چگونه حساب شاد را پاک کنیم

 
helpkade
چگونه حساب شاد را پاک کنیم
چگونه حساب شاد را پاک کنیم

@media (max-width:1008px) {
.noresp {
display: none !important
}
}
.form-control {
width: auto !important;
border-radius: 0px
}
.inner-contentbox {
margin-bottom: 15px !important
}
.alink img {
max-width: 100% !important;
width: auto !important;
height: auto !important
}
.alink h2 {
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 16px;
margin-bottom: 20px
}
.alink h3 {
font-size: 15px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink h4 {
font-size: 14.5px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink h5 {
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink h6 {
font-size: 13.5px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}

.alink p {
line-height: 27px
}
.alink a {
font-size: 15px
}
.shoar {
background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px;
line-height: 32px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-top: 20px
}
.end {
border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;
}
.slo {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
margin-left: 20px;
}
.slo2 {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
position: relative;
top: 33px;
margin-right: 20px;
}
.mytable tr td {
border: 1px solid #ccc;
}
.mytable tr:nth-child(even) {
background: #ED7D31;
color: white
}
.mytable tr:nth-child(even) td {
color: white !important
}
.mytable tr:nth-child(odd) {
background: #FFF
}
.mytable tr:first {
background:#EBFC87
}
.mytable li:nth-child(5n+3) {
font-weight: bold
}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {
margin-bottom: 1px;
}
.mb-5 {
margin-bottom: 3px !important
}
h4 {
font-size: 14px !important;
font-weight: bold;
color: rgb(58, 109, 151);
}

بسیاری از کاربران برنامه شاد ، به دلایل مختلف ممکن است بخواهند حساب کاربری یا اکانت خود را حذف یا دیلیت نموده یا از اپلیکیشن خارج شوند . امکان حذف اکانت برنامه شاد هنوز وجود ندارد اما خروج از اپ شاد با ورود به قسمت تنظیمات برنامه شاد امکان پذیر می باشد .چگونه حساب شاد را پاک کنیم

برنامه شاد ، پلتفرم اصلی آموزش مجازی دانش آموزان در زمان تعطیلی مدارس در سال تحصیلی جدید با تغییرات زیادی رو به رو شده است. در جدیدترین به روزرسانی این اپلیکیشن که در سال تحصیلی گذشته توسط وزارت آموزش و پرورش ارائه گردید ، امکانات متعددی گنجانده شده تا تمامی دانش آموزان ، معلمان و مدیران بتوانند به بهترین نحو از این نرم افزار در جهت آموزش مجازی استفاده نمایند .

اما بسیاری از کاربران برنامه شاد ، به دلایل متعددی اعم از پایان یافتن سال تحصیلی ، فارغ التحصیلی ، تعویض شماره و غیره ، تصمیم به حذف یا دیلیت اکانت خود در برنامه شاد دارند . به همین منظور و برای سهولت کاربران گرامی برنامه شاد ، در این مقاله به بررسی حذف اکانت برنامه شاد و خروج از این اپلیکیشن خواهیم پرداخت .

با حذف نمودن اکانت خود در هر برنامه یا اپلیکیشن امکان دسترسی مجدد به برنامه از کاربر سلب شده و باید دوباره عملیات ثبت نام را تکرار نمود . برنامه شاد نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با حذف حساب کاربری یا دیلیت اکانت در این اپلیکیشن ، می بایست دوباره به ثبت نام یا همان انجام احراز هویت در برنامه شاد بپردازید .

در حال حاضر ، امکان حذف اکانت برنامه شاد وجود نداشته و با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید ، توصیه می شود ، برنامه شاد خود را پاک نکنید چرا که ممکن است برای نصب دوباره و احراز هویت دچار مشکل شوید .

در صورتی که قصد نصب برنامه شاد روی موبایل ، تبلت یا کامپیوتر دیگری را دارید ، پیشنهاد می کنیم قبل از پاک کردن برنامه قبلی ، ابتدا برنامه را در دستگاه جدید خود نصب نموده و بعد از پشت سر گذاشتن مراحل نصب و احراز هویت ، در صورتی که با موفقیت وارد برنامه شدید ، اپلیکیشن قدیمی را پاک نمایید .

اگر در هر صورت می خواهید حساب کاربری خود را حذف نمایید ، تنها می توانید از گزینه خروج از برنامه شاد استفاده نمایید که در ادامه این مقاله راهنمای تصویری آن قرار داده شده است .

در صورتی که تمایل به خروج از حساب کاربری خود در اپلیکیشن شاد را دارید می توانید با مشاهد راهنمای تصویری زیر و انجام دادن این مراحل ، از برنامه شاد خارج شوید . لازم به ذکر است اگر دو یا چند دانش آموز بخواهند از برنامه شاد در یک گوشی استفاده نمایند ، نیاز به خروج از یک اکانت و ورود به اکانت دیگر نیست .

چرا که با آپدیت برنامه شاد امکان اضافه کردن اکانت به برنامه شاد وجود دارد . هم چنین در صورت تمایل ، می توانید دو یا چند ورژن از برنامه شاد را در موبایل خود نصب کنید . برای این کار می توانید به مقاله ای که در ادامه آمده است مراجعه نمایید . در صورتی که هنوز هم نیاز به خروج از برنامه شاد دارید ، راهنمای تصویری که در ادامه این مقاله آمده است را مطالعه نمایید .

 

راهنمای تصویری خروج از برنامه شاد 

 

 پس از ورود به برنامه شاد ، گزینه تنظیمات را از گوشه سمت چپ انتخاب نمایید .

 

 

در بخش تنظیمات ، سه نقطه در سمت چپ بالای تصویر را مظابق تصویر انتخاب کنید .

 

 

در این بخش دو گزینه وجود دارد که باید گزینه دوم یا همان خروج را انتخاب نمایید .

 

 

در این قسمت از شما پرسیده می شود که آیا می خواهید از حساب کاربری خود خارج شوید که باید دکمه تایید را بزنید .

 

 

مشاهده این صفحه بدین معناست که شما با موفقیت از حساب کاربری خود خارج شده اید .

 

 

برای اطلاع از آخرین اخبار حذف اکانت برنامه شاد عضو کانال تلگرام مدارس هیوا شده و یا صفحه اینستاگرام مدارس هیوا را دنبال نمایید . هم چنین در صورت وجود هرگونه سوال درباره  دیلیت اکانت برنامه شاد ، می توانید با کارشناسان ما در مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس حاصل نمایید .

 

چگونه حساب شاد را پاک کنیم

✔️ امکان حذف اکانت در برنامه شاد وجود ندارد اما می توان از حساب کاربری خود خارج شد که در این مقاله به آن پرداخته شده است .

✔️ با ورود به بخش تنظیمات برنامه شاد می توان از حساب کاربری خود خارج شد که در این مقاله راهنمای تصویری خروج از حساب کاربری برنامه شاد قرار داده شده است .

✔️ همان طور که در این مقاله نیز گفته شد ، در صورتی که نیاز به نصب برنامه شاد در یک دستگاه جدید دارید ، پس از ورود موفقیت آمیز به برنامه در دستگاه جدید ، می توانید نسخه قبلی را در دستگاه قدیمی پاک نمایید .

سلام من قبلا حساب توی شاد داشتم ولی الان بهش دسترسی ندارم و نمیشه بهش دسترسی یافت چیکار کنم؟

سلام . مجددا برنامه شاد رو دانلود و نصب کنین .

چطوری میشه شاد رو از روی شمارم حذف کنم کلا نمی خوام در برنامه شاد خط قبلیمم باشه

سلام . شما می تونین با همان شماره تلفنی که ابتدا وارد برنامه شاد شدین و در سامانه سناد ثبت شده وارد برنامه شاد بشین .

لطفا امکان حذف دو طرفه گفت و گوی پی وی رو اضافه کنید.پیام ها دو طرفه پاک میشه. ولی مثل تلگرام، آپشن حذف دو طرفه گفت و گو رو اضافه کنید. تا دونه دونه پیام پاک نکنیم .

لطفا من شادم اول نه عکس و نه فیلم میرفت حالا هم که کلا هیچی ارسال نمیشه نه پیامی میاد نه میره منم شاد رو حذف و نصب کردم و دیگه شمارم رو وقتی میزنم هی دایره تاب می خوره و دوباره ورود میاد لطفا کمک کنین

سلام . در صورتی که در نصب و ورود به برنامه شاد دچار مشکل شدین ، می تونین با مشاوران ما ارتباط برقرار کنین تا شما رو راهنمایی کنن .

سلام من گذر واژه و تایید دو مرحله ایم رو یادم رفته شادم رو حذف کردم از اول نصب الان میگه فقط با گذر واژه چیکار کنم همون اکانتمو می خوام لطفا راهنمایی کنید

سلام . می تونین با مشاوران ما ارتباط برقرار کنین تا شما رو راهنمایی کنن .

ایا می شود یک اکانت در دو گوشی نصب کرد، که در صورت در دسترس نبودن هر یک از گوشی ها از گوشی دوم پیگیر مطالب بو؟

سلام . می تونین یک اکانت رو در دو گوشی نصب کنین .

سلام . من وقتی از گروهی توی شاد بیرون میام ، دیگه نمی تونن عضوم کنن، دلیلش چیه ،هیچکس نمیتونه عضوم کنه ،اولین بار میتونن ،ولی وقتی از اون گروه ،بیرون میام ،دیگه نمیتونن عضوم کنن.لطفا کمک کنید.!!!!

سلام . با واحد پشتیبانی برنامه شاد تماس بگیرین .

سلام من شبکه شاد راضی نیستم

سلام برنامه جالب نیست.باید مثل مدرسه باشه.مقررات داشته باشه.پروفایلهای بچه ها که افتضاحه کسی نظارت نداره.به جایی که بچه ها بیان درس بخوانند تو پرو فایل ها هم دیگه اند.یا اینکه با هم چت می کنند یا ویس می فرستند.یا فیلم های نا مناسب برای هم ارسال میکنند.این شد درس خوندن من که اصلا راضی نیستم.حداقل یه جوری بود که بچه ها به همدیگه پیام ندهد.کلاس حضوری با آنلاین چه فرق می کنه. دانش آموزان باید مقررات رو رعایت کنند. من که اصلا از شبکه شاد راضی نیستم.

برا اینکه آمار نصب کننده ها رو بالا نشون دهید اینو گزینه حذف اکانت غیر فعال کردید، چه ربط داره منی که اصلا استفاده ندارم چرا نشه حذف اکانت نمود


مقالات منتخب سردبیر

بهترین مدارس ابتدایی و دبیرستان

انتخاب رشته دبیرستان

روش صحیح مطالعه برای دانش آموزان

معرفی رشته های انتخاب رشته پایه نهم

انتخاب رشته پایه نهم

منتخب های خواندنی

کودکان خلاق تحویل جامعه دهید

چرایی بیش فعالی کودکان

نکات مهم در انتخاب مدرسه مناسب

ویژگی های کودکان تیزهوش

چرایی افت تحصیلی

ترک تحصیل و عواقب آن

دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد. جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787700-021 تماس حاصل فرمایید.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ | تماس با ما

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©

چگونه در شاد دیلیت ‌اکانت‌ کنیم (delete account shad)  آیا شما هم یکی از کاربرانی هستید که قصد دارد حساب شاد خود را حذف کند؟ اگر می خواهید بدانید چگونه باید در شاد دیلیت اکانت‌ زد، تا پایان این‌ مقاله با مایکت همراه باشید.

این روزها به دلیل وجود شرایط خاص و لزوم ماندن در خانه و آموزش آنلاین مدارس، به تعداد کاربران اپلیکیشن شاد هر روز افزوده می شود. اما این اپلیکیشن نوپا‌ هنوز دارای نقاط ضعفی است که برخی از کاربران را دلزده میکند و آن ها تصمیم می‌گیرند‌ دیلیت اکانت‌ زده‌ و‌از‌آن‌ خارج شوند.

فهرست این مقاله ( با کلیک روی هر عنوان به آن قسمت منتقل می شوید) :

چگونه برنامه شاد را دیلیت اکانت کنیم؟ برخی از کاربران معتقدند اینترنت مصرف شده در برنامه شاد آموزش و پرورش خیلی بیشتر از مابقی پیام رسان ها می باشد، عده ای دیگر سرعت آن را به‌ شدت‌ پایین می دانند، عده ای‌ با فاقد امکان چت کردن با مخاطبین این اپلیکیشن مشکل دارند و عده ای از محدودیت بیش از حد‌این برنامه خسته شده اند، عده ای‌هم هنوز‌نتوانسته‌اند شاد‌را جایگزین پیام رسان های قبلی‌خود کنند.

همه ی دلایل ذکر شده ممکن است دلیل شما برای دیلیت اکانت زدن در شاد‌باشد، مهم نیست شما به چه‌ دلیلی چنین تصمیمی گرفته اید اما باید بگویم در شاد امکان دیلیت اکانت زدن وجود ندارد و شما‌ تنها می‌توانید از این برنامه خارج شوید. البته لطفا دقت کنید که بعد از حذف شاد اگر قصد نصب دوباره ان را داشتید باید نسخه جدید ان را دریافت کنید برای این منظور به اموزش چگونه برنامه شاد را به روز رسانی کنیم مراجعه کنید.چگونه حساب شاد را پاک کنیم

با دانلود برنامه ها و بازی هاتون از مایکت هم ترافیک مصرفیتون نصف میشه هم اینکه بازی ها ی خفن دیتا دار رو به راحتی رو گوشی نصب میکنید تازه تو قرعه کشی های مایکت هم میتونید شرکت کنید و  جایزه ببرید.

در نرم افزارهایی که‌امکان دیلیت اکانت وجود دارد، شما با‌استفاده از‌این قابلیت تمام اطلاعات خود را از دست میدهید و‌حساب شما در آن برنامه به طور کامل پاک خواهد شد ولی در اپلیکیشنی مثل شاد که امکان دیلیت اکانت زدن وجود ندارد و‌تنها شما‌میتوانید از برنامه‌ به طور موقت خارج شوید، اطلاعات شما همچون گروه ها، نام کاربری و غیره در برنامه باقی خواهند‌ماند و شما با استفاده از‌شماره قبلی‌به تمام‌آن ها دسترسی‌خواهید داشت.

به هر حال ما به شما آموزش می دهیم چطور از برنامه خارج شوید و برنامه را حذف نصب کنید.

1. برنامه را اجرا کرده آن را باز کنید تا مثل تصویر زیر صفحه اصلی را مشاهده کنید.

2. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، در پایین صفحه چرخ دنده سیاه رنگی با عنوان تنظیمات وجود دارد. روی آن ضربه بزنید تا وارد صفحه زیر شوید.

3. اکنون روی سه نقطه ی بالای صفحه ضربه بزنید تا دو گزینه زیر را ببینید.

4. حال روی خروج ضربه بزنید تا پیام زیر را دریافت کنید.

5. با تاکید کردن پیام زیر (گزینه بله) ، شما از حساب خود خارج می شوید.

اگر قصد دارید برنامه را نیز از روی گوشی موبایل خود حذف کنید، کافیست مراحل زیر را طی کنید.

به تنظیمات گوشی خود بروید و از بین گزینه ها “برنامه ها (Applications) ” را انتخاب کنید.

به برنامه ها رفته و گزینه مدیر برنامه (Applications manager) را انتخاب نمایید.

وارد مدیربرنامه شده و اپلیکیشن شاد را پیدا کنید. روی آن ضربه بزنید تا صفحه‌ زیر برایتان باز شود.

گزینه لغو نصب (UNINSTALL) را انتخاب کنید. اینک پیغامی برای اطمینان به شما نشان داده میشود، آن را تایید کنید (ok) تا برنامه به طور کامل از روی گوشی شما حذف شود.

 

بعد از حذف حتما نسبت به دریافت نسخه اصلاح شده و جدید شاد از مایکت اقدام کنید:

خب همانطور که‌ گفته شد شما نمی توانید به طور کامل در این برنامه دیلیت اکانت‌بزنید بلکه می توانید تنها از حساب خود خارج شوید که با خروج از حساب نیز اطلاعات شما دست نخورده باقی می مانند و شما اگر باز تصمیم به استفاده از این برنامه گرفتید فقط کافی است با شماره قبلی خود وارد شوید.

خیر. پیغامی منوط به خروج شما برای ان ها ارسال نمی شود اما اگر مدتی از این اپلیکیشن خارج شده و از آن استفاده نکنید آنها با مشاهده ی آخرین بازدید شما متوجه غیبت طولانی شما می شوند.

خیر. یکبار احراز هویت کافی است و خروج شما اطلاعات مربوط به احراز هویت تان را نابود نمی کند.

اکنون نوبت شماست!

در این مقاله سعی کردیم طریقه ی خروج از اپلیکیشن شاد را به شما عزیزان آموزش دهیم. امیدواریم که این نوشته برای شما مفید بوده باشد. اکنون نوبت به شما رسیده است، نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. همچنین اگر سوالی درباره این مقاله دارید پاسخ آن را از ما جویا شوید. ما اینجا هستیم تا به سوالات شما پاسخ دهسم. با تشکر از همراهی شما.

سلام من گدر واژه شادمو فرارموش کردم چطوری میشه دلیت اکانت بزنم بابد پیش کی برم و چی بگم ریست کنه به مدیرمون هم گفتم گفت من نمیدونم متاسفا ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام باید با شماره دیگری وارد شید

متاسفانه خیلی بد کار میکنه خیلییی امکان نداره یکم رسیدگی بشه واقعا افتضاحه 😐😐

این برنامه چیه آخه درست کردی واقعا متأسفم براتون . یه خذف اکانت نذاشتید.

بله متاسفانه😑😑

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

حذف اکانت پیام رسان شاد چگونه است، اگر اکانت پیام رسان شاد را حذف کنیم ، آیا می توان دوباره وارد نرم افزار شاد شد؟ با توجه به پایان سال تحصیلی این سوال برای والدین و دانش آموزان وجود دارد که آیا می توان برنامه شاد را حذف کرد؟ توجه داشته باشید که بعد از حذف برنامه شاد ، امکان نصب مجدد برنامه شاد را […]

حذف اکانت پیام رسان شاد چگونه است، اگر اکانت پیام رسان شاد را حذف کنیم ، آیا می توان دوباره وارد نرم افزار شاد شد؟ با توجه به پایان سال تحصیلی این سوال برای والدین و دانش آموزان وجود دارد که آیا می توان برنامه شاد را حذف کرد؟

 

حذف پیام رسان شاد به معنی حذف دانش آموز از لیست وزارتخانه آموزش و پرورش است. اگر برنامه شاد را حذف کنید متاسفانه اجازه نصب مجدد برنامه شاد را نخواهید داشت. بنابراین تا زمانی که فرزند شما دانش آموز است، نباید پیام رسان شاد را حذف کنید.

اگر در استفاده از نرم افزار شاد با مشکل روبرو شده اید و مجبور هستید ، پیام رسان شاد را حذف کرده و مجددا نصب کنید، لازم نصب مجدد را بر روی یک سیستم هوشمند دیگر (موبایل یا کامپیوتر دیگر) نصب کنید. اگر با موفقیت وارد برنامه شاد و گروه کلاسی شده اید، می توانید برنامه قبلی را حذف کنید. برای مشاهده ادامه مطلب اینجا کلیک کنید…چگونه حساب شاد را پاک کنیم

دانلود نسخه جدید اپلیکیشن شاد:

برای دانلود نسخه جدید اپلیکیشن شاد اینجا کلیک کنید.

ورود به سایت شاد| shad. medu. ir

اولیای دانش آموزان، معلمان و مدیران مدارس،توجه داشته باشند که حذف اکانت شاد با مشکل عدم امکان ورود مجدد با برنامه شاد همراه خواهد بود. بنابراین اکانت شاد را حذف نکنید. زیرا آموزش از راه دور دانش آموزان در تابستان و سال تحصیلی 99-1400 ادامه دارد. آموزش دانش آموزان از طریق برنامه شاد و کلاس های مجازی شبکه اجتماعی شاد ادامه دارد گروه پیام رسان شد را ترک نکنید.

اگر بدون اینکه خودتان اکانت شاد را حذف کرده باشید، از گروه حذف شده اید یا برای استفاده از پیام رسان شاد با مشکل روبرو شده اید، می توانید برای کسب راهنمایی با کارشناسان سامانه مشاوره تماس بگیرید:

سامانه صدای مشاور- تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره 9099071611

تماس از تلفن ثابت تهران و بدون شماره گیری کد با شماره 9092301612

تماس از 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

نیما هم حساب شاد خود را به طور کامل حذف کنم

سلام من از روز اول که برنامه شاد رو وصل کردم راحت احرازهویت شدم ولی نمیتونم وارد کلاسها بشوم ویاتکالیف برام نمیاد ومن هم نمیتونم تکالیف ارسال کنم اصلا میگه کلاسی پیدا نشد لطفا اگر میتونید کمکم کنید

سلام، من امسال به کلاس دوازدهم میرم و اسمم رو عوض کردم ولی برنامه شاد با اسم قبلی من هست که سال قبل به اسم قبلیم بود، الان من میخوام اسم جدیدم باشه باید چیکار کنم

سلام لطفا با سامانه مشاور تماس بگیرید

من خودم رو احراز هویت کردم . دوستم بهم گفت که مال من نمیشه احراز هویت کرد
من براش با شماره خودم احراز هویتش کردم . الان می‌خوام از توی لیست مدرسه من خارجش کنم باید چیکار کنم؟

سلام من پارسال با یه شماره دیگه احراز هویت کردم امسال یه شماره دیگه به مدرسمون دادم باید چیکار کنم

بازدید : – بار ، 8 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 8 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 7 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 7 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 7 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 17 دی 1399

بازدید : – بار ، 17 دی 1399

بازدید : – بار ، 17 دی 1399

بازدید : – بار ، 16 دی 1399

بازدید : – بار ، 16 دی 1399

بازدید : – بار ، 8 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 8 بهمن 1399

چگونه حساب شاد را پاک کنیم

بازدید : – بار ، 7 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 7 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 7 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 24 دی 1399

بازدید : – بار ، 2 دی 1399

بازدید : – بار ، 17 آذر 1399

بازدید : – بار ، 17 آذر 1399

بازدید : – بار ، 10 آذر 1399

بازدید : – بار ، 17 دی 1399

بازدید : – بار ، 17 دی 1399

بازدید : – بار ، 17 دی 1399

بازدید : – بار ، 16 دی 1399

بازدید : – بار ، 16 دی 1399

تمامی حقوق مطالب برای خبرینو محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.

خبرینو یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از نظام وظیفه ،سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد.

دیلیت اکانت برنامه شاد یا حذف اکانت شبکه شاد – پس از شیوع ویروس کرونا و در پی آن تعطیلی تمامی مدارس کشور، آموزش و پرورش برای جلوگیری از عقب افتادگی تحصیلی اپلیکیشن شاد را برای دانش آموزان فراهم کرد.

اکنون که در فصل تعطیلات و پایان سال تحصیلی می باشیم اکثر دانش آموزان به دنبال دیلیت اکانت برنامه شاد می باشند اما شما نباید این کار را انجام دهید زیرا آموزش از راه دور دانش آموزان در تابستان و سال تحصیلی 99-1400 ادامه دارد. گروه پیام رسان شد را ترک نکنید.

مطلب پیشنهادی : راهنمای استفاده از برنامه شاد برای دانش آموزان مدیران و معلمان

در ادامه با بخش ترفند ماگرتا جهت بررسی راه های حذف حساب کاربری و مشکلات احتمالی همراه باشید.

حذف اکانت پیام رسان شاد چگونه است؟

چگونه حساب شاد را پاک کنیم

اگر اکانت پیام رسان شاد را حذف کنیم ، آیا می توان دوباره آن را نصب کنید؟

جواب سوال اول در ابتدای مطلب داده شد و جواب سوال دوم نیز خیر می باشد زیرا حذف پیام رسان شاد به معنی حذف دانش آموز از لیست وزارتخانه آموزش و پرورش است.

اما اگر برنامه به صورت کاملا خود به خود حذف شده است یا اینکه به دلیل مشکلات برنامه از گروه حذف شده اید یا برای استفاده از پیام رسان شاد با مشکل روبرو شده اید از طریق راه ارتباطی زیر از 8 صبح تا 12 شب با پشتیبان های برنامه در ارتباط باشید.

📞 تماس از طریق تلفن ثابت : 9099071611

☎ تماس از تلفن ثابت تهران : 9092301612

همانطور که در زمان انتشار نسخه های اولیه برنامه گفته شده بود، پیام رسان دانش آموزی شاد شباهت بسیار زیادی به روبیکا دارد از این رو متاسفانه در اپلیکیشن شاد هم نمی توانید دیلیت اکانت کنید و تنها میتوانید از حساب کاربری خود خروج کنید.

⭐ به این ۲ نکته توجه زیادی داشته باشید:

حذف پیام رسان شاد به معنی حذف دانش آموز از لیست وزارتخانه آموزش و پرورش است.

بعد از حذف برنامه شاد شما دیگر امکان نصب مجدد آن را نخواهید داشت. پس لذا اگر هنوز دانش آموز می باشید و ملزم به استفاده از این برنامه هستید، فعلا این اپلیکیشن را در موبایل خود حفظ کنید.

✅ اگر دیگر نیازی به این برنامه ندارید برای دیلیت اکانت برنامه شاد به پست آموزش دیلیت اکانت روبیکا جدید مراجعه کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611 تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

تماس از استان تـهران: 9092301611

تماس از سراسر کشور: 9099071612

چگونه حساب شاد را پاک کنیم

اگر سوالی دارید میتوانید در قسمت نظرات بپرسید

 

با حذف اکانت برنامه شاد امکان عضویت در گروه های درسی و کلاس ها از کاربر سلب می شود و برای ورود به کلاس ها دوباره باید مراحل احراز هویت و نصب برنامه را طی کنید. به گفته وزارت آموزش و پرورش ، دانش آموزان و معلمان مجاز به ترک گروه در شاد و حذف اکانت خود از این برنامه نیستند و ممکن است فرایند احراز هویت مجدد آنها با مشکلی همراه باشد. اما کاربرانی که به دلیل پایان سال تحصیلی ، تغییر شماره تلفن همراه ، فارغ التحصیلی و … قصد دیلیت اکانت دارند ، می توانند از تنظیمات برنامه برای اینکار اقدام نمایند.

قبل از بررسی نحوه خروج از برنامه شاد ، لازم است این نکته را بدانید که امکان حذف اکانت در این برنامه وجود ندارد. در واقع با خارج شدن از shabake shad اطلاعات کاربر به صورت ذخیره باقی میماند و اگر قصد ورود مجدد به برنامه را داشته باشد ، امکان عضویت در کلاس های درسی برای او فراهم است.

برای دیلیت اکانت برنامه شاد لازم است وارد بخش تنظیمات شاد شوید و دکمه خروج را بزنید. مطابق تصویر زیر پس از ورود به برنامه شاد از نوار پایین صفحه بر روی گزینه “تنظیمات” کلیک کنید.

 

سپس سه نقطه بالای صفحه را بزنید.

 

در مرحله بعد دو گزینه به شما پیشنهاد می شود ، ویرایش نام و خروج. جهت حذف اکانت برنامه شاد گزینه خروج را بزنید.

 

در مرحله بعد پیامی از سامانه دریافت می کنید با این مضمون که “آیا می خواهید از حساب خود خارج شوید ؟” که شما باید گزینه بله را بزنید.

 

اگر از نسخه وب شاد استفاده می کنید ، مراحل حذف اکانت در وب شاد نیز به همین صورت است. پس از وارد شدن به وب شاد ، گزینه تنظیمات را بزنید و سپس از طریق دکمه خروج ، از سامانه خارج شوید.

دانش آموزان و کاربرانی که با حذف اکانت برنامه شاد ، قصد دارند این برنامه را در گوشی جدید خود نصب کنند توجه داشته باشند که اول در گوشی جدید مراحل نصب برنامه و احراز هویت را طی کنند و پس از ورود موفقیت آمیز به گروه ها و کلاس های درسی ، می توانند از گوشی قدیمی برنامه شاد را حذف نمایند. اگر پیش از نصب برنامه شاد در گوشی جدید ، این پیام رسان را از گوشی قدیمی حذف کنید ، ممکن است اطلاعات شما از بین رود و در نتیجه نمی توانید عضو کلاس های درسی شوید.

در برنامه شاد امکان دیلیت اکانت وجود ندارند و کاربران تنها می توانند از برنامه خارج شوند. با خروج از پیام رسان شاد ، اطلاعات شما ذخیره می شود و اگر دوباره وارد برنامه شوید می توانید عضو کلاس ها شوید. اما در حالت دیلیت اکانت ، تمام اطلاعات کاربران در یک برنامه حذف می شود.

بله دانش آموزان می توانند پس از حذف برنامه دوباره آن را نصب و وارد کلاس های درسی شوند.

برای نصب دوباره برنامه شاد باید تمام مراحل احراز هویت طی شود.

دانش آموزانی که همزمان با حذف اکانت قصد تغییر شماره در شاد را نیز دارند ، این نکته را در نظر داشته باشید که در صورت تغییر شماره در شاد حتما باید شماره جدید خود را به مدیر مدرس ارائه دهید تا اطلاعات شما در سامانه سناد بروز شود. در غیر اینصورت موفق به احراز هویت در شاد نخواهید بود.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب از طريق تلفن ثابت :

تماس از استان تـهران: 9092301611

تماس از سراسر کشور: 9099071612

  برنامه شاد به عنوان پیام رسان اصلی آموزش مجازی و از راه دور مدارس …

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

چگونه حساب شاد را پاک کنیم

با ثبت ایمیل خود از جدیدترین اخبار تحصیلی و تخفیفات ما با خبر شوید


مشاوره برنامه ریزی کنکورDownloads-icon


https://pasokhbama.com/wp-content/uploads/2020/03/01.tanhatarin_ashegh-www.pasokhbama.com_.mp3Downloads-icon

شاد مخفف شبکه اجتماعی دانش آموزی می باشد که وزارت آموزش پرورش برای استفاده در آموزش از راه دور به کار گرفته است. می توان گفت در کنار آسیب هایی که این ویروس چه از لحاظ انسانی ، اقتصادی ، اجتماعی و … به ایران وارد نموده است ، اما سیستم آموزشی کشور را به تکاپو برای ایجاد سامانه های آموزشی انداخته است. در مقاله سامانه شاد به جزییات دسترسی به این سامانه پرداخته ایم. وزارت آموزش و پرورش با ایجاد این سامانه برای مدیران ، معلمان و دانش آموزان بستر مناسبی را ایجاد نموده تا خللی در امر مهم آموزش در زمان تعطیلی مدارس ایجاد نگردد و از طریق کلاس‌ های مجازی دانش‌ آموزان را در سراسر کشور آموزش دهد. امروزه سامانه های اینترنتی به خوبی توانسته اند نقش خود را در پیاده سازی دولت الکترونیک ایفا نمایند. شاید شیوع این ویروس نیز علاوه بر مضرات فراوان جانی و مالی فراوان حداقل بتواند در تثبیت استفاده از سامانه های آموزشی ، اداری و … نقش مثبتی داشته باشد. در شانزدهم فروردین امسال نسخه اندروید ، سپس نسخه تحت وب در بیست و ششم فروردین آماده بهره برداری شد . دانش آموزان می بایست با استفاده از یکی از این نسخه ها ثبت نام و از آن استفاده می کردند.

با پایان یافتن سال تحصیلی خیلی از دانش آموزان و اولیای آن ها در صدد حذف برنامه شاد هستند که در مقاله امروز مشاوران هیواتک قصد داریم شما را با نحوه حذف اکانت پیام رسان شاد آشنا نماییم. استفاده از هر شبکه اجتماعی ممکن است برای ما پس از مدتی به دلایل مختلف تکراری یا مزاحم و … باشد ، بنابراین معمولا برای اکثر این شبکه های اجتماعی این امکان فراهم می باشد که اکانت خود را حذف کنند. در مقالات قبلی هیواتک به دلیل اهمیت این موضوع به نحوه حذف اکانت شبکه های اجتماعی مختلف پرداخته ایم که برخی از آن ها را در ذیل مشاهده می فرمایید. با مطالعه مقاله امروز هیواتک نیز با ما همراه شوید تا با نحوه حذف شاد بیشتر آشنا شوید.

دیلیت اکانت اینستاگرام

دیلیت اکانت تلگرام

حذف اکانت واتساپ

چگونه حساب شاد را پاک کنیم

قبل از رسیدن به بحث اصلی این مقاله که دیلیت اکانت شاد می باشد ، به اختصار به معرفی این سامانه خواهیم پرداخت. تا قبل از این قرار بود این سامانه با کمک نصب یکی از نرم‌ افزار های سروش، آی گپ، بله، گپ و روبیکا قابل ارائه باشد. اما در نهایت تصمیم بر این شد که تنها روبیکا مورد استفاده قرار گیرد. اپلیکیشن اختصاصی شاد از سوی وزارت آموزش و پرورش در تاریخ بیست و دوم فروردین ارائه شد. این نرم افزار با کمک وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، اپلیکیشن روبیکا ، همراه اول و دانشگاه صنعتی شریف ارائه شد. برگزاری کلاس ‌های برخط و غیر برخط مبتنی بر تبادل پیام و محتوا در گروه‌ هایی به نام کلاس ‌های مدرسه در بستری ایمن و به‌ دور از تداخل سایر کاربران فضای مجازی برای معلم و دانش‌ آموز توسط این سامانه فراهم شده است. نسخه جدید این سامانه نیز در 13 شهریور و قبل از شروع سال تحصیلی جدید ارائه شد که در این زمینه مطالعه مقاله نسخه جدید شاد را به شما پیشنهاد می نماییم. امکانات جدید ارائه شده در نسخه به روز این سامانه عبارتند از حضور و غیاب دانش آموزان در کلاس ها ، راه اندازی آزمون ساز برنامه شاد ، کنترل تکلیف دانش آموزان ، ارتباط زنده و تصویری بین معلم و دانش‌آموز ، اختصاص فضای ویژه به معلمان برای تدریس و کانال های محتوای آموزشی شاد که استفاده از این سامانه را برای معلمان و دانش آموزان جذاب تر نموده است.

فرایند ورود به سامانه شاد طی سه مرحله از سوی مدیر مدرسه، معلمان و دانش آموزان صورت می گرفت به این صورت که مدیران مدرسه ابتدا در صورتی که اطلاعات معلمان شامل کد ملی و شماره همراه ، کلاس ها و دانش آموزان در سامانه دانش آموزی یا سناد ثبت نشده یا ناقص است ، لازم بود نسبت به تکمیل این اطلاعات اقدام نماید . ️در صورت صحت اطلاعات و ثبت آن نقش مدیر را انتخاب کرده و پس از احراز هویت در کادر بازشده ، مشاهده لیست مدارس را انتخاب و سپس ، مدرسه خود را تعیین نماید .سپس  گروه های کلاسی مدرسه شما ایجاد شده و برای معلمین قابل دسترسی خواهند بود. معلمان نیز می بایست با انتخاب نقش معلم و احراز هویت و با انتخاب مدرسه از گزینه مشاهده لیست مدارس و مشاهده کلاس ها که مدیر مدرسه آن را ایجاد کرده و با انتخاب گزینه مشاهده لیست گروه های کلاسی ، تمامی کلاس های خود را مشاهده نمایند. پس از اتمام ثبت نام از روز بعد  دانش آموزان مدرسه خود ر به عضویت در اپلیکیشن شاد دعوت می کردند و دانش آموزان نیز می بایست با انتخاب نقش دانش آموزان و احراز هویت وارد کانال مربوط به کلاس و یا مدرسه خود می شدند. 

حال که با این سامانه بیشتر آشنا شدیم نوبت به بحث اصلی این مقاله که حذف اکانت پیام رسان شاد می باشد ، فرا می رسد. ذکر نکاتی در همین ابتدا لازم است ، اول در موضوع احراز هویت ، که برای دانش آموزان بین پایه ‌ای حذف شده است ، به عنوان مثال کسی که کلاس سوم بوده و در سال جدید تحصیلی به کلاس چهار می‌ رود، دیگر نیازی نیست در شاد احراز هویت شود ، اما بررسی احراز هویت برای پایه اول، پایه هفتم و دهم که دوره تحصیلی تغییر می‌کند، انجام خواهد شد. نکته بعدی این که اگر در استفاده از نرم افزار شاد با مشکل روبرو شده اید و مجبور هستید ، پیام رسان شاد را حذف کرده و مجددا نصب کنید، نصب مجدد را بر روی یک سیستم هوشمند دیگر نصب کنید. در صورتی که با موفقیت وارد برنامه شاد و گروه کلاسی شده اید، می توانید برنامه قبلی را حذف کنید. در برخی مواقع حذف اکانت شاد با مشکل عدم امکان ورود مجدد با برنامه شاد همراه خواهد بود. بنابراین اکانت شاد را حذف نکنید ، زیرا آموزش از راه دور دانش آموزان در تابستان و سال تحصیلی 99-1400 ادامه دارد. آموزش دانش آموزان از طریق برنامه شاد و کلاس های مجازی شبکه اجتماعی شاد ادامه دارد گروه پیام رسان شد را ترک نکنید.در صورتی که مشکلی در استفاده از برنامه شاد دارید ابتدا مقاله خطای نصب برنامه شاد را مطالعه نمایید تا شاید مشکل شما برطرف و نیازی به حذف شاد نداشته باشید.

با ذکر این نکات توصیه ما حفظ اکانت شاد بوده و تنها در صورتی اقدام به حذف برنامه شاد نمایید که در سیستم دیگری آن را نصب و بدون مشکل وارد کلاس درس شده باشید. توجه داشته باشید در صورتی که دلیل حذف اکانت شاد تغییر شماره تلفن می باشد و این تغییر شماره همراه به دلیل اینکه دانش ‌آموزانی که خود گوشی ندارند و از گوشی پدر و مادر استفاده می نمایند که می‌ توانید با نصب این برنامه روی دو گوشی پدر و مادر و فعالسازی آن با فقط یک شماره ، در صورت در دسترس نبودن یکی، از گوشی دیگر استفاده نماید یا این که چند دانش ‌آموز از یک خانواده با یک شماره همراه بتوانند وارد شاد شوند که عضویت این مورد نیز امکان پذیر است و بعد از عضویت یک فرزند حتما می بایست از برنامه خارج شده و مجدد وارد شوند تا دانش‌ آموز بعدی را عضو کلاس کنند و یا شماره همراه فروخته و خط جدیدی خریداری شود که می توان با خط جدید وارد سامانه شد و دوباره مراحل احراز هویت را طی نمود. بنابراین تغییر شماره موبایل سامانه شاد امکان پذیر بوده و مستلزم خروج و احراز هویت مجدد و ارسال کد فعال سازی به شماره همراه جدید می باشد. به منظور توضیحات بیشتر تغییر شماره تلفن همراه در سامانه شاد نیز مطالعه مقاله تغییر شماره موبایل سامانه شاد را به شما پیشنهاد می نمایم. بنابراین به دلایل گفته شده بهتر است از دیلیت اکانت شاد صرفنظر نموده و تنها با نصب این اپلیکیشن بر روی یک گوشی دیگر و اطمینان از ورود به برنامه به حذف برنامه شاد بپردازید. نحوه خروج از این برنامه را نیز در قسمت پایانی توضیح خواهیم داد.

در نرم افزارهایی مانند شاد که ‌امکان دیلیت اکانت وجود ندارد ، شما‌ می توانید از برنامه‌ به صورت موقت خارج شوید، اطلاعات شما همچون گروه ها، نام کاربری و … در برنامه باقی خواهند‌ ماند و شما با استفاده از ‌شماره قبلی ‌به تمام‌ آن ها دسترسی ‌خواهید داشت. برای خروج از برنامه مراحل ذیل را انجام دهید :

– برنامه را اجرا کرده تا صفحه اصلی را مشاهده کنید. در قسمت پایین صفحه چرخ دنده سیاه رنگی با عنوان تنظیمات وجود دارد. روی آن ضربه بزنید.

– اکنون روی سه نقطه ی بالای صفحه ضربه بزنید . حال روی خروج ضربه بزنید تا پیام اطمینان را دریافت کنید. با انتخاب گزینه بله ، شما از حساب خود خارج می شوید.

همچنین می توانید برنامه را از گوشی خود حذف نمایید ، به ای ترتیب که :

– به تنظیمات گوشی خود رفته و از بین گزینه ها Applications را انتخاب کنید و گزینه Applications manager را انتخاب نمایید.

 

– اپلیکیشن شاد را پیدا کنید. روی آن ضربه بزنید تا صفحه‌ جدید باز شود و گزینه UNINSTALL را انتخاب کنید. اینک پیغامی برای اطمینان به شما نشان داده می شود، آن را تایید کنید  تا برنامه به طور کامل از روی گوشی شما حذف شود.


درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071667 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور با هزینه هر دقیقه 3000 تومان) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره تلفنی هیواتک بهره مند گردید.

سایت مشاوره هیواتک یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787800-021 تماس حاصل فرمایید.

تماس از کل کشور : ۹۰۹۹۰۷۱۶۶۷ — تماس از تــهران : ۹۰۹۲۳۰۵۶۹۵همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸   صبح   الی   ۱  شب

خبرگزاری میزان – ایلنا نوشت: «مهدی شرفی» درباره شائبه‎های پیش آمده مبنی بر اینکه اگر دانش آموزی از حساب کاربری شاد خارج شود، دیگر نمی‌تواند به آن وارد شود و از لیست وزارتخانه خارج می‌شود، گفت: چنین چیزی نیست و ما اصلا آن را تایید نمی‌کنیم. دانش آموزان و معلمان تنها به اخباری که در کانال‌های عمومی شبکه شاد است، اطمینان کنند.

 سرپرست مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات آموزش‌وپرورش ادامه داد: تمام خبر‌هایی که در کانال پشتیبانی و اطلاع‌رسانی شاد منتشر می‌شود، قابل استناد بوده و از نظر ما اعتبار دارد. مابقی اطلاعیه‌هایی که در کانال‌هایی دیگر درباره اپلیکیشن شاد زده می‌شود، واقعیت نداشته و ارتباطی هم با آموزش و پرورش ندارد.

سرپرست مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش درباره آغاز ثبت‌نام مجازی در شبکه شاد در مهر ماه توضیح داد: دانش‌آموز زمانی که در سامانه سناد ثبت‌نام کند به شکل خودکار در اپلیکیشن شاد هم ثبت‌نام می‌شود و نیازی به ثبت‌نام مجدد نیست.

شرفی در خصوص حذف مرحله احراز هویت برای دانش‌آموزان بین پایه‌ای در اپلیکیشن شاد گفت: موضوع احراز هویت را برای دانش آموزان بین پایه‌ای حذف خواهیم کرد، به عنوان مثال کسی که کلاس سوم بوده و در مهر ماه به کلاس چهار می‌رود، دیگر نیازی نیست در شاد احراز هویت شود و این کار‌ها را ما انجام می‌دهیم، اما بررسی احراز هویت برای پایه اول، پایه هفتم و دهم که دوره تحصیلی تغییر می‌کند، انجام خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که امتحانات مجازی در بستر شاد چقدر امن هستند؟ گفت: آزمون‌های آنلاین به عنوان ابزار کمکی مطرح است، این روش اصلا الزامی نیست، بلکه به عنوان یک ابزار کمکی برای معلم تلقی می‌شود و اگر معلم بخواهد می‌تواند از این امکان استفاده کند.چگونه حساب شاد را پاک کنیم

سرپرست مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات آموزش‌وپرورش گفت: اگر تقلبی در این فضا شکل می‌گیرد، ما راهکاری‌های ارزیابی را در اختیار معلم گذاشتیم و اگر معلم به این نتیجه رسید که آزمون آنلاین شاد خروجی مد نظر او را نداشته، می‌تواند از راه‌های دیگر مانند تمرین و تکلیف استفاده کند.

انتهای پیام/خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

صفحه اصلی / مدارس / حذف اکانت برنامه شاد

جهت مشاوره در زمینه حذف اکانت برنامه شاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۴_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

چگونه حساب شاد را پاک کنیم

در ارتباط با نحوه حذف و دیلیت اکانت برنامه شاد سوالات بسیاری پرسیده می شود. در این بین تصمیم گرفتیم مقاله ای تحت عنوان حذف اکانت برنامه شاد بنویسیم تا ضمن پاسخ به سوالات شما دانش آموزان و والدین گرامی، توضیحاتی نیز راجع به اپلیکیشن شاد بدهیم. با ما همراه باشید.

سر فصل ها

در حال حاضر امکان دیلیت اکانت برنامه شاد وجود ندارد و دانش آموزان نمی توانند در حالی که در برنامه هستند، حساب کاربری خود را حذف نمایند. زمانی که اکانت خود در برنامه شاد را حذف کنید، امکان دسترسی مجدد به برنامه از کاربر سلب می شود و باید دوباره عملیات احراز هویت را انجام دهید. در صورتی که می خواهید در هر صورتی عملیات دیلیت اکانت برنامه شاد را انجام دهید، می توانید با استفاده از گزینه خروج از برنامه شاد، از حساب کاربری خود در مدرسه اینترنتی شاد خارج شوید. برای این کار مراحل زیر را طی نمایید.

در صورتی که می خواهید گوشی موبایل خود را عوضی کنید، دقت نمایید که نباید نرم افزار شاد را از روی گوشی قدیمی خود پاک کرده و سپس اقدام به نصب آن روی گوشی جدید کنید. با این کار حساب کاربری شاد شما حذف می شود. این به این معنی ست که اسم شما از لیست دانش آموزان وزارت آموزش و پرورش حذف می شود. پس اول حساب کاربری خود را روی گوشی جدید بالا آورده، سپس اقدام به پاک کردن آن روی گوشی قدیمی کنید.

برنامه شاد دارای پایگاه داده ای می باشد که اطلاعات هر یک از کاربران پس از ورود به این اپلیکیشن، در آن ذخیره می شود. به این صورت، هر زمان که بخواهید با هر دستگاهی وارد برنامه شاد شوید، نیاز به وارد کردن دوباره اطلاعات نخواهید داشت. تمامی اطلاعات شخصی شما در این برنامه ذخیره شده است و شما تنها با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود می توانید وارد حساب کاربری خود با تمام چت ها و گروه ها و کانال هایش شوید.

دانش آموزان تصور می کنند زمانی که سال تحصیلی تمام شد، می توانند برنامه شاد را از گوشی خود پاک کنند، اما طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش کشور، دانش آموزان حتی در تابستان و پس از دریافت کارنامه نهایی سال تحصیلی نیز نباید اقدام به دیلیت اکانت برنامه شاد یا حتی حذف نصب این برنامه روی گوشی خود نمایند. دلیل این امر این است که ممکن است دانش آموز در شرایطی مانند نرسیدن به استاندارد های مورد نیاز در کارنامه یا ارائه آموزش ها و کلاس های فوق العاده در تابستان مجبور به استفاده از این برنامه گردد.

در صورتی که به هر دلیلی به صورت ناگهانی مجبور به حذف برنامه شاد و دیلیت اکانت این اپلیکیشن شدید، با کارشناسان مجموعه صدای مشاوران تماس حاصل نمایید تا شما را راهنمایی نمایند.

جمع بندی

در این مقاله در ارتباط با حذف اکانت در برنامه شاد و نحوه پاک کردن حساب کاربری در این نرم افزار صحبت کردیم. در صورتی که هرگونه سوال و مشکلی در رابطه با برنامه شاد دارید، مقالات زیر را مطالعه نمایید. در شرایطی که باز هم به پاسخ سوالات خود نرسیدید، می توانید با کارشناسان برنامه شاد در مجموعه صدای مشاوران تماس حاصل نمایید تا شما را راهنمایی نمایند.

جهت مشاوره در زمینه حذف اکانت برنامه شاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۴_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سلام ، امیدوارم مطالب من براتون مفید بوده باشه.
خوشحال میشم نظرات و سوالاتتون رو تو قسمت دیدگاه ها بیان کنید.

ویزای طلایی امارات

نتایج آزمون دفتریاری ۹۹

راهنمای انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد 99

مطالعه در روز بهتر است یا شب

صدای مشاوران با بهره گیری از بهترین و متخصص ترین مشاوران ، آماده ارائه خدمات مشاوره تلفنی و حضوری باشد. در صورت لزوم به شما پیشنهاد میکنیم تمامی سوالات خود در زمینه های مذکور را با مشاوران ما در میان بگذارید.مشاوران ما هرروزه از ساعت ۸ الی ۲۴ آماده پاسخگویی به شما عزیزان از سراسر ایران میباشند. در همین راستا شما قادر به به ارتباط با مشاوران ما خواهید بود.

 

© تمامی حقوق این سایت برای شرکت آرادپرداز محفوظ است ؛ هر گونه استفاده از مطالب دلگرم با رعایت شرایط بازنشر امکان پذیر است.

 

© تمامی حقوق این سایت برای شرکت آرادپرداز محفوظ است ؛ هر گونه استفاده از مطالب دلگرم با رعایت شرایط بازنشر امکان پذیر است.

چگونه حساب شاد را پاک کنیم
چگونه حساب شاد را پاک کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *