چگونه بعد از تحریم کلش اف کلنز بازی کنیم

 
helpkade
چگونه بعد از تحریم کلش اف کلنز بازی کنیم
چگونه بعد از تحریم کلش اف کلنز بازی کنیم

ویجیاتو >> رپورتاژ آگهی >> جایگزین بازی کلش اف کلنز بعد از تحریم ایران توسط سوپرسل

چگونه بعد از تحریم کلش اف کلنز بازی کنیم

سلب مسئولیت: ویجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) یا آنطور که ایرانی ها آن را می شناسند یعنی کلش، از آن دسته بازی هاست که بعد از ورود خود در سال 2012 به دنیای بازی های موبایلی این صنعت را دچار تحول گسترده ای کرد. این بازی از ابتدای انتشار خود موفق شده است تا بیش از 6 میلیارد دلار برای سوپرسل، کمپانی بازی ساز فنلاندی، درآمدزایی کند.

هرچند کلش آف کلنز  در سال 2012 تنها برای iOS منتشر شد اما بعد از موفقیت های اولیه، سال بعد برای گوشی های اندروید هم عرضه شد و طولی نکشید که پلیرهای بسیاری در سراسر جهان را به خود جذب کرد. با وجود مشکلاتی مثل فیلتر شدن های گاه به گاه و عدم امکان خرید برای کاربران ایرانی که از ابتدا وجود داشت این بازی در ایران هم به محبوبیت قابل توجهی رسید. (از دوستان قدیمی کلش هنوز بهم زنگ میزنن میگن اتک وار یادت نره! )

بعد از شروع همکاری کافه بازار با سوپرسل کاربران کلش او کلنز و کلش رویال دیگر به راحتی می توانستند بازی را با زبان فارسی و امکان خرید ریالی در اختیار داشته باشند تا جایی که کاربران فعال کلش اف کلنز به بیش از 2 میلیون نفر در کافه بازار رسید. اما این پایان ماجرا نبود؛ سوپرسل در بیانیه ای ناگهانی اعلام کرد از تاریخ 9 مهر پشتیبانی از کاربران ایرانی را قطع خواهد کرد و حتی پلیرها با IP ایران نمی توانند وارد بازی شوند. احتمالا این تصمیم به تحریم های آمریکا و همینطور کاهش ارزش پول ایران و به صرفه نبودن فعالیت در ایران مرتبط است.

اما حالا چه می توان کرد؟ در صنعت بازی‌های ویدیویی مرسوم است که بعد از محبوبیت بالای یکی بازی، سازنده‌های دیگر به فکر ساختن بازی‌هایی با همان فضا و حال و هوا بیفتند. به این نوع آثار که شباهت زیادی به یک عنوان خاص داشته یا ویژگی های گوناگونی را از آن الهام گرفته باشند اصطلاحاً «کلون» می‌گویند.

 بعد از موفقیت عجیب و غریب بازی کلش آف کلنز هم بازار بازی‌های موبایلی پر شد از کلون‌هایی از این بازی که از شدت بی‌کیفیتی و سطحی بودن شبیه کاریکاتوری از کلش آف کلنز به‌نظر می‌آمدند. با این حال آثاری هم ساخته شدند که با اضافه‌کردن ویژگی‌های جدید و کمی خلاقیت تجربه‌ی جذابی برای بازیکنان ایجاد کنند.

یک از این کلون‌های موفق کلش اف کلنز بازی اندرویدی «کلش آف زامبی 2020» است که توسط شرکت نارین گیمز فارسی سازی و در ایران منتشر شده است.

سایت بازیاتو راجع به کلش آف زامبی اینطور نوشته است:

“بازی کلش آف کلنز توانست میلیون‎ها بازیکن مختلف در سطح جهان را مشتاق کند و محبوبیت این بازی باعث شد عناوین زیادی از آن تقلید کنند. آثاری که در بهترین حالت تنها یک کپی ناشیانه و بد بودند.

اما در این بین برخی از بازی‎ها توانستند با طراحی متفاوت تجربه جذابی در اختیار بازیکنان قرار دهند. یکی از آن‎ها بازی کلش آف زامبی 2020 (Clash of Zombies) است که در گوگل‎پلی و اپ استور توانسته است امتیازهای بالایی از سوی کاربران به دست آورد.”

داستان بازی موبایل کلش آف زامبی از این قرار است که زامبی‌ها مشکلاتی را برای دنیای انسان‌ها به وجود آورده‌اند و حالا بازیکن وظیفه دارد تا پایگاهی برای مقاومت در برابر زامبی‌ها ساخته و آن‌ را با استفاده از ساختمان‌ها و تاسیسات مختلف توسعه بدهد.

 همان‌طور که انتظار می‌رود در این راه برای جمع‌آوری منابع به پایگاه‌های دیگر حمله کرده و در عین حال در برابر حمله‌ی زامبی‌ها و نیروهای پایگاه‌ها مهاجم  از خود دفاع کند. با وجود شباهت بین این بازی و کلش آف کلنز، چیزی که کلش آف زامبی را متفاوت و محبوب می‌کند وجود قهرمانان (Hero) معروف و دوست‌داشتنی دنیای کمیک، فیلم و بازی‌های ویدیویی مثل  اسپایدرمن، ددپول، ثور، پلنگ سیاه، ونوم، هالک، سوپرمن، کاپیتان آمریکا، شاهزاده ایرانی و چندین قهرمان دیگر است.

طبیعتاً شبیه به دیگر بازی‌های استراتژی این‌جا هم با پیشروی هر چه بیشتر قابلیت ارتقای قهرمانان سربازان و تاسیسات را خواهید داشت. هم‌چنین بازی دارای بخشی به نام «قرعه‌کشی قهرمانانی» است که با آن می‌توانید شانس خود را برای استفاده از هیروهایی که به‌طور عادی امکان ساخت یا استفاده از آن‌ها را ندارید، امتحان کنید.

از این‌جا به بعد شباهت‌ها بین کلش آف کلنز و کلش آف زامبی بیشتر می‌شود در نتیجه اگر کلش آف کلنز را قبلاً تجربه کرده‌اید با ورود به کلش آف زامبی به‌سرعت متوجه روند و مکانیزم‌های بازی خواهید شد.

در نهایت باید بگوییم با وجود شباهت‌هایی که بین کلش آف کلنز و کلش‌ آف زامبی دیده می‌شود، این بازی با ویژگی‌های جدید مثل ایرانیزه شدن، استفاده از قهرمانان معروف و طراحی منحصربه‌فرد کاراکترها می‌تواند سرگرم‌کننده ظاهر شده و مناسب بازیکنانی است که دوست دارند کلش آف کلنز را در فضایی متفاوت تجربه کنند.

برای دانلود نسخه اندروید بازی کلش آف زامبی 2020 از کافه بازار روی این لینک کلیک کنید.

Farzamfew

من دارمش ولی تخم حروما زند تا بروزرسانی نکنی نمیتونی بازی کنی 😭😑😤🤕

بازی به هیچ عنوان از دسترس خارج نشده و نخواهد شد فقط سوپرسل ایرانو تحریم کرده.، یعنی اینکه داخل بازی دیگه نمیشه جم یا بلیط طلایی یا چیزای دیگه رو با پول خریداری کنیم. من خودم تا الان ۷ تا بلیط طلایی خریدم که واقعا هم ارزش داشت به پولی که آدم خرج میکرد(۳۰هزارتومن)ولی الان بیشتر از ۱ ماهه که سوپرسل کاملا تحریم کرده کافه بازارو… البته تا همیشه اینطوری باقی نمیمونه و بعدا دوباره برمیگرده به حالت اول (اگه اوضاع بهتر بشه)

پ از کجا دانلود کنیم از کجا بروز کنیم؟

میشه چرت نگین کلش تحریم نشده حالتون گرقته کلش اف زامبی بدرد نمیخوره حرف چرت نزنین هیچی نمیدونید

اگه کلش داری حذف کن از اول برو دانلود کن تا بفهمی وقتی میگن تحریم شده یعنی چی

هیچ بازی موبایلی به پای کلش اف کلنز نمی‌رسه

کال اف موبایل

بازی قرار نیست ایران رو تحریم کنه پرداخت ریالی و پشتیبانی فارسی از بازی حذف و بازی کماکان در دسترس خواهد بود مثل اوایلی که بازی اومده بود

چطور میشه بازم بازی کرد؟

چه عنوان مزخرفی. اول و آخر کپی رایت را آورد جلو چشمش

عزیز کلمه انگلیسی هست دلیل نمیشه هر کس استفاده کرد بگی کپی رایت کلش اف کلنز یعنی جنگ قبایل کلش اف زامبی هم یعنی نبرد زامبی

عمو جان عکس بازی و شخصیتای کلش اف زامبی رو ببین از هر شخصیت کارتونی و کمیکی بود برداشته استفاده میکنه

اولا که عموجان عموجان نکن عمویی . دوم اینکه شما گفتی عنوان ! من هم گفتم عنوانش اینطوریه عکس هاش رو که نگفتی عمویی گوگولی

داداش دیروز رویال ابدیت داد امروزم ابدیت داده یعنی تحریم

بازی باز میکنه فقط نمیشه خرید کرد ولی اگه زرنگ باشی میتونی اونم انجام بدی 😎😎😎

به منم یاد بده چطور خرید کنم تو بازی کلش آف کلنز😬🧡

پس بگو چرا کاش او کلنز رو بیرون کردن………..
خواستن اینو بیارن:/

شما وقتی نمیدونی چیزی نگو

چگونه بعد از تحریم کلش اف کلنز بازی کنیم

شما میدونی؟

https://vigiato.net/p/126641

عزیز چرت و پرت هم حدی داره به خاطر یه بازی ساز مستقل کسی نمیاد پر مخاطب ترین بازی کشور رو بیرون بکنه .

اومدیم اینجا دوستانه گفت و گو کنیم…….

توی اینجا ثابت شده که یکم پول خرج کنی میتونی می کوه رو بخری(مثل صنعت ماشین سازی داخلی) حالا اینی که اینا چه جوری بعد از این همه سال راهی برای نگه داشتن بازی ای به این بزرگی و پر پلیر پیدا نکردن خیلی عجیبه و حالا که این مقاله منتشر شد یکم منو به شک انداخت چرا این بازی رو الان تبلیغ کردن………
حالا به نظرم ساده لوحی هست روی این مسئله تحقیق نکنیم.

عزیزم توی اینجا ثابت شده که ماله قبلا بود و اون یه ذره ای که شما میگی بالای ۱۰ میلیارده ! این بازی ساز فوقش ۱۰۰ میل سرمایه داشته باشه . این بازی پر پلیری هم که شما میگی خودشون رفتن از کشور بیرون کسی بیرونشون نکردن نمی صرفه دنباله سود بیشترن برا همین دیگه نمیخوان هزینه سرور بکنن. بهتر هم شد که این بازی داره پشتیبانیش رو قطع میکنه. ویجیاتو هم که صدا و سیما نیست برا هر تبلیغ ۱۰۰ میل پول بگیره فوقش ۲ ۳ میلیون دادن هر کسی میتونه اینجا تبلیغ کنه الان هم فرصت مناسبی هست برای این بازی ساز چون که کلش داره پشتیبانیش رو قطع میکنه و حالا کلی پلیر توی این سبک دارن دنبال بازی های دیگه میرن

عرضه تجربه‌ای واقع گرایانه و سه بعدی به کمک صدا

داستان زندگی شهید ستاری

ویجیاتو >> اخبار و مقالات >> سوپرسل به کاربران ایرانی: «نتوانستیم راهی برای ماندن در ایران پیدا کنیم»

تحریم و ارزش کم پول

چگونه بعد از تحریم کلش اف کلنز بازی کنیم

امروز کافه بازار خبر داد که از تاریخ ۹ مهر بازی Clash of Clans دیگر هیچ خدماتی برای پشتیبانی از زبان فارسی یا خرید درون برنامه‌ای به واحد ریال نخواهد داشت. حال سازندگان این بازی در کمپانی سوپرسل گفته‌اند که نتوانستند راهی برای باقی ماندن در بازار ایران پیدا کنند.

در ادامه بیانه‌ای منتشر شده از این کمپانی را می‌خوانیم:

تصمیم سختی را گرفته‌ایم مبنی بر اینکه قرارداد خود را با «کافه بازار» تمدید نکنیم، که در نتیجه آن بازیکنان ایرانی دیگر قادر به انجام دادن بازی‌های ما نخواهند بود. بازیکنان پس از 30 سپتامبر 2020 قادر به انجام خریدهای درون‌برنامه‌ای نخواهند بود و بازی‌ها پس از به‌روزرسانی بعدی که همین امسال عرضه می‌شود کاملاً از در دسترس خارج می‌شوند.

بازیکنان ما، در هر کجا که هستند، از همه چیز برایمان مهم‌ترند، و واقعا متأسفیم که نتوانستیم در حال حاضر راهی را برای ادامه ارائه Clash of Clans و Clash Royale به بازیکنانمان در ایران پیدا کنیم.

ما این در را برای همیشه نمی‌بندیم؛ ما به نظارت بر وضعیت و همکاری با «کافه بازار» ادامه می‌دهیم تا در صورت امکان راهی برای بازگشت پیدا کنیم.

من در مورد دلیل پایان همکاری کافه بازار با کمپانی Supercell از امیر حقیقت مدیر روابط عمومی کافه بازار پرسیدم. او به من گفت که سوپرسل «دلیلی برای خروج از ایران ذکر نکرد» و به همین خاطر هنوز به صورت رسمی مشخص نیست که چرا این کمپانی از بازار کشور ما خارج شده است.

می‌شود حدس زد که این قضیه به تحریم‌های اقتصادی آمریکا علیه ایران مربوط باشد. این تحریم‌ها جابجایی پول و برقراری تجارت با کمپانی‌های ایرانی را به کار بسیار سختی تبدیل کرده است. همچنین کاهش ارزش ریال هم باعث شده که دسترسی به درآمدی که سوپرسل از کاربران ایرانی داشته، دغدغه چندانی برای این کمپانی بزرگ نباشد.

به هر حال با رخ دادن این اتفاق بد قطعا حضور کاربران ایرانی در دنیای Clash of Clans سخت‌تر از همیشه خواهد شد. رابطه‌ای به پایان رسید که حضورش باعث دسترسی راحت‌تر کاربران ایرانی به یک اپ بین‌المللی و سودآوری برای یک کمپانی داخل ایران بود.

بیشتر بخوانید:

تماشا کنید: ایکس باکس سری اس چیه؟ کدوم رو بخریم؟

من چنتا اکنات بالای ۲۰۰ داشتم چنتا اکانت بالای لول ۱۵۰ داشتم حالا تموم زحماتم که ۶ سال طول کشیده به باد میره دمشون گرم

بعنوان یک توسعه دهنده بازی های موبایلی بنظرم کار بسیار خوبی کردن . چون ایرانی های مفت خور جهان سومی همیشه دنبال استفاده رایگان از محصولاتی هستند که نتیجه سال ها زحمت یک شرکت بود .برای همین ۲ میلیون کاربر ایرانی باید کلی هزینه سرور میدادند که الان خداروشکر راحت شدند

من خودم فیری فایر بازی میکنم و خیلی قشنگه

دوستان عزیز لطفا توجه کنید!!!
مگه کلش اف کلنز و کلش رویال چه نفعی تو زندگیتون داشته که اینجوری بهش وابسته اید
تمام بازی هایی که سوپرسل میسازه اعتیاد اوره
کلش رویال و کلش اف کلنز و براول استار و بومبیچ و …………
من تو کلش اف کلنز و رویال اکانت های مکث دارم ولی اگه جم بشه به پشمم نمیگیریم چون واقعا طبق اماره جهانی۷۴درصد کسانی که بازی های سوپرسل انجام میدن توی کنکور قبول نمیشن ولی فقط ۷۴ درصد چون من بازی میکنم ولی تو کنکور رتبه ۳ رقمی اوردم
لطفا سراغ بازی هایی مثل پاپجی هم نرید چون روزگار پاپجی هم اخرش مثل کلش میشه
برید سراغ بازی های قشنگ مثل فروت کرفت و مینی کرفت کلش اف زامبی ۲ و فیریفایر که تو سبک پاپجی هست ولی ساخت دست عربه و امریکایی نیست که جمش کنن

تو که که خوری نکن کل دنیا طرفدار کلش و رویال هستش من خودم یکیشونم بهترین بازیه که که تو پاپجی بگو خوده بازار قرارداد نمیبنده چکار به سوپرسل داره؟

لعنت

سال قبل ویتنام رو بن کردن یک پیغام به ویتنامی هم براشون گذاشتن مثل ما!https://clashofclans.com/blog/news/supercell-games-discontinued-in-vietnam.htmlhttps://supercell.com/en/news/supercell-games-vietnam/7168/#:~:text=Because%20of%20local%20regulatory%20issues%20we%20have%20decided%20to%20discontinue,able%20to%20play%20our%20games.

Supercell’s mobile games withdrawn from Vietnamese app …
سر ویتنامی ها هر بلایی اومده احتمالا سر ماهم همون می خواد بیاد. احتمالا فیلتر می شه تو ایران و از گوگل پلی مستقیم نمی تونید دانلود کنید. شاید با فیلترشکن بشه بازی کرد. ولی اگرم نشد بهتر خیلیاتون می خواستین از این بازیای آنلاین دل بکنید که برید به زندگیتون برسید این طوری خود سوپرسل نمی ذاره بازی کنید…

تو رو خدا بیاین زندگی در زمین رو هم تحریم کنین

اولا ا
اگه با فیلترشکن برین اکانتتون بن میشه دوما فقط آپدیت بعدیش رایگان نیس باید ۳۰ هزار تومن بپردازی که او نم آسونه از گو،ل آپدیت میکنی سوما که چی آخر از این بازی خسته میشی و حسرت میخوری اگه من درس میخوندم یه چی میشدم بیشتر اونازیی که کلش بازن تو کنکور قبول نمیشن

دوستان چیز نا امید کننده ای نیس فقط نوشته خریدا و اپدیتا تو ایران میبندن ولی ما میتونیم دوباره بازی کنیم اپدیتاشم از همین گوگل میریزیم😐

نگران نباشید دلار ۳۰ تومن شد انشاالله زیاد تر هم میشه قعطی میاد و امام زمان میاد اگه مسئولین کار بلد بودند اون موقع که ۲۰ تومن شد جلوشو میگرفتن نه الان که شد ۳۰ و بشه ۴۰ تازه درس هم نمیزارند بخونیم از کجا ۱۵۰ تومن بدیم کیف از کجا ۷ تومن بدیم دفتر مگه ما روی گنج نشستیم مداد نوکی دونه ای ۵۰😑نه تنها نمیزارن درس بخونیم بلکه دلار رو هم بالاتر می برند مردم با شما هستم با خود شما که به آقا حسن رای دادید گفتید صلح میشه اینم از آقا روحانی تون که جنگ اقتصادی رو شروع کرد🤣انشاالله که مثل مردم کوفه نباشید تو انتخابات ۱۴۰۰ عاقل باشید و رای بدید نه با دروغ ذهنتون پر بشه😑😑البته اگه باز مثل کوفه گول نخورید☺
کلید دکتر روحانی کجایی عزیزم؟😂

شما اینطوری فک میکنید پول بلیط چی هر چی زحمت کشیدم چی۴سال کلش دارم

همین ۴ سال اگه کلاس زبان میرفتی الان مترجمی بودی واس خودت

بزارید تحریمون کنن چه بهتر لااقل یکمی درس بخونیم بلکه آینده ی روشنی داشته باشیم خاک تو سر سوپرسل برو تحریم کن با این بازی های چینیت .چون اکثر کارمندان سوپرسل یا چینی هست یا کره ای یا ژاپنی

واقعا متاسفم که تو ایران به دنیا اومدم یکی از کارکنای سوپرسلو کافیه بیاریم ایران ببینه که هیچ سرگرمی ندارن ایرانیا هیچوقت اینکارو نمیکنه بعدش قطع نمیکنه ک هیچ به هرکاربر ۵۰۰۰ جم رایگانم میده فقط کافیه بیاد ایران 🤣

ال

حالا هی بشینید تو خونه (ن اب آ)

تف توی این کیبورد در آمدش هست

سوپرسل تا بره پشیمون میشه ۷ میلیون فکر کنم کاربر ایرانی دارن بازی میکنن دلار همینطور میره بالاریال هم همینطور می مونه تف تو رو سوپرسل ولی هزکی فکر دامادش هست تففففف

هههیییی روزگار😑

تور خدا نبندین بازی ما خیلی زحمت کشیدیم تا به اینجا رسیدم

ولش کن بابا بازیش آخر سر این قدر چرت و تکراری میشه که میفهمی عمر رو بی خود اسراف کردی
با خودت میگی اگه همین ۴ سال می‌نشستم درس میخوندم الان یه پزشکی یا مهندسی بودم با ماهی کلی حقوق درشت

بله
الهی من یکی که دعا میکنم از بندگان پاک خدا باشم تا روز قیامت
و از نعمت هایی که خداوند بهم بخشیده اشتباه استفاده نکنم
الهی شکرچگونه بعد از تحریم کلش اف کلنز بازی کنیم

حق میدم بهتون ، نامردا دسته جمعی ریختن سر ایرانی ها!
الان ترامپ داره پادشاه بازی میکنه یعنی برای سرگرمیش میاد و ما رو اذیت می کنه.
اینا روز قیامت چجوری جواب میدن؟
برای سوپرسل یه جمله دارم : ترسو.
از آمریکا میترسه.
اما نگران نباشید بعد چند روز پشیمون میشند.
الان دلار گرون هست دو روز دیگه که ما بشیم با ارزش ترین پول آسیا دوباره بساط خودش رو پهن میکنه

به قول گفتنی تاگوساله گاو شود دل صاحبش آب شود بشین تا دلار ارزون شه و پول ما بشه باارزش ترین

میبینی که نشستم

جنس از موتوری نگیر دادا

دوستان تحریم من شروع شد
از صبح کلشم باز نمی کنه
با فیلترشکن وارد نشد
چرا اخه لولم بالا هستش
یه کاری کنید نزارید تحریم کنند😢

واقعا ت هنوز بازی میکنی؟

اخه چرا من تویمجیک کلش ۱۵ تا اکانت دارم و یه کلن نفر ۳ جهان که سوپرسل بازی محبک کلش مسدود کرده از ۴ روز پیش اخه ما چیکار کنیم این همه وقت بازی کردیم حالا اکانت هامون به نابود میشه واقعا بی انصافی 🤧🤧😭😭

و تازه سوپرسل مجبوره این کار رو بکنه و دیگه قراردادشو نباید هم تمدید کنه چونکه کشور هایی که تو (لیست سیاه)هستند که متاسفانه ایران هم جز این لیست هست دیگه کشوری نباید با ایران پول جابه جا کنه چونکه غیر قانونی و اگر کسی بفهمه برای سوپرسل هم مجازات داره هم ضرر های مادی. ولی بنظرم بستن کلش مسخرس بلیط طلایی رو ببندید ولی خو دیگه چرا بازیو میبندید.

بچه ها کافه بازار گفته میتونید بازی کنید اما خرید ریالی و زبان فارسی حذف میشه یعنی بازی میشه مثل سه چهار سال پیش ولی بعضی ها هم تو کانال تلگرام میگن بازی فیلتر میشه و باید با یک ایپی وارد بازی بشین حالا حرف بازار درسته یا تلگرامی ها خدا میدونه

این خبر راسته؟

اره

اینها همش شایعه هست

نه راسته

برین به بازار هم بگین لطفا قرار داد ببنده😕😐

فردا میرم در خونه رئیس کمپانی سوپر سل میارمش ایران یک دقیقه از بی حوصله گی خودش به همه مون رویال بلیط رو میده علاوه بر این که تحریم نمیکنه 😂😂😂😂😐😐😐😐

ولی اگه ما بازی نکنیم روزانه سه نفر بیشتر بازی نمیکنن
خود سازنده هاش مجبور میشن بازی کنن
از بس شرکت کننده کمه از سر محبوری دوباره مارو میارن😂😐😑

خب برادر برو با مایکت و اینا قرار داد ببند😐😐😐😐😑😑😑😑😕😕😕

😐 مشکل اصلا اون نیست طرف نمی صرفه براش بیاد پشتیبانی و پول سرور و … بده

اقا اصلا نمیخوایم رویال بلبط رو داشته باشیم فارسی هم نمیخوایم من خودم تازه فهمیدم میشه فارسی باشه بزام انگلیسی بوده 😐
فقط کاری نکنید دیگه نتونیم بازی کنیم😩😐😑

خب اینم از سوپرسل 😑😑
علی برکت الله

مرض دارن هر کی به اوج میرسه غرور میگیرش این ما بودیم بازی کلش را بردیم بالا اره از اینا بعید نیس مثل بازی وارکرافت کلشم میبندن خب کلش می تونه تو بازیش تبلیغات کنه تا براش بصرفه برای ادامه کار

گوگل پلی کی تحریم میکنه؟!

سلام خیلیا دارن میگن قراره بعد حذف زبان فارسی و خرید درون برنامه ای دیگه نمیتونیم وارد بازی بشیم یا اکانتامون حذف میشن و……همش چرته اگه اینطور باشه بازیهایی مثل های دی و براول که اصلا زبان فارسی و خرید ریالی ندارن چجوری واردشون میشیم اصلا هشت سال قبل زبان فارسی داخل بازی نبود چجوری بازی میکردیم گیرم همه حرفاتونم درست خو فوقش با تغییر ایپی یاهمون فیلترشکن وارد میشیم

اگه این کارو بکنند من میرم بیرون کرونا بگیرم

میگن میخوان رویال و کلنزو ببندن ولی هنوز معلوم نیست چون خودشون سوپرسلیا یعنی گفتن رو بازار نظارت میکنیم و راهی برای همکاری دوباره پیدا میکنیم

با فیلتر شکن هم نرید که بن میشید

نه درصورتی که همیشه از یک ایپی داخل بازی بری

خواهش میکنم نکنید من میمیرم بدون این بازی تازه می‌خوام برم لول سیصد

:|‌ چشم میگیم گه تحریم نکنن بری بازی کنی نگران نباش گلم/:

دوستان اکانتتون نمیپره فقط دیگه امکان خرید با واحد ریال و پشتیبانی فارسی رو از دست میدیم

من وقتی فهمیدم افسردگی گرفتم

منم

چرا آخه من دو اکانت دارم😭😭😭😭😢😢

من که چهار تا اکانت تو رویال یه تام تو کلنز دارم چه بدبختی داریم😩😨😒😭😭

ب حهنم.تا متحد نشیم تو خونه هامون هم اسایش نداریم

اینم از سوپر سل دو روز دیگه هم اکتیویژن ما رو تحریم میکنه و کالاف موبایل هم مثل پابجی میشه

با اینکه کالاف تو پلی استور برای ایران فیلتره ولی کالاف همچین کاری رو نمیکنه چون به ضررش هسته

ما تو ایران جز بدبختی و بیگاری کشیدن هیچی ندیدیم 😑😑اینم که هیچی با این که من چندین ساله سمت بازی های سوپرسل نرفتم ولی دیگه همین تفریح ایرانی ها هم گرفتن هیچی باید بشینیم بازی های مسخره ایرانی رو بازی کنیم پوف خوبه کالاف و پابجی موبایل بن نکنن ما هارو 😑😑#تسلیت_ایران

داداش اونا مارو بن کردن ما بدیم ؟ یا اونا ؟

کی گفته بازی های ایرانی بده اونام قدر ما رو نمیدونم تو ایران طبق اخرین امار ۵.۵ میلیون نفر بازی های رویال و کلنزو بازی میکنن

😥

من صد میلیون جم از این چیزا خریدم برای اکانتام الان میخوان ببندش من ۶ تا اکانت لول ۱۳ مکس دارم

اشتباه کردی دیگه

آخه من شانس ندارم اگه برم دریا باید آب با خودم ببرم من نصب کردم زدند اینجوری شد

تورو خدا تورو قرآن نکنید این کارو من دخترم اما عاشق کلشم😫😫😫

ابجی گلم
به نظرم من بازی های سوپر سل هیچ فرقی با سیگار ندارع
باخودت این کارو نکن
ول کن بازی نکن برو سراغ بازی های بهتر

دادا یکی از اکانتات چند
یا یک دک خوب بگو

از لانچر اپیک گیمز و یوبیسافت و اوریجین و بازی های فورتنایت و ولورانت و . . . تحریم شدیم اینم از سوپرسل ، حالا خوب شد که براول استارز رو مسدود نکردن که اونم مسدود میکنن ، در کل فکر نکنم دیگه بازی ای باقی مونده باشع مگه اینکه بریم آمیرزا بازی کنیم -___- . . . #ایران_تسلیت

یوبیسافت و اوریجین که یکی هستن . فورتنایت هم که لانچرش همون اپیکه . مثال های دیگه میزدی حداقل

من ۶سال دارم بازی میکنم دهنموسرویس کردم تا دیوار ها اپ بشه بعدشم هر غلطی بکنن به ضرر خودشونه چون بیشتر ایرانیا از این بازی حمایت میکنن اون وقت طرفدارانشون هم کم میشه

داش این حرفت کامله درسته اینا چند روز گذشت میان التماس میکنم که ما بیام بازی کنیم چون ما دومین کشور تو جهاتیم که بیشترین شرکت کننده تو جان رو داره بای این کار خودشون یه ضرر حسابی میکمم

دومین کشور از نظر نفرات کلش باز جهانیم واقعا چرا اخه میخوان این کارو کنن سوپرسلیا

اره واقعا طبق اخرین امار ما که جمعیتمون هشتاد میلیونه ۵.۵ میلیون نفرمون رویال و کلنز بازی میکنن بعد چین با یه میلیارد جمیعت۶.۵😂😆😆

همه میزارن میرن سوپرسل هم یکیشون حالا شانس بیاریم رویال انگلیسی نشه😂

من اکانتم توسط سوپرسل بی دلیل یک ماه پیش بن شد نه کسی هکش کرد نه چیزی الان میفهمم چرا بعد از چهار پنج سال بازی کردن و تک تک دیوارا رو مکس کردن خیلی نامردیه به خاطر اینکه فقط ایرانی هستیم اینکارو بکنن باهامون مگه ما ارث آقاتونو بالا کشیدیم حرومتون بشه اون همه پولی که واسه بلیط و جم دادم ایشالا به زمین گرم بخورید هر دیواری که اپ کردم جر خوردم الان یک ماهه تو پشتیبانی سوپرسل دارم تموم فاکتورای خریدمو میفرستم تموم اطلاعات نام قبلی تاریخ شروع فقط واسه دادن یه کد که باز شه اکانتم
من یکی رد دادم اینا میخوان همه اکانت هاتون را بن کنن یعنی هیچ کسی وارد اکانت هاتون نمیشه حتی با فیلتر شکنم نمیتونید برید

تقصیر ج ا نه سازنده و آمریکا عزیز

مرگ بر آمریکا

تحریم تیک تاک و اپیک گیمز هم لابد تقصیر ایرانه

دقیقا منم اکانتم قفل بود لوله دویستو خورده ای بود کد قفل گرفتم با اینکه رسید اولین خرید تاریخ شروع نداشتم بدم ولی کدو دادن فقط کافیه انگلیسی بدی پیام ایرانیا که تو سوپرسل کار میکردن سخت میگرفتن ولی دم این خارجیا گرم کد قفل بهم برگردوندن اگه خواستی بهت میگم

اگه امکانش هست به من کمک کن من اکانتم مسدود شده و کد قفل گشایی میخواد منمتتریخ اولین خریدو ندارم.الانم که تحریم شدیم به نظرت میشه برگردونم اکانتمو

سلام. من ۶ساله بازی میکنم و ۶تا اکانت دارم لول ۱۳ و یه کلن سطح۲۱.اینم تنها سرگرمیه. همیشه از اینکه پرچم ایران تو پرچم تزینات نبود دلخور بودم از سوپرسل. حالا هرچی پیش اومد. اگه تونستیم بازی میکنیم نشد هم فبحال

عرضه تجربه‌ای واقع گرایانه و سه بعدی به کمک صدا

داستان زندگی شهید ستاری

خوش آمدید!


پاسخ را وارد کنید:
+ 69 = 78

بازیابی رمز عبور من

رمز عبور به ایمیل شما ارسال شد.

چگونه بعد از تحریم کلش اف کلنز بازی کنیم

بدوگیم – آموزش کلش اف کلنز،رویال،ترفندها،مپ های جدید،دهکده دوم کلش،برول استارز

بهترین مپ ها برای رویش کیک ششمین سالگرد کلش آف کلنز


بهترین مپ های تاون هال 12 برای افزایش کاپ


بهترین مپ های وار تاون هال 12

10 بازی اکشن اندروید که حتما باید تجربه کنید.

استراتژی اتک با ویزارد | چگونه با ویزارد اتک بزنیم

استراتژی اتک با لاوا و بالن | چگونه با لاوا اتک بزنیم

قسمت دوم مپ های بیلدرهال 8 برای بیلدربیس | اپریل 2018


مپ بیلدرهال 8 برای بیلدربیس | اپریل 2018


ارتقا هوشمندانه بیلدر بیس


4 مپ مخصوص بیلدر هال 8

چند سالی است که کافه بازار با شرکت سوپرسل قرار داد رسمی امضا کرده و علاوه بر پشتیبانی فارسی برای کاربران ایرانی امکان خرید محصولات کلش اف کلنز و کلش رویال را بصورت ریالی و با کارت بانکی را نیز فراهم نموده است اما بمبی که ساعاتی قبل (19 شهریور 99) در میان جامعه کلش بازان ایران منفجر شد و همگی را به شوک فرو برده اطلاعیه رسمی این مارکت مبنی بر عدم تمدید قرارداد از طرف سوپرسل و پایان هرگونه همکاری آن با ایران است! طبق این اطلاعیه علاوه بر حذف پرداخت ریالی برای کاربران ایرانی ، مسدود شدن کلش اف کلنز و دیگر بازی های سوپرسل ازجمله کلش رویال نیز محتمل است و این یعنی قطع دسترسی میلیون ها کاربر فعال از بازی مورد علاقشان!

*بیانیه سوپرسل درباره توقف تمدید قرارداد با بازار*

«تصمیم سختی را گرفته‌ایم مبنی بر اینکه قرارداد خود را با «کافه‌بازار» تمدید نکنیم، که در نتیجه آن بازیکنان ایرانی دیگر قادر به انجام دادن بازی‌های ما نخواهند بود. بازیکنان پس از ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۰ قادر به انجام خریدهای درون‌برنامه‌ای نخواهند بود و بازی‌ها پس از به‌روزرسانی بعدی که همین امسال عرضه می‌شود کاملاً از در دسترس خارج می‌شوند.بازیکنان ما، در هر کجا که هستند، از همه چیز برایمان مهم‌ترند، و واقعا متأسفیم که نتوانستیم در حال حاضر راهی را برای ادامه ارائه Clash of Clans و Clash Royale به بازیکنانمان در ایران پیدا کنیم.ما این در را برای همیشه نمی‌بندیم؛ ما به نظارت بر وضعیت و همکاری با «کافه‌بازار» ادامه می‌دهیم تا در صورت امکان راهی برای بازگشت پیدا کنیم.»

این اطلاعیه ای است که کافه بازار ساعاتی قبل در بخش توضیحات دو بازی کلش اف کلنز و کلش رویال منتشر کرده است اما از آنجایی که هنوز بیانه ای رسمی از سوی خود سوپرسل منتشر نشده بسیاری از کاربران در سردرگمی به سر میبرند! آیا این اطلاعیه به معنی پیروی سوپرسل از تحریم های آمریکا و مسدود شدن کلش اف کلنز – کلش رویال است؟

یا اینکه با لغو قرارداد بین کافه بازار و سوپرسل تنها پرداخت ریالی است که غیر فعال میشود؟ نکته جالب دراینباره اینجاست که بیش از نیمی از سهام شرکت سوپرسل اکنون متعلق به تنسنت غول بازی سازی چین است پس با این وجود چرا یک شرکت چینی باید اقدام به تحریم بازیکنان ایرانی کند؟

همانطور که سوالات زیادی در میان کاربران مطرح است ، جواب های بسیاری نیز وجود دارد که نمیتوان دقیقا فهمید کدام یک علت اصلی ماجراست! تحریم های آمریکا یا نارضایتی سوپرسل از تعرفه پایین فروش محصولاتش در بازی؟ همانطور که میدانید گلد پس کلش اف کلنز قیمتی در حدود 5 دلار برای فعالسازی دارد که با نرخ این روزهای دلار در بازار ایران قیمت نهایی خرید آن میبایست بالای 120 هزار تومان باشد درحالی که کافه بازار آن را تنها با قیمت 30 هزار تومان به کاربران ایرانی میفروشد یعنی کمتر از 2 دلار!!!

بر اساس اخبار اختصاصی که از سوپرسل گرفتیم دست کم مطمعن شدیم که بیانیه کافیه بازار کاملا حقیقت دارد و شایعه نیست اما برای فهیمدن این موضوع که مسدود شدن کلش اف کلنز و تحریم کاربران ایرانی از طرف سوپرسل تا چه اندازه صحت دارد باید منتظر اطلاعیه رسمی سوپرسل باشیم که با توجه به تاریخ تعیین شده از طرف کافه بازار یعنی 30 سپتامبر ، شنیدن خبرهایی از سوپرسل مدت زیادی به طول نمی انجامد! درصورتیکه این موضوع دقیقا همانطوری باشد که کافه بازار اطلاع رسانی کرده باید منتظر قطع دسترسی بازیکنان تا حدود یک ماه دیگر در آپدیت بعدی بازیها باشیم.

بعد از سردرگمی های ایجاد شده چند روز اخیر پیرو اطلاعیه کافه بازار ، ساعاتی قبل وبسایت رسمی سوپرسل قسمتی از همان بیانیه فارسی کافه بازار را منتشر نمود که متاسفانه به معنی تایید رسمی تحریم کاربران ایرانی برای دسترسی به بازی های سوپرسل است! بر همین اساس تا حدود یک ماه دیگر و پس از انتشار آپدیت اکتبر کلش اف کلنز و کلش رویال ، این بازی ها برای ایرانیان قابل ورود نخواهد بود.

علاوه بر وبسایت رسمی سوپرسل ، مدیر روابط عمومی سوپرسل در بازی کلش اف کلنز نیز به این موضوع واکنش نشان داده و ضمن ابراز ناراحتی از بوجود اومدن چنین مسئله ای ، اجبار قانونی رو دلیل این حرکت بیان کرده که به معنی فشار تحریم های آمریکا برای قطع ارائه هرگونه خدمات به ایران از سوی سوپرسل میباشد. بنابراین میتوان گفت ممکن است کلش اف کلنز و کلش رویال نیز بزودی به لیست بازی هایی همچون فورتنایت یا پابجی موبایل که برای بازیکنان ایرانی ممنوع هستند افزوده شود!

اگرچه کلیت ماجرا اکنون روشن شده و طبق گفته سوپرسل تا این لحظه میدانیم که در تاریخ 30 سپتامبر (9 مهرماه 99)  پرداخت ریالی غیرفعال میشود و پس از آن نیز حدود یک ماه بعد در آپدیت جدید بازیهای کلش اف کلنز و کلش رویال بطور کامل از دسترسی ایرانیان خارج میشود اما نکته ای که همچنان مبهم هست اینه که دقیقا چگونه از ورود کاربران ایرانی جلوگیری خواهد شد؟ در اینجا سه سناریو یا فرضیه مطرح میشود :

اولین و خوشبینانه ترین پیش بینی این است که فقط بازی های سوپرسل از کافه بازاز حذف گردد و پرداخت زیالی از این بازی ها پس از آپدیت های جدید حذف شود ، همانطور که ممکن است بدانید نسخه های کافه بازار دارای فایل های حداگانه میباشد ، اگر به مطلب دانلود کلش اف کلنز و دانلود کلش رویال مراجعه نمایید برای پرداخت ریالی نسخه ی گوگل پلی فایل های جداگانه ای وجود دارد که کاربران میتوانند بر اساس نیاز خود دانلود نمایند.جالب است بدانید برای کشورهای دیگر نظیر ترکیه ، چین و … نیز فایل های جداگانه و در فروشگاه های داخلی آن ها ارائه میشود.

در ایران نیز از 4 سال پیش چنین رویدادی رخ داد و بازیکنان میتوانستید از طریق دانلود از کافه بازار نسخه های پرداخت ریالی را با قیمت های فوق العاده مناسب تهیه نمایند.

پس در سناریو اول پس از 9 مهر 99 پیش بینی میشود بازی از برنامه کافه بازار حذف میشود و دیگر کاربران دسترسی به دانلود و اجرای بازی نخواهند داشت ، اما علاقه مندان بتوانند از طریق گوگل پلی و بدوگیم بازی را دریافت و بدون مشکل اجرا نمایند.در واقع همه چیز به همان روال چهار سال پیش بر میگردد و پرداخت های درون برنامه بازی هم توسط سایت های نظیر گیم سیتی (فروشگاه جم و پول های درون برنامه ای بازی ها) انجام میشود.

حالت دوم بدین گونه خواهد بود که بازیکنان ایرانی که قصد اتصال به بازی را دارند با پیامی مبنی بر تحریم و یا حتی عدم امکان اتصال بازی مواحه شوند. مشابه این مورد را در طی این سال ها برای بسیاری از برنامه ها ، سایت ها و بعضاً بازی های موبایلی و کامپیوتری داشته ایم ، ملموس ترین نمونه بازی فورتنایت میباشد که هنگام لاگین کردن با ایپی ایران با پیامی مبنی بر اینکه “این بازی برای کره شمالی ، ایران و سوریه تحریم میباشد” مواجه میشوید ، کاربران ایرانی در طی این مدت که چنین مشکلات ناعادلانه ای  بوجود آمده از ابزارهای دور زدن تحریم و .. استفاده نموده اند ، درست است که معضلاتی را ممکن است برای بازیکن نظیر کند شدن ، ورود ناموفق و .. بوجود بیاورد ولی تا این لحظه جواب داده است!

اما بدترین فرضیه ممکن از اتفاقی که ممکن است رخ ردهد تحریم کامل و مسدود کردن اکانت های بازیکنان Clash of clans و Clash royale توسط سرور میباشد! همانطور که میدانید کشور مبدا شما بلافاصه پس از اولین ورود به بازی و در هنگام ثبت نام از روی آیپی تشخیص داده شده و ثبت میشود بنابراین ای امکان کاملا وجود دارد که هرزمان که سوپرسل بخواهد اکانت های مربوط به یک منطقه یا کشور را مسدود نماید که در اینصورت کاری جز از صفر شروع کردن بازی بوسیله برنامه گذر از تحریم وجود نخواهد داشت!

 

همانطور که ذکر شد راه حل های مختلی نظیر ابزار گذر از تحریم و .. وجود دارد.اما اگر بخواهید بازی کلش اف کلنز را با تمامی امکانات و ویژگی ها نظیر اتک زدن ، کلن وار ، لیگ و گلد پس ها ، آن هم بدون هیچگونه هزینه ای و بصورت جم بی نهایت بازی کنید مجیک کلش بدوگیم بهترین گزینه است ، سرور های این بازی که توسط بدوگیم توسعه داده شده در ایران میباشد ، در نتیجه شما میتوانید با اینترنت نیم بها و با سرعت بسیار خوب آن را تجربه کنید.همچنین در حال حاضر تعداد زیادی از کلن های مشهور وارد این بازی شده اند و قرار است رقابت هایی هم ایجاد شود.

به هرحال در صورتی که سناریو دوم و سوم اتفاق بیفتد نمیتوان گفت این بهترین راه حل میباشد ، اما برای کسانی که مدت هاست با این بازی اخت شده اند میتواند فضای بسیار مناسبی برای بازی و تجربه ی نسخه ی اصلی باشد 

بالاخره کافه بازار به این شرایط جدید یک واکنش امیدوار کننده نشان داد :

اطلاعیه کافه بازار به شرح زیر است :

با پایان‌یافتن دوره‌ی قرارداد بازار با سوپرسل (توسعه‌دهنده‌ی بازی‌های کلش آف کلنز و کلش رویال)، این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرده است که در حال حاضر تصمیم ندارد قرارداد خود با بازار را تمدید کند. بر اساس این بیانیه «بازیکنان پس از ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۰ قادر به انجام خریدهای درون‌برنامه‌ای نخواهند بود و بازی‌ها پس از به‌روزرسانی بعدی کاملاً از در دسترس خارج می‌شوند.»چگونه بعد از تحریم کلش اف کلنز بازی کنیم

بازار ضمن ابراز تاسف از این موضوع، بر خود لازم می‌داند نکته‌های زیر را به اطلاع کاربران علاقمند این دو بازی، و به‌ویژه بازیکنانی که در این دو بازی، از طریق بازار خرید درون‌برنامه‌ای کرده‌اند برساند:

حساب و خریدهای پیشین شما محفوظ است. برای اطمینان، فقط کافی است وارد تنظیمات بازی خود شوید و روی دکمه «Supercell ID» ضربه بزنید. اطلاعات بیشتر در این باره را در اینجا بخوانید.

خدمات پشتیبانی سوپرسل به زبان فارسی تا ۸ مهرماه برقرار خواهد بود و پس از آن، شما می‌توانید به زبان انگلیسی از این خدمات در داخل این بازی‌ها و نیز سایت سوپرسل برخوردار باشید.

شما می‌توانید تا پایان روز ۸ مهرماه از طریق بازار برای این دو برنامه با پرداخت ریالی خرید کنید. پس از آن امکان خرید ریالی از طریق بازار وجود نخواهد داشت.

بازار امیدوار است در آینده‌ای نزدیک، امکان ادامه‌ی همکاری با سوپرسل و ارائه‌ی خدمات خرید ریالی را به کاربران ایرانی پیدا کند.

درحالی که سخنان سوپرسل حتی به زبان فارسی به روشنی بسته شدن بازی در آپدیت بعدی را بیان میکند ، روابط عمومی کافه بازار این موضوع را رد کرده و گفته تنها خدمات ایرانی شامل زبان فارسی ، پرداخت ریالی و پشتیانی ایرانی حذف میشود!

 بهرحال موضوع هرچه که باشد ظاهراً حداقل تا یک ماه آینده به صورت قطعی ، نخواهیم فهمید! ممکن است فقط زبان فارسی و پرداخت ریالی غیرفعال شوند و احتمال هم دارد روزی وارد کلش شویم و ناگهان با پیغام عدم دسترسی مواجه شویم

با بدوگیم همراه باشید

 

امیر نیلچی هستم ،معاون فعلی سایت بدوگیم. 4 سال از عمر خودم رو صرف بازی های آنلاین ازجمله کلش و کلش رویال کردم.بسیار علاقه مند به نویسندگی هستم و سررشته کمی نیز درزمینه برنامه نویسی اندروید دارم.

مطلب قبلی

استراتژی اتک با ویزارد | چگونه با ویزارد اتک بزنیم

مطلب بعدی

10 بازی اکشن اندروید که حتما باید تجربه کنید.

دانلود مجیک کلش آپدیت زمستان 2020 – کریسمس و شگفتی هایش!

منظره زمستانی کلش اف کلنز لو رفت! – آپدیت کریسمس 2021

دانلود کلش اف کلنز Clash of Clans v13.576.7 – اندروید – IOS –…

دانلود کلش رویال 3.4.2 جدیدترین نسخه Clash Royale اندروید – iOS – کامپیوتر

دانلود جدال ستارگان Brawl Stars v29.258 – اندروید + IOS

ربات کلش اف کلنز 23 – هماهنگ با آپدیت زمستان 1399+آنتی بن+سوپرXp+حمله به دهکده…

چرا بدوگیم دیگه فعالیت نمیکنه در داخل سایت کلی اپدیت کلش از سوپر نیروها و اسپل جدید اومده

یکی هم نیست بهشون بگه اخه بازی هم تحریم کردن داره؟

شایعس من از منبع خبر دارم اتفاقی نمی افته

بازیهای آنلاین کلا قابل اعتماد نیستن من به شخصه خیلی ازبازیهایی رودیدم که قابل دانلود وآپدیت ازگوگل پلی بودن وخرید درون برنامه ای ولی بعدا بسته شدن وازگوگل پلی کلا حذف شدن

دوستان من توی کلش رویال خیلی زحمت کشیدم و الان هرکاری میکنم نمیتونم وارد بازی بشم میگه اتصال برقرار نشد

اگه تحریم بکنن خودشون خیلی ضرر میکنن بیشتر بازیکن های کلش اف کلنز ایرانی هستند یه جایی دیدم بعدش چین هست اگه تحریم کنن بالای پنج میلیون بازیکن از دست میدن من که اگر اینطوری بشه کلش اف کلنز رو کاملاً میزارم کنار

من 6 ساله که کلش بازی میکنم و 12 تا اکانت و دوتا کلن دارم، بدون هیچ نوع خریدی و با تلاش خودم همه رو کشیدم بالا، بیخودی این همه وقت براش نذاشتم که الان بگن متاسفیم! گناه نکردیم ایرانی شدیم!

سلام.خداوکیلی این انصاف نیست اینهمه خرج کردیم بعد بازی تحریم شه من الان8ساله دارم بازی میکنم تنها سرگرمی ک دارم همینه بخدا درضمن49تا رفیق درجه یک تو کلنمون دارم چطور دلتون میاد اینکارو سرمون بیارید..خواهشا هرکاری میتونید بکنید نذارید تحریم یا مسدود بشیم ولی راضیم زبان فارسی و خرید واینا رو بردارن فقط و فقط بتونیم ب بازیمون ادامه بدیم.خیلی ممنونم خدا قوت عزیزان….

بیانیه ایران به سوپرسل:
خیلی وقته که دارند از هر طرف تحریممان میکنند، اگر قرار بود آسیبی بهمان وارد بشود تا الان باید وارد می شد، انگار همچنان مشغول سیاه پوش کردن کلاغ ها هستید.

حااا اخرین لول کلش چند بود

من از سال اول که کلش ساخته شد دارم بازی میکنم و واقعا از این مسئله خیلی ناراحتم که عشق چندین ساله ام قراره از بین بره و از بدوگیم بابت زحماتش تشکر میکنم .
و این راه حل مجیک کلش راه حل خوبی هست ولی متاسفانه پول بینهایت و جم بینهایت هیجان و انگیزه بازی کردن رو از بین میبره هر کسی میتونه تو کمتر از ده دیقه مکس بشه
از بدوگیم خواهش میکنم اگر امکانش هست این امکانات رو از مجیک کلش پاک کنه یا یک سرور جدا طراحی کنه که کاملا مشابه کلش آف کلنز باشه
ممنون

کسیکه ضرر کرد خود سوپر سل بود

کسیکه ضرر میکنه خود سوپرسله و عواقبش رو در اینده خواهد دید بیشتر از ۵ میلیون کاربر داره تو ایران

چه بهتر تحریم و مسدود کنن اونوقت مجبور میشم دیگه بازی نکنم و ساعت کمتری رو به هدر بدم.😒والااا
من حساب کردم بیشتر از ۵و۴ ساعت تو روز تو کلشم. خیلیه هااا
لعنتی نمیتونم بیخیالشم بشم😁
ولی خودمونیم من تا لول ۱۴۰ اومدم اونم بدون هیچ پرداخت درون برنامه ای حتی یک ریال و هیچوقتم نتونستم به سوپرسل وصل بشم نمیدونم چرا، سعی کردم ولی نشد.😑 تازه کلیم جم دارم.
پس تحریمشون واسه من یکی فرقی نداره ولی اینکه کلا نتونم وارد بازی بشم بحثش جداست که بازم خوشحال میشم چون بیشتر به کار و زندگیم میرسم.

داداش تو میتونی اراده کنی و بازی نکنی چرا از اینکه قراره سرورا بسته بشن خوشحالی خب تو رو زندگیت وقت میزاری ولی ما میخوایم بازی کنیم تو هم بهتره بجای اینکه بگی چ بهتر اراده کنی و بازی نکنی

ساکت شوووووو بازی قرار نیست بسته بشههه

دو روز دیگه میان میگن تورو خدا بیاید بازی کنید نصف کلش ایرانیا اگر هم تحریم کنند باز تحریمو ور میدارن

نه داداش سوپرسل 40 میلیون کاربر داره که فقط 4 میلیونش ایرانی هستن تو هم به این خیال باش که سوپرسل میاد التماست کنه که بازی کنی

من اکانتمو از دست دادم دوستان به ی جیمیل وصل کردم و همین طور به سوپرایدی حالا نمیدونم چطور برگردونمش کسی بهم بگه سواب میکنه

داداش بیخیال شو تا چند روز دیگه کلش به معنای واقعیه کلمه نابود میشه بعد تو اومدی کمک میخوای اکانتت برگرده ؟
ناموسا ولمون کن

ببینید
کلش 10 ساله درست شده اگه از دست ما بره واقا چیزی برای از دست دادن نداریم من خودم بازی میکنم از این بازی بهتر تو جهان ندیدم حالا بعضی ها شایعه در مورد کلش درست میکنن ولش همشون اشتباهه چون حسودیشون میاد 2 میلیون ایرانی داره کلش بازی میکنه من پسرخالم 8 ساله داره بازی میکنه الان تان 11 مکسه … این همه ضحمت بعد همین طوری مسدود بشیم خیلی خیلی متاسفم برای کار برای چینکه کلش رو از ما میخوان بگیرن😧

هشت ساله بازی میکنه اونوقت یازده مکسه؟؟!!
اسکل کردی؟
بازیکن نبود
همون بهتر حذف شد…

کلش تازه رفته توی 8 سالگیش .. نه 10 سال!!!…دوماً پسرخالت اگه 8 سال بازی میکرد الان باید حداقل نفر 100 اُم ایران میبود نه اینکه تاون یازده باشه!!… سوماً زحمت رو با ز مینویسن نه با ض

چرا سوپرسل با کافه بازار قطع رابطه میکنه؟اگر این اتفاق بیوفته ما ایرانی ها چیکار کنیم.واقعا برای بعضیا که یکی دو ساله بازی میکنم متاسفم.لعنت بر کسی که به یه بازی یا اینطوری بگم به ایرانیا رحم نمیکنه.چرا سوپرسل فقط با کافه بازار قطع رابطه کرده؟من یکی موندم.

چون ارزش پول ما کم شده و وقتی تبدیل میشه به پول اونها ، یه آدامس هم نمیشه

چرا هرچی سنگ مال پای لنگه؟

خخخخ

میشه جواب بدید میگم شما نمی تونیم با سوپرسل قرارداد ببندید و از طریق گیم سیتی جم و گلد پس بفروشید؟خواهشا جواب بدید

داداش تا چند روز دیگه سرور ها کاملا بسته میشه خرید های درون برنامه به چه کارت میاد وقتی نمیتونی بازی رو اجرا کنی

خواهش میکنم جوابمو بدید امروز سی سپتامبر یا نه مهر هست و سوپرسل در کلش پیام داد و گفت که دیگه پرداخت درون برنامه ای ایرانی ها نمی تونن بکنن خواستم بهم بگید که سوپرسل دیگه اقدام دیگه ای نمی کنه و اکانت هارا بن یا تحریم نمی کنه؟

چرا میکنه طی چند روز آینده وقتی آپدیت پاییزی بیاد همه اکانت ها بن میشه

چی شد اشتباه کردین فیلتر نشده که خواستین ویو داشته باشین نامردا مردم نترسوندین با این حرف همش چرتته الکی الکی

همش واقعیت هست تو هم بهتره الکی خودتو امید وار نکنی از این آپدیت دیگه هیچ کلشی تو ایران وجود نخواهد داشت

من تازه کلشو نصب کردم از وقتی ک کرونا اومد پسرعموهام وپسر عمه هام بازی میکردن منم نصب کردم دیدم بازی جزابیه معتادش شدم الان ۴تا اکانت دارم شبا اصن نخابیدم فقط تا ده صبح اتک زدم ک کاپمو برسونم تو لیگ لجند برسونم تازه تو لیگ تیتان یک رسیدم توی تان۹ اگه ببندن خیلی بد میشه نباید ببدن زحمتای شبانه روزی ی بنده خدارو نباید اینجوری با منفهت های خودشون از بین ببرن

سلام من یه اکانت بن شده دارم اگه کسی تونست کمک کنه در پاسخ همین نظر پاسخ بدع

لطفا كلش را تحريم نكنيد هر كي خواست بياد كلن #JQ2LLY99چرا ميخوايد كلش رو تحريم كنيد همه چيزو تحريم كرديد بس نبود حالا به يه بازي هم رحم نكنيد واقعا كه براتون متاسفم كلش رو تحريم كنيد به شما چي ميرسه كلش رو ايرانيا تحريم ميكنن نه سوپر سل چون سوپرسل اگه تحريم كنه به ظرر خودش هست

داداش وقتی چیزی سرت نمیشه چرت نگو نه سوپرسل تحریم کرده نه ایران کار امریکاس

با فیل*ت*ر ش*کن نرید اکانتتون مسدود میشه فقط خرید درون برنامه ای و بازی از کافه بازار حذف میشه ولی همچنان میشه به بازی ادامه داد برای دانلود بازی میتو نید به مایکت مرا جعه کنید یا به روش زیر تحریم گوگل پلی استور را دور بزنید اول از همه مطمئن باشید گوگل پلی جدیدترین نسخه باشه وگرنه کار نمیکنه این روش بیاید توی تنظیمات برید قسمت apps روی Google play store کلیک کنید گزینه ی clear cache رو بزنید الان فی*لتر ش*کن خودتون رو فعال کنید(Hotspot shield) پیشنهاد میشه😃 خب حالا وارد گوگل پلی بشید یه گزینه براتون میاد… بیشتر بخوانید »

با فیلتر شکن ام نمیشه وارد شد؟

توروخدا به یک بازی رحم کنید

ببینید من عاشق کلش هستم اگه بخوان اونو از ما بگیرن مجبور میشویم به کشور های خارجی بریم اکانتمونو بکیریم بعد بیاییم یا اعتراز باید کرد

اعتراض

فرقی نداره اگه تو ایران وارد بازی شی اکانتت بن میشه

حالا مسدودش نکنن…حیفه بازی های محبوبمون رو از دست بدیم …متاسفم از اینکه تو ایران زندگی میکنم.

چی میگی واسه خودت چرا متاسفی تو ایرانی بد بخت بخاطر یه بازی چرت من خودم ۴ سال بازی کردم تازه الان فهمیدم ۴ سال عمرم رو از دست دادم سوپرسل بد بخت بیچاره ممنون میشم همه رو بن کن
بد بخت ها باید برید خدا رو شکر کنید از این بازی شیطانی چرت
این کار خدا بود که این بازی تحریم شد..
پس دیگه نگید تقصیر ایرانم نندازین مرگ بر آمریکا

سلام.دوستان عزیز کلش رو از ایرانی ها حذف کنن به ضرر خودشونه،جوونای ایرانی بهتر سر عقل میان و هوشیار میشن بعد دردسر برای آمریکایی ها خواهد شد.

وایییی کلش اف کلنز سه ماهه بازی می کنم ولی اگه کلش رویالم پاک بشه بدبخت شدم😔😭اینم از بدبختی مائه بازیامونم ازمون گرفتن😬

سلام دوست من می‌گفت بازیو‌ آپدیت نکن چون وقتی تحریم بشه اکانتت میپره و باید از صفر شروع کنی آیا راست میگه؟

دوست گرامی اگر بازی رو آپدیت نکنید که امکان اجرای بازی رو نخواهید داشت ، بازی قائدتاً باید آپدیت بشه توسط بازیکنان ، طبق اطلاعیه کافه بازار فقط بخش خرید درون برنامه و پشتیبانی با زبان فارسی (نه خود زبان فارسی) حذف میشه و سایر اطلاعات و اکانت ها محفوظ خواهد ماند

واقعا حیف شد به خدا دل خوشی ما همین بازی های سوپرسل بود واقعا حیف😢😢😢😢😢😢

ببینید اگه بازی از ایرنی ها گرفته بشه مردم رواتی میشن احتمال احتراظ هم هست چطور بعد این همه ضحمت که برای اکانت هامون کشیدیم هیچ فایدهای نداشت اگه واقا بازی از دسترس بره به ی کشور دیگه میرم با بازی برنیگردم

چند سالته عمویی اول املاتو درست کن

داداش تو نمیدونی اعتراض و زحمت چجوری نوشته میشه از هر کلمت شیش تا غلط در میاد اول حرف زدن یاد بگیر بعد بیا اینجا کامنت بزن هیچ کدوم از مردم براشون مهم نیست مگه بیکارن واسه ی همچین مسئله ای اعتراض کنن من خودم خیلی ناراحتم ولی امکانش نیست برم ی کشور دیگه فقط بخاطر کلش شاید بابای تو خر پول باشه ولی من امکانشو ندارم برم ی کشور دیگه که کلش بازی کنم

آبادست شمادردنکندزودترازاینهابایدکلش رامتوقف می کردین ممنونم هرروز4ساعت عمرمن حدررفته زودترتحریم کنید

از مدیر سایت بدوگیم خاهش میکنم اجازه ثبت همچین کامت هایی رو صادر نکنند🙏🙏🙏

Clash of Clans 13.369.18

Clash of Clans on BlueStacks

Clash Royale 3.3.0

Boom Beach 43.66

Brawl Stars 29.258

Hady Day 1.47.97

Magic Clash 13.369

IranClash AutoBot v.23.0

GEM VBucks CP

مپ های کلش

مپ دهکده دوم

بهترین مپ ها برای رویش کیک ششمین سالگرد کلش آف کلنز

بهترین مپ های تاون هال 12 برای افزایش کاپ

بهترین مپ های وار تاون هال 12

بهترین مپ های فارمینگ تاون هال 12

پستهای اخیر

دانلود مجیک کلش آپدیت زمستان 2020 – کریسمس و شگفتی…

منظره زمستانی کلش اف کلنز لو رفت! – آپدیت کریسمس 2021

دانلود کلش اف کلنز Clash of Clans v13.576.7 – اندروید…

دانلود کلش رویال 3.4.2 جدیدترین نسخه Clash Royale اندروید –…

دانلود جدال ستارگان Brawl Stars v29.258 – اندروید +…

ربات کلش اف کلنز 23 – هماهنگ با آپدیت زمستان 1399+آنتی…

بازی های پولی اندروید و آیفون که در ۴ مهر رایگان شده‌اند.

آشنایی با بازی‌های موبایلی که از کنترلرهای فیزیکی پشتیبانی…

محبوب ترین ها


دانلود کلش اف کلنز Clash of Clans v13.576.7 –…

دانلود کلش رویال 3.4.2 جدیدترین نسخه Clash Royale…

دانلود مجیک کلش آپدیت زمستان 2020 – کریسمس و…


دانلود جدال ستارگان Brawl Stars v29.258 –…

ربات کلش اف کلنز 23 – هماهنگ با آپدیت زمستان…

آموزش حل مشکل ورود به بازی کلش اف کلنز (اپل و اندروید)…

خرید آیتم فورتنایت

گیم سیتی

خرید ماینر

بهترین مپ ها برای رویش کیک ششمین سالگرد کلش آف کلنز


بهترین مپ های تاون هال 12 برای افزایش کاپ


بهترین مپ های وار تاون هال 12

10 بازی اکشن اندروید که حتما باید تجربه کنید.

استراتژی اتک با ویزارد | چگونه با ویزارد اتک بزنیم

استراتژی اتک با لاوا و بالن | چگونه با لاوا اتک بزنیم

قسمت دوم مپ های بیلدرهال 8 برای بیلدربیس | اپریل 2018


مپ بیلدرهال 8 برای بیلدربیس | اپریل 2018


ارتقا هوشمندانه بیلدر بیس


4 مپ مخصوص بیلدر هال 8

خوش آمدید!


پاسخ را وارد کنید:
+ 69 = 78

بازیابی رمز عبور من

رمز عبور به ایمیل شما ارسال شد.

چگونه بعد از تحریم کلش اف کلنز بازی کنیم

در یک خبر بد برای گیمرهای موبایل در ایران و به طور خاص گیمرهای Clash of Clans و Clash Royale، شرکت سوپر سل اعلام کرد به زودی امکان بازی کردن کلش آف کلنز و کلش رویال را از ایرانی‌ها می‌گیرد. جزئیات بیشتر درباره قطع دسترسی کاربران ایرانی به کلش آف کلنز و کلش رویال را در ادامه این نوشتار بخوانید.

شرکت Supercell با انتشار بیانیه‌ای بر روی وب سایت رسمی خود، اعلام کرد آنها ناچار به قطع همکاری بر سر دو بازی Clash of Clans و Clash Royale با «کافه بازار» شده‌اند. بدتر اینکه سوپرسل اعلام کرده در آپدیت بعدی که همین امسال منتشر می‌شود، دسترسی گیمرهای ایرانی به بازی‌های کلش آو کلنز و کلش رویال به طور کامل مسدود خواهد شد.

هرچند سوپرسل علت تحریم کاربران ایرانی Clash of Clans و Clash Royale را اعلام نکرده است، اما به نظر می‌رسد در پی تحریم‌های ایالات متحده و دشواری تبادل مالی با کافه بازار باشد. در این بیانیه سوپرسل با دشوار خواندن این تصمیم، خبر از تمدید نکردن قرار داد همکاری با کافه بازار داده است. به گفته این شرکت فنلاندی، پس از 30 سپتامبر (9 مهر) دیگر کاربران ایرانی کلش آف کلنز و کلش رویال قادر به خریدهای درون برنامه‌ای نخواهند بود. در آپدیت بعدی هم که سال میلادی جاری منتشر خواهد شد، دسترسی گیمرهای ایرانی به Clash of Clans و Clash Royale به طور کامل قطع خواهد شد.

سوپرسل با ابراز تأسف بابت قطع دسترسی کاربران ایرانی به بازی‌های کلش آف کلنز و کلش رویال، تاکید کرده آنها گیمرهای ایرانی را فراموش نمی‌کنند و به دنبال یافتن راهی برای بازگشت به ایران خواهند گشت.

معلوم نیست «کاملاً از در دسترس خارج شدن» بازی‌های Clash of Clans و Clash Royale به واسطه مسدود کردن IP ایران خواهد بود یا گیمرهای ساکن ایران به طور کامل مسدود خواهند شد. این خبر در حالی اعلام می‌شود که هزاران گیمر ایرانی زمان و هزینه گزافی را صرف بازی‌های کلش آف کلنز و کلش رویال کرده‌اند.

این خبر می‌تواند برای سایر گیمرها نیز نگران کننده باشد و بیم این می‌رود که دسترسی گیمرهای ایرانی به بازی‌های آنلاین بیشتری قطع شود.

بیانیه رسمی کافه بازارکافه بازار با انتشار یک بیانیه مطبوعاتی، به قطع همکاری سوپرسل با این مارکت ایرانی واکنش نشان داد. بازار ضمن تأیید تمدید نشدن قرارداد همکاری با سوپرسل، توضیحاتی را ارائه کرده است.

بازار در ابتدای این بیانیه به کاربران کلش آف کلنز و کلش رویال اطمینان داده است حساب و خریدهای پیشین آنها نزد این مارکت محفوظ خواهد بود و از بین نمی‌رود. بازار افزوده از 9 مهر پشتیبانی فارسی کلش آف کلنز و کلش رویال متوقف می‌شود و گیمرها باید از پشتیبانی انگلیسی زبان استفاده کنند.

طبق اعلام بازار، تنها تا 8 مهر امکان خرید برای کلش آف کلنز و کلش رویال از طریق بازار وجود خواهد داشت و پس از تأخیر مزبور، خرید ریالی متوقف خواهد شد.

بازار هیچ اشاره‌ای به وضعیت گیمرهای ایرانی کلش آف کلنز و کلش رویال در آینده نکرده است و معلوم نیست گیمرهای ایرانی به طور کامل بن می‌شوند یا امکان دسترسی به این دو بازی از طریق تغییر IP وجود خواهد داشت. با این حال بازار در خصوص احتمال ادامه همکاری با سوپرسل ابراز امیدواری کرده است.

الان دوهفته است که نمیتوم وارد اکانتم بشم همین مواردی نوشتین اتفاق افتاده همه راه هارو امتحان کردم به هیچ وجه نمیشه وارد شد،تورو خدا اگر کسی میتونه کمکم وراهنماییم کنه

نه بابا الان که نیست من بازی میکنم حرف مفته

بازی منم دو روزه قطع شده کلا نمیاد دیگه با فیلتر شکنم امتحان کردم نمیاد مال دوستمم نمیاد ب فنا رفتیم

چرا از ما خرید درون برنا مه ی و و یا اکانت را بن میزنید لعنت بر آمریکا اگر. اکانت مارا آزمون بگیرید ک بزحمت قویش کردم گریه و لعنتشون میکنم لعنت بر امریکا

کی میتونیم کلش بازی کنیم لعنت بر امریکا اگر درست نکنین گریه میکنم

امروز قطع شده

یعنی تو کلشم دیگه تحریم بشیم هی

همش زیر سر این آمریکاست

زیر سرشو از کجا دیدی

خدا لعنتتون کنه

  

شهر‌ سخت افزار به عنوان بزرگترین وبسایت سخت افزار و فناوری فارسی‌زبان در تلاش است تا پوشش کاملی از آخرین اخبار و اتفاقات دنیای سخت افزار، موبایل و فناوری را به کاربران خود ارائه دهد.

جدیدترین و داغ‌ترین مطالب را در شبکه‌های اجتماعی شهرسخت‌افزار دنبال کنید.

ورود به شهرسخت‌افزار

لطفا تمامی فیلدهای مورد نیاز را به درستی پر کنید.

فروشنده سخت افزار یا کالاهای تکنولوژی

علاقه مند حوزه سخت افزار و تکنولوژی

متخصص حوزه سخت افزار و تکنولوژی

هیچ کدام

چگونه بعد از تحریم کلش اف کلنز بازی کنیم

توسط سیمین نوربخش ·۲۲ شهریور ۱۳۹۹۲۲ شهریور ۱۳۹۹· ۱۱۳

تحریم از خارج و فیلتر از داخل حالا به یک سبک زندگی برای کاربران ایرانی دنیای اینترنت تبدیل شده است. در جدیدترین مورد شاهد تحریم ایران توسط سوپرسل سازنده بازی‌های Clash of Clans، Clash Royale، Brawl Stars و … هستیم.

سوپرسل از سال 2012 و با انتشار بازی کلش آف کلنز توانست محبوبیت بسیار زیادی در سراسر جهان از جمله ایران پیدا کند. گیمرهای موبایلی ایران مانند دیگر نقاط جهان روی به این بازی اعتیادآور آورند و حتی پول زیادی هم صرف این بازی کردند. این ماجرا به همین ترتیب با بازی‌های دیگر سوپرسل مانند کلش رویال نیز ادامه پیدا کرد. استقبال کاربران ایرانی از این بازی‌ها در آن حدی بودی که حتی در برهه‌ای از زمان شاهد فیلترینگ آنها در ایران نیز بودیم. اما در نهایت این ماجرا به همکاری سوپرسل با کافه بازار و امکان خرید درون برنامه‌ای برای کاربران ایرانی منجر شد. اما حالا به نظر می‌رسد که این شرکت فنلاندی تمایلی به ادامه همکاری با کافه بازار ندارد.

سوپرسل در پستی در وبلاگ خود به زبان فارسی نوشته است:چگونه بعد از تحریم کلش اف کلنز بازی کنیم

“تصمیم سختی گرفته‌ایم مبنی بر اینکه قرارداد خود را با «کافه بازار» تمدید نکنیم، در نتیجه آن بازیکنان ایرانی دیگر قادر به انجام دادن بازی‌های ما نخواهند بود. بازیکنان پس از 30 سپتامبر 2020 قادر به انجام خریدهای درون‌برنامه‌ای نخواهند بود و بازی‌ها پس از به‌روزرسانی بعدی که همین امسال عرضه می‌شود کاملاً از در دسترس خارج می‌شوند.”

سوپرسل در ادامه عنوان کرده است که بازیکنان برای آنها در هر کجا که هستند از همه چیز مهم‌ترند و از اینکه نتوانسته‌اند راخی برای ادامه ارائه دو بازی Clash of Clans و Clash Royale برای گیمرهای ایارانی پیدا کنند، ابراز تأسف کرده است. این شرکت در انتها اعلام کرده که همکاری آنها به صورت کامل قطع نخواهد شد تا شاید راهی برای بازگشت وجود داشته باشد.

“ما این در را برای همیشه نمی‌بندیم؛ ما به نظارت بر وضعیت و همکاری با «کافه بازار» ادامه می‌دهیم تا در صورت امکان راهی برای بازگشت پیدا کنیم.”

باوجود آنکه در این بیانیه اشاره‌ای مستقیمی به دلیل این قطع همکاری نشده، به نظر می‌رسد تراکنش‌های مالی این شرکت با ایران نقض تحریم‌های آمریکا علیه ایران باشد و سوپرسل برای پیشگیری از بروز مشکل با آمریکا چنین تصمیمی اتخاذ کرده باشد.

طبق اعلام سوپرسل از 9 مهر امکان خرید درون برنامه‌ای برای کاربران ایرانی وجود نخواهد داشت و با آپدیت بعدی این دو بازی کاملاً از دسترس خارج خواهند شد. با این حال، هنوز مشخص نیست که وضعیت به چه صورت ادامه پیدا خواهد کرد. این که این بازی‌ها فقط از کافه بازار حذف خواهند شد و یا کاربران ایرانی قادر به دریافت آپدیت جدید از گوگل پلی استور هم نخواهند بود.

در هر حال، آنچه که مسلم است جان سخت شدن کاربران ایرانی در مسیر تحریم و فیلترینگ است. در طول چند سال اخیر، ثابت شده که هیچکدام از این راهکارها، هرچند غیرمنصفانه نمی‌تواند مانع دسترسی کاربران ایرانی به آنچه که نیازشان بوده شود.

پیش‌بینی شما از این وضعیت چیست؟ آیا پس از آپدیت بعدی سوپرسل برای کلش آف کلنز و کلش رویال، این دو بازی برای همیشه از دسترس کاربران داخل ایران خارج خواهد شد و یا همچنان راهی برای دور زدن این تحریم نیز پیدا می‌شود؟

برچسب‌ها: بازی استراتژیک, تحریم

توسط سیمین نوربخش · ۱۲ آبان ۱۳۹۸ · ۲۱ اسفند ۱۳۹۸

توسط سیمین نوربخش · ۱۶ مهر ۱۳۹۸ · ۱۶ مهر ۱۳۹۸

توسط امیرحسین جمشیدی · ۱۷ مهر ۱۳۹۹ · ۲۰ مهر ۱۳۹۹

شما مارو ایسگاه کردین لطفا تحریم اکانت هارو بردارین چون همه گیمر هایایرانی یکی یکی دارن تحریم میشن من با تلاش بسیار رفتم لول274بعد ک هیچ 5سال عمرم گزاشتم روز

اقا چرا کلش تحریم شود من شیش ساله بود عمرمو پاش گذاشتم لول 13 بود. واقعاچرا

خخخخخخ همه
بابا سر کار بودیم امروز که ۲۳مهرع چرا هنوز هست فقط نمیشه خرید کرد اونم به درک

بابا این مسخره بازی هارو بزارید کنا 7 ساله بازی میکنم لول 254 هستم .. مگه الکی هست همینطور بن بشه

خدا لعنت کند چین راکه این بلا رابرسرما درآورده بهتر دیگر از شر کلش آفکلنز راحت می شویم به امید روزهای بهتر اگر حذف بشود بهتراست مهم نیست که هزینه کرده ایم مهم این است که از شرکلش آف کلنز راحت می شویم وبه کاروزندگیمان می رسیم اگر حذف بشود من به کارهای زندگیم راحتتر می رسم زیاد خودتون راناراحت نگیرید کشورهای خارجی همین رامی خواهند که مارا ناراحت ببینند شاد باشید که از شرکلش آف کلنذ داریم راحت می شویم برید دنبال بازی های ایرانی من که خوشحال هستم باتوجه به اینکه چهارتا اکانت 180,140,130و80دارم من که ناراحت نیستم وخداراشکرمی کنم

خو اگ شما در نبود کلش راه پیشرفت و اسایش رو برای خودت فراهم میبینی ،خوب خودت کنارش میزاشتی نه اینکه با نبود و فیلتر کلش مجبور به کنار گذاشتنش بشی.
اینجور داری به خودت توهین میکنی!
با وجود اینکه راه حل رو میدونی اما منتظر این هستی تا مجبور بشی.

امروز ۲۹ سپتامبر هستش فردا میشه ۳۰ سپتامبر یعنی روزی که سوپرسل حرفشو زد پس همه چی فردا مشخص میشه🙋🏻‍♂️

۳ احتمال وجود داره
۱-میتونه شایعه باشه که یه احتمال خوبه.
۲-میتونیم با فیلتر شکن بازی کنیم و اپدیتاشو از اپ استور یا سایت های ترکیه ای بگیریم.
۳-سوپرسل همه ی کسایی که اول باIPایران اومدن رو مسدود میکنه و به فنا میریم.

چی میشه اکانتامون میپرن؟

اخه چرا ؟؟دو روز دیگه آبم تحریم میکنن اخه ما چه گناهی کردیم که شیش هفت ساله داریم بازی میکنیم این همه زور زدیم لولمونا رسوندیم ب ۲۶۴ حالام که همچی زارت جمع کنین بابا این بساتو عه مثل بچه دو ساله ها میمونن

هیچ کدوم این حرفا حقیقت نداره، دولت دیگه بوجه برای این چیزا نداره، یورو به قیمت دولتی حساب میشد که دیگه این بوجه از کافه بازار گرفته شده.
هر کسی میخواد خرید کنه شبیه قبل با دلار آزاد میتونه بخره. بازی هم از دسترس خارج نمیشه، فقط دیگه به بازار ارز دولتی نمیدن.

دیونه ها اگه فیلتر شد با آی پی ایران دیگه نمیشه وارد شد.از فیلترشکن هم استفاده کنید اکانت بن میشه.و دلیت میشه.چون یک بار با سرور المان میرید یک بار امریکا و…./سوپرسل شمارو ربات تشخیص میده و دلیت میشید

خیلی بده اینکارا چیه سوپرسل من اکانت تان 9 دارم مکسه مکسه همه چیزش مکسه زحمت کشیدم باز اونایی که تان سیزده مکس دارن چیی
این همه بلیط خریدن اینهمه جم خرید چی ؟
سکپرسل باید پاسخگو باشه

پدرام تو تو قبیله بی مصرف 1394هستی من تو دوستی ها دارمت اکانت من بن شده باز نمیشا

این بازی یک تله است بسیار ماهرانه طراحی شده تا بازیکن را از تفکر کار وزندگی بینداز ه اگه قطع شد به نفع همه است اگه نشد خود مان باید از این بازی لعنتی بیرون بکشیم

من ی اکانت لول ۹ کلش رویال و ی اکانت لول ۱۱۰ کلش آف کلنز دارم خیلی برایش زحمت کشیدم .

ناموسن فیلتر بشه ها..یعنی خیلیی …..من 4تا بازی دارم قوی ترینش لول170 مکث همه چیزش..قبیله برا خودمه ک سطح 10

احمقه ۲ماه داشتیم حال میکردیم تازه تالارم ۷رفته بود

ای بابا ما را از همین بازی هم بگیرن لعنتی ها خدا لعنت کنه این دولت که فقط برای مردم رنج ازاب جهنم درست کرده تو ایران والا به خدا این چه دخلی به تهریم داره دیگه

سلام‌اگه‌سرورشوقطع‌کنن‌دیگه‌بافیلترشکنم‌نمیش‌‌مگرنه‌من‌خودم‌بااونایک‌تو‌ترکی‌یاالمان‌بازی‌میکنن‌هستم‌ازتریق‌تلگرام‌نصخشو‌میگیریم‌ولی‌بدون‌برق‌لامپ‌کار‌نمیکن‌حاجی‌پس‌دوعا‌کنید‌برا‌اکانتاتون‌من‌هفتا‌دارم‌بایک‌کلن‌

باور نمی شه دوروغه شایعه است من که باور نمی کنم

دروغ نیست کاملا راست هستش

تو رو خدا بگین تکلیف ما چی میشه الان ؟ 6 سال بازی کردم

زمانی که می گید تو خونه باشید تو وضعیت کرونا می گید به لطف خدا کرونا را شکست می دیم یا درخانه بمانیم
فقط بلدید شعار بگید ما به همین بازی ها سرگرم بویدم وقتی یه حرف می زنید فکر کنید چطور در خونه باشیم چطور باشیم وقتی سرگرم نیستیم شما اصلا سر درد داریدفقط بلدید بشینید همونجا دستور بدید😂چگونه بعد از تحریم کلش اف کلنز بازی کنیم

این همه شعر زیاده هیچ اتفاقی برا سوپرسل در ایران نمیفته اگه بیفته همه راحت میشن ازکار و زندگی همه رو انداخته من روز هفت ساعت اف کلنز بازی میکنم 30% عمرم تو این بازی داره از بین میره پولم از بین میره چشم هام از بین میره ولی پول میاد عمر نمیاد چشم مثل روز اول نمیشه و امریکا چون میدونه ایران اگه این بازی های محتاد کننده نباشه پیشرفت میکنه پس نمیزاره این بازی از بین بره

چرند نگو

اقا این چینی ها چی از جون این مردم میخان
خلیج فارسو ک بالا کیشیدن حالا نوبت جیب ما شده .۵ دلار برای بقیه جاهای دنیا پول ی پاکت سیگاره ولی ۵ دلار ب پول ها خیلیه برای ی بلیط بدرد نخور . این اصلا انصاف نیست کار چینی ها حرومی
دمت گرم کافه بازار ک مقاومت کردی ما زیر بار این ظلم نمیریم
با فیلتر شکن و دانلود از گوگل همه چی حله
فقط دیگه خرید درون برنامه ای نیس ک مهم نیس بازی بهترم میشه

سلام میشه کمکم کنید!؟

سلام دوستان من اولی این خبرو شنیدم بغز کردم چون یه اکانت لول 218و186و51داشتم ولی الان مطمئنم که راهی برای دور زدن تحریم پیدا میشه و اگه نشد پابحی بازی میکنیم

متاسفانه امروز قطع شد

میشه جواب بدین یعنی اکانت های که روی گوگل پلی هستن میپزن

ظاهرا دسترسی به همه اکانت ها محدود میشه ولی بهتره که به اکانت سوپرسل وصل باشید

بچه ها نگران نباشید هیچی نمیشه. بازیتون رو باخیال راحت انجام بدید

سلام من اکانتم رو سوپرسله تان ۱۲هستش اما کلش پاک کردم نصب کردم الان میزنم میگه اکانت تانهال۱۲شما پیدا شد اما از صفرمیاره چیکارکنم؟

هیچی‌ معلوم نیست

فقط زودترمسدودکنیدهرروز4ساعت عمرمن حدرشده دست شمادردنکندخیلی خوشحال شدم تااخرکلش راتحریم کنیدممنون

اره دمت گرم ببین بقیه چه حرصی میخورن خخخ اکانته خودم همچی مکسه ولی اصن مهم نیست ایول

ببینید هنوز معلوم نیست که کامل فیلتر میشه یانه اگه نصفه نیمه فیلتر شه میشه با v p n بازی رو ادامه داد ولی نمیشه چیزی خرید اگه کامل تحریم بشه دیگه هرچی پول پای بازی دادای میره هوا بعدشم سوپرسل درسته نصف درآمدش از بازیکن های ایرانی هست ولی اگه شمابودید بین از دادن نصف درآمدتون و نابود شدن شرکتتون توسط آمریکا کدومو انتخاب میکردید؟

سلام میخواستم بگم که من ۵ ماه کلش دارم جوری بازی کردم بدونه اینکه هیچ پولی بدم جز یک بار رویال خریدن هیچ پولی ندادم ولی من انقدر بازی کردم که نیروهام همش لول ۳۱ هستن برید تو جهانی هم منو میبینید نفر ۵۱ جهان خدایی نامردیه

اخه چرا من بدون کلش اف کلنز میمیرم اخه چراه 😔😔

منظورم ۱۳

سلام‌ترو‌خدا‌مسدود‌نکنید‌من‌هر‌دو‌بازی‌رو‌بازی‌میکنم‌تنها‌سر‌گرمی‌من‌اون‌۲‌تا‌بازیه‌‌خیای‌وقطه‌بازی‌میکنم‌‌لطفا‌مسدود‌نکنید😭😓🙏🙏🙏

به …،پول بچه ها رو غارت کردین رفت الان که تراکنش کم شده می خوای فیلتر کنی . …. بچه دومم فیلتر کن تا فیلتر شکن هست چه غم

آخ لامصابا یکی نیست بهتون بگه اگه از ایران قطع کنین نصف بازکناتون از بین میره بعدشم با فیلتر راحت میتونیم بازی کنیم نگران نباشید😉

😭😭😭👍👍👍👍موافقم

پابجی بازی کن

بقیه بازیای سوپرسل چی ؟ براول استار هم دیگه نمیشه بازی کرد ؟

تو اطلاعیه اش که گفته کلش رویال و کلش اف کلنز فک کنم به بقیه کار ندارن

سلام رضا هستم رهبر کلن گلادیاتور۸ تاون هال ۱۱ نیمه فول به بالا بیاد کلن از الان برای وارلیگ داریم یار جمع میکنیم ۸ رو حتما باید فارسی بنویسید ممنون میشم بیاید.. کلنم هم فعاله هم اعضای رک پرکنی داره تمام اعضای کلن وارزن هستن … بیاید ضرر نمیکنید

بابا کلش داره نابود میشه چرا تو به فکر وار لیگ هستی

بابا اینستا رو هم فیلتر کنید دیگه فیلترشکن خاموش نکنیم

بابا اینجوری نمیشه من حدودا 500 تومان خرجش کردم حالا می‌خواین پاکش کنین من همین بازی رو فقط دارم و ۸ ساله دارم بازی میکنم این نامردی انگار ما بچه ها به شما ضلم کردیم لطفی حظفش نکنید لطفاً من دل خوشیم به همین تورو خدا خصفش نکنید😣😣😥😥

نگران نباش با v p n میتونی بری

اگه ایدی ایران باشه فکر میکنن هک شده اکانت میبندن

بعید میدونم. بازی های اوریجین رو همینجوری بازی میکنیم فرق خاصی نداره بنظرم

تو روحتون بره وقت همین

😭😭😭😭😭😭😭😭

با سلام .از دید من شرکتهای گیمریه ایران از خیلی وقت پیش باید ب فکر ساخت همچین بازییای میبود من نمیدونم چرا ایران همیشه باید تو سری خور ی تعداد از این کشورهای تازه ب دوران رسیده باید باشه عزیزای من شماهاکه دستتون توکاره باید بسازید وروی ی تعداد اشخاص از خود رازی وخائنین رازیر پا له کنین بس این همه خففت و خواری.

تمام دنیا از همین سرویس ها و نرم افزار ها و خدمات و کالا ها استفاده میکنن مشکل ماییم که کارو به اینجا رسوندیم که اینطوری بشه
در ضمن ایران هیچوقت نمیتونه بازی هایی تو این سطح از محبوبیت و کیفیت تو دنیا بسازه

سلام به همه لطفا از اعضا خواهشمندم تا بازی کلش رو برگردوندن والا زحمت کشیدم😫😫😡😡

کلش آف زامبی

تازه به دوران رسیده؟؟؟؟؟؟ 😐 🤔

ایران هیچ وقت نمی تونه بازی به این خوبی بسازه

نمیدونم چی به سر ایران میارن این…..هر جا که برنامه نصب کنی نه زبان فارسی هست و در نام ایران …. حتی گوشی هوواوی که میخریم نام ایران نیست …. چقدر منزوی شدیم در جهان ….

نه فقط از بازار حذف میشه مگه میشه ما توی بازیکناش نفر5 میم
تازه قبلنا سوپر سل زیاد از این حرفا زده بدو فکر نکنم عملی بشه

آخ لامصابا یکی نیست بهتون بگه اگه از ایران قطع کنین نصف بازکناتون از بین میره بعدشم با فیلتر راحت میتونیم بازی کنیم نگران نباشید😉

کرونا ک اومد زندگیمونو ب چوخ داده ی سرگرمی داشتیم تو خونه اونم شما به چوخ بدین دمتون گم خدا از بزرگی کمتون نکنه

راحلی برای همه گان وجود دارد اونم چیزی نیست جز فیلترشکن 🤗😎😂

مگه فیلترشکن جواب میده؟

اره

خر توخر شده

مشکل دولت و حکوکت نیست تو این داستان دعوا سر قیمت دلار بچه ها.کشور دوست و برادر چین میخواد به قیمت دلار امروز بفروشه بلیط هاشو…..تازه شروع ماجراس.اگه برید علت گرون شدن ماشین هایی مثل پراید و … پیدا کنید منظورمو متوجه میشید.گرونی هامون بخاطر چین نه امریکا.بعد برجام که ایران رفت سراغ اروپایی ها رفتار چین عوض شد.واین تغییر رفتار دلیل اصلی گرونی هاس.واقعا برید سرچ کنید تا بفهمید من چی میگم.نگرانم نگران نون و سفره این مردم.

بوووووونوووووومممممم

سلام دانشمند این همه فکر نکن

الان چی میشه؟ ما که هیچوقت از بازار دانلود یا آپدیت نکردیم بازیو تکلیف ما چیه؟

واقعا برید بمیرید اشقالهای بی‌خاصیت بی …مگر ما مسخره شماییم که این همه اینترنت خرج کنیم این همه وختمون رو بزاریم این همه باهمه بحس بخاطره این بازی. و بعد این آخرش برید خجالت بکشید بخدا یه شاعی نمی ارزید. از نظره اشقال ار از شما نیست که حتا یه بازی هم نمی‌تونید برای بزارید که دلمون بهش خوش باشه خاک تو سرتون میترسم قارچ خور دهه 70 تا دی رو هم نصب کنم اونم تحریم کنید خاک تو سرتون

اونی که به ما …. بود
کلاغه دم بریده بود -______-

واقعا که حتی مونده توالت رو هم تحریم کنند ما کلا بدبختیم این همه زحمت کشیدم لولمو بردم بالا حالا میگن تحریمه 😡😭😭😭😩

سلام ما کلشو ب زور تا اینجا رسوندیم لطفا حذف نکنید بزور تا اینجا اومدیم

ممنونم هر چه زود تر کلش رو فیلتر کنیم اگه میتونید پابجی رو هم فیلتر کنید ممنون از شرکت سوپر سل

میشه کمتر ……. نفله بدرد نخور

برو گمشو

پابجی که تحریم هست از طرف امریکا بازی پابجی رو دیگه نمیتونن کاری کنن چون سرور هاش خیلی قویه گرفتی

ای خدا تنها بازی ک بهش دلبسته بودم …😪☹😭
بهترین سرگرمیمون تو گوشی این بازی بود ک در عین حال ک کم حجمه لذت زیادی داره این چ وضعیه با این وضع کی پول داره ی کنسول بازی بگیره مثل ps4 ک خیلی گرونه خدا کنه ک اینجوری نشده 🤲

پابجی بازی کن

ای خدااااا😡😡😡😡😡😡

سلام
این سوپرسل نمی دونم چه مرضی گرفته بچه ها سوپرسل نصفه پول ها یی که از کلش پارو می کنه مال ایرانه خیلی خنگه و همین طور دیونه یعنی واقعا چرا

دیگه باید از ایران رفت واقا آخه کلش چرا؟؟ اگه کلش نباشه بچه سرحال وشاداب هم نخواهد بود وای وای واقن دل میخواد گریه کنم😭😭

دیگه رسما خر تو خر شده یکی میگه با فیلتر شکن بری اکانتت حذف میشه یکی میگه کلا حذف میشه یکی میگه چند ماه دیگه قرار دادمیبندن بابا کسای ک خبر ندارن از خودشون حرف در نیارن شایعه پراکنی نکنن بفهمیم چی به چی😐

خیلی اعصابم خرد شده دیگه نمیتونم از کلش رویال خرید کنم تازه میخوان IP های ایرانی رو هم مسدود کنن این ینی همه زحمات ما در این چندین و چند سال…. پر!!!!! 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

دیگه باید از ایران رفت واقا آخه کلش چرا؟؟ اگه کلش نباشه بچه سرحال وشاداب هم نخواهد بود وای وای واقن دل میخواد گریه کنم😭😭

تا وقتی این جماعت عیاش روی کار ایران هستن، وضعیت بد و بدتر میشه. یه مشت …

چطور گوشی های چینی با قیمت دلار به راحتی واردات می شن ولی کلش به خاطر خرید درون برنامه ای قیمت پایین تر نسبت به ارزش دلار مشکل دارن در صورتی که هردو شرکت های چینی هستند؟!!!!
بحث دلاری کردن خرید درون برنامه ای سوپرسل هست که 5 برابر قیمت ها برای کاربران ایرانی می ره بالا ولی کافه بازار زیر بار این قیمت 5 برابری برای کاربران ایرانی نمی ره و محکم وایساده
می بینیم کی پیروز می شه با تغییر ای پی بازی هم می کنیم ولی دیگه یک قرون خرید نمی کنیم ببینیم کی ضرر می کنه.
ما عاشق بازی هستیم با پول دادن و لول و سازه سریع بردن بالا کاری نداریم. با لول 226 دو فصل قبل 8234 شدم. و خیلی ایرانیا رتبه های تک رقمی می گیرن. یک ریال هم تا به حال خرجش نکردم و علاقه به بازی کلش دارم با پول دادن و جلو افتادن که بازی جذاب نمی شه

با سلام
سوپرسل ابتدا بوم پیچ رو ساخت و بعد کلش اف کلنز
سوپرسل ابتدا برای یک شرکت فنلاندی بود و حدود 4 سالی هست یک شرکت چینی اون رو خریده و برای چین هست.
موضوع سر قیمت دلار هست. قیمت مثلا قیمت اصلی بلیت طلایی اگر به دلار پرداخت شه نزدیک 150 هزارتومن می شه ولی با قراردادی که تونست ایران ببنده به ریال حساب کرد و حدود 30 هزار تومن برای بلیت طلایی می دیم.
این چینی ها دنبال پولن. فقط پول می بینن.
ضمنا کاربراری ایرانی بیشترین کاربران محصولات کلش اف کلنز و کلش رویال هستند و نکته ی دیگه اینکه بسیاری از رکوردها دست کاربران ایرانی بود. و چینی ها زیاد از ایرانی ها خوششون نمیاد اینو مطمئن باشید.
اینجا جنگ بین پول هست. پول زیاد می خوان می خوان به دلار 23 هزار تومنی کابرای ایرانی رو وادار کنه کافه بازار خرید درون برنامه ای کنه. وگرنه به هیچ کشوری ربطی نداره
و بهتره سوپرسل این رو بدون ایرانی ها به کسی باج نمی دن و دیگه همون خرید رو نمی کنن اما با تغییر کلن کشور و قند شکن وارد می شن و بازی می کننن مردونه. 4 ساله بازی می کنم یک ساله تو لجند هستم از هیچی نترسید از ایران با همین ریالی که بهشون می دادیم هم به خاطر تعداد بالای کاربرای ایرانی سود زیادی می کنند.
این فقط یک تهدید یکی دو ماهه هست ببینن ایران عقب می کشه یا نه.

داداش باج چرا؟ کل دنیا داره پنج دلارو میده قیمت اصلیش میشه همون 150 تومن باج نیست قیمتش اینه هرکی نمیخواد نخره

شماره کارت بده این همه حرف زدی برات پول بفرستم پول دست ها ت رو که بدرد امد

الان من تان سیزده مکسم 10 ساله دارم چی کار کنم بگید

بگم شفا بده

به سایت شکن میگم بزاره رفع فیلتر کنه

بالاخره تحریم ها به بازی ها هم رسید. ما ایرانی ها به دنیا آمده ایم تا با تحریم زندگی کنیم

اینم از آخر داستان تنها بازی موبایلی که بازی می کردیم.

این بازی مثل بچم شده بعد میخایید بچرو از مادرش جدا کنید میشه همچین چیزی به نظرتون خدا ازتون نگذره بچم رو پس بدید 😭😭😭😭

سلام.
من یک گیمر.دوستان سویپرسل این راه برای همیشه نمیبنده چین میخواد از ما پول بیشتری بگیره تا فروش کلش بیشتر بشه.یک ما دو ماه تحریم میشه.اگه ما به خاطر این بازی پول ندیم چین میفهمه که ایرانی ها پول الکی نمیدن به این بازی فقط کافی شما ها پول ندید برا کلش بعد 1 ماه 2 ماه دوباره کافه بازار کلش میاره.بجای کلش بشین بازی های دیگری بازی کن.بازی که قهت نیمده.کلی بازی هست.بشین کالف ، پابجی ، و و و بازی های دیگری بکن.چین میخواد ببینه که ایران پول میده اگه بدید که بد ریدید چون بازم تحریم میکنن اون همه پولیه که داد دود میشه پول ندید تمام.

واییییییییی چی کنیم حالا 😔

فایده نداره باید از ایران رفت

اره والله

ما وبازی وتحریم بابا دست بردارید

باوا از گوگل دان کنید همونطور ک نمیشه بازی ها و برنامه های خارجی مثل تویتترنمیشه از بازار خرید چون مال ایرانیا نیست اما از گوگل با فیلتر شکن کشور دیگ راحت میشه خرید چیه پول میدید تا برید بالا چ چی بشه راحت با نت برید بالا نمیخواد ۵۰۰تومان خرج ی بازی ک ارزشش کمتر ۱۰۰هم هس بدید بخصوص اف هم خورد پاپجی رف بالا پس بهترین حل برید از گوگل دان کنید خیال تخت چیزی نیس😇اما اگر میخوایید بلیط طلایی بخرید ک باید پول یه دولار ک الان ۱۰۰تومان بدید اگر پولتون زیاده نصفش واس نت بزارید و بقیش برای فقیرا😒الکی بلیط میخرید ک چی بشه ۵ ماه بیوفتی بالا😂کم کم اهسته برو بالا مگه برقه بری بالا بلد نباشی اتک بزنی فایده نداره

این کلش رویال pass های یکماهه میفروشه 30 تومن که تو نسخه اصلی بازی زده 5 دلار!
خب بایدم قراردادشون رو ببندن چون یک پنجم قیمت دارن عملا تو ایران

آقا پروفایل استیم و قسمت خرید آیتمش مسدود شده. بی سر و صدا و بدون هیچ راهی برای پیگیری یا اعلام دلیل براش
با فی.لتر.شک.ن هم استیم ورود مجدد میخواد که خیلی گرفتاری داره
آدم میترسه این همه هزینه میکنی برای بازی آخرسر یهو یه شبه مسدود بشه

ای دردم رو گفتی .استیم یه دفعه واقعا بد ر***

از مایکت نصب بکنیم فرقی داره؟؟؟
9 مهر قراره خرید درون برنامه ای بره تو امسال هم واقعا ممکنه کلا کلش ها بره.؟؟؟
اینجور که خیلی بده

ما از بازی کردن هم تو این کشور محرومیم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

سلاممتأسفانه بنده قادر به نصب کارت گرافیک دوم لپ تاپ نیستم.دوتا سؤال دارم. یکی اینکه گرافیک لپ تاپم GTX 1080…

با سلام و احترام من برای خرید اندروید باکس نیاز به مشاوره تون دارم اون چیزی که از اندروید باکس…

انتشار پست های اینستاگرام در استوری متوقف خواهد شد

مقایسه المان های Assassins Creed Valhalla با Red dead redemption 2

انویدیا: مشخصات کامل سری موبایل RTX 30 باید لیست شوند

لپتاپ Aurora 7 با هفت نمایشگر – ماشین جنگی متخصصین

مقایسه پردازنده i7 10700F در کنار Ryzen 7 3700X در رزولوشن 1440P

چگونه محبوب‌ترین برنامه های اندرویدی را در گوشی Y7p هوآوی با HMS نصب کنیم؟

سیستم عامل HarmonyOS 2.0 هواوی کپی ضعیفی از اندروید 10

اولین اطلاعات از گرافیک Radeon RX 6600 XT – میان رده قدرتمند

عرضه بازی Prince of Persia: The Sands of Time Remake به زمان نامعلومی موکول شد

نامزد وزارت بازرگانی آمریکا: دلیلی برای برداشتن تحریم های هواوی نمی‌بینم


هفتاد و هشتمین مراسم گلدن گلاب 28 فوریه 2021،…

© 2021 Sakhtafzarmag.Com. All Rights Reserved.

صفحه نخست » اخبار و مقالات » نرم افزار و بازی » تحریم ایران توسط سوپرسل – کلش رویال و کلش آف کلنز از دسترس خارج می‌شوند


نام کاربری


رمز عبور


مرا به خاطر بسپار


نام


نام خانوادگی


نام کاربری


ایمیل


رمز عبور


تکرار رمز عبور



نام کاربری یا نشانی ایمیل


سوپرسل می‌تواند بنا به دلایل مختلف اکانت شما را در بازی کلش اف کلنز بن یا همان Ban کند. در این مقاله قصد داریم که مروری بر دلایل بن شدن اکانت کلش اف کلنز (Ban) داشته باشیم و روش های آنبن شدن (Unban) یا رهایی از محدودیت بن را برایتان شرح دهیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) به عنوان یک بازی بسیار پرطرفدار در سراسر دنیا، ضوابط و قوانین خاصی دارد که تمام گیمرها باید از آن پیروی کنند. متاسفانه اغلب ما ایرانی‌ها بنا به دلایل مختلف از جمله عدم آشنایی با زبان انگلیسی و عدم مطالعه قوانین این بازی، گاها به طور ناخواسته یا عمدی قوانین آن را زیر پا می‌گذاریم! در این شرایط است که گرفتار پیغامی با مضمون You Have Been Banned خواهیم شد!

بیشتر بخوانید: تعمیرات تلفن همراه

چگونه بعد از تحریم کلش اف کلنز بازی کنیم

بن شدن یا همان Ban در بازی کلش اف کلنز می‌تواند بنا به دلایل مختلفی رخ دهد. در این مقاله قصد داریم که به معرفی شایع‌ترین و اصلی‌ترین دلایل بن شدن اکانت کلش اف کلنز (Ban) بپرداخته و آموزش آنبن (Unban) یا رهایی از بن را هم تحت هر یک از شرایط مذکور خدمتتان شرح دهیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بن شدن از چت جهانی یا گلوبال چت (Global Chat) یکی از شایع‌ترین دلایل بن شدن کاربران است. اقدامات مختلفی وجود دارند که ممکن است منجر به بن شدن شما از گلوبال چت بازی کلش اف کلنز شوند. برای مثال صحبت کردن به زبان عجیب و غیرقابل درک و اسپم کردن دو نمونه از اصلی ترین این دلیل‌ها محسوب می‌شوند.  پس هیچوقت در گلوبال چند یک متن یا پیام را پشت سر هم ارسال نکنید.

همچنین اگر شما در گلوبال چت از الفاظ رکیک استفاده کنید و سایر کاربران شما را ریپورت کنند هم از گلوبال چت بن خواهید شد. ظاهرا اگر تعداد ریپورت ها به 7 نفر برسد، اکانت شما بن می‌شود. بن شدن از گلوبال چت عموما موقت و 24 ساعته است، بنابراین بهترین روش رهایی از این نوع بن یا آنبن شدن صبر کردن خواهد بود. پس سه دلیل اصلی بن شدن از گلوبال چت شامل موارد زیر هستند:

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات اپل

یکی دیگر از دلایلی که ممکن است منجر به بن موقت شما شوند، مربوط به ساخت طرح های بی‌شرمانه و مسخره در مپ یا همان نقشه بازی می‌شود. برای مثال اگر دیوارچینی خود را به گونه‌ای انجام دهید که شکلی مسخره یا توهین آمیز و رکیک داشته باشد، شک نکنید که سوپرسل شما را بن خواهد کرد. عموما در این شرایط بن شدن اکانت کلش اف کلنز (Ban) یک الی هفت روزه خواهد بود. کاربر در این نوع بن تا 1 الی 7 روز قادر به اجرای بازی کلش اف کلنز و ورود به اکانت خود نخواهد بود و با پیغام You Have Been Banned مواجه می‌شود.

اما چگونه از این نوع بن خارج شویم؟ برای خروج از این نوع بن که بن موقت نامیده می‌شود باید منظر بمانید تا دوره بن تعیین شده از سوی سوپرسل یا همان پشتیبانی بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) تمام شود. سپس به محض اینکه وارد اکانت خود شدید، طرح مپ را تغییر دهید و سعی کنید که بدون حاشیه بازی کلش اف کلنز را انجام دهید. اگر سوپرسل پس از بن موقت بفهمد که شما همچنان از طرح های بی‌شرمانه قبلی در مپ خود استفاده می‌کنید، ممکن است اکانت شما را برای همیشه بن کند. اکانتی که برای همیشه در کلش اف کلنز بن شود، هیچ‌وقت قابل بازگشت نخواهد بود.

برخی از کاربران بازی کلش اف کلنز ادعا می‌کنند که کاملا بی‌دلیل اکانت آن‌ها بن شده است! اما باید بدانید که این مسئله غیرممکن است و دلیل آن عدم توجه ما به قوانین سوپرسل محسوب می‌شود. یکی از قوانینی که سوپرسل در مورد آن به شدت سخت‌گیری می‌کند مربوط به توضیحات کلن می‌شود. توضیحات کلن نباید نامربوط و غیراخلاقی باشند. اگر شما در کلنی عضو شوید که توضیحات نامربوط و غیراخلاقی دارد، سوپرسل می‌تواند شما را بن کند. به بیان دیگر نوشتن توضیحات نامربوط برای کلن منجر به بن شدن تمام اعضای آن کلن خواهد شد.

بن کردن سوپرسل در این شرایط عموما در بار نخست برای 48 ساعت رخ می‌دهد. اگر پس از گذشت این مدت زمان باز هم مشکل یاد شده پابرجا بود، بن شما در مرتبه دوم یک هفته‌ای صورت می‌پذیرد. در نهایت اگر به این مسئله توجه‌ای نشود، ممکن است بن شدن اکانت کلش اف کلنز شما به بن دائمی یا همیشگی تبدیل شود که در این شرایط دیگر اکانت خود را برای همیشه از دست داده‌اید. پس از جوین شدن (Join) یا ملحق شدن به کلن هایی که در توضیحات خود اصطلاحات نامفهوم و زشت به کار برده‌اند دوری کنید. این کار تنها ره حل جلوگیری از بن شدن به دلیل مذکور است.

شاید این موضوع برای شما اصلا جالب نباشد، اما باید بدانید که استفاده از بیش از یک اکانت در هر گوشی یا تبلت خلاف قوانین سوپرسل است. پس اگر از چند اکانت در دستگاهتان استفاده می‌کنید، نباید از بن شدن احتمالی اکانت هایتان شکایتی داشته باشید چرا که سوپرسل به وضوح در منوی توضیحات قوانین خود اشاره داشته که این امر خلاف قوانین و مقررات بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) است.

البته باید اشاره کنیم که در اغلب موارد سوپرسل نمی‌تواند بفهمد که شما در گوشی یا تبلت خودتان از چند اکانت استفاده می‌کنید، اما اگر این امر صورت پذیرد، بنی که با آن مواجه می‌شوید به احتمال زیاد یک بن همیشگی یا دائم خواهد بود و به طور عادی راهی برای رهایی از این نوع بن وجود ندارد. مگر اینکه ضمن تماس با سوپرسل آن‌ها را متقاعد کنید که از چند اکانت استفاده نمی‌کنید که موفقیت شما در این امر بعید به نظر می‌رسد. چرا که سوپرسل فقط در شرایطی گیمرها را بن همیشگی می‌کند که از نقض قوانین مطمئن باشد.

بیشتر بخوانید: نمایندگی های سامسونگ

با توجه به توضیحات و قوانین سوپرسل، اجرای کلش اف کلنز از طریق نرم افزارهای شبیه سازی همچون بلواستکس هم غیرقانونی است. البته افراد بسیار کمی ضمن استفاده از این شبیه سازها با مشکل بن شدن اکانت کلش اف کلنز (Ban) مواجه شده‌اند، اما اگر بدشانس باشید، ممکن است که آن فرد شما باشید و دیگر راهی برای بازگرداندن اکانت کلش خود پیش رویتان وجود نداشته باشد. در این شرایط عموما بنی که صورت می‌پذیرد یک بن همیشگی است، اما دیده شده که گاها بن موقت هم برای این مسئله ارائه شده و سوپرسل راه حل‌هایی را پیش روی کاربران قرار داده است.

یکی دیگر از قوانین رسمی سوپرسل که مطلقا توسط ما ایرانی‌ها نقض شده مربوط به غیرقانونی بودن خرید و فروش اکانت کلش اف کلنز می‌شود. توضیحات مربوط به این موضوع را می‌توانید با مراجعه به منوی تماس با سوپرسل بازی کلش اف کلنز و انتخاب گزینه My Account و سپس Can I buy, sell or share accounts? بخوانید.

سوپرسل در توضیحات خود اشاره می‌کند که به دلیل عدم امکان تضمین موفق بودن پروسه خرید و فروش اکانت کلش اف کلنز، قوانین خود را به گونه‌ای تنظیم کرده که هر اکانت خرید و فروش ده این بازی به طور مستقیم قابل بن باشند. پس اگر اکانت کلش اف کلنزی بخرید و سوپرسل از این موضوع مطلع شود باید با اکانت خود خداحافظی کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 7 پلاس

استفاده از ربات ایکس مود گیم (Xmodgame) هم می‌تواند منجر به بن شدن اکانت کلش اف کلنز (Ban) شود. استفاده از این ربات ها در واقع نوعی تقلب است، اما با این حال تقریبا تمام افراد از آن استفاده می‌کنند. عموما در این شرایط بن اکانت به طور دائم یا همیشگی صورت می‌پذیرد و به این راحتی‌ها قادر به آنبن کردن اکانتتان نخواهید بود. برخی گزارش‌ها حاکی از این بوده که ضمن تماس با سوپرسل و ابراز پشیمانی، می‌توانید اکانت خود را آنبن کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این موضوع تماسی با کارشناسان موبایل کمک برقرار و از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

جمع‌بندی

موارد فوق از اصلی‌ترین موضوعاتی هستند که ممکن است منجر به بن شدن اکانت کلش اف کلنز (Ban) شما شوند. بنابراین بهتر است با آن‌ها آشنا باشید. با توجه به قوانین سوپرسل می‌توانیم بگوییم که تقریبا 80 تا 90 درصد ما ایرانی‌ها قوانین آن را نقض می‌کنیم، پس اگر اکانتمان بن شود تقریبا هیچ حقی مبنی بر آنبن کردن آن نخواهیم داشت. با این وجود بهتر است در هر شرایط شانس خود را امتحان کنید و با سوپرسل تماس گرفته و اظهار پشیمانی نمایید.

بیشتر بخوانید:  تعمیرات ال سی دی

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه تماس با سوپرسل از مقاله  استفاده کنید.  اگر با زبان انگلیسی آشنایی مناسبی ندارید، توصیه می‌کنیم که حتما برای تماس با سوپرسل از کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک راهنمایی بخواهید. ضمنا در بخش نظرات همین مقاله هم می‌توانید تجربه‌های خود را با سایر کاربران اشتراک گذاری کنید.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی

قیمت ال سی دی آیفون 6

تاچ ال سی دی جی 3 2016

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

برای با خبر شدن از آخرین مطالب ما ایمیل خود را وارد کنید.

سلام خسته نباشید من اکانتم تحریم ه بعد نوشته ۳۱ روز دیگه بازه الان دیگه چراب از نمیشه الان نزدیکا ۲۳ روز دیگه یعنی باز میشه لطفا و یک اکانت دیگه هم دارم اون قفله بن شده کد رو از کجا باید بزنم هرکی گفت جبران میکنم

سلام و خسته نباشید من رفتم توی ی کلنی یهو کلشم گیر کرد وقتی میرم توی بازی تا آخر میره ولی بازی نمیاد و صدای ی آهنگ میاد من الان چیکار کنم تاون ۱۰ بودم الان چی میشه😰😰 لطفا کمکم کنید و مطالب خیلی جالبی داشتین با تشکر از شما

سلام ببخشید یکی اومد تو کلن یه ایموجی هایی فرستاد اکانتم بن شده چجوری ان بن کنم؟ممنون میشم

سلام دوستانی که اکانت یا گلنشون هنگی میخوره فقط از یه گوشی دیگه وارد اکانتتون بشید درست میشه نگران نباشین برا منم اینطوری شده بود درستش کردمچگونه بعد از تحریم کلش اف کلنز بازی کنیم

سلام ایا راهی هست برای ان بن شدن دو روزه کاری کنیم زودتر در بیاد از بن

نشانی دفتر مرکزی موبایل کمک: تهران، خیابان جمهوری، نرسیده به خیابان حافظ، خیابان لاله، پلاک 9، واحد زیر همکف (1-)

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

تماس بگیرید

همه ما حتماً نام بازی Clash of Clans یا کلش را شنیده‌ایم و کمتر کسی است که با این بازی آشنایی نداشته باشد چرا که کلش به دلیل جذابیت و نوع بازی برای بازیکنان بسیار اعتیاد آور است. اما کابوس بازیکنان زمانی است که دسترسی به اکانت خود را به هر دلیل از دست می‌دهند و یا هک می‌شوند. با موبایل کمک همراه باشید تا روش بازیابی و بازگشت اکانت بازی کلش Clash of Clans خود را بیابید.

با بررسی تماس‌ها و عمده مشکلات مطرح شده شما عزیزان با بخش Game مرکز پاسخگویی موبایل کمک و تغییرات اساسی در آپدیت نسخه جدید بازی کلش (Clash of Clans) که دیروز (4 خرداد 1395) ارائه شد، ضروری دانستیم توضیحاتی کامل در رابطه با این بازی محبوب خدمت شما کاربران عزیز ارائه دهیم.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل در محل تهران

چگونه بعد از تحریم کلش اف کلنز بازی کنیم

بازی کلش آف کلنز (Clash of Clans)، به معنی «جنگ قبایل» یک بازی رایگان تلفن همراه و تبلت به صورت آنلاین به سبک بازی ویدئویی راهبردی است که توسط شرکت سوپرسل طراحی شده است. این شرکت در شهر هلسینکی پایتخت کشور فنلاند قرار دارد؛ که ۲۴ اکتبر هر سال از بازیکنان تاپ این بازی در همین شهر دعوت به عمل می‌آید و بلیط این میهمانی ۱۰۰ دلار می‌باشد. این بازی دارای بیشترین آمار دانلود در بین دیگر بازی‌های موبایل از گوگل پلی استور و آیتونز اپل است و جزو سه بازی برتر و برترین بازی آنلاین موبایل در جهان می‌باشد. حتی تعداد دانلود و نظرات کاربران از مارکت‌های ایرانی از جمله کافه بازار و مایکت خود گواهی بر پرمخاطب بودن این بازی اعتیاد آور در ایران است. بسیاری از بازیکنان ایرانی با وجود لول و رتبه‌های بالا در این بازی شناخت کافی از مسائل فنی در بازی کلش آف کلنز (Clash of Clans) ندارند. همین امر باعث شده بسیاری از بازیکنان Clash of Clans اکانت و یا دهکده (Village) خود را از دست داده و یا هک شوند.

تمامی کاربران حرفه‌ای‌تر بازی کلش آف کلنز (Clash of Clans) می‌دانند در صورت هک شدن اکانت بازی کلش و یا حذف اکانت کلش می‌بایست با کمپانی سوپرسل به عنوان مالک بازی کلش مکاتبه نمایند. البته در قسمت Help Center بازی کلش و یا قسمت پشتیبانی رسمی این سایت به آدرس https://supercell.helpshift.com/a/clash-of-clans توضیحاتی برای رفع مشکلات این بازی داده شده است. توجه داشته باشید که این توضیحات بسیار کلی بوده وفقط جنبه اطلاع رسانی داشته و مشکل را در نهایت باید خودتان حل کنید. به همین منظور کاربران باید مراحل زیر را انجام دهند و به نوعی مشکل خود را به گوش مدیران سوپرسل برسانند.

در ابتدا وارد بازی خود شوید و گزینه تنظیمات بازی که با علامت چرخ‌دنده مشخص شده را انتخاب نمایید.
سپس در صفحه ظاهر شده از زبانه Settings گزینه Help and Support را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی آیفون

سپس در صفحه باز شده روی گزینه Countact Us و یا چیزی شبیه پاکت نامه کلیک کرده و مانند تصویر زیر آن را تکمیل و اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید.

در نهایت گزینه ارسال را انتخاب نمایید تا اطلاعات شما برای بخش پشتیبانی  کلش آف کلنز (Clash of Clans) ارسال شود.
بعد از این مرحله باید منتظر بمانید تا آنها پاسخ داده و متناسب با شریط شما سوال‌هایی را مطرح می‌کنند که مطمئن شوند شما مالک این اکانت بازی هستید. مثل لول بازی، آخرین زمان بازی، نام کلن، نام و مدل گوشی‌هایی که با آن بازی کردید و…
در نهایت کد دسترسی به شما می‌دهند که با استفاده از آن کد می‌توانید بازی خود را بازیابی کرده و برگردانید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی موبایل سامسونگ در شهرک غرب

آپدیت جدید بازی کلش آف کلنز Clash of Clans و تغییرات اساسی در آن [4 خرداد 1395] با توجه به آپدیت اخیر بازی کلش تغییراتی اساسی در این بازی و سرورهای آن ایجاد شده که مهمترین آنها را بررسی خواهیم کرد. برای ما کاربران ایرانی و فارسی زبان این شاید بزرگ‌ترین آپدیت ارائه شده باشد چرا که بعد از مدت‌ها انتظار کمپانی سوپرسل زبان فارسی را به مجموعه زبان‌های این بازی اضافه کرد. بله! اکنون می‌توانید از کلش فارسی لذت ببرید.

البته فارسی بودن این بازی شاید برای افراد تازه وارد و بازیکنان جدید بسیار جذاب باشد، ولی با مشکلاتی هم برای کاربران قدیمی همراه است چرا که تمامی کلمات انگلیسی ترجمه شده و برای کاربر غیر آشنا هستند زیرا بازیکن کلش عادت به همان مفاهیم قبلی دارد. برای مثال کارگر یا Builder در این نسخه کارگاه ساختمانی ترجمه شده است.

با توجه به اینکه آپدیت‌های Clash of Clans معمولاً هر سه ما یک بار منتشر می‌شوند  در طول سال یک بار آپدیتی بزرگ و درخور توجه ارائه می‌دهد. در به روزرسانی‌های بزرگ این بازی نیروها، ساختمان‌ها، امکانات و همچنین رابط کاربری جدیدی اضافه می‌شود. علاوه بر پشتیبانی از زبان فارسی برخی از تغییرات مهم این نسخه جدید به شرح زیر است:

بیشتر بخوانید:  تعمیر ال سی دی موبایل 

علاقه شدید ایرانی‌ها، هزینه بسیار بالای خرید الماس درون بازی (Gem) و زمان بر بودن روند کلی بازی باعث شده که کاربران روش‌هایی ساده‌تر را برای کسب منابع و ارتقای خود در این بازی پیش بگیرند، و آن چیزی نیست جز تقلب!
در آپدیت قبلی بازی کلش به کاربران در خصوص استفاده از نرم افزارهای تقلب در بازی به شدت هشدار داده شد و مشخصاً از MOD (اجرای برنامه X-Mod گوشی‌های روت شده) و BOT (ربات‌های شبیه سازی بازی) نام برده شد. این دو عنوان حالت‌هایی توسط برنامه‌های واسطه هستند که از جانب شما حمله می‌کنند، نیرو می‌سازند و حتی در جستجوی حریف در بازی طعمه‌های بهتری پیشنهاد می‌کنند! این‌ها باعث می‌شوند که شما بدون زحمت و تلاش خاصی به سرعت منابع زیادی به دست آورید. سوپرسل اعلام کرده بود افرادی که از این ابزارها استفاده کنند به سرعت از بازی اخراج (Ban) و در صورت تکرار اکانت آنها حذف می‌شود. در این آپدیت شرایط را برای بازیکنان متقلب سخت‌تر کرده و بسیاری از این ابزارهای تقلب در بازی حتی کار هم نخواهند کرد. سوپرسل در قسمت پشتیبانی بازی هم دلیل اخراج شدن بازیکنان از کلش را به لیست مشکلات و راهنمایی‌های خود اضافه کرده است.

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی S6

درهرصورت چنانچه مشکلی در رابطه با بازی Clash of Clans دارید همواره می‌توانید با مرکز مشاوره موبایل کمک تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید:

قطعات موبایل

تاچ ال سی دی آیفون 11 Pro Max

تاچ ال سی دی سامسونگ A71

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

برای با خبر شدن از آخرین مطالب ما ایمیل خود را وارد کنید.

سلام من میرم به سوالات پاسخ هم میدم آخرش برام پیام میده ولی صفحه سفید میاد
به من پیام بدین لطفا

سلام وقت بخیر،یه مشکل در مورد بازی کلش برام پیش اومده میشه لطف کنین راهنماییم کنین؟امشب وقتی بازی رو باز کردم دوباره بازی از اول شروع شد و شروع به اموزش دادن بازی کرد در صورتی که من بازی رو به سوپر سل وصل کردم ولی اکانت خودم نیست میشه بفرمایید چیکار کنم؟ممنونم

سلام من میخواستم دوتا اکانت داشته باشم بعد که مراحل رو انجام دادم و داده هارو حذف کردم یه اکانت جدید ساختم بعد هر دوتاش وصل بودن ولی حالا هیچکدوم دسترسی ندارم لطفا راهنمایی کنید چجوری دسترسی پیدا کنم

سلام ببخشید من می‌خوام بپرسم زمان برگرداندن اکانت از سوپرسل چقدر طول می‌کشه خواهشاً زود بگید ممنون

سلام ۳تا اکانت داشتم که صفحه گوشیم شکسته و دیگه روشن نمیشه گوشی جدید گرفتم ولی هیچ کدوم از جیمیلامو نتونستم باز یابی کنم ۲ تا از اکانتهامم با یه شماره قدیمی جیمیل ساخته بودم که دیگه در دسترس نیست لطفا کمکم کنید چجوری بازیهامو بر گردونم ممنون

دقیقاً منم یه اکانت کلش آف کلنز و یه کلش رویال رو جیمیل گوشی قبلیم داشتم که دیگه خراب شد درست نکردم یه گوشی دیگه خریدم ولی نمیدونم چطوری برگردونم رمز جیمیل همم یادم نیست😭😭

نشانی دفتر مرکزی موبایل کمک: تهران، خیابان جمهوری، نرسیده به خیابان حافظ، خیابان لاله، پلاک 9، واحد زیر همکف (1-)

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

تماس بگیرید

خانه » مجــلـه بـــازی » تحریم کلش اف کلنز و کلش رویال ! حالا چطوری بازی کنیم؟

ما ایرانی ها به تحریم عادت کرده ایم ! هر روز باید خبرهای تحریم شدن خود را در صنایع و موضوعات مختلف بشنویم. عدم دسترسی به بازی از یمک منطقه در دنیای فناوری و گیم هم یکی از روش های جالب برای تحریم می باشد که می تواند برای یک جامعه رخ بدهد. کلش آف کلنز و کلش رویال از  بازی های قدمت دار میان گیمرهای ایرانی بودند و میلیون ها گیمر ایرانی شاید مشغول انجام دادن این بازی بودند. در ادامه روش هایی برای اجرای راحت بازی های سوپرسل پس از تحریم کلش اف کلنز و کلش رویان بیان می کنیم تا آن ها را دور بزنیم.

 

چگونه بعد از تحریم کلش اف کلنز بازی کنیم

در گزارش شرکت سوپرسل آمده است :

 

کاهش ارزش ریال و تحریم‌های اقتصادی آمریکا علیه ایران باعث شده است سوپرسل دیگر انگیزه بالایی برای ادامه همکاری با مارکت ایرانی کافه بازار نداشته باشد.

 

راستش را بخواهید ، تحریم های حوزه فناوری خوشبختانه ، خیلی راحت تر شکننده هستند و هر کسی می تواند آن ها را دور بزند. کاش مسوءلان می توانستند تحریم های دیگر را هم به همین راحتی دور بزنند و یا اصلا نمی گذاشتند که تحریم شویم ! بگذریم ….

درست است که بازی کردن سخت‌تر از همیشه خواهد شد ولی برای ورود به بازی کلش رویال و کلش اف کلنز می توانید به راحتی از فیلترشکن ها مخصوص پلتفرم خود استفاده کنید. چه در اندروید یا آیفون و یا ویندوز باشید ، می توانید با استفاده از VPN ها ، آی پی خود را تغییر داده و برای ورود به بازی از این روش استفاده کنید.

 

 

در ادامه برخی از بهترین فیلترشکن ها را برای دانلود و اجرای راحت بازی کلش آف کلنز معرفی می کنیم .

 

این VPN مخصوص گیم می باشد و می تواند IP شما را برای ورود به بازی تغییر بدهد. Gaming vpn-Host Changer‏ همچنین به شما در کاهش پینگ بازی کمک می کند. برنامه دارای رابط کاربری ساده ای می باشد و ترافیک شما را رمزگذاری می کند. کافیست کشور موردنظر خود را برای وصل شدن انتخاب کنید و سپس از بازی Clash لذت ببرید.

 

 

Hotspot Shield برای رفع انسداد محتوای محدود شده جغرافیایی ، و ایمن سازی تمامی فعالیت های آنلاین بصورت رایگان خدماتی را ارائه می دهد. می توانید با استفاده از هات اسپات در اندروید خود سرور ورود به بازی خود را در کلش تغییر بدهید.

 

 

بهترین فیلتر شکن رایگان با سرعت نامحدود ، می باشد. تنها کافیست با یک ضربه IP خود را از ایران به هر کشوری تغییر داده و به بازی کلش رویال و کلش آف کلنز به راحتی وارد برنامه شوید.

 

 

Speed ​​VPN سرویس پروکسی رایگان VPN را ارائه می دهد . فقط کافیست ، روی یک دکمه کلیک کنید ، تا به صورت ایمن و ناشناس به اینترنت دسترسی پیدا کنید. شبکه جهانی این سرویس شامل شامل آمریکا ، اروپا و آسیا است . بیشتر سرورها برای استفاده رایگان هستند ، می توانید در هر زمان روی پرچم کلیک کرده و سرور را تغییر دهید.

 

 

بنابراین ، استفاده از فیلترشکن تنها راه برای انجام بازی های شرکت سوپرسل پس از تحریم کلش اف کلنز و کلش رویال می باشد. امیدوارم این مقاله برای شما مفید قرار گرفته شده باشد. همچنین شما می توانید نگاهی به مقاله ما در رابطه با ۱۰ بازی استراتژیک برتر مانند Clash of Clans بیاندازید.

چرا فیلترش کردن شیش ساله وقت گزاشتیم

با عضویت در خبرنامه لرن پارسی از جدیدترین مقالات و آموزشها در ایمیل تان باخبر شوید.چگونه بعد از تحریم کلش اف کلنز بازی کنیم

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای لرن پارسی محفوظ است .

طراحی سایت : ایران تمز

چند روزی است که خبری مبنی بر تحریم کاربران ایرانی توسط کمپانی سوپرسل در میان کاربران ایرانی بسیار داغ شده است و همه را شوکه کرده است. اما واقعا این خبر برای چه کسانی و تا چه میزان نگران کننده است؟ توجه داشته باشید این اولین بار نیست که یک کمپانی خارجی، ایران را در لیست تحریم قرار می دهد پس ما آماده هرگونه تحریمی هستیم😊 کافه بازار اطلاعیه ای از سوی سوپرسل سازنه کلش او کلنز و کلش رویال منتشر کرد که در این اطلاعیه خبر مسدود سازی بازی برای کاربران ایرانی درج شده بود. همراه ما باشید تا ماجرای کامل را بررسی کنیم و نگرانی را از بین ببریم…

«تصمیم سختی را گرفته‌ایم مبنی بر اینکه قرارداد خود را با «کافه‌بازار» تمدید نکنیم، که در نتیجه آن بازیکنان ایرانی دیگر قادر به انجام دادن بازی‌های ما نخواهند بود. بازیکنان پس از ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۰ قادر به انجام خریدهای درون‌برنامه‌ای نخواهند بود و بازی‌ها پس از به‌روزرسانی بعدی که همین امسال عرضه می‌شود کاملاً از در دسترس خارج می‌شوند.بازیکنان ما، در هر کجا که هستند، از همه چیز برایمان مهم‌ترند، و واقعا متأسفیم که نتوانستیم در حال حاضر راهی را برای ادامه ارائه Clash of Clans و Clash Royale به بازیکنانمان در ایران پیدا کنیم. ما این در را برای همیشه نمی‌بندیم؛ ما به نظارت بر وضعیت و همکاری با «کافه‌بازار» ادامه می‌دهیم تا در صورت امکان راهی برای بازگشت پیدا کنیم.»

این اطلاعیه ای است که کافه بازار ساعاتی قبل در بخش توضیحات دو بازی کلش اف کلنز و کلش رویال منتشر کرده است اما از آنجایی که هنوز بیانیه ای رسمی از سوی خود سوپرسل منتشر نشده بسیاری از کاربران در سردرگمی به سر میبرند! آیا این اطلاعیه به معنی پیروی سوپرسل از تحریم های آمریکا و مسدود شدن کلش اف کلنز و کلش رویال است؟

یا اینکه با لغو قرارداد بین کافه بازار و سوپرسل تنها پرداخت ریالی است که غیر فعال میشود؟ نکته جالب دراینباره اینجاست که بیش از نیمی از سهام شرکت سوپرسل اکنون متعلق به تنسنت غول بازی سازی چین است پس با این وجود چرا یک شرکت چینی باید اقدام به تحریم بازیکنان ایرانی کند؟

دوستان اگر به اطلاعیه سوپرسل توجه کنید متوجه می شوید که تاکید آنها برروی کافه بازار و پرداخت های ریالی بوده و می توان این چنین برداشت کرد که این بازی مانند سایر بازی هایی که در لیست تحریم آنها هستیم برای آی پی ایران غیر فعال می شود و خدمات فارسی زبانان حذف می شود. اما نکته اصلی اینجاست در این صورت فقط قابلیت پرداخت توسط کافه بازار غیر فعال می شود و کاربران ایرانی می توانند با حساب کاربری خود و یک برنامه تغییر آیپی (ف.ش) وارد این بازی شوند.چگونه بعد از تحریم کلش اف کلنز بازی کنیم

دوستان توجه کنید با توجه به اینکه هنوز هدف اصلی سوپرسل مشخص نیست ما چند فرضیه را در نظر میگیریم:

فرضیه اول:در فرضیه اول ممکن است سوپرسل تمام اکانت هایی که برای اولین بار در زمان ثبت نام در بازی با ای پی ایرانی وارد شده اند را به صورت کامل حذف کند که در این صورت شما فقط می توانید با وی پی ان و ساخت اکانت جدید مجدد از صفر شروع کنید. می توان گفت این فرضیه بدترین حالت این موضوع است! اما…

فرضیه دوم:در حالت دوم احتمالا سوپرسل تنها قابلیت پرداخت های ریالی را مسدود کند و همچنین اجازه ورود کاربران با ای پی ایران را به بازی ندهد که در این صورت کاربران ایرانی امکان پرداخت ریالی را نخواهند داشت و برای ورود به بازی نیز باید از وی پی ان استفاده کنند.

فرضیه سوم:این حالت مانند فرضیه دوم عمل می کند اما آی پی های ایران مسدود نمی شود و تنها پرداخت های ریالی و خدمات فارسی زبانان غیرفعال خواهد شد. این فرضیه خوشبینانه تارین حالت ممکن است!

همانطور که در بالا مطالعه کردید ما بدترین حالت ممکن را در نظر گرفتیم که باز هم در آن حالت شما امکان بازی ا خواهید داشت. اما فقط امیدواریم اکانت هایی که در اولین ثبت نام و لاگین با ای پی ایران وارد شده اند مسدود نشوند. همچنبن در صورتی که این بازی به صورت کامل توانایی مسدود سازی بازی برای ایرانیان را داشته باشد شما می توانید از نسخه بی نهایت بازی بدون هیچ مشکلی با جم نا محدود استفاده کنید. از طریق لینک های زیر:

– توجه کنید اگر هدف اصلی کمپانی سوپرسل مسدود کردن تمام کاربران ایرانی از بازی هایش باشد پس چرا در بیانیه ای که منتشر کرده است فقط به دو بازی کلش رویال و کلش اف کلنز اشاره کرده است؟ چرا به بازی های براول استارز، بوم بیچ و…اشاره نشده است؟؟ پس می توان حدس زد که موضوع اصلی در زمینه پرداخت ها و خدمات فروش به ایرانی ها می باشد.

همانطور که سوالات زیادی در میان کاربران مطرح است ، جواب های بسیاری نیز وجود دارد که نمیتوان دقیقا فهمید کدام یک علت اصلی ماجراست! تحریم های آمریکا یا نارضایتی سوپرسل از تعرفه پایین فروش محصولاتش در بازی؟ همانطور که میدانید “گلد پس کلش اف کلنز” قیمتی در حدود 5 دلار برای فعالسازی دارد که با نرخ این روزهای دلار در بازار ایران قیمت نهایی خرید آن باید بالای 120 هزار تومان باشد درحالی که کافه بازار آن را تنها با قیمت 30 هزار تومان به کاربران ایرانی میفروشد یعنی کمتر از 2 دلار!

اینطور می توان حدس زد که شاید کمپانی سوپرسل با کافه بازار به توافق نرسیده و مذاکره آنها برای تمدید خدمات دهی به کاربران ایرانی منفی بوده!

طبق اطلاع رسانی هایی که شده است این تحریم یا قطع همکاری در تاریخ 8 مهرماه عملی می شود. شما فکر میکنید چه اتفاقی می افتد؟ با فرضیه ها ما موافق هستید؟

این برنامه یا بازی در دسته بندی
استراتژیک قرار دارد.

آخرین نسخه این اپ در تاریخ
22 شهریور 1399 منتشر شده است.

بله. تمامی بازی ها و برنامه ها در ایران اپ به صورت کاملا مستقیم قابل دانلود و نصب می باشند.

سلام.به نظر من همه‌ی اکانتامون میپره و حتی با فیلتر هم نمیشه بریم توش😞😞😞

سلام.به نظر منم همینطوره.ولی کافه بازار فرضیه های احتمالی در نظر گرفته.یکی از اونا اینکه یا پرداخت ریالی مسدود می شود یاپرداخت ریالی و اکانت هایی که با آی پی ایرانی وارد کلش شده اند را مسدود میکند.کافه بازر نوشته با وی پی ان میشه کلش رو بازی کرد ولی باید از صفر شروع کرد که بدترین حالته.

تازه چرا شرکت سوپرسل فقط به کلش اف کلنز و کلش رویال رو اشاره کرده و به بقیه ی بازی ها ازجمله براول استارز و بوم وبیج و…اشاره نکرده؟؟؟ که کافه بازار هم اینو میگه.واقعا چرا؟

خدا کنه فقط احتمال اول نباشه اگه اینجوری نباشه.خیلی خوب میشه.

من خودم چندین و چندساله هم کلش رویال بازی می‌کنم هم کلنز به نظرم دیگه بازی جذابیت قبل نداره منت سوپرسل رو نباید کشید اگه میخوان تحریم کنن خب تحریم کنن

بچه ها به نظر من که اکانت هامون حذف نمیشه چون اون موقع سوپر سل خودش ضرر میکنه به خاطر اینکه از کار براش کم میشه خدا کنه فرضیه اول نباشه به امید خدا همه چی درست میشه

بر سر قیمت نیست چون دلیل اینکه کافه بازار داره با قیمت 30 تومن میفروشه اینه که داره با ارز دولتی 4 تومن دلار میخره و 10 تومن سر هر خرید سود میکنه احتمالا دلیلش سیاسیه چون تقریبا از تمام دنیا بن هستیم فقط ea و steam موندن که اونا هم تقریبا بنیم فقط قند شکن نمیخوان همین متاسفانه هم چاره ای نیست دیگه احتمال فرضیه اول هم کم نیست ولی سومی بیشتره چون مارکت های دیگه جز بازار همون به دلارن و پرداخت ریالی ندارن ولی اینکه به قول شما کل اکانتای ساخت آی پی ایران بن شه که فاجعست و ظلمه

اگه از اون بدترین حالت نگاه کنیم. من کلا به فنا میرم.

ولی چیزی که میشه احتمال داد. فقط تحریم کافه بازار است نه ای پی ایران. جوری که تو خود سایت نوشتن. فقط دسترسی نداشتن به خرید درون برنامه ای هستش نه ای پی.

چیزی که منو ناراحت میکنه اینکه . ما خودمون سوپرسلو بردیم بالا . الان خودمونم دار تحریم میشیم.

دوست عزیز. با توجه به این که فقط کلش و کلش رویال . با خرید درون برنامه ای ایران بوده اند تحریم میشوند

و همچنین هی دی و بوم بیچ و براول استارز از قبل هم پرداخت ریالی نداشته اند.

دوست عزیز. این احتمال که هنوز مشخص نشده سوپرسل در سال ۳۰۱۶ هم امضا تحریمات را کرده است.

ولی با ف.ش حتما میشه وارد بازی شد. چون این برنامه ای پی شبکه را تغییر میدهد و باعث کار کردن میشود

با سلام اینکه فرمودید:شاید دعوا بر سر قیمت است! به نظر بنده اشتباهه سوپر سل با دریافت یه مبلغی از کافه بازار شما فرض رو بذار روی 500 هزار دلار امتیاز خرید و فروش محصولاتش رو به بازار میفروشه این دیگه به سوپر سل مربوط نیست که بازار چقدر بفروشه چون سوپرسل پول خودشو از قبل گرفته مثل قانون اعطای نمایندگی اگر دعوایی بر سر قیمت باشه بر سر قیمت پرداختی بازار ب سوپر سل باید باشه که اون رو هم تکذیب کردن

درود محمد این فرضیه براین اساس هست که شاید در موعد تمدید قرار داد که اتفاقا ماه آینده هست، مبلغ مورد نظر سوپرسل بیش از این ها یوده و توافق صورت نگرفته!

والا نوشته از 30 سپتامبر قابلیت پرداخت درون برنامه ای نخواهید داشت ولی الان 1 اکتبر هست و من هنوز میتونم از پرداخت درون برنامه ای استفاده کنم.

راس میگی؟؟؟؟ مال من ک میزنم رو خریدا میگه حساب گوگلت معتبر نیس روش خرید اصلیتم باید معتبر باشع😐😐😐😐😐

سلام دوستان عزیز. کلش اف کلنز و کلش رویال برای همیشه از دسترس ایران خارج خواهد شد.و 85%احتمال داره بازی فیلتر بشه.وخرید درون برنامه ای دیگه نمیشه.و اینو بدونید اکانت های شما به هیچ عنوان حذف نخواهد شد.تا 30سپتامر صبر کنید تا معلوم بشه چی به سرمون میاد.کافه بازار خسته نباشی.

سلام اکانت من دیگه وصل نمیشه و به احتمال زیاد علت تحربمه چون بازی رو یه بار حذف کردم و دوباره نصبش کردم و با وی پی ان وارد شدم اما بعد از اینکه بازی رو با اکانت گوگل پلیم متصل کردم بازی ارتباط رو قطع کرد وقتی بازی رو باز می کنم نوار بنفش تا آخر پر میشه ولی بازی بالا نمیاد

خدمت آقا امیر که بالا فرمودند نوار آخر تا انتها پر نمیشه باید بگم احتمالا مشکل از گوشیه برا من همون اتفاق افتاد با یه مدل بالا جی‌میل که زدم سریع اومد….چگونه بعد از تحریم کلش اف کلنز بازی کنیم

واسه من باز نمیشه یه صفحه ی سیاه میاد و خارج میشه

این همه بازی خوب هست تو دنیا فقط که کلش نیست

کاش کلش حذف نشه چون فقط دوستام تو کلش حرفمو گوش میکنن و درکم میکنن😞😞😭😭ترو خدا حذف نکنید

دوستان این خبرو بهتون بگم چون یه کلش باز حرفه ای هستمو حدودا 8 سال بازی میکنم… اول اینکه اکانت های به هیچ عنوان بسته نمیشه، چرا؟؟ چون کلی ادم وقت و پولشونو خرج این بازی کردن از جمله خودم که تا الان کلی پول دادن و بلیط طلایی خریدم مثل خیلیا…دوم اینکه بدترین اتفاقی که ممکنه بیوفته اینه فوقش با وی پی ان باید بریم داخل بازی مثل تلگرام… سوم اینکه شما هنوز هم میتونید داخل بازی خرید کنید و بلیط طلایی بخرید که راه های مختلفی داره آسون تریناش اینه که یا گیفت کارت بخرید و خودتون انجام بدید یا پول بدید به سایت ها یا اشخاص معتبری که اینکارو انجام میدن تا براتون بخرن اما قیمتش بیشتر از 30 هزار تومن کافه بازاره و حتی ممکنه بعضی ها بلیط طلایی رو تا 200 هزارتومن هم بفروشن

دریافت جدیدترین مطالب سایت و اطلاع از هدایای ویژه تنها با عضویت در خبرنامه

چگونه بعد از تحریم کلش اف کلنز بازی کنیم
چگونه بعد از تحریم کلش اف کلنز بازی کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *