چگونه دل شکسته پسر را بدست آوریم

 
helpkade
چگونه دل شکسته پسر را بدست آوریم
چگونه دل شکسته پسر را بدست آوریم

یادگیری زبان انگلیسی […]تاریخ : ۰۴ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 3789موضوع :

آموزش رایگان زبان انگلیسی […]تاریخ : ۰۴ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 4355موضوع :

Best sources of love and relationship from all […]تاریخ : ۰۳ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 1956موضوع :

فال عشق واقعی وازدواجتاریخ : ۰۳ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 36262موضوع :

کانال مشاوره خانوادهتاریخ : ۰۲ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 4221موضوع :

چگونه دل شکسته پسر را بدست آوریم

علائم عاشق شدن پسرانتاریخ : ۱۳ / ۰۵ / ۱۳۹۷بازدید : 9332موضوع : جذب عشق

 باید ها و نباید ها برای […]تاریخ : ۱۷ / ۰۱ / ۱۳۹۵بازدید : 19328موضوع :

چگونه برای یک پسر دلبری کنیم؟

چگونه دل پسری را به دست بیاوریم؟

موضوعاتی که در این مطلب ببرسی می کنیم شامل مواردی از جمله بدست آوردن دل مردان برای ازدواج، چگونه دل پسران را ببریم، چگونه دل نامزدم را بدست آورم، چگونه دل شوهرم را به دست بیاورم، بدست آوردن دل پسر مغرور، چطور دل عشقمو بدست بیارم، است.

برای اینکه بفهمیم چگونه برای یک پسر دلبری کنیم باید به ۳ مورد زیر عمل کنید.  این تکنیک ها به ماکمک می کند به پاسخ پرسش چگونه دل پسری را ب بدست بیاوریم برسیم.

۱ – آگاهانه و معقولانه اطمینان یابید که مردی که برگزیده‌اید را دوست داشته و می‌خواهید باقی عمر را با وی سپری کنید.

بنابر این تا زمانی که کاملاً متقاعد نشده‌اید که برای یکدیگر مناسب هستید، اندیشه تعهد و ازدواج نباید به ذهن شما خطور کند.  برای اینکه به پاسخ پرسش چگونه برای یک پسر دلبری کنیم برسیم باید بدانیم شناخت شما از همسرتان باید به حدی باشد که قادر به تعیین این موارد باشید که وی قادر به متعهد شدن می‌باشد. او برخوردار از بسیاری از ویژگی‌ها و صفاتی است که شما همواره در مرد دلخواه خود جستجو می‌کردید. شخصیت او شما را ملزم به احترام و ستایش می‌گرداند. او قبلاً در آزمون‌ وفاداری، صداقت، راستی و مراعات حال دیگران سربلند بیرون آمده است و آن که باید مطمئن گردید که وی شما را حقیقتاً دوست دارد.

۲ – همواره همان فردی باشید که هستید و از ابراز ماهیت واقعی خود بیم نداشته باشید. این شاید مهمترین خصلتی باشد که مردان در زنان جستجو می‌کنند. برای رسیدن به پاسخ پرسش چگونه دل پسری را به دست بیاوریم باید بدانید ۹۹ درصد از مردان در نظر‌سنجی‌های گوناگون این گونه اظهار داشته‌‌اند که زنانی که شخصیت‌شان پس از ازدواج دستخوش تغییر می‌شود در ردیف نخست فهرست علل جدایی‌ها پس از ازدواج آنها قرار می‌گیرند.

پافشاری در رفتاری که در آن زنان به منظور اهمیت بخشیدن به مرد خود، مرتباً با او سازش کرده و از ابراز عقاید و نظرات خود خودداری می‌کنند و یا به لطیفه‌های بی‌مزه او می‌خندند، هیچ‌گاه نتیجه‌بخش نخواهد بود. بنابراین خویشتن حقیقی خود باشید و همواره مراقب باشید شاید مرد شما در حال امتحان کردن شماست.

۳ – به او نشان دهید که استقلال دارید. مردان از زنانی که به عقب تکیه می‌دهند و منتظر می‌مانند تا مرد آنها تمام امور زندگی آنها را به دست گیرد، بیزار هستند. نشان دهید با آن که شما از ایده‌های او استقبال می‌کنید، بدون او نیز توانایی به انجام رسانیدن کارها را دارید.

هر گاه برنامه خرید خانه‌ای را در سر دارید آن را به پس از ازدواج خود موکول نسازید. زیرا این عمل موجب می‌شود مرد این گونه برداشت کند که شما شخصیت مستقلی ندارید.

دلبری از پسران برای هر دختری که ازدواج کرده باشد یا قصد ازدواج دارد اهمیت دارد. در ادامه با تکنیک مهم آشنا می شویم که به ما کمک می کند بفهمیم چگونه برای یک پسر دلبری کنیم و همچنین چگونه دل پسری را به دست بیاوریم.

۱ – اجازه بدهید او درک کند که علاقه نشان می‌دهید به آنچه که می‌گوید

هیچ مردی به شما اجازه نمی دهد به افکارش راه یابید مگر اینکه بداند که شما به آنچه که او می‌گوید توجه و علاقه نشان خواهید داد. یکی از بهترین راهها برای منتقل کردن این موضوع به او این است که از طریق زبان بدنتان وارد شوید. برای نشان دادن تمایل خود به گفته های او، نگاه طبیعی به او و باز کردن بازوانتان به نشانه گرایش به او بهترین راه است.

اجازه دهید به او بداند که شما متوجه اید که چه می‌گوید آنهم با یک سرتکان دادن یا با حرکت دادن به پیشانیتان.

همچنین تحت تأثیر قرار گرفتن، مثلاً وقتی که او تحت فشار باشد در گفتن داستان خود و ببیند که شما هم همین گونه اید، احساس بهتری خواهد داشت. این کار مثل این است که گفته باشید من می‌فهمم که چه احساسی داری یا من خودم را جای تو می‌گذارم.

۲ – لطفاً داوری و قضاوت نکنید

هیچ مردی افکار واقعی اش را نمی گوید اگر دریابد که تحقیر یا نکوهش می‌شود. اظهاراتی مانند چطور توانستی این کار را انجام دهی یا اگر من بودم چنین نمی کردم را رها کنید.

آزادی این را به او بدهید که آشکارا و صادقانه هر آنچه که می‌خواهد توضیح دهد بدون قضاوت شما، آنگاه شما شگفت زده خواهید شد. شما مجبور هم نیستید که او را ببخشید یا با او موافق باشید. شما با این کار به راحتی محیطی آزاد را برای او ایجاد کرده اید که هر آنچه فکر می‌کند برای شما بگوید.

۳ – از بکار بردن کلمه چرا بپرهیزید

وقتی روانشناسان دوره کارآموزی خود را سپری می‌کنند، از آنها می‌خواهند تمرین کنند که کلمه چرا را از دایره لغاتشان حذف کنند. زیرا پرسیدن چرا به طور مکرر، انرژی منفی می‌دهد و شرایط را بحرانی و حساس می‌کند.

وقتی که شما از یک مرد بپرسید که چرا این کار را اینطور انجام داده ای، او اینطور استنباط خواهد کرد که به او گفته اید که تو احمق هستی که روی زمین این را ه را برای این کار انتخاب کرده ای! حالا او قبل از اینکه جملاتتان را تمام کرده باشید حالت تدافعی به خود می‌گیرد.تمرین کنید که به جای استفاده از کلمه چرا بگویید درباره این موضوع به من بیشتر بگو.

برای رسیدن به پرسش چگونه دل پسری را به دست بیاوریم باید بدانید پسر مورد علاقه تان چه روحیه ای دارد. پس برای پاسخ به پرسش چگونه برای یک پسر دلبری کنیم باید بدانیم عجیب است اگر انتظار داشته باشیم از همکار همسرمان تمجید کنیم و او ناراحت نشود؟ اگر می خواهید همیشه در قلب شوهرتان جای داشته باشید هیچ گاه بیش از حد از مردی نزد او تعریف نکنید.

هیچوقت چیزهایی را که از دیگران یاد می گیرید با آب و تاب پیش او بازگو نکنید. از کجا می دانید به غرور شوهرتان برنخورده است؟ گاهی بعضی از مردها حسادت خود را پنهان می کنند و قدرت ابراز آن را ندارند، آن وقت دچار دردی درونی می شوند که پیامدهای آن خوشایند نیست.

شما باید متوجه این خصیصه مردها باشید. از سوی دیگر شوهرتان با حسادت خود به طور غیرمستقیم به شما نشان داده است چقدر دوست تان دارد.

بیشتر خانم ها از سکوت شوهر در خانه سراسیمه و نگران می شوند، نشاط خود را از دست می دهند و این سکوت را به خود نسبت می دهند و پیش خود فکر می کنند: دوباره از چه دلخور است که حرف نمی زند. آیا ممکن است دیگر مرا دوست نداشته باشد؟

این حق خانم هاست که از مسائل شوهر خود مطلع باشند. یک زن دوست دارد شوهرش تمام اسرارش را با همسر در میان بگذارد، تا هم احساس غریبه بودن نکند و هم این که دوست دارد سنگ صبور شوهر خود باشد تا شاید بتواند کمکی کند.

اما خانم ها باید به این مورد هم توجه کنند که بیشتر شوهرها مایل نیستند مشغله های فکری شان را با همسر خود در میان بگذارند چون می ترسند او را دچار نگرانی و اضطراب کنند. به علاوه چون مطمئن هستند از عهده حل مشکل بر می آیند فکر می کنند تا آن وقت نباید به همسرشان چیزی بگویند. گرچه نمی شود این رفتار را صد درصد تأیید کرد اما آنها با حسن نیت چنین می کنند.

همسرتان فقط می خواهد شما ناراحت نشوید. مردی که تمام مشکلات کاری خود را با همسرش در میان بگذارد در واقع بخشی از بار آن را به دوش او منتقل می کند. به جای این که از شوهرتان انتظار داشته باشید تمامی افکار و اسرارش را با شما در میان بگذارد، به او فرصت دهید تا تنها بماند.

در ضمن شرایط آرامش او را مهیا کنید و تا می توانید مهربانی کنید. این رفتار باعث می شود شوهرتان در کمال آسایش به مشکلش بیندیشد و برای حل آن اقدام کند. در چنین خانه ای است که مرد می تواند تمام غصه هایش را فراموش کند.

پرسشی که اکنون می خواهیم پاسخ دهیم در مورد این است که چگونه دل پسری را به دست بیاوریم که مغرور است.

در ادامه با ما همراه باشید تا به پاسخ پرسش چگونه برای یک پسر دلبری کنیم وقتی مغرور دست پیدا کنیم.

ابتدا امتیازهای خود را افزایش دهید: همانطور که قبلا هم در مقاله ی راه های جذب پسر مورد علاقه در دانشگاه توضیح داده ام مردان عاشق کسانی می شوند که امتیازات مشابه یا بالاتری نسبت به خودشان داشته باشند. هر چقدر امتیازهای بیشتری داشته باشید، جذابیت بیشتری نیز خواهید داشت. این امتیازات ارزش و اهمیت یک فرد خاص را نشان می دهد. پس اگر می خواهید قلب پسر یا مرد مورد علاقه تان را تسخیر کنید لازم است امتیازات خود را در چشم او افزایش دهید.

بدون منظور به او توجه کنید: دومین قدم برای جذب پسر مغرورِ مورد علاقه تان این است که بدون هیچ قصد و منظوری به او توجه بسیار زیاد نشان دهید (در این مرجله نباید به او ابراز علاقه کنید). وقتی پسری با دختری با بالاترین امتیاز رو به رو شود که به او توجه زیادی نشان دهد، خوشحالی وجودش را فرا گرفته و به آن زن جذب می شود.

چگونه دل شکسته پسر را بدست آوریم

در زمان مناسب ارتباط خود را کم کنید: قدم سوم برای به دست آوردن علاقه ی پسر مورد علاقه این است که میزان ارتباط خود را کاهش دهید. وقتی احساس کردید فرد مورد نظرتان تا حدودی به شما جذب شده و نسبت به شما اعتیاد عاطفی پیدا کرده است لازم است خودتان را کنار بکشید تا این احساسات در او تشدید شود. در این مرحله باید این توانایی را داشته باشید که کمی به عقب بروید و هنگامی که علاقه ی فرد مورد نظرتان نسبت به شما کم تر شد دوباره نزدیک شده و به او توجه نشان دهید. به یاد داشته باشید این عقب نشینی نباید محسوس و از عمد به نظر برسد. باید با توجیه و بهانه های موجه اینکار را انجام دهید. (نگاه کنید به مثال برای عاشق کردن)

امتیازات خود را بیشتر افزایش دهید: هنگامی که فرد مورد علاقه تان نسبت به شما اعتیاد عاطفی پیدا کرد زمان مناسبی است که باید امتیازات خود را نسبت به قبل بیشتر افزایش دهید. یکی از روش های نشان دادن امتیاز ها این است که بیشتر در میان دوستان و آشنایان مورد تایید قرار بگیرید. اجتماع شما و افرادی که در اطرافتان هستند مثل یک شبکه ی نتوورک عمل می کنند. هر چقدر ویژگی های و قابلیت های خود را بیشتر افزایش دهید، بیشتر مورد تایید و مقبولیت اجتماعی قرار خواهید گرفت و در نتیجه دیگران نیز بیشتر در مورد موفقیت ها پیشرفت های شما صحبت خواهند کرد. همانطور که در مقالات قبلی هم بارها تکرار کردم اینکه دیگران در مورد شما صحبت کنند و مورد تاییدشان باشید می تواند تاثیر شگفت انگیزی در برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه شنونده داشته باشد ( به خصوص اگر آن شنونده یک شخصیت مغرور و خودشیفته داشته باشد). مورد تایید عموم قرار گرفتن باعث می شود بین اطرافیان و کسانی که تعریف شما را می شنوند محبوبیت بیشتری کسب کنید.

موارد زیر به صورت خلاصه به شما کمک می کند به این دو پرسش پاسخ دهیم: چگونه برای یک پسر دلبری کنیم و چگونه دل پسری را به دست بیاوریم

ـ شنونده خوبی باشید.ـ او را نصیحت نکنید، بویژه در حضور دیگران.ـ شوهر خود را با دیگری مقایسه نکنید، از او ایراد نگیرید و تحقیرش نکنید.ـ چارچوب فکری و ذهنی شوهر خود را بشناسید و او را آنچنان که هست درک کنید.ـ نسبت به وضعیت روحی شوهرتان دقیق و حساس باشید.ـ در مورد مسائل مورد علاقه همسرتان اطلاعات کسب کنید و به آن احترام بگذارید.ـ زمینه‌های حرکت او را فراهم کرده و مانع رشد او نشوید.ـ زبان نگاه را بیاموزید و ارتباط‌های غیرکلامی با همسر خویش را بیشتر کنید.ـ توقعات و انتظاراتی که از او دارید را محترمانه برایش بیان کنید و از او نیز چنین بخواهید.ـ هر روز بهانه‌ای برای ایجاد نشاط و شادابی در خانه پیدا کنید.ـ انصاف داشته باشید و صادقانه همه‌چیز را از نگاه طرف مقابل ببینید.ـ بهترین راه موفقیت در بحث، اجتناب از آن است.ـ هنگام ناراحتی او از وی انتقاد، گله و شکایت نکرده و او را محکوم نکنید.ـ در جهت تامین نظر وی طوری دوستانه صحبت کنید تا احساس امنیت درونی کند.ـ به جای احساساتی شدن آرام باشید و از تندی و اشک ریختن بپرهیزید.ـ موقعیت خود را تغییر داده و مشکلات را در زمان و مکان بهتری مطرح کنید.

چطور دل عشقمو بدست بیارم

در ادامه همچنان به تکنیک های بیشتر در ارتباط با اینکه چگونه برای یک پسر دلبری کنیم و یا چگونه دل پسری را به دست بیاوریم اشاره خواهیم کرد:

زیـک روبیـن روانـشـنـاس دانشگاه هاروارد مطالعه ای را صورت داد تا دریابد آیا قادر است عشق را بطور علمی توسط ضبط مدت زمانی که دو عاشق بیکدیگر چشم دوختـه انـد، مورد اندازه گیری قرار دهد. وی دریافت که دو فردی که عمیقا عاشق یکدیگر می بـاشند ۷۵ درصد از زمانی را که گفتگو می کنند، به همدیگر نگاه می کنند. و هـنـگـامی که فرد ناخوانده ای به میان صحبتشان وارد میگردد آهسته تر روی از یکدیگر برمی گـردانـنـد.

در گـفـتـگوهـای معمولی افراد ۳۰ تا ۶۰ درصد از وقت را به نگاه کردن به یـکدیـگر اخـتـصـاص می دهند. اهمیت مقیاس روبین واضح میباشد: احتمال آنکه بگوییم دو فرد تا چه میزان عاشـق و دلبـاخته یـکدیـگر هستند را می تـوان بـا انـدازه گیـری مـدت زمـانـی کـه آن دو عاشقانه به یکدیگر زل می زنند تخمین زد. برخـی روانـکاوان از آن در حین مشاوره برای آنکه دریابند تا چه اندازه زوجین به یکدیگر علاقه و عشق دارند سود می برند. هـمچنین این موضوع اطلاعات سودمند زیادی را بـرای آنـکه بـخواهید شخصی دلباخته شما گردد در اختیارتان قرار میدهد.

اینگونه که: هرگاه به شخصی که دوسـتـش می دارید در حین گفتگو ۷۵ درصد از زمان به وی نگاه کنید. با این کار مغز آن فرد را فریب میـدهید. مـغز آن شخص آخرین باری که فردی تا این اندازه به او نـگـاه کـرده را بـخاطر آورده و تـحلـیـلش از این نگاه طولانی، وجود عشق و علاقه خواهد بود. در نتیجه این طـور مـی انـدیـشد که عاشق شما است و مغزش شروع به ترشح فنیل اتیلامین (PEA) می کند.

ایـن مـاده از خانواده آمفی تامین ها میباشند که توسط سیستم عصبی ترشح میگردد.هنگامی که ما عاشق میشویم PEA همان عاملی است که سبب تعریق کف دستان، احساس دل آشوبی، و افزایش ضربان قلب میشود.هر چه شخصی که شما خواهانش میباشد PEA بیشتری بدرون جریان خونش جاری گردد احتمال آنکه او دلـبـاخـتـه شـمـا گـردد افـزایـش میـیابد. زمانی که شما نمی توانید صادقانه فردی فرد بی رغبـتـی را وابسته خود کنید، بکارگیری این تکنیک تولید PEA را کاملا میسر خواهد نمود. امتحان کنید.مطمئن هستم از نتیجه کار خود شگفت زده خواهید شد. زمـانـی کـه بـا شخصی هستید به وی حس عاشق بودن را القا کنید و اینکه او سـرانـجـام بـاورش شـود که عاشق شما است، زیاد بطول نخواهد انجامید.

در مورد اینکه چگونه دل پسری را به دست بیاوریم باید بدانید خانوما بیشتر از طریق شنیدن مجذوب یک مرد میشن.

باید اول اون را به خودت علاقه مند کنی و بعد بری جلو و شروع به صحبت کنی. اما اگه دل دختری رو میخوای به دست بیاری که باهاش رابطه داری باید:

۱- زیبا غذا بخوری

۲- زیاد نخوری

۳- جملات عاشقانه و با مزه به زبونت بیاری

۴- مستقیما و بی مقدمه بهش ابراز علاقه کنی

۵- گاهی اوقات بوسه بدون نیت ارضای نیاز جنسی.

۶- غیر از اون هیچ زنی را نبینی

۷- از هیچ زنی حتی در حد یک کلمه تعریف نکنی.

۸- مواقع ناراحتی زنها فقط باید گوش بدی و باهاش ابراز همدرددی کنی.

۹- وقتی خانمها در مورد مشکلی با شما صحبت میکنن. اصلا دنبال راه حل نیستم. فقط دارن خودشونو لوس میکنن. کافیه بهشون بگی آخی نازی. چقدر مشکل بزرگی را داری تحمل میکنی.

مطالب مرتبط:

چگونه در چت جذاب باشیم و غرور خود را حفظ کنیم

بدست آوردن دل مردان برای ازدواج – جملاتی برای جذب پسر

راه های جذب غیر مستقیم پسران – جذب پسر از راه غیر مستقیم

چگونه پسری را در یک روز دیوانه خود کنیم – پیشنهاد گرفتن از پسران مغرور

مرد متولد خرداد با چه زنی ازدواج کند

مرد متولد اسفند چه زنی را دوست دارد و با او ازدواج می کند

منبع: نوین بینش – یکی از کامل ترین منابع روانشناسی عشق به زبان فارسی

novinatlas 1706 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های novinatlas

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

var _paq = window._paq || []; /* tracker methods like “setCustomDimension” should be called before “trackPageView” */ _paq.push([‘trackPageView’]); _paq.push([‘enableLinkTracking’]); (function() { var u=”//novinbinesh.com/analytics/”; _paq.push([‘setTrackerUrl’, u+’matomo.php’]); _paq.push([‘setSiteId’, ‘3’]); var d=document, g=d.createElement(‘script’), s=d.getElementsByTagName(‘script’)[0]; g.type=’text/javascript’; g.async=true; g.defer=true; g.src=u+’matomo.js’; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();

برای دسترسی بهتر, راحت تر و سریع تر به سایت ما می توانید وب سایت ما را بوکمارک کنید .

برای مطالعه بهترین منابع روانشناسی عشق و بهبود رابطه ما به شما وبسایت نوین بینش را معرفی می کنیم.


1. معنویت در خانواده :

آیات و احادیث ( معنویت در خانواده )

شناخت بیشتر امام زمان (عج)

شناخت بیشتر ولایت فقیه

اخلاق خانوادگی اولیا و عرفا

چگونه دل شکسته پسر را بدست آوریم


2. ازدواج :

انتخاب همسر

دوران نامزدی


3. همسران

روابط بین همسری

برنامه ریزی تحصیلی همسران

بیکاری همسر

تصمیم برای بچه دارشدن !

اعتیاد به مواد مخدر


4. فرزندان :

تربیت فرزند ( آیات و احادیث )

دوستان فرزند

تاثیر فیلم و کارتون بروی فرزند

تاثیر کامپیوتر و اینترنت بروی فرزند

برنامه ریزی برای زندگی فرزند (روزانه)

انتخاب رشته تحصیلی


5. ارتباط با دیگران :

ارتباط با فامیل

ارتباط با همسایه ها

ارتباط با دوستان


7. پیامک SMS

برای همسران

مناسبتی

طنز


9. نکته های پزشکی بهداشتی

تغذیه خانواده

بیماریهای خانواده


(191)


homesky (0)


آیا به پسری علاقه مند هستید اما مطمئن نیستید که این او هم شما را دوست
دارد یا نه؟ احساس می‌کنید به شما توجه دارد اما دقیقاً نمی دانید که این
احساس واقعی است یا زاییده خیالاتتان؟ از کجا بفهمیم پسری دوستمان دارد ؟ چگونه بفهمیم پسری دوستمان دارد یا دارد ما را بازی می دهد؟
اگر به این فکر می کنید که پسر مورد نظرتان به شما علاقه دارد یا نه،
خواندن این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله می خواهم علائمی که نشان
می دهد یک پسر عاشق شما است یا نه را آموزش دهم.
از کجا بفهمیم پسری دوستمان دارد
۱- اگر پسری شما را دوست داشته باشد به علایق و خواسته های شما توجه زیادی
نشان می دهد. او دوست دارد بداند که شما به چه چیزهایی علاقه دارید و از چه
چیزهایی بدتان می آید. وقتی علاقه مندی هایتان برای پسر مهم باشد و به
دنبال جمع آوری این اطلاعات در مورد شما باشد یعنی واقعا دوستتان دارد.
جمع آوری این اطلاعات به دو صورت است:
مستقیم: گاهی در صحبت ها از موضوعات مورد علاقه تان سوال می کند یا ممکن
است از شما بپرسد که از زندگی تان چه می خواهید و چه آرزوهایی دارید.
غیر مستقیم: از دوستان و اطرافیانتان بدون این که شما مطلع شوید درباره علاقه مندی های شما سوال می کند.
۲- وقتی فهمید به چه چیزهایی علاقه دارید یکدفعه علایق خود را به سمت و سوی
چیزهایی که شما دوست دارید تغییر می دهد. مسائلی که قبلاً برایش هیچ جاذبه
ای نداشتند اما چون مورد علاقه شماست را دوست دارد امتحان کند. مثلاً
علاقه مند شدن و خوردن غذای خاصی که شما دوست دارید. گاهی هم سعی می کند
درباره موضوعات مورد علاقه شما صحبت کند تا از این طریق بتواند دل شما را
بیشتر به دست بیاورد.از کجا بفهمیم پسری دوستمان دارد
۳- اگر پسری از ته قلب به شما علاقه داشته باشد دوست دارد زمان زیادی را با
هم سپری کنید. هر چقدر هم که سرش شلوغ باشد اما باز هم زمانی را برای بودن
در کنار شما در نظر می گیرد. برای باهم بودن لازم نیست حتما دلیل و یا
برنامه ای وجود داشته باشد اگر از دیدن شما واقعا خوشحال می شود یعنی خیلی
دوستتان دارد.
مثلا اگر مجبور است که به سفر کاری برود قبل از رفتن به شما زنگ می زند و
می خواهد حتما شما را ببیند. یا اگر از او بخواهید برایتان کاری انجام دهد
با اینکه سرش شلوغ است و زمان خالی ندارد اما برنامه آن روز را به نحوی
تغییر می دهد که حتماً به کار شما را انجام دهد.
۴- پسری که از صمیم قلب به شما علاقه مند است شما را به دوستان و حتی
خانواده اش معرفی می کند و البته این کار را با افتخار انجام می دهد. اگر
مدتی است که با پسری آشنا شدید اما هنوز وجود شما را از همه مخفی می کند و
وقتی به او می گویید که چرا به خانواده ات نمی گویی دلیل موجه و قانع کننده
ای نمی یابید، زنگ خطری برای شماست. چون ممکن است شما را برای هوا و هوس
چند روز خوشگذرانی خود بخواهد.از کجا بفهمیم پسری دوستمان دارد
۵- در فکر ازدواج با شماست .وقتی پسر شما را دوست داشته باشد برای ازدواج
پیش‌قدم می شود. اگر هر موقع حرف از ازدواج به میان می آید بحث را عوض می
کند یا از جواب دادن طفره می رود و یا بهانه های بیهوده می آورد و ازدواج
را به تاخیر می اندازد، باید به علاقه او شک کنید. زیرا پسری که شما را
دوست داشته باشد به خاطر ترس از دست دادن شما فوراً پیشقدم می شود.
شما می توانید او را امتحان کنید مثلاً به او بگویید خواستگاری زنگ زده که
سمج است و می خواهد هر چه زودتر به او جواب دهم. از او بخواهید هر چه سریع
تر تکلیفتان را روشن کند. اگر به فکر آمدن به خواستگاری شما افتاد که خیلی
خوب است اما اگر باز هم طفره رفت باید به عشق او شک کنید.

۱- درباره موضوعاتی که طرف مقابلتان به
آنها علاقه مند است حرف بزنید و او را تشویق کنید در مورد خودش و کارهایش
با شما حرف بزند. از او سوالاتی بپرسید که می دانید از جواب دادن به آنها
لذت می برد.

هیچگاه صحبت های خود را در
مورد مطالبی که با او اختلاف نظر دارید شروع نکنید که با این کار وجه خود
را در مقابل او خدشه دار می کنید.

بعد از کلی صحبت با سهیلا خانم و ارائه راهکارهایی فهمیدم آن پسر به
ماشین، انواع مدل های آن و لوازم جانبی و … علاقه بسیاری دارد. به دختر
خانم گفتم اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببر تا بتوانی هم صحبت خوبی
برای او باشی و از سوالاتی پیرامون این موضوع بپرسی. بعد از مدتی دختر به
من مراجعه کرد و می گفت: باورتان نمی شود از وقتی درباره علایق او حرف می
زنم انگار دلش می خواهد زمان بیشتری با هم باشیم و به تازگی او هم در مورد
علاقمندی های من صحبت می کند.

چگونه دل شکسته پسر را بدست آوریم

۲- با دوست پسرم چه حرفی بزنم ؟
اخبار و موضوعات روز را دنبال کنید. به روزنامه‌ها و خبرها توجه کنید،
همیشه یک چیز جالب برای شروع یک گفتگو در آنها وجود دارد. خواندن بعضی
مطالب در کتابها هم می تواند موضوع صحبت خوبی باشد. البته در کنار این ها،
موضوعات مربوط به بعضی از فیلم‌ها و سریال‌ها هم برای حرف زدن جالب هستند.

چگونه یک پسر را عاشق خود کنیم

۳- به دوست پسرم چی بگم
؟ به محیط اطراف خود توجه کنید. بد نیست کمی تمرکزتان را گسترده‌تر کنید،
به اطرافتان نگاه کنید. گاهی چیزهای جالبی در محیط اطرافتان برای شروع
گفتگو وجود دارد. مثلاً صدای موزیک ماشین در حال رد شدن، کتاب‌ها و
فیلم‌های توی قفسه در یک مهمانی، لباس جالب یک نفر، همه موضوعات خوبی برای
حرف زدن هستند. به اطراف نگاهی بیندازید. ببینید آیا چیزی هست که ارزش صحبت
کردن داشته باشد یا نه.

چگونه پسری را جذب کنیم ؟ خیلی از مواقع در اطرافتان
پسری را می بینید که آنقدر عاشق و دلباخته دوست دخترش شده است که به جز او
به هیچ دختر دیگری فکر نمی کند و در آخر هم با هم ازدواج می کنند و شما پیش
خود می گویید: ای کاش من هم می توانستم پسری را جذب کنم.

ممکن است پسر مورد علاقه تان را ماهها زیر نظر گرفته باشید و به او فکر کنید و به امید جذب پسر
سعی و تلاش خود را می کنید با او ارتباطی دوستانه و صمیمی برقرار کنید اما
عاقبت به آنچه می خواهید نمی رسید و او را از دست می دهید. چرا؟ چگونه یک پسر را جذب خود کنیم ؟

اگر دوست دارید یاد بگیرید « چگونه پسری را جذب کنیم » این تکنیک مهم را بخوانید. موفقیت در روابط و جذب پسر مورد علاقتان راه و روشی آموختنی دارد.

تکنیک جذب پسر : در ابتدای دوستی خود را به او نزدیک کنید، سپس سعی کنید او خودش را به شما نزدیک کند.

برای جذب پسر مورد علاقتان با این تکنیک باید این دو قدم را بردارید:

قدم اول برای جذب پسر : در ابتدای رابطه با پسر زیاد
معاشرت کنید و همدیگر را ببینید. هر چه بیشتر با او ارتباط نزدیکی داشته
باشید شما را بیشتر دوست خواهد داشت. تجربه ثابت کرده است که اگر با یک فرد
خاص پی در پی رو به رو شوید نسبت به آن شخص علاقه مندتر می شوید.

[quote]دیوید لیدمن متخصص رفتارشناسی انسانها می گوید: هر چه بیشتر با
شخصی ارتباط داشته باشید آن شخص شما را بیشتر دوست خواهد داشت.[/quote]

به همین دلیل اوایل آشنایی با پسر از اینکه غیر قابل دسترس، فراری و دور
باشید، بپرهیزید. در عوض به دنبال بهانه های مختلف باشید که وقت خود را با
او بگذرانید. مثلاً با او قرار بگذارید و سعی کنید در دیدارهایتان او را
جذب خود کنید. از او درباره علاقه مندی هایش سوال کنید، حرف بزنید و کمتر
از موضوعات مورد علاقه خود حرفی به میان بیاورید.

قدم دوم برای جذب پسر : بعد از این که اطمینان حاصل
کردید که پسر هم جذب شما شده این قدم را بردارید. در این قدم دیگر نباید
بیش از حد به پسر نزدیک شوید و همیشه کنارش باشید. همیشه در کنار هم بودن،
باعث می شود حس قشنگ دلتنگی از بین برود و شما تکراری به نظر بیایید. همیشه
در دسترس بودن شما سبب کاهش ارزش و شأن شما می شود. بنابراین بعد از مدتی
باید دیدارهایتان را کم کنید و کم کم خود را کمی از او دور کنید.

اگر بتوانید این کار را انجام دهید، به شما تبریک می گویم زیرا شما قانون کمیابی را اجرا کردید.

بنابراین برای جذب پسر مورد علاقتان در ابتدا با او باشید و سپس کمیاب گردید، آنگاه مشاهده خواهید کرد محبوب تر می شوید.

در رابطه خود اعتدال را رعایت کنید. همیشه در دسترس پسر نباشید تا هر
وقت خواست بتواند شما را ببیند یا بخواهد صحبت کند. ضرب المثلی هست که می
گوید: گاهی دوری، دوستی می‌آورد.

زیاد در دست و پایش نباشید. یاد بگیرید كه گاهی جواب رد بدهید. مدام
تلفن را در دست نگیرید که چکار می کنی، چکار می کنم، کجایی، کجایم، چطوری،
چطورم و … .

دائماً به او زنگ نزنید تا گزارش کارهای روزانه به او بدهید. بعضی مواقع
موبایلتان را خاموش کنید یا هر وقت تماس گرفت به گونه ای جواب ندهید که
انگار منتظرش بودید. بلکه حتی گهگاه خیلی شتاب زده جواب دهید و بگویید:
«کار دارم بگذار برای بعد». کنجکاوی پسر را تحریک کنید. اجازه دهید در ذهنش
این سوال بوجود آید که چکار می کند که نمی تواند جواب دهد؟ هیچ وقت نباید
طوری نشان دهید که انگار بیکار کنار تلفن نشسته‌اید و منتظر تماس او هستید،
حتی اگر واقعاً اینطور باشد!

سر خود را شلوغ کنید، خودتان را تغییر دهید و تعجبش را جلب کنید، زندگی
شما فقط حول او نمی چرخد. و به او نشان دهید که درگیر کارهای زیادی
هستید. و خلاصه برای زندگیتان برنامه ریزی داشته باشید تا بیکار نباشید. در
دسترسش نباشید. بگذارید دنبالتان بگردد و دلش برای شما تنگ شود و در این
موقع است که او سعی می کند خودش را به شما نزدیک کند.

یکی از سوالاتی که معمولا برای دختر خانم ها پیش می آید این است که: چگونه با دوست پسرم ازدواج کنم

اگر شما از آن دسته از دخترانی هستید که مدتی است با پسری رابطه دارید
اما دلتان می خواهد هر چه زودتر تکلیف خود را مشخص و این دوستی را به
ازدواج تبدیل کنید به این نکات مهم توجه کنید.

این ۴ نکته مهم را حتماً در ازدواج با دوست پسر خود در نظر بگیرید:

۱- هیچ گاه برای ازدواج به پسر فشار نیاورید. اصرار بیش از حد و عجله
شما، جایگاه شما را در پیش چشم او پایین می‌آورد و حتی بعد از ازدواج با به
وجود آمدن یک مشکل و گله و شکایت از سوی شما به راحتی می گوید: «خودت
خواستی. من که اصراری به این ازدواج نداشتم.»

۲- به جای اینکه مدام از او بخواهید به خواستگاری تان بیاید، بفهمید به
چه دلیل آمادگی ازدواج را ندارد. می‌توانید در این مورد با هم صحبت کنید و
دلایلی که باعث عدم آمادگی او برای ازدواج می شوند را دریابید. شاید شما
بتوانید به او در برطرف کردن‌شان کمک کنید و شاید این دلایل به شما برای
صبر بیشتر انگیزه دهند.

چگونه با دوست پسرم ازدواج کنم
؟ فرض کنید پسر مورد علاقه تان به اتمام نرسیدن تحصیل، رفتن به خدمت
سربازی یا مسائل مالی را دلیلی بر عدم آمادگی اش برای ازدواج عنوان می کند.
شما باید با توجه به این مواردی که می گویم تصمیم بگیرید که آیا انتظار
فایده ای دارد یا نه؟

چند سال دارید؟ آیا صبر کردن باعث می شود سن مناسب ازدواج را از دست بدهید؟

خواستگارانی خوب دارید یا نه؟ گاهی شما
موارد مناسب زیادی را به خاطر پسر رد می کنید و بعد از چند سال می بیند که
پسر به تعهدش که همان ازدواج با شما بوده عمل نمی کند و خیلی راحت قول و
قرارهایش را به هم می زند. در اینجاست که شما افسوس سالهای برباد رفته و
فرصت های طلایی که از دست دادید را می خورید.

چه مدت زمان از شما می خواهد که صبر کنید. آیا زمان زیادی است یا نه؟

مجموع این پاسخ ها به تصمیم گیری شما کمک می کند.

۳- اگر پسر از شما مهلتی برای رسیدن به خواسته هایش خواست و قرار بر این
شد که بعد از تحقق برنامه‌هایش به خواستگاری‌تان بیاید، چاره‌ای جز انتظار
ندارید. فقط سعی کنید با همفکری هم، پیش‌نیازهای رسیدن به این اهداف را
مشخص کرده و مهلتی مشخص را تعیین کنید. در این مدت بهتر است میزان تلاش او
برای تحقق وعده‌هایش را زیر ذره‌بین بگذارید.

۴- اگر بعد از مهلت تعیین شده باز هم بهانه ‌تراشی کرد و و دلایلی را
مطرح کرد که از نظر شما و اطرافیان‌تان قابل ‌قبول نبودند، بدانید که شما
در حال ازدست دادن فرصت خود برای ازدواج هستید و بیهوده به این ارتباط دل
بسته‌اید.

در بیشتر مشاوره هایم با دخترانی رو به رو می شوم که از من می پرسند: « چگونه یک مرد را عاشق خود کنیم »

مثلاً یکی از مراجعینم تعریف می کرد: مدتی است که با مردی آشنا شدم. من
او را خیلی دوست دارم و ایشان هم به من علاقه دارد اما هنوز خود را به طور
کامل متعهد نکرده و تا به حال صحبتی از ازدواج به میان نیاورده است. احساس
می کنم باید بیشتر از قبل او را عاشق و دلبسته خود کنم تا به هیچ کس جز من
برای ازدواج فکر نکند.

اگر در فکر این هستید که خود
را به مرد دلخواهتان نزدیکتر و رابطه تان را گرم تر و صمیمی تر کنید و
دوستی تان را به ازدواج تبدیل کنید، به این نکته کاربردی و مهم خوب توجه
کنید.

یکی از راه های عاشق كردن مردان این است که مرد مورد علاقه تان را تایید و تحسین کنید.

خصوصیات خوب شخصیتی، رفتاری و موفقیت های مرد را نادیده نگیرید. هر شخصی
درطول زندگی نیاز به تایید ویژگی های مثبتش و موفقیت هایش دارد. این نیاز
مانند نیاز به غذا و استراحت مداوم است.

در پاسخ به سوال « چگونه یک مرد را عاشق خود کنیم »
باید بگویم که به دنبال فرصت هایی برای تایید نامزدتان باشید. بدانید با
اجرای این تکنیک مورد استقبال او قرار می گیرید و در پیش چشمانش عزیزتر
خواهید شد.

بهترین تعریف برای تایید،
ستایش است. هرگاه مرد را به خاطر کاری که انجام داده ستایش کنید اعتماد به
نفس و انگیزه اش افزایش می یابد. اگر او به موفقیتی هر چند کوچک دست پیدا
کرده، بی تفاوت و سرسری از آن نگذرید. هر کاری که از دستتان بر می آید
انجام دهید تا به او بفهمانید موفقیت های او برای شما با ارزش و مهم است.

فرض کنید نامزدتان در حال راه اندازی کسب و کاری است. در طول این مدت
سعی کنید مثل یک همراه و همدل در کنارش باشید در شکست ها و سختی ها او را
دلداری دهید و در پیشرفت ها او را تحسین کنید و موفقیت هایش را جشن بگیرید.

پسری به من مراجعه کرده بود و تعریف می کرد: حدود یک سالی است با دختری
آشنا شدم و قصد ازدواج با او را دارم. من خیلی او را دوست دارم اما او یک
عیب بزرگ دارد که به تازگی فکر مرا به خود مشغول کرده است.

من ۶ ماه پیش کسب و کاری را راه اندازی کردم و خدا را شکر اوضاع خوب
است. اما او در این مدت ۶ ماه از کارهایی که می کنم هیچ چیزی نمی پرسد.
انگار برایش مهم نیست وقتی هم خودم از موفقیت هایم تعریف می کنم خیلی
معمولی برخورد می کند و بعد بحث را به موضوعی دیگر که خود دوست دارد تغییر
می دهد. من هر کاری می کنم برای آینده مان است. دوست دارم به من انگیزه و
انرژی دهد و هنگامی که در کارم با مشکلی بر می خورم همراه و همدل من باشد
اما متاسفانه این طور نیست.

اگر دختر این نکته طلایی را می دانست و در موفقیت ها نامزدش را تایید و
تشویق می کرد. هیچگاه پسر از ازدواج با او دلسرد نمی شد. پس این تکنیک با
ارزش می تواند پاسخ خوبی به سوال « چگونه یک مرد را عاشق خود کنیم » باشد.

آیا خواستگاری دختر از پسر درست است ؟ از قدیم تا به
امروز رسم بوده که پسر از دختر خواستگاری کند. پسر به هر دختری که علاقه
مند شود براحتی خواسته قلبی خود را مطرح می کند. اما خواستگاری دختر از پسر مقوله ای هست که در کشور ما چندان رایج نیست.

چرا یک پسر می تواند خیلی راحت از دختر مورد علاقه اش خواستگاری کند اما دختر نمی تواند؟

آیا با خواستگاری دختر از پسر موافقید ؟

اگر خواستگاری دختر از پسر
به صورت پیشنهاد مستقیم باشد ممکن است آغازگر مشکلات دیگری در رابطه شود و
بعدها هم در زندگی مشترک تاثیرات نامطلوبی بگذارد. بنابراین هیچ‌گاه رو در
رو و مستقیم به پسر پیشنهاد ازدواج و این که به خواستگاری شما بیاید،
ندهید.

حال باید چکار کرد ؟ چگونه از پسری خواستگاری کنیم
؟ اگر مدت زیادی صبر کرده اید اما خبری از خواستگاری پسر و پیشنهاد ازدواج
نیست، بهتر است به صورت غیرمستقیم و نامحسوس خواسته تان را بیان کنید. یک
پیشنهاد غیرمستقیم، می تواند تکلیف تان را تا حدی روشن کند.

چگونه از پسر خواستگاری کنیم ؟ اگر شما به صورت مستقیم
از پسر خواستگاری کنید و پیشنهاد ازدواج دهید، معمولا عقب نشینی می کند و
حالت دفاعی به خود می گیرد. او پیش خود خیال می کند که شما دختر جلف و سبکی
هستید و یا بی شوهری شما را به دادن این پیشنهاد مجبور کرده است. بنابراین
بهتر است ابتدا زمینه را مهیا کنید و کمی منتظر بمانید.

نحوه و روش خواستگاری دختر از پسر
: این سه تکنیک را برای خواستگاری از پسر به کار بگیرید. اگر این مراحل را
با موفقیت طی کنید امکان خواستگاری پسر از شما چند برابر می شود.

۱- اول اینکه می توانید به پسر بگویید خواستگاری زنگ زده و پدر و مادر
شما مصر برای ازدواج شما با او هستند، یا مدتی است خواستگاران زیادی زنگ
زدند اما شما هر دفعه با بهانه های مختلف خواستگاران را رد می کنید. بعد از
او بخواهید تکلیف شما را هر چه سریع تر روشن کند. با این حرف، اگر خواهان
شما باشد از ترس از دست دادن شما و اینکه مبادا خانواده تان شما را به فرد
دیگری بدهند فوراً بری خواستگاری اقدام می کند.

۲- دوم اینکه می توانید به ایده هایی که در زمینه ازدواج دارید اشاره
کنید. مثلاً بگویید ارتباط هدفدار را می پسندید، خیلی با طولانی شدن زمان
دوستی های قبل از ازدواج موافق نیستید، دوست ندارید هر روز با یک پسر باشید
و … .

در این مورد صحبت کنید و به عکس العمل های او خوب توجه کنید. اگر پسر
بعد از اینکه حرف های شما را شنید، صحبت را عوض کرد یا نشان داد که مخالف
شما فکر می کند، بهتر است وقت خود را تلف نکنید.

۳- اگر فرد مورد اعتمادی و رازداری را می شناسید که با پسر رابطه خوبی
دارد و از طرف دیگر شما می توانید حرف دلتان را به او بزنید، از او کمک
بگیرید. مثلاً از آن فرد بخواهید به گونه ای که پسر متوجه نشود شما پشت این
ماجرا هستید، با او صحبت کند و نظر او را در مورد شما جویا شود. اینکه آیا
پسر قصد ازدواج با شما را دارد یا نه فقط برای خوش گذرانی و تفریح
باشماست. بعد اگر نظر پسر نسبت به شما مثبت است او را تشویق به ازدواج کند.

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که با دوست پسرتان قرار می گذارید اما موضوع برای حرف زدن با دوست پسر خود ندارید و نمی دانید چه حرف هایی با او بزنید.

قبل از ملاقات بارها از خود می پرسید: با دوست پسرم درباره چی حرف بزنم ؟

هنگامیکه کنار او می نشینید سکوتی بین شما حاکم است که آزارتان می دهد. در ذهنتان به دنبال موضوعی برای صحبت می گردید اما موضوع برای صحبت با دوست پسر خود پیدا نمی کنید.

اگر این اتفاق زیاد برایتان می افتد و این سکوت‌ها بیش از اندازه طول می‌کشند، بد نیست این راهکارها را برای یافتن موضوع برای حرف زدن با دوست پسر خود به کار بگیرید تا در نظر او دختری خوش صحبت و جذاب به نظر برسید.

۱- آدم‌ها همیشه دوست دارند که درمورد چیزهایی که دوست دارند حرف بزنند.
پس درباره موضوعاتی که طرف مقابلتان به آنها علاقه مند است حرف بزنید و او
را تشویق کنید در مورد خودش و کارهایش با شما حرف بزند.

هیچگاه صحبت های خود را در مورد مطالبی که با او اختلاف نظر دارید شروع
نکنید که با این کار وجه خود را در مقابل او خدشه دار می کنید.

مطمئن باشید صحبت در مورد
موضوعات مورد علاقه پسر خیلی بیشتر از آب‌و‌هوا یا هر بحث دیگری او را به
هیجان خواهد آورد. ناراحت نباشید که مجبورید فقط گوش دهید. زیرا با این کار
بیشتر از قبل دل او را به دست می اورید و حتی ممکن است کم کم به دانستن در
مورد علایق شما روی آورد.

شاید بپرسید: با دوست پسرم راجع به چی حرف بزنم

به طور مثال در مورد خواننده و آهنگ ها، فیلم‌ها و برنامه‌های
تلویزیونی، غذاها و خوراکی هایی ها، کسب و کار و شغل موردعلاقه اش، سفرهایی
که تاکنون رفته و … خلاصه به هر موضوعی که علاقه مند است صحبت کنید.

۲- برای فهمیدن علایق او می توانید از اطرافیان، دوستانش یا خود او به طور غیر مستقیم سوال کنید. با این کار می توانید موضوع واسه حرف زدن با دوست پسر خود بیابید.

۳- وقتی فهمیدید به چه چیزهایی علاقه دارد باید بعد درباره آن موضوعات
تحقیق و مطالعه کنید تا آگاهی خود را در آن زمینه ها بالا ببرید و بتوانید
به راحتی با او درباره آن موضوعات صحبت کنید. وقتی او ببیند مسائل مورد
علاقه اش را از زبان شما می شنود، شما اطلاعات کافی در این زمینه دارید و
با اشتیاق درباره آن صحبت می کنید، عشق او نسبت به شما چندین برابر خواهد
شد به گونه ای که او شما را نیمه گمشده خود خواهد دید.


مرتبط باموضوع :

تبادل لينک

سایت جوان آرا

سایت آشتی کنون

کلینیک تخصصی موی من

نمایندگی تعمیرات پرینترهای اپسون

عکس خنده دار|عکس عاشقانه|عکس فیسبوکی

گیفت کارت ارزان 25 دلاری استیم Steam

محصولات ارگانيک چيست؟

هيتر کارگاهي گازي

هيتر کارگاهي کم مصرف

خرید جم کلش اف کلنز

ابزار وبلاگ

پکیج تصفیه فاضلاب

عکس گل

ثبت دامنه مدیریت سرور

خاک پوششی قارچ

دانلود نمونه سوال

ارسال ایمیل تبلیغاتی

دانلود آهنگ جدید

دانلود نرم افزارهای اندروید

گیفت کارت

دانلود طرح توجیهی

دانلود مقاله ترجمه شده

دانلود پاورپوینت

جاهای دیدنی

خرید گیفت کارت

دانلود آهنگ جدید

قیمت ادکلن شانل

مجله گردشگری

سیب اپ

آتلیه عکاسی

تشریفات مجالس

سفرنامه

درمان ریزش مو

نرخ ارز مرجع

اتاق کودک

ثبت شرکت

مدل لباس مجلسی زنانه

انجام پایان نامه

جدیدترین وبلاگ های فارسی

واضح

تور کیش

برگزاری عروسی

آپلود عکس

آپلود عکس

منابع آزمون دکتری هنر

بلیط هواپیما

خرید خودرو

آزمون دکتری معماری

مونوپاد

خرید بازی اورجینال

تور اروپا

تور مالزی

تور تایلند

تور دبی

تور ترکیه

لوگو

چاپ

عکس

قالب بتن

دانلود آهنگ جدید

درب اتوماتیک

دانلود بازی اندروید

پردازش تصویر

دانلود سریال

خرید تبلت

فروش پرچم

برفکی پورتال خبری

اخبار ویندوزفون

عکس بازیگران

منابع آزمون دکتری

منابع دکتری معماری

دانلود آهنگ کیمیا محسن چاوشی

در حاشیه

لایسنس ویندوز

شرکت رباتیک

بازی پزشکی

ریزش مو

آشپزی

خدمات مجالس

پکیج تصفیه فاضلاب

دانلود سریال قورباغه

1 – مردان با فشار اجتماعی كمتری برای متأهل شدن مواجه هستند. بنابراین یك عامل برای تن دادن به ازدواج در مردان عملاً حذف می‌شود.

2 – مردان از پیامدهای احتمالی عدم موفقیت‌آمیز شدن رابطه وحشت دارند. رنج‌های عاطفی حاصل از جدایی می‌تواند برای مردان ویرانگر و طاقت‌فرسا باشد. از طرفی آنها بیشتر نگران ریسك خسارات مالی كه احتمال دارد هنگام جدایی و طلاق متحمل آن گردند، نیز هستند.

3 – این در سرشت و طبیعت مردان است كه هر چیزی را كه موجب تغییر عمده و جدی در زندگی‌شان می‌شود را به تأخیر اندازند. ازدواج تا حدودی آغاز مشكلات یك مرد است. خواه مردان امروزی به این گفته اعتقاد داشته باشند و یا خیر، مردان تمایلی به خروج از منطقه آسایش و فراغ خاطر خویش و گام نهادن به یك زندگی مملو از مسئولیت، سازش و از خودگذشتگی را ندارند.

4 – مردان هنگامی تن به ازدواج می‌دهند كه مطمئن شوند بهترین گزینه ممكن را انتخاب كرده‌اند. تعداد معدودی از مردان همواره در این اندیشه‌اند كه: نكند سر و كله یك دختر بهتر در زندگی آنها پیدا شود. اما چگونه می‌توان مردان را پای‌بند یك رابطه درازمدت و تعهدآور ساخت؟

چگونه دل شکسته پسر را بدست آوریم

9 روش برای دستیابی به این منظور و این كه قلب یك مرد را فتح كنید به قرار زیر است:

1 – آگاهانه و معقولانه اطمینان یابید كه مردی كه برگزیده‌اید را دوست داشته و می‌خواهید باقی عمر را با وی سپری كنید.

بنابر این تا زمانی كه كاملاً متقاعد نشده‌اید كه برای یكدیگر مناسب هستید، اندیشه تعهد و ازدواج نباید به ذهن شما خطور كند. شناخت شما از همسرتان باید به حدی باشد كه قادر به تعیین این موارد باشید كه وی قادر به متعهد شدن می‌باشد. او برخوردار از بسیاری از ویژگی‌ها و صفاتی است كه شما همواره در مرد دلخواه خود جستجو می‌كردید. شخصیت او شما را ملزم به احترام و ستایش می‌گرداند. او قبلاً در آزمون‌ وفاداری، صداقت، راستی و مراعات حال دیگران سربلند بیرون آمده است و آن كه باید مطمئن گردید كه وی شما را حقیقتاً دوست دارد.

2 – همواره همان فردی باشید كه هستید و از ابراز ماهیت واقعی خود بیم نداشته باشید. این شاید مهمترین خصلتی باشد كه مردان در زنان جستجو می‌كنند. 99 درصد از مردان در نظر‌سنجی‌های گوناگون این گونه اظهار داشته‌‌اند كه زنانی كه شخصیت‌شان پس از ازدواج دستخوش تغییر می‌شود در ردیف نخست فهرست علل جدایی‌ها پس از ازدواج آنها قرار می‌گیرند.

پافشاری در رفتاری كه در آن زنان به منظور اهمیت بخشیدن به مرد خود، مرتباً با او سازش كرده و از ابراز عقاید و نظرات خود خودداری می‌كنند و یا به لطیفه‌های بی‌مزه او می‌خندند، هیچ‌گاه نتیجه‌بخش نخواهد بود. بنابراین خویشتن حقیقی خود باشید و همواره مراقب باشید شاید مرد شما در حال امتحان كردن شماست.

3 – به او نشان دهید كه استقلال دارید. مردان از زنانی كه به عقب تكیه می‌دهند و منتظر می‌مانند تا مرد آنها تمام امور زندگی آنها را به دست گیرد، بیزار هستند. نشان دهید با آن كه شما از ایده‌های او استقبال می‌كنید، بدون او نیز توانایی به انجام رسانیدن كارها را دارید.

هر گاه برنامه خرید خانه‌ای را در سر دارید آن را به پس از ازدواج خود موكول نسازید. زیرا این عمل موجب می‌شود مرد این گونه برداشت كند كه شما شخصیت مستقلی ندارید.

4 – به او نشان دهید كه فردی مهربان و دوست‌ داشتنی هستید. شاید شگفت‌‌انگیز به نظر آید: یك مرد به دختری نیاز دارد كه او را دوست داشته و خود نیز دوست داشتنی باشد. به همان میزان كه استقلال فردی به زنان قدرت می‌بخشد به همان میزان نیز عدم توانایی آنها در سازگاری، مردان را دلسرد می‌كند.

مردان این گونه زنان را بی‌احساس، بی‌عاطفه و ناتوان در عشق‌ورزی تلقی می‌كنند. بنابراین همان طور كه زنان نیاز دارند استقلال فردی خود را به مردان نشان دهند باید مشخص كنند كه دارای میل وافری برای قسمت كردن عشق خود با مرد زندگی‌شان هستند.

5 – نشان دهید كه او را دوست دارید. علاقه‌مندی به خویشتن حقیقی او نه برای آنچه او می‌تواند برای شما فراهم آورد. بسیاری از مردان در پاسخ به این پرسش كه چه چیزی پیش از ازدواج برای آنها حائز اهمیت است، پاسخ داده‌اند كه: اطمینان یافتن از آن كه دختر مورد علاقه آنها را دوست داشته باشد برای آنچه كه هستند و نه وسیله‌ای برای دستیابی به هدف.

هیچ مردی دوست ندارد احساس كند كه دختر مورد علاقه‌اش به این علت او را برگزیده‌ كه: او یك تأمین‌‌كننده معیشت مناسب، یك شهروند نمونه و یا حتی یك پدر خوب بالقوه است. تمام این مسائل برای مردان اهمیت دارد اما یك مرد زمانی كه متوجه می‌شود یك دختر به این علت او را برگزیده كه او بهترین دوست او بوده است بسیار خرسند می‌شود.

دختری كه همواره در كنار همسر خود باقی بماند صرف نظر از موقعیت و اوضاع مرد خود اما چگونه می‌تواند به این امر نائل آید؟ به زندگی او علاقه نشان دهید همچنین به علاقه‌مندی‌ها و ارزش‌هایی كه او در زندگی قائل است. درباره شغلش صحبت كنید اما بیشتر به جنبه‌های معنوی و بالندگی شخصیتی آن توجه كنید و نه به درآمد و منافع مالی آن. از خصوصیات نیك شخصیتی و اخلاقی او سخن گویید.

6 – برای آن كه او را به دنبال خود بكشانید برایش نقش بازی نكنید. مردان كاملاً از بازی‌هایی كه زنان به آنها روی می‌آورند تا توجه مردان را جلب خود سازند آگاهند. حتی ممكن است مردان اغواگردیده و برای پیروزی در بازی‌های شما به هر عملی دست بزنند. اما هیچ‌گاه متعهد به شما نخواهند شد.

البته عده معدودی هم بر این باورند هم صحبت شدن با دیگران برای برانگیختن حس حسادت ممكن است برای مدت كوتاهی كار‌ساز باشد. اما او چگونه می‌تواند به شما اعتماد كند؟ هنگامی كه شما را دسیسه‌گر بپندارد؟ حتی اگر شیفته شما باشد. هنگامی كه كوچكترین شبهه‌ای در اعتماد و صداقت شما داشته باشد از متعهد شدن هراس خواهد داشت.

7 – نشان دهید كه قصد تغییر دادن او را در سر ندارید. هر گاه یك مرد احساس كند كه تعهد به یك دختر و ازدواج با او سبب به وجود آمدن تغییرات عمده و اساسی در سبك زندگی او می‌شود، سرسختانه‌ برای متعهد شدن از خود مقاومت نشان خواهد داد. حتی اگر عاشق آن دختر باشد.

نشان دهید كه قادر به سازش با او هستید. نشان دهید از آن كه او بدون حضور شما برای تماشای فوتبال یك شب را با دوستان خود بگذارند، اعتراضی ندارید، كاری نكنید كه احساس كند اكنون باید از وقت خود كمال استفاده را ببرد. زیرا زندگی او پس از ازدواج تغییر خواهد كرد.

8 – به ظاهر خود اهمیت دهید. این بدین مفهوم نیست كه شما مانند یك مدل قدم برداشته و یا لباس بپوشید. اما تا حدودی به ظاهر خود برسید. لباسی به تن كنید كه بیانگر بهترین صفات شما و برازنده شما باشد. با اعتماد به نفس حركت كرده و رفتار كنید.

9 – طوری وانمود نكنید كه برای ازدواج شتابزده‌اید، ممكن است شما تصور كنید او تاكنون وقت زیادی را برای تصمیم‌گیری در مورد شما سپری كرده است. اما آرامش خود را حفظ كنید! این ممكن است خبر نویدبخشی باشد. ممكن است او می‌خواهد مطمئن شود كه یك تصمیم معقول و صحیح اتخاذ كرده است.

خود را شتابزده و ناشكیبا نشان ندهید. با خیال آسوده به زندگی روزمره و عادی خود ادامه دهید. هیچ‌گاه به یك مرد پیشنهاد ندهید كه به ملاقات والدین شما بیاید و یا بالعكس. مگر آن كه خود خواهان باشد. بهتر است اجازه دهید این تصمیم را خود اتخاذ كنند.

به خاطر داشته باشید هدف شما فراهم آوردن اطلاعات مورد نیاز برای اتخاذ تصمیم است. ضمن این كه فضا و فرصت كافی و مورد نیاز را نیز در اختیار او قرار دهید.

مردن را آزاد بگذارید, مردان از ایجاد محدودیت و دربند بودن اذیت می شوند و برعکس فراری می شوند و کار شما را سخت می کنند

مغز مردان برخلاف زنان راحت تحت کنترل قرار میگیرد دقیقا برعکس زنان که قلب شان راحت تر تسخیر میشود ولی مردان نه. پس برای اینکه بتوانید قلب یک مرد را تسخیر کنید باید مغز او را در اختیار بگیرید. در این بخش می خواهیم چند روش به شما معرفی کنیم برای بدست آوردن قلب یک مرد که کار شما را راحت تر می کند.

برای بدست آوردن قلب یک مرد باید ابتدا به مغز او راه یابید. چند دفعه تابحال شگفت زده شده اید که این مرد به چه چیزی فکر می‌کند؟! اگر می‌خواهید به قلب یک مرد دست یابید باید ابتدا به مغز او راه یابید.

مشکل بیشتر مردها این است که خیلی سخت برای گفتن افکار و احساساتشان لب به سخن باز می‌کنند. اگر به این ۵ فن مجهز باشید مردان راحتتر سفره دلشان را برایتان باز خواهند کرد، سپس شما می‌توانید بهتر برای یک رابطه بهتر تلاش کنید و نهایتاً لذت بیشتر از باهم بودنتان ببرید.

چگونه دل شکسته پسر را بدست آوریم

۱٫اجازه بدهید او درک کند که علاقه نشان می‌دهید به آنچه که می‌گوید.

هیچ مردی به شما اجازه نمی دهد به افکارش راه یابید مگر اینکه بداند که شما به آنچه که او می‌گوید توجه و علاقه نشان خواهید داد.

یکی از بهترین راهها برای منتقل کردن این موضوع به او این است که از طریق زبان بدنتان وارد شوید. برای نشان دادن تمایل خود به گفته های او، نگاه طبیعی به او و باز کردن بازوانتان به نشانه گرایش به او بهترین راه است.

اجازه دهید به او بداند که شما متوجه اید که چه می‌گوید آنهم با یک سرتکان دادن یا با حرکت دادن به پیشانیتان. همچنین تحت تأثیر قرار گرفتن، مثلاً وقتی که او تحت فشار باشد در گفتن داستان خود و ببیند که شما هم همین گونه اید، احساس بهتری خواهد داشت. این کار مثل این است که گفته باشید من می‌فهمم که چه احساسی داری یا من خودم را جای تو می‌گذارم.

۲٫لطفاً داوری و قضاوت نکنید.

هیچ مردی افکار واقعی اش را نمی گوید اگر دریابد که تحقیر یا نکوهش می‌شود. اظهاراتی مانند چطور توانستی این کار را انجام دهی یا اگر من بودم چنین نمی کردم را رها کنید. آزادی این را به او بدهید که آشکارا و صادقانه هر آنچه که می‌خواهد توضیح دهد بدون قضاوت شما، آنگاه شما شگفت زده خواهید شد.

شما مجبور هم نیستید که او را ببخشید یا با او موافق باشید. شما با این کار به راحتی محیطی آزاد را برای او ایجاد کرده اید که هر آنچه فکر می‌کند برای شما بگوید.

۳٫از بکار بردن کلمه چرا بپرهیزید.

وقتی روانشناسان دوره کارآموزی خود را سپری می‌کنند، از آنها می‌خواهند تمرین کنند که کلمه چرا را از دایره لغاتشان حذف کنند. زیرا پرسیدن چرا به طور مکرر، انرژی منفی می‌دهد و شرایط را بحرانی و حساس می‌کند. وقتی که شما از یک مرد بپرسید که چرا این کار را اینطور انجام داده ای، او اینطور استنباط خواهد کرد که به او گفته اید که تو احمق هستی که روی زمین این را ه را برای این کار انتخاب کرده ای! حالا او قبل از اینکه جملاتتان را تمام کرده باشید حالت تدافعی به خود می‌گیرد.

تمرین کنید که به جای استفاده از کلمه چرا بگویید درباره این موضوع به من بیشتر بگو.

۴٫هرگز نگویید ما نیاز به گفتگو داریم.

هیچ چیز بهتر از این جمله نمی تواند یک مرد را وادار کند که کمتر حرف بزند. این جمله حامل این پیام است که او کار اشتباهی کرده است که در دردسر افتاده و باید درباره اش توضیح دهد.

او گفتگو را قبل از شروع کردنش متوقف خواهد کرد. بهترین راه برای مطرح کردن یک موضوع مهم به آرامی و غیر مستقیم وارد شدن به آن است. زمانی که هر دوی شما مشغول انجام آن هستید را انتخاب کنید مثل آشپزی و یا تمیزکاری سبک، که او راحتی بیشتری احساس کند.

به خاطر داشته باشید وقتی او درگیر فوتبال جمعه شب است برای این کار به او نزدیک نشوید.

۵٫گوش دادن واقعی را یاد بگیرید.

شما همیشه شانس شنیدن افکار او را نخواهید داشت. چندین بار شده است که شما وقتی که او صحبت می‌کرده است در فکر دیگری بوده اید یا شاید هم فکر می‌کرده اید که در جواب به او چه بگویید؟! این موضوع بسیار مهم است که اکنون را با او باشید تا اینکه به افکارتان اجازه دهید همه جا باشد غیر از با او.

یک مرد می‌تواند احساس کند که شما واقعاً می‌خواهید حرفهای او را بشنوید یا خیر. درست شنیدن بهترین راه برای رسیدن به یک گفتگوی واقعی است که او هم بتواند حقیقت را به شما بگوید.

احترام یکی از فاکتورهایی است که اغلب مردان به آن توجه بسیاری نشان می دهند. عشق و احترام برای یک مرد تقریبا هم معنی است.

وقتی مردی از جانب همسرش مورد احترام قرار می گیرد، به تدریج سعی می کند تبدیل به شخص برتری شود.

همه ما انسانها ذاتا دوست داریم مورد توجه و احترام قرار بگیریم. اگر ما با نیازهای دو طرف آشنا باشیم مسلما روابطمان با همسرمان رو به بهبود می رود. وقتی مردی از جانب همسرش مورد احترام قرار می گیرد، به تدریج سعی می کند تبدیل به شخص برتری شود.

احترام یکی از فاکتورهایی است که اغلب مردان به آن توجه بسیاری نشان می دهند. عشق و احترام برای یک مرد تقریبا هم معنی است.

بدون شک با انجام روش های زیر شگفت زده شده و شاهد نتایج باورنکردنی آن خواهید بود:

۱. اجازه دهید متوجه شود چقدر وجودش برای شما اهمیت دارد.

۲. حتی اگر با شما مخالفت می کند، باز هم به صحبت های او گوش دهید.

۳. از او تقاضای کمک کنید.

۴. به او بگویید که او را دوست دارید و به وجودش افتخار می کنید.

۵. بگذارید برای خود سرگرمی داشته باشد.

۶. به او اعتماد داشته باشید.

۷. وقتی با هم بیرون می روید، درباره مشکلات صحبت نکنید.

۸. بر روی اعمال خوب او متمرکز شوید.

۹. به علایق او احترام بگذارید.

۱۰. وقتی به منزل برمی گردد، خوشحال باشید.

۱۱. اجازه دهید نیم ساعت بعد از کار استراحت کند.

۱۲. به هیچ یک از اعضای خانواده اجازه ندهید به او بی احترامی کند.

چگونه دل شکسته پسر را بدست آوریم

۱۳. در مقابل کسی که به او بی احترامی می کند بایستید.

۱۴. از تلاشی که برای زندگی تان می کند قدردانی کنید.

۱۵. در کارهای تان با او مشورت کنید.

۱۶. برای رسیدن به اهدافتان با هم برنامه ریزی کنید.

۱۷. بیش از اندازه کار نکنید، برای او نیز وقت بگذارید.

۱۸. اگر مرتکب اشتباهی شد، او را ببخشید.

۱۹. طوری رفتار کنید که به او نیاز دارید.

۲۰. تمام اوقات فراغت او را با کارهای منزل پر نکنید.

کی بود و باشگاه خبرنگاران{“@context”:”https://schema.org”,”@type”:”FAQPage”,”mainEntity”:[
{“@type”:”Question”,”name”:”در چه صورت مرد اجازه می دهد شما به افکارش راه یابید؟”,”acceptedAnswer”:[{“@type”:”Answer”,”text”:”در صورتی که بداند شما به آنچه که او می گوید توجه و علاقه نشان خواهید داد.”}]},{“@type”:”Question”,”name”:”یکی از فاکتورهایی که مردها به آن توجه بسیاری نشان می دهند چیست؟”,”acceptedAnswer”:[{“@type”:”Answer”,”text”:”یکی از فاکتورهایی که مردها به آن توجه بسیاری نشان می دهند احترام است. عشق، احترام برای یک مرد تقریبا هم معنی است.
“}]},{“@type”:”Question”,”name”:”بهترین راه برای مطرح کردن یک موضوع مهم چه راهی است؟”,”acceptedAnswer”:[{“@type”:”Answer”,”text”:”به آرامی و غیرمستقیم وارد شدن به آن”}]},{“@type”:”Question”,”name”:”چرا به روانشناسان در دوره کارآموزی می گویند چرا را از دایره لغتشان حذف کنند؟”,”acceptedAnswer”:[{“@type”:”Answer”,”text”:”زیرا پرسیدن چرا به طور مکرر، انرژی منفی می دهد و شرایط را بحرانی و حساس می کند.”}]},{“@type”:”Question”,”name”:”مشکل بیشتر مردها چیست؟”,”acceptedAnswer”:[{“@type”:”Answer”,”text”:”مشکل بیشتر مرد ها این است که خیلی سخت برای گفتن افکار و احساساتشان لب به سخن باز می کنند.”}]}
]}





©باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت niksalehi.com مجاز میباشد . طراحی سایت با آنلاینر

ارسالی توسط poa در دسته بندی دوست داشتن یا نداشتن دوست یا نامزد و عشق | 5 پاسخ

با سلام پسری 26 ساله هستم که از سن 18 سالی با دختری آشنا شدم و همیشه هم دیگه رو دیدیم و بس یعنی هیچ کدوم هیچ کسی جز هم ندیدیم و حالا هم نمیبینیم. از اولین روز هم قصد هردومون ازدواج بود و بس تا چند سال اول من کار میکردم و هیچ مشکلی نداشتم تا من به یه شکست تو ضمینه کاری برخورد کردم و باعث تنبلی من شد به طوری که زیاد به کار کردن فکر نکردم ولی در عوض درسو تحصیلاتو تموم کردم و تو رشته تحصیلی خودم انواع تخصص ها رو کسب کردم برای این زیاد نمیخواستم به کار قردادی برم که کار مناسب رو پیدا کنم . در این اواخر پدرم ورشکست شد و وضع مالی خانتواده بد شد از طرفی منم تو سازمان فنی دنبال تخصص بودم. و این بی پولی خیلی اخلاق منو بد کرد این خانوم از خانواده نسبتا مرفحی هستند و منو همیشه تحمل کردند اما بنده اشتباهاتی در رفتار بین دو نفر داشتم که بسیار آزار دهنده بودند اصولا آدم خوش اخلاقی هستم ولی برای عزیزترین کسم زیاد اینطور نبودم یعنی میشه گفت حرصهای خود رو بر روی اسن عزیز خالی میکردم . اما چند ماهی میشه که اخلاقم بهتر شده و کار مناسبم پیدا کردم و اوضاع من رو به بهبودی هست غافل از اینکه هر روز به این نازنین فشار وارد میشد. تا اینکه با همه علاقه و دوس داشتنی که نسبت به من داره ازم قطع رابطه کرده و به هیچ پیامم جواب نمیده به زور یکی از اشنایونش باهم قرار ملاقات گذاشتیم و من که به اشتباهاتم پی بردم همش اصرار کردم و این دختر همش با حرص گفت نه که نه الان چیکار کنم که بتونم دلشو به دست بیارم البته اینم بگم یکم دچار شوک عصبی شده. آخرین کاری که کردم این بود که خودمو کمی جمع و جور کردم و تو یه پیام صوتی بهش گفتم همه اشتباهامو جبران میکنم و مثل یه مرد کار میکنم و سعی میکنم بیشتر ارزو هاشو برآورده کنم و فعلاکمی میزارم اروم شه و یه مدت مزاحمش نمیشم 23 همین ماه هم سالگرد آشنایمونه لطفا راهنماییم کنید . زندگیم و همه آیندم رو با ایشون تصور میکنم

با سلام خدمت شما
پس شما اشتباهاتتان را قبول دارید ولی علاقه شما به ایشان خیلی زیاد است. بهتر است از یک واسطه کمک بگیرید یا با کمک پیامک و … به ایشان خبر برسانید که قصد شما از این رابطه جدی است و برای تعهد یک زندگی حاضرید هر تغییر ( مساوی یادگیری) هر درمان و هر مورد که ایشان به نظرشان رسیده که می تواند برای زندگی مشترک ایجاد مشکل کند بررسی و حل کنید . لذا لازم است هر دو باهم نزد مشاور ،رفته و کمک بگیرید که این رابطه عاطفی که هدفش ازدواج است حفظ شود. ضمنا می توانید پیشنهاد مشاوره پیش از ازدواج را نیز بدهید که از لحاظ شخصیتی و رفتاری در تناسب با هم هستید یا خیر. روانشناسان کانون مشاوران ایران در این زمینه می توانند کمکتان کنند ۸۸۴۲۲۴۹۵حتی می توانید به تنهایی نزد مشاور رفته و شماره ایشان را به مشاور بدهید که دفتر مشاوره با این تماس گرفته و از ایشان دعوت به عمل آورد که به جلسه بیایند .

با سلام
من ۳۲ سالمه الان چند ساله با دختر مورد علاقه ام اشنا شدم و میخواستیم عید همین امسال با هم ازدواج کنیم ولی بدلیل وضع خراب بازار ورشکسته شدم و مغازمو جمع کردم تو این مدت خیلی کمکم کرد که جلوی مشکلات بمونم حتی پول هم بهم قرض داد ولی من خیلی دروغ بهش گفتم نمیخواستم ناراحتش کنم الانم چند تا از دوستانم در مورد من بهش بد گفتن اونم از من متنفر شده منم خیلی سعی کردم ولی فقط بدتر میشه نمیدونم چیکار کنم خیلی فشار رومه شدیدا وابسته و عاشقش هستم و دوست دارم برگرده لطفا راهنماییم کنید

دوست عزیز بهترین حالت جبران این بی اعتمادی پس دادن پول قرض گرفته شده و راه انداختن یک کسب و کاره
در زمانی مناسب با ایشون هم میتونید حرف بزنید و یا از واسطه ای قابل اعتماد استفاده کنید
گذشت زمان میتونه از تب و تاب ایشون کم کنه و شما دوباره با ایشون ارتباط برقرار کنید ولی انتظار نداشته باشید معجزه ای رخ بده
به هر حال شما به ایشون دروغ گفتید و اعتمادش رو سلب کردید

چگونه دل شکسته پسر را بدست آوریم

تا به حال اشتباه کرده اید و دیگران به شما بی اعتماد شده اند حال چه کنیم این اعتماد دوباره برگردد ؟
به یاد داشته باشید که رابطه یعنی اعتماد و اگر به کسی بی اعتماد شدید دیگر رابطه معنا نخواهد داشت .

خودتان را مورد نقد و سرزنش قرار دهید و خود را تنبیه کنید تا فراموش نکنید که برخی از اشتباهات قابل جبران نیست .

چگونه کسی را متقاعد کنیم تا دوباره به ما اعتماد کند

آن اشتباه را دیگر مرتکب نشوید .و به دیگران این اطمینان را بدهید که دیگر مرتکب خطا نخواهید شد .

چگونه کسی را متقاعد کنیم تا دوباره به ما اعتماد کند
صبور باشید و دوباره برای اعتماد سازی بکوشید و هرگز نا امید نشوید .
چگونه کسی را متقاعد کنیم تا دوباره به ما اعتماد کند

اماده فداکاری باشید تا حسن نیت خود را نشان دهید و ثابت کنید که انسان سابق نیستید .
چگونه کسی را متقاعد کنیم تا دوباره به ما اعتماد کند

درباره کاری که کردید بیاندیشید و تحلیل کنید که چرا چینن عملی را مرتکب شدید تا عوامل و شرایط اشتباه خود را بشناسید .

چگونه کسی را متقاعد کنیم تا دوباره به ما اعتماد کند
اگر ضرورت داشت مدتی از انها فاصله بگیرید تا مسائل فراموش شود و خاطرات کم رنگ گردد .

چگونه کسی را متقاعد کنیم تا دوباره به ما اعتماد کند

پیشنهاد جبران بدهید و یک راهکار برای جبران اشتباه خود بیابید .

چگونه کسی را متقاعد کنیم تا دوباره به ما اعتماد کند

اگر به صورت کتبی معذرت خواهی کنید بهتر خواهد بود .یک نامه عذر خواهی همه چیز را تغییر خواهد داد .

چگونه کسی را متقاعد کنیم تا دوباره به ما اعتماد کند

هنگام سخن گفتن از وا ژه های درست استفاده کنید و کلماتی مانند متاسفم و عذر خواهی می کنم را تکرار کنید .

چگونه کسی را متقاعد کنیم تا دوباره به ما اعتماد کند

به آنها فرصت بدهید تا دوبراه به شما اعتماد کنند به این سادگی اعتماد از دست رفته بر نمی گردد .پس صبور باشید و در عین حال نا امید نشوید .

و دیگر اینکه

قول بدهید و بر آن پایبند باشید

. تعهدات محکم بدهید

. پیگیر باشید

. با آنچه مانع یا مشکل می پندارید، ارتباط برقرار کنید

فراموش نکنید که فرصت برای دوست داشتن ،با هم بودن و لذت بردن زیاد نیست پس با دروغ همه زیبایی ها را نابود نکنید .

سلام پسری هستم ۲۴ ساله در حال تحصیل کارشناسی ارشد. من هم مشکلم خیلی شبیه به poa می باشد با این تفاوت که مشکل پول نبود و به گفته خود ایشان مشکل بحث دنباله داری بود که چند وقت ادامه داشت و به تازگی پایان یافت. بعد از تموم شدن بحث خیلی رابطمون گرمتر از قبل شد تا اینکه یک موضوع دیگر پیش آمد و شدیدا روی اعصاب من تاثیر گذاشت در اون شب نه تنها ایشون ارومم نکردند بلکه رابطه رو تموم کردند و الان یک هفته میگذره و تا دیشب ازش میخواستم برگرده و میگه منو نمیخواد و نمیشه و به هم نمیخوریم در حالیکه از طرف دیگه میگه چشام و دستامو … رو یادش نمیره. در کل شخصیت مغروری دارند ایشون و اینکه کودکی بد و پر بحثی داشتن به خاطر طلاق پدر مادرشون حالا من چکار کنم که دوباره حس پیدا کنه به رابطمون ؟ دیشب گفتم راحتش میزارم اما اگر بعدها برنگردد ازش راضی نیستم. خواهشا راهنماییم کنید

هر کسی در انتخابش ازاده و بهتره واقع بین باشید … به اصرار نمیتونید کسی رو مجبور به همراهی با خودتون کنید
بهتره به ایشون مدتی فرصت بدید تا فکراشو بکنه و بعد ارتباط برقرار کنید …اگر در تصمیمش پافشاری کرد بهتره مسیر زندگی خودتون رو تغییر بدید

با عضویت در خبرنامه ایمیلی مطالب سایت را در ایمیل خود دریافت کنید. مطمئن باشید به هیچ وجه از ایمیل شما استفاده تبلیغاتی نمی شود.

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به سامانه پرسش و پاسخ مشاور می باشد.

فهرست مطالب

بخاطر کارهایی که شریک عاطفی‌تون براتون انجام می‌ده ازش تشکر کنید حتی اگر اینکار یه کار خیلی کوچیک مثل رسوندن شما تا مقصدتون. اینکه بدونه شما قدر هر زحمت کوچیک یا بزرگش رو میدونید باعث میشه دید مثبتی نسبت به شما پیدا کنه.

مسلما همه ما دوست داریم کسی که دوستش داریم تمام وقتش رو با ما پر کنه اما هر کسی نیاز به زمان‌هایی مختص خودش، دوستاش و خانوادش نیاز داره. اگر تو این زمینه ازش حمایت کنید و بدونه که در کنار شما قرار نیست زندانی باشه و آزادیش رو از دست نمیده به شدت احساس آرامش می‌کنه.

وقت‌هایی که کنار هم هستید موبایلتون رو کنار بذارید و تمرکز و حواستون رو به اون اختصاص بدید. اینکه دائم در حال چک کردن شبکه‌های اجتماعی باشید معنی بی‌توجهی کردن و نادیده گرفتن طرف مقابلتون هست هیچ کسی هم دوست نداره نادیده گرفته بشه یا تو اولویت های بعدی قرار بگیره.

اینکار نشون دهنده توجه شماست لازم نیست چیز بزرگ و گرونی بگیرید حتی یه چیز کوچیک کافیه چون مسئله پوای که خرج می‌کنید نیست مسئله احساسیه که خرج می‌کنید. این‌کار نشون میده حتی زمانی‌که دارید کارهای مربوط به خودتون رو انجام می‌دین باز هم به فکر اون هستین و اونو بخشی از خودتون می‌دونید.

چگونه دل شکسته پسر را بدست آوریم

مشخص نیست این ذهنیت از کجا اومده که فقط خانم‌ها رو باید تحسین کرد که ظاهرشون خوبه، بوی خوبی میدن یا خیلی جذاب هستن. اکثرا فکر می‌کنن آقایون براشون این چیزا مهم نیست در صورتی که آقایون هم دوست دارن از نظر شریک عاطفی‌شون خوب و جذاب دیده بشن پس ازش تعریف کنیدبگید که چقدر از دید شما جذابه.

نگاه یک راه تاثیرگذار برای انتقال احساسات هست در واقع چشم دروازه قلب و احساس است. 3 ثانیه توی چشماش خیره بشید. این تکنیک معاشعه بسیار تاثیرگذاره چون این حس رو میده که چشم‌های شما فقط اونو میبینه و حس خاص و منحصر به فرد بودن بهش میده.

صدا حامل احساس ماست. قرار نیست برای جذب مرد با عشوه و ناز افراطی حرف بزنید یا صداتونو شبیه به بچه‌ها کنید. بهترین صدا، صدای طبیعی خودتون هست که از قلبتون میاد. وقتی از صداتون نشات گرفته سرچشمه احساسات عمیق، مهربونی و اشتیاق هست مطمئنا به دل طرف مقابلتون نفوذ میکنه. جملات زیبایی رو صادقانه و خالصانه بهش بگین.

حالت نشستن، حرف‌های زیادی در مورد شخصیت فرد میزند. اینکه فقط صاف و شیک بشینید درسته که مهمه و نشون دهنده اعتماد به نفس ولی اما تغییر دادن حالت بدنتون موقعی که صدای مرد موقع حرف زدن کم یا زیاد میشه خیلی تاثیرگذارتره. خمیده نشستن نه تنها نشان‌دهنده عدم اعتماد به نفس بلکه جوری نشون میده که انگار حواستون به حرف‌هاش نیست. برای اینکه نشون بدید خیلی نسبت به حرف هاش مشتاقید کمی سمتش خم شین. باز گذاشتن دست‌ها بطور ناخودآگاه به طرف مقابل اینو نشون میده که ذهن روشن و بازی دارید.

خندید هرکسی مثل اثر انگشتش خاص و منحصر به فرد هست اما چیزی که خاص‌تر و تاثیرگذارترش میکنه اینه که از ته دل و برای موضوعات جالب و طنز باشه. اینکه وقتی شرایط سخت شد باز هم لبخند به لب داشته باشین یا بخندین باعث میشه مردی که عاشقش هستین حس کنه اونقدرها هم سخت نیست زندگی. اما حواستون باشه برای موضوعات جدی و مهم اینکارو نکنید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

11 بازدید

21 بازدید

31 بازدید

58 بازدید

103 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

 

اگر هدف از آشنایی و به دست آوردن دل پسر، ازدواج و تشکیل خانواده است، شما ویژگی‌ها، صفات، اخلاق و رفتار یک دختر متین و شخصیت‌مدار، با تقوا و مرتبط با خدا را داشته باش، خداوند زمینه ازدواج شما را با پسری همانند خودت فراهم می‌سازد، در این صورت هم متانت و وقار شما حفظ می‌شود وهم از فریب پسرهای هوسباز و چرب زبان در امان خواهی بود.

 

چگونه دل شکسته پسر را بدست آوریم

 

دانستنیهای قبل و بعد از ازدواج


تجربه روابط جنسی لذتبخش و ایمن


قبل از گرونی و شلوغی عید فرشت رو بخر!


آشپزی بدون دغدغه کثیفی گاز


دنبال بهترین روانشناس تهران میگردی؟

مشاهده تمامی مدلهای فرش وامکان خریدآنلاین


ست های لباس زیر جذاب و لاکچری


راه و رسم داشتن زندگی زناشویی بدون تنش


علائم کیست تخمدان | درمان گیاهی

معتبرترین فروشگاه خرید گیفت کارت در ایران

تهیه اینترنتی بلیط اتوبوسVIPبه قیمت ارزان


طراحی و بازسازی فضای داخلی

درانتخاب همسرآینده‌تان دچارتردید شده‌اید؟


رسیدن به اوج لذت جنسی با این محصولات


سینما رو به خونت بیار!

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

 


سلام بانوی عزیز،

من مهدی خردمند هستم. تخصص اصلی من هیپنوتراپی است و در طول سالیان اخیر به خانم های بسیاری کمک کرده ام تا مرد دلخواهشان را پیدا کرده و به آسانی به خود جذب کنند، و همچنین عشق روزهای اولیه را به رابطه ی مشترک خود بازگردانند. امروز می خواهم چند نکته ی کاربردی مهم برای تاثیرگذاشتن روی مردان را با شما سهیم شوم. اما اول می خواهم سوالی از شما بپرسم:

تا حالا به این فکر کرده اید که چرا مردان امروزی، غیرقابل اعتماد شده اند؟

چگونه دل شکسته پسر را بدست آوریم

ممکن است شما به مرد زندگی خود نگاه کنید و ناخواسته وی را با پدر، پدربزرگ یا سایر مردان واقعی که می شناختید مقایسه کنید و به خود بگویید “مَرد هم مَردهای قدیم!”

به نظر می رسد که مردان امروزی، هنوز به اندازه ی کافی بالغ نشده اند. مانند پسربچه ها لجبازی می کنند، زیر بار مسئولیت و تعهد نمی روند. در ابتدا قولی می دهند اما بعد، خلاف آن عمل می کنند.

اگر پیش از این قلب شما توسط مردی شکسته شده است، شما تنها نیستید. متاسفانه قلب بسیاری از خانم ها شکسته می شود. حتی بعضی از خانم ها کلا نسبت به مردان بی اعتماد شده اند و تصمیم گرفته اند که مجرد باقی بمانند، اما حداقل آرامش داشته باشند و کسی از احساسات پاک آنها سواستفاده نکند.

اما اگر مدتی مجرد زندگی کرده باشید، می دانید که “تنها بودن” حس شادی و سعادت واقعی را به شما نمی دهد. شاید برای مدتی احساس آرامش کنید، اما بزودی این آرامش تبدیل به حس “حسرت” و “خلا عاطفی” می شود. انگار زندگی شما خالی از نور و اشتیاق شده باشد. هیچ کس نیست که زیبایی شما را ببیند. قلب شما همچنان می تپد و به دنبال چیزی می گردد. به دنبال کسی که آن را ببیند، قدرش را بداند و عاشقانه از آن محافظت کند.

شما طوری ساخته نشده اید که در “تنهایی” رشد کنید. البته تنهایی چیز بدی نیست و همه ی ما به آن نیاز داریم، اما نه برای همیشه و نه تا ابد. ما برای حس کردن خوشبختی، نیاز داریم که در عشق مداوم باشیم. یک عشق گرم و صمیمی. در سختترین لحظات زندگی، بدانیم کسی همچنان به فکر ما هست و ما را بخاطر خودمان دوست دارد، نه به خاطر داشته هایمان. می خواهیم کسی را داشته باشیم که حواسش به ما باشد. بودن ما در کنارش مهم باشد و قدرمان را بداند.

بعضی ها ممکن است به شما بگویند که این ها همه خواب و خیال هستند و نباید هرگز به کسی دل ببندید. این را خوب می دانم. آدم های شکست خورده و دلشکسته در اطراف شما بسیار هستند و دوست دارند شما را هم از آسمان به پایین بکشند تا احساس بهتری نسبت به خود داشته باشند. اما آنها فقط توهم این را دارند که “واقع بین” هستند. آنها در اصل “سیاه بین” هستند و خیلی زود از عرصه ی مبارزه و یادگیری فرار کرده اند.

من با پیغامی متفاوت به سراغ شما آمده ام: کسی که از عشق و ندای قلبش بگریزد، هرگز طعم خوشبختی را نمی چشد و مجبور است تا انتهای عمر با روح شکسته و پیچ خورده اش زندگی کند.

اما ورای تمام این ها، شما می دانید که به غیر از مرد ها، گزینه ی دیگری ندارید. شما نمی توانید عاشق پول و دارایی های مادی شوید. شما نمی توانید با عشق های کوتاه مدت و سطحی سر خودتان را گرم کنید. قلب شما همیشه به دنبال چیزی عمیقتر خواهد گشت.

از طرف دیگر، مردان امروزی، بسیار متفاوت از گذشته شده اند. البته همین حرف را در مورد زنان نیز می توان زد. زنان امروزی هم بسیار عوض شده اند. در نتیجه بسیاری از راهکارهایی که در گذشته برای جذب عشق و ازدواج به راحتی جواب می داد، اکنون نتیجه نمی دهد. مردان امروزی در دنیایی زندگی می کنند که گزینه های بیشتری به آنان می دهد و گزینه های بیشتر، موقع تصمیم گیری، آنان را گیج تر می کند. مردان امروزی سرشان شلوغ است و به راحتی نمی توانند روی موضوعی مشخص تمرکز کنند. شما هرگز نمی توانید روی مردی که تمرکز کامل ندارد حساب کنید. شما باید از یک مرد بخواهید که با تمام وجود در برابر شما حاضر شود. او نباید با موبایلش بازی کند. نباید از نگاه کردن به چشمان شما فرار کند. نباید بحث را عوض کند.

شما نباید به چیزی کمتر از این راضی شوید. اگر راضی شدید، مرد شما تبدیل به مردی بی کیفیت و سطحی خواهد شد که به احتمال زیاد لیاقت محافظت از قلب شما را نیز نخواهد داشت و آن را شکسته و تکه پاره به شما پس خواهد داد.

اما اگر بتوانید شرایطی را ایجاد کنید که طرف مقابل شما دیگر نتواند مثل یک پسربچه رفتار کند، وی پوسته اولیه اش را خواهد شکست و تبدیل به مردی واقعی خواهد شد. دیگر نگران وی نخواهید بود. یک مرد برتر می داند که چگونه به زنش آرامش دهد. یک مرد برتر از پذیرفتن مسئولیت فرار نمی کند، اتفاقا اگر کسی بخواهد در پذیرفتن مسئولیت از وی سبقت بگیرد، عصبانی خواهد شد!

من در ادامه به شما یاد خواهم داد که چگونه باید چنین مردی را به درستی و به سرعت شناخت. همچنین باید یاد بگیرید که چگونه جذبش کنید و کاری کنید که بین تمام گزینه های دیگری که دارد، فقط به شما فکر کند. و در انتها خواهید دید که چگونه می توانید تبدیل به بخشی مهم و تاثیرگذار در زندگی وی شوید. اگر این کار را بکنید، او تمام تلاشش را خواهد کرد تا شما را راضی و خوشحال نگه دارد تا همیشه با وی بمانید. به عبارت دیگر، شما باید کنترل کامل قلب وی را در دستان خود داشته باشید، بدون اینکه وی خودش خبر داشته باشد!

اما اجازه دهید اول به چالش های پیش روی شما در دنیای عشق بپردازیم. می خواهم بدانم که آیا شرایط فعلی شما را می توانم خوب درک کنم یا نه.

آیا شما توانسته اید از حس دلشکستگی و ناکامی هایی که در گذشته داشته اید به طور کامل رها شوید؟ آیا همچنان تصاویر رابطه ی قبلیتان را مجسم می کنید و می خواهید آنها را تغییر دهید؟ آیا می خواهید همچنان کسی را که ترکتان کرده باز گردانید؟

شما هرگز نمی توانید وارد یک رابطه ی جدید شوید، مگر آنکه بتوانید از گذشته ی خود کاملا آزاد شوید. هر روزی که آن را صرف فکر کردن به گذشته می کنید، آن روزتان تباه شده است. اما از طرفی فراموش کردن کسی که زمانی به وی دلبسته بودید کار راحتی نیست.

در نتیجه ممکن است ترسی عمیق در درون شما شکل بگیرد که باعث شود از بقیه ی مردان مناسب اجتناب کنید و به محض دیدن تمایل آنان به خود، فرار کنید.

یا ممکن است خشم و دلخوری شدیدی نسبت به جنس مخالف پیدا کنید. نتیجه این خواهد شد که شما دائما بدنبال انتقام گرفتن از مردان خواهید بود. از هر فرصتی استفاده خواهید کرد که مردان را بجزّانید!

و تا زمانیکه از این درد دائمی رها نشوید، اسیر گذشته باقی خواهید ماند و دلشکستگی های جدیدی را تجربه خواهید کرد. همیشه بدترین آدم ها را ملاقات خواهید کرد و بیش از دیگران مورد سواستفاده قرار خواهید گرفت.

بعد از شروع آشنایی با یک مرد، یا ازدواج با وی، شما ممکن است متوجه شوید که روزبروز بیشتر به وی وابسته می شوید، اما او بیشتر و بیشتر از شما اجتناب می کند. دیگر به ندرت جواب تلفنتان را می دهد و وقتی هم می دهد، خیلی کوتاه صحبت می کند. کمتر وقتش را با شما سپری می کند. وقتی با هم بحثتان می شود، در چشمان شما نگاه نمی کند. مثل اینکه شما یک موجود تکراری برای وی شده اید و او دیگر نمی خواهد شما را ببیند.

اگر این اتفاق بیفتد، عملا عشق بین شما از بین رفته است. شما نمی توانید اجازه دهید که این اتفاق بیفتد. شما باید قادر باشید هر لحظه روی افکار و احساسات یک مرد تاثیر بگذارید، در غیر این صورت وی شما را خیلی زود فراموش خواهد کرد و خود را با چیزهای دیگری سرگرم خواهد کرد. یکی از این سرگرمی ها، می تواند یک زن دیگر باشد.

اگر نتوانید شعله ی عشق و جذابیت را به سادگی افروخته نگه دارید، تمام سرمایه گذاری شما در رابطه هدر خواهد رفت. ازدواج شما مانند یک کشتی خواهد بود که سوراخ شده است و به تدریج غرق می شود.

آیا دوست دارید که قلب خودتان را صادقانه به او دهید، اما در نهایت تکه پاره شده پس بگیرید؟


مسلما نه!

و من به شما یاد خواهم داد که چگونه باید به این چالش ها غلبه کنید و کاری کنید که مرد زندگیتان هرگز نتواند دوری یا ناراحتی شما را تحمل کند.

اما اول می خواهم به شما بگویم که چرا باید به من اعتماد کنید و به حرف های من گوش دهید؟

آیا شده مردی به شما ابراز علاقه کرده باشد که شما دوستش نداشته باشید؟ من نیز گاه گاهی احساس می کردم که به عنوان یک مرد برای بعضی از دخترها جذاب هستم، اما اکثرا به خود آن دختر ها علاقه ای نداشتم. تا اینکه بالاخره عاشق دختر خانم جوانی شدم. بیست سال داشتم. فکر می کردم که همه چیز برای آشنایی و ازدواج ما فراهم است. برای وی مرتبا هدیه می گرفتم، به حرفهایش گوش می دادم و فکر می کردم که او نیز به من علاقه مند است و ما زوج خوشبختی خواهیم شد.

اما آن روزی که احساس واقعیم را به او گفتم، وی پاسخ داد که احساس عاشقانه ای نسبت به من ندارد و ما فقط می توانیم دوستان خوبی باشیم.

این حرف وی، واقعا من را مایوس و دلشکسته کرد. چرا وی دیگر به من علاقه ای نداشت؟ اصلا اگر براش مهم نبودم،  چرا حاضر بود دوباره من را ببیند؟

به خود گفتم که شاید به زمان بیشتری نیاز دارد و هنوز به اندازه ی کافی با خوبی های من آشنا نشده است. تصمیم گرفتم که ابراز محبت و عشقم به وی را دو چندان کنم. می خواستم خوب بفهمد که احساس من نسبت به وی پاک و صادقانه است و من همان عاشقی هستم که می تواند او را خوشبخت کند.

پس با شدت بیشتری علایقم را به وی نشان دادم. وقت بیشتری را صرف وی کردم. سعی کردم هرگز حرفی نزنم که او را ناراحت کند. کاری کنم که وی بداند که مهمترین فرد در زندگی من است و من به او بیش از هر چیز دیگری اهمیت می دهم.

چند ماه بعد، دوباره از وی خواستگاری کردم. اما جواب وی این بار سردتر از قبل بود. در واقع احساس کردم که از دست من عصبانی است و من با گفتن احساساتم به او، حتی آزرده خاطرش کرده ام و نباید حرفی می زدم.

به خط پایان این داستان بی سرانجام رسیده بودم. با قلبی شکسته به خانه برگشتم و برای چند ساعتی گریستم. اشک هایم همینطور روان بود و قدرت کنترل خودم را نداشتم. احساس می کردم که از من سواستفاده شده است، تحقیر شده ام و احتمالا او دارد به سادگی من می خندد.

خوشبختانه در چند روز بعد، توانستم کنترل افکارم را به دست بگیرم و بجای اینکه خودم را سرزنش کنم، از آن تجربه درس بگیرم. پس قدم درست را برداشتم و بیش از پیش عزت نفس خودم را خراب نکردم. بجای آن، فقط روی این تمرکز کردم که این تجربه ی دلشکستگی چه درسی برای من داشته که باید زودتر یاد بگیرم؟

بودن یا نبودن آن دختر خانم دیگر برایم بی معنی بود. مهم، درس با ارزشی بود که وی به من داده بود و بعدها می توانست به درد من بخورد.

دوست دارید بدانید که چه درسی از آن ماجرا گرفتم؟

چگونه دل شکسته پسر را بدست آوریم

مهمترین چیزی که من یاد گرفتم این بود که موفقیت های دیگر من، تاثیری در قدرت من برای جذب عشق ندارد! تقریبا تمام چیزهایی که پدر و مادرم در مورد ازدواج از بچگی به من آموخته بودند غلط از آب در آمد. آنها به من آموخته بودند که اگر پسر خوبی باشم، صداقت داشته باشم، زندگیم هدف و معنا داشته باشد و از نظر تحصیلی و مالی در جایگاه مناسبی باشم، آن دختر مناسب خودش به سراغ من خواهد آمد!

به هیچ وجه! موفقیت های شما در بخش های دیگر زندگی، الزاما به معنای موفقیت شما در دنیای عشق نیست. اگر شما تحصیلات بالا دارید، ماشین گران قیمت سوار می شوید یا جایگاه حرفه ای بالایی دارید، نباید تصور کنید که موفقیت شما در دنیای عشق تضمین شده است!

اجازه دهید حتی یک قدم جلوتر بروم. من کسانی را می شناسم که مطالعات روانشناسی زیادی کرده اند و مدتها روی خودشان کار کرده اند. کتاب های خودشناسی خوانده اند و در سمینارهای موفقیت شرکت کرده اند، اما باز هم قادر نیستند که فرد مناسبی را به خودشان جذب کنند و او را مجذوب خویش نیز نگه دارند.

و حتی خبری بدتر برایتان دارم: پس از سالها مشاوره و آموزش مهارت های یافتن همسر و جذب عشق، من به این نتیجه رسیده ام که افراد باهوش تر اغلب در دنیای عشق ناکام تر هستند. کسانی که برای مشاوره پیش من می آیند، افراد نادان، تنبل و شکست خورده نیستند. در بیشتر موارد من می توانم شهادت دهم که حتی از خود من هم باهوش تر اند!


پاسخ این سوال بسیار طولانی است، اما اگر به طور خلاصه بخواهم بگویم، می توانم اینگونه جواب دهم: قوانین دنیای هوش و موفقیت در دنیای عشق و عاشقی همیشه صدق نمی کند.

مثلا در دنیای افراد باهوش و موفق، هر چه قدر بیشتر تلاش کنید، احتمال موفقیت شما بیشتر می شود. به هدفتان نزدیکتر می شوید. در دنیای عشق عکس این است: وقتی تلاش هایتان را به طور موقت متوقف می کنید، وی عاشق شما خواهد شد!

وقتی شما می خواهید مردی را جذب کنید و وی را مجذوب و شیفته ی خود نگه دارید، باید روی قلب وی تاثیر بگذارید. اما احتمالا شما بلعکس عمل می کنید و سعی می کنید روی ذهن وی تاثیر بگذارید. شما می خواهید به وی نشان دهید که زنی قابل اعتماد، صادق و فداکار هستید. شما دارید به نوعی خودتان را به او اثبات می کنید. پس دارید روی ذهنش تاثیر می گذارید.

اما انسانها بر مبنای افکارشان عاشق نمی شوند، آنها به خاطر عواطفشان عاشق می شوند. اگر آن مرد در حضور شما نتواند آرام باشد و قلبش تندتر بزند، آن موقع می توانید بدانید که روی احساساتش تاثیر گذاشته اید. اگر نگاه و کلمات شما می تواند به آسانی حواس وی را پرت کند، می توانید مطمئن باشید که قلبش را در دستان خود دارید.

اما احتمالا بیشتر اوقات چنین تاثیری روی او نمی گذارید. بجایش، اغلب اوقات در حال چالش با مرد زندگیتان هستید و دوست دارید بالاخره آن روزی برسد که حرفهایتان را گوش کند و به تفاهم برسید.


نه نه نه!

من نیز تمام این افکار اشتباه را مدتها با خودم حمل می کردم. اکثر آنها را از خانواده و محیط اطرافم آموخته بودم. اما پس از چند سال، توانستم کاملا آنها را عوض کنم و از طریق احساساتم کسی را که می خواهم جذب کنم و مجذوب خودم نگه دارم. گشایش واقعی برای من زمانی رخ داد که با مردان و زنانی آشنا شدم که در دنیای عشق و عاشقی بسیار موفق بودند. می توانستند به راحتی روی قلب دیگران تاثیر بگذارند و ذهن منطقیشان را دور بزنند. من آنها را الگوی خود قرار دادم و با استفاده از هیپنوتراپی سعی کردم سیستم باور های آنها را روی ذهن خودم کپی کنم. بالاخره پس از چندین سال من به نقطه ای رسیدم که حس می کردم پازل عشق را حل کرده ام. در همان موقع بود که بعضی از دوستان نزدیکم متوجه تغییرات من شده بودند و آنها نیز برای موفقیت در دنیای عشق سراغ من آمدند و از من خواستند تا تکنیک های خودم را به آنان نیز یاد دهم.

اما برای من واقعا سخت بود که به آنها توضیح دهم که چه کار می کنم! به نظر خودم، من هیچ کار خاصی انجام نمی دادم. من فقط مثل یک مرد واقعی رفتار می کردم. این باعث می شد که زن زندگی من نیز مانند یک زن رفتار کند و این باعث بوجود آمدن جذابیت مغناطیسی شدید و متقابل می شد. همین!

برای اینکه بتوانم به آنها توصیه ای بکنم، اول از همه باید می فهمیدم که آنها چه کارهای اشتباهی انجام می دهند که باعث از بین بردن جذابیت می شود. پس از مدتی متوجه شدم که هم مرد ها و هم زن ها، تقریبا اشتباهات مشابهی مرتکب می شوند. آنها تصوراتی دارند که باعث می شود تمام تلاش هایشان برای جذب یک فرد، نتیجه ی عکس دهد. در ادامه ی این نامه من بعضی از مهمترین آنها را برایتان توضیح خواهم داد.

اول از همه باید بفهمیم که شما چه باورها و رفتار های اشتباهی را در دنیای عشق دارید. در ادامه به هفت مورد اشاره خواهم کرد. در مورد هر کدام فکر کنید و ببینید کدامیک در مورد شما صدق می کند؟

اگر بتوانید صادقانه بپذیرید که اشتباهاتتان چیست، زودتر می توانید از آنها خلاص شوید. اجازه ندهید که غرور شما، باعث بسته شدن ذهنتان شود. اگر من سالها پیش و پس از شکسته شدن دلم، شروع به لجبازی می کردم و با شدت بیشتری اشتباهاتم را تکرار می کردم، هرگز نمی توانستم طعم عشق را بچشم.

این موارد را بخوانید و ببینید که کدامیک در مورد شما صدق می کند:

اگر شما  بیش از حد ساده و قابل پیش بینی باشید، پس از مدتی وی شما را دیگر نخواهد دید. او نسبت به حضور شما بی تفاوت خواهد شد و برایش جذابیتی نخواهید داشت.

با این حال اگر شما از اکثر مردان بپرسید که چطور زنی را دوست دارند، به شما خواهند گفت دختری که صادق و ساده باشد. اگر از خود من هم بپرسید همین جواب را خواهم داد!

اما گوش دادن به این حرف مردان می تواند اشتباه بزرگی باشد. مردان نمی توانند به شما بگویند که دقیقا چه می خواهند. سوال درست تر این است که از خود بپرسید: مردان به چه زنانی واکنش نشان می دهند؟؟

آیا شما می خواهید مانند یک شئ در دنیای وی باشید؟ یا می خواهید ملکه ی دنیای وی باشید که وی از نظر احساسی به شما وابسته است؟

هر چقدر شما بیشتر قابل پیش بینی باشید، سریعتر تبدیل به یک شئ می شوید.

شما باید تا حدی و در مواقع خاصی غیرقابل پیش بینی و متفاوت عمل کنید. همچنین نباید در این کار زیاده روی کنید. فردی که بیش از حد غیرقابل پیش بینی باشد از نظر دیگران غیرقابل اعتماد و دیوانه به نظر می رسد.

به خاطر همین دلیل ساده، بیشتر توصیه هایی که مشاوران و نویسندگان در مورد ازدواج و عشق می دهند یا جواب نمی دهد، یا فقط موقت جواب می دهد. چرا؟ دلیلش بسیار ساده است: شما نمی توانید در یک رابطه ی عاشقانه یک کار را همیشه و همه جا و به یک صورت انجام دهید. رابطه ی عاشقانه یک رابطه ی کاری و تجاری نیست، بلکه یک رابطه ی احساسی است و احساسات انسان هم لحظه به لحظه تغییر می کند.

وقتی که شما خیلی ساده و قابل پیشبینی رفتار می کنید، رابطه عاشقانه ی خود را به یک رابطه ی دوستانه یا کاری تبدیل می کنید.

این خیلی بد است. خیلی خیلی خیلی بد! این کار را نکنید!

شما نمی توانید یک مرد خوب را از ظاهرش قضاوت کنید. شما باید وی را به طور نامحسوس امتحان کنید. از سوی دیگر، اگر او بداند که شما دارید وی را امتحان می کنید، با حقه بازی و تزویر می تواند طوری به شما القا کند که انگار همان مرد رویاهای شماست.

هرگز فکر نکنید که می توانید به راحتی مردان را بشناسید. هرگز فکر نکنید که می دانید مردان چه می خواهند. غرور بیش از حد، می تواند شما را بیچاره کند.

شما باید طوری مردان را بیازمایید که آنها انتظارش را ندارند. صرف اینکه مردی آماده ی قبول شرایط شما برای ازدواج است، بدین معنی نیست که میتوانید پس از ازدواج هم روی وی حساب کنید. اگر شخصیت واقعی مردتان را پیش از ازدواج نشناسید، بعد از ازدواج باید رویاهای خود را رها کنید و فقط با آنچه که وی هست، کنار بیایید.

یک مرد در ابتدای رابطه ی عاشقانه بسیار متفاوت  از مراحل بعدی عمل می کند. در آینده ممکن است او تغییراتی کند که شما برای آن آمادگی ندارید. و اکثر خانم ها نمی توانند رفتار مردشان را در ده سال آینده پیش بینی کنند. آنها فکر می کنند که مردان همانطوری که الان هستند، باقی می مانند. اما وقتی زمان سپری شد و با ابعاد ناشناخته ی همسرشان آشنا شدند، وی را متهم به دروغگویی می کنند. شما نباید جزو این دسته باشید.

شما باید بدانید که چطور ماورای حرفهای یک مرد، درون وی را کشف کنید. شما باید پیش از تصمیم برای ازدواج از نقاط ضعف وی آگاه باشید. حتی باید کاری کنید که مرد شما نیز از نقاط ضعف شما آگاه باشد و از آنها خوشش بیاید!

اما اکثر زوج ها فقط به دنبال خوب جلوه دادن خودشان هستند. همچنین دوست ندارند به ایرادات طرف مقابل فکر کنند. به عبارت دیگر، بجای اینکه با هم ازدواج کنند، با تصورات خیالی که از هم دارند ازدواج می کنند.

وقتتان را با مردان نامناسب هدر ندهید. یاد بگیرید که سریع ذات یک مرد را بشناسید و رفتار وی را در آینده پیش بینی کنید. همانطور که پیش از سفر به جایی دور، پیش بینی وضعیت هوا را چک می کنید تا لباس مناسب به همراه خود ببرید، باید مسیر زندگی یک مرد را پیش بینی کنید تا در آینده شما را شگفت زده نکند.

تصور عموم این است که ما می توانیم بدون ارتکاب هیچ اشتباهی در همان بار اول در عشق موفق شویم. کافی است خود واقعیتان باشید و با یک مرد مناسب آشنا شوید و بعد لم بدهید و از دنیای عاشقی لذت ببرید!

این واقعا برای من عجیب است که هیچ کس انتظار ندارد که در همان بار اول در کسب و کار موفق شود، اما انتظار دارد که در همان بار اول بهترین ازدواج را انجام دهد. شما باید خیلی خوش شانس باشید که بتوانید در همان بار اول یک مرد را خوب بشناسید و یک ازدواج موفق هم داشته باشید. اما اکثر اوقات ما در چند بار اول دلشکسته می شویم. همانطور که من شدم. تا زمانی که لازم باشد که شما درس های مهمی را یاد بگیرید، باز هم دلتان خواهد شکست و روابط عاشقانه ی سست و بی کیفیتی خواهید داشت.

هر چقدر بیشتر بخواهید که از این درس ها فرار کنید، ضربات عشقی بیشتری خواهید خورد. اما هر چه قدر زودتر بتوانید خودتان را ببخشید، سرعت یادگیری شما بالا خواهد رفت و کنترل زندگی عاشقانه خود را به دستان خود خواهید گرفت.

من می دانم که شما پیش از این عاشق شده اید، و احتمالا دلتان نیز شکسته است. این برای همه پیش می آید. شما تنها نیستید و گناهی هم مرتکب نشده اید. شما نباید فکر کنید که ذاتا مشکلی دارید که مانع خوشبختی شما می شود. شما فقط چند قدم با ملاقات مرد مناسب و جذب وی فاصله دارید. اما لازم است که پیش ار ملاقات وی، بلد باشید که او را به شکل درستی جذب کنید و مجذوب خود نیز نگاه دارید.

اما متوجه شده ام که اکثر خانم هایی که به من مراجعه کرده اند، یا دارند به مردانی که در گذشته در زندگی آنها حضور داشتند فکر می کنند، و یا قادر به رها کردن حس دلشکستگی و ترمیم قلب خود نیستند. ممکن است شما حس کنید که قربانی کسی شده اید و باید از شما عذرخواهی و دلجویی شود. یا ممکن است هنوز خواستار بازگرداندن یک عشق از دست رفته باشید و به همین خاطر نتوانید با مردان جدید و بهتر آشنا شوید.

در بعضی مواقع، شما به طور ناخودآگاه شروع به انتقام گرفتن از مردان دیگر خواهید کرد. یعنی چون در رابطه ی قبلی ضربه خورده اید، در رابطه ی بعدی این شما خواهید بود که به آن مرد جدید ضربه می زند و آزارش می دهد. اگر در دام این رفتار ناآگاهانه بیفتید، دیگر هیچ جور نمی شود به شما کمک کرد.

پس باید بلد باشید که چگونه و در کمترین زمان، بدون کمک هیچ کسی، قلب شکسته ی خود را ترمیم کنید و حتی با احساس تر از قبل بشوید. شما می توانید از اتفاقات بد گذشته درس بگیرید و باید هم این کار را بکنید. اما شما حق ندارید که به “ترس” اجازه دهید که وارد قلب شما شود و همه ی تصمیماتتان را بر مبنای ترس بگیرید. آدم های ترسو به درد عشق نمی خورند و بهتر است مسیر دیگری را برای خوشبختی انتخاب کنند. چالش های دنیای عشق برای افراد ترسو و آسیب خورده می تواند خطرناک باشد.


تصور اکثر خانم ها این است که اگر فقط خود واقعیشان باشند، مرد زندگیشان خودش خواهد فهمید که چقدر برایش مهم هستند. آنها فکر می کنند که مردان به تنهایی می توانند ارزش واقعی یک زن را درک کنند.

اجازه دهید مسئله را کاملا برایتان روشن کنم: شاید مردان بتوانند ارزش های مادی، مثل داشتن درآمد بیشتر را بفهمند، اما در درک ارزش های عاطفی بسیار ضعیف هستند. معمولا هر چقدر از شروع رابطه ی شما بگذرد، یک مرد کمتر و کمتر متوجه ارزش شما در زندگیش می شود. او از تاثیرات شما همیشه آگاه نیست. او روزی قدر شما را خواهد دانست که ترکش کنید. در آن زمان است که ممکن است حس کند  “حسی ناملموس” را گم کرده است.

اما پس از جدایی، دیگر چه فایده ای خواهد داشت؟ شما باید پیش از جدایی، ارزش خود را به وی نشان دهید.

شما باید کاری کنید که وی حضور شما را هر روز در زندگیش احساس کند و همزمان با آن بتواند تصور کند که “نبود” شما یعنی چه؟ اگر شما نباشید، چه اتفاقات بدی برای وی خواهد افتاد؟ چه قسمتی از روحش شدیدا آسیب خواهد دید؟

اگر بلد نباشید که چگونه، بودن و نبودن خود را همزمان به یک مرد نشان دهید، برای وی تبدیل به یک شئ خواهید شد. یک وسیله مانند سایر وسایل زندگی.

اگر مرد زندگی شما قدردان حضور شما در زندگیش نیست، به این خاطر است که شما نتوانسته اید ارزش های خود را به وی نشان دهید. شما منتظرید که او خودش بفهمد که شما چقدر مهم هستید. این ممکن است هرگز اتفاق نیفتد.

شما باید بلد باشید که چگونه بدون “فخرفروشی”، اهمیت خود را به یک مرد نشان دهید. مرد زندگیتان باید بتواند در ذهن خود، نبودن شما را نیز مجسم کند و همیشه یادش باشد که حضور شما در زندگی او چقدر با ارزش است.

اکثر خانم ها فکر می کنند که بعد از سپری کردن مراحل اول آشنایی، بالاخره روزی می توانند مرد مورد نظرشان را بنشانند و در مورد آینده با وی گفتگو کنند. در مورد اینکه اکنون وقت تصمیم گیری برای ازدواج است. و آن مرد نیز در اثر همان گفتگوی منطقی و صادقانه تصمیم به ازدواج بگیرد!


آیا تا حالا چنین تصوری داشته اید؟

یا وقتی در رابطه به مشکلی بر می خورید، فکر می کنید که می توانید مرد را بنشانید و در مورد تفاوت دیدگاه هایتان حرف بزنید و به تفاهم برسید؟؟


تا حالا چقدر موفق بوده اید؟

تجربه به من نشان داده که تلاش برای قانع کردن یک مرد از طریق گفتگو، بدترین راه برای تاثیرگذاشتن روی وی است. مردان دوست ندارند کنترل شوند و گفتگو با آنان فقط سپر دفاعی آنها را فعال می سازد. مردان شنونده های خوبی نیستند. در نتیجه، آنچه که بین شما خانم ها خوب جواب می دهد، روی مردان تاثیر عکس دارد.

بیشتر اوقات آنچه که اتفاق میفتد، این است که بجای اینکه شما او را متقاعد کنید، این اوست که شما را قانع خواهد کرد تا دست از افکار بلندپروازانه بردارید!

(البته امیدوارم در اینجا دچار سوبرداشت از حرف من نشوید. من منظورم این نیست که مردان اهل گفتگو نیستند! نه! وقتی من اینجا از کلمه ی “گفتگو” استفاده می کنم، منظورم گفتگوی خاصی است که فقط بین زن و شوهر اتفاق می افتد و در آن یکی می خواهد دیگری را به مسیری خاص هدایت کند. منظورم گفتگو های کاری و اجتماعی نیست.)

اما از آنجا که بیشتر مشاوران و روانشناسان در مورد اهمیت گفتگو و رسیدن به تفاهم تاکید می کنند، ما تصور می کنیم که این روش در دنیای عشق و ازدواج هم موثر است. البته شاید زمانی یک مرد تصمیم بگیرد که به اختیار خودش پیش مشاور برود و با گفتگو مسایلش را حل کند. اما تصور نکنید که در برابر شما نیز وی همین قدر باز و گشوده باشد. مردان هنگام گفتگو با زنان در مورد مسایلی که اختلاف نظر دارند وارد قالب دفاعی خود شده و شنونده های ضعیفی می شوند. فکر نکنید که فقط مردان بد اینطور هستند، من هم همینطور هستم!! تا حالا هیچ زنی نتوانسته با بحث کردن من را قانع به انجام کاری کند که از ابتدا تمایلی به انجامش نداشتم.

مردان دوست ندارند که همسرشان مثل یک روانشناس یا روانکاو با آنها صحبت کند! اگر شما بدانید که نقاط ضعف مردان کجاست، هرگز وقتتان را صرف متقاعد کردن آنان نخواهید کرد و بجای آن مستقیما کنترل قلبش را به دست خواهید گرفت!

دنیای ما هر روز رقابتی تر می شود. همه به سرعت می دوند تا به راس هرم برسند. برای رسیدن به قدرت بیشتر در دنیای بیرون، شما نیاز به تقویت ذهن خود دارید. باید اراده ای آهنین داشته باشید و بتوانید برای حق خود بجنگید. باید با افرادی روبرو شوید که از آنها متنفرید و بر آنها غلبه کنید.

اگر شما به عنوان یک زن بخواهید به موفقیت هایی که برای سالها در دست مردان بوده دست پیدا کنید، باید در دنیای کار و تجارت مانند آنان شوید. باید ذهنی قوی و اراده ای آهنین داشته باشید. باید احساسات خود را کنار بگذارید و آماده ی حمله و جنگ باشید. سیستم آموزشی ما نیز مانند خیلی جاهای دنیا “مرد محور” است و این ویژگی ها را در شما تقویت می کند. و البته شما موفق نیز می شوید. شما نیز می توانید مانند مردان از پله های قدرت بالا بروید و از هر جهت به استقلال برسید. من در این هیچ شکی ندارم.

اما این پیشرفت شما در دنیای خارج، هزینه های دیگری هم خواهد داشت. قلب و احساسات شما رشد نکرده و ضعیف باقی خواهد ماند. شما مهارت هایی که خاص انرژی زنانه است را از دست خواهید داد. در نتیجه هنگام ملاقات مردان، بجای اینکه جذبشان کنید، دفعشان خواهید کرد. مردان احساس خواهند کرد که شما علیرغم ظاهر زنانه، باطنی مردانه دارید و در نهایت فقط به درد دوستی ساده و موقت می خورید.

مردان نیاز به ازدواج با مردی با پوشش زنانه ندارند. مردان می خواهند با زنی زندگی کنند که انرژی کاملا متفاوتی داشته باشد و دائما آن ها را در تب و تاب نگه دارد.

آیا شما می توانید عشوه و ناز کنید؟ آیا می توانید با نگاهتان روی مردتان تاثیر بگذارید؟ آیا او در کنار شما کمی احساس تنش و خجالت می کند؟ اگر این طور است، پس انرژی زنانه ی بالایی دارید.

اما اگر فقط با حرف زدن می توانید روی مردان تاثیر بگذارید و مثل خودشان با آنها رفتار می کنید، شما عملا تبدیل به مردی شده اید که فقط قالب زنانه دارد و در بلندمدت مردان را از خودش می راند. پس یا باید نیروی زنانه ی خود را دوباره کشف کنید؛ و یا اینکه مردی را بیابید که ظاهر مردانه اما باطن زنانه و حساسی داشته باشد!!

هیچ چیز به اندازه ی “داشتن اعتماد به نفس” شما را جذاب نمی سازد. ما انسانها شیفته ی کسانی می شویم که اعتماد به نفس بیشتری نسبت به ما دارند. ما حتی به آنها غبطه می خوریم. به همین خاطر است که افراد مشهور و ستاره های سینما برای ما جذاب هستند. آنها همیشه آرام و مسلط به شرایط به نظر می رسند. برای هر سوال، جوابی آماده دارند. انگار هیچ چیز آنها را شگفت زده نمی کند. به نظر می رسد به محیط خود تسلط دارند. وقتی حرفی می زنند، معمولا دیگران گوش می دهند و به آن واکنش نشان می دهند. هیچ کس نمی تواند نسبت به آنها بی تفاوت باشد. حضور آنها بزرگتر از فضایی است که با جسمشان اشغال می کنند.

حال شاید بپرسید که آیا برای داشتن اعتماد به نفس باید حتما آدم مشهوری باشید؟؟

نخیر! نیازی نیست. اما شما نیز می توانید چند تا از تکنیک های آنها را یاد بگیرید. مثلا اینکه چگونه با اعتماد به نفس صحبت کنید؟ صدایتان را چگونه تغییر دهید تا بهتر شنیده شود و دل مردتان را بلرزاند. چگونه با اعتماد به نفس راه بروید؟ چگونه حرکات زائد خود را کنار بگذارید و هر ادا و تکانتان پیغامی قدرتمند به ذهن ناخودآگاه مردتان بفرستد؟

از طرف دیگر باید اعتماد به نفس کافی برای رویارویی با شرایط سخت زندگی مشترک را داشته باشید. نباید از رویارویی با همسرتان بترسید و از وی اجتناب کنید. باید بتوانید حرف دلتان را بزنید و کاری کنید که او کاملا بفهمد که کارهایش چه تاثیری روی شما دارد. اگر فردی خجالتی باشید و این چیزها را به روی خود نیاورید، رابطه ی شما از همان اول به سمت قهقرا می رود. چرا؟ چون مرد شما هرگز نمی تواند بفهمد که احساس واقعی شما چیست و مرتبا سیگنال های اشتباه از طرف شما می گیرد. در نتیجه به همان مسیر اشتباه خود ادامه می دهد تا اینکه راهی برای بازگشت باقی نماند یا دیگر خیلی دیر شده باشد.



وقتی که من برای اولین بار به اشتباهاتم پی بردم و فهمیدم که چرا نمی توانم زن دلخواهم را جذب کنم، همه چیز شروع به تغییر کرد. منظورم این نیست که یک شبه همه چیز عوض شد. اما به تدریج نتایج بهتری گرفتم. مثلا یاد گرفتم که چه حرف ها و کلماتی می تواند من را از چشم او جذاب تر نشان دهد. چه کارهایی باعث سرد شدن وی می شود و چه کارهایی عشق طرف مقابلم را به من بیشتر می کند.

تقریبا پنج سال طول کشید تا من احساس کنم که زنان را می فهمم و می دانم که دقیقا چگونه می توان روی آنها تاثیر گذاشت. وقتی که این مهارت مهم را یاد گرفتم، کیفیت خانم هایی که به من تمایل نشان می دادند نیز بسیار بهتر شد.

ولی لازم نیست که شما پنج سال یا بیشتر منتظر بمانید. برای من این روند پنج سال طول کشید چرا که زمان زیادی را صرف یادگیری چیزهایی کردم که زیاد به دردم نخورد، یا باعث شد که با زنان اشتباهی آشنا شوم. یادتان باشد که شما نمی خواهید هر مردی را به خود جذب کنید، شما باید فقط مرد مناسب را به خود جذب کنید و مردان نامناسب را دفع کنید.

و وقتی در این بخش زندگیم اعتماد به نفس کافی پیدا کردم، متوجه نکته ی جالبی شدم. بعضی از اشتباهات من را، خانم ها نیز مرتکب می شدند. آنها پیش من می آمدند و از آنجا که دوستان خوبی بودیم در مورد مشکلاتی که با همسرشان داشتند با من صحبت می کردند. وقتی با آنها حرف می زدم، می دیدم که هنوز مردان را خوب نمی شناسند و قضاوت های نادرستی در مورد خود می کنند. مثلا یکی از حرفهایی که بیشتر آنها می زدند این بود که فکر می کردند “دیگر برای همسرشان جذاب نیستند” و مشکل رابطه ی خود را “زیبا نبودن” می دانستند.

وقتی این حرف آنان را می شنیدم، کاملا برایم روشن می شد که مشکل واقعی آنها چیست. آنها نمی دانستند که مردان “واقعا” جذب چه چیزی در زنان می شوند. آنها فقط بر مبنای ظاهر مردان آنها را قضاوت می کردند. آنها چیزهای اشتباهی در مورد مردان یاد گرفته بودند و حالا خودشان را بر مبنای همان داده های اشتباه می سنجیدند.

وقتی که درون مرد ها را برای آنها می شکافتم و به آنها نشان می دادم که چرا مردشان از آنها دور شده است، تا چند روز گیج و سردرگم می شدند. اما پس از آنکه توصیه های من را امتحان می کردند، از نتایج آن شگفت زده می شدند.

از طرف دیگر، من دانش و مهارتی داشتم که می توانست به آنها کمک کند تا سریع تر خود را تغییر دهند. من یک “هیپنوتراپیست” با تجربه بودم. هیپنوتراپی یعنی تغییر باورها و عادت ها از طریق ورود به ذهن ناخودآگاه. من می توانم شما را وارد خلسه ی هیپنوتیک کنم و با تلقینات مثبت، باورهای اشتباه شما را با باورهای کارآمد و موثر عوض کنم. اگر از هیپنوتراپی برای تغییر دادن خود و یادگیری مهارت های جدید استفاده کنید، میزان وقت و تلاش مورد نیاز برای رسیدن به هدفتان کمتر از نصف می شود. اصلا خیلی از چیزها اتوماتیک اتفاق می افتد.

به همین خاطر هست که در دوره ی آموزشی من، سه جلسه ی هیپنوتراپی قرار دارد. هیپنوتراپی ابزار قدرتمندی برای تغییر دادن خود و تاثیر گذاشتن روی ذهن ناخودآگاه است. من راهی سریعتر از آن تا حالا پیدا نکرده ام.

با کمک همین تکنیک ها، در طول چند سال گذشته من با خانم ها و آقایان زیادی کار کرده ام و توانسته ام زندگی عاطفیشان را با کمک خودشان، متحول کنم. مثلا خانمی از من خواسته بود که به وی کمک کنم تا وضعیت ازدواج وی بهتر شود. بیش از ده سال بود که از زندگی مشترکش می گذشت و با داشتن دو فرزند، آتش عشق بین شوهرش و او، رو به خاموشی می رفت. در کمتر از دو ماه، با اجرای نکاتی که من به وی متذکر شدم و همچنین استفاده از هیپنوتراپی، وی نتایج فوق العاده ای گرفت. این خانم به من گفت که احساس می کند دوباره به دوران ماه عسل برگشته است و شوهرش نمی تواند دست از او بکشد! خیلی از چیزهایی که این خانم به من گفت را نمی توانم در اینجا برای شما بنویسم، اما به طور خلاصه می توانم بگویم که ما توانستیم از جدایی یک زوج جلوگیری کنیم و عشق را دوباره به ازدواج آنها باز گردانیم.

اما من مگر با چند نفر می توانم مستقیما کار کنم؟ زمان من بسیار محدود است، و محدودتر از آن انرژی من. من نمی توانم با همه ی کسانی که نیاز به آموزش های من دارند (و تعدادشان بسیار زیاد است) کار کنم. جلسات مشاوره ی من نیز گران است و همه قادر نیستند که برای هر جلسه 250 هزار تومان پرداخت کنند.

اما از طرف دیگر، کاربران دوره های من همیشه از دست من شاکی بودند که چرا دوره ای اختصاصی در مورد جذب عشق و ازدواج ارائه نمی کنم.

بیش از پنج سال طول کشید تا من به خودم جرئت رفتن به سراغ این مسئله را بدهم. دنیای عشق و ازدواج، دنیای احساسات انسانها است. احساسات ما نیز بسیار پیچیده اند. آدم ها نیز با هم فرق می کنند و یک تکنیک ممکن است روی یکی جواب دهد و روی دیگری نه. بهترین حالت این است که من با شما مستقیما صحبت کنم، مشکلتان را کشف کنم و برنامه ای دقیق مخصوص خودتان پیشنهاد دهم.

از طرف دیگر، موفق بودن در دنیای عشق یک چیز است، و آموزش دادن آن به دیگران چیز دیگر! عوض کردن باور های کسی که مدتها راه اشتباهی رفته ولی همچنان به آن اعتقاد دارد بسیار سخت است. گاهی اوقات اگر کسی راه درست را به ما نشان دهد، و حرفش درست هم باشد، ما باز حاضر نیستیم به حرف وی گوش دهیم. چرا؟ چون احساس می کنیم که این کار ما پذیرفتن حماقت های گذشته ی خودمان است!

همه این موانع باعث شد تا من زیاد پیگیر آماده سازی این دوره نباشم. من نیز مانند شما، یک انسان بی عیب و نقص نیستم و بخشی از وجودم دوست دارد از هر کار پُردردسری پرهیز کند!

اما بالاخره، در اثر اصرار کاربران سایتم و همچنین اخبار بدی که در مورد آمار طلاق می شنیدم، به نقطه ی جوش رسیدم. احساس کردم که اگر چیزهایی را که بلد هستم و برای همه مفید است، در اختیارشان قرار ندهم، این نهایت خودخواهی من خواهد بود.

بهترین راهی که می توانستم این کار را انجام بدهم، آماده کردن یک دوره ی تخصصی بود. بدین ترتیب هزینه ی آن بسیار پایین می آمد و برای همه قابل دسترس می شد.

بیش از یک سال از عمر من، صرف نوشتن و آماده کردن این دوره شد. در ابتدا قصد داشتم که دوره شامل 6 دیسک آموزشی باشد که مجموعا 6 ساعت می شود. اما حاصل کار 10 دیسک شد! ساعتها وقت صرف ضبط دوره در استودیوی حرفه ای کردم که بسیار پر هزینه بود. این دوره مانند یکی از همان دوره های بی کیفیت و سطحی که در بقیه سایت ها عرضه می شود نیست، که در آن گوینده با میکروفون لپ تاپ خود حرفهایش را ضبط می کند و زیرش آهنگ پخش می کند! در تهیه این دوره تمام استاندارد های حرفه ای رعایت شده تا شما وقتی آن را در دستگاه پخش قرار دادید، حس کنید که من همانجا روبروی شما نشسته ام و دارم با وضوح کامل و صراحت با شما صحبت می کنم.

و بعد از اینکه دوره آماده شد، چندین نفر از کاربران پیشین من آن را با حوصله گوش دادند و اشکالات آن را به من گفتند. همینجا باید از محبت آنها تشکر کنم. بدون راهنمایی های آنان، ممکن بود این دوره با اشکال و ایراد به دست شما برسد.

و در نهایت بعد از گذشت یکسال، برایم روشن شد که این دوره هنوز جای غنی تر شدن دارد. به همین خاطر، هنگام سفارش این دوره، شما رمز ورود به قسمت اعضای دوره را نیز دریافت خواهید کرد که در آن درس های آموزشی جدیدی قرار دارد که باید به آنها گوش کنید. قسمت اعضای سایت هم مرتب به روزرسانی می شود و درس های جدیدی به آن اضافه می گردد. در نتیجه محتویات این دوره بیش از 10 دیسک صوتی است که موقع خرید آن دریافت می کنید.


علیرغم تمام تلاشی که برای موثر بودن این دوره در طول یکسال گذشته کرده ام، من احتمال این را در نظر گرفته ام که 1% خریداران آن، به هر دلیل از آن راضی نباشند. به همین خاطر تصمیم مهمی گرفتم که باعث خواهد شد بتوانید بدون هیچ ریسکی این دوره را سفارش دهید:

پس از خرید دوره ی من، شما سی روز فرصت خواهید داشت که به آن گوش کنید و امتحانش کنید. اگر تا سی روز پس از خرید آن احساس کردید که به دردتان نخورده و دوستش نداشتید، آن را برایم پس بفرستید و من کل هزینه ی شما را مسترد خواهم کرد. نه سوالی از شما پرسیده خواهد شد و نه از شما دلخور خواهیم شد. اگر این دوره به دردتان نخورد، شما نباید پولی برایش بپردازید.


قبوله؟؟

حال که می توانید بدون ریسک این دوره را سفارش دهید، می خواهم در ادامه محتویات تک تک دیسک های این دوره را بخوانید تا بدانید که روی چه دوره ای سرمایه گذاری می کنید:


پیش از خریدن این دوره، می خواهم به شما بگویم که این دوره برای چه کسانی مناسب نیست و نباید آن را سفارش دهند. اگر حداقل یکی از موارد زیر در مورد شما صدق می کند، نباید این دوره را سفارش دهید:

اما اگر موارد بالا در مورد شما صدق نمی کند، من حتما این دوره را به شما توصیه می کنم. و برای اینکه خیال شما از هر بابت راحت باشد، شخصا این دوره را گارانتی می کنم:

دوره ی من را برای 30 روز امتحان کنید، اگر خوشتان نیامد، پس بفرستید تا همه ی پولتان را مسترد کنم

شما تا سی روز پس از خرید این دوره، وقت دارید آن را امتحان کنید. اگر به هر دلیل از آن خوشتان نیامد، آن را در حالتی سالم و قابل استفاده برایم پس بفرستید و بگویید تا پولتان را به طور کامل مسترد کنم. نه سوالی از شما پرسیده خواهد شد و نه از دست شما دلخور خواهیم شد. اتفاقا من از شما سپاسگزار خواهم بود که به من اعتماد کردید و روش من را آزمودید. همچنین خوشحال خواهم شد که با من صادق بوده اید. شاید تجربه ی شما از این دوره به من کمک کند که آن را بهتر کنم و ایرادات آن را از بین ببرم.

دقت کنید که هدف ما فقط فروش یک دوره نیست. ما در طول سالیان گذشته با زحمت و مشقت اعتبار خود را ساخته ایم و آن را با هیچ چیزی معامله نمی کنیم. ما نمی توانیم تحمل کنیم که کسی از دوره ی ما راضی نباشد و پشت سرمان حرف بزند. به همین خاطر تا سی روز به همه فرصت می دهیم تا آن را بیازمایند و اگر دوستش نداشتند، پولشان را پس بگیرند.

هزینه ی این دوره شاید برای شما ناچیز باشد، اما برای بعضی ها پول زیادی است و به سختی قدرت پرداخت آن را دارند. ما مطمئنیم که این دوره ارزش چندین برابر پولی که در آن سرمایه گذاری می کنید را دارد. با این حال می خواهم از بیمه ی سی روزه ی ما استفاده کنید و هیچ ریسکی نکنید. با آرامش خاطر به آن گوش دهید. اگر راضی بودید، آن را نگه دارید و از مطالب آموزشی جدیدی که در قسمت اعضا قرار داده می شود استفاده کنید و ما نیز قدم به قدم همراه با شما، پاسخگوی سوالات شخصیتان خواهیم بود. اما اگر راضی نبودید، آن را پس بفرستید تا حساب کاربری شما بسته شود و تمام وجه تان نیز مسترد گردد.



اما قبل از خریدن این دوره، می خواهم تجربیات بعضی از کاربران پیشین آن را بخوانید. البته بدلیل اینکه اکثر کاربران در هنگام ارسال تجربیات، به مسائل شخصی شان اشاره می کنند و نام عده ای را می برند، ما مجبوریم برای رعایت حریم شخصی آنان، بعضی از نام ها را تغییر دهیم یا بخش های خوبی از تجربیات را حذف کنیم!!

 

قبل از اینکه قیمت دوره را به شما بگویم، می خواهم سوالی از شما بپرسم.

آیا می دانید که هزینه ی یک ساعت مشاوره ی حضوری چقدر است؟

آن طور که من می دانم، بین صد تا دویست هزار تومان باید برای هر جلسه ی یک ساعته پرداخت کنید. و از آنجا که یک ساعت زمان بسیار کمی است، معمولا باید چندین جلسه صرف مشاوره کنید. از طرف دیگر هزینه ی رفت و آمد و زمانی که صرف این کار را می کنید نیز باید به آن اضافه کنید.

خود من برای هر جلسه خصوصی، دویست و پنجاه هزار تومان دریافت می کنم. حال در نظر بگیرید که فقط خود دیسک های این دوره، شامل ده دیسک است که بالغ بر 10 ساعت می شود. یعنی اگر شما می خواستید به طور خصوصی این تکنیک ها را از من یاد بگیرید، باید حداقل دو میلیون و پانصد هزار تومان پرداخت می کردید. این رقم زیادی نیست. بعضی از کسانی که در دوره های مشاوره ی من بوده اند، بیش از اینها پرداخته اند و هنوز هم به میل خود، جلسات بیشتری را از من می خواهند تا بتوانند روی سایر جنبه های دیگر زندگی خود کار کنند.

هیچ کس به آسانی پول به دست نمی آورد. به همین خاطر تمایل کاربرانم برای تمدید جلساتشان با من، فقط یک دلیل می تواند داشته باشد: آنها در برابر پولی که می پردازند، چیزهای به مراتب با ارزش تر کسب می کنند.

اما خوبی یک دوره ی آموزشی این است که با سهولت بیشتری می توان آن را در اختیار افراد بیشتری قرار داد. البته دوره ی “ترمیم قلب شکسته و جذب عشقی ماندگار” مانند یک کتاب نیست که فقط می خرید و دیگر هیچ حمایتی از طرف صاحب اثر ندارید. همکاران من تمام ایمیل های شما را به دقت می خوانند و پاسخ می دهند. خود من نیز از سوالات و نیازهای شما آگاه می شوم و در قسمت اعضا مطالب جدید اضافه می کنم تا پاسخ سوالاتتان را بگیرید.

در نتیجه، این یک دوره ی مُرده و بی جان نیست. این دوره ای زنده است که همچنان دارد تکمیل می شود!

اما من از شما انتظار ندارم که بابت مطالب آموزشی جدیدی که به قسمت اعضای دوره اضافه می شود پولی بپردازید، من از شما می خواهم که فقط هزینه ی ده دیسک آموزشی آن را پرداخت کنید. قیمت این دوره فقط 290,000 (دویست و نود هزار تومان) است و هزینه ی ارسال با پست پیشتاز (به ارزش 9500 تومان) نیز بر عهده ی ما خواهد بود.

اگر در خارج از ایران زندگی می کنید، هزینه ی این دوره 29$ خواهد بود. دقت کنید که برای کاربران مقیم خارج، خود دوره ی فیزیکی ارسال نمی شود تا هزینه ارسال از آنها گرفته نشود. بجایش، در قسمت اعضای دوره، قادر خواهید بود که به تک تک دیسک های دوره به طور آنلاین گوش دهید. حجم فایل ها هم کوچک است و برای استفاده از آنها نیاز به اینترنت پُرسرعت هم نخواهید داشت.

بعلاوه، فراموش نکنید که شما گارانتی سفت و سخت سی روزه ی من را همیشه با خود دارید. اگر تا سی روز پس از سفارش دوره احساس نکردید که این دوره را ارزان خریده اید و باید پول بیشتری برایش می پرداختید، دوره را برایم پس بفرستید تا کل هزینه ی شما را بی کم و کاست مسترد کنم.

من تمام تلاشم را کرده ام تا شما بتوانید با خیال راحت این دوره را سفارش دهید. اگر هنوز سوالی در مورد آن دارید، می توانید به راحتی از من بپرسید. تمام سوالاتتان را به آدرس Mehdi@AsheghiAzNo.com ایمیل کنید تا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده شود.

من تمام تلاشم را کرده ام تا شما با اطمینان خاطر و داشتن اطلاعات کافی، تصمیم به خرید این دوره بگیرید. شک نداشته باشید که این دوره بزرگترین هدیه ایست که به خودتان می دهید. تعلل و تردید، شما را همیشه عقب نگه خواهد داشت. پس، اکنون که از مطالب این دوره آگاه  هستید و می دانید که چقدر شما را تغییر خواهد داد، روی دکمه زیر کلیک کنید و به راحتی آن را سفارش دهید:


به امید دیدار شما در قسمت اعضای این دوره

مهدی خردمند


هیپنوتراپیست

پی نوشت: اگر هنوز خبرنامه های آموزشی و رایگان من را دریافت نکرده اید، توصیه می کنم همین الان فرم زیر را پر کنید و شروع به خواندن آنها کنید. در اولین خبرنامه من 3 باور خطرناک در مورد عشق و ازدواج را برایتان شرح خواهم داد که 90% خانم ها دارند و همین باعث دلشکسته شدن آنها می شود:

لطفا خطاهای ورودی زیر را تصحیح کنید :

برای عضویت در این سایت باید حداقل 21 سال داشته باشید

ما اهل اسپم فرستادن نیستیم و در تمام ایمیل های ما لینک “قطع عضویت” وجود دارد

به دست آوردن دل دختران از زمان پیدایش انسان ها تا به امروز دغدغه پسر ها بوده است و آن ها همیشه به دنبال راهی برای به دست آوردن دل دختر مورد علاقه خودشان بوده اند. به دست آوردن دل دختر ها کار اصلا آسانی نیست و نیاز به تلاش زیادی دارد با این حال اگر دختر مورد نظر شما مغرور هم باشد کار شما چندین برابر سخت تر می شود زیرا به دست آوردن دل دختر مغرور کار راحتی نیست و باید راه و روش های آن را بدانید. این مقاله هم به همین دلیل نوشته شده است و می تواند به کمک پسر هایی بیاید که با پرسش چگونه دل یک دختر را ببریم بیاید و به آن ها در این امر کمک کند. همچنین اگر از کسانی هستید که قبلا در این مورد تلاش کرده اید و موفق نشده اید، به شما خواندن این مقاله به صورت کامل را حتما پیشنهاد می کنم زیرا در این مقاله انواع راه های انجام این کار را ذکر کرده ایم و با رعایت آن ها قادر خواهید بود دل دختر مورد علاقه تان را به دست بیاورید حتی اگر آن دختر مغرورباشد.

در این مقاله ما به بررسی نکاتی می پردازیم که به شما کمک می کنند چگونه دل یک دختر مغرور را به دست بیاورید و به پرسش چگونه دل یک دختر را ببریم شما پاسخ بدهیم. یاد گرفتن این نکات به این معنی نیست که شما می توانید دل هر دختری را که خواستید ببرید زیرا این ها فقط نکاتی هستند که می توانند در این راه به شما کمک کنند اما جادویی نیستند و ممکن است شما تمام نکات را رعایت کنید و باز هم جواب نه دریافت کنید. پس انتظار نداشته باشید که پس از خواندن این مقاله هر دختری را که دیدید می توانید به راحتی دل او را ببرید زیرا این کار تقریبا غیر ممکن است و با خواندن صد ها مقاله در مورد چگونه دل یک دختر را ببریم هم نمی توانید دل تمام دختر ها را ببرید زیرا آن ها هم اخلاقیات متفاوتی دارند و ممکن است این روش ها بر روی بعضی از آن ها تاثیر گذار نباشد و یا آن دختر اصلا علاقه ایی به داشتن رابطه با شما نداشته باشد. برای رسیدن به پاسخ پرسش چگونه دل یک دختر را ببریم تا انتهای مقاله را مطالعه کنید.

اگر در موقعیتی قرار گرفتید که قادر به حرف زدن با او بودید، منتظر این نباشید که او سر صحبت را باز کند زیرا با این کار ممکن است او فکر کند که شما به او علاقه ایی ندارید و یا آدم سرد و کم حرفی هستید پس در چنین مواقعی حتما این شما باشید که سر صحبت را باز می کنید. شروع حرف زدن هم اصلا کار سختی نیست و می توانید با پرسیدن یک سوال کوچک هم حرف زدن را شروع کنید و پروسه به دست آوردن دل او را آغاز کنید.

بعد از اینکه صحبت کردن را شروع کردید، فرقی نمی کند که شما در حال به دست آوردن دل دختر مغرور هستید یا نه زیرا در خانم ها فرقی نمی کند که مغرور باشند یا نه و این یکی از خصوصیات اکثر آن هاست که نمی خواهند کسی باشند که حرف زدن را شروع می کند، آن را ادامه می دهد و به نحوی تمام کار ها را در حرف زدن او انجام بدهد پس بعد از اینکه صحبت شروع شد سعی کنید حتما مکالمه را خودتان جلو ببرید و همچنین مواظب باشید که با حرف های بی خود، حوصله او را سر نبرید.

 

چگونه دل شکسته پسر را بدست آوریم

تقریبا هر کسی که حرف می زند از این متنفر است که کسی وسط حرفش بپرد و حرف او را قطع کند. پس هنگام حرف زدن با شخص مورد نظرتان مواظب باشید که همچین کاری نکنید زیرا این کار به تنهایی می تواند او را نسبت به شما سرد کند.

برای به دست آوردن دل دختر مغرور و یا هر دختر دیگری شما حتما به اعتماد به نفس نیاز دارید و در این راه باید شجاعت به خرج بدهید. دخترها بیشتر افرادی را دوست دارند که دارای اعتماد به نفس هستند. پس شجاع باشید و از اینکه ممکن است جواب نه بشنوید نترسید و با او حرف بزنید و سعی کنید دلش را به دست بیاورید. اگر فاقد اعتماد به نفس هستید سعی کنید با تمرین کردن آن را به دست بیاورید زیرا اگر اعتماد به نفس نداشته باشید کار شما در به دست آوردن دل دختر مورد علاقه تان سخت خواهد بود و حتی اگر به صورت کامل جواب پرسش چگونه دل یک دختر را ببریم بدانید، باز هم کار خیلی سختی پیش روی خودتان خواهید داشت.

یکی از اشتباهاتی که پسر ها زیاد آن را انجام می دهند این است که در همان دیدار های اول، شروع به حرف زدن در مورد عشق و عاشقی می کنند. این کار به هیچ وجه درست نیست و ممکن است او را بترسانید و حس این را به او بدهید که قصد سوء استفاده کردن از او را دارید. پس همیشه مواظب باشید که در هنگام به دست آوردن دل دختر مغرور و یا هر دختر دیگری، همان ابتدا سعی نکنید به آخرین مرحله (عاشقی) بروید.

برای این که به این مرحله برسید باید با حرف زدن با او، بفهمید چه چیز هایی را دوست دارد و یا ندارد و سعی کنید با انجام دادن آن ها خودتان را با او صمیمی کنید بعد از اینکه با او صمیمی شدید می توانید کم کم به او ابراز علاقه کنید و علاقه خودتان را نسبت به او ابراز کنید.

یکی از ویژگی هایی که دختران به آن اهمیت زیادی می دهند ظاهر کسی است که با او در ارتباط اند و به نوعی رابطه دارند. همیشه سعی کنید که موهای آراسته ایی داشته باشید و هنگامی که قرار است او را ببینید به موهای خود برسید، لباس های مرتب بپوشید و همچنین با بوی بد به دیدن او نروید و سعی کنید همیشه بوی خوبی بدهید. در کل هر چیزی مربوط به ظاهر و بهداشت است را رعایت کنید. رعایت این موارد می تواند برای به دست آوردن دل هر دختری بسیار حائز اهمیت باشد پس این نکات را هرگز فراموش نکنید.

لازم نیست هنگامی که با او حرف می زنید حتما خیلی جدی باشید زیرا با این کار اگر خودتان هم نخواهید آدم زیاد جالبی به نظر نمی رسید و از نظر او شما یک آدم خشک و بی روح هستید. پس هنگام حرف زدن با او سعی کنید شوخی کنید، بامزه باشید و خلاصه هر کاری که لازم است به او احساس خوبی دست بدهد را انجام دهید. هرچند باید هواستان باشد که از نوار ادب خارج نشوید زیرا اگر این اتفاق بیفتد تصویر شما به عنوان یک آدم گستاخ و بی ادب در ذهن او نقش می بندد. این موضوع می تواند تا حد زیادی در جواب چگونه دل یک دختر را ببریم تاثیر گذار باشد.

این که خودتان باشید در شروع یک رابطه فوق العاده مهم است و سعی نکنید وقتی با او هستید نقش کس دیگری را بازی کنید و خود واقعیتان را از او دور کنید. زیرا شخصیت اصلی شما هر زمانی که باشد مشخص می شود و اگر آن دختر بفهمد که دورو بوده اید و نقش بازی کرده اید، تقریبا رابطه اش را با شما کاملا قطع می کند و با این کار ممکن است او را برای همیشه از دست بدهید.

اگر هنوز هم به صورت کامل به جواب سوال چگونه دل یک دختر را ببریم نرسیده اید می توانید کار های رمانتیک را به لیست کار هایی که باید انجام دهید اضافه کنید. بعضی اوقات دادن یک شاخه گل هم می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی دختر مورد علاقه تان بزارد و سعی کنید پی ببرید که او به چه چیز هایی علاقه دارد و آن ها را در صورت امکان برای او تهیه کنید.

همچنین در مواقعی که هوا سرد است با دادن کاپشن خود به او، می توانید علاقه تان را بیشتر نشان دهید ولی حتما هواستان باشد که کاشپنتان بد بو نباشد. همچین کار هایی می تواند در دل هر دختری جرقه ایجاد کند حتی دختر مغرور! پس انجام این کار ها را در مراحل به دست آوردن دل دختر مغرور فراموش نکنید.

 

 

دختر ها دوست دارند که نظر دیگران را در مورد خودشان بدانند و قطعا نظر شخصی که با او در ارتباط اند بسیار برای آن ها مهم خواهد بود. بنابراین سعی کنید در مکالماتتان نظر خود را در مورد او بیان کنید، ویژگی هایش را یاد آوری کنید و از خصوصیاتش حرف بزنید اما بیش از حد این کار را نکنید.

درست است دختران دوست دارند که در موردشان حرف بزنید و از آن ها تعریف کنید اما خب اگر این کار را بیش از حد انجام دهید آن ها به زیاده روی شما پی می برند و حوصله شان سر می رود. پس اطمینان حاصل کنید که در این کار زیاده روی نمی کنید تا در به دست آوردن دل دختر مغرور و مورد علاقه تان به مشکل نخورید.

امیدواریم که با خواندن این مقاله به جواب سوال خود که چگونه دل یک دختر را ببریم بود رسیده باشید و بتوانید پروسه ی خود را برای به دست آوردن دل دختر مغرور و مورد علاقه خود شروع کنید. پس اگر فکر می کنید که می توانید به پرسش چگونه دل یک دختر را ببریم پاسخ دهید، با کمی تمرین کار خود را شروع کنید. همچنین اگر دوستانی دارید که فکر می کنید در این امر مشکل دارند و در به دست آوردن دل دختر مغرور یا غیر مغرور ناکام هستند، این مقاله را به آن ها معرفی کنید.

 

سایر مطالب :حرف هایی که دخترا دوست دارند

 

از کلینیک روانشناسی روان آرام

کلینیک روان آرام با دارا بودن جمعی از مشاوران خبره، اساتید دانشگاه و درمانگران مفتخر است در خدمت شما عزیزان باشد. لازم به ذکر است که کلیه خدمات این مجموعه توسط متخصصان دوره دیده در زمینه های مختلف روانشناسی عرضه میگردد.

تهران، میدان ونک خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی شمالی نبش کوچه شهریار پلاک 181، طبقه 3، واحد 16

ravanaramvanak@gmail.com

© تمامی حقوق این وب سایت متعلق به روان آرام
کلینیک می باشد
طراحی و سئو توسط لومین


پاسخگوی شما 9 صبح الی 12 شب

چگونه دل شکسته پسر را بدست آوریم
چگونه دل شکسته پسر را بدست آوریم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *