چگونه بفهمیم پسری باکره نیست

 
helpkade
چگونه بفهمیم پسری باکره نیست
چگونه بفهمیم پسری باکره نیست

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز و به نقل از نازچی،باکره کلمه ای است که همه را به یاد دختران و پرده بکارت و نداشتن رابطه جنسی قبل از ازدواج می اندازد. اما آیا بکارت فقط مخصوص دختران است؟ قطعا اینطور نیست. همانطور که می توان باکره بودن دختران تشخیص داد، روش هایی برای تشخیص باکرگی پسران هم هست. ما در این مطلب شما را با نشانه های باکره بودن پسرها آشنا می کنیم.

یک پزشک سنتی ۵۴ ساله از کشور ویتنام که وام تی هونگ نام دارد، طی اظهاراتی ادعا کرد که پس از حدود ده سال تحقیقات به این نتیجه رسیده که پسرها اگر قبل از ازدواج رابطه جنسی داشته باشند، می توان به آن پی برد.

در سال دو هزار میلادی خانمی در منطقه ای از ویتنام مورد تجاوز سه فرد ناشناس قرار گرفت، پلیس پس از انجام تحقیقات، سه جوان را بازداشت کرد؛ اما این سه جوان ادعا کردند که بی گناه هستند و تاکنون هیچ رابطه جنسی برقرار نکرده اند.

وام تی هونگ گفت : پس از شنیدن ادعای این سه جوان که به نظر بی گناه می آمدند، تحقیقاتم را آغاز کردم و پس از چند سال متوجه شدم که به محض برقراری اولین رابطه جنسی توسط پسران لایه ای از روی اندام جنسی آنها از بین می رود.

این پزشک سنتی همچنین افزود : پس از کشف این مسأله و رساندن خبر آن به وکلای این سه جوان بی گناه، آن وکلا توانستند به دادگاه ثابت کنند که این سه جوان تاکنون هیچ رابطه جنسی با کسی برقرار نکرده از همین رو آنان از اعدام نجات یافتند.

چگونه بفهمیم پسری باکره نیست

منابع خبری از کشور ویتنام اعلام کردند : پس از مطرح شدن ادعای این پزشک سنتی، گمانه زنی ها در مورد درستی یا نادرستی آن و تحقیقات و بررسی ها توسط پزشکان غیرسنتی آغاز شد و در نهایت به صحت ادعای «وام تی هونگ» پی بردند همین امر در نجات یافتن آن سه جوان نیز تأثیرگذار بود.

این پزشک سنتی یکی دیگر از نشانه های باکره بودن پسرها را داشتن نقطه های سرخ رنگی در قسمت فوقانی و داخلی گوش دانسته و تاکید کرده است این علائم با اولین رابطه جنسی از بین می روند.

در حال حاضر روش های متعددی برای تشخیص باکرگی مردان ذکر شده است؛ مانند وجود خط پشت زانو ، سفت بودن محل ختنه، توانایی پسر در پاشیدن ادرار خود بالاتر از سیمی که یک متر از زمین فاصله دارد و نهایتا داشتن نقطه های سرخ رنگ در قسمت فوقانی و داخلی گوش.

اما روش های ذکر شده علمی و اصولی نیست درواقع باکرگی مردان را نمی توان با هیچ روشی تشخیص داد.

گاهی رفتار یک مرد در اولین رابطه جنسی گویای نداشتن رابطه جنسی میباشد . مثلا اینکه یک مرد در اولین رابطه خود دچار زودانزالی شود یعنی کمتر از 2 دقیقه دخول به ارگاسم برسد یا اصلا بدون دخول ارضا شود. البته این موارد در مورد همه مردان صادق نیست.

روشی عجیب برای فهمیدن این که پسری قبل از ازدواج رابطه جنسی داشته است یا خیر ؟

چگونه بفهمیم پسری باکره نیست

 

به گزارش تالاب در حال حاضر بهترین آزمونها شامل وجود خط در پشت زانو، سفت بودن محل ختنه و توانایی پسر برای پاشیدن ادرار خود بالاتر از یک سیم با فاصله یک متر از سطح زمین میباشد .

 

باکره، در لغت به معنای دست نخورده‌است ودر فرهنگ عامه به شخصی که آمیزش جنسی نکرده باشد گفته میشود. برای زنان وجود پرده بکارت را نشانه باکرگی می دانند. و، همچنین نیز برای مردان در آفریقا سفتی پوست ختنه‌گاه و آزمون توانایی ادرار از بالای طنابی دریک متری زمین را نشانه باکرگی می دانند.

یک دکتر سنتی ۵۴ ساله از کشور ویتنام که «وام تی هونگ» نام دارد، طی اظهاراتی ادعا کرد که پس از حدود ده سال تحقیقات به این نتیجه رسیده که پسرها اگر قبل از ازدواج رابطه جنسی داشته باشند، میتوان به آن پی برد.این دکتر سنتی در ادامه افزود:

 

به گزارش تالاب درسال 2000 میلادی خانمی در منطقه ما مورد تجاوز سه فرد ناشناس قرار گرفت. پلیس پس از انجام تحقیقات، سه جوان را بازداشت کردند اما این سه جوان ادعا کردند که بی گناه هستند و تا کنون هیچ رابطه جنسی برقرار نکرده اند.«وام تی هونگ» گفت: پس از شنیدن ادعای این سه جوان که بنظر بی گناه می آمدند،تحقیقاتم را آغاز کردم و پس از چند سال متوجه شدم که به محض برقراری نخستین رابطه جنسی توسط پسران، لایه اي از روی اندام جنسی انها از بین میرود.

 

این دکتر سنتی همچنین افزود: پس از کشف این مسأله و رساندن خبر آن به وکلای این سه جوان بی گناه، آن وکلا توانستند به دادگاه ثابت کنند که این سه جوان تا کنون هیچ رابطه جنسی با کسی برقرار نکرده از همین رو آنان از اعدام نجات یافتند.منابع خبری از کشور ویتنام اعلام کردند:

 

پس از مطرح شدن ادعای این دکتر سنتی، گمانه زنی ها در مورد درستی یا نادرستی آن آغاز شد و تحقیقات و بررسی ها توسط پزشکان غیرسنتی آغاز شد ودر نهایت به صحت ادعای «وام تی هونگ» پی بردند. همین امر در نجات یافتن آن سه جوان نیز تأثیرگذار بود.

 

روش جالب برای تشخیص باکره بودن پسران

 

روش اول باکره بودن پسران :
اما در حال حاضر بهترین آزمونها شامل وجود خط در پشت زانو، سفت بودن محل ختنه و توانایی پسر برای پاشیدن ادرار خود بالاتر از یک سیم با فاصله یک متر از سطح زمین میباشد .

 

 

روش دوم باکره بودن پسران :

مبنای علمی تست باکرگی :
تست باکرگی مجموعه‌اي از روش ها برای تشخیص باکره بودن و عدم تجربه رابطه جنسی در دختران است. در مورد پسران، راهی برای تشخیص باکرگی وجود ندارد و روش‌هایي که در برخی اقوام به این منظور بکار گرفته می شود، مبنای علمی ندارد.

 

حتما بخوانید:

دانستنی های بکارت

روش هایی برای تنگ شدن واژن

سوالات و جواب های پرده بکارت؟

مطالب پر بازدید


در کشورهای اسلامی، باکره بودن و نداشتن رابطه جنسی قبل ازدواج بسیار حائز اهمیت است. در کشور ما عقاید عمدتا اعتقاد بسیاری به باکرگی دارند و به ویژه باکرگی در دختران بسیار مهم است. در این مقاله از دکتر سلام روش های تشخیص باکرگی در دختران و پسران را آماده کرده ایم. توصیه می کنیم که این مقاله را از دست ندهید و حتما آن را مطالعه کنید. با ما همراه شوید.

باکره به معنی دست نخورده بودن است. و در زبان عامه به شخصی که رابطه جنسی را تجربه نکرده باشد باکره گفته میشود.

چگونه بفهمیم پسری باکره نیست

روش های تشخیص متعددی بخصوص در مورد دختران وجود دارد .که در ادامه بحث در مورد هر یک به طور کامل توضیح میدهیم.

در حال حاضر روش های تشخیص متعددی برای تشخیص باکرگی مردان ذکر شده است. مانند وجود خط پشت زانو ، سفت بودن محل ختنه، توانایی پسر در پاشیدن ادرار خود بالاتر از سیمی که یک متر از زمین فاصله دارد و نهایتا داشتن نقطه های سرخ رنگ در قسمت فوقانی و داخلی گوش.

اما روش های ذکر شده علمی و اصولی نیست درواقع باکرگی مردان را نمی توان با هیچ روشی تشخیص داد.

گاهی رفتار یک مرد در اولین رابطه جنسی گویای نداشتن رابطه جنسی میباشد . مثلا اینکه یک مرد در اولین رابطه خود دچار زودانزالی شود یعنی کمتر از 2 دقیقه دخول به ارگاسم برسد یا اصلا بدون دخول ارضا شود. البته این موارد در مورد همه مردان صادق نیست.

پرده بکارت یک لایه نازک مخاطی است و حدودا در یک سانتی متری دهانه واژن قرار دارد. پرده بکارت عمدتا در اولین نزدیکی دچار آسیب میشود.

پرده بکارت انواع زیادی دارد که تشخیص نوع آن به عهده ماما و یا پزشک شما میباشد . بهتراست خودتان تصمیم به معاینه، تشخیص نوع و سالم بودن پرده بکارت نگیرید چون ممکن است بدتر به آن آسیب بزنید.

در تشخیص باکرگی ، ارتجاعی یا غیرارتجاعی بودن پرده بکارت مهم است.

پرده بکارت غیر ارتجاعی در اثر اولین نزدیکی دچار احساس سوزش و پارگی میشود و خونریزی میدهد. در چند روز اول بعد از نزدیکی محل پارگی قرمز و ملتهب و بعد کبود رنگ است و به مرور زمان بافت تازه جایگزین آن میشود.این به این معناست که بعد از گذشت سه هفته از زمان رابطه امکان حدس زدن زمان رابطه وجود ندارد.

در پرده بکارت ارتجاعی همونطور که از اسمش مشخص است پرده هنگام نزدیکی حالت کشسانی دارد و دچار پارگی نمیشود. اما این موضوع دلیل بر عدم تشخیص باکره و غیر باکره نمیباشد. پزشک و یا ماما هنگام معاینه به جز پارگی پرده موارد دیگری را بررسی میکند.

لبه پرده در یک خانم باکره حالت تیز و اصطلاحا شارپ دارد امادر اثر نزدیکی مکرر لبه ها حالت تیزی خود را ازدست داده و صیقلی میشوند. شل بودن و چین خوردگی پرده بکارت حتی بدون وجود پارگی به معنی عدم باکرگی است.

در یک دختر باکره سوراخ پرده بکارت بیش از اندازه بزرگ نمیباشد.

در پرده ارتجاعی شکل ناحیه تناسلی ( پرینه ) و همینطور واژن تغییر میکند که در ادامه به آن میپردازیم.


وقتی یک خانم تا به حال نزدیکی ( دخول ) نداشته باشد دهانه واژن تنگ و به اصطلاح دست نخورده است در صورتی که در یک خانم متاهل شکل دهانه واژن کاملا تغییر کرده و حالت مدخوله دارد.

گاهی بزرگی لب های کوچک ناحیه تناسلی ( لب های داخل پرینه ) می تواند نشانه عدم باکرگی توانست . اما آقایون توجه کنند که صرف بزرگی لب های داخلی بدون داشتن هیچ یک از علایم دیگر به معنی عدم باکرگی نیست.

به هر حال شکل ناحیه تناسلی هر فردی خاص خودش است همانطور که مثلا شکل دست هرکسی متفاوت است .

چین های واژن در یک دختر باکره به سمت بیرون روی هم قرار گرفته است در صورتی که در اثر نزدیکی این چین ها تغییر جهت میدهند.

در فرد باکره حین معاینه بکارت، نباید عمق واژن قابل دید باشد.

منبع: ماما سایت

مطالب مرتبط

هماهنگی جهت تبلیغات: 02123051172

مجری انحصاری نیتیو، سنجاق

کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است

جستجو در سایت

از کجا بفهمیم پسری قبلا رابطه جنسی داشته یا نه

با سلام تشکر از کانال خوبتون،آقای دکتر مجد من مطالب شما ور دنبال میکنم و در چند کانال دیگر عضو هستم ، در چندین سایت و کانال خوندم که ظاهرا از روی برخی قسمتهای بدن پسران مثل گوش یا زانو ها یا پوست آلتشون میشه فهمید قبلا رابطه جنسی داشتند خواستم ببینم آیا صحت دارد و از نظر علمی معتبر هستند ؟ و اینکه من سه سال پیش یک رابطه داشتم که بکارتمو از دست دادم و به تازگی عمل بخیه کردم ، پزشکی که عمل کردم میگفتند که طوری عمل کردند که حتی پزشک دیگر هم نمیتواند تشخیص دهد آیا حرف پزشکم قابل اعتماد است ؟

با درود و تقدیم احترام،در پاسخ به پرسش شما کاربر گرامی، تا این لحظه که بنده پاسخ شما را میدهم هیچ روش علمی برای تشخیص تجربه فعالیت جنسی در پسران یا همان باکرگی پسران وجود ندارد و مطالب منتشر شده در کانال ها یا سایتها کذب و صرفا جهت جذب بازدید کننده میباشد ، در خصوص پرسش دوم شما عمل بخیه بکارت توسط پزشک متخصص زنان و زایمان و همینطور پزشکی قانونی قابل تشخیص است و علائمی از خود به جا میگذارد

چگونه بفهمیم پسری باکره نیست

منبع : سایت تنظیم خانواده



بخش مشاوره و پرسش و پاسخ

شناسه کاربری 

رمز عبور             


  

عضویت در سایت


دسته بندی مطالب

مطالب روابط جنسی و زناشویی

مطالب دوران قبل از ازدواج

مطالب پزشکی و سلامت

مطالب تربیت فرزندان

مطالب احکام شرعی

مطالب روانشناسی

مطالب اجتماعی

مطالب صوتی

ویدئو

خدمات عمومی


 


 افراد آنلاین :

چگونه بفهمیم پسری باکره نیست


8411


بازدید امروز:


34745


بازدید دیروز:


232669816


آمار کل:

مشاوره
ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و
معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این
سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

در حالی که بیشتر پسران طوری صحبت می کنند که
گویا تجربه جنسی زیادی داشته اند، اما پسرانی نیز وجود دارند که اعتراف می کنند
باکره هستند. اما اگر خودمان بخواهیم بفهمیم پسر باکره هست یا نه چگونه می شود این
موضوع را تشخیص داد؟ می دانید؟ برخی از رفتارها وجود دارد که ممکن است نشان دهنده
پسربچه بودن یک پسر باشد، اما در هر صورت بهتر است برای اینکه بفهمید آن پسر باکره
هست یا نه به حرف هایی که او در مورد این موضوع می گوید اعتماد کنید قطعا این کار
مطمئن ترین کاری است که می توانید انجام دهید.

در مورد تشخیص باکره بودن یا نبودن یک پسر باورها و
اعتقادهایی وجود دارد اما این
باورها هیچکدام پایه و اساس علمی ندارد و در حد یک باور غلط هستند. افراد فقط ویژگی های رفتاری پسران را در نظر می گیرند و با اعتماد به
نفس در رابطه با چنین موضوعی نظر می دهند. اما بهتر است بدانید که اگر درباره
باکره بودن یا نبودن یک پسر کنجکاو هستید تنها راه کاملاً مطمئن برای فهمیدن این
موضوع این است که از او سؤال کنید و او صادقانه پاسخ دهد. متأسفانه، هیچ راه دیگری
برای اطمینان از درست بودن تصورتان در باره او وجود ندارد.

دروغ گفتن در مورد روابط جنسی یک ویژگی منحصر به
مردان نیست و بین زنان هم دیده می شود اما بیشتر این امر بین مردان معروف است.
بسیاری از افراد ادعاهای نادرستی دارند و روابطی که داشته اند را با اینکه روابطه
خیلی صمیمی ای نبوده و احتمالا سکس در آن رخ نداده را طور دیگری تعریف می کنند.

برخی از افرادی که به داشتن رابطه جنسی افتخار می
کنند، بعد از سکس می آیند و آن را برای اطرافیان و دوستان خود تعریف می کنند البته
آنها واقعا سکس داشته اند و این حرف ها را میزنند چون به کارهایشان می بالند.

 از طرف دیگر،
برخی از افراد برای تلاش در این امر، ادعا می کنند که سکس داشته اند درحالیکه اصلا
اینطور نیست. به همین دلیل نمی توان گفت حرف کدام دسته دروغ است و کدام دسته راست
و نمیتوان این دو دسته را از هم جدا کرد، بنابراین در اینجا باید به اینکه چقدر آن
طرف را می شناسید نگاه کنید؛ آیا او شخصی است که در رابطه با چنین چیزی دروغ بگوید
یا نه؟

چگونه بفهمیم پسری باکره نیست

فقط به این دلیل که یک پسر بوسنده خیلی خوبی نیست،
لزوماً نشان نمی دهد که او باکره است. این موضوع را هم در نظر بگیرید که شاید شریک
جنسی قبلی اونمی خواسته احساسات او را خدشه دار کند، بنابراین به او هیچ چیزی در
مورد بوسه های بد او نگفته است. یا شاید آن دختر فقط سبک بوسه ای که دوست داشته
است با سبک بوسه ای که شما دوست دارید متفاوت بوده است. پس بوسیدن بد هیچ تضمینی
برای بکارت یک پسر نیست.

این امکان وجود دارد که حتی پسری که باکره نیست، هنگام
لمس کردن شریک جنسی اش عصبی و یا دستپاچه و خجالت زده شود و این امر میتواند دلایل
مختلفی داشته باشد. ممکن است که اولین برخوردهای جنسی او با شخصی جدید کوتاه و یا
شاید ناخواسته بوده و باعث شود او به طور کلی نسبت به تماس جنسی اولیه با فردی
جدید ناراحت باشد. پس رفتارهای جنسی او در اولین معاشقه و استرسی بودن یا عصبی
بودن پسر اصلا دلیلی بر باکره بودن او نیست.

کسب رضایت از دختر قبل از سکس کردن با او کاری بسیار
پسندیده و قابل احترام است در جامعه ای که هیچ کس نمی خواهد بعداً به عنوان متجاوز
جنسی شناخته شود، این کار باید به یک هنجار تبدیل شود. اگر پسری قبل از رابطه جنسی
از شما رضایت بخواهد تا مطمئن شود که شما هم می خواهید با او سکس کنید، به این
معنی نیست که او باکره است. آن پسر ممکن است پسری با تجربه جنسی فراوان باشد که تا
الان از تجربه های جنسی اش فهمیده که دختران این رضایت گرفتن را دوست دارند و اگر
پسر به دنبال رضایت او باشد، دختر تمایلش برای برقراری رابطه بیشتر می شود.

از آنجا که پرسیدن و دریافت پاسخ صادقانه تنها راهی
است که میتوانید بفهمید پسری باکره است یا نه، بهتر است با پسر وارد گفتگو شوید و
آماده شنیدن هر جوابی از او باشید. به عبارت دیگر، اگر پاسخ پسر در مورد بکارتش،
چیزی نیست که شما دوست دارید بشنوید عصبانی نشوید.

با آشکار کردن اینکه چه جوابی را از پسر می خواهید بشنوید، او
را در منگنه قرار ندهید. به عنوان مثال، نگویید، “من همیشه امیدوار بودم که با
یک پسر باکره ازدواج کنم. تو باکره ای؟” یا “من هرگز نمی خواهم با پسری
باشم که تا حالا سکس نداشته است. تو باکره نیستی؟” زیرا با بیان این حرف ها
ممکن است وی را وادار کنید که به جای حقیقت، پاسخی به شما بدهد که شما دوست دارید
بشنوید.

سؤال پرسیدنتان در کنار بیان تجربه های جنسی خودتان ممکن است
باعث شود که او بخواهد با تجربه شما مطابقت داشته باشد و جواب نادرست و دروغی را
تحویل شما دهد. برای مثال این ایده خوبی نیست که چنین سوالی را از او بپرسید:
“من تا الان هیچوقت رابطه جنسی نداشتم. تو چطور؟” یا “تو چهارمین
نفری هستی که با او سکس خواهم داشت پس تو شماره 4 منی. من شماره چند تو هستم ؟”
زیرا هر دو نوع سوالات باعث می شوند که او احتمالا پاسخ مشابهی که پاسخ دروغی است
را به شما بدهد.

این موضوع واقعاً چیزی نیست که به شما ربط داشته باشد، مگر
اینکه با او رابطه داشته باشید و قصد دارید با او وارد یک رابطه صمیمی شوید. مثلا سؤال
از یک همکلاسی پسر که آیا تو باکره ای یا نه، نه تنها نامناسب است بلکه بی ادبی هم
هست. اما اگر برنامه ای برای برقراری ارتباط صمیمی با او دارید، شما حق دارید و می
توانید در مورد تجارب جنسی او سؤال بپرسید.

سابقه جنسی یک پسر ممکن است برای او موضوعی دردناک باشد. عدم
تمایل به صحبت در مورد ای موضوع نمیتواند نشان دهنده بکارت داشتن یا نداشتن او
باشد. در هر صورت، به عنوان یک شریک جنسی، شما حق دارید از تجربه جنسی قبلی او
مطلع شوید. لازم نیست همه جزئیات را بشنوید، اما باید به اندازه کافی بدانید تا بتوانید
در مورد رابطه تان با او تصمیم بگیرید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

ما برای بهبود خدمات خود از کوکی‌ها استفاده می‌کنیم. جزئیات بیشتر را در صفحه “حفظ حریم خصوصی کاربران” در وبسایت دویچه وله بخوانید.

تنها، نداشتن پرده بکارت برای دختران ایرانی مسئله نیست؛ گروهی هم هستند که باکره بودن برایشان مسئله شده است. آیا این دوگانگی، مشکل دوران گذار است؟ شاید بحران گذار از سنت به مدرنیته، بکارت را نیز در بر گرفته است؟

تا جایی که به علم فیزیولوژی مربوط می‌شود، پرده بکارت یک نوع پرده مخاطی است که مانند حلقه‌ای مدور در اطراف دهانه مهبل قرار می‌گیرد. دراین که فلسفه وجودی این به اصطلاح “پرده” چیست، بیشتر استدلال‌ها مبتنی بر جلوگیری از ورود میکرب به اندام جنسی زنان است که هم به دلیل باز بودن و هم به دلیل نزدیک بودن به مجرای ادرار، در معرض آلودگی‌ها قرار دارد. اما آنچه باعث بحث‌انگیز شدن پرده‌ی بکارت شده، نه فلسفه وجودی آن بلکه استفاده‌ایست که نظام مردسالار به منظور مالکیت بر بدن زن از آن می‌کند. از آنجا که این پرده اغلب در اولین رابطه جنسی کامل، پاره شده و در بیشتر موارد سبب بروز خونریزی می‌شود، عدم خونریزی در رابطه‌ای که قرار است اولین رابطه جنسی زن باشد، به نداشتن این پرده تعبیر می‌شود و نداشتن این پرده یعنی داشتن رابطه جنسی کامل قبل از این رابطه. تمام بحث و جدل‌ها از همین‌جا آغاز می‌شود، یعنی از جایی که قرار است ثابت شود زنی که به بستر رفته، تا کنون رابطه جنسی نداشته و حالا به یکباره این تصور فرو می‌ریزد و مشخص می‌شود که دختر پیش از این بکارت را از دست داده است. این که پرده بکارت انواع و اقسام دارد و بعضی انواع آن اصولا هیچگاه پاره نمی‌شود و در نتیجه خونریزی هم به دنبال ندارد، در این گونه موارد اغلب بی‌فایده است. آن چیزی که اینجا حرف اول را می‌زند “باکره نبودن” زنی است که تصور می‌شد باکره است. این باور یعنی باکرگی تا زمان ازدواج، هرچند در بیشتر کشورهای دنیا دیگر جایگاهی ندارد، اما در کشورهای زیادی مردم همچنان به این سنت پای‌بندند و معتقدند که دختر تا قبل از ازدواج حق انجام عمل جنسی را ندارد؛ خواه ازدواج در ۲۰ سالگی باشد خواه در ۴۰ سالگی. ایران یکی از این کشورهاست. البته بهتر است در جمله بالا کنار ایران، واژه “برخی مناطق” را اضافه کنیم، چرا که آن چیزی که احتمالا در بیشتر نقاط ایران و به خصوص در شهرستان‌ها و مناطق دورافتاده نشان از “نجابت و پاکدامنی” دختران دارد، در برخی مناطق ایران به ضد خودش بدل شده و سمبلی است برای “کم‌تجربگی، خامی و گاه بی‌عرضگی” دختران. این که آمار عمل جراحی ترمیم پرده بکارت در ایران بسیار بالاست، این که “پرده بکارت چینی” در ایران رایج شده، این که انواع عمل جنسی به صورتی که پرده بکارت دست نخورده باقی بماند در ایران رواج فراوانی پیدا کرده، همه و همه تنها بخش‌هایی از واقعیتند. بخش دیده‌نشده یا کمتر دیده شده معضلی به نام “پرده بکارت” در ایران، در گفت‌وگو با چند جوان ساکن ایران و تایید یک پژوهشگر برای ما آشکار شد.رابطه‌ای که به خاطر باکره بودن از بین رفت نرگس ۳۱ سال دارد و معلم زبان انگلیسی است. او که تا ۳۰ سالگی باکره بوده، برای ما تعریف می‌کند که عاشق پسری شده که به مدت یک سال دورادور با هم در ارتباط بوده‌اند و بعد از یک سال رابطه عاشقانه و از راه دور در اولین دیدار وقتی پسر می‌فهمد که او باکره است، ترکش می‌کند. پسر به نرگس گفته که معتقد است اگر کسی تا ۳۰ سالگی رابطه جنسی نداشته، قطعا مریض است. این اتفاق ضربه بزرگی برای نرگس بوده و به همین دلیل تصمیم می‌گیرد در اولین رابطه بعد از آن بکارتش را از بین ببرد. نرگس تاکید می‌کند که بعد از “حل شدن مسئله بکارت” اعتماد به نفسش بسیار بالا رفته و خیلی راحت‌تر با پسرها ارتباط برقرار می‌کند. او حالا مطمئن است که هر مردی در هر شرایطی که باشد می‌تواند با اعتماد به نفس با او وارد رابطه شود. نرگس البته می‌گوید از سه چهار سال قبل به این فکر افتاده بوده که دیگر نباید نگران بکارتش باشد اما مسئله ازدواج یکی از موانعش بوده و فکر می‌کرده اگر کسی روزی بخواهد با او ازدواج کند و او باکره نباشد، ممکن است رابطه به هم بخورد. اما حالا او می‌گوید: «بعد از این اتفاق دیگر هیچ چیزی باعث نشد که من از این کار بازبمانم. فکر کردم که فقط خودم مهم هستم و لذت بردنم از زندگی و روابطی که می‌خواهم داشته باشم. الان خیلی راضی‌ام از اینکه این اتفاق افتاده، چون با اعتماد به نفس بسیار بیشتری سراغ روابط‌ مختلف می‌روم». نرگس دیگر نگرانی ازدواج را ندارد چرا که معتقد است پسری که برای ازدواج با دختری در سن و سال او، سراغ دختران باکره برود، قطعا مشکل دارد و نرگس مطمئن است که برای ازدواج چنین پسری را انتخاب نخواهد کرد.«نمی‌خواستم خودم را از لذت سکس کامل محروم کنم» “شراره” ۳۱ ساله و حسابدار است. او نیز حدود ۳۰ سالگی “سکس کامل” را تجربه کرده است. از سه چهار سال پیش باکره بودن برای شراره تبدیل به معضل شده بود. او می‌گوید برخی پسرها وقتی می‌فهمیدند من باکره هستم، فکر می‌کردند مریضی یا مشکلی دارم چون به نظر آنها اصلا طبیعی نبود که دختری در سن و سال من همچنان باکره باشد. شراره میگوید: «این مسئله اعتماد به‌نفس را از من می‌گرفت، نمی‌توانستم با خیلی از آدم‌هایی که ازشان خوشم می‌آمد، دوست بشوم. چون می‌گفتند ما این کار را نمی‌کنیم، مسئولیت‌اش را نمی‌پذیریم، برای این که تو الان نمی‌خواهی دختر باشی اما من برای بعدش نمی‌توانم هیچ تعهدی به تو بدهم. برای همین دوستی‌ها قطع می‌شد و ادامه پیدا نمی‌کرد». شراره می‌گوید اعتماد به نفس او از بین رفته بود و کم‌کم از گفتن اینکه هنوز باکره است خجالت می‌کشید. ورود به روابط جدید برایش مشکل شده بود و نمی‌توانست به دوست پسرش بگوید در ۳۰ سالگی به خاطر مادرش و اینکه هنوز در خانه پدری زندگی می‌کند، باکره است. از همان زمان پرسش‌ها برای شراره شروع شد. این که چقدر این مسئله شخصی است و چقدر به خانواده و اجتماع مربوط است. در نهایت او به این نتیجه رسید که بکارت یک مسئله شخصی است و قرار نیست کسی برای داشتن یا نداشتن آن او را مؤاخذه کند. شراره این کار را نه به خاطر خوشایند دوست پسرهایش بلکه تنها به خاطر خودش و لذتی که می‌خواهد از رابطه جنسی ببرد انجام داده. او می‌گوید: «پسرها اصلاً مهم نیستند، مهم من هستم. من بودم که دلم می‌خواست به من خوش بگذرد و از این کار لذت ببرم و تجربه‌اش را داشته باشم. توی تختخواب مثل مترسک نباشم، بدانم چه چیزی را دوست دارم و چه چیزی را دوست ندارم و حرفی برای زدن داشته باشم. مهم خودم بودم، واقعاً خودم بودم». شراره نگرانی برای ازدواج ندارد چرا که معتقد است پسری که دنبال دختر باکره باشد، اصولا مورد پسند او برای ازدواج نخواهد بود. او آمار بالای جراحی ترمیم پرده بکارت در ایران را نتیجه شرایط حاکم بر این جامعه می‌داند و می‌گوید: «به نظر من این مدل مملکت ماست که همه یک ماسک روی صورت‌شان دارند و مجبورند خودشان را یک چیز دیگری نشان دهند. من این حالت را نمی‌پسندم. من دوست ندارم یک عمر به آدمی که قرار است با او زندگی کنم دروغ بگویم. یک چنین چیزی به نظر من کلاه بزرگی‌ست و خب این کلاه سر پسرهایی می‌رود که این قضیه برایشان مهم است و دخترها هم وقتی می‌بینند این موضوع برای پسرها خیلی مهم است، چنین کلاه بزرگی را سرشان می‌گذارند. به نظر من چنین کلاهی، نوش جان آن پسرها!».«بکارت هیچوقت برایم مهم نبود» مریم ۲۹ سال دارد و مدرس ومترجم زبان انگلیسی است. او در ۱۹ سالگی اولین رابطه جنسی کاملش را تجربه کرده و هیچگاه داشتن بکارت برایش مهم نبوده است. مریم معتقد است همانطور که دست و پای هرکس متعلق به خود اوست و کس دیگری نمی‌تواند برای آنها تصمیم بگیرد، اندام جنسی هر کس نیز متعلق به خود اوست و نباید اجازه دهد به نام سنت و فرهنگ برای بدن زنی تصمیم گرفته شود. نظر مریم البته درباره پسرها این است که ۷۰ درصد پسرهای ایرانی همچنان بکارت دختر برایشان مهم است و حتی اگر آن را به زبان نیاورند در پس ذهنشان این مسئله وجود دارد. اما می‌گوید دوره ازدواج با دختر باکره به سر رسیده و دیگر کسی در ایران نمی‌تواند چنین درخواستی از دختری داشته باشد. او می‌گوید: «همیشه از پسرهایی که بکارت همچنان برایشان مهم است می‌پرسم اگر بر فرض هیچ دختری در ایران باکره نباشد، شما هرگز ازدواج نمی‌کنید؟»

چگونه بفهمیم پسری باکره نیست

تابلوی “از دست دادن بکارت” (۱۸۹۰) اثر پل گوگن، بیداری جنسی دختری جوان بر پهنه طبیعت با گرگ به عنوان نماد انرژی جنسی

پسرها چه می‌گویند؟

رابطه دوستی بین دختر و پسر اگر تا همین مثلا ۲۰ سال پیش در ایران تنها رابطه‌ای بود برای شناخت بیشتر قبل از ازدواج، حالا دیگر رابطه‌ای انسانی، عاطفی و جنسی است که لزوما به ازدواج ختم نمی‌شود. تفاوت عمده این نوع رابطه با یک دوستی معمولی در داشتن رابطه جنسی است. ولی آیا پسرهای ایرانی هم مانند برخی دختران، داشتن رابطه جنسی قبل از ازدواج برایشان بدیهی و یک حق دوطرفه است؟ اتابک ۳۶ سال دارد و شغلش آزاد است. او می‌گوید برای برقراری رابطه دوستی با یک دختر، صد درصد ترجیح می‌دهد دختر باکره نباشد چرا که برقراری رابطه جنسی با یک دختر غیر باکره راحت‌تر است. از طرف دیگر او نمی‌خواهد با برقراری رابطه جنسی با یک دختر باکره، برای خودش “مسئله” درست کند. اتابک می‌گوید: «بارها اینجا دیده‌ و شنیده‌ایم یا برای دوستان خود من پیش آمده که به خواست دختر این اتفاق افتاده، بعد رفته شکایت کرده که این پسر مرا اغفال کرده و حالا این مشکل برای من پیش آمده و الان باید بیآید و چه می‌دانم یا مثلاً ازدواج کنیم یا اینکه هزینه‌اش را بدهد تا من بکارتم را برگردانم به روز اولش». اتابک برای ازدواج اما نظر دیگری دارد: «مسلماً بودن پرده بکارت خیلی بهتر است. ولی چیزی که من الان برخلاف عقاید شخصی ‌خودم به آن رسیده‌ام، این است که با بالا رفتن سن ازدواج، شما نمی‌توانید کسی را پیدا کنید که مثلاً ۲۵ یا ۳۰ سالش باشد و تا آن موقع هیچ رابطه‌ای نداشته باشد. البته اینکه پرده بکارت وجود داشته باشد یا نه، نمی‌تواند ملاک باشد که دختر واقعاً رابطه نداشته اما بودنش بهتر است برای اینکه احساس بهتری به آدم می‌دهد که لااقل اگر این دختر از راه‌های دیگری هم سکس داشته، از این راه من نفر اولم». اتا البته تاکید می‌کند که برایش “بکارت روح” مهمتر از بکارت جسم است و می‌گوید دخترانی را دیده که انواع روابط جنسی را تجربه کرده‌اند اما همچنان باکره‌اند؛ چیزی که او اصلا آن را تایید نمی‌کند. اتا می‌گوید ممکن است چند سالی با یک دختر باشد، با او رابطه جنسی هم داشته باشد و بعد هم با هم ازدواج کنند هرچند خلاف عقیده شخصی خودش است اما مهم این است که برایش ثابت شود، دختری که قصد ازدواج با او را دارد، “هرروز با یک نفر” نبوده است.

“بکارت” حل شده اما نه برای من سامی ۳۲ سال دارد و خود را مشاور حقوقی معرفی می‌کند. او هم جزو پسرهایی است که مسئله بکارت برایشان حل شده اما ترجیح می‌دهد با دختر باکره رابطه جنسی کامل نداشته باشد. مسائلی همچون پرداخت دیه و اتهام زنا و نیز فرهنگ خانواده‌ها، از جمله دلایلی هستند که سامی را از برقراری رابطه با دختر باکره بر حذر می‌دارند. برای ازدواج، داشتن یا نداشتن بکارت برای سامی مطرح نیست. او می‌گوید: «چون من رابطه جنسی داشتم، حداقل تجربه‌ای در این موضوع پیدا کردم و اگر بخواهم با کسی باشم که تا حالا رابطه جنسی نداشته، این نمی‌تواند جوابگوی نیازهای من باشد. چون من تا یک مرحله‌ای پیشرفت کردم و او می‌خواهد از صفر شروع کند. پس با همدیگر به آن نتیجه دلخواه نمی‌رسیم و شاید کمی سکس‌زدگی به‌وجود بیآورد». امیر که صاحب آژانس املاک است و ۲۷ سال دارد، مثال جالبی می‌زند: «مثل این می‌ماند که برای ما از بچگی واژه “شیر” را تعریف کرده‌اند و حالا در سن ۲۶ـ ۲۵ سالگی بخواهیم به جای واژه شیر بگوییم این چای است و شیر نبوده و از این به بعد باید به آن “چای” بگوییم. خیلی‌ها با این موضوع کنار نمی‌آیند. ولی حقیقت‌اش این است که ما خودمان باید انصاف داشته باشیم و بفهمیم همان طور که یک مرد می‌تواند سکس داشته باشد و نیازش را برطرف کند، برای خانم‌ها هم باید آزاد باشد». امیر با آنکه تبدیل واژه “شیر” به “چای” را پذیرفته و با این مسئله کنار آمده است اما قبول نمی‌کند که با دختری باکره رابطه جنسی برقرار کند چرا که می‌‌ترسد برایش “دردسرساز” شود.«به خواهرم توصیه می‌کنم رابطه جنسی داشته باشد» مسعود به ما می‌گوید هم حاضر است با دختر باکره رابطه جنسی داشته باشد و هم با دختری که روابط مکرر داشته ازدواج کند. او که ۲۹ سال دارد و واردکننده‌ی پوشاک است، معتقد است که نداشتن رابطه تا سنین پایانی دهه ۲۰ زندگی، نوعی بیماری است. با این حال مسعود معتقد است که چون دخترها حساس‌تر از پسرها هستند و اولین رابطه جنسی برایشان مهم است، ترجیح می‌دهد درصورتی که رابطه‌ای برایش کاملا جدی بود، آن را به مرحله رابطه جنسی برساند. مسعود می‌گوید دختران متولد نیمه دوم دهه ۱۳۶۰ یعنی بعد از سال ۶۶، مسئله بکارت برایشان کاملا حل شده است ولی برای متولدین قبل از آن، بکارت هنوز تابوست. در مورد پسرها اما او معتقد است برای ۵۰ درصد پسرهای ایرانی، بکارت همچنان تابوست. مسعود، خواهری کوچکتر از خود دارد که البته هیچگاه در مورد مسائل جنسی با هم حرف نزده‌اند. با این حال او می‌گوید اگر می‌توانست به خواهرش می‌گفت که رابطه جنسی داشته باشد اما با کسی که لیاقتش را دارد. او می‌گوید: «شاید در ایران به من بگویند “بی‌غیرت” اما اگر یک روزی بفهمم که خواهرم با کسی رابطه جنسی داشته و بدانم طرف مقابل آدم سالمی است، برایم مهم نیست. یعنی قضیه بکارت برایم مهم نیست. اینکه حتما با هم ازدواج کنند هم برایم مهم نیست ولی برایم مهم است که طرف مقابل خواهرم آدمی باشد که ارزش رابطه داشتن داشته باشد».جامعه سنت‌ها را بازتعریف کرده است

زارا امجدیان: بعید می‌دانم مردان از اختیاری که سنت برای “تمامیت‌خواهی در عشق” به آنها داده، به راحتی دست بکشند

زارا امجدیان فعال حقوق زنان است. او در سال گذشته تحقیقی درباره زندگی مجردی دختران در تهران انجام داده و در پژوهش خود مسئله بکارت را نیز مورد بررسی قرار داده است. خانم امجدیان ضمن تایید وجود این رویکرد که در حقیقت داشتن بکارت برای دختران مسئله‌ساز شده و نه نداشتن آن، تصریح می‌کند که این مسئله تنها مختص تهران نیست و حتی در میان دختران شهرستانی هم دیده می‌شود. او می‌گوید: «البته در شهرستان‌های کوچک به دلیل نظارت اجتماعی و اقتدار سنت‌ها این مسئله بسیار پنهان است و متاسفانه به راحتی نمی‌شود در مورد آن اظهار نظر کرد و یا مسئله را تعمیم داد. ولی چیزی که در نگاه کلی دیده می‌شود، تغییر در جامعه به خصوص در بازتعریف سنت‌هاست».

خانم امجدیان اما معتقد است که در میان مردان ایرانی همچنان مسئله بکارت مسئله‌ای حل‌نشده است و این را به نظر او می‌توان از آمار بالای جراحی‌های ترمیم پرده بکارت فهمید. این تلاشگر حقوق زنان می‌گوید: «اصولا بعید می‌دانم که مردان از این اختیاری که سنت برای “تمامیت‌خواهی در عشق” در اختیارشان قرار داده به راحتی دست بکشند».

او می‌گوید یکی از دلایل اصلی مقاومت جامعه سنتی در مقابل آزادی‌های زنان همین مسئله بکارت است: «پدری که موافق نیست دخترش برای تحصیل خانه را ترک کند دغدغه از دست رفتن بکارت را دارد. جامعه‌ای که دیوار بین زنان ومردان را در دانشگاه ایجاد می‌کند (تفکیک جنسیتی) به گونه‌ای ترس بر باد رفتن همین بکارت را دارد و زنانی که مدام در معرض خشونت هستند و آزادی‌هایشان محدود می‌شود هم گرفتار داشتن و نداشتن این پرده‌ی مسئله‌ساز هستند».

“پرده‌ای” که داشتن و نداشتن آن دردسر است

ذکر مواردی در این گزارش که باکره بودن را دردسر می‌دانستند، وجه دیگر مشکل دخترانی است که همچنان خواهان داشتن رابطه جنسی هستند اما از ترس “آبرو” یا از دست رفتن فرصت‌های ازدواج حاضر نیستند آن را تجربه کنند.

زارا امجدیان در این باره می‌گوید: «موضوع دغدغه‌ای در ذهن دختران است که مشکلاتی را در تصمیم‌گیری‌ آنها در هر رابطه‌ای به وجود می‌آورد. گاهی به قیمت فدا کردن یک “عشق” است و گاهی به قیمت فدا کردن “آبرو”. چه زمانی که یک دختر به خاطر بکارت، عشقی (رابطه‌ای) را از دست می‌دهد و چه زمانی که به خاطر عشق و رابطه “آبرو” و تایید جامعه سنتی را از دست می‌دهد در هر دو صورت دچار مشکل است و درگیری‌های ذهنی‌اش با این موضوع گاهی مشکلات روانی مهمی برایش به وجود می‌آورد. اینها همه زیان‌هایی است که دختران از این فرهنگ مسلط می‌بینند».

و همین تناقض است که باعث می‌شود پسرانی مثل مواردی که در همین گزارش به آنها اشاره شد، در رابطه دوستانه بکارت را نخواهند اما در ازدواج حتما آن را بخواهند.

خانم امجدیان می‌گوید: «این پارادوکس (تناقض) جایی است که اراده‌های فردی انسان‌ها (دختر یا پسر) نمی‌تواند در برابر سنت‌های دیرینه که اعمال قدرت دارند مقاومت کند و یا حتی برابرشان بایستد در نتیجه دچار تناقض می‌شود. همانگونه که در جامعه کنونی ایران این تناقض وجود دارد؛ از طرفی اعمال قدرت سنت (بکارت) و از طرفی دور زدن این سنت با عمل جراحی و دوختن پرده بکارت».

دولت فرانسه در چارچوب لایحه مقابله با اسلام رادیکال صدور گواهی بکارت را ممنوع و پزشکانی که این کار را انجام ‌دهند جریمه می‌کند. مدافعان حقوق زنان با این کار مخالفند و معتقدند این قانون زنان را بدون حمایت رها می‌کند.

کریستف لوکزنبرگ در این اثر با تکیه بر زبان سریانی-آرامی کوشیده است ثابت کند که متن عربی قرآن ترجمه‌ای است مخدوش از زبان سریانی- آرامی.

پریسا رفیعی، دانشجویی که اسفند ۹۶ بازداشت و سپس به هفت سال زندان محکوم شد، دوران بازداشت خود را در نامه سرگشاده‌ای شرح داده است. او با ذکر نام از مرضیه امیری و اسماعیل بخشی، خواستار “دفاع از ساحت حقوق انسانی” شده است.

© 2021 Deutsche Welle |
حریم خصوصی کاربران |
شناسنامه |
تماس
| نسخه موبایل

باکرگی یا دوشیزگی[۱] حالت شخصی می‌باشد که هیچگاه آمیزش جنسی نداشته‌ است. به این اشخاص باکره گفته می‌شود. باکرگی در برخی از فرهنگ‌ها و مذاهب از اهمیت خاصی برخوردار است و به ویژه برای دوشیزگان به معنی پاکدامنی، شرافت و شایستگی آن‌ها است. پرده بکارت پایین دریچه رحم قرار دارد.

معمولاً وجود پرده بکارت را نشانه باکرگی می‌دانند اما از نظر علمی نشانه دقیقی نیست، چرا که ممکن است پرده بکارت در دخول جنسی از بین نرود یا به‌دلیلی غیر از رابطه جنسی از بین رفته باشد.[۲]

طبق گفته سازمان بهداشت جهانی، آزمایش دوانگشتی یا بکارت، باید هرچه سریع‌تر در جهان متوقف شود؛ همچنین این آزمایش هیچ‌گونه جنبه پزشکی و علمی ندارد و عملی تبعیض آمیز و خشونت علیه زنان است.[۳]

آزمایش بکارت در قوانین بین‌المللی به‌عنوان نقض حقوق‌بشر شناخته شده و عملی غیرانسانی، بی‌رحمانه و اهانت‌آمیز تلقی می‌شود.»بر اساس ماده ۷ کنوانسیون بین‌المللی حقوق مدنی و سیاسی و نیز ماده ۱۶ کنوانسیون منع شکنجه.[۴]

یک مطالعه میان‌فرهنگی، با این عنوان که «زنان و مردان در چه سنی نخستین رابطه جنسی خود را تجربه می‌کنند» به این نتیجه رسید که فرهنگ‌های معاصر در سه گروه عمده جای می‌گیرند.

چگونه بفهمیم پسری باکره نیست

در نخستین گروه خانواده‌ها ازدواج دختران‌شان را تا حد ممکن نزدیک به بلوغ جنسی آن‌ها و با مردانی که به‌طور قابل ملاحظه‌ای از آن‌ها بزرگ‌ترند، ترتیب می‌دهند. سن مردان در شروع روابط جنسی در این جوامع، از زنان بالاتر است، اما اغلب صورتی خارج از ازدواج دارد. این گروه مناطق جنوب صحرای بزرگ آفریقا (در مطالعهٔ یادشده مالی، سنگال و اتیوپی ذکر شده‌اند) را شامل می‌شود، شبه قاره هند نیز در این گروه قرار گرفته‌است، اگر چه که تنها اطلاعاتی در مورد نپال در دست است.

در گروه دوم خانواده‌ها دختران‌شان را در به تعویق انداختن ازدواج و خودداری از فعالیت‌های جنسی پیش از آن، تشویق می‌کردند. هر چند پسران به تجربه‌اندوزی با زنان مسن‌تر یا روسپیان، پیش از ازدواج تشویق می‌شدند. سن مردان در شروع روابط جنسی در این جوامع، از سن زنان پایین‌تر است. این گروه فرهنگ‌های لاتین، هم از اروپای جنوبی (پرتغال، یونان و رومانی ذکر شده‌اند) و هم از آمریکای لاتین (برزیل، شیلی و جمهوری دومینیکن) را در برمی‌گیرد. این مطالعه بسیاری از جوامع آسیایی را نیز عضوی از این گروه تلقی می‌کند، اگر چه که داده‌های تطبیقی تنها در مورد تایلند موجود است.

در سومین گروه، سن مردان و زنان در شروع روابط جنسی به یکدیگر نزدیک‌تر است. اگر چه در این‌جا دو زیرگروه وجود دارد. در جوامع کاتولیک غیرلاتین (لهستان و لیتوانی ذکر شده‌اند)، سن شروع روابط جنسی بالاتر است که به ازدواجِ دیرتر و ارزش نهادنِ متقابل به بکارت زن و مرد اشاره دارد. الگوی مشابهی از ازدواج در سنین بالا و ارزش متقابل بکارت زن و مرد در سنگاپور و سری‌لانکا نیز مشاهده شده‌است. این مطالعه چین و ویتنام را نیز در این گروه لحاظ می‌کند، اگر چه که اطلاعاتی در این زمینه موجود نیست.
در نهایت، در کشورهای اروپای شرقی و شمالی، سن شروع روابط جنسی پایین‌تر است و هم زنان و هم مردان پیش از هر گونه شکل‌گیری پیوندی به فعالیت‌های جنسی می‌پردازند. در این مطالعه کشورهای سوییس، آلمان و جمهوری چک به عنوان اعضای این گروه در نظر گرفته شده‌اند.
هم‌راستا با یافته‌های به دست آمده در مورد اروپای شمالی در بالا، تحقیقی که اخیراً در رابطه با آموزش‌های جنسی از نوجوانان انگلیسی در سنین بین ۱۴ تا ۱۷ سال، در سال ۲۰۰۸ (توسط یوگاو برای شبکه۴) به عمل آمده‌است، نشان می‌دهد که تنها ۶٪ از این نوجوانان برآنند پیش از برقراری رابطه جنسی تا ازدواج منتظر بمانند.

در بسیاری از فرهنگ‌ها باکرگی دختر ارتباطی تنگاتنگ با حیثیت شخصی و حتی خانوادگی دارد، به ویژه آن‌هایی که جوامع شرم نامیده می‌شوند، جوامعی که در آن‌ها از دست دادن باکرگی باعث شرم عمیق است.

قوانین و آداب و رسوم در طول تاریخ داشته‌ایم که بر اساس آن مردی که دختر باکره‌ای را اغوا می‌کند یا به او تجاوز می‌کند ملزم است که مسئولیت ازاله بکارت را با ازدواج با دختر یا پرداخت غرامت به پدرش بپذیرد. در برخی از کشورها تا اواخر قرن ۲۰ اگر مردی با زن که بکارت او را گرفته ازدواج نمی‌کرد، زن اجازه داشت از مرد تقاضای پول نماید. این پول در برخی از زبان‌ها «پول تاج گل» نامیده می‌شود.

تأکید بر ارزش پولی بکارت زن هنوز هم وجود دارد. برخی از زنان بکارت خود را برای فروش ارائه می‌کنند. در سال ۲۰۰۴، یک دانشجوی لزبین از دانشگاه بریستول آنلاین بکارت خود را ۸٫۴۰۰ پوند به فروش رساند، و لندن رویز رید، ۱۸ ساله، با مهندس مخابرات ۴۴ ساله در اتاق هتل Euston خوابید و در مقابل بکارتش پول دریافت کرد. در سال ۲۰۰۸، رافائلا فیکو، مدل ایتالیایی، که در آن موقع ۲۰ ساله بود، ۱ میلیون یورو بکارت خود را فروخت. در همان سال، یک آمریکایی با استفاده از نام مستعار ناتالی دیلن اعلام کرد که بکارت خود را از طریق وب سایت یک فاحشه خانه در نوادا به حراج می‌گذارد.[۵]

برخی از مورخان و مردم شناسان ذکر کرده‌اند که در بسیاری از جوامع پیش از انقلاب جنسی که ارزش بالایی برای بکارت قرار داد، فعالیت‌های جنسی بدون دخول واژنی قبل از ازدواج رایج بوده‌است. به عنوان مثال، رابطه جنسی دهانی، رابطه جنسی مقعدی و استمنا متقابل. این را «بکارت جسمی» نامیده‌اند، به خاطر اینکه مقاربت از طریق واژن رخ نداده است، اما شرکت کنندگان از نظر جنسی فعال هستند.[۶][۷] از اوایل دهه۱۹۹۰، مفهوم بکارت جسمی میان نوجوانان ایالات متحده متداول بوده‌است. علاوه بر این، ممکن است برای برخی از مردان همجنسگرا رابطه جنسی دهانی به جای رابطه مقعدی بکارت جسمی باشد. در سال ۱۹۹۹، مطالعه‌ای در مجله انجمن پزشکی آمریکا منتشر شد که به بررسی تعریف سکس بر اساس نظرسنجی از ۵۹۹ دانشجو از ۲۹ ایالت آمریکا در سال ۱۹۹۱ پرداخته بود. این بررسی نشان داد که نظر ۶۰ درصد بر این بود که سکس دهانی رابطه جنسی تلقی نمی‌شود. به گفته‌استفانی ساندرز، مدیر مؤسسه پژوهش در سکس، جنسیت و تولید مثل کینزی در دانشگاه ایندیانا، این نوع رابطه، “بکارت جسمی” است. ساندرز، نویسنده همکار مقاله، همراه با محققان دیگر، در تحقیقی دیگر با عنوان “شما می‌توانید بگویید رابطه جنسی داشتید اگر… ؟” که در سال ۲۰۰۱ در مجله پژوهش جنس (Journal of Sex Research) منتشر شد، ذکر می‌کنند که بیش از نیمی از پاسخ دهندگان معتقدند که باکرگی تنها می‌تواند از طریق رابطه جنسی مبتنی بر رضایت طرفین از دست داده شود.[۸][۹]

از دست دادن بکارت در بسیاری از فرهنگ‌ها به عنوان رویداد مهم زندگی و یک آئین گذر، در نظر گرفته می‌شود. حذف بکارت همچنین، نقطه عطفی در زندگی یک فرد قلمداد می‌شود.
در جنس زن پرده واژینال لایهٔ نازکی از جنس غشای داخلی فرج است که تا حدی می‌تواند مجرای واژن را مسدود کند. این پرده انعطاف‌پذیر است و می‌تواند در اولین تماس کشیده یا پاره شود. در طول تاریخ، حضور یک پرده سالم (دست نخورده) به وسیلهٔ بسیاری شواهد فیزیکی بکارت، مورد بررسی قرار می‌گرفته‌است و جاری شدن خون به علت پاره شدن آن پس از اولین مقاربت به معنای بکارت محسوب می‌شد.

البته حضور پرده واژینال اغلب نشانه‌ای از باکرگی است اما لزوماً این‌گونه نیست؛ چراکه ممکن است دخول بدون پارگی پرده واژینال انجام شود. از طرف دیگر با توجه به شکل پردهٔ واژینال، ضخامت و پوشش فوق‌العاده متغیر آن، و بودن این پرده در محل ورود واژن، پرده واژینال ممکن است از طریق راه‌هایی علاوه بر فعالیت جنسی پاره شود. همچنین گفته می‌شود برخی زنان، فاقد پرده واژینال هستند، اما برخی با توجه به تحقیقات اخیر، در این مورد شک دارند. درست است که تقریباً تمامی زنان با پردهٔ واژینال به دنیا می‌آیند، ولی لزومی ندارد که حتماً بعد در اولین رابطه جنسی واژینالی‌شان تغییر قابل مشاهده‌ای در پرده بکارت تجربه کنند.

برخی از جوانان برای حفظ پردهٔ واژینال خود به روش‌های دیگر آمیزشی مثل سکس دهانی یا مقعدی روی می‌آورند و عمل‌های جراحی ترمیم پرده بکارت نیز اوضاع را پیچیده‌تر کرده‌است. این جراحی‌ها هم برای زنان فعال جنسی که قصد بازگرداندن بکارت خود را دارند و هم برای زنان باکره‌ای که نگران هستند که پاره شدن پردهٔ واژینال آن‌ها خون کافی برای اثبات باکرگی آن‌ها فراهم نکند، انجام می‌شود. در اکثریت زنان پرده واژینال ساختار اولیه‌ای [به جا مانده از دوره‌های تکاملی قبلی] دارد بگونه‌ای که در آن‌ها هیچ‌گونه ممانعتی در راه ورودی واژن وجود ندار و ممکن است از طریق فعالیت‌های فیزیکی پاره شود. در بسیاری از زنان چنان پردهٔ واژینال نازک و آسیب‌پذیری دارند که به آسانی کشیده می‌شود یا اصلاً از ابتدای تولد دارای سوراخ است. پردهٔ واژینال از این دست، ممکن است در دوران کودکی پاره شود بدون اینکه شخص حتی از آن آگاهی پیدا کند. گاهی یک لغزش سهوی در راندن دوچرخه ممکن است باعث شود که زین دوچرخه آنقدر به مدخل واژن فرو رود که برای پاره شدن پردهٔ واژینال کافی باشد.

در موارد نادری پرده واژینال زن ممکن است بدون سوراخ باشد به‌طوری‌که جلوی تخلیه خون در دوره قاعدگی را هم بگیرد. گاهی اوقات یک عمل جراحی مخصوص روی پرده واژینال مورد نیاز است که یک دهانه در آن ایجاد کند تا از اثرات زیان‌آور بر سلامتی نیز جلوگیری شود. یک نمایشنامه‌نویس به نام بن جانسون ادعا می‌کند که ملکه انگلستان الیزابت اول، معروف به ملکه باکره، دارای «آلت پوسته دار» ی بود که او را «ناتوان از ارتباط با مردان» ساخته‌بود و اینکه یکی از دوستانش که یک «جراح» بود، پیشنهاد داده بود که این مشکل را با تیغ جراحی‌اش برطرف کند اما ملکه الیزابت تردید کرده بود.
بعضی مطالعات نشان می‌دهد که انسان‌ها در نسل‌های پیشین در سنین پایین‌تری بکارت خود را از دست می‌دادند.[۱۰] گزارش‌های آماری Durex Global sex در سال ۲۰۰۵ نشان داد که مردم جهان به‌طور متوسط در سن ۱۷٫۳ سالگی برای اولین بار سکس را تجربه می‌کنند (این عدد بین ۱۵٫۶ در ایسلند تا ۱۹٫۸ در هندوستان متغیر است).[۱۱]

روانشناسی اجتماعی ارتباط بین اندیشه و رفتار را بررسی می‌کند. جستجو برای فهم رفتارهای اجتماعی (و ضد اجتماعی) رفتار جنسی را نیز شامل می‌شود. «خوئن کان» و «کاترین لاندن» به مطالعهٔ زنان آمریکایی که بین سال‌های ۱۹۶۵ و ۱۹۸۵ ازدواج کرده بودند پرداختند تا دریابند آیا باکرگی هنگام ازدواج بر میزان جدایی‌ها تأثیر دارد یا نه.

” این مقاله به بررسی رابطهٔ بین فعالیت جنسی پیش از ازدواج و درصد جدایی در درازمدت در بین زنانی از آمریکا می‌پردازد که بین سال‌های ۱۹۶۵ تا ۱۹۸۵ ازدواج کردند. یک جدول‌بندی ساده از آمار ملی رشد خانواده در سال ۱۹۸۸ نشان می‌دهد که زنانی که پیش از ازدواج از نظر جنسی فعال بودند در مقایسه با زنانی که باکره بودند، به شکل قابل توجهی با ریسک بالاتری از اختلال در ازدواج روبرو بودند. یک مدل قیاسی و دو متغیری بکار گرفته می‌شود تا سه تبیین ممکن برای این رابطهٔ مثبت را بررسی کند:

پس از آنکه تنوعی از مختصات قابل مشاهده کنترل می‌شود، معلوم می‌شود که افراد غیر باکره در مقایسه با باکرگان همچنان احتمال بسیار بالاتری برای جدایی دارند. با این وجود، هنگامی که عوامل غیرقابل مشاهده هم تحت کنترل قرار می‌گیرند یعنی عواملی که هم بر احتمال داشتن سکس پیش از ازدواج و هم احتمال جدایی تأثیر دارند)، تفاوت‌ها بین افراد باکره و غیرباکره دیگر معنادار نیست. این نتایج نشان می‌دهد که رابطهٔ مثبت بین سکس پیش از ازدواج و خطر جدایی به جای آنکه به اثر علی مستقیم نسبت داده شود می‌تواند به تفاوت‌های غیرقابل مشاهدهٔ پیشینی (نظیر تمایل به شکستن عرفیات سنتی) نسبت داده شود.[۱۲] ”

این مطالعه هیچ توصیه‌ای نمی‌کند. بلکه تنها یادآور می‌شود که بین زنانی که بیشترین احتمال را دارد تا وارد یک رابطهٔ جنسی پیش از ازدواج شوند، با زنانی که بیشترین احتمال را برای خارج شدن از رابطه پس از ازدواج دارند هم‌پوشانی قابل توجه و معناداری وجود دارد. این مطالعه بر روی مردان صورت نگرفت.

در بعضی کشورها عمدتاً از معاینه با دو انگشت برای تشخیص بکارت استفاده می‌شود که به گفته سازمان ملل متحد، روشی علمی نیست. علاوه بر این، در گزارش سازمان ملل آزمایش اجباری بکارت به‌طور کلی امری اهانت‌آمیز تلقی شده‌است.[۴]

در ایران آزمایش بکارت گاه به دلایل مذهبی، عرفی یا حقوقی انجام می‌شود. در مواردی افراد به میل خود یا با فشار خانواده، با مراجعه به پزشک معتمد یا پزشکی قانونی یا متخصص زنان و زایمان برای کسب گواهی بکارت اقدام می‌کنند. آزمایش بکارت در مواردی هم با حکم قضایی و تنها از سوی پزشکی قانونی صادر می‌شود. در این موارد مثلاً اگر شخص شکایتی در مورد تجاوز تنظیم کند، این آزمایش صورت می‌گیرد، یا اگر شوهر و خانواده شوهر در مورد باکره نبودن عروس پرونده تشکیل دهند به تشخیص قاضی، دستور آزمایش بکارت صادر می‌شود.[۴]

سلام  

من یه سوالی داشتم که ذهنمو خیلی به خودش درگیر کرده . من فکر میکنم همه خواستگارام قبلا با دخترای دیگه رابطه نامشروع داشتن.

چون یکی دو مورد خودم به یقین رسیدم. حتی بعضیا خودشون با وقاحت اعتراف کردن. من دوست ندارم ازشون در این باره سوال کنم.

جامعه خیلی فاسد شده با همچین مردی که دست و دلش هر لحظه بلرزه و فکر صیغه به سرش بیاد نمیشه زندگی کرد.

لطفا راهنماییم کنید چطور میشه از بکارت یه پسر مطمئن شد. همین طور که پسرا دنبال کیس پاک و سالمن ما دخترا هم حق داریم با یه پسر پاک و سالم هم از نظر روحی و هم از نظر جسمی ازدواج کنیم .

چگونه بفهمیم پسری باکره نیست

مرتبط:


آقایون شما نگاهتون به کدوم دسته از دختر ها مثبت هست؟

ازدواج میکنی که به رابطه جنسی برسی؟!

علت تناقض های رفتاری پسری که قراره باهاش ازدواج کنم چیه؟

دخترانی که پسران اون ها رو برای تفریح و رابطه جنسی میخوان چه ویژگی هایی دارن؟

مشکل بزرگم اینه که اصلا دید خوبی نسبت به مردها ندارم

آقایون از کانال رابطه جنسی عاشق یه خانم میشن؟

بدترین رفتاری که از جانب جنس مذکر اعصاب تون رو خورد میکنه چیه ؟

اعتماد به نفس پسری که منتظره دختران بهش پیشنهاد آشنایی بدن بالاست ؟

پسرانی که دختر زیاد دور و ورشونه چه مشخصه هایی دارن؟

تفاوت های دل کندن واقعی با کم محلی مصنوعی پسران در ارتباط با دختران

فراز و نشیب های بعضی از آقایون در ارتباط با خانم های همکار، همکلاسی و …

دلیل انتشار عکس با دوست دختر در فضای مجازی چیه؟

زئوس تایپ ها، رابطه عشق و قدرت

روش کسب شناخت قبل از ازدواج

هدف دختران از تمجید، تایید و علاقه به سلبریتی های مرد چیه ؟

شخصیت شناسی انواع مردان

نقش شناخت از خود و طرف مقابل در داشتن یک رابطه موفق

ویژگی های افسردگی در مردان

ویژگی های کاملا مردانه

ذات واقعی مردان چگونه است؟

واکنش مورد علاقه مردان موقع درد و دل کردن

سه سوال در مورد نیاز عاطفی مردان

توی بعضی از سایت های خارجی نوشته که بوسیله ی رفتار فرد میشه تا حدودی
حدس زد، 5 مورد رو نام برده که پسرهایی که رابطه نداشته اند این رفتارها رو از خودشون
نشون دادن:
– در مورد لمس بدن شریک جنسی خیلی خحالت می کشندیک مرد باکره از خودمانی شدن با شما و رابطه برقرار کردن واهمه دارد یا
اقلا از لمس قسمت های حساس.
– هنگامی که می خواهند خودمانی و محرم شوند (رابطه برقرار کنند) مردد و
نامطمئن هستنددر رابطه با عکس العمل هایش نسبت به حرکات شما مطمئن نیست و در مورد
ساده ترین علائمی که شما نشان می دهید سردرگم است. او در ایجاد یک رابطه با شما بسیار
محتاط و کمرو است و اگر رابطه در حالتی رخ دهد که خانم باکره نباشد، خانم می فهمد
که او از کلیت جریان بی خبر است.
– بدون لطافت و ناشیانه بوسه می زنندالبته برخی پسر ها بوس کننده های بدی هستند و این لزوما به این معنی
نیست که آن ها باکره هستند، باکره ها در بسیاری از موارد خجالتی هستند و معمولا در
هنگام بوسیدن چشم های خود را می بندند.
– وقتی می خواهند عشق بورزند درخواست اجازه می کننداو اغلب از شما درخواست خواهد کرد که به او اجازه دهید کاری را که می خواهد
انجام دهد. ممکن است که او فیلم های بزرگ سالان با صحنه های مورد دار را تماشا
کرده باشد اما در اولین مواجه با شما این کار به شدت کاهش پیدا می کند. گیج شدن در
مورد اینکه نمی داند چکاری انجام دهد ممکن است او را وادارد تا وانمود کند که
مطمئن و با اعتماد به نفس است در حالی که این گونه نیست. بسیار ممکن است که او اختیار خود را از
دست دهد و از شما برای یک بوسه و لمس صمیمانه درخواست اجازه کند.
– یک ارگاسم خیلی سریع دارنداو در موقعیتی نیست که بتواند میل و خواسته ی خود را کنترل
کند و هر عمل محرک جنسی ناچیزی می تواند به آسانی یک انتهای سریع (انزال زودرس) را
برای او به بار آورد. با تمرین بیشتر مردها می آموزند که چگونه احساسشان را کنترل کنند
تا نهایتا این رویه را تقویت کنند و پایدار نگه دارند. برخی پسر های باکره  حتی قبل از دخول یا به محض دخول انزال
پیدا می کنند. اولین تجربه برای یک مرد همواره با دستپاچگی همراه است زیرا او
دائما به این فکر می کند که چگونه او کارش را اجرا می کند.البته در تحقیقاتی که توسط برخی از دکترها تایید شده گفته شده که
افرادی که رابطه داشته اند زانوی های آن ها کمی تیره تر است! وجود خط در پشت زانو،
سفت بودن محل ختنه نیز از علائم عدم باکرگی ذکر شده که زیاد مطمئن نیستند.

اصلا موافق نیستم

برای من فرقی نمیکنه دختر و پسر 

پسری که انتظار داره طرفش پاک باشه باید خودش رو هم پاک نگه داشته باشه

من این نگاهای غیر عادلانه رو نمیپذیرم که اگه پسر اشتباهی کرد قابله چشم پوشیه  ولی دختر نه!

خب اون خانمی که کرم از خودشه باید دنبال کسی باشه که دنباله کرمه یعنی اینا با هم هم کفون

ولی اونایی که دنبال این چیزا نیستن باید با هم کفو خودشون ازدواج کنن.

سلام

با اینکه این راهی ک میگم درست نیست و اصل اعتماد و همدلی ک لازمه ی شروع زندگی عاشقانه هست رو میتونه تا حدودی زیر سوال ببره(چ چکاپ دختر چ پسر)ولی وقتی خیلی براتون مهمه(ک خب مساله ی مهمی هست و جای تعجب نداره)میگم:

پزشک قانونی بکارت اقایون رو تشخیص میده بکارت اقایون توسط اولین سکس از بین میره نه با خود ارضایی…

چگونه بفهمیم پسری باکره نیست

مریم….

انقدر اوضاع خرابه ک ب قول یکی از دوستام..باید بپرسیم چند بار با چند نفر…

متاســــــــــــــفم برای خودمون…ب کجا داریم میریم…چیا برامون شده ارزش…خیلی اوضلع خرابه…

پسرا هم ی صیغه شنیدن فکر کردن به به کارشون درسته…اون شرایط خاص داره ک الان صدق نمیکنه….این صیغه ک اقایون میرن دنبالش ب نظر شخص من کلاه شرعیه….تنوع طلبی و ترس از پذیرش مسولیت زندگی و…

خدا همه رو کمک کنه راهو اشتباه نرن…ب امید روزی ک دوباره ارزشها رو درست بشناسیم…ن افراط و ن تفریط..آمـــــــین

واژه باکره به دلیل داشتن ه تانیث فقط در مورد جنس مونث بکار می رود.پس کلمه جدیدی  وارد زبان فارسی بدون هماهنگی با فرهنگستان نکنیم

منم موافقم ب نظرم هر کس باید دنبال یکی مثل خودش باشه اگر کاری بد یا خوبه برای همه هست  ن اینکه چون دختره بده چون پسره خوبه…

متاسفانه بارها دیده شده یکی از طرفین ک خیلی چیزا رو رعایت میکردن بنا ب هر دلیلی طرف مقابلشون پایبند ی سری مسائل نبوده….

آقای بی اعصاب منم قبول دارم رابطه صرفت رابطه کامل نیست اون مواردی هم ک شما گفتید رابطس با دوز پایینتر!!!بین بد و خیلی بدتر….ولی من ک ی دخترم دارم اینو میگم معمولا چند وقت ک با یکی باشید مشخص میشه تا حدودی چجور بوده قبلا البته ن 100%ولی خب…مثلا از طرز فکر طرف از اینکه ببینید با شما تا چ حد رابطه داره…چهارچوباشو بشناسید…قطعا خیلی چیزا دستگیرتون میشه…دختری ک هفته اول آشنایی با شما خیلی راحت دستتونو میگیره احتمال اینکه قبلا هم با یکی دیگه اینجور بوده هست …یا روابط دیگه(دست گرفتن ی مثال بود)یا دختری ک برای خودش حریم قائل نیست و خیلی سریع قاطی میشه احتمال اینکه قبلا قبح ی سری چیزا براش ریخته باشه وجود داره…بازم میگم ب مدت زمان و کیفیت رابطه هم بستگی داره…البته ب نظر شخص من طولانی شدن رابطه معنایی نداره و اگر هم شد دلیلی بر زیر پا گذاشتن ی سری ارزشا نمیشه …مثلا اینکه بعد چندین ماه و صمیمیتر شدن ی سری حرفا رو راحتتر بزنن اکی(اونم برای زندگی ایندشون ن از روی مرض)…ولی ن اینکه تا بهم رسیدن در عرض2هفته مثلا هر حرفی بزنه طرف ب نظرم زیاد جالب نیست….

کلا خیلی چیزا مشخص میتونه بشه ولی خب باید در نهایت اینم بگم هستــــــــــــــــــن کسایی ک بر خلاف ظاهر معصومشون همه کار کردن(حتی سقط!)برعکسش هم هست کسایی ک ظاهر شیطون و یا غلط انداز دارن(منظورم کرمو و جلف و جفنگ نیستااااااا!)ولی ب معنای کلمه پاک زندگی کردن…

پسرایی ک خودتون هم جنساتونو بهتر میشناسید پسرایی ک ب ی سری مسائل پایبندن و …ولی منظورم(خیلی ببخشید پسر منگول نیست)از کجا میشه فهمید؟؟؟مثلا ی پسر نرمال مودب ک همه چیو در کنار هم داشته باشه ولی پایبند باشه ب این چیزا …از کجا معلوم میشه؟چ مدلین؟

  بیوگرافی گوکچه آکیلدیز بازیگر و همسرش مصطفی اوزیورت با عکس خانوادگی و ناگفته های زندگی شخصی تا علایق اش را می خوانید   بیوگرافی گوکچه آکیلدیز     گوکچه آکیلدیز متولد 30 اکتبر 1992 در ترکیه ، بازیگر سینما و مدل است   فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری از دانشگاه هالیچ استانبول می باشد […]

.

 

 

چگونه بفهمیم پسری باکره نیست

 

 

باکره، در لغت به معنای دست نخورده‌است و در فرهنگ عامه به شخصی که آمیزش جنسی نکرده باشد گفته می‌ شود برای زنان وجود پرده بکارت را نشانه باکرگی می‌ دانند

 

همچنین برای مردان در آفریقا سفتی پوست ختنه‌ گاه و آزمون توانایی ادرار از بالای طنابی در یک متری زمین را نشانه باکرگی می‌ دانند

 

 

یک پزشک سنتی ۵۴ ساله از کشور ویتنام که وام تی هونگ نام دارد

 

طی اظهاراتی ادعا کرد که پس از حدود ده سال تحقیقات به این نتیجه رسیده که پسرها اگر قبل از ازدواج رابطه جنسی داشته باشند، می توان به آن پی برد

 

 

در سال دو هزار میلادی خانمی در منطقه ما مورد تجاوز سه فرد ناشناس قرار گرفت پلیس پس از انجام تحقیقات، سه جوان را بازداشت کردند اما این سه جوان ادعا کردند که بی گناه هستند و تاکنون هیچ رابطه جنسی برقرار نکرده اند

 

وام تی هونگ گفت : پس از شنیدن ادعای این سه جوان که به نظر بی گناه می آمدند، تحقیقاتم را آغاز کردم و پس از چند سال متوجه شدم که به محض برقراری اولین رابطه جنسی توسط پسران لایه ای از روی اندام جنسی آنها از بین می رود

 

این پزشک سنتی همچنین افزود : پس از کشف این مسأله و رساندن خبر آن به وکلای این سه جوان بی گناه، آن وکلا توانستند به دادگاه ثابت کنند که این سه جوان تاکنون هیچ رابطه جنسی با کسی برقرار نکرده از همین رو آنان از اعدام نجات یافتند

 

منابع خبری از کشور ویتنام اعلام کردند : پس از مطرح شدن ادعای این پزشک سنتی، گمانه زنی ها در مورد درستی یا نادرستی آن آغاز شد و تحقیقات و بررسی ها توسط پزشکان غیرسنتی آغاز شد و در نهایت به صحت ادعای «وام تی هونگ» پی بردند  همین امر در نجات یافتن آن سه جوان نیز تأثیرگذار بود

 

 

 

در حال حاضر بهترین آزمونها شامل وجود خط در پشت زانو، سفت بودن محل ختنه و توانایی پسر برای پاشیدن ادرار خود بالاتر از یک سیم با فاصله یک متر از سطح زمین میباشد

 

.

.

 

تست باکرگی مجموعه‌ای از روشها برای تشخیص باکره بودن و عدم تجربه رابطه جنسی در دختران است  در مورد پسران، راهی برای تشخیص باکرگی وجود ندارد و روش‌هایی که در برخی اقوام به این منظور به کار گرفته می‌ شود، مبنای علمی ندارد

 

آموزش تشخیص باکره بودن نامزد و داماد قبل از آمیزش | سایت فتوکده

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


چگونه بفهمیم پسری باکره نیست

همینو دیگه کم داشتیم ههههههههههه

برا من خط نداره ولی تجربه کردم

وای که ترکیدم ازخنده….
توردخدادوباره ازین کارابکنین…واسه روحی مون تواین شرایط بد عالیه…
مگه میشه باکره بودن یه پسرروازتویه گوشش تشخیص داد آخه…؟؟
ولی خداایی کلی خندیدم کلی حالم خوب شد
😂😂😂😂😂😂😁

از کجا بفهمم رلم گی هست؟

ینی هیچ جوره نمیشه فهمید که ایا پسره باکره است یا نه

وای مگه میشه

چه جالب😮😰

وای خدا مردم از خنده 😂😂😂

الکی؟ ؟؟!!!

روی پوست پشت زانوی نوزادم خط هست که!! عجب دنیایه! :)))

سلام
دیدن خط پشت زانو چگونه است؟

بله داره

فاصله ی شخص تا سیم با فاصله ی سیم از سطح زمین رابطه ی عکس داره. یعنی هرچه شخص از سیم فاصله بگیره سیم به سطح زمین نزدیک تر میشه. در نتیجه ما برای بدست آوردن فاصله ی شخص تا سیم باید اول مساحت زمین رو بدست بیاریم و بعد تقسیم بر حاصل ضرب سیم و قد شخص کنیم. یادمون نره که عدد پی رو 3/14 بگیریم!?

از پشت زانوش دقیقا چی رو باید ببینم ؟؟

سلام من میخواستم با پسری نامزد کنم ولی بهش شک دارم که قبلا با کسی بوده یا ن (منظورم رابطه جنسیه)چطوری میتونم تشخیص بدم ؟!

واقعیت داره ؟?

کاربران محترم کسی امتحان کرده که نتیجه دیده باشه ؟

اینکه گفته پاشیدن ادرار بالای یک سیم که با فاصله یک متر از زمین هست فاصله شخص تا سیم مهم نیس؟؟

عالی بود

عالی

عالی

عالی

هرگونه نشر، بازنشر و باز تولید تمام یا بخشی از محتوای سایت فتوکده برای (خبرگزاری ها) بدون اجازه کتبی ممنوع است

وکیل تاپ –

بکارت در اصطلاح پزشکی به انواع پرده ها گفته می شود مانند پرده ای که محیط قلب را احاطه کرده است. اما به دلیل کاربرد بیشتر آن در مبحث زنان به معنای پرده ی بکارت بانوان استعمال می‌گردد. باکره در مقابل کلمه ثیب است. کلمه ثیب به معنای کسی است که پرده بکارتش را در اثر رابطه جنسی از دست داده باشد. باکره کسی است که بکارتش با نزدیکی از بین نرفته است.

دسترسی سریع به عناوین:

در بسیاری از موارد اتفاق افتاده است که خانواده داماد دختر را برای تشخیص باکره بودن پیش پزشک و متخصص زنان می‌برند. اینکه این عمل مخالف شئون و حیثیت دختر و و مقام و منزلت خانوادگی او می باشد و با توجه به عرف محل ممکن است توهین نیز قلمداد گردد زیرا هیچکس مجبور نیست در مورد وضعیت جسمی خود به دیگری جواب بدهد یا حتی به خواسته دیگری در این خصوص تن بدهد و این موضوع فقط به خود شخص بستگی دارد بحثی جدا می باشد. مطلب اصلی این است که معاینه سلامت بکارت چیست؟

چگونه بفهمیم پسری باکره نیست

تست باکرگی و آزمایش بکارت قبل از ازدواج مجموعه از شیوه ها و روش های علمی برای تشخیص باکره بودن و عدم وجود رابطه جنسی قبل از ازدواج است. انجام این کار فقط با رضایت خود فرد صورت می‌گیرد. حتی با درخواست مراجع قضایی نیز رضایت فرد برای انجام عمل ضروریست. برای مواردی که فرد صرفا می خواهد از وضعیت خود با خبر شود نیاز به احراز هویت نمی باشد و مطلب شفاهی به او گفته می شود اما برای صدور گواهی سلامت احراز هویت لازم است.

گواهی بکارت صرفا به درخواست شخص باید انجام گیرد و در خواست شوهر، مادر شوهر و…  به هیچ عنوان به این کار مشروعیت نمی دهد. و اگر پزشکان محتوی این گواهی را به شخصی غیر از معاینه شونده بازگو کنند به مجازات افشای اسرار محکوم می‌گردند. و طبق ماده ۶۴۸ کتاب پنجم تعزیرات قابل مجازات می باشد :اطباء و جراحان و ماماها و دارو فروشان و کلیه کسانی که به مناسبت شغل یا حرفه خود محرم اسرار می‌شوند هر گاه در غیر از موارد‌ قانونی، اسرار مردم را افشا کنند به سه ماه و یک روز تا یک سال حبس و یا به یک میلیون و پانصد هزار تا شش میلیون ریال جزای نقدی محکوم‌ می‌شوند.

گواهی سلامت بکارت در دو نسخه تهیه می گردد که یکی تحویل معاینه شده می‌گردد و دیگری نزد متخصص زنان باقی می‌ماند.

متن گواهی سلامت بکارت بعد از آزمایش بکارت به این شکل است که: گواهی می شود در تاریخ…ساعت..بعد از اخذ رضایت کتبی و احراز هویت و تطبیق عکس با مدارک شناسایی معاینه به عمل آمد و نتیجه …. می باشد.

قبل از اینکه به این موضوع بپردازیم لازم است توضیح مختصری درباره شرط بنایی و ابتدایی بدهیم

شرط بنایی: در بسیاری از قرارداد ها شروط به طور صریح در عقد ذکر می گردند اما بعضی شرط هایی وجود دارد که در عقد اسمی از آنها برده نمی شود اما طرفین عقد را بر مبنی آن بسته باشند به این معنی که انقدر واضحند که عدم ذکر آنها به منزله بی اعتنایی به آنها نیست، مانند شرط باکره بودن زن.

شرط باکره بودن جز شرط های اصلی و بنایی عقد نکاح می باشد که در قرارداد ذکر نمی گردد اما اصولا مردان به اعتبار وجود این شرط حاضر به ازدواج می گردند. اگر مردی بعد از ازدواج با همسر خود متوجه عدم باکرگی او شود به استناد خیار تخلف از شرط صفت حق فسخ قرارداد را دارد. خیار تخلف از شرط صفت: هرگاه در یکی از طرفین صفت خاصی شرط شده و بعد از عقد معلوم شود که طرف مذکور فاقد وصف مقصود بود برای طرف مقابل حق فسخ خواهد بود خواه وصف مذکور در عقد تصریح شده یا عقد متبانیا بر آن واقع شده باشد.

بیشتر بخوانید: باکرگی چیست؟

عقد نکاح در صورتی که منعقد گردد تمام شرایط یک عقد صحیح و تمام لوازم آن را داراست. مهریه و نفقه نیز از توابع این عقد می باشد. در مورد فسخ شدن نکاح به علت تخلف از شرط صفت باکره بودن زن، اگر بین زن و شوهر رابطه جنسی برقرار شده باشد زن آن مهریه که در عقدنامه ذکر شده است را محق نمی باشد بلکه زن مستحق مهرالمثل می باشد ولی در صورت عدم رابطه جنسی زن مستحق چیزی نیست.

از نظر پزشکی کسی باکره است که بکارتش آسیب دیده باشد فرقی نمی‌کند در اثر حوادث غیر مترقبه باشد یا رابطه جنسی دخول اما از نظر فقهی باکره کسی است که دخول نداشته است.طبق فتوا رهبر نیز کسی که بکارتش را در اثر حوادث ورزشی از دست داده باشد باکره محسوب و نیاز به اذن پدر برای ازدواج دارد.لکن در گواهی پزشکی قانونی این نکته ذکر می‌گردد که بکارت شخص در اثر رابطه نبوده است.


این مطلب توسط گروه تحقیقاتی وکیل تاپ نگاشته شده است.

لیست دفاتر پیشخوان دولت اهواز

ممنوعیت یا جواز قانونی صدور گواهینامه موتورسیکلت برای زنان؛ فتوای مراجع تقلید

سامانه پیگیری پرونده شورای حل اختلاف

لیست دفاتر پیشخوان دولت اصفهان

تعدد و تکرار در قانون مجازات با توجه به قانون کاهش مجازات حبس تعزیری

ساعت کار شورای حل اختلاف

سلام.اصلا نباید چیزی به عنوان گواهی سلامت بکارت برای دختران مجرد قبل از ازدواج وجودداشته باشه.چه فایده ای داره،،این حرفهای شما.تا زمانیکه این رسوم مسخره توسط خانواده های بی فرهنگ انجام میشه در اصل قضیه هیچ تغییری ایجاد نمیشه.میگین میدیم دست دختر.به نظرتون میشه نشون نداد؟خانواده با دختر مراجعه میکنه که خودش ببینه چه خبره.وگرنه کدوم دختری دوست داره همچین کاری روش انجام بشه.بیچاره اون دختری که بدون اینکه دست نامحرمی بهش خورده و به هزارو یک دلیل ناخواسته وندانسته دچار آسیب شده باشه، قراره براش بنویسن تو سالم نیستی.با همه ی این اوضاع پزشکهای عزیز دارن با این کارشون اصل راز داری رو زیر پا میذارن.تنها مرجع و مهمترین افراد در ازبین بردن این رسومات مسخره پزشکان زنان هستند که متاسفانه قبول میکنند.یک دختر جوان از ترس همین برگه جرات نمیکنه بره پیش پزشک.در حالیکه اگه این قضیه ممنوع بشه با خیال راحت بر ای مشاوره و گرفتن اطلاعات وحتی معاینه به پزشک مراجعه میکنه.ای کاش این معاینات فقط برای موارد حقوقی وقضایی انجام بشه،،نه برای دختران مجرد ودر شرف ازدواج.واقعا زشت ووقیحانه است و بی فرهنگی و بی علمی و جهالت رو نشون میده و با احساسات یک دختر داره بازی میشه.بی عدالتی و تبعیض دیگه از این بالاتر هم هست؟؟

سلام میخاستم بدونم اگ با کسی رابطه داشته باشیم و بکارت نداشته باشیم در پزشک قانونی متوجه میشن که چ زمانی پرده رو از دست داده یا میفهمن چ کسی این کارو کرده ممنون میشم جواب بدین

بله اگر بکارت طی مدت یک ماه گذشته به پزشک قانونی مراجعه کنید تا حدودی زمان دقیق از بین رفتن پرده بکارت رو تشخیص میدن اما بعد از سه ماه دیگه زمان دقیقش مشخص نیست و میگن بیشتر از سه ماه است که دیگه اگر طرف رابطه ی جنسی زیادی داشته باشه هم میتونن بگن دخول زیاد انجام گرفته و به صورت ساده بگم تا زمانی که اثار پارگی پرده برجای مونده باشه میتونن تایم دقیق نزدیک به زمان از بین رفتن پرده رو بگن که این چکاب نیاز به دستور قاضی داره موفق و پیروز باشید حسین حبیبی

سلام خسته نباشید
ببخشید این حرفی که شما میزنیدیعنی طرف رفته هرکاری که دوست داشته کرده الان یکی اومده سمتش برای ازدواج خب ایشون تا قبلش باخیلی ها بوده یعنی تجربه کرده هرچیزی رو پس چه فایده داره که الان میخواد با یه شخص باشه؟
چراهمون خطودنبال نمیکنه برای چی ازدواج کنه؟

چرا گواهی بکارت نباید باشه؟
پس فرق دختری که سالمه با یه بقیه چیه ؟ 🧐😒

ممنون مطلب خوبی بود.
آیا میشه فرق از بین رفتن پرده در اثر حادثه و رابطه جنسی را فهمید؟

بله پزشکی قانونی متوجه این امر میشه

هیچکس حتی دکتر زنان و پزشکی قانونی هم نمیتونن بفهمن هایمن سالم هست یا نه
یکم اطلاعاتتون رو افزایش بدین و انقد خرافات رو ادامه ندین

دوست عزیز ممنون از دعوتتون به مطالعه ولی لازمه بهتون اطلاع بدم تشخیص این کار در رویه پزشکی قانونی بسیار مرسوم هست 🙂

عالی کسی که ادب و فرنگ داشته باشه و درست بزرگ بشه هیشوقت از همسر خود درخواست انجام ازمایش بکارت نمیکنه و اینو به دختران در شرف ازدواج میگم اگر همسرتان از شما درخواست ازمایش بکارت کرد اینو بدونین که فرد مناسبی نیست چون رسما داره شخصیت شمارو میاره پایین و نشون میده که واقعا عاشقتون نیست که بخاطر یه پرده ممکنه بیخیال ازدواج شه

پرده بکارت نشانه حفظ شرافت هر دختر قبل از ازدواج مقدس است اگر ۲ نفر بالغ و آزاده قصد شروع ازدواج و نکاح داشته باشند و طرف مرد به هر علت به عروس و عدم وجود بکارت وی قبل از ازدواج مشکوک شود حق دارد سلامت فیزیکی عروس و معاینه ی وی را درخواست کندرو این از مبانی عدم شعور و عدم علاقه به زندگی مشترک نیست و اتفاقا برعکس دلیل

فرمایش شما درصورتیه که این حق برای دو طرف وجود داشته باشد.

سلام، اقای محترم ، اینکه یک مرد به خاطر یک پرده دختر رو بخواد همون اول بهتره که گورشو گم کنه، چرا که ممکنه اون دختر به هزار و یک دلیل بکارتش از بین رفته باشه نه به خاطر رابطه جنسی، اما در پزشک قانونی این کامل مشخص نشه و پزشک معالج تبحر نداشته باشد،اونموقع اون مردِ باید بگه زنم هرزه هست و باید طلاقش.بده؟ ، اصلا چرا این رسم صرفا برای خانم هاست؟ اگر کسی از دختری همچین درخواستی رو کرد به نظرم باید مشخص بشه که اون مردِ مقابل هم باکره هست یا خیر؟ و از همسرش هم درخواست کنه این معاینه رو قبل از ازدواج انجام بده،یعنی هم پسر انجام بده هم دختر، چه تبعیضی مگر بین زن و مرد هست؟ چرا اقایون حق دارن از پاکی همسرشون مطلع بشن اما دختر خانم ها حق ندارند از پاکی مردِ اینده شون هم مطلع بشن؟ چرا فقط این رسم رو برای دختر ها رایج کردید؟ بنده خودم دینم اسلامه و شیعه مذهب هستم و یک دختر، کاملا مذهبی و هیچ جای این دین و قران من هم حتی نگفته تنها زن ها باید باکره باشند، و اصلا بر فرض مثال دختری رابطه جنسی قبل از ازدواج داشته اما بعد ها توبه کرده و این کار رو دیگه انجام نداده، و اگر در معاینه پزشک قانونی این مشخص بشه که قبلا رابطه داشته اما هر چی اون دختر برای نامزدش قسم و این ها بخوره که توبه کرده اما اون مرد نپذیره طلاقش بده، همون بهتر که بره چرا که همچین مرد هایی پست تر از حیوانات هستن .من نمیگویم دختر نباید باکره باشد، اگر باشد که چه بهتر اما درخواست این معاینه باید جوری باشد که پسر هم معاینه شود درغیر این صورت توهین بسیار زیادی به دختران هست .

استاد شما احتمالا این پیامو نمی خونی ولی بقیه می خونن قضاوت می کنن من خودم ی پسرم ولی ی سوال دارم اگر مرد حق داره زن چی زن هم حق داره بدونه !؟؟؟؟؟ ایا برا این راهی هست !؟؟؟ کسی بخواد با ی نفر ازدواج کنه کاری نمی کنه ک باعث اذیت شدن همسرش بشه و قطعا این مار برا هیچ بانویی و زنی خوشایند نیست من تحت هیچ شرایطی این باور غلطو قبول ندارم

حالا اینو بگم هر پسری قبل از ازدواجش سکس داشته این چیزیه ک واقعیه حالا با دوست دخترش داشته یا با تن فروشان
پسر کمی هست ک سکس نداشته با کسی یا حد اقل با پسر دیگ ای رابطه نداشته باشه چرا فقط دختر باید باکره باشه یا راهی پیدا کنید ک باکره بودن پسر هم معلوم بشه یا این قانون مزخرف باکره بودن یا نبودن دختر هم بردارید
ممنون

چگونه بفهمیم پسری باکره نیست

من برا اولین بار ۱۲ سالگی پریود شدم از ترس کاغذ دستمالی لوله کردم گذاشتم داخل واژنم ترسم از اینه ک بکارتم سالمه یا نه میشه کمک کنین چون سنی هم ندارم برم معاینه شم

تنها راهش معاینه است ولی پزشک قانونی به راحتی میتونه تشخیص بده که بکارت در اثر حادثه اسیب دیده یا در اثر رابطه

شما خودتون از رو عکس میفهمین؟؟

خیر این کار نیاز به متخصص داره

سلام.من چند ماه پیش انگشت دستم محکم خورد به پرده بکارتم ولی خونی نیومد ولی الان که خودم نگاه میکنم در ساعت ۳ و ۹ کاملا پارگی اتفاق افتاده (قبلا چند ماه قبلش اینجوری نبود) من اگه ازدواج کنم طی رابطه جنسی خونریزی دارم؟چند ماهه خواب و خوراک ندارم بارها و بارها به خودکشی هم فکر کردم

سلام سوالتون کاملا پزشکی هست و باید با پزشک متخصص مشورت کنید

سلام ببخشید ایا در ازمایش قبل ازدواج بکارت چک میشه یا نه

سلام خیر مگر اینکه زوجه با رضایت قلبی خودش راضی به تست بشه

من چندروز پیش از روی کنجکاوی این کارو کردم ایا سالمم.تروخدا جواب بدین

دوست عزیز شما باید معاینه بشید چشمی کسی نمیتونه بهتون بگه بکارت آسیب دیده یا نه

سلام میخواستم بپرسم معاینه بکارت برای قبل از عقد هست یا بعد از اینکه عروس و داماد عقد کردند؟

سلام عنوان معاینه بکارت چه قبل عقد چه بعد عقد جز شروط ازدواج نیس اما اگر دختر رضایت به انجامش بده در عرف معمولا قبل عقد انجام میشه

سلام خسته نباشید
من یک دوره ای خودارضایی میکردم اما دخول نداشتم . این امکان وجود داره که پرده بکارت آسیب دیده باشه ؟

سلام بستگی داره وفقط با معاینه پزشکی قابل تشخیصه

سلام‌خانم دکتر ببخشید ی سوال داشتم‌من نامزد کردم و باهاش رابطه داشتم‌ ولی بهم گفت ک پرده ندارم ینی احتمال میده ک پردم از نوع حلقوی باشه و من قبل اون هیچ رابطه ای نداشتم‌ک پردم بخواد پاره شه میشه لطفا راهنماییم کنید ک چجوری متوجه شم ؟

سلام صرفا با معاینه پزشکی به پاسخ سوالتون میرسید

سلام‌خانم دکتر ببخشید ی سوال داشتم‌من نامزد کردم و باهاش رابطه داشتم‌ ولی بهم گفت ک پرده ندارم ینی احتمال میده ک پردم از نوع حلقوی باشه و من قبل اون هیچ رابطه ای نداشتم‌ک پردم بخواد پاره شه میشه لطفا راهنماییم کنید ک چجوری متوجه شم

سلام، اقای محترم ، اینکه یک مرد به خاطر یک پرده دختر رو بخواد همون اول بهتره که گورشو گم کنه، چرا که ممکنه اون دختر به هزار و یک دلیل بکارتش از بین رفته باشه نه به خاطر رابطه جنسی، اما در پزشک قانونی این کامل مشخص نشه و پزشک معالج تبحر نداشته باشد،اونموقع اون مردِ باید بگه زنم هرزه هست و باید طلاقش.بده؟ ، اصلا چرا این رسم صرفا برای خانم هاست؟ اگر کسی از دختری همچین درخواستی رو کرد به نظرم باید مشخص بشه که اون مردِ مقابل هم باکره هست یا خیر؟ و از همسرش هم درخواست کنه این معاینه رو قبل از ازدواج انجام بده،یعنی هم پسر انجام بده هم دختر، چه تبعیضی مگر بین زن و مرد هست؟ چرا اقایون حق دارن از پاکی همسرشون مطلع بشن اما دختر خانم ها حق ندارند از پاکی مردِ اینده شون هم مطلع بشن؟ چرا فقط این رسم رو برای دختر ها رایج کردید؟ بنده خودم دینم اسلامه و شیعه مذهب هستم و یک دختر، کاملا مذهبی و هیچ جای این دین و قران من هم حتی نگفته تنها زن ها باید باکره باشند، و اصلا بر فرض مثال دختری رابطه جنسی قبل از ازدواج داشته اما بعد ها توبه کرده و این کار رو دیگه انجام نداده، و اگر در معاینه پزشک قانونی این مشخص بشه که قبلا رابطه داشته اما هر چی اون دختر برای نامزدش قسم و این ها بخوره که توبه کرده اما اون مرد نپذیره طلاقش بده، همون بهتر که بره چرا که همچین مرد هایی پست تر از حیوانات هستن .من نمیگویم دختر نباید باکره باشد، اگر باشد که چه بهتر اما درخواست این معاینه باید جوری باشد که پسر هم معاینه شود درغیر این صورت توهین بسیار زیادی به دختران هست .

سلام
میگم چکار کنیم از دست این همه بی عدالتی من بچه بودم تو بازی ضربه خوردم یادمه رفتم دکتر خون اومده بود یعنی پردم پاره شده چند وقته شب و روز ندارم خواب و خراک ندارم هنوذ سنی هم ندارم بخوام برم پیش دکتر بنظرتون من باید چکار کنم
من نمیفهمم چرا این مردا اینقدر شکاکن خب ما چند نوع پرده داریم بعضیا هست کلاخونریزی نمیکنن گناه ما زن و دخترا چیه؟بعد اونا شک میکنن میگن پرده نداری نمیدونم یا قبلا پاره شده و ازین حرفا

شما میتونید به پزشک مراجعه کنید تا ایشون تشخیص خودشون که در اثر حادثه اسیب دیده رو مکتوب در اختیارتون قرار بدند

خانوم محترم پارگی پرده بکارت در پزشک قانونی کاملا مشخصه که دلیلش رابطه جنسی بوده یا ضربات و مشکلات دیگر و اگرم کسی شک کرد با حضور نزد پزشک متخصص کاملا مشخص میشود پس زیاد ناراحت و غمگین نباشید

سلام ، من برای اولین بار با نامزدم رابطه داشتم و با اینکه آلتش رو خیلی داخل واژنم نکرد اما خونریزی کردم اصلا هم درد ندارم آیا پردم پاره شده؟ و اینکه اگه پردمو زده باشه اشکالی داره؟؟ ممنون

سلام منظور از نامز اگر همسر در عقد موقت باشد خیر .صرفا با مراجعه به پزشک میتونید به جواب سوالتون مبنی بر سالم بودن بکارت برسید

سلام خسته نباشید من نامزدم و هنوز عقد نکردم و چند روز پیش نامزدم فقط سر التش رو داخل واژنم کرد ینی کاملا داخل نبود ن دردی حس کردم و ن سوزشی ایا پردم سالمه یا خیر

من قبل از دوس پسرم با كسه ديگه رابطه نداشتم و الان بعد يه سال ميگه بايد ثابت شه من زدم يا نه چون خون هم نيومده من چطوري ميتونم بهش ثابت كنم ايا با دكتر رفتن معلوم ميشه پرده چه شكلي بوده و كي زده شده من چطوري حرفمو ثابت كنم ؟ لطفااا راهنماييي كنين

صرفا نوع پرده بکارت قابل تشخیص هست

اگر مدت یک سال از رابطه ی جنسی شما میگذرد خیر هیچ گونه علایم و عدله ای باقی نمونده تنها بر اساس مدارک موجود ضبط شده از اعتراف خود دوست پسرتون وجود داشته باشه

سلام من ٤سال پيش رابطه داشتم پردم خون اومد الان با دوست پسرم كه ميخوايم ازدواج كنيم ١ساله رابطه جنسي دارم ولي بهش نگفتم كه پرده ندارم من اگه ازمايش بدم معلوم ميشه كه قبلا پردمو زدن؟

سلام با پزشک مشورت کنید

ازدواجت حرامه کلا هرجور ماس مالی کنی باید جواب بدی اون دنیا

سلام خسته نباشید من رابطه جنسی نداشم برای معاینه چن وقت پیش رفتم گفتن ک پرده بکارتت سالمه گفتن اطراف واژن ی خراش کوچیک برداشته این مرا نگران کرده آیا این خراش برای گواهی ازدواج مشکل می‌شود ب من گفتن پرده بکارتت سالمه اما یک خراش کوچک در اطراف واژن است ب نظر شما مشکل ساز است برای گواهی پزشکی کاریم نکردم ازمن پرسیدن رابطه جنسی داشتی این اوایل گفتم ن برای گواهی سلامت مشکل ساز می‌شود؟؟؟؟؟ لطفا پاسخ بدین ذهنمو خیلی مشغول کرده

سلام اگر بکارت سالم باشه گواهی سلامت صادر میشه

سلام وقتتون بخیر
در پزشکی قانونی اصلا ازمایشی به عنوان باکرگی مرد وجود دارد یا خیر ؟

سلام خیر

از مقعد بله اما بکارت آلت خیر

سلام ببخشید من حدود ۲ یا ۳ بار از عقب رابطه داشتم ایا بنظر شما در معاینه پزشکی بکارتم سالمه؟

سلام بله ربطی به بکارت نداره

اگه رابطه از عقب باشه و مدت زیادی از رابطه گذشته باشه معلوم میشه؟

سلام توسط پزشکی قانونی بله

سلام وقت بخیر من ۱۸ سالمه برا اولین بار ک پریود شدم از ترسم کاغذ دستمالی لوله کردم گذاشتم داخل واژنم الان خواستگار دارم از ترسم که بکارتم آسیب دیده باشه میترسم نمیتونمم برم دکتر معاینه شم چیکار کنم ترو قرآن یه راهی بگید

سلام تشخیص این امر که بکارت توسط چه وسیله ای آسیب دیده توسط پزشکی قانونی ممکنه

سلام خسته نباشید،اگر دخول صورت گرفته به صورت استمناء بوده باشه در صورتی ک بکارت اسیب دیده باشه،پزشک قانونی چی تشخیص میده؟رابطه ی جنسی یا حادثه؟ممنون میشم پاشخ بدید

اخه کلااین تفکرات زاییده عقل عوام هستش اصلادختری که قبل ازدواجش باصدنفررابطه داشته باشه بعدبره پزشک پردشوواسش بدوزه عایااونوقت موقع معاینه بکارت سالم تشخیص داده میشع وگواهی بکارت نیزصادرمیشه براش پس ینی درنتیجه سالم یاخراب بودن دخترفقط بایه پرده ملوم میشه اون سالم بودن بدردنمیخوره

سلام در آزمایش خون مشخص میشه پرده نداریم؟

سلام خیر

سلام خسته نباشین ؛ خواهش میکنم کمکم کنییییین ؛میگم من واقعا اصلا از پرده بکارت هیچ چی آگاهی نداشتم و از روی کنجکاوی یه شیئ رو داخل واژنم کردم ، به نظرتون پردم پاره شده ؟؟؟؟ و اگه برم دکتر متوجه میشن که پارگی حادثه بوده یا شی وارد شده و یا دخول انجام شده ؟؟؟

پزشکی قانونی میتونه تشخیص بده که با چه شی ای اسیب دیده

آخه بخدا من کار خلافی نکردم ، و الان که عقد کردم و تازه متوجه شدم خیلی نگرانم کرده

سلام میگم احتمال داره پرده بکارت با یه بار دخول پاره نشه؟

سلام بله

سلام اگه خون هنگام دخول بیاد ، ممکنه دفعه ی بعدی هنگام دخول بازم بیاد و پرده پاره نشده باشه ؟

سلام آیا دختری ک به تنهایی بخواد بره به پزشک زنان مراجعه کنه بفهمه باکرس یا نه پزشک براش دردسر درست میکنه یا اینکه نیاز به نامه ای چیزی هست ک بدم به پزشک برای معاینه؟؟؟

سلام نه پزشک حق انجام تحقیق و کارآگاه بازی نداره

آقا محمد پس شما اقایون که رابطه دارین با هرکی دلتون میخاد حال میکنین هیچ آزمایشی برای رابطه شما وجود نداره اون وخت چرا باید برا دخترا باشه چرا موقع ازدماج دنبال دختره باکره میگردین؟؟

من حدود ۴ سال پیش وقتی ۱۶ سالم بود از پشت رابطه داشتم می خواستم بدونم آزمایشی هست که نامزدم بتونه بفهمه من قبلا رابطه داشتم یا نه

سلام وقت تون بخیر
اگه پرده بکارت بخاطر ورزش اینا آسیبی دیده باشه ولی پاره نشده باشه گواهی سلامت رو صادر میکنن؟

سلام وقت تون بخیر
اگه پرده بکارت بخاطر ورزش اینا آسیبی دیده باشه ولی پاره نشده باشه گواهی سلامت رو صادر میکنن؟

سلام من ی دوستی دارم ک الان ۱۶سالشه و وقتی بچه بوده از سر کنجکاوی شی را وارد واژنش کرده و بعد این ک دردس گرفته درش اورده؟؟آیا پردش آسیبی دیده؟!

سلام موضوعتون توسط پزشک باید تشخیص داده بشه نه وکیل یا کارشناس حقوقی

سلام من دوستی دارم ک تقریبا۱۶سالشه و وقتی کوچیک بوده از سر کنجکاوی شی ای رو سعی داشته داخل واژنش فرو کنه وقتی دردش اومده ادامه نداده
ولی میترسه ک بکارتشاز دیت دادع باشه میشه راهنماییم کنید؟!

یه دختر میتونه به هزار و یک دلیل به جز رابطه ی جنسی پرده بکارت خودشو از دست داده باشه و بالعکس، یه دختری هم میتونه هر غلطی تو زندگیش کرده باشه اما فقط بکارتش سالم مونده باشه.
به نظر من قضاوت پاک بودن یه دختر فقط از روی گواهی سلامت اشتباهه.
من رزمی کارم و خیلی از دوستام توی باشگاه حین ورزش آسیب دیدن. دوتاشونم دخترای خوبی بودن که حتی بایه پسر غریبه تو عمرشون حرفم نزده بودن . بعد جالب اینجاست که واسه یکیشون حین ازدواج همین مشکل پیش اومد.
به امید روزی که این سنت غلط از زندگی هامون حذف بشه …

سلام برای ازدواج هنگام معاینه بکارت، معقدم معاینه میشه؟

متأسفم برای فرهنگ مردم کشورم که آنقدر زن ستیز هستن و پاک بودن رو فقط مختص دختران میدونن، بعید میدونم پسرها حاضر بشن چنین توهین هایی رو در حق خودشون بپذیرن، چه دلیلی داره دختری که به خودش اطمینان داره پاک بودن ش رو به یک مرد اثبات کنه؟! در این صورت بهتر هست که هرگز ازدواجی صورت نگیره یا اینکه اون پسر هم پاک بودن خودش رو اثبات کنه، این یک تبعیض فاحش هست در حق زنان مثل تمام تبعیض ها و زن ستیزی های دیگه ای که توی قانون و فرهنگ این مملکت رسوخ کرده، پسر آزاد باشه هر غلطی دلش خواست بکنه بعد با اون آلودگی خودش بره دنبال دخترهای پاک، بعد از ازدواج هم بره دنبال صیغه و هزار تا غلط دیگه، و بگه اسلام بهم اجازه داده، کم کم دختران رو به سمت دوری از ازدواج سوق میدن این افکار و فرهنگ، یکی از علت های فرار دختران از ازدواج هم همین افکار پوسیده و جاهلی هست

تست بکارت توسط بهداشت منطقه ام میتونیم بدیم؟!
و اینکه قبل از تست باید بریم پیش رکتر ک بنویسه بعد اون موقه تست بدیم یا اینکه همینجوری میشه؟!

فرق؟
مگه دختری که رابطه جنسی قبل از ازدواج داشته الزاما باید فرقی با اونی که نداشته ، داشته باشه؟
مگه پسری که قبل از ازدواج با چندین دختر بوده و روابط مختلف داشته رو میشه تست کرد که آیا باکره هست یا خیر؟
و لطفاً نگید باکرگی برای زن هست فقط ، چون یک سرچ ساده کنید متوجه میشید همه جای دنیا به پسری که رابطه جنسی نداشته هم ، همین اصطلاح رو میگن.

این تفکرات شما رو یک آدم خطرناک نشون میده.

اینکه دختر قبل از ازدواج رابطه جنسی داشته یا میتونه تجاوز باشه ، یا مورد اغفال قرار گرفته باشه یا خودخواسته باشه.

در همه موارد هیچ فرقی نمیکنه…شان و شخصیت اون دختر رو یک پرده تشکیل نمیده…شما قراره با دختر ازدواج کنید یا با پرده اش؟

این پرده که خواه ناخواه روز اول از بین میره ، پس بود و نبودش چه فرقی داره؟

آیا در تست سلامت پرده بکارت خوردارضایی هم تشخيص داده میشه، بااینکه بدون هیچ رابطه جنسی، و یاشیئی وارد واژن نشده باشه

سلام، درآزمایش پرده بکارت میشه فهمید که دختر کی خوردارضایی کرده، یا چند بار بوده؟

سلام ایا همه پزشکان زنان میتونن گواهی سلامت بکارت بدن یا فقط بعضیاشون

سلام گفته شده متخصصین زنان میتونند با معاینه گواهی بدهند

زمانه تغییر کرده قدیما حتی آزمایش و معاینه نبود شب عروسی مشخص میشد دختر سالمه یا نه دخترا انقد پاک بودن که اگه قبل ازدواج پردشونو از دست میدادن خودکشی میکردن پسرا هم همینطور کلا خوب بوده و همه هم خیالشون راحت ولی الان نه دختر خانم ۱۰ساله ای میشناختم که با ده نفر رابطه جنسی بسیار داغ داشت واین گفته خداست که برای مرد بدکاره زنی بدکاره و برای زن بد کاره مردی بدکاره قسمت میشود بارها دیدم و بهم ثابت شده پسری که … بازی درآورده یه دختر گیرش اومده که به ظاهر یه دختر پاک و معصوم ولی بعدا معلوم شده که این دختر یه بد کاره بوده قبل ازدواج

سلام آیا میشود دختری ک بکارت ندارد بدون اجازه پدر آزمایش بده و بفهمیم ک توسط چ کسی بکارت پاره شده؟

سلام خیر

خیلی جالبه که یه عده اومدن اینجا فاز روشنفکری برداشتن که بکارت مهم نیست و از این حرفا و اکثرا هم دخترن.
گیریم که پسرها سر بکارت کوتاه اومدن. شما دخترا چرا سر خیلی چیزا کوتا نمیاین.
همین الان یه پسر بخاد بیاد خواستگاریتون ازش توقع گنج قارونو دارین. بعدش هم توقع مهریه های آنچنانی.
من که دور و برم اصلا ندیدم دختری که بخاد ساده بگیره و مراعات پسرو بکنه.
چرا همش پسرا باید کوتاه بیان؟ ازدواجو کردین معامله حالا گله هم دارین.
چطور موقعی که پدرتون در مقابل مهریه شما رو حراج میکنه ناراحت نمیشین؟
چطور میگین ما به پسرا اعتماد نداریم شاید یه روز خیانت کنه یا طلاقمون بده واسه همین مهریه باید باشه.
خب پسرا هم به شما اعتماد ندارن این به اون در
اگه از روز اول خودتون و خانواده هاتون اینقدر ازدواجو سخت نمیگرفتین جامعه دچار این همه فساد نمیشد.
و نصیحت به پسرا تامیتونین دور ازدواجو خط بکشین. امروزه ازدواجا تبدیل به معامله شده که بیشترین ضرر مالی این معامله رو دوش شما پسراست

خیلی مسخرس ، یعنی هیچ گواهی ام برا پسر نیست که بفهمیم ایا قبلا رابطه داشته یا نه فقط دخترا؟

ببخشید اگر کسی چند سال پیش هنگام خود ارضایی دخول با انگشت داشته باشه ولی خونریزی نداشته باشه پردش پاره شده یا اسیب دیده؟جزو اسیب دیده ها حساب میشه ؟ گواهی سلامت توسط پزکی قانونی براش صادر میشه؟

سلام سوالتون فاقد جنبه حقوقی است

ببخشید اگر کسی چند سال پیش هنگام خود ارضایی دخول با انگشت داشته باشه ولی خونریزی نداشته باشه پردش پاره شده یا اسیب دیده؟جزو اسیب دیده ها حساب میشه ؟ گواهی سلامت توسط پزکی قانونی براش صادر میشه؟

اقا امین گل دقیقا زدی وسط خال
در مراسم خواستگاری ک عملا نوعی حراج کردن هستش عیب و ایرادی و مشکل سنتی صنعتی وجود نداره و وقتی خانواده شون رقم رو بالا و بالاتر میبرند خنده بر لب هاشون میاد ولی و معیارشون غیر قابل اعتماد بودن مردا هستش…
اگه خب مشکلی وجود نداره این مهریه پرداخت به دختر سالم از هر جهاتی هستش شما مهریه بالا ببرید مرد ها هم تست بکارت و… میذارن شما خانوم های عزیز یه طرفه به قاضی رفتن رو بسیار خوب یاد گرفتید حال ک شرایط ازدواج بیشتر شبیه حراجی و معامله و داد و ستد هستش با شرایطش کنار بیاید باید بکارت درش باشه به عنوان شرط امکانش رو ندارید پس نیازی به اون حراجی و معامله هم نیست ولی مطمئنا تنها جایی که مرد باید مدرن باشه و امروزی جایی هستش ک باید از بکارت کوتاه بیاد ولی مهریه نفقه شیر بها و…. همه جز سنت های پاک سرزمین هستند و چه کاریه زیر بارش بزنند باید باشه

تا شرایط ازدواج معامله است و یه بازی تجاری به بازی باید پایبند باشید که بکارت هم بخشی از این بازیه پس گله نکنید و با این معامله کنار بیاید

اگه دختری بخواد بکارت بدوزه

قبلش آزمایش انجام میشه ???

سایت ما حقوقی هست سرکار خانوم

سلام من با دوست پسرم رابطه جنسی داشتم و بکارتمو از دست دادم حالا میخوایم ازدواج کنیم اما اگه خانواده هامون بفهمن رابطه داشتیم نمیزارن…خواستم بپرسم اگه خودمون دوتا بریم پیش دکتر و دوست پطرم بگه ک خودم اینکارو کردم بهمون نامه میده؟؟ یا اگر بکارم مشخص میشه؟؟
ممنون میشم راهنماییم کنید

سلام خیر دکتر تصدیق خلاف واقع نمیده و اگر هم بده تخلف کرده .چه اصراری هست به گواهی گرفتن وقتی آقا در جریانه امور هست

سلام ببخشید برای تشخیص پرده بکارت میشه خود دخنر تنها بره؟؟نیازی به نامه ای چیزی نیست؟

سلام بله مشکلی نیست

یه دوستی دارم ۸ ماهه عقد کرده ولی الان میخاد طلاق بگیره مهرشو گذاشته اجرا و رابطه جنسی هم با همسرش داشته اونم به زور و با کتک ولی نمیتونه توی دادگاه ثابت کنه اصلا نمیدونم بتونه دوستم ثابت کنه یا نه
پزشک قانونی اگر متوجه این موضوع بشه ممکنه گواهی سلامت بکارت بده؟

یه دوستی دارم ۸ ماهه عقد کرده ولی الان میخاد طلاق بگیره مهرشو گذاشته اجرا و رابطه جنسی هم با همسرش داشته اونم به زور و با کتک ولی نمیتونه توی دادگاه ثابت کنه اصلا نمیدونم بتونه دوستم ثابت کنه یا نه؟
پزشک قانونی اگر متوجه این موضوع بشه ممکنه گواهی سلامت بکارت بده؟

سلام خیر

سلام وقتی برای ازمایش بکارت میریم ازمایش از پشت هم میگیرن؟ یا اگ بخوایم میگیرن؟

سلام وقتی برای ازمایش بکارت میریم ازمایش از پشت هم میگیرن؟ یا اگ بخوایم میگیرن

سلام خیر

هر مردی حق دارد از باکره بودن همسر ایندش مطمین بشه
حالا شاید برگه یا گواهی گرفتن اشتباه باشه
ولی مرد میتونه با رضایت طرفش به پزشک زنان مراجعه کنه و بصورت شفاهی هم اطمینان حاصل کنه
مگه خانوما وقتی اعتماد ندارن و مهریه رو هزار تا سکه میکنن مردا ازشون ناراحت میشه؟؟

تست بکارت حق مسلم ماست

اگه شخصی خود ارزیایی کرده باشه تو معاینه مشخص میشه ؟ و اینکه ایا فشار خیلی زیاد اب می‌تونه پرده رو پاره کنه ؟

سلام خسته نباشید من با نامزدم رابطه داشتم ولی دخول نبوده تحرک آلت تناسلی روی واژنم بوده گواهی سلامت صادر میشه؟؟؟؟؟؟

سلام خسته نباشید من با نامزدم رابطه داشتم ولی دخول نبوده تحرک آلت تناسلی روی واژنم بوده ایا گواهی سلامت صادر میشه؟؟؟؟؟؟

سلام ببخشید اگر پرده بکارت به خاطر خود ارضایی پاره شده باشد، در آزمایش مشخص می‌شود که علت پارگی خودارضایی بوده یا مشخص نمیشه؟

سلام ببخشید خود ارضایی هم مشخص میشه داخل پزشکی قانونی اگر دستی به پرده نزده باشی؟

ایا یک پزشک لیسانس عالی مامایی میتونه گواهی سلامت ازدواج بده؟
ایا سالم بودن یا ناسالمی بکارت رو میتونه کاملا درست تشخیص بده یا خیر؟درصورت اسیب یا خراش یا مشکلی دربکارت گواهی صادر میشود؟

خیر گمان نمی کنم

ایا یک پزشک لیسانس عالی مامایی میتونه گواهی سلامت ازدواج بده؟

ایا سالم بودن یا ناسالمی بکارت رو میتونه کاملا درست تشخیص بده یا خیر؟

درصورت اسیب یا خراش یا مشکلی دربکارت گواهی صادر میشود؟

اگه فقط ب گواهی پزشک قانونیه باید خیلی از پسر ها هم برنک هزار بار سکس میکنن با دخترای مختلف زنای مختلف رابطه دارن وقتی زن‌میگیرنبکارت سالم میخوان اخه تو خودت خیلی دست نخورده ای

باسلام تو کار خدا موندم که چرا برا پسرها پرده نزاشته که دخترها از پاکیشون مطلع بشن شاید خواست خدا این بوده ولی اگه دو نفر عاشق هم باشند این معنایی نداره درضمن گذشته هرکی به خودش برمیگره ولی از اون موقعی که برا ازدواج اقدام میکنه فرق میکنه. ولی اگه پسر یا دختر همدیگرو به هر نحوی فریب بدهند اون ازدواج هرچندم عشق توش باشه در اخر سردی و اختلاف بوجود میاره . اگه خدا میخواست پسر هم براش پرده میزاشت. حالا این که یکی خودشو قالب کنه به عنوان یه باکره به یک پسر خیلی سخت هست، اگه هم بشه شک نکند که دوامی ندارد. صداقت خیلی خوبه ولی با حماقت قاطی نشه . راهکارهای زیادی داره برا ترمیم ولی به لطف خدا ماه پشت ابر نمیمونه چرا چون دستگاه های مدرنی هست در مراکز پزشک قانونی که کاملا مشخص میکنه هر عللی را. موفق باشید . این تجربه زنده بود. ممنون

سلام ببخشید اگر خود ارضایی کرده باشم برای معاینه میفهمند ؟ یا اگر از پشت رابطه داشته بودم ؟

سلام ببخشید فقط پزشک قانونی میفهمه از عقب رابطه داشتی یاماما هم میفهمه

دخترا گرفتن گواهی بکارت توهین به شماست تصور کنید پسری قبل از ازدواج به گفته های همسرش درمورد باکرگیش اعتماد ندارم و حتما گواهی میخواد ، خب چنین فردی بعد ها در زندگی باز هم به همسر خود اطمینان نمی کند ، این مسأله درست مثل خرید حیوانات است که قبل از خرید بدن آنها چک می شود ،. بسیاری از دختران هستند که هزار جور عمل ناشایست انجام دادند بعد ب ترتیم بکارت رو می آوردند و نازمدشان فکر می کند با فرد خیلی پاک و متینی ازدواج کرده و بر عکس بسیاری از پسران هستند که چون آزمایش باکرگیشان وجود ندارد به هر کاری دست می زنند و بعد ها همسر باکره می خواهد «پس خودتان را گول نزنید»

سلام ببخشید من یه چند دفعه وقتی میخواستم بشینم چون من عادت دارم خودمو پرت میکنم رو مبل احساس کردم که لای پام درد گرفت بعد یه دو دیقه هم درده رفت. تا حالا دو یا سه دفعه این اتفاق افتاده. آیا ممکنه که پرده بکارتم پاره شده باشه؟ باید برم پیش پزشک؟

واقعا رسم مسخره و عجیبیه
و واقعا متاسفم ک خانواده هایی هستن که
دخترارو قبل ازدواج میبرن ببینن بکارت دارع یا نه
غرور اون دخترو نابود میکنین انتظار دارین خوشحال باشه
برای همچین خانواده هایی متاسفم
و یچیزه دیگه
حتما اجباره ک قبل ازدواج برن دکتر برای فهمیدن این قضیه یا نه هر کی دلش خواست؟!

خیر اجباری نیست

خسته نباشید من چندسال پیش ورزش سنگینی انجام دادم وچندقطره خون دیدم و روز بعد پریود شدم ولی حس کردم بکارتم از بین رفته.وچندروز پیش رابطه داشتم و هیچ خونریزی نداشتم.الان اگر پزشکی قانونی یا متخصص برم بازهم متوجه میشن بکارتم براثر ورزش ازبین رفته یا چون رابطه داشتم دیگه قابل تشخیص نیست؟

سلام قابل تشخیص نیست

وقت بخیر، یه سوالی داشتم، دختری ک باکره نباشه میتونه به صورتی ک کسی باخبر نشه بره گواهی عدم بکارت بگیره تا با برای ازدواج لازم به رضایت پدر نباشه؟ و اینکه کجا باید بره و چیکار باید بکنه

سلام پزشک متخصص تشخیص میده این امرو

سلام وقتتون بخیر ..من ۳ ساله که ازدواج کردم و اوایل ازدواج با کلی دارو و مشاوره تونستم پرده بکارت همسرم رو بزنم .ولی از اونم قع تا الان ترس داره و نا هیچ وقت رابطه نداشتیم .الان شکایت کردم و میخوام طلاق بگیرم .ایا پزشک قانونی تشخیص میدن تا الان هیچ دخولی انجام نشده یا خیر

سلام بله

یعنی الان هر کی خواست میره هر کی خاست نمیره؟!

ببخشید اگ پرده بکارت با لگد پاره شده باش چجوری باید ثابت کرد
ایا پزشک قانونی اینو تشخیص میده ممنون میشم جواب بدین خواهشن

سلام خواهر من وقتی نامزد بود خانواده شوهرش بدون اینکه بهش بگن یا ازش اجازه بگیرن بردنش برای آزمایش و حتی خانواده من هم خبر نداشتن حالا بعد ده سال و دوتابچه میگن دختر شما سالم نبود و برگه رو هم گمو گور کردن و میگن ما اصلا همچین کاری نکردیم و دختر شمارو به آزمایش نبردیم
راه حلی سراغ دارین یا اینکه بدون اجازه بردنش و به ما خبر ندادن و الان هم میگن سالم نبود خواهر من می‌تونه اراده حیثیت کنه؟
لطفاً کمکم کنین

سلام من قبلا چن بار از پشت رابطه داشتم ایا بعد یکی دوسال که ازدواج کنم تو ازمایش قبل ازدواج امکان تشخیص رابطه از پشت توسط دکتر زنان هس؟

سلام میخواستم بگم من ۱۶سالمه امسال رو دو چرخه بود افتادم رو یه چیز تیز افتادم بعد احساس سوزش نکردم فقط یکم خون اومد میخواستم بگم پرده بکارت اینجوری پاره میشه

سلام،میخواستم ببینم اگه پرده بکارتو بدوزدیم ایا تو تشخیص دکتر معلوم میش؟یا تو تشخیص دکتر میزنه که دوخته شده یا خیر؟؟

سلام وقت بخیر من دختری ۱۸ ساله هستشم حدود دوسال پیس از ناحیه مقعد خود ارزایی کردم حالا میخام بدونم هنگام معاینه پزشکی ایا قابل تشخیص است یانه؟

وکلای پایه یک ما اماده پاسخ به سوالات شما هستند

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

این مطلب توسط گروه تحقیقاتی وکیل تاپ نگاشته شده است.

چگونه بفهمیم پسری باکره نیست
چگونه بفهمیم پسری باکره نیست
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *