چگونه در فورتنایت شخصیت بگیریم

 
helpkade
چگونه در فورتنایت شخصیت بگیریم
چگونه در فورتنایت شخصیت بگیریم

خوش آمدید، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

برگردانی رمز.

رمز عبور به شما ایمیل خواهد شد.

دیجی مگ Digimeg – وبسایت آموزشی رایگان و کاربر محور دیجی مگ

سلام،اگه تو هر نوع موضوع مجازی اطلاعاتی داری مثل بازی،امنیت،آموزش برنامه،گرافیک و … میتونی اونو تو دیجی مگ با نام خودت بنویسی!چگونه در فورتنایت شخصیت بگیریم

#ثبت نام

#اطلاعات بیشتر

مطالب مغایر با قوانین در صورت درخواست کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه حذف خواهد شد.

دیجی مگ همواره تلاش میکند تا مخاطبان خود را تبدیل به نویسندگان فعال وبسایت کند تا به این صورت بیشترین تعامل را با مخاطبان خود داشته باشد از این رو قابلیت نویسندگی به وبسایت اضافه گردید.

سلام،اگه تو هر نوع موضوع مجازی اطلاعاتی داری مثل بازی،امنیت،آموزش برنامه،گرافیک و … میتونی اونو تو دیجی مگ با نام خودت بنویسی!

#ثبت نام

#اطلاعات بیشتر

مطالب اخیر

حل مشکل تاری دوربین های سامسونگ (اندروید ۱۰)


آشنایی با مخرب ترین ویروس رایانه ای

اجرای فورتنایت در کامپیوتر PC بدون فیلتر شکن و عبور از تحریم


بهترین روش های کاهش پینگ بدون هزینه

نصب کالی لینوکس مخصوص ماشین های مجازی virtual machine (ساده ترین روش)


ویندوز ۱۲ ترکیبی از لینوکس و ویندوز!


بازی need for speed heat کرک شد

خوش آمدید، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

برگردانی رمز.

رمز عبور به شما ایمیل خواهد شد.

بازی فورتنایت هنوز هم به عنوان یکی از بزرگترین بازی های صنعت گیمینگ فعالیت دارد و هیچ چیز جلوی آن ها را نمی گیرد. این بازی نه تنها پلیر های خودشو دور خودش حفظ می کنه بلکه با ایجاد پلیر های جدید و هم گام بودن با Event های مختلف دنیای بازی مثل Event اخیر فیلم Star Wars Episode IX: The Rise of Skywalker خودشو تو دنیای گیمینگ نگه میداره. بسیاری از بازی ها شما رو مجبور می کنن که همون اول شخصیت خودتون رو انتخاب کنین و دیگه ام نمی تونین عوضش کنین اما فورتنایت رویکرد متفاوتی داره. اینجا ما توضیح میدیم که چگونه جنسیت کاراکتر خودتون رو در این بازی عوض کنین. همراه گیمینو باشید:

فورتنایت ایران- بازی فورتنایت-بازی آنلاین

از آنجا که هیچ سازنده شخصیتی در Fortnite وجود ندارد، شخصیت‌ های شما متکی بر چیز هایی هستند که این بازی آن را Outfit معرفی می کند و همه به عنوان Skin میشناسنش. این اسکین ها را می توان از طریق ابزار های مختلف در رویدادها یا با خریدبه دست آورد. ممکنه فکر کنید در ابتدا اسکین خود را بر اساس جنسیت مشخصی می سازید و تا آخز بازی با همان کاراکتر ادامه میدید ولی در Fortnite اوضاع متفاوت است. در واقع هیچ راهی برای تعیین جنسیت در بازی وجود ندارد. در عوض جنسیت کاملا وابسته به اسکین ای هست که شما در بازی به دست می‌ آورید.

 

بازی آنلاین – گیمر آنلاین-بازی PS4

چگونه در فورتنایت شخصیت بگیریم

 

اگر می‌ خواهید به عنوان یک شخصیت مرد بازی کنید، باید اسکین ای را انتخاب کنید که در مجموعه خود داشته باشید و آن را به پیش‌ فرض خود تبدیل کنید. اگر می‌ خواهید با انتخاب یک اسکین شخصیت زن نقش یک زن را بازی کنید نیز همین کار را بکنید. اسکین های ویژه‌ ای وجود دارند که هم جنس مذکر و هم جنس مونث دارند اما شما مجبورید که جفتشونو داشته باشید تا بتونید از بینشون یکی رو انتخاب کنین. ممکنه اول بازی انتخاب محدودی داشته باشین اما قبل اینکه خیلی دیر بشه باید به تعدادی از اونا دسترسی پیدا کنین و حداقل چند گزینه برای آنچه می‌ خواهید در این بازی پیدا کنید داشته باشید.

 

 

No products found which match your selection.

فروشگاه اینترنتی گیمینو، تجربه ای به یاد ماندنی از خرید آنلاین برای شما است. شما در gamino24.com میتوانید انواع کنسول های پلی استیشن PS4 و Xbox را به همراه بازی های آن با قیمت مناسب خریداری نمایید. آنچه که این روز ها بیش از هر چیزی جلب توجه میکند، تیشرت فانتری شخصیت های فیلم و سریال ها ، بازی ها ، مشاهیر و بزرگان موسیقی و غیره است. کتاب انگیلسی های گیمینو شامل مجموعه ای بزرگ از انواع رمان ها و داستان های مطرح و پر فروش سرتاسر دنیاست که طرفداران خاص خود را دارد. همچنین بهترین ماگ ها و بردگیم ها ( بازی رومیزی ) در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

آموزش دریافت V-Buck رایگان در فورتنایت

خانه بازی » راهنمای خرید و آموزش

چگونه در فورتنایت شخصیت بگیریم

به همین خاطر در این بخش از سری آموزش های فورتنایت به سراغ این موضوع می‌رویم و بررسی می‌کنیم که چطور می‌شود از بخش‌های مختلف بازی V-Buck رایگان دریافت کرد. البته لازم به ذکر است که در ازای نپرداختن پول باید کمی بیشتر زحمت بکشید و با وقت گذاشتن پای بازی به چیزی که می‌خواهید برسید.

به طور کلی برای اینکه بتوانید بدون پرداخت پول واقعی V-Buck به دست آورید، دو راه بیشتر ندارید: بازی کردن بخش بتل رویال و شرکت در رقابت‌های سخت و نفس گیر آن یا تجربه بخش Save the World و مبارزه با بات‌های خشن بازی.

البته فعلا دسترسی به بخش Save the World رایگان نیست و مجبورید برای تجربه آن ۴۰ دلار ناقابل هزینه کنید. این در حالیست که شما می‌توانید با پرداخت چنین مبلغی دو هزار V-Buck دریافت کنید.

شاید به همین خاطر است که اپیک اعلام کرده بخش Save the World نیز در تاریخی نامعلوم رایگان خواهد شد و دیگر نیازی به پرداخت پول واقعی نیست اما تا آن زمان شما می‌توانید با بازی کردن بخش بتل رویال، V-Buckهای مورد نیازتان را جمع آوری کنید.

جالب است بدانید با پیشرفت در بخش داستانی بازی و باز کردن Storm Shield Defenses نیز می‌توانید V-Buck رایگان دریافت کنید. همیشه با بازی کردن این بخش می‌توانید حداقل ۱۰۰ V-Buck رایگان دریافت کنید که خوشبختانه قابل تکرار است و می‌توانید هر از گاهی با تجربه دوباره آن همین میزان V-Buck به دست آورید.

بعد از به اتمام رساندن مراحل اولیه، چالش‌های بازی تازه در اختیارتان قرار می‌گیرند که با پیگیری و آزاد کردن هر کدامشان می‌توانید ۵۰ V-Buck رایگان دریافت کنید. خوبی پیگیری چالش‌ها نیز این است که شما برای آزاد کردنشان نیازی به انجام کارهای عجیب و غریب ندارید و تنها می‌توانید با تکرار یک سری کار خاص به راحتی ۵۰ V-Buck از بازی بگیرید.

قابل اعتمادتر از چالش‌ها پیگیری ماموریت‌های روزانه فورتنایت است که با دنبال کردن و دست یابی به آن‌ها نیز می‌توانید ۵۰ V-Buck دریافت کنید. ذات کلی این ماموریت‌‌ها نیز ساده است. مثلا برخی از آن‌ها با منفجر کردن یک ماشین آزاد می‌شوند و می‌توانید با ۵۰ V-Buck خود هر کاری که دوست داشتید بکنید.

دهمین مهارتی که در تیر یک درخت مهارت‌ها برایتان باز می‌شود، Recycling And Collection Book است. به لطف این مهارت ویژه شما می‌توانید آیتم‌های خود را درون یک کالکتور بوک بریزید و آن‌ها را آرشیو کنید. هر چه این کار را بیشتر انجام دهید و آیتم‌های متفاوت‌تری در کالکتور بوک خود جمع آوری کنید، به مرور سطح کالکتور بوکتان ارتقا می‌یابد. زمانی که سطح این کالکتور بوک به ۶ برسد، فورتنایت به شما ۵۰۰ V-Buck رایگان هدیه خواهد داد.

میشه مطلبو آپدیت کنید؟ اینا برای احل بوق فورتنایته

یعنی چی شرکت در رقابت های سخت و نفس گیر بتل رویال به نظر بتل بهترینه هم بهتون ویباکس میده و اسکین و…

یه سوال من تازه گیا save the world خریدم
میخواستم بدونم از اونجا واقعا می تونم وی باکس بگیرم یانه
الان که دارم بازی می کنم تو چلنج هاش هیچی نیست
من ۲۰ دلار خریدمش

داداش بیا اینیستا به ایدیه amingkh بهت بگم کامل

چطوری می شه در رقابت های سخت و نفس گیر شرکت کنیم و یا باید پولی بدهیم

دوستان لطفا به من اسکین گیفت کنید من یه دونه هم اسکین ندارم بازم خواهشا

تو اینجام اسکین میخوای

ببخشید برادرا یه سوال داشتم میخواستم بدونم این سیزن اخرش سیو د ورلد تخفیف میخوره باز ؟؟

می شه بگین چقدر وقت دارم اسکین ایتم شاپیرو پس بدم

لطفا جواب بدید

سلام کالکتور بوک رو من تا ۵۰ بودم ولی هیچی به من نداده

کالکتر بوک کجاست دقیقا

اطلاعات مهمی از ریمیک نسخه چهارم لو رفته

شیطاین، فرشتگان و سوپرویلن‌ها

چگونه در فورتنایت شخصیت بگیریم
چگونه در فورتنایت شخصیت بگیریم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *