چگونه شخصیت گوست را در کالاف دیوتی موبایل بگی

 
helpkade
چگونه شخصیت گوست را در کالاف دیوتی موبایل بگی
چگونه شخصیت گوست را در کالاف دیوتی موبایل بگی

خانه بازی » رپورتاژ آگهی

چگونه شخصیت گوست را در کالاف دیوتی موبایل بگی

سلب مسئولیت: ویجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در بازی کالاف دیوتی موبایل سی پی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا شما به وسیله آن می توانید تمامی تجهیزاتی که در اختیار دارید را ارتقا دهید و حتی در برخی از حالت های مختلف بازی و رقابت ها شرکت کنید، به همین دلیل اکثر بازیکنان بازی کالاف دیوتی موبایل در پی یافتن راه هایی هستند که بتوانند به صورت رایگان سی پی را به دست آورند من در این مطلب قصد دارم که راهکارهایی را برای دریافت سی پی رایگان بازی کالاف دیوتی موبایل به شما ارائه دهم، در ادامه با من همراه باشید.

دریافت رایگان سی پی کالاف راه های مخصوص به خودش را دارد و خیلی از گیمر ها ممکن است بخاطر وقت گیر بودن و سختی این روش ها سراغ دریافت سی پی رایگان نروند  و اقدام به خرید سی پی کنند ، اگر مایل به خرید سی پی هستید ما در ویجیاتو به شما سایت معتبر موجو شاپ را پیشنهاد میکنیم که می توایند با ورود به صفحه خرید cp کالاف دیوتی موبایل هر نوع و تعداد بسته ای که مدنظرتان هست را با قیمت ارزان خریداری کنید.

پیش از اینکه به سراغ ارائه راهکارهایی برای دریافت سی پی رایگان در بازی کالاف دیوتی موبایل برویم شاید بهتر باشد در ابتدا یک تعریف از سی پی و کاربرد آن در بازی کال آف دیوتی موبایل را ارائه دهم و سپس به سراغ دریافت سی پی رایگان برویم.

سی پی یکی از ارز های درون بازی کالاف دیوتی موبایل می باشد و همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردم شما به واسطه آن می توانید تجهیزات مختلفی را به دست آورید، ضمن اینکه می توانید تجهیزاتی را که در اختیار دارید نیز به روز رسانی کنید.

اگر جزو آن دسته از بازیکنان بازی کالاف دیوتی موبایل هستید که نمی خواهید هزینه برای خرید سی پی داشته باشید قطعاً با استفاده از روش های زیر می توانید سی پی رایگان به دست آورید.

یکی از اولین روش‌هایی که می‌تواند به شما معرفی کنم این است که در تمامی چالش ها و ماموریت های بازی کالاف دیوتی موبایل منظور مأموریت های هفتگی و ماموریت های روزانه و سایر چالش هایی است که در طول بازی برای شما به نمایش در می آید، شرکت کنید سعی کنید تمامی ماموریت ها را کامل کنید.

متاسفانه بسیاری از بازیکنان بازی کالاف دیوتی موبایل قسمت های ماموریت هفتگی را بررسی نمی کنند و همین امر باعث می‌شود که جوایز ویژه و سی پی هایی که به آنها تعلق گرفته است را از دست بدهند بنابراین شرکت در تمامی رقابت های  کالاف دیوتی موبایل را فراموش نکنید.

هرچه شما بتوانید تجهیزات بیشتری را غارت کنید، آنها به عنوان پاداش یک مقدار سی پی به شما تعلق میگیرد بنابراین سعی کنید که تا جایی که می توانید تجهیزات مختلفی را غارت کنید.

از بازیکنانی که بتواند در رقابت های بتل‌رویال شرکت کرده و تمامی ماموریت هایی که برایشان در نظر گرفته شده است را کامل کنند به عنوان پاداش سی پی رایگان با آنها تعلق خواهد گرفت.

منظور این است که برخی از گیمر های بازی کالاف دیوتی موبایل در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را به اسم بازی کالاف دیوتی موبایل راه اندازی کردند و سپس چالش هایی را به بازیکنان پیشنهاد خواهند داد که در ازای پیروز شدن در هر یک از آن چالش‌ها سی پی رایگان به شما می دهند، لازم به ذکر است که برای شرکت در تمامی این چالش ها به هیچ وجه نیاز نیست که شما پسورد و یا اطلاعات اکانت بازی خود را در اختیار آنها قرار دهید.

از طرف دیگر گاهی اوقات برخی از شبکه های اجتماعی رسمی بازی کالاف دیوتی موبایل در ازای فالو کردن و لایک کردن به بازیکنان یک مقدار سی پی رایگان هدیه خواهند داد.

شما توانید این کارتها را آنلاک کنید و سپس مقداری سی پی به شما تعلق خواهد گرفت.

این آخرین راهی است که شما می توانید سی پی رایگان بدست آورید اما شما باید در ابتدا 800 سی پی برای خرید بتل پس کالاف دیوتی موبایل بپردازید، ممکن است تصور کنید که مقدار بسیار زیادی است اما من به شما توصیه می‌کنم با توجه به راهکارهایی که در بالا ذکر شد در ابتدا سی پی رایگان به دست آورید سپاس برای خرید بتل پس اقدام کنید و این را فراموش نکنید که کامل کردن ماموریت های بتل پست همان مقدار سی پی را که شما برای خرید آن صرف کرده اید به شما باز خواهد گرداند بنابراین ارزش آن را دارد که بتل پس را خریداری کنید، اگر شما نتوانستید مقدار سی پی لازم را برای خرید بتل پس جمع‌آوری کنید به هیچ وجه نگران نباشید زیرا می توانید زیرا میتوانید آن مقدار سی پی که کم دارید را از فروشگاه اینترنتی موجو شاپ خریداری کنید، لازم به ذکر است که فروشگاه موجو شاپ دارای نماد اعتماد الکترونیکی بوده و شما می توانید با خیال راحت از این فروشگاه خرید خود را انجام دهید.

آقایان گیمر
پرو پلیر ها
نوب پلیر ها
اگه میخواین سی پی بخرین به نماد اعتماد الکترونیک و مجوز ssl سایتی که میخواین ازش بخرین حتما دقت کنین
سایت باید مجوز ssl داشته باشه تا امن باشه یعنی توی آدرسش https باشه نه http
همچنین در فوتر سایت باید نماد اعتماد الکترونیک درج شده باشه

چقدر خری

چی میگی تو نهایتش اون ماموریت ها یزره کردیت بدن بهمون

سلام چطوری میتونم اکانتمو ذخیره کنم

سلام ببخشید من نصب کردم نیره تو کامل اوکی لود که میشه یه نوشته هست میگه لطفا سایت رو چک کنید ۸۸۹ مگ مونده میزنم میاد بیرون

این دیگه چه تیتریه
سی پی رایگان بعد نوشته وارد سایت بشین و ب قیمت ارزان خریداری کنین؟قربون خلاقیتتون
ویجی جان نگاهم به سایتتون عوض شد

سلام میخوام cp خریداری کنم بایید چکار کنم

برو سایت دیکاردو

غارت تجهیزات چیه

بابا برید خودتونو مسخره کنید اصلن هیچکس باور نکنه اگه cpمیخواید برید داخل سایت اصلی کالاف اصلن cp کالاف وجود نداره

سلام ببخشید من از اول که کالاف رو داشتم زدم روی گزینه guset بازی کردم و الان اکانتم رو guset هست میشه بزنیش روی اکتیویژن اگه میشه یه راهنمایی کنید ممنون

سلام ببین باید بری تو تنظیمات بعدش روی بالا سمت راست روی + کلیک کنی و بازیتو روی هرجا که میخوای ذخیره کنی

سلام با همون اکانت مهمانت که وارد بازی هستی یه اکانت کال اف بساز جواب میده.من همینکار. کردم جواب داد

سلام بر شما عذر میخوام یه سوال من از گیف کارت سی پی خریداری کردم و الان۴ روز هس که دریافت نکردم و به شرکتش هم زنگ میزنم کسی پاسخگو نیس الانم دیگه ترسیده شدم از شرکت دیگه سی پی بخرم میشه تو این راستا کمکم کنین و واسم ایمیل بفرستین ممنون میشم جوابمو بدین؟؟؟

سلام ببخشید یک سوالبرام پیش اومد چجوری باید بفهمیم که چه ماموریت هایی داریم و اینکه این ماموریت ها رو از کجا باید ببینیم؟؟؟؟

توی منوی اصلی سمت چپ قسمت Event

سلام من دوتا سوال داشتم
تو بعضی سایتها خرید سی پی و بتل پس رو از هم جدا کرده……یعنی اینکه اگه سی پی عادی بخری نمیتونی با اون بتل پس بخری؟میشه ۴۲۰ سی پی رو با قیمت ۱۴۲ تومن بخری و با اون بتل پس بخری یا حتما باید بری بسته بتل پس رو بخری که قیمتش ۲۲۰ تومن هست؟
بعد هم اینکه من نمیتونم اکانتم رو انتقال بدم به یه ایمیل دیگه..؟
جواب بدید ممنون میشم

با ۴۲۰ سیپی هم میشه بتل پس خرید همون ۴۲۰ سیپی رو بخر

سلام معموریت های هفتگی کدومه لطفا یکی به من بگه ممنون میشم

من ۱۳۵ تا سی پی سره همین گیرم اومد ۱۳۵ بود ۱۲۵ بود نمیدونم زیاد بود

سلام چگونه معموریت هارو انجام دادی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چگونه شخصیت گوست را در کالاف دیوتی موبایل بگی

سلام آموزش صفرتا صد تصویری کالاف دیوتی رو تو چنل من میتونی ببینی ، بیا تو یوتیوب و این عبارت رو سچ کن. ۲۰mix Game

کال اف به پلیر هایی که مدت زیادی آفلاین بودن یا به پلیر های جدید ۱۳۵ تا سی پی رایگان میده

چیزی که نگفته اینه که باید اکانتتون ریجن هند باشه یا اینکه بتل پس سیزن یک کالاف رو خریده باشید

سلام دوستان. من. سی پی. خریدم. بعد. رفتم. سراغ بازی. کردن. آیا. مشکلی. واسه. نداره

سلام الان سیزن ۱۲چه راها یی داره برای سیپی منه بدبخت رفتم Bigcashنصب کردم و میخواستم یه گیف کارت بخرم دیدم یه بازی نصب کنم ۳۰۰۰تا امتیاز میده و میخواستم یه. گیف ۵۰۰۰هزاری بخرم ولی بازی ۲ساعت طول کشید نصب شه هنوز ۳۰۰۰تا امتیاز رو نداده باید چه کار کنم خواهش میکنم جوابم رو بدین 😭

باید اون چیزی ک میگه رو کامل کنی وقتی کامل کردی ۲۴ ساعت طول میکشه تا امتیازتو بده ، مثلا توی بازی king of avalon اگه stronghold خودتو لول ۱۲ بکنی ، ۲۴ ساعت بعد بهت جایزه رو میده ن همون موقع

قضیه این نیس ک نصب کنی و امتیاز بگیری ، باید ماموریتی ک گفته رو داخل بازی کامل کنی تا امتیازو بده

این متن ها توسط کسی نوشته شده که حتی یک بار هم بازی نکرده و باور نکنین چون تمام این ها دروغ و بیهوده هستش فعلا

من چالشارو رفتم از بازیا نشون میده بهم چنتا سی پی داده ولی بالای صفحه ک برمیگردم سی پیم صفره میخامم خرید کنم ارور میزنه
مشکل از چیه چکار باید کرد

سی پی های توی بتل پس رو اگه میگی باید بگم اونا قفلن و تا بتل پس نداشته باشی بهت نمیده پس زیادی زور نزن

سلام سلاح لجندری چجوری به دست میاد ؟

ببخشید چطوری میتونم سی پی رو دریافت کنم

با زدن یک گردونه کامل چون شانس لجندی کمه و با بار اول و دوم نمیاد
توجه کن که هربار که گردونه رو میزنی قیمت بار بعدی حدودا ۲.۵ برابر میشه
پس اگه ریجن ایرانی اگه لجندی میخوای باید پک ۸۸۰۰ تایی رو بخری که میشه حدود ۲ میلیون
اگه داری بده نوش جونت 😑😐

سلام درسته باید واسه سی پی پول بدین ولی یک روزی رفتم تو اکانت دوستم یک. دفعه دیدم۱۳۵تا سی پی داد پشمام ریخت گفتم خریدی گفت نه پشمام کلا ریخته بود رایگان داده بود بهش نوش جونش

کاد موبایل توی این سیزن به پلیر هایی که جدید میان یا اونایی که مدتی انلاین نبودن سی پی رایگان میده برای تشویق به آنلاین شدن و نصب کاد موبایل

آره چرت و پرته هنوز CP نداده این مضخزفا چیه آخه؟

چیزی که نگفته اینه که باید اولا ریجن هند باشه یعنی اکانتتون سرورش هند باشه یا اینکه بتل پس سیزن یک کالاف رو خریده باشید

من کلی کارت XP دارم ولی نمیدونم چطوری تبدیلشون کنم به CP
لطفا کمکم کنید🙏

باید برید صرافی

برو صرافی بگو xp زیاد دارم می خوام cp تهیه کنم اونا خودشون راهنماییت می کنند و بهت می گن

نمیشه اینکار رو کرد

.دروغ نگیدچرت وپرته سی پی رایگان اصلاتوی کالاف نمیده بایدبخری به این چرت وپرتاحرفای الکی گوش نکنید سی پی میخواین بایدبخرین

در سیزن ۱ طی ایونت میداد
الان هم به کسایی که مدتی آنلاین نبودن یا تازه نصب کردن ۱۳۵ تا رایگان میده

من چالش های هفتگی رو پر کردم ولی چیزی نشد ینی سی پی داده نشد

سی پی مفتی طی ایونت مال سیزن ۱ بود خدا بیامرزتش
دیگه مفتی نمیده

اقا من دوتا اکانت دارم با یکیش لول ۱۴۸هستم ولی میخوام کامل از اول شروع کنم هر چقدر پاک میکنم لز اول میزنم نمیشه چیکار کنم لطفا بگید ممنونم

با یه ایمیل دیگه وارد شو

اکانتتو میدی به من؟😂
گفتم می خوای پاکش کنی حداقل بدش به من

باید لاگ اوت کنی برو توی تنظیمات آخرین تب گوشه پایین سمت راست نوشته Log out اونو بزن

سلام به همگی یه سوال یه سایت هست به اسم giftcard.imنمیدونم معتبره ولی بخش های مختلفی برای خرید سی پی هست یه بخش هم داره به اسم خرید پکbig deal خب اگه اونو بزنم بعد شارژ عادی رو بزنم برام میاد دیگه؟بعد حتما باید اکانتتو بدی ایا معتبره؟ممنون میشم اگه جواب بدید

آره بابا معتبره معتبره من سه بار ازش خرید کردم تازه رمز اکانتمم عوض نکردم خیلی خوبه سایتشون

من سایت iranpubg رو پیشنهاد میکنم بهت

با سلام و خسته نباشین این سایت خرید سی پی که اینجا معرفی کردین قابل اطمینان هست؟من دو روزه از این سایت خرید کردم هنوز اکانتم شارژ نشده زنگم میزنن میگن به زودی 😔😔

سلام، 🌟 سوال مهم.. میشه اکانت کال آف دیوتی موبایل رو انتقال داد روی جیمیل دیگری؟؟؟

لطفاً راهنمایی ام کنید تلکرام(Lolokhord97@)

تغییر رمز رو میشه ولی تغییر جیمیل رو نمیدونم والا
اول اکانتتون رو لینک بدین روی اکتیویژن بعد وارد سایت اکتیویژن بشید بعد لاگین کنید با همون جیمیل و رمز اکانت کاد موبایلتون بعد توی قسمت پروفایل بگردید میشه یه جیزایی مث رمز رو عوض کرد ولی جیمیل رو نمیدونم

خب خب خب
چنتا حرف داشتم که بگم
۱. هیچ کاری نیست که تو بازی بکنین و بهتون cp رایگان بده و فقط یا باید برین cp بخرین یا برین بتل پسو بگیرین ک معتبر ترین سایت موجوجم هست که اونم سعی کنین اکانتتونو به اکتیویژن وصل کنین چون ۱۰۰ درصد cp رو میگیرین ولی اگه به صورت guest وارد شدین و ایمیل دادین ممکنه که cp به بازیتون واریز نشه که من اکانت قبلیم همینجوری شد و زنگ زدم به پشتیبانی و پولم رو برگردوندن و مجبور شدم اانت مکسمو پاک کنم و دوباره بریزم که الان لول ۸۰ ولی بتل پس سیزن ۱۱ رو گرفتم و آفر هم بهم تعلق گرفت و میتونم بیتل پسای سیزنای بعدی رو به صورت رایگان بگیرم….

سلام خسته نباشی ببخشید چجوری بتل پس های بعدی رو رایگان گرفتی؟برام سواله حتما باید سی پی بدی

وقتی بتل پس میگیری با بردن تایر تا اخر بهت ۳۶۰ تا سی پی برمیگردونه که میتونی بتل پس بعدی رو هم بخری باهاش و همینجوری بتل پس های بعدی…

با سلام یه سوال Molotov یه camo داره که قفله اون رو چجوری باید باز کنیم عنوانش هم هست supermax weapons متشکرم

داخل یه گردونه که بار اولش مفتی بود اومد و رفت
دیگه نمیشه گرفتش

یه سوال من یه اک نسخه بتا داشتم که روی فیسبوک لینک نشده بود ولی قبل از انتشار بازی pre-registerکرده بودم تو سایت اکتیویژن؛میخواستم ببینم راهی داره که بتونم برش گردونم؟؟؟

حالا جدا ازcpی سوال دارم من لطفا کسی میدونه جواب بده مرسی…👇
توی بتل رویال اون قسمت توانایی های ویژه‌ش نمدونم اسمش چی حالا… ک مکانیک و جون میده و نینجا و…. باقی چیزاش قفله مثلا اون Airbone که باش میشه پرواز کرد….دوستام بعضی از اینارو بازش کردن بعد من از یکیشون میپرسم چجوری بازش کردی میگه با(C)همین امتیاز کالاف ک بقل همونcpهست میگه با اون خریدش….
ولی من هرررکاری میکنم نمیتونم بخرمش اصلا فک نکنم تو کالاف باCبشه چیزی خرید…..
لطفا اگه کسی میدونه چجوری باید بازشون کرد بم یاد بدع ممنون میشم😙

مرسی.😘💙💙💙

باید بری تو قسمت store بازی بعد گزینه یکی مونده به آخری رو انتخاب میکنی و بعدش آیدم هایی که میشه با C خرید رو میاره
گزینه های بالا رو بزن

برو تو استور بگرد پیدا می کنی

استور بازی تب C هستش

اینا ک همش ک*شعره اصلاcpرایگان درکار نی اینی ک میگن چالشارو کامل کنیدcp بگیرید همش دروغه باو اونی ک وقتی کامل میکنی میگیری اون C خالیه فقط، cp نیست…

سلام من یه راه حل بلدم برای cp رایگان باید برید به برنامه جیمیل و بنویسید که من هک شدم و ۱۰۰۰۰ تا cp داشتم و بعد رمز جیمیل و جیمیل رو برایCall.of.duty.mobile.action@gmail.com
بفرستید و بعد ۱ ساعت ۱۰۰۰۰cpبه جیمیل شما میاد.امتحان کردم اومد

میخوای به ایمیل فیکت پیام بدیم اکانتمونو بدزدی؟

دقیقااااا👌😁😁
خوشم میاد الان دیگ هیچکی مشنگ نیست و خیلیام هیچ غلطی نمیتونن کنن😁😁👍✌

اخه ک*صخل اون اکتیویژنه.این قسمت:ک*خل کم حافظه.

چطوری رمز جیمیل و جمل رو بدیم اصلا از کجای جیمیل

اسکل اکتیویژن هیچ وقت ایمیل جیمیل ور نمیداره بلکه روی سایت خودش ایمیل اختصاصی داره حداقل برو یه سایت با این اسم بزن روش ایمیل بگیر اونو بده باور پذیر تر باشه

الکیه تنها راهش پوله اگر هم میخواید بتل پس بخرید سایت dicardo.com آفر ریجن ایران رو میده ۹۰ هزار تومن

همش الکیه تو هیچ کدوم از ماموریت ها سی پی نمیده تفنگتم اگه ارتقا بدی هیچی بهت نمیده. فقط میخوان مردم بیان مطالبشونو بخونن

مطلب تبلیغ سرکاریه…

سلام خیلی ممنون از این سایت خوبتون میخواستم یک سوال بکنم از کجا باید ماموریت هارو چک کرد؟

سلام.
من داخل اون جایزه هایی که بعد از بتل رویال میده و لولی هست رو داخلش سی پی ها رو آزاد میکنه ولی یه علامت قفل بالاش هست و نمیزاره بگیرم

کسی میتونه کمکم کنه؟؟؟؟؟

داداش باید بتل پسو بگیری بعدشم اون قفلا برات باز میشن

ببخشید اگر من اون قفل هارو باز نکنم و تا آخر برم بعد بتل پس بخرم اونوخ اون قفلای قبلی برا من باز میشن؟

اره باز میشه

از سایت ایران موجو خرید نکنید دزده پول منا خورده … ی شماره ثابت گذاشتن تا پولا نریختی پاسخگوهه وقتی پولا ریختی…هر چی زنگ بزنی جواب نمی دن و خیلب راحت پولتا می خورن

برو از سایت موجوجم شاب بخر من خریدم عالی بوده
البته شب سفارشت رو بزن چون ساید خلوت تره

ماموریت های هفتگی کجاست و کارت XP کجاست

تو دیگه آخر نوبیت هستی

در صفحه اصلی بازی قسمت ARSENAL اصلحه ها قفل هستن چطور میتونم اونارو بخرم

اونا مال سیزن های گذشته هستند و کدوم یک گردونه دارند ک مهلت خریدش تموم شده باید گردونه رو با پرداخت سی پی برگردونی و بستگی ب شانست داره ک چی گیرت بیاد

چجوری بفهمم اکانتم به بازی وصله؟
من اصلا نمیدونم موقع خرید cp اکانتمو چی بزنم

توی تنظیمات ببین اکانتت به اکتیویژن وصله یا روی حالت گست
عجبا!
دیگه تا این حد؟؟

سلام.ببخشید من یه ماهه بازی میکنم اوایل خوب بودم اکثرا اول میشدم اما الان تو رنک مچ اصن نمیتونم زیاد ادم بکشم چون دمیج تفنگم همون که قبلا بوده هست،میخوام بدونم چجوری باید دمیج تفنگ رو زیاد کرد هرجا گشتم اصلا نتونستم بفهمم

معمولا باید مَگ(خِشاب) رو عوض کنی تا دمیج بالا بره واسه شاتگان و اسنایپ همین طوریه

اقا من بلد نیستم جایزه های روزانه رو بگیرم بعد کجا باید برم ماموریت هارو ببیتم؟

cp نمیده زور نزن چیزای آشغالی میده
ولی کلا مامورتا سمت چپ لابی events

Admin1

ببینید این کاملا اشتباه است در ایلنا های بازی به گیمر ها کردیت داده میشود که ارزش زیادی نداره برای خرید سی پی باید به سایت موجوجم شاپ بروید و سی پی سفارش بدید این سایت قابل اعتماد من خودم چند بار ازش خرید کردم

کی خودتوقبول داره حالاکه مورد اعتمادتم هست دله دزد علنییی 😂بروجای دیگه تور دزدی بنداز لاشی

این سایتی که تبلیغش کردید پول منو دزدید و cp هم نفرستاد

من تا حالا از این سایت فک کنم ۱۴ ۱۵ باری cp خریدم در سریعترین زمان واریز کردن به جز چند بار که خودم اطلاعات رو اشتباه فرستادم بیخودی این سایت خوب رو زیر سوال نبر خیلی بچه های گلی هستن

تو اکانتت اکتیویژن نبوده و یا اطلاعات رو اشتباه زدی

چجوری باید اکانتمو اکتیویژن کنم

تنظیمات اون بالا نوشته link to بزن بعد اکتیویژن رو انتخاب کن بقیه اش هم راحته

اطلاعات مهمی از ریمیک نسخه چهارم لو رفته

شیطاین، فرشتگان و سوپرویلن‌ها

وقتی یار دیرینه گیمرها به موبایل می‌آید

خانه بازی » اخبار و مقالات » مقالات

چگونه شخصیت گوست را در کالاف دیوتی موبایل بگی

پس از پابجی، کال آو دیوتی دیگر فرنچایزی است که به دست تنسنت افتاده. در کنار نزدیک شدن به موعد انتشار جدیدترین نسخه این بازی یعنی کال آو دیوتی مدرن وارفر، کال آو دیوتی موبایل نیز روزهای آخر بتا بودنش را سپری می‌کند. میزان رضایت از نسخه بتای کال آو دیوتی موبایل آنقدر بالاست که از این حیث، می‌توانیم نوید مواجهه با یکی از برترین بازی‌های موبایلی سال جاری را بدهیم.

در این مطلب تلاش می‌کنیم تا به بررسی تمام اطلاعات مورد نیاز برای تجربه کال آو دیوتی موبایل بپردازیم. پس با ویجیاتو همراه باشید.

به نظر می‌رسد که طبق زمان‌بندی اکتیویژن، بازی ابتدا با چند حالت آنلاین از جمله حالت بتل‌‌رویال عرضه می‌شود. با گذشت چند ماه و طی عرضه به‌‌روزرسانی‌های بیشتر، حالت‌های بازی بیشتری مانند بخش آفلاین نیز به بازی اضافه می‌شود تا کاربران بتوانند فارغ از یک رقابت چندنفره، از تجربه کال آو دیوتی موبایل به صورت انفرادی هم لذت ببرند.

براساس نسخه بتای بازی، تاکنون پنج حالت Free for All ،Frontline ،Hardpoint ،Domination و Team Deathmatch در بازی مشاهده شده‌اند. بجز حالت Free for All، دیگر حالت‌ها در قالب دو تیم پنج نفره پیش می‌روند. در حالت Free for All نیز هشت بازیکن به صورت آزادانه و برای کسب امتیاز بیشتر از طریق کشتن یکدیگر، با هم رقابت می‌کنند.

البته در کنار حالت‌های بالا، بتل رویال را نیز اضافه کنید که قرار است از زمان عرضه به عنوان یکی از اصلی‌ترین قسمت‌های کال آو دیوتی موبایل حضور داشته باشد. این بخش برای افرادی که پیش‌تر بخش بلک‌آوت در بلک آپس ۴ را تجربه کرده بودند آشنا به نظر خواهد رسید.

هر بازی با ۱۰۰ بازیکن شروع می‌شود. می‌توانید تنهایی، دو نفره یا چهار نفره بازی را شروع کنید. مانند بلک‌آوت از آسمان به پایین می‌پرید، خود را با استفاده از تجهیزاتی که در محیط وجود دارند آماده می‌کنید تا در نهایت برای تبدیل شدن به آخرین بازمانده، با دیگر بازیکنان بجنگید. اگر عضو تیم باشید، می‌توانید هم‌تیمی زخمی‌تان را مداوا کنید تا دوباره به جریان بازی برگردد.

پیش از شروع هر مسابقه می‌توانید از بین کلاس‌های موجود که شامل Defender ،Mechanic ،Scout ،Clown ،Medic و نینجا می‌شوند یکی را انتخاب کنید. هرکدام از کلاس‌ها خصوصیات خاص خود را دارند و نحوه پیشروی در بازی با آن‌ها متفاوت است. همچنین وسایل نقلیه‌ای مانند ATV، هلیکوپتر، SUV و قایق نظامی در بازی حضور خواهند داشت تا بتوانید برای جابجا شدن در محیط، از آن‌ها استفاده کنید.

شاید بزرگ‌ترین تفاوت درخصوص بخش بتل‌رویال این باشد که شما علاوه بر حالت پیش‌فرض اول‌شخص، می‌توانید به صورت سوم‌شخص نیز تجربه‌اش کنید. البته انتخاب این حالت می‌بایست پیش از شروع بازی صورت گیرد تا بدین ترتیب تمام بازیکن‌ها با شرایطی یکسان به مقابله با یکدیگر بروند.

از این بین می‌توان به Nuketown از بلک آپس، Crash از سری Modern Warfare و Hijack از بلک آپس ۲ اشاره کرد که از ابتدا در بازی حضور خواهند داشت. به نظر می‌رسد در کنفرانس خبری اکتیویژن، شاهد معرفی نقشه‌های جدیدتری نیز برای بازی خواهیم بود و همچنین با انتشار به‌روزرسانی‌های بیشتر، نقشه‌های دیگری نیز به بازی اضافه می‌شود.

از میان نقشه‌هایی که تاکنون ثابت شده به بازی اضافه می‌شوند می‌توان به Crossfire و Killhouse از مدرن وارفر، Firing Range از بلک آپس ۴ و Standoff از بلک آپس ۲ اشاره کرد.

تاکنون اکتیویژن حضور الکس و دیوید مِیسِن از سری بلک آپس را در بازی تایید کرده. همچنین از دیگر شخصیت‌های قابل انتخاب بازی می‌توان به سوپ مک‌تیویش، سایمون گوست و کاپیتان جان پرایس اشاره کرد. به همین ترتیب برخی از شخصیت‌های Call of Duty: Ghosts نیز در بازی حضور خواهند داشت.

تاکنون آیتم‌هایی مانند خودروی شناسایی، UAV، پهپاد، کمک هوایی، بمباران موشکی، اسلحه خودکار، هلیکوپتر و VTOL در این دسته‌ مشاهده شده‌اند و قرار است در آینده با تعداد بیشتری از آن‌ها آشنا شویم. پیش از آنکه وارد مسابقه شوید، با منویی مواجه می‌شوید که به شما اجازه می‌دهد سلاح‌ها و آیتم‌های شخصیت‌تان را انتخاب کنید.

قابلیت شخصی‌سازی تنها منحصر به شخصیت‌های بازی نیست و سلاح‌ها نیز به وسیله پوسته یا آیتم‌های تزئینی دیگری که به دست می‌آورید تغییر می‌کنند. علاوه بر یک سلاح اصلی، جواز حمل کردن سلاح فرعی و یک نوع نارنجک را هم در اختیار دارید. همچنین برخی سلاح‌های خاص نیز در کال آو دیوتی موبایل حضور دارند که در انحصار کلاس متفاوت شخصیت‌ها خواهند بود.

به دست آوردن Perk نیز یکی دیگر از بخش‌های بازی است. هرکدام از این Perkها قابلیتی ویژه به شخصیتتان اضافه می‌کنند. مثلا یکی سرعت بهبود شما را افزایش می‌دهد، یکی میزان آسیب رسانی مواد منفرجه‌تان را و… . درخصوص Perkها نیز این اجازه را دارید تا سه عدد از آن‌ها را به شخصیتتان اضافه کنید.

حالت Simple Mode یا ساده، به نوعی متفاوت از تجربه نسخه کنسولی بازی است. شما دکمه‌ای برای شلیک ندارید و زمانی که هدفتان در محدوده حضور دشمن قرار گیرد، اتوماتیک شروع به شلیک می‌کند. شاید این نوع شلیک ساده‌تر به نظر برسد، اما به شدت از مقدار دقت تیراندازی‌هایتان می‌کاهد. اما خارج از بحث دقت، این نوع کنترل برای تلفن‌های هوشمند و به صورت کلی صفحه‌های لمسی فوق‌العاده است.

حالت Advanced Mode یا حرفه‌ای، شبیه تجربه نسخه کنسولی است. در این حالت چینش دکمه‌ها به گونه‌ای صورت گرفته که کاربران بتوانند از حداثر فضا استفاده کنند و دکمه‌هایی که کم‌ اهمیت‌ترند، فضای کمی اشغال می‌کنند. البته به نظر می‌رسد برای هر دو حالت، امکان شخصی‌سازی هم وجود دارد تا بتوانید برحسب سلیقه و نیاز، آن‌ها را تغییر دهید.

بیشتر بخوانید: 

اقا کسی نیست جواب بده

میشه جواب بدین

😶😶😶

سلام
دوست من بانخسه گارنا کالاف بازی میکنه ومن گولوبال ما الان میتونیم باهم تو یه روم بازی کنیم

سلام من گوشیم سامسونگ A31هست به نظرتون خوبه من بازی را دارم ولی منظور از اینه بقیه میگن من آدم هام یه شکل هست یعنی چی برای من همشون ماسک زدن ولی طرف حریف رو قرمز نشون میده و من میفهمم حریف کیه ولی باید جوره دیگری نشون بده؟

نه درسته بازی و موبایل شما

سلام من گوشیم ردمی نوت هشته ولی همه بازیکنا یه رنگن چیکار کنم درست شه؟میشه یکی راهنمایی کنه؟

مدل بازی اینجوری همه حریف ها اینجوری هستن

چگونه شخصیت گوست را در کالاف دیوتی موبایل بگی

چجوری تو قسمت کلاب تیر زدنمو از حالت خودکار بردارم?!

سلام چجوری باید دانلود خودکار وایفای رو بردارم؟

سلام من یه چند روزیه نتونستم وارد بازی بشم گوشیم ب لحاظ رم و اندروید مشکلی نداره ولی مدام ارور اتصال پایدار میده نمیذاره وارد بازی بشم درصورتی که فیلتر قوی استفاده میکنم هر فنی بگین روش زدم درست نمیشه حتی دیتارم پاک کردم دوباره دان زدم نصب کردم درست نشده؟چجوری درستش کنم ؟ب مولا حوصله پابجیو چیتراش ندارم کال از همه لحاظ سره

سلام اکانتت رو اول لینک کن روی گوگل و … اگر نکردی بعد به طور کل بازی رو به همراه دیتا بصورت ۱۰۰ درصد پاک کن، بعد از اون نسخه جدید رو از گوگل پلی دانلود نـکـن و به سایت فــارسـروید برو و نسخه آخر رو دانلود کن. بدون فیلتر شـــــ کـــ نـــ بازی رو باز کن و با ip ایران وارد شو در نسخه جهانی که شکن نیاز نداره.
حالا اگر دوباره ارور داد متن ارور رو به انگلیسی همینجا وارد کن

سلام هرکی کلن نداره بیاد تو این کلن
Zahedan اسم خودمم تو کلن moji.sajjad
Zاولو با حرف بزرگ بنویسید لوگوی کلن هم عکس شیر زرد هست 🌷🌷

سلام کالاف چرا رقص رایگان در اختیار بازیکنان نمیزاره همه که مثل هم پول دار نیستن باش انقد تفنگ آپیک تخمی بده یه رقص بده

اولا خیلی خوب بود حالا مزخرف شده و باگ زیادی دارد خسته کننده شده اینترنت ایران هم لاز جرز دیوار می خورد روی بازی جواب نمی ده

بازی الان تو اوجش هست و هیچ باگی ما ندیدیم توش و روزی بالای ۶ ساعت هم دارم بازی میکنم. در رابطه با پینگ با نت ایرانسل پینگ ۵۰ تا ۶۰ دارم تو بازی بدون افزایش.
اگر ایرانسل هستی به پشتیبانی ایرانسل پیغام بده بگو پینگم مشکل داره برات اوکی میکنن.

بله ادمین درست میگی منم ایرانسلم پینگم بین ۴۰ تا ۶۰ حداکثر ۷۰

سلام
میگم کالاف برای اندروید۴.۴.۲ میاره؟

فکر نکنم

یک دختر نیست بیاد باهام بازی کنه منم باهاش بازییی کنم😐🤣

سلام
لطفا کمکم کنید🌹
من وقتی میخوام بازیمو ب ایمیلم وصل کنم یه ارور میاد میگه باید بعدا امتحان کنی
مشکلش چیه؟
خواهش میکنم کمک کنید

اولش میری تو بازی جیمیل انتخاب میکنی؟

فی.. شکن رو باید روشن کنی. به خود اکتیویژن متصل کن اکانت رو

سلام
دستتون درد نکنه.
اقا من یه سوال داشتم.
بعد از اپدیت بازی من بعضی از اسلحه ها رو دیگه نمیتونم پیدا کنم تو بتل رویال .
به خدا حسرت یه M4 به دلم مونده.
اگه بگید چه خاکی تو سرم بریزم دعاتون میکنم.
دمتون گرم

M4تو بتل رویال نیست

M4 رو باید بزاری تو air drop

تانک کجاها هست و چطور میشه گرفت ؟؟

داداش باید هواپیما بفرسته براتون تو بازی

اگه مدت زمانی درمرکز دایر باشی به راحتی تانک رو پیدا میکنی

سلام چرا تو قسمت تکمیل پروفایل گیر میکنه ؟ اسم چی بزنیم تا بازی بیاره

میخوام بیام توکلن ویجاتو لول ۱۵۰ هستم اسممAMIRALI*_IRAN*است

سلام
رم گوشیم۳هست
اندروید۱۰
کالاف رو موبایلم میاد؟

رو گرافیک پایین میاد

دوستان من لولم ۵۷ هستش بتل رویالم مستر ۲ هستش مولتی پلیر، رنکمم پرو یک هستش کسی خواست ریکوعست بده اسمم ali,vhd,27 هستش نیکوست بدین با هم بازی کنیم

سلام میخواستم بیام به کلن ویجیاتو .. ایدیم ::: TiVSMTPRO

سلام چطوری بریم تو قسمت زامبی ؟؟؟؟

مود زامبی رو ورداشتن

من برای تغییر اسم ..دوتا کارتشو خریدم …اما هرچی میزنم میگه بعد از سه روز الانم هشت روز شده و بازم هیچی…….کمکم کنید

ایمان و عمل صالح میخواد خخخخخ

چرا میکروفنم باز نمیشه ولی الان این اجازه رو دادم

دوستانی که میخوان بازی‌کنیم نامم تو کالاف هس nimaardabol00

nhnha hwgh fgnd ld;v,t,k v, hk ;kd dh trx fgnd ildk[,vd pvt fckdاینا فارسی به اینگلیسی نوشتم برو ترجمش کن اگر میتونی

من میتونم

برای من روی صفحه بازی اصلا میکروفن بالا نمیاد درحالی که اول که کالاف و نصب کردم به کالاف اجازه دادم تا از میکروفن استفاده کنه..چیکار کنم درست بشه کمکم کنید

خودت داخل مسابقه باید به صورت دستی فعالش کنی،،،،و اینکه اگه بلندگو رو فعال نکنی میکروفن هم نمیتونی فعال کنی

برا من اصلن میکروفن بالا نمیاد صفحه بازی ولی من اول بازی احازه دادم تا کالا بتونه از میکروفن استفاده کنه خواهشن کمکم کنید

مشکل از اینه که تنسنت مشکل داره برای من ۲۰ تا هست گردونه برای اربها ۱۰ تا ادما برای من همه یه شکلن ولی این مشکل از سیرن ۶ دیگه درست شده

سلام ببخشید چرا گردونه برا من ۳۰ تا cp میخواد ولی برا بقیه ۲۰ تا ؟؟؟

خب مونده مال کدوم کشور باشی ایران امریکا یا هند

سلام ببخشید چرا گردونه برا من ۳۰ تا cp میخواد ولی برا بقیه ۲۰ تا؟؟؟

لطفا کمک کنین من همه ادما برام یک شکلن چیکار کنم لطفا فقط اگه میدونین بگین ??☺️

چون گوشیت پایینه

سلام ببخشید معنی melee attacks چیه تو کالاف؟

باید با چاقو بکشی

تو گوشیA20 میشه بازی کرد؟؟

آره من با گرافیک متوسط بازی میکنم بدون لگ بنظرم گوشی های رده a سامسونگ بهترین موبایل های جهان هستن 👌👌

اسم من تو بازیaghil417 king هست باین بازی کنیم????

اسم من تو کالاف دیوتی aghil417kingهست بیاین باهم بازی کنیم??

چرا نميشه تو كالاف ديوتي صوتي حرف بزنم همه ميتونن ولي من نميتونم رو گوشيم صوتي نميشه

باید به بازی کلاف دیوتی اجازه بدی که به میکروفن دسترسی داشته باشه?

سلام گزینه های Fpp Tpp دیگه تو بکگراند بازیم نمیاد چرا؟

برو از تنظیمات حلش کن

سلام من هم با گوگل هم فیس بوک لینک شدم ولی دختر رو بهم نداد؟؟؟باید چکار کنم ؟لول۲۱ هستم و مشکل دیگه ام که هست اینه که نمیدونم چجوری باید خرید کنم و چجوری پول بدست بیارم میشه راهنماییم کنید لطفا؟؟؟

سلام بازی روی ایمیلت سیو کن بهت میده.برای خرید cpب کلن های معروف مراجعه کن مثل cod mobail

باید ب خود اکتیویژن لینک کنی

سلام تو قسمت بتل بعضی جاهاش یک نور آبی رنگ دورم بوجود میاد و بدون اینکه تیری بهم بخوره جونم کم میشه و آخر میمیرم این نور مال چیه و چجوری میشه کنسلش کرد؟

عمو جون اون زونه باید از فرار کنی?

???مردم

????تو زون گیر میکنی!!! نباید گیر کنی زاید طبق زمانبندی هر چند دقیقه زون حرکت مییکنه و قدرتش بیشتر و بیشتر میشه همینطور‌تعداد بازیکن ها در بازی. خاک تو سرت کنن که انقدر خنگی فقط خندیدم از خنده گریمم دراومد

تو کلا بازی رو ببوس بزار کنار

خیلییییی خنگیی باید فرار کنی حیف مپ که بری تو گذاشتن

یه دایره سفید تو نقشه هست
باید همیشه داخل اون دایره قرار بگیری

سلام امکانش هست که جای دکمه های بازی مثل شلیک و زوم تغییر داد؟

سلام دوستان کمکم کنید من لول بازیم ۱۵۰بود تو اپدیت جدید بازی رو پاک کردم دوباره نصب کردم نمیونم اشتباه کردم یا اشتباه زدم بازی من از اکانت خودم نیومد از اول بازی شروع شد کمک می خوام چطوری برگردم به اکانت خودم کمک کنید دمتون گرم

چاره ای نیس از وال بازی کن دوباره لول ۱۵۰ شو

باید بزنی رو وسطی اکتیویزن اکانت بعد ایمیل و پسووردو بزنی

من چرا توی بازی همه ی بازیکنان رو میبینم اما همه یه شکلن اگه کسی میدونه بگه ممنون میشم؟

واسه سخت افزار گوشیته واسه بعضی از گوشی ها بازیکن هارو به شکل های مختلف نشون میده و برای بعضی ها هم یه شکل

بازی عالی هستش من به نو جوون ها توصیه میکنم که بازی کردن این گیم پای کم عیب و نقص رو تجربه کنن و بدونن که اگه نتشون قوی باشه بازی عالی تری هم میشه

بازی کاملا عالی وجنگی وگنگی و ی بازی کاملا هیجانی که مخصوص جوونا هستش که تازه میخوان هجیان رو تجربه کنن من بهشون توصیه میکنم

سلام من خواستم برم بازی به من میگه اکانت شما در تاریخ ۲۰۳۰ منقضی خواهد شد فکر کنم اکانتم بن شده من نه توی بازی با هم تیمیهام بازی کردم نه چیتر هستم چیکار کنم بازیم از بن در بیاد البته بگم من بازی پاپجی دارم نمیدونم شاید از پاپجی باشه هرکی میدونه لطفا بگه

منظورم با همتیمی هام بازی کردم اینه که من تا به حال یارامو نکشتم

نه بفرمو بکش

اکانتت رو سیو کن بعد بازی رو با دیتا پاک کن بعد نصب کن برا این میگم سیو کن که اکانتت نپره

داداش حرف نزن رفتی هک گرفتی یا بد بازی میکردی

سلام‌ میشه با دواکانت وارد بازی شد

نه بهتر به هیچ وجح اینکارو نکنی چونکه شرکت اکتیویژن اکانتتو بن میکنه و دیگه نمیتونی بازیش کنی

تو که نمیدونی حرف نزن من ۵ تا اکانت دارم

میشه ولی همزمان رو ی گوشی نه

اگر چشم رو انتخاب کنیم و بازی کسی رو ببینیم اون طرف متوجه میشه؟؟؟؟؟
ووو xp واسه هم میفرستیم چیه؟

بله

سلام‌من چه طوری میتونم شخصیتم دختر کنم؟

باید بازیتو ثبت یا لینک کنی در گوگل اونوقت به عنوان جایزه بهت میده

تو همون بخش که اسلحه انتخاب میکنی یه عکس کارکتر است رو اون بزن می تونی عوض کنی

اگه کاراکتر رو داری بری تو قسمت انتخاب اصلحه یه عکس کاراکتر اومده سمت راست صفحه رو اون بزنی میتونی انتخاب کنی ولی نع اگر نداری اون کاراکتر رو باید تو خود بازی اکانتت رو سیو کنی بعد خود بازی بهت

خنگ خدا باید بخری با دلار

دوستان چطوری میتونم کلاس های بیشتری ک قفلن مثل airbone یا Trickster بدست بیارم

باید بخری ۲۰۰۰ C هستش

هرکس کامپیوتر تقریبا قوی داره میتونه با شبیه ساز در کامپیوتر با موس و کیبرد بازی کنه.کارت گرافیک پیشنهادgtx1050 2gو cpu i3 4170 میباشد.

اطلاعات مهمی از ریمیک نسخه چهارم لو رفته

شیطاین، فرشتگان و سوپرویلن‌ها

چگونه شخصیت گوست را در کالاف دیوتی موبایل بگی
چگونه شخصیت گوست را در کالاف دیوتی موبایل بگی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *