چگونه دختری را به قرار دعوت کنیم

 
helpkade
چگونه دختری را به قرار دعوت کنیم
چگونه دختری را به قرار دعوت کنیم

10 روش برخورد با افراد حسود، به روز رسانی شد.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به دختری علاقه مند شده اید اما تردید دارید که آیا او هم تمایل به برقراری ارتباط با شما را دارد یا نه. اینکه در کجا دختر مورد علاقه تان را دیده اید، اهمیتی ندارد،در مهمانی،دانشگاه،محل کار،خیابان،شبکه های اجتماعی و… اینجا مهارت های ارتباطی جهت رو به رو شدن با آن دختر است که اهمیت دارد.در این مقاله یاد می گیرید که چطور با وجود ترس از نه شنیدن، به دختری که علاقه دارید، پیشنهاد قرار ملاقات دهید.چگونه قرار ملاقات بگذاریم؟

مطرح کردن پیشنهاد قرار ملاقات به همین آسانی ها نیست.چون اگر این کار را اصولی انجام ندهید ممکن است او از پیشنهاد شما برداشت بد کند یا نظرش نسبت به شما منفی شود و فرصتتان را از دست بدهید.

برای مطرح کردن پیشنهاد قرار ملاقات، بهتر است مراحل زیر را به کار ببرید:

شناخت نسبی از او برای شروع ارتباط، لازم است.بعد از اینکه سرصحبت را با او باز کردید، در میان صحبت هایتان با پرسیدن سؤالات مختلف، کشف کنید که چه چیزهایی را دوست دارد و چه چیزهایی را دوست ندارد.چگونه دختری را به قرار دعوت کنیم

جهت شناخت بهتر او، آموزش دنیای مطلوب را مطالعه بفرمایید.

از پرسیدن سؤال هایی راجع به علاقمندی هایش خودداری نکنید.پرسیدن سؤال، به او نشان می دهد که به او توجه و علاقه دارید.همچنین با پرسیدن سؤالات مختلف، شناخت بهتری از او پیدا خواهید کرد.

سؤال پرسیدن از علاقه های او به این معنی نیست که به او به دروغ بگویید: هر چی تو دوست داری، من هم دوست دارم! چون این دروغ، از جذابیت شما می کاهد.

برای ساخت ارتباط اولیه، لازم است با سؤال پرسیدن، شباهت های همدیگر را پیدا کنید. مثلاً اگر پرسیدید: شما از چه رنگی خوشتون میاد؟ و او گفت: صورتی. نگویید: من از صورتی بدم میاد! چون اینطوری به جای یافتن شباهت ها، با قدرت دنبال اختلاف و تفاوت هایتان می گردید که این کار، شما را از هم دور می کند.

اگر از چیزی خوشتان نمی آید، فقط کافیست بگویید: ا! چه جالب! پس تا جای ممکن دنبال شباهت ها بگردید تا ارتباط بهتری شکل بگیرد.

یکی از فایده های سؤال پرسیدن از علاقه های او، این است که وقتی او از علائقش برای شما صحبت می کند، حس خوبی می گیرد و ناخودآگاه از شما خوشش میاد. چون آدم ها خیلی دوست دارند که از خودشان بگویند. موافقید؟

یادتان باشد که برای حفظ تعادل گفتگو شما هم از علاقه هایتان بگویید. خاطره های خوب از خودتان تعریف کنید. لطیفه های بامزه و مؤدبانه بگویید. چون در غیر این صورت، گفتگو به صورت یکطرفه و کسل کننده درخواهد آمد.

برای یادگیری بیشتر مهارت سرصحبت باز کردن، گفتگو کردن و اینکه چگونه در حین گفتگو برای طرف مقابل جذاب به نظر برسید، کتاب رایگان جرقه را بخوانید.

قبل از مطرح کردن پیشنهاد قرار ملاقات، بدانید که دختر مورد علاقه تان از نظر فرهنگی چه مدل آشنایی را می پسندد؟

بطور مثال برای آشنایی با دختری از یک خانواده ی مذهبی و سنتی یا دختری در یک روستا یا شهر کوچک که امکان قرار ملاقات گذاشتن در آنجا نیست، بهتر است از راه خواستگاری و با خانواده اقدام کنید.

چون اگر در این شرایط به تنهایی جلو بروید ممکن است آن دختر فکر کند که قصد بدی دارید.همچنین این کار ممکن است برای آن دختر و خانواده اش آبرو ریزی حساب شود.

اگر دختر مورد علاقه ی شما از اعضای فامیل، همکلاسی یا همکار شماست،احتمالا زمان زیادی را با او گذرانده اید.گذراندن زمان زیاد و داشتن تاریخچه ی مشترک، باعث ایجاد عادت می شود.

گاهی این عادت به دیدن یکدیگر ، با احساس علاقه اشتباه گرفته می شود یا حتی باعث ایجاد علاقه می شود.اشکال این علاقه این است که با نزدیک تر شدن و شناخت بیشتر، به سرعت از بین می رود.

اگر تصمیم به ابراز علاقه به فردی آشنا دارید، ابتدا او را خوب بشناسید و از انتخابتان مطمئن شوید.اینگونه قبل از با خبر شدن فامیل یا دوستان مشترک، به رابطه خاتمه می دهید.

با جواب مثبت گرفتن، وارد یک رابطه می شوید.قبل از ایجاد رابطه، خودتان را به خوبی بشناسید.چه خواسته ای از این رابطه دارید؟دلیل علاقه مندی شما به این شخص چیه؟از او چه انتظاراتی دارید؟

اگر او از اعضای فامیل یا همکار یا طوری هست که هر روز او را می بینید به فکر رابطه ی موقتی و سرگرم کننده نباشید.چون اگر وارد رابطه ی کوتاه مدت با این شخص شوید، نتایج بدی را برای هر دویتان خواهد داشت.

چون وقتی رابطه به هم بخورد دیگر نمی توانید از دیدن او دوری کنید.پس از قبل در مورد احتمال به هم خوردن این رابطه و نحوه ی برخوردتان با این شرایط با او صحبت کنید.

اگر او از اعضای فامیل یا همکار است از قبل با هم توافق کنید که فامیل ها یا همکاران تا چه حد در مورد رابطه ی شما بدانند.

در زمان و مکان مناسب، پیشنهاد قرار ملاقات را مطرح کنید.زمانی برای پیشنهاد مناسب است که او تنهاست و کسی اطرافتان نیست.در شرایط مکانی و زمانی مناسب، احتمال جواب مثبت دادنش بیشتر است.

اگر دلتان می خواهد کسی را که دیده اید، دوباره ببینید، بهترین راه برای خارج شدن از گفتگو، تقاضای قرار ملاقات است. بهترین راه برای اینکه به دختری نشان دهید که دوستش دارید این است که به او درخواست دهید که جهت آشنایی بیشتر با هم به بیرون بروید.

اگر واقعا به دیدن دوباره ی آن فرد علاقه دارید، هیچ وقت نگویید یک روز قرار بذاریم همدیگر را ببینیم! بلکه جزئیات قرار بعدی را مشخص کنید.بهتر است جا یا فعالیتی را پیشنهاد کنید که علاقه مشترکتان است.

از او بپرسید که چه زمانی برای ملاقات برایش مناسب است؟ سپس برای آن زمان برنامه ریزی کنید.از هر گونه بی برنامگی خودداری کنید. بدانید که قرار است به کجا بروید و چه کار کنید.

برنامه داشتن، اولین ملاقات را آرامشبخش و احتمال دیدارهای بعدی را بیشتر می کند. چون به او نشان می دهد که آدم دقیق و مسئولیت پذیری هستید و مسئولیت فراهم کردن زمانی خوشایند را برای او به عهده گرفته اید.

شما میزبان و دعوت کننده هستید. پس بهتر است به جای اینکه بپرسید: خُب، کجا بریم؟ یا دوست داری کجا بری؟ خودتان با یک جستجو در گوگل دو تا از کافی شاپ ها یا رستوران های مناسب را پیدا کنید و آنها را به او پیشنهاد دهید و اجازه دهید تا او از بین آن دو یکی را انتخاب کند.

با حق انتخاب دادن به او، هم به سلیقه ی او احترام گذاشته اید و هم توانایی مدیریت امور را به او نشان داده اید.

بهتر است درخواست قرار ملاقات را به صورت کاملاً واضح، صریح، شفاف و با اعتماد به نفس مطرح کنید:

به این ترتیب هم علاقه مان را به او نشان داده و هم از او برای دیدار مجدد دعوت کرده ایم.

جملات نمونه برای پیشنهاد قرار ملاقات بعدی:

زمانی که برای اولین یا دومین پیشنهاد قرار ملاقات تماس می گیرید، نپرسید: جمعه شب آزادی؟ ممکن است در این مرحله طرف مقابل مایل به دیدن شما باشد یا نباشد، یا ممکن است بخواهد بداند دلیل دعوت شما چیست؟

بنابراین قبل از این که از او سوال کنید که آیا مایل است با شما ملاقات کند یا نه، یک دلیل مطرح کنید، بطور مثال بگویید: مدتیه که می خوام به موزه ی ایران باستان برم. دوست داری پنجشنبه با هم بریم؟

اقدامک: اینبار اگر خواستید کسی را دوباره ببینید،از یکی از روش های گفته شده، او را به یک فعالیت دعوت کنید.

خانم ها از اینکه کسی آنها را تحت فشار قرار دهد، خوششان نمی آید.بنابراین از گفتن بدون مقدمه ی جملات زیر خودداری کنید:

پرسیدن این سؤالات برای خانم ها خوشایند نیست.چون خانم ها دوست دارند که یک رابطه ی عاشقانه، بدون اجازه، بدون تحت فشار قرارگرفتن، به تدریج و با گذر زمان، برایشان اتفاق بیوفتد.

شاید آن دختر برای قبول پیشنهاد شما نیاز به زمان و فکر کردن داشته باشد.پس به او یک روز و زمان مشخص را پیشنهاد دهید تا دوباره به او مراجعه کرده و جوابتان را بگیرید:چگونه دختری را به قرار دعوت کنیم

احتمال دارد که با وجود تمام تلاش هایتان طرف مقابل تمایل به برقراری ارتباط با شما را نداشته باشد.به نظرش احترام بگذارید.در این شرایط هر روز با او تماس نگیرید و به ایجاد رابطه اصرار نکنید.ارتباطتان را به حالت عادی برگردانید و همچنان به یکدیگر احترام بگذارید.

دیگر به دنبال راضی کردن او یا پیدا کردن واسطه نباشید.پیش افراد فامیل یا دوستان مشترک از او بدگویی نکنید.اگر قبلا رازی را با شما در میان گذاشته،همچنان رازدار باشید.از عکس ها یا اطلاعاتش سوءاستفاده نکنید.به شخصیت یا احساساتش ضربه نزنید.

اگر جوابش منفی بود رفتارتان همچنان دوستانه باشد.به صحبت خاتمه دهید و مؤدبانه خداحافظی کنید.این اتفاق را یک تجربه بدانید.

به این فکر کنید برای دفعه بعدی که از یک دختر  خوشتان آمد، چطور رفتارتان را بهتر کنید.این نه شنیدن به معنی دوست داشتنی نبودن شما نیست.آدم ها سلیقه های مختلفی دارند.شما فقط مطابق با سلیقه ی آن شخص نبوده اید، همین.بنابراین با نه شنیدن، ناامید نشوید و دوباره به زندگی عادی ادامه دهید.

اگر جوابش مثبت است،حالا خوشحال و هیجان زده هستید.پس به او ابراز خوشحالی کنید:

اگر لازم است، افرادی که فعلا نباید از پیشنهاد قرار ملاقات شما مطلع شوند را برایش مشخص کنید(فامیل ها،همسایه ها،همکاران).

بهترین جا برای قرار ملاقات اول، جایی است که بتوانید به راحتی با هم حرف بزنید و همدیگر را بشناسید و لحظات خوبی با هم داشته باشید.جایی که سر و صدا نباشد و بتوانید به خوبی به حرف های هم گوش دهید.

مکان پیشنهادی برای ملاقات جایی باشد که کاملا حواستان به هم جمع باشد.بطور مثال یک کافی شاپ شلوغ که در آنجا نه جای پارک پیدا می شود، نه جای مناسب برای نشستن و نه خوراکی مناسب و صدایتان در آنجا به سختی به هم می رسد، مکان مناسبی نیست.همچنین مکانش خیلی دور نباشد که زمان زیادی را در راه باشید.

مکانی را انتخاب کنید که قبلا رفته اید و برایتان آشناست.در آنجا خوراکی را انتخاب کنید که قبلا امتحان کرده اید و خوردنش برایتان راحت است.چون اگر خوراکی جدیدی باشد که خوردنش را بلد نیستید، باعث دستپاچگی و پرت شدن حواس شما می شود.

به عنوان میزبان، زودتر از طرف مقابل سر قرار حاضر شوید تا اوضاع را بررسی کرده و میز مناسب را انتخاب کنید. و همینطور کمی منتظرش بمانید. این کار برای او خوشایند است.

با توجه به فضای رسمی، نیمه رسمی یا اسپرت بودن محل قرار، پوششتان را انتخاب کنید. فضای رسمی، مثل جلسه ی خواستگاری با حضور خانواده ها. فضای نیمه رسمی، مثل کافی شاپ یا رستوران. فضای اسپرت، مثل کوه یا پارک.

یادتان باشد که با دهان پر حرف نزنید چون چهره ی خوشایندی ندارد.

ممکن است نیاز باشد جایی را از قبل رزرو کنید.

یک خانم در بیست ثانیه ی اول ارتباط، شما را بر اساس پوششتان قضاوت می کند. یعنی بر این اساس تصمیم می گیرد که از شما خوشش می آید یا نه. بنابراین سر و وضعتان مرتب باشد. برای دختری که قصد ازدواج دارد، موی بلند، ریش آشفته و ظاهر ژولیده پولیده ی آقا، احساس ناامنی می آورد. یادتان باشد که لباستان تمیز، اتو کشیده و کفشتان پاکیزه و واکس زده باشد. خانم ها به اولین چیزی که نگاه می کنند، کفش آقاست! ظاهر مرتب شما به خانم نشان می دهد که می توانید امنیت او را فراهم آورید.

حواستان به بوی تن و دهانتان باشد.در مورد این بوها از نزدیکتان نظرخواهی کنید چون آدم ها به بوی بد خودشان عادت دارند و متوجه اش نیستند.مگر اینکه کسی به آنها آگاهی دهد.بوی بد، خانم ها را از شما دور می کند.

بهتر است زمان قرار ملاقات،یک ساعت و نیم باشد.چون بیشتر از این زمان باعث دلزدگی و خستگی خانم خواهد شد.

در قرار ملاقات های اول، بهتر است برنامه ای که می ریزید بیشتر از خودتان برای طرف مقابل جذابیت داشته باشد.فکر نکنید اگر شما کوهنوردی دوست دارید، پس طرف مقابل حتما باید با شما بیاید.

به طور مثال اکثر خانم ها خیلی از مکان های ورزشی خوششان نمی آید.آقایان هم معمولا به پاساژگردی علاقه ای ندارند.بعد از چند جلسه که بیشتر با هم آشنا شدید، می توانید جاهای مورد علاقه خود را به طرف مقابل، پیشنهاد دهید.

بهتر است فعالیتی که انتخاب می کنید، با گفتگوی اولیه شما مرتبط باشد.بطور مثال اگر طرف مقابل گفته بود تماشای فیلم را دوست دارد،با آمدن فیلم جدید،فرصت دیدار با او، فراهم می شود.

اگر در فعالیت یا جاهای جدیدی که دوستتان به شما پیشنهاد می کند، شرکت کنید،نشان دهنده پذیرش و استقبال شما از افکار و عقاید اوست.دوستتان از اینکه توانسته شما را وادار به انجام کاری کند که خودش از آن لذت می برد،احساس خوشایندی خواهد داشت.

در نتیجه او نیز در فعالیت های پیشنهادی شما، شرکت خواهد کرد. اینگونه از علاقمندی های یکدیگر آگاهی پیدا می کنید و شناختتان نسبت به هم بیشتر می شود.

هر چقدر تجربیات و خاطرات مشترک بیشتری باهم داشته باشید،دوستی تان عمیق تر خواهد شد.گذر زمان و تجربیات مشترک، دو عامل مهم شکل گیری دوستی ها هستند.

یادآوری به خانم ها: یادتان باشد، وقتی کسی شما را به چیزی دعوت می کند،کمی با او همکاری کنید.بطور مثال اگر پرسید پنجشنبه بریم یا جمعه؟یا اگر پرسید بریم پیاده روی یا دوچرخه سواری؟یا پرسید بستنی میوه ای دوست داری یا شکلاتی؟در جواب نگویید: فرقی نمی کنه!

جمله فرقی نمی کنه دو تا مفهوم دارد که هیچ کدام مثبت نیست.یا منظورتان این است که به او یا دادن جواب به او علاقه ندارید یا اصلا نمی دانید چه چیزی را دوست دارید!

جواب درست به سوالات او اینگونه است: پنجشنبه خیلی عالیه.ترجیح می دم بریم دوچرخه سواری.من بستنی شکلاتی رو دوست دارم.

یک خانم در بیست ثانیه ی اول ارتباط، شما را بر اساس زبان بدنتان، قضاوت می کند. یعنی بر این اساس تصمیم می گیرد که از شما خوشش می آید یا نه.

نکته ی مهم: از جویدن آدامس خودداری کنید چون چهره ی ناخوشایندی دارد.

در اولین قرار ملاقات، دوست داشتنی باشید. یعنی رفتارهای بدنی حمایت گرانه داشته باشید.هنگام عبور از در، در را برایش باز کنید. حتماً اجازه دهید اول خانم از در عبور کند.

زمان نشستن روی صندلی، اگر شما صندلی اش را عقب بکشید تا بنشیند، بسیار زیباست. اگر این حرکت را دوست ندارید، حداقل با دستتان او را به سمت صندلی اش هدایت کنید.

می توانید در ماشین را برایش باز کنید.

به عنوان میزبان، پول چای یا قهوه اش را حساب کنید. سفارش قهوه یا چای در یک کافی شاپ برای بار اول مناسب است.

زمانی که گارسون سفارشتان را روی میز می گذارد، با کمی جا به جا کردن لوازمی که روی میز هست، مثلاً نزدیک کردن بشقاب ها به سمتش، نشان دهید که به او اهمیت می دهید. یادتان باشد که به عنوان میزبان، به خوبی از او پذیرایی کنید و حواستان باشد که به اندازه ی کافی میل کرده باشد.

در پایان قرار ملاقات، پیشنهاد دهید که او را برسانید و اگر امکان رساندنش را ندارید، مطمئن شوید که تاکسی یا آژانس گرفته است.

تعدادی سؤالات جالب را از قبل آماده کنید. شما میزبان هستید و مدیریت حرف هایی که بین شما و طرف مقابل رد و بدل می شود، بر عهده ی شماست.

با پرسیدن این سؤالات، علاوه بر اینکه از خودتان می گویید، به او هم اجازه ی صحبت کردن می دهید و تعادل گفتگو حفظ خواهد شد.

برای آماده کردن، سؤالات مناسب، کتاب جرقه را به رایگان تهیه کنید و بخوانید.

شوخ طبعی، آقایان را جذاب و دوست داشتنی می کند. خانم ها از آقایانی خوششان می آید که آنها را می خندانند.

بنابراین از قبل برای خنداندنش، تعدادی لطیفه و خاطرات بامزه آماده کنید.

برای اینکه یاد بگیرید چگونه شوخ طبع باشید تا دلش را به دست بیاورید، آموزش شوخ طبعی را بخوانید.

هر قرار ملاقاتی با تعدادی اتفاق پیش بینی نشده، همراه می شود. بروز اتفاقات ناخوشایند، یک فرصت خوب برای شماست تا مدیریت بحران و قدرت رهبری تان را نمایش دهید.

خانم ها از آقایانی که با یک اتفاق ناخوشایند کوچک، دستپاچه و درمانده می شوند، خوششان نمی آید. بنابراین وقتی یک اتفاق منفی رخ داد، بگویید: حله، درستش می کنیم. با گفتن این جمله، به صورت یک مرد توانمند، جذاب و مثبت نمایش داده می شوید.

یکی از راه های ابراز علاقه به یک دختر این است که از زبان بدنتان برای فرستادن علامت های دوست داشتن به او استفاده کنید.با زبان بدن به طرف مقابل نشان می دهید که دوستش دارید، بدون اینکه چیزی بر زبانتان بیاورید.

از جمله اینکه با او به صورت مداوم ارتباط چشمی برقرار کنید.هنگام گفتگو، مهارت گوش دادن را به کار بگیرید.جوری که او حس کند که با تمام وجودتان به او گوش می دهید.

هنگام گوش دادن،از خمیازه کشیدن بپرهیزید.چون اینطوری به صورت یک آدم بی انرژی و بی حوصله نشان داده می شوید!

هنگام گوش دادن جهت پاها و بدنتان به سمت او باشد.با این زبان بدن، او به این فکر می افتد که شما دوستش دارید.

یادتان باشد که در به کار گیری این مدل زبان بدن(تمایل به جلو)، افراط نکنید چون افراط در این کار شما را به صورت یک آدم ضعیف و نیازمند نشان می دهد و از جذابیت و اقتدار مردانه ی شما می کاهد.پس فقط هر از چندگاهی کمی به جلو متمایل شوید. با زبان بدن مردانه، قدرت و تسلط تان را نشان دهید. در زبان بدن مردانه، حجم بدن، بزرگ نشان داده می شود. فیلم زبان بدن یک مرد قدرتمند را در بخش پایین تر این این مقاله ببینید تا چگونگی این موضوع دستتان بیاید.

کاملا طبیعی است که در قرار ملاقات اول، مضطرب باشید.او هم مضطرب است.پس این احساس اضطراب را بپذیرید و با کشیدن چند نفس عمیق شکمی قبل از شروع جلسه، رفتارتان را کنترل کنید. هر چقدر کمتر دستپاچه باشید، زمان راحتتری را با هم خواهید گذراند.

در این ویدئو به شما آموزش می دهم که چطور قبل از شروع جلسه، با کشیدن نفس های عمیق، آرام تر شوید:

اگر در ملاقات اول، او را دختر مناسبی برای ازدواج می بینید از او بخواهید که بار دیگر همدیگر را ببینید:

در غیر اینصورت به او جمله ی زیر را بگویید و رابطه را قطع کنید:

در قرار ملاقات های بعدی، با گفتگو کردن و سؤال پرسیدن علاقه ها و سلیقه های او را بشناسید.

نمونه سوالات مناسب در طول قرار ملاقات های بعدی:

خیلی سریع ابراز علاقه نکنید.اگر روز قبل دختری را دیده اید، دفعه ی بعد بلافاصله ابراز علاقه نکنید.لازم است که قبل از ابراز علاقه طرف مقابل را خوب بشناسید.شناخت او به حداقل سه ماه هفته ای یک جلسه بیرون رفتن، نیاز دارد.

ابراز علاقه ی زود هنگام و گفتن دوستت دارم در همان دو سه جلسه ی اول آشنایی، باعث ترس و عقب نشینی خانم ها می شود.عشق و محبت آرام آرام شکل می گیرد.

اگر خیلی زود ابراز علاقه کنید و به سرعت راز دلتان را با او در میان بگذارید، به سرنوشت این آقا در آهنگ زیر دچار می شوید!

آهنگ گل عشق رضا بهرام از عشق آرام آرام و تدریجی می گوید:

پس به دختری که فقط چند ساعت یا چند روز است که او را می شناسید، ابراز علاقه نکنید.

قبل از ابراز علاقه مطمئن شوید که آن دختر شما را دوست دارد.علامت هایی که نشان می دهند طرف مقابل به شما علاقه دارد:

برای آشنایی با زبان بدن خانمی که به شما علاقه دارد، بخشی از فیلم قبل از طلوع (before sunrise) را در زیر ببینید.همچنین در این فیلم زبان بدن مردانه، قوی و با اعتماد به نفس آقای جذاب را هنگام سر صحبت باز کردن و قرار ملاقات گذاشتن مشاهده می کنید.لطفا فیلم را تا آخر ببینید چون زبان بدن قرار ملاقات در آخر فیلم هست.

بنابراین قبل از گفتن دوستت دارم، نیاز هست که به مدت حداقل سه ماه، هفته ای یکبار همدیگر را ملاقات کنید.در طول این مدت از هرگونه تماس فیزیکی از جمله بوسیدن و گرفتن دست هایش خودداری کنید.حالا بعد از سه ماه رفت و آمد اگر تشخیص دادید که طرف مقابل  هم به شما علاقه دارد،می توانید احساس خود را به صورت مستقیم به او نشان دهید.

از طریق پیامک و شبکه های اجتماعی ابراز علاقه نکنید.شجاع باشید و به صورت حضوری و چشم در چشم به او ابراز علاقه کنید.یادتان باشد به هر دختری ابراز علاقه نکنید. تنها به دختری ابراز علاقه کنید که ارزشش را داشته باشد.

اگر فکرهایی مثل “اگه نه گفت چی؟! ” سراغتان آمد، با خود بگویید: اگه نه گفت، وحشتناک و افتضاح نیست! فقط برام ناخوشاینده و بعدش هم رفتارم رو بازبینی می کنم و دفعه ی بعد بهتر عمل می کنم، همین!

بعد از این، اگر دوباره فکر “اگه نه گفت چی؟!” آمد، از فکرتان تشکر کنید که: فکر عزیز، مرسی که بهم یادآوری کردی! و سپس بدون توجه و درگیری با این فکر، ترستان را بپذیرید و با وجود ترستان، ترستان را بپذیرید و تا دیر نشده، فقط اقدام کنید.

یادتان باشد اگر مردانه و  از روی صداقت، جمله ی دوستت دارم را بیان کنید، بهترین راه برای ابراز علاقه است.اینطوری آن دختر جذب شجاعت و صداقت شما خواهد شد.

ممکن است جواب نه بشنوید یا ممکن است رابطه ی خوبی را با هم داشته باشید. ممکن است با هم ازدواج کنید و حتی بچه دار شوید. ممکن است رابطه تان با شکست مواجه شود. هر زمان که تصاویر منفی از آینده به سراغتان آمد، بدانید که اینها فقط فکر شما هستند و مساوی با واقعیت نیستند. بعد از فکرتان تشکر کنید که فکر عزیز مرسی که بهم یادآوری کردی! و سپس بدون توجه و درگیری با این فکر، با وجود ترستان، ترستان را بپذیرید و تا دیر نشده، فقط اقدام کنید.

سلیقه های آدم ها با هم متفاوت است. ممکن است شما مطابق با سلیقه ی او نباشید. پس نه شنیدن مساوی با دوست داشتنی نبودن شما نیست.

به این فکر کنید که با این کار راحت می شوید و اگر نه بشنوید تکلیفتان مشخص می شود. اگر هم جواب بله باشد که عالی است. پس وقت را تلف نکنید و با وجود ترستان، ترستان را بپذیرید و اقدام کنید. شجاع به کسی می گویند که با وجود اینکه می ترسد، اقدام می کند.

هنگام ابراز علاقه، به این نکته توجه کنید که به مقدمه چینی نیاز است.چون اگر بدون مقدمه جمله ی دوستت دارم را بیان کنید،برای خانم ها خوشایند نیست و جا می خورند و حالت دفاعی می گیرند!

بنابراین قبل از اینکه به دختری دوستت دارم را بگویید، او را به ناهار یا شام دعوت کنید.سپس مقدمه بچینید.به عنوان مثال از او بپرسید: ویژگی های مرد مورد علاقه ی  تو چیا هستند؟در حال حاضر کسی در زندگی تو هست؟

وقتی با تمام توجه تان به جواب این سؤال ها گوش دادید،حالا در مورد خودتان و این رابطه صحبت کنید.اکنون که او در حال گوش دادن به حرف های شماست، وقتی بگویید دوستت دارم، احتمال جاخوردن و گارد گرفتنش کمتر است.

کمتر دختری هست که در برابر اینچنین ابراز علاقه ای در فضای نیمه تاریک با نور شمع و موسیقی ملایم از خود مقاومت نشان دهد.پس به دنبال یک رستوران با چنین ویژگی های بگردید.

چند دقیقه قبل از شروع کلاس یا در یک جای پرجمعیت  و شلوغ ، زمان و مکان مناسبی برای ابراز احساسات نیست.بهتر است مکانی آرام و خلوت در زمانی که هر دو در شرایط روحی خوبی قرار دارید باشد.

انتظار یک گفتگوی عاشقانه و ایده آل را نداشته باشید.ممکن است در زمانی که به احساستان اعتراف می کنید، مضطرب شوید و عرق کنید و جمله ای را که از قبل آماده کرده بودید، فراموش کنید.پس اضطرابتان را بپذیرید.با لبخند زدن و شوخی های مناسب فضا را مناسب کنید.

اگر ابراز علاقه ی شما را نپذیرفت،با وجود ناراحتی و عصبانیت، پرخاش نکنید. تمام پل ها را خراب نکنید. از او به خاطر وقتی که در اختیار شما گذاشته تشکر کنید و به خوبی از هم خداحافظی کنید.شاید او نیاز به فکر کردن دارد .با این روش راحت تر به نزد شما برمی گردد.

لازم نیست برای ابراز احساسات، دیالوگ های عاشقانه را حفظ کنید.خیلی ساده  و با صداقت بگویید که : دوستت دارم. طرف مقابل تپق های شما را می پذیرد و قدردان صداقت شما خواهد بود.

برای ابراز علاقه کردن به او کسی را به عنوان واسطه قرار ندهید. او از این کار شما خوشش نمی آید. چون دوست دارد شجاع باشید. پس شخصاً و آرام آرام طرف مقابل را متوجه علاقه ی خود کنید. در مورد رابطه تان با دوستان و فامیل های مشترک صحبت نکنید تا به او اثبات کنید که رازدار هستید.

بسیاری از آقایان ابراز علاقه ی مستقیم برایشان دشوار است.بنابراین در ادامه ی این مقاله به روش ابراز علاقه ی غیرمستقیم می پردازم.

به جزئیات حرف هایش بادقت گوش دهید.با سؤال پرسیدن از علائق و برنامه هایش آگاه شوید.در حین گفتگو از رفتار ها،موفقیت ها و ویژگی های خوبش تعریف کنید تا به او حس خوب دهید.

یادتان باشد که خیلی زیاد از حد از ظاهر و رفتار او تعریف نکنید چون این کار باعث دور شدن او و نیازمند نشان دادن شما می شود.حفظ تعادل در هر کاری اهمیت دارد.

برای یادگیری تعریف کردن بدون چاپلوسی، مقاله ی زیر را بخوانید:

چگونه از دیگران تعریف کنیم تا چاپلوسی نباشد

اگر اهل کارهای هنری مثل تابلوی نقاشی کشیدن است،از او در موردش سوال بپرسید و از کارهایش تعریف کنید.

خانمی تعریف می کرد من به دیوار اتاقم، تابلوهای نقاشی که خودم کشیده ام را آویخته ام.وقتی آقایان خواستگار جهت صحبت کردن به اتاقم می آیند اصلا راجع به آن تابلوها از من سؤال نمی پرسند و این موجب دلسردی من از آنها می شود.

سؤال پرسیدن از علاقه های او به این معنی نیست که به او به دروغ بگویید: هر چی تو دوست داری، من هم دوست دارم! چون این دروغ، از جذابیت شما می کاهد.شما هم نظر واقعی خودتان را بگویید تا او هم شما را بهتر بشناسد.بطور مثال بگویید: من این را دوست دارم یا این را دوست ندارم.

سؤال پرسیدن از علاقه های او برای این است که وقتی او از علائقش برای شما صحبت می کند حس خوبی می گیرد و ناخودآگاه از شما خوشش میاد.چون آدم ها خیلی دوست دارند که از خودشان بگویند.موافقید؟

برای اینکه یاد بگیرید چگونه علایق او را کشف کنید و به آن توجه نشان دهید، دنیای مطلوب را بخوانید.

یادتان باشد که برای حفظ تعادل گفتگو شما هم از علاقه هایتان بگویید.خاطره های خوب از خودتان تعریف کنید.لطیفه های بامزه و مؤدبانه بگویید.چون در غیر این صورت، گفتگو به صورت یکطرفه و کسل کننده در می آید.

هیچ کس جذب یک آدم تودار و موذی نمی شود.قبول دارید؟به همین دلیل از زندگی خود بگویید.از اهداف و برنامه هایتان که برای آینده دارید بگویید.احساساتتان را در مورد موضوعات مختلف بیان کنید و نظر او را بپرسید.

برای یادگیری بیشتر مهارت سرصحبت باز کردن، گفتگو کردن و اینکه چگونه در حین گفتگو برای طرف مقابل جذاب به نظر برسید، کتاب رایگان جرقه را بخوانید.

هر از چند گاهی جویای احوالش شوید.اگر مدتی است که از او خبر ندارید ،ابراز نگرانی کنید و علتش را جویا شوید.به او نشان دهید که وضعیتش برایتان مهم است.

به او بگویید که در صورت نیاز می تواند روی کمک شما حساب کند.اما حواستان باشد که احوالپرسی را تبدیل به چک کردن های مداوم، مزاحمت و کنترل گری نکنید.

اگر با شما تماس بی پاسخ گرفته یا پیام داده، در اولین فرصت به او جواب دهید.اینطوری به صورت یک آدم قابل اعتماد نشان داده می شوید.

روز تولدش را تبریک بگویید.روزهای مهم دیگر از جمله روز شغلش و اعیاد را هم به او تبریک بگویید.اینطوری به او نشان می دهید که برایتان یک فرد خاص است.

به مرور و گذشت زمان، صمیمیت بیشتری را وارد رابطه کنید.کم کم او را با کلمات محبت آمیز بیشتری مثل جانم و عزیزم خطاب کنید.همچنین کم کم اطلاعات بیشتری را در مورد خودتان به او بدهید.

تا می توانید خاطرات مشترک خوب بسازید.در قرارهای جمعی،به او توجه ویژه نشان دهید تا احساس کند برایتان با بقیه فرق دارد. یادتان باشد او قرار است مادر فرزندانتان باشد.

وقتی رابطه به سطح معینی از صمیمیت رسید،از او در مورد نوع رابطه تان سؤال بپرسید:

یادتان باشد که این کار را خیلی زود یا خیلی دیر انجام ندهید. اگر قبل از به وجود آمدن اعتماد از او درخواست رابطه ی جدی کنید،شانس گرفتن بله کم است. از طرفی اگر هم خیلی دیر شود شما تا ابد در حد دو دوست اجتماعی باقی خواهید ماند.

دوستان خوبم در این مقاله یاد گرفتیم که چگونه قرار ملاقات بگذاریم؟خوشحالم می شوم تجربیات و سوالات خود را در مورد نکات این مقاله در بخش کامنت ها با من در میان بگذارید.

دوستان عزیز مرا در اینستاگرام فالو کنید تا از مطالب آموزشی رایگان در زمینه ی ارتباطات بهره مند شوید:

اینستاگرام من

برگرفته از:

گیس گلابتون

رادیو عشق

رسالت من این است که دانش و مهارتم را در زمینه ی علم ارتباطات زیاد کنم و با کیفیت مناسب به دیگران آموزش دهم تا در کنار یکدیگر، کشورمان ایران را جای بهتری برای زندگی کردن کنیم.

۱۴:۱۵, ۱۳۹۹-۰۸-۰۶

۱۶۹۷۲

مریم معتمد پویا

۱۴:۱۵, ۱۳۹۹-۰۸-۰۶

۲۶۳۱۳

مریم معتمد پویا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

ممنون از شما خانم معتمد بابت نگارش این مقاله.
حتمن از نکاتی که اشاره کردید استفاده میکنم.

خواهش می کنم.ممنونم از بازخورد مثبت شما.

خیلی عالی بود، واقعا متشکرم.من در رابطه با فرشته ای هستم که وارد زندگیم شده.البته از قبل خرابکاری هایی کردم که ای کاش این مطالب شما را زودتر می خوندم. ولی به امید خدا و با استفاده از این مطلب مفید شما همه چیز را درست می کنم که تا ابد عاشقانه کنار هم باشیم.

خواهش می کنم.
بله، برای جبران هیچ وقت دیر نیست.
همین که به رفتارتون آگاه شدید، خیلی ارزشمنده.
امیدورام با به کار گیری مهارت های ارتباطی، رابطه ی عاشقانه ای رو با شریک عاطفی تون تجربه کنید.
موفق باشید.

عالی عالی عالی خیلی خوب بود ممنون امیدوارم به اهدافتون زود برسید

از لطف شما سپاسگزارم.

سلام . ممنون از مقاله مفیدتون. من در یک کلاس آنلاین با دختری آشنا شدم که ایشون مدرس زبان هست. از نظر تحصیلات و سن باید بگم من ۳۳ ساله و فوق لیسانس هستم و شاغل در یک شرکت خصوصی و دختر خانم ۲۶ یا ۲۷ ساله. سر کلاس سعی می کردم با گفته های دوستانه و تعریف از تدریس ایشون نظرشون ر جلب کنم. با توجه به اینکه من سر کلاس فعال بودم و بالاترین نمره کلاس ر هم داشتم فکر می کنم نظرش نسبت به من( به عنوان زبان آموز) مثبت هست. ولی بیش از این پیش نرفتم . این ترم با استاد دیگه ای کلاس دارم و تنها راه ارتباطی که باهاش دارم پی وی تلگرام هست که ارتباط کلاسی داشتیم. نمیدونم چیکار کنم. از طرفی فکر می کنم دختر خیلی خوبیه و شخصیت قوی داره نمیخوام به راحتی موقعیت آشنایی باهاش ر از دست بدم .از طرفی نمیدونم درست هست بعد از یک ترم کلاس داشتن باهاش و حدود یک ماه که ارتباطی با هم نداشتیم برم پی وی بگم بهت علاقمندم و میخوام بیشتر آشنا بشیم یا نه. بخصوص شرایط ویژه کرونا هم موقعیت ر برای آشنایی حضوری سخت تر کرده. لطفا راهنمایی کنید. ممنون از شما.

سلام بر شما.
ظاهراً شما نگرانید که اگر به این خانم بعد از گذشت یک ماه، پیام بدید، درست نباشه.
از طرفی چون این خانم براتون مناسبه، دوست دارید باهاش ارتباط بگیرید، درسته؟
به نظرم بهتره برای پیام دادن به ایشون تعلل نکنید.
برای شروع گفتگو، از روش تدریس ایشون و اثر مثبتی که این روش روی یادگیری شما داشته، تعریف و تشکر کنید.
سپس از ایشان در مورد یکی از اشکالات زبان تون ، راهنمایی و مشورت بخواهید.
اینطوری خیلی راحت سر صحبت باز می شه.
برای اینکه یاد بگیرید در ادامه ی گفتگو چگونه حرف کم نیارید و برای طرف مقابل جذاب به نظر برسید، کتاب الکترونیکی رایگان جرقه که در محصولات سایتم هست رو تهیه و مطالعه بفرمایید.
پیروز و تندرست باشید.

سلام خانم معتمد،ممنونتون میشم که به سوال بنده جواب دهید،قبل از هر چیزی واقعا شانس آوردم که مطالبی که نوشته بودین رو خوندم،بسیار متن زیبا و کار آمدی بود،متشکرم
ترجیح میدهم که اول بطور خلاصه توضیحاتی خدمتتون عرض کنم،مدتی پیش خانمی برای کار کردن پیش کارگاه تولیدی دوست صمیمی ام امد،تو این مدت که ایشون مشغول کار کردن بودن بنده به دوستم سر میزدم،البته چون از سرکار میرفتم اونجا ظاهرم از لحاظ زیبایی مناسب نبود،بقولی میشه گفت نامرتب بود،مدتی گذشت و من جذب ۴ویژگی که درون این خانم دیده بودم شدم و تصمیم گرفتم از حالا مرتب سر کار ایشون حاضر بشم،ولی زمان کمی داشتم حدود ۲ روز چون ایشون دگ نمی‌خواست بیاد سر کار بدلیل کرونا،از زن همون دوستم خواستم که روز آخر در مورد بنده باهاشون صحبت کنه،البته اینو باید بگم که اون خانم یک ازدواج ناموقت داشتن(بگفته خودشون عقد کردن بعد عقد معلوم شده پسره معتاده و بصورت توافقی از هم جدا شدن،یعنی اصلا زیر یک سقف نرفتن،فقط روی کاغذ زن و شوهر شدن),(آن شخص که باهاش ازدواج کرده بود پسر عمه اش بوده است)(انگار که درحال انجام کار های اداری اش بوده اند),برگردیم سر بحث،اون خانم طبق انتظاری که میرفت جواب منفی داد به زن دوستم،و گفتن که از لحاظ ظاهری به هم نمیخوریم،و گرنه این آقا(منظورم خودمه)شخص بسیار باشمصیتی هستند،البته خدارو شکر جوابشون منفی بود،چون قبلش اصلا از این که از رابطه چی میخواستم رو نمی‌دونستم،و میخواستم با فریب هم شده بدستش بیارمش بخاطر همون ۴وژگی اش…درثانی باعث شد فکر کنم و خودمو بزارم جای شخص اون،و فهمیدم که آن زمان اصلا در شرایط روحی درستی نبوده و زیر فشار روحی و ذهنی شدیدی بوده،،الان از اون روز تقریبا ۴ماه میگذره و تصمیم دارم که ایندفعه خودم شخصاً باهاش صحبت کنم،البته بصورت پیامکی ولی نه همه چی رو بگم،مقداری بگم و ازش بخوام که قرار ملاقات ترتیب بده تا حضوری حرفامونو بزنیم،حالا ازتون کمک می‌خوام که ۱: چجوری پیام بدم که ترقیب شه باهام بیرون بیاد؟؟۲:از نظرتان ۴ماه زمان واسه پشت سر گذاشتن این فشار روحی کافیه؟؟یا این که اصلا بیش از حد زیاد هست؟؟۳:کلا هر نصیحتی که میتونید در حق برادرتون بکنید رو بگید.(سطح مالی خانواده اش تقریبا در حد خود ماست اینو از ماشین باباش فهمیدم چون طور دگه ایی نمیشد چیزی فهمید،سنش تقریبا یک ماهو نیم از من کوچیک تره اینو ۱۰۰٪ مطمئن هستم)(بحث جدایش هم خودش صادقانه به صاحب کارش گفته بود،بخاطر همین در جریان بودیم).(تو این مدت کار من این بوده که واسه لحظه لحظه صحبتم باهاش برنامه ریزی کنم،و شخص خودمو بهتر بشناسم و بدونم که از رابطه باهاش چی می‌خوام)
از این که وقت گذاشتید و مطالب اینجانب رو مطالعه کردین بسیار سپاسگزارم.تمام سعی ام رو کردم طوری متن رو بنویسم که موقع خواندن خسته نشید و به خواندن متن اشتیاق پیدا کنید.
بازم بخاطر وقتی که گذاشتید بسیار ممنونم

سلام آقا حامد
ظاهراً شما چهار ماه پیش، به خانمی علاقمند شده اید و فکر می کنید چون در آن زمان، ظاهر مرتبی نداشتید، جواب منفی گرفتید، درسته؟
شما هنوز هم به ایشان علاقمند هستید و دنبال یک راه مناسب برای شروع ارتباط با او می گردید، درسته؟
شما در این مدت چهار ماه، تفکر کردید و با دیدن دنیا، از زاویه ی دید او، درکشان کردید.
من شنیده ام که به مدت دو سال طول می کشد تا بعد از جدایی، هر کسی خودش را بازیابی کند. البته در مورد ایشان که زیر یک سقف نرفته اند، نمی دانم چطوری باشد.
به نظرم برای شروع سر صحبت با ایشان، از یکی از ویژگی های رفتاری اش تعریف کنید و به دنبال تعریفتان، یک سؤال مرتب با آن تعریف را بپرسید.
مثلاً: تو اون مدت، من می دیدم که شما در کارتون خیلی صبر و حوصله داشتید، شما همیشه اینقدر صبورید؟
اینطوری ،خانم در جواب آن سؤال، توضیحاتی را به شما می دهد و شما بر اساس اطلاعاتی که توضیحاتش داده است، گفتگو را ادامه می دهید.
پیشنهادم این است که برای یادگیری بازکردن سرصحبت و ادامه دادن گفتگو، کتاب الکترونیکی رایگان جرقه که در سایتم هست را مطالعه بفرمایید.
بعد هم در پایان گفتگویتان بگویید که:
در اون مدتی که در اون تولیدی می دیدمتون، فکر می‌کنم حس مثبتی نسبت به شما در من ایجاد شده. بنابراین اگه تمایل دارید، ارتباطمون رو کمی بیشتر کنیم تا بیشتر همدیگر رو بشناسیم. می دونم که برای فکر کردن نیاز به زمان دارید. نظرتون چیه که روز یکشنبه بهم جواب بدید؟
بعد، اگر موافقت کردند، در طول قرار ملاقات های بعدی، مکالماتتان را طبق نکات کتاب جرقه، پیش ببرید تا برای ایشان جذاب و دوست داشتی باشید.
بهتر است به مدت سه ماه، هفته ای یک بار با ایشان ملاقات حضوری داشته باشید تا همدیگر را خوب بشناسید.
در طول این سه ماه، در حین گفتگو، جواب این سؤالات را درآورید:

بعد از سه ماه که از او شناخت کافی پیدا کردید، بهتره به یک مشاور ازدواج ، رجوع کنید تا در مورد جدی تر شدن رابطه تون تصمیم بگیرید.

وقتی با راهنمایی مشاور و تفکر خودتون، متوجه شدید که ارزش ها و اخلاقتان به هم می خورد، به او پیشنهاد دهید که: بهتره خانواده هامون رو در جریان بذاریم، نظرت چیه؟

پیروز و تندرست باشید

بعد از سه ماه که از او شناخت کافی پیدا کردید، بهتره به یک مشاور ازدواج ، رجوع کنید تا با راهنمایی او، در مورد جدی تر شدن رابطه تون تصمیم بگیرید.

سلام
با آقا پسری در دانشگاه آشنا شدم به صورت مجازی و نتونستیم همدیگر رو به خاطر کرونا ملاقات کنیم و ایشون برای دیدنم اشتیاق داشتن و بعد از ۵ ماه که درخواست ملاقات داشتند من پیشنهاد بیرون رفتن دادم و ی بار همدیگر رو دیدیم به نظر پسر کم حرف و مغروری می آمدند و بعدش دیگر پیشنهادی نشد ولی انگار انتظار دارند مجدد من درخواستی بهشون بدم برای بیرون رفتن. برای همین دو دلم آیا درسته که من بخواهم اینکار رو بکنم یا صبر کنم خودشون اقدامی بکنن؟ البته اینم بگم در پایان دیدار جلسه اول خودشان گفتن بعد از امتحان شون بریم بیرون دفعه بعد ولی خبری نشد ازشون نه اینکه پیامی ردو بدل نشه ولی پیشنهادی نشد حالا نمیدونم از کم رویی شون هست یا خیر

اینکه آقا مشتاق دیدار شما نیست و برای ملاقات با شما، درخواستی نمی کند، نشانه ی این است که به شما علاقه ندارد.
اگر آقایی به شما علاقمند باشد، بی صبرانه می خواهد شما را ببیند و به سرعت درخواست قرار ملاقات می دهد.
حالا که او درخواست ملاقات نمی دهد، نشانه ی گفتن یک نه ی غیرواضح به ادامه ی ارتباط با شما است.
یادتان باشد که به عنوان یک خانم، در ارتباط با یک آقا، پیشنهاد قرارملاقات، از جانب شما نباشد. چون این کار از ارزش شما کم خواهد کرد.
به نظرم بهتر است به این رابطه پایان دهید.

خانم معتمد بسیار عالی بود و کاربردی، مخصوصا با وجود ویدیو ها و مثال هایی که گفتید، دقیقا همون چیزی بود که نیاز داشتم، بخشی از فیلم قبل از طلوع هم به عنوان جمع بندی و مرور مطلب، فوق العاده ایده ی جالب و اثرگذاری بود، ممنونم از شما

خوشحالم که این آموزشم، پاسخگوی نیازهای شما بوده و نظرتون جلب شده.
پیروز و تندرست باشید.

برنامه های ما

برگزاری کارگاه های آموزشی جهت ارتقاء مهارت های ارتباطی

به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید
!

درباره ما

به آدم ها کمک می کنم با برقراری ارتباط بهتر با دیگران، حال دلشون خوب باشه و به موفقیت های بیشتری دست پیدا کنند.

نام *

نام خانوادگی *

نام شرکت (اختیاری)

کشور / منطقه *انتخاب یک کشور / ناحیه…آذربایجانآرژانتینآروباآفریقای جنوبیآلبانیآلمانآمریکاآنتیگوا و باربوداآندوراآنگولاآنگویلااتریشاتیوپیاردنارمنستاناریترهازبکستاناسپانیااسترالیااستونیاسرائیلاسلواکیاسلوونیافغانستاناکوادورالجزایرالسالوادورامارات متحده عربیاندونزیانگلستاناوروگوئهاوکرایناوگانداایتالیاایرانایرلندایسلندباربادوسباهامابحرینبرزیلبرمودابرونئیبلاروسبلژیکبلغارستانبلیزبنگلادشبنینبوتانبوتسوانابورکینافاسوبوروندیبوسنی و هرزگوینبولیویپاپوآ گینه نوپاراگوئهپاکستانپالائوپاناماپرتغالپرو پلی‌نزی فرانسهپورتوریکوتاجیکستانتانزانیاتایلندتایوانترکمنستانترکیهترینیداد و توباگوتوکلائوتوگوتونستونگاتووالوتیمور شرقیجامائیکاجبل طارقجرزیجزایر پیت‌کرنجزایر تورکس و کایکوسجزایر ساندویچ/جورجیای جنوبیجزایر سلیمانجزایر فاروجزایر فالکلندجزایر کوچک حاشیه‌ای ایالات متحده آمریکاجزایر کوکجزایر کوکوس (کیلینگ)جزایر کیمنجزایر مارشالجزایر ماریانای شمالیجزایر ویرجین (ایالات متحده)جزایر ویرجین (بریتانیایی)جزیره بووهجزیره کریسمسجزیره منجزیره نورفکجزیره هرد و جزایر مک‌دونالدجمهوری آفریقای مرکزیجمهوری چکجمهوری دومینیکنجیبوتیچادچیندانمارکدومینیکارئونیونروانداروسیهرومانیزامبیازیمبابوهژاپنسائوتومه و پرنسیپساحل عاجساموآساموآی آمریکاسان مارینوسرزمین‌های جنوبی فرانسهسری‌لانکاسن بارتلمیسن مارتن (قسمت فرانسوی)سن مارتن (قسمت هلندی)سن-پیر-ا-میکلونسنت کیتس و نویسسنت لوسیاسنت وینسنت و گرنادین‌هاسنت هلنسنگاپورسنگالسوازیلندسوالبارد و یان ماینسوئدسوئیسسودانسودان جنوبیسورینامسوریهسومالیسیبا و سینت یوستیشس، بونیرسیرالئونسیشلشیلیصحرای غربیصربستانعراقعربستان سعودیعمانغنافرانسهفلسطین اشغالیفنلاندفیجیفیلیپینقبرسقرقیزستانقزاقستانقطب جنوبقطرقلمرو بریتانیا در اقیانوس هندکاستاریکاکالدونیای جدیدکامبوجکامرونکاناداکرواسیکره جنوبیکره شمالیکلمبیاکنگو (برازاویل)کنگو (کینشاسا)کنیاکوباکوراسائوکومورکویتکیپ وردکیریباتیگابنگامبیاگرجستانگرناداگرنزیگرینلندگوآمگواتمالاگوادلوپگویانگویان فرانسهگینهگینه استواییگینه بیسائولائوسلبنانلتونیلسوتولوکزامبورگلهستانلیبریالیبیلیتوانیلیختن‌اشتاینماداگاسکارمارتینیکماکائومالاویمالتمالدیومالزیمالیمایوتمجارستانمراکشمصرمغولستانمقدونیه شمالیمکزیکموریتانیموریسموزامبیکمولداویموناکومونتسراتمونته‌نگرومیانمارمیکرونزینائورونامیبیانپالنروژنیجرنیجریهنیکاراگوئهنیوزیلندنیوویواتیکانوالیس و فوتوناوانواتوونزوئلاویتنامهائیتیهلندهندهندوراسهنگ کنگیمنیونانÅland Islandsبروز رسانی کشور / منطقه

آدرس خیابان *

شهر *

استان *

کدپستی (بدون فاصله و با اعداد انگلیسی) *


این می تواند درخواست ترسناک باشد که از کسی که دوست دارد درخواست قرار ملاقات و بیرون رفتن کنیم. هنگامی که شما حاضر هستید این سؤال را به صورت حضوری یا آنلاین مطرح کنید، به یاد داشته باشید رک و مستقیم باشد، از او بخواهید که کاری خاص انجام دهد و تا حد امکان اعتماد به نفس داشته باشید. اگر می خواهید قبل از بیرون رفتن و قرار ملاقات میزان علاقه او را اندازه گیری کنید، سعی کنید به زبان بدن او توجه کنید این می تواند در مورد آنچه فکر می کند چیزهای زیادی به شما بگوید! مهم نیست که جواب او پس از درخواست چیست ، افتخار کنید که خودتان را در آن شرایط قرار داده اید.

 

 

برنامه ریزی کنید تا اطمینان و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید

داشتن برنامه کمک می کند تا رک و روراست باشید تا سوء تفاهم وجود نداشته باشد.شما می خواهید که او بداند شما به معنای عاشقانه از او می خواهید، نه فقط به عنوان دوست، نیازی نیست که یک نوشته را کلمه به کلمه تکرار کنید،اگر بدانید که چه چیزی را بگویید  احساس راحتی بیشتری خواهید داشت. در اینجا چند نمونه از مواردی که شما می توانید بیان کنید آورده شده است :چگونه دختری را به قرار دعوت کنیم

 

صبر داشته باشید و زمانی از او درخواست کنید که روحیه ی خوبی داشته باشد

اگر توجه داشته باشید که او از چیزی ناراحت و عصبانی به نظر می رسد، شاید بهترین زمان برای درخواست قرار نباشد. سعی کنید پس از اتفاقی خوبی که برای او رخ می دهد او را بدست آورید مانند اینکه او در آزمون نمره خوبی کسب کند یا برای شغلی که می خواهد مصاحبه کند.

نکته : اگر او به تازگی با کسی بهم زده است ، ممکن است شما وسوسه شوید که بلافاصله به او برسید. اما  او نیاز به کمی وقت برای خود دارد.. در ضمن، دوستی به او گوش کنید و فرصت بدهید.

 

وقتی که تنها باشد با او صحبت کنید 

اگر دختری با گروهی از دوستان خود است وقتی سعی می کنید از او در خواست کنید، ممکن است خجالت زده شود و یا قادر به صحبت صریح نباشد زیرا ممکن است در مورد اینکه چند نفر تعامل شما را تماشا می کنند احساس ناراحتی کند. برنامه ای را بچینید که بتوانید راحت با او صحبت کنید.

 

تماس چشمی داشته باشید و تمام تلاش خود را بکنید تا واضح صحبت کنید

وقتی فرصت مناسب پیدا کردید، یک نفس عمیق بکشید. لبخند بزنید، تماس چشمی ملایم برقرار کنید و صاف بایستید. از خیره شدن به زمین یا زل زدن و منمن کردن خودداری کنید. به یاد داشته باشید ، لازم نیست بیش از 2-3 جمله بگویید.

 

 از او بخواید تا قرار بگذارید 

وقتی توجه او را جلب کردید و با او صحبت می کنید، فقط باید نفس عمیق بکشید و با آرامش از او تاریخ بخواهید. مثلاً بگویید: آیا می خواهید این یکشنبه نوشیدنی را در کافه جدید بخورید؟ یا من می خواهم شما را بهتر بشناسم.به یاد داشته باشید رو راست و با اعتماد به نفس باشید

 

بازخورد مثبت داشته باشید، مهم نیست که جواب چیست

در بهترین حالت، او می گوید بله و می توانیدبرای آماده شدن قرار برنامه ریزی کنید! اگر او شما را نادیده گرفت، طبیعی است که کمی احساس ناراحتی و خفگی کنید. تمام تلاش خود را بکنید تا برداشت شخصی نداشته باشید. سعی کنید آن را به عنوان زمان نامناسب، فرد  نامناسب ببیند و به بهترین شکل ممکن بگذرید.

 

 

اگر اینگونه ارتباط برقرار می کنید، از متن یا رسانه های اجتماعی استفاده کنید

بسیاری از قرارها از طریق متن، رسانه های اجتماعی و سایر روش های مشابه ترتیب داده می شوند. هنگام تصمیم گیری در مورد چگونگی درخواست از یک دختر ، هر کدام از روش ها را که احساس می کنید طبیعی تر می توانید ارتباط بر قرار کنید انتخاب کنید.

 

فعالیتی را انتخاب کنید و قبل از ارسال پیام خود از او بخواهید که انجام دهد

به جای اینکه مبهم باشد و یا او بخواهید که فقط تعطیل کند یا اینکه آخر هفته چه کاره است یک چیز جالب انتخاب کنیدکه فکر می کنید هر دو لذت خواهید برد. این چیزی برای بازخورد و پاسخ دادن به او انگیزه می دهد ، و شما هم به این فکر نمی کنید که اگر او بله بگوید چه باید بکنید. در اینجا چند ایده برتر قرار اول آورده شده است:

نکته : اگر می خواهید کاری انجام دهید که نیاز به بلیط داشته باشد از او بخواهید که به اندازه کافی آماده باشد خوب نیست اگر او در آخر هفته در دسترس نباشد و یا اگر بلیط ها همه فروخته شد 

 

متن کوتاه، شیرین و خاص باشد

برای او پیامی ارسال کنید که چیزی ساده باشد، مانند: من فکر می کنم شما واقعاً ناز هستید. آیا می خواهید روز جمعه باهم چیزی بخوریم ، گفتن این که فکر می کنید او جذاب است این پیام را برای او دارد که این یک پیام عاشقانه است و نه فقط یک پیام دوستانه

 

 

 

سلامت ، تغذیه ، تنفس ، رشد معنوی.

شما با دختری آشنا شدید ، او را به عنوان یک شخص به رسمیت شناختید ، آیا فضیلت های او را تحسین می کنید؟ سپس مطمئناً دوست دارید شروع به ملاقات با او کنید. با این حال ، به دلیل کمرویی و بی تجربگی ، بسیاری از بچه ها آن را بسیار دشوار می دانند. آنها در حضور منتخب به دلیل عجله احساسات و طوفان احساسات گم می شوند و حتی نمی دانند چه بگویند. چگونه در چنین شرایطی قرار بگیریم و چگونه دختر را به ملاقات دعوت کنیم؟

در مفهوم “ملاقات” مردم معنای متنوعی را به وجود می آورند. در مورد اینکه آیا ملاقات می کنید فکر کنید:

– روزانه وقت زیادی را صرف جنس مخالف می کنید؟

چگونه دختری را به قرار دعوت کنیم

– آیا احساس همدردی متقابل می کنید و مرتباً با یکدیگر مکاتبه می کنید و صدا می زنید؟

– و اگر در دایره دوستان به همان شخص توجه می کنید؟

جواب سؤال اول بسیار ساده است ، اما برخی دیگر خیلی ها را ناراحت می کنند. برخی از بچه ها و دختران همدلی را اشتباه می گیرند ، به همین دلیل خط بین آشنایی ، دوستی و روابط پاک می شود. برای اینکه در این شرایط قرار نگیرید ، این مهم است که بدانید با چه هدفی می خواهید شروع به ملاقات کنید؟

هر دو جوان و بزرگسال ، گاهی اوقات خرما را به آرامی می گذرانند. آنها فقط دوست دارند با جنس مخالف صحبت کنند ، و حتی فکر در مورد زندگی بیشتر ازدواج نکرده است. غالباً ، چنین رفتاری منجر به سرخوردگی طرف مقابل می شود که به دلیل تماس نزدیک با شخص دیگر ، احساسات خود را ایجاد می کند. روابط عاشقانه بدون هدف ازدواج برای بیشتر جوانان سرگرم کننده است. آنها جدی بودن عمل را دست کم می گیرند ، زیرا از این طریق آنها نه برای ازدواج بلکه برای طلاق آماده می شوند.

هدف از جلسات این است که با شخص دیگری آشنا شوید تا مشخص شود که آیا شما حاضرید تمام زندگی خود را با او زندگی کنید. در این مرحله مقدمات زندگی مشترک شاد در آینده با یک فرد عزیز در حال انجام است.

هنگام ملاقات با هر شخص ، اولین چیزی که به آن توجه می کنیم ظاهر است. همدلی ایجاد می شود ، اما در این مرحله صحبت کردن درباره عشق خیلی زود است. همه دخترها یک همسر خوب و مادر دلسوز نخواهند بود. بنابراین به شما توصیه می شود از نکات زیر استفاده کنید:

عمیق تر به نظر برسید

وقتی ملاقات می کنیم ، اغلب در شخص دیگری می بینیم که می خواهیم ببینیم. این به دور از همیشه درست است. بنابراین ، هدف شما حتی درک ذات واقعی انسان است.

محیط

البته نظر دیگران نباید تعیین کننده باشد ، اما ارزش این واقعیت را دارد تا اشتباه نکنیم. برخی از دوستان حتی به طور ناخودآگاه می توانند نقص های خاص دختر را بیان کنند.

خصوصیات

فکر کنید عزیز شما با چه کسی ارتباط برقرار می کند و از چه خصوصیاتی در وی استقبال می کند؟ حلقه دوستان در مورد شخص چیزهای زیادی می گوید. در صورت امکان با خانواده او ملاقات کنید. روابط والدین نیز توسط فرزندان برقرار می شود ، بنابراین با نگاه به پدر و مادر ، نتیجه گیری کنید.

سعی کنید از زمانی که کمی فرد را می شناسید ، دوستانه شروع کنید. در طی یک جلسه ، احساسات در درجه اول دخیل هستند ، نه دلیل ، بنابراین ارزیابی عینی رفتار دیگری بسیار دشوارتر است. سعی کنید این کار را قبل از شروع یک رابطه عاشقانه انجام دهید.

هر دختر کاملاً می فهمد که دیر یا زود ، شما باید انتظار ملاقات را داشته باشید. اگر صحنه را تنظیم کنید ، و منتخب خود نیز احساس همدردی کنید ، پاسخ وی مثبت خواهد بود. با وجود این ، شما باید از نکات زیر استفاده کنید تا با مشکل روبرو نشوید:

دختر را آماده کنید و با پیشنهادات عجله نکنید. با هم بهتر آشنا شوید و بفهمید که او برای چه چیزی آماده است. عجله ارزشش را ندارد ، وگرنه شکست تضمین شده است! لحظه مناسب را انتخاب کنید. پیشنهاد دیدار ، گامی عاشقانه برای یک رابطه طولانی است ، بنابراین با عجله اقدامات جدی انجام ندهید. اگر دیدید که دختر آماده نیست ، بهتر است پیشنهاد را برای زمان مطلوب تری موکول کنید. تنظیمات ایجاد کنید. تصورات خود را نشان دهید ، و اگر لحظه مناسب به تنهایی کار نمی کند ، خودتان آن را سازماندهی کنید! مشخصات فردی دختر ، تمایلات و نیازهای او را در نظر بگیرید.

فقط صمیمانه بگویید که چه احساسی دارید ، زیرا دختر طبیعت لطیفی دارد و هرگونه دروغگویی برای او آشکار است. آرام باشید ، حتی اگر منکر شوید. از دختر بخاطر برابری تشکر کرده و به او بگویید که شما حتی چنین پاسخی را می پذیرید. اگر او به شما گفت: “بله!” ، فریاد نزنید و رقص پیروزی را رقص نکنید ، فقط بگویید که از جواب او خوشحال هستید. می توانید اعتراف کنید که کمی عصبی بوده اید ، اما اکنون آرام هستید. دختر به قول شما باید گرما ، اخلاص و جدیت را ببیند.

پیشنهاد اصلی برای دیدار با در نظر گرفتن ویژگی های فردی دختر انتخاب می شود. اگر او عاشق اسب ها است ، او را دعوت کنید تا سوار اسب شود. تئاتر ، سینما ، باغ وحش ، کافه – همه اینها مکانهای ایده آل برای عاشقانه هستند ، اما انتخاب لحظه مناسب را فراموش نکنید.

عاشقان شعر کاملاً از آیاتی که شخصاً نوشتید قدردانی می کنند. اگر قادر به قافیه کردن و چند خط نیستید ، از شعرهای عشق آماده استفاده کنید ، که مطمئناً قلب آن دختر ذوب خواهد شد.

به دختر گفت که مدتها انتظار “بله” ، یک کافه در طبیعت ترتیب دهید. میز ، صندلی ها را به زیبایی تزئین کنید ، از دوستان بخواهید که مانند پیشخدمت باشند. لازم نیست جشن ، فقط یک دسته گل ، لیوان و یک بطری شراب را بپوشانید. خود تنظیم عاشقانه احساس دلپذیری را برای شما در قلب دختر بیدار خواهد کرد.

اگر ارتباط با دختر کوتاه مدت بود ، نباید در گفتگو عجله کنید. بهتر است صبر نشان دهید ، سطح سازگاری را ارزیابی کنید. و تنها پس از آن اقدام قاطع انجام دهید.

  مهم! اگر تلفن هوشمند دارید ، می توانید در هر زمان پول اضافی کسب کنید! چطور؟
  5 راه برای کار پاره وقت دریافت کنید   مربوط به اکتبر 2019    Read بخوانید

قبل از ارائه پیشنهاد برای دیدار ، باید در مورد نگرش شما به او به زن بگویید. اگر او از جدی بودن نیت گفتگوی متقاعد كننده اطمینان داشته باشد ، این به زوجین كمك می كند و دختر در مورد یك قدم مهم تصمیم می گیرد.

اگر مرد جوان برای مکالمه آماده است ، پس نباید وقت خود را تلف کنید – توصیه می شود فوراً در مورد احساسات خود صحبت کنید. این لحظه باید ویژه باشد و برای همیشه در حافظه هر دو گفتگو باقی بماند. کلمات صحیح انتخاب شده به شما امکان می دهد این رویداد را به خاطر بیاورید و دوباره و دوباره به آن بازگردید.

به طوری که دختر امتناع نکند ، ایجاد شرایط مناسب برای مکالمه مهم است. می توانید چیز اصلی را بیابید. اما اگر مصاحبه شگفتی ها و رفتارهای عجیب و غریب را دوست نداشته باشد ، ترجیحاً به روش کلاسیک داده می شود. برای دیدار ، می توانید در موسسه ای که دوست دارد از آن بازدید کند ، میز تهیه کنید یا یک شام عاشقانه ترتیب دهید. در تابستان می توانید پیک نیک ، پیاده روی در پارک بروید. انتخاب تاریخی که برای هر دو مهم باشد ، به عنوان مثال ، دوستیابی یا روز ولنتاین ، دختر را برای گفتگو قرار می دهد.

ویژگی عاشقانه ارتباطات یک هدیه متوسط u200bu200bخواهد بود و به احساسات یک مرد و موضوع آینده گفتگو اشاره می کند. به عنوان مثال ، دسته ای از گل های مورد علاقه او. می توانید با قرار دادن یک نت در آن ، دسته ای از توپ ها را باد کرده و یا یک خرس عروسکی کوچک ارائه دهید.

نوشتن رمانتیک روشی برای ابراز احساسات برای کسانی است که از صحبت حضوری خجالت می کشند. اگر سطح دانش یک پسر و یک دختر اجازه می دهد ، می توانید آن را به زبان انگلیسی بنویسید. گفتن اینکه یک زن مانند است ، روی کاغذ راحت تر است. می توانید در هنگام شام نامه ای بدهید و انتظار واکنش او را دارید.

نوجوانان می توانند برای ارسال پیام کوتاه “بیایید ملاقات کنیم”. بزرگسالان باید از این روش خودداری کنند و در مورد ملاقات حضوری با یک انتخاب تصمیم بگیرند.

برای اینکه دختر با ملاقات موافقت کند ، کلمات باید صمیمانه باشند و از قلب خالص سرچشمه گرفته باشند. استفاده از حداقل عبارات انتزاعی مهم است: مرد فقط باید در مورد روابط خاص صحبت کند.

ابتدا باید در مورد احساسات صحبت کنید و فقط پس از آن پیشنهاد دهید. در عین حال ، باید از کلیشه های احساساتی جلوگیری کرد “من بدون تو نمی توانم زندگی کنم!” “یا” شما عشق زندگی من هستید! ” این عبارات باید ساده تر باشد ، به عنوان مثال ، “من از شما خوشم می آید” ، “من می خواهم روابط ما به چیز دیگری تبدیل شود” ، “من احساسات گرمی برای شما دارم. زنان ، فارغ از سن ، عاشق سخنرانی های زیبا اما ساده هستند.

اگر مرد بخواهد عاشقانه رفتار کند ، باید کلمات الگویی را که در اینترنت پیدا می کند ، کنار بگذارد. آنها فقط مکالمه را کنار زدند. از عبارات رایج ، عبارات “دوست دختر من باش!” ترجیح داده می شود. “یا” روح من باش! “

آشکارا خوابیدن را پیشنهاد می کند – این یک اشتباه معمول است که مردان مرتکب می شوند. با احتمال زیاد ، دختر بدون توجه به آنچه گفته می شود ، بلافاصله امتناع می ورزد.

وقتی می بینید که انتخاب شده عاشق است ، کار ساده تر می شود ، اما حتی در این حالت چیزهای زیادی به کلماتی که آن مرد گفته است بستگی دارد.   نمونه هایی از عبارات وجود دارد که می تواند برای عاشقانه و در اصل پیشنهاد یک دختر برای ملاقات وجود دارد:چگونه دختری را به قرار دعوت کنیم

اگر دختری بلافاصله با یک رابطه موافقت نکند و از او بخواهد زمان را برای فکر کردن بخواهد ، دیگر نیازی به “فشار” بر او نیست. پیشنهاد این دوست برای ملاقات با ارتباطات اساسی او تغییر می کند ، بنابراین او به وزن خود نیاز دارد.

یک رسم وجود دارد که براساس آن ، نقش آغازگر رابطه با آن مرد است. این مردانی هستند که معمولاً دختران را به روز دعوت می کنند. با این حال ، این قانون تعیین شده به طور فزاینده ای ناکام است. گاهی اوقات یک پسر جرات نمی کند اولین قدم را بردارد یا به سادگی متوجه دختری نمی شود که علاقه بیشتری به او نشان می دهد. و در این مورد چه باید کرد؟ صبر کنید ، آشتی کنید یا شاید به شخص دیگری توجه کنید؟ چرا ابتکار عمل را به دست خودتان نمی گیرید و آن مرد را به ملاقات دعوت نمی کنید؟

این البته طولانی ترین ، اما همچنین مطلوب ترین سناریو است. اگر آن مرد قاطعانه نمی خواهد شما را متوجه کند یا به سادگی از احساسات شما برای او خبر نداشته باشد ، توصیه می شود با باز کردن چشمان خود به سمت آن شروع کنید. وضعیتی که پسر آن جمله را تلفظ می کند: “بیایید با هم ملاقات کنیم” هنوز هم برای هر دو راحت تر است ، بنابراین نباید امید داشته باشید که صدا به وجود بیاید.

برای انجام این کار ، شما باید این مرد را روشن کنید که واقعاً او را دوست دارید. در هر صورت ، حتی اگر معلوم باشد آنقدر معتدل است که نتواند روابطی را به شما ارائه دهد ، بسیار مفید خواهد بود. عباراتی که در هر مورد فردی مناسب خواهند بود کاملاً به وضعیت بستگی دارند. گزینه های زیر را می توان به عنوان مثال ذکر کرد:

در عین حال ، فراموش نکنید که همیشه با این مرد جوان زیبا و دوستانه باشید. مفید خواهد بود برای نشان دادن چند بار چگونگی تغییر خلق و خوی شما هنگام بهبود به نظر می رسد. برای وفاداری ، می توانید برای دوستان متقابل خود روشن کنید که نسبت به آن بی تفاوت نیستید. تقریباً مطمئناً یکی از آنها ، اما یکی از برگزیدگان خود را در مورد آن آگاه خواهد کرد.

سعی کنید هرچه بیشتر ممکن است در دسترس یک جوان باشید. چگونه اتفاق می افتد در لحظه مناسب “در دست” باشید تا بتواند عبارات آرزو شده یا حداقل همتایان نامشخص آن را تلفظ کند ، مانند: “می توانم شما را همراهی کنم؟” ، “امشب چه می کنید؟” یا “شام خوردید؟” شاید با هم بخوریم؟ “

اگر علی رغم تمام تلاش های شما ، جوان به شما توجهی نکرده است ، به این معنی است که او یا به شما علاقه ای ندارد و در اصل ساکت است ، یا هنوز به خود اطمینان ندارد و خجالتی است. و در هر دو مورد این سؤال را از خود بپرسید: “آیا من واقعاً به این مرد احتیاج دارم؟” و اگر چنین است ، پس به اقدامات قاطع تری ادامه دهید.

بسیاری از آنها خجالت می کشند که عبارت “بیایید ملاقات کنیم” را به شکل تحت اللفظی خود تلفظ کنند. اما این ضروری نیست. فرمول های بسیاری وجود دارد که به عنوان یک جایگزین عالی عمل خواهد کرد. علاوه بر این ، آنها به ما این امکان را می دهند که یک موقعیت مناسب را برای ادامه کار شبیه سازی کنیم. چنین عباراتی را می توان دعوت به عمل نامید. در اینجا فقط چند مثال آورده شده است:

همه اینها را باید با طنز گفت ، انگار به شوخی ، به آرامی ، اما بر درخواست شما پافشاری کنید. به عنوان مثال ، اگر مردی بگوید که او چیزی در سگ ها نمی فهمد ، می توانید با اطمینان پاسخ دهید: “باور کنید ، این کاملاً بی اهمیت است ، نکته اصلی این استعداد است. من با تکیه بر شهود خود به شما توصیه می کنم که مشاوره بدهید. “

این تنها اصولی است که دعوت به عمل ساخته می شود ، در واقع این عبارت می تواند باشد. در اینجا باید ماهیت آن مرد و لیستی از سرگرمی های احتمالی وی و به ویژه اوضاع را در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، اگر یک مرد غیرفعال است ، بیشتر وقت خود را صرف انجام تمرینات آرام می کند ، شاید از ارتفاعات وحشت داشته باشد ، بهتر است از او یک پرش چتربازی مشترک پیشنهاد نکنید. نیازی نیست او را در موقعیتی ناراحت کننده قرار دهید. هرچه این پیشنهاد ساده تر و سنگین تر از نظر او باشد ، پذیرش آن نیز ساده تر خواهد بود.

اما بعد از اینکه بالاخره خود را در کنار هم پیدا کردید (در یک فیلم یا پیاده روی) ، می توانید تهاجمی نرم خود را ادامه دهید. از این گذشته ، هدف نهایی این رویداد ، ارتباط شخصی با یک مرد جوان است. بنابراین ، باید او را درک کنید که این جلسه تنها نیست بلکه اولین مورد در یک سری بسیاری دیگر است که منتظر شما هستند. به عبارت دیگر ، این پیاده روی را می توان آغاز یک رابطه دانست ، مگر اینکه ، البته ، او با قاطعیت مخالف است. عباراتی مانند:

بعد ، چند روز برای مشاهده تغییرات در رابطه با آن مرد. برای سرعت بخشیدن به این روند ، باید رفتار شما نیز اندکی تغییر یابد. در جلسه بعدی ، می توانید به خودتان آرامش و اطمینان خاطر تری بدهید ، حتی می توانید کمی مراقبت از خود نشان دهید. اگر پس از آن ، مرد غریبه و جدا از هم بماند ، شما واقعاً با یک “مهره سخت” یا “پرونده سخت” روبرو می شوید – شما بهتر می دانید. و دوباره این سؤال را از خود بپرسید: “آیا به چنین مردی احتیاج دارم؟” اگر هنوز جواب “بله” است ، به یک حمله قاطع ادامه دهید.

این یک اقدام شدید است ، اما اگر تمام موارد قبلی منجر به موفقیت نشده است ، باید به آن متوسل شوید. البته ، خطر رد وجود دارد و تمام آنچه با آن در ارتباط است ، وجود دارد ، اما ، در هر صورت ، وضوح وجود خواهد داشت. علاوه بر این ، می توان کارهای زیر را تنظیم کرد ، برای مثال ، این پسر را فراموش کنید ، دیگری را پیدا کنید یا هنوز به این هدف برسید. علاوه بر این ، یک حمله قاطع دارای مزایای دیگری است.

اولا ، آن مرد دیگر قادر به فرار و تقلید از سوء تفاهم نخواهد بود ، او مجبور است از یک طریق یا دیگری به این سؤال پاسخ دهد. ثانیا ، در صورت پاسخ مثبت ، آنچه را بدست آورده اید بدست می آورید. رابطه شما درست از همین لحظه آغاز می شود. هر عبارت برای انتخاب به عنوان پیشنهادی برای دیدار ، هر دختر برای خود تصمیم می گیرد ، و همچنین لحنی را که در آن تلفظ می شود. مطلوب است که با تصویر شما همبستگی داشته باشد. در میان گزینه ها عبارتند از:

باید ماهیت مرد را در نظر بگیرید. اگر او بیش از حد بسته و خجالتی است ، بهتر است از فشار بیش از حد و حتی بی ادب تر خودداری شود. برای مثال می توانید ساده ترین عبارات را انتخاب کنید:

اگر او “بله” پاسخ دهد ، پس همه چیز خوب است ، می توان تبریک گفت. با این حال ، سعی کنید هر لحظه به او یادآوری نکنید که او واقعیت روابط شما را مدیون شماست. بهتر است این لحظه را صاف کنید و سعی کنید فراموش کنیم ، زیرا این باعث خوشحالی جوانی نمی شود ، حتی اگر او ذهن خود را نشان ندهد.

در صورتی که آن مرد امتناع ورزید ، به او بگویید که این به شما آسیب بزرگی وارد کرده است. بهتر است با عباراتی گفته شده با عادی ترین لحن پاسخ دهید ، به عنوان مثال: “حیف ، البته ، نه ، این طور نیست” یا “خوب ، موفق باشید ، نظر خود را عوض کنید – به من اطلاع دهید” سپس این مرد جوان توصیه می شود طوری رفتار کنید که گویی هیچ اتفاقی نیفتاده است ، فقط برای محروم کردن او از علائم توجه ، سخنان دلپذیر و ظاهر ملایم. با او به عنوان یک دوست خوب ارتباط برقرار کنید ، اما نه بیشتر. شاید او به زودی از موقعیت متعادل ، بزرگسالان شما قدردانی کرده و نگرش خود را نسبت به شما تجدید نظر کند.

با این حال ، گاهی اوقات آرامش آسانی نیست. مطمئناً برای یک دختر زنده ماندن از امتناع از شخصی که واقعاً دوستش دارد دشوار خواهد بود. اما لازم است احساسات واقعی شخص را پنهان کنید تا در مکان مناسبی ضرب و شتم به راحتی به دیگران نشان داده نشود. علاوه بر این ، مانور مانیتورینگ شما را در هر کجا که بخواهید بسیار تسهیل خواهد کرد.

اگر به زودی پس از امتناع از این رابطه ، با یک فرد دیگر رابطه برقرار کنید ، هیچ کس شما را به خاطر “فقط تلاش برای فراموش کردن عشق بی حد و حصر خود فراموش نکنید و فقط از پسر جدید استفاده کنید” را سرزنش نکنید. حتی اگر چنین ایده ای برای شخصی پیش بیاید ، همیشه می توانید با تعجب پاسخ دهید: “فراموش کنی؟ چه کسی؟ آن مرد جوان؟ بله ، من در همان لحظه او را فراموش کردم ، آیا این قابل مشاهده نیست؟ “

حتی تلاش برای برنده شدن در پسری که آنقدر جسورانه از شما امتناع ورزد ، موفق تر خواهید بود اگر آنها را از منظر دختری آرام ، محتاط و با اعتماد به نفس در نظر بگیرید. هیچ چیز مردان را به اندازه وسواس و دفع تمام وقت ، زن دفع نمی کند ، عمیقاً عاشق آنها است.

هنگام دیدار ، لبخند بزنید و به شما سلام می کنم.   یکی از آسانترین راههای دوستی با دختری که دوست دارید این است که در هنگام ملاقات رفتار دوستانه و دوستانه داشته باشید. نشان دهید که از دیدن او خوشحال هستید: به چشمان خود نگاه کنید ، با لبخند گرم لبخند بزنید و سلام کنید.

به تجارت علاقه مند شوید.   اگر می خواهید با یک دختر بهتر آشنا شوید ، مهم است که یاد بگیرید که بدون او هیجان بیش از حد صحبت کنید و با او وقت بگذارید. سعی کنید مکالمه را با گفتگوی کوچک شروع کنید. سوالات مربوط به موضوعات به شما کمک می کند تا مکالمه را شروع کنید و علاقه خود را به زندگی دختر نشان دهید تا ارتباط سریع برقرار شود.

در مورد علایق مشترک بحث کنید.   شرکای رمانتیک باید با هم مشترک باشند. در مکالمات با دختر ، سرگرمی های مشترک خود را برای نزدیک شدن و ایجاد دوستی در میان بگذارید.

نکته:   در حین مکالمه به دختر گوش دهید تا او علاقه خالصانه شما را ببیند. به شخصی که دوست دارید توجه کنید.

شوخی کنید تا حس شوخ طبعی خود را نشان دهید. قطعاً شوخ طبعی به شما نزدیک می شود. اگر او شما را خنده دار جلوه دهد ، در این صورت او در شرکت شما راحت تر خواهد بود و ممکن است شما را جذاب جلوه دهد.

در یک شبکه اجتماعی دوست شوید.   اگر می خواهید یک دختر را دوست داشته باشید ، به اشتراک گذاری وقایع زندگی خود بپردازید. برای به اشتراک گذاشتن سرگرمی ها ، علاقه ها و رویدادهای مختلف و همچنین دنبال کردن انتشارات این دختر در شبکه های اجتماعی مشترک شوید.

با دوستانش دوست شوید.   اگر می خواهید او را با هم قرار دهید باید جزئی از زندگی دختران باشید. دوستان نقش مهمی در زندگی هر شخص دارند. اگر دختری را ملاقات کردید و از ایده رابطه رها نشوید ، پس تلاش کنید که همچنین سعی کنید به دوستان خود نزدیک شوید.

دختر واقعاً شما را طوفانی از احساسات و احساسات ایجاد می کند ، اما برای نزدیک شدن به او ، صحبت کردن و حتی بیشتر گفتن اینکه شما واقعاً او را دوست دارید ، و سپس برای شروع یک رابطه – فراتر از قدرت خود را پیشنهاد می کنید؟ قابل حل است.

چرا بسیاری از مردان از صحبت با یک دختر می ترسند؟ شایع ترین دلایل به شرح زیر است:

بله ، همه اینها دلیل خوبی برای جلوگیری از اقدام است.

اما فقط تصور کنید که او – دختری که شما را جذب می کند – نیز ممکن است از اولین قدم نترسد. یا آیا این همان زندگی است که زندگی با رنگهای جدید درخشش خواهد یافت؟

وقت عمل است!

از نظر اخلاقی ساده ، اما بسیار دشوار است. اغلب شما نمی توانید استراتژی ها و راه حل های پیچیده را توسعه دهید ، اما مستقیماً عمل کنید. بنابراین ، توصیه به امر عادی ساده است: افکار خود را جمع کنید ، به سمت هدف همدردی خود بروید و به احساسات خود اعتراف کنید.

البته ، حتی در اینجا ارزش اجرای چندین قانون را نیز دارد:

علیرغم سادگی ظاهری ، هنگام استفاده از این روش ، باید چندین نکته بسیار مهم را رعایت کنید: مرتب باشید (لباس تمیز و دوش روزانه مرتبط باشد) ، می توانید ادکلن را با بوی دلخواه خود بپاشید. پایدار باشید ، اما بیش از حد بیش از حد – اگر خودداری کردید ، باید مدتی صبر کنید و می توانید سعی کنید اعتراف را تکرار کنید. فرض کنید این کار را بعد از چند هفته یا حتی چند ماه انجام دهید. دختران عاشق مداوم هستند ، اما آزار دهنده نیستند. همچنین لازم نیست با پشتکار ادامه دهید – پس از سومین امتناع ، بهتر است از تلاش خودداری کنید.

شروع یک رابطه کاملاً ممکن و به روشی کاملا متفاوت است. اگر شما فردی بسیار خجالتی هستید که نزدیک شدن به هدف همدردی با مرگ مشابه است ، می توانید رمز و راز اضافه کنید. چه دختری از معماهای و پیام های یک تحسین مخفی را دوست ندارد؟ بنابراین ، در اینجا یک ایده آماده است:

بله ، احتمال رد آن هنوز وجود دارد ، اما اگر نبوغ کافی نشان داده اید و در ابتدا برای دختر خوشایند بودید ، پس به احتمال زیاد ، او در حال حاضر عاشق شما در غیاب است ، بنابراین او با خوشحالی این پیشنهاد را می پذیرد. خوب ، و حتی اگر نه ، با ارزش ترین تجربه را بدست آورید. در هر صورت ، نیازی به ناراحتی نیست.

به دختر کمک کنید وقتی افراد یکدیگر را غالباً کافی می بینند ، احتمال زیاد وجود دارد که آن مرد قبلاً توانسته است نقاط قوت و ضعف خود را مورد مطالعه قرار دهد و می داند چه زمانی کمک می تواند مفید باشد. او را در موقعیت های دشوار رها نکنید ، حمایت کنید و بعد ، تنها مانده ، به او اعتراف کنید که احساس می کنید.

اگر بانوی قلب یک شرکت کننده منظم در اجتماعات دوستانه است ، می توانید از این روش استفاده کنید. برای کل شرکت یک رویداد برگزار کنید – سفر به پارک تفریحی ، پیک نیک ، پیاده روی در مکان های جالب. اطمینان حاصل کنید که او در آن شرکت می کند. در حین استراحت لحظه ای را که با او تنها هستید در مکانی غیرمعمول ، زیبا و جوی قرار دهید. عمل کن

2019 موهای کامل – رنگرزی. درمان کوتاهی مو. جواهرات

خط مشی رازداری

جزئیات تماس

چگونه می توان یک دختر را به قرار ملاقات دعوت کرد؟ این سوالی است که همه پسرها همیشه هنگام برخورد با دختران با مشکل یا ناامنی روبرو می شوند. همچنین هیجان نحوه انجام آن بهترین راه، ویژگی فداکاری در پسرهای عاشق که می خواهند از دختر جواب مثبت تضمین شده بگیرند. پسر سعی می کند یک پیشنهاد زیبا ارائه دهد تا دختر درک کند که چقدر به او علاقه دارد ، چگونه او را دوست دارد و چقدر با او مودب است.

بیایید سه مورد را در نظر بگیریم. اولین مورد این است که یک پسر زیبا است ، اما او را خیلی دوست ندارد ، یا نمی فهمد که اصلاً این کار را دوست ندارد. در این شرایط ، وقتی اولین برداشت خراب شد یا ارتباط قبلی به نتیجه نرسید – پسر می تواند امیدوار باشد که اولین جمله پیشنهادی برای ملاقات ، چیزی را تغییر دهد ، او روی این عبارت شرط می بندد. اینجا ارزش دارد نگاهی هوشیارانه داشته باشید. تمرین نشان می دهد که یک برگزیده بی علاقه حتی با خواستگاری برای ازدواج ، رابطه را تغییر نخواهد داد. چنین پیشنهادی حتی موجب فشار بر وی می شود و وظایف اخلاقی را به وی تحمیل می کند. فقط ممکن است برای او خوشایند باشد که فقط به عنوان آشنایی ارتباط برقرار کند ، نه نزدیکتر و امتناع از این که پسر به او امید می بخشد ناخوشایند است. در اینجا دختر ، هر چقدر هم عبارتی یا عملی که پسر ممکن است ارائه دهد ، امتناع خواهد کرد.

وضعیت دوم در حال حاضر بهتر است – وقتی آن پسر و خانم جوان از قبل دوست هستند. غالباً ، دختران پسران را به اصطلاح در اطراف خود در منطقه دوست نگه می دارند. پسر به یکی از منتخبین توجه می کند ، مراقبت می کند ، شاید گل می دهد ، اما در عین حال دختر آماده نیست که بیشتر به سمت نزدیک شدن پیش رود. با دعوت از یک دختر برای قرار ملاقات ، پسر به احتمال زیاد می شنود که چه شخص خوب و شیرینی است ، اما آنها باید دوست باشند. او پسر را یک مرد ، یک شریک زندگی احتمالی برای عشق و روابط نمی داند ، حتی ممکن است موضوع دیگری از آه او باشد. توجه پسر هنوز هم دلپذیر است ، و او فقط یک دوست می شود ، در مدار می ماند. برای یک پسر ، اغلب به نظر می رسد یک مرحله انتقالی برای یک رابطه است. او متقاعد شده است كه فرد منتخبش هنوز او را مورد توجه قرار نداده است ، و نمي فهمد كه چقدر خوب است ، و با ادامه ارتباط در قالب دوستان ، او اين موضوع را درك خواهد كرد و با او قرار ملاقات خواهد گذاشت.

حالت سوم این است که یک پسر با یک دختر خوب است ، و او نیز با او. تعدادی از قرارها قبلاً اتفاق افتاده است ، احتمالاً بوسه ، در حالی که پسر در انجام کار عجله ای ندارد ، او در حال فکر کردن است که چگونه دختر را به درستی دعوت کند تا ملاقات کند. با این حال ، می توانید در اینجا متفاوت به آن نگاه کنید. چرا اگر پسر و دختر قبلاً زن و شوهر بوده اند ، باید برای ملاقات با خواستگاری صحبت کنید؟ اگر می بینید که آنها جذب یکدیگر می شوند. فقط این است که چیزی را خراب نکنیم ، و فقط یک پیشنهاد ناموفق برای ملاقات می تواند چنین کنجکاوی باشد. از این گذشته ، وقتی روابط به طور طبیعی توسعه یابد ، در مسیر درست جریان یابد ، نیازی به افزودن چنین مقامات رسمی به آنها نیست. یک پسر حتی می تواند نوعی بازآرایی را در سر خود ایجاد کند – به جای اینکه به این فکر کند که چگونه یک دختر را به درستی دعوت کند تا ملاقات کند ، یک سری از قرارهای دلپذیر را برای خود تعیین کند ، که خود تصمیم به شروع یک رابطه ، اضافه کردن صمیمیت و تقویت ارتباطات خواهد گرفت. این واقعیت که عاشقان زن و شوهر شده اند ، برای آنها و اطرافیانشان روشن خواهد شد ، وقتی یک سری جلسات که بتدریج به دوست یابی تبدیل می شوند ، آنها دائماً وقت خود را با هم می گذرانند ، به سینما می روند ، برای ملاقات با دوستانشان دیدار می کنند ، با افراد جدید ملاقات می کنند یا حتی با پدر و مادر.

با این حال ، اگر هنوز می خواهید چنین پیشنهادی را ارائه دهید ، ما روش های انجام این کار را به زیبایی تجزیه و تحلیل خواهیم کرد.چگونه دختری را به قرار دعوت کنیم

کوتاهترین راه این است که فقط به سراغ دختر بروید و خود را ثابت کنید ، با آرامش ، می توانید بگویید که او را دوست دارید و می توانید ارتباط برقرار کنید. و سپس به او نزدیکتر شوید – بغل کنید ، سعی کنید بوسه بزنید ، از اینکه فعال باشید نترسید. از این گذشته ، یک تکنسین فوق العاده یا اقدامات صد در صد صحیح که باید انجام شود تا یک دختر عاشق شود ، در واقع وجود ندارد. هیچ چیز نمی تواند جایگزین ارائه طبیعی خود ، لذت فرد از برقراری ارتباط شود. شما خود م theلفه اصلی یک رابطه هستید و یک پیشنهاد زیبا فقط می تواند مکمل یک تصویر خوشایند باشد که قبلاً تثبیت شده است.

وقتی به طور کلی در برقراری ارتباط موفق باشید ، دعوت از همان شخص برای ملاقات برای شما راحت تر خواهد بود. تنها دختر… ویژگی های یک پسر مانند اعتماد به نفس ، تسلط ، دانش از آنچه که خودش می خواهد ، مسئولیت ، توانایی برانگیختن و تغییر احساسات – به طور کلی ، شکل تصویر کلی، که باعث جذابیت در دختر می شود.

این اشتباه است که شروع به کار زیاد برای دختر یا بارگذاری او با هدایا کنیم ، فقط به این ترتیب که او سرانجام به رحمت تبدیل شده و توجه کند. یک پیشنهاد زیبا نباید رشوه باشد ، هزینه های آن متناسب با رابطه فعلی شما نیست. نکته اصلی این است که پسر باید روی خودش شرط ببندد. اگر احساسی وجود دارد که خود کافی نیست – شما باید از خود مراقبت کنید ، ابتدا برای خود جالب شوید و عزت نفس خود را بالا ببرید. اما سعی نکنید طوری شروع کنید که انگار به دختر اضافی پول می دهید ، کمبودهای خود را با هدیه و بندگی بیش از حد جبران کنید. بیشترین چیزی که یک پسر می تواند بدهد احساسات است و به هیچ وجه متناسب با هزینه بالای هدیه نیست.

چگونه می توان احساسات یک دختر را برانگیخت؟ در اینجا مهمترین نکته این است که خود آنها را آزمایش کنید و بتوانید آنها را منتقل کنید. برای تحریک یک احساس ، باید آن را احساس کنید یا اقدامی غیراستاندارد انجام دهید که آن را راه اندازی کند. بنابراین ، مهم است که درک کنیم کدام پیشنهاد برای دختر زیبا خواهد بود ، احساسات او را برانگیخته است. درک آنچه یک دختر دوست دارد ، آنچه در سر او ، در روح او اتفاق می افتد ، کلید نه تنها شروع موفقیت آمیز یک رابطه ، بلکه همچنین رشد هماهنگ آنها است. در غیر این صورت ، این واقعیت که ممکن است یک پسر زیبا به نظر برسد و هزینه زیادی را متحمل شود ، ممکن است در دختران احساساتی ایجاد نکند ، اما برعکس ، یک عمل ساده ممکن است او را متحیر کند.

وقتی یک پسر خودش احساسی را احساس می کند ، کاملاً آن را تجربه می کند – او و آن دختر را آلوده می کند. بنابراین ، بسیار مهم است که از خود لذت ببرید ، در لحظه خواستگاری آرام و آرام باشید. پسری وجود دارد که نگران است و منفی نگری را تجربه می کند – مهم نیست پیشنهادی که تهیه کرده است ، دختر احساسات منفی را نیز تجربه خواهد کرد.

چگونه یک دختر را برای ملاقات در VK دعوت کنیم؟ این می تواند یک فرصت اضافی ، یک کانال مناسب برای بیان همدردی شما یا راه اصلی ارتباطی شما باشد.

اگر در واقعیت به عنوان دوست یا فقط آشنای ارتباط برقرار می کنید ، می توانید از طریق شبکه اجتماعی با او قرار ملاقات بگذارید. علاوه بر این ، برای او ممکن است نوعی دلیل تجاری وجود داشته باشد ، و تاریخ مانند یک جلسه عادی برای تحصیل ، کار یا علاقه با دوستان باشد. در چنین جلسه ای می توانید یک بار دیگر خودتان بفهمید که آیا آنقدر دختر را دوست دارید که حالا بخواهید زن و شوهر شوید. و سپس در مورد چگونگی دعوت یک دختر برای ملاقات در VKontakte به بهترین روش ، همانطور که دوست دارد ، فکر کنید. بعد از یک قرار ملاقات ، حتی بعد از گذشت دو روز ، در یک محیط آرام و راحت برای همه ، می توانید با بیان کتبی پیشنهاد خود ، ارتباط خود را ادامه دهید.

روزگار جملات استاندارد ، پیام های طنز آمیز یا عاشقانه که از فرمول استفاده می شود گذشته است. بنابراین ، بگذارید پیام شما نویسنده ، ساده و صمیمانه باشد – این دقیقاً همان چیزی است که دختری که نسبت به شما بی تفاوت نیست ، قدردانی خواهد کرد. به او بگویید اگرچه اخیراً یکدیگر را می شناسید ، اما از ملاقات با او هیجان زده اید. اینکه شما قرار نیست در اینترنت به دنبال برخی شعرها باشید ، بلکه هر روز که به سمت او می روید از ته قلب خود صحبت کنید و به معنای واقعی کلمه به ملاقات فکر می کنید. و وقتی می بینید ، آنها بی نهایت خوشحال می شوند. می توانید فقط به خاطر حضور در آنجا از او تشکر کنید و از او بپرسید که آیا با شما خواهد بود؟ برای دختری که می خواهد با شما قرار ملاقات بگذارد ، این بهترین شناخت ، صریح ، صمیمانه و صمیمانه خواهد بود. احساسات شما بی پاسخ نخواهد ماند.

با این حال ، ممکن است بخواهید اصالت داشته باشید یا حتی دختر را تحت تأثیر خود قرار دهید. شاید او عاشق سورپرایزها باشد ، یا فکر می کنید با یک دعوت جذاب ، تضمین می کنید که به نفع او و دوستانش باشید. سپس از یکی از ابزارهای شبکه های اجتماعی استفاده کنید که خوشبختانه تعداد زیادی از آنها وجود دارد! شما می توانید برای او صدا یا فیلم ضبط کنید ، یک مینی کوئست یا یک بازی بسازید ، دوستانش را بهم متصل کنید ، حتی یک فلش اوباش بسازید! چنین اعترافات واضحی برای مدت طولانی در احساسات و حتی بیشتر – در حافظه و یادداشت های شما باقی خواهد ماند. شاید حتی در سالهای قدیمی او این لحظه عاشقانه را به یاد بیاورد.

حتی اتفاق می افتد که شما در واقعیت با دختر ارتباط برقرار نکرده اید ، اما تاکنون فقط در شبکه اجتماعی بوده اید ، اما قبلاً موفق به شناختن یکدیگر شده اید ، مطمئن هستید که می خواهید به رابطه خود ادامه دهید. در اینجا ارزش آن است که همه موارد را یک بار دیگر با دقت بسنجید ، پیشنهاد می کنیم ابتدا ملاقات کرده و صحبت کنید. اگر کیلومترها از هم فاصله دارید و اکنون راهی برای ملاقات وجود ندارد ، حتی اگر مطمئن باشید که با یک همسر روحانی آشنا شده اید – از طریق لینک ویدیویی ارتباط برقرار کنید ، حتی بهتر یکدیگر را بشناسید ، در مورد امکانات یک رابطه از راه دور بحث کنید و فقط پس از آن به پیشنهاد خود ادامه دهید.

به پسری که نگران است دختر نتواند امتناع کند یا حتی ممکن است قبلاً از این دختر یا دختر دیگر امتناع کرده باشد ، می توان نگران نباشید زیرا با مطالعه روانشناسی دختران ، تقریباً با احتمال زیاد قادر به دستیابی به هر چیزی خواهد بود. اگر پسری واقعاً بخواهد با دختری به انتخاب خود رابطه برقرار کند ، می تواند این کار را انجام دهد وقتی که تسلیم نشود ، تلاش خود را متوقف کند. حتی اگر دختر در ابتدا امتناع کند ، آن را جدی نمی گیرد ، نمی خواهد در مورد این رابطه چیزی بشنود. تنها سوال تعداد نمونه است که برای هدفمندی مشکلی ایجاد نمی کند مرد جوان، که به امتناع پاسخ نمی دهد ، اما خواستگاری و تجلی را ادامه می دهد.

دختران واقعاً وقتی مورد جستجو قرار می گیرند این کار را دوست دارند و حتی ممکن است در ابتدا به منظور التهاب بیشتر پسر یا از بین بردن دوست پسرهای ناامن از این کار امتناع کنند. هنگامی که یک پسر به طور فعال به دنبال یک دختر است ، این احساسات شدیدی را در او ایجاد می کند ، و در اینجا دیگر آنقدر مهم ، مثبت یا منفی نیست. در هر صورت ، در این مرحله او قبلاً به پسر وابسته می شود.

اگر یک امتناع غیر قابل عبور را تجربه می کنید ، از چنین تکنیک روانشناختی برای کاهش اهمیت شی استفاده کنید. دختری را تصور کنید که واقعاً دوست دارید ، بدون چنین آرایش موفقی ، با لباس های معمولی ، بدون لوازم جانبی برای وضعیت و هیچ یک از دوستانتان ، کارهای معمول خانه خود را انجام می دهد – تصویر تقریبا جادویی او را خراب می کند.

با تقسیم آن به قطعات ، با هم افزایی تصویری زیبا را با هم ترکیب کرده اید ، که چنین قدرتی بر شما دارد ، یک فرد عادی را در مقابل خود خواهید دید که همان ترس ها را دارد و.

پیشنهاد ملاقات با شما چندان ترسناک نخواهد بود و حتی به ترتیب بسیار طبیعی تر به نظر می رسد و شانس زیادی برای موفقیت دارد. دختر دوست دارد شما چگونه با او در یک سطح مساوی ارتباط برقرار کنید ، و مانند بقیه دوست پسرهای شکست خورده جلوی او حرکات نکنید. در یک موقعیت شدید ترس از طرد شدن ، حتی ارزش دارد که با کمک یک روانشناس به ریشه های این ترس روی بیاورید – مشخص خواهد شد که اوضاع به هیچ وجه با دختر ارتباط ندارد ، بلکه با نگرش های مخرب شخصی است.

برای غلبه بر ترس از طرد شدن ، یک پسر باید ارزش خود را افزایش دهد ، شواهد موفقیت در روابط با دختران را بدست آورد. وقتی بالا می آیید و از شما محروم می شود ، اثبات تأیید عدم موفقیت خود را پس می گیرید. به جای اعتماد به نفس ، ایده ای توسعه یافته است که اگرچه من آدم خوب، دختران من را دوست ندارند

شما باید در تجربه خود چیزی داشته باشید که اعتماد به نفس بالا ، قوی شما را تأیید کند و هیچ کس نمی تواند آن را از بین ببرد. بر اساس موفقیت های شخصی خود ، شما می دانید که دختر چیزی برای دوست داشتن شما دارد ، شما پیشنهاد می دهید. ارزش خود را بشناسید ، دریابید که دقیقاً برای چه چیزی به خود احترام می گذارید ، حتی تا جایی که محاسن خود را روی کاغذ بنویسید. روی نکات مثبت زندگی تمرکز کنید. دخترانتان را که ملاقات کرده اید و بدون اینکه متوجه شوید دوست دارید. از دوستان خود بپرسید چه نقاط قوت جذابی در مورد شما می دانند. شما چیزهای جدید زیادی را برای خود کشف خواهید کرد ، و این به اعتماد شما کمک می کند.

آیا می خواهید پیشنهادی غیرمعمول ارائه دهید؟ امروز فرصت های زیادی دارید. اگر قبلا حتی روی آسفالت کتیبه ای وجود داشت ، امروز روش های زیادی برای بیان احساسات خود به روشی اصیل و به یاد ماندنی وجود دارد. حتی آژانس های حرفه ای نیز می توانند به شما در تحقق رویاهایتان کمک کنند ، آنها بیشتر کارها را بی سر و صدا انجام می دهند ، در حالی که نقش شخصیت اصلی به شما ارائه می شود.

شما می توانید این پیشنهاد را در خانه دختر ترتیب دهید ، که به لطف لذت اقوام و همسایگان باعث افزایش اثر می شود. این می تواند کتیبه ای باشد که از شمع یا گل ساخته شده است ، یک سرناد در اجرای خود به سبک آماتورانه ای کمیک یا حتی با یک همراهی دعوت شده است. آیا می خواهید دوستان خود را به این ارتباط برقرار کنید؟ شما می توانید در خانه او یک فلش اوب انجام دهید یا اگر دختر عاشق معماها است ، حتی یک تلاش با یک طرح پیچ خورده ، که مخصوص او ایجاد شده است. در حال حاضر این دختر قطعا فراموش نخواهد کرد!

همچنین ، تمام ابزارهای فنی و رسانه ای به شما کمک می کنند. شما می توانید یک پیام ویدیویی برای یک دختر یا حتی فقط یک چرخه عکس با اعتراف بگیرید ، آواز بخوانید و به دختر یک آهنگ در شبکه اجتماعی بدهید. اگر نگران واکنش دختر هستید یا نمی دانید دخترش آزاد است ، حتی می توانید ناشناس بمانید.

اگر به دنبال چگونگی دعوت یک دختر برای قرار دادن عبارات هستید ، پس اصلی و در عین حال به روشی کارآمد نزدیکتر شدن جذابیت عواطف را خواهد داشت ، و نه استدلال خشک یا یک پیشنهاد رسمی. علاقه مند شده اید که شخصیت های فیلم چگونه این کار را انجام می دهند ، خواهید دید که یک دوست پسر باتجربه می تواند زیبایی ماه را هنگام راه رفتن یادداشت کند ، اما این کار را به گونه ای انجام دهید که دختر به او نزدیک شود ، میل به حضور در کنار او ، توانایی احساس حساسیت زیبا و احساسی جایگزین آن پاسخ مثبت س aالی است که هنوز س beenال نشده است.

چگونه یک دختر را برای قرار دادن عبارات دعوت کنیم ، بعضی اوقات بعضی از بچه ها ترجیح می دهند از جمله “بیایید به” ما “،” بیایید یک زن و شوهر شویم “،” آیا تو مال من خواهی بود؟ ” آنها همچنین دارای قدرت هستند ، به طور عمده برای دختران جوان یا انتظار شنیدن دعوت نامه برای شروع یک رابطه را دارند.

بیایید یک نمونه از سناریوی خاص را برای دیدار با یک پیشنهاد خلاقانه ارائه دهیم. این فرد ملاقات با یک خانم جوان را برای تحویل کتابهای خاکریز تعیین کرده بود و با کت و شلوار کراوات و بوتونیر همراه شد ، که بلافاصله دختر را هشدار داد و کنجکاوی و حیرت او را برانگیخت. او بدون توضیح دادن چیزی ، یک بازیکن را با هدفون به او تحویل می دهد و می خواهد موسیقی گوش دهد ، یک آهنگ عاشقانه را روشن می کند و یک دسته ورق آماده شده از کتاب ها را بیرون می آورد ، که روی آنها اعتراف و دعوت نامه ای را برای ملاقات با دستان خود نوشت ، هر کلمه را جداگانه روی یک ورق و با طراحی. زیبا به نظر می رسید ، مخصوصاً در پس زمینه کت و شلوار جدی او. در پایان ، او نوشت که اگر او نپذیرد ، او می پرد. اگر او موافقت کند – بیش از حد! و بدون اینکه منتظر جواب او باشد ، به معنای واقعی کلمه بدون اینکه حواسش را به او بدهد ، با کت و شلوار به داخل آب پرید و شنا کرد و دور شد. برگشت ، فقط کمی شنا کرد و منتظر جواب دختر شد. نیازی به گفتن نیست که پاسخ مثبت بود.

در این مثال ، پسر اعتماد به نفس ، تمایل به بازی ، خلاقیت ، توانایی برنامه ریزی ، کنترل خود ، ایجاد چیزی با دستان خودش را نشان داد ، از اینکه خنده دار باشد ترس ندارد. پس از پاسخ مثبت ، او شنا كرد و در كراوات مرطوب با چهره ای نامرتب فرو رفت و با چکمه های پر از آب ، به دنبال گلها و شیرینی های پنهان شده در بوته ها رفت. دختر نمی تواند چنین مرد اصلی و شجاعی را برجسته کند و خواستگاری مردان دیگر را کنار بگذارد.

سناریوی مثالی دیگر ممکن است به این شکل باشد. پسر با معلومات برای مدت معینی در یک مکان مورد توافق تماس گرفته و یا به معشوق پیامی می فرستد ، مطمئن باشید که حتماً خواهد آمد. با این حال ، او خودش در زمان تعیین شده ظاهر نمی شود ، دختر منتظر می ماند ، نگاهش می کند و تقریباً ناامید ، متوجه پوستر با دستورالعمل های پیروی از خرگوش سفید می شود. او مدت ها متوجه این مرد عجیب و غریب با کت و شلوار خرگوش شده بود و حالا به دنبال او دوید. اما خرگوش فرار می کند و در انتها سوار ماشین می شود. ماشین به معنای واقعی کلمه در جلوی بینی دختر دور می شود ، اما او در آسفالت جایی که ماشین پارک کرده بود ، می بیند ، کتیبه ای به نام کافه ای که برای هر دو آشنا است. دختر با عجله به آنجا می رود و پشت شیشه کافه علامت “بسته” را می بیند ، که در جلوی چشمانش برگشته است ، در طرف دیگر – یک پیکان. او با توجه به سرنخ های نصب شده بر روی دیوار خیابان ها ، در مسیر مشخص شده دنبال می کند و به مکانی زیبا در پارک می آید ، جایی که یک دوست پسر عاشق با اعتراف در انتظار او است. این دختر یک افزایش احساسی را تجربه کرد و با گذر از تلاش به طور خودکار علاقه و تمایل خود را برای ادامه رابطه ثابت کرد.

دستورالعمل ها

اگر می خواهید دختری را که دوست دارید با او قرار بگذارید دعوت کنید ، به هر شکلی که این کار را انجام دهید ، سعی کنید زمان و مکان مناسب را انتخاب کنید. اگر دختر برای دومین یا سومین بار در زندگی خود شما را می بیند ، نباید چنین پیشنهادی بدهید. او چیزی در مورد شما نمی داند ، و بنابراین بعید است که کاندیداتوری شما را جدی بگیرد. و اگر او از اولین جلسه با یک رابطه نزدیک موافقت کرد ، پس باید در مورد قابلیت اطمینان و جدیت خود دختر فکر کنید. مکانی را برای مکالمه مسئولانه انتخاب کنید که تا حد امکان خصوصی باشد ، تا مزاحم نشوید و دختر احساس راحتی و آرامش کند.

افراد رمانتیک نسبت به پیشنهادی که در فضای دنج و دعوت از یک کافه یا رستوران ارائه می شود بی تفاوت نخواهند ماند. یک عصر دوست دختر خود را به آنجا دعوت کنید. یک غرفه جداگانه که می توانید در آن صحبت کنید ، شام با نور شمع ، شامپاین ، صداهای دلربا از ملودی های غنایی ، یک دسته گل عالی در یک گلدان – همه اینها به دستیابی شما کمک می کند نتیجه مطلوب… این پیشنهاد را می توان در هنگام رقص آهسته ارائه داد. از قبل با نوازندگان در مورد آهنگی با زیر متن مورد نیاز خود موافقت کنید.

با ضمیمه نامه ای که شما با پیشنهادی نوشتید ، یک دسته گل مجلل از گلهای مورد علاقه خود را به خانه بفرستید. متن را می توان به صورت سروده شده ، به سبک عاشقانه یا با شوخ طبعی نوشت.

از دوستان خود دریابید که دختر به چه چیزی علاقه دارد و کار خوبی برای او انجام دهید. اگر او چیزی جمع کرد ، چیز کوچک مربوطه را اهدا کنید و پیشنهاد خود را در این زمینه بازی کنید. اگر او حیواناتی مانند اسب را دوست دارد ، به او پیشنهاد کنید که به جایی برود که بتواند سوار شود و به آنها غذا دهد. پس از آن ، به احترام او یک پیک نیک کوچک ترتیب دهید. در طول جلسه ، لحظه ای وقت بگذارید و احساسات خود را بیان کنید.

از دختر در یک سفر جالب دعوت کنید (که به خودی خود نوعی پیشنهاد است). به عنوان مثال ، به دریاچه بایكال ، با یك كشتی موتوری در امتداد ولگا سوار شوید ، به دره ادلوایس ، ماگنولیای گلدار و غیره نگاه كنید. مناظر زیبا ، گردش در زیر ماه و چلپ چلوپ آب آرامش بخش پس زمینه اعترافات شما خواهد بود.

اگر شما یک کاربر پیشرفته کامپیوتر هستید و نمی توانید یک روز بدون اینترنت را زندگی کنید ، واقعاً اما با کمک فضای مجازی – فقط برای شما. با اعترافات خود یک فیلم کوتاه بسازید ، آن را در Youtube ارسال کنید و پیوند را برای مورد برگزیده خود ارسال کنید. موارد جالب و جالب را پیدا کنید که آنچه را می خواهید بگویید به نمایش بگذارید ، آنها را امضا کنید و برای دختر بفرستید. یا فقط آرایش کنید متن اصلی و دختر را بفرست کارت پستال مجازی با پیشنهاد شما

به سادگی هیچ دستورالعمل جهانی برای چگونگی ایجاد بهترین رابطه جدی وجود ندارد. اما اگر در این مورد نیز جدی باشید ، وی هر نسخه از پیشنهاد شما را می پذیرد.

ویدیو های مرتبط

چگونه دختری را به قرار دعوت کنیم

منابع:

در حالی که فلاسفه در مورد وجود دوستی بین زن و مرد بحث می کنند ، انسانهای فوری مجبور می شوند به طور مستقل مشکلات روابط با جنس مخالف را حل کنند. دوستی واقعی همیشه بر همدردی متقابل استوار است. او با گرمی ، سخاوت و صداقت بی علاقه نفس می کشد و هر لحظه می تواند به عشق بزرگ و ناب تبدیل شود.

دستورالعمل ها

سپس پیشنهاد کنید یک قدم بزنید ، یعنی او را به آن دعوت کنید. برای این کار ، یک فرصت مناسب را انتخاب کنید ، پیش او بروید و یک مکالمه را شروع کنید. در طول مکالمه ، از او در مورد اینکه عصر چه کاری انجام می دهد بپرسید و پس از آن ، آزادانه او را به پیاده روی دعوت کنید. از قبل به او هشدار دهید که می خواهید در مورد چیز بسیار مهمی صحبت کنید.

قبل از خواستگاری ، به خوبی برای گفتگوی خود با او آماده شوید. از ظاهر خنده دار یا احمق بودن نترسید. به یاد داشته باشید که فقط افراد ناامن نمی توانند در مورد احساسات و خواسته های خود صحبت کنند. حتی اگر زیاد نگران باشید ، فقط به درد شما می خورد. سپس دختر می فهمد که شما جدی ترین احساسات را نسبت به او دارید.

در بسیاری از کشورها ، دوست یابی راهی برای سرگرمی عاشقانه و فرصتی برای سرگرمی تلقی می شود. بنابراین ، انواع مختلفی دارد ، چه رسمی و چه عاشقانه. خواه این باشد که رسماً به شخصی از جنس مخالف اعلام کنید که او را دوست دارید و او را به عنوان شریک زندگی آینده خود می بینید. هیچ کس نمی داند چگونه دختری را بهتر از شما برای قرار ملاقات دعوت کند. با این حال ، برخی از قوانین یا ترفندها برای کمک به شما در انجام این کار وجود دارد. راه درست.

اخیراً یکی از دوستانتان به شما گفت که یکی را پیشنهاد داده است دخترزیبا ملاقات و رد شد حالا نوبت شماست و کمی احساس ناامنی می کنید؟ مراقب باشید دوست دختر خود را با چنین پیشنهادی خسته نکنید. اما قبل از اینکه بفهمید چگونه یک دختر را برای قرار ملاقات دعوت می کنید ، ابتدا احساسات خود را بررسی کنید.

شاید شما فقط به او علاقه مند باشید ، در شرکت با او ارتباط برقرار کنید. آنها او را از کنار تماشا می کردند ، و او به نظر شما زیبا و جالب توجه بود. و آیا شما آماده ازدواج هستید ، زیرا این هدف تعیین شده توسط این جلسه است. بعد از اندکی تأمل ، ممکن است به این نتیجه برسید که دختر واقعاً خیلی قلب شما را لمس نکرده است. یا شاید ، برعکس ، شما آماده مسئولیت های اضافی هستید ، نگاهی هوشیارانه به آینده ازدواج بیندازید ، و اکنون فقط باید به سراغ هدف مورد نظر خود بروید و به او پیشنهاد ملاقات دهید. اما چگونه؟

از همان ابتدا ، پسر فکر نمی کند در مورد زیبایی پیشنهاد ، بلکه در مورد چگونگی غلبه بر ترس که دختر نپذیرد فکر می کند. اما ، پس از غلبه بر هیجان ، به طور جدی به گفتگو با او فکر کردید. چقدر زیباست که یک خرما به دختری تقدیم کنیم تا دختر او را تسخیر کند ، و او قطعاً امتناع نکرد؟

هدف از یک پیشنهاد زیبا چیست؟ در باره! می تواند نظر دختر را نسبت به شما به طریقی مثبت تغییر دهد. به عنوان مثال ، او با شما همدردی کرد ، اما شما را جدی نگرفت. بنابراین ، مهم است که به همه چیز فکر کنید: کلمات ، حرکات ، مکان.

بنابراین ، قبل از آماده سازی ، یک محیط عاشقانه ایجاد کنید. جلسه ای را در کافه مورد علاقه خود ترتیب دهید مکان زیبا پارک در جنگل یک پیک نیک بزنید. و سپس فقط باید بگویید “بیایید بهتر یکدیگر را بشناسیم”. پس از آماده سازی دقیق شما ، دختر اهداف جدی شما را می بیند و رد پیشنهاد تا به امروز برای او دشوار خواهد بود.

حتی اگر اعتماد به نفس دارید ، به خوبی برای مکالمه آماده شوید. راه صحیح دعوت از دختری برای قرار ملاقات چیست تا او قدردان تلاش های شما باشد؟ ما قبلاً در مورد اهمیت کلمات ، حرکات ، مکانی که مکالمه در آن برگزار می شود صحبت کردیم. اما چه باید باشند؟

در مورد کلمات ، از صمیم قلب و با صمیمیت صحبت کنید ، زیرا احساسات بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما هستند. حرکات – آنها به کلمات رنگ می بخشند ، احساسات را افزایش می دهند و صدای شما با اعتماد به نفس و رسا تر خواهد بود. مکان تا حد ممکن ساکت است تا کسی در آن دخالت نکند. در میان سر و صدا اعتراف نکنید ، نتیجه آن می تواند ناراحت کننده باشد. دختر شما را نمی شنود و درک نمی کند و ممکن است فرصتی دیگر وجود نداشته باشد.

و همچنین مراقب خود باشید ظاهر! آراستگی ، سبک ، تمیزی از ملزومات اساسی دختران برای پسران است. و همچنین خود را به زیبایی معرفی کنید: با شایستگی و در مورد موضوعات جالب برای یک دختر صحبت کنید ، با این موضوع شوخی کنید ، خونسرد ، با احترام باشید اینها چند نکته برای کمک به دوست دخترتان است که تا امروز خواستگاری کند

اینجاست که نظرات متفاوت است. شخصی فکر می کند که شما می توانید پس از یک هفته خواستگاری به دختری پیشنهاد ملاقات دهید. شخصی برای مدت طولانی تماشا می کند که دختری که دوست دارد در چارچوب دوستانش چگونه رفتار می کند. اما بهترین روش دعوت از دختر برای قرار ملاقات چیست؟ به نظر می رسد معیارهایی وجود دارد که به شما کمک می کند این موضوع را دریابید.

اگر هنگام ملاقات با یک دختر احساس هیجان شدید ، پیدا کردن کلمات برای شما دشوار است ، اینطور نیست بهترین زمانتا امروز درمورد پیشنهاد شما به او بگویید. زمان می گذرد ، شما در حضور او گم نخواهید شد ، و سپس می توانید در مورد آن گفتگو کنید. در این میان ، در مورد موضوعات خنثی صحبت کنید ، تدبیر خود را نشان دهید تا دختر نظر شخصی درباره شما ایجاد کند. این در آینده نقشی خواهد داشت.

امروزه روشهای ارائه پیشنهادات گسترش یافته است. روشهای مدرن ارتباطات جایگزین تماس حضوری با برخی از جوانان شده است. و بنابراین ، بچه ها اغلب تعجب می کنند که چگونه دختری را برای ملاقات با پیام کوتاه دعوت کنند؟

عبارات پیش پا افتاده ای مانند “بیایید قرار بگذاریم” یا “آیا دوست دختر من خواهید بود؟” را ننویسید. این اغلب دافعه آور است! یک چیز اصلی بیاورید. اگر تخیل کافی ندارید ، گزینه های مناسب را در اینترنت پیدا کنید. حتماً به اسم دختر مراجعه کنید. پیامک بی چهره کپی ناموفق از احساسات شخص دیگری است.

مختصر و دقیق باشید. اگر پیشنهاد شما برای ملاقات ، منتقل شده از طریق پیام طولانی باشد ، آن را به چندین اس ام اس تقسیم می کند ، دختر ممکن است خواندن آن را تمام نکند. و ، اغلب در پایان وجود دارد ایده اصلی.

بعضی از بچه ها فکر می کنند که دعوت دختر برای قرار ملاقات ضروری نیست. آنها فقط از او در یک قرار ملاقات می خواهند ، واکنش او را تماشا کنید. اگر دختری همیشه با رضایت موافقت کند ، خواستگاری را بپذیرد ، پس نیازی به پیشنهاد ملاقات نیست. اما به یاد داشته باشید ، دختران برای اطمینان از نیت شما باید این جمله را بشنوند. شجاعت داشته باشید و سعی کنید!

مطمئن نیستید که چگونه دوست دخترتان را به ملاقات دعوت کنید؟ چندین قانون و اسرار که اجازه نمی دهد او شما را رد کند!

لحظه ای فرا رسیده است که آن یکی را پیدا کردید و نمی خواهید او را رها کنید. اکنون وقت آن است که بفهمید آیا او می خواهد دوست دختر شما باشد.

اگر حتی می ترسید خود را در نقش آغازگر تصور کنید ، بدون هیچ زحمتی بیشتر رفتار کنید: او را دعوت کنید تا عصر پیاده روی کند ، در خانه راه برود ، در لحظه مناسب او را ببوسد ، و غیره.

بدون شک آسان تر است. با این حال ، اگر می خواهید تأثیر درستی بر او بگذارید ، پس بدون تنظیمات خاص و کلمات مناسب نمی توانید این کار را انجام دهید.

اگر نمی دانید چطور بهتر کلمات گرامی را ارائه دهید ، پس بخاطر داشته باشید که ساده ترین راه انجام این کار در اینترنت است. این گزینه مخصوصاً در صورت نوجوان بودن بسیار مهم است (مفهوم قابل توسعه است: در 12 سالگی ، در 15 سالگی ، 20 سالگی).

بنابراین ، ما به محبوب ترین و چند منظوره ترین شبکه اجتماعی “Vkontakte” می رویم ، با یک شناخت روبرو می شویم. این می تواند به صورت کلاسیک “من تو را دوست دارم.” بیایید ملاقات کنیم؟ “و پیشنهادهای اصلی تر ، ساخته شده با استفاده از عکس ، عکس ، فیلم و موسیقی.

همچنین برای ارسال نقاشی دیواری بر روی دیوار وی یا حتی یک رویکرد بسیار متکبرانه و جسورانه کاملاً غیر پیش پا افتاده در نظر گرفته می شود – بدون اجازه وی ، وضعیت خود را “فعالانه جستجو” به “قرار ملاقات (نام مورد برگزیده)” تغییر دهید.

برای انجام این کار ، شما باید اطمینان حاصل کنید که او فقط از انتظار برای ملاقات پیشنهاد شما سوخته است. جلب موافقت صد درصدی اگر انجام همه کارها را به درستی انجام دهید خیلی دشوار نیست.

این نیاز به موارد زیر دارد:

خلاق باشید ، به آنچه او دوست دارد فکر کنید. شاید این باشد:

مهم: همه دختران نسبت به عاشقانه ها بی تفاوت نیستند ، بنابراین ، اگر ناگهان بعد از خواستگاری خود درخشش خاصی در چشمان او مشاهده نکردید ، آزرده خاطر و آزرده خاطر نشوید. شاید او ترجیح دهد رویکردی محرمانه تر برای پیشرفت رابطه شما باشد.

هرچقدر که بی ادب به نظر برسد ، به این معنی است که او به شما علاقه ای ندارد. سپس باید به تدریج و با احتیاط عمل کنید.

قبل از اینکه از او بخواهید دوباره رابطه را شروع کند ، ابتدا دلیل جدا شدن خود را تحلیل کنید. اگر قادر به رفع آن هستید ، به دنبال آن بروید!

اکنون وظیفه شما این است که به او بفهمانید که برای یک رابطه متفاوت اما با او آماده هستید. برای این ، روشهای اصلی اعلام عشق ، نامه نگاری ، مکالمه ، کمک عملی و غیره مناسب است.

کلمات مناسب را انتخاب کنید ، با صدای بلند استدلال کنید ، به او القا کنید که هنوز می توانید دوباره با هم باشید. شاید مجبور باشید مدتها احساسات خود را ثابت کنید. برای این کار آماده باشید

از یک طرف ، همه چیز در اینجا ساده است ، زیرا دختری در سن 11-13 سالگی در حال شکل گیری ایده هایی در مورد پسر مورد نیاز خود است. از طرف دیگر ، این کار دشوار است ، زیرا در این سن ، کمرویی و ترس از طرد شدن در جمع ، بدترین دشمن هستند (گرچه این مسئله هم در 14 سالگی و هم در 20 سالگی ممکن است رخ دهد).

به همین دلیل است که عمداً عمل کنید:

اگر فکر می کنید که چگونه می توانید با یک دختر قرار ملاقات بگذارید تا او شروع رابطه شما را برای همیشه به یاد بیاورد ، پس کمی تخیل نشان دهید.

همه اینها بسیار غیرمعمول خواهد بود. مطمئناً می توانید ایده های بسیاری را با تماشای فیلم با نام های مربوطه در اینترنت پیدا کنید.

به نظر بسیاری می رسد که اگر دوست باشید ، پس دیگر شانسی ندارید. اما این مورد نیست. شما فقط باید یک قانون را یاد بگیرید: شما نیازی نیست که دوست دختر باشید ، باید ذات مردانه خود را نشان دهید. با انجام صحیح آن ، حتی به دختری که مدتهاست می شناسید ، خواهید رسید.

برای این شما نیاز دارید:

با پیروی از همه این قوانین ، بعد از یک هفته دیگر متوجه تغییر قابل توجهی در رفتار او خواهید شد: او علاقه خاصی به شما بیدار خواهد کرد.

با این حال ، برای اینکه او بفهمد عاشق شماست ، فراموش نکنید:

مشاوره: بعد از مدتی ، برای بیدار کردن احساسات در او ، باید مدتی “ناپدید شوید”. بگویید که اکنون به شدت مشغول کارهای مهم ، انسداد در محل کار یا زایمان هستید مقاله مدت دار… در اینجا او فرصتی خواهد داشت که با افکار شما تنها بماند ، و سپس ، شاید ، او می فهمد که هیچ کس بهتر از شما را پیدا نخواهد کرد.

مهم: بعد از اینکه رابطه شما شروع به رشد کرد ، از موقعیت مردانه محکم خود دست نکشید! در مورد چگونگی آرزوی گذراندن این شب عشق با او و غیره صحبت نکنید اما در عین حال ، تظاهر نکنید که بی تفاوت هستید. بهتر است اگر او را نزدیک خود نگه دارید و متفکرانه بگویید: “و چرا ما با این کار تأخیر کردیم؟ ..”.

بلافاصله باید توجه داشت که چنین پیشنهادی کمترین کارآیی را خواهد داشت. با این حال ، اگر تصمیم دارید به آن متوسل شوید ، پس باید:

نکته اصلی این است که فوراً پیشنهاد ملاقات نکنید. ما باید او را برای این کار آماده کنیم. به عنوان مثال ، با مکاتبه ، احساس خود را در مورد او بپذیرید ، یا در یک مکالمه شخصی / در هنگام مکالمه تلفنی ، به او در مورد پیامک مهمی که در ساعت مشخصی در انتظار او است ، اشاره کنید.

و اینکه آیا این یک جمله کوتاه است یا یک نثر طولانی به شما بستگی دارد.

اول ، شما می توانید ، و با چه کلماتی اشاره کنید – یا چیزی از خودتان بیاورید یا از میان موارد پیشنهادی یکی را انتخاب کنید:

یا یک اشاره:

مهم: حتی اگر شما یک پسر خوش روح و باهوش هستید ، نباید سعی کنید با روشی خنده دار (با کمک شوخ طبعی) با یک دختر قرار ملاقات بگذارید ، زیرا ممکن است او فکر کند که شما فقط با او بازی می کنید / شوخی می کنید و جدی نمی گیرد.

لیلی کجایی سریع بیا اینجا و در پخت و پز به من کمک کن! – صدای ناراضی مادر در خانه پخش شد. – میام مامان! من جواب دادم ، سریع کتاب ها را سر جای خود قرار دادم. در حالی که گرد و غبار لباسهایم را لرزاندم ، با عجله به طبقه پایین آمدم تا اینکه ، مرلین منع کرد ، مادرم خودش به اتاق زیر شیروانی رفت. – خدا چقدر منتظر تو هستم؟ مهمانان 2 ساعت دیگر می رسند و شما در حال خواندن کتاب هستید! من نباید در مورد آنها به تو می گفتم. »مادرم با ناراحتی آهی کشید و سر قرمز خود را تکان داد. – متاسفم مادر ، فقط چنین کتاب های جالب ، در اتاق زیر شیروانی ، فقط از بین نمی روند! – اما امروز تولد پدرت است! می توانستم آن را به تعویق بیندازم. آن جا بایستید ، بروید سیب زمینی ها را پوست بگیرید! من چاره ای جز انجام مطیعانه تکلیف نداشتم. بهتر است وقتی مادرتان اذیت می شود – عزیز خودتان – با او بحث نکنید. فقط پدر می تواند با او تناقض داشته باشد ، و حتی نه همیشه. – ما جغد کی بود؟ به نظر من می رسید یا واقعاً جغد Scamander بود. »از مادرم پرسیدم که مثل هادی باتومش را تکان می داد. – اوه ، من کاملا فراموش کردم! کلاهبرداران رسیده اند. لونا و رولف ، سرانجام با آن کاوش ها در بلغارستان به پایان رسید. من نمی دانم که آنها در آنجا چه یافته اند ، اما لونا می نویسد که این بزرگترین کشف قرن است. من نمی دانم او را باور کنم یا نه ، شما می دانید که او گاهی دوست دارد بی جهت اغراق کند. – کلاهبرداران؟ آن ها برگشتند؟ – جیمز وارد آشپزخانه شد و به دنبال او آجر ، جن جنازه ما بود. – بله ، لونا می نویسد که آنها مدت طولانی در انگلیس خواهند ماند ، – مامان از آشپزی سر بلند کرد و به جیمز نگاه کرد. – آیا آنچه را خواستم یافتید؟ – می دانید یافتن جغد برفی اکنون چقدر دشوار است؟ و همچنین شبیه به هدویگ پدر است؟ جیمز غر زده ، روی صندلی کنار شومینه دراز کشیده است. – پس پیدا نکردی؟ – مامان با ناراحتی دستهایش را انداخت. – من جیمز پاتر هستم! من می توانم همه کارها را انجام دهم! – پس از یک مکث سنگین ، برادرم با لبخند لبخند ، من چشمهایم را چرخاندم. – آجر ، آن را وارد کنید! آجر با اطاعت از آشپزخانه خارج شد و چند ثانیه بعد با قفسی برگشت که یک جغد برفی فوق العاده زیبا در آن نشسته بود. – اوه ، چه زیبایی! – من و مادرم با خوشحالی فریاد زدیم. خوشبختی مادرم حد و مرزی نداشت ، او حتی از خوشحالی جیمز را بوسید. – پدر با چنین هدیه ای خوشحال خواهد شد. شاید خیلی گران بود؟ جیمز همچنان به رجز خوانی ادامه داد: “فروشنده ، یک کلاهبردار وحشتناک ، قیمت بیش از حد را داد ، اما من و بریک او را متقاعد کردیم که آن را به نصف قیمت بفروشد.” – آفرین آجر! – من جن را تحسین کردم. من فهمیدم که او همه کارها را انجام داده است ، نه جیمز. در جواب آجر ، با خوشحالی گوشهایش را زد. – آجر سعی کرد ، خانم کمی! “جیمز ، جغد را به اتاق خود ببر و به آن نوشیدنی بده ، سپس برگرد ، من به کمک شما نیاز دارم. و شما آجر ، شروع به تزئین کیک کنید. “بله ، خانم پاتر. “بنابراین لیساندر و لورکان به هاگوارتز خواهند رفت؟” – من به محض جیمز جغد را از مادرم پرسیدم. – بله ، آنها در سال ششم ثبت نام می کنند. – در ششم؟ اما من فکر می کردم که آنها از رکسان و لوئیس بزرگتر هستند ، – من شروع به مرتب سازی تاریخ تولد پسر عموها و پسر عموها کردم. – بله ، درست است ، Scamanders چندین ماه از آنها بزرگتر است ، آنها باید در هفتمین سال خود باشند. – من به شما گفتم ، آنها در همان دوره شما تحصیل می کنند! دیگر بحث نکن! پروفسور مک گوناگال تصمیم گرفت که ابتدا آنها باید عادت کنند ، فقط این است که Drumstrang دارای سیستم آموزشی متفاوتی است مدرسه جدید، و فقط پس از آن ، یک سال بعد ، TOAD را انتخاب کنید. – آه ، پس فهمیدم. شاید آنها برای جشن تولد پدر خواهند آمد؟ – آره. لونا می نویسد که به شدت دلتنگ همه شده است و می خواهد همه را ببیند. اتفاقاً اظهار داشتم: “اگر فرزندان عمه لونا ، به خصوص لیساندر ، نمی آیند ، بسیار خوب خواهد بود.” – زنبق! چطور می توانی چنین چیزی بگویی؟ آنها بخشی از خانواده ما هستند! – مامان با سرزنش فریاد زد ، حتی از هم زدن سس دست کشید. “من می دانم که آنها بخشی از خانواده ما هستند. اما شما به یاد می آورید که این دوقلوها در دوران کودکی چگونه بودند و آنچه انجام دادند ، حتی از جیمز و فرد نیز بدتر بودند! – من از فکر چگونگی بزرگ شدنشان لرزیدم ، می دانستم که شخصیت آنها نمی تواند تغییر کند. – آه ، بیا لیلی. کینه کودکانه فقط در شما صحبت می کند. چه می شود اگر آنها شما را کچل کنند ، آنها بچه بودند »، مادر شروع کرد به توجیه دوقلوها با صدای خنده. – آنها روان کودک من را فلج کردند ، مادر! شما نمی دانید که چقدر خوشحال شدم وقتی فهمیدم آنها به آمریکا می روند. مامان فقط خندید ، و من از بغض بو کشیدم.

خانه ما ، در خیابان گریمولد ، همیشه پر از مهمان بود. روزی نگذشت که یکی از دوستان قدیمی پدرم ، همکار مادرم ، اعضای ما ، ملاقات کند خانواده بزرگ… والدین گفتند که اوایل ، در جنگ دوم با ولدمورت ، خانه ما یک منظره نسبتاً تاریک بود. یک پرتره از Walburga Black چه ارزشی داشت؟ بابا ، به محض اینکه دارویی برای چسب ابدی اختراع کردند ، اول از همه پرتره او را از دیوار برداشته و مدت طولانی تری آن را برداشته اند. اگر کریچر زنده بود هرگز این کار را نمی کرد ، اما در آن زمان او دیگر زنده نبود. با پرتره ، فضای ظالمانه در خانه از بین رفته است. البته این کار بدون یک نظافت عمومی انجام نشد ، اما بعد از آن خانه ما “شکوفا شد”. مامان هم دوست داشت این حرف را بزند بهترین درمان از ارواح گذشته – خنده کودکان. من گمان می کردم منظور او این بوده که ارواح به راحتی تحمل فریاد و فریاد کودکان را ندارند. و حالا خانه ما از بالا به پایین با مهمان پر شده بود و این بار دلیل آن تولد پدر بود. حتی عقرب بود که روزا آورده بود و این اولین آشنایی او با خانواده ما بود. عمو رون نزدیک بود که وقتی روز در وسط مهمانی وارد شد ، پای خود را خفه کرد و دست در دست عقرب که کاملاً مقاومت می کرد ، گرفت. مطمئناً ، همه می دانستند که با هم قرار ملاقات دارند ، اما عمو فکر نمی کرد که رز جرات داشته باشد با “آن گلدان اسلیترین”. اما ، خدا را شکر ، عمه هرمیون به موقع جلوی او را گرفت و اقوام با کمال میل اسکور را پذیرفتند. علاوه بر خانواده ما ، عمو نویل و هانا با فرزندان بودند و عمه لونا و رولف که به لطف مرلین ، بدون پسران آمدند. تدی و ماری ویکتور کمی دیر رسیدند. ماه گذشته بارداری. پدر ، علی رغم خستگی ، از خوشحالی پرتوی گرفت و از ته قلب همه به خاطر هدیه ها تشکر کرد. با دیدن جغد ما ، او حتی کمی احساساتی شد. مادر همچنین از این واقعیت خوشحال بود که همه مهارتهای آشپزی او را ستایش می کنند ، مادربزرگ مولی حتی اعتراف کرد که دخترش در این زمینه از او پیشی گرفته است. سر میز سر و صدای مهیبی بود. همه از لونا و رولف در مورد کاوش هایشان س askedال کردند ، جیمز در مورد کارش به عنوان یک گیرنده جدید در تیم ملی انگلیس ، ورود به روزا را به م Instituteسسه Coldomelic ، Al در آکادمی Aurors و عقرب در دبیرستان وکلای تحت وزارت جادو تبریک گفت ، روزهای قدیم ، آنها در مورد کارها شوخی می کردند ، بحث می کردند ، صحبت می کردند … از اواسط تعطیلات ، همه مهمانان به گوشه گوشه خود رفته اند. در آشپزخانه ، مادربزرگ ، مادر ، خاله های فلور ، آنجلینا ، هانا و ماری ویکتور مانده بودند تا در مورد زندگی سخت مادران خانواده صحبت کنند ، پدربزرگ همچنان کنار آنها نشست. عمو پرسی ، آدری ، نویل و عمو بیل همچنان از رولف و لونا در مورد کارشان در بلغارستان در اتاق نشیمن س questionال می کردند ؛ پدر با عمه هرمیون و رون خود را در دفتر حبس کردند. عمو جورج ، جیمز ، فرد ، تدی و فرانکی مشتاقانه در مورد آخرین جام جهانی کوییدیچ بحث می کردند. اسکور ، آل ، هوگو و لوئیس به اتاق آل رفتند و ما – من ، روززی ، روکسی ، لوسی ، آلیس و اولیویا لونبوتومس – به راحتی در اتاق من مستقر شدیم. – وای چه خوب خوردم! – فریاد زد لوسی ، روی تختم پایین افتاد. – کاش مادرم هم به همین خوبی آشپزی می کرد. روزی گفت: “کاملاً موافقم.” – و چطور لیلی چاق نمی شوی؟ دست تکان دادم و گفتم: “من فقط متابولیسم بالایی دارم.” – خوب ، حال شما با مایک چطور است؟ – بالاخره تصمیم گرفتم از او جدا شوم. همه چیز ، من به پسری احتیاج ندارم که حتی قادر به ایستادن برای خودش نباشد ، هر چقدر هم که فوق العاده باشد. بنابراین ، هفته گذشته نامه ای برای او ارسال کردم. – این چیزی است که برایش نوشتی؟ لوسی با وحشت به او نگاه کرد. – بله ، و نوشت ، کلمه به کلمه. – بیا روکسی. نمیشه یه جورایی نرمتر بود؟ – آلیس با نگرانی پرسید ، مثل همیشه قلب مهربانش نگران مایک بیچاره بود. – و با او نرمتر غیر ممکن است! اگر به او می نوشتم “اوه متاسفم مایک ، فهمیدم که ما برای هم مناسب نیستیم” یا “مایک ، فهمیدم که من لایق تو نیستم ، بگذار جدا شویم” ، او هرگز از من عقب نمی ماند و می گفت که او من نیست سزاوار این است که ما فقط برای یکدیگر ساخته شده ایم ، و همه این نوع مزخرفات ، و پس از خواندن آنچه من برای او نوشتم ، او حتی یک سال دیگر به من سلام نخواهد کرد ، چه رسد به صحبت کردن ، “روکسی پس از پایان سخنرانی خود با خوشحالی لبخند زد. رز با سرزنش سر تکان داد: “چه روکسی بی رحمی هستی؟” – بله ، من ظالم و مستقل هستم ، اما مراقب باشید ، بسیاری از بچه ها با دانستن این ویژگی های من ، می خواهند با من قرار بگذارند. ظاهرا آنها می خواهند خلق و خوی من را اهلی کنند. با هم خندیدیم. – من حتی نمی دانم چرا حاضر شدم با او ملاقات کنم؟ راکسی تعجب کرد. اولیویا به کمک او آمد: “از آنجا که او بسیار زیبا است و دروازه بان هافلپاف است.” – بله دقیقا! صبر کنید ، بچه اولی واقعاً عاشق این “دروازه بان ناز” شد ، ها؟ راکسی از او خواست با شیطنت چشمهایش را پیچاند. اولیویا در پاسخ فقط سرخ شد. – راکسی دست از اذیت کردنش برد! او تازه یک ماه پیش چهارده ساله شد ، فکر کردن درباره پسران برای او خیلی زود است! – برای خواهرش آلیس ایستاد. – زود؟ می دانید ، آلیس ، که من از سال دوم به پسرها فکر می کردم. اتفاقاً شما هم همینطور. – خوب ، بله ، اما من از کودکی عاشق دن بودم و ما با هم به مدرسه می رفتیم ، و این مایک سه سال از اولیویا بزرگتر است ، – آلیس با آرامش جواب او را داد. رز وارد بحث شد و گفت: “و من با راکسی موافق هستم ، من و اسکورپیوس از سال چهارم شروع به معاشرت کردیم.” – اما شما در یک دوره تحصیل می کنید! – آیا این به اولیویا بستگی ندارد؟ به هر حال ، او در حال حاضر در سال چهارم خود است ، و ممکن است که قرار است با یک پسر قرار باشد ، و فقط به فکر آنها نباشد. و به هر حال ، آیا او گفت که عاشق مایک است؟ راکسی خودش فرض کرد. من حق با اولیویا هستم ، درسته؟ من ازش خواستم. او فعالانه سر تکان داد. – و این کسی است که هنوز کسی را ملاقات نکرده است؟ – سرگرم کننده لوسی ، روی تخت می پرد. – پس چه ، این گناه نیست ، – من وقتی آنها این موضوع را مطرح کردند دوست نداشتم. “نه عزیزم ، با توجه به اینکه چند نفر می خواهند با شما قرار بگذارند گناه است. فراموش کردم که چند ولنتاین آمد اسم شما؟ به نظر می رسید که نیمی از بچه های مدرسه عاشق تو هستند. ” – جبران نکن! نیمی از ولنتاین با آرزو و تبریک بود! و اجازه دهید این مکالمه را متوقف کنیم ، شما می دانید که من چگونه از صحبت کردن در مورد آن متنفرم. بهتر است در مورد رز صحبت کنیم. – درمورد من؟ – رز با تعجب به ما نگاه کرد. – بله ، در مورد شما. چه زمانی اسکور قرار است از شما خواستگاری کند؟ – مادر ، در واقع … – گل رز خجالت کشید و موهای قرمز بی نظمش را انگشت زد. – چی؟! آیا او قبلاً انجام داده است؟ – راکسی حتی درجا پرید. – هنوز نه ، هنوز رسما – وای! به همین دلیل لوسی به شوخی گفت: به همین دلیل شما در تمام این مدت بسیار ساکت هستید ، و معمولاً فریاد نمی کشید. – کی قرار است عروسی کنید؟ – از اولیویا پرسید ، او حتی نزدیکتر به او نشست. – خیلی زود است که به آن فکر کنم. البته ، اسکور می خواست یک سال دیگر ازدواج کنیم ، اما من خارج از این موضوع با او صحبت کردم و گفتم این امر در تحصیل ما تداخل ایجاد می کند. – چه احمقی ، – اظهار داشت رکسان. – می توانستم موافقت کنم. اوه بله ، آیا شما با والدین عقرب آشنا شده اید؟ – آره. به نظرم رسید پدرش خیلی ناراضی است. در تمام مدتی که به ملاقات آنها می رفتم ، فقط چند کلمه گفتم. اما خانم مالفوی بسیار خوب بود و همچنین به من گفت از شوهرش ناراحت نشوم. اما به طور کلی ، آنها به این واقعیت واکنش نشان دادند که ما برخلاف پاپ ، به زودی روابط خود را کاملاً قابل تحمل قانونی خواهیم کرد. او امروز فقط نفرت انگیز بود. و این دلیل دیگری برای به تعویق انداختن عروسی است. بابا باید به عقرب عادت کند. – چرا باید عجله کنی؟ – آلیس ، دست رز را گرفت. – حق با شماست که می خواهید عروسی را به تعویق بیندازید ، زندگی خانوادگی با شما تداخل خواهد کرد و شما می خواهید یک حرفه ایجاد کنید. نظر مادر شما در مورد رابطه شما چیست؟ او پس از آنکه محکم روی پاهایش بود با خود عمو رون ازدواج کرده بود. “از مرلین متشکرم ، او هیچ مخالفی ندارد. او می گوید عقرب بسیار متفاوت از پدرش است. و او بدش نمی آید که اگر به زودی ازدواج کنیم. – بدون تو ، در هاگوارتز ، بدون تو ، آل و عقرب ، بسیار کسل کننده خواهد بود ، – ناگهان تغییر موضوع داد ، روکسی را غر زد ، به سمت گل رز رفت و شانه های او را بغل کرد. من با او موافقت کردم: “بله ، من هم وقتی به هاگوارتز فکر می کنم بدون شما احساس ناراحتی می کنم”. – و چرا خیلی نگران است ، ما در تعطیلات یکدیگر را خواهیم دید. – خوب ، کاملاً متفاوت است! چه کسی قصد دارد با ما مجازات کند ، از کرک سرایدار پنهان شود ، پیوز را اذیت کند ، از کلاس فرار کند ، به یغما اسمی دزدکی حرکت کند ، انواع ترفندها و شوخی ها را ترتیب دهد؟ من می توانم با عزیمت جیمز و فرد کنار بیایم ، زیرا بعد از آنها کار آنها توسط ال و اسکور ادامه یافت ، اما من هرگز عزیمت شما را قبول نخواهم کرد. – در مورد هوگو و لویی چطور؟ و به هر حال ، Scamanders را فراموش نکنید ، زیرا آنها به هاگوارتز منتقل شده اند ، – گفت رز. – چی؟ آیا کلاهبرداران به مدرسه ما منتقل می شوند؟ – راکسی نگران شد. “او راکسی ، وقتی خاله لونا سر میز صحبت می کرد ، به چه چیزی گوش می دادی؟ – من در واقع داشتم غذا می خوردم ، و چنان صدایی وجود داشت که نمی توانستم چیزی را تشخیص دهم. لوسی پوزخندی زد. – پس این مسئله کاملاً متفاوت است! اگر آنها مانند گذشته باشند ، در مدرسه خسته نخواهیم شد. من در مورد چه چیزی صحبت می کنم ، بله بیشترین خواهد بود سال جالب در مدرسه! – رکسان از این موضوع آنقدر خوشحال بود که همراه با لوسی شروع به پریدن روی تخت من کرد. – هی ، هی ، این برای شما ترامپولین نیست! – من پیش آنها رفتم و آنها را وادار کردم که بنشینند. – من فکر نمی کنم انتقال Scamanders به u200bu200bمدرسه ما یک ایده خوب… حرف عمو رولف را شنیدی؟ آنها اصلی ترین مشاجره درامسترنگ بودند! – اما این عالی است! – اصلاً باحال نیست. در دوران کودکی ، آنها به راحتی از کنترل خارج شدند. به یاد می آورید که چگونه معجون پدربزرگ خود را مخلوط کرده و تقریباً نیمی از خانه را منفجر کردند ، یا چگونه هوگو را به رودخانه انداختند ، که می خواستند جادوی طبیعی او را از او بیدار کنند؟ بالاخره موهای لیلی را تراشیدند! – آلیس شروع به استدلال کرد که انتقال دوقلوهای Scamander خوب نیست. و از زمانی که رئیس مدرسه شد ، نگران نظم و انضباط بود. – پس چی؟ آن وقت بچه بودند! و به طور کلی ، پدربزرگ آنها بلافاصله خانه را بازسازی کرد ، و بسیار بهتر از قبل شد ، سپس جادوی طبیعی هوگو از خواب بیدار شد ، و او غرق نشد ، و موهای لیلی مدت طولانی دوباره رشد کرده بود ، چه مدت! – راکسی نمی خواست تسلیم شود. – در دوران کودکی آنها بسیار زیبا بودند ، من شرط می بندم که آنها اکنون فقط برای هر چیزی خوش تیپ هستند! – انعکاس راکسی لوسی. رز چشمهایش را چرخاند ، آلیس به شدت آهی کشید ، تسلیم شد ، اولیویا فقط نشسته و گوش می داد ، خوشبختانه او خیلی خوب دوقلوها را به یاد نمی آورد و من از ناراحتی تقریباً اشک می ریختم. با شکوه گفتم: “ما باید دعا کنیم که سرانجام آنها به گریفندور نرسند.” اگر این اتفاق می افتاد ، نمی دانستم با خودم چه می کنم.

30.12.2020 / نگاه کن

30.12.2020 / نگاه کن

30.12.2020 / نگاه کن

30.12.2020 / نگاه کن

30.12.2020 / نگاه کن

به دختری در دانشگاه،‌ بین فامیل یا در یک گروه دوستانه، علاقه‌مند شده‌اید و تمایل دارید بیشتر با او آشنا شوید. اما مطرح کردن پیشنهاد آشنایی و دوستی به قصد ازدواج به دختر مورد علاقه همیشه آسان نیست. چرا که اگر رفتار درستی در پیش نگیرید ممکن است از پیشنهاد شما سوءبرداشت شود یا اینکه دختر به طور کلی نظر منفی راجع به شما پیدا کند و شانستان را برای رسیدن به او کاملا از دست بدهید. پس اگر میخواهید بدانید چطور میتوانید به دختری که دوستش دارید پیشنهاد آشنایی به قصد ازدواج بدهید و نحوه درست مطرح کردن این پیشنهاد چیست، در این مقاله با ما همراه باشید و مراحل زیر را بکار بگیرید.

فهرست مطالب

قدم اول این است که میزان تمایل او را بسنجید. اینکه آیا هنگامی که شما در حال راه رفتن هستید به شما توجه می‌کند. آیا چشم در چشم شما نگاه کرده و لبخند می‌زند؟ واکنش‌های مثبت مانند قهقهه زدن، لبخند و حرکت دست در حین صحبت کردن نشانه‌های خوبی است که نشان دهد یک دختر از شما خوششش آمده است. اگر احساس کردید که او اذیت می‌شود، درگیر است یا سکوت کرده، تنها کاری که باید بکنید این است که او را تنها بگذارید. اگر او همیشه دنبال بهانه‌ای برای حرف زدن با شماست این خبر خوبی برای شماست!! چرا یک همکلاسی برای حل یک مسئله ریاضی باید از شما کمک بگیرد؟ خب او به شما علاقه‌مند است! اکنون ما می‌توانیم به مرحله دوم رفته و او را کمی بهتر بشناسیم.

اکنون که از علاقه او به خودتان آگاه شدید، باید او را کمی بیشتر بشناسید. این شناخت بویژه زمانی بکار می‌آید که بخواهید وی را تحت تاثیر قرار داده و علاقه‌تان را دوطرفه کنید .

شما باید به دنبال ایجاد فرصت‌ برای صحبت‌های کوتاه با او باشید. برای مثال اگر به دختر همکلاسی‌تان علاقمند هستید این فرصت‌ها می‌تواند قبل از شروع کلاس برای شما بوجود آید. سعی کنید در کلاس جایی نزدیک‌ به او بنشینید.چگونه دختری را به قرار دعوت کنیم

باید به چیزهایی که وی به آنها علاقه دارد و چیزهایی که از آنها متنفر است توجه کنید. برای مثال اگر می‌بینید او از بدلیجات دست‌ساز سنتی استفاده میکند، احتمالا به هنرهای دستی علاقه‌مند است. درباره این موضوع از او بپرسید! از پرسیدن سوالات شخصی واهمه نداشته باشید. می‌توانید از او درباره کارتون مورد علاقه دوران بچگی‌اش بپرسید. پرسیدن اینگونه سوالات نه تنها به شما اجازه می‌دهد بیشتر در مورد او بدانید، بلکه توجه او را به این نکته جلب می‌کند که شما به او علاقمند هستید! نکته مهم خیره شدن به چشم‌های اوست. اگر او متوجه شود که شما به جاهای دیگری از بدن او خیره شده‌اید ممکن است نسبت به شما دچار تردید شود.

بسیار مهم است که قبل از مطرح کردن پیشنهاد دوستی، بررسی کنید دختر مورد نظر شما از نظر فرهنگی و خانوادگی چه سبک آشنایی را می‌پسندد. اگر با توجه به شناختی که از او دارید فکر میکنید دختر مذهبی از خانواده سنتی باشد، بهتر است به او پیشنهاد دوستی ندهید حتی اگر قصدتان آشنایی برای ازدواج باشد. زیرا احتمالا این سبک آشنایی با ارزش‌های او سازگار نیست و او بدون معطلی پیشنهاد شما را رد خواهد کرد. برای آشنایی بیشتر با دختر مذهبی بهتر است از طریق خانواده و خواستگاری سنتی اقدام کنید.

در نهایت امروز همان روزی است که قرار است از دختر مورد علاقه‌تان بخواهید بیشتر با هم آشنا شوید!

آراسته بودن شما در حین انجام این کار بسیار مهم است. یک حس خوب از خودتان در محیط اطراف ساخته و با شخصیت درونی خوب خود جلو بروید. دخترها، پسرهایی را دوست دارند که ظاهری آراسته و موجه داشته باشند.

فراهم کردن یک شرایط مناسب برای مطرح کردن پیشنهاد دوستی به یک دختر حول این محور میچرخد که در چه محیطی احساس راحتی خواهید داشت. حتما محیطی را فراهم کنید که بتوانید کاملا حواستان را به هم جمع کنید. برای مثال، یک مهمانی شلوغ که مجبورید با صدای بلند صحبت کنید اصلا شرایط خوبی برای این طرح این پیشنهاد نیست.

در مقابل، یک مکان خاص که برای هر دوی شما معنای خاصی داشته باشد، جای مناسبی برای مطرح کردن پیشنهاد دوستی است، چرا که آن محیط یک حس عاشقانه در شما ایجاد کرده و او متوجه می‌شود که چقدر برای انتخاب آن مکان فکر کرده اید. او متوجه خواهد شد که این پیشنهاد آشنایی از جانب شما، مقطعی و زودگذر نیست که بعدها پشیمان بشوید.

همچنین مهم است که زمانی پیشنهادتان را مطرح کنید که او تنها بوده و کسی اطرافتان نباشد. اجازه ندهید دوستان و عابران اطرافتان توجهشان جلب شده و شما را تماشا کنند و یا کاری کنند که طرف مقابل تحت فشار قرار بگیرد. اگر در شرایط مناسبی پیشنهادتان را مطرح کنید، او هم به شما جواب صادقانه ای خواهد داد. اگر پیشنهادتان را زمانی که تنهاست مطرح کنید، احتمال اینکه به شما جواب مثبت دهد بیشتر است تا اینکه در شرایطی باشد که بداند دوستانش هم در جریان این موضوع و تصمیمی که می خواهد بگیرد باشند و در این مورد قضاوت کنند.

پیشنهاد بیرون رفتن با او را خیلی مهم و حیاتی جلوه ندهید. با اعتماد به نفس بوده و هر کاری که می‌کنید را اتفاقی جلوه بدهید، انگار که آن کار را هر روز هفته انجام می دهید. هر چه کمتر عصبی و دستپاچه باشید لحظات راحت‌تری خواهید داشت. با گفتن یک “سلام!” به او نزدیک شوید و از او بپرسید روزش چگونه میگذرد. شما به یک نسبت درست از اعتماد به نفس و انفعال نیاز دارید. شما نباید خیلی قوی و مسلط وارد صحنه شوید، چرا که او احساس ناراحتی خواهد کرد. مراقب باشید که با یک لحن مناسب با او صحبت کنید. اگر با عجله با او برخورد کنید ممکن است با گفتن جواب منفی شما را ناامید کند.

یکی از فنون آمادگی برای یک مکالمه اضطراب آمیز در نظر گرفتن این نکته است که طرف مقابلتان چه حسی از صحبت‌های شما خواهد داشت. زمانی که می خواهید برای صحبت کردن برنامه‌ریزی کنید احساسات او را هم در نظر بگیرید. عصبی بودن ممکن است باعث شود نتوانید کلمات را خوب ادا کرده و سوال اصلی را بپرسید. بنابراین سر در گم نباشید. شما نباید مکالمه را تمام کرده و به این فکر کنید که آیا او بالاخره پیشنهاد شما را پذیرفته یا خیر. نکته اصلی مطرح کردن درخواست‌ آشنایی این است که سوال اصلی را بپرسید نه اینکه حاشیه بروید. در این حالت، در انتهای صحبت هیچ سو تفاهمی پیش نخواهد آمد.

برای مطرح کردن پیشنهاد آشنایی به دختر مورد علاقه، جملات و عبارات زیر می‌توانند مناسب باشند:

مطرح کردن پیشنهاد در فضای مجازی این صحبت‌ها برای شرایطی که رو در روی دختر مورد علاقه‌تان هستید عالی است. اما اگر مجبور هستید مانند وقتی که از هم دور هستید، درخواست خود را با متن نوشتاری، تلگرام یا واتس آپ مطرح کنید، باز هم نیاز است که صریح و شفاف باشید. اجازه ندهید علاقه‌تان به یک دختر به یک تلفن بازی عجیب و غریب تبدیل شود. درخواست‌تان را خودتان مطرح کنید و از فرستادن واسطه خودداری کنید.

بخاطر داشته باشید، با پرسیدن چنین سوال مستقیمی، دختر ممکن است در همان لحظه نتواند جواب بدهد و نیاز به زمان داشته باشد تا راجع به آن فکر کند. در این حالت صبور بوده و به او یک روز و زمان مشخصی را پیشنهاد دهید تا مجددا به او مراجعه کرده و جواب خود را بگیرید. جملات مناسب برای چنین شرایطی می‌تواند “متوجه هستم که شما برای فکر کردن نیاز به زمان دارید. نظرتان چیست که ما دوشنبه مجدد همدیگر را ببینیم و آن موقع به من جواب بدهید؟” باشد.

اگر جواب او منفی بود، آرام باشید و رفتارتان کماکان دوستانه باشد، صحبت را تمام کرده و او را ترک کنید. نسبت به چیزی که اتفاق افتاده احساس بدی نداشته باشید، آن را به عنوان یک تجربه در نظر گرفته و به این فکر کنید که چگونه می توانید خود را برای دفعه بعدی که دختری چشمتان را گرفت اصلاح کنید.

اگر جواب او منفی نباشد پس قطعا جوابش مثبت! است. حالا از اینکه می توانید با دختر مورد علاقه‌تان بیشتر آشنا شوید خوشحال و هیجان زده هستید، اما شما باید کماکان آرام باشید و خودتان را کنترل کنید. فقط شاد جلوه بدهید، به او بگویید که از اینکه می‌توانید با او بیرون بروید و برای با او بودن برنامه بچینید چقدر هیجان زده هستید!

بهترین مکان برای اولین ملاقات جایی است که شما بتوانید راحت حرف زده، همدیگر را بهتر شناخته و لحظات خوشی با هم داشته باشید. یک ملاقات آرامش‌بخش داشته باشید، جایی که زیاد سر و صدا نباشد و بتوانید به حرف همدیگر گوش دهید. شما باید بتوانید روی او تمرکز داشته باشید، نه محیط اطرافتان. سفارش یک فنجان قهوه یا چای می تواند گزینه خوبی باشد.

باید از او بپرسید چه وقت‌های برای ملاقات برای او مناسب است. برای هر زمانی که برای او مناسب بود برنامه ریزی کنید و با او بیرون بروید. مهم است که به این نکته توجه داشته باشید که از هرگونه بی‌برنامگی اجتناب کنید. برای اولین ملاقات، بهتر است که بدانید کجا می‌روید و چکار می‌خواهید بکنید. رعایت این نکته، تجربه اولین ملاقات را آرامش‌بخش کرده و احتمال تداوم دیدارهای شما را بیشتر می‌کند.

اینجا همان زمانی است که شما باید خودتان باشید و دوست داشتنی رفتار کنید. درمورد خصوصیات مردان جذاب و رفتارهایی که باعث میشود جذاب‌تر به نظر برسید مطالعه کنید.

هنگام خروج از اتاق، در را برای او باز کنید و پول قهوه او را خودتان حساب کنید. به او نشان دهید که می‌خواهید لحظات خوبی داشته باشد و نگران چیزی نباشد. در اولین ملاقات ممکن است هر دو طرف گاهی کمی عصبی باشند. این چیز بدی نیست! مشکلی نیست اگر او بداند که شما عصبی هستید، چرا که خود او هم ممکن است عصبی باشد. هر زمان که هر دوی شما فهمیدید که می‌توانید آرامش داشته باشید، می توانید از وجود یکدیگر بیشتر لذت ببرید. با سکوت کردن راحت باشید. این سکوت زمانی را برای شما فراهم می آورد تا راجع به چیزهای دیگری بحث کنید. این سکوت حتی می‌تواند نشانگر آن باشد که شما از دیدن او لذت می‌برید و غرق در افکار خود هستید. نگذارید این استرس بر شما غلبه کند، چرا که سکوت یک بخش طبیعی از یک مکالمه است.

اکنون که اولین ملاقات خود را انجام داده‌اید، قدم بعدی این است که اگر او را دختر مناسب و ایده‌آلی برای ازدواج می‌بینید از او بخواهید که بار دیگر همدیگر را ببینید. در صورتی که چنین تصمیمی دارید اطمینان داشته باشید که اوقات خوبی با او داشته‌اید و برای ملاقات بعدی خود با او در تماس باشید. در غیر اینصورت فقط به او بگویید که اوقات خوبی با او داشته‌اید و رابطه را تمام کننید. بعد از عبور از مرحله اول آشنایی با یک دختر، کم‌کم سلایق و علایق او را بشناسید و با او بیرون بروید، باقی قضیه تقریبا ساده به نظر می‌رسد. اما مراقبت از رابطه و ساختن رابطه عاطفی سالم و موفق به قصد ازدواج نیز نیاز به کسب مهارت و آگاهی دارد که لازم است آن را فرا بگیرید

اگر دختری را دوست دارید و میخواهید پیشنهاد دوستی و آشنایی مطرح کنید. در مرحله اول لازم است بررسی کنید این علاقه تا چه میزان متقابل است و آیا او نیز شما را دوست دارید یا خیر. در مرحله بعد سعی کنید او را بیشتر بشناسید. از علایق و خط قرمزهایش باخبر شوید تا بتوانید روش درستی را برای ابراز علاقه و پیشنهاد آشنایی مطرح کنید. در مرحله سوم میتوانید پیشنهاد آشنایی را مطرح کنید. زمان و مکان مناسبی را در نظر بگیرید و ظاهر موجه و آراسته ای داشته باشید. صریح و شفاف پیشنهادتان را مطرح کنید و اعتماد به نفس داشته باشید. به او فرصتی برای فکر کردن بدهید و اگر پیشنهاد شما را نپذیرفت بیش از حد اصرار نکنید. در صورتی که پیشنهاد دوستی یا آشنایی را پذیرفت برای ملاقات اول برنامه ریزی کنید و در این ملاقات او را تحت تاثیر قرار دهید. در آخر باتوجه به شناخت بیشتری که از او کسب کرده اید درمورد ادامه رابطه فکر و تصمیم گیری کنید.

 

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

10 بازدید

16 بازدید

25 بازدید

36 بازدید

63 بازدید

دیدگاه

نام *

چگونه دختری را به قرار دعوت کنیم

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام من یه مدته که علاقه مند شدم به دختر همسایمون، اونو بیشتر اوقات میبینم، حتی چند بار هم شده که میخواستم برم و بهش پیشنهاد بدم، ولی نمیدونم چرا نمیتونم من واقعا از اون خوشم اومده و چند بار چشم تو چشم هم شدیم لطفا کمکم کنید

سلام دوست گرامی ابتدا مشخص کنید دلیل این علاقمندی چه ویژگی‌هایی است؟ سپس مشخص کنید به چه دلیل توانایی رویارویی با او را ندارید؟ در مرحله بعدی، نیاز به یادگیری مهارت‌های ارتباطی دارید.

سلام. من یه چند ماهی میشه که از یه دختر خوشم اومده. راستش در گذشته هم زیاد میدیدمش اما زیاد تو کف این چیزا نبودم رفتار اونم نشون میداد که تمایل داره باهام دوست شه. تا اینکه متاسفانه یک شب خوابشو دیدم. خیلی عجیب بود چون مدام به فکرش بودم و به یادش گریم میگرفت. چندین بار سعی کردم بهش پیشنهاد بدم اما نمیدونستم چی بگم. بلاخره در یک روز وقتی دیدم داره رد میشه دست به کار نا عاقلانه ای زدم و تعقیبش کردم. اون اونور خیابون بود و من هم اینور. بعد چند لحظه متوجه شد من دنبالشم و هی با گوشیش ور میرفت و سلفی میگرفت. تو یه کوچه هم که رفتیم رفتارش انگار جوری بود که میخواست وقت تلف کنه چون از طرز راه رفتنش معلوم بود. بعد چند قدم آدرس خونشونو فهمیدم و بیخیالش شدم. ناگهان تو یه مغازه ای که من بودم اومد تا خرید کنه. بعد از خریدش من دوباره بدون هیچ هدفی رفتم دنبالش اما این دفعه انگار ترسیده بود و میخواست مطمئن شه که من دنبالشم. همش پشتشو نگاه میکرد که من دنبالشم یا نه. نزدیک خونشون یکدفعه گوشیشو دراورد مثل اینکه به کسی زنگ زده بود من هم از رفتارش ناراحت شدم برگشتم خونم. به نظر شما میتونم دوباره جلب توجه کنم؟؟؟؟؟ واقعا درگیرشم

سلام دوست گرامی به سن خودتان و دلیل این علاقمندی اشاره نکردید. گفتید خواب او را دیدید، علت این خواب دیدن مشغولتی ذهنی شما در طی روز نسبت به او است. وقتی دائماً به چیزی یا کسی فکر کنید، احتمال دیدن خوابش زیاد است. درباره رفتاری که نسبت به او داشتید و تعقیبش کردید، اقدام درستی نبوده است. شما نیاز به یادگیری مهارت‌های ارتباطی دارید.

من ۱۷ سالمه و فکر میکنم ۲ سالی از من کوچکتر باشه. دلیل علاقمو هم نمیدونم ولی فقط اینو میدونم که خیلی دوسش دارم. قصدم هم فقط دوستی نه ازدواج

سلام خدمت شما بببخشید بنده از مدتی دو سال با یک دختری آشنا شدم در دانشگاه . من دانشجو هستم و ایشون هم دانشجو هستند من ۲۴ سالمه و او ۲۰ ساله .در این مدت خیلی با هم نزدیک تر شدیم. بعضی شب ها تا نیمه های شب داریم چت میکنیم . و همیشه برام از شهر شون چیز های خاص میارن هدیه . خیلی به ندرت بهم داداش میگه .. میخواستم بپرسم آیا امکانش است به این دختر در حواستی دوستی بدم ؟؟؟ راستش خیلی دوستتش دارم

سلام دوست گرامی نکته مهم اینجاست که باید بررسی کنید آیا به دلیل ارتباط نزدیکی که با او پیدا کردید، علاقمند شدید؟ و یا اینکه طرف مقابل معیارهای مورد نظر شما را برای یک رابطه عاطفی دارند؟ برای شروع باید درباره برنامه‌ها و هدف‌های آینده او بیشتر بدانید. همچنین اگر او برای شما نقش برادری قائل است، تلاش کنید که واقعیت این ماجرا را متوجه شوید که شاید شخص دیگری را دوست داشته باشد.

سلام.خسته نباشید. من در محیط کاری دوستانه که داریم کار میکنیم با هم و اینکه صاحب کار و خواهرشون هم حضور دارن.مدتیه که علاقه شدید به خواهر ایشون پیدا کردم و احساسم این بود که ایشون هم علاقه دارن به من با یسری از رفتارایی که داشتن.ضمن این که من 22 سالم هستم و ایشون 20 ساله هستن و مشغول درس هم هستن.بنده هم درسم تموم شده و حتی سربازی هم حل شده موضوعش ولی فقط مقداری مشکل مالی برا ازدواج وجود داره. اینطوری پیش رفت که من علاقه شدیدی که به ایشون دارم و اینو حتی داداشش هم متوجه شده بود.منم نتونستم بیشتر ازین دووم بیارم احساس کردم ایشون علاقه داره و بیشتر اذیت شن.برا همین از طریق داداشش گفتم که علاقه دارم و بعد یسری بهونه هایی اورد از جهت فرهنگی.و گفت که من دخالتی ندارم ایشون مستقل هست میتونی بهش علاقتو بگی ولی فکر نمیکنم قبول کنه.منم یکم بی خیال شدم و ناراحت.و بعد از دو سه روز ایشون اومد گفت که صحبت کرده و خواهرش هم گفته که جوابش نه هست.بعد از اون هم یه چند روزی خواهرش یکم باهام سنگین شده بود حتی جواب سلام نمیداد و روشو برمیگردوند و حتی مانعی رو برای اینکه در معرض دید من نباشه قرار داد..این درصورتیه که قبل از این اتفاقات رابطه ی ما خیللی محترمانه و صمیمی و دوستانه بود.ولی حالا یه چند هفته که گذشته یه مقدار از اون حالت سنگینی دراومده. واقعا به کمکتون نیاز دارم قبلش توی چشای هم نگاه میکردیم و برق میزد چشماش.واقعا نمیدونم چیکار کنم. اگر میشه لطفا جواب بدین ممنونم.

سلام دوست گرامی دلیل جواب منفی را پرسیدید؟ اگر واقعا اختلاف فرهنگی دلیل این جواب رد باشد، نیاز است دقیق‌تر مورد بررسی قرار بگیرد. آیا در سن 22 سالگی آمادگی روانی و مقدمات لازم برای ازدواج برای شما فراهم است؟ ابتدا دلیل جواب رد او را جویا شوید تا اگر مانع و یا سوءتفاهمی هست برطرف شود. اگر دلیل جواب رد او، منطقی باشد، بهتر است به تصمیمش احترام بگذارید. برای دریافت راهنمایی بیشتر می‌توانید از مشاوران رادیوعشق، نوبت مشاوره بگیرید.

سلام.دلیل جواب رد رو به طور مستقیم نه نپرسیدم از خودش.ولی از واسطه ای که بود پرسیدم ایشون گفتن که من مدتیه که میشناسمش و تو فکر این چیزا نیست و داره درس میخونه.همینو فقط گفتن.بعدشم من چیزی نتونستم بگم.چون حسم این بود که انگار دلخوری وجود داره و ناراحته.برا همین صبر کردم فعلا تا یکم آروم تر شه.واقعا نگرانم که حسمون از بین نره. درباره آمادگی روانی هم بگم که بله آماده ام ولی خب همونطور که گفتم مقداری مشکل مالی که وجود داره اوناهم چون صاحب کارم هستن بالاخره کمی میدونن وضعیت مالی چجوره.. لطفا کمک کنین.ممنونم

با عرض سلام و وقت بخیر بنده 19 ساله هستم و از دختری که 20 سالشون هست که همکلاسی دانشگاه(در حال حاضر ترم 4 هستیم) بنده هستن خوشم اومده و دختر بسیار محترم و باشخصیت و با وقاری هستن. عرضم به حضور شما که بنده یک مکالمه کوتاه با ایشون داشتم و طی مدت بسیار کوتاه احساس کردم که ایشون هم خوششون اومده از من. حقیقتا من صبر کردم حدود ما که کلاس ها مجدد حضوری بشن متاسفانه این اتفاق نیفتاد و من هم این اواخر یک مقدار فکرم درگیرشون شد و تصمیم گرفتم خودم رو از بلاتکلیفی در بیارم و بهشون پیام دادم که علاقه به آشنایی بیشتر باهاشون دارم ولی ایشون درخواست من رو رد کردن به دلیل اینکه فکر میکردن من شناختی ازشون ندارم و هم گفتن که به خاطر درسشون به این مسائل فکر نمیتونن بکنن و زمان مناسبی نیست. سوال بنده این هست که آیا من به کار های خودم برسم اما یک تعهدی نسبت به ایشون قائل باشم و زمان بدم به این موضوع یا که خیر؟ با تشکر

سلام دوست گرامی رد درخواست شما از طرف او، کاملاً منطقی بوده است. بهتر است فعلاً اقدام مجددی انجام ندهید و مشغول به کار خودتان باشید.

سلام من ۲۱ سالمه عاشق دختر داییم شدم اونم یه حسایی بهم داره دیشب بهش پیام دادم اما ناراحت شد و بهم گفت شمارمو از کجا آوردی منم بهش گفتم خیلی وقته اونم سریع پاکش کن کسی نبینه شمارمو برداره منم گفتم باش پاکش کردم حالا چیکار کنم تورو خدا کمکم کنید

باعرض سلام ادب بنده 27 سال دارم وبا دختری که19سال دارد به صورت مجازی4ماه در ارتباط هستم و هیچ دیداری از نزدیک باهم نداشتیم من خودم احساس میکنم که خودش از ارتباط مجازی خسته شده باشد،،آیا باید بااوقرار حضوری بذارم

سلام دوست گرامی آشنایی مجازی تا یک مرحله نهایتا 1 ماهه می‌تواند جذاب باشد، اما برای شناخت بیشتر هردوطرف نیاز به ملاقات حضوری دارند.

سلام من ۲۱ سالمه عاشق دختر داییم شدم اونم یه حسایی بهم داره دیشب بهش پیام دادم اما ناراحت شد و بهم گفت شمارمو از کجا آوردی منم بهش گفتم خیلی وقته اونم سریع پاکش کن کسی نبینه شمارمو برداره منم گفتم باش پاکش کردم حالا چیکار کنم تورو خدا کمکم کنید

با سلام و عرض ادب خدمت شما من ۱۷ ساله هستم و به تازگی عاشق دختر دایی شدم قبلاً اصلا ازش خوشم نمی آمد ولی خیلی دختر شیطونی و پیش فعالی است هر موقع می گفتم به شوخی یه دوست از جنس مخالف دارم زود عصبی میشد و میگفت این به درد نمی خوره این زشته … و الکی میگه امروز دوست پسر پیدا کردم ، تو رو دوست ندارم ، فلانی عشق منه بیشتر اوقات با من لج بازی میکنه و اعصابم رو خورد میکنه ولی وقتی میخوابم روم پتو میکشه و بعد من رو بوس میکنه تا هفته پیش به من درخواست دوستی داد . بعد از یک روز همه چیز رو بهم زد و گفت هیچ حسی بهت ندارم تو زشتی ، ازت چندشم میشه … ولی امروز دوباره با هم خوب بودیم و اون هم من رو بغل کرد نمیدونم چه جوری بهش ابراز علاقه کنم ، نمیدونم چه جوری راضی اش کنم دوباره برگرده به روابط دوستانه فقط میتونم بگم خیلی پشیمونم چون متأسفانه الان خودش وارد یه روابط دوستانه با شخص دیگری است

سلام دوست گرامی این نظرات متغیر، هم از جانب شما و هم نطر دختردایی‌تان، دلیل واضحی دارد و آن هم بودن در سن هیجان‌انگیز نوجوانی است. درد این سن هنوز هویت عاطفی شما شکل نگرفته است تا معیار درستی برای انتخاب یک دوست و یا شریک عاطفی داشته باشیم. بنابراین بهتر است به جای گیر افتادن در این رابطه، با پیشرفت‌های مختلف در زندگی، او را جذب خود کنید.

سلام من ۲۷ سالمه و دانشجوی ارشد هستم ، سال اول تحصیل با یه دختر خانومی در دانشگاه چند دقیقه ای همکلام شدم رفتارم خیلی جدی بود و با غریبه ها خیلی خشک برخورد میکنم معمولا در حد یه استاد اینطوری بگم ولی به شدت خنده رو هستم الان ۱ ساله همش هر روز میرم پروفایلش رو نگاه میکنم نمی‌دونم چرا اینجوری شدم به نظرتون به خاطر کرونا برم مجازی باهاشون صحبت کنم؟ دانشگاهمون تهرانه اصلا نمی‌دونم اهل کجان فقط می‌دونم هر دو زلزله می‌خونیم ایشون زلزله شناسی من مهندسی زلزله البته بگم چند باری برخورد چشمی داشتیم الان بعد ۱ سال هر روز تصویرش توی ذهنم میاد فقط مرسی

سلام دوست گرامی تصویر ایشان در ذهن شما ماندگار شده است و علاقمند هستید که بیشتر او را بشناسید. با توجه به اینکه شناخت اندکی از او دارید، بهترین گزینه فعلاً ارتباط مجازی است. می‌توانید به ایشان پیام بدهید تا کمی اطلاعات درباره او پیدا کنید. برای دریافت راهنمایی بیشتر و یادگیری مهارت‌های ارتباطی نیز، می‌توانید از مشاوران رادیوعشق، نوبت مشاوره دریافت کنید.

سلام خسته نباشید من ۲۹ سالم و تصمیم به ازدواج دارم من از یه خانومی درمحل کارش علاقمند شدم وبه مدت ۳ روز بنده به ایشان گفتم که شما قصد ازدواج دارید ولی ایشون به من نه خیلی ملایم و با لبخند گفتن حالا من نمیدونم این جواب واقعا نه هسش یا به دلایل دیگه خواهش میکنم راهنمایی کنید ممنونم

سلام دوست گرامی آیا شما قاطعانه به خود این شخص گفتید که با خودش قصد ازدواج دارید؟ یا به صورت کلی اعلام کردید که قصد ازدواج دارید؟ این خیلی مهم است که خود شخص مورد خطاب شما باشد.

سلام خسته نباشید.بنده حدود بکسال و نیم هست که با یک دختر اشنا شدم.با خاحواده خودشون و خالشون رفت و امد پیدا کردیم سفر میریم و کلا زیاد ارتباط داریم.من از همون روز اول که این دختر رو دیدم دلباختش شدم.توی سفر اول شاید سر جمع ۱۵ دقیقه صحبت کردیم با هم و اصلا رابطه‌ی خوبی نداشتیم.وقتی از سفر برگشتیم بعد دو هفته کلنجار رفتن با خودم و مشورت با دوستام تصمیم گرفتم که به ایشون ریکوست بدم در اینستاگرام.ریکوست رو دادم اما بعد ۴ ساعت وقتی دیدن اکسپت نکردن پشیمون شدم و پس گرفتم درخواست رو.دوباره بعد ۱ هفته کلنجار باخودم ریکوست دادم و ایشون بعده ۲ روز ریجکت کردن.فکر میکنم برای این بود که شناخت زیادی روی من نداشتن ولی مطمئن نیستم از این موضوع.بعد ها کم کم بیشتر سفر رفتیم و کم کم رابتمون بهتر شد با هم.من کلا خیلییی رفتار های ایشون رو تحت نظر گرفتم.توی سفر اخر که همین دیروز ازش برگشتیم اون دختر خیلی گرم تر بود با من.مثلا توی حیاط نشسته بودن همه(۱۰ نفر بودیم که اعضای خانواده هامون بودن)کم کم همه رفتن تو و من موندم با اون دختر و خاله‌شون‌.من همش پیش خودم میگفتم کاش خالش از بحث خارج نشه که اگر بشه حتما اون دختر هم میره داخل ویلا‌.موضوع بحثمون دانشگاه بود چون هم رشته هستیم و هم ترم یعنی هردو ترم هفت عمران هستیم ولی دانشگاه هامون فرق داره.خلاصه خاله‌ی ایشون رفتن داخل اما در کمال نا باوری اون دختر داخل ویلا نرفت توی حیاط نشست و به صحبت کردن ادامه داد.اول در مورد دانشگاه و درس و… حرف زدیم بعد از اون بحث رسید به خاطرات دانشگاه بعد راجع به هاطرات کنکور و دبیرستان صحبت کردیم حدود دو و نیم ساعت صحبت کردیم و من توی دلم ارزو میکردم که اون لحظات تموم نشن.در نهایت دیگه من موضوعی به ذهنم نرسید که راجع بهش صحبت کنم.یعنی موضوع بود ولی نمیخواستم خیلی داخل زندگی شخصیش برم چون میترسیدم که اشتباه باشه کارم.در نهایت تا حدود ۲ دقیقه هردو ساکت شدیم.و ایشون گفت که میخواستیم بریم خرید چی شد پس؟منم گفتم نمیدونم از مامان اینا باید بپرسی.ایشون از جاشون بلند شدن و خیلی آروم و با سرعت کم به داخل ویلا رفتن.فکر میکنم اگر بحثی پیدا میکردم برای حرف زدن اصلا داخل نمیرفتن و حتی تا ۱ ساعت دیگه هم حرف میزدن باهام.این حرف زدنمون طوری بود که حتی وقتی خواهرش صداش نیزد و من اشاره زدم‌که دارن صدات میکنن اصلا اعتنایی نکرد به اینکه خواهرش صداش میکنه.خواهرش پیشمون اومد وقتی داشتیم حرف میزدیم ولی اون نهمون رویه قبل از اینکه خواهرش زبیاد رو داشت و انگار نه انگار که خوارش اونجا بود بعد از چند دقیقه هم خواهرش رفت داخل.من به رفتاراش خیلی دقت کردم مثلا وقتی یه چیزی میگفتم که زیادم خنده دار نبود اون بازم‌میخندید و وقتی چیزای خنده دار تعریف میکردم که دیگه خییییلی میخندید.نوقعی که باهام حرف میزد مدام داشت با دستاش یه کاری انجام میداد‌.مثلا دستش رو روی شونه یا گردنش میکشید بعضی وقتا چمن رو میکندبعضی وقتی وقتی خودش صحبت میکرد از دستاش خیلی استفاده میکرد.توی این سفر باهم خیلی گرمتر بودیم‌ نسبت به قبل به اسم صدام میکرد در حالی که قبلا صدام نمیکرد و اگر کاری باهام داشت صبر میکرد که روم رو برگردونم طرفش بعد بهم یه چیزی میگفت.کلا خیلی پایه بود هر بازی من میگفتم‌رو انجام میداد.مثلا میخواست حکم بده که من چی کار کنم من گفتم رقص نباشه و اون خندید و گفت پس باید برقصی.سر به سر هم زیاا مزاشتیم مثلا از توی جمع های ۱۰ نفره که با خانواده و اون دختر بودیم من یه چیزایی میگفتم‌که فقط اون بفهمه مثلا شوخیای مدرن و بروز رو میکردم از قصد که فقط اون بفهمه منظورم چیه و اونم کلی میخندید.کلا با لبخند نگاهم‌میکرد.حالا که برگشتیم نمیدونم توی اینستاگرام ریکوست بدم دوباره یا نه؟شمارش رو هم‌دارم‌آیدی تلگرامش رو هم دارم ولیاون نمیدونه که هیچکدوم از اینا رو دارم.نمیدونم چی کار کنم اگ میشه راهنماییم کنید چون خیلی دپرس شدم…

سلام دوست گرامی پرسش خود را خلاصه‌تر ارسال بفرمائید. امکان پاسخ به سوالات طولانی در سایت وجود ندارد.

سلام..۲۰ سالمه و خیلی وقته از خواهر رفیقم خوشم میاد…اون 18 سالشه….. اصلا توانایی اینکه برم بهش بگم رو ندارم…. میترسم قبول نکنه و به رفیقم که میشه داداشش بگه…. خونه هامونم نزدیکه بهم….با کسی هم نیست….دارم دیوونه میشم…. قصدمم جدیه….1 بار تا حالا خواستم برم و بهش بگم ولی تا نزدیکش شدم از استرس دیگه نتونستم برم جلو….راهنمایی کنید …مرسی

سلام دوست گرامی نگرانی شما قابل درک است. پیش از اینکه تصمیم جدی بگیرید، نقاط مثبت و منفی این تصمیم را بررسی کنید. برای مثال همین نگرانی که طرف مقابل شما به برادرش بگوید، چه اثراتی روی روابط شما می‌گذارد؟ به سن خودتان و او نیز توجه داشته باشید، هدف این پیشنهاد را جدی عنوان کردید، آیا شرایط ازدواج را دارید؟

سلام من چند وقته که بایه دختر خانومی آشنا شدم و بهش علاقمند شدم،از لحاظ سنی هم سن همیم(۲۳).ولی از لحاظ موقعیت مکانی باهم دوریم(تو یه استان زندگی میکنیم).تازگیا خیلی درگیرشم و بهش خیلی فکر میکنم کلا تو روز مره همش فکرش تو سرمه. من تنها دلیلی که هنو بهش پیشنهاد ندادم اینه که میدونم چند وقت پیش به یکی جواب رد داده و نمیخوام که خیلی عجولانه بهش پیشنهاد بدم بهش تا از دستش بدم.میشه کمکم کنید؟

سلام دوست گرامی جزییات کمی را اشاره نکردید و مشخص نیست در حال حاضر صرفاً به ایشان علاقمند هستید یا در رابطه‌اید؟ آیا او را از نزدیک دیدید؟ شیوه اشنایی و .. چگونه بوده است؟ ابتدا معیارهای خودتان و دلایلی که به ایشان علاقمند شدید را مشخص کنید. این طبیعی است که وقتی دائماً به شخصی فکر کنید دائماً فکرش در سر شما باشد. ایا می‌دانید به چه دلیلی به نفر قبلی جواب منفی داده‌اند؟ این جزییات را باید مطرح کنید تا بتوانیم راهنمایی کامل‌تری داشته باشیم.

ما باهم توی اینستا آشنا شدیم البته به واسطه همون فردی که بهش جواب منفی داده،من از زمان اول آشنایی هیچ علاقه خاصی بهش نداشتم ولی رفته رفته با صحبتایی که باهم داشتیم این علاقهه بیشر و بیشتر شده ولی نمیدونم این علاقهه یکطرفس یا اونم همچین حسیو نسبت بهم داره یا نه.بعد الان حدودا یکی دوماهی میشه که تو چتامون داریم از خانوادهامون میگیم یعنی بیشتر داریم باهم آشنا میشیم،ولی هنوز همو از نزدیک ندیدیم،بعد دلیل اینکه به نفر قبل جواب منفی داده از زبون خودش این بود که من با یکی راحت هستم و جوابشو میدم این انتظارو ندارم بیاد سریع پیشنهاد دوستی بهم بده .

سلام.من الان یکه ماهه عاشق یا دختر شدم که از فامیلامون هستند.تو این یک ماه یه روز بهم سلام کرد و من جواب سلام او را دادم و خونمون دوره چطور باید با او اشنا بشوم.من میخوام یه کلمه ای به او بگم ولی میترسم مشکلی پیش بیاد.اگه شما کلمه ی خوبی میشناسید من بگید لطفا اگه بهش بگم دوست دارم یعنی مشکلی پیش نمیاد؟

سلام دوست گرامی به سن خودتان و طرف مقابل اشاره نکردید. بهترین نوع شروع مکالمه، صحبت درباره مسائل روزمره است تا بتوانید ابتدا شناخت بیشتری از نوع تفکر ایشان کسب کنید.

با عرض سلام.من سه ساله عاشق یه دختر شدم که از فامیلامون هستند،بعد از اون موقع حتی یه بارم فرصت نشد دوباره ببینمش. الانم نمیدونم چه کار کنم هی تلاش میکنم که برم ببینمش و سر صحبتو باهاش باز کنم،ولی احساس میکنم خیلی محدود شدم و ازش دور شدم الانم با یه دختر دیگه آشنا شدم که همسایمون هستند ولی اصلا بهش اعتماد ندارم احساس میکنم یه آدم خودخواه و فرصت طلبه که فقط میخواد زرنگ بازی دربیاره. یه روز تو خونه تنها بودم خانوادم رفته بودن مسافرت و اون دختره همسایه اومد در خونمون.در زد ولی درو باز نکردم بعد از مدتی دوباره اومد و در زد ولی بازم بازش نکردم چون ازش خوشم نمیاد و دوست نداشتم به خونه راهش بدم الان باید چه کار کنم باید برم سراغ عشق قبلیم یا با این همسایمون رابطه برقرار کنم؟

سلام دوست گرامی به سن خودتان و طرف مقابل اشاره نکردید. یک تناقض آشکار وجود دارد، درعین حال که به شخص دیگری علاقه دارید، به فرد دیگری هم فکر می‌کنید و ایشان هم به سمت شما گرایش دارد. ابتدا بهتر است تکلیف خودتان را در رابطه عاطفی روشن کنید و بدانید دنبال چه فردی هستید. فرصت نداشتن برای دیدن کسی که دوستش دارید، دلیل منطقی برای شروع یک رابطه جدید نیست.

سلام وقت بخیر از کسی خوشم اومده که توی رابطه‌س و نمیتونم پا پیش بزارم. به خاطر شرایط کارم زیاد می‌بینمش و دیدنش به جز آشفتگی چیزی واسم نداره. چطور میتونم با مهار کردن احساساتم با این آدم تعامل داشته باشم و کار کنم؟

سلام دوست گرامی حق دارید که با دیدن ایشان آشفته شوید. در واقع از نظر شناختی و منطقی به این نتیجه رسیده‌اید اما از نظر هیجانی همچنان درگیر هستید. اگر صرفاً او را می‌بینید و گفتگویی بین شما نیست، بهتر است احوالپرسی و … بین شما نباشد. اما اگر باهم گفتگو و دیالوگ دارید، این گفتگوها را محدود درباره کارتان داشته باشید. شماره شخصی ایشان را نداشته باشید یا ذخیره نکنید که با دیدن عکس پروفایل و.. بیشتر بهم نریزید.

ممنونم از پاسخگویتون ولی اونقدر راحت نیستم با خانواده که بتونم مسئله رو الان بهشون بگم ، پیشنهاد خودم اینه که یجوری به دختر خانم بفهمونم منظورمو. نه اتفاقاً از روی هیجان نیست و حتی بنده بخاطر ایشون در خیلی از رفتار هام تجدید نظر کردم و البته این هم بگم که ارتباطم با خانواده ایشان بسیار عالی هست و خیلی به هم احترام میزاریم و این نکته هم حائز اهمیته که من از بچگی ایشون رو دوست داشتم. در ضمن بنده آدمی هستم که در جامعه خیلی سخت و رسمی ظاهر میشم ولی در مقابل خانواده و دوستان شاید بامزه و فان ترین عضو اونجا باشم.

با سلام و عرض ارادت خدمت شما بنده نوجوانی ۱۷ ساله هستم که بسیار موجه و سر سنگین با افراد غریبه ، ولی با خانواده و آشنایان بسیار بسیار اجتماعی و شوخ طبع هستم. در همین حین عاشق یکی از بستگان نزدیک خود که از بنده یک سال و دوماه بزرگتر است ، شده ام ، البته چرا دروغ ، از بچگی عاشقش بودم. این مسئله را با این دختر خانم در میان بگذارم و نمیدانم که آیا کار درستی است یا خیر که الان این قضیه را به او بگویم؟! چون من برای آینده خودم برنامه دارم و میخواهم به او بگم حرف دلم رو ، چون ممکن است شوهر کند و اگر او هم موافق نظر بنده باشد ، من نیروی مضاعفی برای آینده خودم خواهم گرفت و همچنین به نظر شما مشکلی نداره که ایشون از من بزرگتره؟! و البته مشکل اساسی بنده اینه که نمیدونم از چه راهی این قضیه رو با ایشون در میان بزارم و بسیار باعث مشغول شدن ذهنم شده ، لطفاً راهنماییم کنید. لطفاً کمکم کنید و بگید از چه راهی وارد بشم بهتر است؟! و اینکه سن بنده کم نیست؟!

سلام دوست گرامی ارتباط عاطفی و بیان احساساتتان به ایشان شیرین و دلچسب به نظر می رسد، اما به دلیل سن کم شما و تفاوت سنی بینتان، ممکن است با مخالفت ایشان روبروشوید.بهتر است ابتدا این موضوع را با یکی از افراد خانواده مانند مادر در میان بگذارید، تا در جریان علاقه شما باشد. اما ابراز علاقه در این سن ممکن است از روی هیجان خواهی دیدن یک جنس مخالف باشد. بهتر است برنامه های آینده خود را به صورت هدفمند دنبال کنید تا در سنی مناسب از ایشان درخواست ارتباط کنید. و برای بررسی بیشتر علاقه خود نیز، می توانید از رادیو عشق وقت مشاوره تلفنی و یا آنلاین دریافت کنید.

ممنونم از پاسخگویتون ولی اونقدر راحت نیستم با خانواده که بتونم مسئله رو الان بهشون بگم ، پیشنهاد خودم اینه که یجوری به دختر خانم بفهمونم منظورمو. نه اتفاقاً از روی هیجان نیست و حتی بنده بخاطر ایشون در خیلی از رفتار هام تجدید نظر کردم و البته این هم بگم که ارتباطم با خانواده ایشان بسیار عالی هست و خیلی به هم احترام میزاریم. در ضمن بنده آدمی هستم که در جامعه خیلی سخت و رسمی ظاهر میشم ولی در مقابل خانواده و دوستان شاید بامزه و فان ترین عضو اونجا باشم.

سلام خدمت شما و تشکر بابت سایت مفیدتون. بنده یه چند ماهیه رو یکی از دخترای محلمون کراش زدم ولی طرف‌ خبر نداره و شمارشونم قراره یکی از آشناها برام فراهم کنن بعدشم اینکه من نمیدونم ایشون تو رابطه هستند یا نه. و بعدش اینکه میترسم از اینکه اعلام کنم که به ایشون علاقه مند شدم یه بار چند وقت پیش همو دیدیم ایشون پیش خانوادشون بودن و منو دیدن و یه لبخندزدن بهم و سرشونو انداختن پایین و منم لبخند زدم آیا این میتونه نشانه علاقه ی ایشون نسبت به من بشه؟

سلام دوست گرامی اطلاعاتی که در مورد ایشان بدست می آورید، می تواند برای ادامه رابطه موثر باشد. بهتر است برای جذب عشق ایشان از اطرافیانی که او را میشناسند نیز اطلاعاتی دریافت کنید.

سلام خسته نباشید…بنده از یه دختر خانومی خوشم اومده ایشونم فهمیدن ک من ازشون خوشم اومده و مشکلی هم فک نکنم داشته باشن فقط اینکه میخواستم بدونم چطور میتونم پیشنهاد دوستی رو بهشون مطرح کنم؟(چندین بار بصورت چن نفری بیرون رفتیم ایشون ۲۲ سالشونه من ۲۱ سالمه و اینکه ایشون ب تازگی از رابطه ای اومدن بیرون)ممنون میشم راهنماییم کنید

سلام بهترین راه اینه که به طور خصوصی درباره احساس‌تون و اینکه دوست دارید باهاش بیشتر آشنا بشید با ایشون صحبت کنید. اگر هم اضطراب دارید یا براتون سخته بهتره ابتدا یه رابطه دوستانه‌تری بین‌تون شکل بدین،‌ مثلا از طریق شبکه‌های اجتماعی، بعد که احساس راحتی بیشتری کردین،‌مستقیما درباره پیشنهادتون صحبت کنید.

سلام خسته نباشید..من از یکی از دوستان دخترعمه ام خوشم اومده چن باری هم بصورت ۴ نفری بیرون رفتیم و خیلی هم خوش گذشته و اینکه خود شخص هم فک کنم فهمیده که از او خوشم میاد و حتی با دخترعمه ام در میان گذاشته و بنظرم مشکلی از این بابت نداره…فقط میخواستم بدونم چطور این پیشنهاد دوستی رو با اون خانوم مطرح کنم چون الان ک فعلا کسی از خونش بیرون نمیاد با این اوضاع از یه ور هم نمیخوام خیلی رابطه دوستانه بینمون سرد بشه بعد گذشت زمان و ندادن پیشنهاد…ممنون میشم راهنماییم کنید

سلام بهتره در شبکه‌های اجتماعی ایشون رو دنبال کنید و با صحبت کردن بیشتر باهم درباره موضوعات مختلف، صمیمیت بیشتری بین‌تون ایجاد کنید. وقتی شرایط بهتر شد می‌تونید حضوری از احساس و علاقه‌تون بهش بگشد و پیشنهاد آشنایی بیشتر بهشون بدین. حتی می‌تونید درصورت امکان حین مکالمه تلفنی نیز درباره این موضوع باهاشون صحبت کنید.

سلام من یه کمکی از شما می خواستم اونم اینکه من از دختر داییم خوشم اومده ولی جرئتش رو ندارم که بهش بگم خیلی با هم جوریم . هر بار همو میبینیم یه مدت زیادی میشینیم و حرف می‌زنیم باهم نمی‌دونم چطور بحث رو باز کنم جفتمونم ۱۷ سالمونه

سلام. خیلی خوبه که با هم رابطه دوستانه‌ای دارید و این بهتون کمک می‌کنه اول به صورت غیرمستقیم از حس ایشون به شما یا نظرش درباره آشنایی و رابطه با یکی از اعضای فامیل آگاه بشید. مثلا می‌تونید بگید یکی از دوستان‌تون برای آشنایی بیشتر با دخترخاله‌اش وارد رابطه شده و ببینید برخوردش چطوره و چه نظری داره. برای دریافت راهنمایی بیشتر با سیستم مشاوره تلفنی صحبت کنید.

سلام خسته بناشید من از دختر دایی مامانم خوشم اومده واغلب وقتی در مهمونی ها همدیگه رو میبینم خیلی با هم صمیمی هستیم (در واقع خیلی به هم تیکه های عاشقانه میپرونیم) از این رو فکز میکنم اونم به من علاقه داره من 17 سالمه و اونم 15 سالشه من نسبتا شخصیت موجه و با اعتماد به نفسی دارم ولی نمیدونم چطور درس خواستم رو مطرح کنم که اون جواب منفی نده در واقع چون از میزان علاقش نسبت به خودمم %100 آگاه نیستم ولی صحبت‌هایی ک تو طول این سال ها داشتیم (مخصوصا هفته قبل) احتمال این. که منو دوست داشته باشه رو افزایش میده الان دو دلم که بهش بگم دوسش دارم یا نه!؟ و اگز بهش بگم چی بگم!!

سلام دوست گرامی ابراز علاقه کردن به شیوه درست،باعث تداوم رابطه میشه، بهتر است قبل از این کار آگاه باشید که چه ویژگی هایی در ایشون باعث جذب شما شده؟ آیا ایده آل هاتون رو در سن 17 سالگی کاملاً می شناسید؟ برای دریافت راهنمایی در این زمینه با مشاوران رادیو عشق نوبت بگیرید.

سلام.ببخشید من از یه خانوم خوشم اومده و فکر می کنم که هم رو کامل می کنیم.اما خب یه نقطه ضعف بسیار بسیار بزرگ دارم و اونم عدم اعتماد به نفسه. حی میکنم چهره اصلا خوبی ندارم.حس می کنم روابط عمومی افتضاحی دارم و واقعا این مدت همه زندگیم برای فکر کردن داره صرف میشه .تضمیم به گردش توی اینترنت در این مورد گرفتم.سایت شما واقعا مقاله های کاملی در این زمینه ارایه داده اما من وقت ندارم که از همشون بهره مند بشم لطفا شما با توجه به شرایط من یه مقاله مفید بهم پیشنهاد بدین یا اینکه خودتون جوابم رو بدین: فامیل هستیم اما فامیل نزدیک نه..ایشون برادرزاده شوهر خالم هستن و با توجه به اینکه هر دومون ۱۷ سال داریم و هنوز نظرات والدین توی زندگی ما دخالت دارن و عدم اعتماد به نفس من اجازه در میان گذاشتن با پدر و مادر رو نمیده. چند باری هم با هم صحبت کردیم اما خب نه صحبت عاطفی…من الآن شماره ایشون رو دارم و از طریق شبکه های مجازی باهاشون رابطه داشته باشم.در واقع همین تصمیم رو دارم که از فضای مجازی با ایشون آشنایی پیدا کنم و یک سال دیگه بتونیم با هم صحبت کنیم…اما خب تو همون فضای مجازی چی بهشون بگمو از کجا شروع کنم که اصلا من چه درخواستی دارم داره کلافه م میکنه…از طریق مشاوره تلفنی هم نمیتونم باهاتون در ارتباط باشم و این بر.میگرده به همون قضیه اعتماد به نفس که البته اگه با یه نفر یخم آب شه میتونم باهاش راحت باشم. مشکل من پیشنهاده ست…

سلام درباره مسئله اعتماد به نفس باید بدونین که این موضوع با مطالعه چند مقاله برطرف نمیشه. مقالات به شما کمک می‌کنند که بفهمید اشکال کار کجاست اما برطرف شدنش نیاز به اقدامات جدی‌تر مثل مشاوره داره و درطول زمان اتفاق می‌فته. در مورد اینکه نمی‌تونید موضوع رو با خانواده‌ها مطرح کنید به خاطر شرایط سنیتون کاملا طبیعیه و قطعا برای صحبت با خانواده‌ها نیاز به فراهم شدن شرایط مختلفی هست. اما خودتون میتونید در شبکه‌های اجتماعی کم‌کم یک ارتباطی رو با هم شکل بدید. لازم نیست همون اولش پیشنهاد خاصی مطرح کنید. با دنبال کردن ایشون در اینستاگرام و نظر دادن درباره چیزهایی که به اشتراک می‌ذارن می‌تونید آروم آروم سر صحبت رو باهاشون باز کنید تا کمی صمیمی‌تر بشید و به قول خودتون یختون آب بشه.

سلام حالتون خوبه من به یک دختر علامند شدم البته در محل کار اونم اولین بارمه چطوری برم سرصحبت رو باز کنم و پیشنهادی بگم و حرفمو بزنم و میترم جواب ن بگه و از همه بدتر میترسم دادو فریاد بزنه و فحش بده نمیدونم چیکار کنم خواهش میکنم بگین ممنون میشم .

سلام. به نظر میرسه اضطراب‌تون بالاست و به همین خاطر ترس‌هاتون شدید و غیرواقعی شدن. چون احتمالش خیلی کمه فردی بخواد درمقابل ابراز علاقه یا پیشنهاد آشنایی، داد و بیداد کنه و فحش بده! درباره اینکه چطور اقدام کنید، حتما لازمه شرایط محل کارتون و نوع رابطه‌ای که با هم دارید بررسی بشه، مثلا آیا رابطه دوستانه‌ای دارید؟ توی کارتون نیاز هست با هم تعامل کنید؟ … و در نهایت راهنمایی بشید که چطور هم اضطراب‌تون رو کنترل کنید و هم بتونید به درستی علاقه‌تون رو ابراز کنید. بنابراین با سیستم مشاره تلفنی تماس بگیرید.

درود برشما من مغازه دارم از سه سال پیش یه ویزتوری برای ویزیت تو مفازه ام می اومد که من کم کم علاقه مند این خانوم شدم که متاسفانه الان منطقه ام رو عوض کردم ایشون بخاطر اینکه حریم ویزیت دارن نمیتونن بیان مغازه ام حالا لطفا راهنمایی بفرمائید با اینکه شرکتشون رو می شناسم و شماره شون رو هم دارم نمیدونم باید چطور پیشنهاد دوستی و ازدواج بدم حتی ایشون با مادرم هم صمیمی بودن از (طرفی در این چند مدت) حتی نمیدونم ازدواج کردن یا نه/// خواستم برم از مدیر شرکتشون پرس و جو کنم که مردد شدم که نکنه از اینکه رفتم محل کارشون ناراحت بشن. من واقعاً دوسش دارم لطفا راهنماییم کنید. ,,,,,,قبلا از راهنمایی تان سپاسگزارم.

سلام اینکه بخواهید به محل کارشون برید یا با مدیر یا همکاراشون در این باره صحبت کنید اصلا راه درستی نیست. بهترین حالت اینه که شخصا ازشون یک وقت بگیرید که باهاشون صحبت کنید یا از مادرتون بخواهید این موضوع را باهاشون مطرح کنه.

سلام من از به دختره تو فامیل خوشم میاد ولی چون مامان باباش هستن خجالت میکشم باهاش سر صحبت وا کنم به نظر شما من باید چیکار کنم

سلام سوال شما خیلی کلیه و لازمه شرایط‌تون بررسی بشه. لطفا با سیستم مشاوره تلفنی صحبت کنید.

سلام امیدوارم حالتون خوب باشه راستش من تو دانشگاه از هم کلاسیم خوشم اومده و چند باری با هم صحبت کردیم ولی نمیدونم چطور بهش پیشنهاد دوستی رو بدم که سو تفاهم نشه و بهش بر نخوره و من از این دوستی قصد بدی ندارم و اینکه یه سال هم ازش بزرگترم لطفا راهنماییکنید چطور بهش پیشنهاد بدم که احتمال قبول کردنش بالا باشه

سلام درباره این موضوع مقالات خوبی در سایت هست که میتونه کمک‌تون کنه. اگر به راهنمایی بیشتری نیاز دارید باید با سیستم مشاوره صحبت کنید.

سلام. ببخشید که مزاحم میشم میخواستم یکم راهنماییم کنین. راستش من از دخترعمم خوشم اومده و فک میکنم که اونم نسبتا متوجه این موضوع هستش. حتی خونوادمم درجریانن. تقریبا پنج سال میشه که علاقه مندم به ایشون ولی الان نمیدونم چجوری بهش پیشنهاد بدم. در ضمن 20 سالمه ولی چون از ی رشته خوب تو دانشگاه سراسری قبول شدم هم خودم و هم فامیلام فک میکنن که کم کم وقت ازدواجم رسیده. بنظرتون خودم پا پیش بزارم بهتره یا خونوادم؟

سلام اگر هدفتون ازدواجه بهتره این موضوع از طریق خانواده‌تون مطرح بشه و بعد در صورت رضایت آن‌ها تا زمانی که آمادگی ازدواج پیدا می‌کنید، با هم بیشتر آشنا بشید و ارتباط داشته باشید. البته آماده بودن برای ازدواج به آیتم‌های خیلی مهم‌تری از قبول شدن در یک رشته و دانشگاه خوب وابسته است و موضوعیه که باید کاملا خودتون هم حسش کنید و در عمل و رفتارتون هم نمود داشته باشه.

ممنون که پاسخ دادین ولی بنظرتون خودم پیشنهاد بدم بهتر نیست

سلام‌ مدت دو سال میشه که‌ دختری که هم محلیمون هست رو زیر نظر دارم‌ و بهش علاقه مند‌شدم و حس میکنم اونم از من خوشش میاد چون بارها شاهد این بودم که بهم نگاه میکنه تازیگیا هم شمارش رو از طریق یکی از آشنایان پیدا کردم ولی واقعا میترسم بهش پیام بدم و اصلا نمیدونم چی بهش بگم خواهشا راهنمایی‌ کنید

سلام لطفا با سیستم مشاوره تماس بگیرید.

سلام ، من یه دختری رو تو یه سال گذشته حدود دو سه بار دیدمش و ازش خوشم اومده، اینم بگم که هردومون رشتمون فنیه ولی متفاوتند چند وقت پیش پیج اینستاگرامشو پیدا کردم و فالو کردم اونم سریعا قبول کرد و من رو هم فالو کرد (ولی فکر نمیکنم من رو یادش مونده باشه) بعد فرداش (باتوجه به این که نقاش هست و نقاشیاشو تو پیجش می‌ذاره) رفتم تو دایرکتش و از کارش و خودش تعریف کردم و گفتم که تو دانشگاه چندباری دیدمت و خوشحالم که باهات همکلام میشم، اونم یه پیام داد و گفت خیلی ممنونم . الان می‌خوام بدونم از اینجا به بعد باید چیکار کنم؟

سلام. اینکه از اینجا به بعد باید چیکار کنید بستگی داره که اصلا هدفتون چیه؟ اگر می‌خواهید باهاشون وارد رابطه بشید، بهتره اول یه کم دورادور بشناسیدشون و توی این مدت از هر فرصتی برای نزدیک‌تر شدن بهشون و برقراری تعامل استفاده کنید. وقتی مطمئن شدید می‌تونید بهشون ابراز علاقه کنید.

سلام دوست من خسته نباشید بخاطر همه زحمتاتون ممنون یه راهنمایی میخواستم من حدوده سا ماهه برای موسیقی یه آموزشگاه میرم و به منشی که اونجا هستش علاقه مند شدم 🙈 به خاطر وقت کم نتونستم زیاد ارتباط برقرار کنم ولی چون خودم فوق لیسانس حسابداری دارم و ایشون هم برای ارشده روانشناسی میخونن تونستم صحبت کنم و یکم نزدیک تر شدیم حالا دو جلسه دیگه کلا کلاسام تموم میشه حالا موندم که چجوری بگم بهش ینی اول برم دعوتش کنم یجا برای ناهاری چیزی بعد مطرح کنم که اینجوری بازم به یه دلیل احتیاج دارم تا دعوتش کنم یا نه همونجا حسمو بگم و در میون بزارم باهاش چندتا چیز هست که مشکل ایجاد میکنه که اصلا نمیدونم رابطه ای دارن با کسی یا نه تنهان سنشونم خودم تشخیص میدم کوچیکتر از خودم باشه کلا اینو بگم موندم الان چیکار کنم🤣 ممنون میشم کمکم کنید .🙈

سلام. بهتره اول اگر می‌تونید فردی رو تو آموزشگاه پیدا کنید و اطلاعاتی مثل سن و … ازشون بپرسید. در مورد اینکه همونجا بهشون ابراز علاقه کنید یا باید دید چه شرایطی وجود داره و آیا شرایطش هست که بتونید باهاشون صحبت کنید. ممکنه به خاطر حضور دیگران و اینکه محل کارشون هست ایشون یا خودتون معذب باشید. در مورد دعوت نهار هم باز بستگی داره که رابطه‌تون چطور باشه و اگر رابطه‌تون تا الان در حد سلام و احوالپرسی بوده احتمالا توی ذوقشون بخوره. شما هم می‌تونید بهشون بگید که می‌خواهید درباره موضوعی باهاشون صحبت کنید و اینکه خودش ترجیح میده کجا و تو چه شرایطی باشه. یا اینکه اگر حس می‌کنید نیاز به شناخت بیشتری وجود داره تا بخواهید پیشنهادتون رو بگید، می‌تونید با یک بهانه‌ای مثلا پرسیدن سوالاتی در زمینه رشته تحصیلی ایشون، کمی رابطه‌تون رو نزدیک‌تر و بیشتر کنید و بعد در شرایط مناسب‌تر بهشون پیشنهاد بدین.

سلام وقتتون بخیر. من یه دختر جوون هستم که طبیعتا پیشنهاداتی بهم میشه بیشتر برای دوستی. اما من نمیدونم چطور باید جواب بدم به پسری که به من پیشنهاد داده. اغلب هول میشم و نمیدونم چی بگم و خب اینجوری فرصت هام رو هم از دست میدم . ممنون میشم اگر کمک کنید

دوست عزیز سلام

قبل از هر چیز بهترین کار ایه که برای خودتون مشخص کنید که چه ویژگی‌ها و مشخصاتی مد نظرتون هست و اینکه چه نوع ارتباطاتی رو می‌پسندید؟ بعد که این موارد مشخص شد، بهتر می‌تونید در این موارد واکنش نشون بدید. وقتی کسی بهتون پیشنهاد آشنایی داد، طبعا منتظر نیست که همون اول شما بله رو بگید و ارتباط رو شروع کنید؛ پس خیلی محترمانه به ایشون بگید که از پیشنهادی که دادن متشکرید ولی نیاز دارید که کمی در موردش فکر کنید. بعد از بررسی‌ها، نظرتون رو به فرد مقابل بگید. لازم نیست مدل خاصی رفتار کنید، همین که خودتون باشید کافیه.

سلام من از یه دختر که توی پارک توی روز اول دیدم خوشم اومد.بعدچند روز بعد اومدن با دوستاشون روی چمنی که ما بازی میکردیم نشستن و بعد چند قیقه رفتن و حدود 2 دقیقه بعد برگشتن من هی بهش نگاه میکردم خودشم نگاه میکرد آرومکی ولی به روش نیاورد و وقتی که داشت میرفت هم از جلوم رفت و من هم که خجالتی هستم نتونستم حرفی بزنم اصلا روم نمیشه صحبت کنم خواهش میکنم راهنمایی کنید ممنون

دوست عزیز سلام

این احساسات در سن شما طبیعی هست. نوجوانی سنی هست که کم کم دارید وارد مرحله بزرگسالی می‌شید و بنابراین هم مقداری از ویژگی‌های کودکی دارید و هم مقداری هم ویژگی‌های افراد بزرگسال و این احساس علاقه‌مند شدن به فردی از جنس مخالف یکی از ویژگی‌های افراد بزرگسال هست. نکته مهم این است که بدونید جدی گرفتن این احساسات خیلی به نفعتون نیست، چون هم خودتون و هم فرد مقابل تا چند سال آینده قراره بسیار تغییر کنید. به علاوه، موضوعی که شما مطرح کردید، یک احساس مثبت گذراست که دوامی هم نخواهد داشت. بهتون پیشنهاد می‌کنم به مسائل مهمی مثل تحصیل، ورزش، یاد گرفتن یک هنر یا حرفه‌ای برای اینده، خودتون رو مشغول نگه دارید تا در آینده بتونید یک انتخاب درست داشته باشید.

سلام من از یک دختر فامیل خوشم اومده و می‌خوام بهش پیشنهاد بدم بنظرتون این کار رو بکنم یا نه آخه من از این میترسم که به برادرش بگه یا پدر و مادرش بگه بنظرتون چیکار کنم

سلام دوست گرامی میزان علاقمندی شما به این خانم چقدر هست و. با چه هدفی؟ اگر در شرایط مناسب ازدواج هستید بهتر هست از طریق خانواده اقدام کنید تا جنبه رسمی و جدی داشته باشد و از کدورت و ناراحتی های فامیلی جلوگیری کند

سلام. من یه خانمی رو دوست دارم ولی هر وقت می بینمش خودمو ازش قایم می کنم. احساس می کنم سبک میشم. نمیدونم چی کار کنم؟

دوست عزیز سلام

قبل از هر چیز بهتره در مورد یک موضوعی خیلی خوب با خودتون به عنوان یک انسان کنار بیاید، نیاز به دوست داشتن و دوست داشته شدن، یکی از مهم‌‌ترین نیازهای هر شخصیه و همه آدم‌ها این نیاز رو در زندگیشون تجربه می‌کنند. دوم اینکه رابطه عاطفی زمانی شکل می‌گیره که دو نفر به هم علاقه‌مند باشن، ولی اگه شما درخواست خودتون رو مطرح نکنید، از کجا می‌تونید بفهمید که فرد مقابل به شما علاقه داره یا نه؟! شما همیشه دو راه کلی دارید: یکی اینکه حرفی نزنید که مبادا به قول خودتون سبک بشید، که اینطوری هیچ‌وقت به چیزی که می‌خواید نمی‌رسید یا اینکه برید جلو، درخواستتون رو مطرح کنید و منتظر جواب بشید.

حالا دو نکته خیلی مخفی در زیر این جملاتی که گفتید وجود داره، یک، عزت‌نفسه و دو، مهارت‌های ارتباطی. به نظر میاد (البته بدون مصاحبه بالینی دقیق نمی‌شه گفت) شما یکی از این دو (یا هر دو) رو ندارید. در این صورت، بهترین کار اینه که با روان‌شناس متخصص صحبت کنید تا مشکل حل بشه.

سلام خسته نباشید من از یه دختری خوشم میاد و یه روز رفتم و بهش پیشنهاد دادم ولی جواب منفی گرفتم بعد از اون قضیه به خودم رسیدم و تیپ اینام رو زیر و رو کردم بعد از اون وقتی من رو جایی میبینه مسیرش رو به سمت من تغییر میده و سعی میکنه جلو چشم باشه ولی وقتی بهش نگاه می کنم روش رو برمیگردونه حالا شماره اش رو گیر آوردم و نمی تونم بهش زنگ بزنم یا نه یا بهش چی بگم؟ ممنون میشم پاسخ بدید

سلام دوست گرامی اگر این شخص تنها با نگاه به ظاهر شما در سری اول به شما جواب منفی داده است مشخص می شود که فردی ظاهربین و سطحی نگر هست و بهتر هست فعلا اقدام مجددی نکنید تا متوجه دلیل رفتارهای ایشان شوید

سلام. وقتتون بخیر. میخواستم راهنمایی ازتون بگیرم.حدودا ۵ ساله دانشگاهم تموم شده. از یکی از همکلاسی های دانشگاه خوشم میومد. تلاش کردم تونسم بهش درخواست پیج اینستا رو دادم و اونم قبول کرد. ما باهم تو دانشگاه تقریبا هیچ ارتباطی نداشتیم فقط همو شاید میدیدم. وضعیت ظاهری و زیبایی مد نظر من رو داره. ولی از منش و خلقیاتش انچنان با خبر نیسم با این وجود با خانواده‌س و میتونم بگم شخصیت موجهی داره. هدف من ازدواج هس ولی موضوع اینه ک نمیدونم چطور عنوانش کنم.ب ذهنم رسید ب استوری هاش reply بدم‌. اونم پستای منو میبینه. به استوری rely میکنه. با این وجود نمیدونم چطور پیش برم. قبلا از همکاری و مشاوره تون سپاس گذاری میکنم

دوست عزیز سلام

به نظر میاد که بهتره اول با ایشون بیشتر آشنا بشید و بعد درخواست اصلیتون رو مطرح کنید. فضای مجازی برای شروع ارتباط می‌تونه خوب باشه، ولی بهتره که ملاقات‌های حضوری رو هم حتما داشته باشید. بهترین کار اینه که بعد از آشنایی نسبی، بهشون پیام بدید و بگید که دوست دارید با ایشون بیشتر آشنا بشید و بپرسید که نظرشون در این رابطه چی هست. اگر موافق بودند، سعی کنید چند جلسه‌ای رو برای ملاقات حضوری برنامه‌ریزی کنید و اگه همه چیز خوب پیش رفت، درخواستتون رو مطرح کنید. البته یادتون باشه، حتما حتما باید چندین جلسه با ایشون رفت و آمد داشته باشید و بعد برای ازدواج تصمیم قطعی بگیرید.

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

شاید مدتی است شیفته دختری شده‌اید که نمی‌دانید او هم به شما علاقه‌مند است یا نه. شب و روز دنبال پیدا کردن راه‌حل‌های مختلف هستید، اما باز هم استرس امانتان نمی‌دهد و می‌ترسید که از او جواب رد بشنوید. اینکه شما دختر مورد علاقه‌تان را در دانشگاه دیده باشید یا در خیابان یا در یک مهمانی خانوادگی فرقی نمی‌کند، آنچه مهم است مهارت‌هایی است که شما باید هنگام روبرو شدن با او آن‌ها را بلد باشید. آنچه در این مقاله خواهید خواند این است که چطور باید با اعتماد به‌ نفس و بدون دلهره پیشنهادتان را با دختر موردعلاقه‌تان مطرح کنید بدون اینکه از نتیجه بترسید.

فهرست مطالب

در اکثر موارد ، بهترین راه برای گفتن دوستت ‌دارم به دختری  این است که خیلی ساده و راحت این کار را انجام دهیم و نتیجه آن هر چه که بود قبول کنیم. با در نظر داشتن این موضوع، نکاتی است که باید هنگام دادن پیشنهاد دوستی به دختری بایستی رعایت کنید تا نتیجه مثبت و دلخواه خود را بدست آورید. بنابراین قبل از اینکه اقدامی بکنید نکات مربوط به نحوه گفتن دوستت دارم به دختری را بررسی کنید.

یکی از راه‌های نشان دادن این که به دختری علاقه مند هستید، دادن سیگنال‌های از طریق زبان بدن برای بیان ابراز علاقه است. از طریق زبان بدن می‌توانید به طرف مقابل بفهمانید که به او علاقمند هستید بدون اینکه حتی یک کلمه بر زبان بیاورید. نکته اصلی اینجاست که برای ابراز علاقه نسبت به دختری از طریق زبان بدن بایستی در تمام تعاملات خود با او حرکات مثبت از خود نشان دهید. به طور مرتب با طرف مقابل تماس چشمی برقرار کنید، به آنچه می‌گوید به طور جدی گوش دهید و رو به او بایستید بطوری که قفسه سینه و پاهایتان در طول تعامل رو به او باشند. این نوع توجه او را به این فکر می‌اندازد که احتمالا شما به او علاقمند هستید. فقط مراقب باشید که فراتر از حد نرمال نروید زیرا استفاده بیش از حد از زبان بدن به هنگام گفتگو با زنان می‌تواند نشان از نیازمند بودن فرد باشد.چگونه دختری را به قرار دعوت کنیم

گاهی انداختن بمب ” دوستت دارم” در هر جا و مکانی برای دختران غیرقابل هضم است. اگر ذهن او روی چیزهای دیگر متمرکز شده است و انتظار شنیدن این جمله از زبان شما را ندارد، ممکن است او را آشفته و ناراحت کنید. بنابراین قبل از اینکه به دختری بگویید که او را دوست دارید، ابتدا مقدمه چینی کرده و حرف‌های خود را به آن سمت ببرید. به عنوان مثال، هنگام صحبت با دختری که دوست دارید می‌توانید موضوع آشنایی را مطرح کنید. از او در مورد ویژگی‌های مرد مورد علاقه‌اش بپرسید و ببینید او به دنبال چه خصوصاتی در یک مرد و یا رابطه عاشقانه می‌گردد و یا آیا در حال حاضر به کسی در زندگی او هست یا نه. بعد از اینکه به حرف‌های او در این مورد گوش کردید اکنون نوبت شماست که در مورد زندگی و رابطه خود صحبت کنید. حالا که او روی شما متمرکز شده است و به حرف‌های شما گوش می‌دهد احتمال آنکه وقتی به او می‌گویید که او را دوست دارید‌، جا بخورد و حالت تهاجمی به خود بگیرد کمتر است.

یکی از بهترین راه‌ها برای اینکه به دختری بفهمانید که او را دوست دارید این است که خیلی راحت و مردانه از او بخواهید که برای آشنایی بیشتر با هم بیشتر معاشرت کنید. البته وقتی صحبت از چگونگی درخواست از دختری برای آشنایی بیشتر مطرح می‌شود، برخی از راه‌ها بهتر از بقیه هستند. به عنوان مثال، گفتن ” میشه این جمعه با هم بیرون بریم؟” می‌تواند او را در حالت ابهام در مورد نیت و خواسته شما قرار دهد و ممکن است چنین برداشت کند که شما می‌خواهید صرفا بعنوان یک دوست با هم بیرون بروید. علاوه بر این ، قطعا نمی‌خواهید که از جملاتی مانند ” با من بیرون می‌آیی؟” استفاده کنید زیرا بیان چنین جملاتی می‌تواند نشان دهندهُ ضعف و نیازمندی شما باشد. بهترین راه برای آشنایی با دختری این است که بصورت واضح و شفاف و با اعتماد بنفس کامل نیت خود را به او بگویید. گفتن عباراتی مثل ” میخوام ناهار دعوتت کنم، آیا جمعه وقت داری؟ ” می تواند عالی باشد. چنین جملاتی نشان دهنده اعتماد به نفس شما در مقابل او است زیرا شما به این واقعیت که به او علاقه دارید اعتراف کردید. همچنین این جمله هدف و نیت شما را بطور واضح و روشن نشان می‌دهد که می‌خواهید با او بیشتر آشنا شوید.

اکنون، کلماتی که به هنگام ابراز علاقه به دختری به زبان می‌آورید به اندازه نحوه گفتن آنها اهمیت ندارد. بنابراین در اینجا سه ​​نکته برای درخواست پیشنهاد دوستی با یک دختر وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا در این راه موفق شوید:

از تمام تخیلاتی که دارید در این راه استفاده‌کنید. سعی کنید لحظه‌ای رویایی بسازید که طرف مقابلتان در تمام زندگی خود آن را به یاد داشته باشد و هرگز آن را فراموش نکند. دختران معدودی هستند که در مقابل چنین درخواست مهمی در فضایی نیمه تاریک در کنار سوسوی نور شمع و صدای ملودیک مقاومت کنند و وارد یک رابطه عاشقانه نشوند.

کجا باید رفت؟ چه باید کرد تا اوقات خوبی با یکدیگر داشت؟ کجا باید غذا خورد؟ اگر به یک باره شرایط زندگی سخت شد چه باید کرد؟ این‌ها همگی بخشی از روند طبیعی “یک رابطه عاشقانه” و همچنین بخشی از معیارهای اصلی هر زنی به هنگام جستجو ی مرد است که می‌تواند رهبر روابط خود با او باشد.

منظور ما این است که اگر شب قبل با دختری آشنا شده‌اید بلافاصله دفعهُ بعدی که او را دیدید به او پیشنهاد دوستی ندهید. ابتدا شخصی که می‌خواهید رابطه برقرار کنید بیشتر بشناسید. در صورتی که تنها چند ساعت و یا روز است که دختری را می‌شناسید و هیچ صنمی با او ندارید و یا هیچ چیزی بین شما رد و بدل نشده است به او پیشنهاد دوستی ندهید.

این سؤال مهم و زیبا مطمئناً از طریق پیام‌های متنی قابل طرح نیست. تمام شجاعت خود را یک جا جمع کنید و درخواست خود را به روشی صحیح مطرح کنید. به چشمان دختر نگاه کنید و شجاعانه به او پیشنهاد دوستی دهید.

منطقی نیست که به هر دختری که دیدید و یا رابطه داشتید پیشنهاد دوستی بدهید. نباید به هر دختری به چشم برقراری ارتباط عاشقانه نگاه‌ کنید از طرفی دیگر هر دختری نیز مناسب شما نیست. این پیشنهاد مهم را تنها به دختری بدهید که واقعاً شایسته آن باشد.

اگرچه بسیاری از پسرها وقتی به دنبال متقاعد کردن دختری برای برقرار ارتباط عاشقانه می‌روند نتیجه‌ایی غیر از پاسخ مثبت را قبول ندارند اما این بدان معنا نیست که در همه موارد باید موفق به بدست آوردن دل دختر باشید. حتی اگر او شما را دوست هم داشته باشد باز این بدان معنا نیست که می‌توانید همچون کوهنوردی  پرچم فتح را روی او برافرازید و بدین ترتیب مالکیت غیرقابل انکاری نسبت به حضور وی در عرض یک روز بدست آورید. او بخواهد با دوستان خود در ارتباط باشد و برای مدتی از شما دور باشد تا در مورد برداشتی که کرده است فکر کند. شاید حتی سرانجام به این نتیجه برسد که شما را دوست ندارد. بزرگترین اشتباه این است که اجازه رفتن به او ندهید! با این کار، مطمئناً او را از دست خواهید داد. به توصیه‌های ما گوش کنید – از او بخاطر اینکه وقتش را در اختیار شما گذاشته تشکر کنید و در اوج از او خداحافظی کنید. کمی عرفان به کسی صدمه‌ای نمی‌زند و مطمئناً هیچ روشی همچون ضربه زدن به آرزو و امیال کارساز نخواهد بود. طعمه خود را پهن کنید و بگذارید او به دنبال شما بیایید. مطمئن باشید که او گرفتار طعمه شما خواهد شد! 

هر زنی از فشار متنفر است. سؤالاتی مانند: “سلام … آیا می‌خواهید با من دوست شوید؟” اصلا برای شروع مناسب نیستند.

وقتی دختر شما را نمی‌شناسد، تجربیات عاشقانه را با شما تجربه نکرده است … وقتی او به شما تنها به چشم یک “دوست” یا “آشنا” نگاه می‌کند … به نظر می‌رسد که “سلام … من شجاعت دعوت‌ کردن تو را نداشته‌ام تا با من داشتن لحظات هیجان‌انگیزی را سپری کنید … من تا به حال شجاعت این را نداشته‌ام که به تو بفهمانم که چقدر تو را دوست دارم … آیا به من اجازه این کار را می‌دهی؟ ” بسیاری از مردان طوری از زنان درخواستی دوستی می‌کنند که انگار از آنها اجازه می‌گیرند تا زن رابطه‌ایی در پیشرفته‌ترین فرم عاشقانه برای آنها ایجاد کند. هر چه میزان تحصیلات مرد بیشتر باشد به همان اندازه درخواست پیشنهاد دوستی وی به زن بیشتر شبیه به اجازه‌ گرفتن خواهد بود. این سوال زن را در وضعیتی ناخوشایند قرار می‌دهد:

 بهترین راه برای اینکه به دختری پیشنهاد دوستی و آشنای بیشتر بدهید این است که مستقیم و بدون طفره رفتن مثل یک مرد حرفتان را بزنید. به سادگی هر چه تمام‌تر! از او بخواهید که فرصت آشنا شدن را به شما بدهد. گاهی بهتر است قبل از این که پیشنهاد جدی‌تری مطرح شود، زمانی را از او بخواهید تا یکدیگر را بشناسید. اگر به هر دلیلی جواب  او منفی بود این را درک کنید که آمادگی لازم برای مصاحبت شما وجود ندارد و مسئله را شخصی برداشت نکنید. بهتر است مسائل مهم را رو در رو بر زبان آورید ازطریق تلفن یا پیامک به او پیشنهاد ندهید وسعی کنید او را به یک شام رمانتیک دعوت کنید. اگر در تصمیمتان برای دوستی جدی نیستید لطفا عواطف او را درگیر خود نکنید. رو راست باشید. همه ما از اینکه برای انجام کاری احساس کنیم تحت فشاریم عصبی و گیج می شویم. پس به او زمان کافی برای تصمیم‌گیری بدهید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

10 بازدید

16 بازدید

25 بازدید

36 بازدید

63 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام من یه پسر 18 ساله هستم که اصلا دنبال عشق و عاشقی و روابط دوست دختر دوست پسری و این چیزا نبودم تا حالا ولی با یه دختری توی تاتر اشنا شدم و بهش علاقه دارم دوسال هست که میشناسمش و یک سال هم هست که بهش علاقه دارم مشکل من اینه که نه تمایلی به روابط دوست دختر دوست پسری دارم نه سن و سال ازدواج رو دارم از طرفی نمیخوام بیخیال اون دختر بشم چون واقا از نظر اخلاقی دختر خیلی خوبیه

سلام دوست گرامی اینکه شما این منطق درست را دارید که در این سن شرایط ازدواج را ندارید، بسیار خوب است. در این شرایط می‌توانید به سراغ کسب موفقیت‌های شخصی بروید تا بتوانید ابتدا زندگی فردی خودتان را سروسامان دهید؛ سپس برای ارتباط و ازدواج قدم بردارید.چگونه دختری را به قرار دعوت کنیم

سلام خسته نباشید من الان ۱۵ سالمه و از یه دختری خوشم میاد حدود چند سالی میشه اما الان واقعا احساس میکنم که عاشقش شدم هر روز هر ساعت اصلا هیچی برام مهم نمیشه کلا فکرم میره پیشش ولی نمیدونم که چجوری و به چه صورت ابراز علاقه کنم لطفا یه راهنمایی کنید باتشکر

سلام دوست گرامی 15سالگی زمانی است که میزان ترشح هورمون‌های وابستگی و تمایل به جنس مخالف به اوج خودش می‌رسد؛ بنابراین این علاقه شما ممکن است اصلاً از روی عشق و دوست داشتن نباشد. شما زمانی می‌توانید به او ابراز علاقه کنید که ابتدا شرایط خودتان برای این ابراز علاقه مناسب باشد.

عشقم شد ممنون

سلام خسته نباشین من 25سالمه و تو بیمارستان مشغول به کارهستم و از یه خانمی که ایشون هم توبیمارستان مشغول هستن خوشم اومده ولی نمیدونم ایشون هم نسبت به من حسی دارن یا نه بدبختی من اینه که بلد نیستم چجوری برم جلو بهش بگم که دوسش دارم و قصدم ازدواج با ایشونه ممنون میشم کمکم کنید البته ایشون ده ماه از بنده بزرگتر هستند

سلام دوست گرامی به نظر می‌رسد نیاز دارید مهارت‌های ارتباطی و دیالوگ را یاد بگیرید. به دنبال صحبت مشترک کاری باشید تا کم کم شناخت‌تان از او بیشتر شود؛ همچنین می‌توانید از مشاوران رادیوعشق برای آموختن این مهارت‌ها، نوبت مشاوره دریافت کنید.

من یه پسر هستم که حدود یک سال هست عاشق یه دختری شدم ولی اصلا نمیدونم که منو به اندازه خودم دوست داره یا نه و خیلی خجالت میکشم که بهش بگم که دوستت دارم الان من چیکار کنم؟

سلام دوست گرامی به سن خودتان و شیوه آشنایی اشاره نکردید و این اطلاعات مختصر است و دلیل اینکه تا بحال بعد از گذشت یکسال به او ابراز علاقه نکردید، باید مشخص شود. شما باید مهارت‌های ارتباطی خودتان را افزایش دهید و تلاش کنید که برای رسیدن به این هدف، ابتدا ضعف‌های خودتان و نقاط قوت خودتان را پیدا کنید. در این مسیر، مشاور به شما کمک خواهد کرد.

سلام خسته نباشید پسری هستم 25ساله عاشق یه دختری شدم که ایشون ده ماه بزرگتر از بنده هستن و البته نمیدونم ایشون نسبت به من حسی دارند یانه ایشون همکارم تو بیمارستان هستند به هر بهونه ای میرم پیششون که یه سری زده باشم بهشون ولی بلد نیستم از چه راهی بهشون بگم که دوسش دارم ممنون میشم کمکم کنید

سلام دوست گرامی برای شروع سعی کنید تا گفتگوی مشترک با ایشان داشته باشید. شما باید شناخت بیشتری در طی این گفتگوها از او بدست بیاورید. سپس اگر پس از این شناخت، همچنان به او علاقمند بودید، به صورت مستقیم بگویید که می‌خواهید با او بیشتر وقت بگذرانید تا در خارج از محیط کاری نیز یکدیگر را ببینید. برای بررسی و یادگیری مهارت ارتباطی و دیالوگ‌ها می‌توانید از مشاوران رادیو عشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

سلام من ۲۲ سالمه از یه دختر خوشم میاد وقتی منو میبینی چشماش رو می زده و لبخند میزنه نمیدونم دوستم داره یا نه راهنمایی کنید

سلام دوست گرامی لزوماً دزدیدن چشم به معنی علاقه نیست. رفتارهای دیگر همراه با زبان بدن باید چک شود.

سلام خسته نباشید ؛ من پسری ۱۸ ساله هستم که حدود ۳ ساله به دختر عموم علاقه مند شدم ؛ دلیل این علاقه فک میکنم جذابیت چهره و مهربونی خاص طرف مقابل باشه ؛ من به تمام جوانب این قضیه فک کردم و ترسی از پیشامد های ممکن ندارم ؛ چند وقته در تلاشم تعاملم باهاش رو افزایش بدم ولی خب خیلی میترسم که انقد دس به دس کنم که کلا فرصتم از بین بره سن طرف مقابلم ۱ سال از من کوچیک تره و حداقل میدونم از من بدش نمیاد

سلام دوست گرامی 18 سالگی زمان مناسبی برای ازدواج نیست. همچنین طرف مقابل شما در سن ازدواج نیست که فرصت شما از بین برود. می‌توانید ابتدا نظر او را درباره آینده بپرسید و سعی کنید هدف‌هایش را بدانید؛ ممکن است شما در آینده اهداف متفاوتی داشته باشید که مانع ازدواج شما شود.

سلام من ۱۷ سالمه و نزدیک دو سال هست که عاشق یکی از دختر های فامیل شدم و هم سن هستیم ولی می ترسم بهش بگم اون هم به پدر و مادرش بگه چیکار کنم یه راهنمایی بکنید ممنون

سلام دوست گرامی سن شما برای ابراز علاقه زود است. اما می‌توانید به جای شروع ابراز علاقه، به دنبال پیدا کردن یک مسیر و صحبت مشترک با او باشید تا کم کم آشنایی پیدا کنید.

سلام خسته نباشید من 22 سالمه و از یه خانومی تو مهمانی خانوادگی خوشم اومده پرس و جو کردم که گفتن درحال حاضر درحال قرار گذاشتن با یه شخص دیگست اما جدی نیست به نظرتون چه کاری درسته که انجام بدم؟هرچه زودتر احسامو بهش بگم؟یا منتظر فرصت مناسب باشم؟چون حس میکنم اگه زود نگم ممکنه دیر بشه ایشون هم21سالشونه

سلام دوست گرامی ابتدا مشخص کنید که علت اینکه از او خوشتان آمده است، چیست؟ و چه هدفی را پس از بیان احساسات‌تان برای رابطه دارید؟ شما می‌توانید به او ابراز علاقه کنید و حق انتخاب را برعهده خودش بگذارید.

علت اصلی که از ایشون خوشم اومده چهره فوق العاده و درک بالایی که دارن هستش.هدفم رابطه طولانی مدت هست. به نظرتون هرچه زودتر ابراز علاقه کنم؟یا صبر کنم تا تکلیفشون با اون آقا چی میشه؟

سلام من ۱۹سالمه دو سال پیش عاشق دختری شدم از آشنایان ما هست همیشه احوال منو می‌گرفت اما وقتی منو میدید محلم نمی‌داشت از بچگی می‌شناسمش کمکم کنید ممنون دوساله که به فکرشم نمی‌دونم چطور حرف دلمو بگم

سلام دوست گرامی سن شما برای ورود به رابطه عاطفی کم است؛ به سن او هم اشاره نکردید. بهتر است چند فاکتور را در نظر بگیرید. ابتدا مشخص کنید به چه علت یا علت‌هایی از او خوشتان می‌آید؟ یعنی اگر کسی از شما بپرسد به چه علت او را انتخاب کردید، چه علتی را مطرح می‌کنید؟ سپس جواب‌های احتمالی او را مدنظر قرار دهید، تا اگر جواب منفی داد، بهم نریزید. دنبال نقطه مشترک برای صحبت باشید تا ابتدا او را بیشتر بشناسید و سپس اگر همچنان روی علاقه خود بودید، ابراز علاقه کنید.

سلام خسته نباشید. من ۱۷ سالمه و بیشتر از ۱ ساله به یه دختری علاقمند شدم که همسن منه و فامیلمون هست. شرایط اینکه حضوری بهش بگم رو ندارم چون فامیل دورمون ست و نمیبینمش. چند بار خواستم از طریق فضای مجازی بهش بگم که خب نگفتم.علتشم این بود که میترسیدم بره به خانوادش بگه یا اگرم نگه قبول نکنه. طی این مدت تنها حرکتی‌ که کردم این بود که توی اینستا فالوش کردم که قبول نکرد که این علامت بدیه. خواهش میکنم کمکم کنید چطوری سر صحبت رو باز کنم از فضای مجازی بهش بگم؟

سلام دوست گرامی 17 سالگی سن مناسبی برای بیان احساسات نیست، چون هیجانات دوره نوجوانی بالاست و نظر شما تغییر خواهد کرد. بنابراین به علت اینکه فامیل هم هستید، تلاش کنید تا موفقیت‌های خودتان را بیشتر کنید تا ایشان نظرش جلب شود.

سلام ببخشید من ۱۸ سالم هست و از دختر داییم خوشم اومده اما نمی دونم چطوری اینو بهش بگم درضمن تصمیم را هم گرفتم کمی بعد میخواهم برای خواستگاری اقدام کنم اما نمیدونم چطوری باید با او دو به دو حرف بزنم اگه ممکنه منو راهنمایی کنید

سلام دوست گرامی به ویژگی‌های مثبت او اشاره کنید و دلیلی که از او خوشتان آمده است را مطرح کنید. این مساله را درنظر داشته باشید که سن شما کم است و در حال حاضر برای ازدواج زود است. اما به صورت کلی شما نیاز دارید نظر او را در مورد خودتان بدانید.

سلام من 21سال سن دارم ودختر داییم رو دوست دارم اونم احتمال ۵٠درصد منو دوست داره ولی نمیدونم چطوری بهش بگم دوست دارم خواهش میکنم کمکم کنید

سلام دوست گرامی برای بیان علاقه نیاز به علت دارید، یعنی ابتدا برای خودتان مشخص کنید که به چه دلیلی از او خوشتان آمده است. مرحله بعد این است که هدف از بیان علاقه را برای خودتان روشن کنید. تمامی پاسخ‌های احتمالی او را در نظر بگیرید، سپس اگر در این مراحل دلایل روشنی برای خودتان دارید، وارد فاز ارتباط گیری شوید. ابتدا به صورت غیرمستقیم؛ با پیدا کردن یک مسیر مشترک و سپس اگر جواب ایشان مثبت بود و به شما واکنش خوبی داشت، به صورت مستقیم ابراز علاقه کنید و هدفتان را بگویید.

سلام.من 18 سالمه و کسی دوستش دارم هم 18 ساله هستش.ایشون دختر دوست پدرم هستند ومن در نگاه اول از ایشان متنفر بودم ولی کم کم به طور خاصی که خودم هم نفهمیدم چی شد عاشقش شدم.جالب اینجاست که قبلا همیشه میدیدمش ولی جدیدا شاید تو سال یا شایدم دوسالی 1 بار ببینمش.چیزی نظر منو جلب کرد این بود که ایشون حجاب کامل دارن و خیلی متین هستن.بنظرم علت اینکه عاشق شدم هم همین بود. و چیزی که بیشتر حرص منو در میاره اینه که تا میخوام دوست داشتنشو ول کنم و فراموشش کنم به طور معجزه اسایی جلوم سبز میشه. اصلا هم نمیدونم که نظرش در مورد من چیه.به نظرتون با خودم بگم مرگ یک بار و شیون یک بار و بهش اعتراف کنم یا هنوز صبر کنم؟

سلام دوست گرامی اولا تناقض بزرگی وجود دارد بین اینکه از کسی تنفر داشته باشید و از طرفی دیگر به او علاقه شدید داشته باشید. بنابراین ابتدا تکلیف این هیجان را مشخص کنید. دوما اشاره به سن‌تان کردید و این مساله هیجانی شدن شما و تغییرات احساسی، ارتباط مستقیمی با مساله سن دارد. اما در رابطه با اعتراف کردن به علاقه، ابتدا مشخص کنید هدف‌تان از دادن این پیشنهاد و اعتراف چیست؟آیا شرایط باهم بودن را دارید؟

سلام! من 23 سالمه به همکلاسیم توی دانشگاه علاقه مندم ولی نمیتونم بهش بگم که چقدر دوسش دارم … توی تلگرام با هم چت میکنیم ولی سنگین به عنوان دوتا همکلاسی ولا غیر… راستی من یکسالی هست که به ایشون فکر میکنم فقط هنوز نتونستم بهش بگم احساسمو. شماره شو هم گیر آوردم به نظرتون چطوری بهش احساساتم رو بگم؟ ممنون میشم هر چه سریعتر جواب منو بدین تا بتونم بهش بگم چقدر دوسش دارم

سلام دوست گرامی دلیل این علاقه‌مندی را برای خودتان مشخص کردید؟ اینکه دلیل انتخاب شما چیست بسیار در نحوه بروز این علاقه موثر است.

سلام خسته نباشید من 16سالمه.از دختری ک محل زندگیشون نزدیک ماهم هس خوشم اومده و به اون درخواست دادم قبول هم کرد و خیلی منو دوست داره. چن وقت دیگه میخوام برم به دیدنش و خیلی میترسم که خراب کنم خیلی دوسش دارم و نمیخوام که ناراحتش کنم. میشه به من کمک کنین ک چطوری برخوردمو شروع کنم و میتونم چی براش بخرم؟

سلام دوست گرامی اگر برای بار اول است که او را می‌بینید، بهتر است درباره مسائل کلی باهم صحبت کنید، تمام و کمال و یکدفعه‌ای ابراز علاقه نکنید و صبور باشید تا او نیز بتواند از علاقه‌اش بگوید. شنونده خوبی باشید و سعی کنید بیشتر از او و ویژگی‌های شخصیتی‌اش اطلاعات کسب کنید.

سلام من از دختر فامیلمون خیلی وقته خوشم اومده و شرایط اینو دارم که بهش درخاست دوستی بدم ولی میترسم پیشنهاد منو به پدر و مادرش بگه ممنون میشم راهنمایی کنید تا از چه کلماتی باید استفاده کنم

سلام دوست گرامی به سن خودتان و طرف مقابل اشاره نکردید اگر نگران اطلاع خانواده هستید، یعنی می‌خواهید این دوستی را مخفیانه ادامه دهید و این مساله می‌تواند به بروز مشکلات متعددی در رابطه شما منجر شود. بنابراین ابتدا هدف خودتان را از آینده این پیشنهاد دوستی مشخص کنید و سپس درباره نحوه پیشنهاد دادن مشاوره دریافت کنید.

سلام من ۱۷ سالمه و تا الان نه سراغ رل زدن یا دوست دختر نداشتم و بیشتر منو سلطان تنهایی صدا میزنن بچه ها، چون میدونستم این علاقه ها از ته قلب نیست ولی یه دختره هست که از خودم ۲ سال کوجکتره و هررورز رد میشد تا منو ببینه منم بهش محل نمیدادم ولی الان جذبش شدم و الان نزدیک سه ماهه تو سوز و گرما وای میستم که بیاد ابراز علاقه کنم ولی دیگه نمیبینمش اگه دیدمش چکار کنم اینم بگم کل پسرای ناحیه شهرمون عاشقشن ولی این دخترره فقط ب من پا میده حییف شد ای کاش اول ابراز علاقه میکردم

سلام دوست گرامی سن شما برای این القاب و این علاقمندی‌ها مناسب نیست. بهتر است پیش از این ابراز علاقه، ابتدا مشخص کنید دلیل علاقمندی‌تان چیست؟ سپس به آموختن مهارت‌هایی مانند مهارت ارتباط موثر مشغول شوید تا فرد موفق‌تری باشید و بتوانید توجه او را در آینده به خودتان جلب کنید.

سلام خسته نباشید من مهدی هستم 17سالم تو فضای. مجازی عاشق یه دختر باحجاب شدم که اون هم فک نکنم ازم بدش بیاد یک سال است که باایشون رابطه دارم ولی دنبال رل زدن نیستم من واقعأ حسی بدور از. حس نو جوانی به ایشون دارم و اینو بگم که چون هردومون مذهبی هستیم باهم ملاقات نداشتیم ومن تا حالا ایشون را از نزدیک ندیدم ایشون هم هم سن من است من دوبار به ایشون ابراز علاقه کردم. و ایشون همبا خجالت بحث روعوض کردن ولی ازمن هم بدشون نمیاد لطفا. چند راهکار برای حفظ رابطه خوب باایشون را پیشنهاد کنید

سلام دوست گرامی سن شما پایین است و امکان ندارد خارج از فضا و حال و هوای نوجوانی، این رابطه شروع شده باشد. علاوه بر اینکه شما یکدیگر را از نزدیک ندیدید و 1 سال است به صورت مجازی با هم در ارتباط هستید. در چنین شرایطی، ابتدا باید موقعیت سنی را در نظر داشته باشید و سپس اگر قرار است آینده مشترکی داشته باشید، باید تلاش کنید تا دیدار حضوری داشته باشید تا شناخت بیشتری اتفاق بیفتد.

سلام. من ایلیا هستم و بیست سالمه. من مدتیه که با یک دختری تو محل کارم آشنا شدم. حقیقتش من نویسنده هستم و داستان مینویسم و اونم همینطور. من با خوندن نوشته هاش و دیدن رفتار هاش یک علاقه شدیدی بهش حس کردم و هنوز هم درگیرشم. وقتی نوشته هاشو میخونم حس یک کوه آتش فشان رو دارم که داره فوران میکنه. خیلی بهش علاقه دارم. چه پیشنهادی برام دارید؟

سلام دوست گرامی اینکه با خواندن نوشته‌های او و دیدن رفتارهایش علاقمند شدید و تا این حد این علاقه شدید است، کمی غیرمنطقی به نظر می‌رسد، چون گویا مدت زمان زیادی هم نیست که با او همکار شده‌اید. می‌توانید در قالب نوشته‌ها به او ابراز احساس کنید و یا به صورت مستقیم با او صحبت داشته باشید.

سلام من تو آپارتمان زندگی می کنیم به یک دختر وابسته شدم با پدرش میاد و باهم بیرون میرن اصلا از خونه نمیاد بیرون می‌دونم اون هم منو دوست داره اما نمی‌تونم شماره بدم می‌خوام شمارم و بزارم کفشش تو رو خدا کمک کن

سلام دوست گرامی به سن خودتان اشاره نکردید. از شخصی خوشتان آمده ولی راه ارتباطی باز نیست. اما تناقض این است که شما از کجا می‌دانید او نیز به شما علاقه دارد؟ اگر او را حضوری و تنها دیدید، بهتر است که ابراز علاقه کنید.

۱۵سالمه خیلی عاشقشم اما نمی تونم بگم خیلی می ترسم یه با ۱دقیه به من نگاه کرد و رفت چطوری بهش شماره یا چیز دیگه بدم کمکم کنید لطفاا😥😥😥

سلام وقتتون بخیر من پسری 21 ساله هستم، یکی‌ از همکلاسی هایم خانمی 22 ساله هستند که علی رغم اینکه به صورت حضوری هم باهاشون آشنایی داشتم اما از زمان شیوع کرونا به دلیل انجام یک پروژه مشترک که من مدیریتش را برعهده دارم و ایشون هم از اعضا هستند بسیار به صورت مجازی در ارتباطیم. من از این خانم خوشم اومده و شناخت قابل قبولی هم از ویژگی‌ها، نکات مثبت و منفیشون پیدا کردم. اما در حال حاضر شرایط ازدواج رو ندارم من هنوز کار ثابتی ندارم و مساله سربازی هم پیش روم هست از طرفی می‌ترسم بخوام تا تموم شدن دانشگاه و سربازی صبر کنم و از دستش بدم چون می‌دونم خواستگار زیاد داره حس می‌کنم باید یه جوری که حرمتش حفظ بشه بهش بفهمونم که بهش علاقه دارم

سلام دوست گرامی به درستی اشاره کردید که فعلاً شرایط ازدواج را ندارید و احتمالاً تا چندسال باید مشغول فراهم کردن این شرایط باشید. اما شما می‌توانید به او مثل یک خواستگار علاقه خودتان و شرایط را مطرح کنید تا خودش تصمیم بگیرد که با شما بماند و صبوری کند و یا با شخص دیگری ازدواج کند. اگر او قبول کرد، بهتر است شما در کنار درس خواندن، برای فراهم کردن شرایط ازدواج تلاش کنید و از خانواده نیز حمایت دریافت کنید.

سلام من به یکی از هم رشته ای های دانشگاه ام علاقه ی نسبی پیدا کردم. به تازگی در اینستاگرام دنبالش کردم و بعد هم اون دنبالم کرد.هم سن هستیم و 21 سالمه. با توجه به شرایط این سن و اینکه آینده ی شغلی ام مشخص نیست ابراز حس رو به صلاح میدونین؟ تابحال فقط در یکی از پست های اینستاش براش آرزوی حال خوب کردم و تشکر کرده. کل مقداری که تا حالا باهاش حرف زدم انقدره و خودش هم دختر کم حرفیه و در دانشگاه هم فقط دوستهاش دخترها هستن و با پسرها صحبتی نداره با این شرایط به نظرتون چطور جلو برم؟

سلام دوست گرامی همانطور که خودتان اشاره کردید، شرایط مناسبی برای ابراز علاقه ندارید، چون پس از برقراری رابطه شما باید برای امتداد پیدا کردن این رابطه نیز برنامه و هدف داشته باشید. شناخت شما از او کم است، بهتر است از طریق فضای مجازی و همچنین اگر امکانش وجود دارد شرایط ملاقات حضوری، شناخت خود را افزایش دهید، سپس اگر مطمئن شدید، ابراز علاقه کنید.

با سلام من پسری 27 ساله هستم که به طور اتفاقی در سینما با خواهر و برادری اشنا شدم(خواهر هم سن خودم چند ماه کوچکتر) و بعد از اون روز رفاقت من باایشان صمیمی تر شد. طوری که حدود یک سال هست به خواهر ایشان علاقه مند هستم و بیشتر اوقات به هم در واتساپ پی ام میدیم و ویس میفرستیم بدون ابراز علاقه واقعی. تنها دیدار حضوری ام هم با اتفاق برادر ایشان است. درکافه به مناسبت تولد خواهرشون کادو خریدم و بسیار خوشحال شدند.. در ویس و تکست هایی که از دختر مورد علاقه ام گرفتم متوجه حس خوب ایشان به خودم شدم ولی اکنون به شدت می‌ترسم قرار دو نفره بزارم بهش بگم چقدر دوسش دارم.. می‌ترسم با نشان دادن ابراز علاقه واقعیم دوستیشو باهام بهم بزنه و به برادرش بگه…. 🙈😭 من تو تمام این یک سال تمام فکر و ذهنم شده این دختر نمیتووم بهش فکر نکنم. تو رو خدا راهنماییم کنید

سلام دوست گرامی شما به ایشان علاقه دارید و طی این مدت نیز شناخت بیشتری از او پیدا کردید که او نیز به شما بی‌میل نیست. ابتدا و قبل از گفتن این علاقه، هدف این رابطه را برای خودتان مشخص کنید، سپس به او اعلام کنید. بلاتکلیفی وضعیت آزاردهنده‌ای است. برای دریافت راهنمایی بیشتر می‌توانید از مشاوران رادیوعشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

سلام .من16سالمه از دختر همسایمون که 15 سالشه خیلی خیلی خوشم میاد من از 7سالگی دیدمش و واقعا عاشقش شدم هر موقع میبینمش هول میکنم یه اتفاقی برام میفته میخنده و از کنارم رد میشه بعضی وقت ها میخوام احساسمو نسبت بهش بگم ولی نمی تونم بهش بگم هی با خودم میگم نکنه بگه نه نکنه بره به مامانش بگه نکنه جوابمو نده لطفا کمکم کنید . من واقعا نمی دونم باید چیکار کنم انقدر اهنگ گوش کردم

سلام دوست گرامی میزان هیجانی که در این علاقه نسبت به دختر همسایه دارید، تا حد زیادی وابسته به سن و سال شماست. در سنین نوجوانی علائق افراد بسیار آتشین بوده و دوست دارند که سریعا به طرف مقابل برسند. این نکته را توجه کنید که او نیز در همین سن و سال است و ممکن است توجه‌ای که گاهی به شما نشان می‌دهد از روی هیجان باشد. اشاره به ترس‌های‌تان کردید و نکنه‌های ذهن شما زیاد شده است. خب اگر به بدترین وضعیت موجود فکر کنید مثلا او جواب شما را ندهد و یا به مادرش بگوید که شما ابراز علاقه کردید؛ در این صورت چه اتفاقی می‌افتد؟ شما برای جلب توجه ایشان می‌توانید موفقیت‌های خودتان را در درس، کار و یادگیری مهارت‌های مختلف افزایش دهید.

سلام،من17سالم هسته و از بچگی از دختر داییم خوشم میاد و از صمیم قلب عاشقش هستم و از خودمم مطمئنم،ولی نمیدونم چجوری بهش بفهمونم میترسم که به همه بگه من بهش پیشنهاد دادم و پیشنهادمم رد کنه شما میگیدمن چکارکنم؟ در ضمن هم سن خودمم هست.

ممنون میشم پاسخ بدید.

سلام دوست گرامی 17 سالگی سن نوجوانی است یعنی اوج هیجانات را تجربه می‌کنید. زمان مناسبی برای عشق و انتخاب شریک زندگی نیست. اما شما می‌توانید با کسب موفقیت‌های بیشتر در زندگی فردی‌تان، توجه او را به سمت خودتان جلب کنید.

سلام من آرشام هستم 14سالمه دختری که دوستش دارم17سالشه اون قبلا با یه پسرس که25سالش بود رابطه داشت من باهاش خیلی خوب رفتار می‌کنم بهشم گفتم دوستش دارم ولی اون باور نمیکنه میشه بگید چطوری عاشقش کنم اون خیلی مغروره و به ابراز احساسات من می‌خنده من واقعا میخوامش از یازده سالگی می‌خوامش میشه بگید چطوری دلشو به دست بیارم یبارم بهش ابراز احساسات کردم منو رد کرد ولی الان خودشو همش در معرض دید من قرار میده بعضی وقت ها میاد دم در میشینه تا من برم پیشش حرف بزنم همشم وقتی با دوستام میریم دم در منو نگاه میکنه بنظرتون اون از رد کردن من پشیمانه؟ میشه بگید چطوری اونو عاشق خودم بکنم

سلام دوست گرامی اشاره کردید از 11 سالگی عاشق او شدید و تا امروز که 14 ساله هستید این احساس ادامه داشته است. دوره سنی که در آن قرار گرفتید، یعنی دوران نوجوانی زمانی است که هیجانات شما در اوج خودش قرار دارد و می‌توانید اشخاص مختلفی را دوست داشته باشید. گفتید او به ابراز علاقه شما می‌خندد، چون او نیز به این رشد و باور رسیده است که این ابراز علاقه شما در زمان مناسب و در سن درستی گفته نشده است. بنابراین نیاز است که واقع‌بینانه‌تر به این موضوع نگاه کنید. برای دریافت راهنمایی بیشتر نیز می‌توانید از مشاوران رادیوعشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

سلام من آرشام هستم 14سالمه دختری که دوستش دارم17سالشه اون قبلا با یه پسرس که25سالش بود رابطه داشت من باهاش خیلی خوب رفتار نیکنم بهشم گفتم دوستش دارم ولی اون باور نمیکنه میشه بگید چطوری عاشقش کنم اون خیلی مغروره و به ابراز احساسات من میخنده من واقعا میخوامش 11از یازده سالگی میخوامش میشه بگید چطوری دلشو به دست بیارم یبارم بهش ابراز احساسات کردم منو رد کرد ولی الان خودشو همش در معرض دید من قرار میده بعضی وقت ها میاد دم در میشینه تا من برم پیشش حرف بزنم همشم وقتی با دوستام میریم دم در منو نگاه میکنه بنظرتون اون از رد کردن من پشیمانه میشه بگید چطوری اونو عاشق خودم بکنم

خیلی نامردین. چرا جواب نمیدید. خواهش میکنم ازتون. من الان یک مشکل جدید هم پیدا کردم. فهمیدم که حدوداً 8 یا 9 ماه دیگه از اینجا میرن. من الان واقعا گیج شدم. خیلی هم به کمکتون نیاز دارم. خواهش میکنم که جوالم رو بدید.

تروخدا جوابم رو بدید. احتمال خیلی زیاد میدم که مادرم هم به این دختر حس خوبی داره. از روی رفتارش فهمیدم. آخه چند وقت پیش بهم گفت که مشکلی نداره اگه خواستین برین با هم درس بخونین. حتی تاحالا چندتا از کتاب های من رو هم قرض گرفته ایشون. یا مثلاً چند روز پیش مامانم میگفت خواب دیدم شما دو تا دارین با هم حرف میزدید درمورد مسائل مختلف. واقعا دلم نمیخواد این دختر خانم را از دست بدم

بسیار ممنون که پاسخ تمام افراد را میدهید🌹 فقط یک درخواست دیگر دارم. خانواده این دختر اهل کاشان هستند و الان در شهرستان ما اجاره نشین هستند و ممکن است بخاطر کار پدرش از شهر ما بروند و من نمیخواهم ایشان را از دست دهم و میخواهم باهاش یک رابطه دوستی سالم داشته باشم و نمیدانم از چه راهی وارد شوم و اینکه اصلا نمیدانم به من چه حسی داره. لطفاً در این موارد کمکم کنید.

با سلام.من عاشق دختر همسایمون شدم. دقیقا هم سنیم.هر دو 16 سال داریم. من اصلا نمیدونم اون چه حسی به من داره. هر دوی ما نیز آدم های مذهبی هستیم. فقط هم دوبار به هم سلام کرده‌ایم. یکبار نیز او به مادرش گفته بود که اگر پسر همسایه(منظورش من بوده) دختر بود چقدر خوب میشد چون میتوانستیم با هم درس بخوانیم و قرآن حفظ کنیم. توان این را هم ندارم که به خانواده‌ام چیزی درباره‌ی علاقه‌ام بگویم. لطفاً راهنماییم کنید

سلام دوست گرامی به چند نکته توجه داشته باشید: سن هردوی شما پایین است و 16 سالگی زمان مناسبی برای انتخاب شریک زندگی نیست. دیدگاه هردوی شما مذهبی است، پس برای ابراز علاقه باید از مسیر درست و خانواده وارد شوید و خودتان به صورت مستقیم صحبتی نکنید. علت علاقمندی خودتان را کشف کنید تا بدانید به چه علت او را پسندیدید. برای دریافت راهنمایی بیشتر از مشاوران رادیوعشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

بسیار ممنون که پاسخ تمام افراد را میدهید🌹 فقط یک درخواست دیگر دارم. خانواده این دختر اهل کاشان هستند و الان در شهرستان ما اجاره نشین هستند و ممکن است بخاطر کار پدرش از شهر ما بروند و من نمیخواهم ایشان را از دست دهم و میخواهم باهاش یک رابطه دوستی سالم داشته باشم و نمیدانم از چه راهی وارد شوم و اینکه اصلا نمیدانم به من چه حسی داره. لطفاً در این موارد کمکم کنیپ

با سلام. من ۲۵سالمه و توی محل کارم به یه دختر که ۳ سال از خودم بزرگتره علاقه مند شدم، من هدفم از واردِ رابطه شدن با ایشون این هست که حس میکنم با اون کامل تر میشم و احساس خوبی بدست میارم. بعد از چند ماه بهش ابراز علاقه کردم اما ایشون جواب رد دادن، اما بعد از پیشنهاد من رفتارشون نسبت به من خیلی تغییر کرده و خیلی با من صمیمی تر شده و همش حواسش به من هست، و همیشه خودشو در معرض دید من قرار میده، نمیدونم دوباره بهش پیشنهاد بدم؟ البته فکر کنم بهترین راهش دعوت کردن ایشون به شام یا ناهار باشه… درسته؟

سلام دوست گرامی آیا طرف مقابل شما دلیل رد کردن این پیشنهاد را به شما گفتند؟ شما برای این پیشنهاد باید دلایل بیشتری داشته باشید. کامل شدن با یک نفر نمی‌تواند دلیل خوبی برای پیشنهاد دادن باشد. ابتدا باید معیارهای خودتان را مشخص کنید و دلیل این گرایش که به فرد بزرگتر از خودتان علاقمند شدید را نیز مشخص کنید. سپس می‌توانید مجددا به او پیشنهاد بدهید.

سلام من حدود یه ماهی میشه با یه دختر خانومی همکارم و از روز اولی که دیدمش تابه الان همه فکر و ذهنم درگیر اونه هر وقت میبینمش اون روز برای من عید ولی یه روز نباشه کلا میل به هیچ کاری ندارماون هروقت منو میبینه لبخندش همیشه هست . یه روز اون برای سلام کردن پیش دستی میکنه یا اون سر صحبتو باز میکنه ولی روز بعد که میرم تامن به اون سلام نکنم و سر صحبتو باهاش باز نکنم صداش در سکوتدمطلقه هر روز به سرم میزنه برم بهش بگم عاشقانه دوست دارم ولی نمیدونم چطور .نمیدونم اصن اون به من احساسی داره یانه.

سلام دوست گرامی به سن خودتان و طرف مقابل اشاره نکردید. یک ماه برای این میزان علاقه، منطقی به نظر نمی‌رسد. بنابراین نیاز دارید که با ایشان و خصوصیات رفتاری‌شان بیشتر آشنا باشید. شما نیاز دارید تا سرصحبت را با او باز کنید، در فضاهای مشترک کاری با او صحبت کنید و به صورت غیرمستقیم شروع به گرفتن اطلاعات بیشتر درباره او کنید. برای آموختن مهارت‌هایی مانند برقراری ارتباط موثر، از مشاوران رادیوعشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

سلام من ۲۱ سالمه از یک سال پیش با یک خانمی همکار شدم که ۲ سال از من بزرگتر هستش خیلی بهش علاقه مند شدم و واقعا عاشقش شدم ولی متاسفانه فهمیدم ک نامزد داره از اون‌موقع تا حالا با هم همکاریم ولی هر کاری میکنم نمیتونم از فکرم بیرونش کنم از یک طرف هم از رفتاراش معلومه ک اونم به من احساساتی داره ولی من جرات ندارم که بهش احساساتمو بگم و با این افکار هر روز دارم خودخوری میکنم و واقعا حالم خیلی بده

سلام دوست گرامی به دلیل اینکه همچنان با او همکار هستید، پرونده احساسات شما همچنان باز مانده است و به این باور نرسیدید که راه شما و ایشان جداست. اگر او فرد متعهدی به زندگی خودش باشد، مسلماً رفتارهایی نشان نخواهد داد که علاقه خودش را به شما نشان دهد. از طرف دیگر ممکن است به دلیل علاقه‌ای که دارید، هر رفتار از جانب ایشان را به نشانه علاقمندی به خودتان بگیرید، درحالیکه ممکن است او به شما علاقمند نباشد. برای بهبود حال عاطفی خودتان توصیه می‌کنیم که قبل از هرگونه تصمیم جدی به مشاور مراجعه کنید.

سلام من ۲۱ سالمه حدود ۲ سالیه که علاقه ی زیادی به یکی از دختر های همکلاسیم دارم. خیلی ظاهر و رفتار و روحیه ای که تو این چند ساله از ایشون تو دانشگاه دیدم را دوست دارم و طی این مدت این علاقه بیشتر شده. ایشون دختری محجبه ومذهبی و متشخص هستن. من هم مذهبی هستم. چندبار خواستم باش صحبت کنم و حرفم را بزنم و ابراز علاقه کنم ولی ترسیدم و جلو نرفتم . چند بار به بهانه های مختلف مثل تبریک سال و نو موضوعات درسی پیام دادم و خیلی خوب جوابمو دادن(نه خیلی سرد رفتار کردن نه خیلی گرم). یکی دوباری هم ایشون به من پیام دادن و سوال پرسیدن چون دستیار اموزشی یکی از دروس دانشکده هستم. قصد من هم اشنایی و انشالله ازدواجه ولی هنوز از نظر مالی شرایط ازدواج ندارم .و شرایط مالی خانوادشون بهتر از ما هست. به خودم میگم برو بهش بگو که دوستش داری بعد که میبینم شرایط ازدواج تو این اوضاع را ندارم میگم صب میکنم تا وقتی که شرایطم درست بشه. از اون طرف هم میترسم که از دستش بدم ایشون هم ۲۱ سالشونه

سلام دوست گرامی اگر در تصمیم خود مصمم هستید با یکی از اعضای خانواده این مساله را مطرح کنید و با دخترخانم این علاقه را در میان بگذراید. اینکه در حال حاضر شرایط مالی برای ازدواج ندارید و احتمالا دوره سربازی را در پیش دارید، به این معنی است که زمان زیادی را باید برای تامین وکردن و پشت سر گذاشتن این مراحل بگذرانید. در این مسیر می‌توانید صبور باشید و سپس به او ابراز علاقه کنید و یا به او بگویید تا او خودش تصمیم بگیرد که حاضر به این همراهی هستند یا خیر. برای دریافت مشاوره و راهنمایی بیشتر می‌توانید از مشاوران رادیو عشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

سلام من قبل از شیوع بیماری کرونا به دختری در دانشگاه علاقه‌مند شدم نسبت به حس خودم مطمئن نبودم و ترس از شنیدن جواب منفی داشتم که اقدامی نکردم ولی الان بعد از گذشت حدود ده ماه هنوزم بهش فکر میکنم و با خودم میگم کاش همون موقع اقدام کرده بودم و حرف دلمو میزدم متاسفانه با شرایطی که الان پیش اومده امکان ملاقات حضوری وجود نداره و من تصمیم دارم با پیام درخواست آشنایی بیشتر بدم اگه ممکنه راهنمایی بفرمایید

سلام دوست گرامی مقدمه آشنایی شما می‌تواند پیامی مشترک درباره درس و داشنگاه و شرایط روزمره باشد. اما قبل از این درخواست، حتما از خودتان بپرسید که به چه دلیلی از او خوشتان آمده است؟ اگر به شما جواب منفی بدهد، واکنش شما چیست؟ نیاز است که قبل از ارسال پیام برای باز کردن سر صحبت کمی از او اطلاعات کسب کنید و درباره اینکه آیا خودش با شخص دیگری در ارتباط نیست، مطمئن شوید.

من عاشق هم کارم شدم که ۶سال ازم بزرگ تر هست یک بار ازدواج ناموفق داشته هرروز جلوی چشمام هست خوشگل هم نیست فکرم خیلی در گیر کرده و از لحاظ فرهنگی تضاد داریم و به هچکی نگفتم دوستش دارم می دونم خانواده هم مخالف هستن به نظرت چیکار کنم باهاش ازدواج کنم یا نه

سلام دوست گرامی اشاره نکردید که سن خودتان چقدر است. و به چه دلیل از او خوشتان آمده است؟ صرفاً به دلیل ظاهر او؟ اشاره کردید 6 سال بزرگتر هستند، سابقه ازدواج قبلی دارند و از نظر فرهنگی متفاوت هستید و خانواده‌تان هم مخالف هستند. این مسائل در عین حال که می‌توانند آسیب‌زا باشند، اما به خودی خود باعث و یا مانع ازدواج نیستند اما شرایطی وجود دارد که باید آنها را مدنظر داشته باشید: سن: اگر سن ایشان را خانواده شما نپذیرند، اگر اطرافیان دائماً به شما طعنه بزنند که چرا با او ازدواج کرده‌ای و یا مسائل و مشکلات شما در آینده به مساله سن ختم شود، ازدواج دوامی نخواهد داشت. اختلاف فرهنگی: اگر دوطرف نخواهند با فرهنگ طرف مقابل خود را تطبیق دهند، نمی‌توانند ازدواج بادوامی داشته باشند. مخالفت خانواده نیز از جمله عواملی است که اگر برخلاف نظر آنها ازدواج کنید، باید خشم ناشی از این مخالفت را در آینده بپذیرید. چون هر مساله‌ای می‌تواند بین همسرتان و خانواده شما دردسر ایجاد کند. برای دریافت راهنمایی بیشتر و بررسی این رابطه می‌توانید از مشاوران رادیو عشق، نوبت مشاوره دریافت کنید.

سلام .خسته نباشید من از زمانی که بچه بودم به دختر داییم علاقه داشتم و باهم خیلی دوست بودیم و هستیم و حتی روزانه بیش از ۵ ساعت باهم صحبت میکنیم در مورد مسائل مختلف ولی نمیتونم علاقه خودم رو بهش بگم و یا درخواست دوستی بدم لطفا راهنمایی کنید . متشکرم💐

سلام دوست گرامی به سن خودتان و طرف مقابل اشاره نکردید اگر تصور می‌کنید ایشان نسبت به علاقه نشان دادن شما موضع منفی می‌گیرد، می‌توانید از طریق یک واسطه امن این حرف را او بزنید. اما اگر نظر ایشان را مثبت ارزیابی کردید و قصد و نیت مناسبی برای ایجاد و شروع رابطه عاطفی دارید، می‌توانید مستقیماً به او ابراز علاقه کنید. البته باید مراقب باشید که چون فامیل هستید، فعلاً این علاقه بین خودتان بماند تا بقیه بزرگترها نیز در جریان قرار گیرند.

سلام مدتی هست که عاشق دختری حدود دو سال از خودم کوچکتر شدم ولی نمیتونم بهش ابراز علاقه کنم چند باری به هم رابطه چشمی برقرار کردیم ولی نمیدونم چکار کنم لطفا راهنمایی کن (رادیو عشق)

ممنون آروین 14 ساله از اردبیل

سلام دوست گرامی سن شما 14 و طرف مقابل 12 سال است. این سنین اصلا برای انتخاب شریک عاطفی و آغاز یک دلبستگی سن مناسبی نیست. چون هردو در سن نوجوانی هستید و احساس نیاز به دوست داشتن فردی و برقراری ارتباط را مساوی با عشق تلقی می‌کنید بهتر است تمرکزتان را روی دستاوردهایی مانند درس و یادگیری مهارت هایی زندگی اجتماعی بگذارید تا بتوانید روی او اثرگذار باشید.

سلام. من در حال حاضر دانشجوی ارشد هستم. ۲۴ سال دارم. در دانشگاه قبلی دستیار استاد بودم. اخیرا یکی از دانشجویان دختر که یک سال از من کوچکتره و قبلا در چند درس دانشجوی من بوده ازم خواست که در پروژه ای بهش کمک کنم و من در این حین بهش علاقه مند شدم. پس از اتمام پروژه میخواست هزینه اش رو هم پرداخت که من تعارف کردم و نگرفتم چجوری بهش ابراز علاقه کنم. میترسم بگه نه. ممنون

سلام دوست گرامی ابتدا باید بسنجید که دلیل این علاقه و خواسته شما چیست؟ اگر بتوانید خودتان دلیل منطقی برای علاقمندی‌تان بیاورید و برنامه‌ریزی هدفمند داشته باشید،احتمال اینکه ایشان جواب منفی بدهند کمتر می‌شود. اما معمولاً در جواب خواسته‌های ما،دو جواب وجود دارد: آری یا خیر. پس به جای ترسیدن از جواب ایشان، حتماً ابتدا هدف و معیار خودتان را برای انتخاب او، مشخص کنید تا بتوانید به طریقه درست‌تری به ایشان ابراز علاقه کنید. برای دریافت راهنمایی بیشتر از مشاوران رادیو عشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

سلام مدتی است عاشق دختری شدم که کنار محل کارم هست. اون تو ارایشگاه کار میکنه من چند هفته است به ایشون نگاه میکنم چشم هم چشم زیاد شدم ایشون هم لبخند و نگاه خیلی به طرف من دارند فقط محیط بیرون است شرایط صحبت فراهم نشده چندبار وقتی از ارایشگاه بیرون اومدن با مامانش، منم با ماشین رفتم دنبالش متوجه شد زیرچشمی نگاه میکرد الان ماندم چه جوری براش صد در صد بفهمانم عاشق اش هستم با چی شیوه بگویم نمیدونم

سلام دوست گرامی شناخت شما از ایشان کم است و بهتر است برای صحبت اولیه با ایشان هم کلام شوید و به او بگویید که می‌خواهید با هم بیشتر آشنا شوید. افراد جرات ورز و شجاع برای خانم‌ها جذاب‌تر هستند.

سلام خسته نباشید من از بچگی از دختر عمه خودم خیلی خوشم میومد ولی به خاطر اینکه 4 سال از من بزرگتره به مشکل برخوردم من علاقه خودم رو بهش ابراز کردم ولی اون ظاهرا این مساله رو به عنوان رابطه برادر خواهری دونسته و بعد اون موقع بهم بی توجهی میکنه و حتی نمی تونم دیگه فرصت حرف زدنم پیدا کنم راستش گیج شدم و واقعا به کمک نیاز دارم

سلام دوست گرامی هدف شما و دخترعمه‌تان از رابطه باهم متفاوت است و همین تفاوت باعث می‌شود که شما برخلاف حرف‌های ایشان، مجدداً بخواهید به ایشان اصرار کنید که با او در ارتباط باشید. اشاره نکردید سن شما و ایشان چقدر است، اما اگر واقعا او شما را به چشم یک برادر می‎بیند و یا ابراز علاقه شما را جدی نگرفته است، بهتر است فعلاً به ایشان مجددا ابراز علاقه نکنید.

سلام من حدود پنج ماهی که رابطه قبلیم تموم شده و الان عاشق یک دختر شدم که سه سال از من بزرگتر و یکبار ایشون و من با دوستامون رفتیم بیرون و تقریبا خیلی دوستانه باهم رفتار کردیم و تو تلگرامم خیلی کم و دوستانه صحبت هایی کردیم.بعنوان مثال بعد از مدتی که من دلیل واسه پیام دادن پیدا نمیکردم اون بهم پیام داد و درباره ‌یکی از پروژه‌ها بهم خبر داد . حتی کاری که میخواستم خودم برم انجام بدم ولی اون گفت چون منم میخوام برم واست انجام میدم، برام انجام داد . وقتی اومدم یکم با محبت تر باهاش صحبت کنم و تشکر کنم تا دو روز جواب تشکرمو نداد ولی من الان نمیدونم چطوری بهش درخواست دوستی بدم چون دختر سرسنگینیه و همچین میترسم درخواست بدم و ایشون برن به بقیه دوستاشون که دوستای من هم هستن بگن و واسه همین استرس دارم من قبلا با دخترا خیلی راحت دوست میشدم ولی الان چون دوستای مشترکی داریم میترسم پیشنهاد بدم!

سلام دوست گرامی به سن خودتان اشاره نکردید. ابتدا باید بررسی کنید که آیا رابطه قبلی برای شما تمام شده است و پرونده آن بسته شده یا خیر؟ سپس باید بررسی کنید که به چه دلیل به ایشان جذب شدید؟ با توجه به اینکه او 3 سال از شما بزرگتر است و معمولاً در سنین پایین، مولفه سن می‌تواند فاکتور مهم و اثرگذاری باشد. استرس و ترس شما از لو رفتن این جریان و پیشنهاد دادن، کاملاً طبیعی است، اما بالاخره باید تکلیف خودتان و این علاقه را روشن کنید. بهتر است پیش از هرگونه تصمیم، برا یبررسی بیشتر وضعیت خودتان ، از مشاوران رادیو عشق وقت مشاوره دریافت کنید.

سلام ممنونم که جواب همه رو میدین من 19 سالم هستو پشت کنکوری ام تو روستا زندگی میکنم چند سالی میشه عاشق دختر داییم شدم. اون دختری مذهبی و با حیا هستش. هر موقع میدیدمش نمیتونستم برم جلو و یا تو چشش نگا کنم چون قلبم تند تند میزد برای همین زیاد نزدیکش نمیشدم الان چند وقتی شده میخوام بهش بگم اما نمیتونم میترسم تو تلگرام بهش پیام دادم و سر مسائل درسی کمی باهاش چت کردیم خیلی باهام رسمیه اون سه سال از من کوچیک تره به نظرتون چیکار کنم لطفا کمک کنین در جوابتون فضای روستارو هم در نظر بگیرین ممنون سپاس

سلام دوست گرامی ضمن احترام به علاقه‌ای که به ایشان دارید، سن شما و طرف مقابل برای ازدواج و یا آشنایی مناسب نیست. بهتر است پس از تعیین اهداف خودتان برای آینده، تلاش کنید تا از طریق رسمی و خانواده علاقه خود را مطرح کنید. چون هم شما و هم ایشان در فضای روستا زندگی می‌کنید، ایشان هم رضایت به ارتباط دوستانه نمی‌دهند. قبل از طرح مساله با خانواده، حتما زمانی که برای رسیدن به اهداف خودتان و آینده‌تان می‌خواهید در نظر بگیرید.

سلام.خسته نباشید. من یک مدتی میشه از یک خانمی خوشم میاد که در واقع تو محل کارشون دیدمشون و من 1 ماهی میشه که به عنوان یه مشتری هر چند روز یبار به اونجا میرم و اینکه در اون مکان کلا فضای دوستانه و صمیمی وجود داره به خصوص با بنده چون یجورایی مشتری ثابتشون هستم و اینکه تو این مدت بنظرم چند باری باهاشون ارتباط چشمی برقرار کردم ولی بخاطر این که خجالتی هستم و این اولین تجربمه با ایشون صحبت آنچنانی نداشتم و شاید در حد چند جمله که بنظر خودم خوب پیش نرفت و اینکه ایشون کلا با دیگران زیاد معاشرت نمیکنن؛منظورم اینه کارکنان دیگه ای هم اونجا هستن که من باهاشون خیلی راحت معاشرت میکنم ولی با ایشون اصلا نمیتونم صحبت کنم شاید دلیلش همینه که من به ایشون علاقه دارم و اینکه یکی دوبار خواستم صحبت کنم باهاشون ایشون صحبتو ادامه ندادن و ففط جواب سوال منو دادن،نمیدونم بخاطر اینه که کلا خجالتی هستن یا علاقه ای به این کار ندارن.ولی اوایل من حس میکردم ایشون هم به من علاقه داشته باشن.می‌خواستم اگه میشه راهنماییم کنید چجوری راحت با ایشون حرف بزنم و اینکه بعد یه مدت چجوری از ایشون درخواست کنم که بیشتر آشنا بشیم و اگه میشه درباره اینکه از کجا میتونم بهفمم ایشون هم به من علاقه دارن یا نه. در ضمن من 18 سالمه. با تشکر.

سلام دوست گرامی به سن طرف مقابل و علت علاقمندی‌تان اشاره نکردید. به واسطه کار مشترک می‌توانید سر صحبت را با ایشان باز کنید. اما توجه داشته باشید که 18 سالگی برای شما زمان مناسبی برای انتخاب شریک عاطفی یا همسر نیست.

سلام، با عذر خواهی که مزاحم اوقاتتان شدم اما حقیقتا نمی دانم سوالم را با کی مطرح کنم من 31 سالم است و کترشناس ارشد عمران می باشم بر حسب اتفاق از طریق واتساپ با یک اکانت برخورد کردم و از تیپ پوشش و همچنین چهره طرف خوشم آمد و با پیگری های دیگر دیدم تحصیلات بالایی هم دارد که بیشتر جذب شدم، امانت این خانم از طریق فروارد برادرش که برای چاپ کردن جزوه اش نزد من بود پیدا شد، اکنون واقعا خواهان آشنایی و حتی ازدواج واقعی هستم اما نمی دانم چگونه این را بیان کنم چون خانم ها در ارتباط اولیه این خیلی برایشان مهم است که از کجا می شناسمشون و چطور ازش خوشم آمده و … هر چند من یک دفعه سلام کردم در نت به ایشان و گفتند شما ؟ گفتم حس که برا من و تو هست و بین من و تو هست می خواهم به خود شما بگویم و ایشان دیگر نه سوالی پرسیدند نه بلاک دادند نه هیچی ماندم دیگر چکار کنم، سپاس گذاری میکنم از سایت خوبتون و ممنون میشوم راهنمایی بفرمایید که اشتباه نکنم

سلام دوست گرامی انتخاب برای آشنایی و ازدواج صرفا با این اطلاعات مختصر مثل دیدن عکس طرف‌مقابل و فهمیدن تحصیلات او کافی نیست. ازدواج به شناخت بیشتری دارد و نباید با یک هیجان سریعا تصمیم‌گیری کنید. حالا که به اکانت ایشان دسترسی دارید، بهتر است صادقانه بگویید که از چه طریق با ایشان آشنا شده‌اید. صداقت شما می‌تواند برای ایشان جذاب باشد. همچنین بهانه‌ای از طریق همان جزوه‌ای که باعث آشنایی شده بوده، پیدا کید و موضوعی برای صحبت داشته باشید و یکدفعه ابراز علاقه نکنید! شما باید ابتدا اطلاعات کافی از ایشان بدست بیاورید و سپس برای آشنایی و سرمایه‌گذاری بیشتر در رابطه اقدام کنید. ممکن است ایشان با کسی در ارتباط باشند و یا نامزد کرده باشند. به همین دلیل قبل از اینکه اطلاعات‌تان کامل نشده، تصمیم احساسی و هیجانی نگیرید.

با سلام ممنون که وقت برای پاسخ سوالم گذاشتید دقیقا این فرمایشاتی که فرمودید من در نظرم بود ولی یکم حرفها روی کاغذ زیبا هستش و در عمل سخت راجب جزوه ای که دقیق یادم نیست موضوعش چی بود بحث کنم، فکر می فرماید مزاحمم و حرفمون در نطفه خفه میشه اگر به قول شما سریع جلو نرم ، اینم باز قبول دارم اما شاید باز فکر بفرماید من مزاحمم و قصدم اذیت و … هستش اگه سریعا بگم ازتون خوشم اومده ، دختر خانمها بارها دقت کردم به جاای ذوق و شوق متنفر میشن ازت و یه آدم بد میبیننت و بازم میشه هیچ و الانم که مزاحم شما شدم دلیلش اینه طرف برام مهمه و نمیخام تک تیری که دارم به خطا بره در ضمن یجورایی راجبش تحقیق کردم خانواده محترم و خوبی هستن منم تحصیلاتم کارشناس ارشد و ایشون ظاهرا دانشجو دندان پزشکی هستن ولی متاسفانه این رشتشون هم معضل شده چون حالا فکر می فرمایند برا رشتشون میخام واقعا منگم شاید خیلیها این جملات من بخونن مثل دوستمون بخندن و بگن این کیه دیگه ولی نمیدونن قصدم جدیه امیدوارم یکم با جزییات بگید برای پیش رویی با سپاس بی کران

خخخ من نشستم همیه حرفا ومشکلات بچه هارو خوندم نمیگم من بمب تجربه ام ولی خدایی اینا مشکلات خیلی خیلی بچه گانس تااونی ک تو پارک اشنا شده تا اونی ک عاشق دختر عموش شده من اینو نگم احساس بدی میکنم اخه برادر مگ نمیگی دختر عموت مذهبیه؟خب پس توقوع داری وقتی بهش پیشنهاد میدی اون بگه چشم چون توگفتی بیا من رلت میشم خخخخ این نوع دخترا فقط ب فکر ازدواج میگردن پس خودتو زیاد عذیت نکن راستی من یک شکایتی ازاین سایت دارم هرکی ک مشکل داره اینجا مطرح میکنه رو خواهشا همینجا جوابشو بدید یا بده من نمیدونم این سایت دست کیه ولی اینجا جواب بده یا بدید ک ماهم بتونیم از این تجربه های شما استفاده کنیم میخوام بااین حرف جملرو تموم کنم توبری دنبال پول دخترا میان سمت تو ولی اگ تو بری سمت دخترا اونا میرن سمت پول من پیشنهاد میدم خودت بری سمت پول میپورسی چرا؟ چون اون وقت حق انتخاب داری

سلام دوست گرامی از توجه شما به سایت سپاسگزاریم. مشکلات و مسائلی که برای هرشخصی پیش می‌آید، برای خود آن فرد دارای اهمیت است و نمی‌توان آنها را بچگانه دانست. اما در مورد راهنمایی کامل از طریق پرسش و پاسخ، واقعاً تا زمانی که اطلاعات مشاور از وضعیت مراجع کافی نباشد، امکان راهنمایی جزیی وجود ندارد و باید حتماً توسط مشاور بررسی شود تا راهنمایی اشتباهی اتفاق نیفتد. درباره اهمیت مسائل مالی در ارتباط عاطفی و ازدواج باید گفت که این مساله تنا یک فاکتور است نه تمام آن. بلوغ های دیگری نیز وجود دارد که دونفر پیش از ازدواج باید آن را کسب کنند.

من دختری را در کلاس زبان دیدم و عاشق او ش شدم و نمی دانم که او هم مرا دوست دارد یا نه لطفا راهکاری به من نشان بدهید تا بت او ارتباط برقرار کنم و بو ابزار علاقه کنم

سلام دوست گرامی اطلاعات کمی نوشتید، سن شما و سن دخترخانم چقدر است؟ علت جذب شدن به او را بررسی کنید و ببینید آیا و با تصویر ایده آل شما هماهنگ است؟ بهتر است در ابتدا یک کار برای او انجام دهید که این کار به شکل یک خدمت باشد، مثلا چون در یک کلاس مشترک هستید، می توانید اگر او مشکل درسی دارد به او کمک کنید و یا اگر روزی سر کلاس حاضر نبود، تکالیفی که باید انجام دهد را برایش توضیح دهید. در این حالت شما یک تصویر خوب از خودتان در ذهن او برجای می گذارید. برای راهنمایی بیشتر از طریق دریافت مشاوره تلفنی یا آنلاین، از مشاوره رادیو عشق، بهره مند شوید.

من یه دختری رو تو پارک محله خودمون دیدم میخوام بهش پیشنهاد دوستی بدم اما میترسم چون فقط بار اولمه .میخواستم راهنماییم کنین که چطوری باید نظرشو به سمت خودم جلب کنم و اینکه چطوری بهش پیشنهاد بدم که تحت تاثیر حرفم قرار بگیره که احتمال جواب منفیش کمتر باشه

سلام دوست گرامی ابتدا باید بررسی کنید که به چه دلیلی جذب ایشان شده اید؟ چه میزان از ایشان اطلاعات دارید؟ شیوه درست پیشنهاد دادن که در این مقاله به آن اشاره شده را رعایت کنید.

سلام من نزدیک7سال میشه عاشق دختر عموم هستم او دختر خیلی مذهبی هستش همین یه هفته پیش بهش درخواست دادم ولی رد کرد خیلی دوستش دارم و واقعا نمی تونم زندگی بدون اون رو تصور کنم نمی دونم باید چیکار کنم لطفا کمکم کنید

سلام دوست عزیز لطفا با سیستم مشاوره تلفنی و آنلاین تماس بگیرید.

سلام من از دختر خاله ام خوشم اومده و چند وقت پیش چشم تو چشم شدیم بالایی ۱۰ بار میخام امسال بهش بگم ک دوسش دارم ولی استرس دارم میشه کمکم کنید

سلام استرس شما طبیعیه به خصوص چون فامیل هستید باید با احتیاط برخورد کنید. بهتره قبل از ابراز علاقه مستقیم کمی رابطه‌تون باهاش نزدیک‌تر و دوستانه‌تر کنید. مثلا توی شبکه‌های اجتماعی دنبالش کنید و راجع موضوعات مختلف باهاش صحبت کنید. اگر شرایط ازدواج دارید و قصدتون یک رابطه جدی هست می‌تونید از طریق خانواده هم اقدام کنید.

سلام من از دختری خوشم میومد توی کلاس دانشگاه دیدمش،مدتی زیر نظر داشتمش ،سر کلاس جلوم مینشت و فقط نگاهش میکردم بعد متوجه شد و جاشو عوض کرد،یکبار چشم تو چشم شدیم باهم ولی سریع نگاه شو به جزوش دوخت ،یکبار آدرس کلاس رو ازش پرسیدم بعد از حدود یک ماه و خورده ای توی مکانی خلوت توی یک طبقه دانشگاه موضوع رو بهش اینجوری گفتم سلام کردم و جواب سلام رو ابتدا با لبخندی داد،بعد خیلی سریع بهشون گفتم من از شما خوشم اوومده داشتم همینا رو میگفتم و بقیه حرفم رو که ایشون فقط نگاه میکردن وبا لبخندی رفتن ،منم رفتم. الان بعد از حدود چند ماه اینستاگرام پیام دادم جواب ندادن وبلاک کردن منو،توی دانشگاه دوستاشون بنده رو نگاه میکنن و جوری بهشون اطلاع میدن یا شروع به پچ پچ کردن میکنن،از طرفی وقتی تز محیطی که من هستم دور میشن برمیگردن و منو نگاه میکنن تازگی ها احساس میکنم توجهشون کمی تز روز اول بیشتر شده، لطفا منو راهنمایی کنید.

سلام دوست گرامی. دلایل جذب خود به ایشان را بررسی کنید و ببینید چه مواردی باعث شده که از ایشان خوشتان بیاید.بهتر است رفتارهای جذب کننده در خودتان را افزایش دهید تا توجه ایشان به شما جلب شود. برای دریافت مشاوره و تهیه دوره از جذب عشق تا ازدواج از مشاوران رادیو عشق نوبت بگیرید.

سلام. من دختری رو دوست دارم ( از فامیل های دور هستن) از من دو سال کوچیک تره ؛ دختره خوشگله ؛ خانواده شونم فقیر هستن ؛ بر عکس من خیلی قیافه خوبی ندارم ولی خانواده پول داری داریم ؛ من میترسم بهش بگم دوست دارم این بره به پدر و مادرش بگه بعد اون ها بیان به خانواده من بگن دعوا اعصاب کشی و… شما راهکاری دارید که من بتونم یه جوری باهاش رفتار کنم یا یه کاری کنم که بهش بفهمونم دوسش دارم ولی سندی دستش نباشه که بره به پدر و مادرش بگه ؟ دختره خیلی کم حرف هست و اخلاق خوبی هم داره ممنونم میشم جواب بدید

دوست عزیز سلام

قبل از هر چیز به این سوال تو ذهنتون پاسخ بدید: هدفتون از ارتباط چیه؟ اگه دنبال یک رابطه سطحی هستید که باید توجه داشته باشید که به ایشون آسیب می‌زنید ولی اگه دنبال یک رابطه متعهدانه هستید، می‌تونید از شکل صحیحش وارد بشید. به ایشون بگید که از ایشون خوشتون اومده و می‌خواید که کمی با هم ارتباط داشته باشید که بیشتر همدیگر رو بشناسید. در این صورت، اگر ایشون به پدرشون هم بگن مشکلی ایجاد نمی‌شه چون شما می‌خواید با ایشون بیشتر آشنا بشید برای یک رابطه متعهدانه.

سلام. من مدتیه که به خانومی علاقه مند شدم الان میخوام برم صحبت کنم ولی میترسم جواب رد بشنوم چه کلمه هایی رو باید حین مکالمه بگم که پیشنهادم زشت نباشه

دوست عزیز سلام

اینکه چطوری بگید؟ کِی بگید؟ با چه جملات یا کلماتی بگید و …، خیلی به خودتون و شرایطتتون بستگی داره؛ در اینجا چندتا نکته خیلی مهم را در این شرایط به شما می‌گم، بعد خودتون تصمیم بگیرید که چطور با استفاده از این‌ها جلو برید: اول اینکه ببینید ارتباط شما در چه حد هست. آیا قبلا با هم حرف زدید یا نه؟ چرا این مهمه، چون شما بهتره تو ذهنتون یک دلیل موجه برای درخواست آشنایی داشته باشید تا وقتی ازتون پرسیدن (که احتمالا می‌پرسن، بتونید بگید). اینکه: “من به شما حس خوبی دارم”، جمله جذابیه، اما معمولا کافی نیست. البته اگه واقعا ارتباطاتتون محدود بوده تا الان و بر پایه همین حس فقط می‌خواید پیشنهاد آشنایی بدید، بهتره صادق باشید و خیلی واضح بگید (با کلمات خودتون): “بعد از ملاقاتی که با شما داشتم، فکر می‌کنم حس مثبتی به شما در من ایجاد شده؛ بنابراین فکر کردم اگر تمایل دارید، ارتباطمون رو کمی بیشتر کنیم تا بیشتر همدیگر رو بشناسیم” یا چیزی شبیه به این. اگر هم دلایل دیگه ای وجود داره، دیگه بهتر. دوم اینکه، بهتره رو در رو در این مورد حرف بزنید. حالا این باز هم به نوع ارتباطتون برمیگرده؛ بهترین روش اینه که با ایشون تلفنی تماس بگیرید و ازشون بخواید ملاقاتی با شما داشته باشن. بعد رو در رو، پیشنهادتون رو مطرح کنید. پیشنهاد میکنم اصلا تو پارک یا فضاهای این شکلی قرار نگذارید. کافه و رستوران اولا به دختر احساس امنیت میده و دوما فضای آن تا حدودی در تصمیم فرد مقابل، تاثیر مثبت میگذاره. در نهایت اینکه چطوری بگید، بخش ساده ماجراست. کلیدش اینه: خودتون باشید و هیچ تلاشی برای اینکه آدم دیگه‌ای باشید نکنید. خیلی واضح بهشون توضیح بدید که به این دلایل ازشون خوشتون اومده و تمایل دارید که بیشتر همدیگر رو بشناسید.

در مورد ترس از جواب رد شنیدم هم باید بگم، بهتره که با این ترستون یه جوری کنار بیاید، چون هر درخواستی، باز هم احتمال رد شدن داره و این لزوما به شما برنمی‌گرده؛ بلکه بسیاریش به خاطر سبک شخصیتیه، نیازها، استانداردها و … فرد مقابله. پس، بله ممکنه جواب رد بشنوید ولی اینطوری ماجرا 50-50 هست و اگه نگید 100-0. یعنی اصلا امکان نداره به هم برسید. خودتون کدوم مورد را انتخاب می‌کنید؟

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

در آداب اولین قرار ملاقات با دوست دختر باید بدانید اولین چیزی که یک زن در مرد جستجو می‌کند، قابل اعتماد بودن است و معنایش این است که شما حقیقتا همان که ادعا می‌کنید، باشید و همان کاری را که می‌گویید قصد انجامش را دارید، انجام دهید. هدف قرار ملاقات (اگر شما به امید پیدا کردن یک در برای قابلمه خود هستید!)، پیدا کردن کسی است که به آنچه شما واقعاً هستید حقیقتاً علاقه‌مند باشد، نه به آن کسی که در قرار ملاقات به آن تظاهر می‌کنید. راز مورد توجه قرار گرفتن آن است که تلاش نکنید مورد توجه قرار بگیرید. عجب!!!!!!!

الان مجبور نیستید برای پیدا کردن در مناسب قابلمه‌تان دست به کار شوید. اگر با در قابلمه‌های متفاوت قرار ملاقات می‌گذارید، ایرادی ندارد. در واقع، شما از این طریق در درست قابلمه خودتان را پیدا می‌کنید. با این حال، اگر هدف شما از قرار ملاقات، رابطه جنسی زیاد با زنان مختلف ناشناس است، باید به‌دنبال مطالب دیگری باشید که نحوه اغوا کردن یک زن را با ظاهرسازی دروغ به شما بیاموزند؛ در حالی‌که فرض ابتدایی این مقاله آن است که شما در حال فراگیری چیزی خواهید بود که هر زنی آن را می‌خواهد، تا آن کسی بشوید که زنان، بسیار خواهان آن هستند و نه اینکه با هدف فریب دادن زنان، تظاهر به کسی کنید که نیستید.

اگر قابل اعتماد بودن همان ایجاد امنیت است (فیزیکی و عاطفی)، روشی که شما به‌واسطه آن در مکالمه امنیت ایجاد می‌کنید عبارت است از: شنونده خوبی بودن و حقیقتاً علاقمند بودن.

جان در اولین قرار ملاقات با یک دختر یعنی لیندا شکست خورد! چرا؟ جان نمی‌دانست در قرار اول چه بگوییم، زیرا خودش را آنگونه که بود، نشان نداد و همچنین در همه قسمت‌های برنامه‌ریزی‌اش برای قرار ملاقات، هیچوقت از چشم لیندا و نقطه‌نظر او به قرار ملاقات نگاه نکرد. شما باید به زن اولویت دهید و او را در مرکز هر قرار ملاقاتی قرار دهید و بر خودتان مقدم بدانید. جان از لیندا دعوت به گفتگو نکرد. در عوض، چیزهایی که قصد داشت بگوید را حفظ کرده بود و از بر می‌گفت. لطیفه‌ای که جان تعریف کرد تا سر صحبت را باز کند و شوخی‌های جلف و زننده او، جز اینکه رابطه را تمام کند تاثیر دیگری بر روی فرد مقابل نمی‌گذارد.

به‌جای استفاده از یک شوخی زننده برای نزدیک شدن به یک زن، اگر علاقمندی خود را برای شناخت او نشان دهید سریعتر به مقصد می‌رسید. یک زن ممکن است وقتی لطیفه‌ای می‌گویید، برای نرنجاندن شما کمی با شما همراه شود، ولی شما مردی نخواهید بود که هر زنی او را می‌خواهد. شما یک مرد مثل باقی مردان خواهید بود.چگونه دختری را به قرار دعوت کنیم

طی آداب اولین قرار ملاقات، زنان تحت‌تاثیر مردی قرار می‌گیرند که انرژی عاطفی دارد، مردی که درباره هر چیزی که حرف می‌زند اشتیاق نشان می‌دهد، مردی که سوال می‌کند و حقیقتا به پاسخ‌ها گوش می‌دهد.

در آزمایشگاه عشق پس از طرح سوال در قرار اول چه بگوییم، فهمیدیم که زوج‌های موفق اولین تاثیری را که از طرف مقابل دریافت کردند، مثبت و نه سطحی گزارش کردند. موضوع آن نبود که شخص چقدر زیبا و خوشگل ظاهر شده بود، بلکه موضوع علاقه، گرمی و اشتیاق حقیقی برای شناخت طرف مقابل به‌عنوان یک شخص حقیقی بود. زنان به‌دنبال شفافیت و صداقت در مکالمه هستند. اگر از شما بپرسد شغل شما چیست و شما مبهم پاسخ دهید، او احساس امنیت نخواهد کرد.

اگر وقتی با او در حال گفتگو هستید، در و دیوار را نگاه کنید (یا به نقاط جنسی بدن او نگاه کنید)، او احساس امنیت نخواهد کرد. اگر از او سوالی بپرسید و بعد به وسط حرف او بپرید و یا آنکه نتوانید در پیرو پاسخ او سوال مرتبط دیگری ترتیب دهید تا نشان دهد شما حقیقتاً به او گوش می‌دهید، تصور کنید چه اتفاقی می‌افتد: او احساس امنیت نخواهد کرد.

زنان در مکالمه محتاط‌تر هستند، بالاخص مکالمه اول. به‌همین جهت شما فرش علاقمندی‌تان را در زیر پاهایش پهن کنید و از او دعوت کنید درباره خودش حرف بزند. آنگاه زمینه را مساعد کنید تا حرف بزند. هولش نکنید و جمله‌های او را کامل نکنید. به‌عبارت دیگر، بر مکالمه تسلط نداشته باشید. هر زنی داستانی دارد و کار شما این است تا از او دعوت کنید داستانش را برای شما بگوید. با نگرشی مثبت از او، سوالاتی درباره کارش، زندگی اش و علاقمندی هایش بپرسید. اگر او شروع به فکر کردن درباره چیزهای منفی کرد، پس قصد دارد با شما درباره این چیزها گفتگو کند.

شما شغل او را می‌پرسید و او پاسخ می‌دهد که وکیل است. بعد از آن چه می‌گویید؟ یک فرد بازنده یک جوک درباره وکیل‌ها می‌گوید و یا می‌گوید: آها! و سوال بعدی را می‌پرسد. یک قهرمان با سوالات عمیق‌تر ادامه می‌دهد: «چه چیز باعث شد تصمیم بگیرید حقوق بخوانید؟ چه چیز آن برای شما دوست‌داشتنی است؟». به پاسخ‌های او گوش دهید و در آن رابطه از او سوال کنید. اگر او گفت به‌خاطر والدینش وکیل شده و از حقوق نفرت دارد، می‌توانید از او بپرسید: «ترجیح می‌دهید چه کاری انجام دهید؟».

از او سوالات باز پاسخ بپرسید. سوالات باز پاسخ با بیش از یک یا دو کلمه پاسخ داده می‌شوند. با یک آره و نه نمی‌توان به آنها پاسخ داد. پاسخ به آنها مستلزم توضیح و توصیف طولانی‌تر و تفکر بیشتر است. اینگونه سوالات، یک پاسخ محدود را به پاسخی نامحدود تبدیل می‌کنند. آنها دعوت‌نامه هستند.

اگر دریافتید سوال درباره کار به جایی نمی‌رسد و یا او را برای انکه از خودش بگوید سر شوق نمی‌آورد، می‌توانید یک سوال باز پاسخ دیگر بپرسید: «وقتی مشغول کار نیستی، دوست داری چه کاری انجام بدی؟». می‌توانید از او سوال کنید اهل کجا است و یا کجا بزرگ شده است- این‌ها سوالات بسته پاسخ هستند-  ولکن پس از آن می‌توانید بپرسید که: بزرگ شدن در آنجا چه حس و حالی داشت؟ نکات خیلی خوب و خیلی بدش چه بود؟ گفتگو کردن یک هنر است، هنری که شخص مقابل را در وسط صحنه می‌گذارد.

هنگام آداب اولین قرار ملاقات (و همه گفتگوهای آتی)، وقتی او حرف می‌زند به چشمان او نگاه کنید. یک مطالعه توسط روانشناسان دانشگاه کلارک برروی «در قرار اول چه بگوییم» انجام شد که شامل افراد غریبه‌ای بود که باید برای مدت ۲ دقیقه به چشمان یکدیگر خیره می‌شدند. این خیره‌شدن دوطرفه، به‌سرعت و به‌طور چشمگیری احساس صمیمیت و عاطفه بین افرادی که به‌یکدیگر خیره شده بودند، ایجاد کرد. حالا حواستان باشد با این کار طرف مقابل وحشت نکند. یادتان باشد گاهاً چشم‌های‌تان را باز و بسته هم بکنید. مسابقه خیره شدن نیست. بین خیره شدن دو طرفه که باعث ایجاد احساسات و عواطف می‌شود و خیره شدن مداومی که باعث می‌شود او ناگهان از خودش بپرسد که نکند شما یک قاتل سریالی باشید، تفاوت بارزی وجود دارد.

نکته دیگری که باید در آداب اولین قرار ملاقات با دختر به آن توجه کنید، تن صدایتان است. پرفسور دیوید فینبرگ از دپارتمان روانشناسی، علوم اعصاب و رفتار از دانشگاه مک مستر، مدیر آزمایشگاه تحقیقاتی صدا است. تحقیقات او در دهه‌های گذشته نشان داده است که صداهای با ارتفاع پایین‌تر (بم‌تر یا صدایی که از دیافراگم می‌آید و نه از دماغ. مترجم) در مردان، از نظر زنان جذاب‌تر است. همچنین مردانی که صدای بم دارند، تعداد بچه‌های بیشتری دارند. تحقیقات او همچنین نشان داد در بین نامزدهای امریکا در سال‌های ۱۹۶۰ تا ۲۰۰۰ در هر هشت دوره انتخابات، نامزدی که ارتفاع صدایش پایین‌تر بود رأی بیشتری به‌دست آورد.

می‌توانید برای اینکه بفهمید در قرار اول چه بگوییم، با یک زن با لطافت بیشتری صحبت کنید. سعی کنید با فرکانس پایه خودتان صحبت کنید. برای آنکه فرکانس پایه خودتان را پیدا کنید، در حمام بایستید و با استفاده از انگشت شست و اشاره به آرامی ناحیه پل بینی خود را نگه دارید. اکنون با فرکانس‌های مختلف زمزمه کنید. فرکانس پایه شما باعث می‌شود استخوان بینی شما بیشترین ارتعاش را داشته باشد. بازیگران تئاتر از این محدوه ارتفاع برای برجسته کردن صدا، بدون تحمل فشار، استفاده می‌کنند. اضطراب، ارتفاع صدای شما را افزایش می‌دهد.

صحبت کردن با ارتفاع پایه خودتان، احتمال جلب علاقه‌مندی و همچنین قرار ملاقات بعدی را بیشتر می‌کند. و اگر روزی قرار شد نامزد ریاست جمهوری هم بشوید، احتمال آنکه رأی او را به‌دست بیاورید بیشتر خواهد شد. حواستان باشد که مسائل مربوط به صدا خیلی مهم است. در مطالعه دیگری مشخص شد این صدای بم، لطیف و با روح است که دختران را جذب می‌کند و نه صدای بم، خشن و ترسناک. شما می‌خواهید او را جذب کنید نه اینکه او را بترسانید.

نکته اصلی این است که مردم، افرادی را دوست دارند که آنها را دوست داشته باشند. اگر او را دوست دارید از طریق کلام، رفتار و مهارت‌های مکالمه و گوش کردن به او نشان دهید. توجه انحصاری، محرک قدرتمندی است.

محقق مشهور روانشناسی اجتماعی، دکتر جان بارگ از دانشگاه ییل، در مورد موضوع در قرار اول چه بگوییم کشف کرد که مردم به‌طور طبیعی با زبان بدن یکدیگر هماهنگ می‌شوند. اسم این آداب اولین قرار ملاقات، چسب اجتماعی است. افراد مورد تحقیق در آزمایشگاه، زمانی که محقق وضعیت بدن و حرکات آنها را تقلید می‌کرد، محقق را بیشتر دوست داشتند و فکر می‌کردند تعامل، بهتر پیش می‌رود.

مردم به‌طور طبیعی رفتار و سبک یکدیگر را تقلید می‌کنند و در نتیجه یکدیگر را دوست می‌دارند. شما هم می‌توانید به خوبی از چسب اجتماعی در قرار ملاقات استفاده کنید. اگر شما به یک زن نگاه کنید، به‌طور طبیعی اتفاق می‌افتد- پس توجه کنید. ما نمی‌گوییم که بیش از حد تظاهر به این کار کنید و نمی‌گوییم وقتی او موهایش را با عشوه عقب می‌زند، شما هم همین کار را کنید. فقط اگر به کلمات و زبان بدن او توجه کنید، دلبستگی اجتماعی ایجاد خواهد شد.

مرحله بعدی واضح است: در این مرحله باتوجه به آداب و فرهنگ خود به او نزدیک شوید و از او شماره تلفنش را بپرسید. یا اینکه از او بخواهید قرار ملاقاتی با هم داشته باشید.

همه این راهنمایی‌ها با این پیش فرض بیان شدند که شما به‌دنبال یک قرار ملاقات و در نتیجه یک رابطه – و نه رابطه جنسی– هستید. مردی که هر زنی می‌خواهد، یک فرد هرزه‌ی اغواگر نیست. او یک فرد واقعی است. او یک قهرمان است نه یک بازنده.

گاتمن، جان (۱۳۹۵). اسرار دلربایی. ترجمه کامیار سنایی، مانیا خواجه. تهران. نشر نسل نواندیش.

سلام آقا کامیار میشه درمورد اینکه چطوری تو چت سر صحبت روباز کنیم هم بگید یا اینکه چطوری شماره بدیم

این موارد را مسلما از کسانی که تجربه ای در این زمینه دارند جویا شوید بهتر می توانید کمک دریافت کنید.

سلام خسته نباشید. من از یکی از دخترای فامیلمون خوشم اومده. البته این از بچگیه. از همون موقع تو فکرم بوده. الان من ۲۰ سالمه و این احساسم قوی تره. هر موقع هم که مهمونی میریم خونشون یا برعکس من و اون باهم یه گوشه با هم در مورد موضوعات مختلف صحبت میکنیم. خیلی دوستای صمیمی با هم هستیم. فقط مشکل من اینجاس که ایشون ۳.۵ سال از من بزرگتره. بعد چند وقت پیش بهش گفتم با هم بریم بیرون شام. قبول کرد. البته هنوز وقتش رو مشخص نکردم. میخواستم بدونم چیکار کنم؟

کتاب اسرار دلربایی را مطالعه کنید. کاملا در این ارتباط است. pdf آن را از فروشگاه سایت می توانید تهیه کنید.

خیلی ممنون از راهنماییتون، واقعا بی نقص بود

خوشحالیم مورد توجه قرار گرفت

سلام ببخشید در این قسمت سوال میزارم من چند سالی هست دچار اعتیاد به پورنگرافی هستم و الان میخوام ازدواج کنم آیا ازدواج من این اعتیاد را درمان میکنه و میدونم اعتیاد من هرزگی اینترنتی نبوده به خاطر نیاز جنسی صورت گرفته آیا من میتونم از شر این اعتیاد خلاص بشم و زندگی مشترک خوب و موفقی داشته باشم تشکر میکنم راهنمایی بفرمایید

سلام. متاسفانه ازدواج ارتباط زیادی با اعتیاد به پورنوگرافی ندارد. شما سعی کنید پیش از ازدواج تماشای پورنوگرافی را کنترل کنید. البته این موضوع به میزان تماشای شما نیز بستگی دارد. اگر میزان آن بطور مثال هفته ای یکبار بوده است ممکن است بعد از ازدواج تمام شود ولی اگر هر رور بوده و چند سالی است ادامه دارد ازدواج دوای ان نمی باشد.

سلام خسته نباشید من الان نزدیک به یک ماه با یه آقایی درارتباطم و صیغه همدیگه هستیم تا مرتکب گناه نشیم البته خواسته ی خودشون بود ولی اصلا همدیگه رو از نزدیک ملاقات نکردیم و قرار بر این شد که در چند روز آینده همدیگه رو ببینیم و ایشون درخواست رابطه جنسی کردن سکس مقعد و معاشقه اونم تو اولین دیدار و من خیلی ترس و دلهره دارم نمیدونم چکار کنم و از این میترسم که منو ترک کنه یا ولم کنه خواهش میکنم کمکم کنید توروخدا

مسلما ایشان فرد سالمی از لحاظ روانی نیستند و بهیچوجه نباید با ایشان ملاقات کنید. شما نیز حتما باید به رواشناس مراجعه کنید زیرا حتی فکر کردن به پیشنهاد ایشان از سوی شما نشانه سلامت نبودن روان شما است.

سلام من یک بار ازدواج نا موفق داشتم به علت اختلاف سن زیاد و عجله در انتخاب همسر و عدم آشنایی قبلی. و الان بعد از گذشت یک سال قصد دارم دوباره با یه دختر قرار بذارم برای آشنایی قبل از ازدواج ( قرار سنتی با اجازه خانواده دختر ) ایا باید از ازدواج ناموفقم صحبتی بکنم در ملاقات اول یا موضوع رو بذارم برای ملاقات های بعد. خیلی ممنون میشم نظر شما رو بدونم

سلام. بهتر است در جلسه اول تنها در صورتی که از شما سوال شد بگویید که یکبار ازدواج کرده اید زیرا حق طرف مقابل است که این موضوع مهم را بداند ولکن وارد جزییات نباید بشوید. اما اگر سوال نکردند بهتر است نهایتا در جلسه دوم یا سوم خودتان بیان کنید.

سلام و خسته نباشید من تا به حال با هیچ دختری قرار نزاشتم و تجربه ای ندارم اما قدرت تکلم بالایی دارم. الان حدود ۱ سال است با یه دختر در ارتباط و هنوز اون رو ملاقات نکردم فقط در حد تماس صوتی و تصویری بوده. خیلی مشتاقم ببینمش اما میترسم از اینکه اون از من خوشش نیاد و خرابکاری کنم. به زبون ساده قدرت رویارویی با اون رو ندارم چکار کنم؟

هر قدر زمان بیشتری بگذرد و ملاقات نکنی ترسهای شما بیشتر می شود. هر چه زودتر قرار بگذارید. بهترین اتفاق و بدترین اتفاق ممکن را پیش بینی کنید. نهایتا از شما خوشش نیاید. دنیا به آخر نرسیده. شما ملاقات می کنید تا این چیزها را بفهمید

این متن واقعا حرفه ای نوشته شده، روی تک تک کلمات و جملات کارشده. خسته نباشیدچگونه دختری را به قرار دعوت کنیم

ممنون از حسن نظر شما

من فردا با رلم قرار دارم چیکار کنم .در برقرایه ارتباط ضعیفم .چکار کنم

هر قدر بیشتر قرار بگذارید تجربه بیشتری بدست می اورید . نگران اشتباه کردن نباشید.

سلام .من دربرقراری ارتباط ضعیف هستم واعتمادبه نغس ندارم واماحس ششم قویی دارم . لطفا راهنمایی وکمکم کنید .متچکرم .

چند دلیل می تواند برای آن وجود داشته باشد. یا آنکه شما تکنیک برقراری ارتباط را بلد نیستید. که می توانید کتابهای هنر برقراری ارتباط را بخوانید و یا اینکه در رابطه احساس پایین تر بودن ، خجالت و شرم و افکار منفی دارید. در اینباره مقاله زیر را بخوانید.https://dr-sanaie.com/%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D8%B9%D8%B2%D8%AA-%D9%86%D9%81%D8%B3/

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مسلما شما دچار مشکلات بیشتری خواهید بود. اما احتمال ان صفر ن…

پاسخ شما در قبل داده شده…

آقای دکتر در حالت کلی و از نگاه روانشناسی این ازدواج بااین ش…

باسلام آقای دکتر میبخشید مزاحم شدم ؛من ۲۳سالمه و با یه خانمی…

بچه باعث بهبود چیزی نمی شودبلکه معمولا شرایط را سخت تر می کن…

همه اینها از نشانه های وسواس است. اتفاقا مشکل شما نه بد بودن…

درمان قطعی زود انزالی

درمان افسردگی بدون دارو

عشق بازی

سریعترین درمان افسردگی

دکتر کامیار سنایی

عشق بازی با زن+تحریک جنسی

ترک اعتیاد به دیدن فیلم پورن

تعریف اضطراب

درمان اضطراب شدید بدون دارو

درمان اضطراب اجتماعی

نقاط حساس بدن زنان

درمان قطعی وسواس فکری شدید

جملات پایان رابطه

درمان قطعی اختلال دوقطبی

درمان دیر انزالی

دکتر روانشناس ایرانی درالمان

روانشناس ایرانی در کویت

روانشناس در انگلستان

روانشناس در دبی

روانشناس در استرالیا

روانشناس ایرانی در تورنتو

روانشناس در گرگان

روانشناس ایرانی در سوئد

روانشناس در غرب تهران

روانشناس در لس انجلس

بهترین روانشناس

دکتر روانشناس خوب

مسلما شما دچار مشکلات بیشتری خواهید بود. اما احتمال ان صفر ن…

پاسخ شما در قبل داده شده…

آقای دکتر در حالت کلی و از نگاه روانشناسی این ازدواج بااین ش…

باسلام آقای دکتر میبخشید مزاحم شدم ؛من ۲۳سالمه و با یه خانمی…

بچه باعث بهبود چیزی نمی شودبلکه معمولا شرایط را سخت تر می کن…

همه اینها از نشانه های وسواس است. اتفاقا مشکل شما نه بد بودن…

چگونه هر دختری را تحت تاثیر قرار دهیمقبل از اینکه بخوام این مطالب رو شروع کنم اینو بگم که اگه با خوندن این مطالب تونستین توجه یه دختر ناز و مامانی رو جلب کنید و بعد هم عاشقش شدین بدونین دهنتون بلا نصبت سرویسه چون عشق و عاشقی آدم و می…گ … اد . نمونش هم خود من از وقتی عاشق یه دختر با معرفت و خوشگل و نازی به اسم …. شدم دیگه کرک و پرم ریخته که هیچ دلم نمیخواد به هیچ چیز دیگه و هیچ کس دیگه ای فکر کنم ، خلاصه اگه عاشق شدین ، پیه این تنهایی ها و انتظار کشیدنها رو هم به جونتون بمالین که اینام سر جهازی عاشق شدنه .تو ایمیل ها و پیام ها چندتا از بچه ها گفته بون که تو اول دخترشو پیدا کن بعد راجع به بوسیدن سخنرانی کن. قربونه چشمای بادومیتون برم مگه من مکان کشم خدای نکرده. ولی حالا دلسرد نشید. راه هایی رو بهتون نشون میدم که خودتون بتونین پیدا کنید ولی باید آماده باشین یه کم تغییر کنید.چرا؟ برای اینکه همون طور که دیروز گفتم ما ایرونی ها دختر بازی بلد نیستیم. دلیلش هم خیلی ساده است برای اینکه خیلی دیر با دخترهارابطه برقرار می کنیم. منظورم از لحاظ سنه. معلومه وقتی آدم تا سن ۱۶ ۱۷ سالگی نمیدونه دختر چیه وقتی تصمیم به دختربازی میگیره اولین دختری که میبینه هول مینکه و زبونش بند میاد و بچه ننه بازی در میاره. اینا رو نگفتم که نا امیدتون کنم گفتم که بدونین چرا اگه بخواهین دختربازموفقی بشین باید یک سری از اخلاق و رفتارهاتونو عوض کنید.حالا بریم سراغ درس امروز: چگونه بتونیم هر دختری رو تحت تاثیر قرار بدیم. (قابل توجه اونایی که دنبال دختر می گشتن٬ این قدم اوله)اکثر قریب به اتفاق مرد ها ماتحت مبارک خودشونو پاره می کنن که دخترا رو تحت تاثیر قرار بدن. فقط کافیه که به رفتار یک مرد با دختری که تازهآشنا شده یا برای اولین بار باهاش رفته بیرون توجه کنید تا متوجه بشین که چی میگم. وقتی که یک مرد به فکر این می افته که دختری رو تحت تاثیر خودش قرار بده معمولا عین بچه ننه ها و بی عرضه ها رفتار می کنه. مثلا همش سعی میکنه که حرفهای باحال بزنه یا همش مواظبه که نکنه یک وقت یه چیزی از دهنش دراد که دختره خوشش نیاد. اگر هم حرفی بزنه که دختره باهاش موافق نباشه٬ زود حرفشو پس می گیره. همش نگرانه٬ رفتارش طبیعی نیست٬ حرفهاش و یا حتی حالت بدنش طبیعی نیست. خلاصش این که سعی میکنه بهترین رفتار ممکن رو داشته باشه.مشکل از اون جایی آغاز میشه که دخترها گیرنده های بسیار قوی ای دارن. تا همچین رفتاری می بینن پیشه خودشون می گن ها ها یهخره دیگه. (می خوام اینجا بگم پیشه خودشون می گن یه loser دیگه ولی نمی دونم جایگزین مناسبش تو فارسی چیه٬ یه چیزی تو مایه های بی عرضه ای که ندید بدید هم باشه! آآآآخ) به هر جهت وقتی دختری می فهمه که شما خیلی دارید سعی می کنید که اونو تحت تاثیر قرار بدین پیشه خودش فکر می کنه که تحفست و رفتارتون نتیجه ی عکس میده. با این رفتار دارین به دختره میگین: عزیزم من می دونم تو منو برای اون چیزی که واقعا هستمدوست نخواهی داشت٬ برای همین سعی می کنم تورو تحت تاثیر حرفام قرار بدم. در ضمن من آدمیم که خیلی دور و برم دختر نبوده تا حالا و نمی تونموقتی با یک دختر خوشگل حرف می زنم عادی رفتار کنم.حالا چاره چیه؟ اصلا سعی نکید تحته تاثیر قرارش بدین. بی خیال. همین جا رفتار شما با اقلا ۹۵ درصد از مردای دیگه متفاوت می شه و همینامر تحته تاثیر قرارش میده! خوب کلکیه٬ نه؟ باور کنید این تنها راه تحته تاثیر قرار دادن یک دختره. چونکه خیلی کم چیزه وجود داره که اونو واقعا تحت تاثیرقرار بده. سعی کردن شما فقط باعث میشه که اون علاقش به شما کمترشه.حالا بذارین یه مثال بزنم. فرض کنین با یه دختر برای دفه ی اول رفتین بیرون و ازتون می رسه که چه کاره اید. بیان دوتا جوابو در نظر بگیریم:۱. من شادی جان٬ از اونجایی که رشتم مهندسیه الیاف های نازکتر از مو است در همین زمینه در شرکتی به عنوان تکنسین الیاف کار می کنم.و چون کارم خیلی خوب بوده قراره که به زودی به کارشناس ویژه ی الیاف های نازکتر از یک دهم میلیمتر ارتقا پیدا کنم. خیلی کار حساسیه!۲. راستشو بخوای من معمولا سعی می کنم به این سوال جواب ندم ولی چون حی می کنم تو با بقیه فرق داری بهت میگم. من تو کاره تجارتم. تجارت برده می کنم!شما باشید کدومو می گید؟ حالا بیاین ببینیم دختره در هر کدوم از این موارد چه فکری می کنه:۱. اوه. عجب شغله حساسی. ولی به من چه؟! خیلی داره خودشو می کشه که شغلشو از اونی که هست مهمتر جلوه بده.۲. این دیگه کیه؟! تاحالا کسی جرات نکرده بود سوال جدی منو در رابطه با همچین مساله ی مهمی چرند جواب بده. آدم جالبیه! بعد در میاد میگه: نه٬ جدی میگم خودتو لوس نکن٬ واقعا چی کاره ای؟ و شما هم با لحنه جدی می گین: باورش سخته٬ نه؟ برای این که همه کسایی که این شغلو دارن سعی می کنناز بقیه مخفی نگهش دارن و ….نتیجه گیریه علمی – تخیلی: اگر می خواین دختری رو واقعا تحت تاثیر قرار بدین دست از تلاش برای تحت تاثیر قرار دادنش بردارید و تا می تونید بامزه باشید.یه جوری که اونوهم یه خورده سره کار بگذارید. ولی یادتون باشه زیاده روی نکنید و فقط چرند بارش نکنید که بگه بابا این دیگه عجب اسیهچگونه سره حرف رو با هر کسی باز کنیم!من واقعا نمی دونم چرا شماها می خواین یاد بگیرین چجوری میشه سره حرف رو باز کرد؟! مگه حرفه بدبخت به شما چه کار کرده که می خواید سرشو باز کنید. اقلا تهش …. خوب دیگه لوس بازی بسه بریم سره مطلب امروز….این طور که بوش میاد خیلی ها تون با سر صحبت رو باز کردن با دخترها مشکل دارید. براتون گفتم همون کارو بکنید که اگر طرف پسر بود می کردید . معلوم شد که در مورد پسرها هم همین مشکل رو دارید. خوب این هم راه حل …برای این که شروع به صحبت با کسی کنید سه راه وجود داره:1. در مورد یه چیزی سوال بپرسید. مثلا: توی یک نمایشگاه هستید – چه فکر می کنید راجع به این اثر؟2. راجع به یه چیزی نظرتون رو بیان کنید. مثلا: توی صفه سینما هستید – عجب صفه طولانی ای، هیچ فکر نمی کردم “فلان فیلم” انقدر طرفدار داشته باشه.3. یک حقیقی رو بیان کنید. مثلا: اتوبوس دیر کرده یا چه قدر امروز سرده.موضوع هر یک از این سه مورد بسته به شرایطی که درش هستید فرق می کنه. ولی تا اونجا می تونید موضوعاتی رو انتخاب کنید که در طرف مقابل ایجاد علاقه کنه. تدکر: درسته که شما باحال ترین و با نمک ترین و خوشتیپ ترین آدم هستید و خلاصه خیلی کارتون درسته. ولی لطفا سعی کنید سوژه ی صحبت راجع به خودتون نباشه. باور کنید آدم های غریبه اونقدر که شما به خودتئن علاقه مندید به شما علاقه مند نیستند. ولی نکته ی جالب اینجاست که اونها هم به همین اندازه به خودشون علاقه مندند. نتیجه گیریه علمی این که اگر سوژه ی صحبت به نحوی به اونها ارتباط پیدا کنه شانس موفقیت بیشتری دارید.همونطور که در بالا می بینید بدترین نوع شروع بیان کردن یک حقیقته مثله این که هوا چه سرد شده امروز. دوتای دیگه هر دو خوبن. اگر از سوال کردن استفاده می کنید سعی کنید هی پشته سره هم سوای هایی که جواب کوتاه می خوان نپرسید که تبدیل به بازپرس می شید. سوال های چرا و بپرسید که پاسخ های بلند نیاز دارن. حقیقته نه چندان شیرین: از کله آدم هایی که سعی می کنید سره حرفو باهاشون باز کنید 20 درصد محلتون نخواهند داد. این طبیعیه. ناراحت نشید و خودتو نبازید. مخصوصا اگر انقدر بد شانس بودید که از صد تا آدمی می خواید برین سراغشون بیست های اولشون از این گروه یبس ها باشن. به 80 نفره بعدی فکر کنید. شجاع باشین. می خواستین با طرف حرف بزنید تحویلتون نگرفته. آسمون که به زمین نیومدهراهنمای رفتار با دخترها1. به هیچ دختری جواب واضح ندید مگر این که جواب نه باشه! یعنی چی؟ اگه رفتید کافی شاپ گفت بشینیم اینجا ، می گید نه! بشینیم بغلیش. کنترل کنترل کنترل 2. هیچوقت اون چیزی رو که می خواد بهش ندید. این خیلی مهمه. به مثال میزنم ببنید تا کجا باید قوی باشید. اگر دختری رو ناز می کردید بفرما زد که بیا و …. بگید یه خورده باید صبر کنی. هنوز به اندازه ی کافی موهاتو ناز نکردم. 3. طوری رفتار کنید که هیچ وقت نفهمه تکلیفش با شما چیه. بگید ما دوست عادی هستیم فقط، بعد دستاشو مثل عاشقا ناز کنید. 4. رفتارتون قابل پیش بینی نباشه. یه دفعه که کاره بد کرد یه بوسش کنید و کاره خوب که کرد یه دره کونی (به شوخی!!) بهش بزنید. دفعه ی بعد برعکس. رفتار بالا رو همیشه می تونید انجام بدید. تا زمانی که می بینید دختره حال می کنه و اگر هم اعتراضی می کنه عشوه و دل بری می تونید این طوری رفتار کنید.ولی خیلی هم زیاده روی نکنید و حال طرف رو نگیرید. دیگه من برمقبلا هم براتون راجع به تست هایی که دخترها از پسر ها می گیرن نوشته بودم ولی خیلی هاتون باهاش مشکل دارید و ازم خواستید که بازم براتون بینوسم. خوب پش بزنید بریم: اول یک سوال: تا حالا داستان عشقی خوندید؟ از همون عشقی مزخرف هایی که اگثر دخترها می خونن. پسره نجار با بازوهای سترگش دختر شاه پریون رو در آغوش می کشه و … اگر نخوندید برید حتما برای امتحانم که شده بخونید یا اگر مثله من حوصلشو ندارید از یکی بخواید که براتون تعریف کنه خلاصه ی چند تا شو. چیزی که تو همه ی این داستان ها مشترکه اینه که دختره راحت به پسره نمی تونه برسه. حالا به هر دلیل. این گداس اون پولدار یا برعکس یا هر چی! نتیجه: دختر باید یک سری سختی با challenge رو برای رسیدن به پسره پشت سر بگذاره. حالا یکی این وسط ممکنه پیدا شه بگه “دخلی وار؟” یعنی خوب گوزن به شقایق چی کار داره؟! قبل از این که رابطه ی بین گوزن و شقایق رو براتون بگم، این مورد رو در نظر بگیرید: دختر های خوشگل (که 2 درصد دخترها رو تشکیل می دن) و دخترهایی که فکر می کنن خوشگلن (که 95 درصد چماعت نسوان رو تشکیل می دن) یک عادت بدی دارن و اون هم اینه که فکر می کنن به خاطر این که دخترن و خوشگلن و س کسی هستن همیشه حرف حرفه اوناست. در ضمن اگر ریاضی تون انقدر قوی هست که دنباله 3 درصد بقیه ی دخترها بگردید، اون بیچاره ها فکر می کنن بی ریختن و از حوضه ی صحبت ما خارج اند. حالا هر چی دختر ها واقعا خوشگل تر باشن ، عکس العمل جامعه هم نسبت به اونا عجیب تر میشه. هر جا می رن همه تحویلشون می گیرن. همه دنبالشونن. همه می خوان باهاشون دوست شن. روزی کلی پسر می رن سراغشون و اونا تفریحشون اینه که با حاله پسرا رو گرفتن حال کنن یا ببرنشون لبه چشمه و تشنه بر گردنشون. نتیجه این می شه که به محضه این که چیزی مطابقه میلشون نباشه شروع می کنن به سلیته بازی در آوردن و خودشونو لوس کردن. ولی جالب این جاست که در همون لحضه خودشون خوب می دونن که دارن سلیته بازی در میارن و بی خودی ادا در میارن؟. حالا این دخترها واقعا چی می خوان؟! اگر شما فهمیدید به من هم خبر بدید من تا حالا نتونستم بفهمم که جنس مونث واقعا از یک مرد چی می خواد. نه تنها من هیچ کسی رو هم ندیدم که بتونه جوابه قانع کننده ای به این سوال بده. فروید روانشناسه معروف بعد از سی سال تحقیق به این نتیجه رسیده که نمی تونه به این سوال جواب بده. از جواب های کلیشه ای که خوده دخترها به این سوال می دن مثل این که ما صداقت می خوایم و فلان و بهمان می رسیم به رابطه ی گوز با – ای وای ببخشید – گوزن با شقیقه یا شقایق هر کدوم که دوست داشتید. حد اقل چیزی که میشه گفت اینه که دخترها challenge می خوان. مردی رو می خوان که همونطور که هزار بار تا حالا تا تاکید کردم در کنترل رفتار و گفتار و احساساتش و …. باشه. دنبال مردی هستن که بتونه هر وقت اونها خودشونو لوس کردن با یک در کونی سر جاش بشونتشون ولی نه با یه دره کونیه فیزیکی با یک رفتاری که مساوی یک در کونی به موقع باشه. برای همین میاد و پسر ها رو تست می کنه تا ببینه کی از پسه این کار بر میاد. اگر تا دختره شروع به سلیته بازی در آورد پسره جازد و به گه خوردن افتاد تو امتحان رفوزه شده. اگر متوسل به خشونت شد و اون هم صداشو بالا برد سلیته بازی از نوعه مردونه در آورد، بازی رو باخته! پس چه باید کرد؟ از امتحان دختر ها نترسیداز امتحان دخترها نترسید قبل از این که شروع کنم بگم که چشم، سعی می کنم با دقت تر تایپ کنم که اشتباهاتم کم باشه. فعلا بذارید گناهو بندازیم گردنه برچسبه فارسی نداشتنه کی بورده من. حالا که داریم راجع به این موضوغ صحبت می کنیم این رو هم براتون بگم که من خیلی حال می کنم که شکسته بنویسم. مثلا به جایه این که بنویسم: ” فعلا بگذارید گناه را بیندازیم گردن برچسب فارسی نداشتن کی بورد من” اونی رو می نویسم که در بالا دیدید. اگر شما رو “خیلی” ناراحت می کنه این مدل نوشتنه من بگید که یک فکری به حالش بکنم. مطلب قبلیم خیلی هاتون رو ترسونده! برام نوشتید که ای وای اگر ما این کارو بکنیم که دختره دل خور ممکنه بشه و فلان و بهمان! برای همین گفتم لازمه که در مورده امتحان هایی که دختر ها از پسر ها می گیرن براتون یه کم بنویسم. ببینید عزیزای من، قبول دارم که بعضی وقت ها شما با دخترهایی مواجه خواهید شد که تا میاید باهاشون شوخی کنید و سر به سرشون بذارید ناراحت میشن. و می دونم که این مساله شما رو خیلی می ترسونه، چرا؟ چون هر چی دختری که باهاش طرف هستید خوشگل تر و ناز تر باشه احتماله این که ناراحت بشه و لوس بازی در بیاره بیشتره. چرا؟ چون اصولا دخترهای خوشگل عادت دارن همه مطابقه میلشون رفتار کنن. عادت دارن که همه از کونشون بخورن و هرچی گفتن بگن چشم. حالا وقتی یک هو بر خلافه انتظارشون می بینن که پسری پیدا شده که نه تنها از کونشون نمی خوره بلکه مسخره هم می کندشون، زود ناراحت می شن ولی نکته مهم اینجاست که اونها واقعا ناراحت نمی شن بلکه ادای ناراحت شدن در میارن. بذارین واضحتر توضیح بدم براتون. یه دختر از یک مرد چی می خواد؟ مردونگی! فکر می کنید در نظر یک دختر مردونگی چیه؟ خودم بگم که مطمئنا داستان مردونگی فیلمفارسی و آب توبه و … نیست. پس چیه؟ توانایی مرد در کنترله خودش، احساساتش، محیطه اطرافش ، روابطش و حتی خود دختره. دختر از این که بدونه با مردی طرفه که می تونه با خیاله راحت خودشو به دست اون بسپوره و اون از پسه همه چیز بر میاد لذت می بره. حالا وقتی یکی پیدا میشه و با اون یه چند تا شوخی می کنه که تا حالا کسی جراتش رو نکرده یا حتی مسخرش می کنه اول ممکنه بیاد و ادای ناراحت شدن رو در بیاره و بگه اصلا از این کارت خوشم نیومد. این چیه؟ یک امتحانه بزرگ برای مرده. دختر با این کارش می خواد ببینه طرف واقعا تا چه حدی مرده و توانا در کنترل امور. اگر زود جا زدید و به گه خوردن افتادید در حقیقت بازی رو باختید و ثابت کردید که رفتارتون واقعا اونی نیست که نشون دادید. ولی اگر سر جاتون ایستادید و مثلا اگر گفت از این کارت خوشم نیومد و شما گفتید : بهتره یا بهش عادت کنی یا با هم خداحافظی کنیم، علاقه ی دختر به شما بیشتر هم خواهد شد. می دونم که منطقی به نظر نمی رسه ولی همون طور که قبلا هم گفتم در روابط با دختر ها دنباله برخورده منطقی نباشید. این وسط ممکنه با کسی هم مواجه بشید که واقعا نازکدل باشه و برنجه ولی باید این پی رو به تنه خودتون بمالید برای این که اکثر دخترهایی که این ادا ها رو در میارن فقط دارن شما رو امتحان می کنن. ولی حواستون باشه اگر دیدید که دختره شروع به سلیته بازی و بی ادبی کرد ، اون دیگه امتحان نیست. فقط بگید نمی دونستم که شوخی سرت نمیشه و بلافاصله بدون معذرت خواهی و بچه ننه بازی ترکش کنه. یادتون باشه که تاکید من همیشه بر این بوده که در عین این که این روش ها رو به کار می گیرید شما هم یک جنتلمن باشید و با اون ها قشنگ رفتار کنید. همین قدر که ترکش کنید کافیه و خیلی احتمالش زیاده که بعدش خودش بیاد دنبالتون و از رفتاره بچه گونش عذر خواهی کنه بگذارین یه داستانی براتون راجع به خودم تعریف کنم که دلتون برام بسوزه و یاد بگیرین که شما اشتباهه منو تکرار نکنید من همیشه اصولا روحیم طوری بوده که مجیز دخترها رو نه تنها نمی گم بلکه همه چی رو من هستم که تعیین می کنم. سال ها پیش وقتی که هنوز این چیزهایی رو که برای شما می نویسم خودم بلد نبودم با یک دختره بسیار زیبا دوست شدم. اولش همه چی به خوبی پیش می رفت و خیلی راحت رابطه پیش رفت می کرد. یادمه بهم می گفت می دونی چرا انقدر دوست دارم؟ برای این که مثله بقیه ی پسرها نیستی که هر چی من میگم گوش کنی و کاره خودتو می کنی همیشه. ولی اشکاله کار از اونجایی شروع شد که دختره بعد از یک مدت تصمیم گرفت ببینه که من چفدر مثله بقیه ی پسرها نیستم و شروع کرد به امتحان کردنه من. من هم که از این موضوع بی خبر بودم چون کم کم بهش علاقه مند شده بودم واقعا نمی خواستم ناراحت ببینمش و کم کم از مواضع خودم بی اون که خودم بدونم کوتاه میومدم. تا این که یک روز که گفتم بریم فلان جا و اون گفت نه و من بی توجه به حرفش رفتم، چنان الم شنگه ای راه انداخت که من به خودم اومدم که ای دل غافل من همونیم که فرقم با بقیه این بود که کاره خودم رو می کردم. ببین به چه آدم دختر ذلیلی تبدیل شدم که چیزه به این سادگی باید برام مشکل ایجاد کنه و همونجا گفتم این رابطه دیگه فاصد شده و تمومش کردم. یادتون باشه به زبونه بی زبونی همیشه باید به دوست دخترتون بفهمونید که اگر بخواد پاشو از گلیمش بیرونتر بذاره شما هیچ مشکلی با گفتن تو رو به خیر و ما رو به سلامت ندارید. دخترا رو بخندونیدمی خوام چند تا نکته بهتون بگم که بتونید بدون این که تبدیل به یک آدم مسخره بشید هر دختری رو بخندونید و در ضمن به سمت خودن جذب کنید: قبل از این که شروع کنم این رو تذکر بدم که دلیلی که اکثر مرد ها از خندوندن نتیجه مثبت نمی گیرن اینه که سعی می کنن با گفتن جوک دخترها رو بخندونن. در حالی که خنده ای که در اینجا مورد نظر ماست خنده ی حاصل از داشتن یک شخصیت با مزست. برای مثال چارلی چاپلین برای خودش یک شخصیت خلق کرده بود که بامزه بود کاراش (خجالتی و دست و پا چلفتی در عین کحال زرنگ و … ) شما هم باید برای خودتون یک شخصیت خلق کنید که جذاب و خنده دار باشه ولی مطمئنا دست و پا چلفتی مورد نطر ما نیست. با کارهایی بهتون می دم می تونید یک شخصیت بامزه خلق کنید و در عین خنده دار بودن جذاب هم باشید تا می تونید در مورد مسایل مختلف مربوط به دختر زیاده روی کنید. مثلا یه دختری بهتون میگه وای چقدر موام بد شده امشب (داره ناز می کنه که شما بگید نه خیلی هم قشنگه)! و شما هم می گید : من نمی خواستم بروت بیارم ولی آره خیلی بد شده. همونجا احتمالا دختره میخنده و یک وشگونی ازتون می گیره و شما هم می تونید اینو براش دیگه تا آخره اون شب داستان کنید و همش بگید وای همه دارن مواتو بگاه می کنن! حالا چی کار کنیم و یا مثلا من خجالت می کشم با این موا با تو راه برم و تا اون جا که می تونید سعی کنید متحمش کنید می خواد شمی رو بلند کنه! دختر . مثلا اگه گفت دیگه دیره و من باید برم خونه بگید ولی من باهات نمیام و اون می گه نه گفتم تو بیا گفتم من می خوام برم خونه و شما هم که انگار کرید می گید ای بابا ما هنوز همدیگرو درست نمیشناسیم و تو می خوای منو ببری خونت. عجب دور و زمونه ای شده ها و … حرفاشو سو تعبیر سکسی کنید. مثلا اگر داشت بهتون می گفت مثلا با هم شام درست کنیم و برگشت گفت: “بکنیم یا نه”؟ بگید: آخه الان؟ اینجا؟ بده جلوی همه بکنیم! حالا نمی خوای تا شب صبر کنیم؟! و زیادی لبخند نزنید و به جوکهای خودتون نخندید.مسایل مختلف رو به هم مربوط کنید به طرزه با مزه. مثلا اگر یه دختره چاق وارد یه کافی شاپ میشه که شما نشستید شد و کون بزرگی داشت بگید اه، جنیفر لوپز اینجا چیکار می کنه یا … احساساتشو لطیف مسخره کنید؟ مثلا : می گه وای واقعا از اینکه مردم بقل دستم سیگر بکشن متنفرم! بگید: حالا واقعا نسبت به این کار چه احساسی داری؟ این ها رو با جوک ها و تیکه های با مزه تون قاطی کنید، حتما نتیجه می دهاین امکان وجود دارد که هر کدام از ما در مورد خانم ها اشتباه کنیم. بیشتر افراد جذب زیبایی های ظاهری شده و به سرعت گول می خورند. برخی با بوسیدن پای زنانی که به آنها مانند یک تکه آشغال نگاه می کنند، فقط خودشان را کوچک کرده اند. شاید وقت و هزینه های گزافی را صرف خانم هایی کنید که تنها قصد سوء استفاده از شما را دارند. اما آیا از اشتباهات خود درس می گیرید؟ نه، هر بار به خود قول می دهیم که متفاوت عمل کنیم. تصور می کنیم که اگر سخت تلاش کنیم و از انجام برخی کارها خودداری نماییم، نتیجه تغییر خواهد کرد. خوب اگر شما همچنان همان تیپ های همیشگی را انتخاب کنید، هیچ چیز تغییر نمی کند؛ و مجددا، بارها و بارها قلب شما شکسته خواهد شد.باید از خود در مقابل خانم هایی که در لیست زیر می بینید، به شدت محافظت کنید: 1- خانم های فمینیستاین دست از خانم ها تصور می کنند که تمام ناخوشی های زندگی از مردها نشئت می گیرد و تنها کاری که که یک مرد می تواند انجام دهد این است که آلت تناسلی خود را قطع کرده و یک جفت تخمدان به خود پیوند بزند. آنها تصور می کنند که وجود خانم ها، فرشته وار است و می توانند تمام دنیا را عوض کنند، البته فقط در صورتیکه معضل “مردسالاری” از جلوی پای آنها برداشته شود. رفتار این مدل خانم ها با آقایون اصلا مناسب و قابل قبول نمی باشد. شما می توانید آنها را به راحتی از شعار معروفشان تشخیص بدهید، چرا که همیشه زیر لب زمزمه می کنند : “تمام مردها با آلت خود فکر می کنند.” بهتر است در هر شرایطی از آنها دوری کنید. 2- خانم های پولکیخیلی ساده و راحت: او تنها به خاطر پول با شما رابطه برقرار می کند. او خیلی زود با شما صمیمی می شود. آنها از آقایون انتظار دارند که تمام هزینه های زندگی آنها را برآورده سازند، تنها به این دلیل که آنها از نظر زیست شناختی مونث هستند. آنها تصور می کنند که یک مرد باید هزینه نوشیدنی، شام، مسافرت، گل، جواهر و .. را بپردازند بدون اینکه هیچ گونه وظیفه جبران و یا تلافی بر گردنشان بیفتد. او هیچ چیز نیست جز یک انسان مادی. فکر می کنند که زنانگی شان از طلا درست شده است و میلیون ها دلار می ارزد. او یک طماع دغل باز است. او فقط به فکر بر آورده کردن نیازهای خودش است و برای دیگران هیچ اهمیتی قائل نیست. و بهتر است که حواس خود را جمع کنید، چراکه عده بسیاری از دخترهای جوان جزء این گروه قرار دارند. 3- خانم های رمانتیکاین نوع خانم ها زندگی خود را بر طبق فیلم های عاشقانه و کتاب های رمان سپری می کنند. او هر شب به تنهایی به خانه می آید و مجله های مربوط به عروسی را ورق می زند و در عین حال در انتظار شاهزاده ای است که با اسب سفیدش از میان آسمان به زمین فرود آید و او را سوار بر اسب سفیدش کرده ، به جایی ببرد که هیچ مشکلی وجود نداشته باشد، تا بتوانند به خوبی زندگی کنند. آنها دخترهایی هستند که توسط پدر و مادرها و خانواده هایشان نازپرورده بار آمده اند و چیزی از واقعیات زندگی، نظیر پرداخت صورتحساب ها و تمیز کردن دستشویی ها نمی دانند. او انتظار دارد کسی تمام مدت از او مراقبت و نگهداری کند، شب ها ملافه را بر رویش بکشد و تمام شب بر بالینش بیدار بماند تا مبادا او خواب بدی ببیند و بترسد. فرار کنید! 4- خانم های بدگماناین خانم تمام خصوصیات منفی افراد رمانتیک را با خود به همراه دارد. او همیشه جزء “زخم خوردگان” اجتماع است. کسی که در روابط گذشته خود شکست خورده و به طور ناخودآگاه از برقراری ارتباط مجدد واهمه دارد. ارتباط شما با این افراد به جایی راه نمی برد، چرا که آنها در ابتدا علاقه فراوانی از خود نسبت به شما نشان می دهند، اما پس از چندی اثری از آن باقی نخواهد ماند. و این چرخه همچنان ادامه پیدا می کند. شما همیشه در رابطه خود با او سردر گم هستید. با شما قرار ملاقات می گذارد و معاشقه راه می اندازد، اما رابطه شما فراتر از یک دوستی ساده نمی رود. تنها چیزی که تحویل شما می دهد یک مشت معذرت خواهی بیهوده است. هیچ وقت به اندازه کافی برای شما زمان ندارد؛ شما هم که به اندازه کافی غم و غصه برای خودتان دارید، پس بهتر است با چنین زنی ارتباط برقرار نکنید. 5- خانم های عصبانیمثل خانم های فمینیست خانم ها عصبانی نیز دل خوشی از مردها ندارند. آنها به مردها اهانت می کنند، و می توانند بدی ها و خطاهای تمام مردانی را که از ابتدای زندگی با آنها ملاقات کرده اند را به سادگی به خاطر بیاورند. برای خانم عصبانی چیزی به عنوان “مرد خوب” وجود ندارد و تمام مردها “احمق” و “عوضی” و “کثیف” هستند. خون آنها از دست مردها به جوش می آید و در هر لحظه می توانند مانند یک کوه آتشفشان منفجر شوند. برقرای ارتباط با این نوع خانم ها مساوی است با ورود به تراژدی و داد و فریاد ، پس بهتر است عقب بایستید. 6- خانم های نامطمئندر نگاه اول چنین خانم هایی خیلی خوب جلوه می کنند؛ با شما به مهربانی رفتار می کنند و خوش مشرب هستند. اماچیزی نمی گذرد که ترس های درونی اش پدیدار می شوند. روزی 10 مرتبه به شما تلفن میزند تا بپرسد “رابطه در چه حالی است؟” یا اینکه “تنها می خواهد صدای شما را بشنود.” او می خواهد مطمئن شود که به اندازه کافی جذاب است؛ دائما نگران آرایش صورت و موها و همینطور لباس هایش می باشد. او محتاج و نیازمند است و همواره با این ترس زندگی می کند که مبادا آقا او را به خاطر “خانم بهتری” ترک کند. این دسته از افراد خیلی زود خود را آویزان شما می کنند. 7- خانم های هرزهاخلاق این خانم ها واقعا عجیب و غریب است. آنها افراد نا مطبوعی هستند که به دیگران با چشم حقارت نگاه می کنند و فقط به خودشان اهمیت می دهند و اصلا مهم نیست که قلب دیگران را بشکنند و آنها را آزرده خاطر سازند. بیشتر خانم های هرزه به فکر پول و مال و منال نیز هستند درست مثل خانم های پولکی. آنها معمولا خوش قیافه و خوش لباس هستند و به راحتی با اخمی که در چهره دارند قابل شناسایی می باشند. 8- خانم های منم منممثل خانم هرزه، خانم منم منم نیز فقط برای خودش ارزش قائل است. او می خواهد که همیشه مرکز توجه قرار گیرد و هر کاری که می خواهد انجام دهد و هر کجا که می خواهد برود. او خود خواه و خود محور است. شیفته خودش می باشد و به عنوان “دختر کوچولوی بابایی” بزرگ شده، و انتظار همان توجهات را از شما دارد. هر چند این امکان وجود دارد که شما از مصاحبت دخترهای لوس و مامانی لذت ببرید، اما باید تا آنجا که می توانید خود را از آنها دور نگاه دارید. 9- خانم های نا امیدشرایط هر طوری که می خواهد باشد این خانم فقط به ازدواج فکر می کند – آن هم همین حالا – برای او مهم نیست که شخص مورد نظر چه کسی است و شغل او چیست. تا زمانی که مردانگی داشته باشد، می تواند او را راضی نگه دارد. مراقب این یکی هم باشید! 10- خانم های دمدمیاو در ابتدا از خیلی چیزها چشم پوشی می کند که همین امر باعث جذب شدن مردها به سمتشان می باشد. او به شما چیزی را تحویل می دهد که دقیقا توقع شنیدش را دارید؛ اما زمانیکه رابطه عمیق تر شده (یا به ازدواج کشیده می شود) شما تازه با چهره حقیقی او آشنا می شوید. بانوی عزیز شما یک شبه، تبدیل به یک آدم حریص، طماع، پولکی، و حیوان صفت می شود که اگر به خواست هایش نرسد شما را عذاب خواهد کرد. 11- خانم آزار دهندهمعمولا این مدل خانم ها از یک کیلومتری قابل تشخیص هستند. آنها با شما معاشقه می کنند و جاذبه های جنسی شان را به نمایش می گذارند. گاهی اوقات به دنبال مردهای پر سن و سال تر هستند. آنها اغلب مردها را از نظر جنسی تحریک می کنند و بعد راه خود را می گیرند و می روند. آنها مردها را مانند زنبورهایی که به سمت عسل کشیده می شوند به سوی خود جلب می کنند. هر طوری که با شما رفتار کنند، هیچ گاه نباید به آنها اعتماد کنید زیرا اگر مرد بهتری را پیدا کنند به سادگی آب خوردن از شما دل کنده و به سمت او می روند. 12- خانم قدرت طلب آنها انسان های پستی هستند که می خواهند قدرت کنترل تمام امور زندگی شما را به دست گیرند. آنها به شما می گویند چه لباسی بپوشید، کجا بروید، با چه کسی صحبت کنید، با چه کسانی می توانید دوست باشید، چه چیزی می توانید بخورید… و خلاصه همه چیز. و اگر بخواهید در مقابل عقاید آنها از خود مقاومت نشان دهید، اخم هایشان در هم فرو می رود، شما را از سکس محروم می کنند، گریه و زاری راه می اندازند و از هر سلاح و تاکتیک دیگری که بلد هستند کمک می گیرند، تا شما را از پای در آورند و چاره دیگری جز سر فرود آوردن در مقابل خواست هایشان را برایتان باقی نخواهند گذاشتهر دختری رو که می خواید حتی اگر 1000 بار تا حالا گند زدید به دست بیارید. با گارانتیبله درست خوندید، سی ایکس 7500 به بازار آمد. کافیه یک قطره از اون رو با آب قاطی کنید و به دختر بدید. این دارو از گیاهانه بسیار کمیابه چینی تهیه شده و فرمول آن نسل به نسل توسط خانواده “ایچ پی نا ماساواتو” محافطت میشده. هم اینک شما هم می توانید با قیمته ناچیز این دارو را تهیه کنید. بشتابید ، چون این دارو فقط برای مدت 3 روز به بازار عرضه خواهد شد. همین الان کردیت کارتتون رو بر دارید و به شماره ی زیر زنگ بزنید. به عنوان تشکر از حسن انتخاب شما یک دختره مجانی هم به عنوانه هدیه دریافت خواهید کرد. حتی بهتر، اگر تا ده دقیقه دیگه زنگ بزنید دو دختر مجانی دریافت خواهید کرد. عجله کنید و این فرست طلایی رو از دست ندید: Telephone: 1-800-Dont-be-a-FOOL! شاید سوژه ی خوبی برای تله مارکتینگ باشه. ولی …. به خدا همچین چیزی وجود نداره. ای میلهاتون رو داشتم جواب می دادم، مخم داشت سوت میکشید دیگه.90 درصد ای میل ها اینه که آره یه دختری بوده فلان و بهمان و 7 بار تا حالا به من جوابه رد داده و 4 بار فحشم داده و 21 بار توی گوشم زده و حتی یک بار …. لطفا به من بگید چطور باهاش دوست بشم. عزیزای دله من، دنباله معجزه نباشید. یک ورده جادویی وجود نداره که شما بتونید با استفاده از اون هر دختری رو که می خواید اسیر دامه عشق خودتون بکنید. بیدار شدید و وقته ازرزشمنده خودتون رو تو رویا ها سپری نکنید. یه راهنمایی عمومی می کنم که چطور از مطالبه این سایت بهتر استفاده کنید: نکته اول این که قوی ترین تکنیک های من هم شما رو تبدیل به یک جادو گر نمی کنه که برید هر دختری رو دیدید دو کلام دره گوشش بگید و مخش رو بزنید. ولی کمکتون می کنه که هر روز در روابطتون موفق تر بشد. کمکتون می کنه بدونید چطوری با دختر هایی که پسربازه حرفه ای هستن برخورد بکنید . کمکتون می کنه کم کم یاد بگیرید که رفتار تون، گفتارتون، تن صداتون، حالت حهای چهرتون، حالت و ژست های بدنتون چه طور باشه که برای دختر ها دل پذیر باشه. شخصیتتون شخصیته یک آدم جداب بشه. کم کم. باید تجربه کنید . بهش فکر کنید و یاد بگرید و بشه جزیی از وجودتون. باید این تکنیک ها رو ماله خودتون بکنیدشون. غریبه نباشه براتون. حالا اگر همه ی این کارا رو کردید دیگه هر دختری رو که بخواید مخش رو می تونید بزنید؟! “خیر” پس همه این ها به چه دردی می خوره؟ به این درد که اگر دختری از شما خوشش اومد با رفتاره ناشیانه نپرونیدش و بتونید مخش رو بزنید. خبر خوب این که اگر به خودتون برسید و کارهایی که می گم رو بکنید و اون شخصیته جذابی رو که باید داشته باشید، تعداده دخترهایی که از شما خوششون خواهد اومد انقدر زیاد خواهد بودی که در تصمیم گیری که کدومو انتخاب کنید دچار مشکل خواهید شد. ولی حتما می تونید مخه رکسانا رو بزنید ؟ نه! فهمیدید چی شد؟ امیدوارم دستتون اومده باشه. دوم این که عزیزای من گیر به یه دختر خاص ندید. به چند دیلی: یک این که وقتی یه رابطه رو خراب کردید ، دیگه خرابش کردید. خیلی بعیده که بتونید درستش کنید. وقتی دختری از شما این تصور رو داشت که موجود ضعیفی هستید دیگه راهی براتون وجود نداره که 180 درجه رفتارتون رو عوض کنید و برید بگید نه من قوی هستم. دختر ها بسیار موجوداته با هوش و زیرکی هستن. تو دو دقیقه بلایی سرتون میارن که دوباره مثله قدیم رفتار کنید و می شوننتون سره حاتون. چون میشناسنتون و می دونن اینی که ادعا می کنید نیستید. هیچ و قت دسته کم نگیریدشون. اگر می بینید که به خواسته های شما تن میدن برای اینه که خودشون هم می خوان. یه جورایی حقیقت داستان اینه که اونا شما رو خر می کنن ولی کاری می کنن که فکر کنید شما خرشون کردید و التماس کنید برای چیزهایی که چه بسا خودشون بیشتر می خوان. این تکنیک ها . مطالب رو وقتی می تونید ازش به بهترین نحو استفاده کنید که طرف جدید باشه و فرض رو بر این بگذاره که این رفتاری که می بینه خوده واقعی شماس. نه این که بدونه دارید از روی دستور عمل رفتار می کنید! دوم این که دوروبرتون پر از دختره. خر نباشید. بی خود گیر ندید به یکی و فکر کنید کونه آسمون سوراخ شده و فقط همین افتاده پایین. نه این خبرها نیست. مطمعن باشید دوروبرتون پر از دختره. پر از موقیت های مختلف. صد مرتبه از اینی که فکر می کنید بهتر. این خبرها هم نیست که از این بهتر دیگه پیدا نمی شه. مطمعن باشد شما هم اونقدر ها که خودتون فکر می کنید بی عرضه نیستید و می تونید مخ دخترهای دیگه ای رو هم بزنید. نترسید . این ترس همون ترسه از ناشناخته هاس. دلتون می خواد به یه دختر گیر بدید چون براتون ایجاد اطمینان می کنه و می شناسیدش. راحت تر ه براتون . یا این که چون باهاتون دوست نمی شه، منیتتون باعث میشه بخواید به هر ترتیبی که شده باهاش دوست شید. اشتباه نکنید. من پدرتون نیستم که اگر این حرفو می زنم بگید این فقط از این دختره بدش میاد. یه روزی می رسه که خواهید فهمید که نباید گیره الکی به یه دختر بدید و وقتتون رو تلف کنید. مولانا می گه: شش جهت است این وطن قبله در او یکی مجو ———-بی وطنیست قبله گه در عدم آشیانه کن نمی دونم چرا، ولی دلم نمی خواد اشتباهاتی رو که من کردم شما تکرار کنید. نمی خوام به زمانی برسید که بگید ای دل غافل که من چه دورانه خوبی از زندگی مو الکی تلف فلان دختر کردم. هم شما لطمه خواهید خورد هم اون دختر. با دختر ها رو راست باشید . اگر واقعا نمی خواید باهاش ازدواج کنید به اسمه ازدواج نرید جلو. یا اگر اون ازدواج می خواد و شما نمی خواین باهاش صادق باشید و بهش بگید در شرایطی نیستید که به ازدواج فکر کنید. این جوری برای هر دو تون بهتره. یادتون باشه شما تویه یه دریا هستید، زیره یه تخته سنگ شنا نکید و همش بگید این جا غیر از یه ماهی خانومی دختره دیگه ای پیدا نمی شه. دور و ورتون مملو از دخترهایی هست که فقط بخوان با شما دوست باشن. اگر فکر می کنید این طور نیست بگردید ببینید کجای کارتون می لنگه. من هم دارم همه ی تلاشم رو می کنم که شما بتونید ببینید کجای کارتون من لنگه. سر جاتون درجا نزنید. اگر رابطه ای رو خراب کردید، ولش کنید و برید سراغ رابطه ی بعدی. اگر واقعا چیزی ته اون رابطه مونده باشه، این رفتارتون ممکنه باعث شه که دختره هم در شما مردونگی و فدرت احساس کنه و خودش بر گرده ، اگر هم نه این جوری برای هر دو تون بهتره. یه سوال: شما تا کی مطالبه این سایت رو خواهید خوند؟ تا وقتی که من چیزی برای یاد دادنه به شما داشته باشم، نه؟! روابطه آدما هم همین طوره، وقتی قصد ازدواج در میون نباشه دو نفر تا وقتی با هم می مونن که چیزی برای دادن به هم داشته باشن. وقتی این جذبه و کشش و از بین می ره و رابطه عادی میشه اس که مشکل ها شروع میشه، بهانه گیری ها شروع میشه. و رابطه ها قشنگی خودشو از دست میده، اونایی که ازدواج کردن مجبورن دنباله راهی باشن که اون قشنگی رو به رابطه برگردونه، اون تبادله قشنگه انرژی یا هر چیزه دیگه که می خواید اسمش رو بگذارید برگرده، این جاست که بچه پاش میاد وسط. شما که محدود به یک رابطه ی خاص نیستید وقتی می بینید هیچ کدومتون از رابطه اون چیزی رو که باید نمی گیرید به بهانه های احمقانه نگه ندارید رابطتون رو. بگذارید هر دو تون دوباره برق عشق بتونید تو چشم های کای دیگه ببینید. خیلی از مطالبی که امروز نوشتم و می دونم که یه خورده از این شاخه به اون شاخه هم شد. مربوط به دختربازی و حیطه معمول بحث های من نمی شه. من همیشه سعی کردم مطالبم صرفا مربوط به دختر بازی به عنوان یک نوع سرگرمی برای دختر ها و پسرها باشه. اون چیزی که اسمشو میشه گذاشت دختر بلند کردن و حال کردن و.. ای میل هاتون باعث شد که مجبور شم یک کم هم راجع به روابط بنویسم. به هر حال امید وارم بتونه براتون مفید باشه. این رو هم بگم من تجربه خاصی در روابط طولانی مدت با دختر ها ندارم، قبلا هم اینو گفتم. یک بار بیشتر همچین رابطه ای نداشتم و اون رو هم گند زدم چه دانستم که این سودا مرا زین سان کند مجنون ———-دلم را دوزخی سازد ، دو چشمم را کند جیحون چه دانستم که سیلابی مرا ناگاه برباید———–چو کشتی ام در اندازد میان غلزم پر خون مواظب باشید، خیلی زیادمخ زنیخوب، دوستان عزیزم، اول این رو بگم که من واقعا با دادنه مثال و این حرفا مخالفم. به این دلیل که باعث میشه اگر یک خورده موقعیت شما با موقعیت مثال فرق کنه، نتونید ازش استفاده کنید و مطمئنا برای همه شرایط هم نمی شه مثال زد. اما از اون جایی که خیلی اصرار دارید یه جند تا مثال براتون میارم: تو دانشگاه: به بهانه ی دوست شدن جلو نرید، هر بهانه دیگه ای قابله قبوله و کار می کنه. در ضمن لفت هم ندید که خیلی بده و باعث میشه دچاره اضطراب بشید. مثال: اگر تو یک کلاسید یک جلسه غیبت کنید و بعد ازش نت های کلاس رو بخواید. بعد هم همین شانسو تبدیل کنید به موقعیت برای ارتباطه بیشتر. اگر تو یک کلاس نیستید خیلی سخت خواهد بود، چون باید بهانه تون قابل قبول باشه و داد نزه من اومدم باهات دوست شم. توی فعالیت های جنبیه دانشگاهتون شرکت کنید و از موقعیت هایی که پیش میاد استفاده کنید. اگر هم مسیر هستید هر روز خیلی دوستانه و راحت و بدون تته پته بهش بگید که چه جالب هکر روز می بینیش. یا هر چرنده دیگه ای که به فکرتون میرسه. تو جای شلوغ: حواستون باشه شما با حرف زدن و نشون دادن این که چقدر راحت هستید مخ می زنید ، پس جای شلوغ خیلی به درده شما نمی خوره. خیلی بهتره که وقتی سواله اول و دوم رو کردید و متوجه شدید که دختره هم علاقه منده که با شما دوست شه و داره تحویل می گیره پیشنهاد کنید که برید یه جای آروم تر حرف بزنید. ولی فقط حرف بزنید ها ور ندارید تا گفت باشه و اومد شروع کنید به ور و وور رفتن باهاش ها. مگر این که داد بزنه رفتارش که من می خوام بدم. می تونید بپرسید مثلا تو از دوستای فلانی هستی؟ پطور تا حالا ندیدمت و … یا راجع به کسه دیگه ای تو مهمونی یا جایی که هستید سحبت کنید. یا بهش یک کمپلیمانه واقعی بدید. یعنی چی ؟ یعنی این که ازش واقعا تعریف کنید. الکی نگید چه لباسه قشنگی پوشیدی. واقعا بگردید ببینید چه چیزیش (غیر از سینه هاش و دیگر موارد البته) قابل تعریف کردنه و تعریف کنید. البته فقط یک بار نه بیشتر و بعد سره حرفو باز کنید. حالا اگر می بینید جایی که هستید واقعا جای دختر بازی نیست، کاری که دفعه ی قبل گفتم بکنید. بگید واقعا خوشتون اومده ولی الان وقت ندارید و باید سریع برید و بهش شماره بدید (ایران) یا بگیرید (بین المللی) هه هه هه. یه روش خوب که همه جا بدردتون می خوره: برید کف بینی یاد بگیرید. جدا می گم دخترها عاشقه این کس شعرها هستند. این روش همه جا به دردتون می خوره. جای شلوغ ، دانشگاه هرچی. تا کفه دستش رو دیدید با حالت تعجب کرده یه فیلم حسابی بازی کنید که : ماشا… عجب خط عمره بلندی، بقیش حلله چون خوده دختره ازتون می خواد که براش بیشتر بگید مگر این که اصولا آدم گهی باشه که اون هم ارزش وقت تلف کردنه شمارو نداره. یادتون باشه وقتتونو با گیر دادن به یه دختره خاص و قربون صدقش رفتن تلف نکنید، برید سراغه بعدی. در ضمن موقعیته ایده آل وجود نداره . یعنی اگر بخواید صبر کنید تا موقعیته ایده آل پیش بیاد پیر میشید و هنوز پیش نیومده. بهنام منظورت صحبت از یک دختره خاصه با هر دختری که صجبت میشه قلبت می ریزه؟ امیدوارم که بیشتر اوضاع دسستون اومده باشهدختر هارو سرگرم کنید خودشون تحت تاثیر قرار می گیرندسلام امروز می خواستم جواب سوال ها تونو بدم ولی توی کامنت ها یک مطلبی دیدم که انقدر مهمه که باعث شد مطلب امروز رو به اون اختصاص بدم. این رو بگم ولی که جواب ای میل ها رو هم همین امروز و فردا می دم. توی کامنت ها پویا در مورد جملاتی که بتونه روی دخترها تاثیر بگذاره سوال کرده بود و نگین یک جواب خیلی خیلی قشنگ بهش داده که باعث شد من مطلب امروز رو به این موضوع اختصاص بدم. حالا براتون بگم چرا من با خوندن این کامنت هیجان زده شدم: توی اینترنت هرجا رو که نگاه کنید می تونید مطالب در مورد چگونگی برخورد با دخترها پیدا کنید، کار ندارم که خیلی ها مزخرفه محضه. ولی همه ی این ها یک اشکال بزرگ دارن و اون اینه که فقط یاد می دن که چطور برید جلو. نتیجه این می شه پسر میره چلو، سر حرف رو باز می کنه، حتی کار به قرار مدار می کشه ولی بعدش بلد نیست چه کار کنه و کار رو خراب می کنه ، چون نمی تونه توجه و علاقه ی دختر رو حفظ کنه. قصد داشتم یه ای بوک در این مورد بنویسم و بفروشم به مشتری های این سایت ها به عنوان مکمله آموزششون که کم بوده وقت اجازه نداد. اهم مطالبش رو برای شما می نویسم. بزنید بریم: یک مطلب مهمی که باید بهش اشاره کنم اینه که به نظر من رابطه ی با یک دختر رو میشه به دو مرحله تقسیم کرد: 1. مرحله ی قبل از 3کس و 2. مرحله بعد از 3کس مهمترین تفاوت این دو مرحله با هم اینه که در مرحله ی قبل از 3کس دختر ها در بیشتر مواقع دنباله یک بهانه ای می گردن که از دست پسره خلاص شن. یعنی چی؟ یعنی این که به دلایل برای من ناشناخته خیلی به پسرها سخت می گیرن و در درونشون یک غوغایی دارن که بهتره که از این پسر فاصله بگیرن و صبر کنن و … برای همین دلیل توانایی نگه داشت علاقه و توجه دختر در مرحله ی قبل از 3کس بسیار مهمه. در مرحله دوم کار ها بسیار راحت شده و چون شما مرحله اول رو که مرحله سختی بوده قبول شدید کارها براتون راحت تر میشه. نه اینکه دیگه می تونید هر کاری دلتون خواست بکنید ولی دیگه لازم نیست خودتون رو بکشید که توجه دختر و علاقه ی دختر رو حفظ کنید. این رو هم بگم که عمل کرد شما در رختخواب در این مرحله خیلی مهه. پس اگر خیلی تبهر ندارید سعی کنید یه چند تا کتاب خوب لا اقل بخونید و لاور های بهتری باشید. حالا بریم سراغ این که چطور می شه توجه دختر ها رو نگه داشت و روی اون ها تاثیر گذاشت: 1. طالع بینی: همونطور که نگین اشاره کرده بود این یکی از قوی ترین وسایلی که می تونید همیشه راجه بهش صحبت کنید و باعث می شه دختر ها یک جورهایی باهاتون راحت بشن و یه حالت مرموز و در عینه حال قابل اعتماد بهتون میده. حتما در مورد خصوصیات اخلاقیه ماه های مختلف بخونید. ایده های قابل استفاده: حتی می تونید از طالع بینی برای شروع صحبت استفاده کنید. برید جلو بپرسید سلام شما متولد مثلا خرداد نیستید. اگر تو خال زده باشید که عالیه ، طرف کف می کنه و بعد می تونید کلی چرند ببافید به هم که رفتارش چطور باعث شده همچین حدسی بزنید و … اگر هم نباشه احتماله زیاد خواهد بپرسید چطور و باز می تونید کلی پرت و پرت بگید. استفاده ی بهترش اینه که بعد از آشنایی اینو سوژه صحبت کنید. 2. خط شناسی: این هم می تونه هم سوژه ای برای سر حرف رو باز کردن باشه و هم می تونید کلی باهاش دخترها رو سرگرم کنید. ایده: از چیزی شبیه این داستان استفاده کنید: مکان سره کلاس: ببخشید می تونم جزوتو یه لحطه ببینم. -بله – (با قیافه ی متعجب) خیلی جالبه -چی؟ -می دونی من چند وقته که مشغوله مطاله ی خط شناسی هستم و چرت و چرند و .. یا حتی اگر جایی زندگی می کنید که با گارسون های هات سر و کار دارید همین کارو می تونید با برگه ی صورتحساب یا اوردر بکنید. ضمن این که خیلی راحت میشه کلی یه دختر رو سرگرم کرد با این که یه چیزی بنویس و من از روی خطت بهت می گم چه شخصیتی داری. دختر ها عاشق این هستن که کسی بتونه راجع بهشون براشون چیزی بگه. نمی بینید پقدر می رن فالگیر. 3. کف بینی: این هم مثل بالایی ها ، خیلی عالیه، ضمن این که بهانه ای هست که بتونید دستش رو هم بگیرید. 4. شعبده بازی: خیلی خیلی قوی. برای سر حرف باز کردن و سرگرم کردن. ولی تو رو خدا خوب تمرین کنید که گند نزنید. در ضمن زیاده روی هم نکید حد اکثر دو تا سه “تریک” کافیه. کاری نکنید که بی اثر شه و همش تو دلشون بگن که بسه دیگه تو رو خدا. همیشه تشنه نگه داریدشون. 5. داشتن توله سگ: این یکی از عالم عجایب میاد بیرون ولی کدوم دختریه که یه توله سگه خوشکل رو دوست نداشته باشه. پسرهایی که سگ دارن آدم های قابل اعتمادی به حساب میان، نمی دونم چرا. می دونید تاحالا چند تا دختر دفعه ی اولی که رفته بودیم بیرون اومدن خونه ی من که توله سگم رو ببینن! یادتون باشه اکثر وقت ها دخترها هم اونی رو که شما می خواین می خوان ولی براش دنباله بهانه می گردن که خودشونو قانع کنن که من به خاطر فلان چیز بود که رفتم. خسیس نباشد ، بهانه بدید بهشون! 6. فلسفه های عجیب غریب مردم، قبایل و … هم. عقاید عجیب غریب، خرافات های مردم گوناگون. همه ی این ها سوژه هایی خوبی برای صحبت. ولی از صحبت های دینی و سیاسی تا می تونید پرهیز کنید ، مخصوصا در اوایل آشنایی. مگر این که خوده دختره علاقه مند بود و پیش کشیدش. یادتون باشه راز موثر بودن مطالبه بالا استفاده ی درسته ازشون. نذارید دستتون رو بخونن که هدف اصلیتون چیه. مرموز باشید. زیاده روی نکنید. سعی کنید کنجکاوی شون رو جلب کنید و اونا ازتون بخوان که مثلا یه حقه ی دیگه هم نشونشون بدید. تذکر مهم در مورد شعبده بازی: هیچ وقت تحت هیچ شرایطی راز حقه تون رو بهشون نگید. نه تنها جذابیتش رو از دست می ده ، بلکه اگر تا یه دیقه پیش یه آدم مرموز و باحال بودید بعد از گفتن راز تبدیل میشید به یه آدم حقه باز! می دونید من هر وقت کسی ازم می پرسه تو رو خدا رازش چیه و چه جوری انجام دادی این حقه رو چی می گم؟! بعد از این خوب خواهش و تمنا و عشوه کرد برام می گم: می تونی یه رازی رو نگه داری؟ با خوشحالی میگه آره آره می تونم . و من می گم: “منم همین طور چگونه مطمئن شویم یک دختر آماده ی بوسیده شدن استهیچ چیز مثل بوسیدن یک دختر برای اولین بار کیف نداره. همه ی وجود آدم مملو از هیجان و لذت می شه. ولی به همون اندازه هم ضدحاله اگربری طرفه یک دختر برای بوسیدنش و اون روشو اون ور کنه پس چکار میشه کرد که این اتفاق نیفته و قبل از این که اقدامی برای بوسیدن بکنیم بدونیم که دختر مایل به بوسیده شدن هست؟ دیگه احتیاج نیست بشینید غم و قصه بخورید که چرا لب های قشنگ دختره رو نبوسیدید از ترس. از این تکنیک استفاده کنید در ۹۹ درصدمواقع جواب می ده وقتی که مشغول صحبت با دختره هستید٬ خیلی با ملاحظه نک موهاشو لمس کنید و یه چیزی راجع به موهاش بگین. مثلا چقدر موهات خوشرنگه یا ..اگر دیدید دختره با این مساله مشکلی نداره و لبخند زد یا همچین چیزهایی دوباره نوکه موهاشو (لطفا با دقت بخونید و خودتونو به خنگی نزنید٬ نوکه موهاش نه نوکه جای دیگش) لمس کنید و باهاش آروم بازی کنید و ولی این بار موقع این کار چند بار نگاهتون رو از چشماش به لبهاش بندازید و دوباره چشمهاش. اگر هنوز می خندید و عکس العمل منفی نشون نداد ٬ بدونید که آماده است برای بوسیده شدن حالا چرا این تکنینک کار می کنه؟ برای این که دختر به طور غریزی معنی حرکت شما رو می فهمن و اگر نخواهند که این اتفاق بیفته وسیله ای دارن که اعتراض بکنن و خیلی راحت مانع بازی شما با موهاشون می شن. اگر این اتفاق افتاد اوضاع هنوز مناسب ماچ و بوس نیست قدر این تکنیک رو بدونید که می تونه دماغتونو از سوخته شدن حفظ کنه. با این تکنیک به جای دو ساعت این پا اون پا کردن که بوسش کنم نکم٬ تو ۵ دقیقهمی فهمید که چی کاره ایراهنمایی مردها در ارتباط با خانم هاآیـا تـا به حال فکر کرده اید که چرا همیشه بعضی از مردها در ارتـبـاطات خود با خانم ها از سایرین موفق تر هستـند؟ گــروه خاصی از مردها وجود دارند که خانم ها به هیچ وجه نمـی تـوانند از آنها اجتناب کنند و این امر هیچ ارتباطی به چهره های زیبا و یا تناسب اندام آنها ندارد. حقیقت این است که خانمها به گروه ویژه ای از خصوصیات اخلاقی مردها علاقمند هستند و طبیعتا بـسـمت کسانی کشیده می شوند که آن ویژگی ها را دارا باشند. در این قسمت 7 مورد از این ویژگی های “ایده آلیستی” و توضیح آنکه چرا خانم ها عاشق این خصوصیات هستند را برای شما ذکر می کنیم. البته نباید خود را به یکباره تغییر دهید و و شخصیت خود را به طور کامل عوض کنید. شاید برخی از این صفات مناسب حال شما نباشند، توجه داشته باشید که خانم ها به سادگی متوجه تناقض موجود در شما خواهند شد. از بین تمام ویژگی ها چند موردی را که بیشتر با شما سازگاری دارد، انتخاب کنید و سعی کنید هر یک از آنها را در وجود خود پرورش دهید. شاید در حال حاضر هم بعضی از آنها در وجود شما یافت شود اما با نگاه کوتاهی که به این مقاله می اندازید متوجه خواهید شد که خانم ها به دنبال چه چیزی در شما هستند، این امر موفقیت شما را تضمین خواهد کرد. 1- مرد رمانتیک ـــــــــــــــــــــــــ آقایی که به عشق کلاسیک اعتقاد داشته باشید، دائما برای او گل و شکلات بخرد، بر سر میز شام شمع روشن کند ، برای اینکه نشان دهد به یاد اوست با وی تماس تلفنی بگیرد، به چشمان بانوی خود خیره شود و احساسات قلبی خود را به بیرون بریزد. چرا این مرد غیر قابل اجتناب است: خانم ها نیاز دارند که مورد احترام قرار گیرند و یک مرد رمانتیک این نیاز زن ها را برآورده می سازد. این مرد با ژست های رمانتیکی که به خود می گیرد به او نشان می دهد که دوستش دارد، و در مقابل خانم نیز برای تلافی گرایشات رمانتیک خودش را در طبق اخلاص قرار می دهد. 2- مرد با اعتماد به نفس ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ او کاملا مطمئن است و به خود اعتماد کامل دارد، مردم او را به عنوان یک فرد مثبت می شناسند و تجلی قدرت و اراده است ( البته توجه داشته باشید که مردهای خودبین و از خود راضی شامل این گروه نمی شوند) به ارتباط خانم ها با سایر مردها حسادت نمی ورزند و اصلا احساس نمی کنند که ممکن است به وسیله دوستان مذکر و یا همکاران خانم تهدید شوند. چرا این مرد غیر قابل اجتناب است: زن ها جذب مردهای مطمئن می شوند. اگر خود را بزرگ تصور کنید بدون شک چنین تصوری در فرد مقابل نیز ایجاد خواهد شد. یک مرد با اعتماد به نفس به دنبال تایید و تمجید خانم ها نیست و همین امر باعث می شود که بیشتر مورد توجه آنها قرار بگیرد. 3- مرد هنرمند ـــــــــــــــــــــــ یک مرد هنرمند خودجوش که در حال زندگی می کند و برای اظهار عشق و علاقه اغلب از خلاقیت خود استفاده می کند مثلا برای خانم شعر می سراید و یا یک نقاشی زیبا می کشد. چرا این مرد غیر قابل اجتناب است: تمام زن ها دوست دارند احساس کنند که خاص و بی همتا هستند و چه راهی بهتر از اینکه شما او را الهه و منبع الهام خود قرار دهید. او شیفته ذهن خلاق مردهای هنرمند است خصوصا هنگامیکه او را نیز با هنرشان در می آمیزند. 4- مرد خارجی ـــــــــــــــــــــــــ این مرد از یکی از کشور های دور دست خارجی می آید و دارای لهجه شیرینی است. او دید متفاوتی نسبت به دنیا دارد. روابط اجتماعی و رفتارهای روزمره اش اندکی عجیب و غریب به نظر می رسند اما با وجود همه این حرف ها باز هم به دل می نشیند و بسیار جذاب است. البته برای اینکه جزء این دسته محسوب شوید حتما لازم نیست که خارجی باشید بلکه اگر با چند زبان مختلف آشنایی داشته باشید و زیاد سفر کنید همان مقدار محبوبیتی را که یک خارجی می گیرد می توانید به خود اختصاص دهید. چرا این مرد غیر قابل اجتناب است: جاذبه و گیرایی، جاذبه و گیرایی، جاذبه و گیرایی. هیچ چیز دیگری نمیتوانم در این مورد ذکر کنم. تنها راز، گفتن جمله ای با لهجه ای زیبا است که خانم ها را جذب می کند و مرد مورد نظر را برای او دلکش و فریبنده می سازد و اغلب نیز خانم هایی این مرد ها را انتخاب می کنند که در مورد دنیا کنجکاو هستند. البته تمام جاذبه های دنیا در مقابل قرار گذاشتن با یک چنین مردی هیچ است. 5- مرد آزاد و رها (به آنها پسرهای شر هم گفته می شود) ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ این دسته از مردها از قید و بندها آزاد هستند و اجازه می دهند که باد آنها را به هر کجا که می خواهد ببرد که معمولا هم به مکان های جالب و سرگرم کننده ای کشیده می شوند. او موتورسواری می کند، از کار خود می زند تا با شما در کوچه ها پرسه بزند، نگران آینده نیست و به پیش روی خود چشم دوخته است. چرا این مرد غیرقابل اجتناب است: تمام خانم ها تا حدی خواستار یاغی گری و سرکشی هستند (البته در حد معقول) او عاشق آزادی و رهایی این مرد می شود و آرزو می کند که روزی خودش هم بتواند این طور باشد. روح سرکش این مرد شادابی و جوانی را به رابطه شان اضافه می کند و خانم هم همیشه در تلاش برای رام کردن اوست- هرچند می داند که هیچ گاه واقعا موفق نخواهد شد. 6- مرد زیرک/بامزه ـــــــــــــــــــــــــــــ صحبت های این مرد انسان را به وجد می آورد او تنها مردی است که به حرف های شما نیز گوش می دهد. این مرد باعث می شود که خانمش بخندد و با احساس شوخ طبعی و بذله گویی خود برای او شادی به بار می آورد. او برای جذب خانم ها از سیاست خنداندن و سرگرم کردن استفاده می کند. این مرد می تواند ساعت های متمادی با خانم گفتگو کند بدون اینکه او را خسته و کسل کند. چرا این مرد غیرقابل اجتناب است: با گذشت زمان موهای شما شروع به ریزش می کنند و عضلات محکم بدنتان نرم می شوند اما اگر بتوانید او را همچنان سرگرم نگه دارید برنده میدان خواهید بود. گفتگو و تبادل نظر عامل مهمی در ادامه ارتباط است، اگر به او نشان دهید که دارای این ویژگی می باشید او خیلی سریع به دام غلاب شما اسیر می شود. 7- مرد با ملاحظه ـــــــــــــــــــــــــــ او مردی است که در ماشین را باز می کند، صندلی را برای او بیرون می کشد، پول شام را حساب می کند، مطمئن می شود که خانم حتما دسر خود را سفارش دهد و همیشه با یک بیان منطقی و مودبانه برای بیرون رفتن از او در خواست می کند، هنگام بازگشت او را تا درب منزل همراهی می کند، برای احساسات او ارزش قائل است و می داند که چه موقع برای رفتن به منزل آمادگی دارد. چرا این مرد غیرقابل اجتناب است: غافلگیر شدید؟ احتمالا فکر نمی کردید که یک مرد خوب و با فکر مورد توجه خانم ها قرار بگیرد. زمانیکه زن ها مردهای بد و بی ادب و شرور و کسانیکه به خود زحمت تلفن زدن را هم نمی دهند و بسیار بی توجه هستند را ملاتقات می کنند، مجددا اولویت های خود را از نو می چینند. البته خانم ها نیازمند رشد عقلی و بلوغ فکری هستند تا بتوانند به این نتیجه دست پیدا کنند. اما بالاخره تمام دخترخانم ها متوجه می شوند که مردی را باید انتخاب کنند که با آنها در طول یک رابطه دراز مدت خوب رفتار کند. نکته قابل توجه ــــــــــــــــــــــــ در اعمال هیچ کدام از خصوصیات اخلاقی مذکور زیاده روی به خرج ندهید و سعی نکنید که خود را فردی که نیستید جلوه دهید زیرا برای خانم ها این امر خیلی سریع آشکار می شود. رمز موفقیت شما در این است که دلیل علاقه خانم ها به هر یک از ویژگی های بالا را به خاطر بسپارید و بدانید که از چه تیپ مردهایی قدردانی می کنند و بعد همه آنها را با هم مخلوط کنید و ببینید کدامیک از آنها برای شما مناسب تر هستند تا خانم ها به دلیل خصوصیات بدیع و نوظهورتان شما را مورد محبت و علاقه خود قرار دهند. حالا متوجه شدید که ارزش وقت گذاشتن را داشتحرفهایی که زنان عاشق شنیدن آنها هستندچیزی وجود دارد که هر مردی لازم است درمورد همسرش از آن مطلع باشد: گفتن چه حرفهایی باعث خوشحالی اومیگردد. وقتی سخن از تعریف و تمجید بمیان می آید زنان تـبـدیل به هیولای خـون آشـام گـرسـنـه ای می گـردند که همیشه بیشتر و بیشتر و بیشتر طلب میکنند! و اگر شما خواسته شان را برآورده نمایید، در عـوض بـسیـار بـیـشتـر از طرف همسرتان مورد محبت و توجه قرار خواهید گرفت و آنها خوب می دانند که چطور این کار شما را جبران کنند. چه ازدواج کرده باشید و چه در دوران نامزدی بسر میبرید، این قانون را بیاد داشته باشید: برای آمـاده نـگاه داشـتـن یک زن جهت ابراز مهر و محبت به شما، کافی است نکات مثبت بسیاری از او را به وی یادآوری نمایید. شماره 10 “روز خوبی داشتی؟” هـنـگامیـکه از همسر خود در مورد چگونگی گذراندن روزش پرسش میکنید، برداشت او این خواهدبود که شما انسان با فکری هستید و مشتاقید بدانید وی ساعات کاری خود را چگونه سپری کرده است. اما یـک هشـدار: ایـن سـؤال بـه هـمـسـر شـمـا مجوز آن را خواهد داد که چند ساعتی در مورد کوچکترین اتفاقاتی که برایش افتاده صحبت نمایـد. پس برای مدت زمانی طولانی آماده نشستن و شنیدن داستانهای او شوید. چرا باعث زیبا شدن وجهه شما میگردد: زنها به آنچه که در فکر شما میگذرد، توجه زیادی دارند. پرسش در مورد چگونگی روز او نشان می دهد کـه شمـا پذیرا، مشتـاق و علاقمند به گوش دادن حرفهای همسرتان هستید. با این عمل به او فرصتی می دهیـد تا خودش را خـالی نـموده و شما را به عنوان همراز و محرم اسرار خود در نظر بگیرد. اگر چه ممکن است بیش از زمانی که انتظار دارید مجبور به شنیدن صحبتهایش شوید، اما وقتی تمام شد، او شروع به صحبت در مورد شما خواهد کرد. شماره 9 “نمی تونم بگم چقدر دلربا و زیبا هستی” همانطور که مشخص است، این بـه او مـی رسـاند که شما وی برای شما جذاب بوده و فرد دیـگری بـه چشمتان نمی آید. از طرف دیگر باعث افزایش اعتماد بنفس در او خواهد شد. چرا باعث زیبا شدن وجهه شما میگردد: این جمله بخصوص در روابط زناشویی بلند مدت مؤثر واقع می شود چرا که شما به همسر خود اطمینان میدهـید هنوز به او علاقه دارید. در عوض همسرتان نیز سعی خواهد کرد این زیبایی و دلربایی را با شما تقسیم نمایید. سؤالی هست؟ اینجوری فکر نمیکنید؟ شماره 8 “در مورد ‌[ هر چیزی ] چه احساسی داری؟” پـرسیدن این سؤال به همسرتان نشان می دهد که شما خالصانه برای احـساسـات او اهمیت قائل هستید. زنها عاشق بیان احساسات خود در مورد هر موضوع قابل تصوری می بـاشند. با این حـال بـدانید که خود را در دام گفـتگویـی طولانی و عمیق در مورد آن موضوع گرفتار خواهید کرد. بنابراین اگر شب تصمیم دیدن مسابقه فوتبالی را دارید، این سؤال را مطرح نکنید. چرا باعث زیبا شدن وجهه شما میگردد: این سؤال بیانگر جنبه مهربانی و دلسوزی یک فرد است. وقتی همسرتان در می یابد که شما توجهتان را به وی مبذول داشته اید، او نـیـز متقابلا تمام احساسات خود را با شدتی بسیار بیشتر، اهدا خواهد نمود. یعنی اگـر قـبـلا فـقـط فردی جذاب بشمار می آمدید، اکنون همانند جواهری در چشم او جلـوه خواهید کرد. متوجه منظورم می شوید؟ شماره 7 “تو زیبا تر از دوستان دیگرت هستی” قرار دادن او از بین همتاهایش بر سکوی نخست زیبایی باعث بالا رفتن اعتمـاد بـنفـس وی شـده و سـبـب می گـردد تا هـمـسر شمـا در تـصـوراتش بر دوستان هم جنس خود بتواند فرمانروایی کند. این تحسین و تعریف بسیار مهمی در دنیای زنانه محسوب شده و امتیاز شما را در نزد همسرتان ارتقای چشمگیری خواهد داد. چرا باعث زیبا شدن وجهه شما میگردد: گذشته از اینکه باعث می گـردد او از لحاظ زیبایی ظاهری خود را برتر از اطرافیانش تصور کند، این جمله کوتاه به همسرتان تفهیم میکند که شما تا چه حد برای وی ارزش قائل هستید. بعلاوه زمانی که دوستانش پیش شـما هستند، کمتر احساس نگرانی خواهد کرد. او در مـورد خـودش احـسـاس خـوبـی نموده و پاداش سلیقه بخرج دادن شما را خواهد داد. با اینحال یک احتمال جانبی بالقوه وجود دارد: یک همسر حسود این سخن را مدرکی برای متهم نمودن شما به اینکه قصد برانداز نمودن و چشم دوختن به دوستانش را دارید، بشمار خواهد آورد. شماره 6 ” تو واقعا زرنگ و باهوشی” با تـصـدیـق نـمودن هـوش و ذکـاوت وی، ایـن معـنی را می رسانید که علاوه بر محاسن ظاهری، متوجه ذهن و فکر توانمندش نیز شده اید. هـمـسر شـما بـا شنیدن این جمله در مورد همه جوانب زندگی خود احساس رضایت و خوشنودی خواهد نمود. این سخـن نشانه احترام از طرف شما برای همسرتان محسوب میگردد. چرا باعث زیبا شدن وجهه شما میگردد: همسرتان این مسئله را که شما فقـط بـه فـکر روابط جنسی نیستید و قادرید ماورای چنین موضوعات فکر کنید را تحسین خواهـد کرد. زنها عاشق مردان صـمـیمی و خـوش قـلب مـی بـاشند و هیچ چیزی بهتر از بیان و تشخیص هوش و ذکاوت آنها نمی تواند صفات آقا منشانه شما را آشکار نماید شماره 5 “در روابط زناشویی بسیار خوب هستی” بیان این جمله باعث می گـردد هـمـسرتان احساس کند که یک الهه است. شنیدن این عبارت به همسر شـما تفهیم می کنـد کـه روابـط جنسی و زناشویی او به چشم شما بی عیب و نقص بوده و باعث می گردد که احساس نماید واقعا می داند کـه چگـونه باید مرد خود را راضی نگاه دارد. چرا باعث زیبا شدن وجهه شما میگردد: تحسین و تمـجید از عملکرد او نشانگر این است که شما به روابط جنسی فقط به عنوان ابزاری برای ارضا نــمودن خود نگاه نکرده، بلکه همه جنبه های آنرا مورد ستایش قرار میدهید. شماره 4 “می خواهم همه عمرم را با تو سپری کنم” ایـن جمله ای سنگین است؛ معنی آن فاصله زیادی با دادن پیشنهاد برای ازدواج نـدارد. بنابراین پیش از گفتنش به نامزدتان مراقب عواقبش باشید. اما بخاطر داشته باشید که ریسک کردن اغلب پاداش و نتیجه مطلوب به دنبال خواهد داشت. هنگامیـکه این جـمله را بیان می دارید، او از لحاظ روانی بسیار سرکیف می گردد. جـمـلات دیـگـری کـه تقریبا همین نتیجه را داشته ولی تعهدآوری آنها کمتر می باشد، عبارتند از: ” فقط تو میتونی تا این حد منو خوشحال کنی” و ” من دوست ندارم با هیچ کس دیگری جز تو باشم.” چرا باعث زیبا شدن وجهه شما میگردد: همـه زنـها عاشق شنیدن جملاتی حاکی بر سرسپردگی دیرپا و با دوام از همسرشان هستند. مطمـئـن بـاشیـد کـه بـعد از گفتن این جمله سلامی همیشگی را از او خواهید شنید. شماره 3 “تو بهترین دوست منی” به او می گویید که چگونه ماورا و فراسوی مسائل جنـسی می اندیشید و به این معنی اسـت که برای رابطه اتان ارزش قائل هستید و مایلید کارهایی را بـهـمراه او انجام دهید که مردان دیگر ممکن است رغبتی به آن نداشته باشند. همسرتان بعد از شنـیـدن ایـن جمله پیوستگی مقاومت ناپذیری با شما پیدا خواهد نمود. چرا باعث زیبا شدن وجهه شما میگردد: این جـملات شـما را در نـظر وی بـجای یـک فرد عادی که مجبور به گذراندن وقتش با او است، به انسانی معنی دار و جذاب تـبـدیـل میکند. این شما را به ابتدای لیست خواسـتگـاران پرتاب میکند چراکه شما به مهمترین نکته اشاره کرده اید: دوستی و رفاقت. شماره 2 “تو یک مادر ایده آل خواهی شد” اغلب زنها به دنبال این هستند که روزی بچه دار شونـد. هـمـچـنین اکـثـرا با خود کلنجار می روند که آیا در این راه مـوفـق خـواهد بـود یـا خـیر. بـا گفـتن این جمله به او اطمینان می دهید که حتما به هدفش خواهد رسید. به علاوه با ارضـای نیازهای درونی او باعث آرامش و تسکین وی می شوید. بیان این کلمات از زبان شما به عنوان یک همسر، او را تبدیل به خوشحال ترین انسان روی زمین خواهد نمود. چرا باعث زیبا شدن وجهه شما میگردد: اینـگونه بطور غیر مستقیم به همسر خود می فهمانید که مایلید از او بچه دار شوید. واضح است که این نوایی بسیار خوشایند در گوش او می باشد. از این نقطه، همسرتان بیشتر پذیرای پیشرفت و ترقی شما خواهد شد. شماره 1 “تو زندگی منو کامل می کنی” این به او می گوید که تنها فرد مورد علاقه شما است. همه زنها دوست دارند این جمله را از شوهرشان بشنوند. بـیـان ایـن عبـارت بـه مفهوم آن است که شما همسر خود را بصورت کامل پذیرفته ایـد و ایـنـکه او به صـورت موجودی اجتناب ناپذیر و همیشگی برای شما در آمده است. در همسرتان احساس لـذت بـخش غیر قابل تصوری بوجو آمده و تا چندین روز لبخند از لبانش جدا نخواهد شد. چرا باعث زیبا شدن وجهه شما میگردد: این جـمـله اسـاسـا مـی گـوید که شما در زندگی به او نیاز داشته و نمیـتوانید بدون او به زندگی ادامه دهید. زنها از شنیدن چنین جملاتی بسیار مشعوف میگردند. اشاره باشکوه “دوستت دارم” این جمله “دو کلمه ای” معروف و کوتاه کـه هـمگی ما برایـش اهـمیت بسیار زیادی قائل هستیم، می تواند تاثیر شگرفی به همراه داشته بـاشد. اگر ازدواج کرده اید خوب است هر روزه چندین بار برای همسرتان تکرارش نمایید. چرا باعث زیبا شدن وجهه شما میگردد: گفتن این عبارت بهـمسرتان بـاعث روشن نگاه داشتن شعله های آتشی می گردد که همیشه نیاز به برافروزی دارند. اگـر در بـین شما کسانی تـا حال این جمله را به همسرشان نـگفـتـه انـد، هر گاه احساس آمادگی نمودید، تردید به خود راه نداده و آن را بیان کنید. هیچگاه از گفته خود پشیمان نخواهید شد وقتی که عکس العمل او را می بینید ( یا احساس می کنید ). گفتگوی عشق اکنون که آموختید که چگونه می توانید همسر خود را خوشنود کرده و صورتش را سـرخ نمایید، اینکار را انجام دهید! فقط به این نکته فکر کنید که او در جواب کار شما در آینده چطور جبران خواهد نمود. زیربنای روابط اجتماعی موفق یا چگونه آدم کولی باشیم؟خوب همونطور که متوجه شدید مطلب امروز راجع به ساختمون سازیه. حالا از نمک افشانی من که بگذریم مطلب امروز یکی از مهمترین چیزهاییه که اگر می خواهید تو روابط اجتماعی موفق باشید باید جدی بگیریدش. فقط هم منحصر به دختربازی نمی شه چون اگر این خصوصیات رو نداشته باشید اصولا دوست های زیادی دور و برتون نخواهید داشت.فکر کنم همتون واژه ی کول cool یا همون بچه باحاله خودمون روشنیدید. تمام آدم های زرنگ این روزها سعی میکنن کول رفتار کنن. چرا؟ چون آدم کول نه تنها آدم محبوبیه و کلی دوست و رفیق داره بلکه دخترها هم همیشه دنیاله یک همچین آدمی می گردند.به دورو برتون نگاه کنید. دوستاتون چه کسایی هستن. فکر بکنید ببینید اگر آدم غریبه ای دو ساعت بخواد با شما وقت صرف کنه حوصله از مغز کللش در میره یا نه خیلی هم حال می کنه. دوستاتون آدم های باحالی اند یا نه آدم هایی هستون که فقط از سر ناچاری باهاشون هستید. چون بهتر از اون با شما دوست نمی شه یا نمی مونه. این بهترین مقیاسیه که بتونین بفهمین چقدر آدم کولی هستید. بد نبود. هان؟ باور کنید من بی گناهم. همون طور که گفتم اکثر مردم می دونن که کول بودن می تونه خیلی مفید باشه و سعی می کنن تا اونجایی که می تونن کول باشن. ولی اشکال بزرگ اینجاست که اکثرا نمی دونن چه چیزیه که یک آدم رو باحال می کنه و یکی دیگرو حوصله سربر. برای همین هم یک سری رفتارهای به خیاله خودشون باحال می کنن که همه رو فراری می ده . مثلا خیلی ها فکر می کنن کول بودن به لباس پوشیدن ارتباط داره و دیگه خودشون رو می کشن که عین سیاه پوست ها لباس بپوشن. چرا چون شنیدن سیاها آدم های کولی هستن. که البته خیلی هاشون هستن ولی نه به خاطر لباساشون.خلاصه از کله تیغ انداختن بگیرید تا با بقیه خیلی بی ادبانه رفتار کردن و … هرکسی به نحوی سعی می کنه خودشو شبیه آدم های کول دربیاره غافل از اینکه کول بودن فقط به قیافه و ظاهر نیست. ممکنه بشه یک نفر رو برای ده دقیقه با ظاهره باحال گول زد ولی اگر رفتاره درستی نکنید مردم بلافاصله تشخیص میدن که اینکاره نیستید. آدم های باحال واقعی نیازی به هیچ کدوم از این ها ندارن بلکه رفتار و طرز فکرشونه که این پیام رو به بقیه می ده که من آدمه باحالی هستم.هرچند کول بودن یک امر ذاتیه و متاسفانه شما هم در تسته بالا مشخص شد آدم کولی نیستید 😉 ولی خوشبختانه چند تا عامل هست که بین تمامه آدم های کول مشترکه و هرکسی که اون ها رو رعایت کنه کلی به کول بودن خودش اضافه می کنه و در نتیجه چه در روابط عادیش و چه در روابط با دخترها موفقتر خواهد بود. ببینیم این ها چی هستن:1. سعی کنید آدم مستقلی باشید. داشتن استقلال یکی از مهمترین مشخصه هایی است که بدون این که خودتون حس کنید باعث میشه آدم باحالی بشید. برعکسش آدمی که برای هر کاری که می خواد بکنه وابسته ی به دیگرانه، خود به خود در نظر بقیه آدم ناکولی به نظر میاد. مثلا تا حالا دقت کردید وقتی با دوستاتون رفتید بیرون اونایی که بچه های باحالی بودن حتی توی این مورد کوچک هم استقلال خودشونو حفظ کردن ولی اونهایی که آدمهای وابسته ای بودن معمولا صبر می کنن تا همه سفارش بدن یا از همه میپرسن که اونها چی سفارش میدن و معمولا چیزی شبیه به اون رو انتخاب می کنند. یادتون باشه هر چی استقلاله بیشتری از خودتون نشون بدین کول تر خواهید بود.2. این مورد از مورد قبلی خیلی مهمتره. سعی کنید به نتیجه رفتار و اعمال و گفته های خودتون و دیگران وابسته نباشید. به این معنی که به نتیجه اهمیت ندید. اگر دارین با یک دختری حرف میزنید سعی کنید براتون مهم نباشه که حالا کار یه کجا خواهد کشید. این رو قبلا هم گفتم. اگر به نتیجه بی تفاوت باشید خیلی ریلکستر خواهید بود و کول تر به نظر میاید. این بی تفاوتی به نتیجه رو به همه موارد برخوردهای اجتماعی تون تعمیم بدین. اگر حرفی می زنید و یا کاری می کنید که به نظر خودتون صحیحه براتون مهم نباشه که بقیه چی راجبش فکر می کنن و سعی نکنید که تایید بقیه رو نیاز داشته باشید. در مسایل مختلف نظر خودتون رو داشته باشید و دنبال تایید بقیه نگردید. فقط حواستون باشه این حرف معنیش این نیست که با هر چی که هرکس گفت مخالفت کنید ها. این خودش نشانه ی بزرگیه از عدم اعتماد به نفس.3. تا می تونید سعی کنید آدم با مزه ای باشید. اگر ذاتا با مزه اید که بهتر. اگر نه سعی کنید نگاه کنید آدم هایی که به نظرتون با مزه هستن چی کار می کنن که بامزن. اگر کتابی در این زمینه گیر اوردین بخونین و برنامه های کمدی رو نگاه کنید و سعی کنید ازش چیز یاد بگیرین. یادتون باشه بامزه بودن و توانایی خندوندن دیگران نه تنها در روابطه اجتماعی به دردتون می خوره بلکه یکی از بهترین وسیله های جذب کردن دخترهاست. البته یادتون باشه هیچ وقت تبدیل به یک دلقک نشید. در رابطه با این موضوع که چه جوری از خندوندن دیگران درست استفاده کنید یک روز کامل خواهم نوشت. 4. سعی کنید از نظر اجتماعی آدم دلنشینی بشید. چندتا چیز که به فکره من میرسه که می تونید انجام بدین اینه که مثلا سعی کنید بقیه هنگامی که در کنار شما هستند احساس راحتی کنند. هیچ وقت سوال هایی نپرسید که طرف رو توی موقعیت ناجوری قرار بده یا رفتاری نکنید که باعث شه دیگران معذب بشن.بعد هم سعی کنید راجع به محیطه اطرافتون آگاهی کامل داشته باشید. به زبونه ساده بیق نباشید. برین بگردید ببینین بهترین مثلا کافی شاپ های شهرتون کجاست. بهترین مراکز تفریحی کجاست؟ فیلم های روز چیه؟ مده روز چیه؟ خلاصه این که از اون چیزی که در دور و برتون میگذره کاملا آگاه باشین. خوب حالا وقتشه که این تستو واقعا بزنید تا ببینید با این چیز های جدیدی که یاد گرفتید چقدر آدم کولی هستید.دیدید نتیجه چه قدر بهتر بود؟ این شد دوبار در ضمن! مطلب امروز شاید خودش خیلی باحال نبود ولی مطمئن باشید که می تونه شما رو از اون چیزی که هستید خیلی باحال تر کنهچگونه مطمئن شویم یک دختر آماده ی بوسیده شدن استهیچ چیز مثل بوسیدن یک دختر برای اولین بار کیف نداره. همه ی وجود آدم مملو از هیجان و لذت می شه. ولی به همون اندازه هم ضدحاله اگربری طرفه یک دختر برای بوسیدنش و اون روشو اون ور کنه !! پس چکار میشه کرد که این اتفاق نیفته و قبل از این که اقدامی برای بوسیدن بکنیم بدونیم که دختر مایل به بوسیده شدن هست؟ دیگه احتیاج نیست بشینید غم و قصه بخورید که چرا لب های قشنگ دختره رو نبوسیدید از ترس. از این تکنیک استفاده کنید در 95 درصدمواقع جواب می ده… وقتی که مشغول صحبت با دختره هستید? خیلی با ملاحظه نک موهاشو لمس کنید و یه چیزی راجع به موهاش بگین. مثلا چقدر موهات خوشرنگه یا ..اگر دیدید دختره با این مساله مشکلی نداره و لبخند زد یا همچین چیزهایی دوباره نوکه موهاشو (لطفا با دقت بخونید و خودتونو به خنگی نزنید? نوکه موهاش نه نوکه جای دیگش) لمس کنید و باهاش آروم بازی کنید و ولی این بار موقع این کار چند بار نگاهتون رو از چشماش به لبهاش بندازید و دوباره چشمهاش. اگر هنوز می خندید و عکس العمل منفی نشون نداد ? بدونید که آماده است برای بوسیده شدن. حالا چرا این تکنین کار می کنه؟ برای این که دختر به طور غریزی معنی حرکت شما رو می فهمن و اگر نخواهند که این اتفاق بیفته وسیله ای دارن که اعتراض بکنن و خیلی راحت مانع بازی شما با موهاشون می شن. اگر این اتفاق افتاد اوضاع هنوز مناسب ماچ و بوس نیست. قدر این تکنیک رو بدونید که می تونه دماغتونو از سوخته شدن حفظ کنه. با این تکنیک به جای دو ساعت این پا اون پا کردن که بوسش کنم نکم? تو 1 دقیقه می فهمید که چی کاره اید. به دخترا چی بگیمخیلی خوب ، برای مشتاقان علمه شیرین دختربازی بریم سراغ مطلبه جدید:گفته بودم که براتون خواهم نوشت که به دخترا چی بگید. در برخورده اول:توصیه ی اساسی: اصلا فکر نکنید که هر چرندی که بقیه می گن شما هم بگید. نرید بگید خانم چند دقیقه می تونم وقتتون رو بگیرم و این حرف ها . این ماله کسایی ه که این سایتو نمیشناسن. شما عزیزای من به شرطه این که نکته ی دفعه قبل رو رعایت کنید و شخصیت قوی ای از خودتون نشون بدید تقریبا با هر چیزی می تونید سره حرفو باز کنید.چند تا پیشنهاد: سوال کنید! راجع به هرچی که می خواید. بعد از اونجای کار یک چیزی توی حرفهاش یا رفتارش پیداکنید و باهاش شوخی کنید و همین طور ادامه بدید.راجع به کسه دیگه حرف بزنید. مثلا توی یه مهمونی بقله یه دختر نازنازی نشستید فکر می کنید که چی بگید؟! می تونید یه بدبختی رو پیدا کنید و راجع به این وای عجب ما تحته گنده ای داره یا این که چقدر بد لباس پوشیده یا هر چیزه دیگه ای با دختره حرف بزنید.توی خیابون می تونید بگید که خیلی دلتون می خواد باهاش آشنا شید ولی وقت ندارید، ازش شماره بخواید یا بهش شماره بدید.توصیه مهم: هر کاری می کنید خیلی طولانیش نکنید و زود تمومش کنید. در برخورده اول نباید کار به اونجا بکشه که حرف کم بیارید یا به مزخرف گفتن بیفتید. کوتاه و مختصر و مفید باشید.

ارتباط با یک دختر دغدغه‌ای سالم و جذاب برای پسران جوان و حتی مردان بزرگ است. بسیاری از پسرها، به دلایلی مثل نداشتن اعتماد به نفس و یا تجربه‌های منفی، نمی‌توانند مهارت‌های ارتباطی با جنس مخالف‌شان را به درستی فرا گرفته و بکار بگیرند. همین مسئله زمینه ساز بسیاری از مشکلات در آینده است. ارتباط با دختر تنها منوط به ارتباط عاطفی نیست، یک دوستی ساده نیز می‌تواند به جوانان برای شناخت جنس مخالف کمک کند. تفکیک جنسیتی و برخی سبک‌های تربیتی تا حدودی مانع این شناخت می‌شود. در این مطلب اصول و نکاتی برای ارتباط با دختران بدانید را مطرح کرده‌ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تفکیک جنسیتی کلیک کنید.

در یک کلام باید تکلیف خود را مشخص کنید. آیا صرفا قصدتان از ارتباط با دختری، یک ارتباط ساده‌ی دوستی است و یا تمایل به ایجاد رابطه عاطفی دارید؟ قصد و نیت شما می‌تواند در جریان رابطه و آشنایی‌های شما تاثیرگذار باشد. اما نکته مهم در این مرحله، صادق بودن شما با خودتان است. شاید بتوانید فرد دیگری را فریب دهید، اما آیا می‌توانید خودتان را گول بزنید؟ پس برای آن که بتوانید برای شروع رابطه قدم‌های مطمئن بردارید، پیش از هر چیز قصد خود را از رابطه مشخص کنید.

مسئله مهم دیگر، این است که شما باید ملاک‌هایی را برای خود از فرد ایده آل یا فردی که دوست دارید با او معاشرت کنید را مشخص کرده و آن‌ها را جدی بگیرید. عموم پسران، نمی‌دانند از رابطه و از دختران چه می‌خواهند و چه دختری دوست دارند. ملاک‌هایی مثل چهره ظاهری، قد، تحصیلات، لحن صحبت کردن، مدل خنده‌ها، علایق هنری، تفریحات و حتی مدل مو و به طور کلی هر چیزی که در یک انسان وجود دارد، می‌تواند جزء ملاک‌های انتخاب باشد. برای اطلاع از درستی معیارهای خود برای انتخاب یک دختر خوب برای ازدواج کلیک کنید.چگونه دختری را به قرار دعوت کنیم

علاوه بر ملاک‌های فردی دختر، ملاک‌های فردی شما نیز مهم است. اینکه شما در رابطه دوست دارید چگونه باشید، چگونه با شما صحبت شود، چه جایگاهی داشته باشید و چگونه فهمیده شوید. طبیعتا این مرحله سخت‌تر از مرحله قبلی می‌باشد. پس لازم است که پسران به سطح متعادلی از خودشناسی برسند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خودشناسی کلیک کنید.

خیلی از پسرها، نمی‌توانند یا تمایل ندارند به دختر مورد علاقه شان نزدیک شده و با او به صحبت بپردازند. مهارت‌های ارتباطی، متاسفانه به ندرت توسط سیستم آموزشی یا خانواده‌ها جدی گرفته می‌شود. اما به طور کلی، همه چیز می‌تواند با یک سلام و یک معرفی ساده شروع شود. سپس برای ادامه رابطه باید به نکاتی که در ادامه شرح داده‌ایم، توجه بکنید.

اصلی‌ترین نکته برای شروع ارتباط، پیدا کردن یک نقطه مشترک برای آغاز گفتگوست. این اشتراکات می‌تواند هرچیزی باشد، از صحبت درباره علایق یا ورزش تا سیاست و فرهنگ می‌تواند موضوعی برای شروع صحبت باشد. پیشنهاد می‌کنیم مقاله شناخت زنان را مطالعه کنید.

مهم‌ترین مسئله در شروع ارتباط داشتن صداقت و اصیل بودن، می‌باشد. اصیل بودن، یعنی ظاهر و باطن شما یکی باشد و برای خوشایند دیگری، خود و ارزش هایتان را فراموش نکنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اصیل بودن کلیک کنید.

دختران بسیار به توجه نیاز دارند و اگر از کسی توجه مثبت نامشروطی دریافت کنند، شدیدا برایشان ارزشمند است. باید دقت کنید که حرف‌ها یا خاطرات آن‌ها را به خاطر سپرده و به آن‌ها یادآوری کنید. این مساله نشان دهنده این است که شما توجه بالایی به او و صحبت هایش دارید.

وقتی به نظرات و علایق او توجه نشان داده و از آن‌ها تعریف کنید، می‌توانید نظر مثبتش را به خود جلب کنید. بهتر است در این راه دختران را خوب بشناسید و از تفاوت‌های زنان و مردان آگاهی کسب کنید. برای اطلاع از تفاوت زن و مرد کلیک کنید.

طنز پردازی، یک مهارت بسیار جذاب برای دختران است. دختران معمولا پسرانی که شوخ طبع و گرم و گیرا هستند را دوست دارند و از بودن کنار آنها حس خوبی لذت می‌برند. البته برخی دختران نیز بنابر سلیقه خود پسران سنگین و موقر و خشک را دوست دارند، اما شوخی کردن چیزی است که محبوب است، تا جایی که در مکان و زمان خودش باشد و شامل بی احترامی نشود.

اگر قصد رابطه جنسی یا سوءاستفاده دارید و می‌خواهید با چرب زبانی، کسی را به خود نزدیک و وابسته کنید، باید بدانید که اولین و بزرگترین ضربه این بی اخلاقی را خودتان می‌خورید و در آینده ای که خیلی دور نیست، با احساساتی رنج آور رو به رو خواهید شد.

با احترام صحبت کردن و احترام گذاشتن به تفاوت‌ها، یکی از نشانه‌های پختگی و بلوغ است. کسی که با بی ادبی و رکیک صحبت کردن می‌خواهد جلب توجه کرده یا حرف خود را ثابت کند، فرد سالمی نیست.

از صحبت کردن در مورد مسائل تنش‌زا و بسیار شخصی در اوایل رابطه بپرهیزید. در مورد شکست عشقی و روابط شکست خورده‌ی قبلی خود، عزیزانی که فوت کرده‌اند و جوادث ناخوشایندی که باعث ناراحتی دختر مقابلتان می‌شود صحبت نکنید و به موضوعات خوشحال کننده و بی‌ضرر بپردازید. لازم نیست در همان گفتگوی اولیه همدیگر را به خوبی بشناسید و یا تمام زندگیتان را برای او شرح دهید.

برای دریافت مشاوره در زمینه شروع ارتباط با دختران می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

تو رو خدا دختردار نشید شما که لیاقتشو ندارید. دختر داشتن لیاقت میخاد بخدا

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

چگونه دختری را به قرار دعوت کنیم
چگونه دختری را به قرار دعوت کنیم
0

دیدگاه‌ها

  1. علی

    سلام. خانم معتمد. بسیار زیبا کامل و آموزنده بود مطالب مفید مقاله شما و به نکات خیلی خیلی مهمی در بر قراری یک ارتباط اشاره و راهنمایی فرمودید . میخواستم یه راهنمایی کوتاه کنید من را در یک مورد خاص. من دبیر یک دانش آموز هستم مادرش دیروز اومد جهت بررسی وضع درسی و اخلاقی فرزندش در کلاس و وقتی من ایشان را دیدم بهش گفتم پسرتون ماهه ماه بسیار با ادب و درس خوان . من اینقدر امیر جان را دوست دارم که در وقت بیکاری صداش میکنم میاد کنار میزم تو کلاس و با هم حرف میزنیم و تنها دانش آموزی هست که من شماره ام را بهش دادم و خلاصه بعد از این ملاقات متوجه شدم که خودکار این خانم دست من جا موند و چون شماره من رو گرفت و من هم شماره ایشان را بهش زنگ زدم به شوخی گفتم که ادرس بدید به بهانه خودکار بیام یه چایی ما رو مهمان کن ایشان هم استقبال کرد در ضمن ایشان مثل من تنهاست و جدا شده از همسرش. حالا امروز میخوام اولین پیامک رو به ایشان بزنم به نظر شما چی بگم و چطوری شروع کنم بهتره .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *