چگونه قلب دیگران را تسخیر کنیم

 
helpkade
چگونه قلب دیگران را تسخیر کنیم
چگونه قلب دیگران را تسخیر کنیم

وبلاگ

چگونه می‌توان قلب دیگران را تسخیر کرد

مدیریت پیش از هر چیز بر فرد تأثیر می‌گذارد. شما می‌توانید از این خاصیت به نفع خود بهره ببرید. اگر احساسات منفی شما را اذیت می‌کند، با مدیریت و کنترل می‌توانید از دست آنها رهایی پیدا کنید حالت وضعیتی را که در آن قرار دارید، عوض کنید.

برای مثال، اگر حرکت می‌کنید، بنشینید و بلند شوید. اگر نشسته‌اید، بلند شوید و قدم بزنید. مطابق با احساسی که دوست دارید رفتار کنید. اگر با اطرافیان خود با روحیه‌ای شاد و مثبت برخورد کنید، تأثیر بهتری بر آنان خواهید داشت. بالاخره، اگر می‌خواهید شاد باشید، شادمانه رفتار کنید. کنترل احساسات و برخورد و عقلانی و هوشمندانه با مسائل و به بیان دیگر مدیریت احساسات اولین گام برای نفوذ در دیگران و تسخیر قلب آنان محسوب می‌شود.

چگونه قلب دیگران را تسخیر کنیم

پرهیز از انتقاد، محکوم کردن و عیب‌جویی

به راحتی می‌توان در هر زمان و مکان و موضوعی، موضع منفی گرفت و انتقاد کرد. اما صبور و منطقی بودن نشانه شخصیت و خویشتن‌داری شماست.

هرچند ممکن است نتوان براحتی از هر سه مورد اجتناب کرد، اما برخوردها و تعاملات اجتماعی ما با انتقاد محکوم کردن و عیب‌جویی آغاز شده ادامه می‌یابد. این هر سه، نوعی لذت غیرعادی ایجاد می‌کند. هرچند در کوتاه مدت ممکن است شما با این گونه رفتار خویش احساس اهمیت و آرامش بیشتری کنید، اما در نهایت این‌گونه رفتارهای منفی روابط شما را با دیگران محدود می‌سازد.

در جمع حرف بزنید و خودی نشان دهید

توجه بیشتر به اطرافیان

خود پیش‌قدم باشید

هدیه، دل‌ها را به هم نزدیک می کند

هدیه دادن، اکسیری است که بسیاری از کاستی‌ها و مشکلات زندگی، به ویژه زندگی زناشویی را برطرف می‌کند. در ناملایمات زندگی، ناراحتی‌ها و اختلافات زناشویی، گاهی اوقات با خرید یک هدیه و یا حتی یک شاخه گل، هر چند از نظر قیمت بسیار ناچیز باشد، از بسیاری مصائب، اختلافات و ناراحتی‌های روحی و روانی جلوگیری می‌کند. علاوه بر این که، اختلافات را کم، افکار و علایق را به هم نزدیک، دل‌ها را هم به یکدیگر نزدیک می‌سازد. زمینه تسخیر قلوب را به یکدیگر فراهم می‌سازد.

تمام افرادی که ما با آنها در ارتباطیم به دنبال گمشده خود در این دنیای بزرگ می‌گردند. خود ما نیز به دنبال کسی هستی که اگر اوقاتی را با او سپری می‌کنیم این دقایق از بهترین‌ها و به یادماندنی‌ترین لحظات زندگی‌مان باشد و هرچه شناخت ما از خود و سپس اطرافیان بیشتر باشد ارتباطمان شکل بهتری به خود می‌گیرد. اگر بتوانیم در چند برخورد اول مخاطبمان را بشناسیم. شاید بتوانیم از تنش و درگیری‌های بعد جلوگیری کرده باشیم و یا شاید سرعت برقراری ارتباطمان بیشتر باشد.

افراد را از نظر روحی می‌توانیم به سه دسته: 1. بصری 2. سمعی 3. لمسی تقسیم کنیم و این از ضروری‌ترین دانستنی‌ها می‌باشد.

افراد بصری: این افراد بیشتر به کیفیت‌های دیداری توجه دارند و تصاویر برای آنها اهمیت بیشتری دارد. سریع صحبت می‌کنند. از حرکات دست بسیار استفاده می‌کنند و هر آنچه را تعریف می‌کنند به گونه‌ای می‌گویند که مخاطب تصویر آن را در ذهن خود ببینید.

افراد سمعی: این افراد بیشتر به شنیده‌ها توجه دارند. کلام و طنین و آهنگ را به خاطر می‌سپارند. هیجان کمتری دارند. آهسته صحبت می‌کنند و سعی می‌کنند که بیانشان شیوا و رسا باشد.

افراد لمسی: این افراد بیشتر به کیفیت‌های لمسی توجه دارند و از آنچه لمس کرده‌اند صحبت می‌کنند. خیلی آرامند حتی یک نوع رخوت و سستی را می‌توان در آنها دید.

احساس آنها از دیگران عمیق‌تر است. زندگی خود را به شاهکاری بی‌همتا تبدیل کنید و با تکرار عبارات جادویی سرنوشت خویش را دست گیرید.

اولین شرط ارتباط و نفوذ، قانون بزرگ پذیرش است. انسان‌ها را همانطور که هستند. بپذیرید نه آنگونه که شما می‌خواهید. با تسلط بر این آموزش‌ها خواهیم توانست سریعاً باعث آرامش و اطمینان دیگران شیم و به افکار و اندیشه‌های درونی و شخصی دیگران نفوذ کنیم و روی آنها تأثیر بگذاریم.

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

خانـه آمـوزش با هـدف آموزش در سال ۱۳۸۶ به صورت غیر رسمی  تاسیس و با تکیه بر تجربه آموزش و مشاوره ۱۴ ساله در بازار کسب و کار ایران  با اخذ مجوز های لازم در سال ۱۳۹۸ به صورت حرفه ای به عنوان یک موسسه فرهنگی آموزشی به آموزش سازمان ها و افراد خاص پرداخته است.

سلام! از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید مشاوره بگیرید و خرید خودتون رو ثبت کنید.

فروش، مشاوره، پشتیبانی

ورود


کد تایید *


نام کاربری:


رمز عبور:

کدامنیتی (کپچا)*


خوش آمدید!

بازیابی رمز عبور

رمز برای شما ایمیل شد

آگاه باشیم – مرجع آموزش خانواده


رایج ترین مشکلات خوابیدن کودکان نوپا

چگونه قلب دیگران را تسخیر کنیم

۵ قانونی که زن ها برای برقراری رابطه جنسی با مردان باید بدانند

هشدار؛ قبل از شروع یک رابطه جدی در ازدواج این مقاله را بخوانید

تاثیر احساسات مثبت بر پیشرفت درسی دانش آموزان


چگونگی جذب روابط ایده آل با قانون جذب

آشنایی با مفهوم ان ال پی و کاربردهای آن در زندگی

آیا وظایف پدران در دوران بارداری را می شناسید؟!

چرا مردها از قدرت خلاقیت در زن ها می ترسند؟!

آیا حالت افسردگی داشتن برایمان خطر دارد؟!

احساسات جزو مواردی هستند که بیشترین تاثیر را بر روی افراد دارد. بنابراین شما می توانید از این گزینه بالاترین سود را به نفع خود داشته باشید. در شرایطی که احساسات منفی، تاثیر ناخوشایندی روی شما می گذارند، می توانید به کمک کنترل و مدیریت درست از شر آن خلاص شده و شرایط موجود را تغییر دهید.

برای مثال، اگر در حال حرکت هستید، می توانید نشسته و مجدد بلند شوید. در شرایطی که نشسته اید، بلند شده و مقداری پیاده روی نمایید. بهتر است همان گونه که مطابق میل تان است، رفتار نمایید. شما می توانید با داشتن روحیه ای مثبت و سرشار از شادی با اطرافیان خود، بر آن ها تاثیر مثبت بگذارید. در نهایت، برای آن که بتوانید فردی شاد باشید، می توانید رفتاری شادمانه داشته باشید، با مسائل و مشکلات برخوردی منطقی و عاقلانه داشته و احساسات خود را کنترل و مدیریت نمایید. این کار قدم اول جهت جذب افراد و تسخیر قلب آن ها می باشد.

هر زمان و مکان و هر وضعیتی بالاخره می تواند شرایط انتقاد کردن و داشتن موضعی منفی را برای شما فراهم نماید، اما باید این را بدانید که داشتن منطق و صبوری فراوان بیانگر میزان شخصیت و مقدار فروتنی شما می باشد.

گاهی ممکن است برای شما مقدور نباشد تا از هرسه مورد دوری نمایید، اما متاسفانه در بیشتر موارد ما روابط خود با دیگران را با انتقاد، عیب جویی و محکوم کردن آن ها شروع کرده و با همان روش ادامه می دهیم.

حتما بخوانید : چطور یک زندگی زناشویی شاد و موفق داشته باشیم؟

یکی از بهترین راه ها برای آن که بتوانید قلب همسر و یا دوستانتان را تسخیر کنید، صحبت کردن در مورد مسائلی است که برای آن ها حائز اهمیت می باشد. سعی کنید صحبت کردن در مورد زندگی خودتان را کم تر کرده و در عوض بیشتر به صحبت های طرف مقابلتان گوش فرا دهید. اگر متوجه شدید که طرفین شما حرف های نامطلوبی می زنند و به صحبت های شما کم توجهی کرده و به آن ها گوش نمی دهند، می توانید اقدام به ترک محیط نمایید.

مباحثی وجود دارند که بیشتر مردم به آن توجه فراوانی دارند. از جمله: موفقیت های زندگی مانند موفقیت در زندگی زناشویی، موفقیت در زمینه ی تحصیل، موفقیت های کاری و شغلی، علایق و سرگرمی های شخصی، اوقات فراغت، برنامه های آینده و … یکی از روش های مفید جهت همراهی احساسات طرف مقابل این است که در زمان صحبت کردن وی، خوب به او گوش دهید و با تائید او صحبت هایش را کامل کنید، به شیوه ای که طرف مقابلتان متوجه شود شما در همان لحظه و در بهترین زمان به سخنان او با دقت گوش می دهید.

بسیاری از افراد برای آن که توسط دیگران دوست داشته شوند، سعی می کنند در آن ها نفوذ نمایند. اما خوب است بدانید که این روش اصلا موثر نمی باشد. دلیل جذابیت این روش این است که باعث می شود بیشتر و بیشتر نسبت به خودتان حس رضایت درونی داشته باشید، لذا با توجه به آن که قانون روابط متقابل بین مردم بسیار قوی است، دوست داشتن دیگران ممکن است تاثیرات بیشتری داشته باشد.در واقع همان گونه که خودتان با مردم رفتار می کنید، رفتاری متقابل را نیز از آن ها دریافت می کنید.

آنان زمانی شما را دوست خواهند داشت، که شما هم آن ها را دوست بدارید. برای آن که بتوانید در روند تسخیر قلب دیگران، موفق عمل کنید، باید همواره در تلاش باشید عشقی خالصانه و صادقانه به آن ها تقدیم نمایید. برای انتقال این گونه علاقه ها، می توانید از زبان بدن و تن صدایتان بهره ی فراوانی ببرید. از مواردی که می تواند زمینه ساز تسخیر دیگران باشد می توان به حس هم دردی با آن ها در زمان های خوشحالی و یا ناراحتی و مشکلات، ایجاد رابطه ای همراه با صمیمیت با آن ها و توجه و ابراز علاقه به آن ها اشاره نمود.

شما می توانید در جهت تسخیر قلب دیگران قبل از آن که به این نکته توجه کنید که مردم چه تصوری در مورد شما دارند، خودتان پیش قدم شوید. به دنبال کارهایی باشید که همواره افراد شما را تحسین به خاطر آن ها تحسین می کنند. در واقع اگر تنها به نظرات مردم در مورد خودتان توجه داشته باشید، در ذهنتان مردم تنها به یک غول خیالی تبدیل می شوند. چرا که تصور شما این خواهد بود که در مقابل هرکاری از دید مردم محکوم خواهید بود!

این در حالی است که بسیاری از مردم بیشتر وقت خود را برای مسائل و مشکلات زندگیشان صرف می کنند و آن چنان که شما تصور می کنید بر روی زندگی شما تمرکز ندارند. ممکن است این وضعیت به نوعی باعث ناامیدی شود، اما باعث خواهد شد تا شما به اطمینان خاطر رسیده و بتوانید راحت تر موانع زندگی خود را از بین ببرید. شما می توانید برای آن که اعتماد به نفستان را جهت انجام کارها بیشتر نمایید، افکار نادرست خود را کنار گذاشته و به خودتان بیشتر از قبل اهمیت دهید. لذا تلاش کنید احساسات منفی را از خود دور نموده و احساسات مثبت خود را تقویت نمایید و بدین صورت ارتباط هایتان با افراد مختلف، بهتر شده و موفقیت های بیشتری کسب می کنید و در اجتماع نیز هر روز بیشتر پیشرفت خواهید کرد.

می توان گفت هدیه دادن به عنوان اکسیری جادویی است که در جهت رفع بیشتر مشکلات، حتی مشکلات زندگی خانوادگی، بسیار موثر واقع می شود. شما می توانید در بسیاری از مشکلات و ناهمواری هایی که در زندگی پیش می آید، با دادن هدیه ای بسیار کوچک و ناچیز، جلوی بسیاری از ناراحتی ها، دل آزردگی ها و سوءتفاهم ها را بگیرید. علاوه بر این، هدیه می تواند دل ها را به یک دیگر نزدیک کرده و شما از لحاظ عقاید نیز به هم نزدیک تر کند. بنابراین هدیه دادن زمینه ساز تسخیر قلب اطرافیان می باشد.

در واقع تمامی افرادی که با آن ها رابطه ای داریم، پیوسته گمشده ی خود را در این دنیا جست و جو می کنند. حتی خود ما نیز همواره به دنبال افرادی هستیم که در کنار آنان لحظات بهتری را سپری کنیم. در واقع به هر اندازه ای که ما انسان ها بیشتر خود را شناخته و بر خود تسلط داشته باشیم می توانیم ارتباط هایی عمیق تر شکل دهیم، به صورتی که اگر بتوانیم در چند ارتباط اولیه با طرف مقابل، او را به خوبی بشناسیم، به راحتی می توانیم از بروز سوءتفاهم و ناراحتی و تنش در روابط خود جلوگیری نماییم.

هنگامیکه وارد جامعه می شوید و یا قصد دارید به شخصی که به آن علاقه مند هستید نزدیک شوید، باید این نکته را در نظر داشته باشید که هیچ چیز بهتر از صداقت کلام و صداقت رفتار نیست! ممکن است که شما فکر کنید که بهتر این است که نیمی از شخصیت واقعی و خصلت های خود را پنهان کنید و علت آن هم این کاملا مشخص است! شما فکر می کنید که ممکن است فرد مورد نظرتان از شما خوشش نیاید و همین باعث می شود که حتی دروغ هم بگویید! بنابراین توصیه مهم ما در مورد تسخیر قلب دیگران، این است که همیشه خود واقعی تان باشید حتی اگر کسی خوشش نیامد!

این را بدانید، زمانی که شما به خودتان اهمیت نمی دهید، دیگران هم شما را نادیده خواهند گرفت! اینکه لباس های پاره و یا کهنه بپوشید و یا لباس هایی نا هماهنگ به تن کنید که اصلا به شما نمی آیند، فقط این موضوع را به دیگران اثبات می کند که شما نسبت به خودتان بی اهمیت هستید پس با این وجود آن ها هم شما را نادیده گرفته و جذب تان نخواهند شد! ما نمی گوییم که لباس های گران قیمت بپوشید، اصل منظور ما این است که برای تسخیر قلب دیگران سعی کنید همیشه ظاهری آراسته و زیبا داشته باشید.

یکی از راه های تسخیر دل دیگران این است که سعی کنید همیشه لبخند به لب داشته باشید و روحیه شوخ طبیعی خود را حفظ کنید.

پست قبلی

چگونگی ابراز علاقه به همسر توسط مردها

پست بعدی

استرس در مردها و زن ها و چگونگی مواجه شدن با آن

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چگونه قلب دیگران را تسخیر کنیم

نام ، ایمیل و وب سایت من را در این مرورگر برای ارسال نظرات در آینده ذخیره کن!

پستهای اخیر

تاثیر احساسات مثبت بر پیشرفت درسی دانش آموزان


چگونگی جذب روابط ایده آل با قانون جذب

آیا وظایف پدران در دوران بارداری را می شناسید؟!

آشنایی با مفهوم ان ال پی و کاربردهای آن در زندگی

خوش آمدید!

بازیابی رمز عبور

رمز برای شما ایمیل شد


https://agahbashim.com/wp-content/uploads/2018/06/راهکارهایی-برای-تسخیر-قلب-دیگران-1.mp3Downloads-icon

اگر بتوانید قلب زن مورد نظرتان را به دست آورید و او را عاشق خود کنید، خوشبخت ترین مرد دنیا خواهید شد زیرا زنی که عاشق شد همه زندگی اش صرف عشقی می شود که درگیرش شده است. پس اگر در شروع یک آشنایی هستید ، می توانید با راهکارهایی که در این بخش از خانواده پلاس نمناک آورده ایم ، قلب خانم مورد نظرتان را تسخیر کنید و او را عاشق خود سازید.

صداقت داشته باشید

زن ها هیچ گاه دوست ندارند که از فرد مورد نظرشان دروغ بشنوند. اگر شما همواره درباره مسائل جزئی و یا کلی به همسرتان دروغ بگویید او را با اینکار بی اعتماد می کنید پس فقط در زمانی به یک خانم ها دروغ بگویید که پای زیبایی و اعتماد به نفس آنها در میان است مثلا اگر او درباره رنگ موهایش از شما پرسید همیشه به او بگویید که زیبا شده هر چند این حرف مغایر با نظرتان باشد.

بگذارید از خودش برایتان بگوید

زنان مردانی را دوست دارند که به حرف های آنان گوش دهد، پای دردلشان بنشیند، مردی که بتوانند با حرف زدن با او خود را کاملا به او معرفی کند، این کار یعنی گوش دادن سبب می شود شما بتوانید بهتر خانم مورد نظرتان را درک کنید و در نتیجه سوء تفاهم و عدم درک متقابل به وجود نمی آیند. زمانی که طرفین همدیگر را می شناسند و درک می کنند به بخشی از وجود یکدیگر تبدیل می شوند.چگونه قلب دیگران را تسخیر کنیم

 

به او توجه کنید

خانم ها جذب مردانی خواهند شد که به آنها توجه کنند زیرا خانم ها گاهی چه از لحاظ فیزیکی و چه از لحاظ روانی توانایی اینکه همیشه از خود مراقبت کنند را ندارند و بیشترین نیاز را به توجه دارند. آنها دوست دارند همسرشان در این مواقع در کنارشان باشد و مشکلاتشان را به دوش بکشد.

قدرتمند باشید

زنان مردهایی را دوست دارند که ضعیف نباشند و قوی باشند تا در کنار آنها احساس امنیت داشته باشند. قوی بودن از نظر زنان فقط قدرت جسمانی نیست بلکه آنان به مردی تکیه می کنند که در مواقع سخت زندگی از خود ضعفی نشان نمی دهد.

توانایی تامین معاش را داشته باشید

مطمئنا شما نمی توانید تنها با کلمات محبت آمیز قلب زنان را تسخیر کنید بلکه برای ادامه زندگی باید شما حتما منبع درآمدی داشته باشید و شغل آبرومندی داشته باشید تا بتوانید نیاز های مالی او را فراهم کنید اما نیازی نیست میلیونر باشید و فقط اگر توانایی های لازم برای کسب در آمد را دارید کافی است.

وفادار باشید

یک زن نیز مردی را می خواهد که تمام دنیایش حول او بچرخد و تنها او را ببیند، او تنها می خواهد در چشم شما زیباترین و بهترین زن دنیا و بهترین اتفاق زندگی شما باشد پس وفادار باشید و این احساس را به او انتقال بدهید و ببینید که چگونه خوشبخت ترین مرد دنیا می شوید.

لباس های خوب بپوشید

لباس هایی بپوشید که تمیز و مرتب باشد و دارای لکه یا پارگی نباشد. همچنین پوشیدن لباس های از مد افتاده نشان می دهد که ذهنتان درگیر قدیم است پس لازم است گاهی لباس مد روز بپوشید اما مدهایی که عجیب و غریب نباشد بلکه به جذاب شدن شما کمک کند.

عطر بزنید

مطمئنا زنان جذب مردانی نمی شوند که بوی بدی از آنها به مشام برسد بلکه آنها جذب زنانی خواهند شد که همواره بوی خوبی میدهند. پس مرتب دوش بگیرید، مواد ضد بوی بد استفاده کنید، مسواک بزنید و عطرهای ملایم استفاده کنید.

اعنماد به نفس

خانم ها جذب آقایانی می شوند که اعتماد به نفس کافی دارند و هیچگاه خود را دست کم نمی گیرند پس اعتماد به نفس داشته باشید و هرگز خودتان را دست کم نگیرید و از خودتان تعریف کنید.

خودتان باشید

رفتارهای اغراق آمیز سبب دور شدن افراد از شما می شود، پس خود واقعیتان را نشان دهید و نقش کسی را که نیستید بازی نکنید.

به خانم ها احترام بگذارید

یک خانم در صورتی جذب شما خواهد شد که شما با خانم ها درست رفتار کنید و به آنها احترام بگذارید. خانم ها هیچگاه جذب مردانی نمی شوند که به خانم ها احترام کافی نمی گذارند. خانم ها قبل از اینکه جذب شما شوند، برخوردتان با دیگران را در نظر می گیرند پس مراقب رفتارتان باشید.

احساساتی باشید

متاسفانه بسیاری از آقایان فکر می کنند که هیچگاه نباید احساسات خود را بروز دهند اما آنچه سبب تسخیر قلب خانم ها می شود بروز احساسات از طرف آقایان است. هیچ کس از مردی که به او ابراز محبت می کند ، بدش نمی آید. پس برای اینکه قلب خانمی را به دست آورید به او ابراز عشق نماییدو نشان دهید چقدر دوستش دارید.

برای آنها وقت بگذارید

یک مرد ایده آل از نظر خانم ها مردی است که برای آنها وقت می گذارد و تمام اوقات خود را به دوستانش اختصاص نمی دهد پس برای تسخیر قلب فرد مورد نظرتان برای او وقت بگذارید و او را برای تفریح به بیرون ببرید.

نشان دهید که مراقبش هستید

خانم ها دوست دارند که همسرشان از آنها مراقبت کند و حکم تکیه گاه را برایشان داشته باشد پس برای تسخیر قلب فردی که دوستش را دارید از او مراقبت کنید و برای او یک تکیه گاه باشید تا او بتواند در زندگی به شما اعتماد کند.

خبرگزاری مهر-گروه دین و اندیشه: هر انسانی در دنیا درست مانند ما احساس می‎کند، اگر این مطلب را درک کردیم در هنر روابط انسانی به مقام والا دست یافته‏ایم زیرا موفقیت در سلوک با مردم منوط به فهمیدن دیدگاه طرف مقابل است.

کپی شد

All Content by Mehr News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

آیا شما دختر مورد علاقه‌تان را پیدا کرده‌اید و میخواهید به همان صورت که شما سخت عاشقش هستید او نیز سخت عاشق شما شود؟ آیا دختر مورد علاقه‌تان به معنی همه زندگی شماست و شما نمیدانید که آیا او هم چنین حسی نسبت به شما دارد یا خیر؟ برای تسخیر قلب زنان چه باید کرد؟

برای تسخیر و نفوذ به قلب دختر مورد علاقه تان، بهتر است نکات زیر را بدانید:

فهرست مطالب

از لباس پوشیدن و رفتارهایی شبیه افراد جلف خودداری کنید. شما پسرهایی را دیده‌اید که در کار مدلینگ هستند، یا خودشان را در معرض دید دخترانی که با او هم مسیر میشوند قرار میدهند. از این نوع پسرها نباشید. بله، زنان در ابتدا مجذوب این پسرها میشوند. اما در نهایت به این نتیجه میرسند که افرادی مثل شما برای آنها جذابیت بیشتری دارید. • لباس‌های پر زرق و برق نپوشید و سعی کنید روی پوشیدن لباس‌هایی که او دوست دارد تمرکز کنید، تا اینکه به این فکر کنید که زنان چه ظاهری را دوست دارند. • بطور مشابه شما باید شیطنت و حرف‌های خصوصی‌تان را برای او نگه دارید و آنها را در برخورد با شخص دیگری به کار نبرید.

مراقبت از خود به او این پیام را خواهد داد که در صورت نیاز شما میتوانید از او نیز مراقبت کند. بهداشت فردی و ورزش را دستور کار خود قرار دهید. نیازی نیست که نگران کم شدن وزن خود باشید، به سلامت و خوش اندامی خود فکر کنید. همین طور الگوی تغذیه‌ای سالمی داشته باشید.چگونه قلب دیگران را تسخیر کنیم

 

شلخته لباس پوشیدن با پوشیدن لباس‌هایی که به شما نمی‌آیند یا دارای لکه یا پارگی هستند، برای یک خانم نشان دهنده این است که شما به خودتان احترام نمیگذارید (که در قاموس شما نمیگنجد!). پوشیدن لباس‌های از مد افتاده (قدیمی)، معمولا نشانگر این است که ذهن شما در زمان قدیم گیر کرده و نمیتواند با گذر زمان جلو برود. برای اینکه به زنی نشان دهید که در کنار شما در امنیت خواهد بود، لباس‌های جدیدی بپوشید که به شما بیایند، اندازه باشند، و همچنین تمیز باشند.

زنان کسانی را دوست دارند که همواره بوی خوبی میدهند. مرتب دوش بگیرید، مواد ضد بوی بد استفاده کنید، مسواک بزنید، و شاید هم بخواهید از ادکلن یا اسپری بدن استفاده کنید. رایحه مرکبات معمولا رایحه سالمی بوده و خیلی تند هم نیست، لذا در صورتی که مطمئن نیستید کدام روش بهتر است، استفاده از آن برای شروع گزینه خوبی است.

اعتماد به نفس برای هر کسی جذاب است! با این عمل به او نشان دهید که چقدر اعتماد به نفس دارید، هرگز خودتان را دست کم نگیرید، و از خودتان تعریف کنید (نه فقط با افراد اطرافتان، بلکه با افراد دیگر نیز این کار را بکنید).

بخاطر داشته باشید: زمانی شما بهترین خواهید بود که خودتان باشید. اگر زنی واقعا شما را دوست داشته باشد، شما را بخاطر خودتان دوست خواهد داشت. زمانی که ما نقش کسی را که نیستیم بازی کنیم، خیلی زود یا دیر دیگر قادر نخواهیم بود آن نقش را ادامه بدهیم. حتی اگر او خود واقعی‌تان را هم دوست داشته باشد، اگر متوجه بشود که گولش زده‌اید و احساس کند به او دروغ گفته‌اید، ممکن است دیگر شما را دوست نداشته باشد. خودتان بودن همچنین به شما کمک میکند همواره روحیه شاد بودن خود را حفظ کنید!

احتمالا میدانید که اگر بخواهید قلب او را تسخیر کنید باید به او احترام بگذارید (اگر نمیدانستید، الان دیگر میدانید!)، اما بخاطر داشته باشید که احترام به دیگران نیز اهمیت دارد. اگر شما برخوردتان با دیگران بد باشد، او همواره نگران این است که ممکن است در صورتی که کار “اشتباهی” از او سر بزند و یا شما را ناراحت کند، با او نیز بد برخورد کنید. با اجازه دادن به او و دیگران برای حرف زدن و شنیده شدن، به آنها احترام گذاشته، برای نظراتشان ارزش قائل شوید، هرگز آنها را تحقیر نکنید، هرگز به آنها دروغ نگویید، و هرگز چیزهای ظالمانه‌ای درباره آنها یا به آنها نگویید.

درست است که شما باید در رابطه‌تان احساساتی باشید، اما باید در زندگی‌تان نیز با احساس باشید. بودن با یک فرد احساساتی در زندگی به ما کمک میکند که بیشتر احساساتی شده و انرژی بیشتری بگیریم، بنابراین ما بطور طبیعی جذب چنین افرادی شده و بیشتر خواهان حضور آنها میشویم. با جشن گرفتن مناسبت‌هایی که شما را شاد و منحصربفرد میکند، با احساس باشید، بدون اینکه نگران این باشید که دیگران راجع به شما چه فکری میکنند.

همانطور که ما در زندگی‌مان دنبال افراد بااحساس هستیم، بطور مشابه نیز دنبال کسی هستیم که زندگی‌مان را شادتر کند. اگر شما بتوانید با انجام کارهای فوق‌العاده و ماجراجویی‌های جدید زندگی او را شادتر کنید، به شدت عاشق شما خواهد شد.

 

زنان این مورد را در زندگی نسبت به مردها کمی تجربه میکنند. بیشتر سیستم‌های اجتماعی به ضرر زنان است (برای مثال درآمد کمتر)، و بنابراین به شریکی نیاز دارند که بتواند به آنها در زندگی کمک کند، نه اینکه شرایط را برای آنها سخت‌تر کند. اگر میخواهید قلب او را تسخیر کنید، به او نشان دهید که نمی‌خواهید مانعی برای او باشید. داشتن یک سبک کاری قوی، برای او یک کمک بوده، و به او نشان میدهد که شما برای او بیش از هر زن دیگری ارزش قائل هستید.

• یک راه خوب برای نشان دادن اینکه او فرد شماره یک زندگی شماست، خجالت نکشیدن از این است که دیگران بدانند که او با شماست و شما عاشق او هستید! • راه دیگر برای نشان دادن اینکه او اولویت شماست این است که برای او وقت بگذارید! کاری نکنید که او احساس کند وقت شما را میگیرد و به او نشان دهید که چقدر با او به شما خوش میگذرد. • از لحاظ مالی ثبات داشته باشید و شغلی داشته باشید. نیاز نیست حتما یک شغل خوب داشته باشید. زنان در صورتی که بدانند میتوانند به شما تکیه کنند، به درآمد کم شما توجهی نمیکنند.

به او نشان دهید که مراقبش هستید. اجازه بدهید احساسات شما خود را نشان دهند. جامعه به مردان میگوید که نمیتوانند احساساتشان را نشان دهند و زنان طوری تربیت شده اند که فکر میکنند بروز احساسات باعث دور کردن مردان از آنها میشود و بنابراین کسی احساساتش را بروز نمیدهد و این وحشتناک است! این سیکل را بشکنید! بگذارید او متوجه بشود در ذهن شما چه میگذرد و نگران این نباشید که به او نشان دهید چقدر دوستش دارید. کارهای جالبی برای او انجام دهید. هنگامی که نیاز دارد تا در مورد مشکلاتش با شما صحبت کند به حرفهایش گوش دهید. در مواجهه با چالش های زندگی با هم مثل یک تیم کار کنید. او را تشویق کنید و به او کمک کنید به آرزوهایش برسد. در رابطه خودخواه نباشید و نشان دهید که مراقبش هستید.

 

بله، هدیه دادن راه خوبی برای تسخیر قلب زنان است، اما هر هدیه‌ای مناسب نیست. هدیه‌هایی که میدهید باید نشان دهد که شما حواستان به او هست و بویژه مراقب او هستید. هدیه‌ای ندهید که مثلا برای خواهر یا شریک عاطفی قبلی شما مناسب باشد. هدیه‌ای بدهید که برای او خاص باشد. سعی کنید هدیه‌ای به او بدهید که به رنگ مورد علاقه‌اش باشد، چیزی میخواهد یا نیاز دارد، یا (در بهترین حالت) چیزی که شما یاد لحظات خاصی که با هم داشته‌اید بیندازد.

 

اگر با شما تماس گرفت یا پیام داد و گفت که روز بدی داشته است، برای او گل بخرید و در هنگام خوردن ناهار یا زمانی که به منزل میروید به او هدیه بدهید. اگر شب چنین چیزی به شما گفت، گل ها را در صبح روز بعد به او هدیه بدهید، با این عنوان که “امیدوارم که این گل ها باعث شود امروز روز بهتری نسبت به دیروز داشته باشید”.

 

تعدادی یادداشت برای او بگذارید،که روی هر کدام یکی از ویژگی‌های او را که دوست دارید و یک راهنمایی برای مرحله بعدی نوشته شده است. مرحله پایانی مسابقه را برای او با یک دعوت به شام یا یک هدیه به اتمام برسانید.

از خلاقیت خود استفاده کنید و چیزی برای او درست کنید. نمی‌خواهد آن چیز خیلی عالی و تک باشد. فقط برای نشان دادن این است که شما فکر میکنید او ارزش وقت گذاشتن و فکر کردن را دارد. می‌توانید برای او کارت پستال درست کنید، گردنبند بسازید، یا مجسمه‌ای برای میز کار او درست کنید (برای خرید خاک رس پلیمری و مغازه‌های محلی مراجعه کنید).

 

زمانی که یک روز سخت را سپری میکنید، آخرین چیزی که میخواهید انجام دهید نمک پاشیدن روی زخم خود با نیم ساعت آشپزی کردن است، درسته؟ پس زمانی که میدانید او استرس دارد (یا حتی ندارد)، با پختن یک شام خوب به او کمک کنید.

تا آنجا که میتوانید برای او نامه بنویسید. شما حتی مجبور نیستید در نامه راجع به چیزهای جالب صحبت کنید، اما یک روش مفید برای صحبت در مورد احساساتتان است. این روش کلاسیک به او نشان خواهد داد چقدر او را دوست دارید، و بطور سحرآمیزی شما را در قلب او جای خواهد داد.

یک لوح فشرده (نوار کاست) یا یو اس بی پر از آهنگ‌هایی که برای رابطه شما مهم است و شما را یاد او می‌اندازد تهیه کنید. سعی کنید با انتخاب آهنگ‌ها، داستان عشق خود (قبل از آشنایی با او چه احساسی داشتید، چگونه با او برخورد کردید، در ابتدا چه فکری کردید و …) را برای او بازگو کنید.

زنان، مانند هر انسان دیگری میخواهند مفید باشند. آنها دوست دارند در راه رسیدن به یک هدف کمک کنند، بویژه برای افرادی که نسبت به آنها احساس عاطفی دارند. بگذارید آنها با درخواست راهنمایی و مشورت راجع به یک مسئله‌ای که در زندگی‌تان دارید، احساس مفید بودن داشته باشند. مهمتر از همه، شما باید به حرف او گوش دهید و بگذارد ببیند که به حرفش عمل کرده‌اید.

خود واقعی او را بشناسید، و نه فقط کسی که شما دوست دارید باشد یا چهره‌ای که در زندگی روزمره دارد. با او در رابطه با موضوعات مرتبط حرف بزنید و راههایی را پیدا کنید تا به او نشان دهید که شما او را پذیرفته‌اید. برای مثال، بلیط یک تئاتری را که خودتان دوست ندارید اما میدانید که او دوست دارد، برای او بگیرید.

زنان فردی را دوست دارند که بتوانند با وی بطور جدی صحبت کنند. کسی که بتوانند با آرامش با او حرف بزنند. شما برای وی آن شخص باشید و قلب وی مال شماست.

 

برای ملاقات با زنان فرد شاد و شوخ‌ طبعی باشید. یکجا ننشینید و از زمین و زمان گله کنید، یا تصمیم گیری راجع به همه چیز را به او واگذار کنید. در هر کار مشترکی فعال باشید و کمک کنید تا لحظات خوبی داشته باشد.چگونه قلب دیگران را تسخیر کنیم

مهارت در عشق بازی، اگر مهمترین چیز نباشید، یقینا آنقدر مهم هست که بخواهید روی آن کار کنید. بخاطر داشته باشید، تمرین کردن باعث پیشرفت شما میشود!

در تحریک احساسات او خوب عمل کنید. این کار به او نشان میدهد که چقدر نسبت به احساسات او اهمیت میدهید، و نه فقط به احساسات خودتان! به چیزهایی که احساس او را خوب میکند توجه کنید و زمان بیشتری را برای او در نظر بگیرید.

هر کسی خنده را دوست دارد، بنابراین به او نشان دهید که میتوانید خنده و شادی را با یادگیری چگونه خنداندن وی، به زندگی او بیاورید.

• برخی زنان عاشق مردهای با اندامهای عضلانی نیستند. لذا اگر اندام عضلانی ندارید از پوشیدن لباس‌های چسبان اجتناب کنید. • در مورد او پیشداوری نکنید. زنان تافته جدا بافته‌ای نیستند. رفتار کردن با آنها به همان صورتی که هستند یک راه سریع برای نشان دادن این است که که شما چقدر خود واقعی آنها را دوست دارید. مثل هر انسانی دیگری رو کره زمین، هر دختری نیز منحصر بفرد است. برای شریک زندگی خود ارزش قائل دهید!

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

12 بازدید

34 بازدید

54 بازدید

38 بازدید

44 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

با سلام خدمت شما بنده حدود دو سال هست که رابطه‌ام با خانمم خیلی سرد شده و اون افسرده شده به دلایلی هر کاری میکنم برنمی‌گرده اشتباه از خودمم بوده که بهش شک کردم کمی متاسفانه اشتباه میکردم نمیدونم دیگه چکار کنم براشون خواهشا کمکم کنید زندگیم به این رابطه بسته شده والا دیگه طاقت ندارم

سلام دوست گرامی اطلاعات محدودی را بیان کردید و نیاز به اطلاعات بیشتری داریم تا بتوانیم بهتر راهنمایی‌تان کنیم. چند مدت است ازدواج کردید؟ بر اثر چه اتفاقی این افسردگی و سردی اتفاق افتاده است؟ رابطه‌تان سرد شده یا جدا از هم زندگی می‌کنید؟ آیا ایشان توسط روانشناس ویزیت شده‌اند و تشخیص افسردگی گرفته‌اند؟ برای درمان افسردگی همسرتان چه اقدامات درمانی انجام داده‌اید؟ وقتی سهم خودتان را از این اشتباهات و اتفاقات می‌دانید، باید برای جبران آنها، ابتدا برای درمان افسردگی همسرتان اقدام کنید. چون تا وقتی خلق و خوی ایشان افسرده باشد، نمی‌تواند برای گرم شدن زندگی‌تان همراهی کند. بهترین اقدام مراجعه به زوج درمانگر است.

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

حتما بارها برای شما نیز پیش آمده است که افراد نتوانسته اند ذهنتان را بخوانند و به همین خاطر از شما خواسته اند حرفتان را تکرار کنید. افرادی که چنین درخواستی را دارند در این مورد آگاهی ندارند که می‌توانند ذهن شما را بخوانند. آنها اینکار را به یک روش ثابت و همانند گذشته انجام می‌دهند.

واقعیت این است که بیشتر افراد می‌توانند خواندن ذهن افراد را با آموزش‌های مخصوص، زمان، تمرکز و مجموعه‌ای از مهارت‌های خاص یاد بگیرند.

خواندن ذهن کاری نیست که تنها از عهده روانشناسان بر بیاید. اگرچه این افراد تخصص لازم برای انجام اینکار را دارند اما سایر افراد نیز می‌توانند این موضوع را به خوبی یاد بگیرند.

قبل از اینکه به شما نشان دهیم چگونه می‌توان ذهن افراد را خواند، باید بدانید که اطلاعات پس زمینه برای خواندن ذهن افراد بسیار مهم است.چگونه قلب دیگران را تسخیر کنیم

زمانی که دانش و علم روانشناسی موجود در این فرایند را درک کردید، متوجه خواهید شد که دستیابی به آن برای هر فردی که مصمم به یادگیری روش‌های جدید است بسیار ساده خواهد بود. همچنین ترفندها و نکاتی برای خواندن ذهن افراد وجود دارد که می‌توان از آن‌ها نیز استفاده کرد. این ترفندها زمانی مفیدتر خواهد بود که حقیقت پشت خواندن ذهن را بدانید.

حتما از خودتان می‌پرسید چرا کسی می‌تواند خواندن ذهن افراد را یاد بگیرند؟ پاسخ به این سوال بسیار ساده است. معمولا هر فردی توانایی انجام اینکار را دارد. اگرچه اغلب فرضیات ما در این مورد اشتباه است اما این بدین معنا نیست که فرآیند خواندن ذهن با شکست مواجه می‌شود.

ما می‌توانیم افکار و احساسات افرادی که با آن‌ها تعامل داریم را به تصویر بکشیم. ما بیشتر اوقات واکنش‌های خود را بر روی چیزی که فکر می‌کنیم آن‌ها انجام خواهند داد متمرکز می‌کنیم به جای اینکه بر روی چیزهایی که به ما می‌گویند تمرکز داشته باشیم. ما اغلب به حالات صورت و زبان بدن این افراد نگاه می‌کنیم و به درستی حدس می‌زنیم که افسرده هستند، بیمارند، خوشحال هستند یا ناراحت و خشمگین اند.

حالا فکر کنید یک نفر بازیگر خوبی باشد و بتواند احساسات خود را پنهان کند. در این شرایط که سرنخ‌های بصری و احساسی در صورت فرد وجود ندارد چگونه می‌توان ذهن فرد را خواند؟

واقعیت این است که برای خواندن ذهن دیگران نیاز به داشتن مهارت‌های زیادی نیست. تنها چیزی که نیاز دارید انگیزه ای برای یادگیری و تمایل و اشتیاق برای درک شرایط افراد است. واضح است که قبل از دستیابی به این مهارت، باید کمی تمرین کنید. اما لازم نیست یک گوی بلورین، کارت‌های مخصوص یا لباس‌های عجیب و غریب داشته باشید. شما باید بتوانید ذهن خود را از تمامی حواس پرتی‌های موجود خالی کنید.

برای برخی از افراد توسعه این مهارت به زمان زیادی نیاز خواهد داشت. ممکن است بخواهید در کلاسهای یوگا شرکت کنید تا قدرت تمرکز بر روی کارهای خود را به دست آورید.

اینکار نه تنها به شما کمک می‌کند بر روی ذهن و انرژی خود تمرکز داشته باشید بلکه انعطاف پذیری خوبی در اختیار شما قرار می‌دهد.

اگر دوست دارید ذهن دیگران را بخوانید، می‌توانید برای آغاز کار ترفندها و نکاتی را دنبال کنید. این ترفندها توسط کیران بهارا روانشناس مشهور توسعه داده شده بود. مشتریان بهارا شامل مشهورترین و ثروتمندترین چهره‌های شناخته شده در حوزه سرگرمی و نمایش‌های تجاری هستند.

شما باید این نکات را در خانواده یا در میان دوستان خود تمرین کنید. ممکن است بعد از آغاز تمرین متوجه نتایج سریعی شوید اما انجام آن به زمان زیادی نیاز خواهد داشت.

علاوه بر پاک کردن ذهن از تمامی افکار مزاحم و استرس‌ها، شما باید انرژی خود را به روی افراد و احتمالاتی که در اطرافتان وجود دارد باز کنید. در مورد هیچ چیزی فکر نکنید. باید در زمان حال حضور داشته باشید. ذهن و روح شما باید با انرژی دریافتی از افراد و اطراف غرق شود.

تمرینات یوگا یک روش آموزشی عالی برای انجام اینکار است. شما می‌توانید آن را در منزل و در یک اتاق آرام نیز تمرین کنید. زمانی که می‌خواهید بر روی افکار و انرژی خود تمرکز کنید مطمئن شوید که کسی در اتاق حضور ندارد.

چند لحظه از زمان خود را برای دیدن فردی که در نزدیکی شما نشسته است صرف کنید. یک تصویر لحظه‌ای و ذهنی از ساختار صورت ، موها، چشم‌ها، ژست ، زبان بدن و سایر جزییات آن‌ها بگیرید.

هر چیز دیگری که در اطراف این فرد وجود دارد را مشاهده کنید:

باید یک ستون ذهنی داشته باشید که نشانه های موجود در هر شخص را با سایر چیزهایی که متعلق به او نیست جدا می‌کند. فرد را از صندلی که بر روی آن نشسته است یا دیواری که به آن لم داده است جدا کنید. تمامی این موارد باید به یک روش خاص تصویرسازی شود بنابراین می‌توانید انرژی که در اطراف شما تولید می‌شود را احساس کنید.

خوب حالا تمرکز خود را به صورت فرد اختصاص دهید. به صورت مستقیم به چشم‌های فرد به مدت ۱۵ ثانیه نگاه کنید. سعی کنید به صورت طولانی مدت به چشم طرف مقابل زل نزنید. در غیر اینصورت انرژی دریافتی از فرد مختل می‌شود و فرد مقابل احساس راحتی نخواهد داشت.

بعد از گذشت ۱۵ ثانیه، به طرف دیگری نگاه کنید.یک تصویر ذهنی از چهره و چشم‌های فرد بسازید. انرژی این فرد چگونه است؟ حالا ساکت بنشینید و اجازه دهید افکار و احساسات فرد مقابل تمامی ذهن و روح شما را پر کند. حالا به درستی می‌توانید فرایند خواندن ذهن را آغاز کنید.

در این مرحله می‌توانید افکار و احساسات یک فرد را کشف کنید. شما می‌توانید موضوع دلخواه خود برای مکالمه را انتخاب نمایید. از آن‌ها در مورد کار یا زندگی شان سوال کنید. افکاری که به ذهن شما خطور می‌کند ممکن است دقیقا همان افکاری باشد که به ذهن فرد دیگر می‌آید.

می‌توانید بلافاصله چیزی که فکر می‌کنید طرف مقابل در حال فکر کردن به آن است را بیان کنید. اگر حافظه خوبی داشته باشید، می‌توانید این افکار را ذخیره کنید تا بعدا تمامی احساسات خود در مورد افکار فرد مورد نظر را جمع آوری نمایید.

نکته کلیدی این است که هر فکری که در این نقطه به ذهنتان خطور می‌کند را محترم بشمارید و از آن استقبال کنید. حتی اگر این افکار تیره و مزاحم هستند باز هم اجازه ورود آن‌ها را بدهید. برای انجام اینکار، شما باید ذهن خود را برای هر نوع احتمالی باز نگه دارید.

ممکن است هیچ سرنخی در مورد اینکه فرد مورد نظر افسرده است از قبل نداشته باشید و این کمی آزاردهنده خواهد بود. بهتر است در مورد برخی از شرایط اطلاعاتی داشته باشید تا بتوانید به فرد مورد نظر کمک کنید.

ترفندهای دیگری وجود دارد که می‌توانید از آن به نفع خود استفاده کنید. زمانی که توانایی‌های خود را برای تمرکز بر روی افکار و احساسات دیگران افزایش دادید، می‌توانید از ترفندهای موجود استفاده کنید و یک تصویر روشن از چیز‌هایی که در ذهن فرد مقابل می‌گذرد به دست آورید.

این ترفندها می‌تواند شانس موفقیت شما را افزایش دهد.

اگر فردی را که در حال صحبت با او هستید را می‌شناسید، می‌توانید از او بپرسید که آیا احساس یکسانی با شما دارند یا خیر. باید در این مسیر صبور باشید.

بیشتر افراد در برچسب گذاری و مشخص کردن احساسات خود زیاد خوب نیستند. آن‌ها ممکن است زمانی که واقعا استرس و اضطراب دارند احساس عصبانیت بکنند. زمانی که آماده رفتن به یک موضوع دیگر هستند ممکن است احساس عصبی بودن و ناراحتی داشته باشند.

اگر فردی که با او صحبت می‌کنید با احساس شما موافق بود، در مورد دلیل این موضوع از او سوال کنید. در نهایت شما می‌توانید پیشنهادهای خود در مورد کارهای بعدی برای افزایش یا کاهش این احساسات را ارائه کنید.

این موضوع بیشتر شبیه خواندن روان انسان‌هاست تا خواندن ذهن اما بدون شک یکی از روش‌های کلیدی برای توسعه مهارت‌های طبیعی است.

آیا می‌دانید افرادی که ارتباط خوبی با دیگران دارند چه مهارتی را بیشتر از سایر مهارت‌های موجود تقویت کرده اند؟ بله درست حدس زدید. این افراد شنوندگان خوبی هستند.

زمانی که فردی صحبت می‌کند، کاملا همراه او باشید. تنها به خاطر پاسخ دادن به صحبت‌های آن‌ها گوش ندهید. اگر به درستی به حرف‌های او گوش دهید قادر خواهید بود هر چیزی که می‌گوید را پردازش کرده و درک نمایید.

همچنین باید به دنبال حرف‌هایی باشید که فرد مقابل دوست ندارد به زبان بیاورد. اگر فردی نتوانسته است روز خوبی داشته باشد حتما دلیلی برای این امر وجود دارد.

گوش دادن دقیق به شما کمک می کند دلایل این امر را کشف کنید. برای موفق شدن در اینکار، بایدیاد بگیرید بیشتر از چیزی که فرد به زبان می‌اورد بشنوید. به افراد و احساسات آن‌ها گوش دهید.

دلیل اینکه بیشتر افراد امروزه نمی‌توانند همدردی خوبی با یکدیگر داشته باشند این است که آن‌ها این شرایط را انتخاب می‌کنند. ما بیشتر اوقات احساسات طرف مقابل را نادیده می‌گیریم.

هر چقدر این نادیده گرفتن طولانی‌تر باشد، ارتباط کم رنگ تر می‌شود. به جای فکر کردن در مورد ایمیل جدید از طرف رییس خود یا خوردن شام، در مورد احساسات خود فکر کنید.

بر اساس یافته‌های روانشناسی، هر چقدر بیشتر به احساسات خود پاسخ دهید بیشتر قادر خواهید بود به احساسات و افکار دیگران پاسخ دهید.چگونه قلب دیگران را تسخیر کنیم

خواندن ذهن کاری است که هر کسی می‌تواند آن را انجام دهد و مربوط به افراد خاصی نیست. ممکن است در آغاز کار موفقیت چشمگیری به دست نیاورید اما با تمرین و تکرار قادر خواهید بود پیشرفت کنید. هرگز از توانایی جدید خود برای سوء استفاده کردن از افراد استفاده نکنید.

اگر قادر هستید به خوبی احساسات آن‌ها را تشخیص دهید، پس می‌توانید از آن در یک روش مثبت استفاده کنید. سعی کنید از توانایی خود برای کمک به افراد استفاده کنید. افرادی که قادر به خواندن ذهن افراد هستند می‌توانند دوستان عالی باشند.

مطلبتون عالی بود دوست عزیز.لطفا از مطلب منم دیدن کنید

خیلی دوس دارم ذهن مسئولین این مملکت و بخونم ولی هر چی سعی میکنم نمیتونم

😂😂 اگه خوندی به ما هم بگو ببینیم هدفشون چیه؟؟ 😂🤞

من مطمئنم میتونم این کارو انجام بدم و بارها شده افکار دیگران رو حدس زدم ولی باید تمرینات رو بیشتر کنم

واقعا مفید و عالی بود

واقعا حقیقت داره چون عجیبه

عالی نظیر نداشت

عالی بود من و دوستم همیشه ذهن هم رو با استفاده از متن خوبتون می‌خونیم همیشه هم همزمان یک حرف رو میزنیم ممنونم بابت متن عالیتون

سلام من یه نفر رو دوست دارم و بیشتر اوقات هم به فکرشم یه روز داشتم تلویزیون نگاه میکردم و کلا یادم به اون نبود یهو یه صدایی توی گوشم گفت دلم برات تنگ شده! انقدر تعجب کردم! لطفا میشه بگید آیا اون با من ارتباط ذهنی برقرار کرده؟ آخه یهو صداهای دور و برم قعط شدن و این صدا تو گوشم اکو شد و گفت دلم برات تنگ شده! میشه بگید آیا بامن ارتباط ذهنی برقرار کرده یا نه؟؟

و با عرض معذرت خواستم بگم که من از کودکی ذهن بقیه رو میخونم و حس ششم به قدری قوی هست که هر اتفاقی می افته من به مامانم میگم که از اتفاق افتادن این ماجرا خبر داشتم فکر میکنه لاف میزنم!

عسل جان ارتباط ذهنی از راه دور ممکن نیست به نظر مه تو مشگل عصبی داری برو پیش یگان داکتر

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

 به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم،متخصصین مهارتهای ارتباطی معتقدند که عدم توانایی در برقراری ارتباط مؤثر، یکی از مهمترین علل بروز عصبانیت و مشکلات روحی و روانی است. بسیاری از ما چون نمی دانیم در برخورد با دیگران چگونه رفتار کنیم، دچار خشم، افسردگی و کینه توزی نسبت به خود و دیگران می شویم. بنابراین یادگیری اصول و قواعد برقراری ارتباط مؤثر، خود یکی از عوامل مهم سلامت روانی است. مهدی آریافر مشاور خانواده و متخصص بهبود روابط مجردها و همسران در گفتگو با پایگاه خبری روزپلاس ، دستورالعمل هایی برای بهبود روابط میان افراد ارائه داده است.

1- به افراد لبخند بزنید

این مشاور خانواده در این مورد می گوید: یکی از روشهای ایجاد تأثیر مثبت در برخورد اول، لبخند زدن است. لبخند زدن چهار ویژگی برجسته یعنی اعتمادبه نفس، خوشحالی،  اشتیاق و مهمتر از همه پذیرش را در شما نمایان می سازد. وقتی ما لبخند کسی را می بینیم، مغزمان نیز واکنشی مثبت نشان داده و به عضلات مخصوص لبخند دستور می دهد که واکنش طرف مقابل را با لبخند و یا رفتاری مثبت جواب دهد. لبخند زدن بخصوص در برقراری اولین ارتباط، اهمیت زیادی دارد، زیرا اولین برخورد در ذهن طرفین خواهد ماند. لبخند شما؛ منعکس کننده گرما، اعتماد و رفتار مثبت است و لذا حس بسیار مثبتی بر جای می گذارد و باعث می شود تا دیگران را جذب خود کنید. حتی در هنگام مکالمه تلفنی نیز لبخند بر لب داشته باشید زیرا تحقیقات نشان می دهد که تغییر فیزیکی در لبهای شما، کلامتان را نیز تحت تأثیر قرار داده و باعث القای حس مثبت به طرف مقابل خواهد شد.

2- اهمیت نگاه کردن و دست دادن

مهدی آریافر به روزپلاس گفت: وقتی با فردی مواجه شدید در حین سلام و احوال پرسی در مکث های کوتاه دو الی سه ثانیه ای به چشمان او نگاه کنید، زیرا نگاه کردن به چشمان  فرد در هنگام صحبت کردن، باعث ایجاد ارتباط بهتر و صمیمی تر خواهد شد. هرچند دست دادن در زمان برقراری اولین ارتباط به عنوان یکی از روشهای برقراری ارتباط مؤثر قلمداد می شود اما در مواجهه با اشخاصی که از نظر سنی از شما بزرگتر هستند، یا از شخصیتهای مهم شمرده می شوند و یا فردی که به شما معرفی می شود، دستتان را پیش نبرید و اجازه بدهید اگر خود این افراد مایل بودند، با شما دست بدهند.چگونه قلب دیگران را تسخیر کنیم

3- افراد را با نامشان صدا کنید

از نگاه مهدی آریافر ؛ هرچند در بسیاری از کشورها ؛ صدا کردن نام افراد حتی در اولین برخورد، یک روش مؤثر ارتباطی بشمار می رود زیرا تکرار نام به ارتباط نام فرد با چهره او کمک می¬کند، اما در کشور ما اینکار نوعی بی احترامی تلقی می شود. ولی با این حال توصیه می شود در ارتباطهای خارج از محیط های اداری از نام کوچک افراد استفاده شود. البته تجربه من نشان داده که بهترین کار این است که از طرف مقابل خود سؤال کنیم که آیا ترجیح می دهد با نام کوچک او را مخاطب قرار دهیم یا نام خانوادگی اش. برخی نیز همان ضمیر « شما » را ترجیح می دهند. حتی اگر طرف مقابل به شما چنین اجازه ای داد، بهتر است کلمه آقا یا خانم را در هنگام ذکر اسم او به زبان بیاوریم، یعنی بهتر است بگوییم: محمد آقا یا مریم خانم، مگر آنکه مدت زمان زیادی از دوستی تان گذشته و رابطه عمیقتری ایجاد شده باشد.

4- همدلی کردن

همدلی خصوصیتی ذاتی میان همه انسان هاست. از آنجا که ما در اجتماع به دنیا آمده و در کنار یکدیگر زندگی می کنیم، برای یکدیگر ارزش حیاتی قائل بوده و نسبت به یکدیگر نگران می شویم و رفتار همدلانه از خود نشان می دهیم. برای تقویت همدلی بهتر است به افراد فرصت دهیم تا در هنگام ناراحتی ، احساسات خود را براحتی بیان کنند، سپس با درک این احساسات به طرف مقابل نشان دهیم که برایش اهمیت، ارزش و احترام زیادی قائل هستیم. حواسمان باشد که به هیچ وجه تظاهر به همدلی نکرده و از مقایسه کردن خودداری کنیم، زیرا اینکار به احساسات پرامید فرد لطمه خواهد زد. همچنین اگر طرف مقابل نیاز به کمک دارد، سعی کنید بجای حدس زدن از او بپرسید که چه کاری می¬توانید برایش انجام دهید. این بهترین راه برای ارزیابی نیازهای اوست.

5- هنر خوب گوش دادن

این متخصص سرشناس ترمیم روابط ناشی از بی وفایی و خیانت همسران در خصوص اهمیت گوش دادن در برقراری ارتباط مؤثر به خبرنگار روزپلاس گفت: من همواره در کارگاههای آموزشی مهارتهای همسرداری و ارتباط مؤثر به این موضوع اشاره دارم که هنر گوش دادن یکی از قدرتمندترین مهارتها در برقراری ارتباط مؤثر با دیگران است که نیاز به آموزشهای حرفه ای دارد اما در این مجال کوتاه برای خوب گوش دادن لازم است به این نکات توجه نمود: قبل از شروع گفتگو سعی ‌کنید، عوامل محیطی مزاحم را به حداقل برسانید. به عنوان مثال تلویزیون، رادیو و حتی تلفن همراه خود را خاموش کنید .در طول گوش دادن به حرفهای طرف مقابل در حالی که بدنتان متمایل به جلو بوده و در فاصله‌ای مناسب از او قرار گرفته است، با وضعیتی گرم و پذیرا، هشیاری همراه با آرامش خود را به او انتقال داده و از  پیش داوری و رجوع به شنیده های قبلی تان خودداری نموده و قضاوت نکنید، زیرا با اینکار به خود اجازه می دهید تا ذهن با نگاهی تازه به تحلیل مسئله مورد نظر بپردازد. مهدی آریافردر ادامه افزود: در گفت‌وگو با طرف مقابل سعی کنید، سؤالات کمتری بپرسید تا او وقت بیشتری برای سخن گفتن داشته و هدایت مکالمه را در دست داشته باشد. در حین گفت‌وگو با حرکات سر و کلمات مناسب تمایل و علاقمندی خود را به شنیدن صحبتهای او نشان داده و آن را قطع نکنید و اگر از نظر زمان در تنگنا هستید، این مورد را با لحنی مناسب مطرح نموده و حتماً قرار گفت‌وگوی بعدی را تعیین کنید. سپس بعد از اتمام صحبتهایش ، به خود فرصت فکر کردن بدهید و سعی کنید سخنی به زبان نیاورید و بلافاصله تصمیم عجولانه ای اتخاذ نکنید.

6- با ملاحظه باشید

این مشاور خانواده به طرفین یک گفتگو توصیه می کند، در یک اختلاف یا دعوا به همه جوانب داستان گوش فرادهند. احساسات اغلب موجب می شود تا گفتن یا پذیرفتن حقیقت سخت باشد. اگر فرد آماده صحبت کردن در مورد اختلاف و دعوا نیست، او را تحت فشار قرار ندهید و گفتگو را به زمان دیگری موکول کنید.

7- سخاوتمند باشید و از افراد تعریف و تمجید کنید

مهدی آریافر در تشریح این روش به روزپلاس گفت: مؤثرترین ویژگی منحصربفردی که موجب موفقیت ما در هر گفتگویی می گردد، نشان دادن توانایی هایمان در ابراز قدردانی از طرف مقابل و تعریف و تمجید از اوست. در هر نوع ارتباطی اعم از ارتباطات اجتماعی یا شغلی، آنچه خاطره شما را در ذهن طرف مقابل زنده نگه می دارد، اظهار نظرهای خوشایندی است که خوشحالی و شعف حقیقی تان را از حرفی که او می زند و کاری که کرده است، نشان می دهد. لذا این مهارت را در خود پرورش دهید تا به یکی از دوست داشتنی ترین دوستان طرف مقابل تبدیل شوید. در مورد افرادی که آنها را از قبل نمی شناسید، لازم است که به دقت به صحبتهایشان گوش فرا داده و با شناسایی ویژگی های مثبت آنها اقدام به تعریف و تمجید نمایید. برای ابراز قدردانی و یا تعریف ، لزومی ندارد که حتماً از جملات زیبا استفاده کنید زیرا حتی یک تعریف و تمجید ساده ای که از صمیم قلب و به دور از تظاهر و دروغ باشد، بطور قطع موجب خوشحالی طرف مقابل خواهد شد. همچنین برای ستایش دیگران منتظر فرارسیدن رویدادهای مهم زندگی آنها نظیر کسب مدرک دکترا و یا موفقیت در یک کار خاص  نباشید، زیرا انسان ها برای کارهای بزرگ خود به اندازه کافی بازخورد مثبت می گیرند. لذا تعریف و تمجید از دیگران برای موارد کوچک زندگی شان، موجبات خوشحالی و امتنان آنها را فراهم خواهد ساخت.

منبع:روزپلاس

انتهای پیام/خبرگزاری تسنیم: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود.

بازگشت به صفحه سایر رسانه ها

خيلي‌ها اعتقاد دارند كه عشق فقط يك افسانه است و در دنيايي كه به‌قول آدم‌هاي پر‌مشغله، حتي وقت كافي براي انجام كارهاي ضروري و شخصي وجود ندارد، آيا هنوز مي‌شود كساني را پيدا كرد كه عاشق باشند؟

 

 وقتي به كسي علاقه داري حتما دوست داري او هم مثل شما همان حس را داشته باشد اما گاهي با همه علاقه و اشتياقي كه به همسر زندگي‌ات داري متوجه مي‌شوي آن طرف سكه خيلي خوشايند شما نيست. نه تنها او را به سمت خودت جذب نمي‌كني بلكه از ميزان عشق و علاقه او نسبت به‌خودت آگاهي نداري اما نترس چون اگر واقعا تصميم بگيري كه دوباره همراه زندگي‌ات را عاشق خودت كني، مي‌تواني اين كار را انجام دهي. در همين لحظه همه مشكلات ارتباطت را فراموش كن و با تمركز، كارهايي كه برايت مي‌گوييم را انجام بده. معطل نكن!چگونه قلب دیگران را تسخیر کنیم

 

وقتي عشق همه زندگي‌ات مي‌شود

مردان حتي آنهايي كه واقعا عاشق يك زن مي‌شوند تنها بخشي از ذهن و زندگي خود را درگير يك ارتباط مي‌كنند اما زني كه عاشق شد همه زندگي‌اش صرف عشقي مي‌شود كه درگيرش شده است. مگر نمي‌خواهي همراه و همسرت را عاشق خودت كني؟ پس براي شروع ياد بگير كه كمتر در مورد احساست با يك مرد صحبت كني و اصلا لازم نيست هر احساس و واكنشي كه نسبت به ارتباطت داري را بي‌پرده برايش بيان كني. شما كارهاي ديگري هم داري كه در كنار عشق به همسرت بايد انجام دهي. شايد اين يك حقيقت تلخ براي خانم‌ها باشد اما تحقيقات روان‌شناسان نشان داده، كه هرقدر زنان بيشتر حرف بزنند و از احساس‌هاي‌شان صحبت كنند و از همه بدتر همه زندگي‌شان را وقف عشق به همسر‌شان كنند، به همان ميزان يك مرد را بيشتر از خودشان دور كرده‌اند.

 

وقتي مرد ديگر عاشق نيست

محبت يك موضوع 2 طرفه است و تعادل زماني به‌وجود مي‌آيد كه شما به همان اندازه‌اي كه محبت دريافت مي‌كنيد به همان ميزان هم محبت و عشق هديه بدهيد. هديه خريدن، مهمان كردن همسر‌تان به شام يا سورپرايزكردن همسر‌تان اگر از سمت يك مرد باشد خوب و طبيعي است اما اگر اين رفتارها از طرف يك زن به‌صورت پشت سر هم و هميشگي انجام شود هيچ ارزشي ندارد. چون هديه دادن يك ويژگي مردانه به حساب مي‌آيد و اگر يك خانم بيش از اندازه‌اي كه همسرش به او محبت مي‌كند، به او عشق بورزد دير يا زود مرد زندگي‌اش را از خود دور مي‌كند و دكمه عشق يك‌باره در مرد خاموش مي‌شود.وقتي يك زن بيش از اندازه به همسرش محبت كند مرد او را مانند مادرش فرض مي‌كند و يادتان باشد هيچ مردي نمي‌تواند عاشق مادرش شود بلكه فقط مي‌تواند دوستش داشته باشد. پس ياد بگير كه در عشق ازهمسرت جلوتر قدم بر نداري. از اينكه مرد زندگي‌تان براي‌تان هديه مي‌خرد يا براي‌تان وقت مي‌گذارد شرمنده نشويد و به فكر جبران نباشيد چون مردان با انجام اين كارها احساس قدرت مردانه بيشتري حس مي‌كنند.

 

قبل از قلب، ذهنش را تسخير كن

در شروع يك آشنايي بهتر است خوب به رفتار و واكنش‌هاي همسرت دقت كني تا روحيات او را بيشتر بشناسي. از كساني كه او را مي‌شناسند در مورد سرگرمي‌ها و سلايقش صحبت كن و نقاط اشتراك خودت و او را كشف كن. به‌دنبال اين باش كه همسرت از چه چيزي خوشش مي‌آيد و از چه كارها و رفتارهايي بيزار است. سعي كن شنونده خيلي خوبي براي او باشي چون آدم‌ها بيشتر جذب كساني مي‌شوند كه مطمئن باشند حرف‌هاي‌شان شنيده و درك مي‌شود. وقتي به حرف‌هاي همسرت توجه كني به‌تدريج شعله يك عشق را در او ايجاد خواهي كرد كه براي هميشه ماندني است. به او نشان بده كه برايش اهميت داري و مهم‌ترين شخص زندگي‌ات در او خلاصه مي‌شود. وقتي با او به رستوراني مي‌روي و او مشغول صحبت كردن مي‌شود، هرگز صحبت‌هايش را قطع نكن حتي اگر تلفن همراهت زنگ خورد، مكالمه همسرت را قطع نكن و با اين كار مطمئن باش كه او را بيشتر به سمت خودت جذب كرده اي.

نقاب را بردار

اينكه همان‌طور باشي كه هستي كار سختي است؟‌ پس چرا بيشتر اوقات در حال بازي‌كردن نقشي هستي كه اصلا شباهتي به ويژگي‌هاي خودت ندارد؟ تا كي مي‌تواني نقش يك آدم كامل كه هيچ عيب و ايرادي ندارد را بازي كني؟ اگر روزي خسته شدي و ناگهان فشار مدت‌ها سكوت را روي همسرت خالي كردي، فكر نمي‌كني با اين كار او را بيشتر شوكه مي‌كني؟ بدون اينكه ترس از دست دادن همراهت را داشته باشي صادقانه و با جسارت از عقايد و احساس‌هايت حرف بزن و به او نشان بده كه چه ديدگاهي در مورد او و زندگي‌ات داري حتي اگر نظرت مخالف ديدگاه‌هاي او باشد نترس، چون وقتي با قدرت موضع‌گيري‌ات را مشخص مي‌كني و فرياد مي‌زني كه وجود داري، زيبايي بيشتري را براي همسرت به‌وجود مي‌آوري اما اگر يك خانم هستيد بايد يك راز كوچك را هم بداني. بيشتر خانم‌ها به دليل روحيات خاصي كه دارند در نخستين ملاقات‌ها همه احساسات خود را بيرون مي‌ريزند و هرچيزي كه به ذهن‌شان مي‌رسد را براي همسر‌شان بازگو مي‌كنند. دست نگه داريد، چون شما سال‌هاي سال فرصت داريد كه در كنار هم زندگي كنيد و از سرگرمي‌ها و احساسات‌تان حرف بزنيد. نكته كليدي ما به شما قدري پيچيده بودن است. از روي اين ويژگي به سادگي رد نشويد و سعي كنيد براي مرد زندگي‌تان قدري مبهم باشيد. بگذاريد او به‌تدريج كشف‌تان كند.

 

عشق زوري نيست!

بيشتر زوج‌ها يكديگر را به دليل نداشتن حس‌هاي رمانتيك سرزنش مي‌كنند. جملاتي مثل«‌توديگر عاشقم نيستي»، «به من احساس داشته باش» جملات متداولي در بين زوج‌هاي جوان است. اجازه بدهيد كه همسر‌تان، خودش باشد و از او نخواهيد كه به خاطر خوشايندي شما واكنش‌هايي را نشان بدهد كه در وجودش نيست. اگر اين فرصت را به همسر‌تان بدهيد كه نقش خودش را بازي كند، به‌تدريج مي‌توانيد با ايجاد فضاي آرامي كه ايجاد كرده‌ايد، عشق را هم بين خودتان به‌وجود بياوريد.

 

كنترل نامحسوس يادت نره

كيفيت ارتباط با همسرت را بالا ببر و طوري رفتار كن كه او خيالش راحت باشد كه در شرايط سخت و زمان‌هايي كه به شما نياز دارد، در كنارش هستي. اگر مي‌خواهي همسرت را تحت كنترل داشته باشي و مراقب رفتارهايش هستي، بايد طوري ماهرانه اين كار را انجام دهي كه او حس نكند. اين احساس را در همسرت به‌وجود بياور كه بودن با او براي شما همراه با لذت و آرامش است و وقتي همسرت مطمئن شد كه وجودش موجب آرامش شماست، به‌تدريج عشق خودش را به شما نشان خواهد داد. در اين بين تعريف كردن، خيلي مي‌تواند به بهتر شدن ارتباط‌تان كمك كند. يادتان باشد تعريف و تمجيد صرفا از سمت مردان نيست. همانطور كه يك خانم از تعريف همسرش راضي مي‌شود يك مرد هم با تعريف و تحسين همسرش انرژي بيشتري دريافت مي‌كند و بله! درست حدس زديد! با تعريف همسر‌تان عاشق‌تر مي‌شود.

 

فقط خودت بودن كافي نيست

اينكه در حال حاضر چه ظاهري داري يا در چه جايگاه اجتماعي قرار داري مهم نيست! مهم‌ترين چيز اين است كه چه طرز فكري در مورد خودت داري. وقتي در مورد خودت اعتماد به نفس كافي داشته باشي و با شجاعت ديدگاه‌ها و علایقت را مطرح كني، همسرت را مجذوب خودت مي‌كني. بايد بداني نقاط قوت و ضعفت كجاست و يك نكته مهم اين‌كه كمي شوخ طبعي را چاشني ارتباطت كن. اين ويژگي مردانه يا زنانه نيست و همه افراد از هم صحبتي با كساني كه شوخ‌طبع هستند، لذت مي‌برند به‌خصوص اگر آن فرد همسر زندگي‌شان باشد، شادي و عشق بيشتري را تجربه خواهند كرد اما زياد خنديدن هم خيلي خوب نيست و زيبايي شما را از بين خواهد برد. عشق منتظر شماست اما براي رسيدن به زيباترين هديه هستي بايد قدري بيشتر تلاش كرد. اين يك راه يكطرفه نيست. يادت باشد!

منبع:مجله زندگی ایده آل

دانستنیهای قبل و بعد از ازدواج


سینما رو به خونت بیار!


انواع جراحی زیبایی سینه

خرید انواع ابزار وجعبه ابزار خانگی وصنعتی


عوارض خطرناک لیزر موهای زائد


درمان نازایی با بالاترین درصد موفقیت

رویایی بابحران نگران کننده روابط زناشویی


مشاوره و مراقبت‌های قبل از بارداری


برای سفارش این ست فقط کافیه کلیک کنی!


ارسال محرمانه محصولات جنسی


لوازم خونگیت رو اقساطی نو کن!

برای خریدبلیط اتوبوس دنبال سایت معتبری؟


تنوع فوق العاده طرح و رنگ صندلهای چرم

چگونه قلب دیگران را تسخیر کنیم


به تماشای کیفیتی بی حاشیه!

درانتخاب همسرآینده‌تان دچارتردید شده‌اید؟

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

چگونه قلب دیگران را تسخیر کنیم
چگونه قلب دیگران را تسخیر کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *