چگونه شیشه عشق درست کنیم

 
helpkade
چگونه شیشه عشق درست کنیم
چگونه شیشه عشق درست کنیم

کاردستی که فقط واسه بچه ها نیست. بزرگتر ها هم می توانند با استفاده از وسایلی که دیگر استفاده نمی شوند برای خود کاردستی درست کنند و یا کار دستشان را به دیگران هدیه بدهند. ما در این مطلب از کاردستی با بطری شیشه ای نوشته ایم.

هر وقت اسم کاردستی می آید بدون فاصله بین کار و دست همه می اندیشند که این کار برای کودکان است. اما کاردستی همان کار دست است که می توانیم با بهره گرفتن از وسایل دور ریختنی و یا غیر قابل استفاده از آنها برای خودمان و اطرافیانمان شی تزیینی بسازیم و با دیدنش از هنر دست خودمان در تزیین و دکور منزل لذت ببریم. در این مطلب ما یک گالری ۳۶ تایی از کاردستی با بطری برای علاقه مندان به هنر در خانه قرار داده ایم. همراهمان باشید.

یک سری بطری شیشه ای و پلاستیکی در تمام خانه ها پیدا می شود که معمولا کاربردی ندارند و گوشه و کنار گنجه و کابینت بدون استفاده افتاده اند. و در بسیاری مواقع هم، همه از حضور این بطری های بی مصرف ابراز نارضایتی می کنند. اگر کمی ذهن خلاق داشته باشیم می توانیم با استفاده از انواع و اقسام این بطری ها کلی شی و کاردستی با بطری های مختلف بسازیم و از دیدن آنها در گوشه و کنار خانه کیف کنیم و لذت ببریم.

چگونه شیشه عشق درست کنیم

خلاقیت با بطری شیشه ای

ساخت گلدان با بطری شیشه ای

تزیین بطری خالی با روشی جدید

ساخت دکوری با استفاده از بطری شیشه ای

ساخت چراغ با بطری

مدل ساخت دکوری تزئینی با بطری بی استفاده

ساخت گلدان با بطری شیشه ای و بی استفاده

با استفاده از بطری های می توان مدل به مدل کاردستی گلدان ساخت و در آن گل های تزیینی و طبیعی و مصنوعی قرار دارد. در انواع کاردستی با بطری می توان از بطری ها برای ساخت جا شمعی و چراغ خواب و چراغ های تزیینی استفاده کرد. می توان با استفاده از رنگ های مخصوص شیشه و چسب و کاغذ رنگی و کنف و برچسب بطری ها را تزیین کرد و از آنها دکوری ساخت.

ساخت گوی های شیشه ای با نمک و جالب، جای مداد و …. با استفاده از بطری شیشه ای امکان پذیر می باشد. به جای اینکه به اضافی بودن بطری ها در کابینت فکر کنید. ببینید می شود از آنها چه چیزی ساخت و در جای مناسبی در منزل قرارشان داد تا نه تنها دیگر دست و پا گیر نباشند، بلکه به افزودن زیبایی در منزل هم کمک کنند.

چگونه شیشه عشق درست کنیم

امیدوارم طرح های به اشتراک گذاشته شده در این مطلب به شما کلی ایده خلاقانه و نو برای ساخت وسایل تزیینی و کاربردی با استفاده از بطری شیشه ای داده باشد.

منبع : آرگا


بهترین فیلم های آموزش نقاشی با مداد رو در یوتیوب رایگان ببین (فیلتر شکنت رو روشن کن)


برای دیدن شیک ترین و ارزون ترین پک های هدیه، همین حالا کلیک کن


ویدئوهای رایگان تزیین میوه و سالادهای مختلف رو در کانال “ایده های میا” ببین


ساخت وسایل خلاقانه با سبد های میوه بی استفاده


نحوه درست کردن خمیر هزارلا در خانه برای پخت شیرینی های معرکه



چطور در خانه ژل ضد عفونی کننده درست کنیم؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

 

چه راهی بهتر از این که با یک گردنبند شخصی شده کسی رو سورپرایز کنیم؟ با استفاده از یک بطری شیشه ای کوچک، و پر کردن اونا با چیزهای جالب، یا با یک یادداشت کوچک یا حتی خالی گذاشتن اونها، گردنبند شخصی شده خود را بسازید. من بطری هامو به گردنبندهایی تبدیل کردم که داخلشون رو با چیزهای خاطره برانگیز و جالب پر کردم تا گردنبندهایی منحصر به فرد و پرنعمت درست کرده باشم. میتونید اونها رو به دوستانتون هدیه بدید، یا بفروشید یا اینکه در نمایشگاههای هنری به عنوان یک کاردستی زیبا و جالب ارائه کنید.

چگونه شیشه عشق درست کنیم

تصمیم داشتم که چیزهای جالب زیادی رو داخل اونها بریزم. وقتی توی خونه به دنبالشون میگشتم، در نهایت پیداشون کردم: دانه های تزیینی، کلید، زرق و برقی های کوچولو و یک لامپ کوچولوی بامزه و چند تکه کاغذ لول شده کوچک که به عنوان یادداشت رازآمیز اونو نگه داشتم و یک روبان به دور اون بستم. این کارا کلا خیلی جالبه!

 

 

 

++++++++++++++++

++++++++++++++++

++++++++++++++++

دیدگاه

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

بر خلاف ادعای برخی صاحب نظران، شکر به نوبه خود بد نیست، در طب اسلامی بعنوان درمان وبا از شکر سلیمانی بعنوان  “طیب مبارک” نام برده شده است. همچنین ماده اولیه داروهای دیابت در طب اسلامی بیشترش شکر می باشد.

در این آموزش شما تنها با دستکاری نسبت های شکر و اضافه کردن آب و رنگ به آن کاردستی یبایی را میتوانید خلق کنید

(۱۴۸۹۶)

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

بطری

اکلیل

پنبه

رنگ خوراکی ( در این جا شما به سه رنگ صورتی ، آبی ، بنفش نیاز دارید)چگونه شیشه عشق درست کنیم

ابتدا ¼ بطری را پر آب کنید ، سپس رنگ خوراکی را به آن اضافه کنید و خوب مخلوط کنید ، پنبه را در آن قرار دهید و سپس اکلیل را به آن اضافه کنید این عمل را تکرار کنید تا به یک ترکیب رنگ گلکسی برسید

(۲۴۲۳۹)

 !(function (w, d) { ‘use strict’; var ad = {zone: “brtrha1”, user: “1565432215”, width: 728, height: 90, id: ‘adro-246454’}, h = d.head || d.getElementsByTagName(‘head’)[0]; if (typeof w.adroParams != ‘object’) w.adroParams = {}; w.adroParams[ad.id] = ad; var script = document.createElement(“script”); script.type = “text/javascript”; script.async = 1; script.src = “//static-cdn.adro.ir/dlvr/rsdnt.js”; h.appendChild(script); })(this, document); var h = document.getElementsByTagName(“head”)[0], s = document.createElement(“script”); s.async = !0, s.defer = !0, s.type = “text/javascript”, d = new Date, s.src = “https://cdn.sanjagh.com/assets/sdk/www.bartarinha.ir/client.js?t=” + d.getFullYear().toString() + d.getMonth() + d.getDate() + d.getHours(), h.appendChild(s); var sabaVisionWebsiteID = “1c27cb39-612a-452a-954c-b3e3dd1f3d36”; var sabaVisionWebsitePage = “ALL” _atrk_opts = {atrk_acct: “i2i8r1SZw320l9”, domain: “bartarinha.ir”, dynamic: true}; (function () { var as = document.createElement(‘script’); as.type = ‘text/javascript’; as.async = true; as.src = “https://certify-js.alexametrics.com/atrk.js”; var s = document.getElementsByTagName(‘script’)[0]; s.parentNode.insertBefore(as, s); })();

چگونه شیشه عشق درست کنیم
چگونه شیشه عشق درست کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *