چگونه بعد از پست گذاشتن تگ کنیم

 
helpkade
چگونه بعد از پست گذاشتن تگ کنیم
چگونه بعد از پست گذاشتن تگ کنیم

یکی از سوالاتی که بسیاری از کاربران اینستاگرام با آن مواجه اند این است که چگونه در پست اینستاگرام تگ کنیم؟ تگ كردن در پست اينستاگرام قابلیتی است که هم اکنون اینستاگرام در بروزرسانی های اخیر خود در اختیار کاربرانش قرار داده است. مطالب گفته شده در این مقاله از میزبان فا مگ آنچه باید در مورد تگ کردن در اینستاگرام بدانید را پوشش می دهد. بنابراین اگر جزء آن دسته از کاربرانی هستید که می خواهید با قابلیت های شگفت انگیز تگ روی عکس در اینستاگرام و تگ روی ویدیو اینستا آشنا شوید تا آخر این مطلب همراه ما باشید. 🙂

عناوین آموزشی مطرح شده در مقاله:

قابلیت تگ کردن در پست اینستاگرام در مواقعی استفاده می گردد که بخواهید شخصی را برای معرفی به دیگر فالوورهای خود در پست انتخابی تان (عکس یا ویدیو) اضافه نمایید. در این صورت پس از انتشار پست شما آیکن آدمک روی پست ظاهر می شود و کاربران با ضربه زدن روی پست می توانند اکانت های تگ شده روی پست را مشاهده و در صورت تمایل با ضربه مجدد روی یک نام کاربری به پروفایل شخص مورد نظر هدایت شوند. در ادامه با آموزش تگ روی عکس در اینستاگرام و نحوه تگ کردن ویدیو در اینستاگرام در خدمت شما هستیم.

برای آن دسته از دوستانی که مایلند بدانند مفهوم تگ در اینستاگرام چیست و چند روش جهت تگ كردن در پست اينستاگرام وجود دارد پیشنهاد می شود ابتدا به لینک زیر مراجعه نمایند.

چگونه افراد را در اینستاگرام تگ کنیم؟

چگونه بعد از پست گذاشتن تگ کنیم

تگ روی عکس در اینستاگرام یا منشن یکی از روش های تگ کردن در پست اینستاگرام محسوب می شود. می توان قبل و یا حتی بعد از انتشار پست، افراد را روی پست تگ نمود. برای تگ کردن یک اکانت قبل از انتشار پست، مراحل زیر را طی کنید:

نکته: در صورتی که بخواهید بیش از 20 اکانت روی پست تگ کنید می توانید در کپشن پست، اکانت های مورد نظر خود را همراه با علامت @ اضافه نمایید.

علاوه بر قابلیت تگ روی عکس در اینستاگرام به تازگی امکان تگ روی ویدیو اینستا به قابلیت های این اپلیکشن محبوب اضافه شده است. با استفاده از این ویژگی، بدون هیچ مشکلی می توانید اکانت دیگران را روی ویدیوهای خود تگ کنید.

نکته: حداکثر تعداد اکانتی که می توانید روی ویدیو تگ کنید 20 اکانت است.

نحوه تگ كردن در پست اينستاگرام برای پست های ویدیویی نیز مشابه تگ روی عکس در اینستاگرام است. کافیست ویدیویی که قصد انتشار آن را دارید انتخاب نموده، در مرحله آخر در بخش Tag People اکانت های مورد نظر را اضافه نمایید.

همانطور که مشاهده می کنید تگ کردن در پست اینستاگرام با انجام مراحل بالا به راحتی امکان پذیر است.

اینستاگرام به تازگی امکان تگ کردن در پست منتشر شده را نیز فراهم کرده است. اگر پست خود را منتشر کرده اید و فراموش کردید تگ گذاری کنید و یا اینکه متوجه شدید کسی را به اشتباه تگ کرده اید می توانید پست را ویرایش کنید و اکانت های مورد نظر خود را روی پست تگ نمایید.

می توانید پس از اینکه پستی را منتشر کردید اکانت دوستانتان را روی آن تگ کنید. برای انجام این کار مراحل زیر را طی کنید:

پس از انجام این کار آیکن آدمک را روی پستی که قبلا منتشر کرده اید مشاهده می کنید. این آیکن نمایانگر پست های تگ شده در اینستاگرام است.

می توان گفت یکی از پرکاربرد ترین قابلیت های اینستاگرام امکان تگ کردن در پست اینستاگرام است. در این مطلب سعی کردیم نحوه تگ كردن در پست اينستاگرام را آموزش بدهیم تا به کمک آن بتوانید به راحتی دیگران را روی عکس ها و ویدیوهایی که در اینستاگرم پست می کنید تگ نمایید. اگر در رابطه با تگ روی ویدیو اینستا و یا تگ روی عکس در اینستاگرام سوالی دارید در بخش دیدگاه ها مطرح نمایید.

آموزش اینستاگرام

سلام میخواستم بدونم میشه در کامپیوتر هم پست را تگ کرد و اگه میشه چطوری؟

سلام روزبخیر؛
از طریق آموزش ارسال پست در اینستاگرام با کامپیوتر میتونید داخل اینستاگرام پست بذارید اما قابلیت ها در این روش محدود هستن. اگر بخوایید قابلیت های ارسال پست در ویندوز دقیقا مشابه نسخه موبایل باشه می تونید از افزودنی های کروم استفاده کنید.

روز بخیر
ببخشید میخواستم بدونم درصورت بلاک شدن امکان تگ کردن فرد بلاک کننده وجود داره؟؟البته این کار رو به این صورت که زیر یه پست در صفحه عمومی اینستا بدون وارد کردن@یعنی فقط باتایپ ایدیشون انجام دادم میخوام بدونم ارسال شده یاخیر

سلام دوست عزیز خیر اگه کسی شما رو بلاک کنه نمیتونید تگش کنید.

سلام نمیدونم چرا نمیتونم کسی رو روی پستام تگ کنم

سلام من یه مشکلی دارم نمیتونم کسیو روی پستم تگ کنم
وقتی واسه پستای قبلیم امتحان کردم میشد ولی فقط روی این پست جدیدم نمیتونم تگ کنم مشکل از کجاست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

سلام.ببخشید من میخوام حساب مایکروسافتم رو حذف کنم.الان حدود…

چند روزه همش دارم امتحان میکنم ولی کد نمیاد ☹️…

سلام دوست عزیز بعضی وقتا توی ارسال اس ام اس تلگرام تاخیر دار…

سلام دوست عزیز امکانش هست که خود به خود بر اساس مشکل برنامه…

بله البته از سمت شما که فقط خودتون میتونید کامنت بگذارید…

سلام.ببخشید من میخوام حساب مایکروسافتم رو حذف کنم.الان حدود…

چند روزه همش دارم امتحان میکنم ولی کد نمیاد ☹️…

چگونه بعد از پست گذاشتن تگ کنیم

سلام دوست عزیز بعضی وقتا توی ارسال اس ام اس تلگرام تاخیر دار…

سلام دوست عزیز امکانش هست که خود به خود بر اساس مشکل برنامه…

بله البته از سمت شما که فقط خودتون میتونید کامنت بگذارید…

دسته‌بندی نشده

آموزش اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در تلگرام

آموزش ترفندهای تلگرام

پیشنهاد ما

چگونه بعد از پست گذاشتن تگ کنیم

شبکه‌های اجتماعی

آموزش یوتیوب

آموزش جامع ترفندهای اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در اینستاگرام

معرفی

داستان موفقیت

اخبار

آموزش تلگرام

پیامرسان‌ها

آموزش لینکدین

دسته‌بندی نشده

آموزش اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در تلگرام

آموزش ترفندهای تلگرام

پیشنهاد ما

شبکه‌های اجتماعی

آموزش یوتیوب

آموزش جامع ترفندهای اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در اینستاگرام

معرفی

داستان موفقیت

اخبار

آموزش تلگرام

پیامرسان‌ها

آموزش لینکدین

چرا منو تگ کردی احمق جون! مگه ندیدی چقدر زشت افتادم!

اگر تا بحال این جمله را نشنیده‌اید پس اهل اینستاگرام‌ نیستید! اینستاگرام‌بازها مدام در حال پست کردن عکس، ویدئو و استوری هستند و دوستانشان را هم در پست‌هایشان تگ می‌کنند. اما این تگ کردن یعنی چه و به چه دردی می‌خورد؟ اصلا چجوری دوستانمان را تگ کنیم؟ در این مقاله درباره تگ کردن صحبت می‌کنیم،

ولی تگ کردن فقط یک بخش خیلی کوچک از اینستاگرام است. اینستاگرام رازها و رمزهای زیادی دارد که برای یادگرفتنش باید آموزش ببینید. گزینه‌ها و کاربردهایی که تا حالا حتی به گوشتان هم نخورده. ما در دوره آموزشی الف تا میم اینستاگرام، هرچیزی که راجع به کار کردن به اینستاگرام لازم است بدانید را از صفر تا ۱۰۰ آموزش داده‌ایم.

حتما دیده‌اید وقتی که لباس می‌خریم یک اتیکت مقوایی به آن آویزان است که نام برند روی آن حک شده است. به این اتیکت مقوایی تگ می‌گویند. تگ کردن در اینستاگرام هم همین معنا را دارد. تگ کردن در اینستاگرام یعنی شما به یک نفر اتیکت بزنید و نامش را روی آن بنویسید.

هم بله و هم خیر!

اصطلاح تگ کردن زمانی استفاده می‌شود که شما می‌خواهید اسم کسی در عکس شما نمایش داده شود. اما منشن کردن بیشتر برای استوری و کامنت استفاده می‌شود. اما هر دوی آنها یک کار انجام می‌شوند و کاربران نیز معمولا این دو اصطلاح را به جای هم بکار می‌برند.

زمانی که شما یک عکس، ویدئو یا هر محتوای دیگری در اینستاگرام منتشر می‌کنید که شخص دیگری هم در آن حضور دارد، می‌توانید او را در پست مذکور تگ کنید. دلیل این کار این است که مثلا اگر کسی عکس شما و دوستتان را دید و خواست بداند دوست شما کیست، متوجه شود. یا مثلا شما یک پروژه با همکارتان انجام داده‌اید و حالا می‌خواهید نتیجه پروژه را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. در این حالت همکارتان را در عکس تگ می‌کنید تا حقوق او در پروژه حفظ شود و همه بدانند که شما این کار را با هم انجام داده‌اید. تگ کردن در اینستاگرام به معنای معرفی کردن یک شخص است، حالا به هر دلیلی. کسی که یا در عکستان حضور داشته، یا عکس را از شما گرفته، یا می‌خواهید از او تشکر کنید. تگ کردن در اینستاگرام همچنین به معنای اطلاع دادن به یک شخص هم هست. اگر شما یک ویدئو بامزه در اینستاگرام دیدید و دلتان خواست که دوستتان هم آن را ببیند، او را زیر ویدئو در کامنتتان تگ می‌کنید تا آن را ببیند.

حتما دیده‌اید که کاربران در اینستاگرام از شما می‌خواهد که مثلا سه نفر از دوستانتان را زیر عکسشان تگ کنید تا به شما جایزه بدهند. این هم یکی از راه‌های مهم افزایش فالوور در اینستاگرام است. اما تنها زمانی موثر است که به صورت درست و اصولی انجام شود.

شما می‌توانید دوستان خود و یا کاربران دیگر را در جاهای مختلف اینستاگرام تگ کنید مانند؛

نکته : شما نمی‌توانید خودتان را در عکس‌های دیگران  تگ کنید.

چگونه بعد از پست گذاشتن تگ کنیم

برای تگ کردن افراد در عکستان، تا مرحله آخر آپلود کردن عکس پیش بروید. در مرحله آخر و قبل از اینکه آن را منتشر کنید، روی گزینه Tag People بزنید.

در مرحله دوم روی چهره هر کدام از افراد که می‌خواهید ضربه بزنید. حالا آیکونی ظاهر می‌شود که از شما می‌پرسد شخص مورد نظر شما کیست؟

اسم او را تایپ کنید و زمانی که پروفایل او در لیست نمایش داده شد، آن را انتخاب کنید.

می‌بینید که اسم دوست شما به صورت تگ در عکس نمایش داده می‌شود و می‌توانید آن را منتشر کنید.

امکان تگ کردن در یک ویدئو به صورت مستقیم، فعلا وجود ندارد. اما شما می‌توانید زیر ویدئو و در کپشن آن، فردی را تگ نمایید. نحوه تگ کردن در کامنت و کپشن کاملا یکسان است. نحوه تگ کردن در کامنت به این صورت است که برای تگ کردن تنها کافی است علامت @ را تایپ کنید و در ادامه‌ی آن، آیدی فرد مورد نظرتان را بنویسید.

بله.

نحوه تگ کردن در استوری هم مانند نحوه تگ کردن در کامنت و کپشن است. به این معنی که باید در قسمت تایپ استوری، برای تگ کردن در استوری باید مانند نحوه تگ کردن در کامنت ، اسم کسی که می‌خواهید او را تگ کنید را بنویسید. اما یادتان باشد که اول اسمش حتما یک @ اضافه کنید.

نکته : گاهی اوقات اگر اسم فرد مورد نظر را با فونت کوچک بنویسید و یا آن را با دو انگشتتان بکشید و سایزش را کوچک کنید، تگ عمل نمی‌کند. یعنی دوستتان را منشن نمی‌کند.

اگر نمی‌خواهید کسی شما را در عکس‌هایش تگ کند، به صفحه اینستاگرام خود بروید و روی آیکون سه نقطه که مربوط به تنطیمات کامل اینستاگرام است ضربه بزنید. در قسمت تنظیمات قسمت Photos of you را باز کنید و کلید آن را خاموش نمایید. در این حالت هیچکس نمی‌تواند بدون اجازه شما، در عکسی تگتان کند. قبل از تگ شدن ابتدا برای شما یک درخواست می‌آید و در صورت جواب مثبت شما، در آن عکس تگ می‌شوید.

من درInstagramمی بینم که زیرپست هامی نویسندکه دوستان یا…رادرزیر این پست تگ کنیدچطور؟

سلام دوست عزیز. کافیه در بخش کامنت، @ را بنویسید و دوستتون رو تگ کنید.

سپاس از شما

سلام من گاهی نمی تونم بعضی افراد رو روی عکس تگ کنم اسم اکانت شون رو توی قسمت سرچ تگ وارد می کنم هیچ اکانتی با اون نام بهم نشون نمیده نمی دونم علتش چیه

این افراد اجازه تگ کردن به دیگران را ندادند و از طریق تنظیمات این قابلیت را غیرفعال کردند.

عالی بود 😚😚

عالی بود

سلام یکی منو بلاک کرده اما بلاکش فرق داره و وقتی اکانتش رو میارم از هیچ روشی نمیتونم بلاکش کنم .. حتی سه نقطه بالا سمت راست هم وجود نداره .. چیکار کرده ؟

ممنونم بخاطر نکاتی که بهم یاد دادید🙏

خیلی عالی بود ممنون از شما🙏🏻🙏🏻

عالی بود – ممنون

خواهش میکنم

من خیلی بی ادبم. نمیدونم چیکار کنم؟ میشه بگین؟

به دکتر مراجعه کنین

خودتو مؤدب کن

عالی بود ممنون

سلام. ممنون از مقالتون. در مورد تگ محصول هم ممکنه توضیح بدید؟ مطلب در موردش تو سایتای مختلف هست، اما دقیقا متوجه نشدم چطور باید انجام بشه

با سلام. من در حال نوشتن مقاله ای با این موضوع هستم اما چون پروسه اش کمی طولانی و پیچیده هست یکم طول کشیده با توجه به اینکه توی ایراتن هم کار سختیه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

همین حالا شرکت کنید

تهران فاطمی غربی کوچه خزان پلاک 2

021-41897111

didogram.co@gmail.com

همکاران ما پاسخگو شما خواهند بود

همکاران ما پاسخگو خواهند بود

نیاز به مشاوره دارید؟

ارسال

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

حتما تا حالا توی اینستاگرام اصطلاحات تگ ( tag ) کردن و منشن ( mention ) کردن به گوشتون خورده. تگ و منشن ویژگی های جذابی هستند که کاربرد های مختلفی دارند. تگ کردن در اینستاگرام موضوعی است که در این آموزش می خواهیم به صورت کامل به شما این مورد را توضیح دهیم. قبلا در آموزش تمام اصطلاحات اینستاگرام را ببشناسید توضیح کوتاهی در رابطه با تگ کردن داده بودیم اما در این آموزش می خواهیم تمام آنچه که در رابطه با تگ کردن در اینستاگرام است را به شما آموزش دهیم.

منشن (mention) به معنی اشاره کردن و نام بردن است. اگر بخواهید در اینستاگرام به نام کسی اشاره کنید، از این ویژگی استفاده می‌کنید. مثلا وقتی پست یا استوری را در اینستاگرام خود منتشر می کنید و یکی از دوستان شما در تصویر حضور دارد با منشن کردن می توانید به دوست خود اشاره کنید. یا زیر پست خاصی او را منشن کنید تا او هم از آن پست مطلع شود. برای منشن کردن کافی است ابتدا علامت @ را قرار دهید و سپس آیدی شخص مورد نظر خود را پس از @ بنویسید.

تگ و منشن کمی با هم متفاوت هستند از لحاظ نوشتاری مشابه هستند اما از تگ کردن به معنی هلامت زدن و یا برپسب زدن است که برای مثال شما عکسی را می خواهید از جمع دوستانه خود را پست کنید می توانید با استفاده از تگ کردن به آنها اشاره و معرفی کنید. برای تگ کردن هم از علامت @ استفاده می شود.

چگونه بعد از پست گذاشتن تگ کنیم

در دو تعریف قبل کامل تگ و منشن را توضیح دادیم. اما تقریبا می توان گفت تگ و منشن با یکدیگر هیچ تفاوتی ندارند فقط از اصطلاح منشن کردن در کامنت و استوری استفاده می شود و از اصطلاح تگ کردن برای تگ کردن شخصی در عکس یا ویدیو. در نهایت هیچ تفاوتی ندارند و هر دو یک کار را انجام می دهند.

وقتی شما پستی را در اینستاگرام به اشتراک می گذارید و در آن عکس یا ویدیو برادر شما هم حضور دارد برای معرفی برادرتان به فالور ها می توانید پیج او را در آن پست تگ کنید. یا وقتی پستی را از پیجی کپی کرده اید و میخواهید در پیج خود قرار دهید برای قانون کپی رایت باید پیج مقابل را تگ کنید که حق او نیز رعایت شود. یا اینکه ویدیو جذابی را در پیجی می بینید و حس می کنید دوست شما هم این کلیپ را دوست دارد می توانید در قسمت کامنت ها او را تگ کنید تا در نوتیفیکیشن شخص به او اطلاع داده شود و او هم آن ویدیو را ببیند. یا اینکه بعضی پیج ها برای بیشتر دیده شدن پست و پیجشان و همچنین جذب فالور بیشتر برای پست جایزه می گذارند که دوستان خود را در زیر پست تگ کنید و به n نفر جایزه x داده می شود.

می توانید دوستان خود و دیگر افراد را در قسمت های مختلف اینستاگرام تگ کنید اما شما نمی توانید خود را در پست و استوری های آنها تگ کنید مگر اینکه خودشان شما را تگ کنند. • پست های خودتان • استوری های خودتان • در کپشن پست ها • کامنت ها

برای تگ کردن یک یا چند نفر در یک عکس تا مرحله آخر آپلود عکس بروید ( اگر با پست گذاشتن در اینستاگرام آشنایی ندارید پیشنهاد می کنم آموزش چگونه در اینستاگرام پست بگذاریم را مطالعه کنید ) در مرحاه آخر قبل از به اشتراک گذاشتن عکس tag people را لمس کنید.

در مرحله بعد هر یک از اشخاصی که می خواهید تگ کنید روی شخص را لمس کنید. ( برای مثال در تصویر ما آقای امین حیایی را می خواهیم تگ کنیم)

در مرحله بعد آیدی شخص را سرچ کنید و بعد از پیدا کردن پیج روی پیج لمس کنید

بعد از این پیج شخص روی تصویرش تگ شده است تیک آبی گوشه سمت راست را بزنید و کار تمام است. برای تگ کردن دیگر اشخاص همین مراحل را باید طی کنید.

بعد از اینکه عکس به اشتراک گذاشته شد هر کسی با ضربه زدن روی عکس می تواند مستقیم وارد پیج آقای امین حیایی شود.

برای اینکه شخصی را در یک ویدیو تگ کنید مثل تگ کردن عکس باید عمل کنید با این تفاوت که در ویدیو به صورت کلی تگ می کنید و شما نمی توانید شخص را انتخاب کنید.

هر کسی که بتواند پیج شما را ببیند می تواند عکس هایی که در آن تگ شده اید را ببیند. اما اگر اکانت شما عمومی باید ولی اکانت کسی که شما را تگ کرده خصوصی باشد فقط کسانی می توانند ببینند که هر دو نفر شما را فالو کرده باشند. اگر اکانت شما خصوصی باشد هیچ کسی نمی تواند ببیند. اما اگر اکانت هر دوی شما خصوصی باشد باز هم کسانی می توانند ببینند که هر دوی شما را فالو داشته باشند.

تگ کردن در استوری مثل تگ کردن در کامنت و کپشن است. یعنی وقتی می خواهید کسی را در استوری تگ کنید اول @ می گذارید و بعد یوزرنیم شخص را می نویسید. و بعد از بالا آمدن پروفایل شخص روی آن کلیک کنید تا در عکس یا ویدیو در استوری شما تگ شود.

1- شما در یک عکس تا 20 نفر را می توانید تگ کنید.2- اگر بیش از حد مجاز تگ کنید اینستاگرام شما را بلاک می کند.

پس کاربرد این # چیه؟چرا همه استفاده میکنن؟چه فایده ای داره؟

سلام تبسم
به این مربع # هشتگ میگن که میتونه در بیشتر دیده شدن پست و استوری ما خیلی تاثیر گذار باشه.
ما در های کارن آموزشی در رابطه با اصطلاحات اینستاگرام قرار دادیم که پیشنهاد می کنم حتما مطالعه کنی.
موفق باشی

مرسی خیلی توضیحات کاملی بود

نمیشه کاری کرد که توی ویدیو هم کسی که تگ میکنیم رو مشخص کنیم؟

سلام علی
فعلا این امکلن وجود نداره
موفق باشی

سلام ما یه عکس دسته جمعی داریم نزدیک ۴۰ نفر چطوری میتونم همه رو تگ کنم؟

سلام خدیجه
متاسفانه شما همه رو نمیتونید تگ کنید چون اینستاگرام فقط قابلیت تگ کردن افراد تا 20 نفر رو قرار داده.
موفق باشی.

سلام.وقتی پیج ها مسابقه میزارن که هر کی بیشتر در کامنت جداگانه افراد رو تک تک تگ کنه ،بعد از چه طریق متوجه میشن که هر نفر چندنفرو تگ کرده؟

سلام اسما
برای این کار یک سری سایت ها هستند که هم به صورت رندم برنده رو انتخاب می کنند و هم یک سری سایت ها هستند که با استفاده از سیستم برنامه نویسی شده ای که دارند تمامی کامنت ها رو استخراج می کنند و تعداد تگ شده ها توسط هر نفر مشخص میشه.
کاملا سیستمی انجام میشه و اصلا هیچ کسی دخالتی در اون نداره.
موفق باشی.

سلام وقت بخیر چطور میشه در ویدیو 20نفر تگ کرد؟
برای من 5نفر میشه تگ کرد
ولی پیچ های دیدم که 20نفر تگ کردن
فکر میکردم باید فالور ها 10kبرسه ولی تفاوتی نداره
ممنون میشم توضیح بدین

سلام حمزه
تگ کردن هیچ ارتباطی به تعداد فالور نداره
در رابطه با مشکلی که تو با تعداد تگ کردن داری تا حالا همچین مشکلی رو ندیدم و نمی تونم توضیح الکی بدم
موفق باشی.

سلام تگ کردن در کامنتها روتوضیح بدین ممنون

سلام جواد
برای منشن/تگ کردن کسی در کامنت ها کافیه که قبل از یوزرنیم شخص موردنظر علامت @ رو قرار بدید و بعد یوزرنیم شخص موردنظر رو وارد کنید.
موفق باشی.

برای منشن و تگ باید از @ استفاده کنیم پس # کاربردش چیه؟

سلام حامد
از # هشتگ برای بیشتر دیده شدن محتوا هاتون در اینستاگرام می تونید استفاده کنید.
موفق باشی.

سلام
در پیجم یه علامتی هست مثل برچسبه چیزی که ددر مجموعه ام ثبت کردم دیدی میشه؟؟؟؟؟؟؟

سلام طناز
اصلا متوجه سوالت نشدم
موفق باشی

مرسی از آموزش جامع و خوبتون

سلام لطفااز پیج فروشگاهی اینستاگرام دیدن فرمایید
frooshfiza@

مرسی مطالب عالی دارید.

سلام من میخوام تو یکی از پست های یک پیچ دیگه دوستمو تگ کنم چه جوری؟

سلام زهرا
توی قسمت کامنت اون پست علامت @ رو قرار بده و بعد آیدی دوستت رو وارد کن.
موفق باشی.

سلام
مرسی آموزش خوبی بود

چگونه بعد از پست گذاشتن تگ کنیم

ممنون از شما واقعا همونی بود که می خواستم،کامل و بدون نقص

سلام،یکی ویدئویی استوری میکنه و یه گوشه از ویدئو می‌نویسه A,B تگ کن،چجوری باید تگ کرد؟

سلام Ruhi
متاسفانه متوجه نشدم منظورتون از این سوال چیه؟!
موفق باشی.

سلام خسته نباشید
من مشکل بزرگی دارم
وقتی یک پست گذاشته میشه قابلیت ویرایش هم داره
من میخوام یه نفر جدید رو تگ کنم در قسمت ویرایش این کارو انجام میدم بعد از تایید اعمال نمیشه
ولی با اکانت دیگم اعمال میشه
ممنون میشم کمکم کنید

سلام امیر
برای حل مشکلتون نمیشه جواب رو اینجا بزارم. تلگرام یا واتس اپ به ما پیام بدید تا راهنماییتون کنیم.
موفق باشی.

سلام چرا اینستاگرامم به روزرسانی نمیشه؟؟ میشه راهنمایی کنین؟؟

سلام کیوان
دقیقا متوجه نمیشم اپلیکیشن اینستاگرامت آپدیت نمیشه؟ خود اپ پست های جدید و استوری های جدید رو برات بروز نمیکنه؟
واضح تر سوالتو بپرسی راهنماییت می کنم.
موفق باشی.

سلام من یکیو بلاک کردم میخوام تگش کنم زیر یک پست،آیا اون متوجه میشه ک من تگش کردم؟؟؟

سلام مهدی
تا اونجایی که من اطلاعات دارم شما نمیتونید کسی که بلاک کردید رو زیر پستی منشن و یا تگ کنید.
موفق باشی.

با سلام من میخوام مخاطبینم را با شماره تلفنشان ک در گوشیم سیو هست دنبال کنم چطوری باید انجام بدم

سلام زهرا
اگه مخاطبین شما با شماره تماسشون اکانتشونو ساخته باشن و شمارشون روی اکانت ست شده باشه اینستاگرام توی قسمت discover people به شما نمایش میده و شما میتونی فالو کنی.
موفق باشی.

مرسی آموزش خوبی بود

سلام من وقتی میخوام یه نفرروتوویدیوتگ کنم،اخرش اینومیارهfeedback_requiredمیشه بگین چیکارکنم؟؟؟

سلام زهرا
تا حالا همچین error ندیدم. شاید اشتباهی کاری رو انجام میدین.
موفق باشی.

سلام ببخشید چرا این فارسی نمیشه خیلی اذیت میکنه

سلام محمد
متوجه نشدم! چی فارسی نمیشه؟
موفق باشی

سلام میخواستم مثلا عکس دوچرخه پست کردم (ادم نیست) میخوام پیج طرف که دوچرخه فروشی داره رو پست و زیرش تگ کنم.کمکم میکنید چون فقط برای افراد میشه تگ کرد

سلام مجمد رضا
متوجه نشدم منظورتونو دقیقا… شما هر پیجی رو که بخواین میتونین تگ کنید حالا چه پیج مربوط به شخص خاصی باشه یا شرکت خاصی فرقی نمیکنه.
موفق باشی.

سلام
ایا لزومی هست روی پستهایی که میزاریم اسم پیجمون رو تگ کنیم ؟آیا تاثیری در تبلیغ پست یا پیجمون داره؟

سلام لیلا
نه اصلا لزوم خاصی نداره میتونید این کارو انجام بدین میتونید انجامم ندید.
برای شروع پیشنهاد میکنم دوره ی رایگان فروش و کسب درآمد از اینستاگرام مارو ثبت نام کنید.
موفق باشی.

چرا من در پست هایم نمیتوانم افراد را تگ‌ کنم
برای مثال دوستم را تگ‌میکنم میشود اما میخوام کس دیگری که یک سلبریتی است را تگ کنم نمی‌شود و پیغامی میاید که برای محافظت اینستاگرام مراحلی را محدود کرده من الان چی کار کنم دقیقا

سلام احمد
احتمالا اشخاصی که نمیتونید تگ کنید رو تگشون رو از طریق قابلیت جدیدی که اینستاگرام گذاشته بستن.
موفق باشی.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

های کارن با هدف ارائه خدمات در زمینه آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی (سوشیال مارکتینگ) بازاریابی در اینستاگرام (اینستاگرام مارکتینگ) و بازاریابی در تلگرام (تلگرام مارکتینگ) راه اندازی شد. ما در های کارن سعی می کنیم بهترین آموزش ها را به شما ارائه کنیم.

ما در های کارن علاوه بر آموزش خدماتی در رابطه با مشاوره و رشد شبکه های اجتماعی شما و همچنین اجرای تبلیغات شما در اینستاگرام و تلگرام را ارائه می کنیم.

تمام هدف های کارن ارائه بهترین خدمات با کیفیت به کاربران سایت است.

ما در های کارن برای آموزش ها و خدمات مشاوره ای خودگارانتی بازگشت وجه 300 درصدرا قرار داده ایم چرا که به خود ایمان داریم.


نام کاربری یا آدرس ایمیل *


گذرواژه *

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

مرا به خاطر بسپار

ورود


گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟


آدرس ایمیل *


گذرواژه *


نام *


نام خانوادگی *


نام فروشگاه *


آدرس فروشگاه *

https://hikaren.ir/store/


شماره تلفن*

مشتری هستم

فروشنده هستم

Subscribe to our newsletter

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:


عضویت

بدون تردید با دو اصطلاحا تگ کردن و منشن کردن در اینستاگرام یا Tag & Mention آشنایی دارید. این دو ویژگی در واقع دو نمونه از کاربردی‌ترین و جالب‌ترین ویژگی‌های اینستاگرام محسوب می‌شوند. در این مقاله قصد داریم که به تمام سوالات و موضوعاتی که باید در مورد تگ کردن و منشن کردن در اینستا بدانید، اشاره کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

تگ و منشن کردن در اینستاگرام دو قابلیت بسیار کاربردی است که حتما باید از آن‌ها استفاده کنید. تگ کردن به این معناست که شما اکانت اینستاگرام یک کاربر دیگر را به تصویری که در پروفایل خود آپلود می‌کنید، اضافه کنید. به عنوان مثال تصور کنید که با دوست خود یک عکس زیبا گرفته و قصد دارید که آن را اکانت اینستاگرام خود آپلود کنید. در این شرایط اگر دوست شما هم اکانت اینستاگرام داشته باشد، می‌توانید در حین آپلود عکس مورد نظر، اکانت وی را به بخشی از تصویر که مربوط به او می‌شود تگ یا اضافه کنید. با انجام این عمل بینندگان عکس آپلود شده شما با لمس آن می‌توانند به اکانت دوستتان هم دسترسی پیدا کنند.

چگونه بعد از پست گذاشتن تگ کنیم

اما منشن کردن در اینستاگرام به چه معناست؟ منشن کردن در واقع به معنای اشاره کردن است. با استفاده از قابلیت منشن کردن در اینستاگرام شما می‌توانید در هر کامنت‌های خود به فرد خاصی اشاره کنید. این عمل با تاپ نماد @ در ابتدای متن و انتخاب اکانت کاربر مورد نظر و سپس تایپ متن انجام می‌شود. به عنوان مثال تصور کنید که یک عکس جالب را در اینستاگرام دیده‌اید و قصد دارید که یکی از دوستانتان هم حتما این عکس را ببیند. بدین منظور کافیست که در بخش کامنت‌های عکس مورد نظر نماد @ و سپس نام کاربری دوست خود را وارد کرده و جمله مد نظرتان را تایپ کنید. با انجام این عمل وی قادر از طریق اعلان خاصی که مربوط به اینستاگرام می‌شود، قادر به مشاهده کامنت و عکس مورد نظر شما خواهد بود.

بیشتر بخوانید:  نمایندگی اپل در شهرستان ها

به طور کلی دو تگ و منشن کردن در اینستاگرام دو قابلیت بسیار کاربردی هستند که کاربران این شبکه اجتماعی به وفور از آن‌ها استفاده می‌کنند. پیش از این مقالات متنوعی در رابطه با نحوه استفاده از اینستاگرام خدمت شما عزیزان ارائه کرده بودیم. چنانچه در مورد نحوه ثبت نام در اینستاگرام و استفاده مقدماتی از آن نیاز به توضیحات بیشتری دارید، می‌توانید مقاله با عنوان “آموزش ثبت نام و ساخت اکانت اینستاگرام و شروع استفاده از آن” را مطالعه کنید. همچنین در شرایط نیاز به توضیحات بیشتر در مورد نحوه اشتراک گذاری عکس و ویدیو در اینستاگرام هم توصیه می‌کنیم که مقاله “آموزش ارسال عکس و ویدیو در اینستاگرام و اضافه کردن مکان آن” را مطالعه نمایید. موضوعی که در این مقاله به آن می‌پردازیم مربوط به تگ و منشن کردن در اینستاگرام می‌شود. با موبایل کمک همراه باشید تا هر آنچه که لازم است در مورد تگ و منشن کردن در اینستاگرام بدانید را بیاموزید.

شما می‌توانید دوستان خود را به تمام عکس‌هایی که قصد آپلود آن‌ها را دارید و یا قبلا آپلود کرده‌اید تگ نمایید. به طور کلی، تگ کردن در اینستاگرام به راحتی انجام می‌شود. اگر قصد آپلود یا اشتراک گذاری پستی را دارید و می‌خواهید که دوست یا دوستان خود را به آن تگ کنید، بدین صورت عمل نمایید:

اگر پیش از این عکسی را آپلود کرده و حال قصد دارید که فردی را به آن تگ کنید باید به صورت زیر عمل نمایید:

بدین صورت می‌توانید به راحتی هر چه تمام‌تر فردی را به عکس‌های مورد نظرتان تگ نمایید.

خیر، شما نمی‌توانید د حال حاضر در ویدیوهای آپلود شده در اینستاگرام از قابلیت تگ کردن استفاده کنید. همچنین این امکان وجود ندارد که شما در عکس‌های آپلود شده سایر کاربران اینستاگرام فردی را تگ کنید.

بیشتر بخوانید:  تعمیر ال سی دی موبایل

هنگامی که فرد یا افرادی را به عکس آپلود شده خود در اینستاگرام تک کنید، هر کاربری که بتواند عکس مورد نظر را مشاهده کند قادر به مشاهده اکانت افراد تگ شده به عکس شما خواهد بود.

بله، اینستاگرام این قابلیت را ارائه می‌کند تا کاربر به لیست تمام عکس‌هایی که به آن‌ها تگ شده دسترسی داشته باشد. به منظور مشاهده لیست این عکس‌ها کافیست که وارد بخش پروفایل اکانت اینستاگرام خود شده و آیکونی که شبیه به نماد و پلیس و یک آدمک درون آن است را لمس کنید. این امکان وجود دارد که شما به طور اتوماتیک و همچنین دستی تمام این عکس‌ها را در پروفایل خود هم آپلود نمایید. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این موضوع از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

هر فردی که قادر به مشاهده پروفایل شخصی باشد که شما را به عکس خود تگ کرده، می‌تواند اکانت تگ شده شما به عکس را مشاهده کند. دقت داشته باشید که اگر اکانت شما خصوصی (Private) باشد، هیچ فردی قادر به مشاهده محتوای اکانتتان نخواهد بود.

به عنوان مثال تصور کنید که اکانت شما خصوصی (Private) است، اما اکانت دوست شما عمومی (Public) بوده و وی در عکسی که آپلود کرده، شما را تگ می‌کند. در این شرایط تمام افرادی که عکس آپلود شده او را مشاهده کنند، اکانت تگ شده شما به آن عکس را هم مشاهده خواهند کرد و می‌توانند با لمس آن به اکانت اختصاصی شما منتقل شوند اما از آنجایی که اکانت شما خصوصی (Private) است، آن‌ها قادر به مشاهده تصاویر آپلود شده‌تان نخواهند بود. بنابراین تگ کردن افراد به عکس‌های اینستاگرام هیچ مشکلی از نظر حریم خصوصی ایجاد نمی‌کند.

بیشتر بخوانید:  ترمیم گلس گوشی

بله، اینستاگرام این قابلیت را فراهم می‌کند تا کاربران آن دسته از عکس‌هایی که مورد پسندشان نیست و در آن‌ها تگ شده‌اند را از لیست عکس‌های تگ شده خود پنهان کنند. برای انجام این عمل کافیست که مراحل زیر را طی کنید:

با استفاده از روش فوق می‌توانید یک عکس را از لیست عکس‌هایی که در آن‌ها تگ شده‌اید پنهان کنید. این امکان وجود دارد که صورت آنی چند عکس را هم در این لیست پنهان نمایید. بدین منظور در دستگاه‌های آی او اسی مراحل زیر را طی کنید:

به منظور انجام این عمل در دستگاه‌های اندرویدی کافیست که مراحل زیر را طی کنید:

دقت داشته باشید که با انجام این عمل، عکس‌های انتخابی تنها در پروفایل شما و از لیست عکس‌هایی که در آن‌ها تگ شده‌اید پنهان می‌شوند. بنابراین با انجام این عمل، عکس مورد نظر به کل حذف نمی‌شود.

به طور پیش فرض در اینستاگرام با تگ شدن شما به عکس خاصی، این عکس به طور اتوماتیک در پروفایل شما هم آپلود می‌شود. اما این امکان وجود دارد که شما این قابلیت را در حالت دستی قرار دهید. اگر این وضعیت را در حالت دستی تنظیم کنید، باید پیش از آپلود آن‌ها در پروفایلتان آن‌ها را تایید نمایید. در غیر این صورت عکس مورد نظر دیگر در پروفایل شما آپلود نمی‌شود. برای فعال کردن حالت دستی آپلود عکس‌های تگ شده در اینستاگرام به شکل زیر عمل کنید:

به غیر از کسانی که شما آن‌ها را بلاک کرده‌اید، هر کاربر اینستاگرامی دیگری قادر به تگ کردن شما به عکس‌هایش خواهد بود.

انجام این عمل به سادگی صورت می‌پذیرد. بدین منظور عکس مورد نظر را انتخاب کنید. حال نام اکانت خود که در تصویر تگ شده را لمس کنید. گزینه More Options را انتخاب کنید. نهایتا گزینه Remove Me from Photo را انتخاب کنید. بدین صورت اکانت تگ شده شما از عکس مد نظر حذف می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی A80

همانطور که در ابتدای مقاله هم اشاره داشتیم، با تایپ یک نماد @ و سپس نام کاربری فرد مورد نظرتان می‌توانید او را مورد اشاره قرار داده یا به اصطلاح منشن کنید.

به محض اینکه فردی شما را منشن کند، در بخش Activity یا فعالیت‌های برنامه اینستاگرام اعلانی دریافت خواهید کرد که شما را از منشن شدن در بخش خاصی مطلع می‌کند.

بله، فردی که وی را بلاک کرده باشید هم در اینستاگرام قادر به منشن کردن شما خواهد بود اما زمانی که وی شما را منشن نماد، هیچ اعلان یا نوتیفیکیشن در بخش Activity اکانتتان نمایش داده نمی‌شود. دقت داشته باشید که اگر پس از بلاک کردن فردی، نام کاربر اکانت ایسنتاگرام خود را تغییر دهید، وی تا زمانی که نام کاربری جدید شما را نداند قادر به منشن کردن شما نخواهد بود.

بدین منظور کافیست که به لیست کامنت‌های پست مورد نظر مراجعه کرده و انگشت خود را بر روی کامنت مد نظرتان قرار دهید. انگشت خود را به سمت چپ کشیده و آیکون حاوی فلش منحنی شکل موجود را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: گارانتی گوشی موبایل

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله اطلاعات جامعی در رابطه با دو قابلیت تگ کردن و منشن کردن در اینستاگرام خدمت شما عزیزان ارائه کردیم. تگ کردن و منشن کردن در اینستاگرام به وفور مورد استفاده قرار گرفته و دو نمونه از کاربردی‌ترین قابلیت‌های این شبکه اجتماعی محسوب می‌شوند. چنانچه در رابطه با این دو موضوع نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌تواند از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قیمت تاچ ال سی دی آیفون ایکس آر

قیمت تاچ ال سی دی سامسونگ اس 10 ای

قطعات گوشی S10e

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

برای با خبر شدن از آخرین مطالب ما ایمیل خود را وارد کنید.

سلام وقت بخیر
۲تا مشکل برای اینستای من بوجود اومده، ممنون میشم راهنماییم کنید
یکی اینکه برای پست یکی از دوستانم کامنت گذاشتم، ولی ایشون که میان کامنت من رو پاسخ بدن نمیتونن براشون این پیغام میاد
Couldn’t @mention top to edit
و دومی اینکه هیچ کدوم از دوستام میخوان عکس من رو تو استوری هاشون تگ کنن ولی نمیشه، لطفا منو راهنمایی کنید

چگونه بعد از پست گذاشتن تگ کنیم

ببخشید من اینستام منو محدود کرده که تگ کنم باید چیکار کنم؟

سلام من میخوام در حالی که پیجم پرایویته کسی رو تگ کنم و برای اون شخص بره که اون شخص هدایت شه و بتونه استوری یا پست منو ببینه باید چه کاری رو انجام بدم؟؟؟؟؟؟
لطفا جواب بدید

سلام عذر میخوام متوجه سوال شما نشدم

ببخشید کسی نمیتونه منو تگ کنه در حالی که گزینه ی تگ من برای همه روشنه چی کار کنم ؟

سلام من میخوام یکی از دوستام رو منشن کنم خطا نیده و نمیشه بقیه دوستانم هم همین مشکل رو دادن و نمیتونن اون فرد رو منشن کنن چرا؟؟ ممکنه خود فرد این قابلیت رو غیرفعال کرده باشه؟

نشانی دفتر مرکزی موبایل کمک: تهران، خیابان جمهوری، نرسیده به خیابان حافظ، خیابان لاله، پلاک 9، واحد زیر همکف (1-)

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

تماس بگیرید

چرا تگم نکردی؟ اگر شما هم از کاربران فعال اینستاگرام باشید احتمالا چالش های تگ کردن و تگ نکردن دوستان یکبار دامن گیرتان شده است. ما که آخرش نفهمیدیم کدام دوستمان را تگ کنیم و کدام یکی خوشش نمیاد تگ شود. اما اگر کسی را تگ نکردید چون نمی دانستید چگونه در اینستاگرام تگ کنید ما در این مقاله به شما آموزش می دهیم.

شما هم این کلمه را بارها شنیده اید اما نمیدانید تگ كردن در اينستاگرام چیست ؟ خوب تگ کردن در اینستاگرام یکی از ویژگی های تقریبا قدیمی اینستاگرام است که در جاهای مختلف اینستاگرام کاربرد دارد مثلا اگر بخواهید بدانید تگ کردن در پست اینستاگرام چیست میتوانیم بگوییم همان تگ کردن روی تصاویر است که اگر شخصی در تصویر وجود دارد به همه نشان میدهید او کیست. اگر بخواهید بدانید تگ کردن در کامنت اینستاگرام چیست باید بگوییم همان منشن کردن است که در قسمت کامنت بعد از علامت @ نام کاربری اینستاگرام آن شخص را می نویسید و منشن می کنید. در حقیقت اگر بصورت کلی بخواهیم بگوییم تگ کردن در اینستاگرام چیست میتوانیم بگوییم تک کردن یک فرد در اینستاگرام راهی برای نشان دادن و خبردار کردن اکانت فرد مورد نظر که تگ شده است همچنین نمایش آن اکانت برای عموم و یا فالوورهای شما که شما را دنبال می کنند. آیا طریقه نصب اینستاگرام را می دانید؟ این مطلب بصورت جداگانه می تواند به شما کمک کند.

اینستاگرام پر شده از عکس های دسته جمعی و شلوغ که پیدا کردن یکی از بین این همه آدم توی عکس سخت شده یا اگر کنجکاو باشی کسی که دوستت عکسش را پست کرده کیست، تگ کردن و زدن برچسب در اینستاگرام هم برای همین است و بدون آن فهمیدن این موضوع حکم پیدا کردن سوزن در انبار کاه را دارد. تگ کردن در اینستاگرام یعنی شما روی فردی در عکس یا ویدیو نامش را بنویسید و یا پیج اینستاگرام آن وارد کنید. گاهی هم در پروژه های کاری آدرس پیج اینستاگرامی را به عنوان همکار تگ می کنید تا همه بدانند این پروژه را با همکاری هم انجام داده اید. گاهی هم با تگ کردن دوستتان ریز عکس یا ویدیویی او را از وجود چنین پستی مطلع می کنید که اینجا تگ کردن برای اطلاع دادن است.  اما بعد از اینکه فهمیدیم تگ کردن در اینستاگرام چیست حالا چگونه دوستانمان را در اینستاگرام تگ کنیم ؟

تفاوت تگ و منشن اینستاگرام چیست؟ تگ کردن با منشن کردن تقریبا یکی است و توصیه می کنیم خودتان را بیهوده درگیر این که کدام درست است و کدام درست نیست نکنید. اما اگر بخواهیم تخصصی تر به این موضوع اشاره کنیم اصلاح تگ کردن برای زمانی است که می خواهید اسم کسی در عکس یا ویدیوهای پستتان نمایش داده شود و اصلاح منشن کردن برای استوری و کامنت بکار می رود. اگر بخواهیم مثالی بیاوریم می توانیم به مسابقات منشن در اینستاگرام اشاره کنیم که باید چند نفر از دوستانتان را زیر آن پست منشن کنید که یکی از راه های افزایش فالوور در اینستاگرام برگزاری مسابقات شبیه این است.

شما می توانید زیر پست های خودتان یا دیگران دوستانتان در قسمت کامنت تگ کنید. نحوه تگ کردن در کامنت به این صورت است که کافی است علامت اتساین @ را تایپ کرده و در ادامه بدون هیچ فاصله ای نام کاربری یا آیدی اینستاگرام آن فرد را بنویسید. در این حالت هم گاهی لیست پیشنهادی ایجاد می شود که با ضربه روی پروفایل فرد مورد نظر می توانید آن را انتخاب کنید. تگ کردن در کپشن هم دقیقا مثل تگ کردن در کامنت اینستاگرام است.

چگونه بعد از پست گذاشتن تگ کنیم

نحوه تگ کردن روی استوری اینستاگرام هم شبیه تگ کردن در کامنت و کپشن است بدین صورت که در قسمت تایپ استوری با نوشتن علامت اتساین @ و سپس آیدی اینستاگرام دوستتان می توانید او را در استوری هایتان تگ کنید. دقت داشته باشید اگر به آرامی تایپ کنید می توانید لیست پیشنهادی دوستانتان با همین نام را ببینید و از بین آنها فرد مورد نظر را انتخاب کنید تا خیالتان راحت شود که به درستی تگ می شود.

این نکته یادتان باشد گاهی اگر اسم فرد را حروف کوچک بنویسید و یا آن را با دو انگشتتان بکشید و یا اندازه تگ را کوچک کنید دیگر تگ عمل نمی کند و دوستتان به درستی منشن نمی شود.

بیشتر بدانید: چگونه از قابلیت Paid Partnership اینستاگرام استفاده کنیم

بعد از آموزش تگ کردن روی استوری حالا نوبت آن رسیده بگویم چگونه در اینستاگرام تگ کنیم ، برای تگ کردن افراد در عکس پست تان، عکس مورد نظر را برای پست کردن انتخاب کنید و تا مرحله قبل از انتشار و آپلود کردن عکس جلو بروید.

3. اسم آن شخص یا آدرس پیج اینستاگرام او را تایپ کنید

4. زمانی که پروفایلش را دیدید روی آن ضربه بزنید و انتخابش کنید. حالا می توانید اسم دوستی که در تصویر تگش کردید را ببینید. و با خیال راحت پستتان را منتشر کنید.

دقت کنید حتما پروفایل را انتخاب کنید گرنه بعد از انتشار قابلیت تپ ندارد و خط دار نمی شود و نمی توان با ضربه روی اسمی که تایپ کرده اید براحتی به آدرس اینستاگرام دوستتان رفت.

تگ کردن افراد در ویدیوی اینستاگرام درست شبیه تگ کردن افراد در پست اینستاگرام است و کافی است بعد از انتخاب ویدیو برای پست کردن و قبل از انتشار روی گزینه Tag People ضربه بزنید و نام فرد را وارد و پروفایلش را انتخاب کنید.

بیشتر بدانید: آموزش گذاشتن فیلم طولانی در اینستاگرام

اگر نمی خواهید کسی در اینستاگرام روی عکس هایش شما را تگ کند و یا حتی تگ کردن روی استوری را برای دیگران ممنون کنید به این صورت عمل کنید:

در صفحه اینستاگرام خود از قسمت منو بروید و چرخ دنده تنظیمات یا Settings را انتخاب کنید. سپس روی Privacy ضربه بزنید و Tags را انتخاب کنید.

در اینجا می توانید با انتخاب No One به هیچ کس اجاره تگ ندهید و یا با انتخاب Manually Approve Tags کاری کنید که پس از تایید شما تگ در عکس قرار گیرد بصورتی که اگر کسی شما را تگ کرد قبل از تگ شدن برای شما یک درخواست می آید و اگر شما اجازه بدهید تگ شدن شما در عکس دیگران نمایش داده می شود.

به برچسب زدن روی تصاویر، ویدیوها و استوری های اینستاگرام تگ (Tag) می‌گویند

شما حداکثر می توانید 20 نفر را همزمان در یک عکس تگ کنید. اگر کاربران زیادی را در فاصله زمانی کم و پشت سر هم تگ کنید اینستاگرام برای مدتی شما را بلاک می کند.

برای حذف کردن تگ خودتان از روی عکس کافی است روی تگ مورد نظر ضربه بزنید و گزینه Remove Tag را انتخاب کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

فهرست مطالب

تگ کردن یکی از قابلیت‌های مهم و پرکاربرد اینستاگرام است. منظور ما از تگ کردن در اینستاگرام چیست؟ مفهوم تگ کردن در اینستاگرام به این صورت است که شما می‌توانید فردی را در نقاط مختلف اینستاگرام از جمله پست، استوری، کامنت و… تگ کنید و از او دعوت کنید تا آن بخش را ببینند. حال ما در این مقاله قصد داریم تگ کردن زیر پست اینستاگرام را به صورت کامل برای شما آموزش دهیم.

تگ کردن زیر پست اینستاگرام به دو صورت است.

که در ادامه هر کداوم از این موارد را برایتان توضیح خواهیم داد.

تصور کنید هنگام اینستاگردی شما با پستی مواجه شده‌اید که فکر می‌کنید این پست به فرد خاصی ربط دارد یا بهتر است او هم آن پست را ببیند در این صورت شما می‌توانید پست را برای او ارسال کنید یا او را زیر آن پست تگ کرده و متن مورد نظرتان را در کنار آن بنویسید.یا گاهی اوقات برخی پیج‌های عمومی و بیزینسی برای تبلیغ پیجشان مسابقه‌ای ترتیب می‌بینند که معمولا یکی از شرایط شرکت در مسابقه این است که افرادی را زیر پست مسابقه تگ کنید. برای تگ کردن افراد در چنین مواردی باید به روش زیر عمل کنید.

چگونه بعد از پست گذاشتن تگ کنیم

تصور کنید پستی را در اینستاگرام منتشر کرده‌اید یا می‌خواهید بکنید. حال این پست به فرد خاصی مربوط است و شما می‌خواهید او را در پستتان تگ کنید. تگ کردن افراد در پست خودمان به دو صورت است.

در ادامه روش تگ کردن افراد در پست خودمان به هر دو صورت را آموزش خواهیم داد.

اگر هنوز پستتان را منتشر نکرده‌اید و می‌خواهید افرادی را روی آن پست تگ کنید، باید به روش زیر عمل کنید.

نکته: اگر می‌خواهید افراد بیشتری را تگ کنید، به همین روش ادامه دهید. اما توجه داشته باشید که بیشتر از 20 نفر را نمی‌توانید تگ کنید.

نکته: اگر به جای عکس می‌خواهید فیلمی را در پستتان منتشر کنید، برای تگ کردن به روش بالا عمل کنید و به جای ضربه زدن بر روی فیلم، بر روی آیکون زیر ضربه بزنید تا صفحه جستجو افراد برایتان نمایش داده شود.

مقاله پیشنهادی: آموزش پست گذاشتن در اینستاگرام به صورت جامع

این روش تگ کردن دقیقا شبیه به تگ کردن افراد در کامنت زیر پست دیگران است. یعنی برای تگ کردن در بخش کپشن پست، کافیست ابتدا @ نوشته سپس نام کاربری فرد مورد نظر را در مقابل @ تایپ کرده و بر روی نام فرد که اینستاگرام به طور خودکار نمایش می‌دهد کلیلک کنید. سپس متن مورد نظرتان را در کپشن بنویسید.

تا به اینجا ما تگ کردن افراد در پست، قبل از انتشار پست را آموزش داده‌ایم. مطمئناً برای شما هم پیش آمده که پستی را منتشر کرده باشید و بعد از منتشر شدن آن بخواهید افرادی را روی پست یا در کپشن آن تگ کنید. برای این کار باید به روش زیر عمل کنید.

از آنجایی که تگ کردن یکی از قابلیت‌های مهم اینستاگرام است و از طرفی تگ کردن زیر پست جزو پرکاربردترین قابلیت‌های اینستاگرام به حساب می‌آید، ما در این مقاله تگ کردن زیر پست اینستاگرام را به صورت کامل آموزش داده‌ایم.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد. لطفا سوالات، پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در بخش کامنت‌ها درمیان بگذارید.

طراحی و توسعه آی جی تاپ

امروز می‌خواهیم برای شما هرچه در مورد تگ کردن هست را توضیح بدهیم. اصلا تگ کردن یعنی چه؟کاربرد تگ کردن در اینستاگرام چیست؟ چگونه تگ کنیم. این‎‎‌ها سوالاتی هستند که ذهن کاربران اینستاگرامی را مشغول کرده است. تگ کردن افراد، آپشنیست که به وسیله‌‌ی آن می‌توانید به افراد مختلف اشاره کنید. ما در اینستاگرام به چندین روش می‌توانیم افراد را تگ کنیم که در ادام مطلب آموزش‌های لازم را ارائه داده ایم.

فهرست

تگ کردن در اینستاگرام به معنای برچسب کردن آی دی افراد روی پست، استوری و کپشن است. شما میتوانید دوستان و یا اکانت‌های خاصی را بر روی پست‌هایتان تگ کنید حال فرق نمی‌کند پست شما چه عکس باشد چه ویدیو؛ البته قبلا تگ کردن در پست فقط برای عکس امکانپذیر بود. اما با آپدیت جدید اینستاگرام این امکان برای ویدیو نیز فراهم شد. اگر پستی که شما میخواهید در آن اکانتی را تگ کنید عکس باشد، بعد از تگ کردن اکانت مربوطه  بر روی عکس، برچسب خواهد شد. که بعد از آن هر شخص دیگر با لمس کردن آن به اکانت فرد هدایت خواهد شد.

اما اگر بخواهید در یک ویدیو اکانتی را تگ کنید، به صورت مختلف برای دیگران نمایش داده می‌شود. برای مشاهده اکانت تگ شده آیکون کوچک آدمک، که در پایین سمت چپ ویدیو قرار دارد را کلیک کنید تا اکانت و یا اکانت های تگ شده را مشاهده کنید.

روش تگ کردن در استوری اینستاگرام به دو روش ممکن است. روش اول همانند تگ کردن در کپشن با استفاده از کاراکتر @ ممکن است. روش دوم این است با استفاده از طریق آیکون تگ موجود در استوری، فرد مورد نظر را تگ کنید. حال برای آموزش روش دوم ما را دنبال کنید.

چگونه بعد از پست گذاشتن تگ کنیم

شاید شما نخواهید اکانتی بدون اجازه، شما را در پست‌هایش تگ کند. برای فعال کردن این ویژگی باید مراحل زیر را به ترتیب طی کنید.

ممکن است افرادی شما را در پستی تگ کنند و شما بخواهید آن‌ها را مشاهده کنید و ببنید چه افرادی شما را تگ کرده است برای اینکار آموزش‌ها را دنبال کنید.

برای پست‌هایی که قبلا تگ شده اید و حال میخواهید آن تگ را از روی پست مربوطه حذف کنید؛ بر روی تگ ضربه بزنید و سپس از کادر باز شده گزینه “remove tag” را انتخاب کنید تا تگ مربوط به اکانت شما، از روی آن عکس یا ویدیو حذف شود.اما اگر شما می‌خواهید تگ اکانت شما حذف نشود اما در گالری اینستاگرام تان پاک شود مانند قبل بر روی تگ مربوطه لمس کرده و گزینه “hide from profile” انتخاب کنید تا تگ شما در آن پست بماند اما در گالری پروفایل اینستاگرام شما برای عموم به نمایش در نیاید.

ممکن است شما بخواهید زیر پستی به یکی از دوستان خودتان اشاره کنید. برای مثال یک پستی را مشاهده می‌کنید و یاد یکی از دوستانتان می افتید ویا مثلا در کپشن پست نوشته شده با دیدن این پست یاد کدوم دوستت میافتی تگش کن در این مواقع می‌توانید با گذاشتن کاراکتر @ آی دی فرد را بنویسید و فرد مورد نظر خودتان را تگ کنید. در تصویر نیز مراحل را به آسان‌ترین روش به شما ارائه داده‌ایم.

در یک پست حداکثر بیست نفر را می‌توانید تگ کنید.

اگر در مدت زمان کوتاهی، تعداد زیادی از افراد را تگ کنید امکان اینکه اینستاگرام شما را برای مدتی بلاک کند وجود دارد.

بله؛ همانطور که در مقاله توضیح داده شده است شما می‌توانید حتی پس از انتشار تگ افرادی را حذف و یا اضافه کنید.

خیر؛ شما تنها می توانید تغییراتی را بر روی پست‌ها و استوری‌های خودتان اعمال کنید.

بستگی دارد که در قسمت تنظیمات چه افرادی را انتخاب کرده باشید. every one همه می‌تواند شما را در زیر پست و استوری خود تگ کند.people you follow:فالوور یا فالووینگ‌های موجود فقط می‌توانند شما را تگ کنند.no one: هیچ کسی نمی تواند شما را تگ کند.

ما در این مقاله به طور کامل، نحوه‌ی تگ کردن افراد در پست و استوری را توضیح داده‌ایم. جالب است بدانید گاهی حتی در پیج‌های بزرگ و پرطرفدار نیز، از تگ کردن به عنوان راهی برای معرفی شرکا و نیز به اشتراک گذاشتن فالوورهای دو پیج به کار می‌رود؛ چرا که فالوورهای دو طرف می‌توانند در پیج مورد علاقه ی خود، پست‌هایی را که این پیج در آنان تگ شده است، مشاهده نمایند. امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد؛ لطفا دیدگاه و سؤالات خود را در قسمت نظرات در پایین همین صفحه، با ما به اشتراک بگذارید!

می‌توان گفت انتشار پست، اصلی‌ترین فعالیت هر فردی در اینستاگرام است. اگر می‌خواهید در اینستاگرام فعالیت داشته باشید، باید قبل از هرچیزی نحوه‌ی گذاشتن پست را یاد بگیرید. با این که انتشار پست فرآیند ساده‌ای است، اما ممکن است برای کاربرانی که به تازگی عضو اینستاگرام…

اگر شما هم در بین فالوورهایتان در اینستاگرام با پیج هایی مواجه شده اید که نه نام مشخصی دارند، نه عکس پروفایلشان مشخص است و نه محتوای خاصی منتشر کرده اند، احتمالا با یک پیج فیک طرف هستید! بر اساس آخرین آمارها، تقریبا یکی از هر 20 اکانت موجود در اینستاگرام، فیک است. اما…

فالوور فیک چیست؟ به طور خلاصه ، می‌توان گفت به حساب های کاربری که به صورت غیرواقعی در اینستاگرام وجود دارند و فاقد هویت هستند، فالوور فیک گفته می‌شود. همان طور که می دانید، برای حضور در اینستاگرام، اول باید برای خودتان حساب کاربری باز کنید. برای این کار لازم است نام…

درباره ما

فرم ثبت شکایات

تماس

سوالات متداول

قوانین سایت

ایمیل: info[at]inbo[dot]ir

تماس با اینبو: 02128421956

تلفن پشتیبانی : 04135256042

کپی رایت 2020 – تمامی حقوق متعلق به اینبو میباشد.

اگر به دنبال راهی برای تگ کردن شخص در یک پست جدید در اینستاگرام بودید پیشنهاد می کنیم این مقاله را دنبال کنید

یک شخص را با چند کلیک و کمی تایپ کردن در برنامه اینستاگرام خود تگ کنید.

وقتی که شخصی را در اینستاگرام تگ می کنید، معمولاً برای شخصی که شما تگ می کنید، یک نوتیفیکیشن ایجاد می کند (به جز وقتی که یک اکانت خصوصی شخصی را که فالویینگ آنها نیستید، تگ می کنید.)

در اینجا همه چیزهایی که باید برای تگ کردن شخص در اینستاگرام بدانید، آوردیم.

چگونه بعد از پست گذاشتن تگ کنیم

“Next” کلیک کنید

برچسب Tag را درست زیر کپشن خود فشار دهید.

افرادی را که می خواهید تگ کنید، انتخاب کنید.

برای تگ کردن شخص روی Edit کلیک کنید.

بر روی تگ افراد در سمت چپ پایین پست کلیک کنید.

از نظر فنی، شما نمی توانید افراد را در یک کامنت تگ کنید. اما می توانید نام کاربری آنها را ذکر کنید و از این طریق به نتیجه مشابهی برسید. در اینجا چگونگی انجام آن را آوردیم.

نام کاربری شخصی را که می خواهید تگ کنید تایپ کنید و روی نام آنها کلیک کنید.

هنگام گذاشتن استوری، روی Aa در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید.

نام کاربری شخصی را که می خواهید تگ کنید تایپ کنید و آنها را انتخاب کنید.

تگ کردن شخص در استوری شما لینکی به پروفایل اینستاگرام آن شخص ایجاد می کند.

شخصی که در استوری خود تگ می کنید، یک پیام مستقیم در برنامه دریافت می کند که به آنها پیش نمایش استوری شما را نشان می دهد – و این را بدانید که شما فقط به ۱۰ مورد تگ در هر عکس یا ویدیو در استوری محدود هستید.

 

منبع : https://www.businessinsider.com/how-to-tag-someone-on-instagram?amp

مثل همیشه اگر سوالی دارید در بخش نظرات آنها را مطرح کنید و ما در اسرع وقت به آن پاسخ می دهیم.

درصورتی که از این مقاله لذت بردید مارا با نظرات خود یاری کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام

ایمیل

وبسایت


اگر به دنبال راهی برای تگ کردن شخص در یک پست جدید در اینستاگرام بودید پیشنهاد می کنیم این مقاله را دنبال کنید

یک شخص را با چند کلیک و کمی تایپ کردن در برنامه اینستاگرام خود تگ کنید.

وقتی که شخصی را در اینستاگرام تگ می کنید، معمولاً برای شخصی که شما تگ می کنید، یک نوتیفیکیشن ایجاد می کند (به جز وقتی که یک اکانت خصوصی شخصی را که فالویینگ آنها نیستید، تگ می کنید.)

در اینجا همه چیزهایی که باید برای تگ کردن شخص در اینستاگرام بدانید، آوردیم.

چگونه بعد از پست گذاشتن تگ کنیم

“Next” کلیک کنید

برچسب Tag را درست زیر کپشن خود فشار دهید.

افرادی را که می خواهید تگ کنید، انتخاب کنید.

برای تگ کردن شخص روی Edit کلیک کنید.

بر روی تگ افراد در سمت چپ پایین پست کلیک کنید.

از نظر فنی، شما نمی توانید افراد را در یک کامنت تگ کنید. اما می توانید نام کاربری آنها را ذکر کنید و از این طریق به نتیجه مشابهی برسید. در اینجا چگونگی انجام آن را آوردیم.

نام کاربری شخصی را که می خواهید تگ کنید تایپ کنید و روی نام آنها کلیک کنید.

هنگام گذاشتن استوری، روی Aa در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید.

نام کاربری شخصی را که می خواهید تگ کنید تایپ کنید و آنها را انتخاب کنید.

تگ کردن شخص در استوری شما لینکی به پروفایل اینستاگرام آن شخص ایجاد می کند.

شخصی که در استوری خود تگ می کنید، یک پیام مستقیم در برنامه دریافت می کند که به آنها پیش نمایش استوری شما را نشان می دهد – و این را بدانید که شما فقط به ۱۰ مورد تگ در هر عکس یا ویدیو در استوری محدود هستید.

 

منبع : https://www.businessinsider.com/how-to-tag-someone-on-instagram?amp

مثل همیشه اگر سوالی دارید در بخش نظرات آنها را مطرح کنید و ما در اسرع وقت به آن پاسخ می دهیم.

درصورتی که از این مقاله لذت بردید مارا با نظرات خود یاری کنید.

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی پسورد

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

رسانه کلیک – نبض فناوری و اطلاعات

رسانه کلیک – تگ کردن در اینستاگرام ویژگی‌ است که برای اشاره به افراد در عکس‌های پست شده به کار می‌رود. در این مطلب، نحوه کار با این قابلیت را به شما آموزش می‌دهیم.

چگونه بعد از پست گذاشتن تگ کنیم

اینستاگرام که در حال حاضر به محبوبیت فوق العاده بالایی در میان کاربران دست یافته، قابلیت‌های متنوعی را در اپلیکیشنش ارایه می‌کند. استقبال بی‌نظیر کاربران از این شبکه اجتماعی باعث شده تا هربار با آپدیت تازه، شاهد قرار گیری امکانات جدید در آن باشیم (با همه اصطلاحات اینستاگرامی آشنا شوید!).

تگ کردن در اینستاگرام یکی از ویژگی‌های کاربردی موجود در اپلیکیشن این شبکه اجتماعی بوده که توسط آن‌ می‌توان در تصاویر به افراد مختلف اشاره کرد. برای مثال حالتی را در نظر بگیرید که می‌خواهید در صفحه خود یک عکس گروهی منتشر کنید، در این حالت برای اینکه نشان دهید چه کسانی در تصویر حضور دارند، می‌توانید با استفاده از قابلیت تگ، یکی یکی آن‌ها را معرفی کنید.

تگ کردن در اینستاگرام کار آسانی بوده و می‌‌توان قبل و بعد از انتشار پست این کار را انجام داد. اگر تمایل به تگ کردن فرد خاصی قبل از انتشار تصویر دارید، باید مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید:

در صورتی که تصویر شما قبلا منتشر شده و اکنون می‌خواهید شخصی را در آن تگ کنید، مراحل زیر را دنبال کنید.

برای استفاده بهتر از قابلیت تگ کردن در اینستاگرام به نکات زیر هم توجه کنید:

نظر شما در رابطه با قابلیت تگ کردن در اینستاگرام چیست؟

پست قبلی

شرکت بلیزارد لوت باکس ها را از بازی های خود حذف می کند

پست بعدی

ال جی G7 One معرفی شد؛ اولین گوشی هوشمند ال جی مجهز به اندروید وان

امکان تگ کردن دوستان در ویدیوهای اینستاگرام به صورت آزمایشی فراهم شد

با همه اصطلاحات اینستاگرامی آشنا شوید!

آموزش استفاده از اینستاگرام در کامپیوتر

امکان تگ کردن ویدیو به Google Map اضافه شد

با سلام توضیحتون واقعا خوب بود

سلام.سپاس بابت مطلب مفیدتون

خوشم اومد ، مختصر و مفید …

خوب بود

عالی

سلام در نسخه ویندوز کار نمی کنه ؟

بسیار قابل توجه و عالی بود

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چگونه بعد از پست گذاشتن تگ کنیم

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

آخرین مطالب

طرح مفهومی جدید شیائومی نمایانگر یک گوشی با صفحه نمایش…

غیرفعال کردن قابلیت تماس اضطراری یا Emergancy Call در…

سامسونگ دکس حالا بصورت بیسیم برای کاربران سری گلکسی اس ۲۱…

هدست واقعیت ترکیبی اپل با نمایشگر دوگانه 8K و قابلیت ردیابی…

تلویزیون اندروید با تغییرات اساسی در صفحه اصلی همراه خواهد…

گوگل در حال ساخت یک ویژگی ضد ردیابی برای اندروید است

توقف فیلم برداری Fantastic Beasts 3 به علت مثبت بودن تست…

فروش فوری محصولات سایپا از روز شنبه 18 بهمن 99 آغاز خواهد شد

.ulkey{list-style:unset!important;padding-right:20px}.likey{padding-top:15px}

پستهای اخیر

انتشار رندرهای جدید از گوشی گلکسی Z Fold 3 سامسونگ

هر آنچه تا کنون درباره ایرپاد پرو 2 اپل می دانیم

آیفون های 2021 با FaceID و TouchID درون نمایشگری عرضه می…

آدرس: جردن، خیابان مهیار، پلاک ۴۶، واحد۲

روابط‌عمومی و تبلیغات : : ۰۹۱۹۹۹۹۰۴۱۱

ایمیل :‌ info@click.ir

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی پسورد

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

شبکه اجتماعی و محبوب اینستاگرام به منظور جذب حداکثری افراد، قابلیت های زیادی را برای کاربرانش فراهم کرده است. یکی از این ویژگی های پرکاربرد، امکان منشن کردن و تگ کردن در اینستاگرام است. در صورتی که جزء کاربران فعال اینستاگرام باشید، حتما با این قابلیت آشنا هستید و در غیر این صورت با مطالعه این مقاله می توانید در این خصوص اطلاعات بیشتری کسب کنید.

جالب است بدانید که تگ کردن افراد بر روی محتواهای صفحه خود، به افزایش فالوورهای شما کمک می کند. چرا که باعث می شود هم خود فرد مورد نظر و هم فالوورهای وی محتوای تگ شده شما را مشاهده کنند. با این وجود با استفاده از خدماتی که فالوجت ارائه می دهد، اقدام به خرید فالوور ایرانی برای صفحه خود کنید.

به اتیکت و برچسب زدن آیدی اکانت یک نفر و مشخص کردن نام فرد، تگ کردن در اینستاگرام گفته می شود. به بیان ساده تر تگ کردن افراد، یعنی قرار دادن اکانت یک کاربر بر روی عکس. با این کار وقتی روی عکس مورد نظر کلیک کنید، نام وی مانند برچسب روی عکس ظاهر می شود.

برای مثال نتیجه پروژه ای را در اینستاگرام به اشتراک می گذارید، سپس روی عکس کسی که با همکاری ایشان این پروژه را انجام داده اید، تگ می کنید تا همه از همکاری شما مطلع شوند. پس تگ کردن در اینستاگرام معرفی کردن یک شخص نامیده می شود و با قرار دادن تگ دوست خود زیر عکس یا ویدیو، ایشان را از وجود چنین پستی مطلع می کنید. در این صورت تگ کردن در اینستاگرام به معنی اطلاع دادن است.

منشن کردن در اینستاگرام به معنی اشاره کردن به کاربران است. در این روش از علامت @ برای لینک دادن به اکانت ها استفاده می شود. یعنی اگر اکانت شما XXXX  باشد. حال اگر کسی قبل از نام کاربری شما علامت @ را بچسباند، یعنی به شکل [email protected] نام کاربری شما را در پست قرار دهد، با اینکار این عبارت به شکل لینک آبی رنگ می شود.

چگونه بعد از پست گذاشتن تگ کنیم

بعد از دانستن مفهوم منشن کردن بهتر است که با کاربرد آن آشنا شوید. فرض کنید می خواهید به نظر کاربری جواب دهید. اگر شما از این علامت استفاده کنید، او را منشن می کنید. یعنی شخص وقتی آنلاین شود پیامی دریافت می کند و به آن صفحه هدایت می شود. در نتیجه با این کار شما می توانید شخص را از ارسال کامنت خود مطلع کنید. یا فرض کنید می خواهید دوستان شما پست خاصی را ببینند، باز هم می توانید از همین شیوه استفاده کرده و آن ها را در پست مد نظر منشن کنید.

نکته: توجه داشته باشید برای اینکه عمل منشن کردن به درستی انجام شود، باید بلافاصله پس از علامت@ نام فرد مورد نظر را وارد کنید.

قبل از پرداختن به ادامه بحث بهتر است کمی درباره تفاوت تگ و منشن صحبت کنیم.

تگ کردن در اینستاگرام و منشن کردن تفاوت چندانی با هم ندارند ولی دقیق تر این است که تگ کردن برای زمانی است که بخواهید اسم کسی در عکس یا ویدیوی پست شما مشخص شود. ولی منشن کردن برای استوری و کامنت بکار می رود. غالبا افراد این دو اصطلاح را به یک معنی بکار می برند.

تگ کردن در اینستاگرام غالبا برای معرفی افرادی است که در فیلم یا عکس وجود دارد. به عنوان مثال در عکس های جمعی اگر بخواهید یکی از افراد در عکس را به دیگران معرفی کنید، می توانید نام کاربری شخص مورد نظر را بر روی عکس تگ کنید.

بعد از بیان کلیاتی در خصوص تگ کردن در اینستاگرام، اکنون  وقت آن رسیده که با انوع مختلف تگ در این پلتفرم آشنا شوید.

یکی از روش های تگ کردن در اینستاگرام، تگ بر روی پست یا همان عکس یا ویدیو است. برای این منظور، عکس مورد نظر خود را برای ارسال انتخاب کرده و تا مرحله قبل از انتشار و آپلود عکس پیش بروید. قبل از منتشر کردن عکس گزینه Tag People را لمس کرده و سپس بر روی تصویر کسی که قصد تگ کردن او را دارید ضربه بزنید. بعد از انجام این کار، آیکونی ظاهر می شود که نام فرد مشخص شده را از شما می خواهد. اسم او را تایپ کنید. وقتی پروفایل وی نشان داده شد  تگ مورد نظر را به آن بچسبانید.

تگ کردن بر روی فیلم در اینستاگرام نیز همانند تگ کردن بر روی عکس است و بعد از انتخاب فیلم مورد نظر، به راحتی می توان این کار را انجام داد.

همان طور که پیش تر گفتیم تگ کردن در اینستاگرام با منشن کردن تقریبا یکسان است و به تگ کردن در کامنت و استوری اینستاگرام منشن کردن می گویند. برای تگ کردن کامنت در اینستاگرام یا همان منشن کردن، تنها کافی است علامت @ را تایپ کنید‌. سپس آیدی یا نام کاربری فرد مورد نظر را بدون هیچ فاصله ای جلوی آن بنویسید. در این صورت صفحه ای باز می شود که با ضربه زدن بر روی پروفایل شخص مورد نظر می توانید آن را انتخاب کنید.

تگ کردن در استوری نیز درست همانند تگ کردن کامنت می باشد. یعنی اسم کسی را که می خواهید تگ کنید در قسمت تایپ استوری بنویسید. فقط باید دقت کنید که قبل از تایپ اسم علامت @ را قرار دهید. مورد بعدی اینکه تگ در استوری به فونت کوچک و کوچک کردن سایز نوشته توسط انگشتان حساس است که باعث منشن نشدن فرد مورد نظر می شود. مثلا اگر بخواهید کسی را که در عکس شماست به دیگران معرفی کنید، می توانید اکانت وی را در استوری خود تگ کنید.

از دیگر روش های تگ کردن در اینستاگرام، منشن کردن افراد در بیو اینستاگرام است. در این حالت اکانت مورد نظر برای همه قابل مشاهده است. از این روش برای معرفی کردن صفحه کاری خود در صفحه شخصی استفاده می شود.

برای تگ کردن اکانت مورد نظر در بیو اینستاگرام باید مراحل زیر را به ترتیب انجام داد:

۱. در ابتدا به پروفایل خود رفته و بر روی دکمهEdit profile  کلیک کنید.

۲. در پنجره باز شده، بر روی گزینه Bio ضربه بزنید تا باز شود.

۳. سپس در این قسمت، کلمه@ را وارد کنید. پس از آن، نام اکانت صفحه خود را تایپ کنید. از داخل لیستی که ظاهر می شود نام اکانت مورد نظر خود را انتخاب کنید.

۴. در آخر روی آیکون تیک بالای صفحه ضربه بزنید، تا تغییرات مورد نظر اعمال گردد.

۵. با انجام این کار، پس از تگ کردن نام اکانت مورد نظر خود را به صورت لینک در بیو پروفایل خود خواهید دید.

پس از تعریف مفهوم تگ در اینستاگرام و آموزش روش انجام این کار، بهتر است بدانید که امکان جلوگیری از تگ شدن نیز وجود دارد. در صورتی که مایل نیستید کسی شما را در عکس های خود تگ کند، در قسمت تنظیمات اینستاگرام بر روی آیکون سه نقطه ضربه بزنید. سپس قسمتof you Photos   را باز کرده و کلید آن را خاموش کنید، اکنون هیچ کس بدون اجازه نمی تواند شما را تگ کند. در این صورت اگر کسی بخواهد شما را تگ کند ابتدا برای شما یک پیام درخواست ارسال می شود. اگر پاسخ مثبت بدهید، تنها در این حالت می تواند شما را تگ کند.

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چه کسانی می توانند تگ های شما را ببینند؟ برای پاسخ باید گفت اگر صفحه شما عمومی باشد همه افرادی که به حساب کاربری شما وارد شوند می توانند تگ شما را ببینند. اما اگر اکانت شما خصوصی باشد تنها فالوورهای شما می توانند به پروفایل شما دسترسی داشته باشند.

شاید بنا به هر دلیلی بعد از تگ کردن تمایل به حذف تگ داشته باشید. برای مثال در صورتی که یک عکس را تگ کرده باشید برای حذف تگ از روی آن، کافی است روی تگ عکس مورد نظر ضربه زده و گزینه Remove tag  را انتخاب نمایید.

با استفاده از ربات افزایش فالوور اینستاگرام فالوجت می توانید به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن، فالوورهای پیج خود را افزایش دهید. تنها به اندازه یک کلیک با این ربات فاصله دارید.

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله درباره مفهوم تگ کردن در اینستاگرام و منشن صحبت شد و روش انجام این کار را نیز توضیح دادیم. این دو ویژگی، از قابلیت های بسیار پرکاربرد اینستاگرام هستند که تقریبا تمامی کاربران این شبکه اجتماعی از آن استفاده می کنند.

چنانچه به توضیحات بیشتری درباره تگ کردن نیاز دارید، همکاران ما در فالوجت می توانند در اسرع وقت به شما را راهنمایی کنند. از اینکه تا انتهای این مقاله ما را همراهی کردید از شما سپاسگزاریم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام*

ایمیل*

وبگاه

برای رشد فوری فالوور ها و لایک های پیجتان روی لینک زیر کلیک کنید :

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .

چگونه بعد از پست گذاشتن تگ کنیم
چگونه بعد از پست گذاشتن تگ کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *