چگونه ذهن دیگران را بخوانیم pdf

 
helpkade
چگونه ذهن دیگران را بخوانیم pdf
چگونه ذهن دیگران را بخوانیم pdf

نسخه
الکترونیک
کتاب ذهن دیگران را بخوانید
به همراه
هزاران کتاب دیگر از طریق اپلیکیشن رایگان فیدیبو در دسترس است. همین حالا
دانلود کنید

اگر بخواهید میزان انعطاف‌پذیری، حساسیت یا رفتارهای آتی کسی را ارزیابی کنید، می‌توانید از استراتژی‌های روانشناسی این بخش به سرعت و به طور نامحسوس برای داشتن شرح‌حالی کامل از وی استفاده کنید.
با به‌کارگیری مثال‌های ویژه‌ای که برگرفته از زندگی حقیقی هستند، می‌توانید بفهمید که یک فرد چه قدر در تصمیم خود راسخ است، آیا یک متهم اعتراف خواهد کرد یا به داستان خود خواهد چسبید، یا یک شخص اگر حقیقت تلخ را بفهمد گذشت خواهد کرد یا نه.
این کتاب به شما می‌آموزد که چگونه ته و توی هر قضیه‌ای را در آورید، مانع از این شوید که مورد سوءاستفاده قرار بگیرید، و همواره ظرف پنج دقیقه‌یا کمتر، برگ برنده‌ای نسبت به حریف خود در دست داشته باشید.

شما به آخر نمونه کتاب رسیده‌اید، برای خواندن نسخه کامل، کتاب
الکترونیک را خریداری نمایید و سپس با نصب اپلیکیشن فیدیبو آن را
مطالعه کنید:

در حال بارگذاری…

سم هورن چگونه ذهن دیگران را بخوانیم pdf

لیل لوندز

دارن هاردی

دبرا فاین

کوین هرسلی

آلن کلاین

رابرت گرین

رابرت‌بی.سیالدینی

جیم ران

برایان تریسی

استفان‌ کاوی

آلن پیز

كريس وايدنر

كريس وايدنر

مايمی كوپر

راسل اچ. کانول

منیر فحیانی

شیوا مجیدی، غلامرضا عسگری

ایزوپ

جیم ران

سارا هدایت

هلن خان‌زاده اميری

امیر حسن مکی

کیوان نخعی

دیوید جی. لیبرمن

دیوید جی. لیبرمن

دیوید جی. لیبرمن

نام کتاب، نویسنده، مترجم، ناشر یا هر واژه مورد نظرتان را
بنویسید

iOS

اندروید

ویندوز




https://fidibo.com/book/82482

کتاب مورد نظرتان را درخواست کنید تا در صورت امکان آن را به فروشگاه اضافه کنیم.

امروز دوشنبه , ۲۰ بهمن , ۱۳۹۹ شما در تک بوک هستید.

بازدید

آلن پیز مدیر یک شرکت مشاوره ای در سیدنی استرالیا است. او خالق کتابها، نوارها، و فیلمهایی است که در سراسر جهان به منظور آموزش مهارت های فردی و ارتباط گیری به کار می روند. پیش از نوشتن کتاب زبان بدن او به مدت ده سال در این زمینه به مطالعه، مصاحبه، و پژوهش پرداخت…. بر اساس یافته های دانشمندان علوم رفتاری تنها حدود ۳۰ تا ۴۰ از ارتباطات ما به صورت کلامی و حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد آن به صورت غیر کلامی یعنی با استفاده از حالتهای سر و دست و چشم و پا و ابرو و غیره صورت می گیرد .

كتاب رمان

چگونه ذهن دیگران را بخوانیم pdf

كتاب اندروید

كتاب پزشكي

دانلود كتاب تاريخي

کتاب اجتماعي سياسي

دانلود كتاب كودكان

كتاب علوم غريبه

كتاب علمي دانشگاهي

دانلود كتاب موفقيت

كتاب تجارت الكترونيك

دانلود كتاب كامپيوتر

آموزش زبان خارجي

كتاب متفرقه

دانلود كتاب مذهبي

دانلود كتاب شعر

دانلود كتاب ادبيات

دانلود كتاب ورزشي

دانلود كتاب هنر

كتاب جغرافيا و نقشه

كتاب بانوان و زيبايي

كتاب نقد و بررسي

فيلمنامه و نمايشنامه

كتاب مديريت

كتاب زبان اصلي

دانلود كتاب صوتي

كتاب گوشي موبايل

كتاب فلسفه و منطق

كتاب رشته برق

فال حافظ

انجمن

بانک مقاله

شطرنج آنلاین

استخاره با قرآن

تست هوش آنلاین

گروه یاهو تک بوک

تست شخصیت شناسی

چگونه ذهن دیگران را بخوانیم pdf

دانلود آهنگ های جدید

خرید کتاب

داروخانه همراه تینا طب

فروشگاه اینترنتی

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ شاد

دانلود رمان

مهاجرت به کانادا

دانلود آهنگ جدید

دانلود فیلم ایرانی

دانلود آهنگ ایرانی

اوج یادگیری

داروخانه آنلاین آرتان

فروشگاه اینترنتی زوجیم

دانلود آهنگ جدید

اقدام پژوهی

دانلود آهنگ جدید

تور لحظه آخری

برای دریافت نرم افزار های مورد نیاز مطالعه کتاب ها با لینک مستقیم بر روی اینجا کلیک کنید.

دانلود کتاب اندروید هرگز فراموش نمی شوی! ۳٫۶۷/۵ (۷۳٫۳۳%) ۶ امتیازs عناوین اصلی کتاب اندروید هرگز فراموش نمی شوی! • اشاره • فهرست • فصل اول: برنامه هدایت • فصل دوم: سیر تاریخ • فصل سوم: آخرین پیامبر • فصل چهارم: راه غدیر • […]

دانلود کتاب اندروید رهنمای ۱۰۲ _ قواعد زندگی ۲٫۵۰/۵ (۵۰٫۰۰%) ۲ امتیازs عناوین اصلی کتاب « رهنمای ۱۰۲ _ قواعد زندگی » شامل : ♠ اشاره ♠ قواعد یک زندگی (سیدمهدی قانع) ♠ قواعد یک زندگی ♠ دریچه ♠ درآمد

دانلود کتاب اندروید سیمای صحیفه سجادیه ۳٫۷۰/۵ (۷۴٫۰۰%) ۱۰ امتیازs از صحیفه سجادیه، که سند آن به امام زین العابدین (ع) منتهی می شود، به «اخت القرآن» و «انجیل اهل البیت (علیهم السلام)» و «زبور آل محمد (ص)» و «صحیفه کامله» تعبیر شده است.

همه چیز درباره روانشناسی ناشنوایان/ دوران بلوغ و نوجوانی ناشنوایان با افراد شنوا متفاوت است. آنها به دوستی‌های عمیق و فرصت‌های ارتباطی مناسب نیاز دارند تا مهارت‌های اجتماعی لازم را بیاموزند.

تمام قسمت های ویندوز ۱۰ بهینه شده است از ابزارها گرفته تا قسمت هایی که مربوط به تنظیمات این سیستم عامل می باشد.

  “۷۲۴ چاپ” برترین سیستم محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب شابک چیست و چه کاربردی در چاپ کتاب دارد؟ و چاپ افست چیست و مراحل چاپ با این روش چگونه است؟   آیا تاکنون با خود فکر کرده ید که کتاب هایی که در […]

تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید
نقشه سایت


pdfDownloads-icon


کتاب pdfDownloads-icon

2,500 تومان

خرید محصول توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود محصول در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

علوم غریبه

دفینه شناسی

رمان

چگونه ذهن دیگران را بخوانیم pdf

روانشناسی

تاریخی

خواندن فکر دیگران – آیا مایلید به افکار کسی که در کنار دستتان نشسته است پی ببرید؟ اگر با افراد زیادی مواجه شده باشیم می‌توانیم بسیاری از افراد را حتی از نوع صحبت کردنشان بشناسیم‌. اما این شناخت در مواجه حضوری با دانستن بسیاری از حالات ثابت شده در علم روان‌شناسی بهترین فرهنگ نامه آدم‌شناسی را برایمان می‌گشاید.

با شناخت بیشتر افراد، ارتباطمان جهت دار می‌شود و در مدت کوتاهی خواهیم توانست که به هدف مورد نظر از این آشنایی و ملاقات نزدیک شویم‌. ایجاد رابطه صحیح باعث رشد عزت نفس در انسان می‌شود و ارتباط ما با خودمان و اطرافیان تقویت می‌شود.

هر چه بهتر و کامل‌تر با خود و دیگران ارتباط برقرار کنیم‌، احساس موفقیت از ایجاد یک ارتباط صحیح و دوستانه ما را زودتر به هدفهایمان می‌رساند و باعث تعالی افکار و رفتارمان در زندگی می‌شود.

بر اساس يافته های دانشمندان علوم رفتاری تنها حدود ۲۶ تا ۱۶ درصد از ارتباطات ما به صورت کلامی و حدود ۰۶ تا ۷۶ درصد آن به صورت غير کلامی يعنی با استفاده از حالت های سر و دست و چشم و پا و ابرو و غيره صورت می گيرد.

از آنجايی که زبان کلامی تحت کنترل بخش هوشيار مغز انسان قرار دارد ما می توانيم آگاهانه کلماتی را بر زبان جاری کنيم که با احساسات و نيات واقعی ما همخوانی نداشته باشند و در نتيجه نيت واقعی خود را پنهان و آن را به گونه ای ديگر جلوه دهيم. اما زبان بدن توسط بخش نا هوشيار مغز کنترل می شود و ما کنترل چندانی بر آن نداريم و ازاين رو باز تاب دهنده احساسات واقعی و درونی ماست.

اين کتاب به بررسی چگونگی کاربرد زبان بدن و تفسير آن ميپردازد. خواندن اين کتاب برای همه به ويژه دانشجويان رشته های روان شناسی، جامعه شناسی ،علوم ارتباطات ، مديران ، معلمان ، فروشندگان ،بازار يابان و هر کسی که با ديگران در ارتباط است وبه درك رفتارهای ديگران نياز دارد توصيه ميشود.

خواندن فکر دوستانتان

خواندن فکر همسرتان

خواندن فکر مشتری هایتان

فصل اول : چارچوبی برای فهم فصل دو: قلمروها و حوزه ها فصل سوم: حالت های کف دست فصل چهارم: حالت های دست و بازو فصل پنجم: حالت های دست به چهره فصل ششم: حالتهای دست ها فصل هفتم: حالت پاها فصل هشتم: حالت ها و رفتارهای متداول ديگر فصل نهم: حالت های چشم فصل دهم: سيگار ، پيپ ، عينک فصل يازدهم: حالتهای ملكی و مالكيت فصل دوازدهم: کپی برداری و تصاوير آينه ای فصل سيزدهم: خم کردن بدن و موقعيت اجتماعی فصل چهاردهم: جهت نماها فصل پانزدهم: ميز ، مبل و ترتيب چينش آنها فصل شانزدهم: بازی های قدرت فصل هفدهم: جمع بندی کلی ضميمه

Got something to discuss?

پشتیبانی

راهنمای دانلود

طراحی سایت ارزان

همکاری با انتشارات

 

شماره پیامک و تلگرام  09015545350

ایمیل: info[at]downloadme.ir

ساعات کاری: 8 صبح الی 12 شب


پی دی افDownloads-icon


دانلود کتاب pdfDownloads-icon

برای دانلود قانونی کتاب ذهن دیگران را بخوانید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ذهن دیگران را بخوانید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

کتاب ذهن دیگران را بخوانید نوشته‌ی دیوید جی. لیبرمن، متشکل از تکنیک‌های روانشناسی ویژه و ثابت شده‌ای است که به وسیله‌ی آن‌ها می‌توانید به سرعت افکار و احساسات دیگران را ارزیابی کنید.

آیا تا به حال این آرزو را داشته‌اید که قادر به خواندن ذهن دیگران بودید و می‌دانستید که چه در سر دارند؟ هم اکنون با استفاده از سیستمی پیشرفته و طبق اصول روانشناسی به راحتی به آرزوی خود دست پیدا می‌کنید! دکتر دیوید جی. لیبرمن در کتاب ذهن دیگران را بخوانید (You Can Read Anyone) برنامه‌ای کامل به شما ارائه می‌دهد که می‌توانید به راحتی از آن استفاده و ذهن‌خوانی کنید.

لازم به ذکر است که کتاب ذهن دیگران را بخوانید اطلاعاتی درباره‌ی زبان بدن به شما نمی‌دهد. این کتاب به شما نخواهد گفت چگونه فردی را بر اساس این که به چه شکل دست‌هایش را جمع کرده یا بندکفش‌هایش را بسته است قضاوت کنید. بلکه این کتاب به شما یاد می‌دهد که چگونه متوجه شوید که هر فردی در موقعیت‌های متفاوت زندگی چه فکرها و احساساتی در سر دارد. برای مثال، می‌توانید دقیقاً بفهمید که آیا یک فروشنده، آدم بی‌‌شیله‌ پیله‌ای است یا شخصی که می‌خواهید با او دوست یا وارد معامله شوید، آدم قابل اعتمادی است یا نه.چگونه ذهن دیگران را بخوانیم pdf

لطفاً توجه داشته باشید که این کتاب ربطی به «تله‌پاتی» ندارد که به وسیله‌ی آن بتوان فهمید طرف مقابل دقیقاً به چه عددی فکر می‌کند یا مثلاً بتوان حدس زد که آیا کسی برای ناهار خیال دارد ساندویچ تن ماهی بخورد!

بخش اول این کتاب به شما یاد می‌دهد که چگونه در یک نظر به افکار، عواطف و احساسات عمده‌ی افراد پی ببرید. این سیستم درباره‌ی هر فرد، مکان، ایده یا موقعیت مؤثر است. برای مثال، فقط در عرض چند ثانیه می‌توانید متوجه شوید که آیا فردی چیزی را دوست دارد یا نه، از اعتماد به‌ نفس برخوردار است یا خیر، صادق است یا نه!

بخش دوم در مواقعی استفاده می‌شود که می‌خواهید اطلاعات دقیق‌تری را کسب کنید. در این بخش، یاد می‌گیرید که چگونه شرح حال نسبتاً کاملی از هر کس به دست آورید، چگونه فکر یا احساس کسی را بخوانید و چگونه رفتار او را حدس بزنید.

دیوید جی. لیبرمن را بیشتر بشناسیم:

دکتر دیوید جی. لیبرمن (David J Lieberman)، فوق تخصص رشته‌ی روانشناسی و موسس تجزیه و تحلیل فعالانه اعصاب است. روش‌های شگفت‌انگیز منجر به پیشرفت در بخش‌های مختلف شده و از سوی دولت‌ها، سازمان‌های اداری و شرکت‌های تجاری معتبر در بیشتر از بیست و پنج کشور جهان، بهره‌گیری شده است.

جملات برگزیده‌ی کتاب ذهن دیگران را بخوانید:

– شاید صداقت بهترین تدبیر باشد، اما چون یافت نمی‌شود، عدم صداقت جای آن را گرفته است. (جورج کارلین)
– فقط یک چیز وحشتناک تر از فردی است که درست نمی‌داند نسبت به چیزی علاقه دارد یا انزجار، و آن فردی است که این را به روشنی می‌داند، اما شهامت ابرازش را ندارد. (تونی رندال)
– اعتماد به‌ نفس اولین ضرورت برای انجام کارهای بزرگ است. (ساموئل جانسون)
– تصور نکنید با پوشاندن شواهد می‌توانید مردم را فریب دهید. (دوایت دی. آیزنهاور)
– نیمی از اوقاتی که مردم فکر می‌کنند در حال مذاکره‌ی کاری هستند، فقط وقتشان را تلف می‌کنند. (ادگار واتسن هاو)

نکوداشت‌های کتاب ذهن دیگران را بخوانید:

– در مدت بیش از 20 سال فعالیتم در اجرای قانون هیچ تکنیک تشخیص دروغی ندیده‌ام که تا این حد دقیق و درست باشد.

– ذهن دیگران را بخوانید مجموعه‌ای از از نکات ناکارآمد نیست. لیبرمن تکنیک‌های روانشناختی اثبات شده‌ای را ارائه می‌دهد که وارد شدن درون ذهن دیگران است. از میان تمام کتاب‌های او ، آخرین کتابش “ذهن دیگران را بخوانید” از هر نظر برتر است. بینش دکتر لیبرمن در مورد طبیعت انسانی بسیار دقیق و کاربردی است.

در بخشی از کتاب ذهن دیگران را بخوانید می‌خوانیم:

اینک بیایید ببینیم آیا کسی که با او قرار گذاشته‌اید به شما علاقه‌مند است، آیا همکارتان واقعاً مایل است شما را در طرح‌تان یاری کند، یا آیا مشتری شما به محصول‌تان علاقه‌مند است؟

اگر دید شفافی داشته باشیم ارزیابی‌علاقه‌مندی فرد مورد نظرمان کار دشواری نیست. اشکال اینجاست که هر قدر تمایل ما برای صورت پذیرفتن چیزی بیشتر باشد – برای مثال، یک قرار ملاقات یا یک فروش – نگاه واقع بینانه‌ی ما نسبت به علاقه‌ی فرد مقابل کمتر می‌شود.

وقتی دید ما محدود شود بیشتر دچار وسواس می‌شویم. برای مثال، وقتی به دنبال چیزی باشیم که از نظرمان با اهمیت است، مثل یک طرح یا رابطه، ممکن است همه چیز را تحلیل و آن را بسیار بزرگ کنیم. وقتی به چیزی آن‌قدر علاقه‌مند شویم که به دنیای ما تبدیل شود می‌تواند ما را به نابودی بکشاند. بنابراین، بهترین کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که وضعیت را تا آنجا که ممکن است واقع بینانه ارزیابی کنیم و از خود بپرسیم، «اگر این اتفاق برای یکی از دوستانم رخ می‌داد من چه توصیه‌ای به او می‌کردم؟»

فردی که به کسی یا چیزی علاقه‌مند باشد آن را بروز می‌دهد، حتی اگر چیزی بگوید یا کاری کند که احساسات واقعی‌اش را پنهان کند. این فصل شامل دو تکنیک است، دو نشانه‌ی اساسی علاقه و یک روند پیشرفته و تقریباً بی‌خطا برای ارزیابی سریع میزان علاقه‌ی هر کس نسبت به هر چیز.

درباره‌ی نویسنده
نحوه‌ی کاربرد کتاب
مقدمه
بخش 1: هفت پرسش اساسی
فصل اول: آیا این شخص چیزی را پنهان می‌کند؟
فصل دوم: آیا از آن خوشش می‌آید یا نه؟
فصل سوم: آیا او از خود خاطرجمع است یا فقط تظاهر به خونسردی می‌کند؟
فصل چهارم: اوضاع واقعاً از چه قرار است؟
فصل پنجم: ارزیابی میزان علاقه: آیا او علاقه‌مند است این که فقط دارید وقتتان را تلف می‌کنید؟
فصل ششم: دوست یا دشمن: او واقعاً طرف کیست؟
فصل هفتم: شرح حال عاطفی: چگونه تشخیص دهید فرد مورد نظر تا چه حد دارای ثبات شخصیت، سلامت روان و بی‌خطر است؟
بخش 2: با شناخت روند تصمیم‌گیری، از مقاصد و نیات درونی اشخاص آگاه شوید.
فصل هشتم: تحلیل و ارزیابی مدبرانه (اس. ان. اِی. پی) براساس تیپ‌های شخصیتی نیست
فصل نهم: رنگ‌های اولیه‌ی فکر
فصل دهم: چگونه و چرا رفتارمان گویای افکارمان است
فصل یازدهم: تأثیر عزت‌نفس: شش عامل مهم
فصل دوازدهم: آیا او عزت نفس دارد یا فقط تظاهر می‌کند؟ 5 تله
فصل سیزدهم: عامل آشکارکننده‌ی عزت‌نفس: تعیین سطح عزت‌نفس افراد
فصل چهاردهم: سه نمایه‌ی اصلی
فصل پانزدهم: هنر و علم ذهن‌خوانی: مثال‌های واقعی
سخن آخر

برای دانلود کتاب ذهن دیگران را بخوانید و دسترسی قانونی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

ارسال کتابراه به دوستان از طریق پیامک یا ایمیل

اشتراک در تلگرام

اشتراک در توییتر

اشتراک در فیسبوک

اشتراک در واتس آپ

اشتراک در لینکداین

اشتراک در گوگل پلاس

کتابراه مرجع قانونی دانلود کتاب الکترونیکی و دانلود کتاب صوتی است که امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان، مجله و کتاب صوتی و همچنین خرید کتاب الکترونیک از طریق موبایل تبلت و رایانه برای شما فراهم می‌کند. شما با استفاده از کتابراه همیشه و همه جا به کتاب‌ها و کتابخانه خود دسترسی دارید و می‌توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و… کتاب‌هایی پیدا می شود. همچنین در کتابراه هزاران کتاب رایگان نیز قابل دانلود است. اپلیکیشن کتابخوان کتابراه برای اندروید، IOS و ویندوز در دسترس است.


EPUBDownloads-icon

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و…کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.


روابط بین فردی pdfDownloads-icon


pdf مهارت ارتباطDownloads-icon


pdf مهارت ارتباطDownloads-icon


pdf مهارت ارتباطDownloads-icon


اعتماد به نفس چیست+pdfDownloads-icon


افزایش اعتماد به نفس pdfDownloads-icon


موفقیت pdfDownloads-icon


دانلود کتاب های موفقیت pdfDownloads-icon


pdf اعتماد به نفسDownloads-icon


دانلود کتاب pdf اعتماد به نفسDownloads-icon


تعبیر خواب pdfDownloads-icon


کتاب تعبیر خواب pdfDownloads-icon


تعبیر خواب جامع pdfDownloads-icon


اهمال کاری pdfDownloads-icon


راهنمای درمان اهمال کاری pdfDownloads-icon


تغییر زندگی pdfDownloads-icon


نظریه های خلاقیت pdfDownloads-icon


تکنیک های خلاقیت pdfDownloads-icon


کتاب روانشناسی تنبلی pdfDownloads-icon


دانلود pdf زمینه روانشناسی هیلگارد ترجمه براهنیDownloads-icon


دانلود رایگان کتاب هیلگارد pdfDownloads-icon


کتاب موفقیت pdfDownloads-icon


دانلود pdf کتاب موفقیتDownloads-icon


روانشناسی موفقیت pdfDownloads-icon


روانشناسی موفقیت pdfDownloads-icon

تکنیک های ذهن خوانی و کنترل افکار

چگونه ذهن دیگران را بخوانیم pdf

برای همه ما حتی یک بار هم که شده اتفاق افتاده که وارد یک مغازه میشیم و فروشنده شروع به صحبت راجع به اجناسش می کنه و مام یه جنسی و میخریم که نه بهش احتیاج داریم نه تو نگاه اول ازش خوشمون اومده. وقتی می رسیم خونه با خودمون فکر می کنیم که من چه جوری متقاعد شدم که این جنس و بخرم؟ چطور فروشنده تونست این جنس و به من قالب کنه؟ چطور ذهن منو کنترل کرد؟ منم می تونم مهارت ذهن خوانی رو یاد بگیرم؟ چگونه ذهن خوانی کنیم؟ چگونه فکر دیگران را بخوانیم؟ آموزش ذهن خوانی موضوع جذابی هست که هر کسی دوست داره اونو بفهمه و ازش استفاده کنه پس با من همراه باشید.

پکیج آموزش ان ال پی

یه تجربه شخصی رو می خوام براتون تعریف کنم. من یه زمان تو کار فروشندگی بودم و خیلی دوست داشتم یه روز مغازه بزنم و خودم برای خودم کار کنم؛ اما متاسفانه هر مشتری که وارد مغازه می شد، من استرس می گرفتم و زبونم بند میومد. اصلا نمی دونستم چی بگم بعضی وقتا هُل می شدم و می گفتم سلام و سکوت می کردم. مشتری میومد داخل مغازه یه نگاه می کرد و می رفت. هر روز همین بود. بعضی وقتام که مشتری میومد خرید کنه من اینقدر سرد برخورد می کردم که واقعا پشیمون می شد و می گفت نمی خوام این جنس و ممنون و می رفت! (من قدرت ذهن خوانی رو اون زمان نداشتم)

گذشت و گذشت تا آخر صدای صاحب مغازه در اومد و بم گفت تو استعداد فروشندگی نداری، بلد نیستی با مشتری چه جوری رفتار کنی، چی بگی، چیکار کنی که مشتری ترغیب بشه جنس و بخره، نمیتونی یه فرد عادی و به مشتری تبدیل کنی و خیلی چیزای دیگ که منو نابود کرد. دلم می خواست فرار کنم و دیگ اونجا پیدام نشه؛ ولی خب به پولش نیاز داشتم. بش گفتم من میتونم این مشکل و درست کنم بم فرصت بده! گفت تا ۲ هفته وقت داری.

از اون روز شروع کردم از این فروشنده از اون فروشنده بپرسم که شما این مهارت ها رو از کجا یاد گرفتید. یکیشون دوستانه بهم گفت که باید روش های کنترل ذهن دیگران و بلد باشی تا بتونی تو این کار به موفقیت های زیادی برسی. رفتم تو فضای وب شروع کردم به تحقیق و این مقاله انگلیسی رو بخون اون مقاله رو بخون! تکنیک هایی که گفته بودن و تمرین کردم اینقدر که به صاحب مغازه ثابت کنم که منم میتونم یه فروشنده خوب باشم.

وقتی همه مهارت های کنترل ذهن و ذهن خوانی رو یاد گرفتم دیدم شغل های با درآمد بالا تر هم هست که با این مهارتم میتونم توش موفق باشم. کم کم رفتم سمت بازاریابی، شدم مشاور فروش تو یه شرکت که اسمش و نمیارم. به درآمدی رسیدم که حتی فکرشم نمی کردم و به فردی تبدیل شدم که هیچکس باورش نمی شد. یه خانم خوش صحبت و خوش زبون که روابط عمومی بالایی داره و میتونه با یک سری تکنیک ها شما رو قانع که جنسش رو بخرید. تو زندگی شخصیم باعث شد اعتماد به نفس بالا تری داشته باشم به خودم ارزش بدم.

حالا من تجربیاتم رو تو این مقاله با شما به اشتراک می زارم که اگر یه زمان شما خواستید کاری رو انجام بدید و یا ذهن افراد رو از حرکات و رفتار هاشون بخونید، ببینید بتون راست می گن یا دروغ با این روش ها به راحتی تشخیص بدید و مثل خیلیا فریب افراد سود جو رو نخورید.این روش ها حتی می تونه کمکتون کنه که ذهن آدم ها رو به کنترل خودتون در بیارید.

فهرست مطالب

فکر می کنید که افراد چرا می خواهند مهارت ذهن خوانی را یاد بگیرند؟ آیا همه می توانند این مهارت را به دست آورند؟ در پاسخ به سؤال اول باید بگویم که دلایل یاد گرفتن این مهارت کاملا شخصی است و در پاسخ به سوال دوم، بله همه می توانند این مهارت را یاد بگیرند. باید بگویم که ما می توانیم افکار و احساسات کسانی را که می شناسیم به تصویر کشیده و تمرکزمان را روی واکنش های آنان قرار دهیم. ما بیشتر حالات بدن و صورت این افراد را در نظر می گیریم و تشخیص می دهیم که آنان بیمارند، افسردگی دارند، خوشحال اند یا ناراحت.

اگر افراد بازیگران خوبی باشند، راه خواندن ذهن را کمی دشوار می سازند که این مشکل با آموزش خواندن ذهن دیگران قابل حل است.

پیشنهاد ویژه برای مطالعه: اعتماد به نفس چیست ؟

ذهن خوانی یا Brain Reading روش جدیدی است که می توان با بازخوانی سیگنال های ذهنی، افکار و احساسات دیگران را پیش بینی کرد. به یاد داشته باشید که این تفکرات به عمل در آمده و شما فقط می توانید آنها را پیش بینی نمایید. خواندن ذهن دیگران می تواند از طریق کامپیوتر ها و یا افراد باشد که کاربرد های زیادی دارد. برخی از کاربرد های آن عبارت است از درمان آسیب های مغزی و کمک به بیان افکاری که فرد را آزار می دهد و توانایی صحبت ندارد.

بسیاری از مشکلات و مسائل خانوادگی ریشه در قضاوت های زود هنگام ما دارد که می توان این مشکل را با آموزش ذهن خوانی به راحتی حل کرد. باید بگویم که هیچ انسانی حتی کامپیوتر ها نمی توانند به طور کامل افکار دیگران را بخوانند، بلکه با استفاده از تئوری هایی مثل رفتار، زبان بدن، صحبت ها و شناختی که از فرد دارند، افکار و احساسات آن را پیش بینی می کنند که چه چیزی در ذهن آنها می گذرد و وضعیت روحی و روانی آنها چگونه است.

برای به دست آوردن قدرت ذهن خوانی ابتدا باید تمرین های تقویت تمرکز را به خوبی انجام دهید. این تمرین ها به شما کمکمی کند که تمرکزتان افزایش یافته و تسلط بیشتری بر روی افراد داشته باشید.

تمرین اول: تنفس درست

در قدم اول چشمان خود را ببندید. عمل دم را به مدت ۵ ثانیه شمره و انجام دهید. سپس به مدت ۵ ثانیه نفس تان را نگه دارید. پس از آن تا ۵ ثانیه عمل بازدم را انجام دهید.

تمرین دوم: تمرکز بر روی تنفس 

هنگان نفس کشیدن به هیچ چیزی فکر نکنید و تمام حواستان به صدای نفس هایتان باشد. به عنوان مثال به پر شدن شش هایتان از هوا فکر کنید و یا هنگام بازدم به خالی شدن هوا از شش هایتان فکر کنید.

این تمرثن را ۱۰ تا ۱۵ مرتبه انجام دهید. در حین انجام این تمرین نباید تمرکزتان به سمت دیگری برود. این تمرین را روزانه می توانید انجام دهید. این تمرین به تکرار مکرر و زیاد احتیاج دارد و بدون تمرین نمیتوان این مهارت را کسب نمود.

حال نوبت به تاثیر بر روی افکار دیگران می رسد!

در این قسمت قبل از تمرکز بر روی افراد شما باید تمرین دم و بازدم را به خوبی انجام دهید. سپس به فردی که می خواهید کاری که در ذهنتان است را انجام دهد، فکر کنید. به عنوان مثال تمرکزتان را روی دوست خود گذارید و در ذهنتان به او بگویید که “با من تماس بگیر”. اگر مهارت تنفس درست را انجام داده  و تمرکزتتان را بالا برده باشید خواهید دید که دوست تان با شما تماس می گیرد. القای فکر خود به دیگران نیازمند تمرین و افزایش تمرکز است؛ چرا که فکر شما نباید پرت شود و به سمت و سوی دیگری برود.

قبل از اینکه روش های فکر خوانی را یاد بگیرید باید ذهنتان را آماده کنید. این عادت ها با زندگی ما آمیخته شده اند و شاید یادمان نیاید که چگونه به عادت تبدیل شده اند. این عادت ها به سختی تغییر می یابند و با عادت های جدید جایگزین می شوند؛ اما تغییر آنها غیر ممکن نیست. یکی از روش های تغییر عادات بد، استفاده از تکنیک های ان ال پی می باشد. شما اگر بدانید که چه علمی پشت شکلگیری این عادات است، به راحتی می توانید آنها را تغییر دهید. این تغییر عادات می تواند همراه با کنترل ذهن دیگران باشد.

یکی از راحت ترین روش هایی که می توان عادات جدید را در خودمان ایجاد کنیم، وصل کردن این عادات به عادت هایی است که الان داریم. این اتصال باعث می شود که شما راحت تر بتوانید عادت های بد را جایگزین عادت های خوب کنید.

همه ما در ذهنمان، تصویری از شخصیت خود داریم. اگر دقت کرده باشید می بینید که برای دیگران داستان هایی را تعریف می کنیم که به آنها بفهمانیم چه کسی هستیم و دلایل کارهایمان چیست. شما اگر بتوانید این تصورات شخصیتی را بفهمید و کامل درک کنید، با این مدل داستان ها ارتباط بر قرار کرده و می توانید کنترل ذهن دیگران را به دست بگیرید.

به عنوان مثال، نوشتن با دست می تواند بخش هایی از مغزتان را فعال کند که این مورد باعث افزایش تعهد افراد به چیزی که نوشته اند، می شود.

تا به حال شده احساس کنید که شما را کنار گذاشته اند یا دیگر به شما اهمیتی نمی دهند؟ این حس عدم تعلق ممکن است باعث، ناراحتی، عصبانیت و شاید افسردگی شود. انسان موجودی است که نیاز دارد اجتماعی باشد، با دیگران ارتباط بر قرار کند و انگیزه درونی را برای خود به وجود آورد. افراد برای پذیرفته شدن تلاش زیادی می کنند و تنهایی را دوست ندارند. شما نیز می توانید از این ویژگی برای کنترل افکار دیگران استفاده کنید.

تا به حال به این موضوع توجه کرده اید که هنگام تصادف دو ماشین به خودتان می گویید که نباید صحنه را نگاه کنم و با سرعت از کنارش رد می شوم؛ اما وقتی به صحنه تصادف می رسید ناخودآگاه سرعتتان را کم می کنید و به آن صحنه نگاهی می اندازید. خطر یکی از غرایزی است که انسان مجذوب آن می شود. غرایز قدرتمند اند و می توانند روی رفتار ما تاثیر بگذارند و ما را وادار به کاری سازند که نمی خواهیم آن را انجام دهیم.

در مقاله ذهن خوانی و کنترل افکار باید بگوییم که برای وادار کردن افراد، به انجام کاری که می خواهیم باید انرژی و وقت زیادی را صرف کنیم. جدا از انرژی ممکن است با پرداخت پول یا جایزه آنها را وادار به انجام کار کنیم. تکنیک چماق و هویج بدین صورت است که سیاستی را پیش می برد که هم دارای پاداش است هم تنبیه! دقیقا همانند سایت های شرط بندی. این سیاست افراد به انجام کار وادار می سازد. با استفاده از این تکنیک نیز می توانید کنترل افکار دیگران را به دست آورید.

پیشنهاد ویژه برای مطالعه: اناگرام چیست ؟

به احتمال زیاد با عبارت خطای دید آشنا هستید، در روانشناسی نیز چنین خطایی وجود دارد که به خطای شناختی معروف است. مغز ما گونه است که می تواند به سرعت نتیجه گیری کند که در برخورد با اتفاقات، تصمیمات سریع می گیرد و ما را دچار خطا های ادراکی می کند. شما نیز می توانید از این تکنیک برای کنترل افکار دیگران استفاده کنید.

چیزی که بیشتر از پاداش، افراد را مشتاق یادگیری می کند، مسلط شدن بر روی مهارت ها است. به دست آوردن موقعیت اشتیاق افراد را به بالا بردن اطلاعات بیشتر می کند. شما می توانید یکی از الگو هایی باشید که این اشتیاق را در افراد به وجود می آورد و با کمک آن ذهنشان را کنترل می نماید.

به عنوان مثال، استقلال دادن به افراد در کار، انگیزه آنان را به چیره دستی بالا می برد و یا اگر کار سختی را به آنان بدهیم، انگیزه فرد را برای انجام آن بالا می بریم.

برای خواندن ذهن دیگران لازم نیست که راه های پر پیچ و خمی را بروید؛ بلکه فقط داشتن اشتیاق یادگیری کافی است. برای اینکه بتوانید تسلط کاملی را روی مهارت های ذهن خوانی پیدا کنید باید این تکنیک ها را به طور مکرر تمرین نمایید. این تمرینات نیازی به گوی و چوب جادویی ندارد و فقط نیاز دارد که ذهن را از حواس پرتی ها خالی نمایید. این را بدانید که مدت زمان مسلط شدن روی تکنیک ها برای هر فرد متفاوت است. خانم مهدوی نسب یکی از مشاورانی است که می تواند این تکنیک ها را دقیق تر به شما آموزش دهد.

خطاب به افرادی که به تازگی می خواهند این روش را یاد بگیرند، علاوه بر پاکسازی ذهن، باید تمام افکار منفی، مزاحم، ناراحت کننده، استرس و اضطراب را از خود دور کنند. به آینده و گذشته فکر نکنند و در زمان حال زندگی کنند. تمرینات یوگا می تواند به تقویت تمرکزتان کمک بسزایی کند. مهارت های مورد نیاز ذهن خوانی عبارت است از:

یکی از روش های ذهن خوانی دیدن و ندیدن است. شما باید مدت زمانی را صرف دیدن فردی کنید که در کنارتان است با ثبت تصویر صورت، چشم ها، زبان بدن، موها، ژست و سایر جزئیات در ذهنتان شروع کنید. بهتر از جزئیات دیگری را هم که در کنار آن فرد قرار دارد را نیز به ذهنتان بسپارید. سعی کنید ذهنتان را دسته بندی نمایید مانند کتابخانه ای که با دیواره ها نوع کتاب ها را از هم جدا کرده است. تمام افرادی را که در هر فرد مشاهده می کنید سعی کنید در ذهنتان در دسته ای جداگانه قرار دهید.چگونه ذهن دیگران را بخوانیم pdf

سعی کنید که تصور هر شخص را به روش خاص خود به ذهن بسپارید. این کار باعث می شود انرژیی که در اطراف شما وجود را احساس کنید.

هنگامی که ذهن خود را از افکار منفی پاک کردید، باید انرژی اطراف خود را باز کنید. بدین گونه که به هیچ چیز فکر نکنیدو در زمان حال زندگی کنید. ذهن و روحتان باید با انرژی که از محیط دریافت می کند، غرق شود. همان طور که گفتیم بهترین راه برای این کار ورزش یوگا می باشد.

حال برای شروع ذهن خوانی باید تمرکزتان را روی یک فرد خاص قرار دهید. به مدت ۱۵ ثانیه به چشمان فرد مقابلتان خیره شوید. سعی کنید از این مدت زمان بیشتر نشود؛ چرا که انرژی دریافتی از طرف مقابلتان مختل شده و احساس راحتی نمی کند. پس از آنکه ۱۵ ثانیه گذشت به طرف دیگری نگاه کنید و در ذهنتان تصویری از چهره و چشمان آن بسازید. حال می توانید حس کنید که انرژی این فرد چگونه است.

سپس باید بدون حرف و سخنی، ساکت نشسته و اجازه دهید که افکار و احساسات آن ذهن و روح تان را پر نماید. حالا نوبت به خواندن ذهن فرد مقابلتان رسیده است.

هنگامی که به این مرحله می رسید به راحتی می توانید، افکار و احساسات طرف مقابل را پیش بینی و کشف کنید. موضوع دلخواهتان را برای مکالمه با آن فرد انتخاب کرده و از او در رابطه با کار یا زندگی اش سوال نمایید. افکاری که به ذهن شما می آید دقیقا در ذهن آن فرد نیز به وجود آمده است.شما بلافاصله چیزی را که در ذهنتان است بیان کنید؛ چرا که طرف مقابل شما در حال فکر کردن به همان موضوع است.

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که باید به افکار احساساتی که به ذهنتان می آید احترام بگذارید؛ حتی اگر افکار مزاحم هستند. برای خواندن ذهن دیگران شما باید ذهنتان را برای ورود هر فکری باز نگه دارید.

ترفند های دیگری نیز برای خواندن ذهن افراد وجود دارد که شما می توانید از آنها به نفع خودتان استفاده کنید. این ترفند ها نیازمند داشتن تمرکز روی افکار و احساسات دیگران است. شما با استفاده از این ترفند ها می توانید چیز هایی که در ذهن طرف مقابلتان است را بخوانید و تصویر روشنی از آن را به دست بیاورید. این ترفند ها عبارت اند از:

هنگامی که می خواهید از ترفند هوش هیجانی برای خواندن ذهن دیگران استفاده کنید، ابتدا باید از آن فرد بپرسید که آیا احساس مشترکی با شما دارد یا ندارد؟ توجه کنید که این ترفند ها نیازمند صبر هستند و به سرعت نمی توان آن را به دست آورد. شاید دیده باشید که اکثر افراد نمی توانند احساساتشان را به طور کامل مشخص کنند. به عنوان مثال برخی از افراد از استرس زیاد، احساس عصبی بودن می کنند و زمانی که می خواهند به موضوع دیگری رجوع کنند این حس عصبی بودن را با خود می آورند.

اگر  در هنگام صحبت با آن فرد، او با احساس شما موافق بود، باید علت این موافقت را از او سوال کنید. در قدم بعدی شما می توانید پیشنهادات دیگری را برای افزایش یا کاهش آن حس بیان کنید. این روش یکی از روش های کلیدی برای توسعه مهارت های طبیعی انسان است.

یکی از مهم ترین مهارت هایی که کمتر فردی به آن توجه می کند، مهارت خوب شنیدن است. تفاوتی که سخنوران با دیگر افراد دارند در تقویت این مهارت است. هنگامی که فردی با شما سخن می گوید، سعی کنید که همراه او شوید و به تمام صحبت هایش با دقت تمام گوش دهید. توجه داشته باشید که فقط برای پاسخ دادن به صحبت های آنها به حرف هایشان گوش ندهید.

اگر شما بتوانید با تمام دقتتان به صحبت های فرد مقابل گوش دهید می تواید تمام حرف های او را پردازش و درک نمایید و می توانید دریابید که فرد چه حرف هایی را دوست ندارد به زبان آورد. مهارت خوب گوش دادن به شما کمک می کند که علت بسیاری از مسائل را کشف کنید. پس قبل از هر سخنی، به افراد و احساسات آنها خوب گوش بدهید.

شاید برای خیلی از شما سوال شده که چرا برخی از افراد نمی توانند با هم کنار بیایند و همدیگر را درک کنند و همدردی خوبی با یک دیگر داشته باشند. نادیده گرفتن احساسات طرف مقابل دقیقا علت به وجود آمدن این مشکلات است. این نادیده گرفتن یکی از موانعی است که نمی گذارد شما ذهن طرف مقابل را بخوانید. به جای فکر کردم به کار و مشغله های ذهنی کمی به خودتان وقت بدهید و به احساساتتان فکر کنید.

این را بدانید که برای ذهن خوانی باید در ابتدا به احساسات خودتان پاسخ بدهید تا قادر به پاسخ دادن به احساسات دیگران باشید.

یکی از جالب ترین شیوه های خواندن ذهن دیگران ، درک زبان بدن آنان است. اگر دقت کرده باشید افراد هنگام صحبت یکی از اعضای بدن خود را به صورت ناخودآگاه تکان می دهند که این نشان دهنده طرز تفکر و احساسات آنان است. شما می توانید برای اطلاع بیشتر از ضمیر ناخودآگاه مقاله باور چیست را مطالعه نمایید.

هنگامی که از فردی در رابطه با آرزو هایش سوال می کنید، او سعی می کند تصویری از آن آرزو را درون ذهن خود بسازد. این تلاش ها واکنشی را در پی خود دارد که شما می توانید در چشمان طرف مقابلتان مشاهده کنید و با تمرکز بر آن بفهمید که به چه چیزی می اندیشد.

در مورد افراد چپ دست و راست دست این واکنش ها برعکس می باشد.

افرادی که هنگام صحبت با شما چشمان خود را می بندند، قطعا  در پنهان کردن چیزی از شما سعی می کنند. البته این جمله به معنی ترس از بیان کردن آن یست بلکه نمی خواهد به شما جواب پس دهد.

هنگامی که افراد مچ دست، انگشتان و یا کف دست خود را در نزدیکی دهان خود قرار می دهند، این معنی را می دهد که فرد نمی خواهد کلمه ای را به زبان بیاورد و یا به فرد دیگری اشاره می کند. این حرکت می تواند همراه با یک سرفه الکی نیز صورت گیر.

هنگامی که فردی با شما برخورد می کند و با دو دستش به شما دست می دهد، قطعا سعی می کند که اعتماد شما را به خود جلب کند. همچنین افرادی که به شما دست داده و دست دیگر خود را به گونه ای روس دست شما قرار می دهند  که پشت دستشان رو به سقف باشد. می خواهند مهر وو محبت خود را به شما نشان دهند.

ما در این مقاله، تمام روش های ذهن خوانی را بررسی کردیم و گفتیم که چگونه می توان با استفاده از این تکنیک ها به راحتی ذهن دیگران را بررسی کرد. شما می توانید برای به دست آوردن راحت تر تکنیک ها در دوره های خانم مهدوی نسب شرکت نمایید.

موانع موفقیت

موانع موفقیت کدامند؟

راه های افزایش انگیزه درونی

راه های تقویت انگیزه درونی

جملات انگیزشی

جملات انگیزشی تکان دهنده

انگیزه چیست

انگیزه چیست ؟

i like this just right article

Tank you

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

ارتباط با ما

دسترسی سریع

مارا در اینستاگرام دنبال کنید

تمامی حقوق متعلق به وب سایت مهدوی نسب می باشد و هرگونه کپی برداری غیرمجاز بوده و پیگرد قانونی دارد.

در واقع نام بسیاری از سندروم های روانی، ریشه در تحلیل روانشناختیِ شخصیت های داستانی دارد

«روانشناسی» برای بسیاری از نویسندگان، موهبتی بزرگ است و بینشی ارزشمند را درباره ی چگونگی کارکرد ذهن انسان به آن ها می بخشد.

برای خرید و دانلود  کتاب ذهن دیگران را بخوانید  نوشته  دیوید جی لیبرمن  و خواندن و شنیدن هزاران کتاب الکترونیکی و صوتی دیگر،  اپلیکیشن طاقچه  را رایگان نصب کنید.

ذهن دیگران را بخوانید اثر دیوید جی لیبرمن به شما می‌آموزد که چگونه ته و توی هر قضیه‌ای را درآورید، مانع از این شوید که مورد سوءاستفاده قرار بگیرید، و همواره برگ برنده ای نسبت به حریف در  دست داشته باشید.

 کتاب ذهن دیگران را بخوانید، قدم به قدم به شما نشان می‌دهد که چگونه بفهمید هر کس در موقعیت‌های واقعی زندگی چه خیالی در سر یا چه احساسی دارد. برای مثال، می‌توانید دقیقاً بفهمید که آیا خواستگارتان، آدم بی‌شیله‌پیله‌ای است یا شخصی که می‌خواهید با او دوست یا وارد معامله شوید،آدم قابل اعتمادی است یا نه. 

بخش اول این کتاب به شما یاد می‌دهد که چگونه در یک نظر به افکار، عواطف و احساسات عمدهٔ افراد پی ببرید. این سیستم دربارهٔ هر فرد، مکان، ایده یا موقعیت مؤثر است. برای مثال، فقط در عرض چند ثانیه می‌توانید تشخیص دهید که آیا فردی به چیزی علاقه‌مند است یا نه، از اعتمادبه‌نفس برخوردار است یا خیر، صادق است یا کاسه‌ای زیر نیم کاسه دارد.

در این بخش، روی هفت پرسش عمده‌ای که ممکن است در رابطه با افکار و نیات دیگران داشته باشید تمرکز کرده‌ایم و برای نشان دادن سهولت استفاده از این تکنیک‌ها مثال‌هایی از زندگی حقیقی عنوان شده است. هر فصلِ این کتاب شامل تکنیک‌های متنوع گفتاری و دیداری است.چگونه ذهن دیگران را بخوانیم pdf

بعضی مواقع نمی‌توان با فرد مخاطب مستقیماً وارد بحث شد و از او اطلاعات گرفت. در چنین مواقعی باید از استراتژی‌ای استفاده کنیم که نشانه‌ها و علائم گوناگون را مدنظر قرار می‌دهد. در مواقع دیگر، می‌توانید با فرد مخاطب مستقیماً وارد تعامل و گفت‌وگو شوید و استراتژی‌های پیچیده‌تری را به کار گیرید.

بخش دوم در مواقعی کاربرد دارد که می‌خواهید اطلاعات دقیق‌تری به دست آورید. در این بخش، یاد خواهید گرفت که چگونه شرح حال نسبتاً کاملی از هر کس به دست آورید، چگونه فکر یا احساس کسی را بخوانید و چگونه رفتار او را پیشگویی کنید.

برای مثال، با به‌کارگیری تکنیک‌های بخش یک، می‌توانید بفهمید که آیا خواستگارتان واقعاً به شما علاقه‌مند است یا نه. بعد، اگر بخواهید بدانید که چه واکنشی نسبت به صحبت ها یا اعمالتان نشان خواهد داد، با کمک تکنیکهای بخش دو می‌توانید شرح‌حال کاملی از او به دست آورید.

در هنگام مذاکره، به سرعت می‌توانید میزان صداقت و اعتمادبه‌نفس طرف مقابل را بسنجید.

اما اگر بخواهید میزان انعطاف‌پذیری، حساسیت یا رفتارهای آتی کسی را ارزیابی کنید، می‌توانید از استراتژی‌های روانشناسی این بخش به سرعت و به طور نامحسوس برای داشتن شرح‌حالی کامل از وی استفاده کنید.

با به‌کارگیری مثال‌های ویژه‌ای که برگرفته از زندگی حقیقی هستند، می‌توانید بفهمید که یک فرد چه قدر در تصمیم خود راسخ است، آیا یک متهم اعتراف خواهد کرد یا به داستان خود خواهد چسبید، یا یک شخص اگر حقیقت تلخ را بفهمد گذشت خواهد کرد یا نه.

نویسنده‌ی کتاب، دکتر دیوید جی. لیبرمن، فوق تخصص در رشته‌ی روانشناسی و بنیانگذار تجزیه و تحلیل پویایی اعصاب است، که انقلابی در درمان کوتاه مدت محسوب می‌شود. تکنیک‌های خارق‌العاده و شگفت‌انگیزش سبب پیشرفت در حوزه‌‌های مختلف گردیده و از سوی دولت‌ها، سازمان‌های اداری و شرکت‌های تجاری معتبر در بیش از بیست و پنج کشور جهان، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 علاقه‌مندان به کتاب هایی درباره ذهن و روان‌شناسی و مهارت‌های ارتباطی

مدیر فروش یک شرکت فکر می‌کند یکی از فروشندگانش لوازم دفتر را کش می‌رود. اگر مستقیماً از او بپرسد، «از شرکت دزدی کرده‌ای؟»، فروشنده را بلافاصله در وضعیت دفاعی قرار می‌دهد و تقریباً دیگر محال است بتوان حقیقت را از زبان او شنید. در این حالت، اگر گناهکار نباشد طبیعتاً به مدیر خواهد گفت که دزدی نکرده است. اگر هم گناهکار باشد احتمالاً به دروغ خواهد گفت که چیزی ندزدیده است. در عوض، این مدیر می‌تواند بی آن که جمله‌ای تهدیدآمیز به زبان بیاورد بگوید، «جیل، نمی‌دانم می‌توانی به من کمک کنی یا نه؟ چند وقت است متوجه شده‌ام که یک نفر در بخش فروش لوازم دفتر را برای استفادهٔ شخصی خود به خانه می‌برد. آیا نظری داری که چطور می‌توانیم جلوی این کار را بگیریم؟» حالا، فقط باید واکنش او را مشاهده کند.

اگر فروشنده در اینباره پرس و جو کند و نسبت به موضوعِ بحث علاقه نشان دهد، مدیر می‌تواند تقریباً اطمینان یابد که دزدی کار او نیست، اما اگر مضطرب و دستپاچه شود و در پی عوض کردن موضوع باشد، احتمالاً گناهکار است.

مدیر متوجه تغییر ناگهانی حالت و حرکات فروشنده خواهد شد. (لطفاً برای آشنایی با نشانه‌های جامع اضطراب و ناامنی فصل سه را ملاحظه فرمایید).

اگر فروشنده بی‌گناه باشد از ارائهٔ نقطه‌نظر خود و این که مدیر نظرش را جویا شده است، خوشحال خواهد شد. اگر گناهکار باشد به طرزی مشهود و آشکار معذب می‌شود و احتمالاً به او اطمینان می‌دهد که هیچگاه مرتکب دله دزدی نشده است. مسلماً دلیلی وجود ندارد که او حرف مدیر را به خود بگیرد، مگر این که احساس گناه کند.

روش دیگر برای به‌کارگیری این تکنیک این است که تعجب خود را از کار دی

طاقچه سایت و اپلیکیشن   دانلود کتاب الکترونیکی    و    دانلود کتاب صوتی    است. در طاقچه هزاران کتاب، مجله،    روزنامه    و کتاب گویا را می‌توانید دانلود کنید و با موبایل، تبلت و رایانه آن‌ها را بخوانید. در طاقچه  کتاب‌های روانشناسی  ،  رمان و داستان  ،   کتاب‌های تاریخی  ،   کتاب فلسفی  و هزاران  کتاب رایگان برای دانلود  وجود دارد.  

چگونه ذهن دیگران را بخوانیم pdf
چگونه ذهن دیگران را بخوانیم pdf
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *