چگونه جذب همسرمان شویم

 
helpkade
چگونه جذب همسرمان شویم
چگونه جذب همسرمان شویم

کنترل مرد عاشق به‌مراتب راحت‌تر از کنترل مرد هوس‌باز است‎

 

کنترل مرد عاشق به‌مراتب راحت‌تر از کنترل مرد هوس‌باز است. برای خانم‌ها دشوار است که بعد از چند سال اول ازدواج همسرانشان را به خودشان علاقه‌مند نگه دارند، چون هوس بعد از مدتی کوتاه از بین می‌رود و مردها ذاتاً بعد از ارضای هوس‌هایشان علاقه‌شان را از دست می‌دهند.برای اینکه مردتان را همچنان علاقه‌مند و مشتاق نسبت به خودتان نگه دارید، باید نقش یک اغواگر را بازی کنید، او را به بند بکشید و باعث شوید که عاشقتان شود.در زیر به چند نکته ساده برای اینکه همسرتان را از نظر احساسی خلع‌سلاح کنید اشاره می‌کنید تا بتوانید افسار رابطه را همیشه در دستان خودتان نگه دارید!زن افسونگر باشیدبا بازی کردن نقش زن افسونگر، مردتان را همیشه مشتاق نگه دارید. ابری از رمز و راز در اطراف خودتان ایجاد کنید. یک درجه مشخص از رمزآلودی و اسرارآمیزی باعث می‌شود مردتان بیشتر و بیشتر از شما طلب کند. غیرمنتظره بودن ابزاری بسیار قدرتمند برای مجذوب نگه داشتن شوهرتان است. هیچوقت همه خودتان را به او نشان ندهید. گاهی سرکش و دست‌نیافتنی و گاهی قابل‌انعطاف و تسلیم باشید، درعین حال معصوم و در عین حال شریر باشید. و با اینکار اشارات گیج‌گننده برای او بفرستید. ترکیبی از خصوصیات متضاد موجب جذاب شدن شخصیت شما می‌شود و این باعث می‌شود شوهرتان علاقه بیشتری به کشف شما پیدا کند.همیشه خوب و مهربان نباشیدوقتی بیش از حد مهربان و مطیع باشید، شاید آخر روز از خودتان احساس رضایت کنید اما واقعیت این است که وقتی خوبی و مهربانی بیش از اندازه شود، ممکن است قدرت فریبندگی خود را از دست بدهید و دل او را بزنید. ممکن هم هست فکر کند تظاهر می‌کنید. علاوه‌براین، ندرتاً پیش می‌آید که خوبی محض کسی را جذب کند. گاهی باید اجازه دهید سایه‌هایی تیره در شخصیت شما ببیند. گاهی خشن و بیرحم شوید.جاذبه جنسی خود را تا بالاترین حد به نمایش بگذاریدجذابیت ظاهری برای مردها بی اندازه مهم است. بااینکه زن‌ها از مغزشان عاشق می‌شوند، مردها با چشمشان عاشق می‌شوند. باید تا می‌توانید جذابیت جنسی خود را بالا نگه دارید. نباید به هیچ عنوان بعد از ازدواج از خودتان غافل شوید. به خودتان برسید، آرایش کنید و خودتان را از نظر جسمی و فکری متناسب و پرانرژی نگه دارید.برای تشدید شخصیتتان از عطر استفاده کنیدعطر زنان یکی از مهمترین عوامل تحریک مردان است. از لباس‌ها، کفش‌ها و آرایشی استفاده کنید که هم با سلیقه و شخصیت شما جور باشد هم همسرتان. اما، دقت کنید که نباید بیش از اندازه آرایش کنید. مردها صورت‌های طبیعی را دوست دارند. تلاش‌هایی که در چند ماه اول رابطه برای جلب نظر او به کار می‌گرفتید را یادتان هست؟ باید به همان منوال پیش بروید.همه این تلاش‌ها باعث بالا رفتن اعتمادبه‌نفستان هم می‌شود. علاوه‌براین، همه ما موجوداتی اجتماعی هستیم و شدیداً تحت‌تاثیر سلیقه‌ها و خواسته‌های هم‌نوعان خود قرار می‌گیریم. زنانی که از نظر ظاهری جذاب، بااعتمادبه‌نفس و مطبوع هستند، برای مردان اطراف خود جذابیت زیادی دارند. این تلاش‌ها، جدا از اینکه اعتمادبه‌نفس شما را بالا می‌برد، باعث می‌شود شوهرتان قبل از اینکه بخواهد از زیبایی زنی دیگر تعریف کند، به شما فکر کند. دقت کنید که باید طوری لباس بپوشید و ظاهر شوید که فقط توجه او را به خودتان جلب کنید نه مردان دیگر را.

 

چگونه جذب همسرمان شویم

با بازی کردن نقش زن افسونگر، مردتان را همیشه مشتاق نگه دارید

 

نیازهای احساسی و عقلانی او را فراموش نکنیددر تلاش برای جلب نظر و توجه ظاهری او، توجه به نیازهای احساسی و منطقی او را فراموش نکنید. رنگ‌ها، فیلم‌ها، کتاب‌ها و غذاهای موردعلاقه‌اش باید همیشه در دسترس او باشند. با هدیه دادن چیزهایی که دوست دارد او را غافلگیر کنید. دستورالعمل غذای موردعلاقه‌اش را پیدا کرده و برایش درست کنید و وقتی از سر کار برگشت او را مبهوت کنید. فکرش را بخوانید و خودتان را وارد روح و روانش کنید. خودتان را با علایق و روحیات او تطبیق دهید. ما بعنوان انسان بااینکه تظاهر به فروتنی می‌کنیم اما همه ما موجوداتی خودخواه هستیم. تا می‌توانید او را ناز و نوازش کنید و کاری کنید که به شما وابسته شود. وقتی توانستید وارد روح و روانش شوید، می‌توانید خلع‌سلاحش کنید طوریکه دیگر هیچوقت نتواند از شما روی برگرداند.به او احترام بگذاریدبااینکه به اشتباه بنظر می‌‌رسد مردان در رابطه فقط به رابطه‌جنسی اهمیت می‌دهند اما یکی از مهمترین مسائل برای آنها حفظ احترام است. کاری کنید که نه فقط از کلام شما بلکه از اعمالتان هم حس احترام شما به خود را درک کند.اعتمادبه‌نفس او را تقویت کنیدمردان برخلاف ظاهرشان مثل کودکانی می‌مانند که نیازمند تحسین ومحبت هستند. با ارزش دادن به تصویری که از خود دارند، اعتمادبه‌نفسشان را تقویت کنید. این باعث می شود رازهای دلش را با شما بگوید. مستقیم یا غیرمستقیم چیزهایی که در او دوست دارید را به زبان بیاورید. اگر روزی یک بار به او بگویید که دوستش دارید احساسی فوق‌العاده به او خواهید داد.او را تشویق و تحسین کنیداو را در همه تلاش‌هایش تشویق کنید و بگویید که به او ایمان دارید. حتی اگر مرتکب اشتباهی شد، به جای اینکه آن را به رویش بیاورید، برایش آرزو کنید که دفعه بعدی موفق شود. برای اینکه تلاش می‌کند تحسینش کنید. اگر خواست عصبانیتش را سر شما خالی کند، بگذارید اینکار را بکند. به او نشان دهید که روی شما سلطه و قدرت دارد، این باعث می‌شود احساس امنیت و آرامش کند. کاری کنید که احساس کند همیشه پشتش هستید. حتی اگر اختلاف عمده‌ای با هم داشتید، هیچوقت از کلمات خشونت‌آمیز استفاده نکنید زیرا رابطه‌تان را تخریب خواهد کرد.حساس باشیددر رختخواب نسبت به او حساس باشید. مردها درمورد رابطه‌جنسی حساسیت فوق‌العاده‌ای دارند. اینکه احساس کنند که نمی‌توانند شریک‌جنسیشان را ارضا کنند واقعاً برایشان ناامیدکننده است. عملکرد او را تحسین کنید و به او بگویید در رابطه‌جنسیتان احساس فوق‌العاده‌ای به شما می‌دهد. این روحیه او را تقویت کرده و باعث می‌شود هربار بهتر باشد.بگذارید آزمایش کندبرای اغوا کردن او لباس‌زیرها و لباس‌خوابهای تحریک‌آمیز بخرید و خواهید دید که توان مقاومت دربرابر شما را نخواهد داشت. اگر خواست چیزی را آزمایش کند، بگذارید بکند. اگر از چیزی خوشتان نیامد، با اشاراتی ظریف آن را به او بفهمانید و ضمن تحسین سایر عملکردهای او، به او بگویید که چطور می‌تواند آن حرکتش را بهتر کند.داوطلب باشیدنباید انتظار داشته باشید که همیشه او برای نزدیکی داوطلب باشد. هیچ اشکالی ندارد که گاهی شما پا پیش بگذارید. این باعث می شود تصور کند او را می‌خواهید. اما به خاطر داشته باشید که در اشتیاق خود در رختخواب اغراق نکنید. شور و اشتیاق بیش از اندازه هم برای آنها جذاب نیست. طبیعی رفتار کنید.مردها با گذشت زمان در رابطه تکامل می‌یابند. با درک و صبر با آنها رفتار کنید و در همه جهات با آنها همکاری کنید و مطمئن باشید که پاداش آن را دریافت خواهید کرد.

 

منبع: مردمان

 

دانستنیهای قبل و بعد از ازدواج

پرداخت شهریه آموزشگاه زبان در صورت رضایت


کم شنوایی و ناشنوایی در میانسالان


اگر شما هم مشکل ملکی دارید تماس بگیرید

سریعترین وارزانترین راه سفربه نقاط مختلف


چنددقیقه ای بدون دردسر ماست سالم بساز!


عوارض خطرناک لیزر موهای زائد


مشاوره تلفنی طلاق


بلیطت رو به قیمت لحظه آخر بخر!


راه و رسم داشتن زندگی زناشویی بدون تنش


سفارش آنلاین جدیدترین ست های لباس زیر

کتابهایی که باعث رشد فکری فرزندتان میشود


قبل از گرونی و شلوغی عید فرشت رو بخر!


به تماشای کیفیتی بی حاشیه!

پیشرفته ترین روش درمان نازایی زنان و مردان

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

 

 

 

 

چگونه جذب همسرمان شویم

همه ی خانم ها دوست دارند که بدانند چگونه می توانند همسرشان را تحت تاثیر قرار دهند ، محبت او را جلب کنند اما گاهی اوقات هرچه تلاش می کند نتیجه نمی گیرد یا برعکس رابطه شان را خراب تر می کند .

گاهی یک خانم با آن که با زحمات ها و گذشت و ایثار های فراوان در زندگی مشترک داشته اما، نه آن که همسرش به او نزدیک نشده بلکه نسبت به او سردتر شده است. در این حالت ضمن گیج شدن، از او ناامید شده و از همسرش طلاق عاطفی می گیرد! چرا این گونه شده است؟ چرا قلب همسرش را جذب نکرده، بلکه از دست داده است؟

 

پاسخ این پرسش ها یک کلمه است؛ به همسرش “احترام” نگذاشته است.

 

احترام گذاشتن قواعدی دارد که در این نوشتار به آن اشاره خواهیم کرد.

 

پذیرش بدون شرط شوهر

 

یک مرد نیاز دارد همان گونه که هست پذیرفته شود ، دقیقاً همان طوری که هست .این نوع پذیرش کامل ،او را متقاعد می کند که شما براستی اورا دوست دارید (زن کامل ، ص 50).

 

اگر می خواهید که ازدواج شما با کامیابی همراه باشد ، شما باید تصمیم بگیرید که شوهر تان را همان گونه که هست بپذیرید ، وبدانید که ارتباط بین شما بدون پذیرش ، بهبود نخواهد یافت. حق انتخاب وتصمیم گیری با شماست ، شما می توانید انتخاب کنید که با خشم وعصابنیت زندگی کنید ویا این که شوهرتان را بدان گونه هست پذیرا شوید (زن کامل ،ص 55).

 

پذیرش با تحمل همسر فرق دارد ، بردباری وتحمل به معنای پذیرش نیست ، تحمل شما فقط شوهرتان را وادار می کند که احساس نقص و ناشایستگی بکند . اومی تواند احساس کند که مورد قبول همسرش قرار نگرفته و قادر نیست که شما را کاملاً دوست بدارد.

 

پیامبر گرامی اسلام می فرمایند : هیچ مردى بعد از اسلام نفعى بالاتر از همسر مسلمان عایدش نشد كه چون به او بنگرد مسرور گردد، و چون به او فرمانى دهد اطاعت نماید، و در نبود شوهر مال او و ناموس خود را حفظ نماید. ( من‏لایحضره‏الفقیه ج : 3 ص : 390)

 

خط قرمز هادر گفتار

 

اولین نکته ای که در گفتار تأثیر فراوانی در روان شوهرتان دارد و موجب افزایش علاقه شوهرتان به شما خواهد شد ، «تحسین کردن شوهر» است ، این تحسین مهم ترین نیاز روحی یک مرد است.

 

واژه « احترام» بنابر تعریف فرهنگ لغت ، به معنای : حرمت ، تکریم ، ارج نهادن ، ستایش و تمجید است . به عنوان یک زن ، شما آرزو دارید که مورد عشق وعلاقه همسرتان باشید ، درست می گویم ؟ اما شوهر شما هم به عنوان یک مرد ، آرزو دارد که شما وی را تحسین کنید زیرا نخستین نیاز اوست(زن کامل ،ص 61) . هر زنی می تواند نکات مثبت همسرش را بیابد ، آن را تمجید کند ، نقاط ضعف اورا از زاویه مثبت به آن نگاه کند وشوهرش را تمجید نماید .

زن می تواند با جملات تمجید آور که در نهایت لطف ومحبت تنظیم شده باشد ،شخصیت واحساس شوهرش را کاملاًعوض کند و واقعاً از او مردی با لیاقت و با کفایت بسازد.

 

احترام در رفتار

 

یکی از نمادهای احترام و توجه رفتاری ، استقبال ،بدرقه از شوهر است و نشانه ی دیگر عذر خواهی کردن و قبول عذر است هنگامی که مشکلی بین آنها ایجاد می شود.

 

رفع عیب و اشتباهات

 

بزرگی می گوید : با دیگران طوری رفتار کنید که انگار در همان حدی که باید باشند ،هستند .به آن ها کمک کنید تا به آنچه می توانند ولیاقتش را دارند تبدیل شوند (اسماعیل بیگی ،ص،282).

 

خانم مارگارت کالکین چه زیبا این حقیقت را بیان کرده است :

 

زن می تواند با جملات تمجید آور که در نهایت لطف ومحبت تنظیم شده باشد ،شخصیت واحساس شوهرش را کاملاًعوض کند و واقعاً از او مردی با لیاقت وبا کفایت بسازد (کارنگی ،ص59).

چگونه جذب همسرمان شویم

 

بسیاری از زنان مشتاقند که همسران خود را تغییر دهند و آنها را جذب کنند ،ولی عموماًبه گونه ای رفتار می کنند که نتیجه معکوس می دهد ،وگاهی منجر به جدایی وطلاق می شود ؛علت عمده آن این است که آنها روشی درست اعمال نمی کنند ،بلکه از روش های نق زدن وایراد گرفتن ودستور دادن و…… که تمامی این روش هاموجب دوری از همسرانشان می شود ؛پس چه باید کرد ؟

لطفاً برای سه ماه با شوهر خود رفتارهای زیر را انجام دهید وآن گاه نتیجه آن را به تبیان گزارش دهید، واگر مثبت و سازنده بود (که حتماً خواهد بود ) به دیگران هم سفارش کنید که تجربه شما را عمل کنند تا انشا الله شاهد زندگانی شاد وخرم خود ودیگران باشیم:

 

* شوهرخود را هرآنگونه که هست ، بپذیرید .

 

* از او به هیچ عنوان ایراد نگیرید (حتی زمانی که کارش ایراد دارد ).

 

* با جملات وکلماتی محبت آمیز او را تشویق کنید .

 

* همواره او را تأیید کنید به گونه ای که او تصور کنند بهترین شوهر دنیا است !!

 

* قبل از آمدن از سر کار آماده استقبال از او باشید وبا روی باز وخندان به اسقبالش بروید وبا جملات عاطفی ورود اورا به خانه خوش آمد بگویید .

 

* موقع سر کار رفتن با کلماتی مثبت وعاطفی اورا بدرقه کنید .(در صورت امکان با آغوشی گرم اورا بدرقه نمایید )

 

* پیش دیگران از او تعریف کنید وشایستگی های اورا به رخ دیگران بکشید .

 

* در کارهای اداری ویا بازار او را تشویق کنید ،ودر مشکلات او را روحیه بدهید .

 

* از همه مهمتر همیشه تصمیم گیری نهایی را به او واگذار کنید ،واگر نظری دارید به صورت پیشنهاد مطرح نمایید ولی بگذارید او تصمیم بگیرد ،واگر غیر از نظر شما تصمیم گرفت ،تسلیم نظر او باشید.

 

این جمله را در ذهن خود تابلو کنید

 

شوهرم مدیر و رئیس و مورد تکریم و احترام همه اعضای خانه است.

منبع: تبیان

دانستنیهای قبل و بعد از ازدواج


جهیزیه ات رو قسطی وبدون پیش پرداخت بخر


بازسازی پیوند عاطفی زن و شوهر


انواع جراحی زیبایی سینه


اگر شما هم مشکل ملکی دارید تماس بگیرید


ماشین لباسشویی با آبکشی شرعی


یادگیری زبان در کوتاهترین زمان


گیفت کارت ارزان/تحویل آنی وپشتیبانی

اینجا یکی از هتلهای کیشه! همین حالارزروکن

قبل ازخرید،فرش مورد نظرت رو تو دکورتست کن


کاندوم متناسب با نیازت رو اینجا پیداکن


ژل آمیزشی و روان کننده با 25%تخفیف


تشخیص و درمان ناباروری در زنان


ست های لباس زیر جذاب و لاکچری


لاغری موضعی با لیزر

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

برخلاف تصور بسیاری از خانم ها، اکثر مردان به غیر از زیبایی به چیزهای دیگری هم فکر می کنند و جذب زنانی می شوند که طرز صحبت کردن با آن ها را به خوبی بلدند . حرف زدن برای جذب مردان آداب مخصوص خودش را دارد که زنان با به کار گیری آن می توانند کاری کنند که همسرشان به آن ها گوش بدهد. اگر می خواهید با طریقه صحیح حرف زدن با مردان را بیاموزید و آن ها را جذب خود کنید ؛ برای رسیدن به این هدف حتم با دقت کامل با این بخش از نکات همسرداری نمناک همراه شوید.

به طور کلی زنان در مقایسه با مردان رفتار متفاوت تری از خود بروز می دهند . تفاوت های رفتاری که مردان را برای زنان جذاب و زنان را برای مردان جذاب می سازد . اگر هوشمندانه متوجه این تفاوت های رفتاری باشید و در هر موقعیت رفتار درستی از خود نشان دهید رابطه تان عاشقانه خواهد شد. با همسرتان اینگونه حرف بزنید تا جذب شما و حرف هایتان شود:

هنگامی که مردها بهتر ارتباط برقرار می کنند

چگونه جذب همسرمان شویم

مردان هنگامی با شما بهتر ارتباط برقرار می کنند که تمرکز کافی داشته باشند و از قبل حدود مکالمه را بشناسند و اطلاعات کافی درباره آن داشته باشند مثلا قبل از مکالمه بدانند هدف از این صحبت چیست و از آن چه می خواهید ، به این صورت ، احساس می کنند کنترل کافی روی رفتارشما دارند.

وقتی به همسرتان احساس عدم امنیت می دهید

برخی از مواقع ما خانم ها درخواست هایمان را رک و صریح بازگو نمی کنیم و بسیاری از خواسته هایمان برای مردان گنگ و نا مفهوم است . شیوه بیان چنین خواسته هایی مردها را معذب می کند و مرد احساس می کند، روی هیچ موردی کنترل ندارد و این طرز بیان برایش نا امنی و عدم اطمینان به وجود می آورد.

زن ها بهتر ارتباط برقرار می کنند

زن ها برخلاف مردها بدون آنکه بدانند موضوعی که می خواهند درباره اش صحبت کنند چیست و هدف آن چه است ، در مورد آن با طرف مقابل صحبت می کنند اما این طرز رفتار برای مردان آزار دهنده و نا خوشایند است.

واکنش مردها به صحبت های بدون مقدمه

مردان علاقه ای به صحبت کردن درباره این موضوعات ندارند و در مقابل آن مقاومت می کنند و گاهی با شما به جر و بحث می پردازند که از ادامه صحبت منصرف شوید و یا شما را حواس پرت فرض می کنند و جدی به حرف هایتان گوش نمی دهند.

مردها از شکایت متنفر هستند

مردها از شکایت بیزارند و در مقابل کلماتی مثل «تو» و «چرا» حالت دفاعی به خود می گیرند زیرا مردها اهل رقابت هستند ممکن است با شما مبارزه کنند. بهتر است به جای این کلمات صحبتتان را با جملات «دوستت دارم وقتی که …» یا «خیلی خوشحال می شوم وقتی که …» آغاز کنید و شکایاتتان را تبدیل به درخواست کنید تا مردان جذب شما شوند.

قبل از صحبت با همسرتان به او بگویی موضوع صحبت در چه رابطه ای است و چه انتظاری از او دارید.

مثال:

«علی، می خوام راجع به رابطه خودمان باهات صحبت کنم. 6 ماهه که ما نامزد شدیم و فکر می کنم وقتش رسیده که نکات قوت و ضعف رابطه مان را ارزیابی کنیم. فکر می کنم از این راه می توانم، احساس امنیت بیشتری داشته باشم و بفهمم که در کدام یک از زمینه ها نیاز به تلاش بیشتری داریم.»

از همسر خود سوال بپرسید زیرا سوال پرسیدن سبب می شود که او بداند درباره چه موضوعی می خواهیم صحبت کنیم تا ساختار واضحی را برای آن در ذهن خود ترسیم کند.

روش اشتباه:«فکر می کنم باید راجع به رابطه مان باهات صحبت کنم.»

در این حالت همسرتان احساس خواهد کرد می خواهید از او بازجویی کنید و سپس او را محکوم کنید.

او می گوید:«چرا؟ مگه اتفاق خاصی افتاد»؟

روش درست:«فکر می کنم باید راجع به رابطه مون صحبت کنیم. 6 ماهه که نامزد شدیم. فکر می کنی نقاط قوت و ضعف رابطه ما چیه؟ دوست داری رابطه مون به چه سمتی ادامه پیدا کنه؟»

برای مطالبه خواسته هایتان دو پهلو صحبت نکنید و خواسته های خود را رک و صریح مطرح کنید . رک صحبت نکردن یکی از عادات بد زن ها در بیان احساسات و خواسته های خود است و دلیل این کار زن ها این است که نمی خواهند ریسک کنند و نظر خودشان را مستقیم بیان کنند.

اگر در بیان احساسات خود رک نباشیم همسرمان احساس خواهد کرد که بازیچه ماست و از این رفتار عصبانی می شوند زیرا با این روش احساس احمق بودن می کنند زیرا می پندارند زن ها آنها را ساده فرض می کنند و می توانند بازی شان دهند.بنابراین هنگام حرف زدن با همسرتان خواسته هایتان را رک بیان کنید تا آن ها هدف مکالمه شما را دریابند و در کنارتان احساس امنیت کنند. 

 

حتما در اطراف شما هم مردانی وجود دارند که قلب و روحشان در تسخیر همسرانشان است. چه ویژگی هایی در این زنان وجود دارد که باعث جذب همسرشان شده است. عالی ترین هنر زن این است که قلب همسر خود را تسخیر سازد با تدابیر بتواند در قلب مرد زندگی اش نفوذ کند.

در این بخش از نمناک به ویژگی های زنان جذاب پرداخته ایم ، اگر دوست دارید قلب و روح همسرتان را تسخیر کنید، این مطلب را به دقت مطالعه نمایید.

مردها در رابطه بسیار ایرادگیر، سخت پسند و غیرقابل پیش بینی هستند ، آنها نه دوست دارند از همسرشان دور باشند و نه اینکه وابستگی بیش از حد را می پسندند. برخی رفتار و خصوصیات در خانم ها وجود دارد که توجه مرد را جلب می کند و این ویژگی ها برای او قابل تحسین است.

مردان از زنان دروغ گو و متظاهر بیزارند زیرا فرد دروغگو برای برملا نشدن دروغ قبلی خود همواره سلسله دروغ هایی پشت سرهم ردیف می کند پس همیشه راستگو و صادق باشید تا یک زندگی مشترک خوب داشته باشید. دروغگو با کنار رفتن نقاب از روی چهره اش رسوا خواهد شد.

چگونه جذب همسرمان شویم

مردان از زنانی که خود را برتر از دیگران می دانند و با افراد مثل زیر دست خود رفتار می کنند و آنان را حقیر می دانند متنفرند و در مقابل جذب زنانی می شوند که فروتن و مهربان هستند و با دیگران مدارا می کنند و از قضاوت افراد دوری می کنند.

زنانی مورد توجه همسرشان قرار می گیرند که راه و رسم مهمان نوازی را بلد باشند و با آغوش باز پذیرای دوستان و خانواده همسرش باشند. مردها خصلت مهمان نوازی و از خودگذشتی را در زنان می پسندند و زنی که این ویژگی را داشته باشد در نزد آنها مقام و منزلت دارد.

همواره زنانی که از وقار، آرامش، سلیقه، عزت نفس کافی برخوردار هستند، جذابیت دارند. کمبود عزت نفس سبب ایجاد حسادت، عقده حقارت، احساس بی کفایتی و نا امنی می شود و این انرژی های منفی نمی تواند هیچ مردی را جذب کند.

مردان از زنان بیش از حد وابسته گریزانند چون معتقدن این نوع زنان وقت آنها را با وابستگی بیش از حد هدر می دهند و آنها را عصبانی و ناراحت می سازند.

از ویژگی های زنانی که مردان را به خود جذب می کنند استقلال است پس بهتر است زندگی خودتان را داشته باشید، خودتان را مشغول کنید، سرگرمی های تان را داشته باشید و همراه دوستان تان به گردش بروید و برای زمان خود ارزش قائل شوید تا اینکه همواره به دیگران وابسته باشید.

اغلب مردها زنانی را که با غر زدن و شکایت نمودن جلب توجه می کنند را دوست ندارند و ارتباط با این زنان را برای روح خود مضر می دانند چرا که معتقدند این نوع زنان انرژی منفی و نفرت را از خود ساطع می کنند که خود موجب منفی گرایی در مردها می شود.

در مقابل مردان زنانی را دوست دارند که شاد باشند و از زندگی لذت ببرند زیرا انسان های شاد جذاب تر هستند.

زنان برای جذب مردها هیچگاه نباید دست از زنانگی بکشند و همیشه باید آراسته باشند و رفتارها و حرکات و شخصیت خانمانه داشته باشند و هرگز نباید مانند یک مرد رفتار نمایند .

زنانگی طبیعت مردانه مردها را متعادل می کند و همه مردان در زندگی به دنبال آن هستند. یک زن با رفتارهای زنانه خود می تواند همسرش را مجذوب خود سازد پس در رفتار خود ظرافت زنانه داشته باشد و به همسر خود ابراز احساسات نمایید.

این ویژگی در زنان بسیار گیراست و از دید مردان اگر زنان بتوانند در زمان های حساس تصمیم منطقی بگیرند و معقولانه رفتار کنند ، موجب پیشرفت زندگی می شوند و می توانند یک مرد را به خود جذب کنند زیرا هیچ چیزی نمی تواند زیبایی و ذهن را شکست دهد.

اشتیاق، حرفه ای بودن و داشتن هدف و آرزو در جهت حرفه و شغل برای مردها جذاب است و آن ها را به وجد می آورد.

بسیاری از زنان زیبا راز جذابیت را نمی دانند اما در مقابل زنانی هستند که چهره معمولی دارند اما با اعتماد به نفس جنسی، انعکاس شادکامی و مثبت اندیشی، درست لباس پوشیدن، رفتار مودبانه و ظاهر تمیز و مرتب همسرشان را به خود جذب می کنند و از جذاب ترین زنان محسوب می شوند.

اکثر مردها شوخ طبع هستند و زندگی با زنانی را دوست دارند که با او بتوانند مکالمه سرگرم کننده و جالبی داشته باشند و کسی که به لطیفه هایشان بخندد . باید بدانید زندگی بدون شوخ طبعی برای مردان بسیار کسل کننده است.

زنانی که برای همسر خود جذاب و دوست داشتنی به نظر می رسند، زنانی هستند که گوش شنوا دارند و فقط صحبت نمی کنند بلکه در اکثر مواقع با دقت به حرفهای همسرشان گوش می دهند.

 شاید باور نكنید ولی راه های ساده ای برای ابراز علاقه به همسرتان وجود دارد

یكی از اشتباهات جبران ناپذیر زوج ها بعد از آغاز زندگی مشترك، فراموش كردن ابراز علاقه و گذاشتن وقت برای یكدیگر است. گویا همه چیز فدای روزمرگی ها می شود. غافل از اینكه این مساله باعث دور شدن و دلخوری زن و شوهر از یكدیگر و ایجاد فاصله بین آن دو می گردد. در حالی كه با یك شاخه گل، یك كلمه محبت آمیز و چند دقیقه صحبت صمیمانه می توان مشكلات و دلخوری ها را از سر راه برداشت و زندگی شیرینی را در كنار همسر خود در پیش گرفت. شاید باور نكنید ولی راه های ساده ای برای ابراز علاقه به همسرتان وجود دارد.

بیشتر بدانید : چه چیزهایی باعث می شود مردها عاشق شوند؟

بیشتر بدانید : با این تکنیک های ساده، برای همیشه همسرتان را عاشق خودتان کنید!!!!

چگونه جذب همسرمان شویم

بیشتر بدانید : 4 ترفند زنانه برای عاشق کردن همسر!!

بیشتر بدانید : این جملات زنانه، مردان را عاشق می کند

بیشتر بدانید : نشانه های همسر عاشق واقعی در زندگی مشترک چیست؟

بیشتر بدانید : 20 روش عاشقانه برای عاشقتر کردن !!

بیشتر بدانید : شوهر بی احساس و سردتان را به یک مرد عاشق پیشه تبدیل کنید!!!

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغseemorgh.com/lifestyleمنبع : روزنامه کیهان  

All Rights Reserved – © 2019 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر نام و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.

 شما همان دختر بودید که برای دیدن همسرتان شور و نشاط و هیجان بسیاری داشتید. اما الان چه شده که آن شور و هیجان از بین رفته است. چگونه می توانید دوباره زندگی زناشویی جذاب و محکمی داشته باشید؟

بیایید با به خاطر آوردن لحظه‌ای که برای نخستین بار مردی را که امروز همسر شماست دیدید، کار را شروع کنیم. به یادآوردن این لحظه، مهم است. آیا به خاطر می‌آورید که هر بار که برای دیدن شما به خانه‌تان می‌آمد، چقدر مرتب و منظم و خوش‌لباس بودید؟ آیا آن حمام گرفتن‌های طولانی و سپس آرایش کردن‌ها و عطر زدن‌ها و شادابی و خوش برخوردی‌های خود را به یاد دارید؟ در آن زمان خیلی مطمئن بودید و به قدری هیجان داشتید که برای دیدن او دقیقه شماری می‌کردید. با شور و هیجان برای دیدنش می‌رفتید و می‌دانستید که از دیدن شما و از بودن در کنار شما خوشحال خواهد بود.شما خود می‌دانید که تنها کسی هستید که شوهرتان از دیدن شما دچار هیجان و شادی می‌شود. به خاطر آورید که شما تنها دختری بودید که او برای زندگی، بانوی خانه و شریک اصلی زندگی خویش از میان آن همه دختر انتخاب کرد. شما تنها کسی هستید که او برای هم‌زبانی و همدلی و همراهی خویش در مسیر پرفراز و نشیب زندگی آینده خویش برگزیده است، در حقیقت تنها کسی هستید که می‌توانید هر وقت که بخواهید او را به اوج آسمان‌ها بفرستید.

بیشتر بدانید : رازهایی کاملا زنانه در زندگی زناشویی

یکی از نیازهای اساسی شوهر شما این است که شما از نظر درونی و ظاهری هر روز برای او تازه‌تر و جذاب‌تر باشید. او عاشق تمامی ‌وجود شماست. در حقیقت مشتاق و آرزومند آن است که هر روز از باغ پرطراوت وجود شما گلی تازه بچیند.ظاهر آراسته و پوشش زیبای شما همان چیزی است که شوهر شما در نخستین برخورد پس از ورود به خانه، از شما می‌خواهد. او می‌خواهد موقع مراجعت به منزل، دختر رویاهایش واقعاً یک خانم به تمام معنا باشد، با تمام ویژگی‌های یک زن زیبا و طناز، شادابی و شیطنت یک دختر جوان و سرزنده، لطافت و طراوت یک گل. این نیاز و انتظار واقعی یک مرد از همسر خود است.خانم‌های عزیز، به خاطر بسپارید که مردها آدمهای عجیبی هستند. یک مرد قبل از اینکه به شخصیت یک زن توجه کند، ابتدا سر و وضع ظاهری او را می‌بیند.هرگز از ظاهر آراسته خود به‌منظور دیگر غیراز جلب و بیان محبت استفاده نکنید. مطمئن شوید که نیت و رفتار شما با لباس پوشیدنتان متناسب است و هرگز قصد ندارید از این ابزار برای سلطه به همسر و رسیدن به اهداف پنهانی استفاده نمایید. او کاملاً احساس خواهد کرد و عکس‌العملی برخلاف خواسته شما نشان خواهد داد.

چگونه جذب همسرمان شویم

به جای اینکه شوهر خسته شما به هنگام ورود به خانه، در آشپزخانه یا اطاق‌ها به دنبال همسرش بگردد، بی‌درنگ برای استقبالش به جلوی درب خانه بروید. بگذارید آن لحظه‌ای که به خانه وارد می‌شود، یک لحظه شاد و زیبا باشد. با صورت آرایش کرده در حالی که رایحه عطر از وجود شما به مشام می‌رسد، خرامان خرامان به طرف در بروید. به این ترتیب نه تنها می‌توانید به ابراز محبت او پاسخ بدهید بلکه خود شما هم نیاز به این ابراز محبت دارید. اگر او با حالتی عصبی و خسته و کوفته به خانه می‌آید، با دیدن قیافه مرتب و منظم شما خستگی از تنش بیرون می‌رود.

آیا در حالی که لباس جذاب و زیبایی بر تن دارید در جلو در به استقبال شوهرتان رفته‌اید؟ اکثر زنان سعی دارند که بهترین لباسشان را در مهمانی‌ها بپوشند و به رخ سایر خانم‌ها بکشند ولی هیچ‌وقت این کار را در مورد شوهرانشان نمی‌کنند. شوهرتان نیز نیاز دارد که شما رویاهایش را برای داشتن یک زن شیک برآورده سازید. هرگز اجازه ندهید که شوهرتان پی ببرد وقتی که به خانه برمی‌گردد همسرش با چه «لباس و آرایشی» منتظرش است، این عمل، باعث می‌شود او احساس خاصی نسبت به لحظه ورود به منزل پیدا کند. این، درست مانند همان احساسی است که انسان در موقع باز کردن بسته‌بندی یک هدیه دارد.شما می‌توانید با پوشیدن لباس‌های گوناگون و جالب، نظر شوهرتان را نسبت به‌خود جلب کنید. اگر فرزند بزرگ سال دارید، طبیعتاً هنگامی‌که در خانه هستند از پوشیدن لباس‌های نامناسب در حضور آنها خودداری کنید. ولی بچه‌ها لباس‌های زیبای شما را دوست دارند، چون زندگیشان را از یکنواختی خارج و هیجان‌انگیزتر می‌کند.شوهر شما دوست دارد که شما خوب لباس بپوشید، او شما را دوست خواهد داشت زمانی که احساس کند که می‌خواهید وی را خوشحال کنید. هنگامی‌که نیاز او به مشاهده یک زن جذاب و شاداب و طناز در خانه برآورده شد، به‌قدری سپاسگزار شما خواهد بود که احساس وظیفه برای برآوردن نیازهای شما را خواهد کرد، بدون اینکه شما از او چیزی خواسته باشید. همین امشب این موضوع را آزمایش کنید!    

بیشتر بدانید : چگونه عزيز همسرمان باشيم؟

بیشتر بدانید : 10 نکته مهم در زندگی زناشویی که هر زن و مردی باید بداند

بیشتر بدانید : 20 نکته زنانه برای داشتن یک زندگی زناشویی عالی

بیشتر بدانید : رابطه جنسی تان را با این روشها جذاب کنید!

بیشتر بدانید : این 11 مورد زندگی زناشویی تان را تهدید می کند

بیشتر بدانید : 12 راه برای حفظ روابط گرم و صمیمانه همسران !

گردآوری: گروه سبک زندگی سیمرغseemorgh.com/lifestyleمنبع: bashgah.net

All Rights Reserved – © 2019 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر نام و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی رمز عبور

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

پرورش افکار – رسیدن به موفقیت قطعی از طریق آموزش و یادگیری قانون جذب توسط دوره کارشناس جذب شوید استاد شریفی

چگونه جذب همسرمان شویم

چگونه با قانون جذب همسر دلخواه خود را پیدا کنیم

اکثر مشکلات خانوادگی از عدم اطلاع افراد خانواده از نیروهای روحی سرچشمه می گیرد؛ مثلا اگر زن یا شوهر به طرز عجیبی از قانون روح تبعیت نمایند، هرگز دچار اختلاف و جدایی نخواهند شد. در صورتی که هر دو به هدف والای زندگی مشترک زناشویی با دیده احترام نگاه کنند، قدر زندگی شان را بدانند و از دوران جوانی خود لذت ببرند، هرگز غبار ناراحتی و کدورت آینه پیوند مقدس آن ها را تیره و تار نخواهد کرد.

بهترین زمان برای رفع اختلافاتی که منجر به طلاق می شود دوران قبل از آن است. وجوه مشترک عشق عبارت است از شرافت، صداقت، خوبی و مهربانی. هریک از طرفین باید این اصول را در مورد دیگری مراعات کند و به خصوص اصل صداقت و صمیمیت را هرگز از خاطر خود دور نکند. اگر مردی صرفا به خاطر پول و ثروت و یا زیبایی ظاهری، شغل و موقعیت اجتماعی با زنی ازدواج کند باید اطمینان داشته باشید که از اصول صداقت و عشق واقعی تخطی کرده است. چنین پیوندی برای او هرگز سرانجامی خوش و فرخنده نخواهد داشت.

زمانی که زنی می گوید: «من از کار کردن خسته شده ام. می خواهم ازدواج کنم تا بعد از این با خیال راحت زندگی کنم و دیگر دست به سیاه و سفید نزنم!» این اظهارات، دروغ محض است و هیچ پایه و اساسی ندارد، چون به طرز صحیحی از قوانین روح استفاده نکرده است. آسایش خیال او در واقع به شناخت عمل متقابل ضمیر خودآگاه و ضمیر ناخودآگاه و نحوه اجرای آن بستگی دارد.

به عنوان مثال اگر زنی از تکنیک های استفاده درست از قانون جذب استفاده کند و به طور کامل از سلامت جسمی و روحی برخوردار شود، هرگز دچار اشتباهات بزرگی که منجر به از هم پاشیدن زندگی زناشویی اش می شود، نخواهد شد. مسئله مالی هرکسی با عقل و درایت حل خواهد شد. هیچ زنی حق ندارد شادی، سلامتی، خوشبختی، آرامش، مهر و محبت و ثروت را از شوهر خود طلب کند، چون خودش با شناخت درست ضمیر ناخودآگاه و استفاده صحیح از قدرت قانون جذب، قادر به کسب تمام این ها خواهد بود و به کس دیگر نیازی نخواهد داشت.

چگونه شوهر دلخواه خود را پیدا کنیم

وقتی از طرز کار درست ضمیر ناخودآگاه مطلع شدید، می دانید که هرچه در آن ضبط می کنید در جهان وجودتان به گونه ای خاص ظاهر خواهد شد. پس آن مشخصاتی را که مایل هستید در یک مرد وجود داشته باشد به ذهن خود بدهید تا نیروی قانون جذب همان را برایتان مهیا کند.

با این تکنیک وارد عمل شوید. شب روی کاناپه ای بنشینید، تمام اعصاب و عضلات خود را آرام کنید و چشم های خود را ببندید. پس از این که در قبول ایده ها آمادگی کامل پیدا کردید، با ضمیر ناخودآگاه تان شروع به صحبت کنید. مثلا بگویید:

«من مردی را می پسندم که شریف، صادق، مهربان، وفادار، آرام، دست و دلباز و نجیب باشد. این ها صفات و مشخصات مرد دلخواه من است که در ضمیر ناخودآگاهم رسوخ می کند. در حالی که من درباره این خصوصیات به تفکر مشغول می شوم، آن ها در من زنده می شوند و در ضمیر ناخودآگاه من تجسم عینی پیدا می کنند. من اطمینان دارم که قانون جذب وجود دارد و من به موجب این قانون می توانم مردی را به سمت خودم جلب کنم که کاملا شبیه خواسته هایم است. من اطمینان دارم که می توانم در خوشی و سعادت این مرد مشارکت داشته باشم. او ایده آل های مرا دوست دارد و من هم با او مخالفتی ندارم. او در صدد تغییر من نیست، همان طور که من هم در این فکر نیستم. بین ما عشق، آزادی و احترام متقابل زیادی وجود خواهد داشت».

این روش ارتعاش را چندین بار ادامه دهید تا ذهن شما از آن اشباع شود. سپس قادر خواهید بود مردی را با مشخصاتی که به ضمیر ناخودآگاه تان سپرده اید. برای زندگی زناشویی تان انتخاب کنید. ذهن شما راهی پیش روی تان خواهد گذاشت و یک بار دیگر نیروی تغییرناپذیر و غیرقابل مقاومت ضمیر ناخودآگاه سفارش شما را انجام خواهد داد. بنابراین در زندگی تان از عشق، فداکاری و همکاری دریغ نکنید.

چگونگی جذب زن دلخواه

هر جوانی برای انتخاب زنی که بتواند همسر ایده آلی برای او شود می تواند از این روش استفاده کند. «من به سوی زنی گرایش دارم که سازگاری کاملی با من داشته باشد. توافق من و او توافقی روحی است و من می دانم که قادر خواهم بود به این زن عشق، آرامش، سعادت و شادی تقدیم کنم. من مطمئنم که می توانم برای او یک زندگی توام با خوشبختی، مهر و محبت و شادکامی فراهم نمایم. از همین الان می توانم تصور کنم که همسر من دارای این خصوصیات است: او زنی وفادار و فهمیده، واقع بین و بلند نظر، مهربان و خوش خلق و صبور و بردار است. ما هر دو در تلاش پیدا کردن یکدیگر هستیم و در زندگی ما چیزی بخ جز صفا و یکدلی وجود نخواهد داشت. حالا من آماده زندگی با چنین زنی هستم».

در همان صورت که خصوصیات و صفات پسندیده ای برای شریک زندگی آینده خود در ذهن تان ترسیم می کنید. آن ها را به ضمیر ناخودآگاه خود می سپارید و از آن مشخصات اشباع می شوید. جریانات ضمیر ناخودآگاه و قانون جذب خواسته های شما را به مرحله ی اجرا در خواهد آورد.

تجربه ی جالب یک زن در مورد سه ازدواج

زنی که به تازگی به مقام استاد دانشگاه ارتقا پیدا کرده بود، می گفت: «من سه بار ازدواج کرده ام و هر سه شوهرم آدم هایی مطیع و سر به زیر بودند به گونه ای که روی حرف من حرف نمی زدند و اختیار هر تصمیمی را به من واگذار می کردند.» برای او سوال پی آمده بود که چه مشکلی دارد که باید این جور شوهران بی دست و پا نصیبش بشود؟!

زمانی که از او می پرسند آیا از خصوصیات اخلاقی همسر دومش اطلاع داشته که تا این اندازه بی اراده و سست است؟ در جواب می گوید: مطمئنا اگر از این موضوع با خبر بودم با او ازدواج نمی کردم!

مطمئنا این خود آن زن بود که مرتکب خطا می شد و هر شکستی که از ازدواج هایش می شد ناشی از طرز فکر خودش بود. به این خاطر که به شدت زنی مرد صفت بود و دوست داشت بر دیگران تحکم کنید و امر و نهی نماید. به همین خاطر ناخواسته از شوهران خود افرادی مطیع و بی زبان ساخته بود که بتواند بر آن ها حکم فرمایی کند. البته لازم به ذکر است که تمام این موارد در آن زن به طور ناآگاهانه بود و تصویر ضمیر ناخودآگاه او آنچه را که از لحاظ ذهنی درخواست کرده بود برایش فراهم می کرد.

بنابراین آن خانم هیچ راهی نداشت به جز این که الگوی ذهنی خود را برهم بزند و از خودش موجود جدیدی بسازد تا بتواند با ذهن و ضمیر ناخودآگاه خود مردی را جذب کند که قوی، مقتدر، شرافتمند و با اعتماد به نفس باشد. وقتی این کار را انجام داد و تصویر ذهنی و ضمیر ناخودآگاهش را از شوهر دلخواه خود اشباع کرد، به طور کاملا اتفاقی در دانشگاه با مردی آشنا شد که خصوصیات اخلاقی اش دقیقا شبیه همان کسی بود که در ذهن خود تصویرش را ساخته بود. مردی خشن و مقتدر و در عین حال بسیار مهربان و جدی که به هیچ وجه زیر بار حرف زور کسی نمی رفت.

اکثر مشکلات خانوادگی از عدم اطلاع افراد خانواده از نیروهای روحی سرچشمه می گیرد؛ مثلا اگر زن یا شوهر به طرز عجیبی از قانون روح تبعیت نمایند، هرگز دچار اختلاف و جدایی نخواهند شد. در صورتی که هر دو به هدف والای زندگی مشترک زناشویی با دیده احترام نگاه کنند، قدر زندگی شان را بدانند و از دوران جوانی خود لذت ببرند، هرگز غبار ناراحتی و کدورت آینه پیوند مقدس آن ها را تیره و تار نخواهد کرد.

بهترین زمان برای رفع اختلافاتی که منجر به طلاق می شود دوران قبل از آن است. وجوه مشترک عشق عبارت است از شرافت، صداقت، خوبی و مهربانی. هریک از طرفین باید این اصول را در مورد دیگری مراعات کند و به خصوص اصل صداقت و صمیمیت را هرگز از خاطر خود دور نکند. اگر مردی صرفا به خاطر پول و ثروت و یا زیبایی ظاهری، شغل و موقعیت اجتماعی با زنی ازدواج کند باید اطمینان داشته باشید که از اصول صداقت و عشق واقعی تخطی کرده است. چنین پیوندی برای او هرگز سرانجامی خوش و فرخنده نخواهد داشت.

زمانی که زنی می گوید: «من از کار کردن خسته شده ام. می خواهم ازدواج کنم تا بعد از این با خیال راحت زندگی کنم و دیگر دست به سیاه و سفید نزنم!» این اظهارات، دروغ محض است و هیچ پایه و اساسی ندارد، چون به طرز صحیحی از قوانین روح استفاده نکرده است. آسایش خیال او در واقع به شناخت عمل متقابل ضمیر خودآگاه و ضمیر ناخودآگاه و نحوه اجرای آن بستگی دارد.


قانون جذب و شناختن فرصت‌های ارسالی

۱۱ چیزی که باید در مورد قانون جذب و چگونگی استفاده از آن…

۹ روش از قانون جذب که می تواند زندگی شما را بهبود ببخشد.

۹ تکنیک تجلی قانون جاذب که باید بلد باشید

۷ راه برای اینکه زندگی موفق و بدون محدودیتی داشته باشید

۱۰ دلیلی که چرا ترک عادات بد خیلی سخت و مشکل است

به عنوان مثال اگر زنی از تکنیک های استفاده درست از قانون جذب استفاده کند و به طور کامل از سلامت جسمی و روحی برخوردار شود، هرگز دچار اشتباهات بزرگی که منجر به از هم پاشیدن زندگی زناشویی اش می شود، نخواهد شد. مسئله مالی هرکسی با عقل و درایت حل خواهد شد. هیچ زنی حق ندارد شادی، سلامتی، خوشبختی، آرامش، مهر و محبت و ثروت را از شوهر خود طلب کند، چون خودش با شناخت درست ضمیر ناخودآگاه و استفاده صحیح از قدرت قانون جذب، قادر به کسب تمام این ها خواهد بود و به کس دیگر نیازی نخواهد داشت.

وقتی از طرز کار درست ضمیر ناخودآگاه مطلع شدید، می دانید که هرچه در آن ضبط می کنید در جهان وجودتان به گونه ای خاص ظاهر خواهد شد. پس آن مشخصاتی را که مایل هستید در یک مرد وجود داشته باشد به ذهن خود بدهید تا نیروی قانون جذب همان را برایتان مهیا کند.

با این تکنیک وارد عمل شوید. شب روی کاناپه ای بنشینید، تمام اعصاب و عضلات خود را آرام کنید و چشم های خود را ببندید. پس از این که در قبول ایده ها آمادگی کامل پیدا کردید، با ضمیر ناخودآگاه تان شروع به صحبت کنید. مثلا بگویید:

«من مردی را می پسندم که شریف، صادق، مهربان، وفادار، آرام، دست و دلباز و نجیب باشد. این ها صفات و مشخصات مرد دلخواه من است که در ضمیر ناخودآگاهم رسوخ می کند. در حالی که من درباره این خصوصیات به تفکر مشغول می شوم، آن ها در من زنده می شوند و در ضمیر ناخودآگاه من تجسم عینی پیدا می کنند. من اطمینان دارم که قانون جذب وجود دارد و من به موجب این قانون می توانم مردی را به سمت خودم جلب کنم که کاملا شبیه خواسته هایم است. من اطمینان دارم که می توانم در خوشی و سعادت این مرد مشارکت داشته باشم. او ایده آل های مرا دوست دارد و من هم با او مخالفتی ندارم. او در صدد تغییر من نیست، همان طور که من هم در این فکر نیستم. بین ما عشق، آزادی و احترام متقابل زیادی وجود خواهد داشت».

این روش ارتعاش را چندین بار ادامه دهید تا ذهن شما از آن اشباع شود. سپس قادر خواهید بود مردی را با مشخصاتی که به ضمیر ناخودآگاه تان سپرده اید. برای زندگی زناشویی تان انتخاب کنید. ذهن شما راهی پیش روی تان خواهد گذاشت و یک بار دیگر نیروی تغییرناپذیر و غیرقابل مقاومت ضمیر ناخودآگاه سفارش شما را انجام خواهد داد. بنابراین در زندگی تان از عشق، فداکاری و همکاری دریغ نکنید.

چگونه جذب همسرمان شویم

اعتماد به نفس داشته باشید. آن فرد بزرگی را که هستید درک کنید و اینکه مهم نیست دیگران درباره شما چه فکر می‌کنند. این را عمیقا در ذهن خود فرو ببرید. لازم نیست فرد دیگری را شبیه خودتان کنید تا دوستتان داشته باشد. این نکته را همیشه به یاد داشته باشید که اعتماد به نفس مقاومت ناپذیر است و افراد را به سمت شما جلب می کند. تمرین های مربوط به افزایش اعتماد به نفس را انجام دهید. سعی کنید لیستی از توانمندی ها و داشته های خود تهیه نمایید. این کار باعث می شود تا بتوانید بر خود تسلط یافته و به خود علاقه مند شوید. این تسلط در ادامه باعث افزایش تفکر و ارتعاشات مثبت شما خواهد شد. زمانی که ارتعاشات مثبت ذهنی افزایش یابد، مسلما فرد دلخواه خود را جذب می کنید.

روی نکات مثبت تمرکز کنید. به هیچ عنوان به افکار منفی اجازه ورود در ذهنتان ندهید. مثلا به خود نگویید: چرا هیچ کس به من اهمیتی نمی دهد؟ یا چرا هیچ کس من را نمی بیند و دوست ندارد؟ به جای این افکار، روی نکات مثبت متمرکز شوید و خود را فردی دوست داشتنی بدانید. در این حالت می توانید از تکنیک آینه قانون جذب استفاده کنید. با استفاده از این تکنیک شما لازم است تا در زمان معینی از روز مثلا هر روز صبح ها ساعتی جلوی آینه بایستید و کارهایی انجام دهید. اما چه کار؟ بگذارید دقیق تر توضیح دهم. تکنیک آینه در قانون جذب از شما می خواهد که جملات انگیزشی و تاکیدی مثبتی را هر روز جلوی آینه با صدای بلند تکرار کنید. این کار باعث می شود تا به باور های عمیقی برسید و خود را روز به روز قدرت مند تر ببینید. ارتعاشاتی که از این تکنیک توسط تفکرات شما ساطع می شود بسیار قدرتمند هستند و کمک زیادی به جذب شما خواهند کرد. به طور مثال می توانید بگویید: من پر از انرژی مثبت هستم. یا شاید افرادی به من علاقه نداشته باشند اما تعداد زیادی از افراد من را دوست دارد. یا من فردی پر از شادی هستم و اعتماد به نفس بالایی دارم. سعی کنید برای نتیجه گرفتن از این تکنیک قانون جذب استفاده نمایید.

طوری زندگی کن که انگار در عشق هستی. نشان دادن عشق واقعی و ماندگار در زندگی تان آسان‌تر خواهد بود اگر شما بتوانید راهی برای شروع زندگی پیدا کنید، انگار که این عشق را دارید. به عبارتی شروع و وجود عشق را در زندگی خود متصور شوید و با آن زندگی کنید. شاید در ابتدا کمی خنده دار به نظر برسد اما به شما در جذب همسر دلخواه تان کمک می کند. به طور مثال می توانید کارت پستالی خریداری کنید که متن آن در ارتباط با تبریک تولد به عشق تان باشد. به موسیقی رویایی گوش دهید و اجازه دهید تا فکر شما را به یاد چیزی بیندازید که قبلا باور کردهر‌اید بخشی از زندگی شماست یعنی عشق حقیقی.

هر جوانی برای انتخاب زنی که بتواند همسر ایده آلی برای او شود می تواند از این روش استفاده کند. «من به سوی زنی گرایش دارم که سازگاری کاملی با من داشته باشد. توافق من و او توافقی روحی است و من می دانم که قادر خواهم بود به این زن عشق، آرامش، سعادت و شادی تقدیم کنم. من مطمئنم که می توانم برای او یک زندگی توام با خوشبختی، مهر و محبت و شادکامی فراهم نمایم. از همین الان می توانم تصور کنم که همسر من دارای این خصوصیات است: او زنی وفادار و فهمیده، واقع بین و بلند نظر، مهربان و خوش خلق و صبور و بردار است. ما هر دو در تلاش پیدا کردن یکدیگر هستیم و در زندگی ما چیزی بخ جز صفا و یکدلی وجود نخواهد داشت. حالا من آماده زندگی با چنین زنی هستم».

در همان صورت که خصوصیات و صفات پسندیده ای برای شریک زندگی آینده خود در ذهن تان ترسیم می کنید. آن ها را به ضمیر ناخودآگاه خود می سپارید و از آن مشخصات اشباع می شوید. جریانات ضمیر ناخودآگاه و قانون جذب خواسته های شما را به مرحله ی اجرا در خواهد آورد.

از آنچه که دارید خوشحال باشید. چیزهایی که می‌خواهید را فراموش کنید. زمانی که بتوانید در این لحظه شاد باشید، چیزهایی که می‌خواهید را می توانید در بهترین حالت آن به دست آورید. پس شروع کنید. حتی عشق زندگی تان را هم می توانید به راحتی بیابید.

مردم بیشتر جذب لبخند و خنده می‌شوند. پس برای جذب فرد دلخواه خود شاد باشید و همیشه لبخند بر لب داشته باشید.

لبخند باعث ایجاد ارتعاشات مثبت ذهنی می شود. افزایش ارتعاشات مثبت ذهنی هم باعث می شود تا بتوانید با عمیق کردن تفکراتتان همسر مورد علاقه خود را جذب کنید. کارهایی را بکنید که شما را خوشحال می‌کنند.چه تماشای یک فیلم خنده‌دار و یا رفتن به پارک مورد علاقه تان برای خوردن ناهار باشد. از زندگی خود لذت ببرید. هرچه شما لذت و شادی بیشتری داشته باشید، راحت تر می‌توانید یک فرد خاص را جذب کنید.

تکنیک تجسم در قانون جذب را فراموش نکنید. همان طور که در ذهن خود پول، اهداف و .. را متصور می شوید، سعی کنید شریک عاطفی آینده خود را هم تجسم کنید. نیازی نیست توجه زیادی به جزئیات داشته باشید یا لیستی شبیه به لیست خرید ایجاد کنید. این را بدانید که هیچ کس کامل نیست. می توانید تصورات خود را در زمان تفریحات دو نفره یا زندگی دو نفره تمرین کنید. احازه دهید ذهنتان پرواز کند. فقط دقت کنید که برای انجام تکنیک تجسم از قانون جذب باید ذهن خود را خالی کرده باشید. این کار را می توانید با تمرین های تنفی عمیق یا نوشتن های مدام انجام دهید. در حقیقت هدف شما جذب عشق است. پس بهتر است خیلی سخت گیر نباشید و در تصورات خود به سوالاتی مانند : وقتی با هم هستیم چه می کنیم؟ زمانی که او کنار من است چه حسی دارم ؟ و چه چیزی در او جذاب است؟ و … فکر کنید.

یکی از تکنیک های جذاب در قانون جذب ساخت تابلوی رویا ها و اهداف است. شما به راحتی می توانید این کار را برای جذب عشق خود انجام دهید. تابلوی بزرگی تهیه کنید و دست به کار شوید. روی تابلو را می توانید پر از عکس یا جملات انگیزشی و نکات مثبت کنید. می توانید تصاویر جاهایی که دوست دارید با فرد مورد علاقه تان بروید را در تابلوی اهداف خود بگذارید. حتی می توانید تجسمی از منزل آینده تان داشته باشید. طرح های خود را بسازید و و یا حتی عبارت‌هایی را که واقعا درک شما از عشق را ثبت می‌کنند، بیان کنید. این تابلو و کلاژ ساخته شده تان را در جای خاصی قرار دهید. جایی که مطمئن هستید هر روز آن را می بینید. وجود این تابلو باعث افزایش ارتعاشات مثبت ذهنی تان می شود.

سعی کنید قدرت عشق را در خود تقویت نموده و هر جا که می روید آن را منتشر سازید. چیزهای کوچکی وجود دارند که شما می‌توانید هر روز با آن عشق را گسترش دهید. لازم نیست حتما در ارتباط با جذب فرد مورد علاقه تان باشد. می توانید به شخصی پول قرض بدهید یا به کمک افراد ناتوان بشتابید. مهم این است که عشق و علاقه وجودی تان را در عالم گسترش دهید. در این حالت کائنات نیز به شما پاسخ خواهند داد و بهترین فرد را در مقابل شما قرار می دهند. افزایش قدرت عشق و پخش آن در فضا باعث افزایش ارتعاشات مثبت ذهنی شما خواهد شد. پس این نکته را دست کم نگیرید.

زنی که به تازگی به مقام استاد دانشگاه ارتقا پیدا کرده بود، می گفت: «من سه بار ازدواج کرده ام و هر سه شوهرم آدم هایی مطیع و سر به زیر بودند به گونه ای که روی حرف من حرف نمی زدند و اختیار هر تصمیمی را به من واگذار می کردند.» برای او سوال پی آمده بود که چه مشکلی دارد که باید این جور شوهران بی دست و پا نصیبش بشود؟!

زمانی که از او می پرسند آیا از خصوصیات اخلاقی همسر دومش اطلاع داشته که تا این اندازه بی اراده و سست است؟ در جواب می گوید: مطمئنا اگر از این موضوع با خبر بودم با او ازدواج نمی کردم!

مطمئنا این خود آن زن بود که مرتکب خطا می شد و هر شکستی که از ازدواج هایش می شد ناشی از طرز فکر خودش بود. به این خاطر که به شدت زنی مرد صفت بود و دوست داشت بر دیگران تحکم کنید و امر و نهی نماید. به همین خاطر ناخواسته از شوهران خود افرادی مطیع و بی زبان ساخته بود که بتواند بر آن ها حکم فرمایی کند. البته لازم به ذکر است که تمام این موارد در آن زن به طور ناآگاهانه بود و تصویر ضمیر ناخودآگاه او آنچه را که از لحاظ ذهنی درخواست کرده بود برایش فراهم می کرد.

بنابراین آن خانم هیچ راهی نداشت به جز این که الگوی ذهنی خود را برهم بزند و از خودش موجود جدیدی بسازد تا بتواند با ذهن و ضمیر ناخودآگاه خود مردی را جذب کند که قوی، مقتدر، شرافتمند و با اعتماد به نفس باشد. وقتی این کار را انجام داد و تصویر ذهنی و ضمیر ناخودآگاهش را از شوهر دلخواه خود اشباع کرد، به طور کاملا اتفاقی در دانشگاه با مردی آشنا شد که خصوصیات اخلاقی اش دقیقا شبیه همان کسی بود که در ذهن خود تصویرش را ساخته بود. مردی خشن و مقتدر و در عین حال بسیار مهربان و جدی که به هیچ وجه زیر بار حرف زور کسی نمی رفت.

مطلب قبلی

چگونه یک زندگی موفق را برنامه ریزی کنیم

مطلب بعدی

با قانون جذب رویاهای بزرگ داشته باشیم و بدون محدودیت زندگی کنیم

راهنمای اساسی برای روتین های صبحگاهی

چالش 21 روزه: برنامه قانون‌ جذب برای تجلی شادی

چرا تفکر مثبت میتواند سلامت جسمی را بهبود بخشد

شکست را به موفقیت تبدیل کنید: استفاده از قانون جذب برای غلبه بر موانع

موفقیت به معنای اتخاذ یک انتخاب بزرگ نیست، بلکه به معنای…

چگونه شروع به استفاده از قانون جذب کنیم؟ 8 موردی که همین…

10 راهی که قانون جذب می تواند به شما کمک کند تا زندگی تان را…

برای چت کردن با ما روی آیکون مشاور فروش کلیک کنید

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی رمز عبور

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

تحقیقات نشان داده اند که تمایل و کشش خاصی که زوج ها در ابتدای ازدواجشان تجربه می کنند بعد از گذشت چند سال کم رنگ شده و جای خود را به مرحله ی دیگری از رابطه یعنی احترام متقابل و صمیمیت عمیق می دهد. در این حالت زوج ها احساس می کنند که عاشق همسر خود نیستند و به دنبال راهی می گردند تا دوباره شوهر و یا زن خود را دوست داشته باشند.(نگاه کنید به فعالیت هایی که باعث افزایش محبت بین زن و شوهر می شود)

برخلاف باورها و تحقیقات رایج می توانید دوباره عاشق کسی بشوید که قبلا دوستش داشتید حتی اگر معمولا نسبت به او حسی ندارید.

همچنین می توانید عاشق کسی شوید که تا به حال هیچ حسی نسبت به او نداشته اید. می خواهید بدانید چگونه؟ پس در این مقاله با من همراه شوید.

ممکن است دوباره عاشق کسی شویم؟

بله ممکن است! با تکنیک های زیر می توانید عشق را به زندگی زناشویی خود بازگردانید:

چگونه جذب همسرمان شویم

آشنایی: افراد معمولا عاشق کسانی می شوند که از آن ها شناخت داشته باشند. تحقیقات نشان داده اند آشنایی منجر به دلبستگی می شود و به همین دلیل به کسانی جذب می شوید که معمولا آن ها را می بینید. ممکن است بگویید ” ما اکنون در کنار هم زندگی می کنیم اما نسبت به هم هیچ احساسی نداریم” دلیلش این است که آشنایی باید با احساسات مثبت همراه باشد تا به دلبستگی منجر شود. اگر با همسرتان  به طور مداوم دعوا کنید، فریاد بکشید و یکدیگر را آزار دهید این مفهوم از آشنایی بر علیه شما خواهد بود.

هیجان باعث بازگشت هورمون ها می شود: احساسات فوق العاده ای که در ابتدای رابطه تجربه می کنیم معمولا ناشی از آزاد شدن هورمون های خاصی هستند. تجربیات هیجان انگیز نیز این هورمون ها را در بدن آزاد می کنند و  باعث می شوند همان احساسات خوشایند اول رابطه را بار دیگر تجربه کنید. حتی بعضی از طریق این رویدا های هیجان انگیز به یکدیگر علاقه مند می شوند. به طور خلاصه، به جای انجام کارهای خسته کننده و تکراری فعالیت های جدید و هیجان انگیز را امتحان کنید.( نگاه کنید به روانشناسی عشق)

مزیت های عشق: شما می توانید ضمیر ناخودآگاه  همسر خود را برنامه ریزی کنید تا بیشتر به سمتتان جذب شود. قبلا توضیح دادم که چگونه می توانید ضمیر ناخودآگاه فردی را با تکرار برنامه ریزی کنید به خصوص اگر این برنامه ریزی از منابع مختلفی حاصل شود. مثلا از دونفر از دوستان همسرتان بخواهید تا با روش های مختلفی به او بگویند که شما بسیار جذاب هستید. در این صورت او کم کم به جذاب بودن شما متقاعد می شود. ( نگاه کنید به برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه)

صمیمیت واقعی: کلید پیشرفت صمیمیت واقعی این است که همه چیز را در کنار هم انجام دهید. اگر همسرتان هر آخر هفته به ماهیگیری می رود ولی شما به خرید می روید صمیمیت بین شما از بین می رود. حتی اگر علاقه های مشترکی ندارید باید همه ی فعالیت هایتان را در کنار هم انجام دهید. در این صورت بیشتر نسبت به یکدیگر کشش و تمایل پیدا می کنید. ( نگاه کنید به روابط عاطفی سالم)

با نگاه کردن به او توجه کنید: نگاه کردن به چشم دیگران برای مدت طولانی می تواند باعث ایجاد حس عشق شود. بعضی افراد با خیره شدن به چشم دیگران احساس می کنند که عاشق آن ها شده اند. با خیره شدن به چشمان همسرتان می توانید عشق به او را برای بار دیگر در دل خود زنده کنید.

تکنیک های فوق به شما کمک می کنند علاوه بر اینکه خودتان دوباره عاشق همسرتان شوید احساسات او را نیز برانگیخته کنید و عشق را به زندگی زناشویی خود بازگردانید فقط کافیست درست و به موقع از آن ها استفاده کنید.

شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش برای افرادی که قصد سوء استفاده از این مطالب را دارند نوشته نشده است پس اگر هدف شما سوءاستفاده از دیگران است لطفا از این سایت خارج شوید. سایت نویت بینش یک سایت پزشکی یا یک دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی روانشناختی و علمی است که به شما کمک می کند درک بهتری از خود و دیگران بدست آورید و از این آگاهی برای بهبود روابط و مهارت های ارتباطی و به صورت کلی جهت ارتقای کیفیت زندگی خود استفاده کنید. به یاد داشته باشید قوی ترین صلاح شما دانش شما است.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین  مرجع در مورد روانشناسی عشق در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش روانشناسی عشق مراجعه کنید. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم  در سایت نوین بینش منتشر شده است. با این کتاب هر شخصی را عاشق خود کنید و یا هزینه ی پرداختی  را پس بگیرید. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

روش های فوق العاده برای بازگشت عشق و علاقه به زندگی مشترک

بهبود روابط عاشقانه بین زن و مرد

روش های صحیح ابراز علاقه را یاد بگیرید

چرا احساس عشق از بین می رود

می توانید به صورت 24 ساعت از طریق تلگرام یا واتس آپ با تیم نوین بینش در ارتباط باشید :09306135008

انتقادات و شکایات

shahinzand18@gmail.com

اینستاگرام شاهین زند

     شماره تماس:  03136201013       از ساعت 9 صبح الی 5 عصر

 آدرس: اصفهان، خ ارتش، کوچه 69، ساختمان پیمان، ط 2، واحد11

ارتباط با کارشناس روابط عاطفی از طریق ارسال پیام در تلگرام یا واتس آپ: 09306135008

 

 

.                   قوانین و مقررات

 

چگونه جذب همسرمان شویم
چگونه جذب همسرمان شویم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *