چگونه جعبه قلب درست کنیم

 
helpkade
چگونه جعبه قلب درست کنیم
چگونه جعبه قلب درست کنیم

آموزش ساخت جعبه کادو با شکل قلب

جعبه کادو قلب رو معمولا برای مناسبت هایی مثل ولنتاین استفاده می کنن. ولی خب توی مناسبت های دیگه هم کاربرد داره. در این مطلب روش های ساخت جعبه کادو قلب رو براتون میگیم. جعبه قلب برای ولنتاین یک انتخاب عالیه! بهتره از رنگ های قرمز و صورتی که یادآوره ولنتاین هست استفاده بشه. الگو ساخت جعبه کادو قلبی زیادی در ادامه قرار دادیم. راستی ویدیو های آموزشی رو از دست ندید که خیلی جدابن.

در این بخش یک آموزش ساده رو براتون آماده کردیم. برای ساخت اون باید طبق عکس مراحل رو دنبال کنید. برای این کار نیاز به مقوا و قیچی و چسب دارید. مراحل ساخت رو طبق الگو جعبه انجام بدین. در ادامه هم چند فیلم آموزشی خیلی خوب داریم. توی این آموزش ها نحوه ساخت جعبه به روش های مختلف گفته شده. به همین علت شما می تونید با توجه به سلیقه خودتون یک روش مناسب برای ساخت باکس رو انتخاب کنید. بنابراین با ما همراه باشید که کلی آموزش های جذاب داریم.

جعبه هدیه ولنتیاین قلب

همانطور که ملاحظه می کنید در انتها جعبه به این شکل ایجاد میشه. البته باید سعی کنید نحوه برش هاتون منظم و دقیق باشه. برش دقیق توی حرفه ای شدن و زیبایی جعبه تون نقش زیادی داره. اینم از جعبه ولنتاین!

چگونه جعبه قلب درست کنیم

جعبه کادویی طرح قلب

روز ولنتاین روز عشقه و  کادو ها باید متناسب با اون روز انتخاب بشن. انتخاب یک هدیه مناسب با یک جعبه زیبا واقعا عالیه! ما توی این قسمت فیلم های آموزش جعبه کادو با طرح قلب رو انتخاب کردیم. طرح قلب برای روز ولنتاین خیلی مناسبه.

نظرتون درباره یک آموزش دیگه چیه؟ دو فیلم آموزشی عالی برای شما قرار میدیم. بعد از اون هم یک آموزش همراه با الگو رو آماده کردیم. پس با ما باشید.

 

حتما بخوانید: آموزش جعبه کادو

 

یک آموزش دیگه برای شما آماده کردیم. برای ساخت یک جعبه کادو شیک و حرفه ای با ما همراه باشید. توی این آموزش طبق الگو ها و مراحل انجام کار پیش برید. برای ساخت یک جعبه کادو زیبا باید دقت و تمرکز بالایی داشته باشید. مهمترین نکته توی ساخت جعبه دقت بالاست. برش کار باید دقیق و منظم باشه. باهم مراحل رو دنبال می کنیم. ابتدا مطابق عکس مقوا ار برش میزنیم.

ساخت جعبه قلب

بعد از برش، لبه های الگوی قلب رو به داخل تا می کنیم. و با استفاده از چسب نوار رو به الگوی قلبی متصل میکنیم. برای اینکار دقت زیادی لازمه که جعبه زیبا بشه.

مراحل ساخت جعبه قلبی

حالا در این مرحله کار به اتمام رسیده و نوبت به گذاشتن درب جعبه رسیده. شما می تونید با توجه به سلیقه خودتون تزیینات مختلفی روی درب کادو انجام بدین.

جعبه کادویی

آموزش باکس کادو قلب

حتما بخوایند: جعبه هدیه هندوانه

 

سلام مرسی ویدیوهای آموزش جعبه کادو قلب بهتر بود …

وای ویدیو دومی خیلی خوب بود😘😘😘

عالی بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

دیدگاه

تهران، ملارد، مارلیک، مجتمع گلریز، بلوک دی 4، واحد 142

تلفن: 09227112859

ایمیل: yummykado@gmail.com

نماد الکترونیکی


۲ روش برای ساخت کاور کوسن پاکتی و زیپ دار۱۳۹۷/۱۲/۲۷ – ۱۷:۴۸Downloads-icon

آموزش ساخت جعبه کادو قلب یکی از ایده های خیلی زیبا برای ساخت جعبه کادو است. شما می توانید به کمک الگوی جعبه کادوی قلبی شکل این جعبه را درست کنید.

بساز و بفروش (B&B) | بساز – جعبه کادوهای دست ساز می تواند طرح های بسیار متفاوتی داشته باشد. مثلا شما می توانید جعبه کادو با مقوا بسازید یا جعبه کادوی ساده در چند دقیقه درست کنید. بعضی از جعبه کادوهای بدون چسب هم وجود دارند که برای ساخت آنها نیاز به استفاده از چسب نیست. حتی شما می توانید علاوه بر جعبه کادو، ساک کادو را هم خودتان درست کنید. جعبه کادو قلب یکی از زیباترین و پرطرفدارترین نوع جعبه کادوهاست که می خواهیم در این مقاله ساخت آن را به شما آموزش بدهیم. این جعبه کادو به شکل قلب است و شما می توانید الگوی آن را در سه اندازه مختلف پرینت بگیرید و از آن برای کادوهایی با اندازه های مختلف استفاده کنید.

اندازه الگوی مورد نظرتان را انتخاب کنید. دانلود کرده و پرینت بگیرید. شما می توانید الگو را به طور مستقیم روی مقوای نازک پرینت بگیرید یا اینکه آن را روی کاغذ پرینت گرفته و آن را روی مقوای ضخیم تر پیاده کنید. تمام این الگوها را می توانید بر روی مقوا یا کاغذ سایز A4 پرینت بگیرید.

سه سایز مختلف این جعبه کادوی قلب به این ترتیب است:

چگونه جعبه قلب درست کنیم

برای هر جعبه کادو باید قسمت بدنه و درب جعبه کادو را به کمک الگو درست کنید.

الگوی قسمت های مختلف جعبه کادو را می توانید از طریق فایل های زیر دانلود کنید:

تکه های الگو را بر اساس خطوط ممتد برش بدهید. این برش ها باید کاملا دقیق انجام شود و هر چقدر در این مرحله دقت بیشتری داشته باشید نتیجه کار شما زیباتر خواهد شد. برای این کار می توانید از خط کش و کاتر استفاده کنید. اگر قصد دارید جعبه کادوی قلبی بزرگتر را درست کنید همانطور که در الگو می بینید نوارهای کناری وجود دارد که باید آنها را به روی یکدیگر بچسبانید.

در این مرحله از آموزش ساخت جعبه کادو قلب، باید قسمت هایی را که قرار است تا کنید را مشخص کنید. برای این کار می توانید از چیزی مثل لبه خط کش یا لبه پشتی کارد میوه خوری استفاده کنید. لبه هایی که قرار است چسب بخورد را حالت تا شونده بدهید. بین لبه ۹ و ۱۰ را هم به صورت عرضی حالت تا شونده بدهید.

لبه ها را تا کنید و آن را به شکل ۹۰ درجه در بیاورید. حالت تا شونده عرضی قسمت نوک قلب را درست می کند.

سطح داخلی لبه های تا شده را با چسب بپوشانید. تکه قلبی شکل الگو را که مربوط به بدنه جعبه کادو است را بردارید و دورتادور آن را که زیر لبه ها می رود را چسب بزنید و این دو تکه را به هم بچسبانید.

لبه های ابتدا و انتهای قسمت نواری شکل الگو را به روی هم بچسبانید.

در آخرین مرحله هم قسمت قلبی شکل الگو را که به عنوان رویه تزیینی رو و زیر جعبه کادو در نظر گرفته اید به روی لبه های تا شده بچسبانید تا این لبه ها پیدا نباشند.

مراحل بالا را این بار با استفاده از تکه های الگوی مربوط به درب جعبه کادوی قلبش شکل انجام بدهید. در انتهای این مرحله هم تکه قلبی شکل مربوط به روی درب جعبه کادو را در محل خودش بچسبانید.

شما می توانید قسمت روی درب جعبه کادو را به هر نحوی که سلیقه خودتان اجازه می دهد تزیین کنید.

می توانید این کار را با نوارهای کاغذی رنگی انجام دهید.

حتی تعدادی دایره یا قلب کوچک کاغذی را بر روی درب جعبه کادو بچسبانید.

به این ترتیب جعبه کادوی قلبی شما آماده است.

امیدواریم که از این آموزش ساده ولی کاربردی لذت برده باشید و با ساخت این جعبه های زیبا عزیزانتان را خوشحال کنید. اگر سوال یا نظری درباره آموزش ساخت جعبه کادو قلب داشتید حتما در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

ما سایت بسازوبفروش را درست کرده ایم تا رونقی به بازار کسب و کار مشاغل خانگی بدهیم. پس همین الان دست به کار شوید و به کمک آموزش های رایگان سایت ما درآمدزایی را شروع کنید.

پروانه زرآسوند

ذخیره نام، ایمیل و سایت توسط مرورگر برای ارسال دیدگاه در زمانی دیگر.


الگوی بدنه جعبه کادو قلب سایز بزرگDownloads-icon


الگوی درب جعبه کادو قلب سایز بزرگDownloads-icon


الگوی جعبه کادو قلب سایز کوچکDownloads-icon


الگوی جعبه کادو قلب سایز متوسطDownloads-icon


الگوی تزیینات جعبه کادوDownloads-icon

Create an account to expedite future checkouts, track order history & receive emails, discounts, & special offers



Remember me

Lost your password?

Register

چگونه جعبه قلب درست کنیم



در خبرنامه ایمیلی آرت باکس ثبت نام کنید

Your personal data will be used to support your experience throughout this website, to manage access to your account, and for other purposes described in our سیاست حفظ حریم خصوصی.

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:


۱۰,۰۰۰ تومان

پس از پرداخت، الگوی ساخت جعبه قلبی را دانلود کنید. آن‌را روی مقوا پیاده کنید و جعبه زیبای‌تان را بسازید.

 

خیلی از ما دوست داریم برای تولد یا سالگرد و غیره به افراد خاص زندگی‌مان هدیه‌های خاص بدهیم و به آن‌ها یادآوری کنیم که چقدر برایمان عزیز هستند. معمولاً برای چنین مناسبت‌هایی به یاد جعبه قلبی هستیم و دلمان می‌خواهد خودمان به سلیقه خودمان جعبه آماده کنیم. خوب باید به شما بگوییم کع درست کردن این جعبه‌ها ابداً کار دشواری نیست. کافیست با استفاده از الگوی آرت باکس و آموزش زیر جعبه زیبای‌تان را بسازید. با آرت باکس همراه باشید و بعد از دانلود الگو‌ها، این ویدئوی آموزشی را دنبال کنید. این شما و این هم الگوی ساخت جعبه قلبی

با دانلود الگوی جعبه و درب جعبه می‌توانید جعبه را بسازید. در نظر داشته باشید که شما می‌توانید این الگوها را بزرگتر یا حتی کوچکتر پرینت بگیرید و بنابراین جعبه بزرگتر یا کوچکتری داشته باشید. نکته بعدی توجه به دیواره‌های جعبه است. با توجه به ویدئوی آموزشی این جعبه دیواره‌ها را با استفاده از مقوا به شکل یک نوار بلند برش بزنید و دور محیط قلب‌ها بگذارید تا اندازه نهایی آن‌ها را متوجه شوید. دقت کنید که الگوی دیواره‌ها موجود نیست و الگوی دانلودی شما شامل قلب جعبه و درب آن است و شما باید دیواره‌‌ها را با توجه به اندازه دلخواه خودتان برش بزنید.

اگر در نظر دارید خودتان جعبه هدیه را بسازید توجه به چند نکته می‌تواند کمک شایانی به شما بکند.

اولین نکته انتخاب مقوای مناسب است. برای ساختن جعبه معمولاً از مقوای فابریانو استفاده می‌شود. این مقواها معمولاً در فروشگاه‌های لوازم تحریر فروشی یا شهرکتاب‌ها در استند در معرض دید مشتری‌ها قرار داده می‌شوند و در سایزها و رنگ‌های مختلف قابل خریداری هستند.

 

 

اگر می‌خواهید جعبه محکم‌تری داشته باشید باید از مقوای ضخیم‌تر استفاده کنید و یکی از گزینه‌های فوق‌العاده برای ساختن جعبه‌های ضخیم و محکم، مقواهای طرح‌دار آرت باکس هستند که ضخیم و دو رو هستند و می‌توانید این‌جا طرح‌ها را مشاهده نمایید.

نکته دوم چسب است. چسبی که می‌توانید برای ساختن جعبه استفاده کنید چسب مایع معمولی، چسب دوطرفه، چسب ماتیکی و هر چسب دیگری که کار کردن با آن برای شما راحت است را شامل می‌شود. ما در آرت باکس معمولاً از چسب دو طرفه یا چسب ماتیکی برای ساختن جعبه استفاده می‌کنیم.

 

 

قیچی و کاتر و خط‌کش و یک وسیله تیز برای خط تا می‌تواند بسیار مهم باشد. این وسیله می‌تواند پشت کاتر یا چاقو یا حتی خودکاری که دیگر نمی‌نویسد هم باشد.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

دیدگاه شما *

Create an account to expedite future checkouts, track order history & receive emails, discounts, & special offers



Remember me

Lost your password?

Register

چگونه جعبه قلب درست کنیم



در خبرنامه ایمیلی آرت باکس ثبت نام کنید

Your personal data will be used to support your experience throughout this website, to manage access to your account, and for other purposes described in our سیاست حفظ حریم خصوصی.

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:


اگر برای مناسبت های خاص دنبال جعبه های خاص هستید این جعبه قلبی حسابی به دردتون می خوره. امروز در آرت باکس در نظر داریم  به شما نشان دهیم که چطور جعبه قلبی درست کنیم؟ با ما همراه باشید

هدیه دادن به نظر ساده و بی دغدغه می آید،

اما باید گفت کاری بسیار سخت و پیچیده است

و اول از همه باید آداب آن را بخوبی بدانید.

هدیه خریدن از این نظر سخت است که معمولا نمی دانیم طرف هدیه گیرنده به چه چیزی علاقه مند است.

یک هدیه خوب و باارزش هدیه ای است که بدون منظور و بدون توقع جبران داده شود.

زیرا اگر توقع جبران به میان آید، اولا فرد گیرنده هدیه را در شرایط خاصی قرار می دهید

و او احساس می کند که مجبور است برایتان هدیه بخرد

و در ثانی به او می فهمانید که هدیه تان صمیمانه و از ته قلب نبوده است.

تحقیقات نشان داده است که هدیه دادن به مراتب بیش از هدیه گرفتن شادی می آورد

و وقتی این عمل به عادتی در زندگی تبدیل شود، مسلما می تواند جلوی افسردگی را بگیرد.

زیرا فرد هدیه دهنده از این که توانسته دیگری را شاد کند، احساس باارزش بودن می کند.

اما اگر دلتان می‌خواهد هدیه‌تان یک باکس زیبا و متفاوت داشته باشد این آموزش را از دست ندهید

در این‌جا به شما نشان می‌دهیم که چطور یک باکس قلبی درست کنید

می‌توانید ارتفاع جعبه را بر اساس ارتفاع مورد نیاز خودتان تنظیم کنید

در این‌جا داخل جعبه تعدادی مقوای مثلثی قرار داده‌ایم

این هم یک ایده هدیه است

می‌توانید در این مقواها دلایلی که فرد یرنده را دوست دارید یا او را ستایش می‌کنید بنویسید

امروز در آرت باکس در نظر داریم به شما نشان دهیم که چطور جعبه قلبی درست کنیم؟

امیدواریم از این آموزش لذت ببرید

http://

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

چگونه جعبه قلب درست کنیم
چگونه جعبه قلب درست کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *