چگونه دختری که قهر کرده را برگردانیم

 
helpkade
چگونه دختری که قهر کرده را برگردانیم
چگونه دختری که قهر کرده را برگردانیم

به تازگی با دوست دخترتان بحث و مشاجره شدیدی داشته‌اید. دعوایی که باعث شده او بسیار ناراحت و دلخور شود و قهر کند. یا اینکه شاید سوء تفاهماتی ایجاد شده است که هردو آزرده خاطر شده اید و بینتان فاصله افتاده است. دعوا و قهر مسئله‌ای است که تقریبا در همه روابط گاهی اتفاق می‌افتد. اما اگر باوجود اختلاف نظرها نمی‌خواهید اجازه دهید رابطه‌تان به راحتی از هم بپاشد، بهتر است مهارت آشتی کردن با دوست دختر را یاد بگیرید. در این نوشتار روش آشتی کردن با دوست دختر را در سه مرحله به صورت گام به گام بیان می‌کنیم.

فهرست مطالب

دست نگه دارید! برای آشتی کردن عجله نکنید. اگر بی‌گدار به آب بزنید و از روش نامناسب وارد شوید، ممکن است علاوه بر اینکه تلاشتان برای آشتی کردن بی نتیجه می‌ماند، او را بیشتر از قبل ناراحت کنید. برای آشتی کردن با دوست دختر قبل از هرچیز نکات زیر را در نظر داشته باشید:

هر دو طرف هنگام دعوا کردن در وضعیتی کاملاً غیرمنطقی قرار می‌گیرید و زمام احساسات را به دست غرور و عصبانیت می‌سپارید. در چنین شرایطی عاقلانه فکر کردن و تصمیم گرفتن هیچ جایی ندارد و مسائل مهم از نظر دور می‌ماند. میل مهارنشدنی و آتشین برای پیروز شدن در بحث و اثبات حقانیت خود باعث می‌شود که فراموش کنیم قرار بوده هر دو نفر در کنار هم و یار یکدیگر باشیم. بنابراین اولین کاری که باید انجام دهید، این است که از دعوا دور شوید، خودتان را آرام کنید و افکار زشت را از سرتان پاک کنید. تمام مشکلات و جر و بحث‌ها را نمی‌توان در یک جلسه، آن هم در حالتی حل کرد که از شدت عصبانیت سرخ شده‌اید و از چشمانتان آتش می‌بارد. بنابراین دعوا را تمام کنید، برای هواخوری بیرون بروید یا باشگاه بروید و عصبانیتتان را هنگام ورزش تخلیه کنید.

اگر لازم است، مدتی از دوست دخترتان فاصله بگیرید و به او زمان بدهید. اگر او هنوز از دعوایی که با هم داشته‌اید، عصبانی است، تنها کاری که می‌توانید بکنید، این است که به او زمان بدهید تا آرام شود. اگر بخواهید زمانی که هنوز عصبانی است، با او حرف بزنید و آشتی کنید، بعید است که این دختر عصبانی به حرفهایتان گوش بدهد یا ممکن است حرف ناخوشایندی بزند که واقعاً حرف دلش نیست و در نتیجه آتش دعوا شعله‌ورتر شود. بنابراین اول به دوست دخترتان فرصت بدهید تا آرام شود، مطمئن باشید که به این ترتیب راحتتر می‌توانید با او آشتی کنید و دلخوری‌اش را برطرف کنید.چگونه دختری که قهر کرده را برگردانیم

بهترین نقطه شروع برای یافتن راه مناسب آشتی کردن با دوست دختر این است که گذشته را صادقانه بررسی کنید. برای حرکت رو به جلو و یک شروع جدید لازم است که گذشته را به گذشته بسپارید. اما اگر هر دو نفر دائماً بحثی را پیش بکشید که باعث قهرتان شده است، فراموش کردن گذشته عملاً غیرممکن می‌شود.

در این مرحله لازم است در مورد موضوعی که باعث قهر یا دعوا (لینک به مقاله قهر و دعوا) با دوست دختر شده است صحبت کنید تا بتوانید سوءتفاهم ها را باهم برطرف کنید و راهکاری برای حل مشکل و آشتی بیابید.در ادامه مراحل اینکار به صورت قدم به قدم بیان می‌شود:

برای آشتی پیش‌قدم شوید. صرف نظر از این که مقصر چه کسی است، اگر شما اولین قدم را برای آشتی کردن بردارید، به دوست دخترتان نشان می‌دهید که چقدر برای حل کردن مشکل مشتاق هستید. اگر باور دارید که مقصر شما هستید، از صمیم قلب برای کارهایی که انجام دادهاید، معذرت‌خواهی کنید. اگر معتقدید که عشقتان مقصر است، معذرت‌خواهی نکنید، اما به او بگویید که دوستش دارید و می‌خواهید هر کاری که در توان دارید، انجام دهید تا دوباره با هم آشتی کنید.

نکته (1) حضوری آشتی کنید 

اولین قدم برای آشتی کردن را باید همواره رو در رو بردارید. فرستادن پیامک یا ایمیل غیراحساسی است و او فکر می‌کند که احساساتتان واقعی نیست.

نکته(2) زیاد سریع پیش نروید 

اگر می‌خواهید با دوست دخترتان آشتی کنید، قبل از آن که سعی کنید در آغوشش بگیرید یا نوازشش کنید، اول با او حرف بزنید. اگر آشتی کردن را با نوازش شروع کنید، او فکر می‌کند که می‌خواهید جر و بحث را نادیده بگیرید و نمی‌خواهید به حرف‌هایش گوش کنید.

شاید تصور کنید، فکر خوبی است که تا زمانی که آب‌ها از آسیاب بیفتد، قهر بمانید، اما باید بدانید که اصلاً هم فکر خوبی نیست. دوست دخترتان بدون دلیل با شما قهر نکرده است. دلخوری‌ها و مشکلاتی وجود دارد که باید به آن‌ها توجه کنید و با نادیده گرفتن آنها فقط بیشتر از هم دور می‌شوید. بنابراین کنار عشقتان بنشینید، با او حرف بزنید و اجازه بدهید که خودش را تخلیه کند. به این ترتیب حالش بعد از این که تمام حرف‌هایش را زد، بهتر می‌شود و این مهربانی و باملاحظگی، او را به شما نزدیکتر می‌کند. بنابراین برای این که در مسیر آشتی کردن قرار بگیرید، به او بگویید که احساساتش را درک می‌کنید. دقیقاً به او بگویید که در چه زمینه‌هایی حق با اوست.

شنونده خوبی باشید و به حرف‌های دوست دخترتان گوش بدهید. ممکن است او هنوز هم عصبانی و دلخور باشد، اما باید بگذارید تا تمام غم و اندوهی را که در سینه‌اش انباشته شده است، بیرون بریزد. از پافشاری کردن روی نظرات خودتان خودداری کنید، چون این کار آتش دعوا را شعله‌ور می‌کند و او فکر میکند که علاقه‌ای به شنیدن حرف‌هایش ندارید.

هر دعوایی دو طرف دارد و قبول داشته باشید یا نه، شما هم به اندازه دوست دخترتان در شروع دعوا نقش داشته‌اید. اعتراف کردن به این اشتباه دوطرفه کار درستی است و شما را در مسیر آشتی کردن قرار می‌دهد. به او بگویید که قبول دارید، اگر خون‌سردتر و عاقلانه‌تر رفتار کرده بودید، صحبت معمولی به قهر و دعوا تبدیل نمیشد. دوست دخترتان نیاز دارد از دهانتان بشنود که فقط او را برای از بین بردن شادی و آرامش رابطه عاشقانه‌تان سرزنش نمی‌کنید. بنابراین مرد باشید و سهم خودتان را در به راه انداختن این مشاجره بپذیرید. این اعتراف عشقتان را آرام میکند و او نیز اشتباهاتش را به نوبه خود قبول می‌کند.

بدون شک عذرخواهی کردن سختترین و حیاتیترین قدم برای آشتی کردن با دوست دختر است. اما اگر از صمیم قلب میخواهید که اوضاع بر وفق مراد شود و دلخوری دوست دخترتان را برطرف کنید، راهی به جز این ندارید. اگر شما مقصر اصلی بودهاید، معذرتخواهی کنید و به او بگویید که تمام تلاشتان را میکنید تا این اتفاق دوباره نیفتد. حتی اگر مقصر نبودهاید، باز هم برای تندخویی و پرخاشگریتان معذرت بخواهید. این عذرخواهی صادقانه به او نشان می‌دهد که حاضرید غرورتان را برای نجات دادن رابطه‌تان زیر پا بگذارید و او نیز سعی می‌کند تا این از خودگذشتگی را در آینده نزدیک جبران کند. یک یادداشت معذرت‌خواهی عاشقانه و احساسی برایش بنویسید. لازم نیست متنتان به زیبایی نمایشنامه‌های شکسپیر باشد، همین که تلاشتان را بکنید، کافی است.

بعد از حل اختلاف نظرها و برطرف کردن سوء تفاهم‌ها، در مرحله بعد لازم است برای ساختن مجدد رابطه تلاش کنید. بکار گرفتن روش‌های زیر برای آشتی کردن،به شما کمک می‌کند بتوانید دلخوری و کدورت ایجاد شده را کاملا از دل دختر در آورید.به طوری که رابطه عاطفیتان حتی از قبل هم زیباتر و عاشقانه بشود:

همانطور که برای بهبود رابطه‌تان تلاش می‌کنید، هر کاری می‌توانید انجام دهید تا به دوست دخترتان نشان بدهید که تغییر کرده‌اید و به یار عاشق‌تر، بهتر و بالغ‌تری تبدیل شده‌اید. برای اثبات این موضوع می‌توانید هر موقع که به شما نیاز داشت، به دادش برسید. اگر به او ثابت کنید که به یک دوست پسر از خود گذشته تبدیل شده‌اید، او دوباره مانند گذشته، حتی بیشتر به سمتتان جذب خواهد شد. هرچند آشتی کردن و رفع کدورت زمان می‌برد، اما اگر این دختر همانی است که عاشقانه دوستش دارید و می‌خواهید تا پایان عمر خوشبختی را در کنارش تجربه کنید، این صبر و تلاش ارزشش را دارد.

دعوا و اختلاف نظر نباید مانعی برای نشان دادن عشق و علاقه باشد. خشم و غضب آتشین باعث می‌شود که دوست دخترتان از یاد ببرد که چقدر دوستتان دارد، بنابراین نباید به خشم اجازه بدهید که عشقتان را سرکوب کند. درست است که باید به دوست دخترتان زمان بدهید و مدتی از او فاصله بگیرید تا آرام شود، اما در عین حال باید به او بفهمانید که برای آشتی کردن آماده هستید. به این ترتیب دوست دخترتان هم سریعتر بر خودش مسلط می‌شود و متوجه می‌شود که بدون شما نمی‌تواند زندگی کند. یک کارت عاشقانه برایش بفرستید و تمام خصوصیاتی را که در وجودش می‌پرستید و کارهایی را که برایتان انجام داده و بابت آن‌ها قدردانش هستید، در آن بنویسید تا متوجه شود که لطف‌های بی‌دریغ او را حق مسلم خودتان فرض نمی‌کنید. بگذارید عشقتان بفهمد که بابت داشتن او خدا را شاکر هستید. اجازه ندهید که غرور بیجای مردانه عشقتان را به نابودی بکشاند.

شاید این کار کمی لوس و سطحی به نظرتان برسد، اما کدام دختری است که عاشق هدیه گرفتن نباشد؟ دوست دخترتان در حال و هوا و وضعیتی که باشد، همواره از یک هدیه محبت‌آمیز استقبال خواهد کرد. گل مورد علاقه‌اش را برایش بخرید، روی یک کارت زیبا با خط خوش و درشت بنویسید: “متاسفم”، تا معجزه این باملاحظگی را ببینید. گران بودن هدیه ارتباط مستقیم با جدی بودن دعوایتان دارد. گل، شکلات و کارت برای مشاجره‌های کوچک و معمولی مناسب است. اما اگر وارد دعوای تمام عیاری شده باشید که تا چندقدمی جدایی پیش رفته باشد، باید مبلغ قابل توجهی را از حساب بانکیتان بیرون بکشید. قبل از خریدن یک هدیه عاشقانه به خوبی فکر کنید، چون یک دوست دختر خشمگین را نمی‌توانید با یک جواهر بدلی آرام کنید.

باور کنید که این کار آنقدرها هم سخت نیست. البته قرار نیست غول چراغ جادو بشوید و تمام آرزوهایش را برآورده کنید. لطفی در حقش بکنید یا چیزی برایش بخرید که مدت‌هاست دوست داشته آن را بخرد یا حتی قبلاً به آن اشاره کرده است. جان کلام آن که کاری انجام بدهید که نشان بدهد، همیشه، حتی وقتی که اینطور به نظر نمی‌آمده به حرف‌هایش گوش کرده‌اید؛ البته اگر همیشه یک گوشتان در بوده و یک گوشتان دروازه، دیگر فقط خدا می‌تواند نجاتتان بدهد. این کار را انجام بدهید تا دوست دخترتان بداند که چقدر برایتان مهم است و یک جرو بحث کوچک هیچ چیزی را تغییر نداده است. اطمینان داشته باشید بعد از اثبات کردن عشق و علاقه‌تان زندگیتان بیشتر از همیشه شیرین و لذتبخش خواهد شد.

به یک برنامه متفاوت و هیجان‌انگیز فکر کنید، کاری که قبلاً به عنوان یک زوج انجام نداده‌اید. اگر می‌خواهید او را تحت تاثیر قرار دهید، یک مراسم آشتی‌کنان هیجان انگیز برایش برگزار کنید. روحیه عاشقانه‌تان را به دوست دخترتان نشان دهید و به یادش بیاورید که چرا یکدیگر را دوست دارید

یک ایده خوب برای غافلگیر کردن او این است که کاری کنید روزهای خوب و هیجان انگیز رابطه‌تان مرور شود، مثلا اگر عکس‌های دو نفره دارید، چند عکس خوب دو نفره را چاپ کنید و به او هدیه دهید. یا اینکه او را به محل اولین قرار عاشقانه تان ببرید تا روزهای خوب و عاشقانه رابطه تان مرور شود.

اگر دوست دخترتان نمی‌خواهد با شما حرف بزند یا عذرخواهی‌تان را قبول نمی‌کند، میدان را ترک کنید و بگذارید توپ در زمین حریف بماند. مجبور کردن دوست دخترتان به ادامه بحث به جز این که بیشتر از هم دورتان کند، هیچ فایده‌ای ندارد. در عوض به او بفهمانید که حاضرید هر چقدر که لازم است، صبر کنید تا او برای گفتگو و آشتی کردن آمادگی پیدا کند. بعد از آن که عشقتان آرام شود و توانست منطقی فکر کند، با او تماس بگیرید و درباره مشکلاتتان در کمال آرامش و خونسردی صحبت کنید تا به راه‌حل برسید

مواردی که در مقاله گفتیم اصول کلی آشتی بود. اما برای هر فردی نحوه برگرداندن و آشتی با دختری که دوست دارد متفاوت است. بعضی از آقایان آنقدر مغرور هستند که نظر کسی را جهت حل مشکل خود نمی‌پذیرند. اگر این دختر برایتان مهم هست حتما قبل از آشتی کردن با یک مشاور با تجربه در این زمینه که به خانم ها و آقایان زیادی که با هم قهر کرده اند و از هم دور شدند مشاوره داده است مشورت کنید. موضوع ظریف این است که شما هم باید دل او را بدست آورید و هم غرور شما پایمال نشود و رابطه پایدار بماند. خیلی‌ها به رابطه برمی‌گردند اما بعد از مدت زمانی دوباره دچار مشکل شده و به آنچه میخواهند نمی‌رسند. در بسیاری از موارد نحوه برگشتن به رابطه کاملا اشتباه بوده و از روش درست و معقولی انجام نشده و صرفا احساسی و گاها بر اساس غرایز عمل شده و منطقی و اصولی با موضوع برخورد نشده. البته این موضوع بسیار سخت است که بگوییم احساسی عمل نکنید. چون به هر حال شما احساس دارید و در چنین شرایطی عقلانی برخورد کردن بسیار سخت است. شما باید کسی را داشته باشید که به شما کمک کند که منطقی تصمیم بگیرید و همچنین راهکارهای علمی و آزمایش شده را با توجه به شرایط شما در اختیار داشته باشید و حتما در این کار خبره و با تجربه باشد. مشاوران ما در رادیو عشق تاکنون به تعداد زیادی از آقایانی که می‌خواستند با کسی که دوست دارند به رابطه برگردند و آشتی کنند مشاوره داده اند. در بیشتر موارد مشاوره یا دو نفر به رابطه برگشتند یا در مواردی در کل مشاور ما فرد را از بازگشت به رابطه منع کرده. چرا؟ چون با توجه به شرایط این کار منطقی نبوده. پس اگر می‌خواهید درست تصمیم بگیرید و کار عجولانه و یا احساسی و یا بی‌تجربگی کنید حتما قبل از آن از یک مشاور روانشناس با تجربه نظر بخواهید و بگذارید او شما را راهنمایی کند. کار سختی هم نیست. شما به صورت آنلاین و از طریق نرم افزار پیام رسان خود (تلگرام و واتساپ) در هر زمان و مکانی می‌توانید با مشاورین متخصص ما در این زمینه مشورت کنید. برای مشاهده شرایط مشاوره و آشنایی با مشاورین ما صفحه مشاوره را ببینید.

برای آشتی با دوست دختر در مرحله اول ابتدا لازم است آرامش خود را بازیابید و به طرف مقابل نیز کمی فضا دهید تا عصبانیتش فروکش کند و به آرامش نسبی برسد. کدورت‌های گذشته‌ها را فراموش کنید و بر ساختن دوباره رابطه عاشقانه‌تان تمرکز نمایید. در مرحله دوم فارغ از اینکه تقصیر با چه کسی بوده برای آشتی پیش قدم شوید و درمورد موضوع مورد اختلاف با هم صحبت کنید. به صحبت های طرف مقابل خوب گوش دهید و سهم خود را در دعوا بپذیرید و اگر اشتباهی انجام داده اید صراحتا عذرخواهی کنید.در مرحله آخر اگر بتوانید دل دختر موردعلاقه‌تان را مجددا بدست آورید، رابطه‌تان را یک قدم به جلو پیش برده اید. برای اینکه او را تحت تاثیر قرار دهید عملا نشان بدهید عاشقش هستید، می‌توانید به او یک هدیه عاشقانه بدهید، او را غافلگیر کنید یا یکی از آرزوهای رومانتیکش را برآورده کنید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

332 بازدید

522 بازدید

554 بازدید

617 بازدید

1.16k بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

چگونه دختری که قهر کرده را برگردانیم

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام ما بعد از هفت ماه رابطه، یکی دو دعوای شدید داشتیم الان من یکم اروم شدم و با ملایمت میخوام رابطه دوباره ادامه داشته باشه اما اون قبول نمیکنه و میگه دوست معمولی بمونیم و دیگه هیچوقت رابطه عاطفی نداشته باشیم چیکار باید بکنم؟

سلام دوست گرامی در هر رابطه‌ای بحث وجود دارد، اما شما اشاره کردید دعوای شدید داشتید، آیا این دعواها به سرانجام درستی رسید و مشکلی حل شد یا خیر؟ مهارت حل مسأله در رابطه یعنی در عین حال که مسائل فراوانی وجود دارد، بتوانیم این مسائل را با کمک هم حل کنیم. اشاره کردید آرام‌تر شدید، آیا خشم خود را به صورت شدیدی به طرف مقابل نشان داده بودید؟ ممکن است این واکنش و حرف ایشان برای صرفاً دوست بودن، ناشی از ترس از رفتار شما باشد. بنابراین شما باید ابتدا مهارت‌های مختلفی مانند: مدیریت خشم و پرخاشگری، حل مسأله، حل تعارض و تصمیم‌گیری را یاد بگیرید تا بتوانید ایشان را برای شروع مجدد ارتباط ترغیب کنید. برای آموختن این مهارت‌ها می‌توانید از مشاوران رادیو عشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

سلام دوست گرامی من با دوست دخترم ۱ سالی است که رابطه دارم اما نزدیک به ۴ روز است که نسبت به من سرد شده الان هم حضوری نمی‌بینمش اما میخوام برای او پیامکی بفرستم لطفا کمکم کنید که چه مطلبی بفرستم براش که آروم بشه

سلام دوست گرامی اطلاعات بسیار مختصری عنوان کردید. سن خودتان، نحوه آشنایی، علت این سردی در 4 روز اخیر؟ بهتر است او را دعوت به حل مساله کنید. یعنی دقیقاً بشنوید که او چه می‌گوید و یا چه شکایتی از شما دارد؟

با سلام امیدوارم خوب باشید من یک سال است با دختری رابطه دارم و زیاد دوسش هم دارم ولی چند مدتی میشه باهم سردیم، طرف به من میگه قبلا دوستم داشتی ولی حالا فکر میکنم دوستم نداری خب شما راهنمایی کنید چطور بهش ثابت کنم که هنوزم دوسش دارم و عاشقشم

سلام دوست گرامی اگر طرف مقابل شما این مسأله را عنوان کرده که شما دوستش ندارید، یعنی زبان محبت او را متوجه نشده‌اید. به شکایت‌ها و درخواست‌هایی که دارد، توجه کنید. ببینید چه تعداد از رفتارهای مورد علاقه ایشان را انجام می‌دهید. چه انتظاراتی داشتند که برطرف نشده است. سپس اگر درخواست و انتظاراتش منطقی بود، در حد توان‌تان آنها را برآورده کنید.

سلام من چرا هر کاری میکنم آشتی نمیکنه و اروم نمیشه طبق همین چیزایی که گفتید

سلام دوست گرامی احتمالا بخشی از مسیری که می روید برای رابطه شما مناسب نیست شما میتوانید برای بررسی بیشتر جزیات رابطه خود از مشاوران رادیو عشق وقت مشاوره تلفنی یا آنلاین دریافت کنید.

سلام من با دوست دختر قهر کردم هرچیزی بی خودی چطوری آشتی کنم آن یک دفع من امتحان کرده من الان الکی گفتم با دختر خالم دوست چکارکنم

سلام متاسفانه سوالتون گنگه و درست متوجه منظورتون نشدم. اما به طور کلی وقتی مشکلی بین‌تون پیش میاد بهترین کار اینه که به صورت رودررو باهم درباره‌اش صحبت کنید و حلش کنید. اگر هم منظورتون این بوده الکی بهش گفتین با دخترخاله‌تون دوست هستین باید بدونید این رفتارها به شدت به رابطه و اعتماد بین‌تون آسیب می‌زنه و بهتره دیگه تکرارش نکنید.

با سلام امیدوارم خوب باشین زود مبرم سر اصل مطلب من ی کسی رو دوست دارم توی فامیل دختر داییم 17 سالشه خب از دختر خالم شنیدم ک دوست پسر داره اون ولی بهش گفتم گفت من از پسرا خوشم نمیاد و یک سال پیش باهاش قطع رابطه کردم و فلان با من رو راست نیومد منم تحدیدش کردم و گفتم اگ ب من راستشو نگی و ب بابات میگم اینستا داری و بابات همه چیو میدونه الان با من قهره تو جمعم حرف نمیزنه ولی فقط شتل میندازه به من مثلا موقع رد شدن از اتاقی دستشو به زور میکوبه دستش نمیدونم میشه راهنمایی کنید؟!

سلام دوست گرامی به نظر می رسد نتوانسته اید ایشان را به خود جذب کنید و از عدم صداقت طرف مقابل شاکی شده اید. اما روش تهدید برای قوی شدن ارتباط راه درستی نیست. بهتر است سوالات رایج در بخش جذب عشق را مطالعه کنید.

من الان سه سال به یک دختری هستم که سر عکس خانوادگی که مادرم برام فرستاد و بعد لابه لای این عکسها عکس دختری است که دوست دخترم از این موضوع عصبانیه و من بهش گفتم که عکسا را خالی میکنم تو لبتاپ و از گوشیم پاک میکنم سر این موضوع قهر کرده و عصبانیه چه جوری دلشو بدست بیارم من واقعا عاشق عشقم. دوست دخترم هستم ما قصد ازدواج داریم میدونم که بحث و دعوا تو رابطه پیش میاد شما بهم بگین چیکار کنم؟؟؟؟؟

سلام.من با دوست دخترم که ۶ ساله با هم بودیم چن روزی هست که تموم کردیم.با اینکه میدونم خیلی دوسم داره اما گفت دیگه نمیخواد منوچون دیگه واقعا دوتامونم ناراحت شدیم و از هم شکستیم الانم من بعده ۴ روز اس ام اس دادم بهش اما جواب نمیده این برا من خیلی ناراحت کنندس لطفا راهنماییم کنین

سلام. کاملا طبیعیه که تموم شدن رابطه عاطفی بعد از ۶ سال خیلی سخت و ناراحت کننده باشه. وقتی یه رابطه تموم میشه لزوما به این معنی نیست که دو نفر دیگه همدیگه رو دوست ندارند. خیلی وقت‌ها علاقه و دلبستگی وجود داره ولی انقدر مشکلات سر راه دو نفر هست یا انقدر از دست هم آزرده شدن که دیگه نمیتونن ادامه بدن. به نظر میرسه درمورد شما هم همینطوره. به هم علاقه دارید ولی همون‌طور که گفتید به شدت هم از دست همدیگه ناراحتید. اما باید بدونید این ناراحتی، که احتمالا مربوط به یک روز و دو روز نیست و در طول مدت طولانی به وجود اومده با چند روز فاصله گرفتن به صورت خود به خود حل نمیشه. درک می‌کنیم دلتنگید ولی الان پیام دادن به طرف مقابل‌تون دردی رو دوا نمی‌کنه. باید بپذیرید که رابطه‌تون مشکلاتی داره که باید بهشون توجه بشه. باید با کمک یک مشاوره این مشکلات رو بررسی کنید. اگر قابل حل نیستن که باید سختی تموم کردن رابطه رو قبول کنید. اما اگر به نظر میرسه بشه مشکلات رو حل کرد باز هم باید به صورت اصولی برای برگردوندن رابطه‌تون تلاش کنید.فراموش نکنید قرار نیست فقط با هم آشتی کنید، باید مشکلاتی که بینتون هست رو حل کنید تا بتونید یه رابطه سالم و بادوام داشته باشید. دوره بازگرداندن عشق میتونه بهتون کمک کنه

سلام وقت بخیر.بنده تقریبا دوسال پیش ب اشتباه ب عشقم خیانت کردم،بعدازاون ماجرا دیگر هیچ وقت باهم حرف نزدیم،اما دراین اواخر هروقت اورا می بینم متوجه این میشوم ک او بانگاه های یواشکی حواسش ب من است،یعنی طوری ک او مرا نگاه میکند من ک اورا می بینم نگاهش را برمیگرداند. من میخام بااو اشتی کنم،اما نمیدونم ک چگونه دلش را بدست اورم،لطفا کمکم کنید،مرسی

دوست عزیز سلام

مهم‌ترین نکته‌ای که وجود داره این هست که شما به این فرد نشون بدید که از کاری که کردید پشیمون هستید. خیانت روی احساسات فرد مقابل تاثیر منفی بسیار زیادی می‌گذاره، به همین دلیل پذیرش و بخشیدن اون اتفاق بسته به نوع برخورد شما در این لحظه داره. رادیو عشق، در دوره “بازگرداندن عشق و ازدواج” این اصول رو به شما یاد می‌ده تا اگر تغییری در شما صورت گرفته، بتونید این رو نشون بدید و ایشون رو برگردونید.

میشه بفرمایید ک باید چگونه رفتار کنم؟

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

می‌خوام برگرده به رابطه/زندگیمیخوام فراموشش کنم

باید تمومش کنم، اما قدرتشو ندارم

می‌خوام جذبش کنم و ازدواج کنیم

به تازگی با دوست دخترتان بحث و مشاجره شدیدی داشته‌اید. دعوایی که باعث شده او بسیار ناراحت و دلخور شود و قهر کند. یا اینکه شاید سوء تفاهماتی ایجاد شده است که هردو آزرده خاطر شده اید و بینتان فاصله افتاده است. دعوا و قهر مسئله‌ای است که تقریبا در همه روابط گاهی اتفاق می‌افتد. اما اگر باوجود اختلاف نظرها نمی‌خواهید اجازه دهید رابطه‌تان به راحتی از هم بپاشد، بهتر است مهارت آشتی کردن با دوست دختر را یاد بگیرید. در این نوشتار روش آشتی کردن با دوست دختر را در سه مرحله به صورت گام به گام بیان می‌کنیم.

فهرست مطالب

دست نگه دارید! برای آشتی کردن عجله نکنید. اگر بی‌گدار به آب بزنید و از روش نامناسب وارد شوید، ممکن است علاوه بر اینکه تلاشتان برای آشتی کردن بی نتیجه می‌ماند، او را بیشتر از قبل ناراحت کنید. برای آشتی کردن با دوست دختر قبل از هرچیز نکات زیر را در نظر داشته باشید:

هر دو طرف هنگام دعوا کردن در وضعیتی کاملاً غیرمنطقی قرار می‌گیرید و زمام احساسات را به دست غرور و عصبانیت می‌سپارید. در چنین شرایطی عاقلانه فکر کردن و تصمیم گرفتن هیچ جایی ندارد و مسائل مهم از نظر دور می‌ماند. میل مهارنشدنی و آتشین برای پیروز شدن در بحث و اثبات حقانیت خود باعث می‌شود که فراموش کنیم قرار بوده هر دو نفر در کنار هم و یار یکدیگر باشیم. بنابراین اولین کاری که باید انجام دهید، این است که از دعوا دور شوید، خودتان را آرام کنید و افکار زشت را از سرتان پاک کنید. تمام مشکلات و جر و بحث‌ها را نمی‌توان در یک جلسه، آن هم در حالتی حل کرد که از شدت عصبانیت سرخ شده‌اید و از چشمانتان آتش می‌بارد. بنابراین دعوا را تمام کنید، برای هواخوری بیرون بروید یا باشگاه بروید و عصبانیتتان را هنگام ورزش تخلیه کنید.

اگر لازم است، مدتی از دوست دخترتان فاصله بگیرید و به او زمان بدهید. اگر او هنوز از دعوایی که با هم داشته‌اید، عصبانی است، تنها کاری که می‌توانید بکنید، این است که به او زمان بدهید تا آرام شود. اگر بخواهید زمانی که هنوز عصبانی است، با او حرف بزنید و آشتی کنید، بعید است که این دختر عصبانی به حرفهایتان گوش بدهد یا ممکن است حرف ناخوشایندی بزند که واقعاً حرف دلش نیست و در نتیجه آتش دعوا شعله‌ورتر شود. بنابراین اول به دوست دخترتان فرصت بدهید تا آرام شود، مطمئن باشید که به این ترتیب راحتتر می‌توانید با او آشتی کنید و دلخوری‌اش را برطرف کنید.چگونه دختری که قهر کرده را برگردانیم

بهترین نقطه شروع برای یافتن راه مناسب آشتی کردن با دوست دختر این است که گذشته را صادقانه بررسی کنید. برای حرکت رو به جلو و یک شروع جدید لازم است که گذشته را به گذشته بسپارید. اما اگر هر دو نفر دائماً بحثی را پیش بکشید که باعث قهرتان شده است، فراموش کردن گذشته عملاً غیرممکن می‌شود.

در این مرحله لازم است در مورد موضوعی که باعث قهر یا دعوا (لینک به مقاله قهر و دعوا) با دوست دختر شده است صحبت کنید تا بتوانید سوءتفاهم ها را باهم برطرف کنید و راهکاری برای حل مشکل و آشتی بیابید.در ادامه مراحل اینکار به صورت قدم به قدم بیان می‌شود:

برای آشتی پیش‌قدم شوید. صرف نظر از این که مقصر چه کسی است، اگر شما اولین قدم را برای آشتی کردن بردارید، به دوست دخترتان نشان می‌دهید که چقدر برای حل کردن مشکل مشتاق هستید. اگر باور دارید که مقصر شما هستید، از صمیم قلب برای کارهایی که انجام دادهاید، معذرت‌خواهی کنید. اگر معتقدید که عشقتان مقصر است، معذرت‌خواهی نکنید، اما به او بگویید که دوستش دارید و می‌خواهید هر کاری که در توان دارید، انجام دهید تا دوباره با هم آشتی کنید.

نکته (1) حضوری آشتی کنید 

اولین قدم برای آشتی کردن را باید همواره رو در رو بردارید. فرستادن پیامک یا ایمیل غیراحساسی است و او فکر می‌کند که احساساتتان واقعی نیست.

نکته(2) زیاد سریع پیش نروید 

اگر می‌خواهید با دوست دخترتان آشتی کنید، قبل از آن که سعی کنید در آغوشش بگیرید یا نوازشش کنید، اول با او حرف بزنید. اگر آشتی کردن را با نوازش شروع کنید، او فکر می‌کند که می‌خواهید جر و بحث را نادیده بگیرید و نمی‌خواهید به حرف‌هایش گوش کنید.

شاید تصور کنید، فکر خوبی است که تا زمانی که آب‌ها از آسیاب بیفتد، قهر بمانید، اما باید بدانید که اصلاً هم فکر خوبی نیست. دوست دخترتان بدون دلیل با شما قهر نکرده است. دلخوری‌ها و مشکلاتی وجود دارد که باید به آن‌ها توجه کنید و با نادیده گرفتن آنها فقط بیشتر از هم دور می‌شوید. بنابراین کنار عشقتان بنشینید، با او حرف بزنید و اجازه بدهید که خودش را تخلیه کند. به این ترتیب حالش بعد از این که تمام حرف‌هایش را زد، بهتر می‌شود و این مهربانی و باملاحظگی، او را به شما نزدیکتر می‌کند. بنابراین برای این که در مسیر آشتی کردن قرار بگیرید، به او بگویید که احساساتش را درک می‌کنید. دقیقاً به او بگویید که در چه زمینه‌هایی حق با اوست.

شنونده خوبی باشید و به حرف‌های دوست دخترتان گوش بدهید. ممکن است او هنوز هم عصبانی و دلخور باشد، اما باید بگذارید تا تمام غم و اندوهی را که در سینه‌اش انباشته شده است، بیرون بریزد. از پافشاری کردن روی نظرات خودتان خودداری کنید، چون این کار آتش دعوا را شعله‌ور می‌کند و او فکر میکند که علاقه‌ای به شنیدن حرف‌هایش ندارید.

هر دعوایی دو طرف دارد و قبول داشته باشید یا نه، شما هم به اندازه دوست دخترتان در شروع دعوا نقش داشته‌اید. اعتراف کردن به این اشتباه دوطرفه کار درستی است و شما را در مسیر آشتی کردن قرار می‌دهد. به او بگویید که قبول دارید، اگر خون‌سردتر و عاقلانه‌تر رفتار کرده بودید، صحبت معمولی به قهر و دعوا تبدیل نمیشد. دوست دخترتان نیاز دارد از دهانتان بشنود که فقط او را برای از بین بردن شادی و آرامش رابطه عاشقانه‌تان سرزنش نمی‌کنید. بنابراین مرد باشید و سهم خودتان را در به راه انداختن این مشاجره بپذیرید. این اعتراف عشقتان را آرام میکند و او نیز اشتباهاتش را به نوبه خود قبول می‌کند.

بدون شک عذرخواهی کردن سختترین و حیاتیترین قدم برای آشتی کردن با دوست دختر است. اما اگر از صمیم قلب میخواهید که اوضاع بر وفق مراد شود و دلخوری دوست دخترتان را برطرف کنید، راهی به جز این ندارید. اگر شما مقصر اصلی بودهاید، معذرتخواهی کنید و به او بگویید که تمام تلاشتان را میکنید تا این اتفاق دوباره نیفتد. حتی اگر مقصر نبودهاید، باز هم برای تندخویی و پرخاشگریتان معذرت بخواهید. این عذرخواهی صادقانه به او نشان می‌دهد که حاضرید غرورتان را برای نجات دادن رابطه‌تان زیر پا بگذارید و او نیز سعی می‌کند تا این از خودگذشتگی را در آینده نزدیک جبران کند. یک یادداشت معذرت‌خواهی عاشقانه و احساسی برایش بنویسید. لازم نیست متنتان به زیبایی نمایشنامه‌های شکسپیر باشد، همین که تلاشتان را بکنید، کافی است.

بعد از حل اختلاف نظرها و برطرف کردن سوء تفاهم‌ها، در مرحله بعد لازم است برای ساختن مجدد رابطه تلاش کنید. بکار گرفتن روش‌های زیر برای آشتی کردن،به شما کمک می‌کند بتوانید دلخوری و کدورت ایجاد شده را کاملا از دل دختر در آورید.به طوری که رابطه عاطفیتان حتی از قبل هم زیباتر و عاشقانه بشود:

همانطور که برای بهبود رابطه‌تان تلاش می‌کنید، هر کاری می‌توانید انجام دهید تا به دوست دخترتان نشان بدهید که تغییر کرده‌اید و به یار عاشق‌تر، بهتر و بالغ‌تری تبدیل شده‌اید. برای اثبات این موضوع می‌توانید هر موقع که به شما نیاز داشت، به دادش برسید. اگر به او ثابت کنید که به یک دوست پسر از خود گذشته تبدیل شده‌اید، او دوباره مانند گذشته، حتی بیشتر به سمتتان جذب خواهد شد. هرچند آشتی کردن و رفع کدورت زمان می‌برد، اما اگر این دختر همانی است که عاشقانه دوستش دارید و می‌خواهید تا پایان عمر خوشبختی را در کنارش تجربه کنید، این صبر و تلاش ارزشش را دارد.

دعوا و اختلاف نظر نباید مانعی برای نشان دادن عشق و علاقه باشد. خشم و غضب آتشین باعث می‌شود که دوست دخترتان از یاد ببرد که چقدر دوستتان دارد، بنابراین نباید به خشم اجازه بدهید که عشقتان را سرکوب کند. درست است که باید به دوست دخترتان زمان بدهید و مدتی از او فاصله بگیرید تا آرام شود، اما در عین حال باید به او بفهمانید که برای آشتی کردن آماده هستید. به این ترتیب دوست دخترتان هم سریعتر بر خودش مسلط می‌شود و متوجه می‌شود که بدون شما نمی‌تواند زندگی کند. یک کارت عاشقانه برایش بفرستید و تمام خصوصیاتی را که در وجودش می‌پرستید و کارهایی را که برایتان انجام داده و بابت آن‌ها قدردانش هستید، در آن بنویسید تا متوجه شود که لطف‌های بی‌دریغ او را حق مسلم خودتان فرض نمی‌کنید. بگذارید عشقتان بفهمد که بابت داشتن او خدا را شاکر هستید. اجازه ندهید که غرور بیجای مردانه عشقتان را به نابودی بکشاند.

شاید این کار کمی لوس و سطحی به نظرتان برسد، اما کدام دختری است که عاشق هدیه گرفتن نباشد؟ دوست دخترتان در حال و هوا و وضعیتی که باشد، همواره از یک هدیه محبت‌آمیز استقبال خواهد کرد. گل مورد علاقه‌اش را برایش بخرید، روی یک کارت زیبا با خط خوش و درشت بنویسید: “متاسفم”، تا معجزه این باملاحظگی را ببینید. گران بودن هدیه ارتباط مستقیم با جدی بودن دعوایتان دارد. گل، شکلات و کارت برای مشاجره‌های کوچک و معمولی مناسب است. اما اگر وارد دعوای تمام عیاری شده باشید که تا چندقدمی جدایی پیش رفته باشد، باید مبلغ قابل توجهی را از حساب بانکیتان بیرون بکشید. قبل از خریدن یک هدیه عاشقانه به خوبی فکر کنید، چون یک دوست دختر خشمگین را نمی‌توانید با یک جواهر بدلی آرام کنید.

باور کنید که این کار آنقدرها هم سخت نیست. البته قرار نیست غول چراغ جادو بشوید و تمام آرزوهایش را برآورده کنید. لطفی در حقش بکنید یا چیزی برایش بخرید که مدت‌هاست دوست داشته آن را بخرد یا حتی قبلاً به آن اشاره کرده است. جان کلام آن که کاری انجام بدهید که نشان بدهد، همیشه، حتی وقتی که اینطور به نظر نمی‌آمده به حرف‌هایش گوش کرده‌اید؛ البته اگر همیشه یک گوشتان در بوده و یک گوشتان دروازه، دیگر فقط خدا می‌تواند نجاتتان بدهد. این کار را انجام بدهید تا دوست دخترتان بداند که چقدر برایتان مهم است و یک جرو بحث کوچک هیچ چیزی را تغییر نداده است. اطمینان داشته باشید بعد از اثبات کردن عشق و علاقه‌تان زندگیتان بیشتر از همیشه شیرین و لذتبخش خواهد شد.

به یک برنامه متفاوت و هیجان‌انگیز فکر کنید، کاری که قبلاً به عنوان یک زوج انجام نداده‌اید. اگر می‌خواهید او را تحت تاثیر قرار دهید، یک مراسم آشتی‌کنان هیجان انگیز برایش برگزار کنید. روحیه عاشقانه‌تان را به دوست دخترتان نشان دهید و به یادش بیاورید که چرا یکدیگر را دوست دارید

یک ایده خوب برای غافلگیر کردن او این است که کاری کنید روزهای خوب و هیجان انگیز رابطه‌تان مرور شود، مثلا اگر عکس‌های دو نفره دارید، چند عکس خوب دو نفره را چاپ کنید و به او هدیه دهید. یا اینکه او را به محل اولین قرار عاشقانه تان ببرید تا روزهای خوب و عاشقانه رابطه تان مرور شود.

اگر دوست دخترتان نمی‌خواهد با شما حرف بزند یا عذرخواهی‌تان را قبول نمی‌کند، میدان را ترک کنید و بگذارید توپ در زمین حریف بماند. مجبور کردن دوست دخترتان به ادامه بحث به جز این که بیشتر از هم دورتان کند، هیچ فایده‌ای ندارد. در عوض به او بفهمانید که حاضرید هر چقدر که لازم است، صبر کنید تا او برای گفتگو و آشتی کردن آمادگی پیدا کند. بعد از آن که عشقتان آرام شود و توانست منطقی فکر کند، با او تماس بگیرید و درباره مشکلاتتان در کمال آرامش و خونسردی صحبت کنید تا به راه‌حل برسید

مواردی که در مقاله گفتیم اصول کلی آشتی بود. اما برای هر فردی نحوه برگرداندن و آشتی با دختری که دوست دارد متفاوت است. بعضی از آقایان آنقدر مغرور هستند که نظر کسی را جهت حل مشکل خود نمی‌پذیرند. اگر این دختر برایتان مهم هست حتما قبل از آشتی کردن با یک مشاور با تجربه در این زمینه که به خانم ها و آقایان زیادی که با هم قهر کرده اند و از هم دور شدند مشاوره داده است مشورت کنید. موضوع ظریف این است که شما هم باید دل او را بدست آورید و هم غرور شما پایمال نشود و رابطه پایدار بماند. خیلی‌ها به رابطه برمی‌گردند اما بعد از مدت زمانی دوباره دچار مشکل شده و به آنچه میخواهند نمی‌رسند. در بسیاری از موارد نحوه برگشتن به رابطه کاملا اشتباه بوده و از روش درست و معقولی انجام نشده و صرفا احساسی و گاها بر اساس غرایز عمل شده و منطقی و اصولی با موضوع برخورد نشده. البته این موضوع بسیار سخت است که بگوییم احساسی عمل نکنید. چون به هر حال شما احساس دارید و در چنین شرایطی عقلانی برخورد کردن بسیار سخت است. شما باید کسی را داشته باشید که به شما کمک کند که منطقی تصمیم بگیرید و همچنین راهکارهای علمی و آزمایش شده را با توجه به شرایط شما در اختیار داشته باشید و حتما در این کار خبره و با تجربه باشد. مشاوران ما در رادیو عشق تاکنون به تعداد زیادی از آقایانی که می‌خواستند با کسی که دوست دارند به رابطه برگردند و آشتی کنند مشاوره داده اند. در بیشتر موارد مشاوره یا دو نفر به رابطه برگشتند یا در مواردی در کل مشاور ما فرد را از بازگشت به رابطه منع کرده. چرا؟ چون با توجه به شرایط این کار منطقی نبوده. پس اگر می‌خواهید درست تصمیم بگیرید و کار عجولانه و یا احساسی و یا بی‌تجربگی کنید حتما قبل از آن از یک مشاور روانشناس با تجربه نظر بخواهید و بگذارید او شما را راهنمایی کند. کار سختی هم نیست. شما به صورت آنلاین و از طریق نرم افزار پیام رسان خود (تلگرام و واتساپ) در هر زمان و مکانی می‌توانید با مشاورین متخصص ما در این زمینه مشورت کنید. برای مشاهده شرایط مشاوره و آشنایی با مشاورین ما صفحه مشاوره را ببینید.

برای آشتی با دوست دختر در مرحله اول ابتدا لازم است آرامش خود را بازیابید و به طرف مقابل نیز کمی فضا دهید تا عصبانیتش فروکش کند و به آرامش نسبی برسد. کدورت‌های گذشته‌ها را فراموش کنید و بر ساختن دوباره رابطه عاشقانه‌تان تمرکز نمایید. در مرحله دوم فارغ از اینکه تقصیر با چه کسی بوده برای آشتی پیش قدم شوید و درمورد موضوع مورد اختلاف با هم صحبت کنید. به صحبت های طرف مقابل خوب گوش دهید و سهم خود را در دعوا بپذیرید و اگر اشتباهی انجام داده اید صراحتا عذرخواهی کنید.در مرحله آخر اگر بتوانید دل دختر موردعلاقه‌تان را مجددا بدست آورید، رابطه‌تان را یک قدم به جلو پیش برده اید. برای اینکه او را تحت تاثیر قرار دهید عملا نشان بدهید عاشقش هستید، می‌توانید به او یک هدیه عاشقانه بدهید، او را غافلگیر کنید یا یکی از آرزوهای رومانتیکش را برآورده کنید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

332 بازدید

522 بازدید

554 بازدید

617 بازدید

1.16k بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

چگونه دختری که قهر کرده را برگردانیم

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام ما بعد از هفت ماه رابطه، یکی دو دعوای شدید داشتیم الان من یکم اروم شدم و با ملایمت میخوام رابطه دوباره ادامه داشته باشه اما اون قبول نمیکنه و میگه دوست معمولی بمونیم و دیگه هیچوقت رابطه عاطفی نداشته باشیم چیکار باید بکنم؟

سلام دوست گرامی در هر رابطه‌ای بحث وجود دارد، اما شما اشاره کردید دعوای شدید داشتید، آیا این دعواها به سرانجام درستی رسید و مشکلی حل شد یا خیر؟ مهارت حل مسأله در رابطه یعنی در عین حال که مسائل فراوانی وجود دارد، بتوانیم این مسائل را با کمک هم حل کنیم. اشاره کردید آرام‌تر شدید، آیا خشم خود را به صورت شدیدی به طرف مقابل نشان داده بودید؟ ممکن است این واکنش و حرف ایشان برای صرفاً دوست بودن، ناشی از ترس از رفتار شما باشد. بنابراین شما باید ابتدا مهارت‌های مختلفی مانند: مدیریت خشم و پرخاشگری، حل مسأله، حل تعارض و تصمیم‌گیری را یاد بگیرید تا بتوانید ایشان را برای شروع مجدد ارتباط ترغیب کنید. برای آموختن این مهارت‌ها می‌توانید از مشاوران رادیو عشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

سلام دوست گرامی من با دوست دخترم ۱ سالی است که رابطه دارم اما نزدیک به ۴ روز است که نسبت به من سرد شده الان هم حضوری نمی‌بینمش اما میخوام برای او پیامکی بفرستم لطفا کمکم کنید که چه مطلبی بفرستم براش که آروم بشه

سلام دوست گرامی اطلاعات بسیار مختصری عنوان کردید. سن خودتان، نحوه آشنایی، علت این سردی در 4 روز اخیر؟ بهتر است او را دعوت به حل مساله کنید. یعنی دقیقاً بشنوید که او چه می‌گوید و یا چه شکایتی از شما دارد؟

با سلام امیدوارم خوب باشید من یک سال است با دختری رابطه دارم و زیاد دوسش هم دارم ولی چند مدتی میشه باهم سردیم، طرف به من میگه قبلا دوستم داشتی ولی حالا فکر میکنم دوستم نداری خب شما راهنمایی کنید چطور بهش ثابت کنم که هنوزم دوسش دارم و عاشقشم

سلام دوست گرامی اگر طرف مقابل شما این مسأله را عنوان کرده که شما دوستش ندارید، یعنی زبان محبت او را متوجه نشده‌اید. به شکایت‌ها و درخواست‌هایی که دارد، توجه کنید. ببینید چه تعداد از رفتارهای مورد علاقه ایشان را انجام می‌دهید. چه انتظاراتی داشتند که برطرف نشده است. سپس اگر درخواست و انتظاراتش منطقی بود، در حد توان‌تان آنها را برآورده کنید.

سلام من چرا هر کاری میکنم آشتی نمیکنه و اروم نمیشه طبق همین چیزایی که گفتید

سلام دوست گرامی احتمالا بخشی از مسیری که می روید برای رابطه شما مناسب نیست شما میتوانید برای بررسی بیشتر جزیات رابطه خود از مشاوران رادیو عشق وقت مشاوره تلفنی یا آنلاین دریافت کنید.

سلام من با دوست دختر قهر کردم هرچیزی بی خودی چطوری آشتی کنم آن یک دفع من امتحان کرده من الان الکی گفتم با دختر خالم دوست چکارکنم

سلام متاسفانه سوالتون گنگه و درست متوجه منظورتون نشدم. اما به طور کلی وقتی مشکلی بین‌تون پیش میاد بهترین کار اینه که به صورت رودررو باهم درباره‌اش صحبت کنید و حلش کنید. اگر هم منظورتون این بوده الکی بهش گفتین با دخترخاله‌تون دوست هستین باید بدونید این رفتارها به شدت به رابطه و اعتماد بین‌تون آسیب می‌زنه و بهتره دیگه تکرارش نکنید.

با سلام امیدوارم خوب باشین زود مبرم سر اصل مطلب من ی کسی رو دوست دارم توی فامیل دختر داییم 17 سالشه خب از دختر خالم شنیدم ک دوست پسر داره اون ولی بهش گفتم گفت من از پسرا خوشم نمیاد و یک سال پیش باهاش قطع رابطه کردم و فلان با من رو راست نیومد منم تحدیدش کردم و گفتم اگ ب من راستشو نگی و ب بابات میگم اینستا داری و بابات همه چیو میدونه الان با من قهره تو جمعم حرف نمیزنه ولی فقط شتل میندازه به من مثلا موقع رد شدن از اتاقی دستشو به زور میکوبه دستش نمیدونم میشه راهنمایی کنید؟!

سلام دوست گرامی به نظر می رسد نتوانسته اید ایشان را به خود جذب کنید و از عدم صداقت طرف مقابل شاکی شده اید. اما روش تهدید برای قوی شدن ارتباط راه درستی نیست. بهتر است سوالات رایج در بخش جذب عشق را مطالعه کنید.

من الان سه سال به یک دختری هستم که سر عکس خانوادگی که مادرم برام فرستاد و بعد لابه لای این عکسها عکس دختری است که دوست دخترم از این موضوع عصبانیه و من بهش گفتم که عکسا را خالی میکنم تو لبتاپ و از گوشیم پاک میکنم سر این موضوع قهر کرده و عصبانیه چه جوری دلشو بدست بیارم من واقعا عاشق عشقم. دوست دخترم هستم ما قصد ازدواج داریم میدونم که بحث و دعوا تو رابطه پیش میاد شما بهم بگین چیکار کنم؟؟؟؟؟

سلام.من با دوست دخترم که ۶ ساله با هم بودیم چن روزی هست که تموم کردیم.با اینکه میدونم خیلی دوسم داره اما گفت دیگه نمیخواد منوچون دیگه واقعا دوتامونم ناراحت شدیم و از هم شکستیم الانم من بعده ۴ روز اس ام اس دادم بهش اما جواب نمیده این برا من خیلی ناراحت کنندس لطفا راهنماییم کنین

سلام. کاملا طبیعیه که تموم شدن رابطه عاطفی بعد از ۶ سال خیلی سخت و ناراحت کننده باشه. وقتی یه رابطه تموم میشه لزوما به این معنی نیست که دو نفر دیگه همدیگه رو دوست ندارند. خیلی وقت‌ها علاقه و دلبستگی وجود داره ولی انقدر مشکلات سر راه دو نفر هست یا انقدر از دست هم آزرده شدن که دیگه نمیتونن ادامه بدن. به نظر میرسه درمورد شما هم همینطوره. به هم علاقه دارید ولی همون‌طور که گفتید به شدت هم از دست همدیگه ناراحتید. اما باید بدونید این ناراحتی، که احتمالا مربوط به یک روز و دو روز نیست و در طول مدت طولانی به وجود اومده با چند روز فاصله گرفتن به صورت خود به خود حل نمیشه. درک می‌کنیم دلتنگید ولی الان پیام دادن به طرف مقابل‌تون دردی رو دوا نمی‌کنه. باید بپذیرید که رابطه‌تون مشکلاتی داره که باید بهشون توجه بشه. باید با کمک یک مشاوره این مشکلات رو بررسی کنید. اگر قابل حل نیستن که باید سختی تموم کردن رابطه رو قبول کنید. اما اگر به نظر میرسه بشه مشکلات رو حل کرد باز هم باید به صورت اصولی برای برگردوندن رابطه‌تون تلاش کنید.فراموش نکنید قرار نیست فقط با هم آشتی کنید، باید مشکلاتی که بینتون هست رو حل کنید تا بتونید یه رابطه سالم و بادوام داشته باشید. دوره بازگرداندن عشق میتونه بهتون کمک کنه

سلام وقت بخیر.بنده تقریبا دوسال پیش ب اشتباه ب عشقم خیانت کردم،بعدازاون ماجرا دیگر هیچ وقت باهم حرف نزدیم،اما دراین اواخر هروقت اورا می بینم متوجه این میشوم ک او بانگاه های یواشکی حواسش ب من است،یعنی طوری ک او مرا نگاه میکند من ک اورا می بینم نگاهش را برمیگرداند. من میخام بااو اشتی کنم،اما نمیدونم ک چگونه دلش را بدست اورم،لطفا کمکم کنید،مرسی

دوست عزیز سلام

مهم‌ترین نکته‌ای که وجود داره این هست که شما به این فرد نشون بدید که از کاری که کردید پشیمون هستید. خیانت روی احساسات فرد مقابل تاثیر منفی بسیار زیادی می‌گذاره، به همین دلیل پذیرش و بخشیدن اون اتفاق بسته به نوع برخورد شما در این لحظه داره. رادیو عشق، در دوره “بازگرداندن عشق و ازدواج” این اصول رو به شما یاد می‌ده تا اگر تغییری در شما صورت گرفته، بتونید این رو نشون بدید و ایشون رو برگردونید.

میشه بفرمایید ک باید چگونه رفتار کنم؟

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

می‌خوام برگرده به رابطه/زندگیمیخوام فراموشش کنم

باید تمومش کنم، اما قدرتشو ندارم

می‌خوام جذبش کنم و ازدواج کنیم

به تازگی با دوست دخترتان بحث و مشاجره شدیدی داشته‌اید. دعوایی که باعث شده او بسیار ناراحت و دلخور شود و قهر کند. یا اینکه شاید سوء تفاهماتی ایجاد شده است که هردو آزرده خاطر شده اید و بینتان فاصله افتاده است. دعوا و قهر مسئله‌ای است که تقریبا در همه روابط گاهی اتفاق می‌افتد. اما اگر باوجود اختلاف نظرها نمی‌خواهید اجازه دهید رابطه‌تان به راحتی از هم بپاشد، بهتر است مهارت آشتی کردن با دوست دختر را یاد بگیرید. در این نوشتار روش آشتی کردن با دوست دختر را در سه مرحله به صورت گام به گام بیان می‌کنیم.

فهرست مطالب

دست نگه دارید! برای آشتی کردن عجله نکنید. اگر بی‌گدار به آب بزنید و از روش نامناسب وارد شوید، ممکن است علاوه بر اینکه تلاشتان برای آشتی کردن بی نتیجه می‌ماند، او را بیشتر از قبل ناراحت کنید. برای آشتی کردن با دوست دختر قبل از هرچیز نکات زیر را در نظر داشته باشید:

هر دو طرف هنگام دعوا کردن در وضعیتی کاملاً غیرمنطقی قرار می‌گیرید و زمام احساسات را به دست غرور و عصبانیت می‌سپارید. در چنین شرایطی عاقلانه فکر کردن و تصمیم گرفتن هیچ جایی ندارد و مسائل مهم از نظر دور می‌ماند. میل مهارنشدنی و آتشین برای پیروز شدن در بحث و اثبات حقانیت خود باعث می‌شود که فراموش کنیم قرار بوده هر دو نفر در کنار هم و یار یکدیگر باشیم. بنابراین اولین کاری که باید انجام دهید، این است که از دعوا دور شوید، خودتان را آرام کنید و افکار زشت را از سرتان پاک کنید. تمام مشکلات و جر و بحث‌ها را نمی‌توان در یک جلسه، آن هم در حالتی حل کرد که از شدت عصبانیت سرخ شده‌اید و از چشمانتان آتش می‌بارد. بنابراین دعوا را تمام کنید، برای هواخوری بیرون بروید یا باشگاه بروید و عصبانیتتان را هنگام ورزش تخلیه کنید.

اگر لازم است، مدتی از دوست دخترتان فاصله بگیرید و به او زمان بدهید. اگر او هنوز از دعوایی که با هم داشته‌اید، عصبانی است، تنها کاری که می‌توانید بکنید، این است که به او زمان بدهید تا آرام شود. اگر بخواهید زمانی که هنوز عصبانی است، با او حرف بزنید و آشتی کنید، بعید است که این دختر عصبانی به حرفهایتان گوش بدهد یا ممکن است حرف ناخوشایندی بزند که واقعاً حرف دلش نیست و در نتیجه آتش دعوا شعله‌ورتر شود. بنابراین اول به دوست دخترتان فرصت بدهید تا آرام شود، مطمئن باشید که به این ترتیب راحتتر می‌توانید با او آشتی کنید و دلخوری‌اش را برطرف کنید.چگونه دختری که قهر کرده را برگردانیم

بهترین نقطه شروع برای یافتن راه مناسب آشتی کردن با دوست دختر این است که گذشته را صادقانه بررسی کنید. برای حرکت رو به جلو و یک شروع جدید لازم است که گذشته را به گذشته بسپارید. اما اگر هر دو نفر دائماً بحثی را پیش بکشید که باعث قهرتان شده است، فراموش کردن گذشته عملاً غیرممکن می‌شود.

در این مرحله لازم است در مورد موضوعی که باعث قهر یا دعوا (لینک به مقاله قهر و دعوا) با دوست دختر شده است صحبت کنید تا بتوانید سوءتفاهم ها را باهم برطرف کنید و راهکاری برای حل مشکل و آشتی بیابید.در ادامه مراحل اینکار به صورت قدم به قدم بیان می‌شود:

برای آشتی پیش‌قدم شوید. صرف نظر از این که مقصر چه کسی است، اگر شما اولین قدم را برای آشتی کردن بردارید، به دوست دخترتان نشان می‌دهید که چقدر برای حل کردن مشکل مشتاق هستید. اگر باور دارید که مقصر شما هستید، از صمیم قلب برای کارهایی که انجام دادهاید، معذرت‌خواهی کنید. اگر معتقدید که عشقتان مقصر است، معذرت‌خواهی نکنید، اما به او بگویید که دوستش دارید و می‌خواهید هر کاری که در توان دارید، انجام دهید تا دوباره با هم آشتی کنید.

نکته (1) حضوری آشتی کنید 

اولین قدم برای آشتی کردن را باید همواره رو در رو بردارید. فرستادن پیامک یا ایمیل غیراحساسی است و او فکر می‌کند که احساساتتان واقعی نیست.

نکته(2) زیاد سریع پیش نروید 

اگر می‌خواهید با دوست دخترتان آشتی کنید، قبل از آن که سعی کنید در آغوشش بگیرید یا نوازشش کنید، اول با او حرف بزنید. اگر آشتی کردن را با نوازش شروع کنید، او فکر می‌کند که می‌خواهید جر و بحث را نادیده بگیرید و نمی‌خواهید به حرف‌هایش گوش کنید.

شاید تصور کنید، فکر خوبی است که تا زمانی که آب‌ها از آسیاب بیفتد، قهر بمانید، اما باید بدانید که اصلاً هم فکر خوبی نیست. دوست دخترتان بدون دلیل با شما قهر نکرده است. دلخوری‌ها و مشکلاتی وجود دارد که باید به آن‌ها توجه کنید و با نادیده گرفتن آنها فقط بیشتر از هم دور می‌شوید. بنابراین کنار عشقتان بنشینید، با او حرف بزنید و اجازه بدهید که خودش را تخلیه کند. به این ترتیب حالش بعد از این که تمام حرف‌هایش را زد، بهتر می‌شود و این مهربانی و باملاحظگی، او را به شما نزدیکتر می‌کند. بنابراین برای این که در مسیر آشتی کردن قرار بگیرید، به او بگویید که احساساتش را درک می‌کنید. دقیقاً به او بگویید که در چه زمینه‌هایی حق با اوست.

شنونده خوبی باشید و به حرف‌های دوست دخترتان گوش بدهید. ممکن است او هنوز هم عصبانی و دلخور باشد، اما باید بگذارید تا تمام غم و اندوهی را که در سینه‌اش انباشته شده است، بیرون بریزد. از پافشاری کردن روی نظرات خودتان خودداری کنید، چون این کار آتش دعوا را شعله‌ور می‌کند و او فکر میکند که علاقه‌ای به شنیدن حرف‌هایش ندارید.

هر دعوایی دو طرف دارد و قبول داشته باشید یا نه، شما هم به اندازه دوست دخترتان در شروع دعوا نقش داشته‌اید. اعتراف کردن به این اشتباه دوطرفه کار درستی است و شما را در مسیر آشتی کردن قرار می‌دهد. به او بگویید که قبول دارید، اگر خون‌سردتر و عاقلانه‌تر رفتار کرده بودید، صحبت معمولی به قهر و دعوا تبدیل نمیشد. دوست دخترتان نیاز دارد از دهانتان بشنود که فقط او را برای از بین بردن شادی و آرامش رابطه عاشقانه‌تان سرزنش نمی‌کنید. بنابراین مرد باشید و سهم خودتان را در به راه انداختن این مشاجره بپذیرید. این اعتراف عشقتان را آرام میکند و او نیز اشتباهاتش را به نوبه خود قبول می‌کند.

بدون شک عذرخواهی کردن سختترین و حیاتیترین قدم برای آشتی کردن با دوست دختر است. اما اگر از صمیم قلب میخواهید که اوضاع بر وفق مراد شود و دلخوری دوست دخترتان را برطرف کنید، راهی به جز این ندارید. اگر شما مقصر اصلی بودهاید، معذرتخواهی کنید و به او بگویید که تمام تلاشتان را میکنید تا این اتفاق دوباره نیفتد. حتی اگر مقصر نبودهاید، باز هم برای تندخویی و پرخاشگریتان معذرت بخواهید. این عذرخواهی صادقانه به او نشان می‌دهد که حاضرید غرورتان را برای نجات دادن رابطه‌تان زیر پا بگذارید و او نیز سعی می‌کند تا این از خودگذشتگی را در آینده نزدیک جبران کند. یک یادداشت معذرت‌خواهی عاشقانه و احساسی برایش بنویسید. لازم نیست متنتان به زیبایی نمایشنامه‌های شکسپیر باشد، همین که تلاشتان را بکنید، کافی است.

بعد از حل اختلاف نظرها و برطرف کردن سوء تفاهم‌ها، در مرحله بعد لازم است برای ساختن مجدد رابطه تلاش کنید. بکار گرفتن روش‌های زیر برای آشتی کردن،به شما کمک می‌کند بتوانید دلخوری و کدورت ایجاد شده را کاملا از دل دختر در آورید.به طوری که رابطه عاطفیتان حتی از قبل هم زیباتر و عاشقانه بشود:

همانطور که برای بهبود رابطه‌تان تلاش می‌کنید، هر کاری می‌توانید انجام دهید تا به دوست دخترتان نشان بدهید که تغییر کرده‌اید و به یار عاشق‌تر، بهتر و بالغ‌تری تبدیل شده‌اید. برای اثبات این موضوع می‌توانید هر موقع که به شما نیاز داشت، به دادش برسید. اگر به او ثابت کنید که به یک دوست پسر از خود گذشته تبدیل شده‌اید، او دوباره مانند گذشته، حتی بیشتر به سمتتان جذب خواهد شد. هرچند آشتی کردن و رفع کدورت زمان می‌برد، اما اگر این دختر همانی است که عاشقانه دوستش دارید و می‌خواهید تا پایان عمر خوشبختی را در کنارش تجربه کنید، این صبر و تلاش ارزشش را دارد.

دعوا و اختلاف نظر نباید مانعی برای نشان دادن عشق و علاقه باشد. خشم و غضب آتشین باعث می‌شود که دوست دخترتان از یاد ببرد که چقدر دوستتان دارد، بنابراین نباید به خشم اجازه بدهید که عشقتان را سرکوب کند. درست است که باید به دوست دخترتان زمان بدهید و مدتی از او فاصله بگیرید تا آرام شود، اما در عین حال باید به او بفهمانید که برای آشتی کردن آماده هستید. به این ترتیب دوست دخترتان هم سریعتر بر خودش مسلط می‌شود و متوجه می‌شود که بدون شما نمی‌تواند زندگی کند. یک کارت عاشقانه برایش بفرستید و تمام خصوصیاتی را که در وجودش می‌پرستید و کارهایی را که برایتان انجام داده و بابت آن‌ها قدردانش هستید، در آن بنویسید تا متوجه شود که لطف‌های بی‌دریغ او را حق مسلم خودتان فرض نمی‌کنید. بگذارید عشقتان بفهمد که بابت داشتن او خدا را شاکر هستید. اجازه ندهید که غرور بیجای مردانه عشقتان را به نابودی بکشاند.

شاید این کار کمی لوس و سطحی به نظرتان برسد، اما کدام دختری است که عاشق هدیه گرفتن نباشد؟ دوست دخترتان در حال و هوا و وضعیتی که باشد، همواره از یک هدیه محبت‌آمیز استقبال خواهد کرد. گل مورد علاقه‌اش را برایش بخرید، روی یک کارت زیبا با خط خوش و درشت بنویسید: “متاسفم”، تا معجزه این باملاحظگی را ببینید. گران بودن هدیه ارتباط مستقیم با جدی بودن دعوایتان دارد. گل، شکلات و کارت برای مشاجره‌های کوچک و معمولی مناسب است. اما اگر وارد دعوای تمام عیاری شده باشید که تا چندقدمی جدایی پیش رفته باشد، باید مبلغ قابل توجهی را از حساب بانکیتان بیرون بکشید. قبل از خریدن یک هدیه عاشقانه به خوبی فکر کنید، چون یک دوست دختر خشمگین را نمی‌توانید با یک جواهر بدلی آرام کنید.

باور کنید که این کار آنقدرها هم سخت نیست. البته قرار نیست غول چراغ جادو بشوید و تمام آرزوهایش را برآورده کنید. لطفی در حقش بکنید یا چیزی برایش بخرید که مدت‌هاست دوست داشته آن را بخرد یا حتی قبلاً به آن اشاره کرده است. جان کلام آن که کاری انجام بدهید که نشان بدهد، همیشه، حتی وقتی که اینطور به نظر نمی‌آمده به حرف‌هایش گوش کرده‌اید؛ البته اگر همیشه یک گوشتان در بوده و یک گوشتان دروازه، دیگر فقط خدا می‌تواند نجاتتان بدهد. این کار را انجام بدهید تا دوست دخترتان بداند که چقدر برایتان مهم است و یک جرو بحث کوچک هیچ چیزی را تغییر نداده است. اطمینان داشته باشید بعد از اثبات کردن عشق و علاقه‌تان زندگیتان بیشتر از همیشه شیرین و لذتبخش خواهد شد.

به یک برنامه متفاوت و هیجان‌انگیز فکر کنید، کاری که قبلاً به عنوان یک زوج انجام نداده‌اید. اگر می‌خواهید او را تحت تاثیر قرار دهید، یک مراسم آشتی‌کنان هیجان انگیز برایش برگزار کنید. روحیه عاشقانه‌تان را به دوست دخترتان نشان دهید و به یادش بیاورید که چرا یکدیگر را دوست دارید

یک ایده خوب برای غافلگیر کردن او این است که کاری کنید روزهای خوب و هیجان انگیز رابطه‌تان مرور شود، مثلا اگر عکس‌های دو نفره دارید، چند عکس خوب دو نفره را چاپ کنید و به او هدیه دهید. یا اینکه او را به محل اولین قرار عاشقانه تان ببرید تا روزهای خوب و عاشقانه رابطه تان مرور شود.

اگر دوست دخترتان نمی‌خواهد با شما حرف بزند یا عذرخواهی‌تان را قبول نمی‌کند، میدان را ترک کنید و بگذارید توپ در زمین حریف بماند. مجبور کردن دوست دخترتان به ادامه بحث به جز این که بیشتر از هم دورتان کند، هیچ فایده‌ای ندارد. در عوض به او بفهمانید که حاضرید هر چقدر که لازم است، صبر کنید تا او برای گفتگو و آشتی کردن آمادگی پیدا کند. بعد از آن که عشقتان آرام شود و توانست منطقی فکر کند، با او تماس بگیرید و درباره مشکلاتتان در کمال آرامش و خونسردی صحبت کنید تا به راه‌حل برسید

مواردی که در مقاله گفتیم اصول کلی آشتی بود. اما برای هر فردی نحوه برگرداندن و آشتی با دختری که دوست دارد متفاوت است. بعضی از آقایان آنقدر مغرور هستند که نظر کسی را جهت حل مشکل خود نمی‌پذیرند. اگر این دختر برایتان مهم هست حتما قبل از آشتی کردن با یک مشاور با تجربه در این زمینه که به خانم ها و آقایان زیادی که با هم قهر کرده اند و از هم دور شدند مشاوره داده است مشورت کنید. موضوع ظریف این است که شما هم باید دل او را بدست آورید و هم غرور شما پایمال نشود و رابطه پایدار بماند. خیلی‌ها به رابطه برمی‌گردند اما بعد از مدت زمانی دوباره دچار مشکل شده و به آنچه میخواهند نمی‌رسند. در بسیاری از موارد نحوه برگشتن به رابطه کاملا اشتباه بوده و از روش درست و معقولی انجام نشده و صرفا احساسی و گاها بر اساس غرایز عمل شده و منطقی و اصولی با موضوع برخورد نشده. البته این موضوع بسیار سخت است که بگوییم احساسی عمل نکنید. چون به هر حال شما احساس دارید و در چنین شرایطی عقلانی برخورد کردن بسیار سخت است. شما باید کسی را داشته باشید که به شما کمک کند که منطقی تصمیم بگیرید و همچنین راهکارهای علمی و آزمایش شده را با توجه به شرایط شما در اختیار داشته باشید و حتما در این کار خبره و با تجربه باشد. مشاوران ما در رادیو عشق تاکنون به تعداد زیادی از آقایانی که می‌خواستند با کسی که دوست دارند به رابطه برگردند و آشتی کنند مشاوره داده اند. در بیشتر موارد مشاوره یا دو نفر به رابطه برگشتند یا در مواردی در کل مشاور ما فرد را از بازگشت به رابطه منع کرده. چرا؟ چون با توجه به شرایط این کار منطقی نبوده. پس اگر می‌خواهید درست تصمیم بگیرید و کار عجولانه و یا احساسی و یا بی‌تجربگی کنید حتما قبل از آن از یک مشاور روانشناس با تجربه نظر بخواهید و بگذارید او شما را راهنمایی کند. کار سختی هم نیست. شما به صورت آنلاین و از طریق نرم افزار پیام رسان خود (تلگرام و واتساپ) در هر زمان و مکانی می‌توانید با مشاورین متخصص ما در این زمینه مشورت کنید. برای مشاهده شرایط مشاوره و آشنایی با مشاورین ما صفحه مشاوره را ببینید.

برای آشتی با دوست دختر در مرحله اول ابتدا لازم است آرامش خود را بازیابید و به طرف مقابل نیز کمی فضا دهید تا عصبانیتش فروکش کند و به آرامش نسبی برسد. کدورت‌های گذشته‌ها را فراموش کنید و بر ساختن دوباره رابطه عاشقانه‌تان تمرکز نمایید. در مرحله دوم فارغ از اینکه تقصیر با چه کسی بوده برای آشتی پیش قدم شوید و درمورد موضوع مورد اختلاف با هم صحبت کنید. به صحبت های طرف مقابل خوب گوش دهید و سهم خود را در دعوا بپذیرید و اگر اشتباهی انجام داده اید صراحتا عذرخواهی کنید.در مرحله آخر اگر بتوانید دل دختر موردعلاقه‌تان را مجددا بدست آورید، رابطه‌تان را یک قدم به جلو پیش برده اید. برای اینکه او را تحت تاثیر قرار دهید عملا نشان بدهید عاشقش هستید، می‌توانید به او یک هدیه عاشقانه بدهید، او را غافلگیر کنید یا یکی از آرزوهای رومانتیکش را برآورده کنید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

332 بازدید

522 بازدید

554 بازدید

617 بازدید

1.16k بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

چگونه دختری که قهر کرده را برگردانیم

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام ما بعد از هفت ماه رابطه، یکی دو دعوای شدید داشتیم الان من یکم اروم شدم و با ملایمت میخوام رابطه دوباره ادامه داشته باشه اما اون قبول نمیکنه و میگه دوست معمولی بمونیم و دیگه هیچوقت رابطه عاطفی نداشته باشیم چیکار باید بکنم؟

سلام دوست گرامی در هر رابطه‌ای بحث وجود دارد، اما شما اشاره کردید دعوای شدید داشتید، آیا این دعواها به سرانجام درستی رسید و مشکلی حل شد یا خیر؟ مهارت حل مسأله در رابطه یعنی در عین حال که مسائل فراوانی وجود دارد، بتوانیم این مسائل را با کمک هم حل کنیم. اشاره کردید آرام‌تر شدید، آیا خشم خود را به صورت شدیدی به طرف مقابل نشان داده بودید؟ ممکن است این واکنش و حرف ایشان برای صرفاً دوست بودن، ناشی از ترس از رفتار شما باشد. بنابراین شما باید ابتدا مهارت‌های مختلفی مانند: مدیریت خشم و پرخاشگری، حل مسأله، حل تعارض و تصمیم‌گیری را یاد بگیرید تا بتوانید ایشان را برای شروع مجدد ارتباط ترغیب کنید. برای آموختن این مهارت‌ها می‌توانید از مشاوران رادیو عشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

سلام دوست گرامی من با دوست دخترم ۱ سالی است که رابطه دارم اما نزدیک به ۴ روز است که نسبت به من سرد شده الان هم حضوری نمی‌بینمش اما میخوام برای او پیامکی بفرستم لطفا کمکم کنید که چه مطلبی بفرستم براش که آروم بشه

سلام دوست گرامی اطلاعات بسیار مختصری عنوان کردید. سن خودتان، نحوه آشنایی، علت این سردی در 4 روز اخیر؟ بهتر است او را دعوت به حل مساله کنید. یعنی دقیقاً بشنوید که او چه می‌گوید و یا چه شکایتی از شما دارد؟

با سلام امیدوارم خوب باشید من یک سال است با دختری رابطه دارم و زیاد دوسش هم دارم ولی چند مدتی میشه باهم سردیم، طرف به من میگه قبلا دوستم داشتی ولی حالا فکر میکنم دوستم نداری خب شما راهنمایی کنید چطور بهش ثابت کنم که هنوزم دوسش دارم و عاشقشم

سلام دوست گرامی اگر طرف مقابل شما این مسأله را عنوان کرده که شما دوستش ندارید، یعنی زبان محبت او را متوجه نشده‌اید. به شکایت‌ها و درخواست‌هایی که دارد، توجه کنید. ببینید چه تعداد از رفتارهای مورد علاقه ایشان را انجام می‌دهید. چه انتظاراتی داشتند که برطرف نشده است. سپس اگر درخواست و انتظاراتش منطقی بود، در حد توان‌تان آنها را برآورده کنید.

سلام من چرا هر کاری میکنم آشتی نمیکنه و اروم نمیشه طبق همین چیزایی که گفتید

سلام دوست گرامی احتمالا بخشی از مسیری که می روید برای رابطه شما مناسب نیست شما میتوانید برای بررسی بیشتر جزیات رابطه خود از مشاوران رادیو عشق وقت مشاوره تلفنی یا آنلاین دریافت کنید.

سلام من با دوست دختر قهر کردم هرچیزی بی خودی چطوری آشتی کنم آن یک دفع من امتحان کرده من الان الکی گفتم با دختر خالم دوست چکارکنم

سلام متاسفانه سوالتون گنگه و درست متوجه منظورتون نشدم. اما به طور کلی وقتی مشکلی بین‌تون پیش میاد بهترین کار اینه که به صورت رودررو باهم درباره‌اش صحبت کنید و حلش کنید. اگر هم منظورتون این بوده الکی بهش گفتین با دخترخاله‌تون دوست هستین باید بدونید این رفتارها به شدت به رابطه و اعتماد بین‌تون آسیب می‌زنه و بهتره دیگه تکرارش نکنید.

با سلام امیدوارم خوب باشین زود مبرم سر اصل مطلب من ی کسی رو دوست دارم توی فامیل دختر داییم 17 سالشه خب از دختر خالم شنیدم ک دوست پسر داره اون ولی بهش گفتم گفت من از پسرا خوشم نمیاد و یک سال پیش باهاش قطع رابطه کردم و فلان با من رو راست نیومد منم تحدیدش کردم و گفتم اگ ب من راستشو نگی و ب بابات میگم اینستا داری و بابات همه چیو میدونه الان با من قهره تو جمعم حرف نمیزنه ولی فقط شتل میندازه به من مثلا موقع رد شدن از اتاقی دستشو به زور میکوبه دستش نمیدونم میشه راهنمایی کنید؟!

سلام دوست گرامی به نظر می رسد نتوانسته اید ایشان را به خود جذب کنید و از عدم صداقت طرف مقابل شاکی شده اید. اما روش تهدید برای قوی شدن ارتباط راه درستی نیست. بهتر است سوالات رایج در بخش جذب عشق را مطالعه کنید.

من الان سه سال به یک دختری هستم که سر عکس خانوادگی که مادرم برام فرستاد و بعد لابه لای این عکسها عکس دختری است که دوست دخترم از این موضوع عصبانیه و من بهش گفتم که عکسا را خالی میکنم تو لبتاپ و از گوشیم پاک میکنم سر این موضوع قهر کرده و عصبانیه چه جوری دلشو بدست بیارم من واقعا عاشق عشقم. دوست دخترم هستم ما قصد ازدواج داریم میدونم که بحث و دعوا تو رابطه پیش میاد شما بهم بگین چیکار کنم؟؟؟؟؟

سلام.من با دوست دخترم که ۶ ساله با هم بودیم چن روزی هست که تموم کردیم.با اینکه میدونم خیلی دوسم داره اما گفت دیگه نمیخواد منوچون دیگه واقعا دوتامونم ناراحت شدیم و از هم شکستیم الانم من بعده ۴ روز اس ام اس دادم بهش اما جواب نمیده این برا من خیلی ناراحت کنندس لطفا راهنماییم کنین

سلام. کاملا طبیعیه که تموم شدن رابطه عاطفی بعد از ۶ سال خیلی سخت و ناراحت کننده باشه. وقتی یه رابطه تموم میشه لزوما به این معنی نیست که دو نفر دیگه همدیگه رو دوست ندارند. خیلی وقت‌ها علاقه و دلبستگی وجود داره ولی انقدر مشکلات سر راه دو نفر هست یا انقدر از دست هم آزرده شدن که دیگه نمیتونن ادامه بدن. به نظر میرسه درمورد شما هم همینطوره. به هم علاقه دارید ولی همون‌طور که گفتید به شدت هم از دست همدیگه ناراحتید. اما باید بدونید این ناراحتی، که احتمالا مربوط به یک روز و دو روز نیست و در طول مدت طولانی به وجود اومده با چند روز فاصله گرفتن به صورت خود به خود حل نمیشه. درک می‌کنیم دلتنگید ولی الان پیام دادن به طرف مقابل‌تون دردی رو دوا نمی‌کنه. باید بپذیرید که رابطه‌تون مشکلاتی داره که باید بهشون توجه بشه. باید با کمک یک مشاوره این مشکلات رو بررسی کنید. اگر قابل حل نیستن که باید سختی تموم کردن رابطه رو قبول کنید. اما اگر به نظر میرسه بشه مشکلات رو حل کرد باز هم باید به صورت اصولی برای برگردوندن رابطه‌تون تلاش کنید.فراموش نکنید قرار نیست فقط با هم آشتی کنید، باید مشکلاتی که بینتون هست رو حل کنید تا بتونید یه رابطه سالم و بادوام داشته باشید. دوره بازگرداندن عشق میتونه بهتون کمک کنه

سلام وقت بخیر.بنده تقریبا دوسال پیش ب اشتباه ب عشقم خیانت کردم،بعدازاون ماجرا دیگر هیچ وقت باهم حرف نزدیم،اما دراین اواخر هروقت اورا می بینم متوجه این میشوم ک او بانگاه های یواشکی حواسش ب من است،یعنی طوری ک او مرا نگاه میکند من ک اورا می بینم نگاهش را برمیگرداند. من میخام بااو اشتی کنم،اما نمیدونم ک چگونه دلش را بدست اورم،لطفا کمکم کنید،مرسی

دوست عزیز سلام

مهم‌ترین نکته‌ای که وجود داره این هست که شما به این فرد نشون بدید که از کاری که کردید پشیمون هستید. خیانت روی احساسات فرد مقابل تاثیر منفی بسیار زیادی می‌گذاره، به همین دلیل پذیرش و بخشیدن اون اتفاق بسته به نوع برخورد شما در این لحظه داره. رادیو عشق، در دوره “بازگرداندن عشق و ازدواج” این اصول رو به شما یاد می‌ده تا اگر تغییری در شما صورت گرفته، بتونید این رو نشون بدید و ایشون رو برگردونید.

میشه بفرمایید ک باید چگونه رفتار کنم؟

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

می‌خوام برگرده به رابطه/زندگیمیخوام فراموشش کنم

باید تمومش کنم، اما قدرتشو ندارم

می‌خوام جذبش کنم و ازدواج کنیم

به تازگی با دوست دخترتان بحث و مشاجره شدیدی داشته‌اید. دعوایی که باعث شده او بسیار ناراحت و دلخور شود و قهر کند. یا اینکه شاید سوء تفاهماتی ایجاد شده است که هردو آزرده خاطر شده اید و بینتان فاصله افتاده است. دعوا و قهر مسئله‌ای است که تقریبا در همه روابط گاهی اتفاق می‌افتد. اما اگر باوجود اختلاف نظرها نمی‌خواهید اجازه دهید رابطه‌تان به راحتی از هم بپاشد، بهتر است مهارت آشتی کردن با دوست دختر را یاد بگیرید. در این نوشتار روش آشتی کردن با دوست دختر را در سه مرحله به صورت گام به گام بیان می‌کنیم.

فهرست مطالب

دست نگه دارید! برای آشتی کردن عجله نکنید. اگر بی‌گدار به آب بزنید و از روش نامناسب وارد شوید، ممکن است علاوه بر اینکه تلاشتان برای آشتی کردن بی نتیجه می‌ماند، او را بیشتر از قبل ناراحت کنید. برای آشتی کردن با دوست دختر قبل از هرچیز نکات زیر را در نظر داشته باشید:

هر دو طرف هنگام دعوا کردن در وضعیتی کاملاً غیرمنطقی قرار می‌گیرید و زمام احساسات را به دست غرور و عصبانیت می‌سپارید. در چنین شرایطی عاقلانه فکر کردن و تصمیم گرفتن هیچ جایی ندارد و مسائل مهم از نظر دور می‌ماند. میل مهارنشدنی و آتشین برای پیروز شدن در بحث و اثبات حقانیت خود باعث می‌شود که فراموش کنیم قرار بوده هر دو نفر در کنار هم و یار یکدیگر باشیم. بنابراین اولین کاری که باید انجام دهید، این است که از دعوا دور شوید، خودتان را آرام کنید و افکار زشت را از سرتان پاک کنید. تمام مشکلات و جر و بحث‌ها را نمی‌توان در یک جلسه، آن هم در حالتی حل کرد که از شدت عصبانیت سرخ شده‌اید و از چشمانتان آتش می‌بارد. بنابراین دعوا را تمام کنید، برای هواخوری بیرون بروید یا باشگاه بروید و عصبانیتتان را هنگام ورزش تخلیه کنید.

اگر لازم است، مدتی از دوست دخترتان فاصله بگیرید و به او زمان بدهید. اگر او هنوز از دعوایی که با هم داشته‌اید، عصبانی است، تنها کاری که می‌توانید بکنید، این است که به او زمان بدهید تا آرام شود. اگر بخواهید زمانی که هنوز عصبانی است، با او حرف بزنید و آشتی کنید، بعید است که این دختر عصبانی به حرفهایتان گوش بدهد یا ممکن است حرف ناخوشایندی بزند که واقعاً حرف دلش نیست و در نتیجه آتش دعوا شعله‌ورتر شود. بنابراین اول به دوست دخترتان فرصت بدهید تا آرام شود، مطمئن باشید که به این ترتیب راحتتر می‌توانید با او آشتی کنید و دلخوری‌اش را برطرف کنید.چگونه دختری که قهر کرده را برگردانیم

بهترین نقطه شروع برای یافتن راه مناسب آشتی کردن با دوست دختر این است که گذشته را صادقانه بررسی کنید. برای حرکت رو به جلو و یک شروع جدید لازم است که گذشته را به گذشته بسپارید. اما اگر هر دو نفر دائماً بحثی را پیش بکشید که باعث قهرتان شده است، فراموش کردن گذشته عملاً غیرممکن می‌شود.

در این مرحله لازم است در مورد موضوعی که باعث قهر یا دعوا (لینک به مقاله قهر و دعوا) با دوست دختر شده است صحبت کنید تا بتوانید سوءتفاهم ها را باهم برطرف کنید و راهکاری برای حل مشکل و آشتی بیابید.در ادامه مراحل اینکار به صورت قدم به قدم بیان می‌شود:

برای آشتی پیش‌قدم شوید. صرف نظر از این که مقصر چه کسی است، اگر شما اولین قدم را برای آشتی کردن بردارید، به دوست دخترتان نشان می‌دهید که چقدر برای حل کردن مشکل مشتاق هستید. اگر باور دارید که مقصر شما هستید، از صمیم قلب برای کارهایی که انجام دادهاید، معذرت‌خواهی کنید. اگر معتقدید که عشقتان مقصر است، معذرت‌خواهی نکنید، اما به او بگویید که دوستش دارید و می‌خواهید هر کاری که در توان دارید، انجام دهید تا دوباره با هم آشتی کنید.

نکته (1) حضوری آشتی کنید 

اولین قدم برای آشتی کردن را باید همواره رو در رو بردارید. فرستادن پیامک یا ایمیل غیراحساسی است و او فکر می‌کند که احساساتتان واقعی نیست.

نکته(2) زیاد سریع پیش نروید 

اگر می‌خواهید با دوست دخترتان آشتی کنید، قبل از آن که سعی کنید در آغوشش بگیرید یا نوازشش کنید، اول با او حرف بزنید. اگر آشتی کردن را با نوازش شروع کنید، او فکر می‌کند که می‌خواهید جر و بحث را نادیده بگیرید و نمی‌خواهید به حرف‌هایش گوش کنید.

شاید تصور کنید، فکر خوبی است که تا زمانی که آب‌ها از آسیاب بیفتد، قهر بمانید، اما باید بدانید که اصلاً هم فکر خوبی نیست. دوست دخترتان بدون دلیل با شما قهر نکرده است. دلخوری‌ها و مشکلاتی وجود دارد که باید به آن‌ها توجه کنید و با نادیده گرفتن آنها فقط بیشتر از هم دور می‌شوید. بنابراین کنار عشقتان بنشینید، با او حرف بزنید و اجازه بدهید که خودش را تخلیه کند. به این ترتیب حالش بعد از این که تمام حرف‌هایش را زد، بهتر می‌شود و این مهربانی و باملاحظگی، او را به شما نزدیکتر می‌کند. بنابراین برای این که در مسیر آشتی کردن قرار بگیرید، به او بگویید که احساساتش را درک می‌کنید. دقیقاً به او بگویید که در چه زمینه‌هایی حق با اوست.

شنونده خوبی باشید و به حرف‌های دوست دخترتان گوش بدهید. ممکن است او هنوز هم عصبانی و دلخور باشد، اما باید بگذارید تا تمام غم و اندوهی را که در سینه‌اش انباشته شده است، بیرون بریزد. از پافشاری کردن روی نظرات خودتان خودداری کنید، چون این کار آتش دعوا را شعله‌ور می‌کند و او فکر میکند که علاقه‌ای به شنیدن حرف‌هایش ندارید.

هر دعوایی دو طرف دارد و قبول داشته باشید یا نه، شما هم به اندازه دوست دخترتان در شروع دعوا نقش داشته‌اید. اعتراف کردن به این اشتباه دوطرفه کار درستی است و شما را در مسیر آشتی کردن قرار می‌دهد. به او بگویید که قبول دارید، اگر خون‌سردتر و عاقلانه‌تر رفتار کرده بودید، صحبت معمولی به قهر و دعوا تبدیل نمیشد. دوست دخترتان نیاز دارد از دهانتان بشنود که فقط او را برای از بین بردن شادی و آرامش رابطه عاشقانه‌تان سرزنش نمی‌کنید. بنابراین مرد باشید و سهم خودتان را در به راه انداختن این مشاجره بپذیرید. این اعتراف عشقتان را آرام میکند و او نیز اشتباهاتش را به نوبه خود قبول می‌کند.

بدون شک عذرخواهی کردن سختترین و حیاتیترین قدم برای آشتی کردن با دوست دختر است. اما اگر از صمیم قلب میخواهید که اوضاع بر وفق مراد شود و دلخوری دوست دخترتان را برطرف کنید، راهی به جز این ندارید. اگر شما مقصر اصلی بودهاید، معذرتخواهی کنید و به او بگویید که تمام تلاشتان را میکنید تا این اتفاق دوباره نیفتد. حتی اگر مقصر نبودهاید، باز هم برای تندخویی و پرخاشگریتان معذرت بخواهید. این عذرخواهی صادقانه به او نشان می‌دهد که حاضرید غرورتان را برای نجات دادن رابطه‌تان زیر پا بگذارید و او نیز سعی می‌کند تا این از خودگذشتگی را در آینده نزدیک جبران کند. یک یادداشت معذرت‌خواهی عاشقانه و احساسی برایش بنویسید. لازم نیست متنتان به زیبایی نمایشنامه‌های شکسپیر باشد، همین که تلاشتان را بکنید، کافی است.

بعد از حل اختلاف نظرها و برطرف کردن سوء تفاهم‌ها، در مرحله بعد لازم است برای ساختن مجدد رابطه تلاش کنید. بکار گرفتن روش‌های زیر برای آشتی کردن،به شما کمک می‌کند بتوانید دلخوری و کدورت ایجاد شده را کاملا از دل دختر در آورید.به طوری که رابطه عاطفیتان حتی از قبل هم زیباتر و عاشقانه بشود:

همانطور که برای بهبود رابطه‌تان تلاش می‌کنید، هر کاری می‌توانید انجام دهید تا به دوست دخترتان نشان بدهید که تغییر کرده‌اید و به یار عاشق‌تر، بهتر و بالغ‌تری تبدیل شده‌اید. برای اثبات این موضوع می‌توانید هر موقع که به شما نیاز داشت، به دادش برسید. اگر به او ثابت کنید که به یک دوست پسر از خود گذشته تبدیل شده‌اید، او دوباره مانند گذشته، حتی بیشتر به سمتتان جذب خواهد شد. هرچند آشتی کردن و رفع کدورت زمان می‌برد، اما اگر این دختر همانی است که عاشقانه دوستش دارید و می‌خواهید تا پایان عمر خوشبختی را در کنارش تجربه کنید، این صبر و تلاش ارزشش را دارد.

دعوا و اختلاف نظر نباید مانعی برای نشان دادن عشق و علاقه باشد. خشم و غضب آتشین باعث می‌شود که دوست دخترتان از یاد ببرد که چقدر دوستتان دارد، بنابراین نباید به خشم اجازه بدهید که عشقتان را سرکوب کند. درست است که باید به دوست دخترتان زمان بدهید و مدتی از او فاصله بگیرید تا آرام شود، اما در عین حال باید به او بفهمانید که برای آشتی کردن آماده هستید. به این ترتیب دوست دخترتان هم سریعتر بر خودش مسلط می‌شود و متوجه می‌شود که بدون شما نمی‌تواند زندگی کند. یک کارت عاشقانه برایش بفرستید و تمام خصوصیاتی را که در وجودش می‌پرستید و کارهایی را که برایتان انجام داده و بابت آن‌ها قدردانش هستید، در آن بنویسید تا متوجه شود که لطف‌های بی‌دریغ او را حق مسلم خودتان فرض نمی‌کنید. بگذارید عشقتان بفهمد که بابت داشتن او خدا را شاکر هستید. اجازه ندهید که غرور بیجای مردانه عشقتان را به نابودی بکشاند.

شاید این کار کمی لوس و سطحی به نظرتان برسد، اما کدام دختری است که عاشق هدیه گرفتن نباشد؟ دوست دخترتان در حال و هوا و وضعیتی که باشد، همواره از یک هدیه محبت‌آمیز استقبال خواهد کرد. گل مورد علاقه‌اش را برایش بخرید، روی یک کارت زیبا با خط خوش و درشت بنویسید: “متاسفم”، تا معجزه این باملاحظگی را ببینید. گران بودن هدیه ارتباط مستقیم با جدی بودن دعوایتان دارد. گل، شکلات و کارت برای مشاجره‌های کوچک و معمولی مناسب است. اما اگر وارد دعوای تمام عیاری شده باشید که تا چندقدمی جدایی پیش رفته باشد، باید مبلغ قابل توجهی را از حساب بانکیتان بیرون بکشید. قبل از خریدن یک هدیه عاشقانه به خوبی فکر کنید، چون یک دوست دختر خشمگین را نمی‌توانید با یک جواهر بدلی آرام کنید.

باور کنید که این کار آنقدرها هم سخت نیست. البته قرار نیست غول چراغ جادو بشوید و تمام آرزوهایش را برآورده کنید. لطفی در حقش بکنید یا چیزی برایش بخرید که مدت‌هاست دوست داشته آن را بخرد یا حتی قبلاً به آن اشاره کرده است. جان کلام آن که کاری انجام بدهید که نشان بدهد، همیشه، حتی وقتی که اینطور به نظر نمی‌آمده به حرف‌هایش گوش کرده‌اید؛ البته اگر همیشه یک گوشتان در بوده و یک گوشتان دروازه، دیگر فقط خدا می‌تواند نجاتتان بدهد. این کار را انجام بدهید تا دوست دخترتان بداند که چقدر برایتان مهم است و یک جرو بحث کوچک هیچ چیزی را تغییر نداده است. اطمینان داشته باشید بعد از اثبات کردن عشق و علاقه‌تان زندگیتان بیشتر از همیشه شیرین و لذتبخش خواهد شد.

به یک برنامه متفاوت و هیجان‌انگیز فکر کنید، کاری که قبلاً به عنوان یک زوج انجام نداده‌اید. اگر می‌خواهید او را تحت تاثیر قرار دهید، یک مراسم آشتی‌کنان هیجان انگیز برایش برگزار کنید. روحیه عاشقانه‌تان را به دوست دخترتان نشان دهید و به یادش بیاورید که چرا یکدیگر را دوست دارید

یک ایده خوب برای غافلگیر کردن او این است که کاری کنید روزهای خوب و هیجان انگیز رابطه‌تان مرور شود، مثلا اگر عکس‌های دو نفره دارید، چند عکس خوب دو نفره را چاپ کنید و به او هدیه دهید. یا اینکه او را به محل اولین قرار عاشقانه تان ببرید تا روزهای خوب و عاشقانه رابطه تان مرور شود.

اگر دوست دخترتان نمی‌خواهد با شما حرف بزند یا عذرخواهی‌تان را قبول نمی‌کند، میدان را ترک کنید و بگذارید توپ در زمین حریف بماند. مجبور کردن دوست دخترتان به ادامه بحث به جز این که بیشتر از هم دورتان کند، هیچ فایده‌ای ندارد. در عوض به او بفهمانید که حاضرید هر چقدر که لازم است، صبر کنید تا او برای گفتگو و آشتی کردن آمادگی پیدا کند. بعد از آن که عشقتان آرام شود و توانست منطقی فکر کند، با او تماس بگیرید و درباره مشکلاتتان در کمال آرامش و خونسردی صحبت کنید تا به راه‌حل برسید

مواردی که در مقاله گفتیم اصول کلی آشتی بود. اما برای هر فردی نحوه برگرداندن و آشتی با دختری که دوست دارد متفاوت است. بعضی از آقایان آنقدر مغرور هستند که نظر کسی را جهت حل مشکل خود نمی‌پذیرند. اگر این دختر برایتان مهم هست حتما قبل از آشتی کردن با یک مشاور با تجربه در این زمینه که به خانم ها و آقایان زیادی که با هم قهر کرده اند و از هم دور شدند مشاوره داده است مشورت کنید. موضوع ظریف این است که شما هم باید دل او را بدست آورید و هم غرور شما پایمال نشود و رابطه پایدار بماند. خیلی‌ها به رابطه برمی‌گردند اما بعد از مدت زمانی دوباره دچار مشکل شده و به آنچه میخواهند نمی‌رسند. در بسیاری از موارد نحوه برگشتن به رابطه کاملا اشتباه بوده و از روش درست و معقولی انجام نشده و صرفا احساسی و گاها بر اساس غرایز عمل شده و منطقی و اصولی با موضوع برخورد نشده. البته این موضوع بسیار سخت است که بگوییم احساسی عمل نکنید. چون به هر حال شما احساس دارید و در چنین شرایطی عقلانی برخورد کردن بسیار سخت است. شما باید کسی را داشته باشید که به شما کمک کند که منطقی تصمیم بگیرید و همچنین راهکارهای علمی و آزمایش شده را با توجه به شرایط شما در اختیار داشته باشید و حتما در این کار خبره و با تجربه باشد. مشاوران ما در رادیو عشق تاکنون به تعداد زیادی از آقایانی که می‌خواستند با کسی که دوست دارند به رابطه برگردند و آشتی کنند مشاوره داده اند. در بیشتر موارد مشاوره یا دو نفر به رابطه برگشتند یا در مواردی در کل مشاور ما فرد را از بازگشت به رابطه منع کرده. چرا؟ چون با توجه به شرایط این کار منطقی نبوده. پس اگر می‌خواهید درست تصمیم بگیرید و کار عجولانه و یا احساسی و یا بی‌تجربگی کنید حتما قبل از آن از یک مشاور روانشناس با تجربه نظر بخواهید و بگذارید او شما را راهنمایی کند. کار سختی هم نیست. شما به صورت آنلاین و از طریق نرم افزار پیام رسان خود (تلگرام و واتساپ) در هر زمان و مکانی می‌توانید با مشاورین متخصص ما در این زمینه مشورت کنید. برای مشاهده شرایط مشاوره و آشنایی با مشاورین ما صفحه مشاوره را ببینید.

برای آشتی با دوست دختر در مرحله اول ابتدا لازم است آرامش خود را بازیابید و به طرف مقابل نیز کمی فضا دهید تا عصبانیتش فروکش کند و به آرامش نسبی برسد. کدورت‌های گذشته‌ها را فراموش کنید و بر ساختن دوباره رابطه عاشقانه‌تان تمرکز نمایید. در مرحله دوم فارغ از اینکه تقصیر با چه کسی بوده برای آشتی پیش قدم شوید و درمورد موضوع مورد اختلاف با هم صحبت کنید. به صحبت های طرف مقابل خوب گوش دهید و سهم خود را در دعوا بپذیرید و اگر اشتباهی انجام داده اید صراحتا عذرخواهی کنید.در مرحله آخر اگر بتوانید دل دختر موردعلاقه‌تان را مجددا بدست آورید، رابطه‌تان را یک قدم به جلو پیش برده اید. برای اینکه او را تحت تاثیر قرار دهید عملا نشان بدهید عاشقش هستید، می‌توانید به او یک هدیه عاشقانه بدهید، او را غافلگیر کنید یا یکی از آرزوهای رومانتیکش را برآورده کنید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

332 بازدید

522 بازدید

554 بازدید

617 بازدید

1.16k بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

چگونه دختری که قهر کرده را برگردانیم

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام ما بعد از هفت ماه رابطه، یکی دو دعوای شدید داشتیم الان من یکم اروم شدم و با ملایمت میخوام رابطه دوباره ادامه داشته باشه اما اون قبول نمیکنه و میگه دوست معمولی بمونیم و دیگه هیچوقت رابطه عاطفی نداشته باشیم چیکار باید بکنم؟

سلام دوست گرامی در هر رابطه‌ای بحث وجود دارد، اما شما اشاره کردید دعوای شدید داشتید، آیا این دعواها به سرانجام درستی رسید و مشکلی حل شد یا خیر؟ مهارت حل مسأله در رابطه یعنی در عین حال که مسائل فراوانی وجود دارد، بتوانیم این مسائل را با کمک هم حل کنیم. اشاره کردید آرام‌تر شدید، آیا خشم خود را به صورت شدیدی به طرف مقابل نشان داده بودید؟ ممکن است این واکنش و حرف ایشان برای صرفاً دوست بودن، ناشی از ترس از رفتار شما باشد. بنابراین شما باید ابتدا مهارت‌های مختلفی مانند: مدیریت خشم و پرخاشگری، حل مسأله، حل تعارض و تصمیم‌گیری را یاد بگیرید تا بتوانید ایشان را برای شروع مجدد ارتباط ترغیب کنید. برای آموختن این مهارت‌ها می‌توانید از مشاوران رادیو عشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

سلام دوست گرامی من با دوست دخترم ۱ سالی است که رابطه دارم اما نزدیک به ۴ روز است که نسبت به من سرد شده الان هم حضوری نمی‌بینمش اما میخوام برای او پیامکی بفرستم لطفا کمکم کنید که چه مطلبی بفرستم براش که آروم بشه

سلام دوست گرامی اطلاعات بسیار مختصری عنوان کردید. سن خودتان، نحوه آشنایی، علت این سردی در 4 روز اخیر؟ بهتر است او را دعوت به حل مساله کنید. یعنی دقیقاً بشنوید که او چه می‌گوید و یا چه شکایتی از شما دارد؟

با سلام امیدوارم خوب باشید من یک سال است با دختری رابطه دارم و زیاد دوسش هم دارم ولی چند مدتی میشه باهم سردیم، طرف به من میگه قبلا دوستم داشتی ولی حالا فکر میکنم دوستم نداری خب شما راهنمایی کنید چطور بهش ثابت کنم که هنوزم دوسش دارم و عاشقشم

سلام دوست گرامی اگر طرف مقابل شما این مسأله را عنوان کرده که شما دوستش ندارید، یعنی زبان محبت او را متوجه نشده‌اید. به شکایت‌ها و درخواست‌هایی که دارد، توجه کنید. ببینید چه تعداد از رفتارهای مورد علاقه ایشان را انجام می‌دهید. چه انتظاراتی داشتند که برطرف نشده است. سپس اگر درخواست و انتظاراتش منطقی بود، در حد توان‌تان آنها را برآورده کنید.

سلام من چرا هر کاری میکنم آشتی نمیکنه و اروم نمیشه طبق همین چیزایی که گفتید

سلام دوست گرامی احتمالا بخشی از مسیری که می روید برای رابطه شما مناسب نیست شما میتوانید برای بررسی بیشتر جزیات رابطه خود از مشاوران رادیو عشق وقت مشاوره تلفنی یا آنلاین دریافت کنید.

سلام من با دوست دختر قهر کردم هرچیزی بی خودی چطوری آشتی کنم آن یک دفع من امتحان کرده من الان الکی گفتم با دختر خالم دوست چکارکنم

سلام متاسفانه سوالتون گنگه و درست متوجه منظورتون نشدم. اما به طور کلی وقتی مشکلی بین‌تون پیش میاد بهترین کار اینه که به صورت رودررو باهم درباره‌اش صحبت کنید و حلش کنید. اگر هم منظورتون این بوده الکی بهش گفتین با دخترخاله‌تون دوست هستین باید بدونید این رفتارها به شدت به رابطه و اعتماد بین‌تون آسیب می‌زنه و بهتره دیگه تکرارش نکنید.

با سلام امیدوارم خوب باشین زود مبرم سر اصل مطلب من ی کسی رو دوست دارم توی فامیل دختر داییم 17 سالشه خب از دختر خالم شنیدم ک دوست پسر داره اون ولی بهش گفتم گفت من از پسرا خوشم نمیاد و یک سال پیش باهاش قطع رابطه کردم و فلان با من رو راست نیومد منم تحدیدش کردم و گفتم اگ ب من راستشو نگی و ب بابات میگم اینستا داری و بابات همه چیو میدونه الان با من قهره تو جمعم حرف نمیزنه ولی فقط شتل میندازه به من مثلا موقع رد شدن از اتاقی دستشو به زور میکوبه دستش نمیدونم میشه راهنمایی کنید؟!

سلام دوست گرامی به نظر می رسد نتوانسته اید ایشان را به خود جذب کنید و از عدم صداقت طرف مقابل شاکی شده اید. اما روش تهدید برای قوی شدن ارتباط راه درستی نیست. بهتر است سوالات رایج در بخش جذب عشق را مطالعه کنید.

من الان سه سال به یک دختری هستم که سر عکس خانوادگی که مادرم برام فرستاد و بعد لابه لای این عکسها عکس دختری است که دوست دخترم از این موضوع عصبانیه و من بهش گفتم که عکسا را خالی میکنم تو لبتاپ و از گوشیم پاک میکنم سر این موضوع قهر کرده و عصبانیه چه جوری دلشو بدست بیارم من واقعا عاشق عشقم. دوست دخترم هستم ما قصد ازدواج داریم میدونم که بحث و دعوا تو رابطه پیش میاد شما بهم بگین چیکار کنم؟؟؟؟؟

سلام.من با دوست دخترم که ۶ ساله با هم بودیم چن روزی هست که تموم کردیم.با اینکه میدونم خیلی دوسم داره اما گفت دیگه نمیخواد منوچون دیگه واقعا دوتامونم ناراحت شدیم و از هم شکستیم الانم من بعده ۴ روز اس ام اس دادم بهش اما جواب نمیده این برا من خیلی ناراحت کنندس لطفا راهنماییم کنین

سلام. کاملا طبیعیه که تموم شدن رابطه عاطفی بعد از ۶ سال خیلی سخت و ناراحت کننده باشه. وقتی یه رابطه تموم میشه لزوما به این معنی نیست که دو نفر دیگه همدیگه رو دوست ندارند. خیلی وقت‌ها علاقه و دلبستگی وجود داره ولی انقدر مشکلات سر راه دو نفر هست یا انقدر از دست هم آزرده شدن که دیگه نمیتونن ادامه بدن. به نظر میرسه درمورد شما هم همینطوره. به هم علاقه دارید ولی همون‌طور که گفتید به شدت هم از دست همدیگه ناراحتید. اما باید بدونید این ناراحتی، که احتمالا مربوط به یک روز و دو روز نیست و در طول مدت طولانی به وجود اومده با چند روز فاصله گرفتن به صورت خود به خود حل نمیشه. درک می‌کنیم دلتنگید ولی الان پیام دادن به طرف مقابل‌تون دردی رو دوا نمی‌کنه. باید بپذیرید که رابطه‌تون مشکلاتی داره که باید بهشون توجه بشه. باید با کمک یک مشاوره این مشکلات رو بررسی کنید. اگر قابل حل نیستن که باید سختی تموم کردن رابطه رو قبول کنید. اما اگر به نظر میرسه بشه مشکلات رو حل کرد باز هم باید به صورت اصولی برای برگردوندن رابطه‌تون تلاش کنید.فراموش نکنید قرار نیست فقط با هم آشتی کنید، باید مشکلاتی که بینتون هست رو حل کنید تا بتونید یه رابطه سالم و بادوام داشته باشید. دوره بازگرداندن عشق میتونه بهتون کمک کنه

سلام وقت بخیر.بنده تقریبا دوسال پیش ب اشتباه ب عشقم خیانت کردم،بعدازاون ماجرا دیگر هیچ وقت باهم حرف نزدیم،اما دراین اواخر هروقت اورا می بینم متوجه این میشوم ک او بانگاه های یواشکی حواسش ب من است،یعنی طوری ک او مرا نگاه میکند من ک اورا می بینم نگاهش را برمیگرداند. من میخام بااو اشتی کنم،اما نمیدونم ک چگونه دلش را بدست اورم،لطفا کمکم کنید،مرسی

دوست عزیز سلام

مهم‌ترین نکته‌ای که وجود داره این هست که شما به این فرد نشون بدید که از کاری که کردید پشیمون هستید. خیانت روی احساسات فرد مقابل تاثیر منفی بسیار زیادی می‌گذاره، به همین دلیل پذیرش و بخشیدن اون اتفاق بسته به نوع برخورد شما در این لحظه داره. رادیو عشق، در دوره “بازگرداندن عشق و ازدواج” این اصول رو به شما یاد می‌ده تا اگر تغییری در شما صورت گرفته، بتونید این رو نشون بدید و ایشون رو برگردونید.

میشه بفرمایید ک باید چگونه رفتار کنم؟

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

می‌خوام برگرده به رابطه/زندگیمیخوام فراموشش کنم

باید تمومش کنم، اما قدرتشو ندارم

می‌خوام جذبش کنم و ازدواج کنیم

گاهی اوقات پس از گذشت مدتی از پایان یک رابطه عاطفی، ممکن است پسری برای معشوق سابقش دلتنگ شده و تصمیم بگیرد او را به رابطه بازگرداند. ممکن است برگرداندن دختر به رابطه با توجه به شرایط و احساسات منفی موجود این کار دشوار به نظر برسد؛ اما فارغ از اینکه به چه دلیل دختر شما را ترک کرده، این امکان برای شما وجود دارد که با او آشتی کنید، او را مجدداً عاشق خودتان کرده و به رابطه بازگردانید. درواقع شما با دانستن راه و روش صحیح و افزایش مهارت‌های ارتباطی و عاطفی قادر خواهید بود که یک رابطه عاطفی جدید را با دوست دختر سابق خود آغاز کنید و او را مجدداً به رابطه بازگردانید.

فهرست مطالب

زمانی که یک زوج، ارتباط خود را با هم از سر می‌گیرند معمولاً اطرافیان آنها این را نشانه خوبی ارزیابی نمی‌کنند. مردم، مجادلات و اختلافات آنها را دیده‌اند و فکر می‌کنند که این زوج اسیر هوا و هوس خود بوده و توان کنترل خود را ندارند. واقعیت این است که هیچ کس نمی‌تواند باور کند که شما از اشتباهات خود درس گرفته، آنها را کاملاً بررسی کرده و تصمیم گرفته‌اید که دوباره با هم باشید.

یک مرد صادق، پل‌های در حال تخریب را ترک کرده و شما به هر دلیل تصمیم می‌گیرید که آنجا بمانید. شما از خودتان می‌پرسید که “آیا من باید رابطه‌ام را با او دوباره از سر بگیرم؟” اما جواب صحیح و درست آن را نمی‌دانید، عقل و قلب شما حرف‌های متفاوتی می‌زنند. زمانی که تصمیم می‌گیرید که رابطه خود را دوباره از سر بگیرید، سه سؤال از خود بپرسید، این سه سؤال به شما کمک می‌کنند که پاسخ درست پرسش خود را در مورد از سرگیری دوباره رابطه بیابید.

ممکن است شما از طرف جامعه احساس فشار کنید که از این که فکر کنند شما زن خوش‌گذرانی هستید ناراحت باشید و به همین دلیل بخواهید رابطه خود را دوباره آغاز کنید. آیا این طور نیست؟ یا شما بخواهید حرف اطرافیان خود را که می‌گویند شما روح بزرگ و بخشنده‌ای دارید و می‌توانید همه چیز را فراموش کنید را تأیید کنید. مشکل در اینجا است که گاهی اوقات بخشیدن همان فراموش کردن است. شما دیگر توهین‌ها و دردهایی که این شخص به شما وارد کرده است را فراموش کرده‌اید. زمانی که به این پریش پاسخ می‌دهید، نسبت به ضمیر و درون خود به دقت آگاه باشید. اگر ضمیر شما علامتی می‌دهد باید بدانید که ارزشش را ندارد. خوشبختی و عشق برای این زن باید صرفاً به دلایل و روش‌های درست و صحیح باشد، در این صورت در یک رابطه ارزش آغاز دوباره را دارد.چگونه دختری که قهر کرده را برگردانیم

ممکن است وی به طور کامل جذابیت خود را از دست داده باشد یا شما زمان زیادی برای رهایی و تغییر فکر خود صرف کرده باشید. ممکن است شما در ارتقای رابطه خود مشارکت نداشته‌اید و یا والدین یا عادات وی باعث ناراحتی شما شده باشند. در واقع، این که شما چگونه رابطه خود را قطع کرده‌اید مهم نیست. مهم این است که آیا علت این قطع رابطه و جدایی درست بوده است یا نه. با خود صادق باشید ممکن است شما ترس‌هایی داشته باشید، یا در رابطه شما خشونت‌های فیزیکی وجود داشته است. این احساس‌ها هنوز در سر شما وجود دارند و مدام شما آنها را به خاطر می‌آورید. با خودتان و البته طرف مقابلتان صادق باشید. شما باید به تمام این موضوعات توجه داشته باشید تا بتوانید علت جدایی و قطع رابطه را دریافته و ببینید که آیا می‌توانید این رابطه را در آینده ادامه دهید یا نه. آیا او تغییر کرده است؟ اگر او تغییر نکرده باشد، شما چه کاری انجام می‌دهید؟ آیا شما قادر هستید که خود را تغییر دهید؟ آیا تصمیم قبلی شما در رابطه با قطع ارتباط درست بوده است یا نه؟

بنشینید و تأمل کنید. گاهی اوقات ممکن است از سرگیری یک رابطه غیرممکن باشد.

این بدان معنی است که شما باید بدانید که باید با این تصمیم زندگی کنید و باید عواقب اجرای این تصمیم خود مانند ناراحتی و درد ناشی از قطع ارتباط و جدایی دوباره را بپذیرید. دومین قطع ارتباط، درد کمتری دارد اما باز هم ممکن است به اندازه‌ای باشد که باعث شود شما از جنس زن، بی‌صداقتی متنفر شوید و این جمله معروف را بر زبان آورید: “من هرگز دوباره عاشق نخواهم شد” به طور مثال آیا می‌توانید با این واقعیت مواجه شوید که دختر مورد علاقه شما نمی‌تواند با مادر شما رابطه برقرار کند؟ آیا می‌توانید در خیال خود با فردی که با وی رابطه داشته و با او دل شما را شکسته و به شما خیانت کرده است کنار بیایید؟ آیا شما می‌توانید با بستگان او روابط دوستانه ایجاد کنید؟ آیا می‌توانید دیگر هرگز به او دروغ نگویید، به او خیانت نکنید و به او توجه بیشتری داشته باشید؟ آیا می‌توانید عادات بد خود را ترک کرده و سعی کنید زندگی خود را تغییر دهید؟ این‌ها برخی عواقب تصمیم‌های شما هستند که باید آنها را بپذیرید و با آنها زندگی کنید.

بازگشت به یک رابطه صرفاً این نیست که بگوییم “خوب! بیا رابطه‌مان را دوباره از اول شروع کنیم” بلکه این است ” بیا رابطه خود را دوباره از سر بگیریم و با عشق و بدون خودخواهی آن را دوباره بسازیم”. این کاری دشوار است اما ارزشش را دارد. به هر حال، شما باید تصمیم بگیرید که آیا می‌توانید دوباره رابطه خود را با دختر مورد علاقه خود شروع کنید یا نه.

این داستان قدمتی به طول تاریخ دارد: شما جدا می‌شوید، عاشق او هستید و می‌خواهید دوباره به رابطه بازگردید. این که این جدایی و قطع رابطه دیروز، سه ماه پیش یا سال گذشته یا حتی پس از آشنایی دختر مورد علاقه شما با فرد دیگری اتفاق افتاده است مهم نیست زیرا همیشه راهی برای بازگرداندن او وجود دارد. عجله نکنید و گام به گام برای بازگرداندن دختر مورد علاقه خود حرکت کنید. شاید اگر به او اطمینان دهید به شما یک شانس دوباره بدهد. برای به دست آوردن هر چیز باارزشی باید تلاش کرد.

این اولین قاعده است. پس از جدایی باید برای مدتی تنها زندگی کنید. به خودتان قول دهید که حداقل تا دو هفته هیچ تماسی با دختر مورد علاقه خود نخواهید گرفت. جدایی به شدت سخت و آزاردهنده است و باعث تلاطم‌های عاطفی می‌شود و شاید هم راحت و تسکین‌دهنده باشد. به علاوه، شما فرصت پیدا می‌کنید که احساس خود نسبت به او و احساستان نسبت به این جدایی را درک کرده و در صورت نیاز نحوه بازگرداندن او را بررسی کنید.

در این دوره تنهایی، بیشتر در مورد خودتان فکر کنید. از تنهایی لذت ببرید و از زندگی که در آن نیاز به مصالحه و سازش مداوم ندارید لذت ببرید و خود را تزکیه کنید. شما که هستید؟ چه می‌خواهید؟ به باشگاه بروید، یک سبک جدید پیدا کنید و با دوستان خود بیرون بروید و با افراد جدید آشنا شوید و سرگرمی‌های جدید پیدا کنید.

چیزی جذاب‌تر از مردی که زندگی خود را دارد وجود ندارد. این کار به شما کمک می‌کند که دوباره ارزش خود را از نظر او بازیابید و اوضاع را تحت کنترل بگیرید. دوباره احساس‌ها و نیت‌های خود را ارزیابی کنید: آیا واقعاً تمایل دارید دوباره با او رابطه داشته باشید؟ آیا ضرورت دارد که در مورد بازگرداندن او در حالی که با فرد دیگری ارتباط دارد تلاش کنید؟ در این صورت و پس از گذشت این چند هفته، اگر هنوز تصمیم به بازگرداندن دختر مورد علاقه خود دارید باید گام بعدی را بردارید.

اولین گام برای بازگرداندن دختری که دوستش دارید این است که بفهمید چرا شما را ترک کرده است. هیچ دختری دوست ندارد رابطه‌اش را دوباره با شما از سر بگیرید مگر این که آن علتی که باعث جدایی قبلی شده برطرف شده باشد؛ بنابراین در این مورد فکر کنید، تنبل نباشید. در مورد جزئیات خیلی فکر کنید. آیا او تاکنون به شما گفته که دیگر دوستتان ندارد؟ البته شما ممکن است فکر کنید که دختر مورد علاقه شما نیز به این فاصله نیاز دارد ولی کماکان سؤال اصلی این است که چگونه او را بازگردانید؟ به هر حال، به احتمال زیاد او بارها علت جدایی و قطع رابطه را گفته است، در برخی موارد هم شما باید خود را تغییر دهید.

اگر پس از این دوره پرتلاطم زندگی هنوز هم می‌خواهید با او باشید وقت آن رسیده است که برای بازگرداندن او اقدامی انجام دهید. چگونه با نامه او را بازگردانید؟ چه روشی را انتخاب می‌کنید (تلفن، نامه یا ارسال پیام در شبکه‌های اجتماعی)، مهم این است که این روش آسان و همراه با شوخی و سرگرمی باشد. یک درام نسازید، نیازی به غم و تراژدی نیست. یک پیام مانند این که “ما باید دوباره با هم صحبت کنیم” یا ” من می‌خواهم رابطه‌مان را دوباره شروع کنیم” عبارات سنگینی هستند و اشتیاقی در وی برای دیدار دوباره شما ایجاد نمی‌کنند. پس از یک جدایی بد چگونه می‌توانید او را بازگردانید؟ نشان دهید که شما مثبت هستید و او می‌تواند به راحتی با شما رابطه برقرار کند و شما بهتر از آن فردی هستید که او در ملاقات آخر دیده است. شما باید او را جذب این تغییرات جدید خود کنید.

اولین جلسه شما پس از جدایی می‌تواند خیلی هیجان‌انگیز باشد اما به یاد داشته باشید که باید نگرش‌های خود را در عین حالی که اعتماد به نفس خود را حفظ کرده‌اید تغییر دهید. این که چه موقع از هم جدا شده‌اید- دو هفته یا دو سال پیش- مهم نیست، شما باید مهربان و با اعتماد به نفس باشید. شما باید قرار خود را در طول روز بگذارید.

به عنوان مثال، برای خوردن ناهار یا نوشیدن یک قهوه با او قرار بگذارید؛ مانند قرارهایی که با دوستان دیگر خود می‌گذارید. گاهی اوقات باید وانمود کنید که از نظر روحی قدرت بیشتری پیدا کرده‌اید و ممکن است تحت تأثیر قرار دادن او برای بازگشت دوباره به رابطه دشوار باشد. در چنین مواقعی ممکن است وی فکر کند که شما فقط به دنبال رابطه جنسی هستید بنابراین بهتر است که آسان بگیرید و سعی کنید لحظات شاد و لذت بخشی داشته باشید. شما باید پسری را به او نشان دهید که قرار است عاشقش شود و نه پسری که با او قطع ارتباط کرده است.

اگر شما پس از اولین ملاقات، نظرتان تغییر نکرد و هنوز تمایل داشتید که او را به رابطه بازگردانید سعی کنید گاه گاهی او را ببینید. توجه داشته باشید که شما باید مدام از خود بپرسید که آیا می‌خواهید دوباره با او باشید یا نه. بیشتر مردان وارد یک فرایند می‌شوند ولی نمی‌دانند که آیا واقعاً به آن نیاز داشته‌اند یا نه. اگر شما می‌خواهید او را بازگردانید یعنی رابطه شما وارد مرحله و سطح جدیدی شده است بنابراین باید صد درصد مطمئن باشید که او را می‌خواهید.

پس از چند جلسه (اگر هنوز تمایل به بازگرداندن او دارید) می‌توانید در مورد چیزهایی که در مدتی که او نبوده است فهمیده‌اید و یاد گرفته‌اید صحبت کنید. به او بگویید که در مورد علت جدایی قبلی فکر کرده‌اید و بر روی خودتان کار کرده‌اید. باید به او نشان دهید و او را مطمئن سازید که شما به بلوغ و پختگی رسیده‌اید.

زمان آن فرا رسیده که در رابطه خود تغییرات کیفی ایجاد کرده و آن را ارتقا دهید. از چیزهایی که در زمان جدایی یاد گرفته‌اید باید استفاده کنید و بر روی آنها کار کنید. شما ارتباط خود را دوباره برای این که یک هفته با هم باشید آغاز نکرده‌اید بلکه این کار را کرده‌اید که اگر او دختر رؤیایی شما باشد، رابطه‌ای بلند مدت و شاید همیشگی شکل دهید. نشان دهید که برای ادامه رابطه واقعاً چه می‌خواهید. شما باید خیلی با هم صحبت کنید و همیشه صبور باشید. اگر این کار را انجام دهید با هم خواهید ماند.

 

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

332 بازدید

522 بازدید

554 بازدید

617 بازدید

1.16k بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

چگونه دختری که قهر کرده را برگردانیم

با سلام و سپاس لطفا قبل از ارائه برخی راهکارها به شخصیت و احساسات خانم ها هم توجه بفرمایید برخی راهکارها فقط در موارد خاص کاربرد دارند مثلا دو هفته تماس نگرفتن شاید برای اون آقایی مناسب باشه که دوست دخترش که مدت زیادی هم از آشناییشون نمیگذره باهاش بهم زده اما درمورد مردی که رابطه طولانی با خانمی داشته مثلا ازدواج و.. و از علاقه خانم به خودش خبر داره ، تماس نگرفتن وبیخبری بدترین و بیرحمانه ترین کاری هست که اون مرد میتونه انجام بده .مگر اینکه اون مرد واقعا قصد آزار زن رو داشته باشه مردی که میخواد نامزدش یا دوست دخترش رو نگه داره فقط کافیه مرد باشه و یکم به ضعف های خودش هم توجه داشته باشه بعنوان مثال وابستگی شدید به خانواده بخصوص مادر مشکل بعضی آقایون هست که نتنها انتخاب همسر رو واسشون مشکل میکنه حتی نگه داشتن همسر منتخب مادرشون هم واسشون به یک چالش تبدیل میکنه چون نمیدونن چطور باید حدود خودشون رو برای خانواده پدری مشخص کنن. یا مشکل دیگه ای که بعضی از آقایون دارن فراموش کردن جنسیتشون و خصوصیاتی که باید بعنوان یک مرد بطور ذاتی داشته باشن هست؛ مثل قدرتمند بودن ، حامی بودن ، هراس نداشتن از هر مسئله کوچکی. وقتی مردی ضعیف باشه به احتمال زیاد رابطه عاطفیش به شکست منجر میشه حتی اگر یک عشق دو طرفه باشه، حتی اگر نامزدش اونقدر شجاع باشه که تمام ترس ها و ضعفهای اونو جبران کنه باز هم کافی نیست

سلام دوست گرامی از آنجایی که هیچ دونفری شبیه هم نیستند، بنابراین هیچ رابطه‌ای نیز نسخه یکسانی نخواهد داشت. مقاله به صورت عمومی است و شخصی که زندگی و رابطه برایش اهمیت داشته باشد، قطعاً از کمک تخصصی مشاور بهرمند خواهد شد.

دوست دخترم بعد از دوسال رابطه بعد از دعوایی که با خواهرش داشتم و مخالفت خانوادش، باهام بهم زد و گفت این تصمیم خودش بوده و ازم خیلی رنجیده چجوری میتونم برش گردونم؟

سلام دوست گرامی به سن خودتان و طرف مقابل اشاره نکردید. در مسیر بازگرداندن عشق، باید تناسب شما دونفر و کیفیت رابطه سنجیده شود، در صورتی که این تناسب‌ها به میزان قابل توجهی وجود داشته باشد، مشاور به شما کمک می‌کند تا کدورت‌ها را از بین ببرید و بتوانید مجددا در کنار او باشید. اما اگر حقیقتاً طرف مقابل شما، خودش خواسته باشد که این رابطه را تمام کند، اصرار شما فایده‌ای نخواهد داشت.

با خانمی ۲۵ ساله از فامیل که متارکه کرده قصد ازدواج دارم. خودم هم متارکه کردم و با وی ۲۰ سال اختلاف سنی دارم. همه اعضای خانواده‌هامون‌ و هم خودمون‌ با این وصلت موافقیم. آیا این اختلاف سنی مشکلی ایجاد نمی‌کند؟

سلام دوست گرامی سن یکی از فاکتورهای مهم در ازدواج است. باید به چندنکته توجه کنید تا کمتر به مشکل بربخورید: دعواها و بحث‌های شما اگر در نهایت به مسأله سن منجر شود، ازدواج خوبی نخواهید داشت. مثلاً هر اختلافی که پیش بیاید شما به ایشان میگویید” چون تو بچه ای متوجه نمیشی” یا “من باید بهت یاد بدم چطور رفتار کنی” و یا برعکس ایشان به شما بگوید “تو هیجان لازم رو نداری چون از من خیلی بزرگتری و داری پیر میشی.” نکته دوم این است شما بتوانید در برابر خانواده‌ها و اطرافیان اگر حرفی در مورد اختلاف سنی شما بزنند، به راحتی مقابله کنید و یا حتی اجازه صحبت در این باره را به کسی ندهید. به این نکته هم توجه کنید که جدا از مسأله سن چون هردوی شما متارکه کرده‌اید، حتماً از مشاوره پیش از ازدواج استفاده کنید تا دلیل جداشدن هر دوی شما از همسران اول، د رازدواج دوم مجدداً تکرار نشود.

دختری ک چند سال با هم بودیم و دیوانه وار همو دوست داریم، سر یک بحث، فکر کرد که من تغییر کردم گفت که تو تغییر کردی و عوض شدی و من اون آدم قبلی و میخوام دیگه به من اس نده خواهشا عصبی بود و خیلیم دوسم داره میدونم . منم بهش گفتم اگه دوری نبود من حالتو خوب میکردم چکار کنم برش گردونم

سلام دوست گرامی به سن خودتان و طرف مقابل و همچنین موضوع بحث اشاره‌ای نکردید. گفتید اگر دوری نبود؛ یعنی ارتباط شما از راه دور و مجازی بوده است؟ یا مدتی است از هم دور هستید؟ این اطلاعات اولیه برای بررسی رابطه نیاز است تا بتوانیم به شما کمک کنیم. می‌توانید برای دریافت مشاوره از مشاوران رادیوعشق نوبت بگیرید.

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

می‌خوام برگرده به رابطه/زندگیمیخوام فراموشش کنم

باید تمومش کنم، اما قدرتشو ندارم

می‌خوام جذبش کنم و ازدواج کنیم

گاهی اوقات پس از گذشت مدتی از پایان یک رابطه عاطفی، ممکن است پسری برای معشوق سابقش دلتنگ شده و تصمیم بگیرد او را به رابطه بازگرداند. ممکن است برگرداندن دختر به رابطه با توجه به شرایط و احساسات منفی موجود این کار دشوار به نظر برسد؛ اما فارغ از اینکه به چه دلیل دختر شما را ترک کرده، این امکان برای شما وجود دارد که با او آشتی کنید، او را مجدداً عاشق خودتان کرده و به رابطه بازگردانید. درواقع شما با دانستن راه و روش صحیح و افزایش مهارت‌های ارتباطی و عاطفی قادر خواهید بود که یک رابطه عاطفی جدید را با دوست دختر سابق خود آغاز کنید و او را مجدداً به رابطه بازگردانید.

فهرست مطالب

زمانی که یک زوج، ارتباط خود را با هم از سر می‌گیرند معمولاً اطرافیان آنها این را نشانه خوبی ارزیابی نمی‌کنند. مردم، مجادلات و اختلافات آنها را دیده‌اند و فکر می‌کنند که این زوج اسیر هوا و هوس خود بوده و توان کنترل خود را ندارند. واقعیت این است که هیچ کس نمی‌تواند باور کند که شما از اشتباهات خود درس گرفته، آنها را کاملاً بررسی کرده و تصمیم گرفته‌اید که دوباره با هم باشید.

یک مرد صادق، پل‌های در حال تخریب را ترک کرده و شما به هر دلیل تصمیم می‌گیرید که آنجا بمانید. شما از خودتان می‌پرسید که “آیا من باید رابطه‌ام را با او دوباره از سر بگیرم؟” اما جواب صحیح و درست آن را نمی‌دانید، عقل و قلب شما حرف‌های متفاوتی می‌زنند. زمانی که تصمیم می‌گیرید که رابطه خود را دوباره از سر بگیرید، سه سؤال از خود بپرسید، این سه سؤال به شما کمک می‌کنند که پاسخ درست پرسش خود را در مورد از سرگیری دوباره رابطه بیابید.

ممکن است شما از طرف جامعه احساس فشار کنید که از این که فکر کنند شما زن خوش‌گذرانی هستید ناراحت باشید و به همین دلیل بخواهید رابطه خود را دوباره آغاز کنید. آیا این طور نیست؟ یا شما بخواهید حرف اطرافیان خود را که می‌گویند شما روح بزرگ و بخشنده‌ای دارید و می‌توانید همه چیز را فراموش کنید را تأیید کنید. مشکل در اینجا است که گاهی اوقات بخشیدن همان فراموش کردن است. شما دیگر توهین‌ها و دردهایی که این شخص به شما وارد کرده است را فراموش کرده‌اید. زمانی که به این پریش پاسخ می‌دهید، نسبت به ضمیر و درون خود به دقت آگاه باشید. اگر ضمیر شما علامتی می‌دهد باید بدانید که ارزشش را ندارد. خوشبختی و عشق برای این زن باید صرفاً به دلایل و روش‌های درست و صحیح باشد، در این صورت در یک رابطه ارزش آغاز دوباره را دارد.چگونه دختری که قهر کرده را برگردانیم

ممکن است وی به طور کامل جذابیت خود را از دست داده باشد یا شما زمان زیادی برای رهایی و تغییر فکر خود صرف کرده باشید. ممکن است شما در ارتقای رابطه خود مشارکت نداشته‌اید و یا والدین یا عادات وی باعث ناراحتی شما شده باشند. در واقع، این که شما چگونه رابطه خود را قطع کرده‌اید مهم نیست. مهم این است که آیا علت این قطع رابطه و جدایی درست بوده است یا نه. با خود صادق باشید ممکن است شما ترس‌هایی داشته باشید، یا در رابطه شما خشونت‌های فیزیکی وجود داشته است. این احساس‌ها هنوز در سر شما وجود دارند و مدام شما آنها را به خاطر می‌آورید. با خودتان و البته طرف مقابلتان صادق باشید. شما باید به تمام این موضوعات توجه داشته باشید تا بتوانید علت جدایی و قطع رابطه را دریافته و ببینید که آیا می‌توانید این رابطه را در آینده ادامه دهید یا نه. آیا او تغییر کرده است؟ اگر او تغییر نکرده باشد، شما چه کاری انجام می‌دهید؟ آیا شما قادر هستید که خود را تغییر دهید؟ آیا تصمیم قبلی شما در رابطه با قطع ارتباط درست بوده است یا نه؟

بنشینید و تأمل کنید. گاهی اوقات ممکن است از سرگیری یک رابطه غیرممکن باشد.

این بدان معنی است که شما باید بدانید که باید با این تصمیم زندگی کنید و باید عواقب اجرای این تصمیم خود مانند ناراحتی و درد ناشی از قطع ارتباط و جدایی دوباره را بپذیرید. دومین قطع ارتباط، درد کمتری دارد اما باز هم ممکن است به اندازه‌ای باشد که باعث شود شما از جنس زن، بی‌صداقتی متنفر شوید و این جمله معروف را بر زبان آورید: “من هرگز دوباره عاشق نخواهم شد” به طور مثال آیا می‌توانید با این واقعیت مواجه شوید که دختر مورد علاقه شما نمی‌تواند با مادر شما رابطه برقرار کند؟ آیا می‌توانید در خیال خود با فردی که با وی رابطه داشته و با او دل شما را شکسته و به شما خیانت کرده است کنار بیایید؟ آیا شما می‌توانید با بستگان او روابط دوستانه ایجاد کنید؟ آیا می‌توانید دیگر هرگز به او دروغ نگویید، به او خیانت نکنید و به او توجه بیشتری داشته باشید؟ آیا می‌توانید عادات بد خود را ترک کرده و سعی کنید زندگی خود را تغییر دهید؟ این‌ها برخی عواقب تصمیم‌های شما هستند که باید آنها را بپذیرید و با آنها زندگی کنید.

بازگشت به یک رابطه صرفاً این نیست که بگوییم “خوب! بیا رابطه‌مان را دوباره از اول شروع کنیم” بلکه این است ” بیا رابطه خود را دوباره از سر بگیریم و با عشق و بدون خودخواهی آن را دوباره بسازیم”. این کاری دشوار است اما ارزشش را دارد. به هر حال، شما باید تصمیم بگیرید که آیا می‌توانید دوباره رابطه خود را با دختر مورد علاقه خود شروع کنید یا نه.

این داستان قدمتی به طول تاریخ دارد: شما جدا می‌شوید، عاشق او هستید و می‌خواهید دوباره به رابطه بازگردید. این که این جدایی و قطع رابطه دیروز، سه ماه پیش یا سال گذشته یا حتی پس از آشنایی دختر مورد علاقه شما با فرد دیگری اتفاق افتاده است مهم نیست زیرا همیشه راهی برای بازگرداندن او وجود دارد. عجله نکنید و گام به گام برای بازگرداندن دختر مورد علاقه خود حرکت کنید. شاید اگر به او اطمینان دهید به شما یک شانس دوباره بدهد. برای به دست آوردن هر چیز باارزشی باید تلاش کرد.

این اولین قاعده است. پس از جدایی باید برای مدتی تنها زندگی کنید. به خودتان قول دهید که حداقل تا دو هفته هیچ تماسی با دختر مورد علاقه خود نخواهید گرفت. جدایی به شدت سخت و آزاردهنده است و باعث تلاطم‌های عاطفی می‌شود و شاید هم راحت و تسکین‌دهنده باشد. به علاوه، شما فرصت پیدا می‌کنید که احساس خود نسبت به او و احساستان نسبت به این جدایی را درک کرده و در صورت نیاز نحوه بازگرداندن او را بررسی کنید.

در این دوره تنهایی، بیشتر در مورد خودتان فکر کنید. از تنهایی لذت ببرید و از زندگی که در آن نیاز به مصالحه و سازش مداوم ندارید لذت ببرید و خود را تزکیه کنید. شما که هستید؟ چه می‌خواهید؟ به باشگاه بروید، یک سبک جدید پیدا کنید و با دوستان خود بیرون بروید و با افراد جدید آشنا شوید و سرگرمی‌های جدید پیدا کنید.

چیزی جذاب‌تر از مردی که زندگی خود را دارد وجود ندارد. این کار به شما کمک می‌کند که دوباره ارزش خود را از نظر او بازیابید و اوضاع را تحت کنترل بگیرید. دوباره احساس‌ها و نیت‌های خود را ارزیابی کنید: آیا واقعاً تمایل دارید دوباره با او رابطه داشته باشید؟ آیا ضرورت دارد که در مورد بازگرداندن او در حالی که با فرد دیگری ارتباط دارد تلاش کنید؟ در این صورت و پس از گذشت این چند هفته، اگر هنوز تصمیم به بازگرداندن دختر مورد علاقه خود دارید باید گام بعدی را بردارید.

اولین گام برای بازگرداندن دختری که دوستش دارید این است که بفهمید چرا شما را ترک کرده است. هیچ دختری دوست ندارد رابطه‌اش را دوباره با شما از سر بگیرید مگر این که آن علتی که باعث جدایی قبلی شده برطرف شده باشد؛ بنابراین در این مورد فکر کنید، تنبل نباشید. در مورد جزئیات خیلی فکر کنید. آیا او تاکنون به شما گفته که دیگر دوستتان ندارد؟ البته شما ممکن است فکر کنید که دختر مورد علاقه شما نیز به این فاصله نیاز دارد ولی کماکان سؤال اصلی این است که چگونه او را بازگردانید؟ به هر حال، به احتمال زیاد او بارها علت جدایی و قطع رابطه را گفته است، در برخی موارد هم شما باید خود را تغییر دهید.

اگر پس از این دوره پرتلاطم زندگی هنوز هم می‌خواهید با او باشید وقت آن رسیده است که برای بازگرداندن او اقدامی انجام دهید. چگونه با نامه او را بازگردانید؟ چه روشی را انتخاب می‌کنید (تلفن، نامه یا ارسال پیام در شبکه‌های اجتماعی)، مهم این است که این روش آسان و همراه با شوخی و سرگرمی باشد. یک درام نسازید، نیازی به غم و تراژدی نیست. یک پیام مانند این که “ما باید دوباره با هم صحبت کنیم” یا ” من می‌خواهم رابطه‌مان را دوباره شروع کنیم” عبارات سنگینی هستند و اشتیاقی در وی برای دیدار دوباره شما ایجاد نمی‌کنند. پس از یک جدایی بد چگونه می‌توانید او را بازگردانید؟ نشان دهید که شما مثبت هستید و او می‌تواند به راحتی با شما رابطه برقرار کند و شما بهتر از آن فردی هستید که او در ملاقات آخر دیده است. شما باید او را جذب این تغییرات جدید خود کنید.

اولین جلسه شما پس از جدایی می‌تواند خیلی هیجان‌انگیز باشد اما به یاد داشته باشید که باید نگرش‌های خود را در عین حالی که اعتماد به نفس خود را حفظ کرده‌اید تغییر دهید. این که چه موقع از هم جدا شده‌اید- دو هفته یا دو سال پیش- مهم نیست، شما باید مهربان و با اعتماد به نفس باشید. شما باید قرار خود را در طول روز بگذارید.

به عنوان مثال، برای خوردن ناهار یا نوشیدن یک قهوه با او قرار بگذارید؛ مانند قرارهایی که با دوستان دیگر خود می‌گذارید. گاهی اوقات باید وانمود کنید که از نظر روحی قدرت بیشتری پیدا کرده‌اید و ممکن است تحت تأثیر قرار دادن او برای بازگشت دوباره به رابطه دشوار باشد. در چنین مواقعی ممکن است وی فکر کند که شما فقط به دنبال رابطه جنسی هستید بنابراین بهتر است که آسان بگیرید و سعی کنید لحظات شاد و لذت بخشی داشته باشید. شما باید پسری را به او نشان دهید که قرار است عاشقش شود و نه پسری که با او قطع ارتباط کرده است.

اگر شما پس از اولین ملاقات، نظرتان تغییر نکرد و هنوز تمایل داشتید که او را به رابطه بازگردانید سعی کنید گاه گاهی او را ببینید. توجه داشته باشید که شما باید مدام از خود بپرسید که آیا می‌خواهید دوباره با او باشید یا نه. بیشتر مردان وارد یک فرایند می‌شوند ولی نمی‌دانند که آیا واقعاً به آن نیاز داشته‌اند یا نه. اگر شما می‌خواهید او را بازگردانید یعنی رابطه شما وارد مرحله و سطح جدیدی شده است بنابراین باید صد درصد مطمئن باشید که او را می‌خواهید.

پس از چند جلسه (اگر هنوز تمایل به بازگرداندن او دارید) می‌توانید در مورد چیزهایی که در مدتی که او نبوده است فهمیده‌اید و یاد گرفته‌اید صحبت کنید. به او بگویید که در مورد علت جدایی قبلی فکر کرده‌اید و بر روی خودتان کار کرده‌اید. باید به او نشان دهید و او را مطمئن سازید که شما به بلوغ و پختگی رسیده‌اید.

زمان آن فرا رسیده که در رابطه خود تغییرات کیفی ایجاد کرده و آن را ارتقا دهید. از چیزهایی که در زمان جدایی یاد گرفته‌اید باید استفاده کنید و بر روی آنها کار کنید. شما ارتباط خود را دوباره برای این که یک هفته با هم باشید آغاز نکرده‌اید بلکه این کار را کرده‌اید که اگر او دختر رؤیایی شما باشد، رابطه‌ای بلند مدت و شاید همیشگی شکل دهید. نشان دهید که برای ادامه رابطه واقعاً چه می‌خواهید. شما باید خیلی با هم صحبت کنید و همیشه صبور باشید. اگر این کار را انجام دهید با هم خواهید ماند.

 

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

332 بازدید

522 بازدید

554 بازدید

617 بازدید

1.16k بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

چگونه دختری که قهر کرده را برگردانیم

با سلام و سپاس لطفا قبل از ارائه برخی راهکارها به شخصیت و احساسات خانم ها هم توجه بفرمایید برخی راهکارها فقط در موارد خاص کاربرد دارند مثلا دو هفته تماس نگرفتن شاید برای اون آقایی مناسب باشه که دوست دخترش که مدت زیادی هم از آشناییشون نمیگذره باهاش بهم زده اما درمورد مردی که رابطه طولانی با خانمی داشته مثلا ازدواج و.. و از علاقه خانم به خودش خبر داره ، تماس نگرفتن وبیخبری بدترین و بیرحمانه ترین کاری هست که اون مرد میتونه انجام بده .مگر اینکه اون مرد واقعا قصد آزار زن رو داشته باشه مردی که میخواد نامزدش یا دوست دخترش رو نگه داره فقط کافیه مرد باشه و یکم به ضعف های خودش هم توجه داشته باشه بعنوان مثال وابستگی شدید به خانواده بخصوص مادر مشکل بعضی آقایون هست که نتنها انتخاب همسر رو واسشون مشکل میکنه حتی نگه داشتن همسر منتخب مادرشون هم واسشون به یک چالش تبدیل میکنه چون نمیدونن چطور باید حدود خودشون رو برای خانواده پدری مشخص کنن. یا مشکل دیگه ای که بعضی از آقایون دارن فراموش کردن جنسیتشون و خصوصیاتی که باید بعنوان یک مرد بطور ذاتی داشته باشن هست؛ مثل قدرتمند بودن ، حامی بودن ، هراس نداشتن از هر مسئله کوچکی. وقتی مردی ضعیف باشه به احتمال زیاد رابطه عاطفیش به شکست منجر میشه حتی اگر یک عشق دو طرفه باشه، حتی اگر نامزدش اونقدر شجاع باشه که تمام ترس ها و ضعفهای اونو جبران کنه باز هم کافی نیست

سلام دوست گرامی از آنجایی که هیچ دونفری شبیه هم نیستند، بنابراین هیچ رابطه‌ای نیز نسخه یکسانی نخواهد داشت. مقاله به صورت عمومی است و شخصی که زندگی و رابطه برایش اهمیت داشته باشد، قطعاً از کمک تخصصی مشاور بهرمند خواهد شد.

دوست دخترم بعد از دوسال رابطه بعد از دعوایی که با خواهرش داشتم و مخالفت خانوادش، باهام بهم زد و گفت این تصمیم خودش بوده و ازم خیلی رنجیده چجوری میتونم برش گردونم؟

سلام دوست گرامی به سن خودتان و طرف مقابل اشاره نکردید. در مسیر بازگرداندن عشق، باید تناسب شما دونفر و کیفیت رابطه سنجیده شود، در صورتی که این تناسب‌ها به میزان قابل توجهی وجود داشته باشد، مشاور به شما کمک می‌کند تا کدورت‌ها را از بین ببرید و بتوانید مجددا در کنار او باشید. اما اگر حقیقتاً طرف مقابل شما، خودش خواسته باشد که این رابطه را تمام کند، اصرار شما فایده‌ای نخواهد داشت.

با خانمی ۲۵ ساله از فامیل که متارکه کرده قصد ازدواج دارم. خودم هم متارکه کردم و با وی ۲۰ سال اختلاف سنی دارم. همه اعضای خانواده‌هامون‌ و هم خودمون‌ با این وصلت موافقیم. آیا این اختلاف سنی مشکلی ایجاد نمی‌کند؟

سلام دوست گرامی سن یکی از فاکتورهای مهم در ازدواج است. باید به چندنکته توجه کنید تا کمتر به مشکل بربخورید: دعواها و بحث‌های شما اگر در نهایت به مسأله سن منجر شود، ازدواج خوبی نخواهید داشت. مثلاً هر اختلافی که پیش بیاید شما به ایشان میگویید” چون تو بچه ای متوجه نمیشی” یا “من باید بهت یاد بدم چطور رفتار کنی” و یا برعکس ایشان به شما بگوید “تو هیجان لازم رو نداری چون از من خیلی بزرگتری و داری پیر میشی.” نکته دوم این است شما بتوانید در برابر خانواده‌ها و اطرافیان اگر حرفی در مورد اختلاف سنی شما بزنند، به راحتی مقابله کنید و یا حتی اجازه صحبت در این باره را به کسی ندهید. به این نکته هم توجه کنید که جدا از مسأله سن چون هردوی شما متارکه کرده‌اید، حتماً از مشاوره پیش از ازدواج استفاده کنید تا دلیل جداشدن هر دوی شما از همسران اول، د رازدواج دوم مجدداً تکرار نشود.

دختری ک چند سال با هم بودیم و دیوانه وار همو دوست داریم، سر یک بحث، فکر کرد که من تغییر کردم گفت که تو تغییر کردی و عوض شدی و من اون آدم قبلی و میخوام دیگه به من اس نده خواهشا عصبی بود و خیلیم دوسم داره میدونم . منم بهش گفتم اگه دوری نبود من حالتو خوب میکردم چکار کنم برش گردونم

سلام دوست گرامی به سن خودتان و طرف مقابل و همچنین موضوع بحث اشاره‌ای نکردید. گفتید اگر دوری نبود؛ یعنی ارتباط شما از راه دور و مجازی بوده است؟ یا مدتی است از هم دور هستید؟ این اطلاعات اولیه برای بررسی رابطه نیاز است تا بتوانیم به شما کمک کنیم. می‌توانید برای دریافت مشاوره از مشاوران رادیوعشق نوبت بگیرید.

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

می‌خوام برگرده به رابطه/زندگیمیخوام فراموشش کنم

باید تمومش کنم، اما قدرتشو ندارم

می‌خوام جذبش کنم و ازدواج کنیم

گاهی اوقات پس از گذشت مدتی از پایان یک رابطه عاطفی، ممکن است پسری برای معشوق سابقش دلتنگ شده و تصمیم بگیرد او را به رابطه بازگرداند. ممکن است برگرداندن دختر به رابطه با توجه به شرایط و احساسات منفی موجود این کار دشوار به نظر برسد؛ اما فارغ از اینکه به چه دلیل دختر شما را ترک کرده، این امکان برای شما وجود دارد که با او آشتی کنید، او را مجدداً عاشق خودتان کرده و به رابطه بازگردانید. درواقع شما با دانستن راه و روش صحیح و افزایش مهارت‌های ارتباطی و عاطفی قادر خواهید بود که یک رابطه عاطفی جدید را با دوست دختر سابق خود آغاز کنید و او را مجدداً به رابطه بازگردانید.

فهرست مطالب

زمانی که یک زوج، ارتباط خود را با هم از سر می‌گیرند معمولاً اطرافیان آنها این را نشانه خوبی ارزیابی نمی‌کنند. مردم، مجادلات و اختلافات آنها را دیده‌اند و فکر می‌کنند که این زوج اسیر هوا و هوس خود بوده و توان کنترل خود را ندارند. واقعیت این است که هیچ کس نمی‌تواند باور کند که شما از اشتباهات خود درس گرفته، آنها را کاملاً بررسی کرده و تصمیم گرفته‌اید که دوباره با هم باشید.

یک مرد صادق، پل‌های در حال تخریب را ترک کرده و شما به هر دلیل تصمیم می‌گیرید که آنجا بمانید. شما از خودتان می‌پرسید که “آیا من باید رابطه‌ام را با او دوباره از سر بگیرم؟” اما جواب صحیح و درست آن را نمی‌دانید، عقل و قلب شما حرف‌های متفاوتی می‌زنند. زمانی که تصمیم می‌گیرید که رابطه خود را دوباره از سر بگیرید، سه سؤال از خود بپرسید، این سه سؤال به شما کمک می‌کنند که پاسخ درست پرسش خود را در مورد از سرگیری دوباره رابطه بیابید.

ممکن است شما از طرف جامعه احساس فشار کنید که از این که فکر کنند شما زن خوش‌گذرانی هستید ناراحت باشید و به همین دلیل بخواهید رابطه خود را دوباره آغاز کنید. آیا این طور نیست؟ یا شما بخواهید حرف اطرافیان خود را که می‌گویند شما روح بزرگ و بخشنده‌ای دارید و می‌توانید همه چیز را فراموش کنید را تأیید کنید. مشکل در اینجا است که گاهی اوقات بخشیدن همان فراموش کردن است. شما دیگر توهین‌ها و دردهایی که این شخص به شما وارد کرده است را فراموش کرده‌اید. زمانی که به این پریش پاسخ می‌دهید، نسبت به ضمیر و درون خود به دقت آگاه باشید. اگر ضمیر شما علامتی می‌دهد باید بدانید که ارزشش را ندارد. خوشبختی و عشق برای این زن باید صرفاً به دلایل و روش‌های درست و صحیح باشد، در این صورت در یک رابطه ارزش آغاز دوباره را دارد.چگونه دختری که قهر کرده را برگردانیم

ممکن است وی به طور کامل جذابیت خود را از دست داده باشد یا شما زمان زیادی برای رهایی و تغییر فکر خود صرف کرده باشید. ممکن است شما در ارتقای رابطه خود مشارکت نداشته‌اید و یا والدین یا عادات وی باعث ناراحتی شما شده باشند. در واقع، این که شما چگونه رابطه خود را قطع کرده‌اید مهم نیست. مهم این است که آیا علت این قطع رابطه و جدایی درست بوده است یا نه. با خود صادق باشید ممکن است شما ترس‌هایی داشته باشید، یا در رابطه شما خشونت‌های فیزیکی وجود داشته است. این احساس‌ها هنوز در سر شما وجود دارند و مدام شما آنها را به خاطر می‌آورید. با خودتان و البته طرف مقابلتان صادق باشید. شما باید به تمام این موضوعات توجه داشته باشید تا بتوانید علت جدایی و قطع رابطه را دریافته و ببینید که آیا می‌توانید این رابطه را در آینده ادامه دهید یا نه. آیا او تغییر کرده است؟ اگر او تغییر نکرده باشد، شما چه کاری انجام می‌دهید؟ آیا شما قادر هستید که خود را تغییر دهید؟ آیا تصمیم قبلی شما در رابطه با قطع ارتباط درست بوده است یا نه؟

بنشینید و تأمل کنید. گاهی اوقات ممکن است از سرگیری یک رابطه غیرممکن باشد.

این بدان معنی است که شما باید بدانید که باید با این تصمیم زندگی کنید و باید عواقب اجرای این تصمیم خود مانند ناراحتی و درد ناشی از قطع ارتباط و جدایی دوباره را بپذیرید. دومین قطع ارتباط، درد کمتری دارد اما باز هم ممکن است به اندازه‌ای باشد که باعث شود شما از جنس زن، بی‌صداقتی متنفر شوید و این جمله معروف را بر زبان آورید: “من هرگز دوباره عاشق نخواهم شد” به طور مثال آیا می‌توانید با این واقعیت مواجه شوید که دختر مورد علاقه شما نمی‌تواند با مادر شما رابطه برقرار کند؟ آیا می‌توانید در خیال خود با فردی که با وی رابطه داشته و با او دل شما را شکسته و به شما خیانت کرده است کنار بیایید؟ آیا شما می‌توانید با بستگان او روابط دوستانه ایجاد کنید؟ آیا می‌توانید دیگر هرگز به او دروغ نگویید، به او خیانت نکنید و به او توجه بیشتری داشته باشید؟ آیا می‌توانید عادات بد خود را ترک کرده و سعی کنید زندگی خود را تغییر دهید؟ این‌ها برخی عواقب تصمیم‌های شما هستند که باید آنها را بپذیرید و با آنها زندگی کنید.

بازگشت به یک رابطه صرفاً این نیست که بگوییم “خوب! بیا رابطه‌مان را دوباره از اول شروع کنیم” بلکه این است ” بیا رابطه خود را دوباره از سر بگیریم و با عشق و بدون خودخواهی آن را دوباره بسازیم”. این کاری دشوار است اما ارزشش را دارد. به هر حال، شما باید تصمیم بگیرید که آیا می‌توانید دوباره رابطه خود را با دختر مورد علاقه خود شروع کنید یا نه.

این داستان قدمتی به طول تاریخ دارد: شما جدا می‌شوید، عاشق او هستید و می‌خواهید دوباره به رابطه بازگردید. این که این جدایی و قطع رابطه دیروز، سه ماه پیش یا سال گذشته یا حتی پس از آشنایی دختر مورد علاقه شما با فرد دیگری اتفاق افتاده است مهم نیست زیرا همیشه راهی برای بازگرداندن او وجود دارد. عجله نکنید و گام به گام برای بازگرداندن دختر مورد علاقه خود حرکت کنید. شاید اگر به او اطمینان دهید به شما یک شانس دوباره بدهد. برای به دست آوردن هر چیز باارزشی باید تلاش کرد.

این اولین قاعده است. پس از جدایی باید برای مدتی تنها زندگی کنید. به خودتان قول دهید که حداقل تا دو هفته هیچ تماسی با دختر مورد علاقه خود نخواهید گرفت. جدایی به شدت سخت و آزاردهنده است و باعث تلاطم‌های عاطفی می‌شود و شاید هم راحت و تسکین‌دهنده باشد. به علاوه، شما فرصت پیدا می‌کنید که احساس خود نسبت به او و احساستان نسبت به این جدایی را درک کرده و در صورت نیاز نحوه بازگرداندن او را بررسی کنید.

در این دوره تنهایی، بیشتر در مورد خودتان فکر کنید. از تنهایی لذت ببرید و از زندگی که در آن نیاز به مصالحه و سازش مداوم ندارید لذت ببرید و خود را تزکیه کنید. شما که هستید؟ چه می‌خواهید؟ به باشگاه بروید، یک سبک جدید پیدا کنید و با دوستان خود بیرون بروید و با افراد جدید آشنا شوید و سرگرمی‌های جدید پیدا کنید.

چیزی جذاب‌تر از مردی که زندگی خود را دارد وجود ندارد. این کار به شما کمک می‌کند که دوباره ارزش خود را از نظر او بازیابید و اوضاع را تحت کنترل بگیرید. دوباره احساس‌ها و نیت‌های خود را ارزیابی کنید: آیا واقعاً تمایل دارید دوباره با او رابطه داشته باشید؟ آیا ضرورت دارد که در مورد بازگرداندن او در حالی که با فرد دیگری ارتباط دارد تلاش کنید؟ در این صورت و پس از گذشت این چند هفته، اگر هنوز تصمیم به بازگرداندن دختر مورد علاقه خود دارید باید گام بعدی را بردارید.

اولین گام برای بازگرداندن دختری که دوستش دارید این است که بفهمید چرا شما را ترک کرده است. هیچ دختری دوست ندارد رابطه‌اش را دوباره با شما از سر بگیرید مگر این که آن علتی که باعث جدایی قبلی شده برطرف شده باشد؛ بنابراین در این مورد فکر کنید، تنبل نباشید. در مورد جزئیات خیلی فکر کنید. آیا او تاکنون به شما گفته که دیگر دوستتان ندارد؟ البته شما ممکن است فکر کنید که دختر مورد علاقه شما نیز به این فاصله نیاز دارد ولی کماکان سؤال اصلی این است که چگونه او را بازگردانید؟ به هر حال، به احتمال زیاد او بارها علت جدایی و قطع رابطه را گفته است، در برخی موارد هم شما باید خود را تغییر دهید.

اگر پس از این دوره پرتلاطم زندگی هنوز هم می‌خواهید با او باشید وقت آن رسیده است که برای بازگرداندن او اقدامی انجام دهید. چگونه با نامه او را بازگردانید؟ چه روشی را انتخاب می‌کنید (تلفن، نامه یا ارسال پیام در شبکه‌های اجتماعی)، مهم این است که این روش آسان و همراه با شوخی و سرگرمی باشد. یک درام نسازید، نیازی به غم و تراژدی نیست. یک پیام مانند این که “ما باید دوباره با هم صحبت کنیم” یا ” من می‌خواهم رابطه‌مان را دوباره شروع کنیم” عبارات سنگینی هستند و اشتیاقی در وی برای دیدار دوباره شما ایجاد نمی‌کنند. پس از یک جدایی بد چگونه می‌توانید او را بازگردانید؟ نشان دهید که شما مثبت هستید و او می‌تواند به راحتی با شما رابطه برقرار کند و شما بهتر از آن فردی هستید که او در ملاقات آخر دیده است. شما باید او را جذب این تغییرات جدید خود کنید.

اولین جلسه شما پس از جدایی می‌تواند خیلی هیجان‌انگیز باشد اما به یاد داشته باشید که باید نگرش‌های خود را در عین حالی که اعتماد به نفس خود را حفظ کرده‌اید تغییر دهید. این که چه موقع از هم جدا شده‌اید- دو هفته یا دو سال پیش- مهم نیست، شما باید مهربان و با اعتماد به نفس باشید. شما باید قرار خود را در طول روز بگذارید.

به عنوان مثال، برای خوردن ناهار یا نوشیدن یک قهوه با او قرار بگذارید؛ مانند قرارهایی که با دوستان دیگر خود می‌گذارید. گاهی اوقات باید وانمود کنید که از نظر روحی قدرت بیشتری پیدا کرده‌اید و ممکن است تحت تأثیر قرار دادن او برای بازگشت دوباره به رابطه دشوار باشد. در چنین مواقعی ممکن است وی فکر کند که شما فقط به دنبال رابطه جنسی هستید بنابراین بهتر است که آسان بگیرید و سعی کنید لحظات شاد و لذت بخشی داشته باشید. شما باید پسری را به او نشان دهید که قرار است عاشقش شود و نه پسری که با او قطع ارتباط کرده است.

اگر شما پس از اولین ملاقات، نظرتان تغییر نکرد و هنوز تمایل داشتید که او را به رابطه بازگردانید سعی کنید گاه گاهی او را ببینید. توجه داشته باشید که شما باید مدام از خود بپرسید که آیا می‌خواهید دوباره با او باشید یا نه. بیشتر مردان وارد یک فرایند می‌شوند ولی نمی‌دانند که آیا واقعاً به آن نیاز داشته‌اند یا نه. اگر شما می‌خواهید او را بازگردانید یعنی رابطه شما وارد مرحله و سطح جدیدی شده است بنابراین باید صد درصد مطمئن باشید که او را می‌خواهید.

پس از چند جلسه (اگر هنوز تمایل به بازگرداندن او دارید) می‌توانید در مورد چیزهایی که در مدتی که او نبوده است فهمیده‌اید و یاد گرفته‌اید صحبت کنید. به او بگویید که در مورد علت جدایی قبلی فکر کرده‌اید و بر روی خودتان کار کرده‌اید. باید به او نشان دهید و او را مطمئن سازید که شما به بلوغ و پختگی رسیده‌اید.

زمان آن فرا رسیده که در رابطه خود تغییرات کیفی ایجاد کرده و آن را ارتقا دهید. از چیزهایی که در زمان جدایی یاد گرفته‌اید باید استفاده کنید و بر روی آنها کار کنید. شما ارتباط خود را دوباره برای این که یک هفته با هم باشید آغاز نکرده‌اید بلکه این کار را کرده‌اید که اگر او دختر رؤیایی شما باشد، رابطه‌ای بلند مدت و شاید همیشگی شکل دهید. نشان دهید که برای ادامه رابطه واقعاً چه می‌خواهید. شما باید خیلی با هم صحبت کنید و همیشه صبور باشید. اگر این کار را انجام دهید با هم خواهید ماند.

 

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

332 بازدید

522 بازدید

554 بازدید

617 بازدید

1.16k بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

چگونه دختری که قهر کرده را برگردانیم

با سلام و سپاس لطفا قبل از ارائه برخی راهکارها به شخصیت و احساسات خانم ها هم توجه بفرمایید برخی راهکارها فقط در موارد خاص کاربرد دارند مثلا دو هفته تماس نگرفتن شاید برای اون آقایی مناسب باشه که دوست دخترش که مدت زیادی هم از آشناییشون نمیگذره باهاش بهم زده اما درمورد مردی که رابطه طولانی با خانمی داشته مثلا ازدواج و.. و از علاقه خانم به خودش خبر داره ، تماس نگرفتن وبیخبری بدترین و بیرحمانه ترین کاری هست که اون مرد میتونه انجام بده .مگر اینکه اون مرد واقعا قصد آزار زن رو داشته باشه مردی که میخواد نامزدش یا دوست دخترش رو نگه داره فقط کافیه مرد باشه و یکم به ضعف های خودش هم توجه داشته باشه بعنوان مثال وابستگی شدید به خانواده بخصوص مادر مشکل بعضی آقایون هست که نتنها انتخاب همسر رو واسشون مشکل میکنه حتی نگه داشتن همسر منتخب مادرشون هم واسشون به یک چالش تبدیل میکنه چون نمیدونن چطور باید حدود خودشون رو برای خانواده پدری مشخص کنن. یا مشکل دیگه ای که بعضی از آقایون دارن فراموش کردن جنسیتشون و خصوصیاتی که باید بعنوان یک مرد بطور ذاتی داشته باشن هست؛ مثل قدرتمند بودن ، حامی بودن ، هراس نداشتن از هر مسئله کوچکی. وقتی مردی ضعیف باشه به احتمال زیاد رابطه عاطفیش به شکست منجر میشه حتی اگر یک عشق دو طرفه باشه، حتی اگر نامزدش اونقدر شجاع باشه که تمام ترس ها و ضعفهای اونو جبران کنه باز هم کافی نیست

سلام دوست گرامی از آنجایی که هیچ دونفری شبیه هم نیستند، بنابراین هیچ رابطه‌ای نیز نسخه یکسانی نخواهد داشت. مقاله به صورت عمومی است و شخصی که زندگی و رابطه برایش اهمیت داشته باشد، قطعاً از کمک تخصصی مشاور بهرمند خواهد شد.

دوست دخترم بعد از دوسال رابطه بعد از دعوایی که با خواهرش داشتم و مخالفت خانوادش، باهام بهم زد و گفت این تصمیم خودش بوده و ازم خیلی رنجیده چجوری میتونم برش گردونم؟

سلام دوست گرامی به سن خودتان و طرف مقابل اشاره نکردید. در مسیر بازگرداندن عشق، باید تناسب شما دونفر و کیفیت رابطه سنجیده شود، در صورتی که این تناسب‌ها به میزان قابل توجهی وجود داشته باشد، مشاور به شما کمک می‌کند تا کدورت‌ها را از بین ببرید و بتوانید مجددا در کنار او باشید. اما اگر حقیقتاً طرف مقابل شما، خودش خواسته باشد که این رابطه را تمام کند، اصرار شما فایده‌ای نخواهد داشت.

با خانمی ۲۵ ساله از فامیل که متارکه کرده قصد ازدواج دارم. خودم هم متارکه کردم و با وی ۲۰ سال اختلاف سنی دارم. همه اعضای خانواده‌هامون‌ و هم خودمون‌ با این وصلت موافقیم. آیا این اختلاف سنی مشکلی ایجاد نمی‌کند؟

سلام دوست گرامی سن یکی از فاکتورهای مهم در ازدواج است. باید به چندنکته توجه کنید تا کمتر به مشکل بربخورید: دعواها و بحث‌های شما اگر در نهایت به مسأله سن منجر شود، ازدواج خوبی نخواهید داشت. مثلاً هر اختلافی که پیش بیاید شما به ایشان میگویید” چون تو بچه ای متوجه نمیشی” یا “من باید بهت یاد بدم چطور رفتار کنی” و یا برعکس ایشان به شما بگوید “تو هیجان لازم رو نداری چون از من خیلی بزرگتری و داری پیر میشی.” نکته دوم این است شما بتوانید در برابر خانواده‌ها و اطرافیان اگر حرفی در مورد اختلاف سنی شما بزنند، به راحتی مقابله کنید و یا حتی اجازه صحبت در این باره را به کسی ندهید. به این نکته هم توجه کنید که جدا از مسأله سن چون هردوی شما متارکه کرده‌اید، حتماً از مشاوره پیش از ازدواج استفاده کنید تا دلیل جداشدن هر دوی شما از همسران اول، د رازدواج دوم مجدداً تکرار نشود.

دختری ک چند سال با هم بودیم و دیوانه وار همو دوست داریم، سر یک بحث، فکر کرد که من تغییر کردم گفت که تو تغییر کردی و عوض شدی و من اون آدم قبلی و میخوام دیگه به من اس نده خواهشا عصبی بود و خیلیم دوسم داره میدونم . منم بهش گفتم اگه دوری نبود من حالتو خوب میکردم چکار کنم برش گردونم

سلام دوست گرامی به سن خودتان و طرف مقابل و همچنین موضوع بحث اشاره‌ای نکردید. گفتید اگر دوری نبود؛ یعنی ارتباط شما از راه دور و مجازی بوده است؟ یا مدتی است از هم دور هستید؟ این اطلاعات اولیه برای بررسی رابطه نیاز است تا بتوانیم به شما کمک کنیم. می‌توانید برای دریافت مشاوره از مشاوران رادیوعشق نوبت بگیرید.

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

می‌خوام برگرده به رابطه/زندگیمیخوام فراموشش کنم

باید تمومش کنم، اما قدرتشو ندارم

می‌خوام جذبش کنم و ازدواج کنیم

گاهی اوقات پس از گذشت مدتی از پایان یک رابطه عاطفی، ممکن است پسری برای معشوق سابقش دلتنگ شده و تصمیم بگیرد او را به رابطه بازگرداند. ممکن است برگرداندن دختر به رابطه با توجه به شرایط و احساسات منفی موجود این کار دشوار به نظر برسد؛ اما فارغ از اینکه به چه دلیل دختر شما را ترک کرده، این امکان برای شما وجود دارد که با او آشتی کنید، او را مجدداً عاشق خودتان کرده و به رابطه بازگردانید. درواقع شما با دانستن راه و روش صحیح و افزایش مهارت‌های ارتباطی و عاطفی قادر خواهید بود که یک رابطه عاطفی جدید را با دوست دختر سابق خود آغاز کنید و او را مجدداً به رابطه بازگردانید.

فهرست مطالب

زمانی که یک زوج، ارتباط خود را با هم از سر می‌گیرند معمولاً اطرافیان آنها این را نشانه خوبی ارزیابی نمی‌کنند. مردم، مجادلات و اختلافات آنها را دیده‌اند و فکر می‌کنند که این زوج اسیر هوا و هوس خود بوده و توان کنترل خود را ندارند. واقعیت این است که هیچ کس نمی‌تواند باور کند که شما از اشتباهات خود درس گرفته، آنها را کاملاً بررسی کرده و تصمیم گرفته‌اید که دوباره با هم باشید.

یک مرد صادق، پل‌های در حال تخریب را ترک کرده و شما به هر دلیل تصمیم می‌گیرید که آنجا بمانید. شما از خودتان می‌پرسید که “آیا من باید رابطه‌ام را با او دوباره از سر بگیرم؟” اما جواب صحیح و درست آن را نمی‌دانید، عقل و قلب شما حرف‌های متفاوتی می‌زنند. زمانی که تصمیم می‌گیرید که رابطه خود را دوباره از سر بگیرید، سه سؤال از خود بپرسید، این سه سؤال به شما کمک می‌کنند که پاسخ درست پرسش خود را در مورد از سرگیری دوباره رابطه بیابید.

ممکن است شما از طرف جامعه احساس فشار کنید که از این که فکر کنند شما زن خوش‌گذرانی هستید ناراحت باشید و به همین دلیل بخواهید رابطه خود را دوباره آغاز کنید. آیا این طور نیست؟ یا شما بخواهید حرف اطرافیان خود را که می‌گویند شما روح بزرگ و بخشنده‌ای دارید و می‌توانید همه چیز را فراموش کنید را تأیید کنید. مشکل در اینجا است که گاهی اوقات بخشیدن همان فراموش کردن است. شما دیگر توهین‌ها و دردهایی که این شخص به شما وارد کرده است را فراموش کرده‌اید. زمانی که به این پریش پاسخ می‌دهید، نسبت به ضمیر و درون خود به دقت آگاه باشید. اگر ضمیر شما علامتی می‌دهد باید بدانید که ارزشش را ندارد. خوشبختی و عشق برای این زن باید صرفاً به دلایل و روش‌های درست و صحیح باشد، در این صورت در یک رابطه ارزش آغاز دوباره را دارد.چگونه دختری که قهر کرده را برگردانیم

ممکن است وی به طور کامل جذابیت خود را از دست داده باشد یا شما زمان زیادی برای رهایی و تغییر فکر خود صرف کرده باشید. ممکن است شما در ارتقای رابطه خود مشارکت نداشته‌اید و یا والدین یا عادات وی باعث ناراحتی شما شده باشند. در واقع، این که شما چگونه رابطه خود را قطع کرده‌اید مهم نیست. مهم این است که آیا علت این قطع رابطه و جدایی درست بوده است یا نه. با خود صادق باشید ممکن است شما ترس‌هایی داشته باشید، یا در رابطه شما خشونت‌های فیزیکی وجود داشته است. این احساس‌ها هنوز در سر شما وجود دارند و مدام شما آنها را به خاطر می‌آورید. با خودتان و البته طرف مقابلتان صادق باشید. شما باید به تمام این موضوعات توجه داشته باشید تا بتوانید علت جدایی و قطع رابطه را دریافته و ببینید که آیا می‌توانید این رابطه را در آینده ادامه دهید یا نه. آیا او تغییر کرده است؟ اگر او تغییر نکرده باشد، شما چه کاری انجام می‌دهید؟ آیا شما قادر هستید که خود را تغییر دهید؟ آیا تصمیم قبلی شما در رابطه با قطع ارتباط درست بوده است یا نه؟

بنشینید و تأمل کنید. گاهی اوقات ممکن است از سرگیری یک رابطه غیرممکن باشد.

این بدان معنی است که شما باید بدانید که باید با این تصمیم زندگی کنید و باید عواقب اجرای این تصمیم خود مانند ناراحتی و درد ناشی از قطع ارتباط و جدایی دوباره را بپذیرید. دومین قطع ارتباط، درد کمتری دارد اما باز هم ممکن است به اندازه‌ای باشد که باعث شود شما از جنس زن، بی‌صداقتی متنفر شوید و این جمله معروف را بر زبان آورید: “من هرگز دوباره عاشق نخواهم شد” به طور مثال آیا می‌توانید با این واقعیت مواجه شوید که دختر مورد علاقه شما نمی‌تواند با مادر شما رابطه برقرار کند؟ آیا می‌توانید در خیال خود با فردی که با وی رابطه داشته و با او دل شما را شکسته و به شما خیانت کرده است کنار بیایید؟ آیا شما می‌توانید با بستگان او روابط دوستانه ایجاد کنید؟ آیا می‌توانید دیگر هرگز به او دروغ نگویید، به او خیانت نکنید و به او توجه بیشتری داشته باشید؟ آیا می‌توانید عادات بد خود را ترک کرده و سعی کنید زندگی خود را تغییر دهید؟ این‌ها برخی عواقب تصمیم‌های شما هستند که باید آنها را بپذیرید و با آنها زندگی کنید.

بازگشت به یک رابطه صرفاً این نیست که بگوییم “خوب! بیا رابطه‌مان را دوباره از اول شروع کنیم” بلکه این است ” بیا رابطه خود را دوباره از سر بگیریم و با عشق و بدون خودخواهی آن را دوباره بسازیم”. این کاری دشوار است اما ارزشش را دارد. به هر حال، شما باید تصمیم بگیرید که آیا می‌توانید دوباره رابطه خود را با دختر مورد علاقه خود شروع کنید یا نه.

این داستان قدمتی به طول تاریخ دارد: شما جدا می‌شوید، عاشق او هستید و می‌خواهید دوباره به رابطه بازگردید. این که این جدایی و قطع رابطه دیروز، سه ماه پیش یا سال گذشته یا حتی پس از آشنایی دختر مورد علاقه شما با فرد دیگری اتفاق افتاده است مهم نیست زیرا همیشه راهی برای بازگرداندن او وجود دارد. عجله نکنید و گام به گام برای بازگرداندن دختر مورد علاقه خود حرکت کنید. شاید اگر به او اطمینان دهید به شما یک شانس دوباره بدهد. برای به دست آوردن هر چیز باارزشی باید تلاش کرد.

این اولین قاعده است. پس از جدایی باید برای مدتی تنها زندگی کنید. به خودتان قول دهید که حداقل تا دو هفته هیچ تماسی با دختر مورد علاقه خود نخواهید گرفت. جدایی به شدت سخت و آزاردهنده است و باعث تلاطم‌های عاطفی می‌شود و شاید هم راحت و تسکین‌دهنده باشد. به علاوه، شما فرصت پیدا می‌کنید که احساس خود نسبت به او و احساستان نسبت به این جدایی را درک کرده و در صورت نیاز نحوه بازگرداندن او را بررسی کنید.

در این دوره تنهایی، بیشتر در مورد خودتان فکر کنید. از تنهایی لذت ببرید و از زندگی که در آن نیاز به مصالحه و سازش مداوم ندارید لذت ببرید و خود را تزکیه کنید. شما که هستید؟ چه می‌خواهید؟ به باشگاه بروید، یک سبک جدید پیدا کنید و با دوستان خود بیرون بروید و با افراد جدید آشنا شوید و سرگرمی‌های جدید پیدا کنید.

چیزی جذاب‌تر از مردی که زندگی خود را دارد وجود ندارد. این کار به شما کمک می‌کند که دوباره ارزش خود را از نظر او بازیابید و اوضاع را تحت کنترل بگیرید. دوباره احساس‌ها و نیت‌های خود را ارزیابی کنید: آیا واقعاً تمایل دارید دوباره با او رابطه داشته باشید؟ آیا ضرورت دارد که در مورد بازگرداندن او در حالی که با فرد دیگری ارتباط دارد تلاش کنید؟ در این صورت و پس از گذشت این چند هفته، اگر هنوز تصمیم به بازگرداندن دختر مورد علاقه خود دارید باید گام بعدی را بردارید.

اولین گام برای بازگرداندن دختری که دوستش دارید این است که بفهمید چرا شما را ترک کرده است. هیچ دختری دوست ندارد رابطه‌اش را دوباره با شما از سر بگیرید مگر این که آن علتی که باعث جدایی قبلی شده برطرف شده باشد؛ بنابراین در این مورد فکر کنید، تنبل نباشید. در مورد جزئیات خیلی فکر کنید. آیا او تاکنون به شما گفته که دیگر دوستتان ندارد؟ البته شما ممکن است فکر کنید که دختر مورد علاقه شما نیز به این فاصله نیاز دارد ولی کماکان سؤال اصلی این است که چگونه او را بازگردانید؟ به هر حال، به احتمال زیاد او بارها علت جدایی و قطع رابطه را گفته است، در برخی موارد هم شما باید خود را تغییر دهید.

اگر پس از این دوره پرتلاطم زندگی هنوز هم می‌خواهید با او باشید وقت آن رسیده است که برای بازگرداندن او اقدامی انجام دهید. چگونه با نامه او را بازگردانید؟ چه روشی را انتخاب می‌کنید (تلفن، نامه یا ارسال پیام در شبکه‌های اجتماعی)، مهم این است که این روش آسان و همراه با شوخی و سرگرمی باشد. یک درام نسازید، نیازی به غم و تراژدی نیست. یک پیام مانند این که “ما باید دوباره با هم صحبت کنیم” یا ” من می‌خواهم رابطه‌مان را دوباره شروع کنیم” عبارات سنگینی هستند و اشتیاقی در وی برای دیدار دوباره شما ایجاد نمی‌کنند. پس از یک جدایی بد چگونه می‌توانید او را بازگردانید؟ نشان دهید که شما مثبت هستید و او می‌تواند به راحتی با شما رابطه برقرار کند و شما بهتر از آن فردی هستید که او در ملاقات آخر دیده است. شما باید او را جذب این تغییرات جدید خود کنید.

اولین جلسه شما پس از جدایی می‌تواند خیلی هیجان‌انگیز باشد اما به یاد داشته باشید که باید نگرش‌های خود را در عین حالی که اعتماد به نفس خود را حفظ کرده‌اید تغییر دهید. این که چه موقع از هم جدا شده‌اید- دو هفته یا دو سال پیش- مهم نیست، شما باید مهربان و با اعتماد به نفس باشید. شما باید قرار خود را در طول روز بگذارید.

به عنوان مثال، برای خوردن ناهار یا نوشیدن یک قهوه با او قرار بگذارید؛ مانند قرارهایی که با دوستان دیگر خود می‌گذارید. گاهی اوقات باید وانمود کنید که از نظر روحی قدرت بیشتری پیدا کرده‌اید و ممکن است تحت تأثیر قرار دادن او برای بازگشت دوباره به رابطه دشوار باشد. در چنین مواقعی ممکن است وی فکر کند که شما فقط به دنبال رابطه جنسی هستید بنابراین بهتر است که آسان بگیرید و سعی کنید لحظات شاد و لذت بخشی داشته باشید. شما باید پسری را به او نشان دهید که قرار است عاشقش شود و نه پسری که با او قطع ارتباط کرده است.

اگر شما پس از اولین ملاقات، نظرتان تغییر نکرد و هنوز تمایل داشتید که او را به رابطه بازگردانید سعی کنید گاه گاهی او را ببینید. توجه داشته باشید که شما باید مدام از خود بپرسید که آیا می‌خواهید دوباره با او باشید یا نه. بیشتر مردان وارد یک فرایند می‌شوند ولی نمی‌دانند که آیا واقعاً به آن نیاز داشته‌اند یا نه. اگر شما می‌خواهید او را بازگردانید یعنی رابطه شما وارد مرحله و سطح جدیدی شده است بنابراین باید صد درصد مطمئن باشید که او را می‌خواهید.

پس از چند جلسه (اگر هنوز تمایل به بازگرداندن او دارید) می‌توانید در مورد چیزهایی که در مدتی که او نبوده است فهمیده‌اید و یاد گرفته‌اید صحبت کنید. به او بگویید که در مورد علت جدایی قبلی فکر کرده‌اید و بر روی خودتان کار کرده‌اید. باید به او نشان دهید و او را مطمئن سازید که شما به بلوغ و پختگی رسیده‌اید.

زمان آن فرا رسیده که در رابطه خود تغییرات کیفی ایجاد کرده و آن را ارتقا دهید. از چیزهایی که در زمان جدایی یاد گرفته‌اید باید استفاده کنید و بر روی آنها کار کنید. شما ارتباط خود را دوباره برای این که یک هفته با هم باشید آغاز نکرده‌اید بلکه این کار را کرده‌اید که اگر او دختر رؤیایی شما باشد، رابطه‌ای بلند مدت و شاید همیشگی شکل دهید. نشان دهید که برای ادامه رابطه واقعاً چه می‌خواهید. شما باید خیلی با هم صحبت کنید و همیشه صبور باشید. اگر این کار را انجام دهید با هم خواهید ماند.

 

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

332 بازدید

522 بازدید

554 بازدید

617 بازدید

1.16k بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

چگونه دختری که قهر کرده را برگردانیم

با سلام و سپاس لطفا قبل از ارائه برخی راهکارها به شخصیت و احساسات خانم ها هم توجه بفرمایید برخی راهکارها فقط در موارد خاص کاربرد دارند مثلا دو هفته تماس نگرفتن شاید برای اون آقایی مناسب باشه که دوست دخترش که مدت زیادی هم از آشناییشون نمیگذره باهاش بهم زده اما درمورد مردی که رابطه طولانی با خانمی داشته مثلا ازدواج و.. و از علاقه خانم به خودش خبر داره ، تماس نگرفتن وبیخبری بدترین و بیرحمانه ترین کاری هست که اون مرد میتونه انجام بده .مگر اینکه اون مرد واقعا قصد آزار زن رو داشته باشه مردی که میخواد نامزدش یا دوست دخترش رو نگه داره فقط کافیه مرد باشه و یکم به ضعف های خودش هم توجه داشته باشه بعنوان مثال وابستگی شدید به خانواده بخصوص مادر مشکل بعضی آقایون هست که نتنها انتخاب همسر رو واسشون مشکل میکنه حتی نگه داشتن همسر منتخب مادرشون هم واسشون به یک چالش تبدیل میکنه چون نمیدونن چطور باید حدود خودشون رو برای خانواده پدری مشخص کنن. یا مشکل دیگه ای که بعضی از آقایون دارن فراموش کردن جنسیتشون و خصوصیاتی که باید بعنوان یک مرد بطور ذاتی داشته باشن هست؛ مثل قدرتمند بودن ، حامی بودن ، هراس نداشتن از هر مسئله کوچکی. وقتی مردی ضعیف باشه به احتمال زیاد رابطه عاطفیش به شکست منجر میشه حتی اگر یک عشق دو طرفه باشه، حتی اگر نامزدش اونقدر شجاع باشه که تمام ترس ها و ضعفهای اونو جبران کنه باز هم کافی نیست

سلام دوست گرامی از آنجایی که هیچ دونفری شبیه هم نیستند، بنابراین هیچ رابطه‌ای نیز نسخه یکسانی نخواهد داشت. مقاله به صورت عمومی است و شخصی که زندگی و رابطه برایش اهمیت داشته باشد، قطعاً از کمک تخصصی مشاور بهرمند خواهد شد.

دوست دخترم بعد از دوسال رابطه بعد از دعوایی که با خواهرش داشتم و مخالفت خانوادش، باهام بهم زد و گفت این تصمیم خودش بوده و ازم خیلی رنجیده چجوری میتونم برش گردونم؟

سلام دوست گرامی به سن خودتان و طرف مقابل اشاره نکردید. در مسیر بازگرداندن عشق، باید تناسب شما دونفر و کیفیت رابطه سنجیده شود، در صورتی که این تناسب‌ها به میزان قابل توجهی وجود داشته باشد، مشاور به شما کمک می‌کند تا کدورت‌ها را از بین ببرید و بتوانید مجددا در کنار او باشید. اما اگر حقیقتاً طرف مقابل شما، خودش خواسته باشد که این رابطه را تمام کند، اصرار شما فایده‌ای نخواهد داشت.

با خانمی ۲۵ ساله از فامیل که متارکه کرده قصد ازدواج دارم. خودم هم متارکه کردم و با وی ۲۰ سال اختلاف سنی دارم. همه اعضای خانواده‌هامون‌ و هم خودمون‌ با این وصلت موافقیم. آیا این اختلاف سنی مشکلی ایجاد نمی‌کند؟

سلام دوست گرامی سن یکی از فاکتورهای مهم در ازدواج است. باید به چندنکته توجه کنید تا کمتر به مشکل بربخورید: دعواها و بحث‌های شما اگر در نهایت به مسأله سن منجر شود، ازدواج خوبی نخواهید داشت. مثلاً هر اختلافی که پیش بیاید شما به ایشان میگویید” چون تو بچه ای متوجه نمیشی” یا “من باید بهت یاد بدم چطور رفتار کنی” و یا برعکس ایشان به شما بگوید “تو هیجان لازم رو نداری چون از من خیلی بزرگتری و داری پیر میشی.” نکته دوم این است شما بتوانید در برابر خانواده‌ها و اطرافیان اگر حرفی در مورد اختلاف سنی شما بزنند، به راحتی مقابله کنید و یا حتی اجازه صحبت در این باره را به کسی ندهید. به این نکته هم توجه کنید که جدا از مسأله سن چون هردوی شما متارکه کرده‌اید، حتماً از مشاوره پیش از ازدواج استفاده کنید تا دلیل جداشدن هر دوی شما از همسران اول، د رازدواج دوم مجدداً تکرار نشود.

دختری ک چند سال با هم بودیم و دیوانه وار همو دوست داریم، سر یک بحث، فکر کرد که من تغییر کردم گفت که تو تغییر کردی و عوض شدی و من اون آدم قبلی و میخوام دیگه به من اس نده خواهشا عصبی بود و خیلیم دوسم داره میدونم . منم بهش گفتم اگه دوری نبود من حالتو خوب میکردم چکار کنم برش گردونم

سلام دوست گرامی به سن خودتان و طرف مقابل و همچنین موضوع بحث اشاره‌ای نکردید. گفتید اگر دوری نبود؛ یعنی ارتباط شما از راه دور و مجازی بوده است؟ یا مدتی است از هم دور هستید؟ این اطلاعات اولیه برای بررسی رابطه نیاز است تا بتوانیم به شما کمک کنیم. می‌توانید برای دریافت مشاوره از مشاوران رادیوعشق نوبت بگیرید.

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

می‌خوام برگرده به رابطه/زندگیمیخوام فراموشش کنم

باید تمومش کنم، اما قدرتشو ندارم

می‌خوام جذبش کنم و ازدواج کنیم

خیلی سخت است کسی که دوست دارید با شما قهر کند و برای یک مدت با شما حرف نزند و یا بی محلی کند. تاکنون در نظرات از ما سوال کردند که عشقم قهر کرده من چیکار کنم یا برخی دیگر پرسیدند که چگونه قهر را تمام کنیم که ما به صورت کامل آن را توضیح میدهیم که چیکار کنید وقتی خانم، دوست دختر، مادر یا هر یک از کسانی که دوستش دارید قهر کرده را پایان دهید. پس همراه ما باشید و مقاله را تا آخر بخوانید.

فهرست بندی این مقاله

1عذرخواهی کنید و در آن جدی و مصمم باشید. با یک عذرخواهی از ته دل تدارکات آشتی را بچینید. خیلی سادس و فقط این جمله را بگویید : ” من واقعا متاسفم واسه کاری که انجام دادم و اشتباه کردم. ” اگر اینکار را انجام ندهید نباید انتظار داشته باشید یک دختر شما را ببخشد و حتما برای شروع جمله متاسفم را بگویید.

چگونه دختری که قهر کرده را برگردانیم

2اشتباه خود را قبول کنید و اعتراف کنید که اشتباه کردید. تا زمانی که قیول نکردید که اشتباه کردید نمی توانید به جلو پیش بروید. برای مثال می توانید بگویید : ” قبل از اینکه کار اشتباه را می کردم باید با تو مشورت می کردم و حسابی گند زدم “.

3ابراز پشیمانی کنید تا او بفهمد واقعا از کاری کردید پشیمان هستید. وقتی دختر حس کند شما پشیمان هستید و در چهره شما ببیند از اشتباه شما می گذرد. جمله رو به رو می تواند کار شما را راحت تر کند : ” من نباید برای مثال دیشب تو رو اذیت می کردم و الان احساس بدی دارم “

4قسم بخورید دیگه اشتباه را دوباره مرتکب نمی شوید. با قدرت و صدای بدون لرز قسم بخورید دیگه این اشتباه را نمی کنید و قول دهید تا آخرش دیگر اذیتش نمی کنید دیگه.

1به صحبت های او گوش دهید و از آنور داستان نیز آگاه شوید. هنگام صحبت کردن حالت دفاعی نگیرید به خود و بابت هر صحبتی که اون می کند شروع به جنگ و دعوا کنید.  آرام بشنید و به صحبت های شخصی که با شما قهر کرده گوش کنید. در صحبت های او صد در صد چیزهایی هست که می تواند به شما کمک کند قهرش را پایان دهد. اگر میبینید که او صحبت نمی کند از یک دوست یا آشنا بخواهید پا در میانی کند و مشکل را از او بپرسد.

2بگذارید تا میخواهد سر شما غر بزند و خالی شود. اگر واقعا او را عصبانی کرده اید بزارید حرفش را حتی با داد و بیداد بزند تا آرام شود. شما آرام فقط بشینید و غر زدنش را گوش کنید.

3با دقت به حرفایش گوش کنید  و از او سوال بپرسید چرا عصبی است؟ چه کاری برایش بکنید که آرام شود؟ چه کاری برایش انجام دهید تا آرام شود و شما را ببخشد؟

4سعی نکنید با او با دست حرف بزنید و آن حس کند که دارید تهدیدش می کنید. اول بخاطر عصبانی بودن بیش از حد او حس کنید که او غیر منطقی است. شما اصلا حق ندارید عصبانی شوید هر حرفی که میزند زیرا بعدا پشیمان خواهید شد که چرا خشمتان را کنترل نکردید.

1از او سوال کنید که آیا میخواهد تنها باشد برای یه مدت کوتاه یا نمیخواهد. بعضی ها وقتی یک الی دو روز از آنها دور باشید کامل می تواند فکر کند و شما را ببخشد ( بستگی به کاری دارد که شما کرده باشید که اگر خیانت باشد احتمال ببخش شما به صفر درصد می رسد. )

2برای او یک کادو بخرید تا حس کند، او برای شما مهم است. گل، شکلات یا یک هدیه کوچک می تواند کمک بسزایی در آشتی کردن او دارد. می توانید از او بخواهید که با شما به یک رستوران بیاید و یا دوتایی به سینما بروید و فیلم مورد علاقه او را ببینید.

3در آخر سوالت رو به رو را بپرسید تا حال او مطمئن شوید نرم شده است یا نه : ” احساس تو الان نسبت به من چیه؟ ” ” آیا منو بخشیدی؟” ” چه کاری کنم برات که باور کنی من واقعا شرمندم؟”

حرف آخر :

دوستان توجه داشته باشید این فقط یک مطالب راجب قهرهای سطحی است و برخی از قهرها مانند خیانت با این کارها نمی شود کاری کرد و باید پیش یک مشاور روانشناس بروید که معمولا آن هم جواب نمی دهد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

منم ندارم…

سلام پاور کامپیوتر من آسیب دید. یک پاور نو روی کامپیوتر نصب…

درسته مهراب تسکین روح و روانمه…

سلام خسته باشید میخواستم بدونم مادر برد asus z490-p از قابلی…چگونه دختری که قهر کرده را برگردانیم

من موندم این همه روانشناس بیکار تا الن کجا بودن…

منم ندارم…

سلام پاور کامپیوتر من آسیب دید. یک پاور نو روی کامپیوتر نصب…

درسته مهراب تسکین روح و روانمه…

سلام خسته باشید میخواستم بدونم مادر برد asus z490-p از قابلی…

من موندم این همه روانشناس بیکار تا الن کجا بودن…


Downloads-icon


چگونه یک صفحه از pdf را حذف کنیمDownloads-icon


pdf (6)Downloads-icon

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی پسورد

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

راز موفقیت | محمود جولایی – آموزش تکنیک های نوین موفقیت فردی

زمان لازم برای مطالعه این مقاله ارزشمند ۱۷ دقیقه است.چگونه دختری که قهر کرده را برگردانیم

جذب افراد خاص بعد از یک شکست عشقی با بکارگیری پکیج قانون جذب عشق و هیپنوتیزم موضوع این مقاله است.

اکنون که در حال خواندن این مقاله هستید، به احتمال بسیار زیاد با یکی از مشکلات زیر مواجه شده اید:

چرا هنوز از دوره نخبگان قانون جذب برای تحقق آرزوهایتان استفاده نمی‌کنید ؟

 کلیک کنید تا عضوی از نخبگان قانون جذب باشید !‍ 

  مشاوره خرید محصول: ۲۶۷۲۱۸۴۱-۰۲۱

گاهی اوقات نیاز داریم آخرین تلاشمان را برای برگرداندن عشق خود انجام دهیم چون جدایی واقعا سخت است اما معمولا این مواقع همه فقط یک نصیحت برای ما دارند؛ فراموشش کن و به زندگی ات ادامه بده!!! گاهی وقت ها نیاز دارید برای آخرین بار هم که شده برای بهبود رابطه خود، هرکاری که می توانید بکنید و در اعماق قلبتان به خود می گویید که اگر فقط یک شانس دیگر داشته باشم، همه چیز را در رابطه ام جبران میکنم و از خود می پرسید: آیا می توانم عشقم را برگردانم؟

قانون جذب عشق یا قانون جذب به زبان ساده می گوید: به هرچیزی که فکر کنی به طرف تو جذب می شود که در مقاله قانون جذب مفصل به آن پرداخته شده است. شما می توانید کسی را که دوستش دارید، عاشقش هستید و مهم ترین فرد زندگیتان است را به راحتی در کنار خود داشته باشید. می دانم که تردید دارید که چگونه می توانیم خودمان با بکارگیری قانون جذب هر جنبه از واقعیت زندگیمان را جذب کنیم که شامل جذب فردی خاص در زندگی هم می شود.باورکردنی به نظر نمیرسد اما واقعیت دارد و من همواره ازاین تکنیک استفاده می کنم. این موضوع، شامل بازگشت همسر سابقتان به زندگی، یا بازگرداندن عشقتان و حتی دوستی که سالهاست سر مسایل بی ارزش باهم قهر هستید نیز می شود. این شگفت انگیزترین بخش قانون جذب عشق محسوب می شود.

سوال اکثرمخاطبان این مقاله این است:

پاسخ ما این است:

شاید از نظر شما جمله بالا بیشتر به یک پیام تبلیغاتی شباهت داشته باشد تا یک خبر واقعی! اما دوستان خوبم؛ بدانید که قانون جذب و قانون جذب عشق، همیشه کار می کند؛ چه آن را باور کنید و چه باور نکنید! چه شما آن را بپذیرید، چه نپذیرید! همین حالا نیز عده ای از آن سود می برند. ممکن است در مقالات و یا “دوره آنلاین اسرار ناگفته ی قانون جذب” من، چنین استنباط کرده باشید که باید ارتباطی که قطع شده را فراموش کنید. دوستان، منظور این بوده که وقتی ارتباطی قطع می شود،باید دلایل بسیار مهمی وجود داشته باشد. باید این دلایل را بررسی کنید. اگر برای این دلایل کاری نکنید، برگرداندن آن فرد به زندگیتان کار درستی به نظر نمی رسد. من در پکیج آموزشی ” چگونه همسر دلخواه و رابطه رویایی را با قانون جذب عشق ، جذب کنم؟  ” مفصل این موضوع را توضیح داده ام.

چرا هنوز از دوره نخبگان قانون جذب برای تحقق آرزوهایتان استفاده نمی‌کنید ؟

 کلیک کنید تا عضوی از نخبگان قانون جذب باشید !‍ 

  مشاوره خرید محصول: ۲۶۷۲۱۸۴۱-۰۲۱

 

۱- لطفا سوال بسیار سرنوشت ساز زیر را در قسمت وسط بالای برگه ای بنویسید.

حتما بخوانید: چگونه همسر دلخواهم را با قانون جذب عشق، جذب کنم؟

۲- سمت راست برگه زیر سوال، تمام عوامل مثبت و دوست داشتنی که در رابطه از دست رفته برای شما مهم بوده را با شماره لیست کنید.

۳- سمت چپ برگه زیر سوال، تمام عوامل منفی رابطه و همه چیزهایی که شما را آزار می داد و دوست نداشته اید را با شماره لیست کنید.

این تمرین دقیقا مثل دو جلسه مشاوره، ذهن شما را به چالش می کشد. ممکن است نوشتن برایتان سخت باشد و کمی کند پیش رود. اما اگر تحمل کنید و همه جنبه های رابطه را بررسی کنید حتما موارد مثبت و منفی زیادی را بیاد خواهید آورد.

۴- زمانی که دیگر هیچ چیزی برای نوشتن ندارید، برگه خود را جلوی روی خود بگیرید.

۵- دو ستون چپ و راست را در دو کف ترازوی انصاف و واقع بینی دادگاه ذهن خود قرار دهید. چه احساسی دارید. احساس تو قاضی است.

دوست من اگر اختلاف زیاد نیست و یا کفه عوامل منفی و موارد آزاردهنده رابطه شما سنگین هست، بدانید که قانون جذب عشق به شما می گوید که واقع بین باشید. این رابطه برای شما مثل سم است. رهایش کنید. اگر نمی توانید رهایش کنید و وابسته شده اید توصیه می کنم دقیقا این مشکل را درمان کنید تا بتوانید رابطه را رها کنید. نه اینکه سم را نوش جان کنید.

اگر نمی توانید رهایش کنید و وابسته شده اید توصیه می کنم دقیقا این مشکل را درمان کنید تا بتوانید رابطه را رها کنید. نه اینکه سم را نوش جان کنید.

اکنون سوال این است:

اگر دو نفری را که با هم نساخته اند و به هر دلیلی از هم جدا شده اند را دوباره در کنار هم قرار دهید، تقریبا همیشه همان نتایج قبل ظاهر می شود. دقیقا به همین دلیل است که اکثر افرادی که بدون تغییر، دوباره نزد هم برمی گردند، خیلی زود از هم جدا می شوند. شرایط ارتباطی افرادی که از هم جدا می شوند و دوباره رجوع می کنند، عموما در بار دوم و یا چندم، خیلی پیچیده تر و دشوارتر می شود. دوستان توجه کنید، وقتی همان افراد قبلی در کنار هم قرار می گیرند، همان نتایج مشخص قبلی را تجربه خواهند کرد.

بدانید که باید طرفین این ارتباط تغییر کنند. برای این کار هم فقط سه راهکار وجود دارد :

حتما بخوانید: چگونه باید از چنگال افکار و باورهای منفی رها شویم؟

امیدوارم متوجه شده باشید که مهمترین و  بهترین کاری که باید قبل از بازگشت به ارتباط مشکل دار قبلی انجام دهید، این است که تغییر کنید و  افراد جدیدی شوید. قانون جذب عشق برای افراد سابق که تغییر نکرده اند، همان نتایج سابق را به همراه دارد. یا باید افراد تغییر کنند؛ یعنی افکار و باورهای جدیدی در آنها شکل بگیرد و رشد کند و یا اینکه باید شخص یا افراد جدیدی جایگزین شوند که در واقع افکار جدید باعث می شود قانون جذب به شکل و فرم جدید در زندگی ارتباطی آنها عمل کند.

افراد جدید هرگز نتایج قبل را در ارتباط  جدید خود تجربه نمی کنند. این روش بهترین توصیه روانشناسان و مشاورین ازدواج نیز هست. این روش همیشه بهترین روش خلق رویایی ترین ارتباط با فردی که دوستش دارید ولی قبلا نتوانسته بودید در کنار هم آرامش و محبت را تجربه کنید، محسوب می شود.

درچه مواردی “قانون جذب عشق” عمل نمی کند؟ (کدام ارتباط را نباید برگرداند؟ )

چگونه دختری که قهر کرده را برگردانیم

بدانید که این ارتباط مسموم است. در راهکار دوم که در بالا اشاره شد، عموما این نتایج بروز می کند:

یعنی یکی از طرفین، مشاوره می رود و درمان می شود و تغییر می کند و به همان ارتباط  قبلی برمی گردد اما چون طرف مقابل تغییر نکرده باید یکسری از مسائل را بپذیرد و تحمل کند. این ارتباط حتی اگر مجددا هم برقرار شود، حلقه محبت و علاقه دو طرفه در هم قفل نخواهد شد. من اینگونه ارتباط را صلاح نمی دانم. این ارتباط نیست، آویزان شدن است. این فرد باید یک عمر در خفت و خواری به سر ببرد و مطمئنا روزی از گدایی محبت و عشق خسته خواهد شد و طلاق عاطفی اولین اتفاق در این ارتباط خواهد بود. راهکار، همان مورد سومی است که در بالا به آن اشاره شد. پس تصمیم نهایی با خود شماست.

حتما بخوانید: نشانه‌های عزت نفس پایین و نشانه های عزت نفس بالا

در این بخش از مقاله خواهید دانست که بالاخره چطور می توانید عشق خود را جذب کنید.

این مقاله برای همه کسانی است که در مورد استفاده از قانون جذب برای جذب فردی که دوستش دارند (یا بهتر بگم عاشق هستند) پرسش دارند، اما می ترسند که بپرسند. مقاله را بخوانید تا متوجه شوید چطور کسی را که دوست دارید به زندگیتان جذب کنید. چطور با استفاده از قانون جذب فردی خاص را که عاشقش هستیم به زندگیمان جذب کنیم. قانون جذب برای پیدایش یا آشکار سازی فردی خاص در زندگی از طریق “تمرکز بر خودتان” کار می کند و ارتباطی به سایر افراد ندارد. این فقط در مورد شماست. این راز بزرگی است که به شما گفته می شود. درک درست و فهم عمیق این موضوع سخت ترین بخش از قانون جذب است. من افراد بسیاری را دیده ام که شاید ۵ سال است که قانون جذب را اجرا می کنند. حتی بیشتر کتابهای مرتبط با قانون جذب را نیز مطالعه کرده اند. اما همچنان و همیشه دنبال تغییر افراد و شرایط بیرونی هستند. این افراد جواب نخواهند گرفت. پس وقتی کسی را دوست داریم یا می­ خواهیم جذب کنیم، “خودمان و ارتباط مان” تنها چیزی است که می­ توانیم به آن فکر کنیم. اما همیشه تصور کرده ایم که باید از قانون جذب استفاده کنیم تا آن فرد ما را دوست داشته باشد و به ما توجه کند. ما به دنبال راهی هستیم تا فردی را برخلاف میل باطنی به کاری واداریم. ما به دنبال این هستیم تا روح و روان کسی که هیچ علاقه ای به بودن در این ارتباط را ندارد، تسخیر کنیم. اما قانون جذب تماماً در مورد شماست، در مورد افکار شما، احساسات و فرکانس تان. شما نمی توانید از قانون جذب سوء استفاده کنید. شما نمی توانید با قانون جذب به کسی صدمه بزنید. فراموش نکنید فرد مقابل شما هم سیستم فعال احساسی و ارتعاش ذهنی را دارد. او نیز باید در فرکانس شما باشد و یا تمایل داشته باشد تا با افکار و باورهای شما همسو شود.

کارهای که برای جذب فردی خاص به زندگیتان حتما باید انجام دهید:

همه تغییرات با افزایش عزت نفس و خود باوری آغاز می شود. همه کارتان را رها کنید. اکنون وقت تقویت خود دوستی و خود عشقی است. اگر به راحتی نمی توانید، یا سالها روی این موضوع کار کرده اید و الان احساس می کنید نمی شود!!! از خود هیپنوتیزم تقویت عزت نفس و خود دوستی و خود ارزشمندی قدرتمندانه استفاده کنید. باید باور کنید و درک کنید که فردی بسیار عالی هستید و این به فکری که دیگران درباره شما می کنند هرگز ارتباطی ندارد. نمی توانید انتظار داشته باشید که فردی شما را دوست داشته باشد یا عاشق شما باشد، درحالی که هم اکنون خودتان را دوست ندارید. چطور می توانید کسی را دوست داشته باشید؟! در حالی که از خودتان متنفرید؟ اعتماد به نفس، ابزاری قدرتمند است و افراد را جذب شما می­ کند. از طرف دیگر عزت نفس شماست که باعث می شود در هر رابطه ای کمترین آسیب را ببینید.

شما نمی توانید با حال خراب و گریه و زاری ناشی از رفتن عشق تان قانون جذب عشق را بکار بگیرید. ما ازآموخته های خود در قانون جذب می دانیم که افکار منفی مجددا منفی های بیشتر و حال بدتری را برایمان بوجود می آورد. خانم دکتر لیزا فایر استون می گوید: شما بعد از شکست عشقی دچار بحران روحی و حال بد می شوید و دقیقا به همین دلیل وارد رابطه ای بدتر از قبل میگردید و نتایج بدتری را تجربه می کنید. در زندگی برخی افراد این تکرار ادامه دارد…

مثال:

“زندگی بدون عشقم دیگه معنی و ارزش نداره!!!!”

“بدون اون نمی تونم زندگی کنم!!!”

“پیدا کردن فردی مناسبتر سخت است!”

“چرا هیچ کس خوبی مرا نمی بیند؟”

یا “چرا کسی مرا دوست ندارد؟”

شما ویژگی ­های بسیار عالی دارید که شما را سزاوار عشق و توجه هر کسی می­ کند. دیگران به شما توجه می ­کنند و تحسین تان می کنند. اطراف شما تماما عشق است. اجازه دهید وارد شود. محبت و عشق را در فراوانی ببینید. ایمان و اعتقاد شما باید فراوانی عشق باشد تا موج فراوانی علاقه و عشق به سمت شما جریان یابد. وقتی اجازه دهید عشق وارد شود و بر موارد مثبت تمرکز کنید، می­ توانید فرکانس تان را تغییر دهید و درب را برای قانون جذب با عشق باز کنید تا فرد خاص را به زندگی شما بیاورد. شما خودتان خالق ارتباطات خود هستید.

حتما بخوانید: چگونه ارتعاش (فرکانس) قدرتمندی بفرستیم؟

ترسناک ترین چیز در مورد عشق حقیقی، باز کردن آغوش تان برای آن است. عشق را زندگی کنید، نقش بازی کردن کافی است. با تک تک سلولهای وجودتان احساسش کنید. اکثر افراد و مخصوصا خانمها این باور محدود کننده سنتی را در ذهن دارند: “وقتی خودتان را در مورد عشق آزاد و رها می­ کنید، این احتمال وجود دارد که صدمه ببینید.” اگر از صدمه دیدن بترسید؛ ممکن است ناخودآگاه از نزدیک شدن فردی که دوستش دارید به خودتان جلوگیری کنید. آماده خطر کردن باشید و کاملا خودتان را در برابر عشق آزاد بگذارید. آن عشقی را که می­ خواهید خلق خواهید کرد. دست و پای ذهن را نبندید. آزادش بگذارید تا از جریان عشق، قدرت و انرژی ماورایی بگیرد.

افراد، اغلب جذب افراد خنده رو و شاد می شوند. این کلید طلایی در ارتباطات است و در شرایط سخت و پیچیده زندگی امروزی، این موضوع برای افراد یک امتیاز بسیار بزرگ محسوب می شود. وقتی حال خوبی دارید، دیگران به شما توجه می­ کنند و می­ خواهند که با شما باشند. افکار مثبت و یا منفی ذهن شما بر اساس احساس شما در آن لحظه شکل و فرم می گیرد. بنابراین آن چیزهایی که خشنودتان می­ کند را حتما انجام دهید. از کارهایی که شما را به فرکانس منفی می برد حتما دوری کنید. ممکن است این کار تماشای فیلمی سرگرم کننده یا رفتن به پارک یا رستوران مورد علاقه تان برای نهار و یا بازی با یک کودک باشد. هر چه قدر که بیشتر از زندگیتان لذت ببرید و بتوانید  احساس و حال خوب را در خودتان زنده نگه دارید، سریعتر می­ توانید فردی خاص را به زندگیتان جذب کنید.

توصیه می کنم: اگر مشکلات زیادی دارید و یا در هر ارتباطی شکست می خورید و یا نگران بالا رفتن سنتان برای ازدواج موفق هستید، توصیه میکنم سریعا به یک مشاور خوب مراجعه کنید. در صورت تمایل برای گفتگو با یک مشاور با تجربه، می توانید از طریق شماره ۰۹۱۲۱۷۵۲۸۵۴ و یا تلگرام همین شماره و یا شماره دفتر راز موفقیت برای وقت مشاوره تلفنی هماهنگ کنید. مراحل مشاوره مستقیم با استاد جولایی به این شکل است که بعد از برقراری تماس، پرسشنامه ای برای شما ارسال می شود. پس از تکمیل پرسشنامه، آن را از طریق تلگرام یا واتسپ و یا راه های ارتباطی دیگر( و برای عزیزان خارج از کشور از طریق ایمو و یا …) ارسال می کنید. این  کار از اتلاف زمان جهت آشنایی جلوگیری می کند و موجب صرفه جویی زمان مشاوره شما می شود.  پس از واریز هزینه مشاوره، فیش واریز را به همین شماره ارسال می کنید و بلافاصله وقت مشاوره تلفنی برای شما هماهنگ می شود.

روی موارد خوب و مثبت فرد مورد علاقه تان که می­ خواهید قانون جذب به شما بدهد تمرکز کنید.

در همین لحظه از شرایط و ویژگی های او راضی باشید. راضی بودن به معنی پذیرش چیزی که دوست ندارید نیست.

بر روی چیزهایی که نمی­ خواهید در فرد باشد تمرکز نکنید. مانعی ندارد که به خاطر تفاوت ها و حتی تضادها هم شکرگزاری کنید. تمام موفقیت یک ارتباط، زمانی شکل کامل به خود می گیرد که شما تفاوت ها را واقعی ببینید و بپذیرید.

یادتان باشد زمانی که فقط تفاوت ها را ببینید و بر آنها متمرکز شوید و حتی شاید مدام به فرد گوشزد کنید. درواقع شما در حال فرا خواندن همان چیزها به زندگیتان هستید.

اینجاست که دلیل اکثر جدایی ها مشخص می شود: تبدیل تفاوت ها به اختلافات.

از زمانی که بتوانید درهر لحظه، تفاوت ها و تضادها را به یک فکر سازنده مثبت تبدیل کنید، چیزهایی  شروع به قرار گیری در مسیر زندگی شما می­ کنند که همیشه در رویایتان بوده است، از جمله زندگی عاشقانه و ارتباط رویایی.

حتما بخوانید: ۵ تکنیک طلایی تقویت عزت نفس که هرگز به ما نگفتند

این یکی از سخت ترین قسمتهای قانون جذب برای جذب عشق است. وقتی که می خواهید فردی خاص را جذب کنید. می دانم که می خواهید با او باشید، اما الان به شما گفتم که باید بتوانید او را از دست بدهید!

دیوانگی است! درسته؟

اما فقط زمانی که شما بتوانید با نبودن او هم راحت باشید، آن زمان است که راه قانون جذب را برای جذب فردی خاص به زندگیتان هموار می­ کنید. تا وقتی که از نبودن او در رنج باشید و احساس راحتی نکنید، بخشی از مغز شما مقاومت می­ کند و داشتن آنچه را که واقعا می­ خواهید غیر ممکن می سازد. در واقع این یک باور مخفی در لایه های پایین ضمیر ناخودآگاه است که می‌گوید:

می‌ترسم و نگرانم که نکند روزی از دستش بدهم، پس چه کاری است که این همه سختی را  برای بدست آوردنش متحمل  شوم!!!

کائنات هم مثل همیشه حرف ذهن شما را می پذیرد و دستور شما را علیرغم تمایل ظاهری مبنی بر اینکه، من این فرد را نمی خواهم  اطاعت می کند و شرایط و اتفاقات متناسب با این خواست درونی شما را بوجود می آورد. این بدان معناست که بر اساس قانون جذب تا زمانی که با احتمال از دست دادن او هم مشکلی نداشته باشید، داشتن ارتباطی که می ­خواهید بسیار سخت خواهد بود. شما باید با نداشتن او هم راحت باشید.

می­ دانم که آسان نیست، می دانم که چقدر سخت است. به همین دلیل است که وقتی با قانون جذب کار می کنید، اغلب بهتر است بگویید، من آقا یا خانم X یا فرد بهتری را می­ خواهم یا من ارتباط بهتری با دوستم یا فرد بهتری را می­ خواهم. کمی منطقی باشید. آیا این خوب نیست که به جای رابطه فعلی تان با یک فرد نامناسب بتوانید با فرد بهتری ارتباط داشته باشید؟ چقدر عالی می شود اگر بتوانید با کسی باشید که دوست نخواهد داشت حتی یک روز را بدون شما بگذراند، چه برسد به اینکه عمری بدون شما باشد؟ تصمیم نهایی با شماست. شاید این مقاله را باید ۱۰ بار بخوانید. این مقاله فقط توضیح قانون جذب نیست. این مقاله کوتاه بیان علل و عوامل و راهکارهای پیشگیری از یک آسیب اجتماعی است. اما در نهایت هر کاری که تصمیم می­ گیرید همان را درست و قدرتمندانه انجام دهید. بر کاری تمرکز کنید که خوشحالتان می­ کند. با کسی باشید که حس خوب دوستی به شما می دهد. تمام مدت نگران  چگونگی ایجاد و جذب فرد خاص نباشید. کمی از بالا به موضوع بنگرید. مسایل بسیار مهمتری شاید باشد که قبل از تمنای جذب باید به آنها توجه کنید. کمی نگران خودتان باشید، خودتان را به ناز بپرورانید، از خودتان مراقبت کنید. با خودتان آشتی مجدد کنید. هرگز دوستی بهتر از خودتان را نمی توانید جذب کنید. بگذارید که او آنچه را از دست رفته ببیند و ارزیابی کند. اگر خوب و ارزشمند بود حتما تا پای جان ارزش تلاش دارد. قانون جذب آن عشقی را که شما می­ خواهید برایتان می­ آورد، چون شما بهترین عشق الهی هستید.

در پایان خبر خوبی برایتان دارم:

اگر تلاش زیادی کرده اید ولی هنوز موفق به بازگرداندن عشق و یار و جفت روحی خود به زندگیتان نشده اید، شاید زمان آن رسیده تا اقدام جدی بکنید. حتما و حتما توصیه میکنم، توضیحات دو پکیج زیر را مطالعه کنید:

معرفی محصول: جذب عشق رویایی | دو پکیج در یک پکیج (هیپنوتیزم جذب فرد خاص+ پکیج قانون جذب عشق)

 

پست قبلی

بعد از طلاق چه کنم؟ و چطور حالم رو خوب کنم؟ (قانون جذب عشق)-راز موفقیت

پست بعدی

فرمول قانون جذب؟ | چرا قانون جذب کار نمی­ کند؟ – راز موفقیت

ازدواج با جفت روحی در ۴ گام تضمینی!

قانون جذب | قانون جذب چیست و چگونه از آن استفاده کنیم ؟

قانون جذب در قرآن (قانون جذب در دین اسلام)

قانون ارتعاش در قانون جذب چیست؟|چگونه ارتعاش (فرکانس) قدرتمندی بفرستیم؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پیام شما پس از بررسی منتشر می شود

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

ازدواج با جفت روحی در ۴ گام تضمینی!

قانون جذب | قانون جذب چیست و چگونه از آن استفاده کنیم ؟

قانون جذب در قرآن (قانون جذب در دین اسلام)

همین الان ایمیل و شماره همراه خود را وارد کنید تا ایمیل برایتان ارسال شود

آیا می‌دانید چه فرصتی پیش روی شماست ؟

همین الان می‌توانید عضوی از نخبگان قانون جذب شوید که با تدریس استاد جولایی در این دوره  قانون جذب زندگی‌شان را متحول کرده‌اند !

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی پسورد

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

جستجو در سایت

قهر یک امر طبیعی محسوب می شود ولی به
شرط آنکه در صورت طبیعی و منطقی صورت گیرد نه مانند اینکه
روزها  و ساعتها در حال قهر باشید. و سر هر موضوع کوچکی به قهر
کردن بپردازید و رفتارهای غیر منطقی، غیر اصولی و نادست از خود
نشان دهید.

از نظر روانشناسان قهر یک نوع واکنش
معمولی در انسان می باشد که به طور ژنتیکی و محیطی به اشخاص
انتقال پیدا می‌کند تا جایی که اشخاص در شرایطهای یکسان به شکل
های متفاوت  به قهر کردن می‌پردازند.

کودک، زن یا مرد فرقی ندارد همه این
اشخاص در شرایط هایی که با ناکامی روبه رو شود یا به احتیاج
های مناسب خود دست پیدا نکنند و برای گرفتن حق و غیره به درجه
های متفاوت به قهر می پردازند. اما برای برخی هم قهر کردن و
رفتن از خانه عادت شده است. اگر مدام برای اختلاف نظرها و
نرسیدن به خواسته‌تان قهر می‌کنید باید بگوییم این نشان از ضعف
شدید شما در حل مسئله است.چگونه دختری که قهر کرده را برگردانیم

بیشتر بدانید :

همسرانی که همش قهر می کنند

افرادی که عزت نفس سالمی دارند، با
چالش‌های موجود در روابط خود برخورد و راه‌های عبور از آن‌ها
را پیدا می‌کنند، اما افرادی که عزت نفس پایینی دارند، قهر
کردن را انتخاب می‌کنند، چرا که التماس و خواهش کردن طرف مقابل
برای باز گرداندن او به رابطه، به آن‌ها حس قدرت می‌دهد.

شاید چندین بار این کار را تکرار
کردید و نتیجه دلخواهتان را هم گرفته‌اید اما بدانید همان طور
که یک کِش ظرفیتی برای کشیده شدن دارد، رابطه شما هم‌ ممکن است
تا این حد برای تهدید شدن و اتمام رابطه، ظرفیت نداشته باشد  و
اینجاست که شما طبق عادت قهر کردید و منتظر توجه دوباره طرف
مقابل هستید، اما این  بار او دیگر پا جلو نمی‌گذارد و شما
می‌مانید با پیامدها و آشفتگی آن.

در واقع همه ما گاهی از همدیگر دلخور
می‌شویم و به فضا و زمانی برای فکر کردن و تصمیم‌گیری بهتر
نیاز داریم ولی این موضوع باقهر کردن فرق دارد. گاهی سکوت
می‌تواند کمک‌کننده باشد ولی نباید آن را با قهرهای طولانی مدت
اشتباه گرفت.

معمولا کسی که قهر را انتخاب می‌کند،
با احساسی ناشی از کینه و خشم و مورد ظلم واقع شدن روبه‌رو
می‌شود و قدرت تفکر و تحلیل را از خود و طرف مقابلش سلب
می‌کند. بدین‌ترتیب می‌بینیم که قهر‌های طولانی مدت به‌معنای
تسلیم و اعلام ناتوانی برای حل مشکلات است و فقط زمان ما را
برای رسیدن به حس بهتر و حل واقعی مشکلات به تأخیر می‌اندازد.

صدای بسته شدن در، مثل پتک توی سرش
کوبیده می‌شود؛ این چندمین بار است که تا دعوایشان می‌شود قهر
می‌کند و از خانه بیرون می‌رود. حالا باید چکار کند؟ باید
منتظر بماند تا برگردد، تلفن بزند یا از او بخواهد که دیگر این
کار را نکند؟ چه فایده؟ بارها و بارها از او خواسته به جای
اینکه قهر کند و چند روز خانه نیاید، بنشینند، ببینند چکار
باید کرد! اما او هر بار فرار کرده و به جای حل مسئله، صورت
مسئله را پاک کرده است! در مقابل افرادی که بعد از هر ناراحتی
و عصبانیتی قهر می‌کنند و از خانه بیرون می‌روند، چکار می‌توان
کرد؟

وقتی زنی با شوهرش قهر میکند و به
خانه پدرش میرود، یعنی ازدواج و زندگی مشترک در خطر فروپاشی
قرار دارد. چرا که ترک منزل از طرف زن نشان میدهد مشکلات رابطه
تا حدی برای او جدی بوده است، که ادامه زندگی مشترک با شوهرش
در یک خانه برای او غیرقابل تحمل شده است. قهر کردن زن و
ترک خانه ممکن است دلایل متعددی داشته باشد. اما مردی که همسرش
خانه را ترک کرده است نیز مسلما دچار رنج، غم و شاید خشم زیادی
خواهد شد.

نخستین گام برای برگردان زن‌تان این
است که دلایلی را که باعث شده او قهر کند و از خانه برود، درک
کنید. بحث‌ها و کشمکش‌های عشاق گرفتاری‌هایی جزئی است که به
راحتی می‌توان آنها را حل کرد.

با این حال جدا ماندن زن و شوهر بعد
از ازدواج به چندین دلیل سخت است. اگر زن‌تان قهر کرده و به
نظر می‌رسد که خیال برگشتن هم ندارد، محرک این قهر باید جدی
باشد. شاید زن‌تان به خاطر یک دعوای تمام‌عیار، ناسازگاری ،
بی‌ملاحظگی، خیانت و .. شما را رها کرده است.

برخی مردان فکر می‌کنند که همه چیز را
می‌دانند و همیشه حق به جانب آنها است. این مردان متکبر حتی
وقتی می‌دانند که جواب سوالی را نمی‌دانند، باز هم می‌خواهند
مردانگی‌شان را اثبات کنند و وانمود کنند که دانای کل هستند.

اما فقط یک مرد واقعی می‌تواند غرورش
را زیر پا بگذارد و قبول کند که آن شوهر ایده‌آلی که باید
باشد، نیست. از خودتان بپرسید که آیا علائق خانواده‌
برایتان مقدم بر مسائل دیگر است؟ معذرت‌خواهی کردن از زن‌تان
نشان می‌دهد که به مرد متواضع‌تری تبدیل شده‌اید. تواضع داشتن
به معنای نداشتن اعتماد به نفس نیست.


بیشتر بدانید :

آشتی با همسر

مردی که می‌تواند به خاطر اشتباهاتش
عذرخواهی کند، از موهبت همدلی برخوردار است و می‌تواند متوجه
شود که چه زمانی دیگران را ناراحت کرده است. اگر می‌خواهید به
زن‌تان ثابت کنید که تغییر کرده‌اید، همدلی خودتان و حساس بودن
به احساسات همسرتان را نشان دهید.


اگر می‌خواهید زن‌تان را برگردانید،
باید صبر و پشتکار داشته باشید تا عشق‌تان ببیند که شما به مرد
جدید و بهتری تبدیل شده‌اید. این زمان را به یک فرصت تبدیل
کنید، سعی کنید از این فرصت تنها ماندن به روش مثبتی استفاده
کنید. ظرف چند روز از افسردگی و ترشرویی دربیایید، چون کارهای
زیادی هست که باید انجام بدهید.

روی خودتان متمرکز شوید. در انجام
وظایف شغلی‌تان کوتاهی نکنید، ورزش کنید و در یک کلام زندگی
کنید. سعی کنید شاد و قانع باشید. به این ترتیب وقتی برای آشتی
کردن با زن‌تان تماس می‌گیرید، او مردی بااعتماد به نفس و محکم
را می‌بیند که امواج مثبت از او ساطع می‌شود.

اگر واقعاً برای برگرداندن زن‌تان و
ترمیم رابطه‌ی مشترک خود مصمم هستید، و دارای اختلالات شخصیتی
جدی هستید باید به کمک یک متخصص و روانشناس، شخصیت و رفتارتان
را اصلاح کنید. در غیر این صورت به او ثابت خواهید کرد که بدون
شما زندگی بهتری خواهد داشت.

فهرستی از محرک‌های اکثر دعواهایتان
تهیه کنید و سعی کنید، ریشه‌ی این مشکلات را در نیازهای عاطفی
پیدا کنید. ساده‌ترین راه برای رفع ناسازگاری این است که به
مشاور مراجعه کنید. توصیه‌های حرفه‌ای مشاور کمک می‌کند تا
رابطه‌تان را ترمیم کنید و آن را مستحکم‌تر کنید. اما اگر هنوز
تمایلی برای مراجعه به مشاور ندارید.

راهی پیدا کنید تا بتوانید تماس با
همسرتان را به روشی مصالحت‌آمیز و غیرتهاجمی حفظ کنید. اگر
دوستان مشترکی دارید، حال زن‌تان را مودبانه از آنها بپرسید.
اگر از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنید، پیامی خصوصی را هر
چند وقت یک بار برای او بفرستید.

اگر همسرتان مشکلی ندارد، به او زنگ
بزنید و با هم گفتگوی تلفنی داشته باشید. گفتگوی آنلاین روشی
عالی برای گفتن مسائل ممنوعه و فاش کردن راز دل است. از هر
رسانه‌ای که استفاده می‌کنید، به راحتی او اهمیت بدهید.

بی‌احساس و بی‌توجه بودن قابل چشمپوشی
نیست. رابطه‌تان دیگر آن شور و شوق اولیه را ندارد و آتش
عشق‌تان رو به خاموشی گذاشته است؟ دوباره آن را روشن کنید. اگر
به اندازه‌ی گذشته هیجان‌زده و عاشق نباشید، زن‌تان نیز متوجه
این بی‌توجهی می‌شود و او نیز پا پس می‌کشد.

حتی همسرتان بعد از مدتی به جایی
می‌رسد که ناخودآگاه فکر می‌کند شما دیگر آن مرد جذاب و
دوست‌داشتنی اول نیستید. چنانچه همسرتان شما را ترک کرده است،
باید او را متقاعد کنید که آماده‌اید روی خودتان کار کنید.
زن‌تان را با گل و شکلات غافلگیر کنید و محبت و توجهی را که
شایسته‌اش است، به پایش بریزید.

برای حرف زدن با شریک زندگی‌تان وقت
بگذارید. اکثر مردان متوجه نیستند که گاهی اوقات فقط نوازش و
در آغوش گرفتن کافی است. وقتی زن‌ آزرده خاطرتان دعوت شما را
به شام یا قهوه قبول کرد، آن شور و اشتیاق روزهای اولتان را
دوباره زنده کنید. هر زمان که دوباره فرصت پیدا کردید که به هم
نزدیک شوید، شور و هیجان‌تان را به او نشان بدهید.

اگر بی‌ملاحظگی و خیانت شما باعث
شکستن قلب همسرتان شده و او را وادار به ترک کردن خانه کرده
است، شرایط سخت و ناخوشایندی را به وجود آورده‌اید. از خودتان
بپرسید که آیا واقعاً می‌توانید به همسرتان وفادار بمانید. اگر
واقعاً نیاز دارید که با زن دیگری باشید، یک بار برای همیشه
تصمیم خودتان را بگیرید. 

اگر دوست دارید همسرتان را برگردانید،
باید خودتان را برای سخت‌ترین کار دنیا، یعنی جلب اعتماد
دوباره‌ی یک زن آماده کنید. آمادگی روبرو شدن با چندین دعوا،
بحث و اتهام‌ را داشته باشید. اگر از صمیم قلب عاشق همسرتان
باشید، می‌توانید این سختی را با وقار مردانه تحمل کنید و
دوباره به قلب همسرتان راه پیدا کنید.


 از زن‌تان قدردانی کنید تا او متوجه
شود که شما به مرد بهتری تبدیل شده‌اید. اگر شریک زندگی‌تان
مجبور باشد که خودش را از صبح تا شب در آشپزخانه حبس کند و
یکسره کار کند، دلیل زیادی برای برگشتنش وجود ندارد.

هر از گاه در خانه غذا بپزید و خودتان
در کارهای خانه به او کمک کنید یا از فرزندان‌تان بخواهید که
در کارهای خانه به مادرشان کمک کنند تا او متوجه بشود که تغییر
کرده‌اید. هر زنی دوست دارد که شوهرش یک مرد خانواده‌دوست
باشد، نه پسر کوچکی که هنوز بزرگ نشده است.

خصلتی که خون یک زن را به جوش
می‌آورد، این است که حرف مرد با عملش یکی نباشد و او سر قول و
قرارش نماند. این که قول بدهید، تغییر خواهید کرد،
اما رفتارهای گذشته را تکرار کنید تا همسرتان جانش به لبش برسد
و دوباره رهایتان کند، هیچ فایده‌ای ندارد. به زن‌تان ثابت
کنید که تا پای جان سر حرف‌تان ایستاده‌اید.

همسرتان با مردی که به او اعتماد
داشته، ازدواج کرده و ترکتان کرده، چون اعتمادش را از بین
برده‌اید. او می‌خواهد دوباره به شما اعتماد کند، پس به او
ثابت کنید که قابل اعتماد هستید و ارزش فرصت دوباره را دارید.
فقط در این حالت است که همسرتان آشتی می‌کند و به خانه
برمی‌گردد.

اجازه ندهید مشکلاتتان به
خانواده‌ها برسد!

– به نقطه نظری مشترک برسید :

ممکن است گاهی بین زن وشوهر در زندگی
مشترک دلخوری‌هایی به‌وجودبیاید که یا نتوانند درباره آن صحبت
کنند یا نتوانند همدیگر را قانع کنند. بنابراین ترجیح می‌دهند
دیگر چیزی نگویند، چون به‌نظرشان بی‌فایده می‌آید؛ بنابراین
قهر می‌کنند؛

یعنی قهر همیشه به‌دنبال یک ناراحتی،
سوء‌تفاهم یا دلخوری به‌وجود می‌آید که به‌نظر کسی که قهر کرده
شیوه مناسبی بوده چون به روش دیگری نمی‌توانسته با آن مقابله
کند ولی متأسفانه این رفتار بعد از مدتی تبدیل به عادت
می‌شود. مطمئنا این شیوه برخورد، مشکلاتی به همراه خواهد داشت؛

اولا ممکن است هیچ وقت حرف‌های واقعی
بین زن وشوهر مطرح نشود. همچنین دلخوری‌ها را بیشتر کند و
بدین‌ترتیب ریشه کدورت‌ها عمیق‌تر شود و بعد از مدتی هم
نه‌تنها به کسی که دائم قهر می‌کند توجهی نمی‌شود بلکه ممکن
است کم‌کم طرد هم بشود؛چگونه دختری که قهر کرده را برگردانیم

چون بالاخره این رفتار دیر یا زود طرف
مقابل را خسته خواهد کرد؛ بنابراین نمی‌توان از این طریق مشکلی
را حل کرد. بهترین کار برای پیشگیری از قهر طرف مقابل، این است
که 2 طرف به‌عنوان یک قرارداد از پیش تعیین شده به همدیگر قول
بدهند که در زمان مناسبی دلخوری‌ها و کدورت‌های خود را مطرح
کنند.

البته تشخیص زمان مناسب باید حتما با
توجه به خواست 2 طرف باشد زیرا گاهی برای پیدا کردن زمان
مناسب هم اختلاف سلیقه به‌وجود می‌آید؛ بنابراین بهترین زمان
هنگامی است که 2 طرف هم آمادگی صحبت کردن دارند و هم آمادگی
شنیدن. باید توجه کنیم که بهتر است نگذاریم هیچ مشکل و موضوع
مبهمی باقی بماند.

باید قبول کرد که در نهایت بعضی
اختلاف سلیقه‌ها یا مشکلاتی هم هستند که راه‌حل خاصی ندارند.
واقعیت این است که پاره‌ای از درگیری‌ها و دلخوری‌های گذشته
شاید هیچ وقت حل نشوند؛ بنابراین دو طرف باید آنها را بپذیرند
و دائم به آنها برنگردند؛ یعنی نباید با به‌وجود آمدن
کوچک‌ترین مشکلی، دوباره بحث آنها را پیش کشید.

زوجین باید مهارت‌های ارتباط موثر را
باید بگیرند و حتی در سخت‌ترین شرایط هم به هم فرصت بدهند و
بدانند وقتی احساس ناکامی دارند، دچار خشم و هیجان و خستگی
می‌شوند و نمی‌توانند استدلال منطقی داشته باشند پس باید به هم
فرصت بدهند و صحبت کنند. آن‌ها باید با موضوع و مشکل خود رو به
رو شوند و راه حل پیدا کنند.

گاهی افراد موضوع اصلی را نادیده
می‌گیرند و پشت سر می‌اندازند، ولی این موضوع یک روز ظهور
می‌کند و خود را نشان می‌دهد، پس زوجین قهر را با بی توجهی به
مسئله و مشکل اصلی تمام نکنند و با هم صحبت کنند اگر بار اول
دعوایشان شد، بار دوم صحبت کنند، اگر باز هم دعوا کردند بار
سوم صحبت کنند و اگر می‌توانند از مشاوره متخصص و متعهد کمک
بگیرند تا این مشکل پیشرفت نکند!

– شخصیت یکدیگر را زیرسؤال
نبرید :

یکی دیگر از مسائلی که باید برای
پیشگیری از قهر طرف مقابل درنظر داشت، این است که دقت کنیم به
همدیگر و خانواده‌هایمان توهین نکنیم؛ مثلا اگر با یکدیگر قرار
دارید و یکی دیرتر می‌رسد یا نتوانسته چیزی را که قول داده
تهیه کند، سعی نکنید به شخصیت او توهین کنید و بگویید: «اصلا
شما خانوادگی مسئولیت‌پذیر نیستید. تو همیشه بدقول و دروغگویی.
هیچ وقت هم درست نمی‌شی و…».

درصورت وجود فرزند، زوجین نباید به
هیچ وجه آنها را در قهر و دعواهای خود دخالت دهند. بعضی وقت‌ها
پدر یا مادر، فرزندشان را سپر بلا کرده یا به او القا می‌کنند
که ما به‌خاطر تو در این زندگی مانده‌ایم.

به این شیوه رفتاری «مثلث‌سازی»
می‌گویند؛ چون بدون خواست دیگری، او را وارد مشکلات
خود می‌کنیم؛«برو به بابات بگو نون نداریم، برو به مادرت بگو
آماده شو می‌خواییم بریم خونه مادر بزرگت، به بابات بگو صدای
تلویزیون رو کم کنه و…».

اینها نمونه‌ای از شیوه‌های برخوردی
والدینی است که فرزندانشان را وارد مشکلات خود می‌کنند. در این
مواقع، ما از بچه‌ها به‌عنوان واسطه استفاده می‌کنیم. اینگونه
رفتارها باعث می‌شود آنها بعد از مدتی کاملا گیج شده و از
اینکه بین کشمکش‌های والدین قرار گرفته‌اند خسته شوند.

همچنین عاملی است برای ناراحتی و
کمبود اعتماد به نفس آنها و باعث می‌شود بچه‌ها در آینده قهر
کردن را به‌عنوان الگوی رفتاری خود در پیش بگیرند و نتوانند
امنیت و آرامش واقعی را در محیط خانواده احساس کنند.

– نگذارید مشکلاتتان به
خانواده‌ها برسد :

بهترین کار این است که ابتدا سعی کنید
مشکل را بین خودتان حل کنید؛ یعنی اطرافیان، به‌ویژه
خانواده‌هایتان را وارد مشکل خود نکنید. این موضوع چند
ویژگی دارد؛ اولا اینکه خانواده‌ها و اطرافیان هم مشکلات
خودشان را دارند. پس صحیح نیست که ما هم مشکل مضاعفی برایشان
ایجاد کنیم.

به علاوه امکان دارد با توجه به گله و
شکایت‌هایی که ما از طرف مقابلمان می‌کنیم، آنها بیش از حد از
همسرمان ناراحت شوند، شناخت نادرستی از او پیداکنند و 

کلا دید آنها نسبت به همسرمان تغییر
کند؛ تا اندازه‌ای که حتی پس از حل مشکل 2 طرف هم آنها دیگر
نتوانند طرف مقابل را مانند قبل بپذیرند و به نوعی حرمت‌ها از
بین برود و نگرش‌ها نسبت به هم تغییر کند. بدین‌ترتیب به جای
اینکه مشکل حل شود بیشتر به آن دامن زده می‌شود.


مشورت گرفتن از افراد غیر متخصص فقط
اوضاع را بدتر می‌کند. بهتر است از کمک گرفتن و دخالت دادن
افراد غیرمتخصص در مشکلات و مسائل‌مان خودداری کنیم. اگر هم در
مواردی نیاز به مشورت و کمک داشتیم بهتر است از افراد بی‌طرف،
متخصص و مشاور کمک بگیریم.

گاهی بعضی زنان فکر می‌کنند با
به‌وجود آمدن هرگونه مشکلی اگر بتوانند شوهرشان را تحت فشار
قراردهند، زودتر به نتیجه می‌رسند. برای همین مهریه‌شان را به
اجرا می‌گذارند. شاید آنها در یک مقطع زمانی بتوانند همسرشان
را تحت‌فشار قرار دهند اما فراموش نکنید کشاندن پای فرد به
دادگاه، آنقدر تجربه تلخی است که حتی اگر دوباره هم بخواهید
زیر یک سقف برگردید، مسلما آن زندگی دیگر مانند قبل نخواهد
شد. 

اگر قهر کردن او بر سر مسائلی جزئی و
قابل حل است و خطای بزرگی از شما سر نزده که دلیلی منطقی برای
رفتن از خانه داشته باشد، بس خودتان با واکنشی که نشان می‌دهید
او را تشویق به این کار نکنید. این درست است که پس از قهر
همسر‌تان به‌دنبال راه‌حلی برای بازگشت دوباره او به خانه
باشید.

اما فراموش نکنید که این موضوع و
چگونگی برخورد شما با آن بسیار مهم است؛ یعنی نباید به‌گونه‌ای
عمل کنید که او باز هم این رفتار را تکرار کند؛ به‌عبارتی به
قهر کردن دیگران جایزه ندهید. همان بار اول از همسرتان بخواهید
که این شیوه رفتاری خود را تغییر دهد.

ضمن اینکه به او نشان دهید اگر بازهم
این کار را تکرار کند، دفعه بعد برگشتی در کار نیست؛ چون این
افراد معمولا راه‌حل‌های موقت و ناکار آمدی مثل قهر کردن را به
شیوه‌های صحیح حل مشکلات ترجیح می‌دهند؛ بنابراین بهترین کار
این است که به او بگویید راه مناسبی را انتخاب نکرده و
بدین‌ترتیب نه‌تنها مشکلات‌تان حل نمی‌شود بلکه حل آنها سخت‌تر
هم خواهد شد.

 • معمولا وقتی مردان از موضوعی
ناراحت می‌شوند و حتی خانه را ترک می‌کنند باید به آنها فرصت
داد تا در خلوت خود بهتر تصمیم بگیرند و به نتیجه برسند.
آنها معمولا بعد از چند روز بهتر می‌شوند و دوباره برمی‌گردند
و معمولا قصد جدایی ندارند بلکه می‌خواهند فضای بیشتری برای
فکرکردن داشته باشند و مدتی از صحنه دعوا و بگو‌مگو به دور
باشند؛

درحالی‌که خانم‌ها وقتی قهر می‌کنند
توقع دارند بیشتر به آنها توجه شود و در بعضی موارد نیز خواهان
امتیاز بیشتری هستند. ولی زن و مرد با هر هدفی که قهر کنند
باید بدانند راه مناسبی را انتخاب نکرده‌اند و این شیوه برخورد
راه به‌جایی نخواهد برد.

بیشتر بدانید :

همسرم زود قهر می کند

منبع : بیتوته

 



بخش مشاوره و پرسش و پاسخ

شناسه کاربری 

رمز عبور             


  

عضویت در سایت


دسته بندی مطالب

مطالب روابط جنسی و زناشویی

مطالب دوران قبل از ازدواج

مطالب پزشکی و سلامت

مطالب تربیت فرزندان

مطالب احکام شرعی

مطالب روانشناسی

مطالب اجتماعی

مطالب صوتی

ویدئو

خدمات عمومی


 


 افراد آنلاین :


4324


بازدید امروز:


34745


بازدید دیروز:


232665729


آمار کل:

مشاوره
ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و
معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این
سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

یادگیری زبان انگلیسی […]تاریخ : ۰۴ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 3802موضوع :

آموزش رایگان زبان انگلیسی […]تاریخ : ۰۴ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 4375موضوع :

Best sources of love and relationship from all […]تاریخ : ۰۳ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 1969موضوع :

فال عشق واقعی وازدواجتاریخ : ۰۳ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 36318موضوع :

کانال مشاوره خانوادهتاریخ : ۰۲ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 4228موضوع : چگونه دختری که قهر کرده را برگردانیم

علائم عاشق شدن پسرانتاریخ : ۱۳ / ۰۵ / ۱۳۹۷بازدید : 9355موضوع : جذب عشق

 باید ها و نباید ها برای […]تاریخ : ۱۷ / ۰۱ / ۱۳۹۵بازدید : 19371موضوع :

چگونه با دوست دختر خود آشتی کنیم عنوانی است که برای مطلب امروز نوین اطلس در نظر گرفته ایم.عموما دخترها روحیه ای به نسبت حساس تر نسبت به پسران دارند. همین مسئله موجب رنجش زودترشان می شود و ممکن است با بروز اختلافاتی قهر کنند. اگر شما پسری هستید که با دختر خانمی وارد رابطه ای عاشقانه شده اید باید نحوه رفتار با او را بیاموزید و بدانید چگونه صحبت کنید.مسلما با معشوق خود نمی توانید همچون دوستان پسرتان حرف بزنید و شوخی کنید چرا که او کلا مدل رفتاری و تیپ شخصیتی متفاوتی دارد. که اگر به خوبی آن ها را درک نکنید باعث می شوید از شما دلخور شود و حال به دنبال این هستید که چگونه با دوست دختر خود آشتی کنیم.قبل از آنکه به سراغ ادامه مطلب برویم بهتر است این را نیز ذکر کنیم که منظور از واژه دوست دختر در مقاله چگونه با دوست دختر خود آشتی کنیم روابطی است که پسر با دختر برای ازدواج آشنا می شود و با اطلاع خانواده ها به صورت نامزد هستند و با هم رفت و آمد دارند تا بهتر هم را بشناسند. نوین اطلس به هیچ عنوان روابط دوستانه زودگذر و به سبک غربی را تایید نمی کند. این مقاله برای افرادی مناسب است که با دختری به عنوان نامزدشان و با قصد ازدواج رابطه آشنایی برقرار کرده اند.

در این مطلب ابتدا به موضوع با عنوان عشقم قهر کرده خواهیم پرداخت سپس به سراغ موضوع اصلی یعنی چگونه با دوست دختر خود آشتی کنیم می رویم و بعد از آن راهکار اتمام قهر و راه های آشتی با دست صمیمی را نیز بررسی می کنیم.

عشقم قهر کرده چیکار کنم! حتما شما نیز تا کنون این عبارت را بر زبان آورده اید. چرا که هر دو فردی که عاشق هم هستند و رابطه ای عاطفی برقرار می کنند هرقدر هم به یکدیگر علاقه داشته باشند در نهایت اختلاف نظراتی دارند که می تواند منجر به بحث و دعوا و در نهایت قهر کردن شود. نکته مهم این است که بدانیم چگونه قهر را تمام کنیم و چگونه با دوست دختر خود آشتی کنیم تا به درمان دلسردی دست یابیم.

عذر خواهی کنید: اولین قدم در این باره که چگونه با دوست دختر خود آشتی کنیم این است که عذرخواهی کنید و در آن جدی و مصمم باشید. با یک عذرخواهی از دوست دختر و از ته دل تدارکات آشتی را بچینید. خیلی سادس و فقط این جمله را بگویید : ” من واقعا متاسفم واسه کاری که انجام دادم و اشتباه کردم. ” اگر اینکار را انجام ندهید نباید انتظار داشته باشید یک دختر شما را ببخشد و حتما برای شروع جمله متاسفم را بگویید.

اشتباهتان را قبول کنید: اعتراف کنید که اشتباه کردید. تا زمانی که قیول نکردید که اشتباه کردید نمی توانید به جلو پیش بروید. برای مثال می توانید بگویید : ” قبل از اینکه کار اشتباه را می کردم باید با تو مشورت می کردم و حسابی گند زدم “.

قول دهید که اشتباه را تکرار نمی کنید: برای گرم کردن رابطه سرد شده قسم بخورید دیگه اشتباه را دوباره مرتکب نمی شوید. با قدرت و صدای بدون لرز قسم بخورید دیگه این اشتباه را نمی کنید و قول دهید تا آخرش دیگر اذیتش نمی کنید.

به حرف هایش گوش دهید: مرحله بعدی در پاسخ به سوال چگونه با دوست دختر خود آشتی کنیم اینست که به صحبت های او گوش دهید و از آن طرف داستان نیز آگاه شوید تا دلیل سرد شدن یهویی رابطه را بدانید. هنگام صحبت کردن حالت دفاعی نگیرید به خود و بابت هر صحبتی که اون می کند شروع به جنگ و دعوا کنید. آرام بشنید و به صحبت های شخصی که با شما قهر کرده گوش کنید. در صحبت های او صد در صد چیزهایی هست که می تواند به شما کمک کند قهرش را پایان دهد. اگر می بینید که او صحبت نمی کند از یک دوست یا آشنا بخواهید پا در میانی کند و مشکل را از او بپرسد.

به خواسته اش احترام بگذارید: از او سوال کنید که آیا می خواهد تنها باشد برای یه مدت کوتاه یا نمی خواهد. بعضی ها وقتی یک الی دو روز از آن ها دور باشید کامل می تواند فکر کند و شما را ببخشد.(نگاه کنید به بهترین راه برای برگرداندن عشقم)

هدیه بخرید: موردی که در مسئله چگونه با دوست دختر خود آشتی کنیم اهمیت دارد این است که برای او یک کادو بخرید تا حس کند، او برای شما مهم است. گل، شکلات یا یک هدیه کوچک می تواند کمک بسزایی در آشتی کردن او دارد. می توانید از او بخواهید که با شما به یک رستوران بیاید و یا دوتایی به سینما بروید و فیلم مورد علاقه او را ببینید.

نشان دهید تغییر کرده اید: همانطور که برای بهبود رابطه‌تان تلاش می‌کنید، هر کاری می‌توانید انجام دهید تا به دوست دخترتان نشان بدهید که تغییر کرده‌اید و به یار عاشق‌تر، بهتر و بالغ‌تری تبدیل شده‌اید. برای اثبات این موضوع که به کاهش دعوا کمک می کند، می‌توانید هر موقع که به شما نیاز داشت، به دادش برسید. اگر به او ثابت کنید که به یک دوست پسر از خود گذشته تبدیل شده‌اید، او دوباره مانند گذشته، حتی بیشتر به سمتتان جذب خواهد شد. هرچند آشتی کردن و رفع کدورت زمان می‌برد، اما اگر این دختر همانی است که عاشقانه دوستش دارید و می‌خواهید تا پایان عمر خوشبختی را در کنارش تجربه کنید، این صبر و تلاش ارزشش را دارد.

علاقه خود را نشان دهید: دعوا و اختلاف نظر نباید مانعی برای نشان دادن عشق و علاقه باشد. خشم و غضب آتشین باعث می‌شود که دوست دخترتان از یاد ببرد که چقدر دوستتان دارد، بنابراین نباید به خشم اجازه بدهید که عشقتان را سرکوب کند. درست است که باید به دوست دخترتان زمان بدهید و مدتی از او فاصله بگیرید تا آرام شود، اما در عین حال باید به او بفهمانید که برای آشتی کردن آماده هستید. به این ترتیب دوست دخترتان هم سریعتر بر خودش مسلط می‌شود و متوجه می‌شود که بدون شما نمی‌تواند زندگی کند. یک کارت عاشقانه برایش بفرستید و تمام خصوصیاتی را که در وجودش می‌پرستید و کارهایی را که برایتان انجام داده و بابت آن‌ها قدردانش هستید، در آن بنویسید علاوه بر آن از جملاتی برای بدست آوردن دل دختر استفاده کنید تا متوجه شود که لطف‌های بی‌دریغ او را حق مسلم خودتان فرض نمی‌کنید. بگذارید عشقتان بفهمد که بابت داشتن او خدا را شاکر هستید. اجازه ندهید که غرور بیجای مردانه عشقتان را به نابودی بکشاند. (همچنین نگاه کنید به مراحل آشتی با مردی که قهر کرده)

در پاسخ به اینکه چگونه با دوست دختر خود آشتی کنیم و چگونه قهر را تمام کنیم باید بگوییم بهتر است به دنبال بهبود روابط خود باشید. داشتن ارتباطات مناسب برای برقراری آرامشی دوباره، بسیار حیاتی و مهم است، اغلب دعواهایی که مرتب تکرار می‌شوند، فقط به این دلیل است که یکی از عشاق یا هر دوی آن ها، احساس می‌کنند طرف مقابل حرف هایش را نمی‌شنود و یا به آن اعتنا نمی‌کند، تکنیک‌های زیر ضمن اینکه، شانس مورد توجه قرار گرفتن شما را توسط همسرتان، افزایش می‌دهند، به شما نیز کمک می‌کنند به عشقتان نشان دهید؛ به او توجه دارید و به حرف‌هایش اهمیت می‌دهید.مهمترین بخش برای داشتن ارتباطی خوب و مناسب این است که به حرف‌های دوست دختر خود بدون حدس و گمان و قضاوت، گوش دهید. سۆالاتی بپرسید برای این که مطمئن شوید، منظور حرف‌های وی را به درستی فهمیده‌اید.(همچنین نگاه کنید به چطور بعد از دعوا آشتی کنیم)شاید ذکر این راهکار در حین دعوا عجیب به نظر برسد، اما شوخی کردن و لبخند زدن راهکار بسیار نیرومندی جهت توقف و پرت شدن مسیر دعوا است.خود را به جای دوست دخترتان قرار دهید؛ حدس بزنید که او چه احساسی دارد و بگذارید او بفهمد که شما به او توجه دارید، مثلاً بگویید «می دانم که الان چقدر ناراحت هستی؟» در این صورت به راحتی می توانید قهر را تمام کنید.

در این قسمت از مطلب چگونه با دوست دختر خود آشتی کنیم می خواهیم راه های آشتی با دوست صمیم را مطرح کنیم.برای آشتی با دوست صمیمی و برخورد مناسب برای ترمیم رابطه در مرحله اول ابتدا لازم است آرامش خود را بازیابید و به طرف مقابل نیز کمی فضا دهید تا عصبانیتش فروکش کند و به آرامش نسبی برسد. کدورت‌های گذشته‌ها را فراموش کنید و بر ساختن دوباره رابطه دوستی تان تمرکز نمایید. در مرحله دوم فارغ از اینکه تقصیر با چه کسی بوده برای آشتی پیش قدم شوید و درمورد موضوع مورد اختلاف با هم صحبت کنید. به صحبت های طرف مقابل خوب گوش دهید و سهم خود را در دعوا بپذیرید و اگر اشتباهی انجام داده اید صراحتا عذرخواهی کنید.در مرحله آخر برای راه های آشتی با دوست صمیمی اگر بتوانید دل دوستتان را مجددا بدست آورید، رابطه‌تان را یک قدم به جلو پیش برده اید. برای اینکه او را تحت تاثیر قرار دهید عملا نشان بدهید او را دوست دارید، می‌توانید به او یک هدیه بدهید، او را غافلگیر کنید یا یکی از خواسته هایش را برآورده کنید.

در پایان نیز لازم است مجددا یادآوری کنیم که به هیچ عنوان رابطه های دوستی زودگذر از نظر نوین اطلس تایید نمی شوند. منظور از واژه ی دوست دختر نیز در تمام این مقاله نامزد و دختر خانمی است که شما قصد ازدواج با وی را دارید و رابطه تان کاملا با آگاهی خانواده ها می باشد.

مطالب مرتبط:

بازگشت به رابطه عاطفی تمام شده

علل سرد شدن زنان در رابطه زناشویی

چیکار کنم عشقم دوباره برگرده

چطور دوستی را به ازدواج برسانیم

چگونه یک رابطه تمام شده را برگردانیم

سرد شدن رابطه دوستی

راه های آشتی با دوست صمیمی

novinatlas 1706 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های novinatlas

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

var _paq = window._paq || []; /* tracker methods like “setCustomDimension” should be called before “trackPageView” */ _paq.push([‘trackPageView’]); _paq.push([‘enableLinkTracking’]); (function() { var u=”//novinbinesh.com/analytics/”; _paq.push([‘setTrackerUrl’, u+’matomo.php’]); _paq.push([‘setSiteId’, ‘3’]); var d=document, g=d.createElement(‘script’), s=d.getElementsByTagName(‘script’)[0]; g.type=’text/javascript’; g.async=true; g.defer=true; g.src=u+’matomo.js’; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();

برای دسترسی بهتر, راحت تر و سریع تر به سایت ما می توانید وب سایت ما را بوکمارک کنید .چگونه دختری که قهر کرده را برگردانیم

برای مطالعه بهترین منابع روانشناسی عشق و بهبود رابطه ما به شما وبسایت نوین بینش را معرفی می کنیم.


کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم pdfتاریخ : ۱۰ / خرداد / ۱۳۹۷Downloads-icon

به یاد داشته باشید این ۴ حرکت آسان برای برگرداندن عشق و شروع دوباره رابطه پس از جدایی اگر با هدف ازدواج و پایداری رابطه شکل نگیرد نمی تواند نتایج خوبی برای شما به همراه داشته باشد. پس اگر به دنبال بازگشت به رابطه پس از جدایی هستید حتما باید با هدف رسیدن به ازدواج و پایداری رابطه پیش بروید. به عبارت دیگر هدف نباید بازگشت به رابطه دوستی باشد.

اگر بخواهیم به این پرسش که چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم پاسخ دهیم باید بدانیم بازگشت به رابطه پس از جدایی ساده ترین مرحله است زیرا فقط خلاصه به برگرداندن عشق نمی شود بلکه حفظ رابطه و پایداری آن نیز اهمیت دارد؛ یعنی اگر ازدواج نکرده ایم، ارتباط را به ازدواج ختم کنیم و اگر ازدواج کرده ایم احتمال جدایی را برای همیشه از بین ببریم.

پس وقتی در مورد ۴ حرکت آسان برای برگرداندن عشق و شروع دوباره رابطه پس از جدایی صحبت می کنیم منظور یادگیری مهارت های بازگرداندن عشق از دست رفته و همچنین رسیدن به ازدواج است و اگر متاهل هستیم بازگرداندن همسر به قصد پایداری همیشگی رابطه (نه روابط کوتاه مدت و تفریحی).

اگر همچنان رابطه شما تمام نشده است و در شرایط پس از جدایی قرار ندارید اما طرف مقابل رابطه اش با شما سرد شده است و دیگر به شما توجه نمی کند به شما توصیه می کنم نگاه کنید به مقاله قبلی من با نام چگونه رابطه سرد شده را گرم کنیم).چگونه دختری که قهر کرده را برگردانیم

این مقاله در گذشته ۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته نام داشت که در آخرین و جدید ترین به روز رسانی در سال ۱۳۹۹ که بر اساس آخرین تکنیک ها و پژوهش های من – شاهین زند – نوشته شده است به ۴ حرکت آسان برای برگرداندن عشق از دست رفته و شروع دوباره رابطه تغییر یافت که مهارت مهارت های از راه دور برای بهبود رابطه نیز به آن اضافه شده است.

گاهی اوقات به یک فرصت دیگر برای شروع دوباره رابطه تمام شده نیاز داریم. 

اولین تجربه ای که پس از جدایی احساس می کنیم یک خلا دردناک است که گویی زندگی را برای مان بی معنا می کند. به همین دلیل در اعماق قلب خود احساس می کنیم اگر فقط یک شانس دیگر داشتیم می توانستیم همه چیز را  رو به راه کنیم؛ در نتیجه به خود می گوییم هر طور شده باید راهی برای شروع دوباره رابطه تمام شده خود پیدا کنم.

گاهی اوقات نیاز داریم برای یک بار دیگر هم که شده برای شروع دوباره رابطه پس از جدایی خود تلاش کنیم تا شاید مرور خاطرات قدیمی در تنهایی تاریک اتاق به مرور نوستالژی عاشقانه ای در کنار عشق مان تبدیل شود که اکنون همسر ماست.

به هر حال چیزی که بیش از همه ذهن را در این شرایط درگیر می کند این است که آیا احتمال بازگشت به رابطه وجود دارد و یا واقعا باید همه این خاطرات را فراموش کنیم!! اصلا مگر می شود فراموش کرد …

به همین دلیل در این مطلب می خواهیم در مورد مهارت های بازگشت به رابطه پس از جدایی بر اساس روانشناسی عشق و دیگر منابع روانشناختی صحبت کنیم که به صورت مرحله به مرحله و بر اساس یک برنامه جامع و مشخص به ما کمک می کند رابطه از دست رفته خود را دوباره شروع کنیم.

البته باید تاکید کنم حفظ رابطه از بازگرداندن عشق به رابطه تمام شده پس از جدایی مهم تر است زیرا بازگشتی که به جدایی مجدد ختم شود شما را در چرخه بازگشت و جدایی می اندازد که از ” جدایی همیشگی” بدتر است ( نگاه کنید به چرا بازگشت به رابطه ساده است اما کافی نیست).

به هر حال نتیجه ای که سخن بالا می گیریم این است که بازگشت به رابطه تمام شده بسیاری ساده تر از آنی است که تصورش را بکنید هرچند شروع یک رابطه جدید با فردی جدید از آن هم ساده تر است اما گاهی تلاش برای حفظ یک رابطه عاشقانه که سرشار از خاطرات شاد و زیباست ارزشش را دارد ( نگاه کنید به چگونه طرف مقابل برای شروع دوباره رابطه پیش قدم شود).

به زبان ساده همه کاری که باید انجام دهیم به دو دسته تقسیم می شود:

حرکت اول: کارهایی که بعد از کات کردن نباید انجام داد – پرهیز از اشتباهات بعد از جدایی

حرکات بعدی: کارهایی که بعد از اتمام رابطه باید انجام داد از جمله تکنیک های جذب غیر مستقیم ( نگاه کنید به اشتباهات و اقدامات صحیح بعد از جدایی – بعد از کات کردن چه باید کرد)

قبل از اینکه در مورد ۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق و شروع دوباره رابطه تمام شده سخن بگوییم اجازه دهید اشاره کنیم که منابع این مهارت ها و تکنیک ها بر اساس برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه، هیپنوتیزم، زبان بدن، روانشناسی اجتماعی، روانشناسی عشق، فرهنگ شناسی ایرانی، عصب شناسی و شخصیت شناسی و ان ال پی (NLP) عشق یا برنامه ریزی عصبی کلامی است.

بر اساس همین تکنیک های nlp عشق یا برنامه ریزی عصبی کلامی است که که می آموزیم چه کارهایی بعد از کات کردن نباید انجام دهیم ( مثلا اصرار به ادامه رابطه) و یا مدت زمان ممنوعیت تماس چقدر است ( نگاه کنید به واقعیت در مورد تکنیک های nlp برای برگرداندن عشق)

برنامه ریزی عصبی کلامی / neuro-linguistic programming  فقط یکی از ده هاه تکنیک و منبعی است که در طراحی تکنیک های نوین بینش و کتاب های من – شاهین زند – استفاده شده است. اما از آنجایی که اطلاعات کمی درمورد این رویکرد وجود دارد، در ادامه کمی در مورد آن صحبت خواهیم کرد و سپس به سراغ مراحل شروع دوباره رابطه پس از جدایی خواهیم رفت.

NLP یا برنامه ریزی عصبی کلامی یعنی بدست آوردن قدرت و کنترل ضمیر ناخودآگاه خود یا دیگران. به زبان ساده nlp به ۳ شکل به شما کمک می کند

nlp یا برنامه ریزی عصبی کلامی در واقع به معنای ارتباط بین نشانه ها و و نورون های مغز است. همه درک ما، احساسات ما و اقدامات مان تحت تاثیر ارتباطی است که بین نشانه های بیرونی و نورون های درونی ذهن شکل می گیرد ( برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به تکنیک ها و مفاهیم برنامه ریزی عصبی کلامی).

۱ – چگونه nlp  دانش را به مهارت تبدیل می کند

برای بسیاری از شما پیش آمده است که کاری انجام دهید که می دانید اشتباه است ( مثلا پرخاشگری یا عصبانیت). در این شرایط مهم نیست چقدر با خود تکرار کنید و یا نسبت به مضرات پرخاشگری آشنا باشید، همچنان این رفتار ناخوشایند را انجام می دهید. یا ممکن است بسیاری از دانسته های رفتاری دیگر خود را در زمان مناسب به یاد نیاورید.

به همین دلیل است که من از تکنیک های nlp در آموزش های خود استفاده می کنیم و نام آن را آموزش مطالعه محور گذاشته ام زیرا نه تنها دانش روابط عاطفی را به شما می آموزد برای مثال دانش بازگشت به رابطه بلکه این دانش را در ناخودآگاه شما برنامه ریزی می کند.

وقتی دانش مورد نظر در ضمیر ناخودآگاه برنامه ریزی شود دیگر نیاز نیست به آن بیندیشید یا آن را به خاطر داشته باشید، این تکنیک ها خود به خود در رفتار و اقدامات شما نمایان خواهد شد و آن ها را اجرا خواهید کرد.

۲ – چگونه nlp به ما در نفوذ به احساسات دیگران کمک می کند

همان چیزی که من را عاشق می کند نمی تواند شما را نیز عاشق کند. انسان ها با توجه به گذشته و تجربیاتی که داشته اند ویژگی ها و نیازهای متفاوتی در سطح ناخودآگاه دارند و در نتیجه نمی شود یک قانون برای عاشق کردن همه افراد ایجاد کرد ( نگاه کنید به عشق و نیازهای ضمیر ناخودآگاه)..

بسیاری از کارهایی که بعد از اتمام رابطه باید انجام داد و همچنین کارهایی که بعد از کات کردن نباید انجام داد با هدف ایجاد احساس مثبت و مورد نظر در شخص مقابل جهت بازگشت به رابطه پس از جدایی است.

۳ – چگونه nlp به ما در رسیدن به هر هدفی کمک می کند

مهمترین و شگفت انگیز ترین قدرت nlp در فعال کردن نیروی هدایت پنهان در ضمیر ناخودآگاه است. ضمیر ناخودآگاه شما یک نیروی هدایت پنهان است که اگر به درستی از تکنیک های فرمان به ضمیر ناخودآگاه استفاده کنید هم شما را به سوی اهداف تان هدایت می کند و هم عامل اصلی ایجاد احساس عشق در دیگران است.

این ویژگی nlp همان چیزی است که به ما در جذب شخص مورد نظر با استفاده از شیوه های ارتباطی غیر مستقیم و بر اساس روانشناسی جذب کمک خواهد کرد ( برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به یا قانون جذب عشق از دست رفته بر اساس روانشناسی جذب).

در واقع بر خلاف باور عامیانه مدت زمان ممنوعیت تماس بعد از جدای برای این نیست که فقط ارتباط را قطع کرده باشیم بلکه برای این است که از شیوه های ارتباطی غیر مستقیم نیز استفاده کنیم. به هر حال قبل از هر چیز باید با اشتباهات بعد از جدایی و کارهایی که بعد از کارت کردن نباید انجام داد اشنا باشیم – در ادامه همین مقاله این موارد را نیز توضیح خواهیم داد.

اگرچه احتمال بازگشت به رابطه در روابط مختلف می تواند کمتر یا بیشتر باشد اما در هر صورت این ۴ حرکت به صورت قابل توجهی به شما در بازگشت به رابطه پس از جدایی کمک خواهد کرد ( نگاه کنید به برگرداندن مرد به رابطه – چه مردانی به رابطه برمی گردند).

با این ۴ حرکت ساده برای بازگرداندن عشق از دست رفته یاد می گیرید چگونه با شیوه های ارتباط مستقیم و غیر مستقیم در طرف مقابپل نسبت به خود احساسات مثبت ایجاد کنید. همچنین در مورد مدت زمان ممنوعیت تماس بعد از جدایی یاد خواهید گرفت، کارهایی که بعد از اتمام رابطه باید انجام داد و کارهایی که بعد از کات کردن نباید انجام داد را می آموزید و همچنین از اشتباهات بعد از جدایی پرهیز خواهید کرد.

مهمترین منابع بکار رفته در این ۴ حرکت آسان، تکنیک های NLP برای برگرداندن عشق و کتاب بازگشت به عشق و ازدواج نوشته شاهین زند است.

حرکت اول برای اینکه بفهمیم چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم شناخت اشتباهات بعد از جدایی است که انسان ها معمولا پس از جدایی و طلاق مرتکب می شوند؛ همان اشتباهاتی که بعد از کات کردن باعث ارسال سیگنال منفی می شود.

پس می توان گفت کارهایی که بعد از اتمام رابطه باید انجام داد اول از همه شامل پرهیز از اشتباهات بعد از جدایی است.

اشتباهاتی که در ادامه در مورد آن صحبت خواهیم کرد، اشتباهاتی است که پس اتمام رابطه بسیاری افراد به صورت ناخودآگاه مرتکب می شوند زیرا ناخودآگاه به آنها می گوید این بهترین کار برای بازگشت به رابطه شکست خورده است.

اما با اینکار نه تنها باعث ارسال سیگنال های منفی / احساسات منفی به طرف مقابل می شود بلکه موجب می شود احساس شکست در رابطه و ترد شدن پیدا کنید. به عبارت دیگر این اشتباهات وضعیت روحی شما را بیشتر نابسامان می کند.

به همین دلیل است که در ابتدا گفتیم برای اجرای هر تکنیکی مرتبط با احساسات و رفتار باید از طریق برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه آن را حل کرد زیرا ریشه اکثر اقدامات، احساسات و رفتارات ما ضمیر ناخودآگاه است. در مورد اشتباهات نیز برای حل ریشه ای آن باید باور های غلط مرتبط با آن را پیدا کرد و آن ها را از ریشه قطع کرد ( نگاه کنید به ۱۱ باور غلط که بعد از کات کردن باعث اشتباهات بیشتر می شود).چگونه دختری که قهر کرده را برگردانیم

 

تجربیات گذشته، دوران کودکی، امیال، آرزوها و ترس ها، چیزی را در ذهن ما ایجاد می کنند که ضمیر ناخودآگاه نام دارد. ضمیر ناخودآگاه به صورت پنهان مسئول ۹۰ درصد از اقدامات و رفتارهای ما است.

پس از اینکه یک رابطه عاشقانه تمام می شود ضمیر ناخودآگاه شما همچنان به دنبال نشانه هایی از وجود احساس عاشقانه در عشق از دست رفته است. به این منظور دچار سوء گیری شناختی می شود. سوء گیری شناختی به معنی پذیرش بخشی از واقعیت است که مطابق با امیال ذهن ما باشد.

در این موقعیت ضمیر ناخودآگاه، تمایل به برگرداندن مرد یا زن مورد علاقه دارد و پذیرش این امیال ضمیر ناخودآگاه نیز باعث می شود دوست داشته باشید هر نشانه ای را که بیانگر احساس وی است بپذیرید حتی اگر به ضرر خودتان باشد. در نتیجه بهانه هایی که از سوی معشوق عنوان می شود را بی چون و چرا می پذیرید و حتی ممکن است گاهی خود را مسبب پایان رابطه عاشقانه تصور کنید.

این بهانه ها گاهی در مورد وضعیت اقتصادی است، گاهی در مورد مشکلات درونی و گاهی هم مخالفت خانواده ها. به هر حال بهانه های بسیاری در این موقعیت ممکن است عنوان شود و شما نیز ناخودآگاه آن ها را بپذیرید. باید بدانید بهانه ها یا دلایلی که به ظاهر باعث جدایی شما شده اند، ریشه اصلی سرد شدن عشق در طرف مقابل نیستند.

برای پیدا کردن دلیل از دست رفتن عشق تان نباید به دنبال دلایل خودآگاه باشید بلکه باید دلایل ناخودآگاه را پیدا کنید. به یاد داشته باشید عشق از طریق خودآگاه و منطق شکل نمی گیرد بلکه ناخودآگاه ایجاد می شود.

پذیرش این بهانه های ناسازگار با واقعیت که یکی از اشتباهات بعد از جدایی است می تواند موجب اشتباهات بعدی شود که در ادامه بیشتر در مورد آن صحبت خواهم کرد.

به یاد داشته باشید اشتباهات بعد از جدایی می توانند شما را به یک برند تبدیل کنند اما نه یک برند مثبت بلکه برندی که وقتی اسمش یا یادش به خاطر می آید همراه با احساسات ناخوشایند و منفی است.

از دیگر اشتباهات بعد از جدایی که منجر به شکست شما در بازگشت به رابطه پس از جدایی می شود و معمولا افراد پس از جدایی و قطع ارتباط انجام می دهند انتخاب عکس های معذرت خواهی، متن برای برگرداندن عشق یا ارسال صدها پیام و اس ام اس است برای اینکه اعتراف کنند اشتباه خود را پذیرفته اند ( به دلیل بهانه پذیری ناسازگار) و یا اشتباه خود را توجیه کنند.

اما در واقع با اینکار فقط باعث ارسال بیشتر سیگنال های منفی می شوند زیرا این عمل مستقیما احساسات منفی را هدف می گیرد و افزایش می دهد. هرگونه اشتباه، اشاره به اشتباه، پذیرش اشتباه و توجیه آن نیز فقط بیشتر اشتباه و حس منفی مرتبط با آن را در یادها ایجاد می کند.

اگر به دنبال یک شروع تازه برای رابطه قبلی خود هستید باید بدانید بعضی افراد تصور می کنند یک راه درمانی سریع وجود دارد که هر مشکلی را می تواند به سادگی حل کند و آن هم دلجویی و معذرت خواهی از عشق است. اما این تصور یک تصور احساسی است و از سیگنال های منفی و غریزه شما نشات گرفته است.

البته روش صحیحی برای عذر خواهی کردن وجود دارد که می توان از آن حتی وقتی هیچ اشتباهی مرتکب نشده اید استفاده کنید که در همین مراحل به آن اشاره می شود.

یکی دیگر از کارهایی که بعد از کات کردن نباید انجام داد و باعث می شود موفق به بازگرداندن عشق از دست رفته نشویم تکدی گری احساسی است. تکدی گری احساسی یعنی اصرار به ادامه رابطه؛ یعنی برای حفظ رابطه شروع به خواهش و التماس کنیم. این اشتباه یکی از رایج ترین اشتباهاتی است که بسیاری آن را بهترین راه برای برگرداندن عشق می دانند.

اگر بخواهیم بفهمیم چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم باید بدانیم اصرار به ادامه رابطه یکی از بزرگترین اشتباهات بعد از جدایی است و یکی از کارهایی است که بعد از کات کردن نباید انجام داد.

به یاد داشته باشید اگر فردی تصمیم بگیرد از شما جدا شود، التماس کردن هرگز تصمیم او را تغییر نخواهد داد. خواهش و تمنا کردن باعث می شود به نظر فردی نیازمند و ضعیف بیایید؛ رفتاری که اصلا جذابیت ندارد.

واقعا فکر می کنید معشوق تان از شما جدا شده است تا برای بازگرداندنش التماس کنید؟ هیچ فردی دوست ندارد با یک فرد نیازمند و ضعیف در رابطه باشد. حتی اگر التماس کردن نتیجه بدهد، رابطه ی شما تبدیل به یک رابطه ی ارباب، برده ای می شود.

حتی اگر اصرار های مداوم به ادامه رابطه باعث بازگرداندن عشق شود، مجدد آن رابطه با شکست مواجه خواهد شد زیرا احساسات منفی در ضمیر ناخودآگاه نه تنها از بین نرفته است بلکه بیشتر شده است.

از اشتباهات بسیاری رایج بعد از جدایی رابطه ی ارباب/ برده است. این رابطه دقیقا پس از التماس کردن و اصرار به ادامه رابطه شکل می گیرد و مجدد باعث ارسال سیگنال های منفی و در نتیجه شکست در بازگشت به رابطه پس از جدایی می شود.

در واقع این نوع از رابطه وقتی شکل می گیرد که بی چون و چرا هر چیزی که از طرف مقابل خود می شنوید را می پذیرید و ارزش خود را زیر پا می گذارید.

در این شرایط ممکن است بدون در نظر گرفتن خودتان هر چیزی را که عشق قبلی به آن اشاره می کند بپذیرید. باز هم تاکید می کنم اجازه ندهید غرورتان را پایمال کند.

ارزش خود را، خوشحالی خود را، رویاها و همه ی زندگی خود را زیر پا می گذارید تا وقتی بتوانید رابطه از دست رفته خود را دوباره بازگردانید با این خیال که رابطه ی خود را بهبود داده اید. گاهی اوقات بعضی این رفتار ها را به این امید انجام می دهند که شاید در آینده بتوانند مجدد با عشق سابق خود رابطه خوبی برقرار کنند.

اما یکی از عوارض این نوع رفتار این است که عشق سابق شما با خود می گوید ” خب اگر انقدر برای بودن با من مشتاق هستی پس باید به هر چیزی که می خواهم عمل کنی”.

در بسیاری موارد، اگر به رابطه ی ارباب/ برده ای تن بدهید، عشق از دست رفته تان که سابق با او در ارتباط بودید فقط به این خاطر شما را نزدیک خود نگاه می دارد که نیاز های عاطفی و جنسی خود را برطرف کند اما هرگز به شما متعهد نخواهد شد.

می دانید چه اتفاقی برای عشق شما در چنین رابطه ی می افتد؟ عشقی که قصد دارید دوباره رابطه خود را با او بسازید برای همیشه از دست خواهد رفت. اگر می خواهید در فرایند بازگشت به رابطه پس از جدایی موفق شوید از شما خواهش می کنم رابطه ی خود را تبدیل به یک رابطه ی ارباب/ برده ای نکنید.

وقتی با فردی وارد رابطه عاطفی می شوید و ناگهان پیامی محبت آمیز از او دریافت می کنید، ضمیر  ناخودآگاه شروع به ترشح هورمون اکسیتاسین / Oxytocin  یا هورمون عشق می کند.

این هورمون باعث ایجاد احساسی هیجان انگیز و سرشار از شوق در هر فردی می شود و وقتی به مرور دریافت احساس عشق از طریق ارتباط آنلاین در ذهنش تکرار شد، ضمیر ناخودآگاه وی به ارتباط آنلاین اعتیاد پیدا می کند. این رویداد بیشتر برای افرادی رخ می دهد که هوش هیجانی ضعیفی داشته دارند.

اکنون تصور کنید چه اتفاقی می افتد وقتی دیگر منبع ترشح این هورمون یعنی دریافت پیام وجود نداشته باشد؟

به صورت ناخودآگاه، اولین کاری که می کنید این است که به سمت منبع ترشح این هورمون یعنی تلفن همراه خود می روید و با ارسال پیام به هر شکلی تلاش می کنید تا با دریافت پیامی از وی مجدد آن احساس را در ذهن خود بیدار کنید.

این رویداد برای افرادی که قبل از جدایی از عشق خود ارتباط تلفنی یا پیامی بیشتری داشته اند رخ می دهد. در این شرایط حتی قرص استومینوفن کدوئین هم نمی تواند جلوی آخرین تماس نصف شب شما را بگیرد.

وجود تکنولوژی های یپشرفته از جمله شبکات اجتماعی و ارتباط های آنلاین مثل تلگرام یا واتس آپ نیز باعث می شوند چنین اعتیادهایی گسترش پیدا کند و هنگام قطع ارتباط به عنوان تنها منبع شروع دوباره رابطه تمام شده در نظر گرفته شود.

این تکنولوژی های ساده که امکان ارسال مداوم پیام را فراهم می کند باعث ایجاد یکی از بزرگترین اشتباهات بعد از جدایی می شود و از جمله کارهایی است که بعد از کات کردن به هیچ وجه نباید انجام داد.

فقط یک لحظه تصور کنید نمی خواهید با فردی صحبت کنید و آن فرد هر ۵ دقیقه یک بار برای شما پیام ارسال می کند. صندوق ورودی پیام های شما مملو می شود از صدها پیام از آن فرد، حتی با وجود اینکه به هیچ کدام از آن پیام ها پاسخ نداده اید.

سپس نصف شب همان فرد با شما تماس می گیرد و شروع می کند به گفتن حرف های آزار دهنده و بی معنی. چه حسی در مورد آن فرد پیدا می کنید؟ آیا می پذیرید مجدد یک رابطه ی عاطفی با آن شخص برقرار کنید؟

ارسال پیام به عشق سابق تان و تماس با وی فقط باعث می شود جذابیت شما کاهش پیدا کند. اگر می خواهید رابطه ی قبلی خود را ترمیم کنید و در شروع دوباره این رابطه تمام شده  به نتیجه برسید باید اجازه دهید فرد مورد نظرتان کمی با خود تنها باشد.

همچنین نیاز دارید به خودتان این فرصت را بدهید تا کمی از رابطه ی از دست رفته ی خود دور باشید. به یاد داشته باشید تماس گرفتن ممتد و ارسال پیام های پی در پی هیچگاه به هیچ فردی کمک نخواهد نکرد.

دریافت پیام های عاشقانه به دلیل تحریک هورمون عشق می تواند به مرور زمان باعث ایجاد ارتباط مثبت بین دریافت پیام و عشق از دست رفته شود. در نتیجه ضمیر ناخودآگاه پس از جدایی به شدت احساس نیاز به دریافت پیام پیدا می کند.

اثبات تاکیدی عشق به معنای اصرار برای اثبات عشق خود به دیگری است و نوعی اصرار به ادامه رابطه پس از جدایی محسوب می شود. اما برای موفقیت در بازگشت به رابطه پس از جدایی باید بدانید عشق را با اصرار و تاکید نمی توان ایجاد کرذ. همانطور که بارها گفته ام، منشا عشق، ضمیر ناخودآگاه است نه خودآگاه. در نتیجه تلاش و تاکید برای اثبات عشق نتیجه مثبتی به همراه نخواهد داشت.

پس فرق نمی کند چقدر اصرار به ادامه رابطه و عشق خود کنید، مدرک بیاورید یا قسم بخورید که عاشقِ رابطه خود با او هستید، به هر حال اینکار به بازگشت عشق پس از جدایی کمک نمی کند.

حتی اگر عشق سابقتان شما را مدام متهم می کند عاشقش نیستید بدانید این یک جنگ روانی است و دلیل واقعی جدایی وی از شما آن اتهامات نیست. چرا که بارها دیده ایم حتی افرادی که به شریک عاطفی خود واقعا آسیب می رسانند، همچنان با عشق طرف مقابل موجه می شوند.

منظورم این است که اگر کسی از ناخودآگاه عاشق شود، دیگر مهم نیست خودآگاه با چه رویداد یا آسیبی مواجه شود، در هر صورت عاشق شما باقی می ماند. اما برعکس اگر خودآگاه با محبت، حمایت و حتی منافع مالی هم رو به رو باشد اگر از ناخودآگاه عاشق نباشد، آن رابطه پایدار نخواهد بود.

در هر صورت باید به یاد داشته باشید نیازی به اثبات تاکیدی عشق نیست زیرا عشق از دست رفته تان می داند چقدر عاشقش هستید. او می داند چقدر به وی اهمیت می دهید، چقدر می خواهید خوشبخت شود، چقدر باعث خوشبختی و خوشحالی شما می باشد و اینکه می تواند شما را کامل کند.

او نیز با شما در ارتباط بوده است و احتمالا برای شما اهمیت قائل است. اما همانطور که گفتم دلیل جدایی شما خودآگاه نیست که خودآگاه بیان شود بلکه ناخودآگاه است و معمولا افراد خود از آن آگاه نیستند.

عشق سابق شما به یک مدرک برای اثبات عشق نیاز ندارد. چنین اقداماتی تنها باعث می شود وی در مقابل شما گارد بگیرد. اینکار همچنین می تواند باعث شود بلاک شوید. (اگر قبلا بلاک شده اید نگاه کنید به معنی بلاک شدن از طرف عشق).

دلیل واقعی جدایی عشق سابق از شما انباشتگی احساسات منفی در سطح ناخودآگاه است.  هر زمان که عشق بی انتهای خود را ابراز می کنید، فقط باعث می شوید احساسات منفی که در وی وجود دارد بیشتر در ذهنش تداعی شود و در نتیجه احتما بازگشت دوباره رابطه بعد از جدایی کاهش یابد.

با یادآوری خود وقتی در شرایط پس از جدایی هستید باعث می شوید در ضمیر ناخودآگاه عشق سابق تان، بیشتر مرتبط با احساس منفی شوید.

بازهم تاکید می کنم اگر می خواهید واقعا در بازگرداندن عشق به رابطه مواجه شوید و پس از جدایی مجدد همه چیز را مثل سابق کنید باید تفاوت بین ضمیر خودآگاه و ناخودآگاه را بشناسید.

حتی یک بچه ی کوچک نیز بسیاری اوقات نمی تواند با تعامل دلسوزانه با ایجاد احساس دلسوزی به چیزی که می خواهد برسد پس آیا فکر می کنید شما می توانید با تعاملی دلسوزانه در شروع دوباره رابطه تمام شده موفق شوید؟

پس در صورتی که “اگر” های زیر شامل موقعیت کنونی شما است باید همین الان دست نگه دارید:

پس برای بازگرداندن دوباره عشق به رابطه باید به این نکته توجه داشته باشید ایجاد ارتباط مجدد با عشق سابق تان به دلیل اینکه احساس تنهایی می کنید اصلا فکر خوبی نیست و باعث ترمیم رابطه شما نمی شود ( نگاه کنید به زمان مناسب برای بازگشت به رابطه پس از جدایی).

چیزی که اکنون تجربه می کنید یکی از عوارض جدایی است. باید بدانید همه چنین احساسی پیدا می کنند و این احساس قرار نیست برای همیشه ادامه پیدا کند.

همچنین بدانید تعامل دلسوزانه فقط باعث می شود در ضمیر ناخودآگاه عشق قبلی خود احساسات منفی ایجاد کنید و بیشتر از قبل خود را مرتبط با احساسات منفی کنید.

تعامل دلسوزانه یکی از اشتباهات بعد از جدایی است زیرا هیچ فردی نمی خواهد با یک شخص غمگین زندگی کند. اگر می خواهید در شروع دوباره رابطه تمام شده خود پیروز شوید باید بدانید غمگین بودن و ایجاد احساس گناه و تعامل دلسوزانه هرگز راهکار مناسبی برای شما نیست.

البته عذر خواهی کردن یا استفاده از متن برای برگرداندن عشق در زمان مناسب و در موقعیت مناسب وقتی شرایط بازگرداندن رابطه بعد از قهر است و نه بازگرداندن رابطه بعد از جدایی می تواند فکر خوبی باشد ( نگاه کنید به جملات برگشتن عشق)

جدایی رویداد بسیار ناگواری است به خصوص وقتی شما همچنان نسبت به رابطه خود پس از جدایی حساس هستید و همیشه ذهن تان درگیر این است که آیا او نیز دلش برایم تنگ می شود یا خیر. بدتر از همه وقتی است که متوجه شوید نه تنها نتوانسته اید در ساختن دوباره رابطه موفق شوید بلکه وی با فرد دیگری وارد رابطه عاشقانه شده است.

در چنین شرایطی احساس می کنید از آن شخص مشت محکمی خورده اید و کاملا احساس شکست و سرخوردگی می کنید. هیچ چیز نمی تواند شما را برای چنین رخدادی آماده کند. اما اگر با چنین شرایطی رو به رو شده و متوجه شدید عشق تان، نامزدتان یا فردی که قصد ازدواج با او را داشته اید با فرد دیگری آشنا شده است به هیچ وجه نگران نباشید.

واقعیت این است که اگر عشق قبلی تان خیلی زود پس از جدایی با فرد دیگری وارد رابطه شود به طور قطع آن رابطه یک رابطه ی واکنشی است و رابطه ی واکنشی به ندرت طولانی مدت خواهد بود.

یک رابطه ی واکنشی در واقع به این معنا است که پس از جدایی، عشق سابق شما یک حفره ی بزرگ در زندگی خود احساس می کند که برای جبران و پر کردن آن مجبور به شروع یک رابطه با فرد دیگری می شود.

در واقع شریک سابق شما نیز در پی بازگشت به رابطه شکست خورده ی خود می باشد اما روش دیگری برای بازگرداندن عشق در زندگی خود تعیین کرده است و آن شروع یک رابطه جدید است.

در بسیاری از موارد، چنین روابطی ممکن است پس از جدایی برای پر کردن خلا ناشی از شکست خیلی زود شکل بگیرند و خیلی زود نیز جدی شوند. اما اصلا جای نگرانی نیست؛ هر چه یک رابطه سریع تر شکل بگیرد، سریع تر نیز به شکست منجر خواهد شد و به پایان خواهید رسید.

آگاهی از این موضوع و توانایی شما در مدیریت وضعیت خلقی و روحی خود امری حیاتی در شروع دوباره رابطه تمام شده پس از جدایی خواهد بود.

اشتباهات رایج پس از جدایی مهمترین دلیلی است که جلوی بازگشت به رابطه را خواهد گرفت. با پرهیز از این اشتباهات و انجام اقدامات لازم که باید پس از جدایی انجام دهید احتمال بازگشت به رابطه را ده برابر افزایش خواهید داد.

تقریبا در بیشتر روابط واکنشی، فرد مورد نظر خیلی زود متوجه می شود که رابطه ی جدید واقعا مناسب او نیست و خیلی زود به آن رابطه پایان می دهد – البته اقدامات شما در این وضعیت می تواند به جدی شدن یا زودتر پایان گرفتن آن کمک کند.

پس اگر به دنبال پاسخ به این پرسش هستیم که چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم باید بدانیم اگر عشق سابق مان با فرد جدیدی آشنا شده است و یا در حالی که همسرماست با فرد دیگری ارتباط برقرار می کند، وحشت زده نشویم.

این فقط یک رابطه ی واکنشی است و به زودی به پایان می رسد. البته راهکار ها و وظایف بیشتری برای شما وجود دارد که باید حتما آنها را انجام دهید. این وظایف برای ترمیم رابطه شکست خورده را در حرکت های بعدی توضیح خواهیم داد.

صحیح نیست برای برگرداندن مرد یا زن مورد علاقه تان سعی کنید با متقاعد کردن وی به اینکه عشق جدیدش مناسب نیست پیش بروید.

با اینکار فقط باعث می شوید وی بیشتر به سمت آن شخص کشیده شود و از شما فاصله بگیرد (به فردی بگویید این دکمه را فشار نده و سپس متوجه می شوید که اشتیاق وی برای فشار دادن آن دکمه بیشتر خواهد شد).

در چنین شرایطی عشق سابق شما ممکن است برای اثبات این موضوع که شما اشتباه می کنید همه ی تلاش خود را به کار گیرد تا رابطه ی طولانی مدت و موفق تری داشته باشد.

اگر در چنین شرایطی قرار دارید، بهترین کار برای شروع دوباره رابطه تمام شده این است که خونسرد باشید. در مورد رابطه ی جدیدی که ایجاد شده است نظر ندهید و اجازه دهید فرایند طبیعی خود را طی کند.

فقط سعی کنید خونسردی خود را حفظ کنید تا وارد حرکات بعدی برگرداندن عشق و شروع دوباره رابطه ی خود شوید و بتوانید رابطه ی خود را پس از جدایی از سر بگیرید. به یاد داشته باشید این رویداد اگر به درستی حرکات بعدی برگرداندن عشق به رابطه را انجام دهید می تواند صد در صد به نفع شما باشد.

البته باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که بسیاری وقت ها ارتباط عشقی همسر یا فرد مورد نظر ما با فرد دیگری برگرفته از یک شک است و هیچ دلیل مستندی برای اثبات آن موجود نیست. در این شرایط بهتر است قبل از اینکه در مورد وی قضاوت کنید از این موضوع مطمئن شوید (نگاه کنید به شک به همسر).

نباید از وجود یک رابطه واکنشی وحشت کرد بلکه در این شرایط باید بسیار زیرکانه و هوشمندانه برخورد کنید.

خودتان را سرزنش نکنید. همه ی این رفتار ها پس از جدایی از رابطه عاشقانه کاملا طبیعی است. تکلیف مهم این است که بفهمید این رفتارها اشتباه می باشند و مجدد آن ها را تکرار نکنید.

اگر در مورد بازگرداندن بازگشت به رابطه پس از جدایی خود مصمم هستید باید بدانید  التماس کردن، برده شدن، یادآوری و اصرارهای غیر ضروری به ادامه رابطه، ایجاد احساس دلسوزی، ترس و وحشت و خراب کردن رابطه عشق تان جزء مهارت های شما برای ترمیم رابطه شکست خوردتان نیست.

البته رابطه ی عاطفی و عاشقانه ی شما می تواند نجات پیدا کند ولی فقط در صورتی که از مرتکب شدن به چنین اشتباهاتی پرهیز کنید. بهترین کاری که می توانید برای جبران این خسارات انجام دهید وارد شدن به فرایند چهار مرحله ای برگرداندن عشق و شروع دوباره رابطه پس از جدایی است که با در نظرگرفتن مقدمه می توان آن را ۵ مرحله ای نیز نامید.

در این ویدیوی آموزشی نیز من –  شاهین زند – توضیح داده ام چگونه با یک تکنیک ساده می شود در لحظه ای که قرار است رابطه تمام شود، از جدایی جلوگیری کرد. آدرس پیج شاهین زند در اینستاگرام: shahinzand18@

اکنون که با اشتباهات بعد از جدایی آشنا شدیم و فهمیدیم چه کارهایی بعد از کات کردن نباید انجام داد، باید شروع کنیم به یادگیری کارهایی که بعد از اتمام رابطه باید انجام داد. حرکت دوم تنظیم میزان ارتباط، قطع ارتباط یا کنترل ارتباط بر اساس شرایط رابطه است. در بعضی روابط ممکن است به ممنوعیت تماس نیاز باشد.

اما باید دقت کرد هرگونه حرکت اشتباه در این مرحله بسیار حساس از رابطه می تواند همه فرصت شما را از بین ببرد. متاسفانه سایت ها و مقالات بسیاری را مشاهده می کنید که بدون تخصص و حتی دانش کافی اقدام به کپی و تحریف مطالب سایت نوین بینش کرده اند.

با کمی جست و جو در مورد تعداد مقالات نوین بینش و بررسی مجوز های ثبت آثار ادبی شاهین زند متوجه خواهید شد منبع اصلی آموزش های مرتبط با روانشناسی عشق و بازگشت به رابطه کدام سایت است.

به دلیل عدم آشنایی با این مهارت ها بسیاری از وبسایت ها همه حرکات بازگشت به عشق و ازدواج را خلاصه در تعیین مدت زمان ممنوعیت تماس بعد از جدایی کرده اند که به تنهایی هیچ تاثیری ندارد.

به یاد داشته باشید نمی توان یک قانون کلی برای مدت زمان ممنوعیت تماس بعد از جدایی یا هر یک از تکنیک ها و مهارت های بازگشت به رابطه پس از جدایی تعیین کرد زیرا همانطور که پیشتر گفتیم افراد، روابط و شرایط متفاوت است و ممکن است بعضی به چند روز و بعضی بیش از ۱ ماه قطع ارتباط نیاز داشته باشند.

در بعضی شرایط نیاز است همه ارتباط ها به صورت صد در صد و قطعی قطع شود و حتی اگر پیامی دریافت شد نیز پاسخی ارسال نشود و فقط از روش های ارتباط غیر مستقیم برای جذب شخص مورد نظر استفاده کرد و در بعضی موارد نیاز است فقط رابطه از سوی شما قطع شود و اگر طرف مقابل پیامی ارسال کرد با رعایت قوانین ارتباط از راه دور پاسخ وی را ارسال کرد.

گاهی نیز ارتباط همچنان ادامه دارد و شما ممکن است تنها به دنبال این باشید که چگونه یک رابطه سرد را گرم کنید که در این شرایط بیشتر تکنیک ها از را نزدیک و کلامی یا پیامی خواهد بود.

هرچند طی یادگیری ۴ مرحله برای بازگشت به عشق و ازدواج همه موقعیت ها و راهکارهای مرتبط توضیح داده می شود اما همانطور که قبلا اشاره کردیم برای اجرای این مهارت باید آن ها را در سطح ضمیر ناخودآگاه برنامه ریزی کرده و همچنین در صورت نیاز تغییراتی در بعضی تکنیک ها بسته به نوع رابطه ایجاد کنیم که نیازمند پشتیبانی تخصصی یک تیم با تجربه است.

مجدد تاکید می کنم مدت زمان ممنوعیت تماس بعد از جدایی به تنهایی برای شروع دوباره رابطه تمام شده کافی نیست و بسیاری از تکنیک های بازگشت به رابطه را باید از راه دور و به صورت غیر مستقیم انجام دهید.

اکنون سولی که ایجاد می شود این است که غیر از قطع ارتباط احتمالی و یا کنترل میزان ارتباط چه کارهای دیگری باید انجام داد؟ با ما همراه باشید زیرا تکنیک های اصلی هنوز توضیح داده نشده است.

همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم جذب شخص مورد نظر با استفاده از شیوه های ارتباطی غیر مستقیم یا قانون جذب عشق از راه دور تنها با فعال کردن نیروی هدایت پنهان در ضمیر ناخودآگاه امکان پذیر است که بر اساس تکنیک های شاهین زند و برگرفته از nlp است اما ابتدا باید از اشتباهاتی که ذکر شد پرهیز کنید.

سپس با اجرای این تکنیک ضمیر ناخودآگاه، شما را به صورتی هدایت می کند که بدون هیچ ارتباطی، در بازگشت به رابطه پس از جدایی موفق شوید؛ آن هم به صورتی که عشق سابق تان متوجه نشود تلاشی از سوی شما برای بازگشت به رابطه پس از جدایی صورت گرفته است ( نگاه کنید به بازگشت به رابطه با ارسال سیگنال عشق از راه دور).

هدایت پنهان در ضمیر ناخودآگاه می تواند از طریق احساسات شهودی و کنترل افکار و رفتار تان، منجر به اقداماتی در شما شود که در نهایت باعث می شود به هدف خود دست پیدا کنید؛ چه این هدف کسب ثروت باشد، موفقیت تحصیلی باشد یا بازگرداندن عشق.

اگر تاکنون به صورت تخصصی با مهارت های رابطه عاطفی آشنا نشده اید، پس بسیاری از سیگنال هایی که تاکنون ارسال می کردید سیگنال های منفی بوده است. سیگنال های منفی سیگنال هایی است که باعث جدایی از عشق می شود.

در مقابل سیگنال های جذب که در کتاب بازگشت به عشق و ازدواج نوشته شاهین زند آموزش داده شده به شما کمک می کنند در برگرداندن عشق پس از جدایی موفق شوید. سیگنال های جذب از طریق شبکه ۶ مرحله ای حتی می توانند بدون برقرار کردن ارتباط و ارسال پیام یا تماسی باعث بازگشت به رابطه پس از جدایی شوند. ( نگاه کنید به  قانون جذب عشق از راه دور بر اساس تکنیک های nlp).

بسیاری افراد این تکنیک ها را با روش های غیر علمی و  تخیلی قانون جذب اشتباه می گیرند. همه مقالات نوین بینش در مورد اینکه چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم بر اساس روانشناسی مدرن و تکنیک های NLP/ برنامه ریزی عصبی کلامی نوشته شده است و منابعی مثل قانون جذب که توسط تحقیقات و پژوهش ها ثابت نشده است مورد تایید نوین بینش نیست.

اگر کسی ادعا کند می تواند در چند مرحله و بدون ارتباط فردی را عاشق کند قطعا از سادگی شما سوء استفاده کرده است. اگرچه با وجود پیشرفت تکنولوژی و خیلی مسائل دیگر فرایند جذب از راه دور امکان پذیر است اما در نهایت پس از جذب باید وارد مرحله عاشق کردن یا تبدیل رابطه به ازدواج شوید زیرا جذب کردن با عاشق کردن متفاوت است.

کتاب بازگشت به عشق و ازدواج بر اساس تکنیک های شاهین زند نوشته شده است و  بر اساس ارتباط از راه دور ( شبکه شش مرحله ای جذب) ارتباطات غیر کلامی ( زبان بدن و زبان چهره) ارتباطات کلامی ( ارسال پیام، ارسال سیگنال های جذب و برقرار کردن ارتباط)، تکنیک های NLP برای برگرداندن عشق – neuro linguistic programming  و بسیاری موارد دیگر است.

با یادگیری تکنیک های شاهین زند می آموزیم چگونه با استفاده از زبان و نشانه ها می توانیم بر ذهن، احساس و در نتیجه رفتار دیگران تاثیر بگذاریم حتی اگر با آنها در ارتباط مستقیم نباشیم.

درست است که به کمی تلاش نیاز دارید اما به یاد داشته باشید کارهایی که باید انجام دهید به هیچ وجه سخت نیست و همه ی مراحل را می توانید در خانه و بدون نیاز به هیچ امکانات خاصی عملی کنید. حتی اگر با فرد مورد نظر خود در ارتباط نیستید و می خواهید از راه دور او را بازگردانید این تکنیک ها کارساز و عملی هستند.

تاکید می کنم فقط افرادی می توانند این کتاب را دریافت کنند که هدف شان ازدواج یا جلوگیری از طلاق باشد. اگر شما جزء این افراد هستید به شماره ی زیر پیام ارسال کرده و درخواست نسخه رایگان کتاب بازگشت به عشق و ازدواج نوشته شاهین زند را بدهید.

ارسال پیام از طرف شما به شماره ی زیر به این معنا است که متعد می شوید از این تکنیک ها به درستی استفاده کرده و با نیت مثبت و ایجاد یک رابطه ی پایدار اهداف خود را دنبال کنید.

نسخه رایگان کتاب که شامل توضیحاتی در مورد کتاب و پشتیبانی تخصصی نوین بینش است را می توانید با ارسال پیام به شماره زیر دریافت کنید.

تماس فقط از طریق واتس آپ:

۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸

روابط عمومی تیم نوین بینش

تیم نوین بینش از ارائه ی خدمات به افرادی که متاهل باشند و در پی رسیدن به فرد دیگری به جز همسرشان باشند، معذور است. مقالات و آموزش ها همچنین برای کسانی که به دنبال فردی باشند که متاهل است و می خواهند آن فرد را به رابطه بازگردانند ارسال نخواهد شد. اهداف مورد تایید تیم نوین بینش جلوگیری از طلاق و بهبود روابط عاطفی با قصد ازدواج و ایجاد یک رابطه ی پایدار است.

در صورت تمایل می توانید پس از معرفی خود؛ سن، شغل و تحصیلات (اختیاری) مشکل خود را به صورت خلاصه (با خط فارسی) توضیح دهید. به دلیل درخواست های بسیار ممکن است در پاسخ به پیام شما تاخیر صورت بگیرد ولی قطعا پاسخ شما ارسال خواهد شد.

همچنین می توانید کلیپ های آموزشی شاهین زند در مورد روانشناسی عشق و بازگشت به رابطه را در پیج اینستاگرام شاهین زند مشاهده کنید: shahinzand18@

برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش.

نوشته ی شاهین زند – شرح حالی از سوابق علمی شاهین زند

اگر علاقه مند به افزایش دانش روانشناسی خود در حوزه مهارت های ارتباطی و روانشناسی عشق هستید می توانید از این همین مقاله شروع کنید و همه مقالات معرفی شده مرتبط را مطالعه کنید. 

علاقه مند به یادگیری بیشتر مهارت های روانشناختی هستم:

تست احتمال بازگشت به رابطه 

واکنش در برابر بلاک شدن

جذب پسر از راه غیر مستقیم

آموزش مطالعه محور

تمرین ها و تکالیف برای برگرداندن عشقمان

آشنایی با تیم نوین بینش

چرا می توان به نوین بینش اعتماد کرد

 

می توانید به صورت 24 ساعت از طریق تلگرام یا واتس آپ با تیم نوین بینش در ارتباط باشید :09306135008

برچسب‌ها:بازگرداندن عشق از دست رفته, بازگشت به رابطه ی تمام شده, برگرداندن زن به رابطه, جلوگیری از جدایی, چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم

انتقادات و شکایات

shahinzand18@gmail.com

اینستاگرام شاهین زند

     شماره تماس:  03136201013       از ساعت 9 صبح الی 5 عصر

 آدرس: اصفهان، خ ارتش، کوچه 69، ساختمان پیمان، ط 2، واحد11

ارتباط با کارشناس روابط عاطفی از طریق ارسال پیام در تلگرام یا واتس آپ: 09306135008

 

 

.                   قوانین و مقررات

 

با عرض خوش‌آمد، لطفا وارد شوید

بازیابی رمز عبور.

رمز عبور برای‌تان ایمیل خواهد شد.

طرح طلایی علی عربی – جذب عشق، تحول زندگی

 

چگونه دختری که قهر کرده را برگردانیم

با افتخار می‌توانیم عنوان کنیم طرح طلایی تا به امروز منجر به بازسازی و جذب بیش از هزار رابطه شده است. و این آمار تنها بر مبنای پیغام‌های تشکر شماست. این ویدیو گفتگویی شامل صحبت‌های تکمیلی و سیاست‌های درست در رابطه است؛ بسیار بسیار ضروری‌ست که ابتدا ویدیوی زیر را در خصوص قانون جذب عشق و پیش نیازهای جاذبه و جذابیت تماشا کنید.

 

 

این برنامه یک کوچینگ یک به یک نیست. من تمام سعیم رو تو ارائه یک پاسخ جامع می‌کنم، اما چیزی که ما می‌بینیم برگ خشکیده‌ی درخته. نمی‌شه این برگ رو رنگ زد و تازه کرد. ریشه که درست بشه، برگ‌ها بی‌تلاش زیبا می‌شن. بررسی ریشه‌ای نیاز به یک گفتگوی کامل داره. هر قضاوت من و هر راهکاری که توی این برنامه ارائه می‌دم، بر مبنای اطلاعات محدود پرسش شماست. برای یک مشاوره خصوصی فقط به این صفحه مراجعه کنید.

 

پرسش از علی عربی، قسمت اول:

تماشا در یوتوب

 

 

سلام، وقت‌تون بخیر

یک رابطه با جذابیت تو زندست. فکر نکن برطرف کردن نیاز به عشق و توجه و اهمیت تو رو جذاب می‌کنه، اینا اگه یک طرفه باشه، تو رو به شدت پایین می‌کشه. وقتی تماست پاسخ داده نمی‌شه، بدترین کار تماس دوباره‌س. وقتی علت بی‌توجهی رو می‌پرسی و چیز ناراحت کننده‌ای نیست، بدترین کار اصرار بیش از اندازس. این‌جا باید یک فاصله برای بالا کشیدن خودت و ترمیم رابطه ایجاد بشه.

سه ماه و نیم چهار ماه زمان زیادی برای شناخت کامل و حتی پیدا کردن علاقه‌ی واقعی نیست. نمی‌گم مورد شما این‌طوره، نمی‌تونم بگم چون چیز زیادی نمی‌دونم، اما ما نباید هر فعل و انفعال شیمیایی خوب داخل بدن رو عشق بدونیم و بر اساسش برای آینده تصمیم بگیریم. ۱۱ سال اختلاف سنی داخل ایران می‌تونه مشکلات زیادی به وجود بیاره. اگه شما دهه هفتاد به دنیا اومده باشی و ایشون ۶۰، یک فرهنگ و رسوم کاملا متفاوتی توی روابط تجربه کردین و دیدین. فرهنگ هم چیزی نیست که این به این راحتی‌ها تغییر کنه. چون ریشه در ضمیر ناخودآگاه داره.

با تمرینات قانون جذب شما به عشقم رسیدم، با دخالت…

با خیانت همسرم چطور برخورد کنم؟ بعد از خیانت چطور به…

آموزش قانون جذب عشق: چگونه عشقم را برگردانم؟ فیلم‌های…

این اصرار زیاد شما برای نرفتن بی‌خبر با دوستان‌تون، نشون می‌ده که توی این ۴ ماه حداقل اینو فهمیدین که رفتن‌تون باعث ناراحتیش می‌شه. احتمالا به دوستش هم نتونسته بگه به تو اعتماد ندارم و موضوع رو این‌طور تعریف کرده.

 

@c.aliarabi

نمی‌خوام از تغییر دادن ایشون حرف بزنم. شاید با هر تلاشی هم تا ابد همین فرد باقی بمونه. یا انتخابش می‌کنی یا کنارش می‌گذاری. اگر تفاوت فرهنگی زیادی دارین، من پیشنهاد می‌کنم از این فرصت برای یک تجدید نظر توی رابطه استفاده کن. اما اگر انتخابش کردی، باید بدونی ما، یا باید زندگی و خوشحالی خودمون و رابطه‌مون رو بخوایم یا مردم رو. نمی‌شه هر دو رو تمام مدت با هم داشت. اگر نتونی نه بگی، اگر برای خوشحال کردن و راضی کردن مردم پا روی خواسته‌های خودت و پارتنرت بذاری، قطعا رابطه‌تو خراب می‌کنی. ما نمی‌تونیم نه بگیم چون نیاز به توجه و دوست داشتن بقیه داریم. هر چه این نیاز بیشتر باشه، ما سست تریم و در واقع اون اهمیت و علاقه‌ی واقعی که دنبال بودیم رو هرگز به دست نمیاریم. چون مهم‌ترین عامل جذابیت، عزت نفس ماست.

به جای اصرار زیاد، فقط یک بار یک نه قاطع لازم بود. وقتی مردم تو رو به عنوان یک شخص قاطع شناخته باشن، دیگه اصرار به کاری که نمی‌خوای انجام بدی هرگز نمی‌کنن. با این وجود، حق این رفتار و جدایی با تو رو نداشته. و تو باید با ادامه دادن به زندگیت و بی‌توجهی به این کار پاسخ بدی. نه هیچ چیز دیگه.

شما اعتماد به نفس پایینی داری. برای حفظ رابطه باید اعتماد به نفس و عزت نفس خودت رو بالا ببری. در سایت psychalive.org اطلاعات بیشتری در خصوص عزت نفس هست که اگر به زبان انگلیسی تسلط کافی داری مطالعه شو پیشنهاد می‌کنم. این کارو نمی‌شه فقط با یک دوره انجام داد. نیاز به هدف گذاری درست و حرکت مستقیم بدون انحراف تو مسیر ارزش‌های خودت داره. ساده بگم، اگه اون چیزی که از یک فرد ایده‌آلت می‌خوای نیستی و کارایی که برات ارزشمنده انجام نمی‌دی، بدون شک عزت نفس پایینی داری. این قانونه. با یک برنامه درست از روی تقویم، دیسیپلین خودت رو پیدا کن.

برای بیرون اومدن از بلاک، هر کاری جز بالا بردن ارزشت، اشتباهه محضه. ارزش خودت رو بالا ببر و بذار اینو متوجه بشه. فکر کن ببین چطور می‌تونی نامحسوس نشونش بدی. این زمان فرصت خوبیه. باید بذاری دلتنگت بشه. ساخت هر چیزی نیاز به زمان داره. تو باید خودت رو از نو بسازی. به دوست مشترک‌تون دیگه برای آشتی اصرار نکن. خبرش رو می‌بره و همه چیز رو خیلی خراب‌تر می‌کنه. سکوت امروزش رو باید تماشای ارزش و بالا رفتنت بشکنه. نه هیچ رفتار تو. تغییر کن و بذار که این تغییر رو درونت ببینه.

 

 

خبر خوب اینه که همون طور که خودت می‌دونی، هنوز دوستت داره و فرصت داری. اما این فرصت زیاد نیست. اگر امروز تو بری سمتش، بار بعد زودتر از این باهات تموم می‌کنه چون راه تنبیهت رو یاد گرفته. و یک رابطه با جدایی‌های زیاد، سست می‌شه. رابطه مثل یک نوزاده که نیاز به مراقبت لحظه به لحظه داره و حتی بعد ده سال هرگز مستقل نمی‌شه. هیچ وقت نمی‌شه. یک نوزاد ابدیه و نیاز به مراقبت ابدی داره. دائم دقت کن که همه چیز باید دو طرفه باشه. تا زمانی که می‌خوای این رابطه پابرجا بمونه، باید مواظب رفتار و حرفات باشی و این یک استراتژی درست لازم داره.

ما به هیچ عنوان نباید خودمون رو بیش از اندازه نیازمند یک رابطه نشون بدیم. با کار پیدا کردن جلوی مغازش، دیگه می‌دونه هر لحظه که بخواد می‌تونه از جاش بلند بشه و شما رو تماشا کنه. که علاوه بر نشون دادن نیازمندی زیادت که خودش قاتل جذابیته، دیگه اصلا زمان لازم برای دلتنگ شدن و احساس نیاز به دست آوردنت رو نداره. همین قدر که می‌دونه شما اون‌جا هستی کافیه. اگر نیاز به کار اون‌جا داری باید یک استراتژی خیلی درست و دقیق داشته باشی که قطعا نیاز به یک گفتگو داره. از امروز دو روز خودت رو از دنیا و تکنولوژی دور کن. گوشی و لپ تاپ رو کنار بذار و به تمام شرایط بدی که توی این رابطه یا رابطه‌های قبلت پیش اومده فکر کن. علت واقعی اون شرایط رو کالبد شکافی کن تا ذهنت باز بشه. باید از طرف تو چه اقدامی می‌شد که اون شرایط پیش نیاد؟ باید بتونی جلوی تکرار این شرایط رو بگیری. الان وقت رسیدن به خودته نه هیچ چیز دیگه.

استفاده از قانون جذب با انجام مراحلی که قبلا گفتم رو به طور روزانه توصیه می‌کنم. استفاده از قانون جذب به این شکل، می‌تونه یک هواپیما رو از زمین بلند کنه که بدون دانش و مهارت و دیسپلین لازم سقوطش حتمیه. چه بخوای چه نخوای، نمی‌تونی تمام روز مثبت باشی و تجسم کنی و فرکانس خودت رو با خواسته‌هات هم‌جهت کنی. اگر می‌خوای یک هواپیما رو از زمین بلند کنی، باید مهارت روندنش رو هم به دست بیاری. اما نترس، کار سختی نیست. اراده و تلاش و صبر و حوصله لازم داره.

باز می‌گم، این برنامه گفتگو نیست، پرسش و پاسخه و تمام صحبت من بر اساس اطلاعات محدودی هست که شما به من دادی. و ممکنه یک قطعه مهم رو نداده باشی. و شاید خودت هم از وجودش بی‌خبر باشی. توی این دو روز، سعی کن پیداش کنی. این زمان و فاصله چیز بدی نیست. در واقع رابطه تو مرحله‌ی امروز شما، شدیدا محتاج این زمانه. زندگیت رو تا جایی با کارایی که برات واقعا با ارزشه پر کن که بعد از بازگشت و تماسش هم، زیاد از حد هیجان زده نشی. کتاب زندگی خود را طراحی کنید رو مطالعه کن و تمریناتش رو با دقت انجام بده. موفق باشی.

برای شرکت توی این برنامه باید مسئله رو با صدای خودتون به تلگرام @tarhetalayi ارسال کنین. عده‌ای درخواست ارسال متن دارن و اعلام کردن دوست ندارن صداشون توی این برنامه پخش بشه. اگر ضرورت واقعی باشه، قطعا براتون اهمیتی نداره. این ضرورت “دقیقا” چیزیه که توی این برنامه دنبالش هستم.

و تا امروز بیشتر از ۱۰۰۰ درخواست صوتی به دست ما رسیده. عزیزان، مدیریت پیام‌های خصوصی اینستاگرام و تلگرام با بنده نیست. این شبکه‌ها فقط برای رزرو جلسات و هماهنگی با منه.

کشف بهترین راه برگرداندن عشق از دست رفته، نیاز به اطلاع از فاکتورهای زیادی هست که در دوره‌ی بازگشت به عشق که در اواخر تابستان ۹۹ در این سایت عرضه می‌شه به طور گسترده باز می‌شه.

 

 

چگونه دختری که قهر کرده را برگردانیم

همین حالا با اشتراک طرح طلایی از تازه‌ترین مطالب و به‌روز رسانی‌ها مطلع شوید.

مردی که با او به شوهرم خیانت کردم (گفتگو + ویدیو) روانشناسی بعد از خیانت

جذب فرد خاص با قانون جذب (نمونه واقعی) + متد اختصاصی بازگشت به عشق

برنامه‌های VIP طرح طلایی – دوره بازگشت به عشق

راز و راهکار ناگفته‌ی تجسم خلاق ثروت و عشق (به این علت قدرت تصویر سازی ذهنی ندارید)

بابت جوابتون و راهنماییتون خیلی ممنون…من الان اوضاع جدیدی که پیش اومده اومدیم پیش دوست مشترکمون اما اون شک کرد که من اینجام نیومد میخواستن آشتیمون بدن‌..بعد الان دوستش گفته که شهریار عشق سابقش برگشته بخاطر همینه اینجوری میکنه حتی گفته که به من بگه که اون دختره هست اگه میخواد باشه چون ۳۰۰ میلیون به دختره بدهکاره بعد حرفشو پس گرفت گفت من ازیکی دیگه شنیدم …نمیدونم باور کنم یانه حتی نمیدونم چیکار کنم چیو باور کنم..خب من دوسش دارم و اونم منو دوست داره بعد اینکه باااون دختره ۷،۸ سال باهم بودن واینکه مثل اینکه چندین بار دختره بهش خیانت کرده واسه همینه بهم زده بود باهاش موقعی که بامن دوست شد فکرکنم دوماهی بود که کات کرده بود باهاش به منم دلیلشو نگفته بوددکه چرا فقط گفت باید میرفت دنبال زندگیش من ازاینور اونور شنیدم ..لطفا راهنماییم کنید واقعا ازتون ممنونم

سلام، من تاکید کردم ازشون نخواید برای آشتی دادن. خیر باور نکنید. خواهش می‌کنم به صحبت‌های من دوباره گوش بدید. شما باید برید کنار مدتی.

صلام خستع نباشین من ۱۵ سالمع دوست پسرم دوسال ازم بزرگتره ما نزدیک پنج ماه باهم رابطه داشتیم بعد مامانم فهمید فقط میتونم پیامش بدم رابطمون نسبت به قبلا سرد شده خیلی دوسش دارم اونم منو دوست داره به مامانم گفت میره سربازی یع کار خوب گیرش میاد بعد میاد خاستگاریم پسر خوبیه قبلا هم با هرکی خوب بود بهم گفتع بود یع دفعه هم یع کاری کردع بود باهم بحثمون شد دیگع میخاست باهام کات کنع ولی التماسش کردم برگشت میشع بگین چیکار کنم؟!

درمورد کارمم که رو به روی مغازشه چیکارکنم دولتی هم هستش

فقط سعی کنید رو به رو نشید. خودتون رو بی‌تفاوت نشون بدید.

بقیه قسمت ها کی گذاشته میشه اگر میشه تو وویس بگین

این برنامه هفتگی هست. و تمام تلاش من پاسخ جامع به صد نفر، با یک سوال هست.

همونطوریکه گفتم دوست مشترکمون بهم گفت که شنیدم پرسیدم از کی گفت فلانی همونی که باهاش رفته بودم بیرون..گفتش که حدود یک ماهی هستش که آشتی کردن با اون خانم و اینکه بخاطر بدهکاریش مجبور شده یا درکنارشم احساسش بوده نمیدونم این موردو…بعد اینکه گفتم خب درمورد من چی گفته که امروز نیومد گفت گفته که نمیخوام بیشترازاین ناراحتش کنم اگه میخواد درکنار اون خانم من هم باشم گفت قبول میکنی همچین چیزیو گفتم معلومه که نه اماحداقل خودش میومد اینارو بهم میگفت نه اینکه این شکلی بخواد منو کوچیک کنه من بااینکه الان دوسه هفته نیستش الان دوستش اومده بهم گفته باهم حرف بزنیم من قاطعانه گفتم نه چون ارزش براش قائل بودم همینطوربرای خودم من اهل خیانت نبودمو نیستم حتی یک لحظه بهش فکرهم نکردم اون چطوری میتونه اینطوری کنه حداقل میومد بهم میگفت گفت روش نشده..(قبلا گفتم که منوببینه همه چیزو فراموش میکنه و فقط بغلم میکنه وبو میکشه و مدام بوسم میکنه) حدس میزنم یکی بخاطراین یکی هم بخاطر خجالتش نیومده…بعد دوستش گفتش که خیلی درب و داغون شده زندگیش رو هواست ازاونورم داداش بزرگش بهش گفته چندروز بهت فرصت میدم همه چیزو درست کنی و زن بگیری..از طرفی هم ایشون اعتیاد به قمار دارن اونم قمارای خیلی بزرگ مثلا ۱۰۰ میلیون میبره یا یوقت ۲۰۰ میلیون میبازه الان مدام همش عصابش خورده…اینم گفت که اون ۷،۸سال باهاش بوده توچه توقعی داری منم گفتم یک ماه اول دوستیمون من بهش گفتم گفت تموم شده مدام برای قانع کردن من هرکاری میکرد گفت خب اونموقع فکر برگشت به اونو نداشته گفتم خب پس من چی گفت زندگیتو بکن و ادامه بده…منم گفتم برو بهش بگو ازش متنفرم دیگه هیچوقت جلوم سبزنشه حتی اسمشونشنوم شمارشم نبینم به دوتا دوستاش گفتم..اما بعدش پشیمون شدم به اون یکی گفتم اگه پرسید بگو چیزی نگفت…استادالان من نمیدونم چیکارکنم ازاینور دوسش دارم ازطرف دیگه هم اون دختره هست ودلم برای اونم میسوزه اونم ازوجود من خبرداره البته نمیدونم بهش گفته کات کردم یانه ولی میدونم که خبر داشته…ازطرف دیگه هم ازدوست داشتن فردموردنظرخودم باوردارم یعنی همین دوهفته پیش بود من ناخونم گیرکرد شکست اونقدر اون بجای من حالش بدشد و دستمو محکم گرفته بود من بهش میگفتم هیچی نیست نترس یا نگاهاش معروف بود انقدر باعشق نگاهم میکرد وقتی پیشش بودم مثل پرنسسا باهام برخورد میکرد حتی یه ظرف نمیزاشت جابه جا کنم غذا رو خودش میزاشت تودهنم کمتر از عروسک خانومم عشقم نمیگفت چه تلفنی چه رو دررو دستامو هربار فقط میگرفت بو میکرد منوبغلش میکرد انقدر بهش آرامش میدادم درعرض ۲ دقیقه خوابش میبرد بعد اینکه همیشه بهم میگفت هیچ چیز منوتورو ازهم نمیتونه جدا کنه جز خیانت تو من تورو باهمه چیزت قبول دارم…به دوستش گفتم الان من استخدام شدم روبه روی مغازه چیکارکنم هی باید ببینمش گفت نه راحت برو بیا اونم زیاد نمیاد مغازه که…الانم واتساپمو پاک کردم اینستاگرام همو نداریم تلگرام هم اون فکرکنم پاک کرده چون خیلی وقته که آنلاین نشده…از طرفی دیگه هم خواهرم میخواد یه جشن خیلی بزرگ برای فارغ التحصیلیم بگیره که همه ی اون دوستا و حتی خودشم دعوت کنه…نمیدونم چیکارکنم تنها چیزی که میدونم اینه که دوسش دارم…ممنون میشم بازم راهنماییم کنید چون واقعا نمیدونم چیکارکنم…ازتون خیلی مچکرم خیلی خیلی زیاد.

سلام، رفتار اول خوب بوده. اما باید کنار می‌کشیدید. من دوست دارم این صحبت‌های منو آویزه گوش کنید. این میزان علاقه‌ای که گفتید خب قطعا بسیار استثنائیه. کنار بکشید بگذارید فضای لازم به وجود بیاد. اونو با عشقش به خودتون تنها بذارید. نه بهتره رو به رو نشید و اگر چاره ای نیست، یک برخورد خیلی نرمال و حتی سرد بکنید.

اینم بگم که قبلا گفتم که خیلی حسود و حساس هستن شنیده بود صاحب رستورانی به من پیشنهاد داده منو باخودش برد اونجا که نشون بده من باایشونم بعد چندروز پیش توی اینستاگرام از پیج رستوران همون آقا بهم پیام دادن که سلام من فلانیم اما من جواب ندادم اسکرین شات گرفتم فرستادم واسش گفتم خواستم درجریارن باشی همین.

سلام سوال من این هست آیا امکان پشیمون شدنش یا بازگشتش وجود داره؟؟ حدود ۱۰ماه پیامی ازطریق واتس آپ با پسری که قبلا خیلی کوتاه همکار بودیم ارتباط داشتم تو این مدت بخاطر مشغله اش و دانشجو بودنش خیلی فرصت ملاقات ازطرف ایشون نداشتیم فقط دوبار همو دیدیم…تو این مدت ایشون سه بار پیشنهاد رابطه ی محدود جنسی را مطرح کردن که هربار با مخالفت من همراه بود آخرین باری که مطرح کردن ومن نه گفتم باکمال آرامش گفتن که باشه نظرت محترمه و پرسیدم که بازم رابطه با منو میخوای گفت بله رابطه مگه فقط سکسه؟ به فاصله دوروز بعد اون یه موضوعی پیش اومد که ازطرف بنده بود و اصرار داشتم خانومی رو که جز فالوراش بودن آنفالو کنن که نکردن منم گفتم اگه نمیکنی پس خداحافظ ….بهم گفت که اگه به همین راحتی می ری برو ولی فک برگشتنتم بکن …فرداش میام دادم عذرخواهی کردم گفتن اشکالی نداره اما بهانه پشت بهانه که من نمیتونم رابطه ادامه بدم و این حرفا …..منم اصرار نکردم و گفتم من رابطه زوری نمیخوام و براش آرزوی موفقیت کردم و خیلی راحت کات کردیم بدون کوچکترین بی احترامی ….درضمن ایشون منو اول تو اینستا آنفالو کردن که واکنش منو ببینن ….ولی همچنان تو واتس آپ استاتوسای منو دنبال میکنه و میبیند…درضمن اعتقادی هم بر بلاک نداره…ممنونم از اینکه منو راهنمایی میکنین ‌…درضمن هردو پزشک هستیم

سلام، بله امکان وجود داره اما قطعیتی نیست. همیشه در بهترین شرایط هم درصدی احتمال منفی وجود داره.  

استاد من گفتم قبلا با یک خانم که مطلقه اس و بچه داره رابطه ی هشت ماه ای داشتم و قرارمون بر این بود باهاشون ازدواج کنم ولی من به دلایلی به ایشون نگفتم چون نمی‌دونستم رابطه با ایشون کجا پیش می‌ره که چند سال پیش یک ماه تو عقد بودیم و جدا شدیم و باعث شد خیلی دلخور بشه و کات کنه با اینکه تو این هشت ماه هیچ بدی ازم ندیده و باهم خیلی خوب بودیم من وقتی کات شد دستپاچه شدم و کلی عذر خواستم و واسطه فرستادم و قسم خوردم که بنظر نتیجه عکس داد شما گفتی یک ماه بهش پیام ندم الان می‌بینم پروفایلش عاشقانه شده و مثلا با کسی دیگه در ارتباطه دوستش بهم گفت که الکیه با کسی رابطه نداره گفتین یکماه بهش پیام ندم بعد از یکماه باید چیکار کنم ؟؟؟ اصلا شانسی برای برگشتنشون هست یا نه چطور رفتار کنم

سلام، شما با من مشاوره‌ای نداشتید. رابطه نیاز به بررسی همه جانبه داره من به هیچ عنوان نمی‌تونم یک راهکار درست به این شکل ارائه بدم. به همین خاطر این برنامه راه اندازی شده. هم رفتار و بک گراند شما باید بررسی بشه و هم ایشون. اما این فرصت دو ماهه چیزیه که در همه حال، در این شرایط نیازه. قطعیتی برای برگشت هیچ زمان وجود نداره، اما اولین کاری که باید انجام داد احترام به این زمان و فاصله در این شرایطه. ممکنه همه چیز بهانه باشه و فرد از یک سال قبل با کسی در ارتباط. این‌ها با بررسی رفتار مشخص می‌شه نه با کامنت شما. اما هر چقدر دست و پا بزنید بیشتر پایین می‌رید. وقتی کسی ترک‌تون کرد و شما اصرار کنید، فقط شرایط رو وخیم‌تر می‌کنید. بله شانس در همه حال هست. من روابطی رو بعد از گذشت یک سال درست کردم.به صحبت‌های این ویدئو با دقت بیشتر و بارها گوش بدید. راهکار تمام شرایط مشابه این‌جا به طور کلی گفته شده.

من مطمینم با هیچکس رابطه نداشته تو این هشت ماه واقعا تو دلش نفوذ کرده بودم و همو میخاستیم احساسش به من بیشتر از احساس من به خودش بود حتی دور بریاش میگفتن قید احمد رو بزن دانشجوی پزشکیه ولی تو مطلقه ای با یک بچه خانوادش قبول نمیکنن و در یک سطح نیستین ولی من گفتم جایی برای نگرانی نیست و از خودش و دخترش مراقبت میکنم رفتاراش نگاهش مطمینم منو میخاست الان پروفای عاشقانه گذاشته ولی کاملا مطمینم با هیچکس نیست یا میخاد لج منو دربیاره یا میخاد بدونن که تنها نیست بهش پیشنهاد ندن از این دوتا بیرون نیست اگر واقعا میدونستم منو نمیخاد راحت میزاشتمش کنار همه چی آسون بود فقط وقتی بعدا بهش گفتم که چند سال پیش یکماه تو عقد بودم اعتمادش بهم سلب شد و رد فعلش منطقی نبود که رابطه رو کات کنه

سلام استاد،همونطوریکه گفتید من انجام دادم زندگیمو ادامه دادم نه به ظاهر بلکه واقعا ادامه دادم،،برای مدیتیشن و تجسم خلاق هم شبا زیر دوش حموم انجام میدم خیلی انرژی میگیرم و تجسمامم بنظرم خیلی قوی و پرانرژیه چون حس میکنم دقیقا اونجا توی تصورم هستم،،،بعداینکه من هنوز نرفتم سرکار تواون فروشگاه احتمالا تایک هفته ی دیگه استخدامم کامل بشه برم،،تواین مدت خیلی رو خودم کار کردم نقاط ضعفمو نوشتم روشون کار کردم عزت نفسم واعتماد بنفسم خیلی رفته بالا وابستگیم نسبت به ایشون کاملا ازبین رفته،،،شروع کردم به تفریح و گردش و کارهای مثبت مثل بیمه کردن خودم و ازاینجور حرفا،،فقط اینکه چندروز پیش همین دوستان مشترکمون ازمون خواستن که بریم پیششون باخواهرم رفتیم اونجا دوستانشون بودن همینطور برادر طرف من،،برادرش منونمیشناخت موقع معرفی گفتن که زهرا دوست دختر برادرته که من گفتم بود تموم شد همه پرسیدن چرا چجوری شماکه انقدر خوب بودین باهم چرا ازپس امتحانای رابطتون نتونستید بربیاید یعنی هیچکدومشون جز دوسه نفرشون که خبر داشتن خبر نداشتن…منم گفتم نشد دیگه من نتونستم بربیام اون مشکلی نداشت و خیلی مرد خوبی هم هست که تابحال دیدم،،،بعد برادر ایشون خیلی دور و ور من میگشت که تابحال به زیبایی طبیعی شما ندیدم و همشون ازم خیلی تعریف کردن،،،بعد برادرشون چندباری بامن حرف زدن از عشق سابقشون که خودم پرسیدم،،،منو بلند کردن چرخوندن وموقع رفتن به من اصرار کرد با ماشین من بیا منم ازخواهرم اجازه گرفتم رفتم گفتم درمورد برادرت میخوای حرف بزنی گفت نه شمامهمون ما بودی میخوام که صحیح و سالم برسونمتون گفتم که اها فکرکردم چون دوست برادرتون بودم گفتش که برادر من الان کجاست گفتم نمیدونم حتماپیش عشقشه گفت خب دیگه،،،بعد دستشو دراز کرد که دستشو بگیرم من نگرفتم گفت ناراحتی ازپیش من بودن گفتم نه احساس امنیت میکنم برعکس گفت بهتره که بری پیش خواهرت و منم گفتم هرطورراحتی من پیاده شدم و سوارماشین خواهرم شدم..اینم بگم که ایشون خیلی مست بودن خیلی زیاد،،،حالا نمیدونم رو چه حسابی این حرکت رو کردن

بعداینکه یکی ازدوستان خواهرم فالگیر و دعاگر هستن بدون اینکه من بخوام برام فال گرفتن گفتن طرفم حسی به من نداره و مادرش براش دعا زده ازدواج میکنه…من اصلا ذره ای توجه نکردم به حرفاش

این سوال رو هم دارم که من تاچقدر باید ازش فاصله بگیرم؟چقدر نباید منو ببینه و هیچ پیام و زنگی بهش نزنم و ارتباطم رو قطع کنم؟

از گذاشتن عکس و فیلم ازخودم که فقط خوشحالی و شادبودن و گشتن هستش هم توفضای مجازی که میبینه هم نباید دیگه بزارم؟

اینم بگم که من دفعه ی قبل باقانون جذب کارکردم و با ترفندی از سمت خودم اما خودش نمیدونه که ازسمت من بود آشتی کردیم،، یعنی قانون جذب رو نه بطور حرفه ای اما بلدمش و جذبای زیادی داشتم درمورد کار پول تحصیل مادی معنوی

با سلام خدمت شما استاد عزیز و با تشکر از سایت بسیار عالیتون من ازتون چند تا سوال دارم ۱.من از یکماه پیش که از عشقم جدا شدم صبحها با دلشوره بیدار میشم و بعد در طول روز سعی میکنم آروم شم. شما برای غلبه بر استرس صبحگاهی چه راهی رو پیشنهاد میدین ۲.آیا توی این شرایط میتونم شروع کنم به تکنیک جذب برای برگردوندن عشقم؟ یا باید اول اضطراب از بین بره؟ ۳.مدیتیشن و تصویر سازی رو تا چه مدت باید ادامه بدیم؟ یعنی تا چند روز؟ و هر بار چه زمانی رو بهش اختصاص بدیم؟ ۴.برای پاکسازی ضمیر ناخودآگاه چه تکنیکهایی پیشنهاد میدین؟ ببخشید سوالات زیاد شد

سلام و سپاس از شما، مدیتیشن و تصویرسازی رو هر روز بی‌پایان ادامه بدید. همون‌طور که نفس کشیدن رو ادامه می‌دید. بله اضطراب باید از بین بره حتما آموزش مدیتیشن من رو ببینید. پاکسازی ضمیر ناخودآگاه بزرگ‌ترین و مهم‌ترین کاری هست که در کل زندگی ممکنه انجام بدید. ابتدا این مطلب رو ببینید. برای پاسخ کامل در برنامه شرکت کنید.

جناب عربی عزیز آیا دلتنگی در طول روز امکان داره فرآیند جذب رو دچار مشکل کنه؟

خیر همون‌طور که گفتم، بزرگ‌ترین نیرو برای فعال کردنش هست.

سلااااام تو روخدا جوابمو بدین عشقم بعد از شش ماه که تموم شدن رابطمون گذشته و هیچ صحبتی هم با هم نداشتیم دوباره منو تو یکی از شبکه های اجتماعی بلاک‌ کرد و به کل شماره هامو پاک کرد الانم میدونم با کس دیگه ایه بنظر شما چیکار کنم چرا بلاک کرد با این که اثلا بهش پیام نمیدادم انجاام این کارها برای منی که یک ماه بیشتر باهاش در ارتباط نبودم و بعد از اون هم منو بلاک کرد صدق میکنه؟؟؟؟؟؟

سلام، اگر حتما رابطه‌ای شکل گرفته ممکنه از ترس تماس شما باشه اگر نه، نشونه وجود احساسات تازه به شماست.

سلام آقای عربی من امروز روز اول کاریم بود توی محل کارم تلفن ممنوعه من برای اینکه به خواهرم زنگ بزنم که بیاددنبالم رفتم جلوی در داشتم حرف میزدم فردمورد نظرمو دیدم که اومد بیرون بادوستاش داشت میخندید دقیقا روبه روی من بود امامن حواسمودادم جای دیگه باتلفن حرف زدم چنددقیقه روبه روی هم بودیم نمیدونم دید منویانه ولی حسم میگه که دید بعد از حدودا ۴۰ روز منو دید اما عکس العملی نشون ندادیم حس و حال عجیبی دارم خیلی دلم براش تنگ شده خیلی

سلام، همدلی رو درون‌تون تقویت کنید. همدلی عمر انسان رو طولانی و از کم شدن حجم عمومی مغز بعد از ۳۰ سالگی جلوگیری می‌کنه. تمام قسمت‌های این برنامه رو ببینید و با افراد احساس همدلی داشته باشید تا هم خودتون احساس بسیار عالی پیدا کنید و هم پاسخ‌های بنده رو خوب درک کنید.

سلام اقای عربی من با قانون جذب فرد مورد نظرم دوباره به سمت من اومدن خیلی خیلی ازتون ممنونم اما من هیجان زده شدم و احساس می کنم یکمی زیاد روی کردم و درخواست دیدن دوباره ی همو اول من مطرح کردم ایشونم با اینکه خودشون می دونن دلتنگن و اینو ابراز کردن گفتن که نه دوباره گفتن که همو فراموش می کنیم منم زنگ زدم اما دیگه صحبتی نکردم و گفتم اوکی و ایشونم گفتن نتونسن جواب بدن ولی من دیگه حرفی نزدم به نظرتون الان باید چیکار کنم ؟ و درضمن خودشونم نمیدونن که چرا دیگه نمیخوان ادامه بدن و خیلی یهویی و سر یه چیز الکی رفتن طبق گفته هاتون باید عزت نفسمو ببرم بالا و رها کنم که تقریبا فکر میکنم بتونم این کارو کنم اما میخوام بازم راهنماییم کنین خیلی ممنون بابت وقتی که میذارین

سلام، این صحبت همیشه من که قانون جذب هواپیما رو از زمین بلند می‌کنه اما بدون دانش زمین می‌خوره، برای همین شرایطه. قطعا قبل از هر چیز باید روی عزت نفس خودتون کار کنید و بعد روی استراتژی‌های لازم در رابطه.

همدلی یعنی چی؟چجوری باید انجامش بدم؟

همدلی یعنی دیدن مسائل و مشکلات مردم از چشم خودتون و احساس درد بقیه. صحبت‌های بقیه رو گوش بدید و به درد مردم توجه کنید. این در اولین مرحله باعث آرامش شماست. همدلی برای بقیه نیست، برای خود ماست و مثل اکسیژن ضروری.

وقت بخیر آقای عربی یه سوال ازتون دارم. من و عشقم بعد از جدایی توی اینستاگرام همدیگه رو داریم هنوز. ۲ تا سوال ۱.آیا یواشکی دنبال کردن پستهای ایشون فرآیند جذب رو مختل میکنه؟ ۲. به نظرتون من از خودم عکس بذارم بهتره یا نذارم؟

سلام، این کار اشتباهیه. باید قبل از هر چیز اجازه بدید دلتنگی کدورت و خاطرات بد رو پاک کنه. ایشون رو آنفالو کنید و اگر پیج پرایوت هست، بگذارید مشکلی نداره. دنبال کردن ایشون اجازه نمی‌ده بتونید رها کنید.

سلام

سلام وقتتون بخیر استاد گرامی.من ۲۱سالم هستش من از دختری خوشم اومده که البته اوایلش خیر ولی بعد از این که چند نفر اطرافیان مارو تشویق کردن به باهم اشنا کردن احساس کردم دختر مورد علاقه ام هستن چند سالی از من کوچیک تر هستن.چندین باری که در ارتباط بودیم در فضای مجازی ایشون باز گو کرده بودند که از رابطه های مجازی خوششون نمیاد و به همین خاطر من به ایشون پیشنهادی ندادم ولی ایشون کاملا در جریان این که من ازشون خوشم میاد بودند.چند وقت اول اشنایی بود که من دیدم ایشون یکم غیر عادی تر به من اهمیت میدن پیگیر میشدن رفته رفته کمتر شد ما فقط در دورهمی ها همدیگر رو لاقات میکردیم حتی یک بار که با دوتا از دوستان دیگه رفته بودیم بیرون مثلا ایشون دستشونو انداخته بودن تو دست من و هرکسی نگاه میکرد میگف این ها مثلا چقد به یک دیگر وابسته هستن من حدود ۱سال به این صورت با ایشون در ارتباط بودم و چون سنشون کم بودش و به تنهایی قدرت تصمیم گیری نداشتن من درخواست ازدواج یا دوستی بهشون نمیدادم. و بعد از این که ۱سال گذشت بین دوستان ما مشکل به وجود اومد که باعث شد ایشون هم کاملا با من ارتباطی نداشته باشند و حالا بعد از گذشت چند ماه من هنوز احساس میکنم به ایشون علاقه دارم و دوره ای که با ایشون گذروندم خیلی خاطره شده و نمیتونم فراموشش کنم چرا که به ایشون وابسته شدم ممنون میشم اگر راهنماییم کنید🙏

زمان کافی برای یک بررسی و پاسخ جامع به کامنت‌های شما نیست. و به همین خاطر بخش پرسش و پاسخ طرح طلایی راه‌اندازی شده‌ است. کلیک کنید.

سلام و خسته نباشید.با تشکر از راهنمایی شما اقای عربی. من حدود چهارساله که عاشق شدم.طرف مقابلم همون چهار سال پیش از طریق دوستام متوجه شد.اوایل با من خیلی خوب بود.و از من خوشش اومده بود.و میگفت که من همون دختری هستم که میخاسته.اما بعد از یه مدت بخاطر گذشته ای که داشتم گفتم من نمیتونم دوستت داشته باشم.و همه چیو بهم زد. به دوستش گفت به من زنگ بزنه بگه که من باهاش تماس نگیرم.من دلم تنگ میشد براش و چون ابراز علاقه از طرف من بود حال خوشی نداشتم.چند بار تو این چهار سال ابراز علاقه کردم و گفتم که دوسش دارم.انگار همین که میخاد منو قبول کنه بخاطر گذشته ی من پشیمون میشه.گذشتم چیز خاصی نبوده.با یک نفر دوماه اونم فقط از طریق زنگ و اس ام اس در ارتباط بودیم همین.

سلام، شما هرگز با کسی که تا این اندازه غرق در گذشته هست نمی‌تونید زندگی کنید. گذشته‌ی شما ربطی به کسی نداره. فقط در این حد که در دو خط سرگذشت توضیح بدید باید بدونن. با کسی باشید که اینو درک کنه.

اخرین باری که باهاش حرف زدم شاید یک ماه میگذره.خیلی باهام بد حرف زد.من از عشقی که دارم مطمئنم ولی اونو نمیدونم اصلا.خبر دارم یعنی خودش گفت که با هیچکس در ارتباط نبوده. اما دوباره الان چند روز پیش باهام خوب حرف زد.اصلا رفتارش گیج کنندس.یه دفعه خوب یه دفعه بد. بعد همش پیگیره.بهم گفت که شمارمو ندارم اما از طریق دوستان خبردارم که شمارمو گرفته.حتی ساعت بازدید منو چک میکنه.یعنی خبرشو بهم دادن. اما میگه دوستم نداره.اصلا به نظر شما امیدی هست.من اصلا حالم خوب نیست. و بخاطر رفتارایی که هردفعه عوض میشه گیج شدم.دیگ نمیدونم باید چیکنم.خبردارم از یه طرف همش میپرسه که من با کسی هستم یا نه؟ از طرفی منو قبول نمیکنه؟ باید چیکارکنم؟ اصلا درست میشه؟

زمان کافی برای یک بررسی و پاسخ جامع به کامنت‌های شما نیست. و به همین خاطر بخش پرسش و پاسخ طرح طلایی راه‌اندازی شده‌ است. کلیک کنید.

سلام اقای عربی من با دوست دخترم نزدیک دو ساله که با همیم اون اوایل برای داشتن من کلی تلاش کرد و بالاخره رابطمون جدی شد و قصد ازدواج داشتیم تا اینکه یه سری اشتباهات زیادی انجام دادم مثلا از دوستای دختر قبلیم یدفعه جلوش زنگ میزدن و من جواب نمیدادم ناراحت میشد یا باهاش سر بحثای کوچیک قهر میکردم و میرفتم ولی باز با اصرار باهاش اشتی میکردم و همه اینا یهو باعث شد خودشو تو زندگیم کمرنگ کنه و وقتی من اینا رو دیدم بهش گفتم تو با کسی دوست شدی تو داری خیانت میکنی از این حرفا و بلاکش کردم ولی باز از بلاکی در اوردم صبح زنگ زد گفت خستم کردی باز منو بلاک کردی و قطع کرد از اون روز دیگه منو بلاک کرد تو همه جا و ۳ هفته گذشته و من چند نفری رو واسطه کردم رفتم دم خونشون خودم زنگ زدم با خطای متفاوت ولی به همه میگه دیگه نمیخوامش من به اندازه کافی بهش فرصت دادم و دیگه نمیخوام تو زندگیم باشه و میگفت من ۱/۵ سال براش تلاش کردم و دیگه بسه حالا من پشیمونم و در مرحله اول مسئولیت کارامو به عهده گرفتم و الان ازتون عاجزانه درخواست میکنم کمکم کنین بتونم برگرده و بتونم باهاش ازدواج کنم و جبران کنم تمام اشتباهاتمو

زمان کافی برای یک بررسی و پاسخ جامع به کامنت‌های شما نیست. و به همین خاطر بخش پرسش و پاسخ طرح طلایی راه‌اندازی شده‌ است. کلیک کنید.

سلام اقای عربی من با دوست دخترم نزدیک دو ساله که با همیم اون اوایل برای داشتن من کلی تلاش کرد و بالاخره رابطمون جدی شد و قصد ازدواج داشتیم تا اینکه یه سری اشتباهات زیادی انجام دادم مثلا از دوستای دختر قبلیم یدفعه جلوش زنگ میزدن و من جواب نمیدادم ناراحت میشد یا باهاش سر بحثای کوچیک قهر میکردم و میرفتم ولی باز با اصرار باهاش اشتی میکردم و همه اینا یهو باعث شد خودشو تو زندگیم کمرنگ کنه و وقتی من اینا رو دیدم بهش گفتم تو با کسی دوست شدی تو داری خیانت میکنی از این حرفا و بلاکش کردم ولی باز از بلاکی در اوردم صبح زنگ زد گفت خستم کردی باز منو بلاک کردی و قطع کرد از اون روز دیگه منو بلاک کرد تو همه جا و ۳ هفته گذشته و من چند نفری رو واسطه کردم رفتم دم خونشون خودم زنگ زدم با خطای متفاوت ولی به همه میگه دیگه نمیخوامش من به اندازه کافی بهش فرصت دادم و دیگه نمیخوام تو زندگیم باشه و میگفت من ۱/۵ سال براش تلاش کردم و دیگه بسه حالا من پشیمونم و در مرحله اول مسئولیت کارامو به عهده گرفتم و الان ازتون عاجزانه درخواست میکنم کمکم کنین بتونم برگرده و بتونم باهاش ازدواج کنم و جبران کنم تمام اشتباهاتمو

سلام استادمن با یکی از همکارای سابقم سه سال باهم در ارتباط بودیم خوب بود رابطه مون قرار ازدواج گذاشته بودیم من ۳۳ سالمه وایشون ۴۱ ساله هستن گاهی قهرو بحث داشتیم ولی الان یک ماهه که کات کردیم چون به من گفت که دوس داره با یه دختر که سنش کمتر از سی ساله ازدواج کنه حتی از من خداحافظی نگرفت رفت والان یک ماهه که رفته ولی استوریامو چک میکنه. من چیکار کنم غرورم اجازه نمیده سراغش برم سه سال زمان زیاده چکار کنم

سلام آقای عربی خسته نباشید ممنونم ازراهنمایی های خوبتون..آقای عربی من گفته بودم که کارم جلوی مغازه ایشون هستش حدودیک هفته رفتم جداازاینکه کارسختی بود وباب میلم نبود فکرکردم وحق باشما بود که نیازمندی من رو نشون میداد و احساس دلتنگی بهش دست نمیداد چون میدونست که من اونجام،ازاونجا استعفا دادم حدود دوهفته ای شده…و من ارتباطم رو کاملا قطع کردم حتی بادوستانشون..فقط تو فضای مجازی از مسافراتام تفریحام خوشحالیام عکس و فیلم میزاشتم و واقعی خوش میگذرونم..الان دوروز پیش دوست مشترکمون به طور مشکوکی پیام میدادکه شمال رفتی باکی رفتی باپسر رفتی عکس بفرست و ازاین حرفا بعد تولدم نزدیکه گفتم سوپرایزم کن سریع گفت شهریارو بیارم منم بی میلی نشون دادم و گفتم اون سوپرایز من نیست امادیدنش مشکلی ندارم و هی حرفشو میزد شب بعدش عروسی بودن لایو گرفته بود شهریارهم بود دوستش گفت زهرا داره می بینمون اونم گفت از من بگیر شروع کرد به رقصیدن و دلبری کردن و بوس فرستادن دوستش گفت اینم ازسوپرایز بازمن هیچی نگفتم..فرداش به همین دوستمون گفتم چرا گفتی گفت یادم نمیاد مست بودیم منم گفتم دیگه نگو امیدوارم اونم یادش نباشه.تواین مدتم که حسابی روخودم کارکردم..الان به نظرتون از ترفندها و استراتژی ها استفاده کنم برای نزدیک شدن و دیدارکردن؟فقط اینکه نمیدونم خودم مستقیما بهش زنگ وپیام بزنم یا ترفندی بکارببرم که بدون اینکه بدونه من پشت قضیه م و کاملا اتفاقی هستش؟ممنونم واقعا ازراهنمایی های خوبتون

اینم بگم که انقدر این چندوقت نشونه دیدم که حدنداره اسمشو یاازکسی که هم نام باشه یا خود شهر شهریار باشه یا تو map گوگل یا اسم مغازه دار ها یا صحنه هایی که همونو تجسم کرده بودم یا خاطره داشتیم رو عینشو حتی مکالمه هارو دقیقا همونی که بوده می بینم و میشنوم توفیلم بیرون تلویزیون همه جا می بینم و میشنوم حتی گاهی عطرشو حس میکنم برای لحظه ای

سلام آقای عربی استاد بنده دوتا سوال کلی داشتم. ۱. باتوجه به این که من دوسال هست که از طرف ایشون بلاک هستم البته رابطه ی من با ایشون به سالها پیش برمیگرده که در حیطه ی هنر یک دوست از نوع همکار بودیم حدود یکسال ببعد از پیشنهادمن به ایشون جهت اشنایی بیشتر برای ازدواج ب طول انجامید وبرقرار بود اما بناب دلایل مفصلی که خودم ریشه شو منفی شدن روحیه م در اثر اتفاقات زندگیم میدونم بلاک شدم والان بعد دوسال با وجود موقعیتهای زیاد هنوز خودمو وفادار ب ایشون میدونم و هنوز عاشقشون هستم ب نظرتون من با وجود دوسال بلاک بودن با توجه ب اینکه وقت محدوده حضوری برم سراغ ایشون یا از قانون جذب استفاده کنم چقدر برای جذب فرجه بدم؟

بعد از چه مدت زمانی فرآیند رهاسازی رو انجلم بدیم یعنی از کجا بفهمیم که وقت رهاسازیه؟

سلام خدمت جناب عربی میشه منو راهنمایی کنید من دوسال پیش،با ی،پسری اشنا شدم بی دلیل گذاشت رفت و الان فهمیدم که اعتیاد داشته و در حال ترک کردن هس میخوام ازتون خواهش،کنم کمک کنید از،طریق قانون جذب برگردیم پیش،هم

سلام، این مطلب رو ببینید.

سلام وقتتون بهیر من دو روزه که به پشتیبانی کانال پیام دادم برای مشاوره وقت میخوام ولی جواب نمیدن

سلام، مدتی پذیرش نداشتیم چون در حال طراحی و تغییر طرح‌های مشاوره خصوصی در جهت بهترین نتایج بودیم.

سلام استاد من یکسال است که با دختر خانمی آشنا شدم احساس میکنم خیلی بهم علاقه داشت اختلاف سنی ما ۱۴ سال هست ۲۴ و۳۸ بهم گفت اگه دوسم داری بیا خواستگاریم بعد چند جلسه خواستگاری گفت پدرم مخالف هست ودیگه نمیخوام ادامه بدم خودم با پدرش صحبت کردم گفت اختلاف سنیتون زیاده امکانش نیست وبعد خداحافظی کرد چطور با قانون جذب نظر پدرشو عوض کنم لطفا کمکم کنید

سلام، در موارد فوری هرگز به دنبال قانون جذب نباشید. چون مهارت بالا نیاز داره و فرصتی نیست. فقط به دنبال یک سیاست درست باشید.

سلام استاد عزیز برای راضی کردن پدر دختر بخاطر مخالفتش با تفاوت سنی زیادپسر با استفاده از قانون جذب چکار میشه کرد تا پدر راضی بشه؟؟؟؟

فقط نیاز به مذاکره و نشون دادن شایستگی‌ها داره. نشون بدید حرف نزنید.

سلام استاد خواهش میکنم جواب بدید

من با دوس پسرم ۵ ماه پیش کات کردیم بی اعتماد شده بود بهم چون تقریبا خیانت و شیطنت دیده بود ازم. من یک ماه پیش بهش پیام دادم و دعوا کردیم گفت بیا منطقی تصمیم بگیریم گفت نمیتونه فراموشم کنه ولی از طرفی هم نمیتونه گذشتمو شیطنتمو فراموش کنه من عصبی شدم گفتم دیگه بهم زنگ نزن و دیگه نزد😔 چیکار کنم برگرده الان

سلام، این شیطنت‌ها فراموش شدنی نیست. به این صحبت گوش بدید.

سلام ظاه ا استاد دیگه جواب سوالها را نمیده من ۳ هفته هست سوال کردم متاسفانه هنوز منتظر پاسخم؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام ، چند روز پیش درخواست جلسه خصوصی داده بودم، چون میخواستم جزییات رو کامل شرح بدم و میدونم از حوصله اینجا خارجه ،تلگرام هم پیام دادم ولی جواب ندادید ، اگر امکان داره جواب بدید ممنون میشم .

سلام، مدتی هیچ پذیرشی انجام نمی‌شد. اما حالا می‌تونید در صفحه مشاوره خصوصی طرح‌های تازه رو ملاحظه کنید و در تلگرام با ما تماس باشید.

سلام استاد خسته نباشید چون فرمودید ک در بخش دیگر کامنت بگذارم من اینجا از شما سوالی داشتم ممنون میشم پاسخ دهید!استاد شما در پاسخ سوال قبلم فرمودید ک باید سیاست های لازم در رابطه رو ب کار ببرم بی توجهی کردن فقط بخشی از پیشرفت و بالارفتن من هست بنده هم با یه پروفایل ساده خواستم حسادت ایشان را تحریک کنم اما دقیقا برعکس جواب داد ایشان ک دیگر پروفایل تحقیرآمیز نمیگذاشت و هرروز برایم وضعیت میگذاشت ب یکباره بنده را از همه جا بلاک کرده!!!!خیلی ناراحت هستم چون حس میکنم تمام تمرین های شمارو و مدیتیشن هایم همش بر باد رفت!درسته بلاک کردن عشق ایشون رو میرسونه اما من ب جذب کامل ایشون نزدیک شده بودم اما الان کاملا باز هم از هم دور شدیم استاد باید الان چیکار کنم ذهنم آشفته شده میترسم حتی تصویرسازی هم نتونم بکنم؟؟؟استاد میشه یکم هم از سیاست های لازم تو رابطه توضیح بفرمایید یا یه ویدیو بگذارید فک کنم نیاز خیلی از ماها باشه خیلی ممنونم

سلام وقت خوش. من کسی رو دوست دارم و ۶ماهه ازش خبر ندارم. یه مدت با مدیتیشن بر میگشت اما الان دیگه انرزی ندارم ریگه و نتونستم تو این ۶ ماه برگردونمش. شهر دیگه ای هست. بعد از این همه مدت نمیتونم فراموشش کنم. میشه راهنمایی کنید چیکار کنم.

سلام من واقعا ممنونم از شما،باورم نمیشه ولی من تاثیر اموزش های شمارو دیدم،استاد خیلی خوبین من خیلی خیلی از شما ممنونم🌹🌹🌹من اموزش های شمارو همرو دیدم،یه مدت یکماه مدیتیشن و ریلکسیشن رو انجام دادم.باورم نمیشه ولی کسی که دوسش داشتم به یکی از دوستام گفته که میخواد برگرده ولی از دوستم خواسته که به من چیزی نگه.فقط مشکلی که هست اینه که یکی دیگه از دوستام که با من مشکل داره رفته به دروغ بهش گفته که من میخام فراموشش کنم و دیگه برنگردع،اونم باور کردع ،به نظر شما من باید چیکارکنم؟؟برم باهاش حرف بزنم؟؟ یا کاردرستی نیست؟؟ممنونم از راهنمایی های شما🌸🌸

با سلام، حتما مسئله رو با صدای خودتون به تلگرام ما ارسال کنین تا در برنامه پرسش و پاسخ شرکت داده بشین.

سلام آقای غربی من نیاز به مشاوره خصوصی شما دارم ،چیکار کنم با شما صحبت کنم ممنون

سلام، این صفحه رو مطالعه: https://www.tarhetalayi.com/ali-arabi-consulting و با تلگرام ما در تماس باشید.

سلام وقت بخیر ممنون میشم راهنماییم کنین، ذهنم زیادی درگیره.. من با یه آقایی پنج ماه تو رابطه بودم و همه چیز اوکی و مورد پسندم بود ولی از یجایی یکم سرد شد و قضیش طولانیه اما دلیل این سردی رو مشغله ی زیادش و درگیری خودش عنوان کرد که میدونم تا حدود خیلی زیادی درسته چون از کارهاش خبردارم … ولی خب این برای من قانع کننده نبود چون عقیده دارم وقتی بخای ارتباط داشته باشی با کسی هرجور شده برقرارش میکنی حتی کم و کوتاه اونم وقتی میدونی دلخور میشه و متاسفانه بجای تلاش برابر و صبوری تحت فشار قرارش دادم اونم هربار جلوی کات کردنم رو میگرفت و میگفت جبران میکنه اما هم یکم عجولی کردم و چون خودم تحت فشار قرار گرفته بودم از جهت ذهنی اونوهم تحت فشار قراردادم….یروز هم بالاخره خودم کات کردم..دوسه روز بعد از اونروز هم یه دوست مشترکمون (که این دوست به من علاقه داشته یه زمانی و طرف هم ازین موضوع با خبر هست و حساس) برای اینکه ببینه طرف مشکل خاصی داره یا نه عمدا بحث منو پیش کشیده بود ولی با عصبی شدنش مواجه شده بودو کلا بهش گفته بود حوصله این صحبت ها و حوصله زن جماعت رو نداره..که باتوجه به شناختم احتمال میدم اینکه جلوی باز شدن بحث راجب منو گرفته به غیرتش رو من و حساسیتش نسبت به این دوست مشترکمون و از طرفی ناتوانی ذهنیش برای هندل کردن موضوع در اون لحظه برمیگرده ، خلاصه.الان سه هفته گذشته….میدونم هنوز منو قبول داره و منو با شخصیت میدونه و تصور بدی نباید داشته باشه راجب من ولی به احتمال زیاد با تلاش زیادی و در دسترس بودن جذابیتم کم شده و به احتمال زیاد اون غیرتی که روم داشت رو هنوز داره، آدم خیلی محافظه کاریه ولی با این وجود یکی دوباری که منو با مانتو یا شلوار کوتاه دیده به طرزخیلی تابلویی زاغ سیامو چوب زده…کلا یه رفتارای ریزی ازش دیدم که فک میکنم هنوز دلش منو میخاد..منم واقعا دلم میخاد یه شانس دیگه به رابطمون داده بشه و همه چیز به اون بستگی داره که بیاد جلو…. حالا استاد چندتا سوال مهم.. ما تو یه شهر کوچیکیم و خیلیییییییی همو میبینیم… تقریبا هرشب یجایی همو میبنیم… من دارم روال قبل زندگیم رو طی میکنم و داره میبینه که حالم خوبه…. بنظرتون همین روال رو طی کنم یا یه مدت جلو چشمش آفتابی نشم که کنجکاو شه؟ با توجه به اینکه خیلییییییییییی غیرتی ایه، درسته که مثلا با عملا لباس کوتاه پوشیدن تحریکش کنم یا نظرش نسبت به من بد میشه؟ بعد میگن برای برگردوندن شخص به رابطه نباید براش فرکانس فرستاد و نیازشو ارضا کرد و باید تشنش گذاشت…. ولی اینجا با ایجاد حس مثبت و فانتزی سازی دقیقا عکس این موضوع انجام نمیشه؟بعد اینکه فانتزی ها اگر جنسی مثل حس بوسیدن یا نوازش کردن باشه مشکلی داره؟ اینکه عکسشو بزاری بک گراند که طی روز به یادش باشی چطور؟؟؟؟ ولی درکل از همه مهمتر برام همونه که نمیدونم باید مثل همیشه در معرض دیدش باشم و شاهد زیبایی و خوشحالی من باشه یا باید پنهان شم که کنجکاو شه

سلام آقای عربی وقت بخیر کامنت قبلی رو من فرستادم و بیصبرانه منتظر پاسختون بهش و راهنمایی شما هستم، تو این مدت سعی کردم هستم خوب باشه و فانتزی سازی کنم و حدود یه هفته هم هست تقریبا همو ندیدم اصلا، ولی همش ذهنم درگیر میشه و نمیتونم روش تمرکز کنم و بخاطر مشکلات خانوادگی حس بد هم دارم کلا خواهشاً راهنمایی کنین

با سلام، آقای علی عربی تا زمان محدودی در کامنت‌ها شخصا اقدام به پاسخ دهی مسائل داشتن. مشخص هست که این روند نمی‌تونست به این شکل ادامه پیدا کنه، اما باز هم می‌تونید از پاسخ‌های قبل، ساعت ها ویدیوی رایگان و پرسش و پاسخ بهره ببرید.

سلام . حدود پنج ماه پیش من از طریق دوستم با یه عاقایی آشنا شدم ک گل مصرف می‌کنه و اینکه این عاقا خیلی از لحاظ موقعیت از من پایین تر اما من فک میکردم ذاتش درسته .ولی بعد از اینکه دیدیم همو با اینک خیلی از من خوشش اومده بود سره یه دعوای کوچیک گفت کات کنیم ب این دلیل ک من دختری نیستم ک پایه ی همه کاراش باشه .منم وقتی این حرف و ازش شنیدم از تلگرام و وات ساپ بلاکش کردم از اینستا هم انفالو.بعد هم استوری گذاشتم ک برام مهم نیست ک رفته .اونم منو فقط ازاینستا بلاک کرد .اما از جاهای دیگه ن .درزم من هم مثل همون خانوم .همیشه وقتی دعوا میشد تند تند زنگ میزدم .الان باید چیکار کنم

سلام. من نگین هستم.۱۷ سالمه.دیشب دوست پسرم ک نه همه زنرگیم منو بلاک کرده از تلگرام،واتساپ و شمارمم انداخته لیست سیاه چیکار کنم…دارم میمیرم از دوریش…الان چن روزی بود خودهرش با گوشی ارشیا بهم میگفت ک بیمارستان بستریه منم شک داشتم اینکه خواهرشه یا خودش اما خب نمیدونم زندس یا مرده خدای نکرده زبونم لال اصلا نمیدونم چیشده ب نظرتون من باید چیکار کنم؟ میخوام برگرده پیشم اخه خیلی عاشقشم

سلام خسته نباشید

من ۱۹سال دارم با پسری ۲۴ سال اشنا شدیم فقط ب قصد ازدواج. ۶ماه در ارتباط بودیم هم تلفنی هم حضوری و خیلی باهم خوب بودیم طوری ک اون حس میکرد منو بیشتر دوست داره تا من اونو.. بعد ۳ماه از رابطه اومد خواستگاری و قبل تر هم ب مادرش منو گفته بود… اومد خواستگاری خانوادم خوشش اومد و خانواده اونم همینطور…. اما جلسه های دوم سوم حرف سر مهریه شد و اونا میگفتن فقط ۱۴تا و پدرم میگفت ن کمه ۵۰ تا اما بعدش بعد کلی حرف و اینا هیچکدوم راضی نشدن. منم بهش میگفتم خب قبول کن ۵۰تارو گفت من اول رابطه گفتم ۱۴تا و تو هم قبول کردی.. گفتم خب بابام قبول نمیکنه چ کنم… خلاصه مشاوره هم رفتیم و مشاور گفت خیلی خوبید اما شاید خانواده اون مخصوصا مادرش یکم دخالت کنه..

خلاصه درگیری های ما زیاد شد و هی بحث… اون هی میرفت پیش مشاوره های دیگه بعد ب من میگفت مشاوره ها میگن خانواده ها بهم نمیخورن…. اونم دودل میشد… ک اخرش بهم گقت بیا چن وقت درارتباط نباشیم گفتم چرا و ناراحت شدم گفتم تکلیف منو مشخص کن یا اره یا ن… اونم میگفت نمیدونم و اینا.. ک اخرش گفت ببین ما الان با این مشکلات ک داریم.. از هم جدا شیم بهتره تا بعدا تو عقد یا با چن تا بچه جدا شیم

منم خیلی حالم بود ازینکه الکی الکی داره تموم میشه و اون بخاطرم کاری نمیکنه و ترکم میکنه منم گفتم ن خواهش میکنم ک کاش خواهش نمیکردم. اما کردم…. اونم اشکش دراومد اما گفت منطقی فکر کن

خلاصه الان ۳ماهه ک کات کردیم.. حتی ب مادرشم گفت زنگ نزن ک ما منفی یا مثبته جوابمون..

نمیدونم قراره چی بشه حس میکنم منو خیلی دوست داره هنوز و منو بلاکم نکرده… تو این ۳ماه فقط دوبار پیام دادم ک متاسفانه اخرین بار گفتم دیه مزاحم نشو من دارم ازدواج میکنم.

لطفا راهنمایی کنید ممنون

سلام استاد عزیزم یه سوالی دارم خیلی سوال همه هم هست، اگر ما دور شدیم،جدا شدیم،کات کردیم،و برای حفظ جذابیتمون دیگه بعد از کات زنگ نزدیم،اگر طرف رو دیدیم باید چی کار کنیم؟چه کاری کنیم اگر دیدیمش ؟برخورد ما باید چطوری باشه؟که جذب صورت بگیره؟که بفهمه من تغییر کردم؟چطوری باید بهش القا کنم اگر دیدمش تو یه جایی اتفاقی؟

سلام آقای عربی توروخدا راهنماییم کنید من پنج ساله که با پسری دوست هستم و کلا چون پدر و برادرم رو هم از دست دادم خیلی بیشتر از قبل وابسته ایشون شدم. خب طبیعتا هر کسی مشکلاتی داره و ایشون هم بخاطر مشکلاتش ذهنش خیلی درگیره چند روز بود که بهانه های مختلف و الکی میاورد و دعوامون میشد و منم که خب خودم عصبی هستم بار آخر که دعوامون شد داد زدم و از همون شب دیگه باهام حرف نزد و فرداش بهم پیام داد گفت برو دنبال زندگیت و تا الان که دوروز میگذره زنگ میزنم جواب نمیده تو واتساپ هم پیام میدم میخونه و جواب نمیده اما بلاکم نکرده استوریامم میبینه. من بدون اون نمیتونم زندگی کنم توروخدا راهنماییم کنید چیکار کنم که برگرده؟

سلام وقت بخیر استاد من رابطه ۲ساله داشتم همه چیز مطابق میلم بود بجز اینکه وقت زیادی برای گذروندن خارج از محیط کار نداشت و من مجبور بودم اونجا حضور داشته باشم چون پرسنل محربی نداشتن ک تنها بزارنش و هربار ک بیرون میزدیم تلفنا و استرسای زیادی متحمل میشد بجز این عشقی ک بوجود اومد حمایت روحی و قلبی ای که وجود داشت و صمیمیتی ک من تجربش نکرده بودم اینکه هرجا باشیم تو هر شرایطی از تک ثانیه ها دریغ نمیکردیم برای اینکه کنار هم باشیم و تو شرایط بحرانی همدیگه رو حمایت کنیم … به نظر خودم خیلی منطقی با پرسش و معاشرت تا حدود ۲ماه شروع کردم راجب خودم و خودش صحبت کردیم سعی کردم دیدگاها اهداف ارزوها عقاید همه چیزو بررسی کنم و سپس وارد رابطه شدم توی رابطم توجه متقابل وجود داشت احترام وجود داشت و عشق چیزی ک باعث شد من از رابطه به خواست خودم خارج بشم این بود ک من بعد از ۹ماه خواستم ک تکلیف رابطه معین بشه چون در همون صحبتای اولیه گفته بودم ک دنبال رابطه تفریحی نیستم و به تشکیل خانواده فکر میکنم و اگه همچین چشم اندازی نداری رابطه رو جلو نبریم ک گفتن نه و اونم دنبال رابطه تفریحی نیست خلاصه اینکه از ماه نهم رابطه تا ماه ۲۳ام حدودا ۳بار اعتراض کردم ک اگه قرار نیست رابطه گام بعدیشو بره بهتره که بدونم خلاصه فک کنم تحت فشار با مادرش ح زد و قرار گذاشته شد ک بیاد و منو ببینه اول گفتن بیرون ببینه تورو ولی من تاکید کردم که دیدار اول حتما باید توی خونه ی ما باشه در حضور مادر من باشه . موافقت شد و بعد تعلل تعلل تعلل حدود ۵ ماه طول داده شد و اقدامی صورت نگرفت باعث شد یبار رابطه رو با لبخند و آغوش و مهربانی برم و بگم تمومه و اگه الان ۲ساله ک هیچ اقدامی نکردی لابد دلخواهت نیست این اتفاق واسه همین منم راحتت میزارم به چشم تجربه بهش نگاه کنیم و خیلی خونسرد رهاش کردم که همون شب بمدت ۱هفته شبانه روز پیگیری کردن ک بله من متوجه اشتباهم شدم و میخوام ترمیمش کنم مجدد فرصت دادم، مثلا ۲شنبه بود ک گفتن ک مادرشون اخر هفته از سفر میان و باش حرف میزنه و موضوع رو حل میکنن مادر شنبه اومد و من ۳شنبه بعدش پرسیدم ک چی شد!صحبت کردی؟ گفتن جمعه میگم! این تعلل این عقب انداختنا بارها انجام شده بود م منو کلافه کرد من هم ۱ شب قبل از تولدم رابطه رو تمام کردم و بمدت ۲ هفته تمام هیچ اثری از خودم نشون ندادم درواقع فعالیتمو توی پیج کارم داشتم ولی با ایشون ارتباطمو قط کردم کامل درد زیادی کشیدم چون حس میکردم رابطه رو با دلایل عقلی کات کردم سعیم این بود که به این جدایی ادامه بدم و احساسی تصمیم برای ایندم نگیرم چون همونطور ک همه مشاورا میگن پسری ک بخوادت تعلل نمیکنه ک از دستت بده، درد زیادی کشیدم فضای خلوتی برای خودم محیا کردم و بدور از خانوادم مشغول ترک کردن رابطه شدم در حالیکه هر روز بدتر از دیروز دلتنگ میشدم و زجر میکشیدم ولی همواره میگفتم این ارتباط اونی نخواهد شد ک منو خوشبخت کنه مادامی که واسه انتخابم تعلل کرده، بعد از ۲هفته اومد دم پنجره اتاقمو هزار بار درخواست کرد ک برم دم پنجره در نهایت چند ثانیه رفتم و از پایین جوری ک متوجه بشم با دست به سینش کوبید ک دوستت دارم.. سوار شد و رفت و من نصفه شب متوجه شدم از همه جا منو بلاک کرده واقعا حمله عصبی بهم دست داد حس میکردم اومده که بگه ترمیم میکنم زخم رابطه رو و این اتفاق شوکم کرد و باعث شد با حال بسیار بد و خوردن قرص خواب شب رو صبح کنم و صب برم سراغش و توی محل کارش وقتی هنوز کسی نیومده بود رفتم و سیلی بهش زدم و بهش گفتم ک حق نداره هر رفتاری ک میخواد انجام بده حق نداره با من بازی کنه یا منو آسیب بزنه جوابی نمیداد از اونجا خارج شدم و دم ورودی متاسفانه از حال رفتم در واقع پشت سرم بودن اومده بودن ک مثلا نگهم دارن ک نزارن که برم ک من افتادم خون دماغ شدم و حدودا ۱ساعت خونریزی رو سعی کردن بند بیارن توی محل کارش که نشد و در اخر مجبور شدم باهاش برم کلینیک و رفتاری از سر گیجی ازم سر زد چون بهم امپول ارامبخش زدن مثل اینکه دستشو گرفتم چون توهم زده بودم ک انگار هیچی نشده هیچ دعوایی نشده و ما هیچوقت جدا نشدیم… ۲روز طول کشید ک به حال عادی برگردم و بفهمم که نباید میرفتم اونجا ک بش سیلی بزنم خودشونم تاکید داشتن ک اون سیلی خیلی حس خوبی بهش داده و بهترین حس عمرش بوده! همین منو عصبی میکنه سوالم اینه که من ۲هفته تحمل کردم ولی با این اتفاق حس میکنم برگشتم سر پله اول و از اول دارم درد میکشم چون دیدنش دلتنگیمو هزار برابر کرد میخوام برگرده ولی نه اینکه ماسمالی بشه و من مجبور ب نرمش بشم! اون شرایطش رو مطتبقت بده با شرایط من و اینکه دوری کردن ازش بهمراه بلاک کردن باشه؟ چون شب تولدم بلاک کردم اما ب شدت پشیمون شدم و وقتی انبلاک کردم دیدم اون بلاکم کرده خیلی اذیت شدم بهم بگید باید چکار کنم و اینکه بلاک کردنش رو انجام بدم؟ چون یبار کردم و حالم خیلی خراب شد میترسم انجامش بدم …

سلام تورو خدا راهنمایم کنین چجور باز عشقمو بر گردونم

سلام آقای عربی..ببخشید من یک رابطه چهار ساله داشتم و رابطه ای بسیار چهارچوب دار و درست بود طوری ک خانواده ها در جریان بودن ما همدیگه رو خیلی دوست داریم و رابطمون از لحاظ عاطفی بسیار عمیقی…تو این چهار سال کلی به من محبت کرد و قرار بود برای خواستگاری بیاد که خانواده من از اولش به خاطر مسائل دوری و شاید فرهنگی (چون دو استان جدا هستیم) مخالفت کردن و ایشون مخالفت های پدرش و خانواده منو داشت و حتی شاید بعضی از فامیل های نزدیکش….درواقع آشنایی ما تو دوران دانشگاه بود…الان که دانشگاه تموم شد حدود سه ماهه از من جدا شدن ..من خیلی بحث میکردم در مورد چیزای کوچیک و مدام نشون میدادم که باید یه اقدام جدی کنی و…..الان سه ماهه ب من پیام نمیده البته ماه اول چون من خیلی بهش پیام میدادم و زنگ میزدم خیلی خیلی سرد و تند و کوتاه جواب میداد و بعد از حدود یک ماه دیگه جوابمو نداد ولی بلاکم نکرد فقط تو اون دوران عصبانیت و دعوا بهش گفتم تو باید منو انفالو کنی وقتی منو نمیخوای و با فشار بسیار زیادی منو انفالو کرد اما همچنان شماره منو داره و استوری واتساپ منو ک گهگاهی میزارم میبیننه….من فالوش کردم تو اینستا و درواقع من ریموو نکردم…حالا باید چیکار کنم ب خاطر سکوتش؟

سلام من برای برگدوندن عشقم اون تمرینی ک گفتید از دید خودمون باشه و توی پارک هستیم رو انجام میدم خواستم بدون دیگه باید چیکار کنم اخه خیلی زود دوست دارم برگردم سر رابطه.لطفا بهم بگید دیگه باید چیکار کنم ک زودتر عشقم ب پیشم برگرده؟

سلام با آقایی ۴ ماهه در ار تباطم اوایل همه چی خوب بود تا اینکه یه اتفاقی باعث شد نگاه ایشون نسبت به من تغییر کنه ولی بعد اون اتفاق که مربوط به تماس من با یکی از دوستانشون بود تا پیگیر ایشون بشم ایشون خیلی عحیب از من دلخور شدن بابت این تماس و… ولی بعدش منو بخشیدن گفتن عاشق من هستن برای دیدن من اومدن شهرمون چون ما دور از همیم این اواخر تلفن هام رو جواب نمیدادن یا اگه میدادن میگفتن دستم بنده بعدا تماس میگیرم و نمیگرفتن دو هفته پیش پیامی براشون فرستادم گفت دوستم داره منو ببخش حالم دست خودم نیست آخه اتفاقات بدی در رابطه با خانواده اش افتاده و مجبور شده از اونا جدا بشه و تنها زندگی کنه همه اش میگه اوضاع بده منو درک کن بذار هر موقع خواستم خودم باهات تماس بگیرم و… ولی من چند باری پیام دادم تو توو رابطه نصفه و نیمه ای و من این جور بودنتو تمیخوام تکلیفمو معلوم کن و اون روز دوباره حرف گذشته را پیش کشید که تو با دوستم تماس گرفتی و منو بی اعتبار کردی و بعد اون رابطه برای من رابطه نشد و تا الانم به خاطر خودت وایسادم منم جوابشو دادم و بهم گفت من جای تو بودم بلبل زبونی نمیکردم و سعی میکردم به مرور اعتماد رفته طرف را جلب کنم من گفتم مگه من چیکار کردم حالا اون موقع یه بچگی کردم خودت گفتی کاریه که شده و … بعد عصبانی شد چیکار کردی تو دیگه تکلیفت معلومه و منو بلاک کرد البته نه از همه جا فقط خطم را وگرنه توو واتساپ تلگرام اینستا همچنان هستم اون روز زنگ زدم بهشون دیده بودن که تماس گرفتن و خودش زنگ زد و گفت دیدم زنگ زدی و ریجکت شد بعدا زنگ میزنم ولی الان دو سه روز گذشته و خبری نشده ممکنه دوستم داشته باشه و بخواد برگرده خب اگه قصد نداشت اگه از بلاکش مطمئن بود چرا به من زنگ زد و گفت دیدم تماست ریجکت شدو… از دوریش دارم میمیرم کمکم کنید چیکار کنم برگرده

سلام خسته نباشید.ممنون از لطف بی کرانتون. میرم سر اصل مطلب حقیقتا خاطر خواه دختری هستم که ۳ سال با هم در ارطبات بودیم و ایشون یهو گفتن که نمیخوامت با وجودی که میدونم خیلی دوسم دارن.همونجور که شما گفتین یه جورایی جذابیتمو از دست دادم پیش ایشون. وایشون منو الان یه فرد ضعیف میدونن این مدتم چند بار رفتم خواستگاری و ایشون جواب رد دادن .ولی در ارطباته گاه گاهی از حالم لا خبر میشه و یا کلیپ دلتنگی میفرسته ولی بعدش میگه راهمون جداهه و اسرار که من پیام ندم الان من دارم مرتب استوری عاشقونه میزارم برای ایشون.راه کار های جذب عشقم دارم انجام میدم .فقط نمیدونم این استوری گذاشتن باعث کم شدن جذابیته .و نشون دادن نیاز مندی؟؟یا کار درستیه

سلام من به پی وی دختری ک دوسش دارم رفتم وحرف دلمو رک وراست بهش گفتم اما اون عصبانی شد وبهم گفت پی ویشو حذف کنم و بعدبلاکم کرد اما بعدش متوجه شدم اون پی ویمو چک میکنه مثلا وقتی دسترسی شو به پروفیلم رو قطع میکنم اونم همین کارو میکنه ویامثلا تواون برنامه ک من بهش اس دادم بیشترانلاینه وهی پروفایل عوض میکنه خلاصه من نمیدونم باید چیکارکنم لطفا راهنماییم کنید

سلام استاد. من به مشاور واتساپ شما هم پیام دادم. اما میخوام یه ویس برای خودتون بفرستم اگه میشه به ایمیلم پیام بدین خواهش میکنم. خیلی اتفاقای عجیب و غریبی هست که باید براتون بگم. لطفا اگه امکانش هست منو راهنمایی کنید ویس رو براتون بفرستم

سلام، برای شرکت توی برنامه پرسش و پاسخ ویس‌تون رو کوتاه به تلگرام @tarhetalayi ارسال کنین.

سلام وقتتون بخیر .قانون آفرینش با قانون جذب فرق داره ، منظور از قانون آفرینش مثلا اینها هست:ب هرچیزی فکر کنی وارد زندگیت میشه ، هرچیزی و باور کنی تو زندگیت جریان پیدا می‌کنه مثلا باور داشته باشی حرف مردم روزندگی من تاثیر میزارع ،همچین چیزی اتفاق میوفته و با حرف مردم زندگی شما تحت تاثیر قرار می‌گیره و با حرف مردم موقعیت های رو میتونید از دست بدید و بدست بیارید. و…..

واینک آیا این دوره بازگشت ب عشق همه چیز کامل اراعه میده ک جذاب باشیم تو روابط و اتفاقات ک باعث بهم خوردن این رابطه شده باز (حتی اگر مربوط ی ما نباشه مثلا مادر بنده با اتفاقی باعث بهم خوردن رابطه من شد) دوبارع تکرار نشه و بهم نزنه .

سلام استاد وقت بخیر من پکیج بازگشت عشق وتهیه کردم تازه شروع راه هستم استاد من ۳ ماه قبل با آقایی آشنا شدم ……………

سلام، بله قطعا می‌تونید. این دوره بزرگ‌ترین رازها رو نشون‌تون می‌ده. (این مسائل رو واضح ننویسید.)

استادمجددا سلام سوالاتی دارم ازشما ………..

سلام مجدد، سوالات شما که به پشتیبانی ارسال کردید در صفحه اختصاصی پرسش‌های عمومی دوره پاسخ داده شده. لطفا در این صفحات عمومی نپرسید. با پشتیبانی در تماس باشید.

سلام آقای عربی اولین بارم اس براتون کامنت میذارم لطفا جواب بدید و کمک ام کنین، من مدت بیشتر از یک سال با پسری توی دانشگاه آشنا شدم و خیلی رابطه مون خوب بود حتی در مورد فامیل ام و اینجور چیزا معلومات پیدا کرد همه چیز خوب بود تااینکه چند بار دعوا کردیم و بلاک اش کردم و دوباره حرف زدیم همینجور دعوا ها تا اینکه بالاخره در دانشگاه من توی جمعی گفتم این پسر از آشنا های ماست یعنی گفتم از فامیل من (پسر عمویم) است و بعد اون روز دختری پیدا شد که منو شناخته و پسر برام زنگ زد که این دوست دختر سابق اش بوده و چند بار خواسته خودکشی کنه ازم خواست تا با دختره حرف بزنم که چیزی بین ما نیست و من همینجوری این حرفو گفتم منم این کارو کردم و با پسر هم کات کردم و کلا بی تفاوت بودم در مقابل اش اما برام چندین بار پی ام داد یکبار هم دوباره همو دیدیم پرسیدم چرا منو خاستی گفت فقط خاستم بیبینم ات پشیمونم که رنج دادم ات من بعد از این حرفاش دوباره موضوع را بستم ولی دوباره پی ام اش چند روز قبل اومد منم جوابشو ندادم و از همه چیز بلاک اش کردم ولی دوستش دارم ولی چون دختره هم توی دانشگاه اس مانع خوب شدن رابطه مون میشه یک بار هم دختره رو شانه زدم یعنی دختره رو که میبینم دست و پاچه میشم نمیدانم چیکار کنم لطفا کمک کنید. و سوال دیگرم اینست چون تا حال من ماسک میپوشیدم در محل دانشگاه یعنی صورتمو نشان نمیدم اونقدر بعد ازین هم اینجوری پیش برم یا تغیرات ظاهری در خود بوجود بیارم ، من خودم را بی تفاوت میگیرم ولی هر جوری شده باید میانمون خوب بشه اون خودش برگشت ولی فکر کردم باید بدونه منو از دست داده پی ام شو جواب ندادم. چیکار کنم من؟

توروخدا یه کاری کنین💔

سلام تورو خدا کمکم کنید ۲سال نیم با کسی ک دوسش دارم باهم بودیم من از قبل میشناختمش بهش حس داشتم تا اینکه باهم اشنا شدیم همچی خوب بود ، اویل میخواست کات کنه چون منو از نزدیک نمیتونه ببینه منم به هر سختی بود قرار گذاشتم همو دیدیم بعد اون دیگ تقریبا همو میدیدم…باهم رابطه هم داشتیم(: خیلی دوستم داشت هوام داشت ، کنارم بود اما تقریبا این چندماه اخری خیلی بحثامون زیاد شد،،قرار به ازدواج بود قول ازدواج داده بود ،بم گفت به خانوادم گفتن گفتن اگه فلان کنی میریم واست خواستگاری اما یهو همچی ریخت بهم دیگ اسم ازدواج نمیبرد …یه بار میگف خانوادم گفتن دختر عمتو بگیر ی بار ی چیز دیگه اما باهم بودیم میگفت درستش میکنم نگران نباش،،،تا این که برجه ۶امسال ماباهم قهر بودیم بدشانسی من گوشیم ریست شد پیامی ک از قبل بهش سند کرده بودم ارسال نشدع بود اونشب بعد اپدیت گوشی من و روشن شدن گوشیم واسش سند شد اون هم فکر کرد من این متن پیام واسه کسی دیگا میخواستم بفرستم عصبی شد بم گفت اره اینک واسه کسی دیگ میخواسی بفرستی و… بعدش هرچی گفتم واست ثابت میکنم ایراد از خط بوده من واسه کسی نمیخواستم بفرستم من بت خیانت نکردم نمیکنم هیچ زد بلاک کرد جوابم نداد تا چندرور بعدش ب زور ج میداد باز هیچ بعدص گفت میدونم تو خیانت نکردی اما من دیگا نمیتونم باشم، قبل اگ ی ثانیه از مت خبر نمی‌گرفت یا من ی ثانیه در دسترس نبودم دیونه میصد اما بعد از اون اتفاق کلا انگار ن انگار هرچی بص،میگفتم برگرد درست کنیم این رابطه مریض شده میگفت درست نمیشه، ، بعدم ک گفت من ازدواج کردم اما مطمئنم دروغ میگ،خط خودش خاموش کرد وات خودش پاک کرد الان خط داداشش داره اگ اس میزدم دعوام میکرد اس نزن میبینن(: تو همین موقع ازش خواستم زنگ بزنه زنگ زد گفت دلم تنگته ی کاری کن ببینمت منم فرصت جور کردنمدیدمش اونروز ک دیدمش گفتم جرا ولم کردی چرا دیگه مثل قبل نیستی بم گفت من نمیتونم توام اگ اینجوری میتونی ادامه بده بحث نکن نمیتونیم تموم کن منم بعد تموم کردم الان تقریبا ۳۰روز میگذره ک بیو اینستاش دیدم متن عاشقانه گذاشته بود دیونه شدم نتونستم جلو خودم بگیرم پیام دادم بم گفت پیجم دستم نیس (: بش گفتم حالم بده فلان درکن کن روزای بدی میگذرونم هیچ هیچ گفت چ کاری ع دستم بر میا ؟منم غرورم نزاشت چیزی بگم گفتم نمیدونم خلاصه بم گفت بی هوا زنگ نزن فلان این پیام دادنتم تموم کن ،،،نمیتونم دیگ پیامش ندم این ۳۰روز تحمل کردم اما الان دیگ نمیتونم من باید چیکار کنم برگرده؟تورو خدا کمکم کنین

اینو هم بگم ما تقریبا به مدت ۷ماه نتوسنتیم از نزدیک همو ببیتیم اون خیلی اصرار داشت ک بیینیم همو اما خب من شرایطم جوری بود نمیتونستم…

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

document.getElementById(“comment”).setAttribute( “id”, “a19c652914a62cacfe3d6098332bf53e” );document.getElementById(“g4bc5ee4c8”).setAttribute( “id”, “comment” );

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم مرا با ایمیل از کامنت‌های آینده‌ی این پست مطلع کن. (همچنین می‌توانید بدون ارسال کامنت مشترک شوید.)

آخرین مطالب

بهترین راه برای برگرداندن عشقم چیست؟ پرسش از علی عربی…

جذب فرد خاص با قانون جذب (نمونه واقعی) + متد اختصاصی…

با تمرینات قانون جذب شما به عشقم رسیدم، با دخالت…

آموزش قانون جذب عشق: چگونه عشقم را برگردانم؟ فیلم‌های…

مردی که با او به شوهرم خیانت کردم (گفتگو + ویدیو)…

فراموش کردن عشق ازدست رفته – درمان وابستگی شدید

علی عربی هستم؛

دنیای امروز یک بوگاتی‌ست که نیمه شب با سرعت 400 کیلومتر در ساعت، در جاده‌های تو در توی بارانی در حرکت است. این‌جا فرصت تردید نیست.

من با کوچینگ و همراهی فارسی زبان‌ها و غیرفارسی زبان‌های کل جهان، و با بینش‌ها، دانسته‌ها، داستان‌ها و تجربیات در کنار مربیان و انستیتوت‌های جهانی و ایجاد روابط فرهنگی بین‌الملل از هند تا برزیل، امروز فضایی خالص و نو به وجود آورده‌ام. طرح طلایی فضایی بی‌پرده‌ و خالص مثل طلاست؛ و پذیرش محدود، از اولین اصول آن است.

پاره کردن الگوها، باورها و ساختارهای کهنه‌ و خطرناک زندگی، رابطه و کسب و کار، اولین خصیصه‌ی من است. چیزی که در جمع ما مشهود، و در آموزش‌های این وب‌سایت رد پای آن معلوم است.

tarhetalayi@gmail.com

You cannot print contents of this website.

با عرض خوش‌آمد، لطفا وارد شوید

بازیابی رمز عبور.

رمز عبور برای‌تان ایمیل خواهد شد.

در همه زندگی های مشترک دعوا و بحث های زن و شوهری وجود دارد که از قدیم این بحث ها را نمک زندگی می نامند. اگر بعد از دعوا و بحث دو طرف راه آشتی و روش منت کشی را بلد نباشند زندگی آنان با مشکلات زیادی در آینده روبرو می شود و نمک زندگیشان جای خود را به شوری می دهد که دل را می زند، بنابراین بهتر است با روش های منت کشی بعد از دعوا در این بخش از نمناک آشنا شوید.

برای نشان دادن مهارت لازم برای ترمیم آسیب احساسی ایجاد شده در زندگی مشترکتان قبل از همسرتان برای دلجویی پیشقدم شوید. دلجویی نکردن همسران بعد از دعوا به مرور زمان، باعث کمرنگ شدن علاقهآنها می شود.

اگر مقصر دعوا و بحث شما بوده اید و مرتکب اشتباه شده اید ، گناه خود را بپذیریـد اما هیچ گاه برای جبران خرابکاریتان متوسل به دروغ نشوید، چون اگر او احساس کند بـا او صـادق نـیستـید، جر و بحث شما بیشتر می شود و گاهی تا طلاق نیز پیش می رود.پس رو راست و یک دل باشید و تمام تلاش خود را برای پاک کردن ذهـن او بکار ببندید.

چگونه دختری که قهر کرده را برگردانیم

آیا بعد از دعوا و بحث هایتان به فکر ریشه اشتباهات و مشکلات خود هستید؟ در بیشتر موارد زن و شوهر به علت به وجود آمدن دعوا روی مشکلات سرپوش می گذارند و هیچ وقت سعی نمی کنند ریشه اشتباهات و مشکلات شان را پیدا کنند بنابراین گاهی مشکلات حل نشده باقی می ماند و دوباره خود را نشان می دهد.

بهتر است احساسات تان را با همسر تان مطرح کنید، به احساسات او گوش دهید و سعی کنید همدیگررا بفهمید.

گذشته و اشتباهات طرف مقابلتان را دائم باز گو نکنید و بگذارید گذشته فراموش شود. توجه کنید شما با فراموش کردن گذشته زودتر به توافق می رسید.

اگر درباره موضوعی با همسرتان آرام صحبت می کنید اما او به یکباره از کوره در می رود و صدایش را بلند می کند به سمتش بروید، دست خود را به آرامی در دستش قرار دهید و به او محبت کنید تا دریابد که بحث بی فایده است.

محیط می تواند بر روی احساسات ما تاثیر گذار باشد. عصبانیت، احساس خشنی است که با مراقبت و توجه می توان آن را کنترل نمود.

مشکل ترین کلمه برای برخی از زوجین بعد از دعوا و بحث ، عذر خواهی کردن و بیان کلمه معذرت می خواهم است. از بیان این کلمه نترسید زیرا همه افراد قادر به زبان آوردن این کلمه بوده و هیچ کس بعد از گفتن آن غش نکرده است.

در همه بحث های زن و شوهری، هر دو نفر تصور می کنند طرف مقابل مقصر است و حق با آنهاست. اگر می خواهید بحث های مکرر شما زودتر به نتیجه بنشیند انتقاد همسر گوش کنید و با روی باز آن را بپذیرید.

در هنگام بحث و دعوا به علت بالا رفتن فشار خون و تپش قلبتان ممکن است چیزهایی بیان کنید که کاملا بی منظورند اما برای طرف مقابل بسیار ناراحت کننده باشد. پس در این هنگام برای مدت زمان کوتاهی به جای خلوتی بروید تا در آنجا بتوانید به خود و افکارتان مسلط شوید.

در هنگام آشتی و صلح همیشه به همسرتان بگویید که دوستش دارید و او را مطمئن کنید که این احساستان در هیچ شرایطی تغییر نمی کند.

عذر خواهی فقط به این معنی نیست که آن را بیان کنید بلکه باید برای همیشه این اتفاق را از ذهنتان پاک کنید . فراموش کردن اشتباهات قابل بخشش طرف مقابل سبب بازگشت دوباره به رابطه و گرمی آن می شود.

بیان برخی حرف های آزار دهنده از طرف همسرمان برای ما بسیار آزار دهنده می تواند باشد و گاهی نمی توانیم این حرف ها را فراموش کنیم اما اگر چیزی قابل تعریف را با آن بیاموزید روبه رو شدن با مسائل بسیار آسان تر خواهد شد.

چگونه دختری که قهر کرده را برگردانیم
چگونه دختری که قهر کرده را برگردانیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *