چگونه در فیفا شکست ناپذیر شویم

 
helpkade
چگونه در فیفا شکست ناپذیر شویم
چگونه در فیفا شکست ناپذیر شویم

یک سال دیگر و یک فیفای دیگر

ویجیاتو >> راهنمای خرید و آموزش

چگونه در فیفا شکست ناپذیر شویم

فرقی ندارد که از FIFA 20 به FIFA 21 آمده‌اید، یا مدتیست که از این بازی‌ها دور بوده‌اید، یا اصلا تجربه بازی‌های فوتبال برایتان جدید است؛ در این راهنمای FIFA 21 می‌خواهیم به ده نکته ضروری بپردازیم که تمام بازیکنان با آن‌ها می‌توانند به بالاترین سطح بازی برسند.

FIFA 21 شامل دو ویژگی جدید گیم پلی می‌شود که به طور کامل روی نحوه بازی شما تاثیر می‌گذارد. بازیکنان برتر دائما از آن‌ها استفاده خواهند کرد، پس اگر می‌خواهید به دیویژن‌های بالاتر ببرید، باید از Agile Dribbling و Creative Runs استفاده کنید.

برای Agile Dribbling، باید R1/RB را هنگام داشتن توپ نگه دارید. بازیکنانی که آمار دریبلینگ بالایی دارند در این کار بهتر هستند، اما هر کسی می‌تواند آن را انجام دهد. بازیکن توپ را برای کنترلر بهتر نزدیک بدن خود نگه می‌دارد و به آرامی حرکت می‌کند، و منتظر فرصتیست تا با سرعت از یک مدافع عبور کند.

Creative Runs عملا به شما کنترل بیشتری روی زمان‌بندی و جهت دویدن هم‌تیمی‌هایتان می‌دهد. L1/LB را بزنید و با چرخاندن استیک راست، بازیکنی را به جهت مد نظر خود ببرید تا بتوانید توپ را به او پاس دهید. همچنین می‌توانید بلافاصله پس از پاس دادن استیک راست را بچرخانید تا بازیکن پاس دهد و حرکت کند.

در FIFA 20، گل زنی از طریق هد زدن مایل به غیرممکن بود. پس اگر زمان زیادی را پای آن بازی گذاشته بودید، شاید عادت کرده باشید که دیگر در نزدیکی محوطه جریمه سانتر نکنید.

خب، حالا وقتش رسیده آن را فراموش کنید، چرا که آن‌ها دوباره به درد می‌خورند. آن‌ها همانند چند فیفای قبلی زیادی قدرتمند نیستند، اما توپ را به سر یک مهاجم قدبلند یا پای یک وینگر برسانید تا به آسانی گلتان را بزنید.

چالش‌های ساخت تیم در بخش پایه و پیشرفته، راه‌هایی عالی برای پول در آوردن در اوایل بازی هستند. کامل کردن تمام گروه‌ها به شما چند پک خوب می‌دهند و با این که تضمینی در جوایز وجود ندارد، شانس این را دارید که به یک سود دراز مدت برسید. اگر به دنبال آسان‌ترین و کم‌هزینه‌ترین راه‌ها برای کامل کردنشان هستید، سایت‌های مخصوص Ultimate Team همچون Futbin پر است از انواع و اقسام روش‌های مختلف.

دائما آنلاین بازی کردن در مقابل رقبای سرسخت در Division Rivals می‌تواند بسیار اعصاب خردکن باشد، مخصوصا اگر اوضاع بر وفق مرادتان پیش نرود. پس، بروید سراغ Squad Battleها. حتی روی درجه‌های سختی پایین‌تر همچون Semi-Pro نیز می‌توانید تا حد خوبی پوینت جمع‌آوری کنید و همچنان کوین به دست آورید. تازه فشار کمتری هم روی دوشتان خواهد بود.

ضربه‌های آزاد می‌توانند بسیار چالش برانگیز باشند، مخصوصا اگر تازه‌وارد هستید. خیلی راحت‌تر از چیزی که فکر می‌کنید می‌توانید با قدرت زیادی به توپ ضربه بزنید و آن را به فضا بفرستید، یا آن را مستقیما تقدیم دروازه‌بان حریف کنید. برای تمرین، در منوی بازی وارد Skill Games و سپس Set Pieces شوید و تمامشان را انجام دهید. بعد از مدتی به ضربات آزاد خواهید رسید، که در آن انواع ضربه را می‌توانید تمرین کنید.

برخی از لیگ‌ها در Ultimate Team آنقدر محبوب هستند که بازیکنانشان با قیمت بالایی در ترنسفر مارکت به فروش می‌روند. لیگ برتر انگلیس، لالیگا، سری آ و بوندسلیگا جزو این لیگ‌ها به شمار می‌روند. با این که این بسیاری از بازیکنان مورد علاقه‌تان را در این لیگ‌ها پیدا می‌کنید، از لیگ‌های کوچکتر هم می‌توانید بازیکنان بسیار خوبی را با قیمت کمتری پیدا کنید.

به لیگ‌های لیگ 1 (فرانسه)، لیگا NOS (پرتغال) و سوپرلیگ چین توجه کنید تا هیولاهای ارزانی پیدا کنید. با در نظر گرفتن مواردی همچون شیمی بین بازیکنان (باشگاه یا ملیت یکسان)، می‌توانید تیم‌های هیبریدی و خلاقانه‌ای بسازید که بازیکنانش از سرتاسر جهان هستند. شما فقط به یک لیگ یا ملیت محدود نیستید.

از زمانی که انسان در این سیاره زندگی کرده، سرعت باارزش‌ترین آمار FIFA بوده است. با سرعت دویدن در وینگ‌ها و پشت سر مدافعان – که غیر از چند استثنا، هیچ وقت سرعت بالای 90 ندارند – همواره بهترین روش حمله بوده و همچنان هست. خط حمله خود را با چند بازیکن سریع و ارزان‌قیمت بچینید – یا در حالت‌های دیگر، تیمی با مهاجمان سریع انتخاب کنید – و با سرعتشان در بازی حکومت کنید.

FIFA 21 شامل انواع و اقسام سیستم می‌شود. از مثال‌های استانداردی همچون 2-4-4 و 3-3-4 گرفته، تا گزینه‌های کمتر دیده شده‌ای همچون 1-2-2-5 و 2-5-3. نمی‌گوییم یک سیستم از بقیه بهتر است، چون تا حد خیلی زیادی به سبک بازی خودتان وابسته است.

می‌خواهید همچون منچستر یونایتد دیوید مویس در مقابل فولهام به سانتر کردن تکیه کنید (و گل بزنید)؟ از سیستمی استفاده کنید که شامل وینگرها و یک مهاجم قدبلند و قدرتمند برای گل کردن توپ‌ها می‌شود. از پاس‌های عمقی که خط دفاع حریف را به هم می‌ریزند خوشتان می‌آید، با چیزی بازی کنید که از هافبک‌های باکس-تو-باکس قدرتمند و مهاجمان پرسرعت استفاده می‌کند. اگر نمی‌دانید سبک بازی‌تان چیست، با ترکیب‌ها و سیستم‌های مختلف بازی کنید تا ببینید کدام برای شما بهتر است.

شوت کردن به زدن دایره/B (یا مربع/X) و توکل به خدا خلاصه نمی‌شود. انواع مختلفی از شوت وجود دارند که با کمبوهای مختلفی از دکمه قابل انجام هستند.

اول از همه شوت‌های استاندارد را داریم. دایره/B باعث می‌شود مهاجمتان شوت بزند و مدت زمانی که دکمه را نگه دارید قدرت شوت را تعیین می‌کند. وقتی که دروازه مستقیما جلوی رویتان قرار دارد، این شوت به کارتان خواهد آمد.

R1/RB + دایره/B به یک Finesse Shot ختم می‌شود. آن‌ها به اندازه فیفاهای قبلی قدرتمند نیستند، اما همچنان در دو موقعیت کاربردی هستند؛ وقتی روی لبه باکس هستید و می‌خواهید با یک وینگر توپ را به گوشه دروازه شوت کنید، یا وقتی که با دورازه‌بان تک به تک شده‌اید و می‌خواهید توپ را از او عبور دهید. برای اولی از قدرت زیادی استفاده کنید، اما برای دومی چندان نه.

L1/LB + دایره/B می‌شود شوت چیپ. چیپ زدن اوج تحقیر رقیب حساب می‌شود و تنها در یک موقعیت کار می‌کند. وقتی با دروازه‌بان تک به تک شده‌اید و رقیب دروازه‌بانش را بیرون می‌آورد تا توپ را از پایتان بگیرد. یک چیپ شیک اینجا کار را تمام می‌کند.

با L1/LB + R1/RB + دایره/B یک Drilled Shot بزنید. آن‌ها بیشتر وقتی که داخل محوطه هستید به کار می‌آیند، چون شوتی با قدرت بالا اما زمینی هستند. از این رو، توپ قطعا از بالای دروازه خارج نمی‌شود، اما دروازه‌بان راحت‌تر می‌تواند آن را سیو کند.

هر بازیکن یک رده مهارت و یک رده پای ضعیف دارد که تا پنج ستاره رده‌بندی می‌شود. بازیکنانی همچون کریستیانو رونالدو و ایدن مک‌گیدی مهارت‌های پنج ستاره دارند، اما آن‌ها استثنا هستند. یاد بگیرید بازیکنانتان چه رده مهارتی دارند تا بفهمید از عهده چه حرکاتی بر می‌آیند.

همچنین، با پای تخصصی و پای ضعیف آن‌ها آشنا شوید. اگر می‌خواهید وینگر راستتان وارد باکس شود و با پای چپش شوت کند، یک بازیکن راست پا با پای ضعیف سه ستاره به دردتان نمی‌خورد.

منبع: GamesRadar

من فیفا ۲۰ دیویژن ۱ بازی میکردم فیفا ۲۱ هم فعلا تا سطح ۳ بالا اومدم ولی بنظرم فیفا بیش از حد سخت شده و دیگه کنترل مدافع و گل نخوردن بیشتر از اینکه دست خودت باشه به شانست بستگی داره فکر کنم فیفا ۲۰ و ۲۱ نسبت به فیفا ۱۸ و ۱۹ پسرفت داشته چون کنترل مدافع از دست پلیر خارج شده و فوق العاده سخته

من فیفا ۲۱ رو خریدم بهتر شده از فیفا ۲۰ بخصوص دفاع که فقط کافیه موقع شو جلوی مهاجم بمونی و گول نخوری قطعا شوت میخوره به مدافع همچنین تو التیمیت نفس بازیکنا شروع هر بازی پره الان که خدود یه ماه گذشته مهاجم های پر سرعت کمتر کارایی دارن تقریبا همه تو یه سطح هستن میتونم تا دیویژن چهار هم بازی کنیم بالاتر یه مقدار واسه ما ایرانی ها سخت تر شده مجموعا خیلی بهتر از فیفا ۲۱ شده

به عنوان کسی که انلاین دو تا فوتبال رو تجربه کردم
فیفا خیلی شاختره نسبت به PES
اگر قرار بود فوتبال بخرم مطمئنا FIFA میخریدم

فیفا امسال زیاد سرو صدا نکرد

اگه کسی اینجا خریده یه نظر بده راجبه بازی

عالی بهتر از فیفا ۲۰ شده واقا

👍
هنوز نخریدمش بازی رو ولی ای کاش ک خوب باشه حداقل نسبت ب فیفا۲۰😒

مودم‌های خانگی و ارزان‌قیمت، یا مودم‌های گیمینگ و گران‌قیمت؟

گردش به چپ مهدویان


Jump to navigation

در بازی آنلاین شکست می خورید؟ بازی برایتان کند پیش می رود؟ ترفندهای ما بازی شما را بهتر خواهد کرد!

طرفداری – شاهکار جدید EA Sports خوراک روز و شب خیلی ها شده است.

به گزارش سایت Redbull، فیفا 17 می تواند ما را در زمستان هم سرگرم کند و خاطرات خوبی برایمان بسازد، اما تغییرات زیاد بازی، ترفندهای قدیمی را منسوخ کرده است و خیلی ها به دنبال یادگیری ترفندهای ظریف این بازی جدید هستند. یازده ترفند موثر برای شکست حریفان در فیفا 17 را بررسی خواهیم کرد.

هوش مصنوعی فیفا تغییرات زیادی داشته است. خیلی ها از آن راضی بودند و خیلی ها هم ناراضی. اما هوش مصنوعی، در دفاع فیفا خارق العاده است. این به شما اجازه می دهد گاهی اوقات بر روی بازیکنان دیگر سوئیچ کنید تا هوش مصنوعی، خودش به دفاع بپردازد. مطمئن باشید هوش مصنوعی در دفاع، از شما بهتر است.

چگونه در فیفا شکست ناپذیر شویم

شتاب زده عمل نکنید و صبورانه بازی کنید. توپ را در زمین خود حفظ کنید و مطمئن شوید که آن ها نمی توانند توپ را از شما بگیرند. البته نمی خواهیم بازی را کاملا به زمین خودتان بیاورید اما این صبوری، باعث ایجاد برتری است. باید از فرصت ها و فضاها سریعا استفاده کنید.

 

یک اشتباه رایج بین بازیکنان فیفا، این است که آن ها همیشه از دکمه سرعت استفاده می کنند. این کار، باعث خستگی سریع بازیکنان شما می شود و همین موضوع، در بازی آنلاین به حریفتان فرصت می دهد تا از فضاهای باز زمین همه استفاده را ببرد. تنها از سرعت زمانی که نیاز به سبقت از حریف تان را دارید استفاده کنید. بازیکنان فوتبال واقعی در سرتاسر بازی به دنبال توپ نمی دوند و شما هم نباید این کار را بکنید.

متعادل کردن تنظیمات سرعت بازی و به خصوص سختی بازی، به واقعی تر کردن تجربه شما بسیار کمک خواهد کرد. شما حتی می توانید سرعت بازی، شتاب بازیکنان، درصد اشتباهاتشان، قدرت شوتشان و … را در تنظیمات تغییر دهید. به نظر اگر سرعت پاس ها را در بازه ای بین 35 تا 25 قرار دهید بازی حقیقی تر خواهد شد. همچنین جایگیری مدافعان کناری (Full Back Pos) را هم بین 20 تا 25 تنظیم کنید.

شاید خوشتان نیاید اما باید بنشینید و ثانیه ها را بشمارید. منتظر بهترین پیشنهاد بمانید. داد و ستد کنید و بازیکنان را شکار کنید. البته یادتان نرود تنها شما نیستید که منتظر یک معامله خوب نشسته اید.

به خصوص در بازی آنلاین باید سریعا مشخصات بازی حریفتان را شناسایی کنید. باید مطمئن شوید راهی که می روید درست است و می توانید حریفتان را شکست دهید. البته باید ترفندهای هجومی حریفتان را هم بسنجید و سبک بازیتان را بر اساس آن تنظیم کنید. باید تصمیمات او در ادامه بازی را پیش بینی کنید. حدس بزنید که او توپ را به کناره ها خواهد برد یا با استفاده از شوت، دروازه شما را تهدید خواهد کرد.

همه ما  می خواهیم رونالدو، بیل و مسی را در ترکیب داشته باشیم اما آن ها می توانند در شبی سرد، ما را در برابر استوک سیتی به پیروزی برسانند؟ بله؛ شاید. اما بهتر است بازیکنان متنوعی روی نیمکت داشته باشیم. بازیکنانی که می توانند با توانایی هایشان، بازی را برای ما در بیاورند.

می توانید یک بازیکن قدبلند را به زمین بیاورید؛ پشت سر هم توپ را درون محوطه جریمه ارسال کنید و با نتیجه یک بر صفر بازی را ببرید. اگر در حال بازی آلتیمیت تیم هستید مطمئن شوید که بازیکنان چینش خوبی دارند. برای توسعه ترکیبتان، زمان بگذارید. جایزه شما بردهای شماست.

بازی در بخش جدید فیفا، جورنی، به شما جوایزی از قبیل پک ها و کارت های آلتیمیت تیم می دهد. وقتی جورنی به پایان رسید، کارت الکس هانتر را دریافت خواهید کرد. البته بخش جورنی برای تمرین و آموزش هم بسیار خوب است.

پس گیری توپ در فیفا 17 سخت است. حتما این موضوع به ذهن شما هم خطور کرده. راه درست در این بازی دفاع از توپ است.  طبیعت فیزیکی فیفا 17 حکم می کند که توپ را از خطرات دور نگه دارید. وقتی گلوله را شلیک نکرده اید یعنی هنوز فرصت استفاده از آن را دارید.

سیستم کرنرها، ضربات آزاد و پنالتی ها در فیفا 17 تغییر کرده است. از آن ها خوشتان بیاید یا نه باید آن ها را بپذیرید. در بخش تمرینات و یا در بخش جورنی این ضربات را تمرین کنید. حرکات تکنیکی هم برتری بسیار زیادی برای شما به وجود می آورد. با تمرین کردن، در این زمینه ها بی نقص خواهید شد.

با انجام این تکنیک قدرت و دقت شوت شما افزایش می یابد. با دو بار فشار دادن دکمه شوت، قدرت شوت بیشتر می شود اما ارتفاع آن بالا نمی رود. اگر دکمه را تا آخر فشار دهید توپ به آسمان می رود اما اگر قبل از شوت زدن، دو بار این دکمه را فشار دهید توپ پائین می ماند اما سرعتش بیشتر خواهد شد. می توانید از این تکنیک، در ضربات سر هم استفاده کنید.

اخبار داغ 

من همش انلاین میزنم کلا اوایل هنوز عادت نداشتم به سیستمهای کرنر جدیدش بخاطر همین رکوردم اینه 55برد 40مساوی42 باخت SEASONS 3 تو بخش davison
تعریف نباشه بازیم خوبه رقیب میطلبم :d
نکاتی که نوشته واقعا عالیه بچه ها حتما عمل کنید خیلی به کمکتون میاد

برا پی اسم بزارید

فقط دخیا رو بذار دروازه تمومه
منچسترش واقعا مصداق الکی گندس!

“در شبی سرد، ما را در برابر استوک سیتی به پیروزی برسانند؟”
خانوم نوروزی اینو هیچ کس نفهمید؟ :))))))))

آخریش واقعا موثره
آلتیمیت هر کی هست بیاد
Alimtv
Ps4

تنها ضعف امسال فیفا فقط و فقط رنگ کم تصویرو چمنه

ای بابا..نکاتش خیلی مسخره بود.علل خصوص راجع به شوت..دابل مربع شوت زمینی هست درست ولی همیشه راهساز نیست.بهترین نوع شوت با rt هست از پشت هیجده..تو هیجده باید خیلی آروم ضربه بزنید.

در مورد دفاع هم با حوصله کار کنید..ضربدر را نگه دارید و با دکمه lt فشار وارد کنید.از مربع فقط وقتی که مطمئن هستین استفاده کنید چون اگر اشتباه بزنید راحت جا میمونید..

در مورد سرعت هم با صحبت متن موافقم.. پاسکاری زیاد کنید حوصله حریف را از بین ببرید.با زدن دکمه lb بازیکنانتون را فرار دهید و با پاس های عمقی بلند فضا ایجاد کنید..

با دکمه ی lt برای حرکت توپ زیاد استفاده کنید..موقع حمله اصلا عجله نکنید و با صبوری پاس کاری کنید. شوت از راه دور را فقط زمانی که بازیکنانتون شوت زن هستند استفاده کنید و در هنگامی که تحت فشار نیستند.

این تجربه بنده بود تو این 2 3ماهی که بازی کردم..من رو لول آخر بازی میکنم..با تیم دسته دومی nastic در اسپانیا شروع کردم.الان 3 4 تا لالیگا و 2تا سی ال دارم. ولی اولش 4 5 6 تا میخوردم هر بازی..یه 2 فصل طول کشید تا بیام بالا ولی رفته رفته بازیتون خوب میشه

خیلی ممنون خیلی به دردم میخوره من بیشتر اوقات از پسرخالم همین علیرضا سوارز که اینجا هم هست می باختم اینطوری شاید ببرمش

دیگه باید تیم مورد علاقه ات را در هر لیگ انتخاب کنید

حریف میطلبم xbox360 و pc

این که میگین خودت دفاع نکنید بذارید کامپیوتر این کارو بکنه برا حالت legacy defending هستش که تو آنلاین نمی شه ازش استفاده کرد و می ره رو tactical defending 😐 فیفا شبیه ترین فوتبال به واقعیته یعنی دقیقا باید همونطوری ک ترکیب می چینین بازی کنین و الا برنده نمی شین … یه نکته خوب دیگه هم که هست تو دفاع کردن وقتی بازیکن حریف داره سمتتون میاد به هیچ وجه سرعت رو نگیرین در عوض L2 بگیرین و منتططر باشین بازیکن نزدیکتون شه بلافاصله که نزدیک شد با مربع پا بندازین و توپو بگیرین 😐

هم ١٦ ميزنم و هم ١٧
ولي بنظرم ١٦ يه سر و گردن بالا تره ، البته نظر شخصيمه

پی اس بازا چند وقت فیفا بازی کنین ، عادت که بهش کردین دیگه نمی تونین ولش کنین

حیف که سیستمم فیفا 17 رو نمیکشه. 16 بازی میکنم که اونم عالیه البته (با پچ مودینگوی)
کلا آدمی که فوتبالیه تو فیفاام خوب بازی میکنه، اگه شوتزن باشی تو فیفا میتونی شوتای خوبی بزنی، سرزن باشی تو فیفا میتونی هد بزنی، مدافع خوبی باشی اونجا دفاعت خوب میشه، کلا خیلی چیز باخالیه فیفا

چجوری دریبل نخوریم یکی میشه بگه
اصولا همگی تو حمله خوبیم تو دفاع خیلی سخته توفیفا کسی راهکاری داره

شخصا بردو باخت توی بازی واسم مهم نیست, سعی میکنم نهایت لذت و از ترکییب و سیستمی که خودم چیدم ببرم و اونجوری که دلم میخواد بازی میکنم.شخصا شیوه پرسینگ شدید روی بازیکن صاحب توپ و استفاده از نهایت انرژی بازیکنارو دوست دارم.
خلاصه اون هیجان بازی واسم مهمه نه برد و باخت هرچند با این شیوه بازی همون نیمه اول کارو تموم میکنم و اگه نتونستم قطعا نیمه دوم کارم دشوار میشه چون انرژی بازیکنارو تو نیمه اول تقریبا تموم کردم ولی به ریسکش میارزه.
در ضمن خواهشا حرف از پی اس نزنید ادم خندش میگیره هیچی نداره همون سیستم بازی رو بچین کافیه مثلا لواندوفسکی رو دروازبان هم بزاری جواب میده

چگونه در فیفا شکست ناپذیر شویم

فیفا 17 ک اومد اولش خیلی خوب بود بعدش با چند تا اپدیت عالی کردن اما الان ی مدت نمیدونم چی شده ک تو سیزن پر گلای مسخره شده خیلی داغونش کردن

یه چیزی هم من بگم دوستان.تا میتونین دفاع های تیمتونو سرعتی انتخاب کنین.خیلی کمک میکنه تو کورس های تک به تک.کلا تیمتون سرعتی باشه خیلی بهتره

تو فیفا خیلی طبیعیه بازی من خودم تو این نسخه فقط میزارم خود بازیکنا دفاع کنن با اون بازیکن دیگه که روش سلکت هست میرم فضاهای خالی رو پوشش میدم تو فیفا یه چیزی که خیلی زیاد مهمه برتری عددی هستش یعنی تند تند نباید یارتو عوض کنین یه چیزی هم که خیلی بهتون پیشنهاد میکنم اینه که اول بازی سیستمتون رو دفنسیو کنین

یکی بگه پی اس چیکار کنیم و چه تیمی برداریم ؟؟؟؟

خوش آمدید

بازگردانی رمز عبور

یک کلمه عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

پلی مگ: تازه های سینما و بازی – پلی مگ وب سایت نقد و بررسی بازی، سینما، تلویزیون، فیلم، اخبار بازی، اخبار سینما، مصاحبه با بازی سازان، معرفی بازی و معرفی فیلم و سریال و شایعات گیم و …

آموزش انجام 14 شادی پس از گل در بازی FIFA 21

چگونه در فیفا شکست ناپذیر شویم

آموزش نحوه ارسال انواع پاس در بازی FIFA 20 [نکات و ترفندها]

معرفی 10 بازیکن برتر برزیلی بازی FIFA 20 (برای خرید)

آموزش 10 ترفند بازی FIFA 20: علی رغم اینکه تغییرات بازی فیفا 20 نسبت به فیفا 19 اندک است، اما شاهد تغییراتی در مکانیزم بازی (مثلا ایستگاهی و پنالتی زدن) و یا حتی دریبلینگ هستیم. البته نکاتی که در این مطلب ” ده نکته مهم برای حرفه ای شدن در فیفا 20 ” گفته می شود، مطالب ثابتی هستند که اگر در نسخه های قبلی فیفا نیز رعایت کنید، برگ برنده شما خواهند بود. لازم به ذکر است در صورتی که این ترفندها و نکات را در بخش ولتا (Volta) رعایت کنید، باز هم اثرگذار خواهد بود. در ادامه با آموزش ده نکته مهم برای حرفه ای شدن در فیفا 20 همراه پلی مگ باشید.

یکی از جدیدترین مکانیزم های دریبل بازی FIFA 20، مکانیزم دریبل “Strafe Dribbling” است و تاکید آن روی حفظ توپ و خونسردی است. سعی کنید از این دریبل بیشتر استفاده کنید، چرا که با استفاده از این مکانیزم قادر خواهید بود درحالی که توپ را زیر پای بازیکن قرار داده اید، به اطراف حرکت کنید و بررسی ها نشان داده است که این دریبل بیشترین کمک را برای سرگرم کردن مدافعان و وقت کشی و از همه مهمتر دور زدن آنها به شما می کند؛ به معنای دیگر با Strafe Dribbling، بیشترین کنترل ممکن را روی توپ نسبت به زمان عادی خواهید داشت. در ادامه به شما خواهیم گفت که چگونه این دریبل را انجام دهید.

در کنسول PS4 شما قادر خواهید بود با نگه داشتن L1 درحالی که توپ زیر پای شماست به اطراف حرکت کنید و در کنسول XBOX ONE این کار با LB انجام می شود. همچنین در کنسول PS4 با نگه داشتن R1 توپ به سمت مسیری که قرار دارید قفل می شود و در کنسول XBOX ONE با دکمه RB این کار انجام می شود.

مکانیزم Time Finishing (ضربات زمان بندی شده) در FIFA 19 شکل جدی به خود گرفت و این مکانیزم نسبت به نسخه گذشته در FIFA 20 شکل جدی تر به خود گرفت و حتی می توان گفت که سخت تر شده است. به شما پیشنهاد می کنم در بخش تمرینی بازی روی ضربات آخر کار کنید. برای درک بهتر این موضوع تصور کنید که جریان یک مسابقه واقعی فوتبال هستید و با خود بگویید چه زمانی بهترین و مناسب ترین زمان برای شوتیدن است. این تمرین برای بهتر شدن ضربات ایستگاهی نیز به شما کمک خواهد کرد.

علی رغم اینکه بازی تهاجمی هوادارپسند و لذت بخش است، اما باید قبول کنیم که خیلی ها نتیجه گرا هستند و اهمیتی به بازی زیبا نمی دهند. سیستم ضد حمله یا همان Counter Attack در نسخه های قبلی FIFA دارای ضعف های فراوانی بود، اما در FIFA 20 شکل حرفه ای به خود گرفته است و خط دفاعی به سرعت در حمله اضافه می شوند. این یکی از مهمترین نکات از 10 ترفند بازی FIFA 20 است.

علی رغم بالا رفتن هوش مصنوعی مدافعان در بازی FIFA 20، اما کار کمی دشوار شده است. چرا که از آن سو تکنیک های جدیدی مثل Strafe Dribbling به بازیکنان تهاجمی اضافه شده است. کنترل دستی دفاع به اینگونه است که شما با نگه داشتن دکمه های مخصوص (که در ادامه می گوییم) پا به پای دارنده توپ حرکت می کنید تا مبادا از شما رد شود. البته این مکانیزم بیشتر به درد کسانی که صبور هستند می خورد. لازم به ذکر است این دفاع به دفاع سوارکاری نیز مشهور است.در PS4 با نگه داشتن دکمه های L2 و R2 و در XBOX ONE با LT و RT این مکانیزم به شکل های مختلف انجام می شود.

از مهمترین تغییرات FIFA 20 می توان به همین تغییر نحوه زدن ضربات ایستگاهی اشاره کرد. برای کسی که یک عمر FIFA بازی کرده و به مکانیزم قبلی عادت دارد، عادت به این مکانیزم جدید کمی مشکل است. حقیقتا توضیح و آموزش این مکانیزم به صورت کتبی مشکل است و تنها راه این است که در بخش تمرینات، روی ضربات خود کار کنید، اما قول می دهیم تا طی روزهای آینده، آموزشی مخصوص ضربات ایستگاهی بازی FIFA 20 برای شما علامندان به بازی فیفا 20 آماده کنیم.

گاهی اوقات ممکن است موقعیتی پیش بیاید که از طریق زمینی نتوانید توپ را به بازیکن خودی منتقل کنید و در اینجا مجبور هستید به صورت هوایی توپ را انتقال دهید و یا برعکس. در PS4 با مثلث پاس عمقی، ضربدر پاس معمولی و در صورتی که L1 را نگه دارید، پاس عمقی به صورت هوایی می توانید ارسال کنید. در XBOX ONE به ترتیب با A، Y و نگه داشتن LB قادر به انجام دادن عملیات بالا خواهید بود.

گاهی اوقات در ضربات کرنر یا موقعیت های تک به تک پیش می آید که مثلا هیچ یک از مدافعان هیچکاری نمی توانند کنند و تنها راه نجات جلو کشیدن دروازه بان است. در اینجور موقعیت ها شما می توانید با جلو آوردن دروازه بان، یک موقعیت صد در صد گل را محو کنید.  برای جلو آوردن دروازه در PS4 با مثلث و در XBOX ONE با دکمه Y این کار را انجام دهید. لازم به ذکر است در صورتی که از دکمه گفته شده، در ضربات کرنر استفاده کنید، دروازه بان شما جلو آمده و سپس برای دریافت توپ به آسمان پرواز می کند. البته استفاده بی دلیل از این عملیات، می تواند باعث باخت شما نیز بشود.

شخصا به شما پیشنهاد می کنم تکنیک ها و مهارت های جدیدی که به تازگی به FIFA 20 اضافه شده اند را یاد بگیرید، چرا که خیلی از این تکنیک ها (به طور مثال همین Strafe Dribbling که در همین مقاله آموزش دادیم) پتانسیل این را دارند تا شما را از مخمصه نجات دهند. حقیقتا در این آموزش نه فرصت است و نه جالب است که این تکنیک ها را آموزش دهیم، اما قول می دهیم تا در یک آموزش مجزا به آموزش اکثر این تکنیک ها بپردازیم. هر ساله تکنیک ها و مهارت های زیادی به بازی فیفا اضافه می شود.

شخصا نظرم این است که سیستم پنالتی زدن کمی ریسکی و خطرناک تر نسبت به گذشته شده است، شاید به دلیل اینکه به مکانیزم قبلی عادت کرده بودم همچین حسی را دارم، اما پیشنهاد می کنم حتما حتما حتما روی ضربات پنالتی خود کار کنید، چرا که شکل عجیبی پیدا کرده است و اگر قلق آن را ندانید، ضربات شما گل نخواهد شد. البته یک کادر برای تعیین قدرت وجود دارد که همان تعیین کننده ضربه نهایی شما خواهد بود. شخصا خودم هنوز قلق پنالتی ها دستم نیامده است!

لازم به ذکر است دو نوع تکل وجود دارد: 1- تکل ساده و 2- تکل قدرتی یا خشن. تکل معمولی همانطور که از اسمش واضح است، در بخش های معمولی بازی به کار می رود. اما تکل قدرتی بیشتر در جاهایی که دروازه شما در خطر قرار دارد کاربردی است. همانطور که از اسمش پیداست، تکل قدرت زیادی دارد و به اصطلاح خشن است و اگر در موقعیت مناسب زده نشود، می تواند باعث اخراج بازیکن نیز شود.  برای تکل قدرتی تنها کافیست دوبار دکمه مورد نظرتان را بزنید. لازم به ذکر است با زدن پشت هم X، کنترل بهتری روی تکل خواهید داشت. این آخرین نکته از 10 ترفند بازی FIFA 20 است، پس آن را جدی بگیرید.

 

آموزش ها و ترفندهای بازی FIFA 20 را در سایت پلی مگ بخوانید:

نظر شما نسبت به آموزش 10 ترفند بازی FIFA 20 چیست؟ تابحال کدام یک از ده نکته مهم برای حرفه ای شدن در فیفا 20 را استفاده کرده اید؟ نظرات و تجربیات خود را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: پلی مگ

امین شهری هستم؛ مدیر و موسس رسانه پلی مگ | PLAYMAG.IR

پست قبلی

بهترین بازی های سال 2019 از لحاظ نمره مشخص شدند (15 بازی)

پست بعدی

برترین بازی های 10 سال اخیر بر اساس نمره مشخص شدند

مکان تمامی سکه های اکس پی (XP Coins) فصل پنجم چپتر 2 بازی فورتنایت – هفته جدید…

راهنمایی چلنج هفته دهم فصل پنجم از Chapter 2 بازی فورتنایت

راهنمایی چلنج هفته نهم فصل پنجم از Chapter 2 بازی فورتنایت

راهنمایی چلنج هفته هشتم فصل پنجم از Chapter 2 بازی فورتنایت

ممنون ادمین جان از این آموزشی که در سایت قرار دادید لطفا بیشتر از این آموزش ها در سایت بگذارید در قسمت 7 نوشتید در لحظات مهم از روازه بان خود کمک بگیرید باید می نوشتید دروازه بان خود. لطفا این مورد را اصلاح کنید

حسین جان، ممنون بابت توجهت؛ اصلاح شد.

ادمین جان لطفا راهنمای تروفی و اچیومنت های بازی های جدید و معروف که عرضه شدند را در سایت قرار دهید بسیاری از سایت های معروف این قسمت را در سایتشان دارند با قرار دادن این راهنمای تروفی و اچیومنت های بازی ها در سایت که پرطرفدار هستند تعداد کاربران سایت هم بیشتر می شود پس لطفا این قسمت را در سایت بگذارید

حسین عزیز قبلا این کار رو انجام دادیم اما خیلی کامل نبود، اما حتما به فکرش هستم.

سلام ببخشید تو مورد 9 penalty رو penalti نوشتین. ترفندای خوبی هم بودن فعلا که fifa 20 رو فقط تو کنسول دوستم بازی کردم شنیدم امسال پیس هم خوبه ممکنه جفتشونو بخرم.

سلام آریا جان، ممنون بابت اطلاع رسانی، هدف نوشتن Penalties بوده.

آموزش سویچ کردن رو نگفتین

چگونه در فیفا شکست ناپذیر شویم

سلام ممنون بابت ترفند های جالبتون لطفا بیشتر از اینجور ترفند ها بذارید و به صورت مفصل تر ممنون

سلام؛ حتما

ایمیل شما منتشر نمی شود

ذخیره مشخصات من برای دیدگاه های بعدی

برترین های این هفته

مکان تمامی سکه های اکس پی (XP Coins) فصل پنجم چپتر 2 بازی…

راهنمایی چلنج هفته دهم فصل پنجم از Chapter 2 بازی فورتنایت

کراس آور بین بازی فال گایز (Fall Guys) و فورتنایت (Fortnite)…

لیست تمام بازی هایی که از کراس پلتفرم (Cross Platform)…

تعداد بالای بن شدگان در بازی Call of Duty: Warzone طی چند…

نقد و بررسی فیلم و سریال

نقد و بررسی فصل اول سریال «Mindhunter» | موشکافی شکارچی ذهن

10 دلیل برای تماشای سریال The Queen’s Gambit | چرا گامبی…

6 دلیل قانع کننده برای تماشای سریال The Boys | پسران قهرمان

نقد و بررسی بازی ها

نقد و بررسی بازی ایرانی سفیر عشق | بی ادعا و لایق تمجید

آیا بازی FIFA 21 ارزش خریدن و تجربه کردن دارد؟ | نگاهی به…

نقد و بررسی کنسول PS5 | ویژگی های مثبت و منفی پلی استیشن 5

تحلیل و بررسی صنعت گیم

آیا خرید کنسول های PS4 و XBOX ONE اشتباه است؟ | کنسول نسل…

10 ویژگی که بازی های خوب و بزرگ باید داشته باشند [مناسب بازی…

آیا بازی های ویدیویی برای بچه ها مناسب است؟ [بررسی اثرات…

آیا سرویس‌ های ابری آینده صنعت گیم خواهند بود؟

برنامه و ماد (مخصوص گیمر ها)

دانلود مود افزایش ترافیک برای بازی GTA V + آموزش نصب

دانلود مود ماشین Chevrolet Camaro VR بازی GTA San Andreas

آموزش نصب پچ در PES 2020 | در PC و کنسول ها (PS4 و XBOX ONE)

دانلود مود هالک برای GTA V + ویدیو آموزش نصب و تصاویر

دانلود مود لیونل مسی برای GTA San Andreas + ویدیو و تصاویر

پلی مگ خردادماه 98 شروع به کار کرد. هدف پلی مگ ارائه جدیدترین اخبار و نقد و بررسی ها و سایر موارد در حوزه های سینما و تلویزیون و صنعت گیم و بازی سازی است.

Contact Us: admin@playmag.ir

معرفی فیلم و سریال

10 فیلم کریستین بیل که باید تماشا کنید | برترین های پسر…

معرفی 6 فیلم برتر و خنده دار از ساشا بارون کوهن ؛ استاد کمدی…

10 شخصیت برتر سریال The Walking Dead از نگاه سایت پلی مگ…

معرفی بهترین فیلم ها و سریال های کمدی سال 2020 [برترین فیلم…

معرفی فیلم Tenet | فیلم سینمایی تنت چه ویژگی هایی دارد؟

معرفی بازی

معرفی 20 بازی پرحجم | سنگین ترین بازی ها از لحاظ حجم کدام…

معرفی بازی ایرانی قُلمُل و سه دیو | بکش بکش چالش برانگیز

معرفی 5 بازی شبیه PUBG برای گوشی های موبایل ضعیف + لینک…

معرفی 5 فوتبالیست معروفی که PUBG Mobile بازی می کنند [ایرانی…

معرفی 20 بازی برتر PS4 | بهترین بازی های انحصاری کنسول پلی…

خوش آمدید

بازگردانی رمز عبور

یک کلمه عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

خوش آمدید. به اکانت خود وارد شوید.

بازیابی پسورد

گذرواژه جدید به ایمیل شم اارسال خواهد شد

گیم نیوز – آخرین اخبار دنیای سرگرمی

اکتیویژن بلیزارد تایید کرد امسال منتظر Overwatch 2 یا دیابلو ۴ نباشید

چگونه در فیفا شکست ناپذیر شویم

پرفروش‌ترین بازی‌ها در ژانویه ۲۰۲۱ برای فروشگاه پلی استیشن اعلام شد

بازی سازان ایران علیه اجبار دریافت مجوز انتشار بازی امضا جمع می‌کنند

تماشا کنید: چهارمین قسمت از کیوب شو – کمدی اسلپ استیک

تاریخ اکران فیلم گودزیلا علیه کونگ در سینما و HBO Max مشخص شد + تریلر با زیرنویس…

تماشا کنید: تریلر فصل هشتم Apex Legends – معرفی شخصیت فیوز

در این قسمت از مجموعه راهنمای فیفا 20 گیم نیوز قصد به نکاتی بپردازیم که شما برای حرفه‌ای شدن در بازی FIFA 20 باید آن‌ها را بدانید. بازی فیفا 20 به صورت رسمی برای کنسول‌ها و پلتفرم پی‌سی منتشر شده و بازیکنان بار دیگر طبق روال هر سال خود را در مقابل تغییرات جدید این بازی می‌بینند. این 10 نکته آموزشی را از ما داشته باشید تا بتوانید در بخش‌های مختلف فیفا موفق باشید.

یکی از بخش‌هایی که فیفا 20 تاکید زیادی روی آن دارد موقعیت‌های تک به تک بین مهاجمین و مدافعین است. مهاجمین حالا انتخاب‌های بیشتری در مقابل مدافعان دارند که به نحوی توپ را از آن‌ها عبور دهند و این مسئله را باید مدیون دریبل جدید Strafe بدانیم. با نگه داشتن L1/LB می‌توانید در حالی که توپ را تحت کنترل شدید خود دارید حرکت کنید و اگر همزمان R1/RB را نیز نگه دارید بازیکن به سمت که قرار دارد فقل می‌شود. این دریبل زمانی که شما توپ را عقب برده تا چینش مدافعان حریف را بهم بزنید و راه را برای خود باز کنید بسیار موثر است.

این شوت‌ها که در نسخه قبلی شاهد آن‌ها بودیم بار دیگر بازگشته‌اند فقط این بار متعادل‌تر و در نتیجه انجام موفق آن‌ها سخت‌تر شده است. با این حساب اگر این قابلیت را خوب یاد بگیرید مطمئنا به شوت دقیق و در نهایت گل خواهید رسید. می‌توانید در زمان‌هایی که حریفی ندارید در خانه بازی کنید و این شوت‌ها را یاد بگیرید. یاد گرفتن این قابلیت زمانی مهم می‌شود که بدانید این قابلیت حالا در ضربات آزاد نیز قابل استفاده است.

برخلاف نسخه گذشته مهاجمین خصوصا وینگرها حالا بار دیگر می‌توانند از سرعت خود استفاده کنند و مدافعینی که سرعت کمتری دارند به آن‌ها نخواهند رسید. با این اوصاف اگر در ضدحمله مهارت داشته باشید سرعت می‌تواند سلاح کشنده شما باشد. پاس دادن دیگر به اندازه گذشته تاثیر گذار نیست بنابراین استفاده از یک راه مستقیم و سریع قابل اطمینان‌تر است.

یکی دیگر از تغییرات این نسخه این است که دیگر شما نمی‌توانید فقط به هوش مصنوعی بازی برای دفاع از دروازه تیمتان اکتفا کنید. شما خود باید کنترل مدافعین خود را در دست بگیرید و توپ را تصاحب کنید. طبق این راهنما شما باید عادت خود در استفاده از دکمه X/A را کنار گذاشته و از Jockey با دکمه‌های L2/LT استفاده کنید. همچنین شما می‌توانید از R2/RT استفاده کنید تا با سرعت بیشتری راه مهاجم حریف را ببندید و پاس‌های او را قطع کنید.

دو بازی پرفروش در بازار بریتانیا در دوره قرنطینه به خاطر همه…

استفاده اسکای اسپورت از صدای تماشاگران بازی فیفا در پخش…

ضربات ایستگاهی و نحوه زدن آن‌ها کاملا تغییر کرده و جدید شده است و البته کمی چالشی. شما حالا باید با جوی استیک سمت چپ هدف بگیرید و با جوی استیک سمت راست چرخش توپ را مشخص کنید و این دست شما برای دادن مسیر‌های مختلف به توپ باز گذاشته است. سعی کنید تکنیک‌های این سیستم را یاد بگیرید مخصوصا چرخش توپ که بسیار مهم‌تر و سخت‌تر از هدف گرفتن است.

در فیفا 20 شما با پاس‌ها متنوع بیشتری رو به رو هستید. می‌توانید با دوبار زدن دکمه (X/A) و یا دکمه پاس عمقی (Triangle/Y) توپ را از طوری بفرستید که مدافعین حریف نتوانند آن را قطع کنند و این برای موقعیت‌هایی که حریف پرس شدیدی می‌کند بسیار مناسب است. شما همچنین می‌توانید از این قابلیت در پاس‌های بلند عمقی (L1/LB) + (Triangle/Y) استفاده کنید.

در فیفا 20 شما می‌توانید با استفاده از Triangle/Y دروازه‌بان خود را از دروازه خارج کنید تا روی کرنر تاثیر گذاشته و آن را یا بگیرد و یا با مشت دور کند. این قابلیت نیز از قابلیت‌های جدید فیفا 20 است که البته ریسک اشتباه دروازه‌بان و یا عدم موفقیت آن را نیز باید بپذیرید اما منطقی است.

همانطور که می‌دانید فیفا هر ساله تکنیک‌ها و دریبل‌های بروز و جدید به بازی خود اضافه می‌کند. چیز‌های زیادی هستند که باید یاد بگیرید اما مهم‌ترین و کشنده‌ترین آن‌ها Lateral Heel to Heel است. این حرکت را بازیکنان سه ستاره فیفا می‌توانند انجام دهند و شباهت زیادی به دریبل رونالدو دارد. برای انجام دادنش L1/LB را نگه دارید سپس جوی استیک سمت راست را به راست و سپس به چپ بچرخانید. یکی دیگر از دریبل‌های که بیشتر حالت نمایشی نیز دارد Flair Roulette است که می‌توانید با نگه داشتن L1/LB و چرخاندن جوی استیک راست 180 درجه به سمت بالا انجامش دهید. سعی کنید قبل از هر بازی یک تکنیک و یا دریبل را انتخاب کنید و آن را در طول بازی تمرین کنید تا کم کم آن‌ها را بیاموزید.

همانطور که گفتیم دفاع کردن در فیفا 20 به عهده خودتان است. در نظر داشته باشید شما می‌توانید شدت تکل‌های ایستاده (O/B) و تکل‌های حرفه‌ای (Square/X) را با میزان فشردن دکمه‌هایشان کنترل کنید. استفاده درست از قدرت زیاد این تکل‌ها می‌تواند حریف را سوپرایز کرده و جلوی یک حمله منجر به گل را بگیرد. البته باید در نظر داشته باشید که اگر بدون ملاحظه و احتیاط از این تکل‌ها استفاده کنید خطر اخراج و یا دادن ضربات ایستگاهی به حریف بسیار بالاست.

همانند نحوه زدن ضربات ایستگاهی پنالتی‌ها نیز متفاوت شده‌اند و از سیستم هدف گیری که در بخش ضربات ایستگاهی راجع به آن صحبت کردیم استفاده می‌کنند. البته شما نمی‌توانید در فاصله 12 یاردی به توپ چرخش خاصی بدهید. با جوی استیک سمت چپ می‌توانید هدف و بالا و پایین بودن توپ را تنظیم کنید و دکمه شوت نیز میزان قدرت توپ را تنظیم می‌کند. معمولا چهار گوشه دروازه از نقاط ضعف است که می‌توانید با یک هدف گیری مناسب توپ را وارد دروازه کنید. قابلیت Time Finish نیز در اختیار شماست اگر به اندازه کافی شجاع هستید از آن استفاده کنید.

امیدوارم از این بخش از راهنمای فیفا 20 نیز استفاده کامل ببرید. در بخش نظرات منتظر بازخورد شما عزیزان هستیم.

مطلب قبلی

کنسول بعدی سونی پلی استیشن ۵ نام دارد و در تعطیلات ۲۰۲۰ عرضه می‌شود

مطلب بعدی

عرضه‌ی DOOM Eternal به تعویق افتاد

آموزش فیفا ۲۰ – پنج مهارت برای موفقیت در FIFA 20 Volta که باید…

آموزش فیفا ۲۰ – راهنمای جامع انواع تاکتیک در بازی FIFA 20

آموزش فیفا ۲۰ – ۱۰ بازیکن جوان فوق‌العاده‌ای که باید در کریر…

راهنمای فیفا ۲۰ – همه‌ی چیزهایی که باید درباره تغییرات آلتیمیت…

فقط 3-4-2-1

لطفا یه ترکیب خوب PSG بهم بدید

ترکیب 4-3-1-2 رو انتخاب کنید
بازیکن‌ها به ترتیب از دروازه‌بان تا مهاجم‌ها: ناواس – مونیه، مارکینیوش، تیاگو سیلوا، کورزاوا – پاردس (هافبک دفاعی)، وراتی، گوییه، دی‌ماریا (هافبک هجومی -پشت مهاجم) – نیمار، امباپه.

چگونه در فیفا شکست ناپذیر شویم

یک تیم همراه با ترکیب دفاعی قوی بهم معرفی میکنید چون مسابقه دارم با تشکر

رئال مادرید، یوونتوس، لیورپول.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

پربازدیدترین

بازی سازان ایران علیه اجبار دریافت مجوز انتشار بازی امضا جمع می‌کنند

نگاهی به قسمت هفتم سریال قورباغه – گرگی در لباس بره

نقد و بررسی بازی FIFA 21 نسخه پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵

چند دلیل برای این که The Witcher 3: Wild Hunt را در سال ۲۰۲۱ بازی کنید

راهنمای بازی هیتمن ۳ برای تازه کارها – هشت نکته و ترفند برای…

تام هالند درباره بازگشت اندرو گارفیلد، توبی مگوایر و کریستن دانست به…

۱۰ کارگردان برتر انیمه جهان که باید آن‌ها را بشناسید

پیشنهاد سردبیر

مقاله: امیدهای تازه برای بازی جنگ ستارگان با فرار از چنگ…

نقدی بر فضاسازی سریال قورباغه بر اساس پنج قسمت اول –…

انیمیشن Soul و نشانه زندگی پس از مرگ به جای علاقه به زندگی

معرفی توماس وینتربرگ کارگردان دانمارکی فیلم شکار، جشن و یک…

اخبار بازی ، پلی استیشن 5 ، ایکس باکس سری ایکس ، ایکس باکس سری اس ، سایبرپانک 2077 ، بازی PES 2021 ، راهنمای بازی ، انیمه

اکتیویژن بلیزارد تایید کرد امسال منتظر Overwatch 2 یا دیابلو ۴ نباشید

پرفروش‌ترین بازی‌ها در ژانویه ۲۰۲۱ برای فروشگاه پلی استیشن اعلام شد

بازی سازان ایران علیه اجبار دریافت مجوز انتشار بازی امضا جمع می‌کنند

تماشا کنید: چهارمین قسمت از کیوب شو – کمدی اسلپ استیک

تاریخ اکران فیلم گودزیلا علیه کونگ در سینما و HBO Max مشخص شد + تریلر با زیرنویس…

تماشا کنید: تریلر فصل هشتم Apex Legends – معرفی شخصیت فیوز

سری بازی‌های PES و فیفا طرفداران خاص خود را دارند که با نزدیک شدن به آغاز فصل پاییز، خودشان را برای تجربه‌ی نسخه‌ی جدید آماده می‌کنند. البته در این بین افرادی هستند که به دلایل مختلف تصمیم می‌گیرند تا در سال جدید به سراغ رقیب همیشگی سری مورد علاقه شان رفته و آن را تجربه کنند. اگر شما یکی از افرادی هستید که قصد دارید تا با خرید فیفا 19 برای اولین بار سراغ شبیه ساز فوتبال الکترونیک آرتز بروید، این مقاله را از دست ندهید.

این نکات شاید برای طرفدار قدیمی سری بازی‌های فیفا که از سال‌های گذشته آن را تجربه می‌کرده‌اند چندان کاربردی نباشد اما به طور حتم می‌تواند برای تازه‌ کارهای فیفا 19 مفید باشد. همچنین پیش از این در قالب یک مقاله به 8 نکته‌ای پرداخته شده بود که دانستن آن‌ها برای افراد نیمه حرفه‌ای فیفا 19 بسیار حائز اهمیت است. توصیه می‌کنیم پس از خواندن این مقاله، حتما نگاهی به آن بیندازید.

تا جای ممکن از تکل استفاده نکنید

در فوتبال دو نوع متفاوت تکل داریم: در نوع اول که تحت عنوان تکل ایستاده یا Standing Tackle شناخته می‌شود، یک پا را به عنوان تکیه گاه استفاده کرده و از پای دیگر برای گرفتن توپ استفاده می‌کنیم؛ در نوع دوم که تکل از پهلو یا Slide Tackle نام دارد، بازیکن در عین حال که روی زمین سرُ می‌خورد، توپ را از حریف می‌گیرد.

چگونه در فیفا شکست ناپذیر شویم

در بازی فیفا 19 تکل‌های از پهلو عواقب بسیاری دارند که باعث می‌شوند استفاده از آن‌ها کار چندان عقلانی نباشد. نخست اینکه احتمال دریافت کار زرد یا حتی قرمز بسیار بالاست. مورد دوم هم این است بازیکنی که تکل زده، برای چند ثانیه از جریان بازی خارج می‌شود که همین مسئله اگر در شرایط دفاع باشید کار را برای شما بسیار سخت می‌کند.

به همین دلیل توصیه می‌کنیم با فشردن یکی از دکمه‌های L2 یا LT سد راه بازیکن حریف شده و از حرکت او به سمت فضای خالی جلوگیری کنید.

قید شوت از راه‌ دور را بزنید!

همه‌ی ما دوست داریم تا به خاطر هیجان و جذابیتش، با شوت از راه دور گل بزنیم اما این روش در فیفا 19 چندان کارساز نیست. متاسفانه در نسخه جدید فیفا قدرت دروازه‌ بانان بیشتر از همیشه و مقداری غیر واقعی در نظر گرفته شده که همین مسئله باعث می‌شود تا اکثر شوت‌های خارج از محوطه جریمه به نتیجه‌ی مثبتی ختم نشود.

نکته‌ی دیگری که باید به آن توجه کنید، این است که در موقعی که زاویه خوبی نسبت به دروازه ندارید، اقدام به شوت زنی نکنید، زیرا شانس چندانی برای گلزنی نخواهید داشت. بنابراین بهتر است در هنگام حمله، صبر را در دستور کار خود قرار دهید تا پس از قرار گیری در موقعیتی مناسب، به سمت دروازه‌ی حریف شوت کنید.

کرنر، فرصت بسیار خوبی برای موقعیت سازی است

کرنر در سری بازی‌های فیفا همیشه یکی از راه‌های گلزنی بوده است و این موضوع راجع به فیفا 19 نیز صدق می‌کند. در این بازی، بهترین راه استفاده از کرنرها، سانتر به درون محوطه‌ی جریمه نیست، بلکه بهتر است تا با فشردن دکمه‌ی L2 یا LT بازیکن دیگری را به سمت نقطه‌ی کرنر فراخوانده و به او پاس دهید تا بدین ترتیب بازی را به جریان درآورید. راه‌ دیگری که پیش روی شماست، فراخواندن نزدیک ترین بازیکن و سپس ارسال سانتر به داخل محوطه‌ی جریمه است، زیرا با انجام این کار تعدادی از بازیکنان تیم حریف برای بستن فضا به سمت نقطه‌ی کرنر حرکت می‌کنند که همین موضوع فضای بیشتری را در اختیار بازیکنان تیم شما در داخل محوطه‌ی جریمه‌ی حریف می‌دهد.

از قابلیت Close Control غافل نشوید

فشردن دکمه‌ی L1 یا LB باعث می‌شود تا بازیکن توپ را در فاصله‌ی کمتری نگه داشته و در نتیجه تسلط روی توپ افزایش می‌یابد. با استفاده از این قابلیت نه تنها می‌توانید تنها با استفاده از یک بازیکن حفظ توپ کنید، بلکه پاس‌ها و ضربات در هنگام فعال بودن این قابلیت از دقت بالاتری برخوردار هستند.

توصیه می‌کنیم در شرایطی که تعداد زیادی از بازیکنان در محیط کوچکی از جمله محوطه‌ی جریمه حضور دارند، از این قابلیت استفاده کنید تا از لو رفتن توپ و شروع یک ضد حمله علیه دوازه‌ی شما جلوگیری شود.

در هنگام دفاع عجله نکنید

احتمالاً برای شما نیز بارها پیش آمده زمانی که بازیکن پا به توپ حریف به سمت بازیکن شما می‌آید، با فرا خواندن یک مدافع دیگر سعی کنید تا توپ را از او بگیرید. انجام این حرکت شاید وسوسه انگیز باشد اما هیچ وقت آن را انجام ندهید، زیرا بزرگترین اشتباهی است که یک کاربر می‌تواند در هنگام دفاع مرتکب شود.

وقتی بازیکن دوم را برای توپ ربایی فرا می‌خوانید، جای او خالی شده و فضای ایده آلی برای نفوذ ایجاد می‌شود که به طور حتم کاربر مقابل لحظه‌ای برای استفاده از آن تردید نخواهد کرد. در شرایط این چنینی، بهترین کار فراخواندن یک وینگر یا هافبک برای توپ ربایی است. بدین ترتیب خط دفاعی شما حفظ می‌شود و اگر بازیکنان تیم حریف بتوانند از خط دفاعی اول یا دوم عبور کنند، همچنان خط دفاعی دیگری را در پیش روی خود خواهند دید.

فراموش نکنید که مهاجمان، اولین خط دفاعی شما هستند که همکاری آن‌ها با هافبک‌ها به عنوان دومین خط دفاعی برای اعمال به فشار به بازیکنان تیم حریف، کار بازیکنان حریف را برای بازی سازی سخت کرده و مجبور به ارسال توپ‌های بلند می‌کند.

حفظ توپ، کاربردی ترین روش برای حمله است

نفوذهای سریع به سمت دروازه‌ی حریف واقعا هیجان انگیز و سرگرم کننده هستند؛ در یک سوم دفاعی خود توپربایی می‌کنید، با چند پاس تک ضرب توپ را به سریع ترین بازیکن خود را می‌رسانید و بدین ترتیب ضد حمله شکل می‌گیرد. در نگاه اول، شاید انجام کار این آسان به نظر برسد اما بهتر است در فیفا 19 بیخیال انجام دادن آن شوید.

بازی فیفا 19 نسبت به نسخه‌ی سال گذشته تغییراتی در گیم‌ پلی داشته که باعث شده است تا ضد حمله زدن سخت تر از همیشه باشد. به همین دلیل، توصیه می‌کنیم روی حرکت‌های آرام و سنجیده شده با محوریت حفظ توپ و دادن پاس‌های پیاپی تمرکز کنید، زیرا این تاکتیک برای دستیابی به گل بسیار موثر تر از فیفا 18 است.

حفظ توپ نه تنها باعث می‌شود تا فرصت‌های گلزنی بهتری از به دست آورید، بلکه باعث می‌شود تا خط دفاعی شما کمتر از تحت فشار بگیرد که این مسئله احتمال ارتکاب اشتباه از سوی شما را نیز کاهش می‌دهد. همچنین از پاس رو به عقب نیز استفاده کنید، زیرا برخی اوقات یک قدم به عقب، شما را دو قدم جلوتر می‌برد.

دروازه‌ بان را تنها در شرایط خاص بیرون بیاورید

کنترل دروازه بان بسیار سخت است و توصیه می‌کنیم تا این وظیفه را در اکثر مواقع به هوش مصنوعی واگذار کنید. اگر دقت کرده باشید، گفتیم در اکثر مواقع! بنابراین در برخی شرایط بهتر است تا خودتان را این کار را انجام دهید که این موضوع نیازمند زمان بندی دقیق است.

با فشردن دکمه Y یا مثلث می‌توانید به دروازه بانتان دستور دهید که از دروازه خارج شود. اگر این کار در زمان درست شود، دروازه بان به سمت بازیکن صاحب توپ دویده و قبل از انجام کاری، توپ را از مقابلش می‌رباید. اگر هم قبل از زمان درست دکمه را فشار دهید، این فرصت را به کاربر مقابل خود می‌دهید تا با وارد کردن یک ضربه‌ی نرم و چیپ به توپ، آن را وارد دروازه‌ی شما کند. به‌ طور کلی، در شرایط تک به تک که نزدیک ترین مدافع فاصله‌ی زیادی با شما دارد، توصیه می‌کنیم تا دروازه بان را به سمت بازیکن صاحب توپ روانه کنید.

تمامی روش‌های پاس دادن را یاد بگیرید

وقتی از کاربران حرفه‌ای فیفا 19 می‌پرسید که چه نوع پاسی کاربردی تر است، پاسخ‌های متفاوتی به شما می‌دهند؛ برخی پاس‌های کوتاه و برخی نیز پاس‌های زمینی بلند را ترجیح می‌دهند. بنابراین ممکن است در هنگام انتخاب استراتژی مقداری سردرگم شوید. اما حقیقت این است که داشتن یک زرادخانه کامل بسیار موثرتر است. به بیان دیگر، خودتان را به یک نوع پاس محدود نکنید و روش ارسال‌ انواع‌ پاس‌ها را در این بازی یاد بگیرید.

یاد گیری روش‌های مختلف پاس دادن نه تنها شما را به حریف خطرناک و سرسخت تری تبدیل می‌کند، بلکه باعث می‌شود تا بازی شما تنوع بیشتری داشته و حس سرگرمی مضاعفی به شما منتقل شود. علاوه بر یاد گیری روش‌ها، دانستن زمان مناسب برای استفاده از یک نوع خاص از پاس دادن نیز بسیار مهم است. برای مثال، وقتی وینگرهایتان در حال نفوذ هستند، بهتر است تا از پاس رو به جلو استفاده کنید. اگر هم تمرکزتان روی حفظ توپ است، پاس‌های کوتاهِ با دقت بالا توصیه می‌شود.

حتما به بخش Skill Games سر بزنید

یکی از واقعیت‌های انکار ناپذیر در مورد کاربرها این است که تعداد بسیار کمی از آن‌ها رقبت می‌کند تا برای یادگیری یک بازی به بخش آموزش یا Tutorial آن مراجعه کند. اگر شما یکی از این دسته افراد هستید، توصیه می‌کنیم برای بازی فیفا 19 مستثنا قائل شده و حتما به بخش Skill Games سر بزنید.

در فیفا 19 بر عکس اکثر عناوین، خبری‌ از آموزش‌های ساده متنی نیست که تنها نکات ابتدایی را یاد می‌دهند. در بخش Skill Games این عنوان، مینی گیم‌هایی وجود دارد که کاربر می‌تواند با انجام‌  آن‌ها در درجه‌‌های سختی مختلف به مرور کسب مهارت کند.

چگونه در فیفا شکست ناپذیر شویم

اگر هم با نکات ابتدایی آشنایی دارید، می‌توانید قید تمرینات ساده را زده و تمرینات اصلی را انجام دهید که براساس شرایط واقعی در فوتبال طراحی شده‌اند.

تماشای ویدیوهای آموزشی فراموش نشود

اگر با وجود توصیه‌ی ما، هنوز هم علاقه‌ی چندانی برای انجام مینی گیم‌‌های بخش Skill Games بازی فیفا 19 ندارید، تنها یک راه دیگر برای بهبود مهارت‌هایتان در این شبیه ساز فوتبال وجود دارد: تماشای ویدیوهای آموزشی! بسیاری از بازیکنان حرفه‌ای فیفا 19 ویدیوی رقابت‌های خود را در یوتیوب قرار می‌دهند یا آن‌ها را به صورت پخش زنده از طریق توییچ به نمایش می‌گذارد. تماشای نحوه‌ی بازی کردن آن‌ها می‌تواند در بهبود عملکرد شما و انتخاب استراتژی درست بر اساس مهارت‌هایتان تاثیر بسزایی داشته باشد.

برای گفتگو با کاربران، وارد حساب کاربری خود شوید.

تمامی حقوق برای وبسایت دیجیاتو محفوظ است.


Downloads-icon

بازی فیفا 18 (FIFA 18) به زودی و از هفتم مهر ماه منتشر می‌گردد و علاقمندان به سری بازی های فیفا قادر به تجربه آن خواهند بود. فیفا 18 (FIFA 18) هم مثل سری های قبلی این بازی دارای نکات و ترفندهای خاصی است. در این مقاله به 7 نکته و ترفند فیفا 18 (FIFA 18) اشاره می‌کنیم که باید برای نتیجه گرفتن در بازی رعایت شوند. با موبایل کمک همراه باشید.

حتما می‌دانید که بازی زیبای فیفا 18 (FIFA 18) به زودی و از روز بیست و نهم ماه سپتامبر مصادف با هفتم مهر ماه رسما به طور جهانی منتشر می‌شود. برای آشنایی بیشتر با این بازی فوق‌العاده، توصیه می‌کنیم حتما مقاله “هر آنچه باید در مورد بازی فیفا 18 / FIFA 18 بدانید“ را مطالعه کنید. مثل سایر بازی های دیگر برای کسب موفقیت در فیفا 18 (FIFA 18) هم باید به نکات خاصی توجه کنید!

در این مقاله قصد داریم به معرفی 7 نکته و ترفند فیفا 18 (FIFA 18) بپردازیم که برای کسب موفقیت در این بازی از اهمیت بالایی برخوردار هستند. چنانچه در رابطه با بازی فیفا 18 (FIFA 18) و هر یک از موارد نام برده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید. با ما همراه باشید.

چگونه در فیفا شکست ناپذیر شویم

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

صبور بودن و دقت عمل برای کسب موفقیت در بازی فیفا 18 (FIFA 18) از اهمیت بالایی برخوردار است. در نسخه های قبلی سری بازی های فیفا (FIFA) که توسط شرکت EA Games منتشر شدند هم شاهد همین امر بودیم، اما در فیفا 18 (FIFA 18) این مسئله بیش از پیش حائز اهمیت می‌شود. منظور از صبور بودن و دقیق بودن این است که سعی کنید با دقت و صبر زیاد بهترین موقعیت ها را برای پاس دادن، شوت زدن، سانتر کردن، توپ ربایی و غیره ایجاد کنید. نباید انتظار داشته باشید که در بازی فیفا 18 (FIFA 18) با فشردن عجولانه دکمه های گیم پد بتوانید گل بزنید و موفق عمل کنید. در این بازی شما باید دقیقا حرکات بازیکنان خود را زیر نظر گرفته و با صبر و دقت بالا بهترین شرایط ممکن را برای ایجاد موقعیت های مناسب، گل زنی و کسب موفقیت در بازی به وجود آورید. پس صبر و دقت عمل از اصلی ترین نکاتی هستند که باید به آن ها توجه شود.

بازی خشن و تکل های پیاپی در فیفا 18 (FIFA 18) منجر به باخت شما می‌شوند! اما چگونه؟ در بازی فیفا 18 (FIFA 18) هر بازیکن در زمین نقش بسیار مهمی ایفاء می‌کند و خالی بودن جایش در زمین منجر به ساده تر شدن پیشروی تیم حریف و استفاده از خلا ایجاد شده می‌شود. یعنی دقیقا مشابه با حالتی که در فوتبال واقعی شاهد آن هستیم. تکل زدن در سری بازی های فیفا و به ویژه بازی فیفا 18 (FIFA 18) یک اقدام ریسکی و خطرناک است. سعی کنید فقط در مواقع لزوم و درست تکل بزنید، در غیر این صورت خطا اتفاق می‌افتد و احتمال اینکه از داور کارت قرمز یا دو کارت زرد بگیرید و بازیکن خود را از دست دهید زیاد می‌شود. ظاهرا سبک دفاع کردن و تکل زدن صحیح در فیفا 18 (FIFA 18) سخت تر از نسخه های پیشین خواهد بود، بنابراین مراقب تکل هایی که می‌زنید باشید چرا که ممکن است منجر به بازنده شدن شما شوند.

یک بازیکنان خوب همیشه در زمین فوتبال جنب و جوش دارد و حرکت می‌کند تا برای خود فضای خالی ایجاد کند و دفاع دشمن عبور نماید. در فیفا 18 (FIFA 18) این مسئله به شکل دقیق تری قابل درک خواهد بود. برای کسب موفقیت در این بازی جذاب شما نباید خود را محدود به پاس های تک ضرب یا پاس های معمولی کنید و بازیکنان خود را بدون حرکت باقی بگذارید. پاس های عمقی بلند و کوتاه در فیفا 18 (FIFA 18) نقش بسیار مهمی دارند، بنابراین همیشه باید سعی کنید بازیکنانتان بعد از پا دادن حرکت داشته و ایجاد فضا کنند. بدین منظور باید در موقعیت های مناسب با فشردن دکمه L1 و سپس پاس دادن، دستور حرکت در فضا را برای بازیکنان صادر کنید. یک پاس عمقی بعد از انجام این کار می‌تواند موقعیتی عالی را برایتان به وجود آورد. بنابراین پاس دادن، حرکت و ایجاد فضا را به عنوان یک ترفند فیفا 18 (FIFA 18) و نکته‌ای برای کسب موفقیت در این بازی به خاطر داشته باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر آیفون با ارائه گارانتی معتبر  

بنیه، نفس، استقامت یا هر چیز دیگری که شما برای تعبیر واژه Stamina انتخاب می‌کنید در فیفا 18 (FIFA 18) بیش از نسخه های دیگر سری بازی های فیفا حائز اهمیت است. بازیکنان به مرور و با دویدن خسته تر می‌شوند و بنیه آن ها کاهش پیدا می‌کند. در این شرایط است که اهمیت تعویض بازیکنان خود را نشان می‌دهد. سعی کنید همیشه در بازی فیفا 18 (FIFA 18) تعویض هایتان را در دقایق مناسب انجام دهید. فرستادن یک بازیکن تازه نفس به زمین سبب می‌شود که شانس شما برای موفق بودن در نبردهای تن به تن به ویژه در دقایق پایانی بازی افزایش یابد. در فیفا 18 (FIFA 18) یک حالت جالب برای انجام تعویض های سریع ارائه شده است که به موجب آن دیگر نیازی به توقف بازی و ورود به بخش سیستم چینی نخواهد بود و گیمر ها خیلی سریع و بدون ایجاد توقف در بازی قادر به انجام تعویض های مورد نظرشان خواهند بود.

در فیفا 17 (FIFA 17) با بخش داستانی جدیدی (The Journey) آشنا شدیم. در این بخش ما نقش پسری به نام الکس هانتر را ایفاء کردید و به پیشروی در ورزش فوتبال پرداختید. در فیفا 18 (FIFA 18) فصل دوم داستان الکس هانتر ارائه می‌شود و شما باید سعی کنید او را بیش از پیش موفق سازید. اما نکته‌ای که باید قبل از شروع بخش داستانی بازی فیفا 18 (FIFA 18) در نظر بگیرید این است که خیلی زود آن را آغاز نکنید! سعی کنید ابتدا با انجام چند بازی در حالت های مختلف ترفند ها و نحوه انجام بازی FIFA 18 را به خوبی شناسایی کنید و سپس وارد حالت داستانی آن شوید تا چیزی را از دست نداده باشید. از آنجایی که برای افزایش توانایی هایتان در بخش داستانی بازی فیفا 18 (FIFA 18) باید اقدامات و ترفند های خاصی را به کار ببرید، بهتر است با تسلط کامل وارد این قسمت شوید.

بسیاری از گیمر ها و علاقمندان به بازی های فوتبالی وارد بخش تمرینی و آموزشی بازی هایی مثل فیفا نمی‌شوند، اما این مسئله از نظر ما یکی از 7 نکته و ترفند فیفا 18 (FIFA 18) است که برای کسب موفقیت در این بازی باید به آن توجه کنید! توصیه ما به شما این است که حتما در همان مراحل ابتدایی انجام بازی فیفا 18 (FIFA 18) سری به بخش تمرینی و آموزشی بازی بزنید و با تریک های مختلف بازی برای انجام کارهای مختلف مثل دریبل زدن، شوت زدن، پاس دادن، دفاع کردن و غیره آشنا شوید. ضمنا در بازی فیفا 18 (FIFA 18) قابلیتی با عنوان TRAINER STATUS وجود دارد که با فعال کردن آن شما می‌توانید از راهنمایی که برای انجام اقدامات مختلف مل پاس دادن، شوت زدن و غیره نمایش داده می‌شود استفاده کنید.

 بیشتر بخوانید: ادرس نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ شرق تهران  

هر گیمری در بازی فوتبال سبک منحصر به فرد حرکات خود را دارد و عموما از یک الگوی حرکتی خاص در حملات خود استفاده می‌کند. برای مثال برخی گیمرها زمانی که توپ به بازیکنی واقع در خط طولی زمین می‌رسد، تمایل دارند که رو به داخلی حرکت کنند و برخی دیگر رو به جلو حرکت می‌کنند. برخی به دنبال سانتر خواهند بود و برخی پاس عمقی رو به داخل یا حتی شوت زدن را ترجیح می‌دهند! به صورت کلی این الگو در اغلب گیمرها یک حالت خاص و مشخص را سپری می‌کند. مثل نسخه های پیشین سری بازی های فیفا، شما با پیش بینی حرکات حریف می‌توانید به خوبی دفاع درست‌تری را انجام دهید. در فیفا 18 (FIFA 18) پیش بینی حرکات بازیکنان حریف برای دفاع موفقیت آمیز از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار خواهد بود. پس سعی کنید الگوهای حرکتی حریف خود را شناسایی و برای دفاع موفقیت آمیز آن ها را پیش بینی کنید. این موضوع هم یکی از اصلی ترین 7 نکته و ترفند فیفا 18 (FIFA 18) محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:  بهترین گارانتی موبایل در ایران

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی 7 نکته و ترفند فیفا 18 (FIFA 18) پرداختیم که با توجه به آن ها شانس شما برای کسب موفقیت در این بازی زیبا افزایش پیدا می‌کند. چنانچه در رابطه با بازی فیفا 18 (FIFA 18) و هر یک از موارد نام برده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

شیشه آیفون ایکس اس

شیشه آیفون ایکس آر

قطعات گوشی آیفون 6 Plus

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

برای با خبر شدن از آخرین مطالب ما ایمیل خود را وارد کنید.

سلام لطفا کمکم کنید من موقعی که فیفا موبایل رو نصب میکنم بازی لود نمیشه با فیلتر شکن هم امتحان کردم ولی باز لود نمیشه کمک کنید موبایلم a5 2017هستش چه دلیلی داره که لود نمیشه؟

سلام من فیفا رو ریختم توی لبتابم ولی سرعتش خیلی پایینه و وسط بازی میاد بیرون چیکار کنم درست بشه؟
این رو هم بگم که لبتابم همه چیزش بروز و رم و… هم بالاس

نشانی دفتر مرکزی موبایل کمک: تهران، خیابان جمهوری، نرسیده به خیابان حافظ، خیابان لاله، پلاک 9، واحد زیر همکف (1-)

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

تماس بگیرید

ورود
|
ثبت نام

محمد مهدی مبارکی

1 سال و 3 ماه و 24 روز پیش

بازی FIFA 20  با تغییرات زیادی منتشر شد. قبل از انجام بازی، نیاز دارید که به این تغییراتی که در آن صورت گرفته است واقف شوید. در این مطلب جدیدترین تکنیک‌های گل زنی که برگرفته از پاسکاری و حمله است گردآوری شده است.  ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 پلتفرم‌های این آموزش هستند.

جدیدترین تکنیک‌های شوت‌زنی

شوت‌های تک ضرب بهترین راه برای پیروزی در بازی فیفا هستند. تکنیک‌های این نوع شوت‌زنی معمولا هرساله تغییر می‌کند؛ اما امسال تغییر زیادی پیدا نکرده است. چیزی که امسال به آن اضافه شده، ریزه‌کاری‌هایی است که برای زدن شوت باید به آن‌ها توجه کنید. یکی از جدیدترین تکنیک‌های شوت زنی “Driven-Dinesse Shot” نام دارد.

چگونه در فیفا شکست ناپذیر شویم

برای زدن این نوع شوت باید کلید‌های زیر را انتخاب کنید:

روی ایکس‌باکس وان: RB + Shoot سپس LB + RB

روی پلی‌استیشن 4: R1 + Shoot سپس L1 + R1

ترفند‌ها

Spin Touch

با این حرکت می‌توانید حرفیتان را آزار دهید. Spin Touch حرکت خوبی است و به شما این امکان را می‌دهد که به سرعت توب ربایی کرده و خارج شوید.

 

برای انجام آن کافی است:

روی ایکس‌باکس وان: RB  را بفشارید و به سمت چپ یا راست بازیکن بکشید

روی پلی‌استیشن 4: R1 و به سمت چپ یا راست بازیکن بکشید

محافظت از توپ

این یک تکنیک ساده است که به شما امکاناتی مانند کنترل توپ و حفاظت از آن در برابر حملات حریف را می‌دهد.

 

برای انجام آن کافی است:

روی ایکس‌باکس وان: توپ را جلو ببرید و LT را فشار دهید

روی پلی‌استیشن 4: توپ را جلو ببرید و L2 را فشار دهید

Sprint Touch

زمانی که فضای خالی داشته باشید، بالابردن سرعت و زدن یک شوت در موقعیت مناسبت بهترین کار است.

 

برای انجام آن کافی است:

روی ایکس‌باکس وان: توپ را جلو ببرید و RT را فشار دهید

روی پلی‌استیشن 4: توپ را جلو ببرید و R2 را فشار دهید

شوت زدن تقلبی 

این یک کار شگفت انگیز با توپ است که با آن می‌توانید در زیر بار پرس و کنترل حریف‌، راه جدیدی را به سرعت ایجاد کنید.

 

برای انجان آن کافی است:

روی ایکس‌باکس وان: X را فشار دهید و سپس A را فشار دهید

روی پلی‌استیشن 4: مربع را فشار دهید و سپس X را فشار دهید

تکنیک‌های جدید پاسکاری

Lofted Ground Pass

چگونه در فیفا شکست ناپذیر شویم

سانتر کردن توپ هم جز پاسکاری است. این کار بهترین راه حل برای زمانی است که بازیکتان پشت خط دفاعی قرار دارد و با پاس زمینی نمی‌توان توپ را به آن رساند.

 

برای انجام ان کافی است:

روی ایکس‌باکس وان:  دو بار A  را فشار دهید

روی پلی‌استیشن 4: دو بار ضربدر را فشار دهید

Lofted Ground Threaded Pass

این یک پاس خوب برای رسیدن به پیروزی است.

 

برای انجام آن کافی است:

روی ایکس‌باکس وان: RB را فشرده و Y را دو بار بزنید

روی پلی‌استیشن 4: R1 را فشرده و مثلث را دو بار بزنید

Driven Lobbed Through Pass

این حرکت ورژن سریع‌تر از حرکت آهسته با توپ است و بیشتر از آن نیز در زمان حملات تاثیر گذار خواهد بود.

 

برای انجام آن کافی است:

روی ایکس‌باکس وان: LB + RB + Y

روی پلی‌استیشن 4: L1 + R1 + Triangle

ما را در شبکه های اجتماعی بیابید:

تمام حقوق این سایت متعلق به وبسایتاست.

چگونه در فیفا شکست ناپذیر شویم
چگونه در فیفا شکست ناپذیر شویم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *