چگونه سایتی موفق داشته باشیم

 
helpkade
چگونه سایتی موفق داشته باشیم
چگونه سایتی موفق داشته باشیم

ang=”fa”>

وب سایت می تواند یکی از ابزار خیلی خوب برای معرفی شما در جامعه و یا بازار کار باشد. اگر به خوبی مورد استفاده قرار گیرد می­تواند برای شما بسیار سودآور قرار گیرد. بهره برداری از وب سایت فقط این نیست که شما نظر مشتریان را جلب کنید و اقدام به فروش کنید. در این مقاله ما به شما چند گام اساسی برای ایجاد یک وب سایت موفق را معرفی می کنیم.

از کجا شروع کنیم؟بهترین نقطه برای شروع استفاده از سرویس های وبلاگ رایگان است. شاید احساس کنید که این کار زیاد جالب نیست و سطح کاری پایینی دارد؛ ولی شما می توانید بدون داشتن هیچ دانشی از اسکریپت، میزبانی وب و یا برنامه نویسی های آماده و رایگان استفاده کنید. این کار باعث می شود که شما فکرتان درگیر محتوا و مطالب کنید و نه روش نگهداری از وبلاگ، که بهترین زمان برای کار بر روی نگارش و نویسندگی شما است. علاوه بر این شما لازم نیست در ابتدا هزینه­ای انجام دهید.وقتی که ترافیک وبلاگ شما تا حد زیادی افزایش پیدا کرد و شما آماده ارتقاء به دامنه خود بودید از آن پس می توانید خیلی ساده با دادن یک پست در وبلاگ مخاطبین خود را از جابجایی خود مطلع کنید و وب سایت خود را راه اندازی کنید.به روز رسانی مرتببه روز رسانی وبلاگ یا وب سایت باید مرتب باشد و بازه زمانی به روز رسانی نباید خیلی طولانی باشد. برای مثال شما باید هر روز یا یک روز در میان وبلاگ خود را به روز کنید. اما دلیل این اجبار چیست؟ وقتی که شما وبلاگ خود را مرتب به روز می کنید علاوه بر این که مخاطبین شما از عملکرد شما راضی خواهند بوند و در صورت افزایش کیفیت مطالب باعث افزایش ترافیک سایت شما می­شود. نتیجه مثبت دیگر این است که موتورهای جستجوگر بیشتر به شما لینک می­دهند و رتبه وب سایت شما افزایش پیدا می­کند ولی اگر به روز رسانی به صورت غیر متعارف باشد (یعنی اینکه شما علاوه بر روزهای تعطیل روز های دیگر هم به صورت منظم به روز رسانی نکنید.) باعث می شود رتبه وبلاگ شما کاهش پیدا کند و ترافیک بالای خود را از دست بدهید.ترافیکترافیک وب سایت یکی از مهمترین مسائل وب سایت است. از موارد مهم بالا بردن ترافیک وب سایت بالا بردن کیفیت مطالب وب سایت است. اما باید قبول کنیم که مطالب بسیار خوب ولی بدون معرفی وب سایت زمان بسیار زیادی طول می­کشد تا ترافیک بالا رود. از این رو باید از برخی روش ها جهت معرفی وب سایت استفاده کنید. این روش ها عبارت اند از : تبلیغات رایگان و پولی، بازاریابی ویروسی، بازاریابی موتورجستجو، استفاده از RSS و جذب مشترک جهت اطلاع رسانی از به روز رسانی وب سایت از طریق ایمیل. اگر مورد برای شما مبهم بود می توانید آن را در بخش نظرات مطرح کنید.پیگیری وضعیت وب سایتشما باید آمار بازدید کنندگان خود را به صورت دقیق و حرفه ای بررسی کنید. باید به کلمات کلیدی که باعث شده موتورهای جستجو به شما لینک داده اند را بررسی کنید و ببینید در چه بخشی قوی و چه بخشی ضعیف عمل کرده اید و اقدامات لازم جهت بالا بردن ترافیک انجام دهید. در تحلیل ترافیک وب سایت باید به کلمات کلید، ردیابی اطلاعات ارجاع، اطلاعات موتورهای جستجو، بک لینک ها و بازدیدکنندگان منحصر به فرد توجه کنید.دقت کنید که آمارگیری که از آن استفاده می­کنید باید خوب باشد و اطلاعات دقیق را به شما ارائه کند.برای بررسی کلمات کلیدی ورودی از گوگل بهترین ابزار Google webmasters است. و اگر سیستم مدیرت محتوای شما وردپرس است آمارگیر WordPress Statistics را پیشنهاد می کنیم که توسط مصطفی صوفی تهیه شده است.هنر دیجیتالسعی کنید مطالب خود را چند رسانه ای بر روی وب سایت قرار دهید. شما می توانید در هفته ای یکی از مطالب خود را در قالب ویدیو منتشر کنید. اما در انتشار این ویدیو باید به برخی نکات توجه کنید؛ سعی کنید ویدیو خود را در شبکه های مانند آپارات در کانل که مخصوص وب سایت خود ایجاد کرده اید منتشر کنید و سپس کد ویدیو آن را در وبسایت خود قرار دهید با این کار شما، افرادی که ویدیو شما را در آپارات مشاهده می کنند با وب سایت شما آشنا می­شوند و کمک به بالا رفتن ترافیک وب سایت می­شود. همچنین شما می توانید در نوشته های خود از تصاویر جذاب استفاده کنید که باعث ایجاد حس رضایت فرد از وب سایت شما می­شود.در بررسی که در این خصوص انجام دادیم برخی افراد یکی از دلایل مراجعه به وب سایت را مشاهده تصاویر مطالب عنوان کردند که اهمیت این موضوع را نشان می­دهد.تعامل با بازدید کنندگانیکی از موارد که کمک می کند ترافیک خود را از دست ندهید و کمک به بالا رفتن آن کنید؛ تعامل با بازدید کنندگان است. وقتی که بازدید کننده در وب سایتی سوال می­پرسد قطعا نویسنده جواب او را می دهد. علاوه بر این نکته­ شما باید به نظر بازدید کننده احترام بگذارید. این مورد در خیلی از سایت ها مشاهده نمی­شود و وقتی که بازدید کننده از نویسنده تشکر می­کند نویسنده جواب این تشکر را نمی­دهد. در حالی که اگر شما جواب او را بدهید علاوه بر این که این کمک می­کند برای مشاهده پاسخ نظر خود دوباره به وبسایت شما مراجعه کند؛ باعث می­شود که فرد احساس کند نظر اون مورد توجه قرار گرفته است و همین موضوع برای فرد دلیلی می­شود که در زمان های بعدی به وب سایت شما سر بزند.کسب درآمداهداف بیشتر وب سایت­ها کسب دارمد است اما زمان شروع آن چه وقت است؟ آیا در همان ابتدای کار پنل های تبلیغاتی مشخص کنیم و قیمت برای آن تعیین کنیم؟ وب سایت شما وقتی آمار بازدید آن افزایش پیدا کرد و سرعت رشد شما در حد خوبی بود شما می توانید کسب درآمد خود را با تبلیغات متنی شروع کنید. اما زمانی که وب سایت شما هنوز نوپا هست بهتر است که شما تمرکز خود را بر روی محتوا و نگهداری آن بگذارید تا اینکه به فکر کسب درآمد از آن باشید.شما یک حرفه ای هستید!زمانی که شما در زمینه وبلاگ نویس حرفه­ ای شدید وقت آن است که وب سایت خود را راه اندازی کنید.برای هدایت یک وب سایت بهتر است از دوستان وبلاگ نویس خود کمک بگیرید و وب سایت خود را به صورت گروهی هدایت کنید. نویسنده بیشتر به معنی تبلیغات بیشتر است. زیرا که هر نویسنده به فکر منافع شخصی خود است و اینکه دوست دارد عملکرد فعالیت خود را به دیگران نشان دهد، باعث بالا رفتن ترافیک وب سایت می­شود. همچنین پیشنهاد می­کنیم که نویسندگان وب سایت در جلساتی تجربیات خود را به اشتراک بگذارند و سعی کنید دانش جمعی خود را با کمک یکدیگر بهبود بخشید. در سطح بالاتر این موضوع می توایند با دیگر وب سایت ها جلسات مشترکی برگزار کنید و کمک به پیشرفت هر دو وب سایت کنید. دقت کنید که با این دید جلو نروید که دیگر وب سایت ها رقیب شما هستند. بلکه شما باید با هم فکری با دیگران کمک به پیشرفت خود و آنها کنید که این کار باعث بالا رفتن سطح کیفی وبلاگ نویسی در ایران می­شود.اگر بخشی از مقاله برای شما مبهم است؛ می توانید آن را در بخش نظرات مطرح کنید.

بعضی از مدیران سایت‌ها یا دغدغه پشتیبانی از کاربران ندارند و یا در تعامل با مردم خجالتی هستند. دلیلش آن است که اغلب مدیران سایت افراد فنی هستند که بیشتر ترجیح می‌دهند پشت کامپیوتر باشند تا با کسی صحبت کنند.۱. پشتیبانی کاربران و تعامل با آنها
بعضی از مدیران سایت‌ها یا دغدغه پشتیبانی از کاربران ندارند و یا در تعامل با مردم خجالتی هستند. دلیلش آن است که اغلب مدیران سایت افراد فنی هستند که بیشتر ترجیح می‌دهند پشت کامپیوتر باشند تا با کسی صحبت کنند. اگر می‌خواهید سایت موفقی داشته باشید، تردید را کنار بگذارید. گوش شنوا برای مشکلات و نظرات کاربران داشته باشید و به آنها پاسخ مناسب بدهید. مطمئن باشید این ?شنیدن نظرات? برایتان هم نفع معنوی دارد و هم وضعیت اقتصادی سایتتان را بهتر می‌کند.۲. استقلال از پلاتفر
برخی از گردانندگان یا مدیران سایت‌ها نسبت به فناوری خاصی تعصبات جانبدارانه دارند. اما برخی دیگر فقط یک چیز برایشان مهم است: سایت خوب و موفقی داشته باشند. خودتان را به فناوری‌ها و فایل‌ها گره نزنید. اجرای ایده‌ها و رویاهایتان را موکول به انجام شدن این یا آن تغییر فنی در سایت یا ظاهر گرافیکی آن نکنید. بعضی از صاحبان سایت‌ وسواس عجیبی نسبت به یک جور منو یا افکت خاص یا یک انیمیشن فلش دارند. این سایت‌ها هیچگاه در ردیف سایت‌های موفق و کامیاب قرار نمی‌گیرند. مهم تامین علایق کامپیوتری و گرافیکی شما نیست، مهم رضایت مردم است. مستقل باشید. دوراندیش و با برنامه باشید. خودتان را به این آبجکت و آن فایل و این تکنیک گره نزنید. همیشه آمادگی پذیرش ایده‌های بهتر و ایجاد تغییر را داشته باشید. من خودم سال‌ها از فناوری‌های مایکروسافت استفاده کردم، ولی حالا می‌بینم سایت‌های PHP هم حتی می‌توانند بهتر و کم‌دردسرتر باشند.۳. انگیزه
بدترین سم برای به شکست کشاندن یک سایت، به کار گماشتن یک مدیر بی‌انگیزه است. اگر خودتان مدیر سایت خودتان هستید واقعا از خودتان بپرسید هدفتان از ورود به اینترنت چیست و این اقدام چه فایده‌ای برای زندگی و کسب‌و‌کار شما دارد؟ اگر می‌خواهید فرد دیگری را به مدیریت سایت منصوب کنید، مطمئن شوید او به اندازه کافی انگیزه داشته باشد. او را در سود و زیان مادی و معنوی سایت سهیم کنید. داشتن مهارت‌های فنی کافی نیست. اگر مدیر یک سایت دورنمایی برای کار خویش نبیند، به کارش دل نخواهد بست. بهترین نرم‌افزار و زیباترین سایت هم زیر دست چنین مدیری به گل خواهد نشست.۴. مهارت در انتخاب محتوای خوب
اینترنت عرصه ارائه محتوای دیجیتال است. خواه این محتوا معرفی یک کالای فیزیکی باشد، خواه یک مقاله جدید، در هرصورت داشتن سطح قابل قبولی از مهارت در نوشتن و تولید مطلب لازم است. یک کار بد و ناشیانه آن است که محتوای سایت خود را با مطالبی که از سایت‌های دیگران کپی کرده‌اید پر کنید. رک و راست بگویم: خودتان را گول می‌زنید. کاربران اینترنت افرادی هستند که دست کم سطح متوسطی از هوشمندی را دارند. چرا به سایت شما بیایند؟ به سایتی می‌روند که تولید کننده اصلی محتوا است. بهترین کار آن است که وقت بگذارید و کمی خلاقیت به خرج دهید. مطمئن باشید پاداش مطالبی که خودتان با زحمت تهیه کرده‌اید را با افزایش فروش و درآمد سایت خواهید گرفت، به شرطی که برنامه‌ای برای کسب درآمد از سایت داشته باشید. محتوای اصیل و دست اول یکی از مهمترین عوامل موفقیت یک سایت وب است.۵. اصول بازاریابی و تبلیغ
در زمینه بازاریابی و تبلیغ بی‌اطلاع نباشید. بعضی از مدیران سایت‌ا خیلی ساده‌لوحانه فکر می‌کنند و اطلاع درستی از ماهیت پیچیده مبارزه بی‌امان سایت‌ها برای ربودن میدان موفقیت از یکدیگر ندارند. کافی است گاهی سری به موتور جستجوی گوگل بزنید و همان واژه دیروز یا پریروز را جستجو کنید تا بالا و پایین شدن رتبه سایت‌ها را به چشم خود ببینید. برای موفقیت سایتتان باید با چشمان باز و آگاهی کامل از اصول بازاریابی حرکت کنید. همچینین کسب مهارت ?تبلیغ‌نویسی در وی? برای مدیران سایت ضروری است. این مهارتی است که سال‌ها آن را تدریس می‌کنم و سعی می‌کنم در مقالات بعدی به آن بپردازم.۶. اختصاص وقت کافی
برخی از صاحبان سایت‌ها تصور ساده‌انگارانه‌ای از مکانیزم عملکرد یک سایت دارند. آنها فکر می‌کنند همینکه مطالب خوب و نرم‌افزار خوبی برای مدیریت محتوای سایت داشته باشیم، کار تمام است و سایت خود به خود موفق می‌شود. برای مدیریت سایت خود باید هر روز وقت کافی اختصاص دهید. منظور از مدیریت، مطلب گذاشتن نیست، منظور بررسی و تحلیل اوضاع است. باید مدام از خودتان بپرسید چگونه می‌توانم فلان کار را بهتر و سریعتر انجام دهم؟ چطور می‌توانم درآمد سایت را افزایش دهم؟ چرا فلان مکانیزم تبلیغی یا بازاریابی نتایج دلخواه را به بار نمی‌آورد؟ آیا کاربران از خدمات سایت راضی هستد؟ آیا پیشنهادات آنها را بررسی کرده‌ام؟ هیچ راه میانبری وجود ندارد. برای کامیابی سایتتان وقت بگذارید.۷. طرح و برنامه‌ای برای توسعه سایت
یکی از نکات ظریفی که سایت‌های موفق رعایت می‌کنند، داشتن طرح و برنامه‌ای برای توسعه سایت است. توسعه جزو ذاتی یک سایت وب است. یک سایت بدون توسعه، حتی با بهترین مطالب و خدمات، بزودی روندی نزولی را آغاز خواهد کرد. مردم سایت‌هایی که مرتب تغییر و تحولاتی در آن صورت می‌گیرد و تلاش می‌کنند بهتر شوند را دوست دارند. داشتن نرخ رشد منظم، یکی از استراتژیک‌ترین روش‌ها برای موفقیت یک سایت وب است.۸. بررسی سایت‌های رقیب
مگر می‌شود موفق بود و رقیب نداشت؟ موفقیت یک وضعیت نسبی است و در قیاس با وضعیت سایت‌های دیگر قابل اندازه‌گیری است. پس اگر می‌خواهید سایت موفقی داشته باشید، رقبای خود را بشناسید. مغرور نباشید و به سایت آنها سربزنید. از رقبای خود بیاموزید. بررسی سایت‌های رقیب یکی از بهترین و موثرترین روش‌ها برای تدوین برنامه توسعه سایت خودتان است. یک روش ساده برای یافتن سایت‌های رقیب استفاده از دستور related در جستجوی گوگل است. اگر می‌خواهید رقبای سایت johnboghossian.com را بیابید کافی است در گوگل عبارت related:johnboghossian.com را جستجو کنید.۹. مصرف کننده خوبی باشید
یک سایت در حقیقت یک کارگاه تولید اطلاعات است. بعضی از مردم تصور درستی از ماهیت ?مفهوم تولید? ندارند و با خیالپردازی‌های خود در این زمینه زندگی می‌کنند. واقعیت آن است که تا مصرف کننده خوبی نباشید، امکان ندارد تولیدکننده خوبی باشید. این یک اصل مهم در زندگی است. مثلا اگر می‌خواهید آهنگساز خوبی باشید باید ابتدا چند سال موسیقی خوب و با کیفیت بشنوید تا آرشیو ذهنی قوی داشته باشید. اگر می‌خواهید نویسنده خوبی بشوید باید چند سال کتاب‌ها و آثار نویسندگان معروف را بخوانید و بیاموزید. باید کالای پدیدآورندگان موفق را مصرف کنید تا راز موفقیت آن را حس کنید. خیلی‌ها دلشان می‌خواهد یک فروشگاه آنلاین داشته باشند اما تاکنون حتی یک بار هم آنلاین خرید نکرده‌اند! اگر می‌ترسید آنلاین خرید کنید، چه توقعی از مردم دارید؟!۱۰. دانش فنی و مطالعه
حتی اگر می‌خواهید مدیریت سایت‌ را به فرد دیگری واگذار کنید، بکوشید دست‌کم در ماههای نخست بخشی از وقت خود را صرف کلنجار رفتن با سایت‌تان و بهبود آن کنید. اگر حاضر نیستید از ساعات اصلی کار روزانه برای سایت‌تان صرف کنید و اوقات فراغت و زمان استراحت در منزل را برای این کار در نظر گرفته‌اید، به این معنی است که هنوز نقش وب‌سایت را در کسب‌و‌کارتان جدی نگرفته‌اید. در این صورت وب‌سایت هم به همان اندازه به شما خروجی خواهد داد. وب‌سایت‌تان هم شما را جدی نخواهد گرفت! برای خروج از این دور باطل وقت بگذارید. دانش فنی خود را بالا ببرید. بر ترس‌های خود درباره بی‌اطلاعی از فناوری غلبه کنید. در اینترنت مدیرانی که دانش فنی کم یا غیرقابل اتکایی درباره فناوری وب دارند اغلب شکست می‌خورند. البته مواظب باشید از در این کار افراط نکنید. اگر بیش از حد درگیر جزئیات فنی شوید از موارد بسیار مهم‌تری مانند بازاریابی و رشد کسب‌و‌کارتان باز می‌مانید!

کد: 139802213673111634

چهارشنبه 25 اردیبهشت 98، 10:02

چهارشنبه 98/2/25،

تهران

, (اخبار رسمی):
چگونه یک سایت فروشگاهی موفق داشت؟ از کجا باید شروع کرد؟ در ادامه نکات اساسی در مورد داشتن وبسایت فروشگاهی موفق بررسی شده است.

طراحی سایت ساده کاربرپسند همراه با گرافیک زیبا

برای طراحی سایت ساده کاربرپسند همراه با گرافیک زیبا، نوع چیدمان و همچنین گرافیک سایت باید به گونه‌ای باشد که کاربر در لحظه ی ورود، جذب سایت شود. کاربری که وارد فروشگاه اینترنتی می‌شود، تمایل دارد که سریعا آنچه را نیاز دارد پیدا کند. پس توجه به چیدمان در سایت یکی از عوامل موفقیت فروشگاه اینترنتی است.چگونه سایتی موفق داشته باشیم

قرادادن محصولات با کیفیت

هدف ما از طراحی سایت فروشگاهی این است که توجه کاربری که به سایت مراجعه می‌کند را جلب و در نهایت کاربر را تبدیل به مشتری کرد.
استفاده از محصولات با سطح کیفی مطلوب و با قیمتی منطقی و رقابتی، قرار دادن تصاویر جذاب و واضح از محصولات، بیان توضیحات کافی و دسته بندی شده، امکان عودت کالاهای معیوب، اخذ نماد اعتماد الکترونیکی، امکان مقایسه کالاها و … باعث بالا رفتن اعتماد کاربر به سایت شده و در نتیجه احتمال تبدیل کاربر به یک مشتری وفادار را افزایش خواهد داد.

قرار دادن روش های مختلف پرداخت در سایت

قراردادن روش‌های مختلف پرداخت در سایت مثل پرداخت از طریق درگاه های اینترنتی، کارت به کارت، واریز مستقیم به حساب و یا پرداخت پس از دریافت کالا و همچنین استفاده از روش‌های متنوع در ارسال محصولات مثل پست عادی، پست پیشتاز، ارسال از طریق باربری، پیک موتوری و … دست مشتری در انتخاب شیوه خرید و ارسال بازتر کرده در نتیجه منجر به افزایش فروش وب سایت خواهد شد.

سئو تخصصیو بهینه‌سازی سایت

به سئو تخصصی و بهینه سازی سایت دقت شود. سئوی سایت یکی از مهمترین عوامل موفقیت یک فروشگاه اینترنتی است. مشتری از طریق جستجو در گوگل به یک سایت هدایت می‌شود. در نتیجه هرچه سئو و بهینه سازی سایت بهتر باشد، مشتری راحت‌تر جذب سایت می‌شود.

پشتیبانی دلسوزانه از مشتری

در خرید آنلاین همواره ممکن است برای فروشگاه اینترنتی مشکلی پیش بیاید. اشکال در پرداخت، اشکال در سبد خرید، نرسیدن محصول و … که باید در هر حالت پشتیبانی جامعی از مشتری به عمل آورد تا رضایت مشتریان جلب شود.

امروزه خبر ارائه سرویس بد و پشتیبانی ضعیف از مشتری خیلی سریع در فضای مجازی منتشر می‌شود. یک مشتری ناراضی به بیش از ده نفر از مشتریان بالقوه خواهد گفت که از یک سایت خرید نکنند! پس باید برای حفظ رضایت مشتریان یک برنامه پشتیبانی قوی داشت.

تبلیغات را فراموش نکنید

علاوه بر فعالیت عادی در فضای مجازی می‌توان در همان فضا هم از طریق تبلیغات بنری، بازاریابی اینترنتی، شبکه‌های اجتماعی، ایمیل مارکتینگ و … به دنبال جذب مشتری بود.

قرار دادن نظر مشتریان بر روی سایت

موفق‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی آنهایی هستند که این اجازه را به مشتریان می‌دهند که به راحتی نظرات خود را روی سایت قرار داده و تجربیات خود را خوب یا بد اعلام کنند که باعث شفاف سازی در فروش شود.

به مشتریان حس اطمینان دهید

عواملی از جمله ضمانت تعویض کالا، نماد اعتماد الکترونیکی، گواهی نامه‌های حسن انجام کار، نظر مشتریان، نمونه کارها و قراردادن رزومه و سابقه کاری، اطلاعات دقیق تماس و … باعث اعتماد هرچه بیشتر مشتری شده و راحت‌تر می‌تواند خرید کند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به طراح سایت وردپرس مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

طراح سایت وردپرس با هدف ارائه خدمات طراحی قالب وردپرس و فروش قالب وردپرس استاندارد و حرفه ای ، بهینه سازی سایت وردپرس، پشتیبانی شبکه های اجتماعی، سئو سایت وردپرس، آنالیز سایت، خدمات کامپیوتری، پشتیبانی و امنیت شبکه پا به عرصه اینترنت گذاشت تا با ارائه پوسته های با کیفیت و فارسی بتواند نیاز وبمستران را برطرف کند. این افتخار ماست که جامع ترین و کامل ترین سایت برای خرید یک قالب استاندارد در کشور می باشیم.

تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات

|
علم و آموزش

محله بیمه، خیابان شهید مسعود آزمون نیا(بیمه 2)، بزرگراه شهید امیر سرلشگر حسین لشگری(مخصوص کرج)، پلاک 31، طبقه همکف

[email protected]

Copyright © 2013 – 2021 Akhbar Rasmi
|
All Rights Reserved

 

 

 

چگونه سایتی موفق داشته باشیم

سایت های خبری از جمله پربازدیدترین سایت های اینترنتی میباشند زیرا امروزه کاربران اطلاعات و اخبار مورد نیاز خود را از اینترنت دریافت میکنند و اکثر رسانه ها ی موجود دارای یک وبسایت میباشند . مهم نیست شما صاحب یک نشریه و روزنامه باشید زیرا علاوه بر ابزار های رسانه ای با داشتن یک وبسایت میتوانید مخاطبان جدیدی به خود جذب کنید.

 

ویژگی های یک سایت خبری به شرح زیر میباشد:

 

داشتن یک لوگوی مناسب 

طراحی یک لوگو مرتبط با فعالیت و سایت شما میتواند یک شروع خوب باشد.

 

طراحی یک سایت ریسپانسیو

در هر لحظه تعداد کاربرانی که از تلفن همراه خود برای سرچ در اینترنت استفاده میکنند در حال افزایش است ، بنابراین داشتن سایتی که در صفحات موبایل بدون تغییر اندازه بارگذاری شود اهمیت بسیار زیادی دارد.

یک وب سایت خبری موفق باید دارای طراحی واکنش گرا (ریسپانسیو) باشد تا در انواع صفحه نمایش با اندازه های مختلف به درستی نمایش داده شود.

 

نحوه نمایش اطلاعات به کاربران 

در واقع بازدیدکننده سایت باید بتواند با کمترین زمان ممکن به اخبار مورد علاقه خود دست پیدا کند و اخبار مرتبط با موضوع  را مطالعه نماید. به همین دلیل سادگی چیدمان و دستیابی به اطلاعات بسیار مهم است.

 

سرعت لود شدن صفحات

به دلیل بازدید بالای سایت های خبری سرعت بارگذاری صفحات از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا کاربران از سایتی که

به کندی لود شود راضی نیستند و آن را ترک میکنند.

 

رعایت اصول سئو

به منظور قرار گرفتن در صفحات بالایی نتایج گوگل باید قوانین سئو را رعایت کنید. این کار باعث افزایش ترافیک و بازدید کننده شود.

 

ارائه اخبار جدید با فرمت های مختلف

برای داشتن یک وبسایت خبری موفق باید از اطلاعات و محتوای جدید و به روز استفاده کنید همچنین علاوه بر محتوای متنی باید از فرمت هایی مثل عکس و فیلم  و … نیز استفاده کنید.

 

طراحی وبسایت های ارزان و پیشرفته خبری :

https://radib.com/fa/cms

بسیاری از ما با شیوه خواندن و جواب دادن به ایمیل‌ها در جیمیل آشنا هستیم و اینکار را به دفعات…

بسیاری از تست های سرعت و مقایسه ها نشان می دهد که سریعترین مرورگر پلتفرم اندروید اپلیکیشنی نیست…

هاست چیست؟
مهم ترین قسمت هر وب سایت هاست میباشد .
هاست که به زبان انگلیسی به معنای  میزبان…

وب مستر کیست ؟
وب مستر در لغت به معنای مدیر سایت میباشد .
یک وب مستر کسی است که محتوا و سازمان…

هاست لینوکس (Linux Hosting)
 
هاست لینوکس هاستی است که بر روی سرورهایی که سیستم عامل لینوکس…


این مطلب را به دوست خود ارسال کنید

اطلاعات شما نزد مدیر وب کاملا محفوظ می باشد

دوره جامع جادوی سئو زمستان 2021 منتشر شد (اقساطی)

چگونه می‌توانیم حاشیه سودمان را در کسب‌وکارمان افزایش دهیم. همیشه افراد فکر می‌کنند که لزوما فروش بیشتر باعث افزایش سود می‌شود، در این فایل بشنوید که چگونه و از چه راه‌هایی می‌توانید این مهم را تحقق بخشید.

در این مقاله به ویژگی‌های یک وب‌سایت خوب می‌پردازیم و خواهیم گفت که سایت یک کسب‌و‌کار اینترنتی چگونه باید باشد.چگونه سایتی موفق داشته باشیم

اولین کتاب مدیروب منتشر شد! اسم کتاب هست دیکشنری کسب وکار اینترنتی که در سایز کوچک و جیبی با تعداد محدود به چاپ رسیده است. این کتاب اولین لغت نامه تخصصی کسب و کار های آنلاین در ایران می باشد.

در این مقاله قصد داریم شما را با 10 روش موثر کسب درآمد از طریق وبلاگ نویسی آشنا کنیم، شما با این 10 توصیه می‌توانید برای وبلاگ خود محتوای با کیفیت تولید کنید و با افزایش ترافیک برای خود کسب درآمد کنید.

تجربه کاربری مفهومی بسیار گسترده، چندرشته‌ای و شگفت‌انگیز است که این روزها بیش از پیش از اهمیت آن می‌شنویم. در این مطلب می‌خواهیم هر آنچه باید درباره تجربه کاربری بدانید به شما بگوییم.

در کنار انجام امور اصلی برای راه اندازی یک تجارت آنلاین همیشه نیازمند استفاده از ابزارهای مختلفی برای آنالیز، بهبود روند پیشرفت و شناسایی نقاط قوت و ضعف در کسب و کار اینترنتی هستیم . در این مقاله به معرفی 10 مورد مهم و حیاتی از آن ها می پردازیم.

یکی از روشهایی که می توان از طریق آن مخاطبین جدید و با ذوقی را برای کسب و کارتان جذب کنید وبلاگ نویسی است. در این مقاله به دلایل ضرورت داشتن وبلاگ برای هر کسب و کاری می پردازیم.

برند سازی یکی از مهم ترین هدف هایی است که هر کسب و کاری باید برای آن تلاش کند. راهکارهای خلاقانه وجود دارد که شما با استفاده از آن‌ها می‌توانید با صرف هزینه‌ای نسبتاً اندک، برند خود را ترویج و تبلیغ کنید. در این مقاله به این موارد می پردازیم.

آیا با یک ابزار ساده و سودمند از گوگل به نام «گوگل آلرتس» آشنایی دارید؟ با مطالعه این مطلب کوتاه بر چمّ و خم این ابزار کاربردی تسلط پیدا خواهید کرد.

تعداد کل امتیازات این مطلب 16

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اولین کتاب مدیروب منتشر شد! اسم کتاب هست دیکشنری کسب وکار اینترنتی که در سایز کوچک و جیبی با تعداد محدود به چاپ رسیده است. این کتاب اولین لغت نامه تخصصی کسب و کار های آنلاین در ایران می باشد.

با عضویت در خبرنامه می توانید از جدیدترین مقالات، اخبار و محصولات سایت در ایمیل خود با خبر شوید…

راه های ارتباطی ما

اگر در خصوص این دوره نیاز به مشاوره یا کسب اطلاعات بیشتر دارید، این فرم را تکمیل نمایید تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم.

تمامی حقوق مادی و معنوی ویدئوهای آموزشی و محصولات متعلق به مدیر وب می باشد ، جهت حمایت از صاحب اثر هزینه ی محصولات را پرداخت نمایید …

طراحی سایت و سئو توسط گروه تخصصی آرمانیک


مشاهده نسخه pdf مقاله:  10 ویژگی که یک وب سایت خوب باید داشته باشدDownloads-icon

یادگیری طراحی وب رو همین امروز با آموزش های رایگان افق وب شروع کنید و طعم کسب درآمد از اینترنت رو بچشید

آموزش

۱ دیدگاه

آگوست 1, 2017

37 بازدید

چگونه سایتی موفق داشته باشیم

امروزه افراد زیادی هستند که به داشتن یک سایت درآمد زا و پر بازدید علاقه نشان می دهند. برای داشتن یک سایت موفق عواملی زیادی وجود دارد که در این مقاله ما به چند نکته مهم در این زمینه اشاره کرده ایم.

سایت موفق

یکی از مهمترین عوامل مؤثر در موفقیـت وبسـایت ها کـه کمتـر بـه آن اشاره شده، ارتباط موضوع وبسایت با شخصیت مدیران آن وبسایت می باشـد . مـدیران وبسایت های موفق خودشان را شناخته اند، و میدانند به چه چیزهـایی علاقـه دارنـد، ظرفیتشان چقدر است، حوصله چه چیزهایی را دارند و چه چیزهایی را ندارند، نقاط مثبت و منفی را خود را میداننـد و بـر اسـاس آن کسـب وکـار اینترنتـی و وبسـایت خـود را راه اندازی کرده اند.  بسیاری از وبسایتها با انگیزه بسیار بالائی راه اندازی میشـوند امـا در ادامـه در مـدت کوتاهی به دلیل عدم نتیجه و یا از همه مهمتر عدم صبر کافی برای مشاهده نتیجه کنار گذاشته و نابود میشوند. پس برای شروع و ادامه حیات یک سایت موفق نیاز است که اول یـک قلـم و کاغـذ برداشت، لیستی از تمام ویژگیهای شخصـیتی، ویژگـیهـای مثبـت و کارهایی که قرار انجام دهید تهیه کنید.

سایت موفق ایده خوب را در زمان خوب اجرا میکنند سایت موفق در زمان مناسبی راه اندازی شده اند. اینکه یک ضربال مثل قـدیمی میگوید: ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است در وب و اینترنت کاربرد زیادی ندارد. فقط ایده خوب باعث موفقیت نمی شود بلکه نیاز بازار را نیز باید در نظر گرفته است. پس ایده هایی که برای وبسایتها اجرا میشوند نیز باید در زمان مناسب اجرا شـوند یـا حداقل بهتر و مناسبتر اجرا شوند.

وبسایتهای موفق اطلاعات بازدیدکنندگان شان را جمع آوری; تحلیـل و فرصـت هـا ی مناسب ایجاد میکنند. شاید بدانید که ٩٠ %خریـدهای اینتر نتـی در بازدیـد اول صـورت نمیگیرد; حتی بازدیدکننده نام وبسایت را نیز فراموش میکند. شانس مـا بـرای اینکـه موضوع برای بازدیدکننده جذاب باشد و صفحه های کـه در حـال مطالعـه آن اسـت را بـه بوکمارک مرورگر خود اضافه کند کم است.

پس باید اطلاعات بازدیدکننـدگان در وهلـه اول دریافت و با ایجاد یک کانال مانند ایمیل ارتباطشان را بـا وبسـایت حفـظ نمـود و مجدداً با پیشنهادهای جذاب دعوت به مراجعه به وبسایت نماییم.

به فکر این باشید که وبسایتتان را برای مخاطب آماده کنید و همچنین برای او محتوا تولید کنید نه صرفاً به خاطر موتـور جسـتجو . وبسـایت زمانی که تبدیل به یک منبع در زمینهای خاص باشد کـه بـه آن لینـک می دهنـد و یـا محتوای آن را به اشتراک میگذارند، میتواند درامد کسب کنید.

محتوای باارزش میزان تخصص ما را به مشتری نشان میدهـد و قـدرت تصمیم گیری او را برای خرید بالا میبرد. به طورکلی بازاریابی محتوا میتواند یک مخاطب از پیش تعریف شده را جذب و بـا آن در کنار خود حفظ نمود.

شاید دیده باشید هنگام مشاهده محصول یک فروشگاه اینترنتی کل چیزی که در صفحه می بینید: عنوان محصول، قیمت، لینک افزودن به سبد خرید; مجدداً عنوان محصـول در جایگاه توضیحات و قسمت نظرات بدون نظر این نوشته را با یک سوال ادامه می دهیم.

چـه چیـزی باعـث میشد ما هنگام خرید یک محصول ابتدا به دیجی کالا رجوع کنیم؟ توضیحات; نقد و بررسی; جزئیات محصول; نظر استفاده کنندگان همه اینها باعث می شود که ما قبل از خرید حتی از بازار سنتی یکبار به دیجـی کـالا مراجعـه کنـیم و کاملاً با محصول آشنا شویم و سپس اقدام به خرید کنیم.

سایت موفق برای محصول و خدماتشان وقت صرف میکنند; خلاقیت به کـار میبرند; از کلمات و عناوین قدرتمند و تصاویر جذاب استفاده میکنند; توضیحات مناسبی را برای محصول به کار میبرند.

در بسیاری از وب سایت ها میبینیم برای پیدا کردن و خریـد یـک محصـول بایـد وقـت زیادی را صرف کنیم; از منوهای نامرتب; دسته بندی های نامشخص; بگذریم تا بتوانیم آن محصول را سفارش دهیم. حفظ مشتری از جذب مشتری ارجحیت بیشتری دارد; حتی مواقعی هست که مشتری سفارش ثبت میکند; به مرحله پرداخت کـه می رسـد از ادامه خرید منصرف می شود که در اینگونه مواقع وبسایت های موفق با تماس تلفنی یا ایمیل دلیل انصراف از سفارش را از مشتری جویا میشوند.


برچسب‌ها:اموزش راه اندازی سایت, بازاریابی اینترنتی, تدریس خصوصی وردپرس

آموزش تنها حرفه ای است که حرفه های دیگر را ایجاد می کند. من عاشق این حرفه هستم.

ما هم مثل شما از اسپمر ها متنفریم، و به شما اطمینان میدیم که هر هفته یکی از بهترین آموزش های وردپرس رو
خواهیم کرد نه بیشتر! در هر زمان هم میتونین به راحتی لغو اشتراک کنین

خیلی خوشحال میشیم که نظرات تون رو برامون ارسال کنید، این به ما انگیزه میده که آموزش های بیشتری رو رایگان تولید کنیم

[…] کننده در سایت شما بیشتر بماند نرخ پرش کاهش پیدا می کند. سایتی موفق است که این نرخ را به حداقل مقدار […]

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

دانلود رایگان افزونه محصولات مرتبط ووکامرس

عملیات درون ریزی در وردپرس + معرفی افزونه one click demo import

مقایسه‌ی مزایا و معایب ۷ تا از بهترین افزونه‌ بک‌آپ‌گیری در وردپرس

آپدیت خودکار افزونه های وردپرس – آپدیت اتومات

من حامد نجفی مدیر تیم افق وب به همراه یک تیم حرفه ای و متخصص هر روز به فکر تولید محتوای آموزشی با کیفیت و اختصاصی در زمینه وردپرس هستیم. با این امید که هر کسی بتواند به راحتی و با کمترین هزینه از این آموزش ها استفاده کند.

چیزی خاص را وارد کنید:


کد تایید *

چیزی خاص را وارد کنید:

با ایده وب ، طراحی سایت زیبا را با قیمت مناسب تجربه کنید

شما با یک وب سایت خوب می توانید مقدمه حضور موفق خود را در فضای اینترنت آغاز نموده و بتوانید با گام های مستحکم هرچه سریعتر به اهداف خود رسیده و کسب و کار خود را رونق بخشید و یا یک وبسایت کاربر پسند داشته باشید تا بدین وسیله از بازدیدی که کسب می کنید بتوانید درآمد کسب کنید.در ادامه ما به مبحث هایی در زمینه موفقیت شما در طراحی سایت و اهداف سایت اشاره کرده ایم که با مطالعه دقیق می توانید موفقیت خود را تضمین کنید.

استفاده از سرویس های رایگان وبلاگ دهی که در اینترنت بسیار وجود دارد مانند (blogfa.ir ,blog.ir ,mihanblog.ir ) می تواند ذهنیت ابتدایی شما را به نگهداری یک وبلاگ و یا وب سایت باز کند و حتی با دانش متوسط و کم نیز می توانید از این سرویس ها و اسکریپت های رایگان استفاده نموده و فکر و ذهنتان را درگیر محتوا و داشتن وبلاگی زیبا با طراحی زیبا و کار بر پسند مشغول کنید.

نویسندگی شما و آشنایی با چگونه نوشتن می تواند قدمی بزرگ در داشتن یک سایت موفق برای شما باشد بطوری که بدین طریق شما بدون هیچ هزینه ای یک نویسنده موفق خواهید شد و مقالات و محتوایی که برای وبلاگ خود نوشتید “درصورت کاربر پسند بودن ” می تواند شما را با انبوهی از کاربر که به وبلاگ شما سر میزنند و از مطالب شما لذت میبرند مواجه کند و چه چیزی بهتر از بازدید کننده برای یک سایت یا وبلاگ !!!

وقتی شما وبسایت یا وبلاگ خود را بروز نگه دارید و در طی روز یا هفته مقالات فیلم و یا عکس های زیبایی را درج کنید ،خود بخود بازدید کننده سایت شما افزایش یافته و این عمل باعث می شود تا بازدید کننده به سایت شما اعتماد پیدا کنید و دفعات بعد نیز به سایت شما سر بزند و یا هنگام سرچ بر روی لینک شما کلیک کند .چگونه سایتی موفق داشته باشیم

بروز نگه داشتن یک سایت از مهمترین عوامل موفقیت سایت های موفق می باشد .در صورت داشتن یک سایت یا وبلاگ و ناراضی بودن از بازدید توصیه می کنیم ابتدا مقاله نکاتی که باید قبل از طراحی سایت بدانیم ، را مطالعه نموده و سعی کنید نکاتی که در این مقاله مطرح می کنیم نیز مورد استفاده قرار دهید.

بالا بردن و افزایش ترافیک سایت مستلزم ایجاد مطالب با کیفیت و زیاد می باشد.ممکن است در ابتدا کسل کننده باشد و بسیار هم به زمان زیادی نیاز داشته باشد اما می توانید با روش های مختلف این زمان را کاهش داده و بتوانید بازدید و یا ترافیک سایت خود را بدین طریق افزایش دهید.در زیر به چند مورد از مواردی برای افزایش ترافیک سایت شما اشاره می کنیم :

 

سعی بر این داشته باشید تا فقط از متن به عنوان محتوا برای سایت خود استفاده نکنید .به عنوان مثال بازدید کننده اگر وارد سایت شما شود با با انبوهی از مطالب بلند که درون آن مطلب از عکس یا ویدیو استفاده نشده باشد بازدید کند،برایش بسیار کسل کننده بنظر می رسد و شاید اصلا مطلب مورد نظرش برایش زیبا بنظر نرسد و مورد توجهش قرار نگیرد.پس همیشه سعی کنید تا سایتی با محتوای مختلف رسانه ای و عکس ها و ویدیو های زیبا داشته باشید تا بدین طریق زیبایی وب سایت خود را هرچه بیشتر کرده و وب سایت خود را کابر پسند تر کنید.محتوای رسانه ای می تواند تاثیر بسیاری در افزایش بازدید شما داشته باشد.

تعامل با بازدیدکنندگان به معنی داشتن رابطه ای صمیمانه و پاسخ دادن به نظرات و پیشنهادات آن ها می باشد .هنگامی که هر بازدید کننده دیدگاهی را برای سایت شما مطرح می کنید باید به آن دیدگاه رسیده و پاسخ وی را دهید تا او رضایت کامل را از سایت شما داشته باشد و توجه مدیر سایت را نسبت خود احساس کند.

در بسیاری از موارد مشاهده شده که نظرات بازدید کنندگان تایید ولی هیچ پاسخی از طرف مدیر سایت نداده شده است.این عمل باعث ایجاد حس بی توجهی در کاربر یا بازدید کننده شده و باعث می شود تا دفعات دیگر از سایت بازدید نکرده و به دوستان خود نیز توصیه نکند.

یک مدیر سایت باید بصورت حرفه ای ساختار و محتوای سایت خود را بررسی کرده و بصورت دقیق آمار سایت را در اختیار داشته و آنالیز کند.مدیران سایت باید به این نکته توجه داشته باشند که باید به ورودی های خود از موتورهای جستجو دقت کنند و تعداد دقیق از بازدیدکنندگان را در طول هفته چک کنند تا بدین طریق متوجه محتوای خوب و محتوای ضعیف خود شده و سعی بر افزایش محتوایی که ورودی و جذابیت خوبی را دارا هستند ،داشته باشد. از مهمترین آمار گیر ها و مدیرت بازدیدکنندگان می توانیم به Google webmaster اشاره کنیم که شما بعد از ثبت سایت خود در این سیستم می توانید بصورت رایگان آمار افزایش و کاهش بازدیدکنندگان خود را مشاهده نموده و کلماتی که منجر به افزایش ترافیک سایت شما شده است را مشاهده کنید.

هدف اکثر کسانی که وبسایت یا وبلاگ ایجاد می کنند و یا هزینه ای برای طراحی سایت می پردازند کسب درآمد می باشد.شما باید تعیین کنید که هزینه اولیه برای طراحی سایت و یا سئو چقدر است؟به چه میزان می توانید برای سایت خود وقت بگذارید؟چه مطالبی را در سایت خود درج می کنید؟چگونه میخواهید کسب در آمد کنید؟ اکثر وب سایت ها با تولید محتوایی که بیشرین جستجو را دارند میتوانند به کسب درآمد بپردازند.قبل از ایجاد سایت برای خود ابتدا یک جستجوی ساده کنید و مطلع شوید که بیشتر مردم دنبال چه محتوایی هستند.در ایران محتوایی قبیل :آهنگ ،خبر ، عکس و … بازدید خوبی را دارا می باشد و یا یک استرانژی خوب و وقت گذاشت برای سایت خود می توانید یک سایت پربازدید داشته و از طریق تبلیغات کلیکی و یا تبلیغات بنری و حتی لینکی در آمد خوبی را در اینترنت کسب کنید.

 

 آموزش طراحی سایت موفق چگونه وبلاگ موفق داشته باشیم سایت موفق هدف از طراحی سایت وب سایت های موفق وبسایت موفق

ممنونم بابت راهنماییتون عالی بود

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌سایت

تبریز،

طراحی و سئو شده توسط ایده وب ©

چطور یک رپورتاژ آگهی موفق برای سئو سایت داشته باشیم؟ یک صحبت مفصل در خصوص رپورتاژ آگهی و نحوه انجام آن به بهترین شکل ممکن با بالا ترین بازدهی در این مطلب …

رپورتاژ آگهی ، امروز یکی از پر سر و صدا ترین انواع تبلیغات در فضای خدمات سئو سایت است. با توجه به اهمیت و تاثیر گذاری شگفت انگیز بک لینک در سئو سایت رپورتاژ آگهی یکی از اصلی ترین تکنیک های سئو در کلمات پر رقابت محسوب می شود.

در این مطلب بطور کامل در خصوص رپورتاژ آگهی صحبت می کنیم و بررسی می کنیم که به چه صورت می توانیم خودمان بهترین و به صرفه ترین رپورتاژ را برای سایتمان سفارش دهیم!؟

همانطور که از نام آن مشخص است، نوعی آگهی و تبلیغ در فضای وب سایت ها محسوب می شود.

اما معمولا هدف آن بیشتر سئو شدن سایت است تا بهره گیری تبلیغاتی از آن!چگونه سایتی موفق داشته باشیم

سایت های پر بازدید و سایت های معتبر و قدیمی ( آتوریتی بالا ) اقدام به ارائه این نوع خدمات تبلیغاتی می کنند.

شکل تبلیغات رپورتاژ آگهی به این صورت است که:

بطور کلی اگر بخواهیم ساده به موضوع رپورتاژ آگهی نگاه کنیم، با مراحل بالا این کار انجام می شود.

کار رپورتاژ آگهی اینقدر مفید و کارآمد بوده است که بسیاری از شرکت های سئو، امروز از ابتدا بخشی از استراتژی سئو خود را بر روی انجام رپورتاژ می گذارند. ( وقتی که قیمت سئو می دهند، بخش اصلی قیمتشان مربوط به هزینه ای می شود که باید رپورتاژ داده شود. )

حالا موضوع اینجاست که در انتخاب سایت پذیرنده، نوع مطلب ارائه شونده از سوی شما، زمان و کلمات کلیدی که با آن ها اقدام به رپورتاژ می کنید، نکاتی وجود دارد که کیفیت و بازخورد رپورتاژ شما تحت تاثیر قرار می دهد.

رپورتاژ آگهی موفق برای سئو سایت

در این قسمت وارد بخش های مربوط به کیفیت رپورتاژ می شویم و بررسی می کنیم که با در نظر گرفتن چه مواردی می توانید بازدهی را تا حد امکان افزایش داده و به همان شکل هزینه را هم کاهش دهید!

این بحث را به 4 قسمت تقسیم می کنیم که در هر کدام بصورت جداگانه به موضوعی بپردازیم:

اولین مورد و میتوان گفت مهم ترین مورد در اقدام به سفارش رپورتاژ آگهی، انتخاب صحیح سایت پذیرنده است.

مواردی موجود دارد که معیار های کیفیت سایت پذیرنده را مشخص می کند و می بایست مهم ترین فاکتور های ما برای انتخاب باشد:

موضوع اعتبار و آتوریتی سایت، همواره یکی از مهم ترین معیار های بک لینک سازی یا خرید بک لینک بوده است.

برای اینکه تاثیر گذاری لینکهای دریافت شده از نظر گوگل بالا باشد، لازم است که رپورتاژ خود را در سایتی منتشر کنید که اعتبار آن از سایت شما بیشتر باشد.

از آن جایی که کار بک لینک سازی از دید گوگل باید با جریمه رو به رو شود، نگاه اول گوگل به لینک هایی که شما دریافت می کنید منفی است و شما باید این نگاه را کم کم مثبت کنید تا لینک بصورت ارگانیک تر دیده شود.

مثلا زمانی که یک سایت معتبر اقدام به لینک دادن می کند، کمی در ارگانیک دیده شدن لینک موثر است؛ از این جهت که گوگل به واسطه اعتبار و قدمتی که این سایت دارد، به آن اعتماد دارد و در نتیجه لینک های خروجی از آن را هم مثبت می بیند.

پس اولین قدم شناسایی سایت های معتبر برای اقدام به سفارش رپورتاژ آگهی است.

ببینید بطور کلی هر سایت با توجه به میزان لینک ورودی، محتوا، بک لینک ها، اعتبار و قدمت خود دارای پتانسیلی است که میتواند با لینک های خروجی که سایت ها دیگر ارسال می کند، آن را انتقال دهد!

اجازه بدهید واضح تر بگویم:

هر لینک خروجی از یک سایت، مقداری از قدرت و انرژی آن سایت را از آن خارج می کند؛ سایت هایی که لینک های خروجی زیادی دارند، یعنی بیشتر اعتبار خود را خرج کده اند!

یکی از مهم ترین فاکتور های ما برای شناسایی سایت های شایسته برای رپورتاژ آگهی، سایت هایی است که لینک خروجی آن نسبت به اعتبار و قدمتشان کم است.

موضوع بعدی میزانن بازدید و دیده شدن سایتی است که میخواهید به آن سفارش رپورتاژ آگهی بدهید؛

هر چه یک سایت پر بازدید تر باشد، احتمال کلیک شدن روی لینک های شما بیشتر می شود و این بدین معناست که لینک شما حرفه ای تر و تاثیر گذار تر است.

علاوه بر موضوع کلیک، سایت های رتبه بالا و پر بازدید هم از دید گوگل تا حدی قابل اعتماد هستند که این باعث می شود اقدام خرید رپورتاژ از آن های ریسک پایین تری داشته باشد.

بطور کلی سایت هایی که  با استراتژی تولید محتوا و ارائه اطلاعات مفید بطور منظم، کار می کنند انتخاب بهتری برای این نوع آگهی هستند.

دلیل این است که خود رپورتاژ آگهی یک مطلب و محتواست! سایت هایی که در این راستا حرکت می کنند، شایستگی بیشتری برای نشان دادن این مطلب تبلیغاتی ما دارند.

این در حالی است که حتما میدانید خود گوگل هم توجه ویژه ای به سایت های ارائه کننده محتوا ( محتوای با کیفیت )  دارد.

خب همواره گفته می شود که هرچقدر سایت پذیرنده رپورتاژ با شما ارتباط کاری نزدیک تری داشته باشد، نرخ موفقیت این رپورتاژ برای شما بیشتر و بیشتر می شود.

حالا ما می بایست بین سایت های معتبر و خوبی که طبق فاکتور های بالا لیست کردیم، آن هایی که بیشترین ارتباط با ما دارند را غربال کنیم.

حالا ما یک لیست ایده آل از بهترین منابع برای سفارش رپورتاژ آگهی داریم.

متن رپورتاژ آگهی

دومین چالش جدی که برای اقدام به سفارش رپورتاژ آگهی داریم، متن آن است که کیفیت این متن می تواند میزان بازخورد را از زمین تا آسمان متغیر کند.

مقاله روانشناسی تولید محتوا رو مطالعه کنید تو این زمینه خیلی میتونه براتون مفید باشه و نه تنها برای متن رپورتاژ بلکه تو مطالبی که داخل وبسایت و صفحات لندینگ قرار میدید، ایده های خوبی به شما میده.

خب حالا بهترین سایت ها را برای سفارش رپورتاژ، داریم و بهترین متن ها را هم جهت انتشار در آن سایت ها تهیه کرده ایم.

لینک در رپورتاژ آگهی

مورد سوم لینک است.

بطور کلی دلیل ما برای سفارش رپورتاژ آکهی لینک بود و همه این موارد را در نظر گرفتیم تا لینک های بهتری از این سایت ها دریافت کنیم؛ اما حالا زمان آن رسیده که کمی در مورد خود لینک صحبت کنیم:چگونه سایتی موفق داشته باشیم

اولین مورد در رپورتاژ آگهی، تعدا لینک استفاده شده در آن است. قبلا به این موضوع اشاره کردیم که هر چقدر کمتر از لینک استفاده شود، آن لینک قدرت بیشتری می یابد و در واقع انرژی بیشتری توسط آن لینک به سایت مقصد منتقل می شود.

معمولا قانونی که سایت های پذیرنده برای تعداد لینک در نظر می گیرند، از 2 تا 5 لینک برای هر مطلب است که اگر به انتخاب بنده باشد، به همان 2 لینک اکتفا می کنم.

دوستان مطالعه این مقاله هم در راستای رپورتاژ آگهی که هدفش افزایش اعتبار و آتوریتی هستش، میتونه مکمل خوبی برای فعالیت های شما تو فضای سئو سایت باشه.

موضوع دوم انکر تکستی است که برای لینک استفاده می شود. بسیاری تصور بر این دارند که انکر تکست باید حتما کلمه کلیدی باشد؛

آن ها این موضوع را قبول دارند که لینک سازی باید با انکر تکست های مختلف انجام شود اما با توجه به هزینه ای که برای این لینک ها می کنند، دوست دارند حتما با کلمه کلیدی آن را بگیرند.

فرایند زیر را دنبال کنید:

خب شاید الان برای شما سوال باشد که چرا لقمه را دور سرمان بگردانیم!؟

موضوع اینجاست که شما با عنوان مقاله صفحه اول گوگل هستید و لینک دادن به شما با آن انکرتکست، یک اتفاق طبیعی است.

این در حالی است که وقتی به یک عنوان صفحه 10 گوگل باشید، باور اینکه لینک های زیادی به سمت سایت شما روانه شده است، برای گوگل دشوار است و این به ضرر شما تمام می شود.

شاید این فرایند کمی زمان بر شود اما پاسخ دهی آن قطعی است و فعلا می توان با استفاده از این روش لینک های خوبی از رپورتاژ آگهی برای سایت ایجاد کرد.

مورد چهارم زمان اقدام به رپورتاژ آگهی است؛ بهترین زمان برای وارد شدن به این فضا، زمانی است که:

این از زمان اقدام به رپورتاژ دادن؛ نکته دیگری را هم مورد زمان لازم می داند که اشاره کنم:

کار خرید رپورتاژ آگهی را بصورت مستمر انجام دهید و سعی کنید که این کار یکباره انجام نشود و سپس متوقف شود!

اگر در برنامه کاری خود حس می کنید 5 رپورتاژ برای سایت لازم است، آن را مثلا در 5 ماه تهیه کنید. عده ای هستند که به یکباره اقدام به خرید مثلا 10 رپورتاژ می کنند و بعد تا چند ماه دیگر اصلا سراغ این کار نمی روند.

احتمال اینکه آن ها هم پاسخ خوبی از این کار بگیرند، وجود دارد اما ما باید استراتژی پیش بگیرید که تا حد ممکن میزان ریسک کار را کاهش دهیم.

رپورتاژ آگهی مزایایی دارد که باعث شده تا این حد برای ما و تمام صاحبان وب سایت، بهره گیری از آن مفید و کلیدی باشد.

بک لینکی که در این اتفاق به سایت ما داده می شود کاملا دائمی است و از بهترین مکان ممکن یعنی متن اصلی صفحه داده می شود که شاید این موارد مهم ترین وجوه تمایز این نوع تبلیغ برای گرفتن لینک، نسبت به انواع دیگر است.

تشکر می کنم از اینکه تا انتهای مقاله با من همراه بودید و امیدوارم توانسته باشد تا حدی شما را در انجام یک رپورتاژ آگهی موفق، راهنمایی کنم.

 

با سلام و خداقوت مطالبتون خیلی جامع و عالیه و هرروز بهتر میشه. خوشحالم که با سایت شما آشنا شدم و کلی مطلب یاد گرفتم پیروز باشید

خداروشکر ایشالا که موفق باشید

بسیار خوب مثل همیشه، به امید پیشرفت روز افزون برای شمایی که واقعا دارید زحمت می کشید.

مرسی از شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

لطفا پاسخ را به رقم وارد کنید:

دیدگاه

در زمینه انجام سئو، مشاوره سئو و آموزش سئو، میتوانید با هر یک راه های ارتباطی زیر به ما متصل شوید تا در خصوص نیاز شما صحبت کنیم.

02634414559

09380740579

09128692797

کرج، گوهردشت، خیابان رستاخیز، بین هشتم و نهم، ساختمان قائم، واحد 4

تماس سریع

توسعه نرم افزار سفارشی در سال های اخیر افزایش یافته است چرا که توسعه نرم افزار سفارشی یک راه موثر برای به دست آوردن دقیقا همان چیزی است که کسب و کار شما برای رسیدن به اهداف خاص بدان نیاز دارد.

سایت های خبری و اطلاع رسانی از پر بازدیدترین سایت های دنیای وب هستند زیرا مردم برای دریافت آخرین اخبار و اطلاعات از اوضاع کشور و جهان، استقبال خوبی نشان می دهند. همچنین با گسترش استفاده مردم از اینترنت، طراحی سایت های خبری بیش تر از گذشته اهمیت پیدا می کنند. از مهم ترین ویژگی های سایت های خبری می توان به درج اخبار روزانه در آن ها اشاره کرد. بنابراین کاربران اینترنت هر روز و هر لحظه از سایت های خبری بازدید می کنند تا از آخرین اخبار سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و… آگاهی یابند. طراحی سایت خبری کاربر پسند و جذاب می تواند تاثیر زیادی در جذب بازدیدکنندگان داشته باشد و ترافیک سایت را بالا ببرد.

طراحی سایت خبری؛ فعالیت خود را با یک لوگوی رسانه ای آغاز می کند. لوگوی شما میزان کیفیت سایت شما و میزان صداقت در محتوای خبری سایت تان را نشان می دهد. طراحی لوگو چیزی نیست که در 30 دقیقه تمام شود، بلکه باید برای طراحی یک لوگوی رسانه ای مناسب، زمان کافی در نظر بگیرید.

پیوسته و در هر لحظه، تعداد کاربرانی که از تبلت یا دستگاه های تلفن همراه شان برای حضور در اینترنت استفاده می کنند، بیشتر می شود. امروزه بیش از گذشته افراد تمایل دارند از طریق تلفن های همراه شان به اطلاعات موردنیازشان دسترسی یابند. بنابراین بارگذاری مناسب سایت خبری در صفحات موبایل از اهمیت زیادی برخوردار است. یک وب سایت خبری موفق باید دارای طراحی واکنش گرا (ریسپانسیو) باشد تا در انواع صفحه نمایش با اندازه های مختلف به درستی نمایش داده شود.

در طراحی سایت خبری، نحوه نمایش اطلاعات به کاربران از اهمیت بسیاری برخوردار است. در حقیقت، یک کاربر باید در کوتاه ترین زمان ممکن با یک وب سایت خبری ارتباط برقرار کند و به اخبار مورد علاقه خود دسترسی پیدا کند. طراحی سایت شما باید به صورت بصری جذاب و برای حرکت در سایت، آسان باشد تا بازدیدکنندگان سایت دچار سردرگمی نشوند.چگونه سایتی موفق داشته باشیم

یک سایت خبری موفق باید باید روی سرعت لود شدن صفحات خود دقت کافی داشته باشد زیرا کاربران از سایتی که به کندی لود شود، راضی نیستند و آن را ترک می کنند.

بارگذاری محتوای بهینه شده روی سایت خبری از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اگر شما یک سایت خبری با گرافیک عالی طراحی کنید اما این سایت در رتبه های بالای نتایج جستجو نشان داده نشود و هیچ کس آن را نبیند، ارزش کار شما از بین خواهد رفت. به منظور قرار گرفتن در رتبه های بالای نتایج گوگل، باید اصول و تکنیک های سئو را رعایت کنید تا ترافیک سایت تان را بالا ببرید.

برای داشتن یک سایت خبری موفق، باید بتوانید محتوای خبری جدید و به روز را به کاربران ارائه دهید. برای تحقق این هدف باید تعدادی نویسنده با تجربه در حوزه وب را استخدام کنید تا آن ها محتوای جذاب، کاربرپسند و به روز را تولید کنند. همچنین، علاوه بر اخبار متنی، بهتر از انواع فرمت اطلاعات مانند صوت، تصویر و فیلم استفاده کنید تا برای کاربران جذابیت بیشتری ایجاد کنید.


Name (required)


Email (required)


من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز


شرکت داده آسان ایرانیان (ایزی وب) فعالیت خود را از فروردین سال ١٣٩٣ با هدف طراحی و تولید نرم‌افزارهای تحت وب و ارائه راهکارهای کارآمد در این حوزه آغاز نموده است. به‌کارگیری نیروی متخصص، احترام به مشتری و تحویل به موقع و با کیفیت کارها، ارزش‌های شرکت داده آسان است؛ ارزش‌هایی که باعث شده شرکت‌های نام آشنا و سازمان‌های بزرگ به سرعت به لیست کارفرمایان شرکت داده آسان ایرانیان اضافه شده و برای طولانی مدت به این شرکت وفادار بمانند.

چگونه سایتی موفق داشته باشیم
چگونه سایتی موفق داشته باشیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *