چگونه در خانه ناخن هایمان را فرنچ کنیم

 
helpkade
چگونه در خانه ناخن هایمان را فرنچ کنیم
چگونه در خانه ناخن هایمان را فرنچ کنیم

خانم ها، انجام مانیکور می تواند بیهوده به نظر برسد اما باید به دست ها و ناخن های خود به همان اندازه که به بقیه بدن توجه می کنید نیز توجه کنید. در حقیقت، زمان و تلاشی که برای مانیکور انجام می دهید نشان می دهد که شما چگونه به چیزهای دیگری در زندگی خود تمایل دارید! اگر می خواهید یاد بگیرید چطور مانیکور فرنچ را انجام دهید بدون اینکه هر بار به سالن بروید، به مطالعه خود ادامه دهید.

اگر در دنیای ناخن ها تازه کار هستید، این چیزی است که باید بدانید. مانیکور فرنچ همیشه معمولاً شامل یک پایه صورتی رنگ و نوک سفید است که این سبک پیچیده و عالی است و هرگز از مد نمی افتد ، بیایید با این برنامه آموزشی دنیای مد نمناک شروع کنیم.

مواد لازم:

1. آماده سازی ناخن ها:

کاسه را با آب گرم پر کنید و برای یک دقیقه دست تان را در آن قرار دهید و خیس کنید که این کار به رهایی از تمام روغن ها و پوست های خشک کمک می کند و باعث می شود که مانیکور شما برای مدت بیشتری سالم بماند .

چگونه در خانه ناخن هایمان را فرنچ کنیم

2. زدن لاک بیس:

هنگامی که ناخن های شما خشک شدند، باید از یک لاک پایه استفاده کنید و این گام زمانی مهم است که شما یک مانیکور فرنچ انجام می دهید چون ناخن های طبیعی مشخص هستند و می خواهید همه چیز صاف و زیبا به نظر برسد، پس بگذارید تا قبل از شروع مرحله جدید کاملا خشک شود .

3. نوک ناخن را انجام دهید :

از لاک ناخن سفید برای نوک ناخن استفاده کنید. انگشت خود را روی یک سطح صاف قرار دهید، آن را به پهلو متمایل کنید، برس را در جایی که می خواهید نوک فرنچ شما شروع شود، قرار دهید و سپس آن را بکشید و نگران آن نباشید که آن را به طرف دیگر متصل کنید، چون روش متقاطع از این کار مراقبت خواهد کرد.

قلم مو را در طرف دیگر قرار دهید و دقیقاً همان چیزی را که در ابتدا انجام دادید، تکرار کنید که این باعث ایجاد یک خط صاف و یکنواخت می شود و سپس هر گونه برق اضافی را تمیز کنید و بگذارید ناخن هایتان خشک شوند.

4. زدن لاک روی ناخن:

یک لاک ناخن صورتی ملایم انتخاب کنید و آن را روی ناخن هایتان بزنید که این سایه همه رنگ ها را با هم ترکیب می کند و مانیکور شما را خیلی طبیعی تر می کند .

5. زدن برق ناخن:

برای ماندگاری بیشتر فرنچ یک لایه برق ناخن شفاف به ناخن های خود بزنید و وقتی که خشک شد، روغن کوتیکول را برای هیدراته کردن روی آن بزنید.

مانیکور شما در نهایت انجام شد! خیلی عالی نیست؟

مانیکور فرنچ معکوس یکی از داغ ترین طراحی های ناخن است! این کار به سادگی شامل کشیدن شکل ماه گرد بر روی تخت ناخن است که بقیه ناخن شما را نیز در بر می گیرد. انجام این کار آسان است و زمان زیادی را صرف نخواهید کرد.

مواد لازم:

1. لاک بیس را بزنید:

با زدن یک لایه نازک از یک لاک پایه رقیق و نازک شروع کنید چون این کار به لاک ناخن اجازه می دهد تا به راحتی به ناخن ها بچسبند. هم چنین از ناخن های شما در برابر رنگ آمیزی محافظت می کند و مانیکور شما را از پوسته شدن در امان نگاه می دارد .

2. استفاده از اولین لاک ناخن:

لاک ناخن مورد علاقه خود را بزنید- این می تواند هر چیزی باشد – از فلزی گرفته تا یک رنگ خالص. یک لایه نازک و زیبا از آن به ناخن های خود بمالید.

3. بالا بردن آن:

وقت آن است که دومین رنگ خود را وارد کنید و از مقدار کمی لاک ناخن استفاده بکنید و آن را به کار ببرید در حالی که برس کمی برای هماهنگ کردن شکل پوست خود به دست می دهید و به جای رفتن به سمت تخت ناخن، یک فضای کوچک را باید با اولین رنگ لاکتان نشان دهید.

4. زدن برق ناخن:

برای ماندگاری مانیکور باید از یک برق ناخن استفاده کنید تا مطمئن شوید که برای مدتی طولانی بدون ترک خوردن و یا پوسته شدن می ماند و ببینید چقدر زیباست.

چگونه می توان با استفاده از چسب مانیکور فرنچ انجام داد؟ اگر یک مبتدی هستید و می خواهید فرنچی به زیبایی فرنچ آرایشگر ها انجام دهید از چسب نواری استفاده کنید:

مواد لازم:

1. زدن لاک بیس:

با یک لایه لاک پایه شروع کنید و شما می توانید از یک رنگ با ته رنگ صورتی و یا یک رنگ خنثی با ته رنگ بزنر یا هر نوع رنگ ترجیحی خود استفاده کنید و یک لایه رنگ دل خواه خود را بر روی تمام ناخن های تان بمالید و بگذارید تا خشک شود.

2. نوار چسب را ببرید:

تنها کافیست نواری از نوار چسب را بردارید و ناخن هایتان را با آن بپوشانید و تنها نوک ناخن های خود را باز بگذارید – جایی که لاک ناخن سفید می آید و سپس لاک سفید را بزنید و این مرحله را برای تمام ناخن ها تکرار کنید .

3. کندن نوار چسب:

حالا چسب را به آرامی از روی ناخن ها بردارید و بیش از حد محکم فشار نیاورید وگرنه پایه لاک خود را خراب خواهید کرد.

4. زدن برق ناخن.

اگر موادی مانند نوار چسب یا باند را ندارید، می توانید همیشه از یک کش لاستیکی برای زدن فرنچ استفاده کنید.

مواد لازم:

1. زدن لاک بیس:

چگونه در خانه ناخن هایمان را فرنچ کنیم

با زدن لاک بیس خود شروع کنید – می توانید از یک رنگ صورتی یا برنزه استفاده کنید و لایه نازکی را بمالید و بگذارید تا خشک شود.

2. آماده سازی نوک ناخن ها:

باند های لاستیکی را بچرخانید و آن را در اطراف ناخن هایتان بچسبانید و یک شکاف کوچک در بالای جایی که لاک ناخن سفید می رود، قرار دهید.

3. لاک نوک ناخن:

با دقت ناخن سفید خود را روی نوک ناخن ها بزنید و باند لاستیکی این کار را خیلی آسان تر می کند تا حتی نوک ناخن ها را هم مرتب کند.

4. باند لاستیکی را بردارید:

دقت کنید که لاک قبل از کشیدن باند لاستیکی به طور کامل خشک شده باشد و آن را بلند کنید و به سمت بالا بکشید.

5. برق ناخن:

مانیکور خود را با یک لایه برق ناخن تمام کنید!

شما می توانید کیت مانیکور فرنچ ژلی را خریداری کرده و مانیکور فرنچ با کیفیتی را درست در خانه خود انجام دهید.

مواد لازم:

1. آماده سازی ناخن ها:

قبل از این که لاک ناخن خود را بزنید، ناخن های تان را بافر بزنید و پس از انجام این کار، آن ها را با دستمال مرطوب بدون الکل پاک کنید که این باعث می شود از بافت فرسوده خلاص شوید و مطمئن شوید که ناخن های شما خوب و صاف هستند و همچنین با این مرحله یک پیوند بهتر به دست خواهید آورد.

2. زدن لاک پایه:

یک لایه لاک ژل پایه نازک بزنید و برای 30 ثانیه در لامپ LED قرار دهید تا خشک شود .

3. زدن لاک نوک ناخن ها :

سپس لاک ژل سفید را بر روی نوک ناخن ها بمالید و از یک طرف به طرف دیگر حرکت کنید. همچنین دقت کنید که تمام گوشه های ناخن را لاک بزنید تا از هرگونه پریدگی و بی نظمی جلوگیری کنید و همچنین می توانید از نوارهای راهنما یا نوار چسب استفاده کنید و زمانی که این کار انجام شد، برای 30 ثانیه دیگر ناخن ها را در دستگاه LED قرار دهید .

4. زدن برق ناخن :

هنگامی که لاک نوک های ناخن انجام شد، یک لایه از برق ناخن ژلی را بزنید و آن ها را مجددا در لامپ LED قرار دهید .

حالا که تمام تلاش خود برای انجام فرنچ در خانه را کردید، باید مطمئن شوید که مدتی طول می مانند . در اینجا چند نکته و اقدامات احتیاطی وجود دارد که برای ماندگاری بیشتر مانیکور تان لازم است:

خانم ها !! دست شما هرگز یک روز مرخصی نمی گیرند پس بنابراین مراقبت از آن ها ضروری است .

هتل و بلیط مقصد موردنظرت رو آنلاین رزرو کن

انواع گن وفرم دهنده بدن اورجینال و باکیفیت

آموزش فرنچ ناخن

 

چگونه در خانه ناخن هایمان را فرنچ کنیم

چکار کنید تا فرنچ منظمی داشته باشید ؟

بعد از اینکه لاک پایه بطور کامل خشک شد قسمت بالای ناخن را بصورت خطی لاک سفید بزنید .برای اینکه در این مرحله لاک سفید تمیز و مرتب روی ناخن ها کشیده بشه قسمت پایین ناخن را چسب قرار دهید و قسمت بالا را لاک سفید بکشید .بعد از خشک شدن لاک ها میتونین روی ناخن هاتون لاک براق کننده یا بیرنگ بزنین تا زیباتر بشه و علاوه بر اون باعث جلوگیری از شکسته شدن ناخن ها میشه.

 

فرنچ سفید روی لاک صورتی بسیار کلاسیک و زیباست و باعث میشه که ناخن هاتون هم بلندتر به نظز بیان.

 

برای لاک زدن میتونین از رنگ های مختلف استفاده کنید 

 

آنچه در طراحی ناخن باید رعایت شود

در فرنچ حتماً مواردی را درنظر داشته باشید تا وقت و هزینه اي که صرف کردید، بازدهی لازم و مطلوب را در اختیار شما قرار دهد.

 

قلمو تمیز

همواره قلمو تمیز با الیاف محکم را در فرآیند لاک زدن و فرنچ بکار ببرید تا دراین فرآیند ، این قلمو پاره و ریش ریش نشود و مو هاي آن روی سطح لاک باقی نماند.

 

آموزش مرحله به مرحله فرنچ ناخن

 

آغشته سازی

همواره به اندازه کافی، قلمو لاک را آغشته کنید تا وقتی قلمو روی سطح ناخن قرار می گیرد، با انباشت اضافی مواد مواجه نشوید.

 

صبوری در فرنچ

در موقع لاک زدن دراین فرآیند ، صبور باشید و صبورانه، مواد را بر روی سطح ناخن، منتشر کرده تا سطحی صاف و یکنواخت به ارمغان آید.

 

پوشش بالا

در فرآیند طراحی ناخن برای داشتن سطح لاک یکنواخت، از لاک هایي که پوشانندگی بالا دارند استفاده کنید.

 

سوهان اسفنجی

در فرآیند طراحی ناخن ، می بایست همه ی سطوح ناخن پوشش داده شود و خلل و فرج روی سطح ناخن، پیش از لاک زدن، با سوهان تمییز اسفنجی، صاف شود تا رنگ به همه ی بخشها برسد.

 

مراحل فرنچ ناخن

 

سوهان زدن

برای پیشگیری از پستی و بلندی روی سطح ناخن در فرآیند لاک زدن، از عمل لاک زدن زیگزاگی اجتناب کنید.

 

لاک زدن

چگونه در خانه ناخن هایمان را فرنچ کنیم

یکی از بهترین روشهای برای لاک زدن دراین فرآیند ، لاک زدن انگشتان از سمت راست به چپ است.

 

انجام فرنچ ناخن در منزل

 

مراحل فرنچ ناخن در منزل

۱. ناخن هایتان را پاکسازی کنید

در اولین مرحله از فرنچ ناخن در خانه، باید با استفاده از پد‌های مخصوص لاک پاک کن سطح ناخنتان را از لاک و هرگونه آلودگی پاک کرده و سپس دست‌ها و ناخن‌های خود را با آب و صابون بشویید. حتی اگر قبلا لاک بی‌رنگ هم استفاده کرده‌اید حتما این مرحله را انجام دهید. توجه داشته باشید هنگام شستن دست‌ها از آب سرد استفاده کنید، زیرا استفاده از آب گرم باعث می‌شود که پس از سرد شدن دست‌ها، لاک به‌راحتی و خیلی زود از روی ناخن‌هایتان جدا شود.

 

پاکسازی ناخن اولین مرحله از فرنچ ناخن در منزل

 

فرنچ ناخن در منزل

 

۲. به ناخن‌های خود شکل دهید

با کوتاه کردن ناخن‌ها به اندازه دلخواه شروع کنید. دقت کنید همه یک اندازه باشند؛ و به خاطر داشته باشید برای فرنچ کردن ناخن هرچه بلندتر باشد بهتر است؛ یعنی هیچ گاه آن‌ها را از ته نگیرید که آن وقت نمی‌توانید فرنچ انجام دهید. سپس حسابی و به طور درست ناخن‌ها را سوهان بکشید.

 

۳. ناخن‌ها را مرطوب کنید و کوتیکول‌ها را بگیرید

دست‌های خود را در یک کاسه آب گرم قرار دهید و بگذارید برای ۱ یا ۲ دقیقه مرطوب شوند. می‌توانید کمی روغن نارگیل و یا نرم کننده در آن بریزید. سپس با استفاده از هول دهنده‌ها یا پوشر کوتیکول‌های ناخن را به آرامی به عقب بر گردانید. می‌توانید از سر فلزی ابتدای سوهان ناخن هم استفاده نمائید. سپس پوست‌های اضافی و کثیفی‌های بالای ناخن را ریموو کنید. به هیچ عنوان نباید آن‌ها را از ته از بین ببرید، چون در این صورت بخش سفید دچار عفونت‌های ناخن شده و بد شکل می‌شوند.

 

گردآوری: بخش آرایش و زیبایی بیتوته

 

زیبایی خود را دوچندان کنید


تخفیف باورنکردنی فرش سورنا|ازدستش نده!


تو جلسه خواستگاری چی بپرسیم!؟

میخوای بدونی برنامه غذایی مناسب بدنت چیه؟


طراحی و بازسازی فضای داخلی


اقساط36ماهه لوازم خانگی بدون پیش پرداخت

بالاترین کیفیت لوازم خانگی با بهترین قیمت


سفارش کیک های تازه و خوشمزه خونگی

بادکنک آرایی واجرای مدرن ترین تم های تولد

درانتخاب همسرآینده‌تان دچارتردید شده‌اید؟


سوتین های خوشگل و باکیفیت/تنوع رنگ عالی


فروشگاه سیسمونی آنلاین


لیفت و پروتز سینه توسط پزشک برتر تهران

خرید انواع ابزار وجعبه ابزار خانگی وصنعتی


جشنواره فروش فرش با تخفیفات استثنائی

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

چگونه در خانه ناخن هایمان را فرنچ کنیم
چگونه در خانه ناخن هایمان را فرنچ کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *