چگونه احساس زیبایی کنیم

 
helpkade
چگونه احساس زیبایی کنیم
چگونه احساس زیبایی کنیم


برای سفارش این ست فقط کافیه کلیک کنی!


معرفی بهترین کتاب‌های کودک برای خرید

زمانی که کاملا با خود واقعی تان زندگی کنید، قادر خواهید بود زیبایی خودتان را احساس کنید

 

چگونه احساس زیبایی کنیم

گاهی مردم تصورات نادرست و عجیبی درباره خود و ظاهرشان دارند که دلیلش هم معیارها و برداشت هایی است که واقعی و درست نیستند. بیشتر افراد واقعا بسیار زیبا هستند، فقط باید آن را پیدا کنند و دست از پنهان کاری بردارند.1 : درک کنید که زیبایی منحصر به فرد استبا این که ایده های بسیار قراردادی درمورد تعریف زیبایی وجود دارد، اما کافیست کسی کمی بیشتر از دیگران به ظاهرش اهمیت دهد و تمام تلاشش را برای جلوه منحصربفردش بکند تا دیگران جذب او شده و توجه شان جلب شود و در نتیجه عزت نفس و غرور بجایی به فرد دست دهد.

شما یک چیز منحصربفرد دارید که هیچ کس دیگر در این دنیا ندارد: شخصیت شما. این چیزی است که نهایتا دیگران را جذب شما خواهد کرد، اما برای رسیدن به این هدف باید ابراز وجود کنید. اگر خودتان را پشت یک باور ساختگی پنهان کنید، یا از هرکسی خجالت بکشید و در انزوا بمانید، و یا با زشت ترین لباس ها ظاهر شوید، دیگران نمی توانند خودِ حقیقی شما را ببینند.

زمانی که کاملا با خود واقعی تان زندگی کنید، قادر خواهید بود زیبایی خودتان را زنده کرده و احساسش کنید. همچنین دست از حسادت به دیگران برخواهید داشت چون دیگر آرزو نمی کنید که کاش مثل آنها بودید.

2: واقعیت را بررسی کنیدحالا که صحبت از زیبایی ظاهری است، بگذارید در مورد تبلیغات رسانه ای هم صحبت کنیم. یک روز می گویند که باید لاغر باشید و روزی دیگر می گویند باید فرم ساعت شنی داشته باشید. اما واقعیت این است که فرم بدن شما، در برابر سالم بودن و متناسب بودن تان واقعا اهمیتی ندارد. رسانه ها تصاویر بسیار دستکاری شده از دنیا ارائه می دهند. اگر می خواهید بدانید هنرعکاسی در ترکیب با فتوشاپ چه کار می تواند بکند، بهترین عکاس پیرامون تان را پیدا کنید و بعد از این که یک آرایشگرحرفه ای سر و صورت تان را کاملا آرایش کرد از او بخواهید چند عکس حرفه ای از شما بیاندازد و سپس با کمک فتوشاپ همه چیز را تکمیل کنید. حالا خواهید دید که زندگی واقعی چقدر با تصاویری که روی جلد مجلات می بینید تفاوت دارد.

3: اعتماد بنفس را در خود ایجاد کنیداعتماد بنفس، حقیقتا زیربنای زیبایی است. اگر شما احساس اعتمادبنفس کنید قادر خواهید بود خودتان را نشان دهید بنابراین دیگران می توانند زیبایی واقعی شما را ببینند. پیش از همه، از افکار و اندیشه های خودتان مطلع و آگاه شوید. چند بار در روز افکار خودتان را بررسی کنید. اغلب ما ناخودآگاه فکر می کنیم و واقعا توجهی به افکارمان نداریم، فقط حس و حال های گوناگون و متفاوتی را تجربه می کنیم. اگر برای تان سخت است می توانید مثلا از یک موزیک الهام بخش کمک بگیرید.

یک راه دیگر هم این است که تصور کنید خودِ جاافتاده تر و مسن تر شما با خودِ الان شما به عنوان یک دوست صحبت می کند. او که از آینده می آید چه دارد که به شما بگوید؟ اگر یک دوست مهربان و دوست داشتنی بودید و می خواستید خودتان را نصیحت کنید چه می گفتید و چه رفتاری داشتید؟

دوم، لیستی از رفتارهایی که به آنها افتخار می کنید تهیه نمایید. آیا با دیگران خوش رفتار هستید؟ کمک می کنید؟ از خودگذشتگی دارید؟ چه چیزی از شما یک انسان عالی ساخته است؟ مکررا این کار را انجام دهید، احساس خوبی خواهید داشت.

سوم، از دوستان تان بخواهید به شما لیستی از ویژگی های برجسته شما ارائه دهند. یادتان باشد که این زیبایی حقیقی شماست.

چهارم، مدیتیشن کنید، این کار به شما آرامش می دهد و به اعتماد بنفس تان کمک می کند. تکنیک های مختلف مدیتیشن را امتحان کنید.

4: کاری کنید که حس خوب به شما بدهدهیچ چیزی به اندازه شادی، زیبایی را منعکس نمی کند. وقتی شاد هستید دنیا مثل یک آهنربا جذب شما خواهد شد. پس ببینید چه کاری دوست دارید انجام دهید و دنبالش بروید، کاری کنید که بدرخشید.

شاید نیاز به کمی تلاش و دیسیپلین داشته باشید تا بتوانید کاری که واقعا دوست دارید را انجام دهید چون بعضی از رویاها و خواسته ها دشوارتر به دست می آیند، اما حتی نیم ساعت در روز اختصاص دادن به این کار بهتر از این است که اصلا کاری نکنید. برای تفریحات ساده هم وقت صرف کنید مثل سرگرمی های کوچک، رفتن زیر آفتاب و یا وقت گذرانی با دوستان و …

 

هیچ چیزی به اندازه شادی، زیبایی را منعکس نمی کند

 

5: مراقب بدن تان باشیدورزش کردن هورمون هایی را آزاد می کند که شادتان کرده و احساس خوب در مورد خودتان به شما می دهد زیرا مراقب بدن تان هستید. پس بدن تان هم شاد  و سرحال خواهد شد.

گاهی مشغله های زیادی دارید اما همیشه می توانید ده دقیقه وقت برای انجام روزانه نرمش های اصلی پیدا کنید. یک یا دو دقیقه فرصت لازم است تا تمام بدن از خواب بیدار شود، سپس روی یک بخش آن تمرکز کنید، مثلا پاها، یا بازوها و بعد هم حرکات کششی را انجام دهید. حتی اگر فقط سه دقیقه فرصت دارید، فقط از جا بلند شوید و برقصید!

مثل تمام چیزهای دیگر، زیاده روی نکنید، ورزش وسواس گونه نه شادتان می کند و نه ظاهرتان را خوب می کند. سونا و ماساژ هم فوق العاده اند، در وان آب گرم دراز بکشید و بعد از آن هم از یک لوسیون طبیعی بدن استفاده کنید، فورا احساس بهتری پیدا خواهید کرد. وقتی از خودتان مراقبت می کنید انگار رازی در آن نهفته است که باعث طراوت و درخشش شما می شود.

6: خوب بخوریدخوردن میوه جات و سبزیجات فراوان همراه با غلات سبوسدار تاثیر شگفت انگیزی روی همه چیز دارد از پوست و موی تان گرفته تا احساس شما هنگام بیدار شدن از  خواب. این لطف را درحق خود انجام دهید و از غذاهای فرآوری شده، غلات  و قندهای تصیه شده دوری کنید. همچنین حتما هر روز یک و نیم لیتر آب بنوشید.

7: مراقب ظاهرتان باشیداحساس خوب داشتن یعنی مراقبت از تمام چیزهایی که مربوط به شماست. پوشش بسیار خوب باعث می شود شخصیت درون تان رو شود و جلوه و زیبایی تان چند برابر گردد. اگر اهل مد و فشن نیستید، از یک کارشناس کمک بگیرید! شما همیشه می توانید از نظر دوستان تان استفاده کنید، اما اول مطمئن شوید که می دانند چه می خواهید و چه باید بکنند. شما نیاز به چیزی دارید که واقعا برازنده تان باشد. گاهی اگر مدتها باشد که از دید دیگران پنهان مانده باشیم، ناگهان در عموم ظاهر شدن با لباس های زیبا و برازنده و یک مدل موی زیبا و شکیل می تواند عجیب و سخت باشد اما مطمئن باشید که به مرور احساس فوق العاده ای پیدا خواهید کرد.

8: بیشتر بیرون بروید و خوب بخوابیدآیا می دانید که برای سالم ماندن باید هر روز بیرون از خانه هم وقت بگذرانید؟ ترجیحا یک ساعت یا بیشتر! بدن نیاز دارد تا در معرض نور آفتاب باشد(حتی با وجود ابرها) تا احساس شادابی کند.هر شب هم سر ساعت بخوابید و حتما هفت تا هشت ساعت خواب شبانه داشته باشید. اگر این طور نباشد، بدن تان مدام احساس خستگی کرده و در نتیجه آشفته خواهید بود و احساس خوبی نخواهید داشت. هر چه بیشتر حس خوب داشته باشید، جذاب تر خواهید بود.

9: رایحه های خوب را بو بکشیدباور کنید یا نه، بوها می توانند حس و حال شما را تغییر دهند. استفاده از رایحه های تند و مصنوعی عطرها به غیر از این که برای تان مضر هستند، تاثیری روی خلق و خوی تان نخواهند داشت اما شامپوها و صابون های طبیعی، بخور یا دود کردن عطرهای گیاهی برای تقویت حس و حال و روحیه عالی هستند. می توانید خودتان عطرتان را بسازید، اما اول ویژگی های گوناگون آن را مطالعه کنید. مثلا روغن مرکبات را هرگز نباید مستقیما روی پوست استفاده کنید چون در برابر آفتاب ایجاد حساسیت می کند. همچنین گفته می شود بوها خوب باعث جذب دیگران به شما می شوند.

10: با کسانی که برای تان ارزش قائلند وقت بگذرانیدتقریبا هیچ راهی بهتر از وقت گذراندن با آنهایی که دوست تان دارند وجود ندارد تا به شما احساس زیبا بودن بدهد. اگر تا کنون زندگی اجتماعی فعالی نداشته اید، بیرون بروید و معاشرت  را شروع کنید. ایجاد یک حلقه بزرگ از دوستان زمان نیاز دارد چون ممکن است در این راه با کسانی آشنا شوید که مناسب شما نباشند، اما ارزش تلاش و وقت گذاشتن را دارد. داشتن یک زندگی اجتماعی راضی کننده احساس بسیار خوب و خشنودکننده ای به شما می دهد. اگر واقعا خجالتی هستید یا احساس می کنید مهارت های معاشرت را ندارید می توانید به راحتی از کتاب ها و منابعی که در این زمینه وجود دارد کمک بگیرید و تمرین کنید. هیچ کس به طور طبیعی با این مهارت ها متولد نشده تا بداند چطور دوست پیدا کند. معنی ناتوانی شما هم این نیست که شما عالی نیستید بلکه یعنی شما نیاز به فراگرفتن مهارت های اجتماعی دارید. به طور کلی، همه افراد چه برای دیدن زیبایی ها و چه برای نشان دادن زیبایی ها باید مهارت های اجتماعی شان را تقویت کنند چون ارتباط، کلید این بینش است.

و یک نکته دیگر…آیا تا به حال شده هنر پیشه ای از نظر شما ظاهر و جذابیت خاصی نداشته باشد اما با تماشای بازی و شخصیت او در یک فیلم خاص نظرتان کاملا عوض شود و ناگهان برای تان جذاب و دوست داشتنی جلوه کند؟ دلیلش این است که رفتار و رویکرد فرد، سهم زیادی در جذابیت او دارد. اگر بتوانید خود حقیقی و قلب تان را به دیگران نشان دهید، آن وقت کسانی که جذب شما می شوند واقعا جذب شما خواهند ماند! اما اگر ظاهرسازی کنید و نقاب داشته باشید، فقط کسانی  را جذب خود خواهید کرد که نقاب تان را دوست دارند.

منبع: تبیان

 

مطالب بیشتر برای زندگی بهتر


سوتین های خوشگل و باکیفیت/تنوع رنگ عالی

شرکت در آزمون معتبر روانشناسی پیشرفته نئو


میخوای از همیشه زیباتر باشی؟


همین حالا وکیل بگیر


چنددقیقه ای بدون دردسر ماست سالم بساز!


کامل ترین سیستم خانگی پاکیزه کننده هوا

سریعترین وارزانترین راه سفربه نقاط مختلف


درخواست مجرب ترین وکلا طلاق توافقی

چگونه احساس زیبایی کنیم

تهیه اینترنتی بلیط اتوبوسVIPبه قیمت ارزان

درانتخاب همسرآینده‌تان دچارتردید شده‌اید؟


آسانترین راه خرید برنامه در کنسول ps4


دندان هات رو درست کن و3ساله پرداخت کن!!


سوتین های خوشگل و باکیفیت/تنوع رنگ عالی

خرید انواع ابزار وجعبه ابزار خانگی وصنعتی

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021


 اما واقعیت فراموش شده این است که هیچ ایرادی ندارد متفاوت باشیم، اختلالات و مشکلاتی داشته باشیم و مرتکب اشتباه شویم.طبیعی است که هر روز صبح که بیدار می شویم احساس زیبایی نکنیم و گاهی هم احساس زشت و بی قواره بودن کنیم و فکر کنیم اصلا جذاب نیستیم. با این حال، ترفندهایی وجود دارد که به ما کمک کند احساس شادابی، زنده بودن، درخشش و زیبایی کنیم.

سعی کنید صبح ها زوتر بیدار شوید تا چند دقیقه وقت داشته باشید به خودتان رسیدگی کنید. کارهای ساده ای مثل مرتب کردن موهای تان، سوهان کشیدن به ناخن ها و یا گرفتن دوش آب گرم. خیلی خوب است که هنگام صبحانه خوردن برای خودتان شمعی روشن کنید و قبل از این که از خانه خارج شوید به موسیقی مورد علاقه تان گوش دهید. فقط برای خودتان و به خاطر دل خودتان یک کار قشنگ انجام دهید، به لباس های زیرتان اهمیت دهید، عطر مورد علاقه تان را بزنید و از هرچیزی که حس خوبی به شما می دهد استفاده کنید.

بله، کلیشه ای شده اما ارزش تکرار کردن را دارد، لبخند بزنید، لبخند بزنید و لبخند بزنید، حتی اگر حسش هم نمی کنید. مطمئن باشید به زودی آن را احساس خواهید کرد و زیباتر خواهید شد. خیلی از ما از اینکه به غریبه ها لبخند بزنیم خجالت می کشیم، اما بچه ها موجودات متفاوتی هستند، هر کجا کودکی دیدید حتما به او لبخند بزنید، با او تماس چشم برقرار کنید و عشق تان را برایش بفرستید. این، بهترین حس دنیاست!چگونه احساس زیبایی کنیم

کمی جلوه و درخشش، احساس فوق العاده ای به شما می دهد تا زیبا و جذاب بودن را حس کنید. این درخشش می تواند ناشی از لاک ناخن تان باشد یا یک تکه جواهر روی انگشتان تان و یا حتی یک کیف دستی کوچک با قفل زیبا و درخشانی که روی آن خودنمایی می کند. خودتان را با رنگ های موردعلاقه تان محصور کنید، این خیلی موثر است.

از تمام تنوعات غذایی بهره ببرید و مطمئن باشید اگر در غذایی که می خورید رنگ سبز به خوبی جلوه کند احساس خیلی خوبی خواهید داشت، رنگ سبز و زرد و قرمز سبزیجات شگفت انگیز! غذاهای نارنجی خوشمزه و لذیذاند و غذاهای بنفش هم فوق العاده اند! وقتی غذاهای خوب می خورید، علاقه به خودتان را بیشتر احساس می کنید و نسبت به پیرامون تان هم حس بهتری پیدا می کنید. غذای خوب به شما انرژی و قدرت می دهد!

وقتی ورزش می کنید، به برافروختگی و تابشی می رسید که انگار فراتر از این دنیاست! شاید برای تان پیش آمده باشد روزی که ورزش کرده اید، تعریف های بیشتری از زیبایی و جلوه تان از جانب دیگران شنیده باشید، ورزش، زیباترتان می کند!

عقایدتان را درمورد هرچیزی یادداشت کنید، هرزمان که وقت آزاد داشتید و حس کردید چیزی در درون تان از نگرش و طرزفکرتان نشات می گیرد، ثبتش کنید، روح تان به این ابراز نیاز دارد. مهم نیست موضوعش چیست یا چقدر اهمیت دارد، مهم این است که نظر شما مهم است! همیشه حتی در سخت ترین و طاقت فرساترین شرایط هم چیزهای زیبایی در اطراف تان وجود دارد که ارزش تامل کردن را داشته باشد، چیزی که حتی منحصربفرد است، پس حس مثبت تان را درموردش بنویسید تا بیشتر احساس زیبایی کنید.

شما همان چیزی هستید که فکر می کنید و همان طوری به نظر می رسید که نگاه می کنید. شما انسانید و منحصربفرد، هیچ کس دیگری روی کره ی زمین شبیه شما نیست و بدون هدف هم آفریده نشده اید، شما تصادفی نیستید. فرقی نمی کند ظاهرتان چطور است، این طور برای تان برنامه ریزی شده و باید آن چه را هستید بپذیرید و به آن احترام بگذارید، به خودتان اعتماد کنید!


خیلی خوب است که هر روز پیش از بیرون رفتن از خانه، یک یادداشت عاشقانه برای خودتان روی دیوار یا روی آینه بگذارید. برای خودتان گل بخرید، لیستی از چیزهایی که دوست دارید تهیه کنید تا هر وقت که امکانش بود برای خودتان هدیه بخرید، لیاقتش را دارید و برازنده ی شماست.

شما چیزهای زیادی برای بخشیدن دارید، در اسلام لبخند زدن، نیکوکاری محسوب می شود، این زیبا نیست؟! با لبخند زدن، به اشتراک گذاشتن دانش تان و با کمک به دیگران، زیبا شوید. در مورد مشکلات و چالش ها دید باز داشته باشید، خوب گوش دادن را یاد بگیرید و اجازه دهید عشق و محبت در قلب تان جاری باشد. داوطلب شدن در امور خیرخواهانه زیباست . چیزی مقدس تر و احترام برانگیزتر از ارتباط حقیقی میان انسان ها وجود ندارد.

اگر می خواهید احساس زیبایی کنید، جوری فکر کنید که افکارتان هیجان بیافرینند، یعنی دست کم گرفتن خودتان را ترک کنید و تصورات مثبت درباره خودتان داشته باشید. دیگر به خودتان نگویید: زیبا نیستم، لاغرم، چاقم، شیک نیستم،…. خودتان را قشنگ، جذاب، باشکوه و دوست داشتنی بدانید، شما همین صفات را به کسی که دوستش دارید نسبت می دهید، این طور نیست؟ پس چرا به خودتان نسبت ندهید؟ چرا با خودتان جوری رفتار می کنید که انگار بدتر از همه هستید؟ کار سختی است اما کم کم شروع کنید!



 

 

تبیان، دستیار هوشمند زندگی

پل های ارتباطی

بلوار کشاورز،خیابان نادری،نبش حجت دوست،پلاک 12

public@tebyan.com

02181200000

دسترسی سریع

محصولات و خدمات

اشتراک در خبرنامه

کلیه حقوق این سایت مربوط به موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان می‌باشد.

:بیشتر بخوانید چگونه احساس زیبایی کنیم ؟ (بخش دوم)چگونه آرامش داشته باشیم و شاد زندگی کنیمماهیت تجربه ی زیبایی شناختیچگونه آرام و آسوده خاطر باشیم ؟چگونه آرام و بی استرس باشیم؟ (بخش اول)چگونه آرام و بی استرس باشیم؟ (بخش دوم)تکنیک هایی برای رهایی از اضطراب و استرس

بیشتر بخوانید :چگونه احساس زیبایی کنیم ؟ (بخش اول)چگونه آرامش داشته باشیم و شاد زندگی کنیمماهیت تجربه ی زیبایی شناختیچگونه آرام و آسوده خاطر باشیم ؟چگونه آرام و بی استرس باشیم؟ (بخش اول)چگونه آرام و بی استرس باشیم؟ (بخش دوم)تکنیک هایی برای رهایی از اضطراب و استرس

شما زیبا هستید!جمله ای که شاید زیاد بشنوید.آیا واقعا شما چنین احساسی دارید؟بعضی از خانمها این احساس را دارند ولی برخی باین احساس مشکل دارند.برای غلبه براین احساس مراحل زیر را انجام دهید تا احساس زیبایی داشته باشید و زیبا به نظر برسید:

–اعتماد به نفس به شما کمک می کند زیباییهای درون وبرون خود را بشناسید.
–به خودتان لبخند بزنید.
–مثبت اندیش باشید
–ایرادگرفتن و عیبجویی را ترک کنید.

–سعی کنید هرروز دوش بگیرید و از شامپو بدنهای خوشبو استفاده کنید تا همیشه خوشبو و با طراوت بنظر بیایید.
–صورتتان را مرتب بشورید تا عاری از جوش و چربی شوند برای اینکار از صابونهای بدون چربی استفاده کنید ابتدا صورتتان را با آب گرم خیس کنید پس از شستن با صابون آنرا با آب سرد بشویید.

–بیاد داشته باشید دستگاههای گرما ساز ممکن است به موهایتان آسیب بزند.
–سعی کنید انتهای موهایتان را زود به زود کوتاه کنید تا ظاهری مرتب داشته باشند.
–اگر موهای چرب دارید با شامپوی مناسب آنها را بشویید تا ظاهر ی خوب و خشک داشته باشند.چگونه احساس زیبایی کنیم

–زیر آرایش صورتتان را مدفون نکنید.
–خط چشم ، رژلب و ریمل صورت شما را طبیعیتر نشان می دهند.

–ضربان قلب خودرا حداقل ۶۰ تا بالا ببرید و طی یک هفته متوجه کاهش وزن و تناسب اندام خود شوید.
–بیاد داشته باشید فقط در صورتیکه میانگین توده بدنی بالا دارید وزنتان را کاهش دهید.

–میوه وسبزیجات بخورید.
–حداکثر یکبار در هفته فست فود بخورید.
–آب کافی بخورید.

–هرگز خودتان رابرای دیگران تغییر ندهید.شما بهترین هستید بنابراین برای خوشایند دیگران خودتان را عوض نکنید کاری کنید آنها شما را همینطور که هستید دوست داشته باشند.

تیم ترجمه میهنبد

برچسبزیبایی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

آندره ژید :

هر چه بالاتر بروی ، از نظر آنها که پرواز نمی دانند ، کوچک تر به نظر خواهی رسید.

Check your inbox or spam folder to confirm your subscription.

دانش را به اشتراک بگذاریم!

ما فقط یک وب سایت نیستیم ما یک دروازه به سمت توسعه سبک زندگی با طعم دانش و آگاهی هستیم.برای ما حسی که شما بعد از خواندن مطالب وب سایت دریافت می کنید مهم است.حس توانمندی و قدرت برنامه ریزی آگاهانه و آینده نگری که شما از ما دریافت می کنید همانند اولین دری است که باهم باز می کنیم و اولین قدم در بیدار کردن ذهن هایمان است.ماموریت ما ارائه تجربه کاربری بهتر و لذت بخش به کاربران است.ما فعالیت مان را برای پیشرفت دانش و ارتباطات شروع کرده ایم و برای بهتر شدن تلاش می کنیم.

خانه » مجله زیبایی » مد و زیبایی » چگونه در درونمان احساس زیبایی کنیم؟

برای اینکه زیبا باشید، نیازی به لباس‌های مد روز، کیف های ساخته ی دست و جواهرات شیک ندارید، در‌واقع تمام آنچه که نیاز دارید، این است که به بدن و ذهنتان عشق بورزید و به آن‌ها اهمیت بدهید. برای این منظور این کارها را پیگیری کنید:

اگر دیگران ظاهر شما را نقد می‌کنند، یا آنچه که نیستید را برایتان آرزو می‌کنند، نظرات گستاخانه ی آن‌ها را نادیده گرفته و رؤیاهای خودتان را دنبال کنید.

خودتان را در آینه نگاه کنید و چیزهایی که در مورد خودتان دوست دارید را بیابید، سپس آن‌ها را با صدای بلند بگویید. سعی کنید چیزهایی را که تا بحال به آن‌ها توجهی نداشتید را نیز پیدا کنید، مانند شخصیت برتر یا حتی لبخند زیبایتان. بعضی‌ها شاید هوش خود را دوست داشته باشند، نه فقط در درس و مشق، بلکه در رهایی از وضعیت‌های دشوار. سعی کنید بخاطر آنچه که هستید به خود عشق بورزید، نه آنچه که دیگران انتظار دارند شما آنطور باشید.

با رعایت بهداشت، خواهید توانست از اینکه سالم هستید احساس غرور کنید، این به این معنیست که شما احتیاج دارید به خوبی از بدنتان مراقبت نمایید. در این مورد، بهداشت به این معنیست که هر چقدر می‌توانید استحمام کنید، دندان هایتان را مسواک کرده و نخ دندان استفاده کنید، ناخن های دست و پایتان را همیشه تمیز و مرتب نگاه دارید، موهایتان را شانه کنید و هر زمان که از خانه خارج می‌شوید کرم ضد آفتاب بمالید.چگونه احساس زیبایی کنیم

قطعا اگر در آب و هوای برفی تاپ و شلوارک بپوشید، سرمازده خواهید شد! (مترجم: کنایه از اینکه زیبایی در پوشش را فدای چیزهای دیگر نکنید)

رعایت ادب و شخصیت خیلی اهمیت دارد، مخصوصا در روابط متقابل.

خودتان را در جمع ها قاطی کنید، به یک مستمند کمک کنید، حتی یک کار خیلی ساده انجام دهید تا زندگی را برای دیگران ساده‌تر کنید، مثلا درب را برای دیگران نگاه دارید یا اینکه با مهمان کردن کسی به وعده ی ناهار، او را غافلگیر کنید.

بعنوان مثال، در طبیعت یا در آدم‌های دیگر زیبایی‌ها را بیابید. یک شخص زیبا، قادر خواهد بود تا به هر مشکلی بخندد. با دیگران بدجنسی نکنید، سعی کنید خوبی‌های آن‌ها را ببینید. همیشه به خاطر بسپارید که قضاوت نکنید، اگر شما عاشق خودتان هستید، باید بیاموزید که به دیگران نیز بخاطر آنچه هستند عشق بورزید.

شما، شما هستید! و بالاخره ناچار به پذیرش این موضوع خواهید شد. پس به خودتان، بخاطر خودتان عشق بورزید، بخاطر نگرش خوبتان به جهان و جهانیان، بخاطر اینکه دیگران هم برای شما مهم هستند نه فقط خودتان و بخاطر اینکه می‌خواهید خودتان باشید.

بخندید! لبخند بزنید. این کار، چیزهای خوب را به سمت شما جذب خواهد کرد. به دنیا روی باز نشان دهید، به چیزهای جدید و به زیبایی درونتان. مثبت باشید، بخاطر اینکه چیزهای خوب، به آدم‌های خوب داده خواهد شد. خندیدن به شما شادی می‌بخشد. اگر شما بخندید و لبخند به لبانتان باشد، خواهید آموخت چگونه عاشق خودتان باشید.

یک توپ ضد استرس همراه خود داشته باشید و هر زمان که کسی شما را عصبانی کرد سه بار آنرا فشار داده، سپس به کارتان ادامه دهید، انگار که هیچ اتفاقی نیفتاده است!

داشتن شخصیت خوب برای اینکه در درونتان احساس زیبایی کنید، خیلی اهمیت دارد. اگر شما به دیگران حس خوب بدهید، اتفاقی که خواهد افتاد این است که شما هم احساس خوبی پیدا خواهید کرد. وقتی از درون احساس زیبایی کنید، نه تنها اعتماد به نفستان زیاد خواهد شد، بلکه دیگران هم شما را الگو قرار خواهند داد.

رابطه میان انرژی مثبت و لبخند زدن واقعا شگفت انگیزه و لازمه میلیاردها مقاله در موردش خوانده بشه

من 34 صفحه از مجله تون رو بررسی کردم و این بهترین و مفید ترین مطلبی بود که تا به الان دیدم. مرسی.

ممنون از راهنمایی خوبتون

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

 !(function (w, d) { ‘use strict’; var ad = {zone: “brtrha1”, user: “1565432215”, width: 728, height: 90, id: ‘adro-246454’}, h = d.head || d.getElementsByTagName(‘head’)[0]; if (typeof w.adroParams != ‘object’) w.adroParams = {}; w.adroParams[ad.id] = ad; var script = document.createElement(“script”); script.type = “text/javascript”; script.async = 1; script.src = “//static-cdn.adro.ir/dlvr/rsdnt.js”; h.appendChild(script); })(this, document); var h = document.getElementsByTagName(“head”)[0], s = document.createElement(“script”); s.async = !0, s.defer = !0, s.type = “text/javascript”, d = new Date, s.src = “https://cdn.sanjagh.com/assets/sdk/www.bartarinha.ir/client.js?t=” + d.getFullYear().toString() + d.getMonth() + d.getDate() + d.getHours(), h.appendChild(s); var sabaVisionWebsiteID = “1c27cb39-612a-452a-954c-b3e3dd1f3d36”; var sabaVisionWebsitePage = “ALL” _atrk_opts = {atrk_acct: “i2i8r1SZw320l9”, domain: “bartarinha.ir”, dynamic: true}; (function () { var as = document.createElement(‘script’); as.type = ‘text/javascript’; as.async = true; as.src = “https://certify-js.alexametrics.com/atrk.js”; var s = document.getElementsByTagName(‘script’)[0]; s.parentNode.insertBefore(as, s); })();

برترین‌ها: بار‌ها به شما گفته‌اند که زشت هستید، و چه زن‌ها و چه مرد‌ها حداقل از نظر ظاهری جذب‌تان نمی‌شوند. چه می‌شود کرد؟ ژنتیک کار خودش را کرده است و البته خوشایند نیست. اما چیزی که باید بدانید این است که دنیا به آخر نرسیده است!

در واقع شما می‌توانید انسان بهتری باشید و از طریق شخصیت‌تان جذابیت کسب کنید. در این مطلب به شما خواهیم گفت راهکار‌هایی که کمک‌تان می‌کنند با زشت بودن‌تان کنار بیایید چه هستند.

بیایید روراست باشیم

چگونه احساس زیبایی کنیم

هرچند انسان‌ها سلیقه‌های متفاوتی دارند و استاندارد خاصی برای زیبایی وجود ندارد که همه‌ی نژاد‌ها و فرهنگ‌ها با آن موافق باشند، اما تحقیقات نشان می‌دهد افرادی که «چهر‌ه‌ی متوسط» دارند جذاب‌تر محسوب می‌شوند و صورت‌های جذاب معمولا متقارن‌اند. در یک صورت متقارن، نیم رخ چپ و راست یکسان‌اند.

ممکن است از خودتان بپرسید چرا صورتی متقارن ندارید، اما نیاز به این سوال نیست. واقعیت این است که ژنتیک، مهمترین فاکتور در زیبایی است و چیزی نیست که بتوانید آن را کنترل کنید. به همین دلیل اولین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که ظاهرتان را بپذیرید.

چرا باید ظاهرتان را همین طوری که هست بپذیرید؟

اینکه فقط باور کنید و بپذیرید که زیبا نیستید یا راحت‌تر بگوییم «زشت هستید» کافی نیست. شما باید نسبت به ظاهری که دارید احساس راحتی کنید و از دست پدر و مادرتان بابت ظاهری که دارید عصبانی و شاکی نباشید! لطفا جوری رفتار نکنید که انگار یک قربانی هستید! در عوض مسئولیت ظاهرتان را بپذیرید و قبولش کنید. وقت‌تان را صرف چیز‌هایی کنید که در کنترل شما هستند.

این را نیز بدانید که این فقط شما نیستید که احساس می‌کنید زشت هستید. خیلی از افراد به دلایل گوناگونی احساس زشت بودن می‌کنند، حتی افرادی که شما آن‌ها را «زیبا» می‌دانید. به طور کل، احساس تردید نسبت به ظاهر، نسبتا شایع است. طبق یافته‌های علمی، همه‌ی ما در ضمیر ناخودآگاه خود تمایلی طبیعی به بی‌رحمانه قضاوت کردن ظاهر خود داریم. چرا؟ دانشمندان می‌گویند وقتی که در آینه به خود نگاه می‌کنیم، عیب‌ها بسیار پُررنگ به چشم‌مان می‌آیند و معیار‌هایی که برای سنجش زیبایی دیگران به کار می‌بریم در نگاه به خودمان ناپدید می‌شوند.

ضمنا عیب‌ها و کاستی‌های ما آنقدر توجه‌مان را به خود جلب می‌کنند که مثبت‌ها را نمی‌بینیم؛ بنابراین خیلی مهم است که این طور تصور نکنید آن‌هایی که در نظر شما زیبا و جذابند، راحت‌تر و شادتر از شما هستند. حتی ممکن است آن‌ها بیشتر از شما نسبت به خودشان تردید داشته باشند و احساس «زیبا نبودن» کنند. واقعیت این است که برخی از افراد واقعیت را همانطوری که هست نمی‌بینند؛ بنابراین اگر بتوانید یاد بگیرید احساس‌تان را بپذیرید، لطف بزرگی در حق خودتان کرده‌اید.

بدین ترتیب نه تنها مدام وقت‌تان را صرف نگرانی در مورد ظاهرتان نمی‌کنید، بلکه احساس ناامنی و بیقراری نیز نمی‌کنید. پذیرفتن ِ خود، به شما اعتماد بنفس می‌دهد، زیرا می‌دانید که چه کسی هستید و بیشترین استفاده را از هر آنچه که هستید می‌کنید.

اگر ظاهرتان را همانطوری که هست بپذیرید به دیگران حسادت نخواهید کرد

این نکته‌ی مهمی است. حسادت و حسرت هیجاناتی نیستند که دل‌تان بخواهد تجربه‌شان کنید. حسادت، احساسی سمی است که باعث می‌شود مثل یک قربانی رفتار کنید و زندگی با «قربانی‌ها» خیلی خوب تا نمی‌کند. شاید فکر کنید یک فرد زیبا و جذاب، خوش شانس است، زیرا همه با او خوش رفتاری می‌کنند و زندگی راحت و جالبی دارد. اما واقعیت بسیار متفاوت‌تر است. فراتر از این قضاوت‌ها و نتیجه‌گیری‌های فوری و سطحی، جذاب بودن چیز زیادی در اختیارتان نمی‌گذارد.

مطالعه‌ای نشان داده «افراد زیبا» درست به اندازه‌ی بقیه‌ی افراد احساس اندوه و ناراحتی می‌کنند. روانشناسان صد‌ها مطالعه و تحقیق در مورد شادی و تندرستی انجام داده‌اند و هیچ کدام آن‌ها این نتیجه را اعلام نکرده که «جذابیت» و «زیبایی» فاکتوری در شاد و راضی بودن در زندگی محسوب می‌شود. اما چیزی که یافته‌ها مکررا به آن اشاره کرده‌اند این است که «شخصیت» نقش بسیار بزرگی در میزان شادی و رضایت از زندگی دارد. وقتی که با دیگران دیدار می‌کنید چیزی که آن‌ها به دنبالش هستند، یک ارتباط عمیق و سالم و رضایت بخش است و این همان چیزی است که بیشتر افراد آن را می‌طلبند.

مطمئن باشید اگر کسی صرفا به این دلیل که زیبا نیستید طالب دوستی با شما نیست، پس او از آن دسته آدم‌هایی نیست که شما بخواهید به هر قیمتی با او در ارتباط باشید.نتیجه اینکه اگر شما همیشه با چشم حسرت و حسادت به دیگران نگاه کنید، یعنی خودتان را نپذیرفته‌اید، و اگر خودتان را نپذیرید هرگز واقعا شاد و راضی نخواهید بود.

شما شانس بیشتری برای ایجاد یک رابطه‌ی موفق و بلند مدت دارید

اگر مرتبا به خودتان می‌گویید که رابطه برقرار کردن با دیگران برای‌تان خیلی سخت است، چون زیبا نیستید پس حتما این نکته را بخوانید. به احتمال بسیار زیاد دلیل اصلی که از ظاهرتان ناراحتید این است که احساس می‌کنید پیدا کردن شریک زندگی خوب برای‌تان خیلی سخت است و شانس زیادی در این زمینه ندارید. در بهترین حالت فکر می‌کنید با کسی آشنا می‌شوید که «زشت» است یا از جهت موقعیت و خصوصیات، چنگی به دل نمی‌زند. اما این طرز فکر بسیار سطحی و بیرحمانه است که واقعیت هم ندارد.

حتما شما هم در اطراف خود زوج‌هایی را دیده‌اید که اصلا زیبا نیستند یا حتی یکی از آن‌ها اصلا ظاهر خوبی ندارد، اما از کیفیت رابطه‌ی آن‌ها شگفت زده شده‌اید. زوج‌های زیادی وجود دارند که یکی واقعا زیباست، اما آن دیگری هیچ ویژگی جذابی در چهره و ظاهر خود ندارد و جالب اینکه زندگی خوب و شادی هم دارند.

این اتفاق‌ها دلیل خوبی دارند: وقتی پای تعهد و مهربانی و مدارا در زندگی زناشویی به میان می‌آید، ظاهر اهمیت چندانی پیدا نمی‌کند. ارتباط درست و ویژگی‌های شخصیتی، نقش بسیار پُررنگ‌تری دارند که در زمان تصمیم گیری و انتخاب برای ازدواج و رابطه‌ی بلند مدت، بخش عمده‌ی توجه را به خود جلب می‌کنند.

البته رابطه‌های کوتاه مدت و هوسی که افراد در آن فقط به دنبال چند روز خوش گذرانی هستند، فاکتور «زیبایی و جذابیت ظاهری» را مهم‌تر جلوه می‌دهند، اما آیا واقعا این همان چیزی است که شما به دنبالش هستید؟! شاید این جمله کلیشه‌ای باشد، اما آنقدر ارزشمند و واقعی است که تکرار آن نباید ناراحت‌تان کند: زیبایی ظاهری ماندگار نیست و چیزی که می‌ماند و ریشه می‌دواند، زیبایی درون است. شخصیت شما و نحوه‌ی نگاه‌تان به زندگی و دیگران و اینکه چگونه با آدم‌ها تعامل می‌کنید، مهم‌ترین فاکتور در یک رابطه‌ی سالم و شاد است که کمتر کسی می‌تواند از آن چشم پوشی کند.

هالیوود و آنهمه آدم زیبا و جذاب را در نظر بگیرید؛ چرا آن‌ها مرتبا در حال پارتنر عوض کردن هستند؟ وقتی پای پیدا کردن عشق واقعی به میان می‌آید، ظاهر و زیبایی اهمیتی ندارد. اگر شما یکی از زیباترین همسران دنیا را هم داشته باشید، بعد از مدتی این همه زیبایی برای‌تان عادی می‌شود و دیگر امتیازی خاص به نظرتان نمی‌آید. همه‌ی ما زمانی پیر می‌شویم، پس بهتر است کسی را انتخاب کنیم که رفتار و طرز فکرش را می‌پسندیم و او نیز خودش را همانطوری که هست پذیرفته. بررسی‌ها نشان داده‌اند میزان جذابیت از جهت کیفیت رابطه برای بیشتر افراد، معنا و جایگاه کمی دارد.

چه باید بکنید وقتی کسی در نگاه اول جذب‌تان نمی‌شود؟

حتما به این فکر می‌کنید که چگونه می‌توانید با کسی آشنا شوید وقتی در نگاه اول کسی جذب‌تان نمی‌شود تا بخواهد تدریجا با شخصیت شما آشنا شود؟!

چیزی که باید بدانید این است که شما جزو افرادی نیستید که اصطلاحا در نگاه اول کسی را به خود جذب کنید یا از طریق ظاهرتان، توجه کسی را جلب کنید که خواهان آشنایی بیشتر با شما شود. برای شما و افرادی مانند شما، آشنایی زمان‌بر خواهد بود. شما از طریق خصوصیات شخصیتی و رفتار‌های خوشایندتان و توانایی‌تان در ارتباط موثر برقرار کردن می‌توانید در نهایت فرد مورد علاقه و البته لایق خود را پیدا کنید. اتفاقا روشی که شما کسی را جذب خود می‌کنید، معنادارتر و باارزش‌تر است.

چرا باید دست از نگرانی بابت ظاهرتان بردارید؟

نگران نبودن و اهمیت ندادن به ظاهر کار ساده‌ای نیست، مخصوصا اگر متقاعد شده باشید که ظاهرتان تاثیر منفی بر کیفیت زندگی‌تان گذاشته است. اما چیزی که باید باور کنید این است که این «زشت بودن» شما نیست که بر زندگی‌تان اثر گذاشته، بلکه این احساس شما در مورد خودتان است که زندگی‌تان را تحت الشعاع قرار داده. اگر مدام نگران وضعیت ظاهر خود باشید، خود باوری‌تان دچار ضعف می‌شود و از هیچ چیزی شاد نخواهید شد.

اما اگر ظاهرتان را بپذیرید، راضی‌ترید و انرژی‌تان را صرف اضطراب و نگرانی نمی‌کنید. در مطالعه‌ای دانشمندان به بررسی فاکتور‌های مرتبط با رضایت از ظاهر و وزن بدن پرداختند. آن‌ها دریافتند رضایت از وضعیت عمومی ظاهر، سومین شاخص در رضایت کلی از زندگی بوده است.

حالا چگونه ظاهرتان را بپذیرید؟

استاندارد‌های زیبایی را که رسانه‌ها و دنیای دیجیتال به خوردتان می‌دهد دور بیندازید: بله درست است که جامعه، استاندارد‌های خاصی برای زیبایی دارد، اما لزومی ندارد شما هم همین استاندارد‌ها را قبول کنید. چرا باید باور کنید افرادی که تلویزیون سعی دارد به عنوان مدل و زیباترین‌ها به شما معرفی کند معیار زیبایی هستند؟ در عوض سعی کنید زیبایی را در افرادی که در زندگی روزمره‌ی خود تحسین‌شان می‌کنید و رفتارشان مورد پسندتان است پیدا کنید.

خودتان را بر اساس ظاهرتان تعریف نکنید: باز هم تکرار می‌کنیم که آنچه در درون‌تان می‌گذرد اهمیت دارد نه ظاهرتان. روی ویژگی‌های شخصیتی‌تان تمرکز کنید، و به روابط و احساسات و آرزوهای‌تان توجه نشان دهید.

مدتی آرایش کردن را کنار بگذارید: اگر می‌خواهید ظاهرتان را واقعا بپذیرید سعی کنید چند روز بدون آرایش باشید (البته اگر یک خانم هستید!). بدون آرایش، پوست‌تان طبیعی‌تر جلوه می‌کند و می‌تواند نفس بکشد. اگر بدون آرایش در جامعه حضور پیدا کنید، خواهید دید که ظاهر شما واقعا تفاوتی در نحوه‌ی برخورد دیگران با شما ایجاد نمی‌کند.

اینقدر جلوی آینه نایستید: اگر می‌خواهید ظاهرتان را بپذیرید پس باید کار مهمی انجام دهید؛ اینقدر مقابل آینه قرار نگیرید و خودتان را بررسی نکنید! اگر زیاد جلوی آینه نروید، توجه‌تان از ظاهر به درون‌تان معطوف خواهد شد و می‌توانید روی کاهش رفتار‌ها و عادت‌های منفی‌تان بیشتر تمرکز کنید تا عیب‌های ظاهری‌تان. ضمنا وقتی کمتر جلوی آینه می‌روید متوجه می‌شوید که اخلاق‌تان نیز بهتر می‌شود، چون بیشتر احساس آرامش می‌کنید.

به سلامتی‌تان بیشتر اهمیت بدهید: اهمیت‌تان به تناسب اندام نباید صرفا به دلیل رسیدن به ظاهری بهتر باشد، بلکه باید به خاطر سلامتی‌تان به اندامی متناسب فکر کنید. باید قصدتان این باشد که بدن‌تان در بهترین حالت ممکن به عملکردهایش بپردازد و ورزش و تغذیه خوب کمک‌تان می‌کند به این هدف برسید. اگر احساس خوبی داشته باشید و تندرستی را حس کنید، در مورد خودتان هم احساس بهتری خواهید داشت.

زشت بودن امتیازاتی هم دارد!

ادای قربانی‌ها را در نیاورید! باور کنید یا نه، زشت بودن هم مزایای خودش را دارد!

مثلا:

آدم‌ها شما را بابت خود واقعی‌تان دوست دارند، نه ظاهرتانچگونه احساس زیبایی کنیم

آیا می‌دانید برای افراد زیبا و جذاب چقدر سخت است که علاقه‌مند واقعی به خود را پیدا کنند؟ انگار افرادی که با فرد زیباور آشنا می‌شوند فقط به دنبال زیبایی ظاهری او و حتی سوء استفاده هستند. یا کسانی هستند که می‌خواهند در کنار این فرد زیبا، «دیده» شوند و به چشم بقیه بیایند.

اما در مورد شما، آدم‌هایی که به شما نزدیک می‌شوند واقعا از همراهی با شما لذت می‌برند و شخصیت‌تان را دوست دارند. برای کسانی که زیبایی ندارند خیلی راحت‌تر است که ارتباط‌های واقعی با دیگران برقرار کنند. شما نیازی ندارید نگران سوء استفاده‌ی دیگران باشید (البته مگر اینکه یک زشت پولدار باشید!).

شما یاد گرفته‌اید که ظاهرتان را بپذیرید

آیا می‌دانید چه تعداد افراد نسبت به ظاهرشان احساس خوبی ندارند؟ اما اگر شما ظاهرتان را بپذیرید نه تنها واقعیت را می‌بینید بلکه انرژی‌تان را صرف نگرانی و استرس بابت چیزی که اهمیتی ندارد نمی‌کنید. شما نسبت به خیلی‌های دیگر، اعتماد بنفس بیشتری دارید و به خود باوری رسیده‌اید.

شما به دلایل درستی ورزش می‌کنید و به سلامتی‌تان اهمیت می‌دهید

شما می‌دانید که سالم و متناسب بودن چقدر اهمیت دارد و لزوما فقط برای داشتن ظاهری زیباتر ورزش نمی‌کنید. هدف شما از ورزش کردن و تغذیه مناسب، سلامتی است. به همین دلیل تمرکزتان روی تمام بدن‌تان است نه مثلا فقط روی شکم یا باسن‌تان!

شما این قدرت را دارید که انتخاب کنید

تمام هدف این مطلب این است که درک کنید ظاهر شما آنقدر مهم نیست که کیفیت زندگی‌تان را تحت تاثیر قرار دهد و وقت و انرژی‌تان را بگیرد. البته خیلی مهم و باارزش است که سالم و متناسب و تمیز و خوش پوش باشید، اما نباید انرژی احساسی و هیجانی‌تان را صرف ظاهرتان کنید. اهمیت زیاد به ظاهر دادن سبب اندوه و خود شیفتگی نیز می‌شود.

چیزی که باید به آن برسید این است که زشت بودن بر زندگی شما اثر منفی نمی‌گذارد مگر اینکه خودتان اجازه بدهید. شما مثل هر انسان دیگری می‌توانید ارتباطات عمیق و صمیمی با دیگران ایجاد کنید و یک شریک زندگی لایق و شایسته برای خود داشته باشید.‌

می‌توایند از این بابت خدا را شاکر باشید که سالمید و آدم‌ها به دلایل بی‌ارزش سراغ‌تان نمی‌آیند و ارزش شما به چیزی نیست که با یک حادثه، افزایش سن و هر اتفاق دیگری آن را از دست بدهید. آرامش درون از خود باوری و دور کردن ذهن از استرس‌های بی‌مورد ناشی می‌شود و این همان چیزی است که از شما انسانی اصیل و خواستنی می‌سازد.

منبع: hackspirit

وقتی در آینه نگاه می کنید احساس افسردگی می کنید؟ از اینکه در محیط های اجتماعی چنین احساسی دارید خسته شدید؟ واقعا فکر می کنید یک نقص فیزیکی دارید؟

نباید ناامید شوید بلکه این فقط می تواند ناشی از احساس و نگرش شما باشد و همیشه این نگرش درست نیست.

1) لبخند بزنید،باور کنید یا نه ، لبخند زدن نوعی جذابیت به چهره میدهد و آنچه که مردم در ذهنشان می اندیشند جذابیت است.

چگونه احساس زیبایی کنیم

2)  در فیلم ها بیشتر افرادی به یاد آورده میشوند که خوش تیپ بوده و پوزیشن های جذابی داشته اند.

3) مغز ما به گونه ای برنامه ریزی شده است که حتی در زمان نوزادی نیز محو و جذب لبخند دیگران میشویم ، پس دیگران اغلب افرادی را در ذهنشان به خاطر می سپارند که لبخند واقعی و زیبایی خواهند داشت.

4) در مقابل آینه بایستید و به گونه ای احترام  آمیز به خودتان بنگرید و چگونه نگاه کردن به خود را تغییر دهید و احساس بهتری نسبت به خود داشته باشید زیرا اگر نگاه منفی به خود داشته باشید ذهن شما به مرور آن را جذب خواهد کرد.

5) لباس های مرتب و مناسب و خوب بپوشید ، حتی زمانی که در خانه هستید و کسی شما را نمی بیند  آرایش موهایتان را نسبت به همیشه مرتب تر و زیباتر درست کنید ، همین طور اگر در طول روز به خودتان برسید وخود را مرتب نگاه دارید این احساس در شما ایجاد میشود که شما زیبا هستید.

6) برای تغییر به اطرافتان با دقت نگاه کنید،مدل موها و آرایش خود را تغییر دهید ، زیرا این تغییرات می تواند در اعتماد بنفس شما موثر باشد.

7) زمان بیشتری را با دوستانتان بگذرانید نکته اینجاست که شما با تغییرات لازم، اعتماد بنفس خود را باز یافته اید و باید بپذیرید که زیبا هستید .

8) یادتان باشد اکثر افرادی که از نظر همگان جذاب هستند ، همیشه زیبا به نظر نمی رسند و انهایی هم که زیبا به نظرتان می آیند گاهی زیبایی های غیر طبیعی دارند و از لوازم های جانبی برای زیبا کردن خود استفاده می کنند،اما زیبایی واقعی و طبیعی بیشتر جلوه می کند.

9) اعتماد بنفس خیلی بیشتر از زیبایی جسمی جذاب تر به نظر می رسد،بلند شو و محکم بایست و سرت را بالا بگیرو به دیگران با لبخند نگاه کن.

10)ورزش کنید و قدم بزنید زیرا ورزش کردن علائم افسردگی و تغییر خلق را کاهش داده و باعث افزایش خلق و خسنودی میشود اگر احساس می کنید نمی توانید در باشگاه حضور پیدا کنید بهتر است حداقل روزی 30 دقیقه قدم بزنید.

11) به خاطر داشته باشید که اکثر مردم از نظر دوستان و اطرافیانشان زیبا و جذاب به نظر نمیرسند و یا صفات جذب کننده ای در آنها وجود ندارد، البته نباید هم این طور باشد که حتما ما از نظر دیگران زیبا و جذاب باشیم.

12) اگر شما احساس می کنید که نمیتوانید در انتخاب لباس و پوشش خودتان موفق باشید و بهترین هایتان را با هم هماهنگ کنید بهتر است از کسی که نسبت به آن احساس خوبی دارید کمک بگیرید مثلا در مجلات مد می توانید مدل های زیبا را انتخاب کنید اما باید راحتی خود را هم در نظر بگیرید نه اینکه فقط به خاطر زیبایی آن لباس را بپوشید.

13) به خودتان بگوئید که زیبایید و مناسب با زیبایی خود به طور طبیعی رفتار کنید ،زیبایی نسبی است پس با رفتاردرست خود زیبا جلوه کنید.

 

14) به یاد داشته باشید که زیبایی نسبی است و کسی دیگر را به نمایش نگذارید بلکه خودتان باشید.

15) به خاطر داشته باشید که شما بدترین منتقد خود هستید.

16) زمانی که بتوانید اعتماد بنفس را در خود پرورش و رشد دهید به راحتی می توانید بر این احساس خود غلبه کرده و خودتان را بپذیرید.

17) خودتان را همیشه خوشحال نگاه دارید.

منبع:

http://www.wikihow.com/Come-to-Terms-with-Feeling-Ugly

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است

شماره تماس های نوبت گیری سریع

به دلیل شیوع کرونا، مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

 

چگونه احساس زیبایی کنیم

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021 ☎

واحد انجام تست خواب ☎ 02122639401 ☎

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب ☎ 02122648627 ☎

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021 ☎

 واحد مغز و اعصاب و روان غرب تهران (آزادی) ☎ 02166158469 ☎

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

 

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

 

من یه پسر ۳۰ ساله زشت و تنها هستم هیچ کس منو آدم حساب نمیکنه دخترها و زن ها توی خیابون منو میبینن یا مسخره میکنن یا اخم میکنن همه هم میگن زشتم . تا آخر عمرم باید تنها باشم تنهای تنهای تنها

تو مردها جذابیت مهم تر از زیبایی

مهم شخصیته…

تا خوشگل نباشی اصلا نمیان نزدیکت اخلاقتو نگاه کنن

منم موافق نظراتم شخصیت واقعا مهمتره.

بنظرم این مطلب همش دلخوشکنکی بود و یه امید واهی بیشتر نیست خداوند بین بنده هاش تفاوت زیادی گذاشته:( کسایی هستن که بدون ارایش هم زیبا هستند و زیبایی طبیعی دارند و در مقابل بعضیها نه من چند سال پیش بخاطر اینکه زیبا نبودم از طرف کسی که بهش علاقه زیادی داشتم خیلی محترمانه و شیک و مجلسی پس زده شدم… هیچی برای یه دختر ازین بدتر نیست.. :(( ازون به بعدم نمیتونم به کسی یا چیزی حس خوبی داشته باشم و بسیار هم بد خلق و عصبی شدم اون بنده خدا هم حق داشت که منو نخاست چون مردا… Read more »

شخصیت مهم ترازهمه چیزه

ولی متاسفانه هیچکس به شخصیت نگاه نمیکنه و فقط ظاهر شخص براش مهمه

چقدر خوب به این مسئله اشاره شده، بازنشر فوق العاده ای بود.

این بازنشر یکی از جذاب ترین باز نشر ها در مورد اعتماد بنفس بود که خواندم واقعا ممنونم

سلام، من پسر 23 ساله هستم، چهره و اندام خوبی ندارم بخاطر همین همه بهم بی توجه هستن کسی جذب من نمیشه، اصلا گونه ندارم، مثل خیلی از پسرا رفیق فاب یا از این چیزا ندارم، دلم میخواد فرد محبوب و معروفی باشم افتخار خانوادم بشم نمیشه، موهام خشک و لخته حالت نمیگیره، چندبار قصد به خودکشی داشتم ، تروخدا اگر میشه کمکم کنید. میخوام منم ادم بشم کمی جذاب کمی پر افتخار کلماتم بجا بکار ببرم کسی مسخرم نکنه ، این همه ادم و دکتر از خدا دم میزنه به خاطر خدا اقای دکتر کمی باهام صحبت میکنی?? گاهی… Read more »

سلام
برای خانم کاشفی در شعبه شریعتی تهران و یا شعبه کرج میتوانید نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

خیلی خیلی خیلی عالی بود. تشکر

*به این علل کسایی که از چهره شان راضی نیستند نباید ناامید و مایوس باشند: علت یک همه انسان ها از بسیاری از نعمت ها برخوردار و از برخی محرومند که شامل : سلامتی ، ثروت ، پدر و مادر در طول زندگی ، بهره هوشی کافی ، استعداد ، اصالت خانوادگی ، موقعیت اجتماعی ، زیبایی ظاهر می باشد که زیبایی ظاهر در اولویت آخر قرار می گیرد چون نسبت بقیه نعمت های ذکر شده ضروریت کمتری دارد. به نظر شما کسی که خوشگل است ولی با بیماری دست و پنجه نرم می کند یا در فقر و نداری… Read more »

*علت سوم اگر تا حالا شده افرادی به شما زشت بگن در حالت اول علتش ناشی از حسادت است چون با نیش زدن به شما می خواهند عقده هایشان را که ناشی از دست نیافتن به داشته های شماست خالی کنند در حالت دوم شما در سلیقه شان نیستید نباید فکر کنید هر کس هر چی به شما نسبت داد، شما حتما همونید؛ یک کیف زنانه در یک مغازه را فرض کنید که طراح و سازندش کمال زیبایی و ظرافت که در طراحی و دوخت که به فکرشان رسیده روش پیاده کردند ولی در برخورد باهاش، در حالی که افراد… Read more »

*علت چهارم این نگرش اشتباه وجود دارد که برخی افراد فکر می کنند که «فقط» افراد خوشگل بهترین ازدواج را می کنند شاید شما هم بار ها خودتان دیده باشید یک فرد زیبا رو با کسی ازدواج کرده که در نظرتان از لحاظ قیافه در سطح خیلی پایین تری قرار داره. در واقع «خیلی» افراد جذب کسانی می شوند که چهره ای چندان زیبایی ندارند ولی به اصطلاح به دل طرفشان نشسته اند یعنی اینکه انتخاب کننده حس خوبی به آن داشته که این حس «معمولا» به دلیل داشتن شباهت در اجزای صورت به کسی که در گذشته براشون محبوبیت… Read more »

*علت پنجم طرز فکر اشتباه دیگر این است که بعضی ها فکر می کنن که «همه» کسایی که از زیبایی ظاهری برخوردارند ادمای شاد و راضی اند و روی ابر ها سیر می کنند. اما در واقعیت این قبیل افراد ممکن است در این زمینه آسیب پذیر تر هم باشند چون انقدر از اطرافیانشان تحسین شنیده اند این توقع درونشان ایجاد شده که به چشم هر کسی زیبا هستند و اگر قرار باشد فردی بیاید و ظاهرشان را توصیف کند انتظار شنیدن چیزی جز تحسین را ندارند و وقتی با توصیف معمولی چه برسد به زشت رو به رو می… Read more »

*علت ششم فکر اشتباه رایج دیگر این است که افراد با چهره خوب با فردی پایین تر از سطح قیافه خودشان ازدواج نمی کنند. باید این را گفت که این مطلب در برخی موارد صادق است اما این را هم باید نظر گرفت افرادی زیبایی هستند به دلیل برخورداری از صورت زیبا ، این ویژگی برایشان چندان جذاب و بزرگ به نظر نمی آید و به ویژگی ها و محاسن دیگری مثل اخلاق خوش ، شرافت ، چشم پاک و دل بی آلایش ، ثروت ، تحصیلات ، اصالت خانوادگی تمرکز می کنند و می خواهند شریک زندگیشان مکملشان باشد.… Read more »

*علت هفتم اگر پول و مقداری حوصله داشته باشید با این همه عمل های جراحی زیبایی و لباس های آنتیک، دیگر نباید غصه ظاهرتان را بخورید البته درست این است که آدم ظاهر خود را همان جوری که هست دوست داشته باشد ولی اگر باهاش کلنجار می روید و نمی توانید آن را بپذیرید، باید بدانید که گاهی با یه تغییر جزئی، صورت و چشم اندازتان خیلی تغییر می کند مثلا با کاشتن مژه و گونه و عمل بینی ممکن است از این رو به آن رو شوید. البته در مورد آخری حواستان باشد درتصمیم این عمل خیلی دقت کنید… Read more »

*علت هشتم و مهم ترین علت دل انسان باید زیبا باشد یه جمله کلیشه ای و صرفا برای دلخوش کردن نیست چون این یک حقیقت بزرگ است برای کسایی که می خواند در آخر برد کنند. طول عمر انسان حدودا ۷۸ سال تخمین زده اند و می گوییم حالا ما تا ۱۰۰ سال در این دنیا زندگی می کنیم و زیبایی یا همون خوشگلی (اگر برخوردار باشیم) را تا مرز پیری بهرمند ایم. ولی میلیارد ها نه! تریلیون ها هم نه! آندسیلیون و دودسیلیون ها در دنیای بعدی زندگی می کنیم کنیم که مدت بسسسسسسیار طولانی است؛ پس این خیلی… Read more »

*آن موقع زیبایی و زشتی روح خود را در چهره نمایان می کنند. کسی که در این دنیا درست زندگی کرده و خیرش به خودش و دیگران رسیده چنان پری چهری خواهد بود که از زیبا ترین انسان کره زمین صدها برابر زیبا تر است و اگر کسی گناهکار باشد و به فرد یا افرادی ظلم کند چهره ای زشت به معنی واقعی (هیولایی) به آن داده می شود، پس آن زمان هر کس چهره ای خواهد داشت که مستحق و لایق آن بوده. آنان زیبا یا زشت رویان حقیقی اند چون خدا شکل صورتشان را طبق باطنشان در می… Read more »

*

این مطالب عنوان شده بر گرفته از تجربه ، مقالات علمی و علم روانشناسی بود و به دلیل وجود مثال های نقض قید های «معمولا» «بسیاری» «برخی» استفاده شده. لطفا به ترتیب از علت اول شروع به خوندن کنید.

سلام دوست عزیز
از اینکه دیدگاه و تجربیات خود را با ما به اشتراک گذاشتید سپاسگزاریم.

طراحی و سئو : زینوم

دیجی رو – دنیای تکنولوژی | آخرین اخبار تکنولوژی

شکایت جدید علیه اپل: چرا تلگرام را از اپ استور حذف نمی‌کنید؟!

افراد بهبود یافته از کووید-19 تا چه مدت در برابر آن ایمن هستند؟

آیفون 13 به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز خواهد بود؟!

رسماً تکذیب شد: ال جی از بازار گوشی‌های هوشمند خارج نمی‌شود!
چگونه احساس زیبایی کنیم

آموزش حذف اکانت تلگرام در اندروید، آی او اس و ویندوز

آموزش فعال کردن ثانیه شمار در ساعت ویندوز 10

معرفی چند ابزار رایگان برای تست سرعت و ظرفیت کارت های حافظه

آموزش حذف اکانت واتساپ در اندروید و آی او اس

بررسی کوتاه گلکسی ای 42 فایو جی؛ تجربه فایو جی با حداقل هزینه

بررسی کوتاه پوکو ام 3؛ محصولی میان‌رده با کیفیت بالا و قیمت پایین

بررسی کوتاه گلکسی ام 51؛ میان‌رده‌ای قدرتمند با باتری بسیار بزرگ

بررسی کوتاه شیائومی می 10 تی لایت؛ میان‌رده‌ای با ارزش خرید بالا

چهار هسته‌ای یا هشت هسته‌ای؟ کدام یک برای شما بهتر است؟


معرفی بهترین گوشی های گیمینگ بازار


معرفی قویترین لپ تاپ های بازار در سال 2020


بهترین ماوس های مخصوص بازی در سال 2020

با عجیب‌ترین سنت‌های سال نو در کشورهای مختلف آشنا شوید

دنیای فناوری در سال 2021 چه دستاوردهایی خواهد داشت؟

آیا شهر گمشده آتلانتیس واقعاً وجود داشته است؟


آیا خرس‌ها واقعاً عاشق عسل هستند؟

هنگامی که ما بطور مداوم با تصاویری خانم‌های زیبا و متناسب در فضاهای رسانه‌ای مختلف بمباران می‌شویم ممکن است این حس در ما بوجود بیاید که ما به اندازه‌ی کافی زیبا نیستیم. اما نکته همینجاست، شما لازم نیست عالی و بی‌نقص بوده یا شبیه کس دیگری باشید، چراکه شما همانطور که هستید زیبایید. آمار نشان می‌دهد که ۸ زن از هر ۱۰ زن از ظاهرشان رضایت ندارند و این عمدتا به این دلیل است که آنها خودشان را با سلبریتی‌ها و مدل‌ها مقایسه می‌کنند، یعنی کسانی که رسیدگی به ظاهرشان بخشی از شغلشان است! پس بهتر است که از مقایسه کردن خود دست برداشته و سعی کنید زیبایی خودتان را دریابید. دیجی رو در خلاقیت امشب 10 راهکار برای کمک به شما عنوان می‌کند. با ما همراه باشید.

۱. روی چیزهایی که راجع به خودتان دوست دارید تمرکز کنید

تمام خانمها، حتی سلبریتی‌هایی که روی جلد مجلات هستند هم چیزی را در رابطه با ظاهر خود دوست ندارند. به این فکر نکنید که بینی‌تان کمی انحنا دارد یا چشمانتان کمی انحراف! سعی کنید روی چیزهایی از ظاهرتان تمرکز کنید که به آن افتخار می‌کنید. شکرگذاری به خاطر نکات مثبت‌تان و نادیده گرفتن چیزهایی که ازشان راضی نیستید به شما کمک می‌کند که هر روز حس زیبا بودن داشته باشید.

۲. در آینه نگاه کنید و لبخند بزنید

یکی دیگر از نکات مهم در زمینهٔ اینکه چطور احساس زیبایی کنیم این است که روزتان را با لبخند شروع کنید، اینطوری حس بهتری خواهید داشت. یک لبخند واقعا صورت‌تان را شاداب و درخشان می‌کند و جذب نشدن به کسی که لبخند می‌زند کار سختی است. شما در واقع بدین طریق می‌توانید بدنتان را فریب دهید. پس لبخند زدن را فراموش نکنید، چراکه باعث می‌شود حس شادی و زیبایی بکنید.

۳. ورزش کنید

ورزش کردن هم اندامتان را متناسب‌تر می‌کند و هم باعث می‌شود اعتماد بنفس بیشتری پیداکنید.

۴. لباس‌هایی که احساس خوبی بهتان می‌دهند به تن کنید

قدم بعدی این است که کمی وقت بگذارید و لباس انتخاب کنید، لباس‌هایی بپوشید که باعث می‌شوند حس عالی‌ای درمورد خودتان داشته باشید. احساسی که در لباس‌ها دارید واقعا روی تصورتان از خودتان تاثیرگذار است.

۵. دست از چک کردن خود در آینه بردارید

درست است که گاهی باید خود را در آینه بررسی کنید، اما هرچه این کار را با وسواس بیشتری انجام دهید بیشتر روی ظاهرتان حساس می‌شوید. قبول کنید که شاید چند تار مویتان گاهی بهم ریخته شود یا شالتان کمی کج شود. این اصلا اشکالی ندارد. یک ظاهر بی‌نقص گاهی غیرطبیعی بنظر می‌رسد، پس به خاطر همین لازم نیست هربار که وقت گیر آوردید خودتان را در آینه چک کنید.

۶. صبح‌ها زمان کمتری را صرف آرایش و موهایتان کنید

لازم نیست صبح‌ها برای آماده شدن کلی وقت صرف آرایش و موهایتان کنید. کارکردن روی ظاهر مطمئنا به شما کمک می‌کند که در ادامهٔ روز حس بهتری راجع به خودتان داشته باشید اما ۱۰ یا ۱۵ دقیقه برای این کار کافی است و لازم نیست ساعت‌ها به خودتان زحمت بدهید و در ضمن هرچه کمتر وسواسی شوید اعتماد بنفس بیشتری پیدا می‌کنید.

۷. بدن خودتان را دوست داشته باشید

یک راهکار دیگر برای داشتن حس زیبایی این است که یادبگیرید بدن‌تان را همانطور که هست دوست داشته باشید. به این فکر کنید که شما می‌توانید راه بروید، حرف بزنید، ببینید و این‌ها چقدر عالیست! بدن شما خانهٔ فرد زیبایی است که داخل آن زندگی می‌کند، پس به آن عشق بورزید.

۸. به خودتان پیام‌های مثبت بدهید

قدم بعدی این است که به خودتان پیام‌های مثبت بدهید. در آینه به خودتان نگاه کنید و بگویید که امروز چقدر محشر شده‌اید و این گفته واقعا احساس‌تان را درمورد زیبایی دوچندان می‌کند. اگر به زیبایی خودتان باور داشته باشید در تمام طول روز احساس زیبایی خواهید کرد.

۹. مطابق استایل بدن‌تان لباس بپوشید

یکی از نکات مهم این است که لباسی متناسب با استایل بدن‌تان بپوشید. لباسهایی انتخاب کنید که بر نکات زیباتر بدن‌تان تاکید کرده و توجه را از جاهایی که دوست ندارید می‌گیرند. برای اینکه یادبگیرید چه لباس‌هایی بیشتر مناسب استایل بدن‌تان هستند کافی است که یک جست و جوی معمولی در اینترنت بکنید.چگونه احساس زیبایی کنیم

۱۰. شکرگزاری و قدردانی خود را ابراز کنید

اگر به تمام چیزهایی که می‌توانید قدردانشان باشید نگاهی بیندازید، چیزهایی که راجع بهشان خوشحال نیستید خیلی خرد و کوچک می‌نمایند. افراد با یکدیگر تفاوت دارند و هیچکس عالی نیست، پس قدردان انسانی که هستید باشید! ۱۰دقیقه وقت صرف کنید و به خاطر تمام چیزهایی که راجع به خودتان دوست دارید تشکر کنید و می‌بینید که پس از آن چقدر احساس بهتری پیدا می‌کنید.

نظرات خود را در مورد این موارد با ما در میان بگذارید!

نهال سهیلی‌فر چندین سال زبان انگلیسی خونده و در حال حاضر در رشته‌ی مترجمی فرانسه مشغول به تحصیل است. او عاشق جان بخشی به کلمات با استفاده از ترجمه‌ست و از سال ۹۶ به تیم دیجی‌رو پیوسته.

خلاقیت کده؛ 5 روش ساخت پایه گوشی و تبلت با استفاده از گیره کاغذ

خلاقیت کده: چگونه گوشی خود را به هدست واقعیت مجازی تبدیل کنیم؟

چطور مثل یک فرد باهوش صندلی‌‌مان را انتخاب کنیم؟

چطور دست بدهیم که در خاطر دیگران بمانیم؟

آخرین‌ اخبار

شکایت جدید علیه اپل: چرا تلگرام را از اپ استور حذف نمی‌کنید؟!

افراد بهبود یافته از کووید-19 تا چه مدت در برابر آن ایمن هستند؟

آیفون 13 به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز خواهد بود؟!

رسماً تکذیب شد: ال جی از بازار گوشی‌های هوشمند خارج نمی‌شود!

عقب نشینی واتساپ؛ اجرای سیاست حریم خصوصی جدید به تعویق افتاد

شیائومی لیست اولین گوشی‌های دریافت کننده MIUI 12.5 را اعلام کرد

دیجی فکت

دیجی فکت: ۳۶ دانستنی درباره‌ی قاره‌ی آفریقا


دیجی فکت؛ 10 حقیقت خواندنی در مورد لنوو

دیجی فکت؛ 10 حقیقت جالب در مورد جشن شب سال نو میلادی


10 نکته و حقیقت جالب در مورد سیاره مریخ

دیجی 10

دیجی10: با ده کمپانی تکنولوژیک که دارای بهترین محیط کاری…

دیجی10: با ارزان‌ترین کشورها برای زندگی آشنا شوید

دیجی10: با جوان‌ ترین میلیاردرهای جهان آشنا شوید

دیجی‌10: با ده نفر از باهوش ترین افراد جهان آشنا شوید

دیگران چه می‌خوانند؟

بهترین اپلیکیشن‌های جدید اندروید و آیفون هفته (28 شهریور تا 2 مهرماه)

برنامه آئودی برای عرضه سه خودروی الکتریکی تا سال 2020

سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش؛ کدنویسی را فراموش کنید

با این ۱۴ ترفند روانشناسی ذهن دیگران را بخوانید

معرفی بازی دامبو؛ از بچه فیل بامزه نگهداری کنید

270 هزار دستگاه گلکسی نوت 8 در دو روز اول در کره فروخته شد

6 نشانه دردناک که شما در یک رابطه و عشق یک طرفه گرفتار شده‌اید!

کشف بیش از 500 افزونه‌ حاوی بدافزار در گوگل کروم

15 مهارتی که برای شاد زیستن باید در خود تقویت کنید

منتخب سردبیر

48 نکته‌ خواندنی درباره نابغه موسیقی، بتهوون


29 نکته و دانستنی جالب در مورد فلامینگو

با ریشه تاریخی کریسمس و حقایق جالب آن آشنا شوید

بیشتر بدانید


دیجی فکت: 19 دانستنی درباره‌ی چنگیزخان


13 دانستنی و حقیقت جالب در مورد تمدن بابل

دیجی فکت: 22 دانستنی درباره‌ی باکتری‌ها که باور نخواهید کرد!

بخش‌ها و برندهای اختصاصی دیجی‌رو شامل دیجی فکت، دیجی‌10، خلاقیت‌ کده و دیجی‌ لایف می‌شود.

دیجی رو بر روی سرورهای Mizbanfa میزبانی می‌شود.

در خبرنامه عضو شوید

چگونه احساس زیبایی کنیم
چگونه احساس زیبایی کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *