چطور صدای گوشی را افزایش دهیم

 
helpkade
چطور صدای گوشی را افزایش دهیم
چطور صدای گوشی را افزایش دهیم

گوشی های هوشمند دارای قابلیت های مختلف و متعددی هستند که هر یک از ما بنابر فعالیت و زمینه شغلی که داریم، قابلیتی خاص از گوشی برایمان مهم است. برای مثال برای گیمرها، طبیعتا رم و حافظه گوشی، برای فعالان شبکه های مجازی باتری گوشی و آنتن دهی، برای علاقمندان عرصه موسیقی نیز طبیعتا اسپیکرهای گوشی، برای علاقمندان به حوزه نقاشی نیز قلم هوشمند و… لازم است.

اما قابلیت هایی مانند قلم هوشمند، تنها در تعداد اندکی از گوشی های هوشمند وجود دارد اما قابلیت هایی مانند اسپیکر، جک 3.5 میلی متری، میکروفون داخلی، رم، حافظه داخلی و… در تمام گوشی ها وجود دارند و با این تفاوت که هر چه شما بیشتر هزینه کنید، پیشرفته ترین را خریداری خواهید کرد و در غیر اینصورت نسبت به هزینه کمتر شما، ممکن است ساده ترین موارد ممکن را خریداری کنید.

با این وجود در گوشی های امروزی که همگی پیشرفته هستند، برخی از قابلیت ها با کیفیت متوسط به بالا عرضه می شوند و به همین دلیل مشکل خاصی وجود نخواهد داشت. اما در برخی از گوشی های اندرویدی، کاربران ممکن است با صدای کم گوشی روبرو شوند که این نقطه ضعف می تواند حس و حال ناخوشایندی را ایجاد کند. به همین دلیل در ادامه این گزارش از بخش تکنولوژی نمناک قصد داریم شما را با نحوه افزایش صدای گوشی آشنا سازیم. همراه ما باشید.

همه ما تعداد زیادی ابزار مختلف داریم که برای خرید و یا حتی یافتن آنها از فروشگاه های مختلف، سختی زیادی کشیده ایم و این در حالی است که حتی سالی یکبار هم از آنها استفاده نمی کنیم. از این رو بی شک اکثر ما اسپیکرهایی داریم که همیشه داخل کمد هستند و شاید سالی یکبار هم از آنها استفاده نکنیم. با این وجود اگر اسپیکر دارید و از آن به ندرت استفاده می کنید، توصیه می شود ابتدا به شارژر متصل کنید تا شارژ آن پر شود و سپس از طریق بلوتوث یا جک 3.5 میلی متری به گوشی متصل کنید تا آهنگ های مورد علاقه خود را با صدای بلند گوش دهید.

چطور صدای گوشی را افزایش دهیم

اگر احساس می کنید گوشی شما با تمام قدرت و توانایی هایی که دارد، صدای خروجی کمی از اسپیکرهای آن پخش می شود، باید سری به تنظیمات گوشی بزنید تا از محدودیت صدای گوشی “volume limit” مطلع شوید که اگر این محدودیت روشن بود، باید آنرا خاموش کنید. برای خاموش کردن این گزینه مطابق مراحل ذیل پیش بروید؛

روش دیگری که شما با استفاده از آن می توانید اقدام به افزایش صدای گوشی اندروید کنید، استفاده از اکولایزر داخلی گوشی می باشد که صبیعتا می تواند به شما کمک حائل اهمیتی نماید. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است حتما و حتما به این تنظیمات مراجعه کنید و در صورت امکان، تغییراتی را در آن اعمال کنید؛

گاهی اوقات ممکن است به دلیل قرار گرفتن گوشی در محیط های مختلف، میزان اندکی گرد و غبار و یا حتی تکه سنگ های بسیار ریزی وارد اسپیکر گوشی شوند و در نهایت میزان خروجی که داشتند را به مرور از دست خواهند داد. از این رو اگر وقت اضافه دارید، توصیه می شود حتما با استفاده از یک خلال دندان و گوش پاک کن، اقدام به تمیز کردن اسپیکر گوشی کنید.

بطور کل با استفاده از روش های بالا شما به سادگی می توانید اقدام به افزایش صدای گوشی کنید. اما یک سری از برنامه ها نیز وجود دارند که استفاده از آنها کاملا رایگان می باشد و شما می توانید از آنها برای رفع این مشکل استفاده کنید. از این رو ما قصد داریم در ادامه این گزارش شما را با یک سری از برنامه ها آشنا سازیم که این برنامه ها عبارتند از موارد ذیل؛

خوش آمدید، وارد اکانت خود شوید

بازیابی رمز عبور

رمز عبور برای شما ایمیل خواهد شد

آی تی رسان – مقالات روز تکنولوژی، موبایل، لپ تاپ و کامپیوتر

افزایش حجم صدای خروجی اسپیکر و هدفون در گوشی‌های اندرویدی موضوعی است که عده زیادی از کاربران به دنبال آن هستند. همین مورد باعث شد تا یک مطلب آموزشی در این زمینه برای شما قرار دهیم. میزان حجم صدا در خروجی اسپیکر و هدفون امری است که توسط کمپانی سازنده تلفن‌های همراه با توجه به میزان ظرفیت هر کدام، مشخص می‌شود. این کمپانی‌ها معمولا مقداری معقول و مناسب را برای آن‌ها انتخاب می‌کنند.

چطور صدای گوشی را افزایش دهیم

خروجی صدای اسپیکر در تلفن‌ همراه به میزان ظرفیت و قدرت بلندگو بستگی دارد. بنابراین مطمئن باشید تغییر دادن و افزایش مقدار آن از حد نرمالی که کمپانی سازنده آن را مشخص کرده، به اسپیکر دستگاه آسیب خواهد رساند.

اما خروجی صدا در هدفون‌ها را می‌توانید تا هر میزانی که می‌خواهید، افزایش دهید. البته این افزایش میزان خروجی صدا در هدفون هم اگر از حدی بیشتر باشد، باعث افت کیفیت خواهد شد. به‌عنوان مثال ال‌جی G3 یکی از آن دسته گوشی‌هایی بود که خروجی صدایی کم‌تر از حد انتظار را در بخش هدفون ارایه می‌داد.

برای افزایش خروجی صدا در اسپیکر و هدفون بهتر است گوشی اندرویدی‌تان را روت کنید. البته برنامه‌های متعددی هم در این زمینه وجود دارد که ادعا می‌کنند بدون دسترسی روت می‌توانند باعث افزایش صدا شوند؛ اما بهتر است بدانید که این اپ‌ها تنها اکولایزر صدا را تغییر می‌دهند و نه‌تنها باعث افزایش صدا نمی‌شوند، بلکه از کیفیت صدا هم کم می‌کنند.

استفاده نادرست از این آموزش و مشکلات احتمالی آن، بر عهده خود کاربر است.

برای افزایش صدای گوشی اندرویدی در خروجی‌های اسپیکر و هدفون مراحل زیر را دنبال کنید:

بخش Speaker Volume و عددی که مقابل آن قرار دارد، میزان خروجی صدا در اسپیکر است.

بخش Output Volume و عددی که مقابل آن قرار دارد، میزان خروجی صدا در هدفون را نشان می‌دهد.

برای افزایش صدا در هر مورد می‌توانید اعداد موجود در آن بخش‌ها را افزایش دهید.

پیشنهاد می کنیم که این افزایش اعداد حداکثر تا ۱۰ واحد صورت بگیرد. در غیر این صورت امکان افت کیفیت و یا حتی صدمه رسیدن به اسپیکر دستگاه وجود خواهد داشت. بعد از تغییر دادن این موارد گوشی خود را ری‌استارت کنید و در آخر صدا را چک کنید.

نکات زیر را برای رسیدن به نتیجه بهتر بررسی کنید:

چه مقدار حافظه رم برای یک گوشی هوشمند کافی است؟

چگونه با استفاده از مایکروسافت ورد، تصاویر خود را آینه کنیم؟

چگونه حافظه رم مک خود را ارتقا دهیم؟

آموزش رمزگذاری بر روی فایل‌های اکسل

سلام. من هواوی وای ۷ پرایم دارم.این برنامه هم نصب کردم ولی گزینه روت فعال نمیشه لطفاً راهنمایی کنید.

سلام منم هم همین مشکلو دارم هم نور صفحه خیلی کمه یعنی اگه تا آخر بکشم بازم در حد نورمال دیده میشه و هم صدای خود اسپیکر های گوشی انقدر بدرد نخوره که تا آخرم ببرم بالا صداش کمه آقا یوسف شما اگه مشکلو فهمیدی راهی پیدا کردی بگو منم گوشیم همینه

سلام شیائومی ردمی ۴a دارم‌ولی این گزینه sound رو نداره

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد.

ذخیره اسم و ایمیل من

آخرین مطالب سایت

اپل واچ جان دوچرخه‌سوار انگلیسی گرفتار شده در طغیان رودخانه…

اینتل از پردازنده گرافیکی اختصاصی دسکتاپی موسوم به Iris Xe…

راه‌‌اندازی ۲۲ سایت اختصاصی برای ۲۲ روستا توسط ایرانسل در…

لیست قیمت انواع ماشین لباسشویی در بازار ایران

چه مقدار حافظه رم برای یک گوشی هوشمند کافی است؟

آخرین قیمت‌ها

چطور صدای گوشی را افزایش دهیم

لیست قیمت انواع ماشین لباسشویی در بازار ایران

لیست قیمت تلویزیون سامسونگ در بازار ایران

لیست قیمت آیفون در بازار ایران

لیست قیمت لپ‌تاپ‌های ایسوس در بازار ایران

لیست قیمت لپ‌تاپ‌های لنوو در بازار ایران

لیست قیمت گوشی‌های شیائومی در بازار ایران

سرگرمی

معرفی بهترین فیلم‌ها در مورد اسکیزوفرنی

معرفی فیلم Amelie به کارگردانی Jean Pierre Jeunet: یک کمدی عاشقانه

معرفی ۱۰ تا از بهترین کتاب‌های مناسب نوجوانان

ایمیل خود را وارد کنید

خوش آمدید، وارد اکانت خود شوید

بازیابی رمز عبور

رمز عبور برای شما ایمیل خواهد شد

اگر بنا به هر دلیل تمایل دارید که قدرت و کیفیت صدای خروجی از اسپیکرهای تبلت یا گوشی اندرویدی خود را افزایش دهید، این مقاله راهنمای مناسبی را در اختیارتان قرار می‌دهد. در این مقاله قصد داریم که به آموزش و معرفی روش های تقویت صدای اسپیکر گوشی اندرویدی بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

اگر از افراد علاقمند به گوش دادن موزیک و موسیقی باشید، احتمالا قدرت و کیفیت صدای خروجی از اسپیکرهای گوشی برایتان بیشتر حائز اهمیت می‌شود. متاسفانه اغلب تبلت و گوشی های اندرویدی از این نظر چندان قدرتمند نیستند، البته چند سالی است که شرکت‌هایی نظیر اچ تی سی با استفاده از اسپیکرهای بوم ساند (BoomSound) در برخی از محصولاتشان تا حدی این مشکل را برطرف کرده‌‌اند، اما در هر حال اغلب دستگاه‌های اندرویدی از این نظر چندان عملکرد مناسبی ندارند. بنابراین شاید این سوال در ذهن شما هم ایجاد شده باشد که چگونه می‌توانیم نسبت به تقویت صدای اسپیکر گوشی اندرویدی وارد عمل شویم؟

روش های خاص و کاربردی وجود دارند که با استفاده از آن‌ها قادر به تقویت صدای اسپیکر گوشی اندرویدی خود می‌شوید. در این مقاله قصد داریم که به معرفی و آموزش چند نمونه از کاربردی‌ترین این روش ها بپردازیم. بنابراین در این مقاله شما عزیزان را با روش های تقویت صدای اسپیکر گوشی اندرویدی آشنا می‌کنیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

برای تعمیر سامسونگ، هواوی و … کلیک کن یا با شماره 75147-021 شرکت موبایل‌کمک «مرکز تعمیرات تخصصی گوشی‌های موبایل» تماس بگیر

چطور صدای گوشی را افزایش دهیم

برخی از شرکت‌های تولید کننده دستگاه‌های اندرویدی در رابط کاربری اختصاصی خود آپشن خاصی را ارائه می‌کنند که کاربران با استفاده از آن می‌توانند قدرت و کیفیت صدای خروجی از اسپیکرهای دستگاه را بنا به نیاز و سلیقه شخصی خود تغییر دهند. به عنوان مثال سونی در رابط کاربری اکسپریا یو آی (Xperia UI) گزینه‌ای تحت عنوان ClearAudio+ را ارائه می‌کند که کاربر با استفاده از آن می‌توانید تنظیمات خاص مربوط به صدای خروجی از دستگاه را بهینه‌سازی کند. اچ تی سی هم که در رابط کاربری Sense UI خود قابلیت فعال سازی صدای فراگیر بوم ساند را فراهم می‌کند. بنابراین در قدم اول وارد منوی تنظیمات یا همان Settings و سپس Sound & Notification و بخش Audio Settings شوید و وجود امکان تقویت صدای اسپیکر گوشی اندرویدی را از منوی تنظیمات پیش فرض آن بررسی نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه انجام این عمل در رابط کاربر شرکت‌های مختلف می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

بیشتر بخوانید: مرجع تعمیرات موبایل

برخی از اپلیکیشن‌ها یا برنامه‌های پخش کننده موزیک که اصطلاحا به آن‌ها موزیک پلیر گفته می‌شوند، دارای بخش اختصاصی هستند که امکان بهینه‌سازی و تقویت صدای خروجی را فراهم می‌کنند. بنابراین با نصب این موزیک پلیرها هم می‌توانید وضعیت صدای خروجی از دستگاه را بهبود بخشید. برنامه‌هایی نظیر Poweramp و Equalizer+ از جمله برنامه‌های بسیار کاربردی هستند که می‌توانید از آن‌ها به منظور تقویت صدای اسپیکر گوشی اندرویدی استفاده کنید.

اپلیکیشن‌های متعددی هم وجود دارند که به طور مستقل با هدف بهبود و تقویت صدای اسپیکر گوشی اندرویدی طراحی شده‌اند. به این نوع اپلیکیشن‌ها که امکان شخصی سازی صدای خروجی از دستگاه را می‌دهند، اصطلاحا برنامه‌های اکولایزر (Equalizer) گفته می‌شود. شاید این برنامه‌ها به طور مستقیم نتوانند قدرت پخش صدای دستگاه را افزایش دهند، اما با تنظیمات و آپشن‌هایی که به همراه دارند، می‌توانند تجربه‌ای بهتر را برایتان به ارمغان آورند. دو اپلیکیشن Music Volume EQ و Bas Booster دو نمونه از برنامه‌های اکولایزری هستند که با نصب آن‌ها در دستگاه اندرویدی خود می‌توانید به نتیجه عالی دست پیدا کنید.

اسپیکر تمام گوشی‌ها و تبلت‌ها در یک محل مشابه جاسازی نشده است. به عنوان مثال ممکن است گوشی شما به اسپیکر دوبل مجهز باشد و یکی از این اسپیکرها در لبه زیرین دستگاه و اسپیکر دیگر در لبه فوقانی آن تعبیه گردد. به همین صورت ممکن است در گوشی دیگری فقط از یک اسپیکر استفاده شده باشد و شرکت تولید کننده آن، خروجی اسپیکر را در پنل پشتی دستگاه تعبیه کند. شناسایی محل خروجی اسپیکر می‌تواند نقش بسیار مهمی در تقویت صدای اسپیکر گوشی اندرویدی ایفاء کند.

برای تعمیر سامسونگ، هواوی و … کلیک کن یا با شماره 75147-021 شرکت موبایل‌کمک «مرکز تعمیرات تخصصی گوشی‌های موبایل» تماس بگیر

به عنوان مثال اگر خروجی اسپیکر گوشی شما در پنل پشتی آن قرار داشته باشد و شما دستگاه را در حین پخش موزیک بر روی پنل پشتی بخوابانید، با افت کیفیت و قدرت پخش صدای چشمگیری مواجه می‌شوید. حال اگر خروجی اسپیکر را به طور مستقیم رو به روی خود قرار دهید، کیفیت صدای خروجی دستگاه افزایش پیدا می‌کند. به صورت کلی محل قرارگیری خروجی اسپیکر دستگاه از جمله مسائل بسیار مهمی است که در کیفیت صدای خروجی از گوشی تاثیر دارد.  پس حتما به آن توجه داشته باشید و محل خروجی اسپیکر دستگاهتان را شناسایی کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی موبایل سامسونگ

این روش به طور مستقیم منجر به تقویت صدای اسپیکر گوشی اندرویدی شما نمی‌شود اما می‌تواند روشی باشد که مشکل ضعیف بودن صدای گوشی را برطرف سازد. شما می‌توانید برای دستیابی به صدایی فراگیر، باکیفیت‌تر و تقویت شده از هدفون‌های مختلف، هندزفری یا حتی اسپیکر بلوتوث استفاده کنید. استفاده از اسپیکر بلوتوث در این راستا می‌تواند بسیار کاربردی باشد. پس به‌کار‌گیری لوازم جانبی نام برده شده هم می‌توانند به صورت غیر مستقیم در راستای تقویت صدای اسپیکر گوشی اندرویدی موثر واقع شوند.

روت کردن دستگاه می‌تواند به شکل ویژه و بسیار موثری دست شما را برای تقویت صدای اسپیکر گوشی اندرویدی باز کند! هنگامی که گوشی اندرویدی خود را روت می‌کنید، قادر خواهید بود که به تنظیمات و آپشن‌های ریشه‌ای دستگاه دسترسی یابید. ماکسیمم صدای خروجی از اسپیکرهای دستگاه هم در این بخش از تنظیمات سیستم عامل اندروید تعریف شده است، بنابراین شما ضمن روت کردن گوشی خود می‌توانید به تقویت صدای اسپیکر گوشی اندرویدی هم بپردازیم. با یک جستجوی ساده در اینترنت می‌توانید به لیست اپلیکیشن‌هایی که ضمن رو بودن دستگاه قادر به بهبود و تقویت صدای اسپیکر گوشی اندرویدی می‌شوند دست پیدا کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی A70

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش و معرفی روش های تقویت صدای اسپیکر گوشی اندرویدی پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید قطعه موبایل

قیمت تاچ ال سی دی آیفون 6

قیمت تاچ ال سی دی A21

 

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

برای با خبر شدن از آخرین مطالب ما ایمیل خود را وارد کنید.

نشانی دفتر مرکزی موبایل کمک: تهران، خیابان جمهوری، نرسیده به خیابان حافظ، خیابان لاله، پلاک 9، واحد زیر همکف (1-)

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

تماس بگیرید

متین گودرزی

18,ژانویه,2018
آموزش, مقاله

نظر دهید

در برخی از گوشی های هوشمند از اسپکیرهایی استفاده شده است که ممکن است نیاز و خواسته ی بسیاری از کاربران را برطرف نکند. از همین رو، امروز قصد داریم تا روش هایی را با شما درمیان بگذاریم که می تواند تاثیر قابل توجهی در کیفیت و میزان صدای پخش شده از اسپکیر دستگاه شما داشته باشد.

شما می توانید به سادگی و با استفاده از تنظیمات پیش فرض سیستم عامل اندروید، تجربه ی صوتی خود را بهبود ببخشید. البته در رابط کاربری گوشی های برخی از کمپانی ها این قابلیت وجود ندارد. اما در صورتی که این قابلیت در دستگاه شما وجود دارد، استفاده و تنظیم آن بسیار ساده می باشد. اما در صورتی که این قابلیت در بخش نرم افزاری دستگاه شما وجود ندارد، می توانید از سایر روش های بهبود کیفیت صدا استفاده کنید.

در گوشی های کمپانی سامسونگ، ابتدا دستگاهی که قصد شنیدن موسیقی با استفاده از آن را دارید، به گوشی خود متصل نمایید. سپس می توانید به مسیر Settings و پس از آن Sounds and vibration مراجعه نمایید. با مراجعه به این بخش، به قسمت Sound quality and effects مراجعه نمایید. در این بخش شما تعدادی گزینه را مشاهده خواهید کرد که متناسب با نیاز خود می توانید آن ها را شخصی سازی نمایید.

رابط کاربری MIUI که از آن در گوشی های کمپانی شیائومی بکارگیری شده است، از قابلیتی برای بهینه سازی صدای پخش شده از هدفون بهره مند شده است.

چطور صدای گوشی را افزایش دهیم

رابط کاربری گوشی های اکسپریا نیز با استفاده از تنظیمات ClearAudio و اکولایزر پشتیبانی می کند. با استفاده از این دو بخش شما می توانید المان های مختلف پخش موسیقی را متناسب با سلیقه ی خود تنظیم کنید.

گوشی های HTC هم به لطف بهره مندی از سیستم صوتی BoomSound که به طرز قابل توجهی تجربه ی صوتی کاربران را بهبود می بخشد، در این بخش امکانات مناسبی را در اختیار کاربران خود قرار داده است.

اما متاسفانه در رابط کاربری گوشی های وان پلاس، LG یا گوشی هایی که از اندروید خام استفاده می کنند، نمی توانید از این قابلیت ها بهره مند شوید.

به لطف انعطاف پذیری سیستم عامل اندروید، شما می توانید به سادگی از یک پلیر جایگزین به جای پلیر پیش فرض گوشیخود استفاده نمایید. دو مورد از بهترین پلیرهایی که علاوه بر امکانات و ظاهر مناسب، قابلیت هایی را در زمینه ی افزایش حجم و کیفیت صدا در اختیار شما قرار می دهند، Poweramp و PlayerPro هستند. هر دو پلیر به دریایی از امکانات مجهز شده اند و تقریباً از هر قابلیتی که شما به عنوان یک کاربر از آن ها انتظار دارید مجهز شده اند.

کنترل های پیش فرض استفاده شده در بیشتر گوشی های موجود در بازار به اندازه ی لازم جامع و کامل نیستند. برخی از آن ها از یک EQ پایه استفاده می کنند که تنها امکان استفاده از آن درون اپلیکیشن موزیک پلیر وجود دارد و کاربر نمی تواند درون اپلیکیشن های پلیر دیگر خود از آن بهره مند شود.

در صورتی که شما نیز ای چنین مشکلی رنج می برید، اپلیکیشن ها و راه حل های مناسبی برای شما وجود دارد. یکی از راه حل ها، استفاده از اپلیکیشن های EQ موجود برای سیستم عامل اندروید است. البته پس از استفاده از این اپلیکیشن نباید انتظار معجزه از آن داشته باشید اما به اندازه ی قابل توجهی می توانید عملکرد سیستم صوتی دستگاه خود را بهبود ببخشید. برای نمونه، دو اپلیکیشنی که در ادامه معرفی شده اند، جزو اپلیکیشن های کاربردی موجود در این زمینه هستند.

Music Volume EQ + Bass Booster

Bass Booster

طبیعتاً همانطور که می دانید، شناخت دقیق محل اسپیکر دستگاه برای استفاده ی مناسب از آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. از همین رو، مسدود بودن این محل یا پر شدن آن با گرد و خاک یا موادی از این دست می تواند به طرز قابل توجهی عملکرد سیستم صوتی دستگاه را تحت تاثیر خود قرار دهد.

در صورتی که پس از دقت به صدای پخش شده از اسپیکرهای دستگاه خود متوجه شدید که از قسمتی از آن صدایی خارج نمی شود، می توانید مشکلاتی همانند مسدود شدن اسپیکر را در نظر داشته باشید و برای برطرف کردن آن اقدام نمایید.

همچنین، سعی کنید زمانی که دستگاه شما در حال پخش موزیک است، آن را در وضعیتی مناسب برای اسپیکر قرار دهید. برای نمونه، در صورتی که اسپیکر دستگاه شما بروی قاب پشتی آن می باشد، گوشی خود را به صورت برعکس بروی سطح قرار دهید تا اسپیکر بتواند صدای خود را به درستی پخش کند.

همچنین، توجه داشته باشید که به دلیل استاندارد نبودن برخی از کاورهای محافظ، این کاورها به درستی و به شکل دقیقی طراحی نشده اند. بنابراین، بخشی از آن ها ممکن است اسپیکرهای دستگاه را مسدود کرده باشد.

در صورتی که گوشی اندرویدی خود را روت کرده باشید، با استفاده از برخی ابزارهای موجود می توانید حداکثر صدای پخش شده از اسپیکرهای دستگاه خود را افزایش دهد.

اما اگر قصد انجام چنین کاری را ندارید، استفاده از هدفون می تواند راهکار مناسب دیگری باشد. از آن جایی که هدفون ها کاملاً درون گوش قرار می گیرند، می توانند تمامی بخش های یک صدا را به درستی به گوش شما برسانند. مزیتی که اسپیکرهای نصب شده بروی گوشی های موبایل از آن بی بهره هستند. بنابراین، در صورتی که هیچ یک از موارد بالا نتوانست خواسته ی شما را تامین کند، می توانید استفاده از هدفون را مدنظر داشته باشید.

منبع: androidpit

تگ هااسپیکر موبایل افزایش صدای گوشی اپلیکیشن EQ

کانال تلگرام اندرويدزوم@AndroidZoom

صفحه اینستاگرام اندرویدزوم@AndroidZoom.ir

11,ژانویه,2020

4,جولای,2017

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

فایل‌های اندرویدزوم توسط هاست ایران میزبانی میشوند

——————————————————

اندرویدزوم توسط روبینا سرور پشتیبانی میشود

چطور صدای گوشی را افزایش دهیم


لیست گوشی های قابل آپدیت به اندروید 10 

آیا تا به حال در موقعیتی مثل یک جمع دوستانه خواسته اید یک آهنگ و یا ویدیو مهم را به آنها نمایش دهید اما صدای پایین گوشی تان شما را نا امید کرده است ؟ معمولا در چنین مواقعی به عنوان اولین راه حل ، خرید یک گجت به عنوان اسپیکر همراه برای تبلت و یا گوشی به ذهن خطور خواهد کرد ولی ما امروز در این پست قصد داریم ۷ ترفند افزایش صدای گوشی اندروید بدون نیاز به سخت افزار اضافه را به شما آموزش دهیم.

 Seven Trick to increase volume on tablet and Android phone

امروزه یکی از مسائلی که سازنده های گوشی های هوشمند سعی در بهبود آن هستند افزایش صدای گوشی ها (volume) و بهبود کیفیت صدای آنها می باشد. ازین رو ما امروز به شما ترفندهایی برای بهبود کیفیت صدا و افزایش آن در گوشی و تبلت های اندرویدی آموزش خواهیم داد. قبل از شروع آموزش، اگر برای افزایش صدای گوشی در اندروید به دنبال خرید اسپیکر هستید. حتما قبل از خرید، ۶ آموزش ساخت اسپیکر گوشی با ساده ترین وسایل ممکن انزل وب را مطالعه فرمایید. در زیر با ۶ ترفند برای افزایش ولوم صدا در گوشی و تبلت های اندرویدی آشنا شوید:

شاید در نگاه اول احمقانه به نظر برسد اما شما نیاز دارید محل خروج صدا یا همان خروجی بلندگوها یا اسپیکرهای گوشی خود را پیدا کنید، بسیاری از تلفن ها از اسپیکرها دو قلو استفاده می کنند که اغلب یکی از آنها صدای خروجی را تولید میکند و به راحتی قابل تشخیص هستند اما در سری گوشی های سونی Xperias از اسپیکرهای میکروسکوپی استفاده شده است که ممکن است شما حتی متوجه آنها نیز نشوید بنابراین برای یافتن خروجی این اسپیکرها، بازی و یا آهنگی را که می دانید از حداکثر صدای گوشی شما استفاده می کند را پخش کرده تا بتوانید خروجی بلندگوهای گوشی خود را بیابید.

چطور صدای گوشی را افزایش دهیم

حالا که محل اسپیکرهای گوشی خود را شناختید میتوانیم بگوییم احتمالا متوجه دلیل ذکر این ترفند برای شما مشخص شده باشد. چون با یافتن محل خروج صدا که مممکن است در جلو، پایین و یا پشت گوشی باشد می دانید وقتی در جمعی برای سخترانی قرار میگیرید باید به این نکته توجه داشته باشید که دست خود را بر روی اسپیکرهای گوشی قرار ندهید و یا بلندگوهای تلفن خود را بر روی سطحی قرار ندهید تا بتوانید از وضوح و کیفیت صددرصدی صدا لذت ببرید. معمولا اشتباهی که خیلی کاربران مرتکب آن می شوند نحوه گرفتن گوشی در دست میباشد مخصوصا در اسمارت فون هایی که اسپیکر آنها در پایین گوشی قرار دارد پس اگر اسپیکر گوشی شما هم در پایین تلفن همراه تان قرار گرفته است فراموش نکنید هنگام پخش صدا حتما به این نکته توجه داشته باشید.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که که برای جلوگیری از ضربه خوردن گوشی خود از قاب های ضد ضربه و یا قاب های فانتزی استفاده میکنید، باید یادآوریم شویم حتما هنگام پخش صدا برای بهبود کیفیت صدا در گوشی و یا تبلت اندرویدی خود قاب آن را برداشته و حداقل تا زمانی که می خواهید صدایی با وضوح بالا داشته باشید قاب خود را نصب نکنید، زیرا قاب های پلاستیکی معمولا باعث خفه شدن صدا در گوشی ها می شوند.

معمولا گوشی ها از قابلیت تنظیم صدا بر روی گوشی به صورت پیش فرض بهره میبرند به جز گوشی های سونی و گوشی های OnePlus 2 (تصویر آن در زیر مشخص است) که خیلی جامع نیستند.

اغلب کنترل صدای پیش فرض در خیلی از گوشی ها تنها در پخش کننده صوتی آنها کار می کند و هنگام بخش موزیک و یا ویدیو در پلیری جز پلیر پیش فرض عملا کاربردی ندارد و شما قادر نخواهید صدا را تنظیم کنید. بنابراین ما پیشنهاد می کنیم اپ EQ را برای گوشی و یا تبلت خود نصب کنید تا در تمامی موارد بتوانید بروی تنظیم و تقویت صدای گوشی خود کنترل داشته باشید، همچنین برای افزایش صدای گوشی توصیه می کنیم اپلیکیشن Bass Booster را نیز نصب کنید. اگر بعد از نصب این اپلیکیشن ها و رعایت نکات بالا، بازهم از صدای گوشی خود راضی نبودید حتما پست، آموزش افزایش صدای آهنگ به صورت آنلاین و آفلاین را مطالعه فرمایید.

پیشنهاد بعدی ما جهت بهبود کیفیت صدا و افزایش صدای گوشی ، دانلود و نصب اپ Poweramp به عنوان پلیر بروی گوشی و یا تبلت است. این اپ تنظیمات بیشتری برای کنترل و تنظیم صدا در شرایط مختلف دارد که با ترفندهای صوتی باعث تقویت صدای باس می شوند. همچنین اپ +Equalizer به شما EQ با ۵ باند ارائه می دهد و باعث تقویت صدای گوشی شما میشود و همچنین اجازه تنظیم و کنترل صدا را میدهد و البته رایگان نیز میباشد درحالی که Poweramp به شما ۱۰ تا EQ ارایه می دهد ولی متاسفانه برای استفاده از تمامی امکانات آن حتما باید از نسخه پولی آن استفاده کنید که البته نسخه کامل آن را میتوانید از سایت های ایرانی رایگان دانلود کنید.

اگر شما گوشی خود را قبلا روت کرده اید این به این معنی می باشد که دست شما برای بهبود کیفیت صدای گوشی کاملا باز است. زیرا شما بعد از روت کردن قادر خواهید بود با استفاده از اپ های غیر رسمی Viper4AndroidFX یا Dolby Atmos که نیاز به روت گوشی دارند ، کیفیت صدا و خروجی صدا اندروید را افزایش دهید.

اگر گوشی خود را هنوز روت نکرده و تصمیم دارید اپ ها و نرم افزارهای مخصوص روت کردن را بشناسید. حتما آموزش و معرفی بهترین نرم افزار ها برای روت کردن گوشی اندروید را بخوانید.

واقعیت این است که با وجود ذکر تمامی راه حل ها و نکات ذکر شده در بالا، اکثرا سخنرانان که از اسمارت فون ها استفاده میکنند (به جز HTC) باز هم از کیفیت صدا رضایت کامل ندارند به همین دلیل ما در این شرایط استفاده از یک جفت هدفون خوب را پیشنهاد میدهیم زیرا در بعضی از گوشی ها، تنطیمات مروبط به کیفیت صدا زمانی فعال میشود که هدفون شما به گوشی و یا تبلت تان متصل باشد.

اگر با وجود راه حل های بالا شما نمیخواهید گوشی خود را روت کنید و یا اپ های اضافی بر روی گوشی خود نصب کنید. جای نگرانی نخواهد بود چون هنوز هم میتوانید با یک ترفند صدای گوشی خود را به حداکثر برسانید. برای اینکار شما باید در مورد امواج صوتی کمی اطلاعات کسب کنید. مثلا زمانی که موقعیت گوشی شما در اطراف دیوار بوده و شما اسپیکر گوشی را نیز به همان سمت قرار می دهید. هنگام پخش صدا، امواج صوتی به گوشه ی دیوار برخورد کرده و با قدرت بیشتری منعکس می شوند. شاید ناخواسته گاها این مورد برای شما پیش آمده  و از نتیجه کسب شده به شگفت آمده باشید. این اصل در مورد اشیا نیز صدق میکند. مثلا برای افزایش صدای گوشی ، آن را روی یک لیوان و یا درون یک کاسه خالی و یا جعبه خالی قرار دهید و ممکن است از نتیجه بدست آمده شگفت زده شوید زیرا صدای خروجی تقریبا دو برابر خواهد شد.

اگر نیاز پیدا کردید که کاربرد و عملکرد دکمه های تنظیم صدا اندروید را بدون روت کردن عوض کنید، حتما پست مربوطه را مطالعه فرمایید.

در صورتی که ترفند ، برنامه و راه حلی برای بهبود کیفیت صدا و افزایش ولوم صدا در گوشی و تبلت های اندرویدی میدانید تجربیات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


سلام
ببخشید من تازگیا وقتی هندزفری گوشیم رو بهش وصل میکنم ، صدا فقط از یک گوش میاد. با هندزفری های متفاوت هم امتحان کردم ولی باز هم همینطوره.
کاری نمیتونم بکنم؟مثلا از تو تنظیمات؟گوشیمم A8 هست

سلام
ببخشید من تازگیا وقتی هندزفری گوشیم رو بهش وصل میکنم ، صدا فقط از یک گوش میاد. با هندزفری های متفاوت هم امتحان کردم ولی باز هم همینطوره.
کاری نمیتونم بکنم؟مثلا از تو تنظیمات؟گوشیمم A8 هست

سلام ببخشید گوشی من ایسوس هستش وقتی به هنذفری وصلش میکنم صداش بیشتر از متوسط نمیشه میخواستم بپرسم چرا!؟هر چی میخوام صداشو زیاد کنم نمیشه

چند بار پشت سر هم ولوم بالا رو بزن خودش میاره

سلام من چند روز پیش گوشیمو که سامسونگ هست به اسپیکر وصل کردم و از اون موقع روی تنظیمات اون اسپیکر مونده و اسپیکر گوشی بیس خیلی زیادی داره و برنامه هایی هم که نصب کروم تا کمک کنه هیچ چی نشد فقط صدای رسانه رو تنظیم میکنه وآهنگ زنگ میمونه لطفا کمک کنین ممنون

سلام…من یه گوشی نت ۸ دارم…وقتی با بلوتوث به اسپیکروصل میشم …صدای موزیک ..خیلی کمه…ولی با گدشی های دیگه امتحان کردم…اینطوری نیست…لطفا راهنمایی کنید…تشکر

سلام من یه گوشی HUAWEI Y3 2018 دارم وقتی که به یه اسپیکر وصلش میکنم صدای اهنگو زیاد میکنم بعد از چند ثانیه اهنگ قطع میشه چجوری میشه تنظیماتشو تغییر داد که اهنگ تو صدای زیاد قطع نشه؟؟

سلام دوستانی که صدای گوشیشون کمه مخصوصا هواویی بازا این کدو بزنید
*#*#۳۶۴۶۶۳۳#*#*که.میره تو یه سری تنظیمات مخفی شما audio رو انتخاب کن اونجا که صدا رو زده ۱۴۶ بکنش ۱۶۰مشکل رفع شد اظلا بدید البته منم از اینترنت در اوردم

سلام
من یه گوشی سامسونگ گلکسی G7prime دارم متاسفانه ندتی هست که صدای گوشی سمت راست هندرفری ضعیف شده چحوری باید درستش کرد؟

سلام. من یه گوشی هوآوی آنر ۸ لایت دارم وقتی با هدفون باهوش آهنگ گوش میکنم صداش خیلی کمه در صورتی که صدای بلندگوی خیلی زیاده. داداش خودم یه گوشی هوآوی y530 داره ولی کیفیت و صدای هدفون با اون گوشی خیلی بیشتر اگه میشه کمکم کنید

یه قوطی نوشابه پلاستیکی را از وسط ببرید و باسلفن سر بریده شده را بپوشانید و درب نوشابه ی بریده شده را باز کنید و گوشی خود را افقی طوری که اسپیکرش بالا باشه بگذارید و سر شیشه نوشابه را در اسپیکر بگذارید صدا به خوبی تقویت میشه…

سلام وقتی آهنربا روی بلندگو قرار میگیره صداش رو نصف میکنه راهی هست که صداش دوباره مثل اولش بشه من تاحالا سه بار این اتفاق برام افتاده با مدلای مختلف گوشی لطفا راهنمایی کنید

سلام من یک اسپیکر مارک vker دارم با دو باند من یک باند دیگه میخواستم وصل کنم یه بعد چند ثانیه بوی سوختگی اومد یک جا باند سالمه امتحان کردم جا فیش سوخته به نظر شما چند تومان خرج داره که درست بشه لطفا جواغب بدید؟

چطور صدای گوشی را افزایش دهیم

سلام
من یه اس هفت اج دارم چند وقتی هس که هندزفیریم قدرت صداش خیلی کم شده و دکمه هاشم قط شده و بنظرم هندزفری گوش چپ خیلی ضعیف تر از سمت راسته ! اوایل فک میکردم مشکل از خود گوشیه ولی زمانی که هندزفری داداشمو که برا اون طرح سامسونگ اس هفته که نیمه اصله هندفریش رو زدم تو گوشیم دیدم صدای هندزفری داداشم حدود ۲ ۳ برابر هندزفری خودمه !
شما راهیو بلدید که هندزفیمو حداقل صداشو درست کنم؟
چون اصلا حسش نیس برم گارانتی

سلام من گوشی سونی دارم موقع صحبت کردن صدای طرف مقابل من خیلی ضعیف میادحتی رواسپیکرم میزارم صداش بیشترازیک مترشنیده نمیشه لطفا راهنماییم کنید

گوشیم آیفونه چگونه وقتی دکمه های کم و زیاد کردن ولوم از کار افتاد آن را برگردانیم

سلام من گوشی ال جی جی ۴ دارم وقتی می خوام اهنگ گوش کنم جدیدا اون قسمت خالی اهنگ یه سوت ضعیف می کشه
اما کیفیتت و قدرت صداش افت نکرده
می خواستم ببینم عادیه و مشکلی نداره؟

سلام دوست عزیز
اگر شما زمانی که گوشی خود را تازه خریده بودید و این مشکل را داشت پس عادیه. اما اگه جدیدا باشه شاید مشکل از آهنگ باشه یا نرم افزار. با این حالت شما می تونید برای پی بردن دقیق از گوشیتان از فروشنده آن گوشی اطلاعات به دست آورید

سلام من ی گوشیhtc one دارم ک نسبت به قبل صدای پخش موسیقیش پایین اومده کسی نمی دونه دلیلش چیه؟

سلام دوست عزیز گوشی سونیz3چند روزه که صدایش زنگ تلفنش کم شده ولوم صداش تا آخره لطفا راهنمایی کنید

باسلام من یه مشکلی دارم گوشیم iPhone 5s است چند وقته هدفون رو میزارم یهو خش خش میکنه بعد دیگه صدا نمیاد از تو هدفون بعد ، بعد از چند روز خود به خود درست میشه ممنون میشم کمکم کنین

پاسخ دادن

سلام
احتمال سولفاته شدن کانکتور سوکت هست یا اتصالی بدین با مراجعه به یه تعمیرگاه متبحر خیلی راحت حل میشه
موفق باشین

سلام من s7edgeدارم ..وقتی اهنگ گوش میدم بعد از چند ثانیه دیگه صدا ندارم یا وقتی گوشیم زنگ میخوره بعد از دویا سه ثانیه دیگه صدای زنگ نمیاد لطفا کمک کنید چیکار کنم ..فلش هم کردم درست نشد

سلام من s7edgeدارم ..وقتی اهنگ گوش میدم بعد از چند ثانیه دیگه صدا ندارم یا وقتی گوشیم زنگ میخوره بعد از دویا سه ثانیه دیگه صدای زنگ نمیاد لطفا کمک کنید چیکار کنم ..فلش هم کردم درست نشد

سلام
این قضیه تویه گوشیه اندرویدی شایع شده و مشکل از سینک کردن گوشیتون با دستگاه بلوتوث اتفاق میوفته…
بلوتوث گوشی رو خاموش
گوشیتون رو خاموش و دست تون رو روی پاور دستگه به مدت ۳۰ ثانیه نگه دارین و سپس دکمه کم کردن صدا رو به مدت ۳۰ ثانیه نگه دارین و رها کنی تا گوشی روشن بشه…
مشکلتون حل میشه
توجه:
از نصب برنامه های ناشناس اجتناب کنید.

من گوشی aسون ۲۰۱۶ دارم صداش خیلی ضعیف هست نمیدونم کلا اینجوری هستند یا دستگاه من ایراد داره از اول هم گرفتم اینجوری بود ممنونم

سلام
گوشیتون رو با گوشی مشابه خودتون مقایسه کنید اگه ضعیف تر بود به رام بالاتر فلش اپدیت کنید. یا فلش به همون رام قبلی( تویه یه تعمیر گاه متبحر)
در صورت حل نشدن باید اسپیکر گوشی تست و در صورت ایراد چنج شه.
موفق باشین

خیلی ممنون

با سلام
ببخشید من چند هفته‌ای هست که توی تبلت سامسونگم یه مشکلی ایجاد شده. مدلش note 10.1 edition 2014 هستش‌. هر هندزفری‌ای که واسش استفاده می‌کنم ، گوشی راستش صدایی ازش خارج نمیشه. ینی هندزفری‌ها روی گوشی‌های دیگه سالمن فقط روی تبلت من یکی از گوشی‌هاشون خرابه. صد البته که مشکل از تبلت منه، خیلی ناگهانی افتاد این اتفاق و نمیدونم دلیلش چیه. خیلی ممنون میشم اگه کمکم کنید.

سلام
سوکت خروجی هندزفری با چند تا قسمت مسی ساخته میشه به این صورت که سوکت هدفون با فشار به ترتیب با اون کانکتورها کانکت میشه
اگه با کمی فشار زیاد بازم صدای گوشی یه سمتش نمیاد با تعوض سوکت حتما مشکلتون حل میشه.
به نمایندگی معتبر یا یه تعمیرگاه متبحر برای تعمیر مراجعه و چنجش کنید.
موفق باشین

از نظر نن گوشیتون رو توی پلاستیک بزارین بعد توی لیوان پر اب و از صدا خیلی خوب گوشیتون کیف کنین

سلام و عرض ادب خدمتــ شما
من ی گوشی گلکسی ستار دارم دارم که متاسفانه تماس با هر کی دارم هنگام صحبت کردن صدای من ضعیف میره اما صدای طرف مقابل به گوش من واضح میاد
در صورتی که ن ضربه ای خورده ن چیزی مشابه به این مورد
میخواستم بدونم
راه حلی هست که این مشکل برطرف بشه
ممنون از راهنماییتون
به ایمیلم ارسال کنید

امید عزیز پیشنهاد میکنم گوشیتون رو به یک نمایندگی مطمئن نشون بدید احتمالا میکروفن گوشی شما دچار مشکل شده که باید احتمالا سرویس یا عوض شود

سلام من یه هدفون بلوتوثی خریدم بعد از چند روز صداش کم شده

سلام و عرض ادب خدمتــ شما
من ی گوشی گلکسی s5 دارم که متاسفانه تماس با هر کی دارم هنگام صحبت کردن صدای من ضعیف میره اما صدای طرف مقابل به گوش من واضح نمی یاد
در صورتی که ن ضربه ای خورده ن چیزی مشابه به این مورد
میخواستم بدونم
راه حلی هست که این مشکل برطرف بشه
ممنون از راهنماییتون

سلام و عرض ادب خدمتــ شما
من ی گوشی گلکسی s5 دارم که متاسفانه تماس با هر کی دارم هنگام صحبت کردن صدای من ضعیف میره اما صدای طرف مقابل به گوش من واضح میاد
در صورتی که ن ضربه ای خورده ن چیزی مشابه به این مورد
میخواستم بدونم
راه حلی هست که این مشکل برطرف بشه
ممنون از راهنماییتون

تاسیس : تیر ماه 1390 | باز نشر مطالب تنها با کسب مجوز امکان پذیر است

Copyright © 2011-2021 Anzalweb , All Rights Reserved


طراحی و اجرا پوسته :

در رسانه ها همراه ما باشید

جدیدترین مطالب ما را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید


خرید قسطی انواع سمعک بدون بهره

خرید انواع ابزار وجعبه ابزار خانگی وصنعتی

 نرم افزار افزایش صدا در گوشی های اندروید

 

اندروید به عنوان معروفترین سیستم عامل تلفنهای هوشمند و تبلتها امکانات کنترلی سفارشی سازی شده زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. صدا یکی از پارامترهای اصلی است که روی کیفیت هر تلفن هوشمندی تاثیر می‌گذارد. کاربران اندروید که با مشکل کیفیت پایین صدا مواجه هستند همیشه به دنبال راهکارهایی برای تقویت آن هستند.

چطور صدای گوشی را افزایش دهیم

 

از همین رو، امروز قصد داریم تا اپلیکیش هایی را به شما معرفی کنیم که می تواند تاثیر قابل توجهی در کیفیت و میزان صدای پخش شده از اسپکیر دستگاه شما داشته باشد. با استفاده از این برنامه ها قادر خواهید بود صدای گوشی اندروید خود را به میزان قابل توجه بدون افت کیفیت افزایش دهید:

 

 افزایش صدا در اندروید

 

اپلیکیشن Equalizer :

این برنامه یکی از بهترین گزینه‌ها برای تقویت صدا است. در واقع این برنامه صدای بلندتری برای گوشی اندرویدی شما به ارمغان می‌آورد. همچنین می‌توانید با استفاده از دکمه‌های لغزنده‌ای که در این برنامه وجود دارد اعوجاج و نویز را از صداها حذف نمایید و تنظیمات مورد نظر خود را به راحتی اعمال کنید. گفتنی است این برنامه دارای رابط کاربری قابل توجهی است و کار کردن با آن نیز بسیار راحت و بی دردسر خواهد بود.

 

علاوه بر مواردی که در بالا بیان کردیم با این برنامه شما می‌توانید 11 نوع صدای از پیش تعیین شده را در جهت ارتقای صدای گوشی خود انتخاب نمایید. جالب است بدانید که این اپلیکیشن تا بدین جا رایگان بوده و اگر آن را با نسخه پولی آپدیت کنید، قادر خواهید بود که خودتان نیز صدای تنظیم شده‌ای را به صداهای پیش فرض این اپلیکیشن اضافه نمایید.

 

برای تقویت صدا و فعال کردن Sound Amplifier باید بر روی دکمه Power که در بالای اپلیکیشن و سمت راست وجود دارد، ضربه بزنید. همچنین گزینه Bass Boost نیز گزینه‌ای عالی برای تقویت صدای هدفون محسوب می‌شود. اگر چه ممکن است بر روی اسپیکر گوشی شما نیز محدودیت‌هایی داشته باشد.

 

Poweramp به شما ۱۰ تا EQ ارایه می دهد 

 

اپلیکیشن Poweramp  : 

پیشنهاد بعدی ما جهت بهبود کیفیت صدا و افزایش صدای گوشی ، دانلود و نصب اپ Poweramp به عنوان پلیر بروی گوشی و یا تبلت است. این اپ تنظیمات بیشتری برای کنترل و تنظیم صدا در شرایط مختلف دارد که با ترفندهای صوتی باعث تقویت صدای باس می شوند.

 

همچنین اپ +Equalizer به شما EQ با ۵ باند ارائه می دهد و باعث تقویت صدای گوشی شما میشود و همچنین اجازه تنظیم و کنترل صدا را میدهد و البته رایگان نیز میباشد درحالی که Poweramp به شما ۱۰ تا EQ ارایه می دهد ولی متاسفانه برای استفاده از تمامی امکانات آن حتما باید از نسخه پولی آن استفاده کنید که البته نسخه کامل آن را میتوانید از سایت های ایرانی رایگان دانلود کنید.

 

اپلیکیشن هایی برای افزایش صدا در گوشی های اندروید

 

اپلیکیشن  Viper4Android :

محبوبیت اپلیکیشن وایپر به حدی بالاست که کاربران زیادی تنها برای داشتن آن، دست به روت کردن گوشی اندرویدی خود می زنند. در این برنامه امکانات بسیار متنوعی برای ایجاد تغییرات در خروجی اسپیکر، هدفون، بلوتوث، USB و Dock ارایه می شود.

در Viper4Android می توانید مدل هدفون خود را پیدا کنید تا بهترین تنظیمات صوتی مربوط به آن اعمال شود. انواع افکت های صوتی مانند صدای دالبی، Surround و Clarity هم در وایپر قابل تنظیم و فعال سازی است.

 

در بخش تنظیمات خروجی اسپیکر، چندین گزینه مختلف برای افزایش حجم صدا با حفظ بیشترین کیفیت داده می شود. همچنین با وجود گزینه Speaker Optimization یکسری تغییرات صوتی برای دسترسی به بهترین کیفیت صدای خروجی اسپیکر اعمال می شود.

حضور اکولایزر قدرتمند یکی دیگر از ویژگی های مثبت وایپر است که به لطف آن می توان به بالاترین کیفیت صدای گوشی های اندرویدی دست یافت. این امکان به کاربر داده شده تا بعد از ایجاد تغییرات دلخواه خود، آن ها را به صورت فایل ذخیره کند.

 

وایپر مدت زیادی است که به صورت رایگان عرضه شده و در لیست بهترین اپلیکیشن‌ ها برای گوشی‌‌ های روت شده حضور دارد. در برخی کاستوم رام ها، این برنامه به طور پیش فرض نصب بوده که در این صورت دیگر نیاز به فلش کردن آن نخواهد بود.

 

با  Volume Booster می توانید به راحتی درجه صدای قسمت های مختلف موبایل را تنظیم کنید

 

اپلیکیشن Volume Booster :

این برنامه فوق العاده قادر خواهید بود صدای گوشی اندروید خود را به میزان قابل توجه بدون افت کیفیت افزایش دهید. همچنین این برنامه برای اجرا به روت نیاز ندارد که یکی از ویزگی های آن محسوب می شود. با استفاده از Volume Booster خواهید توانست به راحتی درجه صدای قسمت های مختلف موبایل خود نظیر: پیامک ها, تماس های ورودی و خروجی، زنگ هشدار دهنده، موزیک و ویدئو و سیستم عامل را تنظیم کنید.

 

چطور صدای گوشی را افزایش دهیم

این نرم افزار  به شما اجازه ذخیره تنظیمات در زمان متصل کردن و حتی جدا کردن هدست را خواهد داد. از ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار محیط ساده اما کاربردی آن می باشد که اجازه دسترسی ساده و  آسان به کاربران را می دهد حتی اگر شما یک مبتدی باشید.

 

اپلیکیشن افزایش صدا در گوشی اندروید

 

اپلیکیشن Equalizer FX : 

این برنامه عملکردی مشابه برنامه Equalizer دارد اما دارای یک تفاوت اساسی و خاص با آن است: درواقع این برنامه برای تقویت صدای پخش شونده از سرویس گوگل پلی موزیک (Google Play Music) مورد استفاده قرار می‌گیرد. گفتنی است که بسیاری از برنامه‌های جانبی تقویت صدا قابلیت کار با این سرویس را ندارند یا حداقل هزینه اضافی در پی خواهند داشت. این در حالی است که با این برنامه می‌توانید به صورت رایگان و با خیال راحت برای تقویت صدای این سرویس گوگلی استفاده نمایید.

اما اشتباه نکنید این برنامه تنها برای سرویس گوگل پلی موزیک نیست بلکه شامل گزینه‌های Bass Boost و Loudness Enhancer در تب Effects برای کمک به ارتقای صدای اسپیکر گوشی اندروید است.

 

 

گردآوری:بخش کامپیوتر و اینترنت بیتوته

هرآنچه ازعملهای زیبایی زنان میخواهیدبدانید

جدیترین یخچال ها رو باکمترین قیمت بازاربخر


رزرواسیون آنلاین هتل/تضمین کمترین قیمت


اقساط 36 ماه بدون پیش پرداخت لوازم خانگی


آموزش زبان را با یک جلسه رایگان شروع کن

رزروبلیط وهتل درسراسرایران بابیشترین تخفیف

جدیدترین مدلهای تلویزیون سامسونگ و ال جی


بدون خجالت محصولات جنسی را آنلاین بخر


ماشین لباسشویی با آبکشی شرعی


تخفیف باورنکردنی فرش سورنا|ازدستش نده!


ارزان ترین راه سفر به نقاط مختلف داخلی


سینما رو به خونت بیار!

جدیدترین مدلهای تلویزیون سامسونگ و ال جی


لوازم خونگیت رو اقساطی نو کن!

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

چطور صدای گوشی را افزایش دهیم
چطور صدای گوشی را افزایش دهیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *