه مذکور و گزینش نحوه آزادسازی سهام، ‌یک ماه (از ۱۰ اردیبهشت ۹۹ تا ۱۰ خرداد ۹۹) خواهد بود.

توجه کنید که انتخاب روش آزادسازی سهام عدالت تنها یک بار امکان پذیر بوده و مشمولان این طرح باید در گزینش روش آزادسازی سهام عدالت خود با مشورت و علم کافی اقدام نمایند.

هر چند پیش تر قیمت سهام عدالت ۵ میلیون تومان و در پایان سال گذشته نزدیک به هشت میلیون تومان اعلام شده بود، رییس سازمان خصوصی سازی ارزش این سهام را در شرایط کنونی حدود ۱۱ میلیون اعلام کرده است. به این ترتیب هر سهمی که قبلا حدود یک میلیون تومان ارزش داشته است، در حال حاضر ارزشی برابر با یازده میلیون تومان را داراست. هرچند که ممکن است در ماه‌های آینده تغییرات اندکی نیز در این ارقام به وجود آید.

طبق آخرین آمار اعلامی رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی، دو دهک کمیته امداد و سازمان بهزیستی برگه سهام یک میلیونی دارند و غیر از آن، ۲۵ میلیون نفر برگه‌های سهام‌عدالت ۵۳۲ هزار تومانی و ۱۰ میلیون نفر برگه‌های سهام ۴۷۸ هزار تومانی دراختیار دارند که البته ارزش هریک از این سهام حدود ۱۱ برابر شده است و برای دارنده سهام عدالت یک میلیون تومانی در سه سال گذشته ۵۰۰ هزار تومان سود واریز شده است.

پس می‌توان گفت که ارزش سهام‌عدالت دهک‌های کمیته امداد و سازمان بهزیستی در حال حاضر حدود ۱۱ میلیون تومن و ارزش سهام‌عدالت سایر افراد حدود ۵ میلیون تومان می‌باشد.

لازم به ذکر است که پیش از این دارندگان سهام‌عدالت در سه مرحله سود سهام خود را دریافت کرده‌اند. سود مرحله اول برای هر سهم یک میلیونی ۱۵۰ هزار تومان، در مرحله دوم ۱۷۵ هزار تومان و مرحله سوم ۲۰۵ هزار تومان بود. سومین مرحله واریز سود سهام عدالت در اسفند ماه سال گذشته صورت گرفته است.

هر دو روشی که در سامانه سهام‌عدالت برای آزادسازی اعلام شده، بورسی است یعنی از طریق بورس انجام خواهد شد. در روش آزادسازی مستقیم سهام‌دار خودش مسئولیت پرتفوی بورسی (با شرایط خاص که در آینده تعریف خواهد شد) را به عهده دارد، ولی در روش غیرمستقیم پرتفوی افراد در شرکت سرمایه‌گذاری استانی قرار می‌گیرد و شرکت‌ها به نیابت از سهامداران سهام آن‌ها را مدیریت می‌کنند، بنابراین در روش دوم شخص به طور مستقیم درگیر نیست.

ماهیت این روش‌ها به شکل محسوسی فرقی ندارد یعنی از نظر سود و زیان یکی بهتر از دیگری نیست و هر دو تابع قانون تجارت و سازوکارهای بازار سرمایه است. قرار است که چارچوب آزادسازی سهام عدالت (شامل چه بازه زمانی و با چه درصدی) در شورای عالی بورس تصویب شده و اعلام گردد.

سهام عدالت طرحی بود که در سال‌های ۸۴ و ۸۵ برای افزایش ثروت اقشار کم‌درآمد جامعه در نظر گرفته شد. در آن زمان برای هر نفر عددی حدود ۵۰۰ هزار تومان تا ۱ میلیون تومان سهمیه سهام عدالت در نظر گرفته شد که در حال حاضر و با گذشت ۱۴ سال ارزش فعلی سهام عدالت برای هر نفر چیزی حدود ۵ تا ۱۱ میلیون تومان برآورد می‌شود. البته قطعا شما هم می‌دانید که این رقم به هیچ وجه نمی‌تواند افرادی که به دنبال موفقیت و استقلال مالی هستند را راضی کند! برای اثبات این موضوع هم کافی است به قیمت یک خودروی پراید در بازار آزاد رجوع کنید!

ما معتقدیم که انسان‌های پر تلاش و با انگیزه لیاقت رسیدن به ثروت‌ها و نعمات بیشتری را دارند. تا هم خودشان رفاه و استقلال مالی واقعی را تجربه کنند و هم به رشد و پویایی اقتصاد کشور عزیزمان کمک کنند. اگر شما هم قصد دارید با سرمایه‌گذاری در بورس ثروت و دارایی خود را افزایش دهید، توصیه می‌کنم دوره آموزشی رایگان ما رو از دست ندید!

 

 

سلامممم

سهام پارس و س
هام عدالت دوتا است بورس بفروش

دوماه پیش سهام رو فروختم پولش قطره قطره اونم یه قطره اش بحساب شده.تا پولش نیاز نداشته باشید نفروشید

من پول لازمم میخوام بفروشم چیکار کنم؟

من از بانم ثبت نام کردم ک بفروشم فروخته نمیشه اگ میدونبن چجوری میشه فروخت راهنمایی کنید خواهشا

سلام خسته نباشید من خودم وارد سامانه شدم از طریق کارگزاری اگاه ، سهام عدالتمو بخشیشو فروختم و به حسابم واریز شد ، مشکل ساز نمیشه واسم که خودم انجام دادم ؟

سلام چقدر براتون واریز کردن ؟؟یه جا بود؟

چطوری فروختی

سلام سهام غیر مستقیم چطور بفروشم

سلام
من نه آزاد کردم نه دنبالش رفتم حالا شده غیر مستقیم ???اگه بخام بفروشم چیکار باید کنم خواهشن جواب بدید ممنون

نمیشه فبفروشی تا اخبار اعلام کنه سامانه سهام عدالت رو باز کردن اون موقع میتونی ازادسازی کنی و بفروشی

العان درحال حاضر نمی توانم سهامم رابفروشم و حساب بانکی من متاسفانه بلوکه شده وهنوز نشده ازمسدودی دربیارم میخام بدونم سوداین چندوقت به حسابم رفته وهنوز داخل حسابه ومیتونم حساب بانکی راعوض کنم که به یک حساب دیگه واریز بشه

بله شماره شبای یک بانک دیگری را بده ک مسدود نباشد

سلام من مرحله ی اول مستقیم نکردم میتونم مرحله ی دوم مستقیم کنم؟و ۳۰ درصد از سهام مو بفروشم

سلام سهام بفروشم

چطور سهام خود رو بفروشیم

من یک سهام عدالت یک میلیونی دارم و شدیدا به پولش نیاز دارم حالا چطور وبه کجا شصت درصد سهام عدالت که آ زاد شده بفروشم در ضمن روش من مستقیم است و پولش را هم نقد بدهند آ یا چنین جایی است لطفا راهنمایی کنید

سلام ۳۰ درصد دومو از چه تاریخی میشه رفت بانک فروخت ممنونم از برنامه خوبتون حمید دیروز رفتم گفتن هنوز ابلاغ نشده

از طریق سامانه سعدی بفروشید خیلی بهتره تا بانک

باید چیکار کنم

سلام خسته نباشید
من سهام عدالتمو میخوام در سامانه کارگزاری مفید بفروشم سوالی که برام مطرح هست اینه کدام سهام ها رو انتخاب کنم که زودتر بفروش برسه ؟
ممنون میشم راهنماییم کنید کدوم سهام ها رو بخرم

سوال منم همین هست که کدام سهام را برای فروش انتخاب کنیم تا ۶۰ درصدش رو بتونیم بفروشیم

ایا امکان داره سهام عدالت که کد بورسی داریم خودمان خرید یا فروش کنیم نیاز نباشه که در سامانه سعدی در خواست بدیم ازاد کردیم خودمان مدیریت کنیم .

من هم میخام سهام عدالت زیر قیمت بفروشم خواهش میکنم کمکم کنید کسی خریدار هست

من تمامی کارهای سهام عدالتمو انجام دادم تا کارگزاری اخرش پول لازممم چطور بفروشمش

سلام شما میدونی برای۳۰دوم از چه تاریخی باید بری بانک ترو خدا جواب بدین رفتم گفت ابلغیه نیومده

سلام من سهام عدالتمو ازاد سازی کردم کد بورسی و کارگزاری و همه چی هم درست کردم و حتی شالانه سود سهام عدالت هم واریز شده ولی ننیتونم سهام عدالتمو بفروشم شماره تلفن و سجام هم در سامانه تایید شده و به اسم خودم است ولی میخوام بفروشم میگه نامعتبر است

من روش مستقیم انتخاب کردم ولی توضیح داده که شما اجازه فروش ندارید واگربفروشیدهیچ اعتباری ندارد.چرا نمیتوانم بفروشم

من سهام عدالت خودمو آزاد کردم،سجام احراز هویت شدم، کدبورسی گرفتم،کارگزاری هم ثبت کردم
ولی نمیدونم این سهام کجا هست؟
سایت میگه سهام داری،بانک میگه نداری
این اوضاعیه درست کردین

سلام خسته نباشید، من با احراز هویت آنلاین از سجام کد بورسی گرفتم اما کارگزاری ندارم. هیچ کارگزاری ای هست ک مراحل احراز هویتش آنلاین باشه کاملا؟

سلام
خیر حداقل باید یک بار در کارگزاری هم احراز هویت بشید

من همه مراحل وانجام دادم الان که میخایم بریم تو کارگزاری واسه فروش یا میزنه شماره موبایل معتبرنمیباشد یا شبا چیکارکنم راه حل نشون بدین؟ممنون میشم

سلام اقا تا کی وقت داریم ۳۰ درصدو بفروشیم تایم نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام باید همون شماره اولی که ثبت نام کردین توسیستم با شماره شبات همونو باید داشته باشی

سلام در حال حاضر میشه سهام عدالتو فروخت؟چجوری؟ممنون

سلام من ۸ تیر درخواست فروش دادم قبوله؟یا مهلت داشت؟

سلام ماکه اختیارسهامان رادردست گرفته ایم چرا نمی توانیم از۳۵ شرکت موجودسهام شرکتهای دلخواهمان بفروشیم

سلام شماره شبا بانک رسالت واسه فروش اقدام کردم ولی هیچ پولی به حسابم واریز نشده

لطفا مشکل بنام نبودن شماره موبایل را حل نمایید.من حتی شماره موبایل بنام خانمم زدم بازم سیستم نمیپذیرد.پسرم نیز زیر ۱۸ سال است شماره بنامش نمیشود .خواهشا این موضوع در اولویت قرار دهید .تا مردم اینقدر با مشکل روبرو نشوند.

میفروشم خریدار کسی هست

اقا من میخوام بفروشم ب یکی زیر قیمت کجا باید برم بفروشم بازاری جایی هست ک برم

اقا من میخوام بفروشم ب یکی زیر قیمت کجا باید برم بفروشم

شما باید تشریف ببرین بانکی ک شبا دادی.

سلام. من روش مستقیم رو برای ازاد سازی سهام انتخاب کردم الان سوالم اینه که نمی خوام ۳۰% رو بفروشم و می خوام کل سهام رو که ازاد کردن در اینده به صورت یکجا و به قیمت روز بفروشم. اینطوری مشکلی پیش نمیاد ؟ یا کار خاصی باید کرد ؟ لطفا جواب بدین از سردرگمی خارج شیم. با تشکر

سلام اقا رامین
هیچ کاری نمیخواد اجام بدی اگرمیخوای کل سهام یکجا بفروشی باید تا ۲۲بهمن امسال صبر کنی وکل سهامتو یکجا بفروشی البته فعلا در حال حاضر۳۰درصدو ۳۰رصد مرحله دوم عیدغدیر و۳۰درصدمرحله سوم ۲۲بهمن کلا۹۰درصد یکجابفروش ..

ممنون بابت پاسخگویی یوسف جان

تمام ایت اقدامات از کم واریز کردن ودیر واریز کردن وویا واریز نکردن توسط کارگزاریها دسیسه ایست برای مبهم شدن ماجرا وسو استفاده پیشنهاد میکنم فعلا صبر پیشه کنید تا توطئه گران و… دستشان رو شود

سلام اساتید سوالم اینه که وقتی که از بانک مربوطه پیام میاد که درخواست فروش ثبت شد یعنی گذاشتن واسه فروش .درسته

سلام من احراز هویت کردم و کارگذاری مفید دوشنبه هفته قبل ثبت نام کردم الان میخوام ۳۰ درصد سهام رو بفروشم میگه شماره موبایل معتبر نیست موبایل به نام خودمه و بانک هم رفتم ویرایش کردم در پنل سهام عدالت هم ویرایش کردم پس چرا نمیتونم بفروشم بخدا احتیاج دارم کمک کنید ۹

من هم همین مشکل رو دارم.پیگیری کردم‌ گفتن باید صبر کنی که اصلاحات سهام عدالت آپدیت بشه و اطلاعات جدید رو به کارگزاری منتخب ارائه کنیم

سلام من ازاد سازی کردم پنجشنبه کارگاه مفید ثبت نام کردم سجام ثبت نام کردم بورس ثبت نام کردم چرا وقتی میخام بفروشم میگه شماره تلفن باکد ملی مطابقت ندارد بااینکه بنام خودم چکار کنم کمک کنید لطفا

سلام ببخشید من سهامم رو میخوام بفروشم ولی نمیتونم میگه کد ملی شما فاقد سهام میباشد رفتم بانک اونا گفتن من نمیدونم لطفا این مشکل روبرطرف کنید

دوستان همه ما همین مشکل رو داریم.اما جواب پشتیبانی سامانه سعدی اینه که در سایت سهام عدالت اطلاعات به روز شدن اما هنوز برا سامانه های فروش فعلا ارسال نشدن وباید ۲هفته صبر کرد.که ۲هفته هم گذشت وهیچ خبری از فروش نیست

اون شماره ای ک موقع ثبت نام سهام وارد کردین اون شماره رو میخواد

برا منم میگه شماره موبایل معتبر نیست

یحتمل خط موبایلی که دادین، به نام خودتون نیست

من میخوام درصدی از سهامم رو بفروشم..چه اقدامی باید بکنم؟؟؟

شمارو به خدا پیگیری کنید نیاز داریم به پول فروش سهام عدالت چرا پس نمیریزن بانک سپه ثبت فروش انجام دادم یه برگه ثبت فروش دادن به من از دهم خرداد هنوز پولی واریز نشده چرا نمیریزن پیگیر باشید لطفا رسیدگی بانک سپه بیشتر از یه ماه شده چیکار کنم مستاجر هستم

ایا میشه کل سهام رو فروخت؟

سلام این ۳۰ درصد روزای اتی افزایش پیدا میکنه یان

بابا خسته شدیم از ۱۰خردادماه تا حالا بانک سپه چرا پس پول فروش سهام عدالت رو واریز نمیکنه .شماره هم درسته شبا هم درسته.

سلام لطفا راهنمایی کنید
من ۱۹خرداد ۳۰درصد سهام عدالت رافروختم و کد تاییدشم امد ولی هنوز پولی دریافت نکردم

میاد طول میکشه

با سلام و خسته نباشید..جناب عرفانیان در حال حاضر امکان فروش ۳۰ درصد سهام عدالت وجود داره؟ممنون میشم جواب بدین

سلام سی درصدسهامموتوبرنامه رایان همراه چجوری بفروشم

سلام!!
من وقتی می خوام وارد سامانه سهام عدالت کارگزاری بشم شماره موبایل رو میزنم میگه شماره موبایل سهام دار نامعتبره!!مشکل چیه؟

با سلام .
آیا همین شماره تلفن همراه شما قبلا در سامانه سهام ثبت گردیده ؟

سلام.هفتاد هفتاد درصد سهام باقی مانده رو الان میشه فروخت ؟اگه جواب بله هست از چه طریق میشه راهنمایی کنید .برای عمل جراحی یه دختر بچه نیاز دارم .

سلام من میخوام ۳۰٪ از سهاممو بفروشم،خریدار هست؟؟

سلام، جایی نمیخواد برین . اگر تو بانک ملت و ملی و پاسارگارد حساب دارین ، برین تو سایت این بانک ها و قسمت فروش سهام عدالت، بعد کد ملی تونو وارد کنید ، اگر اطلاعات از سامانه سهام عدالت ارسال شده باشه، یه پیامک به تلفن همراه ثبت شده در سامانه سهام عدالت براتون میاد(توجه داشته باشین تلفن باید به نام شما باشد)، بعد یه تعهد نامه رو تایید میکنید و تمام ، منتظر میمونیین تا کارگزاری بانک سهام رو بفروشه و به حسابتون که در سامانه سهام عدالت براتون سود واریز میشد یا همون شماره شبایی که تو سامانه دادین، پول واریز میشه.

سلام من سهام پسرم را بانک رفاه برای فروش گذاشتم ولی هر وقت خواستم برم ببینم فروخته شده یانه می نویسه شماره همخوانی ندارد پسرم زیر ۱۸سال هست خودم فروش زدم چطور بفهمم فروخته شده تافت به نام خودم وسهام از پسرم

سلام ببخشید اینو امیگین الان یه ماه ازاد کردم ولی هر موقع مراجعه میکنم میگه اطلاعات سهام از سامانه سهام عدالت دریافت نشده مسخره بازی مگه پس ثبت میکنن نه یک روز الان یماه

ازبانک زمان بره
از کارگزاری های بورس سریع تر فروش میره

سلام. امکان فروش سهام عدالت هست؟ و کجا باید بریم برای فروش سهام؟ کجا سهام ها رو میخرن؟

سلام، جایی نمیخواد برین . اگر تو بانک ملت و ملی و پاسارگارد حساب دارین ، برین تو سایت این بانک ها و قسمت فروش سهام عدالت، بعد کد ملی تونو وارد کنید ، اگر اطلاعات از سامانه سهام عدالت ارسال شده باشه، یه پیامک به تلفن همراه ثبت شده در سامانه سهام عدالت براتون میاد(توجه داشته باشین تلفن باید به نام شما باشد)، بعد یه تعهد نامه رو تایید میکنید و تمام ، منتظر میمونیین تا کارگزاری بانک سهام رو بفروشه و به حسابتون که در سامانه سهام عدالت براتون سود واریز میشد یا همون شماره شبایی که تو سامانه دادین، پول واریز میشه.

سلام عذر میخوام اگه بانک صادرات باشه چی؟و اینکه همه میگن طول می‌کشه تا واریز بشه داستانش چیه؟میشه لطفاً راهنمایی کنید

سلام .من یه بار شماره مو تو سامانه تغییر دادم .الان چه جوری میتونم شماره قبلی تغییر بدم شماره جدید بزارم

سلام آقا میشه کل سهامو فروخت من نمیخوام فقط ۳۰ درصدو بفروشم کلشو یجا میخوام بفروشم امکان داره

سلام
خیر در حال حاضر امکانش نیست

سلام شماره شبا بانک رسالت واسه فروش اقدام کردم ولی هیچ پولی به حسابم واریز نشده

آقا توروخدابگومن که از۱۰خردادفروختم وتاحالا خبری نشده چکار کنم لازم دارم سلام درسته شمارمم ما خودمه توسجامم ثبت نام کردم ولی وقتی میخوای حداقل داراییتوببینی میزنم تلفن باکدملی مطابقت ندارم واین اصلا صحت ندارم دیگه دستم بجایی بندنیست چکارکنم؟

کی امکانش هست که بخوام سهامویکجا بفروشم؟

سلام میشه الان سهام عدالتمو بفروشم

سلام
تا ۳۰% سهام عدالتتون رو میتونید بفروشید

سلام .من یه بار شماره مو تو سامانه تغییر دادم .الان چه جوری میتونم شماره قبلی تغییر بدم شماره جدید بزارم

سلام الان میتونیم سهاممونوبفروشیم؟

سلام
بله تا ۳۰% اش رو میتونید بفروشید

کجا. وبه کی بفروشم چونیاز ضروری دارم

فقط از طریق بانک یا کارگزار میتونید سهامتون رو بفروشید

سلام آقای ابوالفضل عرفانیان لطفا شما پاسخ بدید من از طریق اینترنت برای فروش سهام اقدام کرد اعتباری دارد ؟ حتی کد اقرارنامه شو دارم ولی خب پولی واریز نشد

از طریق همون سایتی که اقدام کردید باید پیگیری کنید

سلام، جایی نمیخواد برین . اگر تو بانک ملت و ملی و پاسارگارد حساب دارین ، برین تو سایت این بانک ها و قسمت فروش سهام عدالت، بعد کد ملی تونو وارد کنید ، اگر اطلاعات از سامانه سهام عدالت ارسال شده باشه، یه پیامک به تلفن همراه ثبت شده در سامانه سهام عدالت براتون میاد(توجه داشته باشین تلفن باید به نام شما باشد)، بعد یه تعهد نامه رو تایید میکنید و تمام ، منتظر میمونیین تا کارگزاری بانک سهام رو بفروشه و به حسابتون که در سامانه سهام عدالت براتون سود واریز میشد یا همون شماره شبایی که تو سامانه دادین، پول واریز میشه.

سلام من میخوام سهاممو بفروشم.درسته میگن واسه هرکی توخانواده جدا ۱۲۰میلیون واریز میکنن چقد طول میکشه کل پول به حسابمون واریز شه؟

سلام من سهام عدالتمو حدود ۸روزه که آزاد سازی کردم ولی الان تو هر سایت کارگزاری که کد ملیمو میزنم که از اونجا بتونم بفروشم میزنه کد ملی فاقد سهام عدالت میباشد باید چیکار کنم اگه میشه راهنماییم کنید ممنون

با عرض. میخوام سهام عدالت بفروشم رفتم بانک، بانک ملی جوابم داد برو کافی‌نت بعد رفتم اونجا بعد بهم گفت باید آزاد سازی کرد بعد گفت برو بانک رفتم اونجا بعدش بانک ما نمی‌توانیم کاری بکنیم گفتن برو کافی نت اونجا بفروش بعد رفتم پیشه کارگزار گفت من نمیتونم کاری بکنم…. حالا من باید چکار کنم یکی بهم بگه

سلام
از طریق این لینک میتونید اقدام کنید

سلام خسته نباشید من الان میخوام سهام عدالت خود رو بفروشم چکار باید بکنم

سلام هسته نباشین من شرکت کارگزاری آگاه ثبت نام کردم قبلا و کد بورسی هم دارم اما وارد سامانه که میشم و مشخصاتم رو وارد میکنم میزنه که شماره موبایل هنوز مورد تایید قرار نگرفته در صورتی که توی سامانه عدالت من شمارمو وارد کردم و شماره موبایل هم به نام خودمه کمک کنین چی کار کنم الان !!!!!!؟

سلام
با کارگزاری تماس بگیرید

سلام ببخشید لطفا راهنمایی کنید
سهام عدالت در کل اصلا اینده وارد پرتفوی یا صحفه اصلی بورس میشه که هرکس هر سهمی رو که بهش تعلق گرفته بفروشه ؟

یا کلا ملتو مسخره کردن یعنی چی کی یه سایت جدا باز کردن بری اونجا بزنی درخواست ۳۰ ٪ فروش

سلام من دوتا برگه سهام عدالت یک میلیون تومانی دارم برای فروش چقدر می خرید

ببخشید کده من برای فروش سهام حذف شده باید چه کاری انجام دهم؟لطفا کمک کنید

میتونید برید توسایتش ویرایش بزنید و کد رو اونجا تماشا کنید.

سلام ببخشید میخوام سهام خودمو از طریق بانک اینده بفروشم بعد که مشخصات رو وارد میکنم میگه که شما مجاز به ثبت نام نیستید با اینکه الان ۱۵ روز از احراز هویتم گذشته

سلام من سهام پسرم ۶خرداد بانک رفاه فروش زدم تو هیچ سایت فروش نمی توانم وارد شوم چون سهام پسرم هست تلفن از خودم در سامانه ثبت شده پسرم زیر ۱۸ساله چطور اقدام کنم لطف کنید راهنمای کنید

سلام خسته نباشید شماره رو عوض کردم ولی یه شماره ایرانسل میادوقتی میخوام ارطریق بانک ملی بفروشم باید چیکارکنم.

سلام ،من میخام سهامم رو بفروشم ،احتیاج مبرم ب پولش دارم .توروخدا اگه کسی میدونه باید چیکار کنم راهنماییم کنه

سلام
از طریق این لینک میتونید اقدام کنید

سلام منم کاراشو کردم از طریق کارگزاری مفید میخاستم بفروشم گفت شماره ملی شما فاقد سهام است در حالی ک دارم ! باید چوکا کنم؟

سلام لطفااااا سوالمو جواب بدین
ما یه خانواده پنج نفری هستیم که سهام رو ازاد کردیم اگه اونو نفروشیم و نگهه داریم ایا سود سهام بهمون تعلق میگیره؟

سلام
بله بهتون تعلق میگیره

سلام .. من که سهامم رو غیرمستقیم زدم کِی میتونم بفروشم؟تا چندماه دیگه باید صبر کنم تا شرکتهای سرمایه گذاری استانی وارد بورس بشن؟

سلام
فعلا ساز و کارش مشخص نیست

الان قیمت سهام ۴۰۹ هزار تومنه برید بفروشید حدود ۱۲۰هزار تومن بهتون میدن پس زیاد دنبال فروشش نباشید

سلام من سهامم رو آزاد سازی کردم ولی میرم بانک بفروشم جواب نمیدن نمیدونم چرا لطفا راهنمایی کنید

سلام
نیازی نیست بری بانک آنلاین از طریق سایت بانک ها اقدام به فروش کن البته باید بعد از آزاد سازی ۱۵ روز از آزاد سازی گذشته باشه که بتونی بفروشی

روش غیرمستقیم انتخاب کردم چطورسهامم بفروشم

روش آزادسازی سهام عدالت غیرمستقیم انتخاب کردم چطور۳۰درصدمیتونم بفروشم راهنمایی کنید

سلام دوستان لطفا کمکم کنید من کارای سجامو اهراز هویتو همرو انجام دادم کد بورسیم گرفتم ولی الان نمیدونم از چه طریقی باید بفروشمش ممنون لطفا کمکم کنید

سلام دوست عزیز
برای فروش سهام عدالت کد بورسی نیازنیست وبعد از آزاد سازی سهام عدالت باید حداقل ۱۵ روز گذشته باشه که بیتونی از طریق سایتهای بانک ها اقدام به فروش کنی مثلا اگر حسابت بانک ملی باشه مبتونی به هر بانکی یا کار گذاری که دوست داری بفروشی بصورت انلاین نیازی نیست به بانک مراجعه کنی

چطوری میشه سهام رو ازاد بفروشم..به پولش بیشتر نیاز دارم..ممنون میشم جواب بدید

سلام دوستان چطوری سهام خود بفروشیم لطفا کمک کنید زود تر من میخام بفروشم ممنون

من رفتم تو سامانه سجا ثبت نام کردم که بفروشم ازم ۱۰هزارتومن پول خواست واریز کردم کلی اطلاعات وارد کردم اما یهو هنگ کرد و بالا نمیاد چکار کنم

واس فروش دگ نیازی نیس این چیزا…برو بانک یا ازگوشیت بفروش

توضیح کاملتری بدین لطفا کدوم بانک و با گوشی چطور بفروشیم

اگر مطمنی که سهام داری
اول برو سامانه سهام عدالت مشخصاتتو بزن
ببین شماره شبای کدوم بانکه
بعد برو یکی از شعبه ها اونا ازت امضا میکیرن و خودشون میفروشن پولم میدن بهت
توجه داسته باش بعضی بانکا نرم افزار دارن و نیاز نیست بری بانک از داخل نرم افزار دستور میدی اونا میفروشن….

سلام من برای بانک اینده هستم ولی میگه اطلاعات وارد شده سهام نداره در صورتی که هم آزاد شده و هم سهام دارم ،باید چیکار کنم

با سلام و خدا قوت ، ببخشید مادرم سیم کارت به اسم خودشان نیست میتوانم شماره موبایل خودم را بنویسم ؟

سلام.ببخشید من ۳۰درصد از سهام عدالتمو از طریق سامانه ۷۲۴به فروش گذاشتم.مشخصاتو نوشتم همشو کامل کردم بعدم نوشت ثبت شد.درسته دیگه؟چون الان که دوباره میزنم مینویسه مشخصات صحیح نیست

سلام خسته نباشیدمن آزادسازی میتقیم انتخاب کردم رفتم دفترپیشخوان وکارگزاری مفیدرو انتخاب کردم فعلا سه روزه کد بورسی واسم نیومده چقدرطورمیکشه برام ارسال شه واینکه وقتز کد بورسی واسم ارسال شد چجوری وبه چی مراجعه کنم سهاممو بفروشم خواهش میکنم جواب بدین🙏🙏🙏🙏

سلام
از طریق این لینک میتونید اقدام کنید

سلام من کد معاملاتی هم دارم و عضو کارگزاری هستم وقتی تو این لینکی که شما فرستادید می رم میزنه شماره تلفن مورد تایید کارگزاری نیس یا اینکه در کارگزاری ثبت نشده درحالی که همین شماره تلفن به اسم خودم و تو سامانه سهام عدالت هم ثبت کردم یه بیست روزی میشه

سلام
با کارگزار تماس بگیرید

سلام من کارگزاری مفید انتخاب کردم کدبورسی هم دارم میتونم از طریق بانک بفروشمش؟؟؟لطفا جواب بدین خیلی نیاز دارم به پولش

سلام
بله

سلام وقتتون بخیر من بعد از ۳۱ اردیبهشت سهاممو آزاد کردم ولی هنوز اسمم وارد بانک نشده برای فروش.از کجا باید بفروشم؟

من تو بورس سهام دارم و خرید و فروش میکنم،ولی سهام عدالتم به پرتفوی اصافه نشده چکار باید کنم ممنون راهنمایی کنید

میخام سهام بفروشم چیکارکنم

سلام
از طریق این لینک میتونید اقدام کنید

سلام
من میخوام ۳۰درصد سهامم رو بفروشم چطوری میتونم اینکارو انجام بدم؟

سلام
از طریق این لینک میتونید اقدام کنید

باسلام خسته نباشید۳۰درصدازسهام خودرابه بانگ فروختم که هنوزپولی واریزنشده باقی سهام خودراچگونه میتوانم بفروشم راهنمایی کنیدممنون

سلام من هرکاری میکنم نمیشه ثبت نام کنم باید اعداد رو انگلیسی بزنم ولی واسه من فارسی میره چرا؟

سلام.من میخوام سهام عدالتم رو بفروشم
بانک صادرات.باید چند روز از ازادسازی گذشته باشه تا بتونم بفروشم؟؟؟
لطفا جواب بدید؟

سلام من یه ماهه روش مستقیم رو انتخاب کردم و احراز هویت انجام دادم و کد بورسی گرفتم اما وقتی میخوام از طریق کارگزاری سهامو بفروشم مینویسه که شماره نامعتبره در صورتی که اینجوری نیس

سلام. ببخشید من الان به پول این سهام نیازی ندارم‌ ولی بهتره بفروشم یا نگه دارم؟؟

سلام خسته نباشید من۴تاسهام دارم میخوام کل شون روبفروشم چون به پولش احتیاج دارم بایدچیکارکنم که همه ش بفروشم

شما فعلا فقط میتونید ۳۰% از سهام عدالت خودتون رو با مراجعه به بانک یا یک کارگزار بفروشید

سلام من سهام عدالت دارم ولی وقتی واردهمین لینکتون میشم کدملی ومیزنم بعدش میگه کدملی فاقدسهام عدالت هست،بایدچیکارکنم

دوست عزیز صفحه کلیدت راانگلیسی کن وبفرست درست میشه

واینکه من کدبورسی دارم سهامم خریدوفروش میکنم ولی واسه سهام عدالت نمیدونم چیکارکنم،همش میزنه کدملیم فاقدسهام عدالته

خواهشا این سوالو جواب بدین
من تو سایت بانک میرم مشخصات میزنم برا فروش میگه شماره مشتری موجود نیس …
از طریق کارگذاری میرم پرتفوی وارد نشده
چیکار کنم من ؟

با سلام ببخشید لطفا من را راهنمایی بفرمایید من میخواهم سهام عدالتم را بفروشم و وجهش به حسابم واریز شود . روش مستقیم را انتخاب کردم و نزد کارگزاری بماند را انتخاب کردم ولی میخواهم کلا بفروشم و ببندم

حداقل یه جایی اعلام کنید احراز هویت کنیم شماره رو تغیر بده. شمارم عوض کردم تو سایت سهام عدالت هم شمارم و ویرایش کردم ولی باز برای فروش ازم شماره تلفن قبلی منو میخواد مال چند سال پیشه الان گمش کردم. میتونین راهنمایی کنین چجوری کلا عوض کنم‌شماره رو؟؟

سلام ما چهارتا سهام یک میلیونی داریم ما میخایم سه تا رو بفروشم هرسه تارو ازادسازی مسقتیم کردم اگ ازاد سازی مستقیم کردم حتما باید بفروشم؟؟ یانه؟

نه

سلام به دفتر پیشخوان مراجعه کنید وسیمکارت جدید بگیرید وکد رو دریافت کنید.

سلام خسته نباشید دخترم امروز سهامش ۱ملیون بود ازاد کرد. کد بورسی دستمان نرسیده فعلا. وقتی امد آیا کلش رو میتونه بفروشه و این که کجا بفروشیم کارگذاری مفید هست مال ما. ممنون راهنمایی کنید

منم همین سوالو دارم اگه لطف کنین جواب بدین

سلام
از طریق این لینک میتونید اقدام کنید

الان که فروش سهام تا۳۰ درصد ازاد شده به نظر شما بهتره که الان ۳۰ درصدش رو بفروشم یاصبر کنم تا تمام سهام رو به فروش بگذارم؟

صبر کن کلا ازاد بشه در چند مرحله ازاد میشه الان همه میفروشن سهام ارزشش پایین بعدا بفروش

سلام توروخدا جواب بدین من چون زیر۱۸ سال دارم خطی به نام خودم ندارم بایه خط مادرم تو سامانه ثبت کردم مشکلی پیش میاد کدملیا یکی نباشه؟

سلام
مشکلی نداره

سلام میخواهم سهام عدالت مادرم با رضایت خودش بخرم . چون هم مسن هستند و هم بی سواد . آیا میتونم سهام عدالت مادرم رو بخرم و مشخصات خودم رو وارد کنم که بتونم در بورس فعالیت داشته باشم ؟

سلام من ارزش سهامم ۱میلیون تومان است میخوام بفروشم میگن بانک ۴میلیون میخره ۳۰درصدو ولی اگ خودم تو بورس باکد کارگذاریم بفروشم نزدیک ۶ میلیون میتونم بفروشم.تورخدا جواب بدید خودم تو بورس بفروشم بهتره یا از طریق بانک بفروشم؟؟؟؟

سلام من سهام عدالتمو حدود یک هفته است آزاد سازی کردم ولی تو هر سایت کارگزاری که کد ملیمو میزنم مینویسه سهام عدالت نداری باید چیکار کنم

سلام
با کارگزارتون تماس بگیرید

خوبه

سلام خسته نباشید
برای فروش سهام روش مستقیم انتخاب کردم و به بانک مراجعه کردم متصدی بانک گفتن از طریق برنامه اپ می تونید بفروشید ولی موفق نشدم چون خط بنام کسی دیگه است و نمی تونم از اپ استفاده کنم،می خواستم بدونم الان باید چیکار کنم

سلام
از طریق این لینک اقدام کنید

سلام. من کد ملی میزنم میگه قاقد سهامم. ولی سهام ۵۳۲تومنی دارم. روش مستقیم انتخاب کرده بودم

من رفتم میگه شما فاقد سهام عدالت هستید در صورتی که دارم سهام عدالت

سلام چرا کد امنیتی وارد میکنم همش مینویسع درست نیس
عددا ب فارسی میشه بهیچ روشی انگلیسی نمیشه
لطفا راهنمایی کنین

سلام سهامم رو آزادسازی کردم ولی نمیشه بفروشمش سایت بازنمیشه .. کسی میدونه چه کارکنم

سلام اقای عرفانیان یه سوال مگه نگفتن بعد از انتخاب روش مستقیم سهام ها به کد بورسی منتقل میشه و با این کد بورسی داخل هر کار گزاری امکان فروشش هست من الان کرگزاری اگاه دارم ولی چیزی که روی کد بورسیم نیومده

الان فقط میشه با مراجعه به بانک ۳۰٪ سهام رو فرخت هر شخص خودش نمیتونه این کار رو بکنه ؟ چطوری ؟

سلام
میتونید از طریق این لینک اقدام کنید

سلام
ممنون از مطالبتون
سایتی خوندم که اگر روش مستقیم رو انتخاب کنید، فقط۳۰درصد میتونیم بفروشیم.
ولی اگر غیر مستقیم باشه در آینده کل سهام رو میتونیم بفروشیم. این مطلب درسته؟

سلام من شش روز پیش ۳۰درصدسهام خودم رادرسایت بانک ملی فروختم ولی متاسفانه هنوز پولی دریافت نکردم میشه راهنمایی کنید ممنون میشم

سلام خوبی چقدر ازت خریدن پولش چقدر شد

سلام وقت بخیر
ببخشید من چهارشنبه ۴ عصر درخواست پرداخت وجه رو زدم تو حساب کارگذاری.الان شنبه ۱۲ ظهره هیچی‌نیومده حسابم. میتونین در این زمینه راهنمایی کنین؟خیلی ممنون میشم ازتون

سلام
باید با کارگزارتون تماس بگیرید

سلام من داخل سامانه ثبت نام کردم کد شبا هم دادم ولی داخل سایت میزنه کد شبا نامعتبر میخواستم دلیلشو بدونم

سلام
من سهامم آزاد سازی کردم ولی متاسفانه خط که مال سهام عدالتم بوده الان به اسم کس دیگه ی هست و کد برام نمیاد
بانک رفتم میگه به ما کاری نداره
دفتر خدماتی ام رفتم همینو میگه
میشه بگید من چیکار کنم

باسلام
ارزش ۳۰درصد سهام چقدر تو چک نوشته ۱میلیون تومان اما تو سامانه نوشته ۵۳۲هزار قیمت ۳۰درصد چقدر هست

سلام،من درسامانه ایوا ٣٠درصد سهام فروختم ولى الان پشیمون شدم راهى واسه برگشتش هست؟

سلام
چطوری فروختید ؟ میشه توضیح بدید؟

سلام چقدر فروختین

سلام من برگه سهام یک میلیونی دارم ولی در سایت سازمان خصوصی سازی سهام عدالت نوشته ارزش سهام ۴۵۲ هزار تومان یعنی چی میشه توضیح بدید لطفا؟؟

سلام من کدبورسی دارم تو کارگزاری مفید هم معاملات انجام میدم الان روش مستقیم رو انتخاب کردم چجوری میتونم بفروشمش؟
چراتوی پرتفوی نمیاد؟

سلام
میتونید از طریق این لینک اقدام کنید

کلا سه نوع سهام وجود داره ۱ میلیونی ۵۳۲ هزارتومنی و ۴۹۲ هزارتومنی اون برگه ایی که شما میگید ۱ میلیونی هست اونو همه دارن

سلام اگر ثبت نام نکنیم میتونم سهام رابفروشم

من امروز رفتم. بانک سپه. میگه هنوز ابلاغ یه باسه. ما نیامده برای فروش سهام. شما نمیدونی از. چه. تاریخی باید رفت

ببخشید من اصن شماره شبام ثبت نبوده بعد اصن واریزی سود هم نگرفتم تازه شماره شبام رو ثبت کردم نوشته ۲ ماه طول میکشه تا ثبت بشه باید ثبت بشه تا بتونم بفروشم؟ اون سودی ک بهم ندادن رو چطوری میتونم بگیرم؟؟

اون سود رو بهت نمیدن، من خودم الان دو سه ساله دارم سود میگیرم ششصد هزار تومان از قبل طلب دارم تو برگه منم نوشته که اینقدر طلب دارم ولی بهم ندادند. دزد مثل اینا هیج‌جای دنیا پیدا نمیشه.

سلام . ببخشید من آزاد سازی رو از طریق مستقیم تو سامانه سجام انجام دادم کی پول برام واریز میشه اگ دهم برم بانک در جا میدن ?

بعد دو ماه

سلام خسته نباشی من روش غیرمستقیم انتخاب کردمه اگه بخام سهامم بفروشم به بانک مراجعه بایدکنم وبه نظرتون پول فروششقدرطول میکشه به حسابم بیادممنون میشم جواب بدید

در راه خدا یه مقدار تو اینترنت تحقیق کنید، غیر مستقیم نمیتونه سهام بفروشه، برای فروش باید اول ازادش کنی، اونم تازه ۳۰درصد فکر کنم قابل فروشه، و به قیمت روز.

غیر مستقیم که که فک کنم نتونی بفرشی دیگه،
الان دیگه اختیار دار سهام نیستی،
باید مستقبم رو انتخاب میکرد

سلام من برگه سهام عدالت رو دارم ولی پیگیری نکردم برای اون سودش ک تو سه مرحله واریز شد میتونم ایا برگه یک میلیکنی ک دارم رو بفروشم؟؟

سلام
بله

سلام ببخشید چجوری باید همه ی سهامم رو بفروشم؟

در حال حاضر فقط امکان فروش ۳۰% از سهام با مراجعه به بانک عامل شما وجود داره

سلام ببخشید من سهام عدالت دارم مدارک هم هست توی سایت سهام عدالت هم اسمم هست تموم اطلاعات ولی میخوام ثبت‌نام کنم میگه کد ملی فاقد سهام عدالت میباشد چکار یابد بکنم

سلام به نظر شما سهام رو بفروشیم یا نه؟

جناب عرفانیان وجناب ادیب ضمن سلام وخسته نباشید،آیابرای فروش سهام فرقی میکنه که کدوم روش مستقیم یاغیرمستقیم روانتخاب کنیم؟آیاباانتخاب هرکدوم ازروش های مستقیم یاغیرمستقیم میشه سهام روفروخت؟ممنون بابت زحماتتون

سلام
بله با هر دو روش میشه
اما در روش مستقیم کارتون سریع‌تر انجام میشه

چطوری باید بفروشم سهام عدالت رو؟

با مراجعه به بانک از ۱۰ خرداد

فقط باید روش مستقیم رو انتخاب کنی برای فروش

سلام ب شما اگه م
سهام را چگونه بفروشیم
کی بفروشیم

سلام من ۶ خرداد سهامم رو ازاد سازی کردم ولی الان میخوام ۳۰ درصد رو بفروشم میگه شماره مشتری در سیستم اطلاعات یافت نشد

سلام من برگه سهام یک میلیونى دارم ولى سهامم داخل سایت پانصد هزاره این یانی چی

کسانی ک روش غیر مستقیم رو انتخاب کردند چند درصد از سهامشون رو میتونند بفروشند؟ چه زمانی؟ آیا زیر ۱۸ سال هم میتونه برای فروش اقدام کنه؟

سلام
مثل سایر افراد تا ۳۰% با مراجعه به بانک
اما زمان بیشتری طول میکشه تا پول به حسابشون واریز بشه

اگر. سهام. خودم با مراجعه. به بانک بفروشم پولش. کی واریز. میشه.

سلام آیا. در موقه. فروش. سهام. باید. برگه. سهام. رو در اختیار داشت. من تو سیستم اسمم هست. کد بورسی هم دارم باید برگه سهام. رو در اختیار داشت یا نیازی نیست.

من. برگه. سهام. ندارم. ولی. اسمم. تو سیستم. هست. میتونم. بفروشم

بله میتونید

سهام خودم رو که یک میلیونیه چطوری بفروشم

با مراجعه به بانک

سلام
من شهام عدالت رو به روش مستقیم ازادسازی کردم
سوال من اینه که اون ۱۱ میلیون که ارزش سهامم هست رو تو بورس میتونم تیکه تیکه بفروشم؟ینی فروشش تو بورس در اختیارم قرار داده میشه یا نه؟خیلی ممنون میشم جواب بدین🙏

سلام
سهام عدالت ۱۱ میلیونی (تقریبا ۱۱ میلیون) برای کسانی هست که برگه سهام عدالت یک میلیون تومانی دارند
در مورد فروش هم باید از طریق بانکی که به حساب سهام عدالتتون متصل هست اقدام کنید

سلام قصد فروش داشتم ولی بانک یه حرفی زد منصرف شدم سهام یک میلیونی گفت چهارصد .پانصده.اونکه ارزش سهامش ۳۰۰بفروشه۳۰درصد چقدر میشه میشه رهنمایی کنین ممنون میشم

سلام من سهاممو زدم روش مستقیم حالا چطور بیام تو بورس موندم باید برم بانکی چیزی یا فقد همین سامانه سجام؟

ایا باید کد بورسی داشته باشیم تا بتوانیم سهام خود را بفروشیم؟

سلام
خیر نیازی نیست

سلام من سهام عدالتم یک میلیون تومانی.بایدچکاکنم ک بفروشم میشه راهنماییم کنین ممنون میشم

سلام
از ۱۰ خزداد میتونید به بانکی که به حساب سهام عدالتتون متصل هست مراجعه کنید

خانم عزیز
فورا برو روش مستقیم رو انتماب کن،تو سامانه سهام،۹۹/۰۳/۱۵هم برو بانک برا فروشش
انشالا که زودی تحویل بدن،
پولشو میگم

سلام لزوما باید شماره موبایل بنام خودت باشه برای سهام عدالت؟

من میخوام کل سهام عدالتمو بفروشم بخاطر مشکل گفتن ۱۵ میلیون هست کل سهامم ولی من ۱۲ میفرشم کسی میخره؟
خیلی نیاز دارم

۷سلام.الان سهام عدالت ۵۳۲ تومنی را چند میخرن.میشه قیمت بدی؟؟؟؟

سلام من میخوام سهاممو بفروشم.درسته میگن واسه هرکی توخانواده جدا ۱۲۰میلیون واریز میکنن چقد طول میکشه کل پول به حسابمون واریز شه؟

سلام من روش مستقیم رو زدم واس سهام عدالت بیاد داخل کد بورسیم آیا میشه از ۳۶ شرکت که بهم میده همه رو بفروشم پولش بیاد داخل سبدخریدم خودم شرکتا دیگه رو بگیرم یا پولشو در بیارم ؟

سلام
بله امکانش هست

سلام. اگر شخص قبلا کدبورسی داشته و مشغول خرید و فروش، آیا سهام عدالت در پرتفوی قبلیش دیده خواهدشد؟ آیا در هر صورت باید به بانک مراجعه بشه؟

سلام
ساز و کار دقیقی در این مورد هنوز مشخص نشده
بهتره یا از طریق بانک اقدام کنید و یا موضوع رو با کارگزارتون مطرح کنید

سلام ممنون از زمانی که برای پاسخگویی میزارید یه سوال من خودم تو بورس فعالیت میکنم اگه نخوام ۳۰ درصدسهام عدالتم را تو اون سه روز از طریق بانک بفروشم آیا بعدش میتونم خودم مستقیم از طریق بورس بفروشم یا نه؟؟

سلام
به سایر دوستان هم گفتم
ساز و کار دقیقی هنوز معرفی نشده
به نظرم این سوال رو از کارگزارتون بپرسید

سلام.میخوام سهاممو بفروشم.شماره ای تو سهام عدالت سال ۹۵ثبت شده.مفقود شده.الان شماره رو ندارم.واسه فروختن رمز رواون شماره میاد که من ندارمش.میخوام شمارمو تغییر بدم.چکارکنم.اون شماره ی گم شده نمیدونم مال کی بود بهم داده بود.ممون.

باز هم نفهمیدم یعنی منی که الان توی سهام عدالتم ۵۳۲ هزار تومان دارم چقد ارزش داره؟؟؟

سلام
در حال حاضر یعنی در اوایل خرداد ۹۹ تقریبا بین ۱۰ تا ۱۲ برابر این عدد

خوب الان من روش مستقیمو اوکی کردم
الان باید چیکار کنم
چطوری سرمایه گزاری کنم یا چطوری پولو بگیرم

سلام
اخبار رو از منابع معتبر پیگیری کنید
طبق آخرین ساز و کاری که اعلام شده
می‌تونین با مراجعه به بانکی که حساب سهام عدالتتون به اون متصل هست
حداکثر ۳۰% از سهامتون رو به فروش برسونید

میشه کل سهامم رو تا مرداد ماه امسال بفروشم؟
و این که باید برای فروشش از روش مستقیم استفاده کنم؟
لطفا بهم بگید خیلی مهمه برام؟

سلام اقای ادیب نیا اگر روش مستقیم رو انتخاب کنم در بورس خرید وفروش نکنم باز مثل سالهای قبل سود بهم تعلق میگیره سهام رومدیریت کردن یعنی چه

سلام
شما نگران سودتون نباشید
هر روشی انتخاب کنید نهایت اگر سودی وجود داشته باشه شما به اون سود خواهی رسید

عاقا یکی بگه چطوری بفروشیم من۴ تا برگ دارم ی میلیونی چطوری بفروشم چیکار کنم کجا لرم یا چطوری سرمایه گزار کنم

سلام من یدونه از برگ سهاممو دارم مشکلی واسه فروشش هست یا نه

سلام اگه من نخوام هیچکدوم از روشارو انتخاب نگنم سهام عدالت مثل گذشته بهم سود میده

سلام
بله میده

سلام چطوری برم بورس سهامم رو کامل بفروشم اصلا بلد نیستم

سلام من مادربزرگم برگه یه ملیونی داره ولی تو سیستم براش ۵۳۰ تومن زده الان کدوم شاملش میشه یه ملیون یا پونصد ممنون میشم جواب بدین

سلام. برای فروش سهام عدالت شخص باید خودش حضور داشته باشه؟ من میتونم سهام عدالت دختر و همسرم را بفروشم؟ اگر الان ایران نباشند باید چکار کرد؟ ممنون

سلام
به بانکی که شماره حساب سهام عدالتتون متصل هست مراجعه کنید

سلام ارزش سهام من ۳۲۲۷۲۸۰ ریال هستش اگه بفروشم چقدر می شه پولش؟

۱۱برابرش کن

سلام من میخواهم سهام خود را بفروشم باید چکار کنم

باسلام
من برای ورود به بازار سرمایه گذاری تصمیمم را گرفتم ولی تجربه ای ندارم و میخوام از اموزش های مجازی شما استفاده کنم ممنون میشم واسم ارسال کنید.

سلام
توصیه می‌کنم از آموزش‌های رایگان بورس که براتون آماده کردیم شروع کنید
بعد از اون اگر علاقمند بودید میتونید در دوره آموزشی صفر تا صد بورس ثبت نام کنید تا مباحث رو به صورت حرفه‌ای‌تر دنبال کنید

سلام.من میخوام سهام عدالت خود رو بفروشم از کجا باید شروع کنم

سلام
در حال حاضر امکان فروش سهام عدالت وجود نداره
قراره در آینده این امکان فراهم بشه
در مرحله اول افراد بتونن ۲۰% از سهام خودشون رو به فروش برسونن

سلام
من امروز شماره شبا دادم ، آیا سودی که قبلا برای همه واریز شده رو برام واریز میکنن؟

سلام .من و خانواده ام میخواهیم تمام سهاممان را یکجا بفروشیم .میخواهیم بدونیم امکانش هست که در مرحله هایه بعدی این امکان را بوجود بیاورند ؟؟

سلام من میخوام سهامموبفروشم میشه بگیدچجوری؟؟؟بایدب کجامراجعه کنم؟؟سهام من ۱میلیونی هستش واینکه الان قیمتش چنده

قربان چک‌میکنم چیزی ارسال نشده.حتی دوباره جیمیل وارد کردم بازم ارسال نشد

مجدد براتون ارسال شد
ایمیلتون رو چک کنید

سلام.لطفا راهنمایی جهت فروش سهام عدالت.سپاس

سلام من پول لازم دارم و میخوام سعام ۱ میلیونی خودم‌ را بفروشم کجا و با چه شماره ای بفروشم لطفا کمکم بکنید تا سعام خود را بفروشم مرسی ممنون

من تو سایت رفتم زده ارزش سهام پونصد سی دو هزار تومان درصورتی ک من برگه یک میلیونی دارم قضیه این چیه هیچ سودی هم نداده تو لیست

سلام و خسته نباشید
لطفا بهم بگید در مرحله اول که اعلام کردن ۲۰درصد سهام رو میتونیم بفروشیم میشه نفروشیم و نگه داریم تا در مراحل بعدی درصد بیشتری رو بفروشیم یا در هر مرحله باید هرچقدر اعلام شد رو بفروشیم؟

سلام خسته نباشید من سهام عدالتم رو آزاد کردم و توی سجام و آکاه ثبت نام کردم. هنوز کد بورسی دریافت نکردم. بعضی جاها شنیدم برای هرید سهام عدالت باید به بانک مراجعه کنم یعنی چی؟ باید الان به جز مراحل ذکر شده و منتظر موند احراز هویت کار دیگه ایی انجام بدهم و به بانک مراجعه کنم؟ منظور از خرید سهام عدالت چیه درحالی که هنوز خرید و فروشش ممنوعه

سلام
اون سهام عدالت نیست.
صندوق دولت تحت عنوان دارا یکم هست که دولت برای فروش گذاشته و هر کسی میتونه تا سقف ۲ میلیون تومن بخره.

نظرتون درمورد دارا یکم چیه جناب ادیب نیا؟ خوبه بخریم؟

بله خوبه

سلام ببخشید برای فروش توبانک حتماباید توسایت سجام ثبت نام کنیم؟

سلام اموزشات برای‌جیمیلی که وارد میکنم ارسال نمیشن

سلام
پوشه اسپم و پروموشن خودتون رو چک کنید.
ایمیل ارسال شده

سلام خسته نباشین من هیچ کدام از سودهای که واریز کردین رو نگرفتم چیکار باید کرد

سلام وخسته نباشید میخواستم بدونم آیا اگه الان آزاد سازی نکنیم سهامو میشه بعدا فروخت یا نه؟ واین ما چهار نفریم ولی به سه نفرمون سهام داریم وبچه کوچیکم که هشت سالشه سهام نداره سهام اونو چجوری میتونیم بگیریم ممنون

سلام
امکان ثبت نام جدید برای سهام عدالت وجود ندارد

سلام من میخاموقتی اعلام شد سهاممو بفروشم الان باید کدوم روشوانتخاب کنم

روش مستقیم

سلام.. پسرم برگه یک میلیونی دارد اما توسیستم اسمش نیست. کجا برم ویا چکار کنم درست بشه؟؟ ممنون

سلام
به بانکی که ثبت نام کردید مراجعه کنید

سلام ببخشی بنده برگه سهام ۱ میلیونی در اختیار دارم اما در سایت ۵۰۰ هزار تومانی ثبت شده این یعنی چه؟۷

چطور میتونم سهام عدالتمو کلا بفروشم یعنی میشه با وکالت دادن به شخصی فروخت؟
آیا کسی خریدار هست؟

سلام جناب آقای ادیب نیا خسته نباشید. ی سوال داشتم از خدمتتون. رو برگه سهام عدالت من ارزش یک میلیون تومانی نوشته ولی وقتی مراجعه میکنم سامانه و صورت وضعیت دارایی می گیرم اونجا ارزش سهامو ۴۱۲،۰۰۰ نوشته!؟ بنظرتون کدوم درسته؟ در ضمن من همون اوایل شماره حساب شبا دادم و همیشه اس ام اس دیگر تراکنشهای حسابم برام میاد ولی در طی ۳ بار سودی که میگن از طریق سهام عدالت ب حساب ریخته شده هیچ پیامکی برام ارسال نشده واقعا نمیدونم سود ریخته شده یا نه ممنون میشم جواب بدین

سلام عزیزم
این موارد رو باید از مراجع دیگه سوال کنید

انشاالله در همون سامانه‌ای که برای آزادسازی سهام عدالت مراجعه میکنید در آینده قسمتی رو برای پاسخ سوالاتتون ارائه خواهند داد.

سلام، امشب اعلام کرد ک میشه بفروشی من سجام و احراز هویت و ازادسازی و تکمیل کردم و کد بورسی همم برام اومد و میخام بفروشم خیلی نیاز دارم لطفا راهنماییم کنید

سلام ببخشید خسته نباشید من میخاستم سهاممو بفروشم ولی نمیدونم لطفا راهنمایم کنینبفروشم ب پولش خیلی نیاز دارم

من میخوام سهاممو بفروشم باید روش مستقیم رو انتخاب کنم؟امکانش هست غیر مستقیم اجازه فروش رو استان بهم نده؟

سلام ببخشید من خیلی متوجه نشدم من حالا یک بن یک میلیون تومانی دارم ومیخوام بفروشم ولی نمی دونم چطوری وچکارکنم ونمی دونم ای اذادسازی مستقیم وغیرمستقیم چیه لطفا من بیشتر راهنمایی کنید

سلام علیکم از سخنرانی متشکریم

سلام ببخشید میخوام سهام عدالت یک میلیونیمو بفروشم به پول نیاز دارم نمیخوامم معامله یاغیر داخل بورس بکنم لطفا راهنمایم کن از صفر تا صد که بفروشم ممنون

سلام من میخوام سهام عدالتم رو به نام نوه ام کنم تو رو خدا راهنمایم کنید

به اون بانکی که سودسهام براتون واریزمیشه مراجعه کنیدتاکاملاروش این کارروبهتون توضیح میدن

تشکر از راهنمایی شما

اگر کد بورس داشته باشیم برای فروش بعدش باید چیکار کنیم لطفا راهنمایی کنید

سلام طبق برگه ی سهام عدالتی که ما داریم ارزش سهام هر کدام از خانواده ما یک میلیون تومان قید شده ولی تو سایت سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومان قید شده وتا الان سود سهام عدالت احتمالا طبق همون مبلغ ۵۰۰ تومان پرداخت شده. این تناقض برای چیست؟…متشگرم

سلام خسته نباشید من ازاد سازی زدم و ثبت کردم حالا باید برم خودم تو بورس یا اوراق سهام بخرم یا نیاز نیست؟

سلام وقت بخیر ی سوالی داشتم فک کنم سوال خیلیا باشه
اگه تو ی خاناده همه سهام عدالت داشته باشن باید همشون تو سجام ثبت نام کنن
یا یکی میتونه سهامشونو مدیریت کنه

سلام
بله همه باید ثبت نام کنند

خو من الان به کی بفروشم بهتره میشه کمکم کنی

سلام ایا بار روش غیر مستقیم در ۱۰ خرداد نمیشه سهام خودمونو بفروشیم..؟و۳۰درصد از سهام ما چقدرارزش دارد.؟

سلام.ببخشید میخواستم بپرسم که سجام چی هستش؟؟؟؟

سلام من کد بورسی دارم اما سهام عدالت در پرتفوی نیامده چکار کنم

سلام طاعات قبول ممنون ازراهنماییهای شما موفق باشید.

سلام ،طاعات و عبادات شما قبول.اگر در خانواده ای کسی بخواهد سهام خودرا بفروشد سهام دیگران جداگانه محفوظ می باشد؟سوال دیگر اینکه اگر ما سهام خود را غیر مستقیم درنظربگیریم در سالهای آتی امکان فروش در مواقع ضروری مهیا می باشد ؟

سلام. آیا در حال حاضر امکان فروش سهام عدالت هست؟ و باید چکار کنم بتوانم بفروشم؟ من که هیچ دانشی از بورس ندارم و میخوام بفروشم باید چکار کنم؟ لطفا به زبان ساده و خیلی واضح به من جواب بدهید. خیلی ممنون از لطف شما.

سلام من سهامم رو ازاد کردم ولی اینک میگن باید ثبت نام کرد رو نفهمیدم؟؟کجادی باید ثبت نام کرد؟و کدوم روش رو انتخاب کنم مستقیم یا غیر مستقیم؟

سلام من برای پسرم که سیزده سالشه روش مستقیم انتخاب کردم.ایا اون میتونه سهام خودشو بفروشه.

سلام
بله میتونن

سلام، من می خواهم سهام عدالت خود وهمسرم رابفروشم، دقیقا باید چیکارکنم؟

سلام من هنوز هیچگونه سهامی دریافت نکرده ام و فرزندانم نیز ندارند چه اقدامی برای دریافت لازمه فقط همسرم داره

سلام ممنون از توضیحاتتون
فقط یه سوال برام ایجاد شده ایا اگه روش غیرمستقیم رو انتخاب کنم، بازم میتونم سهامم رو بفروشم یا نه؟؟؟
ممنون میشم جواب بدید

سلام زمانی که سهام عدالت برگه های یک میلیون تومانی رو دریافت کرپه بودم فرزندی نداستم سوالم این هست ایا برای فرزندم که دوسالش هست سهام تعلق میگیرد یا خیر
با تشکر

با عرض سلام خسته نباشید
میخواستم بدونم ما میخوایم خانوادگی کلا سهام عدالتون رو بفروشیم، اما تو دو نکته آخر نوشته بود فعلا نمیتونیم بفروشیم یعنی برای فروش تاریخی معین میکنن لطفا راهنمایی کنید ممنونم.

سلام .. ببخشید من در سجام ثبت نام کردم ولی کد شعبه بانک و اشتباه زدم … بعد این پیام میاد برام( اطلاعات هویتی شما در سامانه سجام مورد تایید نمی باشد. لطفا برای تکمیل ثبت نام خود،پس از ورود به سامانه سجام اطلاعات هویتی خود را ویرایش نمایید.
شرکت سپرده گذاری مرکزی)
نمیتونم ویرایش کنم

باسلام ودرودبرشمافرمودیددرسه نوبت سودسهام پرداخت شده امامتاسفانه من وهمسرم فقط دومرتبه انهم مرحله اول۴۰هزارتومان واخرینش دراسفندگذشته بود۱۰۹تومان بوده پس تابحال کلاه گشادی سرمون رفته ضمن انکه سهام۱میلیونی داریم باتوجه به اینکه تجربه کاردربورس ندارم چیکارکنم

سلام.من سهام عدالت ثیت نام کردم اما برگه کپی به ما دادن و کدملی ما اصلا در سامانه سهام عدالت نیست.چاره کار ما چیه؟

سلام استاد ممنون از توضیحات جامع وبجاتون.سپاسگزارم

سلام.ببخشید پدر و مادرم به چه صورت میتوتن سهام عدالتشوت رو به نام من بزنن

سلام
در حال حاضر و تا اطلاع ثانوی امکان انتقال سهام عدالت وجود نداره

سلام وخسته نباشیدمن یک برگه سهام دارم رویش نوشته پنج هزارسهم ویک برگه یک میلیون تومانی است چون زیرنظرکمیته امدادبودم الان چندقیمت میخوردازخودم ودخترم سهام مستقیم آزادکردم بکجابایدمراجعه کنم ممنون میشم راهنماییم کنید

سلام
من از قبل تو بورس فعالیت میکنم و خرید و فروش رو انجام میدم اگه روش غیر مستقیم رو انتخاب کنم بعد از اون میتونم به روال سابق تو بورس فعالیت کنم یا مدیریت کل سهامم میفته دست شرکتهای سرمایه گذاری؟

سلام
انتخاب روش غیر مستقیم در آزادسازی سهام عدالت ربطی به فعالیت شما در بورس نداره و مطابق گذشته میتونید به فعالیت خودتون در بورس ادامه بدید

سلام ببخشید روش غیر مستقیم انتخاب کنم. کی میتونم کامل بفروشمش چون قصدم فروش کامله

سلام بابت توضیحات کامل و جامع شما استاد بزرگ بسیار سپاسگزاریم.

سلام
ممنون که همراه ما هستید

سلام
من هنوز متوجه نشدم
به نظر شما به عنوان یک کارشناس کدوم روش رو انتخاب کنم؟ من هنوز شک دارم
ممنون از راهنمایتون

سلام
منظورتون از به عنوان یک کارشناس رو متوجه نشدم
اما اگر توانایی مدیریت سهامتون رو دارید آزادسازی مستقیم گزینه بهتری هست

سلام و خسته نباشید خدمت شما دوست گرامی
من سهام خودمو میخوام بفروشم بفروشم چقدر و چه زمانی پول به حسابم واریز میشه
و ارزش سهام من چقدر است ۴۷۸۰۰۰۰موجودی داره سپاس فراوان جواب میخوام مرسی

با سلام کل مبلغ سهامداران ۱۱ برابرشده
پس برای پی بردن به اصل موجودی مبلغ سهامتونو ضربدر ۱۱کنید تا قیمت بدست بیاید

با سلام
من و همسرم در حال جدا شدن از همدیگر هستیم ، آیا همسرم می تواند بجای قسمتی از مهریه خود

نسبت به توقیف سهام عدالت اینجانب اقدام نماید ، کدام روش را انتخاب نمایم که نتواند این کار را انجام دهد؟ روش مستقیم ؟ یا غیر مستیم ؟

سلام
اطلاعات دقیقی در این خصوص ندارم
اما بعید میدونم که امکان‌پذیر باشه
در مورد روش آزادسازی هم به نظرم با روش مستقیم میتونید زودتر اقدام به فروش سهام و تبدیل اون به پول نقد بکنید

سلام بابت توضیحات کامل و جامع شما استاد بزرگ بسیار سپاسگزاریم.

سپاس از همراهی شما

سپاس ازراهنمایی های مفیدشما

سلام
ببخشید سوالی دارم که فکر کنم خیلیا دارن، من اگه بخوام همین الان بعد از آزاد سازی سهام، سهامم رو بفروشم چون به پول نیاز دارم دقیقا چکار باید بکنم، اصلا امکان پذیر هست؟
ممنون میشم اگه توضیح بدین

سلام
فعلا زمان آزادسازی و ساز و کار اون به صورت دقیق مشخص نیست
احتمالا طی هفته‌های آتی مشخص خواهد شد

Pاین چه وضعیت ورود ب سامانه رو دقیق وارد می‌کنم میگه اشتباه وارد کردی

سلام خسته نباشید من۴تاسهام دارم میخوام بفروشم اگه کسی خریداریاعلی زیرقیمت ها میدم

سلام خسته نباشید ببخشید من الان سهامم و ازاد سازی کردم و کد بورسی گرفتم از چه طریقی میتونم به پول نقد تبدیلش کنم ؟؟

چرا میخای بفروشی

سلام. خسته نباشید. ارزش سهام من ۴۰۰ تومنه. الان چند برابر شده. ممنون. از سایتتون

حدود ۱۰ برابر

سلام اطلاعات خوبی بود ، ممنونم ، سهام عدالت برای بچه های ۱۰ ساله به چه صورتیست؟ میتونیم براشون کدبورسی بگیریم و سهام رو برای بچه هامون مدیریت کنیم (روش اول) یا باید برای بچه ها روش دوم آزاد سازی استفاده شود

سلام
اگر قبلا ثبت نام کرده باشید بهشون تعلق میگیره

من هم روش مستقیم وانتخاب کردم یعنی اگه بشه پول ونقد میریزند توحساب یا باید همون جا سهاممون بمونه وباهاش سرمایه گذاری کنیم

سلام ببخشید من همه کاراشو کردم در سامانه سجام ثبت نام کردم کد احراز هویتتم درست کردم ولی میزنه اطلاعات سهامدار درسامانه سهام عدالت یافت نشده است

سلام ، اونایی که کد بورسی ندارن باید داشته باشن؟

سلام
فعلا در این مورد اطلاعاتی نداریم
فقط میدونیم که اگر روش آزادسازی مستقیم رو انتخاب کنید باید ثبت نام سامانه سجام رو انجام بدین

باسلام.
این ک گفتن از ۴۹ شرکت ینی حق انتخاب با خودمان هستش یا از چند شرکت بصورت تصادفی انتخاب میکنن؟!

سلام
هنوز ساز و کار اون دقیق مشخص نیست
اما چیزی که واضحه این هست که باید ارزش سهام هر فرد با فرد دیگر برابر باشه
حق انتخاب که احتمالا با شما نیست و خودشون سهام رو تخصیص میدن
اما قطعا باید به نحوی باشه که عدالت برقرار بشه

سلام پدرومادرم من سام عدالت دارن من چطور می تونم به روش مستقیم خودم این کارو رو انجام بدم وکالت بانکی لازم هست چون شماره شبا مال خودشون هست ور سنشون بالاست ونمی تونن مستقیم عهده دار این کار باشن واز روش غیر مستقیم هم خوش نمیاد میشه منو راهنمایی کنید

با سلام و ارادت، سپاسگزارم

باعرض پوزش میخواستم بدونم سهام عدالتم رو چطور میتونم بفروشم و چقدر زمان میبره تااینکه تبدیل به پول بشه.ببخشید بابت آدرس اشتباهی که فرستادم

با سلام سهام فوتی ها چه می شود که من چهار فرزند دارم که دو از انان خارج کشور هستند من ودو فرزندم چگونه می توانیم سهم خودمون رو بگیریم

سلام
سهام افرادی که فوت کرده‌اند و همه ورثه آن‌ها در قید حیات هستند به ورثه تعلق میگیره
ورثه فرد فوت شده باید با در اختیار داشتن مدارک لازم به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و نسبت به دریافت سهام خوشون اقدام کنند

سلام رفتم بانک برا فروش سهام عدالت گف فقط برگه ثبت فروش و بگیرید ایا فقط برگه ثبت فروش لازمه؟

ممنون از توضیحات شما اگر ممکن است آمزش های پایه را که اکثر مردم لازم دارند و از طرفی از عهده هزینه های آن بر نمی آیند را در ستور کار آموزش خود قرار دهید

سلام
شما میتونید آموزش خودتون رو از ویدیوهای رایگان آموزشی ما شروع کنید و بعد از اون اگر مایل بودید دوره جامع آموزش صفر تا صد بورس رو بگذرونید

سلام ممکنه بفرمائید که برای فروش سهام باید چیکار کنیم به کجا بفروشیم؟ و اینکه چند میخرن؟

سلام
ممنون از مطلب بسیار خوبتون
ببخشید من مطالب زیادی رو تو سایتهای مختلف در باره ی روش آزادسازی خوندم ولی باز یه مقدار شک و شبه تو ذهنم هست. در صورتی که برای آزادسازی روش غیر مستقیم رو انتخاب کنیم مدیریت خرید و فروش سهام ما توسط شرکت های منتخب دولتی انجام میشه یا سهام به شرکتها داده میشه و فقط ما سودش رو دریافت می کنیم؟

سلام
ممنون
ببینید روش غیر مستقیم در آزادسازی سهام عدالت به این معنا هست که بعد از تخصیص سهام مدیریت سهام شما رو شرکت‌های سرمایه‌گذاری انجام میدن
ساز و کار این شرکت‌ها مشابه صندوق‌های سرمایه‌گذاری هست
یعنی شما دیگه نمیتونید مستقیما اقدام به فروش سهام خودتون بکنید
و باید به این شرکت‌ها مراجعه کنید
اما تعداد سهام و مزایای اون با روش مستقیم هیچ تفاوتی نداره
در واقع روش غیر مستقیم بیشتر برای افرادی هست که خودشون خیلی توانایی در مدیریت سهام و خرید و فروش اون ندارن
و این موضوع رو میسپرن به شرکت‌های سرمایه‌گذاری تا سهامشون رو مدیریت کنه

سلام و سپاس از راهنمایی های خوبتون.
راستش من دقیق منظور شما رو از اینکه میفرمایید هر دو روش آزاد سازی تفاوتی ندارند متوجه نمیشم، بالاخره دانش و سیاست سرمایه گذاری مؤثر هستش، و الا تمام کسانی که با سرمایه یکسان وارد بورس شدند باید سود یکسانی ببرند، درصورتیکه بعضی متضرر و بعضی به ثروت کلان رسیدند.

سلام
قطعا اگر فردی توانایی مدیریت سهامش رو داشته باشه روش آزادسازی مستقیم بهتر هست
اما اگر روش غیر مستقیم رو هم انتخاب کنید میتونید از سود سهام و مزایای اون برخوردار بشید

سلام اگه درروش غیرمستقیم باشیم اصل پول ویافروشش ازطریق صندوق سرمایه استانی ممکنه اذیت نمیکنن دراین موارد وآیامیشه سالها ازاین مزیت استفاده کردیاگذراست،مرسی

با عرض سلام پس چرا اجازه فروش نداریم

سلام
دارن مقدماتش رو فراهم میکنن که انشالله در آینده امکان فروشش هم ایجاد خواهد شد

با سلام و خسته نباشید. برای من سؤالی پیش اومده. باتوجه به اینکه من هیچ اطلاعاتی در زمینه بورس ندارم، در روش مستقیم ما خودمون باید همه کارهای مربوط به فروش رو انجام بدیم و مشتری پیدا کنیم و روش غیر مستقیم ما واگذار میکنیم به سازمان بورس و در زمان فروش خودشون سهام رو میفروشن و ۷۰℅رو به ما میدن. درسته یا اشتباه متوجه شدم؟
در هردو صورت ما میتونیم سهاممون رو بفروشیم یا خیر؟

سلام
در روش مستقیم قرار نیست شمت خودتون مشتری پیدا کنید
باید به کارگزار و یا احتمالا بانک مراجعه کنید تا سهام رو براتون بفروشن
بله در هر دو صورت میتونید سهامتون رو بفروشید

سلام . ببخشید میشه بگین کدوم روش بهتره ؟ روش مستقیم یا غیر مستقیم ؟ من اصلاهیچی سر در نمیارم نمیدونم باید چیکار کنم و کدوم روش بهتره لطفا راهنمایی کنید . من کلا میخوام سهامم رو بفروشم کدوم روش انتخاب کنم ؟

سلام.عرض ارادت ..به نظر شما در روش دوم امکان زد و بند و سو استفاده از سهام مردم نادانسته با بازی های حقوقی و حقیقی وجود نداره ؟که سهام دار به دلیل نیاز وادار به فروش سهمش بشه؟سپاس ازت به خاطر صداقتت.

سلام
بعیده که همچین اتفاقی در چنین سطح کلانی رخ بده
اما اگر کسی میخواد مطمأن باشه میتونه از روش مستقیم استفاده کنه و مدیریت سهامش رو خودش به عهده بگیره
که البته اون هم نیاز به دانش داره

سلام.من کدبورسی دارم ایا میشه در سامانه سجام ثبت نام کنم یا ن
بعداشم وارد سامانه سهام عدالت شدم وازاد سازی سهام عدالت را بصورت مستقیم انتخاب کردم.واسه خودم.
اگه میشه منو راهنمایی کنید.من خودم چند سالی داخل بورس هستم.

سلام
بله با مراجعه به سایت سامانه سجام میتونید ثبت نام خودتون رو انجام بدین

سلام جناب عرفانیان
من تمامی ویدئو های رایگان آقای ادیب نیا رو مشاهده کردم، ولی فقط در رابطه با آشنایی با بورس هستش و نه آموزش بورس، ولو بصورت سطحی
میخواستم ازتون بپرسم آیا امکان آموزش دیدن بصورت رایگان توسط آقای ادیب نیا و یا کارگزاری آگاه وجود داره یا خیر؟
ممنون از راهنمایی شما

سلام وقت شما بخیر
از طریق این لینک میتونید اطلاعات مربوط به دوره جامع آموزش بورس رو به دست بیارید

سلام من اگر نخواهم وارد سایت شوم و سهام خودرا طبق معمول قبل که سود آن را دریافت میکردم قبل از ازاد سازی باشد موردی ندارد.

سلام و درود
من الان حدود ده روز هستش که ثبت نام و احراز هویتم برای دریافت کد بورسی توسط کارگزاری آگاه به اتمام رسیده ولی هنوز پیامکی مبنی بر دریافت کد بورسی برای من ارسال نشده، میخواستم بدونم تا چه مدت ممکنه طول بکشه؟ بنظر شما دیر نشده نباید دوباره مراجعه کنم؟
با تشکر از سایت خوبتون

سلام
موضوع رو از طریق تماس با کارگزارتون پیگیری کنید

سلام
با انتخاب روش غیر مستقیم مدیریت سهام رو در اختیار نداریم اما مدیریت زمان فروش چطور؟یعنی اگه مستقیم ها دو ماه دیگه ۳۰ درصد رو بفروشن غیر مستقیم ها آیا مدیریت فروش سهام رو دارن؟

سلام خسته نباشید.من یه سهم دارم میخواستم بدونم اینکه میگن فقط بیست درصد سهام رو میشه بفروشن یعنی چی؟بیست درصد یه درصد کجایه آدمو میگیری،میخواستم بدونم میشه کامل یه سهمو فروخت،واگر هم میشه کجا و چطور میشه اینکارو انجام داد،باتشکر فراوان

والله به شعورمردم توهین میکنند

سلام‌خسته نباشسد ببخشید من چطوری کد بورس و دریافت کنم‌

سلام
ممنون
بر روی این لینک کلیک کنید

سلام الان میتونم سامم بفروسم

سلام وقت بخیر سوالی دارم خواهش میکنم جواب بدین مادر م سهام عدالتشو فروخته چن سال پیش تو محضر امضا داده ایا این فروش درسته به قیمت خیلی پایینی از ش خریدن ما باید چه روشی انتخاب کنیم مادرم بی سواد بوده ممنون میشم جواب بدین

سلام میخوام سهام عدالتم بفروشم قیمت چنده و چقد میدین لطفا بگین ممنون میشم

باسلام من میخواهم سهام عدالتم روبفروشم چون بخدا برای عمل خانمم۳میلیون تومان نزول کردم وماهی۱۸۰هزارتومان نزول میدم ویارانه ام هم ۱۸۲هزارتومانه میدانم نزول حرامه ولی چکارکنم یه دختردانشگاهی هم دارم یکی هم کلاس۶دبستان توروخدایه فکری بکنینن مسئولین گرامی حداقل فکرمابدبختهاروداشته باشین فرداروزقیامتی هم هست باتشکر.

سلام.من اگه بخوام سهام یک میلیونی خودمو بفروشم باید از چه راهی وارد بشم و چقدر زمان میبره که تا اینکارو انجام بدم؟متشکرم

سلام من میخوام سهام عدالتمو بفروشم امروز رفتم غیر مستقیمو انتخاب کردم بعد رفتم بانک فقط گفت برو تو ایوا،پولش میاد ب حسابت ،واقعا همچین چیزیه؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرستادن دیدگاه

© طراحی و توسعه این سایت توسط مجموعه ادیب نیا انجام شده است و تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به امیرحسین ادیب نیا می‌باشد.

خانه سرمایه – آموزش تحلیل تکنیکال و بنیادی بازار بورس ایران

فهرست عناوین

برای آزادسازی سهام عدالت دو گزینه مدیریت مستقیم و غیرمستقیم وجود دارد. در مدیریت مستقیم خود فرد مالکیت و مدیریت سهام خود را برعهده می ‌گیرد. همچنین در مدیریت و مالکیت غیرمستقیم از طریق شرکت‌ های سرمایه‌ گذاری استانی سهام عدالت و سرمایه‌ گذاری، عملا “مالکیت” را در دست خود دارد ولی مدیریت را به این نهادها واگذار می‌ کند.

هر دو روشی که در سامانه سهام عدالت برای آزادسازی اعلام شده، بورسی است، یعنی از طریق بازار سهام انجام خواهد شد. در روش آزادسازی مستقیم سهامدار خودش مسئولیت پرتفوی بورسی را به عهده دارد، ولی در روش غیرمستقیم پرتفوی افراد در شرکت سرمایه‌ گذاری استانی قرار می‌ گیرد و شرکت ‌ها به نیابت از سهامداران سهام آنها را مدیریت می ‌کنند؛ بنابراین در روش دوم شخص به‌طور مستقیم درگیر فروش سهام عدالت نیست.

بعد از این که ابلاغیه آزادسازی سهام عدالت اعلام شد، از ۱۰ اردیبهشت تا ۱۰ خرداد ماه یک ماه فرصت وجود دارد تا سهامداران عدالت که می ‌خواهند مدیریت سهام عدالت خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به عهده بگیرند، وارد سامانه سهام عدالت به نشانی www.samanese.ir شوند و گزینه روش مدیریت مستقیم سهام عدالت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انتخاب کنند که اگر کسی این گزینه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انتخاب کرد، دیگر امکان برگشت برای مدیریت غیر مستقیم یعنی توسط شرکت‌ های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نخواهد داشت.چطور سهام خود رو بفروشیم

هر کسی که در این یک ماه به سامانه سهام عدالت مراجعه نکند، یعنی گزینه دوم که عبارت است از مالکیت و مدیریت غیر مستقیم سهام عدالت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انتخاب کرده و نیازی به ورود به سامانه هم ندارد. به صورت خودکار سهام این افراد به شرکت ‌های سهام عدالت استانی منتقل می‌ کنیم؛ یعنی سهام عدالت همچنان در مالکیت آن ها خواهد بود، اما مدیریت سهام با شرکت ‌های سرمایه گذاری سهام استانی خواهد بود و سود این سهام سالانه به صورت مرتب برای صاحبان سهام واریز می ‌شود.

کسانی که روش مدیریت مستقیم سهام عدالت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انتخاب می ‌کنند، فعلا نیازی به کد بورسی ندارند، بلکه بعد از مهلت یک ماهه فهرست این افراد به شرکت سپرده ‌گذاری مرکزی و تسویه وجوه، سمات، فرستاده شده و در آن جا برای سهامداران عدالت کد معاملاتی بورسی در نظر گرفته می ‌شود و سهام به نام فرد می‌ شود، اما فعلا برای فروش سهام عدالت نیازی به کد بورسی نیست.

ولی بعد از دریافت کد بورسی برای اینکه بدانید کدام سهم را بفروشید و کدام را نگه دارید باید قدرت تحلیل کردن سهم های موجود در پرتفوی خود را داشته باشید و اینکار هم فقط با آموزش دیدن و یاد گرفتن به دست می آید. دوره آموزش بورس نخبگان خانه سرمایه می تواند بهترین نقطه شروع آموزش شما برای تبدیل شدن به یک تحلیل گر حرفه ای است!

با توجه به مصوبه مورخ ۹۹/۰۲/۳۰ شورای عالی بورس، کلیه دارندگان سهام عدالت که قصد فروش قسمتی از سهام خود را دارند، می‌توانند از روز سه شنبه مورخ ۹۹/۰۳/۶ به شعب بانک هایی که قبلاً در آن دارای حساب بانکی بوده و شماره شبای آن حساب را به سازمان خصوصی سازی معرفی کرده ‌اند، مراجعه و با تکمیل فرم های مربوط نسبت به تکمیل سفارش فروش ۳۰ درصد از سهام عدالت خود و تعهد نامه مربوطه، اقدام کنند.

براساس این مهلت اعلام شده در تاریخ ۹۹/۰۳/۰۸ به پایان می ‌رسد و از تاریخ ۹۹/۰۳/۱۰ بانک ها از طریق کارگزاری های خود یا کارگزاری های طرف قرار داد، “به تدریج” نسبت به فروش سهام متقاضیان در بورس اقدام و وجوه حاصله را در قالب توافق شده به حساب آنها واریز خواهند کرد. بعد از چند روز که فروش از سوی کارگزاری انجام شد مبلغ مربوطه از طریق حساب دریافت شده از سوی بانک در اختیار متقاضی قرار خواهد گرفت.

بر اساس دستور رئیس جمهور شبکه بانکی کشور به سازوکار فروش و عرضه سهام عدالت اضافه شده است تا فرآیند فروش با سرعت بالایی انجام شود. این فروش سهام با توجه به کشش بازار و منافع سهام داران انجام خواهد شد. بانک ها به تدریج و در قالب توافق با دارندگان سهام عدالت جهت فروش اقدام خواهند کرد.

در ارتباط با قرارداد فروش، ذکر نکات زیر لازم است:

تصویر مربوط به این قرارداد به شرح تصویر زیر است:

در سامانه سهام عدالت در سازمان خصوصی سازی میزان سهام هر کسی مشخص است و در آنجا به راحتی اعلام شده است هر فرد مثلا سهام یک میلیون تومانی یا ۵۳۲ هزار تومانی در اختیار دارد. بر اساس نرخ‌ های بازار هر یک میلیون تومان سهام عدالت بیش از ۱۰ برابر شده است و بنابراین ارزش سهام ۵۳۲ هزار تومانی هم به همین نسبت افزایش یافته است.

افرادی که روش مستقیم را انتخاب کرده اند می ‌توانند با مراجعه به شعب بانکی از مزیت فروش فوری ۳۰ درصد پرتفوی سهام عدالت استفاده کنند. تاکید بر این است که مشمولان فقط در صورت “نیاز ضروری” دست به فروش سهام خود بزنند در غیر این صورت، این سهام در آینده سودده ‌تر خواهد بود. با توجه به سبد دارایی ‌ها، سهام عدالت دارای حفظ ارزش برای بلندمدت است و ارزش آن در بلند مدت بالاتر می‌رود. نگهداری بلند مدت سهام عدالت به صرفه تر از فروش آن است. سهام عدالت برای فروختن نیست بلکه برای نگهداری بلند مدت است و این امکان فروش به معنای تشویق افراد به فروش نیست بلکه امکانی برای افراد است و این مزیت فروش همیشه وجود خواهد داشت.

بعد از انجام فرایند افزایش سرمایه این شرکت ها به تناسب شرایط وارد بازار بورس یا فرابورس خواهند شد. در نهایت این شرکت ها نیز بدون محدودیت امکان معامله خواهند داشت. وضعیت نماد این شرکت ها تا حدودی شبیه ای تی اف خواهد بود اما ساختار حقوقی آنها با ETF ها به صورت کلی متفاوت است.

افرادی که روش مستقیم را انتخاب می کنند ۳۶ شرکت سهام عدالت در سیستم معاملاتی شان قرار می گیرد اما افرادی که در روش غیر مستقیم قرار می گیرند درواقع تنها یک شرکت سرمایه گذاری استانی در پرتفوی آنها لحاظ می‌شود.

کسانی که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده‌اند بایستی منتظر تعیین تکلیف وضعیت شرکت های سرمایه گذاری استانی باشند. چراکه بعد از انتقال اطلاعات از سازمان خصوصی سازی به شرکت سپرده گذاری مرکزی و مشخص شدن وضعیت تعداد سهامداران در استان ها بایستی فرایند افزایش سرمایه شرکت ها و درج نماد آنها در بورس یا فرابورس انجام شود.

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیازات: 3.3 / 5. تعداد امتیاز: 211

اولین نفری باشید که به این مقاله امتیاز میدهید

سلام خسته نباشید من سهام عدالت تو سامانه مفید برای فروش گذاشتم ولی سجام ثبت نام نکردم چقدر طول میکشه پول واریز کنن

باسلام دوست عزیز شما روش مستقیم را انتخاب کرده اید و نیازی به سجامی شدن نیست.نمی شود برای واریز وجه زمانی مشخص کرد بعد از فروش سهام مبلغ آن برای شما واریز خواهد شد

سلام من چطور می تونم کل سهام عدالت رو بیارم توی پرتفوی خودم تا هر وقت خواستم بفروشم؟ اینک خود کارگزاری بفروشه ک قاعدتا در قیمت پایین ب فروش می رسونه

باسلام دوست عزیز درحال حاضر امکان این کار وجود ندارد

سلام من الان سه روزه تو نرم افزار — سهاممو گذاشتم برای فروش ولی هنوز چیزی نریختن برام؟میخاستم ببینم کی برام میریزن این پولو؟

باسلام دوست عزیز باشماره ۱۵۶۹ داخلی ۱ تماس بگیرید

سلام بنده روش مستقیم رو انتخاب کردم و ۳۰ درصد اول سهام عدالت رو توسط سامانه سداد بانک ملی ثبت فروش کردم بعد به بانک مراجعه کردم گفتند باید یه خط تلفن همراه باید به اسم خودت باشه که به فروش بره ۱۷ سالمه و بگید چیکار کنم؟ ایا با ثبت نام در سامانه سجام بفروش میره یا حتما خط تلفن به نام خودم باشه؟

باسلام دست عزیز از طریق ولی خود می توانید در سجام ثبت اطلاعات و بقیه روند را پیگیری کنید

سلام وقت بخیر من روش مستقیم سهام عدالت رو دارم چند درصد از سهام خودم رو الان میتونم بفروشم و کجا باید بفروشم ممنونم

باسلام دوست عزیز ۶۰%قابل فروش است از طریق کارگزاریهای منتخب امکان فروش دارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چطور سهام خود رو بفروشیم

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

تفاوت آزاد سازی سهام عدالت به روش مستقیم و غیر مستقیم و نحوه فروش این سهام از جمله سوالاتی است که با گذشت بیش از یک ماه از آزاد سازی، هنوز از سوی سهامداران عدالت پرتکرار است.

بیش از یک ماه از آزاد سازی سهام عدالت می‌گذرد و بالغ بر ۱۷.۵ میلیون نفر روش مستقیم را انتخاب کرده اند، این در حالی است که مردم همچنان سوالات متعددی را درباره انتخاب این دو روش و نحوه مدیریت سهام خود دارند، با توجه به تمدید مهلت انتخاب آزاد سازی سهام عدالت به روش مستقیم، در این گزارش به برخی از پرتکرار ترین سوالات مردم پاسخ داده شده که از نظرتان می‌گذرد.

سوال ۱: آزاد سازی به روش مستقیم چه تفاوتی با آزاد سازی به روش غیر مستقیم دارد؟

درباره تفاوت این دو روش آزاد سازی باید گفت که در روش مستقیم، شخص سهامدار عدالت، مدیریت سبد شرکت‌های سرمایه گذاری را شخصاً بر عهده می‌گیرد و می‌تواند آن‌را به فروش رسانده یا از آن نگهداری کند و یا به عنوان ضامنی برای اخذ وام یا کارت اعتباری از بانک (ساز و کار این قابلیت به زودی اعلام می‌شود) استفاده کند ضمناً در حال حاضر امکان فروش سی درصد از این سهام وجود دارد و سهامداران می‌توانند از طریق کارگزاری‌ها آن‌را به فروش برسانند.

در آزاد سازی سهام عدالت به روش غیر مستقیم، شرکت‌هایی تحت عنوان شرکت‌های سرمایه گذاری استانی که تاکنون به عنوان یک واسطه مدیریتی سهام عدالت را مدیریت کرده و سود آن‌را سالانه به مردم می‌دادند، مدیریت سهام عدالت مشمولین را عهده دار می‌شوند. بنابر گفته مسئولین در عوض خود این شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی طی ماه‌های آینده وارد بورس می‌شوند و از سهام این شرکت‌ها به سهامدارانی که روش غیر مستقیم را انتخاب می‌کنند داده می‌شود. ضمناً این شرکت‌ها مبالغی را نیز به جهت تأمین مالی پروژه‌های عمرانی استفاده خواهند کرد.چطور سهام خود رو بفروشیم

نکته قابل توجه دیگر این است که گرچه زمان ورود این شرکت‌ها به بورس مشخص نیست اما طبق وعده مسئولین به مردمی که آزادسازی سهام عدالت به روش غیر مستقیم را انتخاب کرده اند در روز ورود این شرکت‌ها به بورس به اندازه ارزش روز روش مستقیم، سهام شرکت‌های استانی تعلق می‌گیرد و به دلیل اینکه این شرکت‌ها به صورت عرضه اولیه خواهند بود از حاشیه سود بیشتری نسبت به روش مستقیم بهره مند خواهند شد.

بنابراین به طور خلاصه تفاوت این دو روش در سه نکته ذیل است؛

۱. در روش مستقیم هم اکنون امکان فروش سهام وجود دارد اما در روش غیر مستقیم، سهامداران برای فروش سهام خود باید تا زمان ورود شرکت‌های سرمایه گذاری استانی به بورس صبر کنند.

۲. احتمالاً امکان استفاده از سهام عدالت به عنوان ضامن برای دریافت تسهیلات بانکی برای هر دو روش برقرار باشد.

۳. ارزش روز سهام عدالت در روش مستقیم هم‌اکنون در سایت https://www.sahamedalat.ir و یا سایت کارگزاری‌ها قابل مشاهده است اما در روش غیر مستقیم هنوز ارزش آن مشخص نیست اما بنابر گفته مسئولین در زمان ورود این شرکت‌ها به بورس دقیقاً به اندازه ارزش سهام عدالت مستقیمی‌ها، از این شرکت‌ها به مردم سهم داده می‌شود و چون این شرکت‌ها قرار است عرضه اولیه شوند، نهایتاً ارزش سهامی که به سهام دار می‌رسد در روش غیر مستقیم بیشتر از روش مستقیم خواهد بود.

سوال ۲: روش آزاد سازی مستقیم سهام عدالت را انتخاب کرده‌ام، اما نمی‌دانم باید چگونه آن‌را بفروشم؟

مراحل فروش سهام عدالت از طریق کارگزاری‌ها به شرح ذیل است:

۱) ثبت نام در سامانه سجام: در گام اول، در صورتی که سهامدار کدبورسی ندارد، باید به سایت https://www.sejam.ir مراجعه کرده و گزینه «ثبت نام در سامانه سجام» را انتخاب کند. پس از پر کردن اطلاعات ظرف چند ساعت یک کد به شماره فرد پیامک می‌شود.

۲) احراز هویت: در گام دوم، پس از آنکه آن کد پیامک شد، فرد سهامدار باید احراز هویت شود در گذشته این کار تنها در دفاتر پیشخوان دولت امکان پذیر بود اما در حال حاضر امکان احراز هویت غیر حضوری نیز فراهم است و سهامدار می‌تواند با استفاده از یکی از نرم افزارهای احراز هویت الکترونیک (مانند نرم افزار سیگنال)، در کمتر از ۵ دقیقه احراز هویت شود.

۳) ثبت نام سهامدار در سامانه سهام عدالت کارگزاری‌ها: پس از احراز هویت و دریافت کدبورسی، سهامدار عدالت، می‌تواند به سامانه سهام عدالت در سایت هرکارگزاری، اقدام به فروش سهام عدالت خود کند.

سوال ۳: روش آزاد سازی مستقیم سهام عدالت را انتخاب کرده‌ام اما کد بورسی ندارم و فعلاً نیز قصد فروش آن‌را ندارم، آیا مشکلی به وجود خواهد آمد؟

خیر، اگر کد بورسی نیز دریافت نکرده باشید، سهام عدالت شما در هر دو روش مستقیم یا غیر مستقیم محفوظ است و زمانی که این کد را دریافت کردید، می‌توانید آن‌را به فروش برسانید.

سوال ۴: روش آزاد سازی غیر مستقیم سهام عدالت را انتخاب کرده‌ام، آیا می‌توانم آن‌را بفروشم؟

اگر روش آزاد سازی غیر مستقیم را انتخاب کرده اید تا زمانی که این شرکت‌ها وارد بورس نشده‌اند امکان فروش سهام خود را ندارید و باید تا اطلاع ثانوی صبر کنید.

سوال ۵: سهام عدالت را بفروشیم یا نگه داریم؟

پاسخ به این سوال به نیاز فرد سهامدار به مبلغ سهام عدالت بستگی دارد، اما به طور کلی با توجه به وضعیت خوب بورس و امکان بالا رفتن ارزش آن و اینکه قرار است سهام عدالت، ضامن تسهیلات بانکی شود پیشنهاد می‌شود فعلاً از فروش آن خودداری شود مگر اینکه وضعیت بورس تغییر کند.

سوال ۶: سفارش فروش سهام عدالت را به بانک داده ام، چه زمانی وجه را واریز می‌کند؟ آیا این موضوع که بانک‌ها سهام عدالت را به قیمت ۴۵۰ هزار تومان فروخته‌اند صحت دارد؟ بانک، وجه را واریز کرده است اما کمتر از سی درصد سهام عدالت من است، چه کاری می‌توانم انجام دهم؟

بانک‌ها چند روزی این امکان را داشتند تا از مردم برای فروش سهام عدالتشان وکالت بگیرند اما در این وکالتنامه نوشته نشده بود که بانک چه زمانی و چه سهامی را خواهد فروخت لذا بانک، هر زمان که بتواند سهام عدالت افرادی که به او وکالت داده اند را بفروشد، به اندازه ارزش سهام عدالت در آن روز مبلغ را واریز می‌کند.

بنابراین ممکن است بانک، امروز سهام عدالت را بفروشد اما چند روز آینده به حساب سهامداران واریز کند و در این چند روز ارزش سهام عدالت بیشتر از پیش شده باشد اما بانک مبلغ همان روزی که سهام را فروخته است، واریز می‌کند.

نکته دیگر این است که در حال حاضر ۳۶ شرکت بورسی در سهام عدالت وجود دارد، اگر شخص خود با استفاده از سامانه کارگزاری‌ها سهام عدالت را بفروشد، می‌تواند انتخاب کند که کدام سهام را به فروش برساند اما بانک، هیچ تعهدی ندارد که کدام سهام را خواهد فروخت و به انتخاب خود ۳۰ درصد از سهام عدالت موکل خود را می‌فروشد بنابراین ممکن است این رقم حتی کمتر از سی درصد کل ارزش روز باشد و یا ممکن است رقم بانک‌های مختلف با هم تفاوت کند اما با توجه داشت که اولاً رقم ۴۵۰ هزار تومان کاملاً کذب است دوماً با تحقیق‌های میدانی، مشاهده شده که رقم واریزی، کمی کمتر سی درصد ارزش کل سهام عدالت فرد بوده است./ مهر

یکی از حقوقی که دارندگان سهام عدالت از آن برخوردارند، امکان فروش سهام‌ است و بر این اساس امکان فروش سهام عدالت برای مشمولانی که قصد فروش سهام عدالت خود را دارند از ۶ خرداد فراهم شده است و این افراد می‌توانند از فردا با مراجعه حضوری یا غیرحضوری به بانکی که پیش از این شماره شبای خود را در سازمان خصوصی‌سازی ثبت کرده‌اند، نسبت به فروش سهام خود اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، هفته گذشته وزارت امور اقتصادی و دارایی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که کلیه دارندگان سهام عدالت که قصد فروش قسمتی از سهام خود را دارند، می توانند از روز سه شنبه (۶ خرداد) به شعب بانک‌هایی که قبلاً در آن دارای حساب بانکی بوده و شماره شبای آن حساب را به سازمان خصوصی سازی معرفی کرده‌اند، مراجعه و با تکمیل  فرم‌های مربوط نسبت به تکمیل سفارش فروش ۳۰ درصد از سهام عدالت خود و تعهد نامه مربوطه، اقدام کنند.

پس از اتمام مهلت اعلام شده در سامانه سهام عدالت برای تعیین تکلیف مدیریت سهام (۸ خردادماه)، از ۱۰ خرداد بانک‌ها از طریق کارگزاری‌های خود یا کارگزاری‌های طرف قرارداد، به تدریج نسبت به فروش سهام متقاضیان در بورس اقدام و وجوه حاصله را در قالب توافق شده به حساب آنها واریز خواهند کرد.

بانک‌ها هر سه روز یک بار اید اطلاعات مربوط به درخواست های فروش سهام عدالت متقاضیان را به صورت تدریجی به کارگزاری بانک خود و در صورت نداشتن کارگزاری، به کارگزاری طرف قرارداد خود ارسال کنند. کارگزاری‌ها نیز مکلف هستند پس از دریافت اطلاعات و با هماهنگی شرکت سپرده گذاری مرکزی و نهاد ناظر، نسبت به فروش سهام متقاضیان با رعایت دستورالعمل‌های مربوطه اقدام و وجوه حاصل از فروش سهام مذکور را حداکثر تا ابتدای روز کاری بعد از فروش به حساب بانک ذیربط واریز کنند. پس از آن، بانک‌ها مکلف هستند به محض وصول وجوه واریزی از طرف کارگزاری‌ها، وجوه مربوطه را به حساب متقاضیان واریز کنند.

منظور از آزادسازی سهام عدالت چیست؟

چطور سهام خود رو بفروشیم

به طور کلی منظور از آزادسازی سهام عدالت این است که دسترسی دارندگان سهام عدالت به دارایی‌شان چه به صورت مستقیم و چه به صورت غیرمستقیم فراهم شود. بر این اساس سهامداران می‌توانند در افزایش سرمایه شرکتی که در آن سهم دارند شرکت کنند، سهام خود را نگهداری کنند و سود سالانه دریافت کنند یا سهام خود را بفروشند.

سهامدارانی که روش مستقیم را انتخاب می کنند، سهام تک تک ۳۶ شرکتی که در لیست سهام عدالت قرار دارد، در کد بورسی‌شان قرار می‌گیرد و این افراد باید درمورد تعداد سهمی که از این ۳۶ شرکت در اختیارشان قرار دارد تصمیم بگیرند. در روش غیرمستقیم، دارایی ۳۶ شرکت مذکور به اضافه چند شرکت غیر بورسی به حساب شرکت سرمایه‌گذاری استانی ریخته می‌شود و افراد فقط سهامدار این شرکت خواهند بود.

فروش سهام عدالت چگونه است؟

در این راستا، حسین فهیمی، سخنگوی طرح آزادسازی سهام عدالت در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به امکان فروش سهام عدالت برای مشمولانی که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده‌اند، اظهار کرد: هر مشمولی که قصد دارد ۳۰ درصد سهم خود را به صورت یکجا بفروشد، می‌تواند از ۶ خرداد به شعب بانکی که شماره شبای خود را پیش از این در سامانه سازمان خصوصی سازی ثبت کرده است مراجعه کند. مشمولان توجه داشته باشند که نمی‌توانند بانک خود را عوض کنند و فقط باید به یکی از شعب همان بانکی که شماره شبای خود را ثبت کرده‌اند، مراجعه کنند.

وی ادامه داد: اگر فردی هم نخواهد از طریق بانک اقدام کند می تواند از ۱۰ خردادبه بعد ۳۰ درصد سهام خود را بفروشد. البته افرادی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند محدودتی در میزان فروش سهام خود ندارند و زمانی که آزادسازی صورت گرفت می‌توانند کل سهام خود را از طریق شرکت‌های استانی به فروش برسانند.

سخنگوی طرح آزادسازی سهام عدالت با تاکید بر اینکه مراجعه مشمولان به شعب بانک‌ها اجباری نیست، گفت: مشمولان می‌توانند از اپلیکیشن یا وب سایت بانک مدنظر خود استفاده کنند.

فهیمی به این سوال که چرا در تعهدنامه بانکی ذکر شده است که فرد اجازه اعتراض در خصوص سهام انتخابی برای فروش را ندارد؟ پاسخ داد: تعداد مشمولان زیاد است و بانک‌ها نمی توانند مورد به مورد با افراد چک کنند. بانک سفارشها را تجمیع می کند و به کارگزاری تحویل می‌دهد. در واقع اجرای شرایط سفارش برای هر فرد امکان پذیر نیست.

انتهای پیام

چرا در تعهدنامه بانکی ذکر شده است که فرد اجازه اعتراض در خصوص “سهام انتخابی برای فروش را ندارد؟ پاسخ داد: تعداد مشمولان زیاد است و بانک‌ها نمی توانند مورد به مورد با افراد چک کنند. بانک سفارشها را تجمیع می کند و به کارگزاری تحویل می‌دهد. در واقع اجرای شرایط سفارش برای هر فرد امکان پذیر نیست.”

لطفا بررسی کنید در حق مردم اجحاف نمی شود؟ً!

سلام خسته نباشید اگر کسی سهامش ازادسازی مستقیم انجام داده ولی نمیخواد سهامش روبفروشه چکار باید بکنه

کار خاصی لازم نیست بکنه.نظاره گر باشه.

هیچ کاری لازم نیست انجام بده. سهامی که داری روی کد بورسیشون می شینه و میتونن نفروشن

سلام سهم عدالت چقدارزششه بخوای بفروشیش

سالی که ۱۸۰ میدن الان میخرن کلا ۲ میلیون نفروش برو بورس فک کن نداری، اگه شخصی سازی شده چرا نمیزارن

چرا فقط30%درصد از سهام؟یعنی نمیشه کل سهامو فروخت و دیگه سهامی نداشت؟

سلام من می خواهم سهام عدالت را بفروشم چه باید کرد

سلام،کسی که روش مستقیم رو انتخاب کرده و میخواهد کل سهام خود رو بفرشد،تکلیفش چی؟
یعنی چی فقط 30درصد

چقد ساده ای اینا میخوان این سهامو بگیرن از طریقی چرا نمیزارن خودمون بفروشیم من میخرم وکالتی مردم بگن وکالتی میدم مجبورن

چند می خری؟

من شماره ی موبایلم رو تو سایت تغیر دادم اما تو اپلیکشن ایرانی ایوا میزنم کد فعال سازی ام به شماره ی قبلی میاد/ یعنی مسولان کشور از پس این کارم برنمیان ؟

سلام من میخوام از طریق گوشی سهامم رو بفروشم چکار باید کنم بلد نیستم

ثبت نام فروش سهام عدالت

سلام
ببخشید کسانی که زیر سن قانونی هستن (زیر۱۸سال) میتونن سهام خود را بفروشد؟؟

بله با اجازه پدر

بله

با اجازه پدر

بله با اجازه پدر

بله با اجازه پدر

بله با اجازه پدر

سلام من میخوام سهام عدالت خودم را بفروشم چیکار بکنم از کجا اقدام کنم

باعزض سلام چجوری واردسایت سهام عدالت بشیم

عالی

بابا همش مسخره بازی، بابا کل سهام عدالت مگه چقدره؟ برا من کلا ۳۶۰ تومنه! حقوق سه روز یه کارگر، مردم تا کی میخواید این چیزارو نفهمید؟ تا کی خوابید! طرف رفته حداقل یک سوم این مبلغ رو صرف گرفتن کد بورسی کرده ، کل ملت هم ریختن دارن کد بورسی میگیرن، و از این طریق کلی پول میره تو جیب دفاتر پیشخوان و غیره، یکم خودتون حساب کتاب کنید میفهمید

چگونه سهام عدالت خودت را بفروشیم

چطور سهام خود رو بفروشیم

سهام فروختم ولی پول سی درصد به حسابم نیامده از اصل چیزی کسر نگردیده

سلام ببخشید سهام عدالت من 1 میلیونیه یعنی برگه داریم که نوشته 1 میلیون ولی درسایت ها مثل سایت ازاد سازی سهام عدالت و بررسی اینکه سهام های چه شرکتی رو داریم نوشته 500 هزار تومان یا مقدار کل ما رو دقیقا شبیه افرادی که سهامشون 500 هزار تومانی هست حساب کرده
میشه راهنمایی کنید باید چیکار کنیم مرسی

سلام رو برگه ما هم یک میلیون هست ولی اگه او ن سالی که دولت اعلام کرد مبلغ حدود 500هزار تونان برای تکمیل سهام عدالت واریر کنید اگه واریز کردی درسته که ولی اگه واریز نکردی سهامت 500هزار است .
بعدش برو تو سامانه سهام عدالت برات نوشته چقدر است

من شکارم که

اقا من شمارم تغییر دارم تازه وارد سایتم شدم مقدار نگاه کردم الان واسه فروش مینویسه فاقد کدملی در سامانه چبکار کنم؟

سهام عدالت قیمتش چنده الان اگه من فقط سهام خودم روفقط بفروشم چند تومان میشه یک نفرهستم

من سهام خودرا میفروشم خریدار هسته بفروشم

سلام من یک هفته است سی درصد سهامم رو فروختم هنوز که پولی نیومده تو حسابم واسه چی؟

آقا من سهام عدالت خودمو میفروشم 500 تومنی

لطفا برای فروش سهام عدالت دربانک مسکن مرایاری کنید.مچکرم

سلام میخام سهام بفروشم

میخوام بفروشم

چند میخرن منم فروشنده ام

سلام ارازلی دانش هستم میخواهم سهام رابفروشم چکارکنم به کجاقدام کنم ممنون میشم

سلام. من صفری هستم. من سهامم رو می‌فروشم. کسی هست؟ خبر بده سه نفر 09193528891

سلام میخواستم بدونم سهام مستقیم به حساب بورسی میاد یا نه

سلام من همه کاراراشو کردم الان میخام 30 درصد بفروشم سایت قطع است چه کار کنم

سلام چراهیچ بانکی سهم نمیخره الان

هیچ بانکی سهم نمیخره

سلام من میخواهم کل سهام بفروشم …

برای فروش

چرا.پست.بانگ.سایتش‌.بسته.است..برای.فروش

سلام چرا بانک ملی دومیلیون از سی درصد اول را واریز کرده ارزش سهام یک میلیونی هست.

چرا سود سهام خرد خرد واریز میشه

سلام من میخواستم سهامم روبفروشم بایدچیکارکنم

سلام من میخواستم سهامم روبفروشم بایدچیکارکنم

اگه کسی هیچ پیکری از سهام خود نکرد باید چکارکند آیا ب دنبال آزاد سازی برود یا ن

میفروشم

شماره تلفنی که وارد کردیم به اسم پدرم هس چطور میتونم شماره رو تغییر بدم؟

سلام من میخوام سهاممو بفروشم اما نمیدونم درحال حاظر چند میخرن میشه راهنماییم کنین

The online version of the Iranian daily Hamshahri

حدود ١٩‌ میلیون سهامدار که روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند می‌توانند تصمیم بگیرند، سهام خود را بفروشند یا خیر؛ احتمالا تصمیم عمده این سهامدارها، نگهداری سهام خواهد بود چون شاخص کل بورس تهران همچنان روند صعودی دارد که معنایش، افزایش ارزش سهام عدالت در روزهای آینده است.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از شهروند ، سهامداران عدالت برای فروش سهام خود باید به سایت کارگزاری مورد نظرشان مراجعه کنند و پس از واردکردن مشخصات و مشاهده جزئیات پرتفوی خود نسبت به فروش یا عدم فروش ٣٠‌درصد سهام‌شان تصمیم بگیرند. این مجوز از دیروز، شنبه، برای ١٨‌میلیون و ٩٠٠‌هزار نفر سهامداری که از پانزدهم تا بیست‌ونهم خرداد امسال روش مستقیم مدیریت سهام عدالت را انتخاب کرده‌اند، صادر شده است. سخنگوی ستاد راهبری آزادسازی سهام عدالت با اعلام این خبر گفت: «کارگزاران براساس شرایط بازار و وضع سهم سهام این‌ افراد را در بورس یا فرابورس به فروش می‌رسانند و پول را در روزهای آینده به حساب شبای آنها واریز خواهند کرد.» به گفته حسین فهیمی اطلاعات افراد جدید روز جمعه در اختیار شرکت سپرده‌گذاری مرکزی قرار گرفت و از دیروز اطلاعات آنها به‌روزرسانی و به کارگزاران داده شد و اگر افراد سبد دارایی خود را مشاهده نمی‌کنند باید به کارگزاری‌های خود مراجعه کنند.» فروش سهام عدالت در حالی آغاز شده است که به نظر می‌رسد به دلیل تداوم روند صعودی شاخص کل بورس تهران بیشتر سهامداران علاقه‌ای به فروش سهام عدالت خود نداشته باشند.

سهامداران عدالت برای فروش ٣٠‌درصد سهام خود باید به سایت کارگزاری‌شان مراجعه کنند. اطلاعات آنها پیش از این در صفحه مربوطه به‌روزرسانی شده است به همین دلیل بعد از واردکردن مشخصات‌شان می‌توانند پرتفوی خود را با جزئیات ارزش سهام و قیمت‌ها ببینند و اگر به این نتیجه رسیدند که یک یا چند سهم، ارزش حفظ‌کردن ندارد، نسبت به فروش آن اقدام کنند. داود که پیش از این روش مستقیم را برای مدیریت سهام عدالت خود انتخاب کرده بود، می‌گوید: «دیروز بعد از اعلام آزادشدن فروش سهام عدالت به سایت کارگزاری‌ام رفتم و پرتفوی خودم را دیدم. ارزش سهام من حدود ١٥‌میلیون‌و٨٠٠‌هزار تومان شده است؛ البته من فعلا قصد فروش ندارم چون شاخص کل بورس در حال رشد است.» سعید هم که ارزش سبد سهام عدالتش حدود ١٣‌میلیون و ٨٠٠‌هزار تومان شده است، می‌گوید:   «دو ماه پیش که سبد پرتفوی خودم را چک کردم حدود ٩‌میلیون تومان بود و حالا حدود ١٤‌میلیون تومان شده است. من فعلا قصد فروش ندارم چون روند صعودی شاخص کل ادامه دارد.» بازدهی بازار سهام در هفته گذشته حدود ١٣,٦‌درصد بوده است که نشان می‌دهد روند صعودی شاخص کل بورس تهران همچنان ادامه دارد. این روند در نخستین روز هفته جاری هم ادامه پیدا کرد به نحوی که شاخص کل با رشد ٥‌هزار و ٩١٩ واحدی به یک‌میلیون و ٦١٨‌هزار و ٨٢١ واحد رسید. این میزان رشد باعث شده سهامداران نسبت به فروش سهام عدالت خود تردید جدی داشته باشند.

هنوز برخی از شهروندان که قبل از پانزدهم خردادماه امسال سهام عدالت خود را فروخته بودند، مبلغ آن را دریافت نکرده‌اند. سخنگوی ستاد راهبری آزادسازی سهام عدالت دراین‌باره گفته است:  «افرادی که شماره شبای حساب بانکی آنها صحیح، مورد تأیید بانک مرکزی و فعال بوده و شماره تلفن همراه نیز به نام خود فرد بوده است، تمام وجه را در روزهای اول آزادسازی سهام عدالت دریافت کرده‌اند. تعدادی از افراد همچنان با مشکل شماره تلفن همراه به نام خود روبه‌رو هستند و برای برخی افراد نیز بانک مرکزی شماره شبای آنها را تأیید نکرده یا حساب بانکی آنها غیرفعال بوده است. افرادی هم هستند که شماره شبای آنها تأیید شده اما بیش از ۶ ماه است که حساب آنها راکد بوده و نمی‌توان وجه این افراد را به حساب‌شان واریز کرد.» دلایلی که حسین فهیمی برای تأخیر واریز وجوه به حساب فروشنده‌های سهام عدالت عنوان کرده از سوی برخی فروشنده‌ها رد شده است. یکی از آنها در بخش نظرات سایت تجارت نیوز نوشته است: «من سهام عدالت خودم و خانواده‌ام را هفتم خرداد برای فروش در بانک [… ]ثبت کردم. برای خودم ٢‌میلیون و ١٠٠‌هزار تومان واریز کرد اما برای ٣ نفر دیگر از اعضای خانواده‌ام،‌ هزار تومان هم نریخته است.» کاربر دیگر هم نوشته است: «تقریبا یک ماهه سهامم را فروخته‌ام ولی بانک [… ]هیچ پولی به حسابم واریز نکرده است. احتیاج داشتم که فروختم. به بانک هم که مراجعه کردم با بی‌ادبی تمام جوابم را دادند.»چطور سهام خود رو بفروشیم

یکی از چالش‌های آزادسازی سهام عدالت مربوط به ماجرای سهام عدالت فوت‌شدگان است. سازمان خصوصی‌سازی در اواسط اردیبهشت‌ماه امسال اعلام کرده بود وراث افراد فوت شده تا اتمام فرآیند آزادسازی سهام عدالت باید صبر کنند. پس از آن ظرف یک یا دو ماه آینده (تا تیرماه امسال) با گواهی فوت برای انتقال سهام عدالت به پیشخوان دولت مراجعه کنند. اوایل تیرماه امسال، شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در اطلاعیه‌ای جدید اعلام کرد ٢‌میلیون و ٥٠٠‌هزار نفر از وراث متوفیان دارنده سهام عدالت، باید در انتظار اخبار و اطلاعیه‌های این شرکت درخصوص انتقال سهام عدالت بوده و به آنها توجه کنند. براساس این اطلاعیه، وراث فوت‌شدگان می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت سپرده‌گذاری مرکزی به شکل آنلاین از طریق میز خدمت، گواهی حصر وراثت را در سامانه بارگذاری کنند و شرکت سپرده‌گذاری بعد از استعلام مدارک، سهام عدالت را بین وراث تقسیم می‌کند. در این اطلاعیه آمده است که وضع انتقال سهام عدالت متوفیان از طریق الکترونیکی فراهم می‌شود و در همین رابطه، کارشناسان شرکت سپرده‌گذاری مرکزی باید همه فرآیندهای انتقال سهام عدالت متوفیان به صورت غیرحضوری را فراهم کند. با این همه هنوز تکلیف این دسته از سهامداران مشخص نشده است.

از دیروز شنبه امکان فروش ٣٠‌درصد سهام عدالت فراهم شده است با این حال هنوز مشخص نیست این زمان تا چه موقعی ادامه خواهد داشت. حدود ١٩‌میلیون سهامدار که روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند می‌توانند تصمیم بگیرند، سهام خود را بفروشند یا خیر؛ احتمالا تصمیم عمده این سهامدارها، نگهداری سهام خواهد بود چون شاخص کل بورس تهران همچنان روند صعودی دارد که معنایش، افزایش ارزش سهام عدالت در روزهای آینده است.

حقوق همشهری‌آنلاین متعلق به موسسه همشهری است

Copyright © 2020 HamshahriOnline, All rights reserved


همشهری محلهDownloads-icon

چطور سهام خود رو بفروشیم
چطور سهام خود رو بفروشیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *