چگونه به احساس خوب برسیم

 
helpkade
چگونه به احساس خوب برسیم
چگونه به احساس خوب برسیم

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی پسورد

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

راز موفقیت | محمود جولایی – آموزش تکنیک های نوین موفقیت فردی

زمان لازم برای مطالعه این مقاله ارزشمند ۶ دقیقه است.

چگونه به احساس خوب برسیم

 

-ما روزهایی داریم که حالمون خوبه و پرانرژی هستیم و متاسفانه روزهایی هم داریم که حالمون خوب نیست و انرژی کمی داریم.

-اگه من به شما بگم که توی اون روز‌ها می­ توانید بلافاصله حال خودتون رو بهتر کنید چی؟

-منو باور می­ کنید؟ اگر بگویم لازم نیست همین الان عزت نفس خود را افزایش دهید چه؟ آیا باور می کنید؟

-من از شما همچین انتظاری ندارم چون ما شرطی شدیم ،که فکر کنیم هیچ جواب آسونی در زندگی وجود نداره.

اما من مطمئنم شما با چیزهایی که در پایان این مقاله یاد می­ گیرید سورپرایز خواهید شد.

اینو می­ دونم چون من هم متعجب شدم که چقدر احساس بهتری داشتن ساده است.

در طول دوره ی مدرس NLP، یکی از مفیدترین بینش ­هایی که یاد گرفتم این بود که هر رفتار و احساسی که در ما وجود داره در مسیری به ما کمک می­ کنه.
فهمیدنش ساده است وقتی ما احساسات مثبتی مثل شادی، لذت و عشق داریم، افسرده، ناامید، درهم شکسته، عصبانی بودن و همه احساسات منفی چه کمکی به ما می کنه؟
اینکه چطور حال خوب داشته باشیم خیلی سادست، فقط باید باور داشته باشید که میتونید احساس مثبت رو وارد زندگیتون کنید.

احساسات خوب باعث بالا رفتن روحیه و عملکرد ما میشود و برعکس احساسات منفی که باعث حواس پرتی ما میشنوند؛ احساس خوب، تمرکز بیشتری برای ما به همراه دارد.
احساسات خوب باعث بوجود آمدن افق های تازه ای در پهنه آرزوهای ما میشود و با پایین آوردن سطح برخی هورمون ها به کاهش استرس ما کمک زیادی میکند برای همین است که همه ما به دنبال این هستیم که چگونه احساس خوب داشته باشیم .

 

این کار احتمالا در کوتاه مدت احساس خوبی بهت میده اما می‌تونه به شدت خطرناک باشه. این همون چیزیه که تو مبحث طرحواره ها بهش میگیم سبک مقابله ای فرار.
خلاص شدن از احساسات منفی مثل از بین بردن زنگ هشدار آتش هست برای اینکه وقتی آتیش سوزی میشه زنگ آزاردهنده ­ای داره.
رازی که در این شبیه سازی پنهان هست.

 

احساسات شما تلاش می­ کنند که چیزی به شما بگویند و احساسات بد فقط دارن به شما این پیام رو میدهند که باید توجه کنید.
شما از شر زنگ هشدار آتش خلاص نمی ­شید تا صدای آزار دهنده اش رو متوقف کنید، شما با خود آتیش مقابله می کند..
چیزی رو که نیاز دارید یاد بگیرید پیامی هست که احساسات شما بهتون میدهند و به شما میگند که چطور از آنها استفاده کنید تا خطر واقعی رو درک کنید.
بنابراین چطور این کار رو انجام می دهید؟ چطور به سرعت احساس بهتری می­ کنید؟ و چگونه حال خوب داشته باشیم ؟

 

 

ابتدا مشخص کنید که واقعا چه احساسی دارید. اگه عصبانی هستید به سرنخ هایی فکر کنید که میگه عصبانی هستید. ممکنه پیشانی در هم کشیده یا تنفس کم عمق داشته باشید.
بعد از اینکه مشخص کردید احساستون چی هست، تایید کنید که احساس منفی شما حامل یک پیام هست.
و اون چه که شما احساس می ­کنید بر اساس تجربیات شما نیست بلکه بر اساس تفسیر شما از اون تجربه است.
زمانی که تشخیص بدهید چه احساسی دارید و بفهمید که این احساس داره به شما پیامی میده، احتمالا به حفاری بیشتری در مورد احساساتتون نیاز خواهید داشت.


 

تا الان شما تایید کردید که احساسات منفی شما حامل یک پیام هست، خوب این پیام به شما چی می­گه؟
برای هر احساسی، پیام یکسانی هست. شما مثل خونه ای هستین با انواع مختلف هشدارها، زنگ هشدار آتش، زنگ هشدار کربن مونوکسید، زنگ هشدار رادون و غیره.
همه اون ها مسائل مختلفی رو مشخص می­ کنند که نیاز هست به صورت متفاوتی مدیریت بشوند اما وقتی یکی از این زنگ های هشدار به صدا در میاد، داره موضوع یکسانی رو علامت می ده و مشخص می­ کنه.
برای مثال، اگه عصبانی هستین، پیام این هست که یکی از باورها یا ارزش هاتون توسط خودتون یا دیگری نقض شده. اگه ترسیدید پیام این هست که داره نتایج منفی رخ می­ دهد.
ما باید عمیقا حفاری و کندوکاو کنیم تا بیشتر در مورد این پیام ها بیاموزیم و یاد بگیریم چگونه احساس خوبی به خود داشته باشیم


 

زمانی که شما این پیام رو درک کردین قدم بعدی به چالش کشیدن باورهای پشت این پیام اخطار هست.
چه باورهایی به شما این امکان رو میده که باورهای منفی ­تون واقعی بشن؟
آیا این امکان وجود داره که فرضیات پشت این احساست دیگه ارزشی نداشته باشن؟
برای مثال رانندگانی که اغلب خشونت های جاده ای رو تجربه کردن باور دارن که فردی که مسیر اون ها رو قطع می­ کنه یک حمله شخصی به اونها انجام میده.
اگر وقت بذارن و این فرضیه رو به چالش بکشن یا حتی باورشون رو تغییر بدن که فردی که مسیر اونها رو قطع می کنه در واقع عجله داره که همسر حامله اش رو به بیمارستان برسونه، دیگه احساس عصبانیت نمی­ کنن.
مردم اغلب زندگیشون رو بر اساس حالت اتوماتیک تنظیم می کنند و با توجه به چگونگی مطرح شدن موضوع، چگونگی شرطی شدن توسط جامعه و طوری که همیشه رفتار می کنن، عمل می کنن.
اونها به فرضیاتی که پشت عکس العمل ها هست فکر نمی ­کنند. فورا به چیزهایی که به عنوان محرک بهشون ارائه شده واکنش نشون میدن.
زمان بگذارین و باورهایی رو که ممکنه باعث بشه چگونگی تفسیر شما از شرایط رو تغییر بده، بازنگری کنین.
فهمی که شما از شرایط دارین در مورد احساسی که تجربه خواهید کرد تصمیم گیری می­ کنه.

اگر فکر می­ کنین که باورهای شما ارزشمندن و نمی ­خوایید که اونها رو تغییر بدین، اون وقت برای احساس بهتر باید رفتارتون رو تغییر بدین.
راه حل این هست که به سرعت وارد عمل بشین.
بعد از خوندن این مقاله، شما باید این توانایی رو داشته باشین در عرض چند دقیقه فقط با تغییر باورها و یا رویکردتون احساس بهتری داشته باشین.

خبر مهم این هست که شما احتمالا احساسات منفی رو تجربه می­ کنین قبل از اینکه احساس خوبی که دارین به پایان برسه.
کاملا به توانایی تون برای احساس بهتر اعتماد داشته باشین.
شما همه منابعی رو که نیاز دارین در اختیار دارین و بنابراین دنبال کردن این گام های ساده، همراه با احساس بهتر به شما کمک می کنه تا احساسات منفی تون رو تغییر بدین.
متوجه باشین که احساس منفی داشتن عادی نیست. اون با شماست برای اینکه نمی­ دونیم چگونه احساس خود را خوب کنیم و هیچ علت و مورد دیگه ای نداره.

 

اگه خوب روی این موضوع کار کنین، این فرصت رو دارید که بیشتر اوقات احساس کاملا خوبی رو تجربه کنین.برای مثال: اگر به اندازه کافی انعطاف پذیر باشین و حقیقتا باور داشته باشین که هر شخصی این حق رو داره که باورهای خودش رو داشته باشه و همه­ ی این باورها به یک میزان ارزشمند هستن، از اون به بعد احساس عصبانیت برای اینکه کسی استانداردهای شما رو نقض کرده نخواهید داشت.

در کنار انعطاف پذیری، عشق، سخاوت، عزم و اراده، اشتیاق، سلامتی و شادی، خصوصیات دیگری هستن که می‌توانید پرورش بدین تا از احساسات منفی‌تون جلوگیری بشه و احساس خوب زندگی هرلحظه همراه شما باشه.

در این صورت است که نقش شما تعیین کننده می‌شود. باید کنترل اوضاع را به دست بگیرید. در این شرایط به خودتان یادآوری کنید که ما انسانیم و تحت تاثیر مسائل مختلف قرار می‌گیریم به خودتان این باور را بدهید که به زودی می‌توانید دوباره به اوج خوب بودنتان برسید. فقط کافی است تسلیم شرایط نشوید و با استفاده از چک لیست خودتان را شارژ کنید.

یک پیشنهاد جذاب برای پرواز کردن!!!

تیم راز موفقیت با برگزاری ۱۱ دوره موفق کارگاه پرواز، دو بال موفقیت، یعنی اعتماد به نفس و عزت نفس را به شما عزیزان ارائه میدهد تا سال ۹۹ را با لذت پرواز در پهنه آسمان زندگی ایده آل تان شروع کنید. شاید برایتان سوال باشد که چگونه در مدت ۲ ماه چنین چیزی ممکن است!!!. پس برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت نام کلیک کنید.

چگونه به احساس خوب برسیم

معرفی محصول: تقویت عزت نفس تضمینی (فایل صوتی هیپنوتیزم)

 

پست قبلی

عزت نفس چیست؟| ۵ راز افزایش عزت نفس که زندگیتان را متحول میکند

پست بعدی

هدفگذاری | در انتخاب اهداف و روش ها همیشه تردید دارم؟ – راز موفقیت

طرحواره چیست؟ و چگونه می تواند زندگی ما را ویران کند؟

عزت نفس چیست؟| ۵ راز افزایش عزت نفس که زندگیتان را متحول میکند

کتابهای روانشناسی | بهترین کتاب روانشناسی عزت نفس کدام است؟-راز موفقیت

عزت نفس دانش آموزان | ۷ تکنیک تضمینی برای تقویت عزت نفس دانش آموزان-راز موفقیت

این مقاله هم عالی بود ..مثل همیشه

تغییر احساس بزرگترین هدف این درس و این دوره است. خوشحالم این درس اینقدر در این وظیفه خود موفق بوده. باید این حال و احساس رو در خودتون حفظ کنید. باید مکانیزم تغییر احساس رو همه دوستان در خود فعال کننید. این اتفاق بزرگ رو به شما تبریک میگم. این خیلی عالیه.

سلام
عالی بود دقیقا درک کردم و توانستم احساسم رو تغییر بدم خدایا شکرت قبلا چند روز طول میکشید وبا این احساس بد زندگی میکردم ولی الان دیگه اون احساس بد رو ندارم وارونم هستم استاد بسیار بسیار سپاس گزارم

درود بر شما. خوشحالم مقالات سایت نیز مورد توجه دوستان قرار گرفته. احتمال دارد که این حالت شما ناشی از تلقین و شرطی شدن لحظه ای با توجه به انچه دیدین باشه. اما همیشه توصیه اول اینه به متخصصین و پزشکان مربوطه مراجعه کنید. اگر انها صلاح دانستند به روانشناس مراجعه کنید.

سلام خسته نباشین واقعن عالی بود ،.اقای دکتر من ی سوال داشتم،،من ی روز ی فیلم دیدم ک ی خانمی بخاطر شرایط پراسترس احساس خفگی وتنگی نفس میکرد.ومن همون موقع حالم بد شد و از اونروز احساس خوبی نسبت ب گلوم ندارم،،دکترهم رفتم داروخوردم بهتر شدم،،ولی میخام این تلقین منفی را از خودم دور کنم،،هنوزبعضی وقتا بخاطر اینکه تیروئیدم از لحاظ ظاهری بزرگه احساس سنگینی دارم،،ومیدونم همش بخاطرتلقینه..خواهشن کمکم کنین ک چیکارکنم

سلام…من در حال حاضر پر احساس خوبم استاد عزیز مرسی از اینکه برای اینکه احساسمو خوب کنم یه راهکار گذاشتید من عالیم

سلام استاد عزیز ممنون از,راه کارهایی که گفتین,این قدم ها برای تغییر احساس عالین,,حتما در تمرینات برای تغییر احساس از,این چندقدم هم استفاده میکنم,,و احساس خیلی خوبی دارم,یک دنیا سپاس

این مقاله رو قبلا خونده بودم ولی یک بار دیگه هم خوندم ممنوم ازتون

من از همین الان تصمیم گرفتم همیشه احساس خوبی داشته باشم ، من دیگه نیتوانم موقع عصبانیت خودم را کنترل کنم و پیوسته شاد باشم و اجازه ندهم کسی این حس خوب بودن ازم بگیره. از شما استاد بزرگوار هم متشکرم، امیدوارم بتوانم این حس خوب و ارزسمند را همیشه حفظ کنم ، خدایا شکرت

سلام و درود. سپاس از لطفتون. خوشحالم مقاله ها اینقدر مورد توجه دوستان قرار گرفته. سایت مشکلی نداره. لطفا در مراحل سیو دقت کنید و یا از دوستی بپرسید. اگر مشکل رفع نشد پیام بدین.

سلام استاد مقاله هایتان بسیار عالی و تاثیر گذار است از شما تشکر میکنم اما صفحات و مقاله ها پس از سیو قابل خواندن نیستند که سر فرصت مطالعه کنیم ممنون میشوم ترتیبی اتخاذ شود.متشکرم

بسیار عالیه …خیلی ممنون از تمام مقالات زیبا و کمک کنندتون

با سلام و درود خدمت استاد ارجمند
دقیقا تغییر احساس منشا همه چیز در دنیا و کایناته و اگر ما بتونیم اکثر اوقات احساس خوبی در مورد همه چیز داشته باشیم میتونیم بگیم که واقعا ما در دنیا بصورت برنده عمل کرده ایم این راز بزرگی است که شاید اکثر افراد ان را بدانند اما متاسفانه عمل نمیکنند در علم nlp
اکثر تکنیک ها بر رروی احساس پایه گذاری شده است
و یک نکته دیگه که فکر کنم اکثر افراد به ان توجه نمیکنند اینه که دنیا و کاینات بر اساس احساس جواب میده و زبان کاینات احساسه
مرسی از همه

سلام به دوستان جذبی
من در درسها به خوبی یادگرفتم احساس خودم رو خوب کنم و ازش لذت میبرم این مقاله هم مثل همیشه عالی بود

درود بر شما که به نکته مخفی دوره اسرار ناگفته قانون جذب ” اشاره کردین. ن=من در طراحی این دوره انلاین یک هدف بزرگ داشتم. تغییر تدریجی احساس شما از خود و دنیای خود.

این مقاله نگاهی زیباشناختی به این تغییر حال دارد.

سلام و ادب و احترام
مطالب مقاله بسیار ارزشمند و مفید است
بله احساسات ما هستن که سرنوشت ما را تعیین میکنند
هنگامی که مقاله را می خواندم انگار دقیقا گام به گام تغییر احساسات را که در دوره بیست و یک روز است را کامل تر درک میکردم
متشکرم

از خواندن مقاله لذت بردم و تجربه .مطلب جدید یاد گرفتم فهمید م که از حال بد پی به احساسات خوب برد یعنی یک نوع نشانه و علامت است

سلام این مطلب مرا به فکر فرو برد که واقعا خودم چقدر خود واقعیم را می شناسم ‌تاکنون حتی به آن فکر هم نکرده ام آنقدر غرق در روزمرگیهای زندگی شده ام که تا کجا نمی دانم از خود واقعیم دور مانده ام

منم دانشجوی ارشد برقم،تو یه دانشگاه خوب، میترسم از روزی ک همچین حسی داشته باشم، منم به این راه تشویق و تحمیل شدم. عاشق موسیقیم ساز میزنم اما دلم میخواست خیلی خیلی پیشتر از این نوازنده ای قابل شده بودم همیشه حس میکنم چقد دیره چقد عقبم چقد زمان از دست دادم، برای رسیدن به رویام. اما هنوزم تلاش میکنم امیدوارم بتونم. حس عجیبی داشتم به حرفایی ک زدین، امیدوارم حالتون بهتر شه.

درود بر شما

خیلی هم عالی موفق باشید قطعا دوره پرواز یگی از بهترین دوره های مرتبط به عزت نفس و اعتماد به نفس و تحول فردی در ایران و جهان امیدوارم همه ایرانیان عزیز از این دوره عزت نفس و اعتماد به نفس استفاده گنند خوشحال میشیم به دوستانتون هم و عزیزانتون هم معرفی گنید

واقعا یکی از بهترین مقاله هایی بود که تونستم حال خوب رو تجربه کنم از تیم راز موفقیت واقعا ممنونم و در دوره پرواز حتما شرکت خواهم کرد

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پیام شما پس از بررسی منتشر می شود

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

طرحواره چیست؟ و چگونه می تواند زندگی ما را ویران کند؟

عزت نفس چیست؟| ۵ راز افزایش عزت نفس که زندگیتان را متحول…

کتابهای روانشناسی | بهترین کتاب روانشناسی عزت نفس کدام…

همین الان ایمیل و شماره همراه خود را وارد کنید تا ایمیل برایتان ارسال شود

آیا می‌دانید چه فرصتی پیش روی شماست ؟

همین الان می‌توانید عضوی از نخبگان قانون جذب شوید که با تدریس استاد جولایی در این دوره  قانون جذب زندگی‌شان را متحول کرده‌اند !

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی پسورد

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی پسورد

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

راز موفقیت | محمود جولایی – آموزش تکنیک های نوین موفقیت فردی

زمان لازم برای مطالعه این مقاله ارزشمند ۶ دقیقه است.

چگونه به احساس خوب برسیم

 

-ما روزهایی داریم که حالمون خوبه و پرانرژی هستیم و متاسفانه روزهایی هم داریم که حالمون خوب نیست و انرژی کمی داریم.

-اگه من به شما بگم که توی اون روز‌ها می­ توانید بلافاصله حال خودتون رو بهتر کنید چی؟

-منو باور می­ کنید؟ اگر بگویم لازم نیست همین الان عزت نفس خود را افزایش دهید چه؟ آیا باور می کنید؟

-من از شما همچین انتظاری ندارم چون ما شرطی شدیم ،که فکر کنیم هیچ جواب آسونی در زندگی وجود نداره.

اما من مطمئنم شما با چیزهایی که در پایان این مقاله یاد می­ گیرید سورپرایز خواهید شد.

اینو می­ دونم چون من هم متعجب شدم که چقدر احساس بهتری داشتن ساده است.

در طول دوره ی مدرس NLP، یکی از مفیدترین بینش ­هایی که یاد گرفتم این بود که هر رفتار و احساسی که در ما وجود داره در مسیری به ما کمک می­ کنه.
فهمیدنش ساده است وقتی ما احساسات مثبتی مثل شادی، لذت و عشق داریم، افسرده، ناامید، درهم شکسته، عصبانی بودن و همه احساسات منفی چه کمکی به ما می کنه؟
اینکه چطور حال خوب داشته باشیم خیلی سادست، فقط باید باور داشته باشید که میتونید احساس مثبت رو وارد زندگیتون کنید.

احساسات خوب باعث بالا رفتن روحیه و عملکرد ما میشود و برعکس احساسات منفی که باعث حواس پرتی ما میشنوند؛ احساس خوب، تمرکز بیشتری برای ما به همراه دارد.
احساسات خوب باعث بوجود آمدن افق های تازه ای در پهنه آرزوهای ما میشود و با پایین آوردن سطح برخی هورمون ها به کاهش استرس ما کمک زیادی میکند برای همین است که همه ما به دنبال این هستیم که چگونه احساس خوب داشته باشیم .

 

این کار احتمالا در کوتاه مدت احساس خوبی بهت میده اما می‌تونه به شدت خطرناک باشه. این همون چیزیه که تو مبحث طرحواره ها بهش میگیم سبک مقابله ای فرار.
خلاص شدن از احساسات منفی مثل از بین بردن زنگ هشدار آتش هست برای اینکه وقتی آتیش سوزی میشه زنگ آزاردهنده ­ای داره.
رازی که در این شبیه سازی پنهان هست.

 

احساسات شما تلاش می­ کنند که چیزی به شما بگویند و احساسات بد فقط دارن به شما این پیام رو میدهند که باید توجه کنید.
شما از شر زنگ هشدار آتش خلاص نمی ­شید تا صدای آزار دهنده اش رو متوقف کنید، شما با خود آتیش مقابله می کند..
چیزی رو که نیاز دارید یاد بگیرید پیامی هست که احساسات شما بهتون میدهند و به شما میگند که چطور از آنها استفاده کنید تا خطر واقعی رو درک کنید.
بنابراین چطور این کار رو انجام می دهید؟ چطور به سرعت احساس بهتری می­ کنید؟ و چگونه حال خوب داشته باشیم ؟

 

 

ابتدا مشخص کنید که واقعا چه احساسی دارید. اگه عصبانی هستید به سرنخ هایی فکر کنید که میگه عصبانی هستید. ممکنه پیشانی در هم کشیده یا تنفس کم عمق داشته باشید.
بعد از اینکه مشخص کردید احساستون چی هست، تایید کنید که احساس منفی شما حامل یک پیام هست.
و اون چه که شما احساس می ­کنید بر اساس تجربیات شما نیست بلکه بر اساس تفسیر شما از اون تجربه است.
زمانی که تشخیص بدهید چه احساسی دارید و بفهمید که این احساس داره به شما پیامی میده، احتمالا به حفاری بیشتری در مورد احساساتتون نیاز خواهید داشت.


 

تا الان شما تایید کردید که احساسات منفی شما حامل یک پیام هست، خوب این پیام به شما چی می­گه؟
برای هر احساسی، پیام یکسانی هست. شما مثل خونه ای هستین با انواع مختلف هشدارها، زنگ هشدار آتش، زنگ هشدار کربن مونوکسید، زنگ هشدار رادون و غیره.
همه اون ها مسائل مختلفی رو مشخص می­ کنند که نیاز هست به صورت متفاوتی مدیریت بشوند اما وقتی یکی از این زنگ های هشدار به صدا در میاد، داره موضوع یکسانی رو علامت می ده و مشخص می­ کنه.
برای مثال، اگه عصبانی هستین، پیام این هست که یکی از باورها یا ارزش هاتون توسط خودتون یا دیگری نقض شده. اگه ترسیدید پیام این هست که داره نتایج منفی رخ می­ دهد.
ما باید عمیقا حفاری و کندوکاو کنیم تا بیشتر در مورد این پیام ها بیاموزیم و یاد بگیریم چگونه احساس خوبی به خود داشته باشیم


 

زمانی که شما این پیام رو درک کردین قدم بعدی به چالش کشیدن باورهای پشت این پیام اخطار هست.
چه باورهایی به شما این امکان رو میده که باورهای منفی ­تون واقعی بشن؟
آیا این امکان وجود داره که فرضیات پشت این احساست دیگه ارزشی نداشته باشن؟
برای مثال رانندگانی که اغلب خشونت های جاده ای رو تجربه کردن باور دارن که فردی که مسیر اون ها رو قطع می­ کنه یک حمله شخصی به اونها انجام میده.
اگر وقت بذارن و این فرضیه رو به چالش بکشن یا حتی باورشون رو تغییر بدن که فردی که مسیر اونها رو قطع می کنه در واقع عجله داره که همسر حامله اش رو به بیمارستان برسونه، دیگه احساس عصبانیت نمی­ کنن.
مردم اغلب زندگیشون رو بر اساس حالت اتوماتیک تنظیم می کنند و با توجه به چگونگی مطرح شدن موضوع، چگونگی شرطی شدن توسط جامعه و طوری که همیشه رفتار می کنن، عمل می کنن.
اونها به فرضیاتی که پشت عکس العمل ها هست فکر نمی ­کنند. فورا به چیزهایی که به عنوان محرک بهشون ارائه شده واکنش نشون میدن.
زمان بگذارین و باورهایی رو که ممکنه باعث بشه چگونگی تفسیر شما از شرایط رو تغییر بده، بازنگری کنین.
فهمی که شما از شرایط دارین در مورد احساسی که تجربه خواهید کرد تصمیم گیری می­ کنه.

اگر فکر می­ کنین که باورهای شما ارزشمندن و نمی ­خوایید که اونها رو تغییر بدین، اون وقت برای احساس بهتر باید رفتارتون رو تغییر بدین.
راه حل این هست که به سرعت وارد عمل بشین.
بعد از خوندن این مقاله، شما باید این توانایی رو داشته باشین در عرض چند دقیقه فقط با تغییر باورها و یا رویکردتون احساس بهتری داشته باشین.

خبر مهم این هست که شما احتمالا احساسات منفی رو تجربه می­ کنین قبل از اینکه احساس خوبی که دارین به پایان برسه.
کاملا به توانایی تون برای احساس بهتر اعتماد داشته باشین.
شما همه منابعی رو که نیاز دارین در اختیار دارین و بنابراین دنبال کردن این گام های ساده، همراه با احساس بهتر به شما کمک می کنه تا احساسات منفی تون رو تغییر بدین.
متوجه باشین که احساس منفی داشتن عادی نیست. اون با شماست برای اینکه نمی­ دونیم چگونه احساس خود را خوب کنیم و هیچ علت و مورد دیگه ای نداره.

 

اگه خوب روی این موضوع کار کنین، این فرصت رو دارید که بیشتر اوقات احساس کاملا خوبی رو تجربه کنین.برای مثال: اگر به اندازه کافی انعطاف پذیر باشین و حقیقتا باور داشته باشین که هر شخصی این حق رو داره که باورهای خودش رو داشته باشه و همه­ ی این باورها به یک میزان ارزشمند هستن، از اون به بعد احساس عصبانیت برای اینکه کسی استانداردهای شما رو نقض کرده نخواهید داشت.

در کنار انعطاف پذیری، عشق، سخاوت، عزم و اراده، اشتیاق، سلامتی و شادی، خصوصیات دیگری هستن که می‌توانید پرورش بدین تا از احساسات منفی‌تون جلوگیری بشه و احساس خوب زندگی هرلحظه همراه شما باشه.

در این صورت است که نقش شما تعیین کننده می‌شود. باید کنترل اوضاع را به دست بگیرید. در این شرایط به خودتان یادآوری کنید که ما انسانیم و تحت تاثیر مسائل مختلف قرار می‌گیریم به خودتان این باور را بدهید که به زودی می‌توانید دوباره به اوج خوب بودنتان برسید. فقط کافی است تسلیم شرایط نشوید و با استفاده از چک لیست خودتان را شارژ کنید.

یک پیشنهاد جذاب برای پرواز کردن!!!

تیم راز موفقیت با برگزاری ۱۱ دوره موفق کارگاه پرواز، دو بال موفقیت، یعنی اعتماد به نفس و عزت نفس را به شما عزیزان ارائه میدهد تا سال ۹۹ را با لذت پرواز در پهنه آسمان زندگی ایده آل تان شروع کنید. شاید برایتان سوال باشد که چگونه در مدت ۲ ماه چنین چیزی ممکن است!!!. پس برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت نام کلیک کنید.

چگونه به احساس خوب برسیم

معرفی محصول: تقویت عزت نفس تضمینی (فایل صوتی هیپنوتیزم)

 

پست قبلی

عزت نفس چیست؟| ۵ راز افزایش عزت نفس که زندگیتان را متحول میکند

پست بعدی

هدفگذاری | در انتخاب اهداف و روش ها همیشه تردید دارم؟ – راز موفقیت

طرحواره چیست؟ و چگونه می تواند زندگی ما را ویران کند؟

عزت نفس چیست؟| ۵ راز افزایش عزت نفس که زندگیتان را متحول میکند

کتابهای روانشناسی | بهترین کتاب روانشناسی عزت نفس کدام است؟-راز موفقیت

عزت نفس دانش آموزان | ۷ تکنیک تضمینی برای تقویت عزت نفس دانش آموزان-راز موفقیت

این مقاله هم عالی بود ..مثل همیشه

تغییر احساس بزرگترین هدف این درس و این دوره است. خوشحالم این درس اینقدر در این وظیفه خود موفق بوده. باید این حال و احساس رو در خودتون حفظ کنید. باید مکانیزم تغییر احساس رو همه دوستان در خود فعال کننید. این اتفاق بزرگ رو به شما تبریک میگم. این خیلی عالیه.

سلام
عالی بود دقیقا درک کردم و توانستم احساسم رو تغییر بدم خدایا شکرت قبلا چند روز طول میکشید وبا این احساس بد زندگی میکردم ولی الان دیگه اون احساس بد رو ندارم وارونم هستم استاد بسیار بسیار سپاس گزارم

درود بر شما. خوشحالم مقالات سایت نیز مورد توجه دوستان قرار گرفته. احتمال دارد که این حالت شما ناشی از تلقین و شرطی شدن لحظه ای با توجه به انچه دیدین باشه. اما همیشه توصیه اول اینه به متخصصین و پزشکان مربوطه مراجعه کنید. اگر انها صلاح دانستند به روانشناس مراجعه کنید.

سلام خسته نباشین واقعن عالی بود ،.اقای دکتر من ی سوال داشتم،،من ی روز ی فیلم دیدم ک ی خانمی بخاطر شرایط پراسترس احساس خفگی وتنگی نفس میکرد.ومن همون موقع حالم بد شد و از اونروز احساس خوبی نسبت ب گلوم ندارم،،دکترهم رفتم داروخوردم بهتر شدم،،ولی میخام این تلقین منفی را از خودم دور کنم،،هنوزبعضی وقتا بخاطر اینکه تیروئیدم از لحاظ ظاهری بزرگه احساس سنگینی دارم،،ومیدونم همش بخاطرتلقینه..خواهشن کمکم کنین ک چیکارکنم

سلام…من در حال حاضر پر احساس خوبم استاد عزیز مرسی از اینکه برای اینکه احساسمو خوب کنم یه راهکار گذاشتید من عالیم

سلام استاد عزیز ممنون از,راه کارهایی که گفتین,این قدم ها برای تغییر احساس عالین,,حتما در تمرینات برای تغییر احساس از,این چندقدم هم استفاده میکنم,,و احساس خیلی خوبی دارم,یک دنیا سپاس

این مقاله رو قبلا خونده بودم ولی یک بار دیگه هم خوندم ممنوم ازتون

من از همین الان تصمیم گرفتم همیشه احساس خوبی داشته باشم ، من دیگه نیتوانم موقع عصبانیت خودم را کنترل کنم و پیوسته شاد باشم و اجازه ندهم کسی این حس خوب بودن ازم بگیره. از شما استاد بزرگوار هم متشکرم، امیدوارم بتوانم این حس خوب و ارزسمند را همیشه حفظ کنم ، خدایا شکرت

سلام و درود. سپاس از لطفتون. خوشحالم مقاله ها اینقدر مورد توجه دوستان قرار گرفته. سایت مشکلی نداره. لطفا در مراحل سیو دقت کنید و یا از دوستی بپرسید. اگر مشکل رفع نشد پیام بدین.

سلام استاد مقاله هایتان بسیار عالی و تاثیر گذار است از شما تشکر میکنم اما صفحات و مقاله ها پس از سیو قابل خواندن نیستند که سر فرصت مطالعه کنیم ممنون میشوم ترتیبی اتخاذ شود.متشکرم

بسیار عالیه …خیلی ممنون از تمام مقالات زیبا و کمک کنندتون

با سلام و درود خدمت استاد ارجمند
دقیقا تغییر احساس منشا همه چیز در دنیا و کایناته و اگر ما بتونیم اکثر اوقات احساس خوبی در مورد همه چیز داشته باشیم میتونیم بگیم که واقعا ما در دنیا بصورت برنده عمل کرده ایم این راز بزرگی است که شاید اکثر افراد ان را بدانند اما متاسفانه عمل نمیکنند در علم nlp
اکثر تکنیک ها بر رروی احساس پایه گذاری شده است
و یک نکته دیگه که فکر کنم اکثر افراد به ان توجه نمیکنند اینه که دنیا و کاینات بر اساس احساس جواب میده و زبان کاینات احساسه
مرسی از همه

سلام به دوستان جذبی
من در درسها به خوبی یادگرفتم احساس خودم رو خوب کنم و ازش لذت میبرم این مقاله هم مثل همیشه عالی بود

درود بر شما که به نکته مخفی دوره اسرار ناگفته قانون جذب ” اشاره کردین. ن=من در طراحی این دوره انلاین یک هدف بزرگ داشتم. تغییر تدریجی احساس شما از خود و دنیای خود.

این مقاله نگاهی زیباشناختی به این تغییر حال دارد.

سلام و ادب و احترام
مطالب مقاله بسیار ارزشمند و مفید است
بله احساسات ما هستن که سرنوشت ما را تعیین میکنند
هنگامی که مقاله را می خواندم انگار دقیقا گام به گام تغییر احساسات را که در دوره بیست و یک روز است را کامل تر درک میکردم
متشکرم

از خواندن مقاله لذت بردم و تجربه .مطلب جدید یاد گرفتم فهمید م که از حال بد پی به احساسات خوب برد یعنی یک نوع نشانه و علامت است

سلام این مطلب مرا به فکر فرو برد که واقعا خودم چقدر خود واقعیم را می شناسم ‌تاکنون حتی به آن فکر هم نکرده ام آنقدر غرق در روزمرگیهای زندگی شده ام که تا کجا نمی دانم از خود واقعیم دور مانده ام

منم دانشجوی ارشد برقم،تو یه دانشگاه خوب، میترسم از روزی ک همچین حسی داشته باشم، منم به این راه تشویق و تحمیل شدم. عاشق موسیقیم ساز میزنم اما دلم میخواست خیلی خیلی پیشتر از این نوازنده ای قابل شده بودم همیشه حس میکنم چقد دیره چقد عقبم چقد زمان از دست دادم، برای رسیدن به رویام. اما هنوزم تلاش میکنم امیدوارم بتونم. حس عجیبی داشتم به حرفایی ک زدین، امیدوارم حالتون بهتر شه.

درود بر شما

خیلی هم عالی موفق باشید قطعا دوره پرواز یگی از بهترین دوره های مرتبط به عزت نفس و اعتماد به نفس و تحول فردی در ایران و جهان امیدوارم همه ایرانیان عزیز از این دوره عزت نفس و اعتماد به نفس استفاده گنند خوشحال میشیم به دوستانتون هم و عزیزانتون هم معرفی گنید

واقعا یکی از بهترین مقاله هایی بود که تونستم حال خوب رو تجربه کنم از تیم راز موفقیت واقعا ممنونم و در دوره پرواز حتما شرکت خواهم کرد

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پیام شما پس از بررسی منتشر می شود

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

طرحواره چیست؟ و چگونه می تواند زندگی ما را ویران کند؟

عزت نفس چیست؟| ۵ راز افزایش عزت نفس که زندگیتان را متحول…

کتابهای روانشناسی | بهترین کتاب روانشناسی عزت نفس کدام…

همین الان ایمیل و شماره همراه خود را وارد کنید تا ایمیل برایتان ارسال شود

آیا می‌دانید چه فرصتی پیش روی شماست ؟

همین الان می‌توانید عضوی از نخبگان قانون جذب شوید که با تدریس استاد جولایی در این دوره  قانون جذب زندگی‌شان را متحول کرده‌اند !

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی پسورد

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی پسورد

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

راز موفقیت | محمود جولایی – آموزش تکنیک های نوین موفقیت فردی

زمان لازم برای مطالعه این مقاله ارزشمند ۶ دقیقه است.

چگونه به احساس خوب برسیم

 

-ما روزهایی داریم که حالمون خوبه و پرانرژی هستیم و متاسفانه روزهایی هم داریم که حالمون خوب نیست و انرژی کمی داریم.

-اگه من به شما بگم که توی اون روز‌ها می­ توانید بلافاصله حال خودتون رو بهتر کنید چی؟

-منو باور می­ کنید؟ اگر بگویم لازم نیست همین الان عزت نفس خود را افزایش دهید چه؟ آیا باور می کنید؟

-من از شما همچین انتظاری ندارم چون ما شرطی شدیم ،که فکر کنیم هیچ جواب آسونی در زندگی وجود نداره.

اما من مطمئنم شما با چیزهایی که در پایان این مقاله یاد می­ گیرید سورپرایز خواهید شد.

اینو می­ دونم چون من هم متعجب شدم که چقدر احساس بهتری داشتن ساده است.

در طول دوره ی مدرس NLP، یکی از مفیدترین بینش ­هایی که یاد گرفتم این بود که هر رفتار و احساسی که در ما وجود داره در مسیری به ما کمک می­ کنه.
فهمیدنش ساده است وقتی ما احساسات مثبتی مثل شادی، لذت و عشق داریم، افسرده، ناامید، درهم شکسته، عصبانی بودن و همه احساسات منفی چه کمکی به ما می کنه؟
اینکه چطور حال خوب داشته باشیم خیلی سادست، فقط باید باور داشته باشید که میتونید احساس مثبت رو وارد زندگیتون کنید.

احساسات خوب باعث بالا رفتن روحیه و عملکرد ما میشود و برعکس احساسات منفی که باعث حواس پرتی ما میشنوند؛ احساس خوب، تمرکز بیشتری برای ما به همراه دارد.
احساسات خوب باعث بوجود آمدن افق های تازه ای در پهنه آرزوهای ما میشود و با پایین آوردن سطح برخی هورمون ها به کاهش استرس ما کمک زیادی میکند برای همین است که همه ما به دنبال این هستیم که چگونه احساس خوب داشته باشیم .

 

این کار احتمالا در کوتاه مدت احساس خوبی بهت میده اما می‌تونه به شدت خطرناک باشه. این همون چیزیه که تو مبحث طرحواره ها بهش میگیم سبک مقابله ای فرار.
خلاص شدن از احساسات منفی مثل از بین بردن زنگ هشدار آتش هست برای اینکه وقتی آتیش سوزی میشه زنگ آزاردهنده ­ای داره.
رازی که در این شبیه سازی پنهان هست.

 

احساسات شما تلاش می­ کنند که چیزی به شما بگویند و احساسات بد فقط دارن به شما این پیام رو میدهند که باید توجه کنید.
شما از شر زنگ هشدار آتش خلاص نمی ­شید تا صدای آزار دهنده اش رو متوقف کنید، شما با خود آتیش مقابله می کند..
چیزی رو که نیاز دارید یاد بگیرید پیامی هست که احساسات شما بهتون میدهند و به شما میگند که چطور از آنها استفاده کنید تا خطر واقعی رو درک کنید.
بنابراین چطور این کار رو انجام می دهید؟ چطور به سرعت احساس بهتری می­ کنید؟ و چگونه حال خوب داشته باشیم ؟

 

 

ابتدا مشخص کنید که واقعا چه احساسی دارید. اگه عصبانی هستید به سرنخ هایی فکر کنید که میگه عصبانی هستید. ممکنه پیشانی در هم کشیده یا تنفس کم عمق داشته باشید.
بعد از اینکه مشخص کردید احساستون چی هست، تایید کنید که احساس منفی شما حامل یک پیام هست.
و اون چه که شما احساس می ­کنید بر اساس تجربیات شما نیست بلکه بر اساس تفسیر شما از اون تجربه است.
زمانی که تشخیص بدهید چه احساسی دارید و بفهمید که این احساس داره به شما پیامی میده، احتمالا به حفاری بیشتری در مورد احساساتتون نیاز خواهید داشت.


 

تا الان شما تایید کردید که احساسات منفی شما حامل یک پیام هست، خوب این پیام به شما چی می­گه؟
برای هر احساسی، پیام یکسانی هست. شما مثل خونه ای هستین با انواع مختلف هشدارها، زنگ هشدار آتش، زنگ هشدار کربن مونوکسید، زنگ هشدار رادون و غیره.
همه اون ها مسائل مختلفی رو مشخص می­ کنند که نیاز هست به صورت متفاوتی مدیریت بشوند اما وقتی یکی از این زنگ های هشدار به صدا در میاد، داره موضوع یکسانی رو علامت می ده و مشخص می­ کنه.
برای مثال، اگه عصبانی هستین، پیام این هست که یکی از باورها یا ارزش هاتون توسط خودتون یا دیگری نقض شده. اگه ترسیدید پیام این هست که داره نتایج منفی رخ می­ دهد.
ما باید عمیقا حفاری و کندوکاو کنیم تا بیشتر در مورد این پیام ها بیاموزیم و یاد بگیریم چگونه احساس خوبی به خود داشته باشیم


 

زمانی که شما این پیام رو درک کردین قدم بعدی به چالش کشیدن باورهای پشت این پیام اخطار هست.
چه باورهایی به شما این امکان رو میده که باورهای منفی ­تون واقعی بشن؟
آیا این امکان وجود داره که فرضیات پشت این احساست دیگه ارزشی نداشته باشن؟
برای مثال رانندگانی که اغلب خشونت های جاده ای رو تجربه کردن باور دارن که فردی که مسیر اون ها رو قطع می­ کنه یک حمله شخصی به اونها انجام میده.
اگر وقت بذارن و این فرضیه رو به چالش بکشن یا حتی باورشون رو تغییر بدن که فردی که مسیر اونها رو قطع می کنه در واقع عجله داره که همسر حامله اش رو به بیمارستان برسونه، دیگه احساس عصبانیت نمی­ کنن.
مردم اغلب زندگیشون رو بر اساس حالت اتوماتیک تنظیم می کنند و با توجه به چگونگی مطرح شدن موضوع، چگونگی شرطی شدن توسط جامعه و طوری که همیشه رفتار می کنن، عمل می کنن.
اونها به فرضیاتی که پشت عکس العمل ها هست فکر نمی ­کنند. فورا به چیزهایی که به عنوان محرک بهشون ارائه شده واکنش نشون میدن.
زمان بگذارین و باورهایی رو که ممکنه باعث بشه چگونگی تفسیر شما از شرایط رو تغییر بده، بازنگری کنین.
فهمی که شما از شرایط دارین در مورد احساسی که تجربه خواهید کرد تصمیم گیری می­ کنه.

اگر فکر می­ کنین که باورهای شما ارزشمندن و نمی ­خوایید که اونها رو تغییر بدین، اون وقت برای احساس بهتر باید رفتارتون رو تغییر بدین.
راه حل این هست که به سرعت وارد عمل بشین.
بعد از خوندن این مقاله، شما باید این توانایی رو داشته باشین در عرض چند دقیقه فقط با تغییر باورها و یا رویکردتون احساس بهتری داشته باشین.

خبر مهم این هست که شما احتمالا احساسات منفی رو تجربه می­ کنین قبل از اینکه احساس خوبی که دارین به پایان برسه.
کاملا به توانایی تون برای احساس بهتر اعتماد داشته باشین.
شما همه منابعی رو که نیاز دارین در اختیار دارین و بنابراین دنبال کردن این گام های ساده، همراه با احساس بهتر به شما کمک می کنه تا احساسات منفی تون رو تغییر بدین.
متوجه باشین که احساس منفی داشتن عادی نیست. اون با شماست برای اینکه نمی­ دونیم چگونه احساس خود را خوب کنیم و هیچ علت و مورد دیگه ای نداره.

 

اگه خوب روی این موضوع کار کنین، این فرصت رو دارید که بیشتر اوقات احساس کاملا خوبی رو تجربه کنین.برای مثال: اگر به اندازه کافی انعطاف پذیر باشین و حقیقتا باور داشته باشین که هر شخصی این حق رو داره که باورهای خودش رو داشته باشه و همه­ ی این باورها به یک میزان ارزشمند هستن، از اون به بعد احساس عصبانیت برای اینکه کسی استانداردهای شما رو نقض کرده نخواهید داشت.

در کنار انعطاف پذیری، عشق، سخاوت، عزم و اراده، اشتیاق، سلامتی و شادی، خصوصیات دیگری هستن که می‌توانید پرورش بدین تا از احساسات منفی‌تون جلوگیری بشه و احساس خوب زندگی هرلحظه همراه شما باشه.

در این صورت است که نقش شما تعیین کننده می‌شود. باید کنترل اوضاع را به دست بگیرید. در این شرایط به خودتان یادآوری کنید که ما انسانیم و تحت تاثیر مسائل مختلف قرار می‌گیریم به خودتان این باور را بدهید که به زودی می‌توانید دوباره به اوج خوب بودنتان برسید. فقط کافی است تسلیم شرایط نشوید و با استفاده از چک لیست خودتان را شارژ کنید.

یک پیشنهاد جذاب برای پرواز کردن!!!

تیم راز موفقیت با برگزاری ۱۱ دوره موفق کارگاه پرواز، دو بال موفقیت، یعنی اعتماد به نفس و عزت نفس را به شما عزیزان ارائه میدهد تا سال ۹۹ را با لذت پرواز در پهنه آسمان زندگی ایده آل تان شروع کنید. شاید برایتان سوال باشد که چگونه در مدت ۲ ماه چنین چیزی ممکن است!!!. پس برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت نام کلیک کنید.

چگونه به احساس خوب برسیم

معرفی محصول: تقویت عزت نفس تضمینی (فایل صوتی هیپنوتیزم)

 

پست قبلی

عزت نفس چیست؟| ۵ راز افزایش عزت نفس که زندگیتان را متحول میکند

پست بعدی

هدفگذاری | در انتخاب اهداف و روش ها همیشه تردید دارم؟ – راز موفقیت

طرحواره چیست؟ و چگونه می تواند زندگی ما را ویران کند؟

عزت نفس چیست؟| ۵ راز افزایش عزت نفس که زندگیتان را متحول میکند

کتابهای روانشناسی | بهترین کتاب روانشناسی عزت نفس کدام است؟-راز موفقیت

عزت نفس دانش آموزان | ۷ تکنیک تضمینی برای تقویت عزت نفس دانش آموزان-راز موفقیت

این مقاله هم عالی بود ..مثل همیشه

تغییر احساس بزرگترین هدف این درس و این دوره است. خوشحالم این درس اینقدر در این وظیفه خود موفق بوده. باید این حال و احساس رو در خودتون حفظ کنید. باید مکانیزم تغییر احساس رو همه دوستان در خود فعال کننید. این اتفاق بزرگ رو به شما تبریک میگم. این خیلی عالیه.

سلام
عالی بود دقیقا درک کردم و توانستم احساسم رو تغییر بدم خدایا شکرت قبلا چند روز طول میکشید وبا این احساس بد زندگی میکردم ولی الان دیگه اون احساس بد رو ندارم وارونم هستم استاد بسیار بسیار سپاس گزارم

درود بر شما. خوشحالم مقالات سایت نیز مورد توجه دوستان قرار گرفته. احتمال دارد که این حالت شما ناشی از تلقین و شرطی شدن لحظه ای با توجه به انچه دیدین باشه. اما همیشه توصیه اول اینه به متخصصین و پزشکان مربوطه مراجعه کنید. اگر انها صلاح دانستند به روانشناس مراجعه کنید.

سلام خسته نباشین واقعن عالی بود ،.اقای دکتر من ی سوال داشتم،،من ی روز ی فیلم دیدم ک ی خانمی بخاطر شرایط پراسترس احساس خفگی وتنگی نفس میکرد.ومن همون موقع حالم بد شد و از اونروز احساس خوبی نسبت ب گلوم ندارم،،دکترهم رفتم داروخوردم بهتر شدم،،ولی میخام این تلقین منفی را از خودم دور کنم،،هنوزبعضی وقتا بخاطر اینکه تیروئیدم از لحاظ ظاهری بزرگه احساس سنگینی دارم،،ومیدونم همش بخاطرتلقینه..خواهشن کمکم کنین ک چیکارکنم

سلام…من در حال حاضر پر احساس خوبم استاد عزیز مرسی از اینکه برای اینکه احساسمو خوب کنم یه راهکار گذاشتید من عالیم

سلام استاد عزیز ممنون از,راه کارهایی که گفتین,این قدم ها برای تغییر احساس عالین,,حتما در تمرینات برای تغییر احساس از,این چندقدم هم استفاده میکنم,,و احساس خیلی خوبی دارم,یک دنیا سپاس

این مقاله رو قبلا خونده بودم ولی یک بار دیگه هم خوندم ممنوم ازتون

من از همین الان تصمیم گرفتم همیشه احساس خوبی داشته باشم ، من دیگه نیتوانم موقع عصبانیت خودم را کنترل کنم و پیوسته شاد باشم و اجازه ندهم کسی این حس خوب بودن ازم بگیره. از شما استاد بزرگوار هم متشکرم، امیدوارم بتوانم این حس خوب و ارزسمند را همیشه حفظ کنم ، خدایا شکرت

سلام و درود. سپاس از لطفتون. خوشحالم مقاله ها اینقدر مورد توجه دوستان قرار گرفته. سایت مشکلی نداره. لطفا در مراحل سیو دقت کنید و یا از دوستی بپرسید. اگر مشکل رفع نشد پیام بدین.

سلام استاد مقاله هایتان بسیار عالی و تاثیر گذار است از شما تشکر میکنم اما صفحات و مقاله ها پس از سیو قابل خواندن نیستند که سر فرصت مطالعه کنیم ممنون میشوم ترتیبی اتخاذ شود.متشکرم

بسیار عالیه …خیلی ممنون از تمام مقالات زیبا و کمک کنندتون

با سلام و درود خدمت استاد ارجمند
دقیقا تغییر احساس منشا همه چیز در دنیا و کایناته و اگر ما بتونیم اکثر اوقات احساس خوبی در مورد همه چیز داشته باشیم میتونیم بگیم که واقعا ما در دنیا بصورت برنده عمل کرده ایم این راز بزرگی است که شاید اکثر افراد ان را بدانند اما متاسفانه عمل نمیکنند در علم nlp
اکثر تکنیک ها بر رروی احساس پایه گذاری شده است
و یک نکته دیگه که فکر کنم اکثر افراد به ان توجه نمیکنند اینه که دنیا و کاینات بر اساس احساس جواب میده و زبان کاینات احساسه
مرسی از همه

سلام به دوستان جذبی
من در درسها به خوبی یادگرفتم احساس خودم رو خوب کنم و ازش لذت میبرم این مقاله هم مثل همیشه عالی بود

درود بر شما که به نکته مخفی دوره اسرار ناگفته قانون جذب ” اشاره کردین. ن=من در طراحی این دوره انلاین یک هدف بزرگ داشتم. تغییر تدریجی احساس شما از خود و دنیای خود.

این مقاله نگاهی زیباشناختی به این تغییر حال دارد.

سلام و ادب و احترام
مطالب مقاله بسیار ارزشمند و مفید است
بله احساسات ما هستن که سرنوشت ما را تعیین میکنند
هنگامی که مقاله را می خواندم انگار دقیقا گام به گام تغییر احساسات را که در دوره بیست و یک روز است را کامل تر درک میکردم
متشکرم

از خواندن مقاله لذت بردم و تجربه .مطلب جدید یاد گرفتم فهمید م که از حال بد پی به احساسات خوب برد یعنی یک نوع نشانه و علامت است

سلام این مطلب مرا به فکر فرو برد که واقعا خودم چقدر خود واقعیم را می شناسم ‌تاکنون حتی به آن فکر هم نکرده ام آنقدر غرق در روزمرگیهای زندگی شده ام که تا کجا نمی دانم از خود واقعیم دور مانده ام

منم دانشجوی ارشد برقم،تو یه دانشگاه خوب، میترسم از روزی ک همچین حسی داشته باشم، منم به این راه تشویق و تحمیل شدم. عاشق موسیقیم ساز میزنم اما دلم میخواست خیلی خیلی پیشتر از این نوازنده ای قابل شده بودم همیشه حس میکنم چقد دیره چقد عقبم چقد زمان از دست دادم، برای رسیدن به رویام. اما هنوزم تلاش میکنم امیدوارم بتونم. حس عجیبی داشتم به حرفایی ک زدین، امیدوارم حالتون بهتر شه.

درود بر شما

خیلی هم عالی موفق باشید قطعا دوره پرواز یگی از بهترین دوره های مرتبط به عزت نفس و اعتماد به نفس و تحول فردی در ایران و جهان امیدوارم همه ایرانیان عزیز از این دوره عزت نفس و اعتماد به نفس استفاده گنند خوشحال میشیم به دوستانتون هم و عزیزانتون هم معرفی گنید

واقعا یکی از بهترین مقاله هایی بود که تونستم حال خوب رو تجربه کنم از تیم راز موفقیت واقعا ممنونم و در دوره پرواز حتما شرکت خواهم کرد

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پیام شما پس از بررسی منتشر می شود

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

طرحواره چیست؟ و چگونه می تواند زندگی ما را ویران کند؟

عزت نفس چیست؟| ۵ راز افزایش عزت نفس که زندگیتان را متحول…

کتابهای روانشناسی | بهترین کتاب روانشناسی عزت نفس کدام…

همین الان ایمیل و شماره همراه خود را وارد کنید تا ایمیل برایتان ارسال شود

آیا می‌دانید چه فرصتی پیش روی شماست ؟

همین الان می‌توانید عضوی از نخبگان قانون جذب شوید که با تدریس استاد جولایی در این دوره  قانون جذب زندگی‌شان را متحول کرده‌اند !

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی پسورد

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی پسورد

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

راز موفقیت | محمود جولایی – آموزش تکنیک های نوین موفقیت فردی

زمان لازم برای مطالعه این مقاله ارزشمند ۶ دقیقه است.

چگونه به احساس خوب برسیم

 

-ما روزهایی داریم که حالمون خوبه و پرانرژی هستیم و متاسفانه روزهایی هم داریم که حالمون خوب نیست و انرژی کمی داریم.

-اگه من به شما بگم که توی اون روز‌ها می­ توانید بلافاصله حال خودتون رو بهتر کنید چی؟

-منو باور می­ کنید؟ اگر بگویم لازم نیست همین الان عزت نفس خود را افزایش دهید چه؟ آیا باور می کنید؟

-من از شما همچین انتظاری ندارم چون ما شرطی شدیم ،که فکر کنیم هیچ جواب آسونی در زندگی وجود نداره.

اما من مطمئنم شما با چیزهایی که در پایان این مقاله یاد می­ گیرید سورپرایز خواهید شد.

اینو می­ دونم چون من هم متعجب شدم که چقدر احساس بهتری داشتن ساده است.

در طول دوره ی مدرس NLP، یکی از مفیدترین بینش ­هایی که یاد گرفتم این بود که هر رفتار و احساسی که در ما وجود داره در مسیری به ما کمک می­ کنه.
فهمیدنش ساده است وقتی ما احساسات مثبتی مثل شادی، لذت و عشق داریم، افسرده، ناامید، درهم شکسته، عصبانی بودن و همه احساسات منفی چه کمکی به ما می کنه؟
اینکه چطور حال خوب داشته باشیم خیلی سادست، فقط باید باور داشته باشید که میتونید احساس مثبت رو وارد زندگیتون کنید.

احساسات خوب باعث بالا رفتن روحیه و عملکرد ما میشود و برعکس احساسات منفی که باعث حواس پرتی ما میشنوند؛ احساس خوب، تمرکز بیشتری برای ما به همراه دارد.
احساسات خوب باعث بوجود آمدن افق های تازه ای در پهنه آرزوهای ما میشود و با پایین آوردن سطح برخی هورمون ها به کاهش استرس ما کمک زیادی میکند برای همین است که همه ما به دنبال این هستیم که چگونه احساس خوب داشته باشیم .

 

این کار احتمالا در کوتاه مدت احساس خوبی بهت میده اما می‌تونه به شدت خطرناک باشه. این همون چیزیه که تو مبحث طرحواره ها بهش میگیم سبک مقابله ای فرار.
خلاص شدن از احساسات منفی مثل از بین بردن زنگ هشدار آتش هست برای اینکه وقتی آتیش سوزی میشه زنگ آزاردهنده ­ای داره.
رازی که در این شبیه سازی پنهان هست.

 

احساسات شما تلاش می­ کنند که چیزی به شما بگویند و احساسات بد فقط دارن به شما این پیام رو میدهند که باید توجه کنید.
شما از شر زنگ هشدار آتش خلاص نمی ­شید تا صدای آزار دهنده اش رو متوقف کنید، شما با خود آتیش مقابله می کند..
چیزی رو که نیاز دارید یاد بگیرید پیامی هست که احساسات شما بهتون میدهند و به شما میگند که چطور از آنها استفاده کنید تا خطر واقعی رو درک کنید.
بنابراین چطور این کار رو انجام می دهید؟ چطور به سرعت احساس بهتری می­ کنید؟ و چگونه حال خوب داشته باشیم ؟

 

 

ابتدا مشخص کنید که واقعا چه احساسی دارید. اگه عصبانی هستید به سرنخ هایی فکر کنید که میگه عصبانی هستید. ممکنه پیشانی در هم کشیده یا تنفس کم عمق داشته باشید.
بعد از اینکه مشخص کردید احساستون چی هست، تایید کنید که احساس منفی شما حامل یک پیام هست.
و اون چه که شما احساس می ­کنید بر اساس تجربیات شما نیست بلکه بر اساس تفسیر شما از اون تجربه است.
زمانی که تشخیص بدهید چه احساسی دارید و بفهمید که این احساس داره به شما پیامی میده، احتمالا به حفاری بیشتری در مورد احساساتتون نیاز خواهید داشت.


 

تا الان شما تایید کردید که احساسات منفی شما حامل یک پیام هست، خوب این پیام به شما چی می­گه؟
برای هر احساسی، پیام یکسانی هست. شما مثل خونه ای هستین با انواع مختلف هشدارها، زنگ هشدار آتش، زنگ هشدار کربن مونوکسید، زنگ هشدار رادون و غیره.
همه اون ها مسائل مختلفی رو مشخص می­ کنند که نیاز هست به صورت متفاوتی مدیریت بشوند اما وقتی یکی از این زنگ های هشدار به صدا در میاد، داره موضوع یکسانی رو علامت می ده و مشخص می­ کنه.
برای مثال، اگه عصبانی هستین، پیام این هست که یکی از باورها یا ارزش هاتون توسط خودتون یا دیگری نقض شده. اگه ترسیدید پیام این هست که داره نتایج منفی رخ می­ دهد.
ما باید عمیقا حفاری و کندوکاو کنیم تا بیشتر در مورد این پیام ها بیاموزیم و یاد بگیریم چگونه احساس خوبی به خود داشته باشیم


 

زمانی که شما این پیام رو درک کردین قدم بعدی به چالش کشیدن باورهای پشت این پیام اخطار هست.
چه باورهایی به شما این امکان رو میده که باورهای منفی ­تون واقعی بشن؟
آیا این امکان وجود داره که فرضیات پشت این احساست دیگه ارزشی نداشته باشن؟
برای مثال رانندگانی که اغلب خشونت های جاده ای رو تجربه کردن باور دارن که فردی که مسیر اون ها رو قطع می­ کنه یک حمله شخصی به اونها انجام میده.
اگر وقت بذارن و این فرضیه رو به چالش بکشن یا حتی باورشون رو تغییر بدن که فردی که مسیر اونها رو قطع می کنه در واقع عجله داره که همسر حامله اش رو به بیمارستان برسونه، دیگه احساس عصبانیت نمی­ کنن.
مردم اغلب زندگیشون رو بر اساس حالت اتوماتیک تنظیم می کنند و با توجه به چگونگی مطرح شدن موضوع، چگونگی شرطی شدن توسط جامعه و طوری که همیشه رفتار می کنن، عمل می کنن.
اونها به فرضیاتی که پشت عکس العمل ها هست فکر نمی ­کنند. فورا به چیزهایی که به عنوان محرک بهشون ارائه شده واکنش نشون میدن.
زمان بگذارین و باورهایی رو که ممکنه باعث بشه چگونگی تفسیر شما از شرایط رو تغییر بده، بازنگری کنین.
فهمی که شما از شرایط دارین در مورد احساسی که تجربه خواهید کرد تصمیم گیری می­ کنه.

اگر فکر می­ کنین که باورهای شما ارزشمندن و نمی ­خوایید که اونها رو تغییر بدین، اون وقت برای احساس بهتر باید رفتارتون رو تغییر بدین.
راه حل این هست که به سرعت وارد عمل بشین.
بعد از خوندن این مقاله، شما باید این توانایی رو داشته باشین در عرض چند دقیقه فقط با تغییر باورها و یا رویکردتون احساس بهتری داشته باشین.

خبر مهم این هست که شما احتمالا احساسات منفی رو تجربه می­ کنین قبل از اینکه احساس خوبی که دارین به پایان برسه.
کاملا به توانایی تون برای احساس بهتر اعتماد داشته باشین.
شما همه منابعی رو که نیاز دارین در اختیار دارین و بنابراین دنبال کردن این گام های ساده، همراه با احساس بهتر به شما کمک می کنه تا احساسات منفی تون رو تغییر بدین.
متوجه باشین که احساس منفی داشتن عادی نیست. اون با شماست برای اینکه نمی­ دونیم چگونه احساس خود را خوب کنیم و هیچ علت و مورد دیگه ای نداره.

 

اگه خوب روی این موضوع کار کنین، این فرصت رو دارید که بیشتر اوقات احساس کاملا خوبی رو تجربه کنین.برای مثال: اگر به اندازه کافی انعطاف پذیر باشین و حقیقتا باور داشته باشین که هر شخصی این حق رو داره که باورهای خودش رو داشته باشه و همه­ ی این باورها به یک میزان ارزشمند هستن، از اون به بعد احساس عصبانیت برای اینکه کسی استانداردهای شما رو نقض کرده نخواهید داشت.

در کنار انعطاف پذیری، عشق، سخاوت، عزم و اراده، اشتیاق، سلامتی و شادی، خصوصیات دیگری هستن که می‌توانید پرورش بدین تا از احساسات منفی‌تون جلوگیری بشه و احساس خوب زندگی هرلحظه همراه شما باشه.

در این صورت است که نقش شما تعیین کننده می‌شود. باید کنترل اوضاع را به دست بگیرید. در این شرایط به خودتان یادآوری کنید که ما انسانیم و تحت تاثیر مسائل مختلف قرار می‌گیریم به خودتان این باور را بدهید که به زودی می‌توانید دوباره به اوج خوب بودنتان برسید. فقط کافی است تسلیم شرایط نشوید و با استفاده از چک لیست خودتان را شارژ کنید.

یک پیشنهاد جذاب برای پرواز کردن!!!

تیم راز موفقیت با برگزاری ۱۱ دوره موفق کارگاه پرواز، دو بال موفقیت، یعنی اعتماد به نفس و عزت نفس را به شما عزیزان ارائه میدهد تا سال ۹۹ را با لذت پرواز در پهنه آسمان زندگی ایده آل تان شروع کنید. شاید برایتان سوال باشد که چگونه در مدت ۲ ماه چنین چیزی ممکن است!!!. پس برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت نام کلیک کنید.

چگونه به احساس خوب برسیم

معرفی محصول: تقویت عزت نفس تضمینی (فایل صوتی هیپنوتیزم)

 

پست قبلی

عزت نفس چیست؟| ۵ راز افزایش عزت نفس که زندگیتان را متحول میکند

پست بعدی

هدفگذاری | در انتخاب اهداف و روش ها همیشه تردید دارم؟ – راز موفقیت

طرحواره چیست؟ و چگونه می تواند زندگی ما را ویران کند؟

عزت نفس چیست؟| ۵ راز افزایش عزت نفس که زندگیتان را متحول میکند

کتابهای روانشناسی | بهترین کتاب روانشناسی عزت نفس کدام است؟-راز موفقیت

عزت نفس دانش آموزان | ۷ تکنیک تضمینی برای تقویت عزت نفس دانش آموزان-راز موفقیت

این مقاله هم عالی بود ..مثل همیشه

تغییر احساس بزرگترین هدف این درس و این دوره است. خوشحالم این درس اینقدر در این وظیفه خود موفق بوده. باید این حال و احساس رو در خودتون حفظ کنید. باید مکانیزم تغییر احساس رو همه دوستان در خود فعال کننید. این اتفاق بزرگ رو به شما تبریک میگم. این خیلی عالیه.

سلام
عالی بود دقیقا درک کردم و توانستم احساسم رو تغییر بدم خدایا شکرت قبلا چند روز طول میکشید وبا این احساس بد زندگی میکردم ولی الان دیگه اون احساس بد رو ندارم وارونم هستم استاد بسیار بسیار سپاس گزارم

درود بر شما. خوشحالم مقالات سایت نیز مورد توجه دوستان قرار گرفته. احتمال دارد که این حالت شما ناشی از تلقین و شرطی شدن لحظه ای با توجه به انچه دیدین باشه. اما همیشه توصیه اول اینه به متخصصین و پزشکان مربوطه مراجعه کنید. اگر انها صلاح دانستند به روانشناس مراجعه کنید.

سلام خسته نباشین واقعن عالی بود ،.اقای دکتر من ی سوال داشتم،،من ی روز ی فیلم دیدم ک ی خانمی بخاطر شرایط پراسترس احساس خفگی وتنگی نفس میکرد.ومن همون موقع حالم بد شد و از اونروز احساس خوبی نسبت ب گلوم ندارم،،دکترهم رفتم داروخوردم بهتر شدم،،ولی میخام این تلقین منفی را از خودم دور کنم،،هنوزبعضی وقتا بخاطر اینکه تیروئیدم از لحاظ ظاهری بزرگه احساس سنگینی دارم،،ومیدونم همش بخاطرتلقینه..خواهشن کمکم کنین ک چیکارکنم

سلام…من در حال حاضر پر احساس خوبم استاد عزیز مرسی از اینکه برای اینکه احساسمو خوب کنم یه راهکار گذاشتید من عالیم

سلام استاد عزیز ممنون از,راه کارهایی که گفتین,این قدم ها برای تغییر احساس عالین,,حتما در تمرینات برای تغییر احساس از,این چندقدم هم استفاده میکنم,,و احساس خیلی خوبی دارم,یک دنیا سپاس

این مقاله رو قبلا خونده بودم ولی یک بار دیگه هم خوندم ممنوم ازتون

من از همین الان تصمیم گرفتم همیشه احساس خوبی داشته باشم ، من دیگه نیتوانم موقع عصبانیت خودم را کنترل کنم و پیوسته شاد باشم و اجازه ندهم کسی این حس خوب بودن ازم بگیره. از شما استاد بزرگوار هم متشکرم، امیدوارم بتوانم این حس خوب و ارزسمند را همیشه حفظ کنم ، خدایا شکرت

سلام و درود. سپاس از لطفتون. خوشحالم مقاله ها اینقدر مورد توجه دوستان قرار گرفته. سایت مشکلی نداره. لطفا در مراحل سیو دقت کنید و یا از دوستی بپرسید. اگر مشکل رفع نشد پیام بدین.

سلام استاد مقاله هایتان بسیار عالی و تاثیر گذار است از شما تشکر میکنم اما صفحات و مقاله ها پس از سیو قابل خواندن نیستند که سر فرصت مطالعه کنیم ممنون میشوم ترتیبی اتخاذ شود.متشکرم

بسیار عالیه …خیلی ممنون از تمام مقالات زیبا و کمک کنندتون

با سلام و درود خدمت استاد ارجمند
دقیقا تغییر احساس منشا همه چیز در دنیا و کایناته و اگر ما بتونیم اکثر اوقات احساس خوبی در مورد همه چیز داشته باشیم میتونیم بگیم که واقعا ما در دنیا بصورت برنده عمل کرده ایم این راز بزرگی است که شاید اکثر افراد ان را بدانند اما متاسفانه عمل نمیکنند در علم nlp
اکثر تکنیک ها بر رروی احساس پایه گذاری شده است
و یک نکته دیگه که فکر کنم اکثر افراد به ان توجه نمیکنند اینه که دنیا و کاینات بر اساس احساس جواب میده و زبان کاینات احساسه
مرسی از همه

سلام به دوستان جذبی
من در درسها به خوبی یادگرفتم احساس خودم رو خوب کنم و ازش لذت میبرم این مقاله هم مثل همیشه عالی بود

درود بر شما که به نکته مخفی دوره اسرار ناگفته قانون جذب ” اشاره کردین. ن=من در طراحی این دوره انلاین یک هدف بزرگ داشتم. تغییر تدریجی احساس شما از خود و دنیای خود.

این مقاله نگاهی زیباشناختی به این تغییر حال دارد.

سلام و ادب و احترام
مطالب مقاله بسیار ارزشمند و مفید است
بله احساسات ما هستن که سرنوشت ما را تعیین میکنند
هنگامی که مقاله را می خواندم انگار دقیقا گام به گام تغییر احساسات را که در دوره بیست و یک روز است را کامل تر درک میکردم
متشکرم

از خواندن مقاله لذت بردم و تجربه .مطلب جدید یاد گرفتم فهمید م که از حال بد پی به احساسات خوب برد یعنی یک نوع نشانه و علامت است

سلام این مطلب مرا به فکر فرو برد که واقعا خودم چقدر خود واقعیم را می شناسم ‌تاکنون حتی به آن فکر هم نکرده ام آنقدر غرق در روزمرگیهای زندگی شده ام که تا کجا نمی دانم از خود واقعیم دور مانده ام

منم دانشجوی ارشد برقم،تو یه دانشگاه خوب، میترسم از روزی ک همچین حسی داشته باشم، منم به این راه تشویق و تحمیل شدم. عاشق موسیقیم ساز میزنم اما دلم میخواست خیلی خیلی پیشتر از این نوازنده ای قابل شده بودم همیشه حس میکنم چقد دیره چقد عقبم چقد زمان از دست دادم، برای رسیدن به رویام. اما هنوزم تلاش میکنم امیدوارم بتونم. حس عجیبی داشتم به حرفایی ک زدین، امیدوارم حالتون بهتر شه.

درود بر شما

خیلی هم عالی موفق باشید قطعا دوره پرواز یگی از بهترین دوره های مرتبط به عزت نفس و اعتماد به نفس و تحول فردی در ایران و جهان امیدوارم همه ایرانیان عزیز از این دوره عزت نفس و اعتماد به نفس استفاده گنند خوشحال میشیم به دوستانتون هم و عزیزانتون هم معرفی گنید

واقعا یکی از بهترین مقاله هایی بود که تونستم حال خوب رو تجربه کنم از تیم راز موفقیت واقعا ممنونم و در دوره پرواز حتما شرکت خواهم کرد

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پیام شما پس از بررسی منتشر می شود

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

طرحواره چیست؟ و چگونه می تواند زندگی ما را ویران کند؟

عزت نفس چیست؟| ۵ راز افزایش عزت نفس که زندگیتان را متحول…

کتابهای روانشناسی | بهترین کتاب روانشناسی عزت نفس کدام…

همین الان ایمیل و شماره همراه خود را وارد کنید تا ایمیل برایتان ارسال شود

آیا می‌دانید چه فرصتی پیش روی شماست ؟

همین الان می‌توانید عضوی از نخبگان قانون جذب شوید که با تدریس استاد جولایی در این دوره  قانون جذب زندگی‌شان را متحول کرده‌اند !

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی پسورد

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

در آموزش معنی احساس خوب چیست و چگونه به احساس خوب برسیم؟ به مباحث زیر می پردازیم:

شاید همین نداشتن احساس خوب باعث شده که نتونیم اون احساس خوب واقعی رو در زندگیمون تجربه کنیم اما امروز میخوام در مورد احساس خوب و احساس بد با شما صحبت کنیم در قسمت اول آموزش حال خوب ۱ به مباحث اولیه پرداختیم،

اما برای داشتن حس خوب چه باید کرد؟ حس خوب یعنی چه؟ زندگی کردن احساس خوبی بهت میده؟ احساس خوب در قانون جذب به چه معناست؟ در ادامه این آموزش و پیروی آموزش حال خوب جواب این دسته از سوالات رو خواهید گرفت،

و با این دو آموزش ما به شما قول میدهیم که احساس خوب و حال خوب رو در زندگیتون تجربه کنید کاری که باید انجام بدین اینه که این مطالب رو حداقل 15 تا 20 بخونید و تکرار کنید(روزی یک بار) و در زندگیتون اجرا کنید.

در ادامه همیشه در زندگی فعالیت‌های رو داریم که این فعالیت‌ها درنهایت میخواد به این موضوع ختم بشه که احساس خوب رو در زندگی تجربه کنیم. توضیحات صوتی در مورد فایل آموزشی معنی احساس خوب چیست رو از طریق پلیر زیر بشنوید و لذت ببرید:

چگونه به احساس خوب برسیم

برای دانلود فایل صوتی و نسخه الکترونیکی این آموزش نیازمند Login یا Register شما در سایت آکادمی مجازی باور مثبت می باشد

بازم بذارین اول با چند تا سؤال شروع کنیم، تا حالا از خودتون پرسیدید که چرا احساس بدی رو دارید؟ درحالی‌که میتونید احساس خوبی رو در زندگی تجربه کنید؟ تا حالا از خودتون پرسیدید گه واقعاً در این لحظه میشه حال خوبی رو داشت یا حال بدی رو؟ اصلاً چه چیزی تعیین میکنه که ما حالمون خوب باشه یا حالمون بد باشه؟

اولین قدم برای داشتن حس خوب اینه که خودتون رو بهترین و وفادارترین دوست خودتون بدونید و هرچی عشق و محبت بلدین رو به خودتون تقدیم کنید و همواره خودتون رو دوست داشته باشید و برای خودتون ارزش قائل باشید اولین تغییر اینه که خودتون رو بهترین دوست خودتون بدونید.

چون یه کم آدمای شکمویی هستیم مثال از تغذیه میزنیم فرض کنید برای انجام کار یا چندین کار بیرون از خونه هستید و نمیتونید به خونه برسید و گرسنه هستید خودتون رو به یک رستوران خوب یا ساندویچی خوب دعوت کنید بهترین غذایی که دوست دارید رو سفارش بدین و به خودتون بگید این پاداش اینه که تو بهترین و وفادارترین دوست من هستی و همواره سعی کنید خودتون تنها باشید.

قدم بعدی اینه که همواره با روی خوش و زبانی مهربون و لحنی دوستانه با خودتون صحبت کنید خب با مثال توضیح میدیم شما فرض کنید یه اشتباهی رو انجام دادین چه بزرگ چه کوچیک، خودتون رو تحقیر نکنید و به خودتون فحش ندین( با این کار شما اعتماد به نفس خودتون رو پایین میارید)،

در عوض به خودتون بگید دوست خوبم درسته اشتباه کردی و عمدی نبوده حالا به هردلیلی، اما از این اتفاق درس بگیر و یه کم حواست رو جمع کن که عملکرد بهتری از خودت به نمایش بزاری چرا که تو بهترین فردی هستی که من میشناسم(موفقیت های خودتون رو به یاد بیارید).

قدم بعدی برای داشتن احساس خوب این هست که خودتون رو در فضای منفی و تفکرات منفی قرار ندین، مثال زیاد داریم خودتون رو در جمع دوستایی که حرفای رکیک و به راحتی بهم دیگه بی احترامی میکنند قرار ندین،

یا در خلوت خودتون وقتی افکار شما به سمت منفی و بدبینی و ناخواسته ها میل پیدا کرد خودتون رو با یک موضوع دیگه سرگرم کنید مثلا یک کلیپ شاد و انگیزشی برای خودتون پلی کنید یا اگه میتونید مکانی که قرار دارید رو عوض کنید و در مورد موضوعاتی که به شما احساس خوب و حال خوب بهتری میدن تخیل کنید و باور کنید که به حال خوب میرسید.

می‌دونستی احساس خوب داشتن کاملاً اکتسابیِ و همهٔ حال خوب و حال بد دست خودمونه و هیچ‌کس و هیچ‌چیز نمیتونه روش تأثیر بذاره، شما همین الان همین لحظه در هر شرایطی از زندگیت که هستی با هر شرایط مادی و معنوی تموم چیزی که برای داشتن،

حال خوب و حال بد رو لازم داری آمادست، شاید الان بگی نه!این‌که در هر آموزش رایگان نکاتی رو که بهتون میگیم رعایت کنید، خیلی نکته مهمیه تا شمارو به اون نتیجه برسونه اما سؤال چیه: یه تمرین همین لحظه بعد از گفتن این تمرین وویس رو نگه دار  و انجام بده.

تمرین: همین حالا همین لحظه چه چیزهایی رو ازت بگیرن حس می‌کنی زندگیت بدتر شده و احساس بدتری در زندگیت تجربه می‌کنی؟ امیدوارم نوشته باشی و بعد ادامه این آموزش رو از سر بگیری. تموم چیزهایی که نوشتی اون مواردیِ که با دیدنشون و توجه بهشون میتونی،

حس بهتری رو در زندگی تجربه کنی ولی خوب چون ما اون موارد رو داریم فکر می‌کنیم که این همیشگیِ و جز بایدهای زندگیمون باید باشه، در صورتی که در واقعیت اینطور نیست اینا جز بایدها نیست اینا نعمت هایه که ما در زندگی داریم و بابت داشتنشون بایستی سپاسگزار باشیم، که در آموزش سپاسگزاری در مورد سپاسگزاری نکات خیلی مهمی رو بهتون گفتیم.

مواردی که داریشون اما نمی‌بینی پس احساس خوب در زندگی باعث اتفاقات خوب میشه و این یکی از بزرگ‌ترین قانون‌ها و رازهای دنیاست، که هرچقدر ما بتونیم این مورد رو بیشتر در زندگیمون حفظ کنیم درواقع داریم،اون شرایط رو که هم‌راستا با احساسمون باشه رو با سرعت بیشتری به سمت زندگیمون هدایت می‌کنیم،

وقتی احساس بدی داریم منتظر اتفاق خوبی نباشیم حال خوب و حال بد خیلی در زندگی روزمرهٔ ما مهم هستش و تعیین‌کننده نوع و کیفیت زندگی ماست.  پس به این موضوع احساس خوب و احساس بد توجه بیشتری ازین به بعد نشون بدیم و سعی کنیم که بیشتر به این موضوع بها بدیم و خودمونو توی حال خوب نگه داریم.

پس حستونو خوب نگه دارین و از هر چی که در همین لحظه هست یاد بگیریم لذت ببریم بهشون عشق بدیم و احساس خوب رو به خودمون هدیه بدیم، چون ما لایق بهترین‌ها هستیم و همیشه از لحظه‌لحظهٔ زندگیمون لذت ببریم و خودمونو درحال خوب نگه داریم. لذت‌های که ما الان داریم آرزو و حسرت خیلی‌هاست.

پس قدر داشته هامونو بدونیم و احساس خوب رو در تموم مراحل زندگی داشته باشیم، یادمون باشه عمر و گذر زمان همیشگیِ، پس اون رو طوری بگذرونیم که بتونیم از لحظه‌به‌لحظه زندگیمون به بهترین شکل ممکن لذت ببریم. که برای درک بیشتر میتونید آموزش زندگی زیباتر رو از بخش آموزش رایگان سایت اکادمی مجازی باور مثبت دریافت کنید:

برای احساس خوب داشتن نیازی نیست کارهای خاص یا عجیب‌ وغریبی انجام بدیم و خیلی ساده میشه این احساس خوب رو در خودمون ایجاد کنیم. دیدن فیلم‌هایی که احساس خوبی رو در شما به وجود میاره و یا خاطرات خوبی که شمارو خوشحال میکنه مطالب انگیزشی و  مثبت و سعی کنیم، خودتو در محیط مثبت قرار بدی و پادکست حال خوب و حال بد رو بارها و بارها گوش بده تا این احساس خوب رو بارها و بارها به خودت هدیه بده.

میتونین هر از گاهی به کوه یا طبیعت یا جنگل یا کنار رودخونه برید و ساعاتی رو با خودتون خلوت کنید و به چیزای خوب فکر کنین به افراد موفق، به روابط زیبا، به خودت، به خدای خودت، به زیبایی های طبیعت و جهان هستی و…برای داشتن حال خوب در طول شبانه روز با بچه‌های خردسال بازی کنید،

و سوای هر اتفاقی که افتاده تموم تمرکز خودتون رو، روی اون لحظه که دارین با یه کودک بازی میکنین بزارین و سعی کنین شاد باشین و لذت ببرین.. اگه موقعیت‌های بالا رو نداشتین استراحت کنین و بخوابین و سعی کنین حواستونو و تمرکز خودتونو روی یک موضوع که دوست دارین بزارین مثلاً،

دیدن یه مستند زیبا یا یه آموزش تخصصی که در اون فعالیت دارین یا هر چیز دیگه که خودتون بهتر میدونین استفاده کنین و حال خوب رو به خودتون برگردونین، پس خیلی ساده میشه دید که کارهای خیلی زیادی هست که میتونه احساس خوبی رو در زندگیمون ایجاد کنه

هرکسی بسته به علایق و سبک زندگی که داره، بایستی این موارد رو رعایت کنه اما نکته مهم این‌که بایستی کارها و عمل‌های ما مثبت باشه و این مورد توجیه نمیکنه که یک نفر دست به هر کاری بزن برای اینکه بتونه درزندگیش احساس بهتری رو تجربه کنه.

هرکسی در زندگی نگاه متفاوتی به احساس و زندگیش داره اما نگاهی که شاید باعث بشه هرکسی اون رو وارد سبک زندگیش کنه، احساس بهتری تجربه کنه این‌که ما بدونیم، مسائل و چالش ها همیشگیِ و در دنیای مادی اینا عادیه، اما این احساس توئه که آیندتو مشخص میکنه، نوع دیدگاهت به مسئله‌ها و زندگی الانت آیندتو مشخص میکنه که در آموزش حل مسئله به این مورد بیشتر پرداختیم:

اما برای اینکه ما بتونیم این رو بهتر از هر زمانی رعایت کنیم و وارد زندگیمون کنیم بدون اینکه بخوایم از کسی تبلیغ کنیم بهتره در طول روز هر لحظه احساس کردیم نیازه این سؤال‌هارو از خودمون بپرسیم در طول روز ببین چه احساسی داری و تمرکزت کجاس؟ پس تمرکزتو روی نقاطی بذار که از زندگیت لذت ببری،

این نقاط نقاطی بوده که از گذشته تا الان اونارو داری و داشتی فقط چون ما از بچگی بهمون یاد ندادن و یاد نگرفتیم که ما در لحظه، با طرز فکرمون انتخاب می‌کنیم تمرکزمون روی چه نقاطی از زندگی باشه،

لذت‌های زندگی یا رنج‌های زندگی؟ چرا یاد نگرفتیم؟ چون خانواده و گذشتگان ما نیز اینو یاد نگرفته بودن و چون تغییری در روند زندگی و مهارت فکر کردنشون ایجاد نکردن تمام اون الگو هارو به ما منتقل کردن،

پس ما اگه از این لحظه که فهمیدیم ما با طرز فکر و هدایت این موضوع تعیین‌کننده احساس خوب یا بدمون هستیم اگه هر حسی رو تجریه کنیم، مسئولیت اون حس با خود شخصه و بایستی از این لحظه به بعد مسئولیت احساسمون رو در زندگی به عهده بگیریم و این نیاز به یک درون قدرتمند داره،

و اگه تا ایجاد اومدی و این آموزش رو دنبال کردی. پس تو این قدرت رو داری پس همین حالا مهم‌ترین قدم زندگیت در تعیین احساست بردار، و اون این‌که مسئولیت احساست رو در زندگی به عهده بگیری و این مهم‌ترین کاریه که تو برای خودت میتونی انجام بدی،

به قول قرآن ما هر کاری که می‌کنیم به خودمون بر میگرده  پس اگه الان یاد گرفتی با یه تغییر کوچیک زاویه دیدت نسبت به زندگی، میتونی حستو بهتر کنی اگه این کارو نکردی تو به خودت ستم می‌کنی و کسی رو نباید مسئول بدونی چرا؟ چون همیشه میشه گفت نبوغ، ایده، خلاقیت،

در جاییِ که شخص احساس بهتری نسبت به زندگیش داره و یک ذهنیت شاد میتونه این کارهارو برای یک شخص انجام بده نه ذهنیتی که منفی بافه، و حس درونی بدی نسبت به خودش و زندگی داره پس ما یاد گرفتم با سؤال‌ها و پاسخ‌های در ذهنمون میتونیم به احساس بهتری برسیم.

فکر کردن، عزت ‌نفس، هدف‌گذاری، احساس خوب و… همه این‌ها مهارتِ که با تمرین به دست میاد پس ما در این آموزش‌ها، با این سؤال‌ها و تمرین‌ها در حال تمرین کردن برای رسیدن به این مهارت‌ها هستیم پس ساده از کنار این موضوعات نگذرید و بهشون پایبند باشید.

نکته مهم دقیقاً اینجاست که بایستی به این سؤال‌ها فکر کنیم و جواب بدیم کسی که بایستی کنترل کننده احساست باشه ماییم و هیچ‌کس دیگه ای، نمیتونه این کار رو برای ما بکنه اگه ما سعی نکنیم احساسمون رو کنترل کنیم و اون رو آگاهانه به سمت خوب شدن هدایت کنیم اونوق چه اتفاقی میفته؟

رسیدن به احساس خوب با تغییر زاویه دید هرکسی کاملاً امکان‌پذیر خواهد بود پس بایستی نگاهمون رو تغییر بدیم، و این تغییر با آموزش دیدن کاملاً امکان‌پذیر خواهد بود و اگه میخواید بدونید دارید به چی توجه میکنید نگاهی به زندگیتون بندازید. که به چیا سرگرم هستین؟

چگونه به احساس خوب برسیم

خیلی وقت‌ها چون ما نمیتونیم درخواست‌های اطرافیان رو رد کنیم خودمون رو سرزنش می‌کنیم و حس و حال بدی رو به خودمون منتقل می‌کنیم. پس برای اینکه بتونیم حال خوبی رو تجربه کنیم بایستی نه گفتن رو یاد بگیریم و اگه برای نه گفتن مشکل و مسئله دارین. ح

تماً روی عزت نفس و اعتماد به نفستون کار کنین که ما در دوره جامع عزت نفس و اعتماد به نفس و همچنین محصول درونی ارزشمند در مورد این موضوعات با شما به صورت کامل و تخصصی صحبت کردیم پیشنهاد میکنیم حتما درین دوره شرکت کنید و محصول درونی ارزشمند رو تهیه کنید.

 البته اگه میتونین به دوستان و عزیزانتون کمک کنید حتماً اینکارو انجام بدید اما آگه درخواستی داشتن که اون لحظه قادر به انجامش نبودید. خیلی راحت بگین که دیگه اون درخواست رو نده یا اینکه بعداً به ادن درخواست رسیدگی میکنین و در زمان دیگه میشه اون درخواست رو قبول کرد.

 همیشه و همیشه مقایسه کردن باعث میشه که یکسری تقاط ضعف و قدرت خودشو نشون بده اما نکته مهم دقیقاً اینجاس. چون ذهن گرایش به سمت منفی‌ها داره داخل مقایسه کردن نمیاد نکات مثبت رو مقایسه کنه در واقع ذهن میاد نقاط منفی رو در مقایسه‌ها به ما نشون میده.

و این طرز فکر و احساس رو به ما منتقل میکنه که ما ضعیف هستیم و همین که ما بدونیم ضعف داریم حس و حال بدی رو تجربه می‌کنیم. هیچ کسی کامل نیست و کامل نخواهد بود و این در حالیه که ما با هر چیزی که هستیم و داریم خوبیم و بایستی برای بهبود و خوب‌تر شدن خودمون تلاش کنیم. پس این رو یادمون باشه که برای داشتن حال خوب در قدم اول هر جایی لازم بود نه بگیم و در قدم دوم خودمون رو با کسی مقایسه نکنیم.

همیشه در زندگی به دنبال این بودم احساس خوب رو تجربه کنم اما از این مورد غافل بودم احساس خوب همیشه در کنار من بود و من اون رو ندیدم، احساس خوب میتونه هر چیزی باشه برای من آماده‌سازی همین آموزش در دل تاریکی شب برای شما یک احساس خوبه،

و پر از لذت اما این رو میشه با یادگیری به دست آورد، پس تا اینجایی که اومدی تعیین کن که درنهایت میخوای در تمام لحظه های زندگی احساس خوبی داشته باشی یا فقط به صورت موقت؟ همیشه گفتم احساس خوب داشتن در زندگی یک امر کاملاً طبیعیه اگر این رو در زندگیت تجربه نمیکنی پس حتماً غیرطبیعی زندگی می‌کنی.

اگر سؤالی یا دیدگاهی دارید میتونین در پایین همین آموزش در قسمت نظرات بپرسید که اگه نیاز به یک وویس تکمیلی بود اونو آماده و ارائه کنیم. امیدواریم این موضوع رو در حد قابل قبولی باز کرده باشیم. در هرجایی از زندگیتون هستین شاد و موفق و پیروز باشید
دوستتون داریم
در پناه حق
یا حق.

محصولات پیشنهادی

جدیدترین آموزش های رایگان 

بنام خالق زیبایی ها

دیدگاهم رو با شعری از سهراب سپهری آغاز می کنم :

شب آرامی بود
 می روم در ایوان،
تا بپرسم از خود

زندگی یعنی چه؟

مادرم سینی چایی در دست
گل لبخندی چید،
هدیه اش داد به من
خواهرم تکه نانی آورد،
آمد آنجا
لب پاشویه نشست
پدرم دفتر شعری آورد،
تکيه بر پشتی دادشعر زیبایی خواند،
و مرا برد،
  به آرامش زیبای یقین
با خودم می گفتم 
زندگی، 
راز بزرگی است که در ما جاریست
زندگی
فاصله آمدن و رفتن ماست
رود دنیا جاریست
زندگی ،
آبتنی کردن در این رود است
وقت رفتن به همان عریانی؛ که به هنگام ورود آمده ایم
دست ما در کف این رود به دنبال چه می گردد؟!!!
هیچ
زندگی،
وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند
شاید این حسرت بیهوده که بر دل داری
شعله گرمی امید تو را، خواهد کشت
زندگی
درک همین اکنون است
زندگی
شوق رسیدن به همان
فردایی است،
که نخواهد آمد
تو نه در دیروزی،
و نه در فردایی
ظرف امروز، پر از بودن توست
شاید این خنده که امروز، دریغش کردی
آخرین فرصت همراهی با،امید است
زندگی
یاد غریبی است که در سینه خاک
به جا می ماند
 زندگی،
سبزترین آیه، در اندیشه برگ
زندگی،
خاطر دریایی یک قطره، در آرامش رود
زندگی،
حس شکوفایی یک مزرعه،
در باور بذرزندگی،
باور دریاست در اندیشه ماهی، در تنگ
زندگی،
ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق
زندگی،
فهم نفهمیدن هاست
زندگی،
پنجره ای باز، به دنیای وجود
تا که این پنجره باز است، جهانی با ماست
آسمان، نور، #خدا، عشق، سعادت با ماست
فرصت بازی این پنجره را دریابیم
در نبندیم به نور،
در نبندیم به آرامش پر مهر نسیم
پرده از ساحت دل برگیریم
رو به این پنجره، با شوق، سلامی بکنیم
زندگی،
رسم پذیرایی از تقدیر است
وزن خوشبختی من،
وزن رضایتمندی ست
زندگی،
شاید شعر پدرم بود که خواند
چای مادر، که مرا گرم نمود
نان خواهر، که به ماهی ها داد
زندگی
شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم
زندگی
زمزمه پاک حیات ست، میان دو سکوت
زندگی،
خاطره آمدن و رفتن ماست
لحظه آمدن و رفتن ما، تنهایی ست
من دلم می خواهدقدر این خاطره را دریابیم.    
???

همینطور که در این شعر زیبا هم اشاره شده زندگی درک همین اکنون است، وقتی ما یاد بگیریم در حال زندگی کنیم
نه در گذشته
و
نه در آینده
میتونیم حس خوبمون رو حفظ کنیم
شاید شروع در لحظه حال زندگی کردن یک مقدار سخت به نظر برسه اما مثل کودکی که راه رفتن رو یاد میگیره ماهم میتونیم یاد بگیریم آروم آروم و با تمرین …
در گذشته زندگی کردن نتیجه ای جز حال بد، آه و افسوس، افسردگی نداره
و همیشه نگران آینده بودن هم ما رو مضطرب میکنه
راهی که خیلی به خود من کمک کرد و مطمئنا میتونه برای شما هم موثر باشه
دیدن نکات مثبته..
شکرگزاری .
با انجام این تمرین حس خوبی پیدا میکنیم
باید یاد بگیریم از اون چیزهایی که دارم لذت ببریم و حس خوبمونوبا بقیه تقسیم کنیم اینطوری زنجیره ای از حس خوب تشکیل میشه

حس خوب ساختنیه یاد بگیریم حس خوبمونو به شرایط به بیرون از خودمون گره نزنیم و این ما هستیم که با انتخاب هامون در هر لحظه اون رو به خودمون هدیه میدیم یا از خودمون دریغ میکنیم .

سپاسگزارم از استاد و تیم قدرتمندشون

پیروز و سعادتمند در دنیا و آخرت باشید?
                       

حال دلت که خوب باشد
همه دنیا به نظرت زیباست
حال دلت که خوب باشد
حتی می شوی همبازی بچه ها
و چقدر لذت دارد
که آدم حال دلش خوب باشد

حال دلتان تا همیشه خوب که حال خوب رو هدیه میدید به ما

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

آکادمی باور مثبت با 6 سال سابقه آموزش به انسان های مشتاق تغییر کمک می کند که به شناخت و درک عمیقی از خودشناسی برسند. کار اصلی ما آموزش خودشناسی و خداشناسی است.

برای اطلاع از جدیدترین دوره‌ها کارگاه‌ها و محصولات آموزشی و فروش‌های ویژه، همین الان ایمیل‌تان را وارد کنید تا به شما خبر بدهیم!


ایمیل شما:


به من اطلاع بده!

اینستاگرام ما

محصولات

آموزش رایگان

ورود/عضویت

در آموزش حال خوب چیست و چگونه به احساس خوب برسیم؟ به مباحث زیر می پردازیم:

تعریف حال خوب داشتن خیلی مهمه حال خوب یعنی از زندگیت لذت ببری و هر روز بیشتر به خواسته هات برسی و در زندگیت داشته باشیش و هیچ چیزی نتونه تورو ناراحت کنه موضوعی که می خواهیم به آن بپردازیم راههایی برای داشتن حال خوب من است.

با حال خوب داشتن میشه به همه چی رسید، چون اصلی ترین قانون جهان هستی و کائنات هست و با این قانون حال خوب میشه به خواسته و زندگی دلخواهت برسی و لازمه رسیدن به اهداف احساسات خوب داشتنه، و قدردان بودن است.

پس از الان بیایم روی حال خوب داشتن تمرکز کنیم، توضیحات صوتی درباره فایل آموزش حال خوب رو میتونید از طریق پلیر زیر بشنوید و لذت ببرید و این فایل صوتی رو حدالامکان چندین بار گوش بدین:

محتوای محدود شده. / فقط اعضا میتوانند این پست را ببینند

برای دانلود فایل صوتی و نسخه الکترونیکی این آموزش نیازمند Login یا Register شما در سایت آکادمی مجازی باور مثبت می باشد

div.userpro-awsm-pic {
margin-left: -48px;
top: -48px;
}

div.userpro-awsm-pic img {
width: 86px;
height: 86px;
}

div.userpro,
div.emd-main,
div.emd-filters,
div.userpro-search-results,
div.userpro-label label,
div.userpro input,
div.userpro textarea,
div.userpro select,
div.userpro-field textarea.userpro_editor,
div.userpro-msg-overlay-content,
div.userpro-msg-overlay-content input,
div.userpro-msg-overlay-content textarea,
div.userpro-notifier
{
font-family: iransanswebfanum-light;
}

div.userpro-702 {
max-width: 480px;
margin-left: auto;margin-right: auto;
margin-bottom: 30px;
}

div.userpro-702.userpro-nostyle {
max-width: 250px;
}

div.userpro-702.userpro-users {
max-width: 100% !important;
}

div.userpro-702 div.userpro-user {
margin-top: 15px;
margin-left: 30px;
margin-right: 30px;
}

div.userpro-702 div.userpro-user a.userpro-user-img {
width: 120px;
height: 120px;
}
div.userpro-702 div.userpro-user a.userpro-user-img span {
top: -120px;
line-height: 120px;
}

div.userpro-702 div.userpro-user div.userpro-user-link {
width: 120px;
}

div.userpro-702 div.userpro-user a.userpro-user-img,
div.userpro-702 div.userpro-user a.userpro-user-img span {
border-radius: 999px !important;
}

div.userpro-702 div.userpro-list-item-i {
width: 50px;
height: 50px;
}

div.userpro-702 div.userpro-online-item-i {
width: 30px;
height: 30px;
}

div.userpro-702 div.userpro-online-item {
border-bottom: 0px !important;
padding: 10px 0 0 0;
}

div.userpro-702 div.userpro-online-item img.userpro-profile-badge,
div.userpro-702 div.userpro-online-item img.userpro-profile-badge-right {
max-width: 14px !important;
max-height: 14px !important;
}

div.userpro-702 div.userpro-profile-img {
width: 80px;
}

div.emd-user {
width: 22%;
margin-left: 2% !important;
}
div.emd-user-img img{
width: 200px!important;
}

div.userpro-profile-img img,
div.userpro-pic-profilepicture img,
div.userpro-list-item-i,
div.userpro-list-item-i img,
div.userpro-online-item-i,
div.userpro-online-item-i img,
div.userpro-post.userpro-post-compact div.userpro-post-img img,
a.userpro-online-i-thumb img,
div.userpro-awsm-pic img,
div.userpro-awsm-pic,
div.userpro-sc-img img
{
border-radius: 0px !important;
}

چگونه به احساس خوب برسیم

برای دانلود فایل صوتی و نسخه الکترونیکی این آموزش نیازمند Login یا Register شما در سایت آکادمی مجازی باور مثبت می باشد

حال خوب، تاکنون از خودتون پرسیدید چرا احساس بدی را دارید در حالی که می توانید احساس خوبی در زندگی داشته باشید؟ چرا سپاسگزار نیستیم چرا خودمونو درگیر احساسات و حال بد قرار میدیم در صورتی که میشه خیلی راحت تمرکز و توجه رو از روی حال بد برداشت و روی حال خوب گذاشت اما نیازمند آموزش هست.

از خواب که بیدار میشی چند دقیقه توی رختخوابت به اتفاقای خوبی که میخوای در اون روز تجربه کنی تخیل کن و خودت رو در اون حالت تجسم کن که هستی و اتفاق افتاده و بعد بلند شو و آب سردی به سرو صورتت بزن تا انرژی در بدنت به جریان بیوفته و سیمای ظاهرت سرحال تر بشه،

یک موزیک بی کلام رو پلی کن که پر انرژی باشه و یک صبحونه مفصل برای خودت تدارک ببین و خودت رو به یک صبحانه داغ و خوشمزه دعوت کن و به خودت بگو چون تو ارزشمندی و تو لایق بهترین اتفاقات هستی و به خودت تعهد بده امروز رو با روی خوش؛ محبت و مهربونی رو به اطرافیانت هدیه بدی و با انرژی مثبت کاراتو انجام بدی،

همواره به خودت عشق بورزی و از خودت تعریف کن که تو بهترین و مهربون ترین و ارزشمندترین فرد در جهان هستی که میشناسی و همواره سعی کن که خودت رو به آرامش دعوت کنی و با خودت پر انرژی حرف بزن و خودت رو انسانی ببین که هدف داره و میخواد امروز رو با هدف داشتن حال خوب بگذرونه،

برای وعده ناهار اگه در اداره هستید یا در خونه یا هرجایی که خودتون بیشتر در جریان هستید از فرد مقابلتون سپاسگزاری کنید شاید بگید اگه تنها بودیم چیکار کنیم؟ خب از خودتون سپاسگزاری کنید و بگید ممنون که ناهار خوشمزه ی رو برای من تدارک دیدی و من از صمیم قلب از شما سپاسگزارم.

شما دوست عزیز میتونید از آموزش سریالی دریافت آسان احساسات نیروبخش رو از قسمت آموزش رایگان دریافت کنید و این آموزش رو همراه با آموزش احساس خوب میتونید احساسات خودتون رو کنترل کنید.

در این اموزش تعریف حال خوب یعنی – تکنیک حال خوب – راههایی برای داشتن حال خوب – روانشناسان حال خوب رو چی تعریف میکنند – حال خوب من – حال خوب کجاست رو باهم بررسی میکنیم تا به تعریف حال خوب یعنی چه، برسیم و از این راههایی برای داشتن حال خوب در زندگی استفاده کنیم با ما همراه باشید.

آیا می دانید که احساس خوب داشتن امری است کاملا اکتسابی؟ بله درست خوندین اکتسابیه و شما باید انتخاب کنین که انرژی خوب داشته باشید و همه ی حسو حال خوب و بد دست خودمان است و چیزی نمی تواند روی آن تاثیر بگذارد؟

تا زمانی که خودتون نخواید، کسی نمیتونه حالتون رو بد کنه؟ و ما در ادامه تکنیک حال خوب داشتن رو برای شما عزیزان توضیح میدیم شاید برا چند لحظه به صورت ناخوداگاه حالتون بد بشه و ناراحت باشید،

اما شما میتونید کاری کنید که به حال خوب برگردید و در حال بد و ناراحتی نمونید وقتی ما بتونیم روی خودمون مسلط بشیم خیلی سریع میتونیم به شرایط هموار و ایده ال خودمون برگردیم و دوباره از نقطه ی جدید با حال خوب شروع کنیم و ادامه بدیم.

شما همین الان با هر شرایطی که هستید با هر شرایط مالی و معنوی و با هر شرایط عاطفی و کاری تمام چیزی را که می تواند از زندگی لذت ببرید را دارید، و اگه روی خودتون شناخت داشته باشید میتونید با کوچیکترین موارد حال دلتون رو شاد نگه دارید و به قول معروف آب توی دلتون تکون نخوره میگی نه کلیپ زیر رو نگاه کن.

دیدی دوست عزیزم بدون هیچ وسیله ی بدون هیچ ابزاری فقط با خندیدن نه تنها حال خودشو بلکه حال جماعتی رو سر کیف آورد و هرکسی با هر مسئله ی ذهنی و روحی که داره،باهاش همراه میشه و این فقط نیازمند ذهنی خلاق هست.

که ما در آموزش خلاقیت تضمینی، روش های خلاق بودن همراه با تجسم رو کامل توضیح دادیم که برای درک بیشتر میتونید به این آموزش مراجعه کنید و خلاقیت خودتون رو بیشتر بارور کنین.

برای داشتن حال خوب چیکار کنیم سوالیه که اکثر دوستان از ما میپرسند که ما چندتا راهکار داریم که ابتدا عنواناشو لیست میکنیم و در ادامه هر عنوان رو کامل برای شما دوست عزیز توضیح میدیم که چطور به صورت عملی ازش استفاده کنید.

این آموزش حال خوب رو خیلی دوست دارم چون شنیدن اسم حال خوب انرژی خوب رو بهم منتقل میکنه و وقتی ذهنت بدونه داری در مورد حال خوب مینویسی، و توجه و تمرکز داری باهات همراه میشه و تموم خاطرات و تجارب و لذت های خوبی که ناشی از حال خوب هست رو برات لیست میکنه.

البته این همراهی ذهن مستلزم تمرین و کار کردن روی خودت هستش و باید خودتو بشناسی که در آموزش خودتو بشناس و خودسازی ما کامل این موارد رو بسط دادیم و به طور کاملا جزیی به این موضوعات پرداختیم.

حال خوب میتونه با خوندن یه کتابی که دوست دارین بدست بیاد یا با خوندن و شنیدن نوای قرآن یا دیدن یه فیلم سینمایی انگیزشی مثه در جستجوی خوشبختی، و یا رفتن خونه ی مادربزرگی پدربزرگی یا دیدن محله ی قدیمی که در اون زندگی کردین یا به هر روشی که خودتون سراغ دارید … بدست میاد.

حال خوب میتونه این باشه که در کنار پدر و مادرت یا همسرت یا دوستات باهم بگین و بخندین و خوش باشین حال خوب میتونه با سپاسگزاری بدست بیاد، حال خوب میتونه با ورزش کردن در رشته ی که دوست دارین بدست بیاد،

داشتن حال خوب با جزیی ترین مراحل و مباحث زندگی میشه بدست اورد، و همه ی این مثال ها برای اینه که بدونید توی حال خوب موندن زیاد هزینه بر نیست و با صرف توجه و کمی خلاقیت میتونید حال خوب رو به خودتون هدیه بدید.

مثلا اعضای تیم آکادمی مجازی باور مثبت هروقت شرایطی پیش میاد و کمی از انرژی و حوصلمون کاسته میشه دور هم جمع میشیم و درکنار خوردن یک فنجان قهوه با همدیگه دستاورد ها و مباحث موفقیت که بهش علاقه مندیم.

رو باهم مطرح میکنیم و دوباره انرژی لازم رو برای ادامه مسیر کاریمون کسب میکنیم و پر نشاط تر و مصمم تر و قاطع تر به هدفمون مینگریم و در راستای رسالتمون قدم بر میداریم و این روش میتونه برای هرکسی،

و هر گروهی و تیمی اختصاصی باشه و مهم اینه که به هر روشی که خودتون سراغ دارید، این احساس خوب رو در کنار حال خوب داشتن به خودتون هدیه بدین و منتظر اتفاقات عالی زندگیتون که ناشی از حال خوب داشتنه باشید.

داشتن حال خوب زندگی به خودت و افکارت و باورات بستگی داره برای اینکه ساعاتی که حال خوب داری بیشتر بشه مطمئنا باید بیشتر رو ذهنت و افکارتو باورات کار کنی، و هر فکری رو به ذهنت راه ندی.

ما همیشه میگیم که شما برای جسمتون و سلامتیتون هر غذایی نمیخورید هر ماده ی غذایی رو با هر کالری میل نمیکنید و خیلی سختگیرانه به خونوادتون گوشزد میکنید که فلان مورد رو رعایت کنن و به سلیقه شما احترام بزارن،

و غذایی که باب میلتون هست رو با اون کیفیتی که دوست دارید برای شما طبخ کنن اما هیچوقت نشده که روی ورودی های ذهنمون این فیلترارو قرار بدیم چرا ما روی چیزایی که میبینیم و میشنویم کنترلی نداریم؟

و واکنشی از خودمون نشون نمیدیم؟ واقعا چرا؟ چرا برای خوردن یک بستنی به فلان مغازه خاص مراجعه میکنید؟ یا برای غذای مورد علاقتون به فلان رستوران و فلان فست فود مراجعه میکنید؟ اما برای داشتن حال خوب با افرادی که میشناسید مراجعه نمیکنید؟

کنترل ذهن یکی از ابزارای مهم حال خوب داشته هرکدوم از ما مواردی رو سراغ داریم که طرف خودش میدونه افراد دور ورش انسان های نرمالی نیستن و همواره انرژی منفی و احساس بد رو بهش تزریق میکنن، اما بدلایلی که فقط خود شخص که شاید کمبود عزت نفس و اعتماد به نفس ترسیدن یا هزاران حرف و حدیث دیگه خودشو درون محیط احاطه میکنه.

هر شخصی روی ورودی هاش هیچ کنترل و عکس العملی از خودش نشون نمیده و آخر شب که به خونه بر میگرده میگه نمیدونم چرا سرم درد میکنه اعصابم خورده حوصله ندارم و خیلی موارد دیگه که شاید ندونی چرا! اما من میخوام بهت بگم تو خودتم میدونی چرایی این قضیه رو ولی با خودت رو راست نیستی.

دوست عزیز تموم حال خوب و احوال خوب ما نیازمند محافظت و کنترل هست مثل یک باغچه نقلی تر و تمییز که وقتی میبینیش حالت خوب میشه، اما نکته ی که وجود داره اون باغبون اون باغچه رو با اون ترو تمییزی نگه داشته است،

پس برای داشتن باغچه ی افکار و حال خوب باید باغبون خوبی باشیم و به باورامون همیشه مراجعه کنیم و باورایی که حس و حال بد رو به ما هدیه میدن، از خودمون دور کنیم و باورای مثبت و سازنده رو جایگزین باورای غلطمون کنیم.

حال خوب این روزهای من بخاطر اینه که من کنترل ذهن رو بلدم به خوبی ذهنمو کنترل میکنم چون کنترل ذهن مهم ترین کاری است که هر انسانی باید بلد باشه مهم نیست چه دین و آیین و مذهبی داری، مهم نیست توی چه وضعیت و شرایطی الان قرار داری از الان شروع کن و کنترل ذهن رو یاد بگیر اگه بلد نیستی چطور این کار رو انجام بدی میتونی کارگاه آنلاین کنترل ذهن رو تهیه کنی.

چگونه به احساس خوب برسیم

هر کسی رو به جمع دوستانت راه ندی چون تاثیر پذیری افکار دیگران در ما خیلی زیاده، و تعداد کمی میتونن مسلط باشن به خودشون البته هرکسی که روی خودش کار کنه در نهایت به این قدرت میرسه که هیچ کسی نمیتونه تحت تاثیرش قرار بگیره .

برای اینکه درین مسیر قرار بگیریم از خدای خودمون بخوایم که مارو درین مسیر قرار بده و همواره احساس خوب همراه با حال خوب داشته باشیم و این نیازمند توکل بر خدای یکتا و بی همتاست و در گام بعدی انتخاب کنیم که همواره حال خوب داشته باشیم،

یه روز از رامبد جوان پرسیدن تو چیکار میکنی برای اینکه همیشه میخندی و انرژی داری؟ گفت من انتخاب کردم حالم خوب باشه و حال خوب این روزام بخاطر تصمیمی هست که گرفتم که همواره شاد باشم و بخندم و از زندگیم لذت ببرم.

دوست من با هر شرایط بدی که داری و ناراضی هستی به خدای خودت ایمان داشته باش خدایی که یونس رو در زیر آب، یوسف رو در زیر زمین و نوح رو بر روی آب و محمد رو در غار از گزند مسائل و رخدادای ناگوار حفظ کرد.

همون خدا تورو در تموم مسیر زندگی از گزند مسائل و مشکلات حفظ خواهد کرد و تیم آکادمی مجازی باور مثبت به داشتن همچین خدایی همیشه به خودش بالیده و می بالد و همواره ازین نیرو در درون خودش برای غلبه برا مسائل پیش رو در زندگی استفاده میکنه.

خدایی که ارباب تموم مخلوقات جهان هست خدایی که تموم ملکوت تحت اختیار کامل و گوش به فرمان او هستن و در سوره الرحمان به زیبایی میگه که خورشید و ماه رو حساب کتابه گردششون، تموم ستارگان و سیاره ها و مشتقاتشون در حال ستایش و سجده او هستن

و آسمون رو رفعت و بزرگی و بسط داده و روی حساب و میزان و ترازو قرار داده، ماهم بدونیم که همون خدایی که این همه نعمت رو مسخر ما کرده قدرشناسش باشیم و هر صبحگاه و هر شامگاه به درگاهش سجده شکر بجا بیاریم،

و به خودمون ببالیم برای داشتن همچین خدایی، خدایی که آسمون با این همه وسعت رو برای ما بنا کرده و ستونی درون قرار نداده چقد مهندسی زیبایی برای خلق، آسمون انجام داده آسمونی که شبهاشو دوست داری زل بزنی به ستاره هاش!

مهتابی که مثه اباژور تموم تاریکیارو روشن کرده و خیلی زیبایی خاصی همراه با آرامش رو به ما انسان ها هدیه میده چقد این جملات به انسان حال خوب رو هدیه میده و بسیار موارد بیشتر ازین رو میتونید به قرآن کریم مراجعه کنید و ببینید چقد هنرمندانه و با تشبیهات و مثال های زیبا این موارد رو بیان میکنه.

خیلی جملات و ادبیات خاصی داره قرآن کریم و تنها کتابی هست که هیچ وقت از خوندن و شنیدن آیاتش سیر نمیشم چقد زیباست چقد پر مفهوم چقد ساده چقد روان، چقد حکیمانه خداوند با انسان صحبت میکنه،

بازم خدارو سپاسگزارم که خدایی با این همه زیبایی و بخشش و مهربونی دارم و هرموقعه بخوام بدون هیچ نوبت و وقت قبلی، میتونم به ملاقاتش برم و باهاش خلوت کنم و حال خوبی که بهم هدیه میده این ارتباط رو به جرئت میشه گفت که،

هیچ کسی حتی پدر و مادر برادر و خواهر اقوام آشنایان به ما نخواهند داد با تلاش و تمرکز بیشتر و قراردادن خود در محیط شاد و افراد مثبت اندیش شما هم حالتون خوب میشه و همیشه احساس عالی دارین و باید همیشه روی خودتون کار کنین.

داشتن حال خوب مستلزم فیلتر هستش و روی زندگیتون فیلتر بگذارین روی دوستاتون روی رفت و آمد های خونوادگیتون روی اشناهاتون رو همسایه هاتون و یا همکاراتون ، در کل با هرکسی که احساس خوب به شما نمیده زیاد نشست برخاست نکنین.

روی داشتن حال خوب پافشاری کنین و خودتونو در محاصره افراد شاد و موفق و ثروتمند قرار بدین با این کار هم حال خوب و هم ثروت و هم اعتماد به نفستون رو بالا میبرین بعضی از افراد هستند که می گویند ما در زندگی چیزی را نداریم که بخواهیم از آن لذت ببریم

همین لحظه شما می توانید بنویسید که چه چیزهایی در زندگیتان هست، که اگر ان را از شما بگیرند زندگیتان از چیزی که الان هست بدتر خواهد شد و احساس بدتری خواهید داشت؟ تمام چیزهایی که می نویسید چیزهایی است که با داشتن آن و توجه به آن احساس خوب رو داشته باشید،

چیزی هایی که شما دارید پس احساس خوب در زندگی باعث اتفاقات خوب می شود. یادتان باشد که موفقیت، ثروت، ایده و نوآوری زمانی می آیند که ما احساس خوب رو داشته باشیم وقتی احساس بدی داشته باشید اتفاق خوبی برای شما نمی افتد،

پس حس خوبی همیشه داشته باشید و از هر چیزی که در زندگیتان دارید لذت ببرید لذت هایی که ما الان داریم آرزو و حسرت خیلی ها است، پس قدر داشته هایمان را بدانیم و احساس خوبی را در تمام مراحل زندگی داشته باشیم و یادمان باشد که عمر و گذر زمان همیشگی هست، و مسائل و چالش ها همیشگی است و این احساس و نوع دیدگاه شما به آن مسئله آینده شما را تعیین می کند.

ما انسان‌ها موجوداتی هستیم که اختیار و انتخاب داریم و میتونیم تموم جنبه‌های درونی و بیرونی زندگیمون رو انتخاب کنیم و یکی از این موارد همین حال خوبیه که داریم اما شاید این موضوع پیش بیاد که الآن برای داشتن حال خوب بایستی چیکار کرد؟

برای اینکه بتونیم حس و حال خوبی رو در زندگی تجربه کنیم یکی دیگه از کارهایی که میشه کرد دیدن نعمت هایه که ما در زندگی داریم هر نعمتی رو که ما در زندگی داریم دلیل بر این نمیشه که بقیه انسان‌ها هم این نعمت هارو داشته باشن،

در واقع هرکسی در زندگی یکسری نعمت‌ها داره که احتمالاً بقیه افراد از داشتن اون محروم هستن برای مثال همین سلامتی که ما داریم و خیلی ساده از کنارش رد میشیم افرادی هستن که برای داشتن همین سلامتی که ما داریم،

حاضر هستن همه چیزشونو بدن تا سلامتی مارو داشته باشن اما ما خیلی راحت از کنار اونا رد میشیم و اگه ما بیایم این نعمت‌ها رو در زندگیمون ببینیم اونوقت میتونیم با دیدن همین نعمت‌ها حس و حال خوبی رو تجربه کنیم.

پس برای داشتن حال خوب در زندگی بهتره که ساده از کنار هر نعمتی که دارین چه معنوی و چه مادی راحت رد نشین و با توجه کردن و تمرکز گذاشتن روی این نعمت‌ها زندگیتون رو با حس و حال خوبی ادامه بدید.

در آموزشی که درباره سپاسگزاری آماده‌سازی کردیم در مورد این موضوعات صحبت کردیم اما میخوایم این رو باز تکرار کنم که ما بایستی وقتی نعمتی رو در زندگی می‌بینیم و میخوایم بابت داشتن اون شکرگزاری کنیم،

باید حس حال خوبی رو تجربه بکنیم درواقع احساس کنیم که با داشتن این نعمت زندگی الآن ما زندگی خوبیه و در قدم بعدی با تلاش‌ها و باورهای مثبت و درستی که می‌سازیم میتونیم این زندگی رو بهتر کنیم.

راههایی برای داشتن حال خوب رو میشه نام برد اما دو تا نکته برای اینکه توی زندگی حالتون بهتر باشه و من همیشه این دو تا نکته رو به بچه‌ها یا کسایی که با هم در ارتباطیم میگم که در ادامه این دوتا تکنیک حال خوب رو باهم بررسی میکنیم.

حس خوب یعنی درک ارزش و سعی کن توی زندگی حست رو تخلیه کنی، عادت بدی که داریم آینه مثلاً اگه قراره ناراحت باشیم اگه قراره غصه یک چیزی رو بخوریم از صددرصد ۸۰ درصد اون رو می‌خوریم و ناراحتی بکنیم ۲۰% رو میذاریم و اون ۲۰ درصد در بلند مدت هم شما رو اذیت میکنه،

آقا اگه قراره ناراحت بشی سر یه موضوعی تموم ناراحتیت رو یک روز، دو روز، یه هفته یا هر چقدر زمان برد اون ناراحتیت رو تخلیه کن، اگه قراره غصه بخوری غصه بخور نزاریه کوچولو ازش بمونه که توی ادامه روند زندگیت همون یه کوچولو تأثیر میزاره رو اون حالی که داری و می‌تونه خیلی راحت حالت رو بهم بریزه این نکته خیلی مهمه و من به همه بچه‌ها میگم این رو رعایت کنید

اگه قراره عزاداری کنی ناراحت باشی، ناراحت باش که در ادامه زندگی اگه خواستی حس خوبی رو تجربه کنی یا تمرکزت رو بزاری روی موضوعاتی که حال خوبی بهت میده مثلاً یه تفریح رفتی میخوای لذت ببری تو اون غمه، اون غصه و اون حس بده باهات نباشه،

پس این نکته رو یادتون باشه اگه قراره برای یه چیزی ناراحت باشی تا اونجایی که میدونی‌تخلیه میشی ناراحت باش و بعد بیا سراغ ادامه و بیا تمرکزت رو روی موضوعاتی بزار که حس خوبی بهت میده و تورو به حس خوب میرسونه،

که در محصول چگونه از مسیر موفقیت لذت ببریم کامل این مباحث رو باز کردیم که چیکار کنیم که بتونیم در زندگی با داشتن حس خوب داشتن رو تجربه کنیم، و همواره فردی پر انرژی و پر از احساس خوب باشیم.

نه گفتن چرا به من کمک میکنه حالم خوب بشه؟ مثلاً یک نفر به من زنگ میزنه آقا بیا بریم این کار رو انجام بدیم یا بریم یک جایی، حالا من توی این برهه زمانی کار دارم یا مثلاً مهمون دارم یا یک جای دیگه قرار گذاشتم.

توی رودربایستی گیر میکنم و میگم باشه، اگر تو بگی باشه میری اونجا و توی اون لحظه هم داری خودخوری می‌کنی هم از اون ور کاره‌ات مونده و کل زندگی و پروسه زندگیت سر یه نه گفتن بهم می‌ریزه و نمیتونی اون لحظه زندگی کنی بعد برمیگردی همش غصه اون موضوع رو می‌خوری که در ادامه معنی رودربایستی رو باهم از نظر فرهنگ لغت مرور میکنیم.

این واژه پارسی در اصل ” رو در رو بایستی” بوده که لزوم رو در رو شدن با دیگران را می رسانده، اصطلاحآ به کسانی گفته می شد که از این کار به دلایلی پرهیز می کردند، یعنی با رو در رو بایستی مشکل داشتند؛ به عبارت دیگر ‘رودررو بایستی’ داشتند… استفاده مکرر از این چند کلام پی در پی، به تدریج نزد عوام آنرا به “رودروایسی ” تبدیل کرد!

نه گفتن توی زندگی برمیگرده به عزت نفس و اعتماد به نفس که ما باید بیایم روش کار کنیم یک موضوع کاملاً درونیه و نه گفتن رو یاد بگیریم به بچه‌ها میگم نه گفتن به یک قدرت که هر کسی باید بیاد یاد بگیره نه به این دلیل که بتونیم همه جا در قدیم به این دلیل که توی اون موقعیتی که باید نه بگیم، نه بگیم و اگه میتونیم یه کاری انجام بدیم، انجام بدیم.

برای درک بهتر نه گفتن و داشتن حال خوب یعنی داشتن عزت نفس و اعتماد به نفس بالا که هرچی بتونید مهارت و شناخت خودت رو بالاتر ببری حال خوب بیشتری رو تجربه میکنی چون دیگه به چیزایی که تورو اذیت میکنه یا بهت صدمه میزنه اهمیت نمیدی،

که با تهیه محصول دوره جامع عزت نفس و اعتماد به نفس به این درجه میرسی با کارکردن و انجام تمرینات بسیار پر انرژی و پر آگاهی شما به شخصیت دلخواهتون تبدیل میشید و دیگه از اینکه خواسته هاتون رو ابراز کنید یا حرف دلتون رو بخواید بزنید هیچ ترس و واهمه ی نخواهید داشت.

برای اینکه چگونه نه گفتن را بیاموزیم یکی از کارهایی که میشه کرد اینه خارج از چهارچوبی که میتونی کار انجام نده یا مثلاً یه نفر میاد یک چیزی از ما میخواد نمیتونیم نه بگیم بازم اون حس بد رو بهمون منتقل می‌کنیم اگه نه گفتن را یاد نگیریم هم حس حالمون بد میشه هم آرامش مون به هم میخوره،

هم خیلی وقتها به رابطه ضربه میخوره، یه وقت‌های یه نفر یه چیزی از من میخواد بهش میگم نه و میگم به این دلیل من نمیتونم این کار رو انجام بدم حالا یه کوچولو ناراحت میشه و بعد با اون موضوع کنار میاد.

اما اگر بگم آره و نتیجه خوبی از اون آره نگیرم اون رابطم قطعاً به چالش میخوره، پس توی زندگی یاد بگیرید نه بگید اگه این دوتا کار رو انجام بدیم توی زندگی میتونیم حس و حال بهتری رو تجربه کنیم و خیلی از اون موردهای که میاد به ما یه حس بد رو تحمیل می‌کنه و باعث میشه حالمون بد بشه رو از خودمون دور می‌کنیم.

خوشحالم که با شما همراه هستیم و خوشحال میشیم که با ما همراه بشید بهترین هارو از خدا براتون میخوایم این دوتا نکته توی ذهنم اومد و حس کردم می‌تونه خیلی کاربردی باشه و در عمل اگه پیاده سازی بشه کاربردی هست این دوتا نکته حتما در زندگیتون به کار بگیرید.

در طول روز ببینید چه احساس خوب دارید و تمرکزتان کجا می باشد، احساس و تمرکزتان را روی نکاتی بگذارید که از زندگیتان لذت ببرید تا اتفاقات خوبی برایتان بیفتد آن وقت مشکلاتتان تبدیل به فرصت های زندگیتان می شود هر جا هستند شاد، پیروز  و ثروتمند باشید یادتون نره که دوستتون داریم در پناه حق
یا حق.

محصولات پیشنهادی

جدیدترین آموزش های رایگان 

خدایا دوستت دارم واسه هرچی که بخشیدی همیشه این تو هستی که ازم حالمو پرسیدی بازم چشمامو میبندم که خوبیهاتو بشمارم. نمیتونم، فقط میگم خدایا دوستت دارم. تو دیدی من خطا کردم، دلم گم شد دعا کردم.
کمک کن تا نفس مونده به آغوش تو برگردم.
تو حتی از خودم بهتر، غریبی هامو میشناسی
نمیخوام، چتر دنیا رو که تو بارون احساسی….

حالم خیلی گرفته بود واقعا خیلی. و فقط می خواستم از این حال بد فرار کنم نمی تونستم. فایل صوتی حال خوب رو گوش دادم واقعا روم تاثیر گذاشتم و حداقلش فهمیدم می تونم حالمو خوب کنم اصلا بنظرم حس و حال دقیقا نشون میده به طور خودآگاه یا ناخوآگاه به چی داری توجه می کنی. اگه حالت بده یعنی به اتفاقات بد داری توجه می کنی و برعکس.
واقعا سپاس گذارم ی دنیا ممنون🙏

دقیقا ما اگر بتونیم با وقت گذاشتن رو خودمون و شناخت درونمون به یک درک درست از خودمون برسیم اونوقت میتونیم در شرایط مختلف بهتر به خودمون کمک کنیم
امیدوارم از اگاهی های داخل این آموزش به بهترین شکل ممکن در زندگی استفاده کنید

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

آکادمی باور مثبت با 6 سال سابقه آموزش به انسان های مشتاق تغییر کمک می کند که به شناخت و درک عمیقی از خودشناسی برسند. کار اصلی ما آموزش خودشناسی و خداشناسی است.

برای اطلاع از جدیدترین دوره‌ها کارگاه‌ها و محصولات آموزشی و فروش‌های ویژه، همین الان ایمیل‌تان را وارد کنید تا به شما خبر بدهیم!


ایمیل شما:


به من اطلاع بده!

اینستاگرام ما

محصولات

آموزش رایگان

ورود/عضویت

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

یکی از اعضای محترم سایت سوال پرسیده بودند که «آیا فقط با داشتن احساس خوب می توانیم به اهدافمان برسیم؟» شاید این سوال به نظر بدیهی برسد ولی سوال خیلی هاست، مخصوصا این سوال از زمانی اهمیت پیدا کرد که خانم «راندا برن» فیلم راز را منتشر کرد؟

اگر فیلم راز را دیده باشید متوجه می شوید که موضوع اصلی فیلم، داشتن افکار و احساسات خوب است و در فیلم هم توسط اساتید مختلف بارها و بارها به این موضوع اشاره شده است که هر چقدر ما افکار و احساسات خوبی داشته باشیم، به خواسته های بیشتری می رسیم، آیا واقعا کل ماجرا فقط داشتن احساسات خوب است؟ اجازه بدهید با یک مثال توضیح بدهم.

یک جوان را در نظر بگیرید به نام آرش که به تازگی خدمت سربازی اش را تمام کرده است و بعد از چند روز استراحت تصمیم می گیرد برای خودش شغلی پیدا کند و وارد بازار کار شود و صد البته که به دنبال درآمد هم هست، آرش قبلا چند کتاب راجع به موفقیت و دستیابی به هدف مطالعه کرده بود و می داند که لازم است هدفی انتخاب کند و تلاش کند به آن برسد. یک برگه برمی دارد و در آن سوالاتی از خود می پرسد مثلا:

بعد از کلی فکر کردن، سوال پرسیدن و جواب دادن به این نتیجه می رسد که دوست دارد در یک شرکت بزرگ مشغول به کار شود و تخصص های لازم را یاد بگیرد و حتی در آینده شرکت خودش را راه اندازی کند. پس هدفش مشخص شد «استخدام در یک شرکت بزرگ، کسب تخصص و تجربه های لازم و بعد راه اندازی شرکت شخصی خودش» آرش از اینترنت آدرس یک شرکت بزرگ را پیدا میکند، آن را یادداشت کرده و تصمیم می گیرد فردا صبح اول وقت به آن شرکت برود و درخواست استخدام دهد.

چگونه به احساس خوب برسیم

آرش صبح روز بعد به آن شرکت رفت و با مسئول مربوطه شرکت صحبت کرد و درخواست استخدام داد، مسئول آنجا به آرش گفت فعلا استخدام ندارند و باید صبر کند البته هیچ قولی هم به او نداد و گفت ممکن است تا چند ماه دیگر حتی تا یک سال دیگر هم نیاز به افراد جدید نداشته باشند. آرش بعد از شنیدن جواب رد به کلی به هم ریخت و کمی هم ناامید شد راستش انتظار نداشت چنین جوابی بشوند اما با این حال خودش را جمع و جور کرد و به خود گفت، حالا فقط یک شرکت که وجود ندارد بلکه چندین شرکت در این زمینه وجود دارد به هر حال یکی از آنها مرا استخدام خواهد کرد.

بعد از آمدن به خانه و کمی استراحت پشت میز کامپیوترش نشست و از اینترنت چند شرکت دیگر را پیدا کرد و آدرس آنها را یادداشت کرد. روز بعد به آن شرکت ها رفت، آنها هم جواب رد دادند، هر کدام دلایل خودشان را داشتند، بعضی فعلا استخدام نداشتند، بعضی دیگر استخدام داشتند ولی نیاز به نیروی متخصص داشتند و بعضی از شرکت ها هم دنبال افراد با سابقه بودند.

آرش کم کم داشت کلافه می شد و با خود می گفت این دیگر چه مسخره بازی است، خب اگر یک نفر در جایی استخدام نشود چطوری می تواند سابقه کار داشته باشد، این داستان کاریابی هم مانند آن سوال معروف است که می گوید «اول تخم مرغ به وجود آمده یا مرغ؟» با این حال خودش را دلداری می داد و به خودش می گفت زود است که ناامید شود، به هر حال در یکی از این شرکت ها استخدام خواهد شد، حالا شاید کمی زمان ببرد.

روز بعد دوباره به چند شرکت دیگر سر زد ولی آنها هم مانند شرکت های قبلی جواب منفی دادند یا شرایطی را می خواستند که آرش نداشت و آرش هم هر بار که جواب منفی می شنید بیشتر احساس ناامیدی می کرد کم کم به جایی رسیده بود که داشت باورش می شد که نمی تواند به هدفش برسد.

چند روز دیگر هم گذشت ولی همچنان کاری پیدا نکرده بود و این موضوع حسابی داشت کلافه اش می کرد. تصمیم گرفت یک روزنامه همشهری بخرد و از طریق آگهی های آن به دنبال کار باشد، همین کار را هم کرد ولی این روش هم جوابی نداد، حتی رزومه تهیه کرد و به شرکت ها ایمیل کرد به این امید که جوابی از آنها بگیرد و خلاصه هر روشی که به ذهنش می رسید را امتحان کرد ولی نتیجه همان بود. حالا دیگر بیشتر از یک ماه از این جریان گذشته بود و او همچنان دنبال کار بود و نه تنها هیچ کاری پیدا نکرده بود بلکه کلی هم بابت رفت و آمد هزینه کرده بود .

چندماه دیگر هم می گذرد ولی آرش کار مورد نظرش را پیدا نمی کند، حالا دیگر کار به جایی رسیده است که به دنبال کار هم نمی رود کاملا امیدش را از دست داده است و باورش شده است که کار مورد نظرش را هرگز پیدا نخواهد کرد. یک روز در خیابان دوستش احمد را می بیند، بعد از کلی احوال پرسی و خوشحالی و یاد قدیما کردن، احمد از او می پرسد خدمت سربازی ات چه شد؟ آیا تمام کردی؟ الان چه کاری انجام می دهی؟

آرش هم کل ماجرا را برای احمد تعریف می کند، اینکه چقدر به دنبال کار بوده و در این راه چقدر هزینه کرده و چقدر ناامید شده، انگار سفره دلش تازه باز شده بود کلی با احمد درد و دل کرد، احمد هم وقتی متوجه شد کاری از دستش بر نمی آید گفت: اصلا بیا چند روز این ماجرای کاریابی را کنار بگذار و به جایش برویم به یک مسافرت چند روزه و کلی لذت ببریم، تو هم مشغول به کار نیستی که نیاز به مرخصی گرفتن داشته باشی. آرش هم بعد از کمی فکر کردن با اکراه قبول کرد و تصمیم گرفت چند روزی به مسافرت برود مخصوصا اینکه توی این مدت حسابی روحیه اش را از دست داده بود.

روز بعد آرش و احمد راهی شمال شدند، در بین راه از جاده چالوس، از مناظر اطراف، طبیعت و کلی چیزهای دیگر لذت بردند و وقتی هم که به شمال رسیدند کلی به آنها خوش گذشت، غذا درست کردند، شنا کردند، کنار ساحل قدم زنند، عکس انداختند، سلفی گرفتند و خلاصه یک دلِ سیر لذت بردند و بعد از چند روز که حسابی خوش گذرانده بودند راهی خانه شدند.

هوا دو سه ساعتی بود که تاریک شده بود آرش وقتی به خانه رسید متوجه شد مهمان دارند، عمو و خانواده اش بود که بعد از مدتها به دیدنشان آمده بودند، بعد از سلام و احوال پرسی و خوش آمد گویی، عموی آرش از او پرسید خب چه خبر آرش جان، چه کارا می کنی و الان کجا مشغولی؟

آرش هم جریان کاریابی اش را برای عمویش تعریف کرد، عموی آرش هم در جواب گفت خب چرا سراغ من نیامدی، من دوستان زیادی دارم که در شرکت های بزرگ دارای سِمت های مهمی هستند، می توانم تو را به آنها معرفی کنم و همان لحظه به یکی از دوستانش زنگ زد و آرش را به او معرفی کرد. سپس به آرش گفت فردا صبح برو به این آدرس، پیش آقای رحیمی و بگو که از طرف من آمده ای و او خودش می داند چه کار کند.

صبح روز بعد آرش به آن آدرسی که عمویش داده بود رفت و آقای رحیمی را ملاقات کرد و یک ساعت بعد هم مشغول به کار شد. داستان ما تمام شد

این داستان ساده و بدیهی می تواند تحلیل های زیادی داشته باشد ولی در اینجا فقط به موارد مهم اشاره می کنم.

اهداف گروه اول

برای من بارها و بارها پیش آمده شاید برای شما هم پیش آمده باشد؛ وقتی یک هدفی انتخاب می کنیم مخصوصا اگر آن هدف را فقط به خاطر اینکه چون هدف درستی است انتخاب کرده ایم نه به خاطر اینکه آن هدف را دوست داریم و بدتر از آن اگر در شرایط احساسی خوبی نباشیم، انگار هر کاری که برای رسیدن به این هدف انجام می دهیم، هیچ تاثیری در رسیدن به این هدف ندارد و حتی به اندازه یک سر سوزن پیشرفت نمی کنیم.

برای من که خیلی پیش آمده یک هدفی انتخاب کردم چون باید انتخاب می کردم، چون هدف درستی بود، چون چاره ی دیگه ای نداشتم و مجبور بودم که آن را انتخاب کنم، چون متعهد بودم و باید به تعهدم عمل می کردم و خیلی از این چون های دیگه.

به جرائت می توانم بگویم که به خیلی از آن اهداف نرسیدم و اگر هم رسیدم مجبور شدم به اندازه چند برابر مورد نیاز برای آن اهداف تلاش کنم و زحمت بکشم و خیلی مواقع هم وقتی به آن اهداف می رسیدم برایم دیگر هیچ لذتی نداشت حتی با اینکه موفق شده بودم ولی احساس برنده بودن نداشتم و گاهی هم از خودم می پرسیدم آیا این هدف واقعا ارزش این همه زحمت و تلاش را داشت؟

اهداف گروه دوم

از طرفی اهدافی هم داشتم که از همان اول نسبت به آنها احساس خوبی داشتم، دوست شان داشتم، دلم می خواست به آنها برسم، از روی عشق و علاقه انتخاب کرده بودم نه از روی اجبار، و نتیجه این می شد که به بیشتر آنها می رسیدم و از همان ابتدای کار تا رسیدن به هدف همش لذت بود حتی اگر سختی هم داشت اصلا فشاری از این بابت احساس نمی کردم انگار اصلا زحمتی نمی کشیدم و جالب تر از همه اینکه همه چیز خود به خود اتفاق می افتاد و دست به دست هم می داد که من به آن هدف برسم، هر چند من هم تلاش می کردم به آن هدف برسم اما چون از این تلاش لذت می بردم اصلا حس تلاش و زحمت سخت را نداشتم. (عرق جبین نبود!)

مطمئنا فرق اهداف گروه اول و دوم را متوجه شدید، در هر دو گروه، هدف انتخاب می کردم، برنامه ریزی می کردم و بعد تلاش می کردم که به آنها برسم و تنها تفاوتشان در داشتن احساس خوب یا نداشتن آن بود ولی نتیجه زمین تا آسمان، پس متوجه شدید که داشتن احساس خوب چقدر اهمیت دارد.

آرش چند ماه به دنبال کار مورد نظرش گشت، کلی زحمت کشید، تلاش کرد، هزینه کرد؛ ناامید شد، خون و دل خورد ولی در نهایت به نتیجه نرسید، اما فقط با یک تلفن عمویش شاغل شد آن هم در شرکتی که دوست داشت و در این میان نه سابقه، نه تخصص و نه خیلی چیزای دیگر اهمیت نداشتند.

داشتن احساس خوب مانند داشتن یک پارتی گردن کلفت است که فقط با یک اشاره می تواند خیلی از کارها را راست و رسیت کند و از روز ها، هفته ها و حتی ماه ها تلاش بی ثمر جلوگیری کند.

 

داشتن احساس خوب مانند این است که درون یک قایق موتوری پرسرعت هستید که به راحتی روی آب حرکت می کند و امواج هم تاثیری روی او نمی گذارند ولی اگر به جای داشتن احساس خوب ، احساس بد داشته باشید مانند این است که درون آب هستید و مجبورید همان مسافت را شنا کنید. مطمئنا تفاوتش را می توانید حس کنید.

پس تا اینجا متوجه شدیم که داشتن احساس خوب چقدر اهمیت دارد و باعث می شود چقدر راحت و با کمترین زمان و تلاش ممکن به اهداف و خواسته هایمان برسیم اما باید یک نکته مهم را در نظر داشته باشیم

همانطور که اشاره شد، آرش چند ماه به دنبال شغل مورد نظرش گشت اما موفق نشد ولی با یک تلفن عمویش توانست در کمتر از یک دقیقه کار مورد نظرش را بیابد و این را هم گفتیم که عموی آرش همان حکم داشتن احساس خوب است که می تواند کلی از کارها را اتومات و در کمترین زمان و با کمترین تلاش انجام دهد ولی باید به نکته هم اشاره کنیم؛

هدف آرش این بود که در یک شرکت بزرگ کار پیدا کند و بعد تخصص و تجربه های لازم را کسب کند و سپس شرکت خودش را راه اندازی کند، شاید عمویش بتواند با یک تماس برای او شغل خوبی پیدا کند ولی مطمئنا آرش برای اینکه به هدفش برسد نیاز دارد در آن شغل بماند؛ کار کند، یاد بگرید، تلاش کند، تجربه و تخصص کسب کند و همینطور پیشرفت کند که هیچ کدام از این کارها را عمویش برای او نمی تواند انجام دهد و این کاری است که خود آرش شخصا باید انجام دهد نه شخص دیگری به جای او.

پس فقط داشتن احساس خوب کفایت نمی کند، داشتن احساس خوب مانند داشتن یک پارتی گردن کلفت است که می تواند شما را سفارش کند تا راحت تر در مسیر اهداف خود قرار بگیرد و در آن پیش بروید اما نکته بسیار مهم این است که پیش رفتن با خود شخص شماست نه شخص دیگری.

داشتن احساس خوب ، انتخاب هدف یا هدف گذاری، نوشتن اهداف، توجه به آنها و موارد دیگری که در مقالات قبلی به آنها اشاره کردیم، همه آنها شرط های لازم و ضروری هستند ولی کافی نیستند، برای موفقیت و دستیابی به هدف نیاز به یک پکیجی دارید که شامل آنها شود نه اینکه به تنهایی فقط یک مورد (احساس خوب) را انتخاب کنید و انتظار محقق شدن هدف را داشته باشید. شاد و موفق باشید افشین محمدی

 

اگر سوالی در این زمینه داشتید و یا تجربه ای که به دیگران کمک می کند، لطفا در بخش نظرات زیر این مقاله بنویسید.چنانچه این مطلب برای شما مفید بود لطفا آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

نویسنده: افشین محمدی

منبع: مدیر هدف

شما می‌توانید آخرین مطالب ما را از طریق تلگرام و اینستاگرام نیز دنبال کنید. برای عضویت در کانال تلگرام و اینستاگرام مدیر هدف روی دکمه زیر کلیک کنید.

خیلی از متنتون خوشم اومد

مرسی

چگونه به احساس خوب برسیم

ممنون از لطفتون 🙂

سلام . من از گوگل اتفاقی اومدم اما جالبه برام 30 دقیقست اینجا دارم . با اجازتون اینجا برای دوستم تو واتس اپ فرستادم . ممنون

سلام ممنون و خوشحالم که مطالب سایت براتون جذاب و مفید بود. شاد و موفق باشید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

سایت مدیر هدف به منظور آموزش هدف‌گذاری، برنامه‌ریزی، افزایش بهره‌وری، اعتماد به نفس، عزت نفس و رسیدن به موفقیت ایجاد شده است.

مهمترین هدف ما ارائه آموزش‌های لازم به صورت ساده، کاربردی و قابل اجراست تا با صرف کمترین زمان و انرژی به اهدافتان برسید.

اطلاعات تماس:

تلفن: 44594714-021 و 63510641-021

آدرس ایمیل: info@modirehadaf.com

جهت دانلود دوره روی عکس زیر کلیک کنید

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مدیر هدف می‌باشد. فعالیت این سایت در زمینه آموزش موفقیت و پیشرفت شخصی می‌باشد.

وارد ناحیه کاربری خود شوید




Remember Me


Fill the forms below to register




لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.



در این مقاله قصد داریم مراحل رسیدن از احساسات منفی به احساس خوب را بررسی کنیم.

در مقاله ی قبل به درجه بندی احساسات پرداختیم و رده بندی ۲۲ گانه ی استر هیکس را بیان کردیم.

اگر بتوانیم همواره یا در اغلب اوقات احساس خود را خوب نگه داریم می توانیم به هر آنچه که می خواهیم برسیم.

بنابراین اینکه احساس خوب در ما غالب باشد بسیار مهم است.

گفتیم که آگاهی از درجه بندی احساسات خیلی می تواند در رساندن ما به احساس خوب کمک کند.

چگونه به احساس خوب برسیم

همین که بدانیم پله ی بعدیِ احساسی که در حال حاضر تجربه می کنیم چیست و خود را به آن برسانیم بسیار مفید است.

بنابراین در اینجا قصد داریم با فرض اینکه در بدترین حالت احساسی قرار داریم، مراحل رساندن خودمان به احساس خوب را بیان کنیم.

.

.

.

.

در مقاله ی رفع افسردگی با هدایت عاطفی گفتیم که افسردگی، ناامیدی، ترس و غم و اندوه بدترین احساس در درجه بندی احساسات است.

همچنین گفتیم از آنجایی که یک فرد افسرده امکان انتقال مستقیم از افسردگی به احساس خوب را ندارد باید پله پله به سمت آن حرکت کرده و اولین مرحله ای که باید تجربه کند، رسیدن به احساس خشم و عصبانیت است.

برای یک فرد افسرده، انتقال از افسردگی به خشم و عصبانیت یک پیشرفت خوب و موثر محسوب می شود.

بنابراین باید بتوانیم بعد از رسیدن از افسردگی به احساس خشم و عصبانیت مراحل بعدی را هم تا رسیدن به احساس خوب طی کنیم.

با توجه به این مسئله و با توجه به درجه بندی احساسات که در مقاله قبل ارائه دادیم، این مراحل می تواند به صورت زیر باشد:

۱- رسیدن از حالت افسردگی، غم و اندوه و ناامیدی به احساس خشم شدید یا نفرت.

مزیت نفرت نسبت به افسردگی این است که ما را از پوچی، انفعال و بی عملی نجات می دهد.

۲- برای رهایی از نفرت، احساس انتقام را در خود ایجاد می کنیم.

۳- برای رهایی از احساس انتقام، احساس عصبانیت را در خود ایجاد می کنیم.

۴- انتقال و حرکت از عصبانیت به شاکی بودن و سرزنش گری

۵- جایگزین کردن شک و تردید با شکایت و سرزنش

۶- تبدیل شک و تردید به عجله و بی صبری

۷- انتقال از عجله و بی صبری به امیدواری نسبت به آینده

۸- افزایش امیداواری و احساس مثبت نسبت به آینده، باورهای مثبت در ما می سازد

۹- در اثر افزایش باورهای سازنده و مثبت نگری رفته رفته به حالت عشق و نشاط رسیده و بابت تک تک نعمت هایی که از آن ها برخورداریم احساس شکرگزاری خواهیم کرد.

.

.

شاید این سوال برایتان ایجاد شود که چرا بر خلاف تعداد احساسات که ۲۲ مورد بود، تعداد مراحل رسیدن از احساسات منفی به احساس خوب ۹ مرحله است؟

مسئله این است که هر چند یک فرد افسرده نمی تواند در یک مرحله احساس خود را خوب کند، اما نیازی به اینکه تک تک احساسات را در مسیر رسیدن به احساس خوب تجربه کند هم نیست.

می توان بدون اینکه احساس گناه یا حسادت را تجربه کرد، در یک مرحله از افسردگی به احساس نفرت رسید.

در مورد سایر مراحل نیز به همین ترتیب است.

می توان برخی از احساسات را تجربه نکرد و به احساس بعدی منتقل شد.

نکته ی دیگر اینکه ممکن است مراحل هر فردی متفاوت بوده و در هر یک از مراحل احساساتی را تجربه کند که در ۹ مرحله ی بالا وجود ندارند و در مقابل احساس هایی را که در بالا آمده اند تجربه نکند.

حتی ممکن است تعداد مراحل یک فرد نیز متفاوت باشد.

هر فردی الزاما ۹ مرحله را تجربه نمی کند.

مراحلی که در بالا ارائه دادیم صرفا یک پیشنهاد است که می تواند بسته به افراد مختلف تغییر کند.

.

.

چگونه به احساس خوب برسیم

.

هر چه احساس ما بهتر باشد نشان دهنده ی ارتباط نزدیک تر ما با خالقمان یعنی خداوند است.

در بالاترین درجه ی احساس خوب که بهترین ارتباط را با مبدا خود داریم این موارد را تجربه می کنیم:

.

.

چرا می خواهید این فرصت را از دست بدهید؟

اگر تا به حال در دوره رایگان “چگونه ارتباطات موثرتری را تجربه کنیم؟” شرکت نکرده اید، پیشنهاد می کنیم تنها در عرض ۵ ثانیه فرم زیر را پر کرده و بلافاصله اولین درس این دوره ی رایگان را به همراه کتاب الکترونیکی “مقدمه ای بر کاریزما” دریافت کنید:

دیدگاه ها بسته شده است

چگونه به احساس خوب برسیم
چگونه به احساس خوب برسیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *