چگونه ذهن دیگران را تسخیر کنیم

 
helpkade
چگونه ذهن دیگران را تسخیر کنیم
چگونه ذهن دیگران را تسخیر کنیم

حتما بارها برای شما نیز پیش آمده است که افراد نتوانسته اند ذهنتان را بخوانند و به همین خاطر از شما خواسته اند حرفتان را تکرار کنید. افرادی که چنین درخواستی را دارند در این مورد آگاهی ندارند که می‌توانند ذهن شما را بخوانند. آنها اینکار را به یک روش ثابت و همانند گذشته انجام می‌دهند.

واقعیت این است که بیشتر افراد می‌توانند خواندن ذهن افراد را با آموزش‌های مخصوص، زمان، تمرکز و مجموعه‌ای از مهارت‌های خاص یاد بگیرند.

خواندن ذهن کاری نیست که تنها از عهده روانشناسان بر بیاید. اگرچه این افراد تخصص لازم برای انجام اینکار را دارند اما سایر افراد نیز می‌توانند این موضوع را به خوبی یاد بگیرند.

قبل از اینکه به شما نشان دهیم چگونه می‌توان ذهن افراد را خواند، باید بدانید که اطلاعات پس زمینه برای خواندن ذهن افراد بسیار مهم است.چگونه ذهن دیگران را تسخیر کنیم

زمانی که دانش و علم روانشناسی موجود در این فرایند را درک کردید، متوجه خواهید شد که دستیابی به آن برای هر فردی که مصمم به یادگیری روش‌های جدید است بسیار ساده خواهد بود. همچنین ترفندها و نکاتی برای خواندن ذهن افراد وجود دارد که می‌توان از آن‌ها نیز استفاده کرد. این ترفندها زمانی مفیدتر خواهد بود که حقیقت پشت خواندن ذهن را بدانید.

حتما از خودتان می‌پرسید چرا کسی می‌تواند خواندن ذهن افراد را یاد بگیرند؟ پاسخ به این سوال بسیار ساده است. معمولا هر فردی توانایی انجام اینکار را دارد. اگرچه اغلب فرضیات ما در این مورد اشتباه است اما این بدین معنا نیست که فرآیند خواندن ذهن با شکست مواجه می‌شود.

ما می‌توانیم افکار و احساسات افرادی که با آن‌ها تعامل داریم را به تصویر بکشیم. ما بیشتر اوقات واکنش‌های خود را بر روی چیزی که فکر می‌کنیم آن‌ها انجام خواهند داد متمرکز می‌کنیم به جای اینکه بر روی چیزهایی که به ما می‌گویند تمرکز داشته باشیم. ما اغلب به حالات صورت و زبان بدن این افراد نگاه می‌کنیم و به درستی حدس می‌زنیم که افسرده هستند، بیمارند، خوشحال هستند یا ناراحت و خشمگین اند.

حالا فکر کنید یک نفر بازیگر خوبی باشد و بتواند احساسات خود را پنهان کند. در این شرایط که سرنخ‌های بصری و احساسی در صورت فرد وجود ندارد چگونه می‌توان ذهن فرد را خواند؟

واقعیت این است که برای خواندن ذهن دیگران نیاز به داشتن مهارت‌های زیادی نیست. تنها چیزی که نیاز دارید انگیزه ای برای یادگیری و تمایل و اشتیاق برای درک شرایط افراد است. واضح است که قبل از دستیابی به این مهارت، باید کمی تمرین کنید. اما لازم نیست یک گوی بلورین، کارت‌های مخصوص یا لباس‌های عجیب و غریب داشته باشید. شما باید بتوانید ذهن خود را از تمامی حواس پرتی‌های موجود خالی کنید.

برای برخی از افراد توسعه این مهارت به زمان زیادی نیاز خواهد داشت. ممکن است بخواهید در کلاسهای یوگا شرکت کنید تا قدرت تمرکز بر روی کارهای خود را به دست آورید.

اینکار نه تنها به شما کمک می‌کند بر روی ذهن و انرژی خود تمرکز داشته باشید بلکه انعطاف پذیری خوبی در اختیار شما قرار می‌دهد.

اگر دوست دارید ذهن دیگران را بخوانید، می‌توانید برای آغاز کار ترفندها و نکاتی را دنبال کنید. این ترفندها توسط کیران بهارا روانشناس مشهور توسعه داده شده بود. مشتریان بهارا شامل مشهورترین و ثروتمندترین چهره‌های شناخته شده در حوزه سرگرمی و نمایش‌های تجاری هستند.

شما باید این نکات را در خانواده یا در میان دوستان خود تمرین کنید. ممکن است بعد از آغاز تمرین متوجه نتایج سریعی شوید اما انجام آن به زمان زیادی نیاز خواهد داشت.

علاوه بر پاک کردن ذهن از تمامی افکار مزاحم و استرس‌ها، شما باید انرژی خود را به روی افراد و احتمالاتی که در اطرافتان وجود دارد باز کنید. در مورد هیچ چیزی فکر نکنید. باید در زمان حال حضور داشته باشید. ذهن و روح شما باید با انرژی دریافتی از افراد و اطراف غرق شود.

تمرینات یوگا یک روش آموزشی عالی برای انجام اینکار است. شما می‌توانید آن را در منزل و در یک اتاق آرام نیز تمرین کنید. زمانی که می‌خواهید بر روی افکار و انرژی خود تمرکز کنید مطمئن شوید که کسی در اتاق حضور ندارد.

چند لحظه از زمان خود را برای دیدن فردی که در نزدیکی شما نشسته است صرف کنید. یک تصویر لحظه‌ای و ذهنی از ساختار صورت ، موها، چشم‌ها، ژست ، زبان بدن و سایر جزییات آن‌ها بگیرید.

هر چیز دیگری که در اطراف این فرد وجود دارد را مشاهده کنید:

باید یک ستون ذهنی داشته باشید که نشانه های موجود در هر شخص را با سایر چیزهایی که متعلق به او نیست جدا می‌کند. فرد را از صندلی که بر روی آن نشسته است یا دیواری که به آن لم داده است جدا کنید. تمامی این موارد باید به یک روش خاص تصویرسازی شود بنابراین می‌توانید انرژی که در اطراف شما تولید می‌شود را احساس کنید.

خوب حالا تمرکز خود را به صورت فرد اختصاص دهید. به صورت مستقیم به چشم‌های فرد به مدت ۱۵ ثانیه نگاه کنید. سعی کنید به صورت طولانی مدت به چشم طرف مقابل زل نزنید. در غیر اینصورت انرژی دریافتی از فرد مختل می‌شود و فرد مقابل احساس راحتی نخواهد داشت.

بعد از گذشت ۱۵ ثانیه، به طرف دیگری نگاه کنید.یک تصویر ذهنی از چهره و چشم‌های فرد بسازید. انرژی این فرد چگونه است؟ حالا ساکت بنشینید و اجازه دهید افکار و احساسات فرد مقابل تمامی ذهن و روح شما را پر کند. حالا به درستی می‌توانید فرایند خواندن ذهن را آغاز کنید.

در این مرحله می‌توانید افکار و احساسات یک فرد را کشف کنید. شما می‌توانید موضوع دلخواه خود برای مکالمه را انتخاب نمایید. از آن‌ها در مورد کار یا زندگی شان سوال کنید. افکاری که به ذهن شما خطور می‌کند ممکن است دقیقا همان افکاری باشد که به ذهن فرد دیگر می‌آید.

می‌توانید بلافاصله چیزی که فکر می‌کنید طرف مقابل در حال فکر کردن به آن است را بیان کنید. اگر حافظه خوبی داشته باشید، می‌توانید این افکار را ذخیره کنید تا بعدا تمامی احساسات خود در مورد افکار فرد مورد نظر را جمع آوری نمایید.

نکته کلیدی این است که هر فکری که در این نقطه به ذهنتان خطور می‌کند را محترم بشمارید و از آن استقبال کنید. حتی اگر این افکار تیره و مزاحم هستند باز هم اجازه ورود آن‌ها را بدهید. برای انجام اینکار، شما باید ذهن خود را برای هر نوع احتمالی باز نگه دارید.

ممکن است هیچ سرنخی در مورد اینکه فرد مورد نظر افسرده است از قبل نداشته باشید و این کمی آزاردهنده خواهد بود. بهتر است در مورد برخی از شرایط اطلاعاتی داشته باشید تا بتوانید به فرد مورد نظر کمک کنید.

ترفندهای دیگری وجود دارد که می‌توانید از آن به نفع خود استفاده کنید. زمانی که توانایی‌های خود را برای تمرکز بر روی افکار و احساسات دیگران افزایش دادید، می‌توانید از ترفندهای موجود استفاده کنید و یک تصویر روشن از چیز‌هایی که در ذهن فرد مقابل می‌گذرد به دست آورید.

این ترفندها می‌تواند شانس موفقیت شما را افزایش دهد.

اگر فردی را که در حال صحبت با او هستید را می‌شناسید، می‌توانید از او بپرسید که آیا احساس یکسانی با شما دارند یا خیر. باید در این مسیر صبور باشید.

بیشتر افراد در برچسب گذاری و مشخص کردن احساسات خود زیاد خوب نیستند. آن‌ها ممکن است زمانی که واقعا استرس و اضطراب دارند احساس عصبانیت بکنند. زمانی که آماده رفتن به یک موضوع دیگر هستند ممکن است احساس عصبی بودن و ناراحتی داشته باشند.

اگر فردی که با او صحبت می‌کنید با احساس شما موافق بود، در مورد دلیل این موضوع از او سوال کنید. در نهایت شما می‌توانید پیشنهادهای خود در مورد کارهای بعدی برای افزایش یا کاهش این احساسات را ارائه کنید.

این موضوع بیشتر شبیه خواندن روان انسان‌هاست تا خواندن ذهن اما بدون شک یکی از روش‌های کلیدی برای توسعه مهارت‌های طبیعی است.

آیا می‌دانید افرادی که ارتباط خوبی با دیگران دارند چه مهارتی را بیشتر از سایر مهارت‌های موجود تقویت کرده اند؟ بله درست حدس زدید. این افراد شنوندگان خوبی هستند.

زمانی که فردی صحبت می‌کند، کاملا همراه او باشید. تنها به خاطر پاسخ دادن به صحبت‌های آن‌ها گوش ندهید. اگر به درستی به حرف‌های او گوش دهید قادر خواهید بود هر چیزی که می‌گوید را پردازش کرده و درک نمایید.

همچنین باید به دنبال حرف‌هایی باشید که فرد مقابل دوست ندارد به زبان بیاورد. اگر فردی نتوانسته است روز خوبی داشته باشد حتما دلیلی برای این امر وجود دارد.

گوش دادن دقیق به شما کمک می کند دلایل این امر را کشف کنید. برای موفق شدن در اینکار، بایدیاد بگیرید بیشتر از چیزی که فرد به زبان می‌اورد بشنوید. به افراد و احساسات آن‌ها گوش دهید.

دلیل اینکه بیشتر افراد امروزه نمی‌توانند همدردی خوبی با یکدیگر داشته باشند این است که آن‌ها این شرایط را انتخاب می‌کنند. ما بیشتر اوقات احساسات طرف مقابل را نادیده می‌گیریم.

هر چقدر این نادیده گرفتن طولانی‌تر باشد، ارتباط کم رنگ تر می‌شود. به جای فکر کردن در مورد ایمیل جدید از طرف رییس خود یا خوردن شام، در مورد احساسات خود فکر کنید.

بر اساس یافته‌های روانشناسی، هر چقدر بیشتر به احساسات خود پاسخ دهید بیشتر قادر خواهید بود به احساسات و افکار دیگران پاسخ دهید.چگونه ذهن دیگران را تسخیر کنیم

خواندن ذهن کاری است که هر کسی می‌تواند آن را انجام دهد و مربوط به افراد خاصی نیست. ممکن است در آغاز کار موفقیت چشمگیری به دست نیاورید اما با تمرین و تکرار قادر خواهید بود پیشرفت کنید. هرگز از توانایی جدید خود برای سوء استفاده کردن از افراد استفاده نکنید.

اگر قادر هستید به خوبی احساسات آن‌ها را تشخیص دهید، پس می‌توانید از آن در یک روش مثبت استفاده کنید. سعی کنید از توانایی خود برای کمک به افراد استفاده کنید. افرادی که قادر به خواندن ذهن افراد هستند می‌توانند دوستان عالی باشند.

مطلبتون عالی بود دوست عزیز.لطفا از مطلب منم دیدن کنید

خیلی دوس دارم ذهن مسئولین این مملکت و بخونم ولی هر چی سعی میکنم نمیتونم

😂😂 اگه خوندی به ما هم بگو ببینیم هدفشون چیه؟؟ 😂🤞

من مطمئنم میتونم این کارو انجام بدم و بارها شده افکار دیگران رو حدس زدم ولی باید تمرینات رو بیشتر کنم

واقعا مفید و عالی بود

واقعا حقیقت داره چون عجیبه

عالی نظیر نداشت

عالی بود من و دوستم همیشه ذهن هم رو با استفاده از متن خوبتون می‌خونیم همیشه هم همزمان یک حرف رو میزنیم ممنونم بابت متن عالیتون

سلام من یه نفر رو دوست دارم و بیشتر اوقات هم به فکرشم یه روز داشتم تلویزیون نگاه میکردم و کلا یادم به اون نبود یهو یه صدایی توی گوشم گفت دلم برات تنگ شده! انقدر تعجب کردم! لطفا میشه بگید آیا اون با من ارتباط ذهنی برقرار کرده؟ آخه یهو صداهای دور و برم قعط شدن و این صدا تو گوشم اکو شد و گفت دلم برات تنگ شده! میشه بگید آیا بامن ارتباط ذهنی برقرار کرده یا نه؟؟

و با عرض معذرت خواستم بگم که من از کودکی ذهن بقیه رو میخونم و حس ششم به قدری قوی هست که هر اتفاقی می افته من به مامانم میگم که از اتفاق افتادن این ماجرا خبر داشتم فکر میکنه لاف میزنم!

عسل جان ارتباط ذهنی از راه دور ممکن نیست به نظر مه تو مشگل عصبی داری برو پیش یگان داکتر

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

 به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم،متخصصین مهارتهای ارتباطی معتقدند که عدم توانایی در برقراری ارتباط مؤثر، یکی از مهمترین علل بروز عصبانیت و مشکلات روحی و روانی است. بسیاری از ما چون نمی دانیم در برخورد با دیگران چگونه رفتار کنیم، دچار خشم، افسردگی و کینه توزی نسبت به خود و دیگران می شویم. بنابراین یادگیری اصول و قواعد برقراری ارتباط مؤثر، خود یکی از عوامل مهم سلامت روانی است. مهدی آریافر مشاور خانواده و متخصص بهبود روابط مجردها و همسران در گفتگو با پایگاه خبری روزپلاس ، دستورالعمل هایی برای بهبود روابط میان افراد ارائه داده است.

1- به افراد لبخند بزنید

این مشاور خانواده در این مورد می گوید: یکی از روشهای ایجاد تأثیر مثبت در برخورد اول، لبخند زدن است. لبخند زدن چهار ویژگی برجسته یعنی اعتمادبه نفس، خوشحالی،  اشتیاق و مهمتر از همه پذیرش را در شما نمایان می سازد. وقتی ما لبخند کسی را می بینیم، مغزمان نیز واکنشی مثبت نشان داده و به عضلات مخصوص لبخند دستور می دهد که واکنش طرف مقابل را با لبخند و یا رفتاری مثبت جواب دهد. لبخند زدن بخصوص در برقراری اولین ارتباط، اهمیت زیادی دارد، زیرا اولین برخورد در ذهن طرفین خواهد ماند. لبخند شما؛ منعکس کننده گرما، اعتماد و رفتار مثبت است و لذا حس بسیار مثبتی بر جای می گذارد و باعث می شود تا دیگران را جذب خود کنید. حتی در هنگام مکالمه تلفنی نیز لبخند بر لب داشته باشید زیرا تحقیقات نشان می دهد که تغییر فیزیکی در لبهای شما، کلامتان را نیز تحت تأثیر قرار داده و باعث القای حس مثبت به طرف مقابل خواهد شد.

2- اهمیت نگاه کردن و دست دادن

مهدی آریافر به روزپلاس گفت: وقتی با فردی مواجه شدید در حین سلام و احوال پرسی در مکث های کوتاه دو الی سه ثانیه ای به چشمان او نگاه کنید، زیرا نگاه کردن به چشمان  فرد در هنگام صحبت کردن، باعث ایجاد ارتباط بهتر و صمیمی تر خواهد شد. هرچند دست دادن در زمان برقراری اولین ارتباط به عنوان یکی از روشهای برقراری ارتباط مؤثر قلمداد می شود اما در مواجهه با اشخاصی که از نظر سنی از شما بزرگتر هستند، یا از شخصیتهای مهم شمرده می شوند و یا فردی که به شما معرفی می شود، دستتان را پیش نبرید و اجازه بدهید اگر خود این افراد مایل بودند، با شما دست بدهند.چگونه ذهن دیگران را تسخیر کنیم

3- افراد را با نامشان صدا کنید

از نگاه مهدی آریافر ؛ هرچند در بسیاری از کشورها ؛ صدا کردن نام افراد حتی در اولین برخورد، یک روش مؤثر ارتباطی بشمار می رود زیرا تکرار نام به ارتباط نام فرد با چهره او کمک می¬کند، اما در کشور ما اینکار نوعی بی احترامی تلقی می شود. ولی با این حال توصیه می شود در ارتباطهای خارج از محیط های اداری از نام کوچک افراد استفاده شود. البته تجربه من نشان داده که بهترین کار این است که از طرف مقابل خود سؤال کنیم که آیا ترجیح می دهد با نام کوچک او را مخاطب قرار دهیم یا نام خانوادگی اش. برخی نیز همان ضمیر « شما » را ترجیح می دهند. حتی اگر طرف مقابل به شما چنین اجازه ای داد، بهتر است کلمه آقا یا خانم را در هنگام ذکر اسم او به زبان بیاوریم، یعنی بهتر است بگوییم: محمد آقا یا مریم خانم، مگر آنکه مدت زمان زیادی از دوستی تان گذشته و رابطه عمیقتری ایجاد شده باشد.

4- همدلی کردن

همدلی خصوصیتی ذاتی میان همه انسان هاست. از آنجا که ما در اجتماع به دنیا آمده و در کنار یکدیگر زندگی می کنیم، برای یکدیگر ارزش حیاتی قائل بوده و نسبت به یکدیگر نگران می شویم و رفتار همدلانه از خود نشان می دهیم. برای تقویت همدلی بهتر است به افراد فرصت دهیم تا در هنگام ناراحتی ، احساسات خود را براحتی بیان کنند، سپس با درک این احساسات به طرف مقابل نشان دهیم که برایش اهمیت، ارزش و احترام زیادی قائل هستیم. حواسمان باشد که به هیچ وجه تظاهر به همدلی نکرده و از مقایسه کردن خودداری کنیم، زیرا اینکار به احساسات پرامید فرد لطمه خواهد زد. همچنین اگر طرف مقابل نیاز به کمک دارد، سعی کنید بجای حدس زدن از او بپرسید که چه کاری می¬توانید برایش انجام دهید. این بهترین راه برای ارزیابی نیازهای اوست.

5- هنر خوب گوش دادن

این متخصص سرشناس ترمیم روابط ناشی از بی وفایی و خیانت همسران در خصوص اهمیت گوش دادن در برقراری ارتباط مؤثر به خبرنگار روزپلاس گفت: من همواره در کارگاههای آموزشی مهارتهای همسرداری و ارتباط مؤثر به این موضوع اشاره دارم که هنر گوش دادن یکی از قدرتمندترین مهارتها در برقراری ارتباط مؤثر با دیگران است که نیاز به آموزشهای حرفه ای دارد اما در این مجال کوتاه برای خوب گوش دادن لازم است به این نکات توجه نمود: قبل از شروع گفتگو سعی ‌کنید، عوامل محیطی مزاحم را به حداقل برسانید. به عنوان مثال تلویزیون، رادیو و حتی تلفن همراه خود را خاموش کنید .در طول گوش دادن به حرفهای طرف مقابل در حالی که بدنتان متمایل به جلو بوده و در فاصله‌ای مناسب از او قرار گرفته است، با وضعیتی گرم و پذیرا، هشیاری همراه با آرامش خود را به او انتقال داده و از  پیش داوری و رجوع به شنیده های قبلی تان خودداری نموده و قضاوت نکنید، زیرا با اینکار به خود اجازه می دهید تا ذهن با نگاهی تازه به تحلیل مسئله مورد نظر بپردازد. مهدی آریافردر ادامه افزود: در گفت‌وگو با طرف مقابل سعی کنید، سؤالات کمتری بپرسید تا او وقت بیشتری برای سخن گفتن داشته و هدایت مکالمه را در دست داشته باشد. در حین گفت‌وگو با حرکات سر و کلمات مناسب تمایل و علاقمندی خود را به شنیدن صحبتهای او نشان داده و آن را قطع نکنید و اگر از نظر زمان در تنگنا هستید، این مورد را با لحنی مناسب مطرح نموده و حتماً قرار گفت‌وگوی بعدی را تعیین کنید. سپس بعد از اتمام صحبتهایش ، به خود فرصت فکر کردن بدهید و سعی کنید سخنی به زبان نیاورید و بلافاصله تصمیم عجولانه ای اتخاذ نکنید.

6- با ملاحظه باشید

این مشاور خانواده به طرفین یک گفتگو توصیه می کند، در یک اختلاف یا دعوا به همه جوانب داستان گوش فرادهند. احساسات اغلب موجب می شود تا گفتن یا پذیرفتن حقیقت سخت باشد. اگر فرد آماده صحبت کردن در مورد اختلاف و دعوا نیست، او را تحت فشار قرار ندهید و گفتگو را به زمان دیگری موکول کنید.

7- سخاوتمند باشید و از افراد تعریف و تمجید کنید

مهدی آریافر در تشریح این روش به روزپلاس گفت: مؤثرترین ویژگی منحصربفردی که موجب موفقیت ما در هر گفتگویی می گردد، نشان دادن توانایی هایمان در ابراز قدردانی از طرف مقابل و تعریف و تمجید از اوست. در هر نوع ارتباطی اعم از ارتباطات اجتماعی یا شغلی، آنچه خاطره شما را در ذهن طرف مقابل زنده نگه می دارد، اظهار نظرهای خوشایندی است که خوشحالی و شعف حقیقی تان را از حرفی که او می زند و کاری که کرده است، نشان می دهد. لذا این مهارت را در خود پرورش دهید تا به یکی از دوست داشتنی ترین دوستان طرف مقابل تبدیل شوید. در مورد افرادی که آنها را از قبل نمی شناسید، لازم است که به دقت به صحبتهایشان گوش فرا داده و با شناسایی ویژگی های مثبت آنها اقدام به تعریف و تمجید نمایید. برای ابراز قدردانی و یا تعریف ، لزومی ندارد که حتماً از جملات زیبا استفاده کنید زیرا حتی یک تعریف و تمجید ساده ای که از صمیم قلب و به دور از تظاهر و دروغ باشد، بطور قطع موجب خوشحالی طرف مقابل خواهد شد. همچنین برای ستایش دیگران منتظر فرارسیدن رویدادهای مهم زندگی آنها نظیر کسب مدرک دکترا و یا موفقیت در یک کار خاص  نباشید، زیرا انسان ها برای کارهای بزرگ خود به اندازه کافی بازخورد مثبت می گیرند. لذا تعریف و تمجید از دیگران برای موارد کوچک زندگی شان، موجبات خوشحالی و امتنان آنها را فراهم خواهد ساخت.

منبع:روزپلاس

انتهای پیام/خبرگزاری تسنیم: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود.

بازگشت به صفحه سایر رسانه ها

در تماشا وارد شوید تا به ویدیو‌ها و کانال‌های
مد نظر خود دسترسی پیدا کنید

مرورگر شما قادر به پخش ویدیو نمی باشد.

چگونه با مغز خود، می‌توانید اختیار عمل فرد دیگری را تصاحب کنید!

تماشای این ویدیوی فوق العاده ted را از دست ندهید.

برای ارسال دیدگاه لطفا وارد حساب کاربری خود شوید.

در تماشا وارد شوید تا به ویدیو‌ها و کانال‌های
مد نظر خود دسترسی پیدا کنید

مرورگر شما قادر به پخش ویدیو نمی باشد.

چگونه با مغز خود، می‌توانید اختیار عمل فرد دیگری را تصاحب کنید!

تماشای این ویدیوی فوق العاده ted را از دست ندهید.

برای ارسال دیدگاه لطفا وارد حساب کاربری خود شوید.

چگونه ذهن دیگران را تسخیر کنیم؟

آیا واقعا تکنیکی برای تسخیر ذهن دیگران وجود دارد؟

بله پاسخ مثبت است. در مقاله ی قبلی خود به نام چگونه شخصی را جذب کنیم، گفتم که اولین قانون در جذب عشق این است که فکر آن شخص را به خود مشغول کنیم. اگر بتوانیم کاری کنیم دیگران به ما فکر کنند در واقع ضمیر ناخودآگاه آن ها را به سمت خود هدایت کرده ایم و به مرور موفق خواهیم شد ذهن دیگران را تسخیر کنیم.

در این مطلب می خواهم در مورد تکنیک سیگنال های ترکیبی جذب صحبت کنم که به شما کمک می کند فکر دیگران را به خود درگیر و ذهن شان را تسخیر خود کنید.

وقتی فقط یک بار موفق شوید کاری کنید که شخصی به شما فکر کند، حتی برای چند لحظه، پس مطمئن باشید می توانید خیلی بیشتر فکر آن شخص را به خود مشغول کنید.چگونه ذهن دیگران را تسخیر کنیم

تنها کافی است با تکنیک های بیشتری در این رابطه آشنا شوید. سپس عاشق کردن وی  کار بسیار آسانی خواهد بود. در ادامه توضیح می دهم که چگونه می توانید کاری کنید که شخصی به شما فکر کند.

همه ی ما دوست داریم با قانون جذب عشق آشنا شویم تا دیگران عاشقمان باشند و اگر بفهمیم فردی به ما علاقه مند شده است احساس خوبی پیدا می کنیم؛ حتی اگر به آن فرد علاقه ای نداشته باشیم. به دلیل چنین کنجکاوی، انسان ها رفتار دیگران را زیر نظر گرفته و به منظور دست یابی به شناختی بهتر به اطرافیان خود فکر می کنند.

اگر رفتارتان کاملا مشخص و قابل پیش بینی باشد، اصلا باعث کنجکاوی نشده و فکر دیگران را مشغول نمی کند ولی اگر رفتارتان عجیب و مبهم باشد به شکلی که به راحتی نتوان آن را توضیح داد، فکر دیگران مشغول می شود. درگیر کردن فکر دیگران با سیگنال های جذب یکی از قوی ترین تکنیک ها در تسخیر ذهن دیگران است.

برای اینکه فکر دیگران را به خود مشغول کرده و ذهن شان را تسخیر کنید باید سیگنال های ترکیبی ارسال کنید که کاملا غیر قابل پیش بینی باشند؛ سپس اجازه دهید قدرت تخیلشان جواب را پیدا کند.

یک روز به این موضوع اشاره کنید که چقدر به هم کلام شدن با وی علاقه مند هستید و روز دیگر سعی کنید از برقرار کردن ارتباط با او خودداری کنید.

من، شاهین زند در مقالات اختصاصی خود بارها تاکید کرده ام که ایجاد احساس کنجکاوی قوی ترین تکنیک برای وابسته کردن یا به اصطلاح تسخیر ذهن دیگران است.

برای مشغول کردن فکر دیگران باید به شکلی این سیگنال های ترکیبی ارسال شود که باعث شود در ذهن طرف مقابل تبدیل به یک معما شوید. یعنی این پرسش ها در ذهن وی ایجاد شود:

آیا آن شخص به من علاقه دارد؟

اگر واقعا علاقه دارد پس چرا گاهی از من دوری می کند؟

چنین سوالاتی فکر شخص مورد نظر شما را بیشتر مشغول می کند و حتی ممکن است در مورد شما با دوستانش سخن بگوید تا بتواند توضیحی برای رفتارتان پیدا کند.

بیشتر پسرها ودخترها وقتی عاشق می شوند، سیگنال های ترکیبی ارسال می کنند. آن ها هر روز سعی می کنند به شخص مورد نظرشان نزدیک شوند و زمانی که پاسخ خوبی دریافت نکردند دیگر سیگنال های قدرتمندی ارسال نمی کنند.

ارسال چنین سیگنال هایی باعث جذب نمی شود. مشکل این رویکرد این است که چنین روشی وقتی می خواهید کاری کنید شخصی به شما فکر کند دقیقا جواب عکس می دهد.

روش صحیح این است که باید هر فرصتی را برای نزدیک شدن به شخص مورد نظرتان غنیمت بشمارید و تا وقتی به شما کاملا علاقه مند نشده است ناامید نشوید زیرا در غیر این صورت، احساسی نسبت به شما پیدا نمی کند و حتی از یاد خواهید رفت.

تا کنون توجه کرده اید که چگونه شرکت های بزرگ همیشه در حال بمباران تبلیغاتی هستند؟ هدف آنان این است که ذهن شما را همیشه درگیر خود نگاه دارند.

اکنون به محض اینکه شخص مورد نظرتان به شما عادت کرد یا جذب شد یا احساسی خوبی در او نمایان شد، ناپدید شوید یا ارسال سیگنال های جذب را (که نشان دهنده ی عشق شما است) متوقف کنید. این کار باعث می شود به این موضوع بیندیشد که چرا اینگونه رفتار می کنید.

درپایان به یاد داشته باشید از دسترس خارج شدن، قبل از جلب توجه شخص موردنظرتان، قطعا باعث می شود که فراموش شوید اما در دسترس نبودن بعد از اینکه ذهنش را به خود مشغول کردید می تواند باعث شود که بیشتر و بیشتر نسبت به شما وسواس فکری پیدا کند.

بر اساس علم برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه، هر چه شخصی بیشتر به چیزی فکر کند، بیشتر جذب آن خواهد شد. پس هر چه شخصی بیشتر به شما فکر کند، بیشتر جذب شما نیز خواهد شد.

البته داستان برای افرادی که قصد جذب کردن یا عاشق کردن مجدد فردی را دارند متفاوت است؛ به خصوص اگر بعد از جدایی، طلاق یا سرد شدن بخواهند مجدد عشق را به رابطه بازگردانند.

دور شدن و قطع موقت رابطه برای این افراد مفید است و به دلیل اینکه قبلا احساس دوست داشتن در طرف مقابل وجود داشته است فراموش نمی شوند اما اگر اقدامات درست را انجام ندهند احساسات مرتبط با آن ها کاهش پیدا خواهد کرد (نگاه کنید به ۴ مرحله برای برگرداندن عشق از دست رفته).

نوشته ی شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین مرجع در مورد بازگشت به رابطه و عشق در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش روانشناسی عشق مراجعه کنید. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

جذب کردن فردی که به ما علاقه ای ندارد بر اساس روانشناسی جذب

دلایل عاشق شدن انسان ها (بر اساس روانشناسی عشق)

نقش نیاز های روانی در ایجاد احساس عشق

آیا فکر کردن به یک فرد شما را عاشق او می کند

شناخت شخصیت از طریق ویژگی های چهره (چهره خوانی)

قانون جذب عشق از راه دور

چگونه یک فرد را عاشق خود کنیم

بازگشت به رابطه با ارسال سگنال عشق از راه دور

جنون وابستگی چیست

ترمیم روابط عاشقانه

می توانید به صورت 24 ساعت از طریق تلگرام یا واتس آپ با تیم نوین بینش در ارتباط باشید :09306135008

برچسب‌ها:جذب, جذب افراد با ذهن, قانون جذب عشق

چگونه ذهن دیگران را تسخیر کنیم

انتقادات و شکایات

shahinzand18@gmail.com

اینستاگرام شاهین زند

     شماره تماس:  03136201013       از ساعت 9 صبح الی 5 عصر

 آدرس: اصفهان، خ ارتش، کوچه 69، ساختمان پیمان، ط 2، واحد11

ارتباط با کارشناس روابط عاطفی از طریق ارسال پیام در تلگرام یا واتس آپ: 09306135008

 

 

.                   قوانین و مقررات

 

یادگیری زبان انگلیسی […]تاریخ : ۰۴ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 3892موضوع :

آموزش رایگان زبان انگلیسی […]تاریخ : ۰۴ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 4470موضوع :

Best sources of love and relationship from all […]تاریخ : ۰۳ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 2029موضوع :

فال عشق واقعی وازدواجتاریخ : ۰۳ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 36572موضوع :

کانال مشاوره خانوادهتاریخ : ۰۲ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 4257موضوع : چگونه ذهن دیگران را تسخیر کنیم

علائم عاشق شدن پسرانتاریخ : ۱۳ / ۰۵ / ۱۳۹۷بازدید : 9413موضوع : جذب عشق

 باید ها و نباید ها برای […]تاریخ : ۱۷ / ۰۱ / ۱۳۹۵بازدید : 19578موضوع :

این مطلب از نوین اطلس با موضوع چگونه به ذهن دیگران وارد شویم در مورد موضوعات طلسم خواندن ذهن دیگران، چگونه ذهن دیگران را تسخیر کنیم، خواندن ذهن دیگران از راه دور، چگونه به خواب دیگران وارد شویم، چگونه ذهن خوانی کنیم، خواندن افکار دیگران از طریق چشم، ذکری برای خواندن افکار دیگران، ارتباط ذهنی با دیگران نوشته شده است تا به شما یاد بدهد چگونه به ذهن دیگران وارد شویم و ارتباط ذهنی با دیگران داشته باشیم.

طلسم خواندن ذهن دیگران

گاها در پاسخ به این مورد که چگونه به ذهن دیگران وارد شویم و ارتباط ذهنی با دیگران داشته باشیم برخی افراد به دنبال طلسم خواندن ذهن دیگران هستند. هر کس هفت مرتبه آیه ۷ از سوره ممتحنه «عسی ان یجعل بینکم و بین الذین عادیتهم منهم موده و اله قدیر، و الله غفور رحیم» را به کف دست خود بخواند و بدمد، سپس به صورت خود بکشد، هر که او را ببیند، دوستش دارد.

چگونه ذهن دیگران را تسخیر کنیم

حتما بارها برای شما نیز پیش آمده است که افراد نتوانسته اند ذهنتان را بخوانند و به همین خاطر از شما خواسته اند حرفتان را تکرار کنید. افرادی که چنین درخواستی را دارند در این مورد آگاهی ندارند که می‌توانند ذهن شما را بخوانند و به مبحث چگونه به ذهن دیگران وارد شویم تسلطی ندارند. آنها اینکار را به یک روش ثابت و همانند گذشته انجام می‌دهند. واقعیت این است که بیشتر افراد می‌توانند خواندن ذهن افراد را با آموزش‌های مخصوص، زمان، تمرکز و مجموعه‌ای از مهارت‌های خاص یاد بگیرند. خواندن ذهن کاری نیست که تنها از عهده روانشناسان بر بیاید. اگرچه این افراد تخصص لازم برای انجام اینکار را دارند اما سایر افراد نیز می‌توانند این موضوع را به خوبی یاد بگیرند. قبل از اینکه به شما نشان دهیم چگونه به ذهن دیگران وارد شویم و ارتباط ذهنی با دیگران برقرار کنیم، باید بدانید که اطلاعات پس زمینه برای خواندن ذهن افراد بسیار مهم است. زمانی که دانش و علم روانشناسی موجود در این فرایند را درک کردید، متوجه خواهید شد که دستیابی به آن برای هر فردی که مصمم به یادگیری روش‌های جدید است بسیار ساده خواهد بود. همچنین ترفندها و نکاتی برای خواندن ذهن افراد و این موضوع وجود دارد که چگونه به ذهن دیگران وارد شویم که می‌توان از آن‌ها نیز استفاده کرد. این ترفندها زمانی مفیدتر خواهد بود که حقیقت پشت خواندن ذهن را بدانید.

خواندن ذهن دیگران از راه دور

واقعیت این است که برای خواندن ذهن افراد نیاز به داشتن مهارت‌های زیادی نیست. تنها چیزی که نیاز دارید انگیزه ای برای یادگیری و تمایل و اشتیاق برای درک شرایط افراد است. واضح است که قبل از دستیابی به این مهارت که چگونه به ذهن دیگران وارد شویم و ارتباط ذهنی با دیگران داشته باشیم، باید کمی تمرین کنید. اما لازم نیست یک گوی بلورین، کارت‌های مخصوص یا لباس‌های عجیب و غریب داشته باشید. شما باید بتوانید ذهن خود را از تمامی حواس پرتی‌های موجود خالی کنید. برای برخی از افراد توسعه این مهارت به زمان زیادی نیاز خواهد داشت. ممکن است بخواهید در کلاسهای یوگا شرکت کنید تا قدرت تمرکز بر روی کارهای خود را به دست آورید. اینکار نه تنها به شما کمک می‌کند بر روی ذهن و انرژی خود تمرکز داشته باشید بلکه انعطاف پذیری خوبی در اختیار شما قرار می‌دهد.

چگونه به خواب دیگران وارد شویم

اینکه چگونه به ذهن دیگران وارد شویم و ارتباط ذهنی با دیگران داشته باشیم و یا چگونه به خواب دیگران وارد شویم، موضوع خیلی جالبیه. از وقتی بچه بودم درباره احتمال انجام این کار فکر میکردم و همیشه خواب برای من مرموز بوده. شاید چون تنها چیزی بوده که در دسترسم بود و من نمیتونستم اون را درک کنم. مثلا میشنیدم که فلانی روح فلانی را تو خواب دیده و باور میکردم چون من به دین اسلام ایمان دارم و باورم نسبت به این مسائل بسیار زیاده ولی نمیتونستم مسئله را به کناری بگذارم و همیشه ذهن من مشغول بود. در این چند سال در این باره اطلاعات کافی و آگاهی کاملا خوبی بدست آوردم. الان میتونم بگم که این کار امکان پذیره. ولی جالب اینه که شخصی که ما به خواب اون وارد میشیم خواب را از یاد میبره و البته هیچوقت به دید ما به اون آگاه نیست. ولی در صورتی که محتویات خواب را برای اون بازگو کنیم میتونید چهره متعجب و مات شخص را ببینید که بهتون میگه تو از کجا میدونی! خوب البته که میدونم چون من وارد خواب تو شدم. انجام این کار نسبتا ساده است. فقط کمی تمرین نیاز داره. اول از همه باید این را یادآوری کنم. وقتی شما خواب میبینید مثل این نیست که شما داخل یه دنیای خاص خودتون شده باشید. نه اینطور نیست. خواب شما میتونه خواب دیگران هم باشه. پس خیلی از اشخاصی که در خواب میبینیم میتونن افراده دیگری باشن که آگاه یا ناآگاه به خواب شما وارد شدن. و درواقع این یه اصطلاحه. میشه گفت با شما در بعد دیگری تماس پیدا کردند. پیش نیاز این کار آگاه شدن در خواب یا برونفکنی کالبد اختریه. که البته هر دو اینها برای انجام این کار فرقی ندارند. بعد از اینکه به یکی از دو حالتی که گفتم رسیدید طرف مقابل را تجسم کنید و تصمیم بگیرید که پیش شخص مورد نظر برید. البته این کار را در موقعی که مطمئن هستید شخص خواب هست انجام بدید. بعد از اینکه این کار را کردید خودتون را پیش شخص مورد نظرتون پیدا میکنید. در صورتی که شما با دوستتون میخواهید این کار را انجام بدید میتونید قرار بذارید که حرفهایی را به هم بزنید و بعداز بیداری به میزان صحت آنها پی ببرید. کار بسیار جالبتری که میشه انجام داد آگاه کردن طرف مقابل هست. خوب شما در زمینه آگاهی در خواب فعالیت دارید (و یا برونفکنی کالبداختری) ولی دوستتون تازه شروع به تمرین کرده و شما میخواهید این روش را برای دوستتون بکار ببرید تا اون بتونه آگاه بشه. به اون میگید که وقتی اون خوابید به خوابش وارد میشید و اونو از اینکه داره خواب میبینه آگاه میکنید. شما وارد خوابش میشید و خواب بودنش را بهش میگید و اینکه داره خواب میبینه و اون بلافاصله آگاه میشه یا نه دست به آزمایش میزنه مثلا شما به اون میگید ارتفاع بگیر و اون بعد از انجام این کار متقاعد میشه که خواب و باینصورت آگاه میشه. در صورتی که اینکار دو نفر توافقا اینکار را یعنی وارد شدن در خواب یکدیگر انجام میدهند بهتره که همزمان بیدار بشوند تا بتونند خوابشون را بسرعت بیاد بیارند. درصورتی که هر دو بعد از دیدن هم در خواب به خوابشون ادامه بدهند به احتمال زیاد جریان دیدن همدیگر را فراموش میکنند. حتی اکثر مواقع یکنفر هم میتونه به دیگری یادآوری کنه و این درصورتیکه یکنفر بلافاصله از خواب بیدار شده باشه ولی شخص دوم به خوابیدن ادامه بده ممکنه و شخص اغلب بعد از شنیدن جزئیات اون خواب همه چیز به یادش میاد.وقتی این کار را انجام بدید به جزئیات خیلی جالبی میرسید. مثلا لباس شخص مقابل را میبینید(حتما میپرسید کی رسیده لباس بپوشه؟ منم نمیدونم). کارهای خیلی جالبی میشه انجام داد. برای مثال شما میتونید خیلی از پدیده ها را آزماش کنید. در خوابتون پدیده جالبی انجام بدید و ببینید آیا دوستتون هم میتونه این پدیده را ببینه. مثلا یک گوی انرژی درست کنید( به نوشته های قبلی مراجعه کنید). یا یک دریچه زمان باز کنید (؟؟؟؟) و درصورتی که دوست شما توانست دریچه را مشاهده کنه با هم واردش بشید. حتما به حالتهای خیلی جالبی برخورد خواهید کرد. فراموش نکنید که برای انجام این کار به تمرین نیاز دارید و درصورتیکه در بار اول موفق نشدید باز هم تلاش کنید.

چگونه ذهن خوانی کنیم

برای اینکه بدانید چگونه به ذهن دیگران وارد شویم و ارتباط ذهنی با دیگران داشته باشیم یا چگونه ذهن خوانی کنیم بایستی روح خود را باز کنید:

علاوه بر پاک کردن ذهن از تمامی افکار مزاحم و استرس‌ها، شما باید انرژی خود را به روی افراد و احتمالاتی که در اطرافتان وجود دارد باز کنید. در مورد هیچ چیزی فکر نکنید. باید در زمان حال حضور داشته باشید. ذهن و روح شما باید با انرژی دریافتی از افراد و اطراف غرق شود. تمرینات یوگا یک روش آموزشی عالی برای انجام اینکار است. شما می‌توانید آن را در منزل و در یک اتاق آرام نیز تمرین کنید. زمانی که می‌خواهید بر روی افکار و انرژی خود تمرکز کنید مطمئن شوید که کسی در اتاق حضور ندارد.

دیدن و ندیدن:

چند لحظه از زمان خود را برای دیدن فردی که در نزدیکی شما نشسته است صرف کنید. یک تصویر لحظه‌ای و ذهنی از ساختار صورت ، موها، چشم‌ها، ژست ، زبان بدن و سایر جزییات آن‌ها بگیرید.

باید یک ستون ذهنی داشته باشید که نشانه های موجود در هر شخص را با سایر چیزهایی که متعلق به او نیست جدا می‌کند. فرد را از صندلی که بر روی آن نشسته است یا دیواری که به آن لم داده است جدا کنید. تمامی این موارد باید به یک روش خاص تصویرسازی شود بنابراین می‌توانید انرژی که در اطراف شما تولید می‌شود را احساس کنید.

خواندن افکار دیگران از طریق چشم

اینکه بدانیم چگونه به ذهن دیگران وارد شویم و یا بتوانیم درباره خواندن افکار دیگران از طریق چشم و خواندن ذهن اطرافیان آگاه باشیم می تواند یک روش جالب برای دانستن افکار و نیات آنها باشد . تصور اینکه بتوانیم با یک حرکت چشم و یا دست بفهمیم طرف مقابل چه قصد و یا فکری دارد می تواند خود یک نکته مثبت در برقراری روابط و بسیاری از این مسائل باشد.خواندن ذهن دیگران

محققان بر این باورند که افکاری همچون امثال بالا، واکنش فیزیکی چشم را به دنبال دارند، که شما با تشخیص آنها می توانید تقریبا حدس بزنید که فرد به چه چیزی فکر می کند.

انسانها عموما موجودات کنجکاوی هستند و دانستن افکار یا رازهای پنهان، آنها را به وجد می آورد. موضوع وقتی جالبتر می شود که آنها بتوانند ذهن دوست یا همسرشان را بخوانند. شاید با خواندن تیتر مطلب، پیش خودتان فکر کردید که:« امروز میرم خونه و فکر داداشم رو می خونم تا ببینم چرا این چند روز اخلاقش عوض شده » ولی عجله نکنید، این کار به آن سادگی هم که تصور می کنید نیست.

یکی از روشهای موثر ذهن خوانی و پاسخ سوال چگونه به ذهن دیگران وارد شویم و ارتباط ذهنی با دیگران داشته باشیم، درک زبان بدن است. در واقع افراد در حین حرف زدن، به صورت ناخودآگاه قسمتی از بدنشان را تکان می دهند و این حرکات نشان دهنده تفکرات و احساسات درونی فرد نسبت به موضوع جاری است.

برای مثال وقتی از افراد راجع به شماره تلفن شان در ۱۰ سال پیش سوال کنید، آنها سعی می کنند از حافظه شان برای به خاطر آوردن آن کمک بگیرند و وقتی از آنها راجع به آرزویشان می پرسید آنها سعی می کنند تا تصویری را در ذهنشان بسازند.

محققان بر این باورند که افکاری همچون امثال بالا، واکنش فیزیکی چشم را به دنبال دارند، که شما با تشخیص آنها می توانید تقریبا حدس بزنید که فرد به چه چیزی فکر می کند.

ذکری برای خواندن افکار دیگران

یا وهاب و یا فتاح

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

جذب افراد با ذهن

شما احتمالا با جستجوی یکی از جملات زیر به این مقاله رسیده اید:

طلسم خواندن ذهن دیگران. چگونه ذهن دیگران را تسخیر کنیم. خواندن ذهن دیگران از راه دور. چگونه به خواب دیگران وارد شویم. چگونه ذهن خوانی کنیم. خواندن افکار دیگران از طریق چشم. ذکری برای خواندن افکار دیگران. ارتباط ذهنی با دیگران

novinatlas 1707 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های novinatlas

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

var _paq = window._paq || []; /* tracker methods like “setCustomDimension” should be called before “trackPageView” */ _paq.push([‘trackPageView’]); _paq.push([‘enableLinkTracking’]); (function() { var u=”//novinbinesh.com/analytics/”; _paq.push([‘setTrackerUrl’, u+’matomo.php’]); _paq.push([‘setSiteId’, ‘3’]); var d=document, g=d.createElement(‘script’), s=d.getElementsByTagName(‘script’)[0]; g.type=’text/javascript’; g.async=true; g.defer=true; g.src=u+’matomo.js’; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();چگونه ذهن دیگران را تسخیر کنیم

برای دسترسی بهتر, راحت تر و سریع تر به سایت ما می توانید وب سایت ما را بوکمارک کنید .

برای مطالعه بهترین منابع روانشناسی عشق و بهبود رابطه ما به شما وبسایت نوین بینش را معرفی می کنیم.

یک شیوه جالب برای دانستن افکار و نیات اطرافیان خواندن ذهن آنها است. یکی از روشهای موثر ذهن خوانی، درک زبان بدن است. بسیاری از افراد هنگام حرف زدن، به صورت ناخودآگاه قسمتی از بدنشان را تکان می دهند و این حرکات نشان دهنده تفکرات و احساسات درونی فرد نسبت به موضوع است. حرکت چشم و یا دست طرف مقابل می تواند ما را از افکار و نیات طرف مقابل خود آگاه کند. فکر کردن به مسائل مختلف واکنش فیزیکی چشم را به دنبال دارند، که شما با تشخیص آنها می توانید تقریبا حدس بزنید که فرد به چه چیزی فکر می کند.

هنگامی که از فردی راجع به شماره تلفنی در 10 سال پیش سوال می کنید یا از آرزویشان می پرسید آنها سعی می کنند تا تصویری را در ذهنشان بسازند و از حافظه شان برای به خاطر آوردن آن کمک بگیرند. این افکار ، واکنش فیزیکی چشم را به همراه دارند، که شما می توانید با تشخیص آنها حدس بزنید که فرد به چه چیزی فکر می کند.

1.هنگامی که فرد زمان فکر کردن چشم خود را به سمت بالا و طرف راست حرکت می دهد نشانه جستجو و بازسازی رویدادی تصویری است که در گذشته اتفاق افتاده است.

2.هنگامی که فرد زمان فکر کردن چشم خود را به سمت بالا و سمت چپ حرکت می دهد در حال ساختن تصویر و یا رویداد جدید می باشد.

چگونه ذهن دیگران را تسخیر کنیم

3.هنگامی که فرد زمان فکر کردن چشمانش مستقیم و سمت راست را می نگرد در حال بخاطر آورن صوتی است که در گذشته شنیده است.

4.هنگامی که فرد زمان فکر کردن چشمانش مستقیم و سمت چپ را می نگرد در حال ساختن کلمه و یا صوتی که در گذشته رخ نداده است.

5.هنگامی که فرد زمان فکر کردن چشم خود را به سمت پایین و سمت راست حرکت می دهد در حال صحبت کردن با ضمیر داخلی اش می باشد.

6.هنگامی که فرد زمان فکر کردن چشم خود را به سمت پایین و سمت چپ حرکت می دهد در حال به خاطر آوردن و یا تصور یکی از حواس، لامسه، بویایی و یا چشایی می باشد.

7.اگر شما از فرد مورد نظر سوالی بپرسید و فرد هیچکدام از حرکات فوق را انجام ندهد وفقط به یک نقطه نگاه کند او در حال بررسی و شبیه سازی سوال و جواب به صورت تصویری می باشد.

برای تمام افراد این حرکات یک معنا و مفهوم را ندارد.

1. این واکنش ها شامل افراد راست – دست است و در صورتی که فرد مورد نظر چپ دست باشد باید این واکنش ها را برعکس در نظر بگیرید.

2. منظور از راست یا چپ، دید شما نسبت به فرد انجام دهنده واکنش است.

 

تکنیک های ذهن خوانی و کنترل افکار

چگونه ذهن دیگران را تسخیر کنیم

برای همه ما حتی یک بار هم که شده اتفاق افتاده که وارد یک مغازه میشیم و فروشنده شروع به صحبت راجع به اجناسش می کنه و مام یه جنسی و میخریم که نه بهش احتیاج داریم نه تو نگاه اول ازش خوشمون اومده. وقتی می رسیم خونه با خودمون فکر می کنیم که من چه جوری متقاعد شدم که این جنس و بخرم؟ چطور فروشنده تونست این جنس و به من قالب کنه؟ چطور ذهن منو کنترل کرد؟ منم می تونم مهارت ذهن خوانی رو یاد بگیرم؟ چگونه ذهن خوانی کنیم؟ چگونه فکر دیگران را بخوانیم؟ آموزش ذهن خوانی موضوع جذابی هست که هر کسی دوست داره اونو بفهمه و ازش استفاده کنه پس با من همراه باشید.

پکیج آموزش ان ال پی

یه تجربه شخصی رو می خوام براتون تعریف کنم. من یه زمان تو کار فروشندگی بودم و خیلی دوست داشتم یه روز مغازه بزنم و خودم برای خودم کار کنم؛ اما متاسفانه هر مشتری که وارد مغازه می شد، من استرس می گرفتم و زبونم بند میومد. اصلا نمی دونستم چی بگم بعضی وقتا هُل می شدم و می گفتم سلام و سکوت می کردم. مشتری میومد داخل مغازه یه نگاه می کرد و می رفت. هر روز همین بود. بعضی وقتام که مشتری میومد خرید کنه من اینقدر سرد برخورد می کردم که واقعا پشیمون می شد و می گفت نمی خوام این جنس و ممنون و می رفت! (من قدرت ذهن خوانی رو اون زمان نداشتم)

گذشت و گذشت تا آخر صدای صاحب مغازه در اومد و بم گفت تو استعداد فروشندگی نداری، بلد نیستی با مشتری چه جوری رفتار کنی، چی بگی، چیکار کنی که مشتری ترغیب بشه جنس و بخره، نمیتونی یه فرد عادی و به مشتری تبدیل کنی و خیلی چیزای دیگ که منو نابود کرد. دلم می خواست فرار کنم و دیگ اونجا پیدام نشه؛ ولی خب به پولش نیاز داشتم. بش گفتم من میتونم این مشکل و درست کنم بم فرصت بده! گفت تا ۲ هفته وقت داری.

از اون روز شروع کردم از این فروشنده از اون فروشنده بپرسم که شما این مهارت ها رو از کجا یاد گرفتید. یکیشون دوستانه بهم گفت که باید روش های کنترل ذهن دیگران و بلد باشی تا بتونی تو این کار به موفقیت های زیادی برسی. رفتم تو فضای وب شروع کردم به تحقیق و این مقاله انگلیسی رو بخون اون مقاله رو بخون! تکنیک هایی که گفته بودن و تمرین کردم اینقدر که به صاحب مغازه ثابت کنم که منم میتونم یه فروشنده خوب باشم.

وقتی همه مهارت های کنترل ذهن و ذهن خوانی رو یاد گرفتم دیدم شغل های با درآمد بالا تر هم هست که با این مهارتم میتونم توش موفق باشم. کم کم رفتم سمت بازاریابی، شدم مشاور فروش تو یه شرکت که اسمش و نمیارم. به درآمدی رسیدم که حتی فکرشم نمی کردم و به فردی تبدیل شدم که هیچکس باورش نمی شد. یه خانم خوش صحبت و خوش زبون که روابط عمومی بالایی داره و میتونه با یک سری تکنیک ها شما رو قانع که جنسش رو بخرید. تو زندگی شخصیم باعث شد اعتماد به نفس بالا تری داشته باشم به خودم ارزش بدم.

حالا من تجربیاتم رو تو این مقاله با شما به اشتراک می زارم که اگر یه زمان شما خواستید کاری رو انجام بدید و یا ذهن افراد رو از حرکات و رفتار هاشون بخونید، ببینید بتون راست می گن یا دروغ با این روش ها به راحتی تشخیص بدید و مثل خیلیا فریب افراد سود جو رو نخورید.این روش ها حتی می تونه کمکتون کنه که ذهن آدم ها رو به کنترل خودتون در بیارید.

فهرست مطالب

فکر می کنید که افراد چرا می خواهند مهارت ذهن خوانی را یاد بگیرند؟ آیا همه می توانند این مهارت را به دست آورند؟ در پاسخ به سؤال اول باید بگویم که دلایل یاد گرفتن این مهارت کاملا شخصی است و در پاسخ به سوال دوم، بله همه می توانند این مهارت را یاد بگیرند. باید بگویم که ما می توانیم افکار و احساسات کسانی را که می شناسیم به تصویر کشیده و تمرکزمان را روی واکنش های آنان قرار دهیم. ما بیشتر حالات بدن و صورت این افراد را در نظر می گیریم و تشخیص می دهیم که آنان بیمارند، افسردگی دارند، خوشحال اند یا ناراحت.

اگر افراد بازیگران خوبی باشند، راه خواندن ذهن را کمی دشوار می سازند که این مشکل با آموزش خواندن ذهن دیگران قابل حل است.

پیشنهاد ویژه برای مطالعه: اعتماد به نفس چیست ؟

ذهن خوانی یا Brain Reading روش جدیدی است که می توان با بازخوانی سیگنال های ذهنی، افکار و احساسات دیگران را پیش بینی کرد. به یاد داشته باشید که این تفکرات به عمل در آمده و شما فقط می توانید آنها را پیش بینی نمایید. خواندن ذهن دیگران می تواند از طریق کامپیوتر ها و یا افراد باشد که کاربرد های زیادی دارد. برخی از کاربرد های آن عبارت است از درمان آسیب های مغزی و کمک به بیان افکاری که فرد را آزار می دهد و توانایی صحبت ندارد.

بسیاری از مشکلات و مسائل خانوادگی ریشه در قضاوت های زود هنگام ما دارد که می توان این مشکل را با آموزش ذهن خوانی به راحتی حل کرد. باید بگویم که هیچ انسانی حتی کامپیوتر ها نمی توانند به طور کامل افکار دیگران را بخوانند، بلکه با استفاده از تئوری هایی مثل رفتار، زبان بدن، صحبت ها و شناختی که از فرد دارند، افکار و احساسات آن را پیش بینی می کنند که چه چیزی در ذهن آنها می گذرد و وضعیت روحی و روانی آنها چگونه است.

برای به دست آوردن قدرت ذهن خوانی ابتدا باید تمرین های تقویت تمرکز را به خوبی انجام دهید. این تمرین ها به شما کمکمی کند که تمرکزتان افزایش یافته و تسلط بیشتری بر روی افراد داشته باشید.

تمرین اول: تنفس درست

در قدم اول چشمان خود را ببندید. عمل دم را به مدت ۵ ثانیه شمره و انجام دهید. سپس به مدت ۵ ثانیه نفس تان را نگه دارید. پس از آن تا ۵ ثانیه عمل بازدم را انجام دهید.

تمرین دوم: تمرکز بر روی تنفس 

هنگان نفس کشیدن به هیچ چیزی فکر نکنید و تمام حواستان به صدای نفس هایتان باشد. به عنوان مثال به پر شدن شش هایتان از هوا فکر کنید و یا هنگام بازدم به خالی شدن هوا از شش هایتان فکر کنید.

این تمرثن را ۱۰ تا ۱۵ مرتبه انجام دهید. در حین انجام این تمرین نباید تمرکزتان به سمت دیگری برود. این تمرین را روزانه می توانید انجام دهید. این تمرین به تکرار مکرر و زیاد احتیاج دارد و بدون تمرین نمیتوان این مهارت را کسب نمود.

حال نوبت به تاثیر بر روی افکار دیگران می رسد!

در این قسمت قبل از تمرکز بر روی افراد شما باید تمرین دم و بازدم را به خوبی انجام دهید. سپس به فردی که می خواهید کاری که در ذهنتان است را انجام دهد، فکر کنید. به عنوان مثال تمرکزتان را روی دوست خود گذارید و در ذهنتان به او بگویید که “با من تماس بگیر”. اگر مهارت تنفس درست را انجام داده  و تمرکزتتان را بالا برده باشید خواهید دید که دوست تان با شما تماس می گیرد. القای فکر خود به دیگران نیازمند تمرین و افزایش تمرکز است؛ چرا که فکر شما نباید پرت شود و به سمت و سوی دیگری برود.

قبل از اینکه روش های فکر خوانی را یاد بگیرید باید ذهنتان را آماده کنید. این عادت ها با زندگی ما آمیخته شده اند و شاید یادمان نیاید که چگونه به عادت تبدیل شده اند. این عادت ها به سختی تغییر می یابند و با عادت های جدید جایگزین می شوند؛ اما تغییر آنها غیر ممکن نیست. یکی از روش های تغییر عادات بد، استفاده از تکنیک های ان ال پی می باشد. شما اگر بدانید که چه علمی پشت شکلگیری این عادات است، به راحتی می توانید آنها را تغییر دهید. این تغییر عادات می تواند همراه با کنترل ذهن دیگران باشد.

یکی از راحت ترین روش هایی که می توان عادات جدید را در خودمان ایجاد کنیم، وصل کردن این عادات به عادت هایی است که الان داریم. این اتصال باعث می شود که شما راحت تر بتوانید عادت های بد را جایگزین عادت های خوب کنید.

همه ما در ذهنمان، تصویری از شخصیت خود داریم. اگر دقت کرده باشید می بینید که برای دیگران داستان هایی را تعریف می کنیم که به آنها بفهمانیم چه کسی هستیم و دلایل کارهایمان چیست. شما اگر بتوانید این تصورات شخصیتی را بفهمید و کامل درک کنید، با این مدل داستان ها ارتباط بر قرار کرده و می توانید کنترل ذهن دیگران را به دست بگیرید.

به عنوان مثال، نوشتن با دست می تواند بخش هایی از مغزتان را فعال کند که این مورد باعث افزایش تعهد افراد به چیزی که نوشته اند، می شود.

تا به حال شده احساس کنید که شما را کنار گذاشته اند یا دیگر به شما اهمیتی نمی دهند؟ این حس عدم تعلق ممکن است باعث، ناراحتی، عصبانیت و شاید افسردگی شود. انسان موجودی است که نیاز دارد اجتماعی باشد، با دیگران ارتباط بر قرار کند و انگیزه درونی را برای خود به وجود آورد. افراد برای پذیرفته شدن تلاش زیادی می کنند و تنهایی را دوست ندارند. شما نیز می توانید از این ویژگی برای کنترل افکار دیگران استفاده کنید.

تا به حال به این موضوع توجه کرده اید که هنگام تصادف دو ماشین به خودتان می گویید که نباید صحنه را نگاه کنم و با سرعت از کنارش رد می شوم؛ اما وقتی به صحنه تصادف می رسید ناخودآگاه سرعتتان را کم می کنید و به آن صحنه نگاهی می اندازید. خطر یکی از غرایزی است که انسان مجذوب آن می شود. غرایز قدرتمند اند و می توانند روی رفتار ما تاثیر بگذارند و ما را وادار به کاری سازند که نمی خواهیم آن را انجام دهیم.

در مقاله ذهن خوانی و کنترل افکار باید بگوییم که برای وادار کردن افراد، به انجام کاری که می خواهیم باید انرژی و وقت زیادی را صرف کنیم. جدا از انرژی ممکن است با پرداخت پول یا جایزه آنها را وادار به انجام کار کنیم. تکنیک چماق و هویج بدین صورت است که سیاستی را پیش می برد که هم دارای پاداش است هم تنبیه! دقیقا همانند سایت های شرط بندی. این سیاست افراد به انجام کار وادار می سازد. با استفاده از این تکنیک نیز می توانید کنترل افکار دیگران را به دست آورید.

پیشنهاد ویژه برای مطالعه: اناگرام چیست ؟

به احتمال زیاد با عبارت خطای دید آشنا هستید، در روانشناسی نیز چنین خطایی وجود دارد که به خطای شناختی معروف است. مغز ما گونه است که می تواند به سرعت نتیجه گیری کند که در برخورد با اتفاقات، تصمیمات سریع می گیرد و ما را دچار خطا های ادراکی می کند. شما نیز می توانید از این تکنیک برای کنترل افکار دیگران استفاده کنید.

چیزی که بیشتر از پاداش، افراد را مشتاق یادگیری می کند، مسلط شدن بر روی مهارت ها است. به دست آوردن موقعیت اشتیاق افراد را به بالا بردن اطلاعات بیشتر می کند. شما می توانید یکی از الگو هایی باشید که این اشتیاق را در افراد به وجود می آورد و با کمک آن ذهنشان را کنترل می نماید.

به عنوان مثال، استقلال دادن به افراد در کار، انگیزه آنان را به چیره دستی بالا می برد و یا اگر کار سختی را به آنان بدهیم، انگیزه فرد را برای انجام آن بالا می بریم.

برای خواندن ذهن دیگران لازم نیست که راه های پر پیچ و خمی را بروید؛ بلکه فقط داشتن اشتیاق یادگیری کافی است. برای اینکه بتوانید تسلط کاملی را روی مهارت های ذهن خوانی پیدا کنید باید این تکنیک ها را به طور مکرر تمرین نمایید. این تمرینات نیازی به گوی و چوب جادویی ندارد و فقط نیاز دارد که ذهن را از حواس پرتی ها خالی نمایید. این را بدانید که مدت زمان مسلط شدن روی تکنیک ها برای هر فرد متفاوت است. خانم مهدوی نسب یکی از مشاورانی است که می تواند این تکنیک ها را دقیق تر به شما آموزش دهد.

خطاب به افرادی که به تازگی می خواهند این روش را یاد بگیرند، علاوه بر پاکسازی ذهن، باید تمام افکار منفی، مزاحم، ناراحت کننده، استرس و اضطراب را از خود دور کنند. به آینده و گذشته فکر نکنند و در زمان حال زندگی کنند. تمرینات یوگا می تواند به تقویت تمرکزتان کمک بسزایی کند. مهارت های مورد نیاز ذهن خوانی عبارت است از:

یکی از روش های ذهن خوانی دیدن و ندیدن است. شما باید مدت زمانی را صرف دیدن فردی کنید که در کنارتان است با ثبت تصویر صورت، چشم ها، زبان بدن، موها، ژست و سایر جزئیات در ذهنتان شروع کنید. بهتر از جزئیات دیگری را هم که در کنار آن فرد قرار دارد را نیز به ذهنتان بسپارید. سعی کنید ذهنتان را دسته بندی نمایید مانند کتابخانه ای که با دیواره ها نوع کتاب ها را از هم جدا کرده است. تمام افرادی را که در هر فرد مشاهده می کنید سعی کنید در ذهنتان در دسته ای جداگانه قرار دهید.چگونه ذهن دیگران را تسخیر کنیم

سعی کنید که تصور هر شخص را به روش خاص خود به ذهن بسپارید. این کار باعث می شود انرژیی که در اطراف شما وجود را احساس کنید.

هنگامی که ذهن خود را از افکار منفی پاک کردید، باید انرژی اطراف خود را باز کنید. بدین گونه که به هیچ چیز فکر نکنیدو در زمان حال زندگی کنید. ذهن و روحتان باید با انرژی که از محیط دریافت می کند، غرق شود. همان طور که گفتیم بهترین راه برای این کار ورزش یوگا می باشد.

حال برای شروع ذهن خوانی باید تمرکزتان را روی یک فرد خاص قرار دهید. به مدت ۱۵ ثانیه به چشمان فرد مقابلتان خیره شوید. سعی کنید از این مدت زمان بیشتر نشود؛ چرا که انرژی دریافتی از طرف مقابلتان مختل شده و احساس راحتی نمی کند. پس از آنکه ۱۵ ثانیه گذشت به طرف دیگری نگاه کنید و در ذهنتان تصویری از چهره و چشمان آن بسازید. حال می توانید حس کنید که انرژی این فرد چگونه است.

سپس باید بدون حرف و سخنی، ساکت نشسته و اجازه دهید که افکار و احساسات آن ذهن و روح تان را پر نماید. حالا نوبت به خواندن ذهن فرد مقابلتان رسیده است.

هنگامی که به این مرحله می رسید به راحتی می توانید، افکار و احساسات طرف مقابل را پیش بینی و کشف کنید. موضوع دلخواهتان را برای مکالمه با آن فرد انتخاب کرده و از او در رابطه با کار یا زندگی اش سوال نمایید. افکاری که به ذهن شما می آید دقیقا در ذهن آن فرد نیز به وجود آمده است.شما بلافاصله چیزی را که در ذهنتان است بیان کنید؛ چرا که طرف مقابل شما در حال فکر کردن به همان موضوع است.

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که باید به افکار احساساتی که به ذهنتان می آید احترام بگذارید؛ حتی اگر افکار مزاحم هستند. برای خواندن ذهن دیگران شما باید ذهنتان را برای ورود هر فکری باز نگه دارید.

ترفند های دیگری نیز برای خواندن ذهن افراد وجود دارد که شما می توانید از آنها به نفع خودتان استفاده کنید. این ترفند ها نیازمند داشتن تمرکز روی افکار و احساسات دیگران است. شما با استفاده از این ترفند ها می توانید چیز هایی که در ذهن طرف مقابلتان است را بخوانید و تصویر روشنی از آن را به دست بیاورید. این ترفند ها عبارت اند از:

هنگامی که می خواهید از ترفند هوش هیجانی برای خواندن ذهن دیگران استفاده کنید، ابتدا باید از آن فرد بپرسید که آیا احساس مشترکی با شما دارد یا ندارد؟ توجه کنید که این ترفند ها نیازمند صبر هستند و به سرعت نمی توان آن را به دست آورد. شاید دیده باشید که اکثر افراد نمی توانند احساساتشان را به طور کامل مشخص کنند. به عنوان مثال برخی از افراد از استرس زیاد، احساس عصبی بودن می کنند و زمانی که می خواهند به موضوع دیگری رجوع کنند این حس عصبی بودن را با خود می آورند.

اگر  در هنگام صحبت با آن فرد، او با احساس شما موافق بود، باید علت این موافقت را از او سوال کنید. در قدم بعدی شما می توانید پیشنهادات دیگری را برای افزایش یا کاهش آن حس بیان کنید. این روش یکی از روش های کلیدی برای توسعه مهارت های طبیعی انسان است.

یکی از مهم ترین مهارت هایی که کمتر فردی به آن توجه می کند، مهارت خوب شنیدن است. تفاوتی که سخنوران با دیگر افراد دارند در تقویت این مهارت است. هنگامی که فردی با شما سخن می گوید، سعی کنید که همراه او شوید و به تمام صحبت هایش با دقت تمام گوش دهید. توجه داشته باشید که فقط برای پاسخ دادن به صحبت های آنها به حرف هایشان گوش ندهید.

اگر شما بتوانید با تمام دقتتان به صحبت های فرد مقابل گوش دهید می تواید تمام حرف های او را پردازش و درک نمایید و می توانید دریابید که فرد چه حرف هایی را دوست ندارد به زبان آورد. مهارت خوب گوش دادن به شما کمک می کند که علت بسیاری از مسائل را کشف کنید. پس قبل از هر سخنی، به افراد و احساسات آنها خوب گوش بدهید.

شاید برای خیلی از شما سوال شده که چرا برخی از افراد نمی توانند با هم کنار بیایند و همدیگر را درک کنند و همدردی خوبی با یک دیگر داشته باشند. نادیده گرفتن احساسات طرف مقابل دقیقا علت به وجود آمدن این مشکلات است. این نادیده گرفتن یکی از موانعی است که نمی گذارد شما ذهن طرف مقابل را بخوانید. به جای فکر کردم به کار و مشغله های ذهنی کمی به خودتان وقت بدهید و به احساساتتان فکر کنید.

این را بدانید که برای ذهن خوانی باید در ابتدا به احساسات خودتان پاسخ بدهید تا قادر به پاسخ دادن به احساسات دیگران باشید.

یکی از جالب ترین شیوه های خواندن ذهن دیگران ، درک زبان بدن آنان است. اگر دقت کرده باشید افراد هنگام صحبت یکی از اعضای بدن خود را به صورت ناخودآگاه تکان می دهند که این نشان دهنده طرز تفکر و احساسات آنان است. شما می توانید برای اطلاع بیشتر از ضمیر ناخودآگاه مقاله باور چیست را مطالعه نمایید.

هنگامی که از فردی در رابطه با آرزو هایش سوال می کنید، او سعی می کند تصویری از آن آرزو را درون ذهن خود بسازد. این تلاش ها واکنشی را در پی خود دارد که شما می توانید در چشمان طرف مقابلتان مشاهده کنید و با تمرکز بر آن بفهمید که به چه چیزی می اندیشد.

در مورد افراد چپ دست و راست دست این واکنش ها برعکس می باشد.

افرادی که هنگام صحبت با شما چشمان خود را می بندند، قطعا  در پنهان کردن چیزی از شما سعی می کنند. البته این جمله به معنی ترس از بیان کردن آن یست بلکه نمی خواهد به شما جواب پس دهد.

هنگامی که افراد مچ دست، انگشتان و یا کف دست خود را در نزدیکی دهان خود قرار می دهند، این معنی را می دهد که فرد نمی خواهد کلمه ای را به زبان بیاورد و یا به فرد دیگری اشاره می کند. این حرکت می تواند همراه با یک سرفه الکی نیز صورت گیر.

هنگامی که فردی با شما برخورد می کند و با دو دستش به شما دست می دهد، قطعا سعی می کند که اعتماد شما را به خود جلب کند. همچنین افرادی که به شما دست داده و دست دیگر خود را به گونه ای روس دست شما قرار می دهند  که پشت دستشان رو به سقف باشد. می خواهند مهر وو محبت خود را به شما نشان دهند.

ما در این مقاله، تمام روش های ذهن خوانی را بررسی کردیم و گفتیم که چگونه می توان با استفاده از این تکنیک ها به راحتی ذهن دیگران را بررسی کرد. شما می توانید برای به دست آوردن راحت تر تکنیک ها در دوره های خانم مهدوی نسب شرکت نمایید.

موانع موفقیت

موانع موفقیت کدامند؟

راه های افزایش انگیزه درونی

راه های تقویت انگیزه درونی

جملات انگیزشی

جملات انگیزشی تکان دهنده

انگیزه چیست

انگیزه چیست ؟

i like this just right article

Tank you

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

ارتباط با ما

دسترسی سریع

مارا در اینستاگرام دنبال کنید

تمامی حقوق متعلق به وب سایت مهدوی نسب می باشد و هرگونه کپی برداری غیرمجاز بوده و پیگرد قانونی دارد.

چگونه ذهن دیگران را تسخیر کنیم
چگونه ذهن دیگران را تسخیر کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *