چگونه با ذهن لاغر شویم

 
helpkade
چگونه با ذهن لاغر شویم
چگونه با ذهن لاغر شویم

هر استراتژی برای کاهش وزن جوانب مثبت و منفی زیادی را با خود به همراه دارد. اما برای اینکه کسی از تلاش‌های خود نتیجه بگیرد، باید ذهن خود را هم بدرستی در جهت هدفش تنظیم کند. روانشناسان معتقدند که تغییر ذهنیت در مورد نحوه کاهش وزن بزرگترین عامل «لاغری و تناسب اندام» است. در واقع تا زمانی عزم و اراده درونی را درست نکنیم نمی‌توانیم به وزن ایده‌ال برسیم. در ادامه سعی داریم به موضوع لاغری با ذهن (Slimming with the mind) بپردازیم. اگر فکر می‌کنید چاقی شما بی‌دلیل اتفاق می‌افتد و یا با هیچ روشی لاغر نمی‌شوید، توصیه می‌کنیم این مطلب را تا انتها بخوانید.آنچه در ادامه می‌خوانید:

بیشتر افراد به دنبال ورزش‌های سنگین، رژیم‌های غذایی سفت و سخت هستند. در حالیکه نتیجه‌ی برعکس می‌گیرند. می‌دانید چرا؟ چون از قدرت ذهن برای لاغری استفاده نمی‌کنند. تحقیقات زیادی در علم روانشناختی نشان می‌دهد که هورمون استرس کورتیزول که در اثر فعالیت غده‌های آدرنال ترشح می‌شوند، باعث افزایش سلول‌های چربی در اطراف شکم می‌شوند.

اولین کاری که باید در تکنیک لاغری با قدرت ذهن انجام دهید، تغییر هدف است. کاهش وزن را نتیجه بدانید و نه هدف اصلی. در عوض هدف‌های شما باید چیزهای کوچک، پایدار و قابل کنترل باشند. برای مثال اگر امروز به همراه ۳ وعده‌ی غذایی سبزیجات مصرف کرده‌اید، یکی از هدف‌های شما برآورده شده است. اگر ۸ ساعت در طی روز خوابیده‌اید، یعنی باز هم یکی دیگر از هدف‌های شما به نتیجه رسیده‌ است.به همین ترتیب تمامی راه‌ها و برنامه‌های رژیم لاغری را به هدف تبدیل کنید. طوری که انجام آن‌ها باعث شادی ذهن شما شود.

موقعیت، شرایط و آدم‌های اطراف تاثیر زیادی در مثبت‌اندیشی دارند. حال آنکه لاغری با ذهن مثبت‌اندیش سریع‌تر اتفاق می‌افتد. این ذهنیت محیطی دلگرم‌کننده و انگیزه را برای شما فراهم می‌کند. به طوری که بتوانید به خودتان تکیه کنید و مطمئن باشید اگر رژیم لاغری می‌گیرید و یا صبح زود برای ورزش کردن از خواب شیرین بیدار می‌شوید، نتیجه دریافت می‌کنید.

لورا سیپلو ، متخصص تغذیه و نویسنده‌ی کتاب “رژیم غذایی ساعت بدن زنان” می‌گوید: “به خاطر داشته باشید که انتخاب راه‌های سالم، روشی برای انجام مراقبت از خود است.” اشتباه نکنید غذا پاداش نیست و ورزش هم مجازات نیست. این دو فاکتور برای مراقبت از بدن لازم هستند. شما باید به ورزش احساس خوبی پیدا کنید و آن را به عنوان مجازات در نظر نگیرید.در عوض خوردن یک نان خامه‌ای یک لیوان نوشابه را برای خود مجازات در نظر بگیرید تا ذهنیت شما نسبت به غذاهای مضر و سالم تغییر کند.

چگونه با ذهن لاغر شویم

برای لاغری با قدرت ذهن باید تمرین تنفس را هم در برنامه‌ی روزانه بگنجانید. برای انجام این روش قبل از شروع ورزش بر روی تنفس تمرکز کنید و سرعت آن را کاهش دهید. دم و بازم باید با سرعت کمتر و با تمرکز حواس انجام شود. برای ۵ ثانیه هوا را به داخل ریه‌ها بکشانید و ۵ ثانیه صبر کنید. حالا در ۵ ثانیه‌ی آخر هوای داخل ریه را به آرامی به سمت بیرون هدایت کنید.بهتر است به سمت پشت دراز بکشید. یک دست را روی شکم و دست دیگر را بر روی سینه قرار دهید. حالا تکنیک تنفس را ۱۰ بار تکرار کنید. این روش استرس را از ذهن دور می‌کند. شاید بپرسید خوب چه ارتباطی به لاغری با ذهن دارد؟ تکنیک تنفس استرس را از شما دور می‌کند و آرامش ذهنی را به شما هدیه می‌دهد. فراموش نکنید برای کاهش وزن داشتن، ذهن آرام و بدون استرس لازم است.

برای لاغر شدن و رسیدن به وزن ایده‌ال، صبور بودن مهم است.به علاوه اگر شما تمامی برنامه‌های لاغری را مو به مو اجرا می‌کنید، تردید نداشته باشید که بعد از حداقل ۳ ماه به نتیجه می‌رسید. پس نیازی ندارید هر روز به سراغ تقویم بروید و از اینکه در هفته اخیر فقط نیم کیلو وزن کم کرده‌اید ناراحت باشید.

یکی از دلایلی که برخی از افراد از لاغر شدن دست می‌کشند، در بدترین زمان‌ها به سراغ ترازو می‌روند. اما لاغری با ذهن به شما می‌گوید برای اینکه وزن دقیق خود را بدست آورید، باید زمان مناسب را انتخاب کنید. برای مثال وزن کردن در پریودی برای بانوان و یا وزن کردن بعد از شام عموماً باعث افسردگی می‌شود. زیرا عدد روی ترازو بیشتر از وزن شماست.

کاهش وزن و لاغری با قدرت ذهن چیزی است که به شما قدرت، اراده و انگیزه برای لاغر شدن می‌دهد. یک فرد برای موفقیت عموماً به یک نفر نیاز دارد تا به او انگیزه و شوق دستیابی به هدف را بدهد. در مورد لاغر شدن هم شما به یک پشتیبان نیاز دارید. اما این پشتیبان همان قدرت ذهن‌تان است که آن را به خدمت خود در می‌آورید.

من در زمینه تولیدمحتوای وب و SEO فعالیت می‌کنم. در سودای شهرت و ثروت نیستم. بلکه اندیشه موفقیت مهمان تک تک لحظه های تنهایی منه.

اسم و ایمیل مرا در این مرورگر ذخیره کن.

با اپلیکیشن کرفس به وزن ایده‌آل خود برسید.

تهران٬ ونک- خیابان برزیل- خیابان شمس لاهیجانی- کوچه دوازدهم- پلاک ۸

@2019 – طراحی و توسعه تیم کرفس

چگونه با ذهن لاغر شویم؟  قدرت ذهن را در لاغری دست کم نگیرید. با آگاهی درباره ذهن یا ضمیر ناخودآگاه خود می توانید تاثیر پایداری بر روند لاغری تان داشته باشید. ذهن آدمی این توانایی را دارد که از طریق یک سری تدابیر، در بعضی از روندهای طبیعی بدن تغییر ایجاد کند. این همان قابلیت جادویی ذهن است. جادوی لاغری ذهن شما بدون آن که شما متوجه باشید اثر خواهد کرد.

امروزه به دلایل مختلف، گرفتار باورهای کذبی شده ایم. گمان می کنیم تنها از راه رژیم غذایی می توانیم به لاغری برسیم. در حالیکه این راه که با محرومیت های شدید همراه است، نه تنها به سلامتی و بهداشت روانی آسیب وارد می کند، بلکه فرد را دچار یک نوع مکانیسم عاطفی_روانی بنام استرس چاقی می کند. مبتلایان بجای اینکه در فکر لاغری باشند، دائم به چاقی و اضافه وزن فکر می کنند.

در این روش ما قصد داریم به شما نشان دهیم فقط وقتی می توانید لاغر شوید که، درک کنید بدن از طریق ذهن قابل کنترل است. فقط کافیه آنچه را می پسندید در ذهن خود مجسم کنید. مثلا وقتی در حال کاهش وزن هستید، باید تصویر لاغری از خود در ذهن داشته باشید. برای این منظور بایستی اندام تان را به همان شکلی که تمایل دارید، تجسم کنید. این تصویر را به قسمت ناخودآگاه تان منتقل کنید. ذهن شروع به کار می کند و شما را تبدیل به همانی می کند که دوست دارید.

 

تصویری که ما با تجسم سازی می سازیم، در واقع، نقشه  ایست که ذهن ناخودآگاه ما بر اساس همان نقشه عمل می کند. درست مثل نقشه یک ساختمان.

چگونه با ذهن لاغر شویم

حال فرض کنید این نقشه تصویر یک آدم لاغر باشد و رژیم غذایی خاصی را دنبال کنید. در این حالت، ذهن ناخودآگاه، مصالح کمی در اختیار دارد. پس ابتدا اجازه می دهد نیازهای اصلی بدن تامین شود. سپس کمبودهای بدن را از ذخایر حیاتی آن جبران می کند. بنابراین سلول های چربی شکسته می شوند و کاهش وزن اتفاق میافتد.

حالا فکر کنید شما به هر دلیلی نتوانید این تصویر سازی ذهنی را داشته باشید. اما خیلی محکم و با اراده از رژیم لاغری تان پیروی می کنید. در هفته های اول لاغری، شورع به کاهش وزن می کنید. احساس سبکی و سرحالی می کنید. اما این روند لاغری خیلی زود به توقف می رسد.

 

چرا که ذهن ناخودآگاه شما متوجه می شود که ظاهر شما با تصویر یا همان نقشه ایی که از شما دارد مطابقت نمی کند. لذا شروع به جمع کردن مصالح بیشتری برای تطبیق دادن ظاهر شما با تصویر که از شما دارد می کند.

این یعنی با کاهش دادن کار اندام های بدن، شروع به ذخیره کردن مواد غذایی می کند تا در شرایط کم غذایی بتواند طبق نقشه عمل کند. نتیجتا با وجودی که شما رژیم لاغری خود را با دقت کامل رعایت می کنید، ولی لاغر نمی شوید.

بنابراین خسته می شوید و احساس سرخوردگی و شکست می کنید. نهایتا رژیم غذایی لاغری را رها می کنید و افزایش وزن شما آغاز می شود. در ادامه ببینید چگونه با ذهن لاغر شویم؟

 

نمونه بارز چگونه با ذهن لاغر شویم؟ شخصی است بنام گابریل. که داستان موفقیتش را در لاغری از طریق تجسم خلاق اینگونه تعریف می کند:

سال ها زحمت می کشیدم تا از راه رژیم وزن کم کنم. با همه جدیتم، فقط وزن اضافه می کردم! حتی زمانی که روزانه ۶۰ دقیقه دوچرخه ثابت می زدم. از خودم نا امید شده بودم. ۱۸۲ کیلو وزن داشتم و هیچ راه حلی پیدا نکرده بودم.

شنیده بودم که با تجسم میشود موفق شد!! تجسم را یک روش مراقبه می دانستم برای آرامش و رسیدن به اهداف شخصی. البته قبلا برای ترک سیگار از این روش بهره برده بودم. به همین دلیل تصمیم گرفتم برای لاغری و کاهش وزن هم از قدرت ذهن با تجسم استفاده کنم.

در اوج ناباوری، تجسم تاثیر فوق العاده داشت. به محض شروع به تجسم برای لاغری، مثل سابق احساس گرسنگی نمی کردم. میلم به غذاهای سالم بیشتر شده بود. پر انرژی و فعال تر بودم. با این حال اشتهای کمتری داشتم!

ظرف مدت ۲ سال بدون مجبور کردن خودم به ورزش و بدون محدود کردن مواد غذایی  چه بلحاظ کمی و کیفی، ۱۰۰ کیلو کاهش وزن داشتم. مهم تر از همه اینکه ۳۴ کیلو لاغری اولیه، بدون انجام هیچ گونه ورزشی اتفاق افتاد!!!

بنظر می رسید بدن من ناگهان تصمیم گرفته به لاغر شدن گرفته بود. و در حقیقت به من کمک میکرد تا لاغر شوم.

۱۰سال از آن زمان گذشته و وزن من همچنان پایین مانده است. یعنی بدن من هنوز می خواهد لاغر بماند. و لازم نیست برای لاغر ماندن تلاشی بکنم. الان به این نتیجه رسیدم رویکر لاغری با عملکردی از درون به بیرون، معقول ترین و پایدارترین روش است که با تجسم خلاق برای هماهنگی ذهن و بدن شروع می شود.

 

با ایجاد یک تصویر از بدن ایده آل خود در ذهن، خودتان را لاغر تصور کنید. به غیر واقعی بودن تصویر، اهمیتی ندهید. اگر نمی توانید در ذهن خود تصویرسازی کنید، می توانید از یک عکس الگو بگیرید. این عکس را به آیینه یا دیوار اتاق تان نصب کنید. با نگاه کردن به این عکس، تصویر ذهنی خود را شبیه سازی کنید. این تصویر یک چشم انداز روشن از هدف تان را به شما نشان می دهد.

 

همان طور که می دانید تجسم و مراقبه از تمرینات آرام سازی ذهنی هستند. از سویی دیگر، ترشح هورمون های استرس باعث تحریک گرسنگی، کم کردن سرعت سوخت وساز بدن و تشویق بدن برای تبدیل کالری به چربی می شوند. در این وضعیت، تجسم کمک می کند که آرام باشید و شما را نسبت به عوامل بالقوه استرس زا، مصون نگاه می دارد.

 

سیستم امنیتی ذهن، بطور ناخودآگاه تدابیری را برای حفاظت از شما می اندیشد که شما متوجه اش نیستید. بطور مثال اگر شما هر روز با همکار یا دوستی برخورد داشته باشید که رفتار تهاجمی داشته باشد، ذهن برای محافظت از بدن سعی می کند تا جسم را درشت کند تا طرف مقابل نتواند به ما زور بگوید. این در واقع، یک محافظ یا بادیگارد محسوب می شود. شما خیلی ناخودآگاه با افزایش چربی و بالا بردن وزن خود را به یک آدم درشت هیکل تبدیل می کنید تا دیگران جرات نکنند به شما نزدیک شوند. این شاید در اثر تداعی خاطرات زمان کودکی که احساس ضعیف بودن می کردید، باشد. با استفاده از تجسم می توانید خود را متقاعد کنید که در امنیت کامل هستید و نیازی به محافظ عظیم الجثه ندارید. درست در جریان این متقاعدسازی هاست که همزمان با حل مشکلات عاطفی چاقی، چربی های بدن، بسرعت شروع به آب شدن می کنند.

 

اگر در یک حالت آرامش عمیق که به تجسم می رسید، تصور کنید مثلا دانه های کریستالی شکر، خرده شیشه های بدون طعم و مزه هستند، چه احساسی دارید؟! مطمئنا بخاطر اینکه دهان شما را زخم می کنند ازشون متنفر می شوید. این احساس تنفر به حدی تاثیرگذار است که می توانید آن را در مورد مواد دیگری مثل شکلات و شیرینی (خاک و گل بد بو و کثیف) بکار ببرید.

 

با این شیوه های مختلف از طریق تجسم، قادر خواهید بود از قدرت ذهن برای حل مشکل چاقی و رسیدن به لاغری بهره ببرید. دلیل اصلی این است که ذهن ما تفاوت بین یک تجربه واقعی و خیالی را نمی فهمد. بنابراین هنگامی که شما چیزی را تجسم می کنید و تصویرش را می سازید، بدن آن را واقعا احساس می کند. پس ذهن می تواند با ایجاد ارتباط از طریق تجسم، بطور طبیعی و مداوم و با عملکردی از درون به بیرون، از بدن تان بخواهد تا لاغر باشد. به قول حضرت مولانا:

بیرون ز تو نیست هر چه در عالم است

از خود بطلب هر آنچه خواهی که توئی

 

سالم و تندرست باشید

منبع مدیریت استراتژیک بدن

 

 

سپاسگزارم بخاطر متن مفیدتون

چگونه با ذهن لاغر شویم

دورود بر شما محسن عزیز

سپاس از قدرشناسی تون

برقرار باشید

کاملا موافق ام فک می کردم این تصور من که میشه با قدرت ذهن بدون استرس لاغر شد …خوشحالم که شمام موافقید😀

دورود بر شما فاطیمای عزیز سپاس از همراهی تون پایدار باشید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت نزد علی آزاد محفوظ می‌باشد.

نمایش منو

لاغری با قدرت ذهن و تلقین

ذهن انسان بسیار قدرتمند و آگاه است. به‌طوری‌که به هر چیز کوچک یا بزرگی فکر کنید مطئمناً به مرور زمان به آن دست پیدا خواهید کرد. ولی مراقب باشید، چون از نظر بیولوژیکی ذهن یا مغز نسبت به محرک‌های منفی واکنش بیشتری نشان می‌دهد و آنها را خیلی زود جذب می‌کند.

همه افراد می‌توانند از قدرت ذهن خود استفاده کنند و به اهداف خود برسند. دستیابی به این قدرت هیچ محدودیتی ندارد، اگر اندکی برای آن وقت و ایمان به‌خرج دهید. تنها کافیست روزی نیم ساعت برای این کار زمان تنظیم کنید و ذهن خود را از افکار منفی پاک و بر روی اهداف و افکار مثبت تمرکز نمایید. اگر می خواهید لاغر شوید به این موضوع فکر و تمرکز کنید. ذهن نیمه هوشیار شما ، طبق نقشه و تصوری که شما دارید پیش می‌رود و بر اساس نقشه لاغر شدن عمل می کند. به این موضوع ایمان داشته باشید چون خیلی از افراد به کمک شیوه لاغری با نیروی ذهن جواب گرفته‌اند.

دکتر اورنیش، در پی تحقیقاتی در زمینه روش زندگی  lifestyle در کتابی با نام «بیشتر بخوریم و لاغر شویم» توصیه می کند هفته ای سه بار ورزش‌های مدیتیشن، یوگا و ماساژ انجام دهید. مدیتیشن غذای روح است و هر موقع روح و ذهن انسان سیر باشد، پرخوری جسمی صورت نمی‌گیرد. بنابراین به میزان زیادی از افزایش وزن پیشگیری می‌شود.

چگونه با ذهن لاغر شویم

 

برای لاغری با نیروی ذهن کدام بهتر است؟ مدیتیشن تمرکز یا تفکر؟

مدیتیشن به دو نوع تمرکز و تفکری تقسیم بندی شده. برای لاغری با نیروی ذهن می‌توان از هر دو شیوه کمک گرفت. در شیوه تمرکز، فرد بر روی یک صدا، تنفس خود، آهنگ یا حرکاتی مانند یوگا تمرکز می کند و از این رو، خود را ریلکس و احساس خوبی خواهد داشت. اما در روش تفکر، فرد به افکار مثبت، آرامش ذهن، احساسات طبیعی فکر خواهد کرد و ذهن خود را از افکار منفی خالی می‌کند. برای لاغری با نیروی ذهن ، هر دو این شیوه‌ها کارآمد و نقش مؤثری دارند. در واقع می‌توان گفت، یکی از راه های لاغر شدن بدون دردسر و عوارض، مدیتیشن است.

 

لاغر شدن را یاد بگیرید

برای ذهن فرقی ندارد که افکار به نفع یا ضرر ماست. ذهن و مغز ، هر آنچه که ما به آن عادت داریم و به آن فکر می کنیم را پیش می گیرد. برخی از افراد را در اطرافمان می بینیم که اضافه وزن دارند و خیلی از راه های لاغر شدن را امتحان کرده اند. اما زمانی که سر صحبت آنها می نشینیم، می گویند که با اینکه این همه تلاش کردند یا به نتیجه دلخواهی نرسیدند یا کاهش وزن آنها موقتی بوده و بعد از چند وقت دوباره با افزایش وزن روبه‌رو شده‌اند. آیا می دانید مشکل از چیست؟ ذهن این افراد به چاق شدن عادت کرده و یاد گرفته که باید کارهایی را انجام دهد و تکرار کند، که نتیجه آن منجربه چاقی و اضافه وزن می‌شود. اما همین افراد می‌توانند به سادگی لاغری با نیروی ذهن را تجربه کنند.

اگر شما هم جزء این افراد هستید به سادگی می‌توانید وزن کم کنید و به تناسب اندام برسید. تنها راه حل این است که لاغر شدن را یاد گرفته و آن را تکرار کنید. شما می‌توانید به همین سادگی که اضافه وزن پیدا کردید، لاغر شوید و لاغر بمانید. از ته قلب‌ و ذهن‌تان به خود ایمان داشته باشید و همیشه با خود بگویید در این مسیر برنده‌اید. می بینید که برای رسیدن به وزن ایده آل خود یکسری از کارها را انجام می‌دهید، و برخی دیگر از عادات و رفتار بد را فراموش خواهید کرد.

 

توصیه می‌کنیم روش لاغری با نیروی ذهن را امتحان و زندگی جدید را برای خود رقم بزنید.

 

لاغری با نیروی ذهن ناخودآگاه

لاغری و کاهش وزن را به ذهن ناخودآگاه بسپارید. زیرا، زمانی که رژیم می‌گیرید و تصمیم دارید تا لاغر شوید، این کار را تنها خودتان انجام داده‌اید و سعی کردید تا رفتار غذایی‌تان را تغییر دهید. مثلاً خود را مجبور کردید تا غذای کمتری بخورید، یا مجبور شده‌اید در یک ساعت خاص غذا میل کنید و یا هر رفتار غذایی دیگر. که متأسفانه همه اینها، در نتیجه منجربه خستگی شما خواهد شد و بعد از یک مدتی از رژیم گرفتن دست می کشید.

زمانی که  شیوه لاغری با نیروی ذهن را پیش می‌گیرید، فرمان‌ها یا فرمول های مغزی به صورت ناخودآگاه تغییر می‌کند و واکنش های غذایی هم عوض می‌شود. که در این صورت،  نتیجه  بهتری نمایان خواهد شد. کسانی که لاغری با نیروی ذهن را امتحان کردند، چندین کیلو از وزن‌شان کم شده و معتقدند،  که یک روش کامل برای مدیریت نه تنها وزن، بلکه سلامت بدن است. چندین روش لاغری با نیروی ذهن ناخودآگاه نظیر موسیقی درمانی، رنگ درمانی و رایحه درمانی وجود دارد.

 

اثر تصویر سازی ذهن در لاغری

جالب است بدانید که، بدن از طریق ذهن قابل کنترل است، فقط کافیست  هر آنچه می‌خواهید را تجسم کنید. به طور مثال، برای لاغر شدن باید در ذهن، خود را لاغر و با اندامی ایده آل در نظر بگیرید. به این روش تصویر سازی ذهن در لاغری گویند. جهت تصویر سازی یا تمرکز اکثراً، از روش شمارش اعداد استفاده می‌کنند. به عنوان مثال، از ۰ تا ۵۰ بشمارید. هر کدام از این اعداد را با یک شکل و یک رنگ متفاوت ببینید. زمانی که به عدد صفر رسیدید، فضایی را برای خود تصور کنید که دوست دارید همیشه در آنجا باشید. حال خود را در این فضای دلنشین، با همان اندامی که می‌پسندید ببینید. همان اندامی است که سالها آرزویش را داشتید. تصور کنید یک میز از غذاهای رنگارنگ رو به روی شما چیده شده، اما شما هیچ میلی به خوردن آن غذاها ندارید و زود سیر می‌شوید. یا حتی شاید هیچ کدامشان را نخورید!

کم کم از این تصور خارج و با افکاری مثبت به لاغر شدن خود کمک کنید. اگر این روش لاغری با نیروی ذهن را به درستی انجام دهید، شاید بتواند چیزی در حدود یک تا دو کیلو در هفته از وزن شما را کم کند. این تمرین تنها چند دقیقه از وقت شما را خواهد گرفت. بنابراین از انجام دادن آن چشم پوشی نکنید. تصویر سازی ذهن در واقع نقشه‌ای است که ذهن ناخودآگاه ما طبق همان نقشه پیش می‌رود.

 

روش ۳ ماه را فراموش نکنید

در کنار روش های دیگر مانند تجسم یا تصویر سازی، روش ۳ ماه را پیش بگیرید. به خودتان یک فرصت ۳ ماهه بدهید، فکر کنید که سالها این وضعیت نامطلوب را داشته‌اید و باید در این ۳ ماه آن طور که می‌خواهید خود را تغییر دهید. این روش، شیوه‌های دیگر را پایدار و قوی می‌کند.

 

شما به رمز خوش اندامی رسیده‌اید

اگر شما به این مرحله از نتیجه رسیدید که لاغری با نیروی ذهن هم اتفاق می‌افتد، این نوید را به شما خواهیم داد که یک گام از بقیه جلوتر هستید. چون آنها هنوز به این مرحله از باور نرسیده‌اند که با ذهن و خودباوری می‌توان به هر کار بزرگ و کوچک دست یافت. شما با پیش گرفتن روشهای لاغری با نیروی ذهن ، به رمز خوش اندامی دست می‌یابید. دلایل مختلفی که سبب شده تا این چند سال به نتیجه‌ای نرسید را شناخته، حال عادات و رفتار خوب را جایگزین آنها می‌کنید. هرگز اعتماد به نفس خود را از دست ندهید، زیرا با داشتن اعتماد به نفس قوی، شانس مؤفقیت‌‌تان را چند برابر خواهید کرد.

 

لاغری با ذهن یا لاغری با تلقین یکی از روش های لاغری است که امروزه طرفداران زیادی خصوصا در میان افراد چاق و دارای اضافه وزن پیدا کرده است. در روش لاغری با ذهن نیاز به رژیم های سخت و طافت فرسا نیست و فقط کافی است چند اصل مهم را در ذهن خود بازسازی و تعریف کنید تا به موفقیت یعنی همان لاغری برسید.

لاغری با ذهن یا لاغری ذهنی یکی از روش هایی است که سعی دارد در کنار استفاده از یک رژیم غذایی مناسب، به عوامل روانشناختی و ذهنی نیز توجه کند. تانما در این مطلب شما را با حقایق جالبی در خصوص روش لاغری ذهنی و اصول آن آشنا می کند؛

ذهن انسان بسیار قدرتمند و آگاه است. به طوری که به هر چیز کوچک یا بزرگی فکر کنید مطئمناً به مرور زمان به آن دست پیدا خواهید کرد.

مثلا اگر می خواهید لاغر شوید به این موضوع فکر و تمرکز کنید. ذهن نیمه هوشیار شما ، طبق نقشه و تصوری که شما دارید پیش می رود و بر اساس نقشه لاغر شدن عمل می کند. به این موضوع ایمان داشته باشید چون خیلی از افراد به کمک “شیوه ی لاغر شدن با ذهن” جواب گرفته اند.

به عبارتی برای رسیدن به این هدف، کافی است هر آنچه می پسندید را در ذهن خود مجسم کنید و آن را به ضمیر ناخودآگاه خود منتقل کنید. با این کار می توانید بدنتان را در کنترل ذهنتان قرار دهید.

چگونه با ذهن لاغر شویم

اگر می خواهید لاغر شوید پس باید تصویر لاغری را در ذهن خود بسازید و اندامتان را آن گونه که می خواهید در ذهنتان تصویرسازی کنید و به ضمیر ناخودآگاه خود منتقل کنید؛

سپس ادامه کار را به ذهن خود بسپارید تا شما را به آنچه می پسندید و آرزویش را دارید تبدیل کند، به این روش، “لاغری با تصویرسازی دهنی” یا “روش لاغری با تلقین” نیز می گویند.

لاغری با ذهن

بسیاری از افراد چاق ادعا می کنند که غذا خوردنشان دست خودشان نیست، این قبیل افراد ممکن است ، زمانی که دچار استرس شوند، حجم غذایشان را افزایش دهند.

بنابراین در هنگام غذا خوردن باید بدانید که این عمل غیر ارادی نیست و این شما هستید که باید تصمیم بگیرید چه مقدار غذا مصرف نمایید.

داشتن استرس در موارد شدید و به مدت طولانی موجب پرخوری افراد و در نتیجه چاقی می شود. بنابراین با کنترل استرس می توان از این وضعیت پیشگیری کرد.

افراد چاق، معمولا زمانی که با هجوم افکار منفی روبه رومی شوند، برای رهایی از این شرایط خود را با غذا خوردن مشغول می کنند، زیرا تصور می کنند که با خوردن میتوانند آرامش پیدا کنند.

در صورتی که اینگونه نیست و راهکار مناسب در این زمینه این است که هیجان های منفی را شناسایی کرده و آن را از احساس گرسنگی متمایز نمایند.

تمایز قائل نشدن بین احساس گرسنگی و دیگر احساس ها می تواند فرد را به اشتباه بیاندازد و در نتیجه زمانی که مثلا دلشوره دارد، آن را با احساس گرسنگی اشتباه گرفته و به خوردن غذا روی آورد.

بنابراین خودداری از خوردن غذا برای زمانی که گرسنه نبوده و صرفا میل و یا هوس غذا خوردن کرده اید، تاثیر زیادی در کاهش وزن دارد.

یکی دیگر از مواردی است که در هنگام رژیم لاغری ذهنی باید مورد توجه قرار گیرد، برخی از افراد چاق ممکن است که خودشان را به شیوه ای کاملا منفی قضاوت نمایند و فکر کنند که به خاطر پرخوری آدم بدی هستند.

در حالی که اینگونه نیست و آن ها فقط دچار الگوی رفتاری نامناسب برای غذا خوردن هستند که باید اصلاح شوند. بنابراین لازم است که این افکار منفی را از خود دور کنند، زیرا داشتن افکار منفی می تواند آنها را در رسیدن به هدفشان نا امید و دلسرد نماید.

افراد چاق معمولا از اینکه همیشه مجبورند غذا خوردن خود را کنترل کنند، عذاب می کشند و فکر می کنند بی عدالتی در حق آنها صورت گرفته است، بنابراین مدام با حسرت به افراد لاغر فکر می کنند و اینکه آن ها هر چقدر می خورند، چاق نمی شوند.

در صورتی که افراد چاق باید این موضوع را قبول کنند که چاق هستند و نیز بپذیرند که برای کاهش وزن مجبور هستند برخی شرایط را تحمل کرده و با پشتکار رژیم غذایی خود را دنبال نمایند. همچنین به خاطر پشتکاری که در این راه نشان می دهند، همواره احساس غرور داشته باشند.

تجسم ذهنی برای لاغری

سیستم امنیتی ذهن، بطور ناخودآگاه تدابیری را برای حفاظت از شما می اندیشد که شما متوجه اش نیستید. شما خیلی ناخودآگاه با افزایش چربی و بالا بردن وزن خود را به یک آدم درشت هیکل تبدیل می کنید تا دیگران جرأت نکنند به شما نزدیک شوند.

این شاید در اثر تداعی خاطرات زمان کودکی که احساس ضعیف بودن می کردید، باشد. با استفاده از تجسم می توانید خود را متقاعد کنید که در امنیت کامل هستید و نیازی به محافظ عظیم الجثه ندارید. درست در جریان این متقاعدسازی هاست که همزمان با حل مشکلات عاطفی چاقی، چربی های بدن، بسرعت شروع به آب شدن می کنند.

یک تصویر از بدن ایده آل خود در ذهنتان ایجاد کنید. مهم نیست که این تصویر واقعی باشد یا غیرواقعی حتی می توانید از یک عکس استفاده کنید و هر روز به آن نگاه کنید و تصویر ذهنی خود را مشابه با آن بسازید تا هدفتان از تصویرسازی برای ذهنتان مشخص شود.

استرس از علل اصلی چاقی است. زمانی که دچار استرس هستید بدنتان به گرسنگی تحریک می شود. زمانی که استرس دارید سرعت سوخت و ساز بدنتان کاهش می یابد.

با تجسم کاهش استرس می توانید به آرامش ذهنی برسید و استرس را از خود دور کنید.

از خوراکی هایی که باعث چاقی شما می شوند یک تصویر تنفر در ذهنتان ایجاد کنید. مثلاً دانه های شکر را به شکل خرده شیشه تصور کنید و یا شیرینی و شکلات را در ذهن نیمه هشیار خود به شکل خاک و گل بدبو و کثیف تصویرسازی کنید.

لاغری با ذهن

ان.ال.پی برای لاغری انسان ها به برنامه ریزی ذهن کار دارد. یعنی اگر شما هم در گروه افراد چاق هستید و از چاقی خود رنج می برید به این دلیل است که ذهن شما برای چاق بودن برنامه ریزی شده است و برای اینکه لاغر شوید و به تناسب اندام دلخواه خود برسید باید ذهن خود را دوباره برنامه ریزی کنید.

برای انجام هر کاری باید باور داشته باشید که می توانید آن کار را انجام دهید و اگر باور داشته باشید که نمی توانید لاغر شوید و برای لاغر شدن اقدام کنید، در این صورت هر چقدر هم تلاش کنید به نتیجه نخواهید رسید. پس گام اول این است که باور کنید که می توانید لاغر شوید و به وزن دلخواه خود برسید.

۱- غذاهای گوشتی که شامل گوشت حیوانات حلال گوشت روی زمین می باشند

این دسته از غذاها شامل گوشت و فرآورده های حیواناتی است که به صورت ارگانیک تولید شده اند. گوشت حیواناتی مانند گوسفند و بز و پرندگان حلال گوشت. تخم مرغ و تخم پرندگان هم در گروه این مواد غذایی قرار دارند.

۲- غذاهای گوشتی شامل گوشت حیوانات دریایی هستند

گوشت ماهی ها و حیوانات دریایی شامل این نوع از مواد غذایی می شوند. میگو هم در گروه این مواد غذایی قرار دارد

۳- مواد غذایی طبیعی

سبزیجات و گیاهان خوراکی و میوه ها و هرگونه مواد غذایی ارگانیک جزء این دسته از مواد غذایی می باشند.

۴- نوشیدنی های سالم

آب و دمنوش های گیاهی نوشیدنی های سالمی هستند که می توانید از نوشیدن آنها لذت ببرید. این نوشیدنی ها بدون هرگونه افزودنی های شیمیایی هستند

tanama.ads@gmail.com:تبلیغات

All Rights Reserved © Tanama 2020

چگونه با ذهن لاغر شویم

tanama.ads@gmail.com:تبلیغات

All Rights Reserved © Tanama 2020

برای رهایی از چاقی باید هنر لاغر شدن را بیاموزید. همانگونه که در گذشته هنر چاق شدن را آموخته اید.

تا همین چند سال گذشته چاق بودم.

چاقی از زمان کودکی همراه من بود. اگرچه اصلا از آن خوشم نمی آمد اما بیش از 35 سال همراه من در زندگی بود.

سی و پنج سال اضافه وزن شاهد رنج و ناراحتی من از حضورش در جسمم بود، اما حاضر به ترک جسم من نمی شد.

بارها برای رهایی از چاقی تلاش کردم اما نتیجه ای کسب نکردم.

چگونه با ذهن لاغر شویم

البته از حق نگذریم دو سه باری در حد چند کیلو کاهش وزن و سایز را تجربه کرده بودم اما آنچه از لاغر شدن را که با زحمت و سختی فراوان به دست می آوردم به راحتی آب خوردن از دست می دادم

همیشه این سوال در ذهنم بود که چرا به سختی لاغر می شودم اما به راحتی چاق می شوم؟

رهایی از چاقی مهمترین آرزوی من در زندگی بود که البته هیچ امیدی برای تحقق آن نداشتم چون 35 سال چاق بودن به من ثابت کرده بود که من لاغر بشو نیستم و سرنوشت من چاقی است.

تلاشم برای لاغر شدن پیوسته نبود و معمولا هر وقت که از چاقی خیلی اذیت می شدم یا شنیدن حرف ها و نصیحت های دیگران درباره چاقی مرا خورد می کرد دوباره تصمیم قاطع می گرفتم که باید لاغر شوم.

هربار که از شدت چاقی و عصبانیت تصمیم می گرفتم لاغر شدم به دنبال روش جدیدی برای لاغر شدن بودم. روشی که در مدت کوتاهی بتواند مقدار زیادی از وزن من را کاهش دهد و من را به رویای لاغری برساند.

رژیم های مختلف، ورزش های سبک و سنگین، داروهای عطاری و قرص های لاغری، گن های لاغری و خلاصه هر وسیله، دارو یا برنامه رژیمی برای لاغری پیدا می کردم را برای مدتی استفاده می کردم اما نتیجه همه آنها چیزی جز احساس شکست و ناامید شدن از لاغری نبود.

به لطف خدا در سن 35 سالگی با موضوع ذهن و قدرت ذهن در خلق زندگی آشنا شدم.

آشنایی که از سال 1396 شروع شد و کماکان ادامه دارد.

آنچه درباره ذهن و قدرتش در خلق آرزوها و شرایط زندگی می خواندم و می شنیدم مرا به این واداشت که از قدرت ذهن برای خلق آرزوی لاغری استفاده کنم.

تصمیمی که بیشتر خنده دار بود تا کارآمد چون همه روش های قبلی که ادعا می کردند در چه مدت چه مقدار کاهش وزن خواهم داشت را استفاده کرده بودم و نتیجه ای کسب نکرده بودم و اکنون می خواستم از قدرت ذهن برای لاغر شدن استفاده کنم.

روشی که نه کسی درباره آن ادعایی داشت و نه صحبتی درباره لاغری با ذهن شنیده یا خوانده بودم.

تصمیم من برای لاغر شدن با قدرت ذهن بیشتر برای سرگرمی بود نه لاغر شدن چون در شروع این تصمیم هیچ امیدی به لاغر شدن نداشتم.

مدت ها مشغول این بازی سرگرم کننده بودم و تمرینات ذهنی برای لاغر شدن انجام می دادم.

تمریناتی که نه کسی قبل از من انجام داده بود و نه نتیجه ی انجام آنها مشخص بود.

بیشتر از اینکه به فکر نتیجه از روش لاغری با ذهن باشم، مشغول شدن به نوشتن، تجسم کردن و فکر کردن به لاغری برای من خوشایند بود و به همین سبب حدود 2 سال این بازی سرگرم کننده را ادامه دادم.

به لطف خدا تغییرات بسیاری در سطح فکر و نگرش من ایجاد شد و احساس من از چاقی و ناامیدی برای لاغر شدن به احساس توانمندی برای لاغر شدن تغییر پیدا کرد و پس از مدتی تغییرات جسمی در من شکل گرفت.

تغییراتی که برای من لذت بخش و برای دیگران باور نکردنی بود.

هرچه بیشتر ادامه دادم تغییرات واضح تر شد و سوال اطرافیان که از چه روشی برای لاغری استفاده می کنم بیشتر شد.

سوال بسیاری از افرادی که مثل من چاق بودند و دوست داشتند لاغر شوند این بود که:

چگونه می شود با قدرت ذهن لاغر شد؟

موضوعی که جواب آن سالهای قبل برای خودم هم مبهم بود و از روزی که سعی کردم ذهنم را برای لاغر شدن برنامه ریزی کنم، به مرور با کسب نتایج اولیه و مشاهده نشانه های تاثیرگذار بودن این روش فوق العاده، ایمان و باورم به قدرت ذهن در لاغر شدن بیشتر و بیشتر شد.

زمانی که در مسیر لاغری با ذهن به تمرین و تکرار مشغول بودم تمرینات ذهنی زیادی را به کار گرفتم و خیلی سعی کردم تا بهترین تمرین ها که بیشترین تاثیر را روی ذهن و عملکرد من دارد را شناسایی کرده و بیشتر بر تکرار آن تمرینات تمرکز داشته باشم.

هرچه تغییرات من بیشتر می شد و سایز و وزن من کمتر می شد، شور و اشتیاق من برای ادامه دادن اضافه میشد.

از روزی که اولین گام برای لاغری با ذهن را برداشتم تا امروز که به لطف خدا سالهاست از رنج چاقی فاصله گرفته ام هر روز در جستجوی دستیابی به راهکارهای بهتر و ساده تر برای آموزش چگونه لاغر شدن با قدرت ذهن هستم.

به لطف خدا نتیجه عالی خودم و افراد زیادی که در طی این چند سال از آموزشهای من استفاده کردن سبب شد که با تمرکز بیشتر و برنامه ریزی منظم تری به معرفی و گسترس این روش شگفت انگیز ادامه بدهم و البته لطف خدای مهربان در هدایت دوستانم به سمت من و این روش نقش اصلی در گسترش این روش شگفت انگیز داشته است.

به دلیل سوال دوستان بی شماری که علاقمند به استفاده از این روش برای رهایی از چاقی و خلق زندگی جدیدی برای خود هستند تصمیم گرفتم در قالب یک فایل آموزشی تصویری چگونگی لاغر شدن با قدرت ذهن را توضیح دهم.

امیدوارم عزیزانی که علاقمند به لاغر شدن هستند اما به هر دلیلی نتوانسته اند به رویای خود جامه عمل بپوشانند با دیدن این فایل تصویری فوق العاده انرژی و توان مظاعف پیدا کنند و با همت عالی قدم در مسیر صحیح لاغری بگذارند.

به لطف خدای مهربان شما هم مثل من و سایر دوستان شگفتی سازی که از این روش شگفت انگیز برای خلق رویای خود استفاده کرده اند میتوانید به راحتی و تنها با اندکی تلاش و مقداری بیشتر صبر و استمرار به رویای چندین ساله خود دست پیدا کنید.

لاغر شدن موضوعی است که تغییرات زیادی در جنبه های مختلف زندگی ما بوجود می آورد. شما هم میتوانید با استفاده از آموزش لاغری با ذهن سعی در خلق زندگی جدیدی برای خود داشته باشید و زندگی جدیدی را به خود و اطرافیانتان هدیه کنید.

 

منتظر خواندن نوشته های شما هستم

همراه همیشگی شما رضا عطارروشن

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

سلام …واقعا در دوره هایی ک من ثبت نام کردم و رفتم واسه لاغری فقط فشار ب بدن و مخزم می آوردم و جالب بود خیلی عصبی هم میشدم انگار ب زور میخواستم و خیلی تند و سریع نتیجه ببینم همه اش می گفتم من در طول یکماه چقدر وزن کم میکنم انگار ک منو زندانی کرده بودند نمی تونستم از همه چیز بخورم خیلی چیزها کم و محدود بود آدم عصبی تر میشه اصلا وقتی ازدواج کردم خیلی از اطرافیان و دوستان شنیده بودم ک می گفتن چاق میشی حیف اون اندام خوبم ک با حرف دیگران خراب شد همه اش و کرده بودم تو ذهنم ولی الان ب خیلی چیزهای اشتباه داخل ذهنم و زندگیم و حتی نحوه ی رفتار با دیگران رسیدم این دوره ن تنها واسه متناسب شدن بلکه واسه خیلی از چیزهای زندگیمون بدرد میخوره و راهنماییمون میکنه

بنام خدایی که در این نزدیکیست . سلام .. گام دوم چگونه میشود با ذهن لاغر شد . لاغری یک هنر است مثل خیاطی ، رانندگی ، ارایشگری، نقاشی، آشپزی ،نوازندگی….، همانطور که برای یادگیری هر هنری اول باید ثبت نام کنی ،بعد هزینه اونو پرداخت کنی واز همه مهمتر برای یادگیری اون هنر عشق و علاقه‌ وشور و اشتیاق داشته باشی .هنر لاغری هم همین طور است . هرچند که من نمی دانستم که هنر است من فکر میکردم که لاغری یه نعمت است که خداوند به هرکس دلش خواست میدهد و به هرکس دلش نخواست نمی دهد و همیشه از این موضوع خیلی ناراحت بودم ولی حالا یادگرفتم که لاغری هنر واین یه آگاهی جدید است که به ذهنم اضافه شد پس برای یادگیری لاغری از طریق ذهن اول باید اف بای لاغری که همون پذیرفتن مسئولیت چاقیمون و هم پذیرفتن مسئولیت لاغری مونه یاد بگیریم و بعد ، متعهد بودنمون وبعدش عمل به اون که همون کاشتن بذر لاغریمون میشه بودن در این مسیر زیبا ، گوش دادن به فایل های صوتی و تصویری و تکرار تمرین و ممارست ، و برداشتن هر روز یه قدم برای کسب اطلاعات صحیح لاغری، و زمان تعیین نکردن، و عجله نداشتن، واین که مسیر اشتباه همیشه اشتباه است و هر چقدر هم که با شتاب وباسرعت حرکت کنی باز هم به مقصد نمی‌رسی. و در عوض مسیر درست همیشه درست است و هر چقدر هم که کند حرکت کنی باز هم به مقصد می‌رسی.. و در روش های دیگر حتی اگر لاغر هم شوی باز چاقی برگشت پذیر م است واما در روش ذهنی وقتی لاغر شدی دیگه هرگز خبری از چاقی نیست مگر اینکه خودت بخوای از چیزهایی که یاد گرفتی استفاده نکنی .اینا چیزایی بود که من از گوش دادن به حرفای استاد برداشت کردم با ارزوی بهترینها برای استاد عزیز و همه دوستان…

چگونه با ذهن لاغر شویم

سلام و درود. واقعا جالبه، اینکه ما نمیدونستیم که لاغر شدن و یاد نداریم و همش از روش های اشتباه میخواستیم به زور بهش برسیم و بیشتر اذیت میشدیم. ولی الان که با این روش آشنا شدم میبینم که چقدر مسیر لذت بخشی هستش. ما تو این مسیر به غیر از اینکه جسممون لاغر میشه خیلی چیزای دیگه ای هم در ما تغییر میکنه و بهتر میشه.
خدایا ممنونم که من را به این مسیر هدایت کردی.

سلام خدمت استاد عزیز و دوستان گرامی
تمام مشکل ما این هست که مهمترین اصل رو که عجله نکردن بوده رو فراموش کرده بودیم و فقط دنبال نتیجه دلخواه بودیم اونم خیلی زود .فراموش کرده بودیم که زمان برای به ثمر نشستن میوه تناسب اندام نقش حیاتی ایجاد میکنه همون طوری که خودتون فرمودید یه باغبان هر چقدرم تلاش کنه میوه زودتر از زمان خودش به ثمر نمیرسه چون سال های زیادی طول کشیده تا چاق بشیم پس مطمئنا برای رسیدن به تناسب اندام هم باید زمانی مناسب سپری بشه تا به نتیجه دلخواه خود برسیم چون هیچ کدام از ما اصولی رفتار نکردیم برای همینه که هیچ کس به نتیجه پایدار نرسیده و همه صدها راه رفتن و شکست خوردن. اما الان که با قدرت ذهن آشنا شدیم میبینیم که خیلی راحت و بدون هیچ سختی می تونیم به تناسب دلخواه برسیم چون خبری از فشار جسمی وسختی طاقت فرسا و اعصاب خردی و پرخاشگری و حسرت نخوردن غذاهایی که دیگران با لذت میخوردن اما ما از خوردنش محروم بودیم نیست🥰واقعا که دوران لاغری با ذهن سرشار از آرامش و احساس خوب هست.وچقدر لذت دارد با شور ونشاط این مسیر رو دنبال کردن 🙏 ایام به کامتون خوش😊

سلام استاد گرانقدر،مثل همیشه قدرت ذهن رو بما یادآوری کردید اینکه ذهن ما به لطف خداوند متعال بارها و بارها آموزش می بینه همونطوری که ما رانندگی رو یاد گرفتیم و با تمرین و ممارست می تونیم بدون اینکه فکر کنیم رانندگی کنیم پس لاغری رو باید آموزش ببینیم تا در ناخودآگاه ذهنی ما ذخیره بشه مثل چاقی که الان در ناخودآگاه ذهنی ما ذخیره شده و ما با چاقی زندگی میکنیم پس با استمرار و اشتیاق باید لاغری را آموزش ببینم و همیشه به یاد داشته باشیم لاغری با ذهن آسانترین کار دنیاست ،ممنونم

سلام به استاد و سلام به همه دوستان هدایت شده.
گام دوم:چگونه می شود با ذهن لاغر شد.
با اشتیاق و استمرار و عشق به لاغری.من همیشه عاشق لاغری بودم برای همین تمام این سال ها هر راهی که فکر می کردم من را متناسب می کند با ذوق و اشتیاق انجام می دادم و همیشه هم متناسب بودم فقط وزن ایده الم نبودم و هیچوقت تجر به ای چاقی که استاد می گویند ندارم.ولی برای رسیدن به وزن ایده الم همه راه ها را رفتم و یک کاری که غیر از رژیم و ورزش داشتم یک تصویر زیبا و خوش اندام از یک مدال داخل کمد لباسم جلوی چشمم بود .اول چشمم اونون زیبایی را می دید وبعد در ذهن خودم را به اونون شکل مجسم می کردم وهنوز اونون برنامه را دارم و چون فرمولهای ذهنم اشتباه بوده این همه سال نتیجه ای نهایی را نگرفتم .و خوشحالم که با آموزش های استاد و استمرار و در آموزش یادگیری لاغری و دریافتن موانع به نتیجه نهایی خواهم رسید .چون تمام این سال‌ها تمام راه های سخت را رفتم ،چون فقط عاشق متناسب شدن بودم و همیشه برای این باور بودم و هستم که زندگی کردن هم خودش یک هنر است مثل نقاشی کردن خیاطی کردن آشپزی کردن ولی هیچ وقت به عقلم نرسیده بود که لاغر شدن هم یک هنر آست خیلی جمله زیبایی است .و باید این هنر را هم یاد بگیرم .مخصوصا که من در خیاطی و آشپزی بسیار هنرمند هستم سر گرمی من خیاطی است و حالا هنر لاغری را هم مانند هنر خیاطی با کارهایی که باید انجام می دهم تا هنرمند لاغری بشم مثل استاد که خود هنر لاغری را آموختند من خودم هنر خیاطی را آموختم و ولی هنر لاغری را با اموزشهای استاد و پشتکار و علاقه خودم به لاغری یاد می گیرم.سپاسگزارم

سلام به استاد و اعضای محترم سایت. همه ی کاری که باید انجام بشه “آموزش دادنِ لاغری به ذهنه “همین !!!!! اونم چجوری به راحتی فقط بادیدن شنیدن نوشتن و استمرار !دیگه واقعا چی میخوایم از این مسیر لذت بخش . باور کنید من شاید چندین و چندبار این فایل و دیده و شنیده بودم نکته برداری کرده بودم اما امروز که آگاهترم ذهنم پذیراتره اشتیاقم خیلی خیلی بیشتره و با اطمینان 100درصدی این دوره رو شروع کردم نه به این نیت که بعد 10روز لاغربشم یا معجزه بشه!نه با این هدف اومدم که ذهنمو به زیباترین شکل آموزش بدم نزارم حتی یه نکته از قلم بیفته چون عاشق این مسیر شدم عاشق متناسب شدن شدم حالا نتیجه دوسال بکشه یاسه سال برام اصلا مهم نیست بهش فکر نمیکنم چون میدونم که آخرسر لاغری و اندام عالی پاداشمه چه بخوام چه نخوام😍 ریز به ریز 4 صفحه نکته نوشتم و چیزایی رو درک کردم که قبلا گوشام توی همین فایل نشنیده بود و درک نشده بود . توی روز دوم انقد حالم خوبه و پرانرژی ام دیگه روز آخر چقدر میخواد همه چی عالی باشه . واقعا ممنونم شما بنده ی خوب خدایین که تونستین زندگی امثال من و تحت تاثیر قرار بدین و احساس خوبی و که فراموش کرده بودیم به کلی،مجدد بهمون هدیه بدید . من انقدر سرکوب شده بود اعتماد بنفسم انقدر خسته بود روحم از اونهمه کلنجاررفتنای بی نتیجه که حتی توی همین سایت نمیتونستم کامنتی بزارم چون فکر میکردم چیزی برای گفتن ندارم چه فایده داره اصلا!!! اما از روزیکه دارم کم کم نتایجمو رفتارای درستمو آرامشمو میبینم باتمام ذوق و شوقم کامنت میزارم . اینکه من بطور کلی چاق شدنم متوقف شده، محدودیت و استرس ندارمو اعتماد بنفسم برگشته ،گواهه درست بودنه روش لاغری باذهنه و بهم قوت قلب میده که ادامه بدم چه با دوره های رایگان چه با باقی دوره ها .اگه قبلا کسی بهم میگفت به همون راحتی که چاق شدی باید ازهمون روش لاغربشی خندم میگرفت اما الان دیگه با تمام وجود باورش دارم.مشکل ما آدما اینه فکر میکنیم هر چیز خوبی هر نعمتی باید زجر بکشیم خودمونو هلاک کنیم تا بدستش بیاریم کسی هم وعده راحتی و آسونی بهمون میده باور نمیکنیم سریع تکذیبش میکنیم و راه خوشبختی و برای خودمون سد میکنیم.اینا همش ریشه تو باورای غلط خودمون و جامعه داره ! من از وقتی باورهام تغییر کرده همه چیز به راحتی میاد سمتم که لاغری هم یکی ازوناست . منظورم از راحتی این نیست همه چی از آسمون بیفته نه باید هوشمندانه تلاش کنیم نه باسختی و مشقت و مبارزه کردن الکی.مثل همین تمرین کردنا درک کردنشون و عمل بهشون در رفتار که میشه بهای رسیدن به لاغری. یا حق🌹🌹🌹🌹🌹

باسلام خدمت استاد ارجمند و دوستان عزیز
من از زمانی که یادم میاد تپل بودم و به گفته خانواده همه از من خوششون میومد تا زمانی که به سن بلوغ رسیدم و تپل تر شدم
دلایل تپل تر شدنم که نتیجه آموزشهایی بود که دیده بودم رو براتون بیان می کنم:
– همه در این دوران می گفتند که من چاقیم و فرم اندامم رو از مادرم به ارث بردم و من هم به این باور رسیده بودم که چاقی من ارثیه و این چاقیم طبیعتیه که خدا بهم داده .
– وقتی به سن بلوغ که می رسی بعضی هورمونها در بدن زیاد ترشح میشه و باعث چاقی میشه و من این رو باور کرده بودم .
تا ۲۰سالگی چاق بودم تا این که مشغول کار شدم و با فعالیتی که داشتم کمی سایزم کم شد تا سن ۳۵ سالگی سایزم ثابت ماند. بعد از مدتی خودم تصمیم گرفتم لاغر بشم.
– یکی دیگه از آموزشهای چاقیم این شد که خوردن بعضی از مواد غذایی باعث چاقیم شده و من در این مدت چون یاد گرفته بودم که بعضی مواد غذایی باعث چاقیم میشه اصلا به غذاهایی مثل برنج،ماکارونی،سیب زمینی،انواع شیرینی لب نمی زدم ( در صورتی که حالا فکر می کنم اون زمان هم خواهرانم و برادرانم هم به اندازه من می خوردند و از همون مواد غذایی می خوردند و خیلی متناسب بودند) .
– یکی دیگه از اموزشهام کم تحرک بودنم بود که در این مدت علاوه بر رژیم از خانه تا محل کارم پیاده روی می کردم و در زمان برگشتن به خانه هم پیاده به خونه میومدم (الان که فکر می کنم یکی از همکارام با این شغلش طوریه که در محل کار یکسره در حال راه رفتنه و همین طور تمایل زیادی هم به خوردن شیرینی جات نداره ولی اضافه وزن داره) در این مدت خیلی خیلی وزن کم کردم به وزن ۲۹ کیلو رسیدم البته قبلش خودم رو وزن نکرده بودم که چند کیلو هستم ولی از زمانی که در حال وزن کم کردن بودم مرتب خودم رو وزن می کردم اونقدر وزنم کم شد که همه بهم می گفتند خیلی زشت شدی. به بیماری مبتلا شدم و از طریق طب اسلامی مداوا شدم و در اون طب بهم گفتند ترک ناهار داشته باشم در عوض صبحانه و شام خیلی کامل بخورم من به خودم گرسنگی می دادم تا زمان شام و در زمان شام خیلی می خوردم و الان که در سن ۳۹ سالگی هستم نسبت به قبلاً چاق شده ام و الان خدا رو شکر می کنم که خدا به من راه درست رو نشونم داد و شما را با من آشنا کرد من جدیدا خودم رو در دوباره متناسب شدن ناتوان دیده بودم تا این که به گفته شما پی بردم که من توانایی متناسب شدن رو دارم، اگه توانایی متناسب شدن رو ندارم پس چطور قبلاً اینقدر زیاد وزن کم کرده بودم . با این تفاوت که قبلاً به قول شما جسمم رو اذیت می کردم و جسمم رو لاغر کرده بودم ولی ذهنم چاق بود دائما از مواد غذایی که استفاده می کردم می ترسیدم چاق تر بشم. از گفته شما اینو برداشت کردم که اول به ذهنم بگم چاقی چیه بعد ذهنم رو لاغر کنم جسمم خود به خود لاغر میشه.
چاقی یعنی:
۱- تغییر شکل جسم
۲- حضور نداشتن در بعضی از امکان
۳- عدم عزت نفس و اعتماد به نفس
۴- در مقابل آینه ایستادن و از خودم خوشم نیومدن
۵- عدم موفقیت در کسب و کار
۶- آرامش روحی نداشتن و شاد نبودن
۷- نمی تونم هر مدل لباسی که دوست دارم رو بپوشم و هر رنگ لباسی که دوست دارم رو بپوشم.
۸- معذب بودن
۹- ناتوانی در انجام بعضی از کارها
۱۰- و…
وقتی ذهن یاد بگیره چاقی یعنی چه که فکر می کنم همون اهرم رنج میشه دیگه سختی رو دوست نداره و با یاد گرفتن لاغری اهرم لذت میشه و اون هم (با صبوری ،دیدن فایلها،انجام تمرینها و عمل کردن به اونها به طور مستمر،با کنار گذاشتن افکار و باورهای غلط و نگرش درست نسبت به همه چیز) لاغر میشه.
در پایان می خوام بگم من خیلی خوشحالم که با شما آشنا شدم و دوستان زیادی پیدا کردم اینها همه لطف خداست که شامل حال من شده .
از خدا بابت همه چیز متشکرم.

🌹سلام استاد و راهنمای خوبیها و حال خوش و دوستان فوق العاده این سرزمین سراسر زیبایی و روشنی و شگفتی سازان 🌹

تمرین گام دوم 🌹 چگونه با قدرت ذهن میتوان لاغر شد 🌹رهایی از چاقی 🌹

چرا من نمیتونستم لاغر بمونم 😡😁
چون مشکل من عصبی و ذهنی بوده و خانه از پایبست ویران است خواجه در فکر نقش ایوان است 😂😂😂
و من همیشه با فشار آوردن فیزیکی بدون اینکه موافقت ذهنم و مغزم رو جلب کنم و فقط با مبارزه و تلاش طاقت فرسا و فرمانهای مغزی که تحت تاثیر ذهنم بوده و خاطرات قبلی و الگوهای غلط که منجر به رفتارهای اشتباه و خشم و افسردگیها و شکستهایی که تصمیم ارادی بودن و من غیر ارادی تحت فرمانهای ذهنی که با اهرم فشار و رنج بود که ذهنم مقابله میکرد و کم میاوردم از ادامه مسیر 😍و این من نبودم که ناتوان بودم مسیرهای من انحرافی و خطرناک و غیر عاقلانه بودن چون فشار نارضایتی از خودم به شدت بالا بود و در تلاش برای از بین بردن اضافه وزن بودم در صورتی که مشکل من چاقی بود نه اضافه وزن من صورت مساله رو پاک کرده بودم و فقط داشتم جواب سوالی رو میدادم که اصلا سوالش مشخص نبود 😂😂😂 بسیار کار احمقانه ای بود اعتمادم به کسانی که خودشونم تو کار خودشون مونده بودن و منو اصلا درک نمیکردن چون اصلا با من شباهتی نداشتن ولی استادم دقیقا هر چی میگه با گوشت و پوست و استخوانم درکش کردم و میدونم که دقیقا مثل من بوده و تمام کسانی که این جا حضور دارن هم مثل من هستن 😂 اگه نبودن که اینجا نبودن حالا با فشارهایی کمتر از من و درک متقابل برای هممون وجود داره و اصل اون اشتباههایی هست که هممون مرتکب شدیم خواه یا ناخواه دانسته یا ندانسته 😅 و خدا رو شکر که خدا نعمت رو به همگی ما ارزانی داشت مخصوصا با این دوره فوق العاده به ظاهر رایگان و حجت بر همه ما تموم شده و بی بهانه که همه عزیزانی که به استادم تهمت های ناروا میزدن دیگه نمیتونن اینهمه مهربونی و لطف رو انکار کنن 😍 خدایا استادم رو همیشه در پناه خودت حفظ کن و تا بی نهایت برای خودش ثواب و خوشبختی فراهم کرده فردی که خودش هم مشکل ما بوده و اینچنین لایق آموزش به هزاران چاق که در باتلاق زندگی اسیر بودن نجات داده خدایا کمکمون کن تا ابد قدر دان اینهمه لطف و محبت استاد باشیم و بمونیم 😂 وای منو ولم کنن بی اختیار فقط میخام از لطف استادم تعریف کنم از بس هیجان درونیم نسبت به لطف استاد زیاده شایدم خیلیا با خوندنش فکر کنن چاپلوسی میکنم ولی به خدا این نیست همه اینا و خیلی بیشتر از این حرفا مدام تو ذهنمه و از کوزه ذهنم فواران میکنه 😅 استاد به خدا نمیتونم از اینهمه بزرگواری شما ستایش نکنم اصلا شکر نعمت نعمتت افزون کند الهی که به بخشندگی خدا از مال دنیا و آخرت هیچ نیازی جلوی شما و مشکلات شما به خودی خود حل بشه که میدونم شده و میشه ولی زبان منم تا ابد دعاگوی شماست و تمام دوستان همراهم 😍😍😍

من رژیم ریاضت داشتم و به معنای واقعی کلمه ریاضت بود و دو ماه این رژیم ۴۰ روزه رو ادامه دادم و روزی که پیش طبیب رفتم دکتر طب اسلامی بود ازش پرسیدم من چقدر قراره کم کنم گفت ماهی ۱۰ تا ۱۲ کیلو و صد در صد تضمینی بدون بازگشته 😍 و من که از سختی و فشار راه بی خبر بودم خیلی خوشحال و مصمم شدم برای انجامش گفتم هر چقدرم سخت باشه حاضرم تحمل کنم

طبیب خیلی به من انگیزه داد که اگر بتونی انجامش بدی از شر تمام مریضیهات خلاص میشی و کلا تمام بیماریهات درمان میشه و یه پاکسازی اساسی برای خودت کردی و رماتیسمت هم کاملا درمان میشه منم که پر اراده بودنم تو فامیل زبان زد خاص و عام بود گفتم دو ماه که چیزی نیست تحمل میکنم دکتر هم با ناباوری نگاهم کرد و گفت هر موقع به مشکل برخوردی زنگ بزن شب نصف شب هر وقت 😂 هر چند که دروغ میگفت چون هر بار که واقعا مشکل حاد پیدا میکردم انقدر تماس میگرفتیم و ایشون به علت مشغله زیادش در دسترس نبود و فقط نزدیک اذان شاید بالاخره جواب میداد منم که نازنازی نبودم فقط یه بار که خیلی بدجور یبوست گرفته بودم خودمون رو به اب و آتش زدیم تا بالاخره جواب داد بیرون رفتن واقعا با اون شرایط وحشتناکم سخت بود و حاضر به مراجعه حضوری نبودم 😄 خودشم میگفت اصلا راه نرو چون ممکنه دچار سرگیجه بشی وای اولین کسی بود که به من گفت ورزش و تحرک نکن 😂😂😂وگرنه بقیه همش میگفتن فقط باید تحرک داشته باشی تا کم کنی همینم منو خیلی خوشحال میکرد و مصمم که ادامه بدم ولی چشمتون روز بد نبینه 😅 صبحانه این رژیم ۳ قاشق خاکشیر یه روز در یک لیوان ترنجبین داغ بود و یک روز در عرق داغ شده کاسنی و شاه تره و بعد از اون تا ظهر ۳ قاشق پودر کا که بی نهایت بدمزه بود و از ظهر به بعد پودر دبلیو بود تا آخر شب که همشون دست ساز خودشون بودن و خیلی بوی خاصی نمیداد فقط این پودرا در حلقم ایجاد تهوع شدید میکرد و از لحاظ روحی واقعا غیر قابل تحمل بود و زجرآور من قبلا هم صبح ناشتا به خاطر کوچک شدن شکمم سالیان سال خاکشیر در اب جوش میخوردم بی فایده 😅😂 ولی واقعا تو ریاضت خیلی بوش و مزش برام عذاب آور بود و غیر قابل تحمل و هر لیوانی که میخوردم گاهی که از لحاظ روحی به شدت داغون بودم نصفشو میخوردم نصفشو بالا میاوردم 😄 و اون پودرا هم که وحشتناک بود و قیمت به شدت گرونی هم داشت فکر کنم سال ۹۰ بود انجامش دادم که ۱ میلیون پول داروهام شد و واقعا هزینه اش زیاد بود اونموقع دامادمون برام خرید و خواهرم هم خودش هم خرید ولی نتونست بیشتر از یک هفته ادامه بده و داروهاش رو بعد که خواستم دوباره ریاضت بگیرم داد به من البته دور دوم فقط یک ماهه گرفتم و تنها چیزی که به جز اینا مجاز بود بادام خام شیرین ایرانی بود و عناب که از عناب به شدت بدم میومد 😅

از لحاظ بدنی و پاکسازی واقعا از روز دوم حسش میکردم چقدر حال جسمم بهتره ولی عذاب روحی که داشتم فاجعه بود و هر چقدر بالا میاوردم و به دکتر میگفتیم میگفت خوبه بزار بیاد صفرات پر شده یا یبوست و اسهال و اینا اصلا ترس نداره و طبیعیه نگران نباش و ادامه بده و من اواخر اسفند شروع کردم چون عجله داشتم برای نتیجه زودتر و در مهمونی های عید واقعا فشار روحیم بیشتر شد چون دایی و پسر داییم هم از اصفهان اومدن و خانه ما میمونن هر وقت از اصفهان میان تا خود ۱۳ بدر😅

دایی من پزشک هست و به شدت به درس خوندن تایید داره و من داییم رو بی نهایت دوست دارم و حتی زنداییم به داییم میگفت این خواهر زاده هات عاشقت هستن ولی با این همه بحران روحی که من داشتم اونم بهم فشار میاورد که تو سنت بالا رفته ازدواج نکردی و نه برو روی درست و حسابی داری و ازدواج نخواهی کرد و دست و پای درست و حسابی هم که نداری (که بتونی بری کلفتی 😅😂) باباتم مگه تا چند سال دیگه زندست که خرجت رو بده برو درس بخون برو دانشگاه ولی من فقط به رشته زبان خارجی علاقه داشتم و ۶ بار هم کنکور دادم و قبول نشدم و اقعا دیگه حوصله ای برای درس خوندن نداشتم ولی داییم اصرار داشت برو دانشگاه هر رشته ای که شده و کلا منو از زندگی سیر کرده بود و هیچ امیدی برای زندگی نداشتم 😂😂😂 البته وقتی خواهرم اینو به دامادمون گفت داییم اینو گفته اونم گفت خودم تا آخر عمر نوکرشم این شوهر خواهرم واقعا خیلی در حق من برادری کردی و واقعا از داداش یکی یدونه خودم خیلی خیلی بیشتر در حق من لطف کرده و تا عمر دارم مدیونشم کمی مرهم بر دل من گذاشت😍

خلاصه که حاضر بودم هیچی نخورم ولی مجبور بودم اون پودرا رو بخورم و روز سال تحویل هم همه خانواده دعوت بودیم خونه بابابزرگ خدا بیامرزم و من هر چی التماس میکردم و اشک میریختم من با این اوضاعم و شرایط خوردن پودرا از صبح نمیتونم بیام خونه بابابزرگ بابام راضی نمیشد و میگفت باید بیایی همه خانواده از صبح زود اونجا رفتن و من با نذر و نیاز و خوندن آیه ۲ و ۳ طلاق که هر ثانیه میخوندم و معجزشو دیدم خیلی خوشحال شدم که پدرم قبول کرد عصر بیان دنبالم و تا آخر شب هم اونجا مهمون بودیم و واقعا اون روزا به شدت به من سخت میگذشت همه در حال خوردن بودن و من در حال شکنجه همه دلشون برام میسوخت و هی آخی اخی میکردن ولی از طرفی همشونم وقتی رژیم نداشتم مرتب منو نصیحت میکردن که فکری به حال خودت بکن و مرتب ابراز نگرانی میکردن از حال و وزن و هیکل من هیچ مهمونی رو دوست نداشتم تو کل عمرم نه از اومدن مهمون خوشم میومد نه از مهمونی رفتن بخاطر حرفاشون ولی داییم که اومد بازم چند جایی دعوتمون کردن و منم مجبور میکردن برم و واقعا عید به شدت مزخرفی داشتم ولی خیلی هم اراده ام قوی بود و حتی یکبار هم تخلف نکردم و هیچی نخوردم ولی به حدی روحیم داغون بود که بوی غذاها مستم میکرد نیمرو تو اکثر فیلما درست میکردن و من میدیدم و میخاستم اونموقع سرگرمی جز تلوزیون نداشتم و از صبح تا شب کنترل به دست از این شبکه به اون شبکه میچرخیدم و با وجود اینکه فشارم میفتاد کوهی از ظرف هم به عهده من بود و چون مهمون داشتیم خیلی ظرفها زیاد بود کار مامان و خواهرمم کم نبود و من باید کمک میکردم وجدانم قبول نمیکرد ظرف نشورم بارها کنار سینک به حالت غش افتادم ولی باز روز از نو و روزی از نو اخلاق بابامم به شدت بد بود و مدام وقتی مهمون داریم میخاد خودشو مهمون نواز نشون بده برای پذیرایی کردن خیلی به ما سخت میگیره جوری با ما رفتار کرده کل از هر چی مهمونه بیزاریم و چنان داد و دعوا میکنه با ما که بعضی از مهمونا هم به خودشون اجازه توهین میدن به ما مخصوصا پسر عموی بابابزرگم که وقت و بی وقت با خانواده اش مهمون خونه ما بودن و وقتی براش چای میاوردیم با توپ و تشر میگفت حالا وقت چای آوردنه چرا نپرسیدین 😡😡😡 و کلی بی احترامی میکرد و بابام جلوی همونا میزد تو سرمون

به هر حال با این اوضاع و شرایط ادامه دادم اوایل وزنم عالی میومد پایین همشم روی ترازو بودم 😂 روزی یک کیلو کم میکردم و با خودم گفتم دکتر اشتباه حساب کرده حتما بیشتر از این کم خواهم کرد ولی دقیق از وزن ۱۴۸ کیلویی خودم به وزن ۱۳۳ رسیدم بعد از دو ماه فشار و شکنجه و اواخر دوران ریاضت ۱۰۰ گرم و اینا کم میکردم و اصلا رضایت بخش نبود برام ولی به هر حال تونسته بودم کمی از وزنم کم کنم خوشحال بودم درسته که کبد چربم درمان شد ولی انگشتام به خاطر ریاضت عفونت کرده بود و بعضی کمتر و بعضی بیشتر بود و دکتر گفت از شب تا صبح حنا که به شدت از بوش بدم میومد رو با سرکه قاطی کنیم و روی انگشتام ببندم ولی دو هفته انجام دادم خوب نشدم و آخر دامادمون سوزن زد سرانگشتام رو و گفت اگه جیغ و داد کنی منم دل ندارم ادامه نمیدم خلاصه که دستکش دستش کرد و کلی انگشتم رو فشار میداد از شدت درد و ضعف داشتم بیهوش میشدم ولی هیچی نمیگفتم تا تونست چرک و خونها رو تخلیه کنه بالاخره که پدرم دراومد تا کمی بهتر شد ولی هنوزم با حنا هر شب تا صبح ادامه دادم تا بالاخره خوب شد

دکتر گفت این ریاضت رو میتونی در سال ۴ بار تکرار کنی و منم اینبار یه ریاضت یه ماهه با داروهایی که اون خواهرم خریده بود البته اینبار تنها نبودم و خواهر کوچیکم هم با هم تو خونه شروع کردیم و نتیجه اینبار اصلا خوب نبود هم وزنم کم نمیشد هم از لحاظ روحی خراب تر شده بودم و بعد از یه ماه که نتیجه نگرفتیم به دکتر گفت عمم که مراجعه حضوری داشت که اینجور شدن گفت ای وای چرا سرخود انجام دادین این داروها فاسد بودن و باید حتما با من مشورت میکرد و حتما باید در یخچال نگهداری میکردین پودرا رو و از این حرفا خلاصه لیوان لیوان این داروها رو با کلی تبریک به خودمون خورده بودیم که اخ جون یه لیوان تموم شد 😂 ولی هیچ تاثیری نداشت و کلا نسبت به این راه هم کاملا نا امید شدیم

رژیم انگور یه ماهه هم همین طبیب بهمون گفت که در فصل انگور باید بگیریم که من و خواهر و مادرم با هم شروع کردیم من عاشق انگور بودم ولی تو این رژیم از انگور به شدت بدم اومد و تا مدتها لب به انگور نمیزدم 😂 حالا هم خیلی کم میخورم انگور شاید چند حبه منم از همه بیشتر کم کردم ولی کل وزنی که کم کردم بلافاصله برگشت با اینکه یه رژیم دیگه طب اسلامی داشتم یعنی پرخوری اصلا نداشتم و کلی دمنوش و اینا صبحانمون بود که قرار بود با اونم ۵ کیلو کم کنمکه هیچی کم نکردم همه وزنی که از رژیم انگور کم کرده بودم برگشت خدا وکیلی من تو این رژیمها هیچ تخلفی نداشتم که بگم ناپرهیزی کردم یا حتی یه چی خارج از برنامه خورده باشم با زجر و عذاب همه اون بدمزه ها رو میخوردم البته شاید کمتر 😄 چون میگفت هر چی بیشتر بخوری بهتره ولی انصافا قابل خوردن نبودن و به حدی فشار و عذاب رو جسمم میاوردم ذهنم همکاری نمیکرد و حسرت ها و عقده های درونیم بیشتر میشد و بعدشم کلا کالری شماری میکردم و حذف نون و برنج و ۰۰۰۰۰۰ و هزاران کار مزخرف بی نتیجه دیگه انجام دادم و وزنم یویویی یکم کم میشد بعد استپ و بعد هم افزایش که مجبور میشدم از اون همه استقامت دست بکشم و معجون رژیم دیگه ای رو به خودم تحمیل کنم و چنان اراده ای داشتم که همه تعجب میکردن 😅 اما چه فایده وقتی نتیجه یک هزارم رنج و فشار هم نبود و با وجود اینکه فرمان های مغزم رو برای خوردن نادیده میگرفتم باز انگار نه انگار هی مدل رژیم رو عوض کردم هر کی هر کاری میگفت نتیجه داره انجام میداد بیچاره روح و ذهن و جسم من 😡😡😡 خیلی بهش بد کردم و گاهی هم که به ندرت ناپرهیزی میکردم کلی عذاب وجدان میگرفتم و همیشه به من میگفتن ضد حال خواهر و برادرم و مدام در حال سرزنش خودم بودم و به خودم لعنت و نفرین میکردم و از خودم روز به روز بیشتر بدم میومد

واقعا من بازیگر فرمولهایی بودم که یاد گرفته بودم و فرمانهاش از مغزم صادر میشد باور من این بود که آبم میخورم چاق میشم و خواهر منم که دانشجوی طب اسلامی بود بهم میگفت دقیقا آب تو رو چاق میکنه یا آب نخور یا حداقل آب جوشیده سر شده بخور زمانی که خواهرم باردار بود و من خونه اونها زندگی میکردم برای کمک 😍 چون سماور داشتن مرتب لیوان آب جوشیده سرد شده ام با یه نعلبکی کنار سماور بود و حتما آب جوشیده میخوردم و چون اینو باور کرده بودم واقعا روم تاثیر داشت و نتیجه میداد اما خونه خودمون چون چای ساز داریم اصلا مزه اب جوشیدش رو دوست ندارم و سخت بود ادامه ندادم 😄

خدا رو شکر ذهن من بارها و بارها آموزش دیده و کلی از مهارت های هنری دستی رو با وجود اینکه خیلی سخت بود انجام دادم همین دو هفته پیش بافتنی مدل دار رو از پیج های اینستا آموزش دیدم و یه مدل پیچ شلوغ رو برای دامادمون بافتم چون من در میل بافی حاضر نبودم نقشه بزنم و ترجیح میدادم مدل ساده ببافم ولی خیلی مدل سخت و شلوغی رو از خودم ترکیب کردم و ادامه دادم و فوق العاده از بافتی که با تلاش فراوان مخصوصا اوایلش خیلی سخت بود برام یاد گرفتم و بیشتر جاهاش رو با تکرار دیگه از حفظ میبافتم یا خیاطی که ازش متنفر بودم بعد جوری معتاد دوخت و دوز شدم که دلم تنگ میشه برای خیاطی یا قالی بافی یا آشپزی و قنادی کارهایی که اول اصلا دوست نداشتم رو بعد تبدیل به علایق کردم تو خودم

حتی همین نوشتن رو حس خوبی اصلا به نوشتن نداشتم و فکر میکردم اصلا بلد نیستم ولی الان بعد از نوشتن وقتی متن خودم رو بارها میخونم غرق در لذت و قدرت میشم که آیا من اینا رو نوشتم و انصافا با دوره ای که تمریناتم رو به اجبار انجام میدادم با الان که با شور و اشتیاق فراوان مینویسم مقایسه میکنم کلی لذت میبرم و خیلی برام جالب بود اینبار پنج شنبه که خواهر زاده ام که کلاس اولیه خونه ما بودن از صبح و من مشغول خوندن تمرینات در سایت بودم بهم گفت حوصله ام سر رفته خاله چیکار کنم و کمکم کن تو چیکار میکنی حوصله ات سر نره گفتم خاله منم مشغول خوندن درسام هستم و فرصت زیادی ندارم گفت خاله ولی من درسام رو دوست ندارم بهش گفتم آره من هم اولا درس دوست نداشتم اما الان درسام رو خیلی دوست دارم و دلم میخاد تمام وقتم رو مشغول درسام باشم و واقعا لذت میبرم با خوندن و نوشتن و گوش دادن

چون من مشتاق رسیدن به تناسب اندام همیشگی هستم 😍 چون من لایق خوشبختی هستم 😍 چون من میخام و میتونم که شگفتی ساز باشم 😍 چون زندگی من سراسر غرق در لذت و رویاهای به شدت خواستنی شده 😍 چون یادگیری این درسها درس زندگیه 😍 چون روحم در آرامش شدیده 😍 چون ذهنم با خواسته هام همسو میشه 😍 چون لاغری رو یاد میگیرم 😍 چون الگوها و فرمولام بازسازی و ویروس یابی میشه و کشف هر مانع ذهنی برای من لذت بخشه 😍 و ساعتها هم در حال عشق ورزیدن و علاقه به مسیر لذت بخش تحقق رویاهام هستم 😍 چون چه کسی از من مهم تره 💖🌹😍 هیچ کس 😍🌹💖 چون از منطق و دیوار منطقم چی نصیبم شده جز غم و غصه 😍 چون باورای غلطم درمان میشه 😍 چون بهترین استاد دنیا رو دارم 😍 چون مدالهای افتخار طلاییم روز به روز بیشتر میشه 😍 چون تمام حسرتام و عقده هام درمان میشه 😍 چون کنترل نیروی ذهنم در دستان منه 😍 چون من خالق زندگی خودم هستم 😍 چون هدف شیرین در انتظار منه نه من در انتظار نتیجه 😍 وای خدای من ممنونم ازت به شدت سپاسگزارم لاغری عبادته زندگی که حق منه به زودی در دستان منه من اسیر سرنوشت نیستم و من محکوم به رنج ابدی نیستم و زندگی خیلی دلچسب و شیرینه 😍 من در مسیر انحرافی تا به حال کلی انرژی هدر دادم ولی در این مسیر هر انرژی صرف کنم فقط به نفع خودمه و حال و اوضاع من رو به راه میشه 😍 تراوشات ذهنیم لحظه به لحظه رو به مثبت شدن در حال بیشتر و بیشتر شدنه 😍 زندگی زیباست ای زیبا پسند زنده اندیشان به زیبایی رسند 😍 هیچکس و هیچ چیزی نمیتونه مانع و سد راه خوشبختی من بشه 😍 سلول سلول بدنم در حال شارژ انرژیهای عالیه 😍 خوشبختی تو مشتهای منه و رهایی در انتظارم 😍

🌹🌹🌹 انقدر مزایای لاغری من زیاده که هر چه بگویم پایانی نداره 🌹🌹🌹

🌹🌹🌹 لاغر شدن آسونترین کار دنیاست 🌹🌹🌹

۵۰ کیلویی شدن حق منه و من بدستش میارم مهم نیس چقدر طول بکشه همین مسیر رویایی و لذت بخش هم شیرینه گوارای وجودمه 🌹🌹🌹

در جهانم همه چیز زیبا و نیکوست 🌹🌹🌹

استاد گلم خدا قوت و بی نهایت ممنونم ازتون بخاطر همه چیز خیر دنیا و آخرت نصیب وجود بی مثالتون 💖💖💖

هر جا که هستین شاد باشین و در مسیر تغییر کردن و متناسب شدن ☺️😍 جمله ای که انرژی منو تا فول نهایت شارژ میکنه باز هم ممنونم استاد گرامی 💖💖💖

تجلی حضور پروردگار برای بیداری و اگاهیت خوشحالم هم مسیرم
واقعاا خداقوت و طلب خیر براتون

سلامت باشین عزیز دلم واقعا لطف بی پایان خداست و انتخاب و هدایت عالیمون 😍😍😍همچنین گلم سرشار از انرژی الهی باشید و متقابلا طلب خیر برای شما دوست عزیز و بقیه دوستان گلم دارم💘💓❤

سلام گام دوم
لاغر شدن با ذهن چگونه است ؟
آسان است .
لذتبخش است .
عشق است .
همسو با خود است ‌ .
شیرین است .
دست به قلم شدن است برای نوشتن سرنوشت خود .
من خالق ذهن خود هستم . ذهنیت من همان مجموعه باورهاییست که تصویری را در ضمیرم ایجاد کرده که جسمم مطابق آن ساخته میشود .حالا لاغری با ذهن یعنی استفاده از این ابزار جهت ثبت لاغری
من موارد دلخواه را می نویسم . به ان توجه می کنم و با قلم اندیشه بر صفحه ی ناخوداگاهم حک میکنم .
من خودبخود لاغر میشوم .

اول فایل وقتی استاد تصویر خودشون رو نشون دادند من گفتم باورم نمیشه که این عکس استاد باشند از بس که تغییرات عالی و زیاد بود و یک انسان دیگر از پس این همه تغییرات بوجود اومده بود..
حالا من باور کنم یا نه این تغییر و هجرت از چاقی به لاغری اتفاق افتاده و و دارم میبینم که استاد چند ساله در این وضعیت جدید هستند که رو به پیشرفت و بهبودی هم هست..
بعد به خودم فکر کردم، خود الانم رو در جای عکس چند سال پیش استاد، و تصویری که میخوام بشم رو در جای فعلی استاد گذاشتم… گفتم ببین اگر یک نفر تونسته پس تو هم میتونی.. راهش رو هم که پیدا کردی.. تو میتونی انقدر تغییر کنی که الان در باورت نمیگنجه اما میتونی.. چون استاد و دیگر شگفتی سازان تونستند.. تو میتونی چون این توانایی به تو داده شده..اما میترسم که مردم چی میگن، کاش که این نظر مردم برای من خیلی بی اهمیت بشه و به فکر خودم باشم..
نکته ی دوم : درک این نکته که علتی به جز میزان خوردن و تحرک من داره مانع لاغر شدن و لاغر ماندن من میشود..
چطور من به این درک رسیدم؟؟؟
گرسنگی های طولانی کشیدم، مثلا فقط صبحانه میخوردم و تا فردا که دوباره صبحانه بخورم چیزی نمیخوردم..
یا ناهار را حذف میکردم.. یا انقدر کم میخوردم که اگر جلوی بچه میذاشتن قهر میکرد..
و من نتیجه ی خاصی از گرسنگی کشیدن های طولانی ندیدم شاید در طول یک ماه یک کیلو کم میکردم و حرص میخوردم که من طی 30 روز فقط 30 وعده غذا خوردم چجوریه پس؟؟ این بدن انرژی از کجا آورده؟؟ چرا چربی ها آب نشدن و…؟ ؟
اینجا یکم برای من واضح شد که آقاجان گرسنگی کشیدن حداقل برای من یکی نتیجه ی لاغری نداره..
بعدی ورزش کردن بود خیلی خوشم نمی‌اومد ورزش کنم و مادرم هم این بهانه ش بود که تحرکت کمه وقتی میگفتم که تو که تحرکت زیاده چرا چاقی؟؟ میگفت من فرق دارم 😶😶 همین باعث شد منم فکر کنم که احتمالا منم به مامانم کشیدم و فرق دارم.. که به هر دری میزنم خبری از لاغری نیست که نیست..
دستگاه درازنشست خریدم، طناب زدم، پله بالا و پایین رفتم، پیاده روی کردم، و…. اما نتیجه نگرفتم..
قبل از آشنایی با لاغری با ذهن، کم کم به این نتیجه رسیدم که نه غذا نه ورزش و نه حتی جسم من مسئول لاغری من نیستند احتمالا من اسیر ژنتیک و یا تقدیر خداوند هستم که باید چاق باشم و یجورایی ته قلبم، چاقی خودم رو قبول کردم و دیگه دنبال لاغر شدن نبودم و رها کردم… و چند وقت بعد… در یک شب سرنوشت ساز با لاغری با ذهن آشنا شدم و زندگی جدید من با چالشی به نام لاغری با ذهن شروع شد…
قدرت ذهن:
بی انصافیه اگر قدرت ذهن رو فقط در لاغری بدونم.. این قدرت ذهن هستش که باعث اختراع ماشین، قطار، اتوبوس، هواپیما، کشتی های غول پیکر و….
شده و اینهمه تکنولوژی در جهان به از ذهن انسان ها منشأ میگیره.. کامپیوتر و موبایل و تنوع خیلی زیادشون، اینترنت که بسیار زندگی رو آسان کرده، نمونه هایی از استفاده ی انسان ها از ذهن هستش… حالا لاغر شدن خیلی کوچیکه در مقابل تغییراتی که قدرت ذهن ایجاد کرده در جهان و همین الان هم جهان رو به تغییر و بهبودی سوق میده…
نکته همین باور کردن این قدرت هستش دیگه…
و الا متناسب کردن جسم برای ذهن من واقعا کاری نداره مثل آدم ثروتمندی که بهش بگی هزار تومن داری به من بدی؟؟؟ و فکر کنی براش سخته 😂😂😂
قدرت ذهنتو باور کن
میخوای بیشتر باورش کنی؟؟
باید بهت بگم که سالها چاق تر شدن و ناتوانی در لاغر شدنت هم به عهده ی همین ذهنت بوده و شاید حالا بیشتر باور کنی قدرتش رو چون هرکاری کردی نتونستی لاغر بشی..
حالا نکته ی مهم اینه که این ذهن بی نهایت قدرتمند، دستی تنظیم میشه یک سری اطلاعات بهش میدی و اون با توجه به قوانین خودش نتايج اطلاعاتی که دادی رو وارد زندگیت میکنه.
هربار که از رفتار غذاییت، ناراحت و عصبانی بشی، خودت رو سرکوب میکنی، خودت رو سرزنش میکنی و باعث ضعیف تر شدن خودت میشی و این ذهن قدرتمند رو به وادی ضعف و ناتوانی وارد میکنی..
لاغری با ذهن باید خیلی راحت باشه 😊 چون همینطوری چاق شدی… پس هیچ سختی ای در این مسیر نیست…
لاغر شدن به معنی تولد دوباره است تجربه ای که افرادی که از اول لاغر هستند، درک نخواهند کرد، تجربه ی بازیابی اعتماد به نفس، تجربه ی آشتی کردن با خودمان و دوست داشتن این جسم در هر حالتی، تجربه ی تلاش برای بهتر زندگی کردن، تجربه ی افزایش شادی، تجربه ی تغییر عالی در صورت و جسم، تجربه ی پوشیدن لباس های رنگارنگ، تجربه ی رقصیدن از سر شادی، تجربه ی تماشا کردن خودمان در آینه، تجربه ی زندگی کردن برای خودت و…………

تغییر امروز من :
من چون تعهد دادم که در موقع انجام دوره حواسم به مسیر باشه، وقتی شروع کردم به تماشای فایل گوشیم رو کنار گذاشتم و در آخر وقتی به گوشیم سرزدم دیدم نزدیک 200 تا پیام دارم که اگر تعهد نمیدادم در حین فایل گوش کردن هی سرک میکشیدم به گوشی و اندازه ی 200 تا پیام از مسیرم دور میشدم و تمرکزم کم میشد.. و دوم اینکه من این زمان کاملا تمرکز روی هدفم داشتم و در دنیای لاغری خودم غوطه ور بودم و ایمان دارم که نتیجه ش رو هم در جسمم میبینم..
تغییر دوم من :
من همیشه هرکس چیزی می‌خورد هوس میکردم، حتی اگر در تلویزیون میدیدم دلم میخواست منم بخورم حتی اگر نان و پنیر بود 😶😐 خلاصه وقتی فایل شروع شد برادرم کنار من نشسته بود، آجیل خورد، بعد رفت اشترودل آورد خورد و من الان که میبینم اصلا میلی و اشتهایی برای آن خوراکی ها نداشتم، به این تغییرات عااااالی در خودم پی بردم.. میدونید من این تغییرات رو خیلی وقته دارم زندگی میکنم اما به تازگی دارم متوجه شون میشم همینه که میگم لاغری خیلی آسونه چون من حتی متوجه تغییراتم نشدم.. خدایی این رفتار یک انسان متناسب 50 کیلویی با رفتار درست نیست ‌؟؟؟
خوب پس منم الان رفتارم مثل اونهایی هستش که میخوام جسمم شبیه اونا باشه؟🤔 بلههههههه😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍پس حتما و باید که جسمم هم شبیه اونها بشه 💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻
خدایا شکرت 💚 💚

سلام خدمت استاد عزیز و پر تلاشم و تمای دوستانی ک دیدگاه من رو میخونن خدا رو شکر چقدر خوبه در مسیری باشی ک همه حرف هم و درک میکنن و حرفای ما براشون تعجب آور نیست و حتی درک میکنن هم دیگه رو ،من طی چندین سالی ک رژیم و ورزش در برنامه زندگیم بود اصلاحس خوبی نداشتم با اینکه میدونستم ک دوباره مث دفعه های قبل بر میگرده ولی مجبور بودم ب خاطر فرار از چاقی باید انجام میدادم جایی خوندم ک احساس مث یک آلارام میمونه، یعنی از کجابدونیم راهی ک میریم درسته یا غلط ؟برا این ک بفهمیم ب احساسمون نگاه کنیم اگه حس خوبی داریم یعنی راه درسته ب پیش بریم اگه حست خب نیست یعنی راهت اشتباهه. خدا رو شکر ک حسم تو این راه عالیه و این راه رو تنها راه درست برای تناسب اندامم میدونم و اینقد فایل ها رایگان رو گوش دادم ک ب این باور رسیدم ک لاغری خیلی آسونه خدا یاشکرت.

سلام اسناد گرامی ودوستان با اراده اول ارهمه دیگه میخوام هر وقت هر فتیلی رو گوش میدم ومیخوام راجع به اون بنویسم اول بنویسم که لاغری اسانترین کار دنیا ست این قدر این رو میگم وتکرار مبکنم که ذهنم قبولس کنه اخه توی کارهای به غیر از لاغری داره خیلی خوب بهم جواب میده هر وقت توی زندگی ام به مشکلی البته مشکل هم درست نییت بگم به مسیله ای برخورد مبکنم میگم زندگی توی دنیا برمبنای راحتی بنا شده ما دسوار میکنیم پس توی همین مورد هم همین طور است همس بخودم مبگم بابا مگه چیه توبا این حرفهای ایتاد داری همه زندگیت رو ساده حل میکنی دیگه این خوردن ونخورون خیلی سخت نبست خیلی اسونه با وجود اینکه تین دفعه فک کنم چهارم بود من این فایل رو گوش کردم باز یک چیز جدید ذهنم رو به خودش الان مسعول کرد این بود که اره من سر سفره الان تقریبا یک هفته است که خیلی زود پیام سیری میاد واحساس سیری میکنم خودم احساس سیری میکنم ولی دستم داره لقمه ویا قاسق رو میبره به طرف دهانم میفههمم بهم میگه کم خوددی بابا بخور وبه زور باور کنید نا خوداگاه دستم میره و هی لقمه میزاره توی دهنم در صورتی که سیرم واون لذت رو دیگه اون لقمه ها بدام ندارند الان فهمیدم هنوز ذهنم کار داره وهنوز فرمولهای اشتباه دارند کار مبکنند باید هنوز واکاوی بسه والان توی ابن فایل فهمیدم که این نتیجه افکار وفرمول استباه دهنم هست وباید یاد بگیرم این فرمول رو جایگزینی براش پبداکنم تا دیگه انشالله دکمه خاموشی اش کمکم زده بسه ولی بگم اولش بعداز این کارم خیلی عداب وجدان میگرفتم ولی الان یکمی که فکرم ور گیر مبسه مبگم بدنم خودش میدونه چیکار کنه پبش اومد دیگه واز فکر وترسش میام بیرون که به لطف خدا این رو توی این فایل فهمیدم ان شالله در روزهای اتی میفههم که چه فرمول درستی رو جایگرین کنم خدایا سکرت که هستی وشکرت که هدایتمون کردی بدونید بتلاترین ارتعاش وهشق شکر گداری از خالق خودمونه خالقی بدون استباه خدایا هزار بار هزار بار شکرت

سپاسگزارم ازتون
در پناه الله مهربان شاد و ثروتمند باشيد .

سلام ب همگی و استاد عزیزم..خب خب برسیم ب این قسمت ک چ روش هایی رو استفاده کردیم برای لاغری خان و کم پبیش نتیجه گرفتیم.وباز روز از نو روزی از نو
من چندسالی از روش رژیم غذایی…رفتن باشگاه..خوردن موادی ک ب قول خودشون چربی سوزن..و فلان…خب چون برای لاغری و حس خوب بعد لاغری بود با وق و ذوق انجام میدادم…با شوق اول صبحی باشگاه میرفتم..وکلییی ورزش وتردمیل و دوچرخه و چرخونک ورقص و همه چی..بعدشم ک چای سبز وبعدش میومدم خونه حموم و کار خونه و بچه داری وااااای ک چ کارایی بعد ضععععف شدید و فقط باید کاهو وهویج میخوردم😐🤭😩😩بازم بخاطراینک برم روی ترازو و کم کرده باشم انجام میدادم سختیشو بجون میخریدم…برای خودم جدا هزینه میکردم..نمیدونم هرچیزی ک رژیمی بود میرخریدم روز اول دوم میخوردم روز سوم عصبی ..حال خراب پرخاشگر..این روال ادامه داشت تاوقتی ک وزن کم میکردم میدیدم ۱کیلو ۲کیلو😔بعد کم کم سرد میشدم ادامه نمیدادم

میخام بگم ک من تو مسیر اشتباه ک همش سربالایی بود و بدون ذره ایی آب..من بازم وزن کم میکردم..بازم سایز کم میکردم..پس من این قدرت و توانایی رو دارم ک ب تناسب اندام برسم ..جسم من لاغری دوست داره.
حالا ک ب امید خدا تو مسیر وراه درستم
میخام بیشتر ازمم و جذب کنم ک بیشتر ادامه بدم…میخام باورمو قوی تر کنم ..امیوارتر بشم ک منم میتونم متناسب باشم…پس ب امید موفقیتمون بچهاا..پیش بسوی تغییرات بزرگ.و کشف بیشتر توانایی هامون…

تمرین گام دوم در مسیر لاغری راستش برای منم پیش اومده که سوالهایی رو از خودم بپرسم چرا چاق شدم چرا یهو چاق شدم چکار کنم لاغر بشم هر راهی درپیش گرفتم موفق نشدم درسته مشکل ما ذهنیه ما خیلی جسم بیچارمونو تحت فشار قرار دادیم تا لاغر بشه خداییم شد اما نموند چون ذهنمون با جسممون با هم همسو نبدوند حالا چکار کنیم تا همسو بشن باید ذهنمونو تربیت کنیم اموزشش بدیم تا لاغر شد لاغر بمونه خوب وقتی با هم همسو نباشند جسم ی ساز میزنه وذهنم ی ساز در نهایت ذهنوبرنده میشه چون قدرت دست اونه ما در لاغری با ذهن به ذهنمون یادمیدیم که چاقی چیه وچه مشکلاتی داره وبعدش بهش یاد میدیم لاغری چیه وچه فایدهایی داره ودرمسیر درستقرارش میدیم با گوش دادن به فایل وتمرین کردن واستمرار تا به نتیجه دلخواه برسیم ووقتی ذهنمونو خوب تربیت میکنیم طبعا اعتماد به نفسمون زیاد میشه شاد میشیم ارامش میگیریم بیاید با اشتیاق در این مسیر حرکت کنیم وولاغری زندگی کنیم بیاید فرمولهای ذهنیمون جایگزین فرمولهای چاقی کنیم تا برای همیشه از شر چاقی رها بشیم به امید ان روز که عکسهامونو تو شگفتی سازان ببینیم ممنون استاد که وقتتونو برای ما گذاشتین تا ما هم به نتیجه دلخواه ووزن ایده المون برسیم ممنون

سلام دوست عزیز چه قدر عالی مدل باورسازی و تغییرات رو توضیح دادین من از نوشته ی شما لذت بردم .و به این نکته رسیدم که ما باید انقدر روی خودمون کار کنیم که حرف دیگران اهمیتی برای ما نداشته باشه حتی کسانی که خیلی دوستشون داریم و هم چنین پزشک و… ما راه خودمون رو بریم و به اینکه من میتونم زندگی خودم رو بسازم و حرف دیگران تاثیری در زندگی من ندارد عمل کنیم.

سلام دوستان مسیر تناسب
دقیقا همونطور که استاد تاکید میکنن که روشهای لاغری بی فایده و برگشت پذیره و ما همه تجربه های شکست پیاپی در ترین مسیر رو داشتیم تا به این نقطه رسیدیم من شخصا تمام روشهام و تجربه هام از روی نفرت از چاقی و ترس از لاغر نشدن بود و به جایی ختم میشد که بیشتر نا امید میشدم من عجول بودم و رویای رسیدن به تناسب اندام من آمیخته بود با هزار بهانه و تجربه نرسیدن های گذشته
حالا که قدم در این‌مسیر گذاشتم دیگه از اون ترسها خبری نیست و جاش رو به امیدواری داده حالا به اینده چشم داره مهمتر اینه که میدونم و مطمئن هستم این روش دائمی یه و من برای یک عمر قراره از این تناسب لذت ببرم

من همیشه توی این رژیم‌ها کم میاوردیم عصبی می شدم چون اون موقع هم دخترم کوچیک بود به اعصابم خیلی فشار میامد خدا رو شکر الان خیلی آرام شدم همه چی و می پذیرم جنگ و جدال نمی کنم نه کمتر شده ولی خدا رو شکر
اون موقع من می رفتم میامدم باید یه چیزی می خورم ای ضعف کردم وای چه بویی میاد وای این وای اون حالا بزار غذا بخوریم بعدش فلان جا بریم حالا بزار این حالا بزار اون
خدا رو شکر که از این محدودیتها نجات پیدا کردم و جوون تر شدم خدا رو شکر چاقی خیلی سن آدم و بالا می بره چون من شوهرم متناسب هستش
یواش یواش داشتم پیرتر به نظر می رسیدم از همسرم به موقع شروع کردم😂😂

من قبل از دوره اصلا به جسم خودم اعتماد نداشتم ودر واقع میتونم بگم اصلا خودم را دوست نداشتم الان که فکر میکنم میبینم چقدر در حق خودم ظلم کردم چقدر ورزش های سنگین را به این جسم بیچاره تحمیل کردم انواع رژیم ها را اول روی خودم امتحان میکردم بعد اگر میدیدم کارایی داره به شاگردانم هم پیشنهاد میدادم خلاصه الان میفهم که خودم را دوست نداشتم وقتی تو این دوره شگفت انگیز شرکت کردم تازه خودم را کشف کردم فهمیدم ی کسی به اسم سهیلا هم هست که باید برای خودش وجمسش وروح اش و ذهن اش ارزش قایل شه چقدر از خود گذشتگی برای دیگران داشتم هیچ وقت به خودم اهمیت نمیدادم وهمیشه دیگران برای من ارجحیت داشتند الان میفهم چقدر اشتباه کردم شاید اگر استاد با میثاق نامه پر ارزشش که مثل یک کتیبه از طلا باید نوشته بشه نبود باز من همان سهیلا قبلی بودم با همان خصوصیات و هیچ تقعیری هم در کار نبود
شرکت در این دوره بهترین تصمیمی بود که در کل زندگی ام گرفتم نه تنها آموزش لاغری را یاد میگرم بلکه در تمام جهات زندگی میتوانم رشد کنم چاقی در افکار من بود احساس لایق نبودن فراموش کردن توانمندی های خودم از خود گذشتگی هایی که جز ضربه به روح وجسم من نزد اینکه دیگر چون کار نمیکنم یعنی دیگران هم ارزشی برای من قایل نیستند تمام این مسایل در ذهن من رشد کردند وهر روز اون سهیلای شاد وقوی را به سمت دره افسردگی وچاقی کشاند خدا را شاکرم که اینقدر منو دوست داشت که با این دوره آشنا شدم وسهیلا گمشده را دوباره پیدا کردم واین مهم را مدیون استاد عزیزم هستم

فایل “لاغر شدن با قدرت ذهن چگونه است ؟”:

ذهن ما بسیار قدرتمند است و بااستفاده از قدرت بالای ذهن یا ضمیر ناخوداگاه، ميتوان به لاغری رسید. برای رسیدن به هدف لاغری ، کافیست اندام مورد دلخواهمان را در ذهن خود مجسم کنیم و ان را به ضمیر ناخود اگاه خود منتقل کنيم. ما بایست بدن خود را در كنترل ذهنمان قرار دهيم. ماباید تصوير لاغری را در ذهن خود بسازیم و اندام خود را انگونه که میخواهیم در ذهنمان تصویر سازی کنیم. ما الان هر روز داریم به عکسهایی که به در کمد اتاق و در یخچال زده ایم نگاه میکنیم و ما داریم یک تصویر ذهنی مشابه با ان را در ذهن میسازیم. ما داریم در این دوره استرس را از خود دور میکنیم و به ارامش میرسیم. بهترین راه برای لاغری و تناسب اندام این است که از ذهن شروع کنیم نه از جسم. رژیم های لاغری به جسم فشار میاورد و در اخر هم بی نتیجه میماند. ما کافیست که ذهن خود را دوباره برنامه ریزی کنیم. ما بایست ذهن خود را براي لاغر شدن برنامه ریزی کنیم. برنامه ریزی مجدد ذهن طوری پیش میرود که ما را به سمت لاغری پیش میبرد. ما در این دوره داریم نگرش خود را نسبت به خوراک خود تغییر میدهیم. ما داریم ذهنمان را براي درست خوردن برنامه ریزی میکنیم. ما داريم براي تجربه سبک جدیدی از زندگی ،ذهنمان رابرانامه ریزی میکنیم. من که تا حالا خیلی موفقيت به دست اورده ام ، شماها دوستان عزیزم چطور ؟ لطفاً نظر خودتان را به اشتراک بگذارید تا براي رسیدن به هدف مشترکمان به هم کمک بیشتری کرده باشیم. 🙏🙏🙏

سلام و درود

لاغری از طریق ذهن درست ترین روش لاغری هست که باید بتونیم باهاش آشنا بشیم و روش هاش رو یاد بگیرم
تا قبل از این مسیر همه روش هایی که برای لاغر شدن رو میرفتم نتیجه نهایی نداشت و با اعصاب خوردی بیشتر ناراحتی زیاد روش های دیگه رو با ناامیدی از اینکه بازم تلاشم بدون نتیجه میشه امتحان میکردم به امید یه گرم کاهش وزن من هم مثل بقیه دوستان سایز کم میکردم اما ماندگار نبود چون مسیر درست رو نمیشناختم و به همین دلیل لاغرمیشدم و باز برمیگشتم به وزن قبلم به لطف الهی تونستم با مسیر درست لاغری آشنا بشم و مسیر درست رو حرکت کنم . با اینکه حرکتم در مسیر کند هست اما خداروشکر میکنم که درست دارم حرکت میکنم و میدونم روزی به انتهای این مسیر و هدفم میرسم .

لاغری از طریق قدرت ذهن چگونه است؟
استاد هم ردش های مختلفی روز برای لاغری استفاده کرده عین من
رژیم های مختلف
ورزش های مختلف
قرص
پودر
چسب
و هرکدام فقط دوست چند سایز کم میشدم ودر طی مدت کمی برمی گشتم
تو با هر سرعتی در مسیر اشتباه حرکت کنی به مقصد نمیرسی ولی وقتی حتی آرام در مسیر صحیح حرکت کنی به مقصد نمیرسی در تمام روش های قبلی لاغری تو فقط داشتی به جسم خودت فشار میاوردی و حرکت تو وحرکت ذهن تو هم راستا نبودن چون ذهن تو چاقی رو یاد گرفته بوده و داشت فقط رفتار تو را درمسیر چاقی چاقتر شدن پیش میبرد
مغز ما تحت تاثیر ذهن ماست وقتی ذهن پر باشد از فرمول های چاقی
پس مغز رو وادار میکنه به انجام رفتارهای چاق کننده. چاقی ارثی نیست یاد گرفتنی و آموزش دیدنی است تو از بچگی تحت آموزش چاقی از خانواده جامعه دوستان و رسانه ها قرار گرفتی
و نتیجه شد این
پس الان باید همان مسیر را برگردی باید لاغری رو به ذهنت یاد بدی وقتی ذهن تو لاغری رو یاد گرفت بدون هیچ سختی جسم تو به سمت لاغری میرود
همانجور که برای چاقی شدن تو سختی نکشیدی داروی خاصی نخوردی رژیم چاقی نگرفتی ورزش نکردی پس باید همانجور لاغر شوی
در مسیر آموزش ذهنی باید آرامش داشته باشی هروز برایش وقت بگذاری فک کن داری لیسانس میگیری مگه ۴سال برای لیسانس وقت نگذاشتی؟ ؟؟
پس من دارم لیسانس لاغری میگیرم زمان اهمیتی ندارد با اشتیاق علاقه و صبر در مسیر آموزش ها پیش میرم فایل های روزانه رو گوش میدهم تمرینات رو انجام میدهم و تمام تلاش خودم رو میکنم که آموزش ها رو به عمل در زندگیم تبدیل کنم وبا لاغری زندگی کنم عین همان چاق شدن مگه نه اینکه ۳۲ سال چاقی رو هر لحظه زندگی کردی پس از الان باید لاغری رو هر لحظه زندگی کنی
در این مسیر فقط لاغر نمیشی تمام جنبه های زندگیت عوض میشه عین همون چاقی که تمام زندگی تورا تحت تاثیر خودش قرار داده بود
پس فقط روشی صحیح است که تمام زندگی تو را عوض کند
خدایا شکرت

باعرض سلام ،بالاغری باذهن لاغری آسونترین کار دنیا می شه چون بدون رژیم سخت یاورزشی واسترسی یادمی گیری چطور لاغربشی ودر تمام جنبه های زندگی موثر ومفیده اول از همه باخودت آشتی می کنی وکم کم یه جوری می شه که عاشق خودت می شی وزیبایی های وجودت رو که قبلا نمی دیدی رو می بینی وباعشق وعلاقه بیشتر پیش می ری ،من بیشتراز یک سال می شه در دوره لاغری باذهن شرکت کردم واز همون هفته های اول تغییرات در من ایجاد شد والان هم بعداز اون همه مدت برنگشتم روی رفتارهای غذایی غلط وجالبه بهتون بگم چند وقت پیش که داشتم دوره تکرار رو انجام می دادم رسیدم به اون تمرینی که باید یه فرمی رو به سه نفر متناسب بارفتار غذایی درست می دادم ودرمورد رفتارهای غذاییشون سوال می کردم ودست آخر بارفتارهای خودم مقایسه کنم وقتی رفتار غذایی افراد متناسب رو می خوندم می دیدم بارفتار من خیلی منطبقه ورفتارهای خودم رومی خوندم تعجب می کردم از چیزهایی که نوشته بودم وساعتها فکر می کردم راجب به تغییراتم چون دیگه اون رفتارهارو اصلا نداشتم وتکرار هم نکرده بودم وخیلی خوشحال شدم وخداروشکر کردم برای هدایتم به این دوره ،تایادم نرفته اینو بگم که پسرم چند وقتی بود زیاده روی می کردوتوی یک سال هفت کیلو اضاف کرده بودواز اون پسر بچه متناسب به پسری توپل تبدیل شده بود وخیلی جا توی سوالات بچه های گروه وجوابهای استاد شنیده بودم که تناسب من باعث تناسب فرزندم هم می شه والان می بینم پسرم حسابی لاغرشده وپرخوری نمی کنه واین هم نتیجه ی لاغرزی باذهنه

لاغر شدن با ذهن آسان ترین روشی هستش که من مطمئنم برای خوش اندام شدن وجود داره..
که فاکتور های خیلی اساسی و مهم برای نتیجه گیری عالی از این روش، اشتیاق هستش و استمرار.
و استاد و افراد زیادی که نتیجه گرفتند سند محکمی بر اثبات نتیجه بخشی اون هستش.
فکر نمی‌کنم کسی وجود داشته باشه که با لاغری با ذهن آشنا بشه و بخواد که دوباره برگرده و از روش های قبل بخواد استفاده کنه.

من احترام به جسمم رو یاد گرفتم، دریافت پیغام سیری، به اندازه خوردن، آرامش داشتن و… خیلی چیزهای دیگه که با استفاده از آموزش های این دوره کسب کردم و خداوند رو به خاطر تک تک آنها سپاسگزارم.

سلام و درود , استاد ارجمند & دوستان عزيز سرزمين لاغرى با ذهن 😊 روز سى و پنج تكرار , فايل تصويرى – صوتى ,
‏لاغر شدن با قدرت ذهن چگونه است⁉️
يادم مى ياد در كودكى , نوجوانى و تا قبل از ازدواج , من هميشه لاغر اندام , خوش فرم و خوش اندام بودم , بدون اينكه سختى بكشم براى لاغرى , لاغر بودم .
من اصن به لاغرى فكر نمى كردم , اصن مسئله ى چاقى در ذهنم نبود , بدون هيچ برنامه ى ورزشى , البته مسير خونه تا مدرسه رو هميشه پياده روى مى كردم . پياده روى هم بخاطرِ لاغرى نبود , اما بايد از خونه تا مدرسه رو پياده مى رفتم بخاطرِ اينكه ماشين نداشتيم و اينكه مسير خونه تا مدرسه اينطور نبود كه با تاكسى يا اتوبوس برم . لاغر بودم بدون اينكه فكر كنم كه اين خوراكى يا اون غذا چاق مى كنه , اصن اين حرفا نبود , حتى اون موقع , در خانواده و بين مردم هم اين حرفا رو نمى شنيدم .
در كل نه به لاغرى و نه به چاقى و نه به سايز لباس م توجهى داشتم , چون لاغرى براى من عجيب غريب نبود‼️ لاغرى برام يه امر كاملا طبيعى بود , مثِ روز و شب , ماه و خورشيد . هميشه لاغر بودم و اصن خودمو چك نمى كردم كه مثلا چاق شدم يا نه‼️
اما سالها بعد در جوانى وقتى كه به محل كارم مى رفتم اين حرفا بين همكاران و حتى بين مردم زياد شد , حتى در حال و احوالپرسى ها هم همينطور , ديگه عادى و متداول شده بود , بعنوان مثال , سلام چطورى⁉️چقد چاق شدى😳‼️چقد لاغر شدى😳‼️
تا جايى كه يادم مى ياد , خانم دكتر فردوسى روانشناس در شبكه ى تلويزيونى همين مسئله رو مطرح كردن كه صحيح نيست در حال و احوالپرسى , بگيد چقد چاق شدى‼️ چقد لاغر شدى‼️
خيلى اين گفته ها در ميون مردم زياد شده بود . همش حرف از اينكه اينو بخور براى لاغرى خوبه ‼️اينو نخور چاق مى شى‼️ وقتى هم بعد از باردارى چاق شدم , فكر كردم طبيعى ست بخاطرِ باردارى , بخاطرِ تيروئيد كم كار , بخاطرِ غصه خوردن , بخاطرِ كمبود خواب و بخاطرِ دلايلى كه ذهن منفى بافم من رو سالهاى سال سرگرم كرده بود , تا من فكر كنم كه طبيعى ست چاق شدن و چاق ماندن …
اما اينبار به لطف خداى مهربان , در مسير تناسب فكرى و لاغرى با ذهن قرار گرفتم و اين برام يه معجزه از خداوند هست , معجزه ى لاغرى با ذهن , بار ديگه , خداوند رو شكر و سپاس فراوان , كه در اين مسير هستم , خداى من ,من داشتم ناآگاهانه سالها در مسير ذهن منفى بافم مى رفتم و مى رفتم و به لطف خداوند مهربان , من از مسير چاقى به مسير اصلى تناسب فكرى و لاغرى با ذهن هدايت شدم و در نور سفيد و شفاف خداوند قرار گرفتم , خدايا , الان كه دارم اينارو مى نويسم احساس خيلى خوبى دارم كه در اين مسير هستم الان احساس مى كنم ذهنم يار منه و من رو به مسير لاغرى با ذهن هدايت مى كنه , و من هر روز با اشتياق فراوان در اين مسير ادامه مى دم و ادامه مى دم . 🚶🏻‍♀️ 🚶🏻‍♀️ 🚶🏻‍♀️
اين فايل هم فوق العاده جالب و تاثير گذار بود . با تشكر فراوان , شاد و سرزنده باشيد💖💙

به لطف خدا من با این دوره آشنا شدم و در راه یاد گرفتن ” لاغر شدن “هستم ، خداروشکر میکنم که از وقتی دوره رو شروع کردم فاصله گرفتم از همه مشکلاتی که قبلا داشتم با اضافه وزنم …اما الان خوشحالم که اعتماد به نفس دارم خیال آسوده دارم مطمئنم از لاغری راضی ام از اینکه بدن پاک دارم نه سطل آشغال متحرک خوشحالم که پس از هربار غذا خوردن سبکم خوشحالم از تغییراتم که طبیعت بدن من شده خوشحالم که حالا به بدنم احترام میزارم من خیلی راحت و با صبر کردن و اشتیاق همسو با سیستم بدنم لاغر میشم !
من هروز لاغری رو زندگی میکنم من هروز خوشحالم از دیدن خودم در ایینه لذت میبرم از تغییراتم لذت میبرم از اندازه نیاز خوردن لذت میبرم و ،انجام تمرین گوش دادن به فایل ها لذت میبرم و به همین راحتی با رقص واواز و حال خوب و هرچی که دلم میخواد میخورم اندازه نیاز بدنم و کلی فواید و مزایای دیگه دارم به هدف خودم میرسم و هروز گام برمیدارم و توی راه صحیح هرچه قدر هم که کند حرکت کنیم در اخر به هدف میرسیم و من چ راحت و اسوده دارم با سرعت توی مسیر هدفم حرکا میکنم و چه قدر همه چیز خوبه و خداروشکر میکنم🍁❤

به نام خدای مهربان
با سلام محضر استاد عزیز عطار روشن و دوستان شگفتی سازم
ما که اضافه وزن داریم و چاقیم همه مون در تمام طول عمرمون چاقی را آموزش دیدیم یاد گرفتیم بخاطر همین هر وقت هم تلاش کریم لاغر بشیم دوباره بعد از مدتی چاق شدیم حتی چاقتر…چون لاغری را به ذهنمون آموزش نداده بودیم.
لاغری آموزش دیدنیه، یاد گرفتنیه..باید با فایل گوش دادن و تمرین حل کردن اینها را به ذهنمون آموزش بدیم و در ذهنمون نهادینه کنیم تا خودبخود لاغر بشیم…
هر بار که با وجود سیری چیزی می خوریم و بعدش ناراحت و مضطرب میشدیم در واقع بیشتر به سمت چاقی حرکت می کنیم.
با جایگزین کردن آموزش های صحیح به ذهن مون کم کم فرمول های چاقی کمرنگ در ذهن فرمول های صحیح در ذهن مون نهادین بشه تا ذهن طبق همین آموزش ها به مغز دستور بده و مغز هم این آموخته و فرمول ها را بر روی جسم اعمال میکنه و خود به خود لاغر میشیم…
لاغری یاد گرفتنی است….
من حتما با اشتیاق و استمرار و علاقه در مسیر زیبای لاغری حرکت میکنم و اطمینان کامل و ایمان قلبی دارم که به لطف خدا و راهنمایی های جناب استاد و همت خودم حتما متناسب میشم.
خدایا شکرت که مرا به مسیر تناسب اندام هدایت کردی باز هم مرا حمایت کردی تا به تناسب اندام دل خواهم برسم شکرت شکرت هزاران بار شکرت🙏🙏
با سپاس فراوان از استاد عزیز عطار روشن.
و با آرزوی موفقیت برای همه ی دوستان عزیز

به نام خدا
سلام بر دوستان عزيز و استاد گرامي
من از رزيم و ورزش و باشكاه رفتن خسته و درمانده شده بودم و هميشه از مواد خوراكي ترس ذاشتم وغذايم رو با استرس ميخوردم
خيلي حال خوبي نداشتم از خودم بدم مي اومد دوست نداشتم جايي برم از خزيد كردن متنفر بودم از لباس هاي رنك شاد و تنك متنفر بودم جون از همه طرف بيرون ميزد
در جشن ها لباس هاي گشاد مي پوشيدم دوست نداشتم اضافه وزنم مشخص بشه از اينكه لباس گشاد مي پوشيدم راحت بودم و حوشحال كه ديكه الان جربي هاي بدنم مشخص نيس
هميشه محدوديت داشتم نسبت به همه جيز هم از خوراكي هم از پوشاك
ديكه نا اميد شده بودم باور كرده بودم كه ديكه اين ژنتيك منه هميشه همين جور باقي مي مونم و خداوند منو اينحور خلق كرده خلاصه به لطف خداي مهربان با اين روش مهم و با ارزش اشنا شدم و تولدي دوباره برام اغاز شد
خيلي خوشحالم كه در اين مسير با شادي و احساس خوب همراه هستم و هر جه كه دوست دارم به اندازه ي نياز بدنم ميخورم و استرسي از خوردن ندارم و همجينين بعد از غذا حالم خوبه
🙏🏻🙏🏻🙏🏻
و از همه مهم تر در دوران قرنطينه با حس و حال خوب ميگذرونيم خدايا شكرت كه در اين مسير هر روز شاد و خوشحال هستم و هر روز شاكر خداوند هستم و بخاطر تمام نعمت هاي كه بهمون عطا كرده خداوند رو سپاس ميگويم
خدا رو شكر كه هر روز يك تغيير و يك گام به سوي متناسب شدن ميروم و به زودي به هدف دلخواهم ميرسم 🙏🏻

با سلام
من این دوره را تابستان پارسال شروع کردم و بعد از پنج ماه به اون تناسب دست پیدا کردم. زندگی من کاملا متحول شد ولی باز احساس میکردم هنوز در رفتار هام صددرصد با یک ذهن متناسب برخورد نمیکنم پس دوره را ادامه دادم . بعد از کرونا که کاملا لایف استایلم عوض شد احساس کردم که دوباره داره احساس‌های قبلیم برمیگرده و خطاها ی رفتاریم را میدیدم و تصمیم گرفتم به شکل جدی‌تر این دوره را پیگیری و اجرا کنم که به لطف خداوند دوباره داره حس‌هام درست میشه و در رفتارهام دارم متوجه تغییراتم میشم. پذیرفتم که تا آخر عمرم هر روز باید خودم را در این مسیر قرار بدم تا بتوانم لاغری را هر روز زندگی کنم. الان چهار ماه هست که در قرنطینه هستیم و من اگر قبل از آشناییم با این دوره در این شرایط زندگی قرار میگرفتم حتما چندین کیلو اضافه وزن پیدا میکردم و الان سرخورده و غمگین و پر از حس منفی و ترس بودم اما به لطف خداوند توانستم با کمک گرفتن از این دوره بر این موضوع چیره بشم.

با درود بر همراهان عزیز، من عاشق این دوره هستم چون این دوره به من داره یاد میده که قدرت از آن من هست نه مواد غذایی در حالی که رژیمهای لاغری یا برنامه های لاغری قدرت را میده به مواد غذایی و به من یاد میداده که آن مواد غذایی هستند که برای من تصمیم میگیرند. من در این دوره یاد میگیرم که خودم رو دوست داشته باشم و طبیعت من چیست و تواناییهای من را به من یاداوری میکند. من بسیار لدت میبرم از هر یک فایلی که گوش میدهم و این علم را میآموزم. خداوند را شکر میگویم. سپاسگزارم از این تولد دوباره

سلام استاد عزیز ودوستان همراه
فقط میتونم بگم خدایا شکرت.ایمان دارم که این درست ترین روش است برای لاغری این بار هم ذهنم وهم روحم اینو تائید میکنند.با احساس فوق العاده ام که در حرکت در این مسیر دارم.هیچ عجله ای بر خلاف بقیه روشها ندارم چرا که این روش توأم بالذت وشادی برای من..خدایا شکرت که داری ذهنمو تغییر میدی

با سلام و درود خدمت شما
من سعی میکنم در دوره تکرار. بسیار کامل تر و بیشتر هر روز وقت بذارم و الویت اولم واقعا گوش دادن به فایل ها شده طوری که کارهامو در طول روز با تعداد فایل ها و تمریناتم معمولا تنظیم میکنم .و جدیدا هر شب قبل خواب روز بعد و تعداد و زمان فایل ها رو بررسی میکنم و از همون موقع برنامه فردام رو براساس اونا تنظیم میکنم ….خداروشکر احساس خوبی هم دارم اکثر اوقات ….ولی همیشه چون سختی نمی‌کشیدم نجوای منفی باف بهم میگفتی احتمالا داری اشتباه می کنی و میخواست منو مضطرب و نگران کنه که خدا رو شکر با فایل آخر خیالم راحت شد….خداوندا به خاطر این که هرروز از نگرانی هایت کاسته میشود و بیشتر آرامش میگیرم سپاسگزارم سپاسگزارم سپاسگزارم ….

من هم همیشه فکر می کنم مثل اون موقع ها دارم می رم دانشگاه در رشته لاغری قبول شدم به لطف خدا رشته جدیدی هست و خیلی تکه همه خبر ندارند از این رشته جدید!
هر روز تکالیفم و پروژه هامو انجام می دم و نمره های خوبی گرفتم ! ذهنم خیلی خیلی تغییر کرده به سمت متناسب شدن و هر روز یه گام برای خودم همسو با متناسب شدن بر می دارم و می دونم این رشته حالا حالاها فارغ التحصیلی نداره و مادام العمر هستش !
خدایا شکرت که من و به این مسیر راهنمایی کردی تنها راه متناسب شدن اینه چون روی ذهن کار می کنه و لی روش‌های قبلی فقط روی جسم کار می کردن و تنها روش که وزن و پایین میاره و ماندگار می کنه وزن دلخواه رو !
خدایا ممنون و سپاسگزارم هر لحظه و تمام روزها که احساس خوبی به من می دی با تکرار این روش !

عرض سلام و وقت بخیر
روز ۳۵تکرار
اولین فایلی که اوایل آذر ماه ۹۸ گوش دادم همین فایل بود
با یه عالمه امید وارد سایت شده بودم،باور داشتم میتونم از این طریق لاغر بشم ،چونکه مطالب کنترل ذهنو داشتم از ۲سال پیشش کار میکردم وعلاقه داشتم،مطمئن بودم که شدنیه،فایلارو گوش میدادم ومرتب امیدوارتر میشدم،اون روزا خودم تو یه رژیم سخت ۱ ماهه بودم واستاد گفته بودن اگر تو رژیم هستید از دوره استفاده نکنید،،آخرای رژیم بودم ودیگه ادامه ندادم ومیخواستم دوره هارو بخرم که اینترنت قطع شد ،بعد از وصل شدن نت ،تمام دوره هارو خریدم،داشتم بال در میوردم،چه کادوی تولدی قشنگتر ودلچسب تر از خرید دوره ها،با حس وحال عالی شروع کردم،لذت بردم،شاد بودم،احساس آرامشی عمیق داشتم،که دیگه همه ترس ها تموم شد ،اروم آروم مطالب بر دل وجانم مینشستن و یاد گرفتم ،که دیگه از خوردن نترسم،که غذا خوردن منو چاق نمیکنه،خوردن بی اندازه منو چاق میکنه،افکار وباورهای من ،منو چاق میکنه،باید ریشه رو درست میکردم ،هر روز ذهن وافکارمو با فایلها ونوشتن وخوندن نظرات دوستان تغذیه میکنم ودر مسیر لاغری هستم و برای متناسب شدن که این حق طبیعیه منه تلاش میکنم

سلام به همه ی دوستانم و استاد عزیزم
سال خوبی رو براتون آرزو میکنم ?
خدایا سپاسگزارم که در مسیر متناسب شدن هستم.
من گام سی و پنجم تکرار هستم و خیلی خوشحالم که امروز هم با احساس خوب یک گام برداشتم.
من از ابتدای دوره تا الان خیلی تغییرات داشتم که اول براتون خلاصه ای از تغییراتم رو مینویسم و بعد از روش هایی که تا قبل از آشنایی با دوره انجام دادم، مینویسم :
تغییرات من:
1.احساس خیلی بهتری دارم.
2.بیشتر روزها شاد هستم و آرامش دارم.
3.عاشق خودم شدم و خوشحالم که زنده هستم و از زندگی کردن سعی می کنم هرروز لذت ببرم.
4.ارتباطم با خدا خیلی بهتر شده. و خیلی باهاش صحبت میکنم و در زندگیم خیلی شریکش میکنم.
5.پوستم خیلی بهتر شده.
6.سه سایز کم کردم و الان سایزم 44 و هدفم سایز 38 هستش که خیلی ساده بهش میرسم.
7.یاد گرفتم استمرار داشته باشم..
8.سپاسگزاری من خیلی بیشتر شده.
9.شکمم خیلی کوچک شده.
10.اغلب اوقات به اندازه ی نیازم غذا میخورم و پرخوری نمیکنم.
11.خیلی وقته فشار شکم و احساس سنگینی عجیب و غریبی ندارم و همیشه بعد از غذا خوردن سبک هستم و راحت نفس میکشم.
12.راستی من اصلا در این روش ریزش مو نداشتم و اتفاقا موهام خیلی حجیم تر و سالم تر هم شده.
13.راحت نمازمو میخونم و در سجده هایم دیگه دچار تنگی نفس نمیشم.
14.یه تغییر جالب اینکه کفش هامم بزرگ شده برام و فکر کنم پاهامم لاغر شدن ??
15.لباس هام گشاد شدن و خیلی برام طبیعی هستش که از این گشاد تر هم بشه
و……
روش هایی که قبلا استفاده کردم :
1.رژیم دکترهای مختلف
2.رژیم های سرخودی
3.قرص های گیاهی
4 باشگاه رفتن
5.درازونشست در خانه
6.و…..

با سلام خدمت دوستان شگفتی سازم .من از وقتی به قدرت ذهن پی بردم خیلی سوالاتی که تو ذهنم بود برطرف شد همیشه فکر میکردم که این پولدارا خداشون کیه این خوش شانسا خداشون کیه و چرا بعضی ادما اینقدر شادن چرا بعضیا اینقدر بدبختی دارن.و به لطف خدا از وقتی کمی با قدرت ذهن اشنایی پیدا کردم فهمیدم که ذهن هر چیزی رو میتونه خلق کنه و انسانهارو به ارزوشون برسونه .
من هم از رژیم و قرص هایی استفاده کردم که علاوه بر چاقی بیشتر هزینه های زیادی برام در برداشت.و هیچ وقت از گرفتن اونها خوشحال نبودم و فقط با اجبار اینکارهارو انجام میدادم.به لطف خدا با دوره استاد اشنا شدم و هر روز برای یادگیری بیشتر اشتیاق دارم و خیلی تجربه های شیرینی کسب کردم .
من دراین دوره لاغر شدن رو اموزش دیدم وبه طور معجزه اسایی خیلی غذام کم شده میلی به خوردن اکثر غذاها ندارم و خیلی کمردردو زانو دردم بهتر شده و خیلی از نخوردن هام لذت میبرم و با شرکت در این دوره اعتماد به نفسم زیاد شده و خیلی از کارهایی رو که به خاطر اضافه وزن انجام نمیدادم رو انجام میدم و ازشون لذت میبرم .از اینکه استرسی برا غذا خوردن ندارم خیلی خوشحالم و خدارو خیلی سپاسگزارم .من هرروز با انرژی مثبت زیادی از خواب بیدار میشم خیلی به مثبت ها توجه میکنم و در کل دوره برام به جز لاغری منفعت های زیادی داشته.از استاد ممنونم و از خدا بسیار سپاسگزارم که من رو دراین مسیر زیبا قرار داد.

سلام مجدد به استاد گرامی و دوستان عزیزم
من قبلاً در مورد قدرت ذهن شنیده بودم اما تا حالا کسی منحصراً در مورد لاغری با ذهن چیزی نگفته بود . من هم از رژیم و دکتر تغذیه وانواع روش های لاغری و افزایش و کاهش یویو گونه وزنم خسته شده بودم .همیشه خدا در حال رژیم بودم.ولی با این حال بعد از مدتی دوباره نه تنها به وزن اول که بیشتر از قبل بر می گشتم .
چقدر لباس که من می خریدم و قبل از اینکه تنم کنم مجبور بودم هدیه بدهم به دیگران ، چون دیگه تنم نمیشد .و امیدی نداشتم که وزنم پائین بیاد و خودم استفاده کنم .یادم میاد یک مانتو تُرک گرفته بودم که بسیار زیبا بود .اما چند ماه بعد که اومدم تنم کنم دکمه هایش بسته نمیشد ، اشکم دراومد وکلی به خودم ناسزا گفتم . دلم نیومد مانتو را به کسی بدهم و یکسال نگهش داشتم و سال بعد دخترم گفت مامان شما که اینو نمی پوشی چرا نمیدهی به کسی و من با نهایت ناراحتی هدیه دادم به کسی ، ناراحت چون روز به روز چاق تر می شدم .

وقتی که اولین بار شنیدم استاد از قدرت ذهن برای لاغری حرف می زنند خیلی خوشحال شدم و باور کردم که این آخرین راه است ، چون دیگه نیازی به راه دیگری نخواهد بود .حالا راهی پیدا شده بود که نه تنها در لاغر شدن به من کمک می کرد ، بلکه باعث موفقیت من در همه امور زندگیم میشد . روشی که برای من آرامش به ارمغان آورد .و حالا می تونم شب ها راحت بخوابم .امروز پیامی از دوستانم دریافت کردم که نظرخواهی می کردند که فردا برای ناهار به یک رستوران خاصی که همیشه می رفتیم برویم .باور کنید یادم اومد از قبل از دوره که من در این طور مواقع از قبل غصه می خوردم و دعا می کردم که خدایا کمکم کن من زیاد غذا نخورم .همیشه من در حالیکه با خودم قول و قرار می گذاشتم که کم بخور و…می رفتم و با دل درد و عذاب وجدان و احساس گناه بر می گشتم .اما امروز خیلی راحت گفتم من موافقم بریم ،بدون اینکه ذره ای نگران باشم .خدایا شکرت که بدن ما به حالت عادی و طبیعی خودش برگشته از وقتی خودم را شناخته ام این احساس را تجربه نکرده بودم و به قول دوستمون طوری شده بود که انگار چاق بودن و زیاد خوردن طبیعی شده بود برای ما .خدایا ممنونم که ما را در این راه آوردی تا به کمک استاد روشن عزیز مثل مردم عادی و همانطور که خودت ما را آفریدی زندگی کنیم .سپاس

سال ها رویای لاغریم را با امتحان رژیم های سخت ومختلف طی کردم و نمی دونستم راهم اشتباه بلکه فکرمی کردم بدن من نسبت به از دست دادن وزن سخت عمل میکنه و به زور وزن کم می کنه. یادمه یه دفترچه کوچک داشتم و از اول صبح تا آخرشب هرچیزی که می خوردم یادداشت می کردم حتی یه دونه کوچک کشمش یا هرچیزدیگه وبعد از جدولی که داشتم میزان کالری آنها را حساب می کردم واگه زیاد می خوردم دچارعذاب وجدان می شدم ومرتب درحال وزن کردن موادغذایی وکالری شماری بودم وخلاصه خیلی سختی می کشیدم ونتیجه اش فقط چندمدت کوتاه بود اما خدا را شکر از وقتی که با لاغری ذهن آشنا شدم دارم از لحظه لخظه زندگیم لذت می برم وبا اینکه الان چهارماه است که در دوره هستم تغییرات زیادی داشتم استرس ونگرانی از خوردن ندارم، آرامش فکری وذهنیم عالیه، اعتمادبه نفس خوبی پیدا کردم، شادم و با بچه هام بازی می کنم، به اندازه نیازم میخورم از هرچیزی که دلم میخوادمیخورم و توی این چهارماه هیچوقت احساس خفگی بعداز خوردن وعذاب کشیدن بعداز خوردن نداشتم، میل ندارم را به راحتی میگم و کاهش وزن وسایزهم داشتم البته هنوز به وزن دلخواهم نرسیدم ولی این همه تغییر دراین مدت برام عالیهههه
سپاسگزارم استادعطارروشن عزیز

سلام به استاد عزیز ودوستان خوبم
این فایل رو من بارها گوش دادم وهر بار نور امیدجدیدی در دلم روشن شده .وامروز با گوش دادن این فایل بعد از دیدن نتیجه های ا ز طول مسیر دیدم که واقعا همه چیز درست وعالی است .واین ذهن ماست که باعث چاقی ویا لاغری ما میشود .من از وقتی اموزش دیدن لاغری را شروع کردم واقعا تغییرات خوب وزیبایی داشتم .هنوز راه دارم و باید اموزشهای خودم رو کامل کنم اما تا اینجای مسیر از خودم وتغییر رفتارم راضی هستم .من در روش های قبل از دوره برای نخوردن خیلی سختی میکشیدم ودر رژیمهای خود وقتی میدیدم بقیه همه چیز میخورند ومن نمیتوانم بخورم همیشه افسوس میخوردم .هنوز عذاب وجدانهایی رو که بعد از خوردن زیا د داشتم فراموش نکرده ام .عذاب وجدانهایی که هیچ کاری هم برای ان صورت نمیدادم ودوباره همان راه را ادامه میدادم .
اما الان از خداوند سپاسگذارم به خاطر راهی که برایم روشن کرد ومسیری که برای من فراهم نمود .الان بدون اه وافسوس بدون اذیت شدن بدون سختی وفشار اوردن به خودم ذهنم دارد یاد میگیرد که به اندازه نیاز بدنم بخورم .نه اینکه نان وزن کنم ،نه اینکه قاشقها رابشمارم ،نه اینکه به دنبال کالریها باشم ،وحتی بخواهم رنج گرسنگی خوردن را تحمل کنم .الان به فکر هیچ کدام از اینها نیستم وفقط به اندازه نیاز بدنم میخورم وحتی هیچ وقت به خودم گرسنگی ندادم .با اینکه هنوز اموزشهای من تکمیل نشده و من گاهی البته خیلی به ندرت وکم اضافه خواری میکنم بعدش عذاب وجدان ندارم .دیگه خیلی ناراحت ونادم نمیشم وبا خودم میگم باشه اشکال نداره من این رفتارم رو دادم کم کم درست میکنم وبه زودی عالی میشه .و واقعا هم همینطور هست . توی یاد گرفتن هر حرفه ای وهر چیزی قبل از اینکه توی اون فن استاد بشیم بالاخره خطاهایی میکنیم تا اینکه خوب اون رو فرا بگیریم وهرکاری نیاز به تمرین وممارست دارد.
خیلی خوشحالم که این مسیر رو برای خودم انتخاب کردم.و واقعا الان مفهوم جمله معروف استاد که لاغر شدن آسان ترین کار دنیاست رو میفهمم .واز استاد عزیز واقعا سپاسگزارم .

این فایل یکی از فایل‌های مورد علاقه‌ی منه. اولین بار که این فایل رو شنیدم ناگهان جهان در پیش روم تغییر رنگ داد و امید به لاغر شدن در من جوانه زد. امیدی که مدت‌ها بود از دست داده بودم.
همه‌ی باورها و اعتقادات قبلیم با شنیدن این فایل ترک خورد و من مشتاق شدم بیشتر بدونم.
یکی دو فایل دیگه گوش کردم و تصمیم به ثبت‌نام گرفتم و همون شب تصمیممو عملی کردم. اون شب استاد به من گفتن که از این به بعد فکر کنم کاملا متناسبم و فقط به فکر لذت بردن از زندگی باشم این حرف‌ها زیباترین و دلگرم کننده ترین حرف‌هایی بودن که در ارتباط با اضافه وزنم شنیده بودم تغییرات من از همون لحظه شروع شد. از استاد پرسیده بودم که ایا میتونم همزمان با روش ذهنی یه رژیم رو هم دنبال کنم تا زودتر وزنم کم بشه و ایشون جواب داده بودن که این‌کار صد در صد مانع موفقیته.
این حرف استاد دنیارو به من هدیه کرده بود. مثل پرنده‌ای که از قفس رها شده احساس آزادی می‌کردم. احساسی که هنوز هم در من جاریه. احساس آزادی می‌کردم چون برای اولین بار رژیم نگرفتن رو موجه میدیدم. قرار بود بدون عذاب وجدان از نداشتن رژیم فقط به فکر شادیم باشم.
تو این فایل جمله‌ای هست که میگه لاغر شدن باید خیلی آسون باشه هر وقت برای لاغر شدن سختی بکشیم باید بدونیم که راه رو داریم اشتباه میریم. این جمله باعث شده بود من از خوشحالی در پوست خودم نگنجم چون من سال‌ها رنج و سختی کشیده بودم.
روزیکه با این سایت آشنا شدم آرزویی در من شکل گرفت. از خودم پرسیده بودم یعنی میشه یه روز عکس منم بین این عکسا باشه؟؟؟
حالا نه ماه از اون زمان گذشته. امروز صبح که سایت رو برای انجام تمرین‌های امروزم باز کردم درست زیر خوش‌امد گویی به سرزمین لاغرها با عکس شگفتی‌سازی خودم مواجه شدم و به یاد آرزویی که کرده بودم افتادم.
عکسی که امروز با ورود به سایت به من خوش‌آمد گفت با اینکه نشون دهنده‌ی تغییرات شگفت‌انگیز منه هنوز عکس تناسب نهاییم نیست اما حالا مطمئنم که عکس تناسب ایده‌الم رو هم روزی در کنار عکس‌های دیگم در سایت خواهم دید. از همین الان میتونم خودم رو در حال تماشای اون عکس تصور کنم چون حالا دیگه تجربه‌ی وزن کم کردن با قدرت ذهن رو دارم و میدونم که چقدر آسون و لذت‌بخشه و مهم‌تر اینکه دیگه یه امر غیر ممکن نیست بلکه عملیه.

تصویر شگفتی ساز شدن من

بسیار عالی دوست من و خدا را شکر .عکس های شما مشوق ما در این راه است و به ما امید میدهد

متناسب شدن ،مبارکتون باشه خانم عشق ،دیگه الان فکر کنم متناسبتر هم شده باشید،نوشته هاتون بسیار مفید وعالیه
منم میخوام عکسم تو شگفتی سازان در آینده گذاشته بشه،فعلا اول راهم

سلام به استداد ودوستان بزرگوار
این فایل عالی بود
ومن بدون اینکه خواستم…تحت آموزش چاقی قرار گرفتم…
من درحال آموزش لاغریم…واشتیاق زیاد هم دارم…خیلللی راحت وبدون خواستن..وفهمیدن چاق شدم…
خیللی راحت هم لاغر میشم…من استمرار دارم….وتا به لاغری رو یاد نگیرم…دست از این کلاس..برنمیدارم
خدایا سپاس♥️
استاد سپاس♥️

با سلام
فایل اول در باره طبیعی کردن لاغری برای ذهن بود که به نظرم کار راحتی نیست ولی اگر با این فایلها و تمرینات بتوانیم این کار را انجام دهیم خیلی به موفقیت نزدیک میشویم .
من بعد از شنیدن یکی از فایلها بشقاب و قاشق غذاخوری خودم رو تغییر دادم قبلا هم این کار رو میکردم ولی بعد از شنیدن از طریق فایلها به این کار مطمئن شدم اول فکر میکردم که کار مهم و سختی است ولی در طی این چند ماه به صورت طبیعی با این سایز از وسایل غذا میخورم و بدای ذهنم کاملا طبیعی شده به طوری که اگر از قاشق غذاخوری استفاده کنم راحت نیستم و فکر میکنم به طور طبیعی باید اینطور باشد .
در مواردی که با شیرینی مواجه میشم خیلی دلم میخواد که رفتار طبیعی داشته باشم ولی چون زیاد موفق نبودم از راهکار استاد در فایل مربوط به شیرینی استفاده میکنم .
در خیلی از موارد مثل فست فود و یا مهمانی و سایر مواقع رفتار طبیعی خودم رو بر پایه تناسب اندام پایه ریزی کردم و از خودم راضی هستم ولی تلاش میکنم که متناسب بودن رو برای ذهنم طبیعی تر کنم که رفتارم هم با این تناسب همخوانی داشته باشد .
دوست دارم به مرحله ای برسم که باور صد در صد من این باشد که انسانی لاغر و بسیار متناسب هستم و درست ماجرا همین است که متناسب فکر کنم متناسب غذا بخورم و کلا متناسب عمل کنم .
فایل بعدی بسیار زیبا توضیح داده شده بود و من خیلی استفاده کردم .
اگر ما مطمئن شویم که ذهن خود را وقتی برای چاقی برنامه ریزی میکنیم و بوسیله رژیم و هر چیز دیگری جسم خود را برای لاغری تنظیم میکنیم تضاد بین ذهن و جسم شکست را بوجود می آورد در حالی که مغز ما چون تحت تاثیر ذهن ماست در صورت برنامه ریزی درست ذهنی دیگر مغز فرمان اشتباه صادر نمیکند و موفقیت حاصل میشود .
به امید رسیدن به موفقیت برای همه ما دوستان تلاشگر.

سلام استاد خوبم امروز هفته چهارم شروع کردم ونامه برای خدا نوشتم خیلی بهم انگیزه داد اول که نامه نوشتم بدون هیچ توقع وباز بینی بعدش خوندم اشک ریختم واقعا باورم نمیشد من این نامه نوشتم چند بار خوندم هرباری خوندم اشک ریختم خیلی عالی بود
وفایل که الان در رادیو تناسب اندام گذاشتید عالی بود
من شاید این راه اومدم برای تناسب اندام اما الان هر چه پیش میرم میخوام از درون خودم باخبر باشم
متوجه شدم که واقعا قبلا محتاج لاغر شدن بودم چرا ؟چون میخواستم لاغر بشم بخاطر دیگران بخاطر حرف دیگران من وابسته حرف دیگران بودم میخواستم دیگران من تایید کنن
اما الان متوجه شدم خودم باید خودم تایید کنم خودم هر شکلی هستم الان بپذیرم عشق بورزم وپذیرفتن خیلی عالیست وقتی بپذیری دراین شرایطی هستی خودت عاملش بودی واحترام بذاری وآرامش خود به خود به زندگیت میاد من خودم فرشته درونم که (عاشق خوبیها) اسمش گذاشتم من به سوی خوبیها میکشونه
همون جوری درفایلتون گفتید وقتی خودمون قبول نداشته باشیم وابسته دیگران میشم ودیگران من رها کردن خیلی برام اتفاق افتاد کسای دوست داشتم و وابسته بودم به قول معروف پیله شون میشدم تا با من باشن اونا از من دور شدن رهام کردن
الان که خودم قبول دارم الان که خودم دوست دارم همون آدمها خودشون میان طرفم وقتی باکسی حرف میزنم متوجه میشم همه توجه کاملی به حرفهام دارن وآروم میگیرن
خیلی فایلتون عالی بود الان متوجه شدم فقط تغییر رفتارام وزندگیم کم کم چیزهای دوست دارم به زندگیم میاد وهم چاقی الانم دوست داشته باشم که باعث این همه آگاهی کسب کنم ولاغری دوست داشته باشم که بهش برسم وروی رفتارهام کار کنم بی نهایت از شما سپاسگذارم شما فوق العاده اید

باسلام خدمت استادعزیزو پرتلاشم و دوستان متناسبم طاعات و عبادادتون قبول باشه
استاد آموزشهای این فایل مثل همیشه عالی و تاثیر گذار بود من حدودا دوساله که با دوره آشنا شدم و خیلی تغییرات رفتاری و جسمی داشتم البته هنوز تا ایده آلم یکم فاصله دارم ولی خیلی از طرف دوستان شبنم سازی میشم و این منو خیلی دلگرم میکنه اما چیزی که منو برای رسیدن به لاغری و متناسب شدن مشتاقتر میکنه گوش دادن به فایلهای شماست خیلی حالم خوب میشه یه حس عجیبی پیدا میکنم که میدونم دوستان دیگه هم اونو تجربه کردن اینگار آدم امید تازه میگیره اینگار بهداز اینهمه گوش دادن به فایلهای شما بازم نکات طلایی جدیدی به ذهن آدم میرسه راه جدیدی کشف میشه ودر کل اینکه فکروذهن آدم دوباره هوشیار میشه و دوست داره لذت لاغری رو بچشه نمیدونم چطوری دیگه احساس شادی و شعفم رو بگم ولی هرچی که هست یه حس مثبت و پراز انرژی از خوبیهاو لذتهای اطرافم هست که جذب میکنم استاد با تمام وجودواحساسم تشکر میکنم کلامتون برام آرامبخش هدایتگر و پراز امیدواری به زندگیه انشاالله زندگیتون پراز نشاط و موفقیت روزافزون شما رو از خدای مهربانم خواهانم

سلام.روزتون بخیر.
نمیدونم وقت خوندن مطالب من رو داشته باشین یا نه.
من 31 سالمه.منم مثل خیلیای دیگه از بچگی تپل بودم و با بزرگ شدن و اضافه شدن وزنم از تپلی به چاق بودن لقب پیدا کردم.
بیشتر از همه از برادر خودم ضربه خودم و اعتماد به نفسمو از دست دادم.
همیشه جلوی بقیه اقوام مسخرم میکرد.منم تو خونه موندن و به خوردن ادامه و تنها بودنو بیشتر یاد گرفتم.
چند باری تصمیم گرفتم لاغر شم چون دوستای مدرسمو میدیدم که بخاطر خوشکلی و خوش اندامی خیلی مورد توجه قرار میگیرن مخصوصا از طرف پسرا.
اما بعد از مدتی خسته میشدم و روز از نو روزی از نو.اعتماد به نفس اینکه انتخاب میشم واسه ازدواج نداشتم.بقیه انتخاب میکردن با کی ازدواج کنن اما من به خودم این باورو دادم که باید انتخاب بشم و بلاخره شدم.
خدا رو شکر میکنم که همسر خیلی خوبی نصیبم شد اما مشکل چاقیم اذیتم میکرد.
عروسی نگرفتم از ترس رفتن به آتلیه و عکس گرفتنم.بهونمم خرج کمتر اما حسرتش به دلم مونده.
تا اینکه پیارسال عمل کردم.عمل باز شکم و سینه و بدون اغراق به دلیل عفونت شکمم که دکترم تشخیص نداد تا پای مرگ رفتم.
اما بعد از گذروندن دوران نقاهتم بازم شروع کردم به خوردن جوری که بعد از مدتی وزنی که بخاطر عمل از دست داده بودم برگشت.
مدتی بود خیلی با خودم کلنجار میرفتم.از اینکه این همه خرج کردم و تا پای مرگ رفتم اما هیچی عایدم نشده خیلی ناراحت بودم مخصوصا جلوی همسر و خانوادش.
تا اینکه تصمیم گرفتم یه بار دیگه شروع کنم و تا تهش برم.تا ته لاغری.
رژیمم شروع شد.
سعی میکردم از تجربه های قبلم استفاده کنم.میوه و سبزیجات و پروتئین بخورم و در کنارش عرق تعادل(لاغری)،قهوه و چای سبز.
هر روز توی سایت دنبال مطالب مختلف بودم که صبر در دژیمم بیشتر شه.دنبال مطالب کسایی بودم که لاغر شدن
تا اینکه 7 روز از رژیمم میگذشت که اتفاقی وارد سایت شما شدم.
کسی که خودش لاغر شده.
واسم جالب شد.یه ویسی از شما که این خواست خدا بوده که با این سایت آشنا بشم منو ترقیب کرد که بقیه ویساتونو گوش کنم و 10 مرحلرو شنیدم.
به تک تک سوالاتون جواب دادم و جالبه بدونین من خودم و بی ارادگی خودم جلوی خوراکیو مقصر میدونستم.
اما نوشتم مقصر خودمم و امضا کردم.
نوشتم که الان 88 کیلو هستم و میخوام 68 بشم.
قبل از اینکه تکلیف نوشتن خوراکی های روزانتونو بنویسین من خودم از اول نوشته بودم.
گوش کردن به ویس های شما بینهایت انگیزمو زیاد کرده.
جوری که هر روز هنسفری میزارم و صدای شما رو گوش میکنم و راه میرم.
هر روز به خودم میگم متناسب شدن ساده ترین کار دنیاست.
و فایل خدای لاغری اشک منو در آورد.
من تا چند روز پیش به خودم خیلی بد کردم اما تصمیم گرفتم خودمو خدای خودمو از این ناراحتی نجات بدم.
شاید تا چند روز پیش رژیم واسم مثل زندان بود اما حالا از اینکه به خودم و بقیه میگم، نه مرسی میل ندارم لذت میبرم.
واسم خیلی شیکه.
مثل بقیه ی دوستای متناسبم رفتار میکنم.
از همکارم که متناسب خواستم که به مدت یک هفته واسم تایم غذا خوردن و چیزایی که میخوررو بنویسه.الان فقط 11 روز از تصمیم به متناسبیم میگذره اما در همین چند روز خیلی حال و روحیم بهتره
طبق برنامه ریزی که از قبل کردم یه هزینه جلوی راهمه و اون که اوکی شد حتما در دوره هاتون شرکت میکنم مخصوصا دوره شناخت خدا واسم خیلی خیلی جذاب هست.
از اینکه یه همدرد نوشته هامو میخونه خوشحالم چون میدونم درکم میکنه و میفهمه چی میگم.
من با خدای لاغری خودم آشتی کردم و حتما بعد از رسیدن به تناسبم واستون عکس میزارم.من میتونم مثل خیلیای دیگه
.ببخشید خیلی نوشته هام طولانی شد.

سلام دوست متناسبم من نوشته ی شما رو خوندم و خیلی خیلی لذت بردم از اینکه خداوند هرکس رو که واقعا بخواد هدایت میکنه. همگی ما به زودی در ایستگاه های متناسب خودمان خواهیم بود و از تجربه ی روزهای متناسب بودن باهم صحبت میکنیم به امید خدا.

سلام .وقت به خیر.برندگان کی مشخص میشن؟

به نام خدا خالق زیباییها
سلام به استاد توانمندم خالق زیباییهای زندگیم

چیزی که راغب شدم اینبارم از تجربه خودم صرفنظر نکنم

اشتباهاتی بود که حدود یکسال پیش انجام دادم وجالبه یادم رفته بود

هشت ماهی شده که توی این مسیر قرار گرفتم دوره رو با پشتیبانی استاد انجام دادم
ذهنی که پراز افکار منفی و باورهای غلط بود با کمک استاد شروع به ساختن ذهنی نو وتازه
واگاهی پیدا کردم که ذهنم چه قدرت فوق العاده ای دارد

درست حدودا یکسال ونیم پیش هربار از هرجا روشی میشنیدم با کله به سمتش شیرجه میزدم بدون هیچ آگاهی شروع به انجام دادن اون کار میشدم تا به لاغری برسم

غافل از اینکه شاید این روش برای من مضر و عوارض داره
غافل از اینکه این فقط یه وسیله بود که خودم را از مسئولیت چاقیم رها کنم پرده ای به چشمانم زده بودم که نبینم خودم مقصرم من باید دنبال یه راه اساسی بودم
پنهان میکردم مسئله ی اصلی زندگیمو
از عزیزی شنیدم دکتری با علم طب سنتی به شهرمون اومده وفقط یک روز به شهرمون میاد

طب سوزنی رو با تجربه تلخ انجام داده بودم اما فکر میکردم شاید این متفاوته شاید این روش بهتری داره
جالبه دست به هرکاریم میزدم طفلی دختر خودمم با نارضایتی به دنبال خودم راش مینداختم

یادم نبود چاقی رو یاد گرفته بودم وبه دخترم هم آموزش داده بودم

خلاصه بعداز کلی سختی به مطب رسیدیم مطب توی یکی از محله های بد شهر بود وتوی یه زیر زمین مخوف وترسناک وکثیف
جالبه منی که همه چی برام مهم بود چرا اینا به چشمم نمی اومد کثیفی نمور بودن
جایی که از لحاظ بهداشتی صفر بود
انقد برام لاغرشدن مهم بود که این نکته های منفی برام چشمگیر نبود به خودم میگفتم به نتیجه برسم به جهنم که جای مطبش کجاست
بعداز کلی منتظر موندن نوبتم شد
دکتر تجویز کرد که چربیهای من جاهای از جسمم که ور قلبمه ست باید بادکش بشه
اولین بار میشنیدم که باد کش چیه دیگه
هزینه رو دادم واز همون جلسه شروع کردم به شکستن به اصطلاح چربیهام

بدن من ظریف بود با کوچکترین تحریک پوستی سریع کبود میشد جالبه کبودی از همون لحظه شروع شد
وااای خدا من من با خودم چه کردم

وقتی مادرم منو دید فکر کرده بود کتک خوردم اما از کی

الان که فکر میکنم من از جهل ونادانی خودم چک ولگد خورده بودم

به این امانت الهی چه بو امانتداری کردم
من از اون روش شاید نتیجه ی کوتاه مدت گرفتم اما موندگار نبود خیلی سریع همه چی سر جای خودش برگشت

الان که توی دوره هستم از خودم سوال میکنم چطور حاضر شدم با کسی که بعدا فهمیدیم دکتر قلابی بود تن دادم

جای بسی تاسفه

اما باید سجده ی شکر به جا بیارم که امروز توی دوره ای هستم با استادی آشنا شدم

که عاشق خودم شدم امروز خودم رو بوسیدم وبه خودم قول دادم که از خودم مراقبت کنم تا به هدفم برسم

سوال اینه چه اتفاقی برات افتاده

جوابم اینه به شادی درونی رسیدم که هیچ روشی به من آموزش نداده بود

درست توی این مدت هیچ روش سختی رو انجام ندادم کاهش وزنم به آسونی داره اتفاق می افته

لاغرمیشم اما پراز امید وانگیزه ام گویی تولد دیگری برایم رخ داده

این تولدم از زایش مادرم آگاهانه تر ولذت بخش تره تولدی باخنده نه گریه اینجا احساس حرف اول رو میزنه اینجا توانایی تورو موفق میکنه به اعتماد به نفس میرسی اعتماد به نفسی که هیچ دانشگاه ومدرسی آموزشم نداده بود

سپاس که با شروع دوره ی پیشرفته اتفاقهای بسیار بسیار عالی برام داره میافته

من عاق زندگی کردن در تناسبم من خوشبخت و موفقم

این زندگی جدید مباررررررکم باشه

سپاسگزارم استاد خوبم

امروزه به دلایل مختلف گرفتار باورهای کذبی شده ایم که گمان میکنیم تنها از راه رژیم غذایی و سختی دادن به روح و جسممون میتونیم به تناسب اندام برسیم در حالیکه این راه با محرومیت شدید همراه است و فقط باعث استرس و صدمه زدن به جسم و روحمون میشه مبتلایان بجای اینکه به فکر لاغری باشند دایم به جاقی و اضافه وزن فکر میکنند در حالی که ما با روش ذهنی با شور و نشاط زندگی میکنیم و به فکر متناسب شدن هستیم نه جاقی و خیلی راحت و بدون دردسر و مثل اب خوردن به تناسب اندام میرسیم این خیلی مهمه که با یه حس خوب و شادی و نشاط و امیدواری به تناسب اندام برسی یا با استرس و دل نگرانی ازبرگشت وزن
یا اینکه مواد غذایی رو ببینی و جلوی خودت رو بگیری یا به راحتی میل به خوردنشون نداشته باشی
خدا رو هزاران مرتبه شکر میکنم که با این روش ذهنی و استاد ارجمندم اشنا شدم و خیلی راحت و بدون دردسر دارم به وزن دلخواهم میرسم با شادی و یه حس خیلی خوب بارها برای رژیم اقدام کردم ولی هرگز نتونستم از تنقلات و شیرینی و…. صرف نظر کنم ولی از وقتی تو دوره شرکت کردم با اینکه همه جی در دسترسم هست و جلوی جشمانم ولی اصلا میلی به خوردنشون نداشتم به راحتی دارم به هدفم میرسم خیلی خوشحالم
خدایا شکرت و ممنون استاد بزرگوارم

سلام دوستان خوب واستاد ارجمندم.
اولین باری که اسم تناسب ذهنی و روش ذهنی به گوشم خورد منی که همه راههای رایج وموجود رو رفته بودم باناامیدی گفتم ای بابا این دیگه چه مدلشه…خواهرم که میدونست چقدر من پیگیر ومشتاق لاغری هستم ودرجریان همه روشهای انجام داده من بود بهم گفت حالا برو توی گروه ببین چیه ضرری نداره…منم از سر کنجکاوی وارد تالار شدم چند روزی پیامهای دوستان رو خوندم وترغیب شدم فایل های رایگان رو گوش بدم انگار یه حسی بهم میگفت پیش برو …شاید باورتون نشه ولی اون روز که من صبح شروع کردم فایلهای استاد رو گوش بدم دیگه نگاه ساعت نکردم و فقط گوش میدادم یه دفعه دیدم زنگ خونه به صدادر اومد وهمسرم وفرزندم از سرکار ومدرسه اومده بودند ومن انقدر محو شنیدن حرفای استاد شده بودم که حتی نهار نتونسته بودم تدارک ببینم…خلاصه دوستان همچنان ادامه دادم یه حسی بهم میگفت این همون چیزیه که تو دنبالش بودی انگار خود خدا داشت بهم میگفت ادامه بده …من فقط کارم شده بود گوش دادن حرفای استاد تایک ماه مدام گوش میدادم وتوی این یک ماه مبلغ دوره با وجودی که اصلا توان مالیش رو نداشتم به لطف خداوند جور شد وثبت نام کردم و توی دوره شرکت کردم …الان حدودا5ماه از شروع دوره ام میگذره و هر چقدر از تغییراتم بگم واقعا کم گفتم…از نظر روحی عالیییییییی ام خداروشکر…خیلی کم اشتها شدم خداروشکر….2سایز کم کردم وهمچنان دارم لاغر میشم وراهم رو دارم توی دوره پیشرفته ادامه میدم…..از نظر اراده خیلی قوی شدم الحمدا…
دوستان مثبت اندیش خوبی پیداکردم …ودر یک جمله خودم روپیداکردم باخودم آشتی کردم الان دیگه خودمو دوست دارم ازخودم فرار نمیکنم به اندامم که امانت خداوند است بدوبیراه نمیگم و….خداروشکر میکنم وازاستاد واقعاتشکر میکنم که توی این مسیر واقعا منو همراهی کردند…باتشکر

سلام و درود
نسرینم در این راه شگفت انگیز خاصترینم?
یادم هیچ راهی برام نبود که نرفته باشم که حداقل۱۰کیلو کم‌کنم و برنگرده ذهنیتم داغون بود
تا اینکه معجزه آشنایی با استادعطا روشن وراه همیشه سبزشون رخ داد بگم چقدر باهاشون کلنجار رفتم تعجب میکنین و الان میگم ای کاش یه لحظه هم دریغ نمیکرد
الان دوره مقدماتی تمام شده و در دوره شگفت انگیز پیشرفته هستیم
من در این راه نه تنها اندامم بلکه ذهنم و درونمم تناسب پیدا کرده چقدر راحت وسبکم و چقدر با انرژی و خوشحال?چند دقمی بیشتر وزن ۶۵ نمونده و مطمئنم آخرامسال من چقدر خوش اندامترهستم
دراین مسیر برمیگردی به درونت و شگفتی هایت را پیدا میکنی…مثل دانه تازه کاشته شده همه چیز از ذهنت شروع میشه تو اون دانه را به درختی تنومندوقوی وشاداب و متناسب تبدیل میکنی
آسانترین ولذتبخش ترین کار دنیا متناسب شدنه وقتی باخودت آشتی میکنی و خود درونتو که چقدر زیبا اندامه میبینی چقدرلذت بخش تره
در این راه معجزه های درونتو خودت پیدا میکنی ومیبینی جز متناسب شدن‌چقدر شگفتی های دیگه ای داره?دقیق مثل من?
این راه باعث میشه تعهدهای محکمی باخودت ببندی و سرهمه قولایی که به خودت دادی بمونی محکم واستوار…
استادچیزای زیادی به من یاد دادن از جمله ذهن متناسب و میثاق نامه ای که هرلحظه اش یادت میاره که تو چقدر خوش اندام‌ومتناسبی
عجله نداشتن خیلی در این راه مهمه ما باید فرمولهارا اینقدر تکرار کنیم تا در ذهنمون ثبت بشه…دقیق مثل جدول ضرب کلاس سوم دبستان
باهمون شوق وانرژی…اصلاح باورهای نادرست وغلط که ماسالهاباهاشون اشتباه زندگی کردیم…وقتی اصلاح بشن چه معجزه هایی کشف میشه که حیرت میکنی??از خدای عزیزم سپاسگزارم‌که من در این راه قرار داده و بی نهایت ازاستاد بزرگوار متشکرم که هرلحظه همرام بودن باصبر وحوصله ومنو باخودم واندامی زیبا آشتی دادن…به امید روزی که تناسب ذهنی جهانی بشه ومن با افتخار داد بزنم دانش آموز چنین استادی بودم وهستم???

سلام خدمت دوستان و استاد گرامی
خواستم از نتایجی که در این دوره کسب کردم بگم.اول از همه با توضیحاتی که در فایل ها گفته میشه فقط مختص به لاغری
و تناسب اندام نیست و سایر جنبه های زندگی رو دربرمیگیره .در این دوره توضیح داده میشه که چطور به هر هدفی که میخواهیم
با قدرت ذهن میشه رسید و چرا افراد با وجود تلاش های فراوان به هدفهاشون نمیرسن .و اگر بخوام در یک جمله بگم،این ذهن
ماست که تمام زندگی ما رو پیش میبره .گرچه 99 درصد افراد جهان از این موضوع بی اطلاع هستند .
قدرت ذهن در جاهای دیگه توضیح داده شده ،اما خوبی این دوره در این هست که قدرت ذهن ما با مثال های واقعی
بیان میشه و ما متوجه افکار و رفتارهای روزانه خودمون میشیم.و با فکر کردن حتی موارد بیشتری رو پیدا میکنیم که قبلا از اون
بی اطلاع بودیم.ذهن ما با حرف های درست و غلط هر روزه افراد برنامه ریزی شده و باید این حرف های غلط رو با افکار مناسب
جایگزین کنیم.خودم که به این موضوع فکر میکنم که چقدر میشد در زندگی به همه چیز ساده و آسون رسید و خوشبختی طبیعی بود
اگر ما از وقتی که به دنیا امدیم مراقب دیده ها و شنیده های خودمون بودیم.
من زمانی که این دوره رو شرکت کردم پر از افکار منفی بودم و ذهنم پر از تشویش و نگرانی
گفتگوهای ذهنی متعدد که سعی میکردم خلاصه کنم و با استاد در میون بذارم .و با راهنمایی های ایشون کم کم ذهنم آروم شد.
برای خودم ارزش قائل شدم و کم کم اعتماد به نفسم بالا رفت.با حرف زدن در آینه به خودم آگاهی پیدا کردم و فهمیدم که چقدر
از خودم دور بودم .عاشق جسم و روح خودم شدم و کم کم احساس سبکی در من شکل گرفت .شادی هایم بیشتر شد.
شادی از درون پیدا کردم که ناخودآگاه برای تفریح به بیرون میرفتم در حالی قبلا در منزل بودم .
انجام کارهای روزانه ام بیشتر شد و با لذت آنها رو انجام میدادم .ساعت خوابم کم شد و من در تعجب بودم که چطور کارهایی
که همیشه برنامه ریزی میکردم ،خودم رو به سختی انداختم ،به راحتی انجام میدهم .
از کودکی لقب تنبلی رو گرفته بودم و همیشه کتاب های اهمال کاری و ترک تنبلی رو مطالعه کردم ،اما هیچ کدام کوچکترین
اثری برایم نداشت .به قول استاد ،بدون اینکه بخوای اتفاقات رخ میده .دنبال معجزه و فرمول خاصی در این دوره نباشین .
فقط صبر و تلاش مستمر نیازه که شگفتی ساز تناسب اندام بشی.وقتی فاصله ذهن و روح ما از هم کم شد ،سلامتی جسمی هم
پیدا میکنیم.وقتی که از وجود خودت لذت ببری ، احساس شادی و لذت به تمام سلول های بدنت منتقل میشه و جسم ناچار میشه
سلول های سالم تولید کنه .و چقدر شگفت انگیزه که سلامتی در وجود ما هست اگر ازش اطلاع داشتیم ودر بیرون از خودمون
جستجو نمیکردیم.

سلام به استاد گرامی
سلام به همه دوستان
من با شرکت در دوره ..
احساس خیلی عالی دارم …ی احساس ارامش که قبلا نداشتم و با وجودی که ی رژیم ساده رو ادمه می دادم همچنان اصافه وزن پیدا می کردم از وقتی تو دوره شرکت کردم احساس خوبی دارم دیگه در موقع خوردن استرس ندارم ….ومطمینم که دارم راه درست زندگی و غذا خوردن را فرا می گیرم و به انصباط فکری دست پیدا می کنم و عادتها و باورهای غلط رو شناختم وسعی در رفع ان دارم
….از جملات میثاق نامه جمله من بهترین مخلوق خدا هستم و جمله من متناسب شدن رو مهم ترین هدف زندگی خودم می دانم خیلی جالبه والان تازه دارم متوجه می شوم که ذهن چه قدرتی دارد…و از مهم ترین اموزها مکتوب کردن هدف هست که فکر می کنم بر عزم و اراده ما می افزاید و به صورت معجزه اسایی کمک می کنه ما به تناسب برسیم. و به نطر من روش استاد کامل ترین روشه که ذهن اموزش دیده و بتورها و عادتها درست می شه و ما به هدفمون می رسیم

من رضا عطارروشن هستم، مدرس دوره های تناسب اندام با قدرت ذهن و خدا را سپاس گزارم که در این جهان مجازی پذیرای حضور شما دوست عزیز هستم.
وب سایت تناسب فکری مرجع مناسبی برای لاغری و کاهش وزن با قدرت ذهن می باشد و نتایج عالی استفاده کنندگان از محتوای آن گواهی و مهر تاییدی بر مرجع بودن آن است.
اگر مدت هاست از چاقی رنج می برید و بارها برای لاغر شدن اقدام کرده اید اما نتیجه مطلوب و دائمی کسب نکرده اید به شما نوید تجربه ای لذتبخش و متفاوت از لاغر شدن را می دهم…

ادامه نوشته

پیام خود را از طریق ایمیل برای ما ارسال کنید

tanasobefekri[at]gmail.com

برای ارسال پیام به بخش “تماس با ما” مراجعه کنید و از طریق فرم تماس، پیام خود را ارسال فرمایید.

به نام خدای مهربان

همه افرادی که اضافه وزن دارند دوست دارند لاغر شوند اما فقط عده کمی از آنها به رویای خود می رسند.

دلیل اینکه فقط عده کمی لاغر می شوند این نیست که سیستم بدنی افراد با یکدیگر تفاوت دارد بلکه فقط به این دلیل است که تفکر آنها درباره خودشان با هم متفاوت است.

افراد چاق دلایل مختلفی برای چاق ماندن و موفق نبودن در متناسب شدن خود دارند اما همه این دلایل فقط وهم و خیال است و تنها دلیل اینکه این افراد لاغر نشده اند این است که به توانایی خود در متناسب شدن باور ندارند.

همه افرادی که چاق هستند و باور ندارند میتوانند لاغر شوند در زندگی خود کارهای بسیار سخت تری را انجام داده اند.

چگونه با ذهن لاغر شویم

آنها مهارت های مختلفی را آموخته اند و مشاغل مختلفی را انجام می دهند

اما باور اینکه آنها نمی توانند لاغر شوند سبب شده است که علیرغم اینکه در انجام هر کاری موفق هستند در متناسب شدن موفق نمیشوند.

بنابراین اگر شما اضافه وزن دارید و احتمالا تمایل دارید که متناسب شوید باید بدانید که مهمترین و اساسی ترین تغییری که باید در خود ایجاد کنید باور کردن متناسب شدن است.

باید در خود توانایی متناسب شدن را ایجاد کنید تا ذهن شما برای حرکت به سمت متناسب شدن حرکت کند.

همانگونه که شعله ای کوچک میتواند جنگلی را به آتش بکشید، باور اینکه میتوانم لاغر شوم به راحتی میتواند جسمی را متحول کند.

یکی از مشکلاتی که در سطح فکر افراد چاق وجود دارد این است که همیشه به وضعیت موجود خود توجه میکنند و احساس آنها بد میشود و استمرار در این کار سبب سست شدن اراده و ناامید شدن در متناسب شدن می شود.

آموزش های دوره لاغری با ذهن به افراد کمک میکند تا اول در خود احساس لیاقت و خودباوری برای متناسب شدن بکنند و سپس به صورت گام به گام حرکت خود به سمت متناسب شدن را ادامه دهند

هر تمرین این دوره به منزله یک گام فاصله گرفتن از وضعیت موجود و نزدیک شدن به وضعیتی است که سال هاست در رویای ما بوده است.

توضیحات لایو شماره 3 آگاهی فوق العاده ای در جهت ایجاد خودباوری و چگونگی شروع حرکت برای متناسب شدن را در اختیار شما دوستان عزیز قرار می دهد

ضمنا پاسخ به سوالات شرکت کنندگان در لایو اینستاگرام میتواند راهگشای بسیاری از مسائل و موانع فکری شما باشد.

با آروی روزهایی سرشار از شادی و موفقیت برای تک تک شما همراهان

منتظر همراهی شما هستیم

همراه همیشگی شما: رضا عطارروشن

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

وقت بخیر عزیزان
من هم جزو شجاعان بودم و خودم و توانمند دیدم و باور کردم بدون اینکه از طریق کسی با این سایت آشنا شده باشم شروع کردم با فایلهای رایگان بعد از این همه وقت که از رژیم و ورزش و استفاده کرده بودم و خیلی خسته و نا امید شده بودم از همه جا خدا خودش منو هدایت کرد به اینجا .
این روش واقعا آسونه اگه درست درک بشه و تمرین کنه آدم نه ورزش نه گرسنگی اعصاب آدم بهم نمی خوره
به طور ناخوداگاه آدم کم تر می خوره حرص و ولعش از بین می ره.
فرد لاغر و چاق تفاوتشون در اموزشهاست اموزشها تصویر ذهنی ایجاد می کنه بعد این تصاویر تبدیل می شه به تغییر در رفتار .
پس شروع کنین و باور داشته باشین این تنها راهه همیشگیه

با سلام
قدرت ذهن من اونقدر قدرتمند که میتونه من رو قادر به هر کاری کنه من در زندگیم کارهای بسیار دشوار وسختی رو انجام دادم در دو ماه کنکور قبول شدم اونم تهران ونزدیک خونمون من به یک قناد حرفه ای تبدیل شدم با تلاش سخت وکار مداوم حتی تا ساعت ۱ الی ۲ شب شیرینی وکیک پختم من رانندگی رو بسیار خوب یاد گرفتم وبسیار تلاش کردم وهمه کسانی رو که میتونستن کمک من کنند رو به کار گرفتم وگواهی نامه رانندگیمو باهمه مخالفت های پدرم گرفتم ومن ۴ سال دانشگاه رشته مدیریت درس خواندم وبا معدل ۱۶ فارع التحصیل شدم من رژیم های سخت ورزش های طاقت فرسا انواع قرص کرم ماساژ دم نوش ساعت ها دویدن مدیتیشن بدنسازی شنا رقص وکلی کارای سخت دیگه رو انجام دادم که حتی یکیشم برای یک نفر سخت ومشکل قدرت باور در هر انسانی بسیار قوی فقط باید باور کنیم که میتونیم باید باور کنیم که خداوند مشتاق وعاشق پیشرفت ماست وخواستار بهتر شدن هر روز زندگی ماست بدن من مکان مقدسی ایست و باید پاک ومطهر بشه از هر آشغالی که دراون ذخیره شده مکانیست برای ورود خداوند پس من هر روز یک قدم به سمت تناسب اندام پیش میروم هر روز تلاش میکنم تاباورهای علط خودمو کم رنگ تر کنم وخداوند روسپاس میگذارم بابت لطف ومهربانی وطعم های لذیدی که هر روز از زتدگیم میچشم طعم لذیذ آرامش طعم خوشمزه ی تناسب اندام طعم فوق العاده ثروت وسلامتی هر روز بیشتر از قبل اشتیاق من به یادگیری افزایش پیدا میکنه من آرامش بیشتری پیدا کردم من انسان بهتری شدم اعتماد به نفسم بالا رفته فعالیت هام بیشتر شده وشادی وخوشبختی در زتدگیم جاری وساری شده خدایا شکرت بابت این مسیر بابت این زندگی بابت شجاعت تغییر خدایا ممنومنتم وعاشقتم

گپی خودمونی باشما ساکنین سرزمین لاغری :

لاغری با قدرت ذهن میگه که قدرت ما و ضمیر ناخوداگاه ما خیلی خیلی بیشتر از قدرت اراده و نیروی خوداگاه ماست. لاغری باقدرت ذهن یعنی اینکه بتونیم اون باورها ی ذهنی که در مورد چاقی داریم رو تغییر بدهيم و لاغر بشویم.
لاغری ذهنی میگه باید خودآگاه و ناخوداگاه با هم همسو و هم جهت بشن تا ما لاغر بشیم. لاغری با ذهن خیلی اروم اروم اتفاق می فته و یه شبه و یه هفته ای و حتی شش ماهه نتایج خارق العاده ای نمیگیریم. لاغری ذهنی اصول خودش رو دارد و صبر و حوصله زیادی لازمه تا نتایجش ایجاد بشه ، ولی وقتی که ایجاد میشه ماندگاره و تا خودمون نخوایم از بین نمیره.

نتیجه مشاهدات من تا اینجای دوره:

ما تا زمانی عزم و اراده درونی را درست نکنیم نمیتوانیم به وزن ایده ال برسیم. لاغری با ذهن مثبت اندیش سریعتر اتفاق می افتد بنابراین ما تا میتونیم باید شاد باشیم. برای کاهش وزن داشتن ، ذهن ارام و بدون استرس لازم است.
کاهش وزن و لاغری با قدرت ذهن چیزی است که به ما قدرت ، اراده و انگیزه برای لاغر شدن میدهد. ما برای موفقيت به یک نفر نیاز داریم تا او به ما انگیزه و شوق دستیابی به هدف را بدهد. در موردلاغر شدن هم ما به یک پشتیبان نیاز داریم.
این پشتیبان ما کیست؟ پشتیبان ما همان قدرت ذهن ماست که ان رامیخواهیم در طول این به خدمت خود دراوریم. 😇

مرسی استاد فایل عالی بود من همسرم پنج سالی هست که تورژیمه ،پنج سال پیش که رفتم پیش متخصص تغذیه ورژیم گرفت 92کیلو وزنش شده بود وآنزیمهای کبدیش رفته بود بالا چربی خونش خیلی بالا رفته بود توی یک سال تونست 12کیلو کم کنه وهنوزم اضافه نکرده ولی باترس خیلی از غذاای رو دوست داره می خوره وهمیشه نگران وزنشه که نکنه زیادبشه وهمش باید باقاشق غذاشو حساب کنه ،رفتارهای اشتباهش هنوز عوض نشدن وخیلی وقتا می بینم کهگرسنه نیست ولی میوه رو می خوره چون دکتر براش گذاشته واون حتما می خوره واصلا میوه روغذا نمی دونه وهمش به من می گه تو زندگیت برباده چون سیر نمی خوری وبعضی وقتا وقتی می بینه میوه می خوررم تعجب می کنه واین رو نمی دونه من باخیال راحت غذا می خورم غضه چاقتر شدن رو ندارم ،ورزش نمی کنم واینجوری سیستم گوارشم هم راحت شده ودارم لذت می برم

به نام خدا سلام
من تواین دوره جذاب خیلی چیزهایادگرفتم اولین چیز توجه به خوبیها بود بعد دور کردن افکار منفی شناخت فرشته درون وهمچنین ذهن منفی باف الان به شکر خدا من خیلی از افکارمنفیم دورشدم وتوجهم به خوبیها انقدر زیاد شده که دیگه مسائلی که قبلا باعث ناراحتیم میشد وبه خاطرش از خداگله داشتم الان دیگه به بهترین شکل میتونم از کنارش بگذرم ودرعوض به خوبیهای اون مسئله فکر کنم من به خوبی یادگرفتم که ولعی برای خوردن نداشته باشم و اندازه نیازم مصرف کنم حسرت داشته های دیگرانو نداشته باشم بلکه از اینکه خداوند این همه نعمت به بنده هاش داده احساس خوشایندی داشته باشم وخودم را از همه بیشتر دوست داشته باشم وخیلی چیزهای دیگه که فقط احساس خوب رادر من تقویت میکنه وآرزوی من اینکه روزی تمام دوره های استاد رو دراختیار داشته باشم وبتونم به نحو احسن از اونها استفاده کنم وزندگی عالی رو تجربه کنم

روز 59 ام تکرار:
با سلام. استاد گفتند وقتی ما بچه هستیم این رویا رو داریم که زودتر بزرگ بشیم و این تصاویر وقتی منوط میشه به اینکه باید غذا بخوریم باعث میشه زیاده روی کنیم و دچار پرخوری بشیم و…اما من از قسمت رویا پردازی بچه ها برای بزرگ شدن این موضوع به ذهنم اومد که سرنوشت بچه وقتی که در دنیا حضور داره بزرگ شدنه یعنی کاری لازم نیست انجام بده و بزرگ میشه.. من هم، شما هم، و هرکسی که در دوره ی لاغری با ذهن وارد میشه همین شرایط داره و وارد سرزمینی میشه که وقتی طبق قواعد و قانونش عمل کنه نتیجه چیزی جز لاغری نیست و خیلی طبیعی و خیلی خیلی عادیه لاغر شدن.. کسی از بزرگ شدن بچه ها تعجب نمیکنه چون همه میدونیم که این یک پروسه و اتفاق طبیعی هستش که برای همه ی بچه ها میوفته و ما هم روزی تجربه اش کردیم و الان بزرگ شدیم و به رویای کودکی مون رسیدیم.

سلام و درود , استاد عزيز & دوستان گرامى سرزمين لاغرى با ذهن😊
روز پنجاه و نهم تكرار ,
🔸فايل , لاغرى با قدرت ذهن چگونه صورت مى گيرد⁉️
” از تو حركت , از خدا بركت ”
من به لطف خداى مهربان , در سرزمين لاغرى با ذهن هستم و هر روز هدفم رو دنبال مى كنم و در مسير تناسب فكرى و لاغرى با ذهن ادامه مى دم , هر صبح رو با فايلهاى زيباى صبحگاهى شروع مى كنم و ميثاق نامه كه البته سعى مى كنم در اولين فرصت روز اجرا كنم , ديروز و امروز صبح , ميثاق نامه رو با مداد روى كاغذ نوشتم و دوست داشتم كه امتحان كنم و خوب بود😊✍️ 📝
ديدن و گوش دادن به فايلها و همچنين كليپاى استاد عزيز در اينستاگرام و انجام تمرينات نوشتارى و ذهنى و حتى دوره ى تكرار كه آرام بخش منه , و توجه به چيزاى خوب كه احساس خوب در من ايجاد مى كنه و توجه به افراد متناسب و خوش اندام و شكر و سپاس كه افراد متناسب و خوش اندام بهترين الگوى واقعى براى من هستند . همه ى اينا در جهت آگاهى و حال خوب و ايجاد احساس خوب در من هست . و خداروشكر و سپاس , هر روز اين مسير رو دارم , ادامه مى دم . امسال , پاييز من متفاوت است , پاييزى زيبا در جهت هدفم . به لطف خداوند مهربان , اين اولين پاييزى است كه من در زندگيم , هدف زيبايى دارم و هر روز هدفمند زندگى مى كنم و همين خيلى احساس خوبى در من ايجاد مى كنه و من مى تونم اميدوارانه تر به آينده اى روشن بنگرم . انگارى دارم از تاريكى به سوى روشنايى مى رم . مسيرى رو كه دارم هر روز ادامه مى دم خيلى دوست دارم و با اشتياق ادامه مى دم . من دارم زيان لاغرى رو مى آموزم و به فرموده ى استاد عزيز , من سال اولى هستم😍 هر روز با ديدن و شنيدن فايلها به خودم نزديك تَر مى شم و رابطه م با خودم بهتر مى شه , اينا رو كه مى گم , همه ش در صورتى هست كه من در مسير اصلى باشم , از وقتى كه در اين دوره هستم , مسائلى هم داشتم , اما در مسير اصلى موندم چون حال خوب من اينجاست . آگاه هستم و مى دونم كه اگه از مسير منحرف بشم از خودم دور مى شم . سالها از خودم مراقبت نكردم , از خودم غافل شدم و اون اندام زيبايى كه خداوند به من هديه داده بود رو به اين صورت درآوردم , با نگرانى ها , ترسها , حال بد , افكار نااميدى و احساس بد و اما حالا ديگه مى دونم كه ذهن منفى بافم , شادى منو با توجه كردن به مسائل زندگيم ازم گرفت , اما ديگه بسه ! من الان آگاه شده ام , الان ديگه مى دونم ذهن منفى بافم چه نقشه اى براى من داره , اما اينم مى دونم كه خدا براى من نقشه اى زيباتر داره . البته در اين مسير ممكنه تصاوير منفى هم به ذهنم بياد , افكار منفى و … اما ادامه نمى دم و در حال بد , روزها نمى مونم , اين بار كه حال خوبى نداشتم , بخاطرِ اين بود كه 2 هفته كلاساى ورزشى رو تعطيل كردن و رفتار غذايى م نامناسب شد اما در مسير موندم و حالم بهتر شد , يكى 2 روز اينجورى بودم . اما قبلا ممكن بود چندين روز در حال بدتر از اين دفعه مى بودم و اصن متوجه نمى شدم كه چكار بايد مى كردم تا حالم بهتر بشه ! اما در اين مسير مراقب افكار منفى , و نجواهاى ذهنى م هستم . رفتارهاى غذايى م تا حدودى بهتر شده . البته روزايى كه ورزش مى رم , خيلى بهترم , بخاطرِ اينكه هم از خونه مى رم بيرون و هم ورزش گروهى كه احساس خوبى در من ايجاد مى كنه . اما خب رويهمرفته رفتارهاى غذايى م نسبت به قبل از اين دوره بهتر شده . فاصله ى بين خوردنهام بيشتر شده . همين امروز چالش سطل زباله , من صبح يه برش نون نخوردم🗑 و احساس خوبى هم داشتم . هر روز , افكار و باورهاى جديد ذهنى م قوى و قوى تَر مى شه , و افكار و باورهاى اشتباه ذهنى م كمرنگ تَر مى شه . يكى از اون باورها ى جديد اينه كه , لاغرى با ذهن ممكن است . 👍✅ و باور ذهنى اشتباه من كه فكر مى كردم , فقط با ورزش مى تونم به هدفم برسم , ❌ و اين باور ذهنى م تصحيح شد . و قوى ترين باور , اينكه استمرار راز موفقيت در هر كارى است .✅👍
با تشكر فراوان , شاد و اميدوار باشيد🧡🧡

سلام بر پروردگار یکتا🌹💖🌹💖🌹💖سلام بر استاد گرامی 🌹💖🌹💖
قبل از این همیشه خودم را ی فرد بی اراده و ناتوان وسُست در برابر دیگددیگران میدونستم. چون همیشه برای لاغری یا هر کاری اقدام میکردم ولی وسط راه کم میاوردم وب دلایلی رها میکردم و اطرافیانم هم من را تنبل وبی اراده میدونستند

خداوند را هزاران بار سپاس گذارم ک من را با این مسیر آشنا کرد.برای اولین بار با اراده و اشتیاق دارم راهی را دوست دارم ادامه میدم وبا خودم عهد بستم تا روزی ک زنده هستم در این مسیر باقی بمونم

من چند روز پیش داشتم کمدم رو تمیز میکردم ک نگاهم افتاد ب برگه ترخیص از بیمارستان ندیدم دقیقا پارسال ۱۸،۸،۹۸من از بیمارستان مرخص شدم با وضعیتی خیلی حاد ک اجازه راه رفتن نداشتم استراحت مطلق، با کمک دستگاه اکسیژن نفس میکشیدم وخیلی حال وروز بدی داشتم روحیه داغون و افسرده وزن ۱۲۰کیلویی ،
خیلی بد بود یادم ک میاد اشکم سرازیر میشه.
تا این ک با تولد آیدا عزیزم ک فرشته هستش برام تونستم دوره ها رو خریداری کنم و در این مسیر کم کم روحیه من بهتر شد ،وداروهام رو کم کردم ودر نوروز ۹۹ دیگه راحت نفس میکشیدم بدون دستگاه اکسیژن، خیلی خیلی تغییرات زیادی در جسم و روح من ایجاد شد هنوز ب تناسب اندام ک میخام نرسیدم ولی ب رویای سلامتی دست پیدا کردم چیزی ک هرگز فکر نمی کردم روزی بتونم دوباره زندگی کنم.
خداوند شاهد هست ک این دوره و تلاش خودم خواست خداوند بود ک من زیبا زندگی کردن را قبل از مرگم تجربه کنم
خیلی دوست دارم ک یک کلیپ تهیه کنم وبرای استاد عزیزم بفرستم .و در اولین فرصت اینکار رو میکنم.
من خیلی خوب تونستم ذهنم رو تغییر بدم خوشحال هستم ک من هم تونستم
استاد عزیز ومهربان و صادق از شما بینهایت سپاسگزارم 💖💖🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

هرچی بیشتر این فایل هارو نگاه میکنم بیشتر به این بارو میرسم که لاغری آسونه ،لاغری متعلق به منه ، شایددتا امروز تغییراتی هم داشتم تو بدنم و اما همیشه انطور که باید قبول نمیکردم که میتونن لاغر شم اما حالا هی تاکیید میشه برام که لاغری آسونه اصلا صحیح لاغر بودنه ، من که زفتار غذاییمو صحیح کردم همه چی عالی پیش میره کلی جوانه جدید پیدا کردم و الان در مرحله صبر هستم که جوانه هام بزرگ شن توی روند طبیعی (همونطوری که چاق شدم) و این دفعه حاصل لاغری است …..

سلام خدمت استاد و دوستان عزیز ، من تو هر کاری که موفق شدم با اینکه سخت بودن اما به خودم همیشه میگفتم من میتونم و احساس توانمندی میکردم به جز لاغری که به خاطر راههای اشتباه که منجر به شکست میشد احساس ناتوانی میکردم وقتی مسافر سرزمین لاغرها شدم و با آموزش راه درست لاغری تو همون هفته اول به خودباوری رسیدم که من میتونم موفق بشم ودر واقع یاد گرفتم که خودمو لایق متناسب شدن بدونم و برای خودم ارزش قائل بشم و از زندگی لذت بیشتری ببرم در واقع ذهن من قبول کرد که لاغرشدن خیلی آسونه مثل آب خوردن مثل چاق شدن ، هرچیزی که آسونه خیلی به دست آوردنش لذت بخش میشه من با تکرار آموزشها بدون زحمت لاغر شدم ، تصویر ذهنی من از چاقی تغییر کرده و به سمت لاغری حرکت کرده و تصویر زیبای متناسب تو ذهن من حک شده و ذهنم فرمانهای نخوردن و لاغری صادر کرد و باعث شد که رفتارهای چاقی و پرخوریم با رفتارهای لاغری درست و به اندازه خوردن جا شون عوض بشه که نتیجه ش تا الان جسم من یه مقدار لاغر شده چون لاغر شدن یک کار درونیه و به هیچ وجه با کارهای سخت بیرونی و رژیمهای مختلف و جراحی و تحت فشار گذاشتن جسم که همهش با رنجه بدست نمیاد ، اینقدر این چند ماه برای من عالی بوده و احساس خوب و سلامتی داشتم که نمیتونم یک روز بدون شنیدن فایل و تمرین سر کنم هر روز به شوق شنیدن فایل بیدار میشم اصلا فکر میکنم جور دیگه ای نمیتونم زندگی کنم ، تو تمام سالهای چاقیم یک روز احساس خوب نداشتم و از خودم بدم میومد ولی الان عاشق خودم هستم ، اعتماد به نفسم بالا رفته ، خیلی شاد و پر انرژی شدم، احساس سبکی میکنم ، زندگی برام خیلی جذاب شده چون مسیر لاغری روی تمام زندگیم تاثیر گذاشته ، خدایا شکرت که من مسافر سرزمین زیبای لاغری شدم ، این تنها راه بسیار بسیار آسون لاغر شدنه و هیچ راه دیگه ای وجود نداره

سلام دوستان گل و استاد عزیز.
کن چندروزی بود ک حالم کمی خوش نبود جالب اینه ک قبلا مادرم واطرافیان فک مکردن منخیلی میخورم و بخاطر این معده درد میگرم یا چیزی ولی الان همه بمن هی میگن ازبس هیچی نمخوری ضعیف شدی از بس هیچی نمخوری لاغر شدی درصورتی ک من هیچ وفت جلوی خوردنم رو نگرفتم هیچ وقت البته از وقتی تو دوره هستم منطورمه من جلوی خوردنم رو نمیگرم هروقت گشنم باشه میخورم و هروقت سبر بشم دست میکشم
من فک مکردم تغییری نکردم اصلا ولی چندتا از دوستان بعد از یک ماه منو دیدن میگن چقدر لاغر شدی این حیلی بهم انگیزه داده دیروز تاحالا احساس مکنم مریضی مم کمتر شده انقد انرزی گرفتنم
من عاشق لاغر شددن و متناسب شدنم تصویر واصحی از اندام ک محام تو ذهنم نداشتم تااینکه ی برنامه رو دیدم ک میشد تصور خودت رو روی بازیگر ها ومدلینگ ها بزاری یمی روی ویدو منم هم تصویرم رو روی چندتا مدل گزاشتم و ازش یگ کیلیپ درست کردم الان خیلی راحت تر وقتی اون فیلم رو میبینم باتصویر خودم احساس مکنم واقعا خودمم و تصویر ذهنی از خودم تو ذهنم درست شده
خیلی خوشحالم ازینکا تو این دوره هستم راستی امروز توی اینستاگرام یگی بهم پیام داد ک فکر میکرد استاد لاغری باذهنه و داشت تبلیغ میکرد من خندم گرفت من وقتی از خدا خاستم باایندوره اشنا شدم بدون هیچ تبلیغات ویاچیزی نمیگم کار اون آقا بده ولی من تو دلم گفتم مم خودم نوی بهترین دوره هستم احتیاجی ب این ندارم خدارشکر مکنم ک همیشه بهترینها سرراهم قرار میگره.

به نام خدا
با سلام ،متناسب شدن اسان ترين كار دنياس هيج روشي در اين جهان اسانتر وجود ندارد جقدر راحت بدون هيج سختي من وزن كم ميكنم بدون هيج ورزشي بدون هيح عرق كردني بدون هيح محدوديتي بدون هيج ضعفي من متناسب شدم و هميشه اخساسم خوبه و شاد و خوشخالم،
خيلي كم پيش مياد احساسم خراب بشه و جيزي زمان نميبره كه دوباره به حال خوبم برميگردم و سعي ميكنم سري حال خودم و خوب كنم و نميزارم زمان ببره
در اين دوره من عاشق خودم شدم براي خودم ارزش قايلم به خودم اخترام ميزارم اشغال وارد بدن مقدسم نميكنم انكار تازه متولد شدم همبشه از خودم متنفر بودم از خودم بدم مي اومذ
خيلي تغييرات زيادي داشتم تمام لباس هام برام گشاد شدن همه رو تنگ كردم شلوارهام هم همين جور اعتماد به نفسم بالا رفته
همه ازم مي پرسن كه جيكار كردي رزيم داري خيلي لاغر شدي
بدون اينكه صورتم خراب بشه به تناسب اندام رسبدم البته به اون حيزي كه خودم مد نظرمه هنوز نرسيدم هر جا ميرم امكان نداره كسي بهم نگه
و متناسب و بشاش هستم
و
ميخاهم تصميمي كه گرفتم براي همبشه ادامه بدم و به ان پايبند باشم
با برداشتن برچسب هاي كه بهمون زدن و تصويرهاي ذهني جاق رو برداريم و تصويرهاي ذهني متناسب رو جايگزين كنيم با گوش دادن به فايل ها و تمرينات و تكرار كردن و استمرار داشتن ميتونيم تصويرهاي ذهني رو به وجود بياريم
من لايق بهترينا هستم بهترين تناسب 😍
بهترين زندكي😍
بهترين عشق 🥰😍
بهترين ثروت 😍
بهترين ………..
خدايا شكرش كه به بهترينا رسيدم 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻

سلام به استاد بزرگوار و دوستان متناسبم
من وقتى بى توجه ميشم نسبت به چاقى ام احساس سبكى خيييييلى زود به سراغم مياد و واقعاً سريع تر از زمان هاى قبل لاغرتر ميشوم و چون خوشحال هستم فقط غذا به اندازه اى ك نياز بدنم رو تامين كند ميتونم بخورم بيشتر نه
و به نظر من الاغر تر شدن اسان ترين كار دنياست اگر ما توجه مون به لاغرى خودمون باشه و زيبايى هاى خودمون رو ببينيم

سلام
لاغر شدن یک تصمیم است
تصمیمی که برای رسیدن به اون باید یک مسیری را طی کنیم
یک تغییری را در وجودمون ایجاد کنیم
مهمترین ابزار این مسیر هم خود باوری است

چگونه با ذهن لاغر شویم

بنظر من بعضی باورا شاه باورن
اگر اونا اصلاح بشن خیلی قفلا خود بخود باز میشن
اگر ما ماهیت خودمونو درک کنیم
قدرت خلق کردن درونمونو درک کنیم
نحوه ارتباطمون با کائنات را درک کنیم
دیگه خودبخود خیلی مشکلات وجود نخواهند داشت

که صد البته توجه به تواناییهامون در اهدافی که بهش رسیدیم به اعتقاد بنده یاد خدا بودنه
همون صلات

واقعا فشار آوردن بخود خود آزاری
چرا ؟؟
باید کم کنیم
آخه تا کم نکنیم اوضاع رو براه نخواهد شد
این یک قانون
دلسوزی هم وجود نداره
قربانی شدنم‌وجود نداره

یک الهامی دو ماه قبل بهم شد
لیاقت یعنی طبیعت!!!!
خیلی نفهمیدم چی میگه
تازه متوجه شدم😍😍
فرشته درونم بهم میگفت این طبیعت تو هست که به خواسته هات برسی
به همین راحتی

چون قانون را درست درک نکردیم نمیتونستیم خومونو لایق متناسب شدن بدونیم

منم به عنوان کسی که نتیجه گرفتم ازاین دوره به کسانی که شک دارند پیشنهاد میکنم قانون را درست درک کنند

که البته قدرت ذهن را استاد عالی درس میده

واقعا من یک فریبای دیگه شدم
از بهمن تا الان
بیس انرژیهامو پاکسازی کردم

ما یک فرکانسیم
فرکانس ارتعاشی که تکرار شده و داره برامون جذب را انجام میده
حالا ما مجموعه ای از تکرارها هستیم
مجموعه ای از فرکانسها

تکرارهای سلامتی
تکرارهای ثروت
تکرارهای تناسب

مهمترین و ساکت ترین و بی سروصدا ترین عضو ما چشم ماست
که خیلی راحت از ابتدا با ما بوده
هی عکس گرفته
تصویر ذهنی تولید کرده

یک انبار پرز عکسایی داریم که بنظرمون درست اومده
در صورتی که ما همه دنیا را که ندیدیم
این تصاویر ذهنی مارا هدایت میکنن

بابا بخدا همه چیز اون تصاویر ذهنیمونن
اونا هستن که تعیین میکنن جسممون چه شکلی بشه

بقول کامنت یکی از دوستان اون برگه تو دستگاه کپی و هی داره تکرار میشه

آیا آدم عاقل میره با دستگاه جنگ کنه؟؟
میره جلو خروجی دستگاهو بگیره

تو رژیم همین کارو میکنیم

واقعا لاغری فقط از طریق ذهن میتونه اتفاق بیفته
نوه عموی من از بچگی تپل بود
این اواخر به زور رژیم و دستگاه لاغر کرده بود
ولی خدا شاهده من هرگز لاغری تو وجود این آدم نمیدیم
چون ارتعاشاش چاقی بود
چون شخصیتش همون تپله بود

خیلی سادس
البته با مطالعه قانون کار خیلی راحت تر میشه

۱۲ مرداد ۹۹

دورود به همه دوستان و استاد محترم . من از این فایل خیلی استفاده کردم و حتی ددبار پشت سر هم دیدم و اون قسمت که استاد سوالات و می خوندن که لازمه چندین سلعت در روز فقط تمرین انجام بدیم و حفظ کنیم مطالب و که گفتین نه همینقدر که متوجه بشین و درک کنید دهن خودش میره برای برنامه ریزی . و دیگه وقتی که اخبار های متفاوت و از گوشه و کنار دنیا مرور می کنیم انگار که بهش داریم خط میدیم و چون اصل و از بدل تشخیص نمی ده نتمرکز می شه . من الان مدتهاست پس از آشنایی با این دوره مدام به افراد لاغر و متناسی توجه می کنم نه با حسرت بلکه با تحسین و سپاسگزارم بخاطر توانمندی ام و پشتکارم بخاطر بودن در این مسیر و داشتن همسفرهای خوبی مثل شما عزیزان. 🙏🙏🙏🙏🌹🌹🌹🌹

لاغر شدن اسانترررررررین کار دنیاست .واقعا لاغر شدن اسانترین کار دنیاست.و هیچ روشی تو دنیا وجود نداره که اینقدر بتونه ذهن مارو در برابر خوردن رام کنه .
من از وقتی در دوره شرکت کردم خبلی حس فوق العاده ای داشتم .و احساس سبکی خیلی زیاد میکردم و واصلا ولع خوردن نداشتم و استرس به طور کل از من دور شده بود و این خیلی برام لذت بخش بود.
در بعضی روزها شاید با یه وعده صبحانه تا صبحانه روز بعد برام کافی بود و من به این پی بردم بدن من به شدت کم مصرفه و من به خاطر خوردن های اضافی این بلا رو سر خودم اوردم .
من اصلا احساس گرسنگی نمیکنم و این خیلییییییییییی برررررررام لذت بخشه و خدارو بسیاااااار سپاسگزارم.
من و همسرم وقتی برای خرید میرفتیم من همیشه لباس های یه سایز بزرگتر رو میخریدم و میگفتم شاید چاقتر بشم و چون تصویر های ذهنی من تصاویر چاقی بود هیچ وقت به سایز کوچک توجهی نداشتم و همیشه فقط حسرت تو دلم بود.ولی همسرم اگه بهش میگفتم این شلوار برات تنگه میگفت نه من هیچ وقت سایزم تغییر نمیکنه.و من الان میفهممم که تصاویر چاقی ذهن چکار میکنه .والان هر ادم متناسب رو میبینم مدام تحسینش میکنم و میگم منم میخااااااااااام اینجوری باشم.
وقتی ذهن رو برنامه ریزی کنیم و تصاویر و باورهای درست را جایگزین کنیم خود به خود رفتار ما همسو با ذهن ما میشه و ما لاغر میشیم .
من میتوانم لاغر شوم من لایق بهترین انداااام هستم و لایق پوشیدن زیباترین لباس ها هستم…..
خدایاااا سپاسگزارم که دراین مسیر زیبا هستم.
از خوندن نوشته های شما شگفتی سازان لذت بردم…..

سلام به همراهان
بازم یه فایل فوق العاده و نکات مهم این فایل
۱_اولین قدم در این مسیر زیبا خود باوری و اعتناد به خود هست که میتونم لاغر بشم و این تنهاراه درست و صحیح برای تناسب اندام هست بدون رژیم،بدون ورزش،بدون سختی بدون محدودیت،بدون عرق ریختن،بدون حال بدی،بدون مقایسه،بدون حسرت چی بهتر از این واقعا😍😍😍
۲_تصاویر ذهنی چاقی منجر به دستورات مغزی برای چاق شدن میشود و وقتی مغز دستور میدهد رفتارهای اشتباه اتفاق می افتد و تکرار این رفتارهای اشتباه باعث چاقی میشود.تصویر ذهنی چطور به وجود می اد؟توجه به هر چیزی در طول روز موجب تصویر ذهنی میشود ،شنیدن حرف کسانی که ما قبولشون داریم مثل پدر و مادر و پزشک و….مثل اینکه پرخوری باعث چاقی میشه،حاملگی باعث چاقی میشه،افزایش سن باعث چاقی میشه،کم کتری تیرویید موجب چاقی میشه،داروها باعث چاقی میشه،ادمهای لاغر ضعیفن و زود مریض میشن،بلوغ باعث چاقی میشه،ژنتیک باعث چاقی میشه،اب بخوریم هم چاق میشیم،جراحی کیسه صفرا باعث چاقی میشه و…… همگی باعث تصاویر چاقی شده اند به قدری که این تصویر فول اچ دی شده و مغز ما رو به این تصویر میخواد برسونه
۳_تا زمانی که تصویر ذهنی تغییر نکنه رفتارها همچنان رفتارهای چاق کننده است حالا چطور تصویر متناسب بسازیم؟توجه به انسانهای متناسب البته بدون حسرت،شنیدن و دیدن و نت برداری از فایلهای فوق العاده لاغری با ذهن،بی توجهی به نافرمیهای بدن،وزن کشی نکردن،توجه به پیام سیری مغز ،شنیدن و خواندن نظرات دوستانی که در این مسیر نتیجه گرفته اند،دیدن عکس البوم شگفتی سازان و….وشنیدن این جمله لذت بخش لاغرشدن اسانترین کار دنیاست بارها وبارها
۴_استمرار و تکرار وتکرار👌👌👌

سلام دوست عزیز
چقدرعالی وکامل. حرفهای استاد را درک کردید.موفق باشید

سلام استاد عزیز ودوستان گرامی
من هنرجوی لاغری با ذهن هستم ودرامتداد مسیر قرار دارم یعنی حدودا پنج ماهه دراین مسیر هستم وفقط خداروشکر میکنم در این مسیر قرار گرفتم
بی نهایت تغییرات مثبت داشتم که فک نکنم بشه همشو بگم اما چنتاشو میگم
هیچوقت در تصور من نمیگنجید که یه روز رو بدون حرص و ولع نسبت به مواد غذایی پشت سر بذارم و از کودکی این حرص وولع همراه من بود در حالیکه من تا زمانیمه ازدواج کردم در اوج تناسب اندام و زیبایی اندام بودم وبعد از ازدواج اروم اروم چاق شدم و بعد از زایمان دیگه کاملا چاق شدم و اصافه وزنم به ۲۵کیلو رسید
چندماهه که نمیدونم چجوری و ازکجا اما حرص و ولعی برای غذا خوردن ندارم واین بی نهایت لذتبخشه
مدتهاست که برای غذا خوردن فکر نمیکنم و نقشه نمیریزم واین واقعا حس خوبیه که گفتگوهای ذهنی در مورد خوردن از تو سر ادم بیرون بره و ادم به ارامش برسه
منیکه میان وعدم یه بشقاب برنج و خورش بود الان شاید بین وعده هام هیچی نخورم
بطورشگفت انگیزی سیر میشم یعنی هنوز دو تا لقمه نخوردم سیرشدم که یه وقتایی اطرافیان سر به سرم میذارن و به شوخی میگن نکنه مریض شدی اخه تو که همیشه سه چهار برابر این غذا میخوری
یکی از طبعات عالیش مصمم و بااراده شدنه وقتی نگاه میکنم منی که هیچ دوره ی رژیم و قرص و دمنوشو تا انتها نرسوندم الان چند ماهه تو این مسیرم و اصلا هم هیچ نیتی برای رها کردن این مسیر ندارم واقعا احساس با پشتکار بودن میکنم برا همین تو درس خوندن و کارومسائل دیگه ی زندگیمم احساس با پشتکار بودن دارم و این سری هر چیزی را شروع میکنم تا انتها مسیرشو طی میکنم و رهاش نمیکنم
نسبت به مواد غذایی بی اعتنا شدم وبرام مهم نیست که الان اینی که دارم میخورم نون وپنیره یا پیتزاس
یه روزی وقتی استاد تو فایلهای اموزشی میگفتم غذا خوردن باید مثل نفس کشیدن و اب خوردن براتون عادی باشه میگفتم مگه میشه همچین چیزی منیکه صب بافکر غذا بیدارمیشدم شب بافکر غذا میخوابیدم چطورالان هیچ توجهی به غذا ندارم
هر سال ماه رمضونو به عشق سحری و افطاریای لذیذش سرمیکردم البته این باور از بچگی در من وجود داره ومادرم برام غذاهای خوشمزه درست میکردن که من تشویق بشم برای روزه گرفتن اما امسال من یه دونه افطار پختنی برای خودم درست نکردم و تا ده دقه قبل از اذون حتی وقتی تو سرم میاد که حالا افطار چی میخوری میگم حالا یه چیزی میخورم و واقعا هم هرچی شد میخورم امسال اصلا دوست ندارم برم خونه ی مادرم چون اون پختنی درست میکنه و من دوست دارم طعم حاضری خوردن و سبک بودن را بچشم و دیگه اون حرص وولع به غذاهای خوشمزه را ندارم و حتی ازاینکه هرشب سحر باید غذای برنجی بخورمم خیلی حس خوبی ندارم و اگه به میل خودم بود حتما نونی میخوردم
استاد به ما یاددادن درخواستمون رو به خدا بگیم و رها کنیم و با ارامش زندگی کنیم و از هرلحظه لذت ببریم
نمیشه که از وضعیت الانت راضی نباشی و حالت با خودت بد باشه و به یه حالت بهتر انتقال پیداکنی هروقت حالت باخودت خوب شد و از همین الانتم لذت بردی اونوقت همه چیز بطور معجزه اسا بدون لینکه بفهمی چی شده تغییر میکنه و یه جایی میرسه که ادم به خودش میاد میبینه که چقدر زندگیش از این رو به اون رو شده و چقدر احساس ارامش و رهایی داره وچقدر از ثانیه ثانیه ی زندگیش لذت میبره وخدارو هزاران مرتبه سپاسگذارم که الان احساس رهایی و ارامش دارم
داوطلب کنکورارشدم و خیلی استرس برای قبولی دانشگاه دولتی راداشتم ولی با حرفای استاد فهمیدم که من میخوام قبول شم که از زندگی لذت ببرم وقتی الان حالم خوب نیست ولذت الانم را از دست میدم چه تضمینی برای لذت بردن از زمانی هست که من دانشگاه قبول بشم ؟
ادم باید لذت بردن و شاد بودن را یاد بگیره و هیچ جیز خارجی نمیتونه باعث لذت و شادی بشه
ارامش یه حس درونیه و فقط وقتی در هرشرایطی هستی از همون شرایط لذت میبری ارامش داری وگرنه اگه کل دنیاهم در اختیار ادم باشه احساس ارامش و لذت نداره
همیشه غول اخر من لاغرشدن بود اما الان میبنم حتی غول مرحله ی اولم نیست وقتی من به راحتی میتونم لاغربشم که برام سخت ترین کار دنیا بوده پس هیچ کار دیگه ای تو دنیا نیست که نتونم انجام بدم ومصمم وباراده دنبال بقیه ی اهدافم هستم
از همه مهمتر احساس نزدیکی هست که نسبت به خدای خودم دارم
هرسال شبای قدر پرازاحساس گناه و دوری از خدا و اه و التماس بودم امسال فقط شکر میکردم و از خدامیخواستم که این احساس خوب را نصیب همه ی اطرافیانم و تمام مردم دنیا بکنه
همیشه باخداکه حرف میزدم گله و شکایت و دلخوری بود اما الان فقط سپاسگذاری میکنم هرچی فکر میکنم یه مشکل پیدا کنم و بهش بگم که اون مشکلو برام حل کنه هیچ چیز پیدانمیکنم ووقتی زندگیمو با چند سال قبلم مقایسه میکنم میبینم که این روزا و این احساس رو در خوابم نمیدیم و همه ی اینا لطف خداست
استاد از این انرژی بی نهایت مثبتی که برامون میذارین سپاسگذارم

چقدر از نوشته شما لذت بردم.👏👏👏

بسیار عالی و زیبا بود سپاس از نظر شما دوست عزیز

خیلی آرامش بخش بود….
از دلت اومده بود و به دلم‌نشست

سلام استاد گرامی و‌دوستان متناسبم….
من هنوز اول راهم .یک ماهه باشماهام و چه نظر کرده خدا بودم که پا در مسیر لاغری گذاشتم.‌اونچه که از حرفای استاد فهمیدم خلاصه ش میشه….خودباوری . پاک کردن تصویرهای چاقی و‌جایگزینی تصویر لاغری و عمل کردن و استمرار….
ادامه بدین.‌با هر احساسی که داریم و نجواهای منفی ذهنمون فقط ادامه بدیم.‌خودش درست میشه.‌به این معنی که به مرور ذهنمون رام‌میسه و‌مجبوره جسم در برابر ذهن تغییر یافته زانو بزنه‌و اونم تغییر کنه.‌به امید روزیم که به تناسب اندام ایده آلم برسم.وای که چه زیباست.‌وای که‌چه آسونه. به اندازه سیری میخوری و لاغر میشی. هیچوقتم گشنه نیستی.‌هیچ‌کاری رو به زور انجام نمیدی.‌انگار مرگ من بود تردمیل هرروزه اجباری ولی الان تصمیم دارم به میل خودم غروبا نیم ساعتی برای سلامتیم هر وقت وقت کنم تردمیل بزنم.‌این همون قضیه از هر چی منعت کنن بهش حریص تر میشیه.چون زور بود بدم میومد.‌چقد زندگی به میل خودت قشنگه.‌منی که فکر میکردم این دنیا جای زشتیه و اصلا فایده زندگی چیه حالا میبینم زندگی هنوز قشنگیای خودشو داره.‌استاد راحتم کردی گفتی لازم نیست دقیق حرفامو‌ حفظ کنین.‌نمیدونم با اینکه درک‌کاملی از حرفاتون دارم ولی گاهی مواردتون یادم میره ولی بجاش که برسه یادم میاد چی گفتین و در عمل انجام میدم .استاد امکان نداشت بعداز ظهرها که همش دوساعت از ناهار گذشته و منم یه نیم ساعت میخوابیدم با گشنگی و ضعف شدید بیدار نشم.‌میرفتم دم‌ یخچال وهر چی که میلم میکشید میخوردم‌.گاهی از ناهار بیشتر.‌الان از اول دوره اینو با خودم کار کردم که خوب همش دو ساعته از ناهار گذشته تو سیری و گشنت نیست و این ولعه.ریزه خواریه ترکش کردم.‌گاهی در حد چند دونه انگور یا دو تا چایی با یه خرما میشه میان وعدم تا شام.امروز که ناهار تا چند قاشق خوردم سیر شدم.اشتباهی که کردم گفتم نه‌مگه میشه با چند لقمه سیر شد. بخودم گفتم اشتباه میکنی .دیگه زیادی کم‌میخوری و‌خوردم…نه حتما از نوبت بعد بهش دقت میکنم و میپذیرمش.‌سیر شدم دیگه.‌ما که بقول شما اصلا پیام سیری نمیدونستم‌چیه.‌تعارف رد کردن نمیدونستم‌چیه.‌میل ندارم وجود نداشت.‌مرسی که هستی استاد.بزودی عکس شگفتیمو براتون میفرستم.‌من باور کردم میتونم لاغر شم. انتظارم از خودم لاغریه.‌تناسب اندامه.‌من میتونم.‌میخونم گوش میدم‌ مینویسم عمل میکنم و استمرار دارم‌تا آخر عمرم.‌یکی از دوستان نوشته بود دیده فایل یه ساعته اولش بخودش گفته کی حوصله داره این همه رو‌گوش کنه ولی باورتون میشه من دیدم یه ساعته ذوق کردم وخوشحال شدم. صدای شما حرفای شما آرامش منه.‌زنده باشین و سلامت.‌شاد باشین و در مسیر تغییر و موفقیت…..

من این دوره رو با تمام وجود باور کردم و الان دارم نتایجشو می بینم دیروز من یک ساله شدم در این دوره !
هیچ رژیمی هیچ برنامه‌ای نبوده که من بتونم با اون این همه وزن کم کنم و دلشوره نداشته باشم من قبلا اصلا شام نمی خوردم یکی از باورهام این بود که شام بخورم چاق می شم! ولی الان به اندازه شام می خورم و در کنار خانواده لذت می برم خدا رو شکر ! اتفاقا دوره رو توی اینستا تبلیغ کردم برای دوستانم چند تا پرس جو کردن حالا ببینیم شروع می کنن ایشالله!
لاغر شدن آسان‌ترین کار دنیاست و من الان بدون زجر دارم به هدفم می رسم نه ورزشهای سخت نه محدودیت غذایی خدا رو شکر

روز ۵۹ تکرار
سلام و درود
بابا برای متناسب شدن فقط ۱ راه وجود داره اونم لاغری با ذهن

من اوایل دوره هم کامنت نوشتم ولی این کامنت با اون فرق داره
کسی داره بهتون پیشنهاد این راهو میده که تمام راه های لاغری که وجود داره رو گذرونده ،همیشه رژیم بودم از ۱۰سالگی ،همیشه پکر وناراحت بودم،همیشه حریض وعصبی بودم،زمان هاییکه تو رژیم بودم که افسرده بودم از جنگ روانی ،وقتی هم که رژیم نبودم ترس از چاقتر شدن زندگیمو زهر کرده بود ومن توی یک لوپ تکرار ،مثل نوار ضبط شده مجدد پلی میشدم،۱سال رژیم سخت،ول کردن رژیم،برگشت وزن،ترس ،شروع مجدد ووووووو
خسته بودم،از خودم بدم میومد،آخه چرا همش باید توی نخوردن ها بودم،چرا من همش باید سخت ورزش کنم،مگه من چه فرقی با خواهرام و دوستام داشتم،واقعا فکر میکردم خداوند مقصره وبا من لجه،تو تمام قسمتای زندگیم فکر میکردم با من لجه ،از خودم بدم میومد،از خدا متنفر بودم،از پدر ومادر شاکی بودم که چرا ژنتیکمون چاقه ،خلاصه تمام دنیارو مقصر میدونستم،مرتب تو تنبیه خودم بودم با رژیم های سخت ،دیگه اشگم در میومد آخه چرا توی کارهای خوب،لاغری،پول،سلامتی ،من انتخاب نشده بودم،خودمو حتی نگاه نمیکردم ،اگر بخوام از احساسات بدم بگم به اندازه ۳۰سال حرف دارم ولی فقط بگم که الان دارم راحت زندگی میکنم،راحت غذا میخورم،هر چی میخوام میخورم،کمدم پر از پفک و بیسکویته ،که اگر دلم خواست حتما به اندازه میلم میخورم،میلم به خوراکی ها کم شده،حواسم به گرسنگی وسیریم هست،خودمو گرسنه نگه نمیدارم حتی اگر شبا دیر وقت باشه،خلاصه خیلی با لذت زندگی میکنم،مثلا ظهر ماهیچه پخته بودم وغذای مورد علاقمه ولی من وقتی سیر شدم چند قاشق اضافه رو نخوردم ،توی خوردن هر خوراکی اینجوری شدم ،وقتی نخوام دیگه تمومش میکنم
از احساساتم که خیلی عالی شده ،میدونم همه چیز احساسه،وقتی احساسم خوب باشه ارتعاش خوب میفرستم وجهان هم منو هدایت میکنه تو سلامتی بیشتر،لاغری بیشتر،اتفاقات عالی بهتر،،رفتار غذای م خیلی تغییر کرده واین خیلی خوبه که دارم خودمو وبدنمو میشناسم ومیتونم با زبان خودش باهاش حرف بزنم
سایزم کم شده،اعتماد بنفسم زیاد شده،روی عزت نفسم دارم کار میکنم وهر روز یه چالش ذهنی قشنگ با خودم دارم واین بازی ذهن چقدر لذت بخشه اینکه خودت داری پازل های زندگیتو میچینی به سبکی که خودت دوست داری ،تغییر باورها در درون ما مثل اینه که ،، باورهای قبلی که ما از خانواده واطرافیانمون داشتیم ،انگار رز های هلندی بودن که در باغچه ما کاشته شدن ،حالا ما داریم اون رز هارو از خاک خودمون خارج میکنیم وبذر های مورد علاقه خودمونو میکاریم ،بعد آبشون میدیم با تمرینات،بهشون میرسیم،مراقبشون هستیم و همراهش هستیم تا زمانیکه بذر ما جوانه میزنه وما شاهد رشدش هستیم،آرام آرام با خود جدیدمون آشنا میشیم که دست پرورده خودمونه ،حالا شاهد تغییر جسمی هم میشیم ،همینطور که دوستانم،استاد ومن هستم ،فکر نمیکنم منفی تر از من وجود داشت که هیچ جوره نمیپذیرفتم که بتونم لاغر بشم ولی خوشبختانه از ماه دوم تغییرات جسمی من شروع شد
دیشب میخواستم تو یه چالش لایو رقص اسپنیش شرکت کنم که اصلا من رقصنده اسپنیش نیستم ،من لاو دنس ایرانی کار میکنم ولی دوست داشتم شرکت کنم وبرای رقص اسپنیش باید دامن چین دار بپوشی که بتونی توی رقص چین های کنارشو بگیری وباهاش حرکت انجام بدی ،منم یادم اومد که فقط یه دامن دارم که اونم چند ماه پیش خواستم بپوشمش ،زیپش بسته نمیشد ،ترجیح دادم دامنو امتحان کنم، امتحان کردم ،زیپش بسته میشد ?انقدر خوشحال شدم ،یا یه بلوز آستین چین دار ستش کردم ،که بلوزمم آستینش واسم تنگ شده بود ،ولی دیشب اندازم شده بود،انقدر احساس اعتماد بنفس گرفتم که دقیقا روی اجرامم اثر گذاشت ویه اجرای کوتاه بسیار زیبا وپراعتمادبننفس انجام دادم واز خودم فیلم گرفتم و واسه مربی م فرستادم، بهم گفت فریده چقدر لباسای مدل اسپانیایی با هد بندی که روی سرت بستی بهت اومده شکل رقصنده های اونوری شدی ?منم که میدونستم فقط بخاطر اینه که من احساسم خوبه،لاغر ترم شدم و دارم حال خوبو به جهان میفرستم که همه تشویقم میکنن ،از وقتی لاغر تر شدم واعتمادبنفسم بالاتر رفته تو تمرینات رقص و ورزشمم بهتر عمل میکنم،خلاصه این لاغر شدن در کمال آرامش و لذت بخش واسه خودش دنیایی داره که فقط ماهاییکه تو این دوره هستیم میفهمیم وچقدر خوشحالم که ۴ماه ونیم پیش چه تصمیم عالی گرفتم،البته که هدایت خداوند بود وهدایت هاشم که همیشه بینظیر در میاد
خوشحالم که هر ۳دوره لاغری با ذهنو وهمینطور خدا هرگز دیر نمیکندو با هم خریدم،البته فعلا تمرکزم روی لاغریه

اشتیاق شما و حس خوبتون در تک‌تک نوشته‌هاتون حس میشه. اتفاقا دیروز داستان آشناییتون با تناسب فکری رو می‌خوندم و مثل تک‌تک نوشته‌هاتون انگیزه‌بخش و اثر‌گذار بود. وقتش که برسه، امیدوارم با چهره‌ی نویسنده‌ی این متن‌های سرشار از انگیزه از طریق دیدن عکستون در آلبوم شگفتی‌سازان آشنا بشم و شاهد تغییرات جسمی فوق‌العاده‌تون هم باشم و ازش لذت ببرم ??? ☺️

ممنونم خانم حمیرا (عشق) که به نوشته های دوستانت توجه میکنی ،منم نوشته های شمارو میخونم ولذت میبرم از طرز فکرتون،عکس شگفتی سازتونم که هر وقت سایتو باز کنم چهره زیبای مهربونتونو میبینم ولذت میبرم ،همه نظرات دوستان عالی هستن وبسیار کمک کننده برای من،وقتی دارم میخونم ومینویسم تمام حواسم به لاغریه واین یعنی در مسیر درست بودن،حتما حتما عکس منم به زودی در قسمت شگفتی سازان قرار میگیره چونکه من عاشق تناسب اندام هستم و اشتیاق وتمریناتمم عالی انجام میدم وتغییراتم کاملا محسوسه ،لاغر شدنمم جوری مشخص شده که امروز خواهرمم بهم گفت ،داری چکار میکنی لاغر میشی،البته که مطمئنم متناسب خواهم شد ونیازی ندارم کسی بهم بگه ،خودم بیشتر و زودتر از همه متوجه ریزش سایزم شدم‌
ممنونم دوستم ،موفق تر وزیباتر ومتناسب تر باشید?

ممنونم از شما دوست هم‌مسیرم?????

از نتیجه گرفتن شما خیلی خوشحالم و از خوندن نظرات شما لذت میبرم

سلام استاد عزیز ودوستان گرامی
استاد این فایل عالی بود این فایل سپاسگذارم از شما سوالی داشتم در رابطه با اینکه ذهن
تصویر سازی میکنه من مادر شکم بزرگی داره وهمیشه نگرانش هستم وب این فکر میکنم ک منم ممکنه سن م بره بالا مثل اون بشم ایا ممکنه ذهن من برای خودش الگو سازی کرده باشه؟
چون در این سال جدید شکم من شروع کرده ب بزرگ شدن من چطوری میتونم ذهن مو از توجه کردن ب این موضوع بردارم؟
استاد روشن یکدونیا ازتون سپاسگذارم
خدا بهتون ازت بیشتری بده انشاالله

سپاسگذارم استاد از راهنمایی تون
استاد من متوجه شدم ک باید خودمو کنترل کنم ک کمتر ب غذاها فکر کنم وسعی کنم هواس ذهن مو پرت کنم ک کمتر با خوارکی ها بپردازه …..فکر میکنم برای من مفید باشه حتما میتونم کنترل ش کنم
ممنونم استاد ??

لاغری با قدرت ذهن چگونه صورت می‌گیرد؟
سلام. دلم میخواد به عنوان تمرین این فایل از تغییراتم بنویسم :
۱.من خیلی بیشتر به خودم اهمیت میدم. یعنی بیشتر وقت برای خودم میذارم ولی در عین حال بیشتر از گذشته به مادرم در کارهای خانه کمک میکنم و این خیلی برام جالبه که از وقتی که من به خودم بیشتر بها میدم میتونم به بقیه هم کمک بیشتری کنم.
و اینکه من دوستی داشتم که خیلی باهم صمیمی هستیم ولی اون اندازه ی من از وقتش نمیزد الان دیدم پیام داده و میخواستم سریع جواب بدم ولی گفتم اول خودم پس اومدم تمرينم رو اینجا انجام بدم بعدش بیکار شدم جوابشو بدم و از وقت اضافه م قسمتی به اون اختصاص بدم نه از تایم اصلیم. این تغییر مثل معجزه س. برام و خیلی خوشحالم.
2.نمیذارم رفتار افراد یا حرف هاشون روی من تأثیر بذاره. مثلا این ایام که خونه هستیم تقریبا همه اطرافیان من وقتی بهشون زنگ میزنم یا چت میکنیم میگن واای من چاق شدم و من یکبار این رو از استاد پرسیدم و گفتن این به خاطر باورهای اشتباهی هستش که اونا دارن ولی من اهمیتی نمیدم و راه لاغری خودمو ادامه میدم. اتفاقا من از وقتی خونه هستم بیشتر فایل گوش میدم و تمرین انجام میدم.
در فایل اونی که کامنت گذاشته من امشب شلوار سایز 40 پوشیدم و اندازه م شد، منم ☺️☺️
هدفم سایز 38 هستش و ایمان دارم به زودی میرم خرید و لباس های جدید با سایز ایده آل میخرم.
خداروشکر میکنم که تغییرات راحت اتفاق میوفته، بی هیچ سرو صدا و کار سخت و عجیب و غریبی.
با آرزوی موفقیت و سلامتی برای استاد عزیزم و دوستان خوبم

مثل همیشه عالی بود استاد
ابن فایل باید بارها گوش داد مثال دوست چاقتون شاید مصداقی برای اکثر ما باشه که تجربش تو زندگیمون داشتیم ممنون استاد

با سلام
برای اثبات مفید بودن این دوره نیاز به توضیح دادن نیست .فقط کافیه قدرت ذهن را باور داشته باشیم .وقتی می دانیم حتی اگر به دروغ به ذهن چیزی بگوئیم باور می کند و همانطور می شود دیگر نیازی به توضیح دادن نیست حتی برای خودمون .من در ابتدا با این استدلال وارد دوره شدم .و الان هم هر موقع منفی باف درونم شروع به منفی بافی می کنه باز همین را می گویم . و اینکه استاد می گویند کارهایی را که تا حالا با موفقیت انجام دادیم را مرور کنیم تا باورمان قوی شود بسیار موثر بوده برایم . ما توانایی داریم برنامه ذهنی مان را عوض کنیم ..من به قدرت ذهن ایمان دارم و به کسی که قبلاً این راه را با موفقیت طی کرده و چندین هزار نفر دیگر هم که دنباله رو او بوده اند موفق بوده اند ایمان مرا قوی تر می کند .من قبلاً هرگز نمی تونستم حتی از غذای رژیم با اون مقدار کم لذت ببرم .اما الان چون احساسم خوب است از خوردن به اندازه نیازم لذت می برم و گویی طعم غذاها الان برایم بهتر شده .خیلی این جمله استاد منو به فکر برد که اگر غذا را برای رفع گرسنگی باید بخوریم ، پس چرا من بدون توجه به گرسنه بودن یا نبودن چشمم که به هر ماده غذایی می افتاد بدون توجه به عدم گرسنگی می خوردم ؟ چرا وقتی کسی به من خوراکی تعارف می کرد من قبول می کردم ؟ من با اینکه از فایل های گذشته یاد گرفته بودم تا گرسنه نباشم نخورم اما این جمله هم دوباره در من اثر گذاشت . باعث شد من در باره اعمالم فکر کنم و مثل ربات نباشم . واقعا من قبلاً مثل یک آدم ماشینی بودم که یکسری برنامه بهش داده بودند و بدون فکر فقط می خورد ..در تایم صبحانه و ناهار و شام چه گرسنه بودم و چه نبودم باید می خوردم چون تایمش است .وقتی خوراکی می دیم حتی بعد از غذا می خوردم .اوایل دوره که تصمیم گرفته بودم فقط در صورت گرسنگی بخورم .صبح که از خواب بیدار میشدم و گرسنه نبودم و نمی خواستم صبحانه بخورم ، نمی دونستم چکار کنم ، انگار داشتم از یک عادت سرپیچی می کردم مثل یک ماشین که تا روشن می شود کار بخصوصی را باید انجام دهد ..امروز من می دونم اگر حواسم جمع باشه فقط در وقت گرسنگی می خورم و خوردن را فقط برای رفع نیاز بدنم می دانم .چون من ربات نیستم بلکه من موجود قدرتمندی هستم که باید به بدنم به چشم یک دستگاه و سیستمی نگاه کنم که نیازهایی دارد و من مسئول برآورده کردن بعضی از این نیازها هستم و سرخود نباید کار کنم و باید ببینم این سیستم چه می گوید ،و فقط کاری را انجام دهم که او می خواهد .من اگر بیش از نیاز ماشینم بنزین بزنم از باک بیرون می ریزد ، بدن ناموزون من هم سوخت اضافی داشته و چون ظرفیت مواد غذایی اضافی را نداشته اضافی ها به صورت چربی این طرف و آن طرف بدنم جمع شده .من یاد گرفته ام بدنم را دوست داشته باشم و به نیازهای واقعی او گوش دهم .بدن من نیاز دارد با احساس خوبم و با لذت بردن بهتر کار کند و مدتی طولانی تر زنده باشد و بیشتر به روح من خدمت کند و من مسئول هستم

سپاسگزارم .توضیحات خوب شما باعث میشه ما مطالب را بفهمیم و در زندگی عادی به محض دیدن موقعیت ها حرفهای شما را به یاد بیاوریم

من هم از مثل شما لذت بردم دوست عزیز👏👏👏

سلام استاد
یکی از بچه های سرزمین لاغری هستم, تو این فایل گفتید وقتی به چاقی یا شکم بزرگ کسی توجه میکنیم شکم ما هم چاقتر میشه, الان دچار نگرانی شدم ماهایی که با افراد خیلی چاق زندگی میکنیم باید چه برخوردی داشته باشیم,من تا تو این کلاسا شرکت کردم خیلی روی چاقی همسرم حساس شدم ورفتم تو عیب جویی ازشون ومرتب تو ذهنم سرزنشش میکنم که چرا با ۱۵۰کیلو وزن به خودش نمیاد وتصمیم نمیگیره ,مخصوصا که من خیلی مجابش میکنم که بیا از دوره استفاده کن ومیگه من همه راه ها رو رفتم حالا تو انجام بده اگر لاغر شدی منم انجام میدم,اینکه میگید ذهن تصویر سازی میکنه واقعا درسته,من بدن سالمی داشتم ولی از بس بدنبال درمان مریضی های ایشون ذهنم درگیر میشد وهی حرفشو میزد منم مثل خودش کبد چرب گرفتم,هیچ وقت فکرشم نمیکردم اینجوری بشه,یا یه مدت هی میگفت نافم درد میکنه منم تا مدتی نافم درد میکرد
الان با این شرایط من که مدام یه فرد چاق در دید منه وحساس هم شدم که چرا بفکر خودش نیست ,باید چه برخوردی با خودم وذهنم داشته باشم وچطورعمل کنم؟

ممنون ,حتما عنوان میکنم

اول از همه اینکه من با این سایت که آشنا شدم بعد از این همه وقت رژیم و ورزش و اینا نمی دونم چرا به این قدرت باور داشتم و همینطور به خودم که تونستم اینکار و انجام بدم یعنی همش می گفتم من که همه چی و امتحان کردم حالا بزار اینم امتحان کنم!
حالا دیشب من یکی از لباسهام و پوشیدم که آستینش واقعا کیپ کیپ بود دیدم چقدر خوب و مناسب شده بعد بازومو سایز کردم تا حالا با این همه ورزش و اینا من همیشه دوست داشتم بازوهام لاغر شه و همه می گفتن وزنه بزن… ولی الان بدون وزنه سایزش کم شده خدا رو شکر!
این عادت تعارف کردن هنوز در من هست مثلا امروز که صبحونه می خوردیم من هی تعارف می کردم !
البته همسرم هم به من تعارف کرد ولی من گفتم نه چالش نه و امتحان کردم!
امروز مقداری از غذام اضافه اومد و وقتی سیر شدم نخوردم!

سلام استاد عزیز و بزرگوار و همه دوستان خوبم
به به چه فایل عالی چقدر اطلاعات ارزنده چقدر با انگیزه ممنونم استاد عزیزم چه مثالهای قایل درک برای فهمیدن موضوع مورد بحث میزنید
چقدر احساس نزدیکی و صمیمیت به شما میکنیم وقتیکه از تجربه های شخصی خودتان برای توضیح مطالب استفاده میکنید و این داستان های واقعی چقدر به دل می نشیند
من شخصا تغییرات را اول در احساسم و بعد نحوه رفتارم در برخورد با مواد غذایی در همان چند روز اولیه تجربه کردم آنهم فقط با گذراندن دوره رایگان و این به من ثابت کرد که این دوره مرا به راحتی و شادی و آرامش به هدفم می رساند این بود که با اطمینان خاطر دوره ورود به سرزمین لاغرها را تهیه کرده و با شور و اشتیاق فراوان آنرا دنبال کردم
بعد از این گام اول بلافاصله گام دوم که پاکسازی چاقی ذهن است را تهیه کردم بعد از به اتمام رساندن آن گام سوم که دوره پیشرفته است را شروع کردم و با پیشنهاد استاد دارم این دوره را برای بار دوم مرور میکنم ☺??
من روز به روز به هدفم و وزن و وسایز ایده الم نزدیک و نزدیکتر میشوم خیلی راحت و با آرامش و شادی این مسیر دل انگیز را طی میکنم خدایا سپاسگزارم که مرا به راه تناسب فکری هدایت کردی این بهترین اتفاق زندگی من بوده و هست ???
از شما استاد گرامی هم ممنونم که با ذوق و شوق و مهربانی فراوان با ما همیار هستید و از هیچ کمکی دریغ نمی کنید خدا پشت و پناه شما و خانواده محترمتان باشد ??????

سلام خدمت استاد عزیز ودوستان خوبم
به لطف خدای بزرگ از وقتی در دوره های شما شرکت کردم تغییرات رو توی همه جنله های زندگی خودم دارم میبینم .به خصوص احساسم که عالی شده .افکار م دیدگاهم وهمه وهمه تغییر کرده .من دیروز وامروز خونه پدرومادرم وخانواده شوهرم هستم .وپسرم کسالت داره وداره انتی بیوتیک مصرف میکنه .توی این دوروز بارها صحبتهای اشتباه خانواده هامون رو با بچه ام شنیدم .مامان جون غذا زیاد بخور که مریض نشی وجون داشته باشی .نگاه کن‌چیز نمیخوره مچهاش داره قطع میشه .با نون بخور سیر بشی .غذا نمیخوری باید انتی بیوتیک بخوری و….. وخدا میدونه که چقدر من دادم از این حرفها اذیت میشم .چرا باید این چرخه معیوب همینطور نسل به نسل تکرار بشه واز پدرومادرها به فرزندان واز فرزندانی که پدرومادرهدی اینده هستند به فرزندانشان .
.وقتی بچه برادر شوهرم سر سفره میگه سیر شدم وغذا نمیخوام اما به زور لقمه ها رو با گریه به اون بچه میدن بغض گلوی من رو میگیره که چرا باید با این طفل های معصوم اینطور رفتار کنیم وبهشون خیانت کنیم .وخدا رو هزاران هزار بار شکر میکنم که من دیگه ایک دیدگاه وتفکر رو ندارم و به فرزندم سر خوردن ونخوردن گیر نمیدم .خدا رو شکر که وقتی بچه ام سر سفره میگه مامان سیر شدم حتی اگه همه بشقاب غذاش مونده باشه فکر نمیکنم که نه حیف ،اسراف میشه .خدا ادم ودوست نداره واین حرفهای بیخود وبی معنی رو نمیزنم
.وبه همه اون دوستانی که این کامنت رو میخونن توصیه میکنم .که این راه رو امتحان کنن بابا ما این همه سختی کشیدیم .خیلی از ماها از جمله خودم حتی به عمل جراحی هم فکر کردیم حالا چطور نمیخوایم چند تا فایل رایگان رو گوش بدیم .هرکسی که فایلهای رایگان رو گوش بده خودش همه چیز دستش میاد که همه حرفها وصحبتها درست وواقعی هست و وقتی کسی این مسیر رو رفته ما از تحربیاتش میتونیم استفاده کنیم واین خیلی به موفقیت ما کمک مکنه .
من خیلی خیلی از لحاظ جسمی خوب شدم هنوز به ایده ال خودم نرسیدم اما خیلی نزدیک هستم و وقتی جلوی اینه می ایستم از دیدن خودم لذت میبرم .اصلا همینطور میرم میام جلوی اینه خودم رو میبینم .همسرم میخنده میگه چرا انقدر خودت ونگاه میکنی .ومن خوشحالم که با این همه احساس خوب این همه تغییرات عالی داشتم .خدایا صد هزاران هزار بار شکرت .

روز پنجاه و نه تکرار:
چقدر خوبه که این فایل تو تمرین‌های تکرارمون قرار گرفت و‌ من طوری هدایت شدم که این صحبتا رو گوش کنم. اگر قرار به صداقته باید بگم اولش وقتی دیدم یک ساعت طول فایله به نظرم خیلی طولانی اومد و یه نجوایی گفت کی حال داره اینو گوش کنه ولی به صحبت خانم مایوس گوش نکردم و فایلو پلی کردم بعدم به تشویق فرشته‌ی درونم تصمیم گرفتم نرمش و یوگا در حین گوش کردن انجام بدم.
بعد وقتی فایل تموم شد انقدر از مطالب مطرح شده لذت بردم که دوباره پلی کردم.
وقتی سوال یکی از خانما در رابطه با اینکه ایا این دوره ورزش داره یا نه مطرح شد دو‌تا مطلب رو به خاطر اوردم. یادم افتاد پارسال تابستون مادرم که در یه سری کلاس خودشناسی شرکت می‌کرد به من پیشنهاد داد که از کلاسای لاغری استادش استفاده کنم. از جمله شرایط اون کلاس روزانه نیم ساعت پیاده روی و یه رژیم سبک بود. من با خودم فکر کردم من اگه قراره این کارا رو بکنم چرا به جای دکتر تغذیه و مربی بدنسازی پیش اون خانم برم؟ و قبول نکردم. اما الان به خواست خودم و طلب بدنم یک ساعت و نیم نه به‌اجبار که با عشق ورزش کردم…
چقدر خوشحالم که با سایت لاغری ذهنی آشنا شدم و اینهمه تغییر مثبت رو چه در افکار چه در رفتار و چه در جسمم شاهدم و میدونم که روز به روز هم تغییراتم بیشتر میشه.
تو این فایل به ماجرای یکی از هم مسیران و هنرجویان موفق اشاره شده که به تازگی شاهد عکس شگفتی‌سازیشون بودیم و از موفقیت فوق‌العاده‌شون لذت بردیم.
باید بگم منم مثل ایشون چند بار انقدر رژیم گرفتم که به وزن دلخواهم رسیدم اما حتی فرصت نکردم از اون وزن و سایز لذت ببرم چون همینکه رژیمو کنار گذاشتم و سعی کردم فقط رعایت کنم خیلی سریع به وزنی بالاتر از قبل رسیدم. خودمم امیدی به اینکه بتونم اون وزنو حفظ کنم نداشتم چون تصویر ذهنی من فقط چاقی بود اما حالا با روش ذهنی با خوشی و شادی و به آسونی مقدار زیادی وزن و سایز کم کردم و خودمو لایق متناسب شدن میبینم. انقدر این روش شیرین و لذت‌بخشه که ادامه‌ی این راه برای همیشه نه تصمیم‌‌ من که جزو ارزوهای منه برای همینم اطمینان دارم که من متناسب میمونم. من هر روز دارم با مقداری از چاقی ذهن و اضافه وزن بدنم خداحافظی می‌کنم و چون ذهن و جسمم در صلح و همسو هستن تناسب رو با همه‌ی وجودم پذیرا هستم.
من میدونم که با گوش دادن بارها به صحبت‌های این فایل و همینطور سایر فایل‌ها که کلیدهای طلایی اصلاح افکار چاق هستند روز به روز در برنامه‌ریزی مجدد ذهنم بیشتر پیشرفت می‌کنم برای همینه که اینقدر از شنیدن این مطالب لذت می‌برم. حسم عالی میشه انرژی فوق‌العاده‌ای کسب می‌کنم و در مسیرم ثابت‌قدم‌تر میشم.
در نهایت می‌خوام به موضوع توجه اشاره کنم. تو این فایل در مورد اثر بد حسرت از تناسب دیگران صحبت شده. منم جزو کسایی بودم که با دیدن تناسب دیگران حسرت می‌خوردم الان یاد گرفتم هر چیزی رو که ازش خوشم میاد تحسین کنم و هر چیزی رو که نمی‌خوامش بهش بی‌توجه باشم مثل اون مقداری از اضافه‌وزنم که هنوز باقیه، مثل توجه به افرادی که چاقن. وقتی متوجه میشم که دارم چاقی یک‌نفر رو نظاره می‌کنم انگار که زنگ خطر به صدا در اومده سریع دنبال یک‌نفر متناسب می‌گردم تا زیباییشو ستایش کنم. تا توجهم رو به سمت خواسته‌ام معطوف کنم.
چقدر خوبه که هستید استاد و همه‌ی ظریف‌کاری‌های هنر ارزشمند لاغر شدن رو با حوصله‌ی تمام و در نهایت مسئولیت پذیری به ما منتقل می‌کنید و یکبار دیگه سپاسگزارم برای اینکه این فایل‌های اموزنده رو در دوره‌ی تکرار ما لحاظ می‌کنید و مواظبید که هیچ مطلبی رو از قلم نندازیم.

من همونیم که تو این لایو پرسیده بودم من احساس میکنم ی روز کمه برای شنیدن و انجام فایلها فکر کنم این لایو برای ۴/۵ماه پیشه که من تازه دوره رو شروع کرده بودم و تازه انگاری ی چیز با ارزش پیدا کردم که باید خودمو لایقش کنم و اونم با تکراره به جرات می‌توانم بگم که ۶ماهه من شرایط روحی و روانیم خیلی فرق کرده یعنی اصلا امید به لاغری نداشتم و همش تو سرم ی صدای بلند و واضحی بود که تا بیدار میشدم شروع می‌کرد که تو لاغر نمیشی ،ی روز دیگه شروع شد و تو چاقی و باید زجر بکشی ،چاقیتو بپذیر مثل آدمی که مثلا دست نداره یا پا نداره البته بگم که هنوز این نجواها هست ولی من گاهی سکوت میکنم در برابرش ،گاهی شروع میکنم به فایل گوش دادن که حواسم پرت شه و گاهی هم مثال نقض براش میارم و گاهی هم تسلیمش میشم و دوباره غصه میخورم و حتی گریه هم میکنم ولی تفاوتم با ۶ماه گذشته اینه که اگر ۶ماه پیش من همه ی لحظات زندگیم ناراحت بودم و حتی اصلا خواب درست و راحتی نداشتم‌ برای رهایی از گرگ درونم که هر روز داشت استخونهامو ضعیف تر می‌کرد به هر دری میزدم که ی دوساعت ازش مرخصی بگیرم و بتونم لااقل به کارای روزمرم برسم هزار و یک جور مشکلات مختلف داشتم پناه به قرص و دارو و حتی عصاره گیاهی و دمکرده های جور واجور میبردم ولی فایده ایی نداشت چون اگه نیم ساعتم به چاقی و چی میخورم و چی از صبح خوردم و وای من ۱۵کیلو اضافه دارم نه ۲۰کیلو نه باید بشم ۵۰کیلو .واااااااای خدایا که هنوزم این چیزها تو مغزم هست و هیچ چاره ایی ندارم و ندیدم جز این دوره .چقدر هرروزی که این فایلها رو گوش میکنم بیشتر به خودم آفرین میگم که این دوره روشروع کردم ولی استاد به طور مثال دیروز من شاید حدود ده بار فایل نه گفتنو گوش دادم و جوری گوش میدم که دیگه وقت نمیکنم تمرینشو انجام بدم و باز هم هرروز صبح دوست دارم برگردم از روز اول فایلارو گوش بدم

حتما از فردا خوب گوش بده،خوب بنویس،خوب عمل کن،خوب استمرار داشته باشو به میثاق نامه ام اضافه میکنم که جاش خالی بوده تا الان تو میثاق نامه ام???ی دنیا ممنون پدر تناسب ایران❤️❤️❤️

همه‌ی افراد قبل از شروع دوره با حال خوب فاصله‌ی یکسانی ندارن بعضیا نزدیک‌ترن بعضیا دورتر . بعضیا بیشتر خودشونو سرزنش می‌کنن بعضیا کمتر.
بعضیا مشکلات زیادی رو باید با خودشون حل کنن بعضیا مقدار کمتری از مشکلاتو …
برای همین نتایج افراد بعد از شروع دوره هم متفاوته اما چیزی که مسلمه اینه که دیر یا زود خلاصه این ذهن رام میشه و مجبوره طبق خواسته‌ی ما عمل کنه اونوقته که این ماییم که مدیریت افکارمونو به عهده می‌گیریم . اونوقته که ذهن مجبوره مطیع باشه و نمیتونه سرکشی کنه یا عنان اختیار مارو به دست بگیره. فقط کافیه ادامه بدیم فقط کافیه کوتاه نیایم اونوقت یه روز میرسه که متوجه میشیم مقاومت‌ها خیلی کم شده . وصلح در درونمون برقراره.

چه قشنگ گفتی دوست عزیز که بالاخره ذهن رام میشه ،چقدر به دلم نشست و مرسی از این تشبیه قشنگت چون دقیقا تو خاطرم حک شد که (به قول عشق بالاخره این ذهن رام میشه )و میدونم که این جملت خیلی به کارم میاد .مررررسی همکلاسی جااااان????

با سلام خدمت استاد عزیز و دوستان خوبم
من بعد از سالها که رژیم گرفتم و تقریبا هیچ راهی نمونده بود غیر از عمل جراحی که برای اونهم اقدام کردم ولی لاغری با ذهن خیلی به موقع به داد من رسید دیگه خیلی خسته شده بودم و در خانه اعلام کردم که هیچ کس حق نداره راجع به خوردن من صحبت کنه و من تصمیم گرفتم اونقدر بخورم که 200 کیلو بشم بعد هم میرم عمل جراحی .
خیلی تصادفی در اینترنت میچرخیدم که لاغری با ذهن رو دیدم و همسرم بلافاصله فایلهای رایگان رو گرفت و قسمت اول رو با صدای بلند گذاشت که من گوش کنم بعد از چند دقیقه گفتم من که گوش نمیکنم حتما دوباره از فردا یک گرم میرم بالا نیم گرم میام پایین لطفا خاموش کن میخوام غذا بخورم خلاصه یکی دو روز به لجبازی با خودم گذشت فایل اول رو گوش دادم فایل بعدی و فایلهای بعدی این توضیحات رو دادم برای اون دسته از دوستانی که با این مسیر آشنا نیستند ایام عید خونه ما مهمان ها شب که میخوابیدند من ساعت یک نیمه شب در اتاق تاریک با فایل صبحگاهی نیرقصیدم و با نور تبلت تمرینها رو انجام میدادم این مسیر هم منو لاغر کرد و هم زندگی منو در جهت مثبت تغییر داد الان 10 ماهه که من روزی رو بدون تناسب فکری بدون فایل بدون تمرین سپری نکردم و تا زنده هستم لا این مسیر همراهم

از استمرار شما لذت میبرم👏👏

سلام به استاد مهربانیها ??من واقعا خودمو لایق بهرینا میدونم ?با ارداه با انگیزه ?تو تمام کارام که انجام میدم با نهایت دقت وبه نحو احسنت ??برای همینه که پیگیر تمام کارام هستم وبخاطر همینه خصوصیت والای خودمه که تمام کارامو عالی انجام میده وموفق هستم ??خدا رو شکر میکنم که این رفتار و که به بچه ها بگم بخور بخور حتی به مهمانم دیگه نمیگم بخور بخور یه بار تعارف میکنم ومیگم راحت باشین من با تعارف کردن زیاد شما رو اذیت نمیکنم ووقتی به دخترم غذا میدم میگه دیگه نمیخام حتی لقمه تو دستمو دیگه میزارم کنار بدون اصرار ??البته اینا نتیجه آموزشای شماس ولی حالا من خوشحالم ?ممنونم استاد ??

مممنون استاد از شما که هر روز تلاش بیشتری برا زسیدن به هدف نهایی برای خودتون وما انجام میدین من که لذت میبرم از تمام فایلای شما وهمه رو به عینه تو زندگی دیدم بازم ممنونم استاد مهربانیها ????

من رضا عطارروشن هستم، مدرس دوره های تناسب اندام با قدرت ذهن و خدا را سپاس گزارم که در این جهان مجازی پذیرای حضور شما دوست عزیز هستم.
وب سایت تناسب فکری مرجع مناسبی برای لاغری و کاهش وزن با قدرت ذهن می باشد و نتایج عالی استفاده کنندگان از محتوای آن گواهی و مهر تاییدی بر مرجع بودن آن است.
اگر مدت هاست از چاقی رنج می برید و بارها برای لاغر شدن اقدام کرده اید اما نتیجه مطلوب و دائمی کسب نکرده اید به شما نوید تجربه ای لذتبخش و متفاوت از لاغر شدن را می دهم…

ادامه نوشته

پیام خود را از طریق ایمیل برای ما ارسال کنید

tanasobefekri[at]gmail.com

برای ارسال پیام به بخش “تماس با ما” مراجعه کنید و از طریق فرم تماس، پیام خود را ارسال فرمایید.

لاغری با ذهن

چگونه با ذهن لاغر شویم

امروزه یکی از روش های متداولی که افراد برای لاغری از آن استفاده می کنند، لاغری با ذهن و تکنیک های ذهنی است. ذهن یکی از مهم ترین و قدرتمند ترین اجزا در بدن انسان محسوب می شود که بسیاری از افراد از قدرت آن بی خبر اند و یا آن را جدی نمی گیرند. قدرت ذهن از آنجایی اهمیت دارد که به هرچیزی که فکر می کنید به مرور زمان آن را به دست می آورید. اینجا سرزمین لاغر هاست که شما به آن وارد شده اید و قطعا بدون گرفتن نتیجه بیرون نخواهید رفت. پس همین حالا شروع کن! وقت رو از دست نده. انگیزه لاغر شدن رو در خودت ایجاد کن. مطمئن باش که نتیجه می گیری و امیدوارانه به مسیرت تا آخر ادامه میدی.

همه این تصور را دارند که فقط با ورزش و رژیم های سخت و طاقت فرسا میشه لاغر شد. بعضی دیگر هم تصور می کنند رژیم و ورزش فایده ای نداره و خطر برداشتن چربی ها رو به جون می خرن یا هزینه زیادی رو برای خرید قرص های لاغری پرداخت می کنن. باید بگم که لاغر شدن و لاغری ذهنی، از همه این ها راحتتر هست و نتیجه فوق العاده ای هم داره. این تکنیک های ذهنی که در لاغری ازشون استفاده میشه تاثیرات فوق العاده خوبی روی زندگی و افزایش اعتماد به نفس هم میزاره.

ذهن، همان طور که انرژی های مثبت را دریافت می کند، میل بیشتری به دریافت انرژی های منفی دارد. تاثیر انرژی ها و افکار منفی بر ذهن انسان از نظر بیولوژیکی بیشتر از افکار مثبت است. همه افراد این قدرت را در ذهن خود دارند که به خواسته ها و اهدافشان برسند و هیچ محدودیتی برای آنان ندارد. این در صورتی است که برای خود وقت بگذارند و به خودشان ایمان داشته باشند.

شما می توانید در روز یک ربع تا نیم ساعت برای خودتان وقت بگذارید و ذهنتان را از افکار منفی و بیهوده پاک کرده و به افکار مثبت و هدفمند فکر کنید. اگر می خواهید لاغر شوید، به این موضوع فکر کرده و تمام تمرکزتان را روی آن قرار دهید. قدرت ذهن این امکان را فراهم می کند که شما را طبق نقشه ای که در سر دارید پیش برده و به هدفتان برساند.

لاغری از طریق ذهن از ورزش های سخت شما را آسوده می کند. همان طور که باید در ورزش با اراده و با انگیزه باشید در لاغری ذهنی نیز باید انگیزه و باور قوی داشته باشید. تقریبا همه کسانی که به کلینیک خانم مهدوی مراجعه کرده اند با استفاده از تکنیک های آموزش لاغری با ذهن، کاهش وزن بسیار خوبی را تجربه کرده و جواب گرفته اند.

ما در این مقاله، نکات جامعی را در رابطه با تکنیک های لاغری با ذهن رایگان در اختیار شما عزیزان می گذاریم تا با استفاده از آنها بتوانید به وزن ایده آل خود دست پیدا کنید. همچنین شما می توانید با تهیه پکیج لاغری با تکنیک های ذهنی که خانم مهدوی نسب شخصا برای شما ویدئو های آموزشی گرفته اند، به وزن ایده آل خود دست پیدا کنید.

فهرست مطالب

هرچی از قدرت ذهن بگم کم گفتم، شاید باورتون نشه که همین ذهن می تونه خیلی چیزا رو عوض کنه خیلی کارا رو انجام بده. اگر بخوام یه مثال کوچیک بزنم که قدرت ذهن و درک کنید، باید بگم انیشتین که دانشمند بزرگی بوده و با اختراعاتش کلی بشر رو جلو انداخته، تنها از ۱ درصد قدرت ذهنش استفاده کرده بود. حالا تصور کنید بزرگ ترین دانشمند تو جهان فقط از ۱ درصد مغزش استفاده کرده ما از چند درصدش داریم استفاده می کنیم؟

واقعا براتون جالب نیست! این قدرت و بزرگی مغز انسان ها رو می رسونه و به ما ثابت می کنه که هیچ کاری نشدنی نیست. ما هیچ کدوممون از نظر ذهنی چیزی از هم کم نداریم و تنها تفاوتمون توی افکار و باور هامونه. پس خودتونو باور کنید و بدونید که از افرادی که لاغر شدن چیزی کم ندارید. با آموزش لاغری با ذهن رایگان می تونید به اندام مورد نظرتون برسید.

اکثر افراد تصور می کنند که چاقی ایرادی ندارد و مشکلی برایشان وجود نمی آورد؛ اما اینطور هم نیست. افرادی که از اضافه وزن رنج می برند، اعتماد به نفس پایینی دارند و در برخی از موارد به خاطر وزن زیادشان در خانه خود را حبس می کنند و وارد اجتماع نمی شوند. برخی از افراد نیز به خاطر چاقی با دیگران نمی توانند ارتباط بر قرار کنند و دچار بیماری هایی همچون افسردگی، درد های مفصلی، مشکلات تنفسی و… می شوند.

ما در مقاله لاغری با ذهن باید بگوییم، چربی بالا برای قلب و بدن بسیار ضرر دارد؛ زیرا دلیل اکثر سکته های قلبی بالا بودن کلسترول بد بدن می باشد. همه این علت ها باعث شده است که این افراد راه های خطرناک عمل جراحی و قرص های لاغری را امتحان کنند؛ در صورتی که این راه ها چاقی را به صورت موقت بر طرف می کنند و برگشت پذیر است و ناراحتی بسیاری را برای این ایجاد می کند.

در مقاله تکنیک های لاغری با ذهن باید بگوییم، یکی از اساسی ترین و مهم ترین خصوصیاتی که یک فرد به آن نیاز دارد سلامت بدن و روان است. داشتن سلامتی نیز با تغذیه سالم و وزن مناسب رابطه مستقیمی دارد. در گذشته افرادی که لاغر بودند، قشر ضعیف و کم درآمد جامعه به حساب می آمدند؛ اما امروزه لاغر بودن و داشتن تناسب اندام در دسته زیبایی قرار گرفته است و روش های جدیدی اعم از لاغری به روش ذهن به وجود آمده است.

برای اینکه بتوانید به وزن ایده آل خود دست پیدا کنید و پس از آن اندام خود را متناسب نگه دارید باید این نکته را بدانید که کاهش وزن و لاغری، هیچ رمز و راز خاصی ندارد. ذهن ما برای هر مشکلی که ایجاد می شود راه حل های گوناگونی را پیشنهاد می دهد. چاقی و اضافه وزن نیز از این موضوع جدا نیست و ما می توانیم با استفاده از تلقین های ذهنی بر روی ضمیر ناخودآگاه خود تاثیر بگذاریم و این مشکل را به راحتی حل کنیم.

در واقع، تلقین کردن همان تکرار جملات مثبت و پر انرژی است که ذهن را شرطی می کند. خیلی مواقع شده که جمله من هیچ وقت لاغر نمی شوم را از کسانی که اضافه وزن دارند می شنویم. تکرار این جمله به ذهن تلقین می کند که شما هیچ وقت نباید لاغر شوید. ما در این مقاله بیان می کنیم که شما باید این جملات را کنار گذاشته و به جای آن بگویید که لاغر می شوید به هر سختی که باشد.

تلقین ذهنی و لاغری با ذهن راهی میانبر به حساب می آید و با این روش می توان باور هایتان را برای اضافه وزن تغییر داد. تلقین و تصویرسازی، ذهن را گول می زند و باوری جدید را در شما به وجود می آورد. این باور جدید به مرور زمان، ذهن را آماده پذیرش غذا های سالم می کند و تاثیر فوق العاده ای بر بافت های چربی گذاشته و آنها را از بین می برد.

ذهن نمی خواهد به خود و جسم سختی بدهد به همین دلیل، مدتی که از رژیم می گذرد باز هم باور های منفی مثل من لاغر نمی شوم را به یاد می آورد که در آن لحظه شما نباید اجازه دهید که این افکار منفی بر ذهن و باور شما تاثیر گذارد. شما می توانید در پکیج لاغری با تکنیک های ذهنی خانم مهدوی نسب، این مبحث را به طور کامل یاد بگیرید و از آن برای کاهش وزن استفاده کنید.

چگونه با ذهن لاغر شویم | روش های تلقینی

لاغری ذهنی در اصل همان لاغری بانیروی ذهن ناخودآگاه است. همان طور که در مقاله NLP چیست گفتیم، رفتار های ما نتیجه انتقال اطلاعات بین نورون های عصبی در ناخودآگاه است و برای تغییر رفتار باید مسیر عصبی جدیدی را در ناخودآگاه خود ایجاد کنیم. پرخوری نیز یک رفتار غذایی است که باید با استفاده از برنامه ریزی عصبی کلامی و تلقین آن را تغییر دهیم.

گرفتن رژیم های سخت بدون آمادگی ذهنی، فقط شما را خسته می کند؛ چرا از اینکه باید سر ساعت معین فلان تغذیه را داشته باشید و فلان غذا ها را نخورید و سبزیجات بخورید به مرور زمان خسته می شوید. روش های لاغری با ذهن درمانی و تکنیک های ذهنی باعث می شود ذهن آمادگی لازم را برای لاغری به دست آورد. افرادی که وزنشان را با استفاده از لاغری با تکنیک های ذهنی، پایین آورده اند، دیگر توانایی انجام هر کاری را با ذهن خود دارند و اعتماد به نفس و عزت نفس شان به مرور زمان افزیش می یابد.

همان طور که در مقاله لاغری با ذهن و تکنیک های ذهنی گفتیم، مغز ما این قدرت را دارد که جسم را کنترل کند. تصویرسازی ذهنی و تمرکز بر روی اهداف، مهم ترین اصول در لاغری با تکنیک های ذهنی است. در ذهن خود تصور کنید که به اندام ایده آل خود رسیده اید. ما در اینجا از روش شمارش اعداد استفاده کرده و به هدف خود می رسیم.

برای این کار اعداد ۰ تا ۵۰ را در نظر بگیرید و هر کدام از اعداد را با رنگ و شکلی متفاوت در ذهن خود تصور کنید. هنگامی که به عدد ۰ رسیدید، محلی را تصور کنید که دوست دارید در آن باشید. در اینجا خودتان را با اندامی که می خواهید تصور کرده و ببینید. فرض کنید روبروی شما میزی از غذا های مختلف چیده شده است؛ اما شما هیچ میلی به آن غذا ها ندارید و زود سیر می شوید.

حتما بخوانید: آموزش nlp

حال از این تصور خارج شده و با همان افکار و تلقین های مثبت به لاغر شدن خود کمک نمایید. اگر بتوانید تمام تکنیک ها را به درستی انجام دهید، می توانید در هفته نزدیک ۱ یا ۲ کیلو از وزن خود را کم کنید. این تکنیک ها فقط چند دقیقه وقت شما را می گیرد، پس آن را به وقت دیگری موکول نکنید.

برای اینکه بتوانید راهکار های لاغری با ذهن را کامل کنید، باید یک سری از چیز ها را در ذهن خود بسازید و تصویر سازی کنید. در قدم اول باید تصویری از اندام و وزنی را که دوست دارید تجسم نمایید. به غیر واقعی بودن آن اهمیت ندهید و اگر نتوانستید از یک عکس الگو بگیرید. عکس را روی آیینه یا جایی که در دیدتان باشد قرار دهید و تصویر خود را در ذهن شبیه سازی کنید. این تصویر سازی، هدفمند بودن شما را نشان می دهد.

ذهن برای حفاظت از اندیشه ها و افکار شما تدابیر امنیتی را قرار می هد؛ اما شما متوجه این تدابیر نمی شوید. برای مثال اگر شما روزانه با یکی از همکاران خود برخورد داشته باشید که او رفتار تندی دارد، ذهن به صورت ناخودآگاه برای حفاظت از بدن، سعی می کند جسم را کمی درشت تر کند تا طرف مقابل شما نتواند آسیبی به شما وارد کند. این درشت شدن بدن به گونه ای است که تمایلتان به ذخیره چربی بیشتر شده و وزنتان بالا می رود.

این تدابیر ذهن ریشه در کودکی شما دارد که حس ضعیف بودن می کردید. حال شما به وسیله تجسم و تصویر سازی به ذهن خود این اطمینان را می دهید که در امینت کامل قرار دارید و نیازی به درشت شدن جسمتان ندارید. با این تصویرسازی ذهن خود را متقاعد می کنید که چربی های بدن را شروع به آب کردن کند.

هنگامی که در آرامش کامل تصویر سازی خود را انجام می دهید، فرض کنید که دانه های شکر بدون طعم و مزه و مانند شیشه خورده هستند. حال احساس خود را نسبت به آن تصور کنید. قطعا به این خاطر که دهان شما را زخم می کنند حس خوبی نسبت به شکر پیدا نمی کنید و از آنها متنفر می شوید. این تصویرسازی به حدی تاثیرگذار است که شما می توانید بر روی مواد غذایی که شما را چاق می کنند آن را پیاده کنید.

تجسم و تصویر سازی از تمرینات آرام سازی ذهن می باشند و باعث کاهش ترشح هورمون های استرس می شوند. هورمون های استرس عامل اصلی تحریک گرسنگی، پر خوری و کم کردن سوخت و ساز بدن هستند.

همان طور که گفتیم، ذهن ما این قدرت را دارد که بتواند با جملات، چربی ها را بسوزاند. این در حالتی است که با روش ها و راه های درست این کار را انجام دهیم. اینکه بگوییم من لاغرم و به این جمله ایمان نداشته باشید، تاثیری بر کاهش وزن شما نخواهد گذاشت.

 پس اگر به دنبال آموزش لاغری با ذهن و تکنیک های ذهنی هستید، می توانید پکیج لاغری خانم مهدوی نسب را تهیه کرده و تجربیات لاغری خود را برای ما تعریف کنید؛ اما ممکن است سوالی ذهن شما را درگیر کرده باشد که مدت زمان این دوره چقدر است و ما چه زمانی نتایج مورد نظر را می گیریم؟ برای پاسخ به این سوال همراه ما باشید.

کاهش وزن و لاغری کمی زمان بر است و نباید توقع داشته باشید که یک روزه با تمام چربی ها خداحافظی کنید. در مبحث عادت سازی قوانینی وجود دارد اعم از:

هر تغییر مضربی از عدد ۳ می باشد و برای اینکه یک تغییر به صورت عادت در بیاید ۲۱ روز وقت لازم است و بعد از آن ضمیر ناخودآگاه ماست که کار را جلو می برد. پس در کاهش وزن به دنبال نتایج زود رس نباشید. مطمئن باشید که پس از گذشت مدت زمان خاصی شما نتایج مورد نظر خود را گرفته اید.

همیشه ورزش های سنگین و رژیم های سخت نیست که می تواند وزن ما را کاهش دهد. بلکه در اکثر مواقع این خوده ما هستیم که وزنمان را کاهش می دهیم. در این قسمت ما ۶ روش را برای لاغری با قدرت ذهن بیان می کنیم.

چگونه با ذهن لاغر شویم

یکی از مهم ترین تکنیک هایی که باید در لاغری با قدرت های ذهنی بدانید، تغییر هدف است. این تغییر هدف، شامل این می شود که شما کاهش وزنتان را به عنوان نتیجه قرار دهید نه هدف. هدفتان را چیز های دیگری قرار دهید که قابل کنترل و پایدار باشند. به عنوان مثال اگر شما در برنامه خود مصرف سبزیجات را قرار داده اید، آن را به عنوان هدفی کوچک قرار دهید و محقق سازید.

به این ترتیب شما هدف های کوچکی را برای خود قرار داده اید که آنها را محقق می سازید و طبق برنامه غذایی خود پیش می روید و با تکنیک های لاغری با ذهن، موفق به کاهش وزن می شوید.

احتمالا تجربه این را دارید که وقتی در کنار برخی از افراد قرار می گیرید، حس بدی به شما دست می دهد و یا انرژی های منفی از آنها دریافت می کنید یا برخی با حرف هایشان حال روحی شما را به هم می ریزند و از زندگی ناامیدتان می کنند. بهتر است اگر هدفی دارید از این گونه افراد فاصله بگیرید و ارتباطتتان را با افراد مثبت اندیش بیشتر کنید. این افراد قطعا انگیزه شما را برای لاغری بیشتر می کنند و انرژی مثبتی به شما منتقل می نمایند.

در نظر گرفتن پاداش و مجازات برای کار هایی که انجام می دهیم، بهترین راه برای انگیزه دادن است. خوردن غذا، پاداش نیست و ورزش کردن هم مجازات محسوب نمی شود. شما باید در ازای خوردن کیک های خامه ای، نوشابه، غذا های چرب و… تنبیه در نظر بگیرید تا ذهنیتتان نسبت به این نوع غذا ها تغییر کند.

و بر عکس می توانید برای چیز های مفیدی که می خورید و چیز های مضری که نمی خورید جایزه بگذارید تا به شما انگیزه دهد که رژیم غذایی تان را منظم انجام دهید.

برای اینکه به وزن ایده آل خود برسید باید صبور باشید و دست از شمردن روز ها بردارید. اگر شما تمام تکنیک های لاغری ذهنی و رژیم غذایی را درست انجام دهید، یقین داشته باشید که نتیجه می گیرید. اگر ایمان داشته باشید دیگر نیازی به تقویم و روز شماری ندارید و اینکه هر هفته حساب کنید که چند کیلو وزن کم کرده اید.

برای اینکه قدرت ذهنتان را تقویت کنید باید اصولی نفس کشیدن را تمرین کنید. بر روی تنفس هایتان تمرکز کنید و سرعت آن را کاهش دهید. دم و بازدمتان باید با سرعت کم و تمرکز انجام شود. حال برای ۵ ثانیه نفس را به درون شش هایتان بکشانید و ۵ ثانیه درون آن نگه دارید. پس از ۵ ثانیه به آرامی هوای داخل ریه را خالی کنید.

می توانید به پشت بخوابید و یک دست را روی شکم و دست دیگر را روی سینه قرار دهید و این تکنیک را ۱۰ بار انجام دهید. این تکنیک استرس و اضطراب را از ذهن دور می کند و برای بدن بسیار مفید است.

شما باید بهترین زمان برای کاهش وزن خود را پیدا کنید. برخی از افراد به این دلیل که در زمان های بدی به سراغ کاهش وزن می روند نمی توانند به نتایج مورد نظر دست یابند و بسیار ناراحت شده و ضربه روحی می خورند. پس زمان درستی را برای کاهش وزن انتخاب کنید تا بتوانید نتایج مورد نظرتان را بگیرید.

برخی از افراد تصور می کنند که برای لاغر شدن باید وعده های غذایی را که در طی روز میل می کنند، محدود و یا حذف کنند. این طرز فکر کاملا اشتباه است و آسیب های شدیدی را به بدنتان وارد می کند. بدن برای سوخت و ساز به مواد مغذی، پروتئین و ویتامین نیاز دارد و اگر شما این مواد را به بدن نرسانید و به تصور خودتان وزن بسیاری نیز کم کرده باشید، در اصل تمام عضلات و پروتئین هایتان را سوزانده اید و ذره ای از ذخایر چربی کم نکرده اید.

این رژیم های اشتباه تنها به بدن آسیب می رساند و اگر آنها را قطع کنید به شکل سابق خود باز می گردید و یا شاید اضافه وزن بیشتری بیارید.

همیشه به یاد داشته باشید که شما ذهن قدرتمندی دارید که به وسیله آن می توانید به خیلی چیز ها دست پیدا کنید، پس خودتان را دست کم نگیرید و با باور قلبی به خودتان به هر آنچه که می اندیشید دست پیدا کنید. با تکنیک های لاغری ذهنی می توانید بدون سختی ورزش و رژیم، وزنتان را کاهش دهید. بهترین پیشنهاد ما برای لاغری سریع و نتیجه فوق العاده، تهیه پکیج های لاغری با تکنیک های ذهنی، خانم مهدوی نسب است. همیشه رژیم های سخت و طاقت فرسا نیست که افراد را به وزن ایده آل شان می رساند و راه های آسان تری برای رسیدن به وزن ایده آل وجود دارد. بسیاری از افراد فرصت و زمان لازم را برای ورزش کردن ندارند؛ اما می خواهند وزن ایده آلی داشته باشند. این دسته از افراد به راحتی می توانند از تکنیک های لاغری با ذهن استفاده کنند و به وزن و بدن ایده آل شان دست یابند.

پیشنهاد ما به شما این است که این تخفیف ویژه و محدود را از دست ندهید و با اطمینان کامل و انگیزه و پشتکار تکنیک های لاغری را انجام دهید. امیدواریم مطالب مفیدی را برای شما بیان کرده باشیم.

موانع موفقیت

موانع موفقیت کدامند؟

راه های افزایش انگیزه درونی

راه های تقویت انگیزه درونی

جملات انگیزشی

جملات انگیزشی تکان دهنده

انگیزه چیست

انگیزه چیست ؟

سلام من نمیدونستم با ذهن هم میشه لاغر شد خیلی عالی

سلام . متشکرم بله ، همه ی ما ذهن قدرتمندی داریم که می توانیم از توانایهایش بیشتر استفاده کنیم .

vaghan tasir dare ?

سلام بله واقعا تاثیر داره، خیلی از دوستان استفاده کردند و نتیجه گرفتند، وقتی ما بتوانیم ذهنمون و احساسات منفی مون را به راحتی کنترل کنیم مثل :عصبانیت از دست دیگران یا خود سرزنشی ، برای بهتر شدن حالمان و تغییر احساسمان به پرخوری یا شیرینی زیاد پناه می بریم ، و چون ناخوداگاه انجام می دهیم کنترل زیادی روی آن نداریم و نا آگاهانه بیشتر به خودمان آسیب می زنیم ، و ما می توانیم با کنترل ذهن یا نا خودآگاه با ابزارهای مختلف آن را تحت کنترل خودمان بگیریم و فقط به اندازه ی نیاز فیزیکیمان غذا بخوریم و برای آرام کردن و خاموش کردن احساسات منفیمان (خشم ، ترس،غم ) از روشهای دیگر استفاده کنیم.

سلام چند کیلو حدودا میشه با این تکنیک ها لاغر کرد ؟

سلام، بستگی به خودتان دارد که وزن ایده ال را چه قدر کافی می دانید ؟به نسبت قد ، استخوان بندی بعضی از دوستان نیازشان را فقط ۵ کیلو می دانند ، و برخی دیگر نیاز به ۱۰ الی ۲۰ کم کردن می دانند ، و خود شما تعیین کننده هستید و حتی دیگران یا الگو های جامعه و رسانه ها هم تعیین کننده نمی توانند باشند .

توجه داشته باشید چون لاغری از طریق ذهن و کارکردن روی ناخودآگاه هست ، وزنی برای شما ایده ال است که خودتان را در آن اندام زیبا تر می بینید ، احساس رضایت از خودتان دارید و از تصور خودتان در آن اندام احساس لذت و شادی درونی دارید .

جالب بود

ممنون

عالی بود من نخبر نداشتم از این تکنیک ها

سلامت باشید نظر لطفتونه

من واقعا از ورزش کردن بی زارم اگر اینجوری بشه لاغر شد خیلیییی خوبه

بله ، خیلی از افراد هم مثل شما ورزش کردن را دوست ندارند البته ممکنه در ذهنشون ورزش مساوی با سخت ورزش کردن یا عرق ریختهای شدید یا کار کردن شدید ، که کاملا طبیعی هست اما ما به عنوان یک انسان نیاز به تحرک هر چند کم در طول شبانه روز داریم که بدنمان و ذهنمان در مسیر سلامتی باشد ، به همین منظور با استفاده از فایلهای صوتی لاغری و جذابیت در حالت ریلکس ذهن شما برنامه ریزی می شود که به راحتی مقدار غذا ، نوع غذا ، مدل تحرک بدنتون در طول شبانه روز کاملا به سمت وزن و هیکل ایده التون ببره .

وااای این برای من که تنبلم خیلیییییییییی خووووبه

خیلی هم عالی ، امیدوارم با استفاده از پک لاغری به نتایج دلخواهتان برسید و با ما به اشتراک بگذارید .

وقت مشاوره تون کی هست؟

روزهای یک شنبه و سه شنبه حضوری با تعیین وقت وقت قبلی روزهای دوشنبه و چهار شنبه مشاوره ی آنلاین با تعیین وقت قبلی از ساعت ۸ -۲۰

چه مدت و تا چه کیلویی میشه وزن کم کرد ؟

بستگی به وزن شما دارد ، که چقدر نیاز به کم کردن وزن دارید و به وزن ایده التان برسید . بعضی افراد فقط می خواهند ۵ کیلو کم کنند و برخی دیگر ۱۰ الی ۲۰ و بستگی به استاندارد قد و استخوانبندی شما هم دارد . روند لاغری از زمانی که فایل های صوتی را به صورت مرتب گوش می کنید شروع می شود ،و تغییرات را از هفته ی اول می بینید ، و تا زمانی که به وزن ایده التان برسید روند را ادامه می دهید . مسلما اگر وزن کمتری را می خواهید کم کنید زمان کمتری نیاز دارد و اگر وزن بیشتری را می خواهید کم کنید نیاز به زمان بیشتری دارد .

واقعا امکان پذیره ؟؟؟!!!!!!!!!!!

بله ، امکان پذیر هست ، اگر شما راههای مختلف را امتحان کردید و نشده ، این راه بهترین ، راحترین و از همه مهمتر ماندگار ترین راه است چون روی ذهن و قدرت کنترل اراده شما کار می کند و با افزایش عزت نفس و اعتماد نفس شما به صورت نا خودآگاه ، شما هر روز قوی تر می شوید و اینقدر خودتان را دوست دارید که به راحتی می توانید همه چیز را کنترل کنید ، مدل غذا خوردنتان ، مدل فعالیتان و لذت بردن از غذاهای دلخواهتان و حتی مدل برخورد با خودتان و دیگران و شناخت احساساتان در لحظه و کنترل راحت آنها تاثیر می گذارد . همه ی این اتفاقات در انتها به جذابیت و لاغری و اعتماد به نفس بالا و قوی وشجاع بودن می رسد . و فقط و فقط با خواندن یک کتاب و گوش دادن روزی یم فایل صوتی در شبانه روز اتفاق می افتد.

خیلییی ممنونم از این مطلبی که گذاشتید

متشکرم

جقیقا میشه با قدرت ذهن لاغر شد ؟

بله صدر صد ، قدرت ذهن و ناخودآگاه اینقدر زیاد است که با شناخت کارکرد آن می توان به همه ی هدفها رسید ، از جمله لاغری

بستگی به وزن شما دارد ، که چقدر نیاز به کم کردن وزن دارید و به وزن ایده التان برسید . بعضی افراد فقط می خواهند ۵ کیلو کم کنند و برخی دیگر ۱۰ الی ۲۰ و بستگی به استاندارد قد و استخوانبندی شما هم دارد . روند لاغری از زمانی که فایل های صوتی را به صورت مرتب گوش می کنید شروع می شود ،و تغییرات را از هفته ی اول می بینید ، و تا زمانی که به وزن ایده التان برسید روند را ادامه می دهید . مسلما اگر وزن کمتری را می خواهید کم کنید زمان کمتری نیاز دارد و اگر وزن بیشتری را می خواهید کم کنید نیاز به زمان بیشتری دارد .

ببخشید می خواستم بدونم ب چه صورت این لاغری انجام میشه و اگر نتیجه ای نداد چی ؟

مقاله را با دقت بخوانید ،این روش بر پایه ی کارکرد مغز و تاثیرگزاری بر روی ناخودآگاه است .مسلما اصول علمی به ما می گوید برای لاغر شدن نیاز به فعالیت بدنی و روزانه دارید ، و کنترل کزدن غذا خوردن و به اندازه غذا خوردن و … اما اراده یی نداریم یا انگیزه ی کافی نداریم ، با گوش دادن مداوم به این فایلهای صوتی روی چند بار ،در حالت ریلکس برنامه ریزی ذهن شما را تغییر می دهد و به جای تمرکز روی چاقی ، تمرکز ذهنتان بروی لاغری می رود و بدون اینکه کاری انجام دهید به صورت نا خودآگاه اراده ی شما قوی تر می شود ،تمایل به فعالیت بدنی پیدا می کنید ،و کنترل کامل بروی غذایی که می خورید دارید و روی عزت نفس هم کار می شود و از محصولات تا زمانی که به وزن ایده التون نرسیده ا ید ادامه می دهید .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

ارتباط با ما

دسترسی سریع

مارا در اینستاگرام دنبال کنید

تمامی حقوق متعلق به وب سایت مهدوی نسب می باشد و هرگونه کپی برداری غیرمجاز بوده و پیگرد قانونی دارد.

چگونه با ذهن لاغر شویم؟ ۶ روش برای لاغری با قدرت ذهن

هر استراتژی برای کاهش وزن جوانب مثبت و منفی زیادی را با خود به همراه دارد. اما برای اینکه کسی از تلاش های خود نتیجه بگیرد، باید ذهن خود را هم بدرستی در جهت هدفش تنظیم کند. روانشناسان معتقدند که تغییر ذهنیت در مورد نحوه کاهش وزن بزرگترین عامل > است. در واقع تا زمانی عزم و اراده درونی را درست نکنیم نمی توانیم به وزن ایده ال برسیم. در ادامه سعی داریم به موضوع لاغری با ذهن (Slimming with the mind) بپردازیم. اگر فکر می کنید چاقی شما بی دلیل اتفاق می افتد و یا با هیچ روشی لاغر نمی شوید، توصیه می کنیم این مطلب را تا انتها بخوانید.روش های لاغری با ذهنبیشتر افراد به دنبال ورزش های سنگین، رژیم های غذایی سفت و سخت هستند. در حالیکه نتیجه ی برعکس می گیرند. می دانید چرا؟ چون از قدرت ذهن برای لاغری استفاده نمی کنند. تحقیقات زیادی در علم روانشناختی نشان می دهد که هورمون استرس کورتیزول که در اثر فعالیت غده های آدرنال ترشح می شوند، باعث افزایش سلول های چربی در اطراف شکم می شوند.هدف خود را تغییر دهیداولین کاری که باید در تکنیک لاغری با قدرت ذهن انجام دهید، تغییر هدف است. کاهش وزن را نتیجه بدانید و نه هدف اصلی. در عوض هدف های شما باید چیزهای کوچک، پایدار و قابل کنترل باشند. برای مثال اگر امروز به همراه ۳ وعده ی غذایی سبزیجات مصرف کرده اید، یکی از هدف های شما برآورده شده است. اگر ۸ ساعت در طی روز خوابیده اید، یعنی باز هم یکی دیگر از هدف های شما به نتیجه رسیده است.به همین ترتیب تمامی راه ها و برنامه های رژیم لاغری را به هدف تبدیل کنید. طوری که انجام آن ها باعث شادی ذهن شما شود.

خود را افراد مثبت اندیش احاطه کنیدموقعیت، شرایط و آدم های اطراف تاثیر زیادی در مثبت اندیشی دارند. حال آنکه لاغری با ذهن مثبت اندیش سریع تر اتفاق می افتد. این ذهنیت محیطی دلگرم کننده و انگیزه را برای شما فراهم می کند. به طوری که بتوانید به خودتان تکیه کنید و مطمئن باشید اگر رژیم لاغری می گیرید و یا صبح زود برای ورزش کردن از خواب شیرین بیدار می شوید، نتیجه دریافت می کنید.

برای خود پاداش و مجازات درست را در نظر بگیریدلورا سیپلو ، متخصص تغذیه و نویسنده ی کتاب ldquo;رژیم غذایی ساعت بدن نrdquo; می گوید: ldquo;به خاطر داشته باشید که انتخاب راه های سالم، روشی برای انجام مراقبت از خود است.rdquo; اشتباه نکنید غذا پاداش نیست و ورزش هم مجازات نیست. این دو فاکتور برای مراقبت از بدن لازم هستند. شما باید به ورزش احساس خوبی پیدا کنید و آن را به عنوان مجازات در نظر نگیرید.در عوض خوردن یک نان خامه ای یک لیوان نوشابه را برای خود مجازات در نظر بگیرید تا ذهنیت شما نسبت به غذاهای مضر و سالم تغییر کند.

تمرین تنفس اصولی را فراموش نکنیدبرای لاغری با قدرت ذهن باید تمرین تنفس را هم در برنامه ی روزانه بگنجانید. برای انجام این روش قبل از شروع ورزش بر روی تنفس تمرکز کنید و سرعت آن را کاهش دهید. دم و بازم باید با سرعت کمتر و با تمرکز حواس انجام شود. برای ۵ ثانیه هوا را به داخل ریه ها بکشانید و ۵ ثانیه صبر کنید. حالا در ۵ ثانیه ی آخر هوای داخل ریه را به آرامی به سمت بیرون هدایت کنید.بهتر است به سمت پشت دراز بکشید. یک دست را روی شکم و دست دیگر را بر روی سینه قرار دهید. حالا تکنیک تنفس را ۱۰ بار تکرار کنید. این روش استرس را از ذهن دور می کند. شاید بپرسید خوب چه ارتباطی به لاغری با ذهن دارد؟ تکنیک تنفس استرس را از شما دور می کند و آرامش ذهنی را به شما هدیه می دهد. فراموش نکنید برای کاهش وزن داشتن، ذهن آرام و بدون استرس لازم است.

چگونه با ذهن لاغر شویم

تقویم را کنار بگذاریدبرای لاغر شدن و رسیدن به وزن ایده ال، صبور بودن مهم است.به علاوه اگر شما تمامی برنامه های لاغری را مو به مو اجرا می کنید، تردید نداشته باشید که بعد از حداقل ۳ ماه به نتیجه می رسید. پس نیازی ندارید هر روز به سراغ تقویم بروید و از اینکه در هفته اخیر فقط نیم کیلو وزن کم کرده اید ناراحت باشید.تکنیک لاغری با قدرت ذهن انجام دهید، تغییر هدف است

بهترین زمان وزن کردن را یاد بگیریدیکی از دلایلی که برخی از افراد از لاغر شدن دست می کشند، در بدترین زمان ها به سراغ ترازو می روند. اما لاغری با ذهن به شما می گوید برای اینکه وزن دقیق خود را بدست آورید، باید زمان مناسب را انتخاب کنید. برای مثال وزن کردن در ی برای بانوان و یا وزن کردن بعد از شام عموماً باعث افسردگی می شود. زیرا عدد روی ترازو بیشتر از وزن شماست.

در پایانکاهش وزن و لاغری با قدرت ذهن چیزی است که به شما قدرت، اراده و انگیزه برای لاغر شدن می دهد. یک فرد برای موفقیت عموماً به یک نفر نیاز دارد تا به او انگیزه و شوق دستیابی به هدف را بدهد. در مورد لاغر شدن هم شما به یک پشتیبان نیاز دارید. اما این پشتیبان همان قدرت ذهن تان است که آن را به خدمت خود در می آورید.

منبع :https://blog.karafsapp.com

آشنایی با نکاتی درباره گرفتگی عضلات ساق پا

آب کردن چربیهای شکم

فواید طناب زنی و معایب آن

چگونه با ذهن لاغر شویم
چگونه با ذهن لاغر شویم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *