چگونه فال شوهر بگیریم

 
helpkade
چگونه فال شوهر بگیریم
چگونه فال شوهر بگیریم

فال پیشگویی اسم همسر آینده، فال پیشگویی اسم شوهر آینده، فال پیشگویی نام همسر ، فال پیش بینی اسم همسر آینده و یا عباراتی مانند اسم همسر آینده با قرآن آنلاین از عبارات برچسب دار در سرچ های گوگل می باشد. این موضوع نشان می دهد فال پیشگویی اسم همسر آینده یکی از فال های پرطرفدار در بین افراد خصوصاً خانمها است.

سایت های بسیاری برای افزایش بازدید های خود انواع فال را در سایت های خود قرار می دهند؛ اما برخی از سایت های سرگرمی نیز انواع فال اسم همسر را در سایت های خود قرار داده و به صورت آنلاین برای افراد فال گرفته و یا برخی از فال ها را آموزش می دهند.

فال از قدیم الایام در بین مردم رواج داشته و دارای پیشینه ای طولانی می باشد؛ بسیاری از مردم به فال زدن و پیشگویی کردن اعتقاد قلبی راسخی داشته و در قلب خود این باور را دارند که اگر فال بگیرند و اتفاق خوش یمنی را پیش‌بینی نمایند؛ حتماً به آن دست پیدا می کنند‌.

فال چوب آنلاین سایت فارسی کلاب توسط حروف ابجد بارگذاری شده و شما دوستان میتوانید با استفاده از آن آینده خود را پیش بینی کنید. دقت کنید فال های سایت فارسی کلاب صرفا جهت سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت بوده و جنبه دیگری نداشته است. برای گرفتن فال چوب ابتدا نیت کرده و اینجا کلیک کنید.

چگونه فال شوهر بگیریم

برخی از افراد نیز برای سرگرمی و شاد کردن محفل های دوستانه به سراغ فال و فالگیری می روند؛ اگر تمایل دارید که بدون پرداخت هزینه‌های گزاف به فالگیر ها سرگرم شوید می توانید از فال ازدواج آنلاین رایگان استفاده نمایید.

زمانی که به سایت‌های فال پیشگویی اسم همسر آینده مراجعه می نمایید مشاهده می کنید که با روش های مختلف چون تفال به قرآن، فال چوب ، قهوه ، ورقه های تاروت، روش های باستانی مصری، کتاب قانون بوعلی سینا و ده ها روش متنوع دیگر شما را به فالگیری دعوت می کنند. قبل از اینکه این روشها را امتحان کنید بهتر است این نکته را در نظر داشته باشید که فال گرفتن یک تفریح شیرین و جذاب بوده که می‌تواند دقایقی شما را سرگرم کند؛ پس به شما توصیه می شود که با توجه به نتیجه فال ها تصمیمی را اتخاذ نکنید بلکه باید تصمیمات شما بر پایه عقل، درایت و منطق باشد. و همینطور میتوانید برای نتیجه فال خود از سرکتاب رایگان آنلاین ابجد بهترین استفاده را ببرید.

شاید در اطراف شما افرادی وجود داشته باشند که به فال اعتقاد قلبی دارند؛ در واقع می توان گفت اعتقاد این افراد به فال به ضمیر ناخودآگاه آنها برمی گردد. این افراد نتیجه فال را ممکن است در ضمیر ناخودآگاه خود ثبت نمایند و مدام از کائنات نتیجه فال را طلب نمایند؛ در واقع این همان قانون جذب است که ما در زندگی خود بارها تجربه کرده ایم؛ وگرنه فال صرفاً یک تفریح جذاب است که یاد گرفتن آن می تواند به دورهمی های شما تنوع ببخشد.

شاید در اطراف خود مشاهده کنیم افرادی که نزد رمال ها و فالگیرها می روند و می گویند افرادی ادعا دارند که با دانستن اسم و مشخصات ظاهری شما می‌توانند اسم، ظاهر و مشخصات همسر آینده شما را پیشگویی کنند و فال پیشگویی اسم همسر آینده را به طور دقیق می گیرند.

این افراد از این طریق پول زیادی به دست آورده و باعث گسترش خرافات در جامعه و در بین مردم می شوند.

نمی توان گفت پیش بینی کردن یک امر خرافی است و از پایه و اساس چنین اتفاقی غیر ممکن است؛ زیرا اگر مشاهده نمایید در طول تاریخ افرادی بودند که توانسته اند اتفاقاتی را به صورت دقیق پیش بینی نمایند به عنوان مثال می‌توان به منجمانی که تولد حضرت عیسی را پیش بینی نمودند و یا منجمانی که تولد حضرت موسی و افول فرعون را پیش بینی کرده اند؛ اشاره نمود.

اما باید این نکته را مد نظر داشته باشید که پیش بینی کردن از عهده هر انسانی خارج است و افرادی که به علوم غریبه تسلط دارند می‌توانند اتفاقات آینده را پیش بینی نمایند. به طور قطع با استفاده از راه حل های پیش پا افتاده مثل باز کردن یک کتاب یا انداختن چند ورق نمی‌توان اتفاقات آینده را پیش بینی نمود.

بهتر است بدانیم که تصمیمات و باورهای انسان است که آینده انسان را می سازد. به طور قطع در جهان قوانینی وجود دارد که با کشف این قوانین می توان زندگی بهتری را برای خود رقم زد.

شکی نیست که فال پیشگویی اسم همسر آینده آن هم با روش‌های ابتدایی چون ورق انداختن یا فال قهوه می‌تواند یک لذت کوتاه مدت را برای شما رقم بزند.

می توانید با اعداد و حروف مختلف به روش‌های گوناگون بازی کرده و اتفاقات را برای خود یا دیگران پیش بینی نمایید؛ و اسم های مختلف مانند فال پیشگویی اسم همسر آینده را بر روی آن قرار دهید.

سلام شما می تونید اسم و مشخصات همسر آینده ام رو بگید؟یه سایتی بود میگفت قبلا الان غیر فعال شده

سلام خیر
این مطلب فقط جهت سرگزمی ارائه شده.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

سلام اسم من سالینا هست اسم پدر یعقوب مادر فریده شوهر چه طوری…

سلام من همش توکارم ی گره ای هس مثلاانگارزمینمون سالیانه نفری…

سلام من کسی رو میشناسم که کارش عالیه هر طلسمی باشه باطل میکن…

ببخشید شما ی اشتباه کردید آقای مدیر سایت صدا رو نوشتید:ثصدا…

سلام من یه خانومی رو میشناسم که با پدرشون ک شبخ محترمی هستند…

دوست عزیزم الرقیه الشرعیه رو دانلود کنید توی گوگل سرچ کنید م…

دوست عزیزم الرقیه الشرعیه رو دانلود کنید توی گوگل سرچ کنید م…

دوست عزیزم الرقیه الشرعیه رو دانلود کنید توی گوگل سرچ کنید م…

سلام این مطالب کاملا دریت هیت و شبیه آن رو الان تو مسائل ژنت…

سلام دوستانی که مشکل طلسم دارن در وحله نمازهاشون رو اول وقت…

admin

مارس 22, 2017
فالگیری و طالع بینی

دیدگاه ها
181,655 بازدید

در این پست از سایت antique-book-treasure.ir روش گرفتن فال اسم همسر آینده از طریق قرآن,نحوه فال گرفتن با قرآن را برای شما عزیزان قرار دادیم . برای به دست آوردن و فهمیدن نام همسر و شوهر آینده تان با استفاده از قرآن میتوان فال گرفت و اسم و نام همسر و زن آینده را فهمید . برای گرفتن فال اسم و نام همسر آینده با قرآن به ادامه مطلب مراجعه کنید .

روش گرفتن فال اسم همسر آینده از طریق قرآن,نحوه فال گرفتن با قرآن,نحوه گرفتن فال اسم همسر آینده با قرآن,استخراج اسم و نام همسر آینده به وسیله قرآن,روش فال گرفتن و فهمیدن اسم و نام همسر آینده از طریق قرآن,به دست آوردن و استخراج نام و اسم همسر به وسیله قرآن,پیدا کردن و فهمیدن نام همسر با گرفتن فال قرآنی,استفاده از فال قرآنی برای فهمیدن نام همسیر آینده,نام و اسم همسر آینده تان را با فال قرآن بفهمید

 

چگونه فال شوهر بگیریم

شمر از سطر هفت از هفتمین ان
عقیدترا بران ای صاحب فال
ز «ب» از منعمانت ، فتح بابست
ز «ث» دنیا و دین بر دست می آر
ز «ح» از اقربا ، جام خوشی نوش
ز « د » اصحاب دولت را خبرگوی
ز« ر » نیكی بود ، شادان نشینی
ز «س» بینی سعادتهای بی حد
ز «ص» ای خواجه ، صبر و مكث باید
ز «ط» زاهد شوی ، تقوی برانی
ز «ع» امر محبتها عیان است
ز «ف» شادی تو را باشد به هر حال
ز «ك» ایمن نباید بود از هول
ز «م» آید ملامتهای مشهود
ز «واو » ت هست نعمت توی در توی
ز « لا» تشویش باشد نی نه چندان
كه خشنود انی از نعم المابی

گشا مصحف،ورق زان هفت گردان ز هفتم سطر،حرفِ اولست قال چو فال آید « الف » خیر و صواب است چو «ت» آید ، بباید توبه زان كار چو «ج» آید ، بكن جهدی و می كوش چو «خ» آید، امان از خوف میجوی چو « ذ » آید، تو خود آن خوار بینی چو « ز » آید، بیابی مالِ بی عدّ چو «ش» آید، خصومت پیشت آید چو «ض» آید،در آن كار است گرانی چو « ظ » آید، ظفر بر دشمنان است چو «غ » آید، خطر باشد،بده مال چو «ق» آید، شوی مقبول در قول چو «ل» آید ، برآید حاجتت زود چو «ن» آید، بود آن كار نیكوی چو «ه»‌آید ، خدا خشنود و خصمان چو «ی» آید ، زغایب مژده یابی  

نحوه گرفتن فال :
با وضو قرآن را بدست بگیر، آن را زیارت كرده و با توجه به نیتی كه در دل داری ،
صفحه ای از كتاب خدا را باز كن. از آن صفحه ، هفت ورق جلو برو. بعد از آن ، از ابتدای صفحه، هفت سطر بشمر و پایین بیا. بعد در میان سطرهای بعدی ، هفت بار كلمه
« ان » را پیدا كن. بعد از یافتن هفتمین بار از كلمه « ان » ، دوباره هفت سطر بشمر و جلوتر برو. ابتدای سطر هفتم از هفتمین كلمه « ان » كه پیدا كرده ای، اولین حرفی كه سطر با آن شروع شده، معنی فال توست. آن را با فال بالا معنی كن!

برچسباستخراج اسم و نام همسر آینده به وسیله قرآن استفاده از فال قرآنی برای فهمیدن نام همسیر آینده به دست آوردن و استخراج نام و اسم همسر به وسیله قرآن روش فال گرفتن و فهمیدن اسم و نام همسر آینده از طریق قرآن روش گرفتن فال اسم همسر آینده از طریق قرآن نام و اسم همسر آینده تان را با فال قرآن بفهمید نحوه فال گرفتن با قرآن نحوه گرفتن فال اسم همسر آینده با قرآن پیدا کردن و فهمیدن نام همسر با گرفتن فال قرآنی

اینکه اسم همسر نبود

اسم همسرا آینده من چیست

علیشیر

منم میخام اسم همسر آینده رو بدونم

علی

سلام میشه بگید اسم همسر اینده من چیه اسم خودم ام البنین

بنده خدا، خودت بیاید با قرآن تفأُل بزنی…

احتمالیه

سلام اونجایی که میگین [ابتدای سطر هفتم از هفتمین كلمه « ان » كه پیدا كرده ای،…] گُنگ هست، یعنی منظورتون همان هفت برگۀ ابتدایی که شمردیم (هفت خط آمدیم پایین اولین ان که دیدیم رو می گین، یا نه، منظورتون هفت برگۀ دوّم هست که باز هفت خط دومی که میایم پایین، اولین «ان» که می بینیم، رو باید پاسخ به حساب آورد؟ واضح ننوشتین، لطفاً طبق سوالم روشن کنین مسئله رو… تشکر

عشق

اخه چطور میشه از روی یه اسم اینده ادمو تشخیص بدن؟…

اسم شوهر آینده من چیه
تو رو خدا بهم بگید
ممنونم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وبسایت

بازدید کننده گرامی سایت دعاگو ، سلام :

اخیرا سایتی جعلی با عنوان دعاگو786 راه اندازی شده که از اسم و دامین و لوگو و مطالب و تمامی موارد سایت ما سوء استفاده میکند. سایت جعلی مذکور هیچگونه ارتباطی از هیچ حیث با سایت ما نداشته و ندارد و ما هیچگونه مسئولیتی در مورد آن نداریم و اقدامات قانونی این کار در دست انجام میباشد.

تماس از  10صبح الی 21

09010344165

09903666488

سرفصل ها

 

فال اسم بسیاری از من درخواست کردند تا با این فال بتوانند از طریق اسم شوهر و یا همسر بتوانند با اخلاقیات آنها آشنا شوند.برای همین امر با استفاده از فال اسم و یا فال اسم با اسم شما میتوانید اسم همسر آینده ی خودتون رو بررسی کنید. تفاوتی نداره که شما اسم شوهر خود را بررسی کنید و یا آقایان اسم همسر آینده ی خود را. فقط کافی است ابتدای اسم شریک زندگی خودتان را بدانید. جالب است بدانید در حالت کلی تمامیه این خصوصیات را می توانید با اطرافیان خود مقایسه کنید تا به ارزش و دقت گفته های این فال پی ببرید.از این فال با نام فال اسم با اسم نیز یاد می شود.بدون هیچ تردیدی نام و اسم اشخاص بر شخصیت آنها تاثیر مستقیم دارد.زیرا بر اثر استفاده از حروف مختلف و همچنین اثر و قدرت حروف بر دنیای بیرونی و همچنین اثر حروف بر یکدیگر میتوان به این نتیجه رسید که حروف بر انسان ها و رفتارشان(و نه حتی انسان ها بلکه تمام عالم هستی) موثر هستند.هر اسمی از چند حرف تشکیل شده است و هر حرفی برای خود انرزی و قدرت مخصوصی دارد که به محیط اطراف ساطع میکند که در علم کوانتوم نیز تصدیق شده است. در دنیای مدرن امروز با برملا شدن این راز کوچک در میان رازهای بزرگ این جهان هستی، انسان هایی که به فال و فالگیریتمایل دارند در صدد کشف حقایق ناگفته در حروف و اسم ها دارند.

 

امروزه علم “حروف” در کشورهای غربی تدریس نیز میشود.با این حال ما ایرانی ها به دلیل اعتقاداتمان و این اصل که حضرت آدم علیه السلام هنگام هبوط بر زمین در منطقه بین النهرین می زیسته ، حروف ابجد را که حتی پیامبر اسلام و امامان معصوممان به آنها توجه خاصی داشتند را بیشتر مورد توجه میداریم.با توجه به این مسائل فال اسم همواره مورد توجه معتقدین به ماورا بوده است.فال اسم بیشتر برای شناسایی و شناخت بیشتر شوهر آینده توسط خانم ها و یا برای دانستن خصوصیات همسر آینده توسط آقایان مورد استفاده قرار میگیرد.پس فال اسم شوهر آینده و فال اسم همسر آینده را از اینجا پیگیری کنید.اگر اسم همسر آینده شما و یا اسم شوهر آینده شما با یکی از حرف گ،چ،پ،ژ آغاز میشود از نکته ی زیر استفاده کنید.این فال به نام فال حروف ابجد نیز معروف میباشد که نوعی از فال ابجد است.نوع دیگر فال ابجد اینجا موجود است.

چگونه فال شوهر بگیریم

 

حروف ابجد ، 4 حرف “گ”,”چ”و”پ”و”ژ” را دارا نمیباشد برای همین حروف متناجس با آنها را برای فال مورد بررسی قرار دهید.• ب به جای پ• ک به حای گ• ز به جای ژ• ج به جای چ

 

از بین حروف زیر ، حرف اول نام خود و یا شخص مورد نظر خود را پیدا کنید تا بتوانید با استفاده از فال اسم(فال نام) به ماهیت شخصیتی آن فرد آگاه شوید. برای مشاوره و دریافت پاسخ های بیشتر و همچنین پیشنهادات و انتقادات به بخش ویژه مراجعه کنید.(دسترسی به بخش ویژه مخصوص اعضا میباشد و عضویت رایگان می باشد).

در زیر شما حروف الفبا را به ترتیب حروف ابجد مشاهده میکنید.اگر با حروف ابجد و ترتیب آنها آشنایی ندارید از فال ابجد اطلاعات کافی را کسب کنید.

اگر مجرد هستید و میخواهید هر چه سریع تر ازدواج کنید ولی هنوز شخص مور نظر خودتان را پیدا نکردید به بخش دعای ازدواج مراجعه کنید.

جواب فال اسم با حروف ابجد – حرف الف

جواب فال اسم با حروف ابجد – حرف ب

جواب فال اسم با حروف ابجد – حرف ج

جواب فال اسم با حروف ابجد – حرف د

فال اسم با حروف هوز – حرف اول “هـ”

جواب فال اسم با حروف هوز – حرف واو

جواب فال اسم با حروف هوز – حرف ز

جواب فال اسم با حروف حطی – حرف ح

جواب فال اسم با حروف حطی – حرف ط

جواب فال اسم با حروف حطی – حرف ی

جواب فال اسم با حروف کلمن-ک

جواب فال اسم با حروف کلمن-ل

جواب فال اسم با حروف کلمن-م

جواب فال اسم با حروف کلمن-ن

جواب فال اسم با حروف سعفص – حرف س

جواب فال اسم با حروف سعفص – حرف ع

جواب فال اسم با حروف سعفص – حرف ف

جواب فال اسم با حروف سعفص – حرف ص

جواب فال اسم با حروف قرشت-حرف ق

جواب فال اسم با حروف قرشت – ر

جواب فال اسم با حروف قرشت- حرف ش

جواب فال اسم با حروف قرشت – حرف ت

جواب فال اسم با حروف ثخذ – حرف ث

جواب فال اسم با حروف ثخذ – حرف خ

جواب فال اسم با حروف ثخذ – حرف ذ

جواب فال اسم با حروف ضظغ – حرف ض

جواب فال اسم با حروف ضظغ – حرف ظ

 جواب فال اسم با حروف ضظغ – حرف غ

در پایان متذکر میشوم اگر تمایل به دانستن در مورد چاکرا هستید شما را به مطالعه ی چاکرا چیست و چرا باید در مورد چاکرا بدانیم؟ دعوت میکنم.

چگونه فال شوهر بگیریم

 

بسیار عال است

خیلیییییییییییییییییییییییییییییییی مضخخخخخخخخخخخخخخرففففففففففففففففف بوووووووووووووووووووووووووووددددددددددددددددددد………!!!!!

سلام
واقعا باورم نمیشه، ولی حقیقته…….
من اسم هر کسی رو که امتحان کردم، با خصوصیات اخلاقی اون منطبق بود.
دستتون درد نکنه

M.j

با سلام
این دعای ازدواج مخصوص پسراست؟
دخترا هم میتونن اونو بخونن؟
آخه معنیش واسه پسراست

خوب است دو نام را امتحان کردم خصوصیات مطابقت داشت

سلام من که برای هر کسی گرفتم درست نبود

با سلام من اول اسمم(پ)و در حروف ابجد حرف(پ)نيست من بايد چه كنم؟!

کاملا درست بود بخصوص حرف (ف و م) هر دوش حروف اول اسم خودمه.عالی بود

هم نام همسر هم تصویرش

کافه ها

تبلیغات رایگان

طراحی سایت حرفه ای

تور تهرانگردی

سئو

جای تبلیغ شما

ما 113 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم


فال روزانه|فال اسم|

 

 

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب

دسترسی سریع

چگونه فال شوهر بگیریم

موضوعات

جدید ترین مطالب

درباره ما

جستجو

مطالب تصادفی

ورود کاربران

عضويت سريع

لینک دوستان

پیوندهای روزانه

امکانات جانبی

تبلیغات متنی

طراح قالب :

فالی برای فهمیدن اسم شوهر آینده من هست؟ یک طالع بینی دقیق برای فهمیدن اسم و اسم خاتوادگی همسر آینده ی شما در واقع میتوان از طریق اعداد و ارقام و کف بینی های مختلف میزان احساس و عشق متقابل و همچنین به کارگیری ترفندهایی جالب به نام و نام خانوادگی همسر و شریک زندگی اینده پی برد چنان چه قبلا هم شاهد بودید از طریق فال و طالع بینی اسم دوست پسر یکی از کاربرانی را که بطور تصادفی در این مطالب کامنت قرار داده بود را توانستیم بگوییم بدون که هیچ اطلاعی فرد مورد نظر داشته باشیم

 

هر گاه بخواهید حساب کنید که آیا آقای (… ) زاده (…) با خانوم (…) زاده (…) می توانند ازدواج کنند یا نه؟آیا ستاره این دو نفر با هم جفت هست یا نه؟و در آینده تا آخر با هم زندگی میکنند یا نه ؟

ابتدا نام و نام مادر هر دو را به ابجد کبیر در آورده و بعد جدا جدا حساب کرده و با هم جمع کنید.. سپس عدد حاصل را بر ۵ تقسیم کنید و با توجه به باقی مانده نتیجه را مشاهده کنید…..

چگونه فال شوهر بگیریم

 اگر باقیانده اعداد ۱ یا ۳ یا ۵ شود:این دو به هم می رسند و ستاره آنها جفت می باشد وتا آخر با هم زندگی می کنند.

 اگر باقیمانده اعداد ۲ یا ۴ شود:این دو نفر به هم نمی رسند وستاره آنها جفت نمی باشد و تا آخر با هم زندگی نمی کنند.

 اگر باقیمانده عدد ۰ شود:

نه جفت بودن نه سوا بودن رو میده و کسانیکه عددشون ۰ دربیاد به هم میرسن اما همیشه در جنگ و بحث و جدل بسر میبرند

 حروف ابجد کبیرالف: ۱ــــــــــــ ک: ۲۰ ــــــــــــــ ر: ۲۰۰ب: ۲ ـــــــــــــــ ل: ۳۰ ـــــــــــــ ش: ۳۰۰ج: ۳ ـــــــــــــــ م: ۴۰ـــــــــــــــ ت: ۴۰۰د: ۴ـــــــــــــــ ن: ۵۰ ـــــــــــــــ ث: ۵۰۰ه: ۵ ــــــــــــــ س: ۶۰ ـــــــــــــ خ: ۶۰۰و: ۶ ـــــــــــــــ ع: ۷۰ ــــــــــــــ ذ: ۷۰۰ز: ۷ ـــــــــــــــ ف: ۸۰ ـــــــــــــ ض: ۸۰۰ح: ۸ ــــــــــــــ ص: ۹۰ ــــــــــــ ظ: ۹۰۰ط: ۹ ــــــــــــــ ق: ۱۰۰ ـــــــــــ غ: ۱۰۰۰ی: ۱۰ـــــــــــــ

برای مثال:آقای [محمد] : [(م = ۴۰) + (ح = ۸) + (م = ۴۰) + (د = ۴)] = ۹۲زاده [مریم] : [(م = ۴۰) + (ر = ۲۰۰) + (ی = ۱۰) + (م = ۴۰)] = ۲۹۰

با خانوم [فاطمه] : [(ف = ۸۰) + (ا = ۱) + (ط = ۹) + (م = ۴۰) + (ه = ۵)] = ۱۳۵زاده [بتول] : [(ب = ۲) + (ت = ۴۰۰) + (و = ۶) + (ل = ۳۰)] = ۴۳۸

مجموع ۴ اسم بالا برابر است با : ۹۵۵باقیمانده تقسیم ۹۵۵ بر ۵ برابر میشود با ۵ که نشان میدهد. که باید دوباره بر ۵ تقسیم کرد که حاصل صفر میشود:

این حساب ابجد کبیر بود که برایتان نوشتیم ولی در پایان می نویسیم هر کاری دست خداست و هر چه خدا بخواهد همان خواهد شد. و یقینا بدانید هر کاری برای خدا انجام گیرد ضرر و زیانی در آن نمی باشد

چنان چه موفق نشدید اسم شوهر اینده ی خود را بیابید در قسمت نظرات سایت کامنت ببگذارید تا در اسرع وقت پاسخ برایتان ارسال شود حتما نظر را بصورت عمومی وارد کنید و نه خصوصی

 

پایین ترین نرخ وبیشترین تنوع پکیج تورکیش

نوبت دهی آنلاین دندانپزشک های برتر تهران

فال عشق واقعی

 

فال عشق :

چگونه فال شوهر بگیریم

برای دیدن اسم عشق تان کمی با انگشتان دست تان گوشه های چشم تان را بکشید! (مثل ژاپنی ها)

 

فال عشق با اسم

 

مادر یعنی زندگی، مادر یعنی عشق، مادر یعنی مهر

همه می شناسیمش؛ همون که با شکوه مهرش عشق را معنایی دیگر می بخشد و قلبش وسعت بی انتهای صبر و مهربانی است و شانه های پرصلابتش مأمن مهر و صفا و چشم های پرفروغش سرچشمه احساس و گذشت است.

 

مادر، مهر کیشی است که با شمع وجودش به محفلمان روشنی می بخشد و با گلخند محبت اش رنگ غم را از چهره مان می زداید و تبسمی از شادمانی بر دل هایمان می نشاند و با دستان پر سخاوتش، چتری سایه گستر ساخته است تا هیچ سختی را حس نکنیم. مادر به راستی تندیس همه خوبی هاست.

 

مادر یعنی فرشته‌ای که با اشکت‌، اشک می‌ریزد و با خنده‌هایت می‌خندد. مادر یعنی فرشته‌ای که نگاهش به تو است و با هر لبخندت، زندگی می‌کند. مادر یعنی فرشته‌ای که موهایش برای بزرگ کردنت سفید می‌شود و به تو می‌گوید: «پیر شوی مادر، درد و بلایت به جانم…»

 

مادر یعنی فرشته‌ای که صبح که خوابی آرام میز صبحانه را می‌چیند تا وقتی بلند شدی زندگی را لمس کنی. مادر یعنی فرشته‌ای که شب‌هایی که غم داری یا مریضی تا صبح بالای سرت می‌نشیند و نگران است. مادر یعنی فرشته‌ای که وقتی موقع کار می‌گویی خسته شدم؛ با اینکه پاهایش درد می‌کند می‌گوید: «تو بشین مادر من انجام میدهم…». مادر یعنی فرشته‌ای که هیچ‌وقت باور نمی‌کنی مریض شود یا پیر شود چون همیشه و توی هر حالتی به روی تو لبخند می‌زند. مادر یعنی فرشته‌ای که طاقت دیدن اشک‌هایش را نداری. مادر یعنی همه زندگی 

 

 

گردآوری:بخش سرگرمی بیتوته

 

 

انواع فال و طالع بینی


جلوگیری از ورود هوای آلوده به خانه!

قطعات یدکی انواع لوازم خانگی رواینجاپیداکن


قابلیت افزودن لباس حین شست و شو


به مقصد دلخواهت با کمترین هزینه سفر کن


تخفیف باورنکردنی فرش سورنا|ازدستش نده!


آسانترین راه خرید برنامه در کنسول ps4


قبل از گرونی و شلوغی عید فرشت رو بخر!


جوجه کشی از پرندگان زینتی و کسب درآمد


واسه همه چی جا هست!


خرید بی واسطه جدیدترین مدلهای فرش

اینجا یکی از هتلهای کیشه! همین حالارزروکن


راه و رسم داشتن زندگی زناشویی بدون تنش

طرح فروش اقساط(بدون پیش پرداخت)لوازم خانگی


یادگیری زبان انگلیسی با اینترنت نیم بها

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021


همین حالا وکیل بگیر


صدور آنلاین بلیط با ارزانترین نرخ

 

طالع بینی چینی :

چگونه فال شوهر بگیریم

هیچ كلكی در كارنیست! این بازی بطرز شگفت آوری دقیق خواهد بود! البته بشرطی كه تقلب نكنید!فقط به دستور العمل عمل نماید و تقلب نكنید، در غیر اینصورت نتیجه درست از آب در نخواهد آمد و بعد آرزو خواهید كرد كه ایكاش تقلب نمی كردید!

این حدوداً 3 دقیقه زمان خواهد برد تا شما را دیوانه كند!!این بازی نتیجه خنده دار و در عین حال شگفت انگیزی خواهد داشت!فال را یكجا تا پایان نخوانید بلكه مرحله به مرحله پیش بروید و عین دستورالعمل انجام دهید!نكته: زمانی كه میخواهید اسامی را بنویسید اطمینان حاصل كنید كه اشخاصی هستند كه شما آنها را می شناسید

مهم: همچنین بیاد داشته باشید كه بهنگام نوشتن اسامی و عمل كردن به دستورالعمل از احساس و غریزه خود استفاده كنید و بیخودی و بیش از حد فكر نكنید بلكه آنچه كه در آن لحظه به ذهنتان می آید را بنویسید!با زهم باید گفته شود كه به آرامی و مرحله به مرحله به انتهای متن بروید در غیر اینصورت نتیجه درست نخواهد بود و آنرا ضایع خواهید كرد!

 

 بیشتر بخوانید: استخاره با قرآن

 

خوب حالا یك قلم و یك برگ كاغذ آماده كنید.

1- اول از هر چیز اعداد 1 تا 11 را بصورت ستونی یا ردیفی (زیر هم) بر روی كاغذ بنویسید.

 

2- سپس در جلوی ردیف (ستون) 1 و 2 هر عددی را كه مایلید بنویسید.

 

3- حال در جلوی ردیف 3 و ردیف 7 نام شخصی را از جنس مخالف بنویسید.

 

4- نام اشخاصی را كه می شناسید (چه دوست یا اعضای خانواده یا فامیل) در جلوی ردیفهای 4، 5 و 6 بنویسید.

 

5- در ردیفهای 8، 9، 10 و 11 نام چهار ترانه (آهنگ) را بنویسید (در جلوی هر ردیف نام یك ترانه)

6- اكنون نهایتا میتوانید یك آرزو كنید!!

 

 بیشتر بخوانید: فال روزانه 

و حالا كلید رمز گشایی این بازی:

1- عددی را كه در ردیف 2 نوشته اید مشخص كننده تعداد اشخاصی است كه شما باید در باره این بازی به آنها بگویید!

 

2- شخصی كه نامش در ردیف 3 قید شده كسی است كه شما عاشقش هستید!!!

 

3- شخصی كه نامش در ردیف 7 قید شده كسی است كه شما دوستش دارید ولی با هم نمی سازید (یا به تعبیر دیگر عاقبت خوشی نخواهد داشت!)!!!

 

4- شخص شماره 4 كسی است كه شما بیش از همه به او اهمیت میدهید!

 

5- شخص شماره 5 كسی است كه شما را بسیار خوب می شناسد.

 

6- شخصی كه نامش در ردیف 6 قید شده، ستاره بخت (ستاره خوش شانسی) شماست!

 

7- آهنگ قید شده در ردیف 8 با شخص شماره 3 تطبیق می كند (مرتبط است)!!!

 

8- آهنگ شماره 9 آهنگی برای شخص شماره 7 است!

چگونه فال شوهر بگیریم

 

9- آهنگ شماره 10 آهنگی است كه بیش از همه افكار شما را بازگو می كند!

 

10- و بالاخره شماره 11 آهنگی است كه می گوید شما در باره زندگی چه احساسی دارید!!!!

انواع فال و طالع بینی


طلاق توافقی و هرآنچه لازم است بدانید


لیفت و پروتز سینه توسط پزشک برتر تهران


اقساط36ماهه لوازم خانگی بدون پیش پرداخت


از همین حالا برنامه سفر نوروزت رو بچین!

پایین ترین نرخ وبیشترین تنوع پکیج تورکیش


اسباب بازی فکری و آموزشی به تفکیک سنین


آشپزی بدون دغدغه کثیفی گاز


بهترین پیشنهادهای خرید برای کتاب کودک


تا60%تخفیف پرطرفدارترین محصولات جنسی


انواع دستگاه های جوجه کشی خانگی و صنعتی


سریعترین راه یادگیری زبان انگلیسی


تردید و دو دلی قبل از ازدواج


مرتب سازی دندان ها با قیمت مناسب


درمان اختلالات گفتاری کودکان

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

چگونه فال شوهر بگیریم
چگونه فال شوهر بگیریم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *