چگونه اندام استخوانی داشته باشیم

 
helpkade
چگونه اندام استخوانی داشته باشیم
چگونه اندام استخوانی داشته باشیم


گیفت کارت ارزان/تحویل آنی وپشتیبانی

خرید اینترنتی تلویزیون،یخچال و… از بانه

 

 

چگونه اندام استخوانی داشته باشیم

همه ما يك دوست باريك اندام داريم-همان دوستي كه هرگز دچار وسوسه سبد نان نميشود و وقتي ميگويد “من يك تكه كوچك برميدارم”، واقعا همين كار را ميكند. واقعا او چطور ميتواند؟

 

تحقيقات نشان ميدهد كه افراد باريك اندام اصولا مانند باقي افراد به غذا فكر نميكنند. دكتر ديوي كاتز (David Katz)استاديار بهداشت عمومي در دانشگاه ييل (Yale) ميگويد: ” افراد باريك با غذا رابطه راحت و بدون مشكلي دارند.”

 

“از طرف ديگر، افرادي كه اضافه وزن دارند مدام به غذا فكر ميكنند. آنها تمام اوقات به مقدار و تعداد دفعات غذا خوردن خود توجه ميكنند و در نتيجه، زمان صرف غذا از مشغوليات دائمي ذهن و مغز آنهاست.”

 

در اينجا، متخصصين كاهش وزن به بررسي ذهن اسرار آميز افراد “ذاتا” باريك اندام پرداخته و به شما ميگويند كه آنها چگونه رفتار كرده و شما چگونه ميتوانيد مانند آنان باشيد.

 

 

1. آنها سيرشدن را به پر شدن معده ترجيح ميدهند.

به گفته جيل فلمينگ (Jill Fleming) نويسنده كتاب “لاغرها بشقابشان را پاك نميكنند”، اگر براي پر شدن معده مقياس از 1 تا 10 را در نظر بگيريم، باريكها در حدود درجه 6 و 7 دست از خوردن ميكشند. اما باقي افراد-از جمله من و شما- تا درجه 8 و 10 هم پيش ميروند. شايد دليل اينكار اشتباه گرفتن حس “پر” بودن با سير شدن است و ما تصور ميكنيم اگر زود دست از خوردن بكشيم، خود را از غذاها محروم ساخته ايم. يا شايد عادت داريم بدون توجه به اينكه نياز بدنمان چقدر است، هرچه در مقابلمان باشد تمام كنيم.

 

از لاغرها تقليد كنيم: هنگام صرف وعده بعدي غذايتان، در ميانه غذا خوردن قاشق و چنگال را كنار بگذاريد و با استفاده از مقياس 1 تا 10 پري معده، درجه پري خود را بسنجيد. يك بار ديگر هنگامي كه حدود 5 لقمه از غذايتان باقي مانده اينكار ا انجام دهيد. هدف از اين كار افزايش آگاهي شما از ميزان سيري در طي صرف غذاست و از طرف ديگر، اين مكثها، موجب ميشود كه احساس سيري فرصتي براي خودنمايي يافته و شما زودتر از قبل سيري را حس كنيد.

 

 

2. آنها دريافته اند كه گرسنگي يك مورد اورژانس نيست.

 

بسياري از ما كه مدام با كيلوهاي اضافه درگيريم، گرسنگي را به عنوان شرايطي درنظر ميگيريم كه بايد به سرعت برطرف شود.به گفته دكتر جوديت بك (Judith Beck) ” اگر از گرسنگي وحشت داشته باشيد، مدام براي پرهيز از آن به خوردن ميپردازيم.” افراد باريك گرسنگي را تحمل ميكنند زيرا ميدانند كه حمله هاي گرسنگي همواره مي آيند و ميروند، پس از اقدام فوري خودداري ميكنند.

 

براي تقليد از آنها يك روز پر مشغله را براي به تاخير انداختن يكي دو ساعته ناهار انتخاب كنيد يا غذاي ميان وعده بعد از ظهر را حذف كنيد. خواهيد ديد كه هنوز هم ميتوانيد به خوبي از عهده كارهايتان برآييد. پس در دفعات بعدي كه ناله گرسنگي معده را شنيديد، در راه افتادن به سوي يخچال خودداري خواهيد كرد.

 

 

3. آنها از غذا براي تسكين غصه هاي خود استفاده نميكنند.

مساله اين نيست كه زنان باريك اندام نسبت به خوردن احساسي ايمن هستند، اما آنها ميتوانند اين حالت را تشخيص داده و از خوردن دست بكشند.

 

چه كنيم كه مانند آنها باشيم؟ افزودن لغت “ايست” به مجموعه لغات روزمره بسيار مفيد است. اين كلمه با فرمانهايي چون “از خوردن باقي بيسكوييتها دست بكش” متفاوت است، ما بايد بياموزيم كه در زمانهايي چون گرسنگي، خشم، تنهايي يا خستگي كه چهار دليل اصلي خوردن احساسي هستند، به خود آمده و فرمان “ايست” را صادر كنيم.

 

اگر واقعا گرسنه هستيد، يك ميان وعده متعادل مانند يك مشت آجيل خام انتخاب كنيد كه بتواند شما را تا وعده بعدي غذا نگهدارد. اما اگر خشمگين، تنها يا خسته هستيد، براي تسكين احساسات خود به دنبال يك راه حل جايگزين و بدون كالري باشيد. خشم خود را با پياده روي يا تنها با بالا و پايين پريدن كنترل كنيد زيرا بالا رفتن ضربان قلب ميتواند از ميزان عصبانيت شما بكاهد. تنها هستيد؟ به يك دوست تلفن كنيد، به اقوام و دوستان يك اي-ميل بفرستيد يا براي قدم زدن به پارك يا فروشگاه برويد.حتي اگر با يك چهره آشنا برخورد نكنيد هم، بودن در كنار ديگران شما را بيشتر به اجتماع مرتبط ميكند. اگر هم خسته هستيد، به خاطر خدا كمي خوابيد!

 

 

4. آنها ميوه بيشتري ميخورند.

چگونه اندام استخوانی داشته باشیم

بر اساس تحقيقي از جامعه متخصصين تغذيه آمريكا، افراد لاغر در طول روز به طور متوسط يك وعده ميوه بيشتر از اشخاص چاق مصرف كرده و بيشتر از آنكه به مصرف مواد چرب تمايل داشته باشند، به مواد فيبري علاقمندند.

 

تقليد از باريك اندامها: ميوه را به غذاهاي خود وارد كنيد. ببينيد در رژيم روزانه شما چه امكاناتي براي افزودن ميوه وجود دارد. هدف شما بايد افزودن دو يا سه وعده ميوه به غذاي روزانه باشد. ميتوانيد ميوه را در ماست ريخته، برشهاي ميوه را به ساندويچ خود افزوده يا براي دسر از سيب پخته استفاده كنيد. همواره يك ظرف ميوه روي ميز داشته باشيد تا هنگام گرسنگي اولين ماده دم دستتان ميوه باشد.

 

 

5. آنها بنده عادتند

هر متخصص تغذيه به شما خواهد گفت كه داشتن رژيم غذايي متنوع بسيار مفيد است-اما تنوع بيش از حد ميتواند نتيجه معكوس ببار آورد. تحقيقات نشان داده اند كه مزه ها و بافتهاي بيش از حد متنوع افراد را به پرخوري تشويق ميكنند. به گفته دكتر بك ” افراد باريك اندام داراي چيزي هستند كه من آنرا “عادت غذايي” مينامم. اكثر غذاهاي اين افراد از مواد اوليه اي كه با دقت انتخاب شده اند تشكيل ميشوند. اين غذاها از موارد تنوع بخش و غافلگير كننده اندكي برخوردارند و در كل، رژيم غذايي آنها قابل پيش بيني است.”

 

براي در پيش گرفتن اين روش بايد در مورد وعده هاي اصلي غذايتان تا حد امكان برنامه ريزي شده و ثابت باشد -براي مثال صبحانه شامل برشتوك و شير، سالاد براي ناهار و الي آخر. افزودن مرغ آب پز يا كبابي به سالاد در يك روز و ماهي تن در روز ديگر اشكالي ندارد، مهم اين است كه دنبال كردن يك برنامه غذايي تقريبا از پيش تعيين شده، امكان افراط را از شما سلب ميكند.

 

 

6. آنها داراي ژن اراده و خويشتن داري هستند.

محققين در دانشگاه تافتز (Tufts) متوجه شده اند كه بزرگترين عمل تعيين كننده افزايش وزن زنان در سنين 50 و 60 ميزان رفتارهاي بيقيدانه يا به عبارت ديگر نامحدود آنهاست. زناني كه رفتارهاي بي قيد كمتري دارند و در مقابل از حس خودداري متعادلي برخوردارند، از كمترين ميزان اضافه وزن برخوردارند. بي قيدي بيشتر و در نتيجه خودداري كمتر، به افزايش وزن تا 15 كيلو در سنين بالاتر منجر ميشود.

 

براي تقليد از اين خصيصه، براي زمانهايي كه ميزان خودداريتان در كمترين ميزان آن است-مانند مهمانيها و حضور در گروه بزرگي از دوستان، آماده شويد. اگر در مهماني هستيد، با خود قرار بگذاريد كه از هر چهار پيش غذايي كه به شما تعارف ميشود، يكي را برداريد. اگر براي شام بيرون رفته ايد، براي غذاي اصلي، يك پيش غذا سفارش دهيد و دسر خود را با يكي از دوستان شريك شويد. اگر عصبي هستيد- يك موقعيت ديگر از خودداري اندك- حتما مقداري خوراكي سالم مانند ميوه يا سبزيجات خرد شده اي چون هويج و كرفس در اختيار داشته باشيد.

 

 

7. آنها اهل حركت هستند.

لاغر اندامها، به طور متوسط هر روز دو و نيم ساعت بيش از افراد ديگر سرپا هستند- كه براي سوزاندن 15 كيلو در سال كافي است.

 

اگر قصد داريد بر ميزان تحرك خود بيافزاييد، قبل از هرچيز بايد صادقانه مقدار حركت خود را ارزيابي كنيد. بسياري از افراد در برآورد مقدار تحرك خود غلو ميكنند. اكثر مردم 16 تا 20 ساعت از روز خود را در حالت نشسته ميگذرانند. اگر يك گام شمار pedometer در اختيار داشته داريد، در يك روز عادي آنرا به كار ببريد و ببينيد تا چه حد به تعداد توصيه شده- 10 هزار قدم – نزديك شده ايد. روز شما بايد شامل 30 دقيقه تمرين ورزشي با برنامه و مجموعه اي از عادات مفيد مانند استفاده از پله به جاي آسانسور يا تميز كردن منزل با سرعت و انرژي بيشتر باشد.

 

8. آنها خوب ميخوابند.

 

افراد باريك در مقايسه با افراد داراي اضافه وزن، هفته اي 2 ساعت بيشتر ميخوابند. بنا به نظر محققين، كمبود استراحت با چشمان بسته، با كاهش هورمونهاي كنترل كننده اشتها مانند لپتين (leptin) و افزايش هورمونهاي بالا برنده اشتها مانند گرلين (ghrelin) ارتباط مشتقيم دارد.

 

از اين روش تقليد كنيم: 2 ساعت خواب بيشتر در هفه به معناي 17 دقيقه خواب بيشتر در روز است كه حتي براي افرادي كه برنامه كاري بسيار فشرده اي دارند هم قابل اجراست. از اين مقدار افزايش به زمان خواب شروع كنيد تا بتوانيد برنامه خود را طوري تنظيم نماييد كه هر شب 8 ساعت بخوابيد.

 

توصيه مهم:

صبحانه بخوريد! 78% از رژيم گيرندگان موفق هر روز خود را با صبحانه آغاز ميكنند.

قبل ازخرید،فرش مورد نظرت رو تو دکورتست کن


تور کیش را گران نخرید!!


خرید دستگاه تصفیه آب با شرایط اقساطی


ماشین لباسشویی با آبکشی شرعی

بالاترین کیفیت لوازم خانگی با بهترین قیمت


قابلیت افزودن لباس حین شست و شو

طرح فروش اقساط(بدون پیش پرداخت)لوازم خانگی

پایین ترین نرخ وبیشترین تنوع پکیج تورکیش


سفارش آنلاین کیک تازه خانگی


ارسال فوری و محرمانه انواع کاندوم

خرید اینترنتی تلویزیون،یخچال و… از بانه


جلوگیری از ورود هوای آلوده به خانه!

میخوای بدونی برنامه غذایی مناسب بدنت چیه؟


به مقصد دلخواهت با کمترین هزینه سفر کن

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

چیز عجیبی هم نیست، این روزها خیلی ها به این نوع صورت علاقه دارند. شاید صورت استخوانی مد است! نگران نباشید چیزی که می خواهید چندان هم دور از دسترس نیست. فقط کافی است بفهمیم چگونه صورتی استخوانی داشته باشیم، چون مثل تمام چیزهای دیگر برای لاغر کردن صورت هم حتما راه های مختلفی وجود دارد.

می توانید صورت خود را با استفاده از رژیم های غذایی و ورزش لاغر کنید، بدون اینکه وزن بدنتان از حالت نرمال خارج شود. می توانید روی عضلات صورت با انجام برخی تمرینات ورزشی کار کنید تا عضلاتش سفت تر شوند. البته راه کارهایی که نام بردیم برای تغییرات اساسی هستند و زمان می برند تا نتیجه ی آنها را ببینیم. اگر بخواهید می توانید صورت تان را گریم کنید و با سایه زدن صحیح لاغرتر نشانش دهید، همان کاری که برای متعادل سازی صورت بازیگران انجام می شود. البته بگویم در صورتی که چاقی صورت تان دلیلش اضافه وزن کل بدن شما باشد، شاید بهتر است تصمیمی قاطعانه بگیرید و کم کردن وزن تان (به صورت کلی و نه موضعی) را امتحان کنید. از طرفی ممکن است درشتی صورت مان ریشه ی ژنتیک داشته باشد، در این صورت یاد گرفتن اینکه چگونه صورتی استخوانی داشته باشیم چندان به کارمان نمی آید و کار سختی به نظر می رسد.

چاقی صورت شما احتمالا جزو یکی از این دسته هاست. توصیه می کنم با ما و این مقاله همراه باشید، می خواهیم بدانیم چگونه صورتی استخوانی داشته باشیم و با تلاش آگاهانه و راه کارهای مطرح شده به این هدف برسیم.

اگر اخیرا اضافه وزن نداشته اید، اما صورت تان به نظر پرتر شده، تغییرات دقیق را بررسی کنید؟! تناسبات صورت تان را بررسی کنید و ببینید کجاهای صورت تان چاق تر به نظر می رسند.

وقتی در آینه نگاه می کنید به پوزیشن خود دقت کنید، معمولا اگر سرتان را به حالت افتاده نگه داشته باشید به نظر می رسد غبغب دارید و این چاق تر نشان تان می دهد. چربی ها در مناطق مختلف صورت تان ممکن است با تغییر حالت قرار گرفتن سر باعث ایجاد تغییر در ظاهرتان شود و چاق تر نشان تان دهد. پس حواس تان باشد خطای دید گولتان نزند.چگونه اندام استخوانی داشته باشیم

حتی وضعیت ایستادن یا نشستن هم می تواند شما را چاق تر یا لاغرتر نشان دهد، سعی کنید صاف بایستید و بنشینید، ستون فقرات تان را کاملا صاف نگه دارید و قوز نکنید. اگر دقیقا نمی دانید چه حالتی برایتان بهترین است از یک فیزیوتراپ کمک بگیرید تا احیانا صدمه ای به بدن تان وارد نکنید. نکته ی دیگری که باید به آن اشاره کرد این است که قوز کردن مانع تنفس عمیق می شود و ریه ها و شکم از هوایی پر می شود که برای بدن و پوست بسیار حیاتی است، پس حتما سعی کنید خودتان را عادت بدهید هنگام ایستادن و نشستن پشت تان را صاف نگه دارید.

( تغییرات مثبت در این زمینه قطعا روی صورت تان هم اثر خواهد گذاشت)

همه می دانیم دانستن اینکه فردی با قد، وزن و سن شما چه مقدار در روز باید کالری دریافت کند برای حفظ تناسب اندام مهم است که روی چاقی و لاغری صورت هم تأثیر می گذارد. جدول مربوط به میزان کالری هر ماده ی غذایی را از یک دکتر تغذیه یا از وب سایت های مرتبط با این موضوع دریافت کنید و مطابق آن و میزان کالری که باید دریافت کنید، رژیم غذایی خود را تغییر دهید. با این تیر دو نشان می زنید! سلامتی و لاغر شدن صورت.

اگر چاقی صورت تان به خاطر این است که کلا اضافه وزن دارید یا جدیدا چاق تر شدید خوب پس دور خودتان نچرخید، تنها گزینه ی موجود کاهش وزن است. اگر چربی های بدن تان آب شوند، بالطبع چربی های صورت تان هم با شما خداحافظی می کنند. این مسئله ارتباطی به لاغری موضعی ندارد، باید وزن کل بدن تان کم شود و توده ی چربی عمومی را از دست بدهید تا صورت تان هم استخوانی شود. می دانم مدام در تمام سایت ها و مقاله های مختلف مطالب تکراری درباره ی وزن کم کردن خوانده اید، خوب چیز عجیبی نیست رژیم لاغری و چاقی جزو موضوعات جذاب روز است، اما اگر تمام راه ها را هم بروید، باز هم منطقی ترین و سالم ترین راهِ کم کردن چربی ها ی اضافی بدن رژیم غذایی سالم و ورزش منظم است، همین!

می دانم این را همه جا و همیشه می شنوید؛ زیاد آب بنوشید! اما باور کنید این موضوع بسیار مهم است، وگرنه اینهمه تکرار نمی شد! اما از تمام دلایل آب خوردنِ زیاد که بگذریم، مصرف آب بدن تان را هیدراته نگه می دارد. وقتی بدن تان هیدراته باشد، یعنی یون های موجود در بدن تان تنظیم درستی دارند. آب برای تنظیم یون ها و هیدراته نگه داشتن بدن سدیم اضافی را از بدن تان خارج می کند و باعث می شود صورت تان پف نکند. از طرفی آب کافی باعث دفع سموم بدن می شود و صورت تان را از رنگ پریدگی که نشانه ی عدم سلامت است نجات خواهد داد. بهتر است کمی بیشتر با فواید نوشیدن آب آشنا شوید.

(صورت انسان بیشتر از ۵۰ عضله دارد که متخصصان معتقدند ورزش صورت می تواند تمام آنها را فعال نگه دارد.)

‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍ ورزش صورت طرفداران زیادی دارد، اما باید بدانید فقط با انجام این تمرینات نمی توان چربی های صورت را آب کرد، باز هم تکرار می کنم سالم ترین و البته تضمینی ترین راه هنوز هم کم کردن وزن کلی بدن از طریق ورزش است. با این حال گفته می شود ورزش صورت همراه با رژیم غذایی سالم جواب می دهد، چون کمک می کند از شر افتادگی صورت و چین و چروک احتمالی بعد از وزن کم کردن راحت شوید.

حالت قرار گرفتن صورت در یوگا طوری است که با پایین نگه داشتن سر و تنفس عمیق باعث می شود، عضلات صورت در وضعیت مناسبی قرار بگیرند و دیگر اینکه، یوگای صورت یک جایزه ی نفیس هم برای شما در نظر گرفته؛ کمک می کند جوان تر به نظر برسید!

البته در اصل مقاله نوشته شده بگویید ایکس (X) و اُ (O) اما به نظرم آمد سیب و هلو هم جذاب تر هستند هم رنگ و روی تروتازه تری دارند، پس حس خوبی منتقل می کنند. این دو کلمه یا آن دو حرف لاتین (هر کدام که شما دوست دارید) باعث می شوند گونه ها و دهان شما فعال باشند، فعالیت این دو منطقه از صورت سبب درگیر شدن تعداد زیادی از ماهیچه های صورت می شوند. این دو کلمه یا آن حروف را هر چندبار که دل تان می خواهد در فواصل زمانی مختلف تکرار کنید.

به قسمت جذاب مقاله می رسیم؛ پس می توانید سقز، آدامس بادکنکی یا هر نوع آدامس دیگری که دلتان می خواهد بجوید. عمل جویدن تعداد زیادی از عضلات صورت را درگیر و ورزیده می کند. اگر آدامس خور هستید و از آن لذت می برید، این مورد هم بخش مورد علاقه شماست و هم کار سختی برایتان نیست.

فقط یادتان نرود، آدامس بدون قند بجوید، هر چه قدر کمتر قند مصرف کنید، سلامت تان بهتر حفظ می شود و وزن تان هم کم تر بالا می رود.

دهان تان را تا جایی که می توانید باز کنید تا عضلات صورت تان منقبض شوند. چند ثانیه مکث کنید و دوباره ببندیدش تا عضلات دوباره شل شوند. این تمرین را ۳بار در روز (صبح، ظهر، شب) و در هر مرتبه ۳۰ بار تکرار کنید.

(از طریق گریم و آرایش قسمت های بزرگ صورت تان را کوچکتر نشان دهید. گریم و آرایش صورت می تواند بسیاری از عیوب صورت را بپوشاند و می توان از آن برای چاق یا لاغر نشان دادن صورت یا متعادل سازی اجزای آن استفاده کرد)

رژگونه بزنید، استفاده از رنگ های گرم روی گونه های تان باعث می شود پوست تان رنگ و رو و طراوت داشته باشد. رژگونه را از خارج صورت به سمت داخل بزنید. این کار صورت تان را مثل یک تندیس زیبا و تراش خورده نشان می دهد، به این ترتیب گونه ها و لب هایتان خوب به نظر می رسد.

صورت تان را با خطوط و سایه طوری طراحی کنید تا لاغرتر به نظر برسد. سایه زدن صورت می تواند یک چهره را لاغرتر از آنچه واقعا هست، نشان دهد. می توان استخوان های گونه ها را طوری سایه زد که برجسته تر به نظر بیایند و سایر قسمت های صورت را هر کجا که لازم است برجسته تر و متعادل تر نشان داد.

ابروهای کمانی و کمی نازک (مراقب باشید بیش از حد باریک نشوند) صورت را باریک تر نشان می دهند. این حالت را می توانید با سایه زدن ابروها یتان برجسته تر کنید. نظرتان درباره ی یک رنگ سایه ی کمی تیره تر از رنگ طبیعی ابرو چیست؟ دقیقا زدید به هدف!

تیره گی و پف دور چشم را با کانسیلر بپوشانید. تیرگی ها، گودرفتگی یا پف زیر چشم صورت تان را پف کرده و چاق تر نشان می دهد.

بهتر است از رنگ های روشن تر و لایت که اصطلاحا حس سبکی می دهند، برای لب هایتان استفاده کنید، رژلب های تیره به بیننده حس سنگینی القا می کنند. از رژلب روشن تر استفاده کنید، لب هایتان از حالت گوشتی بودن در می آید و باریک تر به نظر می رسد. به همان نسبت روی لاغرتر دیده شدن صورت تان هم تأثیر خواهد گذاشت.

حالا دیگر تا حدودی می دانیم چگونه صورتی استخوانی داشته باشیم. فکر می کنید کدام یک از این روش ها برای شما مناسب تر است و به شما کمک می کند صورتی لاغر تر داشته باشید؟



خانه » آموزشی » چطور صورت استخوانی داشته باشیم

امروزه وقتی حرفی از صورت استخوانی به میان می آید ، اولین روشی که برای استخوانی کردن صورت به ذهن می رسد عمل جراحی است . اما این تنها راه نیست . راه حل های ساده تری برای داشتن صورت استخوانی و زیبا بدون انجام عمل جراحی وجود دارند که می توانید از آن ها استفاده کنید . ورزش ، تغذیه سالم و استفاده از دارو های گیاهی می تواند شمارا برای داشتن صورتی استخوانی کمک کند . این روش ها نه تنها مانند عمل جراحی آسیب نمی زند بلکه فواید بسیاری نیز هم دارد . برای آشنایی بیش تر با این روش ها و داشتن صورت استخوانی با ما همراه باشید .

تغییر وزن می تواند بر چهره شما اثر گذاشته و به استخوانی شدن آن کمک کند . چهره شما به صورت ژنتیکی شکل گرفته است و انجام دادن برخی تمرینات موجب کاهش چربی صورت می شود . با این حال از دست دادن وزن نیز نمی تواند شکل اصلی صورت را تغییر داده و برای مثال چهره بیضی را به مستطیل تبدیل کند . برای استخوانی کردن صورت باید نکات دیگری را نیز رعایت کرد . به منظور لاغر کردن صورت ابتدا باید به کم کردن وزن خود اقدام کنید . مصرف کالری خود را کاهش داده و بیش تر تحرک داشته باشید . با کاهش یافتن کالری مصرفی و اضافه ، وزن شما نیز تا حدودی کاهش می یابد . سعی کنید فعالیت بدنی روزانه را فراموش نکنید چرا که کاهش وزن در طی دراز مدت اتفاق می افتد. رژیم غذایی مناسب با مصرف دانه های تصفیه شده ، پرهیز از مصرف قند و چربی در کاهش وزن به شما کمک خواهد کرد . وعده های غذایی تان را اصلاح کرده و آن ها را همراه با گوشت قرمز و سفید ، همراه با سبزیجات تازه و دانه های کامل در نظر بگیرید . میان وعده های فرآوری شده و کره های انرژی زا را کنار گذاشته و جایشان را با میوه های تازه ، ماست کم چرب و کره گردویی عوض کنید . در صورتی که پزشک شما در مورد اضافه وزن به شما توصیه کرده است ، از یک رویکرد سالم برای اضافه کردن وزن بدن خود استفاده کنید . افزایش وزن هنگام مصرف کالری بیش تر در بدنتان رخ می دهد. مصرف کالری در غذاهایی مانند پروتئین ، دانه های کامل ، سبزیجات نشاسته دار ، چربی های غیر اشباع و لبنیات باعث می شود همراه با یک تغذیه سالم به وزن مناسب خود برسید .چگونه اندام استخوانی داشته باشیم

هم چنین با بالا رفتن سن ممکن است چربی بدن کاهش یابد . سیگار کشیدن ، مصرف نوشیدنی های الکلی ، در معرض نور خورشید بودن و برخی داروها نیز می تواند ظهور پیری را افزایش دهد . کلاژن پروتئینی است که پوست را شاداب می کند . همراه کم شدن چربی در بدن ، چربی در صورت نیز کاهش می یاید و باعث استخوانی شدن صورت می شود . جلوگیری از سطح ناسالم چربی به منظور جلوگیری از چاق شدن صورت بسیار مهم است .

1 . گرم کردن ماهیچه ها : ابتدا ماهیچه های صورت را گرم کنید . تا آن جا که ممکن است صاف بنشینید سپس سعی کنید حروف صدا دار (a , e , i , o , u)  را به صورت آرام تلفظ کنید . اینکار را انجام دهید تا صورت گرم شود .

2 . بالا بردن چانه : تا جایی که می توانید چانه تان را بالا بکشید . برای اینکه این ورزش کار آمد و نتیجه بخش باشد روی صندلی نشسته و سر را به عقب خم کنید . سعی کنید تا جایی که می توانید لب هایتان را به سمت جلو فشار دهید . این حالت را 5 تا 10 ثانیه حفظ کنید . سعی کنید اینکار را 2 تا 3 بار انجام دهید .

3 . حفظ حالت :  10 تا 15 ثانیه حال خود را حفظ کنید . تمرین این کار به این صورت است که دستتان رو دور خود بپیچید و بعد گردنتان را به سمت بالا بکشید . همچنین کمر را به صورت صاف نگه داشته و نفس عمیقی بکشید . سپس نفس عمیقی کشیده و 10 تا 15 ثانیه شمرده و به حالت اولیه خود برگردید . حالا 5 ثانیه لب پایین را به سمت بیرون کشیده و دوباره به حالت اولیه برگردانید . این ورزش را 5 بار تکرار کنید تا زمانی که احساس کنید ماهیچه هایتان خسته شده اند .

این نکته را فراموش نکنید که غذاهایی که باعث نفخ می شوند را کمتر مصرف کنید . مواد غذایی نفاخ علاوه بر اینکه باعث دل درد می شوند باعث چاقی صورت نیز می شوند . از گیاهانی که باعث جمع شدن صورت می شوند استفاده کنید . بخور گیاهان قابض باعث جمع کنندگی پوست صورت شده و به لاغر شدن صورت کمک می کند . از جمله این گیاهان می توان به : انار ، پوست درخت بلوط ، برگ خشک سماق و گلنار اشاره کرد . برای انجام این کار کافی است مقداری از گیاه گفته شده را در آب ریخته و بجوشانید . سپس برای بخور دادن استفاده کنید .

یکی از روش های داشتن صورت استخوانی ، آب درمانی می باشد . برای اینکار ، صورت تان را با آب خنک بشویید . این کار علاوه بر لاغر شدن صورت می تواند به شفاف شدن صورت نیز کمک کند . همچنین می توانید برای این کار از یک حوله مرطوب استفاده کنید . ابتدا حوله را خیس و سرد کنید و برای چند دقیقه اجازه دهید روی پوستتان بماند تا سردی در آن نفوذ کند .

استفاده از ضماد گلنار و ضماد گل سرخ نیز می تواند برای داشتن صورتی استخوانی و زیبا بدون عمل جراحی تاثیر داشته باشد . برای تهیه ضماد پودر یکی از گیاهان معرفی شده را در آب جوشانده و کمی سرکه به آن اضافه کنید . سپس خمیر به دست آمده را روی پوست خود بمالید . مقدار پودر و ضماد بستگی به اندازه صورت شما دارد .

جویدن آدامس نیز یکی از راه هایی است که می تواند بسیاری از عضلات صورت را درگیر کند. اگر علاقمند به آدامس جویدن باشید، این کار برای شما سخت نخواهد بود. فقط توجه داشته باشید که آدامس های بدون قند مصرف کنید تا سلامتی شما نیز حفظ گردد.

سعی کنید دو واژه سیب و هلو را در فاصله های زمانی مختلف تکرار کنید. تکرار این دو کلمه باعث فعال شدن گونه ها و دهان شده و تعداد زیادی از ماهیچه های این بخش را درگیر خود می کند

شاید استفاده از کرم ها ساده ترین راه برای لاغر کردن صورت به نظر برسد. اما باید بدانید در اغلب موارد این کرم ها هیچ تاثیری ندارند و یا تاثیر آن ها کاملا موقتی است . از این رو بهتر است به دنبال استفاده از این مواد نباشید . لیپوساکشن نیز عمل جراحی زیبایی است که بر روی اندام های اطراف صورت مانند گردن،  گونه ها و چانه انجام می شود . این راهکار شاید شما را به خواسته تان برساند اما قطعا مانند هر عمل جراحی دیگری مشکلات و عوارض جانبی دارد . اگر قرار است از این روش استفاده کنید ، بهتر است به عنوان آخرین راه چاره به آن نگاه کنید و از ابتدا فکر خود را درگیر آن نکنید و به روش های طبیعی برای اینکه چگونه صورتی استخوانی داشته باشیم، فکر کنید.

1. ورزش های هوازی

2. رژیم غذایی سالم زیر نظر دکتر تغذیه

3. حذف غذاهای حاوی قند و چربی از رژیم غذایی

4. مصرف فیبر و سبزیجات سبز

5. عدم مصرف الکل

6. کاهش مصرف غذاهای نفاخ و بخاردار

 

لاغر شدن زیاد در صورت باعث می شود صورت شما فرو رفته تر و مسن تر نشان داده شود . حدودا بین 15-25 درصد چربی برای حفظ جوانی صورت نیاز است . همچنین اینکه چیزی به اسم لاغری موضعی وجود ندارد . همچنین روشی برای از بین بردن چربی ها در یک نقطه خاص نیز وجود ندارد . برای لاغر کردن صورت باید آماده از دست دادن وزن در تمام صورت خود باشید . جراحی صورت به جدیت هر جراحی دیگری است چرا که رگ های خونی بسیاری در صورت وجود داشته که این جراحی را مخاطره آمیز کرده و حتی در صورت انجام صحیح ، جراحی صورت جای زخم بر خواهد گذاشت . از اینکه مارا تا پایان این مقاله همراهی کردید ، متشکریم .

 

 

 

رنگ مو های فانتزی دوام زیادی بر روی مو ها نداشته و تنها می توان از آن ها برای رنگ […]

برس های آرایشی کاربرد و انواع مختلفی دارند . براش ها دقت شما را در استفاده از لوازم آرایشی بالا […]

امروزه مصرف لوازم آرایشی در کشور ما به شدت بالا رفته و حتی می توان گفت این صنعت از صنایع […]

ترک یا خشکی لب‌ها مشکلی شایع و آزاردهنده است که البته برخی درمان‌های خانگی می‌توانند به رهایی از آن‌ بدون […]

مو خوره یا دو شاخه شدن مو به این معنی است که مو های شما تغذیع کافی نداشته و یا […]

ریزش مو یا آلوپسیا یا طاسی امروزه مشکلی است که بسیاری از افراد دچار آن هستند . هر مویی نوع […]

همان طور که مراقبت از مو و پوست در زیبایی تاثیر گذار است ، مراقبت از ناخن هم یکی از […]

پوست صورتی یکی از قسمت های بدن است که همیشه در معرض هوای سرد و گرم و نور آفتاب قرار […]

چگونه اندام استخوانی داشته باشیم

زیباکنیم وب سایت بررسی و مقایسه انواع کالای آرایشی است. ما انواع لوازم آرایشی و بهداشتی باکیفیت را بررسی و دسته بندی کرده و سپس بهترین پیشنهاد خرید کالاها را در اختیار کاربران قرار میدهیم. درباره ما تماس با ما

چگونه صورت استخوانی و زیبا داشته باشیم ؟ در ادامه راه های استخوانی کردن صورت را می خوانید. لاغر کردن صورت و کاهش چربی های زیر پوست صورت بسیار دشوار ولی شدنی است.

 

به گزارش فراناز در صورت احساس چاقی صورتتان بیش از اندازه دلخواه، تغییر ظاهر ممکن است. در برخی موارد، چاقی صورت ژنتیکی است. در این چگونه، باید یاد بگیرید هر آنچه که هستید، دوست داشته باشید و در مقابل سرنوشت سر تعظیم فرود آورید. در صورت چاق بودن، این مسأله بر تجمع چربی در صورت و سایر قسمت های بدن دلالت داشته و یک رژیم غذایی سالم، بهترین انتخاب و عمل ممکن است. متأسفانه لاغر کردن صورت به تنهایی ممکن نبوده اما کارهای زیادی برای کاهش چربی صورت وجود دارد.

 

 روش 1 از 4: تشخیص نیاز به لاغر کردن صورت

چگونه اندام استخوانی داشته باشیم

1   در آینه به خود نگاه کنید. در صورت داشتن بدنی با سایز متناسب و صورتی گوشتالو، ببینید آیا از ویژگی های خود، تعریف درستی دارید.

 

به افراد نزدیک خانواده خود نگاهی دقیق بیاندازید. آیا آنها هم همان ویژگی های صورت شما را دارند؟ شاید شما زمینه ژنتیکی خاصی در مورد فرم صورت دارید. همچنین برخی از انواع چاقی های صورت، احتمالاً مرتبط با سن بوده و به مرور زمان و بالا رفتن سن، تغییر کنند.

 

از افراد مورد اعتماد خود نظر بخواهید که با شما رو راست باشند. آیا آنها فکر می کنند صورت شما چاق است و یا اینکه اندازه مناسبی دارد؟

 

آیا صورت شما پف دارد؟ پف صورت احتمالاً به دلیل کمبود مواد مغذی، غذاهای شور، کمبود خواب، خوردن الکل یا مصرف مواد مخدر، کمبود فعالیت ورزشی و غیره به وجود آید.

 

با پزشک خود صحبت کنید. پزشک می تواند شما را از مقدار لازم چربی صورت مطمئن کند. همچنین پزشک می تواند مشکلات احتمالی مانند ورم را تشخیص دهد.

 

2   وضعیت بدن خود را کنترل کنید. وضعیت خمیده می تواند منجر به چاق تر به نظر رسیدن صورت شده و بر چانه فشار مضاعف وارد آورد. هر چربی به سادگی به راحت ترین قسمت می رود در صورتی که وضعیت بدن شما گردن و چانه را به سمت پایین نگه دارد، صورت شما چاق تر به نظر خواهد رسید.

 

صاف نشسته و بلند شده و ستون فقرات را در یک خط نگه دارید. از یک فیزیوتراپ یا یک پزشک برای حصول اطمینان از نشستن و بلند شدن با وضعیت خوب کمک بگیرید.

 

نفس عمیق بکشید. خمیده بودن هنگام تنفس عمیق مشکل است چرا که با هوای پر شده در بدن، بدن صاف می شود.

 

به خود یادآوری کنید که شانه های خود را عقب داده، سر و چانه را بالا گرفته و به چشمان افراد نگاه کنید.

 

تمرین هایی برای بهبود وضعیت بدن وجود دارند. از فیزیوتراپ خود جزئیات بیشتری پرسیده یا در اینترنت آنها را جستجو کنید. پیلاتس، پوگا و سایر تمرینات این چنینی نیز کمک می کنند.

 

روش 2 از 4: تغذیه کلی و رژیم غذایی

تغذیه کلی خوب برای همه بدن، بر صورت شما نیز تأثیر خواهد گذاشت.

 

1   غذاهای سالم بخورید. مقدار کالری های دریافتی روزانه خود را به اندازه مورد نیاز فردی با قد، وزن، سن و جنسیت خود کاهش دهید. جدول کالری ها را می توانید به راحتی از اینترنت دانلود کرده یا در مجلات سلامتی بیابید یا از پزشک خود درخواست توصیه هایی مناسب برای خود داشته باشید.

 

2   اگر چاق هستید، وزن خود را کاهش دهید. با از دست دادن چربی بدن، همچنین چربی اطراف صورت را نیز از دست می دهد. آگاه باشید که کاهش چربی فقط در یک نقطه ممکن نیست. با کاهش وزن، همه بدن از جمله صورت، تحت تأثیر قرار می گیرند. با پیروی از یک رژیم غذایی متعادل از مواد مغذی برای کاهش وزن همراه با ورزش، باید تمام چربی های ناخواسته اطراف صورت را نیز از دست بدهید.

 

صحبت درباره رژیم غذایی با پزشکتان اهمیت بسیاری داشته تا از پیروی از یک رژیم غذایی متعادل و جلوگیری از رژیم های سخت کوتاه مدت و آسیب رسان به بدن، اطمینان حاصل کنید.

 

تمرینات قلبی _ عروقی و قدرتی بهترین راه برای تناسب اندام و کاهش وزن هستند.

 

مقدار زیادی فیبر و سبزیجات برگی سبز بخورید. از غذاهای دارای مقدار زیادی شکر و چربی بپرهیزید.

 

از الکل اجتناب کرده یا مصرف آن را به شدت کم کنید. الکل شامل کالری غیرمغذی بوده و آب بدن را نیز دفع می کند. دفع شدن آب بدن باعث ورم کردن صورت می شود.

 

چگونه اندام استخوانی داشته باشیم

3   به خوبی آب رسانی کنید. نوشیدن مقدار کافی آب به دفع سدیم اضافی کمک کرده و ورم صورت را کم می کند. نوشیدن مقدار مناسب آب همچنین سموم را از بدن دفع می کند. باقی ماندن سموم در بدن، رنگ صورت را زرد نشان می دهد.

 

روش 3 از 4: تمرین های استخوانی کردن صورت

بیش از 50 ماهیچه در صورت وجود دارند. برخی حرفه ای ها از تمرین دادن این ماهیچه ها سود زیادی می برند.

 

1   تمرینات صورت را چاره همه چیز نبینید. ایده تمرین صورت حامیان خاص خود را داشته اما هرگز تنها به این شیوه برای کاهش چربی های صورت اکتفا نکنید چرا که داشتن ظاهری لاغرتر مستلزم کاهش وزن کلی و انجام ورزش برای همه قسمت های بدن است. به هر حال، گفته می شود که تمرینات صورت همراه با رژیم غذایی سالم، انتخابی مناسب بوده و می تواند از چروک شدن پس از کاهش وزن جلوگیری کند.

 

2   یوگای صورت را امتحان کنید. فشار یوگا، به خم کردن سر به سمت جلو، به ماهیچه های صورت تمرین داده، همچنین تنفس عمیق را نیز تمرین خواهید کرد. به عنوان پاداش، این کار باعث می شود جوانتر به نظر برسید.

 

3   پشت سرهم و به تعدا زیاد «اکس(X)» و «او(O)» بگویید. این دوحرف باعث وارد شدن فشار به دهان و گونه ها شده و ماهیچه های زیادی را برای ادای این دو حرف به حرکت وا می دارد. این کار را در طول روز به تعداد دلخواه تکرار کنید.

 

4   آدامس یا آدامس بادکنکی بجوید. جویدن دائم، ماهیچه های زیادی در صورت را به حرکت واداشته و در صورت لذت بردن از جویدن آدامس، این کار مشکل نخواهد بود.

 

آدامس بدون قند بجوید. از اضافه کردن مقدار بیش از لازم قند به رژیم غذایی خود، پرهیز کنید.

 

5   دهان خود را تا حد ممکن گرد باز کنید. برای چند ثانیه نگه داشته، سپس استراحت کنید.

 

این کار را حدودا 30 مرتبه پشت سرهم و سه بار در طول روز (صبح، ظهر و شب) انجام دهید.

 

روش 4 از 4: با استفاده از آرایش، قسمت های بزرگ صورت خود را کوچک جلوه دهید.

آرایش برای استتار همه چیز در صورت شما به کار می رود. همچنین می توان از آرایش برای کاهش پهنا استفاده کرد.

 

1   از یک رژگونه هماهنگ با رنگ پوست خود استفاده کنید. آن را از بیرون صورت به سمت داخل صورت بزنید. به این شیوه، گونه شما لاغرتر به نظر رسیده و ظاهر بهتری خواهید داشت.

 

2   صورت خود را طوری طرح دهید که لاغر دیده شود. طراحی با بزرگ نشان دادن استخوان های گونه و استفاده از سایه و روشن بر قسمت های مختلف صورت، صورت شما را لاغرتر نشان می دهد.

 

طراحی بر صورت های لاغر، آنها را فرو رفته و خسته نشان می دهد. مراقب مقدار طراحی استفاده شده بر صورت باشید.

 

از یک آرایشگر محلی، درس طراحی صورت بخواهید. این فرد قادر به ارائه بهترین پیشنهادها با توجه به ویژگی های شماست. طراحی خوب، مدت زمانی وقت نیاز داشته، بنابراین، تمرین کنید.

 

3   ابروی خود را کمانی کنید. ابروهای کمانی (قیطانی) نسبتاً کلفت، صورت را لاغر نشان می دهند. ابروها را می توان با استفاده از رنگی یک درجه تیره تر از رنگ طبیعی ابرو برجسته تر کرد.

 

4   با استفاده از کانسیلر، حلقه های سیاه زیر چشم را بپوشانید. حلقه های سیاه، صورت شما را چاق تر نشان می دهد.

 

5   از یک رُژ روشن تر استفاده کنید. رژهای تیره تر تصور چاقی ایجاد می کنند. با استفاده از رژهای روشن تر، صورت شما لاغرتر به نظر خواهد رسید.

 

نکات

برای لاغر شدن، به خود گرسنگی ندهید!

 

نگه داشتن پوست در بهترین شکل برای داشتن احساسی بهتر از ظاهر پوست، ضروری است. چهره شما پنجره ای به جهان بوده، بنابراین، آن را به زیباترین شکل ممکن نشان داده، مراقبت و تمیز کردن روزانه پوست را انجام داده و از محصولات مناسب با نوع پوست خود استفاده کنید. نباید از محصول پوستی خاص یا گران قیمتی استفاده کنید، حتی جنسیت شما نیز اهمیتی ندارد، فقط یک مرطوب کننده و پاک کننده پوست مناسب را انتخاب کرده و از همان استفاده کنید.

 

از خوردن شکلات اجتناب کرده و آن را از رژیم غذایی خود حذف کنید. به جای آن از هویج، بدون یک سس چرب استفاده کنید.

 

صورت، مستعد انباشتن چربی است، از این رو، شاید شاخصی برای سنجش رژیم غذایی و چربی کل بدن باشد.

 

شکل طبیعی بدن شما بر بزرگی، پهنا یا چاقی صورتتان تأثیر خواهد داشت.

 

کرم های طراحی صورت موجود بوده اما قبل از صرف کردن مبلغ زیادی برای این محصولات، تحقیق کاملی انجام دهید.

 

گفتن حروف اِم(M) و اِن(N) با بیشترین حرکت فک، تمرین صورت دیگری است.

 

یک صورت چاق، بسیاری از افراد را جوان تر نشان می دهد. برای بسیاری از افراد، پذیرفتن چربی صورت راهی برای جوان تر به نظر رسیدن به مدت طولانی تر است! پس از سن 40 سالگی، شما به صورت طبیعی چربی صورت و BMI کم شده و چروک در پوستتان ظاهر خواهد شد.

 

وزن کلی بدنتان بر چاقی صورت تأثیر داشته، بنابراین، وزن خود را کم کنید.

 

مقدار کافی آب بنوشید. کم آب شدن بدن، مقدار سدیم را در خون افزایش داده و صورت شما را دچار ورم می کند.

 

هشدارها

لاغر شدن زیاد در قسمت صورت، شما را مسن تر و صورت شما را فرو رفته تر نشان می دهد. حدوداً بین25_15 درصد چربی بدن برای حفظ جوانی صورت، ضروری است.

 

جویدن طولانی مدت، منجر به درد فک ها می شود.

 

چیزی به اسم «لاغری موضعی» وجود ندارد. روشی برای از بین بردن چربی ها در یک نقطه خاص بدن نیز وجود ندارد. برای لاغر شدن صورت، باید آماده از دست دادن وزن در تمام بدن باشید.

 

جراحی صورت به جدیت هر جراحی دیگر بوده و نباید سبک انگاشته شود. رگهای خونی بسیاری در صورت وجود داشته که این جراحی را جدی و مخاطره آمیز می کند. حتی در صورت انجام صحیح، جراحی صورت، جای زخم بر جا خواهد گذاشت.

 !(function (w, d) { ‘use strict’; var ad = {zone: “brtrha1”, user: “1565432215”, width: 728, height: 90, id: ‘adro-246454’}, h = d.head || d.getElementsByTagName(‘head’)[0]; if (typeof w.adroParams != ‘object’) w.adroParams = {}; w.adroParams[ad.id] = ad; var script = document.createElement(“script”); script.type = “text/javascript”; script.async = 1; script.src = “//static-cdn.adro.ir/dlvr/rsdnt.js”; h.appendChild(script); })(this, document); var h = document.getElementsByTagName(“head”)[0], s = document.createElement(“script”); s.async = !0, s.defer = !0, s.type = “text/javascript”, d = new Date, s.src = “https://cdn.sanjagh.com/assets/sdk/www.bartarinha.ir/client.js?t=” + d.getFullYear().toString() + d.getMonth() + d.getDate() + d.getHours(), h.appendChild(s); var sabaVisionWebsiteID = “1c27cb39-612a-452a-954c-b3e3dd1f3d36”; var sabaVisionWebsitePage = “ALL” _atrk_opts = {atrk_acct: “i2i8r1SZw320l9”, domain: “bartarinha.ir”, dynamic: true}; (function () { var as = document.createElement(‘script’); as.type = ‘text/javascript’; as.async = true; as.src = “https://certify-js.alexametrics.com/atrk.js”; var s = document.getElementsByTagName(‘script’)[0]; s.parentNode.insertBefore(as, s); })();

11 روش لاغری صورت و داشتن صورت استخوانی

راه های لاغر کردن صورت چیست؟ چطور صورت را لاغر کنیم؟ برای لاغر کردن صورت چه بخوریم یا چه بخوریم تا صورتمان لاغر شود؟ برای داشتن صورتی لاغر و استخوانی نکات زیادی وجود دارد که در این مطلب از سایت زوم لایف به مهم‌ترین آنها اشاره کرده‌ایم. اگر می‌خواهید صورت لاغری داشته باشید تا پایان همراه ما باشید.

چاقی صورت باعث می‌شود حتی کسی که هیکل لاغری دارد چاق‌تر ازآنچه واقعاً هست به نظر بیاید و ممکن است باعث خجالت و عدم اعتماد به نفس افراد شود. چربی اطراف گونه و قسمت پایین صورت معمولاً نسبت به رژیم و ورزش مقاوم باشد و ممکن است برای رفع سلول‌های چربی بیش از حد که به علت ژنتیک یا پیری ایجاد شده، در این منطقه نیاز به درمان پزشکی باشد. وجود تعداد بی‌شماری از سلول‌های چربی در ناحیه گونه می‌تواند باعث پر شدن و چاقی و گردی صورت شود.

چگونه اندام استخوانی داشته باشیم

به دلایل متعددی، وجود چربی‌های اضافی صورت در اطراف چشم، فک و چانه می‌تواند یک فرد را مسن‌تر از آنچه که واقعاً هست، نشان دهد. مناطق ذکر شده در زیر، شایع‌ترین مناطقی است که به دلیل روند پیری، دچار چربی اضافی می‌گردد. این مناطق عبارتند از:

یکی از آرزوهای بزرگ افراد چاق داشتن صورتی لاغر و استخوانی است.

راه‌های زیادی برای لاغر کردن صورت وجود دارد. از جراحی صورت برای لاغری گرفته تا انواع کرم برای لاغری صورت. همه‌ی افراد دوست دارند تا حد امکان از خوردن قرص لاغری برای صورت ممانعت کرده و روشی ساده برای لاغری صورت انتخاب کنند. خوشبختانه روش‌های لاغری برای صورت بسیار متنوع است و به راحتی می‌توانید روش لاغر کردن صورت بدون دارو را انتخاب کنید و به راحتی صورت استخوانی داشته باشید. در ادامه به معرفی برخی روش‌های لاغری صورت می‌پردازیم تا بتوانید با روش‌های بی‌خطر و موثر صورت خود را لاغر کنید.

قبل از این که به دنبال راهی برای از بین بردن چربی پوست صورت باشید ابتدا دلیل چاق شدن صورت را پیدا کنید. ممکن است چاقی صورت شما ژنتیکی باشد و یا مشکلاتی که در سلامتی دارید و داروهایی که مصرف می‌کنید. اولین کاری که باید انجام دهید این است که ابتدا با متخصص پوست خود مشورت کنید و درباره تغییراتی که به تازگی در برنامه‌های درمانی خود داشته‌اید و یا هر نشانه جدیدی که با اضافه وزن‌تان در ارتباط است، سوال بپرسید.

همه می‌دانیم دانستن اینکه فردی با قد، وزن و سن شما چه مقدار در روز باید کالری دریافت کند برای حفظ تناسب اندام مهم است که روی چاقی و لاغری صورت هم تأثیر می‌گذارد. جدول مربوط به میزان کالری هر ماده‌ی غذایی را از یک دکتر تغذیه یا از وب‌ سایت‌های مرتبط با این موضوع دریافت کنید و مطابق آن و میزان کالری که باید دریافت کنید، رژیم غذایی خود را تغییر دهید. با این تیر دو نشان می‌زنید! سلامتی و لاغر شدن صورت.

برای لاغری صورت چه بخوریم؟

بعضی از مواد غذایی باعث چاقی صورت می‌شوند در حالی که بعضی از غذاها باعث آب شدن چربی‌های زیر پوست و لاغری صورت می‌شوند. از غذاهایی که مصرف آن‌ها در دراز مدت می‌تواند باعث لاغری صورت شود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

اگر چاقی صورت‌تان به خاطر این است که کلا اضافه وزن دارید یا جدیدا چاق‌تر شدید خوب پس دور خودتان نچرخید، تنها گزینه‌ی موجود کاهش وزن است. اگر چربی‌های بدن‌تان آب شوند، بالطبع چربی‌های صورت‌تان هم با شما خداحافظی می‌کنند. این مسئله ارتباطی به لاغری موضعی ندارد، باید وزن کل بدن‌تان کم شود و توده‌ی چربی عمومی را از دست بدهید تا صورت‌تان هم استخوانی شود (1).

می‌دانم مدام در تمام سایت‌ها و مقاله‌های مختلف مطالب تکراری درباره‌ی وزن کم کردن خوانده‌اید، خوب چیز عجیبی نیست رژیم لاغری و چاقی جزو موضوعات جذاب روز است، اما اگر تمام راه‌ها را هم بروید، باز هم منطقی‌ترین و سالم‌ترین راهِ کم کردن چربی‌ها‌ی اضافی بدن رژیم غذایی سالم و ورزش منظم است، همین!

ممکن است چاقی صورت شما به دلیل ماندن بیش‌ازحد آب در بدن باشد، اما دلیل این امر مصرف کم آب است.  زمانی که بدن شما نگران مصرف نکردن آب کافی است، آب اضافی را گونه و چشم‌ها ذخیره می‌کند، که نتیجه آن پف کردن صورت است.  با توجه به نکات گفته‌شده، برای داشتن صورتی لاغر، حداقل روزی 8 لیوان آب بنوشید تا بدن شما در طول روز پر آب بوده و صورت شما کمتر چاق‌وچله دیده شود.

مقدار کاهش وزن در هر کسی متفاوت است اما کاهش وزن 1 الی 2 کیلوگرم ابتدا روی صورت نشان داده می‌شود. هنگام ورزش چربی‌های تمام قسمت‌های بدن از جمله صورت سوزانده می‌شوند. متاسفانه هیچ روش سحرآمیزی برای چربی سوزی موضعی صورت وجود ندارد اما کاهش وزن باعث لاغر شدن صورت نیز می‌شود.

صورت انسان بیشتر از 50 عضله دارد که متخصصان معتقدند ورزش صورت می‌تواند تمام آنها را فعال نگه دارد. اما باید توجه داشته باشید که ورزش صورت به تنهایی داروی درد شما نیست. ورزش صورت طرفداران زیادی دارد، اما باید بدانید فقط با انجام این تمرینات نمی‌توان چربی‌های صورت را آب کرد، باز هم تکرار می‌کنم سالم‌ترین و البته تضمینی‌ترین راه هنوز هم کم کردن وزن کلی بدن از طریق ورزش است (2).

اگر خواب کافی نداشته باشید صورت پُف می‌کند. بدن در طول استراحت خود را ترمیم می‌کند و سیستم غدد درون ریز (تمام سلول‌ها، اعضای داخلی و عملکرد بدن) را سالم نگه می‌دارد و هورمون‌ها را نیز متعادل می‌کند. پس اگر به اندازه استراحت نکنید بدن ترمیم‌های داخلی را انجام نمی‌دهد. هر شب حداقل هفت ساعت بخوابید تا بدن انرژی لازم برای کارکرد مطلوب را بدست بیاورد (3).

ماسک برای لاغر شدن صورت

در ادامه 3 ماسک خانگی برای لاغر شدن صورت را توضیح داده‌ایم:

شما به دو قاشق سرکه سیب، یک قاشق گلاب، یک قاشق روغن بادام تلخ و سه قاشق پودر زنجبیل نیاز دارید. مواد فوق را بخوبی با هم مخلوط کنید تا معجونی یکدست حاصل شود. پوست را بطور کامل با این ماسک بپوشانید. صبر کنید تا ماسک روی صورت شما کاملاً خشک شود. آنگاه پوست را شستشو دهید. پس از مدت کوتاهی و استفاده مکرر از این ماسک صورت، شاهد نتایج آن خواهید بود.

شما به سه قاشق کره کاکائوی آب شده نیاز دارید. کره را روی قسمت هایی که مد نظرتان است بمالید و به مدت 15 دقیقه بشکل دایره وار ماساژ دهید. سپس پوست را با آب فراوان شستشو دهید. از این ماسک صورت به مدت دو هفته هر شب قبل از خواب استفاده کنید.

مواد مورد نیاز:

چگونه اندام استخوانی داشته باشیم

دو سفیده تخم مرغ را با شیر و آبلیمو مخلوط کرده و سپس نعناع و عسل را به آن اضافه کنید. هنگامی که به معجونی یکدست دست یافتید آن را روی پوست قرار دهید و اجازه دهید تا ماسک کاملاً خشک شود. بعد از گذشت 30 دقیقه پوست خود را شستشو دهید.

بعضی از داروها می‌توانند باعث نگه‌داشتن آب در بدن شوند. اگر برای لاغر کردن صورت خود جدی هستید، با پزشک خود درباره عوض کردن داروهای مصرفی که باعث پف کردن صورت می‌شوند صحبت کنید. دقت کنید که به خاطر لاغری صورت، داروهایی که باید مصرف کنید و ضروری هستند را قربانی نکنید.

با آرایش فقط می‌توانید چاقی صورت را بپوشانید و صورت خود را لاغر نشان دهید. گریم و آرایش صورت می‌تواند بسیاری از عیوب صورت را بپوشاند و می‌توان از آن برای چاق یا لاغر نشان دادن صورت یا متعادل‌سازی اجزای آن استفاده کرد.

به غیر از روش‌های خانگی لاغر کردن صورت، روش‌های دیگری نیز وجود دارد که برای انجام آنها باید به متخصص پوست و زیبایی مراجعه کنید.

سایر نکات درباره لاغر کردن صورت

سخن پایانی

در این مطلب روش‌های اصولی برای لاغر شدن صورت را توضیح دادیم که بدون هیچ خطری می‌توانید از آنها پیروی کنید. اما باید یک نکته را بدانید که روش‌های لاغر کردن صورت ممکن است برای هر شخصی متفاوت باشد زیرا چهره هرکسی منحصر به فرد است.

کدامیک از روش‌های بالا برای شما بیشترین تاثیر را داشته است؟ تجربیات‌تان را با ما به اشتراک بگذارید.

آیا خواندن این مطلب برای شما مفید بود؟

برای حمایت از محتوایی که می‌پسندید، لطفاً به اشتراک بگذارید:

آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت کنید.

کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب زوم لایف تنها با رعایت شرایط استفاده از مطالب، امکان‌پذیر است.

ورود کاربران

چگونه اندامی زیبا و شکمی صاف داشته باشیم پارس ناز : شکم صاف و داشتن تناسب اندام  آرزوی هر کسی است. برای داشتن شکم صاف نیازی به رژیمهای سخت و طاقت فرسا ندارید. این بار بدون رژیم های سخت به شکمی صاف اندامی متناسب دست پیدا کنید.

 

هر گاه که حرف از شکم صاف و خوش‌ هیکلی به میان می‌آید، همه به فکر رژیم و ورزش‌های سنگین می‌افتیم. در این‌ که داشتن اندام خوب منوط به رعایت رژیم غذایی و تحرک داشتن است، شکی نداریم. اما نکاتی غیر از این موارد هم هست که می‌توانید با رعایت آنها، به هیکلی بهتر و شکمی صاف‌تر دست یابید.

 چگونه بدون رژیم های سخت شکمی صاف داشته باشیم؟

چگونه اندام استخوانی داشته باشیم

 برای داشتن شکم صاف، صاف بایستید

ژست شما بیش از آن‌که فکرش را بکنید در هیکل‌تان اثر دارد. هنگامی که قوز نمی‌کنید و صاف می‌ایستید، ناخودآگاه ماهیچه‌های شکم‌تان را درگیر می‌کنید. به این ترتیب قدتان بلندتر به نظر می‌رسد و شکم‌تان هم صاف‌تر می‌شود.

 برای داشتن شکم صاف آب بنوشید

هنگامی که آب کافی به بدن نمی‌رسد، بدن احساس خشکی می‌کند و آب زیادی را در خود احتکار می‌کند. به همین دلیل، افرادی که آب نمی‌خورند چیزی حدود دو کیلو در قسمت میان بدن اضافه وزن پیدامی کنند. روزانه حداقل شش لیوان آب بخورید تا به خوش‌اندامی خود کمک کرده باشید.

 برای داشتن شکم صاف زمان کافی در دستشویی بمانید

اگر از آن دسته افراد هستید که عجله شدیدی برای خروج از دستشویی دارید، باید بدانید که با این کار ناخواسته به مغزتان پیغام می‌دهید که نیازی به تخلیه کامل نیست و تنها چیزی که اهمیت دارد، سریع ترک کردن آنجاست. این کار را نکنید. تخلیه کامل از جمله عوامل داشتن شکمی صاف است.

 برای داشتن شکم صاف خوب بجوید

هر لقمه را حداقل 10 مرتبه بجوید و پس از آن، لقمه را فرودهید وگرنه معده و روده دچار سوءهاضمه می‌شود. از این گذشته، فردی که تند غذا می‌خورد مقداری هوا هم فرومی‌دهد که به باد کردن معده و بزرگ شدن شکم منجر می‌شود.

 برای داشتن شکم صاف پروبیوتیک بخورید

خوراکی‌های حاوی پروبیوتیک ( روده انسان حاوی انواع مختلفی از باکتریها است. بسیاری از این باکتری‌ها برای گوارش بهینه غذا مفیدند. دسته‌ای از این باکتریها که به باکتریهای پروبیوتیک معروف هستند، علاوه بر کمک به گوارش، مولکولهای پیچیده و ترکیباتی مانند ویتامینها و آنتی بیوتیکهای مختلف را تولید می‌کنند که برای بدن مفید می‌باشد. منبع باکتری‌های پروبیوتیک لبنیات و میوه‌ها هستند ) به هضم غذا و در نتیجه خوش‌اندامی شما کمک می‌کنند. ماست، آبدوغ، ترشی کلم، کفیر، موز، گوجه‌فرنگی، سیر، پیاز و مارچوبه دارای پروبیوتیک هستند. مصرف آنها را در برنامه غذایی‌تان بگنجانید.

 برای داشتن شکم صاف راه بروید

روزانه نیم ساعت پیاده‌روی به روند لاغری و مسطح شدن شکم کمک می‌کند. مسیری مناسب را برای خود در نظر بگیرید و هر روز این مسیر را پای پیاده طی کنید. به‌طور کلی از بی‌تحرکی بپرهیزید و تا سرحدامکان برای ساعت‌های متمادی روبه‌روی کامپیوتر و تلویزیون ننشینید.

 برای داشتن شکم صاف آدامس نجوید

جویدن آدامس موجب قورت دادن هوا و پف کردن بدن می‌شود. آدامس را کنار بگذارید و اگر می‌خواهید طعم دهانتان تازه‌تر شود، کمی نعناع بجوید.

 برای داشتن شکم صاف آرام باشید

استرس را کنار بگذارید. روزانه دقایقی را در وان پر از آب ولرم یا زیر دوش آب سرد بگذرانید، موسیقی ملایم گوش کنید و استراحت کافی داشته باشید تا فشارهای روحی از وجودتان کنده شوند. استرس موجب سوءهاضمه و همچنین افزایش هورمون کورتیزول می‌شود که چاقی شکمی را به همراه خواهد داشت.

 

 

 

 

 

داشتن دستانی خوش فرم و زیبا با انگشتانی لاغر و کشیده می تواند شما را بسیار شیک و امروزی جلوه کند و بسیار زیبا و آراسته به نظر برسید .

ورزش دادن دست ها و انگشتان دست باعث قوی شدن و لاغر و کشیده شدن آنها می گردد ، میزان تحرک آنها را زیاد می کند و باعث کاهش درد و خستگی آنها می گردد.

هرگاه احساس کردید دست ها و انگشتان شما خشک و سفت شده اند ، آنها را بکشید ، ولی نباید موقع کشیدگی احساس درد کنید.این ورزش ها را با حرکت ساده کششی زیر شروع کنید.

– دست خود را مشت کنید ، طوری که شست شما روی بقیه انگشتان باشد.

– 30 تا 60 ثانیه مشت خود را نگه دارید. سپس مشت خود را باز کنید و انگشتان خود را بکشید.چگونه اندام استخوانی داشته باشیم

– این حرکت را حداقل 4 بار ، با هر دست انجام دهید.

این حرکت باعث کاهش درد و بهبود حرکت دست ها می شود.

– دست خود را روی یک سطح صاف مثل میز قرار دهید.

– کف دست خود را کاملا به سطح میز بچسبانید ، بدون اینکه فشاری به مفاصل انگشتان وارد شود ، یعنی نباید خیلی دست خود را فشار دهید تا درد بگیرد.

– 30 تا 60 ثانیه دست خود را در این حالت نگه دارید و سپس رها کنید.

– این حرکت را حداقل 4 بار برای هر دست خود انجام دهید.

این حرکت دامنه حرکت انگشتان دست را بهبود می دهد.

– دست خود را صاف نگه دارید.

– انگشتان دست خود را از قسمت بالا به سمت داخل دست خم کنید ، طوری که سر انگشتان به قسمت پایین انگشت ها برخورد کند.

– 30 تا60 ثانیه دست خود را در این حالت نگه دارید و سپس رها کنید.

– حداقل 4 بار برای هر دست این حرکت را انجام دهید.

این حرکت ، باز کردن دستگیره درب و نگه داشتن وسایل را در دست ها بدون اینکه بیفتند ، آسان می کند.

– یک توپ نرم پلاستیکی را در کف دست خود گرفته و تا جایی که می توانید آن را فشار دهید.

– چند ثانیه در این حالت بمانید و سپس رها کنید.

– این حرکت را 10 تا 15 بار برای هر دست انجام دهید.

– شما می توانید این حرکت را 2 تا 3 بار در هفته انجام دهید ، اما بایستی 48 ساعت بین هر جلسه تمرین فاصله زمانی باشد.

– اگر مفصل انگشت شست شما آسیب دیده است ، این حرکت را نباید انجام دهید.

این حرکت ورزشی عضلات انگشتان دست شما را قوی می کند و به شما کمک می کند تا راحت تر کلید را در درب بچرخانید ، و یا درب بسته بندی مواد خوراکی (مثل در کنسروها) را باز کنید و اتومبیل خود را بنزین بزنید (یعنی راحت تر شیر پمپ بنزین را دستتان نگه دارید).

– یک توپ اسفنجی نرم را با سر انگشتان دست خود فشار دهید.

– 30 تا 60 ثانیه دست خود را در این حالت نگه دارید و سپس رها کنید.

– این حرکت را 10 تا 15 بار برای هر دست انجام دهید.

– شما می توانید این حرکت را 2 تا 3 بار در هفته انجام دهید ، اما بایستی 48 ساعت بین هر جلسه تمرین فاصله زمانی باشد.

– اگر مفصل انگشت شست شما آسیب دیده است ، این حرکت را نباید انجام دهید.

این حرکت ورزشی ، دامنه حرکت و انعطاف پذیری انگشتان دست را زیاد می کند.

– کف دست خود را روی یک سطح صاف مثل میز قرار دهید.

– یکی از انگشتان خود را به آرامی بلند کنید و سپس پایین بیاورید.

– این حرکت را برای بقیه انگشتان دست خود تکرار کنید.

– این حرکت را 8 تا 12 بار برای هر دست انجام دهید.

تقویت عضلات انگشت شست به شما کمک می کند تا وسایل سنگینی مثل قوطی های کنسرو و بطری های مواد غذایی را راحت تر برداشته و بلند کنید.چگونه اندام استخوانی داشته باشیم

– کف دست خود را روی سطح میز قرار دهید. سپس مطابق تصویر یک کش پلاستیکی را دور دست خود بیندازید ، طوری که از پایین انگشتان و پشت دست بگذرد.

– به آرامی انگشت شست خود را تا جایی که می توانید از سایر انگشتان دور کنید. انگشتان دیگر در کنار هم باشند.

– 30 تا 60 ثانیه دست خود را در این حالت نگه دارید و سپس رها کنید.

– این حرکت را 10 تا 15 بار برای هر دست انجام دهید.

– شما می توانید این حرکت را 2 تا 3 بار در هفته انجام دهید ، اما بایستی 48 ساعت بین هر جلسه تمرین فاصله زمانی باشد.

این حرکت ورزشی ، میزان تحرک انگشت شست را زیاد می کند.

– کف دست خود را باز و به طور عمودی نگه دارید و مطابق تصویر انگشتان خود را باز کنید.

– انگشت شست خود را تا جایی که می توانید از سایر انگشتان دور کنید. سپس آن را به سمت داخل کف دست خم کنید ، طوری که سرانگشت شست به پایین انگشت کوچک شما برسد.

– دست خود را 30 تا 60 ثانیه در این حالت نگه دارید و سپس رها کنید.

– حداقل 4 بار ، برای هر دست این حرکت را انجام دهید.

این حرکت ورزشی دامنه حرکت انگشت شست شما را افزایش می دهد و کمک می کند تا کارهایی مثل برداشتن و نگه داشتن مسواک ، چنگال ، قاشق و قلم موقع نوشتن را راحت تر انجام دهید.

– کف دست خود را به طور عمودی نگه دارید ، طوری که مچ دست شما صاف باشد.

– به آرامی سر انگشت شست را به سر چهار انگشت دیگر ، یکی یکی بچسبانید ، طوری که شکل O انگلیسی ایجاد شود.

– هر بار که انگشت شست خود را به یکی از انگشتان می چسبانید ، 30 تا 60 ثانیه در این حالت کششی بمانید وسپس با انگشت دیگر آن را انجام دهید.

– حداقل 4 بار ، برای هر دست این حرکت را انجام دهید.

این دو حرکت کششی را برای مفصل انگشت شست خود انجام دهید :

الف) کف دست خود را صاف و به طور عمودی نگه دارید. سپس به آرامی بالای انگشت شست خود را خم کنید تا به پایین انگشت اشاره برسد.

– دست خود را 30 تا 60 ثانیه در این حالت نگه دارید و سپس رها کنید.

– حداقل 4 بار ، برای هر دست این حرکت را انجام دهید.

ب) کف دست خود را صاف و به طور عمودی نگه دارید. انگشت شست خود را به طور صاف ، به سمت داخل کف دست ببرید و بکشید طوری که فقط مفصل پایینی شست حرکت کند.

– دست خود را 30 تا 60 ثانیه در این حالت نگه دارید و سپس رها کنید.

– حداقل 4 بار ، برای هر دست این حرکت را انجام دهید.

1- اگر احساس درد و خشکی در انگشتان دست خود می کنید ، قبل از ورزش آنها را گرم کنید. این کار باعث می شود راحت تر حرکت و ورزش کنند.

برای گرم کردن دست ها ، از یک پد گرماده استفاده کنید و یا این که 10 دقیقه دست ها در ظرف حاوی آب گرم قرار دهید. برای گرم شدن بهتر دست ها می توانید کمی روغن به دست های خود بمالید. سپس یک جفت دستکش پلاستیکی بپوشید و دست های خود را چند دقیقه در آب گرم قرار دهید.

2- بازی کردن با گل رس یا بتونه نقاشی ، دامنه حرکت انگشتان دست را افزایش می دهد و همزمان دست های شما را قوی می کند.

همچنین می توانید از خمیربازی کودکان برای این کار استفاده کنید. سعی کنید با استفاده از سر انگشتان دست ، اشکال مختلفی با این خمیرها درست کنید.

نکات بسیار زیاد ی در زیبا به نظر رسیدن وجود دارد مثلا یکی از نکاتی که می توان با آن زیباتر و امروزی تر جلوه کرد راز انگشتان کشیده است با داشتن دستانی خوش فرم و زیبا می توان بسیار شیک و امروزی جلوه کرد و بسیار زیبا و آراسته به نظر رسید . دست ها به دلیل در دید بودن بیشتر آراستگی را بیان می کنند و به آن اشاره می کنند بنابراین باید به زیبایی و پاکیزگی آن ها نیز رسید . آن ها را هم همچون سایر نقاط بدن زیبا نگه داشت . راز انگشتان کشیده را در پرشین وی بخوانید.

رنگ لاک ناخن سلیقه ای است ولی دلبخواهی نیست چون باید بر اساس رنگ پوست انتخاب شود. پوست از سه رنگ اصلی قرمز ، زرد و آبی ساخته شده است. این رنگ ها نشان دهنده گرم بودن و سرد بودن پوست است و رنگ لاک نیز بر اساس گرمی و سردی رنگ انتخاب می شود.

داشتن دستهای جذاب ، انگشتان کشیده و ناخن های زیبا از خواسته های همه خانم ها بوده و مراقبت از ناخن ها یکی از مهم ترین اقدامات برای رسیدن به این هدف محسوب می شود.

مهم نیست که ناخن های بلند یا کوتاهی داشته باشید ، مهم این است که همواره ناخن ها را زیبا و مرتب نگه داشته و مراقب سلامت آنها باشید.

برای اینکه دستها و ناخن های شما کشیده تر جلوه کنند ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که رنگ لاک خود را روشن تر و نزدیک به رنگ پوست خود انتخاب کنید. با اینکار انگشتان دست بلندتر نشان خواهند داد.

حتی اگر تمایلی به بلند کردن ناخنهای خود ندارید با این روش حرفه ای که در بسیاری از سالن های زیبایی انجام می شود می توانید زیبایی انگشتان خود را چند برابر کنید. رنگ های بژ و صورتی گزینه های بسیار خوبی برای اینکار خواهند بود.

در مورد ناخن های کوتاه ، می توانید مرکز ناخن را لاک زده و باقی ناخن را لاک نقره ای بزنید.این روش ناخن ها را بسیار زیبا و درخشان خواهد کرد.

مرا برای نظرات کاربرانی بعدی به یاد بسپار

آخرین اخبار ویروس کرونا در ایران و تعداد مبتلایان به کروناویروس و تعداد بیماران مبتلا به کووید19 و فوتی های بیماری کرونا را در نم نمک بخوانید.

در این نوع آبگوشت ، گوشت گوسفند همراه با لوبیا یا نخود پخته می شود سپس پیاز ، نمک و ادویه را اضافه می کنیم . سبزی هایی نظیر تره ، جعفری و شنبلیله نیز در انتها قابل افزودن هستند .

All Rights Reserved – © 2016 – 2021

چگونه اندام استخوانی داشته باشیم
چگونه اندام استخوانی داشته باشیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *