چطور gmail خود را چک کنیم

 
helpkade
چطور gmail خود را چک کنیم
چطور gmail خود را چک کنیم

تبدیل تاریخ شمسی و میلادیتبدیل کد HTML به Java, PHP, ASPتبدیل واحد ها

بازگشت به دسته بندی مقالات

چطور gmail خود را چک کنیم

چطور gmail خود را چک کنیم



تبدیل تاریخ شمسی و میلادیتبدیل کد HTML به Java, PHP, ASPتبدیل واحد ها



آموزش چک کردن GMail از طریق موبایل


 

چطور gmail خود را چک کنیم


 



 

مدت زمان زیادی از بازگشایی سیستم ایمیل گوگل Gmail میگذرد. این سرویس به مرور تکمیل یافت و در حال حاضر یکی از ارائه دهندگان پر طرفدار خدمات ایمیل در جهان میباشد. به ویژه پس از آن که عضویت در آن دیگر نیازی به دعوت نامه ندارد. اما کاربران موبایل که از خطوط اینترنتی با سرعت پایین استفاده میکنند، همواره از مشکل دیر باز شدن اولیه صفحه Gmail گله داشته و دارند. در این ترفند قصد داریم روشی را معرفی کنیم که با بهره گیری از آن میتوانید در موبایل خود به صفحه Gmail به شکلی سریع وارد شوید.

روش کار:
آدرس m.gmail.com را در مرورگر موبایل خود وارد کنید.


با شناسه و پسورد خود وارد شوید.

اکنون جیمیل شما با سرعتی بالاتر و البته بدون نمایش متعلقات اضافی باز خواهد شد.

توجه:  این شیوه نمایش مخصوص گوشی های موبایل تهیه شده است.


 سوالات و نظرات کاربران در مورد این مطلب (21)

از شما خيلى متشكرم عااااااااااااااااااااااالى بود

سلام. چجوری میتونم کامنت هایی که برام توی جیمیل گذاشتن رو چک کنم با موبایل هم وارد شدم؟


چگونه با گوشی دیگر gmail خودمان را ببینیم؟


 


سرزمین دانلود:

فرقی نمیکند از چه موبایل یا کامپیوتری استفاده کنید. کافیست وارد سایت gmail.com شوید و شناسه و پسورد خود را وارد کنید تا به ایمیل خود دسترسی داشته باشید. همچنین در موبایل میتوانید از اپلیکیشن جیمیل یا سایر برنامه های مدیریت ایمیل مثل Aqua Mail استفاده کنید.

باسلام. مشکل من اینه که وقتی پیامی برام ایمیل میشه نمیفهمم. یعنی قبلا مثل SMS که برام فرستاده میشد ایمیل می اومد ولی الان اصلا متوجه نمیشم حتما باید برم برنامه جیمیل و باز کنم وصندوق رو چک کنم تا متوجه بشم .ممنون میشم بگید مشکل کار کجاست


 


سرزمین دانلود:

به احتمال زیاد نوتیفیکیشن نرم افزار ایمیل شما غیر فعال شده است. وارد تنظیمات نرم افزار شوید و نوتیفیکیشن را فعال کنید.

سلام. ببخشید چرا نمیتونم داخل جیمیل پیامام را بخونم. هرچی روش میزنم فقط ستاره خاموش روشن میشه هرکجاش زدم نشد که نشد


 


سرزمین دانلود:


با مرورگر دیگری امتحان کنید.

برای جواب دادن به ایمیل حتما باید در subject چیزی بنویسیم؟


 


سرزمین دانلود:

خیر. در هنگام Reply کردن ایمیل، موضوع یا همان Subject که فرستنده ایمیل وارد کرده بود باقی میماند. البته اگر خودتان بخواهید میتوانید Subject را تغییر بدهید.

سلام و خسته نباشید. ببخشید من میخوام اکانتمو verify کنم ولی هرکاری میکنم نمیشه. جیمیلمو چک هم کردم


 


سرزمین دانلود:

اکانت جیمیل خود را میخواهید Verify کنید؟ این کار معمولا با شماره موبایل انجام میشود.

ولی اگر اکانت دیگری (مثل اینستاگرام) را میخواهید با استفاده از جیمیل تایید (Verify) کنید باید دقت کنید که آدرس ایمیل خود را صحیح وارد کنید. مثلا در همین کامنت، آدرس ایمیل خود را اشتباه وارد کرده اید.

(انتهای آدرس ایمیل را gmil.com وارد کرده اید که اشتباه است. باید gmail وارد کنید)

بله فقط در اپلیکیشن این مشکل هست. قبلا نبود. چند دفعه ی اخیر که بروز رسانی کردم یهو به این مشکل خوردم. نمیدونم توی آپدیتهای جدیدشون چه مشکلی هست!چطور gmail خود را چک کنیم


در پاسخ به (مهرشاد , چهارشنبه، 10 آذر ماه، 1395) :

ممنون از پاسختون. با مرورگر نمیرم. از اپلیکیشن خود جیمیل استفاده میکنم.


 


سرزمین دانلود:

با مرورگر هم همین مشکل را دارید یا فقط در اپلیکیشن مشکل وجود دارد؟

سلام خسته نباشید. ببخشید من هر چقدر رمز و شناسه ی ایمیلمو میزنم نمیاره

درود و خسته نباشید. وقتی ایمیلی برام میاد نمیتونم بازش کنم. یعنی وقتی میزنم روش، یا اون ستاره که کنارشه روشن میشه یا اونطرفتر رو بزنم تیک میخوره. خود پیام رو چجور باید باز کرد متنشو خوند؟


 


سرزمین دانلود:

مشکل از مرورگرتان است. با مرورگر دیگری وارد حساب جیمیل خود شوید.

سلام خسته نباشید. من با گوشیم وارد جیمیل میشم بعضی پیامایی که برام میاد رو باز نمیکنه. مثلا من یه ایمیل رو ریپلی کردم بعد اون جواب داده، هر کاری میکنم پیامشو بخونم وقتی وارد میشم آخرین پیام خودم که براش فرستادم میاد نمیتونم پیام اونو باز کنم. مشکل چیه؟

با سلام خسته نباشید. من ده باره که ایمیل درست میکنم بعد میگه درسته با خوشامد گویی. اما وقتی شناسه و رمزو جایی میزنم میگه مطابقت نداره. لطفا راهنمایی کنید


 


سرزمین دانلود:

چنین چیزی ممکن نیست، حتما یکی از مراحل را اشتباه انجام میدهید.

دقت داشته باشید که برای وارد کردن اکانت گوگل خود فقط باید نام کاربری را وارد کنید.


(بدون www یا @)

من نمیدونم چجوری ایمیل هایی که برام میاد رو پیدا کنم. چجوری ایمیل بفرستم ایمیل ها کجا میان


 


سرزمین دانلود:


– ایمیل های دریافتی در پوشه inbox قرار میگیرند.

– برای نوشتن ایمیل جدید گزینه Compose را بزنید. سپس آدرس ایمیل گیرنده را وارد کنید و متن خود را بنویسید و گزینه Send را بزنید.

سلام. من رو گوشی اندروید دو تا جمیل دارم. ولی جمیلهایی که برام ارسال می کنند بهم نمیرسه و خودمم که چیزی ارسال می کنم نمیفهمم که ارسال شده یا نه

با عرض سلام و خسته نباشید. من دوتا جیمیل درست کردم الان هیچکدوم باز نمیشه. با گوشی هم به نت وصل میشم. کارم خیلی ضروریه میشه بگید چی کار کنم؟


 


سرزمین دانلود:

اگر به صورت موقتی با این مشکل مواجه شده اید دلیل اصلی آن میتواند اختلال در سرویس اینترنت شما باشد.


سلام. بسیار خوبه


خوب بود دمتون گرم


عضویت در خبرنامه سرزمین دانلود

۹ دیدگاهارسال شده توسط: پ م ۰۳ فروردین ۹۷ ساعت ۱۷:۱۰

آیا می‌دانستید برای چک کردن جیمیل راه‌های زیادی به غیر از روش مرسوم در بین کاربران وجود دارد؟ در این مقاله به بیش از ۲۰ روش برای چک کردن ایمیل‌ ها در سرویس محبوب گوگل خواهیم پرداخت.

چطور gmail خود را چک کنیم

سرویس جیمیل گوگل یکی از محبوب‌ترین بخش‌های این کمپانی در فضای وب به شمار می‌رود و روزانه هزاران نامه الکترونیکی در آن رد و بدل می‌شود. کاربران برای چک کردن جیمیل خود معمولا از روش‌های ثابت و یکسانی استفاده می‌کنند، با این حال راه‌های زیادی برای اینکار وجود دارد تا در وقت کاربران صرفه‌جویی شود. در این مقاله به بررسی ۲۱ روش برای این کار خواهیم پرداخت.

Gmail گوگل با سرویس‌های اینترنتی زیادی تعامل دارد و احتمالا تعداد راه‌هایی که در اینجا معرفی می‌شود شما را غافلگیر کند. این روش‌ها هر کدام به گجت و ابزار خاصی نظیر تلفن هوشمند، دسکتاپ، لپ‌ تاپ، مرورگر و حتی گجت های هوشمند خانگی نیاز دارند. بدین ترتیب به محض دریافت ایمیل جدید، از این موضوع مطلع خواهید شد.

ابتدا باید بگوییم که برای چک کردن جیمیل به یکی از ابزارها و روش مربوط به آن نیاز دارید که تمامی این‌ها را در لیست زیر به صورت خلاصه آورده‌ایم:

برای هر بخش راه‌های مختلف وجود دارد که تمامی این‌ها در ادامه بررسی شده‌اند. قطعا با خواندن مقاله می‌توانید بهترین گزینه را متناسب با نیاز و نوع کاربرد خود انتخاب کنید.

آسان‌ترین راه برای چک کردن اکانت خود و ایمیل‌های جدید، استفاده از تلفن هوشمند است؛ حتی زمانی که منزل نیستید به کمک اپلیکیشن‌های مختلف می‌توانید اکانت خود را بررسی کنید و همین موضوع به بهره‌وری بالای روش مذکور کمک شایانی کرده است. دیگر به رایانه‌ها محدود نیستیم و با گوشی هوشمند می‌توان ایمیل‌ها را خواند، به آن‌ها پاسخ‌ داد و اکانت جیمیل را مدیریت کرد.

اگر تنها از سرویس Gmail گوگل استفاده می‌کنید و به دیگر موارد نظیر یاهو و مایکروسافت اهمیت نمی‌دهید، پس بهتر است یکی از اپلیکیشن‌های اختصاصی این شرکت را برای گجت خود دانلود کنید. معروف‌ترین گزینه در این بخش برنامه Gmail Mobile Client نام دارد.

در این برنامه می‌توانید تمامی اکانت‌های جیمیل خود را وارد کرده و به سرعت بین آنها جابجا شوید. سرعت بسیار خوب برنامه و همچنین طراحی جذاب و متریال آن را نیز می‌توان از جمله ویژگی‌های این کلاینت در نظر گرفت.

دانلود: Gmail برای اندروید و iOS (رایگان)

یکی دیگر از راه‌های چک کردن جیمیل استفاده از این اپلیکیشن کاربردی است. این برنامه هم توسط شرکت گوگل طراحی شده و به نسبت مورد قبلی کمی جذاب‌تر طراحی شده است. در اینجا نیز می‌توان چندین اکانت را در برنامه ثبت کرد و جابجایی بین‌ آنها با سرعت بالایی صورت می‌گیرد.

در صفحه اصلی برنامه تمامی ایمیل‌های صندوق ورودی به همراه پیش‌نمایش کوچکی از آنها دیده می‌شوند و بدین ترتیب می‌توان برخی موارد را بدون باز کردن تا بخشی مطالعه کرد و در صورت عدم نیاز آنها را پاک کرد.

دانلود: Google Inbox برای اندروید و iOS (رایگان)

چه طرفدار مایکروسافت و سرویس‌های آن باشید یا نه، این شرکت نیز یک اپلیکیشن بسیار کاربردی و محبوب برای چک کردن ایمیل توسط کاربران معرفی کرده است که Outlook Mobile نام دارد. به کمک این برنامه می‌توانید اکانت‌های خود در سرویس‌های مختلف را در کنار هم داشته باشید.

علاوه بر این می‌توانید ایمیل‌های خود را از Office 365، Outlook.com و سرویس یاهو دریافت کنید. اگر قصد دارید تمامی اکانت‌های خود را در یکجا جمع کنید، این اپلیکیشن مایکروسافت قطعا گزینه خوبی برایتان خواهد بود. بدین ترتیب نیاز نیست برای ۵ اکانت خود ۵ اپلیکیشن مختلف در گوشی نصب کنید که هرلحظه آنلاین هستند و از حجم اینترنت شما مصرف می‌کنند.

دانلود: کلاینت مایکروسافت برای اندروید و iOS (رایگان)

رابط کاربری ساده و کاربردی این برنامه هر کاربری را به خود جذب می‌کند. کار کردن با این اپلیکیشن و مدیریت حساب ایمیلی آنقدر ساده و جذاب است که نمی‌توان به سادگی از کنار آن عبور کرد.

در اینجا امکان قرار دادن چند اکانت کاربر فراهم شده است و برای هر اکانت می‌توان نام خاصی تعریف کرد. حین مرور ایمیل‌ها در صندوق ورودی می‌توانید با اسلاید آنها به چپ و راست، مواردی نظیر پاک یا آرشیو کردن را انتخاب کنید و یا آنها را به حالت خوانده شده در آورید. سرعت عملکرد برنامه نیز بسیار خوب است.

دانلود: Blue Mail برای اندروید و iOS (رایگان)

اگر به وبگردی علاقه دارید و وقت زیادی را در مرورگر رایانه خود می‌گذرانید، بهترین راه برای چک کردن جیمیل استفاده از افزونه‌های ویژه همین کار است. در ادامه مقاله به معرفی و بررسی کوتاه بهترین گزینه‌های پیش رو خواهیم پرداخت.

بازدید از سایت Gmail.com برای هر بار چک کردن جیمیل سخت و کمی زمانبر است. اما با نصب افزونه Checker Plus، خود مرورگر این کار را برای کاربر انجام می‌دهد. علاوه بر این گزینه‌های زیادی جهت شخصی‌سازی این افزونه فراهم شده‌اند. علاوه بر دریافت نوتیفیکیشن از ایمیل‌های دریافتی، با نصب افزونه مذکور یک صندوق ورودی جدید در مرورگر شما ایجاد می‌شود.

هر یک از ایمیل‌های جدید را می‌توان بدون باز کردن پاک، آرشیو یا ستاره‌دار کرد. کافیست موس خود را بر روی آیکون مورد نظر ببرید. علاوه بر این ارسال پاسخ برای ایمیل‌های دریافتی در خود مرورگر و تنها با یک کلیک فراهم خواهد بود.

دانلود افزونه برای کروم

سرویس Thunderbird یک کلاینت اختصاصی و پرطرفدار مربوط به سرویس‌های ایمیلی است. اگر شما نیز از این سرویس استفاده می‌کنید و دوست دارید مدیریت ایمیل‌ها را در مرورگر خود پیگیری کنید، باید بگوییم که افزونه Thunderbird برای مرورگر کروم در دسترس قرار گرفته است.

با نصب این افزونه، آیکون آن در نوار بالای مرورگر کروم ظاهر می‌شود. با کلیک بر روی این آیکون، تب جدیدی در مرورگر با نسخه آنلاین Thunderbird باز می‌شود. در اینجا کاربر می‌تواند ضمن چک کردن جیمیل خود به مدیریت ایمیل‌ها و یا ارسال پیام بپردازد.

اما مزیت این افزونه نسبت به جیمیل مبتنی بر وب گوگل چیست؟ در اینجا می‌توانید علاوه بر اکانت گوگل، ایمیل خود در سایر سرویس‌ها نظیر مایکروسافت و یاهو را نیز اضافه کنید.

دانلود افزونه برای کروم

جای نگرانی برای کاربران مرورگر محبوب فایرفاکس نیست! شما نیز می‌توانید از افزونه‌های مختلف جهت چک کردن جیمیل خود استفاده کنید. افزونه Gmail Notifier Plus پیشنهاد اول ما به شماست. همچون افزونه Checker Plus در کروم، این ابزار نیز وظیفه چک کردن اکانت کاربر و ارسال نوتیفیکیشن را بر عهده می‌گیرد. مدیریت سریع ایمیل‌های دریافتی نیز به همان شکل امکان پذیر خواهد بود.

با رفتن بر روی آیکون جیمیل، لیستی از ایمیل‌های اخیر دیده می‌شود و با کلیک بر روی آیکون وارد منوی مربوطه می‌شوید. امکان پاسخ دادن، حذف ایمیل و آرشیو کردن آنها از طریق منوی پاپ‌آپ فراهم شده است.

دانلود افزونه برای فایرفاکس

چطور gmail خود را چک کنیم

اما اگر نمی‌خواهید در مرورگر خود تنها به چک کردن جیمیل بپردازید، گزینه بهتری نیز وجود دارد. در این راستا استفاده از افزونه X-notifier را به شما پیشنهاد می‌کنیم. پس از دانلود و نصب افزونه بر روی مرورگر، بر روی گزینه Options کلیک کنید.

همانطور که مشاهده می‌کنید، امکان مدیریت چندین اکانت ایمیل توسط این افزونه در مرورگر فراهم شده است. از جیمیل گرفته تا یاهو، AOL، هات میل و حتی فید RSS را می‌توان در بخش تنظیمات افزونه تعریف کرد. حالا با کلیک بر روی آیکون افزونه X-notifier در نوار مرورگر، پیام‌های خوانده‌نشده از هر اکانت را خواهید دید.

کلیک بر روی هرکدام از اکانت‌ها، تب جدیدی در مرورگر حاوی منوی مدیریت آن اکانت را باز می‌کند. دیگر بدون نیاز به طی کردن مراحل همیشگی جهت ورود به سرویس‌های مختلف مربوط به ایمیل، می‌توانید آنها را از طریق یک افزونه در مرورگر مدیریت کنید و به محض دریافت ایمیل جدید از این موضوع باخبر خواهید شد.

دانلود افزونه برای فایرفاکس

در بخش دوم از مقاله به بررسی کلاینت‌های مبتنی بر وب جیمیل، اپلیکیشن‌های مربوط به دسکتاپ و نوتیفیکیشن جیمیل در گجت‌های هوشمند خواهیم پرداخت.

برچسب ها : جیمیل مدیریت ایمیل گوگل

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

نام *

ایمیل *

دیدگاه

باعرض ادب و سلام.روی خانه مغازه اداره مدارس هر ۲۰ متر مربع در پشت بام و بالکن نهال مثلا دایم سبز زیتون در گلدان بکاریم ک کاهش الودگی هوا.خود کفایی روغن و برگ زیتون دمنوش.کمک خرج خانواده وکشور.هر خانه ۴ گوشه پشت بام نهال گلدانی.واقعا اگر بام سبز گلدانی انجام شود در شرایط کرونا مسولین قلمه زدن فتوا و اعلام کنند تا چهار ماه دیگر خرداد تیر ریشه دهد و بعد چهار سال..ثمره.در تیراژ بالا خیلی درامد اسان فرد وکشور دارد.ایران حدود ۲۰ میلیون ساختمان.خانه اداره مدرسه بازار.. ک پشت بام تخت دارد اگر هر ساختمان در هر گوشه ۴ نهال گلدانی مثل زیتون در بام وبالکن بکارد ۸۰ میلیون نهال به کشور اضافه اگر هر نهال یک کیلو زیتون یعنی ۸۰ میلیون کیلو زیتون به کشور اضافه ک قطعا خود کفایی روغن خوراکی ایجاد میشود توجه به تحریم غذایی و سخت شدن دادو ستد اگر پیگیر باشید ثواب دنیا اخرت دارد. من یک شهروند عادی هستم امکانات رسانه پیامک.سایتها.فضای مجازی.فتوا دادن. محبوبیت و شهرت بی نهایت ندارم میتوانم ایده بدهم توجه ب توانایی بی نهایت روحانیون سخنرانان و افراد مشهور ک ب راحتی با سخنرانی وبسیج همگانی میتوانند بام سبز گلدانی را با قدرت انجام دهند و باقیات صالحات برا خود یادگار گذارید و طوفانی از موفقیت برکت سعادت ایجاد کن.اجرکم عند ا..  اگر استفتا فتوا شود اگر مردم ثروتمند تر شوند دولت کشور روحانیون جامعه وهمه ثروتمند تر میشوند .. میتوان فرهنگسازی شود ک در مراسم ملی مذهبی تدفین ازدواج تولد گاه پذیرایی نهال رایگان باشد مثلا اگر زیتون نماد سردار دلها فتوا شود سالگرد قلمه زد و ب مردم داد یا در دعا کمیل.. عاشورا.. گاه پذیرایی همراه با نهال یا در خاکسپاریها نهال داد .بازیافت اب مصرفی خانه ک میشه گاه حمام بی شوینده وجمع اوری در تشت یا شستشو میوه .. بدون شوینده و جمع اوری در ظرف یا هنگام بارندگی گذاشتن بطری نوشابه … پلاستیکی شیشه ای ..زیر ناودان و جمع اوری اب برا فصل گرم کم بارش جهت ابیاری گلدان ها فتوا و اعلام شود. اگر خودتان مزایا و تعداد قابل انجام را حساب که… کاش.داش.برداشت. لاستیک فرسوده را ب کمک قسمت بتنی یا سفالی.. تبدیل به گلدان نمود این اقدام باعث بهبود اقتصاد.کاهش سیلاب ب دلیل ذخیره اب گلدانی در پیک بارندگی.کاهش سوخت ک منبع غذا ب خانواده نزدیک.کاهش برق استفاده کمتر یخچال یعنی تازه چیدن و بازیافت نور لامپها در فتوسنتز.اشتغال ساخت گلدان قلمه…. اگر میتوانید کمک و حمایت فکری جسمی ..امید ک امر ب معروف کنید و سنت پسندیده بر جهان باقی گذارید واقعا همت کنید ک فتوا واقدام شود و فشار اقتصادی کاهش پیام و مفاهیم را برسان به … یک کهکشان سپاس خواهشا التماسا ببخشید لطفا چند بار بخوانید ک برداشتتان را دریابید.بچینید.اگر خیر خواهی خدا سعادت دهد. بزودی دوباره پاییز زمستان وفصل بارش های سیل اسا میشود سیل همانند کرونا مال جان..میگیرد.تشکر فروان

عالی دمتون گرم

یعنی نیازبه شماره تلفن ندارد

نمی‌توان به سادگی از کنار آن عبور کرد = ناتراز
نمی‌توان به سادگی از کنارش گذشت = تراز

واقعا عالی بود. عشقی گچت نیوز

فقط ایمیل، جیمیل مال نوباس

جالب بود! هرگز ای اینا استفاده نکرده بودن (برخی از اینا) و شاید هم نکنم!

از من میشنوی استفاده کن

ممنون واقعا آموزشی و خیلی خوب بود

در این ویدیو به طور کامل نحوه ورود به inbox جیمیل و چک کردن ایمیل هاتون رو خواهید دید.

در این ویدیو به طور کامل نحوه ورود به inbox جیمیل و چک کردن ایمیل هاتون رو خواهید دید.

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی پسورد

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

رسانه کلیک – نبض فناوری و اطلاعات

امروزه، هر یک از افراد دو یا بیشتر حسابت کاربری دارند، یکی حساب کاربری شحصی است، دیگری مربوط به کار، یکی دیگر مرتبط با امور تحصیلی و غیره. برای کاهش دشواری های مدیریت حساب های کاربری، می توانید ایمیل های همه حساب های کاربری را در یک حساب کاربری دریافت کنید.چطور gmail خود را چک کنیم

کلیک- جیمیل، این قابلیت را داراست که شخص بتواند ایمیل های چند حساب کاربری را در یک حساب کاربری دریافت کند. برای انجام این کار، گام به گام با من همراه باشید.

برای آموزش این موضوع، من دو تا حساب کاربری با شماره گذاری یک و دو ایجاد کرده ام، تا ترتیب انجام کارها کاملا مشخص باشد. شما حساب کاربری شماره یک را همان حساب کاربری در نظر بگیرید که تمایل دارید به ایمیل های دریافتی از آن را در یک حساب کاربری دیگر (حساب کاربری شماره دو) دسترسی داشته باشید.

گام اول- به حساب کاربری شماره یک خود وارد شوید.

بالا در سمت راست صفحه بر روی علامت چرخ دنده کلیک کنید. از این قسمت، setting را انتخاب کنید.

مطمئن شوید که تنظیمات POP فعال است. برای فعال سازی این تنظیمات، کافی است به تنظیمات جیمیل وارد شوید، در سربرگ Forwarding and POP/IMAP  و در قسمت POP Download، مشاهده می کنید که در حالت پیش فرض، این امکان بر روی وضعیت  POP is disabled تنظیم شده است یعنی غیر فعال است. بر روی یکی از دو گزینه زیر آن یعنی Enable POP for all mail یا Enable POP for mail that arrives from now on کلیک کنید.

در اینجا بسته به انتخاب خود، یکی از دو گزینه را انتخاب می کنید، ولی این انتخاب در روش انجام کار تفاوتی ایجاد نمی کند.

گزینه save changes در پایین صفحه را کلیک کنید.

گام دوم- حال باید تنظیمات امنیتی حساب کاربری خود را تغییر دهید. در واقع، در این قسمت باید به دیگر اپلیکیشن ها و دستگاه ها این امکان را بدهیم که با حساب کاربری ارتباط با درجه کمتری حفاظت امنیتی ارتباط برقرار کنند. برای موضوع مورد بحث در این مقاله،  بر روی گزینه My Account کلیک کنید. در قسمت Sign-in & security اسکرول بار را پایین بکشید تا گزینه Allow less secure apps را مشاهده کنید. در حالت پیش فرض، این گزینه خاموش است. آن را روشن کنید.

به جای رفتن به مسیر ذکر شده، می توانید بر روی لینک https://www.google.com/settings/security/lesssecureapps

کلیک کنید و مستقیم به صفحه Less secure apps  دسترسی پیدا کنید.

گام سوم: در این مرحله، به لینک  https://accounts.google.com/b/0/DisplayUnlockCaptcha بروید و دکمه ادامه یا continue را فشار دهید.

به خاطر داشته باشید که اگر در حساب کاربری شماره یک خود نیستید، در اینجا شما به صفحه ورود جیمیل وارد می شوید و سپس دکمه ادامه را کلیک کنید. در آخر با پیام زیر روبرو می شوید.

گام چهارم- با حساب کاربری دوم وارد شوید. بالا در سمت راست صفحه بر روی علامت چرخ دنده کلیک کنید. از این قسمت، setting را انتخاب کنید.

بر روی سر برگ Account and Import کلیک کنید و به پایین صفحه بروید. در اینجا گزینه Check mail from other accounts را خواهید دید. مقابل آن بر روی Add a mail account you own کلیک کنید. در اینجا من ایمیل teaching.mi1@gmail.com وارد کنید و بر روی دکمه next step کلیک کنید.

در صفحه بعد، رمز عبور را وارد کنید.

به خاطر داشته باشید که گزینه POP server باید با pop.gmail.com و پورت ۹۹۵ تنظیم شود. گزینه های پایین تر، با توجه به نیاز و تمایل خودتان انتخاب کنید.

Leave a copy of retrieved message on the server

با انتخاب این گزینه، یک کپی از ایمیل ارسالی به ایمیل شماره یک، در سرور ذخیره می شود.

با انتخاب گزینه Label incoming messages و برگزیدن یک برچسب برای ایمیل های دریافتی می توانید ایمیل هایی که متعلق به ایمیل اول هستند را از ایمیل های دریافتی در حساب کاربری دوم جدا سازی کنید.

با انتخاب گزینه Archive incoming messages (Skip the Inbox)، ایمیل های دریافتی در صندوق ورودی حساب کاربری دوم مشاهده نمی شوند و بایگانی خواهند شد.

برای مشاهده این ایمیل ها، می توانید از منو سمت چپ جیمیل، بر روی گزینه All mail کلیک کنید و در آن جا، ایمیل های بایگانی شده را مشاهده کنید.

حال که تنظیمات را انجام دادید، بر روی دکمه Add account کلیک کنید.

اگر تنظیمات گفته شده در گام های قبل را انجام نداده بودید، با پیغام خطای زیر روبرو می شدید.

اکنون که آن تنظیمات را در حساب کاربری شماره یک انجام دادید، با پیغام قرمز رنگ در تصویر بالا مواجه نمی شوید.

گام پنجم- در این مرحله، از شما سوال می شود که آیا مایل به ارسال ایمیل ها به حساب کاربری یک هم هستید یا نه؟ ممکن است بخواهید همه ایمیل های ارسالی به حساب کاربری یک مستقیما به حساب کاربری دوم برود و در حساب کاربری یک ایمیل ها را مجددا دریافت نکنید، در این صورت گزینه No و در غیر اینصورت و تمایل به دریافت ایمیل ها در هر دو حساب کاربری گزینه Yes را انتخاب کنید و به مرحله بعد بروید.

چطور gmail خود را چک کنیم

گام ششم-  در این مرحله می توانید اطلاعات بیشتری اضافه کنید. نام دلخواه خود را وارد کنید.

به مرحله بعد بروید.

گام هفتم-  بر روی دکمهsend verification  کلیک کنید.

گام هشتم- یک ایمیل از گوگل به حساب کاربری یک ارسال می شود. به حساب کاربری یک بروید و بر روی لینک تایید کلید کنید یا کد تاییدیه را از ایمیل کپی کرده و در جای خود در پنجره تایید قرار دهید.

اگر همه مراحل را به درستی انجام داده باشید، از هم اکنون، هر ایمیلی که در حساب کاربری یک دریافت کنید، به حساب کاربری دوم نیز ارسال می شود.

از حساب کاربری جیمیل می توان به چند حساب کاربری یاهو نیز دسترسی داشت. برای مطالعه این آموزش، به سایت کلیک سر بزنید.

پست قبلی

استفاده موفق از کامپیوتر برای درمان بیماری قطع نخاع

پست بعدی

LCD بهتر است یا LED؟

افزودن عبارت Mark as Read به ایمیل‌ها در جی‌میل سیستم‌عامل اندروید

روش ارسال ایمیل‌ها به صورت attachment در جی‌میل

انتشار نسخه iOS ویجت‌های جیمیل، گوگل درایو و گوگل فیت

نحوه مرتب‌سازی ایمیل‌ها در جی‌میل

عالى بود منکه رازى بودم

پیداکردن

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

آخرین مطالب

ایجاد لینک عمومی برای گروه‌ها در پیام‌رسان واتس‌اپ

برندهای P و Mate از هواوی جدا نخواهند شد؛ تکذیب شایعات اخیر

محصولات خانه هوشمند ایرانسل با نام خانه هوشمند آی‌بان عرضه…

5 مورد از بهترین و قابل اعتمادترین برندها برای گوشی های…

ساعت هوشمند سامسونگ قادر به اندازه گیری قند خون است

فروش اپل در سه ماهه چهارم 2020 از مرز 100 میلیارد دلار می…

روند رشد پایدار کمپانی فیلیپس در سال 2021

همراه اول : توسعه محدودیت نمی‌شناسد

.ulkey{list-style:unset!important;padding-right:20px}.likey{padding-top:15px}

پستهای اخیر

چگونه مشکل کارت گرافیک بعد از آپدیت ویندوز ۱۰ را حل کنیم؟

ایجاد لینک عمومی برای گروه‌ها در پیام‌رسان واتس‌اپ

ردمی بوک پرو 15 با پردازنده نسل یازدهم اینتل از راه می رسد

آدرس: جردن، خیابان مهیار، پلاک ۴۶، واحد۲

روابط‌عمومی و تبلیغات : : ۰۹۱۹۹۹۹۰۴۱۱

ایمیل :‌ info@click.ir

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی پسورد

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

قیمت : 49000 تومان


هر روز تعداد خیلی زیادی از هموطنان ما به جمع کاربران اینترنت اضافه میشوند و در ابتدای راه، لازم است که موارد کاملا ابتدایی مثل ساختن ایمیل، نحوه وارد شدن به اکانت ایمیل و استفاده از آن و… را فرا بگیرند. مسلما همه‌ی ما نیز از روز اول کاربر خبره! در مسائل کامپیوتر و موبایل نبودیم و کم‌کم اطلاعات را کسب کردیم. به همین دلیل،‌ امروز قصد داریم برای آن دسته از کابران عزیز که تاکنون تجزبه‌ی زیادی در این رابطه نداشته‌اند، شرح دهیم که چگونه میتوانند وارد اکانت جیمیل (Gmail) خود شوند.

لازمه‌ی این که بتوانید ایمیل‌های خود را چک کنید، یا برای کسی ایمیل ارسال کنید، این است که ابتدا وارد اکانت ایمیل خود شوید. در ادامه روش انجام این کار را به صورت تصویری شرح میدهیم. همراه چه جوری باشید.

قیمت : 49000 تومان

چطور gmail خود را چک کنیم


نظر شما

نام *

رایانامه (ایمیل) *

Website

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.


تصویر امنیتی
*

تمامی حقوق نزد صاحب سایت چجوری محفوظ است. چه‌جوری

قبلا در مطلب ” ساختن ایمیل جدید ” روش ایجاد کردن آدرس جیمیل را دیدید و در این پست میخواهیم روش چک کردن ایمیل را در سرویس جی میل به صورت تصویری آموزش دهیم. روند چک کردن ایمیلهای دریافتی در سرویس های مختلف از قبیل جیمیل، یاهو و دیگر سرویس ها مشابه یکدیگر است و شما با یادگیری یکی از آن ها احتمالا با سایر سرویس ها نیز مشکلی نخواهد داشت اما با این حال سعی میکنیم در آینده نزدیک آموزش هایی برای سایر سرویس ها نیز آماده نماییم. سرویس ایمیل گوگل که با نام تجاری جیمیل فعال است، از سرعت، امنیت و محبوبیت بیشتری برخوردار است و از همین رو اولین آموزش ما را به خود اختصاص داده است. در ادامه مطلب با ما باشید.

برای شروع آدرس www.gmail.com را در قسمت address bar مرورگر خود تایپ کنید. در این صفحه فرم login را خواهید دید.

در کادر اول نام کاربری را وارد کنید، نام کاربری همان آدرس جیمیل است ولی بدون gmail.com@ یعنی مثلا اگر آدرس شما sunteam@gmail.com است نام کاربری یا آی دی شما sunteam است که باید آن را در کادر اول وارد کنید.چطور gmail خود را چک کنیم

در فیلد بعدی پسورد یا رمز عبور خود را وارد کنید، این رمز را در زمان ثبت نام انتخاب کرده اید که حداقل ۸ کاراکتر دارد.

برای این که در دفعات بعدی نیازی به وارد کردن یوزرنیم و پسورد نداشته باشید میتوانید تیک گزینه Stay signed in را بگذارید. ( اگر از کامپیوتری استفاده میکنید که اشخاص دیگری هم از آن استفاده میکنند تیک این گزینه را بردارید )

با کلیک کردن روی Sign in وارد ایمیل خود میشوید این پروسه ممکن است کمی طول بکشد و شکل زیر برایتان نمایان شود.

کمی منتظر بمانید تا وارد اینباکس خود شوید و یا اگر سرعتتان کم است روی Load basic HTML کلیک کنید تا نسخه ابتدایی و پر سرعت تر جیمیل برایتان باز شود.

خوب شما وارد اکانت خود شده اید و میتوانید ایمیلهای دریافتی خود را مشاهده کنید ( اگر جلوی inbox عددی نباشد یعنی هیچ پیام جدیدی ندارید ) و اگر ایمیلی که منتظر آن بوده اید در میان ایمیلهای inbox وجود ندارد بهتر است پوشه spam را نیز چک کنید.

در شکل بالا Gmail Team نام ارسال کننده ایمیل است و Wellcome to the new Gail inbox عنوان یا موضوع ایمیل دریافتی، با کلیک کردن روی هر کدام از این دو قسمت این ایمیل برایتان باز میشود و چیزی شبیه شکل زیر را خواهید دید.

همانطور که در شکل میبینید، متن ایمیل و فایل های ارسالی برای شما کاملا مشخص هستند و همینطور دو کلید Reply و Forward برای پاسخ دادن ایمیل و یا ارسال آن برای دوستان دیگرتان در پایین صفحه قرار گرفته اند.

در پست های آینده جزئیات بیشتری را در مورد ایمیل های دریافتی و امکانات مختلف آن خواهید دید.

 

برچسب ها : آموزش سایت هاایمیلجی میل

— مسعود

در طول 25 سال گذشته چیزهای زیادی در مورد کامپیوتر و اینترنت آموخته ام و هنوز دریایی از ندانسته ها را در پیش رو دارم، در این سایت تلاشم بر این است تا آموخته هایم را به علاقه مندان این رشته، بیاموزم.

تشکر

ممنونم

چطوری ایمیلی که برام فرستادنو ببینم

روی inbox و بعد از اون مطابق شکل روی عنوان ایمیلی که براتون ارسال شده کلیک کنید

برای من باز نمیشه

کلیک میکنم فقط ستاره فعلا یا غیر فعال میشه و وارد پیام نمیشم

روی موضوع ایمیل کلیک کنید. ستاره برای نشانه گذاری پیام ها هست

منم این مشکل رو دارم فقط ستاره داره ک اجازخ باز شدن ایمیل رو.نمیده

سلام وقت بخیر پیام های منم خونده نمیشه لمس میکنم اما ستاره روشن وخاموش, میشه میشه کمکم کنید چطور باز کنم پیام هامو

باید روی موضوع ایمیل دیافتی کلیک کنید. ( در دستگاه های لمسی کافیست موضوع ایمیل رو لمس کنید )

من هم همین مشکل رو دارم خواهش میکنم کمکم کنید

منم همیش مشکلو دارم کسی می دونه چرا؟

منم همینطور

برید درسایتYahoo mail.comسپس وارد log inبشیدوایمیل و. پسوردخودتونوواردکنید بعدش یه پیج بازمیشع ک ایمیل هاتونومیتونین اونجارییدکنین?

ممنون از شما، برای ایمیل های سایت یاهو کاربردی هست

خیلی ممنونم آقای حسینی.

خیییلی ممنون عالی بود فقط نمیدونم چرا واسه من عکساشو باز نکرد اما کارم راه افتاد مرسی

عکس ها از روی سرور پاک شدن و دوباره اپلود کردنشون فوق العاده زمان بر هست، اگر مشکلی داشتید بفرمایید راهنمایی لازم جتما انجام میشه

سلام من چطور میتونم ایمیلم رو بخونم هر کاری کردم نشد

دست شما درد نکنه عالی بود

ممنوووون

سلام من رمزمو فراموش کردم باید چیکار کنم

چطور gmail خود را چک کنیم

با این جیمیل یه اکانت اینستاداشتم ولی الان نمیتونم برگردونمش
نه رمزو دارم نه جوابه سوالایی ک میپرسه

متشکرم استفاده کردم

ممنون ازت کارم راه افتاد

سلام مخو اهم به زبان فارسی باشی

من وقتی که امیلم را تایپ مکنم و سرچ مکنم در سایت نیست

خیلی از سایت شما ممنونم جواب سوال من را بدهید

سوالتون واضح نیست. کجا وارد میکنید و سرچ میکنید؟

چطوری واردایمیل های رسیده‌ام. چک کنم

دمت گرم خدایی مشتی هستی

سلام من نتونستم باز کنم ایمیل

خيلي خوب

آیا راهی برای پیدا کردن ایمیل کسی هست؟چطور میتونم ایمیل یکی رو چک کنم؟؟

متاسفانه آموزش هک در برنامه های سایت نیست

عالی عالی بود ممنون

چگونه جیمیل خودراببینم

آموزش گویاست. سوالتون رو مشخص تر بپرسید

رو موضوع بزنید بازمیشه

تو قسمت گوگل جیمیل تو میزنی بعد وارد میشی می تونی صفحه جیمیل تو ببینی.

سلام.ایا این میتونه رمز جمیل باشه . امپراتور۰ C#

میتونه اما باید از کارکترهای انگلیسی استفاده کنید. کلمه امپراطور رو انگلیسی تایپ کنید.

سلام کنار هر کدام از گزینه ها ستاره وجود داره که وقتی برای باز کردن ایمیلم کلیک میکنم ستاره زرد میشه و نمیتونم متن فایلهامو ببینم!!!! کنار یکی از فایلهای فرستاده شده هم عکس یه گیره داره اونو چجوری باز کنم؟؟ ممنونم اگه راهنماییم کنید♥♥

کلیک کردن روی ستاره برای نشانه دار کردن ایمیل هاست. برای باز کردن ایمیل کافیه روی عنوان اون یا اسم فرستنده کلیک کنید. لیکون گیره هم برای ایمیل هایی هست که فایل زمیمه شده دارند

دقیقا من نفهمیدم چیکار کنم چه جوری ایمیلم و چک کنم یه پیام مهم هم دارم نمتونم ببینم

سلام ممنون از سایت خوبتون.یه سوال داشتم تو ایمیل من signout وجود نداره برای خروج از ایمیلم چی کار باید کنم؟

چرا جوابم رو نمی دید واقعا اگه قرار باشه واسه جواب دادن هرکس این همه وقت تلف بشه سایتتون اصلا به درد نمی خوره ….
مردم وقتشون واسشون با ارزشه

سوال بپرس تا جواب بدیم

بالای سمت راست صفحه جیمیل روی آواتار یا عکس خودتون کلیک کنید تا گزینه های add acount و sign uot رو ببینید.

ممنون از راهنایی شما

بزرگوارید

سلام.توی فرستادن ایمیل قسمتی که باید ایمیل نوشته بشه واسم باز نمی شه چی کار باید بکنم؟

سوالتون رو واضح تر بپرسید یا در صورت امکان یه عکس از صفحه ای که مشکل دارید بذارید

باسلام .من رمزورود به ایمیلم روفراموش کردم وحالامیخوام ایمیل جدیدایجادکنم توهمون صحفه که رمز ورودمیخوادمونده بایدچکارکنم.ممنون میشم راهنماییم کنین

روی لینک زیر کلیک کنید و مستقیما به صفحه ثبت نام بریدhttps://accounts.google.com/SignUp?hl=fa

اگه کسی پسوردشو فراموش کرده باشه بایدچیکارکنه؟

طی همین یکی دو روز آموزش ریکاوری پسورد رو آماده میکنیم

سلام .برای من پیام اومده اما روش ک میزنم فقط ستاره فعال و غیر فعال میشه.رویه ستاره نمیزنم اصلا.هرجای پیام میزنم فقط ستاره قعال و غیر فعال میشه.چرا؟؟

اگر روی موضوع ایمیل هم کلیک میکنید و باز نمیشه . یک بار مروگر خودتون ریست کنید

سلام عزیز خسته نباشی .من نمیدونم ایمیل کامپیترو چه جوری پیدا کنم تا از ایمیلای که میاد استفاده کنم میشه راهنمایم کنی؟ممنون

درست متوجه سوالتون نشدم دوست عزیز

سلام باعرض سلام وخسته نباشید اقا مسعود چقد بهتر میشد توضیح که دادید همرا با شکل و ایکونهای بود که باز میشد بهتر راهنایی میشدیم اخه تعرفی که شما کردید باز نمیشه امیل من

چشم به زودی تصاویر رو مجددا آپلود میکنیم

سلام اصلا برای من کار نمیکنه

ستاردار شدن پیام های جیمیل هرکاری می کنم باز نمیشه فقط ستاره زرد میشه . با گوشی اجازه کلید روی موضوع پیام هم نمیده .ریست هم کردم جواب نداد . حالا چکار کنم.

شما روی ستاره کلیک میکنید که اشتباه هست. باید روی موضوع ایمیل کلیک کنید

سلام چرا پیامی که قبلا باز کردم دوباره باز نمیشه فقط ستاره دار میشه روی متن هم که میزنم باز نمیشه … سپاس

روی موضوع ایمیل کلیک کنید.

خوبه

سلام خوب هستین من تازه ایمیل ساختم .
چطور باید به مخاطبین اضافه کنم.
ممنون

بعد از مکاتبات و ارسال و دریافت ایمیل مخاطبین شما به لیست مورد نظرتون اضافه میشوند

سلام من پسورد م رو فراموش کرد م اما هرچه از طریق بازیابی رمز عبور وارد میشم بی نتیجه است

مشکلتون در کدوم قسمت هست؟

داداش منم رو موضوع کلیک میکنم باز نمیشه یا ستاره دار میشه یا علامت تیک میزنه باید پیام بفرستم سطل اشغال اونجا باز میشه لطفا دقیق جواب بدید نگید رو موضوع کلیک کن

خوب جوابش همونه دوست عزیز. اما چون زیاد داره تکرار میشه این سوال دقت کنید، موضوع ایمیل نزدیک هست به فرستند ایمیل یا سوال. مثلا اگر موضوع ایمیل رو نوشتن سلام، کافیه شما دقیقا روی کلمه سلام کلیک کنید، منتهی مشکل اینجاست که بعضا موضوعی برای ایمیل نمینویسن که در این صورت کافیه روی عبارت no subject کلیک کنید. امیدوارم مشکل دوستان حل شده باشه

خوب جواب بدین دیگه

منم هرچی تلاش کردم وده بار جوابهای مسعود رو مرور کردم موفق نشدم ایمیل باز کنم

جوابتون درست نیست انگار بلدی یا نه فقط ستاره روشن و خاموش میشه میفهمی؟ ندیگه نمیفهمی اگهفهمیده بودی جواب میدادی رو موضوع ایمیل رو تمام بخش هاش کلیک کنی ستاره روشن میشه

سلام
داداش منم همین مشکل شما رو دارم و تنها راهشم اینه که بری تو تنظیمات گوشی و روی برنامه ها بعد روی اپلیکیشن جیمیل کلیک کن و بروزرسانی را حذف کنید حل میشه

سلام وقت بخیر پیام های منم خونده نمیشه لمس میکنم اما ستاره روشن وخاموش, میشه میشه کمکم کنید چطور باز کنم پیام هامو؟/

چگونه پیام ها رو بخوانم

بابا واقعا مسخرست هرکاری میکنم ایمیل باز نمیشه فقط ستاره روشن خاموش میشه انگار سرکار گذاشتن مردم رو

اگر ممکنه یه اسکرین شات از صفحه ای که در اون مشکا دارید برای ما ارسال کنید

سلام منم همین مشکلو داشتم و از طریق سایت وارد حسابم شدمو کامل ایمیلای دریافتیم باز شد.موقتا این روش کارتونو راه میندازه

سلام مدتی به جیمیلم دسترسی ندارم هرموقع می خوام ببینم مینویسه بروزسانی اما بروزسانی نمیشه لطفا راهنمایی بفرمایید من از طریق موبایل استفاده می کنم برای چک کردن ایمیل ها

به صورت مستقیم از طریق بازار یا گوگل پلی اقدام به اپدیت کنید

سلام.مال منم ایمل هام بازنمیشه .میرم توجیمل بعدمیزنم روی ایملم یاستاره زردمیشه یاروی نوشتش که نگه میدارم سطل اشغال میادویاواگردمینویسه

سلام خسته نباشید.من بخاطر شغلم باید هرروز ایمیلهای مناقصات روچک بکنم.از سایت مناقصه برای ما ایمیل میاد و وارد ایمیل میشم ولی متن مناقصه رو باز نمیکنه و مینویسه شروع دانلود فایل.اما دانلود نمیشه.مشکل اینترنت هم نداریم لطفا راهنمایی کنید

باسلام ایجانب از اپلیکیشن جیمل برای بازکردن نامه هااستفاده میکنم روی پیام که کلیک میکنم علامت ستاره یا حذف ایمیل امکان داره و متن ایمیل بازنمیشه ولی از طریق وبسایت که جیمیلموبازمیکنم هیچ مشکلی ندارم و به راحتی متن ایمیل باز میشه همه کسانیکه اینجا کامنتهای مشابه گذاشتن این مشکل رو دارن و شما باز میفرمایی که روی موضوع ایمیل کلیک کنید برادرمن روی موضوع هم کلیک کردیم ولی فقط گزینه ستاره و حذف و واگرد داره لطفا اگه میدونید مشکل چیه راهنمایی کنید مرسی

سلام من میخوام پیام های جمیلمو باز کنم باز نمیشه اوا ستاره کنارش خاموش و روشن میشه روی موضوع پیام میزنم بازم ستاره خاموش و روشن میشه لطفا کمک کنید

ایول به هموطنای گلم که دهها بار پرسیدن . منم همین مشکلو دارم ایمیلی که به جیمیلم میاد باز نمیشه هرجاشم کلیک کنم فقط ستاره روشن خاموش میشه؟?

ایمیل باز نمیشه با خواندن سوالات دیدم گویا همه تواین زمینه مشکل دارندراهنمایی بفرمایید

کاربران عزیز در مورد مشکلی که ایمیل براتون باز نمیشه و فقط ستاره خاموش روشن میشه ازونجایی که من روی چند تا گوشی مختلف تا حالا همچین موردی رو ندیدم متاسفانه گویا نتونستم درست راهنمایی کنم اما به زودی راه حلی برای مشکلتون پیدا خواهم کرد.

ممنون ازتون

فکر کردی خیلی انشمند هستی

خیلی ممنون…عالی بود

خیلی ممنون…عالی بود و مرسی از زحماتتون

تشکر

سلام چرا باز نمیشه ایمیلام؟؟؟

سلام دوستان اینکه پیام هایی که میاد رو نمیتونید بخونید مشکلش حل شد و راهی رو که میگم برید مشکلتون حل میشه اول اینکه پیامی رو که میاد حذف کنید بعد برید تو صندوق حذف شده ها اونجا پیام باز میشه و راحت میتونید بخونید و جواب اون شخص را بدید و دوباره از پیام که خارج شدید بزنید رو قسمت عکس پیام چه عکس داشته باشه و چه نه بزنید رو قسمتش بعد یه سه نقطه اون بالای صفحه میاد بزنید روش و نوشته انتقال به و پیام را انتقال بدید بر هر بخشی که میخوایید همین و فعلا برای خواندن پیام ها همین راه است

دمت گرم عالی بود

بد نبود مردی

من چجوري وار جيميلم بشم با ايفون

یکی قبلا با کامپیوتر من وارد ایمیل خودش شده و وقتی سایت جیمیل رو باز میکنم صفحه ی اون باز میشه چکار کنم ؟

اگر زبان سایت برای شما انگلیسی باشد، بالای صفحه و در سمت چپ با نگه داشتن نشان گر موس روی عکس پروفایل میتوانید کلید sign out را ببینید.

سلام وقت ب خیر
من یه مشکل دارم با یه سری ایمبل ه اونم اینه که فرسنده ایمیلشو رمزگذاری استاندارد کرده(TLS) من چطوری باید این ایمیل رو باز کنم ؟

برای این که بتوانم داخل گوشی بزنم میخواستم بینم هست یانه

روزاکانتم فراموش کردم

سلام
من اینستامو پاک کرده بودم ،حالا دوباره که نصبش کردم و میخوام وارد شم ،میگه کد ۵رقمی ای که به ایمیلت فرستادیم و وارد کن ولی هیچی به ایمیلم نمیاد!مشکل چیه؟شماره موبایل هم بهش نداده بودم قبلا که برام اس ام اس کنن
ممنون میشم پاسخ بدید

سلام ببخشید کل پیام های روی جیمیلم پاک شده حتی درون سطل اشغال جیمیلم نیست و از گوشیم پاک شده هالا میخوامشون برام خیلی مهمه برام بفرستین برام پیداش کنید تو را به خدا

این مطلب رو در سایت انزل وب مطالعه کنید.:بازگردانی ایمیل های پاک شده

سلام من با جیمیل اینستا داشتم الان کدامنیتی شش رقمی میخواد بفرسته به ایمیلم رفتم جیمیل inbox هیچی نبود الان چ کنم؟؟

پوشه spam رو هم چک کنید

ب جمیلم از تو گوگل و با کامپیوتر رفتم

عالی بود

سلام ببخشید من یه ایمیل درست کردم الان میخوام تو اپارت عضو شم میگه یه پیام فرستادیم واسه ایمیلت برو پوشهinbox یاspam ولی نمیدونم این دو پوشه کجا هستن بلد نیستم کمکم کنید

سلام از راهنمایی تون متشکرم.

سلام یک هفته هست که هیچ پیامی برام نمیاد و علی رغم اینکه میدونم برام پیام اومده اما صندوق ورودی ام خالیه و در واقع جیمیلم مشکل پیدا کرده و برام مینویسه ارور چیکار کنم؟؟

برای راهنمایی لازم هست که دقیقا مشخص کنید چه اروری دریافت میکنید و یا در صورت امکان تصویری از صفحه ارور برامون بگیرید

توی اون صفحه log in نمیبینم.کجاست؟؟؟؟

ممنون از کمکتون

چراواردنمیشم مشکل چیست

سلام من دیروز یه جیمیل واسه خودم ساختم ولی فقط می تونم باهاش ارسال کنم هرکسی واسم چیزی بفرسته اینباکس من خالیه چی کارکنم؟

سلام چگونه می توانیم پیغام خود را در جمیل نگاه کنیم با از لایه امنیتی tls

خیــــــــــــــــــــــــــــــلی هم عالـــــــــــــــــــــــــــــــــی……ممنون از مطالب مفیدتون.

قبلا ایمیل نداشتم الان که میخوام بسازم رمز میخواد چیکار کنم چه رمزی بزنم

سلام من نمیتونم اونجایی برم که ایمیلو دریافت و ایمیل اسال میکنن برم میشه کمکم کنین

ممنون

سلام و خسته نباشید با تشکر از آموزشهاتون. من یه مشکلی توی ایمیلهای دریافتی در جیمیل دارم و اونم اینکه وقتی وارد صندوق دریافتیم میشم لینکهایی که برام ارسال میشه رو باز نمیکنه

سلام من با یک مشکلی برخوردم اول اینکه نمیدونم پوشهspamرو کجا پیدا کنم بعد اینکه روش فعال سازی ایمیلی که از یک سایت برام فرستاده شده رو هم نمیدونم ممنون میشم اگر راهنمایی کنید.

من اگه کسی ایمیل واسم بفرسته کجا باید ایمیل رو ببینم ؟؟

سلام خواهرم رمزقفل گوشی اش رافراموش کرده یرایورود به اکانت سامسونگ بایدباایمیلش واردبشه متاسفانه رمزایمیلش هم فراموش کرده چطورمیتونم کمکش کنم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وبسایت

اگر مطلبی را کپی میکنید، لینک منبع را فراموش نکنید، این کار از نظر حرفه ای به نفع خود شماست.

چطور gmail خود را چک کنیم
چطور gmail خود را چک کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *