چگونه استادمو عاشق خودم کنم

 
helpkade
چگونه استادمو عاشق خودم کنم
چگونه استادمو عاشق خودم کنم

اگر شما هم مردی را دوست دارید، احتمالا به این فکر می‌کنید که چطور عاشقش کنم و آیا راهی هست که او نیز شما را دوست داشته باشد یا نه. اما زمانی که هیچ راهی نیست تا شخصی عاشق شما شود، باز هم روش‌های آسانی وجود دارد که می‌توانید انجام دهید و یک قدم به او نزدیک‌تر شود. به این ۱۵ روش آسان نگاه کنید تا او نیز عاشق‌تان شود!

اگر فیلم بازی می‌کنید یا خود واقعی‌تان نیستید، او عاشق شما نمی‌شود. دومین مسئله این است که اگر می‌خواهید برای او کامل باشید، او نه تنها شما را دروغگو می‌بیند بلکه دیگر شما را دوست نخواهد داشت. او می‌خواهد خود واقعی شما را دوست داشته باشد. او شما را با همه عیب‌های‌تان می‌خواهد. به خاطر همین است که شما را انتخاب کرده است. بنابراین خودتان بمانید و همیشه همان چیزی که هستید، باشید. خواهید دید که این چه‌قدر بهتر است تا این‌که سعی کنید کسی باشید که در واقع نیستید.

اگر خیلی سرتان شلوغ است و نمی‌توانید شبیه دیگران باشید، چگونه می‌توانید متفاوت باشید؟ مردان، نسخه تکراری از دیگران را نمی‌خواهند. آن‌ها زنی می‌خواهند که متفاوت و منحصر به فرد باشد. آن دختر باشید نه نسخه‌ای از باقی دنیا. این کار او را بیشتر عاشق شما می‌کند تا لباس و آرایش و این‌که تظاهر کنید عاشق بازی‌های کامپیوتری هستید!

من نمی‌خواهم این گفته را بزرگ کنم که مردان از چشم عاشق می‌شوند! اما اگر به خودتان نرسید، فکر می‌کنید شما را انتخاب می‌کنند؟ همیشه سعی کنید در بهترین حالت خود باشید. به این معنا نیست که باید گران‌ترین لباس‌ها را بخرید یا سایز شما صفر  باشد. فقط مراقب خودتان باشید و لباس‌هایی بپوشید که زیبایی شما را نشان دهند. چیزهایی که او دوست دارد را پیدا کنید و معمولا آن‌ها را انجام دهید. مرد دلخواه‌تان رژ لب قرمز دوست دارد؟ رژ قرمز را بخرید و به لب‌های خود بزنید – دیوانه می‌شود!! مرد شما، عاشق لباس‌های بامزه تابستانی است؟ پیراهن‌های گل‌دار تابستانه بخرید تا جذب‌تان بشود!چگونه استادمو عاشق خودم کنم

این جمله را شنیده‌اید که « چرا گاو را بخرید وقتی می‌توانید شیر مجانی داشته باشید؟» حرف تلخی است اما به طرز احمقانه‌ای نیز درست است. مردان، چالش را دوست دارند و آسان به دست آمدن، آن‌ها را عاشق شما نمی‌کند – بگذارید به شما احترام بگذارد. البته این فقط به این معنا نیست که در زمان رابطه جنسی نباید آسان به دست بیایید بلکه در مورد مسائل دیگر نیز درست است مثلا هر زمان که از شما می‌خواهد با او بیرون بروید، قبول نکنید یا به هر درخواستی که دارد، بله نگویید. شما باید مستقل باشید، نظرات خود را داشته باشید و می‌توانید کاری کنید که از همان روز اول، این را ببیند. البته این رفتار را خیلی طول ندهید چرا که می‌تواند باعث سردی شود.

زنان تنها افرادی نیستند که دوست دارند صحبت کنند، احساسات خود را بروز دهند یا یک مکالمه خوب داشته باشند. مردان نیز این را دوست دارند و هیچ چیزی به اندازه این مسئله حال افراد را بد نمی کند که با کسی صحبت کنند که به آن‌ها گوش نمی‌دهد و در واقع نشانه این است که برای حرف‌های‌شان اهمیتی قائل نیستند. اگر می‌خواهید مردتان عاشق‌تان شود، به او توجه کنید. وقتی می‌خواهد صحت کند به او گوش دهید و کنارش باشید حتی اگر این حرف‌ها تکراری یا خسته کننده باشند. او به گوشی برای شنیدن نیاز دارد، شما باید همان گوشی باشید که آماده شنیدن حرف‌های اوست. شما نمی‌دانید، ممکن است دفعه بعدی بخواهد عشقش را به شما ابراز کند.

چه کسی دوست دارد کنار یک فرد منفی باشد؟ بدون شک مرد مورد علاقه شما نیز دوست ندارد. مثبت بودن فقط یک چیز را به وجود می‌آورد: مثبت‌گرایی بیشتر. اگر یک رابطه مثبت و خوشحال با نتایج مثبت می‌خواهید، باید از اول مثبت‌نگر باشید. حتی اگر شرایط بد شود نیز به خاطر مردتان و خودتان مثبت باشید. این مثبت‌نگری باعث مثبت شدن آینده شده و می‌تواند به عشق و ازدواج بینجامد.

هیچ چیز سریع‌تر از یک زن خوب، شیرین و معصوم (با یک بعد بد البته که بعدا به آن می‌رسیم!) مرد را عاشق نمی‌کند. اگر واقعا می‌خواهید او را عاشق کنید، از همان اولی که شما را می‌بیند، شیرین و مهربان باشید. لبخند روی صورت خود داشته باشید و تا جایی که ممکن است زنانه و آرام رفتار کنید. او عاشق اخلاق خوب شما شده و به سمت شما جذب می‌شود. فقط فیزیک است خانم عزیز!

زنان همیشه می‌گویند اگر مردی بتواند آن‌ها را بخنداند، یک امتیاز بزرگ محسوب می‌شود. اگر این برای مردان نیز صدق کند چه؟ مردان زنی که باعث لبخند زدن‌شان شود را دوست دارند و اگر باعث خندیدن‌شان شود که خیلی عالی خواهد بود. همان زنی باشید که او دوست دارد در کنار خود داشته باشد. نگران نباشید و خوش بگذرانید. حرف‌های خنده‌دار بزنید و کارهای احمقانه انجام دهید و اصلا احساس خجالت نکنید. این کار مردان را دلسرد می‌کند! حتی لطیفه‌هایی که از نظرتان بی‌مزه هستند را نیز تعریف کنید و نگران نباشید! احتمالا او نیز آن‌ها را جالب می‌داند. یک پیروزی بزرگ!

می‌دانید چه چیزی رابطه را سریع‌تر از هر چیز دیگری خراب می‌کند؟ عدم اعتماد. اعتماد (در طول رابطه) سنگ بنای یک رابطه خوب است. نه تنها یک رابطه خوب بلکه یک رابطه طولانی! اگر دائما شک دارید، هر وقت از خانه بیرون می‌رود او را سوال و جواب می‌کنید و او را به دلیل سلام کردن به زنی، به خیانت متهم می‌کنید، او عاشق شما نمی‌شود. به خودتان مسلط بوده و به شریک خود اطمینان داشته باشید. این مسئله واقعا نتیجه می‌دهد و رابطه شما را قوی می‌کند.

این مورد با شماره ۹ در ارتباط است. شما باید آن‌قدر به او اعتماد داشته باشید که گاهی او را به حال خود بگذارید. خیلی در کنار کسی بودن، خوب نیست. همه افراد، زمانی را برای خودشان می‌خواهند – حتی مرد شما. اجازه دهید با دوستان خود بیرون برود و خوش بگذراند. اجازه دهید هر چند وقت یک بار در منزل بماند و به کار خود برسد. به او زمان بدهید و قوی‌تر شدن رابطه خود را ببینید. با این کار نه تنها به او ثابت می‌کنید که به او اعتماد دارید بلکه به آرام شدن ذهن او نیز کمک می‌کنید.

وقتی مردی روز بدی دارد، می‌دانید چه چیزی می‌خواهد که به خانه بیاید؟ زنی که مثبت، مشوق و حامی باشد. حتی زمانی که شرایط سختی پیش می‌آید، او به زنی در کنار خود نیاز دارد. به او نشان دهید که همان زن هستید و او دیگر نمی‌تواند عاشق‌تان نشود.

هر مردی ذاتا دوست دارد قهرمان باشد. مردان می‌خواهند که یک محافظ قوی باشند که هر کاری برای زن‌شان بکنند، از باز کردن در شیشه مایونز گرفته تا پول درآوردن! شما باید طوری رفتار کنید که نیاز دارید او کارهای مردانه را انجام دهد و با این کار در کمترین زمان مجذوب شما می‌شود ( با این کار، اعتماد به نفس بیشتری نیز به او می‌دهید).

کسی هست که دوست نداشته باشد کسی برایش دلبری کند؟ دلبری کردن، کم یا زیاد، باعث خاص شدن شدن شما می‌شود. این کار شما را جذاب و خواستنی می‌کند. مردتان، دوست دارد برایش دلبری کنید، چه قرار اول باشد چه قرار سیصد و سوم! این کار نه تنها باعث می‌شود او حس خوبی نسبت به خودش داشته باشد بلکه رابطه را نیز عاشقانه‌تر می‌کند. به یاد داشته باشید: هیچ وقت انجام کارهایی که در ابتدای رابطه انجام می‌دادید را ترک نکنید. این بهترین چیزی است که رابطه را سر پا نگه می‌دارد. بنابراین وقتی برای‌تان لطیفه‌های بامزه تعریف می‌کند، بخندید و مانند روز اول بازوی او را بگیرید. زمانی که بیرون می‌روید و می‌بینید که او پیراهن آبی مورد علاقه شما را پوشیده است به او بگویید که چه‌قدر خوشتیپ و مردانه شده است. او به این کار نیاز دارد و بدون شک قدردان خواهد بود.

خیلی راحت است: چیزهای جدید را امتحان کنید. فرض کنید مرد مورد علاقه شما غواصی اسکوبا را دوست دارد اما شما هیچ وقت آن را امتحان نکرده‌اید. در واقع، شنا کردن در کنار ماهی‌ها شما را می‌ترساند. اما او به شما اطمینان می‌دهد که خیلی جالب است و او آن‌جاست و شما را راهنمایی کرده و از شما محافظت می‌کند. با این همه تضمین، چرا آن را امتحان نکنید؟

ممکن است به غواصی اسکوبا علاقه‌مند شوید. با این کار، ۴ کار انجام می‌دهید: ۱. به او نشان داده‌اید که اهل ماجراجویی هستید و از امتحان کردن چیزهای جدید نمی‌ترسید. ۲. حالا شما دو نفر، یک علاقه مشترک دارید که می‌توانید با هم انجام دهید. ۳. به او نشان داده‌اید که مرد بزرگ و قوی شماست و شما در کنار او از چیزی نمی‌ترسید. شما به او اعتماد دارید. ۴. شما می‌خواهید چیزهایی که او دوست دارد را انجام دهید، فقط چون او آن‌ها را دوست دارد. و این کار به او نشان می‌دهد که شما به او اهمیت می‌دهید و او این کار شما را تحسین می‌کند.

پس دفعه بعدی که می‌خواهد یک کار جدید و هیجان انگیز انجام دهد، چرا شما نیز آن را امتحان نمی‌کنید؟

این مورد نیز با امتحان کردن چیزهای جدید در ارتباط است. اما حتی اگر قبلا کاری را یک میلیون بار هم انجام داده باشید، خوش بگذرانید! هیچ کس دوست ندارد در یک رابطه خسته کننده بماند، درست است؟ خوب، کارهای جالب انجام دهید و همیشه خوش بگذرانید، چه با هم بازی کامپیوتری انجام دهید و چه برای ماهیگیری به دریا بروید. خوش بودن، هر دوی شما را خوشحال و مثبت می‌کند و باعث رشد رابطه می‌‌شود.

مانند یک چالش به نظر می‌رسد اما  شاید شنیدن جمله دوستت دارم از طرف مرد مورد علاقه‌تان، آسان‌تر از چیزی باشد که فکر می‌کنید. فقط به یاد داشته باشید که مهربان و شوخ بوده و همیشه خودتان باشید. به مخاطب خاص خود اعتماد داشته باشید و به او حس عالی و کامل بودن بدهید. او نمی‌تواند در برابر شما مقاومت کند!

منبع:herinterest

 

برچسب ها عاشقعشقچطور عاشقش کنم

پورتال جوانان ایرانی

روش عاشق کردن : چطور کسی را که دوستش داریم عاشق خود کنیم؟ برخـی افراد ممکن است با خواندن این مقاله پیشنهادات من را غیر اخلاقی و غیر منـصـفانـه تلقی کنـنـد. بـه بـازی گرفتن احساسات دیگران کار نـا پـسـندی است بـخـصوص کسانی که بسیار دوستتان دارند. خیلی خوب میشد هر کسـی را کـه خـواهان او بـودیـد سـهـل و آسـان بـه دست میاوردید بدون آنکه نیاز به نقش بازی کردن داشته باشید. اما متاسفانه دنیای واقعی همیشه اینگونه عمل نـمـیکند.  بعضی وقتها شما به امید بدست آوردن فرد خاصی ماهها خود را به آب و آتش میزنید به عشق او زنـدگی میکنـید و  حسرت داشتنش را میکشید و عاقبت بدون ثمر و نتـیجـه ناکام می مانید. و آنـجاسـت کـه راهـکـارهـای ذیل ناگهان همچون موهبتی آسمـانـی جـلـوه گـر خـواهند شد. البته توصیه های من سحر و جادو نبوده و آنگونه نیز نمیـبـاشـد که شخصی را برغم خواست و میل باطنی و با بکارگیری این تکنیکها وادار بـه آن کند که دلباخته و عاشق شما گردد. کاری که این تکنـیـکها انجام می دهند شـانـس و اقـبـال را بمقدار زیادی به سود شما افزایش می دهند. آیا این کار شرورانه و نادرست است؟ من اینطور فکر نمیکنم بنابراین به مطالعه خود ادامه دهید.

زیاد معاشرت کنید… سپس غیر قابل دسترس گردید

هـر چه بیشتر با شخصی ارتباط داشته باشید آن شخص بیشتر شما را دوست خواهد داشت. این را دیوید لیدمن متخصص رفتار انسانها بیان می کند. در واقع حق با اوسـت. چندین مطالعه دیگر نشان داده کـه در مـعـرض قـرار گـرفـتن مکرر با هر محرک خاص ما را نسبت به آن محرک علاقه مند تر می گرداند. (تنها زمانی این نظریه صدق نمی کنـد کـه واکنش اولیه ما به آن محرک منفی باشد). بنابراین در ابتدای آشنایی از آنکه کناره گیـر، گریزان و غیر قابل دسترس باشید، پرهیز کنید. در عوض به دنبـال بهانه های فراوان برای آنکه وقت خود را با وی بگذرانید باشید.چگونه استادمو عاشق خودم کنم

اکنون حواستان را کاملا جمع کنید چون این مرحله زیرکانه بوده و احتیاج به مهارت دارد. درست زمانی که مطمئن شدید که او را مجذوب خود کرده و محبوب گشته اید به تدریج معاشرت خود را کاهش داده و کمتر در دسترس قرار گیرید و این کـار را تـا زمانی کـه وی دیگر شما را دیگر ملاقات نکرده و نبینـد ادامه دهید. شـما هم اکنون “قانون کمـیابی” را بطور مؤثر بکار گماردید. همه ما واقف هستیم که: مردم خـواهـان چیزهایی هستـند که نمیتوانند داشته باشند. و همیشه در دسترس بودن شـما سبب کاهـش ارزش و شـان شما می گردد. برای مثال هـرگـاه پـایتان را از در خانه بیرون بگذارید و با توده عظیمی از الماس بروی زمین روبرو گردید، کم کم برایتان عادی شده و دیگر آنها را بچشم سنگهای گرانبها و ارزشمند نخواهید نگریست. این قانون کمیابی است که سبب میشـود بـیشتر طالب آنها گردید. با آنان باشید و سپس کمیاب گردید و مشاهده خواهید کرد محبوب تر می شوید. ما مرتبا در مورد مسایلی چون شور و اشتیاق، جـاذبـه جـنـسـی و عـشـق صحبت به میان میاوریم اما به “شباهت ها” اشاره ای نمیکنیم . بـایـد آگـاه باشیم افراد با خصوصیات متضاد در بلـنـد مـدت جـذب یـکدیـگر نـمی شوند. ما همواره در جستجوی شباهتها میان خود و شریک زندگیمان می بـاشیم. اغـلب ما بـا گـشـتـن و مـعـاشرت با دوستانی که مورد علاقه امان نمی باشند ترس داریـم پس چـرا با مـعشـوق خود چنین کنیم؟ علاقمند بودن و دوست داشتن کسی بسیار مهم تر از آن است که ما عاشق آن فرد باشیم. تنـها شباهت های اخلاقی و شخصیتی ما نیست که حائز اهمیت میباشد. هرگاه شما با فردی کـه از لـحاظ ظاهـر شبـیـه شـما باشد آشنا گردید، احتمال آنکه وی شیفته و دلباخته شما گردد ۴ برابر بیشتر میباشد.

کار دلپسندی برایش انجام ندهید…. بـگذاریـد او برایتان کارهای دلپسندی انجام دهد

هرگاه شما کار پـسـنـدیـده ای بـرای شـخـصی انجام دهید، از دو جهت احساس خوبی خواهید داشت: احـساس خـوشـنودی از خـودتان و صمیمیت با فردی که شما اندکی با عملتان لوسش کرده اید. ما معمولا بمنظور توجیه زحمات و یا هزینه هایی که صرف فرد مورد نظر کرده ایم در شایستگی و استحقاق وی مبالغه وخیالپردازی میکنیم. سـرانجام آنکه:ما آن فرد را بیشتر دوست خواهیم داشت.هرگاه شخصی برای ما کار پسندیده ای انجام میدهد، خوشنود میگردیم. اما در کنار آن احساسات ناخوشایند دیگری نیز تظاهر خواهند کرد. گاه غرق در هیجانات میشویم. در تـنگنا قرار می گیریم که مانند همان فرد بامعرفت که آن لطف را در حق شما کرده عمل نماییم یعنی آنکه لطفش را جبران کنیم. و حتی زمانیکه آن عمـل نـیک از سوی شخصی صورت می گـیـرد کـه شـما علاقه وافری به وی داشته اما نسبت به احساسش نسبت به خودتان مردد هستید، مسئله بسیار بغرنج تر میگردد. متوجه منظورم می شـوید؟ هنگامی که ما شیفته و شیدای شخصی می شویم، ناگزیریم برای او کارهای لطف آمیزی انجام دهیم.اما بهتر آنست اجازه دهید او شما را لوس کند.

 به او نگاه کنید…

زیـک روبیـن روانـشـنـاس دانشگاه هاروارد مطالعه ای را صورت داد تا دریابد آیا قادر است عشق را بطور علمی توسط ضبط مدت زمانی که دو عاشق بیکدیگر چشم دوختـه انـد، مورد اندازه گیری قرار دهد. وی دریافت که دو فردی که عمیقا عاشق یکدیگر می بـاشند ۷۵ درصد از زمانی را که گفتگو می کنند، به همدیگر نگاه می کنند. و هـنـگـامی که فرد ناخوانده ای به میان صحبتشان وارد میگردد آهسته تر روی از یکدیگر برمی گـردانـنـد. در گـفـتـگوهـای معمولی افراد ۳۰ تا ۶۰ درصد از وقت را به نگاه کردن به یـکدیـگر اخـتـصـاص می دهند. اهمیت مقیاس روبین واضح میباشد: احتمال آنکه بگوییم دو فرد تا چه میزان عاشـق و دلبـاخته یـکدیـگر هستند را می تـوان بـا انـدازه گیـری مـدت زمـانـی کـه آن دو عاشقانه به یکدیگر زل می زنند تخمین زد. برخـی روانـکاوان از آن در حین مشاوره برای آنکه دریابند تا چه اندازه زوجین به یکدیگر علاقه و عشق دارند سود می برند. هـمچنین این موضوع اطلاعات سودمند زیادی را بـرای آنـکه بـخواهید شخصی دلباخته شما گردد در اختیارتان قرار میدهد. اینگونه که: هرگاه به شخصی که دوسـتـش می دارید در حین گفتگو ۷۵ درصد از زمان به وی نگاه کنید. با این کار مغز آن فرد را فریب میـدهید. مـغز آن شخص آخرین باری که فردی تا این اندازه به او نـگـاه کـرده را بـخاطر آورده و تـحلـیـلش از این نگاه طولانی، وجود عشق و علاقه خواهد بود. در نتیجه این طـور  مـی انـدیـشد که عاشق شما است و مغزش شروع به ترشح فنیل اتیلامین (PEA) می کند. ایـن مـاده از خانواده آمفی تامین ها میباشند که توسط سیستم عصبی ترشح میگردد.هنگامی که ما عاشق میشویم PEA همان عاملی است که سبب تعریق کف دستان، احساس دل آشوبی، و افزایش ضربان قلب میشود.هر چه شخصی که شما خواهانش میباشد PEA بیشتری بدرون جریان خونش جاری گردد احتمال آنکه او دلـبـاخـتـه شـمـا گـردد افـزایـش میـیابد. زمانی که شما نمی توانید صادقانه فردی فرد بی رغبـتـی را وابسته خود کنید، بکارگیری این تکنیک تولید PEA را کاملا میسر خواهد نمود. امتحان کنید.مطمئن هستم از نتیجه کار خود شگفت زده خواهید شد. زمـانـی کـه بـا شخصی هستید به وی حس عاشق بودن را القا کنید و اینکه او سـرانـجـام بـاورش شـود که عاشق شما است، زیاد بطول نخواهد انجامید.

روی برنگردانید…

دیـگر یـافته های تعیین کننده در تحقیقات روبین: اگر فردی بـه زن و شوهری که در حـال گفتگو هستند، ملحق گردد، مدت زمان زیادی طول می کـشـد تـا نگاه آن زوج از یکدیگر منحرف شده و به نفر سوم  برگردانده شود. باز هرگاه این عمل را با شـخصـی کـه هنوز دلباخته شما نگشته بکار بندید، به او طوری القا میکنید کـه گویی دلبـاخته شماست و باعث سرازیر گشتن مقدار بـیـشـتـری PEA داخـل جریان خونش می شـوید. لئیل لونـز، مـتخصص روابط انسانها، این تکنیک را “چشمان آب نباتی” نـام نـهـاده. چشمانتان را به چشمان فردی که دوستش می دارید قفل نموده و ثابت در همان حالت نگه دارید. حتی زمانی که او صحبتـش پـایـان یـافـت و یا آنکه شخص دیـگـری به شما مـلـحـق شد، روی برنگردانید. وقتی سرانجام خـواسـتـیـد چشمانتان را از چشمانش برگردانید (پس از ۴-۳ ثانیه) آن کار را با بی میلی و آهستگی انجام دهید دقیقا مانند آنکه توسط یک آب نبات به یکدیگر چسبیده اید. شاید این تکنیک زیاد سودمند به نظر نرسد ولی باور کنید هرگاه بطور صحیح صورت گیرد از تعجب نفس شما را بند خواهد آورد. اگرآنقدر کمرو و خجالتی می باشید که قادر نیستید مستقیما به چشمها خیره شـویـد از تکنیک آب نـبـات صـرف نظر کرده و از این روش استفاده نمایید.بفردی که وارد گفتگوی شما شده روی برگردانده اما به محض آنکه سخنان آن فرد پایان یافت، بـه سرعت چشمانتان را به سمت شخص مورد علاقه خود بازگردانید. این یک حرکت بررسی کنـنده است. شما میـخواهید واکنش وی را از آنچه گوینده بیان داشته مورد بررسی قرار داده و بـه وی تفهیم کنید که بیش از آن فرد به او علاقه مند هستید.

از علم مردمک سنجی کمک بگیرید…

ما هـمگی با حالت چشمها پیش از خواب آشنا هستیم وقتی بـه آنها مینگریم نگاهـی خمارآلود است. شما تنها به یک چیز برای ایجاد حالت چشمان پیش از خواب نیاز دارید: مردمک های بزرگ و متسع. بر طبق علم مردمک سنجی این عاملی اسـت کـه هـمه ما به آن پاسخ می دهیـم. شـما قادر نیستید مردمک چشم خود را آگاهانه کنترل کنید (به همین خاطر است که می گویند چشمها هیچگاه دروغ نمیگویند). اما شما میتوانـیـد با ایجاد شرایط مناسب حالت مردمک منبسط را پدید آورده و به نتیجه دلخواه بـرسید. ابتدا نور را کاهش دهید. هـرگاه میـزان روشـنـایـی و نـور مـحیـط کاهـش یابد مردمک چشمها متسع میگردند. به همین خاطر است که استفاده از نور شمع و یا کلیدهای کاهنده نور چراغها در رستورانهای رمانتیک ضروری میباشد. تنها با ملایم کردن و کاهش نور نیست که چهره ما جذاب تر بنظر میرسند، مردمکهای منبسط نیز سودمند هستند.

دانشمندان ۲ تصویر از یک زن را به مردان نشان دادند. هر دو تصویر یکسان و مشابه بود یکی از دو تصویر طوری دستکاری شده بود که مـردمک چشـمـها بـزرگـتـر بـنـظر بـرسنـد. زمانی که تصویر دستکاری شده را نشان مردان دادند، آنهـا زن را در تـصـویـر دسـتـکاری شده، ۲ برابر جذابتر از تصویر واقـعـیـش تـشـخیـص دادنـد. بـروی چهره مردان نیز آزمایش مـشـابـهـی صـورت گـرفـت و بـه زنـان نـشـان داده شـد و نـتایج مشابهی حاصل گشت. همچنین هنگامی که ما به چیزی علاقه داریم و دوستش می داریم می نگریم، مـردمک چشمانمان باز بزرگتر و متسع می شوند. این را نیز می تـوان تـوسـط تـصـاویـر به اثبات رساند. این بار پژوهشگران تصویر یک زن زیبا را میـان تـعداد زیـادی از تـصـاویر معمولی و پیش پا افتاده قرار دادند سپس تغییر اندازه مـردمـک چـشمهای مردان حین مشاهده آن تصاویر را مورد بررسی قرار دادند. بدون اسـتـثـنـا مـردمـک چـشـمهـای مردان بروی تصویر مورد نظر منبسط می گشت. این یعنی که هرگـاه شـمـا شـدیدا مجذوب شخصی شده باشید باید تا حالا مردمک چشمانتان مانند حفره های سیاه متسع و بزرگ شده باشد!

برچسب ها : چطور کسی را که دوستش داریم عاشق خود کنیمچطور یک دختر را عاشق خود کنیمچطوری کسی را عاشق کنیمچطوری یک پسر را عاشق خود کنیمروش عاشق کردنمردمان

۱ شهریور, ۱۳۸۹

۲۹ آبان, ۱۳۹۲

۲۵ اردیبهشت, ۱۳۸۷

دیگه خسته شدم از تلاش های بی نتیجه
مگه میشه یکی صدها کیلومتر ازت دور باشه، هیچ احساسی نسبت به تو نداشته باشه و تو بی دلیل خودتو براش به کشتن بدی؟
هر روز آرزوی مرگ میکنم(لحظه ی مرگ ترسناکه ولی بعدش…)
جدا از عشق مشکلات خیلی زیادی دارم و جدا از این مشکلات یه مشکل خیلی بزرگ که نمیتونم توضیح بدم…

تو چقد شبيه منيواقعا چرااااا اينجوريه؟!!!!

تحمل کن ای روزا هم میگذره

تحمل کن ای
روزا هم میگذره
در هر صورت ریدم بع ای زندگی
شیراز سیتی

من از بچگی عاشق پسریم و از خیلی وقته اون ندیدم دوست خانوادگیمون هستن بعد چند سال دیدمش ازم خواهش کرد شمارمو بهش بدم منم شمارمو دادم ولی اون ی عشق داره و منو ب عنوان ی آلجی حساب میکنه واقعا نمیدونم چیکار کنم

بهش بگو

من چجوری احساسم بهش بگم، خیلی سخته، خیلی دوستش دارم اما اصلا نمیدونم چیکار کنم. یا اصلا اون منو دوست داره، عذاب وجدان گرفتم خواهش میکنم کمکم کنید.

این چیزا توی ایران اثر نداره. مردم ما فقط روزمره زندگی میکنن. اصلا نه عشقی هست نه احترامی

واقعا روش های قشنگی ندارین ، میگن هرجوری شده رابطه رو قطع نکنین حالا شما میگین هر وقت علاقه زیاد شد طرف رو کمتر ببینین و حتی ولش کنین واقعا خودتون باور دارین حرفتون رو ؟ اگر یه نفر اینکارو با شما بکنه واقعا قشنگه ؟؟!

من از بچه گیم عاشق یه دخترم اون منو فقط دوست خودش میدونه عشق هم داره چیکار کنم میگه تورو یه درصد از عشقم کمتر دوست دارم اما من میخوام عاشقم باشهدچیکار کنم کمک کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وبسایت

دنبال کردن

روشهای موفقیت

عاشق کارتان باشید

چگونه استادمو عاشق خودم کنم

۲۲ خرداد, ۱۳۸۷

سلامتی و بهداشت

دوپامین: مسئول اصلی عشق و احساسات در انسانها

۱۳ اسفند, ۱۳۹۰

سلامتی و بهداشت

جراحی های زیبایی واژینوپلاستی و لابیاپلاستی

۱ اردیبهشت, ۱۳۹۴

مد و مسائل زندگی

چه مدل لباس‌هایی را در هنگام ورزش کردن نباید پوشید؟

۲۸ اسفند, ۱۳۹۸

تغذیه و تناسب اندام

جلبک های خوراکی : انواع و نکات مهم

۱۱ خرداد, ۱۳۸۷

چطور کسی که عاشقش بودید را فراموش کنید

بررسی خودارضایی از نقطه نظر علمی

تنفر از والدین: چرا برخی فرزندان از والدین خود متنفر میشوند؟

وقتی مردی شما را بخواهد…

عشق یکطرفه: کسی را دوست دارید که دوستتان ندارد؟

بیشتر

مد و مسائل زندگی

چه مدل لباس‌هایی را در هنگام ورزش کردن نباید پوشید؟

۲۸ اسفند, ۱۳۹۸

مد و مسائل زندگی

نکات مهم برای لباس پوشیدن در یک دورهمی دوستانه که هر خانم باید بداند

۲۸ اسفند, ۱۳۹۸

تغذیه و تناسب اندام

۷+۱ ماده غذایی که باعث افزایش وزن می شوند

۳ اسفند, ۱۳۹۸

ازدواج و خانواده

۳ راه زیبا برای بیان عشق به کسی که دوستش داریم

۳ اسفند, ۱۳۹۸

روشهای موفقیت

۳ اصل مهم برای دستیابی به موفقیت در زندگی با الگو گرفتن از دانشمندان

۳ اسفند, ۱۳۹۸

مد و مسائل زندگی

۹+۱ جفت کفش ضروری که باید در کمد هر زنی باشد

۳ اسفند, ۱۳۹۸

مد و مسائل زندگی

معرفی ۵ کتاب ایرانی برتر از میان صدها اثر داستانی برگزیده جهان

۳ اسفند, ۱۳۹۸

تغذیه و تناسب اندام

آشنایی با مهم ترین دانه های روغنی و فواید هریک از آنها برای بدن

۳۰ دی, ۱۳۹۸

تغذیه و تناسب اندام

گیاهخوار در برابر گوشت خوار، کدام رژیم برای بدن سالم تر است؟

۳۰ دی, ۱۳۹۸

مد و مسائل زندگی

۱۱ نکته مهم برای انتخاب لباس های با کیفیت

۴ آذر, ۱۳۹۸

مد و مسائل زندگی

۷ ویژگی مهم که یک ساعت مچی را به بهترین ساعت برای انتخاب تبدیل می‌کند

۴ آذر, ۱۳۹۸

مد و مسائل زندگی

۱۰ روش تضمین شده انتخاب کفش استاندارد برای پیاده‌روی های طولانی

۴ آذر, ۱۳۹۸

مد و مسائل زندگی

۶ توصیه جالب برای گذراندن یک تعطیلات تابستانی فراموش نشدنی

۲۷ فروردین, ۱۳۹۸

مد و مسائل زندگی

۸ دلیلی که به شما می گوید چرا انسان ها به شعر احتیاج دارند

۲۷ فروردین, ۱۳۹۸

سلامتی و بهداشت

علائم گردن درد، روش های خانگی درمان گردن درد

۳۰ بهمن, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

کاربردی‌ترین لباس‌هایی که در هر فصلی از سال به آن نیاز دارید

۲۷ بهمن, ۱۳۹۷

روشهای موفقیت

۱۰ ترفند طلایی که به رشد کسب و کار شما کمک خواهد کرد

۲۷ بهمن, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

مواد لازم برای داشتن یک استایل خاص و متفاوت مردانه در فصل زمستان

۲۷ بهمن, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

مهم ترین اصول قبل از گرفتن جشن تولد برای دختر بچه‌ها

۲۷ بهمن, ۱۳۹۷

روشهای موفقیت

۱۰ گام ساده برای خودشناسی و موفقیت در زندگی فردی

۲۷ بهمن, ۱۳۹۷

کلیه حقوق سایت برای مردمان محفوظ است . استفاده غیر تجاری مطلب همراه با ذکر منبع و لینک مجاز می باشد.

آیا فکر می‌کنید عشق قابل کنترل نیست؟

آیا فکر می‌کنید اگر کسی از همان ابتدای آشنایی عاشقتان نشود، دیگر شانسی ندارید؟

آیا فکر می‌کنید امکان این وجود ندارد که بتوانید کسی را دیوانه‌وار عاشق خودتان بکنید؟

اگر پاسختان به این سوال‌ها مثبت بوده است، احتمالا به قضا و قدر و سرنوشت هم اعتقاد دارید. اشکالی ندارد، خیلی‌ها اینطورند! اکثر مردم تصور می‌کنند که عشق چیزی غیرقابل‌تغییر است و کنترلی روی آن ندارند.

اما تحقیقات مختلفی که طی این سالها انجام گرفته ثابت کرده است که شما می‌توانید عشق را کنترل کنید. و همه اینها توسط قدرت مغز انجام می‌گیرد. فقط باید یاد بگیرید چطور از ذهنتان استفاده کنید.چگونه استادمو عاشق خودم کنم

عشق هیچ فرقی با سایر احساسات روانشناسی که به صورت روزانه تجربه می‌کنید ندارد:

– ترس
– استرس
– حسادت
– ترحم به خود
– اضطراب

این احساسات قابل کنترل هستند و عشق هم جزو احساسات روانشناختی دسته‌بندی می‌شود و قابل کنترل است. کنترل عشق بعنوان یک احساس به همان اندازه کنترل ترس، هیجان و از این قبیل آسان است. مشکل اعتقادات ما است. در طول سالها باور کرده‌ایم که عشق چیزی است که اتفاق می‌افتد و همه چیز به سرنوشت بستگی دارد.

اما واقعیت متفاوت با این است. با استفاده از روانشناسی عشق می‌توانید کاری کنید کسی که می‌خواهید عاشقتان شود و چشمش جای دیگری را نبیند. البته هیچ تضمینی نیست و نمی‌گوییم این روش 100٪ موثر است اما نتیجه کارتان با این روش کاملا متفاوت خواهد شد. اگر بتوانید شانس اینکه فرد موردنظرتان عاشقتان شود را سه برابر کنید، چرا آن را امتحان نکنید؟

1. چطور عاشق می‌شویم و روانشناسی پشت آن

قبل از اینکه وارد این داستان شوید که چطور کسی را دیوانه‌وار عاشق خودتان کنید، باید نگاهی به جنبه روانشناختی آن بیندازید و نخیر، هیچ معجون جادویی برای آن وجود ندارد.

بدون اینکه بدانید، هر آدمی که می‌شناسید در فهرستی پشت ذهنتان ذخیره شده است. لیستی از معیارها هم در این لیست هست، معیارهایی که قبل از عاشق شدنتان باید در آن فرد وجود داشته باشد. روانشناسان به این نقشه عشق می‌گویند.

اگر فردی یکی یا چند مورد از این معیارها را نداشته باشد، به طور اتوماتیک‌وار ویژگی تبدیل شدن به عشق زندگی شما را از دست می‌دهند و احتمالا فقط دوست شما باقی می‌مانند. به همین خاطر است که فقط عاشق یک نفر می‌شوید و بقیه برایتان دوست باقی می‌مانند.

البته لیست هر شخص متفاوت و خاص است. مواردی که روی این لیست نوشته به خودِ شما بستگی دارد:

– ارزش‌ها
– اعتقادات
– تجربیات قبلی
– پیشینه
– روابط قبلی

به همین دلیل است که دوستتان ممکن است عاشق مردی شود که به نظر شما خیلی معمولی است. آن مرد با نقشه عشق دوست شما مطابقت دارد نه نقشه شما. اینکه افراد را ارزیابی کنید تا ببینید کسی با لیست شما جور است یا نه به صورت خودآگاه انجام نمی‌گیرد، این اتفاق به صورت ناخودآگاه می‌افتد، بدون اینکه حتی به آن فکر کنید. ذهن همه کارها را خودش به تنهایی انجام می‌دهد. درست همانطور که به قلبتان می‌گوید بتپد، درحالیکه به صورت خودآگاه از آن اطلاع ندارید. به همین دلیل است که ممکن است عاشق یک نفر شوید و ندانید اصلا چرا عاشق او شده‌اید. مسئولیت با ذهن ناخودآگاه شماست.

به همین دلیل است که عشق پدیده‌ای رمزآلود است و خیلی‌ها آن را به سرنوشتشان می‌سپارند. اما در واقعیت، این هیچ ارتباطی با سرنوشت ندارد، فقط به ذهن ناخودآگاه شما بستگی دارد که ارزیابی کند آن فرد با لیست شما هماهنگی دارد یا خیر. حقیقت ماجرا این است که هرچه اطلاعات و آگاهی‌تان از معیارهای ذهن ناخودآگاهتان بیشتر شود، می‌توانید خیلی سریع ارزیابی کنید که چرا عاشق یک نفر شده‌اید.

در زیر به لیست جیم که مردی 26 ساله است که نامزدهای زیادی در زندگی خود داشته، اشاره می‌کنیم. او 2 سال است که از دانشگاه فارغ‌التحصیل شد و در لندن کار می‌کند. از قرار گذاشتن و دوستی‌های کوتاه‌مدت با دخترهای مختلف خسته شده و به دنبال یک شریک‌زندگی جدی‌تر برای خود است. لیست جیم یا این 4 معیار شروع می‌شود:

1- باید سطح تحصیلات او به من بخورد.

2- باید موهای قهوه‌ای داشته باشد (جیم یکبار عاشق دختری با موهای قهوه‌ای شده است و درنتیجه ذهن ناخودآگاهش آن را وارد لیست معیارهایش کرده است که کمکش کند شکست عشقی که قبلا با آن دختر مو قهوه‌ای داشته را جبران کند).
3- باید به خانواده‌اش نزدیک باشد (خانواده و بچه برای جیم مهم‌اند و او به دنبال کسی است که بتواند مادر خوبی برای فرزندان او شود. می‌بینید ما جذب کسانی می‌شویم که خودمان می‌خواهیم و نیاز داریم).

4- باید مسافرت کردن را دوست داشته باشد.

اگر جیم که الان مجرد است با دختر فوق‌العاده‌ای که موهای قرمز دارد روبرو شود، احتمالا عاشق او نخواهد شد. بااینکه ممکن است آن دختر به نظرش خوب بیاید اما خودش هم نمی‌تواند بفهمد چرا نمی‌تواند عاشق آن دختر شود.

فقط زمانی خواهید توانست عاشق شوید که آن فرد با اکثر موارد موجود در لیست ناخودآگاهتان همخوانی داشته باشد. آنوقت ذهن ناخودآگاهتان به شما کمک خواهد کرد در عشق با آن فرد بمانید و رابطه خوبی با او داشته باشید. چون ناخودآگاهتان خود را به این صورت به آن فرد می‌چسباند، به همین خاطر فراموش کردن کسی که دوست داشته‌اید حتی بعد از سالها تا این اندازه سخت است.

2. چطور برای اطمینان از عشق او به خودتان ذهنتان را کنترل کنید

اینجا نمونه‌هایی از روش‌های قبلا امتحان‌شده برایتان آورده‌ایم که کمکتان می‌کند کسی که می‌خواهید را عاشق خودتان کنید:
1- معیارهای او را در خودتان ایجاد کنید. همه ما این لیست یا نقشه عشق را در ذهنمان داریم. این لیست هر معیار اصلی که انتظار داریم طرف موردنظرمان داشته باشد را دارد. البته صددرصد نیست که هر کسی که معیارهای این لیست را داشته باشد، عاشقش شویم اما اگر کسی هیچکدام از این معیارها را نداشته باشد امکان اینکه عاشقش شویم وجود ندارد. قبل از اینکه تلاش کنید کسی را عاشق خودتان کنید، کمی درمورد او تحقیق کنید. همه اطلاعات اصلی درمورد پیشینه و علایقش را به دست آورید. هرچه بیشتر درمورد او بدانید و سعی کنید خودتان را با معیارهای او جور کنید بهتر است.
2- نیازهای برآورده‌نشده‌شان را برآورده کنید. وقتی افراد به دنبال یک رابطه جدید هستند، به دنبال فرد دیگری می‌گردند که به طرق مختلف شبیه به خودشان باشد. آنها به دنبال نقاط قوت خود و همچنین متضاد ضعف‌هایشان در آن فرد هستند. بعنوان مثال، کسی که احساس حقارت دارد اما فردی باهوش است به دنبال کسی است که در عین باهوش بودن اعتمادبه‌نفس داشته باشد تا بتواند آنها را به تعادل برساند. اگر سعی دارید کسی را عاشق خودتان بکنید که می‌دانید اختلال شخصیتی خودکم‌بینی دارد، اینکه خودتان را فردی بااعتمادبه‌نفس به او نشان دهید کمک می‌کند عاشقتان شود. وقتی نقش یک فرد بااعتمادبه‌نفس را بازی می‌کنید، به ذهن ناخودآگاه او پیام می‌فرستید که «من چیزی که دنبالش هستی را دارم»!
3- چقدر تلاش می‌کنید؟ خیلی‌ها دوست دارند بدانند که آیا پشتکار داشتن در این موارد واقعا عمل می‌کند یا نه. اگر کسی که به دنبالش هستید وابستگی بیرونی داشته باشد، احتمال اینکه پشتکار داشتن روی او اثر کند هست. وابستگی بیرونی داشتن یعنی فرد برای اینکه حالش بهتر شود یا از موقعیت بدی در زندگی‌اش فرار کند به دیگران تکیه می‌کند. اگر کسی جزء این دسته افراد باشد، احتمال اینکه در هر موقعیتی بخواهند وارد یک رابطه جدید شوند وجود دارد. در این مورد، احتمال اینکه بتوانید او را عاشق خودتان بکنید بیشتر خواهد بود. خلاصه اینکه وقتی افراد آسیب‌پذیرتر باشند و نیاز به توجه و مراقبت احساس کنند، احتمال اینکه بتوانند سریعتر عاشق شما شوند بیشتر است.
4- از دوستان مشترکتان کمک بگیرید. اگر شما و کسی که دوستش دارید دوستان مشترکی دارید، باید از این امتیاز استفاده کنید. دلیل آن این است که ذهن ناخودآگاه وقتی منابع مورداعتماد (مثل دوستان) چیزی که قرار است در ذهنشان برنامه‌ریزی شود را تایید کنند، راحت‌تر آن برنامه‌ریزی جدید را می‌پذیرد. اگر دوستان او تصور کنند که شما فوق‌العاده‌اید، احتمال اینکه با آنها هم‌عقیده شود زیاد است. هرچه دوستان مشترکتان بیشتر درمورد فوق‌العاده بودن شما با او حرف بزنند، احتمال اینکه جایی در ذهن او باز کنید بیشتر خواهد بود.
5- ذهنشان را سیم‌پیچی کنید. هرچه چیزی را بیشتری برای کسی تکرار کنید، بهتر می‌توانید باعث شوید به آن چیز خاص فکر کند. چرا؟ خیلی ساده است، تکرار می‌تواند تاثیر فوق‌العاده‌ای روی ذهن ناخودآگاه داشته باشد. البته این به شما مجوز نمی‌دهد که هر ده دقیقه یکبار به او زنگ بزنید. این فقط می‌ترساندشان. با نشان دادن زیرکانه حضورتان، می‌توانید روی ذهنشان برنامه بریزید. باید جلو چشم باشید و به او این امکان را بدهید که تا می‌تواند شما را ببیند، اینکه با او حرف بزنید یا نه مهم نیست، فقط کافی است جایی بایستید که شما را ببیند.
6- تصور مثبت از خودتان بسازید. وقتی اسمتان در جمعی به زبان می‌آید، اولین کلمه‌ای که به ذهن دیگران می‌آید چیست؟ دیگران چه تصویری از شما دارند؟ فکر آنها در مورد شما فردی «قوی»، «شاد»، «بااعتمادبه‌نفس» یا چیزی منفی‌تر مثل «آویزان» است؟ هر چه جایگاه بهتری برای خودتان در ذهن افراد بسازید، دید آنها نسبت به شما بهتر خواهد شد. مهم نیست که هستید و چه ویژگی‌های منفی‌ای دارید، چیزی که مهم است درک آنها نسبت به شماست. باید کاری کنید که این تصور مثبت باشد.

3. آیا واقعا چیزی به اسم عشق در نگاه اول وجود دارد یا همه اینها افسانه است؟

البته عشق در نگاه اول وجود دارد، اگر کسی از همان ابتدا با معیارهایی که در ذهن ناخودآگاهتان لیست شده است همخوانی داشته باشد، احتمالا در نگاه اول عاشق او خواهید شد.

آنوقت به خودتان می‌گویید، «یک لحظه صبر کن، اگه تا حالا با او حتی حرف هم نزده‌ام پس از کجا می‌دانم که با معیارهای من جور است یا نیست؟»

خیلی ساده است. معیارهای شما ممکن است شامل طریقه ایستادن، راه رفتن، حرف زدن یا حتی ارتباط او با دیگران باشد. اگر رفتارها، ظاهر یا هر چیز دیگر او شما را یاد کس دیگری بیندازد این اتفاق خواهد افتاد.

مثلا شما را یاد کسی که قبلا عاشقش بودید بیندازد.

ما معمولا از یک الگو پیروی می‌کنیم و همیشه عاشق یک تیپ خاص از افراد می‌شویم. بنابراین اگر کسی شما را یاد کسی بیندازد که قبلا عاشقش بودید، اما در خودآگاهتان ندانید که شما را یاد کسی از گذشته‌تان می‌اندازد، ممکن است در نگاه اول عاشق آن فرد شوید، بدون اینکه بدانید چرا. آنوقت ممکن است فکر کنید که سرنوشتتان بوده که عاشق او شوید. / مردمان

فال حافظ

متن عاشقانه متن زیبا آهنگ تولدت مبارک

صفحه اصلی تبلیغات تماس با ما درباره ما

مطالب بخش سلامت و پزشکی سایت کوکا فقط جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارند. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان کرد.

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب کوکا برای تمامی وب سایت ها به هر نحو غیر مجاز می باشد.
هر گونه کپی برداری از محتوای سایت کوکا پیگرد قانونی دارد.
استفاده از مطالب سایت کوکا در سایت های خبر خوان و دارای آی فریم نیز اکیدا ممنوع است.

فهرست مطالب

در صورتیکه به بخشی از محتوا نیاز یا علاقه دارید بر روی عنوان مربوطه در فهرست زیر کلیک نمایید تا به همان بخش منتقل شودید.

در حقیقت این کار به هیچ وجه سخت نیست، میدانم الان در ذهن شما چه چیزهایی میگذرد و مطمئن هستم که الان در دل خود میگویید: “اگر اینکار آسان بود، چرا خیلی از افراد سالها برای اینکار زمان صرف میکنند و به موفقیت نمی رسند؟”

جواب این سوال ساده است، چون این افراد در مسیر صحیح و درست قدم بر نمی دارند. اگر دنبال این هستید که بدانید راه صحیح و درست جذب کردن دیگران به سمت خودتان چیست یا اینکه چطور میتوانیم کاری کنیم که دیگران ما را تحسین کنند، تا انتها این مطلب را پیگیری کنید.

چگونه استادمو عاشق خودم کنم

اغلب انسانها زمانی تحت تاثیر قرار میگیرند که فردی را می بینند که میتواند کاری انجام بدهد که خودشان نمی توانند انجام بدهند. برای همین است که روش های جذب کردن یک فرد خجالتی درونگرا، با روش های جذب کردن یک فرد معاشرتی برونگرا متفاوت هستند. در ابتدا شما باید بدانید فرد مورد نظر چه ویژگیهایی دارد، به عبارت دیگر مهمترین اقدام، کسب اطلاعات در مورد فرد است که قبلا هم به آن اشاره کردیم.

اگر کسی از ناشناخته ها ترس دارد، پس ممکن است توسط فردی که در زندگی قدرت کنترل ترس را دارد تحت تاثیر قرار بگیرد. اگر کسی تلاش میکند که پولدار شود، توسط کسی که قابلیت خوبی در جمع آوری ثروت دارد و توانایی اقتصادی خوبی دارد جذب میشود. اگر کسی احساس میکند که در زندگی انسان بی فایده و بی خاصیتی است توسط افرادی که با مشکلات زندگی مواجه می شوند و برای حل کردن آنها تلاش می کنند جذب میشود.

همانطور که در مثال های بالا ذکر شد، جذب کردن دیگران فرمول خاص و ثابتی ندارد ولی با پیش زمینه ذهنی فردی که قصد جذب کردنش را دارید ارتباط مستقیم دارد و خوشبختانه در دنیایی زندگی میکنیم که شبکه های اجتماعی مثل کلوب،فیس بوک و … اطلاعات زیادی را در این موارد در اختیار شما قرار میدهند. تاجایی که میتوانید در مورد فرد یا افراد مورد نظر اطلاعات کسب کنید. رفتارهایی که از خودشان بروز میدهند، احتیاجات و نیازهای روحی-عاطفی فرد را بررسی کنید و بعد با نشان دادن اینکه شما میتوانید این نیازها را برطرف کنید یا چیزی که آن شخص دنبالش است را شما میتوانید ارائه بدهید، تحت تاثیر قرارش دهید. این فرمول ساده ولی کاملا مؤثر برای جذب کردن افراد و تحت تاثیر قرار دادن آنها است.

شما پس از مدتی دیگر حتی به افراد خوش‌تیپ نگاه هم نمی‌کنید! ظاهر آنها برای شما عادی می‌شود، چرا که شما نیاز دارید از افراد چیز‌های بیشتری دریافت کنید.

اگر زمانی که با کسی ملاقات می‌کنید بتوانید چیزهای بیش از ظاهرتان به او نشان دهید، در این صورت شما فرد جذابی به نظر خواهید آمد.

زنان و مردان زیادی هستند که هزینه‌ و وقت زیادی صرف ظاهر خود می‌کنند، اما برای بهبود شخصیت‌شان کاری انجام نمی‌دهند. یک کتاب ممکن است جلد بسیار زیبایی داشته باشد، اما اگر فقط جلد آن زیبا باشد چه کسی دوست دارد که آن را مطالعه کند؟ همانطور که خودتان می‌گویید دیگران شما را دوست دارند به خاطر چیزی که هستید، حرف‌هایی که می‌زنید و کارهایی که انجام می‌دهید. شاید من آدم خوش‌قیافه‌ای نباشم، اما چیزی که در اینجا می‌خواهم درباره آن صحبت کنم زیبایی نیست، من قصد دارم درباره جذابیت حرف بزنم. حالا بیایید ببینیم چگونه دیگران را جذب کنیم.

حتما ببینید: چند ترفند روانشناسی برای خواندن ذهن دیگران

من فقط می‌خواهم به شکلی دوستانه اعلام کنم که چگونه شخصی ممکن است تمام جذابیتش را از دست بدهد. چطور این اتفاق می‌افتد؟ من هنوز در این توهم بودم که ظاهر تنها چیزی است که در اولین دیدار اهمیت دارد. اما مَت خوش‌قیافه نبود، او قد بلند یا درشت ‌هیکل نبود، اما فردی بامزه، باهوش و بااعتماد به نفس بود. کسی که می‌دانست چطور حرف بزند، کسی که شیوه‌ی خاص خودش را داشت. در کل آدمی بود که چیزی برای نشان دادن داشت.

جذابیت ظاهری افراد خیلی زود فروکش می‌کند، به طوری که فرد زیبا، همچون وسیله‌ای به نظر می‌آید که قرار است ژن‌های شما را به نسل بعد منتقل کند. چیزهایی که باعث جذابیت ظاهری زنان می‌شود عبارتند از: ‌جوانی، نسبت عرض کمر به لکن، پوست سالم، لب برجسته و دندان‌های سفید، چشمان بزرگ، چانه‌ی کوچک و موهای براق است. این معیارها در مردان شامل بلندی قد، شفافیت چشم و پوست، حجم عضلات و تُن صدا، دندان‌های خوب و دیگر علایم سلامتی است. همه این‌ها را به احساس سلامتی، سرزندگی و پیشینه ژنتیکی خوب اضافه کنید.

در هر دو جنس، تناسب فیزیکی بسیار جذاب است. با این وجود برخی ممکن است بسیار عالی به نظر برسند و تمام ویژگی‌های ظاهری را داشته باشند، اما حسی بسیار سرد و بی‌روح به شما بدهند. افراد جذاب ممکن است زیبا به نظر نرسند اما افسون خاصی دارند.

چیزی که قصد دارم اینجا درباره‌ی آن صحبت کنم رفتاری است که شما را صرف نظر از اینکه چه ظاهری دارید جذاب‌تر می‌کند. همان‌طور که مَت درباره خودش گفت او خوش‌قیافه نبود.

این درست است که عبوس بودن، سرد و مرموز بودن و کم حرف و بی‌روح بودن ممکن است بعضی‌ها را جذب کند، اما بیشتر مردم را جذب نمی‌کند. مردم کسانی را دوست دارند که به نظر می‌رسد دیگران را دوست دارند. نکته‌ی مهم این است که مردم چگونه نشان می‌دهند که شما را دوست دارند؟ آنها لبخند می‌زنند. صورت‌های خندان جذاب‌تر هستند و لبخند زدن هنگامی که به چشم‌های دیگران مستقیم نگاه می‌کنید، شما را حتی جذاب‌تر می‌کند. لبخند زدن پیام‌هایی را مانند: «من دوست‌‌داشتنی هستم. من اعتماد به نفس بالایی دارم، خوش‌بین و باانرژی هستم» ارسال می‌کند. بنابراین چهره‌ی عبوس خود را رها کنید و بخندید، لبخند بزنید، آرام باشید و بهترین چیزها را در افراد دیگر پیدا کنید و به شکل زیر ادامه دهید…

هنگامی که مَت وارد اتاقی می‌شود، همه را وادار می‌کند که بخندند. او تاثیرگذار است و همه می‌بینند که دیگران او را دوست دارند. چرا این موضوع مهم است؟

بر اساس مطالعه‌ای که روانشناسان بریتانیایی انجام داده‌اند، اگر به دیگران با لبخند نگاه کنیم، احتمال اینکه فرد جذابی به نظر بیايیم بیشتر خواهد بود. در آزمایشی که بر روی زنان انجام شده بود هنگامی که به آنها تصویر افرادی نشان داده شد که دیگران به آنها لبخند می‌زدند، افرادی که به آنها لبخند زده شده بود جذاب‌تر به نظر می‌رسیدند.

محققان دریافتند که مردان نیز به همین شکل پاسخ می‌دهند. هم زنان و هم مردان به صورت ناخودآگاه هنگامی که می‌خواهند شخصی را برای دوستی انتخاب کنند، نظر دیگران را در نظر می‌گیرند. در واقع ممکن است بر اساس اینکه دیگران چطور فردی را ارزیابی می‌کنند، او را برای رابطه مورد توجه قرار دهند.

بنابراین دفعه بعد که بیرون می‌روید و دوست دارید جذاب‌تر به نظر برسید، به دیگران لبخند بزنید و با همه‌ی کسانی که اطراف شما هستند دوستانه رفتار کنید. چون زمانی که آنها جواب لبخند شما را می‌دهند، شما جذاب‌تر شده‌اید اما…

توجه ویژه‌ی مستقیم قدری چاپلوسانه است. بنابراین در حالیکه فوق‌العاده است که دیگران دیگر را بخندانید، برای اینکه در نظر شخص خاصی جذاب‌تر به نظر بیایید شما باید به طور ویژه‌ای به او توجه داشته باشید. از او سوال بپرسید و درباره او صحبت کنید. میزان توجه ما به افراد (نه خیلی کم و نه خیلی زیاد) نشانه‌ی میزان علاقه‌ی ما به کسی است که تا پیش از این او را ملاقات نکرده‌ایم.

صادقانه‌ترین پاسخ این سوال که چگونه دیگران را جذب کنیم، اینست که بگویم خودتان باشید. بیشتر مردم هنگامی که با کسی هستند که مجذوب او شده‌اند، خود را بیشتر از آن چیزی که هستند نشان می‌دهند و این کار غلطی نیست، اما چنین نباشد که همه چیز دروغ باشد. زنی را می‌شناختم که تظاهر می‌کرد همه‌ی چیزهای فردی را که به او علاقه داشت، دوست دارد: «واقعا؟ من عاشق فوتبال، غواصی، تمبرهای پاتاگونیای قرن ۱۹ هستم! چه تصادفی، ما دقیقا برای هم ساخته شده‌ایم!»

اگر شما به این شدت دروغ بگویید دیگران متوجه می‌شوند. نشان دادن چیزی که واقعا هستید جذاب است و نشان می‌دهد که شما زاویه دید، علایق و بی‌علاقگی‌ها، ایده‌ها و تمایلات خودتان را دارید.

شما هر روز صدها زن و مرد جوان را می‌بینید که شبیه به هم لباس پوشیده‌اند، با یک لحن صحبت می‌کنند، واژه‌های یکسانی به کار می‌برند و به جای لذت بردن از کسانی که در حضور آنها هستند، با سرعت با تلفن همراه‌شان پیام می‌فرستند. البته که همراهی با جماعت برای بسیاری از جوانان مهم است، مخصوصا اگر احساس کنند شخصیت‌شان هنوز شکل نگرفته است. اما برای اینکه به طور خاصی جذاب باشید (فراتر از زیبایی‌های ظاهری)، لازم است قدری متفاوت باشید تا در ذهن بمانید.

فرض کنید همیشه شکل خاصی لباس می‌پوشید. ببینید چه امکانات دیگری در برابر شما است. فقط با جمعیت حرکت نکنید. به کسانی که خوب ارتباط برقرار می‌کنند گوش دهید و از آنها بیاموزید و شیوه‌ی ارتباط برقرار کردن خود را داشته باشید. چیزی که درباره مَت توجه من را به خودش جلب کرد شیوه‌ی منحصر به فرد او در صحبت کردن و به کار بردن کلمات بود.

می‌خواهید بدانید که چگونه دیگران را جذب کنیم؟ پس اول به فکر سلامت خود باشید. سالم بودن جذاب است. بنابراین ممکن است شما به طور طبیعی متوازن‌ترین و زیبا‌ترین زن یا خوش‌تیپ‌ترین مرد نباشید، اما هر کس با خواب کافی و ورزش (هر دوی اینها به طور طبیعی شما را زیبا می‌کنند)، خوردن غذاهای سالم و پرهیز از مصرف الکل، می‌تواند جذاب به نظر بیاید.

اگر می‌خواهید جذاب‌تر باشید، هنگام ارتباط برقرار کردن خیلی منفی نباشید. بدگویی باعث افسردگی می‌شود و خیلی خوب نیست که دوست یا شریک قبلی خود را تخریب کنید (حداقل این کار را خیلی زود شروع نکنید!)

ساعت‌هایی که برای خالی کردن خود، بیان غم و اندوه و ابراز خشم از افرادی که به شما آزار رسانده‌اند صرف می‌کنید می تواند هر رابطه تازه‌ای را به سرعت سرد و فرد جدید را برای رابطه با شما بی‌میل کند. همچنین ممکن است از رابطه‌ی تازه‌ای که قرار است با شما برقرار کنند، برداشت ناخوشایندی داشته باشند.

قبل از اینکه دنبال پاسخ سوال چگونه دیگران را جذب کنیم باشید، بدانید که هم زنان و هم مردان افراد شجاع را دوست دارند. زنان مردانی را که شجاع و اهل خطر کردن هستند دوست دارند و مردان نیز زنانی را که در بیان احساسات‌شان رک و شجاع هستند دوست دارند. ما مردها زمانی که به دنبال نشانه‌ای هستیم که آیا زنی مجذوب ما شده است یا نه، دوست نداریم حرف‌ها در لفافه زده شوند.

چنین به نظر می‌رسد که زنان دوست دارند احساس کنند یک مرد شجاع مجذوب آنها شده است تا اینکه کسی باشد که اعتماد به نفس بالایی ندارد. چرا که احساس می‌کنند چنین مردی بهتر می‌تواند از آنها مراقبت کند. اما از سوی دیگر به نظر می‌رسد زنان تنها به دنبال مردان عضلانی نیستند، آنها مجذوب کسی می‌شوند که ترکیبی از شجاعت و دلسوزی، سخت و احساساتی باشد. نشان دادن این صفات چیزی است که شما را جذاب می‌کند.چگونه استادمو عاشق خودم کنم

اگر قدری بذله‌گو باشید، مخصوصا هنگامی که در میان جمع هستید، شما فرد شجاعی معرفی خواهید شد. اما توجه داشته باشید که مردان زنانی را ترجیح می‌دهند که به جوک‌های آنها می‌خندند و خودشان خیلی مزه نمی‌ریزند. در واقع به طور کلی مردان، زنانی را که از آنها بامزه‌تر هستند دوست ندارند. اما زن‌ها مردان بامزه را جذاب می‌دانند. بنابراین اگر مرد هستید، زنها را بخندانید و اگر زن هستید و می‌خواهید برای یک مرد جذاب باشید، کسی را پیدا کنید که شما را واقعا می‌خنداند.

توجه داشته باشید تمام چیزهایی که در بالا گفته شد باید به شکلی طبیعی و دوستانه اجرا شود. تلاش زیادی برای اینکه جذاب‌تر باشید ممکن است نتیجه‌ی معکوس بدهد و کار را خراب کند.

وقتی شخصی تلاش میکند نظر دیگران را جذب کند و مورد تحسین واقع بشود، معمولا اشتباهاتی انجام میدهد که به صورت خلاصه در زیر به این موارد خواهیم پرداخت:

“وقتی من به یک دلیل کسی را تحسین میکنم، پس او هم میتواند به همان دلیل من را تحسین کند. به عنوان مثال اگر من یک شخص ثروتمند را که با تلاش خودش ثروتمند شده نزد خودم عزیز میدانم، پس اگر به دوستانم بگویم که من با تلاش خودم ثروتمند شده ام باعث میشود آنها من را تحسین کنند.”

اگر اینطور فکر میکنید احتمال زیادی وجود دارد که سرخورده شوید، به این دلیل که چیزی که شما آن را تحسین میکنید الزاما دیگران را تحت تاثیر قرار نمیدهد. به عنوان مثال چه کسی اهمیت میدهد شما ثروتمند باشید وقتی خودش به پول احتیاجی ندارد؟ چه کسی به تشویق شما نیاز دارد وقتی خودش به قدر کافی شجاع است؟ چه کسی به این موضوع اهمیت میدهد که شما بدن ورزیده و عضله های قوی دارید وقتی که خودش از شما قویتر است؟!

از همین رو است که روانشناس ها میگویند:

اگر میخواهید کسی رو مجذوب خود کنید، یا اینکه اگه میخواهید دیگران شما را تحسین کنند یا عاشق شما باشند، ابتدا باید در مورد آنها اطلاعات کسب کنید!

با توجه کردن به این موضوع که فرد به چه چیزهایی نیاز دارد و دانستن اینکه به چه چیزهایی علاقه مند است، شانس شما برای موفقیت بسیار زیاد خواهد بود. بعضی از افراد با استفاده از متدهایی که به صورت عمومی شناخته شده اند وقت خود را هدر میدهند و هنگامی که آن روش برایشان جواب معکوس میدهد، نا امید و سرافکنده شده و با خودشان فکر می کنند: “حتما ایرادی در من وجود دارد که این روش ها برای من کارساز نیستند”.

منبع : عصرعلم | چطور

کارشناس ارشد روان شناسی بالینی

جامعه سلامت پایگاهی از مطالب مفید است که با نگاه به نیاز مخاطبین تولید و یا از منابع معتبر گردآوری شده‌اند. جامعه سلامت با هدف ارتقا دانش عمومی و با تمرکز بر مواردی که به سلامت جسم و روح افراد مرتبط است می‌کوشد تا به سهم خود و به عنوان یک رسانه در مسیر ارتقا جامعه حرکت نماید. افزایش آگاهی، راهنمایی و سنجش چرخه‌ایست که با کمک شما مخاطبین تکمیل خواهد شد.

توجه: مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست.

توجه: استفاده از مطالب سایت به هر شکل و در هر فرمتی مجاز نمی باشد و شامل پیگرد قانونی خواهد شد.

ضمن تقدیر از همراهی شما مخاطب گرامی، خواهشمند است تمامی سوالات خود را در سایت و در بخش نظرات مطالب مطرح فرمایید. لطفا از راه‌های ارتباطی ذیل تنها برای مباحث بازرگانی استفاده نمایید.

شما می‌توانید برای درج هر نوع آگهی تبلیغاتی از جمله تبلیغات بنری، رپورتاژ آگهی و یا ثبت دفاتر مشاوره در سایت از طریق راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید.

برای دریافت وقت مشاوره به صفحه “مرکز مشاوره روانشناسی و روانشناس خوب در تهران” مراجعه بفرمایید.

ایمیل تبلیغات : marketing@jameesalamat.com

ارسال نظرات: info@jameesalamat.com

تلفن تبلیغات (لطفا تنها برای امور تبلیغاتی تماس بگیرید): 09375386828

فهرست مطالب

در صورتیکه به بخشی از محتوا نیاز یا علاقه دارید بر روی عنوان مربوطه در فهرست زیر کلیک نمایید تا به همان بخش منتقل شودید.

در حقیقت این کار به هیچ وجه سخت نیست، میدانم الان در ذهن شما چه چیزهایی میگذرد و مطمئن هستم که الان در دل خود میگویید: “اگر اینکار آسان بود، چرا خیلی از افراد سالها برای اینکار زمان صرف میکنند و به موفقیت نمی رسند؟”

جواب این سوال ساده است، چون این افراد در مسیر صحیح و درست قدم بر نمی دارند. اگر دنبال این هستید که بدانید راه صحیح و درست جذب کردن دیگران به سمت خودتان چیست یا اینکه چطور میتوانیم کاری کنیم که دیگران ما را تحسین کنند، تا انتها این مطلب را پیگیری کنید.

چگونه استادمو عاشق خودم کنم

اغلب انسانها زمانی تحت تاثیر قرار میگیرند که فردی را می بینند که میتواند کاری انجام بدهد که خودشان نمی توانند انجام بدهند. برای همین است که روش های جذب کردن یک فرد خجالتی درونگرا، با روش های جذب کردن یک فرد معاشرتی برونگرا متفاوت هستند. در ابتدا شما باید بدانید فرد مورد نظر چه ویژگیهایی دارد، به عبارت دیگر مهمترین اقدام، کسب اطلاعات در مورد فرد است که قبلا هم به آن اشاره کردیم.

اگر کسی از ناشناخته ها ترس دارد، پس ممکن است توسط فردی که در زندگی قدرت کنترل ترس را دارد تحت تاثیر قرار بگیرد. اگر کسی تلاش میکند که پولدار شود، توسط کسی که قابلیت خوبی در جمع آوری ثروت دارد و توانایی اقتصادی خوبی دارد جذب میشود. اگر کسی احساس میکند که در زندگی انسان بی فایده و بی خاصیتی است توسط افرادی که با مشکلات زندگی مواجه می شوند و برای حل کردن آنها تلاش می کنند جذب میشود.

همانطور که در مثال های بالا ذکر شد، جذب کردن دیگران فرمول خاص و ثابتی ندارد ولی با پیش زمینه ذهنی فردی که قصد جذب کردنش را دارید ارتباط مستقیم دارد و خوشبختانه در دنیایی زندگی میکنیم که شبکه های اجتماعی مثل کلوب،فیس بوک و … اطلاعات زیادی را در این موارد در اختیار شما قرار میدهند. تاجایی که میتوانید در مورد فرد یا افراد مورد نظر اطلاعات کسب کنید. رفتارهایی که از خودشان بروز میدهند، احتیاجات و نیازهای روحی-عاطفی فرد را بررسی کنید و بعد با نشان دادن اینکه شما میتوانید این نیازها را برطرف کنید یا چیزی که آن شخص دنبالش است را شما میتوانید ارائه بدهید، تحت تاثیر قرارش دهید. این فرمول ساده ولی کاملا مؤثر برای جذب کردن افراد و تحت تاثیر قرار دادن آنها است.

شما پس از مدتی دیگر حتی به افراد خوش‌تیپ نگاه هم نمی‌کنید! ظاهر آنها برای شما عادی می‌شود، چرا که شما نیاز دارید از افراد چیز‌های بیشتری دریافت کنید.

اگر زمانی که با کسی ملاقات می‌کنید بتوانید چیزهای بیش از ظاهرتان به او نشان دهید، در این صورت شما فرد جذابی به نظر خواهید آمد.

زنان و مردان زیادی هستند که هزینه‌ و وقت زیادی صرف ظاهر خود می‌کنند، اما برای بهبود شخصیت‌شان کاری انجام نمی‌دهند. یک کتاب ممکن است جلد بسیار زیبایی داشته باشد، اما اگر فقط جلد آن زیبا باشد چه کسی دوست دارد که آن را مطالعه کند؟ همانطور که خودتان می‌گویید دیگران شما را دوست دارند به خاطر چیزی که هستید، حرف‌هایی که می‌زنید و کارهایی که انجام می‌دهید. شاید من آدم خوش‌قیافه‌ای نباشم، اما چیزی که در اینجا می‌خواهم درباره آن صحبت کنم زیبایی نیست، من قصد دارم درباره جذابیت حرف بزنم. حالا بیایید ببینیم چگونه دیگران را جذب کنیم.

حتما ببینید: چند ترفند روانشناسی برای خواندن ذهن دیگران

من فقط می‌خواهم به شکلی دوستانه اعلام کنم که چگونه شخصی ممکن است تمام جذابیتش را از دست بدهد. چطور این اتفاق می‌افتد؟ من هنوز در این توهم بودم که ظاهر تنها چیزی است که در اولین دیدار اهمیت دارد. اما مَت خوش‌قیافه نبود، او قد بلند یا درشت ‌هیکل نبود، اما فردی بامزه، باهوش و بااعتماد به نفس بود. کسی که می‌دانست چطور حرف بزند، کسی که شیوه‌ی خاص خودش را داشت. در کل آدمی بود که چیزی برای نشان دادن داشت.

جذابیت ظاهری افراد خیلی زود فروکش می‌کند، به طوری که فرد زیبا، همچون وسیله‌ای به نظر می‌آید که قرار است ژن‌های شما را به نسل بعد منتقل کند. چیزهایی که باعث جذابیت ظاهری زنان می‌شود عبارتند از: ‌جوانی، نسبت عرض کمر به لکن، پوست سالم، لب برجسته و دندان‌های سفید، چشمان بزرگ، چانه‌ی کوچک و موهای براق است. این معیارها در مردان شامل بلندی قد، شفافیت چشم و پوست، حجم عضلات و تُن صدا، دندان‌های خوب و دیگر علایم سلامتی است. همه این‌ها را به احساس سلامتی، سرزندگی و پیشینه ژنتیکی خوب اضافه کنید.

در هر دو جنس، تناسب فیزیکی بسیار جذاب است. با این وجود برخی ممکن است بسیار عالی به نظر برسند و تمام ویژگی‌های ظاهری را داشته باشند، اما حسی بسیار سرد و بی‌روح به شما بدهند. افراد جذاب ممکن است زیبا به نظر نرسند اما افسون خاصی دارند.

چیزی که قصد دارم اینجا درباره‌ی آن صحبت کنم رفتاری است که شما را صرف نظر از اینکه چه ظاهری دارید جذاب‌تر می‌کند. همان‌طور که مَت درباره خودش گفت او خوش‌قیافه نبود.

این درست است که عبوس بودن، سرد و مرموز بودن و کم حرف و بی‌روح بودن ممکن است بعضی‌ها را جذب کند، اما بیشتر مردم را جذب نمی‌کند. مردم کسانی را دوست دارند که به نظر می‌رسد دیگران را دوست دارند. نکته‌ی مهم این است که مردم چگونه نشان می‌دهند که شما را دوست دارند؟ آنها لبخند می‌زنند. صورت‌های خندان جذاب‌تر هستند و لبخند زدن هنگامی که به چشم‌های دیگران مستقیم نگاه می‌کنید، شما را حتی جذاب‌تر می‌کند. لبخند زدن پیام‌هایی را مانند: «من دوست‌‌داشتنی هستم. من اعتماد به نفس بالایی دارم، خوش‌بین و باانرژی هستم» ارسال می‌کند. بنابراین چهره‌ی عبوس خود را رها کنید و بخندید، لبخند بزنید، آرام باشید و بهترین چیزها را در افراد دیگر پیدا کنید و به شکل زیر ادامه دهید…

هنگامی که مَت وارد اتاقی می‌شود، همه را وادار می‌کند که بخندند. او تاثیرگذار است و همه می‌بینند که دیگران او را دوست دارند. چرا این موضوع مهم است؟

بر اساس مطالعه‌ای که روانشناسان بریتانیایی انجام داده‌اند، اگر به دیگران با لبخند نگاه کنیم، احتمال اینکه فرد جذابی به نظر بیايیم بیشتر خواهد بود. در آزمایشی که بر روی زنان انجام شده بود هنگامی که به آنها تصویر افرادی نشان داده شد که دیگران به آنها لبخند می‌زدند، افرادی که به آنها لبخند زده شده بود جذاب‌تر به نظر می‌رسیدند.

محققان دریافتند که مردان نیز به همین شکل پاسخ می‌دهند. هم زنان و هم مردان به صورت ناخودآگاه هنگامی که می‌خواهند شخصی را برای دوستی انتخاب کنند، نظر دیگران را در نظر می‌گیرند. در واقع ممکن است بر اساس اینکه دیگران چطور فردی را ارزیابی می‌کنند، او را برای رابطه مورد توجه قرار دهند.

بنابراین دفعه بعد که بیرون می‌روید و دوست دارید جذاب‌تر به نظر برسید، به دیگران لبخند بزنید و با همه‌ی کسانی که اطراف شما هستند دوستانه رفتار کنید. چون زمانی که آنها جواب لبخند شما را می‌دهند، شما جذاب‌تر شده‌اید اما…

توجه ویژه‌ی مستقیم قدری چاپلوسانه است. بنابراین در حالیکه فوق‌العاده است که دیگران دیگر را بخندانید، برای اینکه در نظر شخص خاصی جذاب‌تر به نظر بیایید شما باید به طور ویژه‌ای به او توجه داشته باشید. از او سوال بپرسید و درباره او صحبت کنید. میزان توجه ما به افراد (نه خیلی کم و نه خیلی زیاد) نشانه‌ی میزان علاقه‌ی ما به کسی است که تا پیش از این او را ملاقات نکرده‌ایم.

صادقانه‌ترین پاسخ این سوال که چگونه دیگران را جذب کنیم، اینست که بگویم خودتان باشید. بیشتر مردم هنگامی که با کسی هستند که مجذوب او شده‌اند، خود را بیشتر از آن چیزی که هستند نشان می‌دهند و این کار غلطی نیست، اما چنین نباشد که همه چیز دروغ باشد. زنی را می‌شناختم که تظاهر می‌کرد همه‌ی چیزهای فردی را که به او علاقه داشت، دوست دارد: «واقعا؟ من عاشق فوتبال، غواصی، تمبرهای پاتاگونیای قرن ۱۹ هستم! چه تصادفی، ما دقیقا برای هم ساخته شده‌ایم!»

اگر شما به این شدت دروغ بگویید دیگران متوجه می‌شوند. نشان دادن چیزی که واقعا هستید جذاب است و نشان می‌دهد که شما زاویه دید، علایق و بی‌علاقگی‌ها، ایده‌ها و تمایلات خودتان را دارید.

شما هر روز صدها زن و مرد جوان را می‌بینید که شبیه به هم لباس پوشیده‌اند، با یک لحن صحبت می‌کنند، واژه‌های یکسانی به کار می‌برند و به جای لذت بردن از کسانی که در حضور آنها هستند، با سرعت با تلفن همراه‌شان پیام می‌فرستند. البته که همراهی با جماعت برای بسیاری از جوانان مهم است، مخصوصا اگر احساس کنند شخصیت‌شان هنوز شکل نگرفته است. اما برای اینکه به طور خاصی جذاب باشید (فراتر از زیبایی‌های ظاهری)، لازم است قدری متفاوت باشید تا در ذهن بمانید.

فرض کنید همیشه شکل خاصی لباس می‌پوشید. ببینید چه امکانات دیگری در برابر شما است. فقط با جمعیت حرکت نکنید. به کسانی که خوب ارتباط برقرار می‌کنند گوش دهید و از آنها بیاموزید و شیوه‌ی ارتباط برقرار کردن خود را داشته باشید. چیزی که درباره مَت توجه من را به خودش جلب کرد شیوه‌ی منحصر به فرد او در صحبت کردن و به کار بردن کلمات بود.

می‌خواهید بدانید که چگونه دیگران را جذب کنیم؟ پس اول به فکر سلامت خود باشید. سالم بودن جذاب است. بنابراین ممکن است شما به طور طبیعی متوازن‌ترین و زیبا‌ترین زن یا خوش‌تیپ‌ترین مرد نباشید، اما هر کس با خواب کافی و ورزش (هر دوی اینها به طور طبیعی شما را زیبا می‌کنند)، خوردن غذاهای سالم و پرهیز از مصرف الکل، می‌تواند جذاب به نظر بیاید.

اگر می‌خواهید جذاب‌تر باشید، هنگام ارتباط برقرار کردن خیلی منفی نباشید. بدگویی باعث افسردگی می‌شود و خیلی خوب نیست که دوست یا شریک قبلی خود را تخریب کنید (حداقل این کار را خیلی زود شروع نکنید!)

ساعت‌هایی که برای خالی کردن خود، بیان غم و اندوه و ابراز خشم از افرادی که به شما آزار رسانده‌اند صرف می‌کنید می تواند هر رابطه تازه‌ای را به سرعت سرد و فرد جدید را برای رابطه با شما بی‌میل کند. همچنین ممکن است از رابطه‌ی تازه‌ای که قرار است با شما برقرار کنند، برداشت ناخوشایندی داشته باشند.

قبل از اینکه دنبال پاسخ سوال چگونه دیگران را جذب کنیم باشید، بدانید که هم زنان و هم مردان افراد شجاع را دوست دارند. زنان مردانی را که شجاع و اهل خطر کردن هستند دوست دارند و مردان نیز زنانی را که در بیان احساسات‌شان رک و شجاع هستند دوست دارند. ما مردها زمانی که به دنبال نشانه‌ای هستیم که آیا زنی مجذوب ما شده است یا نه، دوست نداریم حرف‌ها در لفافه زده شوند.

چنین به نظر می‌رسد که زنان دوست دارند احساس کنند یک مرد شجاع مجذوب آنها شده است تا اینکه کسی باشد که اعتماد به نفس بالایی ندارد. چرا که احساس می‌کنند چنین مردی بهتر می‌تواند از آنها مراقبت کند. اما از سوی دیگر به نظر می‌رسد زنان تنها به دنبال مردان عضلانی نیستند، آنها مجذوب کسی می‌شوند که ترکیبی از شجاعت و دلسوزی، سخت و احساساتی باشد. نشان دادن این صفات چیزی است که شما را جذاب می‌کند.چگونه استادمو عاشق خودم کنم

اگر قدری بذله‌گو باشید، مخصوصا هنگامی که در میان جمع هستید، شما فرد شجاعی معرفی خواهید شد. اما توجه داشته باشید که مردان زنانی را ترجیح می‌دهند که به جوک‌های آنها می‌خندند و خودشان خیلی مزه نمی‌ریزند. در واقع به طور کلی مردان، زنانی را که از آنها بامزه‌تر هستند دوست ندارند. اما زن‌ها مردان بامزه را جذاب می‌دانند. بنابراین اگر مرد هستید، زنها را بخندانید و اگر زن هستید و می‌خواهید برای یک مرد جذاب باشید، کسی را پیدا کنید که شما را واقعا می‌خنداند.

توجه داشته باشید تمام چیزهایی که در بالا گفته شد باید به شکلی طبیعی و دوستانه اجرا شود. تلاش زیادی برای اینکه جذاب‌تر باشید ممکن است نتیجه‌ی معکوس بدهد و کار را خراب کند.

وقتی شخصی تلاش میکند نظر دیگران را جذب کند و مورد تحسین واقع بشود، معمولا اشتباهاتی انجام میدهد که به صورت خلاصه در زیر به این موارد خواهیم پرداخت:

“وقتی من به یک دلیل کسی را تحسین میکنم، پس او هم میتواند به همان دلیل من را تحسین کند. به عنوان مثال اگر من یک شخص ثروتمند را که با تلاش خودش ثروتمند شده نزد خودم عزیز میدانم، پس اگر به دوستانم بگویم که من با تلاش خودم ثروتمند شده ام باعث میشود آنها من را تحسین کنند.”

اگر اینطور فکر میکنید احتمال زیادی وجود دارد که سرخورده شوید، به این دلیل که چیزی که شما آن را تحسین میکنید الزاما دیگران را تحت تاثیر قرار نمیدهد. به عنوان مثال چه کسی اهمیت میدهد شما ثروتمند باشید وقتی خودش به پول احتیاجی ندارد؟ چه کسی به تشویق شما نیاز دارد وقتی خودش به قدر کافی شجاع است؟ چه کسی به این موضوع اهمیت میدهد که شما بدن ورزیده و عضله های قوی دارید وقتی که خودش از شما قویتر است؟!

از همین رو است که روانشناس ها میگویند:

اگر میخواهید کسی رو مجذوب خود کنید، یا اینکه اگه میخواهید دیگران شما را تحسین کنند یا عاشق شما باشند، ابتدا باید در مورد آنها اطلاعات کسب کنید!

با توجه کردن به این موضوع که فرد به چه چیزهایی نیاز دارد و دانستن اینکه به چه چیزهایی علاقه مند است، شانس شما برای موفقیت بسیار زیاد خواهد بود. بعضی از افراد با استفاده از متدهایی که به صورت عمومی شناخته شده اند وقت خود را هدر میدهند و هنگامی که آن روش برایشان جواب معکوس میدهد، نا امید و سرافکنده شده و با خودشان فکر می کنند: “حتما ایرادی در من وجود دارد که این روش ها برای من کارساز نیستند”.

منبع : عصرعلم | چطور

کارشناس ارشد روان شناسی بالینی

جامعه سلامت پایگاهی از مطالب مفید است که با نگاه به نیاز مخاطبین تولید و یا از منابع معتبر گردآوری شده‌اند. جامعه سلامت با هدف ارتقا دانش عمومی و با تمرکز بر مواردی که به سلامت جسم و روح افراد مرتبط است می‌کوشد تا به سهم خود و به عنوان یک رسانه در مسیر ارتقا جامعه حرکت نماید. افزایش آگاهی، راهنمایی و سنجش چرخه‌ایست که با کمک شما مخاطبین تکمیل خواهد شد.

توجه: مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست.

توجه: استفاده از مطالب سایت به هر شکل و در هر فرمتی مجاز نمی باشد و شامل پیگرد قانونی خواهد شد.

ضمن تقدیر از همراهی شما مخاطب گرامی، خواهشمند است تمامی سوالات خود را در سایت و در بخش نظرات مطالب مطرح فرمایید. لطفا از راه‌های ارتباطی ذیل تنها برای مباحث بازرگانی استفاده نمایید.

شما می‌توانید برای درج هر نوع آگهی تبلیغاتی از جمله تبلیغات بنری، رپورتاژ آگهی و یا ثبت دفاتر مشاوره در سایت از طریق راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید.

برای دریافت وقت مشاوره به صفحه “مرکز مشاوره روانشناسی و روانشناس خوب در تهران” مراجعه بفرمایید.

ایمیل تبلیغات : marketing@jameesalamat.com

ارسال نظرات: info@jameesalamat.com

تلفن تبلیغات (لطفا تنها برای امور تبلیغاتی تماس بگیرید): 09375386828

فهرست مطالب

در صورتیکه به بخشی از محتوا نیاز یا علاقه دارید بر روی عنوان مربوطه در فهرست زیر کلیک نمایید تا به همان بخش منتقل شودید.

در حقیقت این کار به هیچ وجه سخت نیست، میدانم الان در ذهن شما چه چیزهایی میگذرد و مطمئن هستم که الان در دل خود میگویید: “اگر اینکار آسان بود، چرا خیلی از افراد سالها برای اینکار زمان صرف میکنند و به موفقیت نمی رسند؟”

جواب این سوال ساده است، چون این افراد در مسیر صحیح و درست قدم بر نمی دارند. اگر دنبال این هستید که بدانید راه صحیح و درست جذب کردن دیگران به سمت خودتان چیست یا اینکه چطور میتوانیم کاری کنیم که دیگران ما را تحسین کنند، تا انتها این مطلب را پیگیری کنید.

چگونه استادمو عاشق خودم کنم

اغلب انسانها زمانی تحت تاثیر قرار میگیرند که فردی را می بینند که میتواند کاری انجام بدهد که خودشان نمی توانند انجام بدهند. برای همین است که روش های جذب کردن یک فرد خجالتی درونگرا، با روش های جذب کردن یک فرد معاشرتی برونگرا متفاوت هستند. در ابتدا شما باید بدانید فرد مورد نظر چه ویژگیهایی دارد، به عبارت دیگر مهمترین اقدام، کسب اطلاعات در مورد فرد است که قبلا هم به آن اشاره کردیم.

اگر کسی از ناشناخته ها ترس دارد، پس ممکن است توسط فردی که در زندگی قدرت کنترل ترس را دارد تحت تاثیر قرار بگیرد. اگر کسی تلاش میکند که پولدار شود، توسط کسی که قابلیت خوبی در جمع آوری ثروت دارد و توانایی اقتصادی خوبی دارد جذب میشود. اگر کسی احساس میکند که در زندگی انسان بی فایده و بی خاصیتی است توسط افرادی که با مشکلات زندگی مواجه می شوند و برای حل کردن آنها تلاش می کنند جذب میشود.

همانطور که در مثال های بالا ذکر شد، جذب کردن دیگران فرمول خاص و ثابتی ندارد ولی با پیش زمینه ذهنی فردی که قصد جذب کردنش را دارید ارتباط مستقیم دارد و خوشبختانه در دنیایی زندگی میکنیم که شبکه های اجتماعی مثل کلوب،فیس بوک و … اطلاعات زیادی را در این موارد در اختیار شما قرار میدهند. تاجایی که میتوانید در مورد فرد یا افراد مورد نظر اطلاعات کسب کنید. رفتارهایی که از خودشان بروز میدهند، احتیاجات و نیازهای روحی-عاطفی فرد را بررسی کنید و بعد با نشان دادن اینکه شما میتوانید این نیازها را برطرف کنید یا چیزی که آن شخص دنبالش است را شما میتوانید ارائه بدهید، تحت تاثیر قرارش دهید. این فرمول ساده ولی کاملا مؤثر برای جذب کردن افراد و تحت تاثیر قرار دادن آنها است.

شما پس از مدتی دیگر حتی به افراد خوش‌تیپ نگاه هم نمی‌کنید! ظاهر آنها برای شما عادی می‌شود، چرا که شما نیاز دارید از افراد چیز‌های بیشتری دریافت کنید.

اگر زمانی که با کسی ملاقات می‌کنید بتوانید چیزهای بیش از ظاهرتان به او نشان دهید، در این صورت شما فرد جذابی به نظر خواهید آمد.

زنان و مردان زیادی هستند که هزینه‌ و وقت زیادی صرف ظاهر خود می‌کنند، اما برای بهبود شخصیت‌شان کاری انجام نمی‌دهند. یک کتاب ممکن است جلد بسیار زیبایی داشته باشد، اما اگر فقط جلد آن زیبا باشد چه کسی دوست دارد که آن را مطالعه کند؟ همانطور که خودتان می‌گویید دیگران شما را دوست دارند به خاطر چیزی که هستید، حرف‌هایی که می‌زنید و کارهایی که انجام می‌دهید. شاید من آدم خوش‌قیافه‌ای نباشم، اما چیزی که در اینجا می‌خواهم درباره آن صحبت کنم زیبایی نیست، من قصد دارم درباره جذابیت حرف بزنم. حالا بیایید ببینیم چگونه دیگران را جذب کنیم.

حتما ببینید: چند ترفند روانشناسی برای خواندن ذهن دیگران

من فقط می‌خواهم به شکلی دوستانه اعلام کنم که چگونه شخصی ممکن است تمام جذابیتش را از دست بدهد. چطور این اتفاق می‌افتد؟ من هنوز در این توهم بودم که ظاهر تنها چیزی است که در اولین دیدار اهمیت دارد. اما مَت خوش‌قیافه نبود، او قد بلند یا درشت ‌هیکل نبود، اما فردی بامزه، باهوش و بااعتماد به نفس بود. کسی که می‌دانست چطور حرف بزند، کسی که شیوه‌ی خاص خودش را داشت. در کل آدمی بود که چیزی برای نشان دادن داشت.

جذابیت ظاهری افراد خیلی زود فروکش می‌کند، به طوری که فرد زیبا، همچون وسیله‌ای به نظر می‌آید که قرار است ژن‌های شما را به نسل بعد منتقل کند. چیزهایی که باعث جذابیت ظاهری زنان می‌شود عبارتند از: ‌جوانی، نسبت عرض کمر به لکن، پوست سالم، لب برجسته و دندان‌های سفید، چشمان بزرگ، چانه‌ی کوچک و موهای براق است. این معیارها در مردان شامل بلندی قد، شفافیت چشم و پوست، حجم عضلات و تُن صدا، دندان‌های خوب و دیگر علایم سلامتی است. همه این‌ها را به احساس سلامتی، سرزندگی و پیشینه ژنتیکی خوب اضافه کنید.

در هر دو جنس، تناسب فیزیکی بسیار جذاب است. با این وجود برخی ممکن است بسیار عالی به نظر برسند و تمام ویژگی‌های ظاهری را داشته باشند، اما حسی بسیار سرد و بی‌روح به شما بدهند. افراد جذاب ممکن است زیبا به نظر نرسند اما افسون خاصی دارند.

چیزی که قصد دارم اینجا درباره‌ی آن صحبت کنم رفتاری است که شما را صرف نظر از اینکه چه ظاهری دارید جذاب‌تر می‌کند. همان‌طور که مَت درباره خودش گفت او خوش‌قیافه نبود.

این درست است که عبوس بودن، سرد و مرموز بودن و کم حرف و بی‌روح بودن ممکن است بعضی‌ها را جذب کند، اما بیشتر مردم را جذب نمی‌کند. مردم کسانی را دوست دارند که به نظر می‌رسد دیگران را دوست دارند. نکته‌ی مهم این است که مردم چگونه نشان می‌دهند که شما را دوست دارند؟ آنها لبخند می‌زنند. صورت‌های خندان جذاب‌تر هستند و لبخند زدن هنگامی که به چشم‌های دیگران مستقیم نگاه می‌کنید، شما را حتی جذاب‌تر می‌کند. لبخند زدن پیام‌هایی را مانند: «من دوست‌‌داشتنی هستم. من اعتماد به نفس بالایی دارم، خوش‌بین و باانرژی هستم» ارسال می‌کند. بنابراین چهره‌ی عبوس خود را رها کنید و بخندید، لبخند بزنید، آرام باشید و بهترین چیزها را در افراد دیگر پیدا کنید و به شکل زیر ادامه دهید…

هنگامی که مَت وارد اتاقی می‌شود، همه را وادار می‌کند که بخندند. او تاثیرگذار است و همه می‌بینند که دیگران او را دوست دارند. چرا این موضوع مهم است؟

بر اساس مطالعه‌ای که روانشناسان بریتانیایی انجام داده‌اند، اگر به دیگران با لبخند نگاه کنیم، احتمال اینکه فرد جذابی به نظر بیايیم بیشتر خواهد بود. در آزمایشی که بر روی زنان انجام شده بود هنگامی که به آنها تصویر افرادی نشان داده شد که دیگران به آنها لبخند می‌زدند، افرادی که به آنها لبخند زده شده بود جذاب‌تر به نظر می‌رسیدند.

محققان دریافتند که مردان نیز به همین شکل پاسخ می‌دهند. هم زنان و هم مردان به صورت ناخودآگاه هنگامی که می‌خواهند شخصی را برای دوستی انتخاب کنند، نظر دیگران را در نظر می‌گیرند. در واقع ممکن است بر اساس اینکه دیگران چطور فردی را ارزیابی می‌کنند، او را برای رابطه مورد توجه قرار دهند.

بنابراین دفعه بعد که بیرون می‌روید و دوست دارید جذاب‌تر به نظر برسید، به دیگران لبخند بزنید و با همه‌ی کسانی که اطراف شما هستند دوستانه رفتار کنید. چون زمانی که آنها جواب لبخند شما را می‌دهند، شما جذاب‌تر شده‌اید اما…

توجه ویژه‌ی مستقیم قدری چاپلوسانه است. بنابراین در حالیکه فوق‌العاده است که دیگران دیگر را بخندانید، برای اینکه در نظر شخص خاصی جذاب‌تر به نظر بیایید شما باید به طور ویژه‌ای به او توجه داشته باشید. از او سوال بپرسید و درباره او صحبت کنید. میزان توجه ما به افراد (نه خیلی کم و نه خیلی زیاد) نشانه‌ی میزان علاقه‌ی ما به کسی است که تا پیش از این او را ملاقات نکرده‌ایم.

صادقانه‌ترین پاسخ این سوال که چگونه دیگران را جذب کنیم، اینست که بگویم خودتان باشید. بیشتر مردم هنگامی که با کسی هستند که مجذوب او شده‌اند، خود را بیشتر از آن چیزی که هستند نشان می‌دهند و این کار غلطی نیست، اما چنین نباشد که همه چیز دروغ باشد. زنی را می‌شناختم که تظاهر می‌کرد همه‌ی چیزهای فردی را که به او علاقه داشت، دوست دارد: «واقعا؟ من عاشق فوتبال، غواصی، تمبرهای پاتاگونیای قرن ۱۹ هستم! چه تصادفی، ما دقیقا برای هم ساخته شده‌ایم!»

اگر شما به این شدت دروغ بگویید دیگران متوجه می‌شوند. نشان دادن چیزی که واقعا هستید جذاب است و نشان می‌دهد که شما زاویه دید، علایق و بی‌علاقگی‌ها، ایده‌ها و تمایلات خودتان را دارید.

شما هر روز صدها زن و مرد جوان را می‌بینید که شبیه به هم لباس پوشیده‌اند، با یک لحن صحبت می‌کنند، واژه‌های یکسانی به کار می‌برند و به جای لذت بردن از کسانی که در حضور آنها هستند، با سرعت با تلفن همراه‌شان پیام می‌فرستند. البته که همراهی با جماعت برای بسیاری از جوانان مهم است، مخصوصا اگر احساس کنند شخصیت‌شان هنوز شکل نگرفته است. اما برای اینکه به طور خاصی جذاب باشید (فراتر از زیبایی‌های ظاهری)، لازم است قدری متفاوت باشید تا در ذهن بمانید.

فرض کنید همیشه شکل خاصی لباس می‌پوشید. ببینید چه امکانات دیگری در برابر شما است. فقط با جمعیت حرکت نکنید. به کسانی که خوب ارتباط برقرار می‌کنند گوش دهید و از آنها بیاموزید و شیوه‌ی ارتباط برقرار کردن خود را داشته باشید. چیزی که درباره مَت توجه من را به خودش جلب کرد شیوه‌ی منحصر به فرد او در صحبت کردن و به کار بردن کلمات بود.

می‌خواهید بدانید که چگونه دیگران را جذب کنیم؟ پس اول به فکر سلامت خود باشید. سالم بودن جذاب است. بنابراین ممکن است شما به طور طبیعی متوازن‌ترین و زیبا‌ترین زن یا خوش‌تیپ‌ترین مرد نباشید، اما هر کس با خواب کافی و ورزش (هر دوی اینها به طور طبیعی شما را زیبا می‌کنند)، خوردن غذاهای سالم و پرهیز از مصرف الکل، می‌تواند جذاب به نظر بیاید.

اگر می‌خواهید جذاب‌تر باشید، هنگام ارتباط برقرار کردن خیلی منفی نباشید. بدگویی باعث افسردگی می‌شود و خیلی خوب نیست که دوست یا شریک قبلی خود را تخریب کنید (حداقل این کار را خیلی زود شروع نکنید!)

ساعت‌هایی که برای خالی کردن خود، بیان غم و اندوه و ابراز خشم از افرادی که به شما آزار رسانده‌اند صرف می‌کنید می تواند هر رابطه تازه‌ای را به سرعت سرد و فرد جدید را برای رابطه با شما بی‌میل کند. همچنین ممکن است از رابطه‌ی تازه‌ای که قرار است با شما برقرار کنند، برداشت ناخوشایندی داشته باشند.

قبل از اینکه دنبال پاسخ سوال چگونه دیگران را جذب کنیم باشید، بدانید که هم زنان و هم مردان افراد شجاع را دوست دارند. زنان مردانی را که شجاع و اهل خطر کردن هستند دوست دارند و مردان نیز زنانی را که در بیان احساسات‌شان رک و شجاع هستند دوست دارند. ما مردها زمانی که به دنبال نشانه‌ای هستیم که آیا زنی مجذوب ما شده است یا نه، دوست نداریم حرف‌ها در لفافه زده شوند.

چنین به نظر می‌رسد که زنان دوست دارند احساس کنند یک مرد شجاع مجذوب آنها شده است تا اینکه کسی باشد که اعتماد به نفس بالایی ندارد. چرا که احساس می‌کنند چنین مردی بهتر می‌تواند از آنها مراقبت کند. اما از سوی دیگر به نظر می‌رسد زنان تنها به دنبال مردان عضلانی نیستند، آنها مجذوب کسی می‌شوند که ترکیبی از شجاعت و دلسوزی، سخت و احساساتی باشد. نشان دادن این صفات چیزی است که شما را جذاب می‌کند.چگونه استادمو عاشق خودم کنم

اگر قدری بذله‌گو باشید، مخصوصا هنگامی که در میان جمع هستید، شما فرد شجاعی معرفی خواهید شد. اما توجه داشته باشید که مردان زنانی را ترجیح می‌دهند که به جوک‌های آنها می‌خندند و خودشان خیلی مزه نمی‌ریزند. در واقع به طور کلی مردان، زنانی را که از آنها بامزه‌تر هستند دوست ندارند. اما زن‌ها مردان بامزه را جذاب می‌دانند. بنابراین اگر مرد هستید، زنها را بخندانید و اگر زن هستید و می‌خواهید برای یک مرد جذاب باشید، کسی را پیدا کنید که شما را واقعا می‌خنداند.

توجه داشته باشید تمام چیزهایی که در بالا گفته شد باید به شکلی طبیعی و دوستانه اجرا شود. تلاش زیادی برای اینکه جذاب‌تر باشید ممکن است نتیجه‌ی معکوس بدهد و کار را خراب کند.

وقتی شخصی تلاش میکند نظر دیگران را جذب کند و مورد تحسین واقع بشود، معمولا اشتباهاتی انجام میدهد که به صورت خلاصه در زیر به این موارد خواهیم پرداخت:

“وقتی من به یک دلیل کسی را تحسین میکنم، پس او هم میتواند به همان دلیل من را تحسین کند. به عنوان مثال اگر من یک شخص ثروتمند را که با تلاش خودش ثروتمند شده نزد خودم عزیز میدانم، پس اگر به دوستانم بگویم که من با تلاش خودم ثروتمند شده ام باعث میشود آنها من را تحسین کنند.”

اگر اینطور فکر میکنید احتمال زیادی وجود دارد که سرخورده شوید، به این دلیل که چیزی که شما آن را تحسین میکنید الزاما دیگران را تحت تاثیر قرار نمیدهد. به عنوان مثال چه کسی اهمیت میدهد شما ثروتمند باشید وقتی خودش به پول احتیاجی ندارد؟ چه کسی به تشویق شما نیاز دارد وقتی خودش به قدر کافی شجاع است؟ چه کسی به این موضوع اهمیت میدهد که شما بدن ورزیده و عضله های قوی دارید وقتی که خودش از شما قویتر است؟!

از همین رو است که روانشناس ها میگویند:

اگر میخواهید کسی رو مجذوب خود کنید، یا اینکه اگه میخواهید دیگران شما را تحسین کنند یا عاشق شما باشند، ابتدا باید در مورد آنها اطلاعات کسب کنید!

با توجه کردن به این موضوع که فرد به چه چیزهایی نیاز دارد و دانستن اینکه به چه چیزهایی علاقه مند است، شانس شما برای موفقیت بسیار زیاد خواهد بود. بعضی از افراد با استفاده از متدهایی که به صورت عمومی شناخته شده اند وقت خود را هدر میدهند و هنگامی که آن روش برایشان جواب معکوس میدهد، نا امید و سرافکنده شده و با خودشان فکر می کنند: “حتما ایرادی در من وجود دارد که این روش ها برای من کارساز نیستند”.

منبع : عصرعلم | چطور

کارشناس ارشد روان شناسی بالینی

جامعه سلامت پایگاهی از مطالب مفید است که با نگاه به نیاز مخاطبین تولید و یا از منابع معتبر گردآوری شده‌اند. جامعه سلامت با هدف ارتقا دانش عمومی و با تمرکز بر مواردی که به سلامت جسم و روح افراد مرتبط است می‌کوشد تا به سهم خود و به عنوان یک رسانه در مسیر ارتقا جامعه حرکت نماید. افزایش آگاهی، راهنمایی و سنجش چرخه‌ایست که با کمک شما مخاطبین تکمیل خواهد شد.

توجه: مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست.

توجه: استفاده از مطالب سایت به هر شکل و در هر فرمتی مجاز نمی باشد و شامل پیگرد قانونی خواهد شد.

ضمن تقدیر از همراهی شما مخاطب گرامی، خواهشمند است تمامی سوالات خود را در سایت و در بخش نظرات مطالب مطرح فرمایید. لطفا از راه‌های ارتباطی ذیل تنها برای مباحث بازرگانی استفاده نمایید.

شما می‌توانید برای درج هر نوع آگهی تبلیغاتی از جمله تبلیغات بنری، رپورتاژ آگهی و یا ثبت دفاتر مشاوره در سایت از طریق راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید.

برای دریافت وقت مشاوره به صفحه “مرکز مشاوره روانشناسی و روانشناس خوب در تهران” مراجعه بفرمایید.

ایمیل تبلیغات : marketing@jameesalamat.com

ارسال نظرات: info@jameesalamat.com

تلفن تبلیغات (لطفا تنها برای امور تبلیغاتی تماس بگیرید): 09375386828

فهرست مطالب

در صورتیکه به بخشی از محتوا نیاز یا علاقه دارید بر روی عنوان مربوطه در فهرست زیر کلیک نمایید تا به همان بخش منتقل شودید.

در حقیقت این کار به هیچ وجه سخت نیست، میدانم الان در ذهن شما چه چیزهایی میگذرد و مطمئن هستم که الان در دل خود میگویید: “اگر اینکار آسان بود، چرا خیلی از افراد سالها برای اینکار زمان صرف میکنند و به موفقیت نمی رسند؟”

جواب این سوال ساده است، چون این افراد در مسیر صحیح و درست قدم بر نمی دارند. اگر دنبال این هستید که بدانید راه صحیح و درست جذب کردن دیگران به سمت خودتان چیست یا اینکه چطور میتوانیم کاری کنیم که دیگران ما را تحسین کنند، تا انتها این مطلب را پیگیری کنید.

چگونه استادمو عاشق خودم کنم

اغلب انسانها زمانی تحت تاثیر قرار میگیرند که فردی را می بینند که میتواند کاری انجام بدهد که خودشان نمی توانند انجام بدهند. برای همین است که روش های جذب کردن یک فرد خجالتی درونگرا، با روش های جذب کردن یک فرد معاشرتی برونگرا متفاوت هستند. در ابتدا شما باید بدانید فرد مورد نظر چه ویژگیهایی دارد، به عبارت دیگر مهمترین اقدام، کسب اطلاعات در مورد فرد است که قبلا هم به آن اشاره کردیم.

اگر کسی از ناشناخته ها ترس دارد، پس ممکن است توسط فردی که در زندگی قدرت کنترل ترس را دارد تحت تاثیر قرار بگیرد. اگر کسی تلاش میکند که پولدار شود، توسط کسی که قابلیت خوبی در جمع آوری ثروت دارد و توانایی اقتصادی خوبی دارد جذب میشود. اگر کسی احساس میکند که در زندگی انسان بی فایده و بی خاصیتی است توسط افرادی که با مشکلات زندگی مواجه می شوند و برای حل کردن آنها تلاش می کنند جذب میشود.

همانطور که در مثال های بالا ذکر شد، جذب کردن دیگران فرمول خاص و ثابتی ندارد ولی با پیش زمینه ذهنی فردی که قصد جذب کردنش را دارید ارتباط مستقیم دارد و خوشبختانه در دنیایی زندگی میکنیم که شبکه های اجتماعی مثل کلوب،فیس بوک و … اطلاعات زیادی را در این موارد در اختیار شما قرار میدهند. تاجایی که میتوانید در مورد فرد یا افراد مورد نظر اطلاعات کسب کنید. رفتارهایی که از خودشان بروز میدهند، احتیاجات و نیازهای روحی-عاطفی فرد را بررسی کنید و بعد با نشان دادن اینکه شما میتوانید این نیازها را برطرف کنید یا چیزی که آن شخص دنبالش است را شما میتوانید ارائه بدهید، تحت تاثیر قرارش دهید. این فرمول ساده ولی کاملا مؤثر برای جذب کردن افراد و تحت تاثیر قرار دادن آنها است.

شما پس از مدتی دیگر حتی به افراد خوش‌تیپ نگاه هم نمی‌کنید! ظاهر آنها برای شما عادی می‌شود، چرا که شما نیاز دارید از افراد چیز‌های بیشتری دریافت کنید.

اگر زمانی که با کسی ملاقات می‌کنید بتوانید چیزهای بیش از ظاهرتان به او نشان دهید، در این صورت شما فرد جذابی به نظر خواهید آمد.

زنان و مردان زیادی هستند که هزینه‌ و وقت زیادی صرف ظاهر خود می‌کنند، اما برای بهبود شخصیت‌شان کاری انجام نمی‌دهند. یک کتاب ممکن است جلد بسیار زیبایی داشته باشد، اما اگر فقط جلد آن زیبا باشد چه کسی دوست دارد که آن را مطالعه کند؟ همانطور که خودتان می‌گویید دیگران شما را دوست دارند به خاطر چیزی که هستید، حرف‌هایی که می‌زنید و کارهایی که انجام می‌دهید. شاید من آدم خوش‌قیافه‌ای نباشم، اما چیزی که در اینجا می‌خواهم درباره آن صحبت کنم زیبایی نیست، من قصد دارم درباره جذابیت حرف بزنم. حالا بیایید ببینیم چگونه دیگران را جذب کنیم.

حتما ببینید: چند ترفند روانشناسی برای خواندن ذهن دیگران

من فقط می‌خواهم به شکلی دوستانه اعلام کنم که چگونه شخصی ممکن است تمام جذابیتش را از دست بدهد. چطور این اتفاق می‌افتد؟ من هنوز در این توهم بودم که ظاهر تنها چیزی است که در اولین دیدار اهمیت دارد. اما مَت خوش‌قیافه نبود، او قد بلند یا درشت ‌هیکل نبود، اما فردی بامزه، باهوش و بااعتماد به نفس بود. کسی که می‌دانست چطور حرف بزند، کسی که شیوه‌ی خاص خودش را داشت. در کل آدمی بود که چیزی برای نشان دادن داشت.

جذابیت ظاهری افراد خیلی زود فروکش می‌کند، به طوری که فرد زیبا، همچون وسیله‌ای به نظر می‌آید که قرار است ژن‌های شما را به نسل بعد منتقل کند. چیزهایی که باعث جذابیت ظاهری زنان می‌شود عبارتند از: ‌جوانی، نسبت عرض کمر به لکن، پوست سالم، لب برجسته و دندان‌های سفید، چشمان بزرگ، چانه‌ی کوچک و موهای براق است. این معیارها در مردان شامل بلندی قد، شفافیت چشم و پوست، حجم عضلات و تُن صدا، دندان‌های خوب و دیگر علایم سلامتی است. همه این‌ها را به احساس سلامتی، سرزندگی و پیشینه ژنتیکی خوب اضافه کنید.

در هر دو جنس، تناسب فیزیکی بسیار جذاب است. با این وجود برخی ممکن است بسیار عالی به نظر برسند و تمام ویژگی‌های ظاهری را داشته باشند، اما حسی بسیار سرد و بی‌روح به شما بدهند. افراد جذاب ممکن است زیبا به نظر نرسند اما افسون خاصی دارند.

چیزی که قصد دارم اینجا درباره‌ی آن صحبت کنم رفتاری است که شما را صرف نظر از اینکه چه ظاهری دارید جذاب‌تر می‌کند. همان‌طور که مَت درباره خودش گفت او خوش‌قیافه نبود.

این درست است که عبوس بودن، سرد و مرموز بودن و کم حرف و بی‌روح بودن ممکن است بعضی‌ها را جذب کند، اما بیشتر مردم را جذب نمی‌کند. مردم کسانی را دوست دارند که به نظر می‌رسد دیگران را دوست دارند. نکته‌ی مهم این است که مردم چگونه نشان می‌دهند که شما را دوست دارند؟ آنها لبخند می‌زنند. صورت‌های خندان جذاب‌تر هستند و لبخند زدن هنگامی که به چشم‌های دیگران مستقیم نگاه می‌کنید، شما را حتی جذاب‌تر می‌کند. لبخند زدن پیام‌هایی را مانند: «من دوست‌‌داشتنی هستم. من اعتماد به نفس بالایی دارم، خوش‌بین و باانرژی هستم» ارسال می‌کند. بنابراین چهره‌ی عبوس خود را رها کنید و بخندید، لبخند بزنید، آرام باشید و بهترین چیزها را در افراد دیگر پیدا کنید و به شکل زیر ادامه دهید…

هنگامی که مَت وارد اتاقی می‌شود، همه را وادار می‌کند که بخندند. او تاثیرگذار است و همه می‌بینند که دیگران او را دوست دارند. چرا این موضوع مهم است؟

بر اساس مطالعه‌ای که روانشناسان بریتانیایی انجام داده‌اند، اگر به دیگران با لبخند نگاه کنیم، احتمال اینکه فرد جذابی به نظر بیايیم بیشتر خواهد بود. در آزمایشی که بر روی زنان انجام شده بود هنگامی که به آنها تصویر افرادی نشان داده شد که دیگران به آنها لبخند می‌زدند، افرادی که به آنها لبخند زده شده بود جذاب‌تر به نظر می‌رسیدند.

محققان دریافتند که مردان نیز به همین شکل پاسخ می‌دهند. هم زنان و هم مردان به صورت ناخودآگاه هنگامی که می‌خواهند شخصی را برای دوستی انتخاب کنند، نظر دیگران را در نظر می‌گیرند. در واقع ممکن است بر اساس اینکه دیگران چطور فردی را ارزیابی می‌کنند، او را برای رابطه مورد توجه قرار دهند.

بنابراین دفعه بعد که بیرون می‌روید و دوست دارید جذاب‌تر به نظر برسید، به دیگران لبخند بزنید و با همه‌ی کسانی که اطراف شما هستند دوستانه رفتار کنید. چون زمانی که آنها جواب لبخند شما را می‌دهند، شما جذاب‌تر شده‌اید اما…

توجه ویژه‌ی مستقیم قدری چاپلوسانه است. بنابراین در حالیکه فوق‌العاده است که دیگران دیگر را بخندانید، برای اینکه در نظر شخص خاصی جذاب‌تر به نظر بیایید شما باید به طور ویژه‌ای به او توجه داشته باشید. از او سوال بپرسید و درباره او صحبت کنید. میزان توجه ما به افراد (نه خیلی کم و نه خیلی زیاد) نشانه‌ی میزان علاقه‌ی ما به کسی است که تا پیش از این او را ملاقات نکرده‌ایم.

صادقانه‌ترین پاسخ این سوال که چگونه دیگران را جذب کنیم، اینست که بگویم خودتان باشید. بیشتر مردم هنگامی که با کسی هستند که مجذوب او شده‌اند، خود را بیشتر از آن چیزی که هستند نشان می‌دهند و این کار غلطی نیست، اما چنین نباشد که همه چیز دروغ باشد. زنی را می‌شناختم که تظاهر می‌کرد همه‌ی چیزهای فردی را که به او علاقه داشت، دوست دارد: «واقعا؟ من عاشق فوتبال، غواصی، تمبرهای پاتاگونیای قرن ۱۹ هستم! چه تصادفی، ما دقیقا برای هم ساخته شده‌ایم!»

اگر شما به این شدت دروغ بگویید دیگران متوجه می‌شوند. نشان دادن چیزی که واقعا هستید جذاب است و نشان می‌دهد که شما زاویه دید، علایق و بی‌علاقگی‌ها، ایده‌ها و تمایلات خودتان را دارید.

شما هر روز صدها زن و مرد جوان را می‌بینید که شبیه به هم لباس پوشیده‌اند، با یک لحن صحبت می‌کنند، واژه‌های یکسانی به کار می‌برند و به جای لذت بردن از کسانی که در حضور آنها هستند، با سرعت با تلفن همراه‌شان پیام می‌فرستند. البته که همراهی با جماعت برای بسیاری از جوانان مهم است، مخصوصا اگر احساس کنند شخصیت‌شان هنوز شکل نگرفته است. اما برای اینکه به طور خاصی جذاب باشید (فراتر از زیبایی‌های ظاهری)، لازم است قدری متفاوت باشید تا در ذهن بمانید.

فرض کنید همیشه شکل خاصی لباس می‌پوشید. ببینید چه امکانات دیگری در برابر شما است. فقط با جمعیت حرکت نکنید. به کسانی که خوب ارتباط برقرار می‌کنند گوش دهید و از آنها بیاموزید و شیوه‌ی ارتباط برقرار کردن خود را داشته باشید. چیزی که درباره مَت توجه من را به خودش جلب کرد شیوه‌ی منحصر به فرد او در صحبت کردن و به کار بردن کلمات بود.

می‌خواهید بدانید که چگونه دیگران را جذب کنیم؟ پس اول به فکر سلامت خود باشید. سالم بودن جذاب است. بنابراین ممکن است شما به طور طبیعی متوازن‌ترین و زیبا‌ترین زن یا خوش‌تیپ‌ترین مرد نباشید، اما هر کس با خواب کافی و ورزش (هر دوی اینها به طور طبیعی شما را زیبا می‌کنند)، خوردن غذاهای سالم و پرهیز از مصرف الکل، می‌تواند جذاب به نظر بیاید.

اگر می‌خواهید جذاب‌تر باشید، هنگام ارتباط برقرار کردن خیلی منفی نباشید. بدگویی باعث افسردگی می‌شود و خیلی خوب نیست که دوست یا شریک قبلی خود را تخریب کنید (حداقل این کار را خیلی زود شروع نکنید!)

ساعت‌هایی که برای خالی کردن خود، بیان غم و اندوه و ابراز خشم از افرادی که به شما آزار رسانده‌اند صرف می‌کنید می تواند هر رابطه تازه‌ای را به سرعت سرد و فرد جدید را برای رابطه با شما بی‌میل کند. همچنین ممکن است از رابطه‌ی تازه‌ای که قرار است با شما برقرار کنند، برداشت ناخوشایندی داشته باشند.

قبل از اینکه دنبال پاسخ سوال چگونه دیگران را جذب کنیم باشید، بدانید که هم زنان و هم مردان افراد شجاع را دوست دارند. زنان مردانی را که شجاع و اهل خطر کردن هستند دوست دارند و مردان نیز زنانی را که در بیان احساسات‌شان رک و شجاع هستند دوست دارند. ما مردها زمانی که به دنبال نشانه‌ای هستیم که آیا زنی مجذوب ما شده است یا نه، دوست نداریم حرف‌ها در لفافه زده شوند.

چنین به نظر می‌رسد که زنان دوست دارند احساس کنند یک مرد شجاع مجذوب آنها شده است تا اینکه کسی باشد که اعتماد به نفس بالایی ندارد. چرا که احساس می‌کنند چنین مردی بهتر می‌تواند از آنها مراقبت کند. اما از سوی دیگر به نظر می‌رسد زنان تنها به دنبال مردان عضلانی نیستند، آنها مجذوب کسی می‌شوند که ترکیبی از شجاعت و دلسوزی، سخت و احساساتی باشد. نشان دادن این صفات چیزی است که شما را جذاب می‌کند.چگونه استادمو عاشق خودم کنم

اگر قدری بذله‌گو باشید، مخصوصا هنگامی که در میان جمع هستید، شما فرد شجاعی معرفی خواهید شد. اما توجه داشته باشید که مردان زنانی را ترجیح می‌دهند که به جوک‌های آنها می‌خندند و خودشان خیلی مزه نمی‌ریزند. در واقع به طور کلی مردان، زنانی را که از آنها بامزه‌تر هستند دوست ندارند. اما زن‌ها مردان بامزه را جذاب می‌دانند. بنابراین اگر مرد هستید، زنها را بخندانید و اگر زن هستید و می‌خواهید برای یک مرد جذاب باشید، کسی را پیدا کنید که شما را واقعا می‌خنداند.

توجه داشته باشید تمام چیزهایی که در بالا گفته شد باید به شکلی طبیعی و دوستانه اجرا شود. تلاش زیادی برای اینکه جذاب‌تر باشید ممکن است نتیجه‌ی معکوس بدهد و کار را خراب کند.

وقتی شخصی تلاش میکند نظر دیگران را جذب کند و مورد تحسین واقع بشود، معمولا اشتباهاتی انجام میدهد که به صورت خلاصه در زیر به این موارد خواهیم پرداخت:

“وقتی من به یک دلیل کسی را تحسین میکنم، پس او هم میتواند به همان دلیل من را تحسین کند. به عنوان مثال اگر من یک شخص ثروتمند را که با تلاش خودش ثروتمند شده نزد خودم عزیز میدانم، پس اگر به دوستانم بگویم که من با تلاش خودم ثروتمند شده ام باعث میشود آنها من را تحسین کنند.”

اگر اینطور فکر میکنید احتمال زیادی وجود دارد که سرخورده شوید، به این دلیل که چیزی که شما آن را تحسین میکنید الزاما دیگران را تحت تاثیر قرار نمیدهد. به عنوان مثال چه کسی اهمیت میدهد شما ثروتمند باشید وقتی خودش به پول احتیاجی ندارد؟ چه کسی به تشویق شما نیاز دارد وقتی خودش به قدر کافی شجاع است؟ چه کسی به این موضوع اهمیت میدهد که شما بدن ورزیده و عضله های قوی دارید وقتی که خودش از شما قویتر است؟!

از همین رو است که روانشناس ها میگویند:

اگر میخواهید کسی رو مجذوب خود کنید، یا اینکه اگه میخواهید دیگران شما را تحسین کنند یا عاشق شما باشند، ابتدا باید در مورد آنها اطلاعات کسب کنید!

با توجه کردن به این موضوع که فرد به چه چیزهایی نیاز دارد و دانستن اینکه به چه چیزهایی علاقه مند است، شانس شما برای موفقیت بسیار زیاد خواهد بود. بعضی از افراد با استفاده از متدهایی که به صورت عمومی شناخته شده اند وقت خود را هدر میدهند و هنگامی که آن روش برایشان جواب معکوس میدهد، نا امید و سرافکنده شده و با خودشان فکر می کنند: “حتما ایرادی در من وجود دارد که این روش ها برای من کارساز نیستند”.

منبع : عصرعلم | چطور

کارشناس ارشد روان شناسی بالینی

جامعه سلامت پایگاهی از مطالب مفید است که با نگاه به نیاز مخاطبین تولید و یا از منابع معتبر گردآوری شده‌اند. جامعه سلامت با هدف ارتقا دانش عمومی و با تمرکز بر مواردی که به سلامت جسم و روح افراد مرتبط است می‌کوشد تا به سهم خود و به عنوان یک رسانه در مسیر ارتقا جامعه حرکت نماید. افزایش آگاهی، راهنمایی و سنجش چرخه‌ایست که با کمک شما مخاطبین تکمیل خواهد شد.

توجه: مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست.

توجه: استفاده از مطالب سایت به هر شکل و در هر فرمتی مجاز نمی باشد و شامل پیگرد قانونی خواهد شد.

ضمن تقدیر از همراهی شما مخاطب گرامی، خواهشمند است تمامی سوالات خود را در سایت و در بخش نظرات مطالب مطرح فرمایید. لطفا از راه‌های ارتباطی ذیل تنها برای مباحث بازرگانی استفاده نمایید.

شما می‌توانید برای درج هر نوع آگهی تبلیغاتی از جمله تبلیغات بنری، رپورتاژ آگهی و یا ثبت دفاتر مشاوره در سایت از طریق راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید.

برای دریافت وقت مشاوره به صفحه “مرکز مشاوره روانشناسی و روانشناس خوب در تهران” مراجعه بفرمایید.

ایمیل تبلیغات : marketing@jameesalamat.com

ارسال نظرات: info@jameesalamat.com

تلفن تبلیغات (لطفا تنها برای امور تبلیغاتی تماس بگیرید): 09375386828

فهرست مطالب

کلافه و سردرگم شده‌اید و واقعاً می‌خواهید بدانید که چطور می‌توانید مردان را جذب خودتان کنید، واقعیت این است که شما مردان را جذب می‌کنید، اما مردانی که علاقه‌ای به آنها ندارید. احتمالاً بدون کمترین مشکلی می‌توانید نوع خاصی از مردان را واله و شیدای خودتان کنید، اما الان در حال خواندن این مقاله هستید، چون موفق نمی‌شوید مردانی را که می‌خواهید و دوست دارید، جذب کنید. این که هر کاری برای جذب عشقتان می‌کنید، به در بسته می‌خورید، مسلماً ناامید کننده است. اما نگران نباشید، چون ما مفیدترین توصیه‌ها را برای جذب عشق مرد مورد علاقه‌تان برایتان جمع‌آوری کرده‌ایم تا با پیاده کردن آنها بتوانید عشقتان را دیوانه‌ی خودتان بکنید.

اینترنت پر از توصیه‌های غیر علمی و نادرست در این زمینه است، بخصوص زمانی‌که نوبت به راهنمایی خانم‌ها برای جذب مرد مورد علاقه‌شان می‌رسد، این مسئله بیشتر به چشم می‌آید. مقالاتی هستند که زنان را برای رسیدن به هدفشان تشویق به پوشیدن لباس‌های انچنانی و ظاهری بزک‌کرده می‌کنند، اما این کار عملا سبب می‌شود زنان برای جذب مرد مورد علاقه‌شان دست به خود تخریبی بزنند. ما با این توصیه‌ها مخالفیم و سعی داریم حقایق علمی را که عقل سلیم می‌پذیرد مطرح کنیم تا شما بتوانید عشق واقعی را جذب کنید. پس بیایید با بهره‌گیری از ترکیبی از تجربه، داده‌های به روز و عقل سلیم روش‌های موثری را برای جذب مردان پیدا کنیم.

آیا می‌دانید که یک ویژگی شخصیتی بسیار مهم در روابط عاشقانه وجود دارد. احتمالاً درست حدس زده‌اید، آن ویژگی مهربانی است. در یک مطالعه‌ی پژوهشی مشخص شد که به نظر مردان و زنان سراسر جهان مهربانی یکی از مطلوب‌ترین ویژگی‌ها در طرف مقابل یک رابطه‌ی عاشقانه است. در این مطالعه آمده است: “مهربانی مرتبط با همیاری، علاقه به روابط درازمدت، توانایی برای ایجاد اتحاد اجتماعی و همدلی در پرورش کودکان دانسته می‌شود.” بنابراین حتی اگر صددرصد برای ازدواج مطمئن نیستید، باید بدانید که مهربانی تاثیر قابل ملاحظه‌ای در موفقیت رابطه‌تان خواهد داشت. چطور می‌توانید مهربان باشید و مرد مناسب را جذب کنید؟

چگونه استادمو عاشق خودم کنم

جوانی کردن ارتباطی با سن و سال ندارد، بلکه به نگرش مربوط می‌شود. پس اگر سنتان بالای 40 سال است، لطفاً قبل از آن که از خواندن این بخش صرف نظر کنید، به این نکته توجه کنید که نگفتیم جوانی، گفتیم جوانی کردن. تعریف جوانی کردن این است: رفتار یا ظاهری که خاص افراد جوان باشد. اکثر مردم فکر می‌کنند که جوانی کردن به سن و سال مربوط می‌شود، اما ما فکر می‌کنیم جوانی کردن بیشتر با نگرش و طرز فکر ارتباط دارد. هستند خانم‌هایی که بیشتر از 60 سال سن دارند، اما هنوز جوان هستند: این بانوان زنده‌دل اجتماعی، پرجنب و جوش و سرشار از هیجان هستند. از سوی دیگر چه بسیارند دختران 22 ساله‌ای که پیر، بی‌حال، کسل کننده و بیش از حد جدی هستند. به قول معروف، سن فقط یک عدد است. بسیاری از بانوان فکر می‌کنند که مردان به دنبال رابطه با زنان جوان‌تر هستند، اما همیشه این‌طور نیست. به علاوه اگر مرد مورد علاقه‌تان فقط به زنان جوان‌تر علاقه دارد، پس بهتر است از فکر او خارج شوید، چون او مرد مناسبی برای شما نیست. شما به مردی نیاز دارید که شخصیتتان برایش مهم باشد، نه این که چند سال دارید. سوال اینجا است که چطور می‌توانید در تلاش برای جذب مرد مورد علاقه‌تان، کاری کنید که شور و شوق جوانی از شما ساطع شود؟

اگر می‌خواهید بدانید که چطور می‌توانید مرد مورد علاقه‌تان را جذب کنید، اول باید از ارزش خودتان آگاه شوید و این ارزش وجودی را مال خود کنید. به نظر می‌رسد درباره‌ی مقوله‌ی اعتماد به نفس در روابط عاشقانه سردرگمی‌های فراوانی وجود دارد. اعتماد به نفس به این معنا نیست که به هر پسری که به نظرتان جذاب می‌رسد، نزدیک شوید، با او قرار بگذارید و خودتان برای تماس گرفتن با او پیش قدم شوید. این اعتماد به نفس مردانه است و هرچند هیچ اشکالی ندارد، اما شما باید برای ایجاد و تقویت اعتماد به نفس زنانه تلاش کنید. اعتماد به نفس زنانه چطور است؟ باید بدانید که شما شایسته‌ی یک رابطه‌ی عاشقانه هستید و به ویژگی‌های شخصیتی خود و محاسنی که می‌توانید برای عشقتان داشته باشید، افتخار کنید. بانویی که ارزش بالایی برای خود قائل است، استانداردهای بالایی را برای خود تعریف می‌کند. اگر مردی استانداردهای شما را ندارد، او را کنار بگذارید و منتظر باشید تا با مرد بهتری آشنا شوید.

برای این که ارزش وجودیتان را بشناسید، آن را مال خود کنید و با تکیه بر آن، مرد مورد علاقه‌تان را جذب کنید، باید:

تاکنون برای جذب عشق فقط روی ویژگی‌های شخصیتی تاکید کردیم، اما اگر درباره‌ی جذابیت‌های ظاهری صحبت نکنیم، مسلماً حق مطلب را ادا نکرده‌ایم. تردیدی نیست که ظاهر یک زن نقش مهمی در جذب مردان دارد. نمی‌خواهیم با گفتن این که زیبایی ظاهری مهم نیست، به شما دروغ بگوییم.

سعی کنید به ظاهر خودتان رسیدگی کنید. روزانه یک ساعت از وقت خود را صرف رسیدگی به پوستتان کنید. خوب غذا بخورید، خواب کافی داشته باشید و ورزش کنید اینگونه هم ظاهر زیبایی خواهید داشت و هم اندام متناسبی. بیش از اندازه آرایش کردن و انجام مکرر عمل های زیبایی مردان را بیشتر از شما دور می کند.

پژوهشگرانی که در زمینه‌ی رخدادهای عاشقانه‌ی سریع مطالعه می‌کنند، یعنی در جایی که مردان و زنان ظرف چند ثانیه تصمیم می‌گیرند که آیا طرف مقابل برایشان جذاب هست یا خیر، متوجه شده‌اند که صرف نشان دادن علاقه به یکدیگر می‌تواند باعث جذب شود. بنابراین اگر می‌خواهید علاقه‌تان را به مردی ابراز کنید، به او توجه کنید. در حضور او سراپا گوش بشوید و تمام توجهتان را به او بدهید. او نیز در مقابل هیجان‌زده می‌شود و وارد بازی می‌شود. از سوی دیگر اگر واقعاً علاقه‌مند به نظر نرسید، او فکر می‌کند که واقعاً علاقه‌ای به او ندارید و شما را کنار می‌گذارد.

اگر می‌خواهید بدون آن که بیش از حد مشتاق به نظر برسید، به عشقتان ابراز علاقه کنید:

نگرش مثبت برای مردان بسیار جذاب است. برای این که بفهمید نگرش مثبت جذاب است، نیازی نیست نابغه باشید. واضح است که با منفی‌باف بودن هرگز نمی‌توانید در زندگی یا رابطه‌ی عاشقانه کاری از پیش ببرید. مردان جذب زنان مثبت‌اندیش، دوست‌داشتنی و در کل زنان بشاش و سرزنده می‌شوند. شما هم احتمالاً جذب مردانی با همین خصوصیات می‌شوید.

مطالعات نیز این موضوع را تایید می‌کند. برای مثال در یک مطالعه تصاویری از زنان با جثه‌هایی در اندازه‌های مختلف به مردان نشان داده شد. هیچ گونه اطلاعاتی در خصوص شخصیت زنان به گروه کنترل داده نشد، اما گروه آزمایش اطلاعاتی را در این باره دریافت کردند. گروهی که اطلاعات شخصیتی مثبت درباره‌ی زنان دریافت کرده بودند، طیف وسیع‌تری از جثه‌های مختلف را از نظر فیزیکی جذاب دانستند، اما شرکت کنندگانی که اطلاعات شخصیتی منفی دریافت کرده بودند، طیف محدودتری از جثه‌ها به نظرشان جذاب آمده بود.

با انجام راهکارهای زیر می‌توانید نگرش مثبتتان را نشان بدهید:

البته که برای صادق بودن نیازی به دلیل نیست و در همه حال، نه فقط برای جذب عشق مردان باید صادق باشید، انسان‌های صادق به عنوان افرادی مهربان‌تر، سالم‌تر و شایسته‌تر شناخته می‌شوند. بسیاری از مردان و زنان در دنیای روابط عاشقانه دروغ می‌گویند، اما دلیل این دروغگویی واقعاً مشخص نیست. اگر امیدوارید که با این مرد به جایی برسید و آینده‌تان را در کنار او رقم بزنید، فکر نمی‌کنید او دیر یا زود متوجه دروغ‌هایتان خواهد شد؟ پس چرا از همان ابتدا حقیقت را نگویید؟

لبخند زدن روشی فوق‌العاده و آنی برای جذاب‌تر شدن است. لبخند زدن ساده‌ترین راه برای بهبود ظاهر و موفق شدن در جذب مردان است. با یک لبخند ساده می‌توانید در لحظه خودتان را ارتقاء دهید.

هنگام حرف زدن لبخند بزنید. لبخند زدن برای برخی دشوار است، اما می‌توانید این کار را تمرین کنید تا به مرور در آن مهارت پیدا کنید و لبخند مسحورکننده لحظه‌ای از لبانتان دور نشود. اگر بدانید که لبخند چه اثر فوق‌العاده‌ای بر مردان می‌گذارد، بیشتر لبخند خواهید زد. لبخند زدن علامت شادی و راحتی است. برای این که لبخند بیشتری را در قرارهای عاشقانه‌تان به لب بیاورید، نکات زیر را به خاطر بسپارید:

اگر حال و هوا و روحیه‌تان مثبت باشد و انرژی مثبتی داشته باشید، برای مردان جذاب‌تر و خواستنی‌تر خواهید شد. تا به حال شده است که با یک نفر آشنا شوید و فقط ظرف چند ثانیه به این نتیجه برسید که: “اصلاً ازش خوشم نمیاد.” اما بالعکس فرد دیگری چنان تاثیر مثبتی روی شما بگذارد که فوری به خودتان بگویید: “وای، عجب آدم فوق‌العاده‌ای! خیلی ازش خوشم اومد.”

این تاثیرات به زبان بدن و حال و هوایتان مربوط می‌شود. اگر انرژی مثبت و شخصیتی پرجذبه داشته باشید، دیگران ناخودآگاه جذب شما می‌شوند؛ انرژی مثبت زن و مرد نمی‌شناسد و همه را مانند آهن‌ربا به طرف شما می‌کشاند.

آخرین خصوصیتی که باید برای جذب مردان به آن تکیه کنید، جذاب‌ترین داراییتان، یعنی مغزتان است. پسران باهوش و بااعتماد به نفس جذب زنان باهوش و بااعتماد به نفس می‌شوند. از سوی دیگر مردان متزلزل و کندذهن از زنان باهوش می‌ترسند. زنان باهوش نمی‌توانند مردان باهوشی را پیدا کنند که بتوانند آنها را با قدرت مغزشان تحت تاثیر قرار دهند، به همین دلیل مجبور می‌شوند منتظر بمانند تا مرد مناسبی که از نظر ذهنی هم‌ترازشان باشد، سر راهشان قرار بگیرد. خودتان را احمق جلوه ندهید. اگر مخاطبتان مردی است که اشاره‌ها و کنایه‌های هوشمندانه‌ی شما را نمی‌فهمد، به خاطر هوش بالایتان به خودنمایی و فخرفروشی رو نیاورید، فروتن باشید. نه او و نه هیچ کس دیگر را تحقیر نکنید … اما در عین حال از نشان دادن هوش خودتان هم نترسید. نیمه‌ی گمشده‌ی واقعی‌تان از دیدن بانوی باهوشی مانند شما هیجان‌زده خواهد شد.

 

راز جذب مردان در چند تکنیک ساده نهفته است. مهربان باشید، هیچ چیز مانند مهربانی مردان را جذب نمی‌کند. سعی کنید تصویری جوان و شاداب در ذهن او باقی بگذارید. مهم نیست چه سن و سالی دارید، شیوه و سبک زندکی‌تان را سالم انتخاب کنید. خودتان را دست کم نگیرید و برای شناختن ارزش‌های خود وقت بگذارید تا بدانید ارزش شما بیش از اینهاست. ورزش کنید و به اندام خود برسید، اولین چیزی که سبب می‌شود توجه عشقتان را جذب کنید رسیدگی به ظاهرتان است. از نگرش‌های منفی و رفتار‌های طلبکارانه بپرهیزید. بخندید تا دنیا به شما لبخند بزند. انرژی شما معرف شماست پس با انتخاب افکار مثبت و آنچه حقیقتا هستید خودتان را به دیگران معرفی کنید. مردان باهوش جذب زنان باهوش می‌شوند و زنان باهوش مردانی که قصد برقراری رابطه سالم ندارند را می‌ترسانند. سعی نکنید برای دوست داشتنی بودن خودتان را به خنگی بزنید یا نفر دوم باشید. 

دختر مورد علاقتون رو عاشق خودتون کنید

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

40 بازدید

50 بازدید

120 بازدید

109 بازدید

186 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

چگونه استادمو عاشق خودم کنم

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام رادیو عشق خیلی ممنونم از سایت خوبتون. کلی چیزهای خوب یاد گرفتم. راستش من چند ماهه با یک آقایی به قصد ازدواج دوست شدیم. وقتی همدیگه رو میبینیم همه چیز خوبه ولی وقتی با هم چت میکنیم من مضطرب میشم. نمیدونم چطوری حرف بزنم که بیشتر جذبش کنم. آخه شما گفتید ازش تعریف کن، دلبری کن و … . ولی من نمیدونم چطوری باید اینا رو بگم. وقتی میبینمش راحت ترم ولی تو چت همش می ترسم یه چیزی بگم که ناراحت بشه. میشه کمکم کنید.

دوست عزیز سلام

خیلی از افراد نمی‌دونن موقع چت کردن چطوری حرف بزنن و این مشکل شما نیست. آدم‌ها وقتی حضوری همدیگه رو می‌بینن فضا خیلی فرق می‌کنه چون شما می‌تونید از لحن صدا و زبان بدن فرد مقابل اطلاعات بیشتری بگیرید ولی در چت این امکان رو ندارید. به علاوه، ارتباط برقرار کردن در اکثر آدم‌ها اکتسابیه و شما می‌تونید با یادگیری اصولش، خیلی موثرتر و بهتر ارتباط برقرار کنید. چت کردن هم از این قاعده مستثنی نیست و برای همین بهتره که اصولش رو یاد بگیرید. بهتون پیشنهاد می‌کنم در دوره آنلاین “جذب مرد با موبایل” شرکت کنید. این شکلی می‌تونید یاد بگیرید که چطوری دلبری کنید، نشون بدید که آدم جذابی هستید، به علاوه اصول درست تعریف کردن از دیگری رو هم یاد می‌گیرید. این اصول نه تنها در دنیای مجازی، حتی در گفت و گوهای حضوریتون هم بسیار بهتون کمک می‌کنه.

سلام من با آقایی تو فضای مجازی آشنا شدم تا 4 سال فقط ارتباط تلفنی و پیامکی و داشتیم بیشتر اون سنگ صبور من بود من از غصه ها میگفتم اونم آرومم می‌کرد تنها چیزی که ازش میدونستم اسم و فامیلش و شغلش یه عکس از دبستانش محل کار و زندگی و شکست عشقی که 5 ماه قبل از آشنا شدن با من داشته تا اینکه 8 ماه پیش اومد پیشم دو روز بعد رفت رابطمون قبلا همش قطع و وصل میشد یعنی یه مدت بود باز تا یه ماه جواب نمی‌داد دوباره خودش پیام میداد اما الان چند ماه هر لحظه هر ساعت پیام میده اگه دیر جواب بدم نگران میشه الان دوباره 4روز اومده پیشم روزی دوساعت منو میبره میگردونه اما من میترسم همه حرفاش دروغ باشه نمیتونم ازش حرف بکشم گفت دکتر تو اینترنت سرچ کردم اصلا اسم و فامیلش نمیاره شک دارم خیلی

سلام دوست گرامی قبل از اینکه وابستگی و دل بستگی شدید ایجاد شود نقاط مبهم و سوالات خود را از ایشان بپرسید تا در یک رابطه اشتباه درگیر نشوبد.قاطعانه صحبت کردن راه حل بسیاری از ترس های شماست

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

فهرست مطالب

کلافه و سردرگم شده‌اید و واقعاً می‌خواهید بدانید که چطور می‌توانید مردان را جذب خودتان کنید، واقعیت این است که شما مردان را جذب می‌کنید، اما مردانی که علاقه‌ای به آنها ندارید. احتمالاً بدون کمترین مشکلی می‌توانید نوع خاصی از مردان را واله و شیدای خودتان کنید، اما الان در حال خواندن این مقاله هستید، چون موفق نمی‌شوید مردانی را که می‌خواهید و دوست دارید، جذب کنید. این که هر کاری برای جذب عشقتان می‌کنید، به در بسته می‌خورید، مسلماً ناامید کننده است. اما نگران نباشید، چون ما مفیدترین توصیه‌ها را برای جذب عشق مرد مورد علاقه‌تان برایتان جمع‌آوری کرده‌ایم تا با پیاده کردن آنها بتوانید عشقتان را دیوانه‌ی خودتان بکنید.

اینترنت پر از توصیه‌های غیر علمی و نادرست در این زمینه است، بخصوص زمانی‌که نوبت به راهنمایی خانم‌ها برای جذب مرد مورد علاقه‌شان می‌رسد، این مسئله بیشتر به چشم می‌آید. مقالاتی هستند که زنان را برای رسیدن به هدفشان تشویق به پوشیدن لباس‌های انچنانی و ظاهری بزک‌کرده می‌کنند، اما این کار عملا سبب می‌شود زنان برای جذب مرد مورد علاقه‌شان دست به خود تخریبی بزنند. ما با این توصیه‌ها مخالفیم و سعی داریم حقایق علمی را که عقل سلیم می‌پذیرد مطرح کنیم تا شما بتوانید عشق واقعی را جذب کنید. پس بیایید با بهره‌گیری از ترکیبی از تجربه، داده‌های به روز و عقل سلیم روش‌های موثری را برای جذب مردان پیدا کنیم.

آیا می‌دانید که یک ویژگی شخصیتی بسیار مهم در روابط عاشقانه وجود دارد. احتمالاً درست حدس زده‌اید، آن ویژگی مهربانی است. در یک مطالعه‌ی پژوهشی مشخص شد که به نظر مردان و زنان سراسر جهان مهربانی یکی از مطلوب‌ترین ویژگی‌ها در طرف مقابل یک رابطه‌ی عاشقانه است. در این مطالعه آمده است: “مهربانی مرتبط با همیاری، علاقه به روابط درازمدت، توانایی برای ایجاد اتحاد اجتماعی و همدلی در پرورش کودکان دانسته می‌شود.” بنابراین حتی اگر صددرصد برای ازدواج مطمئن نیستید، باید بدانید که مهربانی تاثیر قابل ملاحظه‌ای در موفقیت رابطه‌تان خواهد داشت. چطور می‌توانید مهربان باشید و مرد مناسب را جذب کنید؟

چگونه استادمو عاشق خودم کنم

جوانی کردن ارتباطی با سن و سال ندارد، بلکه به نگرش مربوط می‌شود. پس اگر سنتان بالای 40 سال است، لطفاً قبل از آن که از خواندن این بخش صرف نظر کنید، به این نکته توجه کنید که نگفتیم جوانی، گفتیم جوانی کردن. تعریف جوانی کردن این است: رفتار یا ظاهری که خاص افراد جوان باشد. اکثر مردم فکر می‌کنند که جوانی کردن به سن و سال مربوط می‌شود، اما ما فکر می‌کنیم جوانی کردن بیشتر با نگرش و طرز فکر ارتباط دارد. هستند خانم‌هایی که بیشتر از 60 سال سن دارند، اما هنوز جوان هستند: این بانوان زنده‌دل اجتماعی، پرجنب و جوش و سرشار از هیجان هستند. از سوی دیگر چه بسیارند دختران 22 ساله‌ای که پیر، بی‌حال، کسل کننده و بیش از حد جدی هستند. به قول معروف، سن فقط یک عدد است. بسیاری از بانوان فکر می‌کنند که مردان به دنبال رابطه با زنان جوان‌تر هستند، اما همیشه این‌طور نیست. به علاوه اگر مرد مورد علاقه‌تان فقط به زنان جوان‌تر علاقه دارد، پس بهتر است از فکر او خارج شوید، چون او مرد مناسبی برای شما نیست. شما به مردی نیاز دارید که شخصیتتان برایش مهم باشد، نه این که چند سال دارید. سوال اینجا است که چطور می‌توانید در تلاش برای جذب مرد مورد علاقه‌تان، کاری کنید که شور و شوق جوانی از شما ساطع شود؟

اگر می‌خواهید بدانید که چطور می‌توانید مرد مورد علاقه‌تان را جذب کنید، اول باید از ارزش خودتان آگاه شوید و این ارزش وجودی را مال خود کنید. به نظر می‌رسد درباره‌ی مقوله‌ی اعتماد به نفس در روابط عاشقانه سردرگمی‌های فراوانی وجود دارد. اعتماد به نفس به این معنا نیست که به هر پسری که به نظرتان جذاب می‌رسد، نزدیک شوید، با او قرار بگذارید و خودتان برای تماس گرفتن با او پیش قدم شوید. این اعتماد به نفس مردانه است و هرچند هیچ اشکالی ندارد، اما شما باید برای ایجاد و تقویت اعتماد به نفس زنانه تلاش کنید. اعتماد به نفس زنانه چطور است؟ باید بدانید که شما شایسته‌ی یک رابطه‌ی عاشقانه هستید و به ویژگی‌های شخصیتی خود و محاسنی که می‌توانید برای عشقتان داشته باشید، افتخار کنید. بانویی که ارزش بالایی برای خود قائل است، استانداردهای بالایی را برای خود تعریف می‌کند. اگر مردی استانداردهای شما را ندارد، او را کنار بگذارید و منتظر باشید تا با مرد بهتری آشنا شوید.

برای این که ارزش وجودیتان را بشناسید، آن را مال خود کنید و با تکیه بر آن، مرد مورد علاقه‌تان را جذب کنید، باید:

تاکنون برای جذب عشق فقط روی ویژگی‌های شخصیتی تاکید کردیم، اما اگر درباره‌ی جذابیت‌های ظاهری صحبت نکنیم، مسلماً حق مطلب را ادا نکرده‌ایم. تردیدی نیست که ظاهر یک زن نقش مهمی در جذب مردان دارد. نمی‌خواهیم با گفتن این که زیبایی ظاهری مهم نیست، به شما دروغ بگوییم.

سعی کنید به ظاهر خودتان رسیدگی کنید. روزانه یک ساعت از وقت خود را صرف رسیدگی به پوستتان کنید. خوب غذا بخورید، خواب کافی داشته باشید و ورزش کنید اینگونه هم ظاهر زیبایی خواهید داشت و هم اندام متناسبی. بیش از اندازه آرایش کردن و انجام مکرر عمل های زیبایی مردان را بیشتر از شما دور می کند.

پژوهشگرانی که در زمینه‌ی رخدادهای عاشقانه‌ی سریع مطالعه می‌کنند، یعنی در جایی که مردان و زنان ظرف چند ثانیه تصمیم می‌گیرند که آیا طرف مقابل برایشان جذاب هست یا خیر، متوجه شده‌اند که صرف نشان دادن علاقه به یکدیگر می‌تواند باعث جذب شود. بنابراین اگر می‌خواهید علاقه‌تان را به مردی ابراز کنید، به او توجه کنید. در حضور او سراپا گوش بشوید و تمام توجهتان را به او بدهید. او نیز در مقابل هیجان‌زده می‌شود و وارد بازی می‌شود. از سوی دیگر اگر واقعاً علاقه‌مند به نظر نرسید، او فکر می‌کند که واقعاً علاقه‌ای به او ندارید و شما را کنار می‌گذارد.

اگر می‌خواهید بدون آن که بیش از حد مشتاق به نظر برسید، به عشقتان ابراز علاقه کنید:

نگرش مثبت برای مردان بسیار جذاب است. برای این که بفهمید نگرش مثبت جذاب است، نیازی نیست نابغه باشید. واضح است که با منفی‌باف بودن هرگز نمی‌توانید در زندگی یا رابطه‌ی عاشقانه کاری از پیش ببرید. مردان جذب زنان مثبت‌اندیش، دوست‌داشتنی و در کل زنان بشاش و سرزنده می‌شوند. شما هم احتمالاً جذب مردانی با همین خصوصیات می‌شوید.

مطالعات نیز این موضوع را تایید می‌کند. برای مثال در یک مطالعه تصاویری از زنان با جثه‌هایی در اندازه‌های مختلف به مردان نشان داده شد. هیچ گونه اطلاعاتی در خصوص شخصیت زنان به گروه کنترل داده نشد، اما گروه آزمایش اطلاعاتی را در این باره دریافت کردند. گروهی که اطلاعات شخصیتی مثبت درباره‌ی زنان دریافت کرده بودند، طیف وسیع‌تری از جثه‌های مختلف را از نظر فیزیکی جذاب دانستند، اما شرکت کنندگانی که اطلاعات شخصیتی منفی دریافت کرده بودند، طیف محدودتری از جثه‌ها به نظرشان جذاب آمده بود.

با انجام راهکارهای زیر می‌توانید نگرش مثبتتان را نشان بدهید:

البته که برای صادق بودن نیازی به دلیل نیست و در همه حال، نه فقط برای جذب عشق مردان باید صادق باشید، انسان‌های صادق به عنوان افرادی مهربان‌تر، سالم‌تر و شایسته‌تر شناخته می‌شوند. بسیاری از مردان و زنان در دنیای روابط عاشقانه دروغ می‌گویند، اما دلیل این دروغگویی واقعاً مشخص نیست. اگر امیدوارید که با این مرد به جایی برسید و آینده‌تان را در کنار او رقم بزنید، فکر نمی‌کنید او دیر یا زود متوجه دروغ‌هایتان خواهد شد؟ پس چرا از همان ابتدا حقیقت را نگویید؟

لبخند زدن روشی فوق‌العاده و آنی برای جذاب‌تر شدن است. لبخند زدن ساده‌ترین راه برای بهبود ظاهر و موفق شدن در جذب مردان است. با یک لبخند ساده می‌توانید در لحظه خودتان را ارتقاء دهید.

هنگام حرف زدن لبخند بزنید. لبخند زدن برای برخی دشوار است، اما می‌توانید این کار را تمرین کنید تا به مرور در آن مهارت پیدا کنید و لبخند مسحورکننده لحظه‌ای از لبانتان دور نشود. اگر بدانید که لبخند چه اثر فوق‌العاده‌ای بر مردان می‌گذارد، بیشتر لبخند خواهید زد. لبخند زدن علامت شادی و راحتی است. برای این که لبخند بیشتری را در قرارهای عاشقانه‌تان به لب بیاورید، نکات زیر را به خاطر بسپارید:

اگر حال و هوا و روحیه‌تان مثبت باشد و انرژی مثبتی داشته باشید، برای مردان جذاب‌تر و خواستنی‌تر خواهید شد. تا به حال شده است که با یک نفر آشنا شوید و فقط ظرف چند ثانیه به این نتیجه برسید که: “اصلاً ازش خوشم نمیاد.” اما بالعکس فرد دیگری چنان تاثیر مثبتی روی شما بگذارد که فوری به خودتان بگویید: “وای، عجب آدم فوق‌العاده‌ای! خیلی ازش خوشم اومد.”

این تاثیرات به زبان بدن و حال و هوایتان مربوط می‌شود. اگر انرژی مثبت و شخصیتی پرجذبه داشته باشید، دیگران ناخودآگاه جذب شما می‌شوند؛ انرژی مثبت زن و مرد نمی‌شناسد و همه را مانند آهن‌ربا به طرف شما می‌کشاند.

آخرین خصوصیتی که باید برای جذب مردان به آن تکیه کنید، جذاب‌ترین داراییتان، یعنی مغزتان است. پسران باهوش و بااعتماد به نفس جذب زنان باهوش و بااعتماد به نفس می‌شوند. از سوی دیگر مردان متزلزل و کندذهن از زنان باهوش می‌ترسند. زنان باهوش نمی‌توانند مردان باهوشی را پیدا کنند که بتوانند آنها را با قدرت مغزشان تحت تاثیر قرار دهند، به همین دلیل مجبور می‌شوند منتظر بمانند تا مرد مناسبی که از نظر ذهنی هم‌ترازشان باشد، سر راهشان قرار بگیرد. خودتان را احمق جلوه ندهید. اگر مخاطبتان مردی است که اشاره‌ها و کنایه‌های هوشمندانه‌ی شما را نمی‌فهمد، به خاطر هوش بالایتان به خودنمایی و فخرفروشی رو نیاورید، فروتن باشید. نه او و نه هیچ کس دیگر را تحقیر نکنید … اما در عین حال از نشان دادن هوش خودتان هم نترسید. نیمه‌ی گمشده‌ی واقعی‌تان از دیدن بانوی باهوشی مانند شما هیجان‌زده خواهد شد.

 

راز جذب مردان در چند تکنیک ساده نهفته است. مهربان باشید، هیچ چیز مانند مهربانی مردان را جذب نمی‌کند. سعی کنید تصویری جوان و شاداب در ذهن او باقی بگذارید. مهم نیست چه سن و سالی دارید، شیوه و سبک زندکی‌تان را سالم انتخاب کنید. خودتان را دست کم نگیرید و برای شناختن ارزش‌های خود وقت بگذارید تا بدانید ارزش شما بیش از اینهاست. ورزش کنید و به اندام خود برسید، اولین چیزی که سبب می‌شود توجه عشقتان را جذب کنید رسیدگی به ظاهرتان است. از نگرش‌های منفی و رفتار‌های طلبکارانه بپرهیزید. بخندید تا دنیا به شما لبخند بزند. انرژی شما معرف شماست پس با انتخاب افکار مثبت و آنچه حقیقتا هستید خودتان را به دیگران معرفی کنید. مردان باهوش جذب زنان باهوش می‌شوند و زنان باهوش مردانی که قصد برقراری رابطه سالم ندارند را می‌ترسانند. سعی نکنید برای دوست داشتنی بودن خودتان را به خنگی بزنید یا نفر دوم باشید. 

دختر مورد علاقتون رو عاشق خودتون کنید

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

40 بازدید

50 بازدید

120 بازدید

109 بازدید

186 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

چگونه استادمو عاشق خودم کنم

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام رادیو عشق خیلی ممنونم از سایت خوبتون. کلی چیزهای خوب یاد گرفتم. راستش من چند ماهه با یک آقایی به قصد ازدواج دوست شدیم. وقتی همدیگه رو میبینیم همه چیز خوبه ولی وقتی با هم چت میکنیم من مضطرب میشم. نمیدونم چطوری حرف بزنم که بیشتر جذبش کنم. آخه شما گفتید ازش تعریف کن، دلبری کن و … . ولی من نمیدونم چطوری باید اینا رو بگم. وقتی میبینمش راحت ترم ولی تو چت همش می ترسم یه چیزی بگم که ناراحت بشه. میشه کمکم کنید.

دوست عزیز سلام

خیلی از افراد نمی‌دونن موقع چت کردن چطوری حرف بزنن و این مشکل شما نیست. آدم‌ها وقتی حضوری همدیگه رو می‌بینن فضا خیلی فرق می‌کنه چون شما می‌تونید از لحن صدا و زبان بدن فرد مقابل اطلاعات بیشتری بگیرید ولی در چت این امکان رو ندارید. به علاوه، ارتباط برقرار کردن در اکثر آدم‌ها اکتسابیه و شما می‌تونید با یادگیری اصولش، خیلی موثرتر و بهتر ارتباط برقرار کنید. چت کردن هم از این قاعده مستثنی نیست و برای همین بهتره که اصولش رو یاد بگیرید. بهتون پیشنهاد می‌کنم در دوره آنلاین “جذب مرد با موبایل” شرکت کنید. این شکلی می‌تونید یاد بگیرید که چطوری دلبری کنید، نشون بدید که آدم جذابی هستید، به علاوه اصول درست تعریف کردن از دیگری رو هم یاد می‌گیرید. این اصول نه تنها در دنیای مجازی، حتی در گفت و گوهای حضوریتون هم بسیار بهتون کمک می‌کنه.

سلام من با آقایی تو فضای مجازی آشنا شدم تا 4 سال فقط ارتباط تلفنی و پیامکی و داشتیم بیشتر اون سنگ صبور من بود من از غصه ها میگفتم اونم آرومم می‌کرد تنها چیزی که ازش میدونستم اسم و فامیلش و شغلش یه عکس از دبستانش محل کار و زندگی و شکست عشقی که 5 ماه قبل از آشنا شدن با من داشته تا اینکه 8 ماه پیش اومد پیشم دو روز بعد رفت رابطمون قبلا همش قطع و وصل میشد یعنی یه مدت بود باز تا یه ماه جواب نمی‌داد دوباره خودش پیام میداد اما الان چند ماه هر لحظه هر ساعت پیام میده اگه دیر جواب بدم نگران میشه الان دوباره 4روز اومده پیشم روزی دوساعت منو میبره میگردونه اما من میترسم همه حرفاش دروغ باشه نمیتونم ازش حرف بکشم گفت دکتر تو اینترنت سرچ کردم اصلا اسم و فامیلش نمیاره شک دارم خیلی

سلام دوست گرامی قبل از اینکه وابستگی و دل بستگی شدید ایجاد شود نقاط مبهم و سوالات خود را از ایشان بپرسید تا در یک رابطه اشتباه درگیر نشوبد.قاطعانه صحبت کردن راه حل بسیاری از ترس های شماست

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

فهرست مطالب

کلافه و سردرگم شده‌اید و واقعاً می‌خواهید بدانید که چطور می‌توانید مردان را جذب خودتان کنید، واقعیت این است که شما مردان را جذب می‌کنید، اما مردانی که علاقه‌ای به آنها ندارید. احتمالاً بدون کمترین مشکلی می‌توانید نوع خاصی از مردان را واله و شیدای خودتان کنید، اما الان در حال خواندن این مقاله هستید، چون موفق نمی‌شوید مردانی را که می‌خواهید و دوست دارید، جذب کنید. این که هر کاری برای جذب عشقتان می‌کنید، به در بسته می‌خورید، مسلماً ناامید کننده است. اما نگران نباشید، چون ما مفیدترین توصیه‌ها را برای جذب عشق مرد مورد علاقه‌تان برایتان جمع‌آوری کرده‌ایم تا با پیاده کردن آنها بتوانید عشقتان را دیوانه‌ی خودتان بکنید.

اینترنت پر از توصیه‌های غیر علمی و نادرست در این زمینه است، بخصوص زمانی‌که نوبت به راهنمایی خانم‌ها برای جذب مرد مورد علاقه‌شان می‌رسد، این مسئله بیشتر به چشم می‌آید. مقالاتی هستند که زنان را برای رسیدن به هدفشان تشویق به پوشیدن لباس‌های انچنانی و ظاهری بزک‌کرده می‌کنند، اما این کار عملا سبب می‌شود زنان برای جذب مرد مورد علاقه‌شان دست به خود تخریبی بزنند. ما با این توصیه‌ها مخالفیم و سعی داریم حقایق علمی را که عقل سلیم می‌پذیرد مطرح کنیم تا شما بتوانید عشق واقعی را جذب کنید. پس بیایید با بهره‌گیری از ترکیبی از تجربه، داده‌های به روز و عقل سلیم روش‌های موثری را برای جذب مردان پیدا کنیم.

آیا می‌دانید که یک ویژگی شخصیتی بسیار مهم در روابط عاشقانه وجود دارد. احتمالاً درست حدس زده‌اید، آن ویژگی مهربانی است. در یک مطالعه‌ی پژوهشی مشخص شد که به نظر مردان و زنان سراسر جهان مهربانی یکی از مطلوب‌ترین ویژگی‌ها در طرف مقابل یک رابطه‌ی عاشقانه است. در این مطالعه آمده است: “مهربانی مرتبط با همیاری، علاقه به روابط درازمدت، توانایی برای ایجاد اتحاد اجتماعی و همدلی در پرورش کودکان دانسته می‌شود.” بنابراین حتی اگر صددرصد برای ازدواج مطمئن نیستید، باید بدانید که مهربانی تاثیر قابل ملاحظه‌ای در موفقیت رابطه‌تان خواهد داشت. چطور می‌توانید مهربان باشید و مرد مناسب را جذب کنید؟

چگونه استادمو عاشق خودم کنم

جوانی کردن ارتباطی با سن و سال ندارد، بلکه به نگرش مربوط می‌شود. پس اگر سنتان بالای 40 سال است، لطفاً قبل از آن که از خواندن این بخش صرف نظر کنید، به این نکته توجه کنید که نگفتیم جوانی، گفتیم جوانی کردن. تعریف جوانی کردن این است: رفتار یا ظاهری که خاص افراد جوان باشد. اکثر مردم فکر می‌کنند که جوانی کردن به سن و سال مربوط می‌شود، اما ما فکر می‌کنیم جوانی کردن بیشتر با نگرش و طرز فکر ارتباط دارد. هستند خانم‌هایی که بیشتر از 60 سال سن دارند، اما هنوز جوان هستند: این بانوان زنده‌دل اجتماعی، پرجنب و جوش و سرشار از هیجان هستند. از سوی دیگر چه بسیارند دختران 22 ساله‌ای که پیر، بی‌حال، کسل کننده و بیش از حد جدی هستند. به قول معروف، سن فقط یک عدد است. بسیاری از بانوان فکر می‌کنند که مردان به دنبال رابطه با زنان جوان‌تر هستند، اما همیشه این‌طور نیست. به علاوه اگر مرد مورد علاقه‌تان فقط به زنان جوان‌تر علاقه دارد، پس بهتر است از فکر او خارج شوید، چون او مرد مناسبی برای شما نیست. شما به مردی نیاز دارید که شخصیتتان برایش مهم باشد، نه این که چند سال دارید. سوال اینجا است که چطور می‌توانید در تلاش برای جذب مرد مورد علاقه‌تان، کاری کنید که شور و شوق جوانی از شما ساطع شود؟

اگر می‌خواهید بدانید که چطور می‌توانید مرد مورد علاقه‌تان را جذب کنید، اول باید از ارزش خودتان آگاه شوید و این ارزش وجودی را مال خود کنید. به نظر می‌رسد درباره‌ی مقوله‌ی اعتماد به نفس در روابط عاشقانه سردرگمی‌های فراوانی وجود دارد. اعتماد به نفس به این معنا نیست که به هر پسری که به نظرتان جذاب می‌رسد، نزدیک شوید، با او قرار بگذارید و خودتان برای تماس گرفتن با او پیش قدم شوید. این اعتماد به نفس مردانه است و هرچند هیچ اشکالی ندارد، اما شما باید برای ایجاد و تقویت اعتماد به نفس زنانه تلاش کنید. اعتماد به نفس زنانه چطور است؟ باید بدانید که شما شایسته‌ی یک رابطه‌ی عاشقانه هستید و به ویژگی‌های شخصیتی خود و محاسنی که می‌توانید برای عشقتان داشته باشید، افتخار کنید. بانویی که ارزش بالایی برای خود قائل است، استانداردهای بالایی را برای خود تعریف می‌کند. اگر مردی استانداردهای شما را ندارد، او را کنار بگذارید و منتظر باشید تا با مرد بهتری آشنا شوید.

برای این که ارزش وجودیتان را بشناسید، آن را مال خود کنید و با تکیه بر آن، مرد مورد علاقه‌تان را جذب کنید، باید:

تاکنون برای جذب عشق فقط روی ویژگی‌های شخصیتی تاکید کردیم، اما اگر درباره‌ی جذابیت‌های ظاهری صحبت نکنیم، مسلماً حق مطلب را ادا نکرده‌ایم. تردیدی نیست که ظاهر یک زن نقش مهمی در جذب مردان دارد. نمی‌خواهیم با گفتن این که زیبایی ظاهری مهم نیست، به شما دروغ بگوییم.

سعی کنید به ظاهر خودتان رسیدگی کنید. روزانه یک ساعت از وقت خود را صرف رسیدگی به پوستتان کنید. خوب غذا بخورید، خواب کافی داشته باشید و ورزش کنید اینگونه هم ظاهر زیبایی خواهید داشت و هم اندام متناسبی. بیش از اندازه آرایش کردن و انجام مکرر عمل های زیبایی مردان را بیشتر از شما دور می کند.

پژوهشگرانی که در زمینه‌ی رخدادهای عاشقانه‌ی سریع مطالعه می‌کنند، یعنی در جایی که مردان و زنان ظرف چند ثانیه تصمیم می‌گیرند که آیا طرف مقابل برایشان جذاب هست یا خیر، متوجه شده‌اند که صرف نشان دادن علاقه به یکدیگر می‌تواند باعث جذب شود. بنابراین اگر می‌خواهید علاقه‌تان را به مردی ابراز کنید، به او توجه کنید. در حضور او سراپا گوش بشوید و تمام توجهتان را به او بدهید. او نیز در مقابل هیجان‌زده می‌شود و وارد بازی می‌شود. از سوی دیگر اگر واقعاً علاقه‌مند به نظر نرسید، او فکر می‌کند که واقعاً علاقه‌ای به او ندارید و شما را کنار می‌گذارد.

اگر می‌خواهید بدون آن که بیش از حد مشتاق به نظر برسید، به عشقتان ابراز علاقه کنید:

نگرش مثبت برای مردان بسیار جذاب است. برای این که بفهمید نگرش مثبت جذاب است، نیازی نیست نابغه باشید. واضح است که با منفی‌باف بودن هرگز نمی‌توانید در زندگی یا رابطه‌ی عاشقانه کاری از پیش ببرید. مردان جذب زنان مثبت‌اندیش، دوست‌داشتنی و در کل زنان بشاش و سرزنده می‌شوند. شما هم احتمالاً جذب مردانی با همین خصوصیات می‌شوید.

مطالعات نیز این موضوع را تایید می‌کند. برای مثال در یک مطالعه تصاویری از زنان با جثه‌هایی در اندازه‌های مختلف به مردان نشان داده شد. هیچ گونه اطلاعاتی در خصوص شخصیت زنان به گروه کنترل داده نشد، اما گروه آزمایش اطلاعاتی را در این باره دریافت کردند. گروهی که اطلاعات شخصیتی مثبت درباره‌ی زنان دریافت کرده بودند، طیف وسیع‌تری از جثه‌های مختلف را از نظر فیزیکی جذاب دانستند، اما شرکت کنندگانی که اطلاعات شخصیتی منفی دریافت کرده بودند، طیف محدودتری از جثه‌ها به نظرشان جذاب آمده بود.

با انجام راهکارهای زیر می‌توانید نگرش مثبتتان را نشان بدهید:

البته که برای صادق بودن نیازی به دلیل نیست و در همه حال، نه فقط برای جذب عشق مردان باید صادق باشید، انسان‌های صادق به عنوان افرادی مهربان‌تر، سالم‌تر و شایسته‌تر شناخته می‌شوند. بسیاری از مردان و زنان در دنیای روابط عاشقانه دروغ می‌گویند، اما دلیل این دروغگویی واقعاً مشخص نیست. اگر امیدوارید که با این مرد به جایی برسید و آینده‌تان را در کنار او رقم بزنید، فکر نمی‌کنید او دیر یا زود متوجه دروغ‌هایتان خواهد شد؟ پس چرا از همان ابتدا حقیقت را نگویید؟

لبخند زدن روشی فوق‌العاده و آنی برای جذاب‌تر شدن است. لبخند زدن ساده‌ترین راه برای بهبود ظاهر و موفق شدن در جذب مردان است. با یک لبخند ساده می‌توانید در لحظه خودتان را ارتقاء دهید.

هنگام حرف زدن لبخند بزنید. لبخند زدن برای برخی دشوار است، اما می‌توانید این کار را تمرین کنید تا به مرور در آن مهارت پیدا کنید و لبخند مسحورکننده لحظه‌ای از لبانتان دور نشود. اگر بدانید که لبخند چه اثر فوق‌العاده‌ای بر مردان می‌گذارد، بیشتر لبخند خواهید زد. لبخند زدن علامت شادی و راحتی است. برای این که لبخند بیشتری را در قرارهای عاشقانه‌تان به لب بیاورید، نکات زیر را به خاطر بسپارید:

اگر حال و هوا و روحیه‌تان مثبت باشد و انرژی مثبتی داشته باشید، برای مردان جذاب‌تر و خواستنی‌تر خواهید شد. تا به حال شده است که با یک نفر آشنا شوید و فقط ظرف چند ثانیه به این نتیجه برسید که: “اصلاً ازش خوشم نمیاد.” اما بالعکس فرد دیگری چنان تاثیر مثبتی روی شما بگذارد که فوری به خودتان بگویید: “وای، عجب آدم فوق‌العاده‌ای! خیلی ازش خوشم اومد.”

این تاثیرات به زبان بدن و حال و هوایتان مربوط می‌شود. اگر انرژی مثبت و شخصیتی پرجذبه داشته باشید، دیگران ناخودآگاه جذب شما می‌شوند؛ انرژی مثبت زن و مرد نمی‌شناسد و همه را مانند آهن‌ربا به طرف شما می‌کشاند.

آخرین خصوصیتی که باید برای جذب مردان به آن تکیه کنید، جذاب‌ترین داراییتان، یعنی مغزتان است. پسران باهوش و بااعتماد به نفس جذب زنان باهوش و بااعتماد به نفس می‌شوند. از سوی دیگر مردان متزلزل و کندذهن از زنان باهوش می‌ترسند. زنان باهوش نمی‌توانند مردان باهوشی را پیدا کنند که بتوانند آنها را با قدرت مغزشان تحت تاثیر قرار دهند، به همین دلیل مجبور می‌شوند منتظر بمانند تا مرد مناسبی که از نظر ذهنی هم‌ترازشان باشد، سر راهشان قرار بگیرد. خودتان را احمق جلوه ندهید. اگر مخاطبتان مردی است که اشاره‌ها و کنایه‌های هوشمندانه‌ی شما را نمی‌فهمد، به خاطر هوش بالایتان به خودنمایی و فخرفروشی رو نیاورید، فروتن باشید. نه او و نه هیچ کس دیگر را تحقیر نکنید … اما در عین حال از نشان دادن هوش خودتان هم نترسید. نیمه‌ی گمشده‌ی واقعی‌تان از دیدن بانوی باهوشی مانند شما هیجان‌زده خواهد شد.

 

راز جذب مردان در چند تکنیک ساده نهفته است. مهربان باشید، هیچ چیز مانند مهربانی مردان را جذب نمی‌کند. سعی کنید تصویری جوان و شاداب در ذهن او باقی بگذارید. مهم نیست چه سن و سالی دارید، شیوه و سبک زندکی‌تان را سالم انتخاب کنید. خودتان را دست کم نگیرید و برای شناختن ارزش‌های خود وقت بگذارید تا بدانید ارزش شما بیش از اینهاست. ورزش کنید و به اندام خود برسید، اولین چیزی که سبب می‌شود توجه عشقتان را جذب کنید رسیدگی به ظاهرتان است. از نگرش‌های منفی و رفتار‌های طلبکارانه بپرهیزید. بخندید تا دنیا به شما لبخند بزند. انرژی شما معرف شماست پس با انتخاب افکار مثبت و آنچه حقیقتا هستید خودتان را به دیگران معرفی کنید. مردان باهوش جذب زنان باهوش می‌شوند و زنان باهوش مردانی که قصد برقراری رابطه سالم ندارند را می‌ترسانند. سعی نکنید برای دوست داشتنی بودن خودتان را به خنگی بزنید یا نفر دوم باشید. 

دختر مورد علاقتون رو عاشق خودتون کنید

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

40 بازدید

50 بازدید

120 بازدید

109 بازدید

186 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

چگونه استادمو عاشق خودم کنم

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام رادیو عشق خیلی ممنونم از سایت خوبتون. کلی چیزهای خوب یاد گرفتم. راستش من چند ماهه با یک آقایی به قصد ازدواج دوست شدیم. وقتی همدیگه رو میبینیم همه چیز خوبه ولی وقتی با هم چت میکنیم من مضطرب میشم. نمیدونم چطوری حرف بزنم که بیشتر جذبش کنم. آخه شما گفتید ازش تعریف کن، دلبری کن و … . ولی من نمیدونم چطوری باید اینا رو بگم. وقتی میبینمش راحت ترم ولی تو چت همش می ترسم یه چیزی بگم که ناراحت بشه. میشه کمکم کنید.

دوست عزیز سلام

خیلی از افراد نمی‌دونن موقع چت کردن چطوری حرف بزنن و این مشکل شما نیست. آدم‌ها وقتی حضوری همدیگه رو می‌بینن فضا خیلی فرق می‌کنه چون شما می‌تونید از لحن صدا و زبان بدن فرد مقابل اطلاعات بیشتری بگیرید ولی در چت این امکان رو ندارید. به علاوه، ارتباط برقرار کردن در اکثر آدم‌ها اکتسابیه و شما می‌تونید با یادگیری اصولش، خیلی موثرتر و بهتر ارتباط برقرار کنید. چت کردن هم از این قاعده مستثنی نیست و برای همین بهتره که اصولش رو یاد بگیرید. بهتون پیشنهاد می‌کنم در دوره آنلاین “جذب مرد با موبایل” شرکت کنید. این شکلی می‌تونید یاد بگیرید که چطوری دلبری کنید، نشون بدید که آدم جذابی هستید، به علاوه اصول درست تعریف کردن از دیگری رو هم یاد می‌گیرید. این اصول نه تنها در دنیای مجازی، حتی در گفت و گوهای حضوریتون هم بسیار بهتون کمک می‌کنه.

سلام من با آقایی تو فضای مجازی آشنا شدم تا 4 سال فقط ارتباط تلفنی و پیامکی و داشتیم بیشتر اون سنگ صبور من بود من از غصه ها میگفتم اونم آرومم می‌کرد تنها چیزی که ازش میدونستم اسم و فامیلش و شغلش یه عکس از دبستانش محل کار و زندگی و شکست عشقی که 5 ماه قبل از آشنا شدن با من داشته تا اینکه 8 ماه پیش اومد پیشم دو روز بعد رفت رابطمون قبلا همش قطع و وصل میشد یعنی یه مدت بود باز تا یه ماه جواب نمی‌داد دوباره خودش پیام میداد اما الان چند ماه هر لحظه هر ساعت پیام میده اگه دیر جواب بدم نگران میشه الان دوباره 4روز اومده پیشم روزی دوساعت منو میبره میگردونه اما من میترسم همه حرفاش دروغ باشه نمیتونم ازش حرف بکشم گفت دکتر تو اینترنت سرچ کردم اصلا اسم و فامیلش نمیاره شک دارم خیلی

سلام دوست گرامی قبل از اینکه وابستگی و دل بستگی شدید ایجاد شود نقاط مبهم و سوالات خود را از ایشان بپرسید تا در یک رابطه اشتباه درگیر نشوبد.قاطعانه صحبت کردن راه حل بسیاری از ترس های شماست

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

فهرست مطالب

کلافه و سردرگم شده‌اید و واقعاً می‌خواهید بدانید که چطور می‌توانید مردان را جذب خودتان کنید، واقعیت این است که شما مردان را جذب می‌کنید، اما مردانی که علاقه‌ای به آنها ندارید. احتمالاً بدون کمترین مشکلی می‌توانید نوع خاصی از مردان را واله و شیدای خودتان کنید، اما الان در حال خواندن این مقاله هستید، چون موفق نمی‌شوید مردانی را که می‌خواهید و دوست دارید، جذب کنید. این که هر کاری برای جذب عشقتان می‌کنید، به در بسته می‌خورید، مسلماً ناامید کننده است. اما نگران نباشید، چون ما مفیدترین توصیه‌ها را برای جذب عشق مرد مورد علاقه‌تان برایتان جمع‌آوری کرده‌ایم تا با پیاده کردن آنها بتوانید عشقتان را دیوانه‌ی خودتان بکنید.

اینترنت پر از توصیه‌های غیر علمی و نادرست در این زمینه است، بخصوص زمانی‌که نوبت به راهنمایی خانم‌ها برای جذب مرد مورد علاقه‌شان می‌رسد، این مسئله بیشتر به چشم می‌آید. مقالاتی هستند که زنان را برای رسیدن به هدفشان تشویق به پوشیدن لباس‌های انچنانی و ظاهری بزک‌کرده می‌کنند، اما این کار عملا سبب می‌شود زنان برای جذب مرد مورد علاقه‌شان دست به خود تخریبی بزنند. ما با این توصیه‌ها مخالفیم و سعی داریم حقایق علمی را که عقل سلیم می‌پذیرد مطرح کنیم تا شما بتوانید عشق واقعی را جذب کنید. پس بیایید با بهره‌گیری از ترکیبی از تجربه، داده‌های به روز و عقل سلیم روش‌های موثری را برای جذب مردان پیدا کنیم.

آیا می‌دانید که یک ویژگی شخصیتی بسیار مهم در روابط عاشقانه وجود دارد. احتمالاً درست حدس زده‌اید، آن ویژگی مهربانی است. در یک مطالعه‌ی پژوهشی مشخص شد که به نظر مردان و زنان سراسر جهان مهربانی یکی از مطلوب‌ترین ویژگی‌ها در طرف مقابل یک رابطه‌ی عاشقانه است. در این مطالعه آمده است: “مهربانی مرتبط با همیاری، علاقه به روابط درازمدت، توانایی برای ایجاد اتحاد اجتماعی و همدلی در پرورش کودکان دانسته می‌شود.” بنابراین حتی اگر صددرصد برای ازدواج مطمئن نیستید، باید بدانید که مهربانی تاثیر قابل ملاحظه‌ای در موفقیت رابطه‌تان خواهد داشت. چطور می‌توانید مهربان باشید و مرد مناسب را جذب کنید؟

چگونه استادمو عاشق خودم کنم

جوانی کردن ارتباطی با سن و سال ندارد، بلکه به نگرش مربوط می‌شود. پس اگر سنتان بالای 40 سال است، لطفاً قبل از آن که از خواندن این بخش صرف نظر کنید، به این نکته توجه کنید که نگفتیم جوانی، گفتیم جوانی کردن. تعریف جوانی کردن این است: رفتار یا ظاهری که خاص افراد جوان باشد. اکثر مردم فکر می‌کنند که جوانی کردن به سن و سال مربوط می‌شود، اما ما فکر می‌کنیم جوانی کردن بیشتر با نگرش و طرز فکر ارتباط دارد. هستند خانم‌هایی که بیشتر از 60 سال سن دارند، اما هنوز جوان هستند: این بانوان زنده‌دل اجتماعی، پرجنب و جوش و سرشار از هیجان هستند. از سوی دیگر چه بسیارند دختران 22 ساله‌ای که پیر، بی‌حال، کسل کننده و بیش از حد جدی هستند. به قول معروف، سن فقط یک عدد است. بسیاری از بانوان فکر می‌کنند که مردان به دنبال رابطه با زنان جوان‌تر هستند، اما همیشه این‌طور نیست. به علاوه اگر مرد مورد علاقه‌تان فقط به زنان جوان‌تر علاقه دارد، پس بهتر است از فکر او خارج شوید، چون او مرد مناسبی برای شما نیست. شما به مردی نیاز دارید که شخصیتتان برایش مهم باشد، نه این که چند سال دارید. سوال اینجا است که چطور می‌توانید در تلاش برای جذب مرد مورد علاقه‌تان، کاری کنید که شور و شوق جوانی از شما ساطع شود؟

اگر می‌خواهید بدانید که چطور می‌توانید مرد مورد علاقه‌تان را جذب کنید، اول باید از ارزش خودتان آگاه شوید و این ارزش وجودی را مال خود کنید. به نظر می‌رسد درباره‌ی مقوله‌ی اعتماد به نفس در روابط عاشقانه سردرگمی‌های فراوانی وجود دارد. اعتماد به نفس به این معنا نیست که به هر پسری که به نظرتان جذاب می‌رسد، نزدیک شوید، با او قرار بگذارید و خودتان برای تماس گرفتن با او پیش قدم شوید. این اعتماد به نفس مردانه است و هرچند هیچ اشکالی ندارد، اما شما باید برای ایجاد و تقویت اعتماد به نفس زنانه تلاش کنید. اعتماد به نفس زنانه چطور است؟ باید بدانید که شما شایسته‌ی یک رابطه‌ی عاشقانه هستید و به ویژگی‌های شخصیتی خود و محاسنی که می‌توانید برای عشقتان داشته باشید، افتخار کنید. بانویی که ارزش بالایی برای خود قائل است، استانداردهای بالایی را برای خود تعریف می‌کند. اگر مردی استانداردهای شما را ندارد، او را کنار بگذارید و منتظر باشید تا با مرد بهتری آشنا شوید.

برای این که ارزش وجودیتان را بشناسید، آن را مال خود کنید و با تکیه بر آن، مرد مورد علاقه‌تان را جذب کنید، باید:

تاکنون برای جذب عشق فقط روی ویژگی‌های شخصیتی تاکید کردیم، اما اگر درباره‌ی جذابیت‌های ظاهری صحبت نکنیم، مسلماً حق مطلب را ادا نکرده‌ایم. تردیدی نیست که ظاهر یک زن نقش مهمی در جذب مردان دارد. نمی‌خواهیم با گفتن این که زیبایی ظاهری مهم نیست، به شما دروغ بگوییم.

سعی کنید به ظاهر خودتان رسیدگی کنید. روزانه یک ساعت از وقت خود را صرف رسیدگی به پوستتان کنید. خوب غذا بخورید، خواب کافی داشته باشید و ورزش کنید اینگونه هم ظاهر زیبایی خواهید داشت و هم اندام متناسبی. بیش از اندازه آرایش کردن و انجام مکرر عمل های زیبایی مردان را بیشتر از شما دور می کند.

پژوهشگرانی که در زمینه‌ی رخدادهای عاشقانه‌ی سریع مطالعه می‌کنند، یعنی در جایی که مردان و زنان ظرف چند ثانیه تصمیم می‌گیرند که آیا طرف مقابل برایشان جذاب هست یا خیر، متوجه شده‌اند که صرف نشان دادن علاقه به یکدیگر می‌تواند باعث جذب شود. بنابراین اگر می‌خواهید علاقه‌تان را به مردی ابراز کنید، به او توجه کنید. در حضور او سراپا گوش بشوید و تمام توجهتان را به او بدهید. او نیز در مقابل هیجان‌زده می‌شود و وارد بازی می‌شود. از سوی دیگر اگر واقعاً علاقه‌مند به نظر نرسید، او فکر می‌کند که واقعاً علاقه‌ای به او ندارید و شما را کنار می‌گذارد.

اگر می‌خواهید بدون آن که بیش از حد مشتاق به نظر برسید، به عشقتان ابراز علاقه کنید:

نگرش مثبت برای مردان بسیار جذاب است. برای این که بفهمید نگرش مثبت جذاب است، نیازی نیست نابغه باشید. واضح است که با منفی‌باف بودن هرگز نمی‌توانید در زندگی یا رابطه‌ی عاشقانه کاری از پیش ببرید. مردان جذب زنان مثبت‌اندیش، دوست‌داشتنی و در کل زنان بشاش و سرزنده می‌شوند. شما هم احتمالاً جذب مردانی با همین خصوصیات می‌شوید.

مطالعات نیز این موضوع را تایید می‌کند. برای مثال در یک مطالعه تصاویری از زنان با جثه‌هایی در اندازه‌های مختلف به مردان نشان داده شد. هیچ گونه اطلاعاتی در خصوص شخصیت زنان به گروه کنترل داده نشد، اما گروه آزمایش اطلاعاتی را در این باره دریافت کردند. گروهی که اطلاعات شخصیتی مثبت درباره‌ی زنان دریافت کرده بودند، طیف وسیع‌تری از جثه‌های مختلف را از نظر فیزیکی جذاب دانستند، اما شرکت کنندگانی که اطلاعات شخصیتی منفی دریافت کرده بودند، طیف محدودتری از جثه‌ها به نظرشان جذاب آمده بود.

با انجام راهکارهای زیر می‌توانید نگرش مثبتتان را نشان بدهید:

البته که برای صادق بودن نیازی به دلیل نیست و در همه حال، نه فقط برای جذب عشق مردان باید صادق باشید، انسان‌های صادق به عنوان افرادی مهربان‌تر، سالم‌تر و شایسته‌تر شناخته می‌شوند. بسیاری از مردان و زنان در دنیای روابط عاشقانه دروغ می‌گویند، اما دلیل این دروغگویی واقعاً مشخص نیست. اگر امیدوارید که با این مرد به جایی برسید و آینده‌تان را در کنار او رقم بزنید، فکر نمی‌کنید او دیر یا زود متوجه دروغ‌هایتان خواهد شد؟ پس چرا از همان ابتدا حقیقت را نگویید؟

لبخند زدن روشی فوق‌العاده و آنی برای جذاب‌تر شدن است. لبخند زدن ساده‌ترین راه برای بهبود ظاهر و موفق شدن در جذب مردان است. با یک لبخند ساده می‌توانید در لحظه خودتان را ارتقاء دهید.

هنگام حرف زدن لبخند بزنید. لبخند زدن برای برخی دشوار است، اما می‌توانید این کار را تمرین کنید تا به مرور در آن مهارت پیدا کنید و لبخند مسحورکننده لحظه‌ای از لبانتان دور نشود. اگر بدانید که لبخند چه اثر فوق‌العاده‌ای بر مردان می‌گذارد، بیشتر لبخند خواهید زد. لبخند زدن علامت شادی و راحتی است. برای این که لبخند بیشتری را در قرارهای عاشقانه‌تان به لب بیاورید، نکات زیر را به خاطر بسپارید:

اگر حال و هوا و روحیه‌تان مثبت باشد و انرژی مثبتی داشته باشید، برای مردان جذاب‌تر و خواستنی‌تر خواهید شد. تا به حال شده است که با یک نفر آشنا شوید و فقط ظرف چند ثانیه به این نتیجه برسید که: “اصلاً ازش خوشم نمیاد.” اما بالعکس فرد دیگری چنان تاثیر مثبتی روی شما بگذارد که فوری به خودتان بگویید: “وای، عجب آدم فوق‌العاده‌ای! خیلی ازش خوشم اومد.”

این تاثیرات به زبان بدن و حال و هوایتان مربوط می‌شود. اگر انرژی مثبت و شخصیتی پرجذبه داشته باشید، دیگران ناخودآگاه جذب شما می‌شوند؛ انرژی مثبت زن و مرد نمی‌شناسد و همه را مانند آهن‌ربا به طرف شما می‌کشاند.

آخرین خصوصیتی که باید برای جذب مردان به آن تکیه کنید، جذاب‌ترین داراییتان، یعنی مغزتان است. پسران باهوش و بااعتماد به نفس جذب زنان باهوش و بااعتماد به نفس می‌شوند. از سوی دیگر مردان متزلزل و کندذهن از زنان باهوش می‌ترسند. زنان باهوش نمی‌توانند مردان باهوشی را پیدا کنند که بتوانند آنها را با قدرت مغزشان تحت تاثیر قرار دهند، به همین دلیل مجبور می‌شوند منتظر بمانند تا مرد مناسبی که از نظر ذهنی هم‌ترازشان باشد، سر راهشان قرار بگیرد. خودتان را احمق جلوه ندهید. اگر مخاطبتان مردی است که اشاره‌ها و کنایه‌های هوشمندانه‌ی شما را نمی‌فهمد، به خاطر هوش بالایتان به خودنمایی و فخرفروشی رو نیاورید، فروتن باشید. نه او و نه هیچ کس دیگر را تحقیر نکنید … اما در عین حال از نشان دادن هوش خودتان هم نترسید. نیمه‌ی گمشده‌ی واقعی‌تان از دیدن بانوی باهوشی مانند شما هیجان‌زده خواهد شد.

 

راز جذب مردان در چند تکنیک ساده نهفته است. مهربان باشید، هیچ چیز مانند مهربانی مردان را جذب نمی‌کند. سعی کنید تصویری جوان و شاداب در ذهن او باقی بگذارید. مهم نیست چه سن و سالی دارید، شیوه و سبک زندکی‌تان را سالم انتخاب کنید. خودتان را دست کم نگیرید و برای شناختن ارزش‌های خود وقت بگذارید تا بدانید ارزش شما بیش از اینهاست. ورزش کنید و به اندام خود برسید، اولین چیزی که سبب می‌شود توجه عشقتان را جذب کنید رسیدگی به ظاهرتان است. از نگرش‌های منفی و رفتار‌های طلبکارانه بپرهیزید. بخندید تا دنیا به شما لبخند بزند. انرژی شما معرف شماست پس با انتخاب افکار مثبت و آنچه حقیقتا هستید خودتان را به دیگران معرفی کنید. مردان باهوش جذب زنان باهوش می‌شوند و زنان باهوش مردانی که قصد برقراری رابطه سالم ندارند را می‌ترسانند. سعی نکنید برای دوست داشتنی بودن خودتان را به خنگی بزنید یا نفر دوم باشید. 

دختر مورد علاقتون رو عاشق خودتون کنید

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

40 بازدید

50 بازدید

120 بازدید

109 بازدید

186 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

چگونه استادمو عاشق خودم کنم

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام رادیو عشق خیلی ممنونم از سایت خوبتون. کلی چیزهای خوب یاد گرفتم. راستش من چند ماهه با یک آقایی به قصد ازدواج دوست شدیم. وقتی همدیگه رو میبینیم همه چیز خوبه ولی وقتی با هم چت میکنیم من مضطرب میشم. نمیدونم چطوری حرف بزنم که بیشتر جذبش کنم. آخه شما گفتید ازش تعریف کن، دلبری کن و … . ولی من نمیدونم چطوری باید اینا رو بگم. وقتی میبینمش راحت ترم ولی تو چت همش می ترسم یه چیزی بگم که ناراحت بشه. میشه کمکم کنید.

دوست عزیز سلام

خیلی از افراد نمی‌دونن موقع چت کردن چطوری حرف بزنن و این مشکل شما نیست. آدم‌ها وقتی حضوری همدیگه رو می‌بینن فضا خیلی فرق می‌کنه چون شما می‌تونید از لحن صدا و زبان بدن فرد مقابل اطلاعات بیشتری بگیرید ولی در چت این امکان رو ندارید. به علاوه، ارتباط برقرار کردن در اکثر آدم‌ها اکتسابیه و شما می‌تونید با یادگیری اصولش، خیلی موثرتر و بهتر ارتباط برقرار کنید. چت کردن هم از این قاعده مستثنی نیست و برای همین بهتره که اصولش رو یاد بگیرید. بهتون پیشنهاد می‌کنم در دوره آنلاین “جذب مرد با موبایل” شرکت کنید. این شکلی می‌تونید یاد بگیرید که چطوری دلبری کنید، نشون بدید که آدم جذابی هستید، به علاوه اصول درست تعریف کردن از دیگری رو هم یاد می‌گیرید. این اصول نه تنها در دنیای مجازی، حتی در گفت و گوهای حضوریتون هم بسیار بهتون کمک می‌کنه.

سلام من با آقایی تو فضای مجازی آشنا شدم تا 4 سال فقط ارتباط تلفنی و پیامکی و داشتیم بیشتر اون سنگ صبور من بود من از غصه ها میگفتم اونم آرومم می‌کرد تنها چیزی که ازش میدونستم اسم و فامیلش و شغلش یه عکس از دبستانش محل کار و زندگی و شکست عشقی که 5 ماه قبل از آشنا شدن با من داشته تا اینکه 8 ماه پیش اومد پیشم دو روز بعد رفت رابطمون قبلا همش قطع و وصل میشد یعنی یه مدت بود باز تا یه ماه جواب نمی‌داد دوباره خودش پیام میداد اما الان چند ماه هر لحظه هر ساعت پیام میده اگه دیر جواب بدم نگران میشه الان دوباره 4روز اومده پیشم روزی دوساعت منو میبره میگردونه اما من میترسم همه حرفاش دروغ باشه نمیتونم ازش حرف بکشم گفت دکتر تو اینترنت سرچ کردم اصلا اسم و فامیلش نمیاره شک دارم خیلی

سلام دوست گرامی قبل از اینکه وابستگی و دل بستگی شدید ایجاد شود نقاط مبهم و سوالات خود را از ایشان بپرسید تا در یک رابطه اشتباه درگیر نشوبد.قاطعانه صحبت کردن راه حل بسیاری از ترس های شماست

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

فهرست مطالب

کلافه و سردرگم شده‌اید و واقعاً می‌خواهید بدانید که چطور می‌توانید مردان را جذب خودتان کنید، واقعیت این است که شما مردان را جذب می‌کنید، اما مردانی که علاقه‌ای به آنها ندارید. احتمالاً بدون کمترین مشکلی می‌توانید نوع خاصی از مردان را واله و شیدای خودتان کنید، اما الان در حال خواندن این مقاله هستید، چون موفق نمی‌شوید مردانی را که می‌خواهید و دوست دارید، جذب کنید. این که هر کاری برای جذب عشقتان می‌کنید، به در بسته می‌خورید، مسلماً ناامید کننده است. اما نگران نباشید، چون ما مفیدترین توصیه‌ها را برای جذب عشق مرد مورد علاقه‌تان برایتان جمع‌آوری کرده‌ایم تا با پیاده کردن آنها بتوانید عشقتان را دیوانه‌ی خودتان بکنید.

اینترنت پر از توصیه‌های غیر علمی و نادرست در این زمینه است، بخصوص زمانی‌که نوبت به راهنمایی خانم‌ها برای جذب مرد مورد علاقه‌شان می‌رسد، این مسئله بیشتر به چشم می‌آید. مقالاتی هستند که زنان را برای رسیدن به هدفشان تشویق به پوشیدن لباس‌های انچنانی و ظاهری بزک‌کرده می‌کنند، اما این کار عملا سبب می‌شود زنان برای جذب مرد مورد علاقه‌شان دست به خود تخریبی بزنند. ما با این توصیه‌ها مخالفیم و سعی داریم حقایق علمی را که عقل سلیم می‌پذیرد مطرح کنیم تا شما بتوانید عشق واقعی را جذب کنید. پس بیایید با بهره‌گیری از ترکیبی از تجربه، داده‌های به روز و عقل سلیم روش‌های موثری را برای جذب مردان پیدا کنیم.

آیا می‌دانید که یک ویژگی شخصیتی بسیار مهم در روابط عاشقانه وجود دارد. احتمالاً درست حدس زده‌اید، آن ویژگی مهربانی است. در یک مطالعه‌ی پژوهشی مشخص شد که به نظر مردان و زنان سراسر جهان مهربانی یکی از مطلوب‌ترین ویژگی‌ها در طرف مقابل یک رابطه‌ی عاشقانه است. در این مطالعه آمده است: “مهربانی مرتبط با همیاری، علاقه به روابط درازمدت، توانایی برای ایجاد اتحاد اجتماعی و همدلی در پرورش کودکان دانسته می‌شود.” بنابراین حتی اگر صددرصد برای ازدواج مطمئن نیستید، باید بدانید که مهربانی تاثیر قابل ملاحظه‌ای در موفقیت رابطه‌تان خواهد داشت. چطور می‌توانید مهربان باشید و مرد مناسب را جذب کنید؟

چگونه استادمو عاشق خودم کنم

جوانی کردن ارتباطی با سن و سال ندارد، بلکه به نگرش مربوط می‌شود. پس اگر سنتان بالای 40 سال است، لطفاً قبل از آن که از خواندن این بخش صرف نظر کنید، به این نکته توجه کنید که نگفتیم جوانی، گفتیم جوانی کردن. تعریف جوانی کردن این است: رفتار یا ظاهری که خاص افراد جوان باشد. اکثر مردم فکر می‌کنند که جوانی کردن به سن و سال مربوط می‌شود، اما ما فکر می‌کنیم جوانی کردن بیشتر با نگرش و طرز فکر ارتباط دارد. هستند خانم‌هایی که بیشتر از 60 سال سن دارند، اما هنوز جوان هستند: این بانوان زنده‌دل اجتماعی، پرجنب و جوش و سرشار از هیجان هستند. از سوی دیگر چه بسیارند دختران 22 ساله‌ای که پیر، بی‌حال، کسل کننده و بیش از حد جدی هستند. به قول معروف، سن فقط یک عدد است. بسیاری از بانوان فکر می‌کنند که مردان به دنبال رابطه با زنان جوان‌تر هستند، اما همیشه این‌طور نیست. به علاوه اگر مرد مورد علاقه‌تان فقط به زنان جوان‌تر علاقه دارد، پس بهتر است از فکر او خارج شوید، چون او مرد مناسبی برای شما نیست. شما به مردی نیاز دارید که شخصیتتان برایش مهم باشد، نه این که چند سال دارید. سوال اینجا است که چطور می‌توانید در تلاش برای جذب مرد مورد علاقه‌تان، کاری کنید که شور و شوق جوانی از شما ساطع شود؟

اگر می‌خواهید بدانید که چطور می‌توانید مرد مورد علاقه‌تان را جذب کنید، اول باید از ارزش خودتان آگاه شوید و این ارزش وجودی را مال خود کنید. به نظر می‌رسد درباره‌ی مقوله‌ی اعتماد به نفس در روابط عاشقانه سردرگمی‌های فراوانی وجود دارد. اعتماد به نفس به این معنا نیست که به هر پسری که به نظرتان جذاب می‌رسد، نزدیک شوید، با او قرار بگذارید و خودتان برای تماس گرفتن با او پیش قدم شوید. این اعتماد به نفس مردانه است و هرچند هیچ اشکالی ندارد، اما شما باید برای ایجاد و تقویت اعتماد به نفس زنانه تلاش کنید. اعتماد به نفس زنانه چطور است؟ باید بدانید که شما شایسته‌ی یک رابطه‌ی عاشقانه هستید و به ویژگی‌های شخصیتی خود و محاسنی که می‌توانید برای عشقتان داشته باشید، افتخار کنید. بانویی که ارزش بالایی برای خود قائل است، استانداردهای بالایی را برای خود تعریف می‌کند. اگر مردی استانداردهای شما را ندارد، او را کنار بگذارید و منتظر باشید تا با مرد بهتری آشنا شوید.

برای این که ارزش وجودیتان را بشناسید، آن را مال خود کنید و با تکیه بر آن، مرد مورد علاقه‌تان را جذب کنید، باید:

تاکنون برای جذب عشق فقط روی ویژگی‌های شخصیتی تاکید کردیم، اما اگر درباره‌ی جذابیت‌های ظاهری صحبت نکنیم، مسلماً حق مطلب را ادا نکرده‌ایم. تردیدی نیست که ظاهر یک زن نقش مهمی در جذب مردان دارد. نمی‌خواهیم با گفتن این که زیبایی ظاهری مهم نیست، به شما دروغ بگوییم.

سعی کنید به ظاهر خودتان رسیدگی کنید. روزانه یک ساعت از وقت خود را صرف رسیدگی به پوستتان کنید. خوب غذا بخورید، خواب کافی داشته باشید و ورزش کنید اینگونه هم ظاهر زیبایی خواهید داشت و هم اندام متناسبی. بیش از اندازه آرایش کردن و انجام مکرر عمل های زیبایی مردان را بیشتر از شما دور می کند.

پژوهشگرانی که در زمینه‌ی رخدادهای عاشقانه‌ی سریع مطالعه می‌کنند، یعنی در جایی که مردان و زنان ظرف چند ثانیه تصمیم می‌گیرند که آیا طرف مقابل برایشان جذاب هست یا خیر، متوجه شده‌اند که صرف نشان دادن علاقه به یکدیگر می‌تواند باعث جذب شود. بنابراین اگر می‌خواهید علاقه‌تان را به مردی ابراز کنید، به او توجه کنید. در حضور او سراپا گوش بشوید و تمام توجهتان را به او بدهید. او نیز در مقابل هیجان‌زده می‌شود و وارد بازی می‌شود. از سوی دیگر اگر واقعاً علاقه‌مند به نظر نرسید، او فکر می‌کند که واقعاً علاقه‌ای به او ندارید و شما را کنار می‌گذارد.

اگر می‌خواهید بدون آن که بیش از حد مشتاق به نظر برسید، به عشقتان ابراز علاقه کنید:

نگرش مثبت برای مردان بسیار جذاب است. برای این که بفهمید نگرش مثبت جذاب است، نیازی نیست نابغه باشید. واضح است که با منفی‌باف بودن هرگز نمی‌توانید در زندگی یا رابطه‌ی عاشقانه کاری از پیش ببرید. مردان جذب زنان مثبت‌اندیش، دوست‌داشتنی و در کل زنان بشاش و سرزنده می‌شوند. شما هم احتمالاً جذب مردانی با همین خصوصیات می‌شوید.

مطالعات نیز این موضوع را تایید می‌کند. برای مثال در یک مطالعه تصاویری از زنان با جثه‌هایی در اندازه‌های مختلف به مردان نشان داده شد. هیچ گونه اطلاعاتی در خصوص شخصیت زنان به گروه کنترل داده نشد، اما گروه آزمایش اطلاعاتی را در این باره دریافت کردند. گروهی که اطلاعات شخصیتی مثبت درباره‌ی زنان دریافت کرده بودند، طیف وسیع‌تری از جثه‌های مختلف را از نظر فیزیکی جذاب دانستند، اما شرکت کنندگانی که اطلاعات شخصیتی منفی دریافت کرده بودند، طیف محدودتری از جثه‌ها به نظرشان جذاب آمده بود.

با انجام راهکارهای زیر می‌توانید نگرش مثبتتان را نشان بدهید:

البته که برای صادق بودن نیازی به دلیل نیست و در همه حال، نه فقط برای جذب عشق مردان باید صادق باشید، انسان‌های صادق به عنوان افرادی مهربان‌تر، سالم‌تر و شایسته‌تر شناخته می‌شوند. بسیاری از مردان و زنان در دنیای روابط عاشقانه دروغ می‌گویند، اما دلیل این دروغگویی واقعاً مشخص نیست. اگر امیدوارید که با این مرد به جایی برسید و آینده‌تان را در کنار او رقم بزنید، فکر نمی‌کنید او دیر یا زود متوجه دروغ‌هایتان خواهد شد؟ پس چرا از همان ابتدا حقیقت را نگویید؟

لبخند زدن روشی فوق‌العاده و آنی برای جذاب‌تر شدن است. لبخند زدن ساده‌ترین راه برای بهبود ظاهر و موفق شدن در جذب مردان است. با یک لبخند ساده می‌توانید در لحظه خودتان را ارتقاء دهید.

هنگام حرف زدن لبخند بزنید. لبخند زدن برای برخی دشوار است، اما می‌توانید این کار را تمرین کنید تا به مرور در آن مهارت پیدا کنید و لبخند مسحورکننده لحظه‌ای از لبانتان دور نشود. اگر بدانید که لبخند چه اثر فوق‌العاده‌ای بر مردان می‌گذارد، بیشتر لبخند خواهید زد. لبخند زدن علامت شادی و راحتی است. برای این که لبخند بیشتری را در قرارهای عاشقانه‌تان به لب بیاورید، نکات زیر را به خاطر بسپارید:

اگر حال و هوا و روحیه‌تان مثبت باشد و انرژی مثبتی داشته باشید، برای مردان جذاب‌تر و خواستنی‌تر خواهید شد. تا به حال شده است که با یک نفر آشنا شوید و فقط ظرف چند ثانیه به این نتیجه برسید که: “اصلاً ازش خوشم نمیاد.” اما بالعکس فرد دیگری چنان تاثیر مثبتی روی شما بگذارد که فوری به خودتان بگویید: “وای، عجب آدم فوق‌العاده‌ای! خیلی ازش خوشم اومد.”

این تاثیرات به زبان بدن و حال و هوایتان مربوط می‌شود. اگر انرژی مثبت و شخصیتی پرجذبه داشته باشید، دیگران ناخودآگاه جذب شما می‌شوند؛ انرژی مثبت زن و مرد نمی‌شناسد و همه را مانند آهن‌ربا به طرف شما می‌کشاند.

آخرین خصوصیتی که باید برای جذب مردان به آن تکیه کنید، جذاب‌ترین داراییتان، یعنی مغزتان است. پسران باهوش و بااعتماد به نفس جذب زنان باهوش و بااعتماد به نفس می‌شوند. از سوی دیگر مردان متزلزل و کندذهن از زنان باهوش می‌ترسند. زنان باهوش نمی‌توانند مردان باهوشی را پیدا کنند که بتوانند آنها را با قدرت مغزشان تحت تاثیر قرار دهند، به همین دلیل مجبور می‌شوند منتظر بمانند تا مرد مناسبی که از نظر ذهنی هم‌ترازشان باشد، سر راهشان قرار بگیرد. خودتان را احمق جلوه ندهید. اگر مخاطبتان مردی است که اشاره‌ها و کنایه‌های هوشمندانه‌ی شما را نمی‌فهمد، به خاطر هوش بالایتان به خودنمایی و فخرفروشی رو نیاورید، فروتن باشید. نه او و نه هیچ کس دیگر را تحقیر نکنید … اما در عین حال از نشان دادن هوش خودتان هم نترسید. نیمه‌ی گمشده‌ی واقعی‌تان از دیدن بانوی باهوشی مانند شما هیجان‌زده خواهد شد.

 

راز جذب مردان در چند تکنیک ساده نهفته است. مهربان باشید، هیچ چیز مانند مهربانی مردان را جذب نمی‌کند. سعی کنید تصویری جوان و شاداب در ذهن او باقی بگذارید. مهم نیست چه سن و سالی دارید، شیوه و سبک زندکی‌تان را سالم انتخاب کنید. خودتان را دست کم نگیرید و برای شناختن ارزش‌های خود وقت بگذارید تا بدانید ارزش شما بیش از اینهاست. ورزش کنید و به اندام خود برسید، اولین چیزی که سبب می‌شود توجه عشقتان را جذب کنید رسیدگی به ظاهرتان است. از نگرش‌های منفی و رفتار‌های طلبکارانه بپرهیزید. بخندید تا دنیا به شما لبخند بزند. انرژی شما معرف شماست پس با انتخاب افکار مثبت و آنچه حقیقتا هستید خودتان را به دیگران معرفی کنید. مردان باهوش جذب زنان باهوش می‌شوند و زنان باهوش مردانی که قصد برقراری رابطه سالم ندارند را می‌ترسانند. سعی نکنید برای دوست داشتنی بودن خودتان را به خنگی بزنید یا نفر دوم باشید. 

دختر مورد علاقتون رو عاشق خودتون کنید

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

40 بازدید

50 بازدید

120 بازدید

109 بازدید

186 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

چگونه استادمو عاشق خودم کنم

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام رادیو عشق خیلی ممنونم از سایت خوبتون. کلی چیزهای خوب یاد گرفتم. راستش من چند ماهه با یک آقایی به قصد ازدواج دوست شدیم. وقتی همدیگه رو میبینیم همه چیز خوبه ولی وقتی با هم چت میکنیم من مضطرب میشم. نمیدونم چطوری حرف بزنم که بیشتر جذبش کنم. آخه شما گفتید ازش تعریف کن، دلبری کن و … . ولی من نمیدونم چطوری باید اینا رو بگم. وقتی میبینمش راحت ترم ولی تو چت همش می ترسم یه چیزی بگم که ناراحت بشه. میشه کمکم کنید.

دوست عزیز سلام

خیلی از افراد نمی‌دونن موقع چت کردن چطوری حرف بزنن و این مشکل شما نیست. آدم‌ها وقتی حضوری همدیگه رو می‌بینن فضا خیلی فرق می‌کنه چون شما می‌تونید از لحن صدا و زبان بدن فرد مقابل اطلاعات بیشتری بگیرید ولی در چت این امکان رو ندارید. به علاوه، ارتباط برقرار کردن در اکثر آدم‌ها اکتسابیه و شما می‌تونید با یادگیری اصولش، خیلی موثرتر و بهتر ارتباط برقرار کنید. چت کردن هم از این قاعده مستثنی نیست و برای همین بهتره که اصولش رو یاد بگیرید. بهتون پیشنهاد می‌کنم در دوره آنلاین “جذب مرد با موبایل” شرکت کنید. این شکلی می‌تونید یاد بگیرید که چطوری دلبری کنید، نشون بدید که آدم جذابی هستید، به علاوه اصول درست تعریف کردن از دیگری رو هم یاد می‌گیرید. این اصول نه تنها در دنیای مجازی، حتی در گفت و گوهای حضوریتون هم بسیار بهتون کمک می‌کنه.

سلام من با آقایی تو فضای مجازی آشنا شدم تا 4 سال فقط ارتباط تلفنی و پیامکی و داشتیم بیشتر اون سنگ صبور من بود من از غصه ها میگفتم اونم آرومم می‌کرد تنها چیزی که ازش میدونستم اسم و فامیلش و شغلش یه عکس از دبستانش محل کار و زندگی و شکست عشقی که 5 ماه قبل از آشنا شدن با من داشته تا اینکه 8 ماه پیش اومد پیشم دو روز بعد رفت رابطمون قبلا همش قطع و وصل میشد یعنی یه مدت بود باز تا یه ماه جواب نمی‌داد دوباره خودش پیام میداد اما الان چند ماه هر لحظه هر ساعت پیام میده اگه دیر جواب بدم نگران میشه الان دوباره 4روز اومده پیشم روزی دوساعت منو میبره میگردونه اما من میترسم همه حرفاش دروغ باشه نمیتونم ازش حرف بکشم گفت دکتر تو اینترنت سرچ کردم اصلا اسم و فامیلش نمیاره شک دارم خیلی

سلام دوست گرامی قبل از اینکه وابستگی و دل بستگی شدید ایجاد شود نقاط مبهم و سوالات خود را از ایشان بپرسید تا در یک رابطه اشتباه درگیر نشوبد.قاطعانه صحبت کردن راه حل بسیاری از ترس های شماست

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

مرسی خیلی کاربردی بود

این که دختر نمیتونه بره مستقیم به پسر پیشنهاد بده خیلی بده خوب یعنی چی آخه؟؟ خب پسره رو دوست داره!

یه کسی که استادشو خیلی دوست داره باید چیکار کنه؟ البته استادم مجرده ها ولی 1000 تا دختر دنبالشن

راه هایی که دادین عالین حتما امتحان میکنم

من یکساله یکی از همکلاسی هامو دوست دارم و نمیدونم چطور باید بهش بفهمونمچگونه استادمو عاشق خودم کنم

با ما بهترین بازدهی تبلیغات رپورتاژ را تجربه کنید:

سوربان با هدف پاسخگویی به تمامی اطلاعات لازم برای تازه عروس و دامادها شکل گرفته و گستره کاملی از تمامی خدمات عروسی شامل تشریفات عروسی، سالن عقد و دفتر عقد، تالار و باغ عروسی، دسته گل عروس، سفره عقد، مزون عروس، کیک عروسی، آتلیه عروس و … را دربر می گیرد. این سایت تلاش است تا با جمع آوری اطلاعات خدمات عروسی انتخاب را برای زوج های جوان آسان کند.


تمامی حقوق این وبسایت متعلق به سوربان می باشد و هرگونه کپی و نقل قول با لینک مستقیم امکان پذیر است.

 مسئولیت آگهی در سوربان بر عهده آگهی دهنده می باشد.

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی رمز عبور

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

پرورش افکار – رسیدن به موفقیت قطعی از طریق آموزش و یادگیری قانون جذب توسط دوره کارشناس جذب شوید استاد شریفی

چگونه استادمو عاشق خودم کنم

در این لینک: چگونه مردان را جذب کنیم؟ در مورد شرایط ذهنی جذب مردان از دید قانون جذب صحبت کردم و آن را با راز جذب ثروت مقایسه کردم ولی دوستان زیادی در مورد روش‌های عملی که نیاز به تغییر ذهن نباشد در مورد جذب مردان سؤال کرده بودند که بنا به درخواست این عزیزان این مطلب را نوشتم.

کلاً مردان بسیار ساده‌تر از زنان هستند. – زنان پیچیدگی بیشتری نسبت به مردان دارند- اگر از شرایط ذهنی و قانون جذب برای جذب مردان فاصله بگیریم، یک سری نکات وجود دارد که در صورت رعایت آن‌ها مردان جذب می‌شوند. در کل مردان مستعدتر هستند برای اینکه جذب یک نفر شوند.

مردان بیشترین اهمیت و ارزش را از موفقیت، موقعیت و احترام گذاشتن افراد مهم، در زندگی‌شان کسب می‌کنند. مردان برای تأمین مخارج خود و خانواده‌شان انگیزه درونی دارند. این محور خودپنداری و هویت مردان است. بعضی از مردان یکسره کار می‌کنند و همش احساس ناامنی می‌کنند و فکر می‌کنند باید بیشتر کار کنند تا بیشتر پول دربیاورند.

برایان تریسی می‌گوید: “مردان همیشه احساس ناامنی می‌کنند.”

 

کلید جذب مردان ساده است. از او سوالاتی بپرسید و سپس موفقیت‌ها و باورهای او را ستایش کنید. خواهشا سعی نکنید دروغ بگویید. حرف راست به دل می‌نشیند. فیلم بازی نکنید بگردید تا واقعاً یک ویژگی که دوست دارید رو پیدا کنید بعد آن ویژگی را تحسین کنید. از او بخواهید بیشتر در مورد آن ویژگی صحبت کند.

 

اگر تحت تأثیر کارهایی که انجام داده یا می‌دهد قرار گرفتید این حس را ابراز کنید. بگذارید احساس بزرگی کند. این‌گونه شما او را جذب خواهید کرد.

زمانی که شما توانایی مردان را در کسب موفقیت و تأمین معاش خانواده تأیید می‌کنید آن‌ها جذب شما می‌شوند. وقتی زنان به مردان لبخند می‌زنند آن‌ها را شاد می‌کنند و به آن‌ها احساس امینت می‌دهند. تأکید می‌کنم این‌ها تماماً خوب است ولی بهتر است از قانون جذب عشق استفاده کنید.

هر عبارتی در تائید و تحسین موفقیت – مخصوصاً موفقیت‌های کاری – مردان آن‌ها را دلگرم می‌کند. شما با هر تحسین یک‌قدم او را به سمت خود می‌کشانید.

پیشنهاد می‌کنم این مطلب را هم بخوانید: قانون جذب کار می‌کند

 

بارها شده کسانی مردان موفق، خوش‌تیپ، تحصیل‌کرده، خوش‌اخلاق و پولدار را کنار زنان معمولی می‌بینند با حرص می‌پرسند: این‌ها چطور باهم هستند؟ یا خدا شانس بده. خدا شانس را به همه داده است بحث استفاده از شانس است. اینجاست که باور شما مهم است. اگر فکر می‌کنید حتماً باید پولدار یا جذاب و تحصیل‌کرده و … باشید تا بتوانید فردی موفق را جذب کنید دو حالت وجود دارد:

حالت اول: اگر پولدار، جذاب و تحصیل‌کرده باشید چون باورتان از شما حمایت می‌کند فردی موفق را جذب می‌کنید!

حالت دوم: اگر موارد بالا را ندارید مجبورید باور خود را عوض کنید. جذب کردن یک فرد موفق هیچ‌کدام از این موارد را نیاز ندارد.

زنانی که مردان خیلی موفق را جذب کرده‌اند فقط یک کار را به‌خوبی انجام داده‌اند: آن‌ها به آن مرد به دید یک آدم ارزشمند و موفق نگاه کرده‌اند و این‌گونه او را جذب خودکرده‌اند. البته برای این موردنیاز دارید که در مرحله‌ی اول خوب به صحبت‌های او گوش کنید.

این قسمت برای جذب مرد و زن لازم است و تفاوتی نمی‌کند جنسیت طرف مقابل چیست ولی در جذب مردان حساس‌تر است زیرا اگر مردی متوجه شود که به حرف‌های او گوش نمی‌دهید دیگر

دیل کارنگی می‌گوید: “توجه شش‌دانگ به گوینده عالی‌ترین شکل جاذبه است.”

پیشنهاد می‌کنم این مطلب را هم بخوانید: امواج ذهنی سابلیمینال و نقدی بر تاثیر گذاری آن

 

در اینجا ۴ کلید گوش دادن را مطرح می‌کنم. این کلیدها در روابط اجتماعی، عاشقانه و کاری بسیار کاربرد دارد.

۱- به‌دقت گوش کنید. به‌طور پیوسته و مداوم گوش کنید و صحبت طرف مقابل را قطع نکنید. طوری گوش بدهید انگار الآن مهم‌ترین چیز دنیا حرف‌های طرف مقابل شماست. تأکید می‌کنم فیلم بازی نکنید واقعاً گوش کنید. توجه ۱۰۰% شما باید به حرف‌های طرف مقابل باشد مخصوصاً اگر دارید با یک مرد صحبت می‌کنید.

اگر در آن هنگام دارید کاری انجام می‌دهید کارتان را کنار بگذارید. همان لحظه کتابتان را ببندید. نمی‌دانید چه حس قدرتمندی رادارید به‌طرف مقابلتان منتقل می‌کنید. نشان بدهید که جذب صحبت‌های طرف مقابل شده‌اید. انگار که میخکوب شده‌اید و دارید جذاب‌ترین سخنان دنیا را می‌شنوید.

وقتی با تمام وجود به او گوش می‌دهید، و احساس خوب را نشان می‌دهید، قانون جذب و انرژی مثبت هم به کمک شما می‌آیند. طرف مقابل این حس شمارا درک می‌کند و مغز او آندروفین آزاد می‌کند که دارویی شادی‌آفرین است. این کار اعتمادبه‌نفس او را افزایش می‌دهد و بعد از چند بار مذاکره شرطی شده و حضور شمارا به اعتمادبه‌نفس مربوط می‌سازد و اینجاست که شما برایش می‌شوید یک دنیا.

 

۲- قبل از پاسخ دادن به سؤال مکث کنید. اگر ۳-۴ ثانیه مکث کنید و اجازه بدهید سکوت حاکم شود. این‌گونه سه اتفاق خوب می‌افتد:

۱۱ چیزی که باید در مورد قانون جذب و چگونگی استفاده از آن…

۹ روش از قانون جذب که می تواند زندگی شما را بهبود ببخشد.

۹ تکنیک تجلی قانون جاذب که باید بلد باشید

۷ راه برای اینکه زندگی موفق و بدون محدودیتی داشته باشید

۱۰ دلیلی که چرا ترک عادات بد خیلی سخت و مشکل است


راهنمای اساسی برای روتین های صبحگاهی

اول: اگر او مکث کرده باشد و قصد دارد دوباره به صحبت‌هایش ادامه دهید از احترام و برخورد شما بسیار خوشحال می‌شود.چگونه استادمو عاشق خودم کنم

دوم: شما با مکث کردن به‌طرف مقابل می‌گویید که دارید حرف‌های او را آنالیز می‌کنید و این باعث می‌شود علاوه بر اینکه شمارا فردی باهوش جلوه دهد، طرف مقابل هم از احترامی که به حرف‌هایش می‌گذارید ممنون شما باشد.

سوم: شما به معنای واقعی کلام او را می‌فهمید. یادتان باشد قرار نیست فیلم بازی کنیم

۳- سوالاتی مطرح کنید. این‌گونه منظور طرف مقابل را بهتر متوجه می‌شوید. حتی اگر منظور او را کاملاً متوجه شدید هم این سؤالات باعث می‌شود که طرف بفهمد که چقدر صحبت‌هایش برای شما بااهمیت است.

نکته طلایی: چند مطلب در مورد قدرت سؤال صحبت کردیم. اول پیشنهاد می‌کنم اگر آن‌ها را مطالعه نکردید حتماً مطالعه کنید.

پرسش‌های برتر – زندگی برتر

قدرت سوال برای رسیدن به موفقیت

 

در مطلب پرسش‌ها گفتم که شما با پرسش می‌توانید کانون توجه خودتان یا طرف مقابل را عوض کنید. چه چیزی بهتر از اینکه کنترل مکالمه را به دست بگیرید؟

همیشه پاسخگو به دست پرسش‌کننده کنترل می‌شود. تمام بزرگان مکالمه‌ی دنیا متخصص پرسش‌های بی‌نظیرند.

۴- بازخورد بگیرید.

یک‌بار تمام صحبت‌های طرف مقابل را به زبان خودتان دوباره بیان کنید. جملاتی مثل این: “پس شما این کار را کردید و فلان اتفاق افتاد و شما هم تصمیم گرفتید که فعلاً کاری نکنید. درست است؟”

همان‌طور که گفتم مورد گوش دادن در جذب مرد و زن مشترک است. معمولاً خانم‌ها خیلی بهتر گوش می‌دهند. این را من نمی‌گویم اسکن‌های MRI می‌گوید.

وقتی زنی ارتباط برقرار می‌کند تمام هفت مرکز مغزش درگیر می‌شود. ولی مردان معمولاً دو مرکز را درگیر می‌کنند مخصوصاً وقتی‌که تلویزیون روشن باشد و اگر فوتبال پخش شود که دیگر فاجعه!

بدترین گناهی که می‌توانید انجام دهید این است که به‌طرف مقابلتان توجه نکنید. هر مردی حداقل یک‌بار از همسر خودش این نکته را شنیده که “تو به من گوش نمی‌دهی”

 

 

 این تکنیک‌ها بسیار مؤثر هستند ولی همچنان هم هیچ‌چیز جای قانون جذب را نمی‌گیرد. به درخواست دوستان روش‌های عملی و تا حدودی فیزیکی‌تر را بیان کردم ولی قانون جذب مصداق همان مثل است که چون‌که ۱۰۰ آید ۹۰ هم پیش ماست.

 

یک‌بار دیگر مرور کنیم تکنیک‌های گوش دادن را: گوش کردن دقیق، مکث کردن، پرسش‌های خوب، بازخورد گرفتن.

برگرفته از مقاله‌ی برایان تریسی به نام How to attract men

چند نکته کلیدی برای جذب مردان

یادتان باشد که یک مرد به زنی احتیاج دارد که او را صمیمانه دوست بدارد و خودش هم به معنی واقعی کلمه یک زن دلربا و دوست داشتنی باشد. توجه داشته باشید به همان اندازه که استقلال فردی به زن ها قدرت و اعتماد به نفس می دهد، عدم توانایی در سازش می تواند مردها را به شدت دلسرد کند.

پس همان گونه که زن ها احتیاج دارند که استقلال فردی شان را به مردها نشان دهند، باید مشخص کنند که تمایل زیادی دارند تا عشق خود را با مرد زندگی شان تقسیم نمایند. مطمئن باشید که اگر یک مرد بداند که با تمام وجود به او علاقه دارید، هر چه را که بخواهید برای آسایش و راحتی شما فراهم می کند.

گاهی لازم است برای جذب مردان به آن ها نشان دهید که اگر بدون حضور شما به دوستان خود سر بزند اعتراضی ندارید. سعی کنید به گونه ای رفتار نکنید که احساس کند می خواهید او را اسیر کنید.

برای جذب مردان احتیاج نیست مانند یک سوپراستار لباس بپوشید و راه بروید، اتفاقا مردها از زن های بی شیله پیله بیشتر خوششان می آید. با این حال سعی کنید همیشه اندکی به ظاهر خود توجه داشته باشید. بهتر است لباسی بپوشید که در عین برازنده بودن، معرف شخصیت شما باشد. همچنین سعی کنید که همیشه با اعتماد به نفس رفتار کنید.

امیدوارم که مطلب امروز برای شما مفید بوده باشد. بی‌صبرانه منتظر خواندن نظرات شما هستم.

حتماً در قسمت پایین نظر بدهید و این مطلب را در گوگل پلاس و فیس بوک شیر کنید تا با کمک شما ما در گوگل محبوب شویم

امیر شریفی

مطلب قبلی

افزایش اعتمادبه‌نفس و کارایی با پرسش

مطلب بعدی

کتاب راز نوشته راندا برن برگرفته از مستند راز

چالش 21 روزه: برنامه قانون‌ جذب برای تجلی شادی

چرا تفکر مثبت میتواند سلامت جسمی را بهبود بخشد

شکست را به موفقیت تبدیل کنید: استفاده از قانون جذب برای غلبه بر موانع

موفقیت به معنای اتخاذ یک انتخاب بزرگ نیست، بلکه به معنای اتخاذ میلیون ها تصمیم کوچک…

چگونه شروع به استفاده از قانون جذب کنیم؟ 8 موردی که همین…

10 راهی که قانون جذب می تواند به شما کمک کند تا زندگی تان را…


چگونه در مراقبه تجلی مهارت پیدا کنیم؟

برای چت کردن با ما روی آیکون مشاور فروش کلیک کنید

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی رمز عبور

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

بچه ها من عااشق ی نفر شدم ولی اون انگاری زیاد دوسم نداره و علاقه زیادی نشون نمیده نسبت ب من ،چیکار کنم اونم مثه من عاشق بشه ،من بدجوری دییونشم 

مجردی؟

بنام خدا،نکنی بهتره بیکاری؟

چگونه استادمو عاشق خودم کنم

عجب مثلا بگیم چیکار کنی ؟؟؟؟؟؟ مگه میشه به زور یکیو علاقمند کنی به خودت 

انجام کلیه خدمات قالیشویی، با سرویس دهی در کلیه نقاط تهران.

قیمت های شفاف، شستشوی اسلامی، لکه گیری، رفوگری و….

واینطوری فایده نداره خودت باش اگر قرار باشه اتفاقی بیفته میفته

كارى نكنى بهتره چون اين حس كه اون به تو جذبه نداشته تا ابد باهات مى مونه

ایش

فقط كم محلي

اگه مرد مرد باشه نجابت

وا😳😂😂

اره کم محلی ببینن توجهشون جلب میشه ولی بعدش باز زیاد محلی ببینن فرار میکنن

شکر خدا رو بکن بیکاری بخدا …عاشقت بشه که چی بشه با روح و روانت بازی کنه 

طرفت چجوریه ؟؟؟؟ اخلاق داره و پولداره ؟؟؟؟؟ :))))))

احساس خالی عین قانون سوم نیوتن میمونه یکی بره یکی میاد!!! :)))))))

کم محلی فقط

حتما یه جور هیجانه و زود تموم میشه

یه مدت تحمل کن درست میشه

هیچ کار خاصی نکن خودت باش بی توجهی کن ولی جلو چشمش باش مردا اگه یه درصد بفهمن دختری میخوادشون دیگه خدا رو بنده نیستن

عزیزم این مشکل خیلی از جوون‌ها هستش الان من میبینم

جنس مرد قدر نشناسیشه

هر چقد خودتو بگیری و قد باشی بیشتر میچسبه

هر چی لطف کنی و محبت دور میشه ازت

ذاتا نفهم و قدر نشناس 

هی از جلوش رد شو نگاش کن با عشق پلک بزن.

بالاخره میفهمه.

یعنی چی؟

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت می‌باشید

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
صفحه
“شرایط استفاده از سایت”
را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده
و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

چگونه استادمو عاشق خودم کنم
چگونه استادمو عاشق خودم کنم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *