چطور یک دوست دختر داشته باشیم

 
helpkade
چطور یک دوست دختر داشته باشیم
چطور یک دوست دختر داشته باشیم

بدون شک حرف زدن با یک دختر و پیدا کردن دوست دختر کاری ترسناک است؛ مخصوصا وقتی به اندازه کافی در این کار تمرین و مهارت ندارید. اما اگر در خودتان اعتماد به نفس به‌وجود آورید و بدانید که چطور احساس راحتی را در دختر به‌وجود آورید بعد از آن دیگر بدون اینکه نگران باشید که شما چطور به نظر می‌رسید، به راحتی می‌توانید دختر مورد علاقه خود را به‌دست آورید. اگر می‌خواهید بدانید که چگونه مسیر نگاه دختر مورد علاقه خود را به سمت خودتان برگردانید و او را به خود علاقمند کنید، با ما همراه باشید.

اگر می‌خواهید توجه یک دختر را به خود جلب کنید باید طوری وانمود کنید و نشان دهید که شما واقعا می‌خواهید که او به سمت شما بیاید. شاید واضح به نظر برسد اما تعجب خواهید کرد وقتی می‌فهمید که عصبی و مضطرب به نظر رسیدن شما به هنگام صحبت با دختر مورد علاقه خود می‌تواند شما را به شدت از او دور کند. اگر می‌خواهید که این دختر شما را دوست داشته باشد، پس نمی‌توانید طوری رفتار کنید که خود را خیلی پرمشغله، سرد و بی‌روح، یا بی‌حواس و پریشان خاطر از گفت‌وگو با او نشان بدهید.

اگر دختر مورد علاقه‌تان به سمت شما می‌آید، تلفن خود را کنار بگذارید، به گوشه و کنار و اطراف خود نگاه نکنید و به او توجه نشان دهید. در اینجا روش هایی را به شما معرفی می‌کنیم که شما را برای دختر مورد علاقه تان سهل الوصول می‌کند و به پیدا کردن دوست دختر می‌انجامد:

– اگر دختر مورد علاقه تان به سمت شما حرکت می‌کند یا از کنار شما عبور می‌کند به او لبخند بزنید.
– از حرکات بدن آزادانه استفاده کنید؛ با دستهای درهم گره کرده یا دست به سینه گوشه‌ای نایستید.
– به حالت‌های چهره خود آگاه باشید؛ اخم نکنید یا به او یا هیچ کس دیگر خیره نشوید.
– بی‌قرار نباشید یا به زمین نگاه نکنید.

چطور یک دوست دختر داشته باشیم

مطلب مرتبط: ۱۵ ترفند روانشناسی برای جذب دختر مورد علاقه و دلخواه تان

اگر از نزدیک شدن به دختر مورد علاقه خود به منظور پیدا کردن دوست دختر نگران یا مضطرب هستید، مهم نیست که چطور به نظر می‌رسید. در غیر اینصورت شما بخشی از اعتماد به نفس ظاهری خود را از دست خواهید داد. به خودتان بگویید که خوب هستید. بیشتر پسرها همیشه و همیشه به ظاهر خودشان شک دارند. بهرحال، اگر می‌خواهید دختر مورد علاقه خود را به‌دست آورید، مجبور نیستید که خوش تیپ‌ترین و جذاب‌ترین پسر جمع باشید اما باید آنچنان رفتار کنید که گویی با آنچه که هستید و به نظر می‌رسید خوشحال و از آن راضی هستید. اگر شما از ظاهر خودتان رضایت نداشته باشید و اعتماد به نفس لازم را در خود نشان ندهید، دختر مورد علاقه تان چنین چیزی را به شما خواهد گفت و احتمال صحبت کردن او با شما کمتر خواهد شد.

– هنگامی که به سمت او حرکت می‌کنید خود را کشیده و پشتتان را صاف نگه دارید.
– به چشمان او مستقیم نگاه کنید.
– به خودتان یادآوری کنید که شما لیاقت توجه او را دارید.
– از دست انداختن خودتان یا دست کم گرفتن بیش از اندازه خودتان خودداری کنید.

اگر سعی می‌کنید که شخص دیگری غیر از خودتان باشید، فرد مورد علاقه شما هرگز فرصت دوست داشتن شما را نخواهد داشت زیرا او هرگز نخواهد دانست که شما چه کسی هستید. اگرچه شما می‌توانید روی توسعه فردی خودتان کار کنید و برای دخترها جذاب تر باشید اما نباید برای جلب و جذب توجه یک دختر بطور کلی شخصیت خود را تغییر دهید. اگر صادق نباشید یا اصلا خودتان نباشید، دختر مورد علاقه شما می‌تواند این را درک کرده، به شما بگوید و هرگز هم تحت تاثیر شخصیت دروغین شما قرار نخواهد گرفت. در آخر به یاد داشته باشید که دختر باید شما را برای آنچه که هستید دوست داشته باشد.

– هنگامی که با دختر جدیدی ملاقات می‌کنید، هدف برای آن دختر این است که پس از آن دیدار خودِ واقعی شما را دوست داشته باشد. اما این به آن معنا نیست که شما باید هرآنچه هستید را در همان ابتدا روی میز بریزید. شناخت شما باید فرآیندی باشد که در گذر زمان اتفاق می‌افتد. شما مجبور نیستید که پیش از به‌دست آوردن شناخت بهتر از یکدیگر در مورد مسائل جزئی تر مثل کلکسیون مورد علاقه تان یا عشق و علاقه خود به بازی‌های ویدیویی صحبت کنید.

ارتباطات در تمامی حوزه‌های زندگی – نه فقط به هنگام صحبت کردن با دوست دختر احتمالی آینده- از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باین ترتیب لازم است که شما بر بهبود و ارتقاء مهارت‌های ارتباطی خود کار کنید. تعداد بسیار زیادی از پسرها – به‌ویژه آن هایی که در سنین دبیرستان قرار دارند- شرایط بسیار سختی را به هنگام برقراری ارتباط با دخترها یا حتی با دوست‌های پسر خودشان پشت سر می‌گذارند. اگر شما به اندازه کافی راحت باشید که بتوانید گفت‌وگوی معنادار و ارزشمندی را با دختر مورد علاقه خودتان برقرار کنید، دیگر جای نگرانی وجود ندارد و می‌توانید او را برای خودتان به‌دست آورید. در اینجا چند راه‌حل برای برقراری ارتباط موثر به شما یاد می‌دهیم:

– از او سوال بپرسید. به او نشان دهید که شما به زندگی او اهمیت می‌دهید.
– به او گوش بدهید. هنگامی که با شما در مورد چیزی صحبت می‌کند حرف او را قطع نکنید.
– او را تحسین و از او تعریف کنید و یاد بگیرید که تعریف و تحسین او را به‌دست آورید.
– یاد بگیرید که در زمان مناسب احساسات او را شناسایی و آنها را بروز دهید.

مطلب مرتبط: ۳۱ بهترین عطر مردانه که هر زنی را به شما جذب می‌کند

حمایت کردن به این معنا نیست که شما باید برای او هزاران هدیه بخرید یا پول تمامی غذاهایی که می‌خورد را شما پرداخت کنید. حمایت عاطفی کلید اصلی برای نگه داشتن توجه دختر است. چیزهای ساده‌ای مثل گوش دادن به او وقتی روز بدی را پشت سر گذاشته است یا تبریک گفتن به او وقتی پس از پشت سر گذاشتن راهی طولانی به دستاوردی جدید دست یافته است می‌تواند نشان دهنده حمایت عاطفی شما باشد. هنگامی که شما دو نفر در روند شناخت یکدیگر قرار دارید، باید به او نشان دهید که شما از اهداف و زندگی روزمره او حمایت و آنها را تایید می‌کنید و همیشه چه در روزهای سخت و چه در روزهای خوشحالی و موفقیت در کنار او خواهید بود. به او نشان دهید که حضور شما فقط محدود به لحظات خوشی نخواهد بود.

– راه هایی را برای حمایت کردن از او پیدا کنید: با او به ورزش بروید یا به او پیغام بدهید و از او در مورد چگونگی امتحان ریاضی‌اش بپرسید. این کارها به او نشان می‌دهد که شما همیشه به فکر او هستید.
– به یاد داشته باشید که اهداف او درست به اندازه اهداف شما مهم هستند. اهداف، تعهدات و پیروزی‌های او را جدی بگیرید تا بداند که شما واقعا به او اهمیت می‌دهید.

اگرچه دخترها پسری را می‌خواهند که بتوانند با او رابطه معناداری را برقرار کنند اما آنها خوش گذرانی را هم دوست دارند. دخترها باید شما را پسری بدانند که بیرون رفتن و گشت و‌گذار با او کار آسانی است، کسی که اهل شوخی و خنده است و کسی است که به راحتی خود را با شرایط وفق می‌دهد. قرار نیست شما آدم عصا قورت داده‌ای باشید که همیشه در حال گله و شکایت است یا فقط می‌خواهد همان کارهای همیشگی خودش را انجام دهد و چیزهای جدید را تجربه نمی‌کند.

– یک روز پرماجرا را برای خودتان دو نفر یا به همراه گروهی از دوستانش ترتیب دهید. کوهنوردی بروید، قلعه‌ای روی کوه بسازید یا کاری عجیب و غریب و غیرعادی انجام دهید.
– درمورد کارهایی که می‌خواهد دونفری انجام دهید شکایت نکنید. آنها را امتحان کنید. شما هرگز نمی‌دانید که وقتی همراهان درست و مناسبی دارید چقدر انجام هرکاری برایتان لذت بخش خواهد بود.
– خودتان را خیلی جدی نگیرید. یاد بگیرید که کمی هم خوش بگذرانید و کمی شوخی و خنده را وارد زندگی خود کنید. در این صورت دختر مورد علاقه شما نیز در کنار شما راحت تر خواهد بود.

آروغ زدن سر میز شام، گفتن جوک‌های نژاد پرستانه یا مسخره کردن دیگران نمی‌تواند به شما در به‌دست آوردن قلب دختر مورد علاقه تان کمکی کند. همان محبت و احترامی را به او نشان دهید که به مادر خودتان نشان می‌دهید. به یاد داشته باشید که او صمیمی‌ترین و نزدیک‌ترین دوست هم جنس شما نیست و او هرگز به این جوک‌ها یا رفتارها نخواهد خندید. نیازی نیست که به شکلی باورنکردنی نزد او شایسته به نظر برسید اما باید رفتاری محترمانه داشته باشید و گفتارتان به نحوی باشد که احساس آرامش و راحت بودن را به او منتقل کند.

– در را برای او نگه دارید.
– با افراد پیرامونتان مودب و محترمانه رفتار کنید- فرقی نمی‌کند که آن فرد معلم یا استاد شما است یا یک پیش خدمت. اگر شما رفتار خوبی با دختر مورد علاقه خود داشته باشید اما در برخورد با دیگران بی‌ادبانه رفتار کنید، او متوجه چنین تفاوتی خواهد شد و آن را در نظر خواهد گرفت.
– اگر می‌خواهید در نظر او با بقیه پسرها تفاوتی داشته باشید، بهترین راه داشتن رفتاری شایسته و مناسب است. متاسفانه، داشتن رفتارهای ناشایست در میان پسرها بسیار شایع و رایج است. اگر شما رفتارهای خوبی داشته باشید از نظر دختر مورد علاقه خود انسانی بالغ و ارزشمند خواهید بود.

مطلب مرتبط: ۲۶ ترفند جذب جنس مخالف که فورا و شدیدا جواب می‌دهد!

شما باید نزدیک شدن به دخترها را تمرین کنید؛ حتی اگر آن دختر همان دختری نیست که شما به دنبال او هستید. تمرین کردن همیشه هم بهترین نتیجه را برای شما به دنبال ندارد اما قطعا می‌تواند موثر باشد. زمانی را برای نزدیک شدن به دخترهای جدید و پیدا کردن دوست‌های جدید و درنهایت پیدا کردن دوست دختر اختصاص دهید. این کار نه تنها در مدیریت اضطراب و استرس شما موثر خواهد بود بلکه به شما کمک می‌کند تا سبک منحصربه فرد خودتان برای تعامل با دخترها را کشف و آن را تقویت کنید. هرچه شما قادر باشید که راحت تر با دخترها گفت‌وگو و تعامل برقرار کنید، احتمال اینکه خودتان باشید یا ترس از طرد شدن داشته باشید در شما کمتر خواهد شد.

– باید تمرین کنید تا با همه دختران اطراف خود – و نه صرفا دختر مورد علاقه تان- به خوبی ارتباط برقرار کنید. این هدف را برای خود تعیین کنید که می‌خواهید به پسری معروف شوید که در ” خوب بودن با دخترها ” آوازه و شهرت دارد.

اگر شما واقعا می‌خواهید که دختر مورد علاقه خود را به‌دست آورید و در پیدا کردن دوست دختر موفق شوید باید بدانید که چطور تعریف و تحسینی معنادار از او ارائه بدهید. تنها گفتن جمله هایی مثل ” تو واقعا با این لباس جذاب به نظر می‌رسی” احتمالا موجب جلب رضایت او و برنده شدن شما نخواهد شد زیرا این قبیل تعریف‌ها این احساس را در او به‌وجود نمی‌آورد که شما به آنچه که او هست و آنچه که او را خاص می‌کند، توجه می‌کنید. در مقابل، باید تمرین کنید تا به مشاهده گری آگاه و ریزبین و حساس تبدیل شوید و به چیزهایی دقت کنید که او را از دیگران ممتاز می‌کند. در اینجا چند روش برای ارائه تعریف و تحسین معنادار به شما یاد می‌دهیم:

– تو خیلی خوب با آدم‌های جدید حرف می‌زنی. چطور این کار را انجام می‌دهی؟
– تو زیباترین لبخندی را داری که من تا حالا در تمام عمرم دیده ام.
– تو واقعا می‌دانی که چطور دیگران را سرحال کنی. این واقعا یک هنر و مهارت ارزشمند است.

مطلب مرتبط: ۵۰ حقیقت شگفت‌انگیز در مورد عشق و عاشقی

اگر می‌خواهید دختری را به‌دست آورید که خودش با رضایت و اشتیاق در کنارتان باشد، باید کاری کنید که احساس کند که او در نظر شما فقط به عنوان یک ابزار یا شیء نیست بلکه شما او را به عنوان یک انسان واقعی می‌دانید و به او اهمیت می‌دهید. از او سوالات مختلفی در مورد خودش بپرسید؛ مثلا اینکه چه اهدافی برای آینده دارد، کلاس‌های مورد علاقه او کدام هستند یا اصلا به حیوانات خانگی علاقه‌ای دارد. در ابتدا نیازی نیست که سوالات جدی یا عمیق از او بپرسید اما باید سوالاتی را مطرح کنید که به او نشان می‌دهند شما به شناختن او علاقمند و مشتاق هستید. در اینجا سوالاتی را به شما یاد می‌دهیم که می‌توانید از دختر مورد علاقه خود بپرسید:

– سرگرمی‌های مورد علاقه او
– گروه‌های موسیقی یا برنامه‌های تلویزیونی یا کتاب‌های مورد علاقه او
– دوستانش
– خانواده و خواهر و برادرهای او
– مکان‌های مورد علاقه او
– روزش را چطور پشت سر گذاشته است

یک روش دیگر برای ایجاد احساس خاص بودن در دختر مورد علاقه شما و در نهایت پیدا کردن دوست دختر این است که نظر او را در مورد هرچیزی جویا شوید. نیازی نیست که در ابتدا خیلی جدی در مورد هرچیزی بحث کنید در غیر اینصورت رابطه شما در مسیر اشتباهی قرار خواهد گرفت. با این وجود، لازم است از او بپرسید که به نظر او بهتر است در شرایط خاصی چه کاری انجام دهید یا از او بخواهید که پیشنهاد خودش را در مورد موضوعی خاص به شما بدهد و به‌این ترتیب به او نشان می‌دهید که شما برای نظر و عقیده او ارزش و احترام قائل هستید.

نظر او را در مورد یک گروه موسیقی جدید بپرسید، از او بپرسید که در مورد کفش‌های جدید شما چه نظری دارد یا نظرش در مورد کلاس تاریخی که هردو در آن حضور داشتید را جویا شوید. باین ترتیب اگر به او نشان دهید که نظرش برای شما مهم است، او نیز می‌بیند که شما واقعا به او اهمیت می‌دهید و برای او ارزش قائل می‌شوید.

– جویا شدن نظر دختر مورد علاقه تان در مورد چیزها و موضوعات مختلف به او نشان می‌دهد که شما به او بیش از یک صورت زیبا اهمیت می‌دهید.

گوش دادن واقعی به یک دختر قطعا احساس خاص بودن را در او به‌وجود خواهد آورد و باعث می‌شود که او هم بخواهد در کنار شما باقی بماند و به پیدا کردن دوست دختر منتهی شود. هنگامی که دختر مورد علاقه تان با شما حرف می‌زند، حرف او را قطع نکنید، سعی نکنید که مسئله یا مشکل او را حل کنید و هرچه که او می‌گوید را با مشکلات یا مسائل خودتان مقایسه نکنید. برای مسائل و مشکلات او ارزش قائل شوید و به او نشان دهید که به آنچه که او می‌گوید واقعا اهمیت می‌دهید.

هنگامی که صحبت هایش تمام شد، می‌توانید در مورد همان وضعیت و احساساتش از او سوال‌های بیشتری بپرسید. بعد از آنکه حرف هایش تمام شد حواستان باشد که فقط در مورد خودتان و مسائل مشابه خودتان حرف نزنید.

– همچنین باید آنچه که به شما می‌گوید را به یاد داشته باشید تا بتوانید آن را بعدا به خاطر آورید. گفتن جمله هایی مثل ” آیا در مورد این موضوع که به من گفتی با خواهرت هم صحبت کردی” به او نشان می‌دهد که شما واقعا به او اهمیت می‌دهید.

به دختر مورد علاقه خود اجازه دهید تا بداند که او برای شما تفاوت و تمایزی واقعی با دیگران دارد. به او بگویید که او کاملا با دوستانش و با همه دخترهای دیگری که شما می‌شناسید فرق دارد. شاید این کار اندکی احساس خجالت و شرمساری را در او به‌وجود آورد اما مسلما موجب می‌شود که بخواهد بیشتر و بیشتر در کنار شما باقی بماند. برای این کار می‌توانید از راهنمایی‌های زیر استفاده کنید:

– ” تو خیلی با بقیه دخترهای اینجا فرق داری. تو خیلی با خودت راحت هستی. همه می‌توانند این حقیقت را درک کنند که تحت تاثیر قرار دادن دیگران اصلا برای تو اهمیتی ندارد “.
– ” تو با بقیه دخترهایی که من می‌شناسم خیلی فرق داری. بودن با تو و درکنار تو کار خیلی ساده و راحتی است “.

مطلب مرتبط: ۹ توصیه که یک رابطه عاشقانه و احساسی درست داشته باشیم

اگر واقعا می‌خواهید به دختر مورد علاقه خود نشان دهید که برای شما باارزش و مهم است پس نباید از او کناره گیری کنید و آنچنان رفتار کنید که گویی سرتان بسیار شلوغ است و برای در کنار او بودن وقتی ندارید. اگرچه نباید همیشه در دسترس او باشید و باید به او نشان دهید که شما هم زندگی خودتان را دارید اما وقتی که او می‌خواهد در کنار شما و با شما باشد نباید او را نادیده بگیرید. اختصاص دادن زمان کافی به او به رشد و پرورش ارتباط شما کمک می‌کند و به او نشان می‌دهد که شما به عمیق تر شدن پیوندتان اهمیت می‌دهید.

– این حقیقت به آن معنا نیست که شما باید تمامی معاشرت‌های شبانه خود با دوستان پسرتان را کنار بگذارید تا در کنار دختر مورد علاقه خود باشید بلکه به این معناست که اگر می‌خواهید او بداند که به او اهمیت می‌دهید باید زمانی را به بودن در کنار او نیز اختصاص دهید.

اگر می‌خواهید دختر مورد علاقه شما بداند که وقتی کنارتان نیست به او فکر می‌کنید، بهتر است کاری انجام دهید و هر از گاهی جویای حالش شوید. برای این کار لازم نیست هر پنج ثانیه یک بار به او پیام بدهید یا دائم با او تماس بگیرید چون به این ترتیب او را سرکوب کرده و از خودتان دور می‌کنید. اما اگر برای مدتی از او دور هستید، به او پیامی بدهید و چیزی بگویید مثلا ” داشتم به تو فکر می‌کردم” یا ” مهمانی تولد منزل خاله چطور بود؟” و با این کار به او نشان دهید که حتی وقتی کنارتان نیست به او فکر می‌کنید.

– قصد شما این نیست که به محض اینکه دختر مورد علاقه تان از شما جدا شد با خودش فکر کند که شما در نبودِ او به او اهمیت نمی‌دهید. در تماس بودن با او وقتی از شما دور است روشی است که به او نشان می‌دهد شما همچنان به فکر او هستید.
– مطمئن شوید که او هم جویای احوال شما می‌شود و به این ترتیب تمامی ارتباطات شما به هنگام دوری از یکدیگر یک طرفه نخواهد بود.

چطور یک دوست دختر داشته باشیم

اگر شما و دختر مورد علاقه تان وارد رابطه شدید باید به او اجازه دهید بداند که او واقعا برای شما مهم و باارزش است. لازم نیست در انجام این کار زیاده روی کنید یا خیلی زود این کار را شروع کنید اما هنگامی که به این نتیجه رسیدید که شما یک زوج هستید و وقت زیادی را در کنار یکدیگر می‌گذرانید برای گفتن ” دوستت دارم” یا ” با تو بودن را دوست دارم” خیلی سرد و خشک نباشید و هروقت احساس کردید که باید این جمله را بگویید، از گفتن آن دریغ نکنید.

اگرچه نباید با ابراز عشق و محبت بیش از اندازه او را پشیمان و از خود دور کنید اما همچنین باید توجه کنید که احساس نادیده گرفته شدن را نیز در او به‌وجود نیاورید. مطمئن شوید که هرگز فراموش نمی‌کنید به او یادآوری کنید که چقدر برای شما مهم و باارزش است.

– گفتن اینکه تا چه اندازه دوستش دارید بسیار مهم است آن هم نه فقط به این دلیل که تلاش کنید تا او را راضی کرده تا همراه شما مثلا به بازی بسکتبال بیاید یا برای اینکه شما را ببوسد. شما باید به او بگویید که او را دوستش دارید چون دوست داشتن شما امری حقیقی و واقعی است و شما می‌خواهید او بداند که تا چه اندازه برای شما مهم و عزیز است.

منبع: wikihow

برچسب ها wikihowدختردوستپیدا کردن دوست دختر

سوال مهمی که بسیاری از مردان را در طول تاریخ گیج و سردرگم کرده است این است که چگونه دوست دختر پیدا کنیم و برای دوست دختر داشتن چه راه هایی را می توانند امتحان کنند. جواب این سوال از یک مرد با مرد دیگر فرق می کند. ممکن است عده ای از پسران دختری را در ذهنشان داشته باشند و می خواهند بدانند که به چه صورت به آن دختر دست یابند.

یا ممکن است عده دیگری از پسران به دنبال این باشند که به چه صورت می توانند دوست دختر پیدا کنند. یکسری دیگر ممکن است به دنبال این باشند که به چه صورت می توانند با یک دختر ارتباط برقرار کنند تا ببینند در آینده با او به نتیجه می رسند یا نه و به دنبال راهی هستند تا به یک دختر نزدیک شوند.

دست یافتن به یک دختر برای خیلی از پسرها کار سختی است، اما به آن سختی که تصور می کنند هم نیست. اگر مراحل و توصیه های زیر را عمل کنید، دیگر نیاز نیست که نگران این موضوع باشید.

چرا چگونگی پیدا کردن دوست دختر موضوع مهمی است؟ بعضی از پسرها می دانند که چگونه می توانند برای خودشان دوست دختر انتخاب کنند بنابراین اگر می دانید چگونه می توانید برای خودتان دوست دختر پیدا کنید پس دیگر نگران موضوعات دیگر مانند اینکه برای دختر مورد علاقه تان چه کارهایی باید انجام دهید نباشید. بسیاری از رابطه های خوب به خاطر استرس پسرها و تصمیمات اشتباه خراب می شوند و از بین می روند.

اگر دختری باشد که شما واقعا او را دوست دارید، و به هیچ عنوان نمی خواهید که شانستان را از دست بدهید و درواقع گند بزنید برای مطمئن شدن از اینکه همه چیز درست پیش می رود باید این راهنمایی ها را رها کنید.

چطور یک دوست دختر داشته باشیم

این راهنمایی ها برای پسرانی که نمی دانند چگونه می توانند به یک دختر نزدیک شوند و چگونه رابطه شان را پیش ببرند مفید و کارساز است.

دلیل شما هر چیزی که می خواهد باشد، اطلاعات بیشتر همیشه خوب است. وقتی شما اطلاعات کافی داشته باشید باعث می شود که استرس نداشته باشید، قلبتان نکشند و زمانتان را هدر ندهید و همچنین شانس دست یابی به دختر رویایی تان را افزایش می دهد.

روش پیدا کردن دوست دختر چگونه است و برای اینکه دوست دختر داشته باشیم باید چگونه عمل کنیم؟

بنشینید، کمربندتان را ببندید و آماده باشید. یک لیست بلند و بالا جامع برای پیدا کردن دوست دختر به شما ارائه می دهیم. یعنی اگر کل این متن را بخوانید هر چیزی که برای پیدا کردن و دست یافتن به دختر نیاز دارید را می توانید بفهمید. با این لیست می توانید از تنهاترین روزهای زندگی تان خلاص شوید و وارد یک رابطه خوب شوید.

درحالی که مراحل زیادی در اینجا وجود دارد، هیچ کدام از آن ها فراتر از توانایی های شما نیست و اجرای هیچ کدام از آن ها آن چنان سخت نیست. در واقع، با گفتن یکسری چیزهای هوشمندانه و یکسری توصیه ها فهم آن ها را آسان تر کرده ایم.

پس فقط دنبال کنید و کارهایی که باید انجام دهید را یادداشت برداری کنید، گام به گام مراحل دست یافتن به دوست دختر را بخوانید چه این دختر آن فردی باشد که برای چند سال آرزویش را دارید یا اینکه فردی باشد که تازه ملاقات کرده اید.

اولین کاری که باید انجام دهید، مهم نیست که چیز دیگری در ذهن دارید، مهم این است که از مسئولیت این مرحله برآیید. در ادامه چند مرحله برای پیدا کردن دوست دختر گفته شده که می تواند به شما کمک کند تا گام به گام به دختر مورد علاقه تان و یا هر دختر دیگری که به قصد شناخت می خواهید با او در ارتباط باشید نزدیک شوید.

ابتدا بنشینید و در آینه به چشم های خودتان نگاه کنید و بگویید: من به دوست دختر نیاز دارم. میل و انگیزه خود را بیان کنید و از این موضوع برای تشویق خودتان استفاده کنید تا به سوی هدفتان قدم بردارید. برای انجام این کار باید تمایل داشته باشید که هر مرحله را بدون هیچ کم و کسری انجام دهید. دلسرد نشوید. به نتیجه موردنظرتان می رسید. اما باید بخواهید.

نمی توانید به این سوال با دقت و با جزئیات پاسخ دهید. هیچ وقت نمی توانید پیش بینی کنید که چه دختری مناسب شما است. اما وقتی بدانید که از دوست دختر خود چه می خواهید و چه چیزی نمی خواهید بهتر می توانید به خودتان کمک کنید.

برای خودتان استاندارد تعیین کنید

داشتن یکسری استاندارد برای خودتان به شما کمک می کند که وارد رابطه ی اشتباهی نشوید یا بیش از حد ناامید نشوید. بنابراین برای خودتان مشخص کنید که از دختر مورد علاقه خود چه چیزهایی را می خواهید؟ یک دختری شبیه خودتان می خواهید یا فردی که شما را از منطقه امنتان خارج می کند؟

مجبور نیستید که فقط دنبال چنین فردی باشید، اما با جواب به این سوال «دوست دارم دوست دخترم چگونه باشد؟» و «چرا دوست دختر می خواهم؟» پاسخ به این سوال به اندازه این سوال «چطور دوست دختر پیدا کنم؟» مهم است.

مشکل اصلی که همه ما می دانیم و باید در آن غرق شویم این است: فهمیدن زن ها.

هیچ وقت به این سوال نمی توانید به صورت کامل پاسخ دهید، اما برای اینکه بتوانید دوست دختر پیدا کنید باید جواب چند تا سوال را بدانید. آن قدر ها هم سخت نیست. زن ها هم مثل مردها هستند و به دنبال احترام هستند. دوست دارند که جذاب باشند اما این همه چیزی نیست که که یک فرد باید به آن توجه کند. دوست دارند که کسی به حرفهایشان گوش دهد و تشویق شوند. به تمامی نیازهای احساسی تان فکر کنید و ببینید که چگونه می توانید توجهی که یک دختر می خواهد را به او بدهید.

زمانی که بفهمید زنان در مورد مردان چگونه فکر می کنند و بدانید که زنان از مردان چه می خواهند می توانید بهتر عمل کنید. اگر خانم ها دوست دارند که مورد توجه واقع شوند اما طوری نباشد که شخصیتشان زیر سوال برود و آن ها دوست دارند که کسی باشد تا به حرف هایشان گوش دهد و همچنین مورد احترام قرار بگیرند، آن ها مردی را می خواهند که این احساسات را به آن ها بدهند.

اینکه فقط بلد باشید تا از یک زن تعریف کنید، کافی نیست، یاد بگیرید که سوالاتی را بپرسید که بتوانید آن ها را درگیر کنید. کمی شوخی و دلبری چاشنی کارتان کنید و با این کار به خوبی از عهده این مرحله بر می آیید.

در مراحلی که در ادامه گفته خواهد شد، تمامی این نکات را پوشش می دهیم.

تا اینجای کار مرحله مقدماتی را گذراندید، زمان این است که بدانید چگونه می توانید با یک خانم ملاقات کنید و در اینجا مشخص می شود که چه چیزهایی را واقعا یاد گرفته اید. این مرحله واقعا مرحله راحتی است، به احتمال زیاد می دانید که کجا می توانید با یک خانم ملاقات کنید زیرا که می دانید خانم ها در کجا پیدایشان می شود (هر جا).

شما به راحتی می توانید در کلاس درس یا سر کار یا کلاب، جشن دوستان صمیمی تان و … با خانمی ملاقات کنید. کاری که شما باید بکنید این است که مکانی را برای قرار ملاقات تعیین کنید که در آن احساس راحتی دارید و می توانید بهترین خود را به نمایش بگذارید.

بعد از اینکه مراحل قبلی را طی کردید نوبت به این می رسد که به دختر مورد نظرتان نزدیک شوید. این موضوع برای پسرهایی که از نزدیک شدن می ترسند و احساس اضطراب دارند می تواند به شکل یک ترفند درآید. اما این مرحله بخش مهمی از روش پیدا کردن دوست دختر به شمار می آید، پس باید روی آن کار کنید.

دختر مورد نظر را زیر نظر بگیرید و ببینید چه کار می کند؟ با دوستانش هست؟ مشغول و سرحال است یا خسته است؟ زمانی که خودش تنها بود یا وسط صحبت با کسی نبود از زمانتان استفاده کنید و اگر بیش از حد مضطرب هستید تصمیم بگیرید که به تنهایی به او نزدیک شوید یا دوستتان را هم با خودتان ببرید.

در نهایت، تا جایی که می توانید آرام باشید. سعی کنید که اعتماد به نفس داشته باشید. با این کار می توانید جلوی تمامی اتفاقات مضخرف را بگیرید.

حالا وارد مرحله اصلی پیدا کردن دوست دختر می رسیم یعنی صحبت کردن با دخترها. با دخترها صحبت کنید. این مرحله برای بعضی از پسرها به عنوان یک مانع بزرگ به حساب می آید و باعث آشفتگی آن ها می شود.

با این حال، اگر می خواهید بدانید که چگونه می توانید با دخترها صحبت کنید، تمام کاری که باید انجام دهید این است که برای شروع صحبت با دخترها موضوعی پیدا کنید. راحته نه؟ واقعا راحته. فقط این راهنمایی ها را انجام دهید تا موضوعی برای ادامه دادن صحبت داشته باشید.

مطالعه بیشتر: نکاتی برای صحبت کردن با دخترها که کمک می کند سر صحبت با دختر مورد علاقه تان را باز کنید.

اگر همه چیز به خوبی پیش رفت و احساس کردید که او هم دوست دارد با شما صحبت کند، اینجاست که باید یکسری کارها انجام دهید: شماره اش را بگیرید. برای گرفتن شماره تلفن از دختر مورد نظرتان استراتژی های زیادی وجود دارد – مانند گفتن جک برای اینکه خودش شماره اش را به شما بدهد – اما بهترین روش این است که مستقیم از او درخواست کنید.

نترسید و فقط درخواست کنید. اگر صحبت بینتان خوب پیش رفت، از اینکه شماره اش را به شما بدهد خوشحال می شود. اگر هم خوب پیش نرفت، شانه ای بالا بیندازید و ادامه دهید.

تا اینجای کار سر صحبت با دختر مورد نظرتان را باز کرده اید و شماره تلفن او را گرفته اید. برای رسیدن به یک دختر یک راه دیگر باقی مانده است. باید یاد بگیرید که چگونه می توانید به یک دختر پیام بدهید. چیز خوبی که در مورد پیام دادن وجود دارد این است که شما بیشترین ابزارها برای این کار را دارید که از 7 مرحله قبل یاد گرفته اید. فقط آن ها را باید به کار ببرید و برای پیام دادن یکسری چیزها به آن اضافه کنید.

مطالعه بیشتر: برای اینکه با دختری دوست شویم چگونه برای اولین بار به او پیام بدهیم؟

در این مرحله، دو موضوع مانده است که باید در موردش با دختر مورد نظرتان صحبت کنید، احتمال دارد که بخواهید بدانید که آیا دختری شما را دوست دارد یا خیر.

نشانه هایی که نشان می دهد دختری شما را دوست دارد یا نه:

ممکن است دختری که شما به او علاقه دارید شمارا به عنوان یک دوست اجتماعی ببیند و تمایلی به برقراری رابطه بیشتر با شما نداشته باشد. روش هایی وجود دارند که به شما نشان می دهند به چه صورت می توانید از دایره دوستی بیرون آیید، ولی باید تصمیم بگیرد که آیا واقعا می خواهید این راه حل ها را دنبال کنید یا نه چون ممکن است با انجام این کارها رابطه ی دوستانه شما هم خراب شود.

در این مرحله، ممکن است با مهربانی به شما جواب دهد یا ممکن است شما را پس بزند و نادیده بگیرد. بر روی این موضوع هیچ کنترلی ندارید اما حداقل مطمئن می شوید و تکلیفتان روشن می شود.

این موضوع در مورد همه پسرها صادق نیست، بعضی از پسرها دختری را دوست دارند که آن دختر پسر را دوست ندارد و در حوزه دوستی گیر کرده اند. و بسیاری از آن ها فقط نیاز دارند که رابطه شان را نزدیک تر کنند.

چه کار کنید که دختری که در حال حاضر شما را دوست ندارد، از شما خوشش بیاید؟

چطور یک دوست دختر داشته باشیم

همه ی این ها را در کنار یکدیگر انجام دهید و در نهایت او می فهمد که شما به او علاقه مندید و از همه مهمتر متوجه می شود که خود او هم به شما علاقه مند شده است.

چطور می توانید رویش تاثیر بگذارید؟

برای جلب توجه او تلاش کنید. لباس بهتری بپوشید، با ادب تر باشید و اعتماد او را جلب کنید. سعی کنید با توجه به خصوصیات شخصی اش بر روی او تاثیر بگذارید. اگر قهوه ی خاصی را دوست دارد، دفعه ی بعدی که او را می بینید برایش از آن قهوه بیاورید.

به او نشان دهید که به حرف هایش گوش می دهید و بر اساس آن چیزی که می شنوید عمل کنید و مطمئنا او تحت تاثیر شما قرار می گیرد.

مشکلات زیادی را تحمل کردید ولی بالاخره او از شما خوشش آمد. حالا، زمان آن رسیده که از او بخواهید تا با شما بیرون بیاید. می توانید از روش های بامزه ای از او بخواهید که با شما همراه شود یا می توانید به صورت مستقیم از او درخواست کنید تا با شما بیرون بیاید.

می توانید برایش یک شی بامزه بخرید (یک خرس عروسکی، شکلات، لیوان قهوه ای که در بالا اشاره شد) و یک یادداشت به آن بچسبانید که در آن از او درخواست بیرون رفتن کنید.

این مرحله واقعا به خود دختر بستگی دارد. بهترین روش برای اینکه قرار ملاقات با دوام باشد این است که مطابق با علایق دختر رفتار کنید. اگر طرفدار ورزش است او را به بهترین بازی توپی ببرید. یا اگر طرفدار عشق های کلاسیک هست کنار ساحل قدم بزنید. اگر طرفدار ورزش هست می توانید دوچرخه سواری در کوه را امتحان کنید.

فقط براساس علایق او رفتار کنید و فضایی دو نفره را برای خودتان ایجاد کنید که بتوانید با هم گپ بزنید و به هم نزدیک تر شوید.

اگر همه چیز را درست انجام داده باشید، احتمالا آماده اید که از دختر مورد نظر خود بخواهید که دوست دختر شما شود. در اینجا، شما 15 مرحله را پشت سر گذاشته اید و نوبت به قسمت اصلی ماجرا می رسد. سعی کنید در این مورد واقعا روراست و صادق باشید.

در یک قرار ملاقاتی که به عنوان بهترین قرار ملاقات به حساب می آید برای او یک هدیه بخرید و مستقیم و با اعتماد به نفس از او درخواست کنید که دوست دختر شما بشود.

زمانی که همه چیز به خوبی پیش رفته باشد این مرحله واقعا راحت و ساده است، به این خاطر که همین الان جواب را می دانید. گفتن عاشقت هستم کمی سخت تر است. گفتن این که عاشق دختر مورد نظرتان هستید آنقدری سخت است که ممکن است برای چندین ماه خواب را از چشمان پسر بدزدد. خودتان را از این منجلاب نجات دهید.

دلیل دوست داشتنتان را بگویید قبل از اینکه کلمه ای بگویید. از طریق خریدن هدیه و گفتن کلماتی که این دوست داشتن را نشان دهند به او بفهمانید که دوستش دارید و در جایی که فقط شما دو نفر هستید به او بگویید که واقعا عاشقش هستید.

در این مرحله دیگر لازم نیست نگران باشد، باید از زمان استفاده کنید تا دختر را مال خودتان کنید. از کجا بفهمیم که این رابطه به کجا می رود؟ آیا این رابطه فقط به همین جا ختم می شود یا به سمت چیزی دائمی تر پیش می رود؟

در حال حاضر نیازی نیست به این سوالات جواب دهید، اما جواب دادن آن ها به صورت صادقانه باعث می شود که شما را برای آینده آماده کند، همیشه بهترین تصمیم را برای خودتان بگیرید.

ممکن است داشتن دوست دختر یک فرآیند رک و راست و آسان باشد، اما نکاتی وجود دارد که باید آن ها را به درستی انجام دهید. راهنمایی های زیر به شما کمک می کند در پیدا کردن دوست دختر موفق تر عمل کنید:

در نگاه اول به نظر می رسد که کار سخت و طاقت فرسایی پیش رو دارید و کارهای زیادی باید انجام دهید اما زمانی که مراحل بالا را دنبال می کنید می توانید تمامی سوالاتی که برایتان به وجود می آید را حل کنید. واقعیت این است که وقتی دختری را می خواهید باید از یکسری اصول ساده پیروی کنید که در بالا به آن ها پرداختیم.

چیز بیشتری از موارد گفته شده در این مقاله وجود ندارد. با خواندن همین مقاله، به تمامی مواردی که برای پیدا کردن دوست دختر نیاز دارید می توانید دست یابید. زمانی که بر روی تمامی این 18 مرحله مسلط شدید، دیگر نیازی نیست که استرس داشته باشید و نگران باشید و مطمئن باشید که می توانید از تمامی مهارتتان برای داشتن دوست دختر استفاده کنید.

 

 

 

ذخیره نام، ایمیل و سایت توسط مرورگر برای ارسال دیدگاه در زمانی دیگر.

باور کنید
کار سختی نیست . البته میدونم که برای دخترها پیدا کردن دوست پسر راحت تره
چون اکثر پسرها به قول معروف در این زمینه پا هستند ولی خیلی از دخترها
تمایلی به دوست شدن با پسرها رو ندارن و بعضی هم به سختی با اونا دوست
میشن پس برای دوست شدن به نکات زیر توجه کنید.

١- اعتماد به نفس کامل داشته باشید و با اطمینان جلو برید . از اینکه به شما جواب نه بگه نترسید .

٢-در
جمع دوستانش بهش پیشنهاد دوستی ندید .چون مطمئنا جواب نه میشنوید مگه
اینکه دوستان شما هم همزمان به دوستان او پیشنهاد بدن که مثلا دسته جمعی
بیرون بریم و این وسط شماره ها رد و بدل بشه .

٣-
هرگز هرگز برای دوستی یا پیشنهاد ازدواج دوستتون را واسطه نکنید . باور
کنید خیلی از دوستهای صمیمیتون زیرابتون رو میزنن شاید باور نکنید ولی من
خودم چندین مورد این رو  دیدم . از طرف دیگه هیچ دختری از یک پسر دست و پا
چلفتی که عرضه یک پیشنهاد دادن رو نداره خوشش نمیاد . مطمئن باشید جواب نه
میشنوید.

۴-به
بخش چگونه دوست شویم که نوشته شده رجوع کنید و اگه دیدید دختری این کارها
رو جلوی شما انجام میده بدونید که میخواد باهاتون دوست بشه .

چطور یک دوست دختر داشته باشیم

۵-
میتونید با یک سلام ساده شروع کنید . مثلا اگه طرف همکلاسیتونه هر روز بهش
سلام کنید و سر راهش باشید . وقتی با دوستاش حرف میزنه بهش نگاه کنید
بذارید بفهمه بهش توجه میکنید. برای مدتی این کار رو بکنید ولی طولش ندید
.ببینید چطور مورد توجه اون قرار میگیرید

۶-
به دختر مورد نظرتون نزدیک بشید و سر صحبت رو باهاش باز کنید . بهش نگید
میشه وقتتون رو بگیرم این جمله رو روزی صد بار دخترها میشنوند و نسبت به
این جمله حساسیت دارن بلکه در مورد مسائل عادی باهاش صحبت کنید مثلا در
مورد جزوه درسی و بهش بگید چطوری میتونم اشکالاتم رو ازتون بپرسم ؟ با این
سوال با یک تیر دو نشون زدید اول اینکه بهش فهموندید که یک جورایی میتونه
به شما کمک کنه و دوم اینکه بهتون میگه که به من زنگ بزنید یا من به شما
زنگ میزنم .

٧-
اگر قرار شد شما به او زنگ بزنید حتما سر ساعت مقرر تماس بگیرید .با این
کار بهش نشون میدید که وقت شناس هستید . منتظر صحبت کردن با او هستید .
برایش احترام قائلید .

٨- اگر قرار شد او به شما زنگ بزنه در اون ساعت تلفن رو مشغول نکنید .

٩- در جلسه اول بحث باید کاملا معمولی و مثلا پیرامون همون مشکلات درسی باشه . پله پله برید جلو .

١٠-بعضی
از دخترها اهل دوست شدن نیستند . بعضی اعتماد به نفس کافی ندارند . بعضی
خانواده شان این مساله رو نمیپذیره و بعضی از دوست شدن میترسند و… پس
اگر برای دوست شدن با دختری جواب رد شنیدید اصلا ناراحت نشید و این مساله
رو به خودتون نگیرید برید سراغ اونایی که مایل به دوستی با شما هستند .

١١-
نکته مهم اینه که یک دختر سر اینکه کدوم پسر شیک تر یا خوش تیپ تره با اون
قرار نمیذاره و به دوستیش ادامه نمیده اون باید از حس مردانگی شما لذت
ببره


Jump to navigation

برای دوست شدن با یك دختر یا اصطلاحا مخ زدن آن باید چند مرحله خیلی راحت را طی نمایید كه من این مراحل را به ترتیب در پایین آورده ام.البته این رو بگم كه نوشته های این پست برای كسایی هستش كه عاشق دختری شده اند و در این بلاگ جایی برای هوس بازان نیست.همچنین پیشنهاد میكنم تا وقتی واقعا عاشق یك دختر نشده اید به دوستی باهاش فكر نكنید

عاشقانه
.
اولین قدم برای دوستی
قبل از آنكه به دختر مورد علاقتان پیشنهادی دهید بهتر است جوابش را در قبال پیشنهادتان بدانید.یعنی مطمئن شوید جواب دلخواهتان را به شما می دهد.باید بدانید با كسی دوست نیست.شرایط دوستی با پسری را دارد؟ و مواردی دیگر كه سعی كردیم به بهترین شكل دسته بندی كنیم

خودتان را به او نشان دهید
قبل از پیشنهاد به او بفهمانید كه دوسش دارید.اعتماد به نفس داشته باشید، هر باری كه اون رو می بینید خودتون رو بهش نشون بدید.نگاش كنید و بذارید بفهمه كه متوجه اش هستید (البته نه طوری كه ناراحت بشه). معمولا دختر ها وقتی یه پسر رو در روز چند بار میبیند، در مورد اون پسر فكر میكنند.( بهتر است در این مواقع در نهایت شیك پوشی بر سر ببرید و یك پسر با شخصیت باشید و متفكر باشید
) .
خدا را فراموش نكنید
حالا كه شما واقعا عاشق شده اید فكر كنم بهترین كمك كننده به شما خدای مهربون باشه.ازش بخواین كمكتون كنه، بهش ایمان داشته باشید
.
بنده به شخصه وقتی عاشق شدم خیلی از خدا خواستم كمكم كنه تا به عشقم برسم و خدای مهربونم لطف كرد و همه چیز رو راست و ریست كرد ولی به دلیل پاره ای از مشكلات من و عشقم هنوز به هم نرسیدیم (ان شا الله كه بزودی میرسیم) یادتون نره برای خدا رسوندن دو نفر بهم كاری نداره
.
بهترین محل و موقعیت برای پیشنهاد
سعی كنید بهترین مكان را برای پیشنهاد دادن انتخاب كنید تا دختر مورد علاقتان در تنگای مكانی جواب عجولانه به شما ندهد.این مكان باید قابلیت حداقل چند ثانیه فكر كردن رو به او بده و از اونجا كه شما از قبل بهش فهموندین كه دوسش دارید،آنها را در ذهنش مرور كند. در این محل نه شما و نه او نباید هیچ اصطرسی داشته باشید
.
در این مكان بهتره شما تنها باشید و واسطه ای نگیرید (چون در این مواقع شما پسر دست و پا چلفتی به نظر میایید و دخترها از این پسر ها خوششان نمی آید). و همچنین بهتره طرف مقابل هم تنها و یا حداقل با یكی از دوستانش باشد
.
باید و نباید ها در هنگام دوستی
یادتان نرود شما باید جلو بروید و سر صحبت را باز كنید.اعتماد به نفس داشته باشید و همه چیز را عادی جلوه دهید.مودب باشید و با احترام و شمرده حرف بزنید.خود را هرگز از او برتر ندانید
.
عاشق طرفتان باشید و این را با حرف زدنتان ثابت كنید.دروغ نگویید زیرا تمام بدبختی ها از دروغ شروع می شود
.
فاصلتون رو حفظ كنید و زیاد بهش نزدیك نشید یادتان نرود او در حال حاضر هیچ نسبتی با شما ندارد
.
پیشنهادتون رو مطرح كنید ( تمایلتان به دوستی
)
بعد اینكه موارد بالا رو به خوبی پشت سر گذاشتید و دختر مورد علاقتان هم میدونه كه چقدر شما دوسش دارید و شما هم مطمئنید جوابش جواب دلخواه شماست دیگه باید دست بكار بشید
.
اینكه چگونه تمایل خودتون برای دوستی رو بهش بگین خیلی مهمه. در این مواقع شما باید نسبت به شناختی كه از طرفتون دارید حرف بزنید
.
بهتره جمله و راه متفاوت را بكار ببرید و جملتان كلیشه ای نباشد.( زیرا دختران معمولا در روز چند باری از این جملات را می شنوند، یا نسبت به این جمله حساسیت دارن و یا بدون اعتنا میگذرند
) .
جملات پایین می تونه كمكتون كنه
:
در تمام موارد پایین شما باید موارد بهترین مكان و باید و نباید در هنگام پیشنهاد كه در بالا قید شده را رعایت كنید.به جلو بروید و خیلی مودبانه سر صحبت را باز كنید
دختر مورد علاقتان در خیابان و یا فروشگاه میبینید: می تونید این طوری بگید
:
راستش الان چند وقته كه می خوام یه چیزی به شما بگم ولی نمی دونم چطوری… .من از شما خوشم اومده… دوستون دارم.با من دوست میشید؟
و یا بسته به مكان و شخصیت طرفتون می تونید این طوری بگید
:
راستش الان چند وقته كه می خوام یه چیزی بهتون بگم ولی نمی دونم چطوری…. فكر نكنم اینجا جای مناسبی باشه، اگه میشه یه جای مناسب تر بریم.من یه كافی شاپ خوب سراغ دارم
..
اگه به فكر فرو رفت و یا گفت نمیشه، سریع بگویید: تنها 10 دقیقه وقتون رو بیشتر نمی گیرم. اجازه بدید حرفای دلم رو بزنم. در این 10 دقیقه ثابت كنید كه عاشقش هستید
.
دختر مورد علاقتان همسایه یا اقوامی كه می شناسید باشد: می توانید اینگونه بگویید
:
ببخشید «اسم كوچك دختر» خانوم… .راستش الان چند وقته تو دلم یه چیزی هست كه می خوام بهتون بگم ولی روم نمیشه… . من از شما خیلی خوشم میاد یعنی دوستون دارم. با من دوست میشید؟
اگه سكوت كرد و یا به فكر فرو رفت و یا سریع جواب منفی داد. خیلی سریع بگوید : خواهشا روش فكر كنید منتظر جوابتون می مونم
.
دختر مورد علاقتان هم كلاسی و یا هم دانشگاهیتان باشد: می توانید اینگونه بگویید
:
ببخشید خانوم « فامیلی دختر » …. راستش نمی دونم چطوری بگم… (چون شما با رفتارتون از قبل بهش ثابت كرده اید كه دوسش دارید او در این لحظه دو زاریش می افتد و به حرف شما بیشتر توجه می كند. رومانتیك تر حرف بزنید
)
ادامه بدید: شاید خودتون هم فهمیده باشید.من از شما خوشم اومده، دوستون دارم. با من دوست میشید؟
و یا : انگاری شما رو خدا بهم نشون داده . بعد اولین دیدنتون یه جور خاصی شدم. چند وقته دلم پیشتون گیره. باهام دوست میشید؟
پیشنهاد میكنم چكیده از هر كدوم البته با توجه به موقعیت خودتون رو انتخاب كنید و یا بهتره خودتون یكمی خلاقیت بخرج بدید و جملات رو متناسب با حال خودتون تغییر بدیدن. امیدوارم موفق بشید
.
اگر جواب رد شنیدید
شما یك عاشق واقعی هستید و نباید به همین زودی ها جا بزنید. شاید او بخواهد شما را آزمایش كند كه چگونه آدمی هستید. بعد مدتی دوباره به سراغش بروید و برایش واضح تر توضیح دهید
.
آنچه در دلتان هست را بطور صمیمی تر از دفعه اول بیان كنید. امیدتان به خدا باشد
.
پا فشاری شما نشانه علاقه شما به طرفتان است پس نباید این پا فشاری موجب ناراحتی او شود كه این یعنی عدم علاقه شما به او.

اخبار داغ 

چطور یک دوست دختر داشته باشیم

فاکینگ دای

جدا یکم آدم تامل کنه میبینه ملت دنبال چه چیزای پخین :/ فک کن اکانت بسازه محض اینکه کامنت بده و مشورت بگیره :/

اون زیر چه خبره 😂😂😂

:/

من لذت میبرم این کامنتارا میبینم 😂😂😂😐

چگونه کصلیس شویم
داداش برو سر اصل مطلب بچه ها میخان بکنن

هرکی بعد از من کامنت بزاره کونیه :))

یا قورآن مجید
چه بازدیدی😐😐😐

سلام
دی ماه تون مبارک
من به سگ بیشتر از همه علاقه دارم
آیا مشکلی دارم؟

درود بر نویسنده

چرت و پرت

ای جان ملت غیور

کامنتا رو ببین لنتی😂😂

تا بماند یادگاری

صابون رو بردار تو حموم گریه کن

همشنونم آخرین حضور مساویه با تاریخ عضویت

کامنتا میبینم یه جوری میشم سری عضو شدن

آقایون داداشا جمع کنید خودتونو باووا😆

زمانی که در مورد روابط عاشقانه و رمانتیک صحبت می‌شود، اقدام مهم‌تر از حرف است. این که به دختر مورد علاقه خود بگویید دوستش دارید بسیار ساده است اما باید این را در عمل هم نشان دهید و ثابت کنید. اگر شما واقعاً به یک دختر توجه دارید و می‌خواهید به وی نشان دهید که همه دنیای شما است و عمیقاً به او توجه دارید، روش‌های متعددی وجود دارد که بتوانید به کمک آنها این موضوع را به وی نشان دهید. اگر دوست دارید او را کنار خود داشته باشید و این حس را به او بدهید که بخشی ارزشمند از زندگی شماست، بهتر است بدانید راهکارهای زیر نه تنها برای فهماندن علاقه‌تان به او بلکه برای نگهداشتنش کنار شما پیشنهاد می‌شود. نکات زیر کمک می‌کند تا بتوانید به فرد مورد علاقه‌تان بفهمانید حقیقتاً او را دوست دارید.

فهرست مطالب

زمانی یک دختر احساس می‌کند مورد علاقه یک نفر است که اولویت اول زندگی او باشد. مردهای زیادی هستند که در دوران آشنایی زمان زیادی را با دختر مورد علاقه خود می‌گذرانند اما زمانی که وارد رابطه می‌شوند دیگر این طور نیستند. همان گونه که برای اموری که در زندگی برای شما ارزشمند است وقت صرف می‌کنید باید برای دختری که دوستش دارید هم زمان بگذارید مثل سرگرمی و تفریحات شبانه، بازی‌های شبانه در خانه یا سفرهای ماجراجویانه همراه با دوستان. صرف کردن زمان برای دختری که دوستش دارید این حس را به او می‌دهد که برای شما مهم است و شما به او توجه دارید و دوستش دارید. اگر شما مدام او را ببینید و به وی اظهار محبت کنید او می‌فهمد که قدرش را می‌دانید.

بیشتر زنان بر اساس طبیعتشان از افرادی که دوستشان دارند مراقبت کرده و به آنها توجه می‌کنند ولی بیشتر کارهای آنها نادیده گرفته می‌شود. یک قدردانی و تقدیر ساده از او، دنیا را برای وی متفاوت می‌سازد. زنان کارهای زیادی می‌کنند که باید قدر آنها را دانست. رفتارهای متفکرانه، نوازش‌های شفابخش، بوسه‌های عاشقانه، مراقبت از کودکان یا به فکر خانواده بودن فقط برخی از این کارها هستند که باید به خاطرشان از زن و دختر مورد علاقه خود قدردانی و تقدیر کنید.

به آنچه او انجام می‌دهد توجه کنید و اجازه دهید که او بفهمد که شما قدردانش هستید. رفتارهای متفکرانه، کلام محبت‌آمیز یا یک هدیه کوچک این حس را به او می‌دهد که مورد تقدیر قرار گرفته است. مراتب قدردانی خود را با توجه به آن کارهایی که وی انجام می‌دهد و مستوجب تقدیر است نشان دهید و نه با انتقاد کردن از او.

چطور یک دوست دختر داشته باشیم

از او به خاطر آن چه که هست تقدیر کنید و مدام معایب او را یادآوری نکنید. ساده‌ترین روش برای نشان دادن علاقه به یک زن این است که او را همان طور که هست قبول کنید؛ بدون این که نیاز باشد او خود را تغییر داده و فرد متفاوتی شود. نباید به وی بگویید که شایسته و لایق نیست یا در برخی مواد کاستی‌هایی دارد. نسل‌ها در جامعه پشت سر هم می‌آیند و یک قالب “ایده آل” می‌سازند که زنان باید متناسب با آن باشند. جامعه به زنان می‌گوید که چه کاری باید انجام دهند، چه چیزی باید بخورند، چگونه باید به نظر برسند و حتی چه چیزی باید بپوشند. شما صرفاً به این خاطر که اخبار، رسانه‌ها و فرهنگ باعث آزار و محدودیت زنان می‌شوند نمی‌توانید آنها را محدود کرده و همان چیزها را از آنها بخواهید. به دختر مورد علاقه خود بگویید که او را بدون قید و شرط دوست دارید و او را به طور کامل و بدون نیاز به بهبود و پیشرفت، صرفاً برای آن چیزی که هست بپذیرید.

علاوه بر پذیرش او، باید یاد بگیرید که نباید برای تغییر دادن او در رابطه تلاش کنید. شما نباید انتظار داشته باشید یا از وی تقاضا کنید که در رابطه با شما خود را تغییر دهید. شما نمی‌توانید یک زن را تغییر دهید. بهترین روش این است که با مهربانی، محبت و درک به وی کمک کنید که بهترین خودش باشد. به جای تلاش برای تغییر او یا تلاش برای این که تبدیل به فرد دیگری شود سعی کنید که شما بهترین خودتان شوید. بر رشد و تعالی خودتان، تمایلتان برای تغییر دادن او و نحوه خلاص شدن از این تمایل کار کنید.

بخشی از پذیرش شامل محبت، مهربانی، غمخواری و درک آن چیزی است که بر وی می‌گذرد. مهربانی و شفقت به معنی درک چالش‌ها، نوع تربیت و مشکلاتی است که او در زندگی روزمره با آنها مواجه است. همدلی به معنی در حال زندگی کردن و بخشنده بودن است – این است که وی را درک کنیم. البته این همیشه درست از کار در نمی‌آید. این کار به وی این امکان را می‌دهد که کارهای خود را به روشی که دوست دارد انجام دهد. همدلی کردن به این معنی است که خود را جای او بگذارید و از دریچه چشم او به دنیا نگاه کنید. همدلی کردن به این معنی است که در چالش‌های زندگی در کنار او باشید یا به وی فکر کنید. با مهربانی و همدلی فضا به گونه‌ای می‌شود که وی در آن احساس راحتی داشته باشد.

زنان، بیش از بسیاری از مردان دوست دارند به عنوان راهی برای به اشترک گذاری احساس‌ها و حتی ابراز علاقه کردن، حرف بزنند و خودشان را اظهار کنند. یک روش ساده برای دوست داشتن آنها این است که بدون این که بخواهیم آنها را اصلاح کنیم، به آنها کمک کنیم یا مشکل آنها را حل کنیم، فقط به آنها گوش دهیم. گوش دادن بدون قضاوت یا پند و اندرز به افراد کمک می‌کند که احساس کنند دیده و شنیده می‌شوند. در جامعه ما، معمولاً گفتگوها به دو صورت انجام می‌شود: ما همیشه می‌خواهیم پاسخ دهیم، برخی چیزها را اصلاح کنیم یا پند دهیم. به جای آن سعی کنید با همدلی بشنوید و به دختر مورد علاقه خود کمک کنید که خودش را ابراز و اظهار نماید.

زمانی که با یک زن صحبت می‌کنید هیچ چیز به اندازه صداقت باعث نمی‌شود که او احساس کند دوستش دارید. این مورد برای زنان از هر چیز دیگری بیشتر ارزش دارد. صداقت در گفتار، اشتراک صمیمی و عمیق تفکرات و داشتن یک مکالمه باز به زنان کمک می‌کند که احساس امنیت پیدا کنند. نقطه مقابل آن شامل مخفی کردن اطلاعات، کاملاً صادق نبودن یا دروغ گفتن در مورد یک موضوع است. زنان معمولاً درگیر هر چیزی که شما می‌گویید می‌شوند اما وقتی دروغ می‌گویید یا حقیقت را پنهان می‌کنید احساس درد و خیانت می‌کنند. در همه جوانب زندگی، صادق باشید تا با زن زندگی خود بیشتر زندگی کنید. آسیب‌پذیری‌های خود را با آنها در میان بگذارید زمانی که شما احساسات و تجربیات خود را – چه مثبت و چه منفی – با زنان در میان می‌گذارید آنها احساس می‌کنند که دوستشان دارید. آنها نمی‌خواهند در مورد همه نگرانی‌ها و ترس‌های شما بدانند اما تمایل دارند در مورد چالش‌ها و تلاش‌های شما مطلع باشند. همان قدر که برای بودن شما خوشحال و قدردان هستند دوست دارند که در کنار شما نیز باشند. به اشتراک گذاشتن موارد آسیب‌پذیری با زن زندگی به آنها این امکان را می‌دهد که به شما کمک کنند تا راحت باشید، از شما مراقبت کنند و شما را دوست داشته باشند. زنان درک می‌کنند که بیان این موضوعات چقدر برای مردان دشوار است بنابراین وقتی شما این کار را انجام می‌دهید آنها احساس می‌کنند که برای شما خاص و دوست‌داشتنی هستند و شما به آنها نیاز دارید.

بهترین کاری که می‌توانید برای او و البته برای خودتان انجام دهید این است که بهترین خودتان باشید. رشد کنید، یاد بگیرید و برای پیشرفت خود تلاش کنید. سعی کنید عادات بد خود را ترک کرده و از نظر احساسی قوی‌تر شوید. شما کارهای زیادی می‌توانید برای رشد شخصی خود انجام دهید و البته باید برای این که شریک زندگی بهتری نیز شوید، تلاش کنید. مطالعه کنید، در کارگاه‌های آموزشی با این موضوع شرکت کنید و در صورتی که فکر می‌کنید الگوهای قدیمی و گرایش‌های مضر نیاز به اصلاح دارند مشاوره بگیرید. زمانی که شما متعهد می‌شوید که بهترین خودتان باشید، زن مورد علاقه شما هم این شانس را دارد که در کنار بهترین شما باشد. زخم‌های احساسی خود را التیام دهید، شنونده بهتری شوید و در زندگی خود بیشتر در لحظه حال زندگی کنید.

به نظر نمی‌رسد که سفرهای خیالی یا اظهارهای عاشقانه قهرمانانه، زنان را بیشتر تحت تأثیر قرار دهد. بیش از کارهای قهرمانانه و بزرگ، اقدامات کوچک اندیشمندانه روزانه و توجه داشتن به وی تأثیر بیشتری دارد. تفکر در مورد روش‌های نشان دادن قدردانی، راحت‌تر کردن شرایط زندگی یا پیش‌بینی نیازهای او برخی از روش‌هایی است که می‌تواند به وی نشان دهد که چقدر دوستش دارید. • به چه کمکی نیاز دارد؟ • چه چیزی باعث خوب شدن روز او می‌شود؟ • از کدام کارهایی که در گذشته برای وی انجام داده‌اید تقدیر کرده است؟ به طور آگاهانه در مورد راه‌های کوچکی که به بهبود شرایط زندگی کمک می‌کند فکر کنید، چیزهایی مانند شستن لباس‌های خود یا شستن ظروف برای زنان، بزرگ‌تر از آنچه شما فکر می‌کنید به نظر می‌رسند.

بله، زنان دوست دارند با کلمات ستایش و تقدیر شوند و به آنها ابراز عشق شود. لازم نیست مانند رومئوی شکسپیر به زن خود ابراز محبت کنید. نیازی نیست که شعر بنویسید یا عشق خود را در میدان عمومی شهر جار بزنید. یادداشت‌های عاشقانه کوچک، کلمات تقدیری و کارت پستال‌هایی که احساس شما را بیان می‌کنند باعث می‌شوند که او دلگرم شده و رابطه شما ارتقا یابد. همسر خود را در آغوش گرفته و وی را نوازش کنید و این گونه محبت خود را به او نشان دهید. کارهایی را انجام دهید که او لذت می‌برد. به نیازها و احساس‌های او توجه داشته باشید.

توجه داشته باشید که چرا به ظاهر او بیش از حد توجه دارید؟ شما در مورد ظاهر خودتان نیز توجه دارید. آیا شما زمان زیادی را صرف می‌کنید که بهتر به نظر برسید؟ خوب لباس می‌پوشید؟ ظاهر خود را حفظ می‌کنید؟ آیا تمایل دارید دیگران شما را دوست داشته باشند؟ چیزهایی که از مردم در ارتباط با خودتان دوست ندارید بازتاب‌دهنده چیزهایی است که در مورد خودتان نیز دوست ندارید. به خودتان نگاه کنید. به درون خودت توجه داشته باش. قرارهای ملاقات را متوقف کن و دنبال رضایت در جهان بیرونی نباش، در عوض فقط با خودت باش.

ممکن است فکر کنید که اگر به یک دختر بگویید دوستش دارید همه چیز خراب می‌شود اما اگر منظور شما این است آن را بگویید! زمانی که او را ستایش می‌کنید نشان می‌دهید که دوستش دارید. از امروز شروع کنید و ببینید چه اتفاقی می‌افتد.

در یک کلام به او گوش دهید. او را محترم بدارید. از او به خاطر خوبی‌هایی که دارد تمجید کنید نظرات او را اعمال کنید. برایش وقت بگذارید. از او به خاطر همه کارهایی که برایتان انجام می‌دهد قدردانی کنید. او را همان طور بپذیرید و سعی نکنید او را عوض کنید. گوش شنوا داشته باشد. با او روراست باشید و بگذارید صداقت شما را دریافت کند. با انعطاف باشید و بیش از حد سخت نگیرید. او را با نوشته‌های کوچک و ابراز علاقه‌های گاه‌گاه مورد محبت خود قرار دهید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

32 بازدید

43 بازدید

112 بازدید

101 بازدید

175 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

چطور یک دوست دختر داشته باشیم

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

هرگاه صحبت از آشنایی دختر و پسر به قصد ازدواج می‌شود بسیاری از دختران از نبود روابط سالم شکایت می‌کنند و معتقدند که در جامعه امروزی دیگر کمتر پسری پیدا می‌شود که در رابطه قبل از ازدواج ما را فقط بخاطر خودمان دوست داشته باشند. آن‌ها یا بخاطر ظاهر شیفته ما می‌شوند یا بخاطر وضعیت اقتصادی و اجتماعی خانواده یا برقراری رابطه جنسی؛ اما حقیقت چیز دیگری است. اگرچه برخی از پسران از برقراری رابطه‌ سالم (رل زدن) با دختران اجتناب می‌کنند و فقط دنبال رسیدن به خواسته‌هایشان هستند، اما با این حال عده‌ای هم هستند که هدفشان برقراری رابطه‌ای سالم و به قصد ازدواج است. در این مقاله ما راه‌هایی را به شما نشان می‌دهیم که از طریق آن می‌توانید رابطه‌ای سالم را شروع کنید یا اینکه رابطه‌ای که در حال حاضر در آن هستید را به سمت و سوی سلامت پیش ببرید.

در این مقاله، آنچه با عنوان دوستی دختر و پسر آورده می‌شود به معنای هر رابطه‌ای است که به قصد ازدواج و با نظارت والدین ایجاد شده است. هدف ما در استفاده از این واژه نیز صرفا ملموس‌تر شدن مبحث برای خوانندگان است، زیرا بیشتر مراجعان ما نیز هنگام بیان مشکل خود در استفاده از این واژه احساس راحتی می‌کنند.

 

چطور یک دوست دختر داشته باشیم

فهرست مطالب

هیچ رابطه‌ای همیشه بی‌نقص و ایده‌آل نیست. اما اگر رابطه‌ سالم باشد، هر دو طرف اکثر اوقات احساس خوبی نسبت به رابطه‌شان دارند. یک رابطه‌ی پاک و فوق‌العاده فقط بر پایه‌ی جذابیت بنا نمی‌شود، بلکه برقراری و استمرار آن به سعی و تلاش هر دو طرف نیاز دارد. در این مقاله با راهکارهای مفیدی برای ایجاد یک رابطه‌ی سالم آشنا می‌شوید.

 هر دو طرف هر رابطه‌ای در موفقیت‌ها و شکست‌هایش مسئول هستند. وقتی مشکلی پیش می‌آید، به جای این که طرف مقابل را متهم به ایجاد آن کنید، باید با دقت به این فکر کنید که شما چه سهمی در بروز این مشکل داشته‌اید. قبل از آن که انگشت اتهام را به طرف عشقتان بگیرید، نقش خودتان را در بروز این شکست مشخص کنید و مسئولیت آن را بپذیرید.

انسان‌ها بهترین تصمیم‌ها را زمانی می‌گیرند که از ترکیب منطق و احساس استفاده ‌کنند. بنابراین هیجان‌زده و نسنجیده درباره‌ی احساس خود در لحظه واکنش نشان ندهید. در غیر این صورت ممکن است حرف‌هایی بزنید و کارهایی بکنید که به رابطه‌تان آسیب بزند. برای حل کردن یا پرداختن به یک مشکل لازم است که صبر کنید تا آرام شوید و بتوانید منطقی فکر کنید.

بسیاری از افراد واقعاً نمی‌دانند که با وجود اطرافیان کنجکاو و خانواده‌هایی که مدام در کارشان دخالت می‌کنند، چطور می‌توانند رابطه‌ی سالمی داشته باشند. بسیار مهم است که حد و مرزهای سالمی را برای دیگران تعریف کنید و به این ترتیب با دور نگه داشتن آنها از امور شخصیتان از رابطه‌تان محافظت کنید. به عبارت دیگر باید حریم شخصیتان را حفظ کنید و به دیگران اجازه ندهید که بین شما و همسرتان قرار بگیرند و از رابطه‌تان محافظت کنید. مشخص نکردن حدود برای دیگران باعث می‌شود که مشکلات جدی در رابطه‌تان به وجود بیاید.

سعی کنید رفتارتان مکمل رفتار عشقتان باشد تا به این ترتیب به همراه خوبی برای او تبدیل شوید. به دنبال این نباشید که او تمام کارها و حرف‌هایتان را تایید کند. داشتن اختلاف نظر و دیدگاه‌های متفاوت تعادل سالمی را در روابط عاشقانه ایجاد می‌کند.

سالم‌ترین افراد به بهترین عشاق تبدیل می‌شوند. بنابراین از جسم، روح و روان خودتان مراقبت کنید تا بتوانید بهترین‌ها را به عشقتان ارائه بدهید. مراقبت از خود را جزء اولویت‌های زندگیتان قرار بدهید.

ویژگی‌های مثبت عشقتان را به خودتان یادآوری کنید. در وجود یکدیگر به دنبال بهترین‌ها بگردید و فکر نکنید که همسرتان عمداً نقشه می‌کشد تا شما را برنجاند. در عوض سعی کنید که نیت خیر او را در زندگی ببینید و روی نقاط قوت رابطه‌تان متمرکز شوید.

سوال مشترک بسیاری از زوج‌های عاشق این است که وقتی نمی‌توانند به اندازه‌ی کافی در کنار هم باشند، چطور می‌توانند رابطه‌ی سالمی را برقرار کنند. دقت کنید که زمان در کنار هم بودنتان کیفیت بالایی داشته باشد. تلفن‌هایتان را خاموش کنید، جز به یکدیگر به هیچ چیز دیگری در این دنیا توجه نکنید و گفتگوی پرمعنایی با یکدیگر داشته باشید. به همسران توصیه می‌کنیم که از قرارهای عاشقانه‌ی شبانه غافل نشوند و سعی کنند حداقل سالی یک بار با هم به تعطیلات بروند.

طبیعی است که احساسات عاشقانه به موازات تغییر کردن رابطه، گاهی پررنگ و گاهی کمرنگ شود. اما شما نباید رابطه‌تان را برمبنای چگونگی احساستان بنا کنید. سعی کنید با عشق مانند یک فعل رفتار کنید؛ یعنی با هم عاشقانه رفتار کنید، حتی وقتی عشق را در قلبتان احساس نمی‌کنید. کاری کنید که عشق در تمام کارها و حرف‌هایتان نمود پیدا کند. هدفتان این باشد که همسرتان عشق و دوست داشته شدن را احساس کند تا تفاوت چشمگیری در رابطه‌تان ایجاد شود و یکی از سالم‌ترین رابطه‌های دنیا را داشته باشید.

اگر خواسته‌هایتان در این رابطه‌ی عاطفی برآورده نمی‌شود، احتمالاً طرف مقابل نیز در این رابطه به خواسته‌هایش نمی‌رسد. به جای این که روی تغییر دادن شرایط اصرار کنید، به این فکر کنید که خودتان برای رابطه‌تان چکار کرده‌اید. زمانی که اطمینان حاصل کنید نیازهای شریک عاطفیتان در رابطه تامین می‌شود، احتمالاً به مرحله‌ای رسیده‌اید که خواسته‌های خودتان نیز به نحو رضایت‌بخشی تامین می‌شود.

برای این که بدانید چطور می‌توانید رابطه‌ی سالمی داشته باشید که در گذر زمان تاب بیاورد، باید یادتان بیاید که عشقتان چه خصوصیاتی داشت که باعث شد چنین دیوانه‌وار جذبش بشوید. حتماً برای انتخاب کردن شریک عاطفیتان دلایلی داشتید، اما ممکن است این دلایل را در گذر زمان و در گیر و دار یک زندگی پرمشغله فراموش کرده باشید. به خاطر بیاورید که چه دلیلی باعث شد تا عشقتان را انتخاب کنید، سپس این دلیل را ملکه‌ی ذهنتان کنید و از آن برای بهبود رابطه‌تان استفاده کنید

اگر خودتان را دوست داشته باشید و با خودتان کنار بیایید، می‌توانید عاشق شادتری باشید.

زماینکه خودتان را به خوبی بشناسید می‌توانید نقاط ضعف و قوت خود را نیز شناسایی کنید و آنها را بهبود ببخشید. همه انسان‌ها نقاط ضعف و قوت دارند و هیچ کس بی عیب و ایراد نیست، اما آنچه مهم است پذیرش بی‌قید و شرط خودمان است؛ آنگونه که واقعا هستیم. هر چقدر که شما بیشتر خودتان را بپذیرید، راحت‌تر می‌توانید نقاط قوت‌تان را تقویت کنید؛ در نتیجه می‌توانید عاشق خودتان باشید و این حس مثبت را به شریک عاطفیتان نیز منتقل کنید.

با عشقتان درباره‌ی احساساتتان حرف بزنید. از او سوال بپرسید و با دقت به جوابهایش گوش بدهید. اگر ناراحت شدید، دلیلش را به او بگویید، او را مجبور نکنید که خودش به تنهایی راز ناراحتیتان را کشف کند. حرف زدن درباره‌ی مشکلات باعث جلب اعتماد می‌شود و رابطه را قوی‌تر می‌کند. البته فقط هم نباید درباره‌ی مشکلات حرف بزنید، فراموش نکنید به عشقتان بگویید که کدام کارهایش خوشحالتان می‌کند و از او به خاطر لطف و محبتش تشکر کنید.

درباره‌ی افکار، احساسات و کارهایتان با هم صادق باشید. صداقت اعتماد می‌آورد. کمتر چیزی است که به اندازۀ‌ دروغ به رابطه آسیب بزند.

در کنار هم بودن فوق‌العاده است، اما این که بخواهید تمام لحظه‌هایتان را با هم بگذرانید، اصلاً فکر خوبی نیست. دو طرف یک رابطه‌ی سالم، باید دوستان و علائق خاص خودشان را خارج از رابطه‌ی عاشقانه‌شان داشته باشند.

زمانیکه احساس کردید خودتان و شریک عاطفیتان را ملزم به ماندن در کنار یکدیگر می‎‌کنید بدانید که رابطه شما در حال از دست دادن یکی از فاکتورهای سلامت است. پس بدون هیچ گونه عذاب وجدانی به راحتی به تفریحات شخصی خود برسید. البته یادتان باشد که این تفریحات نباید با مرزها و ارزش‌های موجود در رابطه در تناقض و تضاد باشد.

یکی از فاکتورهای مهم سلامت یک رابطه این است که افراد بتوانند استقلال رای و نظر داشته باشند و هیچکدام از طرفین رابطه نظرش را به دیگری تحمیل نکند. پس اگرچه داشتن تفاهم و هم‌عقیده بودن در یک رابطه چیز خوبی است اما مخالفت کردن و داشتن نظری خلاف نظر طرف مقابل هم اصلا چیز بدی نیست. شما به راحتی می‌توانید با حفظ احترام به نظرات طرف مقابلتان، نظر مخالف خود را نیز با او درمیان بگذارید و جوانب مختلف آن را با هم بررسی کنید و نظرات او را نیز بشنوید.

انسان جائزالخطا است. اما اگر خطایی کردید، باید عذرخواهی کنید و متقابلاً عذرخواهی عشقتان را بپذیرید.

عذرخواهی کردن از شریک عاطفیتان به هیچ عنوان به معنای کوچک کردن خود یا له کردن غرورتان نیست؛ بلکه با این کار به او نشان می‌دهید چقدر این رابطه برای شما محترم و با‌اهمیت است. به طور کلی سه مرحله اصلی برای عذرخواهی وجود دارد: اول اینکه سهم خودتان را از ایجاد احساس بد در فرد مقابل بپذیرید؛ دوم اینکه صادقانه و کوتاه درمورد اتفاق صحبت کنید و در نهایت دیگر آن کار را تکرار نکنید.

روابط سالم روابط حمایت‌گرانه‌ای هستند و شرکای عاطفی از همه لحاظ هوای یکدیگر را دارند. در چنین روابطی هیچ کدام از طرفین احساس تنهایی نمی‌کند و مطمئن است که هنگام مواجه شدن با شرایط سخت تکیه‌گاه محکمی را در کنار خودش دارد.

یک رابطه‌ی عاطفی موفق در خلأ رخ نمی‌دهد، چنین رابطه‌ای زمانی به دست می‌آید که هر دو طرف خطر به اشتراک گذاشتن آنچه را که در ذهن و قلبشان می‌گذارد، با جان و دل قبول کنند و راز دلشان را برای هم برملا کنند.

پس یادتان باشد که منتظر نباشید رابطه عاطفی شما با فرد موردعلاقه‌تان خود به خود تبدیل به رابطه ای پاک و سالم  شود این رابطه را شما با روشن کردن انتظارات، توقعات و مرزهای خود از شریک عاطفیتان ایجاد می‌کنید.

اگر کسی را دوست دارید و فکر می‌کنید که او بعد از مدتی رفتارهای ناخوشایندش را تغییر خواهد داد، بهتر است تجدیدنظر کنید. اگر به دنبال تغییر هستید، بهتر است آن را شفاف و واضح بیان کنید تا طرف مقابل دقیقاً متوجه خواسته‌هایتان بشود.

پس هیچگاه به امید تغییر دادن رفتار و شخصیت کسی با او وارد رابطه نشوید.

وقتی قهر و دلخوری پیش می‌آید، بهتر است به جای این که از دست شریک عاطفیتان عصبانی بشوید، درونیات خودتان را بررسی کنید. واقعیت این است که دلیل اصلی عصبانیت ما با آنچه فکر می‌کنیم، تفاوت دارد.

 خشم و عصبانیت تنها رابطه شما را روز به روز از سلامت دورتر می‌کند.

ایده‌ی مردان مریخی و زنان ونوسی صحت ندارد، چون زنان و مردان اصولاً به یک منظومه‌ی شمسی یکسان تعلق ندارند. درک کردن تفاوت‌های بین زنان و مردان و احترام گذاشتن به آنها زندگی مشترک را مفرح‌تر، جذاب‌تر و آرام‌تر می‌کند.

هر روز صبح این فرصت را دارید تا رابطه‌تان را با ابراز عشق مجدد به همسرتان، شیرین‌تر از قبل کنید. اگر احساس کنیم، کسی که او را دوست داریم، متقابلاً به ما عشق می‌ورزد و به ما احترام می‌گذارد، زندگی‌مان بسیار شیرین‌تر خواهد شد.

خشم قاتل رابطه‌ی عاشقانه است، چون شما را خودخواه و خودبین می‌کند و اجازه نمی‌دهد که خوبی‌ها را ببینید. اگر از دست عشقتان عصبانی شدید، کمی صبر کنید تا آرام شوید و بعد موضوع را در کمال آرامش برای او توضیح بدهید.

چطور یک دوست دختر داشته باشیم

در کارگاه‌های مهارت‌های زندگی شرکت کنید، با مشاور صحبت کنید یا کتاب‌های نوشته شده در زمینه موفقیت در رابطه را حداقل سالی یک بار بخوانید. حتی اگر فکر می‌کنید که نیازی به مشاوره و آموزش ندارید، باز هم در این جلسات می‌توانید ایده‌های نابی را پیدا کنید؛ به علاوه خود فرایند مشورت و آموزش دیدن در کنار هم، ارتباطتان را تقویت می‌کند.

شاید این توصیه از دور به نظرتان غیرعاشقانه بیاید، اما عاشقانی که بهترین دوستان یکدیگر نیز هستند، معتقدند که این دوستی ناب و خالصانه بهترین قسمت رابطه‌شان است.

به جز خودتان، هیچ کس دیگری نمی‌تواند شما را شاد کند. اگر احساس می‌کنید که شاد نبودن شما تقصیر شریک عاطفیتان است، باید تجدیدنظر کنید و با خویشتن‌نگری عاملی درونی را که باعث این احساس ناخوشایند شده است، پیدا کنید.

نیازهای ما به مرور زمان تغییر می‌کند. اگر دوست دارید که عشقتان شما را درک کند، سعی کنید که خودتان هم او را درک کنید. اگر می‌خواهید که عشق بیشتری را دریافت کنید، بیشتر عشق بورزید. این رفتار و انتظار متقابل برنامه‌ی ساده‌ای است که همیشه موثر واقع می‌شود.

فکر بدی نیست که هر از گاه در خلوت خودتان احساس واقعی‌تان را نسبت به رابطه بسنجید. سوالات زیر بیشتر در ارتباط با رابطه‌های عاشقانه طراحی شده است، اما می‌تواند برای هر نوع رابطه‌ای کاربرد داشته باشد. بعد از این که سوالات زیر را از خودتان پرسیدید، بهتر است یک بار دیگر از نقطه نظر عشقتان هم به آنها پاسخ بدهید.

داشتن رابطه‌ای سالم با جنس مخالف به قصد ازدواج مستلزم رعایت کردن و در نظر داشتن مجموعه اصولی می‌باشد. در یک رابطه سالم طرفین مسئولیت کارهای خود را برعهده می‌گیرند، واکنش‌های هیجانی افراطی از خود نشان نمی‌دهند، مرزهای واقع‌بینانه‌ای برای خود تعریف می‌کنند، در کارها با هم مشارکت می‌کنند، از خودشان هم مراقبت می‌کنند، بدنبال نکات مثبت رابطه هستند، کیفیت رابطه را بر کمیت ترحیج می‌دهند، افراد صادقی هستند و خودشان را دوست دارند، یکدیگر را محدود نمی کنند، حق اعتراض و آزادی بیان دارند، اگر اشتباه کنند عذرخواهی می‌کنند و طرف مقابلشان را نیز در صورت خطا می بخشند، به تفاوت بین زن و مرد آگاهند، زیاد عصبانی نمی‌شوند و در نهایت برای بهبود رابطه خود از روانشناس متخصص کمک می‌گیرند.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

32 بازدید

43 بازدید

112 بازدید

101 بازدید

175 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

نظر شما درباره انجام رابطه جنسی یا افعال احساسی قوی مثل بوسه یا بغل قبل از ازدواج چیه ؟

سلام دوست گرامی مدیریت رابطه جنسی و افعال جنسی وابسته به کیفیت رابطه عاطفی دارد و اگر تنها به این بخش از رابطه توجه شود، رابطه به سمت و سوی خوبی نخواهد رفت. مگر آنکه صمیمیت روانی و همچنین تعهد و هدف داشتن در رابطه وجود داشته باشد.

سلام‌ خسته نباشید و ممنون بابت اینهمه راهنمایی های خوبتون. میخواستم بدونم چجوری رابطه ای که هنوز یه‌سری مشکلات وجود داره توش رو به بهبود ببریم مسایلی که اذیتم میکنه و خودمم از اوایل رابطه بی تجربگی هایی داشتم و خیلی از توقعاتمو توی رابطه به پارتنرم نگفتم و ایشون هم به اروم بودن و سادگی من عادت کردن ولی حالا خیلی چیزا رو نمیدونم میتونم با صبوری و وقت در رابطم بهتر کنم ؟؟؟ و اینکه چجوری هدف اینده و ازدواج رو جوری که یه دختر غیرمستقل جلوه نکنیم به طرفمون بفهمونیم و رابطه ‌رو به اون سمت بیشتر سوق بدیم،؟؟؟؟

دوست عزیز سلام

قطعا هیچ کس در رابطه کامل نیست و قطعا هم هیچ رابطه‌ای بدون مشکل نیست؛ پس اینکه در گذشته چی کار کردید و نکردید رو کنار بگذارید. مهم اینه که الان دارید در جهت رشد، تغییر و آگاهی قدم برمی‌دارید. البته درست گفتید، وقتی شما تا الان به شیوه‌ای رفتار کردید، پذیرش تغییر از سمت فرد مقابله سخته؛ اما به هر حال می‌تونید کم کم شروع کنید. سعی کنید همونطور آرام و صبور، در مورد چیزهایی که دوست دارید نظر بدید یا گاهی برای بهتر شدن رابطه، به ایشون پیشنهاداتی بدید (مثلا وقتی اینطوری صحبت می‌کنی، احساس آرامش پیدا می‌کنم). این پیشنهادات باعث می‌شه که رفتاری که در ایشون مورد پسندتونه تقویت بشه و بیشتر انجامش بدن. نکته مهمش اینه که آرام و صبورانه در مسیر تغییر بیافتید. در مورد اینکه چطوری بهشون در مورد آینده و هدف بگید هم راه‌هایی وجود داره که خیلی به سبک شما و ایشون بستگی داره؛ اما به هر حال می‌تونید در گفت و گوهاتون اشاره کنید که براتون مهمه که در آینده با ایشون رابطه متعهدانه‌ای داشته باشید و … .

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

ارتباط با یک دختر دغدغه‌ای سالم و جذاب برای پسران جوان و حتی مردان بزرگ است. بسیاری از پسرها، به دلایلی مثل نداشتن اعتماد به نفس و یا تجربه‌های منفی، نمی‌توانند مهارت‌های ارتباطی با جنس مخالف‌شان را به درستی فرا گرفته و بکار بگیرند. همین مسئله زمینه ساز بسیاری از مشکلات در آینده است. ارتباط با دختر تنها منوط به ارتباط عاطفی نیست، یک دوستی ساده نیز می‌تواند به جوانان برای شناخت جنس مخالف کمک کند. تفکیک جنسیتی و برخی سبک‌های تربیتی تا حدودی مانع این شناخت می‌شود. در این مطلب اصول و نکاتی برای ارتباط با دختران بدانید را مطرح کرده‌ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تفکیک جنسیتی کلیک کنید.

در یک کلام باید تکلیف خود را مشخص کنید. آیا صرفا قصدتان از ارتباط با دختری، یک ارتباط ساده‌ی دوستی است و یا تمایل به ایجاد رابطه عاطفی دارید؟ قصد و نیت شما می‌تواند در جریان رابطه و آشنایی‌های شما تاثیرگذار باشد. اما نکته مهم در این مرحله، صادق بودن شما با خودتان است. شاید بتوانید فرد دیگری را فریب دهید، اما آیا می‌توانید خودتان را گول بزنید؟ پس برای آن که بتوانید برای شروع رابطه قدم‌های مطمئن بردارید، پیش از هر چیز قصد خود را از رابطه مشخص کنید.

مسئله مهم دیگر، این است که شما باید ملاک‌هایی را برای خود از فرد ایده آل یا فردی که دوست دارید با او معاشرت کنید را مشخص کرده و آن‌ها را جدی بگیرید. عموم پسران، نمی‌دانند از رابطه و از دختران چه می‌خواهند و چه دختری دوست دارند. ملاک‌هایی مثل چهره ظاهری، قد، تحصیلات، لحن صحبت کردن، مدل خنده‌ها، علایق هنری، تفریحات و حتی مدل مو و به طور کلی هر چیزی که در یک انسان وجود دارد، می‌تواند جزء ملاک‌های انتخاب باشد. برای اطلاع از درستی معیارهای خود برای انتخاب یک دختر خوب برای ازدواج کلیک کنید.

چطور یک دوست دختر داشته باشیم

علاوه بر ملاک‌های فردی دختر، ملاک‌های فردی شما نیز مهم است. اینکه شما در رابطه دوست دارید چگونه باشید، چگونه با شما صحبت شود، چه جایگاهی داشته باشید و چگونه فهمیده شوید. طبیعتا این مرحله سخت‌تر از مرحله قبلی می‌باشد. پس لازم است که پسران به سطح متعادلی از خودشناسی برسند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خودشناسی کلیک کنید.

خیلی از پسرها، نمی‌توانند یا تمایل ندارند به دختر مورد علاقه شان نزدیک شده و با او به صحبت بپردازند. مهارت‌های ارتباطی، متاسفانه به ندرت توسط سیستم آموزشی یا خانواده‌ها جدی گرفته می‌شود. اما به طور کلی، همه چیز می‌تواند با یک سلام و یک معرفی ساده شروع شود. سپس برای ادامه رابطه باید به نکاتی که در ادامه شرح داده‌ایم، توجه بکنید.

اصلی‌ترین نکته برای شروع ارتباط، پیدا کردن یک نقطه مشترک برای آغاز گفتگوست. این اشتراکات می‌تواند هرچیزی باشد، از صحبت درباره علایق یا ورزش تا سیاست و فرهنگ می‌تواند موضوعی برای شروع صحبت باشد. پیشنهاد می‌کنیم مقاله شناخت زنان را مطالعه کنید.

مهم‌ترین مسئله در شروع ارتباط داشتن صداقت و اصیل بودن، می‌باشد. اصیل بودن، یعنی ظاهر و باطن شما یکی باشد و برای خوشایند دیگری، خود و ارزش هایتان را فراموش نکنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اصیل بودن کلیک کنید.

دختران بسیار به توجه نیاز دارند و اگر از کسی توجه مثبت نامشروطی دریافت کنند، شدیدا برایشان ارزشمند است. باید دقت کنید که حرف‌ها یا خاطرات آن‌ها را به خاطر سپرده و به آن‌ها یادآوری کنید. این مساله نشان دهنده این است که شما توجه بالایی به او و صحبت هایش دارید.

وقتی به نظرات و علایق او توجه نشان داده و از آن‌ها تعریف کنید، می‌توانید نظر مثبتش را به خود جلب کنید. بهتر است در این راه دختران را خوب بشناسید و از تفاوت‌های زنان و مردان آگاهی کسب کنید. برای اطلاع از تفاوت زن و مرد کلیک کنید.

طنز پردازی، یک مهارت بسیار جذاب برای دختران است. دختران معمولا پسرانی که شوخ طبع و گرم و گیرا هستند را دوست دارند و از بودن کنار آنها حس خوبی لذت می‌برند. البته برخی دختران نیز بنابر سلیقه خود پسران سنگین و موقر و خشک را دوست دارند، اما شوخی کردن چیزی است که محبوب است، تا جایی که در مکان و زمان خودش باشد و شامل بی احترامی نشود.

اگر قصد رابطه جنسی یا سوءاستفاده دارید و می‌خواهید با چرب زبانی، کسی را به خود نزدیک و وابسته کنید، باید بدانید که اولین و بزرگترین ضربه این بی اخلاقی را خودتان می‌خورید و در آینده ای که خیلی دور نیست، با احساساتی رنج آور رو به رو خواهید شد.

با احترام صحبت کردن و احترام گذاشتن به تفاوت‌ها، یکی از نشانه‌های پختگی و بلوغ است. کسی که با بی ادبی و رکیک صحبت کردن می‌خواهد جلب توجه کرده یا حرف خود را ثابت کند، فرد سالمی نیست.

از صحبت کردن در مورد مسائل تنش‌زا و بسیار شخصی در اوایل رابطه بپرهیزید. در مورد شکست عشقی و روابط شکست خورده‌ی قبلی خود، عزیزانی که فوت کرده‌اند و جوادث ناخوشایندی که باعث ناراحتی دختر مقابلتان می‌شود صحبت نکنید و به موضوعات خوشحال کننده و بی‌ضرر بپردازید. لازم نیست در همان گفتگوی اولیه همدیگر را به خوبی بشناسید و یا تمام زندگیتان را برای او شرح دهید.

برای دریافت مشاوره در زمینه شروع ارتباط با دختران می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

تو رو خدا دختردار نشید شما که لیاقتشو ندارید. دختر داشتن لیاقت میخاد بخدا

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

چطور یک دوست دختر داشته باشیم
چطور یک دوست دختر داشته باشیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *