چگونه دستان خوش فرم داشته باشیم

 
helpkade
چگونه دستان خوش فرم داشته باشیم
چگونه دستان خوش فرم داشته باشیم

داشتن دستانی خوش فرم و زیبا با انگشتانی لاغر و کشیده می تواند شما را بسیار شیک و امروزی جلوه کند و بسیار زیبا و آراسته به نظر برسید .

ورزش دادن دست ها و انگشتان دست باعث قوی شدن و لاغر و کشیده شدن آنها می گردد ، میزان تحرک آنها را زیاد می کند و باعث کاهش درد و خستگی آنها می گردد.

هرگاه احساس کردید دست ها و انگشتان شما خشک و سفت شده اند ، آنها را بکشید ، ولی نباید موقع کشیدگی احساس درد کنید.این ورزش ها را با حرکت ساده کششی زیر شروع کنید.

– دست خود را مشت کنید ، طوری که شست شما روی بقیه انگشتان باشد.

– 30 تا 60 ثانیه مشت خود را نگه دارید. سپس مشت خود را باز کنید و انگشتان خود را بکشید.

چگونه دستان خوش فرم داشته باشیم

– این حرکت را حداقل 4 بار ، با هر دست انجام دهید.

این حرکت باعث کاهش درد و بهبود حرکت دست ها می شود.

– دست خود را روی یک سطح صاف مثل میز قرار دهید.

– کف دست خود را کاملا به سطح میز بچسبانید ، بدون اینکه فشاری به مفاصل انگشتان وارد شود ، یعنی نباید خیلی دست خود را فشار دهید تا درد بگیرد.

– 30 تا 60 ثانیه دست خود را در این حالت نگه دارید و سپس رها کنید.

– این حرکت را حداقل 4 بار برای هر دست خود انجام دهید.

این حرکت دامنه حرکت انگشتان دست را بهبود می دهد.

– دست خود را صاف نگه دارید.

– انگشتان دست خود را از قسمت بالا به سمت داخل دست خم کنید ، طوری که سر انگشتان به قسمت پایین انگشت ها برخورد کند.

– 30 تا60 ثانیه دست خود را در این حالت نگه دارید و سپس رها کنید.

– حداقل 4 بار برای هر دست این حرکت را انجام دهید.

این حرکت ، باز کردن دستگیره درب و نگه داشتن وسایل را در دست ها بدون اینکه بیفتند ، آسان می کند.

– یک توپ نرم پلاستیکی را در کف دست خود گرفته و تا جایی که می توانید آن را فشار دهید.

– چند ثانیه در این حالت بمانید و سپس رها کنید.

– این حرکت را 10 تا 15 بار برای هر دست انجام دهید.

– شما می توانید این حرکت را 2 تا 3 بار در هفته انجام دهید ، اما بایستی 48 ساعت بین هر جلسه تمرین فاصله زمانی باشد.

– اگر مفصل انگشت شست شما آسیب دیده است ، این حرکت را نباید انجام دهید.

این حرکت ورزشی عضلات انگشتان دست شما را قوی می کند و به شما کمک می کند تا راحت تر کلید را در درب بچرخانید ، و یا درب بسته بندی مواد خوراکی (مثل در کنسروها) را باز کنید و اتومبیل خود را بنزین بزنید (یعنی راحت تر شیر پمپ بنزین را دستتان نگه دارید).

– یک توپ اسفنجی نرم را با سر انگشتان دست خود فشار دهید.

– 30 تا 60 ثانیه دست خود را در این حالت نگه دارید و سپس رها کنید.

– این حرکت را 10 تا 15 بار برای هر دست انجام دهید.

– شما می توانید این حرکت را 2 تا 3 بار در هفته انجام دهید ، اما بایستی 48 ساعت بین هر جلسه تمرین فاصله زمانی باشد.

– اگر مفصل انگشت شست شما آسیب دیده است ، این حرکت را نباید انجام دهید.

این حرکت ورزشی ، دامنه حرکت و انعطاف پذیری انگشتان دست را زیاد می کند.

– کف دست خود را روی یک سطح صاف مثل میز قرار دهید.

– یکی از انگشتان خود را به آرامی بلند کنید و سپس پایین بیاورید.

– این حرکت را برای بقیه انگشتان دست خود تکرار کنید.

– این حرکت را 8 تا 12 بار برای هر دست انجام دهید.

تقویت عضلات انگشت شست به شما کمک می کند تا وسایل سنگینی مثل قوطی های کنسرو و بطری های مواد غذایی را راحت تر برداشته و بلند کنید.

چگونه دستان خوش فرم داشته باشیم

– کف دست خود را روی سطح میز قرار دهید. سپس مطابق تصویر یک کش پلاستیکی را دور دست خود بیندازید ، طوری که از پایین انگشتان و پشت دست بگذرد.

– به آرامی انگشت شست خود را تا جایی که می توانید از سایر انگشتان دور کنید. انگشتان دیگر در کنار هم باشند.

– 30 تا 60 ثانیه دست خود را در این حالت نگه دارید و سپس رها کنید.

– این حرکت را 10 تا 15 بار برای هر دست انجام دهید.

– شما می توانید این حرکت را 2 تا 3 بار در هفته انجام دهید ، اما بایستی 48 ساعت بین هر جلسه تمرین فاصله زمانی باشد.

این حرکت ورزشی ، میزان تحرک انگشت شست را زیاد می کند.

– کف دست خود را باز و به طور عمودی نگه دارید و مطابق تصویر انگشتان خود را باز کنید.

– انگشت شست خود را تا جایی که می توانید از سایر انگشتان دور کنید. سپس آن را به سمت داخل کف دست خم کنید ، طوری که سرانگشت شست به پایین انگشت کوچک شما برسد.

– دست خود را 30 تا 60 ثانیه در این حالت نگه دارید و سپس رها کنید.

– حداقل 4 بار ، برای هر دست این حرکت را انجام دهید.

این حرکت ورزشی دامنه حرکت انگشت شست شما را افزایش می دهد و کمک می کند تا کارهایی مثل برداشتن و نگه داشتن مسواک ، چنگال ، قاشق و قلم موقع نوشتن را راحت تر انجام دهید.

– کف دست خود را به طور عمودی نگه دارید ، طوری که مچ دست شما صاف باشد.

– به آرامی سر انگشت شست را به سر چهار انگشت دیگر ، یکی یکی بچسبانید ، طوری که شکل O انگلیسی ایجاد شود.

– هر بار که انگشت شست خود را به یکی از انگشتان می چسبانید ، 30 تا 60 ثانیه در این حالت کششی بمانید وسپس با انگشت دیگر آن را انجام دهید.

– حداقل 4 بار ، برای هر دست این حرکت را انجام دهید.

این دو حرکت کششی را برای مفصل انگشت شست خود انجام دهید :

الف) کف دست خود را صاف و به طور عمودی نگه دارید. سپس به آرامی بالای انگشت شست خود را خم کنید تا به پایین انگشت اشاره برسد.

– دست خود را 30 تا 60 ثانیه در این حالت نگه دارید و سپس رها کنید.

– حداقل 4 بار ، برای هر دست این حرکت را انجام دهید.

ب) کف دست خود را صاف و به طور عمودی نگه دارید. انگشت شست خود را به طور صاف ، به سمت داخل کف دست ببرید و بکشید طوری که فقط مفصل پایینی شست حرکت کند.

– دست خود را 30 تا 60 ثانیه در این حالت نگه دارید و سپس رها کنید.

– حداقل 4 بار ، برای هر دست این حرکت را انجام دهید.

1- اگر احساس درد و خشکی در انگشتان دست خود می کنید ، قبل از ورزش آنها را گرم کنید. این کار باعث می شود راحت تر حرکت و ورزش کنند.

برای گرم کردن دست ها ، از یک پد گرماده استفاده کنید و یا این که 10 دقیقه دست ها در ظرف حاوی آب گرم قرار دهید. برای گرم شدن بهتر دست ها می توانید کمی روغن به دست های خود بمالید. سپس یک جفت دستکش پلاستیکی بپوشید و دست های خود را چند دقیقه در آب گرم قرار دهید.

2- بازی کردن با گل رس یا بتونه نقاشی ، دامنه حرکت انگشتان دست را افزایش می دهد و همزمان دست های شما را قوی می کند.

همچنین می توانید از خمیربازی کودکان برای این کار استفاده کنید. سعی کنید با استفاده از سر انگشتان دست ، اشکال مختلفی با این خمیرها درست کنید.

نکات بسیار زیاد ی در زیبا به نظر رسیدن وجود دارد مثلا یکی از نکاتی که می توان با آن زیباتر و امروزی تر جلوه کرد راز انگشتان کشیده است با داشتن دستانی خوش فرم و زیبا می توان بسیار شیک و امروزی جلوه کرد و بسیار زیبا و آراسته به نظر رسید . دست ها به دلیل در دید بودن بیشتر آراستگی را بیان می کنند و به آن اشاره می کنند بنابراین باید به زیبایی و پاکیزگی آن ها نیز رسید . آن ها را هم همچون سایر نقاط بدن زیبا نگه داشت . راز انگشتان کشیده را در پرشین وی بخوانید.

رنگ لاک ناخن سلیقه ای است ولی دلبخواهی نیست چون باید بر اساس رنگ پوست انتخاب شود. پوست از سه رنگ اصلی قرمز ، زرد و آبی ساخته شده است. این رنگ ها نشان دهنده گرم بودن و سرد بودن پوست است و رنگ لاک نیز بر اساس گرمی و سردی رنگ انتخاب می شود.

داشتن دستهای جذاب ، انگشتان کشیده و ناخن های زیبا از خواسته های همه خانم ها بوده و مراقبت از ناخن ها یکی از مهم ترین اقدامات برای رسیدن به این هدف محسوب می شود.

مهم نیست که ناخن های بلند یا کوتاهی داشته باشید ، مهم این است که همواره ناخن ها را زیبا و مرتب نگه داشته و مراقب سلامت آنها باشید.

برای اینکه دستها و ناخن های شما کشیده تر جلوه کنند ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که رنگ لاک خود را روشن تر و نزدیک به رنگ پوست خود انتخاب کنید. با اینکار انگشتان دست بلندتر نشان خواهند داد.

حتی اگر تمایلی به بلند کردن ناخنهای خود ندارید با این روش حرفه ای که در بسیاری از سالن های زیبایی انجام می شود می توانید زیبایی انگشتان خود را چند برابر کنید. رنگ های بژ و صورتی گزینه های بسیار خوبی برای اینکار خواهند بود.

در مورد ناخن های کوتاه ، می توانید مرکز ناخن را لاک زده و باقی ناخن را لاک نقره ای بزنید.این روش ناخن ها را بسیار زیبا و درخشان خواهد کرد.

مرا برای نظرات کاربرانی بعدی به یاد بسپار

آخرین اخبار ویروس کرونا در ایران و تعداد مبتلایان به کروناویروس و تعداد بیماران مبتلا به کووید19 و فوتی های بیماری کرونا را در نم نمک بخوانید.

احسان کرمی، با حضور در یک برنامه آموزشی، دست به کاری خطرناک اما هیجان انگیز زد.

All Rights Reserved – © 2016 – 2021

جوان و سالم نگه داشتن پوست دست و کل بدن وقتی مراقبت از پوست را تمرین کنید آسان است اما فاکتورهایی وجود دارد که دست ها را پیرتر نشان می دهند مانند لکه های پیری ، چروک ،پوست نازک ، خشکی پوست ، ناخن های شکننده اما با مراقبت از دست ها ، جلوگیری از تابش خورشید ، تغذیه مناسب و سبک زندگی سالم می توانید پوست درخشانی داشته باشید.

پوست زبر:

اگر دست های خشک و خشنی دارید از کرم های رتینوید تجویزی استفاده کنید تا بافت را بهبود و رشد کلاژن را تسریع کنید متخصص پوست باید توضیح دهد چگونه و چه زمانی از آن ها استفاده کنید تا به این ترتیب خارش و خشکی پوست را التیام دهید.

رگ های برجسته :

یکی دیگر از علل پیر به نظر رسیدن دست ها رگ های برجسته است.

چگونه دستان خوش فرم داشته باشیم

لک های ناخن :

اول مشخص کنید چرا ناخن های شما زرد یا قهوه ای شده اند اگر تغییر رنگ ادامه پیدا کند و یا با درد همراه باشد احتمالا عفونت قارچی است که باید با پزشک متخصص در سریع ترین زمان مشورت کنید چیزی که باعث حدود نیمی از تغییر رنگ ناخن می شود.

آب و قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی، تغییرات آب و هوایی فصلی و حتی ژنتیک می تواند منجر به ترد شدن و شکستن ناخن شود اما مکمل درست می تواند کمک کند. مطالعه ای که در ژورنال پوست زیبایی منتشر شده است می گوید که مصرف 2.5 میلی گرم ویتامین ب تقویت ناخن ها را بهبود می بخشد و شکنندگی را بعد از 6 تا نه ماه کاهش می دهد

اشکال و رنگ های ناخن بطور مداوم در حال تغییر هستند و مراقبت از آن ها روشی ساده برای حفظ ظاهر جوان است در حال حاضر ناخن های کوتاه، نرم هستند ناخن ها را خیلی بلند نکنید.

درمان لک های ناشی از سالخوردگی :

این لک ها که ، لک های کبد نیز نامیده می شوند،بخاطر سن و کبد نیست در واقع، آن ها نواحی هستند که از افزایش تولید ملانین ناشی می شوند که به دلیل قرار گرفتن درمعرض نور روی می دهد. لک های آفتابی را می توان با عامل سفید کنندگی پوست که حاوی هیدروکینون هستند.

کرم های سفیده کننده حاوی اسید گلیکولیک یا اسید کوجیک، ویتامین ث ، شیرین بیان و عصاره قارچی ،لیزر درمانی یا نور درمانی شدید کاهش داد

پوست دست می تواند به دلیل از دست دادن چربی و کلاژن و الاستین چین خورده شود پوست همچنین می تواند ، قرمز و رنگ پریده باشد و بافت یا رشدی ضعیف ایجاد کند. خشکی و ترک نیز می تواند باعث شود دست هایتان پیرتر به نظر برسند. استفاده منظم از مرطوب کننده و استفاده از کرم های ضد چروک می تواند از خشکی و علائم پیری جلوگیری کند.

همیشه بعد از حمام کردن و شستن دست ها، دست هایتان را مرطوب کنید دست خود را خشک کنید و مرطوب کننده مورد علاقه را در حالی که هنوز دست ها مرطوب هستند بزنید.

ماسک دست مرطوب کننده با یک قاشق سوپ خوری آرد جو و یک قاشق سوپ خوری (0.5 گرم) از هریک گلاب و یا بادام، زیتون، نارگیل و یا روغن جوجوبا درست کنید مخلوط را روی اجاق گرم کنید و آن را روی دست بزنید دست را با پوشش پلاستیکی بپوشانید وقتی خنک شد ماسک را با آب بشویید، حدود 10 تا 15 دقیقه.

به دنبال کرم های ضد پیری باشید که شامل ترکیباتی نظیر رتینول، آنتی اکسیدان ها و پپتید هستند.

پوسته پوسته کردن دست :

با از بین بردن سلول های مرده پوست می تواند نرم تر و روشن تر شود و حتی رنگ پوست را تغییر می دهد می توانید با مالیدن دانه های قهوه یا جو، و یا اسیدها ی آلفا – هیدروکسی، ویتامین ث پوست را لایه برداری کنید.دفعه بعد که صورت را لایه برداری می کنید همان محصول را روی دست اعمال کنید.

مقدار کمی روغن زیتون و یا روغن نارگیل را قبل از خوابیدن به دست بمالید تا به مرطوب کردن پوست کمک کنید و گردش خون را بهبود بخشید مقداری شکر را به مخلوط اضافه و در همان زمان پوست را لایه برداری کنید و دست را به آرامی ماساژ دهید .

چنانچه در بخش سلامت پوست در نمناک اشاره شده است اگر از شکر استفاده کردید، وقتی ماساژ را تمام کردید، آن را آبکشی کنید، در غیر این صورت دست چسبناک خواهد شد. پس از شستن دست ها مرطوب کننده استفاده کنید.

مانیکور کنید:

سبک های قدیمی مانیکور، لاک های بی کیفیت ناخن، و بی توجهی به کوتیکول باعث می شود دست هایتان پیر به نظربرسند. در حالی که مانیکور حرفه ای می تواند گران قیمت باشد و حتی در خطر عفونت های قارچی قرار بگیرید

از لوازم آرایش استفاده کنید:

برای ترمیم سریع و موقتی که باعث شود دست هایتان جوان تر به نظر برسند، مقدار کمی از کرم مرطوب کننده مایع را روی پشت دستان بمالید اگرچه این اثر دائمی نیست، این کار به پنهان کردن چین و چروک، پوست ناهموار و بافت، لک های خورشیدی و علائم دیگر پیری کمک خواهد کرد.

زمانی که پیر می شوید چربی دست ها را از دست می دهید و این باعث می شود استخوان ها و رگها برجسته تر به نظر برسند. تزریق چربی و پرکننده به گونه ای طراحی شده اند که دست هایتان را دوباره پر کنند.

درمان های لیزری وجود دارند که می توانید انجام دهید و باعث ارتقای تولید کلاژن شود.

نماندن در معرض نور خورشید :

از آنجا که قرار گرفتن در معرض نور باعث بروز لک می شود، بهترین راه برای جلوگیری از آن حفاظت دستان در برابر نور خورشید است. از کرم ضد آفتاب با اس پی اف 30 تا 50 تمام روز استفاده کنید. و فراموش نکنید که در تمام طول روز، دوباره آن را تمدید کنید سعی کنید تا حد ممکن دست را از نور مستقیم و غیرمستقیم دور نگاه دارید، به خصوص در طول ساعات بین 10 صبح تا 4 بعد از ظهر.

بسیاری از غذاهایی که برای بدن خوب هستند پوست را جوان تر نشان می دهند. داشتن رژیم متعادل که شامل غلات، میوه ها و سبزیجات همه رنگ و چربی های سالم هستند به حفظ پوست کمک خواهند کرد که شاداب و جوان به نظر برسند.

غذاهای ضد چین و چروک را بخورید که غنی از پروتئین، سلنیوم، آنتی اکسیدان ها هستند. این ها شامل غلات، میوه ها و سبزیجات، لوبیا و سبزیجات، قارچ، آجیل، روغن زیتون، روغن کانولا، و روغن کنجد و چای سبز می باشد.

به افزایش کلاژن و الاستین بدن از طریق خوردن غذاهایی که حاوی ویتامین آ، ث و ایی هستند کمک کنید. سبزیجات سبز تیره، ، آوکادو ، پرتقال و سبزیجات، فلفل دلمه ای، و مرکبات را امتحان کنید.

غذاهایی را بخورید که حاوی امگا و بیوتین باشند مقدار زیادی پیاز و هویج را به وعده های خود اضافه کرده، و بذر کتان را در سالاد و غلات بریزید.

مرتب ورزش کنید:

برنامه منظم تناسب اندام برای سلامت ذهنی، جسمی و ظاهر پوست خوب است با بهبود گردش خون و آوردن اکسیژن بیشتر به سلول های خود، ورزش ذهن، بدن و پوست را جوان نگه دارید

باید حداقل نیم ساعت در روز، سه تا شش بار در هفته تمرین کنید. پیاده روی تمرین عالی و کم هزینه است و شنا کردن یک ورزش قلب فوق العاده بدون فشار است زیرا آب فشار ماهیچه ها و مفاصل را می گیرد.

این به این معنی است که آن ها را از مواد شیمیایی، مواد شوینده و عناصر محافظت کنید از صابون های زمخت، مواد شوینده، محصولات تمیز کاری سنگین، و محصولات مبتنی بر الکل اجتناب کنید. از شستن زیاد دستان نیز پرهیز و سعی کنید از صابون های ارائه شده در دستشویی عمومی استفاده نکنید.

بارها در بخش سلامت پوست در نمناک گفته ایم که صابون بدون عطر را برای دستان، صورت و بدن انتخاب کنید به دنبال صابون های آلوئه ورا، روغن های گیاهی مثل زیتون و نارگیل و ترکیبات آرامش بخش مانند اسطوخودوس باشید.

چگونه دستان خوش فرم داشته باشیم

همیشه دستکش بپوشید. دستکش لایه اضافی حفاظت در برابر مواد شیمیایی بد و عناصر است. برای مناسبت ها و فصل های مختلف دستکش متفاوتی داشته باشید، مانند:

با پزشک در رابطه با نگرانی مشورت کنید. علایم پیری بخشی طبیعی از زندگی هستند. با این حال، بیماری هایی هستند که می تواند موجب مشکلات غیر عادی شود باید نسبت به آنها آگاه باشید. اگر هر گونه نشانه ای را تشخیص دادید با پزشک صحبت کنید.

سیگار نکشید:

سیگار کشیدن نه تنها برای داخل بدن بد است بلکه تاثیراتی روی ظاهر افراد دارد و منجر به خاکستری شدن، رنگ پریدگی پوست می شود

از بوتاکس استفاده نکنید:

روش های درمانی مانند بوتاکس هیچ ارزشی ندارند، زیرا مانع از حرکت ماهیچه ها می شوند، اما تاثیری بر از دست رفتن حجم ندارند.”

جراحی برداشتن پوست :

جراحی برای برداشتن پوست اضافی پشت دست ها، خطرات بیشتری نسبت به مزایای آن دارد.

ژل ضد عفونی کننده دست گیاهی پوست را خشک نمی کند و در واقع به خاطر آلوئه ورا پوست را تغذیه می کند. همچنین به قدری ساده است که کودکان می توانند به شما کمک کنند آن را بسازید.

مواد لازم:

الکل ، 1/2 ق گلیسیرین ، 1/4 فنجان ژل آلوئه ورا ، 10 قطره روغن دارچین ، 10 قطره روغن درخت چای ، آب مقطر

تمام این مواد را با هم ترکیب کنید و روی دست بزنید.

در این مطلب بیان خواهیم نمود که چگونه می توانیم انگشتان باریک داشته باشیم، باما همراه باشید 🙂

ورزش دادن دست‌ها و انگشتان دست باعث قوی شدن و لاغر و کشیده شدن آن‌ها می‌گردد، میزان تحرک آن‌ها را زیاد می‌کند و باعث کاهش درد و خستگی آن‌ها می‌گردد.

هرگاه احساس کردید دست‌ها و انگشتان شما خشک و سفت شده‌اند، آن‌ها را بکشید، ولی نباید موقع کشیدگی احساس درد کنید. این ورزش‌ها را با حرکت ساده کششی زیر شروع کنید.

– دست خود را مشت کنید، طوری که شست شما روی بقیه انگشتان باشد.

– 30 تا 60 ثانیه مشت خود را نگه‌دارید. سپس مشت خود را بازکنید و انگشتان خود را بکشید.

چگونه دستان خوش فرم داشته باشیم

– این حرکت را حداقل 4 بار، با هر دست انجام دهید.

این حرکت باعث کاهش درد و بهبود حرکت دست‌ها می‌شود.

– دست خود را روی یک سطح صاف مثل میز قرار دهید.

– کف دست خود را کاملاً به سطح میز بچسبانید، بدون اینکه فشاری به مفاصل انگشتان وارد شود، یعنی نباید خیلی دست خود را فشار دهید تا درد بگیرد.

– 30 تا 60 ثانیه دست خود را در این حالت نگه‌دارید و سپس رها کنید.

– این حرکت را حداقل 4 بار برای هر دست خود انجام دهید.

این حرکت دامنه حرکت انگشتان دست را بهبود می‌دهد.

– دست خود را صاف نگه‌دارید.

– انگشتان دست خود را از قسمت بالا به سمت داخل دست خم‌کنید، طوری که سرانگشتان به قسمت پایین انگشت‌ها برخورد کند.

– 30 تا 60 ثانیه دست خود را در این حالت نگه‌دارید و سپس رها کنید.

– حداقل 4 بار برای هر دست این حرکت را انجام دهید.

این حرکت، باز کردن دستگیره درب و نگه‌داشتن وسایل را در دست‌ها بدون اینکه بیفتند، آسان می‌کند.

– یک توپ نرم پلاستیکی را در کف دست خود گرفته و تا جایی که می‌توانید آن را فشار دهید.

– چند ثانیه در این حالت بمانید و سپس رها کنید.

– این حرکت را 10 تا 15 بار برای هر دست انجام دهید.

– شما می‌توانید این حرکت را 2 تا 3 بار در هفته انجام دهید، اما بایستی 48 ساعت بین هر جلسه تمرین فاصله زمانی باشد.

– اگر مفصل انگشت شست شما آسیب‌دیده است، این حرکت را نباید انجام دهید.

این حرکت ورزشی عضلات انگشتان دست شمارا قوی می‌کند و به شما کمک می‌کند تا راحت‌تر کلید را در درب بچرخانید و یا درب بسته‌بندی مواد خوراکی (مثل در کنسروها) را بازکنید و اتومبیل خود را بنزین بزنید (راحت‌تر شیر پمپ بنزین را دستتان نگه‌دارید).

– یک توپ اسفنجی نرم را با سرانگشتان دست خود فشار دهید.

– 30 تا 60 ثانیه دست خود را در این حالت نگه‌دارید و سپس رها کنید.

– این حرکت را 10 تا 15 بار برای هر دست انجام دهید.

– شما می‌توانید این حرکت را 2 تا 3 بار در هفته انجام دهید، اما بایستی 48 ساعت بین هر جلسه تمرین فاصله زمانی باشد.

– اگر مفصل انگشت شست شما آسیب‌دیده است، این حرکت را نباید انجام دهید.

این حرکت ورزشی ، دامنه حرکت و انعطاف‌پذیری انگشتان دست را زیاد می‌کند.

– کف دست خود را روی یک سطح صاف مثل میز قرار دهید.

– یکی از انگشتان خود را به‌آرامی بلند کنید و سپس پایین بیاورید.

– این حرکت را برای بقیه انگشتان دست خود تکرار کنید.

– این حرکت را 8 تا 12 بار برای هر دست انجام دهید.

تقویت عضلات انگشت شست به شما کمک می‌کند تا وسایل سنگینی مثل قوطی‌های کنسرو و بطری‌های مواد غذایی را راحت‌تر برداشته و بلند کنید.

– کف دست خود را روی سطح میز قرار دهید. سپس مطابق تصویر یک کش پلاستیکی را دوردست خود بیندازید، طوری که از پایین انگشتان و پشت دست بگذرد.

– به‌آرامی انگشت شست خود را تا جایی که می‌توانید از سایر انگشتان دور کنید. انگشتان دیگر در کنار هم باشند.

– 30 تا 60 ثانیه دست خود را در این حالت نگه‌دارید و سپس رها کنید.

چگونه دستان خوش فرم داشته باشیم

– این حرکت را 10 تا 15 بار برای هر دست انجام دهید.

– شما می‌توانید این حرکت را 2 تا 3 بار در هفته انجام دهید، اما بایستی 48 ساعت بین هر جلسه تمرین فاصله زمانی باشد.

این حرکت ورزشی، میزان تحرک انگشت شست را زیاد می‌کند.

– کف دست خود را باز و به‌طور عمودی نگه‌دارید و مطابق تصویر انگشتان خود را بازکنید.

– انگشت شست خود را تا جایی که می‌توانید از سایر انگشتان دور کنید. سپس آن را به سمت داخل کف دست خم‌کنید، طوری که سرانگشت شست به پایین انگشت کوچک شما برسد.

– دست خود را 30 تا 60 ثانیه در این حالت نگه‌دارید و سپس رها کنید.

– حداقل 4 بار، برای هر دست این حرکت را انجام دهید.

این حرکت ورزشی دامنه حرکت انگشت شست شمارا افزایش می‌دهد و کمک می‌کند تا کارهایی مثل برداشتن و نگه‌داشتن مسواک، چنگال، قاشق و قلم موقع نوشتن را راحت‌تر انجام دهید.

– کف دست خود را به‌طور عمودی نگه‌دارید، طوری که مچ دست شما صاف باشد.

– به‌آرامی سرانگشت شست را به سر چهار انگشت دیگر، یکی‌یکی بچسبانید، طوری که شکل O انگلیسی ایجاد شود.

– هر بار که انگشت شست خود را به یکی از انگشتان می‌چسبانید، 30 تا 60 ثانیه در این حالت کششی بمانید و سپس با انگشت دیگر آن را انجام دهید.

– حداقل 4 بار، برای هر دست این حرکت را انجام دهید.

این دو حرکت کششی را برای مفصل انگشت شست خود انجام دهید:

الف) کف دست خود را صاف و به‌طور عمودی نگه‌دارید. سپس به‌آرامی بالای انگشت شست خود را خم‌کنید تا به پایین انگشت اشاره برسد.

– دست خود را 30 تا 60 ثانیه در این حالت نگه‌دارید و سپس رها کنید.

– حداقل 4 بار، برای هر دست این حرکت را انجام دهید.

ب) کف دست خود را صاف و به‌طور عمودی نگه‌دارید. انگشت شست خود را به‌طور صاف، به سمت داخل کف دست ببرید و بکشید طوری که فقط مفصل پایینی شست حرکت کند.

– دست خود را 30 تا 60 ثانیه در این حالت نگه‌دارید و سپس رها کنید.

– حداقل 4 بار، برای هر دست این حرکت را انجام دهید.

1- اگر احساس درد و خشکی در انگشتان دست خود می‌کنید، قبل از ورزش آن‌ها را گرم‌کنید. این کار باعث می‌شود راحت‌تر حرکت و ورزش کنند.

برای گرم کردن دست‌ها، از یک پد گرماده استفاده کنید و یا این‌که 10 دقیقه دست‌ها در ظرف حاوی آب گرم قرار دهید. برای گرم شدن بهتر دست‌ها می‌توانید کمی روغن به دست‌های خود بمالید. سپس یک جفت دستکش پلاستیکی بپوشید و دست‌های خود را چند دقیقه در آب گرم قرار دهید.

2- بازی کردن با گل رس یا بتونه نقاشی ، دامنه حرکت انگشتان دست را افزایش می‌دهد و همزمان دست‌های شمارا قوی می‌کند.

همچنین می‌توانید از خمیربازی کودکان برای این کار استفاده کنید. سعی کنید با استفاده از سرانگشتان دست، اشکال مختلفی با این خمیرها درست کنید.

رنگ لاک ناخن سلیقه‌ای است ولی دلبخواهی نیست چون باید بر اساس رنگ پوست انتخاب شود. پوست از سه رنگ اصلی قرمز، زرد و آبی ساخته‌شده است. این رنگ‌ها نشان‌دهنده گرم بودن و سرد بودن پوست است و رنگ لاک نیز بر اساس گرمی و سردی رنگ انتخاب می‌شود.

داشتن دست‌های جذاب، انگشتان کشیده و ناخن‌های زیبا از خواسته‌های همه خانم‌ها بوده و مراقبت از ناخن ها یکی از مهم‌ترین اقدامات برای رسیدن به این هدف محسوب می‌شود.

مهم نیست که ناخن‌های بلند یا کوتاهی داشته باشید، مهم این است که همواره ناخن‌ها را زیبا و مرتب نگه‌داشته و مراقب سلامت آن‌ها باشید.

برای اینکه دست‌ها و ناخن‌های شما کشیده‌تر جلوه کنند، تنها کاری که باید انجام دهید این است که رنگ لاک خود را روشن‌تر و نزدیک به رنگ پوست خود انتخاب کنید. با این کار انگشتان دست بلندتر نشان خواهند داد.

حتی اگر تمایلی به بلند کردن ناخن‌های خود ندارید با این روش حرفه‌ای که در بسیاری از سالن‌های زیبایی انجام می‌شود می‌توانید زیبایی انگشتان خود را چند برابر کنید. رنگ‌های بژ و صورتی گزینه‌های بسیار خوبی برای این کار خواهند بود.

در مورد ناخن‌های کوتاه، می‌توانید مرکز ناخن را لاک‌زده و باقی ناخن را لاک نقره‌ای بزنید. این روش ناخن‌ها را بسیار زیبا و درخشان خواهد کرد.

به این مطلب چه امتیازی میدهید؟

پکیج دانلودی درمان دائمی زود انزالی

برنامه جامع کنترل انزال شامل کتاب الکترونیکی + فایل صوتی دوره + برنامه تمرینی + آموزش تصویری تمرینات + موسیقی تراپی + پشتیبانی 35 روزه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام و نام خانوادگی

ایمیل

وب‌ سایت

بیخیال من ۳ لیوان آب نمک خوردم هیچ اتفاقی نیفتاده…

عالی…

عالی بود خیلی خوب توضیح داده است…

چرا…

خواهش میکنم، لطفا دارید…

نکات بسیار زیاد ی در زیبا به نظر رسیدن وجود دارد مثلا یکی از نکاتی که می توان با آن زیباتر و امروزی تر
جلوه کرد راز انگشتان کشیده است با داشتن دستانی خوش فرم و زیبا می توان بسیار شیک و امروزی
جلوه کرد و بسیار زیبا و آراسته به نظر رسید . دست ها به دلیل در دید بودن بیشتر آراستگی را بیان می
کنند و به آن اشاره می کنند بنابراین باید به زیبایی و پاکیزگی آن ها نیز رسید . آن ها را هم همچون
سایر نقاط بدن زیبا نگه داشت . راز انگشتان کشیده را در پرشین وی بخوانید.

رنگ لاک ناخن سلیقه ای است ولی دلبخواهی نیست چون باید بر اساس رنگ پوست انتخاب شود.
پوست از سه رنگ اصلی قرمز، زرد و آبی ساخته شده است.
این رنگ ها نشان دهنده گرم بودن و سرد بودن پوست است و رنگ لاک نیز بر اساس گرمی و
سردی رنگ ا نتخاب می شود.

داشتن دستهای جذاب، انگشتان کشیده و ناخن های زیبا از خواسته های همه خانم ها بوده و مراقبت از
ناخن ها یکی از مهم ترین اقدامات برای رسیدن به این هدف محسوب می شود.

مهم نیست که ناخن های بلند یا کوتاهی داشته باشید، مهم این است که همواره ناخن ها را زیبا
و مرتب نگه داشته و مراقب سلامت آنها باشید.

برای اینکه دستها و ناخن های شما کشیده تر جلوه کنند، تنها کاری که باید انجام دهید این است که
رنگ لاک خود را روشن تر و نزدیک به رنگ پوست خود انتخاب کنید. با اینکار انگشتان دست بلندتر نشان
خواهند داد.

چگونه دستان خوش فرم داشته باشیم

حتی اگر تمایلی به بلند کردن ناخنهای خود ندارید با این روش حرفه ای که در بسیاری از سالن های زیبایی
انجام می شود می توانید زیبایی انگشتان خود را چند برابر کنید. رنگ های بژ و صورتی گزینه های بسیار
خوبی برای اینکار خواهند بود.

در مورد ناخن های کوتاه، می توانید مرکز ناخن را لاک زده و باقی ناخن را لاک نقره ای بزنید.این روش
ناخن ها را بسیار زیبا و درخشان خواهد کرد.

ورزش دادن دست ها و انگشتان دست باعث قوی شدن آنها می گردد، میزان تحرک آنها را زیاد می کند
و باعث کاهش درد و خستگی آنها می گردد.
هرگاه احساس کردید دست ها و انگشتان شما خشک و سفت شده اند، آنها را بکشید، ولی نباید
موقع کشیدگی احساس درد کنید.

این ورزش ها را با حرکت ساده کششی زیر شروع کنید

پرشین پرشیا ، لایت مد ، تبیان

Copyright (c) 2006-2019 persianv.com All Rights Reserved

© باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت persianv.com مجاز میباشد .

همیشه احتمال آسیب رسیدن به پوست دست خیلی بیشتر از پوست سایر نقاط بدنه و بسیاری از این آسیب ها به عادات غلط کاری و فکری ما برمیگرده .خانوم ها و آقایون نگرانی چروک شدن پوست دور چشم یا ایجاد…

همیشه احتمال آسیب رسیدن به پوست دست خیلی بیشتر از پوست سایر نقاط بدنه و بسیاری از این آسیب ها به عادات غلط کاری و فکری ما برمیگرده .خانوم ها و آقایون نگرانی چروک شدن پوست دور چشم یا ایجاد خط اخم روی پیشونیشون رو دارن اما به نظرتون چند درصد از شما واقعا نگران زیبایی پوست دست و ناخن هاتون هستین ؟یا چه تعداد از شما زیبایی دست هارو فقط در مانیکور ناخن ها و تعویض رنگ لاک ها میدونین ؟سلامتی پوست دستتون و داشتن ناخن های سالم بهترین زیبایی محسوب میشه و من میخوام کمکتون کنم و راه هایی رو بهتون معرفی کنم که پوست و ناخنی زیبا و سالم داشته باشین.

چگونه دست هایی زیباتر داشته باشیم ؟

مهم نیست در طول روز کار زیادی انجام دادین یا زیر ناخن هاتون آلوده هستن یا خیر ، مهم اینه که راه شستشوی دقیق دست هاتون رو یاد بگیرین و برای داشتن پوستی زیبا این کار رو انجام بدین .4 فنجان آب ولرم رو داخل ظرفی بریزین و 1 فنجان سرکه ی سیب و 2 الی 3 قاشق جوش شیرین به آن اضافه کنید و دستانتون رو به مدت چند دقیقه داخل این محلول ماساژ داده و به کمک یک برس کوچک ناخن هاتون رو تمیز کنید.

با استفاده از محلول آب ، سرکه ی سیب و جوش شیرین دستانتان را بشویید

چگونه دستان خوش فرم داشته باشیم

برای از بین بردن سلول های مرده از پوست دستتون و چاق کردن دستاتون از ویتامین C کمک بگیرید .2 قاشق غذاخوری پودر ویتامین C با نام مستعار اسید اسکوربیک رو به همراه 2 قاشق غذاخوری نمک دریایی و کمی روغن بادام با هم مخلوط کرده و بصورت خمیر در بیاورید و این خمیر رو برای چند دقیقه روی پوست دستتون ماساژ بدین و سپس با آب ولرم دستتونو بشورین.

استفاده از ویتامین C برای از بین بردن سلول های مرده ی سطح پوست

بعد از شستشو و لایه برداری پوست دستتون بهتره که از یه مرطوب کننده ی طبیعی و عالی استفاده کنید .بسیاری از روغن ها و کرم های مرطوب کننده فقط پوست دست رو چرب کرده و جذب پوست نمیشن و تاثیری هم روی پوست ندارن .پیشنهاد من برای شما استفاده از روغن هسته ی انگوره که سرشار از آنتی اکسیدانه مواد مغذیه و سریعا توسط پوست دست جذب شده و پوست رو صاف و روشن میکند .بهتره که هرشب قبل از خواب از این ماده ی بسیار مفید استفاده کنید.

روغن هسته ی انگور بهترین مرطوب کننده ی طبیعی پوست

استفاده ی موضعی از این ویتامین باعث ایجاد رطوبت بر روی پوست و از بین رفتن خشکی پوست میشه .از روغن ویتامین E هم میتوان برای پوست صورت استفاده کرد هم دست ها را با آن ماساژ داد تا کوتیکول ناخن ها نرم بشن و پوسته پوسته شدن اطراف ناخن از بین بره .شما به راحتی با باز کردن کپسول های ویتامین E میتونین از روغن اون برای دست هاتون استفاده کنید.

ویتامین E بسیار مفید برای کوتیکول ناخن ها

اگر ناخن هاتون شکننده به نظر میرسه و از رشد اونا راضی نیستین بهتره که مصرف مواد غذایی زیر رو بیشتر کنید و اونارو توی وعده های غذاییتون بگنجونید .مثل جو دوسر ، بادام ، کلم پیچ ، شاهی ، کلم بروکلی ، هویج ، دانه ی کدو تنبل ، سیب زمینی ، آووکادو و گردو.

برای داشتن پوستی سالم الگوهای غذایی خود را اصلاح کنید

سعی کنید همیشه در حین انجام دادن کارهای خانه و باغبانی از دستکش استفاده کنید. همچنین از پوست دستتان در مقابل سرما و گرما با پوشیدن دستکش های مناسب حفاظت کنید و به مدت طولانی دستتان را در معرض سرما و کار با آب سرد قرار ندهید.

برای انجام کارهای روزانه از دستکش استفاده کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

هدیه مناسب برای روز مادر

ارسال رایگان

آیا تا به حال شده دلتان بخواهد لاک بزنید، اما از آنجا که ناخن های مرتبی ندارید، از این کار صرف نظر کنید؟ و یا آیا تا به حال شده به این دلیل که دست هایتان از فرم افتاده، آنها را پنهان کنید؟ نگران نباشید. تنها کافیست این مقاله را بخوانید و به نکته های آن عمل کنید تا زیبایی دست هایتان باز گردد.

اگر می خواهید دست زیبایی داشته باشید، مصرف آب داغ خود را محدود کنید. آب داغ پوست را خشک می کند. بهترین آب برای پوست، آب ولرم یا سرد است.

در هر مکان و موقعیتی که هستید، استفاده از لوسیون را فراموش نکنید. مرطوب کردن همیشگی پوست، کلید داشتن پوستی صاف، زیبا و جوان است.

[box type=”note”]لوسیون ها گزینه ی مورد علاقه ی بسیاری از افراد هستند. آنها به اندازه ی روغن ها چرب نیستند، به راحتی جذب می شوند و پوست شما را صاف و مرطوب نگه می دارند. اما آیا می دانید ماده ی موجود در آنها چیست؟[/box]

چگونه دستان خوش فرم داشته باشیم

هرگاه از کرم های لایه بردار صورت استفاده کردید، مابقی آن را روی دست ها بزنید تا پوست مرده ی دور کوتیکول ها و پشت دست شما را نیز لایه برداری کند. حتی از کرم ها و محصولات مراقبت از پوست صورت نیز می توانید برای دست خود نیز استفاده کنید.

کوتیکول های سالم به معنای داشتن ناخن های سالم است. هرگاه فرصت داشتید، یک قطره روغن زیتون، نارگیل یا بادام را بر روی بستر هر یک از ناخن های خود ماساژ دهید. این کار به ویژه زمانی که سن بالا می رود و رطوبت خود را از دست می دهد، بسیار مفید است.

هر چند روز یکبار با یک وسیله ی فلزی، کوتیکول ها را عقب بکشید، اما هیچگاه آنها را قیچی نکنید. وجود کوتیکول ها دلیل خاصی دارد و آن هم مراقبت در برابر عفونت است. بالعکس پوست ریشه شده ی انتهای ناخن ها باید حتما گرفته شود تا به جایی گیر نکند.

پیشنهاد برنافیت: علت شکستن ناخن هایم چیست؟

پوست پشت دست شما بسیار نازک است و به سرعت علائم پیری را نشان می دهد. درست همانند مرطوب کننده ها از ضد آفتاب استفاده کنید.

پیشنهاد برنافیت: راهنمای شما برای انتخاب کرم ضد آفتاب طبیعی

مانیکور ناخن ها نباید بیش از حد انجام شود، بلکه هر چند وقت یکبار به سالن بروید و ناخن های خود را مانیکور کنید و به آنها شکل دهید.

اگر می خواهید با یک ژل مانیکور دائمی، ناخن های خود را زیبا کنید. این ویدیو را از دست ندهید.

کاری از گروه محتوای برنافیت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مجله الکترونیکی برنافیت-شماره 7 منتشر شد. آنچه در این شماره می خوانید: نکاتی که پیش از لیزر موهای زائد باید بدانید راهکارهایی برای پیشگیری از پرخوری راهنمای استفاده از ضد آفتاب فواید میکرودرم ابریژن و مطالب مفید دیگر …   دانلود مجله الکترونیکی تغذیه و زیبایی برنافیت کاری از گروه محتوای برنافیت

مجله برنافیت، تحت نظر کارشناسان کلینیک تخصصی تغذیه و زیبایی برنافیت با هدف افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه روش های نوین لاغری و زیبایی فعالیت می کند.

با عضویت در خبرنامه برنافیت مطالب زیر را دریافت خواهید کرد:
اطلاع از آفرها
پربازدیدترین مطالب سایت
جدیدترین روش های لاغری، زیبایی، تناسب اندام
اینفوگرافیک های سلامتی
جهت عضویت پست الکترونیک خود را ثبت نمایید.

شما با موفقیت در خبرنامه برنافیت عضو شدید.متشکریم !

طب سنتی در واقع همان جنبه دیگری از مسائل پزشکی ولی در دانش و علم سنتی می باشد که قبل از طبابت مدرن به وجود آمده است. سازمان بهداشت جهانی who طب سنتی را اینگونه معرفی می‌کند. مجموعه ای از علوم، مهارت‌ها و کارها که پایه و اساس آن باورها و تجربه های بومی فرهنگ […]

یکی از ملزومات مورد علاقه ی بسیاری از خانم ها در فصل زمستان شال و کلاه است. آنها تمام تلاش خود را می کنند تا با مد روز همراه شوند و شال خود را به زیباترین نحو ممکن ببندند. به همین دلیل برنافیت امروز تصمیم گرفته تا در مورد آموزش بستن شال های زمستانی برای […]

استرچ مارک یا ترک شکم فقط به دلیل بارداری نیست و گاهی اوقات به دلیل تغییرات ناگهانی که در وزن ایجاد می‌شود به وجود می­‌آیند. وقتی کلاژن پوست ضعیف می‌شود، تولید آن نیز قطع می‌شود که منجر به زخم در زیر لایه‌های بالایی پوست می‌­شود. این ترکها یا خطوط بعد از حاملگی در ابتدا به […]

قرص لاغری گلوریا یکی از راه‌هایی است که برای کاهش وزن و رسیدن به اندام مناسب از آن استفاده می‌شود و یک محصول اسپانیایی می باشد.  در این مقاله می‌خواهیم در خصوص قرص ‌گلوریا و عوارض قرص گلوریا با شما دوستان مطالبی را در میان بگذاریم. با توجه به مدرنیته شدن و زندگی شهری و […]

کانتورینگ در واقع به متعادل سازی چهره گفته می‌شود که در آن با استفاده از خطوط تیره و روشن نواقص صورت را مخفی کرده و در نهایت عیوب آن پنهان می‌شود. در این مقاله قصد داریم در مورد کانتورینگ صورت با شما عزیزان مطالبی را در میان بگذاریم. با برنافیت همراه باشید. کانتورینگ چیست؟ در […]

ابدومینوپلاستی در واقع عمل جراحی پلاستیک برای زیبایی محسوب می‌شود که در آن با حذف چربی و پوست اضافی شکم، عضلات این ناحیه تنگ و صاف می شوند .در این عمل دو برش در ناحیه‌هایی که برای جراحی مشخص شده ایجاد می‌شود. یک برش در استخوان لگن و نزدیک به ناحیه شرمگاهی و برش دیگر […]

با توجه به پیشرفت مد و همراه با مد سال، آرایش هر فصل نیز باید با آرایش فصل‌های دیگر متفاوت باشد .در این مقاله می‌خواهیم در مورد آرایش زمستانی و مدل‌های آرایش زمستانی با شما مطالبی را در میان بگذاریم .پس با برنافیت همراه باشید. این مطلب هم می‌تواند برای شما مفید باشد:     آرایش […]

به احتمال زیاد شما نیز شامپوها و نرم‌ کننده‌های بسیاری را برای درخشش و رشد موهایتان امتحان کرده‌اید. اما بعید می‌دانم که از ماسک قهوه تا به حال استفاده کرده باشید. اگر در مورد خواص قهوه و مو چیزی نشنیده‌اید، امروز می‌خواهیم به همین موضوع بپردازیم و هر آنچه که برای رسیدن به موهای زیباتر […]

یکی از مهم ترین مزایای ورزش گروهی کاهش وزن سریع است. ورزش کردن به خودی خود به همت بالایی نیاز دارد، چه برسد بخواهید آن را به تنهایی انجام دهید. اگر هر روز ورزش می کنید اما به نتیجه ای نمی رسید، شاید دلیل آن این باشد که به تنهایی ورزش می کنید. امروز برنافیت […]

ورزش یوگا برای همه ی افراد سخت است حتی برای مربیان یوگا. برخی از حرکات آن، از آنچه تصور می کنید بسیار سخت تر است. وقتی بدنتان را خم می کنید شاید دیگر نتوانید توازن خود را حفظ کنید. سه قسمت از بدن شما هست که هنگام ایجاد تعادل ممکن است آسیب ببیند: زانو، کمر […]

به عنوان یکی از بهترین روش ها برای کالری سوزی می توان به تمرینات اینتروال با شدت بالا اشاره کرد. این تمرین ها به قدری موثرند که می توانند تغییرات شگفت انگیزی در بدن ایجاد کنند. یکی از مهم ترین فواید این ورزش ها ادامه یافتن کالری سوزی پس از این تمرین هاست. برنافیت چند […]

همیشه لاغر شدن و داشتن یک اندام زیبا و متناسب فقط با رژیم های سخت و غیر منطقی نیست، که امکان پذیر استلکه افزایش فعالیت بدنی روزانه نیز در کنار رژیمی منطقی و اصولی می‌تواند ما را به اندامی که همیشه آرزویش را داشتیم  برساند .رقص نیز یکی از این روش‌ها است. رقص خودش یک […]

ورزش منظم و هدف دار فواید زیادی برای سلامت جسمی و عاطفی کودکان دارد. اما بسیاری از کودکان به دلایلی از ورزش کردن لذت نمی برند و همین موجب می شود تا این مزایا را از دست بدهند. شما نمی توانید آنها را مجبور به این کار کنید، اما می توانید زمینه هایی برایشان فراهم […]

متاسفانه در زندگی امروز افراد بسیار زیادی با مشکل چاقی و اضافه وزن دست و پنجه نرم می کنند. این معضل به حدی است که عده ای همیشه دنبال راه هایی سریع برای کاهش وزن می گردند. بعضی از این روش ها نه تنها موثر نیستند، بلکه سبب بیماری های مختلفی نیز می شوند. چنین […]

برای اینکه در هر کاری موفق شوید نیاز به تصمیم های واقعی دارید. برای این کار می توانید چالشی برای موفقیت خود طراحی کنید که تصمیم های سلامتی و تناسب اندام شما را به برنامه ای برای تمام طول عمر تبدیل کند. اگر برای این چالش هفت روزه آماده اید، ما را دنبال کنید.   […]

از جمله کارهایی که در مسیر کاهش وزن می توان انجام داد تقویت اراده است. این کار درست همانند هر رفتار خوب دیگری به سلسه ای از تمرین ها نیاز دارد. مدیتیشن، تمرین بهبود وضعیت، تهیه ژورنال غذایی، استفاده از دست مخالف در هنگام غذا خوردن و اصلاح صحبت کردن به بهبود اراده و تصمیم […]

چگونه دستان خوش فرم داشته باشیم

بسیاری از سموم پس از بلعیده شدن، به جریان خون و برخی دیگر به پوست وارد می شوند. اما برخی از آنها توسط سلول های مرده یا باکتری های حمله کننده آزاد می شوند. کبد، محل تصفیه سازی بدن است. پیش از اینکه سموم به بدن آسیب برسانند، فیلتر شده از خون خارج شده و […]

می‌دانیم که مخلوط آجیل مجموعه ای از چربی و کالری بالاست، پس نمی‌تواند‌ خوراکی مناسبی در جهت لاغری یا رژیم غذایی به شمار رود، ولی قضیه بادام فرق می‌کند. محققان در یک مطالعه، 86 زن و مرد چاق را که از یک رژیم غذایی با کالری محدود تبعیت می‌کردند برای 12 هفته مورد مطالعه قرار […]

امروزه وجود روش‌های گوناگون برای کاهش وزن موجب سردرگمی افراد شده است. انتخاب یک شیوه‌ی مناسب برای لاغری یکی از دغدغه‌های بشر امروز است. در میان برندها و ترندهای مختلف، رژیم نوم با سبک متفاوتی خود را عرضه کرده است. این برنامه غذایی در حقیقت یک راهکار برای سلامتی و تغییر عادت‌های بد زندگیست. طبق […]

رژیم کتوژنیک یک رژیم غذایی کم کربوهیدرات است که باعث می شود به سرعت وزن کم کنید، اما آثار آن چیزی بیشتر از کاهش وزن است. کالری یک رژیم غذایی کتوی معمولی از 80 درصد چربی، 15 درصد پروتئین و تنها 5 درصد کربوهیدرات تشکیل شده است. مثلا اگر روزی 2000 کالری در روز مصرف […]

چگونه دستان خوش فرم داشته باشیم

تا به حال دقت کرده‌اید
که انگشت‌های دست‌ بعضی از خانم‌ها چقدر کشیده و زیبا به نظر می‌رسد و در عوض دست
بعضی‌ها کوتاه و چاق و نه چندان زیبا؛ درست است شکل دست هر کسی کاملا وابسته به
ژنتیک اوست ولی پاره‌‌ای از آرایش‌های ساده ناخن هم وجود دارد که می‌تواند انگشت‌های
شما را زیباتر جلوه دهد، شما باید با توجه به شکل دست‌ها و انگشت‌هایتان، بهترین
شکل ناخن‌ها را پیدا کنید تا زیبایی دست‌های‌تان چندین برابر شود.

منبع: مجله سیب سبز – برترین ها

چگونه دستان خوش فرم داشته باشیم
چگونه دستان خوش فرم داشته باشیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *