چگونه شخصیت شائوکان مورتال کمبت 11 را باز کنی

 
helpkade
چگونه شخصیت شائوکان مورتال کمبت 11 را باز کنی
چگونه شخصیت شائوکان مورتال کمبت 11 را باز کنی

در این مطلب، قصد داریم تا نحوه آزاد کردن تنها شخصیت قابل‌ آزادسازی Mortal Kombat 11 را به شما آموزش دهیم.

Mortal Kombat 11 مدتی است که به بازار عرضه شده و این عنوان از فرنچایز، مبارزان زیادی را هم در خود جای داده است. در حالی که با شخصیت‌هایی نام آشنا طرف هستیم و همه‌ی آن‌ها را هم از قبل از عرضه‌ی بازی می‌شناختیم، فقط یک شخصیت در بازی وجود دارد که باید آن را آزاد کرد. این نکته را باید در نظر گرفت که این شخصیت به خودی خود باز نخواهد شد و باید برای آزاد کردن او، مقداری تلاش کنید. در مورد «فراست» (Frost) صحبت می‌کنیم، که البته آزاد کردن‌اش اصلا کار دردسرسازی نیست. در واقع همان بار اولی که بخش داستانی را تجربه می‌کنید، با کمی دقت می‌توانید شاگرد ساب‌زیرو (Sub-Zero) را هم به جمع شخصیت‌های قابل بازی خود اضافه کنید. اگر دوست دارید تا این کاراکتر جالب را در میان انتخاب‌های خود برای مبارز مورد نظرتان داشته باشید، با پیکسل آرتس همراه شوید.

در ادامه متن بخشی از خط داستانی بازی اسپویل خواهد شد

کلید آزاد کردن شخصیت Frost در بخش داستانی مورتال کامبت ۱۱ نهفته است. تقریبا پس از پیمودن یک سوم از خط داستانی بازی، می‌توان او را آزاد کرد ولی آزاد کردن او هیچ ربطی به مواردی چون «درجه سختی خاص» ندارد و حتی برای اطمینان می‌توانیم قول بدهیم که اگر با درجه سختی خیلی آسان هم به سراغ آزاد کردن او بروید، به هیچ مشکلی برنخواهید خورد.چگونه شخصیت شائوکان مورتال کمبت 11 را باز کنی

چهارمین بخش از خط داستانی بازی ماجرای «استاد بزرگ ساب‌زیرو» و «استاد بزرگ هانزو هاساشی» (Grandmaster Hanzo Hasashi) یا همان «اسکورپین» (Scorpion) را روایت می‌کند. این دو نفر به سراغ پاکسازی یک مقر از دشمن می‌روند. آن‌ها سرنخی را دنبال می‌کنند که بر طبق آن گویا «کرونیکا» (Kronika) دوباره «سکتور» (Sektor) را احیا کرده و او در تلاش است تا نینجاهای هنوز زنده‌ی «لین کوئی» (Lin Kuei) را تبدیل به سایبورگ کند. در حالی که ساب‌زیرو و اسکورپین متوجه می‌شوند که واقعا این کارخانه دوباره فعال شده و آن اتفاق هولناک در جریان است، باید با زیردستان سکتور روبرو شوند و یک سری غافل‌گیری‌های دیگر هم در این بخش از داستان بازی وجود دارد.

یکی از این غافل‌گیری‌ها فراست است. او نقش دست راست سکتور را ایفا می‌کند. فراست از اتحاد میان ساب‌زیرو و هانزو هاساشی و قبیله او یعنی «شیرای رایو» (Shirai Ryu) خشمگین می‌شود و همین او را به دست به یکی کردن با سکتور برای ساخت «لین کوئی» مطابق سلیقه خودش سوق داده است. در این بخش از داستان بازی شما ۴ مبارزه باید انجام دهید و در هر ۴ مبارزه، می‌توانید از میان ساب‌زیرو و اسکورپین مبارز مورد نظر خود را انتخاب کنید.

برای آزاد کردن فراست، هر ۴ بار شخصیت ساب‌زیرو را انتخاب کنید. وقتی که این بخش به پایان رسید، اگر به منوی اصلی بروید متوجه آزاد شدن شخصیت فراست خواهید شد. اگر احیانا یک یا چند بار اسکورپین را انتخاب کردید، یادتان باشد که در هر زمان می‌توانید این بخش از داستان را دوباره تجربه کرده و این بار می‌توانید هر ۴ بار ساب‌زیرو را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که برای باز شدن شخصیت فراست باید حتما اتصال به اینترنت داشته باشید.

امیدواریم از حضور بانوی یخی مورتال کامبت ۱۱ در میان مبارزان خود لذت ببرید! شما می‌توانید نگاهی نیز به نقد و بررسی بازی به قلم دانیال دهقانی در اینجا بیندازید.



چه یک بازیکن تازه‌کار Mortal Kombat باشید و چه یک حرفه‌ای، در این مطلب نکاتی آموزشی برای جدید‌ترین نسخه سری خواهیم داشت که می‌توانند به تجربه بهتر بازی منجر شوند. با زومجی همراه باشید. 

به‌عنوان یک مجموعه قدیمی، سری Mortal Kombat همیشه جزو محبوب‌ترین بازی‌های مبارزه‌ای بوده و مخصوصا به‌سبب به‌تصویر کشیدن واقع‌گرایانه و حتی اغراق‌شده خشونت، کمی متفاوت از سایر بازی‌های این ژانر مثل Street Fighter یا Tekken عمل کرده است و طرفداران خاص خود را داشته است. جدید‌ترین نسخه این مجموعه یعنی Mortal Kombat 11 چندی پیش منتشر شد و استقبال خوب منتقدین را هم در پی داشت و در بررسی زومجی هم نمره عالی ۹ را دریافت کرد. اما جدید‌ترین نسخه این مجموعه، از لحاظ مکانیزم‌های مبارزه‌ای تغییراتی نسبت به نسخه قبلی داشته که باعث می‌شوند تا عادت کردن به این مکانیزم‌ها حتی برای حرفه‌ای‌های مورتال کامبت هم کار ساده‌ای نباشد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا در این مطلب سراغ یک سری نکته آموزشی برای این بازی برویم که دانستن آن‌ها می‌تواند کمک خوبی به تجربه‌تان از بازی بکند:

یکی از مواردی که در بررسی مورتال کامبت ۱۱ هم به آن اشاره کردیم، وجود یک بخش آموزشی بسیار کامل و جامع در بازی است که از ساده‌ترین اصول بازی تا استراتژی‌های مختلف را به بازیکنان آموزش می‌دهد. حتی اگر مکانیزم‌های اولیه بازی را هم بلد باشید، آموزش‌های پیشرفته این قسمت به‌تان کمک زیادی در شرایط مختلف خواهند کرد؛ برای مثال اگر حریف شما به شکلی بازی می‌کند که ضربات دوربُرد شما کارایی لازم را روی وی ندارند، در بخش آموزشی استراتژی رو‌به‌رو شدن با چنین شرایطی را یاد خواهید گرفت یا اگر حس می‌کنید که مخصوصا در مبارزات آنلاین مدام تحت فشار ضربات حرف هستید، در این قسمت یاد خواهید گرفت که در این شرایط چه کار‌هایی می‌توان انجام داد. همچنین جدا از بخش آموزشی جامع، در مورتال کامبت ۱۱ استودیو ندررلم آموزش‌های مخصوص هر شخصیت را هم در بازی قرار داده است که در قالب آن‌ها می‌توانید سیستم مبارزه هر یک از کاراکتر‌های بازی و حرکات مختلف وی را یاد بگیرید. به‌طور خلاصه، بخش آموزشی مورتال کامبت ۱۱ به‌تنهایی می‌تواند کمک زیادی به بهبود سطح شما در بازی کند و چه یک تازه‌کار باشید و چه یک بازیکن قدیمی، در این قسمت چیز‌هایی برای یاد گرفتن وجود دارند. چگونه شخصیت شائوکان مورتال کمبت 11 را باز کنی

مورتال کامبت ۱۱ در مقایسه با نسخه قبلی، به مراتب تاکتیکی‌تر شده است و این امر مخصوصا در مبارزه‌های آنلاین بازی به‌چشم می‌آید؛ جایی که بلد بودن حرکات مختلف هر شخصیت و از آن مهم‌تر بلد بودن اینکه چه زمان باید از هر حرکت استفاده کرد، می‌تواند مرز بین برد و باخت را تعیین کند. ازاین‌رو شاید برای پشت سر گذاشتن بخش داستانی بازی یا مبارزات آفلاین آن در درجه سختی‌هایی پایین‌تر نیازی به بلد بودن حرکات مختلف شخصیت‌ها نباشد، اما در حالت‌های سخت‌تر و مخصوصا مبارزه‌های آنلاین باید مجموعه کاملی از حرکات ویژه و کمبو‌های شخصیتی را که کنترل می‌کنید بلد باشید. برای این منظور بد نیست تا زمانی را از مبارزه کردن فاصله بگیرید و در بخش تمرینی بازی، با مطالعه فهرست حرکات هر شخصیت و حتی پین کردن آن‌ها روی صفحه، این حرکات را تمرین کنید و یاد بگیرید؛ موردی که می‌تواند کمک زیادی به بهتر شدن بازی شما و مبارزه‌تان با شخصیت‌های مختلف بازی کند. 

در مورتال کامبت ۱۱، ضربه X-Ray نسخه قبلی با ضربه جدیدی به اسم Fatal Blow جایگزین شده است. این ضربه با اینکه میزان زیادی از سلامتی دشمن شما کم خواهد کرد، اما حتی استفاده از آن هم استراتژی درستی را طلب می‌کند؛ چرا که اولا باید این نکته را در نظر داشته باشیم که Fatal Blow فقط یک بار در هر مبارزه (نه در هر راند) قابل استفاده است و مورد بعدی هم اینکه فقط زمانی می‌توان از این ضربه استفاده کرد که سطح سلامتی شخصیت شما زیر ۳۰ درصد باشد. همچنین در صورتی که ضربه شما توسط حریف بلاک شود یا برخوردی با وی نداشته باشد، وارد حالت کول‌داون می‌شود و باید مدتی را برای فعال شدن مجدد آن صبر کنید که باتوجه‌به اینکه در این حالت قطعا سطح سلامتی شما زیر ۳۰ درصد است، پس احتمال زنده ماندن‌تان تا زمان تمام شدن کول داون هم بالا نخواهد بود. پس اولین نکته اینکه اگر در استفاده از این ضربه اطمینان دارید، آن را زمانی بزنید که مطمئن هستید به حریف‌تان برخورد خواهد کرد و اجرا خواهد شد. اما از آن مهم‌تر، باید توجه ویژه‌ای هم به زمان‌بندی این حرکت بسته به شرایط مبارزه داشته باشید. برای مثال اگر در راند اول هستید و سلامتی رقیب شما هم به شکلی است که یک ضربه Fatal Blow هم موفق به کشتن وی نخواهد شد، پس شاید استفاده از این ضربه چندان منطقی نباشد؛ چرا که در این حالت هنوز هم شاید در همین راند شکست بخورید و بدین ترتیب در راند بعدی باید با حریفی رو‌به‌رو شوید که اولا دیگر قادر به استفاده از Fatal Blow در برابرش نیستید و ثانیا در صورت عدم استفاده وی از چنین ضربه‌ای در راند اول، باید مراقب دریافت Fatal Blow هم باشید. 

یکی دیگر از ویژگی‌های جدید مورتال کامبت ۱۱، جایگزین کردن یک نوار برای حرکات ویژه با دو نوار مربوط‌به دفاع و حمله است. این نوار‌ها یکی دیگر از مواردی هستند که تغییراتی در گیم‌پلی بازی ایجاد کرده‌اند و استفاده درست از آن‌ها می‌تواند کمک خوبی به بازیکن باشد. هرکدام از این نوار‌ها از دو خانه تشکیل شده‌اند که پس از استفاده به مرور پر می‌شوند. برخی حرکات نیازمند استفاده از هر دو خانه یک نوار هستید و برخی دیگر هم فقط یک خانه مصرف می‌کنند. در مجموع نوار حمله، برای قوی‌تر کردن اثر ضربات شما استفاده می‌شود؛ برای مثال اگر در Move List شخصیت‌ها نگاه کنید، خواهید دید که درکنار برخی حرکات کلید R1/RB ذکر شده است که خب اگر این ضربه‌ها را با کلید‌های مذکور ترکیب کنید، از نوار حمله شما استفاده شده و ضربه به شکلی قوی‌تر یا طولانی‌تر به دشمن وارد می‌شود. نوار دفاع هم برای مواردی مثل فرار از دست حریف با استفاده از اشیا محیطی (با زدن کلید R2/RT) یا غلت زدن روی زمین و کار‌های اینچنینی استفاده می‌شود. 

بخش شخصی‌سازی کاراکتر، یکی از جالب‌ترین قسمت‌های مورتال کامبت ۱۱ است که به بازیکن کمک می‌کند تا شخصیتش را به سلیقه خودش و مطابق با سبک مبارزه‌ای دلخواهش شخصی‌سازی کند. جدا از موارد ظاهری، در این قسمت می‌توانید حرکات مختلفی را برای شخصیت‌تان در نظر بگیرید و با استفاده از آن‌ها در مبارزه‌ها حاضر شوید. همچنین امکان استفاده از فهرست بلندبالای آیتم‌های ظاهری، یک اتفاق مثبت دیگر است که به‌تان اجازه خواهد داد تا ظاهر کاراکتر را با جزییات فراوانی تغییر دهید. البته نحوه باز کردن این آیتم‌ها و وابسته بودن دسترسی زودتر به آن‌ها به خرید‌های درون برنامه‌ای، اعتراض طرفداران را در پی داشته است که ندررلم هم اقداماتی در این راستا انجام داده است. همچنین با اینکه شما قادر با دستکاری قابلیت کاراکتر‌ها در بازی هستید، اما در صورتی که بخواهید در نبرد‌های آنلاین رتبه‌بندی‌شده (Ranked) بازی شرکت کنید، باید از حیث قابلیت‌ها از دو حالت پیش‌فرض هر شخصیت استفاده کنید. البته که در این حالت‌ها هم می‌توانید موارد ظاهری کاراکتر خودتان را تغییر بدهید اما امکان دستکاری قابلیت‌ها را نخواهید داشت؛ پس در صورت علاقه به تجربه بازی به شکل رقابتی، تمرین مبارزه با حالت پیش‌فرض هر شخصیت را فراموش نکنید. 

سیستم اقتصادی بازی مورتال کامبت ۱۱ متشکل از چند نوع واحد پول است که هرکدام مصرف خاص خود را دارند. Koin رایج‌ترین این واحد‌ها است که با انجام کار‌های مختلفی چون تجربه بخش داستانی، شرکت در نبرد‌ها و موارد خیلی زیاد دیگر می‌توان آن را به‌دست آورد. Koin برای باز کردن بسیاری از صندوق‌ها در کریپت استفاده می‌شود که از این طریق می‌توانید آیتم‌های مختلفی به‌دست بیاورید. واحد پول دیگر بازی، Soul Fragment‌ها هستند که با رنگ سبز در بازی دیده می‌شوند. این واحد ازطریق پیروزی در نبرد‌ها به‌دست می‌آید و پس از پیدا کردن گردنبند ارماک در کریپت، می‌توانید ازطریق آن‌ها صندوق‌های مختلفی را باز کنید یا پل‌های موجود در این بخش را تعمیر کنید. واحد پول دیگر بازی Heart یا همان قلب است که ازطریق اجرای فیتلیتی یا بروتلیتی می‌توان آن را به‌دست آورد و این واحد هم برای باز کردن نوع خاصی از صندوق‌ها در کریپت استفاده می‌شود. چالش‌های موجود در حالت Towers of Time یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد در بازی هستند و همینطور ممکن است حین باز کردن صندوق‌ها در کریپت هم این منابع پولی را به‌دست بیاورید و البته که انجام چالش‌های روزانه هم در این زمینه مفید خواهد بود. 

البته در مورتال کامبت ۱۱، یک نوع پول دیگر به اسم Time Krystal هم وجود دارد که فقط ازطریق یک سری چالش‌های خاص یا با استفاده از پول واقعی و خرید‌های درون برنامه‌ای به‌دست می‌آید. این واحد پولی برای خرید مستقیم آیتم‌ها از فروشگاه بازی استفاده می‌شود. 

با اینکه برخی چالش‌های موجود در حالت Towers of Time ممکن است سخت باشند، اما در حالت کلی این بخش یکی از بهترین روش‌های کسب درآمد در بازی مورتال کامبت ۱۱ است. اگر با این حالت آشنا نیستید، باید گفت که در این بخش باید با انتخاب برج‌های موجود، در شرایطی خاص دشمنان‌تان را شکست بدهید. برای مثال در یکی از برج‌ها شما باید دو راند پیروز شوید درحالی‌که حریف‌تان برای رسیدن به پیروزی کلی فقط به برتری در یک راند نیاز دارد. یا در برج دیگر مدام موشک‌هایی به سمت شما شلیک می‌شوند که دردسر مضاعفی در نبرد‌ها هستند. همچنین در این بخش می‌توان از آیتم‌های کمکی هم استفاده کرد که شامل مواردی مثل احضار یک شخصیت کمکی برای مبارزه می‌شوند. اما با وجود تمام این چالش‌ها، حالت مذکور و مبارزه‌های آن می‌توانند درنهایت میزان خوبی پول در اختیار شما قرار بدهند. نکته جالب این بخش اینکه در صورتی که نخواهید شخصا وارد مبارزه شوید، می‌توانید شخصیت‌تان را تحت کنترل هوش مصنوعی وارد نبرد کنید. در این حالت باید مبارزه را تماشا کنید و البته که شخصیت شما ممکن است بازنده مبارزه هم باشد اما خب به هر حال این روش، راهی است که بدون شرکت مستقیم در مبارزه‌ها می‌توانید کسب درآمد کنید. 

با اینکه در بررسی بازی انتقاداتی به بخش داستانی بازی داشتیم، اما اشاره کردیم که در مجموع این حالت به‌عنوان بخش داستانی یک بازی مبارزه‌ای عملکرد خوبی دارد و رضایت‌بخش است. اما جدا از این مورد، تجربه بخش داستانی بازی از چند جهت ضروری است. اول اینکه این بخش با قرار دادن بازیکن در نقش شخصیت‌های مختلف، شناخت اولیه خوبی از آن‌ها ارائه می‌دهد و حتی می‌توانید به این نتیجه برسید که کدام شخصیت یا شخصیت‌ها برای سبک مبارزه‌ای شما مناسب هستند و در حالت‌های رقابتی‌تر می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. از آن مهم‌تر حجم بالای آیتم‌هایی است که به مرور در جریان تجربه حالت داستانی بازی می‌شوند و در نتیجه پس از تمام کردن این بخش، گزینه‌های بیش‌تری برای شخصی‌سازی شخصیت‌هایتان خواهد داشت؛ گزینه‌هایی که در صورت عدم تجربه بخش داستانی جمع کردن آن‌ها اصلا و ابدا ساده نیست. 

با اینکه مورتال کامبت ۱۱ یک بازی مبارزه‌ای است و اکثر اوقات مشغول نبرد با حریف‌های کنترل‌شده توسط هوش مصنوعی یا بازیکنان واقعی خواهید بود، اما در بخش دیگری از این بازی حالت کریپت هم وجود دارد که از قضا به نسبت نسخه قبل بسیار گسترده‌تر شده است. در کرپیت مورتال کامبت ۱۱ وارد یک جزیره خواهید شد و از دید سوم‌شخص شخصیتی را کنترل خواهید کرد که ازطریق وی می‌توانید به قسمت‌های مختلف این جزیره بروید و ازطریق پولی که دارید، صندوق‌های مختلفی را باز کنید؛ صندوق‌هایی که برای به‌دست آوردن آیتم‌های مختلف از لباس و تجهیزات شخصیت‌ها گرفته تا آیتم‌های مصرفی ضروری هستند. همچنین در کریپت بازی رمز و راز‌های مختلفی هم نهفته است که به مرور با گشت‌و‌گذار در جزیره متوجه آن‌ها خواهید شد. مثلا پس از مدتی چشم‌بند کنشی را به‌دست خواهید آورد که به‌تان اجازه می‌دهد پشت دیوار‌ها را ببینید و از این طریق به قسمت‌های مخفی دسترسی داشته باشید. البته در نظر بگیرید که استفاده از این چشم‌بند به‌معنی مصرف Soul Fragment است پس فقط در مواقع ضروری از آن استفاده کنید. همچنین در صورت علاقه به آشنایی با بخش‌های مختلف کریپت، می‌توانید این ویدیو سایت گیم‌اسپات را تماشا کنید. 

با تمام نکاتی که تا اینجا ذکر کرده‌ایم، برای حرفه‌ای شدن در مورتال کامبت ۱۱ فقط و فقط تمرین کردن، آشنا شدن با گیم‌پلی بازی و مکانیزم‌های آن و همچنین رسیدن به یک شخصی‌سازی خوب و شناخت کافی از شخصیت است که می‌تواند باعث شود به مرور در بازی بهتر و بهتر شوید. برای مثال با اینکه کمبو‌های بازی در کل کوتاه‌تر از گذشته هستند، اما شما می‌توانید با ابزار‌هایی مثل لانچ اتک‌ها، stun کردن حریف یا حتی تقویت ضربه‌ها با کلید R1/RB رشته کمبو‌ها را اجرا کنید و ضربات متوالی زیادی را به دشمنان‌تان بزنید. با اینکه بخش آموزشی بازی این رشته کمبو‌ها را به‌صورت دقیق آموزش نمی‌دهد، اما ابزار‌های لازم برای اجرای آن‌ها را می‌توانید در این بخش یاد بگیرید و بعد با تمرین کردن آن‌ها در قسمت تمرینی به یک کمبو‌زن حرفه‌ای تبدیل شوید. جدا از این، اینکه بدانید چه زمان باید دفاع کنید، چه زمان از ضربه‌های هوایی استفاده کنید و چه زمان رو به ضربات زمینی بیاورید یا موارد مشابه دیگر نکاتی هستند که فقط به مرور زمان و با تجربه شکست‌ها و پیروز‌ی‌های مختلف در حالت‌های متفاوت بازی به‌دست می‌آیند. 

تولید و توسعه نرم‌افزار زومجی توسط شرکت آویژه انجام می‌شود.

خوش آمدید. به اکانت خود وارد شوید.

بازیابی پسورد

گذرواژه جدید به ایمیل شم اارسال خواهد شد

گیم نیوز – آخرین اخبار دنیای سرگرمی

دموی Resident Evil Village را همین حالا در پلی استیشن ۵ تجربه کنید
چگونه شخصیت شائوکان مورتال کمبت 11 را باز کنی

تاریخ انتشار بازی Resident Evil Village مشخص شد – عرضه برای کنسول‌های نسل هشتم

صاحبان نسخه پی سی بازی هیتمن ۲ مراحل هیتمن ۳ را به رایگان دریافت می‌کنند

تاریخ انتشار بازی Resident Evil Village مشخص شد – عرضه برای کنسول‌های نسل هشتم

تاریخ انتشار بسته الحاقی شماره ۱ حالت زامبی بازی Black Ops Cold War مشخص شد

بررسی انیمیشن Soul – فراتر از یک انیمیشن معمولی

تمام دوست‌داران سبک مبارزه‌ای با نام سری بازی‌های Mortal Kombat آشنا هستند؛ سری بازی‌هایی که احتمالا به محض شنیدن نام آن، خشنوت بسیار بالا و گیم‌پلی جذابش برای شما تداعی می‌شود. حال با توجه به محبوبیت این سری و همچنین انتشار جدیدترین نسخه‌ی آن با نام Mortal Kombat 11، در سری مقالاتی سعی داریم تا آموزش جامعی برای این بازی ارائه دهیم. در نخستین شماره از این سری مقالات به بررسی واحد‌های پولی Mortal Kombat 11 و پیشنهاد بهترین راه برای به دست آوردن مقدار قابل توجهی پول درون بازی در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شما ارائه دهیم. بنابراین برای آموزش کسب سکه و کریستال در مورتال کامبت 11 در ادامه مطلب با گیم‌نیوز همراه باشید.

استودیوی ندررلم توانسته است تا با ساخت بازی Mortal Kombat 11 و عرضه‌ی محتوای مختلف برای آن، طرفداران سبک مبارزه‌ای را برای ساعت‌ها سرگرم نگه دارد. با این حال برای دست یافتن به تمام محتوای جذاب Mortal Kombat 11 لازم است تا به جمع‌آوری مقدار قابل توجهی سکه، کریستال و دیگر واحدهای پولی بازی بپردازید. از طرفی ممکن است که بسیاری از بازی‌بازان زمان کافی برای اختصاص دادن به این بخش را نداشته باشند. اگر شما از جز این دسته از بازی‌بازان هستید، خبر خوشی برای شما داریم چراکه شما می‌توانید در زمان کمی بخش بسیاری از محتوای Mortal Kombat 11 را دریافت کنید.

در بازی مورتال کامبت 11 از سه واحد پولی مختلف با نام‌های Koins ،Hearts و Time Crystals برای به دست آوردن آیتم‌های مختلف استفاده می‌شود. همان‌طور که می‌دانید، برای به دست آوردن آیتم‌های مختلف زمان نسبتا زیادی را باید صرف به دست آوردن سکه و کریستال کرد. با این حال روش‌هایی وجود دارد که شما می‌توانید با کم‌ترین تلاش بیشتری بهره را داشته باشید.

حرکات Rain در بازی مورتال کامبت ۱۱ آلتیمیت را تماشا کنید

تماشا کنید: همه تمام کننده‌ها و فیتالیتی‌های Mortal Kombat…

بدون شک بسیاری با بخش‌های Tower of Time و یا Endless Klassic آشنایی دارند؛ بخش‌هایی که با هر برد جوایزی به شما تعلق می‌گیرد. حال سعی داریم تا در این مطلب به شما نشان دهیم که چگونه در کوتاه‌ترین زمان بیشترین بهره را از این بخش‌ها داشته باشید.

با انتخاب این گزینه دیگر نیازی نیست که شما به مبارزه به بپردازید. بنابراین می‌توانید با انتخاب شخصیتی قوی که توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شود، از پیروزی و به دست آوردن سکه در بخش Tower of Time و یا Endless Klassic لذت ببرید. در این حین می‌توانید کارهای روزمره‌ی خود را انجام دهید و در عین حال سکه و کریستال‌های بسیاری برای خرید آیتم‌ها در مورتال کامبت 11 به دست آورید.

بازی Mortal Kombat 11 هم‌اکنون روی کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و پلتفرم رایانه‌‎های شخصی در دسترس است.

مطلب قبلی

اولین رویداد مشترک گیم‌نیوز و پاسیو با موضوع سریال Black Mirror برگزار شد

مطلب بعدی

تماشا کنید: تریلر جدید Greedfall تاریخ انتشار آن را مشخص می‌کند

تاریخ انتشار، گیم‌پلی، کاراکترها و هر آنچه لازم است از مورتال کامبت ۱۱…

اخبار مهم دنیای سرگرمی در هفته‌ای که گذشت

همه‌ی تریلرها و اطلاعات Mortal Kombat 11 از رویداد ماه ژانویه

وقتی اکانت بازی غیره قانونی باشه وقتی وصل بشی که قفل میشه

سلام
من بخش داستانی بازی رو کامل تموم کردم
اما شخصیات قفلش باز نشد
لباس های شخصیت هام هیچکدوم ازاد نشد چجوری میتونم بازشون کنم؟

اکانتت همه تو اکانت هک نمیشه

ببخشید من ایکس باکس خودمو آفلاین کردم نمی‌دونم چجوری باید بخش های دیگه رو بگیرم لطفا یکی بهم توضیح بده

سلام و درود خدمت نویسنده عزیز من میخوام چند توضیحی به کاربران عزیز و بزرگوار بگم
من بازی m11k یعنی mortal kombat 11 را در ps4 و xbox one خودم دارم شما باید اگر ps4 یا xbox one یا وان اس دارید کاربران عزیز باید باید در play station store تان این شخصیت هارا دانلود کنید با اینترنتشون و اگر کلش را بریزید میتوانید آفلاین بازی کنید نیازی هم به کلش ریختن نیست و اگر کلش را بریزید قوی و با مرحله بالا وارد میشود و هر شخصیت نزدبک به ۶۰ الی ۱۰۰ مگ ،میخواد
من امیر مهدی قویدل هستم متخصص ، اینترنت app store لولت فارسی
Google play دیاتور لنز فارسی پاند

سلام میشه راهنمایی کنید به من که چجوری میتونم مورتال کامبت 11 رو آفلاین بازی کنم ؟ اکانت هکی دارم به هیچ وجه نمیتونم به اینترنت متصل بشم، ممنون میشم راهنماییم کنین

سلام روی شخصیت های بازی پیغام on quest اومده باید که کار کنم؟

چگونه بخش تاور اف تایم رو باز کنم

سلام چجوری میتونم شخصیتهای قفل رو باز کنم ؟؟؟؟

نسخه اندرویدی چرا تمام شخصیت ها قفل هست چطوری باید شخصیت ها رو باز کنم
حتی برنز ها هم قفل هست
اما تو نسخه اپل بازه

نسخه اندرویدی چرا تمام شخصیت ها قفل هست چطوری باید شخصیت ها رو باز کنم
حتی برنز ها هم قفل هست
اما تو نسخه اپل بازه

چجوری شخصیتارو بازکنم رایگان نمیشه؟

سلام
خیر. توضیح داده شده در مطلب.

سلام در حالت آفلاین کاری نمیشه کرد نه پولی میده نه چیزی باز میشه اگه آفلاین باشیم همین پایه بازی رو فقط داریم؟چگونه شخصیت شائوکان مورتال کمبت 11 را باز کنی

سلام، وقت بخیر. بله باید آنلاین باشید.

اشتباه نوشتم اکانت بازیم هکیه چه کنم

سلام من بد بخت اکانت های دارم پولم صفره چیکار کنم بگو توروخدا بگو حریم در امده اگه میدونی بگو

سلام دادا من هرکاری میکنم بهم پول اینا نمیده خرکاریم کردم کریپت باز نشده تورو خدا یکاری بکنین

سلام دوست عزیز. مراحل رو طبق آموزش انجام بدی خیلی راحت میتونی از Tower of Time سکه بگیری.

برای دسترسی به کریپت هم باید یه حساب کاربری فعال (نه مهمان) روی کنسول یا پی سی داشته باشی و آنلاین باشی. تو حالت آفلاین کریپت باز نمیشه

اگر داخله گوشی (Iphone) بازیمو ادامه بدم، میتونم یه کُد بگیرم ازش که به PS4 انتقال بده، و دیگه نیازی به آنلاین شدنم تویه PS4 نباشه ؟

سلام دادا من هرکاری میکنم بهم پول اینا نمیده خرکاریم کردم کریپت باز نشده

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

پربازدیدترین

تیزر جدید Resident Evil Village طرفداران را حسابی هیجان زده کرده است

بهترین بازی‌های سال ۲۰۲۱ که باید تجربه کنید

نگاهی به قسمت چهارم سریال قورباغه – انگشت اشاره

بزرگ‌ترین به روز رسانی سایبرپانک ۲۰۷۷ تا چند روز آینده منتشر می‌شود

۳۰ تصویر پشت صحنه که برای همیشه دید شما به فیلم موردعلاقه‌تان را تغییر…

راهنمای جامع و کامل کاراکترهای بازی Genshin Impact اختصاصی گیم‌نیوز

نگاهی به قسمت پنجم سریال قورباغه – وضعیت قرمز

پیشنهاد سردبیر

نقدی بر فضاسازی سریال قورباغه بر اساس پنج قسمت اول –…

انیمیشن Soul و نشانه زندگی پس از مرگ به جای علاقه به زندگی

معرفی توماس وینتربرگ کارگردان دانمارکی فیلم شکار، جشن و یک…

چگونه سی دی پراجکت برای حفاظت از سایبرپانک ۲۰۷۷ اعتبار خود…

اخبار بازی ، پلی استیشن 5 ، ایکس باکس سری ایکس ، ایکس باکس سری اس ، سایبرپانک 2077 ، بازی PES 2021 ، راهنمای بازی ، انیمه

دموی Resident Evil Village را همین حالا در پلی استیشن ۵ تجربه کنید

تاریخ انتشار بازی Resident Evil Village مشخص شد – عرضه برای کنسول‌های نسل هشتم

صاحبان نسخه پی سی بازی هیتمن ۲ مراحل هیتمن ۳ را به رایگان دریافت می‌کنند

تاریخ انتشار بازی Resident Evil Village مشخص شد – عرضه برای کنسول‌های نسل هشتم

تاریخ انتشار بسته الحاقی شماره ۱ حالت زامبی بازی Black Ops Cold War مشخص شد

بررسی انیمیشن Soul – فراتر از یک انیمیشن معمولی

خانه » بازی Mortal Kombat 11 | بعد از اتمام بخش داستانی بازی مورتال کمبت ۱۱ چه میشود کرد؟

به تازگی بازی مورتال کمبت ۱۱ منتشر و با استقبال خوب منتقدان روبرو شده است. بسیاری از آن‌ها بخش داستانی این بازی را تحسین کرده و آن را بهترین در نوع خود می‌دانند. با این حال بخش داستانی بازی Mortal Kombat 11 بخش‌هایی از ارتباطات و تعاملات شخصیت‌های متفاوت را با یکدیگر نشان می‌دهد و عمدتا به ریشه‌ها و داستان‌های شخصی‌تر آن‌ها با جزییات قابل قبول نمی‌پردازد. این مسئله با وجود تعداد نسبتا بالای شخصیت‌ها (۲۵ نفر)‌ قابل درک و منطقی است. در ادامه به پنج بخش از بازی که بعد از اتمام داستان اصلی آن می‌توانید به انجام آن‌ها بپردازید را بیان می‌کنیم.

به تکمیل بخش Klassic Towers با تمامی شخصیت‌ها بپردازید

 

این‌جاست که بخش ستون‌های کلاسیک سری بازی‌های مورتال کمبت وارد داستان می‌شوند. در این بخش‌ (Klassic Towers) شما می‌توانید با انتخاب شخصیت مورد علاقه‌تان و با گذراندن تعدادی مبارزه پایان واقعی او را مشاهده کنید. این پایان‌ها چه از لحاظ دیداری و چه از لحاظ روایی چندان چشمگیر نیستند و داستان‌هایی کوتاه هستند که از طریق عکس‌ها و توسط شخصیت انتخابی روایت می‌شوند. هر کدام از این پایان‌ها تنها چند دقیقه به طول می‌انجامند، اما این زمان برای مشاهده‌ی تمامی آن‌ها بسیار بیشتر خواهد شد. این سکانس‌های کوتاه پایانی قابل قبول برای شخصیت‌ها به حساب می‌آیند و با توجه به سابقه‌ی سری، امکان تشخیص تاثیرگذاری اتفاقات هرکدام بر داستان واقعی تا زمان عرضه‌ی نسخه‌ی بعدی مشخص نمی‌باشد.چگونه شخصیت شائوکان مورتال کمبت 11 را باز کنی

بخش تمرینی بازی را انجام دهید و به بازی شبکه‌ای بپردازید.

اگر داستان بازی را تمام کردید و همچنان حس کردید نیاز به یادگیری و تمرین بیشتر برای رسیدن به مهارت بالا در بازی Mortal Kombat 11 نیاز دارید، می‌توانید به بخش آموزشی بازی مورتال کمبت ۱۱ (Tutorial) مراجعه کنید. در بازی سه بخش آموزشی وجود دارد. نخست حالت Practice است که به مخاطب اجازه‌ی مبارزه با یک هوش مصنوعی شخصی‌سازی شده برای تقویت مهارت‌ها در حالت‌های مختلف را می‌دهد. بخش Tutorial شامل آموزش‌های پایه‌ای و حرفه‌ای می‌شود و قسمت Training نیز تماما در مورد آموزش حرکات تمام‌کننده می‌باشد.

این بخش‌های آموزشی، خصوصا آن‌هایی که به تکنیک‌های پرکاربرد می‌پردازند، بهترین راه برای تقویت مهارت‌های شما برای تجربه‌ی بخش چند نفره‌ی بازی مورتال کمبت ۱۱ می‌باشند. مبارزه علیه مخاطبان آنلاین بازی Mortal Kombat 11 می‌تواند بسیار مشکل باشد و این بخش‌های تمرینی به مخاطبان تازه‌کار بسیار کمک می‌کنند. بخش‌های آموزشی بازی بسیار گسترده هستند و کارشان را در توضیح تمامی حرکات، از پایه‌ای گرفته تا پیشرفته همچون راهنمایی‌های حرفه‌ای در مسائلی چون زمان‌بندی‌های حرکات را شامل می‌شوند. در این قسمت‌ها برای هر شخصیت به طور جداگانه آموزش‌هایی وجود دارد که شامل استراتژی‌هایی کارآمد برای زدن کمبوها، حرکات پیشرفته‌ی دفاعی و حمله‌ای و بسیاری موارد دیگر می‌شوند. علاوه بر این بازی مورتال کمبت ۱۱ برای تکمیل این بخش‌ها به مخاطب با منابع Time Crystals پاداش می‌دهد. پس از اتمام این بخش‌ها و زمانی که بر مهارت‌های مبارزه‌ای خود اطمینان پیدا کردید، می‌توانید به حالت‌های حرفه‌ای آنلاین بازی Mortal Kombat 11 چون Ranked Match وارد شوید. حالت Unranked King of the Hill نیز برای مخاطبانی که به دنبال رقابتی دوستانه به منظور سرگرمی صرف هستند نیز در بازی گنجانده شده است.

به جستجو در Krypt بپردازید

یکی از کارهایی که پس از اتمام بخش داستانی بازی مورتال کمبت ۱۱ می‌توانید انجام دهید، شرکت در چالش‌های روزانه‌ی بازی است که تمامی حالت‌های بازی را شامل می‌شوند. برای اطلاع از آن‌ها می‌توانید به Kombat Kard خود مراجعه نمایید. این چالش‌ها نیاز به انجام کارهایی مختلف برای تکمیل شدن دارند که از انجام حرکات تمام‌کننده تا بردن مبارزات با شخصیتی به خصوص را شامل می‌شود. به نظر می‌رسد که بیشتر این چالش‌ها پاداش‌هایی در قالب منابع Koins به مخاطب می‌دهند که در باز کردن صندوق‌های گنج بخش Krypt کاربرد دارند. در بازی Mortal Kombat 11 شما می‌توانید از منابع Koins و Hearts برای باز کردن صندوق‌های مختلف که شامل آیتم‌های قابل مصرف و حرکات تمام‌کننده‌ی شخصیت‌های مختلف می‌شوند استفاده کنید.

هر کدام از این صندوق‌ها به مقادیر مختلفی سکه برای باز شدن نیاز دارند؛ هر چقدر هزینه‌ی باز کردن یک صندوق بیشتر باشد، آیتم‌های درون آن نیز بهتر خواهند بود. بنابراین بهتر است در مصرف منابع خود دقت لازم را به خرج دهید. علاوه بر این قسمتی به نام The Forge در این حالت وجود دارد که به مخاطب اجازه‌ی ترکیب حداکثر سه آیتم برای خلق پاداشی جدید را می‌دهد. این عمل نیاز به منابع مختلفی چون Koins، Hearts و Green Skulls دارد و بهتر است حواستان را در استفاده از دستور ساختی مناسب جمع کنید. چرا که اگر آیتم‌های اشتباهی را با یکدیگر ترکیب کنید، نه تنها پاداشی نخواهید گرفت،‌ بلکه آیتم‌های سابق خود را نیز از دست خواهید داد. علاوه بر این مجموعه‌ی زیادی از easter eggها و نکات ریز داستانی در این بخش وجود دارند که بدون شک برای طرفداران قدیمی سری Mortal Kombat بسیار جذاب خواهند بود. پس اگر از این دسته از طرفداران هستید، تجربه‌ی گشت و گذار در جزیره‌ی خوفناک شنگ سونگ را از دست ندهید.

به تکمیل بخش Towers of Time بپردازید.

بخش برج‌های زمانی بازی مورتال کمبت ۱۱ شامل مجموعه‌ای از برج‌های چرخان می‌شود که مملو از دشمنان مختلف بوده که باید آن‌ها را شرایطی خاص شکست دهید. در این حالت می‌توانید ویژگی‌های جدیدی به مبارزات بیافزایید و البته دشمنانتان نیز از این قابلیت برخوردارند. این بخش شباهت‌های زیادی به بخش Klassic Towers دارند اما به جای نشان دادن پایانی داستانی برای هر شخصیت، به شما در صورت تکمیل چالش‌هایی متنوع و نسبتا جذاب پاداش‌های خوبی در قالب منابع مختلف می‌دهند. هر کدام از این ستون‌ها مجموعه‌ی خاصی از ویژگی‌ها، دستورها و قوانین خاص خود را دارند و بهترین بخش هر کدام وجود محدودیتی زمانی است که هیجانی مناسب به آن‌ها می‌بخشد. اگر نیازی مبرم به منابع مختلف چون Hearts و Koins دارید، تکمیل این بخش را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

به شخصی‌سازی شخصیت‌های بازی بپردازید.

در بازی Mortal Kombat 11 امکانات زیادی برای شخصی‌سازی شخصیت‌های متعدد بازی وجود دارد. هر کدام از این شخصیت‌ها اسکین‌ها، لباس‌، دیالوگ‌های هنگام پیروزی، حرکات تمام کننده (Fatality و Brutality)، دیالوگ‌های انتهای یک راند و بسیاری موارد دیگر دارند. اگر می‌خواهید نسخه‌ای شخصی‌سازی شده از کاراکتری چون کسی کیج را با عینک دودی و زرهی زرد داشته باشید، می‌توانید به این بخش مراجعه کنید. به معنای واقعی کلمه صدها راه مختلف برای شخصی‌سازی کاراکتر‌های بازی وجود دارد که به مخاطب آزادی عملی بالا برای طراحی شخصیت‌های مورد علاقه‌ی خود را می‌دهد. علاوه بر این می‌توانید با تقویت این آیتم‌ها در بخش‌های آفلاین بازی به تقویت قدرت شخصیت‌های نیز بپردازید.


خیلی خوب بود فقط اگه میشه بگید که چجوری میشه اسکین های شخصیت ها رو باز کرد

می‌تونید به مطلب بازی Mortal Kombat 11 | نحوه ی دستیابی به اسکین Fire God Liu Kang در بازی مورتال کمبت ۱۱ در سایت سر بزنید و تعمیم بدید به بقیه کاراکترها

سلام میشه بگید شخصیت های قفل بازی رو چجوری باز کنیم

جالب بود
میشه بگید چنتا کاراکتر جدید میشه ازاد کرد؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

رسانه پی اس ارنا، چندسالی است که در زمینه بازی‌های ویدیویی، سینما و سرگرمی‌های الکترونیک فعالیت می‌کند؛ وب‌سایتی که با درنظر گرفتن ارتباط نزدیک و تنگاتنگ با مجموعه باشگاه ورزش‌های الکترونیک ایستگاه بازی در شهر یزد، توجه ویژه‌ای به ورزش‌های الکترونیک، بازی و سینما دارد.

پادکست «پی‌اس‌ارنا»، بخش محتوای صوتی وب‌سایت PsArena است که از سال 1398 فعالیت‌اش را آغاز کرد. این پادکست با هدف قرار دادن ارائه محتوای تحلیلی،‌ فرهنگی و آموزشی در حوزه سرگرمی، با محوریت روایت، قصد دارد تا علاوه بر تولید محتوا، به پادکستی شنیدنی تبدیل شود.
ورود به پادکست

کلیه حقوق برای پی‌اس ارنا محفوظ است.

کلیه حقوق برای پی‌اس ارنا محفوظ است.

وارد ناحیه کاربری خود شوید




چگونه شخصیت شائوکان مورتال کمبت 11 را باز کنی

فرم های زیر را برای ثبت نام پر کنید




لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.



چگونه شخصیت شائوکان مورتال کمبت 11 را باز کنی
چگونه شخصیت شائوکان مورتال کمبت 11 را باز کنی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *