چگونه ذهن برنده داشته باشیم

 
helpkade
چگونه ذهن برنده داشته باشیم
چگونه ذهن برنده داشته باشیم

اولین قدم به سوی ایجاد یک ذهنیت برنده، یک روال معمول در زندگی روزمره شما است. هنگامی که شما زندگی معمولی خود را در زندگی بهبود نمی‌بخشید، این اجازه را به دنیا می‌دهید که برنامه زندگی ما را به شما دیکته کند. بنابراین شما باید برای ساختن یک ذهن برنده تلاش کنید.

باید یک روز قبل برنامه ریزی کنید که فردا دقیقا می‌خواهید چکار کنید. قبل از اینکه روز بعد شروع شود، یک تکه کاغذ بردارید و پنج کار را که نیاز دارید برای روز بعد انجام دهید یادداشت کنید. این لیست باید لیستی از وظایف حیاتی شما باشد.

این کار به شما این امکان را می‌دهد که روز خود را با وضوح شروع کنید. هنگامی که شما برای خود یک برنامه روزانه ترتیب می‌دهید درواقع در حال تنظیم کردن خودتان هستید تا در طول روز موفق شوید.

اگر ساختن یک ذهن برنده کار آسانی بود، همه این کار را انجام می‌دادند. یک ذهنیت برنده از انجام دادن آنچه برایتان سخت است شکل می‌گیرد. فقط شما هستید که می‌دانید چه شرایطی سخت و ناخوشایند است. چیزی که برای شما سخت و ناراحت کننده است ممکن است برای شخص دیگری اینطور نباشد. تنها راه ایجاد یک ذهنیت برنده این است که خودتان را مجبور به انجام کاری کنید که دوست ندارید.

هنگامی که شما خود را مجبور به انجام آنچه که دوست ندارید می‌کنید باعث ایجاد انعطاف پذیری در شما می‌شود و چیزهایی که همیشه شما را ترسانده دیگر باعث ترس شما نخواهد شد. چالش های که پیش روی خود دارید موانع جزئی در جاده ها هستند.

چگونه ذهن برنده داشته باشیم

آخرین گام برای ساختن یک ذهن برنده گرفتن دوش آب سرد است. این کار شما را از لحاظ ذهنی سخت تر می‌کند. وقتی که حمام سرد باشد شما دیگر در حمام خوابتان نمیگیرد. این یک نبرد است که شما هرروز با آن مواجه خواهید شد و به شما کمک می‌کند که یک ذهنیت برنده را ایجاد کنید. نبردی که شما با دوش آب سرد خواهید داشت همان نبردی است که در زندگی روزمره با آن مواجه خواهید شد.

هیچ کس به شما برای مبارزه با این سختی کمک نخواهد کرد. شما نباید به حرف اطرافیانتان گوش دهید. اگر به بقیه بگویید که دوش آب سرد می‌گیرید آن ها شاید به شما بگویند که دیوانه شده اید. اما آیا برای موفقیت نیاز به کمی دیوانگی ندارید؟

شما با این کار به مرور زمان به آن عادت خواهید کرد و گرفتن دوش آب سرد دیگر برایتان سخت نیست و حتی تعجب می‌کنید که چطور در ابتدا از گرفتن دوش آب سرد میترسیدید. دوش آب سرد شما را آماده رویارویی با مشکلات سخت میکند و یک نبرد درونی را تسخیر می‌کند.

شما ذهنیت برنده خود را در طول یک روز، یک هفته، یک ماه یا یک سال ایجاد نخواهید کرد. اگر به درستی زندگی کنید همیشه خود را مجبور به چالش های جدید تر خواهید کرد. اگر می‌خواهید زندگی خود را کامل کنید باید رشد کنید. ذهنیت شما بیش از هر چیز دیگری به شما کمک خواهد کرد. در این دنیا چیزهای زیادی وجود دارد که شما نمی‌توانید آن را کنترل کنید اما ذهنیت شما اینطور نیست. شما می‌توانید روی ساختن یک ذهن برنده تمرکز کنید و به آن دست یابید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وبسایت

عضویت

عضویت

اگر فکر میکنی میتونی موفق بشی، حق با توئه و اگر فکر میکنی که نمیتونی موفق بشی باز هم حق با توئه.

رفقا امروز تصمیم گرفتیم کمی در مورد ذهنیت برنده با شما صحبت کنیم.

دوستان، این موضوع خیلی اهمیت داره که شما از ابتدا روحیه پیروز شدن داشته باشید و با هر مشکل و مانعی، از ادامه دادن به مسیر بیخیال نشید.

شما قبل از اینکه به بهترین منابع و دبیر های کشور دسترسی داشته باشید و قبل از هر مورد دیگه ای، باید اعتماد به نفس خودتون رو تقویت کنید و برای خودتون و آرزو هاتون ارزش قائل بشید.

از قدیم هم این ضرب المثل وجود داشته که از هر چی بترسی، سرت میاد….

چگونه ذهن برنده داشته باشیم

این قوانین با هیچکس شوخی نداره و چه ما این موضوع رو قبول کنیم و چه قبول نکنیم، به طور مستقیم بر روی زندگی ما تاثیر داره و آینده ما رو تحت شعاع قرار میده.

رفقا از همین امروز ذهنیت منفی و شکست خورده رو از خودتون دور کنید. شما چه در کنکور و چه در هر مرحله دیگه ای از زندگی شخصی خودتون باید روحیه جنگجویانه داشته باشید و فقط برای رسیدن به اهدافتون در مسیر قدم بردارید.

خیلی از عوامل در موفقیت شما تاثیرگذار هست، که یکی از مهم ترین ها و شاید یکی از لازمه های اصلی برای رسیدن به موفقیت، داشتن ذهن پیروز هست.

به جای تمرکز روی نقطه ضعف ها به موارد مثبت خودتون تمرکز کنید…..

زندگی تو نیمه پر لیوان خیلی لذت بخش خواهد بود.

عااااااالی

ذخیره نام، ایمیل و سایت توسط مرورگر برای ارسال دیدگاه در زمانی دیگر.

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی رمز عبور

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

پرورش افکار – رسیدن به موفقیت قطعی از طریق آموزش و یادگیری قانون جذب توسط دوره کارشناس جذب شوید استاد شریفی

چگونه ذهن برنده داشته باشیم

۴ راه پرورش ذهن برای موفقیت (قانون جذب)

ذهن ما می‌ تواند بهترین دوست یا بزرگ‌ ترین دشمن ما باشد. هر زمان که ذهن خودمان را پرورش دهیم، طعم شیرین موفقیت را خواهیم چشید. مانند یک برنده فکر کنیم تا در زندگی برنده شویم.

اکثر مقالاتی که در مورد راههای توسعه شخصیت نوشته می‌ شوند، فراموش می‌ کنند در مورد اهمیت طرز تفکر سخن بگویند. احتمالاً ما هم بارها شنیده‌ ایم که افراد موفق دارای طرز تفکر متفاوتی هستند و واقعیت این است که اگر مانند یک برنده فکر کنیم، می‌ توانیم در تمام مراحل زندگی خودمان به موفقیت دست یابیم. اما سؤال مهم این است که چگونه می‌ توان موفقیت را از نظر ذهنی پرورش داد؟ در ادامه این مقاله راههای پاسخ به این پرسش آورده شده است.

۱- یک تصمیم بزرگ بگیریم

اگر می‌ خواهیم در زندگی به رؤیاهای خود برسیم، باید باور داشته باشیم شایستگی ما بسیار بیشتر از شرایطی است که در حال حاضر در زندگی داریم. زمانی که به این باور رسیدیم، احساس معذب بودن خواهیم کرد، ولی فارغ از این حس، باید سعی کنیم به تصمیم و انتخاب خود پایبند مانده و این را بدانیم که اگر از فکر کردن به آرزوهایمان احساس ترسیدن نمی‌ کنیم، یعنی رؤیاهایمان به اندازه کافی بزرگ نیستند.

۲- عادت‌ های قدیمی را کنار بگذاریم


محافظین قانون جذب و حیوانات روحانی

قانون جذب چیست؟ چشمهایتان را بر روی جهانی با احتمالات…


قانون جذب و شناختن فرصت‌های ارسالی

۱۱ چیزی که باید در مورد قانون جذب و چگونگی استفاده از آن…

۹ روش از قانون جذب که می تواند زندگی شما را بهبود ببخشد.

۹ تکنیک تجلی قانون جاذب که باید بلد باشید

زمانی که شخصی تصمیم می‌ گیرد زندگی بهتری داشته باشد، به‌ سرعت با چالش‌ های روانی مواجه خواهد شد. به عبارتی می‌ توان گفت که خارج شدن از عادت‌ های قدیمی و قدم گذاشتن در راه آینده کار دشواری است و همین حس پیروی کردن از یک سری اصول و عقاید، بزرگترین دشمن پذیرش تغییرات در زندگی می باشد. زمانی که ما عادتهای قدیمی خود را مورد سؤال قرار می دهیم، یعنی آماده هستیم که عادتهای جدیدی در زندگی خود به ‌وجود آوریم و آدمهای جدیدی ملاقات کنیم. اگر بخواهیم خلاصه بگوییم، برای اینکه مانند یک انسان برنده فکر کنیم، باید از عادتهای قدیمی خود جدا شویم تا بتوانیم فرصتهای جدید را کشف کنیم.

۳- طرز تفکر خود را تغییر دهیم

باور ما پایه و اساس موفقیت یا شکست ما در زندگی را رقم خواهد زد. باید سعی کنیم افکار مثبت را جایگزین تمام تفکرهای منفی در ذهن خود کنیم. انجام این کار چالش بزرگی است و ساده نیست، اما کلید ایجاد الگوهای جدید در زندگی است. اغلب اوقات ترسیدن از چیزهای ناشناخته‌ بزرگترین مانع یک طرز تفکر جدید در زندگی است. بنابراین سعی کنیم مثبت اندیش باشیم، زیرا ایده‌ های جدید در یک خاک فرسوده رشد نخواهند کرد.

۴- از طرز تفکر خود نگهداری کنیم

زمانی که صحبت از نگهداری به میان می‌ آید، همه ما ناخودآگاه یاد خانه یا وسایل نقلیه می‌ افتیم در حالیکه یکی از چیزهایی که فراموش می‌ کنیم نیاز به نگهداری دارد، ذهن است. ذهنی که به دست فراموشی سپرده شده باشد، یک ذهن منفی است. البته پرورش عادت‌ های خوب زمان‌ بر است و نمی‌ توان در عرض یک هفته‌ از عهده انجام آن‌ برآمد، پس سعی داشته باشیم تا افکارمان را به‌ طور مداوم تحلیل کنیم تا گرفتار عادت‌ های قدیمی خود نشویم.

طرز تفکر و الگوهای فکری خود را ارزیابی کنیم، زیرا الگوهای فکری طرز تفکر ما را می‌ سازند و در نتیجه نگاه ما به زندگی را شکل می‌ دهند. بنابراین هیچ‌ چیز را بدون ارزیابی در ذهن خود جا ندهیم. هرچقدر محتاطانه‌ تر در مورد چیزهایی که در ذهن خود قرار می‌ دهیم عمل کنیم، در مورد افکارمان نیز با آگاهی بیشتری عمل خواهیم کرد.

مطلب قبلی

اگر می‌ خواهید باهوش‌ تر شوید این مطالب را بخوانید

مطلب بعدی

زندگینامه فرصت الدوله شیرازی – شاعر

7 راه برای اینکه زندگی موفق و بدون محدودیتی داشته باشید

10 دلیلی که چرا ترک عادات بد خیلی سخت و مشکل است

راهنمای اساسی برای روتین های صبحگاهی

چالش 21 روزه: برنامه قانون‌ جذب برای تجلی شادی

چرا تفکر مثبت میتواند سلامت جسمی را بهبود بخشد

شکست را به موفقیت تبدیل کنید: استفاده از قانون جذب برای غلبه…

موفقیت به معنای اتخاذ یک انتخاب بزرگ نیست، بلکه به معنای…

برای چت کردن با ما روی آیکون مشاور فروش کلیک کنید

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی رمز عبور

چگونه ذهن برنده داشته باشیم

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

اشتراک گذاری این مطالب در:

دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 240

تصویر ذهنى یک برنده به معنای این است که فکر و اندیشه شما به سمت موفقیت پیش برود. با توجه به این افکار و ذهنیات ما می تواند تعیین کننده رفتار و سطح تلاشمان باشد، بنابراین اگر تصویر ذهنى یک برنده را داشته باشیم، می توانیم برای رسیدن به آرزوها تلاشمان را بیشتر کنیم.

اغلب افراد تنبل و بی حوصله فکری جز استراحت کردن ندارند. هر چند که آنها هم برای خود آمال و آرزوهایی دارند. اما قادر نیستند تصویر ذهنى یک برنده را داشته باشند. مدام فکرشان به سمت خوابیدن، تفریح و سرگرمی است. هر چند که خواب، تفریح و سرگرمی هم برای جسم و روح لازم است. اما نباید در این کار زیاده روی شود. بیشترین وقت باید در خدمت آرزوها و آینده باشد.

دکتر جان هگلین متخصص فیزیک کوانتوم معتقد است جسم ما حاصل افکار ماست. پس داشتن تصویر ذهنى یک برنده به معنای برنده شدن است. شاید باور نکنید اما زمانی که شما بر روی بیماری خود تمرکز می کنید و درباره آن با دیگران صحبت می کنید، باعث می شوید تا سلول های بیماری بیشتر شوند.

چگونه ذهن برنده داشته باشیم

این فکر و تصویر ذهنی از جسم و بیماری باعث بیشتر شدن آن می شود. یکی از توصیه های مهم پزشکان در مورد سلامت جسمی تکرار جمله «من سالم هستم» است. اغلب روانشناسان هم توصیه می کنند وقتی در شرایط بد روحی و روانی قرار دارید، در مورد آن صحبت نکنید. صحبت کردن باعث می شود بیشتر به بد بودن وضعیت روحی خود باور پیدا کنید. باور به یک چیز باعث می شود تا تصویر ذهنی آن ساخته شود.

اگر می خواهید تصویر ذهنى یک برنده را داشته باشید، باید مدام با خود تکرار کنید من موفق خواهم شد. موفقیت حاصل فکر و اندیشه صحیح است که عملکرد را هم به آن سمت می برد. فردی که مدام به ثروتمند شدن فکر می کند صبح زود به صورت ناخودآگاه بیدار می شود. به سر کار می رود و با جان و دل تلاش می کند. حاضر است ساعات بیشتری در سر کار بماند. زیرا او تصویر ذهنى یک برنده را دارد که می خواهد به آن برسد. همین تصویر ذهنى یک برنده باعث ایجاد انگیزه می شود.

دلیلی که باعث می شود اغلب مردم تصویر ذهنى یک برنده را نداشته باشند، بدبینی نسبت به آینده است. برخی هم نسبت به آینده خود مسئولیت پذیر نیستند. آنها فقط به امروز فکر می کنند. اگر امروز در آسایش و راحتی باشند، کافیست. آینده نامشخص و نامعلوم است و عوامل زیادی در آن دخیل است. این طرز فکر به معنای کم کردن قدرت اختیار انسان است. وقتی کسی خودش را در سرنوشتش دخیل نداند، برای آن تصمیم نمیگیرد و تلاشی هم نمی کند.

از دیگر دلایلی که مانع می شود تا تصویر ذهنى یک برنده را نداشته باشید، نداشتن اطلاعات درست است. برای داشتن تصویر ذهنى یک برنده باید اطلاعات جامعی از هدف و برنده بودن داشته باشید.

ادامه این مطلب را در ویدئوی انگیزشی تصویر ذهنى یک برنده مشاهده کنید.

 

 

 

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرستادن دیدگاه

هدف ما در اینجا این است که اول نگرش شما را نسبت به موفقیت (به خصوص موقعیت های موفقیت در ایران) درست کنیم و بعد در قسمت های پیشرفته آموزش هم قرار بدیم مثل آموزشهای بازاریابی مثل کسب و کار شخصی و …

© تمامی حقوق برای شرکت خودساخته محفوظ می باشد . نشر با ذکر منبع بلامانع استطراحی و پشتیبانی: «وب‌کاستر»

خوش آمدین، لطفا وارد حساب کاربری شوید

 + 
سه
 = 
6

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

بازیابی رمز عبور

یک رمزعبور موقت، برایتان ایمیل خواهد شد.

SookhteJet.ir – انگیزشی ترین وبسایت برای جوان موفق

چگونه ذهن برنده داشته باشیم

همانطور که ظاهری زیبا برای اکثر انسان‌ها از اهمیت خاصی برخوردار است، ذهن نیز باید به زیبایی ظاهر برسد، چه بسا که ذهن زیبا از ظاهر زیبا نیز اهمیت فزون‌تری دارد. ادوارد دبونو در کتاب چگونه ذهن زیبا داشته باشیم، توصیه‌ها و نکات کلیدی ساده اما روانی را به ما گوش زد می‌کند که شاید ما آن را به ورطه‌ی فراموشی سپرده باشیم.

روانی متن این کتاب را مدیون مترجم قابل آن – امیر دانش‌زاده – هستیم که در فهم بیشتر این کتاب ما را یاری داده است.

بخش‌های از این کتاب را با هم مرور کنیم، که مرور آن قطعاً خالی از لطف نخواهد بود.

یک ارتباط صحیح قطعاً به ما در این راه کمک خواهد کرد، این که ما بتوانیم به تفاهمات خوب و به قاعده با طرف مقابل خود که قصد برقراری ارتباط و باز کردن سر صحبت با او داریم – برسیم – کمی سخت خواهد بود، اما وقتی بتوانیم گپ و گفتی سالم را ایجاد کنیم که خالصانه و خواست واقعی ما باشد، قطعا ما را به ذهن زیبا هدایت می‌کند.

وی می‌گوید:

« برای برخورداری از ذهن زیباتر، باید به طور جدی در جست و جوی نقاط مشترک با مخاطب خود باشیم. انجام این کار مشکل است، به خاطر اینکه توافق باید واقعی باشد نه به صورت یک تظاهر تملق آمیز. دلیل دیگر سختی کار، این است که داشتن انگیزه برای انجام این کار معمولاً مغایر با میل طبیعی انسان است».

وی در ادامه به بررسی 2 قطب موافق و مخالف می‌پردازد و می‌گوید:

« شما کاملاً صحیح می‌گویید… من با تمام گفته‌های شما موافق هستم… من کاملاً با شما موافقم… کاملاً درست است… من صد در صد موافق هستم…»

موافقت معمولاً در ظاهر خوب و پسندیده است. این که ما بتوانیم موافق باشیم خوب است،اما زیاده‌روی در این کار، یک حالت مصنوعی به ماجرا خواهد داد، انسان همیشه برای هر چیزی موافق نبوده و اینطور نیست که همیشه این اتفاق بیافتد. بنابراین اگر واقعاً موافقیم، موافق باشیم – اگر نه – مخالفت خود را اعلام کنیم.این یک روند طبیعی است.

وی می‌گوید:

« اگر با همه چیز موافق باشید، موضوعی برای بحث بیشتر، صحبت بیشتر و یا تبادل نظر بیشتر باقی نمی‌ماند. شخص مقابل نیز ممکن است نظرات خود را اعلام کند. پس در نتیجه، بحث شما اصلاً معنی ندارد».

« بله، ولی… من کاملاً موافق نیستم… شما اینجا اشتباه می‌کنید… به این شکل نیست…».

مخالفت بیش از حد بر سر هر موضوعی قاعدتاً نمی‌تواند برخواسته از یک ذهن زیبا باشد. انسان همانگونه که با همه چیز موافق نیست، با همه چیز نیز مخالف نیست. دلیلی وجود ندارد شما بر سر هر چیزی مخالفت کنید، گاهی به دلیل عادت کردن، افراد تمایل دارند مخالفت کنند و مخالفت خود را به بحث و جدل تبدیل کنند، که این کار نیز مخاطب شما را ناراحت کرده و شما نمی‌توانید یک ارتباط اثربخش داشته باشید، ارتباطی که ذهن شما را زیباتر کند.

وی می‌گوید:

« شما باید در جایی بین این دو قطب مخالف قرار بگیرید.
مجبور نیستید که با همه چیز موافق باشید و نیز نباید با همه چیز مخالفت کنید».

موارد این نکته‌ی ساده‌ی بالا ( موافقت و مخالفت به جا و به قائده) به شما کمک خواهد کرد تا ذهن خود را به زیبایی نزدیک و نزدیک‌تر کنید.

افراد باید بتوانند مخالفت خود بیان کنند. مخالفت بر سر یک موضوع باید اعلام شود چرا که ممکن است با اصول فکری فرد سازگار نباشد، یکی از راه‌های رسیدن به یک ذهن زیبا بیان مخالفت است. بیان مخالفت نیز باید در راستای موازین اخلاقی صورت گیرد تا هم شما به خواست خود که عدم موافقت است رسیده باشید و هم فرد مقابل مخالفت شما را بپذیرید.

شاید مخالفت کردن اتفاق جالبی بین روابط انسانی نباشد. شاید هم منجر به قطع یک رابطه‌ی دو نفره شود. شما باید بتوانید مخالفت خود را بیان کنید اما نه به هر روشی.

وی در این کتاب به رعایت ادب در مخالفت تأکید کرده و می‌گوید:

« – تو فقط یک احمقی!– این احمقانه‌ترین چیزی بود که که تا به حال شنیده‌ام!– اشتباه است.– این برداشت از لحاظ منطقی ضعیف است.– من با هر چیزی که تو گفتی، مخالفم.– تو چقدر می‌توانی نادان باشی!؟».

همانطور که مشاهده می‌کنید در جملاتی بالا نشانه‌هایی از رعایت ادب در یک مخالفت وجود ندارد. این حالت ممکن است منجر به خشونت و عواقب بعدی آن باشد.

وی تأکید می‌کند:

« راه بهتر بیان مخالفت، روش گفت و گو البته بدون توهین است».

« – مطمئن نیستم که دلایل شما را فهمیده باشم.– شاید راه دیگری برای نگاه کردن به این موضوع وجود داشته باشد.– این فقط یک نظریه است.– این احتمال چطور است؟– فکر می‌کنم در نتیجه‌گیری شما تردید دارم.– شاید اینطور باشد، شاید هم نباشد.– می‌توانم توضیح دیگری برای این موضوع پیدا کنم».

شما مخالفت خود را چه به صورت مؤدبانه بگویید و چه برعکس در هر صورت تأثیر خود را دارد و شما مخالفت خود را اعلام کرده‌اید و این مسأله‌ی مخالفت تمام شده است، اما هر چقدر شما بتوانید ادب را در مخالفت خود رعایت کنید، بسیار بسیار درخشان‌تر از یک حالت خصمانه و خشن است و شما خواهید توانست با رعایت موازین اخلاقی در یک مخالفت به ذهن زیبای آرمانی خود نزدیک شوید.

در بخش دوم به واکنش‌ها خواهیم پرداخت.

ادامه دارد…

 

 

توانایی نوشتن و مطالعه کردن را دوست دارم زیرا معتقدم زیباترین نعمت خداوند به بشریت است که برای آن انتهایی وجود…

مقاله قبلی

سه عادتی که اعتماد به نفس شما را دو چندان می‌کند

مقاله بعدی

چرا هدف داشتن مهم‌تر از چیزی است که بیشتر مردم فکر می‌کنند؟

ازمطالب خوبتان ممنون ومنتظر بخش دوم هستم

چگونه ذهن برنده داشته باشیم

با سلام.
خواهش می کنم.
سپاس از شما بزرگوار.

مشتاقانه منتظر قسمت بعدی این مقاله هستیم

سپاس بزرگوار

به قول شاعر
مردی نبود نقد کنی در بروی
گر پیشنهاد تازه داری مردی

بسیار عالی و به جا.
سپاس از شما.

سلام
خیلی ممنون مطلب مفیدی بود
هرچه مخالفت خودمون رو مودبانه تر بگیم یا سعی کنیم نظری ندیم / گفت و گو مون با طرف مقابل بهتر و بهتر میشه

سلام.
خوشحالم که مفید و مورد توجه شما واقع شد.
البته گاهی مخالفت و نظر مخالف ما لازم و ضروری است.چون ممکن است چیزی غلط باشد و مخالفت ما نسبت به یک موضوع ممکن است از وقوع یک مشکل بزرگ نیز جلوگیری کند.
سپاس از نظر ارزشمند شما.

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید…

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**

ذخیره نام و ایمیل برای دیدگاه‌گذاری‌های بعدی

خوش آمدین، لطفا وارد حساب کاربری شوید

 + 
سه
 = 
6

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

بازیابی رمز عبور

یک رمزعبور موقت، برایتان ایمیل خواهد شد.

چند سوال که پرسیدن‌شان از خودتان مسیر زندگی‌تان را بالا…

ویدیوکست رنه سینانی و تجربیات کارآفرینی با شهرام فخار

پیشرفت ۲۰۰ درصدی در کار با نکاتی طلایی – قسمت ۱

چطور خودتان را از منطقه‌ امن زندگی‌تان نجات داده و…

چگونه راحت نه بگویید و کنترل زندگی‌تان را به دست بگیرید…

چگونه ذهن برنده داشته باشیم
چگونه ذهن برنده داشته باشیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *