چگونه عاشق پول شویم

 
helpkade
چگونه عاشق پول شویم
چگونه عاشق پول شویم

مقاله‌های بخش «چگونه با پول دوست شویم؟» درباره جذب پول و کسب استقلال مالی است

پول شاید مهم‌ترین چیز دنیا نباشد، ولی روی مهم‌ترین چیز‌ها، یعنی غذا، خانه، لباس، تحصیلات، امکانات بهداشتی و پزشکی تاثیر می‌گذارد. وقتی فکر آدم درگیر کمبود پول است، نمی‌تواند از توانایی‌های روحی و ذهنی خود بخوبی استفاده کند. وقتی شما نگران پرداخت کرایه خانه هستید، نمی‌توانید از مصاحبت همسر و فرزند خود لذت ببرید و یا کار خلاقانه‌ای انجام بدهید. با مطالعه مقاله‌های «پولدار شوید!» و انجام تمرینات آن، وضعیت مالی شما به شکلی عالی تغییری خواهد کرد .

مهارت‌های زندگی

چگونه عاشق پول شویم

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ده مقاله «ده گام تا ثروت» جزو اولین مقاله‌های سایت گیس گلابتون است. با توجه این که عده زیادی از شما به تازگی به سایت گیس گلابتون پیوسته‌اید و ممکن است هنوز فرصت نکرده باشید این مقاله‌ها بخوانید، خیال دارم هر هفته یکی از آن‌ها را آپدیت کنم.

حتی اگر قبلاً این مقاله‌ها را خوانده‌اید، پیشنهاد می‌کنم تمرینات را انجام بدهید؛ زیرا با هر بار انجام دادن آن‌ها، مسائل تازه ای بر شما آشکار می‌شود.

دلم می‌خواهد برای هیچکدام از شما مسئله ای تحت عنوان «بی پولی» وجود نداشته باشد، زیرا فقر، سرچشمه شرارت و بدی است. کم پولی، آدم را ضعیف و خوار می‌کند.

گیس گلابتونی‌ها قوی و مؤثر هستند. گیس گلابتونی‌ها به اندازه ای که نیاز دارند و آرزو دارند، پول درمی‌آورند. پیشنهاد می‌کنم انجام این تمرینات را جدی بگیرید.

 

گام ششم تبدیل شدن به مغناطیس پول

اصل: باش! عمل کن! داشته باش!

امروز می‌خواهم در مورد اصل  «باش! عمل کن! داشته باش!» بنویسم.

 

بسیاری از ما فکر می‌کنیم اول باید میلیاردر شویم، آنگاه می‌توانیم از زندگی لذت ببریم. ولی این طرز فکر، اشتباه است. یادتان باشد ما تجربه‌های دنیای اطراف خود را خلق می‌کنیم. به همین دلیل اگر شادی و خوشبختی و لذت بردن از زندگی را تا زمان میلیاردر شدن، به تعویق بیندازیم، بازی را باخته‌ایم.

 

بسیاری از ما وقتی ثروتمند می‌شویم، متوجه می‌شویم دچار توهم بوده‌ایم و داشتن ثروت، ورود به دروازه ای طلایی شادی و خوشبختی نیست. نه! نیست! حتم دارم شما هم مثل من، ثروتمندان بدبخت و ناخوشنود زیادی می‌شناسید.

 

بیایید از همین حالا طرز تفکر ثروتمندانه را در خود ایجاد کنیم تا ثروت از راه برسد. بیایید تجربه لذت و خوشبختی را به تعویق نیندازیم. همین الان با هر آنچه داریم احساس خوشبختی و شادمانی را تجربه کنیم.

 

به یاد داشته باشیم که:

·         اگر طماع و وابسته به پول باشیم، پول از ما دور می‌شود.

·         اگر خسیس باشیم و مرتب به مبالغ کوچک گیر بدهیم، مبالغ هنگفت، از ما دوری می‌کند.

·         اگر مرتب فکر کنیم در آینده که پولدار شدیم، چنین و چنان خواهیم کرد، ثروت همیشه به آینده موکول خواهد شد.

 

برای جذب پول بیشتر، همین حالا تصور کنید ثروتمند هستید. تصور کنید شما کسی هستید که به راحتی، پول فراوان جذب می‌کند. وقتی مثل یک آدم ثروتمند فکر و عمل کنید، امواج وجودی شما، امواج ثروت خواهد بود و می‌توانید به راحتی پول را جذب کنید. این معنای درست و صحیح اصل “باش! عمل کن! داشته باش!” می‌باشد.

توجه کرده‌اید بعضی آدم‌ها همیشه خوش شانس هستند؟ ولی بعضی‌ها همیشه در حال شکایت و گله کردن هستند؟ این دسته افراد حتی اگر در کاری برنده شده باشند، باز هم دارند غر می‌زنند. “من هیچوقت و در هیچ کجا چیزی برنده نمی‌شوم!” مطمئن هستم این حرف را زیاد شنیده‌اید.

 

اگر چنین طرز فکری دارید،هرگز در یک مسابقه شرکت نکنید! حتی با یک مشتری هم روبرو نشوید! زیرا به شما اطمینان می‌دهم نه در مسابقه برنده می‌شوید و نه می‌توانید یک مشتری را جذب کنید. به شما توصیه می‌کنم که این طرز فکر را رها کنید و در عوض باور کنید که خوش شانس و شکست ناپذیر هستید. احساس کنید مغناطیس پول هستید و برای هر یک ریالی که به دست می‌آورید، شکرگزار و خرسند باشید.

 

اصل “باش! عمل کن! داشته باش!”، یکی از اصول کاربردی و مهم موفقیت است. در مورد جذب ثروت، لازم است این اصل را به این شکل بکار بگیریم:

 

·         باش! یعنی همین الان احساس کن ثروت هستی!

·         عمل کن! یعنی مثل یک ثروتمند رفتار کن!

چگونه عاشق پول شویم

·         داشته باش! یعنی پس از انجام دو مرحله قبلی، ثروتمند می‌شوی!

 

در حالیکه معمولاً ما به چنین روشی رفتار نمی‌کنیم. ما انتظار داریم اول داشته باشیم (ثروتمند باشیم) بعد مثل یک ثروتمند عمل کنیم و سپس احساس نماییم ثروتمند هستیم. این شیوه جواب نمی‌دهد. مثل این است که گاری را جلوی اسب ببندید. خب… گاری حرکت نمی‌کند، اسب هم آسیب می‌بیند.

 

چگونه همین الان احساس کنیم، ثروتمند هستیم؟ با انجام تمرین گام ششم تبدیل شدن به مغناطیس پول.

 

تمرین گام ششم مغناطیس پول:

1.     جمله تاکیدی مثبت خود را بسازید.

2.     جمله ساده و مثبت باشد. مثل «من مغناطیس پول هستم!» یا «برای پول سپاسگزارم!».

3.     هر روز، جمله تاکیدی مثبت خود را تکرار کنید.

 

و یک پیشنهاد عالی دارم:

پیشنهاد می‌کنم چهل روز آینده روزی سه بار و هر بار صد بار این جمله را تکرار کنید: من برای تمام پول‌هایی که در طول زندگی‌ام دریافت کرده‌ام، سپاسگزارم!

 

 

با انجام این کار ساده، در پایان چهل روز احساس می‌کنید همین الان ثروتمند هستید. وقتی در مورد پول مثبت و مطمئن باشید، با شگفتی خواهید دید که چطور می‌توانید پول بیشتری به دست آورید. یادتان باشد این تمرین ساده است، ولی ابداً سطحی و خرافاتی نیست. اگر از بی پولی خسته شده‌اید و خیال دارید تغییری عالی در وضعیت مالی خود بوجود بیاورید، این تمرین را جدی بگیرید.

 

{3}


نظرات


سپـــــاس ، عالی بود دوست خوبم 🙂

اين پستت خيلي با تجربيات من ساز گاره ! ولي نمي دونم چرا در توضيحش به همسرجان مشكل دارم

ممنون
اينم يه جمله واسه خودم : من مغناطيس پول هستم 🙂

خانم دکتر من به هدفم که میزان مشخصی کرده بودم که حقوق بگیرم و افزایش پیدا کن رسیدم!!اینقده خوکشالم!!!

آفرین آسیه جون. تو داری خیلی خوب پیشرفت می کنی. آفرین

احساس میکنم مغناطیس قوی به دلیل نوع شکرگزاری ام ….ستم من همیشه میگویم خدایا بابت انچه به من دادهای شکر ولی بازهم از تو میخواهم از تو به واسطه انکه مرا افریده ای انتظار دارم همین قضیه در مورد ÷ول هم هست نظرتون رو میشه بدونم؟لطفا؟بگوئید مثبت است اینگونه قدردانی کردن یا …؟

من عاشق پول هستم و پول هم عاشق منه و همیشه به مست من میاد !

خوب اگه بخوایم سر مبالغ کوچیک توجه نکنیم که ولخرج میشیم و این با اهداف این مجموعه سازگار نیست. خودتون گفتید چیزهایی که میخریم رو یادداشت کنیم و اضافی ها رو حذف کنیم …

چهار حساب توانگری را استفاده می کنی؟ 15% درآمدت مال کیف و خوشی است. از آن استفاده می کنی؟

به نظر من وقتی نگرش عوض میشه روی خیلی چیزا تاثیر میذاره یه سری ترسها از بین میره مثلا یادمه یه بار میخواستم به رییسم بگم من با مبلغی که گفتید کار نمیکنم و میخوام فلان مبلغ بشه همه به من گفتن اینکارونکن ونگو چون اینا اضافه نمیکنن منم گفتم خوب نکنن منم میرم . واقعا از ته دل میگفتم .من وقتی تجربه کاریم زیاد شد زیاد ازاین کارا کردم و نتیجه شم دیدم . رفتم و حقوقم هم اضافه شد .حتی توی یه زمان دیگه از یکی از همون دوستام که سرپرست شده بود گفتم بگو حقوقتم فلان قدر زیاد کنن گفت روم نمیشه خیلی تشویقش کردم و رفت گفت و در ناباوریش دید که شد. من گفتم وقتی خودت فکر میکنی لایق این پول نیستی پس یکی دیگه چرا باید فکرکنه تو لیاقتت بیشتره. خلاصه اینکه منم مغناطیس پوووووووووووووولممممممممممممممم.


من مغناطيس پولم،پول به راحتي به سمتم مياد

سپاسگزارم. من جمله مو بر وزن یه شعر دوران دبستان می خونم… اول صبح کلی بهم انرژی میده ممنونم از پیشنهاد عالی تون… انجامش میدم

خانم دکتر عزیز من در مورد پول مشکلی دارم که هنوز متوجه نشده ام.من پول را دوست دارم. به نزدیکانم هم ابراز می کنم اما نمی توانم ارزوی پول کنم، انگار خجالت می کشم یا فکر می کنم کلی مسایل مهم تر هست! (شاید پول را دوست دارم ولی مهم نمی دانم در حالیکه خیلی مهم است.) هر چه کردم نتوانستم گام دوم را انجام دهم. امگا وقتی می خواهم بنویسم، باورهای منفی در گوشه های ذهنم پنهان می شوند.الان هم که میخواستم جمله تاکیدی بنویسم، خیلی راحت گفتم موفقیت به سوی من سرازیر می شود، (البته ثروت هم جزیی از این موفقیت است) و تصورش هم کردم اما نتوانستم بگویم ثروت به سوی من سرازیر می شود، انگار نمی شد چیزی ازار میداد و باورش هم نمی کردم. شاید خجالت می کشم پولدار باشم!؟

من در کودکی در محله نسبتا فقیری زندگی می کردم، والدینم به ما اموزش داده بودند که وسایل خوب و.. را در دید عموم قرار ندهیم، ممکن است شخصی دلش بخواهد و نتواند ان را فراهم کند. من هنوز هم گاهی از داشتن وسایل خوبی که همه نمی توانند تهیه کنند، خجالت می کشم. دلم میخواست برای همه رفاه و اسایش فراهم بود.ببخشید طولانی شد.این روشی برای سرک کشیدن به گوشه های ذهنم هست.از شما بابت همه مقاله های خوبتان سپاسگذارم


سلام سپاسگزارم برای ایجاد این سایت

خسته نباشيد و ممنون به خاطر سايت زيباتونامروز بعد چند سال تمرين و مطالعه قانون جذب با سايت شما اشنا شدم و معجزه بعد از مدت ها برام اتفاق افتاد واقعا ممنونم امروز خيلي چيزا ياد گرفتم و ميدونم به زودي موفق ميشم

خانم دکتر عزیزمدر ابتدای هر گام نوشته اید” با هر بار انجام این تمرینات، مسایل تازه ای برای ما آشکار می شود” حق با شماست. وقتی داشتم گام ششم رو خواندم مواردی به ذهنم رسید و یادداشت کردم. وقتی نظرات را خواندم به پست خودم در سال ۹۵ رسیدم و تعجب کردم! انچه امروز به ذهنم رسید متفاوت با با سال ۹۵ بود و البته مسایل ان سال تا حدود زیادی رفع شده. مثلا من به راحتی جمله تاکیدی با تاکید بر ثروت ساختم.امیدوارم روزی براتون بنویسم که انقدر که میخواهم ثروتمندم.متشکرم

آدرس: بومهن- بلوار امام

تلفن:  76258183-021

ایمیل: info@gisgolabetoon.ir 


 

خانه سرمایه – آموزش تحلیل تکنیکال و بنیادی بازار بورس ایران

کمتر کسی را می­‌توان یافت که با شنیدن این پرسش که “چگونه می‌توان به آهنربای پول و ثروت تبدیل شد؟” به وجد نیاید و اعلام کند که علاقه‌­ای به دانستن پاسخ این پرسش و تبدیل شدن به آهنربایی که از هر طرف پول و ثروت را به سمت خود جذب می‎­کند ندارد.

اندرو یانگ:

من در زندگی به این نتیجه رسیده‌ام که ثروت یک نگرش ذهنی‌ است و هر کسی می‌تواند افکار ثروتمندی داشته باشد.

حداقل شما عزیزی که این نوشتار را برای خواندن انتخاب نموده‌­اید، مشخص است که حتی اگر شده، یکبار به این موضوع فکر کرده‌­اید و در حال حاضر این مقاله را برای مطالعه برگزیده­‌اید. حال سوال اصلی اینجاست که چرا با وجود اینکه اکثر افراد دوست دارند پول و ثروت را به سمت خود جذب کنند، درصد اندکی از افراد در جهان واقعاً ثروتمندند؟ چرا افراد به جای آنکه جاذب و مغناطیس پول و ثروت باشند، اکثراً دافع پول و ثروتند؟ در ادامه این نوشتار همراه ما باشید تا بتوانیم علاوه بر یافتن پاسخ­‌هایی برای این دست از سوالات، راهکارها و گام­‌های علمی و کاربردی موثری را برای تبدیل شدن به آهنربا و مغناطیس جذب پول و ثروت بررسی کنیم تا دروازه‌­هایی از پول و ثروت بروی ما گشوده شود. به طور کلی قوانین ثابتی بر این عالم هستی حاکم است که خواه، ناخواه زندگی همه­ انسان­‌ها را تحت تاثیر خود قرار می­‌دهد و خوشبختانه یا متاسفانه باید بگوییم این قوانین زندگی انسان­‌ها را در همه جنبه­‌ها، حتی مغناطیس و آهنربای پول و ثروت بودن احاطه کرده و افراد دانسته یا نادانسته در تمامی امور زندگی خود این قوانین مهم را به کار می­‌گیرند. اما خبر خوب این است که وجود چنین قوانینی در عالم هستی؛ این امکان را به ما می‌­دهد بتوانیم به صورت کاملاً آگاهانه و مختار این قوانین متافیزیکی را در جهت کارا و مثبت برای بدل شدن به یک آهنربا و مغناطیس جذب پول و ثروت به کار گیریم.

چگونه عاشق پول شویم

بنیامین دیزرائیلی:

هیچ عاملی تاب مقاومت در برابر خواست انسان را ندارد.

لذا آنچه لازم است برای یافتن پاسخ این پرسش که “چگونه آهنربا و مغناطیس جذب پول و ثروت شویم؟” بدانیم، در شناخت این قوانین کائناتی نهفته است و مهم­تر این است که بدانیم در درون ما این قدرت وجود دارد که قوانین خارق­‌العاده هستی را در جهت رسیدن به اهدافمان به نفع خود به کار گیریم.

هنری فورد:

فکر کنید که می‌توانید یا فکر کنید که نمی‌توانید؛ در هر حالت حق با شماست.

فهرست عناوین

شاید بتوان گفت مهمترین نقطه آغاز هر موفقیتی به اشتیاق و عشق به آن هدف بر می­‌گردد. البته نه هر نوع اشتیاق، اشتیاقی که در اینجا به آن احتیاج داریم، اشتیاق سوزان است. منظور از اشتیاق سوزان، عشق و اشتیاقی است که در آن جز هدف و مقصود، چیز دیگری را نبینیم و به اصطلاح، این عشق شب و روزمان را از ما بگیرد.

امت فاکس:

اگر بتوانی به اندازه کافی عاشق باشی، آنگاه قدرتمندترین انسان روی زمین خواهی بود.

بنابراین تنها چیزی که باعث می­‌شود پول در زندگیمان بماند و پول بیشتری جذب کنیم، عشق است. حس نگرانی، شما را از پول دور می­‌کند، بیشتر افراد زمانی که حقوق می­‌گیرند یا پولی بدست می­‌آورند؛ هیچ احساس اشتیاق، عشق و شعفی به آن ندارند و به جای آنکه به پول عشق بورزند و با احساس خوبی از آن استقبال کنند، بیشتر نگران از دست دادن آن هستند که نتیجه­ نیز برای آن‌ها همین دور شدن پول خواهد بود. خواستن به تنهایی راهی برای رسیدن به ثروت و تبدیل شدن به آهنربا و مغناطیس پول و ثروت نیست، ما باید مشتاق ثروتمندی باشیم و به صورت وسواس گونه­‌ای تمام امور زندگیمان را در جهت تدارک برای جذب پول و ثروت به سمت خودمان برنامه‌­ریزی کنیم و جز هدفمان که تبدیل شدن به یک آهنربای بی چون و چراست، چیز دیگری نبینیم. در نهایت در ارتباط با این قانون باید بدانیم که برای اینکه مثل یک آهنربا از هر طرف پول و ثروت را جذب کنیم و به اهداف دلخواه خود در هر زمینه‌­ای برسیم باید اقدام فوری کنیم و نخستین قدم­‌ها را با شوق هر چه بیشتر برداریم. در یک کلام، موفقیت زمانی همه­ ابعاد زندگی ما را در بر می­‌گیرد که مصر و مشتاق و سمج باشیم و شکست را نپذیریم.

رالف والدو امرسون:

وقایع بزرگ و سرنوشست ساز تاریخ ناشی از پیروزی نوعی اشتیاق است.

آنتونی رابینز:

چنانچه خواسته‌ها و اهداف خود را نشناسیم، کشتی بدون سکانی خواهیم بود که در اوج مثبت‌ اندیشی، همواره مسیر خود را دگرگون می‌کنیم.

در ابتدای بحث باید این موضوع را کمی شفاف­تر کنیم؛ همه­ ما دوست داریم بدانیم چگونه می‌­توان پول بیشتری را جذب کرد و مغناطیس و آهنربای پول و ثروت شد؟ اما نکته مهم اینجاست که چگونگی رسیدن به یک هدف، مسئله اصلی نیست، زیرا این ما نیستم که چگونگی رسیدن به هدف را مشخص می­‌کنیم؛ بلکه ما با ایمان و باور راسخی که به سرمنشا هستی داریم، چگونگی دستیابی به هدف و خواسته­‌هایمان را به کائنات و عوامل هستی واگذار می­‌کنیم. تنها مسئله مهمی که وجود دارد این است که ما چرایی یک هدف را مشخص کنیم. چرا می‌خواهیم آهنربای جذب پول و ثروت شویم؟ اگر ما بتوانیم دلیل متقن برای داشتن یک هدف تعیین کنیم، مطمئناً راه­‌هایی برای دستیابی به این هدف برای ما آشکار خواهد شد. این در حالی است که چرایی رسیدن به یک هدف می­‌تواند برای افراد کاملاً متفاوت و منحصر به فرد باشد.

آنتونی رابینز:

ممکن است بزرگترین اره‌ای که در جهان اختراع شده است در دست شما باشد و در عین حال، در میان انبوهی از درختان جنگل، سرگردان بمانید و ندانید چه کنید. اگر بدانید که چه درختانی را باید برید و چرا؟ شرایط بروفق مراد است، وگرنه ابزاری عالی در دست دارید که به هیچ نمی‌ارزد.

پس برای اینکه می‌­خواهید آهنربای جذب پول و ثروت شوید یک چرایی شخصی پیدا کنید؛ چرایی که شبانه روز شما را به خود درگیر کند. زیرا همانطور که بیان شد ما برای حرکت به سمت یک هدف یا خواسته، بایستی دلایل محکم و قاطعی داشته باشیم تا این دلایل، انگیزه و اشتیاق را در ما برای حرکت به سمت هدف افزایش دهد.

آنتونی رابینز:

برای زندگی خود هدف داشته باشید و آن را برآورده سازید و مهم‌تر از همه آنکه این کار را با عشق، شور، حرارت، شیفتگی و سرزندگی بسیار انجام دهید!

پس برای آنکه بتوانیم ضمیر ناخودآگاه را بر روی مدار جذب ثروت و پول برنامه­‌ریزی کنیم، نخستین کاری که باید انجام دهیم تعیین هدف است. باید بدانیم دقیقاً هدف ما از آهنربای پول و ثروت بودن چیست و یا به چه میزان ثروت و پولی می‌خواهیم برسیم؟ خوشبختانه ضمیرناخوآگاه ما قابلیت برنامه­ریزی دارد و هر فرمانی به او بدهیم، گوش به فرمان است و بدان عمل می‌نماید. پس هدف­‌های بزرگ انتخاب کنید، اهدافی که هر روز باعث افزایش انگیزه شما گردند و اگر می­‌توانید برای دستیابی به اهدافتان یک زمان منطقی تعیین کنید.

جیم ران:

هدف‌هایتان را کوچک  انتخاب نکنید. اگر به هدف‌های بزرگ احساس نیاز نکنید، انسان بزرگی نخواهید شد.

اهداف را حتماً یادداشت کنید (بنویسید تا اتفاق بیافتد)؛ زیرا با نوشتن تمرکز بر روی هدف افزایش می‌­یابد. قدرتی که در نوشتن هست، معجزه می­‌کند.

برایان تریسی:

یاداشت هدف‌هایتان بر روی کاغذ، احتمال دستیابی به آن‌ها را ۱۰۰۰% افزایش می‌دهد.

بنابراین باید از قدرتی که در اختیارمان است، استفاده کنیم و به کائنات این دستور را ارسال نماییم که آمادگی کامل برای رسیدن به اهدافمان را داریم. حال برای ثبت این اهداف نیاز است که به چند نکته دقت کنید:

آیا تا کنون به این نکته توجه داشته‌­اید که وقتی شاد و خوشحال هستید، دلایل دیگری نیز رخ خواهند داد تا شما خوشحال­تر شوید و زمانی که ناراحت و افسرده هستید انگار تمام اتفاقات ناخوشایند در انتظار شماست؟ این موضوع به قانون جذب بر می­‌گردد که در همه حال و همه جا عمل می‌­کند.

جان اساراف:

تنها دلیلی که مردم هر آنچه ‌را می‌خواهند ندارند این است که ‌آن‌ها بیشتر راجع به آنچه نمی‌خواهند فکر می‌کنند تا آنچه می‌خواهند.

قانون جذب می­‌گوید هر چیزی همسان خود را جذب خواهد نمود، به بیان بهتر بر اساس قانون جذب؛ انرژی­‌های همانند، مشابه و هم بسامد یکدیگر را جذب می­‌کنند.

مولانا:

در جهان هر چیز ، چیزی جذب کرد

گرم گرمی را کشید و  سرد ، سرد

چگونه عاشق پول شویم

پس داشتن احساسات خوب نسبت به ثروت و پول، همسان خود که همان پول و ثروت بیشتر است را به سمت ما جذب خواهد نمود. حتماً حالا از خود می­‌پرسید که چگونه می­‌توانیم احساسات خودمان را نسبت به پول و ثروت بهبود دهیم. برای اینکار لازم است که تا می‌توانید پول را دوست داشته باشید و به پول احترام بگذارید و آن را مقدس بشمارید. عاشق کار و شغلی باشید که منبع درآمد شماست و یا شغل و کاری را انتخاب کنید که واقعا عاشق آن هستید. احساس خوبی که از انجام کاری که عاشق آن هستید از خود ساطع می­‌کنید، باعث می­‌شود کارایی شما چندین برابر شود و ایده‌­های بهتری در کسب و کارتان ارائه دهید و همین باعث انگیزه و انرژی مضاعف در کار شما می‌­گردد و بر اساس قانون جذب، پول و ثروت بیشتری به سمت شما جریان می­‌یابد. قانون جذب به راستی مطیع است.

لیزا نیکولز:

وقتی تو درباره آنچه می‌خواهی فکر کنی و با قصد و نیت بر آن تمرکز کنی، آنگاه قانون جذب دقیقا هر دفعه همان چیزی را که می‌خواهی به تو می‌دهد.

همین الان احساستان نسبت به پول را بسنجید و ببینید که نسبت به ثروت چه احساسی دارید. اغلب افراد در ظاهر و گفتار نشان می‌­دهند که به پول احساس خوبی دارند ولی در عمل بگونه دیگری رفتار می­کنند و دائماً از نبود و فقدان پول گلایه دارند. پس همیشه حواستان به احساساتتان باشد زیرا احساسات در قانون جذب به مانند یک راهنما عمل می­‌کند. به همان نسبتی که به پول و ثروتمندی احساسات مثبت و خوبی دارید، شما به آن نزدیکتر شده‌اید. بنابراین کاری که ما باید انجام دهیم این است که دائماً احساس خود را به پول و ثروت عالی کنیم. برای این کار باید از پولی که در اختیار داریم لذت کامل را ببریم و بابت هر پولی که بدست ما می­‌رسد سپاسگزار خالق بی­همتا باشیم. عبارات تاکیدی را برای تبدیل شدن به آهنربا پول و ثروت به کار بریم. این عبارات را بر روی کاغذ نوشته و روی دیوار اتاقمان جایی جلوی چشممان قرار دهیم تا هر شب قبل از خواب و یا هر روز بلافاصله بعد از بیدار شدن که ذهن نیمه هوشیار آمادگی لازم برای جذب بیشتر را داراست، آن‌ها را تکرار کنیم. عبارات تاکیدی همچون جملات زیر یا هر جمله دیگری که بین شما و ثروت رابطه بهتری ایجاد می­‌نماید:

قانون جذب مدام در حال فعالیت است، چه باور و درک کنی یا نکنی. قانون جذب قانون‌ خلقت است. فیزیکدان‌های کوانتومی به اطلاع ما رسانده‌اند که کل کائنات از فکر نشأت گرفته است.

باب پراکتور:

تو زندگی‌ات را از طریق افکارت و قانون جذب خلق می‌کنی و تک تک افراد هم همین کار را می‌کنند.

طبق فیزیک کوانتم ما فقط در یک دنیای فیزیکی زندگی نمی­‌کنیم، بلکه در وجود هر کدام از ما چندین عوالم دیگر نیز وجود دارد که بسیار فراتر از عالم فیزیکی ماست. هر کدام از ما براساس گفتار، رفتار و افکارمان، یک دنیای فرکانسیک داریم که ممکن است با دنیای فرکانسی سایرین متفاوت باشد. همچنین دنیای فرکانسیک هر فرد با توجه به جنبه‌­های وجودی او به هزاران دنیای فرکانسیک قابل تقسیم است؛ یعنی ممکن است دنیای فرکانسیک سلامتی ما با دنیای فرکانسی ثروت ما یا علم کاملا متفاوت باشد. به عنوان مثال فردی را در نظر بگیرید که از نظر ثروت بسیار غنی است پس از این نظر در فرکانس خوب و مناسبی قرار دارد ولی بیماری لاعلاجی دارد، بنابراین از نظر سلامتی در فرکانس و مدار مناسبی قرار ندارد.(چیزی که فرکانس ما را در هر لحظه تعیین می‌نماید، فکر و مهم تراز آن احساسات ما در آن لحظه است).

استر هیکس:

هیچ چیزی وارد تجربیات تو نشده است مگر تو آن را با افکار و احساساتت دعوت کرده‌ای.

در ادامه این بحث باید بگوییم که هر انسانی با توجه به گفتار، رفتار و افکاری که دارد، فرکانسی را از خود ساطع می­‌کند که بر اساس آن فرکانس ساطع شده به یکی از جهان­‌های فرکانسیک وارد می‌شود که در آن جهان موقعیت­‌ها، اشخاص و شرایطی را تجربه خواهد کرد که دقیقا فرکانسی مشابه به فرکانس آن شخص دارند.

هرمن کین:

موفقیت کلید شادی نیست، بلکه شادی کلید موفقیت است؛ اگر آنچه انجام می‌دهی دوست بداری، موفق خواهی بود.

پس در ارتباط با تبدیل به آهنربای جذب پول و ثروت شدن نیز می‌توان گفت رفتار، گفتار و افکار هر فرد در مورد ثروت تعیین کننده فرکانس اوست. برای مثال باید به شما عزیزان بگوییم کسی که  در مورد پول این ذهنیت را دارد که پول درآوردن کار ساده و راحتی نیست، فرکانسی را از خود ساطع می‌­کند که او را در فرکانس به سختی پول کسب کردن قرار می‌­دهد. بر اساس همین مدار فرکانسی افراد و موقعیت‌هایی بر سر راه این شخص قرار می­‌گیرند تا او به سختی کسب روزی کند. این تفکر او را از فرکانس اشخاصی که به سادگی و عزتمندانه درآمد و پول کسب می­‌کنند دور می­‌نماید و هیچگاه در موقعیت و شرایط انسان‌هایی که به راحتی پول در می­‌آورند قرار نمی­‌گیرد.

استر هیکس:

چیزی که درباره اش فکر می‌کنی یک ارتعاش را از طریق تو فعال می‌کند.

پس برای اینکه بتوانیم به آهنربای جذب پول و ثروت تبدیل شویم لازم است که وارد جهان فرکانسی شویم که در آن کسب پول و ثروت به آسانی و عزتمندانه انجام شود. حال سوال شما نیز حتماً این است که چگونه می­‌توان وارد چنین دنیای فرکانسی شد؟ برای پاسخ به این سوال باید به نکات زیر توجه خاصی داشته باشیم:

تو اول بگو با کیان زیستی            پس آن گه بگویم که تو کیستی

نکته دیگری که در این ارتباط باید به یاد داشت این است که بالاترین فرکانس و ارتعاش مربوط به سپاسگزاری است. سپاسگزاری برای تک تک نعمت‌هایی که اکنون در اختیار داریم فرکانس ما برای جذب ثروت را افزایش می­‌دهد.

برای آنکه بتوانیم خود را به یک مغناطیس جذب پول و ثروت بدل کنیم، باید بدانیم که از نظر فیزیک کوانتم تمام ذرات هستی اعم از زنده و غیرزنده دارای انرژی هستند و همین انرژی است که سبب ایجاد ارتعاش در جهان هستی می­‌گردد. ذهن ما نیز به مانند سایر اجزا تشکیل دهنده­ عالم هستی و کائنات دارای انرژی است و دائماً در حال تولید ارتعاش در جهت خواسته‌­ها و ناخواسته­‌های ماست. کائنات با توجه به ارتعاشاتی که از افکار ما دریافت می­‌کند به این ارتعاشات پاسخ خواهد داد. ارتعاشات مثبتی که در ذهن ما در نتیجه افکار مثبت ایجاد می­‌شود، ما را به اهدافمان نزدیکتر و بالعکس ارتعاشات منفی که در نتیجه افکار منفی است ما را از خواسته خود دورتر می­‌کند. به طور مثال اگر دائماً به کمبود و نبود پول فکر کنیم، ما در حال ارسال ارتعاش کمبود به عالم هستی هستیم و پاسخی که کائنات در ازای این افکار و احساس به ما خواهد داد این است که بی­‌پولی بیشتری به زندگی ما وارد خواهد شد. باز هم خبر خوب این است که قائده این عالم بر وفور و فراوانی است و اگر ما به صورت خودآگاه افکار خود را بر روی فراوانی و روزافزونی ثروت متمرکز و کنترل کنیم؛ ارتعاشات ذهنی ما در جهت جذب پول بیشتر، مثبت خواهد شد و نتیجه­‌ای که خواهیم گرفت فوق العاده خواهد بود و درهای ورود پول به زندگیمان باز خواهد شد. پس برای آنکه بتوانیم به آهنربای جذب بی­چون و چرای پول و ثروت تبدیل شویم؛ کاری که باید انجام دهیم این است که در هر لحظه بفهمیم دقیقا در حال فرستادن چه نوع ارتعاشی به سیستم هستی و کائنات هستیم. به بیان دیگر برای مغناطیس ثروت شدن باید همه وجودمان سرشار از شوق پول باشد، باید حتی آن مبلغ ناچیز پولی که در اختیار داریم را دوست داشته باشیم و هرگز گلایه، ناله و شکایتی نکنیم. در این حالت است که به قانون جذب اجازه می­‌دهیم که وارد عمل شود و وقتی متوجه احساس رضایت و خوشنودی ما از پول و ثروت می­‌شود، از آن مقدار بیشتری در اختیار ما قرار خواهد داد. این به این معناست که ارتعاش ما با پول یکی شده و اصطلاحا هم ارتعاش شده­‌ایم.

مولانا:

تا درطلب گوهر کانی، کانی

تا در هوس لقمه نانی، نانی

این نکته­ی رمز اگر بدانی، دانی

هرچیز که در جستن آنی، آنی

تمام واقعیت­‌های زندگی بیرونی، برگرفته از واقعیت‌های درونی انسان است تا آنجا که در کتب مختلف بیان می­‌شود شما آنچه را که می­‌بینید باور نمی­‌کنید؛ بلکه آنچه را که باور دارید می‌بینید. پس تمام شرایط، محیط و حوادث پیرامون ما تحت تاثیر باورهای ذهنی ماست. باورهای ما، افکار غالب ما هستند که مکررا در ذهن ما تکرار شده­‌اند و توجه ما کاملا معطوف به آن‌ها است. هر چیزی که عمیقا به آن باور داشته باشیم بدون شک و تردید برای ما به واقعیت تبدیل خواهد شد. طبق قانون باورها، این باورهای ماست که ما را در مداری قرار می­‌دهد که در آن مدار با اتفاقات و شرایطی هم جنس باورهایمان روبرو خواهیم شد.

عیسی مسیح:

آنچه را که دلت می‌خواهد در زندگی‌ات اتفاق بیفتد باور کن وایمان داشته باش که اتفاق می‌افتد و قطعاً اتفاق می‌افتد و شما آن را خواهید داشت.

خبر خوبی که در ارتباط با باورها وجود دارد این است که ما می‌توانیم باورهای محدود کننده خود در رابطه با هر موضوعی را با تکرار و تمرین تغییر دهیم تا باورهایی همراستا با هدف و خواسته‌هایمان ایجاد گردد. پس برای آنکه بتوانیم به آهنربای پول و ثروت بدل شویم باید باورهای محدوده کننده‌­ای که در ذهنمان در مورد پول و ثروت وجود دارد را شناسایی کنیم و آن‌ها را تغییر دهیم. ما در لایه‌­های زیرین افکار و در اعماق ضمیر ناخود آگاهمان باورهای غلط و ضد جذب ثروتی داریم که باعث می­‌شود به شدت از ثروت دور شویم. باید باور فراوانی را در ذهنمان پرورش دهیم و باورهای مخرب همچون دور بودن ثروت از خداوند، کثیف بودن و چرک کف دست بودن پول و یا خراب بودن انسان‌های ثروتمند و صادق نبودن آن‌ها را از باورهایمان حذف کنیم. زیرا با تغییر این باورها به صورت ناخودآگاه فرکانس‌­هایی به جهان هستی ارسال می­‌شود و ما نتایج آن را در ثروت آفرینی خواهیم دید.

دنیای امروز ما، دنیای تخصص­‌ها است. کاری که دوست دارید را به صورت تخصصی یاد بگیرید و در آن تخصص حرف‌ه­ای شوید. اطلاعات خود را در زمینه فعالیت خود بالا ببرید و خلاقیت خود را در آن به نمایش بگذارید. یک طرح جدید، کار نو، حرف‌ه­ای نوین در زمینه­‌ای که در آن تخصص دارید ارائه دهید و کارآفرین شوید. اگر خواهان ثروت هستید و می­‌خواهید آهنربای پول باشید شرکت مخصوص به خود را راه اندازی کنید، محصولی را برای فروش انتخاب کنید و نیرو استخدام کنید.

این قانون به ما می­‌گوید در زندگی منتظر هر چیزی باشیم، ماهیت آن چیز به زندگی ما وارد می­‌شود و در واقع قانون انتظارر همان نگاه و تصویری است که ما از زندگی خودمان داریم. پس در زندگی تا می­‌توانید در انتظار پول و ثروت باشید؛ زیرا اگر با اطمینان انتظار چیزی را داشته باشیم، این انتظار روی نگرش و باورهای ما اثر قدرتمندی گذاشته و مقدمات حضور آن را برای ما فراهم می­کند. بنابراین برای اینکه بتوانیم مانند یک آهنربای قوی عمل کنیم و پول و ثروت را به سمت خود جذب کنیم باید پس از طلیبدن خواسته­‌هایمان فقط منتظر آن باشیم و به قانونمندی و نظم هوشمندانه جهان هستی اطمینان کنیم و صبور باشیم.

تصویر سازی ذهنی به تجسمی گفته می‌شود که در آن افکار و احساسات ما به بهترین شکل ممکن کنترل می‌­شود و ارتعاش و فرکانسی که از این افکار ساطع می‌­شود به دنبال هم فرکانس و هم ارتعاش خود می­رود و ماهیت آن را به سوی ما جذب می­‌کند. بنابراین یکی از راه­‌های رسیدن به خواسته­‌ها و تغییر مدار، تجسم خلاق است. برای تبدیل به آهنربای پول و ثروت هر روز زمانی را به ریلکسیشن و مراقبه اختصاص دهید و خود را در حالی تصور کنید که به مقادیر بالایی از ثروت و پول رسیده­‌اید، در حالی که غرق در شادی و سپاس هستید.

پس اگر آگاهانه از جملات تاکیدی و تجسم خلاق استفاده کنیم، در ضمیرناخودآگاه باور موفقیت را به وجود می‌­آوریم و شاهد دستیابی به هر آنچه که آرزو داریم خواهیم بود. زیرا تکرار و تصویرسازی خواسته در حالت خودآگاه، ضمیر ناخودآگاه را فریب می­‌دهد و به او عادت می­‌دهد که همیشه ما را انسانی موفق بداند و به همین جهت ما را در رسیدن به خواسته‌­هایمان یاری دهد. بهترین راه برای تجسم خلاق این است که یک موسیقی آرامش بخش را پخش کنید و در حالت ریلکس قرار بگیرید و با چشمانی بسته ده نفس عمیق بکشید. خود را مانند یک آهنربا که از هر طرف پول و ثروت به سمت او جذب می‌­شود و یا هر خواسته دیگری که دارید، تصور و تجسم کنید. تصویرسازی را به گونه‌­ای انجام دهید که خواسته شما الان برآورده شده و وارد زندگیتان شده است. تمامی خواسته­‌های خود، زندگی و ثروتی را که در انتظار آن هستید با جزئیات کامل، روشن و واضح تجسم کنید؛ به حدی با جزئیات باشد که بوی پول نو و جنس اوراق پول نو را احساس کنید. هرچه تصویرسازی با جزئیات بیشتر باشد و زمان بیشتری به آن اختصاص دهید و احساسات بیشتری را از شما درگیر خود کند، تصویرسازی بهتر و قوی­تری خواهید داشت.

شکرگزاری قوی­ترین ارتعاشی است که می‌­توانیم به سمت هسته کائنات ارسال کنیم. مهمترین مزیت شکرگزاری ساطع کردن ارتعاش و فرکانس مثبت و قوی از خودمان است. زیرا سپاسگزاری یعنی توجه به داشته‌­ها و احساس لذت برای وجود آن داشته‌­ها. همانطور که سعدی شیرین سخن می­‌گوید:

شکر نعمت نعمتت افزون کند، کفر نعمت، نعمت از برت بیرون کند. روی داشته هاتون تمرکز کنید و به خاطر آن‌ها با احساس خوب، خدا را شکر کنید. وقتی برای تک تک داشته­‌هایمان حتی کوچکترین آن‌ها در زندگی سپاسگزار باشیم، نعمت­‌های بیشتر و بیشتر به سمت ما جاری می­‌شود. پس برای اینکه آهنربای جذب پول و ثروت شویم، برای همان پولی که اکنون در اختیار داریم حتی اگر کم است شکرگزار باشیم و احساس لذت کنیم. همانطور که گفته شد خاصیتی که شکرگزاری دارد این است که توجه ما را از نداشته­‌ها به سمت داشته­‌ها جلب می­‌کند که این خود نیز برای ما نعمت و برکت و جذب ثروت و پول بیشتری را به دنبال خود خواهد داشت. قانون شکرگزاری بر اساس قانون جذب عمل می‌کند و براساس قانون جذب هر کم تراکمی، پر تراکمی را به سمت خودش جذب می­‌کند. پس برای پولی که در اختیار دارید سپاسگزار باشید، آنگاه به طرز معجزه آسایی خواهید دید که ثروتتان چند برابر خواهد شد.

بیلی نلسون:

زمانی که شمردن نعمت‌هایی که در زندگی نصیبم شده را آغاز کردم سراسر زندگی­ام تغییر کرد.

شکرگزاری قانون بسیار شگفت انگیزی است، هر چه بیشتر به خاطر داشته­‌هایمان سپاسگزار خدا باشیم نعمت‌های بیشتری به سمت ما جریان می­‌یابد. امتحان کنید شکرگزاری را یکی از عادت‌های روزانه خود قرار دهید و برای مدتی به داشته‌­هایتان متمرکز شوید و بابت وجود آنها در زندگیتان خدا را شکر کنید، نتیجه آن فوق‌­العاده خواهد بود. حتی خداوند را به خاطر آن موحبت‌ها و خواسته‌هایی که ندارید و می‌­خواهید بدست آورد سپاس گویید. هر زمان در مورد چیزی سپاسگزاری و قدردانی می­کنیم و احساس خوب در مورد آن داریم، ما به کائنات می‌­گوییم از این چیز بیشتر می­‌خواهیم پس خواهشا در مورد پول و ثروت چنین نگرشی داشته باشید.

ولاس والتر:

افرادی که صادقانه خداوند را بابت آنچه در تخیل دارند شکر می­‌کنند ایمان واقعی دارند. آنان ثروتمند می­‌شوند و از هر آنچه می‌خواهند فراهم می‌آورند.

به عنوان سخن پایانی این نوشتار باید بگوییم که این زندگی شماست، هیچ کس نمی‌تواند در آن تغییر ایجاد کند، مگر خود شما. اگر همچنان کارهایی که قبلاً انجام می‌دادید را انجام دهید و انتظار نتایج جدید در زندگی خود را دارید؛ سخت در اشتباه هستید. اگر خودتان خواستار تغییر نباشید، آنگاه هیچ چیز در این دنیا نمی‌­تواند شما را مجبور به تغییر کند. فکرتان را تغییر دهید تا زندگیتان تغییر ‌کند. خوشبختانه، این خودانگاره آموختنی است. با کنترل کردن کامل کلمات، تصاویر و نقطه نظرهایی که به ذهن خود راه می­‌دهید، کنترل کامل آینده خود را در دست گیرید و خود را به یک آهنربای جذب پول و ثروت بدل کنید. نکته پایانی دیگر این که از ثروتمند شدن دیگر لذت ببرید زیرا اگر فردی توانسته به این موفقیت برسد مطمئناً ما نیز می‌توانیم.

کریستین لارسون:

از موفقیت دیگران همان اندازه خوشحال باش که از موفقیت خودت خشنود می‌شوی.

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیازات: 3.3 / 5. تعداد امتیاز: 9

اولین نفری باشید که به این مقاله امتیاز میدهید

توضیحات بسیار کامل و جامع بود من لذت بردم. و سپاسگذارم

نتیجه ای که من گرفتم اینه که دوست داشتن با عشق میتونه ثمربخش باشه.ممنون از شما

خواهش میکنم علی جان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

خانه سرمایه – آموزش تحلیل تکنیکال و بنیادی بازار بورس ایران

کمتر کسی را می­‌توان یافت که با شنیدن این پرسش که “چگونه می‌توان به آهنربای پول و ثروت تبدیل شد؟” به وجد نیاید و اعلام کند که علاقه‌­ای به دانستن پاسخ این پرسش و تبدیل شدن به آهنربایی که از هر طرف پول و ثروت را به سمت خود جذب می‎­کند ندارد.

اندرو یانگ:

من در زندگی به این نتیجه رسیده‌ام که ثروت یک نگرش ذهنی‌ است و هر کسی می‌تواند افکار ثروتمندی داشته باشد.

حداقل شما عزیزی که این نوشتار را برای خواندن انتخاب نموده‌­اید، مشخص است که حتی اگر شده، یکبار به این موضوع فکر کرده‌­اید و در حال حاضر این مقاله را برای مطالعه برگزیده­‌اید. حال سوال اصلی اینجاست که چرا با وجود اینکه اکثر افراد دوست دارند پول و ثروت را به سمت خود جذب کنند، درصد اندکی از افراد در جهان واقعاً ثروتمندند؟ چرا افراد به جای آنکه جاذب و مغناطیس پول و ثروت باشند، اکثراً دافع پول و ثروتند؟ در ادامه این نوشتار همراه ما باشید تا بتوانیم علاوه بر یافتن پاسخ­‌هایی برای این دست از سوالات، راهکارها و گام­‌های علمی و کاربردی موثری را برای تبدیل شدن به آهنربا و مغناطیس جذب پول و ثروت بررسی کنیم تا دروازه‌­هایی از پول و ثروت بروی ما گشوده شود. به طور کلی قوانین ثابتی بر این عالم هستی حاکم است که خواه، ناخواه زندگی همه­ انسان­‌ها را تحت تاثیر خود قرار می­‌دهد و خوشبختانه یا متاسفانه باید بگوییم این قوانین زندگی انسان­‌ها را در همه جنبه­‌ها، حتی مغناطیس و آهنربای پول و ثروت بودن احاطه کرده و افراد دانسته یا نادانسته در تمامی امور زندگی خود این قوانین مهم را به کار می­‌گیرند. اما خبر خوب این است که وجود چنین قوانینی در عالم هستی؛ این امکان را به ما می‌­دهد بتوانیم به صورت کاملاً آگاهانه و مختار این قوانین متافیزیکی را در جهت کارا و مثبت برای بدل شدن به یک آهنربا و مغناطیس جذب پول و ثروت به کار گیریم.

چگونه عاشق پول شویم

بنیامین دیزرائیلی:

هیچ عاملی تاب مقاومت در برابر خواست انسان را ندارد.

لذا آنچه لازم است برای یافتن پاسخ این پرسش که “چگونه آهنربا و مغناطیس جذب پول و ثروت شویم؟” بدانیم، در شناخت این قوانین کائناتی نهفته است و مهم­تر این است که بدانیم در درون ما این قدرت وجود دارد که قوانین خارق­‌العاده هستی را در جهت رسیدن به اهدافمان به نفع خود به کار گیریم.

هنری فورد:

فکر کنید که می‌توانید یا فکر کنید که نمی‌توانید؛ در هر حالت حق با شماست.

فهرست عناوین

شاید بتوان گفت مهمترین نقطه آغاز هر موفقیتی به اشتیاق و عشق به آن هدف بر می­‌گردد. البته نه هر نوع اشتیاق، اشتیاقی که در اینجا به آن احتیاج داریم، اشتیاق سوزان است. منظور از اشتیاق سوزان، عشق و اشتیاقی است که در آن جز هدف و مقصود، چیز دیگری را نبینیم و به اصطلاح، این عشق شب و روزمان را از ما بگیرد.

امت فاکس:

اگر بتوانی به اندازه کافی عاشق باشی، آنگاه قدرتمندترین انسان روی زمین خواهی بود.

بنابراین تنها چیزی که باعث می­‌شود پول در زندگیمان بماند و پول بیشتری جذب کنیم، عشق است. حس نگرانی، شما را از پول دور می­‌کند، بیشتر افراد زمانی که حقوق می­‌گیرند یا پولی بدست می­‌آورند؛ هیچ احساس اشتیاق، عشق و شعفی به آن ندارند و به جای آنکه به پول عشق بورزند و با احساس خوبی از آن استقبال کنند، بیشتر نگران از دست دادن آن هستند که نتیجه­ نیز برای آن‌ها همین دور شدن پول خواهد بود. خواستن به تنهایی راهی برای رسیدن به ثروت و تبدیل شدن به آهنربا و مغناطیس پول و ثروت نیست، ما باید مشتاق ثروتمندی باشیم و به صورت وسواس گونه­‌ای تمام امور زندگیمان را در جهت تدارک برای جذب پول و ثروت به سمت خودمان برنامه‌­ریزی کنیم و جز هدفمان که تبدیل شدن به یک آهنربای بی چون و چراست، چیز دیگری نبینیم. در نهایت در ارتباط با این قانون باید بدانیم که برای اینکه مثل یک آهنربا از هر طرف پول و ثروت را جذب کنیم و به اهداف دلخواه خود در هر زمینه‌­ای برسیم باید اقدام فوری کنیم و نخستین قدم­‌ها را با شوق هر چه بیشتر برداریم. در یک کلام، موفقیت زمانی همه­ ابعاد زندگی ما را در بر می­‌گیرد که مصر و مشتاق و سمج باشیم و شکست را نپذیریم.

رالف والدو امرسون:

وقایع بزرگ و سرنوشست ساز تاریخ ناشی از پیروزی نوعی اشتیاق است.

آنتونی رابینز:

چنانچه خواسته‌ها و اهداف خود را نشناسیم، کشتی بدون سکانی خواهیم بود که در اوج مثبت‌ اندیشی، همواره مسیر خود را دگرگون می‌کنیم.

در ابتدای بحث باید این موضوع را کمی شفاف­تر کنیم؛ همه­ ما دوست داریم بدانیم چگونه می‌­توان پول بیشتری را جذب کرد و مغناطیس و آهنربای پول و ثروت شد؟ اما نکته مهم اینجاست که چگونگی رسیدن به یک هدف، مسئله اصلی نیست، زیرا این ما نیستم که چگونگی رسیدن به هدف را مشخص می­‌کنیم؛ بلکه ما با ایمان و باور راسخی که به سرمنشا هستی داریم، چگونگی دستیابی به هدف و خواسته­‌هایمان را به کائنات و عوامل هستی واگذار می­‌کنیم. تنها مسئله مهمی که وجود دارد این است که ما چرایی یک هدف را مشخص کنیم. چرا می‌خواهیم آهنربای جذب پول و ثروت شویم؟ اگر ما بتوانیم دلیل متقن برای داشتن یک هدف تعیین کنیم، مطمئناً راه­‌هایی برای دستیابی به این هدف برای ما آشکار خواهد شد. این در حالی است که چرایی رسیدن به یک هدف می­‌تواند برای افراد کاملاً متفاوت و منحصر به فرد باشد.

آنتونی رابینز:

ممکن است بزرگترین اره‌ای که در جهان اختراع شده است در دست شما باشد و در عین حال، در میان انبوهی از درختان جنگل، سرگردان بمانید و ندانید چه کنید. اگر بدانید که چه درختانی را باید برید و چرا؟ شرایط بروفق مراد است، وگرنه ابزاری عالی در دست دارید که به هیچ نمی‌ارزد.

پس برای اینکه می‌­خواهید آهنربای جذب پول و ثروت شوید یک چرایی شخصی پیدا کنید؛ چرایی که شبانه روز شما را به خود درگیر کند. زیرا همانطور که بیان شد ما برای حرکت به سمت یک هدف یا خواسته، بایستی دلایل محکم و قاطعی داشته باشیم تا این دلایل، انگیزه و اشتیاق را در ما برای حرکت به سمت هدف افزایش دهد.

آنتونی رابینز:

برای زندگی خود هدف داشته باشید و آن را برآورده سازید و مهم‌تر از همه آنکه این کار را با عشق، شور، حرارت، شیفتگی و سرزندگی بسیار انجام دهید!

پس برای آنکه بتوانیم ضمیر ناخودآگاه را بر روی مدار جذب ثروت و پول برنامه­‌ریزی کنیم، نخستین کاری که باید انجام دهیم تعیین هدف است. باید بدانیم دقیقاً هدف ما از آهنربای پول و ثروت بودن چیست و یا به چه میزان ثروت و پولی می‌خواهیم برسیم؟ خوشبختانه ضمیرناخوآگاه ما قابلیت برنامه­ریزی دارد و هر فرمانی به او بدهیم، گوش به فرمان است و بدان عمل می‌نماید. پس هدف­‌های بزرگ انتخاب کنید، اهدافی که هر روز باعث افزایش انگیزه شما گردند و اگر می­‌توانید برای دستیابی به اهدافتان یک زمان منطقی تعیین کنید.

جیم ران:

هدف‌هایتان را کوچک  انتخاب نکنید. اگر به هدف‌های بزرگ احساس نیاز نکنید، انسان بزرگی نخواهید شد.

اهداف را حتماً یادداشت کنید (بنویسید تا اتفاق بیافتد)؛ زیرا با نوشتن تمرکز بر روی هدف افزایش می‌­یابد. قدرتی که در نوشتن هست، معجزه می­‌کند.

برایان تریسی:

یاداشت هدف‌هایتان بر روی کاغذ، احتمال دستیابی به آن‌ها را ۱۰۰۰% افزایش می‌دهد.

بنابراین باید از قدرتی که در اختیارمان است، استفاده کنیم و به کائنات این دستور را ارسال نماییم که آمادگی کامل برای رسیدن به اهدافمان را داریم. حال برای ثبت این اهداف نیاز است که به چند نکته دقت کنید:

آیا تا کنون به این نکته توجه داشته‌­اید که وقتی شاد و خوشحال هستید، دلایل دیگری نیز رخ خواهند داد تا شما خوشحال­تر شوید و زمانی که ناراحت و افسرده هستید انگار تمام اتفاقات ناخوشایند در انتظار شماست؟ این موضوع به قانون جذب بر می­‌گردد که در همه حال و همه جا عمل می‌­کند.

جان اساراف:

تنها دلیلی که مردم هر آنچه ‌را می‌خواهند ندارند این است که ‌آن‌ها بیشتر راجع به آنچه نمی‌خواهند فکر می‌کنند تا آنچه می‌خواهند.

قانون جذب می­‌گوید هر چیزی همسان خود را جذب خواهد نمود، به بیان بهتر بر اساس قانون جذب؛ انرژی­‌های همانند، مشابه و هم بسامد یکدیگر را جذب می­‌کنند.

مولانا:

در جهان هر چیز ، چیزی جذب کرد

گرم گرمی را کشید و  سرد ، سرد

چگونه عاشق پول شویم

پس داشتن احساسات خوب نسبت به ثروت و پول، همسان خود که همان پول و ثروت بیشتر است را به سمت ما جذب خواهد نمود. حتماً حالا از خود می­‌پرسید که چگونه می­‌توانیم احساسات خودمان را نسبت به پول و ثروت بهبود دهیم. برای اینکار لازم است که تا می‌توانید پول را دوست داشته باشید و به پول احترام بگذارید و آن را مقدس بشمارید. عاشق کار و شغلی باشید که منبع درآمد شماست و یا شغل و کاری را انتخاب کنید که واقعا عاشق آن هستید. احساس خوبی که از انجام کاری که عاشق آن هستید از خود ساطع می­‌کنید، باعث می­‌شود کارایی شما چندین برابر شود و ایده‌­های بهتری در کسب و کارتان ارائه دهید و همین باعث انگیزه و انرژی مضاعف در کار شما می‌­گردد و بر اساس قانون جذب، پول و ثروت بیشتری به سمت شما جریان می­‌یابد. قانون جذب به راستی مطیع است.

لیزا نیکولز:

وقتی تو درباره آنچه می‌خواهی فکر کنی و با قصد و نیت بر آن تمرکز کنی، آنگاه قانون جذب دقیقا هر دفعه همان چیزی را که می‌خواهی به تو می‌دهد.

همین الان احساستان نسبت به پول را بسنجید و ببینید که نسبت به ثروت چه احساسی دارید. اغلب افراد در ظاهر و گفتار نشان می‌­دهند که به پول احساس خوبی دارند ولی در عمل بگونه دیگری رفتار می­کنند و دائماً از نبود و فقدان پول گلایه دارند. پس همیشه حواستان به احساساتتان باشد زیرا احساسات در قانون جذب به مانند یک راهنما عمل می­‌کند. به همان نسبتی که به پول و ثروتمندی احساسات مثبت و خوبی دارید، شما به آن نزدیکتر شده‌اید. بنابراین کاری که ما باید انجام دهیم این است که دائماً احساس خود را به پول و ثروت عالی کنیم. برای این کار باید از پولی که در اختیار داریم لذت کامل را ببریم و بابت هر پولی که بدست ما می­‌رسد سپاسگزار خالق بی­همتا باشیم. عبارات تاکیدی را برای تبدیل شدن به آهنربا پول و ثروت به کار بریم. این عبارات را بر روی کاغذ نوشته و روی دیوار اتاقمان جایی جلوی چشممان قرار دهیم تا هر شب قبل از خواب و یا هر روز بلافاصله بعد از بیدار شدن که ذهن نیمه هوشیار آمادگی لازم برای جذب بیشتر را داراست، آن‌ها را تکرار کنیم. عبارات تاکیدی همچون جملات زیر یا هر جمله دیگری که بین شما و ثروت رابطه بهتری ایجاد می­‌نماید:

قانون جذب مدام در حال فعالیت است، چه باور و درک کنی یا نکنی. قانون جذب قانون‌ خلقت است. فیزیکدان‌های کوانتومی به اطلاع ما رسانده‌اند که کل کائنات از فکر نشأت گرفته است.

باب پراکتور:

تو زندگی‌ات را از طریق افکارت و قانون جذب خلق می‌کنی و تک تک افراد هم همین کار را می‌کنند.

طبق فیزیک کوانتم ما فقط در یک دنیای فیزیکی زندگی نمی­‌کنیم، بلکه در وجود هر کدام از ما چندین عوالم دیگر نیز وجود دارد که بسیار فراتر از عالم فیزیکی ماست. هر کدام از ما براساس گفتار، رفتار و افکارمان، یک دنیای فرکانسیک داریم که ممکن است با دنیای فرکانسی سایرین متفاوت باشد. همچنین دنیای فرکانسیک هر فرد با توجه به جنبه‌­های وجودی او به هزاران دنیای فرکانسیک قابل تقسیم است؛ یعنی ممکن است دنیای فرکانسیک سلامتی ما با دنیای فرکانسی ثروت ما یا علم کاملا متفاوت باشد. به عنوان مثال فردی را در نظر بگیرید که از نظر ثروت بسیار غنی است پس از این نظر در فرکانس خوب و مناسبی قرار دارد ولی بیماری لاعلاجی دارد، بنابراین از نظر سلامتی در فرکانس و مدار مناسبی قرار ندارد.(چیزی که فرکانس ما را در هر لحظه تعیین می‌نماید، فکر و مهم تراز آن احساسات ما در آن لحظه است).

استر هیکس:

هیچ چیزی وارد تجربیات تو نشده است مگر تو آن را با افکار و احساساتت دعوت کرده‌ای.

در ادامه این بحث باید بگوییم که هر انسانی با توجه به گفتار، رفتار و افکاری که دارد، فرکانسی را از خود ساطع می­‌کند که بر اساس آن فرکانس ساطع شده به یکی از جهان­‌های فرکانسیک وارد می‌شود که در آن جهان موقعیت­‌ها، اشخاص و شرایطی را تجربه خواهد کرد که دقیقا فرکانسی مشابه به فرکانس آن شخص دارند.

هرمن کین:

موفقیت کلید شادی نیست، بلکه شادی کلید موفقیت است؛ اگر آنچه انجام می‌دهی دوست بداری، موفق خواهی بود.

پس در ارتباط با تبدیل به آهنربای جذب پول و ثروت شدن نیز می‌توان گفت رفتار، گفتار و افکار هر فرد در مورد ثروت تعیین کننده فرکانس اوست. برای مثال باید به شما عزیزان بگوییم کسی که  در مورد پول این ذهنیت را دارد که پول درآوردن کار ساده و راحتی نیست، فرکانسی را از خود ساطع می‌­کند که او را در فرکانس به سختی پول کسب کردن قرار می‌­دهد. بر اساس همین مدار فرکانسی افراد و موقعیت‌هایی بر سر راه این شخص قرار می­‌گیرند تا او به سختی کسب روزی کند. این تفکر او را از فرکانس اشخاصی که به سادگی و عزتمندانه درآمد و پول کسب می­‌کنند دور می­‌نماید و هیچگاه در موقعیت و شرایط انسان‌هایی که به راحتی پول در می­‌آورند قرار نمی­‌گیرد.

استر هیکس:

چیزی که درباره اش فکر می‌کنی یک ارتعاش را از طریق تو فعال می‌کند.

پس برای اینکه بتوانیم به آهنربای جذب پول و ثروت تبدیل شویم لازم است که وارد جهان فرکانسی شویم که در آن کسب پول و ثروت به آسانی و عزتمندانه انجام شود. حال سوال شما نیز حتماً این است که چگونه می­‌توان وارد چنین دنیای فرکانسی شد؟ برای پاسخ به این سوال باید به نکات زیر توجه خاصی داشته باشیم:

تو اول بگو با کیان زیستی            پس آن گه بگویم که تو کیستی

نکته دیگری که در این ارتباط باید به یاد داشت این است که بالاترین فرکانس و ارتعاش مربوط به سپاسگزاری است. سپاسگزاری برای تک تک نعمت‌هایی که اکنون در اختیار داریم فرکانس ما برای جذب ثروت را افزایش می­‌دهد.

برای آنکه بتوانیم خود را به یک مغناطیس جذب پول و ثروت بدل کنیم، باید بدانیم که از نظر فیزیک کوانتم تمام ذرات هستی اعم از زنده و غیرزنده دارای انرژی هستند و همین انرژی است که سبب ایجاد ارتعاش در جهان هستی می­‌گردد. ذهن ما نیز به مانند سایر اجزا تشکیل دهنده­ عالم هستی و کائنات دارای انرژی است و دائماً در حال تولید ارتعاش در جهت خواسته‌­ها و ناخواسته­‌های ماست. کائنات با توجه به ارتعاشاتی که از افکار ما دریافت می­‌کند به این ارتعاشات پاسخ خواهد داد. ارتعاشات مثبتی که در ذهن ما در نتیجه افکار مثبت ایجاد می­‌شود، ما را به اهدافمان نزدیکتر و بالعکس ارتعاشات منفی که در نتیجه افکار منفی است ما را از خواسته خود دورتر می­‌کند. به طور مثال اگر دائماً به کمبود و نبود پول فکر کنیم، ما در حال ارسال ارتعاش کمبود به عالم هستی هستیم و پاسخی که کائنات در ازای این افکار و احساس به ما خواهد داد این است که بی­‌پولی بیشتری به زندگی ما وارد خواهد شد. باز هم خبر خوب این است که قائده این عالم بر وفور و فراوانی است و اگر ما به صورت خودآگاه افکار خود را بر روی فراوانی و روزافزونی ثروت متمرکز و کنترل کنیم؛ ارتعاشات ذهنی ما در جهت جذب پول بیشتر، مثبت خواهد شد و نتیجه­‌ای که خواهیم گرفت فوق العاده خواهد بود و درهای ورود پول به زندگیمان باز خواهد شد. پس برای آنکه بتوانیم به آهنربای جذب بی­چون و چرای پول و ثروت تبدیل شویم؛ کاری که باید انجام دهیم این است که در هر لحظه بفهمیم دقیقا در حال فرستادن چه نوع ارتعاشی به سیستم هستی و کائنات هستیم. به بیان دیگر برای مغناطیس ثروت شدن باید همه وجودمان سرشار از شوق پول باشد، باید حتی آن مبلغ ناچیز پولی که در اختیار داریم را دوست داشته باشیم و هرگز گلایه، ناله و شکایتی نکنیم. در این حالت است که به قانون جذب اجازه می­‌دهیم که وارد عمل شود و وقتی متوجه احساس رضایت و خوشنودی ما از پول و ثروت می­‌شود، از آن مقدار بیشتری در اختیار ما قرار خواهد داد. این به این معناست که ارتعاش ما با پول یکی شده و اصطلاحا هم ارتعاش شده­‌ایم.

مولانا:

تا درطلب گوهر کانی، کانی

تا در هوس لقمه نانی، نانی

این نکته­ی رمز اگر بدانی، دانی

هرچیز که در جستن آنی، آنی

تمام واقعیت­‌های زندگی بیرونی، برگرفته از واقعیت‌های درونی انسان است تا آنجا که در کتب مختلف بیان می­‌شود شما آنچه را که می­‌بینید باور نمی­‌کنید؛ بلکه آنچه را که باور دارید می‌بینید. پس تمام شرایط، محیط و حوادث پیرامون ما تحت تاثیر باورهای ذهنی ماست. باورهای ما، افکار غالب ما هستند که مکررا در ذهن ما تکرار شده­‌اند و توجه ما کاملا معطوف به آن‌ها است. هر چیزی که عمیقا به آن باور داشته باشیم بدون شک و تردید برای ما به واقعیت تبدیل خواهد شد. طبق قانون باورها، این باورهای ماست که ما را در مداری قرار می­‌دهد که در آن مدار با اتفاقات و شرایطی هم جنس باورهایمان روبرو خواهیم شد.

عیسی مسیح:

آنچه را که دلت می‌خواهد در زندگی‌ات اتفاق بیفتد باور کن وایمان داشته باش که اتفاق می‌افتد و قطعاً اتفاق می‌افتد و شما آن را خواهید داشت.

خبر خوبی که در ارتباط با باورها وجود دارد این است که ما می‌توانیم باورهای محدود کننده خود در رابطه با هر موضوعی را با تکرار و تمرین تغییر دهیم تا باورهایی همراستا با هدف و خواسته‌هایمان ایجاد گردد. پس برای آنکه بتوانیم به آهنربای پول و ثروت بدل شویم باید باورهای محدوده کننده‌­ای که در ذهنمان در مورد پول و ثروت وجود دارد را شناسایی کنیم و آن‌ها را تغییر دهیم. ما در لایه‌­های زیرین افکار و در اعماق ضمیر ناخود آگاهمان باورهای غلط و ضد جذب ثروتی داریم که باعث می­‌شود به شدت از ثروت دور شویم. باید باور فراوانی را در ذهنمان پرورش دهیم و باورهای مخرب همچون دور بودن ثروت از خداوند، کثیف بودن و چرک کف دست بودن پول و یا خراب بودن انسان‌های ثروتمند و صادق نبودن آن‌ها را از باورهایمان حذف کنیم. زیرا با تغییر این باورها به صورت ناخودآگاه فرکانس‌­هایی به جهان هستی ارسال می­‌شود و ما نتایج آن را در ثروت آفرینی خواهیم دید.

دنیای امروز ما، دنیای تخصص­‌ها است. کاری که دوست دارید را به صورت تخصصی یاد بگیرید و در آن تخصص حرف‌ه­ای شوید. اطلاعات خود را در زمینه فعالیت خود بالا ببرید و خلاقیت خود را در آن به نمایش بگذارید. یک طرح جدید، کار نو، حرف‌ه­ای نوین در زمینه­‌ای که در آن تخصص دارید ارائه دهید و کارآفرین شوید. اگر خواهان ثروت هستید و می­‌خواهید آهنربای پول باشید شرکت مخصوص به خود را راه اندازی کنید، محصولی را برای فروش انتخاب کنید و نیرو استخدام کنید.

این قانون به ما می­‌گوید در زندگی منتظر هر چیزی باشیم، ماهیت آن چیز به زندگی ما وارد می­‌شود و در واقع قانون انتظارر همان نگاه و تصویری است که ما از زندگی خودمان داریم. پس در زندگی تا می­‌توانید در انتظار پول و ثروت باشید؛ زیرا اگر با اطمینان انتظار چیزی را داشته باشیم، این انتظار روی نگرش و باورهای ما اثر قدرتمندی گذاشته و مقدمات حضور آن را برای ما فراهم می­کند. بنابراین برای اینکه بتوانیم مانند یک آهنربای قوی عمل کنیم و پول و ثروت را به سمت خود جذب کنیم باید پس از طلیبدن خواسته­‌هایمان فقط منتظر آن باشیم و به قانونمندی و نظم هوشمندانه جهان هستی اطمینان کنیم و صبور باشیم.

تصویر سازی ذهنی به تجسمی گفته می‌شود که در آن افکار و احساسات ما به بهترین شکل ممکن کنترل می‌­شود و ارتعاش و فرکانسی که از این افکار ساطع می‌­شود به دنبال هم فرکانس و هم ارتعاش خود می­رود و ماهیت آن را به سوی ما جذب می­‌کند. بنابراین یکی از راه­‌های رسیدن به خواسته­‌ها و تغییر مدار، تجسم خلاق است. برای تبدیل به آهنربای پول و ثروت هر روز زمانی را به ریلکسیشن و مراقبه اختصاص دهید و خود را در حالی تصور کنید که به مقادیر بالایی از ثروت و پول رسیده­‌اید، در حالی که غرق در شادی و سپاس هستید.

پس اگر آگاهانه از جملات تاکیدی و تجسم خلاق استفاده کنیم، در ضمیرناخودآگاه باور موفقیت را به وجود می‌­آوریم و شاهد دستیابی به هر آنچه که آرزو داریم خواهیم بود. زیرا تکرار و تصویرسازی خواسته در حالت خودآگاه، ضمیر ناخودآگاه را فریب می­‌دهد و به او عادت می­‌دهد که همیشه ما را انسانی موفق بداند و به همین جهت ما را در رسیدن به خواسته‌­هایمان یاری دهد. بهترین راه برای تجسم خلاق این است که یک موسیقی آرامش بخش را پخش کنید و در حالت ریلکس قرار بگیرید و با چشمانی بسته ده نفس عمیق بکشید. خود را مانند یک آهنربا که از هر طرف پول و ثروت به سمت او جذب می‌­شود و یا هر خواسته دیگری که دارید، تصور و تجسم کنید. تصویرسازی را به گونه‌­ای انجام دهید که خواسته شما الان برآورده شده و وارد زندگیتان شده است. تمامی خواسته­‌های خود، زندگی و ثروتی را که در انتظار آن هستید با جزئیات کامل، روشن و واضح تجسم کنید؛ به حدی با جزئیات باشد که بوی پول نو و جنس اوراق پول نو را احساس کنید. هرچه تصویرسازی با جزئیات بیشتر باشد و زمان بیشتری به آن اختصاص دهید و احساسات بیشتری را از شما درگیر خود کند، تصویرسازی بهتر و قوی­تری خواهید داشت.

شکرگزاری قوی­ترین ارتعاشی است که می‌­توانیم به سمت هسته کائنات ارسال کنیم. مهمترین مزیت شکرگزاری ساطع کردن ارتعاش و فرکانس مثبت و قوی از خودمان است. زیرا سپاسگزاری یعنی توجه به داشته‌­ها و احساس لذت برای وجود آن داشته‌­ها. همانطور که سعدی شیرین سخن می­‌گوید:

شکر نعمت نعمتت افزون کند، کفر نعمت، نعمت از برت بیرون کند. روی داشته هاتون تمرکز کنید و به خاطر آن‌ها با احساس خوب، خدا را شکر کنید. وقتی برای تک تک داشته­‌هایمان حتی کوچکترین آن‌ها در زندگی سپاسگزار باشیم، نعمت­‌های بیشتر و بیشتر به سمت ما جاری می­‌شود. پس برای اینکه آهنربای جذب پول و ثروت شویم، برای همان پولی که اکنون در اختیار داریم حتی اگر کم است شکرگزار باشیم و احساس لذت کنیم. همانطور که گفته شد خاصیتی که شکرگزاری دارد این است که توجه ما را از نداشته­‌ها به سمت داشته­‌ها جلب می­‌کند که این خود نیز برای ما نعمت و برکت و جذب ثروت و پول بیشتری را به دنبال خود خواهد داشت. قانون شکرگزاری بر اساس قانون جذب عمل می‌کند و براساس قانون جذب هر کم تراکمی، پر تراکمی را به سمت خودش جذب می­‌کند. پس برای پولی که در اختیار دارید سپاسگزار باشید، آنگاه به طرز معجزه آسایی خواهید دید که ثروتتان چند برابر خواهد شد.

بیلی نلسون:

زمانی که شمردن نعمت‌هایی که در زندگی نصیبم شده را آغاز کردم سراسر زندگی­ام تغییر کرد.

شکرگزاری قانون بسیار شگفت انگیزی است، هر چه بیشتر به خاطر داشته­‌هایمان سپاسگزار خدا باشیم نعمت‌های بیشتری به سمت ما جریان می­‌یابد. امتحان کنید شکرگزاری را یکی از عادت‌های روزانه خود قرار دهید و برای مدتی به داشته‌­هایتان متمرکز شوید و بابت وجود آنها در زندگیتان خدا را شکر کنید، نتیجه آن فوق‌­العاده خواهد بود. حتی خداوند را به خاطر آن موحبت‌ها و خواسته‌هایی که ندارید و می‌­خواهید بدست آورد سپاس گویید. هر زمان در مورد چیزی سپاسگزاری و قدردانی می­کنیم و احساس خوب در مورد آن داریم، ما به کائنات می‌­گوییم از این چیز بیشتر می­‌خواهیم پس خواهشا در مورد پول و ثروت چنین نگرشی داشته باشید.

ولاس والتر:

افرادی که صادقانه خداوند را بابت آنچه در تخیل دارند شکر می­‌کنند ایمان واقعی دارند. آنان ثروتمند می­‌شوند و از هر آنچه می‌خواهند فراهم می‌آورند.

به عنوان سخن پایانی این نوشتار باید بگوییم که این زندگی شماست، هیچ کس نمی‌تواند در آن تغییر ایجاد کند، مگر خود شما. اگر همچنان کارهایی که قبلاً انجام می‌دادید را انجام دهید و انتظار نتایج جدید در زندگی خود را دارید؛ سخت در اشتباه هستید. اگر خودتان خواستار تغییر نباشید، آنگاه هیچ چیز در این دنیا نمی‌­تواند شما را مجبور به تغییر کند. فکرتان را تغییر دهید تا زندگیتان تغییر ‌کند. خوشبختانه، این خودانگاره آموختنی است. با کنترل کردن کامل کلمات، تصاویر و نقطه نظرهایی که به ذهن خود راه می­‌دهید، کنترل کامل آینده خود را در دست گیرید و خود را به یک آهنربای جذب پول و ثروت بدل کنید. نکته پایانی دیگر این که از ثروتمند شدن دیگر لذت ببرید زیرا اگر فردی توانسته به این موفقیت برسد مطمئناً ما نیز می‌توانیم.

کریستین لارسون:

از موفقیت دیگران همان اندازه خوشحال باش که از موفقیت خودت خشنود می‌شوی.

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیازات: 3.3 / 5. تعداد امتیاز: 9

اولین نفری باشید که به این مقاله امتیاز میدهید

توضیحات بسیار کامل و جامع بود من لذت بردم. و سپاسگذارم

نتیجه ای که من گرفتم اینه که دوست داشتن با عشق میتونه ثمربخش باشه.ممنون از شما

خواهش میکنم علی جان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

خانه سرمایه – آموزش تحلیل تکنیکال و بنیادی بازار بورس ایران

کمتر کسی را می­‌توان یافت که با شنیدن این پرسش که “چگونه می‌توان به آهنربای پول و ثروت تبدیل شد؟” به وجد نیاید و اعلام کند که علاقه‌­ای به دانستن پاسخ این پرسش و تبدیل شدن به آهنربایی که از هر طرف پول و ثروت را به سمت خود جذب می‎­کند ندارد.

اندرو یانگ:

من در زندگی به این نتیجه رسیده‌ام که ثروت یک نگرش ذهنی‌ است و هر کسی می‌تواند افکار ثروتمندی داشته باشد.

حداقل شما عزیزی که این نوشتار را برای خواندن انتخاب نموده‌­اید، مشخص است که حتی اگر شده، یکبار به این موضوع فکر کرده‌­اید و در حال حاضر این مقاله را برای مطالعه برگزیده­‌اید. حال سوال اصلی اینجاست که چرا با وجود اینکه اکثر افراد دوست دارند پول و ثروت را به سمت خود جذب کنند، درصد اندکی از افراد در جهان واقعاً ثروتمندند؟ چرا افراد به جای آنکه جاذب و مغناطیس پول و ثروت باشند، اکثراً دافع پول و ثروتند؟ در ادامه این نوشتار همراه ما باشید تا بتوانیم علاوه بر یافتن پاسخ­‌هایی برای این دست از سوالات، راهکارها و گام­‌های علمی و کاربردی موثری را برای تبدیل شدن به آهنربا و مغناطیس جذب پول و ثروت بررسی کنیم تا دروازه‌­هایی از پول و ثروت بروی ما گشوده شود. به طور کلی قوانین ثابتی بر این عالم هستی حاکم است که خواه، ناخواه زندگی همه­ انسان­‌ها را تحت تاثیر خود قرار می­‌دهد و خوشبختانه یا متاسفانه باید بگوییم این قوانین زندگی انسان­‌ها را در همه جنبه­‌ها، حتی مغناطیس و آهنربای پول و ثروت بودن احاطه کرده و افراد دانسته یا نادانسته در تمامی امور زندگی خود این قوانین مهم را به کار می­‌گیرند. اما خبر خوب این است که وجود چنین قوانینی در عالم هستی؛ این امکان را به ما می‌­دهد بتوانیم به صورت کاملاً آگاهانه و مختار این قوانین متافیزیکی را در جهت کارا و مثبت برای بدل شدن به یک آهنربا و مغناطیس جذب پول و ثروت به کار گیریم.

چگونه عاشق پول شویم

بنیامین دیزرائیلی:

هیچ عاملی تاب مقاومت در برابر خواست انسان را ندارد.

لذا آنچه لازم است برای یافتن پاسخ این پرسش که “چگونه آهنربا و مغناطیس جذب پول و ثروت شویم؟” بدانیم، در شناخت این قوانین کائناتی نهفته است و مهم­تر این است که بدانیم در درون ما این قدرت وجود دارد که قوانین خارق­‌العاده هستی را در جهت رسیدن به اهدافمان به نفع خود به کار گیریم.

هنری فورد:

فکر کنید که می‌توانید یا فکر کنید که نمی‌توانید؛ در هر حالت حق با شماست.

فهرست عناوین

شاید بتوان گفت مهمترین نقطه آغاز هر موفقیتی به اشتیاق و عشق به آن هدف بر می­‌گردد. البته نه هر نوع اشتیاق، اشتیاقی که در اینجا به آن احتیاج داریم، اشتیاق سوزان است. منظور از اشتیاق سوزان، عشق و اشتیاقی است که در آن جز هدف و مقصود، چیز دیگری را نبینیم و به اصطلاح، این عشق شب و روزمان را از ما بگیرد.

امت فاکس:

اگر بتوانی به اندازه کافی عاشق باشی، آنگاه قدرتمندترین انسان روی زمین خواهی بود.

بنابراین تنها چیزی که باعث می­‌شود پول در زندگیمان بماند و پول بیشتری جذب کنیم، عشق است. حس نگرانی، شما را از پول دور می­‌کند، بیشتر افراد زمانی که حقوق می­‌گیرند یا پولی بدست می­‌آورند؛ هیچ احساس اشتیاق، عشق و شعفی به آن ندارند و به جای آنکه به پول عشق بورزند و با احساس خوبی از آن استقبال کنند، بیشتر نگران از دست دادن آن هستند که نتیجه­ نیز برای آن‌ها همین دور شدن پول خواهد بود. خواستن به تنهایی راهی برای رسیدن به ثروت و تبدیل شدن به آهنربا و مغناطیس پول و ثروت نیست، ما باید مشتاق ثروتمندی باشیم و به صورت وسواس گونه­‌ای تمام امور زندگیمان را در جهت تدارک برای جذب پول و ثروت به سمت خودمان برنامه‌­ریزی کنیم و جز هدفمان که تبدیل شدن به یک آهنربای بی چون و چراست، چیز دیگری نبینیم. در نهایت در ارتباط با این قانون باید بدانیم که برای اینکه مثل یک آهنربا از هر طرف پول و ثروت را جذب کنیم و به اهداف دلخواه خود در هر زمینه‌­ای برسیم باید اقدام فوری کنیم و نخستین قدم­‌ها را با شوق هر چه بیشتر برداریم. در یک کلام، موفقیت زمانی همه­ ابعاد زندگی ما را در بر می­‌گیرد که مصر و مشتاق و سمج باشیم و شکست را نپذیریم.

رالف والدو امرسون:

وقایع بزرگ و سرنوشست ساز تاریخ ناشی از پیروزی نوعی اشتیاق است.

آنتونی رابینز:

چنانچه خواسته‌ها و اهداف خود را نشناسیم، کشتی بدون سکانی خواهیم بود که در اوج مثبت‌ اندیشی، همواره مسیر خود را دگرگون می‌کنیم.

در ابتدای بحث باید این موضوع را کمی شفاف­تر کنیم؛ همه­ ما دوست داریم بدانیم چگونه می‌­توان پول بیشتری را جذب کرد و مغناطیس و آهنربای پول و ثروت شد؟ اما نکته مهم اینجاست که چگونگی رسیدن به یک هدف، مسئله اصلی نیست، زیرا این ما نیستم که چگونگی رسیدن به هدف را مشخص می­‌کنیم؛ بلکه ما با ایمان و باور راسخی که به سرمنشا هستی داریم، چگونگی دستیابی به هدف و خواسته­‌هایمان را به کائنات و عوامل هستی واگذار می­‌کنیم. تنها مسئله مهمی که وجود دارد این است که ما چرایی یک هدف را مشخص کنیم. چرا می‌خواهیم آهنربای جذب پول و ثروت شویم؟ اگر ما بتوانیم دلیل متقن برای داشتن یک هدف تعیین کنیم، مطمئناً راه­‌هایی برای دستیابی به این هدف برای ما آشکار خواهد شد. این در حالی است که چرایی رسیدن به یک هدف می­‌تواند برای افراد کاملاً متفاوت و منحصر به فرد باشد.

آنتونی رابینز:

ممکن است بزرگترین اره‌ای که در جهان اختراع شده است در دست شما باشد و در عین حال، در میان انبوهی از درختان جنگل، سرگردان بمانید و ندانید چه کنید. اگر بدانید که چه درختانی را باید برید و چرا؟ شرایط بروفق مراد است، وگرنه ابزاری عالی در دست دارید که به هیچ نمی‌ارزد.

پس برای اینکه می‌­خواهید آهنربای جذب پول و ثروت شوید یک چرایی شخصی پیدا کنید؛ چرایی که شبانه روز شما را به خود درگیر کند. زیرا همانطور که بیان شد ما برای حرکت به سمت یک هدف یا خواسته، بایستی دلایل محکم و قاطعی داشته باشیم تا این دلایل، انگیزه و اشتیاق را در ما برای حرکت به سمت هدف افزایش دهد.

آنتونی رابینز:

برای زندگی خود هدف داشته باشید و آن را برآورده سازید و مهم‌تر از همه آنکه این کار را با عشق، شور، حرارت، شیفتگی و سرزندگی بسیار انجام دهید!

پس برای آنکه بتوانیم ضمیر ناخودآگاه را بر روی مدار جذب ثروت و پول برنامه­‌ریزی کنیم، نخستین کاری که باید انجام دهیم تعیین هدف است. باید بدانیم دقیقاً هدف ما از آهنربای پول و ثروت بودن چیست و یا به چه میزان ثروت و پولی می‌خواهیم برسیم؟ خوشبختانه ضمیرناخوآگاه ما قابلیت برنامه­ریزی دارد و هر فرمانی به او بدهیم، گوش به فرمان است و بدان عمل می‌نماید. پس هدف­‌های بزرگ انتخاب کنید، اهدافی که هر روز باعث افزایش انگیزه شما گردند و اگر می­‌توانید برای دستیابی به اهدافتان یک زمان منطقی تعیین کنید.

جیم ران:

هدف‌هایتان را کوچک  انتخاب نکنید. اگر به هدف‌های بزرگ احساس نیاز نکنید، انسان بزرگی نخواهید شد.

اهداف را حتماً یادداشت کنید (بنویسید تا اتفاق بیافتد)؛ زیرا با نوشتن تمرکز بر روی هدف افزایش می‌­یابد. قدرتی که در نوشتن هست، معجزه می­‌کند.

برایان تریسی:

یاداشت هدف‌هایتان بر روی کاغذ، احتمال دستیابی به آن‌ها را ۱۰۰۰% افزایش می‌دهد.

بنابراین باید از قدرتی که در اختیارمان است، استفاده کنیم و به کائنات این دستور را ارسال نماییم که آمادگی کامل برای رسیدن به اهدافمان را داریم. حال برای ثبت این اهداف نیاز است که به چند نکته دقت کنید:

آیا تا کنون به این نکته توجه داشته‌­اید که وقتی شاد و خوشحال هستید، دلایل دیگری نیز رخ خواهند داد تا شما خوشحال­تر شوید و زمانی که ناراحت و افسرده هستید انگار تمام اتفاقات ناخوشایند در انتظار شماست؟ این موضوع به قانون جذب بر می­‌گردد که در همه حال و همه جا عمل می‌­کند.

جان اساراف:

تنها دلیلی که مردم هر آنچه ‌را می‌خواهند ندارند این است که ‌آن‌ها بیشتر راجع به آنچه نمی‌خواهند فکر می‌کنند تا آنچه می‌خواهند.

قانون جذب می­‌گوید هر چیزی همسان خود را جذب خواهد نمود، به بیان بهتر بر اساس قانون جذب؛ انرژی­‌های همانند، مشابه و هم بسامد یکدیگر را جذب می­‌کنند.

مولانا:

در جهان هر چیز ، چیزی جذب کرد

گرم گرمی را کشید و  سرد ، سرد

چگونه عاشق پول شویم

پس داشتن احساسات خوب نسبت به ثروت و پول، همسان خود که همان پول و ثروت بیشتر است را به سمت ما جذب خواهد نمود. حتماً حالا از خود می­‌پرسید که چگونه می­‌توانیم احساسات خودمان را نسبت به پول و ثروت بهبود دهیم. برای اینکار لازم است که تا می‌توانید پول را دوست داشته باشید و به پول احترام بگذارید و آن را مقدس بشمارید. عاشق کار و شغلی باشید که منبع درآمد شماست و یا شغل و کاری را انتخاب کنید که واقعا عاشق آن هستید. احساس خوبی که از انجام کاری که عاشق آن هستید از خود ساطع می­‌کنید، باعث می­‌شود کارایی شما چندین برابر شود و ایده‌­های بهتری در کسب و کارتان ارائه دهید و همین باعث انگیزه و انرژی مضاعف در کار شما می‌­گردد و بر اساس قانون جذب، پول و ثروت بیشتری به سمت شما جریان می­‌یابد. قانون جذب به راستی مطیع است.

لیزا نیکولز:

وقتی تو درباره آنچه می‌خواهی فکر کنی و با قصد و نیت بر آن تمرکز کنی، آنگاه قانون جذب دقیقا هر دفعه همان چیزی را که می‌خواهی به تو می‌دهد.

همین الان احساستان نسبت به پول را بسنجید و ببینید که نسبت به ثروت چه احساسی دارید. اغلب افراد در ظاهر و گفتار نشان می‌­دهند که به پول احساس خوبی دارند ولی در عمل بگونه دیگری رفتار می­کنند و دائماً از نبود و فقدان پول گلایه دارند. پس همیشه حواستان به احساساتتان باشد زیرا احساسات در قانون جذب به مانند یک راهنما عمل می­‌کند. به همان نسبتی که به پول و ثروتمندی احساسات مثبت و خوبی دارید، شما به آن نزدیکتر شده‌اید. بنابراین کاری که ما باید انجام دهیم این است که دائماً احساس خود را به پول و ثروت عالی کنیم. برای این کار باید از پولی که در اختیار داریم لذت کامل را ببریم و بابت هر پولی که بدست ما می­‌رسد سپاسگزار خالق بی­همتا باشیم. عبارات تاکیدی را برای تبدیل شدن به آهنربا پول و ثروت به کار بریم. این عبارات را بر روی کاغذ نوشته و روی دیوار اتاقمان جایی جلوی چشممان قرار دهیم تا هر شب قبل از خواب و یا هر روز بلافاصله بعد از بیدار شدن که ذهن نیمه هوشیار آمادگی لازم برای جذب بیشتر را داراست، آن‌ها را تکرار کنیم. عبارات تاکیدی همچون جملات زیر یا هر جمله دیگری که بین شما و ثروت رابطه بهتری ایجاد می­‌نماید:

قانون جذب مدام در حال فعالیت است، چه باور و درک کنی یا نکنی. قانون جذب قانون‌ خلقت است. فیزیکدان‌های کوانتومی به اطلاع ما رسانده‌اند که کل کائنات از فکر نشأت گرفته است.

باب پراکتور:

تو زندگی‌ات را از طریق افکارت و قانون جذب خلق می‌کنی و تک تک افراد هم همین کار را می‌کنند.

طبق فیزیک کوانتم ما فقط در یک دنیای فیزیکی زندگی نمی­‌کنیم، بلکه در وجود هر کدام از ما چندین عوالم دیگر نیز وجود دارد که بسیار فراتر از عالم فیزیکی ماست. هر کدام از ما براساس گفتار، رفتار و افکارمان، یک دنیای فرکانسیک داریم که ممکن است با دنیای فرکانسی سایرین متفاوت باشد. همچنین دنیای فرکانسیک هر فرد با توجه به جنبه‌­های وجودی او به هزاران دنیای فرکانسیک قابل تقسیم است؛ یعنی ممکن است دنیای فرکانسیک سلامتی ما با دنیای فرکانسی ثروت ما یا علم کاملا متفاوت باشد. به عنوان مثال فردی را در نظر بگیرید که از نظر ثروت بسیار غنی است پس از این نظر در فرکانس خوب و مناسبی قرار دارد ولی بیماری لاعلاجی دارد، بنابراین از نظر سلامتی در فرکانس و مدار مناسبی قرار ندارد.(چیزی که فرکانس ما را در هر لحظه تعیین می‌نماید، فکر و مهم تراز آن احساسات ما در آن لحظه است).

استر هیکس:

هیچ چیزی وارد تجربیات تو نشده است مگر تو آن را با افکار و احساساتت دعوت کرده‌ای.

در ادامه این بحث باید بگوییم که هر انسانی با توجه به گفتار، رفتار و افکاری که دارد، فرکانسی را از خود ساطع می­‌کند که بر اساس آن فرکانس ساطع شده به یکی از جهان­‌های فرکانسیک وارد می‌شود که در آن جهان موقعیت­‌ها، اشخاص و شرایطی را تجربه خواهد کرد که دقیقا فرکانسی مشابه به فرکانس آن شخص دارند.

هرمن کین:

موفقیت کلید شادی نیست، بلکه شادی کلید موفقیت است؛ اگر آنچه انجام می‌دهی دوست بداری، موفق خواهی بود.

پس در ارتباط با تبدیل به آهنربای جذب پول و ثروت شدن نیز می‌توان گفت رفتار، گفتار و افکار هر فرد در مورد ثروت تعیین کننده فرکانس اوست. برای مثال باید به شما عزیزان بگوییم کسی که  در مورد پول این ذهنیت را دارد که پول درآوردن کار ساده و راحتی نیست، فرکانسی را از خود ساطع می‌­کند که او را در فرکانس به سختی پول کسب کردن قرار می‌­دهد. بر اساس همین مدار فرکانسی افراد و موقعیت‌هایی بر سر راه این شخص قرار می­‌گیرند تا او به سختی کسب روزی کند. این تفکر او را از فرکانس اشخاصی که به سادگی و عزتمندانه درآمد و پول کسب می­‌کنند دور می­‌نماید و هیچگاه در موقعیت و شرایط انسان‌هایی که به راحتی پول در می­‌آورند قرار نمی­‌گیرد.

استر هیکس:

چیزی که درباره اش فکر می‌کنی یک ارتعاش را از طریق تو فعال می‌کند.

پس برای اینکه بتوانیم به آهنربای جذب پول و ثروت تبدیل شویم لازم است که وارد جهان فرکانسی شویم که در آن کسب پول و ثروت به آسانی و عزتمندانه انجام شود. حال سوال شما نیز حتماً این است که چگونه می­‌توان وارد چنین دنیای فرکانسی شد؟ برای پاسخ به این سوال باید به نکات زیر توجه خاصی داشته باشیم:

تو اول بگو با کیان زیستی            پس آن گه بگویم که تو کیستی

نکته دیگری که در این ارتباط باید به یاد داشت این است که بالاترین فرکانس و ارتعاش مربوط به سپاسگزاری است. سپاسگزاری برای تک تک نعمت‌هایی که اکنون در اختیار داریم فرکانس ما برای جذب ثروت را افزایش می­‌دهد.

برای آنکه بتوانیم خود را به یک مغناطیس جذب پول و ثروت بدل کنیم، باید بدانیم که از نظر فیزیک کوانتم تمام ذرات هستی اعم از زنده و غیرزنده دارای انرژی هستند و همین انرژی است که سبب ایجاد ارتعاش در جهان هستی می­‌گردد. ذهن ما نیز به مانند سایر اجزا تشکیل دهنده­ عالم هستی و کائنات دارای انرژی است و دائماً در حال تولید ارتعاش در جهت خواسته‌­ها و ناخواسته­‌های ماست. کائنات با توجه به ارتعاشاتی که از افکار ما دریافت می­‌کند به این ارتعاشات پاسخ خواهد داد. ارتعاشات مثبتی که در ذهن ما در نتیجه افکار مثبت ایجاد می­‌شود، ما را به اهدافمان نزدیکتر و بالعکس ارتعاشات منفی که در نتیجه افکار منفی است ما را از خواسته خود دورتر می­‌کند. به طور مثال اگر دائماً به کمبود و نبود پول فکر کنیم، ما در حال ارسال ارتعاش کمبود به عالم هستی هستیم و پاسخی که کائنات در ازای این افکار و احساس به ما خواهد داد این است که بی­‌پولی بیشتری به زندگی ما وارد خواهد شد. باز هم خبر خوب این است که قائده این عالم بر وفور و فراوانی است و اگر ما به صورت خودآگاه افکار خود را بر روی فراوانی و روزافزونی ثروت متمرکز و کنترل کنیم؛ ارتعاشات ذهنی ما در جهت جذب پول بیشتر، مثبت خواهد شد و نتیجه­‌ای که خواهیم گرفت فوق العاده خواهد بود و درهای ورود پول به زندگیمان باز خواهد شد. پس برای آنکه بتوانیم به آهنربای جذب بی­چون و چرای پول و ثروت تبدیل شویم؛ کاری که باید انجام دهیم این است که در هر لحظه بفهمیم دقیقا در حال فرستادن چه نوع ارتعاشی به سیستم هستی و کائنات هستیم. به بیان دیگر برای مغناطیس ثروت شدن باید همه وجودمان سرشار از شوق پول باشد، باید حتی آن مبلغ ناچیز پولی که در اختیار داریم را دوست داشته باشیم و هرگز گلایه، ناله و شکایتی نکنیم. در این حالت است که به قانون جذب اجازه می­‌دهیم که وارد عمل شود و وقتی متوجه احساس رضایت و خوشنودی ما از پول و ثروت می­‌شود، از آن مقدار بیشتری در اختیار ما قرار خواهد داد. این به این معناست که ارتعاش ما با پول یکی شده و اصطلاحا هم ارتعاش شده­‌ایم.

مولانا:

تا درطلب گوهر کانی، کانی

تا در هوس لقمه نانی، نانی

این نکته­ی رمز اگر بدانی، دانی

هرچیز که در جستن آنی، آنی

تمام واقعیت­‌های زندگی بیرونی، برگرفته از واقعیت‌های درونی انسان است تا آنجا که در کتب مختلف بیان می­‌شود شما آنچه را که می­‌بینید باور نمی­‌کنید؛ بلکه آنچه را که باور دارید می‌بینید. پس تمام شرایط، محیط و حوادث پیرامون ما تحت تاثیر باورهای ذهنی ماست. باورهای ما، افکار غالب ما هستند که مکررا در ذهن ما تکرار شده­‌اند و توجه ما کاملا معطوف به آن‌ها است. هر چیزی که عمیقا به آن باور داشته باشیم بدون شک و تردید برای ما به واقعیت تبدیل خواهد شد. طبق قانون باورها، این باورهای ماست که ما را در مداری قرار می­‌دهد که در آن مدار با اتفاقات و شرایطی هم جنس باورهایمان روبرو خواهیم شد.

عیسی مسیح:

آنچه را که دلت می‌خواهد در زندگی‌ات اتفاق بیفتد باور کن وایمان داشته باش که اتفاق می‌افتد و قطعاً اتفاق می‌افتد و شما آن را خواهید داشت.

خبر خوبی که در ارتباط با باورها وجود دارد این است که ما می‌توانیم باورهای محدود کننده خود در رابطه با هر موضوعی را با تکرار و تمرین تغییر دهیم تا باورهایی همراستا با هدف و خواسته‌هایمان ایجاد گردد. پس برای آنکه بتوانیم به آهنربای پول و ثروت بدل شویم باید باورهای محدوده کننده‌­ای که در ذهنمان در مورد پول و ثروت وجود دارد را شناسایی کنیم و آن‌ها را تغییر دهیم. ما در لایه‌­های زیرین افکار و در اعماق ضمیر ناخود آگاهمان باورهای غلط و ضد جذب ثروتی داریم که باعث می­‌شود به شدت از ثروت دور شویم. باید باور فراوانی را در ذهنمان پرورش دهیم و باورهای مخرب همچون دور بودن ثروت از خداوند، کثیف بودن و چرک کف دست بودن پول و یا خراب بودن انسان‌های ثروتمند و صادق نبودن آن‌ها را از باورهایمان حذف کنیم. زیرا با تغییر این باورها به صورت ناخودآگاه فرکانس‌­هایی به جهان هستی ارسال می­‌شود و ما نتایج آن را در ثروت آفرینی خواهیم دید.

دنیای امروز ما، دنیای تخصص­‌ها است. کاری که دوست دارید را به صورت تخصصی یاد بگیرید و در آن تخصص حرف‌ه­ای شوید. اطلاعات خود را در زمینه فعالیت خود بالا ببرید و خلاقیت خود را در آن به نمایش بگذارید. یک طرح جدید، کار نو، حرف‌ه­ای نوین در زمینه­‌ای که در آن تخصص دارید ارائه دهید و کارآفرین شوید. اگر خواهان ثروت هستید و می­‌خواهید آهنربای پول باشید شرکت مخصوص به خود را راه اندازی کنید، محصولی را برای فروش انتخاب کنید و نیرو استخدام کنید.

این قانون به ما می­‌گوید در زندگی منتظر هر چیزی باشیم، ماهیت آن چیز به زندگی ما وارد می­‌شود و در واقع قانون انتظارر همان نگاه و تصویری است که ما از زندگی خودمان داریم. پس در زندگی تا می­‌توانید در انتظار پول و ثروت باشید؛ زیرا اگر با اطمینان انتظار چیزی را داشته باشیم، این انتظار روی نگرش و باورهای ما اثر قدرتمندی گذاشته و مقدمات حضور آن را برای ما فراهم می­کند. بنابراین برای اینکه بتوانیم مانند یک آهنربای قوی عمل کنیم و پول و ثروت را به سمت خود جذب کنیم باید پس از طلیبدن خواسته­‌هایمان فقط منتظر آن باشیم و به قانونمندی و نظم هوشمندانه جهان هستی اطمینان کنیم و صبور باشیم.

تصویر سازی ذهنی به تجسمی گفته می‌شود که در آن افکار و احساسات ما به بهترین شکل ممکن کنترل می‌­شود و ارتعاش و فرکانسی که از این افکار ساطع می‌­شود به دنبال هم فرکانس و هم ارتعاش خود می­رود و ماهیت آن را به سوی ما جذب می­‌کند. بنابراین یکی از راه­‌های رسیدن به خواسته­‌ها و تغییر مدار، تجسم خلاق است. برای تبدیل به آهنربای پول و ثروت هر روز زمانی را به ریلکسیشن و مراقبه اختصاص دهید و خود را در حالی تصور کنید که به مقادیر بالایی از ثروت و پول رسیده­‌اید، در حالی که غرق در شادی و سپاس هستید.

پس اگر آگاهانه از جملات تاکیدی و تجسم خلاق استفاده کنیم، در ضمیرناخودآگاه باور موفقیت را به وجود می‌­آوریم و شاهد دستیابی به هر آنچه که آرزو داریم خواهیم بود. زیرا تکرار و تصویرسازی خواسته در حالت خودآگاه، ضمیر ناخودآگاه را فریب می­‌دهد و به او عادت می­‌دهد که همیشه ما را انسانی موفق بداند و به همین جهت ما را در رسیدن به خواسته‌­هایمان یاری دهد. بهترین راه برای تجسم خلاق این است که یک موسیقی آرامش بخش را پخش کنید و در حالت ریلکس قرار بگیرید و با چشمانی بسته ده نفس عمیق بکشید. خود را مانند یک آهنربا که از هر طرف پول و ثروت به سمت او جذب می‌­شود و یا هر خواسته دیگری که دارید، تصور و تجسم کنید. تصویرسازی را به گونه‌­ای انجام دهید که خواسته شما الان برآورده شده و وارد زندگیتان شده است. تمامی خواسته­‌های خود، زندگی و ثروتی را که در انتظار آن هستید با جزئیات کامل، روشن و واضح تجسم کنید؛ به حدی با جزئیات باشد که بوی پول نو و جنس اوراق پول نو را احساس کنید. هرچه تصویرسازی با جزئیات بیشتر باشد و زمان بیشتری به آن اختصاص دهید و احساسات بیشتری را از شما درگیر خود کند، تصویرسازی بهتر و قوی­تری خواهید داشت.

شکرگزاری قوی­ترین ارتعاشی است که می‌­توانیم به سمت هسته کائنات ارسال کنیم. مهمترین مزیت شکرگزاری ساطع کردن ارتعاش و فرکانس مثبت و قوی از خودمان است. زیرا سپاسگزاری یعنی توجه به داشته‌­ها و احساس لذت برای وجود آن داشته‌­ها. همانطور که سعدی شیرین سخن می­‌گوید:

شکر نعمت نعمتت افزون کند، کفر نعمت، نعمت از برت بیرون کند. روی داشته هاتون تمرکز کنید و به خاطر آن‌ها با احساس خوب، خدا را شکر کنید. وقتی برای تک تک داشته­‌هایمان حتی کوچکترین آن‌ها در زندگی سپاسگزار باشیم، نعمت­‌های بیشتر و بیشتر به سمت ما جاری می­‌شود. پس برای اینکه آهنربای جذب پول و ثروت شویم، برای همان پولی که اکنون در اختیار داریم حتی اگر کم است شکرگزار باشیم و احساس لذت کنیم. همانطور که گفته شد خاصیتی که شکرگزاری دارد این است که توجه ما را از نداشته­‌ها به سمت داشته­‌ها جلب می­‌کند که این خود نیز برای ما نعمت و برکت و جذب ثروت و پول بیشتری را به دنبال خود خواهد داشت. قانون شکرگزاری بر اساس قانون جذب عمل می‌کند و براساس قانون جذب هر کم تراکمی، پر تراکمی را به سمت خودش جذب می­‌کند. پس برای پولی که در اختیار دارید سپاسگزار باشید، آنگاه به طرز معجزه آسایی خواهید دید که ثروتتان چند برابر خواهد شد.

بیلی نلسون:

زمانی که شمردن نعمت‌هایی که در زندگی نصیبم شده را آغاز کردم سراسر زندگی­ام تغییر کرد.

شکرگزاری قانون بسیار شگفت انگیزی است، هر چه بیشتر به خاطر داشته­‌هایمان سپاسگزار خدا باشیم نعمت‌های بیشتری به سمت ما جریان می­‌یابد. امتحان کنید شکرگزاری را یکی از عادت‌های روزانه خود قرار دهید و برای مدتی به داشته‌­هایتان متمرکز شوید و بابت وجود آنها در زندگیتان خدا را شکر کنید، نتیجه آن فوق‌­العاده خواهد بود. حتی خداوند را به خاطر آن موحبت‌ها و خواسته‌هایی که ندارید و می‌­خواهید بدست آورد سپاس گویید. هر زمان در مورد چیزی سپاسگزاری و قدردانی می­کنیم و احساس خوب در مورد آن داریم، ما به کائنات می‌­گوییم از این چیز بیشتر می­‌خواهیم پس خواهشا در مورد پول و ثروت چنین نگرشی داشته باشید.

ولاس والتر:

افرادی که صادقانه خداوند را بابت آنچه در تخیل دارند شکر می­‌کنند ایمان واقعی دارند. آنان ثروتمند می­‌شوند و از هر آنچه می‌خواهند فراهم می‌آورند.

به عنوان سخن پایانی این نوشتار باید بگوییم که این زندگی شماست، هیچ کس نمی‌تواند در آن تغییر ایجاد کند، مگر خود شما. اگر همچنان کارهایی که قبلاً انجام می‌دادید را انجام دهید و انتظار نتایج جدید در زندگی خود را دارید؛ سخت در اشتباه هستید. اگر خودتان خواستار تغییر نباشید، آنگاه هیچ چیز در این دنیا نمی‌­تواند شما را مجبور به تغییر کند. فکرتان را تغییر دهید تا زندگیتان تغییر ‌کند. خوشبختانه، این خودانگاره آموختنی است. با کنترل کردن کامل کلمات، تصاویر و نقطه نظرهایی که به ذهن خود راه می­‌دهید، کنترل کامل آینده خود را در دست گیرید و خود را به یک آهنربای جذب پول و ثروت بدل کنید. نکته پایانی دیگر این که از ثروتمند شدن دیگر لذت ببرید زیرا اگر فردی توانسته به این موفقیت برسد مطمئناً ما نیز می‌توانیم.

کریستین لارسون:

از موفقیت دیگران همان اندازه خوشحال باش که از موفقیت خودت خشنود می‌شوی.

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیازات: 3.3 / 5. تعداد امتیاز: 9

اولین نفری باشید که به این مقاله امتیاز میدهید

توضیحات بسیار کامل و جامع بود من لذت بردم. و سپاسگذارم

نتیجه ای که من گرفتم اینه که دوست داشتن با عشق میتونه ثمربخش باشه.ممنون از شما

خواهش میکنم علی جان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

خانه سرمایه – آموزش تحلیل تکنیکال و بنیادی بازار بورس ایران

کمتر کسی را می­‌توان یافت که با شنیدن این پرسش که “چگونه می‌توان به آهنربای پول و ثروت تبدیل شد؟” به وجد نیاید و اعلام کند که علاقه‌­ای به دانستن پاسخ این پرسش و تبدیل شدن به آهنربایی که از هر طرف پول و ثروت را به سمت خود جذب می‎­کند ندارد.

اندرو یانگ:

من در زندگی به این نتیجه رسیده‌ام که ثروت یک نگرش ذهنی‌ است و هر کسی می‌تواند افکار ثروتمندی داشته باشد.

حداقل شما عزیزی که این نوشتار را برای خواندن انتخاب نموده‌­اید، مشخص است که حتی اگر شده، یکبار به این موضوع فکر کرده‌­اید و در حال حاضر این مقاله را برای مطالعه برگزیده­‌اید. حال سوال اصلی اینجاست که چرا با وجود اینکه اکثر افراد دوست دارند پول و ثروت را به سمت خود جذب کنند، درصد اندکی از افراد در جهان واقعاً ثروتمندند؟ چرا افراد به جای آنکه جاذب و مغناطیس پول و ثروت باشند، اکثراً دافع پول و ثروتند؟ در ادامه این نوشتار همراه ما باشید تا بتوانیم علاوه بر یافتن پاسخ­‌هایی برای این دست از سوالات، راهکارها و گام­‌های علمی و کاربردی موثری را برای تبدیل شدن به آهنربا و مغناطیس جذب پول و ثروت بررسی کنیم تا دروازه‌­هایی از پول و ثروت بروی ما گشوده شود. به طور کلی قوانین ثابتی بر این عالم هستی حاکم است که خواه، ناخواه زندگی همه­ انسان­‌ها را تحت تاثیر خود قرار می­‌دهد و خوشبختانه یا متاسفانه باید بگوییم این قوانین زندگی انسان­‌ها را در همه جنبه­‌ها، حتی مغناطیس و آهنربای پول و ثروت بودن احاطه کرده و افراد دانسته یا نادانسته در تمامی امور زندگی خود این قوانین مهم را به کار می­‌گیرند. اما خبر خوب این است که وجود چنین قوانینی در عالم هستی؛ این امکان را به ما می‌­دهد بتوانیم به صورت کاملاً آگاهانه و مختار این قوانین متافیزیکی را در جهت کارا و مثبت برای بدل شدن به یک آهنربا و مغناطیس جذب پول و ثروت به کار گیریم.

چگونه عاشق پول شویم

بنیامین دیزرائیلی:

هیچ عاملی تاب مقاومت در برابر خواست انسان را ندارد.

لذا آنچه لازم است برای یافتن پاسخ این پرسش که “چگونه آهنربا و مغناطیس جذب پول و ثروت شویم؟” بدانیم، در شناخت این قوانین کائناتی نهفته است و مهم­تر این است که بدانیم در درون ما این قدرت وجود دارد که قوانین خارق­‌العاده هستی را در جهت رسیدن به اهدافمان به نفع خود به کار گیریم.

هنری فورد:

فکر کنید که می‌توانید یا فکر کنید که نمی‌توانید؛ در هر حالت حق با شماست.

فهرست عناوین

شاید بتوان گفت مهمترین نقطه آغاز هر موفقیتی به اشتیاق و عشق به آن هدف بر می­‌گردد. البته نه هر نوع اشتیاق، اشتیاقی که در اینجا به آن احتیاج داریم، اشتیاق سوزان است. منظور از اشتیاق سوزان، عشق و اشتیاقی است که در آن جز هدف و مقصود، چیز دیگری را نبینیم و به اصطلاح، این عشق شب و روزمان را از ما بگیرد.

امت فاکس:

اگر بتوانی به اندازه کافی عاشق باشی، آنگاه قدرتمندترین انسان روی زمین خواهی بود.

بنابراین تنها چیزی که باعث می­‌شود پول در زندگیمان بماند و پول بیشتری جذب کنیم، عشق است. حس نگرانی، شما را از پول دور می­‌کند، بیشتر افراد زمانی که حقوق می­‌گیرند یا پولی بدست می­‌آورند؛ هیچ احساس اشتیاق، عشق و شعفی به آن ندارند و به جای آنکه به پول عشق بورزند و با احساس خوبی از آن استقبال کنند، بیشتر نگران از دست دادن آن هستند که نتیجه­ نیز برای آن‌ها همین دور شدن پول خواهد بود. خواستن به تنهایی راهی برای رسیدن به ثروت و تبدیل شدن به آهنربا و مغناطیس پول و ثروت نیست، ما باید مشتاق ثروتمندی باشیم و به صورت وسواس گونه­‌ای تمام امور زندگیمان را در جهت تدارک برای جذب پول و ثروت به سمت خودمان برنامه‌­ریزی کنیم و جز هدفمان که تبدیل شدن به یک آهنربای بی چون و چراست، چیز دیگری نبینیم. در نهایت در ارتباط با این قانون باید بدانیم که برای اینکه مثل یک آهنربا از هر طرف پول و ثروت را جذب کنیم و به اهداف دلخواه خود در هر زمینه‌­ای برسیم باید اقدام فوری کنیم و نخستین قدم­‌ها را با شوق هر چه بیشتر برداریم. در یک کلام، موفقیت زمانی همه­ ابعاد زندگی ما را در بر می­‌گیرد که مصر و مشتاق و سمج باشیم و شکست را نپذیریم.

رالف والدو امرسون:

وقایع بزرگ و سرنوشست ساز تاریخ ناشی از پیروزی نوعی اشتیاق است.

آنتونی رابینز:

چنانچه خواسته‌ها و اهداف خود را نشناسیم، کشتی بدون سکانی خواهیم بود که در اوج مثبت‌ اندیشی، همواره مسیر خود را دگرگون می‌کنیم.

در ابتدای بحث باید این موضوع را کمی شفاف­تر کنیم؛ همه­ ما دوست داریم بدانیم چگونه می‌­توان پول بیشتری را جذب کرد و مغناطیس و آهنربای پول و ثروت شد؟ اما نکته مهم اینجاست که چگونگی رسیدن به یک هدف، مسئله اصلی نیست، زیرا این ما نیستم که چگونگی رسیدن به هدف را مشخص می­‌کنیم؛ بلکه ما با ایمان و باور راسخی که به سرمنشا هستی داریم، چگونگی دستیابی به هدف و خواسته­‌هایمان را به کائنات و عوامل هستی واگذار می­‌کنیم. تنها مسئله مهمی که وجود دارد این است که ما چرایی یک هدف را مشخص کنیم. چرا می‌خواهیم آهنربای جذب پول و ثروت شویم؟ اگر ما بتوانیم دلیل متقن برای داشتن یک هدف تعیین کنیم، مطمئناً راه­‌هایی برای دستیابی به این هدف برای ما آشکار خواهد شد. این در حالی است که چرایی رسیدن به یک هدف می­‌تواند برای افراد کاملاً متفاوت و منحصر به فرد باشد.

آنتونی رابینز:

ممکن است بزرگترین اره‌ای که در جهان اختراع شده است در دست شما باشد و در عین حال، در میان انبوهی از درختان جنگل، سرگردان بمانید و ندانید چه کنید. اگر بدانید که چه درختانی را باید برید و چرا؟ شرایط بروفق مراد است، وگرنه ابزاری عالی در دست دارید که به هیچ نمی‌ارزد.

پس برای اینکه می‌­خواهید آهنربای جذب پول و ثروت شوید یک چرایی شخصی پیدا کنید؛ چرایی که شبانه روز شما را به خود درگیر کند. زیرا همانطور که بیان شد ما برای حرکت به سمت یک هدف یا خواسته، بایستی دلایل محکم و قاطعی داشته باشیم تا این دلایل، انگیزه و اشتیاق را در ما برای حرکت به سمت هدف افزایش دهد.

آنتونی رابینز:

برای زندگی خود هدف داشته باشید و آن را برآورده سازید و مهم‌تر از همه آنکه این کار را با عشق، شور، حرارت، شیفتگی و سرزندگی بسیار انجام دهید!

پس برای آنکه بتوانیم ضمیر ناخودآگاه را بر روی مدار جذب ثروت و پول برنامه­‌ریزی کنیم، نخستین کاری که باید انجام دهیم تعیین هدف است. باید بدانیم دقیقاً هدف ما از آهنربای پول و ثروت بودن چیست و یا به چه میزان ثروت و پولی می‌خواهیم برسیم؟ خوشبختانه ضمیرناخوآگاه ما قابلیت برنامه­ریزی دارد و هر فرمانی به او بدهیم، گوش به فرمان است و بدان عمل می‌نماید. پس هدف­‌های بزرگ انتخاب کنید، اهدافی که هر روز باعث افزایش انگیزه شما گردند و اگر می­‌توانید برای دستیابی به اهدافتان یک زمان منطقی تعیین کنید.

جیم ران:

هدف‌هایتان را کوچک  انتخاب نکنید. اگر به هدف‌های بزرگ احساس نیاز نکنید، انسان بزرگی نخواهید شد.

اهداف را حتماً یادداشت کنید (بنویسید تا اتفاق بیافتد)؛ زیرا با نوشتن تمرکز بر روی هدف افزایش می‌­یابد. قدرتی که در نوشتن هست، معجزه می­‌کند.

برایان تریسی:

یاداشت هدف‌هایتان بر روی کاغذ، احتمال دستیابی به آن‌ها را ۱۰۰۰% افزایش می‌دهد.

بنابراین باید از قدرتی که در اختیارمان است، استفاده کنیم و به کائنات این دستور را ارسال نماییم که آمادگی کامل برای رسیدن به اهدافمان را داریم. حال برای ثبت این اهداف نیاز است که به چند نکته دقت کنید:

آیا تا کنون به این نکته توجه داشته‌­اید که وقتی شاد و خوشحال هستید، دلایل دیگری نیز رخ خواهند داد تا شما خوشحال­تر شوید و زمانی که ناراحت و افسرده هستید انگار تمام اتفاقات ناخوشایند در انتظار شماست؟ این موضوع به قانون جذب بر می­‌گردد که در همه حال و همه جا عمل می‌­کند.

جان اساراف:

تنها دلیلی که مردم هر آنچه ‌را می‌خواهند ندارند این است که ‌آن‌ها بیشتر راجع به آنچه نمی‌خواهند فکر می‌کنند تا آنچه می‌خواهند.

قانون جذب می­‌گوید هر چیزی همسان خود را جذب خواهد نمود، به بیان بهتر بر اساس قانون جذب؛ انرژی­‌های همانند، مشابه و هم بسامد یکدیگر را جذب می­‌کنند.

مولانا:

در جهان هر چیز ، چیزی جذب کرد

گرم گرمی را کشید و  سرد ، سرد

چگونه عاشق پول شویم

پس داشتن احساسات خوب نسبت به ثروت و پول، همسان خود که همان پول و ثروت بیشتر است را به سمت ما جذب خواهد نمود. حتماً حالا از خود می­‌پرسید که چگونه می­‌توانیم احساسات خودمان را نسبت به پول و ثروت بهبود دهیم. برای اینکار لازم است که تا می‌توانید پول را دوست داشته باشید و به پول احترام بگذارید و آن را مقدس بشمارید. عاشق کار و شغلی باشید که منبع درآمد شماست و یا شغل و کاری را انتخاب کنید که واقعا عاشق آن هستید. احساس خوبی که از انجام کاری که عاشق آن هستید از خود ساطع می­‌کنید، باعث می­‌شود کارایی شما چندین برابر شود و ایده‌­های بهتری در کسب و کارتان ارائه دهید و همین باعث انگیزه و انرژی مضاعف در کار شما می‌­گردد و بر اساس قانون جذب، پول و ثروت بیشتری به سمت شما جریان می­‌یابد. قانون جذب به راستی مطیع است.

لیزا نیکولز:

وقتی تو درباره آنچه می‌خواهی فکر کنی و با قصد و نیت بر آن تمرکز کنی، آنگاه قانون جذب دقیقا هر دفعه همان چیزی را که می‌خواهی به تو می‌دهد.

همین الان احساستان نسبت به پول را بسنجید و ببینید که نسبت به ثروت چه احساسی دارید. اغلب افراد در ظاهر و گفتار نشان می‌­دهند که به پول احساس خوبی دارند ولی در عمل بگونه دیگری رفتار می­کنند و دائماً از نبود و فقدان پول گلایه دارند. پس همیشه حواستان به احساساتتان باشد زیرا احساسات در قانون جذب به مانند یک راهنما عمل می­‌کند. به همان نسبتی که به پول و ثروتمندی احساسات مثبت و خوبی دارید، شما به آن نزدیکتر شده‌اید. بنابراین کاری که ما باید انجام دهیم این است که دائماً احساس خود را به پول و ثروت عالی کنیم. برای این کار باید از پولی که در اختیار داریم لذت کامل را ببریم و بابت هر پولی که بدست ما می­‌رسد سپاسگزار خالق بی­همتا باشیم. عبارات تاکیدی را برای تبدیل شدن به آهنربا پول و ثروت به کار بریم. این عبارات را بر روی کاغذ نوشته و روی دیوار اتاقمان جایی جلوی چشممان قرار دهیم تا هر شب قبل از خواب و یا هر روز بلافاصله بعد از بیدار شدن که ذهن نیمه هوشیار آمادگی لازم برای جذب بیشتر را داراست، آن‌ها را تکرار کنیم. عبارات تاکیدی همچون جملات زیر یا هر جمله دیگری که بین شما و ثروت رابطه بهتری ایجاد می­‌نماید:

قانون جذب مدام در حال فعالیت است، چه باور و درک کنی یا نکنی. قانون جذب قانون‌ خلقت است. فیزیکدان‌های کوانتومی به اطلاع ما رسانده‌اند که کل کائنات از فکر نشأت گرفته است.

باب پراکتور:

تو زندگی‌ات را از طریق افکارت و قانون جذب خلق می‌کنی و تک تک افراد هم همین کار را می‌کنند.

طبق فیزیک کوانتم ما فقط در یک دنیای فیزیکی زندگی نمی­‌کنیم، بلکه در وجود هر کدام از ما چندین عوالم دیگر نیز وجود دارد که بسیار فراتر از عالم فیزیکی ماست. هر کدام از ما براساس گفتار، رفتار و افکارمان، یک دنیای فرکانسیک داریم که ممکن است با دنیای فرکانسی سایرین متفاوت باشد. همچنین دنیای فرکانسیک هر فرد با توجه به جنبه‌­های وجودی او به هزاران دنیای فرکانسیک قابل تقسیم است؛ یعنی ممکن است دنیای فرکانسیک سلامتی ما با دنیای فرکانسی ثروت ما یا علم کاملا متفاوت باشد. به عنوان مثال فردی را در نظر بگیرید که از نظر ثروت بسیار غنی است پس از این نظر در فرکانس خوب و مناسبی قرار دارد ولی بیماری لاعلاجی دارد، بنابراین از نظر سلامتی در فرکانس و مدار مناسبی قرار ندارد.(چیزی که فرکانس ما را در هر لحظه تعیین می‌نماید، فکر و مهم تراز آن احساسات ما در آن لحظه است).

استر هیکس:

هیچ چیزی وارد تجربیات تو نشده است مگر تو آن را با افکار و احساساتت دعوت کرده‌ای.

در ادامه این بحث باید بگوییم که هر انسانی با توجه به گفتار، رفتار و افکاری که دارد، فرکانسی را از خود ساطع می­‌کند که بر اساس آن فرکانس ساطع شده به یکی از جهان­‌های فرکانسیک وارد می‌شود که در آن جهان موقعیت­‌ها، اشخاص و شرایطی را تجربه خواهد کرد که دقیقا فرکانسی مشابه به فرکانس آن شخص دارند.

هرمن کین:

موفقیت کلید شادی نیست، بلکه شادی کلید موفقیت است؛ اگر آنچه انجام می‌دهی دوست بداری، موفق خواهی بود.

پس در ارتباط با تبدیل به آهنربای جذب پول و ثروت شدن نیز می‌توان گفت رفتار، گفتار و افکار هر فرد در مورد ثروت تعیین کننده فرکانس اوست. برای مثال باید به شما عزیزان بگوییم کسی که  در مورد پول این ذهنیت را دارد که پول درآوردن کار ساده و راحتی نیست، فرکانسی را از خود ساطع می‌­کند که او را در فرکانس به سختی پول کسب کردن قرار می‌­دهد. بر اساس همین مدار فرکانسی افراد و موقعیت‌هایی بر سر راه این شخص قرار می­‌گیرند تا او به سختی کسب روزی کند. این تفکر او را از فرکانس اشخاصی که به سادگی و عزتمندانه درآمد و پول کسب می­‌کنند دور می­‌نماید و هیچگاه در موقعیت و شرایط انسان‌هایی که به راحتی پول در می­‌آورند قرار نمی­‌گیرد.

استر هیکس:

چیزی که درباره اش فکر می‌کنی یک ارتعاش را از طریق تو فعال می‌کند.

پس برای اینکه بتوانیم به آهنربای جذب پول و ثروت تبدیل شویم لازم است که وارد جهان فرکانسی شویم که در آن کسب پول و ثروت به آسانی و عزتمندانه انجام شود. حال سوال شما نیز حتماً این است که چگونه می­‌توان وارد چنین دنیای فرکانسی شد؟ برای پاسخ به این سوال باید به نکات زیر توجه خاصی داشته باشیم:

تو اول بگو با کیان زیستی            پس آن گه بگویم که تو کیستی

نکته دیگری که در این ارتباط باید به یاد داشت این است که بالاترین فرکانس و ارتعاش مربوط به سپاسگزاری است. سپاسگزاری برای تک تک نعمت‌هایی که اکنون در اختیار داریم فرکانس ما برای جذب ثروت را افزایش می­‌دهد.

برای آنکه بتوانیم خود را به یک مغناطیس جذب پول و ثروت بدل کنیم، باید بدانیم که از نظر فیزیک کوانتم تمام ذرات هستی اعم از زنده و غیرزنده دارای انرژی هستند و همین انرژی است که سبب ایجاد ارتعاش در جهان هستی می­‌گردد. ذهن ما نیز به مانند سایر اجزا تشکیل دهنده­ عالم هستی و کائنات دارای انرژی است و دائماً در حال تولید ارتعاش در جهت خواسته‌­ها و ناخواسته­‌های ماست. کائنات با توجه به ارتعاشاتی که از افکار ما دریافت می­‌کند به این ارتعاشات پاسخ خواهد داد. ارتعاشات مثبتی که در ذهن ما در نتیجه افکار مثبت ایجاد می­‌شود، ما را به اهدافمان نزدیکتر و بالعکس ارتعاشات منفی که در نتیجه افکار منفی است ما را از خواسته خود دورتر می­‌کند. به طور مثال اگر دائماً به کمبود و نبود پول فکر کنیم، ما در حال ارسال ارتعاش کمبود به عالم هستی هستیم و پاسخی که کائنات در ازای این افکار و احساس به ما خواهد داد این است که بی­‌پولی بیشتری به زندگی ما وارد خواهد شد. باز هم خبر خوب این است که قائده این عالم بر وفور و فراوانی است و اگر ما به صورت خودآگاه افکار خود را بر روی فراوانی و روزافزونی ثروت متمرکز و کنترل کنیم؛ ارتعاشات ذهنی ما در جهت جذب پول بیشتر، مثبت خواهد شد و نتیجه­‌ای که خواهیم گرفت فوق العاده خواهد بود و درهای ورود پول به زندگیمان باز خواهد شد. پس برای آنکه بتوانیم به آهنربای جذب بی­چون و چرای پول و ثروت تبدیل شویم؛ کاری که باید انجام دهیم این است که در هر لحظه بفهمیم دقیقا در حال فرستادن چه نوع ارتعاشی به سیستم هستی و کائنات هستیم. به بیان دیگر برای مغناطیس ثروت شدن باید همه وجودمان سرشار از شوق پول باشد، باید حتی آن مبلغ ناچیز پولی که در اختیار داریم را دوست داشته باشیم و هرگز گلایه، ناله و شکایتی نکنیم. در این حالت است که به قانون جذب اجازه می­‌دهیم که وارد عمل شود و وقتی متوجه احساس رضایت و خوشنودی ما از پول و ثروت می­‌شود، از آن مقدار بیشتری در اختیار ما قرار خواهد داد. این به این معناست که ارتعاش ما با پول یکی شده و اصطلاحا هم ارتعاش شده­‌ایم.

مولانا:

تا درطلب گوهر کانی، کانی

تا در هوس لقمه نانی، نانی

این نکته­ی رمز اگر بدانی، دانی

هرچیز که در جستن آنی، آنی

تمام واقعیت­‌های زندگی بیرونی، برگرفته از واقعیت‌های درونی انسان است تا آنجا که در کتب مختلف بیان می­‌شود شما آنچه را که می­‌بینید باور نمی­‌کنید؛ بلکه آنچه را که باور دارید می‌بینید. پس تمام شرایط، محیط و حوادث پیرامون ما تحت تاثیر باورهای ذهنی ماست. باورهای ما، افکار غالب ما هستند که مکررا در ذهن ما تکرار شده­‌اند و توجه ما کاملا معطوف به آن‌ها است. هر چیزی که عمیقا به آن باور داشته باشیم بدون شک و تردید برای ما به واقعیت تبدیل خواهد شد. طبق قانون باورها، این باورهای ماست که ما را در مداری قرار می­‌دهد که در آن مدار با اتفاقات و شرایطی هم جنس باورهایمان روبرو خواهیم شد.

عیسی مسیح:

آنچه را که دلت می‌خواهد در زندگی‌ات اتفاق بیفتد باور کن وایمان داشته باش که اتفاق می‌افتد و قطعاً اتفاق می‌افتد و شما آن را خواهید داشت.

خبر خوبی که در ارتباط با باورها وجود دارد این است که ما می‌توانیم باورهای محدود کننده خود در رابطه با هر موضوعی را با تکرار و تمرین تغییر دهیم تا باورهایی همراستا با هدف و خواسته‌هایمان ایجاد گردد. پس برای آنکه بتوانیم به آهنربای پول و ثروت بدل شویم باید باورهای محدوده کننده‌­ای که در ذهنمان در مورد پول و ثروت وجود دارد را شناسایی کنیم و آن‌ها را تغییر دهیم. ما در لایه‌­های زیرین افکار و در اعماق ضمیر ناخود آگاهمان باورهای غلط و ضد جذب ثروتی داریم که باعث می­‌شود به شدت از ثروت دور شویم. باید باور فراوانی را در ذهنمان پرورش دهیم و باورهای مخرب همچون دور بودن ثروت از خداوند، کثیف بودن و چرک کف دست بودن پول و یا خراب بودن انسان‌های ثروتمند و صادق نبودن آن‌ها را از باورهایمان حذف کنیم. زیرا با تغییر این باورها به صورت ناخودآگاه فرکانس‌­هایی به جهان هستی ارسال می­‌شود و ما نتایج آن را در ثروت آفرینی خواهیم دید.

دنیای امروز ما، دنیای تخصص­‌ها است. کاری که دوست دارید را به صورت تخصصی یاد بگیرید و در آن تخصص حرف‌ه­ای شوید. اطلاعات خود را در زمینه فعالیت خود بالا ببرید و خلاقیت خود را در آن به نمایش بگذارید. یک طرح جدید، کار نو، حرف‌ه­ای نوین در زمینه­‌ای که در آن تخصص دارید ارائه دهید و کارآفرین شوید. اگر خواهان ثروت هستید و می­‌خواهید آهنربای پول باشید شرکت مخصوص به خود را راه اندازی کنید، محصولی را برای فروش انتخاب کنید و نیرو استخدام کنید.

این قانون به ما می­‌گوید در زندگی منتظر هر چیزی باشیم، ماهیت آن چیز به زندگی ما وارد می­‌شود و در واقع قانون انتظارر همان نگاه و تصویری است که ما از زندگی خودمان داریم. پس در زندگی تا می­‌توانید در انتظار پول و ثروت باشید؛ زیرا اگر با اطمینان انتظار چیزی را داشته باشیم، این انتظار روی نگرش و باورهای ما اثر قدرتمندی گذاشته و مقدمات حضور آن را برای ما فراهم می­کند. بنابراین برای اینکه بتوانیم مانند یک آهنربای قوی عمل کنیم و پول و ثروت را به سمت خود جذب کنیم باید پس از طلیبدن خواسته­‌هایمان فقط منتظر آن باشیم و به قانونمندی و نظم هوشمندانه جهان هستی اطمینان کنیم و صبور باشیم.

تصویر سازی ذهنی به تجسمی گفته می‌شود که در آن افکار و احساسات ما به بهترین شکل ممکن کنترل می‌­شود و ارتعاش و فرکانسی که از این افکار ساطع می‌­شود به دنبال هم فرکانس و هم ارتعاش خود می­رود و ماهیت آن را به سوی ما جذب می­‌کند. بنابراین یکی از راه­‌های رسیدن به خواسته­‌ها و تغییر مدار، تجسم خلاق است. برای تبدیل به آهنربای پول و ثروت هر روز زمانی را به ریلکسیشن و مراقبه اختصاص دهید و خود را در حالی تصور کنید که به مقادیر بالایی از ثروت و پول رسیده­‌اید، در حالی که غرق در شادی و سپاس هستید.

پس اگر آگاهانه از جملات تاکیدی و تجسم خلاق استفاده کنیم، در ضمیرناخودآگاه باور موفقیت را به وجود می‌­آوریم و شاهد دستیابی به هر آنچه که آرزو داریم خواهیم بود. زیرا تکرار و تصویرسازی خواسته در حالت خودآگاه، ضمیر ناخودآگاه را فریب می­‌دهد و به او عادت می­‌دهد که همیشه ما را انسانی موفق بداند و به همین جهت ما را در رسیدن به خواسته‌­هایمان یاری دهد. بهترین راه برای تجسم خلاق این است که یک موسیقی آرامش بخش را پخش کنید و در حالت ریلکس قرار بگیرید و با چشمانی بسته ده نفس عمیق بکشید. خود را مانند یک آهنربا که از هر طرف پول و ثروت به سمت او جذب می‌­شود و یا هر خواسته دیگری که دارید، تصور و تجسم کنید. تصویرسازی را به گونه‌­ای انجام دهید که خواسته شما الان برآورده شده و وارد زندگیتان شده است. تمامی خواسته­‌های خود، زندگی و ثروتی را که در انتظار آن هستید با جزئیات کامل، روشن و واضح تجسم کنید؛ به حدی با جزئیات باشد که بوی پول نو و جنس اوراق پول نو را احساس کنید. هرچه تصویرسازی با جزئیات بیشتر باشد و زمان بیشتری به آن اختصاص دهید و احساسات بیشتری را از شما درگیر خود کند، تصویرسازی بهتر و قوی­تری خواهید داشت.

شکرگزاری قوی­ترین ارتعاشی است که می‌­توانیم به سمت هسته کائنات ارسال کنیم. مهمترین مزیت شکرگزاری ساطع کردن ارتعاش و فرکانس مثبت و قوی از خودمان است. زیرا سپاسگزاری یعنی توجه به داشته‌­ها و احساس لذت برای وجود آن داشته‌­ها. همانطور که سعدی شیرین سخن می­‌گوید:

شکر نعمت نعمتت افزون کند، کفر نعمت، نعمت از برت بیرون کند. روی داشته هاتون تمرکز کنید و به خاطر آن‌ها با احساس خوب، خدا را شکر کنید. وقتی برای تک تک داشته­‌هایمان حتی کوچکترین آن‌ها در زندگی سپاسگزار باشیم، نعمت­‌های بیشتر و بیشتر به سمت ما جاری می­‌شود. پس برای اینکه آهنربای جذب پول و ثروت شویم، برای همان پولی که اکنون در اختیار داریم حتی اگر کم است شکرگزار باشیم و احساس لذت کنیم. همانطور که گفته شد خاصیتی که شکرگزاری دارد این است که توجه ما را از نداشته­‌ها به سمت داشته­‌ها جلب می­‌کند که این خود نیز برای ما نعمت و برکت و جذب ثروت و پول بیشتری را به دنبال خود خواهد داشت. قانون شکرگزاری بر اساس قانون جذب عمل می‌کند و براساس قانون جذب هر کم تراکمی، پر تراکمی را به سمت خودش جذب می­‌کند. پس برای پولی که در اختیار دارید سپاسگزار باشید، آنگاه به طرز معجزه آسایی خواهید دید که ثروتتان چند برابر خواهد شد.

بیلی نلسون:

زمانی که شمردن نعمت‌هایی که در زندگی نصیبم شده را آغاز کردم سراسر زندگی­ام تغییر کرد.

شکرگزاری قانون بسیار شگفت انگیزی است، هر چه بیشتر به خاطر داشته­‌هایمان سپاسگزار خدا باشیم نعمت‌های بیشتری به سمت ما جریان می­‌یابد. امتحان کنید شکرگزاری را یکی از عادت‌های روزانه خود قرار دهید و برای مدتی به داشته‌­هایتان متمرکز شوید و بابت وجود آنها در زندگیتان خدا را شکر کنید، نتیجه آن فوق‌­العاده خواهد بود. حتی خداوند را به خاطر آن موحبت‌ها و خواسته‌هایی که ندارید و می‌­خواهید بدست آورد سپاس گویید. هر زمان در مورد چیزی سپاسگزاری و قدردانی می­کنیم و احساس خوب در مورد آن داریم، ما به کائنات می‌­گوییم از این چیز بیشتر می­‌خواهیم پس خواهشا در مورد پول و ثروت چنین نگرشی داشته باشید.

ولاس والتر:

افرادی که صادقانه خداوند را بابت آنچه در تخیل دارند شکر می­‌کنند ایمان واقعی دارند. آنان ثروتمند می­‌شوند و از هر آنچه می‌خواهند فراهم می‌آورند.

به عنوان سخن پایانی این نوشتار باید بگوییم که این زندگی شماست، هیچ کس نمی‌تواند در آن تغییر ایجاد کند، مگر خود شما. اگر همچنان کارهایی که قبلاً انجام می‌دادید را انجام دهید و انتظار نتایج جدید در زندگی خود را دارید؛ سخت در اشتباه هستید. اگر خودتان خواستار تغییر نباشید، آنگاه هیچ چیز در این دنیا نمی‌­تواند شما را مجبور به تغییر کند. فکرتان را تغییر دهید تا زندگیتان تغییر ‌کند. خوشبختانه، این خودانگاره آموختنی است. با کنترل کردن کامل کلمات، تصاویر و نقطه نظرهایی که به ذهن خود راه می­‌دهید، کنترل کامل آینده خود را در دست گیرید و خود را به یک آهنربای جذب پول و ثروت بدل کنید. نکته پایانی دیگر این که از ثروتمند شدن دیگر لذت ببرید زیرا اگر فردی توانسته به این موفقیت برسد مطمئناً ما نیز می‌توانیم.

کریستین لارسون:

از موفقیت دیگران همان اندازه خوشحال باش که از موفقیت خودت خشنود می‌شوی.

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیازات: 3.3 / 5. تعداد امتیاز: 9

اولین نفری باشید که به این مقاله امتیاز میدهید

توضیحات بسیار کامل و جامع بود من لذت بردم. و سپاسگذارم

نتیجه ای که من گرفتم اینه که دوست داشتن با عشق میتونه ثمربخش باشه.ممنون از شما

خواهش میکنم علی جان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

خانه سرمایه – آموزش تحلیل تکنیکال و بنیادی بازار بورس ایران

کمتر کسی را می­‌توان یافت که با شنیدن این پرسش که “چگونه می‌توان به آهنربای پول و ثروت تبدیل شد؟” به وجد نیاید و اعلام کند که علاقه‌­ای به دانستن پاسخ این پرسش و تبدیل شدن به آهنربایی که از هر طرف پول و ثروت را به سمت خود جذب می‎­کند ندارد.

اندرو یانگ:

من در زندگی به این نتیجه رسیده‌ام که ثروت یک نگرش ذهنی‌ است و هر کسی می‌تواند افکار ثروتمندی داشته باشد.

حداقل شما عزیزی که این نوشتار را برای خواندن انتخاب نموده‌­اید، مشخص است که حتی اگر شده، یکبار به این موضوع فکر کرده‌­اید و در حال حاضر این مقاله را برای مطالعه برگزیده­‌اید. حال سوال اصلی اینجاست که چرا با وجود اینکه اکثر افراد دوست دارند پول و ثروت را به سمت خود جذب کنند، درصد اندکی از افراد در جهان واقعاً ثروتمندند؟ چرا افراد به جای آنکه جاذب و مغناطیس پول و ثروت باشند، اکثراً دافع پول و ثروتند؟ در ادامه این نوشتار همراه ما باشید تا بتوانیم علاوه بر یافتن پاسخ­‌هایی برای این دست از سوالات، راهکارها و گام­‌های علمی و کاربردی موثری را برای تبدیل شدن به آهنربا و مغناطیس جذب پول و ثروت بررسی کنیم تا دروازه‌­هایی از پول و ثروت بروی ما گشوده شود. به طور کلی قوانین ثابتی بر این عالم هستی حاکم است که خواه، ناخواه زندگی همه­ انسان­‌ها را تحت تاثیر خود قرار می­‌دهد و خوشبختانه یا متاسفانه باید بگوییم این قوانین زندگی انسان­‌ها را در همه جنبه­‌ها، حتی مغناطیس و آهنربای پول و ثروت بودن احاطه کرده و افراد دانسته یا نادانسته در تمامی امور زندگی خود این قوانین مهم را به کار می­‌گیرند. اما خبر خوب این است که وجود چنین قوانینی در عالم هستی؛ این امکان را به ما می‌­دهد بتوانیم به صورت کاملاً آگاهانه و مختار این قوانین متافیزیکی را در جهت کارا و مثبت برای بدل شدن به یک آهنربا و مغناطیس جذب پول و ثروت به کار گیریم.

چگونه عاشق پول شویم

بنیامین دیزرائیلی:

هیچ عاملی تاب مقاومت در برابر خواست انسان را ندارد.

لذا آنچه لازم است برای یافتن پاسخ این پرسش که “چگونه آهنربا و مغناطیس جذب پول و ثروت شویم؟” بدانیم، در شناخت این قوانین کائناتی نهفته است و مهم­تر این است که بدانیم در درون ما این قدرت وجود دارد که قوانین خارق­‌العاده هستی را در جهت رسیدن به اهدافمان به نفع خود به کار گیریم.

هنری فورد:

فکر کنید که می‌توانید یا فکر کنید که نمی‌توانید؛ در هر حالت حق با شماست.

فهرست عناوین

شاید بتوان گفت مهمترین نقطه آغاز هر موفقیتی به اشتیاق و عشق به آن هدف بر می­‌گردد. البته نه هر نوع اشتیاق، اشتیاقی که در اینجا به آن احتیاج داریم، اشتیاق سوزان است. منظور از اشتیاق سوزان، عشق و اشتیاقی است که در آن جز هدف و مقصود، چیز دیگری را نبینیم و به اصطلاح، این عشق شب و روزمان را از ما بگیرد.

امت فاکس:

اگر بتوانی به اندازه کافی عاشق باشی، آنگاه قدرتمندترین انسان روی زمین خواهی بود.

بنابراین تنها چیزی که باعث می­‌شود پول در زندگیمان بماند و پول بیشتری جذب کنیم، عشق است. حس نگرانی، شما را از پول دور می­‌کند، بیشتر افراد زمانی که حقوق می­‌گیرند یا پولی بدست می­‌آورند؛ هیچ احساس اشتیاق، عشق و شعفی به آن ندارند و به جای آنکه به پول عشق بورزند و با احساس خوبی از آن استقبال کنند، بیشتر نگران از دست دادن آن هستند که نتیجه­ نیز برای آن‌ها همین دور شدن پول خواهد بود. خواستن به تنهایی راهی برای رسیدن به ثروت و تبدیل شدن به آهنربا و مغناطیس پول و ثروت نیست، ما باید مشتاق ثروتمندی باشیم و به صورت وسواس گونه­‌ای تمام امور زندگیمان را در جهت تدارک برای جذب پول و ثروت به سمت خودمان برنامه‌­ریزی کنیم و جز هدفمان که تبدیل شدن به یک آهنربای بی چون و چراست، چیز دیگری نبینیم. در نهایت در ارتباط با این قانون باید بدانیم که برای اینکه مثل یک آهنربا از هر طرف پول و ثروت را جذب کنیم و به اهداف دلخواه خود در هر زمینه‌­ای برسیم باید اقدام فوری کنیم و نخستین قدم­‌ها را با شوق هر چه بیشتر برداریم. در یک کلام، موفقیت زمانی همه­ ابعاد زندگی ما را در بر می­‌گیرد که مصر و مشتاق و سمج باشیم و شکست را نپذیریم.

رالف والدو امرسون:

وقایع بزرگ و سرنوشست ساز تاریخ ناشی از پیروزی نوعی اشتیاق است.

آنتونی رابینز:

چنانچه خواسته‌ها و اهداف خود را نشناسیم، کشتی بدون سکانی خواهیم بود که در اوج مثبت‌ اندیشی، همواره مسیر خود را دگرگون می‌کنیم.

در ابتدای بحث باید این موضوع را کمی شفاف­تر کنیم؛ همه­ ما دوست داریم بدانیم چگونه می‌­توان پول بیشتری را جذب کرد و مغناطیس و آهنربای پول و ثروت شد؟ اما نکته مهم اینجاست که چگونگی رسیدن به یک هدف، مسئله اصلی نیست، زیرا این ما نیستم که چگونگی رسیدن به هدف را مشخص می­‌کنیم؛ بلکه ما با ایمان و باور راسخی که به سرمنشا هستی داریم، چگونگی دستیابی به هدف و خواسته­‌هایمان را به کائنات و عوامل هستی واگذار می­‌کنیم. تنها مسئله مهمی که وجود دارد این است که ما چرایی یک هدف را مشخص کنیم. چرا می‌خواهیم آهنربای جذب پول و ثروت شویم؟ اگر ما بتوانیم دلیل متقن برای داشتن یک هدف تعیین کنیم، مطمئناً راه­‌هایی برای دستیابی به این هدف برای ما آشکار خواهد شد. این در حالی است که چرایی رسیدن به یک هدف می­‌تواند برای افراد کاملاً متفاوت و منحصر به فرد باشد.

آنتونی رابینز:

ممکن است بزرگترین اره‌ای که در جهان اختراع شده است در دست شما باشد و در عین حال، در میان انبوهی از درختان جنگل، سرگردان بمانید و ندانید چه کنید. اگر بدانید که چه درختانی را باید برید و چرا؟ شرایط بروفق مراد است، وگرنه ابزاری عالی در دست دارید که به هیچ نمی‌ارزد.

پس برای اینکه می‌­خواهید آهنربای جذب پول و ثروت شوید یک چرایی شخصی پیدا کنید؛ چرایی که شبانه روز شما را به خود درگیر کند. زیرا همانطور که بیان شد ما برای حرکت به سمت یک هدف یا خواسته، بایستی دلایل محکم و قاطعی داشته باشیم تا این دلایل، انگیزه و اشتیاق را در ما برای حرکت به سمت هدف افزایش دهد.

آنتونی رابینز:

برای زندگی خود هدف داشته باشید و آن را برآورده سازید و مهم‌تر از همه آنکه این کار را با عشق، شور، حرارت، شیفتگی و سرزندگی بسیار انجام دهید!

پس برای آنکه بتوانیم ضمیر ناخودآگاه را بر روی مدار جذب ثروت و پول برنامه­‌ریزی کنیم، نخستین کاری که باید انجام دهیم تعیین هدف است. باید بدانیم دقیقاً هدف ما از آهنربای پول و ثروت بودن چیست و یا به چه میزان ثروت و پولی می‌خواهیم برسیم؟ خوشبختانه ضمیرناخوآگاه ما قابلیت برنامه­ریزی دارد و هر فرمانی به او بدهیم، گوش به فرمان است و بدان عمل می‌نماید. پس هدف­‌های بزرگ انتخاب کنید، اهدافی که هر روز باعث افزایش انگیزه شما گردند و اگر می­‌توانید برای دستیابی به اهدافتان یک زمان منطقی تعیین کنید.

جیم ران:

هدف‌هایتان را کوچک  انتخاب نکنید. اگر به هدف‌های بزرگ احساس نیاز نکنید، انسان بزرگی نخواهید شد.

اهداف را حتماً یادداشت کنید (بنویسید تا اتفاق بیافتد)؛ زیرا با نوشتن تمرکز بر روی هدف افزایش می‌­یابد. قدرتی که در نوشتن هست، معجزه می­‌کند.

برایان تریسی:

یاداشت هدف‌هایتان بر روی کاغذ، احتمال دستیابی به آن‌ها را ۱۰۰۰% افزایش می‌دهد.

بنابراین باید از قدرتی که در اختیارمان است، استفاده کنیم و به کائنات این دستور را ارسال نماییم که آمادگی کامل برای رسیدن به اهدافمان را داریم. حال برای ثبت این اهداف نیاز است که به چند نکته دقت کنید:

آیا تا کنون به این نکته توجه داشته‌­اید که وقتی شاد و خوشحال هستید، دلایل دیگری نیز رخ خواهند داد تا شما خوشحال­تر شوید و زمانی که ناراحت و افسرده هستید انگار تمام اتفاقات ناخوشایند در انتظار شماست؟ این موضوع به قانون جذب بر می­‌گردد که در همه حال و همه جا عمل می‌­کند.

جان اساراف:

تنها دلیلی که مردم هر آنچه ‌را می‌خواهند ندارند این است که ‌آن‌ها بیشتر راجع به آنچه نمی‌خواهند فکر می‌کنند تا آنچه می‌خواهند.

قانون جذب می­‌گوید هر چیزی همسان خود را جذب خواهد نمود، به بیان بهتر بر اساس قانون جذب؛ انرژی­‌های همانند، مشابه و هم بسامد یکدیگر را جذب می­‌کنند.

مولانا:

در جهان هر چیز ، چیزی جذب کرد

گرم گرمی را کشید و  سرد ، سرد

چگونه عاشق پول شویم

پس داشتن احساسات خوب نسبت به ثروت و پول، همسان خود که همان پول و ثروت بیشتر است را به سمت ما جذب خواهد نمود. حتماً حالا از خود می­‌پرسید که چگونه می­‌توانیم احساسات خودمان را نسبت به پول و ثروت بهبود دهیم. برای اینکار لازم است که تا می‌توانید پول را دوست داشته باشید و به پول احترام بگذارید و آن را مقدس بشمارید. عاشق کار و شغلی باشید که منبع درآمد شماست و یا شغل و کاری را انتخاب کنید که واقعا عاشق آن هستید. احساس خوبی که از انجام کاری که عاشق آن هستید از خود ساطع می­‌کنید، باعث می­‌شود کارایی شما چندین برابر شود و ایده‌­های بهتری در کسب و کارتان ارائه دهید و همین باعث انگیزه و انرژی مضاعف در کار شما می‌­گردد و بر اساس قانون جذب، پول و ثروت بیشتری به سمت شما جریان می­‌یابد. قانون جذب به راستی مطیع است.

لیزا نیکولز:

وقتی تو درباره آنچه می‌خواهی فکر کنی و با قصد و نیت بر آن تمرکز کنی، آنگاه قانون جذب دقیقا هر دفعه همان چیزی را که می‌خواهی به تو می‌دهد.

همین الان احساستان نسبت به پول را بسنجید و ببینید که نسبت به ثروت چه احساسی دارید. اغلب افراد در ظاهر و گفتار نشان می‌­دهند که به پول احساس خوبی دارند ولی در عمل بگونه دیگری رفتار می­کنند و دائماً از نبود و فقدان پول گلایه دارند. پس همیشه حواستان به احساساتتان باشد زیرا احساسات در قانون جذب به مانند یک راهنما عمل می­‌کند. به همان نسبتی که به پول و ثروتمندی احساسات مثبت و خوبی دارید، شما به آن نزدیکتر شده‌اید. بنابراین کاری که ما باید انجام دهیم این است که دائماً احساس خود را به پول و ثروت عالی کنیم. برای این کار باید از پولی که در اختیار داریم لذت کامل را ببریم و بابت هر پولی که بدست ما می­‌رسد سپاسگزار خالق بی­همتا باشیم. عبارات تاکیدی را برای تبدیل شدن به آهنربا پول و ثروت به کار بریم. این عبارات را بر روی کاغذ نوشته و روی دیوار اتاقمان جایی جلوی چشممان قرار دهیم تا هر شب قبل از خواب و یا هر روز بلافاصله بعد از بیدار شدن که ذهن نیمه هوشیار آمادگی لازم برای جذب بیشتر را داراست، آن‌ها را تکرار کنیم. عبارات تاکیدی همچون جملات زیر یا هر جمله دیگری که بین شما و ثروت رابطه بهتری ایجاد می­‌نماید:

قانون جذب مدام در حال فعالیت است، چه باور و درک کنی یا نکنی. قانون جذب قانون‌ خلقت است. فیزیکدان‌های کوانتومی به اطلاع ما رسانده‌اند که کل کائنات از فکر نشأت گرفته است.

باب پراکتور:

تو زندگی‌ات را از طریق افکارت و قانون جذب خلق می‌کنی و تک تک افراد هم همین کار را می‌کنند.

طبق فیزیک کوانتم ما فقط در یک دنیای فیزیکی زندگی نمی­‌کنیم، بلکه در وجود هر کدام از ما چندین عوالم دیگر نیز وجود دارد که بسیار فراتر از عالم فیزیکی ماست. هر کدام از ما براساس گفتار، رفتار و افکارمان، یک دنیای فرکانسیک داریم که ممکن است با دنیای فرکانسی سایرین متفاوت باشد. همچنین دنیای فرکانسیک هر فرد با توجه به جنبه‌­های وجودی او به هزاران دنیای فرکانسیک قابل تقسیم است؛ یعنی ممکن است دنیای فرکانسیک سلامتی ما با دنیای فرکانسی ثروت ما یا علم کاملا متفاوت باشد. به عنوان مثال فردی را در نظر بگیرید که از نظر ثروت بسیار غنی است پس از این نظر در فرکانس خوب و مناسبی قرار دارد ولی بیماری لاعلاجی دارد، بنابراین از نظر سلامتی در فرکانس و مدار مناسبی قرار ندارد.(چیزی که فرکانس ما را در هر لحظه تعیین می‌نماید، فکر و مهم تراز آن احساسات ما در آن لحظه است).

استر هیکس:

هیچ چیزی وارد تجربیات تو نشده است مگر تو آن را با افکار و احساساتت دعوت کرده‌ای.

در ادامه این بحث باید بگوییم که هر انسانی با توجه به گفتار، رفتار و افکاری که دارد، فرکانسی را از خود ساطع می­‌کند که بر اساس آن فرکانس ساطع شده به یکی از جهان­‌های فرکانسیک وارد می‌شود که در آن جهان موقعیت­‌ها، اشخاص و شرایطی را تجربه خواهد کرد که دقیقا فرکانسی مشابه به فرکانس آن شخص دارند.

هرمن کین:

موفقیت کلید شادی نیست، بلکه شادی کلید موفقیت است؛ اگر آنچه انجام می‌دهی دوست بداری، موفق خواهی بود.

پس در ارتباط با تبدیل به آهنربای جذب پول و ثروت شدن نیز می‌توان گفت رفتار، گفتار و افکار هر فرد در مورد ثروت تعیین کننده فرکانس اوست. برای مثال باید به شما عزیزان بگوییم کسی که  در مورد پول این ذهنیت را دارد که پول درآوردن کار ساده و راحتی نیست، فرکانسی را از خود ساطع می‌­کند که او را در فرکانس به سختی پول کسب کردن قرار می‌­دهد. بر اساس همین مدار فرکانسی افراد و موقعیت‌هایی بر سر راه این شخص قرار می­‌گیرند تا او به سختی کسب روزی کند. این تفکر او را از فرکانس اشخاصی که به سادگی و عزتمندانه درآمد و پول کسب می­‌کنند دور می­‌نماید و هیچگاه در موقعیت و شرایط انسان‌هایی که به راحتی پول در می­‌آورند قرار نمی­‌گیرد.

استر هیکس:

چیزی که درباره اش فکر می‌کنی یک ارتعاش را از طریق تو فعال می‌کند.

پس برای اینکه بتوانیم به آهنربای جذب پول و ثروت تبدیل شویم لازم است که وارد جهان فرکانسی شویم که در آن کسب پول و ثروت به آسانی و عزتمندانه انجام شود. حال سوال شما نیز حتماً این است که چگونه می­‌توان وارد چنین دنیای فرکانسی شد؟ برای پاسخ به این سوال باید به نکات زیر توجه خاصی داشته باشیم:

تو اول بگو با کیان زیستی            پس آن گه بگویم که تو کیستی

نکته دیگری که در این ارتباط باید به یاد داشت این است که بالاترین فرکانس و ارتعاش مربوط به سپاسگزاری است. سپاسگزاری برای تک تک نعمت‌هایی که اکنون در اختیار داریم فرکانس ما برای جذب ثروت را افزایش می­‌دهد.

برای آنکه بتوانیم خود را به یک مغناطیس جذب پول و ثروت بدل کنیم، باید بدانیم که از نظر فیزیک کوانتم تمام ذرات هستی اعم از زنده و غیرزنده دارای انرژی هستند و همین انرژی است که سبب ایجاد ارتعاش در جهان هستی می­‌گردد. ذهن ما نیز به مانند سایر اجزا تشکیل دهنده­ عالم هستی و کائنات دارای انرژی است و دائماً در حال تولید ارتعاش در جهت خواسته‌­ها و ناخواسته­‌های ماست. کائنات با توجه به ارتعاشاتی که از افکار ما دریافت می­‌کند به این ارتعاشات پاسخ خواهد داد. ارتعاشات مثبتی که در ذهن ما در نتیجه افکار مثبت ایجاد می­‌شود، ما را به اهدافمان نزدیکتر و بالعکس ارتعاشات منفی که در نتیجه افکار منفی است ما را از خواسته خود دورتر می­‌کند. به طور مثال اگر دائماً به کمبود و نبود پول فکر کنیم، ما در حال ارسال ارتعاش کمبود به عالم هستی هستیم و پاسخی که کائنات در ازای این افکار و احساس به ما خواهد داد این است که بی­‌پولی بیشتری به زندگی ما وارد خواهد شد. باز هم خبر خوب این است که قائده این عالم بر وفور و فراوانی است و اگر ما به صورت خودآگاه افکار خود را بر روی فراوانی و روزافزونی ثروت متمرکز و کنترل کنیم؛ ارتعاشات ذهنی ما در جهت جذب پول بیشتر، مثبت خواهد شد و نتیجه­‌ای که خواهیم گرفت فوق العاده خواهد بود و درهای ورود پول به زندگیمان باز خواهد شد. پس برای آنکه بتوانیم به آهنربای جذب بی­چون و چرای پول و ثروت تبدیل شویم؛ کاری که باید انجام دهیم این است که در هر لحظه بفهمیم دقیقا در حال فرستادن چه نوع ارتعاشی به سیستم هستی و کائنات هستیم. به بیان دیگر برای مغناطیس ثروت شدن باید همه وجودمان سرشار از شوق پول باشد، باید حتی آن مبلغ ناچیز پولی که در اختیار داریم را دوست داشته باشیم و هرگز گلایه، ناله و شکایتی نکنیم. در این حالت است که به قانون جذب اجازه می­‌دهیم که وارد عمل شود و وقتی متوجه احساس رضایت و خوشنودی ما از پول و ثروت می­‌شود، از آن مقدار بیشتری در اختیار ما قرار خواهد داد. این به این معناست که ارتعاش ما با پول یکی شده و اصطلاحا هم ارتعاش شده­‌ایم.

مولانا:

تا درطلب گوهر کانی، کانی

تا در هوس لقمه نانی، نانی

این نکته­ی رمز اگر بدانی، دانی

هرچیز که در جستن آنی، آنی

تمام واقعیت­‌های زندگی بیرونی، برگرفته از واقعیت‌های درونی انسان است تا آنجا که در کتب مختلف بیان می­‌شود شما آنچه را که می­‌بینید باور نمی­‌کنید؛ بلکه آنچه را که باور دارید می‌بینید. پس تمام شرایط، محیط و حوادث پیرامون ما تحت تاثیر باورهای ذهنی ماست. باورهای ما، افکار غالب ما هستند که مکررا در ذهن ما تکرار شده­‌اند و توجه ما کاملا معطوف به آن‌ها است. هر چیزی که عمیقا به آن باور داشته باشیم بدون شک و تردید برای ما به واقعیت تبدیل خواهد شد. طبق قانون باورها، این باورهای ماست که ما را در مداری قرار می­‌دهد که در آن مدار با اتفاقات و شرایطی هم جنس باورهایمان روبرو خواهیم شد.

عیسی مسیح:

آنچه را که دلت می‌خواهد در زندگی‌ات اتفاق بیفتد باور کن وایمان داشته باش که اتفاق می‌افتد و قطعاً اتفاق می‌افتد و شما آن را خواهید داشت.

خبر خوبی که در ارتباط با باورها وجود دارد این است که ما می‌توانیم باورهای محدود کننده خود در رابطه با هر موضوعی را با تکرار و تمرین تغییر دهیم تا باورهایی همراستا با هدف و خواسته‌هایمان ایجاد گردد. پس برای آنکه بتوانیم به آهنربای پول و ثروت بدل شویم باید باورهای محدوده کننده‌­ای که در ذهنمان در مورد پول و ثروت وجود دارد را شناسایی کنیم و آن‌ها را تغییر دهیم. ما در لایه‌­های زیرین افکار و در اعماق ضمیر ناخود آگاهمان باورهای غلط و ضد جذب ثروتی داریم که باعث می­‌شود به شدت از ثروت دور شویم. باید باور فراوانی را در ذهنمان پرورش دهیم و باورهای مخرب همچون دور بودن ثروت از خداوند، کثیف بودن و چرک کف دست بودن پول و یا خراب بودن انسان‌های ثروتمند و صادق نبودن آن‌ها را از باورهایمان حذف کنیم. زیرا با تغییر این باورها به صورت ناخودآگاه فرکانس‌­هایی به جهان هستی ارسال می­‌شود و ما نتایج آن را در ثروت آفرینی خواهیم دید.

دنیای امروز ما، دنیای تخصص­‌ها است. کاری که دوست دارید را به صورت تخصصی یاد بگیرید و در آن تخصص حرف‌ه­ای شوید. اطلاعات خود را در زمینه فعالیت خود بالا ببرید و خلاقیت خود را در آن به نمایش بگذارید. یک طرح جدید، کار نو، حرف‌ه­ای نوین در زمینه­‌ای که در آن تخصص دارید ارائه دهید و کارآفرین شوید. اگر خواهان ثروت هستید و می­‌خواهید آهنربای پول باشید شرکت مخصوص به خود را راه اندازی کنید، محصولی را برای فروش انتخاب کنید و نیرو استخدام کنید.

این قانون به ما می­‌گوید در زندگی منتظر هر چیزی باشیم، ماهیت آن چیز به زندگی ما وارد می­‌شود و در واقع قانون انتظارر همان نگاه و تصویری است که ما از زندگی خودمان داریم. پس در زندگی تا می­‌توانید در انتظار پول و ثروت باشید؛ زیرا اگر با اطمینان انتظار چیزی را داشته باشیم، این انتظار روی نگرش و باورهای ما اثر قدرتمندی گذاشته و مقدمات حضور آن را برای ما فراهم می­کند. بنابراین برای اینکه بتوانیم مانند یک آهنربای قوی عمل کنیم و پول و ثروت را به سمت خود جذب کنیم باید پس از طلیبدن خواسته­‌هایمان فقط منتظر آن باشیم و به قانونمندی و نظم هوشمندانه جهان هستی اطمینان کنیم و صبور باشیم.

تصویر سازی ذهنی به تجسمی گفته می‌شود که در آن افکار و احساسات ما به بهترین شکل ممکن کنترل می‌­شود و ارتعاش و فرکانسی که از این افکار ساطع می‌­شود به دنبال هم فرکانس و هم ارتعاش خود می­رود و ماهیت آن را به سوی ما جذب می­‌کند. بنابراین یکی از راه­‌های رسیدن به خواسته­‌ها و تغییر مدار، تجسم خلاق است. برای تبدیل به آهنربای پول و ثروت هر روز زمانی را به ریلکسیشن و مراقبه اختصاص دهید و خود را در حالی تصور کنید که به مقادیر بالایی از ثروت و پول رسیده­‌اید، در حالی که غرق در شادی و سپاس هستید.

پس اگر آگاهانه از جملات تاکیدی و تجسم خلاق استفاده کنیم، در ضمیرناخودآگاه باور موفقیت را به وجود می‌­آوریم و شاهد دستیابی به هر آنچه که آرزو داریم خواهیم بود. زیرا تکرار و تصویرسازی خواسته در حالت خودآگاه، ضمیر ناخودآگاه را فریب می­‌دهد و به او عادت می­‌دهد که همیشه ما را انسانی موفق بداند و به همین جهت ما را در رسیدن به خواسته‌­هایمان یاری دهد. بهترین راه برای تجسم خلاق این است که یک موسیقی آرامش بخش را پخش کنید و در حالت ریلکس قرار بگیرید و با چشمانی بسته ده نفس عمیق بکشید. خود را مانند یک آهنربا که از هر طرف پول و ثروت به سمت او جذب می‌­شود و یا هر خواسته دیگری که دارید، تصور و تجسم کنید. تصویرسازی را به گونه‌­ای انجام دهید که خواسته شما الان برآورده شده و وارد زندگیتان شده است. تمامی خواسته­‌های خود، زندگی و ثروتی را که در انتظار آن هستید با جزئیات کامل، روشن و واضح تجسم کنید؛ به حدی با جزئیات باشد که بوی پول نو و جنس اوراق پول نو را احساس کنید. هرچه تصویرسازی با جزئیات بیشتر باشد و زمان بیشتری به آن اختصاص دهید و احساسات بیشتری را از شما درگیر خود کند، تصویرسازی بهتر و قوی­تری خواهید داشت.

شکرگزاری قوی­ترین ارتعاشی است که می‌­توانیم به سمت هسته کائنات ارسال کنیم. مهمترین مزیت شکرگزاری ساطع کردن ارتعاش و فرکانس مثبت و قوی از خودمان است. زیرا سپاسگزاری یعنی توجه به داشته‌­ها و احساس لذت برای وجود آن داشته‌­ها. همانطور که سعدی شیرین سخن می­‌گوید:

شکر نعمت نعمتت افزون کند، کفر نعمت، نعمت از برت بیرون کند. روی داشته هاتون تمرکز کنید و به خاطر آن‌ها با احساس خوب، خدا را شکر کنید. وقتی برای تک تک داشته­‌هایمان حتی کوچکترین آن‌ها در زندگی سپاسگزار باشیم، نعمت­‌های بیشتر و بیشتر به سمت ما جاری می­‌شود. پس برای اینکه آهنربای جذب پول و ثروت شویم، برای همان پولی که اکنون در اختیار داریم حتی اگر کم است شکرگزار باشیم و احساس لذت کنیم. همانطور که گفته شد خاصیتی که شکرگزاری دارد این است که توجه ما را از نداشته­‌ها به سمت داشته­‌ها جلب می­‌کند که این خود نیز برای ما نعمت و برکت و جذب ثروت و پول بیشتری را به دنبال خود خواهد داشت. قانون شکرگزاری بر اساس قانون جذب عمل می‌کند و براساس قانون جذب هر کم تراکمی، پر تراکمی را به سمت خودش جذب می­‌کند. پس برای پولی که در اختیار دارید سپاسگزار باشید، آنگاه به طرز معجزه آسایی خواهید دید که ثروتتان چند برابر خواهد شد.

بیلی نلسون:

زمانی که شمردن نعمت‌هایی که در زندگی نصیبم شده را آغاز کردم سراسر زندگی­ام تغییر کرد.

شکرگزاری قانون بسیار شگفت انگیزی است، هر چه بیشتر به خاطر داشته­‌هایمان سپاسگزار خدا باشیم نعمت‌های بیشتری به سمت ما جریان می­‌یابد. امتحان کنید شکرگزاری را یکی از عادت‌های روزانه خود قرار دهید و برای مدتی به داشته‌­هایتان متمرکز شوید و بابت وجود آنها در زندگیتان خدا را شکر کنید، نتیجه آن فوق‌­العاده خواهد بود. حتی خداوند را به خاطر آن موحبت‌ها و خواسته‌هایی که ندارید و می‌­خواهید بدست آورد سپاس گویید. هر زمان در مورد چیزی سپاسگزاری و قدردانی می­کنیم و احساس خوب در مورد آن داریم، ما به کائنات می‌­گوییم از این چیز بیشتر می­‌خواهیم پس خواهشا در مورد پول و ثروت چنین نگرشی داشته باشید.

ولاس والتر:

افرادی که صادقانه خداوند را بابت آنچه در تخیل دارند شکر می­‌کنند ایمان واقعی دارند. آنان ثروتمند می­‌شوند و از هر آنچه می‌خواهند فراهم می‌آورند.

به عنوان سخن پایانی این نوشتار باید بگوییم که این زندگی شماست، هیچ کس نمی‌تواند در آن تغییر ایجاد کند، مگر خود شما. اگر همچنان کارهایی که قبلاً انجام می‌دادید را انجام دهید و انتظار نتایج جدید در زندگی خود را دارید؛ سخت در اشتباه هستید. اگر خودتان خواستار تغییر نباشید، آنگاه هیچ چیز در این دنیا نمی‌­تواند شما را مجبور به تغییر کند. فکرتان را تغییر دهید تا زندگیتان تغییر ‌کند. خوشبختانه، این خودانگاره آموختنی است. با کنترل کردن کامل کلمات، تصاویر و نقطه نظرهایی که به ذهن خود راه می­‌دهید، کنترل کامل آینده خود را در دست گیرید و خود را به یک آهنربای جذب پول و ثروت بدل کنید. نکته پایانی دیگر این که از ثروتمند شدن دیگر لذت ببرید زیرا اگر فردی توانسته به این موفقیت برسد مطمئناً ما نیز می‌توانیم.

کریستین لارسون:

از موفقیت دیگران همان اندازه خوشحال باش که از موفقیت خودت خشنود می‌شوی.

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیازات: 3.3 / 5. تعداد امتیاز: 9

اولین نفری باشید که به این مقاله امتیاز میدهید

توضیحات بسیار کامل و جامع بود من لذت بردم. و سپاسگذارم

نتیجه ای که من گرفتم اینه که دوست داشتن با عشق میتونه ثمربخش باشه.ممنون از شما

خواهش میکنم علی جان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی پسورد

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

راز موفقیت | محمود جولایی – آموزش تکنیک های نوین موفقیت فردی

زمان لازم برای مطالعه این مقاله ارزشمند ۱۵ دقیقه است.

چگونه عاشق پول شویم

قانون جذب میگوید افکار مثبت چیزهای مثبت را جذب میکنند و افکار منفی چیزهای منفی را به خود جذب میکنند، این موضوع در ابتدا ساده بنظر میرسد.موضوع مهم دیگر این است که در جهان هستی قانون زوجیت برقرار است هیچ چیزی بدون مکمل خود وجود ندارد. بدون وجود احساس رنج ما هیچ گاه شادی و لذت  را درک نمیکنیم، این طبیعت زوجیت است. ما زمانی میتوانیم پول جذب کنیم که رنج بی پولی را درک کرده باشیم و اکنون با تمام وجود خواهان پول باشیم و شادی حاصل از داشتن پول را احساس کنیم وقتی که در مورد اینکه کاری با پول انجام دهید، فکر یا احساسی داشته باشید شما در حال خلق کردن هستید.


چرا هنوز از دوره نخبگان قانون جذب برای تحقق آرزوهایتان استفاده نمی‌کنید ؟

 کلیک کنید تا عضوی از نخبگان قانون جذب باشید !‍ 

  مشاوره خرید محصول: ۲۶۷۲۱۸۴۱-۰۲۱

شما تا حدودی اطمینان دارید که پول بیشتری میخواهید چون میدانید مقدار پولی که اکنون دارید برای شما کافی نیست.کافی تا چه حد؟ این به شما بستگی دارد، این زندگی شماست و شما باید قوانین آن را وضع کنید. بسیار خوب! پول یک نیاز فیزیکی است و به شما این توانایی را میدهد که کارهای زیادی انجام دهید، پس بیاید ببینیم چگونه میشود پول بیشتری جذب کرد. چیزی که شما همیشه میپرسید این است که چگونه پول بیشتری جذب کنم؟ اما نکته مهم این است که چگونگی اهمیتی ندارد و همیشه همه چیز با چرا شروع میشود. تنها چگونهای که مهم است، این است که شما چگونه چرا را تعبیر میکنید؟ سوال جالب و شاید گیج کنندهای است؛ نه!! خب با من باشید تا این سوال را بیشتر برایتان شرح بدهم.

دستاورد دوست عزیزی از همراهان راز موفقیت به نقل قول از خودشان:

«هیچ دوره ای ندیده بودم به این کاملی اجرا شده باشه، نکته هایی که توی هیچ کتابی وجود نداره، درس ۵ برام معجزه بود، متحول شدم، سوپرخوشبین شدم، تونستم رویاهای خودم رو پیدا کنم و تونستم خودم رو تغییر بدم. من نمایندگی بیمه دارم. در کمتر از یک ماه نماینده برتر شهرم شدم، تغییر باورهای مخفی لایه های مخفی ذهن بینظیر بود، درس ۱۰ انقلابی در کسب و کارم بود و تونستم بفهم کی هستم. از دنیا چه چیزی میخواهم. حتی برنامه پنج سال آیندم رو هم دارم.»

برای خواندن نتایج و دستاوردهای دوستان راز موفیتی ما کلیک کنید.

 

تعبیر کردن «چرا» را با یک مثال توضیح میدهم؛ لطفا به نمونه زیر که یک نمونه مثبت درباره پول است توجه کنید:
احساس میکنم که جریان دائمی پول به سمت من در حال جریان است و این احساس را دوست دارم چون (دلایل مشخص و جالبی ازاینکه چگونه شما از پول برای شادی و آزادی و ارامش در زندگیتان بهره میبرید را بنویسید) پس ما برای جذب هرچیزی در زندگی خود باید دلایل محکمی داشته باشیم که در ما نسبت به خواستهمان شور و شوق و اشتیاق فراوان ایجاد کند. من پول فراوان را بسیار دوست دارم چون میتوانم با پول فراوان خود جهان هستی را از نزدیک ببینم، به کودکان کار کمک کنم، به بیماران زیادی کمک کنم و …

یک چرای شخصی ومعنادار پیدا کنید؛ نه آن چیزی که از نظر همه مهم است بلکه دلیلی که منحصر به خود شماست و  سخت شما را درگیر خود کرده است و در احساسات شما تاثیرگذار است و انگیزه زیادی به شما میدهد. انگیزه مثبتی را از موضع قدرت ایجاد کنید. تمام پولی که دوست دارید وجود داشته باشد، هر روز در حال چاپ شدن است. این مقدار برای رسیدن به هدف کافیست.کسانی که میلیونر یا میلیاردر هستند، ثابت کرده اند که همه چیز ممکن است(علاوه بر آن ۸۱ درصد میلیونرها، میلیونرهای نسل اول هستند…که یعنی حتی ذره ای از ثروت خود را به ارث نبرده اند!).

یادتان باشد هنگامی در حال کسب موفقیت هستید،  هدیه دادن و خرید خانه و فعالیت های خیرخواهانه و غذا خوردن شما شغل و ثروت بیشتری را برای دیگران ایجاد میکند. آیا چرخه را میبینید؟شما الان داخل آن هستید… در این مرحله، انرژی که شما صرف میکنید، موضوع قابل توجهی است. همانطور که با یک کلید جریان الکتریسیته درون دیوار خانه تان جریان پیدا میکند، انرژی هم منتظر شماست که به آن وصل شوید و از آن استفاده کنید و میتوانید انتخاب کنید که کدام مسیر نیازهایتان را برآورده میکند. پول نوعی انرژی است.طرز فکر نوعی انرژی است. احساسات نوعی انرژی است. احساسات و افکاری که انرژی پول را تولید میکنند، ناشی از طرز فکر شکرگزاربودن (من دریافت کردهام) و آرامش داشتن (میدانم که همیشه دریافت میکنم) و امید و الهام گرفتن از فرصتهایی است که از فعالیتهای ما در جهت رسیدن به هدف ایجاد میشود.( من انرژی و توان خود را صرف میکنم و دیگران آن را دریافت میکنند.) هر کدام از سه تریلیون (یا بیشتر) سلول شما انرژی تولید میکنند. هنگامی که این انرژی در جهت خواسته شما (مالی یا هر چیز دیگر) متمرکز  و فرستاده میشود، میزان قدرت شما در جهت درست قرار میگیرد و شما به نقاط بالاتری در این چرخه رو به بالا و درحال گسترش میرسید.


چرا هنوز از دوره نخبگان قانون جذب برای تحقق آرزوهایتان استفاده نمی‌کنید ؟

 کلیک کنید تا عضوی از نخبگان قانون جذب باشید !‍ 

  مشاوره خرید محصول: ۲۶۷۲۱۸۴۱-۰۲۱

قدرت شما در انتخاب شماست. شما یکی را انتخاب میکنید. نفس عمیقی بکشید ، چشمانتان را ببندید و به آرامی هوا را از ریههایتان بیرون دهید. در این لحظه، در این نفس، قدرت این است که زندگیتان را همین الان بسازید. پول بیشتری میخواهید؟ پول داشتن برای شما چه میکند؟ آیا با داشتن پول بیشتر آرامش بیشتری دارید یا نه؟ احساس شادی بیشتری دارید یا نه؟ آزادی بیشتری دارید یا نه؟ این احساسات( آرامش،شادی وآزادی)را تصورکنید، به نفس کشیدن ادامه دهید و احساس شگفت انگیز شادی و آرامش و صلح را که قوی تر میشود درک کنید. به نفس کشیدن ادامه دهید…در همه ی ۳۰ تریلیون سلول و قویتر شوید. باید احساساتی که بعداز رسیدن به خواسته هایتان خواهید داشت را هم اکنون داشته باشید.

وقتی بدون توجه به وضعیتتان روی شکرگزاری متمرکز شوید، هنگامی که روی آرامش و شادی علیرغم شرایطی که شما را احاطه کرده متمرکز شوید؛هنگامی که چشم هایتان را بر روی چیزهایی که وجود دارد ببندید وبه چیزهایی که دوست دارید اتفاق بیفتد فکر کنید، هنگامی که تفریح کردن را شروع می کنید، آزادی و خوشی و پتانسیل خالص شما، مسیر و هدایتگری برای انرژی شما میشود و شما خود را در مسیری قرار میدهید که که خواسته های شما را جذب کند.

اول به این سوالی که می پرسم خوب فکرکنید و پاسخ خود را واضح بیان کنید تا بعد بگویم چگونه می توانید پول و ثروت سرشاری داشته باشید:

البته آهنربا که چه عرض کنم!! منظورم همان پولربا است! شاید با دیدن سوالم جا خورده باشید یا اصلا به نظرتان مطرح کردن چنین سوالی خیلی مسخره بوده باشد! چه کسی هست که نخواهد پولربا یا همان جذب کننده پول و ثروت باشد!! حرف شما تا اندازه ای درست است اما حقیقت این است که بیش از ۹۷درصد از افراد روی زمین، دفع کننده پول و ثروت هستند نه جذب کننده!!! لابد می پرسید چرا چنین ادعایی می کنم؟

عموما دو دلیل برای عدم جذب ثروت وجود دارد:

حتما بخوانید: کلیپ توضیحات استاد جولایی در مورد قانون جذب

دوست من، باورهای محدود کننده از آنجا در ذهن تو شکل گرفته که تصور می کنید، منابع ثروت در جهان عدد و رقم مشخص و محدودی دارند و اگر عده ای مقداری بیشتر را بخود جذب کنند، حتماً در جایی دیگر سهم گروهی دیگر کاهش خواهد یافت. این باور مخفی ترین و مخرب ترین باور و مانع جذب ثروت و فراوانی است. دوستانم منابع مالی در این جهان به هیچ وجه محدود نیست. یک لحظه فکرش را بکنید، شاید تولید نفت و استخراج طلا کاهش یافته باشد، اما چقدر منابع جدید و جایگزین یافت شده اند؟ هیچ می دانید ما فلزات و مواد و عناصر بسیار گرانتر از طلا هم داریم. هیچوقت به این فکر کرده اید که امروزه اینترنت و کسب و کارهای مرتبط با شبکه‌های اجتماعی در جهان درآمدهای نجومی و بسیار بیشتر از نفت و طلا در ۱۰۰ سال گذشته برای مردم امروز ایجاد کرده اند. ایا می دانید ما ۲۰ سالِ پیش، نمی توانستیم باور کنیم که با استفاده از یک گوشی و یک برنامه ساده موبایل به نام تلگرام میتوانیم امروز در خانه خودمان نشسته و حقوق ۱۰۰ کارمند را در بیاوریم.

کائنات از طرف خداوند ماموریت دارد تا اشرف مخلوقات و عزیزترین بنده او را به تمام آرزوهایش برساند و در این راه اختیار تام دارد.

چگونه عاشق پول شویم

شما در زندگی‌تان پولدار نمی شوید چون در مورد “پول و ثروت و فراوانی” بیشتر، باورهای منفی دارید و حتی ناخوادآگاه،در محاوره های روزمره خود از عبارت های ضد جذب پول و ثروت استفاده می کنید. چون افکار مخفی شما، پول را نمی‌خواهد. ممکن است حتی جملات تأکیدی جذب پول را هم یک یا چند بار در روز تکرار کنید ولی چون فقط به زبان می آورید و آنها را باور ندارید، تاثیر چندانی عایدتان نمی شود. و متاسفانه بقیه روز را با جملات تأکیدی منفی درونی در مورد پول می‌گذرانید. این اتفاق به‌صورت خودآگاه و در بیشتر موارد ناخودآگاه صورت می‌گیرد. باورهایی که در ضمیر ناخودآگاه شما است، دنیای اکنون شما را می سازد، برای جذب پول بیشتر، باید باورهای ضمیرناخودآگاه خود نسبت به پول و ثروت بیشتر را آگاهانه و با تمرین و تکرار و تکرار و تکرار تغییر دهید و باورهای درست را جایگزین کنید تا بصورت ناخودآگاه جذب کننده ثروت و فراوانی شوید.

در دوره نخبگان قانون جذب، به جزئی ترین موضوعات مبحث جذب پول و ثروت پرداخته شده است و شما را با مخفی ترین باورهای منفی و مخربی که در اعماق ذهن و ضمیر ناخودآگاهتان وجود دارد روبرو می کند و شما هر لحظه از شناخت افکار و باورهای خود شگفت زده می شوید و تازه متوجه می شوید که عمرتان را با چه باورهای محدود کننده ای که به مرور توسط محیط اطراف، اطرافیان، جامعه و رسانه ها به ذهن پاکمان خورانده شده، گذرانده اید و چگونه می توانستید تنها با تغییر باورهای خود، پول بیشتری جذب کنید. اگر در زندگی خود با مسئله بی پولی روبرو هستید، کافیست ذهنتان را از باورهای منفی در خصوص پول و ثروت بیشتر پاک کنید، همان باورهایی که با وجود تلاش زیاد امکان ورود ثروت را به شما نمی دهد.

پیشنهاد ویژه ما برای شما: فایل خود هیپنوتیزم عمیق صوتی کسب ثروت (برنامه ریزی ذهن)

من در سمیناری در هندوستان بودم. در این سمینار فیلم بسیار جالبی از یک تحقیق بلند مدت دانشگاهی نشان دادند. خلاصه نتایج این مطالعات:

روشن است که میلیاردرهایی مثل بیل گیتس، وارن بافت و مارک زاکربرگ بخشی از این یک درصد را تشکیل می دهند. اما به جز اینها چه کسانی جزو این یک درصد محسوب می شوند؟ بر اساس آمارهای کردیت سوئیس، ۴۷ میلیون نفر دیگر، در دنیا هستند که میزان دارایی آنها ۷۹۸ هزار دلار یا بیشتر است. بیشترین افراد جزو یک درصد ثروتمند جهان در این کشورها زندگی می کنند:

کشوری که نسبت به جمعیت خود بیشترین درصد ثروتمندان جزو یک درصد را در خود جای داده، سوئیس است. از هر ۱۰ سوئیسی، یک نفر یعنی ۸۰۰ هزار نفر از ۸ میلیون نفر جزو یک درصد ثروتمند دنیا هستند.

ما علاوه بر باورهای شخصی و فردی باورهای جمعی و گروهی مشترک نیز داریم. مثل باورهای فرهنگی، قومیتی، ملی و مذهبی. هرکدام از ما آمیزه ای از این باورها را در خود شخصی کرده ایم و بر اساس آنها به یک معجون تبدیل شده ایم که در حقیقت از هر چیزی بخشی را پذیرفته باشیم و بعد این باورها در آمیزش با هم، باورهای جدید و آنها نیز در ترکیب با هم هزاران باور خاص و شخصی را در ما شکل داده اند. تقسیمات جغرافیایی باورهای ما، موجب تقسیم ثروت در این سیاره زیبا شده است. به آمار بالا توجه کنید، نه آب و هوا و نه شرایط محیطی و بیرونی عامل تایین کننده نیستند. افکاری وجود دارند که اگر آنها را در خود رشد و گسترش بدهیم بطور حتم فقیر می مانیم!!! افکاری مخرب و منفی و ضد ثروت و فراوانی! اما افکاری نیز وجود دارند که اگر آنها را در خود رشد و گسترش بدهیم بطور حتم ثروتمند می شویم و می مانیم!

حتما بخوانید:  چرا پول جذب نمیکنم؟ | روانکاوی ثروت و فقر

اینها تنها بخشی از جملات تاکیدی منفی درونی ماست که غالب تفکرات ما را درباره پول و ثروت ساخته است و مانع جذب ثروت توسط ما شده اند، و جملات منفی دیگری نیز وجود دارند که باید آنها را یافت و نسبت به جایگزین کردن آنها با عبارات تاکیدی مثبت اقدام کرد. علاوه بر افکار منفی و عبارات تاکیدی منفی عمومی درباره پول و ثروت هرکسی یک سری عبارات تاکیدی منفی مخفی شخصی نیز دارد. حتماً باید آنها را یافته و از خود دور کنید و درست از لحظه خروج آنها از ذهن شماست که جریان پول و ثروت وارد زندگی شما خواهد شد.

آیا از موقعیت مالیتان راضی هستید؟ اگر اینطور نیست،فکر می کنید چه چیزی مانع شما شده است؟ اگر هست، چه کارهایی را درست انجام دادید؟ پاسخ به این سوالات شما را در مسیر درستی برای رسیدن به خواسته هایتان قرار میدهد

معرفی محصول: دوره پیشرفته نخبگان قانون جذب | بهترین و کاملترین دوره قانون جذب از نظر شرکت کنندگان


پست قبلی

قانون جذب پول | رابطه قانون جذب و پول چیست؟ – راز موفقیت

پست بعدی

کتاب کوین ترودو | تنها مرکز فروش کتاب های کوین ترودو در ایران- راز موفقیت

ازدواج با جفت روحی در ۴ گام تضمینی!

قانون جذب | قانون جذب چیست و چگونه از آن استفاده کنیم ؟

قانون جذب در قرآن (قانون جذب در دین اسلام)

قانون ارتعاش در قانون جذب چیست؟|چگونه ارتعاش (فرکانس) قدرتمندی بفرستیم؟

سلام
مقاله عالی بود
واقعا همه چی بستگی به باور و فکر ما داره که به سمت ما سرازیر می شه همانطور که در دوره نخبگان قانون جذب آموزش دادید استاد جولایی عزیز

سلام خدمت استاد گرامی و اعضای تیم راز موفقیت
این مقاله بسیار عالی و کاربردی بود . من بعد ار مدتها تلاش فراوان و پول زیاد به دست نیاوردن متوجه شدم که اشکال کارم از افکار غلط بوده نه میزان تلاشم .
ممنونم از مطالب مفیدتون

بسیار عالی بود.من هیچ وقت فکر نمیکردم انقد راجب پول افکار منفی داشته باشم ،خوشبختانه با فایل هیپنوتیزم شما فهمیدم کجای کارم اشتباست.????????????ممنون استاد جولایی ،دوست داریم

سلام و عرض ادب
مقاله بسیار عالی و خوب است . الان می دانم که طرز تفکرم تنها دلیل درامد کنونی ام هستش . من به مبلغ مشخص فکر میکردم . ولی الان قدرت و باور محدود خود را نسبت به فراوانی و وفور پول تغییر دادم . . تشکر استاد بزرگوار .

با سلام خدمت شما _ مطالب شما خیلی مفید بود و خیلی خوب در مورد موانع ذهنی در راه کسب ثروت توضیح دادید . به نظر بنده , شما یکی از بهترین اساتید ثروت و موفقیت هستید . با تشکر

عالی بود مرسی…من الان قدرتمند ترین ذهن را دارم

انقدر مقالتون خوب بود که ملکه ذهنم شد ممنون باور قدرتمند و ثروتمند درستش همینه

سلام آقا محمدعزیز

ممنون از توجه شما

موفق باشید

فوق العاده بودش مطلبتون
به امید درس های بهتر و موفقیت بیشتر شما
سپاسگزارم ازتون

سلام مطالبتون خیلی ابتدایی وعامیانه بود.اطفا مطالب کلی تر وتخصصی ترارائه بفرمایید.باتشکر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پیام شما پس از بررسی منتشر می شود

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم


ازدواج با جفت روحی در ۴ گام تضمینی!

قانون جذب | قانون جذب چیست و چگونه از آن استفاده کنیم ؟

قانون جذب در قرآن (قانون جذب در دین اسلام)

همین الان ایمیل و شماره همراه خود را وارد کنید تا ایمیل برایتان ارسال شود

آیا می‌دانید چه فرصتی پیش روی شماست ؟

همین الان می‌توانید عضوی از نخبگان قانون جذب شوید که با تدریس استاد جولایی در این دوره  قانون جذب زندگی‌شان را متحول کرده‌اند !

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی پسورد

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد


در این مقاله عواملی که به افراد کمک می‌کند تا مغناطیس جذب پول شوند را بررسی کرده‌ایم.عواملی چون :

۱-   آگاهی از قوانین ثروت آفرینی

۲-   شناخت و اصلاح باور «پول آسان به دست می‌آید یا سخت»

۳-   چرا عده‌ای غرق در مشکلات مالی هستند؟

چگونه عاشق پول شویم

۴-   چگونه از افکار ثروت‌آفرین داشته باشیم؟

تقویت باورهای سازنده ثروت‌آفرین و ایمان به آن‌ها.

نقاط توجه و تمرکز خود را به‌درستی انتخاب کنید.

۵-    تمرین عملی ساختن باورهای ثروت‌ساز

قوانین ثروت‌آفرینی

رابطه بین انسان و پول یک رابطه شگفت‌انگیز است، یکی از عوامل فقر و بی‌پولی انسان‌ها عدم آموزش و آگاهی آن‌ها نسبت به قانونمندی‌های خلق پول است. آن‌ها نمی‌دانند، بلد نیستند، آموزشی ندیده‌اند و اصولاً انسان‌های ناآگاهی هستند و لذا نمی‌توانند تحصیل پول کنند. حال ممکن است این سؤال برای شما پیش بیاید که مگر خلق و جذب پول هم قانون دارد؟

آری، ما در جهانی زندگی می‌کنیم که تمام اتفاقات آن بر اساس نظم و قانونمندی‌هایی کاملاً منظم و ثابت رخ می‌دهد و خلق پول هم از این داستان مستثنا نیست. در جهان هر چیزی که وجود دارد وزن دارد، جرم دارد و انرژی دارد؛ مانند اجسام، افکار، اشیا و …

بر اساس یکی از قانونمندی‌های جهان هستی که قانون جذب نام دارد هر چیزی مشابه خود را جذب می‌کند؛ مثلاً افکار مثبت اتفاقات هم‌جنس خود و هم انرژی خود را جذب می‌کند و اتفاقات مثبت را رقم می‌زند و یا افکاری که بر فقر و مسائل دلالت دارند نیز از این قانون مستثنا نیست و سبب جذب و خلق فقر، شکست و مشکلات بیشتر می‌شود.

حال وقتی فردی اول‌ازهمه به این موضوع اشراف داشته باشد که «به هر آنچه بیندیشد و توجه و تمرکز کند عیناً از همان نوع اتفاقات را جذب دنیای خود خواهد کرد» به‌عنوان یک انسان آگاه موظف است:

۱-   افکار و اندیشه‌های خود را کنترل کند.

۲-   با قوانین پول‌سازی و جذب ثروت آشنا شده و در زندگی خود پیاده کند.

لذا شما باید خودتان به‌عنوان رهبر مسئولیت خلق پول حلال خود را بر عهده بگیرید و با درایت و نظم و تعقل آموزش ببینید، تمرین کنید، تکرار کنید تا بتوانید خالق خواسته‌های خود شوید.

به نظر شما پول آسان به دست می‌آید یا برای به دست آوردن پول باید سختی‌های فراوان کشید؟؟؟

جواب این سؤال شاید به نظر یک کلمه ساده به نظر برسد اما این پاسخ ریشه در عمیق‌ترین باور افراد نسبت به پول دارد، درواقع این باور بسیار تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز است زیرا فردی که باور دارد و ایمان دارد که پول زیر پای فیل است و برای ثروتمند شدن باید جان کند، در جهانش نیز همین اتفاق می‌افتد و برای به دست آوردن ریال ریال باید ساعت‌ها کار و تلاش جان‌فرسا داشته باشد؛ اما دیگری که می‌گوید نه پول به‌دست‌آوردن آسان است، به‌راحتی می‌تواند پول به دست بیاورد.

به‌عنوان‌مثال می‌خواهم در مورد مارک زاکربرگ مؤسس فیس‌بوک صحبت کنم، در سال ۲۰۱۸ این فرد پنجمین فرد ثروتمند جهان شده است. وی این رتبه را در کمتر از ۵ سال به دست آورده است آن‌هم رتبه پنجمین ثروتمند جهان!!! اگر این فرد کسب ثروت را سخت می‌دانست می‌توانست در کمتر از ۵ سال و در سن ۳۴ سالگی به چنین دستاوردی برسد؟

چرا عده‌ای غرق در مشکلات مالی می‌شوند؟

اولین علت آن عدم آگاهی نسبت به قوانین جهان هستی است. دومین علت باورهای مخرب افراد نسبت به ثروت است.

فردی که از قوانین آگاه است می‌داند می‌تواند جهان خود را دگرگون کند. او باور و ایمان دارد که در جهانی زندگی می‌کند که سرشار از فراوانی است، آگاهانه افکار خود را برمی‌گزیند، باورهای سازنده در ذهن خود می‌سازد و توجه و تمرکزش بر خواسته‌ها و اهداف خود است نه موانع و مشکلاتش.

نقطه مقابل این افراد افرادی هستند که دائماً به کم‌پولی خود فکر می‌کنند، هزاران قصه منفی برای خود می‌بافند و ذهنشان انبار افکار منفی و قبرستان آرزوها و افکار زیبایشان است. باورهایش نسبت به پول بسیار مخرب و منفی است که عامل اصلی این نوع عملکرد ترس است. ترس از ناشناخته‌ها، ترس از تغییر، ترس از شکست و …

چه کنیم تا از افکار فقرآفرین رها شویم؟

۱-    تقویت باورهای سازنده ثروت‌آفرین و ایمان به آن‌ها

قدرت بیکران ایمان، ترس را زایل می‌کند و به انسان قدرت تصمیم‌گیری و تلاش می‌دهد بنابراین باید به معجزه الهی ایمان داشته باشید تا معجزه‌ها در زندگی شما اتفاق بیفتد. اگر دنیای خود را محدود نبینید، اگر خودتان را ناتوان نبینید، اگر دریافت نعمت‌های الهی را بعید نبینید شما در بارگاه الهی ارتقا یافته‌اید و توان دسترسی به معجزات الهی را خواهید داشت. هر آنچه را که به خلقش و به دست آوردنش ایمان داشته باشید و برایش تلاش کنید محقق می‌شود و این قدرت ایمان است. منابع ثروت خداوند بی‌نهایت است و حجم و عدد و رقم برای خداوند معنایی ندارد. تمام این قضایا روانی است که عملکرد انسان را در کسب‌وکار و همهٔ عرصه‌های زندگی تحت‌الشعاع قرار می‌دهد و انسان را خسته و درمانده می‌کند.

۲-  نقاط توجه و تمرکز خود را به‌درستی انتخاب کنید.

اغلب اوقات به چه چیزهایی فکر می‌کنید؟ به افزایش درآمد خود می‌اندیشید یا مدیریت هزینه‌ها و بدهکاری‌ها؟ شما در زندگی هرگز نباید به بدهکاری‌ها و هزینه‌ها فکر کنید، باید به درآمدها فکر کنید. اگر هدف این باشد که بخواهید بدهکاری‌هایتان را برطرف کنید تا آخر عمر بدهی صاف می‌کنید. باید به منابع ثروت فکر کنید تا ثروت‌ها را جذب دنیای خود کنید زیرا کائنات هم شمارا در راستای اندیشه‌هایتان یاری می‌کند. هرگاه به‌طورجدی به دنبال خلق پول حلال بودید، بدانید که در این لحظه باید به دنیای درون خود بروید و تکلیف خود را با این نعمت الهی روشن کنید، زیرا پول ابتدا باید در ذهن شما شکل بگیرد و سپس در دنیای بیرون خلق شود.

برایتان دو تمرین بسیار سازنده دارم.

تمرین اول:

مدام به این فکر کنید که :

چگونه می‌توانم مغناطیس جذب پول شوم؟

چگونه می‌توانم پول بیشتری به دست بیاورم؟

از چه راه‌هایی می‌توانم پول حلال بدست بیاورم؟

به من اعتماد کنید و فقط و فقط به مدت یک هفته روزانه چندین بار این سؤال را از خود بپرسید. حتی اگر شرایط مساعدی ندارید، درگیری‌های مالی دارید و … بیاید و به خود یک فرصت کوتاه بدهید، این تمرین را انجام دهید و خود نتایج را بسنجید.

تمرین دوم:

یکی از روش‌های بهره‌برداری از پول این است که از آن برای سرمایه‌گذاری روی خود و خانواده خود استفاده کنید و با آموزش‌های مختلف شرایط یک زندگی خوب را برای خود و خانواده خود فراهم کنید زیرا هرچه بیشتر بدانید بیشتر به دست می‌آورید. خود و خانواده خود را غرق در آموزش‌های سازنده پیرامون قوانین جهان هستی، یادگیری مهارت‌های ثروت‌آفرین و هر آموزشی که شما و مهارت‌هایتان را رشد و بهبود بخشد.

خلاصه مقاله این‌که:

شما برای آنکه یک درخت تنومندی را خلق کنید که دنیایی از میوه را دهد باید به تقویت ریشه‌های این درخت فکر کنید آنگاه برگ‌ها و میوه‌ها خودبه‌خود حاصل می‌شود. اگر در دنیای درون خود ریشه‌های لازم برای خلق پول حلال ساخته شود به‌راحتی در دنیای بیرون روش‌های خلق آن را پیدا خواهید کرد. پس دنیای درون و ریشه‌های ذهنی را مستحکم کنید آنگاه پول فراوان خود به دنبال شما می‌آید؛ بنابراین پول میوه درختی است که ریشه‌هایش در ذهن ما است و ساقه‌ها و برگ‌هایش در دنیای بیرون ما.

چگونه عاشق پول شویم

بنیانگذار تکنولوژی فکر و بزرگترین سخنران انگیزشی در ایران که با برگزاری سمینارها و دوره های تكنولوژی فكر به بسط و گسترش اين تكنولوژی در ايران پرداخته اند و تحولات بزرگی در نظام فكری و باورهای مردمان این سرزمین ايجاد كرده اند.

عالی ، مفید و سازنده است ، خداوند اقای دکتر ازمندیان را برای مان حفظ بفرماید.

دستتون درد نکنه
راستش تو ذهنم علم برتر است از ثروت حک شده و هیچ جوری نمیتونم عاشق پول بشم نمیدونم چکار کنم میخوام برم فوق دوم و دکترا و… بخونم در حالیکه پولی توش نخواهد بود…ممنون میشم راهنمایی کنید.

بسیار عالی و سازنده و مفید فقط تمرین های که گفتید کاش بیشتر بود

تکنولوژی فکر روشی زیبا برای هدایت و برنامه‌ریزی ضمیرناخودآگاه انسان است، تا به کمک آن باورهای زیبا و روحیه عالی در انسان ساخته شود، تا انسان از رهگذر داشتن باورهای درست و اعتماد به نفس و احساس شخصیت و نیز کسب روحیه‌ای عالی و با نشاط بتواند اندیشه‌های بزرگی را در ذهن خود خلق کند.

تهران، خیابان ولیعصر، روبروی پارک ملت، خیابان انصاری، (صداقت)، نبش کوچه مهرشاد، ساختمان صداقت، طبقه هفتم

شما می‌توانید از طریق بخش تماس با ما به‌صورت ۲۴ ساعته پیام خود را ارسال نمایید.

© تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به موسسه تکنولوژی فکر می باشد.


چاپ مقالهDownloads-icon

از قانون جذب ثروت برای جذب پول و ثروت استفاده می شود. بسیاری از دوستان با من تماس می گیرند یا در مشاوره ها از من میپرسند که چطور میتوانیم با استفاده از قانون جذب ثروت پول و ثروت فراوانی را وارد زندگیمان کنیم. با توجه به سوالات که بسیاری از دوستان در این باره از من میپرسند تصمیم گرفتم یک مقاله کامل و جامع در زمینه قانون جذب ثروت برایتان داخل سایت قرار بدهم و به شما بگویم که چطور می توانید از قانون جذب ثروت استفاده کنید و پول و ثروت فراوانی را وارد زندگیتان کنید.

اما بهتر است قبل از اینکه به سراغ قانون جذب ثروت برویم شما را با قانون جذب آشنا کنم و به شما بگویم که قانون جذب چیست و چطور می توانید با استفاده از قانون جذب ثروت و پول فراوانی را جذب کنید.

قانون جذب (Law of Attraction) یک قانون ثابت در جهان است که همیشه و در همه جا در حال عمل کردن است. البته بهتر است بگویم که قانون جذب یک قانون ثانویه است و قانون اصلی قانون ارتعاش نام دارد.

شما اگر قانون جذب را باور داشته باشید و چه باور نداشته باشید همیشه و در همه جا در حال استفاده از این قانون هستید. یعنی شما همیشه دارید از این قانون استفاده می کنید و این قانون برای همه در حال عمل کردن است.

چگونه عاشق پول شویم

خیلی از افراد فکر می کنند که قانون جذب وجود نداره. ولی همانطور که گفتم شما چه این قانون را باور کنید و چه باور نکنید این قانون برای شما در حال عمل کردن است و دارید از قانون جذب و استفاده می کنید. پس بهتر است که از قانون جذب در جهت رسیدن به خواسته ها و آرزوهایتان استفاده کنید.

اما همانطور که گفتم قانون اصلی قانون ارتعاش است. اگر بخواهم یک تعریف ساده از قانون ارتعاش بگویم اینه که ذهن شما همیشه و در همه جا در حال فرستادن ارتعاش به کائنات و جهان هستی می باشد. یعنی ذهن شما یک ماشین فرستنده و گیرنده ارتعاش است.

افکار شما دارای یک سری انرژی و ارتعاشی است که به کائنات و جهان هستی فرستاده می شود. افکار به دو دسته تقسیم بندی می شود. ۱- افکار مثبت و ۲- افکار منفی

افکار مثبت ارتعاش مثبت به کائنات و جهان هستی می فرستد و شما را به خواسته و اهدافتان نزدیک می کند مثلاً اگر بابت درآمدی که دارید شکرگزار هستید در حال فرستادن ارتعاش مثبت به کائنات هستید و همین ارتعاش مثبت باعث می شود که ثروت بیشتری را جذب کنید.

افکار منفی باعث فرستادن ارتعاش منفی به کائنات و جهان هستی می شود و شما را از خواسته و هدفی که دارید دور می‌کند. مثلاً اگر به بی پولی و نبود شغل فکر می کنید در حال فرستادن ارتعاش منفی به کائنات و جهان هستی هستید و کائنات چنین شرایطی را وارد زندگیتان می کند.

اما بین قانون جذب و قانون ارتعاش یک رابطه وجود دارد و آن هم اینکه قانون جذب ارتعاشاتی را که به کائنات می فرستید سازماندهی می کند.دقیقا کار اصلی قانون جذب اینه که طبق ارتعاش که می فرستید شما را به خواسته و هدفتان نزدیک یا دور می کند.

اما نکته بسیار مهم اینجاست برای اینکه بفهمید در حال فرستادن ارتعاش منفی و مثبت به کائنات هستید باید به احساساتتان توجه کنید. احساسات در قانون جذب مانند یک قطب نما عمل می کنند یعنی با استفاده از احساسات می‌توانید بفهمید که در حال جذب خواسته هایتان هستید یا ناخواسته هایتان.

اما ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که چطور می توانیم با استفاده از احساسات بفهمیم که چه چیزی را جذب می کنیم؟

برای اینکه بفهمید در حال جذب خواسته هایتان هستید یا ناخواسته هایتان باید ببینید که احساستان خوب است یا بد. اگر احساس خوبی داشته باشید نشانه این است که دارید به سمت خواسته هایتان می روید و به آنها نزدیک می شوید. اما اگر دیدید که احساستان بد است نشانه این است که دارید خواسته هایتان دور می شوید و باید هرچه سریعتر احساستان را خوب کنید.

در زمینه قانون جذب ثروت اگر دیدید که احساستان نسبت به پول بد است باید احساس تان را خوب کنید. البته در ادامه بیشتر شما را با قانون جذب ثروت آشنا خواهم کرد به شما خواهیم گفت که چطور می‌توانید ثروت و پول فراوانی را جذب کنید.

در اینجا شما را به صورت کامل و مختصر با قانون جذب آشنا کردند. و حالا می خواهیم برویم سراغ قانون جذب ثروت و می خواهیم به شما بگوییم که چطور می توانید با استفاده از قانون جذب و ثروت، پول و ثروت و فراوانی را وارد زندگیتان کنید. اگر می خواهید نتایج مالی بزرگ بگیرید و ثروت و پول فراوانی وارد زندگیتان بشود پیشنهاد می کنم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. چون سعی کردم کامل ترین و جامع ترین مقاله در زمینه قانون جذب ثروت برایتان آماده کنم.

 

قانون جذب ثروت یک قانون ثابت در جهان است که با استفاده از آن میتوانید ثروت و پول فراوانی را جذب کنید. اگر اصول قانون جذب ثروت را بدانید و در زندگیتان پیاده سازی کنید مطمئن باشید ثروت فراوانی وارد زندگیتان خواهد شد. در قانون جذب ثروت اصلاً فرقی نمی کند که کار شما چیست و چه کاره هستید.

شما اگر اصول قانون جذب ثروت را بدانید و در زندگیتان پیاده سازی کنید مطمئن باشید در زمینه ثروت و پول به بیشتر از آن چیزی که می خواهید خواهید رسید.

اما یک نکته بسیار مهم برای جذب ثروت این است که شما باید اصول قانون جذب ثروت را بدانید. برای اینکه ثروتمند شوید باید با قوانین جذب ثروت آشنا باشید و بتوانید ارتعاش ثروت و پول به کائنات بفرستید.

یکی از مهم ترین نکاتی که می توانید با استفاده از قانون جذب، ثروت و پول فراوانی را جذب کنید این است که باید حتماً عاشق کاری که انجام می دهید باشید و یا کاری را انجام بدهید که واقعا عاشقش هستید.

همین احساس و حس خوب شما باعث می شود که کارایی شما چندین و چند برابر شود و ثروت جذب کنید. باید در کسب و کارتان ایده های خوب کسب و کارتان را عملی کنید و ایده ها را به بهترین شکل ممکن اجرا کنید. ایده زمانی به سمت شما می آید که کارتان را دوست داشته باشید و واقعا از صمیم قلب عاشق کارتان باشید.

اگر در کارتان عشق و علاقه وجود نداشته باشد هیچ انگیزه و انرژی هم وجود نخواهد داشت و همین باعث می شود که شما از ثروت دور شوید. البته این موردی که گفتم یکی از قوانین جذب ثروت است.

اما یکی از قدرتمند ترین راه ها برای جذب ثروت که به عقیده و باور من هیچ روشی سریع تر از این روش نیست و خیلی زود هم جواب می دهد این است که باید بابت هر پولی که وارد زندگی تان می شود شکرگزار باشید.

شما با استفاده از شکرگذاری قویترین ارتعاش را به کائنات ارسال می کنید.پس از همین الان تصمیم بگیرید که بابت هر پولی که وارد زندگیتان میشود شکرگزاری کنید. مطمئن باشید اگر شکرگزاری کنید ثروت و پول زیادی وارد زندگیتان خواهد شد. کسانی که شکر گذار نیستند در هر شرایط و وضعیت مالی مناسبی ندارند.

شما باید بابت هر مقدار پولی که وارد زندگیتان میشود خدا را شکر کنید. هر اتفاق مالی خوبی برایتان بیفتد باید شکرگزار خدا باشید. باید بابت تک‌تک معاملاتی که انجام می دهید و سود می کنید خدا را شکر کنید. باید بابت هر چیز ارزان که می گیرید و یا هدیه را دریافت می کنید خدا را شکر کنید. باید خدا را از ته دلتان شکر کنید.

همانطور که گفتم شکرگزاری قویترین ارتعاشی است که به کائنات ارسال می کنید. مطمئن باشید اگر همین قانون شکرگزاری را به درستی و از ته قلب انجام بدهید مطمئن باشید پول و ثروت فراوانی وارد زندگی تان می شود.

یکی دیگر از قوانین قانون جذب ثروت برای این که بتوانید پول و ثروت بیشتری را جذب کنید این است که باید پولتان را دوست داشته باشید. پول واقعا مقدس است و واقعا باید پول را دوست داشته باشید. یکی از بزرگترین دلایلی که باعث می‌شود ثروت و پول فراوان وارد زندگیتان شود دوست نداشتن پول است. ما در لایه های زیرین مغزمان پول را دوست نداریم و همین باعث می شود که از پول و ثروت دور شویم و نتوانیم به درستی از قانون جذب ثروت استفاده کنیم.

برای اینکه ببینید از قانون جذب ثروت استفاده میکنید یا نه باید ببینید که نسبت به پول چه احساسی دارید. باید بررسی کنید و ببینید که حستان نسبت به پول خوب است یا بد؟. بسیاری از مردم می‌گویند که پول را دوست دارند، اما وقتی به احساساتشان نگاه کنید و ببینید که احساس آن نسبت به پول بد است نشانه این است که شما پول را دوست ندارید.

اگر کسی که تمام پولی را که نیاز دارد را داشته باشد، آن وقت به طور یقین احساسش نسبت به پول خوب است و پول را دوست دارد. اگر به دنیای اطرافتان نگاه کنید و اطرافیانتان را ببینید مشاهده می کنید که بیشتر مردم نسبت به پول احساس بدی دارند، زیرا بیشتر پول و ثروت دنیا در دست ۱۰ درصد مردم است.

تنها تفاوت بین سایر مردم با ثروتمندان این است که ثروتمندان نسبت به سایرین مردم به جای اینکه احساس بدی به پول و ثروت داشته باشند، احساس خوب از خودشان نشان می دهند و همین احساس خوب باعث می شود که به وسیله قانون جذب ثروت، ثروت و پول فراوانی وارد زندگی‌شان بشود.

برای اینکه بتوانید با استفاده از قانون جذب ثروت، پول و ثروت فراوانی را جذب کنید باید احساساتتان را نسبت به پول تغییر بدهید. باید ریشه بد احساسات تان را از بین ببرید و احساسات خوب را جایگزین احساسات بد کنید.

یکی از بزرگترین دلایلی که باعث می شود قانون جذب ثروت کار نکند این است که بیشتر مردم نسبت به پول احساس بدی دارند. اما دلیل اصلی احساسات بد مردم نسبت به پول این است که در مورد پول و ثروت عقاید منفی دارند. و آن عقاید منفی از بچگی درون ذهنشان ساخته شده است و همین باعث شده است که وارد ضمیر ناخودآگاه شان بشود.

شاید این سوال را بپرسید که منظور از عقاید منفی یعنی چی؟ عقاید منفی درباره پول همان باورهای منفی است که باعث می شود قانون جذب ثروت به درستی برای شما کار نکند و شما را از ثروت و پول دور کند. عقاید منفی مثل ” پول ما را از خدا دور می کند”،” افراد ثروتمند افراد خوبی نیستند”،” آدم های ثروتمند صادق نیستند”، ” پول کثیف است”، ” پول باعث فساد می شود” و…

اگر عقاید و باورتان نسبت به پول به این صورت باشد مطمئن باشید نمی توانید پول و ثروت زیادی را جذب کنید. برای اینکه کار کنید با استفاده از قانون جذب ثروت ، پول و ثروت فراوان وارد زندگیتان شود باید عقاید و باورتان را نسبت به پول عوض کنید. ما داخل دوره شاه کلید جذب ثروت به صورت کامل و مفصل به شما خواهیم گفت چطور میتوانید باورهایتان را نسبت به پول تغییر دهید و چه کارهایی کنید که هر روز پول و ثروت فراوانی وارد زندگیتان بشود.

وقتی نسبت به پول احساس خوبی نداشته باشید و حس تان بد باشد آن را از خودتان دور می کنید. در این صورت هرگز نمی توانید پول را جذب کنید و آن را به خودتان بچسبانید. حتی وقتی پول اضافی که انتظار دریافت کردنش را نداشته باشید و به دستتان می رسد، متوجه میشوید که در کوتاه‌ترین زمان ممکن در یک چشم به هم زدن آن را از دست خواهید داد. وسایل تان خراب میشود، قرض هایتان بیشتر می شود، اقساط پیش بینی نشده برایتان اتفاق می افتد. همه آنها دست به دست هم می دهند تا پول و ثروت را از شما دور کند و جیب‌تان را خالی کنند.و تنها چیزی که باعث می شود پول در زندگی تان بماند و پول جذب کنید عشق است. عشق نیروی جذب کننده است که باعث می‌شود ثروت و پول فراوانی وارد زندگیتان بشود و همین باعث می‌شود که به پول بچسبید.

راه و روش های زیادی برای استفاده سریع از قانون جذب ثروت وجود دارد اما بهترین و مهمترین راه این است که نگذارید احساستان نسبت به پول بد شود و شما باید تمام سعی و تلاششان را کنید تا احساستان را نسبت به پول خوب نگه دارید. البته در ادامه تمرینی را به شما خواهیم گفت که با استفاده از آن می توانید پول و ثروت فراوانی را جذب کنید و احساستان را نسبت به پول خوب نگه دارید.

چگونه عاشق پول شویم

اگر پولی نداشته باشید دریافت قبض ها به شما احساس بدی می دهند. اما وقتی به یک قبض رقم درشت واکنش منفی از خودتان نشان می دهید و احساستان بد می شود همان احساس بد باعث می شود که قبض های بیشتری را با رقم های بزرگتری را دریافت کنید و در این لحظه است که قانون جذب ثروت شما را از پول دور می‌کند.

هر ارتعاشی را به کائنات بدهید همان را دریافت می کنید. یعنی اگر شرایط مالی مناسبی ندارید و به این شرایط تان توجه کنید و احساس تان بد بشود باعث می شود شرایط بدتری وارد زندگیتان بشود. وقتی قرض هایتان احساساتتان را بد می کند همین باعث می شود که قرض های بیشتری وارد زندگیتان بشود. وقتی به نبود شغل فکر می کنید و احساس تان بد می شود همین باعث می شود که هیچ کاری برای شما پیدا نشود و شما بیکار بماند. ارتعاشتان تمام شرایط را رقم میزند.

تا وقتی به کائنات ارتعاش منفی در زمینه قانون جذب ثروت بفرستید شرایط و اتفاقات منفی وارد زندگیتان می شود. اما وقتی ارتعاشتان آن را در زمینه پول و ثروت مثبت کنید مطمئن باشید اتفاقات و شرایط مثبتی وارد زندگی تان می شود و همین باعث می شود قانون جذب ثروت، ثروت و پول فراوانی را وارد زندگیتان کند.

برای اینکه بتوانید احساستان را خوب کنید و از احساس بد به احساس خوب بروید، باید از قدرت تصورتان استفاده کنید و قدرت تصورتان را به کار بگیرید.وقتی شرایط مالی تان خوب نیست، وقتی بیکار هستید و شغلی ندارید و یا این که قرض هایتان زیاد شده است و… را به چیزهایی که باعث می شود احساس بهتری داشته باشید مبدل سازید.

البته راه و روش های زیادی برای خوب کردن احساس وجود دارد. مثلا می توانید به اتفاقات مالی گذشته تان فکر کنید. یا اینکه می توانید راجب اهداف و آرزوهایتان بنویسید و صحبت کنید.. شما هر کاری که احساس تان را خوب میکند میتوانید انجام بدهید تا حس بدتان از بین برود.

یکی از دلایلی که باعث می شود شما از ثروت و پول دور شوید و نتوانید درست از قانون جذب ثروت استفاده کنید این است که ممکن است در مورد پول و ثروت نگران باشید. بیشتر مردم بعد از اینکه حقوقشان را دریافت می کنند حتی همان موقع هیچ احساس خوبی ندارند و احساس آنها بد است چون از این مورد نگرانند که چطور با حقوقشان تا آخر ماه دوام بیاورد. و همین نگرانی باعث می شود که شما احساس بدی نسبت به پول داشته باشید. آنها هر موقع که حقوق می گیرند به جای اینکه عشق بورزند و با احساس خوبی زندگی کنند نگران از دست دادن پول شان هستند.

وقتی مقدار پول به دستتان می آید بابت آن شکرگزار باشید. هر چقدر پول به دستتان میرسد بابت شکرگزاری کنید حتی اگر مقدار اندکی باشد. هر چقدر بیشتر بابت پولی که به دستتان میرسد بیشتر شکرگزاری کنید ثروت و پول بیشتری وارد زندگیتان می شود و همین باعث می شود که چندین و چند برابرش به دستتان برسد. به هیچ عنوان نگران از دست دادن پول و ثروت تان نباشید.

شما باید همیشه از قانون جذب ثروت استفاده کنید تا پول و ثروت فراوانی وارد زندگیتان بشود. البته در ادامه تمرین بسیار قدرتمند برای جذب ثروت به شما خواهم گفت که اگر این تمرین را تا ۴۰ روز هر روز انجام بدهید ثروت و پول فراوان وارد زندگیتان خواهد شد.

فقط به این نکته توجه کنید برای این که بتوانید به درستی از قانون جذب ثروت استفاده کنید باید احساس تان خوب باشد و به هیچ عنوان نگذارید احساستان بد شود. یا این که اگر احساس تان بد است احساستان را خوب کنید تا ارتعاش مثبت در جهت جذب ثروت به کائنات بفرستید.

 

اگر احساستان نسبت به پول بد است و ارتعاش منفی نسبت به پول و ثروت می فرستید پیشنهاد می کنم حتما این بازی را انجام دهید( البته در ادامه شما را با تمرین قدرتمند بازی فراوانی برای جذب ثروت آشنا خواهم کرد).

اگر با پول زیاد سر و کار دارید برای اینکه نسبت به پول احساس تان خوب شود ۱ اسکناس پنج هزار تومانی یا ده هزار تومانی بردارید و روی آن را سمت مثبت و پشت آن را سمت منفی در نظر بگیرید. هر بار که پول به دستتان رسید سمتش را برگردانید تا روی مثبتش به شما باشد و به خودتان یادآوری کنید که در بازی قانون جذب ثروت هستید و باید به پول احساس مثبت و خوبی داشته باشید تا بتوانید پول بیشتری را جذب کنید.

همانطور که میدانید وقتی شما برای خرید چیزی به مغازه می روید و پولی را پرداخت می کنید احساستان به صورت ناخودآگاه بد می شود، و همین احساس بد باعث می شود که نتوانید پول و ثروت را جذب کنید. به همین دلیل توصیه می کنم اگر می خواهید احساستان نسبت به پولی که می خواهید خرج کنید بد نشود این عبارت را تکرار کنید ” من مطمئنم که ده برابرش به دستم می رسد” همین باعث می شود که احساستان خوب شود.

از اینکه دیگران ثروتمند هستند و یا ثروت جذب می کنند خوشحال باشید. هر بار که می شنوید کسی پول و ثروت جذب کرده است و یا به موفقیتی رسیده است خوشحال باشید، چون اگر آن فرد توانسته است که به این موفقیت برسد و پول جذب کند مطمئن باشید شما هم می توانید. پس به هیچ وجه نگذارید که وقتی می شنوید کسی پول زیادی جذب کرده و به موفق رسیده احساستان بد بشود. چون شما هم می توانید همان مقدار پول و همان موفقیت را به سادگی جذب کنید، اگر اصول قانون جذب ثروت را بدانید.

خوب حالا بریم سراغ تمرین به شدت قدرتمند قانون جذب ثروت. تمرین که میخواهم به شما معرفی کنم تمرین بازی فراوانی از خانم استر هیکس است.

در این بخش قصد دارم یکی از قدرتمندترین و قوی ترین تمارین قانون جذب و ثروت را به شما آموزش بدهم. به شما قول می‌دهم که اگر این تمرین جذب ثروت را به درستی انجام دهید ثروت و پول فراوانی وارد زندگی تان می شود. اصلی‌ترین و مهم‌ترین معیار برای اینکه ببینید این تمرین را درست انجام می دهید این است که به احساسات تان توجه کنید. اگر احساس تان خوب بود نشانه این است که دارید تمرین را به درستی انجام می دهید.و این تمرین را هر روز به مدت ۴۰ روز انجام دهید و ببینید که چه نتایجی خواهید گرفت. مطمئنم نتایجی را می گیرید که شما را حیرت زده خواهد کرد.

این تمرین باعث می‌شود که شما به یک آهنربای قوی در جهت جذب ثروت و پول تبدیل شوید و ذهنتان را به ثروت عادت بدهید. شما وقتی با ذهنتان درگیر خرج کردن پول می شوید باعث می شود که ذهنتان ثروتمند شود. و می توانید خیلی راحت پول و ثروت فراوانی را جذب کنید.

 

۱- هر مبلغ پولی که به شما داده می شود را باید حتما تا آخر شب قدر کنید یعنی به هیچ وجه نمی توانید این پول را بگذارید و فردا خرج کنید. مثلاً بگویید که من الان از این یک میلیون تومان ۸۰۰ هزار تومانش را خرج کردم ۲۰۰ هزار تومانش را فردا خرج می‌کند. چون اگر این پول را تا آخرشب خرید نکنید مابقی آن را از شما می گیرند.

۲- با این پولی که هر روز به حسابتان می آید بهترین چیزها را برای خودتان بگیرید. و با تمام وجود هر چیزی را که می گیرید احساس کنید. واقعا اگر یک میلیون تومان به حساب شما واریز شود چه چیزهایی باهاش می خریدید؟

البته به این نکته توجه کنید که روز اول یک میلیون تومان به شما داده می شود، روز دوم ۲ میلیون تومان، روز سوم 3 میلیون تومان و… و به همین روال این پول افزایش پیدا می کند.

شما از روز اول این بازی را شروع کنید و انجام بدهید. اما به این نکته توجه کنید که اگر یک روز یادتان رفت که این بازی را انجام بدهید باید از روز اول بازی را شروع کنید. مثلا اگر من این بازی را تا روز نهم ادامه دادم و روز نهم ۹ میلیون تومان خرج کردم و روز دهم یادم رفت که این بازی را باید انجام بدهم روز یازدهم باید از روز اول شروع کنم یعنی یک میلیون تومان به من داده میشود. سعی کنید این بازی را تا روز چهلم به درستی انجام دهید و مبلغ و پولی که به شما داده می شود را با تمام وجود احساس کنید. اگر این کار را به درستی انجام دهید مطمئن باشید نتایج مالی فوق العاده خواهد گرفت.

در این قسمت میخواهم پرتکرارترین سوالات مربوط به جذب پول و ثروت را پاسخ بدهم. اگر شما هم میخواهید از قانون جذب ثروت و پول به درستی استفاده کنید پیشنهاد میکنم سوالات پرتکراری که در ادامه جواب خواهیم داد را مطالعه کنید.

1- چطور باورهای نادرست در زمینه جذب ثروت را شناسایی کنیم؟

یکی از دلایلی که شما نمیتوانید به درستی از قانون جذب ثروت استفاده کنید این است که باورهای محدود کننده نسبت به پول دارید. به زبان ساده باور ذهنت شما در ضمیر ناخودآگاهتان است و تا زمانی که باوردهای محدود کننده ای داشته باشید نمیتوانید از قانون جذب ثروت و پول به درستی استفاده کنید. زندگی شما بر اساس باورهایتان ساخته میشود. راه و روش های زیادی برای پیدا کردن باور دارد. به قول آنتونی رابینز (anthony robbins) انسان ها ماشین اثبات باورهایشان هستند. اقای آنتونی رابینز در کتاب هایش راه و روش زیادی برای تغییر باور را آموزش داده است اما در این بخش میخواهم ساده ترین راه برای شناسایی باورهای محدود کننده را به شما آموزش بدهم. برای پیدا کردن باور اشتباهتان شما باید به احساساتتان توجه کنید. اگر در مورد موضوعی احساس بدی داشتید نشانه این است که باورهایتان نسبت به آن موضوع اشتباه است و باید باور های اشتباهتان را شناسایی کنید و باور های درست را جایگزین باورهای اشتباهتان کنید.

 

2- چگونه ارتعاش ثروت بفرستیم؟

سادهترین راه برای فرستادن ارتعاش ثروت این است که به پول و ثروت توجه کنید. شما میتوانید زندگی نامه افراد ثروتمند را بخوانید و احساس خوبی در خودتان ایجاد کنید. یا اینکه میتوانید در مورد اتفاقات خوب گذشته تان یا پولی که در گذشته بدست آوردید توجه کنید. میتوانید از تمرینات قانون جذب استفاده کنید و احساساتتان را خوب کنید. به هر حال برای اینکه ارتعاش ثروت بفرستید باید به پول و ثروت توجه کنید.

 

3-چطور احساس خوب در خودمان ایجاد کنیم؟

همانطور که گفتیم راه و روش های زیادی برای خوب کردن احساس وجود دارد. احساساتی که درئن شما ایجاد میشود چه احساسات بد و چه احساسات خوب حاصل افکار شماست. افکار مثبت باعث ایجاد احساس خوب و افکار منفی باعث ایجاد احساسات بد میشود. برای اینکه احساساتتان را در طول روز خوب کنید باید به چیزهای مثبت و خوب توجه کنید میتوانید از جملات تاکیدی مثبت، تصویر سازی ذهنی و تجسم خلاق استفاده کنید تا احساساتتان خوب شود.

 

جمع بندی:

قانون جذب ثروت یک قانون ثابت در جهان است که با استفاده از آن میتوانید ثروت و پول فراوانی را وارد زندگیتان کنید. برای اینکه بتوانید ثروت و پول را به سمت خودتان بکشانید باید ذهن ثروتمند داشته باشید. باید بر روی ذهن تان کار کنید تا ارتعاش جذب ثروت و پول ذهنتان افزایش پیدا کند. هر چقدر بیشتر با خودتان کار کنید و تمام این قانون جذب و در این زمینه انجام دهید مطمئن باشید نتایج فوق العاده ای را خواهید گرفت.

بنابراین اگر می‌خواهید که ثروت فراوانی را جذب کنید و از قانون جذب ثروت و پول استفاده کنید باید ذهن تان را به ثروت و پول پرورش دهید. اگر نکاتی را که در این مقاله به شما آموزش دادم عمل کنید و در زندگیتان پیاده سازی کنید پول و ثروت فراوانی را جذب خواهد کرد. امیدوارم از این مقاله نهایت استفاده را ببرید. اگر این مقاله را مطالعه نکرده اید پیشنهاد می کنم یک بار حتما این را بخوانید. مطمئن باشید هیچ چیز در زندگی اتفاقی نیست.

من محمد جراحی، مدرس و مشاوره در زمینه قانون جذب و موفقیت فردی هستم. در وبسایت مدیر افکار قصد دارم به شما یاد بدهم چطور میتونید در کوتاه ترین زمان ممکن به وسیله قانون جذب به موفقیت های بزرگی دست پیدا کنید.

با سلام من عضویت ویژه رو دارم و هزینه رو پرداخت کردم اما مجموعه kevin برای من به صورت رایگان ارسال نشد میشه لطفا علتش رو بگید؟

سلام و خسته نباشید دوست عزیز وارد حساب کاربریتون که بشید و در بخش دانلود ها فایل هدیه رو میتونید دانلود کنید.

موفق باشید

چطور بلید وارد حساب کاربری بشم من نمیدونم؟

سلام دوست عزیز. از طریق ایمیلی که خرید کردین وارد حساب کاربریتون بشید. برای وارد شدن به حساب کاربری از کنار سایت ایمیل و پسوردتونو وارد کنید سپس به قسمت مطالب اعضا ویژه بروید و مطالب دانلود کنید

سلام می‌خوام باهاتون ارتباط برقرار کنم میشه بگین چطوری

سلام وقتتون بخیر از طریق شماره ای که در قسمت پشتیبانی سایته میتونید با ما در ارتباط باشید

سلام استاد گرامی آیا بوسیله تجسم در حالت هیپنوتیزم میشه زودتر به خواسته ها رسید؟ ممنون میشم اگر جواب سؤالم بدید

سلام و خسته نباشید دوست عزیز.

دوست عزیز جهت رسیدن به آرزو و خواسته هاتون فقط باید ارتعاش خواسته و هدفتونو به جهان هستی و کاپنات بفرستید. هر چه ارتعاشتون قویتر باشه زودتر به خواستتون میرسید.

سلام آیا قانون جذب رابطه ای با قانون عادت که بین ۱۸ تا ۲۵۸ روز هست داره؟

سلام وقتتون بخیر خیر ربطی به هم ندارند

سلام و خسته نباشید … من متوجه یه قسمتی نشدم تمرین ۴۰ روزه ای که گذاشتید باید به صورت واقعی همه ی پول هایی که دستمون میاد رو خرج کنیم یا تو ذهنمون باید اینکارو کنیم ؟ بازی واقعی هست یا ذهنی اون پول باید خرج بشه ؟؟؟

سلام و خسته نباشید. خیر دوست عزیز. در بازی فراوانی به طور فرضی روزانه ۱ میلیون تومان به حساب شما واریز میشود و تا اخر شب مهلت دارید تمام پول را خرج کنید. البته هر چیزی را که میخرید باید احساس خوب را در خودتان ایجاد کنید.

مرسی از راهنماییتون من فقط دو روزه که دارم کارایی که گفتید رو انجام میدم و تقریبا همه مطالب سایت رو خوندم واقعا برام‌مثبت بود خیلی حس خوبی دارم خیلی ❤

سلام فوق العاده عالی بود. نکات شو یادداشت کردم تا تمرینات م رو شروع کنم. فقط یه سوال. این تمرین ۴۰ روزه باعث نمیشه که ذهن مون روی خرج هر مبلغ دریافتی تنظیم شه. مثلا من ۵ میلیون دستم برسه تو واقعیت ولی چون ذهنم تربیت شده روی خرج کردن کاینات شرایط خرج پول رو برام رقم بزنه؟!

سلام و خسته نباشید دوست عزیز.

خیر این تمرین باعث میشه ذهن شما ثروتمند بشه و روز به روز پول و ثروت بیشتری جذب کنید.

سلام وقتتون بخیر بنده تازه با وبسایتتون آشنا شدم من ماهیانه ۶۰۰هرازتومان درامد دارم میشه بفرمایید تمرینات رو چگونه انجام بدم؟

سلام و خسته نباشید دوست عزیز. پیشنهاد میکنم این مقاله را حتما مطالعه کنید

https://modireafkar.ir/practice-the-law-of-attraction/

دوست عزیز تمرینات ذهنی هستن

سلام، با تشکر از مطالب وب‌سایتتون . چیز‌های تکراری که بهشون علاقه داریم بخریم مشکلی نداره؟ مثلا یه لب‌تاپ اپل رو مدل‌های بالا‌تر رو با مبلغی که هر روز بهم داده میشه بخرم؟

سلام دوست عزیز. بهتره که تکراری نخرید و چیزهاییو بخرید که اگر در واقعیت اون پولو داشتید میخریدید

سلام. خواستم بدونم مبلغ روزانه از یک میلیون باید شروع بشه یا با مبلغ خیلی بیشتر هم انجام میشه با تشکر

سلام دوست عزیز از ۱ میلیون شروع کنید و طبق تمرینی که گفتیم عمل کنید

سلام ممنون مطالب عالی بود حتما تمربن میکنم

سلام مثلا در روز اول که یه میلیون داریم حتما فقط ۸۰۰ تومن ان را خرج کنیم و فردا ۲۰۰ تومن ان را یا میتوانیم کمتر یا بیشتر خرج کنیم ؟؟

و اینکه ما بقی پولی که قرار است خرج نکنیم حتما باید روز بعدش خرید کنیم باهاش ؟؟

سلام وقتتون بخیر. شما در طول روز باید ۱ میلیون تومان خرج کنید. هر چقدر بمونه تا اخر شب میسوزه. به این دید نگاه کنید که اگه واقعا پول واقعی بود و به شما میگفتن که اگه تا اخر شب خرجش نکنید پول از شما میگیرن ایا واقعا اون ۲۰۰ هزارتومانه خرج نمیکردید؟

اگه یادمون رفت تمام پول رو خرج کنیم و مبلغی باقی موند اون باقی مونده رو ازمون میگیرن و بازی رو ادامه میدیم یا از اول شروع میکنیم ؟؟

سلام وقتتون بخیر. اگر پولی موند که تا شب خرجش نکنید میسوزه. اگر هم شما یک روز کاول یادتون رفت که این بازیو ادامه بدین باید از اول شروع کنید . به عنوان مثال اگ تا روز ۱۰ بازی فراوانیو انجام دادین و روز ۱۱ فراموش کردین شما باید از روز اول شروع کنید

سلام. ممنون از مقاله عالی تون. چنتا سوال پیش اومده بود که تو کامنتا جواب رو گرفتم. ولی چندتا سوال دیگه هم پیش اومد برام. شاید خیلی جزئی و وسواسانه باشه ولی ممنون میشم جواب بدین! آیا این مهمه که با یک میلیون تومن حتما باید جنس یک میلیون تومنی بخرم یا مثلا می تونم در نظر بگیرم که یک جنس ۳ میلیونی بخرم و با ۲ میلیونی که فردا میاد دستم پولش رو بپردازم! منظورم بحث بدهکاری و اقساط هست. سوال بعدی هم اینه که آیا حتما باید باید یک کالای قابل لمس باشه؟ خرید ما شامل چه مواردی میتونه باشه؟ خرید زمین، ملک، دوره آموزشی، سرمایه گذاری تو بورس و …؟ چون حس میکنم تمرین خوبیه به همین دلیل کمی ریزتر سوال پرسیدم. ممنونم. 🙂

سلام وقتتون بخیر دوست عزیز. ۱- شما فقط میتونید به اندازه ی همون پولی که به شما داده شده خرید کنید. میتونید جنس ۳ میلیونیتونو روز سوم بخرید. ۲- فرقی نمیکنه هرچیزی که دوست دارید بخرید موفق باشید

سلام ، میشه پوله این بازی رو جای اینکه خرید کنیم یه بخشیش رو بدیم به خیریه؟😁

سلام وقتتون بخیر بله

سلام و قوت بخیر آیا با بازی فراوانی میتوان قسط و قرض هم پرداخت کرد؟ مثلا با این پول فرضی یه مبلغ رو برای پرداخت قرض و اقساط بذاریم و همون روز پرداختش کنیم به طلبکار یا نه و باید با این پول حتما خرید کنیم و نمیشه اقساط و بدهی را پرداخت؟ و ایا میشه سهمی از این پول را برای کمک به دیگران بذاریم به صورا روزانه و هر بار که پول بیشتری به دستمون میاد مبلغ کمک رو بیشتر کنیم؟

سلام وقتتون بخیر دوست عزیز. خیر با بازی فراوانی اصلا نباید قرض و بدهی بدین فقط چیزهایی که دوست دارین خرید کنید. و میتونید به دیگران کمک کنید

سلام مثلا دوز اول ک ۱ تومن هستش میشه هنون سر صبح یک جنس یک میلیونی خرید یا باید جنس ها ک کالاهی بیشتری رو خرید کنیم

سلام وقتتون بخیر بله هیچ مشکلی نداره

سلام من ذهنم رو برای دریافت حداقل یک میلیاردتومان پول واقعی در مدت زمان کوتاه میخوام تربیت کنم چطوری می تونم اینکار رو بکنم که به نتیجه مثبت برسم و البته سریع هم باشه چون الان در این مقطع زمانی به این مقدار پول نیاز مبرم دارم

سلام وقتتون بخیر شما باید این مقدار پولو باور کنید تا بهش برسید. البته رسیدن به این درآمد مرحله است شما باید پله به پله درآمدتونو زیاد کنید به این صورت نیست که شما مثلا ماهی ۱ میلیون درآمد دارید درآمدتون سریع بشه ۱ میلیارد

سلام و وقت بخیر و تبریک سال نو و آرزوی سعادت و سلامت و بهروزی در این سال برای شما در بازی فراوانی ثروت من می تونم بجز خودم مبلغی را به اعضای خانواده ببخشم یا براشون چیزی بخرم؟ یا فقط همه رو باید برای خودم خرج کنم

ازش نمی تونم پس انداز و ذخیره بانکی داشته باشم و توی پروژه ها شرکت و سرمایه گذاری کنم؟

در بازی فراوانی خریدها رو با جزییات باید بنویسم؟ چون زیاد هستن و هر چی میزان پول میره بالا خرید ها هم بالا میزه و سوال آخرم اینکه چطوری در بازی فراوانی که انجام میدم به نتیجه مطلوب در فضای واقعی برسم

سلام وقتتون بخیر دوست عزیز.همچنین انشالله که شما هم یک سال عالی و بی نظیری داشته باشید در بازی فراوانی شما از اون پولی که به دست میارید میتونید به اعضای خانوادتون کمک کنید فقط به این نکته توجه کنید که واقعا آیا اون پولو داشتید به اعضا خانوادتون میدادید یا نه؟ شما از این پول فقط میتونید برای خرید استفاده کنید و نمیتونید اونو در بانک بگذارید . هر چقدر خرید هارو با جزئیات دقیق تر بنویسیدقطعا احساستون بهتر میشه و ارتعاش پول و ثروت قوی تر میفرستید. شما وقتی از بازی فراوانی استفاده میکنید ارتعاش خواستتون میرسید برای اینکه اون خواسترو دریافت کنید باید ارتعاششو به صورت دائم بفرستید

سلام و مممون از راهنمایی هاتون منظورتان از مرحله درآمد چیه؟ ممنون میشم بیشتر توضیح بدین باید درآمد واقعیم رو افزایش بدم؟ من چون خرید خدمت یک دستگاه دولتی هستم سقف دارمدم زباد نیست یا منظور شما درآمد ذهنی در بازی فراوانی هستش و چطوری پلکانی درآمدم رو زیاد کنم؟

سلام وقتتون بخیر دوست عزیزو منظور از درآمد همون درآمد ماهانتونه. البته در بازی فراوانی شما هر روز پولی که به حسابتون واریمیشه را باید خرج کنید. نیازی به افزایش درآمد واقعیتون ندارید شما درآمد فرضیتون افزایش بدین . اگر بازی فراوانیو به درستی انجام بدین درآمدتون خود به خود بیشتر میشه

و خواستم نظر و دیدگاه شما رو در مورد فایل های سابلیمینال و بیوکنزی بدونم که چقدر تاثیر گذار هستن

و اینکه من چگونه ذهنم رو برا دریافت مبلغ مورد نظرم پرورش بدم که واقعا بهش برسم

سابلیمینال و بیوکنزی واقعی هست شما باید باور و ایمانتون نسبت به فایل ها زیاد باشه تا نتیجه بگیرید

سلام میخاستم بدونم وقتی بازی رو تا ۴۰ روز رفتیم دوباره از اول شروع کنیم؟؟

سلام وقتتون بخیر خیر ادامه بدین

سلام میشه پولایی ک تو ذهنمون به دستمون میرسه و چیزایی که دوس داریم باهاشون خرید میکنیم رو توی این چهل روز روی کاغذ بنویسیم؟

سلام وقتتون بخیر بله دوست عزیز شما باید هرچیزی که نیازدارید روی کاغذ بنویسید و در طول روز تهیه کنید

سلام.ایا قانون جذب فقط برای افراد درست کاره یا کسایی که گناه کردن خوبه لطفا جواب بدین.ممنون

سلام وقتتون بخیر قانون جذب برای تمام افراد جواب میده

سلام وقت بخیر اگر حقوقت ثابت باشه چیطوری میشه در آمد تو افزاهش داد تو ذهنت این کار رو انجام بدی

سلام وقتتون بخیر. وقتی ارتعاش پول و ثروت میفرستید کائنات بر اساس قانون جذب شرایطی را پیش روی شما قرار میدهد که درآمدتون بیشتر بشه مثلا یه کار دیگ به شما پیشنهاد میشه

سلام خسته نباشید من شدیدا به قانون جزب عقیده دارم ‌دلم میخاد این روش چهل روزه رو انجام بدم مرسی بابت مطالب عالی که عنوان کردین٫

سلام.با ارزوی قبولی طاعات وعبادات وتبریک عید فطر بازی ثروت ک گفتین واسه نتورک هم کارسازه؟ بازی ثروت ذهنی باید انجام بشه؟

سلام وقتتون بخیر شما ذهنتون ثرومند باشه وارد هر شغلی بشید پول به سمت شما جذب میشه

سلام منوی محصولات شما عملا هیچی رو نشون نمیده جز عضویت ویژه …وقتی من محصول رو نتونم ببینم چطور باید تشویق بشم بخرمش ؟

سلام وقتتون بخیر هنوز هیچ محصول خواستی قرار ندادیم ولی به زودی تمام محصولات اصلی روی سایت قرار میگیره

سلام خدمت شما میخاستم بدونم اگر هیچ کاری نداشته باشی چطوری کار جذب میشه؟ و اینکه اگر تخصصی نداشته باشی و یا یک مقدار تخصص داشته باشی چطور ؟ موفق میشی ؟ کار از کجا جذب میشه ؟

سلام وقتتون بخیر دوست عزیز شما در شرایطی قرار میگیرید که اون کار به شما پیشنهاد میشه. کائنات اون شرایط برای شما ایجاد یمیکنه. البته کائنات با توجه به شرایط فعلیتون کاری را پیشنهاد میکنه که میتونید انجامش بدین

درود، فوق العاده زیبا بود

با سلام شما میگویید یکی از قوانین جذب اینه که باید عاشق کارت باشی تا با علاقه بیشتری فعالیت نموده ودرامدت هم بیشترو بیشتر بشه بنده میخوام بدونم اولا بسیاری از افراد کشور ما بخاطر نبود کار بالاجبار مشغول به کاری شده اند کا ممکن است اصلا به ان علاقه ای نداشته باشند مثلا خود من لیسانسه ام واز رو ی ناچاری وبیکاری در اژانس تلفنی صبح تا شب کار میکنم که در امد ماهانه ام حدود دو میلیون وبرخی اوقات کمتر است خوب امثال بنده که شاید در کشور میلیونها باشند که کار کاذبی دارند وهیچ علاقه ای هم به کارشان ندارند واز روی اجبار ان را انجام میدهند پس قانون جذب با اجازه تعطیل بشه چون علاقه ای در کار نیست که با جون دل انجام داد تا به نتیجه برسی پس باید بحث قانون جذب را از رسانه ها جمع اوری کرد چون زورکی نمیشه مثلا منو به کاری که الان دارم علاقه مند کرد حال شما اگه در این زمینه راه حلی دارید بفرمایید

سلام وقتتون بخیر دوست عزیز وقتی شما عاشق کارتون باشید ارتعاش کار مورد نظرتون میفرستید و کاءنات با توجه به ارتعاشی که از شما دریافت میکنه بهترین شرایط با توجه به شرایطی که دوست دارید براتون ایجاد میکنید. شما به اون مسسیر هدایت میشید

سلام بسیار متشکرم بابت اشتراک گذاری این مطالب مفید و بخصوص بازی ثروت من این بازی رو دارم انجام میدم و حتی در روز ششم مبلغ قابل توجهی بهم رسید از جایی که اصلا فکرشو هم نمیکردم 🤭🤩🤩🤩🤩

خداروشکر که تونستید با این تمرین جذب مالی کنید

با سلام و احترام،سایتتون خیلی عالیه،دستتون درد نکنه،یکی از سایتهایی که عاشقشم،همین سایت شماست،کاش تلگرام هم بدین،ممنونم

با سلام من میخوام مثلا ثروت فراوانی داشته باشم ودر تمرینات قوانین جذب سعی میکنم که فکر واحساس خوبی داشته باشم ولی در زمینه های دیگری ممکنه من افکار ازار دهنده ومنفی داسته باشم مثلا اتفاقی ویا فکری از گذشته بیاد میارم وافکارم در اون زمینه ازار دهنده میباشد ایا در ابن حالت باز به نتیجه تقریبا دلخواه میرسم چون در زمینه اون چیزی که میخام احساس وفکرم مثبته وفکر منفیم در زمینه چیز دیگریست با تشکر سوال دوم ایا خیالبافی مثبت همان قانون جذب نیست چون در خیالبافی فرد خودشو دایما در حالتی تو ذهنش میبینه که میخاد باشه انهم با دید مثبت مثلا میخواد پول فراوانی داشته باشه ومرتبا تو ذهنش پولدار بودنو تصویر میکنه انهم با احساس خوب ومثبت با تشکر

سلام وقتتون بخیر اگر افراد آزار دهنده اطرافتون هست حتما از قانون بیتوجهی استفاده کنید و هیچ توجهی نسبت به اون افراد نداشته باشید

با سلام ایا خیالبافی نوعی قانون جذب به شمار نمی اید چون در خیالبافی فرد چیز مورد علاقه خود را تو تصورش میاره انهم با احساسی خوب ومثبت مثلا فکر میکنه پول فراوانی را که میخواهد به دست اورده وبا ان همه پول به خواسته های خود رسیده ویا در خیالش ان ماشین مورد نظرشو بدست اورده

سلام وقتتون بخیر. شما باید به احشاشاتتون توجه کنید. شما همیشه در حال استفاده از قانون جذب هستید. به این نکته توجه کنید افکار شما دارای انرژی و ارتعاش به کائنات هست . پس با استفاده از افکار خود درحال جذب خواشته ها و ناخواسته ها در زندگیتان هستید

سلام و وقت بخیر. اگر اصلا مشغول به کاری نباشیم هم میشه؟مثلا من هنوز سنم به کار کردن نرسیده اما هدف های بزرگی برای مشغول به کار شدن دارم,پس چون هنوز کار نمی کنم خودم ,مشکلی نیست؟ ۲_و اینکه این درآمد ذهنی که به دستم میرسه رو توسط انجام شغلی ک هدف و آرزومه به دست بیارم تو تصوراتم؟

سلام وقتتون بخیر وقتی شما ارتعاش ثروت به کائنات ارسال میکنید وظیفه کائنات که اون ثروت را وارد زندگیتون کنه فقط خود کائنات راهش میدونه ولی مطمئن داشته باشید کائنات شرایطی را برای شما فرهم میکنه که شما به پول و ثروت میرسید

با سلام در قانون جذب گفته میشه که همیسه باید هنگام تمرین حتما احساس خوبی در ان زمینه داشت بنده هنگام استفاده از قانون جدب ثروت وفراوانی همیشه سعی میکنم با احساس خوبی اونو انجام بدم ولی گاهی خودبخود وناخوداگاه واقعیت کم پولی ویا بیپولی تو ذهنم میاد حال باید چه کار کرد ایا باز هم قانون جذب موثر واقع میشود یا خیر

سلام وقتتون بخیر قانون جذب همیشه جواب میده فقط شما باید احساساتتون خوب کنید تا چیزهای مثبت جذب کنید

سلام وقتتون بخیر ممنون بابت توضیحاتتون فقط اینکه من اگه امروز ۵میلیون درنظرداشته باشم روزانه فقط ۱میلیون بهش اضافه میشه؟مثلامیتونم روزه اول ۵میلیون روزه دوم دوبرابرشه مثلا۱۰میلیون شه که تاچهل روزبه مبلغ بالایی برسه ،فکرم درگیره این شده که اگه مبلغ پایینی شروع کنم وبخوام تا۴۰روز بعدش هم مبلغ کمی بهم میده کائنات ممنون میشم راهنماییم کنین

سلام وقتتون بخیر میشه ۲ برابرش کنید ولی خب خانوم استرهیکس در کتابشون گفتند از ۱ میلیون تومان شروع کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی سایت و سئو توسط آکادمی سبز مدیر افکار بزرگترین و تخصصی ترین گروه تحقیقاتی در زمینه قانون جذب میباشد که فعالیت خود را در دی سال 1397 شروع کرده است .

برای دانلود قانونی کتاب چگونه مغناطیس پول شویم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چگونه مغناطیس پول شویم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

در کتاب چگونه مغناطیس پول شویم؟ اثر ماری کلیر کارلایل می‌آموزید که میزان دارایی ما نشان می‌دهد که خود را چقدر ارزشمند می‌دانیم و دیگران ما را چقدر ارزشمند می‌دانند.

کتاب چگونه مغناطیس پول شویم؟ (How To Become A Money Magnet) درباره‌ی شیوه‌ی راه‌اندازی کسب‌وکار نیست و به شما حسابداری نمی‌آموزد، بلکه به شما نشان می‌دهد که چرا مقدار مشخصی پول جذب می‌کنید و چگونه می‌توانید پول بیشتری به زندگی‌تان جذب کنید. این کتاب براساس کارگاه «چگونه مغناطیس پول شویم؟» نوشته شده است. این کارگاه‌ها روی عده‌ی زیادی تاثیر گذاشته‌اند.

طمعکارها همیشه مورد سرزنش قرار می‌گیرند و به‌ نظر می‌رسد کار کردن برای پول، خوب نیست. شاید به همین دلیل باور کرده‌ایم که کلمه‌ی «پول» رکیک و زشت است و از صحبت کردن درباره‌ی آن خجالت می‌کشیم. شاید به دارایی اندک خود قناعت کرده و توانایی‌هایمان را کتمان می‌کنیم.

چگونه عاشق پول شویم

کتاب چگونه مغناطیس پول شویم؟ نوشتۀ ماری کلیر کارلایل (Marie Claire Carlyle) شامل سه بخش است. بخش اول، تئوری جذب پول را شرح می‌دهد و وضعیت مالی شما را بررسی می‌کند. در بخش دوم و سوم کتاب، مسیر دو مرحله‌ای تبدیل شدن به مغناطیس پول بیان می‌شود. در مرحله‌ی اول می‌آموزید که چگونه به‌سرعت پول را به زندگی خود فرا بخوانید؛ زیرا بسیاری از ما نقشه‌ی مالی مفصل و تاخیری نمی‌خواهیم، بلکه تمایل داریم همین حالا نتیجه بگیریم. در مرحله‌ی دوم که تبدیل شدن به مغناطیس پول است، می‌آموزیم که چگونه همواره مغناطیس پول باقی بمانیم، جریان مداوم پول را به‌سوی خود جذب کرده و همیشه در فراوانی و وفور زندگی کنیم.

این کتاب تصادفی به دست شما نرسیده است، بلکه شما آن‌ را به زندگی خود جذب کرده‌اید؛ زیرا از وضعیت مالی خود به تنگ آمده‌اید. مسئولیت وضعیت کنونی مالی خود را پذیرفته‌اید. به‌راستی می‌خواهید پول بیشتری در حساب پس‌انداز خود داشته باشید و آماده هستید برای تغییر دادن وضعیت مالی خود کار متفاوتی انجام دهید.

جملات برگزیده کتاب چگونه مغناطیس پول شویم؟:

– پول همین‌جاست؛ تنها چیزی که مانع ثروتمند شدن شما می‌شود، خود شما هستید.
– احساس شما نسبت‌ به ثروت، در میزان جذب آن موثر است.
– ما چیزی را که می‌خواهیم جذب نمی‌کنیم؛ چیزی را جذب می‌کنیم که هستیم.
– اگر هر روز، کارهای همیشگی را انجام دهید، هر شب‌ همان نتایج همیشگی را هم به‌دست خواهید آورد.
– قصد و نیت ما واقعیت زندگی ما را خلق می‌کند.

در بخشی از کتاب چگونه مغناطیس پول شویم؟ می‌خوانیم:

اگر پولی را خرج می‌کنید که می‌دانید در واقع آن‌ را ندارید، موثر نیست. آگاهانه فکر می‌کنید من مثل ثروتمند‌ها خرج می‌کنم، پس ثروتمند هستم. ناخودآگاهِ شما می‌گوید: «من این‌ همه پول ندارم. نباید الان این پول را خرج می‌کردم.» همیشه این افکار ناخودآگاه ماست که واقعیت مالی ما را می‌سازد.

یک بار آپارتمان زیبایی اجاره کردم، درحالی‌که هنوز درآمد مناسبی برای پرداخت اجاره‌ی آن نداشتم. به زندگی در آن آپارتمان ادامه دادم و وانمود کردم می‌توانم از عهده‌ی پرداخت اجاره بر بیایم؛ درنتیجه پس‌اندازم تمام شد. مجبور شدم با واقعیت روبه‌رو شوم و آپارتمان را تخلیه کنم.

مقدمه
بخش اول: درک اصول اولیه
فصل اول: دانش جذب پول
فصل دوم: درباره‌ی پول چه احساسی دارید؟
فصل سوم: چقدر پول می‌خواهید؟
بخش دوم: تغییر دادن عادات
فصل چهارم: تغییر دادن عادات
فصل پنجم: انتظار پول بیشتری را داشته باشید
فصل ششم: ثروتمند شدن
بخش سوم: توانایی‌های بالقوه‌ی خود را آشکار کنید
فصل هفتم: پاک‌سازی محیط
فصل هشتم: اشتیاق قلبی خود را دنبال کنید
فصل نهم: اصول ت. الف. ب (تاب)
فصل دهم: همیشه مغناطیس پول باشید!

برای دانلود کتاب چگونه مغناطیس پول شویم؟ و دسترسی قانونی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

ارسال کتابراه به دوستان از طریق پیامک یا ایمیل

اشتراک در تلگرام

اشتراک در توییتر

اشتراک در فیسبوک

اشتراک در واتس آپ

اشتراک در لینکداین

اشتراک در گوگل پلاس

کتابراه مرجع قانونی دانلود کتاب الکترونیکی و دانلود کتاب صوتی است که امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان، مجله و کتاب صوتی و همچنین خرید کتاب الکترونیک از طریق موبایل تبلت و رایانه برای شما فراهم می‌کند. شما با استفاده از کتابراه همیشه و همه جا به کتاب‌ها و کتابخانه خود دسترسی دارید و می‌توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و… کتاب‌هایی پیدا می شود. همچنین در کتابراه هزاران کتاب رایگان نیز قابل دانلود است. اپلیکیشن کتابخوان کتابراه برای اندروید، IOS و ویندوز در دسترس است.


EPUBDownloads-icon

خوش آمدین، لطفا وارد حساب کاربری شوید

 − 
هفت
 = 
یک

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

بازیابی رمز عبور

یک رمزعبور موقت، برایتان ایمیل خواهد شد.

SookhteJet.ir – انگیزشی ترین وبسایت برای جوان موفق

چگونه عاشق پول شویم

بنابراین تنها راه افزایش رفاه و بهبود وضعیت مالیتان، تغییر نگرشتان نسبت به پول و ثروت است. تنها کافی است یکبار نگرش و طرزفکرتان بر روی فرکانس جذب پول تنظیم کنید تا به صورت حیرت آوری پول و ثروت وارد زندگیتان شود.

قانون جذب، قانون جدید و نوظهوری نیست !

از هزاران سال پیش، بودا نیز به مریدان خود چنین میگفت:

 هر آنچه که هستیم حاصل تفکراتمان است.
ذهن یعنی همه چیز. هرآنچه را فکر کنیم، همان خواهیم شد.

در کتاب های مقدس، متون باستانی، نظریه های دانشمندان نیز به قدرت افکار اشاره شده است؛ برای مثال چندین آزمایش متفاوت برای اثبات قدرت فکر را میتوانید از اینجا بخوانید که در تلاش بودند پاسخ سوالی را پیدا کنند… اینکه آیا به راستی چطور فکر انسان میتواند شرایطش را تعیین کند؟

اگر ذهن باعث شود بدن انرژی مثبتی از خود ساطع کند بدیهی است که تمام انرژی هایی که جذب انسان و یا فرد جذب آن میشود مثبت خواهند بود و برعکس.

جواب تمامی این سوالات را در این مقاله میخوانید، این مقاله یکبار برای همیشه نگرش تان را عوض میکند و طرزفکرتان را بر روی فرکانس جذب پول و دریافت آن تغییر خواهد داد. پس نه تنها آنرا بخوانید بلکه عمل کنید.

 

نکته…
اگر وقت مطالعه ندارید، حداقل دو پادکست «قدرت باورنکردنی ذهن و تلقین» و «شناخت امواج ذهنی آلفا و کاربرد آن» را بخش پادکست‌های سوخت جت دانلود و گوش کنید – اما اگر وقت دارید حتما این مقاله را با تمریناتی که گفته شده کامل بخوانید :

 

اگر در زندگی پول کافی ندارید، به احتمال زیاد اکثر تصورات شما نیز در حال تصویر سازی عدم وجود پول است.
شاید دقیقا عدم داشتن پول را تصویر سازی نکنید اما زیاد نگران پول باشید و یا از بطن وجود در مورد هر اقدامی ابتدا به شرایط مالی تان فکر کنید.

اگر میخواهید جریان ورودی پول را به زندگیتان هموار کنید باید دقیقا برعکس عمل کنید :

مغز شما فرق بین تخیلات و خاطرات شما را نمیداند. اکثر افراد هنگام تصویر سازی و تخیل کردن مدام از تصاویری که در حافظه شان هست استفاده میکنند ، از تجربیات گذشته شان، از احساسات فعلی شان… این غلط است.

شما باید هرآنچه را دوست دارید تصویر سازی کنید، تخیل کنید.
دنیا به آنچه که در ذهنتان تشکیل میشود پاسخ میدهد، اختلاف بین تصویر واقعی و تخیلی را نمیداند.

پس اگر تا به حال پول زیادی نداشتید از فکر کردن و تخیل کردن در مورد پول زیاد هراس نداشته باشید. از تصویرهایی که میسازید لذت ببرید.

 

 

شکرگزار پولی که در حال حاضر دارید باشید و اینکه چه نقشی در زندگی شما دارد، برای مثال :

قدردان چیزهایی که دارید، بودن به معنی این است که به خدا و کائنات اعلام میکنید از چیزی که دارید راضی هستید و باعث میشود ارتعاشات هماهنگ بیشتری با همان فرکانس ساطع کنید و در نتیجه تمام چیزهایی که جذب شما یا شما به آنها جذب میشوید ارتعاشاتی هماهنگ خواهند داشت : پول، سلامتی، شادی و …

برای درک بیشتر قدرت شکرگزاری حتما سری مقاله «رابطه‌ی سپاسگزاری و خلق ثروت» را بخوانید.

 

حتی اگر هیچ پولی ندارید، تا زمانی که قابلیت فکر کردن دارید، میتوانید ارتعاشات پول و ثروت را فعال کنید با وانمود کردن به اینکه شما تمام آنچه را تصور میکنید را دریافت میکنید. شما باید باور کنید و بعد چنان وانمود کنید گویا آنها را دریافت کردید.

شما زمانی که وانمود میکنید به کائنات ارتعاشاتی ساطع میکنید که حاوی اطلاعاتی همچون “من لیاقت این ارتعاش را دارم…” و کائنات نیز آنرا به شما میدهد. اما هرچقدر اگر تصویر سازی کنید و بخواهید اما زمانی که از یک مغازه گران قیمت لباس فروشی عبور میکنید به خودتان ناخودآگاه بگویید “اینجا جای ما نیست…“ کائنات نیز آنرا دریافت میکند و به آن پاسخ میدهد…

یکی از بهترین روش‌ها برای تطبیق ارتعاش خواسته‌هایتان با ارتعاش فعلی، استفاده از عبارات تاکیدی یا تلقین است؛ آموزش کامل تلقین‌ را از اینجا بخوانید.

از خودتان بپرسید : اگر به شرایط مالی ایده آل‌تان دست پیدا کنید، چه احساسی خواهید داشت؟ آیا احساسِ

یا هرچیز دیگری خواهید داشت؟

زمانی که توانستید احساسات پس از داشتن را احساس کنید، هرکاری میتوانید انجام دهید تا آن احساسات را در روز بیشتر داشته باشید. تصویر سازی کنید، به محله های ثروتمندان بروید و قدم بزنید یا هرکار دیگری.

شما باید احساسات را جدی بگیرید زیرا منبع اصلی دریافتی های زندگی تان است…

 

نباید در مورد پول خیلی جدی باشید و آنرا جدی بگیرید.احساس کنید پول دوست شماست، شما را دوست دارد و شما هم او را دوست دارید. نباید در مورد پول احساس یک شی کمیاب داشته باشید.

درباره زندگی رویاییتان که سرشار از پول و ثروت است فکر کنید و آنرا در قالب یک سناریو بنویسید که یک روزتان چطور خواهد بود از صبح تا شب (حتما مکتوب کنید)

چگونه عاشق پول شویم

بازی های که در مورد پول است را بازی کنید (نه به صورت شرطی یا قمار بلکه منظور پول غیرواقعی مانند بازی های چند نفره مونوپلی)

بیشتر راجع کارهایی که مایلید با پول انجام دهید صحبت کنید (نه کارهایی که فکر میکنید پول ندارید برای انجام آنها اقدام کنید)

شما میتوانید میتوانید تمام کارهایی که در این مقاله گفته شد را برای بالا بردن ارتعاشات جذب پولتان انجام دهید. هدف اصلی تنظیم فرکانس بر روی دریافت پول و باز گذاشتن دریچه ورودی پول به زندگی است.

نکته قابل توجه ای که باید به آن دقت کنید : هرکاری که به نظرتان سخت است انجام ندهید… تنها کارهایی که از انجام آن لذت میبرید را انجام دهید.

در آخر توصیه میکنم حتما دو پادکست «قدرت باورنکردنی ذهن و تلقین» و «شناخت امواج ذهنی آلفا و کاربرد آن» را از بخش پادکست‌ها در همین زمینه دانلود و گوش کنید.

 

 

اطلاعات خود را جهت ثبت نام وارد کنید:






اشتراک خود را انتخاب کنید:

وارد به حساب کاربری تان شوید اگر قبلا حساب کاربری ساختید.

اعمال شود

معتبر
نامعتبر


در همین زمینه، نوشته های زیر را حتما مطالعه کنید‌ :

مقاله قبلی

5 راهکار برای اینکه هوشمندانه کار کنید و لازم نباشد سختی بکشید

مقاله بعدی

10 عادت افراد کاریزماتیک که باعث میشود دیگران تحت تاثیر قرار بگیرند

زندگی موفق و شاد در این 5 قدم بزرگ خلاصه می‌شود

چطور یک نقشه راه برای موفقیت در زندگی طراحی کنید؟

سلام وقت بخیر
لطفادوستان ازتجربه هاتون که چکاراکردیدکه تونستیدجذب کنیدبگیدمن دوسدارمدقانون جذبویادبگیرم ممنون میشم واتساپ راهنماییم کنید

سلام کسی هست یکم راجب جذب منو راهنمایی کنه
ای دی تلگرامم
Mansourleo
خواهش میکنم یکی بهم پیام بده ممنون

من خیلی وقته از کائنات میدونم جذب میکنم ولی همونی که میخوام نه به چیزی شبیه اون چیزی که میخوام جذب میشه با اگ اون چیز ججذب بشه زود از دستش میدم مشکل کجاست

فکر کنم به خاطر اینه که شما ترس از دست دادن دارید

من خیلی از سوخت جت راضیم وفکر کنم تنهاجایی که باید سراغش بروم تا موفقیت داشته باشم سوخت جت است

من خیلی وقته در مورد قانون جذب میدونم و دارم در موردش میخونم فقط تنها ایراد اینجاست که آدم عجولی هستم و میخوام هر چه زود تر به ثروت برسم آیا تمرین های فشرده ای در نظر دارید تا بگین انجام بدم تا زود تر به پول برسم؟؟؟ ممنون

با سلام اگر من بتونم تا جای ممکن خودم را میلیادر احساس کنم و در حالیکه کار درستو حسابی ندارم چگونه این تصویر ذهنی وحس میلیاردر بودن میتونه منو به هدفم برسونه من الان راننده اژانس تلفنی شهری هستم با در امد ماهیانه حدود یکو نیم میلیون تومن که هیچ علاقه ای هم به این کار ندارم وهیچ حرفه دیگری هم بلد نیستم اگر شرط اصلی قانون جذب حس عالی داشتن نسبت به کار است که امثال بنده هیچگاه به هدفمان نمیرسیم چون لازمه حس خوب داشتن علاقه وپشتکار به کار فعلی استکه ما نداریم

چطوری لاغر کردید؟

سلام بچه ها – یه عبارتی که درباره پول من هر روز تکرار کردم ونتایج واقعا – واقعا جابی برایم افتاد -اینه که روزی 2 مییلیون بار با خودت تکرار کنی که – پول بزرگترین نعمت خداست – پول دوست صمیمی من است – و البته که با احساس خوب – بخدا امتحان کنید و نتایجش را ببینید – ارزشش را داره – من خودم پولم 2 میلیون بود اینقدر با احساس این عبارات را تکرار کردم تا از فکرهای منفی و آدم های منفی دور شدم و باورتان نمیشود که الان پولم به 120 میلیون در زمان 2 ماه رسیده – و یه قطعه زمین تجاری هم خریداری کردم- برایتان آرزوی ثروت – خوشبختی و عشق را دارم

سلام.
من قسمت عبارت تاکیدی و تلقینش رو در این زمینه تجربه داشتم و بسیاااار تاثیر گذاره…
چیزی رو که میخوایی باید به زمان حال بیانش کنی من رفتنم به رشته تجربی و لاغر کردنم و خیلی از تغییر وتحولات زندگیم و با همین عبارت تاکیدی بهشون رسیدم. امید وارم که به همه خواسته هاتون برسید♥

دقیقا من اینکارو دارم میکنم

من در ایجاد احساس حتی با تخیل خواسته مشکل دارم . آیا دلیل خاصی داره؟

عاای بود

عالی بود عالییییییییی خدایا شکرت

عالی .ممنون.

تو خیلی خوبی ناموسا

ناموسا درسته من با این قانون یکی رو عاشق خودم کردم

دقیقا درسته
ممنون

من چند بار این کار رو کردم ،اول اینکه خدا رو شکر میکنم ،دوم اینکه اگه به چیزایی که مبخواستم نرسیدم شاید بخاطر عجول بودنم باشه. اراده ام صفره

من با کمک قانون جذب به خدا نزدیک شدم .دیگر چیزی برام خیلی مهم نیستند

سلام والا من دو هفته رو این موضوع کار کردم که من یک میلیون تو حسابم دارم دقیقا اومد به حسابم یکی از دوستام که فکرشو نمیکردم به من داذ و الان ماه هاست دارم تلاش میکنم نمیتونم پس بدم

دقیقا چیکار کردید؟

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید…

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**

ذخیره نام و ایمیل برای دیدگاه‌گذاری‌های بعدی

خوش آمدین، لطفا وارد حساب کاربری شوید

 − 
هفت
 = 
یک

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

بازیابی رمز عبور

یک رمزعبور موقت، برایتان ایمیل خواهد شد.

برگه‌ی تقلب ارتباطات – تکنیک‌های محرمانه‌ای که…

تنها این نکته شکست و موفقیت در مذاکره را تعیین میکند

۵ قانون مطلق موفقیت از آرنولد شوارتزنگر

شبیه‌سازی ذهنی – حقه‌ای جالب برای دفع ترس و آماده…

دانلود کتاب شش کلاه تفکر از ادوارد دوبونو – کتاب…

خانه > پیشرفت شخصی > ۵ راه ساده برای جذب پول و ثروت از طریق قانون جذب

بیشتر افرادی را که می شناسیم به دنبال پول بیشتر هستند. چرا بعضی ها نسبت به دیگران پول بیشتری دارند؟ در جواب میتوان گفت هر کسی دوست دارد به بهشت برود اما کسی حاظر نیست بمیرد. جذب پول و ثروت هم به همین شکل است. همه ی ماها دوست داریم ثروتمند شویم اما زمانی که حرف از ریسک، سخت کار کردن، شب بیداری و … می شود، کسی حاظر نیست زحمت ثروتمند شدن را به دوش بکشد. در این مقاله 5 راه ساده جذب پول و ثروت از طریق قانون جذب را معرفی خواهیم کرد. نخست سعی کنید با تفکر مثبت نسبت به پول ذهن خود را برای جذب ثروت آماده کنید و بعد اقدام کنید. اقدام عملی، برای جذب ثروت لازمه ی موفقیت شماست. افراد گاهی هرکاری انجام می دهند اما هیچ وقت موفق نمی شوند پول و ثروت را جذب کنند. واقعا در جذب پول و ثروت چه چیزی بیشترین تاثیر را دارد.

قانون جذب یکی از روشهای رسیدن به خواسته هاست. معمولا وقتی صحبت از قانون جذب به میان می آید بسیاری از افراد دوست دارند، آن را یاد بگیرند و در جذب پول، ثروت و رسیدن به آرزوهایشان مانند: عشق، اتومبیل، خانه و … از آن استفاده کنند.

داشتن حس خوب نسبت به پول اولین گام در جذب پول و ثروت از طریق قانون جذب است، همه ی ما می دانیم پول همه چیز نیست، به شرطی که آن را داشته باشیم. با پول هم می توان شادی ایجاد کرد و هم ناراحتی! این بستگی به استفاده ی  ما از پول دارد. پول یک ابزار برای رسیدن به موفقیت است. حس خوب نسبت به پول لازمه ی جذب ثروت است.

یکی از ابزارهای فوق العاده در زمینه جذب فرکانسی ثروت و داشتن ذهنیتی ثروتمند کننده  ” فایل پیام های پنهان روانشناسی ثروت “ است این سابلیمینال ارزشمند موجب تغییر باورها و افکار برای داشتن ذهن و طرز تفکری ثروتمند کننده به کمک ضمیر ناخودآگاه می شود ، این سابلیمینال فوق العاده توسط متخصصین سابلیمیران تهیه و عرضه شده است. هم اکنون می توانید از طریق لینک زیر مشاهده کنید:

چگونه عاشق پول شویم

روانشناسی ثروت با فایل مخصوص تاثیر گذاری بر ضمیر ناخودآگاه | می توانید از طریق منو سایت با انواع آلبوم های سابلیمیران آشنا شوید

در زندگی برای رسیدن به هر چیزی اول باید عاشق آن باشید. عشق به شما قدرت و انگیزه می دهد. عشق به پول شما را با قانون جذب بیشتر هماهنگ می کند و جذب پول و ثروت را برای شما آسانتر می کند.

در انتخاب نماد ها می توانید از تصویر افراد ثروتمندی استفاده کنید که از صفر شروع کرده اند و به ثروت انبوهی رسیده اند. تصویر اینگونه افراد به عنوان الگو، در جلو چشمتان باشد تا همیشه به خودتان یادآوری کنید که دنبال چه چیزی هستید. این کار به شما در جذب پول و ثروت از طریق قانون جذب، کمک بسیاری می کند.

طرحهای ذهنی خودتان را عملی کنید و هر  چیزی که قانون جذب می گوید انجام دهید. اگر تمام تلاشهای عملی و ذهنی را، به بهترین شکل انجام دهید و برای رسیدن به رویاهایتان اقدام کنید، قطعاً به موفقیت دست خواهید یافت. پس سریع و هوشمندانه اقدام کنید و هرگز برای رسیدن، توقف نکنید.

یعنی با تمام حواس پنجگانه پول و ثروت را لمس کرده و داشتن پول و ثروت را در ذهنتان زندگی کنید. با تجسم جزئیات را بهتر می بینید و انرژی و انگیزه ی شما برای رسیدن به ثروت بیشتر می شود.

هر پولی را که به دست تان می رسد خدا را شکر کنید. شکر گذاری و قدرانی اتفاق های خوب را به همراه دارد. شکرگزاری بر اساس قانون جذب فرکانسهای ذهن شما را روی طول موج های مثبت تنظیم می کند و باعث می شود همیشه حس خوبی داشته باشید و به افکار مثبت بیاندیشید.

یکی از روشهای قانون جذب وانمود کردن آن چیزی است که می خواهید بدست بیاورید. پس ثروتمند شدن را در ذهنتان مجسم کنید و ایمان داشته باشید که می توانید به رویایتان برسید. در واقعیت هم برای رسیدن به پول و ثروت تلاش کنید مطمئن باشید باور قلبی همراه با تلاش، شما را به آرزویتان خواهد رساند.

مطمناً ثروت، ماشین، خانه و … یا هر چیز دیگری را که خواسته باشید بعد از بدست آوردن، احساس خوبی به شما دست خواهد داد، سعی کنید همان حس خوب را، هم اکنون داشته باشیدف انگار که به همه ی خواسته هایتان رسیده اید، این احساس، انگیزه ی شما را در جذب پول و ثروت از طریق قانون جذب، بیشتر خواهد کرد بنابرین احساسات خود را نسبت به پول و ثروت جدی بگیرید.

پول را دوست داشته باشید

پول را کمیاب تصور نکنید، احساس کنید که پول دوست شماست و هر وقت اراده کنید می توانید آن را داشته باشید. جیبتان را خالی از پول تصور نکنید. مانند ثروتمندان فکر کنید و برای رسیدن به چیزهایی که می خواهید، برنامه ریزی کنید، فرکانس های ذهنتان را روی طول موج پول و ثروت تنظیم کنید تا راه برای جذب پول و ثروت هموار شود.

سلام _ مطالب خیلی مفیدی بود , واقعا ممنونم که این مقاله را برای کاربران آماده کردید .

عالی بو*****

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

دیدگاه

سابلیمینال ها و بیوکنزی های  سابلیمیران تنها در صورت تهیه از همین سایت و پیج ها و پشتیبانی های معرفی شده ( با آدرس مشخص ) در سایت اعتبار و تایید فنی دارند و در صورت آپدیت شامل پشتیبانی می شوند. مراقب کلاه برداران در فضای مجازی باشید

ارتباط با ما :

آیدی تلگرام پشتیبان : suplimir@

ایمیل: info@sublimiran.com

برای ارتباط با ما از طریق روش های دیگر لطفا به صفحه ارتباط با ما مراجعه کنید

چگونه عاشق پول شویم
چگونه عاشق پول شویم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *