چگونه بعد از دی اکتیو درآوردن اینستاگرام

 
helpkade
چگونه بعد از دی اکتیو درآوردن اینستاگرام
چگونه بعد از دی اکتیو درآوردن اینستاگرام

اینبو اتوماسیون خودکار ساز اینستاگرام ابزاری برای افزایش فالوور واقعی و جذب بازدید کننده هدفمند ما با ارائه راهکار های نوین در اینستاگرام سعی در سهمی کوچک در ارائه خدمت و توسعه داریم .inbo.ir

اگر در اینستاگرام یکی از کاربرانی میباشید که اکانت های زیادی را مدیریت میکنید که برخی از آنها را غیر فعال کرده و برای مدتی از اینستاگرام خداحافظی کرده بودید. حال میخواهید پیج های خود را فعال کنید کا چندان سختی در انتظار شما نیست و تنها در چند دقیقه میتوانید پیج خودر ا فعال کنید. همانطور که میدانید دی اکتیو کردن اینستاگرام به منزله حذف کامل اکانت مربوطه نمیباشد و شما با استفاده از این امکان میتوانید برای مدتی از اینستاگرام خدحافظی کرده و اکانت اینستاگرام را غیر فعال کرده باشید.

اما برای فعال کردن اینستاگرام خود، راه بسیار ساده ای پیش رو دارید که در ادامه نحوه اکتیو کردن اینستاگرام دی اکتیو شده را برای شما نشان خواهیم داد. اما قبل از آن میخواهیم در مورد پیرامون امنیت اینستاگرام که به نظر خودم بسیار ضعیف میباشد صحبت کنیم.

اینستاگرام از آن برنامه های شبکه اجتماعی میباشد که برای بالا بردن امنیت و حفظ حریم شخصی کاربران خود اقدامات خوبی را انجام نداده، از این رو باید شما در بعضی مواقع حواستان خیلی بالا باشد برای مثال در مورد فعال کردن اینستاگرام دی اکتیو شده اگر شما پسورد اینستاگرام خود را قبل از دی اکتیو کردن اکانت در یاد نداشته باشید بسیار به درد سر خواهید افتاد حتی احتمال اینکه دیگر پیج خود را نتوانید فعال بکنید بالا خواهد بود.

همانطور که در مطلب بالا به آن اشاره کردیم برای فعال کردن اکانت اینستاگرام باید پسورد پیج خود را که قبل از غیر فعال کردن در آن ثبت شده بود را به یاد داشته باشید و البته به همین دلیل سایت اینستاگرام هنگام ارسال درخواست غیر فعال شدن یک پیج را دریافت میکند از ادمین و یا فرد مربوطه رمز پیج را برای تایید گرفتن، درخواست میکند.

چگونه بعد از دی اکتیو درآوردن اینستاگرام

برای اکتیو کردن اینستاگرام خود راه بسیار ساده ای در پیش رو دارید و فقط کافی ایست به مانند یک اکانت معمولی که وقتی از آن خارج شده باشید برای ورود دوباره به داخل آن پیج باید وراد قسمت log in یا همان ورود به اینستاگرام شده و اسم پیج و رمز خود را وارد کنید. به همین منظور به مانند مراحل زیر اقدام کنید.

1_ وارد برنامه اینستاگرام شده و اگر داخل یک اکانت دیگر میباشید بعد از ورود به قسمت هوم پیج مربوطه باید وارد صفحه پروفایل آن اکانت شده و سپس در بالا گوشه صفحه گزینه add account را لمس کنید تا وارد قسمت ورود به اینستاگرام شده باشید.

2_ در این قسمت به مانند تصویر زیر در دو دکار مربوطه اسم اکانت و پسورد اکانت دی اکتیو شده را برای فعال کردن اینستاگرام خودتان وارد کرده و سپس کادر آبی رنگ log in را لمس کنید.

در صورت صحیح بودن اطلاعات، پیج شما دوباره اکتیو خواهد شد. اما اگر اطلاعات وارد کرده صحیح نباشد با پیام های نامربوط همچون “چنین اکانت اینستاگرام وجود ندارد” روبرو خواهید شد که البته این پیام خیلی هم نامربوط نیست چرا که واقعا اسم پیج که شما وارد کرده اید در اینستاگرام در آن لحظه وجود ندارد.

به همین دلیل میباشد که میگوییم حتما قبل از دی اکتیو کردن اینستاگرام، حتما پسورد آن را در خاطر خود نگهه دارید که در صورت نادرست بودن اطلاعات مربوطه برای فعال کردن اینستاگرام به احتمال بالا دیگر نتوانید پیج خود را فعال کرده باشید.

یکی از اساسی ترین سوال هایی که در مورد مشکلات فعال کردن اینستاگرام دی اکتیو شده پرسیده میشود همین مورد نادرست بودن اطلاعات اکانت میباشد. اما برای حل این مشکل میتوان چه کرد؟

همانطور که میدانید پیشگری بهتر از درمان است و ما نیز گفتیم بهترین کار قبل از غیر فعال کردن اکانت اینستاگرام یادداشت برداشتن از اطلاعات پیج مربوطه میباشد هم از اسم آن و هم پسورد اما اگر به هر دلیل دیگر به آخرین پسورد اکانت خود برای فعال کردن آن دسترسی نداشته باشید.

تنها راهی که برای شما مانده مکاتبه کردن با پشتیبانی اینستاگرام میباشد که این مورد هم از لحاظ زمان کمی وقت گیر میباشد و هم اینکه احتمال بازگردانی پیج بسیار کم خواهد بود. پس باز هم اشاره میکنم بهترین راه به یاد آوردن آخرین پسورد پیج میباشد.

یکی دیگر از موارد مربوط به بحث امروز را میتوان به نحوه غیر فعال کردن اکانت اینستاگرام خود اشاره کرد. اگر خودتان اقدام به غیر فعالسازی پیج خود در سایت اینستاگرام کرده باشید در آخرین مراحل غیر فعالسازی، اینستاگرام از شما با مطرح کردن مواردی دلیل دی اکیتو کردن اکانت را از شما میپرسد.

همانطور که ما در مقاله مربوط به این مضوع گفته شد بهترین گزینه برای غیر فعالسازی اکانت just need a break میباشد. که بعد از انتخاب این گزینه و اقدام به حذف موقت پیج خود، بعد از دو ساعت دیگر میتوانید با وارد کردن اطلاعات مربوط به اکانت را فعال کرده باشید.

به همین دلیل میباشد که برخی از کاربران با انتخاب یک گزینه دیگر به غیر از گزینه گفته شده ما، اقدام به غیر فعاسلازی پیج خود میکنند که هر کدام از این گزینه ها میتواند مفهوم دیگر و تاثیر دیگر داشته باشند. پس اگر قصد چنین کاری را دارید و میخواهید برای زمان کوتاه پیج خود را ببندید توصیه میکنیم از گزینه گفته شده استفاده کنید.

آخرین مورد مهمی که میخواهیم در این مقاله به آن اشاره کنیم تفاوت حذف اکانت اینستاگرام با غیر فعالسازی آن میباشد. که ما در نوشته های قبلی سایت به فرق این دو اشاره کرده بودیم که اگر پیج خود را از طریق قسمت delete account اقدام به حذف کرده باشید پیج شما به صورت کامل حذف شده و دیگر نمیتوانید پیج خود را بازگردانی کنید.

حتی برای بازگردانی پیج حذف شده، خود اینستاگرام هم نمیتواند کاری انجام دهد. پس مراقب باشید که به صورت اشتباه با هدف اینکه پیج خود را میخواهید برای مدت کوتاهی ببندید، اقدام به حذف آن نکرده باشید که دیگر فقط پشیمانی برای شما میماند.

در مقاله امروز به نحوه فعال کردن اینستاگرام و تفاوت دی اکتیو کردن با حذف اکانت پرداخته شد که در صورت داشتن سوال میتوانید با ما در ارتباط باشید. همچنین در نظر داشته باشید میتوانید برای ثبت پسورد جدید با مطالعه مقاله تغییر پسورد اینستاگرام اقدام کرده باشید.

منبع

اقیانوس آموزش بی انتهاست ما سعی…

اینبو اتوماسیون خودکار ساز اینستاگرام ابزاری برای افزایش فالوور واقعی و جذب بازدید کننده هدفمند ما با ارائه راهکار های نوین در اینستاگرام سعی در سهمی کوچک در ارائه خدمت و توسعه داریم .inbo.ir

اقیانوس آموزش بی انتهاست ما سعی میکنیم کوچکترین قطره از این اقیانوس باشیم

با ثبت نام در ویرگول به آرشیو بزرگی از مقالات مرتبط با این موضوع دسترسی خواهید داشت

در مطالب قبلی مربوط به شبکه اجتماعی اینستاگرام به مطالب مختلفی اشاره کردیم از جمله روش های دی اکتیو کردن اکانت اینستاگرام و حذف دائمی اکانت را بررسی کردیم. اگر روش حذف دائمی را انتخاب کرده و اکانت خود را کامل پاک کرده‌اید، بر اساس قوانین اینستاگرام در رابطه با حذف اکانت، نه خود حساب کاربری و نه نام کاربری پیشین قابل بازگردانی نیستند. اگر همه پل‌های پشت سر خود را خراب نکرده و روش اول را دنبال کرده‌اید، برای برگرداندن اکانت غیر فعال شده اینستاگرام روزنه‌هایی از امید وجود دارد. یکی از معظلاتی که برای کاربران اینستاگرام با تعداد فالوورهای زیاد است این است که شاید به دلایل متفاوتی با بسته شدن اکانت خود روبرو شوند که دیگر نتوانند وارد آن شوند، که با غیرفعال شدن اکانت توسط اینستاگرام با پیغام “Your Account Has Been Disabled For Violating Our Terms” روبرو خواهید شد، اما نگران نباشید!
ما به شما آموزشی خواهیم داد که می توانید با درست انجام دادن تمامی مراحلی که گفته می شود اکانت خود را پس گرفته و دوباره به ادامه ی پست گذاشتن بروید.
پس با ما همراه باشید تا شما را با روش کلی و دلایل غیرفعال شدن اکانت اینستاگرام آشنا کنیم…

شبکه اجتماعی اینستاگرام قوانین و شرایط خاص خودش را برای کاربران مقرر کرده که همه باید به آن‌ها پایبند باشند. درست در زمان ثبت‌نام در این شبکه اجتماعی اینستاگرام از شما می‌خواهد تا شرایط و ضوابط فعالیت در آن را بخوانید و پس از آن وارد حساب کاربری خود شوید. از این لینک می‌توانید به صفحه ضوابط و قوانین اینستاگرام دسترسی داشته باشید تا در حین استفاده از این نرم افزار محبوب به مشکل برنخورید.

اما گاهی اوقات باوجود این‌که هیچ‌گونه فعالیتی را خلاف ضوابط انجام نداده‌اید، اینستاگرام اکانت شما را غیرفعال می‌کند. این مورد می‌تواند به دلیل اشتباه خود کمپانی باشد. به‌عنوان مثال اگر تصاویر ارسالی زیادی را در مدت زمان کم منتشر کنید و محتوای آن‌ها هم به صورتی باشد که اینستاگرام آن‌ها را با اسپم اشتباه بگیرد، احتمال غیرفعال شدن حساب شما وجود دارد. یا این‌که در یک مدت کوتاه اقدام به فالو کردن تعداد بالایی از کاربران بکنید که در این‌صورت این مورد از طرف اینستاگرام مشکوک گزارش می‌شود.

به هر حال در این صورت احتمال بازگرداندن اکانت‌تان وجود دارد که در ادامه بیشتر درباره آن حرف می‌زنیم.

پیش از این که مراحل را توضیح دهیم، بهتر است بدانید انجام این اقدامات به معنای بازگشت صد درصد پیج اینستاگرام‌تان نیست و احتمال غیرفعال ماندن همیشگی آن وجود دارد. از طرفی تکرار مراحل ذکر شده در ادامه در طی یک دوره می‌تواند درصد احتمال بازگشت پیج را بیشتر کند. مدت زمان بازگشت حساب کاربری برای بعضی‌ها ۳ روز و برای برخی تا ۲۰ روز هم طول می‌کشد. به هر حال برای امتحان شانس بازگرداندن حساب غیرفعال‌تان مراحل زیر را بادقت دنبال کنید:

چگونه بعد از دی اکتیو درآوردن اینستاگرام

ابتدا اینستاگرام را باز کرده یوزرنیم و پسورد حساب کاربری که غیرفعال شده است را وارد کنید
حالا روی Login کلیک کنید.
وقتی با پیغام “Your Account Has Been Disabled For …” روبرو شدید
گزینه “Learn More” را انتخاب کنید.

درصفحه ای که باز شده است روی “Let Us Know” کلیک کنید.

حالا در بخش “My Instagram Was Deactivated” که باز شده است ۲ گزینه مشاهده می کنید.

اگر اکانت شما بیزینسی است باید گزینه ی YES را انتخاب کرده و Send را بزنید
اگر اکانت شما شخصی است باید گزینه ی NO را انتخاب کرده و Send را بزنید

در مرحله بعد اطلاعات خواسته شده مانند آی‌دی اکانت‌تان را وارد کنید.
در بخش انتخاب کشور سکونت، بهتر است United States را انتخاب کنید.
در این مرحله اگر از شما خواسته شده تا فایلی را آپلود کنید، آن را نادیده بگیرید.

چند ساعت بعد باید یک ایمیل از اینستاگرام دریافت کنید.
در این ایمیل از شما خواسته می‌شود تا بر روی یک برگه کاغذ با دست خط خود یک‌سری شماره را که در ایمیل ذکر شده به همراه نام کاربری و نام خود بنویسید و در حالتی که آن را در دست گرفته‌اید، عکس بگیرید. در این عکس باید چهره‌تان مشخص باشد. بعد از انداختن عکس آن را سریعا در جواب ارسال کنید.

نمونه ای از عکسی که باید بفرستید :

در مرحله ی بعد از شما خواسته می شود که اگر اکانت شما بیزینیسی است مدارک مربوط به اکانت را عکس گرفته و بفرستید تا توسط تیم اینستاگرام مورد بررسی قرار بگیرد.

موفق باشید.☺

فیسبوک

توییتر

برچسب ها

با سلام
تمام مواردی که گفتید رو انجام دادم عکس و کد و یوزنیم و ایمیل رو عکس گرفتم فرستادم.میخواستم بدونم تا چه مدتی برام از اینستاگرام جواب این درخواست ارسال میشه؟

سوال منم هست

سلام دی اکتیو کردم نمیتونم برگردم پشتیبانی تلگرام‌ دارید کمک کنید؟

از طریق اینستا پیام بدید @arezoo.hosseini74

سلام.دی اکتیو کردم هرکاری میکنم پیجم نمیاد چیکار کنم

به اینستاگرام پیام بدید

سلام من فن پیج ی هنرمند هستم،قسمت ارسال عکس شناسنامه رو باید حتما بفرستم؟اگه خواستم ارسال کنم موردی نداره برای خودم باشه مثلا برای اون هنرمند نباشه

اطلاعات پیج و اطلاعاتی که ارسال می کنید باید با هم مطابقت داشته باشن وگرنه پیج رو نمیتونید برگردونید

اکثرا ۲ تا ۳ هفته طول میکشه

سلام حسابم رو دی اکتیو کردم الان ک میخام وارد شم پسورد رو یادم نیس پیامک بازیابی پسورد رو برام میفرسته وقتی رو لینکش کلیک میکنم فقط وارد صفحه لاگین اینستا میشه اتفاقی نمیوفته.
چیکار میتوتم کنم؟

تا دو هفته صبر کنید

عزیزم من چند ماهه که دی اکتیو کردم چنتا دو هفته صبر کنم؟😣😣😭😭

Slm hme in kar ha ro anjam ddm , ax hm frsdm !
Ta key bayad montazer bemonm?!🥺🖤

سلام دو هفته

کسایی که پیجشون بیزنسی نباشه پرایوت باشه اونا باید چیکار کنن؟ چون من وقتی noرو میزنم اصن فرستادن عکسو اینا نمیاد

این آموزش برای پیج پرایویته

من کشور رو ایران زده بودم اگه الان united statsبزنم اشکال نداره؟

خیر

ولله منم این کارا کردم ۴ روز گذشته جواب نگرفتم شما جوابی گرفتید؟

تا ۲ هفته طول می کشه جواب

چگونه بعد از دی اکتیو درآوردن اینستاگرام

مطابق عکس حتما باید بنویسیم full name?

سلام بله

سلام
من پیجمو دی اکتیو کردم ۵ روز پیش
رمزمو فراموش کردم وقتی ادرس ایمیل یا شماره تلفن میزنم برام میاره این اکانت وجود نداره…علتش چیه؟

دوست عزیز خیر وجودنداره

سلام اصلا گزینه learn more برام نمیاد چرا؟

از مرحله بعدش انجام بدید قسمت help

دو هفته بعد از دی اکتیو باید لاگین کنید زودتر از دو هفته ارور میده

salam man pagamo deactive kardam mikba active konam error mide hatmab bayad 2 hafte sabr konam?

بله تا دو هفته نمی تونید

سلام خسته نباشید من چن روز از اکانتم استفاده نکردم بعد این چن روز که آیدی و پسوردمو زدم میگه ورودشما به اینستا مشکوکه و یع کدی میفرسته توی جمیلم که متاسفانه من اون جمیلو الان ندارم امکانش هست که دوباره برگردم

سلام اگر بهش غیر از جیمیل شماره هم دادید امکانش هست اما اگر فقط جیمیل بوده خیر

سلام کسی هست راه برگرداندن اکانت فیس بوک غیر فعال رو بلدباشه ؟؟هزینه اش هم پرداخت میکنم
لطفا با ایدی تلگرام aghilnd تماس بگیرید

سلام میخاستم بدونم من الان پیجم بخاطر اینک فک کردن رباتم بسته شده همه این کارارو کردم فقط مینویسه ب اینستا بروید ک مطمعن شیم شما هستید یعنی چی این

اینستا و جیمیلتون رو باز کنید موقع تایید اطلاعات

سلام من پیجمو حذف کردم ولی حذف نشده ؟چیکار باید بکنم

اینستا پیام بدید ارور رو بفرستید

سلام من پیجمو دی اکتیو کردم الان ۵ روز گذشته پسوورد و ایدیمو میزنم ارور میاد برام که شما اقدام به حذف حساب خود کردید باید چیکار کنم؟

به اینستاگرام پیام بدید و درخواست بدید پیج رو برگردونه

درود
این مشکل من هم هست
از,شما چطور شد?

مشکلتون رو بفرمایید

سلام ببخشید من اکانتمو چند ماه پیش دی اکتیو کردم حالا که پسورد و یوزرنیمم رو میزنم میگه این اکانت وجود نداره چیکار باید کنم؟

به اینستاگرام پیام بدید و درخواست بدید پیج رو برگردونه

برا منم اینطوری میشه کسی میتونه کمکم کنه ؟؟؟؟

مشکلتون رو بفرمائید

تشکر از سایت بسیار عالیتون.

چندتا سوال داشتم لطفا جواب بدین.

آیا خرید ممبر اجباری برای کانال تلگرام و خرید فالوور اینستاگرام رو تایید می کنید؟

بنظرتون ممبر اجباری واقعی تاثیر بیشتری داره یا ممبر اختیاری؟

و اینکه آیا خرید نوتیفیکیشن ارسالی، ویویی و کلیکی را تایید می کنید؟

سلام من اکانتمو ۱۳روز دی اکتیو کردم الان ولی هر چقد با هر راهی نمیتونم وارد بشم میگه پیدا نمیشه اکانت شما…من چیکار کنم لطفا کمکم کنین

سلام شاید دیلیت کردید به اینستا پیام بدید

سلام!
من سه ماهه که اکانتمو دى اکتیو کردم،رمزمو هم فراموش کردم و وقتى بازیابى کردم،به جیمیل پیام اومدم زدم روش اما کدى ارسال نشد،الان میخام وارد پیج شم میزنه همچین یوزرى وجود ندارد…!!!
لطفا کمکم کنید…!!!؟؟؟
🙁

باید به اینستا پیام بدید

سلام و خسته نباشید تو یروز از حساب خودم لوگ اوت شدم متاسفانه اینستا اکانتمو یماهه بست الان هرچی میزنم میگه بعد یروز چکار کنم اکانتم برگرده کلا اون مراحلی ک شما عرض کردین برامن باز نمیشه تو گوشی.

با فیلتر شکن امتحان کنید چن تا مرحله داره باید رد کنید

سوال منم هست ؛ رویا خانوم اگ مشکلتون حل شد لطفا ب منم بگید

زودتر از دو هفته ارور میده دو هفته بعد از دی اکتیو باید مجددا لاگین کنید

سلام من خودم اکانتمو دی اکتیو کردم چجوری میتونم برگردونم

مجددا یوزر و پسوردتون رو واریز کنید

من پیجمو دی اکتیو کردم چجورش برش گردونم؟؟؟

مجددا یوزر و پسورد پیج رو بزنید

سلام من همین راههای ک گفتید انجام دادم . اینستا گیر داده ک باید یکی از چیز های زیر را آپلود کنم
Hi,

It looks like you sent a document that isn’t one of the types of business documents we accept to help verify ownership of an account. We can’t give you access to the account or take any further action until we receive acceptable documentation.

Protecting the privacy of the people who use Instagram is very important to us. This is why we ask you to verify your association with this business with one of these documents:

– Local business license (issued by your city, county, state, etc.)
– Tax filing
– Certificate of Formation
– Articles of Incorporation
– Utility bill

Reply to this email and attach one of the documents listed above. Once we receive one of these documents, we’ll review the status of your account.

Thanks,

Sybil
Community Operations

سلام دوست عزیز اکانت شما تجاری بوده برا همین آپلود یکی از فایلهایی که اینستا خواسته لازمه

سلام من پیجمو غیر فعال کردم به طور موقت و الان رمزم رو فراموش کردم خواهشا چیکار کنم بیش از دو هفته اینطوریه

سلام از طریق تلگرام پیام بدید

سلام، وقتتون بخیر خانم حسینی. منم مثه کیمیا این مشکل رو دارم! ۲۲بهمن دی اکتیو کردم پیجمو ولی پسوردم یادم نیست! در واقع کلمه ش یادمه ولی علامتایی که اطرافش گذاشتم رو یادم نیست. چیکار کنم؟؟😔

سلام عزیز، از طریق همین آموزش به اینستا پیام بدید

سلام لطفا جواب بدید .من پبجمو دی اکتیو کردم و الان هرکاری میکنم نمیاد دیگه ،تقریبا همه روش ها رو امتحان کردم لطفا جواب بدید

باید به اینستا پیام بدید

چطوری پیام بدیم

از طریق لینک https://help.instagram.com/ یا فیس بوک

سلام من ۴ماه پیش اکانتمو دی کتیو کردم و ۲ ماه بعدش به راحتی برگردوندمو دوباره دی اکتیو کردم الان که میخوام برگردونم‌میگه username اشتباهه با اینکه مطمئنم user و پسووردم درست میزنم ایمیلم نداشتم با شماره پارد شدم الان چیکار کنم؟؟؟
The username you entered doesn’t appear to belong to account

اگر نام کاربری و پسوردتون اشتباه نباشه و به جای دی اکتیو دیلیت نکرده باشید مشکلی در لاگین مجدد نیست, بهرحال الان باید به اینستاگرام پیام بدید و درخواست بدید پیج رو برگردونه

سلام
من ب خاطر کنکور مهرماه پیجمو دی اکتیو کردم
و الان هرچی میزنم نمیاره یا میگ پسوورد اشتباهه درحالیکه اشتباه نیس چیکار میتونم بکنم ک اکانتم برگرده؟

باید به اینستا پیام بدید

سلام وقتتون بخیر من پیجمو دی اکتیو کردم اما نمیتونم برگردونم چندروز بعد از دی اکتیو میشه پیج رو برگردوند؟

سلام ۲هفته

سلام . من پیجمو دی اکتیو کردم و الان میخام برگردم رمزشو فراموش کردم وقتی میزنم میادکه این شماره وجود نداره چیکاااار کنمممم

سلام بعدد از دی اکتیو باید حداقل دو هفته صبر کنید

اکانتمم خودشون پاک کردن الانم میخوام با اکانت جدید برم نمیشه میگه نقض شرایط ما من که کاری نکردم
اصلا اینارو نیاورد خواهشا کمکم کنید الانم یه ماه از مسدود شدنم میگذره ولی باز میگه نقض شرایط ما گناه دارما😭

دوست عزیز به اینستا پیام بدید

سلام منم پیجمو دی اکتیو کردم رمزشو یادم رفته حدودا یک ماهم هس شایدم بیشتر چیکار کنم

باید به اینستاگرام پیام بدید

درود من پیجمو چند روز پیش دی اکتیو موقتی کردم اما الان میخوام وارد بشم رمزو که میگه اشتباه ایمیلمو میزنم میگه پیدا نمیکنه چه باید کرد

اگر مطمئنید رمزتون رو درست وارد کردید از طریق help به اینستا پیام بدید مشکل رفع شه

من چند ماه پیش اکانتم رو دی اکتیو کردم و حالا رمز عبورم یادم رفته.چیکار کنم؟چجوری رمز رو برگردونم

باید به اینستاگرام پیام بدید

سلام خسته نباشید ببخشید برای برگرداندن اکانت میشه در گام چهارم عکس خودمون رو نفرستیم؟ و اگر بفرستیم ک مشکلی واسمون پیش نمیاد؟

عکس برای تایید هویتتونه اگر نفرستید پیج رو نمیتونید پس بگیرید . خیر مشکلی پیش نمیاد

پیجمو دو هفته پیش خودم دی اکتیو کردم الان طبق راهنمایی شما پیش میرم .اصلا گزینه let us know ارایه نمیده .

برای پیج دی اکتیو فقط وارد کردن یوزر و پسورد کافیه این مراحل برا پیج دیسیبله

سلام چجوری اکانتم دیسیبل کنم

اکانت از طرف اینستا دیسیبل میشه شما میتونید دیلیت یا دی اکتیو کنید که آموزشش تو سایت هست

من یه پیج فروش ساعت زده بودم، دیسیبل شده. اینستاگرام ایمیل داده که گواهی ثبت شرکت و مدارک بیزینسی بفرستم براشون، درحالیکه من شرکت یا برند ثبت شده نیستم و مدرک بیزینسی ندارم. باید چیکار کنم؟

سلام وقتی پیج رو بیزینسی بزنید باید مدارک بفرستید راه دیگه ای نداره

سلام من پیجمو دی اکتیو کردم ولی الان که میخواد وارد شم میگه اکانتم پاک شده چکار باید بکنم؟
Your account has been deleted for not following our terms. You won’t be able to log into this account and no one else will be able to see it. We’re unable to restore accounts that are deleted for these types of violations.

سلام من پیجمو دی اکتیو کردم ۱۵روزه ولی الان که میخواد وارد شم میگه اکانتم پاک شده چکار باید بکنم؟حتی کد امنیتیم میاد وقتی رمز و ایدیمو میزنم،بعد مینویسه ظاهرا برای حذف این حساب درخواست کردید

Your account has been deleted for not following our terms. You won’t be able to log into this account and no one else will be able to see it. We’re unable to restore accounts that are deleted for these types of violations.

به اینستاگرام پیام بدید ولی با این پیغام قطعا پیج برنمی گرده

سلام و عرض ادب
یک اکانت بنام شرکت (وب سایتمون) ایجاد کردیم البته نام رسمی شرکت با نام اکانت متفاوت هست ، حدود سه ماهی میشه که ایجاد کردیم ، متاسفانه اکانت امروز غیر فعال شده مواردی که فرمودید رو مطالعه کردم میخواستم بدون برای شرکت ها و حسابهای تجاری باید همون گزینه yes رو در اولین مرحله انتخاب کنیم؟ شماره ثبت شرکت ، مدارک ثبتی شرکتی هم موجوده اما همه مدارک به زبان فارسی هستن ، ممنون میشم راهنمایی کنید در صورت امکان لطفا بفرمایید دقیقا چه مدرکی برای تایید حساب نیاز هست؟
با تشکر از شما بابت وقتی که گذاشتید.

سلام وقتتون بخیر بله باید در اولین مرحله yes رو بزنید، باید پیغامتون رو بفرستید بعدا ازتون بسته به پیجتون مدارک میخوان

ممنون بابت راهنمایی پس در مرحله اول هیچ فایلی اپلود نمیکنم تا ببینم ایمیل چی میاد.
فقط میشه بفرمایید در قسمت full name چی بنویسم ؟ نام شرکت ؟ نام اکانت ؟ یا نام خودم ؟

نام کامل اکانت

ممنون که وقت گذاشتید و پاسخگو بودید.

سلام خسته نباشین.
من میخوام پیجمو دی اکتیو کنم اما ب مرحله ی ادیت پروفایل ک میرسم صفحه همینجور می مونه و ادامش نمیاد چیکار کنم؟؟مشکل چیه ک ادامش نمیاد لطفا جواب بدین تشکر.

سلام ممنونم ، اول تو مرورگر سایت اینستاگرام رو باز کنید لاگین کنید بعد رو لینک دی اکتیو کلیک کنید.

من پیجمو دی اکتیو کردم حالا بر نمی گرده بعد ۱هفته ولی با یه پیج دیگه میزنم روی یوزرنیمم بالا میاد پیجم ولی خودم نمیتونم برم توش باید چیکار کنم

کسی یوزر و پسوردتونو نداره؟

سلام من پیجم دی اکتیو کردم حالا رمزش هم دارم میرم وارد پیج بشم تایید دو مرحله ای داره اونم میزنم میگه پارامتر نامعتبر!
لطفا راهنمایی کنید

سلام چند وقته دی اکتیو کردید؟

سلام من پیجمو دی اکتیو کردم ۲هفته هم شده
رست پسورد میزنم برام لینک ارسال میکنه اما وارد لینک که میشم میزنه no user found و نمیتونم رست کنم وارد شم چیکار کنم؟

باید رمزتونو بزنید ریست پسورد چرا؟

سلام
من صبح پیجم باهاش کار میکردم
ظهر که اومدم متوجه شدم نیست چیجم خیلی ترسیدم دوستان گفتن تو دایرکت میریم و به پیجت نوشته کاربر instagram
باید چکار کنم ؟ پسوردمم متاسفانه یادم نیست

سلام پیجتون دی اکتیو شده باید مجدد با یوزر و پسوردتون لاگین کنید

سلام خسته نباشید
من امروز رفتم اینستا دیدم اینو نوشته
We noticed unusual activity from your account so we’ve logged you out.
Follow the next steps within 30 days so
به آبجیم گفتم با پیجش،، پیج منو ببینه دید گفت پیجت وجود نداره الان چیکار کنم برگرده؟؟

سلام
من. پیجم دیس شده، تا الان بالای ۱۰ بار توی دو ماه گذشته به اینستا پیام دادم و هم راه پیج بیزینس و غیربیزیس رو امتحان کردم و مدارک فرستادم ولی هربار بهم ایمیل میده که نمیتونن پیج رو ری اکتیو کنن، بنظر شما پیام دادن مجدد فایده داره یا پروسه زمانی خاصی داره؟

سلام باید مدرکی نشون بدید که اینستا مطمئن شه پیج مال خودتونه

سلام خسته نباشید. واقعا موردی که برای من پیش اومده رو من تو هر سایتی که گشتم، مشابه اش رو پیدا نکردم.چند ساعت پیش داشتم استوری نگاه میکردم که یهو اینستا پیام داد که action blocked, در ادامه گفت باید ربات نبودتونو ثابت کنید. مشکل این بود که هر دفعه وارد اون صفحه شدم فقط قسمت پایین اون تکه ای که میگه عکس هر مربعی با فلان شی رو انتخاب کن، دیده میشد. یعنی من نه مربع ها رو میدم، نه اینکه چه شی رو انتخاب کنم، حتی روی قسمت صوتی هم که رفتم، کلمه phisically رو میشنیدم ولی جایی نبود که اینو بنویسم.در همین حین یهو برنامه بسته شد. دوباره رفتم تو و دیدم از اکانتم اومده بیرون. ولی جالب اینه که نه شماره تلفن نه ایمیل و نه یوزرنیم رو قبول نمی‌کرد و می‌گفت user not found.جالب اینه که من شماره تلفن و ایمیلم برای هر دو اکانتم یکی بود، اولی کاملا سالمه ولی این دومی هیچ کدوم رو قبول نمیکنه. با اون یکی اکانتم، و با گوشی های بقیه هم وقتی سرچ میکردم اصلا یوزرنیمم نمیومد. انگار کلا دلیت شده بود. تو قسمت submit a support request هم هرچی سعی کردم پیام ارسال کنم هر دفعه میگفت invalid parameters و معلوم نبود مشکلش چیه. تو رو خدا اگه میتونید کمکم کنید واقعا خیلی اعصابم خرده. براشون ایمیل فرستادم ولی فکر نمیکنم اینطوری تاثیر داشته باشه. چی کار کنم؟

اینستا اکانتتون رو دیسیبل کرده شما سعی کنید پیجی که سالمه ایمیل و شماره رو تغییر بدید براش بعد مجدد تلاش کنید. برای هر اکانت باید یک جیمیل یا یک شماره جدا بزارید اشتباهتون این بوده

سلام من پیجمو دی اکتیو کردم فقط، حالا که میخوام برگردونم این پیغام میاد یعنی چی توروخدا؟
Thanks for Providing Your Info
We’ll review your info and if we can confirm it, you’ll be able to access your account within approximately 24 hours.

باید تا ۲۴ ساعت صبر کنید .

سلام
من پیجمو دی اکتیو کردم ۱۵ روز پیش
رمزمو فراموش کردم وقتی ادرس ایمیل میزنم برام میاره این اکانت وجود نداره علت چیه؟لطفا راهنمایی کنید.

فراموشی رمز بزنید یا به اینستا پیام بدید

سلام عیدتون مبارک⚘😍 ببخشید ی سوال داشتم اینکه دیشب یهو اینستا منو ا اکانتم شوت کرد بیرون 😅 بعد پیغام داد ک بگو ک ربات نیستی😈 با انتخاب چن تا عکس شبیع هم و ارسال ی کد ب خطم ک ثبتش کردم این پیغلم واسم اومد ،بنظرتون باز میشه برگردم ب پیجم☹؟We’ll review your info and if we can confirm it, you’ll be able to access your account within approximately 24 hours.
اینو نشون میده وقتی سعی میکنم برم توو اینستا

سلام عید شما هم مبارک اطلاعاتتون در ۲۴ ساعته آینده از طریق اینستاگرام بررسی میشه و اگر تایید بشع بعد از ۲۴ ساعت میتونید مجدد لاگین کنید

سلام خسته نباشید من پیجم دیس شده گفته عکس صورت با یه کد رو کاغذ بفرستین می خواستم بدونم حتما باید عکس خودم باشه و مطابقت دیدا کنه با عکسای که تو پست گذاشتم؟

سلام بله دقیقا باید عکس خودتون باشه مطابقت میدن

سلام.ممنون از مطالب خوب و مفیدی که در اختیار ما گذاشتید.یه سوال برام پیش اومده.من شنیدم اگه اکانت اینستاگرامم رو برای مدت طولانی مثلا پنج یا شش ماه یا بیشتر دی اکتیو کنم،اینستاگرام حساب منو برای همیشه میبنده و دیگه نمیتونم به حسابم دسترسی داشته باشم و دیگه نمیتونم لاگین کنم.میخواستم ببینم این موضوع حقیقت داره؟

سلام ممنونم ، بله امکانش هست

سلام خسته نباشید
من دیروز اکانت اینستام یهویی دی اکتیو شده الان میخوام دوباره فعالش کنم نمیشه چیکار کنم

سلام پیغامی که نشون میده رو بگید لطفا

مدارک مربوط به اینستاگرام یعنی چه مدارکی باید بفرستیم؟

وقتی به اینستاگرام پیام میدید یه سری مدارک ازتون میخواد که باید ارسال بشه

سلام من دو ماه پیش دی اکتیو کردم الان نام کاربری با پسوردم میزنه منو نمیشناسه میشه بگید چجوری درستش کنم

به اینستا پیام بدید

توقسمت دوم چی باید بنویسیم
همونایی که گفته رو مینویسم میگ غلطه
چیکار باید بکنم

کامل توضیح داده شده

سلام یک هفته اینستام رو دی اتیو کردم الان میخوام وارد شم نمیتونم. قبلا این مشکل نبود. اما الان نمیشه. دیدم بالا جواب داده بودید به بقیه که به اینستا پیام بدید چه جوری پیام بدم؟
چتور میشه به اینستا پیام داد. سایت هلپ سنتر اینستارو میدونم از کجا میشه پیام د رو نمیدونم؟

سلام از طریق facebook یا خود اینستاگرام

با سلام حدود یک هفته ای میشه که حساب کاربریمو اینستا غیر فعال کرده و این پیغام میاد یکی راهنمایی کنه لطفا
confirm its you to login
we noticed unusual activity from your account so we have logged you out;
follow the next steps within 1 day so we can try to get you back into your account before its disabled.

سلام
میگه که فعالیت های غیر مجاز انجام دادید و موقتا از پیج خارج میشید باید مراحلی که میگه رو بگذرونید اگر تایید کنه طی ۲۴ ساعت آینده مجدد میتونید وارد شید

پیج که دی اکتیو میشه بعد از چند روز میشه برش گردوند؟!

بعد از ۲۴ ساعت نهایتا ۲ هفته

سلام من پیجم رو دی اکتیو کردم .ولی genderیا همون جنسیت رو وارد نکردم .مشکلی پیش می آید؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خیر

سلام . من پیجمو دی اکتیو کردم ۳ ۴ ماه پیش حالا رمزشو یادم رفته چیکار کنم

سلام به اینستا پیام بدید

باید چه پیامی بدیم ؟متنشو میگین لطفا

بستگی به مشکلتون داره که به چه دلیل نتونید لاگین کنید

برا من حدود یک ساله که از دی اکتیو موقتم گذشته.
الان میخوام اکتیو کنم (رمزمو احتمالا اشتباه میزنم) ولی ایمیل شماره و نام کاربری وارد میکنم ارور میده The username you entered dosen’t appear to belong to an account
چه کار باید کنم ؟ 🙁

به اینستاگرام پیام بدید

سلام من ۲ ماه پیش پیجم ودی اکتیو کردم.الان هرچی رمز و آیدی ومیزنم میزنه حسابی وجود نداره روی اکانتم ایمیلی نبوده فقط شماره موبایلم بود ک پیام تغییر رمز میاد حتی صفحه رمز جدید هم باز میشه اما تامیزنم میگه حسابی پیدا نشد
اینکه نوشتید به اینستا پیام بده من همه گزینه هایی که نوشتید وگشتم نمیتونم پیداکنم
لطفا راهنمایی کنید حسابم شخصی بود

لطفا اینستاگرام بهم پیام بدید @arezoo.hosseini74

من میخام پیجمو دی اکتیو کنم امکانش هست پیجم دیگه برنگرده؟؟

رمز رو حتما یادتون باشه تا ۶ ماه مشکلی نیست

سلام خسته نباشید. من با روشی که گفتید اطلاعاتو سند کردم اما هیچ پیامی به ایمیلم نیومده. حتی به اون آدرس ایمیلی هم که داده بودید پیام دادم و فکر میکنم در پیغامی که واسم فرستاده میگه فیس بوک از اینستا پشتیبانی نمی کنه دیگه. آیا میشه یه ایمیل دیگه وارد کنم به جای ایمیلی که در داخل اکانت گذاشتم؟

خیر با همون ایمیل پیام بدید اکثرا تا دو هفته طول میکشه جوابش

سلام
خسته نباشید من چندروزه تو اینستا هستم هیچ کاری هم نکردم فقط چت کردم و کامنت و پست گذاشتم بعد که صبح بیدار شدم با این مشکل مواجه شدم
We noticed unusual activity from your account so we’ve logged you out.
Follow the next steps within 30 days so
چجوری برش گردونم لطفا جوابمو بدید

سلام طبق قوانین اینستا نباید در روز کامنت ، پست ، لایک و یا فالوو زیاد انجام بدید چون بعنوان اسپم و رباط شناسایی میشید و پیجتون رو میبنده ، با نشون دادن این پیغام باید کارهایی که میگه رو انجام بدید بعد تصمیم میگیره پیجتون رو بهتون برگردونه یا نه

سلام خسته نباشین
من همه مراحل که گفته بودین انجام دادم و عکسمو‌ با ایمیل واسشون فرستادم ولی الان ۴،۵ روزه هیچ خبری‌نشده
چقد طول میکشه؟

تا دو هفته باید منتظر باشید

سلام من پیجمو دی اکتیو کردم سه روز پیش اما پسوردشو یادم نمیاد
Forget میزنم توو ایمیل برای ریست پسورد میزنه user not found من باید چیکار کنم ؟چجوری پیجمو برگردونم؟ پیجم بیزنس بوده ربطی داره؟؟
اگه باید ب اینستاگرام پیام بدم چی باید بنویسم ؟؟

به اینستا پیام بدید و درخواست بدید پیج رو برگردونه

سلام من ۳ هفته پیش اکانتم دیسیبل شد و همین کارا رو کردم بعد ۳ روز برگشت باز ۴ روز پیش دیسیبل شد و همین کارو کردم اما هنوز ایمیلی نزدن ممکنه دیگه برنگرده؟میشه بگید چیکار کنم اگه برنگشت

قوانین اینستا رو باید رعایت کنید تا این مشکل پیش نیاد ، فعلا منتظر جواب باشید

سلام من پیحم رو دی اکتیو کردم
الان میخام اکتیوش کنم نمیشه
همین ک لوگ این رو میزنم appealرو
میارع
Lern more نمیارع
چیکار کنم؟!!

پیجی که دی اکتیو شده با زدن نام کاربری و رمز مجدد اکتیو میشه

سلام خسته نباشید
من وقتی می‌خوام درخواست رو بفرستم خطا میده و میگه که یکusernameمعتبر بنویسید یا urlمعتبر.
میشه بگید چجوری میتونم درستش کنم ؟

اینستا شات بگیرید بفرستید

Your account has been disabled for violating our terms: http://instagram.com/about/legal/terms/ وقتی منم آیدی و پسوردمو میزنم اینو میاره

پیجتون دیسیبل شده باید از طریق لینکی که داده به اینستا پیام بدید

سلام چرا وقتی میخوام ثابت کنم ربات نیستم تصاویر بالا نمیاد ونصفه

با فیلتر شکن بزنید

من اکانتم را اینستا غیرفعال کرده همین کارهایی که گفتید کردم . ایمیل یاهو دادم شماره تلفن دادم ولی اصلا پیغامی در ایمیل یاهو من نمیاد . چرا ؟؟؟

۲ هفته طول میکشه ، اگر جواب ندادن مجدد پیام بدید

با سلام برا منم اینو میاره مشکلش چیه؟Your account has been disabled for violating our terms: http://instagram.co m/about/legal/terms/

پیجتون دیسیبل شده باید از طریق لینکی که داده به اینستا پیام بدید

سلام من پیجم غیرفعال کردم یادمم نیست ازتوگزینه های مثل برای استراحت ایناکدوموانتخاب کردم الان یه هفته گذشته ولی میخوام لاگین بشم اینومینویسهThe username you entered doesn’t belong to an account. Please check your username and try again.بایدچیکارکنم؟

احتمالا آی دی و پسورد رو اشتباه میزنید

با سلام خدمت شما مهندس اینستا بدلیل استفاده از انفالویاب که از قبل نصب کرده بودم و تا جدیدا داخلش شدم اینستا بدلیل فعالیت مشکوک حسابو بست و احراز هویت حواست که کد رو ارسال کردم و پیام بعد از بازبینی ٢۴ ساعت میتونی دسترسی داشته باشی ولی بعد از ٢۴ ساعت که خواستم وارد شم پیام داد که اکانت دیزیبل شده و لرن مُور رو زدم و درخواست ریو با ایدی و ایمیلم که به اکانت وصل بود سابمیت زدم که پیام داد
Go to instagrm and confirm it’s you before requesting a review
به نظرتون چیکار باید کرد خیلی ممنون خواهشن جواب بدید

سلام پست بازگردانی پیج disabled شده رو مشاهده کنید

سلام. دو سه هفته س بی دلیل اکانت منو هم اینستاگرام دیزیبل کرده بود. اینو مینوشت: We’ll review your info and if we can confirm it, you’ll be able to request a review in the Help Center within approximately 24 hours. بعدش من با کلی بدبختی یه سری مراحل انجام دادم عکس و دستخط و نام کاربریمم بهش ایمیل کردم. بعد اکانت منو به کل و بی دلیل از لاگین هم خارج کرد و بی دلیل انگ نقض قانون بست! من اصلا نه پست میذاشتم نه لایک زیاد نه فالورر زیاد نه ممبر فیک نه ایمیل و شماره ی جعلی! همه چیزم درست بود. اخر سر دیدم ایمیلی که عکسمو فرستادم جواب نمیده یه بار دیگه همونجا پاسخ فرستادم ولی بازم جواب نیومد. امروز رفتم تست کنم ببینم اکانتم چی شد دوباره قسمت نقض قانون حذف شده بود و لاگین میشد چیزی جز دوباره همین نوشته ی پایین نشون نمیده.
We’ll review your info and if we can confirm it, you’ll be able to request a review in the Help Center within approximately 24 hours.
من الان چجوری باید اکانتمو پس بگیرم؟ یعنی باز کجا رو باید برم چیز میز بنویسم؟ یا این نوشته ی بالا خود به خود براش صبر کنم چند روز دیگه میره ، اکانتم باز بشه؟

تو همین مرحله فیلتر شکنتون رو روشن کنید مراحل رو دنبال کنید مشخص کنه که ربات نیستید پیج رو برمیگردونه

مسدودشدم

به اینستاگرام پیام بدید

سلام من فرم رو پر میکنم ولی ارور زیر رو میده Confirm Your Account to Request a Review Go to Instagram and confirm it’s you before requesting a review. در صورتی که من قبلا ایمیلم رو تایید کردم

موقع پیغام دادن جیمیل و اینستا رو باز کنید

سلام هفته پیش داشتم با اینستاگرام کار میکردم که یهو پیغام :
your account has been disabled. follow the next steps within 30 days so you can request a review
رو نشون داد.بعد برای اینکه به مرحله بعدش برم با فیلترشکن وارد شدم و عکسهایی که میگفت رو تشخیص دادم تا بفهمه ربات نیستم.شماره موبایل ازم خواست و شماره رو بهش دادم و بهم یه کد فرستاد که کد رو وارد کردم و در آخر پیام:
Thanks for Providing Your Info
We’ll review your info and if we can confirm it, you’ll be able to request a review in the Help Center within approximately 24 hours.
رو بهم داد.ولی هنوز اطلاعاتم رو بررسی نکردن تا به هلپ سنترش برم.هر بار هم وارد اکانت میشم بازم همین پیام آخری رو نشون میده.
اینم بگم که من از طریق کامپیوترم با اکانتم کار میکنم. الان باید چی کار کنم.ممکنه خدای نکرده اکانت رو برای همیشه حذف کنه؟ یا امیدی هست که برگرده؟ آیا اصلا بررسی میکنه یا ما رو سر کار گذاشته.متاسفانه پشتیبانی اینستاگرام خیلی ضعیفه.
توی هلپ سنترش هم رفتم و فرم مربوطه رو پر میکنم ولی وقتی دکمه ارسال رو میزنم، میگه برو تو اکانتت و تایید کن که خودتی تا بتونیم این فرم رو ارسال کنیم.ولی وقتی هربار میرم تو اکانت این پیام رو میده دیگه کار دیگه ای نمیشه کرد.واقعا بن بست کامل گیر کردم.لطفا راهنمایی ام کنید.اشکال کار کجا بوده که اکانتم disabled شده.چون به جز کامنت گذاشتن هم کاری نمیکردم.

سلام باید منتظر تایید اطلاعات باشید

Confirm it’s You to Login
We noticed unusual activity from your account so we’ve logged you out.
Follow the next steps within 29 days so we can try to get you back into your account before it’s disabled.
سلام
این پیغام برای من امده و یکی دو روزه نمیتونم وارد اکانتم بشم . قبل از این یک پیغام دیگه ای اومدشماره تلفن رو وارد کردم درست شد تا ۱ روز خوب بود بعد دوباره این پیغام رو داد نوشته بود ۳۰ روز که الان شده ۲۹ یعنی باید یک ماه صبر کنم ؟؟

جان هرکی دوست دارید کمکم کنید، بدبختم. بیچارم. گناه دارم

بله شنیدم که بعد ۳۰ روز درست میشه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌سایت

 بازی کالاف آو دیوتی و پابجی دو بازی بتل رویال هستند با گرافیک بسیار عالی در ps و گوشی های موبایل با بیش از 2 میلیون بازیکن که هم اکنون سرگرمی بیشتر گیم پلیرها است. این مقایسه برای پیدا کردن…

دسته‌بندی نشده

آموزش اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در تلگرام

آموزش ترفندهای تلگرام

پیشنهاد ما

چگونه بعد از دی اکتیو درآوردن اینستاگرام

شبکه‌های اجتماعی

آموزش یوتیوب

آموزش جامع ترفندهای اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در اینستاگرام

معرفی

داستان موفقیت

اخبار

آموزش تلگرام

پیامرسان‌ها

آموزش لینکدین

دسته‌بندی نشده

آموزش اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در تلگرام

آموزش ترفندهای تلگرام

پیشنهاد ما

شبکه‌های اجتماعی

آموزش یوتیوب

آموزش جامع ترفندهای اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در اینستاگرام

معرفی

داستان موفقیت

اخبار

آموزش تلگرام

پیامرسان‌ها

آموزش لینکدین

آیا شما هم یکی از کاربرهای اینستاگرام هستید؟ پس حتما می‌دانید که دل کندن از این اپلیکیشن محبوب، راحت نیست. اما اگر تصمیم گرفته‌اید مدتی دوری را تحمل کنید تا مشتاق‌تر برگردید؛ دی اکتیو کردن بهترین راه است. با حذف موقت اکانت اینستاگرام، چیزی را از دست نمی‌دهید. بعد از دی اکتیو، هر زمانی که خواستید به اینستاگرام برگردید. درِ اینستاگرام همیشه به روی شما باز است!

ما در تیم آکادمی دیدوگرام، دوره آموزش الف تا میم اینستاگرام را برای کسانی آماده کرده‌ایم که به دنبال حرفه‌ای شدن هستند. پس اگر به کم قانع نیستید و دوست دارید استاد اینستاگرام شوید به هیچ عنوان دوره آموزش الف تا میم اینستاگرام را از دست ندهید. بعد از دیدن این دوره دیگر سوال و مشکلی برای کار با اینستاگرام ندارید.

در این مقاله، دی اکتیو اینستاگرام را مرحله به مرحله توضیح می‌دهیم. برای حذف دائمی اکانت اینستاگرام، مقاله آموزش مرحله به مرحله دیلیت اکانت اینستاگرام را مطالعه کنید.

اما اگر می‌خواهید اکانت اینستاگرامتان را موقتی حذف کنید، پس با ما همراه باشید:

قبل از این‌که به سراغ مراحل دی اکتیو کردن برویم، حتما این چند نکته را بخوانید:

برای دی اکتیو کردن، باید از سایت اینستاگرام اقدام کنید. در مرحله اول روی لینک زیر کلیک کنید و وارد اکانتتان شوید:

لینک دی اکتیو کردن اکانت اینستاگرام

اگر از قبل وارد اکانتتان نشده‌اید، نام کاربری و رمز عبورتان را وارد کنید.

اگر پسوردتان را فراموش کرده‌اید؛ با کلیک روی گزینه Forget password، لینکی به ایمیلتان ارسال می‌کند که از آن‌جا باید پسوردتان را عوض کنید.

چگونه بعد از دی اکتیو درآوردن اینستاگرام

بعد از ورود به اکانتتان، به قسمت پروفایل، بخش ویرایش پروفایل(Edit Profile) بروید.

وقتی روی گزینه ویرایش پروفایل کلیک کردید، پایین صفحه سمت راست، روی گزینه حذف موقت اکانت(Temporarily disable my account) کلیک کنید.

حالا باید در مرحله ۴ دلیل دی اکتیو کردن اکانتتان را انتخاب کنید. ما در این‌جا گزینه Something else را انتخاب می‌کنیم.

در مرحله بعد باید در قسمتی که با شماره ۵ مشخص شده؛ پسورد اکانتتان را وارد کنید.

اگر قبلا به اکانتتان وارد شده‌اید و پسوردتان یادتان نیست؛ با کلیک روی گزینه Forget password رمزتان را عوض کنید.

برای آخرین مرحله روی دکمه  Temporarily Disable account کلیک کنید تا مراحل دی اکتیو اینستاگرام تمام شود.

 

فعال کردن اکانت اینستاگرام، به راحتی آب خوردن است. به نرم افزار اینستاگرام وارد شوید، نام کاربری و رمز عبورتان را وارد کنید.

فعال شدن اکانتتان احتمالا چند ساعتی زمان ببرد.

همان‌طور که اول مقاله هم گفتیم؛ بلافاصله بعد از دی اکتیو کردن اکانت، نمی‌توانید آن را فعال کنید. برای این کار باید چند ساعتی صبر کنید.

بعد از فعال کردن اکانت، برای هیچکدام از فالوورهایتان پیام و نوتیفیکیشنی نمی‌رود. البته ممکن است برای بعضی از فالوورهایتان نوتیفیکیشن ارسال شود. مثلا برای کسانی که آن‌ها را در پست‌هایتان تگ کرده‌اید.

دی اکتیو کردن اینستاگرام دردسرهای خودش را هم دارد. احتمالا اینستاگرام از این‌که کاربران، اکانتشان را زیاد دی اکتیو کنند، خوشش نمی‌آید. اگر شما هم جزو آن دسته‌اید؛ ممکن است مشکلات موقتی از سمت اینستاگرام برایتان پیش بیاید. اما نگران نباشید؛ خیلی از این ایرادات بعد از چند ساعت، خود به خود رفع می‌شود.

اگر در حذف اکانت اینستاگرام، چه موقتی و چه دائمی، سوالی داشتید یا به مشکلی برخوردید، با تیم دیدوگرام تماس بگیرید یا در زیر همین مقاله کامنت بگذارید. شک نکنید که ما در در سریع‌ترین زمان به سوالاتتان پاسخ می‌دهیم.

 

اگر پیجو دی اکتیو کنیم بعد از برگردوندنش ویو پست و ایتوری کم نمیشه؟ و اینکه دوباره پستا اکسپلور میرن؟

سلام مهسای عزیز! دی اکتیو کردن ربطی به ویو و اکسپلور پستای شما نداره.

من تا اخرین مرحله میرم ولی دی اکتیو نمیشه ترو خداااااااااا کمــــــــــک

درود بر شما. چه پیامی دریافت می‌کنید؟

چقد طول میکشه تا اکانتی ک دی اکتیو کردیم خودش کلا پاک بشه؟چقد زمان میبره؟

سلام من تا حالا چند دفعه پیجمو دی اکتیو کردم و هر دفعه از تعداد پستام‌ کم شده میشه کمک کنید و بگید چیکار باید بکنم .

ببخشید موبایل من ال جی هست اصلا همچین گزینه ای رو نداره.از کجا باید دی اکتیو کنم؟؟

سلام، برای این کار باید با مرورگر وارد اکانت بشید. این قابلیت تو خود برنامه نیست.

با سلام و عرض ادب آیا بعد غیر فعالسازی شخص دیگه ای میتونه یوزر نیم شما رو برا خودش انتخاب کنه؟

سلام، خیر

سلام منم دقیقا مشکلم اینه میگه اکانت پیدا نشد در حالیکه ۶ روز فقط دی اکتیو کردم ..ممکنه پیجم پاک شده باشه؟

سلام من وقتی میرمedit porofile مرحله ۳ رو نداره چرا؟

سلام ببخشید من ی ماه کمتره دی اکتیو کردم رمزم یادم نمیاد چطو میتونم وارد پیجم شم؟

سلام، باید از forgot password استفاده کنید.

سلام من تقرییادوهفته است که اکانتم رودی اکتیوکردم والان که میخوام برش گردونم میزنه این یوزرنیموجودنداره:( چیکاربایدبکنم؟؟اطلاعات وعکسای پیج رولازم دارم

سلام، اکانت پاک شده.

توی مدتی که دی اکتیو هست فالوور ها میتونن آنفالو یا بلاک هم بکنن؟

من با همین روش دی اکتیو کردم اما الان ک میخوام وارد بشم نام کاربری یا ایمیلمو ک میزنم میگه یوزر پیدا نشد، چیکار باید بکنم

سلام، احتمالا اکانتتون مدت زیادیه که دی اکتیو بوده و حذف شده.

سلام منم دقیقا همین مشکل دارم و فقط ۵ روز که پیجمو دی اکتیو کردم فقط توی قسمت دلیل چیزی غیر just need break زدم….ممکنه پیجم پاک شده باشه؟

سلام، بله

من اکانت خود مو ۹ماه پیش غیر فعال کردم الان قصد بازگشت دارم ولی پسورد و یوزر نیمو فراموش کردم برای بازگشت چیکار میتونم بکنم?

از آدرس ایمیل و forgot password استفاده کنید.

سلام ببخشیدمن دوتاپیج داشتم وبه همین روش غیرفعالشون کردم الان که میخوام برشون گردونم مینویسه این یوزرنیم وجودنداره من پیجم ومطالبشولازم دارم اگه میشه راهنمایی کنید😞🙏

با دی اکتیو کردن اگه تا یک هفته بر نگردید، اکانت پاک میشه.

سلام…پیج من توسط خود اینستاگرام غیر فعال شده چهار ساله این پیجو دارم مشکلی پیش نیموده بود دو روز پیش خواستم برم تو حسابم با پیام دیسیبل رو به رو شدم راهی هست برای برگردانیش?

به پشتیبانی اینستاگرام ایمیل بدین.

یعنی الان مثلا من روز پنجشنبه این هفته اکانت دی اکتیو خودمو اکتیو کنم دیگه تا روز پنجشنبه هفته آینده نمیتونم دی اکتیو کنم؟!

سلام من اکانتم رو بصورت موقت دی اکتیو کردم دو ماه هم وارد اکانتم نشدم الان که میخوام واردش بشم ارور میده که user not found لطفا منو راهنمایی کنید که باید چرا کنم تا دوباره اکتیو بشه ممنون

سلام، اگه تا یک هفته وارد نشید. خودکار حذف میشه.

من اینستامو دی اکتیو کردم.رمز یادم‌نیست ولی هم‌ایمیل پشتیبانی دارم هم شماره پشتیبانی.نمیتونم برش گردونم چیکار کنم؟فکر میکردم کامل حذفش کردم ولی چون با یوزرنیم خودم نمیتونم اکانت بسازم متوجه شدم حذف نشده و دی اکتیوه.

سلام، forgot password رو بزنید و به کمک آدرس ایمیل بازیابی کنید.

من شنیدم میگن فقط ی هفته وقت دارید تا دوباره پیجتونو از حالت دی اکتیو دربیارید بیشتر از ی هفته بشه حذف دائم میشه؛درسته؟! یا ن تا هرموقع ک بخوایم میشه برگردیم؟

سلام، بله

سلام.من اینستام رو دی اکتیو کردم اما نه یوزرنیم و نه پسوردم رو یادم نمیاد چطور میتونم بفهمم با چ ایمیلی و پسوردی وارد شدم؟

اگر یادتونه که چه کسایی رو فالو کردید برید تو پیجشون و به کمک اون پیدا کنید یوزر نیم رو

سلام عزیزم ممنون بابت راهنمایی و پاسختون ..من ۲شب پیش پیجمو دی اکتیو کردم الان ک میخام نصب کنم دوباره لاگین میزنم ی صفحه باز میشه ک نه فرگت داره نه پیامی ک به جیمیل یا شمارم اس ام اس بفرسته .فقط میگه یوزر وارد کن ک وقتی وارد میکنم مینویسه no user fuond .لطفا راهنماییم کنید ممنونم 🙏😔

سلام، اکانت پاک شده.

سلام من پیجم رو دی اک تیو کردم و دو هفته دی اک تیو بوده ولی الان میخوام فعالش کنم اسم پیج و رمزش رو توی سایت میزنم میگه این اسم در دسترس نیست مشکلش چیه لطفا راهنمایی کنید تا برشگردونم

سلام، اکانت پاک شده.

من موقع دیاکتیو کردن گزینه just need a break رو زدم تا الانم نمیتونم وارد شم تقریبا دوماهی میشه … و این پیامو میفرسته The username you entered doesn’t belong to an account. Please check your username and try again.

سلام، این خطا که داده شده به این معنی هست که اکانت پاک شده است.

سلام و خسته نباشيد.. حدود يك هفته پيش وقتي تو اينستا بودم بيكباره خود ب خود از اينستا خارج شد و بعدش هرچي تلاش كردم ديگه نتونستم وارد بشم.. هربار ك امتحان ميكردم ميگفت user not found خواستم از طريق ايميل وارد شم ك بازم نشد و دوباره گف user not found از طريق شماره موبايل امتحان كردم و باز همون ارور رو داد! دوستام گفتن ك اسم اكانتم به Instagrammer يا همون كابر اينستا تغيير كرده ولي هنوز ب دايركتم دسترسي داشتن و ميتونستن پيام بدن! ب مرور ديگه دايركتم واسشون حذف شد و ديگه نياورد! سوال من اينه چ اتفاقي واسه اكانتم افتاده؟؟؟

سلام، اکانت شما هک شده.

حتما بعداز چندساعت برمیگرده؟!

زمانی که دی اکتیو کردید تا وقتی نخوای برگردید پیجتون باز نمیشه. هز زمان خواستید میتونید برگردید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

همین حالا شرکت کنید

تهران فاطمی غربی کوچه خزان پلاک 2

021-41897111

didogram.co@gmail.com

همکاران ما پاسخگو شما خواهند بود

همکاران ما پاسخگو خواهند بود

نیاز به مشاوره دارید؟

ارسال

ورود به حساب اینستاگرام خود که غیرفعال یا حذف شده است را داشته باشید و یا بازیابی اکانت و حساب کاربری پیچ حذف شده اینستاگرام امکان پذیر است. متاسفانه این عمل خلاف سیاست‌های اینستاگرام است، اما روش‌هایی وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید با برگرداندن پیج اینستا اطلاعات و محتوای از دست رفته خود را بازیابی کنید. با موبایل کمک همراه باشید.

اپلیکیشن اینستاگرام هم اکنون یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های مرتبط با شبکه‌های اجتماعی است. اینستاگرام در بین کاربران ایرانی هم از محبوبیت خاصی برخوردار بوده و هم اکنون بخش عظیمی از کاربران فعال این اپلیکیشن را ایرانی‌های علاقمند به عکس‌برداری و سلفی گرفتن تشکیل می‌دهند. اما اینستاگرام دارای قوانین و سیاست‌های خاصی است که گاها عجیب به نظر می‌رسند.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

به عنوان مثال اینستاگرام به کاربر اجازه نمی‌دهد که اکانت یا حساب غیرفعال شده (Deactive) یا حذف شده (Delete) خود را مجددا فعال کند. اما روش‌هایی وجود دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید حساب کاربری اینستاگرام از دست رفته خود را باز پس گرفته و به نوعی حساب اینستاگرام غیرفعال یا حذف شده خود را بار دیگر فعال کنید. ما در این مقاله قصد داریم که چگونگی بازیابی اکانت اینستاگرام را به شما عزیزان آموزش دهیم، بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

چگونه بعد از دی اکتیو درآوردن اینستاگرام

در قدم اول لازم دانستیم که توضیحاتی در مورد قوانین و شرایط استفاده از اینستاگرام ارائه کنیم. در توضیحات بخش Privacy and Policity اینستاگرام به وضوح در رابطه با وضعیت حساب‌های حذف شده توضیحاتی داده شده است.

بر اساس اطلاعاتی که در اینستاگرام ارائه شده، حساب کاربری که در این شبکه اجتماعی حذف شده یا Delete شده باشد دیگر قابل فعال‌سازی دوباره نخواهد بود. اینستاگرام اکانت‌های حذف شده را برای همیشه از دسترس خارج می‌کند. این موضوع در شرایطی صدق می‌کند که شما به طور آگاهانه نسبت به حذف حساب اینستاگرام خود اقدام کرده باشید، اما اگر فردی اکانت شما را هک کرده و آن را حذف کند چطور؟ یا اگر اینستاگرام بنا به دلیل خاصی به طور اتوماتیک حساب شما را حذف نماید وضعیت چگونه است؟ به نکات زیر دقت کنید:

بیشتر بخوانید: تعمیرات ایفون

اگر حساب یا اکانت اینستاگرام خود را حذف کرده‌اید، می‌توانید با همان آدرس ایمیل قبلی خود یک حساب جدید در اینستاگرام بسازید. البته در این شرایط باید نام کاربری یا یوزرنیم (Username) شما نسبت به آنچه که قبلا انتخاب کرده بودید متفاوت باشد. دقت داشته باشید که ثبت نام کردن و ساخت یک حساب یا اکانت جدید با استفاده از آدرس ایمیل مشابه و قبلی منجر به بازیابی اطلاعات اکانت پیشین شما نمی‌شود.

در برخی از شرایط ممکن است حساب کاربری اینستاگرام شما غیرفعال نشده باشد، اما نتوانید با استفاده از یک دستگاه خاص وارد آن حساب شوید. اگر از قوانین و مقررات اینستاگرام پیروی کرده‌اید و نسبت به غیر فعال کردن اینستاگرام خود اقدام نکرده‌اید اما با این حال نمی‌توانید از طریق دستگاه هوشمند خود وارد حساب کاربریتان شوید، این احتمال وجود دارد که با تغییر دستگاه و تلاش مجدد به منظور لاگین شدن بتوانید وارد حساب کاربری اینستاگرام خود شوید. در این شرایط حساب اینستاگرام‌تان حذف یا غیرفعال نشده و تنها مشکل خاصی منجر به عدم موفقیت شما در ورود به حساب اینستاگرام خود شده است که با تغییر دستگاه احتمالا برطرف می‌شود.

اگر با انجام موارد فوق باز هم مشکل لاگین یا ورود به حساب کاربری اینستاگرام شما برطرف نشد، این امکان وجود دارد که مشکل خاصی در فرآیند لاگین و اطلاعات مورد نیاز سرورهای اینستاگرام ایجاد شده باشد. دقت کنید که در این شرایط باید مطمئن باشید که حساب خود را به طور دستی غیرفعال یا حذف نکرده‌اید و از قوانین اینستاگرام هم پیروی کرده‌اید. اگر با مشکل این چنینی مواجه شدید، توصیه می‌کنیم که اطلاعات خود را ریست کنید و بار دیگر به منظور لاگین شدن در پیج اینستاگرام خود تلاش نمایید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ

بدین منظور توصیه می‌کنیم که ابتدا رمز عبور خود را از طریق فیسبوک ریست (Reset) کنید. شما از طریق حساب فیسبوک خود می‌توانید رمز عبور اکانت اینستاگرام‌تان را ریست کنید. البته این امر تا زمانی امکان‌پذیر است که حساب اینستاگرام و فیسبوک شما با یکدیگر در ارتباط بوده و اصطلاحا همگام‌سازی شده باشند. برای انجام این عمل مراحل زیر را دنبال کنید:

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی آیفون 

از طریق آدرس ایمیل ثبت شده یا اصطلاحا رجیستر شده حساب کاربری اینستاگرام‌تان هم می‌توانید نسبت به ریست کردن یا تغیر رمز عبور اکانت خود اقدام کنید. اگر حساب اینستاگرام شما با اکانت فیسبوک در ارتباط نیست می‌توانید از این روش به منظور ریست کردن رمز عبور خود استفاده نمایید. برای انجام این عمل مراحل زیر را طی کنید:

دقت داشته باشید که اگر از سوی اینستاگرام ایمیلی دریافت نکردید، حتما بخش Spam ایمیل خود را هم بررسی کنید.

اگر بنا به هر دلیلی لینک ریست کردن رمز عبور ارسالی به ایمیل شما درست عمل نکرد، مجددا مراحل پیشین را انجام دهید. لینک‌هایی که اینستاگرام به منظور ریست کردن رمز عبور به آدرس ایمیل کاربر ارسال می‌کند دارای محدودیت زمانی هستند. بنابراین این احتمال وجود دارد که تأخیر شما در کلیک بر روی لینک مورد نظر منجر به بروز مشکل در فرآیند ریست کردن رمز عبور از طریق ایمیل شده باشد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل سامسونگ

اگر در زمانی که به جستجوی حساب کاربری خود می‌پردازید، اینستاگرام نتوانست نام کاربری حساب شما را پیدا کند، سعی کنید که با استفاده از آدرس ایمیل رجیستر شده خود نسبت به انجام این عمل اقدام نمایید. شما همچنین می‌توانید از آدرس URL تصاویر و فایل‌های اشتراک‌گذاری شده پیشین خود در توییتر یا فیسبوک هم به منظور یافتن حساب اینستاگرام‌تان استفاده کنید. دقت داشته باشید که اگر با انجام تمام موارد ذکر شده باز هم با پیغام No Account Found مواجه شدید، بدون تردید حساب یا اکانت اینستاگرام شما غیرفعال شده است.

اگر در حین وارد کردن آدرس ایمیل خود با پیغام فوق مواجه شدید این احتمال وجود دارد که آدرس ایمیل ثبت شده در حساب کاربری خود را فراموش کرده باشید. سعی کنید که تمام ایمیل‌هایی که تصور می‌کنید ممکن است با آن‌ها در اینستاگرام رجیستر شده باشید را در صفحه مورد نظر وارد نمایید.

همانطور که پیش از این هم اشاره کردیم تا زمانی که شما از قوانین و مقررات اینستاگرام پیروی کنید، اینستاگرام نسبت به حذف یا غیرفعال کردن حسابتان اقدام نمی‌کند. حال شاید تمایل داشته باشید که بدانید قوانین و مقررات اینستاگرام به چه صورت است؟ در بخش زیر گزیده‌ای از قوانین و مقررات اینستاگرام را خدمت شما عزیزان ارائه می‌کنیم:

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

اگر شما شرایط استفاده از اینستاگرام را نداشته باشید هم حسابتان می‌تواند بدون هیچ عذری مسدود یا غیرفعال شود. برخی از شرایط اولیه استفاده از اینستاگرام به شرح زیر هستند:

نکته: بار دیگر اشاره می‌کنیم که درست و دقیق طی کردن مراحل فوق از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. کوچک‌ترین اشتباه از سوی شما می‌تواند پروسه بازیابی اکانت اینستاگرام را دچار مشکل کند. برای کسب راهنمایی دقیق‌تر در مورد هر یک از بخش‌هایی که شرح دادیم و به ویژه بخشی که باید در آن مشخصات یک شهروند ساکن در کشور دیگر را وارد کنید، با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیقی بخواهید.

به طور کلی اگر از حذف ناگهانی تصاویر و فایل‌های اشتراک‌گذاری شده خود در اینستاگرام بیم دارید و این موضوع برایتان حائز اهمیت است، توصیه می‌کنیم که حتما نسخه‌ای از این تصاویر را در گوشی یا کامپیوتر خود ذخیره کنید، تا نیازی به بازیابی حساب اینستاگرام خود نداشته باشید. در صورتی که طی انجام هر یک از مراحل شرح داده شده دچار مشکل شدید و یا سوالی در رابطه با چگونگی ورود به اکانت قبلی اینستاگرام خود ایجاد شد، می‌توانید از طریق شماره تماس‌های ضمیمه شده با کارشناسان بخش پشتیبانی موبایل کمک تماس گرفته و از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قیمت تاچ ال سی دی آیفون XS Max

قیمت ال سی دی سامسونگ Note 10

چگونه بعد از دی اکتیو درآوردن اینستاگرام

قطعات گوشی S10 Plus

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

برای با خبر شدن از آخرین مطالب ما ایمیل خود را وارد کنید.

سلام یه برنامه راست آزمای اومد رو اینستاگرامم و باعث شد پیجم بپره آیا راهی هست که بشه احیاش کرد چون حدود ۴۵۰۰ فالور داشتم

سلام اکانتموحذف کردم ولی هنوز فعال هس برا بازیابی کردنش هم فقط نام کاربریمو دارم ایمیل ورمز وشماره خط مو فراموش کردم اصلآ اون خط حسابم کلآمدتیه خاموشه بانام کاربری اینیستا پیجمو پیدامیکنه در قسمت ثبت ولی کد رو ب فیسبوک نمیفرسته یا ایمیل نمیده خط هم خاموشه برا اس چیکارمیتونم بکنم؟؟؟فدای شما

ببخشید اکانت من یهو خروج کرد هرچقدر میزنم نمیاره با یه اکانت دیگه رفتم پیجمو نگاه کردم نام کاربریم عوض شده بود اینستاگرام نوشته به جاش پست هام کلا حذف شده ایمیلم هم عوض شده میخام پیجمو پیدا کنم نام کاربریمو میزنم نمیاره چیکار کنم لطفا راهنماییم کنین

اینستاگرامم هرچه اکانت رفته دیگ نمیاره ن با شماره پسوردم یادم نیس پنجم نمیاره چکار کنم

سلام اینستا حساب من خارج را خارج کرد وحال اعلام میکند قوانین را رعایت نکردم وغیر فعال کرده
لطفا راهنمایی کنید جهت فعال سازی دوباره

سلام من اینستامو دلیت اکانت کردم میشه برگردوندش؟

نشانی دفتر مرکزی موبایل کمک: تهران، خیابان جمهوری، نرسیده به خیابان حافظ، خیابان لاله، پلاک 9، واحد زیر همکف (1-)

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

تماس بگیرید

۴۹۴ دیدگاه

ارسال شده توسط: دانیال حجاری

۰۹ دی ۹۵ ساعت ۲۳:۰۵

در مطالب قبلی به بررسی دلایل ممکن برای دور شدن از شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام پرداخته و روش غیر فعال کردن موقت و همچنین پاک کردن دائمی حساب کاربری در آن را بررسی کردیم. اگر روش دوم را انتخاب کرده و اکانت خود را از بیخ و بن پاک کرده‌اید، دیگر مهم نیست این اقدام را از روی عصبانیت و تصمیم‌گیری سریع و یا بعد از تفکر و تامل انجام داده‌اید، چرا که بر اساس قوانین اینستاگرام در رابطه با حذف اکانت، نه خود حساب کاربری و نه نام کاربری پیشین قابل بازگردانی نیستند. اگر همه پل‌های پشت سر خود را خراب نکرده و روش اول را دنبال کرده‌اید، برای برگرداندن اکانت غیر فعال شده اینستاگرام روزنه‌هایی از امید وجود دارد.

چگونه بعد از دی اکتیو درآوردن اینستاگرام

همان‌طور که در بالا به آن اشاره کردیم، برگرداندن اکانت غیر فعال شده اینستاگرام ممکن بوده و هنوز امید به بازپس‌گیری نام کاربری و اطلاعات پیشین وجود دارد. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که برخی وب‌سایت‌ها اقدام به ارائه روش‌هایی برای بازگرداندن اکانت حذف‌شده می‌کنند، اما وقتی خود اینستاگرام صریحا به امکان‌پذیر نبودن این موضوع اشاره می‌کند، چطور چنین کاری ممکن است؟ اگر حساب کاربری خود را پاک کرده‌اید، از جستجو در گوگل دست برداشته و با خیال راحت یک حساب جدید بسازید.

به منظور برگرداندن اکانت غیر فعال شده اینستاگرام تنها کافی است تا به حساب کاربری خود لاگین کنید. البته، این کار گهگاه چالش‌‌برانگیزتر از آن چیزی خواهد بود که فکرش را می‌کنید. این شبکه اجتماعی در اکثریت مواقع درباره اکانت‌هایی که مدت زمان زیادی از غیر فعال شدن آن‌ها می‌گذرد، حساسیت به خرج داده و فرآیند را کمی زمان‌بر می‌کند. در نظر داشته باشید علاوه بر اپلیکیشن موبایل، می‌توانید آدرس وب سایت instagram.com را در مرورگر کامپیوتر و یا لپ تاپ خود وارد کرده و عملیات را دنبال کنید. گفتنی است در صورت انتخاب روش اول و غیر فعال‌سازی موقت، اینستاگرام حساب شما را تنها برای یک هفته غیر فعال می‌کند.

اگر فرآیند برگرداندن اکانت غیر فعال شده اینستاگرام با وارد کردن اطلاعات حساب موفقیت‌آمیز بود، کار تمام است. در اکثر مواقع نیاز است تا رمز عبور را یک بار ریست کنید، چرا که اغلب در این مرحله لاگین با خطا روبه‌رو می‌شود.

اگر حین ورود به حساب کاربری خود از طریق اپلیکیشن موبایل و یا وب سایت به مشکل برخورد کردید، دستگاه دیگر را انتخاب کنید. پیشنهاد می‌شود به منظور برگرداندن اکانت غیر فعال شده اینستاگرام ، ابتدا اپلیکیشن را امتحان کرده و سپس از طریق کامپیوتر به سراغ نسخه وب آن بروید. همواره حین برخورد با مشکلاتی از قبیل عدم توانایی برای لاگین‌کردن، ابتدا به‌روز‌رسانی برنامه پیشنهاد می‌شود، چرا که هرچه نسخه نرم افزار قدیمی‌تر باشد، احتمال برخورد با مشکل بیشتر است؛ حتما از آپدیت‌بودن اپلیکیشن خود اطمینان حاصل کنید.

اگر در حال استفاده از نسخه موبایل هستید، گزینه دریافت کمک برای لاگین (Get help signing in) که در پایین باکس رمز عبور قرار دارد را برگزینید. اگر در تلاش برای برگرداندن اکانت غیر فعال شده اینستاگرام خود ناموفق بودید، ناچارید تا فرآیند تغییر پسورد از طریق این گزینه را دنبال کنید. در نظر داشته باشید این مراحل برای زمانی است که شخصا حساب کاریری خود را مدت زمانی قبل غیر فعال کرده و اکنون تصمیم دارید تا با دنبال کردن فرآیند برگرداندن اکانت غیر فعال شده اینستاگرام ، آن را پس بگیرید. تحت شرایطی ممکن است خود اینستاگرام حساب شما را معلق کند و با توجه به همین موضوع در مطلبی دیگر به بررسی دلایل این اتفاق و همچنین روش فعال‌‎سازی مجدد خواهیم پرداخت. همچنین اگر در حال دنبال کردن مراحل از طریق نسخه وب هستید، تغییر پسورد از طریق انتخاب گزینه مشخص شده در بالا تحت عنوان فراموشی؟ (?Forgot) امکان‌پذیر است.

برخی از کاربران حین ساخت حساب جدید تنبلی به خرج داده و ایمیل و همچنین شماره تماس خود را به درستی وارد نمی‌کنند. همواره مطمئن شوید یک ایمیل در دسترس را به عنوان ایمیل پیش‌فرض خود انتخاب کرده‌اید، چرا که در صورت بروز هرگونه مشکل اعم از تشخیص هک و دیگر موارد، اینستاگرام از طریق این ایمیل با شما در ارتباط خواهد بود. همچنین در نظر داشته باشید وارد کردن شماره تماس اصلی‌ در پروفایل شبکه‌های اجتماعی، هیچ‌گونه دردسری برایتان نخواهد داشت، پس همین الان از صحت شماره وارد شده در پروفایل خود برای استفاده‌های بعدی مطمئن شوید. در برخی شبکه‌های اجتماعی همچون فیس بوک تنها مجبورید تا بعد از واردکردن شماره، آن را از دید عمومی خارج کنید.

با وارد کردن نام کاربری و یا ایمیل، یک ایمیل حاوی لینک ریست‌ پسورد برایتان ارسال خواهد شد. اگر شماره موبایل خود را پیش از این وارد نکرده باشید، گزینه دیگری به جز ایمیل وجود ندارد، در غیر اینصورت با انتخاب گزینه ارسال یک پیامک (Send an SMS) درخواستی مبنی بر ارسال پیام کوتاه ثبت خواهید کرد. در نسخه وب نیز بعد از واردکردن نام کاربری و یا ایمیل و سپس پر کردن باکس کد امنیتی (کپچا)، بر روی دکمه ریست پسورد (Reset Password) کلیک کنید. گزینه دیگری نیز با عنوان لاگین با فیس بوک وجود دارد که استفاده از آن برای برگرداندن اکانت غیر فعال شده اینستاگرام توصیه نمی‌شود.

بسته به اینکه کدام یک از روش‌های بالا را انتخاب کرده‌اید، یکی از مراحل زیر را دنبال کنید:

چند نکته در اینجا وجود دارد. حتما از چک‌کردن پوشه اسپم ایمیل خود مطمئن شوید، چرا که ممکن است به هر دلیل ایمیل ارسالی به این پوشه منتقل شده باشد. بعد از چک‌کردن این پوشه، دقایقی را تا رسیدن ایمیل (یا پیامک) منتظر بمانید. در حالت کلی فرآیند بازیابی آن‌چنان زمان‌بر نیست، پس در صورت عدم دریافت ایمیل (یا پیامک) در عرض چند دقیقه، نسبت به ارسال دوباره درخواست اقدام کنید.

برگرداندن اکانت غیر فعال شده اینستاگرام در اینجا با موفقیت به پایان خواهد رسید، مگر اینکه خود سرویس به دلایل مختلف حساب شما را بسته باشد. در مطلبی دیگر به بررسی دلایل این موضوع و روش رفع آن در گجت نیوز خواهیم پرداخت.

برچسب ها : instagram آموزش اینستاگرام اینستاگرام برگرداندن اکانت غیر فعال شده اینستاگرام

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

نام *

ایمیل *

دیدگاه

سلام.من حساب اینستاگرامم رو حدود ۳ ماهی دی اکتیو کردم قبل ازون هم برای مدت کوتاهی اینکارو کرده بودم ولی بعدش راحت بازش کردم.ولی الان هرکاری میکنم نمیتونم بازش کنم از هر روشی میرم میگه چنین یوزری وجود نداره.از سمتی اون حساب اینستاگرامم خیلی برام اهمیت داشت.واقعا الان نمیدونم چیکار کنم

سلام من اکانتمو رو لب تاب زدم کد فرستاد به ایمیلم ولی من ایمیلمو پاک کردم الانم یادم نیس چند بار زدم کلا قفل شد و الان تا کد نزنم نمیشه وارد شد لطفا راهنمایی کنید

سلام . چند روز پیش یک اکانت درست کردم برا کارم بعد دو سه روز دیگه نمیشه وارد اکانت بشم و این پیامو میده
The username you entered doesn’t belong to an account. Please check your username and try again.
دوستان اگه کسی میدونه مشکلش چیه لطفا راهنمایی کنه منو.مطعمئن هستم که یوزرنیم و درست میزنم.

سلام وقت بخیر…با لب تاپ وارد پیجم شدم .الان که با گوشی فلش شده میخوام وارد شم میگه ورود مشکوک داشتی و کد امنیتی به جیمیلم میفرسته.اما جیمیل میگه همچین اکانتی وجود نداره…جیمیلم رو تا جایی که یادمه بدون شماره ساخته بودم.ویه چیز دیگه اینکه تقریبا دوسال پیش پیجم هک شده بود و من تغییر ایمیل دادم حتی پیام تغییر ایمیل از سمت اینستا رو هم دارم…راهی هست برای ورود به پیجم؟ یوزر و پسورد اینستا رو هم دارم

سلام توی قسمت لاگین اکتیو اینستای من چند اکانت مختلف وجود داشت ک من اونا رو لوگ‌اوت میکردم بعد پسوردمم عوض شد و دیگه درست نشد.بااینکه محل سکونتم کرمانه ولی جی‌پی‌اس من رو میزد لاهیجان و همین باعث این اشتباهم شد که ب اشتباه اکانت خودمم لوگ‌اوت کردم و دیگه نشد وارد بشم چون پسورد عوض شده بود…ازتون خواهش میکنم ک راهنماییم کنین چکار باید بکنم =((((((

سلام من دو تا پیج داشتم و امروز اینستا هی قط و وصل میشد گفتم که حذفش کنم و دوباره نصبش کنم و این کارو کردم و دوباره نصبش کردم و وقتی شماره رو میزنم و میگه لطفا چند دیقه دیگر دوباره امتحان کنید و من بعد از چند دیقه دوباره امتحان کردم و باز هم اینو گفت و حتا گوشیم رو خاموش روشن کردم ولی باز هم همین حرفو میزنه و تروخدا بگید چیکار کنم که درست بشههههههههه

من دوتا پیج اینستام بدون هیچ دلیلی دیسیبل شده و هرکار میکنم برنمیگرده میشه کمک کنید

سلام آی دی اینستاگرامم رو یک لحظه تغییر دادم ، همون لحظه خواستم برگردونم ،دیگه قبول نکرد ، آی دی رو جستجو کردم کسی هم استفاده نکرده ،دوستان اطلاعاتی دارید؟

چجوری وارد شدی من نمیتونم وارد شم

سلام وقت شما بخیر امروز بطور ناگهانی در صفحه اینستا از من خواسته شد تا log in کنم اشتباها بیش از چهار مرتبه پسوردمو اشتباه وارد کردم بعد از اینکه پسورد درست را وارد کردم پیام داد که به دلیل عدم رعایت قوانین اینستا اکانت شما disable شده میتونم خواهش کنم راهنماییم کنید چی کار باید بکنم که همون اکانت خودمو داشته باشم

من اکانتمو دیلیت موقت زده بودم حالا باز از اول وارد شدم ولی چندتا از پستام دیگه نیستن و حذف شدن, چطوری برش گردونم¿¿ یا نمیشه ¿¿

چجوری وارد شدی من نمیتونم وارد شم

سلام.من با کامپیوتر وارد اینستاگرام میشم و مدتی برای ورود مشکل داتم و مدام کد تایید برای موبایل و ایمیلم میومد. با یه پیج دیگه اسم اکانتمو سرچ کردم و دیدم پیجم ناپدید شده .میشه بگین مشکل کجاست ؟نمیدونم اکانتم غیرفعال شده یا حذف شده کلا

جیمل خراب شد

سلام خسته نباشید
من دوسه بار اینستامو حذف ونصب کردم الان که میخوام دوباره نصبش کنم نمیتونم اصلا نصب نمیشه روی گوشیم میشه کمکم کنید ممنون میشم

سلام خسته نباشید من گوشیم رو عوض کردم حالا که میخوام اینستام رو بیارم بالا نمیشه درحالیکه هم نام کاربری صحیح هست هم رمز عبور ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام
من یه اکانت داشتم بطور اتفاقی اومدم بیرون ازش بعدشم رمزمو یادم رفت حالا هرچقد میخوام رمزمو ریست کنم واسم ایمیلی نمیاد احتمال میدم چون ایمیلمو قبلا confrim نکردم این مشکل پیش اومده آیا راهی هست؟😭

چرا جواب نمیدیییین اخهههه:(((( منم همین مشکلو دارم ک هی میگه no user found

چگونه بعد از دی اکتیو درآوردن اینستاگرام

چرا جواب نمیدیییین اخههه:((((( منم همین مشکلو دارمممم

سلام من اینستامو به دلایلی حذف کردم الان ک میخوام دوباره نصبش کنم نه رمزشو یادمه نه ایمیلم اصلا نمیدونم با کدوم شمارمه😕 الان باید چیکار کنم خواهش میکنم کمک کنید

سلام،منم دقیقاهمین مشکل شمارو دارم. واینکه من غسرفعال موقت کرده بود؛مطمئنم پاک نکردم.الان ۲هفته نشده.میخوام برگردونم نمیشه.توهمون مراحل غیرفعال کردن یه اکانت جدید ساخته شد که من نمیدونستم ،خود اینستاگرام مراحلشوطی کردمن انجام دادم؛فکرکردم برای خفظ اکانت دوباره اسم کاربریشو بایدآخرش بزنم.یه پیج جدید ساخته شده که همش میره توی اون.و یه اکانت قریمی بلااستفاده داشتم.و داخل اون میره.لطفا راهنماییم کنین من چی کارکنم؟😢همش میگه اکانت موردنظریافت نشد.من جی میل تغییر پسورد که اینستاگرام ارسال کرده بود دارم،ازون اقدام میکنم ارورمیده.همش میره پیج جدید میسازه.من خیلی گیرکردم

من چند بار رمز اشتباه زدم الان هرکاری میکنم نمیره تو اکانتم با گوشی دیگ هم امتحان کردم نشد

سلام .متاسفانه یک نفر فیک منو زده بود ..واسه این که اونو ریپورت کنم گزینه its inappropriate رو زدم و بعد گزینه
I believe this account violates Instagram’s community guidelines
رو زدم بعد Report account و this profile is pretending to be some one else رو زدم در آخر هم me 😖😖😖ولی پیج خودم بسته شد جای اون پیج فیک 😓میشه لطفا بگید چه جوری میتونم پیجمو برگردونم ؟

سلام من اکانت اینستاگرام رو حذف موقت کردم حالا ک میرم بازم فعال کنم error میزنه invalid parameters

ببخشید من تقریبا چندماهی هست پیجمو دی اکتیو کرده بودم الان هرکاری میکنم وارد بشم ارور میده نمیدونم دیگ‌چیکارکنم!

سلام واقعا ازتون ممنونم خیلی به من کمک کردید

سلام،خسته نباشید بنده در کل ۳ اکانت در اینستاگرام داشتم که دو تا از اونا به فاصله ۱ ماه به صورت ناگهانی که داخل برنامه داشتم فعالیت میکردم بسته شد واقعا دلیلشو نمیفهمم اولی که دیگه نمیتونم پیداش کنم ولی دومی سرچ کردم بود چرا یکدفعه ارور داد و اومد بیرون و دیگه ام قابل دسترس نیست ممنون میشم پاسخ بدید دوست ندارم از دستشون بدم

دقیقا برا منم همینجوری شده

سلام من موقتا حساب کاربریم رو غیر فعال کردم بعد از یک هفته که خواستم log in بشم جواب میده no users in found الان بیشتر از سه هفته است هر روز دارم امتحان میکنم و همین پیغام رو دریافت میکنم. اینستارو حذف کردم نصب مجدد کردم اپدیت کردم با یه گوشی دیگه امتحان کردم ولی همین پیغام رو میده بازم . ایمیل پسورد نام کاربری تلفن همراه همه رو درست وارد میکنم مطمئنم هستم که حذف کامل اکانت نکردم نمیدونم باید چه کار کنم گوگل سرچ میکنم پیجم هستش

سلام من موقتا حساب کاربریم رو غیر فعال کردم بعد از یک هفته که خواستم log in بشم جواب میده no users in found الان بیشتر از سه هفته است هر روز دارم امتحان میکنم و همین پیغام رو دریافت میکنم. اینستارو حذف کردم نصب مجدد کردم اپدیت کردم با یه گوشی دیگه امتحان کردم ولی همین پیغام رو میده بازم . ایمیل پسورد نام کاربری تلفن همراه همه رو درست وارد میکنم مطمئنم هستم که حذف کامل اکانت نکردم نمیدونم باید چه کار کنم 

سلام منم همین مشکلو دارم اکانتمو بصورت موقت غیرفعال کردم الان بعد ۱۰ روز ک میخوام وارد بشم هر کار میکنم فعال نمیشه و میزنه user not found ایمیل و شماره تلفنمم قبول نمیکنه لطفا اگر برای شما درست شد حتما به منم کمک کنید ممنون

سلام من اکانتموغیرفعال کردم ولی سرچ میکنم هنوزهست امانمیتونم اون روفعال کنم پسوردم یادم رفته هرچی درخواست ریست پسوردمیزنم نمیادلطفاراهنمایی کنید

منم همین مشکلو دارم،یعنی اکانتمو حذف موقت کردم الان بعد چند ماه که میخوام برگردم اصلا میگه چنین پیجی وجود نداره

منم همین مشکل رو پیدا کردم. مشکل شما حل نشد؟؟ 🙁

وای مشکل منم همینه ینی کلا پاک شده؟؟

منم دقیقا این مشکلو دارم.اگه موفق شدین اکانتتونو برگردونین ممنون میشم به منم کمک کنین.مرسی

سلام
اینستارو یه مدت موقت پاک کردم الان هرچی رمز و شماره میزنم میزنه کاربری یافت نشد چی کار کنم ؟

سلام برای منم اینجوری شده 😭😭😭😭

سلام من موقتا حساب کاربریم رو غیر فعال کردم بعد از یک هفته که خواستم log in بشم جواب میده no users in found الان بیشتر از سه هفته است هر روز دارم امتحان میکنم و همین پیغام رو دریافت میکنم. اینستارو حذف کردم نصب مجدد کردم اپدیت کردم با یه گوشی دیگه امتحان کردم ولی همین پیغام رو میده بازم . ایمیل پسورد نام کاربری تلفن همراه همه رو درست وارد میکنم مطمئنم هستم که حذف کامل اکانت نکردم نمیدونم باید چه کار کنم …

سلام من پیجم نمیدونم چش شده هر کاری میکنم نمیتونم واردش بشم هر چی میزنم میگه یوزرنیم پیدا نشد لطفا کمکم کنید راستی هر روز هم وتسم میومد که راست ازمایی کنم

سلام برای منم اینجوری شده 😭😭😭😭

لطفا راهنمایی کنین چکار کنم پیجم برگرده این کارایی که گفتینم انجام دادم باز میگه کاربری وجود نداره 😢😭😢

ببخشید منم حسابمو زیاد غیر فعال میکردم با نصب میکردن آخرین بار که خواستم بازش کنم خطا میزنه پسوردو ایمیلم هم درسته نمیدونم چرا میگه به این آدرس حسابی وجود نداره لطفا کمکم کنید که برگردونمش خیلی مممون

سلام میشه کمکم کنین پیجمو برگردونم میگه کاربری وجود نداره هرکاری میکنم نمیشه

سلام ببخشید من اینستامو تا دیروز داشتم که میگفت ی کد ۶رقمی باید بزنی بعدش اومدم که کد رو بزنم اکانتم غیر فعال شد
چیکار کنم

سلام پیجم توسط اینستا بسته شده،بدبختی اینکه آدرس ایمیلمو یادم رفته چیه؟میشه راهنمایی کنید.

پیج منم اینستاگرام بسته برا افزایش فالور با خصوصی عمومی کردن یا ریپورت کردن هستش پست هام خیلی پاک بودند در حالیکه پیج های زیادی هست غیر قانونی اینستا گرام کاری ندارد فرم هم می خوام پر کنم اما یوزر نیم را قبول نمی کنه من یوزر اکانت غیر فعال را می نویسم باین پیغام میده

وقتی یوزر نیم را نوشتم پیغام می ده
username
Warning
‎Incorrect Instagram input‎
‎The username or short-link you provided is not a ‎User‎. Please provide a valid ‎User‎.‎
به کمکتان نیاز دارم پیچم لازم دارم …..

سلام من حساب اینستاگرام خودمو logout کردم بعد مدتی که خواستم دوباره وارد بشم وقتی نام کاربری و پسووردمو میزنم یه صفحه باز میشه که نوشته برای تشخیص هویت یه کد برای جیمیلتون ارسال شد حالا بدبختی اینجاس که من رمز اون جیمیلمو یادم رفته شماره ای هم که واسه اون جیمیلم بوده سوخته تاریخ ساخت جیمیلمم یادم نیست که برگردونمش خیلی برام پیجم مهمه اگه راهی هست توروخدا کمک کنید

سلام من درانیستا دوتا پیج داشتم یکی از پیج هارو خاستم دلیت اکانت کنم رفتم دلیت کردم ولی متصفانه پیح اصلی رو اشتباهی دلیت اکانت کردم ایا به نظر شما قابل بازگردانی هست یانه حاضرم هرکاری کنم فقط برگرده منون میشم اگه منو راهنمایی کنید

سلام من درانیستا دوتا پیج داشتم یکی از پیج هارو خاستم دلیت اکانت کنم رفتم دلیت کردم ولی متصفانه پیح اصلی رو اشتباهی دلیت اکانت کردم ایا به نظر شما قابل بازگردانی هست یانه حاضرم هر واری کنم فقط برگرده منون میشم اگه منو راهنمایی کنید

سلام . وقت بخیر پیج اینستاگرامم دیسیبل شده وقتی میخوام بازیابی کنم ایمیلو که وارد میکنم ارور not usr found بهم میده . ممنون میشم راهنماییم کنین

پیج منم اینستاگرام بسته برا افزایش فالور با خصوصی عمومی کردن یا ریپورت کردن هستش پست هام خیلی پاک بودند در حالیکه پیج های زیادی هست غیر قانونی اینستا گرام کاری ندارد فرم هم می خوام پر کنم اما یوزر نیم را قبول نمی کنه من یوزر اکانت غیر فعال را می نویسم باین پیغام میده

وقتی یوزر نیم را نوشتم پیغام می ده
username
Warning
‎Incorrect Instagram input‎
‎The username or short-link you provided is not a ‎User‎. Please provide a valid ‎User‎.‎
به کمکتان نیاز دارم پیچم لازم دارم …..

سلام خسته نباشید.
اکانت من تادیشب باهاش کارمیکردم هیچ مشکلی هم نداشت بعد یهو روی یک رمز ۶رقمی افتاد صبرکردم که رمز بیاد ولی اکانتم دیسیبل شد حالام هرچی نام کربری و پسوردو میزنم ارورمیزنه لطفا راه چارشو ارسال کنیم ممنونم

پیج کاری منم همینطور شده و دیگع نممیاره😥😥😥

به این ایدی در تل پیام بدین برای بازگردانی پیج هایی دیسیبل که رمزشو فراموش کردینه
Google2006

دقیقا واسه من هم همین اتفاق افتاد

برای منم نزدیک دو سه هفتس همینجوری شده هرکاری میکنم اینستام برگرده برنمیگرده وقتی با گوشی کسی هم میرم پیجمو سرچ میکنم ک بیاد اصلا نمیاد پیش هرکی هم شده ک رفتم برام درست کنه من هم ایمیلم هم شمارمو هم پسوردمو از هر راهی که تونستم و میدونستم امتحان کردم ولی نیموده نمیدونم باید چکار کنم ک اکانتم برگرده شما اگه میدونید توروخدا بهم بگید؟.

سلام من اکانت رو لوگ اوت کردم ..الان میخام وارد بشم رمزش یادم نیست..هر کاری میکنم ک رمزش عوض کنم برم داخل پیامش نمیاد میزنه ارسال شد ولی پیام نمیاد ..چ کار کنم؟

سلام.من اینستامو حذف نصب کردم الان اکانتم نمیاد.ینی ادیمو هم که میزنی بالا نمیاد.لطفاکمکم کنید

درود بر شما
چه پیغامی روی صفحه ظاهر میشه؟

سلام.خسته نباشین
من یه ماه پیش پیجمو موقتا دی اکتیو کردم الان هرکاری میکنم پیجمو نمیاره میگه پسورد اشتباهه! تو ریست پسورد هم نه شماره نه جیمیل نه آیدی هیچکدومو قبول نمیکنه
میشه کاری کرد که پیجم برگرده؟؟

منم همین مشکلو دارم چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

منم همین مشکلو دارممممممم

salam

سلام.من حساب اینستا م رو حذف کردم اما با گوشی دیگه سرچ میکنم هنوزم صفحه ام با اسم و پروفایلی که گذاشتم بالا میاد.میخوام کامل حذف بشه چیکار کنم؟ توی گوشی خودم هر کاری میکنم وارد نمیشه.اگه میشه به راه حل رو به آدرس ایمیلم بفرستین

سلام من پیج خودمو دی اکتیو کردم آیا میتونم مجدد وارد بشم یا نه؟

سلام من امروز اینستام‌و حذف موقت رفتم چندبار انجام دادم ۱ ساعت بعد که دوباره لاگین کردم یه اخطار داد یادم نیس دوباره زدم لاگین شد اما پستامو استوریامو هایلایتام حتی ارشیوم هم پاک شدن

سلام من امروز اینستام‌و حذف موقت رفتم چندبار انجام دادم ۱ ساعت بعد که دوباره لاگین کردم یه اخطار داد یادم نیس دوباره زدم لاگین شد اما پستامو استوریامو هایلایتام حتی ارشیوم هم پاک شدن

سلام اینستای من باز و فعال بود که یهو این پیام اومد و دیگه رفرش نشد we’re sorry but something went wrong please try again حالا چیکار میتونم بکنم خیلی استرس گرفتم

سلام
من یکی از اکانت های اینستاگرامم رو حذف دائمی کردم، اما هنوز وقتی با اون یکی اکانتم میرم اینستا اکانت قبلیم هست! فقط باز نمیشه،
میخوام کلا نباشه، میشه کمکم کنید لطفا ؟؟؟

سلام
من مدتی است که اکانتم رو بازنکرده بودم.در حال حاضر اکانتم حذف نشده ولی برای ورود کدی میخاد که باید به ایمیلم فرستاده بشه.من ایمیلم رو فراموش کردم و نمیدونم چه ایمیلی رو برای اینستا گذاشتم >شماره تلفن هم ندادم. میشه بگید من چکار باید بکنم برای ورود به اکانتم؟

منم همین مشکلو دارم لطفا راهنمایی کنید راهی هست؟

سلام خسته نباشید..من چن وقت پیش اکانت اینستامو دیلیت زدم واسه دومین بار.الان بعده چن وقت میخام با شمارم یه اکانت جدید بسازم نمیشه.میگه بعدا امتحان کنید..چیکار باید بکنم؟

سلام خسته نباشید من تقریبا ۳ هفتس پیج خودمو غیر فعال موقت کردم الان رمزشو نمیدونم چون کلا محو شده از طریقی که شما میگین ریست نمیشه چیکار باید بکنم بی زحمت سریع جواب بدین

سلام من دو تا اکانت رو با یه شماره ساختم ،یکی رو دی اکتیو کردم ،الان مشخصاتشو وارد میکنم وارد اکانت دیگ میشه ،راهش چیه

دررررررود ی سوال من روی یک شماره دوتا اکانت اینستا ساختم ….. هررررر کاری میکنم اکانتی ک اول ساختم نمیاد بالا…. بازیابی ک میکنم اکانت دومی میاد بالا …چکار کنم اکانت اولم بالا بیاد….. کمکم کمین ممنون میشم…….. لطف کنین روشش رو ب جیمیلم بفرستین سپاس از شما

منم همین مشکل رو دارم ،پاسخی پیدا کردی ممنون میشم به من بگی رفع مشکل کنم

دمت گــــرم😂❤️

سلام من نزدیک سه ماه پیجمو دی اکتیو کردم و الان میخوام وارد شم found usernameپاک شده؟
راهی برای برگت فعل نیست
قبلا اینجوری شده بود روز بعد زدم درست شد اما الان

سلام.من اشنباهی گزینه log out all accont رو زدم. الان هیچ راهی برای بازگرداندن اکانتها هست؟ در هنگام ورود به هر کدام از اکانتها با ارور مواجه میشم مبنی بر اینکه اکانت من رو پیدا نمی کنه.چکار باید بکنم.لطفا راهنمایی کنید

The username you entered doesn’t belong to an account. Please check your username and try again.سلام من دی اکتیو کردی نه کار دیگه
تا دیشبم وارد اکانتم میشدم ولی حدود ۲ ۳ ساعت که وقتی میخوام با سایت وارد شم پیام بالا و وقتی با اپ وارد میشم اروور میده با درخواست شما مشکلی هست
مشکلش چیه باید چیکارکنم؟
دو تا اکانت دیگه هم داشتم که برای ورود به همین مشکل برخوردم
و یک اکانت جدیدم با سایت ساختم ولی بازم همین مشکلو داشت
باید چیکار کنم؟دیگه نمیتونم وارد اینستا بشم؟باید صب کنم ؟ اکانتم کلا حذف یا غیر فعال شده؟ اگه شده نمیتونم برگردونمش؟

سلام.خسته نباشید.
من حدود ۲ ماه به اکانت اینستاگرامم سر نزدم.
امروز که خواستم وارد بشم ، با ارور The username you entered doesn’t belong to an account. Please check your username and try again. مواجه شدم . و مطمئن هستم اکانتم رو نه بطور موقت و نه دائم ، غیر فعال نکردم.
طبق راهنمایی شما ، تلاش کردم که رمزم رو عوض کنم ولی با ارورThe link you followed may be broken, or the page may have been removed. Go back to Instagram. برخورد کردم.
اگه ممکنه راهنمایی ام کنید.بازم تاکید میکنم که اکانتم رو غیرفعال نکردم…
و اینکه وقتی اکانتم رو جستجو می کنم ، صفحه مو نشون میده.
باتشکر

من همین الان دی اکتیو کردم اینستامو میشه همین الان دوباره لاگین شم؟؟ یا باید صبر کنم چند ساعت؟؟ اصلا کی میتونم وارد اکانت خودم شم!؟

سلام من ی اکان دیلیت اکانت کردم بعد از ۱ ماه دوباره برش گردوندم چیزی نمی دونید ننویسید

دمت گــــرم😂❤️

سلام جناب حجازی
یکی از دوستان پیجی توی اینستاگرام داشته که به دلایلی باهاش کار نکرده و رمزشو فراموش کرده
الان که میخواد پیجشو بالا بیاره تمام موارد بازیابی رو انجام میده اما وارد پیج دومش میشه!
امکانش هست شما یا یکی از مدیران سایت برای رفع این مشکل منو راهنمایی کنید

سپاسگزارم

سلام من حدود یک هفته پیش اینستامو دلت اکانت کردم…همه راه هاییم که درمورد برگردانی اکانت اینستا نوشتینو انجامش دادم ولی پیجم بازگردانی نشد‌…چی کار کنم؟؟؟لطفا راهنمایی کنین…ممنون میشم?

سلام
من ایمیل و شماره تلفنمو میزنم این گزینه میاد فقط

an unknown network errors has occurred

سلام. من اکانتمو چند وقته حذف کردم الان هم رمزو میزنم هم شمارمو Dismissمینویسه. چکار کنم برگرده

سلام.من اینستاگراممو یه مدتی حذف کرده بودم الان که دوباره نصبش کردم وقتی میخوام وارد همون اکانت قبلیم بشم ارور میده که متوجه تلاش مشکوکی برای ورود به سیستم من شده و برای تایید هویت کد ۶ رقمی که به همون شماره ای باهاش اکانتمو ساخته بودم میخواد.ولی من دیگه اون شماره را ندارم ینی پیام اینستاگرام برام ارسال نمیشه….الان باید چیکارکنم؟دیگه نمیتونم از اون اکانتم استفاده کنم؟

سلام من از اکانتم خارج شدم رمزو یادم نیس ولی ایمیل یادمه نمیدونم چجوری باید بگرده.اصن برمیگرده؟؟؟

Ye Reset PW Beazn Emali to Chek Kon Link Mide bet

سلام من با ایمیل وارد شده شده بودم الان ایمیلمو فراموش کردم آیا امکان بازگردانی هست؟؟؟

سلام من با ایمیل وارد شده بودم الان ایمیلمو فراموش کردم الان باید چطور بازیابی کنم خواهش جواب بدین

سلاممم خسته نباشید..من ایمیلم رو گوشی قبلیم بوده هیچی ازش یادم نیس چکارر کنم اکانتم میخواممم

تورو خدا جواب بدین.من تا قسمت ریست پسورد رفتم ولی هر پسوردیمیزنم قبول نمی کنه .چی کار کنم .اکانتمو لازم دارم جواب بدین

مطلبتون خیلی خوب بود ممنونم
فقد سوالم این بود که من وقتی از طریق جیمیلم پیش میرم هیچ لینکی برام نمیاد و فقط ی سری نوشته میاد باید چیکار کنم

با سلام….
اقا من اکانتم ۱۴kفالوور داشت..بعد یروز ک خواستم واردش شم میگه همچین حسابی وجود ندارد…هر چ سرچ میکنم پیدا نمیکنم..زیر پست دوستامم ک باهاش کامنت گذاشتم کامنتاش پاک شد دایرکتی ک با دوستام هم داشتم پاک شد کلن محو شد اصلن نمیدونم کجا رفت…چکار کنم…لطفن کمکم کنین ممنون میشم

وای منم همین مشکل امروز برام پیش اومد با پیجم کار میکردم حالا باید چیکار کنم؟؟

پیج من ۳۵ کیلو بود که یکدفعه محو شده یعنی کلا از بین رفته انگاری همچین پیجی وجود نداشته
اخه چرا باید همچین اتفاقی بیفته
درضمن پستهای من سیاسی بودن ایا امکانش هست که اینستاگرام خودش پیجم رو مسدود کرده باشه؟؟
اما اگه بخاطر مضمون پستام بود که اینهمه پیج سیاسی و حتی هتاک پس چرا اونا بسته نشدن

درضمن تمام مراحل بالا رو قبلا انجام دادم اما میگه همچین حسابی وجود نداره چه برسه بخواد پسوردش رو تغییر بده

سلام
اکانت من وقتی از طریق نرم افزار اینستاگرام واردش میشم، وارد میشه ولی هیچی لود نمیشه
ولی وقتی از طریق سایت instagram.com چه مرورگر موبایل و چه مرورگر ویندوز وارد میشم، هیچ مشکلی ندارم و همه چی لود میشه.
مشکلش چیه و باید چیکار کنم؟
ممنون میشم، جواب سوالم رو بدید
با سپاس

سلام
من حدود یک سال پیش دوتا از پیجامو دیسیبل کردم و الان میگه اکانتی با این نام کاربری یافت نشد!امکان بازگردانی هست؟

اینستا گرام خود را روی صفحه پاک کردیم چگونه دوباره با همان پست و فالوور ها بالا بیاریم پسبورد و ایمیل ان یادمان رفته فقط شماره تلفن و اسم اکانتمون داریم

باز کردن اکانت

همین مشکل رو منم دارم اگه راه حل پیدا کردی به منم بگین مممون

سلام من این مشکلو دارم لطفا راهنمایی کنید چیکار باید انجام بدم؟
your account is ben disabled for violating our terms.learn how you may be able to restore your account

سلام میشه لطفا بگین این یعنی چی
your account is ben disabled for violating our terms.learn how you may be able to restore your account

منم همین مشکل رو دارم لطفا راهنمایی کنید؟

سلام میشه جواب سوال منو زودتر بگید. من دوتا اکانت داشتم با یه شماره دستم خورد از دوتاشون در اومدم حالا میخوام برم تو اکانت اولم نمیره رمزشو عوض کردم اولی رفت دومی رو که میزنم نمیره فورگت پسورد زدم بهم اس ام اس اومد میخوام رمزشو عوض کنم اکانت اولم میاد حالا چی کار باید انجام بدم که بره رو اکانت دومم رمزشو عوض کنم لطفا هرچه سریع تر بهم بگید خیلی اکانتم برام مهم هستش خواهش میکنم کمکم کنید

سلام ببخشید من فقط برنامه اینستامو از روی صفحه گوشی پاک کردم و همون موقع نصب کردم ولی ایمیلمو میزنم بالا نمیاره و میگه این نام کاربری در حال استفاده است
چی کار کنم ؟؟

اینستا گرام خود را روی صفحه پاک کردیم چگونه دوباره با همان پست و فالوور ها بالا بیاریم پسبورد و ایمیل ان یادمان رفته فقط شماره تلفن و اسم اکانتمون داریم

سلام میبخشید من با اکانتم یه تعدادی کامنت گذاشتم بعد رفتم که برم تو پیجم دیدم میگه این پیج دیگر در دسترس نیست ریست پسووردم میرم بزنم میگه این اکانت غیر فعال است و این حرفا میخاستم بینم راهی برا برگردوندنش هست یا نه

سلام من اکانت جدید ساختم حالا وارد اینستا که میشم اکانت قبلیم باز نمیشه سرچ میکنم اسم قبلیو میاد بالاپاک نشده ولی واردش نمیشم چیکارکنم ممنون

من الان باید چکار کنم اینستاگرامم اصلا صفحش باز نمیشه که من بخام کاری انجام بدم هی میگه صفحه مورد نطر نیس باید دوباره نصب کنم و این اکانتمو حذف کنم لطفا جواب بدیید

سلام. ایمیلی رو که برای اینستاگرام وارد کرده بودم دیلیت اکانت کردم. و حالا رمز اکانت اینستاگرامم رو هم هر چی میزنم قبول نمیکنه. شماره موبایل هم وارد نکرده بودم. آیا امیدی هست بتونم اکانتمو برگردونم؟

سلام
شرمنده بنده یه اکانت داشتم که دو نفری من و خانومم استفقاده میکردیم.ولی یه شب کهگذشت فرداش صبح از هردوی گوشی ما لوگ اوت شده بود خواستم که وارد بشم وارد نشد انگار ارور پسورد میداد…فورگت رو زدم که تغییر بدم ایمیلم رو داده بودم به ایمیلم فرستاد رمز رو ولی متاسفانه ادرس ایمیل هم ارور پسورد داد و نتونستم وارد ایمیل هم بشم با اسمس که زدم فعال بشه و رمز جدید بفرسته یه اکانت قبلیم هم رو همون شماره ثبت کرده بودم بخاطر همین اکانت قبلی من رو میاورد بالا.بخاطر همین اکنت قبلی رو دلت اکانت زدم.الا ن متاسفانه نه با اسمس میفرسته نا با ایمیل میتونم برم داخلش.چاره ی کار چیه “؟

سلام من امروز وقتى وارد اینستاگرام شدم دیدم صفحه اولیه که نام و رمز عبور را آمد و وقتى رمزم رو زدم میگود وجود ندارد و با پیج هاى دیگر نام پیج خودم را سرچ مى کنم نمیاید

man instamo temporary bastam chejori mitonam dobnare bazesh konam

اگ نه ایمیل داشت نه اسمشو و رمزشو یادمون نباشه چی؟

سلام.من حدودیکماه پیش گوشیموریست کردم وبعد النصر دوباره اینستاهرکاری کردم کدتاییدبه خطم نیومد.بعدا یک مدت که دوباره تلاش کردم برگ دونم کد اومد ولی نه پست نه دستوری …نمیتونم بگذارم.دوباره پاک کردم الان بازکدواسم نمیادچکارکنم؟

سلام خسته نباشید
من رمز اکانت اینستا میدونم چیه ولی رمزش فراموش کردم
مراحل انجام دادم ولی بام send Email ..میاره
این هم بگم ایمیلی نداشتم برایم بیاره با اکانت درست کردم

ووقتی این گزینه میزنم چیزی نمیاره من چجوری باید برش گردونم
ممنون میشم اگر میدونید بگید ودرایمیلم ارسال کنید
هرچه سریعتر
مچکر

سلام لطفا کمک کنید

من از صفحه وب وارد اینستا میشم و چند باری شده بود که بعد از لاگین شدن به جای ورود به پیجم ازم شماره ای که برای اینستا وارد کرده بودمو میخواست و منم شماره میدادم و کد فرستاده میشد و بعد میتونستم وارد بشم

اما الان نمیتونم … از چن دستگاه و حتی گوشیمم امتحان کردم ولی نمیشه یعنی بعد از وارد کردن نام کاربری و پسورد شماره برای ارسال کد فعالسازی میخواد و من هرجوری شده وارد کردم و نشد
یه بار با ۰ و یه بارم با+۹۸ … حتی شماره های دیگه هم وارد کردم … و حتی شماره ی خارجی چون شنیدم شماره های ایرانی رو پشتیبانی نمیکنه

به غیر از اینکه نمیتونم وارد پیجم بشم از پیج یه نفر دیگه نام کاربریمو سرچ کردم … منو پیدا نکرد
انگار اصن دیگه نیس همچین پیجی

همیشه نام کاربریمو یه جا یادداشت میکنم و مطمئنم اشتباه نزدم .. همینطور رمزمو

چیکار کنم …

آقا مشکل منم دقیقا همینه ، باید چکار کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟ وقتی هم که فرگت رو انتخاب میکنم ، وقتی جیمیل رو میزنم میگه پیدا نمیشه، یوزر هم میزنم میگه وجود نداره، من مطمئنم درسته اطلاعاتم. از طرفی هم میخوام ساین آپ کنم با اون جیمیلی که میگه وجود ندارد، پیام میده که گرفته شده در حالی که مال خودمه

سلام اقای حجازی، من اینیستامو آپدیت کردم دیگ باز نمیشه، چیکار کنم، بالا نمیاد کلا

واقعا برای سایتتون متاسفم که یک نفر ندارید تا جواب سوالات کاربران بده

سلام،من همزمان هم با لپ تاپ هم با گوشی وارد اکانت اینستاگرامم شدم و این باعث شد اینستا فک کنه کسی وارد اکانت من شده اونو غیر فعال کرد و من هرچی پسوورد رو دوباره وارد کردم نشد،خواستم ریست کنم رمز جدید رو برام اس ام اس کنه ،دیدم اصلا پسوورد رو ریست نمیکنه و این پیام رو میده” Sorry, this user is not active.” این پیام یعنی چی؟منظورش از این پیام چیه؟
با گوشی رفتم شماره موبابلم رو دادم اصلا شماره رو نمی شناسه
ایمیل رو متاسفانه الکی داده بودم با ایمیل نمیشه کاری کرد
الان دیدم کلا پیچ من حذف شده ،اصلا دیده نمیشه
حالا به نظرتون من چکار کنم تا اکانتمو برگردونم؟

چرا جواب نمیدید؟

اکانت شما دیسیبل شده و فعال نیست که باید فعالش کنید باید به اینستا ایمیل بدید اگه بلد نیستید میتونید به ایدی تلگرام من پی ام بدین واستون درست میکنم هر کس دیگه هم همین مشکلو داشت بگه رایگان واسش برمیگردونم

سلام . بنده وقتی reset پسورد رو میزنم میگه این اکانت غیر فعال هست !! لطفا راهی معرفی کنید

سلام من چهارالی پنج تاپیج اینستادارم رمز همشون فراموش کردم چطورمیتونم واردبشم باشماره تلفن فقط آخرین پیج رونشونم میده وباایمیل میگه ایمیل برای حساب دیگه ای استفاده میشه لطفا حتما کمکم کنیدممنون

با درود فراوان خدمت شما
بعد از ریست فکتوری چطوری اینستاگرام رو با همون اطلاعات بازیابی کنم؟ من رمز خودم رو فراموش کردم و با توجه به راهنمایی های سایت، اطلاعاتم ریکاوری نشد ضمن اینکه بعد از ریست فکتوری در قسمت نام کاربری جیمیلمو وارد کردم درحالیکه قبلا bahar1194 بود، الان پیج اصلیم باز نمیشه!!! لطفا راهنماییم کنید. باسپاس

سلام
من اکانتم دیشب از طرف اینستا غیر فعال شد و با پیج دیگه هم پیدا نمیکنه اکانتمو و وقتی یوزر و رمزم رو میزنم ی قسمتی میاد که شمارمه وقتی تایید میکنم که کد رو برام بفرسته این خطا رو میده
An unknow network error has occurred
همه راه هایی که تو سایتای مختلف گفته رو رفتم ولی بازم درست نشد. چیکار کنم؟؟

با سلام پیجم ریست پسورد میخواد ولی هر کاری میکنم پیام به جمیل نمیاد تا ریست کنم به همین خاطر وارد پیجم نمیتونم بشم با سماره هم نمبشه راهی هست وارد پیجم بشم

بله باید به اینستاگرام ایمیل بزنید که اونا ازتون میخوان که یه عکس از خودتون بفرستید اونوقت بعد اینکه تایید بشه بهتونن لینک چینج پسوردو میفرستن که پسورد جدید وارد میکید

سلام منم همینکارو کردم امروز عکسو واسه اینستا ایمیل کردم اما هنوز جوابی نداده، پیج من شخصی نبوده پیج خرید و فروش بوده و عکسی از خودم تو پیج نیست یعنی پیجمو برنمیگردونن؟ خیلی غصه خوردم از دیشب تا حالا،پیجم خیلی واسم مهمه

من حساب اینستاگرامم رو موقت غیر فعال کردم بعد از یک هفته که خواستم log in بشم میزنه
no users in found مطمئنم که حسابم رو حذف کامل نکردم فقط موقت خارج شدم… الان نزدیک ۳ هفته است روزی چند بار امتحان میکنم ولی هر بار همین پاسخ رو میده . برنامه رو پاک کردم نصب جدید کردم .اپدیت کردم رو گوشی دیگه امتحان کردم ولی تماما همین پیغام رو میده … شماره ی همراه ایمیل رمز نام کاربری همه ی اینا رو حفظم و درستم حفظم نمیدونم چجور حسابم رو برگردونم

سلام . اکانت بنده disabled شده از طرف اینستا و هر چی رمز میزنم ارور زیر رو میده . کمک کنید لطفا ?

your account has bes benen disabled for violating our terms . learn how you may be able to restore your account .

سلام دیشب پیج منم دقیقا همینجوری شد و وقتیم پسورد میزنم همین ارور رو میده، تو یه صفحه دیگه هرچی اسم پیجمو سرچ میزنم نیستش، نمیدونم چیکار کنم تورو خدا اگه راهی پیدا کردین ب منم بگید

منم هم همین مشکل برام پیش اومده لطفا راهنمایی بفرمایین

سلام من چندروز پیش با شماره ام اینستا نصب کردم و بعد داخل گوگل دیلیت اکانت کردم…حالا میخوام با همون شماره اینستا رو دوباره نصب کنم نمیشه توروخدا کمکم کنید اعصابمو دیگ خورد کرده حتی دوستمم هرکاری کرد ک با گوشیش با شماره من اینستارو نصب کنه نشد…حتی نام کاربری و رمز هم متفاوت میزنم بازم نمیشه کد رو خطم میاد رمز و نام کاربریو ک میزنم در آخر این متنو میده…ممنون میشم اگ کمکم کنید
Sorry! Theres a problem signing you up right now.please try again later.we restrict certain content and actions to protect our community. Tell use if you think we made a mistake

سلام. من ادرس ایمیلمو اشتباه زده بودم و نمیدونستم. بعد اصن تایید نکرده بودم ایمیلمو. مشکلیم نداشت پیجم. دوسال پیجمو داشتم . الان نمیاد. فک کنم به خاطر تایید نکردنه‌ الان من چی کار کنم؟؟! چی کار کنم برگردونم پیجمو؟!

باید به اینستا ایمیل بزنی بعد اونا ازت یه عکس از خودت میخوان که بفرستی بعده اینکه تایید بشه اکانتتو بر میگردونن

اگه عکس نداشته باشیم بازم قابل برگردوندن هست؟

سلام
از کجا باید ب اینستا ایمیل زد؟

سلام من دی اکتیو کردم،الان میخوام وارد بشم خود اینستا میگه رمزتو عوض کردیم ، برام اس ام اس رمز جدیدش نمیاد،ایمیلمم وارد میکنم میزنه user not found چیکار کنم؟

سلام.من دنبال یه نفر میگردم تو اینستا پیجشو حذف کرده پیجه جدید گذاشته من نمیدونم چیه راهی هست که من بتونم اونو پیدا کنم ممنونم به ایمیلم ارسال کنید.

سلام من چندروز پیش با شماره ام اینستا نصب کردم و بعد داخل گوگل دیلیت اکانت کردم…حالا میخوام با همون شماره اینستا رو دوباره نصب کنم نمیشه توروخدا کمکم کنید اعصابمو دیگ خورد کرده حتی دوستمم هرکاری کرد ک با گوشیش با شماره من اینستارو نصب کنه نشد…حتی نام کاربری و رمز هم متفاوت میزنم بازم نمیشه کد رو خطم میاد رمز و نام کاربریو ک میزنم در آخر این متنو میده…ممنون میشم اگ کمکم کنید
Sorry! Theres a problem signing you up right now.please try again later.we restrict certain content and actions to protect our community. Tell use if you think we made a mistake

سلام
رمز ورود به اینستاگرام رو فراموش کردم ولی برای بازیابی هیچ پیامی به ایمیلم ارسال نمیشه. (اکانتم رو پیدا میکنه و ایمیل رو هم درست وارد میکنم)

مریم جان اگه فیس بوک داری ازاونجا میشه پیداش کنیحالا من سه تااکانت دارم میخوام دوتاشوپاک کنم پسوردهردوروقاطی کردم ویادم نیست نمیدونم دواکانت اضافه روچطورپاک کنم چون پسوردشون یادم نیست لطف کنید دراین رابطه راهنماییم کنید

سلام
ببخشید اکانت من حذف شده میخواستم ببینم چند نفر حداقل منو ریپورت کردند.ممنون میشم زود جوابمو بدین

سلام من اشتباه گزینه حذف ایمیلو زدم الان نه با ایمیل ن با شماره وارد میشه متاسفانه رمزم قبول نمیکنه ممکنه راهنمایی کنید

سلام خسته نباشید من اینستاگراممو با ایمیل راه انداختم البته ایمیل رو اشتباه وارد کردم بعد از چند وقت خواستم انتقالش بدم رو گوشی جدیدم اکانتم پاک شد الانم نام کاربری و پسورد رو میدونم ولی وقتی وارد میشه میگه یه کد شش رقمی میفرستم به همون ایمیل اونو وارد کن الان من اون ایمیل رو ندارم و نمیتونم وارد بشم راهی هست

سلام خسته نباشید من اینستاگراممو با ایمیل راه انداختم البته ایمیل رو اشتباه وارد کردم بعد از چند وقت خواستم انتقالش بدم رو گوشی جدیدم اکانتم پاک شد الانم نام کاربری و پسورد رو میدونم ولی وقتی وارد میشه میگه یه کد شش رقمی میفرستم به همون ایمیل اونو وارد کن الان من اون ایمیل رو ندارم و نمیتونم وارد بشم راهی هست برای راه اندازی دوباره

ایمیلو شمارم از پیج حڌف شده رمزم قبول نمیکنه

سلام ببخشید اینستاگرامم متوقف شده و اصلا باز نمیشه به روز رسانی هم کردم بازم درست نشد خواهش میکنم کمکم کنید .

سلام من هم مشکلم مثل بیشتر دوستان هست اینستا خود به خود پسوردم و عوض کرده و من با شماره اکانتو ساخته بودم و الان میگه با این شماره اکانتی وجود نداره میشه کاری کرد یا نه
با تشکر

سلام من به مدت ٣ماه پیجم رو دی اکتیو کردم چند بار قبلا این کار رو کرده بودم اما ب مدت دو هفته خیلی سریع با زدن پسورد باز امانتن بر میگشت اما الان پسوورد رو فراموش کردم شماره تلفن درستی هم ک قبلا ب اینستا دادم رو هر چی ورد میکنم پسوورد بفرسته ارور میشده که این پیج وجود ندار

سلام
من یکی دو ماه پیش اکانت اینستاگراممو دی اکتیو کردم، الان که میخوام واردش شم میگه پسوردت اشتباهه، پسوردمو با صدتا مکافات عوض کردم الان میکه یوزر نیمت اشتباهه، واقعن نمیدونم چیکار کنم تورو خدا کمکم کنید

سلام خسته نباشید من قبلا با یه شماره اکانت داشتم الان اصلا به اون خط دسترسی ندارم و برای بازگردانی اکانتم به اون نیازه با اینکه رمز و یوزرمو میدونم..ایا میشه بدون شماره برشگردونم؟ ممنون میشم پاسخ بدید

ببخشید من قبلا با ی شماره اکانت ساختم الان اون خطو ندارم ینی هیچ دسترسی بش ندارم الانم یوزرو رمزمو میدونم اما چون لازمه اس ام اس بیاد به اون شماره نمیتونم اکانتمو برگردونم لطفا بگید چیکار باید بکنم مرسی

سلام ببخشید من اکانتم هک شده رمزم وجیملم عوض کردن میشه راهنمای کنید چطوری میشه برش گردند کمکم کنید

سلام خسته نباشید
من اکانتی داشتم که هیچ زمان اقدام به گزاشتن پستورد در اون نکردم و همیشه از راه لینک وارد میشدم
چند وقت پیش وقتی از اکانت خودم خارج شدم نتونستم واردش بشم
وبا همون شماره یه پیچ دیگ ساختم و به همین دلیل هر کاری که میکنم نمیتونم به اکانت اولیم برگردم
میشه بگین چکار باید بکنم ☹️

اکانت اول رو بزنید وبرید قسمت فراموشی رمز عبور
بعد که شماره تلفن رو دادید خودش رمز جدید برات میفرسته

سلام خسته نباشید
من حدود چند سال پیش یه اکانت ساختم و شماره ای هم براش وارد نکردم و متاسفانه ایمیلی هم که وارد کرده بودم حذف شده
داخل این پیج عکسای شخصی و بچگی منه و متاسفانه پیج هم بازه و من الان میخوام که پیج رو حذف کنم پس با فیس بوکم امتحان کردم ولی نمیدونم چرا ارور داد
میشه لطفا راهنماییم کنید واقعا برام مهمه که پیج رو حذف کنم.
مرسی

سلام من دیلیت امانت زده بودم الان هر چی رمز درست و یوزر درست میزنم نمیره تو.

سلام خسته نباشید من یه هفته پیش اکانتم غیر فعال کردم موقت.
امروز که وارد شدم تمام پستها وفلورها پاک شدن چکار کنم لطفا راهنمایی کنید
با تشکر

اقای حجاری اینستامو چند روز پیش هاید کردم ولی الان نمیتونم برش گردونم .رمزش یادم رفته شماره هم که میزنم نوشته که هیچ اکانتی وجود ندار .چیکار کنم خواهشا کمک کنید

سلام.پیج منو خود سرویس غیر فعال کرده بعد گذاشتن ی لینک تو بیو اینجوری شد. لینک رو هم چن نفر بعد من هم گذاشته بود لینکه غیرمجاز هم نبود ولی بلافاصله بعد گذاشتن لینک اینجوری شد اسم پیجم هس ولی روش ک میزنم باز نمیشه فقط ی صفحه ی سفید میاد عکسایی ک لایک کردمو میبینم اسم پیجم زیر عکسا هست ولی نمیدونم چرا باز نمیشه لطفا بگین چجوری برش گردونم

درود
من چند وقت قبل اکونت اینستا رو موقتا دی اکتیو کردم بعد سه روز که برگشتم بعد چند ساعت متوجه شدم که دو سوم پستهای من پاک شدن
نمیدونم که این طبیعیه یا کسی به اکونت من دسترسی پیدا کرده؟
ممنونم میشم جوابم رو بدید چون برام مهمه خیلی

سلام من اینستا مو پاک کردم دوباره که خاستم نصب کنم با همون شماره یه اکانت جدید ساختم وقتی فهمیدم چه اشتباهی کردم اکانت جدیدرو پاکش کردم دباره که اقدام به بازیابی اکانت قبلیم کردم میگه هیچ اکانتی زو این خط نصب نیست راهی وجود داره بتونم اکانتمو بازیابی کنم با باید قیدشو بزنم؟ممنونم ازتون

سلام قربان امشب شب ۱ول تیرماه ۹۶وامروز با افت سرعت نت مواجه بودم بعد اینستا هم لود نمیکرد فکر کردم باید اپدیت شه به اشتباه حذف کردم مجدد نصب کردم: حالا قربان چندتا سوال ایا برا برگشت اکانت قبلی اولش شماره موبایل میخواد همونو بدم کافیه بر میگرده چون رو شمارم سیو بود :سوال دوم وقتی مشخصاتم وارد میکنم با این ارورر روبه رو میشم
an unknown network error has occurred
ممنون میشم کمکم کنید

منم برام همچین اتفاقی امشب با آپدیت کردن افتاد درعرض۱دیقه قبلش میرفتم اینستا فقط بخاطر اینکه اعلاناش نیاد و راحت آپدیت کنم log out کردم

شما بزن روی ادد اکانت بعد همون یوزر نیم و پسوورد قبلیت رو وارد کن اکانتت بر میگرده

برای منم اینجوری شد

سلام ببخشید من اکانت اینستامو دی اکتیو کردم بعد از چند ساعت دوباره اکتیو کردم ولی پستامو پاک کرده حتی پستای آ رشیومو، الان باید چیکار کنم

سلام من رمزو و پسورد کس دیگه ای رو داشتم و میخواستم وارد پیجش بشم اما بعد به دلایلی نرفتم و بعد از اینکه یوزرنیم رو میزنم شناسایی میکنه اما تو پیجم نمیره و متاسفانه حواسم نبود و با همون ایمیل یه پیج دیگه ساختم‌ وقتی اون لینک برام میاد میره تو پیج جدید نه قبلی چطوری میتونم برش گردونم
پسورد و یوزرنیمو همه چیشو میدونم ولی نمیره تو پیج قبلیم

سلام اقای حجازی من پیچ اینستامو دی اکتیو کردم دوباره که میخوام وارد بشم بهم اجازه ورود نمیشه میگه پس اشتباه و من ایمیلی برای پشتیبانی وارد نکردم راهی هست که ب حسابم دست رسی پید کنم؟

خیر

سلام خسته نباشید
من رمزه اینستام یادم رفته هر چقدر هم ریسیت پسوورد رو میزنم کد رو برام نمیفرسته چجوری میتونم اون اکانتم رو دیلیت کنم؟

سلام من به اشتباه به جای حذف موقت کلا دیلیت کردم اکانتم آیا امکان بازگشتش هست خیلی برام مهم کاش یه راهی باشه

خیر هیچ راه برگشتی نیست

سلام آقای حجازی من دیشب اکانتمو به صورت موقت حذف کردم صبح پا شدم با وارد کردن یوزر و پسورد وارد شدم و بعد که log out کردم الان هر چی میزنم این پیغامو میده
We haven’t finished disabling your account yetif you want to reactivate it try again in a few hours

سلام
شما حداقل باید ۲۴ ساعت صبر کنید. و گرنه نمی تونید اکتیو کنید

سلام خسته نباشید
من با ساختن اکانت دوم اینستا اکانت اولم پرید . نمی دونم چه کار کنم لطفا کمک کنید

سلام ببخشید اکانت من پاک شده الان نمیتونم بگردونم
من ب اکانتم شماره موبایل داده بودم الان همان شماره رو میزنم میگه با این شماره اکانتی وجود ندارد من چکار کنم؟؟

سلام
بسیار عالی بود و به سادگی تونستم اکانت قبلیم رو دوباره فعال کنم.
ممنون

اقا خواهش میکنم منم راهنمایی کنید?

با سلام و خسته نباشید
من گوشیمو عوض کردم دیگه اینیستامو نیاورد تو گوشی جدیدم.ی اینیستا که از قبل باز کرده بودمو میاره همش
الان هیچ اطلاعاتی هم از اینیستایی که برا پسرم باز کرده بودم در دست ندارم یادم نمیاد فقط اسم اینیستام kiyamusaviهستش
میشه کمکم کنین؟؟؟؟؟

سلام.من هرکاری ک میکنم نمیتونم برش گردونم

سلام
من گوشیم رو عوض کردم
توی گوشی قبلی اینستا رو حذف کردم توی گوشی جدید نصب کردم ولی اکانت قبلیم نمیاد
چیکار کنم

با درور
اکانت خودمو دی اکتیو کردم و برای ورود موجدادا ریست پسورد کردم ولی هر کاری میکنم وارد اکانتم نمیتونم بشم که اکتیو کنم لطفا راهنماییم کنید
با تشکر

سلام من توی صفحه اینستاگرام بودم یکدفعه اومد بیرون هرچی رمز میزنم نمیره توش با صفحه دیگه که سرچ میکنم صفحه رو میاره هرچیم میزنم که به ایمیل پیام بده هیجی نمیره وصفحه این باکس خالیه اگه میشه راهنماییم کنید اکانتمو برگردونم تازه ساختمش ممنون

سلام من اکانت ابتدایی ساختم وبعد حذفش کردم و یه اکانت جدید باهمون شماره ساختم الان میخوام اکانت اولیه رو بازیابی کنم که عکس پروفایلما بردارم هرکارمیکنم نمیشه.اکانت جدیدم دیلیت کردم که بشه اکانت اولیه رو بازیابی کنم هرکاری دم نشد

سلام
من اکانتم با ۱۲۶ k فالوور ازطرف اینستاگرام غیرفعال شده تمام این راههایی که توی راهنمای لعنتیش هستدرو رفتم ولی حتی نمیتونم گزارش یا فیدبک بفرستم چون وقتی اینیل و یوزرنیمکواردمیکنم میگه اینا نامعتبره خوب دلم میخواد اونکه خودش غیر معتبرمیکنه و خودشم توی مراحل بازپس گیری ازم یوزر و ایمیل رو مبخوادو قبولشون نمیکنه بگیرم هیچی من ادم خشنی نیستم فقط سه تا پوست اولش رو غلفتی بکنم این روانی رو که بیماری کاربرآزاری داره بدون هشدار غیرفعال میکنه راهی هم نشونت نمیده جوابتم نمیده الاه بختکی بایدباخدامکاتبه کنی تا معجزه بشه تو رو خدا اگرکسی بلده بهم کمک کنه هرکس کمک کردپسش گرفتم هزارتا فالوورجایزه بهش میدم یکماه هم شاتش میکنم خودمم تا ابدودهرفالووش میکنم تو رو خدا به این ابجی اینستاگرام از دست داده خیلی گناه داره مظلوم پیج دیسیبل شده کمک کنید آخی آخی خیلی مظلومم خودم گریه ام گرفت ?ببخشیددوستان فکرکنم همین کارهاروکردم اینستاگرام پرتم کردبیرون ?به خنده هام نگاه نکنید خنده تلخ من از گریه غم انگیزتراست لطفا بکی به دلدم برسه مرسی

سلام شما پیجتون برگشته یا نا اخه پیج منم همین مشکلو داره?????????

سلا دوست عزیز؛؛ میخواستم اکانت قبلی رُ بازیابی کنم اما با یک ایمیلی که الان اون ایمیل رُ ندارم ثبت نام کردم و پسوردی که وارد اینستاگرام شده ام رُ هم الان ندارم ولی اسمی که با اون اسم وارد اینستاگرام شده ام رُ دارم و حالا نمیدونم چه طور اون رُ بازیابی کنم و خیلی ضروریه که اون اکانت رُ بازیابی کنم؛؛ لطف کنید حتماً به طور کامل برام توضیح بدید چه کار کنم؛؛ متشکرم از خدماتتون

من نه حسابمو پاک کردم نه هیچی ولی نمیاره با اینکه رمزم درست میزنم

سلام من دوتااکانت سر ی گوشی دارم .دوتارو lug uotشون کردم اکانت اولم رو صفحه میومد ن دوم !منم خواسم برم وارد اکانت دومم بشم .غیر عمد Removeرو زدم وارد اکانت دوم شد بعد هرچی خواستم وارد اکانت اول بشم نمیشد .پیغام میداد ک همچین اکانتی بااین usernameوجود نداره .بااینکه تو لیست فالورا دوستام میرم اکانتم هست فالورا و همه چی هنو هستن‌.اکانت دومم دیگ وارد نمیشه .میگن نتتون مشکل داره.حالا نمیدونم چکار کنم اون اکانت برگرده کمکم کنید ??

سلام من یک ایمیل غیرفعال رو برای اکانتم درست کرده بودم الآن اینستا به طور ناگهانی پیام داد که آیدی و پسورد وارد کنم که من وارد کردم گفت پسوردت حذف شده و تنها راهشم اینه که یک پیام به همون ایمیل غیرفعال بفرسته، خواستم بدونم هیچ راهی وجود نداره که وارد اکانتم بشم؟

سلام. بنده به علت اینکه گوشیم حافظه اش پر شد حساب انیستاگرام خود را حذف کامل کردم. و با انکه نام کاربری و پسورد خود را بطور دقیق میدانم مجدد وارد اکانت قبلی میشم. ولی تمام پست هایم که گذاشته بودم حذف شده و خلاصه همه چی حدف شده حتی عکسی که رو پروفایل گذاشته بودم. انگار مجدد اکانت جدید ساختم. تو را خدا منو راهنمایی کنید.

سلام. بنده حساب انیستاگرام خود را حذف کردم نام حساب کاربری و پسورد را هم می دانم بدون مشکل وارد حسابم می شوم ولی تمام پست های قبلی و folllowers and folllowing حذف شده وبازیابی نمی شود. خواهشمندم مرا راهنمایی کنید.

سلام.روی یک جیمیل من دو اکانت نصب شده ک برای من اکانت اول مهمه.چطوری باید برشگردونم

سلام
ببخشید من اینستاگرامو حذف کردم(بدون اینکه اکانتمو دلیت کنم)بعد ووباره نصبش کردم و ی پیج جدید ساختم,,حالا واسه اینکه اکانت قبلیمو برگردونم چیکار باید انجام بدم؟؟؟
لطفا راهنماییم کنین

اینستاگرام اکانتم غیر فعال ایا دوباره میتونم بهش دسترسی داشته باشم

سلاام اکانتم هک شده تمام اطلاعات هم عوض شده. کسی میدونه چطور میتونم پس بگیرم روش هایی که تو سایت هست رو وقتی میخوام شروع کنم یه ادرس میده میگه برید اینجا و شروع کنید ولی سایت منتهی میشه به فیسبوک. وارد فیسبوک هم که میشم دیگه مشخص نمیکنه چیکار کنم. .

سلام.لطفا کمکم کنین?
من از پبج اینستام لاگ آف کردم.بعدش از طریق سایت اقدام به دی اکتیو کردن،کردم.الان طبق آموزش شما هم نمیتونم وارد پیجم بشم.حتی پسوورد هم ری ست کردم،اما میگه این یوزرنیم متعلق به اکانتی نیست!!!!!

سلام
من اینستام رو حذف کردم
ودوباره نصب کردم با یک اکونت جدید.
واسه اینک وارد اکونت قبلیم بشم باید چیکار کنم.

قسمت بیو ایدی تلگراممو وارد کردم پیجم دیاکتیو شد چیکار باید کنم؟

سلام
گوشی من گم شده و حالا میخام روی گوشی دیگه ای اینستاگرامم رو نصب کنم رمز ورودشم ندارم
وقتی شماره موبایل وارد میزنه اکانتی با این شماره وجود نداره
چیکار کنم؟

اغا شب خابیدم صب بیدار شدم دیدم پیجم دیسابل یا دسیبل شده الانه میتونم اکانتمو باز گردانی کنم نه میتونم اکانت جدید بسازم ..چ کنم ..ناموسن بگید راه حلشو

سلام من گوشیم ..هنگ کرد مجبور شدم رامشو عوض کنم الان اینستام رو دوباره تصب کردم ولی هر کاری میکنم نمیتونم رو اینستای قبلیم برگردم البته رمز و جیمیلمو میزنم عکس پروفایلم میاد اما نمیتونم برم داخلش نمیدونم بهدش باید چیکار کنم؟ک

ببخشید…اکانت اینستاگرام من توسط اینستاگرام غیرفعال شد میشه راهنمایی کنید.چجور برگردونم

پیجم بی دلیل پاک شده نمیتونم برشگردونم .‌‌‌ لطفا یاری فرمایید دوستان

اینم بگم ک رمزشم دارم

سلام وقت بخیر بخشید میشه بگید ک چطور میتونم اکانت قبلیه اینستاگرام خودمو توی این گوشیه جدیدم نصب کنم البته اینم بگم که رمز عبورمو ندارم چون گوشیه قبلیم خورد شده

سلام ، من اکانتمو غیر فعال کردم ، بعد از چند روز دوباره فعالش کردم و این مراحل تغییر پسورد رو رفتم ، اکانتم به راحتی بالا اومد ولی تمام پست هایی که گذاشته بودم پاک شدن ، ولی فالوورا و دوستان و غیره همه چی سر جاشه ، فقط هیچ پستی ندارم . چی کار باید بکنم ؟؟!

سلام من ا ینستاگرامم وقتی خواستم وارد اکانت بشم پریده بود و نوشته بود که پسوردو عوض کنم رمز اینستامم فراموش کرده بودم پاک کردم اینستارو مجددنصب کردم زدم فراموش کردن رمز و۴بار این کاروتکرار کرده بودم ایمیل برام اومده برای ریست پسورد منم متوجه نشدم الان دیگه بهم اجازه نمیده آیا تو چندروز دیگه امتحان کنم درست میشه یانه لطفاااااااا کمکم کنین ???

سلام اکانتم غیرفعال شده چیکارکنم که دیسابلت نزنه درس شه فقط اینوبهم بگین که اصلاامیدی هست که حسابم برگرده یانه ایااینستابعدازمدتی کوتاه میادیانه ممنوووووووووووووونم

سلام
من یه اکانت داشتم که فعال بود بعد به پیغام از اینستا برام اومد که به دلیل رعایت نکردن شرایط ما پیج شما غیر فعال شده است….چطوری میتونم برش گردونم؟

سلام
من اکانت خودمو لاگ اوت کردم …
بعدش که خواستم لاگ این بشم … خوب یوزریم رو می زدم ولی چون پسوورد رو فراموش کردم … از همون گزینه ی helpe استفاده کردم … من با شماره موبایلم وارده اینستاگرام شدم حالا هرچی شمارم رو می زنم میزنه که اکانتی را با چنین شماره یی پیدا نکردیم

??????????اکانتموووو بهم پس بدینننن ….

سلام من یک پیج داشتم در اینستاگرام حدود ۵سال باهاش سرگرم بودم متاسفانه یک نفر اونو هک کرده و داره باهاش کاسبی میکنه البته همه فهمیدن و فالوورهای اون ریزش کردن اگه ممکنه به من کمک کنید من معلول هستم و تنها مشغولیات من همین پیج بود اون تونسته وارد پیج بشه و ایمیل رو عوض و اسم پیج رو نغییر بدهد ممنون میشم کمک کنید

سلام مرسی از راهنماییتون تنکس

سلام من یه اکانت داشتم که فالووراش بالا بود و خیلی این اکانتمو احتیاج دارم الان که میخوام وارد بشم میزنه اکانت در اینستا وجود نداره بعدش از یه طرف دیگه فراموش کردن پسورد رو میزنم یه اکانت جدید که ساختمو برام میاره بالا. لطفا ج بده بگو چیکار کنم اونو برگردونم چون خیلی بهش احتیاج دارم

سلام
من اکانتم بسته شده و زمانی ک رمز و پسورد رو میزنم
یه صفحه باز میشه ک یه کد ۶ رقمی میفرستیم ب ایمیلتون یا شمارتون
من شماره قبلا نداده بودم ب اینستا فقط ایمیلم بوده ک الان اون ایمیل رو ب یاد نمیارم
میخواستم بدونم راهی هست ک پیجم رو بتونم برگردونم؟؟
ممنون میشم اگه کمکم کنید

اکانتتون رو بازیابی کردین؟منم دقیا مشکل شمارو دارم ..ایمیلی که برا اکانتم زدم رو دیگ ندارم اکانتمم حذف شده لطفا اگ به طریقی تونستین برگردپنین اکانتتونو به متم بگین?

اکانتم گم شده

گم نشده غیر فعال شده حتما شاید هکش کردن یا بن شدی

سلام
ببخشید من نمیتوتم log inکنم
همش میزنه your accont is disable
هرکاری هم کردم نتونستم برش گردونم
خواهشا جواب بدین
چیکار کنم که اینستام برگرده ؟

سلام خواستم وارد اینستا شماره تلفن ازم خواست تا بیاد بالا شماره رو وارد کردم ولی بعد خوده اینستاگرام دلیتش کرده چیکار کنم برگرده 🙁

سلام وقتتون بخیر من این مراحلو همشو انجام دادم جواب نگرفتم به اشتباه باشماره تلفنم مجددا یه اکانت دیگه درست شد میخوام کلا برگردونم اکانت قبلیمو …وقتی انجام میددم smsمیومد ولیresetنمیشدبعد به اشتباه یه اکانت دیگه باشمارم ساختم لطفا راهنمایی کنید الانم که پیش میرم میزنه این شماره برا این usernameنیست

اکانتم بلاک شد دیروز بعدش شماره تلفن ازم خواست تا بیاد بالا شماره رو وارد کردم ولی بعد خوده اینستاگرام دلیتش کرده چیکار کنم برگرده 🙁

واس منم شده

سلام چرا پیج اینستا بازیابی نمیشه
چند مدتهدکه غیر فعال کردم پیج رو و هر کار میکنم بازیابی نمیشه چرا اه
کسی هست جواب بده ممنون میشم

سلام کسی هست کمک من بکنه…..حقیقت من رو شمارم قبلا یه اکانت اینستا ساخته بودم و پسوردشو فراموش کردم ..بعدش اومدم یه اکانت دیگه روی همین شماره ساختم ولی من اکانت قبلیمو میخوام ..اومدم فرگت پسورد رو هم زدم ولی اکانت جدید بالا میاره و پسوردش عوض میشه …بعدش اکانت جدید رو حذف کردم و اکانت قبلیم میگه این شماره نامعتبره …چیکار کنم تو رو خدا

برید توی اکانت جدید و علامت سه نقطه بالا دست راست رو بزنید
گزینه یکی به آخر نوشته ادد اکانت
اونجا اکانت اولتونو معرفی کنید
اگر اسمش رو دقیق یادتون نیست
میتونید برید توی قسمت سرچ
و اکانت اولتونو پیدا کنید و همون اسم رو وارد کتید در قسمت ادد اکانت.

سلام من دو ووز پیش اکانتم و ندونسته دیلت کردم یعنى اصلا هیچ امیدى به باز گشتش نیس؟ ???

من دیشب هر کاری کردم از حساب انیستام‌خارج میشم ونمیتونم برگردم هرچیزی رمز نام کاربری میزنم پیام دیسیبل برام میاد الان چطور باید اکانت مورد بردردونم ممنون میشم راهنمایی کنید

ایمیلم متاسفانه حذف شده و اینستاهم غیر فعال شده.من همه این مراحل ک ذکر کردین انجام دادم ولی بی فایدس.پسورد دوم برام نمیاد .راهنمایی کنین لطفا

Man vaghti accounto deactive kardam taghriban chan saat bad khastam baz konam goft k usernamaaam ro kase dgei zade ! Chika konam???

سلام اکانتم غیرفعال شده چیکارکنم که دیسابلت نزنه درس شه فقط اینوبهم بگین که اصلاامیدی هست که حسابم برگرده یانه ایااینستابعدازمدتی کوتاه میادیانه ممنوووووووووووووونم

۰۹۱۳۶۶۳۸۶۴۹شماره تلفنم لطفابهم خبربدین بخداخیلی خرابم تشکر

Verify Your Account

We noticed some unusual activity on your account. We’ll send you a security code to verify your account.
اگه این بیاد؟؟؟

سلام
از شما ممنونم
مشکلم حل شد .
سپاس.

سلام من هر کاری میکنم اکانتم باز نمیشه و اصلا یادم نیس با چه ایمیلی اکانتم رو ساختم……رمزم تغیر کرده…

خخخخ

سلام من فیسبوک دارم چند تا پست اینستاگرام رو با فیسبوک shareکردم الان اصلا به فیسبوکم دسترسی ندارم ولی اینستا فعاله اگه هر زمان صفحه فیسبوکم هک بشه یا حذف بشه صفحه اینستاگرام من هم حذف خواهد شد یا نه ؟ممنون

سلام من با ایمیلی که اکانت اینستا راساختم چندین بارخوداینستادرخواست ادیت پروفایل رامی کرد که هربارکه مجددا ایمیل راواردمی کردم باز قبول نمی کردتااینکه یه بارازخساب خودخارج شدم الان تحت هیچ شرایطی قادربه ورودبه حساب خودنیستم هرچی درخواست شماره موبایل وایمیل رامی کنه اینستا قبول نمی کنه خواهشا اگه برای شما قابل حل هست هرهزینه ی داشته باشه قبول می منم لطفا راهنمایی بفرمایید ایمیل من alin1382@yahoo.comالبته رقم ایمیل انگلیسی می باشه که اینجا من نتوستم تایپ کنم

سلام .چند ماهه که پیج اینستا گراممو دیلیت اکانت کردم.الان یه پیج جدید میخوام درست کنم.وقتی پیج.فعال میشه به طور خود به خود همه فالو میشن!دلیلش چیه چیکار باید کنم؟

سلام
من مدتی است که اکانتم رو بازنکرده بودم.در حال حاضر اکانتم حذف نشده ولی برای ورود کدی میخاد که باید به ایمیلم فرستاده بشه.من ایمیلم رو فراموش کردم و نمیدونم چه ایمیلی رو برای اینستا گذاشتم >شماره تلفن هم ندادم. میشه بگید من چکار باید بکنم برای ورود به اکانتم؟

منم دقیقا همین اتفاق برام افتاده شما جیکار کردین؟

من از صفحه اینستاگرامم استفاده میکردم وقتی خواستم دیلییت اکانت کنم به مشکل برخوردم و همه چی بهم ریخته الان نه صفحه خودم باز میشه و نه میتونم پاکش کنم

تونستید کاری کنید؟منم ابن مشکلو دارم

your account has been disabled for violating our terms.learn how you may be able to restore your account برا من اینو نشون میده چیکار باید بکنم؟؟؟؟لطفا به ایمیلم ارسال کنین اگ چیزی میدونینomidsalimi687@yahoo.com

من چنین مشکلی برام پیش اومده، شما تونستین مشکلتونو حل کنید؟
حتی اسم پیجم سرچ میکنم، چیزی نمیاد

با سلام من یه اکانتو از دست دادم و هرچی ریکوست برا ایمیلم
میفرستم هیچی تو ایمیلم نمیاد
شماره هم قبلا وارد نکرده بودم چجوری میتونم پیجمو برگردونم؟

سلام من هم مشکل شمارو دارم کدی که قراره از طریق ایمیلم واسم بیاد اصلا نمیاد اگ راه حلشو پیدا کردین ب منم بگین ممنون میشم

سلام.اکانت اینستای من بلاک شده.تو یه گوشی دیگه جستجومیزنم نمیاره ایدیمو.چیکار کنم؟کلا اینستا ایدیه منو بلاک کرده.با ایمیلم هم اجازه میده که اکانت جدیدبسازم.امااون ایدی رو نمیاره
داداش یه راه حلی بهم بگو

سلام ،وقتتون به خیر،غیر فعال کردن حساب اینستاگرام محدودیت زمانى داره؟یعنى اگه به مدت خاصى حساب غیر فعال باشه امکان داره از طرف اینستاگرام حساب حذف بشه؟

سلام
یک بحث قانون هست یک بحث تجربه. چنین چیزی جایی نوشته نشده، اما تجربه نشون داده حساب کاربری درصد بالایی از کاربرا که برای مدت زیادی غیر فعال مونده، حذف شده

باسلام .. یه سوال داشتم من قبلا تو قسمت contact کسایی که شمارشونو داشتم نشون میداد ولی امروز برای اینکه نخواستم کسایی ک شمارمو دارن واسه اونا نشون نده به قسمت edit رفتم و شمارمو پاک کردم و بجاش ایمیل گذاشتم اما الان توقسمت contact میرم هیچی نمیاره و بعدش باز مثل قبل شمارمو گذاشتم و ایمیل نذاشتم ولی بازم نشون نمیده و اینو مینویسه “sorry,we only allow one unique import peruser per day” میشه بگید چیکارکنم درست بشه؟؟ و اینکه تو کدوم قسمت برم تا کسایی که شمارمو دارن واسشون نشون نده ؟؟

این میگه امکان تغییر این قسمت به صورت مداوم وجود نداره. پیشنهاد میکنم چند روز بعد از این اتفاق دوباره شمارتون رو وارد کنید تو پروفایل کاربری، بعد تو تنظیمات، مجددا داخل قسمت Contacts برید و وضعیت رو بررسی کنید. اگر خیلی اصرار دارید، نیازی به وارد کردن شماره نیست، فقط تو حساب کاربری یک ایمیل که همیشه بهش دسترسی دارید رو وارد کنید

سلام من چند روز پیش اکانت اینستاگرامم پاک کردم الان که نصبش کردم یه صفحه جدید باز شدصفحه قبلیمو میتونم برگردونم یانه چطوری ممنون

اینطور که معلومه فقط اپلیکیشن رو پاک کردید نه حساب کاربری، درسته؟ حذف اکانت که غیر قابل بازگشته و نمیشه کاریش کرد

سلام
من وارد اکانت شدم
چندروز بعد فقط اپلیکیشن را پاک کردم چطوری دوباره بیارمش
لطفا کمک کنید

سلام خسته نباشید،من سه روز پیش که خواستم وارد اینستاگرام بشم error داد:your account has been disable for violating our terms.علتش چیه؟امکان بازگشتش هست؟

شما مشخصا به دلیل رعایت نکردن قوانین یا ریپورت شدن به دلایل ناعادلانه غیر فعال شدید
حتما این مطلب رو بخونیدبررسی دلایل غیر فعال شدن اکانت اینستاگرام

من ٢ روز پیش اکانت اینستا رو غیر فعال کردم الان ک میخوام لاگین بشم این پیام برام میاد
we are sorry, but something went wrong. please try again

شما مشکل حساب کاربری ندارید، مشکل از اتصال هست. مجددا تو روزهای دیگه امتحان کنید. یک قانونی میگه باید تا یک هفته بعد از غیر فعال کردن منتظر بمونید.

سلام خسته نباشید من پیج اینستام باز بود یهو وارد شدم دیدم بستس پسوردمم قبول نمیکنه forgetoمیزنم ایمیلمم بازه تو گوشیم ولی پسورد جدید نمیاد ب ایمیلم چیکار کنم؟؟؟هکم نشدم فقط بگید چیکار کنم پسورد بیاد ب ایمیلم هر کاری میکنم نمیاد با این ک ایمیلم بازه

الان با اینستاگرام دوستاتون دیگه دیده نمیشه حساب کاربری شما؟ یعنی یوزرنیمتون رو سرچ میکنید اکانت رو نشون میده یا نه؟

سلام وارد پیج اینستاگرامم نمیتونم بشم.
ایکون عکسمو میاره بالا حتی توی گوشی دوستم پیجم فعال هست ولی دیگه نمیتونم بیارمش رمزشم عوض میکنم ولی نمیشه یه پیام میاد که میگه برای شما مشکلی پیش امده.
اینستاگراممو پاک کردم دوباره نصب کردم دیگه بالا نمیاد همه روشها رو امتحان کردم تو رو خدا کمکم کنین

منم همین مشکلو دارم اگ راه حلشو پیدا کردین ب منم بگین

سلام و عرض خسته نباشید از زحماتتون،پیج اینستاگرام من دیسیبل شده و میگه از قوانین ما پیروی نکردی و ایمیلمو وارد کرده بودم اما تایید نکردم.حالا نمیتونم برم توش،تورو خدا راهنمایی کنید چکار کنم برگرده

مطلب زیر رو به خوبی بخونید، ببینید کدوم یکی از این قسمت ها رو رعایت نکردید!بررسی دلایل غیر فعال شدن اکانت اینستاگرام

درود
من گوشیموفلش کردم
ودیگه هیچگونه نمیتونم وارداینستام بشم
یوزر وپسورد راهم دارم
وبااکانت دیگران اینستام هست

خب فلش کردن گوشی هیچ مشکلی ایجاد نمیکنه و باید بتونید دوباره استفاده کنید از حسابتون. برخی مواقع برای لاگین مجدد نیاز هست پسورد رو ریست کنید. آیا ایمیل یا شماره تلفن وصل کرده بودید به این اکانت که بتونید از طریق پسورد رو ریست کنید؟

سلام من اکانتم غیر فعال شده هرچی رمزو میزنم میگه اشتباه,میخوام از طریق ایممیل رمزو عوض کنم ولی این ارورو میده expire tokeلطفا کمکم کنید

سلام من تمامی راه حل های ذکر شده رو طی چندین مرحله انجام دادم یسری که کلا تغییر پسورد انجام نمیداد بعد ام کلا پاک شد اینستا مجدد برنامه رو ریختم حالا هرچی شماره تلفن یا یوزرنیم میزنم میگه این اکانت وجود نداره درصورتی که با گوشی دیگران چک کردم هست فراموشی رمزعبور هرچی میزنم ارور میده من چون با شماره موبایل جیمیل هردو رو زده بودم اما چون رمز عبور نداشتم به این مشکل ها برخوردم وبرام واجبه که اون اکانت پاک بشه آیا راه حلی هست ؟

سلام
به قسمت فراموشی رمز عبور که رفتید، یوزرنیمتون رو به جای ایمیل وارد کنید. ببینید اینستاگرام چه روش و ایمیل و شماره موبایلی رو برای پس گرفتن اکانت نشون میده

سلام. من اکانتم رو دی اکتیو کردم. الان بعد دو روز می خوام اکتیوش کنم ولی ارور میده. تا یه هفته اجازه ورود نمیده؟

بله درسته محدودیت داره. متن ارور رو اگر میشه اینجا کپی کنید

سلام
من دی اکتیو کردم
الان میخوام وارد شم این اخطار رو میده
The username you entered doesn’t belong to an account. Please check your username and try again.

رست میکنم از ایمیلم پسورد رو اما باز نمیتونم وارد شم

برای مدت زمان طولانی دی اکتیو بودید؟ مطمئنید به جای دی اکتیو حذف دائم نکردید؟ خیلی از کاربرا روش انجام این دو تا رو با هم اشتباه میگیرن و حسابشون رو کلا پاک میکنن

من هر دفعه ک شمار مو میزنم اس ک میاد وارد ک میشم یک پیج دیگمو ک با این شماره بودم رو باز میکنه

اگر به حساب‌های کاربری قبلیتون دسترسی دارید، شماره تلفن‌های اون‌ها رو عوض کنید و برای هر حساب فقط یک شماره تلفن تعیین کنید

سلام من اکانت اینستام پرید بعد حالا رمزشو دارم وقتی وارد می شم می گه به ایمیل قبلی کد می فرستم ولی من ایمیلی که بهش داده بودم درست نبود حالا بایت چکار کنم ؟

شماره تلفن نداده بودید به حساب؟ متاسفانه این مشکل خیلی از کاربرا هست. اینستاگرام برای حفظ ایمنی ایمیل می‌خواد، ولی کاربرا بدون توجه همینجوری یک ایمیل الکی میدن

سلام.من داخل اینستا بودم یهو خودش پرید بیرون.میزنه وارد کردن پسوورد‌هرچی هم میزنم اکانت جدید میاره.اون اکانتم هستش.ولی بالا نمیاره.حتی عکس پروفایلمم نشون داد.مشکل‌چیه

توروخدا‌کمکم‌کنید.یعنی امکانش هست پیجم برگرده؟!به نظرتون ببرم موبایل فروشی؟

سلام.من اکانته اینستامو غیرفعال کردم یک هفته گذشته ولی الان ک لاگین میکنم برام میزنه دیلیت اکانت?مشکلم این نیست .اکانت جدید زدم و ناگهانی از اینستا اومدم بیرون و هرچی خواسم دوباره وارد شم ارور میداد.برای ساخت اکانت جدیدهم اجازه نمیده
فک کنم بلاک شدم چون وقتی میخوام واردشم یا اکانت قبلمو بیارم میزنه ریپورت شدی .چیکارکنم الان؟میشه اکانته قبلمو برگردونم؟

باید با یع گوشی دیگه اینستا نصب کنی بعد آیدی و پسوردتو بیای دوباره توی گوشی خودت بزنی

سلام
خب برای وارد شدن چه اروری دریافت می‌کردید؟ اون را همینجا ریپلای کنید

من اکانت اینستا رو ۵ ماهه استفاده نکردم الان با گوشی جدید نمیتونم برگردونم,, باید چکار کنم

من ۵ ماهه از اینستا استفاده نکردم الان با گوشی جدید چطور باید برگردم به پیج قبلیم

سلام
من اکانتمو برای یک هفته غیر فعال کرده بودم
امروز لاگ این هم شدم ولی پستا و استوریا نمیاد برام
پستای یه هفته پیش همشون هستن ولی پستای جدید نمیاد
میشه راهنمایی کنید

سلام
یعنی همه پستایی که قبل از غیر فعال کردن بارگذاری کرده بودید هستند؟ الان مشکل چیه پس؟

داداش اکنتم ۴۰ک هست..هک شد میشه کمکم کنی …ممنون میشم

سلام. این مطلب رو بخونید:

آموزش گزارش هک شدن اینستاگرام به منظور پس گرفتن اکانت

سلام دوستان .من قبلا اینستا رو حذف کردم.دوباره نصبش کردم با همون جیمیل هم وارد شدم ولی فالوو ها نمیان.اکانت قبلی نمیاد.چیکار کنم

حدف اکانت کردید یا حذف اپلیکیشن؟

دیگه نمیتونی برگردونی منوهمین کاروکردم الان اکانتم بایدبای اکانت دیگه واردبشم

سلام ببخشید من داشتم یه پیج جدید می ساختم که قبلی حذف شد باید چیکار کنم که برگرده??رمزشم یادم رفته

سلام
آیا برای ساخت پیج جدید، ایمیل و شماره تلفنی که برای پیج اول زده بودید رو مجددا استفاده کردید؟

منم مثل تووووووو???

منم مثل تووووووو????

دیگه برنمبگرده

حذف شد یعنی الان با اینستاگرام بقیه دوستاتون اونو سرچ می‌کنید دیده نمیشه؟ یا اکانت از بین نرفته و فقط بهش دسترسی ندارید؟

سلام من اینستاگرامو حذف موقت کردم الان که میخوام وصل کنم این پیغام میده دلیلش چیه درست میشه؟
Error
Looks like you requested to delete this accont.you can learn more in the help center
ممنون میشم اگه جواب بدین

به نظر میاد به جای غیر فعال موقت حذف دائم کردید. مطمئنید مراحل حذف دائمی رو نرفته بودید؟

سلام
من برنامه اینستاگراف رو نصب کردم
بعد اکانتم پرید هرکاری میکنم میگه رمز اشتباه
میخاستم از طریق جیمیل رمزو دریافت کنم ولی رمز جیمیلم یادم نمیاد چیکار کنم

پرید یعنی چی شد؟ غیر فعال شده؟ ایا از طریق اینستاگرام بقیه دوستاتون دیده میشه؟
به قسمت فراموشی رمز عبور برید و یوزرنیمتون رو بزنید. ببینید اینستاگرام چه راه حل هایی رو برای پس گرفتن اکانت پیش پاتون میزاره

من جیمیلم را فراموش کردم و فقط ای دی اینستا گراممو یادمه چطوری وارد اینستا بشم

به قسمت فراموشی رمز عبور برید و یوزرنیمتون رو بزنید. ببینید اینستاگرام چه راه حل هایی رو برای پس گرفتن اکانت پیش پاتون میزاره

سلام
من اینستاگرام قدیمی با آرم قهو ه ای رو دارم ..
ولی اگر بخوام پاکش کنم و اینستاگرام جدیدو نصب کنم ایا اکانت قبلیم حذف میشه ؟؟؟
لطفا جواب بدید من میخام اینستاگرام جدید رو داشته باشم..

نمیخاد حذف کنی بروزرسانی کن درست میشه

سلام
برای آپدیت کردن نیازی به حذف اپلیکیشن قبلی نیست. کافیه در بازار و یا گوگل پلی گزینه به روزرسانی رو بزنید و نسخه جدید رو جایگزین نسخه قدیمی کنید

سلام من اکانتمو دی اکتیو کردم(موقت) بد الان میخوام وارد شم قبول نمیکنه وقتی پسوردمو با یورز میزنم چیکار کنم؟

سلام
چه اروری دریافت میکنید؟ آیا میزنه این اکانت وجود نداره؟

بله میشه راهنمایی کنین

ممکنه به جای دنبال کردن مراحل غیر فعال کردن موقت، حذف دائمی کرده باشید

متنی که مشاهده می‌کنید عینا اینجا کامنت کنید تا بررسی شه

Slm man 2ta page dashtam k page aslim khod b khod pak shodghablanam in etefagh oftafe bod vassm o uzer o passwordamo zadam linkesh vasam miomad vali alan harkari mikonam linkesh nmiaad manam majbor shodam inestaamo pak konam dobare berizam mikhastsm bebinam pagam pak shode ya mitonam bareshgardonam khaheshan javab bedin khili in pagam vasam moheme

یعنی با حساب کاربری بقیه هم سرچ می‌کنید پیدا نمیشه؟ سراغ مراحل فراموشی رمز عبور رفتید؟
اگر همه این کارها رو انجام دادید، پس باید با پشتیبانی اینستاگرام ارتباط برقرار کنید. مطلب زیر رو بخونید، احتمالا به یکی از این دلایل غیر فعال شدید.

بررسی دلایل غیر فعال شدن اکانت اینستاگرام

سلام من یه اکانت داشتم سه روز بیشتر کار نکردم باش امروز میخواستم برم توش که نوشت اکانت شما بخاطر نقض شرایط ما غیر فعال گردید حالا نمیدونم چیکارش کنم راهی هست که بتونم برشگردونم

مال منم مینویسه غیر فعال شده نمیدونم باید چیکار کنم?????

این مطلب رو بخونید، ببینید کدوم یکی از قوانین رو رعایت نکردید

بررسی دلایل غیر فعال شدن اکانت اینستاگرام

سلام..ببخشید من چجوری میتونم آکانتمو حذف موقت کنم؟؟؟؟
کارای بالارو انجام بدم حذف دائمی میشه

بروتوبازار،برنامه حذف اکانته اینستارودانلودکن اونجاخودش راهنماییت میکنه.

دوست عزیز کارای گفته شده تو این مطلب برای برگردوندن از حالت غیر فعال موقته، نه حذف و یا غیر فعال کردن. میتونید از لینک‌های زیر استفاده کنید و به مطالب مربوطه برید. اونجا توضیح کافی داده شده

آموزش پاک کردن دائمی حساب کاربری اینستاگرامآموزش غیر فعال‌ سازی موقت حساب کاربری اینستاگرام

لطفا کمکم کنید نه شماره دارم‌نه ایمیل اینستا رو یادمه میخوام حذفش کنم

آموزش پاک کردن دائمی حساب کاربری اینستاگرام

این مطلب رو بخونید اگر کمک نکرد باز کامنت بزارید بررسی شه

سلام.یعنی چی که فقط برای یک هفته غیرفعال میشه؟!

سلام .ببخشید میخواستم وارد اینستا بشم که دیدم فعال نیس و ازم یوزر و پسورد خواست.اسممو وارد کردم برا پسوردم هم فورگت پسورد زدم ..وارد اینستا ک شدم اکانت جدید برام ساخته شده..نمیدونم چیکار کنم..چجوری میتونم وارد اکانت قبلیم بشم؟؟؟

سلام
اول باید مطمئن بشید حساب قبلی پاک شده یا نه. با اینستاگرام دوستاتون نام کاربریتون رو جستجو کنید و ببینید پیجتون پیدا میشه یا نه

سلام من اینستاگرام رو از قبل داشتم اما پاک کردم دوباره ک خواسنم ایمیل رو وارد کنم نمیتونستم وارد بشم میرفت رو صفحه ی شماره وارد کردن و نصب جدید

منم اینستای قبلیوپاکش کردم ولی الان نمیتونم با لاگین برم توش. یوزر نیم و پسوردو مینویسم ولی نمیاره اخ چیئییییکار کنم لطفا کمک کنین بهم

سلام خسته نباشید من زیر یک پست در اینستاگرام زیاد کامنت دادم مسئله رای گیری بود چند وقتی یک بار بلاک کامنت میشدم بعدش که مشکل حل شد دوباره کامنت میدادم تا اینکه اینستا اکانتمو غیر فعال کرد الان هرجور میخوام لاگ این کنم نمیشه ایمیلمو رمزمو شماره م هم دقیق وارد کردم ولی چیزی برام ارسال نشده وقتی هم که یوزر و پسورزمو میزنم یه پیغام میاد که اکانت شما دیس ابل شده و… زیرشم مینویسه learn more اینو که میزنم کلی متن و توضیح انگلیسی میاد نمیدونم برا برگردوندنه پیجم چیکار باید کنم و روی چه گزینه ای بزنم لطفن لطفن راهنماییم کنید??? مرسی?

مشخصا به دلیل رعایت نکردن قوانین غیر فعال شدید و معلوم نیس چقدر طول میکشه این اتفاق. این مطلب رو بخونید، تمامی مطالبی که در اون قسمت Learn More نوشته رو در اینجا قرار دادیم.بررسی دلایل غیر فعال شدن اکانت اینستاگرام
می‌تونید مطالب اون صفحه رو هم باز برای اطمینان اینجا کامنت کنید تا ما نگاهی به اون‌ها داشته باشیم.

سلام اکانتمو هک کردن و من نه ایمیلمو یادمه نه شماره تماس ثبت شده برای اکانتم؟ چیکار باید بکنم

این مطلب رو بخونید آموزش گزارش هک شدن اینستاگرام به منظور پس گرفتن اکانت

سلام خسته نباشید
من اکانتم رو چند وقت پیش غیرفعال کردم الآن که دوباره میخوام وارد اکانتم بشم پسوردم رو یادم رفته. بعد همه ی اینایی که شما گفتین رو امتحان کردم هم ایمیل زدم هم شماره زدم ولی بهم ارور میده که یوزر شما پیدا نمیشه و اصلا همچین اکانتی با این مشخصات نیست.
باید چکار کنم ؟

چند مدت غیر فعال بوده حساب؟ آیا خیلی طولانی شده؟ مثلا یک سال

سلام ،من گوشیمو ریست کردم، بعد اینستاگرامو.دوباره نصب کردم ولی یوزو پسوردو ک میزنم verify your account میاد،عکسم.هست،ولی نمیتونم داخل پیجم شم، یه کد شش رقمی میخواد، وقتی شماره تلفن میدم ،پیج جدید میسازه باز،خواهشا راهنمایی کنید ممنون

اگر کد شش رقمی میخواد، یعنی به یک شماره‌ای، یک کدی ارسال کرده! آیا به خاطر ندارید در زمان ساخت چه شماره تلفی بهش داده بودید؟

سلام منم دقیقن همین وضعیت و دارم .شماچیکارکردین؟؟اکانتتون برگشت یان؟؟

من اینستاگرام رو از گوشی uninstal کردم. درست همان لحظه دوباره نصب کردم.بعد که user و pass خودم رو میزنم، عکسم رو میانه اما میگه باید verify your account کنی.و هیچ گزینه ای نداره جز get help logging in. که توش میرم اصلا نمیدونم باید چیکار کنم. تو رو خدا راهنمایی کنید. تموم پست هام از بین میره.

آقا ایمیل آدرس و یا شماره تماسی وصل کرده بودید به این حساب؟
یک بار به قسمت فراموشی رمز عبور برید، یوزرنیمتون رو بزنید، ببینید آیا ایمیلی ثبت شده یا خیر

سلام.خسته نباشید.
ببخشیدمن اکانتم پاک شده.و برنگشت.حالا با یک شماره جدیدهم میخواستم وارد شم.اما بازم بهم اجازه نداد اخطارمیداد.چیکارکنم؟؟توروخداراهنماییم کنید

اکانت چطور پاک شده، دائمی یا موقت؟
برای هر حساب میشه فقط یک شماره تلفن ثبت کرد، مشخصه شماره جدید قبول نمیکنه

چ جوری میتونم ایمیلمو برگردونم.پیجم رو توی گوشی بقیه میبینم ولی برای خودم ن حتی اینستا نصب هم نمیشه از طریق گوگل هم رفتم درخواستvalify میده

سلام خسته نباشید من دوتا اکانت داشتم اولی اصلی بود دومی رو به دلایلی دیلت اکانت کردم حالا یوزر نیمومیزنم وصل نمیشه وشماره ای که تو پیج اصلی رو زده بودمو هم میزنم اما اکانتم برنمیگرده البته من برای جفت اکانت جفت ایمیل وشمارمو زده بودم حالا چیکار کنم تا اکانت اصلیم برگرده ؟ممنون میشم جواب بدین.

منظورتون اینه بلافاصله بعد از حدف اکانت دوم این اتفاق برای حساب اصلی افتاد؟

Manam hamin etefagh vasam oftade

سلام من ، دو بار برنامه رو پاک کردم ، بار اول با وارد کردن شماره اکانت جدید ساختم، اما بار دوم که پاک کردم هرچی شماره ، ایمیل ، نام کاربری ، پسورد میزنم هیچی نمیاد واین پیام رو میده server with specified hostname لطفا راهنماییم کنید چطور میتونم اکانتمو برگردونم خواهشا

سوالتون واضح نیست. شما اپلیکیشن پاک کردید یا اینکه حساب کاربری؟ سری دوم یک حساب کاربری جدید با ایمیل قبلی ساختید؟

Slm mn axmo vase servis ersalkrdm ba cood fqat chqad tol mikshe k link bhm bdn vase vorod b pgm disable shode bod??lotfn jvab bdin mmnon mishm

سلام وقت بخیر
من یکسال پیش اکانتم رو غیر فعال کردم . الان که میخوام برگردونم اجازه نمیده . با توجه به اینکه تمام مراحل رو انجام دادم و پسورد رو ریست کردم . در ضمن تو ایمیل ریست پسورد هم نام کاربری و هم ایمیلم رو درست ارسال میکنه ولی هنگام ورود این پیغام رو میده؛
The username you entered doesn’t belong to an account. Please check your username and try again.
لطفأ راهنمایی کنید
ممنون

سلام وقت بخیر
من یکسال پیش اکانتم رو غیر فعال کردم الان تمام مراحلی که گفتید رو انجام میدم و ایمیل با نام کاربری هم برام میاد و پسىرد رو هم ریست کردم ولی باز هم وارد نمیشه و این پیغام رو میده
The username you entered doesn’t belong to an account. Please check your username and try again
لطفأ راهنمایی کنید

سلام داداش من پیجم به کل به تصرف اینستا در اومده هرکاری هم میکنه لاگین نمیشه تو سرچ هم نمیاره.چیکار کنم؟لطفا یه راهی بگید

سلام، مطلب زیر رو یک بار مطالعه کنید:http://gadgetnews.net/159405/غیر-فعال-شدن-اکانت-اینستاگرام/

اینستاگرام بستن یک حساب کاربری بدون اخطار رو حق خودش میدونه (اگر قوانین گفته شده تو مطلب بالا رو رعایت نکنید)

بعید نیست بعد از یک سال حساب به طور کلی حذف شده باشه!
از طرفی وقتی براتون ایمیل میاد یعنی هیچ مشکلی نباید وجود داشته باشه. یک بار به قسمت فراموشی رمز عبور برید و اونجا ایمیلتون رو وارد کنید

سلام خسته نباشین
اکانت اینستای من نمیدونم چه مشکلی واسش پیش اومده
چون من وقتی اینستا رو روی گوشی جدیدم نصب کردم برای ورود به اکانتم پسورد رو فراموش کردم و یک اکانت جدید درست کردم ولی من میخواستم به اکانت قبلیم برگردم به خاطر همین شماره موبایل اکانت جدیدم رو عوض وازش خارج شدم تا به اکانت قبلیم وارد شوم ولی الان هرکاری میکنم نمیتونم وارد شم چون پسورد رو یادم که نبود از اول وبا ایمل و فیسبوک نیز ثبتنام نکردم و باشماره موبایلی که ثبتنام کرده بودم وارد نمیشه
خواهش میکنم کمکم کنین که بدونم چجوری به اکانت قبلیم وارد شم ممنون میشم راهنماییم کنین تشکر

به قسمت فراموشی رمز عبور برید، یوزرنیم اکانت اولی که الان بهش دسترسی ندارید رو بزنید. ببینید چه راهکاری برای پس گرفتنش بهتون پیشنهاد میده

سلام.من وارد یه برنامه ی افزایش فالوور شدم بعد برنامه بهم هشدار داد که اکانت شما از طریق اینستاگرام بلاک شده برای رفع بلاک پسورد و شماره تلفن خود را وارد کنید اما من اون لحظه وارد نکردم بعد یهو از حسابم بیرون رفتم الان هرچی پسوردمو وارد میکنم نمیتونم وارد اکانتم بشم در قسمت جستجو اکانتم موجوده ومیشه پستهاشو دید اما هر کاری کردم نشد ازقسمت فراموشی پسورد پسورد جدید دریافت کنم جیمیلمو میدونم چیه وواردمیکنم ومیگه باموفقیت ثبت شداما پیامی برام نمیاد خواستم راهنماییم کنین چون خیلی برام مهمه

تو پوشه‌های مختلف ایمیلتون سر بزنید، اینستاگرام تو ارسال ایمیل خیلی سریع و دقیق عمل می‌کنه
از قسمت فراموش رمز عبور هم یک بار اقدام کنید، مطمئن شید ایمیلی که در موردش فکر می‌کنید دقیقا همین هست. یعنی فراموشی رمز عبور رو که بزنید، گوشه ای از آدرس ایمیل رو نشون میده قبل اینکه ایمیلی بفرسته، کنترل کنید ایمیل دیگه ای اشتباها وارد نشده باشه

سلام من اکانت درست کردم برای مشغله کاری یک روز ۱۵۰ نفر فالوو کردم بعد سه روز که ایستا وا نکردم دیدم اکانتم کلا حذف شده تو سرچ هم نیست تو لاگین هم میزنم میگه بازگردان اکانت توضیح انگلیسیه نمیفهم چی بچیه نمشکل کجاست میشه برگردونند؟؟؟

توضیحات انگلیسی رو اینجا ارسال کنید که بررسی کنیم

سلام آقا عرفان
من یه اکانت داشتم
دیلیت اکانت کلی کردم
موقت نکردم. دیلیت اکانت بدون بازگشت کردم که توو یه پست گفتین
میشه برش گردوند؟ کمک کنین

دوست عزیز تاکید شدید اینستاگرام اینه که امکان برگردوندن اکانت پاک شده به صورت دائمی وجود نداره

سلام من رویه اکانتم اکانت بستم .بایک شماره.و بدون اینکه بدونم اکانت قبلی غیر قابل استفاده میشه دو بار اکانت مختلف بستم و حالا اسمه اون اکانت اولی برام ارزش داره نمیتونم برشگردونم. ریست کردم ولی آخرین اکانته بسته شده رو بالا میاره. در صورتیکه داخل اینستا جستجو که میکنی اکانت اولی قابل مشاهده است. یکسال میگذره چیکار کنم؟ممنون میشم.

به قسمت فراموشی رمز عبور برید تو اینستاگرام و نام کاربری اون حسابی که بهش دسترسی ندارید رو بزنید. ببینید چه پیشنهاد میده بهتون برای پس گرفتن حساب

سلام من اکانتمو به مدت ١ماه یا کمتر غیر فعال کردم ولی الان أصلا نمیتونم وارد شم خواهش میکنم راهنمایی کنید اگه امکان داره شماره یا ای دی تلگرامتونو برام بزارید

سلام
آیا همه این مراحل رو دقیق دنبال کردید؟
از طریق قسمت فراموشی رمز عبور اقدام کنید و نام کاربریتون رو وارد بزنید، ببینید اینستاگرام چه پیشنهادی میده برای برگردوندن حساب

سلام من تو اینستاگرام یک بیزنس اکانت داشتم که امروز ناگهانی بسته شد و اینستا ریپورتش کرده حالا هرکاری میکنم وارد اکانت نمیشه و اخطار میده که اکانتمو از کار انداخته و برای هیچکس هم قابل سرچ و رویت نیست میشه گید راهی هست که بتونم اکانتمو برگردونم؟؟ فالوئرام زیاد بود دایرکتام هم برام مهمه خواهش میکنم جواب بدید

این مطلب رو بخونید:http://gadgetnews.net/150727/گزارش-هک-شدن-اینستاگرام/

از طریق این مراحل با اینستاگرام مکاتبه کنید

سلام من تازه دیلیت اکانت کردم و گزینه ی something elso زدم أیا میتونم برگردونم به همین روش؟!?

مهم نیست چه دلیلی رو برای حذف انتخاب کردید. اگر حذف دائمی کردید، حساب کلا پاک شده

باسلام من ۱ماه میشه ک اینستاگرامم رو پاک کردم در قسمت (برنامه های بارگیری شده ) وبعدش نصب مجدد انجام دادم باهمون ایمیل و پسورد (که۱ماه پیش پاک کرده بودم) نصب شد ولی یه اکانت جدید باز شده، آیا میتونم به اکانت قبلیم دسترسی پیدا کنم؟؟

با حذف اپلیکیشن موبایل اتفاقی برای حساب کاربری نمیفته
الان باید به دنبال روش های برگردوندن حساب قبلی باشید چون اون سرجاش باقی مونده

لطفا میشه راهنمایی کنید چجوری میتونم اکانت قبلیمو برگردونم و اینکه لازمه که اکانت جدیدمو ک با همون ایمیل و پسورد ک قبلا نصب کردم حذف کنم؟ تشکر.

حساب کاربری قبلیتون یک یوزرنیم داره.
داخل اینستاگرام، به بخش فراموشی رمز عبور برید، اونجا همین یوزرنیم رو وارد کنید. ببینید چه پیشنهادات و روش هایی برای پس گرفتن حساب وجود داره. اگر وصل شده باشه ایمیل به درستی، خیلی سریع رفع میشه مشکل

سلام وخسته نباشید.من تازه کارم زیاد وارد نبستم ی اکانت ساختم یوزر و پسوردش رو فراموش کردم چه کنم مه بشه بازش کرد متاسفانه دو تا ایمیل هم ساختم دقیق نمیدونم با کدوم ساختم .senator_0035

سلام من اکانتم یه دفعه متوقف شد. با شماره هم وارد شدم ایمیل ندادم. پسوردمم فراموش کردم. ایا اکانت قبلیمو میتونم برگردونم؟

آیا الان با اینستاگرام کسی دیگه اکانت خودتوتو جستجو میکنید پیدا میشه؟
احتمالا ریپورت شدید

سلام من یک هفته س پیجمو حذف موقت کردم حالا هرکاری میکنم بر نمیگرده
ایمیلو شماره تلفن که میزنم میگه no users found
log in هم‌ ک می زنم یوزرو پسورد رو بعد میگه
The password you intered is inccorect.. pls try again

دقیقا واسه منم همین مشکل پیش اومده کاری نمیتونم بکنم برش گردونم؟؟؟ رمزشو تونستم رست کنم ولی کلا میگه این یوزر در دسترس نیست!! یعنی پاک کرده اینستا؟؟؟ از طریق پیغامهای قبلی که تو ایمیلم اومده بود تونستم پسوردمو عوض کنم

پیام های قبلی تاریخشون گذشته و کاربردی ندارن

احتمالا بعد از اینکه ایمیل رو وارد کردید، ایمیل ارسال شده از طرف اینستاگرام حاوی یک لینک برای تایید ایمیل رو واردش نشدید. یعنی ایمیل تایید و ثبت نشده برای این حساب. از طرفی وقتی میزنه پسورد صحیح نیست، یعنی یوزر وجود داره (The password you entered is incorrect)

من اینستاگرام خودم رو ریست کردم حالا که پسورد جدیدو میدم هیچ پسوردی رو قبلول نمیکنع

این مشکل در برخی مواقع پیش میاد
بهتره با رفتن به قسمت فراموشی رمز عبور، درخواست مجدد پسورد بدید از اینستاگرام

سلام.. من همه این کارا رو کردم ولی هنوزم لکانت اینستام باز نمیشه..

آیا با حساب کاربری بقیه جستجو کردید تا ببینید این اکانت دیده میشه یا نه الان؟
یک بار سعی کنید از اینستاگرام تحت وب لاگین کنید

سلام ممکنه با حذف برنامه اینستاگرام و نصب مجدد اکانت برنگرده؟

سلام، خیر
حذف اپلیکیشن هیچ ارتباطی با اکانت نداره

سلام خسته نباشین
من یدونه اکانت اصلی داشتم ایمیلو شماره همراهم بهش داده بودم بعدش اومدم یدونه اکانت دیگه به اکانتم اضافه کردم .ولی الان دیگه هرکاری میکنم اکانت اصلیم نمیاد .برا بازیابی رمز شماره همراه خودمو که میدم مال اکانت دومو بهم میده بعدش برای ایمیلو که برای بازیابی رمز میدم نمیفرسته. چیکار کنم؟؟کمک کنین ممنون

ارسال ایمیل اینستاگرام مشکلی نداره و نباید اشکال پیش بیاد.
پیشنهاد میکنم شماره تماسی که برای اکانت دوم قرار دادید رو عوض کنید و دوباره امتحان کنید برای پس گرفتن حساب اول

سلام من اینستام فعال بود ولی حالا ک میخوام login بشم درخواست verify code میکنه شماره تلفن ب اینستام ندادم و فکر میکنم ایمیلمو تایید نکردم ک کد ارسال نمیشه باید چکار لطفا جواااب بدید نمیخوام اکانتمو از دست بدم?

سلام
راهی به جز این موارد وجود نداره و این به صلاح کاربره، وگرنه هرکی از راه می‌رسید درخواست دسترسی به یک حساب رو می‌کرد

سلام. راهی برای رفع فیلتر پیج اینستاگرام وجود داره؟ پیج سیاسی یا غیراخلاقی و اینا هم نیست من دلیل فیلتر شدنشو نمیفهمم واقعا

سلام
پیشنهاد میکنم به این مطلب سری بزنید

http://gadgetnews.net/150727/گزارش-هک-شدن-اینستاگرام/

سلام خسته نباشید.من اکانتمو حذف کرده بودم و حالا می خوام برگردونم و همه مراحلی که شما گفتید رو انجام دادم ولی اخرش که باید کد امنیتی رو تو کادر وارد کنم نمی دونم پشت سر هم وارد کنم یا بین دوتا کد امنیتی فاصله بزارم چون هر دوشو انجام دادم ولی نشد …ممنون میشم راهنمایی کنید

کد امنیتی در حالت کلی باید پشت سرهم وارد بشه
اگر دو قسمتی باشه، هر قسمت از دیگری به حالتی کاملا مشخص جدا میشه و شکی در دو قسمتی بودنش نمیمونه

سلام
من هرکاری میکنم نمیتونم اکانت اینستامودائمی پاک کنم.راهی وجودداره؟چیکاربایدبکنم؟

سلام، بله میشه
مطلب زیر رو مطالعه کنید، دقیقا روش انجام همین کار رو توضیح دادهhttp://gadgetnews.net/140281/پاک-کردن-اکانت-اینستاگرام/

سلام ببخشید من حدود یه هفته است پیجم روپاک کردم هرکاری میکنم نمیتونم برگردونمممم کمککک کنیددد????

سلام
حذف کردید یا غیر فعال؟ از چه روشی استفاده کردید؟
اگر حذف کردید، دیگه هیچ راهی برای برگردوندنش نیست، هیچی
اگر غیر فعال کردید همین مراحل ذکر شده در این مطلب رو دنبال کنید و به راحتی اون رو برگردونید. برای اطمینان خاطر یک بار مراحل ذکر شده تو این مطلب رو دنبال کنید.

چجوری میتونم دائمی اکانتم رو حذف کنم؟؟

سلام
ببخشید من اینستام پاک شده،اسم کاربریمو زدم با شمارم
بهم یه اسمس اومد اونو باید چیکار کنم که اکانت قبلیم برگرده؟
لطفا جواب بدید

سلام
در همین مطلبی بالایی، درست بالای عنوان نارنجی رنگ “یکی از روش‌های ریست رمز عبور را انتخاب کنید” یک عکس مشاهده می‌کنید. این گزینه یعنی همون فراموش رمز عبور رو انتخاب کنید. بهتون پیشنهاد میده از کدوم روش میخواید استفاده کنید. اگر شماره تلفن رو بزنید یا یک پیامک حاوی کد براتون ارسال میشه که باید اون کد رو داخل قسمت مشخص شده وارد کنید یا اینکه یک لینک ارسال میشه که باید روی لینک کلیک کنید و بقیه مراحل رو دنبال کنید.

سلام من یه پیج ترسناک داشتم
آیدیش snol6
۸۰ هزار نفر هم فالوور داشتم و مثه اینکه اینستا بستش
باید چیکار کنم تابرگرده؟

احتمالا ریپورت شدید و یا حرکتی خارج از قوانین اینستاگرام انجام دادید که باعث غیر فعال شدن حساب شده. بهتره تا از طریق مطلب زیر وضعیت رو از پشتیبانی اینستاگرام دنبال کنید:

http://gadgetnews.net/150727/گزارش-هک-شدن-اینستاگرام/

سلام من اینستامو حذف اکانت کردم حالا دوباره میخام برگردونم میشه راهنمایی واضح کنین

سلام، اگر حذف دائم کردید، به طور بسیار شفاف و واضح داخل مطلب عنوان کردیم که به هیچ عنوان امکان برگردوندن اکانت حذف شده (نه غیر فعال شده) وجود نداره. این گفته صریح خود اینستاگرام هست.

سلام.من اینستامو دیروز لغو نصب کردم ولی امروز ک نضبش کردم اکانت قبلیمو بالا نمیاره اکانت قبلیمم هنوز هست هرچیم روش برگرداندن اکانت رو میزنم همش ارور میده

آیا روی این حساب در زمان ثبت نام ایمیل و یا شماره تلفن وارد کرده بودید؟ از طریق ایمیل راحت میتونید برگردونیدش

سلام اکانت من بی صاحب شده لطفا یه جوری برام پاکش کنید.کمکم کنید این اکانتمه alireza keihani
۳۲هم عکس دارم.لطفا برام پاکش کنید.منتظر ایمیلتونم

سلام.من دو تا اکانت اینستاگرام داشتم که با هر دوتاش کار میکردم.از دیروز اکانت اولیم دیگه کار نمیکنه و من اصلا بهش دسترسی ندارم و فقط اکانت دومی رو میبینم.ممنون میشم کمکم کنید

سعی کنید مجددا لاگین کنید به اکانت مورد نظر. همچنین ببینید با اینستاگرام دیگر دوستانتون و همچنین اکانت دیگر خودتون میتونید این حساب رو ببینید یا نه. اگر تو سرچ پیدا نمیشه احتمالا به دلیل رعایت نکردن قوانین اینستاگرام یا ریپورت شدن غیر فعال شده

سلام من اینستا دستم خورده پاک شده میخوام برگرده به همون اکانت قبلیم چیکار کنم؟؟؟لطفاسریع جوابمو بدین خواهش میکنم

سلام
اکانت مورد نظر شما به هر حال نام کاربری داره. اگر پسورد رو به خاطر نمیارید از روش های مختلف بازیابی رمز عبور استفاده کنید. امیدوارم شماره تماس یا ایمیل وارد کرده باشید وگرنه بازیابی حساب براتون با مشکل روبه رو میشه. اگر پس گرفتن این اکانت خیلی براتون مهمه، به این مطلب یک سری بزنید:

http://gadgetnews.net/150727/گزارش-هک-شدن-اینستاگرام/

سلام.من پسورد اینستاگرام رو فراموش کردم و شماره تلفن هم وارد نکرده بودم وحذفش کردم الان یکی دیگه نصب کردم .میخوام پیج قبلی رو برگردونم راهی هست؟
ممنون میشم اگه راهنمایم کنید

درود عزیز.من پسورد اینستاگرام فراموش کردم و هیچ راهی پیدا نکردم وحذفش کردم الان یکی دیگه ساختم .
میشه اون پیج قبلی رو برگردون .
ممنون میشم اگه راهنمایم کنید

سلام
پس گرفتن حساب کاربری برای حفظ حریم خصوصی کاربران، فقط از طریق شماره تماس و ایمیل ممکن هست. به این مطلب سر بزنید شاید مشکلتون حل شد:

http://gadgetnews.net/150727/گزارش-هک-شدن-اینستاگرام/

پیجم الان هک شده ..میتونی برگردونی

سلام
به این مطلب مراجعه کنید، راهکار گزارش هک شدن حساب کاربری و پس گرفتن در اون توضیح داده شده:

http://gadgetnews.net/150727/گزارش-هک-شدن-اینستاگرام/

سلام خسته نباشید.ببخشید من دوتا پیج مختلف داشتم که خود به خود هر دو log out شدن و هرچی یوزر و پسوردمو میزنم مینویسهbad request
خاهش میکنم جوابمو بدین .ممنون

اینستاگرام حساب های کاربری رو در برخی مواقع به دلیل عدم رعایت برخی قوانین غیر فعال میکنه. از اینستاگرام دوستانتون اول چک کنید ببینید این حساب هنوز قابل مشاهده هست یا خیر.

ولی اگه اکانت هنوز وجود داشته باشه اما یوزرنیم و پسورد رو هم که میزنم بنویسه bad request یا verify by account باید چیکار کرد؟

این موضوع یعنی لاگین کردن شما با مشکل مواجه شده و ایرادی از خود اکانت نیست احتمالا. یک بار سعی کنید تا از طریق وب سایت instagram.com یا مرورگر کامپیوتر به اکانت لاگین کنید.

اما باهرچیز امتحان میکنم میگه
Enter security code
ومیگه رمز شیش رقمیو باید وارد کنم اما هیچ رمزی به جیمیلم نمیاد.مشکل از جیمیلمه؟؟؟باید چیکار کرد؟

ارسال ایمیل اینستاگرام مشکلی نداره
از قسمت فراموشی رمز عبور اقدام کنید و ایمیلی که فکر میکنید با این حساب در ارتباط هست رو وارد کنید، با این کار متوجه میشید ایا همین همین ایمیل رو به حساب وصل کردید یا نه
شاید به آدرس ایمیل دیگه ای ارسال میشه

اما اگه ندونم چه ایمیلیو وارد کردم ایا امکانش هست ایمیلی که وارد کرده بودمو نشونم بدن تا بفهمم کدوم جیمیلم بوده؟

اول اینکه ارسال رمز شش رقمی به شماره تلفن هست.
به قسمت فراموشی رمز عبور برید و یوزرنیمتون رو بزنید. اونجا گوشه ای از ایمیل رو نشون میده، به طوری که حدس زدنش خیلی آسون هست

عالی بود دستتون درد نکنه

سلام.
من قبلا یه اکانت داشتم که الان نمیتونم بهش دسترسی داشته باشم.
میخاستم بدونم ایا ممکنه بعد از گذشتن چند ماه اکانت خودش غیر فعال بشه؟

سلام خسته نباشین من یه اکانت قبلی دارم که هرچقدرمیخوام بهش دسترسی پیداکنم تاحذفش کنم نمیشه دسترسی پیداکرد چون پسوردمو فراموش کردم هرچقدر شماره وایمیل هامم میزنم ارور میده لطفا دراسرع وقت به سوال من پاسخ بدین ممنون میشم چن بارم درسایت های دیگر این سوالو تکرار کردم اماجوابی ندادندباتشکر.

اینستاگرام ایمیل و شماره عبور رو درخواست میکنه تا فقط خود کاربر بتونه بهش دسترسی داشته باشه. شاید الان که شما به هر دلیلی اعم از وارد کردن اشتباه ایمیل و یا شماره نمیتونید به حسابتون دسترسی داشته باشید، ناراحت کننده به نظر بیاد، اما در واقع اتفاق خوبی هست، وگرنه هرکسی میتونست خیلی راحت به حساب شما دسترسی پیدا کنه و هرج و مرج میشد. تنها راه دسترسی به حساب کاربری، ایمیل و یا شماره تماس هست. اگر خیلی براتون مهمه این اتفاق، به مطلب “آموزش گزارش هک شدن اینستاگرام به منظور پس گرفتن اکانت” در گجت نیوز مراجعه کنید و ریز به روز اون رو بخونید، شاید کمکتون کنه.http://gadgetnews.net/150727/گزارش-هک-شدن-اینستاگرام/

این عدم دسترسی بستگی داره چه اروری باشه. بسته شدن حساب، فراموش روز عبور و یا موارد دیگه.
در حالت کلی با عدم استفاده از حساب کاربری، اینستاگرام اون رو غیر فعال نمیکنه.
ببینید مورد شما چیه.

من اینستاگرامم رو لغو نصب کردم میتونم دوباره اکانتم رو برگردونم؟؟؟!

سلام
اره میشه

سلام، من یه اکانتم رو حذف دائمی کردم، اما وقتی با اکانت فعلیم میرم اینستا، اون اکانتی که حذف کردم هنوز هست، فقط باز نمیشه، من کلا نمیخوام باشه، چیکار کنم ؟؟؟

منظورتون رو از “لغو نصب “متوجه نشدم.
توضیح بیشتری بفرمایید تا جواب دقیقی بگیرید.

سلام وقت شما بخیر
من قبلا با ایمیلم وارد اینستا شدم اما چند روز چیش گوگل ازم تاریخ تولد مجدد خواست یادم نبود قبلا چی گذاشتم و یه چیزی همینطوری وارد کردم فک نمیکردم مهم باشه .. واااااااای ایمیلی که سالهاست دستمه رو گوگل داره غیر فعال میکنه و اجازه وارد شدن نمیده و می نویسه در حال غیر فعال شدنید … اینستاگرامم میگه برای ورود رو لینکی که تو ایمیلتونه برثد که من نمی تونم … سوالم اینه: آیا اکانت اینستاگرامم هم غیر فعالی میشه؟ غیر فعال شدن ینی حذف کامل ؟ یا آی دی رو هست فقط فعال نیست؟ چی میشه حالا؟ لطفا کمکم کنید . سپاس

متاسفانه کاربرها فکر میکنن وب سایتای سرویس دهنده اعم از گوگل برای آزار و اذیت اطلاعات تکمیلی میخوان، و برای همین سرسری اون ها رو پر میکنند. سرویس دهنده ها هم برای ارائه خدمت بیشتر و مخصوصا برای بالا بردن ضریب ایمنی و اعتبار خودشون از شما سوال میکنن. بدون استفاده از حساب، حساب غیر فعال نمیشه و همینطوری باقی میمونه. غیر فعال هم بشه به معنی حذف کامل نیست، ولی کسی نمیتونه ببینه این حساب رو و همچنین نام کاربریش رو هم کسی نمیتونه مجددا ثبت کنه.

سلام
من برنامه ی اینستافالو نصب کردم و رمز و پسوردمو دادم همون لحظه دیگه نتونستم وارد اینستام بشم پیجم بسته شد. یه کد امنیتی ازم میخواد که به ایمیلم میفرسته اما ایمیل من اشتباه وارد شده تو اینستا یعنی آدرسش اشتباهه همچین ایمیلی ندارم الان دیگه هیچ جوره نمیتونم وارد بشم راهی هست برای برگشتن پیجم؟

سلام.
اینستاگرام برای حفظ امنیت کاربران، در صورت استفاده شدن از حساب توسط چند برنامه یا آی پی مختلف، اون رو غیر فعال میکنه و ادامه استفاده از حساب منوط به وارد کردن کدی که در ایمیل ارسال شده هست.
این هم یکی از مشکلاتیه که عدم وارد کردن ایمیل صحیح ایجاد میکنه.

سلام من اشتباهی اینستام پاک کردم اگه برنگردونمش بدبخت میشم خواهش میکنم کمکم کنید من ۱۵۰kفالورداشتم

سلام خسته نباشید من اینستاگراممو با ایمیل راه انداختم البته ایمیل رو اشتباه وارد کردم بعد از چند وقت خواستم انتقالش بدم رو گوشی جدیدم اکانتم پاک شد الانم نام کاربری و پسورد رو میدونم ولی وقتی وارد میشه میگه یه کد شش رقمی میفرستم به همون ایمیل اونو وارد کن الان من اون ایمیل رو ندارم و نمیتونم وارد بشم راهی هست برای راه اندازی دوباره

چک کردم. با موبایل دیگران, با کامپیوتر. و وقتی که میخوام حتی از اون اسم برای اکانت دیگری استفاده کنم میگه که این نام وجود داره. و از طرفی توی سرچ هم میاد بالا. پیجم هست فقط من بهش دسترسی ندارم. تاالان صدجا نشون دادم میگن اصلا همچین چیزی وجود نداره. لطفا شما یه راهکار بدید. اگر پیج دارید من از طریق دایرکت براتون اسم اون اکانتم رو بفرستم.

سلام عرض شد..ببخشید من ی دو سه روزی میشه از وقتی داخل اکانتم بودم یهو دیدم پیجم پرید بعد هروقت خواستم وارد بشم این ارور رو میده
To secure your account, we’ve reset your password. Tap”Get help signing in” on the login screen and follow the instructions access your account.
فک کنم توسط ایسنتاگرام غیرفعال شده..ایمیل هم ک میزنم ریست پسوورد واسش ارسال شه اصلا تو ایمیلم چیزی نمیاد..خواستم لطف کنم ازتون بهم بگید امکان برگردوندنش هست خواهشاااا..هرچه زودتر

سلام
یک بار اتفاق مشابهی برای من افتاد، وقتی که نام کاربری و پسورد اینستاگرام یکی از حساب های کاربریم رو به یکی از دوستانم داده بودم و خودم هم همزمان داشتم ازش استفاده میکردم. هر نیم ساعت یک پسورد به ایمیل ارسال میشد که با دادن رمز داخل اون به دوستم اجازه میدادم کارش رو پیش ببره. ارسال ایمیل اینستاگرام بدون خطا انجام میشه، مگر اینکه ایمیلتون رو دقیق وارد نکرده باشید و یا اینکه اون رو تایید نکرده باشید. اگر جزئیات بیشتری داره اتفاق رخ‌داده برای شما، توضیح بیشتری بفرمایید.

سلام, خسته نباشید. من مشکلی جدی برام پیش اومده خواهش میکنم راهنماییم کنید. من با یک خط دو تا اکانت نصب کردم . هر دو با یک شماره بدون ایمیل, اکانت دوم رو دیلت کردم ولی وقتی خواستم به اکانت اول برم اینستا میگه که با این شماره یوزر وجود نداره. خواهش میکنم راهکاری بگید که بشه باهاش وارد اکانتم بشم. من فیس بوکم رو هم باهاش لینک نکردم. حداقل اگر نمیتونم واردش بشم/بتونم دیلتش کنم. لطفا کمکم کنید.

سلام
ببینید حساب کاربری با “نام کاربری” شناخته میشه و ایمیل و یا شماره موبایل اطلاعات جانبی محسوب میشن. نام کاربری این حساب اول که میفرمایید رو با استفاده از اینستاگرام یکی از دوستان چک کنید ببینید وضعیتش چیه

چک کردم. با موبایل دیگران, با کامپیوتر. و وقتی که میخوام حتی از اون اسم برای اکانت دیگری استفاده کنم میگه که این نام وجود داره. و از طرفی توی سرچ هم میاد بالا. پیجم هست فقط من بهش دسترسی ندارم. تاالان صدجا نشون دادم میگن اصلا همچین چیزی وجود نداره. لطفا شما یه راهکار بدید. اگر پیج دارید من از طریق دایرکت براتون اسم اون اکانتم رو بفرستم.

احتمالا شماره موبایل رو داخل این اکانت درست وارد نکردید، وگرنه اینکه برای چند تا حساب یک شماره موبایل رو بزنید مشکلی نداره

سلام.پیج من با جیمیل سیو شده گوشیمو عوض کردم اومدم ک اینستامو بیارم زدم رو همین جیمیلم پیج جدید باز کرده قبلی رو نمیاره دگ درصورتی ک تو گوشی دوستم پیجم هنوز زندس جیمیلمم قاطی کرده بازی هم داشتم رو جیمیلم دگ بازیمم نمیاره لطفا خواهشا راهنماییم کنید

سلام
اینستاگرام هیچوقت آدرس ایمیلی رو به عنوان آدرس ثبت شده برای یک کاربر به صورت رسمی تلقی نمیکنه، مگر اینکه به محض وارد کردن اون آدرس ایمیل، تا ۷۲ ساعت وارد ایمیل بشید و لینکی که اینستاگرام براتون فرستاده رو تایید کنید. اگر واقعا یک حساب کاربری دیگه بدون اطلاع شما روی ایمیلتون سوار شده، یعنی کسی دیگه دسترسی داره به این ایمیل!!

ممنونم عزیز لطف کردی من ب نظر شما چطوری میتونم اینستامو بیارم با همین جیمیل ک وارد اینستا میشم پیج جدید واسم باز میکنه پروفایذ قدیمیمو نمیاره

از طریق گزینه فراموش رمز عبور اقدام کنید و مراحل رو با زدن ایمیل دنبال کنید

سلام
من اکانت اینستاگرامم رو دی اکتیو کردم. و بعد یک روز برگردوندم ولی بیشتر از صد تا پستم حذف شده! چرا اینطور شده؟ آیا دوباره برمیگرده؟

دی اکتیو کردن خصوصا برای جلوگیری از حذف اطلاعات صورت میگیره.
این اتفاقی که برای شما افتاده طبیعی نیست و نباید چنین چیزی پیش بیاد. همچنین بعید به نظر میاد مطلب پاک شده دوباره برگرده

سلام .من رو پیجم شماره رو ثبت نکرده بودم ولی جیمیل رو ثبت کرده بودم الان
پیجم خراب سده و این متن رو میده verify your accnt
حالا اینم میرنم ولی کد ب ایمیلم نمیاد متاسفانه?
لطفا راهنمایی کنید

شخصا طی چندین بار مواجهه با مشکلات مشابه، ایمیل های اینستاگرام سریعا به دستم رسیده.
حدس میزنم ایمیلتون رو اشتباهی وارد کردید و یا احتمال قویتر اینه که وقتی در زمان ساخت اکانت جدید آدرس ایمیلتون رو وارد کردید، به ایمیل تاییدیه ارسال شده از سوی اینستاگرام جواب ندادید. در زمان وارد کردن آدرس ایمیل، اینستاگرام یک ایمیل البته دارای تاریخ انقضا برای کاربر ارسال میکنه که در صورت جواب ندادن به اون، آدرس ایمیل ثبت نمیشه.

سلام خسته نباشید من دیروز اینستگرام را دیلیت اکانت کردم تو رو خدا به من بگوید چگونه ان را دوباره برگردانم؟

سلام
طی چندین مطلب، چندین بار تکرار کردیم و البته این موضوع رو با توجه به تاکید محض خود اینستاگرام گفتیم. اینستاگرام خیلی شدید تاکید میکنه که امکان برگردوندن اکانت “حذف شده” (نه غیر فعال شده) وجود نداره، اصلا!

سلام خسته نباشید توی اینستا گرام برای لایک یه پست ارور اومد که نمیتونین این پستو لایک ‌کنین و یهوصفحم غیر فعال شد
وقتی هم لاگین زدم گفت …not available violating…..
حتی با یه دستگاه دیگه هم زدم نشد و همین ارور اومد
درضمن حتی یوزر نیممو توی پیجایی که فالولو کردم سرچ میکنم میگه همچین کاربری نداریم
لطفا راهنمایی کنین که اگه میشه اکانتمو برگردونم

violating –> متخلف
دلیل غیر فعال شدن شما رو باید در بین موارد تخلف از نظر اینستاگرام دنبال کرد. اینستاگرام قوانینی برای خودش داره که در صورت رعایت نشدن اون هم برای چند بار، کاربر رو غیر فعال میکنه، اما تا حالا دیده نشده که کاربری رو کلا حذف کنه. کمی منتظر بمونید تا شاید رفع تحریم بشید.

سلام من حدود سه ماه پیش اکانتمو غیرفعال کردم..ولی حالا که میخوام واردش بشم این پیغام رو میده
The username you entered doesn’t belong to an account. Please check your username and try again
لطفاااااا بگین چیکار کنم اگه میدونستم اینطور میشه غیرفعالش نمیکردم:(
مطمئنم که اکانتمو غیرفعال کردم نه حذف،نمیدونم چرا این پیغامو میده

سلام
این ارور مشخصا داره میگه چنین یوزری وجود نداره! آیا تک تک مراحل گفته شده در بالا برای برگردوندن اکانت رو انجام دادید؟

بلههه هرکاری کردم فایده نداشت
مطمئنم که یوزرنیم و پسوورد رو درست میزنم
و مطمئنمممم که اکانتو حذف نکردم
اون پیجمو خیلی دوست داشتم:(((
ینی هیچ راه دیگه ای نداره؟

از طریق ایمیلتون اقدام کنید. به عنوان نمونه به سراغ قسمت فراموشی رمز عبور برید و ایمیلتون رو وارد کنید. وقتی که درباره نام کاربری چنین چیزی مینویسه، تنها کلید موجود الان ایمیل هست.

این کار رو هم چند بار انجام دادم فایده نداشته:(((

سلام
حدود یکسال و نیم پیش تنظیمات کارخونه زدم و اینستاگرامم پاک شد
چندماه میخوام دوباره نصبش کنم اما یوز و پسم رو ندارم اصلا یادم نیس چی بوده
از اینستای همسرم میتونم پیجمو ببینم وغیر فعال نیس
بازیابی رمز ک میزنم ب ایمیلم بره
میزنه ب فلان آدرس ایمیل ارسال شد در حالی ک اون ایمیل ک بهم میگه رمزتو برات ب اون فرستادم رو اصلا نمیشناسم…
موضوع چیه گیج شدم چطور میتونم وارد همون حسابم بشم.!
خواهش میکنم سریع جوابمو بدید کمکم کنید
کلافه شدم….
خیلی ممنونم

سلام
به این قسمت از مطلب بالا توجه کنید:
“برخی از کاربران حین ساخت حساب جدید تنبلی به خرج داده و ایمیل و همچنین شماره تماس خود را به درستی وارد نمی‌کنند. همواره مطمئن شوید یک ایمیل در دسترس را به عنوان ایمیل پیش‌فرض خود انتخاب کرده‌اید، چرا که در صورت بروز هرگونه مشکل اعم از تشخیص هک و دیگر موارد، اینستاگرام از طریق این ایمیل با شما در ارتباط خواهد بود.”
————————————————–
اینکه اینستاگرام یا هر شبکه اجتماعی دیگه از شما ایمیل و شماره تماس میخواد حین ثبت نام، قصدش آزار و یا اتلاف وقت کاربر نیست. منظور اینه در زمان های حساس مثل فراموشی پسورد، بتونید باز هم به حسابتون دسترسی داشته باشید. الان جز دسترسی به ایمیل مربوطه هیچ کاری نمیشه کرد و این فقط برای حفظ حریم شخصی کاربر هست، وگرنه هر کسی میتونست به راحتی به حساب کاربری شما دست پیدا کنه

اگه اکانت از طرف خود برنامه اینتاگرام غیرفعال شده باشد در این صورت باید چیکار کنیم

سلام
باید دید دلیل این کار چیه. به زودی یک مطلب در مورد این موضوع منتشر میکنیم

سلام صفحه اینستاگرامم یهو غیر فعال شده خواهش میکنم کمک کنید

سلام
به زودی مطلبی در مورد دلایل این اتفاق و غیر فعال شدن خودکار حساب توسط خود اینستاگرام منتشر میکنیم

سلام. من هفته پیش اکانتم پاک کردم تا دوباره نصب کنم اخه نمیتونستم قسمت استوری ویدئو بزارم اما بعد از اون نمیتونم اکانتم بالا بیارم نه إیمیل و نه شمارم قبول نمیکنه میگه با اینا نساختم با فیسبوکمم نساختم. من چکار کنم ک اکانتم برگرده میشه کمکم کنید

با سلام.اینیستا گرام برام reset password را سه بار ایمیل کرده ولی ندیدم الان که میبینم میگه مدتشون تمام شده دوباره امتحان کنید حال که میرم دوباره امتحان کنم یک ارور مواجه میشم که میگه برو به هلپ سنتر اینیستا گرام و اینم بگم با هموم ایمیلم یک حساب بعد این اتفاق به اشتباه باز کردم و دلت اکانت کردم خواهشا کمک کنید ممنون

لطفا از تصویر اروری که اینستاگرام داده یک اسکرین شات تهیه کنید و لینکشو اینجا قرار بدید تا بتونم درست کمکتون کنم

سلام
من حدود یک ماه پیش دیلىت اکانت موقت کردم حالا نمیدونم چطورى پىج قبلىم رو برگردونم

سلام
این مطلب دقیقا به روش انجام همین کار اشاره میکنه. مراحل رو قدم به قدم دنبال کنید، مشکل باید حل بشه

سلام
به قسمت فراموشی رمز رفتم بهم یک رمز داد اما هرچه میکنن نمی تونم واردش بشم در حالی که با اکانت دیگران میتونم اکانتم رو ببینم اما ارور میده

وقتی فراموشی رمز عبور رو میزنید، همون لحظه که ایمیلی براتون ارسال میشه، یه باکس هم اون جلو مهیا میشه، باید منتظر بمونید تا بعد گرفتن رمز از ایمیل، کد رو داخل باکس وارد کنید. ممکن هم است یک لینک براتون ارسال بشه که باز هم اگر روی لینک کلیک کنید همه چیز واضحه بعدش. ازتون میخواد که یک بار دیگه پسورد جدید تعیین کنید.

سلام
خوبید؟؟
لطفا راهنماییم کنید.
دیروز حدود ۲۰۰نفر رو فالو کردم بعدش اینستاگرامم غیرفعال شده.
خیلی برام مهمه
میشه درستش کنم؟؟؟

خب بدون شک از این دویست نفر چندین نفر درخواست فالووینگ شما رو تایید نکردن و شاید هم ریپورت کردن، به همین دلیل اسپم شناخته شدین

سلام من اینستا گرامم رو حذف نصب کردم الان که دوباره نصب کردم یه صفحه جدید باز شد من میتونم صفحه ی قبلیمو برگردونم یانه ؟ممنون

سلام، بله میتونید
آیا نام کاربری و پسورد حساب قبلیتون رو به یاد دارید؟؟
اگر نه، زیر باکس ورود نام کاربری و پسورد یه قسمتی هست با عنوان Forgot Password
اون رو انتخاب کنید و پسورد جدیدتون رو دریافت کنید

سلام من تو اینستاگرام بودم یکدفعه اومد بیرون هرچیم رمزو میزنم توش نمیره سرچ میکنم با صفحه دوستام صفحه میاد واینکه به ایمیلم هیچی فرستاده نمیشه حتی با کامپیوتر رفتم تو صفحه اینستاگرام میگه همچین ایمیلی نیست مطمِین ثبت نام کردید
لطفا راهنمایی کنید میتونم پیچمو پس بگیرم تازه ساختمش ممنون

لطفا کمکم کنید .چند روز پیش پیجمو هاید کردن الان که واردش میشم رمزم بادم رفته شمارمو هم وارد میکنم میگه هیچ اکانتی با این شماره وجود نداره ?

لطفا کمکم کنید .چند روز پیش پیجمو دی اکتیو کرده بودم الان که واردش میشم رمزم یادم رفته شمارمو هم وارد میکنم میگه هیچ اکانتی با این شماره وجود نداره ?

من از پیجم استفاده میکردم و به روز بود خواستم دیلیت اکانت کنم همه چی ریخت بهم نمیدونم چیکار باید بکنم

برگرداندن پیج دیسیبل شده اینستاگرام را به راحتی می توانید انجام دهید ، در زیر می توانید با انجام آموزش بازگردانی پیج دیسیبل شده اینستاگرام به راحتی اکانت خود را برگردانید.

همچنین در ادامه مطلب می توانید لینک بازگردانی پیج دیسیبل شده را دریافت کرده و برای اینستاگرام ارسال کنید تا سریع تر به نتیجه برسید.

در این آموزش قصد داریم با 3 روش به شما برای برگرداندن اکانت اینستاگرامتان کمک کنیم. یکی از معظلاتی که برای کاربران اینستاگرام با تعداد فالوورهای زیاد است این است که شاید به دلایل متفاوتی به بسته شدن اکانت خود روبرو شوند که دیگر نتوانند وارد آن شوند و ادامه به پست گذاشتن بدهند ، که با غیرفعال شدن اکانت شما توسط اینستاگرام با پیغام “Your Account Has Been Disabled For Violating Our Terms” روبرو خواهید شد ، اما نگران نباشید! من به شما آموزشی خواهم داد که می توانید با درست انجام دادن تمامی مراحلی که گفته می شود اکانت خود را پس گرفته و دوباره به ادامه ی پست گذاشتن بروید. با تک تیپ همراه باشید تا شما را با روش کلی و دلایل غیرفعال شدن اکانت را توضیح دهیم.

بیشتر بدانید :

هنگامی که شما می خواهید در هر نرم افزاری ثبت نام کنید ، باید قوانین آن را خوانده و به ادامه ی ثبت نام بروید ، در این بین اگر شما قوانین نرم افزار را زیر پا بگذارید باعث مسدود شدن اکانت شما خواهد شد چراکه شما قوانین گفته شده ی نرم افزار را رعایت نکرده پس باید محدود شوید. توسط لینک اول و لینک دوم می توانید تمامی قوانین شبکه ی اجتماعی اینستاگرام را مشاهده کنید تا در حین استفاده از این نرم افزار محبوب به مشکل برنخورید.

چگونه بعد از دی اکتیو درآوردن اینستاگرام

گاهی اوقات پیش می آید توسط خود کمپانی به اشتباه اکانت شما غیرفعال شود ، دلایل این بخش ممکن است نداشتن فعالیت در اکانت و یا ارسال تصاویر زیاد در پست های خود ، همچنین فالو کردن تعداد زیادی اکانت اینستاگرام در بازه ی زمانی کم که این مقادیر باعث می شود سیستم ضد اسپم اینستاگرام اکانت شما را به دلیل یک اسپمر و یا اکانت مزاحم تشخیص دهد و باعث مسدود شدن اکانت شما بشود.

شما با انجام دادن مراحل زیر می توانید حساب اینستاگرام خود را برگردانید ، توجه داشته باشید این تنها روشی است که می توان حساب خود را برگرداند اما ممکن است برای برخی کاربران جواب صد در صدی ندهد ، زمان تخمینی بازگشت حساب شما از 3 تا 20 روز بستگی دارد. این روش تنها در اپلیکیشن امکان پذیر است. حالا وارد آموزش می شویم :

1- ابتدا اول از همه باید اینستاگرام خود را بروز کنید.

2- حالا وارد صفحه ی اول اینستاگرام شوید ( صفحه ورود ).

3- حالا باید وارد “Forgot Password” بشوید ( ممکن است برای بعضی ها متفاوت باشد ).

4- در صفحه ی جدید باز شده که از شما یوزرنیم و تلفن می خواهد وارد “Need More Help?” شوید.

5- در این قسمت که شما به اینستاگرام درخواست کمک می فرستید ، دارای بخش های مهمی است و یکی یکی به آن ها می پردازیم :

بعد از پر کردن فیلد ها باید گزینه های زیر را بسته به نوع درخواست خود پر کنید :

توجه داشته باشید که این 3 گزینه برای مشخص کردن نوع اکانت شما است که با انتخاب هر گزینه یعنی مشخصه اکانت شما اینگونه است. به عنوان مثال اکانتی که مسدود شده است یک اکانت کاری و یا شخصی بوده است.

6- حالا در باکس آخری 4 گزینه دارد که به ترتیب توضیح می دهیم ، اما در این روش شما باید “Other” یا دومی را انتخاب کنید.

خب ، حالا شما باید یا Other را انتخاب کنید یا گزینه دومی و بعد به مرحله بعدی بروید.

7- قسمت آخر که مربوط به توضیحات می شود یعنی “Any Additional Details?” که شما باید توضیحات اولیه را به اینستاگرام بدهید تا کار شما را سریعتر انجام دهند. بعنوان مثال برخی از موارد :

و …

توجه داشته باشید که اگر توضیحات کامل را به اینستاگرام بدهید در اولین قدم پاسخ شما را خواهند داد که ایمیل شامل یک لینک است ، با کلیک کردن روی لینک می توانید اکانت خود را برگردانید.

اما اگر در مراحل اول اطلاعات کامل را به اینستاگرام ندهید ممکن است ابتدا آن ها از شما تعدادی سوال بکنند تا از اینکه شما مالک اکانت هستید مطمعن شوند.

8- در نهایت دکمه ی “Request Support” را بزنید و منتظر ایمیل از سمت اینستاگرام باشید.

ممکن است در ایمیلی که به شما ارسال شود از شما بخواهند مانند عکس زیر کدی که در ایمیل قرار دارد را روی یک برگه نوشته و روبروی خود بنویسید و عکس بگیرید و به آن ها ارسال کنید تا شما را تایید کنند.

ممکن است روش بالا امکان پذیر نباشد ، شما می توانید توسط این لینک و پر کردن فرم به اینستاگرام درخواست بررسی بدهید. فرم زیر را پر کرده و در آخر Send را بزنید.

Send را بزنید ، در صورت لزوم اینستاگرام به شما ایمیلی می فرستد که می تواند اکانت خود را بازیابی کنید.

شما می توانید اینبار توسط این لینک و مراجعه به آن و انجام مراحل اکانت خود را بازیابی کنید :

*نکته :

درصورتی که جوابی دریافت نکردید سعی کنید با این ایمیل ارتباط برقرار کنید ( Support@Instagram.com ) در ایمیلی که ارسال می کنید سعی کنید توضیح دهید که اکانت شما بی دلیل غیرفعال شده است. اگر قادر به بازگرداندن اکانت خود نشدید بهتر است به دنبال ساخت اکانت جدید بشوید چرا که دیگر فایده ای ندارد.

نتیجه گیری ، دلایل کلی غیرفعال شدن حساب اینستاگرام می تواند مورد های زیر باشد :

پیشنهادی :

15 کاری که نمی دانستید با اینستاگرام می توانید انجام دهید

به غیر از موارد بالا اخیرا یک روش جدید برای برگرداندن پیج دیسیبل شده اینستاگرام ایجاد شده است که اگر شما از روش های بالا پاسخی دریافت نکردید حتما این روش را امتحان کنید چرا که برخی افراد توانسته اند توسط این روش اکانت اینستاگرام خود را برگردانند. بدین منظور مراحل زیر را طی کنید :

1- ابتدا وارد لینک “فرم درخواست برگرداندن اکانت” (کلیک کنید) شوید.

2- بعد از وارد شدن به لینک بالا باید به سوال مربوطه پاسخ دهید که بصورت زیر است :

اگر اکانت شما بیزینسی ، سرویس دهنده و یا برای شرکت شما بوده است باید گزینه ی YES را انتخاب کرده ، در غیر اینصورت اگر اکانت شما شخصی و یا عمومی بوده باید NO را بزنید.

چگونه بعد از دی اکتیو درآوردن اینستاگرام

3- فرم را با توجه به مواردی که از شما سوال شده است به درستی پاسخ دهید.

نکته ی مهم : پیشنهاد می شود در قسمت فیلد “Which country are you writing in from?” حتما کشور United States را بنویسید حتی اگر شما در آمریکا نیستید. این موضوع باعث می شود تا روند پاسخگویی به شما سریع تر پیش برود. همچنین پیشنهاد می شود همیشه ی گزینه ی NO را انتخاب کنید.

4- پس از اینکه فرم را پر کردید بعد از چند دقیقه باید از طرف اینستاگرام یک ایمیل دریافت کنید که از شما درخواست شده است یک عکس سلفی از خود بفرستید.

نکته ی مهم 2 : توجه داشته باشید در صورتی که پاسخی دریافت نکردید ، پیشنهاد می شود هفته ای 1 بار این فرم را پر کرده و دوباره درخواست خود را به اینستاگرام بفرستید. هم چنین در هر بار ارسال یک ایمیل متفاوت وارد کنید اما شما باید به ایمیل وارد شده دسترسی داشته باشید. اگر شما از Gmail استفاده می کنید می توانید برای ارسال ایمیل خود از روش زیر استفاده کنید :

برای مثال اگر ایمیل ما InYekTestAst@Gmail.com باشد ، شما می توانید در هر بار ارسال بصورت زیر ایمیل خود را با . گذاشتن تغییر دهید. توجه داشته باشید که با نقطه گذاشتن هیچ تغییری در آدرس ایمیل شما بوجود نمی آید و پاسخ به ایمیل اصلی شما ارسال خواهد شد.

موفق باشید.

بازگردانی اکانت دیسیبل شده , برگرداندن اکانت دیسیبل شده اینستاگرام , برگرداندن پیج دیسیبل شده اینستاگرام , بازگردانی پیج disable , رفع دی اکتیو اینستاگرام , بازیابی اکانت دیسیبل شده اینستاگرام , چگونه اکانت disable شده اینستاگرام را برگردانیم , چگونه اکانت مسدود شده اینستاگرام را برگردانیم , برگرداندن اکانت غیر فعال شده اینستاگرام , لینک بازگردانی پیج دیسیبل شده , لینک برگرداندن پیج دی اکتیو شده , بازگردانی حساب دیسیبل شده , چگونه اکانت بن شده اینستاگرام را برگردانیم , بازگردانی پیج دیسیبل شده , بازگردانی پیج دیسیبل شده بدون پسورد , نحوه برگرداندن اکانت دیسیبل شده اینستاگرام , بازیابی اکانت دیسیبل شده , چگونه پیج مسدود شده را فعال کنیم , برگرداندن پیج دی اکتیو شده , نحوه بازیابی حساب غیرفعال شده اینستاگرام , برگرداندن اکانت مسدود شده اینستاگرام , اگر اکانت اینستاگرام مسدود یا غیر فعال شود چه کنیم؟ , بازگرداندن اکانت disable  اینستاگرام , برگرداندن اکانت disable شده اینستاگرام , بازیابی اکانت غیرفعال شده اینستا , برگرداندن پیج disable شده اینستاگرام , برگرداندن اکانت دیسیبل شده اینستا , بازگردانی اکانت دیسیبل شده اینستاگرام , برگرداندن پیج دیسیبل اینستاگرام , چگونه پیج غیرفعال شده اینستاگرام را برگردانیم , برگرداندن اکانت غیر فعال شده توسط اینستاگرام , بازگردانی پیج غیر فعال شده , بازگرداندن پیج غیر فعال شده , بازگردانی پیج دی اکتیو شده اینستاگرام , چگونه پیج دیسیبل شده را بازگردانیم , رفع دیسیبل اکانت اینستا , چگونه پیج دی اکتیو شده را برگردانیم , غیر فعال شدن حساب اینستاگرام , برگرداندن پیج دیسیبل شده , بازیابی اکانت دی اکتیو شده اینستاگرام , چگونه پیج ریپورت شده را برگردانیم , بازیابی پیج دیسیبل شدهپیج دیسیبل شده , حساب اینستام غیرفعال شده , چگونه پیج دیسیبل شده رو برگردونیم , آموزش بازگردانی پیج دیسیبل شده , بازگردانی پیج دی اکتیو شده , disable شدن اکانت اینستاگرام , بازگرداندن پیج دی اکتیو شده , غیرفعال شدن حساب اینستاگرام

سلام وقت بخیر من پیجم غیر فعال شده بود بعد از پیام های چندباره عکس خواستن فرستادم جواب دادن که فعال شده ویجت ولی فعال نیست آخه چیکار کنم ممنون اگه راهنمایی کنین

سلام من عکس واسه اینستا فرستادم و لینک رو داد که لیست رو پر کنم و بگم که اکانتم غیرفعال شده حالا لیستو کامل پر میکنم میگه باید بری تو اینستا و تایید کنی که این تو هستی !
و خب وقتی من اکانتم غیرفعال شده چجوری اینکارو بکنم آخه ؟

من یادم نمیاد دقیق چند تا فالوور و فالووینگ داشتم.اگر بنویسم نزدیک یک کا فالووینگ داشتم درست حساب میشه؟

سعی کن نزدیک ترین حالت ب چیزی که یتدت میاد بنویسی براشون

از کجا بدونم که فرمی که فول نیم و یوزر نیم هس ارسال شده
و همچنین اگه ارسال بشه چقدر طول می کشه برام ایمیل بیاد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




وبلاگ آکادمی اینفوگرام – برای آموزش‌های رایگان در حوزه‌های مختلف دیجیتال مارکتینگ با وبلاگ آکادمی اینفوگرام همراه باشید

ممکن است به هر دلیلی پیج شخصی یا کاری اینستاگرامتان برای مدتی غیرفعال شود و شما مایل باشید آن را بازگردانی کنید. برگرداندن اکانت غیرفعال اینستاگرام در وهله اول شاید گیج‌کننده به نظر برسد اما با آموزش صحیح، کار آسانی است. در این پست به آموزش برگرداندن اکانت غیرفعال اینستاگرام می‌پردازیم که ممکن است به دلایل مختلف دی اکتیو شده باشد.

اول از همه باید بدانید که اگر اکانت اینستاگرام خود را پاک (delete) کرده‌اید دیگر نمی‌توانید آن را برگردانید. باید نام کاربری و پسورد جدیدی برای خودتان بسازید و عملا همه چیز ا در اینستاگرام از نو شروع کنید! برای همین موضوع است که به جای پاک کردن اینستاگرام، قابلیت دی اکتیو اینستاگرام را به شما پیشنهاد می‌کنیم که قابل برگرداندن است.

اگر مدتی پیش اینستاگرامتان را موقتا غیرفعال کرده‌اید، خیلی ساده می‌توانید آن را برگردانید:

۱- اپلیکیشن اینستاگرام را روی گوشی باز کنید.

چگونه بعد از دی اکتیو درآوردن اینستاگرام

۲- نام کاربری و پسورد خود را وارد کنید.

۳- در این مرحله با توجه به تغییرات و آپدیت‌هایی که اینستاگرام در دوران دی اکتیو بودن شما داشته است، ممکن است لازم باشد یک بار دیگر با شرایط اینستاگرام موافقت کنید.

۴- تبریک می‌گوییم! اکانت اینستاگرام شما با موفقیت برگردانده شده و شما دوباره به تمام داده‌هایتان دسترسی دارید.

ممکن است اینستاگرام اکانت شما را به خاطر رعایت نکردن شرایط استفاده (Terms of use) تعلیق کرده باشد. دلایل این اتفاق بسته به نوع محتوای شما و روش انتشار پست‌هایتان متفاوت است و ما در پستی جداگانه به آن می‌پردازیم.

اگر این اتفاق افتاد برای برگرداندن اکانت اینستاگرام به روش زیر عمل کنید:

۱- ابتدا مطمئن شوید که اکانت شما تعلیق شده است. اگر دیدید که از اکانت اینستاگرامتان خودبه‌خود خارج شده‌اید و موقع تلاش برای ورود دوباره پیامی شبیه به your account has been disabled به شما نمایش داده می‌شود، به معنی تعلیق شدن اکانت شماست. در غیر این صورت مشکل اکانت شما چیز دیگری است که بخش بعدی به آن می‌پردازیم.

۲- با استفاده از کامپیوتر به آدرس https://help.instagram.com/contact/606967319425038 بروید. این آدرس مخصوص برگرداندن اکانت‌های تعلیق شده اینستاگرام طراحی شده است.

۳- در قسمت بالای صفحه، نام و نام خانوادگیتان را همانطور که در صفحه اینستاگرامتان نمایش داده می‌شود وارد کنید.

۴- نام کاربری اینستاگرامتان را وارد کنید.

۵- شماره تماس و ایمیلتان را وارد کنید. از همان شماره و ایمیلی استفاده کنید که با کمک آن اکانتتان را ساخته‌اید.

لینکدین چیست؟ بررسی کامل لینکدین و امکانات آن

راهنمای ساخت یک صفحه شرکتی در لینکدین و فعالیت موثر در آن

۶- در این قسمت باید توضیح بدهید که چرا فکر می‌کنید اکانت شما به اشتباه تعلیق شده و باید برگردانده شود. برای نوشتن این بخش:

در ادامه یک نمونه متن که می‌توانید برای برگرداندن اکانت اینستاگرام از آن استفاده کنید را می‌آوریم:

I have found out that my account has been disabled for no explained reason. Since I have done my best to not to violent Instagram terms of use, I think this a mistake has happened here. I would be appreciated if you explain to me why my account has been suspended and also let me access to it. Thanks a lot!

۷- روی دکمه send‌ کلیک کنید تا پیام شما برای اینستاگرام فرستاده شود. اینستاگرام یا شما را در جریان اتفاقی که افتاده می‌گذارد یا اکانتتان را مجدد فعال می‌کند. اگر تا ۲۴ ساعت پیامی از اینستاگرام دریافت نکردید، می‌توانید این فرایند را آنقدر تکرار کنید تا به شما جواب بدهند.

گاهی پیش می‌آید که شما نه اکانتتان را دی اکتیو کرده‌اید و نه تعلیق شده‌اید اما برای ورود به آن مشکل دارید. برای این که اکانتتان را برگردانید می‌توانید کارهای زیر را انجام بدهید:

اگر هیچ یک از این راه‌ها اثری نداشتند، به بخش قبلی مراجعه کنید و مشکلاتان را به اینستاگرام اطلاع بدهید!

خیلی از اکانت‌های اینستاگرام خواسته یا ناخواسته غیرفعال می‌شوند. در این پست تلاش کردیم انواع روش‌های برگرداندن اینستاگرام را به شما آموزش بدهیم. مهم‌ترین توصیه ما به شما این است که حواستان به شرایط استفاده اینستاگرام باشد تا دچار مشکلاتی چون پاک شدن پست و تعلیق اکانت نشوید!

با توجه به قوانین اینستاگرام، پاک کردن اکانت همیشگی است و بعد از این کار شما دیگر به داده‌هایتان دسترسی نخواهید داشت. پس بهتر است محض احتیاط اکانت را پاک نکنید و آن را موقت دی اکتیو کنید.

سیاست اینستاگرام این است که کاربرانش را تا حد امکان به فعالیت دعوت کند. اگر شما اکانتتان را دی اکتیو کنید اینستاگرام هر از گاهی به شما ایمیل می‌زند تا یادآوری کند که سری به این شبکه اجتماعی بزنید. زمان دقیقی برای پاک کردن اکانت‌های غیرفعال وجود ندارد ولی بعد از یک دوره یک ساله ممکن است این اتفاق برای اکانت شما بیافتد.

حداقل باید یک هفته از دی اکتیو کردن گذشته باشد تا بتوانید دوباره اینستاگرامتان را فعال کنید.

بعد از دی اکتیو کردن یک هفته صبر کنید. سپس با ورود دوباره به اپلیکیشن و وارد کردن نام کاربری و پسورد به تمام اطلاعاتتان دسترسی خواهید داشت.

آموزش کامل پاورپوینت در گوشی – چطور روی گوشی پاورپوینت نصب و با آن کار کنیم؟

آموزش ساخت اسلاید حرفه ای در پاورپوینت ۲۰۱۹

۱۰ استراتژی قدرتمند ورود به بازار برای استارتاپ ها

راهنمای صفر تا صد دی اکتیو (غیرفعال) کردن اکانت اینستاگرام و بازگرداندن آن

سلام، من وقتی ازین روش میرم و دکمه ارسال رو میزنم صفحه بعدی پیام میاد که این صفحه خطا داره، چیکار کنم؟

سلام
چک کنید که تمام اطلاعاتتون رو صحیح وارد کرده باشید. فیلترشکن هم اگه روشنه خاموشش کنید

سلام من چیکار کنم اخرسر بعد مدتها منو به صفحه help دعوت می کنه من درخواست برگردوندن حساب رو که خود اینستاگرام به خاطر عکس سردار سلیمانی و..تعلیق کرد رو دادم الانم اینطور شد چه کنم؟! یعنی رفتم ثبت کردم درخواست عدم تعلیقو دادم

سلام
اگر درخواست دادید باید صبور باشید تا پاسختون رو بدن. می‌تونید یک بار دیگه به خود اینستاگرام ایمیل بزنید و درخواست برگردوندن اکانتتون رو بکنید. اینستاگرام به محتوایی که گفتید منتشر کردید حساسه و احتمالا گفتن این که شما حساسیت اینستاگرام رو نمی‌دونستید و دیگه این محتوا رو منتشر نمی‌کنید می‌تونه به برگردوندن حساب شما کمک کنه

سلام خسته نباشید..
واقعا ممنون روش خوبی گفتید خیلی کاربردی بود.
اما من از این روش رفتم همه چیز خوب بود و ایمیلی دریافت کردم و عکس خودمو با کاغذی که روش مشخصاتم و کد ۵ رقمی رو نوشتم و فرستادم اما هیچ پاسخی ندادن الان ۴ روز گذشته که هیچ جوابی ندادن؛ به نظر شما چیکار کنم؟ بیخیالش بشم راهی نداره دیگه؟؟؟ هزارتا ایمیل دیگ هم زدم اما هیچی

سلام. ایمیل بزنید و صبور باشید

از طریق خود برنامه اینستاگرامم ک میرم، مراحل رو انجام میدم و دکمه ارسال رو که میزنم، ارور میده و میگه:
این درخواست مشکلی داشت.برای رفع آن در اسرع وقت درتلاشیم
یه فرشته ای، دست غیبی چیزی نیس ک ما را یاری کند😂😂
تو رو خدا اگه کامل حسابم پاک شده بگین من طاقت شنیدنش رو دارم ازم مخفی نکنید😥😭😀

چگونه بعد از دی اکتیو درآوردن اینستاگرام

خاموش یا روشن کردن فیلترشکن رو امتحان کنید
به خود اینستاگرام هم ایمیل بزنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

جدیدترین‌ها

لینکدین چیست؟ بررسی کامل لینکدین و امکانات آن


فروش چیست؟ آموزش صفر تا صد فروش

راهنمای ساخت یک صفحه شرکتی در لینکدین و فعالیت موثر در آن

از سیر تا پیاز ساخت فروشگاه اینستاگرام با ایجاد تگ خرید…

چطور در لینکدین پست منتشر کنیم؟ آموزش کامل انتشار پست در…

این مقالات را حتما بخوانید!

الگوریتم اینستاگرام ۲۰۲۱ : الگوریتم جدید اینستاگرام چیست؟


آموزش بازاریابی درونگرا به زبان ساده

تقویم محتوا چیست؟ معرفی ۴ ابزار برای ساخت تقویم محتوایی

اینفوگرافیک چیست؟ با انواع اینفوگرافی ها آشنا شوید

نرم افزار پرزی چیست ؟ آشنایی با امکانات و قابلیت های Prezi…


پرسونا چیست ؟ آموزش کامل تدوین پرسونا مشتری

بازاریابی محتوایی چیست ؟ راهنمای جامع بازاریابی محتوایی


اهمیت روانشناسی رنگ در تبلیغات و برندینگ

استراتژی محتوا چیست؟ آموزش استراتژی محتوا از پایه

تعریف داستان سرایی در محتوا و بررسی اهمیت آن در بازاریابی…

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی پسورد

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

خوش آمدید، وارد اکانت خود شوید

بازیابی رمز عبور

رمز عبور برای شما ایمیل خواهد شد

آی تی رسان – مقالات روز تکنولوژی، موبایل، لپ تاپ و کامپیوتر

در این مطلب نحوه برگرداندن اکانت disable شده در اینستاگرام همچنین برگرداندن اکانت غیرفعال اینستاگرام را به شما آموزش خواهیم داد.

چگونه بعد از دی اکتیو درآوردن اینستاگرام

غیرفعال شدن یا همان Disable شدن پیج در اینستاگرام یکی از کابوس‌های وحشتناک برای کاربران اینستاگرام است. حالتی را در نظر بگیرید که صبح از خواب بیدار می‌شوید و با خوشحالی سراغ اینستاگرام می‌روید تا صفحه‌تان که نزدیک به یک میلیون فالوور دارد را چک کنید، اما با پیغام غم‌انگیز “your account has been disabled for violating our terms” مواجه می‌شوید. در این‌صورت نمی‌توانید به اکانت‌تان وارد شوید و به آن هیچ دسترسی نخواهید داشت. در ادامه همراه ما باشید تا به شما بگوییم که چرا چنین اتفاقی برای‌تان افتاده و راه‌ رهایی از آن برای دسترسی دوباره به صفحه‌تان چیست.

شبکه اجتماعی اینستاگرام قوانین و شرایط خاص خودش را برای کاربران مقرر کرده که همه باید به آن‌ها پایبند باشند. درست در زمان ثبت‌نام در این شبکه اجتماعی اینستاگرام از شما می‌خواهد تا شرایط و ضوابط فعالیت در آن را بخوانید و پس از آن وارد حساب کاربری خود شوید. از این لینک می‌توانید به صفحه ضوابط و قوانین اینستاگرام دسترسی داشته باشید.

اما گاهی اوقات باوجود این‌که هیچ‌گونه فعالیتی را خلاف ضوابط انجام نداده‌اید، اینستاگرام اکانت شما را غیرفعال می‌کند. این مورد می‌تواند به دلیل اشتباه خود کمپانی باشد. به‌عنوان مثال اگر تصاویر ارسالی زیادی را در مدت زمان کم منتشر کنید و محتوای آن‌ها هم به صورتی باشد که اینستاگرام آن‌ها را با اسپم اشتباه بگیرد، احتمال غیرفعال شدن حساب شما وجود دارد. یا این‌که در یک مدت کوتاه اقدام به فالو کردن تعداد بالایی از کاربران بکنید که در این‌صورت این مورد از طرف اینستاگرام مشکوک گزارش می‌شود.

به هر حال در این صورت احتمال بازگرداندن اکانت‌تان وجود دارد که در ادامه بیشتر درباره آن حرف می‌زنیم.

پیش از این که مراحل را توضیح دهیم، بهتر است بدانید انجام این اقدامات به معنای بازگشت صد درصد پیج اینستاگرام‌تان نیست و احتمال غیرفعال ماندن همیشگی آن وجود دارد. از طرفی تکرار مراحل ذکر شده در ادامه در طی یک دوره می‌تواند درصد احتمال بازگشت پیج را بیشتر کند. مدت زمان بازگشت حساب کاربری برای بعضی‌ها 3 روز و برای برخی تا 20 روز هم طول می‌کشد. به هر حال برای امتحان شانس بازگرداندن حساب غیرفعال‌تان مراحل زیر را بادقت دنبال کنید.

روش دوم در واقع خلاصه‌ای از روش اول است، اینستاگرام به تازگی صفحه‌ای را ایجاد کرده که هر کدام از کاربران این شبکه اجتماعی که به هر دلیلی با پیام “your account has been disabled for violating our terms” مواجه می‌شوند بتوانند از این صفحه، مشکلات اکانت خود را پیگیری کنند. این صفحه برای برگرداندن اکانت disable در اینستاگرام کاربرد دارد و باید اطلاعاتی از حساب خود را در آن پر کنید. اطلاعات این صفحه تقریبا با موارد گفته شده در روش اول برابر است.

روش سوم نیز به دور روش اول شباهت بسیاری دارد اما شما در این روش باید یک صفحه دیگر را پر کنید تا به هدف خود برسید. بنابر دلایلی اینستاگرام دو صفحه برای بازگرداندن اکانت‌های غیرفعال شده دارد. این صفحه محتوایی مانند صفحه‌ای که در روش دوم اعلام کردیم دارد تنها چند مورد آن متفاوت است.

دانستن موارد زیر شاید به دردتان بخورد:

نظر شما درباره این مقاله چیست؟ اگر پیج اینستاگرام غیرفعال شده‌تان را مجددا فعال کرده‌اید، تجربه خود را از طریق بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

چگونه ارور nvlddmkm.sys را در ویندوز 10 حل کنیم؟

چگونه اسلایدهای پاورپوینت را به‌صورت عکس ذخیره کنیم؟

DAC اکسترنال چیست و چرا به آن نیاز داریم؟

چگونه اسلایدهای پاورپوینت خود را مخفی کنیم؟

سلام روز بخیر ، روش اول مرحله ۵ مربوط به اپلود کردن کارت شناسایی و فایل ، نوشته شده نادیده بگیرین ولی تا اپلود نکنیم اجازه استفاده از گزینه send داده نمیشه ، میشه لطفا راهنمایی کنید ، ممنون

سلام، راه حل دوم و سوم رو امتحان کنید

با سلام. له هر عنوانی پیجتون دیزیبل شد میتونم برگردونم تضمینی. ************* تماس بگیرید

من میخامم کمکم کنی پیجم بیزنس بود

من وقتی وارد فرم درخواست ها میشم قسمت user name ایراد میگیره و پیغام میده url معتبر وارد کنید،وقتی پیج disable ..دیگه url معتبر از کجا میشه اورد..ممنون میشم دوستان راهنمایی کنند

سلام من تاز امد اینستا گرام همه مردم من پر فایل من بلاک کردن

سلام برای من یک ایمیل از طرف اینستا اومده که فقط یک کد اومده و نوشته اکانت شما بررسی می‌شود و هیچ پیغامی برای فرستادن عکس نیامده به نظرتون چیکار کنم

سلام پیج من روز پیش غیر فعال شد الان باز گزشت ۳۹روز چجوری اکانتمو برگردونم

سلام پیج من ۳۰روز پیش غیر فعال شد الان باز گزشت ۳۹روز چجوری اکانتمو برگردونم

سلام خسته نباشید من چند روزی میشه اکانتم بالا نمیاد اسم و پیجو و رمزمو ک میزنم یه کادر میاد میگه تایید کن ربات نیستی تایید ک میکنم یه صفحه باز میشه واسه راستی آزمایی چند عکس باید بیاره تا بین اونا انتخاب کنم بعد از اون۱۲تا عکس ک بابد بیاره کلا۴تا پایینی معلومه اونم کامل نیست اون ۴تاهم نصفه نشون میده با گوشی های دیگه هم امتحان کردم با کامپیوتر هم مستقیم از سایت امتحان کردم ولی نشد۱۵ روز دیگه هم بیشتر وقت ندارم چیکار باید بکنم ممنون میشم راهنمایی کنین

سلام وی پی ان روشن کن بعد برو تو اون صفحه و یه شماره جدید وارد کن

اینستا به من گفته رباطی پیجمو بسته من هیچ کاری نکردم چیکار کنم؟

سلام وقتی که My Instagram Account Was Deactivated برام باز میشه گزینه ی yesیا noنمیاد. مستقیم میره سراغ وارد کردن نام کامل و … و اینکه چندین باره در چند روز درخواست میدم ولی هیچ ایمیلی برام ارسال نمیشه. و همچنین اینه یوزرنیم من با فونتی متفاوت بود یعنی مثلا اینطوری𝒶𝓈𝒹𝒻𝑔𝒽𝒿𝓀𝓁𝓉𝑜𝓅𝑒𝓎𝓊𝒾𝑜𝓅𝒹𝑒𝓇𝒷 با اینحال موقع وارد کردن یوزرنیم با همین فونت اقدام کنم؟ و اینکه موقع وارد کردن شماره موبایل باید کد ایران رو چطوری وارد کنم؟ + رو هم بزنم؟ مثلا ۹۸۹۱۲۵۶۹+….

پیجم دیسیبل شد. همه ی اینها رو امتحان کردم ولی بهم ایمیل نمیزنن

سلام من یک مدت هست که وقتی پیجمو بیزینس میکنم سه عدد بالای پیج صفر میشه وقتی شخصی هست این مشکل نیست من نه ربات استفاده کردم نه هیچی چیکار باید انجام بدم ؟

سلام اینستاواسه من این پیامونشون میده بایدچیکارکنم؟ Your account has been disabled for violating our terms: http://instagram.com/about/legal/terms/

سلام من این کارای ک شما گفتینو انجام دادم تا مرحله ۴ رو انجام دادم بعد تایید رو ک زدم این نوشته میاد There was a problem with this request. We’re working on getting it fixed as soon as we can. الان باید چیکار کنم؟ لطفا جواب بدین مرسی

منم اینجوری هست.

با سلام دوستام عزیز منم دیسیبل شدم،شماها میدونید برای پشتیبانی باید چه متنی بنویسم و ارسال کنم؟ ادمین محترم لطفا راهنمایی کنید

سلام اینستا پیجای من یسره میپرونه خسته شدم دیگه با ربات اشتباه میگیره منو با این که کاری نکردم باید چکار کنم نمیتونم برگردوونم پیجمو ی راه حل بدید اگه گزرواژه دو عاملی وارد کنم نمیپره

چگونه بعد از دی اکتیو درآوردن اینستاگرام

عین آدم رفتار ببخشید سو برداشت نشه اما اینستاگرام بهت مشکوک شده شدید

سلام من پیجمو دسیبل کرده بودم الان ک وارد شدم ، پیامای گروهم نمیاد ،چیکار کنم؟

سلام خسته نباشید من همه این کارارو کردم بعد فرستادن عکس و کد بهم یک ایمیل داد دوباره که اگه مطمعنی به اشتباه پیجت بسته شده دوباره ی فرم داد پر کنم اونم پر کردم ی ایمیل اومد ک چک میکنه و باید صبر کنم ول الان دیگ هیچ خبری نیست انگار سر خونه اولم الان سه ماهه درگیرم ممنون میشم جواب بدین

سلام اگه همه راه‌ها رو رفتین و هنوز به نتیجه نرسیدین بهتره به فکر یه پیج دیگه باشین

سلام دوست عزیز آموزشی که ۴ سال پیش ایشون (تصویر سلفی) منتشر کرده رو بدون هیچ تغییری کپی و منتشر کردید! این روش منسوخ شده، لطفا حذف و یا اصلاح کنید. ایمیل ساپورت ، دریافت کننده و پاسخ گو نیست، تکرار ارسال ، هرزنانه و باعث بلاک شدن ایمیل و آی پی میشه، همچنین تصویر مدارک حتما باید آپلود بشه. موفق باشید

سلام والا این مطلب هم تقریبا ۴ سال پیش منتشر شده و برای امروز نیست! سعی میکنیم به زودی آپدیتش کنیم

اتفاقا من همین برج هفت و برج نه امسال دوبار باهمین روش و همین عکس این سایت پیجمو برگردوندم و در هردوبار سه روز طول کشید‌ اما بازهم اشتباه کردم و از اپهای لایک بگیر و فالور بگیر استفاده کردم و الان دوهفته میشه که هنوز باز نکردن

قوانین اینستاگرام خیلی زود تغییر میکنن و متناسب با شرایط متغییرن! برای بعضی‌ها این روش جواب میده اما خیلی مواقع هم جوابگو نیست ما سعی میکنیم تمام موارد رو ذکر کنیم که همه بتونن استفاده کنن

سلام، پشتیبانی اینستاگرام فعلا تعطیله تا ۲ هفته بعد از سال جدید میلادی، اما شما درخواستت رو ارسال کن به نوبت پاسخ میدن.

سلام.. ببخشید من یک سوال دارم.. اکانت من دیسبل شد و من مراحل رو انجام دادم و عکس و کد رو فرستادم.. یک هفته گذشته و من ایمیلی دریافت نکردم.. چقدر صبر کنم؟ با همون کد قبلی دوباره عکس بفرستم؟ یا همه مراحل رو از اول تکرار کنم؟ ممنون

سلام یه بار دیگه تست کنید و حتما همه پوشه‌‌های ایمیل مثل اسپم رو چک کنید

من اصلا یه اون قسمت ابی که گفتید برام نمیاد الان چیکار کنم واقعا به پیجم نیاز داشتم شخصی هم هست پیجم نه کاری لطفا یه کمکی کنید بهمم

من همه این مراحل رو انجام دادم.عکس خودم با نام کاربری و نام کامل روی کاغذ هم براشون فرستادم.بعد هر بار فرم تجدیدنظرخواهی رو در help اینستاگرام پر میکنم بهم چهارتا ایمیل پشت سر هم میده که عذرخواهی میکنه که شما رو اشتباهی دیسیبل کرده بودیم.حالا دوباره فعال میکنیم.ولی وقتی میخوام برم تو حسابم بازم وارد نمیشه! لطفا به من کمک کنید.دیگه مستاصل شدم.متن اون ایمیل:

A Message from Instagram

It looks like your account was disabled by mistake. Your account has been reactivated, and you should now be able to log in. We’re sorry for any inconvenience.

If you have any issues getting back into your account, please let us know.

Thanks,

The Instagram Team

منم دقیقا همین مشکل رو دارم.تونستید راهی پیدا کنید؟

سلام میشه راهنمایی کنین من چه متنی رو به انگلیسی باید بفرستم واسه برگردوندن حسابم کمکم کنین ممنون میشم

سلام، اسکرین شات بگیرید از پیغام های عدم ورود، به صورت تمام صفحه اسکرین بگیرید و ساعت و .. بالای گوشی دیده بشه، مجدد و در لحظه به همون ایمیلی که میگه فعال شد، همراه با متن عدم ورود (هر متنی که لازمه) و تصاویر ارسال کنید، در بخش موضوع ایمیل هم بنویسید: My account is not available نمونه متن: My page is not activated yet. I request a review. My account: ….. My account gmail:…. Thank you هر بار که گفت فعال شده، سریع اسکرین جدید با متن های کوتاه و تاثیر گذار پاسخ بدید.

سلام من پیجم یهو از دسترسم خارج شد و الان ک نگاه میکنم اسمش عوض شده، شده instagrammer بعد هیچ پستی هم نشون نمیده ولی زده مثلا ۸۰ تا پست داری اگ راهنمایی کنید ممنون میشم

غیرفعال شده.

سلام پیج من غیرفعال نشده فک کن. فقط وقتی وارد اینستاگرام میشوم خود به خود منو خارج میکنه با هر نوع گوشیم امتحام کردم بازم میاد بیرون ..دلیلش چی میتونه باشه خواهشاً کمکم کنید

اکانت من پاک شده چ کنم تو فرم درخاست عذرخواهی سایت میرنم میگ ایدی غیرفعاله نمیفرسته پیام برگردون اکانتمو تو اینسام میاذ هیچکاری نمیتونم بکنم همه هایلایتام رفتن پیام نمیتونم بفرستم هیچکاری ی استوری خشونت گذاشتم من بی خبر ازهمه جا بالافاصله اکانتم زد دلیت شد من پاک کردم استوریا گگگگ زد برهنگی وخشونت این پیام اموزش برام نمیاد بگو تو تنظیمات اینستلم چ غلطی کنم

شما نهایتا می‌تونید برای اینستاگرام دلیل بیارید که کارتون اشتباه نبوده در هر صورت با توجه به توضیحی که دادین اینستاگرام میتونه اکانت شما رو تعلیق کنه و اگه با ایمیل به پشتیبانی مشکلتون حل نشده بهتره اکانت جدید بسازید!

سلام بر شما

من اکانتم برای مدت ۳۰ روز غیر فعال شده بود از طرف اینستاگرام اما بعد از گذشت ۳۰ روز اکانتم برنگشته ، متنی رو اون روز که غیر فعال شده بود فرستاده بود که بعد از ۳۰ روز مجددا برای فعال شدنش اقدام کنید اما منو کلا از اکانتم بیرون انداخته بود که نمیتونم واردش بشم و مراحلی رو که بالا توضیح دادید رو برم ، متنش هم این بوده : Your Account Has Been Disabled Your Account Has been disabled.Follow The Next steps within 30 days so you can request a review.

سلام دوست عزیز، شما پیجتون دیسیبل شده. برای منم پیش اومده بود و خودم تونستم برش گردونم به کسی هم پول ندادم که برش گردونم و گفتم اگه پیجم برگرده میرم و به هر کسی که ببینم این مشکل واسش پیش اومده راهکارشو میگم. شما داخل گوشیتون برنامه اینستاگرام رو باز کنید و آیدی و پسوردتون رو وارد کنید بعدش یه متنی که مضمونش اینه که پیجتون دیسیبل شده میاد که کلمه learn more به رنگ آبی نوشته شده روش لمس کنید تا به صفحه بعدی برید بعدش بزنید روی lets know us که اینم به رنگ آبیه. دوباره هدایت میشید به صفحه بعد، اونجا اطلاعاتی از قبیل آیدی و نام و نام خانوادگیتون(همونی که توی اینستا نوشتین) و ایمیل (بازم همون ایمیلی که توی اینستا ازش استفاده کردید) و کشور رو هم united states انتخاب کنید تا سریعتر جوابتون رو بدن و بعدش روی submit بزنید و منتظر ایمیل از طرف اینستا بشید که خیلی زود هم میفرستن. شاید الان بگید که اینا رو که داخل سایتهای دیگه هم گفتن اما اینجا یه نکته دیگه هم هست که باید بهتون بگم. شاید وقتی روی submit میزنید این پیغام براتون بیاد که « اگه خودتون هستید برید و توی اینستا بگید که شمایید که دارید وارد میشید» این جملش واقعا رو اعصابه. حالا راهکارش چیه؟ شما قسمتی که ازتون ایمیل میخواد یه ایمیل دیگه که فعال دارید رو وارد کنید تا ایمیلی که اینستا براتون میفرسته رو اونجا ببینید. ایمیلیکه اینستا براتون میفرسته ازتون میخواد که عکستون رو براش با مشخصاتی که خواسته براش ارسال کنید شما توی توضیحات ایمیلتون، ایمیلی که باهاش توی اینستا ثبت نام کردید رو هم قید میکنید. به همین راحتی!!!

اطلاعات رو فرستادم و یک پیام با یه کد برای من ارسال شد و گفت که با این کد عکس بگیرم و بفرستم منم فرستادم اما الان دو روز گذشته و جوابی ندادند …..کار دیگه ای باید انجام بدم؟

سلام چند روز صبر کنید به نتیجه میرسین

هیچ ایمیلی نمیاد از طرف اینستاگرام اون را چیکار کنم

مشکل من اینه اصلا این ابیه نمیاد لعنتی من فقط اینستا x نصب کردم صبح بیدار شدم دیدم پیجم پریده اصلا هم اون قسمت ابی نمیاد خداهشن یه کمکی بکنید بهم لطفااااا

ببخشید حدودا چقدر زمان میبره؟

سلام میشه تو واتساپ کمکم کنین اکانت من ۳۰ روزه بیشتره بسته شده و لطفا کمکم کن و برات ‌شات بگیرم تا بتونی کمکم کنی پلیز:/

من همین مشکل رو دارم میشه بم کمک کنی ک برشگردونم پیجمو.

برای من میگه عکس مدارک و این چیزا رو هم ارسال کنم پارسال میکنم میگه متاسفانه عکس درست نیست..واقعا نمی‌دونم چیکار کنم..میشه راهنمایی کنین؟؟

سلام سوالم اینه که خود شخص هم میتونه اکانتشو غیرفعال کنه یا فقط توسط اینستاگرام صورت می گیره؟

بله، خود شما میتونید اکانتتون رو به صورت موقت غیرفعال کنید. اموزش متنی و تصویریش رو از این لینک میتونید ببینید

به هیچکس پول الکی ندید فقط برای اینستا توی ایمیل بنویسید ربات نیستین اینم اخاذی از نوع جدیدشون وقتی اکانت از سمت سرور بسته شده دست من و تو اون نیس که باز شده اولا باید زمان سپری بشه دوما اینستا با بررسی فعالیتتون باید تایید کنه شما ربات نیستی

پیج خیلیا جمعه پیش دیسیبل شد اگر واقعا اکانتا برنگرده دیگه اینستاگرام به هیچ دردی نمیخوره و یه برنامه بی ارزشه

دیگاهی عالی به این مسئله دارم ولی درد و یه مشکلی دارم که میخواهم با پروفسور نویسنده کتاب فقط عشق حقیقت دارد ارتباط بگیرم و درباره اتفاقی گه در زندگیم افتاده باهاشون صحبت کنم اگر این خواسته ی بنده را به ایشان برسانند بله صددرصد من دیدگاهم به این پیج عالی خواهد بود🙏🙏🙏

خیلی عالیه متشکرم👍🏼🙏🙏

سلام خسته نباشید پیج من دیس ابیل سده الانه ۶ روز هست تو روخداااا کمک کنید برگرده😔😔🙏من عملیات راستی آزمایی و دانلود داده ها که خود اینستا برام و فرستاد و انجام دادم حالا باید چکار کنم یک صفحه برابم باز میشه که ننیدونم تو مادر اولی و دومی چه باید بنویسم هرچی نام کاربری اینستاگرام و مینویسم باز جلوش مینویسه خطا میرم به قسمت راهنما هم باز عین گفته اونجا مثلاً instagram.com/tala مینویسم تو هر دو کادر باز عوض میکنم در کادر اولی اسم خودم و میزنم هیچچ اصلا نمیتونم ارسال کنم ایمیل و نام کشور هم مینویسم این دوتا اوکی هست اما کادر اول و دوم نمی دونم چه باید بنویسم لطفاً لطفاً راهنماییم کنین با تشکر

پیجتون درست شد؟

سلام پیج من برای ۳۰ روز دیسیبل شده و الان هنوز باز نشده چیکار کنم خیلی مهمه واسم

سلام من وقتی فرم رو پر میکنم توی قسمت ادرس پیج زیرش میزنه باید تایید کنید از طرف خودتونه چجوری ثابت کنم

اون لینک که بهت میگه تایید کن چون از طریف لینک فیس بوک داری اقدام میکنی از لینک مستقیم به اینستاگرام استفاده کن

اون لینک که بهت میگه تایید کن چون از طریف لینک فیس بوک داری اقدام میکنی از لینک مستقیم به اینستاگرام استفاده کن

سلام از کجا بفهمم سند شده؟ وقتی فرمو کامل میکنم میزنم سند هیچ واکنشی نشون نمیده

این مراحلی که بالا گفتید برا من نمیلد چرا؟؟!! راهنمایم کنید لطفن

سلام کسی پیجش دیسبیل شده یا برگشته؟؟؟

من کسی رو میشناسم برگردونه ولی هزینه میگیره

چقدره هزینش؟؟

هزینه بین ۵۰۰تا ۷۰۰تومن هست اگه کسی خواست بیاد

دقیق نمی دونم باید با خودشون صحبت کنید

سلام خوبی داداش.من پیج اینیستاگرامم غیر فعال شده.اونی که میگید میشناسیداش میتونی بهش بگید.پیج‌من فعال بکنه.من هزینه اش میدم

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد.

ذخیره اسم و ایمیل من

آخرین مطالب سایت

اپل از کابل‌های لایتنینگ جدید خود با دوام بالا رونمایی خواهد…

مروری بر اخبار جنجالی هفته: از خرید واکسن کرونا روسی توسط…

گزارش مالی کوالکام از رشد چشمگیر درآمد کمپانی طی 3 ماهه نخست…

به‌روزرسانی One UI 3.0 مبتنی بر اندروید 11 برای سامسونگ…

کارشناس بلومبرگ: با از بین رفتن جذابیت طلا، قیمت بیت‌کوین به…

آخرین قیمت‌ها

لیست قیمت گوشی‌های نوکیا در بازار ایران

لیست قیمت کنسول بازی در بازار ایران

لیست قیمت گوشی‌های هواوی در بازار ایران

لیست قیمت انواع ماشین لباسشویی در بازار ایران

لیست قیمت تلویزیون سامسونگ در بازار ایران

لیست قیمت آیفون در بازار ایران

سرگرمی

معرفی هفت تا از بهترین کتاب‌ها برای خودشناسی

تصاویری خنده‌دار و فتوشاپی از سناتور برنی سندرز در مراسم تحلیف جو…

معرفی بهترین فیلم‌ها در مورد اسکیزوفرنی

ایمیل خود را وارد کنید

خوش آمدید، وارد اکانت خود شوید

بازیابی رمز عبور

رمز عبور برای شما ایمیل خواهد شد

خوش آمدید. به اکانت خود وارد شوید.

بازیابی پسورد

گذرواژه جدید به ایمیل شم اارسال خواهد شد

فارنت | Farnet – اخبار فناوری اطلاعات

گوشی گلکسی M12 سامسونگ با تراشه اکسینوس 850 و دوربین چهارگانه معرفی شد

چگونه بعد از دی اکتیو درآوردن اینستاگرام

گوشی مفهومی جدید شیائومی از نمایشگری با لبه‌های آبشاری در هر چهار طرف برخوردار است

تصاویر جدید و جزییات دوربین اوپو فایند ایکس 3 پرو منتشر شد

اپل افزونه iCloud Passwords را برای مرورگر کروم در ویندوز عرضه کرد

کامپیوتر کمیاب اپل وان ساخته دست استیو جابز 1.5 میلیون دلار به حراج گذاشته شد

کارت گرافیک Iris Xe اینتل معرفی شد؛ اولین کارت گرافیک دسکتاپ اینتل در 20 سال اخیر

دانشمندان می‌خواهند برای کشف منشا ویروس کرونا از توییتر استفاده کنند

گوگل برنامه تأمین اینترنت با بالن موسوم به پروژه لون را تعطیل کرد

اپلیکیشن پارلر به‌عنوان جایگزین توییتر برای طرفداران ترامپ از پلی استور گوگل حذف شد!

اکانت توییتر دونالد ترامپ برای همیشه مسدود شد

تماشا کنید: جعبه‌گشایی و نگاه نزدیک به دستبند هوشمند امیزفیت بند 5

بررسی گلکسی S20 FE سامسونگ؛ پرچم‌داری برای همه

بررسی گوشی میان‌رده هواوی Y9a؛ شیک‌پوش و خواستنی

تماشا کنید: جعبه‌گشایی و نگاه نزدیک به گوشی میان‌رده هواوی Y9a

فروش چهار و نیم میلیون دستگاه کنسول پلی استیشن 5 سونی تا پایان سال 2020

خودرو تسلا مدل اس 2021 می‌تواند بازی ویچر 3 را اجرا کند

ایسوس لپ‌تاپ ROG Moba 5 را با پردازنده رایزن 9 و نمایشگر ۳۰۰ هرتزی معرفی کرد

فناوری RealSense ID اینتل با قابلیت تشخیص چهره و استفاده در دستگاه‌های هوشمند معرفی…

تی سی ال ادعای جاسوسی برای چین و با استفاده از تلویزیون‌های خود را رد کرد

ده‌ها گوشی متعلق به خبرنگاران الجزیره با استفاده از یک حفره امنیتی آیفون هک شده است!

هشدار مایکروسافت در خصوص تداوم حملات هکری Solarwinds در سراسر جهان

مشخصات احتمالی خودروی اپل منتشر شد؛ حداکثر سرعت 260 کیلومتر بر ساعت

جف بزوس سال آینده از مدیرعاملی آمازون کناره‌گیری می‌کند

خودرو تسلا مدل اس 2021 با طراحی داخلی جدید و برد ۸۴۰ کیلومتر معرفی شد

مقایسه گلکسی A51 با گلکسی A71 سامسونگ | کدامیک را بخریم؟

راهنمای خرید: بهترین گوشی‌های بازار با قیمت بیش از ۳۰ میلیون تومان | آبان ۹۹

راهنمای خرید: بهترین گوشی‌های بازار با قیمت ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان | دی ۹۹

راهنمای خرید: بهترین گوشی‌های بازار با قیمت ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان | دی ۹۹

گاهی اوقات پیش می‌آید که قصد داشته باشید به خود کمی استراحت دهید و از فضای شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام دور باشید. خوشبختانه اینستاگرام چنین قابلیتی را مدت‌هاست به امکانات خود اضافه کرده است با فارنت همراه باشید تا روش غیرفعال کردن موقت اینستاگرام را با هم مرور کنیم.

همانطور که اشاره کردیم اینستاگرام قابلیتی با عنوان غیرفعال کردن موقت اکانت دارد. این قابلیت تقریبا حالت موقت پاک کردن اکانت است. اگر تصمیم به انجام این موضوع دارید برای انکه پشیمانی به بار نیاورید ابتدا لازم است نکات زیر را بدانید.

آموزش کامل IGTV اینستاگرام؛ همه چیزهایی که باید بدانید

آموزش دانلود تمام عکس‌ها و ویدئوهای اینستاگرام با ابزار جدید…

آموزش استفاده و ارسال تصاویر در اینستاگرام در کامپیوتر و با…

آموزش کامل بلاک و آنبلاک در اینستاگرام؛ برای تازه‌کارها

آموزش کامل ثبت‌نام و ساخت اکانت در اینستاگرام؛ برای…

آموزش قراردادن آلبوم تصاویر و ویدئوها در اینستاگرام

چگونه بعد از دی اکتیو درآوردن اینستاگرام

آموزش استوری‌های لایو (زنده) در اینستاگرام

آموزش غیرفعال کردن بخش کامنت‌ها و نظرات در اینستاگرام

قدم اول: به وب‌سایت اینستاگرام (https://www.instagram.com) مراجعه کرده که با تصویری مطابق تصویر زیر (تصویر 1) روبرو خواهید شد. سپس بر روی Log in کلیک کنید. حالا می‌توانید با تایپ کردن نام کاربری (آی‌دی) و رمز عبور (پسورد)‌ وارد اکانت خود شوید(تصویر 2). پس از ورود به اکانت به صفحه اصلی خودتان وارد می‌شوید (تصویر 3) که شبیه به صفحه اصلی اینستاگرام در موبایل بوده و تصاویر خود و کسانی که در اینستاگرام دنبال می‌کنید را می‌توانید ببینید.

قدم دوم: در این صفحه با کلیک یا لمس بر روی علامت آدمک در گوشه سمت راست و پائین صفحه (تصویر 3 بالا) به صفحه پروفایل شخصی خود خواهید رفت.

قدم سوم:

پس از باز شدن صفحه پروفایل (تصویر 4)، کافیست بر روی Edit profile  کلیک کنید تا به صفحه ویرایش پروفایل خود (تصویر 5) بروید. سپس تا انتهای صفحه پائین بروید (تصویر 6) و در انتهای صفحه بر روی عبارت  Temporarily disable my account  کلیک کنید تا به صفحه غیرفعال کردن اکانت وارد شوید.

قدم چهارم:

در صفحه غیرفعال کردن اکانت (تصویر 7)، با صفحه‌ای مانند صفحه تصویر 7 روبرو می‌شوید. در این قسمت می‌توانید به اینستاگرام دلیل غیرفعال کردن اکانتتان را بگویید و این سرویس سعی می‌کند با ارائه راهکارهای احتمالی شما را از این کار منصرف کند! اگر تنها به غیرفعال اکانتتان فکر می‌کنید، چندان اهمیتی هم ندارد و می‌توانید همین دلیل Just Need a break (تصویر 8) را برگزینید.

قدم آخر:

پس از انتخاب دلیل اینستاگرام برای انجام کار وارد کردن مجدد رمز عبور را درخواست خواهد کرد. پس از وارد کردن دوباره رمز عبور در کادر مورد نظر، بر روی دکمه قرمز رنگی که با عبارت Temporarily disable account در پایین صفحه مشخص شده است (تصویر 8) کلیک کنید. اینستاگرام برای انجام کار از شما مجددا تائید خواهد خواست (تصویر 9) پس از تائید کار تمام می‌شود.

در صورتی که با تصویری مطابق تصویر بالا ( تصویر شماره 10) روبرو شده‌اید موفق شده‌اید اکانت خود را غیر فعال کنید و همانطور که اینستاگرام اعلام کرده، صفحه اینستاگرام شما تا زمان مراجعه مجدد شما غیرفعال خواهد بود و کسی از شما اثری نخواهد دید.

توجه: لطفا اگر با مشکلی در اینستاگرام مواجه هستید و یا سوالی در زمینه استفاده از آن دارید به مطلب آموزش جامع اینستاگرام مراجعه کنید و ابتدا مطلب را خوانده و اگر سوال شما در میان سوالات رایج نبود در بخش نظرات همان مطلب مطرح کنید. دراین مطلب تمرکز بر پاسخ به سوالات کاربران در خصوص غیرفعال کردن اکانت اینستاگرام خواهد بود.

امکان پین کردن کامنت و محدود کردن منشن و تگ شدن توسط دیگران در اینستاگرام ممکن شد

مشاهده لایو اینستاگرام در کامپیوتر و از طریق سایت امکان‌پذیر شد

امکان استفاده از دایرکت روی سایت اینستاگرام امکان‌پذیر شد | تمام چیزهایی که باید…

چگونه بهترین پست‌های اینستاگرام خود در سال 2019 را در قالب یک پست منتشر کنیم؟

قابلیت جدید برای پیگیری توهین و گزارش مزاحمت در اینستاگرام

حالا می‌توانید در دایرکت اینستاگرام تصاویر متحرک GIF بفرستید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

نام و آدرس ایمیل من رو برای دفعه بعد که کامنت می‌گذارم ذخیره کن

اینستای من هک شده مطالب پیج هایی که فالو نکردم هر روز برام میاد، در حالی که صفحه من به صورت شخصیه نمیدونم چطور این اتفاق میفته
رمز عبور و ایمیلم تغییر دادم فایده نداشته
لطفا راهنماییم کنید

وارد پیج ها بشید و آنفالو کنید. البته شاید پست رو با تبلیغات اینستاگرام اشتباه گرفته باشید. اگر زیر اسم پیج نوشته Sponsored یعنی تبلیغه

سلام اکانت دوستم داخل دایرکت به اینستاگرامر تبدیل شده چرا؟ و اینکه الان پیجش برای من قفل شده؟ من رو بلاک کرده؟

اکانتش رو حذف یا غیرفعال کرده

سلام خسته نباشید من امروز به همین روشی که شما گفتین دیکانکت کردم اما عکسمام پاک شده چیکار کنم

سلام
سلامت باشید
صبر کنید معمولا برمیگرده. چیزی به نام دیکانکت هم نداریم.

سلام ببخشید من اکانتم رو غییر فعال کردم ولی حالا وقتی آیدی و پسوردم رو میزنم مینویسه آیدی در اینستا وجود ندارد لطفا بگین باید چیکار کنم

سلام
در مطلب توضیح دادیم. یک بار کامل بخونید بعد سوال کنید. یک هفته از غیرفعال کردن بگذره

سلام
میخواستم بپرسم تا چه زمانی میتونیم اینستارو موقت ببندیم یه هفته . 1 ماه .یا 1سال چیجوریه میشه لطفا توضیح بدین ؟ ممنونم

سلام
در این خصوص هیچ محدودیت زمانی از طرف اینستاگرام اعلام نشده اما توصیه و تجربه من اینه که بهتره برای مدت طولانی این کار رو انجام ندید و هر چند وقت یک بار فعال و بعد از یک هفته مجددا غیرفعال کنید.

سلام اکانت من میخام وارد بشم پیام میاد
Disabled چطور برگردونمش

سلام
اگر اکانتتون به دلیل نقض قوانین اینستاگرام بسته شده باشیه هیچ راهی نداره

سلام و درود ، اکانت اینستا من هک شده بود ، مشخصات بیوگرافی رو تغییر میداد و چند تا رو هم که من بلاک کرده بوم فالو کرده بود و از بلاک دراورده بود …من سریع اکانتم روحذف کردم ولی خیلی نگرانم آیا کسی که اکانت رو هک میکنه به گالری هم دسترسی داره یا نه ؟تو رو خدا جواب بدید ، دارم دیوونه میشم

سلام
خیر ارتباطی به گالری گوشی نداره هرگز و اگه خود هکر بهتون گفته قصد کلاهبرداری داره
اگه هنوز به اکانت دسترسی دارید مشخصات اکانت رو درست کنید. رمز اکانت و ایمیلی که باهاش اکانت رو ساختید رو تغییر بدید. آی دی رو هم در صورت امکان تغییر بدید و خلاص.

سلام چطور اینستاگرام را از دی اکتیو در بیاریم
من هر کاری کردم نشد لطفا راهنمایم کنید

یوزر پسورد رو وارد کنید و لاگین کنید با گوشی

نمیشه میگه همچین یوزری نیست
از طریق شماره و جیمیل هم میزنم میگه نیست نه این شماره نه جیمیل 2،3 هفته میگذره چیکار کنم

سلام به صورت موقتی اینستامو پاک کردن اما وقتی باز رمزمو زدم همه پستام پاک شده بوده چیکار کنم خیلی ناراحتم

منم چنتا از پستام حذف شدن
نمیدونم چیکار کنم؟؟

سلام…
من وقتی اینستام رو نصب کردم (روی گوشی) شماره تلفنم رو وارد کردم اما بعد از چند روز شماره رو پاک و به جای اون ایمیلم رو وارد کردم ؛هنوزم مخاطبای گوشیم میتونن بفهمن که من توی اینستا پیج دارم؟ خیلی ضروریه تو رو خدا زود جواب بدید…

نخیر وقتی شماره رو بردارید دیگه نمیفهمن
اما اگه ایمیلتون رو هم داشته باشن میتونن بفهمن

سلام
من غیر فعال کردم با همین
روش
الان میخوام وارد شم دوباره میگه همچین یوزر نیمی نیست

کی غیرفعال کردین؟ باید یک هفته بگذره

سلام من دی اکتیو کردم منتها الان نوشته یوزر نوفاوند یعنی دلیت شده کلا؟لطفا جواب بدین

سلام
مطلب رو بخونید لطفا

سلام، خسته نباشید، من og inst دارم و قسمت پروفایلم این گزینه حذف موقت رو ندارم، چه جوری حذف موقت کنم؟

سلام
بارها در مطلب و در بخش نظرات توضیح دادیم. این راهنما و آموزش ارتباطی به خود برنامه نداره و از طریق مرورگر گوشی یا کامپیوتر باید انجام بدید!!!

سلام، بله میدونم باید با مرورگر برم، اما وقتی مراحل رو میرم و به صفحه شماره 5و6میرسم چنین گزینه ای ندارم،،، تو این صفحه فقط بیو، ایمیل، تلفن و جنسیت دارم،، گزینه ی دیگه ای ندارم، میشه راهنمایی کنید، فوریه،، تشکر

سلام
بعید میدونم درست انجام داده باشید لطفا مطلب رو از ابتدا و قدم به قدم بخونید و انجام بدید روش هیچ تغییری نکرده که توضیح بیشتری بخواد..

سلام.ببخشید من پیجم رو دی اکتیو کردم،الان چجوری میتونم فعالش کنم؟؟

سلام
لطفا مطلب رو بخونید کامل توضیح دادیم

سلام من چندروز پیش با شماره ام اینستا نصب کردم و بعد داخل گوگل دیلیت اکانت کردم…حالا میخوام با همون شماره اینستا رو دوباره نصب کنم نمیشه توروخدا کمکم کنید اعصابمو دیگ خورد کرده حتی دوستمم هرکاری کرد ک با گوشیش با شماره من اینستارو نصب کنه نشد…حتی نام کاربری و رمز هم متفاوت میزنم بازم نمیشه کد رو خطم میاد رمز و نام کاربریو ک میزنم در آخر این متنو میده…ممنون میشم اگ کمکم کنید
Sorry! Theres a problem signing you up right now.please try again later.we restrict certain content and actions to protect our community. Tell use if you think we made a mistake

سلام
این مطلب رو کامل بخونید و انجام بدید:http://farnet.ir/1396/03/181418/%D8%AB%D8%A8%D8%AA%E2%80%8C%D9%86%D8%A7%D9%85-%D9%88-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA-%D8%A7%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85/

سلام
ببخشید معمولا چه مدت طول میکشه تا باز بتونیم اکانت غیرفعال رو دوباره فعال کنیم ؟

شاید حدود یک هفته

با سلام و خسته نباشید
من اکانتمو دی اکتیو کردم بعد از ی مدتی ک دوباره اکتیو کردم هیچ کدوم از پست هام وجود نداره،نزدیک1600پست داشتم،آیا راهی هست ک این عکس و فیلم ها برگرده؟
ممنون از راهنمایی تون

سلام
خیلی کم این مشکل پیش میاد اما گاها خودبخود رفع میشه و پست‌ها باز می‌گردند. چند روزی صبر کنید اگر برنگشت می‌تونید با پشتیبانی اینستاگرام مکاتبه کنید.Support@instagram.com

چطور از حالت غیر فعال موقت خارج شویم و اکانت خود را برگردانیم

1- ابتدای ایمیل wwwنگذارید این نشانه برای آدرس سایت هست نه ایمیل!
2- کافیه یک بار مطلب رو کامل بخونید!

عرض سلام خسته نباشید!
اکانتو دی اکتیو کنم تا چه مدت بعدش میتونم دوباره اکتیو کنم! مثلا یک سال بعد میشه؟

بله اینستاگرام محدودیت زمانی مشخص نکرده

سلام و خسته نباشید
من تو حساب اینستگرامم
برام حدود 40 تا دایرکت اومده بود
من همشونو پاک کردم
از این به بعد
کسی برام دایرکت میده هیچ اعلانی نمیده بهم اینستا
وقتی که من به صورت اتفاقی میرم به یکی دایرکت بدم همزمان تو صفحه دایرکت برام پیام میاد غیر این نمیاد .
اینستا رو پاک کردم دوباره نصب کردم و حتی رو گوشی دیگه با اکانتم تست گرفتم اما درست نشد

سلام
پاک کردن دایرکت ارتباطی به عدم ارسال ناتیفیکیشن نداره
اصولا ظاهر شدن اعلان بستگی به اتصال اینترنت شما داره این اتفاق برای همه به وجود میاد مخصوصا زمانی که شخصی که دایرکت ارسال می کنه جزو فالور و فالوینگ شما نباشه
اگر چه تنظیمات اعلان در اینستاگرام رو نگاه کنید اگر درست باشه راهکار دیگه‌ای نداره

سلام. اگه کسی بلاکم کرده باشه و من اکانتم رو غیر فعال کنم اکانتم رو باز میبینه مثلا به صورت instagrammer یا کلا چیزی نمیبینه؟؟؟؟
و یه سوال دیگه وقتی دوباره اکانتم رو فعال کنم دوباره تو لیست بلاکهاش قرار میگیرم؟؟؟

بله تفاوتی نداره. این مطلب رو کامل بخونید:http://farnet.ir/1396/04/183008/instagram-block-unblock-tutorial-and-faq/

سلام من تا مرحله ۴وفتم اما edit porofail رو که میزنم اصلا اون چیزی که شما گفتید رو که مرحله ی ۶ اسمش رو گفتید نمیاره! باید چی کار کنم؟
اصلا اگه الان منصرف شده باشم مشکلی پیش میاد؟

سلام
برای این هست که مطلب رو درست نخوندید!باید با مرورگر موبایل یا کامپیوتر این کارو انجام بدید نه با خود برنامه
هر جای انجام این مراحل کار رو متوقف کنید مشکلی پیش نمیاد مگر اینکه مرحله آخر یعنی زدن دکمه نهایی رو انجام بدید

من با همین راهی که شما گفتین غیر فعال کردم، حالا فعال نمیشه، دلیلش چیه؟ جناب در مورد غیر فعال کردن خوب توضیح دادی اما در مورد فعال کردن مجدد اون خیلی مختصر گفتین
لطفا اگه ممکنه بیشتر توضیح بدین
با تشکر

سلام
توضیح بیشتری به نظر لازم نیست. تنها راه موجود لاگین کردن هست و البته توجه به زمانی که باید بگذره. در مطلب به قدر کافی توضیح داده شده اگر سوالی دارید اول مطلب رو بخونید بعد دقیق تر بپرسید

من از همین طریق اینستامو غیر فعال کردم حالا چجوری فعال کنم؟

در مطلب کامل توضیح دادیم زحمت بکشید مطلب رو یک بار کامل بخونید

من قبلا یه اکانت داشتم ک رمزشو یادم رفت بعد هر چی زدم واسم رمز جدید نیاورد بعد ک یه پیج جدید زدم دوباره سعی کردم بعد چند وقت اکانت قبلیو برگردونم ک بتونم حذف کنم ولی هر چی میزنم برای این پیج جدیدم میاره ک رمزشو عوض کنم.ترخدا یه راهی نشونم بدید

چون با یک ایمیل یا شماره موبایل هر دو اکانت رو ثبت نام کردید! اگر اینطوره هبچ راهی ندارید..

من دو هفته پیش اکانت اینستاگرامم رو از همین طریقی که گفتید دی اکتیو کردم. اما الان که یوزر پس رو وار میکنم میگه account not found . چیکار کنم ؟ 🙁

دوباره امتحان کنید راه دیگه‌ای نداره

درود؛
۱ ماهی‌ست که اکانت اینستاگرام خود را بطور موقت غیرفعال کردم. بیش از ۱۷۰۰ پست شخصی و مهّم در آن داشتم. اکنون با بازگشت مجدد، عدد ۸۶ درج شده و تنها این تعداد از پست‌ها ظاهر هستند. لطفاً راهنمایی بفرمائید. منتظر پاسخ شما هستم.
یاحقّ

سلام
راه حل خاصی نداره شاید با صبر حل بشه و تصاویر برگرده در عین حال می‌تونید با پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیریدSupport@instagram.com

سلام، من کش اینستامو پاک کردم و بعدش کل فالورام پاک شدن و اینستا یه صفحه جدید با اسم جدید بهم داد که هیچی نداشت، صفحه قبلیم تو اینستا پیدا میشه ولی امکان دسترسی بهش رو ندارم، راهی هست بتونم دوباره صفحمو داشته باشم???? ممنون

شما Log in کنید با اطلاعات قبلی نه اینکه یه صفحه جدید بسازید!

چطور اکانتی رو که دی اکتیو کردیم و دوبار فعال کنیم?

مطلب رو بخونید کامل توضیح دادیم

با عرض سلام
من ٣ اکانت دارم تو اینستا ، که یمدت از هر با هم استفاده میکردم ، الان اکانت دومم رو به اپیکیشن میخوام اضافه کنم همون داستان ایمیل و اینا هست که انجام ، توی گوگل باز میکنه بدون مشکل ولی وقتی اپن اپ رو میزنم چه ساین اوت باشه چه نباشه همون اکانتم میاد ، اجازه نمیده وارد اپیکشین بشم ، گوشیم ایفون هستش ، مرسی

سلام
اکانت‌ها هیچ ارتباطی به همدیگه ندارن چون یوزرنیم و پسورد جداگانه خودشون رو دارن و در عین حال هر اکانت باید ایمیل و شماره موبایل مجزا خودش رو داشته باشه اگر این موضوع رو رعایت نکرده باشید به مشکل می‌خورید

با سلام و ضمن تشکر از پیج خوبتون.
ی سوال داشتم چگونه بفهمیم طرف مقابل ما اکانت اینستاگرامش را پاک کرده است؟

سلام
در هر دو صورت پاک کردن و غیرفعال کردن اکانت کاملا ناپدید میشه و نمیشه به طور دقیق گفت که پاک کرده یا غیرفعال کرده. در هر دو صورت چند روز اول اکانت به Instagrammer تبدیل میشه بعد هم کلا ناپدید میشه

سلام
من دی اکانت کردم بعد دوباره فعالش کردم الان دوباره میخوام دی اکانت کنم نمیشه
چیکار کنم دی اکانت کنم؟

سلام
مطلب رو بخونید یعد سوال کنید:
هفته‌ای یک مرتبه اجازه این کارو دارید!

وقت بخیر
ایا در اینستاگرام امکانش هست که فالور ویا فالوینگهای خاص روبرا دوستانی
غیر فعال کنیم که نتونن ببین
منظورم اینه که فالوروس ویا فالوینگ تو پیج من باشه ولی مخاطب خاصم اون رو نبینه

وقت بخیر
خیر. البته مخاطب خاص شما یا هر کاربر دیگه‌ای نمی‌تونه تمام فالوینگ و فالور شما یا هر کاربر دیگه‌ای رو ببینه و تعداد محدودی رو می‌بینه مگر اینکه خیلی کم باشن در عین حال نمیشه گفت کی رو ببینه یا نبینه.

سلام خسته نباشید من اینیستام وقتی گوشیمو فلش زدم پاک شد بعد یوزرنیمم و فراموش کردن با شماره تلفنمم نیومد الان میشه من از اکانته قبلیم عکس بدم برگرده؟gmailکه داده بودم نیاورد یکی دیگه برام باز کرد بشه راهنماییم کنید مرسی

سلام
بدون دسترسی به یوزرنیم و پسورد امکان ورود به اکانت نیست. برای بازیابی پسورد هم باید به ایمیل یا شماره تلفنی که باهاش ثبت نام کردید مراجعه کنید. اگر ایمیل اکانت دیگه‌ای رو براتون میاره احتمالا به این دلیل هست که با یک ایمیل چندین اکانت ثبت نام کردید. بنابراین هیچ راهی ندارید جز به یادآوردن پسورد!

سلام خسته نباشید …میخواستم بدونم اگر یک نفر رو افراد زیادی ریپورت کنن چ اتفاقی میفته؟

اگر ریپورت بی مورد باشه هیچ اتفاقی نمی افته

سلام. ببخشید من دو هفته پیش اکانتمو دی اکتیو کردم.. و امروز دوباره برای انجام کاری فعالش کردم. خواستم دوباره دی اکتیو کنم. نشد و خطا داد که اینکار باید یه بار در هفته باشه. در صورتی ک دوهفته پیش غیرفعال کرده بودم. چرا؟ ممنون

سلام
1- به زمان فعال شدن استناد می‌کنند
2- در صورت تکرار زیاد این کار بیشتر از یک هفته هم ممکنه نتونید این کارو انجام بدید.
3- ابتدای ایمیل WWW نگذارید این نشانه برای آدرس سایت هست نه ایمیل!

ببخشید من از طریق سایت پیجمو غیرفعال کردم نمیشه از طریق سایت فعالش کنم؟ آخه موقع وارد شدنم میزنهThe username you entered doesn’t belong to an account. Please check your username and try again.که همچین آی دی وجود نداره
نزدیک دو هفته اس غیرفعال کردمش

بله هیچ فرقی نداره. اگر مطمئنید یوزرنیم رو درست می‌زنید انقدر امتحان کنید تا بشه

وای چرا درست نمیشههههه 🙁 همینطوری امتحانی دی اکتیو کردم مثکه کلا نابود شد 🙁

مطلب رو بخونید بعد سوال کنید

وقتی اکانت رو غیر فعال کنیم تو لیست فالویینگ کسایی که فالو کردنمون به اسم instagrammer نشون داده میشیم؟؟؟؟

بله اما بعد از مدتی حذف میشه

ینی مثلا میزنه 67 فالویینگ ولی 66 تا نشون میده؟؟بعد یه سوال دیگه عکسایی که روش تگ شدیم چی میشه؟همه ی تگه ها ریمو میشه یا میمونه؟؟؟؟

خیر تعداد همون 66 میشه. تگ ها حذف میشه تا وقتی دوباره فعال کنید

بله اما بعد از مدتی از لیست اونها هم حذف میشید تا فعال شدن مجدد..

سلام.ببخشید اگه پیجمو دی اکتیو کنم بعد چند وقت چجوری باید برش گردونم؟؟تو این مدت که پیچم دی اکتیوِ بعداینکه پیجوبرگردونم پستام باقی میمونه؟؟

لطفا پیش از پرسیدن سوال مطلب بالا رو کامل مطالعه کنید

مینویسه
An unknown network error has occurred
ممنون میشم اگه جواب بدین

همونطور که در منتن ارور نوشته:
یک مشکل ناشناخته در شبکه رخ داده است
مشکل ناشناخته هم جز امتحان مجدد و صبر چاره‌ای نداره

سلام ببخشید من دیروز دکمه ی log outرو زدم ولی یه چند تا گزینه آورد بالا و با بیتوجه ای بهشون اینستاگرام رو حذف کردم ولی امروز که نصب کردم،و هم پسورد یادم بود و هم username ولی خطا داد باید چی کار کنم?ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

چه خطایی داد؟

سلام
عالییی بود،ممنون

سلام
ببخشید من حسابم را غیر فعال کردم
کی می تونم حسابم رو فعال کنم
خواهشمندم زود جواب دهید
کارم لنگه بابد زود به پیام هام دسترسی پیداکنم اگه فعال نشه زندگیم از بین می ره

شما از طریق اپلیکیشن sign in کنید اگر نشد حداکثر یک هفته صبر کنید

سلام من علت حذف اکانت رو busy زدم..مشکلی که نیست

سلام
خیر تفاوتی نداره.

با درور
اکانت خودمو دی اکتیو کردم و برای ورود موجدادا ریست پسورد کردم ولی هر کاری میکنم وارد اکانتم نمیتونم بشم که اکتیو کنم لطفا راهنماییم کنید
با تشکر

درود
مطلب رو بخونید لطفا

salam mn sob accounte khodamo gheire faal kardm ama alan nmitonm faal konm.komak konid lotfan

سلام
لطفا مطلب رو بخونید بعد سوال کنید

سلام … اکانت من غیرفعال شده و شماره تلفن میخواد اما وقتی شماره رو میزنم تا تاییدیه رو بگیرم اصلا اس ام اسی داده نمیشه مشکلش چیه؟؟ حتی نمیتونم دلیت اکانت کنم

سلام
کد تایدیه به شماره موبایل یا ایمیلی که در هنگام ثبت نام وارد کردید ارسال میشه. البته اگر از اون ایمیل و شماره موبایل باری اکانت دیگه‌ای استفاده نکرده باشید. یک بار درخواست بدید و منتظر بمونید

سلام پیجم فیلتره گفتن برای رفع فیلتراکانتمو غیرفعال ودوباره فعال کنم اینکاروکردم اما بازم درست نشد میشه کمکم کنید بگیدچکارکنم که رفع فیلتربشه پیجم‌

سلام
1- برای رفع فیلتر راهی سراغ نداریم
2- ابتدای ایمیل از www استفاده نکنید این نشان برای ادرس سایت هست نه آدرس ایمیل!

من قبلا یبار دى اکتیو کردم و موفق شدم.ولى اینبار هر کارى میکنم مرحله چهار نمیشه.یعنى توى قسمت ادیت این گزینه نمیاد.سرى قبل بود ولى اینبار نه.خیلى وقت گذشته ازش پس زمان نمیتونه دلیلش باشه.لوگ اوت هم کردم و از طریق وبسایت عمل کردم.کلا همه چى اوکیه پس مشکل چیه؟

سلام
مراحل هیچ تغییری نکردن
از ابتدا و با دقت انجام بدید

سلام. اکانت اینستاگرام غیر فعال کردم ولی با وجودی که یوزر و پسورد درست وارد میکنم پیغام میده همچین یوزری نیست. از طریق شماره تلفن و یا ایمیل هم امتحان کردم، بازهم نشد.یک روز از غیر فعال کردن اکانتم گذشته.
از طریق تغییر پسورد هم اقدام کردم باز هم اکانت برنگردوند

یک روز؟ باید یکی دو هفته بگذره

برای شما برگشت بعد از ۲ هفته؟

روندی که داخل مطلب اموزش داده شده بارها و بارها توسط خود ما آزمایش شده. حوصله کنید مطلب رو یک بار بخونید به همه اطلاعات لازم میرسید.

پربازدیدترین

گوشی‌های شیائومی رام چین دیگر قادر به نصب برنامه‌های گوگل نخواهند بود

تماشا کنید: تست سقوط گلکسی S21 اولترا در برابر گلکسی S21 سامسونگ |…

گوگل قابلیت گروه‌بندی تب‌ها را به مرورگر کروم اندروید اضافه کرد

خودرو تسلا مدل اس 2021 می‌تواند بازی ویچر 3 را اجرا کند

سامسونگ تایید کرد؛ گوشی‌هایی با نمایشگر رول شونده و کشویی در راهند

امکان بازیابی و بازگردانی پست‌های پاک شده در اینستاگرام عرضه شد

آپدیت iOS 14.5 به پشتیبانی از دوال سنس PS5 و کنترلر ایکس باکس سری ایکس…

آخرین مطالب فارنت

گوشی گلکسی M12 سامسونگ با تراشه اکسینوس 850 و دوربین…

گوشی مفهومی جدید شیائومی از نمایشگری با لبه‌های آبشاری در هر…

تصاویر جدید و جزییات دوربین اوپو فایند ایکس 3 پرو منتشر شد

مشخصات احتمالی خودروی اپل منتشر شد؛ حداکثر سرعت 260 کیلومتر…

گوشی‌های شیائومی رام چین دیگر قادر به نصب برنامه‌های گوگل…

اینستاگرام می‌خواهد به تقلید از تیک تاک پیمایش در بخش استوری…

جشنواره نوروزی هواوی با جوایز جذاب و خیره‌کننده آغاز شد

فروش چهار و نیم میلیون دستگاه کنسول پلی استیشن 5 سونی تا…

گوشی نوکیا 1.4 با نمایشگر 6.51 اینچی و باتری 4000 میلی‌آمپر…

اینستاگرام احتمالا مانع از ارسال پست‌های کاربران در بخش…

اینستاگرام در حال آزمایش قابلیت آلبوم عکس در پست‌ها

آمازون اسپیکر هوشمند Echo Show را با صفحه‌نمایش لمسی و…

حضور مجدد کولرمستر با گارانتی آواژنگ در بازار ایران

مطالب ویژه

آموزش/ چگونه اکانت اینستاگرام خود را پاک کنیم؟


جامع و کامل درباره «تورنت»

آموزش: چگونه اکانت اینستاگرام خود را به صورت موقت غیرفعال و از دسترس…


آموزش جامع اینستاگرام؛ از سیر تا پیاز!

مشترک خبرنامه فارنت شوید تا آپدیت بمانید!

قدرت گرفته از

ساخت ایمیل جیمیل با گوشی ، آموزش دانلود از یوتیوب ، سایبرپانک 2077 ، نصب ویندوز از روی فلش ، آموزش تیک تاک ، کد استعلام مانده اینترنت ایرانسل، کد بسته های مکالمه همراه اول ، دیلیت اکانت اینستا، تیک تاک چیست؟ ، آپدیت iOS 13 آیفون ،‌ یکاپ گرفتن از آیفون ، دایرکت اینستاگرام در کامپیوتر ، بهترین فیلم های سال 2019 ، مشاهده ویدیوهای لایو اینستاگرام در کامپیوتر ، سیم کارت رایگان همراه اول  ، اخبار بازی ، پلی استیشن 5 , نصب iOS 14 آیفون ، فیفا ۲۱ ،  بازی PES 2021 ،

خوش آمدید. به اکانت خود وارد شوید.

بازیابی پسورد

گذرواژه جدید به ایمیل شم اارسال خواهد شد

Chikav – کاوشگر دنیای تکنولوژی باش

اگر شما یکی از کاربران اینستاگرام هستید امکان دارد قصد داشته باشید که برای مدت کوتاهی از این دنیای محبوب دل بکنید و کمی به خود استراحت دهید. در این لحظه بهترین پیشنهاد برای شما دی اکتیو کردن موقت اینستا میباشد، اینستاگرام به تمام کاربران خود این اجازه را می دهد که از این فضا دور باشند و در صورتی که قصد بازگشت به این اپلیکیشن جذاب را داشته باشند با آغوش باز از آنها استقبال می کند. همراه چیکاو باشید.

اگر حوصله و یا وقت کافی برای خواندن مقاله را ندارید، پیشنهاد می شود از آموزش ویدیویی زیر برای دی اکتیو اکانت اینستاگرام استفاده کنید. در این آموزش از مرورگر نسخه موبایل استفاده شده اما روال کار با نسخه دسکتاپ تفاوتی ندارد. همراه ما باشد.

برای اینکه اکانت اینستاگرام خود را حذف موقت بزنید باید مراحل زیر را به ترتیب پشت سر بگذارید:

1. برای دی اکتیو کردن اینستا باید وارد سایت اینستاگرام شوید و روی لینک زیر کلیک کنید و اطلاعاتی نظیر نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید.

چگونه بعد از دی اکتیو درآوردن اینستاگرام

Instagram.com

2. امکان دارد که از قبل از طریق سایت وارد پروفایل خود شده باشید در این صورت نیازی به ورود نام کاربری و رمز عبور ندارید. در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده اید بر روی گزینه Forgot password کلیک کنید، پس از کلیک بر روی این گزینه لینکی به ایمیل شما ارسال خواهد شد که با کلیک بر روی آن لینک می توانید رمز عبور خود را تغییر دهید.

3. بعد از اینکه وارد اکانت خود شدید، وارد بخش ویرایش پروفایل یا ( Edit Profile ) شوید.

4. هنگامی که بر روی گزینه ویرایش پروفایل کلیک کردید، پایین صفحه سمت راست گزینه حذف موقت اکانت یا ( Temporarily disable my account ) را مشاهده می کنید بر روی همان گزینه کلیک کنید.

5. در این مرحله پس از کلیک بر روی گزینه (Temporarily disable my account) باید دلیل دی اکتیو کردن اینستاگرام خود را مشخص کنید. هر گزینه ای که دلیل شما برای ترک اینستاگرام است را تایپ یا انتخاب کنید.

6. در مرحله بعد بعد از انتخاب دلیل برای دی اکتیو کردن اینستا باید رمز خود را مجددا وارد کنید.

7. در آخرین مرحله کلیک بر روی گزینه (Temporarily Disable Account) باعث دی اکتیو کردن اینستاگرام می شود.

در جواب به این سوال باید بگوییم که بعد از دی اکتیو کردن اینستاگرام باید نکات زیر را در نظر بگیرید:

استوری اینستاگرام و تمام قابلیت‌های آن


چگونه اکانت اسنپ چت را پاک کنیم؟!

آموزش تلگرام وب و هر آنچه که باید بدانید

آموزش نحوه دیلیت اکانت توییتر به زبان ساده

برگرداندن حساب کاربری دی اکتیو شده بسیار راحت است فقط کافیست نرم افزار اینستاگرام خود را باز کنید و اطلاعاتی نظیر نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید و اکانت اینستاگرامتان را فعال کنید البته برگشتن اکانت اینستاگرام چند ساعتی زمان می برد و شما نمی توانید بلافاصله پس از حذف موقت اکانت اینستاگرام آن را برگردانید.

لازم به ذکر است که در صورت فعال کردن اکانت اینستاگرام فالوورهای شما هیچ نوتیفیکیشنی را دریافت نمی کنند. تنها افرادی نوتیفیکیشن بازگشت اکانت کاربری شما را دریافت می کنند که در پست های خود آنها را تگ کرده باشید.

نکته ای که باید بسیار به آن دقت داشته باشید این است که حذف موقت اکانت اینستاگرام با حذف دائم آن تفاوت بسیار دارد در صورتی که حذف دائم بزنید تمام اطلاعات شما نظیر پست ها، فالوور و تمامی اطلاعات موجود در حساب کاربری شما پاک خواهد شد و دیگر نمی توانید به آنها دسترسی داشته باشید و همچنین نام کاربری شما قابل استفاده خواهد بود و اگر شخصی بخواهد می تواند نام کاربری شما را انتخاب کند توجه داشته باشید که زمانی دیلیت اکانت اینستاگرام را انتخاب کنید که مطمئن باشید هیچ وقت به اینستاگرام باز نخواهید گشت در این صورت با دیلیت موقت اینستاگرام خود از اطلاعات اکانت‌تان محافظت کنید و مانع از بین رفتن اکانت خود شوید. لازم به ذکر است که هنگام دی اکتیو کردن اینستاگرام هیچ کس قادر به مشاهده نام کاربری و عکس پروفایل شما نخواهد بود. اگر دچار مشکل بلاک شدن توسط اینستاگرام داشتید، باید بدانید که Deactive instagram هیچ کمکی به رفع ریپورت اینستاگرام شما نمی کند.

در جواب به این سوال باید بگوییم که نگران نباشید هیچ اتفاقی اکانت اینستاگرام شما را تهدید نمی کند و تنها برای مدتی کوتاه از لنز دوربین رنگارنگ دور می شوید و در صورتی که قصد داشته باشید می توانید به راحتی وارد اکانت خود شوید آن را مجددا فعال کنید. البته ممکن است گاهی با صحنه هایی دلخراش مانند کاهش فالوور روبرو شوید، بعضی از فالوورها زمانی که پیج شما را دنبال کردند با پیجی فعال روبرو بودند و زمانی که شما فعالیت خود را هر چند کوتاه متوقف کردید آنها ترجیح می دهند که دست از فالو شما بردارند و وقت خود را برای پیج های فعال دیگر بگذارند بنابر این اگر بعد از مدت زمانی به اینستاگرام بازگشتید سعی کنید یک ورود طوفانی داشته باشید و پیج خود را به خوبی فعال کنید و کمبود فالوورهای خود را جبران کنید.

اگر پیج اینستاگرام شما پس از دی اکتیو اینستاگرام بازگردانده نشد، پیشنهاد میکنم از روش هایی که برای بازیابی اکانت اینستاگرام توضیح داده ایم، استفاده کنید. اگر مشکل شما برطرف نشد، حتما به اینستاگرام ایمیل بزنید و منتظر پاسخ باشید.

هر پیج اینستاگرامی مجاز است در هفته تنها یک بار اکانت اینستاگرام خود را دی اکتیو کند. در صورتی که قبل از گذشت 7 روز مجدد درخواست دی اکتیو اینستاگرام را ارسال کنید، اعمال نخواهد شد.

اگر پیج شما مدت ها فعال بوده است، هیچ محدودیتی برای دی اکتیو اینساگرام وجود ندارد. با این حال ما پیشنهاد می دهیم که حتی الامکان از غیر فعال کردن اینستاگرام به مدت طولانی بپرهیزید.

شما می توانید هر سوالی که در زمینه دی اکتیو کردن اینستاگرام داشته باشید را با ما در میان بگذارید تا در کمترین زمان ممکن جواب سوال خود را دریافت کنید و با در میان گذاشتن نظرات و پیشنهادات خود با ما به بهبودی هر چه بیشتر سایت کمک کنید.

ما در چیکاو نه تنها تیم بلکه خانواده ای هستیم که در راستای ایجاد و فرهنگ سازی سبک زندگی دیجیتالی، تلاش می کنیم تا رفاه و سلامتی را برای مخاطبان خود به ارمغان بیاوریم. ما همواره تلاش می کنیم تا با آموزش های لازم و انتقال روزمرگی های فناوری، شما را با دنیای سبز تکنولوژی آشنا کنیم و مسیر درست را با یکدیگر بسازیم.

پست قبلی

طراحی سایت و اپلیکیشن با رابینت

پست بعدی

شگفتی آفرینی میثم شکری ساز در عرصه اقتصاد

استوری اینستاگرام و تمام قابلیت‌های آن

چگونه اکانت اسنپ چت را پاک کنیم؟!

آموزش تلگرام وب و هر آنچه که باید بدانید

آموزش نحوه دیلیت اکانت توییتر به زبان ساده

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چگونه بعد از دی اکتیو درآوردن اینستاگرام

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

سلام یک روش هست برای اینکه 30 روز اکانت واتساپ رو دسیبل کرد، لطفا آموزشش رو بذارید 🙏

با سلامآموزش غیر فعال سازی اکانت واتساپ به مدت 30 روز

دوستان یک نفر به من گفت واتساپ رو به مدت 30 روز دی اکتیو کرده
آیا چنین چیزی ممکنه؟

این لینکی که گذاشتید برای دی اکتیو کردن اینستاگرام واسم باز نمیشه چرا؟

سلام و درود
دوست عزیز از فیلتر شکن استفاده کنید .

سلام وقت بخیر
ببخشید اکانت دوستم ۲ ماه پیش دی اکتیو کرده و آیدیش داخل بخش دایرکت به instagrramer تعقیر پیدا کرد الان که دوباره رفتم دیدم آیدیش داخل صفحه چتمون شده __Deleted__bhiebe…
ولی وقتی روی آیدی از صفحه چت کلیک میکنم و وارد پیجش میشم ایدی پیج هنوز instagrramer

چرا اینجور شده ؟؟ یعنی دی اکتیو کرده یا کلا حذف کرده و دیگه نمیاد ؟🤦🏻‍♀️

سلام دوست عزیز
Deleted__bhiebe معنی خاصی نداره . مجددا چک کنید .

لطفا دی اکتیو کردن توییتر رو هم توضیح بدین

سلام دوست عزیزآموزش دی اکتیو کردن توییتر

برای من توی قسمت ادیت پروفایل اون گزینرو نداره باید چیکار کنم؟! 🤦🏻‍♀️

سلام و درود
دوست عزیز باید از طریق سایت اینستاگرام وارد اکانت خود شوید . و سپس از طریق ادیت پروفایل اکانت اینستاگرام خود را دی اکتیو کنید .
لینک سایت اینستاگرام داخل مقاله هست . با فیلتر شکن امتحان کنید .

الگوریتم های جدید اینستا چرا اینجوری شده 😒

عالی بود ممنون

سلام رضا عزیز
از نظر دلگرم کننده شما متشکریم . موفق باشید .

من پیجم رو دی اکتیو کردم یک ماه پیش الان بر نمیگرده هر کار میکنم تو رو خدااا کمکم کنید

سلام فاطمه عزیز
شما باید به اینستاگرام ایمیل بزنید و مشکل خودتون رو گزازرش کنید .
همچنین می توانید از روش های بازگردانی اکانت هم استفاده کنید که داخل مقاله زیر به طور کامل توضیح داده شده .بازگردانی اکانت اینستاگرام

سلام روشی هست که بشه برای مدت محدود واتساپ رو دی اکتیو کرد اما دیلیت اکانت نکرد؟

سلام دوست عزیز
بله شما میتوانید تا نهایتا 30 روز اکانت واتساپ خود را از دسترس خارج کنید . برای این منور به مقاله زیر مراجعه کنید .غیر فعال کردن و دیلیت اکانت واتساپ

جدیدترین مطالب مرتبط

استوری اینستاگرام و تمام قابلیت‌های آن

چگونه اکانت اینستاگرام بسازیم؟

چگونه از دایرکت اینستاگرام به صورت حرفه ای…

بهترین سایز استوری اینستاگرام چیست؟

راهنمای کامل سایز پست اینستاگرام

آموزش کامل دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

چگونه در اکسپلور اینستاگرام دیده شویم؟

آموزش روش های دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام

روزی نیست که اتفاق تازه ای در دنیای تکنولوژی نیافتد. ما در چیکاو سعی داریم تا هر آنچه که در دنیای تکنولوژی رقم میخورد را در قالب اخبار، نقد و بررسی ها، ویدیو، اپلیکیشن ها و… فراهم آورده و دنیای جدیدی از فناوری های روز را به نمایش بگذاریم

جدیدترین ها

استوری اینستاگرام و تمام قابلیت‌های آن


چگونه اکانت اسنپ چت را پاک کنیم؟!

آموزش تلگرام وب و هر آنچه که باید بدانید

چگونه بعد از دی اکتیو درآوردن اینستاگرام
چگونه بعد از دی اکتیو درآوردن اینستاگرام
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *