چگونه احساس پولدار بودن کنیم

 
helpkade
چگونه احساس پولدار بودن کنیم
چگونه احساس پولدار بودن کنیم


مرکز تخصصی استعدادیابی و آموزش کودکان


تجربه روابط جنسی لذتبخش و ایمن

 

با این کارها احساس ثروتمندی کنید

 

چگونه احساس پولدار بودن کنیم

زیاد برنامه‌ریزی نکنید؛ فقط عمل کنید

بعضی مواقع خود را موفق «فرض» کنید: زمانی می خواهید کاری کنید، برای آن برنامه ریزی کنید و در این کار هم افراط می کنید، مثلا کاغذ بزرگی برمی‌دارید و آن را با برنامه های آینده‌ی خود سیاه می کنید. اگر شما هم به این مشکل مبتلا هستید، راه حلی برای شما داریم. آماده‌اید؟ اول شلیک، بعد نشانه گیری.

 

بله، این دقیقا برخلاف تمریناتی است که در میدان تیر سربازی به شما آموزش داده‌اند. ما می‌گوییم اول آتش، بعد نشانه‌گیری. در واقع اشکال کار اینجاست که وقت خود را بیش ازحد صرف نشانه گیری می کنید، آنقدر زیاد که اصلا ماشه را نمی چکانید. اگر سربازی رفته باشید و روی خاک های میدان تیر دراز کشیده باشید، می دانید که هرچه بیشتر نشانه بگیرید، دست تان هم بیشتر می لرزد. پس به جای اینکه فکر و ذهن خود را درگیر این کنید که بزنید وسط هدف، تفنگ را سریع در دست بگیرید و یک نگاه تند و سریع هم به هدف بیندازید و بعد: آتش. اگر بخواهید از این دستورالعمل فراتر بروید و دقت بیشتری به خرج بدهید، با شکست روبه رو خواهید شد.

 

باور کنید امکان ثروتمند شدن وجود دارد

راه‌های زیادی برای به دست آوردن پول وجود دارد. تنها باید این باور را در خود پرورش دهید که “شما لیاقت کسب ثروت را دارید” هر چیزی ممکن است. اما قبل از آنکه چنین اتفاقی بیفتد، باید باورهای خود را شکل دهید.

 

نسبت به داشته هایتان شکرگزار باشید

در صورتی که نشسته اید و به این موارد فکر می کنید، “من خانه ام را دوست ندارم، ای کاش خانه بزرگتری داشتم” یا “من از رانندگی با این ماشین خجالت می‌کشم و دیگر تحمل ندارم تا ماشین جدیدی پیدا کنم”، در این صورت شما با افکار منفی، ارتعاشات منفی را ارسال می کنید. بر طبق قانون جذب، افکار منفی هیچگونه مورد مثبتی را ایجاد نخواهد کرد. در عوض شما باید نسبت به خانه و اتومبیل خود احساس رضایت داشته باشید. باید نسبت به این که سقفی بالای سر شما قرار دارد و تختی که برای خوابیدن در اختیار شما هست یا غذایی که روی میز شما وجود دارد، سپاسگزار باشید. هر چه نسبت به داشته‌های خود سپاسگزار باشید، احتمال دارد موارد بیشتری را جذب نمایید.

 

افراد ثروتمند باور دارند شروع یک بیزینس، سریع ترین راه کسب ثروت است

مردم عادی و معمولی فکر می‌کنند که شروع یک بیزینس یک کار پرخطر و مخاطره آمیز است. حقیقت این است که داشتن یک شغل، امن‌تر از راه اندازی یک بیزینس به صورت شخصی نخواهد بود. افرادی که برای خودشان کار می‌کنند این قدرت را دارند که فعالانه بیزینس خود را پیگیری نمایند و درآمد خود را افزایش دهند. البته، برای شروع یک بیزینس ریسک‌هایی وجود دارد، اما افراد ثروتمند می‌دانند که بزرگترین ریسک این است که روی خود شرط بندی کنند.

 

“در حالی که افراد ثروتمند اقدام به راه اندازی کسب و کار خود می‌کنند و در نتیجه سودهایی از راه اندازی آن می‌برند، مردم عادی به دنبال کسب و کاری ثابت هستند و بنابراین، این شانس را نخواهند داشت که برای خود فرصت خلق ثروت را ایجاد کنند. افراد عادی با ثبات مالی که از طریق مشاغل کم درآمد و افزایش حقوق سالانه‌ای که به دست می آورند، زندگی خود را تضمین می کنند.

 

افراد ثروتمند شروع یک بیزینس را، سریع ترین راه کسب ثروت می دانند

 

کارهایی که باعث می شود احساس ثروتمندی کنیدبرای اینکه ثروتمند باشید همیشه لازم نیست یک حساب بانکی پر از پول داشته باشید! با لذت بردن از کوچک ترین چیزها در زندگی می توان احساس ثروتمند بودن کرد. پس امروز نگران حساب بانکی خود نباشید و کارهایی که باعث می شود احساس کنید ثروتمندترید را انجام دهید.

 

مرتب کردن و سازماندهی کمدهاحتما برای شما هم پیش آمده که با تماشای کمد لباس های افراد ثروتمند به آنها حسادت کرده باشید! کمدی پر از لباس های شیک و رنگارنگ که زندگی آنها را لوکس تر نشان می دهد. بد نیست بدانید چیزی که بیش از پول در این مساله مطرح است یک زندگی مرتب و منظم است، کمدی که لباس ها در آن به ترتیب، اتوکشیده و منظم چیده شده اند جلوه بیشتری از کمد نامرتب با لباس های چروک دارد وقتی به چنین کمدی نگاه می کنید ناخودآگاه آن شخص را ثروتمندتر می بینید در حالیکه می توانید با مرتب کردن کمد لباسها و نظم و ترتیب دادن به آن، از خود چهره ثروتمندتری بسازید.

 

کمدی پر از لباس های شیک و رنگارنگ که زندگی آنها را لوکس تر نشان می دهد

 

داشتن یک باغچه کوچک اختصاصی

جالب است بدانید برخی از محققان معتقدند وقتی یک باغچه کوچک در خانه دارید و می توانید در آن گیاهانی بکارید که در غذا پختن به شما کمک می کند، حتی بدون خارج شدن از خانه و خرید کردن احساس خوبی خواهید داشت. هرچند در زندگی آپارتمان نشینی شاید کاشتن برخی از این گیاهان و نگهداری از آنها سخت باشد اما همیشه رسیدگی به گل و گیاه، حتی اگر هیچ محصولی نیز به شما تحویل ندهد، احساس بهتری به شما خواهد داد.

 

می توانید در باغچه تان گیاهانی بکارید که در غذا پختن به شما کمک می کند

 

خوردن صبحانه ای مفصل و خوشمزه

اکثر ما بیشتر روزهای هفته را سر کار هستیم و فرصت خوردن صبحانه ای مفصل با دوستان نداریم. بد نیست گاهی اوقات این فرصت را به خود بدهید که صبحانه ای مفصل خارج از خانه بخورید و زمانی را با دوستان بگذرانید. وقتی صبحانه آماده می خورید کمی احساس ثروت و قدرت بیشتری خواهید داشت تا زمانیکه خودتان صبحانه آماده می کنید.

 

هرزگاهی این فرصت را به خود بدهید که صبحانه ای مفصل خارج از خانه بخورید

 

استفاده از گل های تازه در فضای خانه

چگونه احساس پولدار بودن کنیم

نه تنها گل های تازه و رنگارنگ به چهره و فضای خانه رونق بیشتری می دهند بلکه باعث می شوند روح و ذهن شما آزادتر شود. گیاهان با خستگی مبارزه می کنند و باعث می شوند تمرکز و توجه بیشتری به کارها داشته باشید. بد نیست برای خود گل یا گلدان بخرید و در اتاق قرار دهید. این کار باعث می شود فضای خانه زنده دیده شود و احساس بهتری داشته باشید.

 

برای خود گل یا گلدان بخرید و در اتاق قرار دهید

 

رفتن به استخر

وقتی تصاویری از دوستان می بینید که کنار دریا یا استخر هستند به آنها غبطه می خورید و احساس می کنید زندگی شما کسل کننده تر از آنهاست، این در حالیست که لذت بردن از تفریحات آبی مختص پولدارها نیست بلکه این قدرت آب است که حال شما را بهتر می کند. می توانید آخر هفته با دوستان به استخر بروید و یک نوشیدنی خنک کنار استخر بنوشید. شما متوجه خواهید شد بدون اینکه هزینه هنگفتی پرداخت کرده باشید از روزتان لذت برده اید و احساس ثروتمند بودن داشته اید.

 

آخر هفته با دوستان به استخر بروید و یک نوشیدنی خنک کنار استخر بنوشید

 

ماساژ بگیرید

یک روز را به رسیدگی به خود اختصاص دهید، به ماساژ بروید و با اینکار ریلکس بدن و ذهن را آرام کنید. به یاد داشته باشید از پولی که دارید لذت ببرید و آن را برای خودتان هم خرج کنید. چه چیز بهتر از یک ماساژ که بتواند روح و جسم شما را آرام و ریلکس کند. وقتی به خود توجه داشته باشید بدون شک احساس بهتری نسبت به زندگی خواهید داشت و احساس ثروتمند بودن به شما دست خواهد داد.

 

از پولی که دارید لذت ببرید و آن را برای خودتان هم خرج کنید

 

دوختن لباس

خریدن لباس کار ساده ای است اما اینکه لباسی دقیقا با پارچه و مدلی که می خواهید در بازار پیدا کنید، سخت است. می توانید با پرداخت همان هزینه لباسی سفارش دهید که دقیقا به شکل و طرح دلخواه شما دوخته شود. وقتی لباسی که می پوشید دقیقا اندازه تنتان باشد، بدون شک احساس می کنید مثل سلبریتی ها روی فرش قرمز قدم گذاشته اید.

 

با پرداخت همان هزینه لباسی سفارش دهید که دقیقا به شکل و طرح دلخواه شما دوخته شود

 

هنگام پرداخت قبوض خود، خوشحال باشید

مطمئناً زمانی که قصد دارید قبوض خود را پرداخت نمایید، احساس دلشوره دارید. اکثر مردم این حس را تجربه کرده‌اند. به این دلیل که تمرکز آنها بر جوانب منفی این موضوع است. آنچه ذهن آنها را مشغول ساخته است، این است که چه مقدار پول از دایره اختیاراتشان خارج می‌شود و بازگشتی نخواهد داشت. لازم است این طرز تفکر را بازسازی نمایید.

 

زمانی که قبوض خود را پرداخت می‌نمایید، خوشحال باشید. حدس بزنید چرا باید چنین تفکری داشته باشید؟ به این دلیل که در واقع شما این امکان را دارید که قبوض خود را پرداخت کنید. در صورتی که نتوانید آنها را پرداخت نکنید، به این معنا است که پول لازم برای پرداخت قبوض خود را در اختیار ندارید. بنابراین به خاطر پرداخت آنها سپاسگزار باشید. با این طرز تفکر، مکانی برای زندگی شما فراهم خواهد شد، ماشینی در اختیار دارید که می‌توانید با آن رانندگی کنید و غذایی برای خوردن دارید. بسیار رضایت بخش خواهد بود!

 

بالابردن اطلاعاتدانش، نه تنها قدرت شماست بلکه وقتی ذهن پری داشته باشید ثروت بیشتری نیز خواهید داشت. نمی گوییم باید حتما مدرک PhD داشته باشید اما بالابردن اطلاعات و به روز بودن می تواند بسیار ارزشمند باشد. وقتی در جمعی هستید که درباره بیشتر مطالب، اطلاعات دارید و می فهمید درباره چه موضوعی صحبت می کنند، از شما شخصی ثروتمندتر نشان دهد، بدون اینکه کسی بداند در حساب بانکی شما چه مقدار پول است !

 

بالابردن اطلاعات و به روز بودن می تواند بسیار ارزشمند باشد

 

سفر رفتناز تعطیلات لذت ببرید. چه تعطیلات کم، چه طولانی. سفر رفتن همیشه باعث می شود شما احساس ثروت بیشتری داشته باشید. چه در یک هتل لوکس بمانید، چه در یک خانه بومی اقامت کنید. ترک کردن خانه و قدم گذاشتن به فضای جدید و تماشای زیبایی ها و تجربه هیجانات جدید از شما انسان کامل تری می سازد و باعث می شود خودتان را فردی قدرتمندتر ببینید و احساس ثروتمند بودن بکنید.

فراموش نکنید که تجربیات شما بهترین ثروتی است که می توانید انباشته کنید.

 

سفر رفتن همیشه باعث می شود شما احساس ثروت بیشتری داشته باشید

 

چگونه از قوانین جذب ثروت استفاده کنیم؟

روی چیزهایی که ندارید یا هرگز نمی‌توانید آنها را داشته باشید تمرکز نکنید. جهان چیزی را به سمت تان می فرستد که روی آن تمرکز می کنید. دیگر بر شکست خوردن تمرکز نکنید. زمانی که پولدار شدید، هیجان‌زده شوید و روی کارهایی که می‌خواهید انجام دهید تمرکز کنید.

 

بر روی چیزی که می‌خواهید تمرکز کنید

توجه خود را از روی چیزهایی که شما را ناراحت می کنند بردارید و آنها را با فکر و اندیشه های خوشایند‌تر جایگزین کنید. اگر چه تمرکز روی اندیشه های منفی آسان تر است، اما نمی توانند چیزی را که به دنبال آن هستید، برای شما به ارمغان بیاورند. اگر فکری شما را ناراحت می کند، آن را با فکری دیگر که باعث می شود حس بهتری داشته باشید جایگزین کنید.

 

این فکر تازه می تواند در جهت چیزی که می خواهید، تکانه ای ایجاد کند. اندیشه‌ی جدید نباید موضوع اندیشه‌ی پیشین را داشته باشد. بلکه فقط کافی است اندیشه‌ی بهتری باشد. هدف این است که با استفاده از افکار، جنبش شما بیشتر شود. جنبش بیشتر، همیشه و در همه‌ی حوزه های زندگی منجر به نتایج بهتری می شود.

 

توجه داشته باشید که شما نباید وقوع چیزی را محقق کنید، بلکه فقط باید شرایط را برای وقوع آنها فراهم کنید. سعی کنید احساس خوبی در خودتان ایجاد کنید. زمانی که حس خوبی دارید، می توانید تحرک بیشتری داشته باشید، افراد بهتری را به خود جذب کنید و در جذب موقعیت های بهتر، موفق تر عمل کنید. چنین معادله ای نه تنها در جذب ثروت بیشتر کمک تان می کند، بلکه عشق و خوشحالی بیشتری نیز به سراغ شما می آید.

 

گردآوری: بخش خانه داری بیتوته

 

 

هتل و بلیط مقصد موردنظرت رو آنلاین رزرو کن

دیگه غذات نمی سوزه! تايمر ديجيتال شعله ها


اقساط 36 ماه بدون پیش پرداخت لوازم خانگی

قطعات یدکی انواع لوازم خانگی رواینجاپیداکن

بلیط کیش را دربهترین فصل سفر به آن خریدکن


خرید بی واسطه صنایع دستی و قیمتی

مشاهده تمامی مدلهای فرش وامکان خریدآنلاین

طرح فروش اقساط(بدون پیش پرداخت)لوازم خانگی


انواع جراحی زیبایی سینه


طرح های 3بعدی کاغذ دیواری برای خرید

رزروبلیط وهتل درسراسرایران بابیشترین تخفیف

تهیه اینترنتی بلیط اتوبوسVIPبه قیمت ارزان


راهنمای انتخاب و خرید محصولات زناشویی


زبان انگلیسی رو کاربردی یادبگیر!

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

بورس، سرمایه‌گذاری و کسب‌وکار

همیشه شنیدن درباره کسانی که جایزه‌ای در قرعه‌کشی بانک برنده می‌شوند برای فرد برنده شگفت‌انگیز و برای سایرین وسوسه‌انگیز است.

پولدارشدن با این روش آرزوی خیلی‌ها می‌تواند باشد.

اما خبر خوب این است که برنده شدن در یک قرعه‌کشی تنها راه پولدار شدن نیست. روش‌های گوناگون دیگری برای پولدار شدن وجود دارد؛ روش‌هایی که کمک می‌کند سال به سال پولدارتر شوید.

مطلب مرتبط: چرا ثروتمند نمی شویم؟ 20 دلیل اصلی را بخوانید

چگونه احساس پولدار بودن کنیم

در کتاب پرفروش «رازهای ذهن میلیونر» تی هارو اکر برخی از ذهنیت‌ها برای ایجاد ثروت بیان شده است.

همه انسان‌ها از درون ثروتمند هستند و این ثروت همان قدرت تغییر زندگی و بدست آوردن خواسته هاست. پس همه انسان‌ها ثروتمندند و فقط باید به این ثروت درونی پی ببرند. به گزارش بورسینس به نقل از فرصت امروز، هارو اکر، میلیونر خودساخته، نکاتی را مطرح می‌کند که در مسیر ثروت و مدیریت پول به شما کمک می‌کند:

این باشگاه می‌تواند باشگاه تنیس، گلف، سلامت یا کسب‌و‌کار باشد. هدف از عضویت در این باشگاه دم‌خور شدن با پولدارها و قرار گرفتن در یک محیط پر از ثروت است.

البته خیلی‌ها شاید بگویند از عهده هزینه‌های این‌طور باشگاه‌ها برنمی‌آیند. اگر در این دسته هستید دستکم برای صرف قهوه یا چای به باکلاس‌ترین هتل شهرتان بروید. در این فضا حس راحتی به خودتان بدهید و درحالی‌که به روابط افراد با هم نگاه می‌کنید به خود بگویید که چیزی از آنها کم ندارید. کشف مردمانی که از شما موفق‌تر هستند پتانسیل داشتن فکر باز را به شما داده و مسیر ثروت را برایتان هموار می‌کند.

«پولدارها انتخاب می‌کنند که پولدار شوند. این کار نیاز به تمرکز، تشویق، دانش و تلاش بسیار دارد. ‌‌»‌ ‌

اکر این را می‌گوید و تأکید می‌کند که در صورت وجود این پارامترها پولدار شدن قطعاً در دسترس است. یکی از عمده‌ترین مشکلات آدم‌های عادی برای پولدار شدن این است که آنها نمی‌دانند دقیقا چه می‌خواهند. این درحالی‌است که ضرورت داشتن هدف برای پولدارها مثل روز روشن است.

در خودآموزی و کسب اطلاعات خاص درباره صنعت مدنظرتان، سرمایه‌گذاری، کارآفرینی یا روانشناسی پول، کوشا و ثابت‌قدم باشید.

پولدارها همواره به دنبال یادگیری و رشد هستند و پولدارترین‌ها چگونه موفق‌بودن را از آنهایی که از خودشان پولدارتر و موفق‌تر بودند، آموخته‌اند. آنها به آموختن ادامه دادند حتی وقتی به موفقیت‌های چشمگیر دست یافتند.

مطلب مرتبط: 7 کتاب راهنمای بدست آوردن ثروت در کسب و کار

«‌موفقیت مهارتی اکتسابی است‌‌»‌ ‌این جمله‌ای است که «اکر» بر آن تأکید زیادی دارد و ادامه می‌دهد ‌ ‌«‌اگر می‌خواهید یک گلف‌باز درجه یک باشید، می‌توانید راه و رسمش را بیاموزید. اگر می‌خواهید نوازنده چیره‌دست پیانو شوید، باز هم می‌توانید آن را بیاموزید. ‌‌»‌ ‌و این داستان برای هر کاری صادق است.

یک سرمایه‌گذار حرفه‌ای شدن در بورس، قطعا آینده مالی شما را متحول می‌کند. از اینجا برای شروع یادگیری سرمایه‌گذاری حرفه‌ای اقدام کنید.

«اکر» می‌گوید ‌ ‌«‌فکر کردن و خلق روش‌هایی برای داشتن ‌ ‌«‌هردو‌‌»‌ ‌را تمرین کنید‌‌»‌ ‌به اعتقاد اکر، هر زمان فرصت جایگزینی برایتان پیش آمد باید به این فکر کنید که چگونه می‌توانید هر دو فرصت را در کنار هم داشته باشید.

پولدارها هرگز نمی‌گویند ‌ ‌«‌این یا آن‌‌»‌ ‌بلکه می‌گویند ‌ ‌«‌هردو‌‌»‌ ‌چون می‌دانند که می‌شود به ‌ ‌«‌هردو‌‌»‌ ‌رسید.

داشتن طرز تفکر ‌ ‌«‌هردو‌‌»‌ ‌هیچ‌زمانی مهم‌تر از زمان حرف زدن از پول نیست. طبقه فرودست و متوسط جامعه اصولاً اعتقاد دارند که بین پول و باقی جنبه‌های زندگی باید یکی انتخاب کرد. درنتیجه همواره به این نتیجه می‌رسند که خیلی چیزها مهم‌تر از پول در زندگی وجود دارد.

فلسفه هونا را تمرین کنید: ‌ ‌«‌برای آنچه می‌خواهید دعای خیر کنید‌.» برای اینکه بیشتر به رویای پولدارشدن نزدیک شوید، به خانه‌های زیبا نگاه کنید، خودروهای لوکس را زیاد ببینید و درباره کسب‌و‌کارهای موفق فراوان بخوانید.

برای هر چیزی که می‌بینید و دوستش دارید، دعا کنید. حتی برای صاحبانش هم دعا کنید تا روزی به‌دست خودتان هم برسد.

پولدارها سایر ثروتمندان و آدم‌های موفق را تحسین می‌کنند. آنها همچنین از پذیرش اینکه پول گره خیلی از مشکلات را باز می‌کند، نمی‌ترسند.

آنها به جای حسودی کردن به پولدارها و موفق‌ها آنها را تحسین کرده و زمینه رسیدن خودشان به آن جایگاه را فراهم می‌کنند.

مطلب مرتبط: 10 کاری که برای میلیاردر شدن باید انجام دهید

هر روز به خود یادآوری کنید که پول، پدیده‌ای مثبت است. هرچند وقت یکبار خودتان را به انجام کاری که حالتان را خوب می‌کند مهمان کنید.

مثلاً می‌توانید به ماساژ بروید، ناخن‌هایتان را سروسامان دهید یا غذا را در یک رستوران مجلل بخورید.

پولدارها ذهن‌شان را با پول آشتی داده‌اند و به پول به چشم یک دوست نگاه می‌کنند. ‌ ‌«‌اگر می‌خواهید پول را جذب خود کنید، از اینکه پول را ‌ ‌«‌دشمن‌‌»‌ ‌خطاب کنید بپرهیزید و آن را به‌عنوان یکی از همراهان بی‌نظیرتان بپذیرید‌».

این را سیبولد، نویسنده کتاب ‌ ‌«‌پولدارها چگونه فکر می‌کنند‌‌»‌ ‌می‌گوید. ‌

پول مانند دوستی است که قدرت پایان دادن به بی‌خوابی‌های شبانه ناشی از نگرانی و دردها را دارد و می‌تواند حتی زندگی‌تان را نجات دهد. پول برای پولدارها یک دوست خاص است چون به آنها کمک می‌کند در راهی قدم بگذارند که دیگران حتی به آن فکر هم نمی‌کنند. این احساس خوشایند و مثبت به آنها کمک می‌کند که هر روز روابط قوی‌تری بسازند.

 

قصد شروع سرمایه‌گذاری در بورس را دارید؟ اولین قدم این است که افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

در بورسینس با مقالات آموزشی، دوره‌های آنلاین و کتاب‌ها و… به شما کمک می‌کنیم درآمد بیشتری داشته باشید و سود بیشتری از سرمایه‌گذاری کسب کنید.
در توئیتر فالو کنید:
https://twitter.com/jahandide

فوق العاده بود
لطفا اینگونه مقالات رو بیشتر بزارید
به دوستانم هم پیشنهاد از مقالات شما کمال استفاده رو ببرن

ممنون از همراهی و حمایت شما
موفق و سلامت باشید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

چگونه احساس پولدار بودن کنیم

ما در بورسینس به شما کمک می‌کنیم:

• منابع درآمد دیگری برای خودتان بسازید
• کسب‌وکارتان را رشد دهید
• ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
• از سرمایه‌تان برای کسب سود استفاده کنید
• سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بدانید

ایمیل‌تان را وارد کنید تا جدیدترین مطالب به ایمیل‌تان ارسال شود:

بعد از ثبت ایمیل لینک تایید برایتان ارسال می‌شود، لطفا روی آن کلیک کنید

سلب مسئولیت: در بازارهای مالی و سرمایه‌گذاری (اوراق بهادار، بازار آتی، طلا و ارز و…) ارزش دارایی‌ها ممکن است به سرعت تغییر کند و ریسک از دست رفتن سرمایه وجود دارد. محتوای موجود در سایت بورسینس صرفا جهت اطلاع‌رسانی است و نظرات شخصی نویسنده را منعکس می‌کند. بورسینس هیچ منفعت یا مسئولیتی در قبال سود و زیان کاربران ندارد و مسئولیت استفاده از تمامی مطالب و محتوای سایت بر عهده کاربران است.

Copyright © Bourseiness 2013-2019

کپی‌برداری از مطالب این سایت به هرشکل، غیرمجاز و غیرقانونی است.

مطالعه شریف بیش از 10 سال است جدیدترین آموزش ها در کلاس جهانی را به شکل کاملا بومی، کاربردی با متد فانتوم در اختیار علاقه مندان قرار میدهد.

راهنمای خرید از مطالعه شریف

پرفروش ترین محصولات

چگونه احساس پولدار بودن کنیم

تهران، درب شمالی دانشگاه صنعتی شریف،خ قاسمی، تقاطع بلوار اکبری، پلاک 30 طبقه 3

021-66064000

021-40663100

info [at] motalesharif [dot] com

ما را دنبال کنید …

هیچ کسی در دنیا نمی تواند انکار کند که ثروتمندی احساس رضایت و خوشی نداشته و تا حدودی خوشبختی در گرو آن نیست.اما فقط داشتن مال و پول زیاد نمی تواند احساس ثروتمند بودن را در شما به وجود بیاورد. گاهی اوقات ثروت در چیزهایی خلاصه می شود که جنبه مادی برای شما ندارد اما ارزشی که این نوع توانگری برایتان به ارمغان می آورد ثروت مادی را نیز دنبال شما خواهدکشاند. کسانی که دارای احساسات قدرتمندی هستند ثروت گران قدری را درون خود دارند که آنها را به شادی و موفقیت می رساند. با هم خصوصیات این گروه از افراد را مرور می کنیم.

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی رمز عبور

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

پرورش افکار – رسیدن به موفقیت قطعی از طریق آموزش و یادگیری قانون جذب توسط دوره کارشناس جذب شوید استاد شریفی

چگونه احساس پولدار بودن کنیم

چگونه با قانون جذب پولدار شویم

نحوه جذب ثروت مبحثی است که در این مقاله قصد بررسی آن را داریم. تاکنون با انسان های زیادی روبه رو شده ایم که دائم می گویند: از زمانی که به یاد دارم هرگز پولدار نبوده ام! حتی زمانی که در کنار خانواده ام زندگی می کردم، همیشه از بی پولی رنج می بردم و به سختی زندگی خود را سپری می کردم! یا می گویند: زمانی که موفق شدم هزینه های کسب و کار خود را پرداخت کنم، همسرم از من جدا شد! یا این که در یکی از سرمایه گذاری های اخیرا با ضرر زیادی کردم و به شدت شکست خوردم! به راستی چه زمانی قرار است از این وضعیت بد رهایی پیدا کنم؟!

مهم ترین چیزی که باید به آن ها بگوییم این است که شما بیشترین تمرکز خود را روی نداشته هایتان قرار داده اید! و همین مطلب باعث می شود بیشتر از قبل با فقر و مشکلات دست و پنجه نرم کنید. چون طبق قانون جذب انسان ها به هر چیزی که فکر کنند و تمرکز خود را روی آن بگذارند خواهند رسید. حالا اگر قرار باشد شما دائما به مشکلات خود فکر کنید و همیشه به این بیندیشید که چه کاستی هایی در زندگی تان وجود دارد، قطعا قادر نخواهید بود به چیزهایی خوب و ثروت برسید.

سعی کنید موارد منفی را نادیده بگیرید

پس اولین کاری که باید انجام دهید این است که روی وضعیت بدی که اکنون دارید به هیچ وجه تمرکز نکنید و تنها آن را نادیده بگیرید. شاید این کار و نادیده گرفتن آن بسیار سخت باشد، چون ذهن شما عادت کرده است که دائما به آن بیندیشد ولی در عوض می توانید مسیر آن را با فکرهای دیگری عوض کنید و به موارد خوب بیندیشید.

اگر الان فکر بدی به ذهنتان آمده که باعث می شود احساس بدی داشته باشید، باید سریعا آن را با فکر بهتری جایگزین کنید. در این صورت قطعا احساس بهتری پیدا خواهید کرد و احساس قبلی تان دیگر وجود نخواهد داشت. دقیقا کاری که در این زمان باید انجام دهید این است که وانمود کنید فردی ثروتمندی هستید و آن نقش را بازی کنید. بر اساس قانون جذب زمانی که به بازیگری در این نقش بپردازید، بعد از مدتی خواهید دید که واقعا زندگی تان تغییر کرده است و تمام ثروت دنیا را می توانید به سمت خود جذب کنید.

درواقع این همان چیزی است که قانون جذب به ما می گوید «بخواهید و به آن فکر کنید تا به دستش آورید». حتی اگر چیز بدی هم باشد آن را به دست خواهید آورد چون ذهنتان در حال تلاش به دستیابی آن است، و در این راه تمام کائنات نیز به کمک شما خواهند آمد.

دوستان عزیز سایت پرورش افکار در این مقاله به شرح قوانینی می پردازیم که باعث می شود پول و ثروت زیادی جذب کنید. با ما همراه باشید.

باید سخت کوش و مصمم باشید، ولی این فقط نیمی از راه است!

برای این که بتوانید به موفقیت برسید، باید داری ویژگی های مختلفی باشید و خصوصیات مثبت زیادی داشته باشید. قطعا اگر درباره ی این خصوصیات از فردی سوال کنید سخت کوشی جزو اولین پاسخ های او خواهد بود. چون قطعا یکی از مهم ترین دلایل موفقیت می تواند سخت کوشی باشد. ولی باید بدانید سخت کوشی به تنهایی کافی نیست و شما برای دستیابی به موفقیت باید کاری کنید که سخت کوشی تان به خوبی جواب دهد.

این وظیفه ی شماست که سخت کوش باشید و برای پول درآوردن و جذب ثروت تلاش کنید. ولی زمانی این تلاش به خوبی اثرات خود را نشان می دهد که احساس موفقیت و شایستگی را در خود تقویت کنید و در هرلحظه از زندگی تان به خود بقبولانید که می توانید و به خوبی از پس این کار و موفقیت هایی که خواهان آن هستید برمی آیید. شما باید این را از ته قلب خود حس کنید و این باور را به تک تک سلول های بدن خود منتقل کنید که شما انسانی شایسته و توانا هستید.

بسیاری از افراد به خودشان ایمان ندارند و نسبت به توانایی هایشان احساس تردید می کنند و مطمئن نیستند که می توانند از پس هر کاری بربیایند یا خیر! نکته ی مهم این نیست که فقط کار کنید، مهم این است که بتوانید هوشمندانه کار کنید و به خودتان، تجربیاتتان و چیزهایی که دارید اعتماد کامل داشته باشید.

بسیاری از افراد فکر می کنند زمانی قادر هستند به موفقیت برسند که با خودشان بجنگند و با سختی کار کنند ولی به هیچ وجه این طور نیست. تنها کافی است که خودتان را باور داشته باشید و روزبه روز به باورها و زندگی رویایی که قصد ساختن آن را دارید نزدیک تر شوید، هیچ چیز بهتر از آن نیست که خود را مستحق بهترین چیزها در زندگی بدانید.

دنیا نقاش بزرگی است

مهم ترین قانونی که باید در مورد زندگی بدانید این است که زندگی نقاش بزرگی است همین و بس! زمانی که بتوانید این را به خوبی درک کنید خواهید دید که زندگی تان به طور کلی تغییر خواهد کرد و شاهد موفقیت هایی روز افزونی خواهید بود. ولی آیا معنی این قانون را می دانید؟!

تنها کافی است بدانید که زندگی از افکار شما به عنوان رنگ و مرکب استفاده می کند و به هر چیزی که فکر کنید با استفاده از آن زندگی تان را به تصویر می کشد. اگر روی چیزی تمرکز کنید و آن را در ذهن خود بپرورانید که رسیدن به آن را دوست نداشته باشید، در حقیقت عکس این عمل رخ می دهد.

شما روز به روز به آن اتفاق بد نزدیک تر خواهید شد و زندگی به راحتی آن را به تصویر می کشد ولی اگر تمام تمرکز خود را بر روی اتفاقات خوب بگذارید و تمام فکر و ذهن خود را با این افکار پرکنید، قطعا زندگی با استفاده از این ها می تواند تمام ثروت های روی زمین را در اختیار شما قرار داده و آن ها را به تصویر بکشد. این گونه می توانید هرروز موفقیتتان را بیشتر از روز قبل حس کنید.

اگر انرژی تان را صرف چیزهایی کنید که زندگی تان را تباه کند …

یکی از اتفاقاتی که می تواند برای شما به راحتی رخ دهد، این است که در کل طول روز فقط انرژی خود را صرف چیزهایی کنید که زندگی تان را تباه می کند. یعنی شما زمان و انرژی خود را ناخواسته در راه رسیدن به تباهی صرف می کنید. این واقعا می تواند عجیب باشد ولی درست است.

وقتی که از رخ دادن اتفاقی بترسید و دائم به آن فکر کنید این احتمال به صورت قطع وجود دارد که شما بعد از مدتی با آن دست و پنجه نرم کنید، پس بهتر است فکر خود را درگیر چیزی هایی کنید که دوست دارید به دست آورید.

تصور کنید به تمام آرزوهایتان دست یافته اید

اگر فکر کردن به چیزهای بد می تواند آن ها را برای شما رقم بزند، پس قطعا فکر کردن به چیزهای خوب بیشتر از آن می تواند رخ دهد. پس باید مطمئن باشید که به موفقیت دست پیدا خواهید کرد. تنها کافی است تصور کنید تمام چیزهایی که آرزوی آن را داشته اید، اکنون در اختیارتان است و شما در همان شرایطی زندگی می کنید که انتظار آن را دارید.

در جهانی که زندگی می کنیم چیزهای شبیه به هم، یکدیگر را جذب می کنند

زمانی که دائما به خاطر وضعیتی که در آن قرار گرفته اید تاسف می خورید، نباید انتظار آن را داشته باشید که به هر چه می خواهید دست پیدا کنید. این تاسف خوردن ممکن است به رفتار اطرافیانتان در دوران کودکی شما برگردد. به هرحال نتیجه این می شود که تمام افکار و تاسفی که از حال خود دارید را به صورت خودکار به آینده خود پیوند می زنید، و جهان به راحتی آن ها را در زندگی تان اجرا خواهد کرد. در این صورت دائم از خود می پرسید که چرا نمی توانید ثروتمند شوید و ثروت را به سمت خود جذب کنید.

مشکلات به قانون جذب مربوط می شود نه تلاش!

زمانی که هر کاری می کنید و به موفقیت در زندگی دست پیدا نمی کنید، باید بدانید که یک جای کار به شدت مشکل دارد و این قسمتی است که به افکار شما پیوند خورده است. درواقع بسیاری از انسان ها از زمان کودکی خود این گونه تصور می کنند که هیچ گاه نمی توانند به ثروت زیادی دست پیدا کنند و همیشه در فقر دست و پنجه خواهند زد.

این طرز فکر به تنهایی می تواند ثروت را از شما دور کند و باعث شود هرگز به آن چیزی که می خواهید نرسید! چون تنها یاد گرفته اید که نمی شود و گوشتان از این افکار منفی پر است. این در صورتی است که شاید بسیار تلاش کنید و به شدت با خود بر سر موفقیت کلنجار بروید ولی تا زمانی که افکارتان را تغییر ندهید، هیچ اتفاق مثبتی در زندگی تان رخ نخواهد داد.

سرازیر کردن خوشبختی، ثروت و شادمانی در زندگی کار چندان دشواری نیست اگر تنها یک بار برای آن زمان صرف کنید. در حقیقت، بهترین روش برای رسیدن به نتیجه شروع با یک چیز است. در اینجا هشت راهکار وجود دارد که به شما در نهادینه‌کردن و جذب خوشبختی کمک می‌کند و می‌تواند ثروت و شادمانی بیشتری را به زندگی شما تزریق کند. آیا شما آماده‌ی شروع هستید؟ به یاد داشته باشید که استفاده از قانون جذب برای سرازیر کردن ثروت در زندگی شما راه‌حل چندان سریعی نیست. علاوه براین کلید دستیابی به موفقیت در هر روشی، صبوری کردن و تداوم است. اگر شما پرتلاش نباشید و هر روز برای رسیدن به اهداف خود تلاش نکنید، بعید است موفق شوید. اگرچه، افراد پرتلاش و پشتکار شکست را گزینه‌ای می‌دانند که در نهایت منجر به موفقیت آن‌ها می‌وشد.

۱۱ چیزی که باید در مورد قانون جذب و چگونگی استفاده از آن…

چگونه احساس پولدار بودن کنیم

۹ روش از قانون جذب که می تواند زندگی شما را بهبود ببخشد.

۹ تکنیک تجلی قانون جاذب که باید بلد باشید

۷ راه برای اینکه زندگی موفق و بدون محدودیتی داشته باشید

۱۰ دلیلی که چرا ترک عادات بد خیلی سخت و مشکل است


راهنمای اساسی برای روتین های صبحگاهی

اگر به شما بگویند که شما فرد رویاپردازی هستید و قدرت ماوراءالطبیعه‌ای دارید که هر چیزی که می‌خواهید را برای شما به بار می‌آورد چه خواهید کرد. مشخص می‌شود که این رویا دیگر فصله‌ی چندانی از موفقیت ندارد. در حقیقت، این مفهوم کاملا جدید به واقعیت و روش‌های آن مربوط می‌شود. این همان قانون جذب است.

بر اساس این قانون جذب، شما می توانید هر چیزی که بخواهید را داشته باشید، تا زمانی که این را در ذهن خود بپرورانید. مردم عمدتا از قانون جذب برای جذب ثروت استفاده می‌کنند و بسیاری از مردم توانستند وضعیت مالی خود را بهبود ببخشند. در اینجا هفت راز رسیدن به موفقیت با استفاده از این قانون جذب برای رسیدن به پول بیان می‌شود.

رسیدن به شفافیت

باید دقیقا مشخص کنید که چه چیزی می خواهید. شما باید اهداف مشخصی داشته باشید تا بتوانید سریع‌تر کار کنید. شما باید مقاصد خود در رابطه با میزان پولی که می خواهید دریافت کنید را مشخص کنید. 

از تکینک‌های تصویرسازی کمک بگیرید.

برای جذب ثروت از این تکنیک استفاده کنید. تصویرسازی یکی از روش‌های قدرتمند انگیزش و ایجاد تغییر در وضعیت ذهنی و هیجانی شماست. بر اساس علم فیزیک، هر مقدار انرژی که صرف می‌کنید، به شما بر می‌گردد. زمانی که شما چیزهایی که می‌خواهید دریافت کنید را تصور کنید، آن را در واقعیت‌های هر روز خود جذب می‌کنید. بگذارید بگوییم که شما نیازمند حجم بالایی از پول و آزادی مالی هستید.شما باید خود را در این شکل جدید از هستی تصور کنید، اگر همه‌ی پولی که نیاز داشتید و یا حتی بیشتر از آن را در اختیار داشتید، چه احساسی می‌کردید؟ تصور کنید که شما این پول را دارید ، به خانه‌ی جدید خود نقل مکان کرده‌اید، در ماشین رویایی خود در حال رانندگی هستید و یا اینکه در حال سفر به یک مقصد خارجی هستید. شما حتی می‌توانید از تکنیک بو کردن پول برای حس کردن داشتن پول استفاده کنید.

ریشه‌کن کردن عقاید محدودکنندگی

زمانی که صحبت از پول می‌شود، بیشتر افراد مجموعه‌ای از ارزش‌های منفی را در ذهن خود دارند. زیرا پول یکی از موانع مهم برای بشریت است، بنابراین موضوعی است که انگاره‌های منفی زیادی را به دنبال دارد. شما نمی‌توانید چیزی که دیدگاه منفی نسبت به آن دارید را جذب کنید. این درست است که شما در ابتدا با دشواری‌هایی روبرو می‌شوید،‌ولی به عقاید خود در رابطه با پول توجه کنید. آیا واکنش شما نسبت به افراد ثروتمند منفی است و یا انتظارات منفی در رابطه با پول دارید؟ شما می‌توانید از تکنیک‌های تصویر سازی برای شفاف‌سازی الگوهای قدیمی و جاری کردن ثروت در زندگی خود استفاده کنید.

تمرکز بر روی فراوانی

هرچقدر بر روی یک موضوع بیشتر تمرکز کنید، فراوانی آن در زندگی شما بیشتر می‌شود. تمرکز بر روی فراوانی که هم‌اکنون دارید را به یک عادت روزانه تبدیل کنید. شما باید قدردان پول، خودرو، خانه‌ی فعلی و تمامی راحتی‌های زندگی روزانه‌ی خود باشید. فکر کنید که شما ثروتمند هستید و در گذر روزها، ثروتمندتر هم می شوید.

غلبه‌کردن بر روی نقاد درونی خود

از دیگر روش های جذب ثروت همین است. زمانی که چیزها به اندازه‌ای که فکر می‌کنیم سخت نیستند، عقاید ما سبب تخریب خود ما می‌شوند. هر زمانی که تلاش می کنید تا فراوانی را به زندگی خود سرازیر کنید، صدای درونی شما به شما می گوید که شایستگی آن را ندارید. این صحبت منفی از خود شما سرچشمه نمی گیرد، این بازتابی از والدین و شرایط تحمیل شده بر روی پول از طرف جامعه است. هر زمان که منتقد درونی شما یک تفکر و یا پول شاد را نقض می کند، می‌توانید از تکنیک‌های تصویر سازی مانند تابلوی علامت توقف و یا X بزرگ استفاده کنید و یا شما حتی می‌توانید عبارتی در تضاد با انتقاد بیان کنید. این عبارت می‌تواند این باشد «پول درآوردن کار آسانی است و همه لیاقت ثروتمندتر شدن را دارند.»

بیشتر به سمت احساسات خود متمایل شوید

ثروتمند بودن باید احساس خاصی را در شما ایجاد کند. چه احساسی خواهید داشت اگر هر چیزی که می خواستید را داشتید؟ باید این احساس خاص را در سرتاسر روز حفظ کنید. بسیاری از افراد دوست دارند ثروتمند و شاد باشند. با این وجود، عکس این موضوع اتفاق خواهد افتاد. گویی این در آموزه‌های مذهبی دنیا به شما آموزش داده شده است، ایمان فراتر از واقعیت است. با خود مهربان باشید و تا می‌توانید به سمت احساسات خود متمایل شوید. هر چقدر احساس بهتری داشته باشید، عملکرد شما در هر جنبه از زندگی خوب خواهد بود.

از فکر کردن زیاد دست بردارید

برای جذب ثروت از فکر کردن زیاد دست بردارید. چیزی که واقعا بر تخریب و محدود کردن قانون جذب تاثیر دارد فکر کردن زیاد درباره‌ی چیزی است که می خواهید. این سبب ایجاد حس تنش و مقاومت می‌شود. باید نسبت به وضعیت احساسی خود آگاه باشید و بدانید که چیزی که واقعا خواستار آن هستید در راه رسیدن به شماست. از فکر کردن به آن دست بردارید، خدا و دنیا پشت شما هستند.

اهداف بلند-مدت خود را یادداشت کنید.

باب پراکتور و دیگر معلمان توسعه‌ی شخصی معتقدند که یکی از مهم‌ترین چیزهایی که می‌توانید انجام دهید نوشتن اهداف بر روی تکه‌ای کاغذ و مرور کردن روزانه‌ی آن است. شما می‌توانید آن را بر روی یک استیکی نوت نوشته و آن را بر روی آینه‌ی دستشویی و یا کیف پول خود قرار دهید. هرکاری می خواهید انجام دهید،  ولی باید اطمینان کسب کنید که هر روز به آن مراجعه کرده و آن را مرور می کنید. با این کار، شما تمایل خود برای رسیدن به اهداف را در جهان اشاعه کرده و در گذر زمان، دنیا آن را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

از جملات مثبت و تاکیدی استفاده کنید.

برای جذب ثروت از جملات مثبت استفاده کنید. عبارات ثروت، موفقیت، لذت، خوشی، خنده، پول و یا هر کلمه‌ی دیگری که خواستار آن هستید را بنویسید. این کلمات باید برای مشا مثبت و واقعی باشند. پیش از رفتن به تخت خواب، حداقل ۵ دقیقه بلند بلند این عبارات را با خود بگویید. در طول زمان، ذهن ناخودآگاه شما به سمت عمل کردن رفته  و جست‌و‌جو برای بهترین روش برای رسیدن به اهداف را آغاز می کند. انتظار دیدن نتایج آنی از این جملات مثبت را نداشته باشید، ولی در عوض در طول زمان شاهد این بهبودهای تدریجی باشید. در نهایت، این ایده‌ها به ماهیت ثانویه‌ی شما تبدیل شده و تغییرات بدن هیچ تلاش و تقلایی در زندگی شما نمایان می‌شوند.

هرگز قدردانی را فراموش نکنید.

موفقیت به سراغ افراد قدردانی می‌آید که به خاطر همه چیز شکرگزار هستند. بخاطر اینکه جهان به شما روی آورده و همه چیز را در اختیار شما قرار داده است، نسبت به آن شکرگزار باشید. تمرکز خود را بر روی چیزهایی بگذارید که هر روز بخاطر آن از خدا تشکر می‌کنید. برای چیزهایی ارزش قائل شوید که می‌خواهید بیشتر شوند. از افرادی تشکر کنید که به شما ایمان دارند، افرادی که همواره از شما حمایت کرده و بدنی که برای شخص شما در حال کار کردن است. خود را در محاصره‌‌ی افرادی قرار دهید که به رویا و بینش شما اعتقاد راسخ دارند. ممکن است سخت به نظر برسد ولی باید از افرادی که رویاهای شما را خراب می‌کنند و خلاقیت شما را با موانع زیادی روبرو می‌کنند، دوری کنید. حقیقت این است که بیشتر افراد در الگوهای منفی گیر افتاده و قادر به دیدن دنیایی که در آن موفق هستند، نیستند. در حقیقت، باب پراکتور معتقد است باید از افرادی که انرژی منفی دارد دوری کرد. دلیل این کار این است که خواه دوست داشته باشید یا خیر، این ارتعاش منفی تاثیر منفی بر روی شما خواهد داشت. همواره شکرگزار باشید تا دنیا نیز به شما رو کند.

احساسات مثبت را تایید کرده و احساسات منفی را تکذیب کنید.

برای اینکه بتوانید همواره ارتعاشات مثبت را به سمت خود جذب کنید، باید احساسات مثبت را به خود راه داده و احساسات منفی را از خود دور کنید. تفکر بر روی ناخودآگاه شما بیشترین تاثیر را دارد. احساسات منفی باید بررسی شده و درک شوند، ولی هیچ گاه نباید به آن‌ها اجازه دهید تا بر روی وضعیت و حال شما تاثیر بگذارند. در حقیقت، وضعیت روانی شما تنها در صورتی تحت کترل خواهد بود که آن را انتخاب کنید. این بدان معناست که شما دیگر نمی توانید بهانه بیاورید که دنیای بیرون بر شما تاثیرگذار است و در عوض باید انتخاب کنید تا شاد و مثبت زندگی کنید. این دنیا پر از شادمانی و اعجاب است و این بستگی به شما دارد که به نیمه‌ی خالی لیوان نگاه کنید یا نیمه‌ی پر آن. این احساس مثبت به محیط رفته و افراد با تفکر مشابه را جذب یکدیگر خواهد کرد. با قرار گرفتن در یک وضعیت روانی منفی، شما افراد منفی مشابه خود را جذب خواهید کرد. به خاطر داشته باشید که تفکر شما سرنوشت شما را کنترل می کند پس باید به دقت فکر کنید.

مشارکت در اقدامات مثبت

مشارکت در کارهایی که بدن، ذهن و روح شما را به آرامش می‌رساند از اهمیت زیادی برخوردار است. به یاد داشته باشید که ماهیت شما کاملا وحشی است و باید خود را از شهر دور نگه دارید و بیشتر در طبیعت زندگی کنید. شما باید از رایانه‌ی خود دوری جسته و برای پیاده روی به جنگل بروید. طبیعت بهترین ارتعاش را دارد و باید بیشترین اوقات خود را حتی الامکان در مزرعه بگذرانید. زمانی که در بیرون از خانه مشغول انجام کاری می‌شوید، ذهن خود را درگیر تاریخ‌ها ، فهرست‌های انجام کار و مسائل کاری نکنید. در عوض، به بررسی موضوعات اصلی و یا تصویر کلی زندگی خود در رویاها و اهداف خود بپردازید. هم‌چنین باید مدت زمان معینی را صرف تمرکز بر روی تنفس عمیق کنید. یکی از دلایل انجام این کار این است که زمانی که بر روی تنفس عمیق تمرکز می کنید، دیگر نمی‌توانید به چیز دیگری فکر کنید. در فعالیت‌هایی شرکت کنید که احساس خوبی به شما دست می‌دهد. مطالعات انجام شده نشان می دهند که شرکت در این فعالیت‌ها سبب رو آمدن غرایز شما می‌شود و احساس سرزندگی و شادابی به شما می‌دهد.

تعرق زیاد

تعرق یکی از روش‌های خوب ترشح هورمون اندورفین است و حال شما را بهتر می‌کند. من ترجیح می‌دهم در فعالیت‌های فیزیکی شرکت کنم که از آن‌ها لذت می‌برم، بنابراین کار می‌کنم و از آن لذت می‌برم. البته کارهایی مانند دویدن، دوچرخه سواری، کوهنوردی، پیک‌نیک رفتن و یا هر کار دیگر قطعا به بهتر شدن ال شما کمک می‌کند. هم‌چنین می توانید وش آب گرم، سونا، حمام آب گرم و اتاق‌های بخار را برای عرق کردن امتحان کنید. هرکاری که دوست دارید انجام دهید، نکته‌ ی مهم این است که شما باید هم بدن فیزیکی و هم بدن روحانی خود را درگیر کنید. زمانی که شما هر دوی این بدن‌ها را به طور همزمان درگیر می‌کنید، می‌توانید سلامت جسم و جان خود را بهبود ببخشید. 

شادی کردن برای موفقیت دیگران

یکی از کارهای مثبتی که می‌توانید انجام دهید این است که برای موفقیت دیگران شادمانی کنید. تمامی رهبران بزرگ معتقدند که پیشرفت زمانی اتفاق می‌افتد که شما از رقابتی بودن به خلاق بودن تغییر جهت دید. اگر شما از موفقیت دیگران خوشحال نشوید نمی‌توانید خلاق باشید و در حقیقت، شما باید بتوانید دیگران موفق اطراف خود را دوست داشته باشید. یک ضرب‌المثل قدیمی می‌گوید «وقتی جزر و مد بالا می‌آید همه‌ی کشتی‌ها نیز بالا می‌آیند.» و این ضرب‌المثل برای تمامی موفقیت‌های زندگی و کاری کاربرد دارد. برای موفقیت دیگران شاد باشید و همین سبب بار آوردن موفقیت بیشتری برای شما می‌شود. شما باید در بیشتر اوقات در زندگی خود مثبت بیاندیشید. شما باید در کار خود اعتماد به نفس داشته باشید و از پیروزی اطرافیان خود خوشحال شوید. در عوض، آن‌ها نیز زمانی که شما به هدف، رویا و تمایلات خود دست پیدا می‌کنید، برای شما خوشحال می‌شوند.

فراموش نکنید که به یادگیری خود ادامه دهید

مهم نیست که فکر می‌کنید چقدر باهوش هستید، همیشه چیزهای زیادی وجود دارند که می‌توانیم از شادمانی، و موفقیت فرا بگیریم. هزاران معلم در بیرون هستند که هر یک دیدگاه خاص خود را دارند. زمانی که در حال یادگیری چیز جدیدی هستم، حتما باید چیزی را یاد بگیرید که با شما هم‌خوانی دارد نه چیزی که درست نیست. شما نمی‌توانید ۱۰۰ درصد با هر معلم موافق باشید تا بتوانید چیزی را از آن‌ها فرا بگیرید. در عوض، تنها یک یا دو ناگت قدیمی که مناسب شما باشد را برداشته و باقی را نادیده بگیرید.

افکار نهایی

شما می توانید از قانون جذب برای هرچیزی استفاده کنید. تنها چیزی که باید به خاطر داشته باشید این است که این سفر یک سفر لذت بخش است و نیازمند گذراندن سختی‌ها نیست. در حقیقت، هر چه زندگی را راحت‌تر بگیرید، قانون جذب نیز برای شما سریع‌تر و کارآمد تر خواهد بود. 

 

مطلب قبلی

ویدیو انگیزشی ارزش تو

مطلب بعدی

ویدیو انگیزشی درس هایی که می توان از شیر آموخت

چالش 21 روزه: برنامه قانون‌ جذب برای تجلی شادی

چرا تفکر مثبت میتواند سلامت جسمی را بهبود بخشد

شکست را به موفقیت تبدیل کنید: استفاده از قانون جذب برای غلبه بر موانع

موفقیت به معنای اتخاذ یک انتخاب بزرگ نیست، بلکه به معنای اتخاذ میلیون ها تصمیم کوچک…

چگونه شروع به استفاده از قانون جذب کنیم؟ 8 موردی که همین…

10 راهی که قانون جذب می تواند به شما کمک کند تا زندگی تان را…


چگونه در مراقبه تجلی مهارت پیدا کنیم؟

برای چت کردن با ما روی آیکون مشاور فروش کلیک کنید

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی رمز عبور

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

 به تمرین برنامه ریزی ذهن و ضمیر ناخودآگاه برای ثروتمند شدن خوش آمدید.

می خواهیم به آن بخش از ذهن که پر است از افکار فقیرانه که برای ما محدودیت ایجاد می کند و ما را از ثروتمند شدن باز می دارد، توجه کنیم. می خواهیم ذهن خود را پر از افکار ثروتمندانه کنیم بطوری که افکار فقیرانه بیرون برود.

یک جا بنشینیم یا دراز بکشیم. بهتر است که چشم ها را ببندیم. احساس راحتی داشته باشیم، دست ها دست به سینه و پاها ضربدری نباشد، شانه ها راحت و افتاده، چند نفس عمیق بکشیم. بطوری که جهان خارج را فراموش کنیم. به ترتیبی که بیشترین احساس راحتی را در بدنمان داشته باشیم.

حالا به تنفس خودمان توجه کنیم که چگونه به آرامی فرو می رود و بیرون می آید ونفس عمیق بکشیم. همین طور که به تنفس خود ادامه می دهیم به ضربان قلب خود و به انرژی که در درون ما در جریان است توجه کنیم. به صورت ذهنی شروع به شمارش معکوس کنیم، مثلا از شماره 300 شروع کنیم، 300 ، 299 ، 298 ، 297 ، 296 ، 295 ، …  به این ترتیب آرامش بیشتری را احساس می کنیم.

تصور کنیم برای گذران تعطیلات به ساحلی زیبا رفته ایم. به درخشش خورشید و صدای امواج توجه کنیم و از آن لذت ببریم. حس کنیم و بشنویم و ببینیم هر چه را که احساس می کنیم. هر روز صبح که از خواب بیدار می شویم با همین احساس بیدار شویم. احساس خوبی خواهیم داشت، با تجسم شفاف با تمام جزئیات این تصاویر و احساس خوب را تقویت کنیم.

چگونه احساس پولدار بودن کنیم

زمان کودکی را تصور کنیم. هر کاری که می کردیم باز هم دوست داشتنی بودیم و در زمان تولدمان هدیه های دوست داشتنی و گران قیمتی را دریافت می کردیم. تصور کنیم چه کسانی اطرافمان بودند و محیط اطرافمان چقدر ثروتمندانه بود. تصور کنیم با افکار ثروتمندانه و دراین دنیای ثروتمندانه رشد کرده ایم و به دنیای نوجوانی رسیده ایم. در اطراف ما افرادی هستند که به توانایی های ما ایمان دارند. وضعیت مالی ما بخاطر عملی کردن افکار ثروتمندانه بسیار خوب شده و ذهن ما پر است از برنامه هایی با بار مثبت ثروتمندانه، چه امکاناتی دراختیار ما قرار دارد.

قطعا فکر می کردیم پول به اندازه کافی برای هر کاری که می خواهیم انجام دهیم وجود دارد. با چه کسانی دوست داشتیم وقتمان را سپری کنیم، به چه جاهایی دوست داشتیم مسافرت کنیم، چه نوع رویاها و آرزوهایی داشتیم و میزان اعتماد به نفس ما چقدر بود. به آینده خوش بین بودیم، چه اهداف و افکاری داشتیم و به همراه چه کسانی می خواستیم آن افکار را عملی کنیم و انجام دهیم. کدام مکان را برای زندگی کردن انتخاب می کردیم.

توجه کنیم چه احساس خوبی در مورد خودمان داشتیم، چه تصور زیبایی، برای هر کاری که می خواستیم انجام دهیم پول کافی وجود دارد، درست مثل یک پمپ که از چاه آب می کشد و آن را جاری می کند، ما هم مرتب پولسازی می کنیم و بخاطر ارزش هایی که داریم ثروتمندتر و ثروتمندتر می شویم. درجه ترموستات ثروت خود را به بالاترین حد ممکن بالا ببریم و تصور کنیم اگربالاترین ثروتی را که تصور می کنیم داشتیم، چه کارمی کردیم، چه حالی پیدا می کردیم، چه چیزی را تصور می کردیم، دیگران چه رفتاری را با ما داشتند،  پس انداز بیشتر را تصور کنیم که هر روز بیشتر و بیشتر می شد.

به این ترتیب، ذهن خلاق ما شروع به توجه  کردن به ارزش افزوده خواهد کرد. به کارهایی که می توانیم انجام دهیم و پول بیشتری دریافت کنیم فکر کنیم و تصور کنیم ثروت زیادی به صورت عادی به سمت ما سرازیر شده، همین حالا همان احساس خوب را داریم که از دریافت چک هایی با رقم بالا یا پول نقد به دست می آوریم، داشته ایم. به تفاوت های مثبتی که درجهان با انجام کارهایی که خودمان ایجاد کرده ایم فکر کنیم.

حالا می دانیم که چه می خواهیم و ذهن ما همانند یک نابغه عمل خواهد کرد و راه هایی را پیدا خواهدکرد تا منابع مالی را برای ما ایجاد کند. حالا ذهن ما تغییر  کرده و به همین دلیل راه حل های بهتری را تصور می کنیم. همانند یک فرد ثروتمند فکر و رفتار می کنیم، با چشم های یک ثروتمند نگاه می کنیم و با گوش های یک ثروتمند گوش می کنیم، و همان احساسی را داریم که او دارد. بیاییم این احساس را قویتر کنیم و این احساس را به زندگی روزمره خود آوریم و تصورکنیم با این احساس خوب دریکسال آینده بهترین سال زندگی را می گذرانیم. اگر اینطور باشد چه اتفاقی بر روی سلامتی مان و روابطمان خواهد افتاد. زندگی مان، کارهای مان، وضع مالی مان چه تغییری خواهد داشت. به ذهن خود که این مسائل را تصور می کند اعتماد کنیم.

به تجسم و تصور ومسافرت درجاده ثروت خود ادامه دهیم، به ذهن خود اجازه دهیم به زندگی عالی که خواهیم داشت نگاه کند. حالا انگیزه ما افزایش یافته و هرلحظه انرژی که لازم داریم در دسترس داریم و ذهن و ضمیر ناخودآگاه فرصت آنکه به اهدافمان برسیم را دراختیارمان قرار خواهد داد. ما با کمترین تلاش به بیشترین منابع دست پیدا خواهیم کرد. طبق قانون جذب چون به افکار مثبت تمرکز کرده ایم به همان افکار هم خواهیم رسید. ما هر روز و از هر لحظه زندگی خود لذت خواهیم برد. به این ترتیب هر روز ذهنمان به ثروت بیشتری توجه می کند و احساس ثروتمند بودن را خواهیم داشت و بنابراین هر روز به راه حل های بهتر و بیشتری برای جذب ثروت فکر می کنیم و ثروتمندتر و ثروتمندتر می شویم.

درپایان این سفر قبل از اینکه بیدار شویم و چشم ها را باز کنیم، با شمارش معکوس ازخواب بیدار شویم و چشم ها را باز کنیم. 10 ، 9 ، 8 ، 7 ، 6 ، 5، 4 ، 3 ، 2 ، 1                                     

 

از قانون جذب ثروت برای جذب پول و ثروت استفاده می شود. بسیاری از دوستان با من تماس می گیرند یا در مشاوره ها از من میپرسند که چطور میتوانیم با استفاده از قانون جذب ثروت پول و ثروت فراوانی را وارد زندگیمان کنیم. با توجه به سوالات که بسیاری از دوستان در این باره از من میپرسند تصمیم گرفتم یک مقاله کامل و جامع در زمینه قانون جذب ثروت برایتان داخل سایت قرار بدهم و به شما بگویم که چطور می توانید از قانون جذب ثروت استفاده کنید و پول و ثروت فراوانی را وارد زندگیتان کنید.

اما بهتر است قبل از اینکه به سراغ قانون جذب ثروت برویم شما را با قانون جذب آشنا کنم و به شما بگویم که قانون جذب چیست و چطور می توانید با استفاده از قانون جذب ثروت و پول فراوانی را جذب کنید.

قانون جذب (Law of Attraction) یک قانون ثابت در جهان است که همیشه و در همه جا در حال عمل کردن است. البته بهتر است بگویم که قانون جذب یک قانون ثانویه است و قانون اصلی قانون ارتعاش نام دارد.

شما اگر قانون جذب را باور داشته باشید و چه باور نداشته باشید همیشه و در همه جا در حال استفاده از این قانون هستید. یعنی شما همیشه دارید از این قانون استفاده می کنید و این قانون برای همه در حال عمل کردن است.

چگونه احساس پولدار بودن کنیم

خیلی از افراد فکر می کنند که قانون جذب وجود نداره. ولی همانطور که گفتم شما چه این قانون را باور کنید و چه باور نکنید این قانون برای شما در حال عمل کردن است و دارید از قانون جذب و استفاده می کنید. پس بهتر است که از قانون جذب در جهت رسیدن به خواسته ها و آرزوهایتان استفاده کنید.

اما همانطور که گفتم قانون اصلی قانون ارتعاش است. اگر بخواهم یک تعریف ساده از قانون ارتعاش بگویم اینه که ذهن شما همیشه و در همه جا در حال فرستادن ارتعاش به کائنات و جهان هستی می باشد. یعنی ذهن شما یک ماشین فرستنده و گیرنده ارتعاش است.

افکار شما دارای یک سری انرژی و ارتعاشی است که به کائنات و جهان هستی فرستاده می شود. افکار به دو دسته تقسیم بندی می شود. ۱- افکار مثبت و ۲- افکار منفی

افکار مثبت ارتعاش مثبت به کائنات و جهان هستی می فرستد و شما را به خواسته و اهدافتان نزدیک می کند مثلاً اگر بابت درآمدی که دارید شکرگزار هستید در حال فرستادن ارتعاش مثبت به کائنات هستید و همین ارتعاش مثبت باعث می شود که ثروت بیشتری را جذب کنید.

افکار منفی باعث فرستادن ارتعاش منفی به کائنات و جهان هستی می شود و شما را از خواسته و هدفی که دارید دور می‌کند. مثلاً اگر به بی پولی و نبود شغل فکر می کنید در حال فرستادن ارتعاش منفی به کائنات و جهان هستی هستید و کائنات چنین شرایطی را وارد زندگیتان می کند.

اما بین قانون جذب و قانون ارتعاش یک رابطه وجود دارد و آن هم اینکه قانون جذب ارتعاشاتی را که به کائنات می فرستید سازماندهی می کند.دقیقا کار اصلی قانون جذب اینه که طبق ارتعاش که می فرستید شما را به خواسته و هدفتان نزدیک یا دور می کند.

اما نکته بسیار مهم اینجاست برای اینکه بفهمید در حال فرستادن ارتعاش منفی و مثبت به کائنات هستید باید به احساساتتان توجه کنید. احساسات در قانون جذب مانند یک قطب نما عمل می کنند یعنی با استفاده از احساسات می‌توانید بفهمید که در حال جذب خواسته هایتان هستید یا ناخواسته هایتان.

اما ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که چطور می توانیم با استفاده از احساسات بفهمیم که چه چیزی را جذب می کنیم؟

برای اینکه بفهمید در حال جذب خواسته هایتان هستید یا ناخواسته هایتان باید ببینید که احساستان خوب است یا بد. اگر احساس خوبی داشته باشید نشانه این است که دارید به سمت خواسته هایتان می روید و به آنها نزدیک می شوید. اما اگر دیدید که احساستان بد است نشانه این است که دارید خواسته هایتان دور می شوید و باید هرچه سریعتر احساستان را خوب کنید.

در زمینه قانون جذب ثروت اگر دیدید که احساستان نسبت به پول بد است باید احساس تان را خوب کنید. البته در ادامه بیشتر شما را با قانون جذب ثروت آشنا خواهم کرد به شما خواهیم گفت که چطور می‌توانید ثروت و پول فراوانی را جذب کنید.

در اینجا شما را به صورت کامل و مختصر با قانون جذب آشنا کردند. و حالا می خواهیم برویم سراغ قانون جذب ثروت و می خواهیم به شما بگوییم که چطور می توانید با استفاده از قانون جذب و ثروت، پول و ثروت و فراوانی را وارد زندگیتان کنید. اگر می خواهید نتایج مالی بزرگ بگیرید و ثروت و پول فراوانی وارد زندگیتان بشود پیشنهاد می کنم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. چون سعی کردم کامل ترین و جامع ترین مقاله در زمینه قانون جذب ثروت برایتان آماده کنم.

 

قانون جذب ثروت یک قانون ثابت در جهان است که با استفاده از آن میتوانید ثروت و پول فراوانی را جذب کنید. اگر اصول قانون جذب ثروت را بدانید و در زندگیتان پیاده سازی کنید مطمئن باشید ثروت فراوانی وارد زندگیتان خواهد شد. در قانون جذب ثروت اصلاً فرقی نمی کند که کار شما چیست و چه کاره هستید.

شما اگر اصول قانون جذب ثروت را بدانید و در زندگیتان پیاده سازی کنید مطمئن باشید در زمینه ثروت و پول به بیشتر از آن چیزی که می خواهید خواهید رسید.

اما یک نکته بسیار مهم برای جذب ثروت این است که شما باید اصول قانون جذب ثروت را بدانید. برای اینکه ثروتمند شوید باید با قوانین جذب ثروت آشنا باشید و بتوانید ارتعاش ثروت و پول به کائنات بفرستید.

یکی از مهم ترین نکاتی که می توانید با استفاده از قانون جذب، ثروت و پول فراوانی را جذب کنید این است که باید حتماً عاشق کاری که انجام می دهید باشید و یا کاری را انجام بدهید که واقعا عاشقش هستید.

همین احساس و حس خوب شما باعث می شود که کارایی شما چندین و چند برابر شود و ثروت جذب کنید. باید در کسب و کارتان ایده های خوب کسب و کارتان را عملی کنید و ایده ها را به بهترین شکل ممکن اجرا کنید. ایده زمانی به سمت شما می آید که کارتان را دوست داشته باشید و واقعا از صمیم قلب عاشق کارتان باشید.

اگر در کارتان عشق و علاقه وجود نداشته باشد هیچ انگیزه و انرژی هم وجود نخواهد داشت و همین باعث می شود که شما از ثروت دور شوید. البته این موردی که گفتم یکی از قوانین جذب ثروت است.

اما یکی از قدرتمند ترین راه ها برای جذب ثروت که به عقیده و باور من هیچ روشی سریع تر از این روش نیست و خیلی زود هم جواب می دهد این است که باید بابت هر پولی که وارد زندگی تان می شود شکرگزار باشید.

شما با استفاده از شکرگذاری قویترین ارتعاش را به کائنات ارسال می کنید.پس از همین الان تصمیم بگیرید که بابت هر پولی که وارد زندگیتان میشود شکرگزاری کنید. مطمئن باشید اگر شکرگزاری کنید ثروت و پول زیادی وارد زندگیتان خواهد شد. کسانی که شکر گذار نیستند در هر شرایط و وضعیت مالی مناسبی ندارند.

شما باید بابت هر مقدار پولی که وارد زندگیتان میشود خدا را شکر کنید. هر اتفاق مالی خوبی برایتان بیفتد باید شکرگزار خدا باشید. باید بابت تک‌تک معاملاتی که انجام می دهید و سود می کنید خدا را شکر کنید. باید بابت هر چیز ارزان که می گیرید و یا هدیه را دریافت می کنید خدا را شکر کنید. باید خدا را از ته دلتان شکر کنید.

همانطور که گفتم شکرگزاری قویترین ارتعاشی است که به کائنات ارسال می کنید. مطمئن باشید اگر همین قانون شکرگزاری را به درستی و از ته قلب انجام بدهید مطمئن باشید پول و ثروت فراوانی وارد زندگی تان می شود.

یکی دیگر از قوانین قانون جذب ثروت برای این که بتوانید پول و ثروت بیشتری را جذب کنید این است که باید پولتان را دوست داشته باشید. پول واقعا مقدس است و واقعا باید پول را دوست داشته باشید. یکی از بزرگترین دلایلی که باعث می‌شود ثروت و پول فراوان وارد زندگیتان شود دوست نداشتن پول است. ما در لایه های زیرین مغزمان پول را دوست نداریم و همین باعث می شود که از پول و ثروت دور شویم و نتوانیم به درستی از قانون جذب ثروت استفاده کنیم.

برای اینکه ببینید از قانون جذب ثروت استفاده میکنید یا نه باید ببینید که نسبت به پول چه احساسی دارید. باید بررسی کنید و ببینید که حستان نسبت به پول خوب است یا بد؟. بسیاری از مردم می‌گویند که پول را دوست دارند، اما وقتی به احساساتشان نگاه کنید و ببینید که احساس آن نسبت به پول بد است نشانه این است که شما پول را دوست ندارید.

اگر کسی که تمام پولی را که نیاز دارد را داشته باشد، آن وقت به طور یقین احساسش نسبت به پول خوب است و پول را دوست دارد. اگر به دنیای اطرافتان نگاه کنید و اطرافیانتان را ببینید مشاهده می کنید که بیشتر مردم نسبت به پول احساس بدی دارند، زیرا بیشتر پول و ثروت دنیا در دست ۱۰ درصد مردم است.

تنها تفاوت بین سایر مردم با ثروتمندان این است که ثروتمندان نسبت به سایرین مردم به جای اینکه احساس بدی به پول و ثروت داشته باشند، احساس خوب از خودشان نشان می دهند و همین احساس خوب باعث می شود که به وسیله قانون جذب ثروت، ثروت و پول فراوانی وارد زندگی‌شان بشود.

برای اینکه بتوانید با استفاده از قانون جذب ثروت، پول و ثروت فراوانی را جذب کنید باید احساساتتان را نسبت به پول تغییر بدهید. باید ریشه بد احساسات تان را از بین ببرید و احساسات خوب را جایگزین احساسات بد کنید.

یکی از بزرگترین دلایلی که باعث می شود قانون جذب ثروت کار نکند این است که بیشتر مردم نسبت به پول احساس بدی دارند. اما دلیل اصلی احساسات بد مردم نسبت به پول این است که در مورد پول و ثروت عقاید منفی دارند. و آن عقاید منفی از بچگی درون ذهنشان ساخته شده است و همین باعث شده است که وارد ضمیر ناخودآگاه شان بشود.

شاید این سوال را بپرسید که منظور از عقاید منفی یعنی چی؟ عقاید منفی درباره پول همان باورهای منفی است که باعث می شود قانون جذب ثروت به درستی برای شما کار نکند و شما را از ثروت و پول دور کند. عقاید منفی مثل ” پول ما را از خدا دور می کند”،” افراد ثروتمند افراد خوبی نیستند”،” آدم های ثروتمند صادق نیستند”، ” پول کثیف است”، ” پول باعث فساد می شود” و…

اگر عقاید و باورتان نسبت به پول به این صورت باشد مطمئن باشید نمی توانید پول و ثروت زیادی را جذب کنید. برای اینکه کار کنید با استفاده از قانون جذب ثروت ، پول و ثروت فراوان وارد زندگیتان شود باید عقاید و باورتان را نسبت به پول عوض کنید. ما داخل دوره شاه کلید جذب ثروت به صورت کامل و مفصل به شما خواهیم گفت چطور میتوانید باورهایتان را نسبت به پول تغییر دهید و چه کارهایی کنید که هر روز پول و ثروت فراوانی وارد زندگیتان بشود.

وقتی نسبت به پول احساس خوبی نداشته باشید و حس تان بد باشد آن را از خودتان دور می کنید. در این صورت هرگز نمی توانید پول را جذب کنید و آن را به خودتان بچسبانید. حتی وقتی پول اضافی که انتظار دریافت کردنش را نداشته باشید و به دستتان می رسد، متوجه میشوید که در کوتاه‌ترین زمان ممکن در یک چشم به هم زدن آن را از دست خواهید داد. وسایل تان خراب میشود، قرض هایتان بیشتر می شود، اقساط پیش بینی نشده برایتان اتفاق می افتد. همه آنها دست به دست هم می دهند تا پول و ثروت را از شما دور کند و جیب‌تان را خالی کنند.و تنها چیزی که باعث می شود پول در زندگی تان بماند و پول جذب کنید عشق است. عشق نیروی جذب کننده است که باعث می‌شود ثروت و پول فراوانی وارد زندگیتان بشود و همین باعث می‌شود که به پول بچسبید.

راه و روش های زیادی برای استفاده سریع از قانون جذب ثروت وجود دارد اما بهترین و مهمترین راه این است که نگذارید احساستان نسبت به پول بد شود و شما باید تمام سعی و تلاششان را کنید تا احساستان را نسبت به پول خوب نگه دارید. البته در ادامه تمرینی را به شما خواهیم گفت که با استفاده از آن می توانید پول و ثروت فراوانی را جذب کنید و احساستان را نسبت به پول خوب نگه دارید.

چگونه احساس پولدار بودن کنیم

اگر پولی نداشته باشید دریافت قبض ها به شما احساس بدی می دهند. اما وقتی به یک قبض رقم درشت واکنش منفی از خودتان نشان می دهید و احساستان بد می شود همان احساس بد باعث می شود که قبض های بیشتری را با رقم های بزرگتری را دریافت کنید و در این لحظه است که قانون جذب ثروت شما را از پول دور می‌کند.

هر ارتعاشی را به کائنات بدهید همان را دریافت می کنید. یعنی اگر شرایط مالی مناسبی ندارید و به این شرایط تان توجه کنید و احساس تان بد بشود باعث می شود شرایط بدتری وارد زندگیتان بشود. وقتی قرض هایتان احساساتتان را بد می کند همین باعث می شود که قرض های بیشتری وارد زندگیتان بشود. وقتی به نبود شغل فکر می کنید و احساس تان بد می شود همین باعث می شود که هیچ کاری برای شما پیدا نشود و شما بیکار بماند. ارتعاشتان تمام شرایط را رقم میزند.

تا وقتی به کائنات ارتعاش منفی در زمینه قانون جذب ثروت بفرستید شرایط و اتفاقات منفی وارد زندگیتان می شود. اما وقتی ارتعاشتان آن را در زمینه پول و ثروت مثبت کنید مطمئن باشید اتفاقات و شرایط مثبتی وارد زندگی تان می شود و همین باعث می شود قانون جذب ثروت، ثروت و پول فراوانی را وارد زندگیتان کند.

برای اینکه بتوانید احساستان را خوب کنید و از احساس بد به احساس خوب بروید، باید از قدرت تصورتان استفاده کنید و قدرت تصورتان را به کار بگیرید.وقتی شرایط مالی تان خوب نیست، وقتی بیکار هستید و شغلی ندارید و یا این که قرض هایتان زیاد شده است و… را به چیزهایی که باعث می شود احساس بهتری داشته باشید مبدل سازید.

البته راه و روش های زیادی برای خوب کردن احساس وجود دارد. مثلا می توانید به اتفاقات مالی گذشته تان فکر کنید. یا اینکه می توانید راجب اهداف و آرزوهایتان بنویسید و صحبت کنید.. شما هر کاری که احساس تان را خوب میکند میتوانید انجام بدهید تا حس بدتان از بین برود.

یکی از دلایلی که باعث می شود شما از ثروت و پول دور شوید و نتوانید درست از قانون جذب ثروت استفاده کنید این است که ممکن است در مورد پول و ثروت نگران باشید. بیشتر مردم بعد از اینکه حقوقشان را دریافت می کنند حتی همان موقع هیچ احساس خوبی ندارند و احساس آنها بد است چون از این مورد نگرانند که چطور با حقوقشان تا آخر ماه دوام بیاورد. و همین نگرانی باعث می شود که شما احساس بدی نسبت به پول داشته باشید. آنها هر موقع که حقوق می گیرند به جای اینکه عشق بورزند و با احساس خوبی زندگی کنند نگران از دست دادن پول شان هستند.

وقتی مقدار پول به دستتان می آید بابت آن شکرگزار باشید. هر چقدر پول به دستتان میرسد بابت شکرگزاری کنید حتی اگر مقدار اندکی باشد. هر چقدر بیشتر بابت پولی که به دستتان میرسد بیشتر شکرگزاری کنید ثروت و پول بیشتری وارد زندگیتان می شود و همین باعث می شود که چندین و چند برابرش به دستتان برسد. به هیچ عنوان نگران از دست دادن پول و ثروت تان نباشید.

شما باید همیشه از قانون جذب ثروت استفاده کنید تا پول و ثروت فراوانی وارد زندگیتان بشود. البته در ادامه تمرین بسیار قدرتمند برای جذب ثروت به شما خواهم گفت که اگر این تمرین را تا ۴۰ روز هر روز انجام بدهید ثروت و پول فراوان وارد زندگیتان خواهد شد.

فقط به این نکته توجه کنید برای این که بتوانید به درستی از قانون جذب ثروت استفاده کنید باید احساس تان خوب باشد و به هیچ عنوان نگذارید احساستان بد شود. یا این که اگر احساس تان بد است احساستان را خوب کنید تا ارتعاش مثبت در جهت جذب ثروت به کائنات بفرستید.

 

اگر احساستان نسبت به پول بد است و ارتعاش منفی نسبت به پول و ثروت می فرستید پیشنهاد می کنم حتما این بازی را انجام دهید( البته در ادامه شما را با تمرین قدرتمند بازی فراوانی برای جذب ثروت آشنا خواهم کرد).

اگر با پول زیاد سر و کار دارید برای اینکه نسبت به پول احساس تان خوب شود ۱ اسکناس پنج هزار تومانی یا ده هزار تومانی بردارید و روی آن را سمت مثبت و پشت آن را سمت منفی در نظر بگیرید. هر بار که پول به دستتان رسید سمتش را برگردانید تا روی مثبتش به شما باشد و به خودتان یادآوری کنید که در بازی قانون جذب ثروت هستید و باید به پول احساس مثبت و خوبی داشته باشید تا بتوانید پول بیشتری را جذب کنید.

همانطور که میدانید وقتی شما برای خرید چیزی به مغازه می روید و پولی را پرداخت می کنید احساستان به صورت ناخودآگاه بد می شود، و همین احساس بد باعث می شود که نتوانید پول و ثروت را جذب کنید. به همین دلیل توصیه می کنم اگر می خواهید احساستان نسبت به پولی که می خواهید خرج کنید بد نشود این عبارت را تکرار کنید ” من مطمئنم که ده برابرش به دستم می رسد” همین باعث می شود که احساستان خوب شود.

از اینکه دیگران ثروتمند هستند و یا ثروت جذب می کنند خوشحال باشید. هر بار که می شنوید کسی پول و ثروت جذب کرده است و یا به موفقیتی رسیده است خوشحال باشید، چون اگر آن فرد توانسته است که به این موفقیت برسد و پول جذب کند مطمئن باشید شما هم می توانید. پس به هیچ وجه نگذارید که وقتی می شنوید کسی پول زیادی جذب کرده و به موفق رسیده احساستان بد بشود. چون شما هم می توانید همان مقدار پول و همان موفقیت را به سادگی جذب کنید، اگر اصول قانون جذب ثروت را بدانید.

خوب حالا بریم سراغ تمرین به شدت قدرتمند قانون جذب ثروت. تمرین که میخواهم به شما معرفی کنم تمرین بازی فراوانی از خانم استر هیکس است.

در این بخش قصد دارم یکی از قدرتمندترین و قوی ترین تمارین قانون جذب و ثروت را به شما آموزش بدهم. به شما قول می‌دهم که اگر این تمرین جذب ثروت را به درستی انجام دهید ثروت و پول فراوانی وارد زندگی تان می شود. اصلی‌ترین و مهم‌ترین معیار برای اینکه ببینید این تمرین را درست انجام می دهید این است که به احساسات تان توجه کنید. اگر احساس تان خوب بود نشانه این است که دارید تمرین را به درستی انجام می دهید.و این تمرین را هر روز به مدت ۴۰ روز انجام دهید و ببینید که چه نتایجی خواهید گرفت. مطمئنم نتایجی را می گیرید که شما را حیرت زده خواهد کرد.

این تمرین باعث می‌شود که شما به یک آهنربای قوی در جهت جذب ثروت و پول تبدیل شوید و ذهنتان را به ثروت عادت بدهید. شما وقتی با ذهنتان درگیر خرج کردن پول می شوید باعث می شود که ذهنتان ثروتمند شود. و می توانید خیلی راحت پول و ثروت فراوانی را جذب کنید.

 

۱- هر مبلغ پولی که به شما داده می شود را باید حتما تا آخر شب قدر کنید یعنی به هیچ وجه نمی توانید این پول را بگذارید و فردا خرج کنید. مثلاً بگویید که من الان از این یک میلیون تومان ۸۰۰ هزار تومانش را خرج کردم ۲۰۰ هزار تومانش را فردا خرج می‌کند. چون اگر این پول را تا آخرشب خرید نکنید مابقی آن را از شما می گیرند.

۲- با این پولی که هر روز به حسابتان می آید بهترین چیزها را برای خودتان بگیرید. و با تمام وجود هر چیزی را که می گیرید احساس کنید. واقعا اگر یک میلیون تومان به حساب شما واریز شود چه چیزهایی باهاش می خریدید؟

البته به این نکته توجه کنید که روز اول یک میلیون تومان به شما داده می شود، روز دوم ۲ میلیون تومان، روز سوم 3 میلیون تومان و… و به همین روال این پول افزایش پیدا می کند.

شما از روز اول این بازی را شروع کنید و انجام بدهید. اما به این نکته توجه کنید که اگر یک روز یادتان رفت که این بازی را انجام بدهید باید از روز اول بازی را شروع کنید. مثلا اگر من این بازی را تا روز نهم ادامه دادم و روز نهم ۹ میلیون تومان خرج کردم و روز دهم یادم رفت که این بازی را باید انجام بدهم روز یازدهم باید از روز اول شروع کنم یعنی یک میلیون تومان به من داده میشود. سعی کنید این بازی را تا روز چهلم به درستی انجام دهید و مبلغ و پولی که به شما داده می شود را با تمام وجود احساس کنید. اگر این کار را به درستی انجام دهید مطمئن باشید نتایج مالی فوق العاده خواهد گرفت.

در این قسمت میخواهم پرتکرارترین سوالات مربوط به جذب پول و ثروت را پاسخ بدهم. اگر شما هم میخواهید از قانون جذب ثروت و پول به درستی استفاده کنید پیشنهاد میکنم سوالات پرتکراری که در ادامه جواب خواهیم داد را مطالعه کنید.

1- چطور باورهای نادرست در زمینه جذب ثروت را شناسایی کنیم؟

یکی از دلایلی که شما نمیتوانید به درستی از قانون جذب ثروت استفاده کنید این است که باورهای محدود کننده نسبت به پول دارید. به زبان ساده باور ذهنت شما در ضمیر ناخودآگاهتان است و تا زمانی که باوردهای محدود کننده ای داشته باشید نمیتوانید از قانون جذب ثروت و پول به درستی استفاده کنید. زندگی شما بر اساس باورهایتان ساخته میشود. راه و روش های زیادی برای پیدا کردن باور دارد. به قول آنتونی رابینز (anthony robbins) انسان ها ماشین اثبات باورهایشان هستند. اقای آنتونی رابینز در کتاب هایش راه و روش زیادی برای تغییر باور را آموزش داده است اما در این بخش میخواهم ساده ترین راه برای شناسایی باورهای محدود کننده را به شما آموزش بدهم. برای پیدا کردن باور اشتباهتان شما باید به احساساتتان توجه کنید. اگر در مورد موضوعی احساس بدی داشتید نشانه این است که باورهایتان نسبت به آن موضوع اشتباه است و باید باور های اشتباهتان را شناسایی کنید و باور های درست را جایگزین باورهای اشتباهتان کنید.

 

2- چگونه ارتعاش ثروت بفرستیم؟

سادهترین راه برای فرستادن ارتعاش ثروت این است که به پول و ثروت توجه کنید. شما میتوانید زندگی نامه افراد ثروتمند را بخوانید و احساس خوبی در خودتان ایجاد کنید. یا اینکه میتوانید در مورد اتفاقات خوب گذشته تان یا پولی که در گذشته بدست آوردید توجه کنید. میتوانید از تمرینات قانون جذب استفاده کنید و احساساتتان را خوب کنید. به هر حال برای اینکه ارتعاش ثروت بفرستید باید به پول و ثروت توجه کنید.

 

3-چطور احساس خوب در خودمان ایجاد کنیم؟

همانطور که گفتیم راه و روش های زیادی برای خوب کردن احساس وجود دارد. احساساتی که درئن شما ایجاد میشود چه احساسات بد و چه احساسات خوب حاصل افکار شماست. افکار مثبت باعث ایجاد احساس خوب و افکار منفی باعث ایجاد احساسات بد میشود. برای اینکه احساساتتان را در طول روز خوب کنید باید به چیزهای مثبت و خوب توجه کنید میتوانید از جملات تاکیدی مثبت، تصویر سازی ذهنی و تجسم خلاق استفاده کنید تا احساساتتان خوب شود.

 

جمع بندی:

قانون جذب ثروت یک قانون ثابت در جهان است که با استفاده از آن میتوانید ثروت و پول فراوانی را وارد زندگیتان کنید. برای اینکه بتوانید ثروت و پول را به سمت خودتان بکشانید باید ذهن ثروتمند داشته باشید. باید بر روی ذهن تان کار کنید تا ارتعاش جذب ثروت و پول ذهنتان افزایش پیدا کند. هر چقدر بیشتر با خودتان کار کنید و تمام این قانون جذب و در این زمینه انجام دهید مطمئن باشید نتایج فوق العاده ای را خواهید گرفت.

بنابراین اگر می‌خواهید که ثروت فراوانی را جذب کنید و از قانون جذب ثروت و پول استفاده کنید باید ذهن تان را به ثروت و پول پرورش دهید. اگر نکاتی را که در این مقاله به شما آموزش دادم عمل کنید و در زندگیتان پیاده سازی کنید پول و ثروت فراوانی را جذب خواهد کرد. امیدوارم از این مقاله نهایت استفاده را ببرید. اگر این مقاله را مطالعه نکرده اید پیشنهاد می کنم یک بار حتما این را بخوانید. مطمئن باشید هیچ چیز در زندگی اتفاقی نیست.

من محمد جراحی، مدرس و مشاوره در زمینه قانون جذب و موفقیت فردی هستم. در وبسایت مدیر افکار قصد دارم به شما یاد بدهم چطور میتونید در کوتاه ترین زمان ممکن به وسیله قانون جذب به موفقیت های بزرگی دست پیدا کنید.

با سلام من عضویت ویژه رو دارم و هزینه رو پرداخت کردم اما مجموعه kevin برای من به صورت رایگان ارسال نشد میشه لطفا علتش رو بگید؟

سلام و خسته نباشید دوست عزیز وارد حساب کاربریتون که بشید و در بخش دانلود ها فایل هدیه رو میتونید دانلود کنید.

موفق باشید

چطور بلید وارد حساب کاربری بشم من نمیدونم؟

سلام دوست عزیز. از طریق ایمیلی که خرید کردین وارد حساب کاربریتون بشید. برای وارد شدن به حساب کاربری از کنار سایت ایمیل و پسوردتونو وارد کنید سپس به قسمت مطالب اعضا ویژه بروید و مطالب دانلود کنید

سلام می‌خوام باهاتون ارتباط برقرار کنم میشه بگین چطوری

سلام وقتتون بخیر از طریق شماره ای که در قسمت پشتیبانی سایته میتونید با ما در ارتباط باشید

سلام استاد گرامی آیا بوسیله تجسم در حالت هیپنوتیزم میشه زودتر به خواسته ها رسید؟ ممنون میشم اگر جواب سؤالم بدید

سلام و خسته نباشید دوست عزیز.

دوست عزیز جهت رسیدن به آرزو و خواسته هاتون فقط باید ارتعاش خواسته و هدفتونو به جهان هستی و کاپنات بفرستید. هر چه ارتعاشتون قویتر باشه زودتر به خواستتون میرسید.

سلام آیا قانون جذب رابطه ای با قانون عادت که بین ۱۸ تا ۲۵۸ روز هست داره؟

سلام وقتتون بخیر خیر ربطی به هم ندارند

سلام و خسته نباشید … من متوجه یه قسمتی نشدم تمرین ۴۰ روزه ای که گذاشتید باید به صورت واقعی همه ی پول هایی که دستمون میاد رو خرج کنیم یا تو ذهنمون باید اینکارو کنیم ؟ بازی واقعی هست یا ذهنی اون پول باید خرج بشه ؟؟؟

سلام و خسته نباشید. خیر دوست عزیز. در بازی فراوانی به طور فرضی روزانه ۱ میلیون تومان به حساب شما واریز میشود و تا اخر شب مهلت دارید تمام پول را خرج کنید. البته هر چیزی را که میخرید باید احساس خوب را در خودتان ایجاد کنید.

مرسی از راهنماییتون من فقط دو روزه که دارم کارایی که گفتید رو انجام میدم و تقریبا همه مطالب سایت رو خوندم واقعا برام‌مثبت بود خیلی حس خوبی دارم خیلی ❤

سلام فوق العاده عالی بود. نکات شو یادداشت کردم تا تمرینات م رو شروع کنم. فقط یه سوال. این تمرین ۴۰ روزه باعث نمیشه که ذهن مون روی خرج هر مبلغ دریافتی تنظیم شه. مثلا من ۵ میلیون دستم برسه تو واقعیت ولی چون ذهنم تربیت شده روی خرج کردن کاینات شرایط خرج پول رو برام رقم بزنه؟!

سلام و خسته نباشید دوست عزیز.

خیر این تمرین باعث میشه ذهن شما ثروتمند بشه و روز به روز پول و ثروت بیشتری جذب کنید.

سلام وقتتون بخیر بنده تازه با وبسایتتون آشنا شدم من ماهیانه ۶۰۰هرازتومان درامد دارم میشه بفرمایید تمرینات رو چگونه انجام بدم؟

سلام و خسته نباشید دوست عزیز. پیشنهاد میکنم این مقاله را حتما مطالعه کنید

https://modireafkar.ir/practice-the-law-of-attraction/

دوست عزیز تمرینات ذهنی هستن

سلام، با تشکر از مطالب وب‌سایتتون . چیز‌های تکراری که بهشون علاقه داریم بخریم مشکلی نداره؟ مثلا یه لب‌تاپ اپل رو مدل‌های بالا‌تر رو با مبلغی که هر روز بهم داده میشه بخرم؟

سلام دوست عزیز. بهتره که تکراری نخرید و چیزهاییو بخرید که اگر در واقعیت اون پولو داشتید میخریدید

سلام. خواستم بدونم مبلغ روزانه از یک میلیون باید شروع بشه یا با مبلغ خیلی بیشتر هم انجام میشه با تشکر

سلام دوست عزیز از ۱ میلیون شروع کنید و طبق تمرینی که گفتیم عمل کنید

سلام ممنون مطالب عالی بود حتما تمربن میکنم

سلام مثلا در روز اول که یه میلیون داریم حتما فقط ۸۰۰ تومن ان را خرج کنیم و فردا ۲۰۰ تومن ان را یا میتوانیم کمتر یا بیشتر خرج کنیم ؟؟

و اینکه ما بقی پولی که قرار است خرج نکنیم حتما باید روز بعدش خرید کنیم باهاش ؟؟

سلام وقتتون بخیر. شما در طول روز باید ۱ میلیون تومان خرج کنید. هر چقدر بمونه تا اخر شب میسوزه. به این دید نگاه کنید که اگه واقعا پول واقعی بود و به شما میگفتن که اگه تا اخر شب خرجش نکنید پول از شما میگیرن ایا واقعا اون ۲۰۰ هزارتومانه خرج نمیکردید؟

اگه یادمون رفت تمام پول رو خرج کنیم و مبلغی باقی موند اون باقی مونده رو ازمون میگیرن و بازی رو ادامه میدیم یا از اول شروع میکنیم ؟؟

سلام وقتتون بخیر. اگر پولی موند که تا شب خرجش نکنید میسوزه. اگر هم شما یک روز کاول یادتون رفت که این بازیو ادامه بدین باید از اول شروع کنید . به عنوان مثال اگ تا روز ۱۰ بازی فراوانیو انجام دادین و روز ۱۱ فراموش کردین شما باید از روز اول شروع کنید

سلام. ممنون از مقاله عالی تون. چنتا سوال پیش اومده بود که تو کامنتا جواب رو گرفتم. ولی چندتا سوال دیگه هم پیش اومد برام. شاید خیلی جزئی و وسواسانه باشه ولی ممنون میشم جواب بدین! آیا این مهمه که با یک میلیون تومن حتما باید جنس یک میلیون تومنی بخرم یا مثلا می تونم در نظر بگیرم که یک جنس ۳ میلیونی بخرم و با ۲ میلیونی که فردا میاد دستم پولش رو بپردازم! منظورم بحث بدهکاری و اقساط هست. سوال بعدی هم اینه که آیا حتما باید باید یک کالای قابل لمس باشه؟ خرید ما شامل چه مواردی میتونه باشه؟ خرید زمین، ملک، دوره آموزشی، سرمایه گذاری تو بورس و …؟ چون حس میکنم تمرین خوبیه به همین دلیل کمی ریزتر سوال پرسیدم. ممنونم. 🙂

سلام وقتتون بخیر دوست عزیز. ۱- شما فقط میتونید به اندازه ی همون پولی که به شما داده شده خرید کنید. میتونید جنس ۳ میلیونیتونو روز سوم بخرید. ۲- فرقی نمیکنه هرچیزی که دوست دارید بخرید موفق باشید

سلام ، میشه پوله این بازی رو جای اینکه خرید کنیم یه بخشیش رو بدیم به خیریه؟😁

سلام وقتتون بخیر بله

سلام و قوت بخیر آیا با بازی فراوانی میتوان قسط و قرض هم پرداخت کرد؟ مثلا با این پول فرضی یه مبلغ رو برای پرداخت قرض و اقساط بذاریم و همون روز پرداختش کنیم به طلبکار یا نه و باید با این پول حتما خرید کنیم و نمیشه اقساط و بدهی را پرداخت؟ و ایا میشه سهمی از این پول را برای کمک به دیگران بذاریم به صورا روزانه و هر بار که پول بیشتری به دستمون میاد مبلغ کمک رو بیشتر کنیم؟

سلام وقتتون بخیر دوست عزیز. خیر با بازی فراوانی اصلا نباید قرض و بدهی بدین فقط چیزهایی که دوست دارین خرید کنید. و میتونید به دیگران کمک کنید

سلام مثلا دوز اول ک ۱ تومن هستش میشه هنون سر صبح یک جنس یک میلیونی خرید یا باید جنس ها ک کالاهی بیشتری رو خرید کنیم

سلام وقتتون بخیر بله هیچ مشکلی نداره

سلام من ذهنم رو برای دریافت حداقل یک میلیاردتومان پول واقعی در مدت زمان کوتاه میخوام تربیت کنم چطوری می تونم اینکار رو بکنم که به نتیجه مثبت برسم و البته سریع هم باشه چون الان در این مقطع زمانی به این مقدار پول نیاز مبرم دارم

سلام وقتتون بخیر شما باید این مقدار پولو باور کنید تا بهش برسید. البته رسیدن به این درآمد مرحله است شما باید پله به پله درآمدتونو زیاد کنید به این صورت نیست که شما مثلا ماهی ۱ میلیون درآمد دارید درآمدتون سریع بشه ۱ میلیارد

سلام و وقت بخیر و تبریک سال نو و آرزوی سعادت و سلامت و بهروزی در این سال برای شما در بازی فراوانی ثروت من می تونم بجز خودم مبلغی را به اعضای خانواده ببخشم یا براشون چیزی بخرم؟ یا فقط همه رو باید برای خودم خرج کنم

ازش نمی تونم پس انداز و ذخیره بانکی داشته باشم و توی پروژه ها شرکت و سرمایه گذاری کنم؟

در بازی فراوانی خریدها رو با جزییات باید بنویسم؟ چون زیاد هستن و هر چی میزان پول میره بالا خرید ها هم بالا میزه و سوال آخرم اینکه چطوری در بازی فراوانی که انجام میدم به نتیجه مطلوب در فضای واقعی برسم

سلام وقتتون بخیر دوست عزیز.همچنین انشالله که شما هم یک سال عالی و بی نظیری داشته باشید در بازی فراوانی شما از اون پولی که به دست میارید میتونید به اعضای خانوادتون کمک کنید فقط به این نکته توجه کنید که واقعا آیا اون پولو داشتید به اعضا خانوادتون میدادید یا نه؟ شما از این پول فقط میتونید برای خرید استفاده کنید و نمیتونید اونو در بانک بگذارید . هر چقدر خرید هارو با جزئیات دقیق تر بنویسیدقطعا احساستون بهتر میشه و ارتعاش پول و ثروت قوی تر میفرستید. شما وقتی از بازی فراوانی استفاده میکنید ارتعاش خواستتون میرسید برای اینکه اون خواسترو دریافت کنید باید ارتعاششو به صورت دائم بفرستید

سلام و مممون از راهنمایی هاتون منظورتان از مرحله درآمد چیه؟ ممنون میشم بیشتر توضیح بدین باید درآمد واقعیم رو افزایش بدم؟ من چون خرید خدمت یک دستگاه دولتی هستم سقف دارمدم زباد نیست یا منظور شما درآمد ذهنی در بازی فراوانی هستش و چطوری پلکانی درآمدم رو زیاد کنم؟

سلام وقتتون بخیر دوست عزیزو منظور از درآمد همون درآمد ماهانتونه. البته در بازی فراوانی شما هر روز پولی که به حسابتون واریمیشه را باید خرج کنید. نیازی به افزایش درآمد واقعیتون ندارید شما درآمد فرضیتون افزایش بدین . اگر بازی فراوانیو به درستی انجام بدین درآمدتون خود به خود بیشتر میشه

و خواستم نظر و دیدگاه شما رو در مورد فایل های سابلیمینال و بیوکنزی بدونم که چقدر تاثیر گذار هستن

و اینکه من چگونه ذهنم رو برا دریافت مبلغ مورد نظرم پرورش بدم که واقعا بهش برسم

سابلیمینال و بیوکنزی واقعی هست شما باید باور و ایمانتون نسبت به فایل ها زیاد باشه تا نتیجه بگیرید

سلام میخاستم بدونم وقتی بازی رو تا ۴۰ روز رفتیم دوباره از اول شروع کنیم؟؟

سلام وقتتون بخیر خیر ادامه بدین

سلام میشه پولایی ک تو ذهنمون به دستمون میرسه و چیزایی که دوس داریم باهاشون خرید میکنیم رو توی این چهل روز روی کاغذ بنویسیم؟

سلام وقتتون بخیر بله دوست عزیز شما باید هرچیزی که نیازدارید روی کاغذ بنویسید و در طول روز تهیه کنید

سلام.ایا قانون جذب فقط برای افراد درست کاره یا کسایی که گناه کردن خوبه لطفا جواب بدین.ممنون

سلام وقتتون بخیر قانون جذب برای تمام افراد جواب میده

سلام وقت بخیر اگر حقوقت ثابت باشه چیطوری میشه در آمد تو افزاهش داد تو ذهنت این کار رو انجام بدی

سلام وقتتون بخیر. وقتی ارتعاش پول و ثروت میفرستید کائنات بر اساس قانون جذب شرایطی را پیش روی شما قرار میدهد که درآمدتون بیشتر بشه مثلا یه کار دیگ به شما پیشنهاد میشه

سلام خسته نباشید من شدیدا به قانون جزب عقیده دارم ‌دلم میخاد این روش چهل روزه رو انجام بدم مرسی بابت مطالب عالی که عنوان کردین٫

سلام.با ارزوی قبولی طاعات وعبادات وتبریک عید فطر بازی ثروت ک گفتین واسه نتورک هم کارسازه؟ بازی ثروت ذهنی باید انجام بشه؟

سلام وقتتون بخیر شما ذهنتون ثرومند باشه وارد هر شغلی بشید پول به سمت شما جذب میشه

سلام منوی محصولات شما عملا هیچی رو نشون نمیده جز عضویت ویژه …وقتی من محصول رو نتونم ببینم چطور باید تشویق بشم بخرمش ؟

سلام وقتتون بخیر هنوز هیچ محصول خواستی قرار ندادیم ولی به زودی تمام محصولات اصلی روی سایت قرار میگیره

سلام خدمت شما میخاستم بدونم اگر هیچ کاری نداشته باشی چطوری کار جذب میشه؟ و اینکه اگر تخصصی نداشته باشی و یا یک مقدار تخصص داشته باشی چطور ؟ موفق میشی ؟ کار از کجا جذب میشه ؟

سلام وقتتون بخیر دوست عزیز شما در شرایطی قرار میگیرید که اون کار به شما پیشنهاد میشه. کائنات اون شرایط برای شما ایجاد یمیکنه. البته کائنات با توجه به شرایط فعلیتون کاری را پیشنهاد میکنه که میتونید انجامش بدین

درود، فوق العاده زیبا بود

با سلام شما میگویید یکی از قوانین جذب اینه که باید عاشق کارت باشی تا با علاقه بیشتری فعالیت نموده ودرامدت هم بیشترو بیشتر بشه بنده میخوام بدونم اولا بسیاری از افراد کشور ما بخاطر نبود کار بالاجبار مشغول به کاری شده اند کا ممکن است اصلا به ان علاقه ای نداشته باشند مثلا خود من لیسانسه ام واز رو ی ناچاری وبیکاری در اژانس تلفنی صبح تا شب کار میکنم که در امد ماهانه ام حدود دو میلیون وبرخی اوقات کمتر است خوب امثال بنده که شاید در کشور میلیونها باشند که کار کاذبی دارند وهیچ علاقه ای هم به کارشان ندارند واز روی اجبار ان را انجام میدهند پس قانون جذب با اجازه تعطیل بشه چون علاقه ای در کار نیست که با جون دل انجام داد تا به نتیجه برسی پس باید بحث قانون جذب را از رسانه ها جمع اوری کرد چون زورکی نمیشه مثلا منو به کاری که الان دارم علاقه مند کرد حال شما اگه در این زمینه راه حلی دارید بفرمایید

سلام وقتتون بخیر دوست عزیز وقتی شما عاشق کارتون باشید ارتعاش کار مورد نظرتون میفرستید و کاءنات با توجه به ارتعاشی که از شما دریافت میکنه بهترین شرایط با توجه به شرایطی که دوست دارید براتون ایجاد میکنید. شما به اون مسسیر هدایت میشید

سلام بسیار متشکرم بابت اشتراک گذاری این مطالب مفید و بخصوص بازی ثروت من این بازی رو دارم انجام میدم و حتی در روز ششم مبلغ قابل توجهی بهم رسید از جایی که اصلا فکرشو هم نمیکردم 🤭🤩🤩🤩🤩

خداروشکر که تونستید با این تمرین جذب مالی کنید

با سلام و احترام،سایتتون خیلی عالیه،دستتون درد نکنه،یکی از سایتهایی که عاشقشم،همین سایت شماست،کاش تلگرام هم بدین،ممنونم

با سلام من میخوام مثلا ثروت فراوانی داشته باشم ودر تمرینات قوانین جذب سعی میکنم که فکر واحساس خوبی داشته باشم ولی در زمینه های دیگری ممکنه من افکار ازار دهنده ومنفی داسته باشم مثلا اتفاقی ویا فکری از گذشته بیاد میارم وافکارم در اون زمینه ازار دهنده میباشد ایا در ابن حالت باز به نتیجه تقریبا دلخواه میرسم چون در زمینه اون چیزی که میخام احساس وفکرم مثبته وفکر منفیم در زمینه چیز دیگریست با تشکر سوال دوم ایا خیالبافی مثبت همان قانون جذب نیست چون در خیالبافی فرد خودشو دایما در حالتی تو ذهنش میبینه که میخاد باشه انهم با دید مثبت مثلا میخواد پول فراوانی داشته باشه ومرتبا تو ذهنش پولدار بودنو تصویر میکنه انهم با احساس خوب ومثبت با تشکر

سلام وقتتون بخیر اگر افراد آزار دهنده اطرافتون هست حتما از قانون بیتوجهی استفاده کنید و هیچ توجهی نسبت به اون افراد نداشته باشید

با سلام ایا خیالبافی نوعی قانون جذب به شمار نمی اید چون در خیالبافی فرد چیز مورد علاقه خود را تو تصورش میاره انهم با احساسی خوب ومثبت مثلا فکر میکنه پول فراوانی را که میخواهد به دست اورده وبا ان همه پول به خواسته های خود رسیده ویا در خیالش ان ماشین مورد نظرشو بدست اورده

سلام وقتتون بخیر. شما باید به احشاشاتتون توجه کنید. شما همیشه در حال استفاده از قانون جذب هستید. به این نکته توجه کنید افکار شما دارای انرژی و ارتعاش به کائنات هست . پس با استفاده از افکار خود درحال جذب خواشته ها و ناخواسته ها در زندگیتان هستید

سلام و وقت بخیر. اگر اصلا مشغول به کاری نباشیم هم میشه؟مثلا من هنوز سنم به کار کردن نرسیده اما هدف های بزرگی برای مشغول به کار شدن دارم,پس چون هنوز کار نمی کنم خودم ,مشکلی نیست؟ ۲_و اینکه این درآمد ذهنی که به دستم میرسه رو توسط انجام شغلی ک هدف و آرزومه به دست بیارم تو تصوراتم؟

سلام وقتتون بخیر وقتی شما ارتعاش ثروت به کائنات ارسال میکنید وظیفه کائنات که اون ثروت را وارد زندگیتون کنه فقط خود کائنات راهش میدونه ولی مطمئن داشته باشید کائنات شرایطی را برای شما فرهم میکنه که شما به پول و ثروت میرسید

با سلام در قانون جذب گفته میشه که همیسه باید هنگام تمرین حتما احساس خوبی در ان زمینه داشت بنده هنگام استفاده از قانون جدب ثروت وفراوانی همیشه سعی میکنم با احساس خوبی اونو انجام بدم ولی گاهی خودبخود وناخوداگاه واقعیت کم پولی ویا بیپولی تو ذهنم میاد حال باید چه کار کرد ایا باز هم قانون جذب موثر واقع میشود یا خیر

سلام وقتتون بخیر قانون جذب همیشه جواب میده فقط شما باید احساساتتون خوب کنید تا چیزهای مثبت جذب کنید

سلام وقتتون بخیر ممنون بابت توضیحاتتون فقط اینکه من اگه امروز ۵میلیون درنظرداشته باشم روزانه فقط ۱میلیون بهش اضافه میشه؟مثلامیتونم روزه اول ۵میلیون روزه دوم دوبرابرشه مثلا۱۰میلیون شه که تاچهل روزبه مبلغ بالایی برسه ،فکرم درگیره این شده که اگه مبلغ پایینی شروع کنم وبخوام تا۴۰روز بعدش هم مبلغ کمی بهم میده کائنات ممنون میشم راهنماییم کنین

سلام وقتتون بخیر میشه ۲ برابرش کنید ولی خب خانوم استرهیکس در کتابشون گفتند از ۱ میلیون تومان شروع کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی سایت و سئو توسط آکادمی سبز مدیر افکار بزرگترین و تخصصی ترین گروه تحقیقاتی در زمینه قانون جذب میباشد که فعالیت خود را در دی سال 1397 شروع کرده است .

چگونه احساس پولدار بودن کنیم
چگونه احساس پولدار بودن کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *