چگونه بعد از چند بار دیلیت اکانت وارد تلگرام

 
helpkade
چگونه بعد از چند بار دیلیت اکانت وارد تلگرام
چگونه بعد از چند بار دیلیت اکانت وارد تلگرام

ارورهای تلگرام همچون کاربرانش روز بروز در حال افزایش است. یکی از این مشکلات یا ارورهای جدید که کاربران موبایل کمک گزارش کرده اند ارور Phone Number Flood می باشد که در ادامه به آن میپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

Flood به معنای طغیان یا سیل می‌باشد. شاید معنی Flood بهترین واژه برای رساندن منظور تلگرام باشد. چرا که این ارور هنگامی نمایان می‌شود که کاربر تلگرام، چندین بار به صورت متوالی یا در فواصل زمانی متفاوت، اقدام به دیلیت اکانت تلگرام خود بیش از 3 مرتبه می‌کند. اینجاست که تلگرام به این رفتار نامتعارف واکنش نشان داده و حساب کاربری تلگرام شما را برای مدتی فاقد دسترسی می‌کند و به کاربر این پیغام را می‌دهد: “PHONE_NUMBER_FLOOD“. این محدودیت دسترسی ممکن است مدتی به طول بیانجامد.

چگونه بعد از چند بار دیلیت اکانت وارد تلگرام

 بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ

 بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون

برای رفع این مشکل می‌توانید از خط دیگری که تا به حال با آن در تلگرام عضو نشده‌اید استفاده کنید. برای این منظور ابتدا با خط دوم اقدام به عضویت در تلگرام کنید و سپس با استفاده از قابلیت Change Number شماره‌ای که با آن ارور Phone Number Flood را دریافت می کردید را جایگزین شماره دوم نمایید. برای نحوه عوض کردن شماره یا همان Change Number مطلب زیر را مطالعه نمایید.

بیشتر بخوانید:

قیمت تاچ ال سی دی iPhone 8 Plus

قیمت تاچ ال سی دی سامسونگ اس 10 پلاس

قطعات موبایل

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

برای با خبر شدن از آخرین مطالب ما ایمیل خود را وارد کنید.

شماره تلفن من محروم شده چیکار باید بکنم؟

تلگرام من خودش با خودش درگیری داره
سه ماهه شمارمو محروم کرده درست هم نمیشه راهی هست آیا؟

سلام
من داشتم بیوگرافی ام را تغییر میدادم که یهو از اکانت هم خارج شد و بعد وقتی وارد حسابم میشدم میگف شماره شما محروم شده هست.

حالا چیکار کنم؟

مشکل محرومیت رو با گزارش بدی هیچ راه حل جاگیزینی نیست باید به مدیران تلگرامی یک پیام کوتاه ارسال کنی البته به انگلیسی

سلام مال منم اونطور شده از کجا ب مدیران تلگرام بفرستم پیام و چه مدلی

سلام من اکانتمو سه بار حذف کردم و دوباره یه جدید زدم ولی الان میگه چند روز باید صبر کنید مثلا چند روز باید صبر کنم ۲ روز یه ۳ روز ؟؟؟

سلام….منم همین مشکل رو دارم …سه بار حذف کردم و ارور داد ک چند روز صبر کن برای ساخت اکانت جدید…باید چند روز صبر کنم و اینکه درست میشه؟؟؟؟

منم خود به خودی خود تلگرام محرومم کرد هنوزم خوب نشده نمیدونم چیکار کنم

تلگرام منم همین مشابه محروم کرده نمیدونم چکار کنم

نشانی دفتر مرکزی موبایل کمک: تهران، خیابان جمهوری، نرسیده به خیابان حافظ، خیابان لاله، پلاک 9، واحد زیر همکف (1-)

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

تماس بگیرید

با توجه به مقالات آموزشی که تا به الان در سایت تلگرام منتشر کردیم، شاهد این موضوع بودیم که خیلی از عزیزان با مشکل بلاک یا مسدود شدن پس از چندین بار متوالی حذف حساب روبرو بودند. لازم دیدیم که یک مقالۀ آموزشی کامل نگارش شود و راجع به این موضوع به طور کامل توضیح داده شود. اول از همه باید بدانید که اصطلاحاً ریختن تلگرام روی گوشی یا نرم افزار و فعال کردن آن به منزلۀ ساخت یک حساب کاربریِ جدید در تلگرام است. این حساب کاربری با شمارۀ موبایل شما شناخته می شود و هر زمان هم که خواسته باشید می توانید این حساب را پاک کنید. به این حال Delete Account یا حذف حساب یا به اصطلاح عامیانه دلیت اکانت گفته می شود. شما زمانی باید این کار را انجام دهید که مطمئن هستید هر آنچه که در تلگرام دارید از بین برود و حساب شما کاملاً بسته گردد.

در تلگرام پشت سر هم دیلیت اکانت نکنید!

البته بعداً هم می توانید دوباره با همین شماره یک حساب تلگرام دیگر بسازید و از آن استفاده کنید. اما باید بدانید که اگر برای چندین بار متوالی اقدام به حذف حساب و سپس مجدداً فعال کردن آن کنید، تلگرام این طور فکر می کند که شما در حال کلاه گذاشتن سر او هستید! در این حالت شما را برای مدت زمان چند روز تا چند هفته مسدود یا همان Block می کند که در این حالت دیگر نمی توانید حساب تلگرام خود را فعال کرده و از آن استفاده کنید.

پس به شما توصیه اکید می شود که از دلیت اکانت کردن های متوالی خودداری کنید. بیشتر کاربران از این روش زمانی استفاده می کنند که مشکلی در پیام رسان شان به وجود آمده و می خواهند با حذف حسابشان این مشکل را حل کنند. باید بدانید که هر مشکلی در تلگرام دارای راه حل به خصوص خودش می باشد. اگر به سراغ حذف کردن حساب خود بیایید، علاوه بر اینکه تمامی گفتگوها و کانال های شما از بین خواهند رفت، امکان مسدود شدنِ دسترسیِ شما به تلگرام هم وجود دارد.

شما فقط باید زمانی دست به Delete Account بزنید که دیگر نمی خواهید از حساب تلگرام خود استفاده کنید. اما اگر قصد دارید با این کار به هدف دیگری برسید، مطمئن باشید که یک مشکل بزرگ تر برای شما به وجود خواهد آمد و آن هم مسدود شدن دسترسیِ شما به سرویس تلگرام است. زمانی هم که مسدود می شوید، دیگر نمی توانید حساب تلگرامی را با شماره تلفن فعلیِ خود بسازید.

چگونه بعد از چند بار دیلیت اکانت وارد تلگرام

راه حل رفع این مشکل هم تا به الان به طور قطعی یافت نشده است. در درجۀ اول شما باید از ارسال درخواست های مکرر جهت فعال کردن حساب خود خودداری کنید. درثانی باید چند روز تا چند هفته صبر کنید و دوباره امتحان کنید که شاید دسترسیِ شما آزاد شده باشد.

پس اگر حساب تلگرام شما برای شما حیاتی است و نمی خواهید آن را از دست بدهید، از حذف کردن حساب به صورت بی جا خودداری کنید. کاربران زیادی هستند که با این مشکل دست به گریبانند.

سلام من با این شماره نمی تونم وارد تلگرام بشم چند بار حذف اکان کردنم اگه لطف کنید ازادم کنید ۰۹۳۷۰***۷۳۷

با سلام خدمت شما چیزی که الان اتفاق افتاده و نمیتوانم وارد تلگرام شم الان باید چکار کنم ؟

من دیلیت کردم نمیتونم وارد تل بشوم چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟آه

من الان دیلیت اکانت زدم و نمیتونم دیگه وارد تلگرامم بشم چکار کنم خب؟؟

سلام بر بزرگواران اکانت ۹۱۹ بنده رو تلگرام خودش دیلیت کرده و ایمیل زدم بهشون میگن شما اسپم زدی و بازیابیش نمیکنن لطفا کمک کنید .اگر خاستین شمارشو بدم؟
@gifkomedy
ایدیش این بود

سلام؛ خب پس اگه ایمیل زدید و به شما گفتند که کاریش نمیشه کرد، کاری هم از دست ما بر نمیاد!

بالاخره طرز بیان و اینکه اعتبار با اعتبار . اینا همه مهم هستن.

تونستم اکانت رو برگردونم. خودم حال کردم . موفق باشید

چطوری .مگه ممکنه ؟

سلام
منم چند بار دلت اکانت کردم
مزاحم کسی نشدم بلک کنه که دلت اکانت کنم
الان من چیکار کنم
لطف کنین ازاد کنین

ببخشید چنین مشکلی برای من پیش اومده فک کنم حساب کاربری مسدود شده اصلا نمیتونم وارد بشم خطا میده چند روز دیگه وارد شم چند روز گذشته ولی همچنان وارد نمیشه ممنون میشم راهنماییم کنید چطور وارد تلگرام شم؟؟؟

سلام. بچم چند باز تلگرامم رو پشت سرهم پاک کرده و نصب کرده ولی دلیت اکانت نکرده ولی هی پیغام می ده بیش از حد مجاز اقدام شد بعدا امتحان کنید و تلگرامم خیلی برام ضروریه و کمی از کارم بهش مربوطه اولین اینکه چند روز باید صبر کنم تا بتونم دوباره وارد بشم و دوم اینکه اگه روی یه گوشی دیگه امتحان کنم تلگرامم وصل می شه؟؟؟ممنون میشم اگه راهنماییم بکنید.یاعلی

سلام منم تو یه گروه عضو بودم اخراجم کردن با دلیت اکانت رفتم دوباره اخراجم کردن دوباره دلیت اکانت کردم ولی بعدش مسدود شدم نوشت phone number flood دو روز منتظر بودم درست نشد چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید

سلام راه حلش اینه با شماره جدید وارد تلگرام شی بعد تو قسمت تنظیمات تغییر شماره رو بزنی و با شماره خودتون ک بلاک شده وارد شید.

دوبار دلیت اکانت کردم… چن روز باید صبر کنم تا دوباره بتونم وارد شم….؟؟؟؟؟؟?؟؟؟
لطفا کمک کنید

سلام من دلیت اکانت زیادزدم نمیتونم واردبشم میتونیدکمکم کنیدممنون

وای تروخدا یه راهنمایی کنید من تویه دوهفته سه بار دلیت زدم الان نمی تونم برگردم تروخدا کمک

سلام
من دفعه اولمه دیلیت اکانت میکنم
چه مدت طول میکشه بتونم دوباره با همون شماره اکانت بسازم؟؟؟

سلام من دوبار دلت اکانت کردم چون مشکلی داشتم الان نمیتونم وارد بشم باید چیکارکنم لطفا کمکم کنین واسم حیاتیه مهمه تاکی باید صبرکنم؟ لطفا کمک کنین

با سلام
من چندین بار امتحان کردم که دلیت اکانت کنم هربار یک کد برای دلیت اکانت به من میداد ولی من نمیتونستم کد وارد کنم که دلیت اکانت کنم الان باز دارم امتحان میکنم که دلیت اکانت کنم میگه زیاد امتحان کردی بعدا امتحان کن. تا چند روز باید صبر کنم. ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام من چن بار ب خاطر مشکل در پیتم رسانی دلت اکانت زدم الان نمیتونم دسرسی پیدا کنم

دقیقا از کجا متوجه بشیم ک چند روز طول میکشه تا اکانت باز بشه؟؟؟

هیچ جور نمیشه متوجه شد! تعداد روزهای مسدود شده ممکنه برای هر کاربر و هر زمان متفاوت باشه!

سلام دوستان خوب هستین
تلگرام اکانت من رو خودبه خود دیلیت کرده
و هر وقت که شماره ام رو وارد میکنم مینویسه که this phone number is banned
و با شماره جدید که وارد تلگرام میشم میخوام اونجا تغییر شماره بدم به همون شماره که ممنوع کرده نمیشه
از اول شهریور تا الان من شماره ام بن (bann) شده
آیا درست میشه یا خیر

اکانتو میشه آزاد کرد ؟ من به مشکل برخوردم واقعا . نمیدونم باید چیکار کنم .

سلام دیلیت اکانت زدم ولی خواستم مجددا نصب کنم میزنه زیاد تلاش کردید بعدا تلاش کردید ۱روزه گذشته نصب نمیشه لطفا راهنماییم کنید

وای باید چیکار کنیم.

سلام ، من هم بعد از اینکه با خط جدیدم تلگرام ساختم فکر کردم نکنه شماره جدیدم رو برای همه کانتکت هام ارسال کنه دیلیت اکانت کردم بعد که متوجه شدم اینطوری عمل نمیکنه خواستم دوباره بسازم بهم میگه چند روز صبر کنید امروز دومین روزه… آیا رفع میشه این مشکل؟ ممنون

سلام؛ معلوم نیست که بعد از چند روز مشکل حل بشه.
چیزی که معلومه پست سر هم اکانت بسازید و سپس اون رو حذفش کنید، دسترسی شما از طرف سرورهای تلگرام مسدود میشه و باید صبر کنید!
در ضمن با شماره جدید اگه اکانت بسازید، برای تمامی کسانی که این شماره رو دارند، پیام توی تلگرام شون ارسال میشه که شما به تلگرام پیوستید!! دقت کنید، گفتم فقط اونایی که شماره جدید شما رو دارند.

سلام. گوشیمو فلش کردم حالا تلگرام بهم کد نمیده. همش میگه بیش از حد استفاده کردید اخه چرا اینجوری شده. لطفا پاسخگو باشید.

سلام من رمز دوم اکانتمو فراموش کردم بعد خود تلگرام حذف کردم ..حالا تلگرام دوباره نصب کردم تا مرحله دیلیت اکانت رفتم و اون سوال فرمژه رو که نوشته بود آیا از حذف مطمعنیدو هم زدن.. بعدش یه نوشته هایی اونو.. میخواستم بدونم اکانت حذف میشه ؟درست پیش رفتم..تورو خدا جواب بدین

داداشا و ابجیا تنها راه حلش استفاده از کفشه تن تاکه چقد میگن تن تاک بپوش مشکلات خود به خود حل میشه گوش نمی دین که

من تلگرامم رو دلیت اکانت کردم و دوباره عضو شدم
ولی یه سری از شماره های داخل مخاطبین تلگرامم حذف شد
برای دوباره برگردوندن مخاطبای تلگرامم باید چیکار کنم

چگونه بعد از چند بار دیلیت اکانت وارد تلگرام

وقتی مجدد تلگرام رو نصب می کنید، شماره های توی دفترچه تلفن تلگرام یا همون contact ها مطابق با دفترچه تلفن گوشی تون مجدد مقدارهی اولیه میشه. دیگه اونهایی که به صورت دستی به تلگرام اضافه کردید وجود نخواهند داشت و باید دستی اضافه کنید به تلگرام!

سلام وقت بخیر, بخاطر مزاحمت چن نفر مجبور شدم پشت سرهم دوبار دیلت بزنم حالا نمیشه فعال کنم لطفا آزادم کنین ۰۹۳۰۷**۳۲۹۹

سلام من چندبار دلیت و نصب زدم بخاطر یه مشکل ک تلگرامم داشت الان هرکاری میکنم اکانت زده نمیشه برام لطفا وصلش کنید ممنون میشم ۰۹۱۸…۲۶۸۴

سلام؛ دست ما نیست که وصلش کنیم! ما که تلگرام نیستیم! اینجا فقط یک سایت راجع به آموزش تلگرام و معرفی کانال های تلگرامی است.

لطفا جواب منو بدین

برای خارج شدن از بلاک طرف مقابل دیلیت اکانت کردم ولی متاسفانه از بلاک خارج نشدم چرا

سلام دوستان من leg outکردم تو تل الان با همون شمارمو میزنم کدش برام نمیاد

من دوبار دیلت اکانت کردم دیگه وارد نمیشه چکار کنم؟؟

دوستایی که وقتی میخواین وارد اکانت تون بشین مینویسه بیش از حد تلاش کردین از ultrasurf استفاده کنین باز میکنه خودم چندبار با این کارم راه افتاده از گوگل پلی دانلود کنین

خیلی راحت میشع اکانت رو دوباره فعال کرد کافیه با یه شماره دیگه تلگرام نصب بشید بعد برید تغییر شماره بدید خودم همینکاررو کردم وباشماره خودم که چنباردلیت کرده بودم دوباره نصب شدم

چن روز طول می کشه تا اکانتم آزاد شه؟
من‌سه بار پشت سر هم دیلیت اکانت کردم و دیگه نتونستم برم تل همش میگه چن روز صبر کنید
الان ده روز شده تقریبا ولی بازم نمیتونم برم تلگرام

داداش منم نمیتونم وارد تلگرامم بشم لطفا ازادم کنید من مسدود شدم با شمارم نمبتونم وارد تلگرام شم

سلام
چطوری میتونم تاریخ ساخت اکانت تلگرامم رو پیدا کنم
اگر راهی هست ممنون میشم راهنماییم کنید

الان پنج روزع که تلگرامم نصب نمیشه وحسابم مسدوده چیکارکنم

سلام من مشکل اضافه کردن مخاطب توی تلگرام دارم شماره هایی که وارد میکنم مطمئنم تلگرام دارن ولی ادد نمیشن کسی راه کاری بلده ممنون میشم

این شماره‌ی منه
۰۹۳۳۰۵۹۰۰۱۰
چهار بار پشت سر هم دیلیت اکانت کردم برای پنجمین بار شمارمو زدم تو تلگرام درست نمیشه لطف کنید اگه میشه تلگرامم را خوب کنید ممنون میشم با تشکر

اگه دیلیت زدین و تل بهتون کد نمیده
با شماره مجازی وارد تل بشید و از اونجا تغییر شماره بدید کد برای خط خودتون ارسال میشه و فعال میشه
کی بلده شماره مجازی درست کنه؟

۵تا اکانت داشتم ک همشون باهم محروم شدن راهنماییم کنید لطفا

سلام هر کاری میکنم نصب نمیشه میگه شماره محرومه داده روشنه فیلتر شکن هم روشنه مشکلی نیست چکار کنم لطفا کمکم کنید

سلام؛ اگر میشه شماره محروم است که با این شماره نمی تونید حساب بسازید. باید مدت زمان چند روز تا چند ماه صبر کنید و مجدد تست نمایید.

من یه کانال داشتم رو یه شماره م . ولی دیلیت اکانت زده بودم مدیریتش از دسترسم خارج شده. چجوری میتونم برش گردونم؟

دوباره اکانت تلگرام تون رو بسازید و وارد کانال تون بشید، اگر به مدیریت کانال دسترسی داشتید که هیچ. در غیر این صورت کاری نمی تونید بکنید.

منظورتون از چند بار پشت سر هم چند روزه ؟؟؟یا چند ماه ؟؟؟؟
من ماه پیش یبار دیلیت اکانت کردم الانم مجبورم دیلیت کنم
یعنی دیلیت نکنم ؟؟؟؟دیگه نمیتونم وارد شم؟؟

من یه هفتس دلیت اکانت کردم(ولی پشت سر هم)حالا هرکاری می کنم بالا نمیاد لطفا راهنمایم مرسی

سلام
چندباردلیت اکانت کردم تلگرام دوباره میخام نصب کنم نمیشه
میتونیدمحبت کنیداگرامکانش هست ازبلاک بودن آزادبشم ممنونم

سلام من چندبار دیلیت اکانت کردم وارد نمیشه ۱۰روزم گذشته میخواستم بدونم اگه با خط دیگه برم و بعد ب همین خط بلاک شدم تغییر بدم شماره ای که برا مخاطبینم میره شماره بلاک شدمه یا شماره که باهاش واردشدم؟؟؟

سلام. ظاهراً این روش جواب میده. تست کنید و نتیجش رو اینجا اعلام کنید.

سلام من دوبار پشته سره هم دلیت کردم الان که میخام اکانت بسازم میگه صبر کنید حالا تا کی نمیتونم اکانت بسازم؟چن روزه معمولا؟

سلام من چندباردلیت اکانت زدم الان چندروزیه نمیتونم واردتلگرام بشم لطفاازمسدودی درم بیارین خواهش میکنم

منم دو بار دلت زدم گفت چند روز منتظر باشید الان نمیدونم این چند روز میگه چقدره

سلام من دو بار دیلیت اکانت زدم الان نمیتونم دوباره وصل شم با ی شماره دیگه حتی میشه منو آزاد کنین

سلام. دوست عزیز. ما شرکت تلگرام نیستیم که مشکل شما رو رفع کنیم. ما فقط یک سایت آموزشی هستیم.

منو از بلاک میتونین خارج کنین لطفا چند بار دلیت اکانت کردمشمارم اینه
۰۹۱****۲۶۱۱

سلام ببخشید وقتی توتلگرام شماره ی اکانتمونو تغییربدیم بعد باز اون شماره رو تغییر بدیم به شماره ی قبل،بعد نصب تلگرام باشماره ی دوم ایا همه ی اطلاعاتی که در زمان تغییر شماره ی اکانت اومده بود رو شماره ی دوم هم باز اونجا نمایش داده میشه؟یابعد تغییر شماره ی اکانت اون اطلاعات(مخاطبین ،کانال ،گروه)خود‌به خود حذف میشه وفقط رو‌اکانت اصلی باقی می مونه؟

سلام. با تغییر شماره موبایل تمامی اطلاعات و شماره موبایل ها و گفتگوها هم انتقال پیدا می کنه روی خط جدید و هیچی پاک نمیشه.

من چند باری دلت اکانت کردم الان نصب نمیشه شدیدا نیاز دارم الان واجبه میتونین کاری کنین دوباره نصب شه

سلام من وقتی بعد از دیلیت اکانت دوباره تلگراممو نصب میکنم هیچ مخاطبی برام بالا نمیاد وقتیم اضافشون میکنم بازم بالا نمیان درصورتی ک مطمینم اون مخاطب برنامع تلگرام رو داره

سلام. احتمال داره که یک نرم افزار امنیتی دیگه روی گوشی تون دسترسی تلگرام رو به مخاطبین تون بسته. باید روی گوشی بررسی کنید.

لطفاً من هم از بلاکی خارج کنید چند بار دیلیت اکانت کردم نمیتونم وارد تلگرامم بشم

سلام ببخشید من دوبار دیلیت اکانت کردم بعد دیگه نشد بیایی توش چکار کنم لطفا کمکم کنید

لطفاً از درج نظرات غیرمرتبط با این صفحه خودداری کنید.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

© ۱۳۹۹ تلگرام | تمامی حقوق محفوظ است.


نام کاربری یا ایمیل *


کلمه عبور *

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:


ورود

گاهی اوقات کاربری، تلگرام خود را پاک کرده و درخواست ورود مجدد با اکانت خود را دارد و چند بار این کار را انجام می دهد ولی نمی تواند وارد شود و پیغام too many attempts please try again later (بیش از حد مجاز امتحان کردید لطفا بعدا تلاش کنید) برای او نمایان می شود. حال می خواهید بدانید چرا تلگرام اصلی یا هر تلگرام غیر رسمی دیگری مثل موبوگرام، ایکس یا طلایی و… نصب نمی شود و چرا تلگرام این پیغام را می دهد؟ دلیل اصلی آن چیست و چگونه این مشکل را رفع کنیم؟

چگونه بعد از چند بار دیلیت اکانت وارد تلگرام

معنی این پیغام این است که تلگرام کنجکاو شده است که بداند چرا کاربر اینقدر اصرار به وارد شدن به این اکانت را دارد و دلیل این خروج و ورود چیست و با این پیغام به شما اعلام می کند کمی صبر کنید و فردا یا در روزهای بعدی امتحان کنید و پیغام بیش از حد مجاز امتحان کرده اید برای شما ارسال می شود.

در صورتی که در مدت کوتاهی بیش از سه بار دیلیت اکانت کنید در آن موقع شماره شما فلود شده و به دردسر می افتید

چگونگی حل مشکل وارد به شدن به تلگرام

در بالا گفته شد که اگر چند بار از تلگرام خارج شوید و مجددا وارد شوید و یا دستگاه تان (آیفون و اندروید و کامپیوتر) را پشت سر هم تغییر دهید و یا کد ارسالی تلگرام را اشتباهی تایپ کنید، این ها همگی باعث می شود که تلگرام مشکوک شود که شخصی اکانت شما را هک کرده و با این کار سعی دارد امنیت شما را حفظ کند که اگر کاربری به حساب کاربری شما دسترسی پیدا کرده، بعد از چند بار امتحان نتواند به اکانت شما نفوذ کند.

درست است که شما از چند ساعت تا چند روز نمی توانید وارد اکانت خود شوید ولی مشکل بزرگی نیست زیرا با کمی صبر و گذشتن چند روز زمان این مشکل برطرف خواهد شد.

بعد از دیلیت اکانت، برای راه اندازی مجدد تلگرام و برای حل این مشکل زمان دقیقی وجود ندارد و بین 12 ساعت تا چند روز متفاوت است. تنها راهی که برای شما باقی می ماند این است که کمی صبور باشید و از تلاش مکرر و پی در پی خودداری نمایید و اگر این خطا را دریافت کردید، چند روز وارد نشوید و بعدا دوباره تلاش کنید یا از روش های زیر استفاده کنید.

راه حل مشکل پیغام ورود به تلگرام Too Many Attempts

لینک فیلمhttps://telegramgap.ir/مشکل-ورود-به-تلگرام/

از راه هایی که به شما پیشنهاد می شود این است که از وی پی ان استفاده نمایید، بعد آی پی کشورتان را عوض کنید، یعنی داخل فیلتر شکن رفته و کشوری که با آن وصل می شوید را تغییر دهید و تلگرام را Clear Data نمایید و هم اکنون به تلگرام وارد شوید و شماره را زده تا کد ارسال شود . این راه حل قبلا استفاده شده و جوابگوی مشکل کاربران بوده است امیدواریم بتواند مشکل شما را نیز حل کند.

برای اطلاع از دلایل مشکل منقضی شدن کد تلگرام اینجا کلیک کنید.

راه حل دوم این است که طبق ویدئویی که برای شما گذاشته شده، عمل کنید تا مشکل پیغام بیش از حد مجاز امتحان کرده اید را حل کنید، فیلم به زبان انگلیسی می باشد ولی با کمی دقت روش کار آن را متوجه خواهید شد.

وارد نشدن در تلگرام پس از حذف اکانت

در قسمت بالا گفته شد که اگر بعد از چند بار دیلیت اکانت، یا خروج و ورود پشت سرهم ، نتوانسیتد به اکانت خود وارد شوید باید کمی صبر کنید تا این محدودیت برای اکانت شما رفع شود ولی گاهی اوقات فردی نمی تواند این مدت زمان از تلگرام استفاده نکند، در این صورت به این روش عمل کنید.

هر پیام رسان غیر رسمی که دارید، حذف کنید و آخرین نسخه ی تلگرام اصلی را دانلود و نصب نمایید و با برنامه های عبور از تحریم به تلگرام وب وارد شده و شماره خود را با کد 98+ وارد نمایید حالا کد ارسالی شما به تلگرام وب فرستاده می شود و به راحتی کد را وارد کرده و به تلگرام خود متصل شوید

پیغام  Channels Too Much

گاهاً هنگام ورود به تلگرام این پیام روی صفحه گوشی شما ظاهر می شود: «Too many attempts, try again later». این یعنی شما بیش از چند بار درخواست ورود به تلگرام کرده اید و سیستم به دلایل منطقی خود، در این لحظه شما را از ورود به تلگرام منع کرده است.

با وارد کردن اشتباه نام کاربری و یا کلمه عبور در چندین بار، تلگرام متوجه ورو د ناموفق شما در سیستم می شود و به شما پیام می دهد که شما بیش از چند بار تلاش کرده اید، مجدداً بعداً امتحان کنید. این مشکل به دلیل تشخیص ندادن حساب و اعتبار شما توسط تلگرام است که ممکن است حساب شما را به مدت 24 ساعت مسدود کند.

سازنده تلگرام مدام درحال افزایش سطح امنیت حساب کاربران تلگرام است. در صورت فراموشی کلمه و رمز عبور هر کاربر می تواند تا 5 بار تلاش کند. بیشتر از آن و با وارد کردن کلمه عبور نادرست، حساب کاربری شما موقتاً مسدود می شود.

در تلگرام، پیام limit exceeded وقتی روی صفحه گوشی ظاهر می شود که شما در یک مدت کوتاه بیش از چند بار تلاش ناموفق برای ورود به سیستم داشته اید. در این حالت، چند ساعت صبر کنید و مجدداً تلاش کنید. برخی مواقع شاید بهتر از 24 ساعت صبر کنید و فردای آن روز دوباره امتحان کنید.

اگر در تلگرام پیام Channels Too Much روی صفحه گوشی شما ظاهر می شود باید بدانید این محدودیتی است که شرکت تلگرام برای پیام رسان های غیر رسمی قرار داده است. در این حالت باید تلگرام اصلی را نصب و همه غیر رسمی ها را حذف نمایید. توصیه ی ما این است برای حفظ امنیت حساب کاربری تان و برخورد نکردن با چنین مشکلاتی تلگرام اصلی را نصب کنید.

برخی از کاربران تلگرام بعد از وارد شدن به اکانت خود با پیغام Code expired, please login again روبرو می شوند که بدین معنی است: کد شما منقضی گردیده مجددا وارد شوید. معمولا این مورد مواقعی اتفاق می افتد که شما می خواهید با اکانت خود در گوشی دیگر یا کامپیوتر و تبلت وارد شوید و حالا کد را وارد کرده اید و با این خطا روبرو می شوید.

هر پیام رسان غیر رسمی که دارید، حذف کنید و آخرین نسخه ی تلگرام اصلی را دانلود و نصب نمایید و با برنامه های فیلترشکن به تلگرام وب وارد شده و شماره خود را با کد 98+ وارد نمایید. حالا کد ارسالی شما به تلگرام وب فرستاده می شود و به راحتی کد را وارد کرده و به تلگرام خود متصل شوید.

از راه هایی که پیشنهاد می شود این است که از وی پی ان استفاده نمایید، سپس آی پی کشورتان را عوض کنید، یعنی داخل فیلتر شکن رفته و کشوری که با آن وصل می شوید را تغییر دهید و تلگرام را Clear Data نمایید و هم اکنون به تلگرام وارد شوید و شماره را زده تا کد ارسال شود.

برای این کار از اینترنت Wi-Fi منزل یا دیتای موبایل خود استفاده کنید و از Wi-Fi دیگری استفاده نکنید زیرا دو آی پی مختلف باعث می شود مورد دوم آن را به عنوان ورود غیرمجاز بشناسد. اگر این پیغام را دریافت کردید 48 تا 72 ساعت منتظر بمانید و مجددا تلاش کنید. تا دو روز حتما صبر کنید و رگباری این کار را تکرار نکنید. اگر موفق نشدید به قسمت دیلیت اکانت بروید و حساب کاربری خود را کاملا حذف و مجددا وارد کنید.

وقتی کاربر چندین بار تلاش می کند وارد تلگرام شود و موفق نمی شود، تلگرام کنجکاو شده که بداند چرا کاربر اینقدر اصرار به وارد شدن به این اکانت را دارد و دلیل این خروج و ورود چیست و با این پیغام به شما اعلام می کند کمی صبر کنید و فردا یا در روزهای بعدی امتحان کنید و پیغام بیش از حد مجاز امتحان کرده اید برای شما ارسال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

kookmobileoffice@gmail.com

چگونه بعد از چند بار دیلیت اکانت وارد تلگرام

02167319-02165011022-02166757579-02166761969-02165011024

متفاوت اندیشیده ایم.

اطلاع از جشنواره ها و تخفیفات کوک موبایل

سوشال نت مرجع کامل شبکه های اجتماعی

بعضی وقتا میخوایین وارد اکانت خود بشین ولی برای ورود مجدد به اکانت خود با مشکل ورود به تلگرام (بیش از انداره تلاش کردید) و پیام too many attempts please try again later مواجه میشوید. اصلا معنی پیغام خطای “بیش از حد مجاز امتحان کردید لطفا بعدا تلاش کنید” چیست و برای رفع این مشکل چه کاری انجام دهیم؟

خوشبختانه ما روش های خوبی معرفی کردیم که براحتی این مشکل و رفع کنید

اخطار “بیش از حد سعی کردید” یعنی خب مشخصه که بهتون هشدار میده تو یک بازه زمانی زیاد برای وارد شدن اصرار کردید و بخاطر همین ازتون میخواد لطفا در زمان دیگری تلاش کنید، مثلا فردا یا پسفردا اینکارو انجام بدید اما کی هست که بتونه صبر کنه!

عاملی  که باعث می شود پیام بیش از حد مجاز امتحان کردید را دریافت کنید یا ورود به تلگرام پس از دیلیت اکانت هست یا مشکوک شدن تلگرام به آی پی شما است.در واقع فکر میکند شما یک نفوذگر هستید که سعی میکنید به حساب شخص دیگری وارد شوید (اشتباه میکند این تلگرام خب ولی حق داره)

چگونه بعد از چند بار دیلیت اکانت وارد تلگرام

ما در ادامه هم دلایل این اخطارهارو میگیم و به شما یاد میدیم چجوری برطرفش کنید

به نوعی این پیغامها برای افزایش امنیت تلگرام کاربران هم در نظر گرفته شده است و برای هک نشدن تلگرام به کار میرود چون اگر کسی سعی کند به حساب شما نفوذ کند بعد از چند بار امتحان با این اخطار مواجه میشود و شانس نفوذ به اکانت شما را از دست میدهد.

حالا شما به دلایل زیر از وارد شدن منع شدید، ببینید کدوم کارو انجام دادید:

1- ورود و خروج پشت سرهم طی مدت زمان کوتاه.

2- ورود و خروج بین دستگاههای مختلف طی مدت کوتاه (آیفون و اندروید و کامپیوتر).

3- اشتباه زدن کد ورود که برای شما ارسال شده است.

4- دیلیت اکانت بصورت پشت سرهم

همه این عوامل باعث میشه از چند ساعت تا چند روز نتوانید به حساب خود دسترسی داشته باشید، ولی جای نگرانی نیست چون که بعد چند روز این خطا رفع میشه ولی آموزش زیر به شما کمک میکند. (حتما انجام بدید)

دلیل کد ندادن تلگرام برای فعالسازی چیستمشکل وصل نشدن تلگرام connecting در حال اتصالعلت نصب نشدن تلگرام | چرا تلگرام روی گوشی نصب نمیشه

1- اول اتصال خود را بررسی کنید. اگر مشکل وصل نشدن تلگرام دارید ابتدا از وصل بودن به نت مطمن بشید.2- آی پی کشور خود را تغییر بدید، کشوری که باهاش وصل هستید را تغییر داده (مثلا روی امریکا هست بزارین آلمان) حالا برید قسمت اپ های گوشیتون و تلگرامتونو Clear Data کنید، تلگرامو باز کنید و شماره را بزنید تا کد بیاد. این روش تست شده و به احتمال زیاد کار میکند.

3- از تلگرام نسخه وب وارد شوید، برای خیلیا جواب داده، کافیست به آدرس زیر بروید (با شیلترشکن) و شماره خود را وارد کنید تا بتونید وارد شوید

https://web.telegram.org

4- روی گوشی دیگه یا از طریق کامپیوتر با شمارتون وارد بشید، در واقع موقتا با گوشی خودتون وارد نشید.

5- فقط کافیه 24 ساعت صبر کنید و تلاش بیهوده نکنید تا این مشکل برطرف بشه، مطمن باشید در صورت اصرار نکردن برای ورود این ارور بزودی رفع میشود.

طبق آموزش تصویری بالا عمل کنید، با دیدن ویدیوی اموزشی بالا مشکل بیش از اندازه تلاش کردید را رفع کنید. این ویدیو به زبان فارسی نیست ولی دقت کنید متوجه روش کار خواهید شد.

تلگرام خیلی به موضوع دیلیت اکانت حساس است و با زیاده روی در اینکار جریمه میشوید. اگه به تازگی اکانت خود را پاک کردید برای نصب مجدد آن چاره ای ندارید صبر کنید تا محدودیت شما برداشته شود. اگه عجله دارید و نمیتوانید صبر کنید طبق روش زیر عمل کنید

اول از طریق گوگل پلی تلگرام اصلی و نصب کنید و هرچی غیر رسمی دارید پاک کنیددوم وارد تلگرام وب شوید (با تغییر آی‌پی) و شمارتو بدون صفر اول درج کنید با کد 98+ و اوکی کنید. حالا کدی که پیامک شده براتون و در تلگرام وب بزنید تا بتوانید وارد بشید. الان که وارد شدید برین تلگرام اصلی که نصب کردید شمارتونو بزنید و حالا کد میاد به تلگرام وب و براحتی وارد شوید.

برای نصب مجدد تلگرام بعد از دیلیت اکانت تلگرام هنوز زمان دقیقی برای رفع محدودیت مشخص نیست و ممکن است بین 12 ساعت تا چند روز متغییر باشد، سعی کنید اگر با این خطا مواجه شدید از تلاش بیخود و پی در پی خودداری کنید و مدت زمانی را صبر کرده و مجددا امتحان نمایید.

به تازگی دیده شده که عده ای از کاربران با پیغام فوق مواجه شده اند که این بخاطر محدود کردن تلگرام های غیررسمی توسط شرکت تلگرام است و شما باید نسخه های غیررسمی را حذف و فقط از اصلی استفاده کنید. شدید توصیه میکنیم برای حفظ حریم خصوصی خود و جلوگیری از مشکلات همانند این از نسخه اصلی و تلگرام ایکس استفاده کنید.

خواهشمندیم نظرات تکراری نزارید که مثلا چرا وارد نمیشه و … لطفا قبل پرسش متن بالارو بخونید و نظرات دیگران و هم ببینید.

برو بچه ها.. هرکس مشکل عدم دریافت اس ام اس فعالسازی داره تلگرام ایکس رو نصب کنه وارد بشه ، اس ام اس براتون میاد میتونید فعال شید دوباره… من بعد کلی کلنجار رفتن به توصیه دوستان تلگرام ایکس نصب… بقیه

من چند بار کد تلگرام رو اشتباه زدم الان میاره بعد تلاش کنید الان اکانت من تو گروه ها زده حساب کاربری حذف شده ؟؟😢😢😢

نگران نباش 24 ساعت صبر کن درست میشه

عاقا من چند بار تلگراممو حذف نصب کردم حالا هی میزنم میگ بیش از تلاش کردی چ کنم

یک روز صبر کنید درست میشه

سلام ببخشید من چند باری دیلیت اکانت زدم تلگراممو و الان نزدیک به 2 هفته شد نصب نمیشه چرا؟؟؟

چند بار دیلیت میزنی اینجوری میشه دیگه
محدود میشی

سلام من گوشیم رو عوض کردم داخل گوشی جدید تلگرام میخوام نصب کنم پیامک برای دریافت کد نمیاد چیکار کنم؟

بجای کد تماس با من و بزن
یا با لپ تاپ یا کامپیوتر امتحان کن میاد

سلام، من چند مرتبه دلیت اکانت زدم، الان میگه متأسفانه چند روز بعد امتحان کنید، دوهفته هست که همین رو میگه از روشی که گفتید تلگرام وب امتحان کردم پیام خطا میاد

اقا من یه 3 باری هس دلیت اکانت میزنم.
الان میخواستم دوباره وارد شم میگه که باید چن روزی صب کنید بعد تلاش کنید
میشه بگید منظورش از چن روز چیه؟

سلام.من نیتروگرام دو قبلا نصب کرده بودم عصر دیدم اصلا وصل نمیشه حذفش کردم تا نسخه دیگر تلگرام رو نصب کنم ولی کد ورود ۵ رقمی رو بیش از حد اشتباه زدم دیگه قبول نمیکنه میگه بیش از حد مجاز… بقیه

بعد سه بار دیلیت اکانت وضعیت چیه

شاید بن بشی

من سه بار دیلیت اکانت کردم الان تل برا همیشه خراب میمونه یا درست هم میشه یروزی

چگونه بعد از چند بار دیلیت اکانت وارد تلگرام

همیشه که نه ولی شاید چند ماه طول بکشه

سلام دوستان. برای حل این مشکل ،تلگرام ایکس نصب کنید. ممکنه دفعه اول بهتون بگه یکساعت دیگر دوباره تلاش کنید. یکساعت صبر کنید و دوباره شماره رو وارد کنید کد برایتان میاید. امیدوارم که تونسته باشم کمکی به دوستان کرده… بقیه

منظور از تغییر آی پی چیه؟

شیلترشکنتو وصل کن

سلام من از تلگرام وب هم استفاده کردم ولی اصلا کدو نمیده ی نوشته انگلیسی نیاد ک فقد گزینش اوکی من الان چیکار کنم تروخدا یه راه حل بدید کل زندگیم ط همئن اکانتمه 😭😭😭😭😭😭😭😭😭🌾

سلام من با یه شماره تو تلگرام هستم اگ با ی گوشی دیگ روزی سه بار کد بزنم و بیام تلگرام چی میشه؟ینی یه اکانتم با به گوشی ثابته فقط روزی سه بار با به گوشی دیگ ورود و خروج… بقیه

خیر مشکلی پیش نمیاد به شرطی که کد و صحیح بزنی و اشتباه نکنی

سلام‌این‌مشکل بیش از اندازه تلاش کردید این کی طول میکشد رفع بشه

24 ساعت یا 48 ساعت

سلام ببخشید من چندبار log out رو زدم چندبارم پشت سرهم تلگرام کد فرستاد بعد تلگرامو پاک کردم که از اول نصبش کنم مینویسه بیش از حد امتحان کردی حالا۲روز میگذره برم بزنم درست میشه یا کمی هم صبر کنم… بقیه

البته قبلش یه اپراتور ازم کد لاگین خواست
منم بهش دادم

چند دقیقه بعد از اون قطع شد🤦🏻‍♂️

آقا من وسط چت کردن بودم
یهو از تلگرام کلا لاگ اوت شد

از بقیه هم که میپرسم میگن میزنم دیلیت اکانت شدی☹️

چکنم؟☹️

چیکار کردی؟

آقا من وسط چت بودم
یهو خارج شد از اکانت رفت بیرون کلا
الآنم هی بقیه میگن واست میزنه دیلیت اکانت

چکنم؟☹️

سلام من چند بار دیلیت اکانت کردم بعد اومدم که دوباره نصب کنم میشه که باید چند روز صبر کنید
الان چند روز شده ولی درست نمیشه تو رو خدا کمک کنید.من واسه دانشگاه بهش نیاز دارم.😭😭😭

سلام من چن بار اکانتمو دیلت زدم الان هم میگه شما بار ها اکانت خود را دیلت زدین بعد چن روز تلاش کنین ترو خدا جواب بدین من تا کی باید صبر کنم😭😭😭😭

شاید ماهها باید صبر کنی

پس این راهکارا چیه دادی؟همش فیکه؟خوبه خودتم به راهکارایی ک گذاشتی اعتقادی نداری

۴ روز صبر کنید کلا شماره نزنید بعد ۴ روز وارد بشید اجازه میدهد

ببخشید من تگرامم خراب شد .هر کاری کردم نمیشد پی بدم تگرامم رو عوض کردم بازم نشد .حذف و نصبش کردم ولی نشد .الان میخوام وارد بشم میگه بیش از حد امتحان کرده اید .تورو خدا جواب بدید چکار کنم.التماستون… بقیه

با سلام .ببخشید من داشتم داخل تلگرام چت میکردم یکدفعه دیدم قطع شد پیامام نمیرن .مالای اونا میاد من هرچی پیام میدم نمیرم .رفتم واتساپ گفتم از نت باشه دیدم نیست .فیلتر شکن رو عوض کردم نشد .پروکسی عوض کردم… بقیه

اخه این چه کاریه ایرانیا میکنن
پاک کنم دوباره نصب کنم!!!!!!!!

سلام دلیت اکانت باعث چه مشکلاتی می شود. شما رو به قرآن قسم میدم جواب بدین.تورو خدا زود جواب بدین.ممنون

یک بار اشکال نداره
ولی بیش از دو بار ممکنه باعث مشکلات بسیاری بشه
ریپورت دائم
بن شدن شماره
و ..

هیچی فقط تمام پیامای قبل و حساب کابریت پاک میشه همین .و شاید تلگرام اگه جریمه بشه برا مدتی محرومت کنه همین

سلام من چند بار تلگرام حذف کردم وبعد دوباره نصب کردم حالا میگه بیش از حد تلاش کردید بعد دوباره امتحان کنید

۴ روز پیام شماره وارد نکن بعد ۴ روز شماره وارد کن .. کد میده ..فقط تو ۴ روز اصلا وارد نکنی چون اگه هربار وارد کنی از اول عقب میدافته اون ۴ روزت وبیشتر میشه

سلام چن روزی ک وقتی میخام عضو یه گروه بشم تلگرام صفحه limit reachedبازمیشه مشکل ازچیه ممنون میشم جواب بدین.

سلام من دیروز چند بار تلگرامم از اکانتم اومد بیرون هر دفعه که میرفتم درس بود ولی بار اخری که اومد بیرون رفتم توش شمارمو که وارد کردم نوشت شما بیش از حد امکان وارد شدید لطفا بعدا امتحان کنید… بقیه

من تلگرامم رو پاک کردم و دوباره نصب کردم .هرچی شمارمو زدم کد نیومد تا اخر ک گفت بیش از حد مجاز استفاده کرده اید.با ای پی کشورای مختلف هم رفتم نشد و همچنین فیلترشکنای پولی:((((((
چیکار باید کنم

با سلام من نمیتونم وارد تلگرامم بشم کلا پاک شده میخام دوباره وارد بشم میگه بیش از حد مجاز استفاده کردین بعدا امتحان کنید کد ورود اولیه رو هم ندارم چطور میتونم وارد تلگرام بشم یا چطور دلیتش بزنم(سیم کارتم… بقیه

نخیر سیم کارت ربطی نداره، چند روز صبر کن درست میشه

من گوشیم رو دو بار دیلیت اکانت کردم الان همش میرنه شما دفعات زیادی حساب کاربری خود را حذف و فعال کرده اید چند روز دیگر تلاش کنید.اما الان چند روز گذشته درست نشده بازم همون رو مینویسه.تو رو خدا… بقیه

تو چند روز اصلا نباید شماره وارد کنید
بعد ۴ روز دوباره بزنید درست میشه

تلگرامم نمییاره

سلام . راستش من داشتم توی تلگرام پیام می دادم که یه دفعه از حسابم خارج شد و حالا که می خوام که دوباره وارد تلگرام بشم نمیزاره و پیغام میده که حساب شما محروم شده . الان چی کار… بقیه

کسی بوده که بعد از limmit exceed دوباره به اکانتش برگشته باشه؟؟ یا به فکر شماره جدید باشم؟ بعضیا میگن یک ماه میکشه بعضیا میگن تلگرام بلاکت کرده و هی باید بهش پیام بدی 😭😭😭😭😭

سلام من تلگرامم رو تو یه روز دو بار log out کردم وقتی میخوام log in کنم . میزنه limmit exceed, تورو خدا بگید ممکنه درست شه؟؟؟ اگانتم برام مهمه

چند روز صبر کن درست میشه

سلام من یه هفته س دلیت اکانت زدم اما بازم نمیتونم وارد شم چیکار کنم ؟

سلام،ببخشید من دیروز چند بار هی از تلگرامم خارج شدم و دوباره واردش شدم،الان امروز صبح دیدم هرچی میزنم مینویسه بعدا تلاش کنید :/ و اینکه از صبح تا الان خیلی تلاش کردم ک بشه ولی نشد…حالا این همه انگولک… بقیه

تا 48 ساعت صبر کن

سلام ببخشید میخوام تو تل اکانت جدید بزنم اونوقت از مخاطبانم کسی متوجه نمیشه که من اکانت دیگه دارم

خیر اگه شمارت و کسی نداشته باشه نمیفهمه

سلام برای من مینویسهlimit reached
باید چیکار کنم این بار دومه که اینجوری شده

سلام زود جواب بدین بعد از چند روز مناسبه که دلیت اکانت کنیم

اصلا دیلیت اکانت اشتباهه، بعدا مشکلاتی پیش میاد

من الان خیلی تلاش کردم ینی از امروز تا فردا همین ساعت تلاش نکنم حل میشه؟؟

بله

تمامی محتوای سایت طبق قانون جمهوری اسلامی ایران می‌باشد

دسته‌بندی نشده

آموزش اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در تلگرام

آموزش ترفندهای تلگرام

پیشنهاد ما

چگونه بعد از چند بار دیلیت اکانت وارد تلگرام

شبکه‌های اجتماعی

آموزش یوتیوب

آموزش جامع ترفندهای اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در اینستاگرام

معرفی

داستان موفقیت

اخبار

آموزش تلگرام

پیامرسان‌ها

آموزش لینکدین

دسته‌بندی نشده

آموزش اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در تلگرام

آموزش ترفندهای تلگرام

پیشنهاد ما

شبکه‌های اجتماعی

آموزش یوتیوب

آموزش جامع ترفندهای اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در اینستاگرام

معرفی

داستان موفقیت

اخبار

آموزش تلگرام

پیامرسان‌ها

آموزش لینکدین

با این‌که تلگرام حدود ۴۰ میلیون کاربر ایرانی فعال دارد، ولی بعید نیست تصمیم بگیرید که اکانتتان را برای همیشه حذف کنید! حذف اکانت تلگرام به راحتی آب خوردن است. هدف ما این است که شما به راحتی اکانت تلگرامتان را حذف کنید. به همین خاطر آموزش ویدئویی و هم تصویری را آماده کرده‌ایم.

برای دیلیت اکانت تلگرامتان وارد لینک حذف اکانت تلگرامتان شوید و ویدئوی زیر را ببینید:

ورود به صفحه دیلیت اکانت تلگرام

 

 

تنها راه مطمئن برای حذف اکانت تلگرام، از طریق سایت تلگرام هست. پس لطفا دنبال برنامه‌ها و سایت‌های جانبی حذف اکانت نباشید و همین الان روی لینک زیر کلیک کنید.

ورود به صفحه دیلیت اکانت تلگرام

۱٫وقتی وارد لینک شدید، شماره همراه تلگرامتان را وارد کنید. گزینه Next را بزنید.

دقت کنید که ابتدای شماره همراه باید حتما کد ۹۸+ و بعد هم شماره‌تان را بدون صفر وارد کنید.

چگونه بعد از چند بار دیلیت اکانت وارد تلگرام

توجه! کد به حروف بزرگ و کوچک حساس است. پس کد را از تلگرام کپی کنید.

حذف خودکار اکانت در تلگرام، یعنی این‌که وقتی شما بعد از مدت زمان مشخصی به تلگرامتان سر نزدید، تلگرام، اکانت شما را به صورت خود به خود حذف ‌کند. مدت زمان‌ها از ۱ ماه شروع می‌شود تا ۱ سال. مثلا اگر گزینه ۳ ماه را انتخاب کنید، اگر ۳ ماه به تلگرامتان سر نزنید، اکانتتان به صورت خودکار حذف می‌شود.

برای تنظیم زمان خودکار، باید مراحل زیر را انجام دهید:

در این مقاله دیلیت اکانت تلگرام را به صورت کامل توضیح دادیم. هم آموزش ویدئویی و هم تصویری! بع غیر از حذف اکانت، یاد دادیم که حذف اکانت خودکار چیست و چطور می‌توان دیلیت اکانت را به صورت خودکار تنظیم کرد. اگر سوال یا مشکلی در زمینه پاک کردن اکانتتان داشتید، همین‌جا در بخش کامنت از ما بپرسید.

 

سلام یعنی حتی اگه شمارشو نداشته باشم هم وقتی وارد تلگرام شه هم متوجه میشم ؟؟؟ شما گفتید اگه وارد تلگرام شه متوجه میشم

سلام اگه کسی دیلیت اکانت کرده باشه و شمارشو نداشته باشم ومن بعد از این دیلیت اکانت کرده بلاکش کرده کجا ذخیره میشه تا آنبلاکش کنم و هر وقت اکانتش وصل کنه متوجه میشم؟؟

سلام، بعد از اینکه مجددا وارد تلگرام بشه متوجه میشید.

باسلام من میخوام دیلیت اکانت کنم ابزار تغییر آی‌پی ک روشن میکنم میام تو سایت بازم میزنه شما افلاین هستید اتصالو بررسی کنید.با این ابزار هم حتی نمیشه چکارکنم؟حتی موقعی که این ابزار رو روشن میکنم داخل تلگرامم ک میرم میزنه درحال اتصال ابزار تغییر آی‌پی ک خاموش میکنم متصل میشه دلیلش چیه لطفا کمکم کنید

سلام، از یک ابزار تغییر آی‌پی دیگه برای این کار استفاده کنید.

سلام و ممنون از اطلاعات شما من رمز دو مرحله ای برا تلگرام گذاشتم و log out کردم ایمیل برا زمان فراموشی رمز ندادم حالا مجبورم دیلیت اکانت کنم ولی رمز فقط به تلگرام میاد منم که نمیتونم وارد تلگرام بشم چه باید کرد ممنونم

سلام، به پشتیبانی تلگرام ایمیل ارسال کنید.

من شمارمو میزنم کد هم میاد ولی کدو وارد میکنم دوباره شماره میخواد کدو درست میزنم لطفا جواب بدید

سلام، کد رو کپی کنید. مطمئنا کد رو اشتباه زدین.

مینویسه این سایت وجود ندارد 😐😐😐😐

سلام، باید از ابزار تغییر آی‌پی استفاده کنید.

سلام من دست کسی یه سیم کارت دارم و اونم تلگرام باهاش داره‌. الان میخوام سیمکارتمو ازش پس بگیرم و اطلاعات تلگرامشو که با اون سیم کارته پاک کنم. به گوشیش دسترسی ندارم فقط سیم کارتو میتونم ازش بگیرم. چیکار کنم؟

سلام، سیم کارت رو بگیرید. برنامه تلگرام رو که نصب کردید با اون شماره وارد بشید، بعد طبق همین آموزش اکانت رو پاک کنید.

چراعلیرقم تلاشهای مکررم نمیتونم دلیت اکانت بزنم؟؟ شماره تلفنموواردمیکنم .کد جدیدبرام میاد، کدرو واردمیکنم و sing inروکه میزنم ، میاد ازاول شروع میشه که شماره تلفن رو وارد کنید بایدچیکارکنم؟؟؟؟؟؟

سلام، این مشکل زمانی پیش میاد که کد رو به درستی وارد نکردید. به بزرگی و کوچک بودن حروف دقت کنید. کد رو دقیقا کپی کنید.

سلام ببخشید من میخوام دلت اکانت بزنم اگه زدم اونایی رو که بلاک کردم بازم من اگه نصب کنم اون کسایی رو که بلاک کردم بازم میتونن به من پیام بدن

سلام، بله میتونن پیام بدن. چون کلیه اطلاعات اکانت پاک شده و شما درست مثل یک کاربر جدید وارد تلگرام میشید.

سلام من دوتا از اکانتام با شماره های مختلفو توی یک شب دلیت اکانت کردم میخواستم بدونم ایا مشکلی پیش میاد؟؟

سلام، خیر چه مشکلی؟!

ممنون 😙

با ابزار تغییر آی‌پی هم باز نمیشه.چرا؟

از ابزار دیگه استفاده کنید.

لینک برای من باز نمیشه لطفا بگید چیکار کنم

سلام، از ابزار تغییر آی‌پی استفاده کنید.

تو هاتگرام نمیشه از ابزار تغییر آی‌پی استفاده کرد به سایت هم نمیره من چیکار کنم

سلام، از برنامه اصلی تلگرام و ابزار تغییر آی‌پی استفاده کنید.

سلام من میزنم شمارمو کد رو میده کرد رو که میزنم بعد سینگ این رو میزنم میپره و میاد قسمت اول

سلام، کد رو اشتباه وارد کردید. کد رو کپی کنید که بزرگی و کوچک بودن حروف دقیقا مشابه همون کد داده شده باشه.

سلام .من شمارمو میزنم بعد کد رو هم میزنم ولی میگه کد نا معتبر چیکار کنم . از ابزار تغییر آی‌پی استفاده میکنم . ممنون

سلام، کد رو اشتباه وارد کردید. کد رو کپی کنید که بزرگی و کوچک بودن حروف دقیقا مشابه همون کد داده شده باشه.

ارتباط قشنگ

چرا سایت برام باز نمیشه

سلام، از ابزار تغییر آی‌پی باید استفاده کنید.

سلام ممنون از توضیحات خوب و کاملی در این مورد دادین واقعا حرف نداشت.

سلام ممنون از توضیحات خوب و کاملی در این مورد دادین واقعا حرف نداشت

سلام من یه اکانت باشماره امریکا دادم برام درست کردن حالا میخوام دلیت اکانتش کنم وارد سایت میشم یا کدو نمیده بهم یا اصلا باز نمیشه .میشه راهنمایی کنید

سلام، ازا بزار تغییر آی‌پی استفاده کنید.

میخام تلگرامو دلیت اکانت کنم

من یک ماه تلاش میکنم دیلیت اکانت کنم ولی نمیشه

سلام، چه مشکلی دارید؟

من تلگرامم رو حذف کردم و دسترسی به کد ندارم برای حذف و تلگرامم هم چون طلایی بوده نصب نمیشه چه باید بکنم

سلام، از تلگرام اصلی برای حذف اکانت استفاده کنید.

سلام من تلگراممو پاک کردم حالا میخام دوباره نصبش کنم میگه اکانتتو حذف کن اما کد برم ارسال نمیشه

سلام، برای حذف اکانت باید به لینک داده شده برید. اگه فقط برنامه رو پاک کردید نیازی به حذف اکانت نیست و کافیه شماره رو برای ورود به تلگرام وارد کنید.

سلا م چرا کدو میزنم بالا نمیاد میگه اشتباهه ولی من دقیقا همون کدو زدم دقیقا 😕😥💦

سلام، کد رو اشتباه وارد کردید. کد رو کپی کنید که بزرگی و کوچک بودن حروف دقیقا مشابه همون کد داده شده باشه.

سلا خسته نباشید ببخشید چرا من هر چی کدو میزنم سین نمیشه اصلا نمیشه رفت توش 😕😕

سلام، کد رو اشتباه وارد کردید. کد رو کپی کنید که بزرگی و کوچک بودن حروف دقیقا مشابه همون کد داده شده باشه.

سلام.من کد امنیتی تلگرامو فراموش کردم.تلگرام هم ندارم که کد واسم ارسال بشه.چطوری میتونم از طریق پیامک یا ایمیل کد را دریافت کنم؟

سلام، امکان دریافت کد فقط از طریق اکانت فراهم هست.

سلام من تایید دومرحله ای زدم الان میخوام نصبش کنم نمیشه میگه اون کدو باید بزنین

سلام، اگه کد رو فراموش کردید روی دکمه forgot password کلیک کنید، یه کد به آدرس ایمیلی که دادید ارسال میشه.

چون میخوام از مجازی برم

سپاس از مطلبتان

سلام من کدی ک تلگرام برام فرستاده رو درست مینویسم اما وقتی sign In رو میزنم بر میگرده مرحله اول؟

سلام، کد رو اشتباه وارد کردید. کد رو کپی کنید که بزرگی و کوچک بودن حروف دقیقا مشابه همون کد داده شده باشه.

سلام تو قسمت سوم توی کادر your number phone چی بنویسیم

سلام، شماره تلفن رو وارد کنید.

ببخشد میخواستم بدونم که چرا برای من پیامی که باید تو تلگرام بیاد نمیاد اثلا ممنون اگه بگین چی کار کنم

سلام، از ابزار تغییر آی‌پی استفاده کنید.

وارد سایتی که داده میخوام بشم نمیشه به یکی از دوستان گفتم که وارد بشه ، وارد شد ولی حذف نشد 🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️

سلام، باید از ابزار تغییر آی‌پی استفاده کنید.

من چند بار دیلیت اکانت زدم راسش میترسم بزنم اکانتم کلا پاک شه و دیگه بهم کد نده از کجا میتونم بفهمم ک چند بار دیگه میتونم بزنم؟

سلام، اگر چندین بار پشت سرهم توی دو روز اکانت رو پاک کنید اجازه عضویت تو تلگرام برای چند روز رو ندارید. اما بعد از مدتی باز هم میتونید این کار رو انجام بدین.

سلام خواهش میکنم کمکم کنید گوشی من گم شده و میخوام اکانت تلگراممو پاک کنم خطمو سوزوندم و دوباره همون شماره رو گرفتم ولی گفته شده ک تلگرام فقط کدو ب اکانت تلگرام وارد میکنه ن خط! چیکار کنم؟؟؟

سلام، موقع ورود میتونید بزنید که کد رو براتون sms کنه یا اینکه باهاتون تماس بگیره و کد رو بده.

چرا سایت قطعه اخه

سلام، باید از ابزار تغییر آی‌پی استفاده کنید.

چرا وقتی شمارمو وارد میکنم تلگرام کد رو برام نمیفرسته

سلام، باید از ابزار تغییر آی‌پی استفاده کنید و وارد مرحله بعد بشید که کد براتون بیاد.

سلام… چرا بعد این ک شمارم رو وارد میکنم هیچ کدی برام تو تلگرام نمیاد

سلام، باید از ابزار تغییر آی‌پی استفاده کنید و وارد مرحله بعد بشید که کد براتون بیاد.

من هم با ابزار تغییر آی‌پی و هم بدون این ابزار رفتم ولی بازم باز نشد

سلام، از یک ابزار تغییر آی‌پی دیگه استفاده کنید.

بسیار متشکرم

من حتی vpn هم روشن میکنم کلا دیگه به هیچی وصل نمیشم که باز کنه دلیت کنم

سلام، از ابزار تغییر آی‌پی دیگه استفاده کنید.

سلام.كد برا چن بار برا من ارسال شد ولي هرچي زدم سايت قبول نميكرد.الان مينويسه زياد امتحان كرديد.چقد طول ميكشه.چيكار كنم

سلام، باید تا ۲۴ ساعت صبر کنید.

عالی بود ممنون

سلام چرا لینک دیلیت اکانت تلگرامتون کار نمیکنه

سلام، باید از ابزار تغییر آی‌پی استفاده کنید.

سلام من چند وقتا میخواهم خط پدرمو دلیلت اکانت کنم اصلا لینک رو برام باز نمیکنه درصورتی که اینترنتم هم سرعتش عالیه.

سلام، باید از ابزار تغییر آی‌پی استفاده کنید.

با سلام .ممنون از مطلب خوبتون. میخواستم بدونم چرا من ک تلگراممو دیلیت اکانت کردم در اخر برام بجای پیغام موفقیت پیغام unauthorizedامد؟

سلام، احتمالا خطایی توی اتصال به وجود اومده. اگر اکانت پاک شده باشه جای نگرانی نیست.

چرا کد برام نمیاد 🙁 ؟ خیلی منتظر موندم ولی هیچ کدی توی تلگرام برام ارسال نمیشه

سلام، باید از ابزار تغییر آی‌پی استفاده کنید و وارد مرحله بعد شده باشید که کد براتون ارسال بشه.

سلام من یک گروه دارم که وقتی میخوام نفرات رو ادد کنم نمی تونم نفرات ادد نمی شن حالا به من گفتن باید دلیت اکانت بشه راه دیگه ای نیست که من دلیت اکانت نکنم چون من با این گروه کار میکنم

سلام، اضافه کردن افراد به گروه فقط تا ۲۰۰ نفر از مخاطبین فراهم هست. ممکنه ادد به گروه رو غیرفعال کرده باشن. دیلیت اکانت هم ارتباطی با این موضوع نداره و همه اطلاعاتتون از دست میره با این کار.

سلام میخوام دلیت اکانت کنم ولی میزنه شماره اشتباه است چیکار کنم

شماره رو به صورت ۹۸۹۱۲۳۴۵۶۷۸۹+ باید تایپ کنید. به جای صفر باید ۹۸+ رو بزنید.

من بازم با ابزار تغییر آی‌پی میخام واردسایت بشم سایت بازنمیشه کسی میتونه کمکم کنه

سلام، از یک ابزار جایگزین دیگه استفاده کنید.

چرا دلیت اکانت نمیشه

من دیلیت ک میخواسم بزنم شمارمو ک میزدم واسم کد بیاد اوگ کدی ک میداد رو دقیقا مثل خودش میزدم میگف اشتباهه چن سری ک زدم الان میزنم میگه شما بیش از حد تلاش کردین بعدا بیایین چیکارش کنم تا حالام دیلیت اکانت نزدم

سلام، باید تا ۲۴ ساعت منتظر بمونید و مجددا تلاش کنید.

ببخشید سایت رو نمیتونم بدست بیارم ازکجا بیارم وآخه من قبلا تلگرامم رو حذف کردم فقط حذف کردم ولی وقتی از خط دیگه که استفاده میکنم میبینم که تلگرامم هست بخاطر همین میخوام کلا اکانت رو ببندم

سلام، روی گزینه «این لینک» با رنگ آبی داخل مقاله هست کلیک کنید تا به صفحه حذف اکانت تلگرام وارد بشید و ادامه رو طبق مراحلی که تو آموزش گفته شده انجام بدین.

بسیار خوب وعالی هست واز نحوه آموزش شما متشکریم

ایا حساب اکانتی که حذف شده و اون خط واگذار بشه و بعد کسی با اون شماره دوباره ثبتنام کنه ایا شماره مخاطب های من که قبلا با اون شماره ثبت شدم براش میاد؟؟؟

سلام، خیر با حذف اکانت تلگرام کل اطلاعات روی اکانت برای همیشه از بین میره.

سلام خسته نباشید من اکانتم پاک شده البته خود به خود .میخواستم ببینم چطوری میتونم برگردونمش .یجایی خوندم که تو سایت تلگرام باید بری درخواست بدی اینکار رو هم کردم ولی خبری نشد لطفا راهنمایی کنید مرسی

سلام، امکان بازگردانی اکانت پاک شده تحت هیچ شرایطی وجود نداره.

سلام،من هرکاری میکنم تلگرام طلایی پاک نمیشه،سایت هم باز نمیکنه،کافی نت هم رفتم نتونستن پاکش کنن،جکارکنم

سلام، از برنامه اصلی تلگرام برای حذف اکانت تلگرام استفاده کنید.

سلام هرکاری میکنم کد دیلیت اکانت برام ارسال نمیشه

سلام، باید از ابزار تغییر آی‌پی استفاده کنید و به مرحله بعد وارد بشید تا کد رو براتون ارسال بکنه.

من میرم باز میکنه کد هم ارسال میکنه ولی نمیره مرحله بعد دوباره برمیگرده رو شماره و ارسال کد.چرااااا؟؟؟ کمک کنید

سلام، باید از ابزار تغییر آی‌پی دیگه‌ای استفاده کنید.

چرا نمیشه دیلیت اکانت کرد

سلام، چه مشکلی دارید؟

چرا میخوام دیلیت اکانت کنم نمیشه ،سایت برام باز نمیشه.

از فیلتر شکن استفاده کنید

چرا میخوام دیلیت اکانت کنم نمیشه سایت برام باز نمیشه

سلام، باید از ابزار تغییر آی‌پی استفاده کنید.

چرا الان نمیتونم دلیت بزنم ابزار تغییر آی‌پی روشنه قدیمی هم نیس کدش نمیاد بالا تا زمانی که برم داخل تل بعد میام گوگل از نوع میشه

سلام، باید روی دکمه next کلیک کرده باشید و به مرحله بعد که کد رو ازتون میخواد برید تا کد براتون بیاد.

و حالا به این روش در نهایت تلگرام با یک پیغام سبز رنگ به شکل زیر شما را تنها می‌گذارد، اما از شما می‌خواهد که زود به آغوش گرم تلگرام بازگردید و تلگرام را زیاد از حد تنها نگذارید.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ معلو مه خیلی عشق تلگرامی ……….

سلام من هرچی این کارو کردم نشد مراحلشم موبه مو انجام دادم ولی نشد میشه راهنماییم کنین؟

با چه ابزار تغییر آی‌پی باز کنم این سایت رو……

ابزار برای این کار زیاد هست. ببینید با اینترنت شما کدومش کار میکنه.

من تایید دومرحله ایی رو فعال کردم الان رمزش یادم نیس ایمیل هم نزدم چیکار کنم وارد تلگرام بشم؟

سلام، به پشتیبانی تلگرام پیغام ایمیل ارسال کنید.

سلام, خسته نباشید من رمز رو اشتباه وارد کردم, از دیروز تا حالا دیگه بهم اجازه نمیده, میگه بعدا امتحان کنید😞 من کلا از فضای مجازی متنفرم, تا الان هم تلگرام رو فقط برا کارای دانشگاهیم نگه داشته بودم یه راه کاری ارائه بدید که زودتر از شر تلگرام راحت بشم

سلام، تا ۲۴ ساعت باید صبر کنید تا اجازه حذف اکانت بهتون مجددا داده بشه.

سلام ،من یک اکانت تلگرام ساختم بعدچنددقیقه خواستم اون رودلیت کنم نمیشه،میشه بگین چرا؟

سلام، توی کدوم مرحله دچار مشکل شدید

سلام من هر چقدر می زنم این پیام رو می نویسهSorry, too many tries. Please try again later.

سلام، زیاد درخواست حذف برای اکانت رو دادین. ۲۴ ساعت صبر کنید و مجددا تست کنید.

سلام. من یک پیام رو ارسال کردم و یک دونه تیک رو خورد بعد از اون فوری اکانتمو دیلیت کردم. سوالم اینه که اون پیام برای طرف نمایش داده میشه و دو تا تیک رو میخوره. با توجه به حذف کردن حساب

سلام، بله پیغام بهش نمایش داده میشه. اما به عنوان نام شما نیست و deleted account هست که اگر قبلا بهش پیغامی نداده باشید مشخص نمیشه شما بودین.

میخوام اکانت تلگرامم حذف کنم چرا کد نمیاد

سلام، باید از ابزار تغییر آی‌پی برای این کار استفاده کنید و وارد مرحله وارد کردن کد بشید تا کد براتون ارسال بشه.

سلام خسته نباشید ‌.میبخشید من اگه اکانت تلگراممو کلا پاک کن دوباره نصب کنم ایا کسی میتونه با اون ایدی قدیمی من بهت پیام بده ؟چون نمیخوام کسی با اون ایدی پیام بده و میخوام ایدیم عوض بشه

سلام، خیر با حذف کردن اکانت کلیه اطلاعات شما که تو تلگرام بوده حذف میشه و درست مثل روزی هست که برای اولین بار تلگرام رو نصب کردید.

دیکه نمیخوام برم به فضا های مجازی خسته شدم

سلام هم چنین /خسته کنندست.

ز گهواره تا گور دستت مرسي

سلام من هر کاری میکنم نمیتونم وارد سایت بشم که دلیت اکانت بکنم

سلام، باید از ابزار تغییر آی‌پی برای این کار استفاده کنید.

سلام خسته نباشید من یه کانال داشتم خطی که باهاش کانال رو باز کرده بودم گم کردم الان میخوام کانال رو حذف کنم چطور میتونم اقدام کنم؟

سلام، اگر به تلگرام دسترسی دارید کافیه برین تو قسمت مدیریت کانال و delete channel رو کلیک کنید. اگر دسترسی ندارید باید سیم کارت رو مجددا تهیه کنید تا به اکانت دسترسی داشته باشید و همین کار رو انجام بدین.

قشنگ بود ممنون

سایت تلگرام فیلتره؟هرچی میزنم نمیاد😐

سلام، باید از ابزار تغییر آی‌پی برای این کار استفاده کنید.

سلام اگه كد رو اشتباه بزني چقد زمان ميبره تا بهت كد رو بده

سلام، باید همون کد رو وارد کنید. در غیر این صورت باید مجددا به صفحه دیلیت اکانت برید.

سلام من چن روز پیش اقدام به دلیت اکانت تلگرام خودم کردم و تلگرام گفت در عرض ۷روز دیگر تلگرام شما حذف خواهد شد ولی خب الان پشیمون شدم از دلیت اکانت تلگرامم باید چکاری بکنم؟

سلام، احتمالا این ۷ روز برای چیز دیگه بوده. با دیلیت اکانت تلگرام همون لحظه اکانت پاک میشه.

سلام چرا رو لینک کلیک میکنم اجرا نمیشه، به سایت کانکت نمیشه اصلا

سلام، باید از ابزار تغییر آی‌پی برای این کار استفاده کنید.

سلام من ميخوام اكانتم رو پاك كنم چندبار رمز زدم خطا داد الان ديگه ميگه بيشتر از حد مجاز زدي قفل شدم چيكار بايد كنم؟

سلام، باید تا ۲۴ ساعت منتظر بمونید و مجددا تست کنید.

من مرحله دوم کد رو توی تلگرام برام ارسال نمیکنه.

سلام، باید از ابزار تغییر آی‌پی برای این کار استفاده کنید و به مرحله دوم که درخواست کد هست وارد بشید تا کد براتون ارسال شده باشه.

سایت رو باز نمیکنه چرااااا

از فیلترشکن استفاده کنید

از ابزار تغییر آی‌پی باید استفاده کنی

سلام.مبشه بگید چجوری رمزی که واسه دلیت اکانت واسم میاد رو کپی بعد پیس کنم

رو متن یک بار بزنید copy رو انتخاب کنید در قسمت تایپ متن تلگرام (اون قسمتی که می‌تونید به خودتون پیام بدید) انگشتتون رو نگه دارید گزینه Paste رو بزنید حالا کمی بالا برید و روی رمز داده شده انگشتتون رو نگه دارید حالا Copy رو بزنید دوباره و در قسمتی که گفته شده رمز رو Paste کنید

سلام.من مدام تو اینترنت دیلیت اکانت تلگرام رو سرچ میکنم.سایت های مختلفی میاره .ولی باز نمیشه .چیکار میشه کرد؟

برای دیلیت اکانت فقط یک سایت هست که مال خود تلگرامه، لینکش هم اول همین هست

سلام خسته نباشی،ببخشید من وقتی اون سایت خدمات تلگرامو میزنم برام بالا نمیاد،میشه یه نرم افزارخوب برا حذف اکانت تلگرام بگین

باید وارد سایت بشید و از فیلتر شکن استفاده کنید

وقت بخیر . من بار ها روی لینک سایت دلت اکانت کلیک کردم ولی اصلا بالا نمیاد ک بخام ادامه مراحل و طی کنم ؛ مشکل از چی می‌تونه باشه ؟

سایتای دیگه براتون باز میشه؟

سلام من میخوام اکانت تلگرام رو کنم مجدد با همون شماره اکانت جدید بسازم ایا میتونم ی نه

متوجه سوالتون نشدم

سلام.تلگرام طلایی من انگار فیلترشد چون ن پیام میاد ن فرستاده میشه؟لطفانظربدید؟؟

با فیلتر شکن امتحان کردید؟

سلام توروخدااا ی راهی ب من بگید من میخوام تلگرامم رو پاک کنم ولی چرا لینک دیلیت اکانت باز نمیکنه برام؟؟

با ابزار تغییر آی‌پی وارد شو

میخوام دلیت اکانت بزنم. چرا نمیشه

دقیقا همین مراحل گفته شده را طی می کنید؟ کدوم مرحله مشکل دارید؟

چرا برا من ولی که باید برا حذف بده رو نمیده

والا اصلا نفهمیدم حرفتونو!

ن تو بازار فیلتر شکن بالا میاد ن میتونم دیلیت اکانت بزنم خب من الان باید چیکار کنم؟؟؟؟

بازار چرا؟

سلام من قبلا با ی خط دیگه اومدم تلگرام اما تلگرامم هنگ کرد بدون اینکه اکانت رو پاک کنم فقط حذف کردم کلا نرم افزار تلگرامو . الان وقتی توو قسمت chang number همون شماره رو وارد میکنم میزنه شما الان هستین با این خط اول پاک کنید اکانت رو ولی اصلا هیچ کد یا چیزی نمیاد ک نه وارد اون اکانت قبل بشم نه حذفش کنم ???

سلام، باید شماره دیگه‌ای رو وارد کنید.

من میخام تلگراممو بیارم بالا میتونیوسه شما یه اکانت با این شماره دارید اول اکنو پاک کنید ولی من اکانت دیگ ندارم چیگار کنم

دوست عزیز شما حتی اگه اکانت هم داشته باشید باز می‌تونید با دستگاه دیگه ای هم وارد تلگرامتون بشید به شرط اینکه شماره خودتون باشه و رمزی که ارسال میشه رو داشته باشید. نیازی به پاک کردن اکانت نیست اصلاً از جاهای معتبر مثل پلی استور گوگل دانلود کنید تلگرام رو

سلام من از روش لوگ اوت از تلگرام خارج شدم نمیدونستم که باید دیلیت اکانت کنم تا کلا از تلگرام خارج شم.حالا من میخوام دیلیت اکانت کنم باید چیکار کنم؟

دوباره وارد اکانتتون بشید و دیلیت اکانت کنید.

باسلام.من گوشیم آندروید بود که حالا شکسته میخوام اکانتمو حذف کنم حالا هم از گوشی ساده استفاده میکنم.آیا کدی که برات میاد حتما باید گوشی آندروید باشه یا برای گوشی های ساده هم پیامک میشه؟میشه راهنماییم کنین ممنون میشم

ربطی نداره و پیامک میشه به هر گوشی

میخوام اکانت جدید داشته باشم ولی با مشخصات متفاوت

میخوام اکانت جدید داشته باشم

سلام من هرکار میکنم نمیتونم وارد اون سایتی که زدین بشم.ارور میده که دسترسی به سایت امکان پذیر نیست.میخوام دلیت اکانت کنم.لطفا راهنماییم کنین…

سلام، باید از ابزار تغییر آی‌پی برای این کار استفاده کنید.

هرکاری میکنیم کد برای دیلیت اکانت نمیادراه حل دیگر برای حذف هست

سلام، باید از ابزار تغییر آی‌پی برای این کار استفاده کنید و به مرحله وارد کردن کد هدایت شده باشید که کد براتون بیاد.

سپاس از شما

این لینک اصلیش کو ک دیلیت میزنین؟؟

اول مقاله نوشته شده این لینک، اگر نمیبینید برید اینجا : https://my.telegram.org/auth?to=deactivate

الینا خانم بسیار عالی بود Tanks young lady

ممنونم

سلام هر کار میکنم وارد سایت اصلی تلگرام نمیشه؟حتی با ابزار تغییر آی‌پی … چکار کنم؟

سلام، از ابزار تغییر آی‌پی دیگه استفاده کنید.

سلام من قبلا موبوگرام داشتم بعد تلگرام طلایی نصب کردم و موبوگرام رو حذف کردم الان میخوام دیلیت اکانت کنم کد نمیده چیکار کنم؟؟

خود تلگرام اصلی رو نصب کنید

اگه دیلیت اکانت کنم همه حساب های کاریری پاک میشه؟ اخه یه نفر دیگه هم داره انگار Active sessions که میزنم پاک نمیشه میگه باید با اتصال قدیمی وارد بشم برای حذف. چیکار کنم که واسه اون پاک بشه؟

سلام، بله همه چیز پاک میشه. تا ۷۲ ساعت منتظر بمونید بعدش میتونید از active sessions دسترسی رو ببندید.

با سلام ممنون از سایت خوبتون بسیار عالی بود…

خواهش می کنم.

عالی است

گوگل کارنمیکنه

من کمک نیاز دارم

چرا‌گوگل کارنمیکنه؟؟؟باید فیلترشکن روشن‌کنم‌همش مشکلش چیهههه نمیتونم دلیت اکانت کنم

چرا هر جا که میرم سایت برای دیلیت اکانت باز نمیشه؟؟؟؟

https://my.telegram.org/auth?to=deactivate اینجا باید برید

میخوام خارج شم

من اصلا تلگرام ندارم که بخواد کد حذف اکانت واسم بیاد توی تلگرام یعنی تلگرامم با این شماره ای که دارم قفل شده!! حالا کد تأیید حذف رو باید از کجا گیر بیارم؟؟

خب وقتی ندارید چیو می خواید حذف کنید؟

سلام خسته نباشید من میخام دلیت اکانت کنم اما وارد اون سایتی ک تو اولین مرحله باید واردش بشیم نمیشه حتی ابزار تغییر آی‌پی روشن کردم ولی بازم بازش نمیکنه سایت دیگ ای نداره؟؟

سلام، از ابزار تغییر آی‌پی جایگزین استفاده کنید.

من هرکاری میکنم دلیت نمیشه لطفا بهم بگید باید چیکارکنم

سلام من میخام دیلیت اکانت کنم وارد سایت ک میخام بشم میزنه دسترسی ب این سایت امکان پذیر نیست.چرا؟

با فیلتر شکن امتحان کنید

هیچ جوره نمیشه دیلیت اکانت کرد دگ با وجود فیلترینگ؟؟؟

با استفاده از فیلتر شکن

دوباره میام

هنگ کرده

مزاحمت

سلام من میخوام حسابمو حذف کنم ولی اون کده برام ارسال نمیشه چیکار کنم ؟

سلام، باید از ابزار تغییر آی‌پی برای این کار استفاده کنید و وارد مرحله بعد بشید که این کد رو ازتون میخواد، در این صورت کد به تلگرام شما ارسال میشه.

سلام.سایت تلگرام میشه به من بدید.

https://my.telegram.org/auth?to=deactivate

سلام من میخوام دیلیت اکانت کنم اما بهیچ طریق نمیتونم وارد سایت تلگرام بشم ک مراحل رو انجام بدم.لطفا کمکم کنید.مرسی

به این سایت برید https://my.telegram.org/auth?to=deactivate اگر باز نشد عبارت زیر رو تو گوگل سرچ کنید Telegram Delete Account بعد روی لینک اول کلیک کنید

سلام چرا همین الان دیلیت اکانت نمیشه ؟

سلام، به محض کلیک روی دکمه قرمز رنگ تو مرحله آخر اکانت پاک میشه.

ممنون عالی بود.

دیگه سایت برای حذف تلگرام باز نمیشه

سلام، از ابزار تغییر آی‌پی باید استفاده کنید.

سلام وقتی عکس پروفیل رو حذف میکنیم اون عکس تو تاریخچه می‌مونه چکار کنیم برا همیشه غیر قابل رویت باشه

سلام، حافظه پنهان گوشی رو که پاک کنید تصاویر کش شده هم از بین میرن.

سلام من میخوام تاریخچه عکس هام پاک بشه و عکسهای قبلی که حذفشون کردم قابل رویت نباشه

سلام، اگر منظورتون عکس پروفایل هست باید روی سه نقطه که عکس پروفایلتون رو نشون میده کلیک کنید و پاکش کنید. داخل تاریخچه هم تا زمانی که حافظه کش گوشی پاک نشده باشه عکس‌ها در دسترس خواهند بود.

وقتی شماررو میزنیم پیامشم میاد وقتی کدو میزنم باز بر میگرده مرحله قبلی میگه شماره بزن

سلام، کد رو اشتباه وارد کردید. به بزرگی و کوچک بودن حرفو دقت کنید. کد رو دقیقا کپی کنید.

من گوشیم گم شده چه طوری تلگرامم پاک کنم

سلام، اگر به سیم کارت دسترسی دارید میتونید به کمک تلگرام نسخه وب که تو آدرس web.telegram.org در دسترس هست وارد تلگرام بشید و اکانت رو حذف کنید.

سلام خسته نباشید چرا نمیشه وارد سایت حذف تلگرام رفت ؟

سلام، این مشکل به خاطر فیلترینـگ هست. باید از ابزار تغییر آی‌پی برای دسترسی به لینک حذف اکانت تلگرام استفاده کنید.

هرکاری میکنم نمیزنه

نمیشه هرچی میزنی

سلام، باید از ابزار تغییر آی‌پی برای دسترسی به لینک استفاده کنید.

چرا نمیتونم برم داخل سایتش

سلام، باید از ابزار تغییر آی‌پی برای این کار استفاده کنید.

من هرکاری میکنم دیلیت نمیشه اصلا کدش نمیاد باید چیکار کنم

سلام، باید از ابزار تغییر آی‌پی برای این کار استفاده کنید و وارد مرحله وارد کردن کد بشید تا کد براتون ارسال بشه.

هر کاری میکنم تو سایت نمیره ارور میده چی کنم؟؟؟

سلام، باید از ابزار تغییر آی‌پی استفاده کنید.

باسلام هنگام حذف مخاطب دارای نام کاربری در تلگرام پروفایل مخاطب حذف شده مجددا ازطریق سرچ مشاهده می گردد وقابل حذف نمی باشد جز باخروج ازحساب کاربری لطفا”راهنمایی فرمایید. باتشکر

سلام، این مورد با حذف تاریخچه جستجو از تنظیمات اکانت قابل انجام هست.

سلام من هرچی سعی میکنم نمیتونم توسایتش برم وتلگراموحذف کنم چرانمیشه؟چی کارکنم؟همش مینویسه رفتن به این سایت امکان پذیرنیست!

سلام، باید از ابزار تغییر آی‌پی استفاده کنید.

دلت اکانت کردم دقیقا تمام مراحل هم درسته ولی باز ریپورتم

سلام، با حذف اکانت تلگرام ریپورت بودن غیرفعال نمیشه. ریپورت شدن بر اساس شماره هست.

Azizam address sito nzashti!!!

مرسی که حواستون بود، درست شد : )

عالی

اقااااااا کو لینک ؟؟کجاس؟لطفا لینکو بذارین! شما سایت رسمی تلگرام این

سلام، لینک حذف کردن اکانت تلگرام داخل مقاله با عنوان «این لینک» با رنگ آبی قابل مشاهده است.

.خوب خانم لطف میکردی لینکش هم میزاشتی ما دنبال لیتکش مه چطور حذف کنم

سلام، لینک حذف اکانت تلگرام داخل مقاله درج شده. در مرحله اول روی گزینه لینک شده این لینک کلیک کنید.

عالی

سلام ممنون بابت راهنماییتون میشه بگین اگه کسی شماره و کد دیلیت اکانت تلگراممونو داشته باشه میتونه ب حسابمون دسترسی داشته باشه پیامارو بخونه!!

سلام خواهش میکنم، کد رو در صورتی میتونه داشته باشه که از قبل تو تلگرام شما بوده باشه. چون اون کد فقط به تلگرامتون میاد.

سلام از متن حذف اکانت می واستم بپرسم چطوری اکانت رو زود برگردانم کانال تلگرام دارم گوشی مو گم کردم مجبور شدم اکانت رو حذف کنم ممنون میشم

سلام، با حذف کردن اکانت همه اطلاعات روی اکانت از بین میره. این اطلاعات شامل کلیه چت‌های گروهی و فردی، کانال‌ها و کانال‌هایی که خودتون ایجاد کردین هست. راه بازگشتی وجود نداره.

سلام یه سوال داشتم ممنون میشم جواب بدین من در یک ربات به قسمت vip بر خوردم که بعد از زدن این دکمه پیامی مبنی بر اینکه این بنر را تبلیغ کنید اومد ناخواسته پس از کلیک بر روی آون یه پیامی اومد که یک نفر با لینک شما وارد ربات شد میخواستم بدونم تبلیغ این بنر برای مخاطبینم ارسال شده و اینکه من هیچ مخاطبی رو انتخاب نکردم و فقط خودش نوشت با لینک شما یه نفر وارد ربات شد عکرم درگیره لطفآ راهنماییم کنید.

سپاسگزارم سایت خوبی است.

مرسی اشرف جان لطف دارید

عالی بود

سلام من میخواستم تلگراممو دلیت کنم متاسفانه چند بار کدو اشتباه زدم حالا نمیشه دلیت کنم میشه راهنماییم کنین

سلام، تا ۲۴ ساعت منتظر بمونید و مجددا تست کنید.

من هر کار میکنم برام میزنه کد تایید نامعتبره از طرفی هم تو یکی از آموزشها نوشته بود حساب کار بری رو غیر فعال کنین کلا تلگرامم من پاک شد دیگه هم کد نمیده ثبت نام کنم تا اکانتمو حذف کنم گیر کردم میخوام این شمارم کلا اکنتش حذف بشه چه کنم

سلام من متوجه سووالتون نمیشم. الان میخواید اکانت بسازید یا حذف کنید؟ مگه نمیگید تلگرامتون پاک شده؟ شما همین مراحل رو برید و درست بخونید مطلبو میتونید حذف کنید تلگرامتونو

اگه میشه ب منم بگین

رمزي برام نمياد چيكار كنم

ببخشید برای من پیام حاوی رمز نمیاد باید چکاری انجام بدم ممنون

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

همین حالا شرکت کنید

تهران فاطمی غربی کوچه خزان پلاک 2

021-41897111

didogram.co@gmail.com

همکاران ما پاسخگو شما خواهند بود

همکاران ما پاسخگو خواهند بود

نیاز به مشاوره دارید؟

ارسال

با سلام من دو ماه محروم شدم در تلگرام اصلا نصب نمیشه .خود به خود دلیت شدم.راهنمایی کنید .به تلگرام هم پیام دادم .هیچ اتفاقی نیفتاد

سلام من دو بار تلگرامم رو دیلیت اکانت کردم حدودا 6 روز گذشته ولی نمیتونم مجددا وارد بشم.مشکل چیه؟

سلام خسته نباشید
من اومدم به خاطر ی مسائلی پروفایل اکانتمو عکس خودِ “تلگرام” گذاشتم و همین طور اسم خودم رو هم به telegram تغییر دادم
یهو از تلگرام پرت شدم بیرون و شمارمو میزنم میگه شماره شما محروم است

سلام تلگرامم خود به خود دیلت شد وقتی شمارم میزنم وصل تلگرام بشم میگه شماره تلفن محروم شد یعنی‌جی داهنمایی کنید لطفا

چگونه بعد از چند بار دیلیت اکانت وارد تلگرام

سلام تلگرام من یهو دیلت شد شمارمو ک میزنم میگه حساب شماره تلفن محروم شده ابن یعنیوجی

ببخشید من برنامه تلگرام رو بنا به دلایلی چند روز پیش حذف کردم دیروز نصبش کردم بعد شمارم رو میزنم میگه “این شماره تلفن محروم شده است” چیکار کنم؟ لطفا سریع جوابمو بدید چون خیلی احتیاج دارم.

اگه پیام بن بودن میده باید صبر کنید تا مشکل رفع بشه

سلام ببخشید من میخوام برم تو تلگرامم میزنه تلگرام شما محروم شده چه باید بکنم ،phone_number_banned

سلام
باید چند مدت صبر کنید تا مشکل رفع بشه زمانش رو نمیدونم دقیقا …

سلام تلگرام روزی چندبار پاک میشه
و من مجبورم دوباره نصب کنم
شماره موبایل من تغییر نکرده
انگار که تازه تلگرام رو میخوام نصب کنم مدام قطع میشه

من ندونستم اکانتم حذف کردم الان هرکاری میکنم دیگه میگه نصب نمیشه بلاک شدم و میگه به خاطر دلیت پشت سر هم کی درست میشه کمون میشم جواب بدین

معمولا 24 ساعت بعد درست میشه

تمامی حقوق مادی و معنوی قالب، مطالب و تصاویر متعلق به براتو می باشد.


باعلم – درمان جوش ، علائم بارداری، زایمان طبيعی ، جلوگیری اورژانسی ، انواع پیتزا ، مجله علمی آموزشی، مشاوره ازدواج ، دارونامه، علائم بیماری ها

حذف تلگرام یا حذف کردن موبوگرام از روی گوشی یا کامپیوتر به معنی “دیلیت اکانت تلگرام” نیست . و اطلاعات تلگرام شما در صورتی که دیلیت اکانت تلگرام رو انجام ندید برای همیشه باقی میمونه

اگر اکانت تلگرام خودتون رو حذف کنید تمام پیام ها ، گروه ها و … حذف میشه و امکان بازیابی وجود نداره .

چگونه بعد از چند بار دیلیت اکانت وارد تلگرام

برای مثال من برای اکانت خودم به این شکل وارد کردمبعد از دیلیت اکانت تلگرام چگونه دوباره وارد ش

فقط درصورتی که قصد ندارید از تلگرام استفاده کنید ، اقدام به دیلیت اکانت تلگرام کنید . در صورتی که اکانت تلگرام خودتون رو حذف کنید ممکنه تا چند روز قادر به عضویت دوباره و استفاده از تلگرام نباشید .

در صورتی که اکانت شما ریپورت شده و قصد دارید با حذف تلگرام ، از لیست اسپم تلگرام خارج بشید اینکار رو نکنید چون هیچ تاثیری نداره

دلایل زیادی وجود دارد که شما نیاز داشته باشید تا “اکانت تلگرام” خودتان را حذف کنید .

برای مثال زمانی که شما سیمکارت خودتان را که  دارای اکانت تلگرام بوده واگذار میکنید ، حتما باید حساب کاربری تلگرام خودتان را حذف ( دیلیت اکانت تلگرام ) کنید .

توجه : با دیلیت اکانت تلگرام ، تمام پیام ها و فعالیت های شما در گوشی و کامپیوتر شما برای همیشه حذف خواهند شد.

ولی در حساب کاربری تلگرام دوستان و کسانی که با آنها صحبت کرده اید باقی خواهد ماند.

و فقط عکس  پروفایل شما حذف شده و بجای نام شما ، عبارت Deleted Account نمایش داده خواهد شد .

ولی  گفتگوها و فعالیت های قبلی شما در تلگرام قابل بازیابی نیست.

چون به هیچ عنوان روشی برای حذف اکانت تلگرام بدون دسترسی به سیمکارت و شماره مربوط به آن اکانت وجود ندارد

( 0098 و یا به جای 00 میتوانید از + استفاده نمایید) برای مثال برای شماره 09141111111 به این صورت صحیح است :

همچنین توجه داشته باشید که برای وارد کردن شماره موبایل ، حتما باید از فونت انگلیسی استفاده نمایید .

توجه : اپلیکیشن هایی مثل موبوگرام 1 موبوگرام 2 و 3 ، تلگرام پلاس ، تلگرام ایرانی،تلگرام فارسی ، زپ زپ ،لاگاتگرام و … دقیقا باید

پاسخ : خیر برای حذف تلگرام حتما باید به سیم کارت دسترسی داشته باشید

پاسخ : هیچ روشی برای هک کردن اکانت تلگرام دیگران وجود ندارد .

سوال : من موبوگرام باخط ایرانسلی نصب کردم که قبلن خط برای خودم بوده ولی چون استفاده ازش نمیکردم وفقط تلگرام خط رونصب کردم مخابرات خطم رو سوزوندوالان فروخته به کسی.الان موبوگرامم پاک شده چون خط دست کسی دیگه است نه میتوانم دیلیت اکانت کنم نه اینکه نصب کنم.میشه کمک کنید لااقل من چجوری دیلیت اکانت کنم اطلاعات شخصی داخلش دارم۳.۴روزه اعصابم بهم ریخته نمیدونم چکارکنم چجوری دیلیت اکانت کنم

پاسخ : اگر به سیم کارت دسترسی نداشته باشید نمی تونید دیلیت اکانت بکنید .
اگر مدت زیادی هست که از تلگرام اون سیم کارتتون استفاده نکردید خودبخود دیلیت اکانت میشه . به شریطی که در بخش تنظیماتش دستکاری نکرده باشید .

سوال :چطور میتونم بدون کد موبوگرام دوستم را براش دلیت اکانت کنم؟

هیچ روشی برای این کار وجود نداره و برای حذف تلگرام حتما باید به سیم کارت دسترسی داشته باشید

سوال : سلام میخوام اطلاعات 6ماه قبلمو بالا بیارم لطفا کمکم کنید هم عکس هم پی ام

بعد از دیلیت اکانت تلگرام ، تمام اطلاعات شما از بین میره و هیچ روشی برای بازیابی اطلاعات اکانتتون نیست

سوال : من هک شدم و طرفم همه راه های محافظتی روانجام داده منم نمیتونم برم تو اکانتم که دلیت اکانت کنم باید چیکار کنم؟

اگه سیم کارت دست شماست همه تنظیمات امنیتی و کنترل اکانتتون دست شماست و هیچ کس نمیتونه اکانت شما رو تحت کنترل بگیره . ولی اگه سیم کارت دست شما نیست دیگه کاری از دستتون برنمیاد بجز این که شکایت کنید

چگونه بعد از چند بار دیلیت اکانت وارد تلگرام

سوال : سلام من بعد از دیلیت اکانت تلگرام میخواستم دوباره وارد تلگرام شم اما نمیشه؟
به نظرم در حال دیلیت از ما دوتا سوال پرسید رنگ سوال ها سبز و قرمز بود ، که آیا برای همیشه میخوای دیلت شی یا نه من اشتباهی دیلیت کلی رو زدم
حالا چیکار کنم دوباره وارد تلگرام شم هر کاری میکنم نمیشه.بعد از دیلیت اکانت تلگرام چگونه دوباره وارد ش

پاسخ : یک روز صبر کنید و دوباره امتحان کنید .
اون گزینه های سبز و قرمز فقط از شما میپرسید که آیا مطمئن هستید که میخواید دیلیت اکانت انجام بدید یا خیر

سوال : سلام خسته نباشید ببخشید اگه دیلیت اکانت کنیم ودوباره تلگرام با اکانت جدید نصب کنیم کسانی که قبلا ماروبلاک کردن شمارشونو داشته باشیم دیگه ما ازبلاکشون خارج میشیم ومیتونیم بهشون پیام بدیم؟ ممنون میشم سریع جواب بدین

پاسخ : بله با دیلیت اکانت تلگرام ، شما از بلاک خارج می شید و می تونید به تمام کسانی که قبلا شما رو بلاک کرده بودن پیام بدید

سوال : سلام من خطی که تلگرام روش نصب بود رو واگذار کردم و نتونستم تلگرام رو انتقال بدم،آ چجوری میتونم اکآنت رو پاک کنم؟

بدون دسترسی به سیم کارتتون نمیتوید تلگرام رو حذف کنید . مگر اینکه در حال حاضر مثلا از طریق کامپیوتر به اکانت تلگرامتون دسترسی داشته باشید

سوال : من گوشیم تلگرامش کد امنیتی داشته گوشیمو فلش زدم الان تلگرامم نصب نمیشه دلیت اکانت هم نمیتونم بزنم لطفا راهنماییم کنید ممنون

در زمان ایجاد کد امنیتی آدرس ایمیل از شما گرفته شده ..میتونید با استفاده از اون آدرس ایمیل ، کدامنیتی خودتون رو بازیابی کنید و وارد اکانت تلگرامتون بشید

سوال : من یه سیم کارت داشتم دست دوستم امانت که دوستم تلگرام رو رو سیم کارت من نصب کرده حالا سیم کارتم رو پس گرفتم و تلگرامش رو دلیت اکانت کردم ولی باز تلگرام سیم کارتم فعاله با یه شماره ی دیگه چطور من باید حذفش کنم؟ ممنون

پاسخ : چطور تلگرام شما با یه شماره دیگه فعاله ؟ هر اکانت تلگرام فقط میتونه روی یک شماره فعال باشه . لطفا یکم بیشتر توضیح بدید

سوال : من با خط قبلیم اکانت تلگرام داشتم، امروز دیدم که تلگرامم هک شده و کسی دیگه استفاده میکنم ، و اون سیم کارتم سوخته ،به هیچ صورت نمیتونم دیلیت اکانت کنم ،آیا راهی هست واسه دیلیت اکانت کردن?? لطفا راهنماییم کنید ?????

بدون دسترسی به سیم کارت نمیشه دیلیت اکانت کرد …از کجا دیدید که تلگرامتون هک شده ؟ اگه خودتون به اکانت تلگرام دسترسی دارید ، بدون سیم کارت هم میتونید دیلیت اکانت کنید چون کدفعال سازی به اکانت فعلیتون ارسال میشه

سوال : من برنامه تلگرام رو از گوشیم حذف کردم بدون اینکه دیلیت اکانت کرده باشم بعد وقتی خواستم دوباره وارد اکانتم بشم متوجه شدم که سیم کارتم مسدود شده و امکان اینکه سیمکارتو از مسدودیت خارج کنم ندارم میخواستم بدونم راهی هست که من بتونم وارد اکانتم بشم (چون اس ام اس برام ارسال نمیشه و نمیتونم کدی دریافت کنم بخاطرمسدودیت) یا اگه امکان اینکه وارد اکانتم بشم نیست امکان دیلیت اکانت کردن هستش؟

بدون دریافت کدفعال سازی تلگرام شما به هیچ نحوی نمیتونید وارد حساب کاربریتون بشید و
بدون دسترسی به اکانتتون نمیتونید تلگرام رو حذف کنید و هیچ راهی نداره . ولی اگر از بخش تنظیمات تلگرام ، گزینه حذف خودکار تلگرام رو تغییر نداده باشید ، بعد از شش ماه بدون استفاده ماندن اکانتتون ، به صورت خودکار دیلیت اکانت انجام میشه و کلیه فعالیت های شما از سرورهای تلگرام حذف میشه

سوال : امکان داره که تلگرام خود به خود دیلیت اکانت بشه!؟ من تلگرامم ورژن جدید نبود حدود ٣ هفته ام واردش نشده بودم که امروز متوجه شدم دیلیت اکانت شده دلیلش چى مى تونه باشه!؟

در صورتی که 6 ماه از تلگرام استفاده نکنید به صورت خودکار دیلیت اکانت میکنه . ( البته ظاهرا شما سه هفته استفاده نکردید که در این صورت نباید به صورت خودکار پاک بشه )
البته در بخش تنظیمات میتونید این مدت رو کمتر هم بکنید . از یک ماه تا یکسال قابل تنظیم کردن هست

سوال : سلام من گوشیمو فلش کردم الان میخوام موبوگرامم ودوباره نصب کنم قبول نمیکنه میزنه وارد گذر دو مرحله ای شدید رمز۶ رقمی فرستاده شده رو وارد کنید ولی هیچ چیزی برام نیومده حتی دیلیت اکانتم خواستم بکنم اس هم برام نمیادومیزنه تلاش زیادکردیدچیکارکنم لطفاراهنمایی کنید

ارسال اس ام اس در بخش دیلیت اکانت تلگرام کلا حذف شده و فقط کد ارسال میشه
موقع نوشتن شماره موبایل توجه کنید که از حروف فارسی استفاده نکرده باشید
اگه چندین بار پشت سر هم شماره رو اشتباه وارد کنید باید یک روز صبر کنید و دوباره امتحان کنید

دیلیت اکانت تلگرام (هاتگرام و تلگرام طلایی)- «حذف تلگرام» و موبوگرام – delete account telegram

دیلیت اکانت هاتگرام با لینک مستقیم حذف هاتگرام حذف اکانت آیگرام دیلیت اکانت موبوگرام دیلیت اکانت تلگرام طلایی دیلیت اکانت تلگرام بدون کد حذف اکانت تلگرام اندروید حذف اکانت تلگرام بدون سیم کارت


برنامه ریکاوری عکس – بازیابی عکس های پاک شده


راحت ترین روش انتشار پست در اینستاگرام با کامپیوتر و لپ تاپ

تلگرام به طور کامل رفع فیلتر شد


حذف اکانت اینستاگرام -آموزش – روش حذف دائمی instagram


چرا خاموش و روشن کردن مودم ، مشکلات مودم را حل میکند ؟


ورژن قبلی و قدیمی فایرفاکس – دانلود نسخه قدیمی firefox

سلام.من سیم کارت دستم هست اما طرف کد امنیتی گذاشته وقتی میخوام وارد تلگرام شم طرف منو بیرون میندازه و من کد رو نمیدونم که وارد شم و طرف رو از اکانتم حذف کنم.لطفا راهنمایی بکنین

سلام میخواستم بدونم با سوزاندن یا مسدود کردن سیم کارت اکانت تلگرام حذف میشه یا نه و اگر نمیشه کسی که بعدا این شماره به اسمش زده میشه مستقیم نره اکانت ما استفاده کنه؟.

سلام وقتتون بخیر
خیر اکانت حذف نمیشه و بعدا کسی اون شماره رو بخره و اکانت شما رمز نداشته باشه به راحتی همه اطلاعات تلگرامتون رو میبینه
قبل از فروش یا هر اقدامی که باعث بشه دسترسی شما به سیمکارت قطع بشه ، حتما دیلیت اکانت کنید

من گوشیم رو گم کردم وسیمکارت رو سوزوندم وجدیدگرفتم الان چطور تلگرام واینستاگرام رو حذف کنم ؟واینکه وقتی روگوشی جدید تلگرام رونصب کنم شماره واطلاعات و….تلگرامم رو دارم یاکلا حذف میشه؟

تلگرام طلایی دیگ رو گوشیم باز نمیشه و برای حدف اکانت پیام کد به حساب تلگرام ارسال میشه ک نمیتونم بازش کنم راهی هس ک بتونم حذف اکانت کنم و دوباره با یه اکانت جدید وارد شم؟؟

چرا وارد سایت my.telegram.org نمیشه … هر جا میرم اینطوره

سلام گوشی من دزدیده یا گمشده و الان متوجه شدم با سیم کارتم اکانت تلگرام ساخته شده و از آن استفاده می کنند البته سیم کارتم اعتباری بود و من اهمیتی به آن نمی‌دادم اما الان که تلگرام وصل شده نگران شدم در ضمن من تلفنم را در عراق گم کردم و آن شخص استفاده کننده عرب زبان است چون تماس گرفتم صحبت من را متوجه نمی شود لطفاً راهنمایی کنید چطور اکانت تلگرام را حذف کنم و آیا با سوزاندن سیم کارت اکانت تلگرام حذف می شود ؟

سلام . وقتتون بخیر . با سوزاندن سیم کارت اکانت تلگرام حذف نمیشه ولی شما به راحتی می تونید سیم کارت رو بسوزونید و در خواست سیم کارت جدید کنید و با اون سیم کارت وارد اکانتتون بشید و تمام دسترسی های موجود رو حذف کنید.

سلام من تلگراممو دو سه ماه حذف كردم ميتونم دليت اكانت كنم بدون اينكه رمز رو تلگرام بياد؟

سلام من چنبار تلگرامو خزف کردم دیلیت اکانت ن برنامشو بهم میگ یمدتی نصب نمیشع بای خطی ک تلگرام نداشت اومدم خواستم خطو جاب جا کنم گف باید اول تلگرام اونو دیلیت اکانت کنم درحالی ک من برنامش حزف کردن و اصلا ندارن چیکار باید بکنگ

سلام من برای تلگرامم رمز عبور دو مرحله ای گذاشتم اما حالا فراموشش کردم؛چیکار کنم تلگرامم باز بشه؟

سلام من هاتگرام دارم میخوام اکانت حذف کنم نمیتونم
کمکم کنین ممنون میشم

سلام. خداقوت و ممنون از مطلب مفیدتون.
من هم تلگرام دارم و هم تلگرام طلایی ک هر دو با یک شماره نصب شده‌اند. حالا میخواهم فقط تلگرام طلایی رو دیلیت اکانت کنم. آیا امکانش هست؟ یا خیر
آیا ممکنه در حین دیلیت اکانت تلگرام طلایی، تلگرام اصلی هم حذف بشه؟
چون نمیخوام تلگرام اصلیم حذف کامل بشه.
لطفا کمکم کنید.
سپاسگزارم

با سلام و وقت بخیر
با دیلیت اکانت تلگرام تمام اطلاعات اکانت شما پاک میشه و چون تلگرام طلایی و یا هر نرم افزار مشابه دیگه اطلاعاتش رو از سرور تلگرام میگیرن اطلاعات اونا هم پاک میشه ..اگر می خواید فقط تلگرام طلایی حذف بشه کافیه از گوشیتون حذف نصب کنید . اینطوری تلگرام طلایی کلا حذف میشه ولی اطلاعات اکانتتون باقی می مونه

سلام وقت بخیر برای دیلیت اکانت نیاز ب وارد شدن به سایت هستش که حتی در صورتی که فیلتر شکن وصله سایت باز نمیشه… و فک میکنم این مشکل برای همه نیست وبعضیا میتونن حذف کنن اکانتشونو….میشه علت رو بگید وباید چکار کرد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نمیتونم به سایته اصلی دیلیت اکانت تلگرام برم اصلا باز نمیکنه بالب تاب و گوشی های دیگه و اینترنتای دیگ هم رفتم بخاطره چیه؟لطفا کمک کنید

سلام ببخشیدچراوقتی شمارموواردمیکنم کددرخواست حذف اکانت هم برام میادولی صحفه بعدی برام بازنمیشه که کدروواردکنم لطفا راهنماییم کنید

سلام چطوری باید با فیلتر شکن اقدام کنبم یه برنامس این فیلتر شکن؟

سلام
من هات گرام وصل کردم الان میخوام دلیت اکانت کنم اما این سایتی که بالا زدید اصلا باز نمیشه که تلگرامم رو حذف کنم لطفا کمکم کنید من باید چی کار کنم؟

سلام. وقت تون بخیر
برای دیلیت اکانت تلگرام (هاتگرام هم همینطور)باید با فیلتر شکن اقدام کنید

سلام من هر کار میکنم حذف کنم تلگرام وموبگرامم رو نمیتونم برام کدی ارسال نمیشه نه داخل شبکه نه اس چکار کنم

سلام .وقتتون بخير بايد از فيلتر شكن استفاده كنيد.

سلام گوشی من دزدیده شد و میخواهم تلگرام را حذف کنم و سیم کارتم با گوشی هست چکار کنم ک حذفش کنم لطفا کمکم کنید

باسلام و خسته نباشید.من تلگرام طلایی رو نصب کردم حالا میخام حذفش کنم چه طور میتونم دیلیت اکانت کنم که تلگرامم حذف نشه؟لطفا راهنمایی کنید با تشکر.

با سلام و وقت بخیر
همه این برنامه ها از خود تلگرام استفاده می کنند و برای دیلیت اکانت باید از همین روشی که در این صفحه گفته شده استفاده کنید ولی در این صورت تمام پایام هاتون حذف میشه . اگر می خواید پیام هاتون حذف نشه فقط کافیه تلگرام طلایی رو از گوشیتون حذف کنید و دیلیت اکانت نکنید.علاوه براین هر لحظه ممکنه جلوی اس ام اس ارسالس از طرف تلگرام رو بگیرند و در صورتی که دیلیت اکانت کنید ممکنه دیگه هیچ وقت نتونید اکانتتون رو فعال کنید

سلام من چجوری میتونم اکانتموحذف کنم بااین وجودکه اصلانمیتونم وارد اکانتم بشم چون رمز تاییده دومرحله ای دادم وحالااون رمزوفراموش کردم

وایمل هم واردنکردم والان هرکاری میکنم نمیتونم حذف اکانت کنم

سلام
تلگرامم رمز ورود دومرحله اي داشت والان رمزو فراموش كردم نميتونم وارد اكانتم بشم وراهي بجز ديليت اكانت ندارم اما كد ديليت اكانت به تلگرامم ارسال ميشه
بايد چيكاركنم؟؟؟

با سلام و وقت بخیر
باید از طریق ایمیلی که وارد کردید اکانتتون رو بازیابی کنید

با سلام
من به سیم کارتم دسترسی ندارم و میخوام تلگراممو حذف کنم
اگه سیم کارتمو بسوزونم دیگه اکانتم فعال نیس؟
دیگه تلگرامم بروزرسانی نمیشه؟
توروخدا جواب بدین

با سلام و وقت بخیر
اگه به سیم کارتتون دسترسی ندارید هیچکاری روی اکانت تلگرامتون نمی تونید انجام بدید . با سوزوندن سیم کارت ، اکانتتون غیر فعال یا پاک نمیشه مگر اینکه چند ماه بدون فعالیت بمونه و به تنظیمات حذف خودکار تلگرام دست نزده باشید که در این صورت به صورت خودبخود دیلیت اکانت میشه

با سلام،یه هفته میشه تلگراممو دیلیت اکانت کردم بعد که دوباره عضو شدم الان متوجه شدم پیام عضویت مجدد من به دوستام نرفته که هیچ، کلا منو تو تلگرام ندارن
شماره من رو گوشیشون سیو هست ولی تو تلگرام منو ندارن چیکار باید بکنم که دوستام با شمارم بتونن منو تو تلگرام پیدا کنن ؟! ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام من سیم کارت رو واگذار کردم و اکانت تلگرام هم پاک نکردم چه طوری اکانت تلگرام رو پاک کنم راهنمایی کنید لطفا ممنون از سایت خوبتون.

با سلام و وقت بخیر
بدون دسترسی به اکانت ، نمی تونید اکانتتون رو پاک کنید

با سلام و وقت بخیر
باید روی گزینه Forget کلیک کنید و اکانتتون رو ریست کنید .

سلام من میخوام تلگراممو دلیت بزنم چون رمز دومی که برای موبو گرامم زدم رو فراموش کردم و ایمیل هم نزدم میشه کمکم کنید که چه جوری میتونم تلگراممو دلیت بزنم؟

سلام
تلگرامم روی یک گوشی نصب و فعال هست ولی به اون دسترسی ندارم اما سیمکارت پیشم هست ولی وقتی میخوام دیلیت اکانت کنم پیام به خود تلگرام ارسال میشه و به من نمیرسه چطور تلگرام رو دیلیت کنم؟

سلام وقت بخیر
اول تلگرام رو نصب کنید و اکانت رو فعال کنید بعد به راحتی می تونیدکد ارسالی تلگرام رو دریافت کنید و تلگرامتون رو حذف کنید

سلام من تلگرام رو هم رو گوشیم دارم هم رو لپ تاپ الان دلیت اکانت زدم از رو دو تا پاک میشه

سلام.من در تلگرام عضو بودم و خارج شدم ولی دلت اکانت نکردم…الان میخام برگردم ارور میده بیش از اندازه تلاش کردی ….چه کار باید بکنم؟

you have deleted re-created you account too many times recently please wait for a few days before singing up

سلام خسته نباشید.من موبوگرام باخط ایرانسلی نصب کردم که قبلن خط برای خودم بوده ولی چون استفاده ازش نمیکردم وفقط تلگرام خط رونصب کردم مخابرات خطم رو سوزوندوالان فروخته به کسی.الان موبوگرامم پاک شده چون خط دست کسی دیگه است نه میتوانم دیلیت اکانت کنم نه اینکه نصب کنم.میشه کمک کنید لااقل من چجوری دیلیت اکانت کنم اطلاعات شخصی داخلش دارم۳.۴روزه اعصابم بهم ریخته نمیدونم چکارکنم چجوری دیلیت اکانت کنم????????

سلام وقتتون بخیر
اگر به سیم کارت دسترسی نداشته باشید نمی تونید دیلیت اکانت بکنید .
اگر مدت زیادی هست که از تلگرام اون سیم کارتتون استفاده نکردید خودبخود دیلیت اکانت میشه . به شریطی که در بخش تنظیماتش دستکاری نکرده باشید .

چطور میتونم بدون کد موبوگرام دوستم را براش دلیت اکانت کنم

با سلام یکسال است که از تلگرام استفاده نمیکنم چطوری دیلیت اکانت کنم کد دستوری برایم ارسال نمیشود البته در کامپیوتر تلگرام و دارم

سلام میخوام اطلاعات 6ماه قبلمو بالا بیارم لطفا کمکم کنید هم عکس هم پی ام

سلام وخسته نباشید، یعنی واقعا ماهایی که دلیت اکانت کردیم و میخوایم با سیمکارت دیگه تلگرام نصب کنیم ، حتی اکه فیلترشکن هم داشته باشیم دیگه برامون اس ام اس نمیاد؟؟ با وجود فیلتر شکن هم دیگه نمیشه تلگرام نصب کرد؟؟

سلام ..الان وصعیت طوری شده که در اکثر مواقع اس ام اس تلگرام به دستتون نمی رسه و گاهی هم شاید برسه . در کل تا تکلیف تلگرام روشن نشده ، تا جابی که امکان دارید دیلیت اکانت نکنید چون ممکنه اصلا نتونید دوباره تلگرام نصب کنید . چند روز صبر کنید احتمالا مشکل فیلتر تلگرام رفع بشه . تو خیرها بود که احتمال پنجشنبه این هفته فلتر تلگرام رفع می شه و بدون فیلترشکن هم میشه ازش استفاده کرد . دیگه اطلاع ندارم چقدر این خبر درست هست

سلام من درروز چندباربرنامه تلگرامموحذف ونصب میکردم حالاهرکاری میکنم نمیشه .بایدچیکارکنم ..میخوام دیلینم بزنم نمیشه

سلام . سایت تلگرام فیلتر شده برای دیلیت اکانت کردن باید فیلترشکن نصب کنید . ولی اگه واقعا نیاز به دیلیت کردن اکانتتون ندارید این کار رو نکنید چون جلوی اس ام اس ارسالی تلگرام رو گرفتن و اگه دیلیت اکانت تلگرام رو انجام بدید دیگه نمی تونید دوباره تلگرام رو فعال کنید

میخوام دلیت اکانت بزنم ولی نمیشه آدرس و میزنم مینویسه این صفحه وب در دسترس نیست

من هک شدم و طرفم همه راه های محافظتی روانجام داده منم نمیتونم برم تو اکانتم که دلیت اکانت کنم باید چیکار کنم؟

سلام وقتتون بخیر
اگه سیم کارت دست شماست همه تنظیمات امنیتی و کنترل اکانتتون دست شماست و هیچ کس نمیتونه اکانت شما رو تحت کنترل بگیره . ولی اگه سیم کارت دست شما نیست دیگه کاری از دستتون برنمیاد .

سلام
بعد از دلیت اکانت تلگرام‌ شماره های مخاطب من در تلگرام بالا نمیاد. مثلا از مجموع ۲۰۰۰ شماره حدود ۱۰۰ شماره در تلگرام وحود دارد.

سلام من بعد از دیلیت اکانت تلگرام میخواستم دوباره وارد تلگرام شم اما نمیشه؟
به نظرم در حال دیلیت از ما دوتا سوال پرسید رنگ سوال ها سبز و قرمز بود ، که آیا برای همیشه میخوای دیلت شی یا نه من اشتباهی دیلیت کلی رو زدم
حالا چیکار کنم دوباره وارد تلگرام شم هر کاری میکنم نمیشه.
متشکر میشم راهنماییم کنید.

سلام .وقتتون بخیر
یک روز صبر کنید و دوباره امتحان کنید .
اون گزینه های سبز و قرمز فقط از شما میپرسید که آیا مطمئن هستید که میخواید دیلیت اکانت انجام بدید یا خیر

سلام من کلا تلگراممو پاک کردم بعو میخاستم دلیت اکانت کنم فقط کد از طریقه تلگرام میاد منم تلگرامو کلا پاک کردم الان چجوری کد دریافت کنم کد ۲مرحله برام فعال شده میگه ۶روز وقت داری یا ۶روز ه تموم میشه بعد ایمیلم نداده بودم الان باید چیکار کنم

با سلام و وقت بخیر
در این مورد اطلاعی ندارم و نتونستم چیزی پیدا کنم . سعی میکنم روش های مختلف رو تست کنم و اگه تونستم روشی برای این مشکل پیدا کنم همینجا منتشر می کنم و به ایمیلتون هم ارسال میکنم .

سلام خسته نباشین من اکانتم افتاده دست یکی دیگ هر با کد چهار با وارد شدم دیگ وارد نمیشع چطوری پسش بگیرم خیلی نگرانم

سلام .وقتتون بخیر
به چه شکلی افتاده دست یکی دیگه .؟ آیا سیم کارت دست شماست یا ایشون . در صورتی که الان به هرطریقی به اکانتتون دسترسی دارید میتونید از بخش تنظیمات همه کسانی که به اکانت شما دسترسی دارند رو قطع دسترسی کنید . بعد بهتره برای اکانتتون رمز عبور قرار بدید که دیگه کسی نتونه بهش دسترسی داشته باشه . حتی اگر سیم کارت الان دست شما نیست ولی شما به هر طریقی ، مثلا از طریق تلگرام نصب شده روی کامپیوتر یا لپ تاپتون ، به اکانتتون دسترسی دارید بازهم میتونید دیلیک اکانت کنید چون کد دیگه اس ام اس نمیشه و به اکانت تلگرامتون ارسال میشه

سلام خسته نباشید ببخشید اگه دیلیت اکانت کنیم ودوباره تلگرام با اکانت جدید نصب کنیم کسانی که قبلا ماروبلاک کردن شمارشونو داشته باشیم دیگه ما ازبلاکشون خارج میشیم ومیتونیم بهشون پیام بدیم؟ ممنون میشم سریع جواب بدین

سلام وقت بخیر ..بله با دیلیت اکانت تلگرام ، شما می تونید به تمام کسانی که قبلا شما رو بلاک کرده بودن پیام بدید

سلام من خطی که تل گر روش نصب بود رو واگذار کردم و نتونستم تلگرام رو انتقال بدم،آ چجوری میتونم اکآنت رو پاک کنم؟

سلام . بدون دسترسی به سیم کارتتون نمیتوید تلگرام رو حذف کنید . مگر اینکه در حال حاضر مثلا از طریق کامپیوتر به اکانت تلگرامتون دسترسی داشته باشید

باعرض سلام من گوشیم تلگرامش کد امنیتی داشته گوشیمو فلش زدم الان تلگرامم نصب نمیشه دلیت اکانت هم نمیتونم بزنم لطفا راهنماییم کنید ممنون

باعرض سلام من تلگرامم روبهش کد امنیتی داده بودم .حواسم نبوده برش دارم گوشیمو فلش زدم الان نه میتونم دوباره نصبش کنم نه دسترسی به کد دارم که دلیت اکانت بزنم خواهشا راهنماییم کنید

باسلام و وقت خیر
در زمان ایجاد کد امنیتی آدرس ایمیل از شما گرفته شده ..میتونید با استفاده از اون آدرس ایمیل ، کدامنیتی خودتون رو بازیابی کنید و وارد اکانت تلگرامتون بشید

سلام من یه سیم کارت داشتم دست دوستم امانت که دوستم تلگرام رو رو سیم کارت من نصب کرده حالا سیم کارتم رو پس گرفتم و تلگرامش رو دلیت اکانت کردم ولی باز تلگرام سیم کارتم فعاله با یه شماره ی دیگه چطور من باید حذفش کنم؟ ممنون

سلام . وقت بخیر
چطور تلگرام شما با یه شماره دیگه فعاله ؟ هر اکانت تلگرام فقط میتونه روی یک شماره فعال باشه . لطفا یکم بیشتر توضیح بدید

با سلام ، من با خط قبلیم اکانت تلگرام داشتم، امروز دیدم که تلگرامم هک شده و کسی دیگه استفاده میکنم ، و اون سیم کارتم سوخته ،به هیچ صورت نمیتونم دیلیت اکانت کنم ،آیا راهی هست واسه دیلیت اکانت کردن?? لطفا راهنماییم کنید ?????

با سلام و وقت بخیر
بدون دسترسی به سیم کارت نمیشه دیلیت اکانت کرد …از کجا دیدید که تلگرامتون هک شده ؟ اگه خودتون به اکانت تلگرام دسترسی دارید ، بدون سیم کارت هم میتونید دیلیت اکانت کنید چون کدفعال سازی به اکانت فعلیتون ارسال میشه

سلام
میخواستم بدونم اگر یه اکانتیرو دیلت کرده باشن میتونن پیامهای قبلا رو دربیارن منظورم مراجع قانونی کشورمونه سوال واسم مهم هستش ممنون

با سلام و وقت بخیر ….بعد از دیلیت اکانت نمیتونن البته در صورتی که قبل از دیلیت کردن اکانتتون این کار رو نکرده باشن

سلام
من برنامه تلگرام رو از گوشیم حذف کردم بدون اینکه دیلیت اکانت کرده باشم بعد وقتی خواستم دوباره وارد اکانتم بشم متوجه شدم که سیم کارتم مسدود شده و امکان اینکه سیمکارتو از مسدودیت خارج کنم ندارم میخواستم بدونم راهی هست که من بتونم وارد اکانتم بشم (چون اس ام اس برام ارسال نمیشه و نمیتونم کدی دریافت کنم بخاطرمسدودیت) یا اگه امکان اینکه وارد اکانتم بشم نیست امکان دیلیت اکانت کردن هستش؟
ممنون میشم کمکم کنید

با سلام و وقت بخیر
بدون دریافت کدفعال سازی تلگرام شما به هیچ نحوی نمیتونید وارد حساب کاربریتون بشید و
بدون دسترسی به اکانتتون نمیتونید تلگرام رو حذف کنید و هیچ راهی نداره . ولی اگر از بخش تنظیمات تلگرام ، گزینه حذف خودکار تلگرام رو تغییر نداده باشید ، بعد از شش ماه بدون استفاده ماندن اکانتتون ، به صورت خودکار دیلیت اکانت انجام میشه و کلیه فعالیت های شما از سرورهای تلگرام حذف میشه

امکان داره که تلگرام خود به خود دیلیت اکانت بشه!؟ من تلگرامم ورژن جدید نبود حدود ٣ هفته ام واردش نشده بودم که امروز متوجه شدم دیلیت اکانت شده دلیلش چى مى تونه باشه!؟

با سلام و وقت بخیر
بله
در صورتی که 6 ماه از تلگرام استفاده نکنید به صورت خودکار دیلیت اکانت میکنه . ( البته ظاهرا شما سه هفته استفاده نکردید که در این صورت نباید به صورت خودکار پاک بشه )
البته در بخش تنظیمات میتونید این مدت رو کمتر هم بکنید . از یک ماه تا یکسال قابل تنظیم کردن هست

سلام من کد رو دریافت میکنم ولی وقتی به تلگرام وارد میشم وسپس میخوام وارد آدرس سایت بشم دوباره مرحله ی اول نمایش داده میشود لطفا راهنماییم کنید

سلام من تلگراممو پاک کردم بد دوباره نصبش خاستم انجام بدم نشد چون تایید دومرحله ای رو انجام دادم الانم کدشو یادم نیست.میشه راهنمایی کیند باید چکارکنم

با سلام و وقت بخیر
باید از طریق آدرس ایمیلی که موقع ایجاد رمز به تلگرام دادید ، رمز عبور خودتون رو بازیابی کنید

سلام ببخشید من اکانت مجازی تل داشتم الان یهو از تو گوشیم پریده میخام دیلیتش کنم کلا. ولی کد رو به هیج طریقی نمیتونم به دست بیارم.اون کدی ک شما دادین هم ارور میده میگه اشتباس .الان چطئری میتونم دیلیت کنم؟؟لطفا راهنمایی کنین.

با سلام و وقت بخیر .
بدون دریافت کد نمیشه تلگرام رو حذف کرد . اون کدی هم که تو این مطلب هست فقط برای شماره خود ما و فقط همون لحظه اعتبار داشت و الان منقضی شده

سلام من برای تلگرام رمز دوم داده بودم به صورت تصادفی تلگرامم حذف شد الان رمز دوم فراموش کردم مجبورم دیلت اکانت کنم ولی بعد دادن شماره موبایل کد برام ارسال نمیشه ممنون میشم راهنماییم کنید

با سلام و وقت بخیر
از ایمیلی که موقع ساختن رمز عبور دوم به تلگرام دادید ، برای بازیابی رمز استفاده کنید و بعد تلگرام رو حذف کنید

سلام ببخشید من تلگرامم حذف شده و وقتی کد رو وارد میکنم می‌نویسه کد تا معتبر می‌خوام دلت اکانت کنم و رمزش برای سیم‌کارت ارسال بشه

سلام بعد از دلیت اکانت تلگرام شماره های‌موجود در گوشی در تلگرام بالا نمیاد علت چیست و راه حل‌چیست

هربارامتحان میکنم میزنه تلاش زیادوصبرکنید…نه دیلیت میشه کردنه کدمیادنه گذرواژه که نمیدونم چیه

سلام من گوشیموفلش کردم الان میخوام موبوگرامم ودوباره نصب کنم قبول نمیکنه میزنه واردگذردومرحله ای شدیدرمز۶رقمی فرستاده شده روواردکنیدولی هیچ چیزی برام نیومده حتی دیلیت اکانتم خواستم بکنم اس هم برام نمیادومیزنه تلاش زیادکردیدچیکارکنم لطفاراهنمایی کنید

با سلام و وقت بخیر
ارسال اس ام اس در بخش دیلیت اکانت تلگرام کلا حذف شده و فقط کد ارسال میشه
موقع نوشتن شماره موبایل توجه کنید که از حروف فارسی استفاده نکرده باشید
اگه چندین بار پشت سر هم شماره رو اشتباه وارد کنید باید یک روز صبر کنید و دوباره امتحان کنید

با سلام میخواستم بدونم اگه دلت اکانت کنم کسی ک قبلا از طریق آیدی وارد تلگرامم میشدن بازم میتونن بیان پی وی ؟ نمیخوام اکانت جدید آیدی بذارم

سلام خسته نباشید.ببخشیدمن تلگرامو روی کامپیوتر نصب کرده بودم ومشکلی نداشتم یه بارکه خواستم برم تو تلگرام نیومدوگف بایددوباره شماره خطمو بدم هرچی زدم میگفت اشتباهه وقتی خواستم دیلیت اکانت کنم کد رو واسم اس ام اس نمیکنه منم الان تلگرام ندارم که واسم کدو روی تلگرام بفرسه لطفا راهنماییم کنین.

درود بر شما مسئول محترم سایت
وقتتون بخیر
من چندبار دیلیت اکانت زدم اما کد رو اشتباه وارد کردم
و الان حتی بعد از ۴۸ ساعت موفق به حذف حسابم نمیشم و ارور میده متاسفانه
چه مدت باید صبوری کنم ؟
لطفا و حتما راهنماییم کنید
سپاس از مهرتون

درود بر شما مسئول محترم سایت
وقتتون بخیر
من چندبار امتحان کردم کد اشتباه بوده
الان میخوام دیلیت اکانت کنم موفق نمیشم و ارور میده لطفا و حتما راهنماییم کنید
با تشکر از مهرتون
خیلی ضروریه که دیلیت اکانت کنم
چه مدت باید صبوری کنم آیا ؟؟؟
گفته شد ۴۸ ساعت اما تو همون وضعیته متاسفانه !!!

سلام چطوری میشه ایدی تلگرام رو حذف کرد بدون اینکه هیچ کدی دریافت کرد؟من ب سیمکارتم دسترسی ندارم
ممنون

سلام
خط من خود به خود دلیت اکانت شده وهرکار میکنم نمیشه وارد تلگرام بشم زمان ثبت نام این خطارو میده
banned phone number
راهش چیه تا بتونم وارد تلگرام بشم چون تمام اطلاعاتم داخل تلگرامه لطفا راهنمایی کنید ممنون.

من لوگ اوت کردم الان میخوام دلت اکانت کنم ج جوری میتونم

سلام..من تلمو پاک کردم ولی دیلیت اکانت نزدم.الان میخام از این طریقی ک تو سایت گفتین دیلیت بزنم کد براخطم نمیاد..چیکار کنم؟!ضروریه بخدا جواب بدین

سلام.. بعد از اینکه در خواست کد دادید ، ثانیه شمار شروع به کار میکنه . باید صبر کنید صفر بشه تا اس ام اس براتون ارسال بشه

سلام من شمارمو درست میزنم ولی کد واسم مسیج نمیشه

سلام ..کیبوردتون رو انگلیسی کنید و دوباره تست کنید احتمالا حل میشه

سلام.من چند بار تلگرامو دیلیت اکانت کردم الان ک نصب می کنم اکانتم برای هیچ کدوم از مخاطبینم بالا نمیاد؟وقتی بهشون پی ام میدم نمیشناسن منو درصورتی ک شماره منو دارن.برای حل این مشکل باید چیکار کنم؟

با سلام خسته نباشید من تلگرامم رو حذف کردم کد امنیتی داشت الان میخوام نصب کنم کد رو میخواد کد روفراموش کردم ایا راهی هستش که اکانتم برگرده

سلام .
اون کد دیگه اعتبار نداره یه کد جدید براتون ارسال میکنه .
اکانت قبلی به هیچ روشی قابل برگردوندن نیست و کلا همه چیزش از بین رفته

سلام من چندبار رمزو زدم بعد ار ر داد که زیاد امتحان کردم باید بعدا باز امتحان کنم حالا تا چقد باید صب کنم کع دوبارع رمز و بهم بدع چند روز طول میکشع!؟

سلام من میخوام دیلیت اکانت کنم ولی کد برام نمیاد خیلی هم امتحان کردم وفقط با یه دستگاه تلگرام نصب کردم

سلام من رمز دو مرحله ای و فراموش کردم و جیمیل پشتیبان نزدم چکارکنم اکانتم برگرده

سلام تلگرام هایی که با شماره مجازی هست رو میشه دیلت اکانت کرد؟؟

با سلام
ببخشید تلگرام من پریده.بهش دسترسی ندارم.چطور میتونم اکانتم رو حذف کنم؟بدون نیاز به تلگرام…

سلام ..
بدون دسترسی به سیم کارت و اکانت تلگرام ، نمیشه اکانت تلگرام رو حذف کرد

با این روشی که گفتیدweb telegram هم مینویسه زیاد تلاش کردید و فایده نداره

به سیم کارت دسترسی داشته باشید مشکلی نیست . اکانت تلگرام رو فعال کنید و از همین روش پاکش کنید .
اگه زیاد تلاش کردید و ارور داد باید چند ساعت صبر کنید و دوباره امتحان کنید .
اگه به اپ تلگرام دسترسی ندارید از طریق آدرس زیر میتونید روی هر دستگاهی ( موبایل ، گوشی یا لپ تاپ ) به اکانت تلگرامتون دسترسی داشته باشید ( بدون نیاز به اپ یا نرم افزار تلگرام )
web.telegram.org/

با سلام تلگرام من حذف شده , و دیگه نمیتونم نصبش کنم حلا میخوام دیلیت اکانت کنم چطور میتونم کد رو دریافت کنم

سلام / حتما باید تلگرام رو نصب کنید و بعد اقدام به حذف اکانت بکنید .
چرا دیگه نمیتونید نصبش کنید ؟

نمیدونم امروز به طور اتفاقی دستم خورد روش و حذف شد بعدش خواستم نصب کنم برام کد نصب و نمیفرستاد

من کارم با تلگرام زیاده و میخوام هرچه زودتر با همین شمارم وارد تلگرام بشم اما نمیشه لطفا راهنماییم کنید

از طریق کامپوتر نصب کنید یا با یک گوشی دیگه امتحان کنید اگه نشد با یه سیم کارت دیگه اکانت رو فعال کنید بعد شماره اکانت رو تغییر بدید به این سیم کارتتون .
البته توجه داشته باشید که تلگرام اول کد رو به اکانت فعالتون اریال میکنه و در صورتی که دوباره درخواست بدید به سیم کارتتون اس ام اس میفرسته

من با یک سیم کارت دیگه وارد تلگرام شدم بعد خواستم شمارمو جای گزین کنم اما گفت اول باید دلیت اکانت کنی که بتونی شمارت و جایگزین کنی .

بله اول باید شما جدید رو دیلیت اکانت کنید تا بشه به شماره قبلی منتقلش کرد .
ولی شماره اصلیتون رو هم حتما میتونید فعال کنید …مشکل شما فقط اینه که اس ام اس تلگرام براتون نمیاد ؟

برای این که اس ام اس حتما براتون بیاد :
از طریق آدرس زیر اکانتتون رو فعال کنید و نه از طریق نرم افزار یا اپ تلگرام
web.telegram.org
شماره خودتون رو وارد کنید و روی next کلیک کنید .
صبر کنید تا ثانیه شمار صفر بشه بعد روی گزینه
Send code via SMS
کلیک کنید /. حتما کد براتون ارسال میشه

من با یه سیم‌کارت دیگه توی تلگرام وارد شدم و خواستم که شماره خودم و جایگزین کنم اما ارور میده که شما با این شماره یک اکانت دارید اول دیلیت اکانت کنید . حالا برای دیلیت اکانتم ک‌تلگرامم نیست که کدش برام بیاد

بله کد اومد برام اما وقتی کد و زدم گفت بیش از حد تلاش کردی

چند ساعت صبر کنید و دوباره امتحان کنید . حتما قبول میکنه

سلام .برای دلیت اکانت راهکاری هست بدون کدی ک میفرسته برا تلگرام حذف کنم اکانتمو؟چن بار زدم ارور میده تا چند روزیم باید صبر کنم میخاسم زودتر حذفش کنم نمیشه کدرو به ایمیل بفرسته یا به یه خط دیگه در تلگرام

باسلام من تلگرام حذف کردم الانم میخوام دیلیت اکانت کنم هرکاری میکنم کدنمیفرسته توخطم (منظورم به این شماره همراه اول)بعدالان روی خط رایتل تلگرام وصل کردم لطفا راهنمایی کنید

دیلیت اکانت میخوای بکنی کدو میفرسته رو اکانت تلگرامت باید تلگرامو دوباره نصب کنی کد واست ارسال میشه

سلام
ببخشید من میخام تلگرامم حذف کنم اما از همون دفعه اول تو مرحله اول میزد شما تلاش زیادی کردید دوباره امتحان کنید بعده چن روزم دوباره همین پیام میاد جیکا کنم

سلام وقت بخیر
دیلت اکانت زدم شماره هم درسته کد برام نمیاد؟چرا؟

سلام
از طزیق آدرس زیر وارد اکانتتون بشید و بعد دوباره از آدرس telegram.org/deactivate درخواست ارسال کد کنید حتما براتون کد میفرسته

سلام من خواستم تلگرامم رو دلت کنم شمارمو درست زدم کد اومد کد رو هم زدم بعدگفت شمارت اشتباهه دوباره زدم گفت زیادتلاش کردی. حالاهرکاری میکنم فقط میگه زیادتلاش کردی چیکارکنم؟

سلام …چند ساعت صبر کنید و دوباره مراحل رو انجام بدید

سلام چرا کد ارسال نمیشه؟
شماره رو هم درست میزنم

سلام من سیم کارتم گم شده بعد اکانت تلگرامم تو گوشی قبلیم بود ک سوخت الان میحوام وارد اکانتم بشم نمیشه . راهی نداره؟؟ کمکم کنید لطفا

با سلام و وقت بخیر
چه اروری میده ؟
وقتی شما در خواست کد میدید اول به اکانت قبلیتون ارسال میکنه . یه گزینه داره که اونو باد بزنید تا به اکانت قبلی تون ارسال نکنه و به گوشی فعلیتون اسم ام اس بفرسته تا بتونید وارد بشید

سلام.من گوشیم سوخت و با یه گوشی دیگه تلگرام نصب کردم پیام میده شما با این شماره زیاد تلاش کردید بعد امتحان کنید.چه کنم؟

با سلام و وقت بخیر
سیم کارتتون رو داخل یه گوشی دیگه بندازید و امتحان کنید . اگه نشد از طریق کامپیوتر وارد اکانتتون بشید و از بخش تنظیمات ، همه دستگاههای فعال رو از اکانتتون خارج کنید . اگه کامپیوتر ندارید ، از طریق سایت تلگرام وارد بخش تحت وب تلگرام بشید و از اونجا این کار رو انجام بدید

سلام.
میخواستم بدونم،بعداز دیلیت اکانت که اسم و پروفایلمون برای دوستان پاک میشه،بعد از نصب دوبارهء تلگرام اسم و عکس پروفایل درگوشیه دوستامون برمیگرده یا نه؟

سلام
بله بر میگرده
البته عکس های قبلی نه ..هر عکسی که از نصب دوباره به بعد قرار بدید نشون داده میشه

ببخشید من نسخه اصلی تلگرام و نصب داشتم بعد از اینکه این نسخه مسدود شد تلگرام طلایی رو نصب کردم اما چون بعد فهمیدم امنیت نداره میخوام حذفش کنم اما میخوام مطالب نسخه اصلی باقی بمونه به غیر از حذف اکانت راه دیگری هست؟

سلام من شماره میزنم ولی کدش نمیاد
چنبارم امتحان کردم

سلام
احتمالا از چند تا دستگاه به اکانتتون متصل هستید . از همه اکانت ها خارج بشید و دوباره امتحان کنید
گ

سلام من تو یه گوشی تلگرام نصب کردم گوشی دیگه روشن نمیشه چجوری باید اون اکانتو حذف کنم دیلیت اکانتم میکنم اس ام اس نمیاد

سلام .. تلگرام رو روی یک گوشی دیگه نصب کنید و فعال کنید بعد در صورت تمایل میتونید اکانت تلگرام رو از طریق همون گوشی حذف کنید

من تلگرامم رو حذف کردم بعد هر کاری کردم میگه شما بیش از حد تلاش کردین باید صبر کنید خواستم از طریقه تغییر شماره وصل کنم ک گفت شما ب تلگرام وصلید باید دلیت اکانت کنید دلیت اکانت هم کد می فرسته واسه تلگرام خب من تلگرامم قطعه کدی ندارم ک بدم ک اکانتم رو حذف کنه چاره چیه من فقط می خوام با همین شماره ب تلگرام وصل بشم

من تلگرامم رو حذف کردم بعد هر کاری کردم میگه شما بیش از حد تلاش کردین باید صبر کنید خواستم از طریقه تغییر شماره وصل کنم ک گفت شما ب تلگرام وصلید باید دلیت اکانت کنید دلیت اکانت هم کد می فرسته واسه تلگرام خب من تلگرامم قطعه کدی ندارم ک بدم ک اکانتم رو حذف کنه چاره چیه من فقط می خوام با همین شماره ب تلگرام وصل بشم

سلام .بنده هم دقیقا مشکل این دو بزرگوار و دارم خواهشا راهنمایی کنید .ولا من تلگرامم و با اون شماره نکردم که دسترسی به کد داشته باشم لطفا راهنمایی کنید

اپ تلگرام رو از گوشیتون حذف کنید و به ادرس حذف اکانت تلگرام که در مطلب اشاره شده مراجعه کنید

شماره موبایلتون رو در کادر مربوط وارد کنید و روی next کلیک کنید
یه کد به گوشیتون ارسال میشه . کد رو وارد کنید و وارد اکانت تلگرامتون بشید
در اون کادر آبی بالا سمت چپ روی اون سه تا خط کلیک کنید و گزینه ستینگ رو انتخاب کنید
روی گزینه Active sessions کلیک کنید و تمام دستگاه هایی که به تلگرام شما وصل هستند رو غیر فعال کنید
حالا برگردید به صفحه ستینگ و روی Log out کلیک کنید و از تلگرام خارج بشید
الان دوباره اپ رو روی گوشیتون نصب کنید و تلگرام رو استفاده کنید احتمالا مشکلتون حل شده

تمام توصیه های پزشکی و دارویی موجود در این سایت فقط جنبه اطلاع رسانی و افزایش آگاهی دارد و به هیچ عنوان جایگزین توصیه های پزشک نیست.این سایت هیچ مسئولیتی در این مورد ندارد.شما باید قبل از هرگونه اقدام به خود درمانی ، با پزشک خود مشورت کنید.

توجه : هیچ محصولی برای فروش نداریم.(بخصوص دارو) .هیچ اطلاعی از روش های فروش کلیه نداریم.لطفا سوال نفرمایید.

مطلب تصادفی

سوال : سابقه نداشته پریودم عقب بیوفته . دلیلش چی می تونه…

تور کیش و تور مشهد پرطرفدارترین تورهای مسافرتی در تعطیلات…

سوال : گروه خونی من منفی است و آمپول روگام باید بزنم ، عوارض…

رپورتاژ آگهی

تور کیش و تور مشهد پرطرفدارترین تورهای مسافرتی در تعطیلات…

ممکن است به هردلیلی نیاز داشته باشید تا تمام فعالیت های خودتان در اکانت تلگرام تان و حذف کنید . با حذف کردن اپلیکیشن تلگرام از روی گوشی و یا نرم افزار آن از روی کامپیوتر ، تمام فعالیت های تلگرامی شما در سرور تلگرام باقی می ماند . دیلیت اکانت تلگرام از طریق خود نرم افزار و اپ تلگرام امکان پذیر نیست ( دقیقا مانند حذف اکانت اینستاگرام ) و برای این کار باید از طریق طریق ورود به آدرس https://telegram.org/deactivate  نسبت به حذف اکانت تلگرام اقدام کنید .

فقط درصورتی که قصد ندارید از تلگرام استفاده کنید ، اقدام به دیلیت اکانت تلگرام کنید . در صورتی که اکانت تلگرام خودتون رو حذف کنید ممکن است تا چند روز قادر به عضویت دوباره و استفاده از تلگرام نباشید .

در صورتی که اکانت شما ریپورت شده و قصد دارید با حذف تلگرام ، از لیست اسپم تلگرام خارج بشید اینکار را نکنید چون هیچ تاثیری ندارد

دلایل زیادی وجود دارد که شما نیاز داشته باشید تا “اکانت تلگرام” خودتان را حذف کنید .بعد از دیلیت اکانت تلگرام چگونه دوباره وارد ش

برای مثال زمانی که شما سیمکارت خودتان را که  دارای اکانت تلگرام بوده واگذار میکنید ، حتما باید حساب کاربری تلگرام خودتان را حذف ( دیلیت اکانت تلگرام ) کنید .

توجه : با دیلیت اکانت تلگرام ، تمام پیام ها و فعالیت های شما در گوشی و کامپیوتر شما برای همیشه حذف خواهند شد.

ولی در حساب کاربری تلگرام دوستان و کسانی که با آنها صحبت کرده اید باقی خواهد ماند.

و فقط عکس پروفایل شما حذف شده و بجای نام شما ، عبارت Deleted Account نمایش داده خواهد شد  و بجای عکس پروفایل تلگرام شما حروف DA نشان داده خواهد شد.

بعد از دیلیت اکانت تلگرام شما در هر زمان دوباره میتوانید اکانت تلگرام خودتان را با همان شماره و سیمکارت قبلی فعال کنید .

ولی  گفتگوها و فعالیت های قبلی شما در تلگرام قابل بازیابی نیست.

در هنگام واگذاری سیمکارتی که به اکانت تلگرام متصل بوده ، حتما و حتما باید قبل از واگذاری ، اکانت تلگرام خود را دیلیت کنید .

چون به هیچ عنوان روشی برای حذف اکانت تلگرام بدون دسترسی به سیمکارت و شماره مربوط به آن اکانت وجود ندارد

به هیچ عنوان نمیتوانید بدون وارد شدن به اکانت تلگرام ، حساب تلگرام خودتان را حذف کنید .
در صورتی که بدون حذف اکانت تلگرام ، شماره و سیم کارت خودتان را واگذار کنید ، خریدار سیمکارت شما ، به تمام گفتگوها و فعالیت ها

و عکس ها و دوستان شما دسترسی خواهد داشت . شما هیچ راهی و روشی برای پاک کردن اکانت تلگرام خودتان نخواهید داشت.

پاسخ : موقع وارد کردن شماره موبایل توجه داشته باشید که شماره خود را با کد ایران وارد نمایید .

( ۰۰۹۸ و یا به جای ۰۰ میتوانید از + استفاده نمایید) برای مثال برای شماره ۰۹۱۴۱۱۱۱۱۱۱ به این صورت صحیح است :

همچنین توجه داشته باشید که برای وارد کردن شماره موبایل ، حتما باید از فونت انگلیسی استفاده نمایید .

پاسخ : در بروز رسانی جدید تلگرام ، ارسال کد توسط اس ام اس کلا حذف شده و برای دریافت کد حتما باید در اکانت تلگرام خود لاگین کرده باشید .

پاسخ : در صورتی که در یک روز چند بار پشت سرهم به صورت نادرست اقدام به وارد کردن شماره کنید ، امکان حذف اکانت تلگرام برای ۲۴ ساعت برای شما مسدود خواهد شد .

پاسخ : خیر با حذف اکانت تلگرام ، شماره شما همچنان در لیست ریپورت تلگرام باقی خواهد ماند و با فعال کردن دوباره اکانت ، بازهم قادر به ارسال پیام خصوصی نخواهید بود .

پاسخ  : در صورتی که در یک روز بیش از چندین بار اقدام به حذف اکانت خود کنید ، امکان دیلیت اکانت برای چند هفته برای شما غیر فعال خواهد شد .

پاسخ : خیر در صورتی که دیلیت تلگرام را انجام بدهید ، از تمام گروه ها و کانال های تلگرامی خارج شده و در صورتی که مدیر یک کانال یا گروه تلگرامی بوده باشید ، به هیچ عنوان امکان دسترسی دوباره به بخش مدیریت گروه یا کانال را نخواهید داشت .

سوال : کدی که از طرف تلگرام برای من ارسال میشود را در کادر مربوطه وارد میکنم ولی قبول نمیکند .

پاسخ : کد ارسالی شامل حروف کوچک و بزرگ میباشد که حتما باید این حروف دقیق وارد شود . همچنین در ابتدا و انتهای کدوارد شده نباید فاصله وجود داشته باشد.

پاسخ : تمام اپلیکیشن ها و برنامه هایی که به نحوی از سرور تلگرام استفاده میکنند دقیقا به همین روش حذف میشوند.

توجه : اپلیکیشن هایی مثل موبوگرام ۱ موبوگرام ۲ و ۳ ، تلگرام پلاس ، تلگرام ایرانی،تلگرام فارسی ، زپ زپ ،لاگاتگرام و … دقیقا باید

برای پاک کردن اکانت تلگرام و ورود  به سایت حذف تلگرام از آدرس زیر استفاده نمایید

پاسخ : حذف اکانت تلگرام از کامپیوتر نیز دقیقا به همین روشی که در بالا گفته شد امکان پذیر هست

پاسخ : خیر جهت حذف تلگرام حتما باید به اکانت خودتون وارد بشید تا بتونید کدی که از سرور تلگرام ارسال میشه رو دریافت کنید و تلگرام خودتون رو پاک کنید

من میخوام اطلاعات اکانت تلگرامم را به اکانت دیگه ای انتقال بدم و آنوقت اکانت فعلی را پاک کنم ولی هر چی تو اینترنت سرچ کردم چنین راه حلی وجود نداره … نمیدونم باید چه کنم … شما راه حلی برای این منظور ندارید ؟

سلام .چطور میتونم گروهی گه برای خودم ساخته بودم وفقط خودم عضوش بودم تا مطالب موردنیاز رو دراون جمع آوری کنم رو مطالبش رو داشته باشم یا جایی ذخیره کنم بعد تلگرام رو دیلیت اکانت کنم؟

سلام .چطور میتونم گروهی که برای خودم تشکیل داده بودم وفقط خودم عضوش بودم تا مطالب موردنیازرودران جمع اوری کنم رو جایی ذخیره کنم وداشته باشم وبعدتلگراممو دیلیت اکانت کنم؟؟بعد از دیلیت اکانت تلگرام چگونه دوباره وارد ش

درود بر شما ، بنده از موبایل فروشی سیم کارتی خریداری کردم که نفر قبلی تلگرامش رو حذف نکرده بوده و البته کد دو مرحله ای و ایمیلش رو هم فعال کرده حالا من میخوام تلگرام نصب کنم که نمیتونم و شخص موبایل فروش هم به نفر قبلی دسترسی نداره که اطلاعات ایمیل و پسووردش رو بپرسه ، لطفا منو راهنمایی کنید ، سپاس

من فقط دیروز برای حذف اکانت وارد سایت شدم ولی سایت باز نمیشه میخوام فورا پاک کنم اکانتمو ولی نمیشه لطفا راهنماییم کنین

سلام من دیلیت اکانت کردم ی ماه و چند روز پیش و دوباره نصب کردم ولی شمارم نمیفته واسه مخاطبام بعد از نصب دوباره؟من بعد از ۱۲_۱۳ساعت نصبش کردم؟چی کار کنم درست شه؟تورو خدا کمکم کنید.

آدرس ایمیل خود را وارد کنید و در مرحله بعد یادتان نرود که حتما تأیید کنید:

تمامی اطلاعات شما نزد ما با امنیت بسیار بالا محفوظ خواهد بود.

آدرس :گیلان- آستانه اشرفیه-پشت بانک صادرات بازار جلالیه شماره ۳ جنب املاک قوامی-شرکت آریا سیستم تلفن :

بعد از دیلیت اکانت تلگرام چگونه دوباره وارد ش

حذف اکانت تلگرام طلایی پس از نگرانی‌ها در مورد امنیت این پیام‌رسان یکی از دغدغه‌های کاربران تلگرام شده است. در این مطلب چگونگی دیلیت اکانت تلگرام طلایی را شرح می‌دهیم.

نسخه‌های غیررسمی تلگرام بسیاری با توجه به متن باز (Open Source) بودن نرم‌افزار تلگرام تولید و عرضه شده‌اند. هر فردی می‌تواند سری به وب‌سایت گیت‌هاب بزند و کپی سورس‌کد‌های تلگرام و تغییر آن نسخه‌ای مطابق میل خود منتشر کند. با چنین روشی به راحتی می‌توان بدافزارها و جاسوس‌افزارها را به میان مردم فرستاد.

نسخه‌های غیررسمی تلگرام یکی دو تا نیستند؛ از موبوگرام، تلگرام فارسی و تلگرام نارنجی گرفته که همگی به همراه ۳۲ نسخه غیررسمی دیگر به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از کافه بازار حذف شده‌اند، تا تلگرام طلایی و هاتگرام که امکان دریافت آنها از کافه‌بازار و بسترهای مشابه وجود دارد.

همانطور که می‌دانید تلگرام در ۱۱ اردیبهشت ۹۷ به این سو فیلتر است، اما دسترسی به دو اپلیکیشن تلگرام طلایی و هاتگرام بدون محدودیت ممکن است. این یکی از مواردی است که بسیاری از کاربران را نسبت به امنیت تلگرام طلایی به شک انداخته است. پرسش آنها این است که با چه اهدافی در عین اینکه دسترسی به تلگرام وجود ندارد، می‌بایست تنها از دو نسخه غیررسمی از گزند فیلترینگ در امان بمانند. بسیاری گمان می‌کنند این موضوع حریم شخصی و امنیت اطلاعات آن‌ها به خطر می‌اندارد.

همین عدم فیلترینگ تلگرام طلایی و هاتگرام در طول دو ماه گذشته منجر شده است بسیاری به سوی این اپلیکیشن‌ها روانه شوند. به طوری که تاکنون تلگرام طلایی بیش از ۱۱ میلیون بار و هاتگرام بیش از ۴ میلیون بار از کافه بازار دریافت شده‌اند. البته مطابق گفته برخی از مسئولین تلگرام طلایی بیش از ۲۵ میلیون کاربر دارد. با توجه به عدم وجود محدودیت برای این اپلیکیشن به نظر می‌رسد فایل نصبی آن در میان مردم دست به دست می‌شود.بعد از دیلیت اکانت تلگرام چگونه دوباره وارد ش

برای حذف اکانت تلگرام طلایی دو روش وجود دارد. در روش اول می‌بایست در ابتدا اپلیکیشن تلگرام طلایی را از دستگاه اندرویدی خود پاک کنید. و سپس تلگرام اصلی را نصب و با روشی که در ادامه گفته می‌شود، از دسترسی این پیام رسان به حساب تلگرامی‌تان جلوگیری کنید.

پس از آنکه اپ تلگرام طلایی را پاک کردید، تلگرام اصلی (یا نسخه تلگرام X) را از گوگل‌پلی دریافت کنید. همانطور که گفته شد برخلاف تلگرام طلایی امکان دسترسی به نسخه اصلی تلگرام بدلیل اعمال محدودیت‌ها وجود ندارد. برای دور زدن این فیلترینگ یا باید از فیلترشکن‌ها استفاده کرد و یا دست به دامان پروکسی‌ها شد. در آخرین به‌روز‌رسانی تلگرام، امکان استفاده از پروکسی MTProto برای دورزدن فیلترینگ تلگرام به آن اضافه شده است.

پس از آنکه به هر نحوی موفق شدید از فیلترینگ تلگرام گذر کنید، مسیر زیر را دنبال کنید تا همه اکانت‌های مربوط به حساب کاربری شما به غیر از تلگرام نصب شده بر روی گوشی‌تان، به ویژه حساب تلگرام طلایی از دسترس خارج شوند.

برای اینکار منوی کشویی تلگرام (منوی سه خط بالا سمت چپ) را انتخاب کرده، به بخش Setting بروید. در این بخش لازم است روی Privacy and Security لمس کنید.

در ادامه پروسه حذف اکانت تلگرام می‌بایست در بخش Security گزینه Active Sessions را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه می‌توانید تمام دستگاه‌هایی را که حساب کاربری تلگرام شما بر روی آنها فعال است را همراه با موقعیت جغرافیایی آنها مشاهده کنید. در این صفحه با انتخاب گزینه Terminate All Other Sessions تمامی دستگاه‌های دیگری که از حساب کاربری تلگرام شما استفاده می‌کنند، لاگ اوت می‌شوند.

با چنین کاری در نهایت تلگرام طلایی نیز امکان استفاده از حساب کاربری شما را نخواهد داشت. البته یک نکته در اینجا وجود دارد. اگر پیش از آنکه در تلگرام طلایی ثبت نام کنید، از نسخه اصلی تلگرام استفاده نمی‌کردید. امکان Terminate کردن برای شما مقدور نیست. چرا که این قابلیت تنها مخصوص قدیمی‌ترین دستگاهی است که از حساب کاربری شما استفاده می‌کند. برای خلاص شدن از تلگرام طلایی یک راه دیگر نیز وجود دارد.

راه دوم این است که به طور کامل حساب کاربری تلگرام خود را پاک کنید و مجددا در این سرویس عضو شوید. همانطور که گفته شد این کار برای آنهایی که نتوانستند حساب کاربری تلگرام طلایی را Terminate کنند و یا می‌خواهند تا جای ممکن خیالشان از بابت حریم خصوصی و امنیت اطلاعاتشان راحت باشد، مناسب است.

برای این منظور نیاز است به صفحه مربوط به دی‌اکتیو کردن اکانت در وب‌سایت تلگرام مراجعه کنید. (my.telegram.org/deactivate) پس از وارد شده به این ‌صفحه کادری مشاهده می‌شود که شما باید در آن شماره موبایل اکانتی را که می‌خواهد آن را حذف یا دی‌اکتیو کنید را وارد کنید.

پس از آن بر روی Next کلیک کرده و کادر دیگری برای شما ظاهر می‌شود. در اینجا یک کد (شامل حرف و عدد) که برای تایید استفاده شما از این اکانت است، به صورت اس‌ام‌اس و نیز در تلگرام ارسال می‌شود که باید آن را در کادر Confirmation Code وارد کنید.

در ادامه صفحه جدیدی باز می‌شود که در ابتدا به شما هشدار می‌دهد که با دی‌اکتیو کردن اکانت طلگرام تمامی اطلاعات شما، نظیر چت‌ها خصوصی، گروه‌‌ها و کانال‌ها پاک می‌شوند. همچنین این نکته را گوشزد می‌کند که پس از دی‌اکتیو کردن چند روز طول می‌کشد تا مجددا بتوانید با این شماره یک حساب کاربری تلگرام بسازید. در این مرحله بر روی Done کلیک کنید.

در نهایت در پنجره‌ای که به شکل زیر باز می‌شود، تنها کافی است بر روی دکمه سبز رنگ (Yes, Delete My Account) کلیک کنید تا حساب کاربری تلگرام شما به همراه تمامی اطلاعات موجود در آن به طور کامل غیرفعال شود. با این کار حساب کاربری تلگرام طلایی شما نیز به طور کامل حذف می‌شود.

اگر می‌خواهید مجددا با استفاده از این شماره، یک اکانت تلگرام بسازید، همانطور که گفته شد احتمالا نیاز خواهد بود چند روزی منتظر بمانید. پس از آن تلگرام اصلی و یا تلگرام ایکس را از گوگل پلی دانلود کنید و مجددا اقدام به ثبت نام در این سرویس پیام‌رسان نمایید.

چند روز قبل عنوان شد که احتمالا فعالیت تلگرام طلایی و هاتگرام در ایران پایان خواهد یافت. مسولان به دنبال آن هستند که این پیام‌رسان را نیز در ایران فیلتر کنند. دبیر کارگروه تعییین مصادیق محتوای مجرمان به نوعی این موضوع را در کانال سروش خود تایید کرده است.

البته عدم فیلتر نشدن تلگرام طلایی و هاتگرام در ایران خود باعث پرسش‌های فراوانی شده بود. در مطلب پایان فعالیت تلگرام طلایی و هاتگرام ؛ آیا فیلترینگ راه چاره است؟ به این موضوع پرداخته شده که احتمالا این دو نسخه غیررسمی تلگرام نیز به انتهای دوران آزادی خود رسیده و احتمالا به زودی فیلتر خواهند شد.

امیدواریم اگر قصد دارید که حساب کاربری تلگرام طلایی خود را پاک کنید، این مطلب دیلیت اکانت تلگرام طلایی توانسته باشد تا راهکارهای امنی پیش پای شما بگذارد. در مطلب ۳ دلیل برای دیلیت اکانت تلگرام طلایی گفته ایم که چرا باید طلگرام را حذف کرد.

فقط خواستم تلگراممو چک کنم خیلی وقت بود باز نکرده بودم الانم میخوام حذف کنم

لینک دلیت اکانت تلگرام رو متاسفانه باز نمیکنه و میزنه که دسترسی به این سایت امکان پذیر نیست.
لطفا بگید مشکل کجاست …

سلام
من میخوام دلیت اکانت کنم کلا شماره مو توی تلگرام حذف کنم ولی با روشی که شما بالا توضیح دادی میخوام انجام بدم فیلتر شکنم دارم ولی متاسفانه تلگرامم باز نمی کنه لطفا کمکم کنید

سلام دوست عزیز برای جلوگیری از ریزش و از دست دادن ممبر و کاربراش جلوش بسته تا نتونی خارج بشی. فک می کنن زرنگن دیگه!!!بعد از دیلیت اکانت تلگرام چگونه دوباره وارد ش

باعرض سلام
بدون اینکه به پیوی کسی بروم اشتباهی اکانتم را به مدت ۳۰روز یک ماه ریپورت کرده اند

صفحه وب که برای دیلیت اکانت هست باز نمیشه باید چیکار کنم ؟؟؟

سلام منم میخوام دیلیت اکانت بزنم صفحه سایت بازنمیشه

سلام من تلگرام طلایم کد دومرحله داره فراموشکردم کدشو میخوام دیلیت بزنم از صب تا حالا صد بار خواستم دیلیت کنم نشده .وقتی سایت بالا نمیاد چرا راه دیگ ای نمیزارن تا مشکلمون حل شه

من می خوام برای جلوگیری از فروش اطلاعات و جاسوسی انگلیسا و هلندیا و منافقا و … تلگرام را دیلیت اکانت کنم ولی نمی ذاره و قسمت دیلیت اکانتشو فیلتر کردن برای عدم خروج کاربراش چه کنم؟؟؟ قبلن می شد و رفیقام همشون دیلیت اکانت کردن چند ماهی انگار دیدن دارن ریزش می کنن قسمت دیلیتشو فیلتر کردن البته فکر کنم مسئولای وطن فروشای اینوری فیلتر کردن ….

اگر دلیت اکانت کنم بازم مبتونم با همون شماره ای ک دلیت زده بودم دوباره وارد تلگرام بشم؟؟

با سلام بنده در موبایلم هم تلگرام اصلی دارم و هم تلگرام طلایی . میخوام تلگرام طلایی رو دیلیت اکانت کنم و کلا پاکش کنم . ایا اطلاعاتم در تلگرام اصلی که نصب کرده ام هم پاک میشه؟ یا همه اطلاعات اعم از دوستان و نوشته ها و عکسها و کانالها میمونه؟

اگه دوتا تلگرام روی یک خط داشته باشیم و اکانت تلگرام طلایی رو حذف کنیم اکانت تلگرام اصلی هم حذف میشه؟

با سلام خدمت ادمین عزیز
متاسفانه تلگرام طلایی بنده دیروز خراب شده بود و من بطور کلی پاکش کردم ک دوباره نصب کنم و راه اندازی کنم اما درحین نصب کردن متوجه شدم بنده قبلا گذرواژه براش گذاشتم ک خودمم خبر نداشتم الان رمز گذرواژه رو ندارم و نمیتونم وارد بشم مگه اینکه ریست کنم اونم چون گذرواژه براش گذاشتم یک هفته زمان میبره میخواستم بدونم میشه کاری کرد من رمز گذرواژه ام رو متوجه بشم
ممنون میشم اگه میشه کاری کرد منو راهنمایی کنین
سپاس🌹

تکراتو، ارائه دهنده آخرین اخبار تکنولوژی، اخبار موبایل، اخبار نجوم، اخبار اتومبیل، و در مجموع، آخرین اخبار دنیای فناوری بوده و یکی از بهترین سایت های تکنولوژی ایران است. از جمله مباحثی که میتوانید کاملترین محتوای موجود به زبان فارسی را در تکراتو یافته و مطالعه کنید، میتوان به مقالات زیر اشاره کرد:
خودرو،
اپلیکیشن،
هایما s7 توربو،
هات اسپات آیفون،
حذف ویروس اندروید،
بهترین بازی های پلی استیشن 4،
باز کردن قفل گوشی اندروید،
بهترین گوشی 2018،
مگان 2018،
آموزش اسنپ چت،
پرفروش ترین فیلم های 2017،
اسپورتیج 2018،
بوگاتی شیرون،
رنو سیمبل،
بهترین سریال های خارجی،
تویوتا کرولا 2017،
روت کردن گوشی،
بهترین بازی های آیفون،
بهترین لپ تاپ های 2018،
بهترین گوشی های میان رده 2018،
بهترین سریال های 2017،
هواوی پی 11،
مقایسه هایما S7 توربو با جک S5،
اسکرین شات در ویندوز 10،
تماس تصویری،
آزرا 2017،
بهترین گوشی های هواوی،
بهترین گوشی های سامسونگ،
بهترین گوشی های شیائومی،
شگفت انگیزان 2،
بهترین مودم 4g،
گیف در اینستاگرام،
قیمت روز انواع موتور سیکلت،
بهترین ماشین های 2018،
بهترین خودروهای 2018،
سراتو 2018،
بهترین تبلت های 2017،
بهترین دوربین گوشی،
بهترین بازی های کامپیوتری 2017،
بهترین لپ تاپ های 2017،
بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2017،
جستجو در اینستاگرام،
اپلیکیشن 724،
روبیکا،
دیلیت اکانت تلگرام طلایی

بعد از دیلیت اکانت تلگرام چگونه دوباره وارد ش10

سلام من رو خط مادرم تلگرام داشتم و بعد تغییر شماره رو زدم و الان خط خودم روشه!میخواستم ببینم اگه خط خودمو دیلیت اکانت کنم میتونم دوباره با همین خط خودم وارد تلگرام شم؟!

سلام بله می تونید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

©
2021 دقیقترین مطلب موجود

با نیروی وردپرس

با سلام خدمت تمام دوستان من یه چند روز پیش اکانت تلگراممو حذف کردم و حالا می خوام برگردم چون یک سری اطلاعات مهم روی اکانت قبلیم داشتم حالا باید چی کار کنم؟

اگه رو شماره ذخیره کرده بودی مثل دفعه قبل پیام واست میاد کد رو میزنی اکانتت بالا میاد به همین راحتی.

دوست عزیز کی گفته بعد از حذف اکانت همه چی بر میگرده؟؟ خیر، اگر اکانت خودتون رو از تلگرام حذف کرده بودید هیچ اطلاعاتی در دسترس نمیمونه، شما قبل از اینکه اکانت خودتون رو حذف کنید تلگرام بهتون این اخطار رو میده که تمام اطلاعات ذخیره شده شما پاک خواهد شد و دسترسی بهش در آینده ممکن نیست.

حرف شما درست اما من یه کانال تو تلگرام داشتم که می خوام برگردم و اون کانالو حذف کنم همین

سلام

چگونه بعد از چند بار دیلیت اکانت وارد تلگرام

اگه اکانت رو حذف کرده باشین هیچ راه بازگشتی نداره

اما اگه signout کرده باشین یا فقط برنامه رو پاک کرده باشین به محض وارد کردن شماره همه اطلاعات دوباره برمیگرده

سلام

پس کانالی که ساختم تکلیفش چی میشه؟

تمام کانال هایی که خودتون ساختید، بعد حذف اکانت خود به خود پاک میشن.

با تشکر از راهنمایی های خوبتون

دوست عزیز taskfa

اما من اکانتم رو حذف کردم ولی متاسفانه کانالی که ساخته بودم حذف نشده ممنون میشم راهنمایی کنید . مهم هستش.

دوست عزیز، من هم مشکل شما رو داشتم. کلی جستجو کردم از طریق سایتهای فارسی و انگلیسی زبان و در آخر سایت اصلی خود تلگرام. هیچ راه بازگشتی وجود ندارد. و این از نقاط ضعف تلگرام است که تنها خالق کانال میتواند روی آن عملیات حذف کانال، تغییر نام، تغییر عکس، تعیین مدیرهای کمکی و حذف عضو را انجام دهد. سایر مدیرهای کانال همچین امکاناتی ندارند. بعد از حذف اکانت در حقیقت خالق کانال حذف می شود و متاسفانه هیچ کدام از عملیات مذکور روی آن کانال امکانپذیر نیستند.

تنها راهی که ب نظرم آمد و انجام دادم از طریق مدیر کمکی کانال، تمام پیامهای کانال رو حذف کردم و پیامی توی کانال گذاشتم و اعلام کردم اعضا این کانال رو حذف کنند.

سلام.من حساب تلگرام داشتم و حذفش نکردم -فقط LOG OUT رو زدم.هرچند وقت یکبار هم از دیگه م بهش پیام میدادم و پیامم می رفت….الان هرچی شماره م میزنم که وارد بشه.وارد نمیشه—فک کنم خود بخود حسابم رو پاک کرده-من خودم اکانتم حذف نکرد

….ایا میشه حسابم رو برگدوند؟؟چون خیلی پیام داشتم

سلام من یه سوال دارم توروخد جواب بدید …من چند وقت پیش یه شماره ذخیره کردم تو گوشیم و از روی کنجکاوی رفتم پروفایلشو نگاه کردم..اما بعد چند دقیقه کلا شماره رو حذف کردم هم داخل مخاطبای گوشیم هم تلگرام ..الان اون شماره دلیت اکانت کرده و بازم برگشته و با اینکه من هیچ اثری ازش بجا نذاشتم ولی باز واسه من بالا اومده حالا من چیکار کنم که دیگه پاک شه به هیچ عنوان تو تلگرامم نباشه

سلام من دیلیت اکانت کردم اما کانال های پاک نشده است1کمکم کنید!

سلام من بعد اینک دیلیت اکانت زدم الان ۱ هفته ست ک هنوز درست نشده و نمیتونم دوباره اک بسازم هی میگ باید منتظر بمانید چون زیاد دیل زدین چیکار کنم  تا درست بشه؟

 

 

ثبت نام شما تکمیل شد. اکنون می توانید با نام کاربری و کلمه عبور خود به سایت وارد شوید.

یک پیام به پست الکترونیکی شما ارسال شد. بر روی لینک ارسال شده کلیک کنید تا ثبت نام شما کامل شود.

از ثبت نام شما ممنونیم. کد اعتبار سنجی به شماره موبایل شما ارسال شد.

بعد از ثبت نام، کلمه عبور و کد فعال سازی به شماره وارد شده ارسال خواهد شد.

شماره های تماس با + شروع شده، سپس کد کشور به همراه شماره تماس بدون صفر

کد اعتبار سنجی دو مرحله ای به شماره همراه یا پست الکترونیک شما ارسال شد.

چگونه بعد از چند بار دیلیت اکانت وارد تلگرام
چگونه بعد از چند بار دیلیت اکانت وارد تلگرام
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *