چگونه عشق بازی کنیم اینستا

 
helpkade
چگونه عشق بازی کنیم اینستا
چگونه عشق بازی کنیم اینستا

برقراری رابطه جنسی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین بخش‌های زندگی زناشویی پیش نیاز‌ی دارد که به آن عشق بازی یا معاشقه گفته می‌شود. شاید برخی از جوانان نمی‌دانند که چطور باید زن یا شوهر خود را برای برقراری رابطه جنسی آماده کرده یا به اصلاح او را تحریک کنند. همین عدم آگاهی درباره اصول معاشقه و عشق بازی سبب می‌شود تا زن و شوهر از رابطه جنسی خود لذت کافی را نبرده و کم کم نسبت به یکدیگر دلسرد شوند. عشق بازی در رابطه جنسی مخصوصا برای خانم‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که آنها نسبت به مردها کمی دیرتر برای رابطه زناشویی آمادگی پیدا می‌کنند. رابطه جنسی قبل از اینکه رابطه دو جسم باشد رابطه دو روح است. پس اگر می‌خواهید از آن بیش‌ترین لذت را ببرید مقاله زیر را بخوانید و از راهکارهای آن به خوبی استفاده کنید.

 

فهرست مطالب

 

به یاد داشته باشید که در رابطه جنسی خانم‌ها با گوش خود و مردها با چشمانشان تحریک می‌شوند. یعنی شاید برای یک خانم دیدن اندام برهنه همسرش خیلی جذاب و تحریک کننده نباشد اما زمانیکه شوهرشان از اندام آنها تعریف‌کند بسیار تحریک می‌شوند. درست برعکس خانم‌ها، مردها کاملا با چشمانشان تحریک می‌شوند و بعد از گذشت چند دقیقه برای رابطه جنسی کامل آماده می‌شوند. اگر می‌خواهید رابطه لذت بخشی داشته باشید، اجازه دهید همسرتان بدن شما را ببیند، اما در همان قدم اول کاملا برهنه نشوید و لباس‌های زیر خود را از تن در نیاورید. سعی کنید همسرتان را در طول رابطه جنسی با اندام و حرکات تحریک کننده به سمت خود جذب کنید و سپس زمانیکه او نزدیک شد کمی از خود دورش کنید، این کار باعث بیشتر تحریک شدن همسرتان می‌شود، اما در انجام اینکار به هیچ عنوان زیاده روی نکنید چون می‌تواند تاثیر منفی روی همسر شما داشته باشد. در همین فاصله کم‌کم لباس‌های خود را از تن در بیاورید. سعی کنید این کار را به آرامی و با انجام حرکات تحریک کننده مانند گزیدن لب‌ها و بازی با موهایتان انجام دهید. برای این کار می‌توانید از همسرتان هم کمک بگیرید و بخواهید که او لباس‌های شما را از تنتان درآورد. زمانی‌که همسرتان مشغول این کار است شما می‌توانید به آرامی موهای او را نوازش کرده و با انگشتان خود لب‌های او را لمس کنید.چگونه عشق بازی کنیم اینستا

 

زمانیکه همسرتان مشغول بازی با اندام شما است، کمی به خود پیچ و تاب دهید. یعنی هنگامی‌که همسرتان شکم شما را می‌بوسد کمی خود را تکان دهید و سعی کنید با کشیدن نفس‌های پشت سر هم او را تشویق کنید تا بیشتر این کار را انجام دهد. نفس‌های شما به همسرتان نشان می‌دهد که از کار او خوشتان آمده. اما اگر با این کار احساس راحتی نمی‌کنید سعی کنید خودتان به او جهت بدهید و او را به سمتی ببرید که دوست دارید.

 

شاید خانم‌ها عشق‌بازی و رابطه جنسی آرام‌ را بیشتر ترجیح بدهند. اما رابطه جنسی یک رابطه دو نفره است و باید به تمایلات همسرتان هم توجه کنید. مردها معمولا حرکات تندتر را کمی بیشتر دوست دارند. پس زمانیکه که نوبت شما شد. سعی کنید کمی حرکات خود را تند‌تر کنید. برای مثال هنگامی‌که لب‌های او را می‌بوسید خیلی آهسته لب او را گاز بگیرید اما اینکار را مرتب تکرار نکنید. شاید لازم باشد این کار را در طول رابطه فقط دو بار انجام دهید. لاله گوش، لب‌ها، گردن، و سینه‌اش را تند ببوسید و کمی با اندام جنسی همسرتان بازی کنید. این بخش شاید یکی از لذت بخش ترین کارها برای همسرتان باشد.

 

آنچه به شما می‌گوید که آیا رابطه جنسی لذت‌بخشی خواهید داشت یا نه، کیفیت عشق بازی یا معاشقه است. اگر شما در دوران عقد هستید، رابطه‌ای که با یکدیگر در حین معاشقه دارید پیش‌بینی کننده کیفیت رابطه جنسی شما در آینده خواهد بود. پس در طول عشق بازی نقاط حساس بدن همسرتان ر اپیدا کنید و سعی کنید بیشتر برای تحریک کردنش از آن نقاط استفاده کنید.

 

در طول معاشقه حتما از اندام‌های جنسی همسرتان تعریف کنید و سعی کنید با استفاده از کلمات تحریک‌کننده و عامی این کار را انجام دهید. به یاد داشته باشید که در رابطه جنسی شما نباید از چیزی خجالت بکشید، هرچه در این رابطه راحت‌تر با هم برخورد کنید لذت بیشتری از آن خواهید برد. فکر نکنید که صحبت کردن درباره اندام های جنسی همسرتان کار بدی است بلکه برعکس باعث تحریک بیشتر او می شود. خصوصا خانم ها که این موضوع روی آنها بیشتر تاثیر خواهد گذاشت.

 

شاید مشکل خیلی از زوجین این باشد که فقط در یک مکان خاص مثل اتاق خواب رابطه جنسی برقرار می‌کنند. اما یکی از راه‌هایی که می‌تواند به شما در لذت‌بخش‌تر شدن این رابطه کمک کند امتحان کردن مکان‌های مختلف برای عشق‌بازی است. برای مثال گاهی این کار را در حمام، آشپزخانه و… انجام دهید.

 

اگر در معاشقه همیشه از یک مکان و پوزیشن تکراری استفاده کنید، این برای شما تبدیل به عادت شده و به مرور از لحاظ ذهنی نسبت به آن سرد می‌شوید. سعی کنید پوزیشن‌های مختلف را امتحان کنید و هر کدام که برایتان لذت بخش تر بود را تجربه کنید. خود را ملزم کنید که حداقل در طول هفته از دو پوزیشن مختلف استفاده کنید.

 

برای داشتن یک معاشقه خوب باید حتما هر دو از لحاظ روحی آماده باشید. زمان‌هایی که هر دو خسته‌اید و تازه از کار یا مهمانی برگشته‌اید، فرصت خوبی برای انجام این کار نیست. اگر همسرتان زمانی که حوصله نداشتید قصد نزدیک شدن به شما را داشت خیلی زود طردش نکنید. سعی کنید ابتدا گونه یا لبش را ببوسید و بگویید ” می‌دونم که خیلی دلت می‌خواد الان با هم خلوت کنیم ولی متاسفانه امروز از لحاظ روحی آمادگی این کار را ندارم لطفا بذاریمش برای فردا”. با این کار همسرتان موقعیت را درک می‌کند و قانع می‌شود، اما اگر واکنش تندی از خود نشان دهید ممکن است که او را رنجیده و دلخور کنید.

 

به عنوان یک خانم سعی کنید گاهی شیطنت‌های زنانه داشته باشید و مثل بچه‌ها رفتار کنید. مثلا زمان‌هایی که بی‌حوصله است کمی کنارش بنشینید و خودتان را برایش لوس کنید. اگر احساس کردید همسرتان آمادگی این کار را ندارد کمی به او فرصت دهید و سعی کنید فقط کمی نوازشش کنید. لباس‌هایی که دوست دارد را بپوشید، هیچ اشکالی ندارد اگر برای خرید لباس‌های زیر خود نظر او را هم جویا شوید یا اصلا با هم به خرید بروید. این کار به همسرتان نشان می‌دهد که شما حواستان به خواسته‌های او هست. اما اگر به عنوان یک مرد می‌خواهید نظر همسرتان را جلب کنید، سعی کنید گاهی برای او هدیه‌ای هر چند کوچک مثل یک شاخه گل بخرید، زمان‌هایی که در دوره عادت ماهیانه‌اش است، از او مراقبت کنید و بیشتر از هر زمان دیگری از او و خوبی‌هایش بگویید و تمایل خود را از اینکه چقدر دوست دارید زودتر با او عشق بازی کنید را بیان کنید. یادتان باشد که در دوره عادت ماهیانه همسرتان معاشقه ممنوعیتی ندارد اما این کار باید کاملا با رضایت همسر شما باشد و هیچ اجباری از سمت شما وجود نداشته باشد.

 

نظافت و رسیدگی به ظاهر یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیر‌گذار بر کیفیت معاشقه است. خانم‌ها معمولا نسبت به همسرانشان بیشتر به این مسئله توجه می‌کنند ولی شاید برخی از مردها اهمیت این مسئله را نادیده می‌گیرند و فکر می کنند فقط باید همسرشان به ظاهرش توجه کند. توصیه می‌کنیم که حتما قبل از معاشقه حمام کنید، مسواک بزنید، از خوردن هر چیزی که باعث بو گرفتن دهان می‌شود جدا خود‌داری کنید، از عطر یا ادکلن استفاده کنید اما زیاده روی نکنید و حتما موهای زائد بدنتان را اصلاح کنید.

 

متاسفانه یکی از مشکلاتی که شاید باعث بروز اختلاف در زوجین می‌شود وسواس یکی از آنها در طول رابطه است. به این معنا که مثلا زن یا شوهر برای طرف مقابلشان محدودیت‌هایی را در نظر می‌گیرند. خانم اجازه نمی‌دهد که همسرش دست به آلت تناسی‌اش بزند یا شوهری که به زنش می‌گوید اجازه نداری لب‌های مرا ببوسی چون آب دهانت کثیف است و ممکن است من را بیمار کنید. وسواس از هر نوع و از سمت هر کدام از زوجین که باشد باید درمان شود چون در غیر این صورت زنگ خطری برای آینده رابطه شما خواهد بود.

 

یکی دیگر از راه‌هایی که می‌توانید از طریق آن همسرتان را برای عشق‌بازی آماده کنید. فرستادن پیام‌هایی است که محتوا و مضمون جنسی دارند. اگر احساس می‌کنید هنوز برای رو‌در‌ رو گفتن واژگان جنسی آماده نیستید فرستادن پیام فرصت خوبی برای کم‌کردن خجالت شما است. شما در قالب پیام می‌توانید هر چه برای داشتن یک رابطه جنسی لذت بخش نیاز دارید را به همسرتان بگویید و نظر او را هم جویا شوید. یکی از این پیام ها می‌تواند پیشنهاد یک پوزیشن جدید برای برقراری رابطه جنسی باشد.

نکته: متاسفانه تجربه کار با برخی زوجین نشان می‌دهد که عده‌ای برای لذت بردن از معاشقه خود روش‌های نادرستی را در پیش می‌گیرند. برای مثال مرد‌ها یا زن‌هایی که پیشنهاد تماشای فیلم پورن را به همسر خود می‌دهند و تصمیم می‌گیرند از آنها الگو‌برداری کنند. اما آنچه باید بدانید این است که این قبیل فیلم‌ها در بخش‌های متخلف ضبط شده‌اند و اینقدر طولانی نیستند، بازیگران از داروهای محرک استفاده می‌کنند و مهم تر از همه اصلا برای فرهنگ کشور ما ساخته نشده‌اند. افرادی که شما در این فیلم‌ها می‌بینید مرد‌ها و زن‌هایی هستند که اندام خود را با عمل‌های زیبایی متعددی به حالت فعلی درآورده‌اند. ضمن اینکه این‌گونه فیلم‌ها فقط باعث بالا رفتن سطح انتظار شما از همسرتان می‌شود و اجازه نمی‌دهد که بتوانید از رابطه خود لذت کافی را ببرید.

 

زن و شوهر برای داشتن یک رابطه زناشویی مطلوب و لذت‌بخش باید روش‌های عشق‌بازی رمانتیک را بیاموزند. چیزی که هم زن‌ها و هم مرد‌ها باید بدانند این است که رابطه جنسی به عنوان یک عمل ذهنی قبل از آماده شدن جسم به آماده شدن ذهن نیازمند است. کارهایی که می‌تواند به شما در داشتن یک رابطه خوب کمک کنند عبارت‌اند از اینکه اجازه دهید همسرتان بدن شما را لمس و نوازش کند. هر چقدر که این کار طولانی‌تر انجام شود نتیجه بخش‌تر خواهد بود. به یاد داشته باشید که زمان مطلوب برای یک معاشقه خوب بین 15-20 دقیقه است. پس برنامه خود را طوری تنظیم کنید که در این فاصله بتوانید یکدیگر را از لحاظ روحی و جسمی آماده کنید. درست نفس کشیدن را تمرین کنید و اجازه دهید که همسر شما از صدای نفس‌هایتان تحریک شود، این کار شما به او نشان می‌دهد که کاملا غرق در لذت شده‌اید و همسرتان دارد کارش را به درستی انجام می‌دهد. اصل مهم در شروع معاشقه این است؛ تا جایی که می‌توانید آرام عمل کنید اما نه به صورتیکه طرف مقابلتان را خسته کنید، کمی شتاب و عجله در حین عشق بازی می‌تواند هیجانات همسر شما را برانگیزد. نقاط حساس بدن همسرتان را پیدا کنید و بیشتر با آنها همسرتان را تحریک کنید. از اندام همسر خود تعریف کنید زیرا این کار از نظر روحی او را آماده می‌کند. فقط در یک زمان و مکان خاص یا با یک پوزیشن تکراری این کار را انجام ندهید چون بعد از گذشت مدتی شما را نسبت به رابطه دلسرد می‌کند. اگر خانم هستید سعی کنید با شیطنت‌های زنانه و پوشیدن لباس‌های تحریک کننده و اگر آقا هستید با خرید هدیه‌ای کوچک یا ابراز محبت‌های کلامی همسرتان را جذب خود کنید. به آراستگی و نظافت خود اهمیت دهید و سعی کنید از طریق پیام، نیازهای جنسی خود را با او در میان بگذارید و نظر او را نیز جویا شوید. حتما به یاد داشته باشید که هیچ گاه مدل‌های غربی را الگوی خود در برقراری رابطه جنسی با همسرتان نکنید چراکه شما از لحاظ نژاد و وضعیت بدنی کاملا با آنها متفاوت هستید و الگوبرداری از آنان صرفا کیفیت رابطه جنسی شما تحت الشعاع قرار می‌دهد.

 

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

73 بازدید

76 بازدید

چگونه عشق بازی کنیم اینستا

266 بازدید

343 بازدید

299 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

عشق بازی

 

عشق بازی چیست؟

عشق‌ بازی یا معاشقه یا مغازله به مجموعه‌ای از حرکات و رفتارهای روانی و یا جسمی میان دو یا چند فرد، گفته می‌شود که منجر به انگیزش جنسی آنان گشته، و بیشتر مقدمه‌ای برای آمیزش جنسی، تلقی می‌شود.چگونه عشق بازی کنیم اینستا

 

همه می دانند که رابطه جنسی حیاتی ترین جزء همه ی ازدواج هاست. پس اگر یکی یا هر دوی زوجین علاقه و رغبت خود را از دست دادند چه می شود؟

تحقیقات نشان داده است که درصد انبوهی از چنین ازدواج هایی با شکست مواجه می شود. (بعد از مسایل مالی، مسایل جنسی دومین دلیل برای طلاق شناخته شده است) ناامید نشوید. راه های زیادی برای جلوگیری از آن وجود دارد.

 

انجام ماساژ تحریکی به صورت یک عمل منظم و مرتب در ارتباطات جنسی یکی از مؤثرترین راههای افزایش رابطه فیزیکی و احساسی است. ملاعبه و نوازشهای گرم دستها بر روی پوست، طریقی که دستها بر روی بدن می چرخند، و لمس آهسته عضلات و بافتها همه با زبان بی صدای لمس، گویای حس درونی شما نسبت به یکدیگر است.

 

تحریک جنسی زنان:

زنان برعکس مردان که براي برقراری روابط جنسی نیازی به عشق بازی و پیشنوازی ندارند، زنان به تحریک جنسی و اماده سازی احتیاج دارند. براي مردها در صورت مساعد بودن وضعیت روحی تنها یک جرقه ذهني کافیست که برانگیخته و براي روابط جنسی کاملاً آماده شوند، در حالی که تحریک زنان احتیاج به پیشنوازی و اماده سازی دارند و فهمیدن راه‌های تحریک جنسی زنان الزامی و ضروری است.

 

آموزش تصویری ملاعبه

 

– مردهایی که به آرامی و با مهربانی ملاعبه ميکنند و خانم خود را تحریک می کند( آقایانی که سریع می روند سراغ لباس زیر خانمشان و عمل ورود را آغاز ميکنند و فوري و باعجله می خواهند کار را تمام کنند به این نکته توجه کنند که درصورتی که شعله های جنسی خانمشان را به آرامی روشن کنند این شعله ها تا مقطع بیشتری روشن خواهند ماند.)- عشق بازی با همسر در بستر: برای اینکه حس شهوت زن ها بیشتر تحریک شود ، قبل و بعد از رابطه جنسی(نه حین رابطه) به صحبت کردن و ابراز علاقه بپردازید. همان طور که می دانید زن ها از طریق کلام بیشتر جذب می شوند.

– بوسه های حرفه ای! خوب بوسیدن و حرفه ای بوسیدن شهوت را در زنان بسیار بیشتر می کند.

مردهایی که در بوسیدن مهارت دارند( هر بوسه عاشقانه که بر لبان همسرتان میزنید میتواند شبیه پیامی پرقدرت بر قلب همسرشان فرود آید و وی را شعله‌ور سازد، این جمله را هیچوقت فراموش نکنید!)- مردهایی که با چشمان خود به همسرشان نشان می‌دهند وی را دوست دارند و به وی عشق می ورزند( این را بدانید که رابطه چشمی بین دو نفر نیرومند ترین و موثرترین ارتباطات است که پیامدش فعال شدن گردش های ديگر بدن هر دو طرف است، پس با نگاهی عاشقانه به همسرتان حس محبوبیت بدهید و از مزایای این رابطه لذت ببرید.)- مردهایی که لباس های همسرشان را به آرامی در می آوردند( قابل توجه آقایانی که تا شهوتی میشوند فوري و با شتاب آغاز می کنند در آوردن لباسهای خانمشان و چه بسا گاهی تمایل دارند که معشوقشان بدون لباس روی تخت آماده و در انتظار خوابیده باشه! زنان در فرآیند جنسی شان احتیاج به امادگی دارند و این کار می تواند یکی از آمادگیهای الزامی را به آن ها بدهد.)- مردهایی که در تحریک جنسی همسرشان توسط لمس کردن مهارت دارند ( زنها در فرآیند امادگی براي روابط جنسی احتیاج دارند که با نوازش و لمس آهسته، آماده ورود و عملیات جنسی شوند، این نکته را هم به داشته هایتان اضافه کنید.)- بازی کردن با موهای زنان آرامش خوبی به آنها می دهد قرار گیری سر آنها روی سینه شما نیز بهترین حالت برای نوازش کردن موهای آنها می باشد. مردان نیز از بازی کردن با دستانشان لذت می برند . این نکته را در نظر داشته باشید ، در معاشقه سعی در تحریک کردن یکدیگر نداشته باشید . فقط به احساس دوست داشتن میان خود و عشقتان فکر کنید .- مردهایی که از عشق بازی روابط جنسی با همسرشان لذت می برند( خيلي ساده است زمانی که عشق بازی بکنید و احساساتتان را به بیرون تراوش کنید این خود مهم ترين جذب کننده براي همسرتان است.)

 

تصاویر عشق بازی

 

– مردهایی که عشق بازی دونفره خود را در بیرون از اتاق خواب هم به همسرشان نشان می‌دهند و وی را به حس و عقیده محبوبیت وادار ميکنند ( یک« دوستت دارم»، یک شاخه گل، یک پیامک عاشقانه و یک تک زنگ نصف روزی که به همسرتان حس محبوبیت بدهد، می تواند در شبانگاه به طوفانی عشقی تبدیل شود!)- مردهایی که قبل از ملاعبه و  تحریک همسر، خود را به لحاظ فیزیکی و جسمانی آماده ميکنند .( کارهایی ماننده خوش بو کردن دهان، ازاله موهای زاید، عطر زدن و حمام کردن و … می توانند براي آماده کردن جسمی شما مؤثر باشند.)- ماساژ حرکات منظمی ست که طبق اصول معین انجام می شود و تاثیر شگرفی روی سیستم عصبی، عضلات، مفاصل و عروق می گذارد. جالب است بدانید ماساژ علاوه بر لذت و نشاطی که در شما ایجاد می کند به عنوان روشی درمانی برای تسکین دردهای استخوانی، عضلانی، نخاعی، سردرد و کاهش درد زایمان و … به کار می رود. از عوارض استرس، بی خوابی و کاهش میل جنسی یا اختلال در عملکرد جنسی است، ماساژ با کاهش استرس به بهبود کیفیت خواب و افزایش برانگیختگی جنسی تان کمک می کند.- مردهایی که دستهای همسر خود را در دست می گیرند و آن را نوازش ميکنند.

 

تحریک جنسی مردان

به طور کلی مردان هم آسان‌تر و هم زودتر از زنان تحریک میشوند اما این دستور متأسفانه در برخی از جوامع آن طور که باید و احتمالا جا نیفتاده و اشخاص مخصوصا خانمها دید منفی به تحریک پذیری زود مردان دارند ولی این یک دستور خدادادی میباشد که در ژن جنس مذکر قرار داده شده است ولی بعضی رفتارها و یا بلوغ زودرس و یا دیرس سبب تغییراتی در مدل تحریک پذیری اشخاص بوجود می آورد.

مردان از چه رفتارهای برانگیخته جنسی از طرف همسرشان لذت می برند؟

آموزش تحریک جنسی همسر:

عشق بازی با همسر در بستر

 

– اولین مرحله ی شروع یک آمیزش، انگیزش و برانگیختگی جنسی است. برای برانگیختگی جنسی در آقایان وجود آمادگی ذهنی و مقدار کافی از هورمون تستوسترون لازم است. بدن غالب مردان پس از بلوغ هورمون تستوسترون را در سراسر عمر تولید می‌کند. اگرچه بعد از مدتی این تولید هورمون سیر نزولی پیدا می کند اما قطع نمی‌شود. منشا تحریک می‌تواند هریک از حواس پنج گانه لامسه، بینایی، بویایی، چشایی و شنوایی باشد. اگر هریک از این حواس در معرض سوژه جنسی قرار بگیرند،‌ امکان تحریک مردان به میزان متفاوت هست. پردازش اطلاعات جنسی که مغز دریافت می‌کند در بخشی از مغز به نام هیپوتالاموس صورت می گیرد.- بوسه قدیمی ترین نقطه شناخته شده برای تحریک است که شامل بوسیدن لب ها ، صورت ، لاله گوش ، گردن و یا هر قسمتی از بدن همسر باشد که پیدا کردن نقطه های حساس تر مدتی طول می کشد و به نسبت بلوغ و فهم جنسی مرد و زن نقاط مربوطه شناخته می شود.

– سطح داخلی ران ( مرد و زن ) و لب های فرج ( زن ) ، بیضه و نواحی اطراف آن (مرد) ، گرفتن و فشردن کمر ( زن و مرد ) ، کلیتوریس زن که تحریک و نوازش آن حکم آلت مرد را دارد.- مردان عاشق زنانگی خانم ها هستند؛ بهترین راه برای توصیف زنانگی، فقدان توانایی ها و خصوصیات مردانه است که در آنها موجود نیست که از جمله آن ها می توان به نداشتن خشونت، قابلیت، کارایی و قدرت مردانه اشاره کرد. یک زن زنانه باعث می شود مرد مردانگی بیشتری احساس کند و این احساس یکی از بهترین تجربیات برای اوست.زنان زنانه هیچوقت به خود بی توجه نمی شوند و همیشه و در همه حال ظاهری آراسته و مرتب دارند. هیچوقت افراطی برخورد نمی کنند اما این یکی از اولویت های آنهاست که بدانند ظاهرشان بر اطرافیانشان تاثیر می گذارد.- بجای این که صرفا روی نوک آلت تناسلی تمرکز شود تلاش کنید تمام آلت مردانه را لمس کنید و در موقع تماس زبانی تنها به نوک آلت اکتفاء نکنید. زبان را بصورت دایره وار دور کل آلت تناسلی بچرخانید و از دستانتان براي لمس بیضه ها استفاده کنید و این یکی از روشهای تحریک جنسی همسر خود میباشد .- نوک سینه مردان هم یکی از راه‌های تحریک جنسی میباشد ، برخی مردان بسیار نوک سینه حساسی دارند، ولی بعضی خيلي طرف دار این قسمت نیستند. برای این که بفهمید مرد شما جز کدامیک گروه است با بوسیدن و نوک زبان، نوک سینه مردان را لمس کنید. از وی سوال کنید که آیا دوست دارد تا ادامه دهید.- قسمتهایی از بدن که مرکز تجمع اعصاب است برترین جا براي به اوج رساندن لذت و تحریک جنسی است می توان خاطرنشان کرد حساس ترین نقطه بدن مرد هم جایی است که بيش ترین ميزان رگ های تندخو آنجاست این زمینه در خصوص زنان هم صدق ميکند . زیر بیضه ها و در ناحیه مقعد و پشت کشاله ران بسیار حساس است این قسمت را با زبان وانگشتان به آرامی لمس کنید و تلاش کنید با زبان خلاقیت داشته باشید و نوک زبان را در جهت ها گوناگون حرکت دهید.- با آرامش و مهربانی با او رفتار کنید . خشن و عجول نباشید . سعی کنید با کلام ، نگاه ، حرکات و رفتار خود به ارامی همسر را تحریک کنید . بگذارید او نشانه های عشق و محبت را در شما ببیند و به ارامی به او نزدیک شوید …

– درست مثل اطراف گردن، پشت گردن هم دارای مجموعه اعصابی است که بعنوان حساس ترین نقطه بدن مرد شناخته شده است که با تحریک جنسی و بوسیدن این ناحیه سیگنالهای حسی و جنسی را به مغز می رساند. این قسمت را با بوسه، ماساژ جنسی و مهم تر از همه با گرمای نفس های خود تحریک کنید.

 

گردآوری: بخش زناشویی بیتوته

 

دانستنیهای قبل و بعد از ازدواج

چگونه عشق بازی کنیم اینستا

رویایی بابحران نگران کننده روابط زناشویی


بدون خجالت محصولات جنسی را آنلاین بخر


برای خرید بلیط اول اینجا سر بزن


طراحی و بازسازی فضای داخلی

هتل و بلیط مقصد موردنظرت رو آنلاین رزرو کن

مشاهده تمامی مدلهای لوازم خانگی اسنوا/قیمت


آشپزی بدون دغدغه کثیفی گاز


جهیزیه ات رو قسطی وبدون پیش پرداخت بخر


برای سفارش این ست فقط کافیه کلیک کنی!

بلیط ارزان تهران به مشهد|پشتیبانی 24ساعته

خریدقسطی جهیزیه بدون نیاز به پرداخت اولیه


به تماشای کیفیتی بی حاشیه!


سفارش آنلاین جدیدترین ست های لباس زیر

سریعترین وارزانترین راه سفربه نقاط مختلف

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز و به نقل از فراناز، تحریکات و شور جنسی زن به هیچ وجه شبیه به مرد نیست . به همین دلیل غیرمنطقی است اگر مرد انتظار داشته باشید هر زمان که او تحریک شد ، زن هم به او پاسخ مثبت دهد و با او آمیزش کند .
البته زنان هم تا آنجا که می توانند باید در زندگی جنسی خود با همسرشان انرژی لازم را بگذارند ، اما بااینحال باز هم ممکن است زمان هایی وجود داشته باشد که شما آمادگی رابطه جنسی را داشته باشید در حالیکه همسرتان ندارد . این مسئله ای کاملاً نرمال و طبیعی است و باید آن را بپذیرید .
اما آغاز فرآیند تحریک جنسی زن زمانی شروع میشود که همسر اندام تناسلی او را به طُرقِ مختلف تحریک بکند و یا اینکه احساس کند پوست بدنش با جریان نسیم هوا در نوازش است و یا لباسهایش یا اندام تناسلی وی در تماس و اصطکاک قرار بگیرند .

حال اگر اطمینان داشته باشید که همسرتان واقعاً دوستتان دارد و به شما توجه می کند ، با انجام اینکارها بهتر میتوانید او را ترغیب کرده و میل جنسی او را افزایش بدهید .
اگر زندگی جنسی شما دچار یکنواختی شده است. پس باید حق را به زوجین بدهیم که از این زندگی دلزده شوند.حتی مهیج ترین فرد در رابطه جنسی هم اگر رابطه جنسی برایش تکرار مکررات شده باشد ، از آن دلزده خواهد شد. اگر این مورد را در رابطه جنسی خودتان با همسرتان هم مشاهده می کنید ، پس وقتش رسیده که کمی تنوع وارد این رابطه کنید . برای جلوگیری از یکنواختی جنسی ، باید کمی خلاق باشید .
چند ساعت قبل از آمیزش جنسی با زن ، گفتن و بر زبان آوردن ( یک «دوستت دارم» ، یک شاخه گل ، یک اس ام اس عاشقانه و یک تک زنگ نیم روزی ، میتواند در شب هنگام به طوفانی از شهوت تبدیل شود ، باور نمی کنید ، فردا صبح امتحان کنید ! )

**نوازش
بازی کردن با موهای زنان آرامش خوبی به آنها می دهد قرار گیری سر آنها روی سینه شما نیز بهترین حالت برای نوازش کردن موهای آنها می باشد. مردان نیز از بازی کردن با دستانشان لذت می برند . این نکته را در نظر داشته باشید ، در معاشقه سعی در تحریک کردن یکدیگر نداشته باشید . فقط به احساس دوست داشتن میان خود و عشقتان فکر کنید . زیاد از حد هم پیشروی نکنید . کلا ما ایرانی ها همه چیز را در این زمینه خراب می کنیم و در روابط خود حد تعادل را رعایت نمی کنیم .

اکثر مشکلات نیز از همین افراط و تفریط بوجود می آید . هر رفتاری جا و مکان خاص خود را دارد . اینو تو گوشتون فرو کنید فرق نمی کنه چه مرد و چه زن ، پیش نوازی مهمترین بخش برای لذت بخش تر کردن رابطه جنسی است . و اهمیت زیادی دارد چون به هر دو طرف کمک میکند قبل از شروع رابطه جنسی به خوبی تحریک شوند . یادتان باشد خانم ها حداقل ۱۰ دقیقه عشقبازی لازم دارند تا بخوبی تحریک شوند . به همین علت پیش نوازی راه خیلی خوبی برای آقایان جهت طولانی تر کردن رابطه جنسی شان است. مردها باید به خانم ها اجازه دهند که در پیش نوازی به درجه ارگاسم برسند و بعد رابطه جنسی را شروع کنند تا هر دو نفر با هم ارضاء شوند .
به آرامی و با ملایمت عشق ورزی کنید . آتش شهوت را در زن به آرامی روشن کرده و آرام آرام این آتش را شعله ور کنید . تا این شعله های شهوت به مدت بیشتری زبانه بکشد .
مردها در بستر با زن صحبتهای عاشقانه بکنند. و احساساتشان را با کلمات عاشقانه در حین رابطه جنسی بیان کنند .

**بوسیدن
بوسیدن هم روشهای زیادی دارد گاز گرفتن لب البته با فشار کم حس خوبی را منتقل می کند .
بوسه به اندام و صورت زن واقعاً معجزه می کند . و آتش شهوت را در او شعله ور می کند . دهانش را ببوسید ، گردنش را ببوسید، او را برگردانید و زبانتان را روی ستون فقراتش بکشید این کارها او را دیوانه خواهد کرد
مردها با چشمان خود به همسرشان نشان دهند که او را دوست دارند و به او عشق می ورزند . حرکات چشم میتواند چرخه شهوت را در زن به اوج برساند.لمس کردن و نوازش در تحریک کردن همسرتان بسیار موثر است.چگونه عشق بازی کنیم اینستا

**نوازش و عشقبازی
امروزه از نظر علم روانشناسی اثبات شده که بوسیدن لبها تاثیر مثبت زیادی در افراد دارد این به علت رشته های عصبی موجود در پشت لبها می باشد بوسیدن هم روشهای خاص خود را دارد . مردهایی که با موهای همسرشان بازی می کنند در به اوج رساندن زن بسیار موفق هستند.

**خانم ها عاشق مردهای مرتب و تمیز هستند .
بدنتان را تمیز نگه دارید و اگر بدنتان بو می دهد حتماً از پودر یا اسپری استفاده کنید . قبل از رابطه جنسی یک دوش سریع بگیرید و هم بدنتان را خوب تمیز کنید . تمیزی بدن برای خانم اهمیت زیادی دارد و اگر بدنتان اینطور نباشد حتی ممکن است از رابطه جنسی کردن با شما خودداری کنند
آقایون باید بدانند به جز اندام تناسلی ، بدن خانم ها قسمت های دیگری هم دارد که باید به آن توجه کنند. پس لطفاً به آنها هم توجه خاص داشته باشید . یادتان باشد با بدن او سخت و خشن برخورد نکنید ، نوازش ملایم هم او را تحریک خواهد کرد .

**رابطه جنسی آخرین مرحله عشق بازی است
و فقط زمانی باید زمانی انجام دهید که می خواهید لذت را به اوج خود برسانید . انجام زود هنگام رابطه جنسی تناسلی ، تحریک خانم ها را کم می کند . همچنین می تواند برایشان دردناک باشد.
برای خیلی از خانم ها وقتی درمورد رابطه جنسی خیالبافی میکنند، می توانند از قدرت ذهنشان (خیالپردازی) برای تحریک شدن خود، هم فیزیکی و هم روحی ، استفاده کنند . این روش همچنین به خانم ها کمک می کند بفهمند که چه چیزهایی در محیطشان باعث تحریک آنها می شود (مثلاً داستان های رمانتیک و شهوانی، آهنگ های عشقی) و از این ابزارها قبل از رابطه جنسی برای تحریک بهتر خود استفاده کنند.
این “شروع گرم” می تواند برای به راحت تر رسیدن به “پایانی شاد ” کمک کند) آرام باشید،خیلی از خانم ها برای اینکه بتوانند به لذت جنسی برسند، نیاز به برزخ و وقفه دارند. این به خاطر آن است که فشار احساسی بر واکنش جنسی اثر منفی دارد. پس قبل از یک رابطه جنسی، به موسیقی آرامش بخش گوش کنید، یک حمام داغ بگیرید، یک کتاب بخوانید یا هر کار دیگری که برای ریلکس کردن شما جوابگو است. ریلکس و آرام بودن به رسیدن به ارگاسم کمک شایانی می کند.
کارهایی ماننده خوشبو کردن دهان، ازاله موهای زائد، عطر زدن و دوش گرفتن و …
می توانند برای آماده کردن جسمی و رضایت زن موثر باشند .
دائم حالات و عکس العمل های تن و چهره همسرتان خود را در نظر داشته باشید و از او در مورد احساسش نسبت به موقعیت حاضر سوال کنید.

**و در آخر
به صداهائی که موقع ارضا شدن از خود در می آورد گوش کنید .بدنش را نظاره کنید ، ببینید چگونه خود را با بدن شما وفق میدهد .

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز و به نقل از زوج باز،عشق بازی یکی از مسائل مهمی است که باید در رابطه مورد توجه قرار داد چون خواه ناخواه کیفیت رابطه را تحت تاثیر قرار می دهد. برای این کار راه و روش های مختلفی وجود دارد که باید بر حسب شرایط و خلق و خوی طرفین به کار گرفته شود.

دوران نامزدی یکی از شیرین ترین دوران های زندگی هر دختری یا پسری مخصوصا برای عشق بازی است. در این دوران است که دو طرف علاوه بر آشنایی که نسبت به همدیگر پیدا می کنند، می توانند از تک تک لحظات شیرین آن لذت ببرند. اما براساس عرف و آنچه که در بیشتر خانواده های ایرانی وجود دارد، دختر و پسر بعد از این که عقد کردند به صورت جدا از هم و در خانه پدری زندگی می کنند. هر چند آن ها از نظر شرعی و قانونی زن و شوهر هستند و آن ها دوست دارند به نیازهای جنسی خود پاسخ دهند.

اما باید این دوران کوتاه را سپری کنند. به عقیده بسیاری از کارشناسان برقراری رابطه جنسی کامل در دوران نامزدی پیشنهاد نمی شود؛ زیرا آن ها اعتقاد دارند که اگر طرفین در این دوران رابطه داشته باشند در صورت به وجود آمدن هر گونه اختلاف، جدا شدن آن ها مشکل خواهد بود. پس باید در این دوران چه کار کرد که تا حدودی به بر طرف شدن نیازهای عاطفی و حتی جنسی خود کمک کنیم؟

پاسخ این سوال عشق بازی است. عشق بازی مجموعه ای از حرکات و رفتاری روانی و جسمی است که موجب انگیزش جنسی طرفین خواهد شد. پس دختر و پسر می توانند در دوران نامزدی از عشق بازی با یکدیگر لذت ببرند و لحظات شیرین این دوران برای همیشه در ذهن باقی بماند. اما دختر و پسر در این دوران چگونه می توانند با هم عشق بازی کنند؟

۱- برای عشق بازی او را ببوسید

چگونه عشق بازی کنیم اینستا

بر اساس تحقیقاتی که روانشناسان انجام داده اند بوسیدن یک فرد به ویژه بوسیدن لب های او به دلیل وجود رشته های عصبی در پشت لب ها تاثیر بسیار شگرفی بر روی شخص دارد. همیشه سعی کنید او را ببوسید و به او بهترین لذت و احساس را بدهید. بوسیدن به سبک فرانسوی یکی از شیرین ترین بئسیدن هایی است که می توانید با نامزد خود انجام دهید. حتماً این نوع بوسیدن را یاد بگیرید.

۲- او را نوازش کنید

برای عشق بازی با نامزد خود او را نوازش کنید. به آرامی نقاط حساس بدن طرف مقابل خود را نوازش کنید. در دخترها سینه ها بسیار حساس است و در پسرها آلت تناسلی بسیار حساس خواهد بود. پس با نوازش و لمس کردن این نقاط به طرف مقابل خود بیشترین لذت را بدهید. به یاد داشته باشید هیچوقت از انجام چنین کارهای خجالت نکشید؛ اگر شما اینگونه باشید هیچوقت نمی توانید نیازهای خود و یا حتی طرف مقابل را برطرف کنید و در این کار موفق نخواهید بود.

۳- با موهای نامزد خود را بازی کنید

شاید از دیدگاه بسیاری از افراد بازی کردن با موی طرف مقابل خیلی کار ساده ای باشد و اصلاً به آن اهمیت ندهند. اما می توان گفت افرادی که با موهای نامزد خود بازی می کنند در رساندن او به لذت جنسی بسیار موفق تر هستند. پس هنگامی که در کنار نامزد خود هستید او را در آغوش بگیرید و با دست های خود موهای او را ناز کنید. ناز کردن موها در آقایان نیز تاثیرگذار خواهد بوده و به آن ها نیز از این کار لذت می برند.

۴- قسمت های مهم بدن او را ببوسید

بوسیدن واقعاً معجزه آور است. تا جایی که امکان دارد قسمت های مهم و حساس او را ببوسید. هر بوسه از طرف شما می تواند همانند یک پیام عاشقانه از طرف شما به قلب نامزدتان باشد و او را از نظر جنسی شعله ور کند. در آقایان دو طرف گردن بسیار حساس هستند و در خانم ها زیر گردن و حتی لاله گوش نیز از نقاط حساس هستند.

۵- با او حرف بزنید

گاهی اوقات حرف زدن با نامزدتان می توان باعث تحریک او شود. شما در این مکالمه های می توانید در مورد چگونگی رابطه های جنسی با همدیگر، انواع پوزیشن های سکس، اندام های یکدیگر و … حرف بزنید و طرف مقابل خود در برطرف کردن نیازهای خود کمک کنید. اگر احساس می کنید به طور مستقیم نمی توانید با هم چنین حرف هایی را بزنید می توانید از طریق پیامک و یا فضای مجازی این کار انجام دهید.

۶- برای عشق بازی بدن او را لمس کنید

کسانی که در لمس کردن نامزد خود مهارت بهتری دارند می توانند از این دوران خود بهترین لذت را ببرند. شما باید نقاط حساس نامزد خود را لمس کنید تا بتوانید به او بیشترین لذت را بدهید. در خانم ها لمس کردن سینه ها و دست هایش بسیار مهم است و در آقایان لمس کردن ران ها و حتی سینه ها بسیار مهم است.

۷- او را در آغوش بگیرید

شاید هیچ چیزی به اندازه قرار گرفتن یک شخص در آغوش نامزد و شریک زندگی خود برایش لذت بخش نباشد. نامزد خود را با تمام عشق و علاقه در آغوش بگیرید. سر او را بر روی سینه های خود قرار دهید و گاهی او را به سینه های خود فشار دهید. پس اگر دوست دارید با نامزد خود عشق بازی کنید در آغوش گرفتن را از یاد نبرید.

۸- احساسات خود را بروز دهید

هنگامی که با طرف مقابل خود در حال معاشقه هستید هیچ وقت احساسات خود را پنهان نکنید و آن را به او نشان دهید. اگر شما احساسات خود را نشان دهید این امر می تواند بهترین جذب کننده برای او باشد و طرف مقابل نیز از معاشقه با شما لذت خواهد برد.

۹- از ارتباط چشمی نیز استفاده کنید

شما برای عشق بازی با نامزد خود می توانید از چشم هایتان نیز بهره بگیرید. ارتباط چشمی از طرف بسیاری از افراد نادیده گرفته خواهد شد. اما شما باید آن را جدی بگیرید. کسی که با چشمان خود به نامزد خود نشان می دهد که او را دوست دارد و به او عشق می وزد می تواند نامزد خود را حتی از نظر جنسی هم تحریک کند. این نکته را نیز باید اضافه کرد که ارتباط چشمی قوی ترین و موثرترین برای روشن کردن آتش نیاز جنسی است.

پس اگر شما مطالب و روش های ارائه شده در این مقاله را خوانده باشید به راحتی می توانید با نامزد خود عشق بازی کنید و از این دوران خود بیشترین لذت را ببرید. همیشه به این نکته توجه داشته باشید که دختر بیشتر از آقایان عشق بازی را دوست دارند و شما به عنوان یک مرد این امر را در نظر داشته باشید و در هنگام عشق بازی با نامزد خود صبر داشته باشید.

زندگی مشترک و زناشویی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. زیرا علاوه بر مسائل دینی و مذهبی، به انسان آرامش خاصی می دهد.  به نظر من هر دوره از زندگی لذت خاص خود را دارد و در این بین آغاز زندگی زناشویی، بهترین این دوران هاست.

زمانی که دختر و پسری به یکدیگر علاقه مند می شوند و پس از گذراندن یک سری مقدمات وارد زندگی مشترک می شوند، تازه می توانند معنی واقعی زندگی را درک کنند. البته ممکن است نظرات باهم متفاوت باشند.

وقتی شما وارد زندگی زناشویی می شوید، بایستی به نظرات و نیازهای یکدیگر احترام بگذارید. مردان این را بدانند که خوراک، پوشاک، طلا و جواهرات تنها نیازهای زنان نیست. زنان پیش از هر چیزی به محبت، علاقه و دوست داشتن نیاز دارند.

اگر شما بتوانید نیازهای عاطفی همسرتان را برطرف کنید، بدون شک قدم بزرگی برای ساختن زندگی تان برداشته اید. گذشته از این حرف ها، یکی از مهم ترین مسائلی که باعث موفقیت در زندگی مشترک می شود، داشتن یک رابطه زناشویی لذت بخش و موفق است که می تواند زندگی زناشویی شما را مستحکم تر کند.

در این مقاله ما می خواهیم به شما روش هایی را معرفی کنیم که با استفاده از آنها می توانید یک رابطه زناشویی لذت بخش و موفقیت آمیز داشته باشید. شما اگر می خواهید یک رابطه زناشویی فوق العاده را داشته باشید، بهتر است قبل از هر کاری به عشق بازی با همسرتان بپردازید.چگونه عشق بازی کنیم اینستا

عشق بازی قبل از رابطه می تواند یک شب فوق العاده را برای شما و همسرتان رقم بزند. اگر شما بتوانید عشق بازی قبل از رابطه جنسی را به خوبی انجام دهید، به راحتی همسرتان را به ارگاسم خواهید رساند.

بسیاری از زنان از رابطه زناشویی خود احساس نارضایتی می کنند، زیرا همسرشان نمی تواند به خوبی نیاز جنسی آنها را برطرف کند. پس اگر می خواهید یک رابطه زناشویی رویایی را با همسرتان داشته باشید، در ادامه با مجله اینترنتی ژاویز همراه باشید.

عشق بازی چیست

در مورد عشق بازی قبل از رابطه بایستی به یک سری نکات توجه کرد و روش صحیح انجام آن‌ را دانست. شما به کمک این نکات می توانید به تحریک زنان و در مقابل تحریک مردان دست پیدا کنید.

نکته مهم در آغاز به برقراری رابطه جنسی این است که باید توجه داشت، ممکن است شما برای رابطه جنسی آمادگی و تمایل داشته باشید، اما در مقابل، همسر تان در آن زمان تمایلی به برقراری رابطه نداشته باشد.

پس در چنین شرایطی وضعیت او را درک کنید و از انجام عشق بازی یا معاشقه بپرهیزید؛ چرا که در این شرایط نتیجه مطلوبی از این رابطه حاصل نمی‌شود و خاطره آن تا مدتی در ذهن شما و همسرتان به صورت منفی باقی خواهد ماند.

ملاعبه قبل از رابطه زناشویی

برای زنان، برانگیختگی ذهنی به همان اندازه برانگیختگی جسمی دارای اهمیت است. یک یادداشت عاشقانه سکسی، یک تماس دوستانه در محل کار و انواع سرگرم کننده دیگر می تواند او را در مورد داشتن یک رابطه جنسی بدون نقص به فکر بیندازد.

شمع ها، گل های تازه و موسیقی ملایم نیز می توانند فضایی دوست داشتنی و حساس ایجاد کنند. برای بسیاری از خانمها، نزدیکی و صمیمیت عاطفی می تواند منجر به تجربیات جنسی بهتر و ارگاسم بیشتر شود.

معاشقه قبل از رابطه

برای آغاز عشق بازی در ابتدا همدیگر را ببوئید؛ بنابراین باید به این نکته توجه داشته باشید که یک بدن تمیز و معطر، لازمه‌ی آغاز یک معاشقه‌ی موفق است. تلاش کنید به مرور زمان عطر و اسپری بدنی که همسر شما را بیشتر به وجد می‌آورد را انتخاب کنید؛ این نکته شما را یک گام به معاشقه‌ی موفق نزدیک‌تر خواهد کرد.

عشق بازی دو نفره

در گام بعدی همسر خود را در آغوش بگیرید و نوازشش کنید. این کار سبب انتقال حس امنیت به او می‌شود و او شما را به عنوان تکیه‌گاه خود درک می‌کند. آرام آرام و نرم او را در بغل خود فشار دهید. ممکن است شما فکر کنید که این کار سبب نارضایتی در او می‌شود، اما او از این فشار نرم و آرام لذت می‌برد و این عمل سبب بروز عکس العمل‌های متقابلی که شما از او انتظار دارید می‌شود.

ایده های عشق بازی

حال نوبت به بوسیدن می‌رسد. بوسیدن و لیس زدن گردن، صورت و لب‌های همسرتان او را تا مرز آماده شدن برای برقراری رابطه جنسی نزدیک می‌کند. به آرامی گردن او را لیس بزنید و حرکات متقابل او را دنبال کنید. شاید او نیز دوست داشته باشد به طور مقابل شما را ببوسد و سهم خود را در عشق بازی با همسر خود ایفا کند؛ بنابراین نباید شما تنها سوار بر معاشقه باشید و باید به او نیز اجازه دهید تا وجود خود را به شما ابراز کند. گاز گرفتن آرام لب‌ها حس خوبی را بین شما منتقل می‌کند.

عشق بازی از راه دور

در ادامه عشق بازی مردان باید به نوازش بدن همسر خود بپردازند و به این نکته توجه داشته باشند که اندام تناسلی تنها نقطه تحریک پذیر زنان نمی‌باشد. نرمه گوش یا همان لاله گوش، سینه ها، گردن، پشت ران‌ها، پشت زانوها همه و همه از نقاطی است که می‌توان در حین معاشقه با مالش و نوازش آن‌ها احساسات مثبت و عاشقانه را به همسرتان منتقل کنید.

عشق بازی قبل از رابطه

ماساژ دادن و لمس کردن بدن یکی از موثرترین روش ها برای افزایش ارتباط فیزیکی و احساسی است. چرخیدن دست‌ها روی بدن، لمس آرام عضلات و نوازش‌های گرم روی پوست همگی گویای حس درونی شما نسبت به همسرتان است. (نکته دیگر: سینه ها یک محرک احساسات جنسی هستند، اما آنها تنها نیستند! سعی کنید پشت یا ران های او را نوازش کنید، یا انگشتان خود را به موهای او بکشید.)

زنان بدانند که آلت مردان تحریک پذیری بالایی نسبت به دیگر اعضا دارد. هنگامی که می‌خواهید همسرتان را تحریک کنید با مالیدن دست روی شلوار و آلتش می‌توانید این خواسته را عملی سازید. البته قبل از این عمل اول به نوازشش بپردازید و کم کم از نوازش سر به سمت پایین بدن بروید و در آخر آلت را از روی شلوار بمالید.

عشق بازی با همسر

زیبایی و آراستگی ساده می‌تواند تا حد زیادی همسرتان را آماده کند. موهای خود را ببافید تا همسرتان از باز کردن آن لذت ببرد و دست در موهای شما ببرد. مطمئن باشید که خود شما نیز از این نوازش لذت خواهید برد. لباس های جذاب با ظاهری تحریک برانگیز بپوشید. سعی کنید لباس‌هایتان را از جنس کتان، پشم لطیف، لینن، ابریشم، ساتن و بافت‌های ظریف انتخاب کنید. ابریشم، ساتن، مخمل، اورگاندی جنس‌هایی کاملاً زنانه هستند.

عشق بازی در دوران نامزدی

هیچ وقت از همسرتان انتظار نداشته باشید که برهنه برای برقراری رابطه آماده باشد. لباس‌های همسرتان را به آرامی در بیاورید و او را نوازش کنید تا او هم از این عمل لذت ببرد. اجازه دهید همه چیز آرام و کنترل شده پیش برود. اینگونه شعله آرامی بین شما و همسرتان روشن می‌شود و گرمای آن تا پایان رابطه جنسی بین‌تان حفظ خواهد شد.

عشق بازی قبل از ازدواج

چگونه عشق بازی کنیم اینستا

فراموش نکنید که در طول بازی کردن با او صحبت کنید. زنان گرایش کلامی بیشتری دارند، و شنیدن اینکه او چه احساسی دارد باعث می شود او تحریک شود و از آن لذت ببرد.

عشق بازی با همسر در بستر

بررسی‌ها نشان می‌دهد که زنان به حدود سی دقیقه عشق بازی قبل از شروع به رابطه جنسی نیاز دارند تا به مرز تحریک برسند. حتی در این مدت ممکن است زن ارگاسم شده و پس از شروع رابطه جنسی هر دو در یک فرصت کوتاه ارضا شوند. بنابراین، این فاصله زمانی فرصت مناسبی است تا مردانی که دچار انزال زودرس هستند رابطه طولانی‌تری را به همراه داشته باشند.

گاهی لازم است در حین معاشقه با همسر خود صحبت کنید و گاه باید سکوت کنید. همچنین فقط در یک زمان و مکان خاص یا با یک پوزیشن تکراری این کار را انجام ندهید چون بعد از گذشت مدتی شما را نسبت به رابطه دلسرد می‌کند.

برقراری ارتباط عاطفی صحیح برای داشتن رابطه ی زناشویی سالم و لذتبخش ضروری است پس تلاش کنید تا با روش های خلاقانه بتوانید به زندگی خود روح و نشاط دهید

 

جستجو در سایت


در خصوص عشق بازی و تحریک همسر توصیه های زیادی توسط رفتار شناسان جنسی شده است لذا اموزش در این زمینه اهمیت دارد و از ملزومات تحریک زنان عشق بازی است در اسلام نیز روایات زیادی در این خصوص داریم که در این مطلب به ان می پردازیم

– اولین مرحله ی شروع یک
آمیزش، انگیزش و برانگیختگی جنسی است. برای برانگیختگی جنسی در آقایان وجود
آمادگی ذهنی و مقدار کافی از هورمون تستوسترون لازم است. بدن غالب مردان پس از
بلوغ هورمون تستوسترون را در سراسر عمر تولید می‌کند. اگرچه بعد از مدتی این
تولید هورمون سیر نزولی پیدا می کند اما قطع نمی‌شود. منشا تحریک می‌تواند هریک
از حواس پنج گانه لامسه، بینایی، بویایی، چشایی و شنوایی باشد. اگر هریک از این
حواس در معرض سوژه جنسی قرار بگیرند،‌ امکان تحریک مردان به میزان متفاوت هست.
پردازش اطلاعات جنسی که مغز دریافت می‌کند در بخشی از مغز به نام هیپوتالاموس
صورت می گیرد.

– بوسه قدیمی ترین نقطه
شناخته شده برای تحریک است که شامل بوسیدن لب ها ، صورت ، لاله گوش ، گردن و یا
هر قسمتی از بدن همسر باشد که پیدا کردن نقطه های حساس تر مدتی طول می کشد و به
نسبت بلوغ و فهم جنسی مرد و زن نقاط مربوطه شناخته می شود.چگونه عشق بازی کنیم اینستا

– سطح داخلی ران ( مرد و زن )
و لب های فرج ( زن ) ، بیضه و نواحی اطراف آن (مرد) ، گرفتن و فشردن کمر ( زن و
مرد ) ، کلیتوریس زن که تحریک و نوازش آن حکم آلت مرد را دارد.

– مردان عاشق زنانگی خانم ها
هستند؛ بهترین راه برای توصیف زنانگی، فقدان توانایی ها و خصوصیات مردانه است
که در آنها موجود نیست که از جمله آن ها می توان به نداشتن خشونت، قابلیت،
کارایی و قدرت مردانه اشاره کرد. یک زن زنانه باعث می شود مرد مردانگی بیشتری
احساس کند و این احساس یکی از بهترین تجربیات برای اوست.زنان زنانه هیچوقت به
خود بی توجه نمی شوند و همیشه و در همه حال ظاهری آراسته و مرتب دارند. هیچوقت
افراطی برخورد نمی کنند اما این یکی از اولویت های آنهاست که بدانند ظاهرشان بر
اطرافیانشان تاثیر می گذارد.

– بجای این که صرفا روی نوک
آلت تناسلی تمرکز شود تلاش کنید تمام آلت مردانه را لمس کنید و در
موقع تماس زبانی تنها به نوک آلت اکتفاء نکنید. زبان را بصورت دایره وار دور کل
آلت تناسلی بچرخانید و از دستانتان براي لمس بیضه ها استفاده کنید و این یکی از
روشهای تحریک جنسی همسر خود میباشد .

– نوک سینه مردان هم یکی از
راه‌های تحریک جنسی میباشد ، برخی مردان بسیار نوک سینه حساسی دارند، ولی بعضی
خيلي طرف دار این قسمت نیستند. برای این که بفهمید مرد شما جز کدامیک گروه است
با بوسیدن و نوک زبان، نوک سینه مردان را لمس کنید. از وی سوال کنید که آیا
دوست دارد تا ادامه دهید.

– قسمتهایی از بدن که مرکز
تجمع اعصاب است برترین جا براي به اوج رساندن لذت و تحریک جنسی است می توان
خاطرنشان کرد حساس ترین نقطه بدن مرد هم جایی است که بيش ترین ميزان رگ های
تندخو آنجاست این زمینه در خصوص زنان هم صدق ميکند . زیر بیضه ها و در ناحیه
مقعد و پشت کشاله ران بسیار حساس است این قسمت را با زبان وانگشتان به آرامی
لمس کنید و تلاش کنید با زبان خلاقیت داشته باشید و نوک زبان را در جهت ها
گوناگون حرکت دهید.

– با آرامش و مهربانی با او
رفتار کنید . خشن و عجول نباشید . سعی کنید با کلام ، نگاه ، حرکات و رفتار خود
به ارامی همسر را تحریک کنید . بگذارید او نشانه های عشق و محبت را در شما
ببیند و به ارامی به او نزدیک شوید …

– درست مثل اطراف گردن، پشت گردن هم دارای مجموعه اعصابی است که بعنوان حساس ترین
نقطه بدن مرد شناخته شده است که با تحریک جنسی و بوسیدن این ناحیه سیگنالهای حسی و
جنسی را به مغز می رساند. این قسمت را با بوسه،
ماساژ جنسی و مهم تر از همه با گرمای نفس های خود تحریک کنید.

از امام رضا علیه السلام روایت است که فرمود:

آمیزش مکن مگر اینکه با زن بازی کنی و زیاد هم بازی کنی و دو پستان او را بفشاری چون چنین کنی، شهوت او را غلبه می‌کند و منّی او جمع می‌شود، زیرا منی زن میان دو پستان اوست، و شهوت از صورت و چشمان او نمایان می‌شود و از تو همان می‌طلبد که تو از او می‌خواهی (یعنی تفاهم و هماهنگی میان شما حاصل می‌شود و هر دو از نظر جنسی ارضاء می‌شوید).

با زنها آمیزش مکن مگر در وقتی که پاکیزه (از حیض) باشند، پس از آمیزش هم بلند مشو، و ننشین بلکه اول به طرف راست بچرخ و سپس سریع برای ادرار ولو اندک برو که اگر چنین کنی از سنگ مثانه به اذن خداوند متعال در امان میمانی و سپس غسل کن (سفینه البحار ج 1 باب جمع)

حال خطاب من به مردان است . اگر میخواهید در حین امیزش جنسی ، هم خود لذت ببرید و هم زن را به اوج لذت برسانید ، باید این نکات ساده ولی در عین حال موثر را انجام دهید.

غیرمنطقی است اگر مرد انتظار داشته باشید هر زمان که او تحریک شد ، زن هم به او پاسخ مثبت دهد و با او آمیزش کند .

البته زنان هم تا آنجا که می توانند باید در زندگی جنسی خود با همسرشان انرژی لازم را بگذارند ، اما بااینحال باز هم ممکن است زمان هایی وجود داشته باشد که شما آمادگی رابطه جنسی را داشته باشید در حالیکه همسرتان ندارد . این مسئله ای کاملاً نرمال و طبیعی است و باید آن را بپذیرید .

حال اگر اطمینان داشته باشید که همسرتان واقعاً دوستتان دارد و به شما توجه می کند ، با انجام اینکارها بهتر میتوانید او را ترغیب کرده و میل جنسی او را افزایش بدهید .

اگر زندگی جنسی شما دچار یکنواختی شده است. پس باید حق را به زوجین بدهیم که از این زندگی دلزده شوند.حتی مهیج ترین فرد در رابطه جنسی هم اگر رابطه جنسی برایش تکرار مکررات شده باشد ، از آن دلزده خواهد شد. اگر این مورد را در رابطه جنسی خودتان با همسرتان هم مشاهده می کنید ، پس وقتش رسیده که کمی تنوع وارد این رابطه کنید . برای جلوگیری از یکنواختی جنسی ، باید کمی خلاق باشید .

” امام صادق(ع)، مکارم الاخلاق ص 239 ”

پیش از این که با عروس خویش به بستر زفاف روید،هدیه ای به وی بدهید ،با این کار عشق و آرامش را به او هدیه کرده اید

چند ساعت قبل از آمیزش جنسی با زن ، گفتن و بر زبان آوردن ( يك «دوستت دارم» ، يك شاخه گل ، يك اس ام اس عاشقانه و يك تك زنگ نيم روزي

اکثر مشکلات نيز از همین افراط و تفریط بوجود می آيد . ،
پیش نوازی مهمترین بخش برای لذت بخش تر کردن رابطه جنسی است . و اهمیت زیادی دارد چون به هر دو طرف کمک میکند قبل از شروع رابطه جنسی به خوبی تحریک شوند . یادتان باشد خانم ها حداقل 30 دقیقه عشقبازی لازم دارند تا بخوبی تحریک شوند . به همین علت پیش نوازی راه خیلی خوبی برای آقایان جهت طولانی تر کردن رابطه جنسی شان است. مردها باید به خانم ها اجازه دهند که در پیش نوازی به درجه ارگاسم برسند و بعد رابطه جنسی را شروع کنند تا هر دو نفر با هم ارضاء شوند .

مردها در بستر با زن صحبتهای عاشقانه بکنند. و احساساتشان را با كلمات عاشقانه در حين رابطه جنسی بيان كنند .

همسرتان را ببوسید

مردها با چشمان خود به همسرشان نشان دهند که او را دوست دارند و به او عشق مي ورزند .  .لمس کردن و نوازش در تحريك كردن همسرتان بسیار موثر است.

” پیامبر اکرم (ص)، محجه البیضاء ،ج3،ص110 ”

هنگام آمیزش چون پرندگان شتاب نکنید صبر پیشه ی خود سازید زنها نیازمند وقت بیشتری هستند مدتی نه چندان طولانی به عشق بازی بپردازید همسرتان را کاملا” آماده سازید.آمادگی دو سویه آمیزش را فرح بخش و کامل می کند.

امروزه از نظر علم روانشناسی اثبات شده که بوسیدن لبها تاثیر مثبت زیادی در افراد دارد این به علت رشته های عصبی موجود در پشت لبها می باشد بوسیدن هم روشهای خاص خود را دارد .

خانم ها عاشق مردهای مرتب و تمیز هستند .

” پیامبر اکرم (ص)،همان ص95و فروع کافی ج5، ص ”

خانم ها از آرایش دریغ مکنید ،بهترین ملایم ترین و دل نواز ترین عطر را به کار برید زیبا ترین و    دلربا ترین لباس را به اندام خویش بپوشانید خود را حداقل با یک گردنبند زینت بخشید و صبح و شام خود را به شوهر عرضه دارید ،در یک کلام چشمو دل شریک زندگیتان را هنرمندانه بربایید .

بدنتان را تمیز نگه دارید  تمیزی بدن برای خانم اهمیت زیادی دارد و اگر بدنتان اینطور نباشد حتی ممکن است از رابطه جنسی کردن با شما خودداری کنند

آقایان باید بدانند به جز اندام تناسلی ، بدن خانم ها قسمت های دیگری هم دارد که باید به آن توجه کنند. پس لطفاً به آنها هم توجه خاص داشته باشید . یادتان باشد با بدن او سخت و خشن برخورد نکنید ، نوازش ملایم هم او را تحریک خواهد کرد .

” امام علی(ع) وسائل الشیعه ج14 ،ص83 ، امام صادق (ع) کافی ج5،ص497 “

آمیزش مکن مگر اینکه با همسرت بسیار بازی کنی و سینه هایش را آرام بفشاری چون چنین کنی آمادگی لازم را برای در آمیختن پیدا می کند .در این حالت،شهوت از صورت و چشمان او نمایان می شود و از تو همان میطلبد که تو از وی می خواهی .

برای خیلی از خانم ها وقتی درمورد رابطه جنسی خیالبافی میکنند، می توانند از قدرت ذهنشان (خیالپردازی) برای تحریک شدن خود، هم فیزیکی و هم روحی ، استفاده کنند . این روش همچنین به خانم ها کمک می کند بفهمند که چه چیزهایی در محیطشان باعث تحریک آنها می شود و از این ابزارها قبل از رابطه جنسی برای تحریک بهتر خود استفاده کنند.

كارهايي ماننده خوشبو كردن دهان، ازاله موهاي زائد، عطر زدن و دوش گرفتن و …چگونه عشق بازی کنیم اینستا

مي توانند براي آماده كردن جسمي و رضایت زن موثر باشند .

دائم حالات و عکس العمل های تن و چهره همسرتان خود را در نظر داشته باشید و از او در مورد احساسش نسبت به موقعیت حاضر سوال کنید.

و در آخر

به صداهائی که موقع ارضا شدن از خود در می آورد گوش کنید .بدنش را نظاره کنید ، ببینید چگونه خود را با بدن شما وفق میدهد .

منبع : سایت دلگرم

مطالب پیشنهادی مرتبط – جهت مشاهده روی عنوان کلیک کنید

معاشقه چرا و چگونه



بخش مشاوره و پرسش و پاسخ

شناسه کاربری 

رمز عبور             


  

عضویت در سایت


دسته بندی مطالب

مطالب روابط جنسی و زناشویی

مطالب دوران قبل از ازدواج

مطالب پزشکی و سلامت

مطالب تربیت فرزندان

مطالب احکام شرعی

مطالب روانشناسی

مطالب اجتماعی

مطالب صوتی

ویدئو

خدمات عمومی


 


 افراد آنلاین :


24850


بازدید امروز:


34745


بازدید دیروز:


232686255


آمار کل:

مشاوره
ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و
معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این
سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

عشق بازی یا به عبارتی معاشقه با همسر یکی از موثرترین راه‌های ایجاد گرمی و لذت در روابط زناشویی است. عشق بازی مقدمه یک رابطه جنسی خوب محسوب می‌شود. علت اصلی اکثر مشکلات جنسی که زوجین از آن شکایت دارند، نداشتن معاشقه و یا کافی نبودن رابطه پیش از دخول است. پایین آمدن کیفیت رابطه جنسی بر دیگر سطوح ارتباطی زوجین تاثیر منفی گذاشته و می‌تواند ازدواج آن‌ها را به خطر بیاندازد. کم نیستند زوجینی که به دلیل نامناسب بودن کیفیت رابطه جنسی درخواست طلاق داده و یا به سمت روابط فرازناشویی پیش می‌روند. در نظر داشته باشید که همیشه عشقبازی به یک رابطه جنسی ختم نمی‌شود اما انجام این عمل در بهبود و استحکام روابط زوجین بی تاثیر نیست. شما می‌توانید از مشاوره جنسی نیز برای بالا بردن کیفیت رابطه‌تان استفاده کنید.

عشق بازی پیش زمینه‌ای بر شکل دهی ارتباط صحیح با همسر است که در تجربه رابطه جنسی کامل بسیار مفید واقع می‌شود. برقراری رابطه جنسی با عشق بازی به خصوص برای خانم‌هایی که از طریق دخول به ارگاسم نرسیده و تنها از طریق تحریک کلیتوریس به ارگاسم می‌رسند بسیار تاثیر گذار است. نسبت به شیوه لذت بردن زن و رسیدن به ارگاسم در او حساس باشید و برای بهبود این مسئله مقاله چگونه یک زن را به اوج لذت برسانیم را مطالعه کنید.

عشقبازی مهارتی است که دو طرف باید در بالا بردن کیفیت آن تلاش کنند. اغلب افراد می‌پندارند اگر مشکلی در رابطه وجود دارد از جانب آن‌ها نیست. نادیده گرفتن برخی عوامل کوچک گاهی منجر به ناراحتی طرف مقابل می‌شود. اگر لذت جنسی رابطه شما رضایت بخش نیست بهتر است یک بار دیگر موارد زیر را مرور کرده و مطمئن شوید که آن‌ها را رعایت می‌کنید.

برای بهبود کیفیت رابطه و عشقبازی با کیفیت، همواره از مکان‌های متنوع استقبال کرده و آن‌ها را آماده کنید. اگر همیشه برای عشق بازی و پیش نوازی‌های خود از اتاق خواب استفاده می‌کنید، زمان آن رسیده تا تا جایی به غیر از آن را برای معاشقه در نظر بگیرید. ایجاد تنوع در مکان و زمان می‌تواند در بهبود کیفیت رابطه تاثیر زیادی بگذارد.چگونه عشق بازی کنیم اینستا

از نکات ضروری و خیلی پر اهمیت درمعاشقه‌ها، رعایت نظافت و آراستگی شخصی است که در بالا بردن کیفیت عشق بازی اثر بسیار زیادی می‌گذارد. استحمام روزانه و پوشیدن لباس مناسب، استفاده از عطر، اصلاح موهای زائد، رعایت بهداشت دهان و دندان و… می‌تواند در بالا بردن کیفیت عشقبازی کمک زیادی کند.

نگاه محبت آمیز به همسر و آگاه بودن به زبان نگاه همسر، بدون اینکه کلامی بین شما رد و بدل شود، از مهارت‌هایی است که به مرور زمان در شما به وجود خواهد آمد. همیشه صحبت کردن و گفت‌وگو تاثیرگذار نیست. گاهی یک نگاه محبت آمیز می‌تواند جای کلام را تا حد زیادی بگیرد. نوع نگاه و کیفیت آن، در بالا بردن کیفیت رابطه و عشق بازی با همسر موثر است.

همسر شما باید باور کند که مهم ترین فرد زندگی شماست. مهارت نوازش کلامی را بیش از پیش در خود تقویت کنید. شما باید محبت و میزان علاقه تان را به زبان بیاورید. مهارت کلامی و نوازشگری‌ها، باید در بیرون از اتاق خواب و حتی فضای غیر خصوصی هم رعایت شود. فرایندی که در ذهن زنان می‌گذرد تا به یک رابطه جنسی خوب ختم شود، در مقایسه با مردان طولانی‌تر است. زنان بیش از مردان به باور محبوبیت خود نزد همسرشان اهمیت می‌دهند اما فراموش نکنید زنان نیز باید علاقه خود را به زبان بیاورند چراکه مردان نیاز به شنیدن کلام محبت آمیز دارند. با این حال توجه داشته باشید که باید برای این مسئله باید یک ارتباط صحیح با همسر خود داشته باشید تا تاثیرات کلام محبت آمیز بیشتر شود.

برای آشنایی بیشتر درباره ارتباط صحیح با همسر کلیک کنید. 

بعضی از مردان با بدن همسر خود مانند یک شئ برخورد کرده و هیچ گونه ظرافتی در طرز برخورد آن‌ها با همسرشان دیده نمی‌شود. اما ماساژ جنسی همسر می‌تواند مانند یک معجزه در برانگیختگی و در بالا بردن میزان انگیزش عمل کند. اگر همسر شما، سرد مزاج بوده و یا هیچ وقت تمایلی به برقراری رابطه جنسی از خود نشان نمی‌دهد، می‌توانید با لمس نقاط حساس بدن او و انجام ماساژ جنسی جذاب، او را برانگیخته کرده و شور و هیجان جنسی را در او دو چندان کنید. لمس کردن نه تنها در کیفیت رابطه جنسی تاثیر بسیار زیادی دارد، بلکه می‌تواند این موضوع را به همسرتان القا کند که چقدر خارج از مسائل جنسی متوجه او و سلایق‌اش هستید.

برای آشنایی بیشتر درباره ماساژ جنسی کلیک کنید.

بوسیدن می‌تواند حس تعلق خاطر را در طرف مقابل ایجاد کند. مهارتی که باید در زمان مناسب و شرایط مناسب صورت بپذیرد. ملایمت در انجام امور احساسی و توجه به جسم و روح همسر باعث می‌شود که یک رابطه لذت بخش را تجربه کنید و عشق بازی شیرینی داشته باشید.

همسرتان باید از بودن با شما لذت برده و به این اطمینان برسد که جسم و روح او هر دو برای شما مهم است. بازی و شوخی در ایجاد حس لذت، هیجان و بالا بردن کیفیت عشقبازی کمک می‌کند. کاری کنید که همسرتان کاملا در حرکات شما و بازی با نقاط بدنش غافلگیر شود. این غافلگیری برای او جذابیت فوق العاده‌ای را به دنبال دارد.

با شناسایی نقاط حساس بدن همدیگر، می‌توانید به همسرتان نشان دهید که چقدر برایتان ارزشمند است. نقاط حساس در زنان شامل سر، گردن، سینه، باسن، کمر، پاها و کشاله ران، گوش و لاله گوش و کلیتوریس می‌باشد. نقاط حساس آقایان نیز شامل سر، گردن، سینه، بیضه و آلت تناسلی است. با شناسایی هر یک از اندام‌های حساس بدن یکدیگر می‌توانید با تحریک به موقع و متناسب با شرایط، لذت بیشتری کسب کرده و معاشقه با کیفیت تری را تجربه کنید. شناخت تفاوت‌ها در برانگیختگی جنسی در مردان و زنان باعث بالا رفتن مهارت شما در رابطه جنسی می‌شود.

برای اطلاع بیشتر درباره برانگیختگی جنسی در زنان و مردان کلیک کنید.

تصور رایج بین عموم مردم این است که زن نباید در معاشقه و روابط جنسی پیش قدم شود چون حیا و شرمی که در او وجود دارد، معمولا مانع این موضوع می‌گردد. اگر باور شما هم بر این است که شوهر شما باید شروع کننده رابطه جنسی باشد، پس در آینده در انتظار از هم پاشیدگی زندگی مشترک خود باشید. پیش قدم بودن زن نه تنها در استحکام روابط تاثیر زیادی خواهد گذاشت، بلکه مرد نیز متوجه می‌شود که او تنها کسی نیست که تمایل به برقراری رابطه جنسی دارد و آن قدر برای همسرش جذاب هست که اگر خودش پیش قدم نشد خانم باز هم میل به برقراری رابطه جنسی دارد. 

برای آگاهی بیشتر درباره رابطه جنسی کلیک کنید.

رابطه خشک یا به دور از شوخی و ملاطفت در دراز مدت، می‌تواند باعث دلزدگی دو طرف شود. اگر می‌خواهید از میزان عمر یک رابطه و میزان کیفیت آن کم کنید، کاملا خشک و رسمی رفتار کنید! اما اگر کیفیت رابطه و بالا بردن آن برای شما در اولویت است باید در این زمینه تلاش بیشتری کنید. برای همسرتان بیشتر وقت بگذارید، علایق او را کشف کنید و تلاش کنید یک نوع صمیمیت دوستانه بین شما برقرار شود. اگر با وجود تمام تلاش‌ها نتوانستید آن طور که انتظار دارید نتیجه بگیرید؛ پس بهتر است از مشاوره روانشناسی در زمینه روابط زناشویی استفاده کنید.

مرکز مشاوره حامی هنر زندگی با سابقه چندین ساله در ارائه خدمات درمانی در زمینه مسائل جنسی و زناشویی جزء بهترین و جامع ترین مراکز خدمات روانشناسی است. این مرکز با گردهم آوری جمعی از متخصصین توانسته خدمات خود را با بالاترین سطح کیفیت ارائه دهد و در زمینه های مختلف روانشناسی اعم از خانواده، ازدواج، اعتیاد، کودک، مشاوره شغلی، تحصیلی و …  نیز آماده خدمت رسانی به شما همراهان می‌باشد. حامی هنر زندگی با استفاده از ابزارهایی چون تلفن و اینترنت به مراجعان این امکان را داده تا در کمترین زمان ممکن در هر موقع از روز با بهترین متخصصان در زمینه مربوطه ارتباط برقرار کنند.

برای اطلاع بیشتر درباره مشاوره تلفنی و مشاوره حضوری کلیک کنید.

بله. شما می‌توانید با لمس نقاط حساس بدن او و انجام ماساژ جنسی جذاب، او را برانگیخته کرده و شور و هیجان جنسی را در او دو چندان کنید. همچنین اگر همسر شما سرد مزاج بوده و یا هیچ وقت تمایلی به برقراری رابطه جنسی از خود نشان نمی‌دهد، ماساژ می‌تواند بسیار کمک کننده باشد.

برای دریافت مشاوره در زمینه عشق بازی با همسر می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

سلام من و همسرم الان 10 ساله ازدواج کردیم مدت ها بود اصن رابطه خوبی تو سکس نداشتیم. انقدر زده شده بودیم که شاید ماهی یه بار سکس داشتیم. ولی بعد از خوندن مقالات سایت تون تونستیم دوباره لذتی مشابه اوایل ازدواج تجربه کنیم شایدم بیشتر چون خیلی وقت بود نداشتیم همچین چیزی رو . واقعا از مطالبی که میزارید ممنونیم چون هیچ سایتی نیست که بخاد واقعا کمک کنه همه سایتای مربوط به روابط زناشویی پورنو هستن و یا اصن چیزی برای گفتن ندارند. یه خسته نباشید حسابی بهتون میگم

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

 روش های (عشق) بازی قبل از رابطه | آموزش معاشقه با همسر + عکس

سلام خدمت همه دوستان عزیز، لازم دانستیم در این سایت این مطلب را به مهم ترین قسمت رابطه زناشویی همسران در خلوتشان اختصاص دهیم.. این یک راز نیست یک قانون است. و تمام مردان باید آن را یاد بگیرند: که زنان برای انجام رابطه احتیاج به آماده سازی دارند. در اهمیت بی حد این مسئله همین بس که از امیرالمومنین (ع) در کتاب وسائل الشیعه نقل شده است:”هنگام آمیزش، چون پرندگان شتاب نکنید، صبر پیشه‌ی خود سازید، زن‌ها نیازمند وقت بیشتری هستند، مدتی نه چندان طولانی به عشق بازی بپردازید، همسرتان را کاملاً آماده سازید. آمادگی دو سویه؛ آمیزش را فرح بخش و کامل می‌کند. ”

خیلی از مرها بخصوص پسرانی که تازه داماد شده اند نمیدانند منظور از این آماده سازی قبل از رابطه چیست. ما اینجا هستیم تا ایده ها و روش هایی را در این زمینه برای شما بازگو کنیم.

چگونه همسرم را برای رابطه رابطه آماده کنم؟ طوری که یک رابطه دلچسب متقابل داشته باشیم؟؟!چگونه عشق بازی کنیم اینستا

 

عشق بازی با همسر قبل از رابطه جنسی چگونه است؟

زندگی مشترک و زناشویی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. زیرا علاوه بر مسائل دینی و مذهبی، به انسان آرامش خاصی می دهد.  به نظر من هر دوره از زندگی لذت خاص خود را دارد و در این بین آغاز زندگی زناشویی، بهترین این دوران هاست…

زمانی که دختر و پسری به یکدیگر علاقه مند می شوند و پس از گذراندن یک سری مقدمات وارد زندگی مشترک می شوند، تازه می توانند معنی واقعی زندگی را درک کنند. البته ممکن است نظرات باهم متفاوت باشند.

وقتی شما وارد زندگی زناشویی می شوید، بایستی به نظرات و نیازهای یکدیگر احترام بگذارید. مردان این را بدانند که خوراک، پوشاک، طلا و جواهرات تنها نیازهای زنان نیست. زنان پیش از هر چیزی به محبت، علاقه و دوست داشتن نیاز دارند.

اگر شما بتوانید نیازهای عاطفی همسرتان را برطرف کنید، بدون شک قدم بزرگی برای ساختن زندگی تان برداشته اید. گذشته از این حرف ها، یکی از مهم ترین مسائلی که باعث موفقیت در  زندگی مشترک می شود، داشتن یک رابطه زناشویی لذت بخش و موفق است که می تواند زندگی زناشویی شما را مستحکم تر کند.

در این مقاله ما می خواهیم به شما روش هایی را معرفی کنیم که با استفاده از آنها می توانید یک رابطه زناشویی لذت بخش و موفقیت آمیز داشته باشید. شما اگر می خواهید یک رابطه زناشویی فوق العاده را داشته باشید، بهتر است قبل از هر کاری به عشق بازی با همسرتان بپردازید.

عشق بازی قبل از رابطه می تواند یک شب فوق العاده را برای شما و همسرتان رقم بزند.

اگر شما بتوانید عشق بازی قبل از رابطه جنسی را به خوبی انجام دهید، به راحتی همسرتان را به ارگاسم خواهید رساند.

 

بسیاری از زنان از رابطه زناشویی خود احساس نارضایتی می کنند، زیرا همسرشان نمی تواند به خوبی نیاز جنسی آنها را برطرف کند. پس اگر می خواهید یک رابطه زناشویی رویایی را با همسرتان داشته باشید، در ادامه با سایت big20.ir همراه باشید.

عشق بازی چیست؟

 

عشق بازی یا معاشقه قبل از رابطه

در مورد عشق بازی قبل از رابطه بایستی به یک سری نکات توجه کرد و روش صحیح انجام آن‌ را دانست. شما به کمک این نکات می توانید به تحریک زنان و در مقابل تحریک مردان دست پیدا کنید.

نکته مهم در آغاز به برقراری رابطه جنسی این است که باید توجه داشت، ممکن است شما برای رابطه جنسی آمادگی و تمایل داشته باشید، اما در مقابل، همسر تان در آن زمان تمایلی به برقراری رابطه نداشته باشد.

پس در چنین شرایطی وضعیت او را درک کنید و از انجام عشق بازی یا معاشقه بپرهیزید؛ چرا که در این شرایط نتیجه مطلوبی از این رابطه حاصل نمی‌شود و خاطره آن تا مدتی در ذهن شما و همسرتان به صورت منفی باقی خواهد ماند.

 

آموزش عشق بازی با  (همسر) قبل از رابطه جنسی:

 

ملاعبه قبل از رابطه (زناشویی)

 

او را از نظر ذهنی تحریک کنید

برای زنان، برانگیختگی ذهنی به همان اندازه برانگیختگی جسمی دارای اهمیت است. یک یادداشت عاشقانه سکسی، یک تماس دوستانه در محل کار و انواع سرگرم کننده دیگر می تواند او را در مورد داشتن یک رابطه جنسی بدون نقص به فکر بیندازد.

شمع ها، گل های تازه و موسیقی ملایم نیز می توانند فضایی دوست داشتنی و حساس ایجاد کنند. برای بسیاری از خانمها، نزدیکی و صمیمیت عاطفی می تواند منجر به تجربیات جنسی بهتر و ارگاسم بیشتر شود.

 

(معاشقه) قبل از – رابطه

 

استفاده از حس بویایی

برای آغاز عشق بازی در ابتدا همدیگر را ببوئید….. بنابراین باید به این نکته توجه داشته باشید که یک بدن تمیز و معطر، لازمه‌ی آغاز یک معاشقه‌ی موفق است. تلاش کنید به مرور زمان عطر و اسپری بدنی که همسر شما را بیشتر به وجد می‌آورد را انتخاب کنید؛ این نکته شما را یک گام به معاشقه‌ی موفق نزدیک‌تر خواهد کرد.

 

عشق بازی دو نفره + عکس

 

چگونه عشق بازی کنیم اینستا

در آغوش گرفتن

در گام بعدی همسر خود را در آغوش بگیرید و نوازشش کنید. این کار سبب انتقال حس امنیت به او می‌شود و او شما را به عنوان تکیه‌گاه خود درک می‌کند. آرام آرام و نرم نرم او را در بغل خود فشار دهید. ممکن است شما فکر کنید که این کار سبب نارضایتی در او می‌شود، اما او از این فشار نرم و آرام لذت می‌برد و این عمل سبب بروز عکس العمل‌های متقابلی که شما از او انتظار دارید می‌شود…

 

ایده های عشق بازی با | همسر)

 

بوسیدن

حال نوبت به بوسیدن می‌رسد. بوسیدن و لیس زدن گردن، صورت و لب‌های همسرتان او را تا مرز آماده شدن برای برقراری رابطه جنسی نزدیک می‌کند. به آرامی گردن او را لیس بزنید و حرکات متقابل او را دنبال کنید. شاید او نیز دوست داشته باشد به طور مقابل شما را ببوسد و سهم خود را در عشق بازی با همسر خود ایفا کند؛ بنابراین نباید شما تنها سوار بر معاشقه باشید و باید به او نیز اجازه دهید تا وجود خود را به شما ابراز کند. گاز گرفتن آرام لب‌ها حس خوبی را بین شما منتقل می‌کند.

 

عشق بازی+ از راه دور با شوهر

 

نوازش

در ادامه عشق بازی مردان باید به نوازش بدن همسر خود بپردازند و به این نکته توجه داشته باشند که اندام تناسلی تنها نقطه تحریک پذیر زنان نمی‌باشد. نرمه گوش یا همان لاله گوش، سینه ها، گردن، پشت ران‌ها، پشت زانوها همه و همه از نقاطی است که می‌توان در حین معاشقه با مالش و نوازش آن‌ها احساسات مثبت و عاشقانه را به همسرتان منتقل کنید.

 

انواع عشق بازی قبل از رابطه چندتاست

 

ماساژ و لمس کردن یکدیگرماساژ دادن و لمس کردن بدن یکی از موثرترین روش ها برای افزایش ارتباط فیزیکی و احساسی است. چرخیدن دست‌ها روی بدن، لمس آرام عضلات و نوازش‌های گرم روی پوست همگی گویای حس درونی شما نسبت به همسرتان است. (نکته خیلی مهم دیگر: سینه ها یک محرک احساسات جنسی هستند، اما آنها تنها نیستند! سعی کنید پشت یا ران های او را نوازش کنید، یا انگشتان خود را به موهای او بکشید.)

زنان بدانند که آلت مردان تحریک پذیری بالایی نسبت به دیگر اعضا دارد. هنگامی که می‌خواهید همسرتان را تحریک کنید با مالیدن دست روی شلوار و آلتش می‌توانید این خواسته را عملی سازید. البته قبل از این عمل اول به نوازشش بپردازید و کم کم از نوازش سر به سمت پایین بدن بروید و در آخر آلت را از روی شلوار بمالید.

 

روش های مدرن-عشق بازی با همسر

 

زنان در برابر همسرانشان زنانگی کنندزیبایی و آراستگی ساده می‌تواند تا حد زیادی همسرتان را آماده کند. موهای خود را ببافید تا همسرتان از باز کردن آن لذت ببرد و دست در موهای شما ببرد. مطمئن باشید که خود شما نیز از این نوازش لذت خواهید برد. لباس های جذاب با ظاهری تحریک برانگیز بپوشید. سعی کنید لباس‌هایتان را از جنس کتان، پشم لطیف، لینن، ابریشم، ساتن و بافت‌های ظریف انتخاب کنید. ابریشم، ساتن، مخمل، اورگاندی جنس‌هایی کاملاً زنانه هستند.

 

عشق بازی در دوران نامزدی و عقد

 

عجله نکنیدهیچ وقت از همسرتان انتظار نداشته باشید که برهنه برای برقراری رابطه آماده باشد. لباس‌های همسرتان را به آرامی در بیاورید و او را نوازش کنید تا او هم از این عمل لذت ببرد. اجازه دهید همه چیز آرام و کنترل شده پیش برود. اینگونه شعله آرامی بین شما و همسرتان روشن می‌شود و گرمای آن تا پایان رابطه جنسی بین‌تان حفظ خواهد شد.

 

عشق بازی قبل از ازدواج ممکن است؟

 

جملات شیرین را زمزمه کنید

فراموش نکنید که در طول بازی کردن با او صحبت کنید. زنان گرایش کلامی بیشتری دارند، و شنیدن اینکه او چه احساسی دارد باعث می شود او تحریک شود و از آن لذت ببرد.

 

عشق بازی با همسر در بستر عاشقانه

 

رابطه جنسی آخرین مرحله عشق بازی

بررسی‌ها نشان می‌دهد که زنان به حدود سی دقیقه عشق بازی قبل از شروع به رابطه جنسی نیاز دارند تا به مرز تحریک برسند. حتی در این مدت ممکن است زن ارگاسم شده و پس از شروع رابطه جنسی هر دو در یک فرصت کوتاه ارضا شوند. نکته کنکوری: بنابراین، این فاصله زمانی فرصت مناسبی است تا مردانی که دچار انزال زودرس هستند رابطه طولانی‌تری را به همراه داشته باشند.

گاهی لازم است در حین معاشقه با همسر خود صحبت کنید و گاه باید سکوت کنید. همچنین فقط در یک زمان و مکان خاص یا با یک پوزیشن تکراری این کار را انجام ندهید چون بعد از گذشت مدتی شما را نسبت به رابطه دلسرد می‌کند.

 

در پایان به سخنان ناب در مهم بودن عشق بازی و رابطه زناشویی می پردازیم:

نقل شده است که پیامبر اکرم (ص) فرمودند:”خانم‌ها از آرایش دریغ مکنید، بهترین، ملایم‌ترین و دلنوازترین عطر را به کار برید، زیباترین و دلرباترین لباس را به اندام خویش بپوشانید، خود را حداقل با یک گردنبند زینت بخشید و صبح و شام خود را به شوهر عرضه دارید. در یک کلام؛ چشم و دل شریک زندگیتان را هنرمندانه بربایید. ”

 

و مکمل حدیث بالا، روایتی است به نقل از امام رضا (ع):”آقایان! مطابق میل خانم‌تان لباس بپوشید، در خانه نیز آراسته و دلربا باشید، هوش و حواس همسرتان را ماهرانه به خود جلب کنید، با این کار، غدد جنسی او را نسبت به خود فعال کنید و عفت او را نسبت به دیگران فزونی می‌بخشید. ”

 

حدیثی از امام صادق (ع) در کتاب حلیه المتقین نقل شده است که فرمودند:”چه لذتی بالاتر و چشم نوازتر از دیدن بدن عریان همسر است. قبل از هم‌خوابگی خود را از شوهرتان دریغ مدارید، بگذارید شوهرتان شما را ببوید و ببوسد. “همان که می‌خواهیو در جایی دیگر امام رضا (ع) فرمودند:”آمیزش مکن مگر اینکه با همسرت بسیار بازی کنی و سینه هایش را آرام بفشاری، وقتی چنین کنی آمادگی لازم را برای در آمیختن پیدا می‌کند. در این حالت، شهوت از صورت و چشمان او نمایان می‌شود و از تو همان می‌طلبد که تو از وی می‌خواهی. “حال بعد از مطالعه چند نمونه از توصیه‌های روایی به ملاعبه و عشق‌بازی قبل از آمیزش خیلی خوب مشخص است که با توجه به تاکید پیشوایان دین، جایگاه ملاعبه چیست. نکته‌ی با ارزشی که نباید از ذکر آن غافل شد این است که توصیه‌ها فقط به زن یا فقط به مرد نبود و رابطه جنسی در تفکر اسلامی کاملا یک رابطه دو‌سویه و با محوریت هر دو نفر است. این خبر از غنی بودن فرهنگ اسلامی دارد.

 

ملاعبه حرامملاعبه نیز دقیقا مانند آمیزش و دخول در مواردی حرام است. به عنوان مثال ملاعبه با هر کسی که همسر فرد نیست حرام است. یعنی جنسیت، سن و ارضاء شدن اهمیتی ندارد و به صرف اینکه شخصی با شخصی دیگر شوخی و بازی کند و تحریک شود حتی اگر ارضا نشود هم حرام است. ملاعبه حتی برای زوجی که در حالت روزه هستند و اگر ملاعبه کنند مایع منی از آن‌ها خارج می‌شود نیز حرام است.

 

How to play love before relationship | Teaching flirting with wife + photos

Sex is the last stage of love playStudies show that women need about thirty minutes of playing love before they can begin to have sex. Even during this time, the woman may become orgasmic, and after a sexual intercourse both of them will be able to satisfy themselves in a short time. Mankind Tip: Therefore, this interval is a good opportunity for men who have premature ejaculation to have a longer relationship.Sometimes it is necessary to talk to your spouse during intercourse and sometimes to remain silent. Also, don’t do it at a specific time or place or with a duplicate position because it will make you discouraged after a while.

عاشقانه ها،عاشقانه های من،عاشقانه غمگین،عاشقانه عکس،عاشقانه شعرونه،عاشقانه های خاص،عاشقانه ویدیو،عاشقانه های شاملو،عاشقانه ایرانی،عاشقانه افغانی،عاشقانه ای برای خودم،عاشقانه اینستا،عاشقانه انگلیسی،عاشقانه ای برای تو،عاشقانه ای برای همسرم،عاشقانه ابی،اس عاشقانه،اس عاشقانه ترکی،اس عاشقانه شب بخیر،اس عاشقانه دوست دارم،اس عاشقانه برای همسرم،اس عاشقانه 98،اس عاشقانه احساسی،اس عاشقانه برفی،عاشقانه بدون متن،عاشقانه بوسه لب،عاشقانه برای عشقم،عاشقانه برای همسرم،عاشقانه برای استوری،عاشقانه بیتوته،عاشقانه برای دخترم،عاشقانه برای خدا،ب عاشقانه،عاشقانه ب همسر،عاشقانه ب همسرم،عاشقانه ب زبان ترکی،عاشقانه ب زبان لری،ب بخیر عاشقانه،پیام عاشقانه ب همسر،متن عاشقانه ب همسر،عاشقانه پروفایل،عاشقانه پیام،عاشقانه پسرانه،عاشقانه پدر،عاشقانه پیامک،عاشقانه پروف،عاشقانه پروفایل اینستا،عاشقانه پروفایل m،پ عاشقانه،پ عاشقانه صبح بخیر،پروفایل عاشقانه،کلیپ عاشقانه،کل پ عاشقانه،عکس پ عاشقانه،متن پ عاشقانه،پ م عاشقانه،عاشقانه ترین،عاشقانه ترین اسم ها،عاشقانه ترین عکس،عاشقانه ترین متن ها،عاشقانه ترین شعر،عاشقانه ترین جملات،عاشقانه ترین عکس دنیا،عاشقانه ترین آهنگ،ت عاشقانه،جملات عاشقانه،دوب ت عاشقانه،ت های عاشقانه،آپارات عاشقانه کره ای،شعر با ت عاشقانه،متن عاشقانه ت،فیلم عاشقانه ت،عاشقانه ثریا و فاروق،عاشقانه ثمین،عاشقانه ثارالله،عاشقان ثارالله،عاشقان ثارالله شیراز،عاشقان ثارالله کرج اینستاگرام،عاشقان ثارالله سمنان،عاشقان ثارالله زنجان،عاشقانه جدید،عاشقانه جملات،عاشقانه جدید اینستا،عاشقانه جذاب،عاشقانه جدایی،عاشقانه جمله،عاشقانه جدید اهنگ،عاشقانه جوکر و هارلی،ج عاشقانه،کلیپ عاشقانه ج،متن عاشقانه ج،آهنگ عاشقانه ج،عکس عاشقانه ج،پروفایل عاشقانه ج،شعر با ج عاشقانه،عاشقانه چند قسمت است،عاشقانه چند قسمته،عاشقانه چت،عاشقانه چند فصل است،عاشقانه چینی،عاشقانه چادری،عاشقانه چشم،عاشقانه چشمات،چ عاشقانه در انتظار توام،چ عاشقانه شدم روانه،چ عاشقانه،اهنگ چه عاشقانه،دانلوداهنگ چه عاشقانه،چ میکس عاشقانه،عاشقانه حافظ،عاشقانه حامد همایون،عاشقانه حیات و مورات،عاشقانه حیوانات،عاشقانه حسین منزوی،عاشقانه حرف m،عاشقانه حقوقی،عاشقانه حرف زدن،ح عاشقانه،ح بخیر عاشقانه،حرف عاشقانه،حرف ح عاشقانه،حروف ح عاشقانه،کلیپ عاشقانه ح،عکس عاشقانه ح،عاشقانه خنده دار،عاشقانه خاص،عاشقانه خاص اینستا،عاشقانه خدا،عاشقانه خواهرانه،عاشقانه خیام،عاشقانه خدایی،عاشقانه خارجی اینستا،عاشقانه خ،پروفایل خ عاشقانه،فیلم عاشقانه خ،کلیپ عاشقانه خ،عکس عاشقانه خ،میکس عاشقانه خ،رمان عاشقانه خ،عاشقانه دونفره،عاشقانه دوستت دارم،عاشقانه دلتنگی،عاشقانه دل شکسته،عاشقانه دوستت دارم عشق من،عاشقانه دوست دارم،عاشقانه در اینستاگرام،عاشقانه دخترانه،عاشقانه د،عاشقانه در اینستا،د پشتو عاشقانه شعرونه،د کلیپ عاشقانه،د پښتو عاشقانه شعرونه،دکلمه عاشقانه،د اهنگ عاشقانه،د عکس عاشقانه،عاشقانه ذائقه شخصی،عاشقانه ذهنی،عاشق ذوالفقار عیسی بیگلو،عاشق ذایب حسین فیصل،عاشیق زولفیه،ذکر عاشقانه،عاشق زلفی،عاشق ذوالفقار،عاشقانه رمانتیک،عاشقانه رضا بهرام،عاشقانه رفیق،عاشقانه رمان،عاشقانه رفاقتی،عاشقانه رمانتیک اینستا،عاشقانه رضا صادقی،عاشقانه رهی معیری،ر عاشقانه،رمان عاشقانه،اشعار عاشقانه،اشعار ر عاشقانه مولانا،حرف ر عاشقانه،تصاویر عاشقانه،شعر ر عاشقانه،صبح بخ ر عاشقانه،عاشقانه زیبا،عاشقانه زن و شوهر،عاشقانه زمستانی،عاشقانه زن و شوهری،عاشقانه زندگی کن،عاشقانه زیر باران،عاشقانه زینب و علیهان،عاشقانه زهرا،ز عاشقانه،متن عاشقانه ز،کلیپ عاشقانه ز،عکس عاشقانه ز،مشاعره با ز عاشقانه،شعر عاشقانه ز،رمان عاشقانه ز مثل زندگی،اشعار عاشقانه ز،عاشقانه ژاپنی نماشا،ژانر عاشقانه،ژست عاشقانه دختر و پسر،ژست عاشقانه،ژست عاشقانه دونفره،ژله عاشقانه،ژست عاشقانه عروس و داماد،ژست عاشقانه اینستاگرام،عاشقانه سریال،عاشقانه سعدی،عاشقانه سنگین،عاشقانه سیاه سفید،عاشقانه سلین و دمیر،عاشقانه سهراب سپهری،عاشقانه سربازی،عاشقانه سیاه و سفید،س عاشقانه،س عاشقانه دونفره،اس عاشقانه آغوش،اس عاشقانه دلتنگی،س فیلم عاشقانه،س پروفایل عاشقانه،عکس عاشقانه،عاشقانه شعر،عاشقانه شاد،عاشقانه شیک،عاشقانه شاد کوتاه،عاشقانه شعر مولانا،عاشقانه شعرونه پشتو،عاشقانه شاملو،کلیپ عاشقانه ش،فیلم عاشقانه ش،شعر عاشقانه ش،عکس عاشقانه ش،اهنگ عاشقانه ش،پروفایل عاشقانه ش،شعر با ش عاشقانه،عاشقانه صبح بخیر،عاشقانه صنم و جان،عاشقانه صورتی،عاشقانه صائب تبریزی،عاشقانه صادق هدایت،عاشقانه صوتی،عاشقانه صنم و جان اینستا،عاشقانه صدایت را دوست دارم،ص عاشقانه،صب بخیر عاشقانه،فیلم عاشقانه ص،متن عاشقانه ص،عاشقانه ضربان قلب،عاشقانه ضدحال،عاشقانه ضربان،عاشق ضحکتک،ضرب المثل عاشقانه،عاشق ضحکتک کلمات،شعر عاشقانه،عاشق ضحکتک مهرجان،عاشقانه طنز،عاشقانه طوری،عاشقانه طلبگی،عاشقانه طبیعت،عاشقانه طعنه دار،عاشقانه طنز اینستا،عاشقانه طور،عاشقانه طعنه آمیز،طُ عاشقانه،متن عاشقانه ط،عکس عاشقانه ط،پروفایل عاشقانه ط،کلیپ عاشقانه ط،رمان عاشقانه ط،عاشقانه ظهر بخیر،عاشقانه ظهر جمعه،عاشقانه ظهور،عاشقانه ظرف شستن،عاشقانه ظریف،عاشقان ظهور مهدی،عاشقان ظهور،طنز عاشقانه،عاشقانه عکسونه،عاشقانه عکس نوشته،عاشقانه عکس دونفره،عاشقانه عکس پروفایل شاد،عاشقانه عروسکی،عاشقانه عکس پروفایل،عاشقانه عارفانه،ع عاشقانه،ع عاشقانه دونفره،ع عاشقانه غمگین،ع عاشقانه همسر،ع پروفایل عاشقانه،ع عکس عاشقانه،متن عاشقانه،ع.س عاشقانه،عاشقانه غمگین کوتاه،عاشقانه غمجنی تپی،عاشقانه غمگین اینستا،عاشقانه غم،عاشقانه غمگین اهنگ،عاشقانه غمگین عکس،عاشقانه غیر مستقیم،کلیپ عاشقانه غ،فیلم عاشقانه غ،متن عاشقانه غ،عکس عاشقانه غ،اهنگ عاشقانه غ،عکس های غم عاشقانه،عاشقانه فیلم،عاشقانه فرزاد فرزین،عاشقانه فصل دوم،عاشقانه فانتزی،عاشقانه فصل دوم قسمت اول،عاشقانه فروغ،عاشقانه فیلم خارجی،عاشقانه فریدون مشیری،ف عاشقانه،ف عاشقانه ایرانی،حروف ف عاشقانه،ف سینمایی عاشقانه،فیلم عاشقانه،پروف عاشقانه،کلیپ عاشقانه ف،عاشقانه کوتاه،عاشقانه کوتاه جدید،عاشقانه کره ای،عاشقانه کلیپ،عاشقانه کارتونی،عاشقانه کره ای اینستا،کوردی،عاشقانه کردی،ک کلیپ عاشقانه،جملات عاشقانه ک مردان را مجذوب می کند،رمان قراری که عاشقانه نبود،متن عاشقانه ک،عاشقانه گل،عاشقانه گرافی،عاشقانه گیف،عاشقانه گلزار،عاشقانه گریه دار،عاشقانه گل نرگس،عاشقانه گیتار،عاشقانه گوگوش،گ عاشقانه،آهنگ عاشقانه،عکس گل عاشقانه،کلیپ عاشقانه گ،عاشقانه لب،عاشقانه لب گیری،عاشقانه لب به لب،عاشقانه لاکچری،عاشقانه لب بازی،عاشقانه لاتی،عاشقانه لری،عاشقانه لب تو لب،سریال عاشقانه،حرف دل عاشقانه،کانال عاشقانه،سریال عاشقانه قسمت 13،عکس عاشقانه ل،کلیپ عاشقانه ل،فیلم عاشقانه ل،عاشقانه مذهبی،عاشقانه من و تو،عاشقانه متن،عاشقانه مولانا،عاشقانه ماه،عاشقانه معین،عاشقانه مادر،عاشقانه مذهبی اینستا،م عاشقانه،م عاشقانه ایرانی،پیامک عاشقانه،حرف م عاشقانه،اس م عاشقانه،اس م عاشقانه جدید،عاشقانه ناب،عاشقانه نیست علیرضا قربانی،عاشقانه نظامی،عاشقانه نوشته،عاشقانه نی نی سایت،عاشقانه نقاشی،عاشقانه نامزدی،عاشقانه نماشا،ن عاشقانه،شعر عاشقانه نو،ن زیبای عاشقانه،کارتون عاشقانه،حرف ن عاشقانه،رمان عاشقانه جدید،عاشقانه و عارفانه،عاشقانه وضعیت،عاشقانه ولنتاین،عاشقانه وضعیت واتساپ،عاشقانه ویسگون،عاشقانه ویکی پدیا،عاشقانه و رمانتیک،و عاشقانه ترین ماه بهمن بود،عاشقانه و غمگین متن،عاشقانه و احساسی شعر،عاشقانه و عارفانه متن،غمگین و عاشقانه اهنگ،درام و عاشقانه فیلم،اهنگ و عاشقانه شاد،متن عاشقانه و رمانتیک برا همسرم،عاشقانه های،عاشقانه های مولانا،عاشقانه های طاهر و نفس،عاشقانه های غمگین،عاشقانه های من تو،عکس های عاشقانه،فیلم عاشقانه ها،کلیپ های عاشقانه،شعر ه عاشقانه،دونفره عاشقانه،انیمه عاشقانه،مشاعره با ه عاشقانه،عاشقانه یوسف زمانی،عاشقانه ی خاص،عاشقانه ی غمگین،عاشقانه ی کوتاه،عاشقانه یوتیوب،عاشقانه ی مذهبی،عاشقانه ی دونفره،عاشقانه یک طرفه،ی عاشقانه،عاشقانه ی کره ای،عاشقانه ی پاییزی،عاشقانه ی شاملو،متن عاشقانه،کلیپ عاشقانه،فیلم عاشقانه،عکس عاشقانه، پروفایل عاشقانه،عاشقانه 2 ساخته میشود،عاشقانه 2 ویکی پدیا،تدریس عاشقانه،اپارات عاشقانه

چگونه با همسر خو عشق بازی کنیم

در خصوص عشق بازی و تحریک همسر توصیه های زیادی توسط رفتار شناسان جنسی شده است لذا اموزش در این زمینه اهمیت دارد و از ملزومات تحریک زنان عشق بازی است در اسلام نیز روایات زیادی در این خصوص داریم که در این مطلب به ان می پردازیم

از امام رضا علیه السلام روایت است که فرمود:

آمیزش مکن مگر اینکه با زن بازی کنی و زیاد هم بازی کنی و دو پستان او را بفشاری چون چنین کنی، شهوت او را غلبه می‌کند و منّی او جمع می‌شود، زیرا منی زن میان دو پستان اوست، و شهوت از صورت و چشمان او نمایان می‌شود و از تو همان می‌طلبد که تو از او می‌خواهی (یعنی تفاهم و هماهنگی میان شما حاصل می‌شود و هر دو از نظر جنسی ارضاء می‌شوید).چگونه عشق بازی کنیم اینستا

با زنها آمیزش مکن مگر در وقتی که پاکیزه (از حیض) باشند، پس از آمیزش هم بلند مشو، و ننشین بلکه اول به طرف راست بچرخ و سپس سریع برای ادرار ولو اندک برو که اگر چنین کنی از سنگ مثانه به اذن خداوند متعال در امان میمانی و سپس غسل کن (سفینه البحار ج ۱ باب جمع)

حال خطاب من به مردان است . اگر میخواهید در حین امیزش جنسی ، هم خود لذت ببرید و هم زن را به اوج لذت برسانید ، باید این نکات ساده ولی در عین حال موثر را انجام دهید.

غیرمنطقی است اگر مرد انتظار داشته باشید هر زمان که او تحریک شد ، زن هم به او پاسخ مثبت دهد و با او آمیزش کند .

البته زنان هم تا آنجا که می توانند باید در زندگی جنسی خود با همسرشان انرژی لازم را بگذارند ، اما بااینحال باز هم ممکن است زمان هایی وجود داشته باشد که شما آمادگی رابطه جنسی را داشته باشید در حالیکه همسرتان ندارد . این مسئله ای کاملاً نرمال و طبیعی است و باید آن را بپذیرید .

حال اگر اطمینان داشته باشید که همسرتان واقعاً دوستتان دارد و به شما توجه می کند ، با انجام اینکارها بهتر میتوانید او را ترغیب کرده و میل جنسی او را افزایش بدهید .

اگر زندگی جنسی شما دچار یکنواختی شده است. پس باید حق را به زوجین بدهیم که از این زندگی دلزده شوند.حتی مهیج ترین فرد در رابطه جنسی هم اگر رابطه جنسی برایش تکرار مکررات شده باشد ، از آن دلزده خواهد شد. اگر این مورد را در رابطه جنسی خودتان با همسرتان هم مشاهده می کنید ، پس وقتش رسیده که کمی تنوع وارد این رابطه کنید . برای جلوگیری از یکنواختی جنسی ، باید کمی خلاق باشید .

” امام صادق(ع)، مکارم الاخلاق ص ۲۳۹ “

پیش از این که با عروس خویش به بستر زفاف روید،هدیه ای به وی بدهید ،با این کار عشق و آرامش را به او هدیه کرده اید

چند ساعت قبل از آمیزش جنسی با زن ، گفتن و بر زبان آوردن ( یک «دوستت دارم» ، یک شاخه گل ، یک اس ام اس عاشقانه و یک تک زنگ نیم روزی

” پیامبر اکرم(ص)، کافی ج ۵ ص ۵۰۸ ”هنگام در آمیختن با همسر خویش ،یکدیگر را ببویید ،ببوسید ،عشق بازی کنید و با سخنان محبت امیز ،عشق را به او پیش کش کنید .

 

در معاشقه سعی در تحریک کردن یکدیگر نداشته باشید . فقط به احساس دوست داشتن میان خود و همسرتان   فکر کنید .

اکثر مشکلات نیز از همین افراط و تفریط بوجود می آید . ، پیش نوازی مهمترین بخش برای لذت بخش تر کردن رابطه جنسی است . و اهمیت زیادی دارد چون به هر دو طرف کمک میکند قبل از شروع رابطه جنسی به خوبی تحریک شوند . یادتان باشد خانم ها حداقل ۳۰ دقیقه عشقبازی لازم دارند تا بخوبی تحریک شوند . به همین علت پیش نوازی راه خیلی خوبی برای آقایان جهت طولانی تر کردن رابطه جنسی شان است. مردها باید به خانم ها اجازه دهند که در پیش نوازی به درجه ارگاسم برسند و بعد رابطه جنسی را شروع کنند تا هر دو نفر با هم ارضاء شوند .

مردها در بستر با زن صحبتهای عاشقانه بکنند. و احساساتشان را با کلمات عاشقانه در حین رابطه جنسی بیان کنند .

همسرتان را ببوسید

مردها با چشمان خود به همسرشان نشان دهند که او را دوست دارند و به او عشق می ورزند .  .لمس کردن و نوازش در تحریک کردن همسرتان بسیار موثر است.

” پیامبر اکرم (ص)، محجه البیضاء ،ج۳،ص۱۱۰ “

هنگام آمیزش چون پرندگان شتاب نکنید صبر پیشه ی خود سازید زنها نیازمند وقت بیشتری هستند مدتی نه چندان طولانی به عشق بازی بپردازید همسرتان را کاملا” آماده سازید.آمادگی دو سویه آمیزش را فرح بخش و کامل می کند.

امروزه از نظر علم روانشناسی اثبات شده که بوسیدن لبها تاثیر مثبت زیادی در افراد دارد این به علت رشته های عصبی موجود در پشت لبها می باشد بوسیدن هم روشهای خاص خود را دارد .

خانم ها عاشق مردهای مرتب و تمیز هستند .

” پیامبر اکرم (ص)،همان ص۹۵و فروع کافی ج۵، ص “

خانم ها از آرایش دریغ مکنید ،بهترین ملایم ترین و دل نواز ترین عطر را به کار برید زیبا ترین و    دلربا ترین لباس را به اندام خویش بپوشانید خود را حداقل با یک گردنبند زینت بخشید و صبح و شام خود را به شوهر عرضه دارید ،در یک کلام چشمو دل شریک زندگیتان را هنرمندانه بربایید .

بدنتان را تمیز نگه دارید  تمیزی بدن برای خانم اهمیت زیادی دارد و اگر بدنتان اینطور نباشد حتی ممکن است از رابطه جنسی کردن با شما خودداری کنند

آقایان باید بدانند به جز اندام تناسلی ، بدن خانم ها قسمت های دیگری هم دارد که باید به آن توجه کنند. پس لطفاً به آنها هم توجه خاص داشته باشید . یادتان باشد با بدن او سخت و خشن برخورد نکنید ، نوازش ملایم هم او را تحریک خواهد کرد .

آموزش بهترین روش ها برای عشق بازی با همسر خود

” امام علی(ع) وسائل الشیعه ج۱۴ ،ص۸۳ ، امام صادق (ع) کافی ج۵،ص۴۹۷ “

آمیزش مکن مگر اینکه با همسرت بسیار بازی کنی و سینه هایش را آرام بفشاری چون چنین کنی آمادگی لازم را برای در آمیختن پیدا می کند .در این حالت،شهوت از صورت و چشمان او نمایان می شود و از تو همان میطلبد که تو از وی می خواهی .

برای خیلی از خانم ها وقتی درمورد رابطه جنسی خیالبافی میکنند، می توانند از قدرت ذهنشان (خیالپردازی) برای تحریک شدن خود، هم فیزیکی و هم روحی ، استفاده کنند . این روش همچنین به خانم ها کمک می کند بفهمند که چه چیزهایی در محیطشان باعث تحریک آنها می شود و از این ابزارها قبل از رابطه جنسی برای تحریک بهتر خود استفاده کنند.

کارهایی ماننده خوشبو کردن دهان، ازاله موهای زائد، عطر زدن و دوش گرفتن و …

می توانند برای آماده کردن جسمی و رضایت زن موثر باشند .

دائم حالات و عکس العمل های تن و چهره همسرتان خود را در نظر داشته باشید و از او در مورد احساسش نسبت به موقعیت حاضر سوال کنید.

و در آخر

به صداهائی که موقع ارضا شدن از خود در می آورد گوش کنید .بدنش را نظاره کنید ، ببینید چگونه خود را با بدن شما وفق میدهد .

منبع : سایت دلگرم

چگونه عشق بازی کنیم اینستا

۲۰ روش موثر در عشق بازی با همسر

دوست دارم همین ابتدا این توضیح را بدهم که مردان همیشه در روابطشان با جنس مخالف دنبال ارضاء حس قدرت جویی خودشان هستند و این به لحاظ تاریخی و اجتماعی اثبات شده است که مردان بنا به ساختار فیزیولوژیکی شان موجوداتی خشن هستند، اما زنان برعکس بنا به ساختار روانی، فیزیولوژیک و فکریشان موجوداتی هستند که نیاز به تامین امنیت و احساس آرامش هستند.

لذا ۲۰ تحریک کننده جنسی زیر عمدتا در همین راستا عمل میکنند و با دادن احساس امنیتی پایدار موجب این میشوند که زن از حالت تدافعی در روابط جنسی بیرون بی آید و به نقطه ای برسد که مطلوب اکثر مردان تلقی میشود و این همان جایی است که هم مرد با احساس فرمانفرمایی روابط جنسی بهلذت جنسی میرسد و هم زن با احساس امنیت در روابط جنسی به اوج نقطه لذت جنسی اش نزدیک می شود. برای رسیدن به درکی متقابل از نیازهای جنس مخالفتان میتوانید ادامه مقاله را مطالعه فرمایید.

این مردان تحریک کننده، زنان را از موجوداتی ترسو و متنفر از روابط جنسی به قهرمانان داستانهای عشقی تبدیل میکنند، آیا دوست دارید همسرتان را به یکی از این قهرمانان تبدیل کنید ؟ اگه دوست دارید سعی کنید جزء این ۲۰ مرد باشید تا ببینید که هیچ زنی توان رد کردن و پس زدن جنسی شما را ندارد !!!

 

۱- مردهایی که به آرامی و با ملایمت عشق ورزی میکنند ( آقایونی که به سرعت میروند سراغ شورت خانمشان و عمل دخول را شروع میکنند و فوری و باعجله میخواهند کار را تمام کنند به این نکته دقت کنند که اگر شعله های جنسی خانمشان را به آرامی روشن کنند این شعله ها تا مدت بیشتری روشن خواهند ماند. )

 

۲- مردهایی که در بستر نیز با همسرشان صحبت میکنند ( آقایونی که نمیخواهند احساساتشان را باکلمات عاشقانه در حین رابطه جنسی بیان کنند، به این نکته دقت کنند که بیان احساسات عاشقانهدر قبل، هنگام و بعد از  رابطه جنسی به زن احساس محبوبیت و امنیت میدهد، احساسی که همسرتان را به وزیری محبوب در دربار شما تبدیل خواهد کرد. )

۳- مردهایی که در بوسیدن مهارت دارند ( هر بوسه عاشقانه که بر لبان همسرتان میزنید میتواند به مانند پیامی پرقدرت بر قلب همسرتان فرود می آید و اورا شعله ور سازد، این جمله را هرگز فراموش نکنید! )

 

۴- مردهایی که با چشمان خود به همسرشان نشان میدهند اورا دوست دارند و به او عشق می ورزند ( این را بدانید که ارتباط چشمی بین دو نفر نیرومند ترین و موثرترین ارتباطات است که پیامدش فعال شدن چرخه های دیگر بدن هر دو طرف است، پس با نگاهی عاشقانه به همسرتان احساس محبوبیت بدهید و از مزایای این ارتباط لذت ببرید. )

 

۵- مردهایی که لباس های همسرشان را به آرامی در می آوردند ( قابل توجه آقایونی که تا شهوتی میشوند فوری و با عجله شروع میکنند به کندن لباسهای خانمشون و حتی گاهی تمایل دارن که معشوقشون لخت کرده روی تخت آماده و منتظر خوابیده باشه ! این را برای بار آخر میگویم، زنان در پروسه جنسی شان نیاز به آمادگی دارند و این کار میتواند یکی از آمادگیهای لازم را به آنها بدهد . )

 

۶- مردهایی که در تحریک کردن همسرشان به وسیله لمس کردن مهارت دارند ( زنها در پروسه آمادگی برای  رابطه جنسی نیاز دارند که با نوازش و لمس آرام، آماده دخول و عملیات جنسی شوند، این نکته را هم به داشته هایتان اضافه کنید. )

 

۷- مردهایی که با موهای همسرشان بازی میکنند ( فکر نمیکنم هیچ زنی در دنیا وجود داشته باشد که درهنگام معاشقه از چنگ زدن دستهای معشوقش در موهای سرش لذت نبرد ! )

 

۸- مردهایی که از معاشقه  با همسرشان لذت میبرند ( خیلی ساده است هنگامی که معاشقه بکنید و احساساتتان را به بیرون تراوش کنید این خود مهمترین جذب کننده برای همسرتان است. )

 

۹- مردهایی که عشق خود را در بیرون از اتاق خواب نیز به همسرشان نشان می دهند و او را به احساس و باور محبوبیت وادار می کنند ( یک «دوستت دارم» ، یک شاخه گل ، یک اس ام اس عاشقانه و یک تک زنگ نیم روزی که به همسرتان احساس محبوبیت بدهد ، میتواند در شب هنگام به طوفانی عشقی تبدیل شود، باور نمیکنید، فردا صبح امتحان کنید ! )

 

۱۰- مردانی که می دانند چگونه بدن زنانه و موئث همسرشان را ارضاء کنند.

۱۱- مردهایی که میدانند چگونه همسرشان را به لحاظ جنسی فریبا و دلنشین کنند.

 

۱۲- مردهایی که پیش از عشق ورزی خود را به لحاظ فیزیکی و جسمانی آماده میکنند. ( کارهایی مانندهخوشبو کردن دهان، ازاله موهای زائد، عطر زدن و دوش گرفتن و … میتوانند برای آماده کردن جسمی شما موثر باشند. )

 

۱۳- مردهایی که به همسرشان احساس زیبا بودن می دهند. (اینجا یک راز را بهتون میگم ، هنگامی که یک زن احساس بکند که برای شما زیبا است ، قطعا موجبات لذت بیشتر شما رو فراهم میکنه)

 

۱۴- مردهایی که از ماساژ دادن به همسر خود لذت میبرند. ( زبان عشق لمس کردن است، دستهای شما زایده هایی فیزیکی نیستند بلکه فرستده هایی قوی اند که نیروی جنسی شما را منتقل میکنند، با نوازشی عاشقانه معنای واقعی این جمله را درک کنید. )

 

۱۵- مردهایی که عاشق در آغوش گرفتن همسرشان هستند.

 

۱۶- مردهایی که دستهای همسر خود را در دست میگیرند و آن را نوازش میکنند.

 

۱۷- مردهایی که پس از گذشت سالیان همچنان مانند روزهای اول آشنایی شان با همسر خود رفتار میکنند. ( این نکته ماله کهنه کاراست، با تجربه ها دقت کنند که اگه اجازه ندهید همسرتان برایتان عادی شود و نگاهتان همان نگاه اول باشد، این طوفان عشقی تبدیل به امواجی پایدار خواهد شد که ضامن پایداری رابطه تان در تمام زندگی باقی مانده خواهد شد. )

 

۱۸- مردهایی که به همسرشان نشان میدهند که او تنها زن زندگی آنهاست و به او احساس و باور «خاص بودن» میدهند.

 

۱۹- مردهایی که همسرشان را دوست دارند و به او عشق میورزند.

 

۲۰- مردهایی که چنین باور دارند عشق همسرشان تحمل تمامی سختی های زندگی را برای آنها سهل و آسان و حتی ارزشمند میکند.

آموزش عشق بازی با همسر و متد تحریک جنسی زن و مرد را در این مطلب سماتک به شما آموزش خواهیم داد. روشهای تحریک جنسی و آموزش عشق بازی بسیار متفاوت هستند و در این پست سعی شده اصولی ترین متد تحریک جنسی زن و مرد به شما زوجین عزیز ایرانی آموزش داده خواهد شد.

 

لمس و ماساژ برای تحریک جنسی همسر

انجام ماساژ تحریکی بصورت یک عمل منظم در روابط جنسی یکی از مؤثرترین راههای افزایش ارتباط فیزیکی و احساسی است. عشق ورزی و نوازشهای گرم دستها بر روی پوست، طریقی که دستها بر روی بدن می چرخند، و لمس آرام عضلات و بافتها همگی با زبان بیصدای لمس، گویای حس درونی شما نسبت به یکدیگر است.

 

تحریک جنسی زنان:

زنان برخلاف مردان که برای برقراری رابطه جنسی نیازی به معاشقه و پیشنوازی ندارند، زنان به تحریک جنسی و آماده سازی نیاز دارند. برای مردها در صورت مساعد بودن شرایط روحی تنها یک جرقه ذهنی کافیست که تحریک شده و برای رابطه جنسی کاملا آماده شوند، حال آنکه تحریک زنان نیاز به پیشنوازی و آماده سازی دارند و دانستن راه‌های تحریک جنسی زنان لازم و ضروری است.

• مردهایی که به آرامی و با ملایمت عشق ورزی می کنند و خانم خود را تحریک میکند( آقایانی که به سرعت میروند سراغ لباس زیر خانمشان و عمل دخول را شروع می کنند و فوری و باعجله می خواهند کار را تمام کنند به این نکته دقت کنند که اگر شعله های جنسی خانمشان را به آرامی روشن کنند این شعله ها تا مدت بیشتری روشن خواهند ماند.)

 

• مردهایی که در بستر نیز با همسرشان صحبت می کنند و عمل تحریک جنسی همسر خود را انجام میدهند ( آقایونی که نمی خواهند احساساتشان را با کلمات عاشقانه در حین رابطه جنسی بیان کنند، به این نکته دقت کنند که بیان احساسات عاشقانه در قبل، هنگام و بعد از رابطه جنسی به زن احساس محبوبیت و امنیت میدهد، احساسی که همسرتان را به وزیری محبوب در دربار شما تبدیل خواهد کرد. )

 

• مردهایی که در بوسیدن مهارت دارند ( هر بوسه عاشقانه که بر لبان همسرتان میزنید میتواند به مانند پیامی پرقدرت بر قلب همسرتان فرود می آید و او را شعله ور سازد، این جمله را هرگز فراموش نکنید! )

 

• مردهایی که با چشمان خود به همسرشان نشان می دهند او را دوست دارند و به او عشق می ورزند ( این را بدانید که ارتباط چشمی بین دو نفر نیرومند ترین و موثرترین ارتباطات است که پیامدش فعال شدن چرخه های دیگر بدن هر دو طرف است، پس با نگاهی عاشقانه به همسرتان احساس محبوبیت بدهید و از مزایای این ارتباط لذت ببرید. )

 

• مردهایی که لباس های همسرشان را به آرامی در می آوردند ( قابل توجه آقایانی که تا شهوتی می شوند فوری و با عجله شروع می کننددر آوردن لباسهای خانمشان و حتی گاهی تمایل دارند که معشوقشان بدون لباس روی تخت آماده و منتظر خوابیده باشه ! زنان در پروسه جنسی شان نیاز به آمادگی دارند و این کار می تواند یکی از آمادگیهای لازم را به آنها بدهد.)

 

• مردهایی که در تحریک جنسی همسرشان به وسیله لمس کردن مهارت دارند ( زنها در پروسه آمادگی برای رابطه جنسی نیاز دارند که با نوازش و لمس آرام، آماده دخول و عملیات جنسی شوند، این نکته را هم به داشته هایتان اضافه کنید. )

 

• مردهایی که با موهای همسرشان بازی می کنند ( فکر نمی کنم هیچ زنی در دنیا وجود داشته باشد که درهنگام معاشقه از چنگ زدن دستهای معشوقش در موهای سرش لذت نبرد!)

 

• مردهایی که از معاشقه رابطه جنسی با همسرشان لذت می برند ( خیلی ساده است هنگامی که معاشقه بکنید و احساساتتان را به بیرون تراوش کنید این خود مهمترین جذب کننده برای همسرتان است. )

 

تحریک جنسی مردان راحت تر از تحریک جنسی زنان می باشد

 

• مردهایی که عشق خود را در بیرون از اتاق خواب نیز به همسرشان نشان می دهند و او را به احساس و باور محبوبیت وادار می کنند ( یک «دوستت دارم»، یک شاخه گل، یک اس ام اس عاشقانه و یک تک زنگ نیم روزی که به همسرتان احساس محبوبیت بدهد، می تواند در شب هنگام به طوفانی عشقی تبدیل شود!)

 

• مردهایی که پیش از عشق ورزی خود را به لحاظ فیزیکی و جسمانی آماده می کنند. (کارهایی ماننده خوشبو کردن دهان، ازاله موهای زائد، عطر زدن و دوش گرفتن و … می توانند برای آماده کردن جسمی شما موثر باشند.)

 

• مردهایی که از ماساژ دادن به همسر خود لذت میبرند. (زبان عشق لمس کردن است، دستهای شما زایده هایی فیزیکی نیستند بلکه فرستده هایی قوی اند که نیروی جنسی شما را منتقل می کنند، با نوازشی عاشقانه معنای واقعی این جمله را درک کنید.)

 

• مردهایی که دستهای همسر خود را در دست می گیرند و آن را نوازش می کنند.

 

مردان چگونه تحریک جنسی می شوند؟

بطور کلی مردان هم آسانتر و هم زودتر از زنان تحریک می شوند البته این امر متاسفانه در بعضی از جوامع آنطور که باید و شاید جا نیفتاده و افراد مخصوصا خانمها دید منفی به تحریک پذیری زود مردان دارند اما این یک امر خدادادی می باشد که در ژن جنس مذکر قرار داده شده است اما برخی رفتارها و یا بلوغ زودرس و یا دیرس باعث تغییراتی در نوع تحریک پذیری افراد بوجود می آورد.

 

مردان از چه رفتارهای تحریک شده جنسی از سوی همسرشان لذت می برند؟

آموزش تحریک جنسی همسر:

۱. سعی کنید دو طرف گردن مرد را با بوسه‌های آرام تحریک کنید. با لمس و بوسیدن این قسمت در حالیکه صدای نفس زنانه در کنار گوش باعث تحریک و لذت مرد می‌شود، سیستم گردش خون را تندتر می‌کند و هیجان مرد بالا می‌رود. به آرامی پشت لاله گوش و گردن را ببوسید و اجازه دهید با زبان نبض گردن مرد را حس کنید.

 

۲. لب‌ها هم برای مردان و هم زنان از قسمتهای حساس بدن است، لبها را در آغاز هم‌آغوشی ببوسید. خیلی ها معتقدند این زنان هستند که بیشتر با بوسیدن تحریک جنسی می‌شوند اما مردان بوسیدن در آغاز رابطه را عاملی بسیار تحریک کننده می‌دانند.

 

۳. بیضه ها یکی از عوامل تحریک جنسی در مردان می باشد، بیضه ها با پوست نازک نرمی پوشیده شده است و از قسمتهای محرک بدن مردان است که بیشترین میزان رگ و اعصاب در آنجا جمع شده‌است کشاله ران و بیضه‌ها را به آرامی لمس کنید و  با انگشتانتان به صورت دایره‌ای به آرامی بمالید. لمس دهانی بیضه‌ها برای مردان تحریک کننده‌تر و بسیار لذت‌بخش‌تر است.

 

۴. قسمتهای داخل ران را با فشار بیشتری مالش دهید. می توانید در حالی که مرد را در آغوش گرفتید و پشت گردن و گوشها و لبانش را می‌بوسید از پهلو ران پای خود را در بین پاهای مردتان قرار دهید آرام با پاهایتان این قسمت را لمس و نوازش کنید.

 

۵. به جای اینکه فقط روی نوک آلت تناسلی تمرکز شود سعی کنید تمام آلت مردانه را لمس کنید و در هنگام تماس زبانی تنها به نوک آلت اکتفا نکنید. زبان را به صورت دایره وار دور کل آلت تناسلی بچرخانید و از دستانتان برای لمس بیضه‌ها استفاده کنید و این یکی از روشهای تحریک جنسی همسر خود می باشد.

 

۶. نوک سینه مردان نیز یکی از راه های تحریک جنسی می باشد، بعضی مردان بسیار نوک سینه حساسی دارند، اما برخی خیلی طرفدار این قسمت نیستند. برای اینکه بفهمید مرد شما جزء کدام دسته است با بوسیدن و نوک زبان، نوک سینه مردان را لمس کنید. از او بپرسید که آیا دوست دارد تا ادامه دهید.

 

۷. قسمتهایی از بدن که مرکز تجمع اعصاب است بهترین جا برای به اوج رساندن لذت و تحریک جنسی است می توان گفت حساس ترین نقطه بدن مرد هم جایی است که بیشترین میزان رگ های عصبی آنجاست این قضیه در مورد زنان هم صدق می کند. زیر بیضه‌ها و در ناحیه مقعد و پشت کشاله ران بسیار حساس است این قسمت را با زبان وانگشتان به آرامی لمس کنید و سعی کنید با زبان خلاقیت داشته باشید و نوک زبان را در جهات مختلف حرکت دهید.

 

۸.  اطراف ران و استخوان شرمگاهی یا عانه از محرکترین و حساس ترین نقطه های بدن مرد است که بیشتر زنان آن را نمی‌دانند. هنگامی که مرد دراز کشیده است، سمت راست شکمش کمی بالاتر از استخوان شرمگاهی را ببوسید و با زبان لمس کنید. دو طرف شکم یک سمت پهلوها بالاتر از آلت تناسلی را فراموش نکنید.

 

۹. درست مانند اطراف گردن، پشت گردن هم دارای مجموعه اعصابی است که به عنوان حساس ترین نقطه بدن مرد شناخته شده است که با تحریک جنسی و بوسیدن این ناحیه سیگنالهای حسی و جنسی را به مغز می‌رساند. این قسمت را با بوسه، ماساژ و مهمتر از همه با گرمای نفسهای خود تحریک کنید.

موارد مهمی که تازه عروس دامادها باید بدانند و رعایت کنند

ارگاسم خشک یا ارگاسم بدون انزال چیست

تاخیر انداختن انزال مردانه هنگام آمیزش+چگونه دیر ارضا شویم

 

 

Save

دیدگاه

تصویر امنیتی *

بهینه سازی : دلبرانه

اللــهم صــل علــی محــمد و آل محــمد و عجل فرجهــم کلیه حقوق برای این سایت محفوظ است و کپی برداری فقط باذکر منبع با لینک مربوطه بلامانع است Copyright delbaraneh.com © 2019- Allrights Reserved.

چگونه عشق بازی کنیم اینستا
چگونه عشق بازی کنیم اینستا
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *