چگونه در ذهن دیگران نفوذ کنیم

 
helpkade
چگونه در ذهن دیگران نفوذ کنیم
چگونه در ذهن دیگران نفوذ کنیم

حتما بارها برای شما نیز پیش آمده است که افراد نتوانسته اند ذهنتان را بخوانند و به همین خاطر از شما خواسته اند حرفتان را تکرار کنید. افرادی که چنین درخواستی را دارند در این مورد آگاهی ندارند که می‌توانند ذهن شما را بخوانند. آنها اینکار را به یک روش ثابت و همانند گذشته انجام می‌دهند.

واقعیت این است که بیشتر افراد می‌توانند خواندن ذهن افراد را با آموزش‌های مخصوص، زمان، تمرکز و مجموعه‌ای از مهارت‌های خاص یاد بگیرند.

خواندن ذهن کاری نیست که تنها از عهده روانشناسان بر بیاید. اگرچه این افراد تخصص لازم برای انجام اینکار را دارند اما سایر افراد نیز می‌توانند این موضوع را به خوبی یاد بگیرند.

قبل از اینکه به شما نشان دهیم چگونه می‌توان ذهن افراد را خواند، باید بدانید که اطلاعات پس زمینه برای خواندن ذهن افراد بسیار مهم است.

چگونه در ذهن دیگران نفوذ کنیم

زمانی که دانش و علم روانشناسی موجود در این فرایند را درک کردید، متوجه خواهید شد که دستیابی به آن برای هر فردی که مصمم به یادگیری روش‌های جدید است بسیار ساده خواهد بود. همچنین ترفندها و نکاتی برای خواندن ذهن افراد وجود دارد که می‌توان از آن‌ها نیز استفاده کرد. این ترفندها زمانی مفیدتر خواهد بود که حقیقت پشت خواندن ذهن را بدانید.

حتما از خودتان می‌پرسید چرا کسی می‌تواند خواندن ذهن افراد را یاد بگیرند؟ پاسخ به این سوال بسیار ساده است. معمولا هر فردی توانایی انجام اینکار را دارد. اگرچه اغلب فرضیات ما در این مورد اشتباه است اما این بدین معنا نیست که فرآیند خواندن ذهن با شکست مواجه می‌شود.

ما می‌توانیم افکار و احساسات افرادی که با آن‌ها تعامل داریم را به تصویر بکشیم. ما بیشتر اوقات واکنش‌های خود را بر روی چیزی که فکر می‌کنیم آن‌ها انجام خواهند داد متمرکز می‌کنیم به جای اینکه بر روی چیزهایی که به ما می‌گویند تمرکز داشته باشیم. ما اغلب به حالات صورت و زبان بدن این افراد نگاه می‌کنیم و به درستی حدس می‌زنیم که افسرده هستند، بیمارند، خوشحال هستند یا ناراحت و خشمگین اند.

حالا فکر کنید یک نفر بازیگر خوبی باشد و بتواند احساسات خود را پنهان کند. در این شرایط که سرنخ‌های بصری و احساسی در صورت فرد وجود ندارد چگونه می‌توان ذهن فرد را خواند؟

واقعیت این است که برای خواندن ذهن دیگران نیاز به داشتن مهارت‌های زیادی نیست. تنها چیزی که نیاز دارید انگیزه ای برای یادگیری و تمایل و اشتیاق برای درک شرایط افراد است. واضح است که قبل از دستیابی به این مهارت، باید کمی تمرین کنید. اما لازم نیست یک گوی بلورین، کارت‌های مخصوص یا لباس‌های عجیب و غریب داشته باشید. شما باید بتوانید ذهن خود را از تمامی حواس پرتی‌های موجود خالی کنید.

برای برخی از افراد توسعه این مهارت به زمان زیادی نیاز خواهد داشت. ممکن است بخواهید در کلاسهای یوگا شرکت کنید تا قدرت تمرکز بر روی کارهای خود را به دست آورید.

اینکار نه تنها به شما کمک می‌کند بر روی ذهن و انرژی خود تمرکز داشته باشید بلکه انعطاف پذیری خوبی در اختیار شما قرار می‌دهد.

اگر دوست دارید ذهن دیگران را بخوانید، می‌توانید برای آغاز کار ترفندها و نکاتی را دنبال کنید. این ترفندها توسط کیران بهارا روانشناس مشهور توسعه داده شده بود. مشتریان بهارا شامل مشهورترین و ثروتمندترین چهره‌های شناخته شده در حوزه سرگرمی و نمایش‌های تجاری هستند.

شما باید این نکات را در خانواده یا در میان دوستان خود تمرین کنید. ممکن است بعد از آغاز تمرین متوجه نتایج سریعی شوید اما انجام آن به زمان زیادی نیاز خواهد داشت.

علاوه بر پاک کردن ذهن از تمامی افکار مزاحم و استرس‌ها، شما باید انرژی خود را به روی افراد و احتمالاتی که در اطرافتان وجود دارد باز کنید. در مورد هیچ چیزی فکر نکنید. باید در زمان حال حضور داشته باشید. ذهن و روح شما باید با انرژی دریافتی از افراد و اطراف غرق شود.

تمرینات یوگا یک روش آموزشی عالی برای انجام اینکار است. شما می‌توانید آن را در منزل و در یک اتاق آرام نیز تمرین کنید. زمانی که می‌خواهید بر روی افکار و انرژی خود تمرکز کنید مطمئن شوید که کسی در اتاق حضور ندارد.

چند لحظه از زمان خود را برای دیدن فردی که در نزدیکی شما نشسته است صرف کنید. یک تصویر لحظه‌ای و ذهنی از ساختار صورت ، موها، چشم‌ها، ژست ، زبان بدن و سایر جزییات آن‌ها بگیرید.

هر چیز دیگری که در اطراف این فرد وجود دارد را مشاهده کنید:

باید یک ستون ذهنی داشته باشید که نشانه های موجود در هر شخص را با سایر چیزهایی که متعلق به او نیست جدا می‌کند. فرد را از صندلی که بر روی آن نشسته است یا دیواری که به آن لم داده است جدا کنید. تمامی این موارد باید به یک روش خاص تصویرسازی شود بنابراین می‌توانید انرژی که در اطراف شما تولید می‌شود را احساس کنید.

خوب حالا تمرکز خود را به صورت فرد اختصاص دهید. به صورت مستقیم به چشم‌های فرد به مدت ۱۵ ثانیه نگاه کنید. سعی کنید به صورت طولانی مدت به چشم طرف مقابل زل نزنید. در غیر اینصورت انرژی دریافتی از فرد مختل می‌شود و فرد مقابل احساس راحتی نخواهد داشت.

بعد از گذشت ۱۵ ثانیه، به طرف دیگری نگاه کنید.یک تصویر ذهنی از چهره و چشم‌های فرد بسازید. انرژی این فرد چگونه است؟ حالا ساکت بنشینید و اجازه دهید افکار و احساسات فرد مقابل تمامی ذهن و روح شما را پر کند. حالا به درستی می‌توانید فرایند خواندن ذهن را آغاز کنید.

در این مرحله می‌توانید افکار و احساسات یک فرد را کشف کنید. شما می‌توانید موضوع دلخواه خود برای مکالمه را انتخاب نمایید. از آن‌ها در مورد کار یا زندگی شان سوال کنید. افکاری که به ذهن شما خطور می‌کند ممکن است دقیقا همان افکاری باشد که به ذهن فرد دیگر می‌آید.

می‌توانید بلافاصله چیزی که فکر می‌کنید طرف مقابل در حال فکر کردن به آن است را بیان کنید. اگر حافظه خوبی داشته باشید، می‌توانید این افکار را ذخیره کنید تا بعدا تمامی احساسات خود در مورد افکار فرد مورد نظر را جمع آوری نمایید.

نکته کلیدی این است که هر فکری که در این نقطه به ذهنتان خطور می‌کند را محترم بشمارید و از آن استقبال کنید. حتی اگر این افکار تیره و مزاحم هستند باز هم اجازه ورود آن‌ها را بدهید. برای انجام اینکار، شما باید ذهن خود را برای هر نوع احتمالی باز نگه دارید.

ممکن است هیچ سرنخی در مورد اینکه فرد مورد نظر افسرده است از قبل نداشته باشید و این کمی آزاردهنده خواهد بود. بهتر است در مورد برخی از شرایط اطلاعاتی داشته باشید تا بتوانید به فرد مورد نظر کمک کنید.

ترفندهای دیگری وجود دارد که می‌توانید از آن به نفع خود استفاده کنید. زمانی که توانایی‌های خود را برای تمرکز بر روی افکار و احساسات دیگران افزایش دادید، می‌توانید از ترفندهای موجود استفاده کنید و یک تصویر روشن از چیز‌هایی که در ذهن فرد مقابل می‌گذرد به دست آورید.

این ترفندها می‌تواند شانس موفقیت شما را افزایش دهد.

اگر فردی را که در حال صحبت با او هستید را می‌شناسید، می‌توانید از او بپرسید که آیا احساس یکسانی با شما دارند یا خیر. باید در این مسیر صبور باشید.

بیشتر افراد در برچسب گذاری و مشخص کردن احساسات خود زیاد خوب نیستند. آن‌ها ممکن است زمانی که واقعا استرس و اضطراب دارند احساس عصبانیت بکنند. زمانی که آماده رفتن به یک موضوع دیگر هستند ممکن است احساس عصبی بودن و ناراحتی داشته باشند.

اگر فردی که با او صحبت می‌کنید با احساس شما موافق بود، در مورد دلیل این موضوع از او سوال کنید. در نهایت شما می‌توانید پیشنهادهای خود در مورد کارهای بعدی برای افزایش یا کاهش این احساسات را ارائه کنید.

این موضوع بیشتر شبیه خواندن روان انسان‌هاست تا خواندن ذهن اما بدون شک یکی از روش‌های کلیدی برای توسعه مهارت‌های طبیعی است.

آیا می‌دانید افرادی که ارتباط خوبی با دیگران دارند چه مهارتی را بیشتر از سایر مهارت‌های موجود تقویت کرده اند؟ بله درست حدس زدید. این افراد شنوندگان خوبی هستند.

زمانی که فردی صحبت می‌کند، کاملا همراه او باشید. تنها به خاطر پاسخ دادن به صحبت‌های آن‌ها گوش ندهید. اگر به درستی به حرف‌های او گوش دهید قادر خواهید بود هر چیزی که می‌گوید را پردازش کرده و درک نمایید.

همچنین باید به دنبال حرف‌هایی باشید که فرد مقابل دوست ندارد به زبان بیاورد. اگر فردی نتوانسته است روز خوبی داشته باشد حتما دلیلی برای این امر وجود دارد.

گوش دادن دقیق به شما کمک می کند دلایل این امر را کشف کنید. برای موفق شدن در اینکار، بایدیاد بگیرید بیشتر از چیزی که فرد به زبان می‌اورد بشنوید. به افراد و احساسات آن‌ها گوش دهید.

دلیل اینکه بیشتر افراد امروزه نمی‌توانند همدردی خوبی با یکدیگر داشته باشند این است که آن‌ها این شرایط را انتخاب می‌کنند. ما بیشتر اوقات احساسات طرف مقابل را نادیده می‌گیریم.

هر چقدر این نادیده گرفتن طولانی‌تر باشد، ارتباط کم رنگ تر می‌شود. به جای فکر کردن در مورد ایمیل جدید از طرف رییس خود یا خوردن شام، در مورد احساسات خود فکر کنید.

بر اساس یافته‌های روانشناسی، هر چقدر بیشتر به احساسات خود پاسخ دهید بیشتر قادر خواهید بود به احساسات و افکار دیگران پاسخ دهید.

چگونه در ذهن دیگران نفوذ کنیم

خواندن ذهن کاری است که هر کسی می‌تواند آن را انجام دهد و مربوط به افراد خاصی نیست. ممکن است در آغاز کار موفقیت چشمگیری به دست نیاورید اما با تمرین و تکرار قادر خواهید بود پیشرفت کنید. هرگز از توانایی جدید خود برای سوء استفاده کردن از افراد استفاده نکنید.

اگر قادر هستید به خوبی احساسات آن‌ها را تشخیص دهید، پس می‌توانید از آن در یک روش مثبت استفاده کنید. سعی کنید از توانایی خود برای کمک به افراد استفاده کنید. افرادی که قادر به خواندن ذهن افراد هستند می‌توانند دوستان عالی باشند.

مطلبتون عالی بود دوست عزیز.لطفا از مطلب منم دیدن کنید

خیلی دوس دارم ذهن مسئولین این مملکت و بخونم ولی هر چی سعی میکنم نمیتونم

😂😂 اگه خوندی به ما هم بگو ببینیم هدفشون چیه؟؟ 😂🤞

من مطمئنم میتونم این کارو انجام بدم و بارها شده افکار دیگران رو حدس زدم ولی باید تمرینات رو بیشتر کنم

واقعا مفید و عالی بود

واقعا حقیقت داره چون عجیبه

عالی نظیر نداشت

عالی بود من و دوستم همیشه ذهن هم رو با استفاده از متن خوبتون می‌خونیم همیشه هم همزمان یک حرف رو میزنیم ممنونم بابت متن عالیتون

سلام من یه نفر رو دوست دارم و بیشتر اوقات هم به فکرشم یه روز داشتم تلویزیون نگاه میکردم و کلا یادم به اون نبود یهو یه صدایی توی گوشم گفت دلم برات تنگ شده! انقدر تعجب کردم! لطفا میشه بگید آیا اون با من ارتباط ذهنی برقرار کرده؟ آخه یهو صداهای دور و برم قعط شدن و این صدا تو گوشم اکو شد و گفت دلم برات تنگ شده! میشه بگید آیا بامن ارتباط ذهنی برقرار کرده یا نه؟؟

و با عرض معذرت خواستم بگم که من از کودکی ذهن بقیه رو میخونم و حس ششم به قدری قوی هست که هر اتفاقی می افته من به مامانم میگم که از اتفاق افتادن این ماجرا خبر داشتم فکر میکنه لاف میزنم!

عسل جان ارتباط ذهنی از راه دور ممکن نیست به نظر مه تو مشگل عصبی داری برو پیش یگان داکتر

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

خوش آمدین، لطفا وارد حساب کاربری شوید

چهار
 + 

 = 
10

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

بازیابی رمز عبور

یک رمزعبور موقت، برایتان ایمیل خواهد شد.

SookhteJet.ir – انگیزشی ترین وبسایت برای جوان موفق

چگونه در ذهن دیگران نفوذ کنیم

بر خلاف باور عموم، داشتن مدارک و شواهد بیشتر باعث قانع کننده تر کردن صحبت هایتان نمیشود…
در عوض این روش را امتحان کنید :
احتمالا در زندگی با افرادی برخورد داشته اید که باید تصمیمی میگرفته اند اما به طور کاملا بی منطق(!) تصمیمی اتخاد میکنند که نه تنها برای شما بلکه برای خودشان نیز هیچ سودی در بر ندارد ! در چنین شرایطی کاری که معمول است این است که شواهد و مدارک و استدلالات بیشتری به شخص مقابل ارایه کنیم تا بفهمد تصمیمش اشتباه است و از تصمیم خود صرف نظر کند.

اما این کار بر خلاف باور عموم کاملا اشتباه است !

مردم ابتدا تصمیمی از روی احساس میگیرند و سپس با مدارک و استدلالات منطقی آنرا توجیه میکنند.

برای مثال فرض کنید دانشجوی حقوق هستید و شما را به پزشک قانونی برده اند تا در رابطه با جرایم قتل و … به شما دروس و تجربایتی ارایه دهند. هنگامی که جسدی را به شما نشان میدهند و شروع میکنند آنرا تشریح کنند جسد تکان میخورد. واکنش شما چی میتونه باشه در آن لحظه؟ جیغ کشیدن، عقب رفتن … ترس (احساس) و بعد از چند ثانیه آرام میشوید و با خود فکر میکنید “جسد که فرد مرده است چطور میتواند حرکت کند حتما ضربه ای یا حرکتی از طرف استاد باعث آن شده” (توجیه منطقی)

به زبان دیگر، وقتی مردم راجع به مسئله ای تصمیمی کاملا اشتباه گرفته اند، هرچقدر مدارک و شواهد و استدلال بیشتری بیاورید و ارایه دهید بیشتر موضع خودشان را حفظ میکنند.

در دنیای تجارت مثال های فراوانی داریم , به عنوان نمونه : ادعای برتری اپل و مایکروسافت
طرفداران هر دو گروه استدلالات خودشان را دارند که چرا اپل یا مایکروسافت بهتر است و با وجود دهه ها مذاکره و بحث و گفتگو هنوز کمتر هوادار یکی از شرکت ها قانع شده که به محصول دیگری به خاطر استدلال درست یا مدارک کامل تر تغییر عقیده دهد.

پس اگر دلیل و منطق نمیتواند کاری برای ما بکند ,چه کار کنیم؟ این روند را دنبال کنید :

اصلا طبیعت انسان است؛ هرچقدر فشار بیشتر باشد مقاومت در برابر فشار هم بیشتر میشود. پس قدم اول در کنترل ذهن طرف مقابلتان این است که قبولش کنید و طرفدار نظرش باشید.
این به معنی آن نیست که از موضع خود عقب نشینی کرده اید, بلکه تاکتیکی است که نشان میدهید من به نظر شما احترام قائلم و قرار است اگر تصمیمی عوض شود تصمیم هردویمان متفقالقل عوض شود نه تصمیم “تو” , بلکه “ما”.

 

معمولا مشکلات به علت نگرش و دید نادرست به وجود می آیند.وقتی شما صورت مسئله را طور دیگری تشریح میکنید, فرصتی به طرف مقابل میدهید تا از موضع خودش شرافتمندانه عقب نشینی کند نه اینکه مجبور باشد به علت دلایل شما از تصمیمش صرف نظر کند.
با این روش شما کنترل ذهن طرف مقابل را در دست میگیرد و باعث میشود به طرف دید متفاوتی بدهید و امکان استفاده از صورت مسئله برای پافشاری بر روی تصمیم گیری اش را ندهید.

وقتی صورت مسئله را عوض کردید و طرف مقابل با صورت مسئله جدید موافق بود شما باید میختان را بکوبید و یک پیشنهاد عالی مطرح کنید تا صورت مسئله جدید را حل کند.
در این گام شما میتوانید شواهدی ارائه دهید, نه اینکه طرف مقابل اشتباه کرده بود بلکه برای اینکه نشان دهید راه حل جدید برای صورت مسئله جدید کارآمد است.

 

مردم در اکثر موارد بر تصمیم شان پافشاری میکنند نه به خاطر اینکه نمیدانند اشتباه است, بلکه به خاطر اینکه نمیخواهند در صورت قبول پیشنهاد شما احمق به نظر برسند. وقتی به طرف مقابل افکارتان را القا کردید باید طوری وانمود کنید که طرف مقابل به این نتیجه گیری رسیده.

برای روشن تر شدن این موضوع مثال زیر را ببینید :
مشتری به شما اطلاع میدهد که از شما دیگر خرید نمیکند و از رقیبتان خرید میکند. شما میخواهید تصمیم مشتری تان را عوض کنید تا از شما خرید کند, صحبت و مذاکره شما میتواند یکی از این دو حالت باشد:

– مشتری: ما تصمیم گرفتیم از xyz خرید کنیم
+ شمــا: شما یک نگاه به تحلیل کیفی محصول ما بیاندازید تا ببینید محصول ما از کیفیت بهتری برخوردار است (شواهد)
– مشتری: تحلیل ها فقط چیزهایی را نشان میدهند که رئسای شرکت ها پول میدهند تا نشان دهند (رد شواهد)
+ شمــا: اما محصولی که میخواهید بخرید عمر کمی خواهد داشت…
– مشتری: آنها مشتری های زیادی دارند (توجیه تصمیم گیریشان)
+ شمــا: شما تصمیم اشتباهی گرفتید
– مشتری: شاید, اما حداقلش اینه که تصمیم خودم بود

 

– مشتری: ما تصمیم گرفتیم از xyz خرید کنیم
+ شمــا: امکانش هست دلیل تصمیم گیریتان را بفرمایید؟
– مشتری: قیمت پایین آنها با بودجه ما سازگار است
– شمــا: شرکت xyz محصول خوبی دارند و قیمت های مناسبی هم دارند من اگر در موقعیت فعلی شما بودم حتما آنها را انتخاب میکردم (موافقت)
+ مشتری: (کمی گیج شده !) به نظر شما تصمیم درستی گرفتم؟
– شمــا: بله, اما دوست داشتم تا که تصمیم را هم در دراز مدت و مسئه بازگشت سرمایه را هم مد نظر قرار میدادید (تغییر صورت مسئله)
– مشتری: اما من نگران بودجه الانم هستم تا آینده !
+ شمــا: بله کاملا درک میکنم به خاطر همین پرسیدم تا به شما شواهدی ارایه دهم اگر موافق باشید که در دراز مدت مبلغ بیشتری از بودجه تان را صرفه جویی کنید (راه حل جدید)
– مشتری: اما الان چی؟
+ شما: من آمار و شواهدی را به شما ارائه میدهم در رابطه با ارتباط بودجه الانتان و سرمایه گذاری تان با آن شما فکر هایتان را بکنید و اگر معقول بود بفرمایید (راه برگشت شرافتمندانه از تصمیم گیری اش)
–مشتری: شاید, مایلم ببینم چه توجیه ای برای حرفتان دارید؟ (تمام.)

دیالوگ های بالا معلوم است که کاملا ایده آل است و در دنیای واقعیت به همین سادگی نیست, اما اصول اولیه همان است و روش اول همیشه غلط میشود و مشتری قانع نمیشود و روش دوم همیشه پیروز میدان است.

اگر به این موضوع علاقه داری توصیه میشود مطالب زیر را حتما بخوانید :

 

مقاله قبلی

چه چیزهایی لازم داریم تا تبدیل به یک سخنران موفق شویم؟

مقاله بعدی

3 راه تضمینی فروش بیشتر در دوران رکود

برای استفاده از قدرت ذهن و خلق معجزات در زندگی از این تمرین استفاده کنید

چطور یک نقشه راه برای موفقیت در زندگی طراحی کنید؟

لطفا بهم راه حل بدید که چگونه کسیکه تصمیم گرفته مدافع حرم شود و این ماه اعزام میشود را منصرف کنم؟

به نظرتون چجوری کسیکه تصمیم گرفته مدافع حرم بشه و همین ماه اعزام میشه رو منصرف کنم؟!

عالی دآش

واقعا مطالبی مفیدی دارید خیلی ممنونم استفاده ی زیادی کردم.

واقعا سایت عالیه من تازه عضو شدم و خوشم اومد
ممنون از زحمات ادمین ها

مرسی عالی بود

عالی است

چگونه در ذهن دیگران نفوذ کنیم

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید…

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**

ذخیره نام و ایمیل برای دیدگاه‌گذاری‌های بعدی

خوش آمدین، لطفا وارد حساب کاربری شوید

چهار
 + 

 = 
10

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

بازیابی رمز عبور

یک رمزعبور موقت، برایتان ایمیل خواهد شد.

چند سوال که پرسیدن‌شان از خودتان مسیر زندگی‌تان را بالا…

ویدیوکست رنه سینانی و تجربیات کارآفرینی با شهرام فخار

پیشرفت ۲۰۰ درصدی در کار با نکاتی طلایی – قسمت ۱

چطور خودتان را از منطقه‌ امن زندگی‌تان نجات داده و…

چگونه راحت نه بگویید و کنترل زندگی‌تان را به دست بگیرید…

راستی شما چقدر می توانید افراد دیگر را جذب کنید؟ ذهن موثرین ابزار برای انجام هر کاری به خصوص برای افراد دیگر است. شما با ذهن خود می توانید افراد دلخواه خود را جذب کنید. شما می توانید براحتی افراد دیگر را براحتی جذب کنید و هیچ مشکلی هم پیش نیاید.

شما می توانید براحتی افراد دوست داشتنی خود را جذب کنید. شما می توانید با هر کس که دوست داشتید ارتباط برقرار کنید و هیچ مشکلی هم وجود نخواهد داشت.

همانطوری که می دانید افراد نسبت به هم متفاوت هستند و شما باید در ابتدا مشخص کنید که فرد مورد علاقه شما درونگرا یا برونگرا است و براساس شخصیت او رفتار خود را با او متناسب کرده و او را جذب کنید. بیشتر افراد به افراد توانمندی که کارهای خارق العاده ای انجام می دهند جذب می شوند و دوست دارند که همیشه با این افراد معاشرت کنند.

همیشه افراد به افرادی که در زندگی کمبودی را ندارند جذب می شوند. شما باید کمبود و نقصان زندگی فرد مورد علاقه خود را شناسایی کرده و او را جذب کنید. افرادی که در زندگی کمبودهایی دارند به افراد فاقد آن کمبود جذب می شوند.

البته برای جذب و تحت تاثیر قرار دادن همه افراد فرمول خاصی وجود ندارد. شما باید در وهله اول نیازها واحتیاجات فرد مقابل را شناسایی کرده و به او نشان دهید که می توانید نیازهای او را برطرف کنید؛ تنها در این صورت می توانید او را جذب کنید.

چگونه در ذهن دیگران نفوذ کنیم

اکنون زندگی شما وارد مرحله جدیدی شده است و شما به دنبال بیشترین ورودی های از سایر افراد هستید. شما دیگر یک فرد معمولی نیستید و ارزش های شما دگرگون شده است.

همیشه ظاهر افراد تعیین کننده نیست باید بتوانید روح و روان افراد را تحت تاثیر قرار دهید. امروزه مشخص شده که درون انسان ، برون و زندگی خارجی او را شکل می دهد. هر چقدر که بتوانید درون خود را کنترل کنید به همان اندازه در زندگی خارجی شما اتفاقات خوشایندی خواهد افتاد. درون شما برون و زندگی واقعی شما را کنترل کرده و اتفاقات را شکل می دهد. صحبت ها و کارهای شما دیگران را تحت تاثیر قرار می دهد و باید آن قدر کارهای خارق العاده ای انجام دهید تا دیگران را خیلی سریع تحت تاثیر قرار داده و آن ها را مجذوب خود کنید.

شما باید همیشه طوری رفتار کنید که دیگران شما را دوست داشته باشند. ظاهر فرد عامل تعیین کننده نیست. روح و روان و تسلط بر درون و ذهن باعث متمایز شدن شما نسبت به بقیه افراد می شود.

 

جذب افراد با ذهن ناخودآگاه همیشه موثر و موفق خواهد بود. همیشه ظاهر فیزیکی عامل تعیین کننده در جذابیت فرد نیست. حتی برخی افراد ظاهر فوق العاده ای ندارند ولی سایر افراد به آن ها جذب می شوند. شما می توانید با انجام برخی کارها، دیگران را به خود جذب کنید.

جذابیت یک ویژگی منحصر به فرد است که کمتر کسی این ویژگی را دارد. زنان، مردان جذاب را دوست دارند و دوست دارند که کسی بتواند با جوک هایی آن ها را بخنداند. با جذابیت می توانید برای زنان به شکل خاص جلوه کنید. البته جذابیت باید درونی بوده و هرگز ظاهری نباشد تا بتوانید بیشتر در دل مردمان نفوذ کنید.

دقت و توجه کنید که جذابیت به معنای لودگی و سبک سری نیست. فرد سرد و بیروح برای هیچ کسی خوشایند نیست و همگان دوست دارند که با یک نفر جذاب و دوست داشتنی رابطه داشته باشند.

دوست داشتن دیگران باعث خواهد شد تا آن ها نیز شما را دوست داشته باشند. همیشه شاد باشید بخاطر این که دیگران افراد شاد را دوست دارند. شادی حس مسری است و باعث شاد شدن سایر افراد خواهد شد. شما با شاد کردن دیگران می توانید به اهداف خود دست یابید. شاد بودن شما باعث خواهد شد بتوانید قلب های سایر افراد را تحت کنترل خود داشته باشید.

همواره لبخند بر لب داشته باشید تا دیگران را تحت تاثیر قرار دهید. سایر افراد، فردی که همیشه لبخند می زند را دوست دارند و تمایل دارند تا با او ارتباط برقرار کرده و مسائل و مشکلات خود را با او در میان بگذارند. لبخند زدن باعث محبوبیت بیشتر شما خواهد شد. هر چقدر که آدم شادی باشید و لبخند بر لب داشته باشید، دیگران شما را بیشتر دوست داشته باشند. همیشه شاد باشید و دیگران را نیز شاد کنید.

اگرچه شما دوست دارید که نفرات بیشتری را جذب کنید، ولی بیشتر از همه دوست دارید که نفر مورد علاقه خودتان را تحت تاثیر قرار داده و او را جذب کنید. شما باید در مورد نفر مورد علاقه خود هر روز با خود صحبت کنید و عشق و علاقه خود را به او ابراز کنید. تنها در این صورت است که او نیز به شما جذب خواهد شد.

هرگز سعی نکنید که به فرد دیگری شبیه باشید. خود ما یک وجود منحصر به فرد است که خداوند ما را خلق کرده است. به طور یقین هر یک از ما رسالتی داریم که باید به انجام برسانیم و به همین دلیل خلق شده ایم.

جذب افراد با ذهن ناخودآگاه کاری دشوار نیست. همیشه خودتان باشید و اصلا خودتان را به نفر دیگری شبیه نکنید. شما هم به طور یقین تمایلات و خواسته هایی داشته و حتی از برخی چیزها و امورات خوشتان نمی آید.

همیشه افرادی را می بینید که دقیقا مثل هم رفتار می کنند. نحوه لباس پوشیدن آن ها مثل هم است. شما مثل بقیه نباشید و متفاوت صحبت کرده و رفتار کنید تا دیگران را براحتی جذب کنید. همیشه افراد معمولی، افراد متفاوت را دوست دارند و دوست دارند که با آن ها معاشرت داشته باشند.

امروزه کمی تفاوت نسبت به دیگران باعث جذب سایر افراد خواهد شد و شما می توانید با به نمایش گذاشتن تفاوت های فردی و شخصیتی، خیلی از افراد را تحت تاثیر قرار دهید.

همیشه تفاوت های فردی و شخصیتی باعث محبوبیت شما در بین سایر افراد خواهد شد و این نکته خوبی است. البته بهتر است که نسبت به بقیه افراد تفاوت های مثبتی داشته باشید.

جذب افراد با ذهن ناخودآگاه به گونه ای است که همیشه اتفاق می افتد. تمامی کارهای که روزانه انجام می دهیم ناشی از ضمیر ناخود آگاه ما است.

سلامتی یکی از نیازهای روزانه است و هر کس به سلامتی خود علاقمند است. همواره به سلامتی خود ارزش قائل شوید و از مصرف غذاهای مضر اجتناب کنید. خواب کافی هم برای سلامتی مفید بوده و باعث شادابی و نشاط شما خواهد شد.

هر چقدر که فرد سالم تری باشید به همان اندازه دوستان بیشتری خواهید داشت. سالم بودن باعث خواهد شد تا شبکه دوستان شما گسترده تر شود. همیشه روحیه خود را حفظ کرده و سرزنده و شاداب در هر جمعی حاضر شوید.

دوستان قدیمی و جدید شما مهم بوده و نباید آن ها را از یاد ببرید. دوستان قدیمی مانند دوستان جدید مهم بوده و در هر حال می توانند در برخی اوقات به شما کمک کنند. همیشه نسبت به دوستان قدیمی و جدید خود خوش بین باشید و آن ها را تعریف کنید. دوستان خوب برای شما مفید و مثمرثمر خواهند بود. همیشه و در همه حال از دوستان خود حمایت کنید و احوال آن ها را جویا شوید. حمایت صمیمانه از دوستان باعث خواهد شد تا دوستان بیشتری پیدا کنید و هر روز بر تعداد دوستان شما افزوده می شود.

دلسوزی نسبت به دیگران و جسارت ترکیب خوشایندی است که می توانید با این دو صفت دیگران را مجذوب خود کنید. بسیاری از افراد معمولی، افراد شجاع را دوست دارند. زنان ، مردهای جسور و دلسوز را دوست دارند و ترجیح می دهند که با این مردان، یک زندگی مشترک را شروع کنند.

البته به غیر از زنان، سایر مردان هم این چنین خصوصیاتی را دوست دارند. شما با این خصوصیات می توانید مردان بسیاری را با خود همراه کنید.

شما باید به یک نفری که حلال مشکلات است تبدیل شوید و بتوانید نیاز خیلی از افراد را شناسایی کرده و تامین کنید تا محبوب همگان شوید.

جسارت نسبت به انجام کارهایی که دیگران قادر به انجام آن نبوده اند باعث محبوبیت بیشتر شما خواهد شد. افراد معمولی افراد جسور را دوست دارند که اوقات خود را با چنین افرادی بگذرانند.

هرگز برای دیگران خود نمایی نکنید، خودنمایی باعث خواهد شد تا دیگران به شما اهمیت ندهند. شما باید در مورد نفراتی که می خواهید آن ها را تحت تاثیر قرار دهید تحقیق و بررسی کنید و بعد اقدام نمایید.

باید در وهله اول به نیازهای هر فرد توجه کنید و سپس نظر و توجه او را جلب کنید. توجه کنید که استفاده از روش های عمومی گاهی اوقات کارساز نیست و می تواند مشکل آفرین باشد. بنابراین حتی می توانید به کمک روانشناس بر دیگران تاثیر بگذارید.

شما باید نیازهای دیگران را تشخیص دهید و آن ها را به خود جذب کنید. زبان بدن خود را درست کنید و در صورتی که نادرست است آن ها را تغییر دهید تا بتوانید بر دیگران موثرتر تاثیر بگذارید.

دروغ و خودنمایی صفت پسندیده ای نیست. خودنمایی باعث خواهد شد تا شبکه دوستان خود را از دست بدهید و این چندان خوب نیست.

بخاطرسپاری نام دیگران باعث خواهد شد تا بتوانید راحت تر بر آن ها تاثیر داشته باشید. خیلی از افراد به تلفظ نام خود حساس هستند. اسم افراد را درست تلفظ کنید و این یکی از آداب ادب است که باید مراعات شود. تلفظ نادرست اسم افراد باعث دلزده شدن افراد نسبت به شما می شود.

اسم هر فردی برای او محترم و عزیز است و شما باید به این موضوع توجه داشته باشید که اسم هر فرد را درست تلفظ کنید بدین ترتیب به او نشان خواهید داد که چقدر برای شما ارزشمند است.

حتما در مورد موضوعات مورد علاقه افراد صحبت کنید و خیلی از افراد دوست دارند که در مورد موضوعات مورد علاقه مطالبی را بشنوند. شما با کمی تحقیق و جستجو می توانید موضوعات مورد علاقه هر فرد را یافته و با او صحبت کنید.

اگر دقت داشته باشید شما نیز دوست دارید که نفر دیگری در رابطه با موضوعات مورد علاقه شما صحبت کند. هر کسی به موضوع خاصی علاقمند است و دوست دارد که در همان رابطه مطالبی را بشنود.

در صورتی که از علاقه شما نسبت به موضوعی جویا شدند حتما اطلاع خود را نسبت به علاقه مندی افراد مورد نظر را نسبت به موضوعی خاص بیان کنید و اعلام کنید که در مورد آن موضوع، اطلاعات شما کم است و دوست دارید که بر اطلاعات خود بیفزایید.

همواره تن صدای خود را در برخورد با دیگران کنترل کنید. تن صدای بسیار بالا خوب نیست و کمتر بدان توجه می کنند. تن صدا در روابط مهم ترین عامل تعیین کننده است و شما باید به این موضوع توجه کنید. همیشه آرام و شمرده صحبت کنید تا دیگران نیز شما را دوست بدارند.

شما باید با اراده و مصمم باشید و بدین ترتیب افراد زیادی را جذب خواهید کرد. افراد با اراده همیشه دوست داشتنی هستند و شما باید نیز این چنین باشید. همیشه باید ویژگی های خاص خود را برای دیگران به نمایش بگذارید و اجازه دهید که آن ها نیز به قدرت های شما پی ببرند.

چگونه در ذهن دیگران نفوذ کنیم

رویا به واقعیت تبدیل می شود. هر چیزی که در زندگی روزانه ما وجود دارد زمانی رویا بوده و حالا به واقعیت تبدیل شده است. اگر می خواهید که نفراتی را به خود جذب کنید در مورد جذب این نفرات رویا پردازی کنید و تصور و تجسم کنید که در کنار شما هستند و با شما وقت می گذرانند.

وسایل تکنولوژیک خوب هستند ولی نباید نسبت به آن ها اعتیاد پیدا کنید. وقتی در جمعی ظاهر می شوید از گوشی کمتر استفاده کنید و بیشتر به حرف ها و صحبت های مفید دیگران گوش دهید تا هم بر اطلاعات شما افزوده شود و هم این که شاید برای موردی که به دنبال راه حلی بودید، افرادی ناخودآگاه راه حلی ارائه کنند و شما بتوانید با آن راه حل بر مشکل خود غلبه کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آدرس : تهران، بزرگراه مدرس شمال خیابان ظفر، روبروی بیمارستان علی اصغر پلاک 238، طبقه 4، واحد 16

آدرس: تهران، میدان ونک خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی شمالی نبش کوچه شهریار پلاک 181، طبقه 3، واحد 16

یک شیوه جالب برای دانستن افکار و نیات اطرافیان خواندن ذهن آنها است. یکی از روشهای موثر ذهن خوانی، درک زبان بدن است. بسیاری از افراد هنگام حرف زدن، به صورت ناخودآگاه قسمتی از بدنشان را تکان می دهند و این حرکات نشان دهنده تفکرات و احساسات درونی فرد نسبت به موضوع است. حرکت چشم و یا دست طرف مقابل می تواند ما را از افکار و نیات طرف مقابل خود آگاه کند. فکر کردن به مسائل مختلف واکنش فیزیکی چشم را به دنبال دارند، که شما با تشخیص آنها می توانید تقریبا حدس بزنید که فرد به چه چیزی فکر می کند.

هنگامی که از فردی راجع به شماره تلفنی در 10 سال پیش سوال می کنید یا از آرزویشان می پرسید آنها سعی می کنند تا تصویری را در ذهنشان بسازند و از حافظه شان برای به خاطر آوردن آن کمک بگیرند. این افکار ، واکنش فیزیکی چشم را به همراه دارند، که شما می توانید با تشخیص آنها حدس بزنید که فرد به چه چیزی فکر می کند.

1.هنگامی که فرد زمان فکر کردن چشم خود را به سمت بالا و طرف راست حرکت می دهد نشانه جستجو و بازسازی رویدادی تصویری است که در گذشته اتفاق افتاده است.

2.هنگامی که فرد زمان فکر کردن چشم خود را به سمت بالا و سمت چپ حرکت می دهد در حال ساختن تصویر و یا رویداد جدید می باشد.

چگونه در ذهن دیگران نفوذ کنیم

3.هنگامی که فرد زمان فکر کردن چشمانش مستقیم و سمت راست را می نگرد در حال بخاطر آورن صوتی است که در گذشته شنیده است.

4.هنگامی که فرد زمان فکر کردن چشمانش مستقیم و سمت چپ را می نگرد در حال ساختن کلمه و یا صوتی که در گذشته رخ نداده است.

5.هنگامی که فرد زمان فکر کردن چشم خود را به سمت پایین و سمت راست حرکت می دهد در حال صحبت کردن با ضمیر داخلی اش می باشد.

6.هنگامی که فرد زمان فکر کردن چشم خود را به سمت پایین و سمت چپ حرکت می دهد در حال به خاطر آوردن و یا تصور یکی از حواس، لامسه، بویایی و یا چشایی می باشد.

7.اگر شما از فرد مورد نظر سوالی بپرسید و فرد هیچکدام از حرکات فوق را انجام ندهد وفقط به یک نقطه نگاه کند او در حال بررسی و شبیه سازی سوال و جواب به صورت تصویری می باشد.

برای تمام افراد این حرکات یک معنا و مفهوم را ندارد.

1. این واکنش ها شامل افراد راست – دست است و در صورتی که فرد مورد نظر چپ دست باشد باید این واکنش ها را برعکس در نظر بگیرید.

2. منظور از راست یا چپ، دید شما نسبت به فرد انجام دهنده واکنش است.

 

فهرست مطالب

واقعیت این است که اکثر مردم می‌توانند روش ذهن خوانی افراد را با زمان، تمرکز و مجموعه خاصی از مهارت‌ها فرا بگیرند. هنگامی که علم و روانشناسی ذهن خوانی را درک کنید، خواهید دید که این یک تلاش دست یافتنی برای هر فردی است که عزم یادگیری دارد. همچنین ترفندهایی وجود دارند که می‌توانید از آنها استفاده کنید تا بتوانید ذهن افراد را بخوانید. قبل از اینکه به شما نشان دهیم که چگونه همه مردم می‌توانند ذهن خوانی را یاد بگیرند، مهم است که درباره پیش زمینه ذهن خوانی، اطلاعات خود را بالا ببرید؛ با ذهن همراه باشید.

ما به عنوان انسان، هر روز سعی می‌کنیم ذهن را افراد بخوانیم. ما احساسات و واکنش‌های دیگران را حدس می‌زنیم و به درستی به آنها پاسخ می‌دهیم. معمولاً اگر کسی احساسات واقعی خود را نشان دهد، این کار به راحتی انجام می شود. با این حال، اگر فردی درونگرا باشد، چطور این کار امکان پذیر است؟ در حالی که ما از نشانه‌های صورت و زبان بدن برای خواندن ذهن بهره می‌بریم، مهارت‌ها و تکنیک‌های دیگری نیز وجود دارند که می‌توانیم برای گذر از موانع بیرونی و درک آنچه در اعماق ذهن دیگران اتفاق می‌افتد، از آنها استفاده کنیم.

مهارت های اصلی و مورد نیاز برای ذهن خوانی به عنوان محرکی شناخته می شود که هدفش بیدار کردن شهود درونی شما است. در حالی که ذهن خوانی یک کار عملی است و نیاز به وقت و فداکاری دارد، نیازی به هیچ وسیله فیزیکی ندارد. هرکسی می‌تواند از به ذهن دیگران نفوذ کند.

مهارت مهمی که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد، «ذهن آگاهی» است. این کار را می‌توان از طریق یوگا یا مدیتیشن انجام داد. برای اینکه بتوانید ذهن خود را از همه چیز دیگری پاک کنید، بسیار مهم است که بتوانید طرز فکر کردن دیگران را به خوبی بشناسید. داشتن یک مسیر روشن برای انرژی و افکار مثبت باعث می‌شود ذهن و روح شما به ورزش و انعطاف پذیری مناسب برسد و خواندن ذهن را بسیار آسان‌تر کند.

چگونه در ذهن دیگران نفوذ کنیم

کیران بهارا، روانشناس مشهور جهان، مجموعه‌ای از نکاتی را طراحی کرده است که برای افراد تازه کار مناسب می‌باشند. این نکات منجر به پیشرفت سریع در ذهن خوانی خانواده و دوستان خواهد شد، زیرا در حال حاضر شما آنها را در دسترس خود دارید، اما ممکن است کار روی غریبه‌های بیشتر طول بکشد. هنگام تمرین، صبر و حوصله خود را بالا ببرید و به یاد داشته باشید که به موقع و با تمرکز، می توانید آنچه را در سر دیگران می‌گذرد را درک کنید. راه‌های تقویت ذهن خوانی به شرح زیر هستند:

اول و مهمتر از همه، باید سعی کنید ذهن خود را باز نگه دارید. فراتر از ذهن، باید روحیه‌ای باز داشته باشید. این به معنای باز کردن انرژی برای اطرافیان و بستن آن به هر چیز دیگری است که در حال حاضر مفید نخواهد بود. این بدان معنا است که شما باید در این امر حضور داشته باشید و آگاه باشید و انرژی حاصل از اطرافیان خود را درک کنید. همان‌طور که در بالا ذکر شد، یوگا یا مراقبه در ابتدا روش‌های خوبی برای تمرین ذهن خوانی هستند.

حالا باید شخصی را که دوست دارید درباره او بیشتر بدانید را انتخاب کنید. او را همان‌طور که هست ببینید و تصاویر ذهنی از چهره، وضعیت بدن، زبان بدن و هر جزئیات دیگری که درباره آنها می‌دانید را در ذهن خود ثبت کنید. اطمینان حاصل کنید که شما فقط روی او تمرکز می‌کنید. به این ترتیب، اطمینان خواهید داشت که فقط انرژی تولید شده او را دریافت خواهید کرد. در غیر این صورت، ممکن است درک شما از انرژی با چیزهای نامربوط مخلوط شود که برای ذهن خوانی خوب نیست.

با برقراری تماس چشمی در چهره شخص مورد نظر، به ذهن او متمرکز شوید. حدود ۱۵ ثانیه با او تماس چشمی برقرار کنید. مهم است که این مسئله را با شرایط او ارزیابی کنید، زیرا نگه داشتن او برای مدت طولانی می‌تواند باعث ناراحتی‌اش شود. تمام شرایط را با او توضیج دهید تا کاملاً آماده شود. پس از تماس چشمی، به دور نگاه کنید. در ذهن خود، از او تصویری ذهنی ایجاد کنید. برای چندین ثانیه، بر روی انرژی که از او دریافت کرده تمرکز کنید. بگذارید افکار، احساسات و عواطف او در وجود شما لبریز شوند. این روند واقعی ذهن خوانی است.

در این مرحله، شما می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره شخص کشف کنید. حال می‌پرسید: «درباره چه چیزی باید صحبت کنید؟» این می تواند با تفکراتی که بلافاصله به ذهن شما می‌رسد تعیین شود. آنچه شما فکر می‌کنید ممکن است دقیقاً همان چیزی باشد که او در حال فکر کردن است، بنابراین اجازه دهید مکالمه را بر اساس شهود خود هدایت کند. از هرگونه فکر و اندیشه‌ای که در این مرحله به وجود آمده استقبال کنید. چیزهایی که در این مدت کشف نشده ممکن است شما را شوکه کند، اما شما باید نسبت به آنچه او احساس می‌کند، آگاه باشید.

در زیر برخی از نکته‌های مهم در مورد ذهن خوانی آورده شده‌اند:

سعی کنید حدس بزنید که شخص مقابل شما چه احساسی دارد. اغلب اوقات، به عنوان انسان، ما در بیان عواطف خود خیلی خوب نیستیم. اگر او فکر کند که شما در مسیر صحیح قرار دارید، می‌توانید از او بیشتر سؤال کرده تا احساسات او را بیشتر درک کنید. هنگامی که استدلال درک شد، می‌توانید به سمت ارائه راه حل‌هایی برای کاهش یا افزایش احساسات گفته شده حرکت کنید.

شنونده‌ای شوید که به درک کردن گوش می‌دهد، نه یک شنونده که به پاسخ دادن فقط فکر می‌کند. در صورت عدم دریافت احساسات و انرژی خود، شخص دیگر به راحتی می‌تواند تفاوت را بیان کند. بیشتر از آنچه صحبت می کنید برای درک حداکثری، سعی کنید یک شنونده عاقل باشید.

همدلی در دنیای ما نه با طراحی و یا پیش فرض بلکه با انتخاب وجود دارد. همدلی در همه ما هست، اما جهان راهی دارد که ما را برای تصمیم گیری برای خاموش کردن آن به نفع خودمان می‌توانیم تصمیم بگیریم. یک راه برای بهتر شدن همدلی خود نسبت به دیگران این است که به خود اجازه دهید در ابتدا احساسات‌تان را درک کنید. وقتی بتوانید خود را بپذیرید، در پذیرش احساسات دیگران نیز بهتر خواهید بود.

در حالی که خواندن ذهن کاری است که هرکسی می‌تواند انجام دهد، تنها افراد با صبر و فداکاری قادر به موفقیت در این زمینه خواهند بود. هنگامی که مهارت شما بیشتر می‌شود، مراقب باشید که از آن برای سوء از دیگران استفاده نکنید! ذهن خوانی می‌تواند ابزاری مفید برای شناخت بیشتر افراد باشد و نباید برای اهداف منفی و پیچیده استفاده شود.

اشتراک گذاری

ذخیره نام، ایمیل و سایت توسط مرورگر برای ارسال دیدگاه در زمانی دیگر.

٣کتاب که باید در فهرست کارهای ضروری بگذارید


تا60%تخفیف پرطرفدارترین محصولات جنسی

مشاهده تمامی مدلهای لوازم خانگی اسنوا/قیمت

روش فوق حرفه ای برای نفوذ در دیگران

 

– حسن نیت تان را ثابت کنید.

چگونه در ذهن دیگران نفوذ کنیم

– تمیز و آراسته بودنتان را حفظ کنید.

– برای نفوذ کردن در دل افراد مهر و محبّت تان بروز دهید.

– روش فوق حرفه ای برای نفوذ در دیگران  این است که واقعا عشق بورزید.

– کمک کنید، هدیه دهید، بخشنده باشید.

– راه کمک به سایرین را پیدا کنید.

 

چگونه جذاب باشیم و در دلها نفوذ کنیم

 

– یک  راه برای اینکه چگونه در دیگران نفوذ کنیم این است که ابراز علاقه و دوستی کنید.

– کنترل رفتارها مناسب با اشخاص مختلف داشته باشید.

– در اعماق دریای آدم ها دلایل را پیدا کنید.

– با ایجاد امنیت و اطمینان، به صورت غیرمستقیم اقدام کنید.

– خودتان را خواستنی جلوه بدهید.

– آیینه ی تمام نمای آن ها باشید.

 

چگونه در دیگران نفوذ کنیم

 

– آن ها در تعلیق نگه دارید.

– به جزئیات توجه کنید.

– شخص موردنظر را از سایرین جدا کنید.

– خودتان را اثبات کنید.

– ظاهر را فرموش نکنید.

– زمان زيادي را صرف گوش دادن کنید.

– هیچ فرصتی را برای تشکر از دست ندهید.

– صادق باشید.

 

نفوذ کردن در دل افراد

 

– طوری حرف بزنید که طرف مقابل مدام در پاسخ تان« بله» بگوید.

– قبل از انتقاد از سایرین در خصوص اشتباهاتتان حرف بزنید .

– سپرتان را بیندازید.

– به دیگران چیزی را بدهید که میخواهند .

– استاد حرکات و اقدامات قاطع و جسورانه باشید.

– مودب باشید.

– متواضع باشید.

چگونه در ذهن دیگران نفوذ کنیم

– از دیگران شکایت یا انتقاد نکنید.

– در موقع مشکلات مدام خندان باشید.

– دیگران را تشویق کنید تا در خصوص خویش صحبت کنند.

 

گردآوری: بخش روانشناسی بیتوته

 


حس می کنی دچار کم شنوایی شدی؟


با هواپیما هم میشه ارزون سفر کرد!

شرکت در آزمون معتبر روانشناسی پیشرفته نئو


جهیزیه ات رو قسطی وبدون پیش پرداخت بخر


مشاوره تربیت کودک و شیوه های فرزندپروری

به کمک مشاورعشق را به رابطه‌تان بازگردانید

سریعترین وارزانترین راه سفربه نقاط مختلف


تست شنوایی و درمان وزوز گوش


قیمت امروز بلیط اتوبوس به هرکجای ایران

چنین کیکی روفقط تواین یخچال میتونی جابدی


دنبال بهترین روانشناس تهران میگردی؟

هرآنچه ازعملهای زیبایی زنان میخواهیدبدانید


بازسازی پیوند عاطفی زن و شوهر

خریدقسطی جهیزیه بدون نیاز به پرداخت اولیه

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

چگونه در ذهن دیگران نفوذ کنیم
چگونه در ذهن دیگران نفوذ کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *