چگونه ارایش کنیم تا چشمانی درشت داشته باشیم

 
helpkade
چگونه ارایش کنیم تا چشمانی درشت داشته باشیم
چگونه ارایش کنیم تا چشمانی درشت داشته باشیم

آیا از امتحان کردن آرایش های مختلف چشم بدون آن که به نتیجه ی دلخواه خود برسید خسته شده اید؟ درشت کردن چشم ها به وسیله ی آرایش سخت تر از آن است که بیشتر خانم ها فکر میکنند. اما مسلما برای داشتن چشمانی درشت تر، نیازی به آرایش سنگین بوسیله ی سایه نیست. سایه پر رنگ و تیره  و به طور کلی آرایش سنگین می تواند باعث شود که سنتان بسیار بیشتر از آنچه که هست به نظر برسد. اگر شما صرفا روی جذاب تر کردن مژه هایتان وقت بگذارید، و آن را نقطه قوت و پر رنگ در آرایش خود قرار دهید میتوانید بدون نیاز به خط چشم و سایه چشمان درشت تری داشته باشید. در ادامه روش های توصیه شده توسط میکاپ آرتیست معروف و حرفه ای بسیار از بازیگران هالیوودی را در اختیار شما قرار می دهیم:

همیشه با یک مرطوب کننده دور چشم با کیفیت استفاده کنید. این کار باعث میشود که چشمانتان سرزنده تر به نظر برسد و همچنین پوست حساس دور چشم خود را زیرسازی کرده و آماده ی آرایش کرده اید تا لوازم آرایش چشمانتان بهتر روی پوست شما بخوابد. اگر شما زیر 25 سال هستید و پوست دور چشم سالمی دارید تنها یک مرطوب کننده برایتان کفایت میکند. اما اگر بالای 25 یا 30 سال هستید بسته به سن پوستی و نیازتان کرم های متنوعی با خواص لیفت کردن، سفت کردن، روشن کننده، از بین برنده ی پف و تیرگی و ضدچروک و.. وجود دارند که میتوانید با مشاوره با متخصصین پوست کرم مناسب خود را پیدا کنید.

استفاده از یک خط چشم رنگ پوست و یا سفید رنگ در قسمت داخلی پلک پایین، چشمانتان را درشت تر نشان میدهد.

چگونه ارایش کنیم تا چشمانی درشت داشته باشیم

شکل سایه شما میتواند باعث شود چشمانتان درشت تر به نظر برسد. برای این کار، بهتر است روی استخوان ابرو (زیر ابرو) را سایه نزنید و یا با یک رنگ روشن مثل هایلایتر، کانسیلر و یا مداد سفید خود این قسمت را روشن تر از آنچه که هست کنید. همچنین سعی کنید وقتی که سایه خود را پخش می کنید بیش از حد به ابرو ها نزدیک نشوید و همیشه در آینه چک کنید که سایه ها به خوبی پخش شده  باشد و خطوط لبه شان تیز و مصنوعی جلوه نکند. همچنین سعی کنید فرم صحیح سایه زدن براساس فرم چشم خود را پیدا کنید.

بعضی مژه ها بدون هیچ آرایشی میتواند به دلیل حالت افتاده ای که دارد و یا به صورت خط است و فر نیست، چشمانتان را ریز نشان دهد، مژه هایتان را بوسیله فرمژه از ریشه فر کنید و سپس ریمل بزنید تا چشمانتان باز تر و درشت تر به نظر برسد.

فرقی ندارد که شما به آرایش طبیعی و یا غلیظ علاقه دارید. مژه مصنوعی به تنهایی اثری شبیه به معجزه برای درشت و باز نشان دادن چشم ها دارد و همیشه انتخابی ایده آل برای درشت کردن چشمهاست.

خط چشم و سایه های تیره ی خود را کنار بگذارید و به سراغ خط چشم های رنگی و سایه های روشن بروید. سایه های مشکی و قهوه ای تیره چشم ها را ریز تر و بسته تر نشان می دهد. در حالیکه که رنگ های روشن چشم ها را باز تر و درشت تر میکنند.

از یک سایه روشن برای زدن سایه به گوشه های داخلی چشم خود استفاده کنید. این کار چشم ها را درشت تر و باز تر نشان میدهد و خستگی و کم خوابی را کمتر نشان می دهد. اگر سایه تان شاید باشد و یا از یک هایلایتر روشن شاین استفاده کنید، اثرگذاری آن بیشتر خواهد بود.

 

برای نظر سنجی بعدی، نام، ایمیل، و وب سایت من را در این مرورگر ذخیره کن.

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.

من با این شرایط موافق هستم .

مجله کالا مارکت یک
رسانه آنلاین است که در زمینه های آرایش و زیبایی،
آرایش و زیبایی صورت، لوازم آرایشی، آرایش
و زیبایی مو، سلامت پوست، مراقبت و زیبایی
ناخن، مد و لباس، اکسسوری، برندهای مشهور، پوشاک آقایان، پوشاک
خانم ها، طلا و جواهرات، عطر زنانه و مردانه، کیف و کفش فعالیت می
کند. هدف ما ارائه جامع ترین و کامل ترین اطلاعات در زمینه های
مختلف می باشد، تا امکان دسترسی مخاطبان خود به منابع اطلاعاتی
معتبر، قابل استفاده و با دسترسی آسان را فراهم کنیم.

همچنین مخاطبان مجله می توانند به
وبسایت اصلی فروشگاه کالا مارکت به نشانی https://kala.market مراجعه نموده و انواع لوازم آرایشی، تجهیزات و
براش های آرایشی، عطرهای زنانه و مردانه، محصولات مراقبتی
پوست و مو و لوازم شخصی برقی را با کیفیت بالا انتخاب
کرده و خریداری نمایند.

عضویت در خبرنامه کالا مارکت برای آگاهی از مطالب، نکات و عکس های جدید!

 

 

مجله اینترنتی کالا مارکت، پورتال جامع شامل آرایش و زیبایی، لوازم آرایشی، مد و لباس و موضوعات متنوع تخصصی …. بیشتر بخوانید»

عضویت در خبرنامه کالا مارکت برای آگاهی از مطالب، نکات و عکس های جدید!

Kala Market Magazine. All Right Reserved. Designed and Developed by KALA MARKET @2018 | مجله کالا مارکت |


۱۸ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۳۰


توسط مینا کریمی

هیچ چیزی بهتر از داشتن یک جفت چشم زیبا و درخشان نمی تواند برای یک خانوم جذاب باشد اما متاسفانه گاهی اوقات طبیعت ما را در داشتن چنین چشمان ایده آل همراهی نمی کند. چگونه چشم درشت داشته باشیم؟ البته این اتفاق تنها با آرایش بوجود نمی آید.

مطالب مرتبط:

چگونه ارایش کنیم تا چشمانی درشت داشته باشیم

چگونه چشم ها را آرایش کنیم؟

چشم های پف کرده را چگونه آرایش کنیم؟

مدل‎های مختلف چشم را چگونه آرایش کنیم؟

نحوه صحیح ریمل زدن بر اساس فرم چشمان شما

۱- اگرچشمانی کوچک و ریز دارید از کشیدن خط چشم به تمامی دور چشم خودداری کنید. سعی کنید برای آرایش قسمت پایینی چشمانتان خط چشم را زیرمژه ها بکشید نه حاشیه درونی چشم، وحتما مراقب باشید که خط چشم پایین را تا گوشه چشم یا همان مجرای اشک ادامه ندهید.

۲- کشیدن خط چشم را تا گوشه بیرونی چشم ادامه دهید. این تکنیک اگر به خوبی انجام شود چشمان شما را درشت می کند و زیبایی خاصی به آنها می بخشد.

۳- خط چشم یا سایه سفید رنگی را در گوشه داخلی چشم یا همان مجرای اشک بکشید، این تکنیک با زیرکی خاصی می تواند گیرایی زیادی به چشمانتان ببخشد.

۴- ابروهایتان را تمیز کنید. ابروهای تمیز و زیبا به طور قابل ملاحظه ای چشم ها را برجسته نشان می دهد. اما این تصور که ابروهای نازک چشم ها را درشت تر نشان می دهد تصوری نادرست است و آن شیوه  تمیز کردن و حالت دادن ابروهاست که چشم ها را زیبا می کند.

۵- مژه هایتان را با استفاده از فرمژه و ریمل حالت دهید.

۶- سیاهی اطراف چشم را درمان کنید. این کار لزوما چشم ها را درشت نمی کند اما قطعا از زیبایی آنها می کاهد. پس سعی کنید با رژیم غذایی مناسب و مصرف کمتر نمک در مواد غذایی و خواب مناسب از این تیرگی ها دوری کنید.

۷- اگر چشم درشت می خواهید از قاشق های سرد استفاده کنید. شب قبل از اینکه به رختخواب بروید دو عدد قاشق را درون فریزر قرار دهید تادر طول شب سرد بشوند. زمانی که بیدار می شوید آنها را به مدت۱ دقیقه برروی چشم ها قرار دهید. این کار باعث می شود پف چشم بخوابد و در طول روز چشمانی درشت تر و شفاف تر داشته باشید.

محبوبترین مطالب

مطالب مرتبط

©چی بپوشم / بازنشر مطالب تنها با کسب اجازه کتبی و پرداخت هزینه بابت هر مطلب و همچنین ذکر منبع و لینک مستقیم به همان مطلب مجاز است

فروشگاه سایان سنتر و تیم فنی و پشتیبانی سایان سنتر با تلاش شبانه روزی و گرد آوری جدیدترین و بهترین آموزش ها و مطالب سعی در ایجاد یک پل ارتباطی بین شما و دنیایی آموزشی محصولات زیبایی و جوانسازی نمایید . لذا ما با افتخار اعلام می کنیم که فروشگاه سایان سنتر همواره فراتر از یک فروشگاه خواهد بود .

چشم درشت و زیبا، نه تنها زیباست بلکه باعث جذابیت و گیرایی هرچه بیشتر صورت شما خواهد بود. یک زمان است شما به صورت مادرزاد دارای چشم های درشتی هستید که شما را زیبا می کند و یک زمان هم هست که چشمان شما خیلی بزرگ نیست اما دوست دارید آن را درشت تر نشان دهید. اگر شما هم جزو کسانی هستید که دوست دارید چشم های شما درشت تر دیده شود و در نظر دیگران جذاب تر دیده شوید، تا پایان این مقاله همراه سایان سنتر باشید تا شما را با راهکارهای آرایشی درشت کردن چشم آشنا کنیم.

جالب است بدانید استفاده از رنگ هایی مثل آبی آسمانی، آبی نفتی و … به چشم های شما حالتی جذاب و درخشان می دهد که اطرافیان تان هیچگاه آن را فراموش نخواهند کرد. پس اگر دوست دارید چهره ای خاص داشته باشید، حتما از این رنگ ها استفاده کنید. از مداد چشم آبی در قسمت زیر چشذطیم های تان استفاده نمایید. همچنین میتوانید از سایه آبی هم استفاده کنید.

چشم درشت

اگر شما هم می خواهید تیرگی زیر چشم هایتان را پنهان کنید، حتما این را می دانید که این کار بسیار سخت است اما می ‌توانید با استفاده از یک کانسیلر خوب که رنگ آن یک درجه روشن‌ تر از رنگ طبیعی پوست شما است، تیرگی آن را به حداقل برسانید.

چگونه ارایش کنیم تا چشمانی درشت داشته باشیم

برای پر تر نشان دادن صورت تان می توانید خط چشم نازک و کوتاه را اطراف چشمان تان بکشید تا چشم های شما گردتر و صورت شما نیز پرتر نشان داده شود. خط چشم‌های بلند و کشیده، صورت را لاغرتر می ‌کند و برای افرادی که دوست دارند چهره توپر تری داشته باشند مناسب نیست.

حتما خود شما نیز این نکته را میدانید که میکاپ تیره چشم باید همراه با رژ روشن انجام شود. بسیاری از خانم ها با اینکه میکاپ دودی چشم را بسیار دوست دارند، اما برای شب عروسی و مراسم های مهم آن را انجام نمی دهد و می ترسند با انجام دادن آن، چهره و صورت آن ها بسیار غلیظ و مصنوعی شده و به نوعی در ذوق بزند. این موضوع کاملا درست است و اگر شما هم فکر می کنید آرایش دودی چشم بسیار غلیظ است، حتما با یک متخص آرایشی مشورت کنید تا صورت تان را بررسی و سپس این میکاپ را پیاده سازی کند.

چگونه با آرایش چشم های درشت داشته باشیم؟

کسانی که پوست سفید روشن و موی بلوند دارند، بهتر است از رنگ قهوه ای برای آرایش چشم و ابروی خود استفاده کنند. رنگ قهوه ای رنگی است که برای پوست سفید و روشن بسیار مناسب بوده و سایه های صورت را بهتر نشان می دهد. رنگ مشکی برای خانم هایی که پوست شان خیلی سفید است اصلا مناسب نیست، چرا که رنگ مشکی چهره شما را خشن تر خواهد کرد و در رنگ زمینه سفید، حالتی بی روح به صورت شما می دهد.

در برخی افراد، حالتی خاص وجود دارد که چشمان آن ها کمی از مقدار عادی بیرون تر دیده می شود. اگر شما هم جزو این دسته افراد هستید، بهتر است بدانید برای چشمانی که از حدقه بیرون زده است، بهتر است پشت چشم را یک خط چشم پهن بکشید و از سایه تیره نیز به عنوان مکمل استفاده کنید. چون سایه تیره بیرون ‌زدگی را می ‌پوشاند، چشمان شما به شکل عادی خود دیده شده و دیگر بیرون زده و عجیب به نظر نمی رسند.

هنگام زدن سايه چشم توجه داشته باشيد سايه تيره، چشم را کوچک‌ تر و سايه روشن، چشم را درشت ‌تر از اندازه معمولی آن نشان می ‌دهد. از این رو اگر می خواهید چشمان درشت تری داشته باشید از سایه های رنگ روشن استفاده کنید. همچنین اگر می خواهید عمق بیشتری به چشمان تان بدهید، رنگ روشن سايه را روی کل پلک، رنگ متوسط را روی پايين پلک و رنگ تيره را روی گوشه خارجی بکشيد. همچنین توجه داشته باشيد سايه چشم‌ تان را هنگام آرايش خوب روی هم پخش کنيد تا خط و مرز خاصی بین آن ها دیده نشود. چرا که هیچکس نمی خواهد سايه ‌چشمش در 3 رنگ جلوه کند.

آرایش چشمان درشت

اگر زير چشمان‌ تان مشکلاتی مثل پف، لکه، تیرگی یا … داريد، توجه داشته باشيد زدن ريمل به مژه ‌های زيرين اصلا توصيه نمی ‌شود. اگر شما در این شرایط ریمل بزنید، پف يا لکه ‌های موجود برجسته ‌تر و زشت تر جلوه پیدا خواهند کرد.


از اینکه تا پایان مقاله چشم درشت همراه سایان سنتر بودید از شما سپاسگزاریم. نظرات و سوالات خود را از طریق بخش نظرات با ما در میان گذاشته و در صورت تمایل از سایر مطالب مجله آرایشی بهداشتی سایان سنتر دیدن نمائید.

خواندن این مطالب را پیشنهاد می کنیم:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه سایان سنتر و تیم فنی و پشتیبانی سایان سنتر با تلاش شبانه روزی و گرد آوری جدیدترین و بهترین آموزش ها و مطالب سعی در ایجاد یک پل ارتباطی بین شما و دنیایی آموزشی محصولات زیبایی و جوانسازی نمایید . لذا ما با افتخار اعلام می کنیم که فروشگاه سایان سنتر همواره فراتر از یک فروشگاه خواهد بود .

مشاهده تمامی مدلهای لوازم خانگی اسنوا/قیمت

این کاغذدیواری چسبدارو برای عیدسفارش بده

 

چگونه ارایش کنیم تا چشمانی درشت داشته باشیم

چشم ها نقش بسیار مهمی در زیبایی صورت به عهده دارند. چشمان درشت، چهره را زیباتر و بشاش تر نشان می دهند. اگر مایلید چشمان خود را زیباتر جلوه دهید، این مطلب برای شماست.

 

مژه های خود را ریمل بزنید 

ریمل یکی از بهترین انتخاب ها برای درشت جلوه دادن چشم ها است. برای اثر بخشی بیشتر، دو مرتبه به مژه های خود ریمل بزنید، بدین صورت که پس از خشک شدن ریمل در مرحله اول، مرحله دوم را آغاز کنید. برای اینکه مطمئن شوید همه مژه هایتان به ریمل آغشته شده، برس ریمل را بصورت زاویه دار و در جهت رویش مژه بکشید.

 

از فرمژه استفاده کنید 

فرمژه را در محل رویش مژه ها قرار داده و به آرامی سه مرتبه آن را باز و بسته کنید. می توانید فرمژه خود را بمدت ۱۰ ثانیه بوسیله سشوار گرم نموده و اثر بخشی آن را چندین برابر کنید. در این حالت فرمژه همانند بابلیس (اتو موی پیچی) عمل می کند.

 

سایه های چشم را امتحان کنید 

با در نظر گرفتن رنگ چشمان خود، رنگ مناسب برای سایه را انتخاب کنید. رنگ های گرم، خاکی و بنفش برای چشمان سبز رنگ بسیار مناسبند. سایه های صورتی و طلایی، درخشندگی خاصی به چشمان قهوه ای می دهند. و همچنین سایه های قهوه ای و آبی زیبایی چشمان آبی را دوچندان می کند.

 

از کاور دور چشم استفاده کنید 

حتی اگر علاقه ای به آرایش کردن چشمان خود ندارید، کاور دور چشم را هرگز فراموش نکنید. کاور چشم راه مناسبی برای پوشاندن پف، تیرگی و منافذ ریز اطراف چشم است. کاورهای به رنگ صورتی بهتر از رنگهای زرد عمل می کنند. ته رنگ نارنجی موجود در کاورهای صورتی، تیرگی ها و درجات رنگی آبی را از اطراف چشم محو می کند.

 

آرایش خود را محو کنید 

برای زیباتر جلوه دادن چشمهای خود، آرایش چشمان خود را محو کنید تا طبیعی تر بنظر برسد. سایه ابروان خود را با قلمو به سمت بالا محو کنید و تا دنباله استخوان زیر ابرو ادامه دهید. با این کار چشمان خود را درشت تر و درخشان تر جلوه می دهید.

 

مژه مصنوعی را امتحان کنید 

اگر می خواهید بی دردسر مژه های پُر تر و بلندتری داشته باشید، از مژه های مصنوعی استفاده کنید. استفاده از مژه های مصنوعی بسیار آسان است و تاثیر غیر قابل انکاری در درشت تر جلوه دادن چشمان دارند.

 

ابروهای خود را مرتب کنید 

ابروانی مرتب و برداشته شده نقش بسزایی در زیبایی صورت دارند. ابروان خود را رو به بالا شانه زده و موهای اضافی را بچینید. هرچه ابروها نسبت به پلک ها بالاتر باشند، چشمها درشت تر بنظر می آیند.

 

خط چشم

پس از استفاده از ریمل، می توانید خط چشم را امتحان کنید. نقاط خالی بین مژه های خود را با خط چشم مایع پر کنید. این عمل مژه ها را پُر تر و چشمان شما را کشیده تر نشان می دهد.

 

 بدرخشید 

برای اینکه چشمان خود را درخشان تر نشان دهید، زیر چشمان خود سایه براق بزنید. سایه روشن هایی از رنگ های ملایم و روشن برای روز و رنگ های تیره برای شب، توصیه می شوند.

 

از رژلب های روشن استفاده کنید 

شاید باور نکنید، اما استفاده از رژلب هایی با رنگ های روشن، چشمان را درشت تر نشان می دهد. در انتخاب رژ لب دقت فراوان داشته باشید و از رنگ های روشن غافل نشوید.

منبع:سالم زی

زیبایی خود را دوچندان کنید


موثرترین راه پاکسازی هوای خانه

بلیط کیش را دربهترین فصل سفر به آن خریدکن

چگونه ارایش کنیم تا چشمانی درشت داشته باشیم


تخفیف باورنکردنی فرش سورنا|ازدستش نده!


راه و رسم داشتن زندگی زناشویی بدون تنش


بازسازی پیوند عاطفی زن و شوهر

پرفروش ترین پکیج‌های جنسی رو از اینجابخر


بهترین راه بهبود کیفیت هوا در خانه


از عمل افزایش قد، چقدر می دانید؟


سوتین های خوشگل و باکیفیت/تنوع رنگ عالی


خدمات ایمپلنت بدون آسیب رساندن به لثه


لاکچری ترین نوع لمینت دندان


خرید دستگاه تصفیه آب با شرایط اقساطی


دریافت کارت تخفیف 20درصدی درمان


16 روش زیبایی دندان ها

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

مشاهده تمامی مدلهای لوازم خانگی اسنوا/قیمت

این کاغذدیواری چسبدارو برای عیدسفارش بده

چشم، دریچه ای به روح است و بیشتر زیبایی و جاذبه انسان ها در چشمان آنها جمع شده است. با نگاه می توان به اعماق فکر یک انسان نفوذ کرد. هر چه چشم ها زیباتر، جذابیت بیشتر. هر چه چشم درشت تر، چهره، زیباتر. از این رو، ترفندهای ساده آرایشی برایتان ذکر کرده ایم تا با کمک آنها، چشم های خود را بزرگ تر از آنچه هست، نشان دهید.

 

بالا کشیدن چروک چشم ها

چگونه ارایش کنیم تا چشمانی درشت داشته باشیم

درشت کردن چشم با آرایش

 

چروک های اطراف چشم، عمق و فرم چشم را نشان می دهند. منظور از چروک، خطوطی است که در اطراف چشم ها قرار دارند. برای اینکه چشم ها را بزرگ تر نشان دهید، با سایه و مداد، آنها را بالا بکشید. یک خط ساده در ادامه چشم و مژه ها به بیرون بکشید. با فرچه، سایه را به بیرون و سپس در امتدا گردی پشت پلک، به داخل بکشید و محو کنید. ترجیحا این امتداد خط از چشم بیرون نزند تا حالت طبیعی تری داشته باشد و فقط باعث بزرگ دیده شدن چشم بشود. 

 

استفاده از رنگ آبی 

 

به جای مداد سیاه، از مداد، ریمل و سایه آبی استفاده کنید. آبی باعث می شود تا سفیدی چشم شما بیشتر و براق تر دیده شود. سایه آبی را نیز در قسمت داخلی چشم، کم‌رنگ تر و در قسمت بیرونی، پررنگ تر بکشید. همین کار ساده توهم بزرگ تر بودن ایجاد می کند. 

 

به سمت بالا ریمل بزنید 

 

برای اینکه چشم ها درشت تر شوند، چند ریمل مختلف روی مژه ها بزنید و مژه ها را به طور کامل به سمت بالا ریمل بزنید. اول از ریمل بلندکننده و سپس از انواع حجم دهنده و پرپشت کننده استفاده کنید. مرکز مژه ها را به سمت بالا برس بکشید تا چشم ها گرد و بزرگ دیده شوند. 

 

مژه مصنوعی 

 

اگر دوست دارید چشمانتان بیشتر حالت عروسکی و فانتزی داشته باشد، از مژه های مصنوعی استفاده کنید.  البته قسمت درونی چشم باید مژه هایش کوتاه تر باشد. در انتها نیز مژه ها باید بلندتر باشند. این ترتیب موجب بزرگ تر دیده شدن چشم ها می شود. 

 

استفاده از مداد طلایی 

 

برای اینکه چشم درشت تر دیده شود، می توانید پشت خط چشم، یک خط نیز مداد طلایی یا صدفی بکشید. این رنگ، بازتاب خوبی دارد و باعث می شود تا چشم ها بازتر و زیباتر دیده شوند. 

 

سایه دودی 

 

سایه دودی را در پشت پلک و زیر چشم استفاده کنید. این باعث می شود تا چشم درشت تر دیده شود. سایه دودی در زیر چشم موجب می شود تا سفیدی چشم بیشتر دیده شود و نتیجه آن بزرگ تر دیده شدن چشم است. از رنگ هایی که بیشتربه رنگ پوست شما شباهت دارد، استفاده کنید. رنگ نزدیک رنگ پوست باعث زیباتر دیده شدن آرایش می شود و توی ذوق نمی زند. 

 

خط چشم 

 

بعد از استفاده از ریمل، خط چشم های مایع گزینه های بسیار خوبی هستند. یک خط باریک پشت پلک بکشید تا باعث بزرگ دیده شدن چشم شود. البته خط چشم را فقط در همان قسمت داخلی چشم بکشید و بیرون نروید تا موجب درشتی شود. 

 

حفظ سادگی 

 

سایه سفید و ریمل با برق لب ساده ترین آرایش است و باعث زیبایی صورت نیز می شود. 

 

رنگ ابروها 

 

پس از چشم، باید سراغ ابرو بروید. ابروها را گرد و کمانی بکشید. با ریمل ابرو، ابروها را کمی پررنگ تر کنید تا زیبایی ابرو موجب دیده شدن چشم ها نیز بشود. 

چگونه ارایش کنیم تا چشمانی درشت داشته باشیم

 

آرایش محو 

 

با خط چشم های قهوه ای، زیر پلک را بکشید. این کار باعث می شود تا عمق چشم دیده شود. سپس روی آن ریمل بزنید.

 

منبع: برترین ها

 

زیبایی خود را دوچندان کنید


فروشگاه سیسمونی آنلاین


جراحی زیبایی سینه و شکم


قابلیت افزودن لباس حین شست و شو


اسلایس براونی آلبالو


دیگه لازم نیست از دندانپزشکی بترسید؟


بهترین راه بهبود کیفیت هوا در خانه

بادکنک آرایی واجرای مدرن ترین تم های تولد


کاهش سایز و وزن| فوری و بدون عارضه

میخوای باکمترین هزینه دندون هاتو سفید کنی؟

کتابهایی که باعث رشد فکری فرزندتان میشود


کامل ترین سیستم خانگی پاکیزه کننده هوا

دلت کیک خونگی میخواد،فرصت درست کردن نداری؟


اصلاح طرح لبخند با کمک ارتودنسی


تا60%تخفیف پرطرفدارترین محصولات جنسی

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

آریسته – در سامانه رزرو آنلاین آریسته می توانید به سادگی یک کلیک آدرس، شماره تلفن، نوع خدمات و ساعات کار کلیه آرایشگاه های زنانه، مراکز اسپا و ماساژ و کلینیک های زیبایی را بررسی کرده و به سادگی وقت خود را ثبت و رزرو نمایید.

داشتن چشمانی درشت برای خانم ها یک مسئله مهم است، برای همین است که تکنیک های مختلفی آمده تا همگی دست به دست هم بدهند و چشمانی گیرا تر، درشت تر و زیباتر برای یک خانم بسازند! در مطلب امروز علاوه بر انواع مختلف عکس از آرایش چشم درشت می خواهیم به شما یاد بدهیم که چگونه با ارایش چشمان درشت تری داشته باشیم، همراه با آریسته باشید.

آرایش کردن اصول خاص خود را دارد، هر نوع از مدل چشمی نوع خاصی از آرایش را می طلبد. به طور مثال آرایش چشم درشت پف دار با ارایش چشم درشت و برامده بسیار متفاوت خواهد بود. یا کسانیکه پلک افتاده دارند باید آرایش چشمی متفاوت با کسانی که دارای پلک های فرو رفته هستند را انتخاب کنند.

قبل از آنکه شروع به آرایش بکنید حتما تشخیص دهید که شکل چشمان شما به چه صورت است. اینکه گوشه های انتهایی چشمان شما صاف، افتاده یا رو به بالا است بسیار مهم خواهد بود. بنابراین قبل از شروع به کار از خود یک عکس انداخته و به خوبی به چشمان خود نگاه کنید.

برای آنکه یک آرایش چشم درشت و کشیده داشته باشید، قبل از هر کاری زیر سازی آرایش و خصوصا چشم خود را انجام دهید. برای اینکار از پرایمر سایه استفاده کنید تا روی پلک شما کاملا صاف و آماده شده باشد. اگر پلک افتاده دارید استخوان پلک خود را یافته و کمی بالاتر از آن از یک رنگ پایه قهوه ای روشن یا نارنجی کم رنگ استفاده کنید.

چگونه ارایش کنیم تا چشمانی درشت داشته باشیم

این سایه کمک می کند تا استخوان پلک شما واضحا مشخص شده و با بالاتر کشیدن این سایه کمک می کنید تا خطای دید ایجاد شده به بزرگتر نشان دادن پلک شما بیانجامد. اگر پلک افتاده ندارید و چشمانی درشت دارید روی همان خط استخوان پلک خود را سایه بزنید. البته رنگ سایه گفته شده مناسب برای آرایش چشم درشت قهوه ای می باشد، به خاطر داشته باشید برای اجرای هر نوع از رنگ سایه چشم به عنوان پایه و برای مشخص کردن استخوان پلک از روشنترین رنگ در همان خانواده رنگ استفاده کنید.

به خاطر داشته باشید برای انواع ارایش چشم درشت باید داخل چشم خود را با رنگ های ملایم رنگ آمیزی کرده و به مرور به انتهای خارجی پلک خود که نزدیک می شوید از سایه های تیره تر و یا رنگی استفاده کنید. در سایه زدن حتما زیر ابرو ها را با سایه ای روشن رنگ آمیزی کنید تا خطای دید ایجاد شده منجر به زیبایی و بزرگتر نشان دادن چشمان شما شود و سعی کنید برای درشت تر نشان دادن چشم های خود انتهای سایه شما به شکل ۷ و رو به بالا باشد.

برای کسانیکه چشمانی درشت دارند استفاده از خط چشم هایی گربه ای، بلند و پهن بسیار زیبا و دلربا خواهد بود. چشمان این چنین از افراد برای پیاده سازی آرایش خلیجی و عربی ساخته شده است و به سادگی و زیبایی می توان این چنین از آرایش ها را بر روی آنها پیاده کرد. برای آنکه چشمان شما بزرگتر دیده شود استفاده از مداد سفید یا استخوانی در داخل پلک پایین بسیار توصیه خواهد شد. ریمل زدن مناسب به مژه های بالا و پایین یکی از واجبات برای داشتن آرایش چشم درشت برجسته خواهد بود.

اگر می خواهید چشمانی درشت تر داشته باشید بهتر است به آرایش ابروهای خود دقت کنید. بهترین آرایش ابرو برای کسانیکه می خواهند چشمانی درشتر داشته باشند پهن و کمی بلند است. برای این کار می توانید به مطلب اصول آرایش ابرو مراجعه کنید.

در زیر مدل های مختلفی از آرایش چشم درشت قهوه ای روشن،  آرایش چشم درشت و افتاده، آرایش چشم درشت و گرد، ارایش چشم درشت عسلی و … را مشاهده خواهید کرد.


نکاتی که برای آرایش صورت گرد باید بدانید!

۵ نکته مهم که در هنگام خرید پالت سایه باید به آن توجه کنید!

ترفندهای ساده‌ی آرایشی برای پر نشان دادن صورت

راهنمای انتخاب بهترین رژ لب از برند های معروف

لیست بهترین آرایشگاه های غرب، شرق و شمال تهران در سال ۹۸


آموزش ساده ترین راه های کشیدن خط چشم

من، ملیحه نصیری فارغ التحصیل از رشته کامپیوتر و گرایش نرم افزار هستم که از دوران دانشجویی علاقمند و مشغول به فعالیت در زمینه تولید محتوا بودم. اکنون چند سالی است که به طور حرفه ای به تولید محتوا در زمینه های مختلف از سبک زندگی و مد و زیبایی می پردازم.

قبلی

انواع مدل آرایش چشم ساده

بعدی

راه های افزایش طول عمر مژه مصنوعی

نکاتی که برای آرایش صورت گرد باید بدانید!

۵ نکته مهم که در هنگام خرید پالت سایه باید به آن توجه کنید!

ترفندهای ساده‌ی آرایشی برای پر نشان دادن صورت

راهنمای انتخاب بهترین رژ لب از برند های معروف

لیست بهترین آرایشگاه های غرب، شرق و شمال تهران در سال ۹۸

آموزش ساده ترین راه های کشیدن خط چشم

آخرین های مد وزیبایی


توقف روند پیری با تزریق بوتاکس دور چشم !

۱۶+۱ ویژگی مهم برای انتخاب یک کاپشن که در طول زمستان شما را…

۱۲ نکته که به انتخاب لباس گرم در زمستان به کمک شما خواهد آمد

راهنمای انتخاب لباس‌ راحت و زیبا برای بچه‌ ها که استایل آنها…

۹+۱ نکته مهم که به جلوگیری از سفید شدن مو کمک خواهد کرد

کاندیداهای کاشت مو باید چه شرایطی داشته باشند؟

پربازدیدها

انواع مدل مانتو جدید دخترانه و زنانه شیک تابستانه و پاییزه

زیباترین مدل لباس مجلسی دخترانه و زنانه را اینجا ببینید!

انواع مدل سارافون مانتویی، اسپرت، دخترانه و زنانه

جدیدترین ایده های آرایش مدل موی کوتاه زنانه ۲۰۲۰ فشن


علائم بارداری و جنین پسر در ماه های اولیه

چگونه ارایش کنیم تا چشمانی درشت داشته باشیم

۶۳ مدل مو بسته مجلسی دخترانه و شینیون ساده عروس


طرز تهیه کیک مرغ مجلسی با نان تست


۶۶ مدل دامن مجلسی

سامانه رزرو آنلاین آریسته

آریسته یکی از وب سایت های ارائه خدمات در حوزه رزرواسیون آرایشگاه های زنانه و مراکز اسپا بوده که با ایجاد بستری مناسب توانسته خدمات خود را همراه با طرح های تشویقی هیجان انگیز با ویژگی هایی همچون سادگی در رزرو نوبت و صرفه جویی در زمان همراه با تضمین کیفیت خدمات ارائه شده و پشتیبانی کامل در تمام مراحل رزرو به کاربران ارائه دهد. آریسته بستری مناسب برای کاربران مهیا کرده تا سالن های خود را بر اساس نظرات و رای کاربران دیگر انتخاب نمایند و در کوتاه ترین زمان ممکن بتوانند به ساده ترین شیوه رزرو نوبت آرایشگاه و یا مرکز اسپای خود را در نزدیکترین نقطه به محل زندگی خود انجام دهند.

در واقع آریسته ویترینی پر زرق و برق برای شما آماده کرده است که در آن می توانید کلیه مراکز آرایشگاهی معروف و با کیفیت کاری بالا موجود در شهر تهران همچون آرایشگاه شبنم نظیف، آرایشگاه لی لی رضایی، آرایشگاه گیوا، آرایشگاه الی، آرایشگاه شایسته نو، آرایشگاه چهره پردازان، آرایشگاه پارس بانو و … به همراه همه مراکز ماساژ در غرب تهران، شمال، شرق و جنوب همچون مرکز ماساژ قوی نقره ای، مرکز ماساژ اسپا هانا، مرکز ماساژ نیلوفر آبی تهران، مرکز ماساژ حس خوب زندگی و … را یافته و از خدمات بی نظیر آنها بدون اتلاف وقت استفاده نمایید.مدل موی کوتاه , علائم ویروس کرونا , لباس مجلسی زنانه 

برای داشتن چشمان زیبا و شفاف باید چشمان سالمی داشته باشیم. مهم ترین نکاتی که باید برای حفظ سلامت چشمان و قدرت بینایی رعایت کنید، نکاتی هستند که از تغذیه تا مراقبت از چشم خلاصه می شوند و در این بخش از نمناک خواهید خواند .

هر چند وقت که می گذرد با این که هنوز جوان هستید، وقتی به آینه نگاه می کنید پف چشم ها ، حلقه های سیاه و خطوط ریز اطراف آن ها، این علائم روی صورت باعث نگرانی خواهند شد.

آیا چشم های شما زیبایی طبیعی خود را از دست داده اند؟ چشم های خسته نشانه استرس و خستگی هستند. این باعث می شود مسن تر شوید. علل می تواند هر چیزی باشد – خواب بسیار کم، استرس و چیز های دیگر.به جای چک کردن بخش زیبایی و مراقبت شخصی در سوپر مارکت، می توانید به نکات زیبایی طبیعی برای داشتن چشمان زیبا بپردازید.

چشم های چیزهای زیادی در مورد این که چه احساسی دارید، می گویند. در ادامه این بخش از سلامت و زیبایی نمناک برخی توصیه های زیبایی خانگی برای چشم ها آورده شده است که به شما کمک می کند چشم های خود را سالم و زیبا نگه دارید.

چگونه ارایش کنیم تا چشمانی درشت داشته باشیم

تغذیه در سلامت چشم نقش مهمی بازی می کند. چهار ماده مغذی خاص؛ ویتامین ث، ایی،آ و روی می توانند به کاهش خطر شیوع بیماری های چشم تا 35 % کمک کنند. بنابراین مطمئن شوید که از طریق رژیم غذایی متعادل و مناسب مقدار زیادی از آنتی اکسیدان ها را به دست می آورید.

غذاهایی که بر سلامتی و البته زیبایی چشم تاثیر زیادی دارند عبارتند از:

1. میوه ها (به خصوص آن هایی که ویتامین ث دارند):پرتقال، انبه و توت فرنگی

2. منابع گیاهی ویتامین آ:هویج، هلو، پاپایه، اسفناج و انبه

3. منابع غذایی روی :شامل بوقلمون، مرغ، ماست و غلات در رژیم غذایی بگنجانید.

4. آجیل و دانه ها:مانند بادام، آجیل و دانه های آفتابگردان منابع غنی ویتامین ایی هستند.

مقدار زیادی از میوه ها و سبزیجات بخورید:

بخش بسیار مهمی از نکات زیبایی چشم ها،به رژیم غذایی مرتبط می شود. در زیر برخی از گزینه های غذایی که باید در رژیم غذایی داشته باشید آورده شده است تا چشم های زیبایی داشته باشید.

هویج – غنی از بتا کاروتوئن ،است خوردن آن می تواند در حفظ چشم های سالم مفید باشد. بتا کاروتوئن یک آنتی اکسیدان است که به کاهش خطر انحطاط چشمی کمک می کند.

بروکلی و کلم بروکسل – ویتامین ث برای سلامت چشم ضروری است.بروکلی ، فلفل دلمه ای و کلم بروکسل حاوی ویتامین ث بسیاری هستند که به شما کمک می کنند سلامت خود را حفظ کنید.

ماهی – ماهی مانند سالمون وحشی و ساردین، گزینه های غذایی سالم برای چشمان هستند، به خاطر چربی های امگا 3 که از رگ های خونی کوچک در چشم ها محافظت می کنند.

اسفناج و سیب زمینی شیرین – هر دو گزینه های غذایی حاوی بتا کاراتوئن هستند تا سلامتی چشم را بهبود دهند. علاوه بر این، اسفناج حاوی مقدار زیادی ویتامین ث، لوتئین و – اجزایی است که چشم را سالم نگه می دارند و بینایی را بهبود می بخشد .

نمک :رژیم غذایی با سدیم بالا می تواند باعث حفظ مایعات شود که ممکن است به پف کردن ناحیه زیر چشم منجر شود.

برای داشتن چشم هایی سالم و زیبا ، این نکات زیبایی طبیعی را امتحان کنید:

کم تر آرایش کردن

محصولات آرایشی می تواند چشم را زیبا نگه دارد اما کوتاه مدت است بنابراین حد الامکان از استفاده لوازم آرایش خود داری کنید

بدن خود را آبرسانی کنید

تا جای ممکن آب بنوشید. پف چشم ها گاهی اوقات از کمبود آب در بدن است. پف را کاهش می دهد و همچنین ضایعات را از بدن دفع می کند. بنابراین هر وقت نیاز داشتید یک لیوان آب بنوشید.

به طور منظم ورزش کنید:

شما باید هر روز ورزش کنید؛ انجام این کار گردش خون را بهبود می بخشد. تنها زمانی که ورزش می کنید، چشم های شما اکسیژن کافی دریافت می کنند تا آن ها را سالم نگه دارد.

خواب خوب شبانه داشته باشید:

بهترین نکته زیبایی برای چشم ها داشتن خواب خوب است. استراحت نکردن می تواند به پف چشم ها منجر شود و باعث می شود که چشم ها خسته به نظر برسند. تا آنجا که می توانید استراحت کنید. 7 تا 8 ساعت خواب نه تنها به سالم نگاه داشتن چشم ها کمک می کند بلکه تمام بدن شما با ظرفیت کامل کار می کند.

قاشق سرد :

در اینجا نکات زیبایی طبیعی برای چشم ها وجود دارد – دو قاشق را در فریزر در طول شب قرار دهید. آن ها را صبح بردارید و پشت خمیده آن را روی چشمان قرار دهید. قاشق ها سرد خواهند بود پس باید در فواصل زمانی این درمان را انجام دهید. این به افزایش گردش خون کمک می کند و چشم ها را تازه نگه می دارد.

آب یخ:

لایه های پنبه را در آب یخ فرو کنید و آن ها روی پلک های بسته به مدت 10 دقیقه در محل نگه دارید. سردی رگ های خونی را منقبض می کند و چشم را روشن تر می سازد. لایه های پنبه نباید احساس یخی داشته باشند اما سرد اشکالی ندارد چون باعث می شود چشم تازه شود.

ماسک تخم مرغ:

اگر در این فکر هستید که چطور بصورت طبیعی چشمان زیبا داشته باشید، ماسک تخم مرغ راه حلی موثر برای شما است. چند سفیده تخم مرغ را بزنید و آن ها را به آرامی در اطراف چشمان بمالید. این ماسک را 15 دقیقه قبل از تمیز کردن صورت با آب سرد بگذارید. ماسک تخم مرغ باعث می شود که منطقه اطراف و زیر چشم ها احساس انقباض کند.

دایره های تیره:

چگونه ارایش کنیم تا چشمانی درشت داشته باشیم

دو خیار را تقسیم کرده و عصاره را به بیرون فشار دهید. این عصاره را با استفاده از پدها روی مناطق تاریک چشم قرار دهید. اجازه دهید آب میوه به مدت 15 دقیقه روی پلک ها بنشیند. برای به دست آوردن چشم زیبا، حداقل 5 روز، نکته زیبایی خانگی چشم را امتحان کنید.

یک قاشق گوشت گوجه فرنگی را با مقداری پودر زرد چوبه، نصف قاشق چای خوری آب لیمو و یک قاشق چای خوری آرد مخلوط کنید. خمیر را به آرامی روی پلک ها و قسمت های تاریک بمالید. آن را به مدت نیم ساعت قبل از برداشتن به آرامی با پدهای مرطوب نگه دارید. این کار را روزی یک بار حداقل یک هفته انجام دهید.

چشمان پف کرده:

سیب زمینی خام بردارید و حلقه های آن را روی چشمان بسته قرار دهید و بگذارید 15 تا 20 دقیقه بماند.پد پنبه را در شیر سرد فرو کنید و آن ها را روی پلک های چشم قرار دهید. 15 تا 15 دقیقه بماند.چند قطره روغن ویتامین ای را در کاسه کوچکی از آب سرد اضافه کنید. پنبه را به مدت 5 دقیقه در کاسه بریزید و آن ها را روی چشم ها قرار دهید. و20 دقیقه آرام باشید.

چای کیسه ای سبز:

چطور می توان چشم های زیبا داشت ؟ چای کیسه ای سبز می تواند به شما کمک کند. چای کیسه ای را در آب سرد خیس کنید و آن را روی چشمان بمالید. 15 تا 20 دقیقه آن را روی چشمان نگه دارید. تانین در چای، تورم را کاهش داده و چشم را سالم نگه می دارد.

برای داشتن چشمانی با طراوت :

پنبه را در شیر گرم خیس کنید و به مدت 15 دقیقه روی چشم قرار دهید.

چشمان گود افتاده :

نیمی از عسل را با نیمی از دانه های بادام ترکیب کنید. این ترکیب را به آرامی روی چشم ها هنگام خواب بمالید. درمان را برای یک هفته امتحان کنید تا نتایج قابل توجه را ببینید.چند عدد بادام را در طول شب خیس کنید. پوست آن را بکنید و صبح با یک لیوان شیر، بادام را بخورید. حداقل یک ماه این کار را انجام دهید.

چشم های خود را ماساژ دهید: به آرامی ناحیه اطراف چشم ها را ماساژ دهید اینکار به بهبود جریان خون و کاهش حلقه های تیره چشم کمک کنید. اگر می خواهید آن را به عادتی معمولی تبدیل کنید، باید یک غلتک چشمی مرتعش را خریداری کنید. آن ها نسبتا ارزان هستند.اگر با دست چشم هایتان را ماساژ می دهید، مطمئن شوید که هیچ گونه روغن اضافی روی انگشتان نیست. در غیر این صورت، انتقال چربی ممکن است منجر به سوزش پوست شود.

چشم های خود را ورزش دهید : اگر می خواهید نگاه هر فرد را بهبود بخشید، بهترین راه برای انجام این کار ورزش دادن چشم ها است. اگر چه اندازه واقعی چشم ها را به طور کامل افزایش نمی هید، اما مطمئن می شوید چشمان شما تا حد ممکن قوی هستند .

دید نزدیک و دور را جایگزین یکدیگر کنید تغییر بین این دو باعث می شود سرعت چشمان بالا رود.

سعی کنید با تمرین چشم به جهات مختلف چشم را حرکت دهید این کار اثربخشی ورزش را به حداکثر می رساند.

 

چگونه ارایش کنیم تا چشمانی درشت داشته باشیم
چگونه ارایش کنیم تا چشمانی درشت داشته باشیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *