چطور عکس خود را در اینترنت بگذاریم

 
helpkade
چطور عکس خود را در اینترنت بگذاریم
چطور عکس خود را در اینترنت بگذاریم

چطور عکس مورد نظرمان را بر روی اینترنت قرار دهیم؟این سؤالی است که بسیاری از کسانی که اولین روزها و ماه‌های ورودشان به اینترنت را می‌گذرانند، می‌پرسند.قبل از پاسخ به این سؤال باید دو مفهوم توضیح داده شود:دانلود (Download) و آپلود (Upload)به عمل انتقال فایل از روی اینترنت به روی کامپیوتر شما، در اصطلاح، دانلود یا «بارگذاری» گفته می‌شود. نماد دانلود در اینترنت معمولاً به شکل یک فلش به سمت پایین (Down) است:

و به عکسِ این عمل، یعنی انتقال فایل از روی کامپیوتر شما به روی اینترنت، آپلود (Upload) گفته می‌شود. نماد آپلود هم معمولاً به این صورت، یک فلش به سمت بالا (UP) است:

خوب، حالا مطمئناً متوجه شده‌اید که وقتی می‌خواهیم یک عکس بر روی اینترنت قرار دهیم،‌ در اصطلاح داریم یک عکس را آپلود می‌کنیم.حالا، سؤال اینطور می‌شود که چطور یک عکس را بر روی اینترنت آپلود کنیم؟ساده‌ترین کاری که می‌شود در اینترنت انجام داد، همین کار است!باید بدانید که فایل‌های روی اینترنت دقیقاً مثل کامپیوتر شما، روی هارد یک کامپیوتر (که معمولاً Server نامیده می‌شود) کپی می‌شوند.شما فقط کافی است یک سایت پیدا کنید که به شما اجازه دهد عکس مورد نظرتان را روی فضای آن سایت قرار دهید.این روزها بی‌شمار سایت وجود دارند که این امکان را به رایگان برای شما فراهم می‌کنند. (لیستی از آن‌ها را اینجا خواهید دید)یکی از مشهورترین‌های آن، سایت www.tinypic.com است اما با توجه به اینکه تحریم شده، از picofile.com استفاده کنید.اگر به این سایت‌ها وارد شوید، کاملاً مشخص است که یک دکمه به نام Browse می‌بینید که باید روی آن کلیک کنید و عکستان را از روی حافظه کامپیوترتان پیدا و انتخاب کنید.

(اگر وارد سایت picofile شده‌اید، روی «انتخاب فایل» کلیک کنید و صبر کنید تا عکس آپلود شود و یک آدرس به شما بدهد)

خانه » مجله اینترنت » چگونه عکس خود را در نتایج جستجوی گوگل ثبت کنیم ؟

یکی از بهترین کارهایی که امروز می توانید انجام دهید ، قرار دادن عکس های شما در نتیجه جستجوی google است ، فقط تصور کنید افراد در جستجوی شما هستند و می توانند عکس شما را در نتیجه جستجوی گوگل ببینند چه تصوری در ذهن آنها خواهد گذاشت؟ بنابراین در اینجا من این ترفند را در مورد نحوه قرار دادن یک عکس نمایه یا عکس خود در نتایج جستجوی Google به اشتراک می گذارم ، این روند طولانی است اما به نوعی موثر می باشد و بعد از مدتی می توانید عکس خود را در اینترنت ثبت کنید.

خب سایت هایی زیاد برای ثبت عکس در اینترنت وجود دارند که به ما کمک می نمایند ، تصاویری از خود و یا مکان های مختلف را برای کاربران مختلف دنیا در موتورهای جستجو ثبت نماییم. تقریبا این روش بسیار آسان می باشد و با ولاگ نویسی یا استفاده از شبکه های اجتماعی می توان هر متن یا عکسی را بصورت رایگان پس از مدتی در موتورهای جستجو به نمایش درآورد.

اگر می خواهید عکس خود را در نتیجه جستجوی Google نشان دهید ، باید یک وبلاگ نویس باشید. اگر می خواهید نام خود را در Google جستجو کنید و عکس شما نشان داده شود. این مراحل را دنبال کنید.

چطور عکس خود را در اینترنت بگذاریم

نیازی به وبلاگ نویسی نیست. شما فقط باید یک حساب Gmail ایجاد کنید و آن را با یک بلاگر پیوند دهید. نمایه Blogger خود را تکمیل کنید یک نام ، آدرس شماره تلفن و عکس خود را اضافه کنید. همانطور که همه ما می دانیم که google در ایندیکس کردن محتوای تصویری و متنی بسیار کند است. پس از تکمیل قسمت های پروفایل ، منتظر برخی از روزها باشید. مدتی طول می کشد تا اطلاعات مختصر خود را در Google نشان دهید.

باید حساب Gmail خود را به +Google پیوند دهید . در واقع Google Plus بهترین گزینه برای وبلاگ نویسd است ، زیرا گوگل پلاس سایت رسانه اجتماعی اجتماعی گوگل است ، بنابراین تنها نیاز به تکمیل اطلاعات پروفایل و تصویر نمایه خود هستند ، تا پس از مدتی اطلاعات شما در موتورهای جستجو نمایش داده شود. البته این سرویس غیرفعال شده است ولی شما می توانید از سایر رسانه های اجتماعی مثل توییتر ، فیسبوک و اینستاگرام برای ثبت عکس خود در اینترنت استفاده نمایید. البته ناگفته نماند که این روند طولانی می باشد.

اگر قصد دارید که یک وب سایت ایجاد کنید و اطلاعات یا تصاویر خود را از طریق وب سایت ، سریعتر و اختصاصی در موتورهای جستتجو ثبت نمایید ، بهترین گزینه استفاده از وردپرس می باشد. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای رایگان می باشد که بر روی سرور و توسط یک دامنه به نمایش در می آید و شما می توانید تمام اطلاعات مربوط به خود را توسط وردپرس به نمایش موتورهای جستجو درآورید.

سرویس های رایگان فارسی زبان زیادی در اینترنت وجود دارند که به شما امکان ساخت و مدیریت یک وبلاگ بصورت رایگان را در نشانی اینترنتی مدنظرتان می دهند، برای استفاده از این سرویس ها تنها کافیست در گوگل شروع به جستجو “ساخت وبلاگ” نمایید و یک بلاگ را در سرویس هایی مثل بلاگفا ، رزبلاگ ، بلاگ و … ایجاد نمایید. سپس شروع به نوشتن نمایید و تصاویر موردنظری که قصد دارید در اینترنت ثبت شوند را ، آپلود و انتشار دهید. پس از مدتی تصاویر شما در موتورهای جستجو وقتی که جستجو شوند به نمایش درخواهند آمد.

 

اگر می خواهید تصویر شما در جستجوی google که همه پست ها  نشان داده می شود ، باید به خاطر داشته باشید . عکس شما باید بصورت عمومی به اشتراک گذاشته شود. برای به دست آوردن نتیجه جستجوی مرتبط ، می توانید متن مختصری راجع به خود در حساب های اجتماعی یا وبلاگ نویسی خود درج کنید. پیشنهاد می کنم عکسهای با کیفیت بالا را در حساب های google بارگذاری کنید.

 

 

این ۴ نکته آسان است و بدون شک به شما کمک می کند تا عکس خود را در نتایج جستجوی Google ثبت نمایید،  پس از اتمام تمام مراحل لازم است برای مشاهده نتایج صبر و شکیبایی داشته باشید ، به دلیل اینکه باید منتظر بمانید تا داده های شما توسط گوگل ایندکس شوند.

با عضویت در خبرنامه لرن پارسی از جدیدترین مقالات و آموزشها در ایمیل تان باخبر شوید.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای لرن پارسی محفوظ است .

طراحی سایت : ایران تمز

سلام من دوستم خواننده اس میخوام وقتی اسمش رو میزنی تو گوگل عکس هاش  و بیوگرافی رو بیاره چیکار باید بکنیم؟{“@context”:”https://schema.org”,”@type”:”FAQPage”,”mainEntity”:[{“@type”:”Question”,”name”:”سلام من چطور میتونم در گوگل وسایل به فروش بزاریم”,”acceptedAnswer”:[{“@type”:”Answer”,”text”:”سلام. شماباید ابتدا یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی نمایید و سپس مجوزهای مورد نیاز را از ارشاد و نماد اعتماد الکترونیکی دریافت کرده و سپس درخواست درگاه اینترنتی بکنید و شروع به بازاریابی اینترنتی مثل سئو و تبلیغات و در نهایت به فروش محصول خود در اینترنت بپردازیدnn”}]},{“@type”:”Question”,”name”:”من بخوام اسمم رو تو گوگل وقتی جستجو میکنن بالا بیاد چقدر هزینه میخواد؟”,”acceptedAnswer”:[{“@type”:”Answer”,”text”:”سلام شما باید هزینه های راه اندازی سایت شخصی را در نظر بگیرید که جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۵۵۴۴۷۲۳۴ تماس بگیرید.nn”}]},{“@type”:”Question”,”name”:”سلام من چطوری میتونم خودم عکس و اسممو تو گوگل ثبت کنم؟”,”acceptedAnswer”:[{“@type”:”Answer”,”text”:”سلام شما باید هزینه های راه اندازی سایت شخصی را در نظر بگیرید که جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۵۵۴۴۷۲۳۴ تماس بگیرید.nn”}]}]}

سلام. میتونید به راحتی بالا بیاید یه سایت اختصاصی براشون راه اندازی کنید و با اسمشون عکس هاشون رو منتشر کنید
به همین راحتی
برخی نمونه از سایت هایی که تا الان راه اندازی شده اند
وحید بابایی
مریم مدرسی حجته آبادی
سیاوش سهرابیان

اگر شما هم میخواهید اسمتان در گوگل ثبت شود و معروف شوید جهت سفارش با ما تماس بگیرید

چطور سایت بسازیم

با سلام جهت ساخت سایت باید یک سری هزینه های ثبت دامنه – طراحی و هاست رو پرداخت نمایید.
جهت راهنمایی ۲۴ ساعته از تلگرام یا واتس اپ با شماره تماس ۰۹۱۴۹۲۹۲۸۰۳ در ارتباط باشید

چطور عکس خود را در اینترنت بگذاریم

سلام

سلام وقت بخیر خسته نباشید من می‌خواهم درگوگلی ثبت نام کنم وچون اهل قلم هستم احساس میکنم ضرور است تابت آنم گاهی ازنوشته های خود به گوگلی بسپارم

هزینش چقدره؟

هزینه داره سایت شخصی یا سایت مربوط ب کار

فنی مهندسی رضا سلطانی

سلام
چگونه اسم و عکس ، قد ، سن ، تاریخ تولد و… در گوگل ثبت می شود ، مثل خواننده ها معروف .

اگه جواب بدین ممنون میشم🙏

سلام

آخرین پروژه طراحی شده نماینده مجلس و ثبت شده در صفحه اول گوگل
با کلمه وحید بابایی
جهت ثبت سفارش ثبت اسم خود در گوگل با ما تماس بگیرید.
۰۲۱۵۵۴۴۷۲۳۴
۰۹۱۴۹۲۹۲۸۰۳

لطفا بگید چطور میتونیم عکس بزاریم تو گوگل همینجا بگو

سلام چطور عکسامو تو گوگل ثبت کنم

باید سایت شخصی درست کنی هزینه داره

به علت تشابه اسمی برادر من که بازیگره با فوتبالیست اشتباه گرفته میشه یعنی زیر اسم میزنه فوتبالیست ولی عکس برادر من رو میاره
راهنمایی رایگان کنید لطفا

چگونه میتونم بیوگرافیم در گوگل برم
من عکاس و تصویر بردار سینما تئاتر مد مدلینگ هستم و مربی و قهرمان کیوکوشین کاراته هستم ۰۹۱۲۲۲۱۷۹۲۵

سلام وقت بخیر عکس و ایمیل و رزومه خودم رو خواستم در گوگل ثبت کنم تشکر

چجوری

سلام من چطور میتونم در گوگل وسایل به فروش بزاریم

سلام. شماباید ابتدا یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی نمایید و سپس مجوزهای مورد نیاز را از ارشاد و نماد اعتماد الکترونیکی دریافت کرده و سپس درخواست درگاه اینترنتی بکنید و شروع به بازاریابی اینترنتی مثل سئو و تبلیغات و در نهایت به فروش محصول خود در اینترنت بپردازید

سلام چطور میتونم شرکتم رو تو گوگل ثبت کنم

سلام باید تو نقشه گوگل مپ ثبتش بکنید تا اطلاعاتتون نمایش داده شود.

سلام چطور پیجم بزارم تو گوگل ک سرچ ک کردم بیاد بالا

چگونه اسمم
رو در گوگل ثبت کنم

سلام من چی شکلی عکس رو تو گوگل بزاریم

سلام با طراحی یک وب سایت شخصی با ما تماس بگیرید

لطفا به منم کمک کنید

چطور میشه اطلاعاتمو داخل گوگل قرار بدم؟

سللم چطوری میشه لطفا یاد بدی چطوری میشه اسمم تو گوگل بزنن بیاره بالا

من بخوام اسمم رو تو گوگل وقتی جستجو میکنن بالا بیاد چقدر هزینه میخواد؟

سلام شما باید هزینه های راه اندازی سایت شخصی را در نظر بگیرید که جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۵۵۴۴۷۲۳۴ تماس بگیرید.

جستجوی اسم شرکت رو هم میتونین تو صفحه اول گوگل قرار بدین که اطلاعات تماس و آدرس ما هم بیاد؟

بله خودتون هم میتونید با آموزش زیر این کار رو انجام بدینhttps://www.sarirnovin.com/top-up-site-rank-in-google/tutorial-registration-location-in-map-google-map
و اگه مشکلی داشتین با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت حل کنیم.

سلام دوستان عزیز بنده می خواهم استاد خودم رو توی گوگل معرفی کنم .چون خودش اصلا اهل تبلیغ و این حرف ها نیست چکار کنم ؟ ممنون میشم اگر راهنمایی فرمایید .

سلام من قبلا وبلاگ داشتم ولی حذف شده الان چیکار باید انجام بدم تا اسم آهنگ هام و خودم وقتی جستجو میشه گوگل بیاره اول؟

سلام. بهترین راه راه اندازی یک سایت شخصی و قرار دادن عکس کاور آهنگ ها و خود آهنگ با لینک دانلود آن در سایتتان می باشد که جهت چگونگی پیاده سازی آن با ما در ارتباط باشید.

قهرمان پاورلیفتینگ آسیا و ایران

چطور عکس خود را در اینترنت بگذاریم

رپر

گوگل شماره تلفن وصل شود

رپر

سلام من چطوری میتونم خودم عکس و اسممو تو گوگل ثبت کنم؟

کشتی گیر شهرستان تایباد

عرفان گلی‌ یک استادساز‌است‌.ودرروستای‌ گوزالان_شهرستان‌ کلیبر‌دنیاآمد.

عکسم رادراینترنت بگذار

تنهايي لاتي تر

❤️❤️❤️

سلام من چطور یک سایت شخصی درست کنم

سلام وقتتون بخیر
باید مهارت طراحی سایت رو یاد بگیرید تا بتونید یک سایت برای خودتون طراحی نمایید.

سلام،من یه سایت برا خودم طراحی کردم و همه چیزش کامله،فقط نمیدونم چجوری سایتم و عکس و بیوگرافیمو تو گوگل ثبت کنم،که مثلا وقتی اسم منو سرچ میکنه بیوگرافی های من بالا بیاد؟!!!،با تسکر

پروژه انجام شده

کلمات : احمد فلاح – دکتر احمد فلاح – سایت دکتر احمد فلاح

http://dr-ahmadfalah.ir

سلام من آدرس و سایت و عکس مغازه در گوگل مپ هست و میخوام که نام مغازه در نقشه گوگل درج بشه چون الان فقط لوکیشن را نشان میدهد و با جستجو پیدا میشه لطفا راهنمایی کنید متشکر

سلام بدون اسم که ثبت نمیشه اسم مغازتون چی هستش؟

سلام.چطوری میتونم در گوگل یک حساب باز کنم و عکس و فیلم روداخلش بذارم؟

سلام با راه اندازی یک سایت میتونید فقط

وارد کردن بیوگرافی

دیپلمه ی بازیگری

میخوام اسمم را در گوگل بذارم؟نمیشه؟

باید یه وب سایت داشته باشید
وارد پنل کاربریتون در سایت شوید و درخواست طراحی سایت دهید.

پروژه انجام شده
کلمه» سیاوش سهرابیان

http://siavash-sohrabian.ir

سلام من سایتو درست کردم ولی میخوام اسمشو که گوگل بزنی بیاره اسم سایتphysiotherapy97.epage.ir
ولی میخام گوگل بزنن فیزیوتراپی محمدی بیاره

سلام وبلاگ متاسفانه سخت میشه تو گوگل ثبت کرد و رتبه گرفت
باید یک سایت شخصی مجزا برای خود با دامنه اختصاصی داشته باشید.

سلام من چگونه برای پیجم عکس و اسم بزارم

سلام چگونه میتونم زمانی که اسم خودم رو تو گوگل میزنم عکس های من رو بیاره

سلام با راه اندازی یک وب سایت شخصی میتونید این کار رو انجام بدین

چگونه وقتی میخواهم اسم من در گوگل وقتی جستجو می شود بالا بیاید

سلام وقت بخیر
با داشتن یک سایت میتونید اسمتون رو در گوگل ثبت کنید

سلام من یه فعال مجازی ام خبرنگارم خواستم اسم و عکسمو بزارم تو گوگل میشع راهنماییم کنید

سلام‌شما سایتی معرفی کنید که عکس رو بذاره در ازای مبلغی پول

سلام من میخام اسم عکسم ثبت بشه یکی سرچ بزنه بالا بیاد چجور؟؟

سلام خوبی من چطور می توانم اسم و عکسم را در گوگل ثبت نام کنم و معروف بشوم لطفا راهنمایی کنید ممنونم

سلام تو واتس اپ بهمون پیام بدین لطفا

سلام چگونه عکس خود را در گوگل بزارم

چگونه بیوگرافی میتوانیم درست کنیم در گوگل

سلام من میخام سایت بزنم اگه میشه راهنمایم کنید ممنون

سلام میشه منو راهنمایی کنید که چطوری با گوگل در ارتباط باشم

سلام چطور میتونم اسم وعکس خودم را در اینترنت وگوگل به اشتراک بزارم که وقتی سرچ کنن اسمم بیاد بالا ممنون میشم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ما هر ماه فقط یه ایمیل ارزشمند و کاربردی برای شما خواهیم فرستاد

تازه، وارد دنیای طراحی سایت و سئو سایت شده اید؟

خدمات سئو سایت | سئو وردپرس | سفارش سئو

قیمت : 49000 تومان


وقتی فایلی از اینترنت دریافت می‌کنیم، فرآیند “دانلود” را انجام می‌دهیم. یعنی فایلی را از اینترنت به روی سیستم خود ریخته‌ایم. دقیقا برعکس این مساله، وقتی فایلی را از سیستم خود به اینترنت منتقل می‌کنید “آپلود” انجام داده‌اید.

فرض کنید عکسی توجهتان را جلب کرده و می‌خواهید آن را در اینترنت قرار دهید و آدرس آن را برای دوستان و آشنایتان بفرستید تا بتوانند به آن دسترسی پیدا کنند. یا اخیرا وبلاگی درست کرده‌اید که امکان قرار دادن عکس در آن نیست، ابتدا باید عکس را در جایی در اینترنت قرار دهید و سپس لینک آن را در مطلب وبلاگتان قرار دهید. چگونه می‌توانید این کار را انجام دهید؟ اصلا چگونه می‌توانیم فایل هایمان را در اینترنت قرار دهیم یا به عبارتی آن‌ها را “آپلود” کنیم؟

چطور عکس خود را در اینترنت بگذاریم

برای این منظور،‌سایت‌های ایرانی و خارجی زیادی هستند که این امکان را به شما می‌دهند که فایل‌هایتان را رایگان درون فضایی که آن‌ها ارائه می‌کنند قرار دهید.

به عنوان مثال عکسی را می‌خواهیم آپلود کنیم.برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید.

۱- مرورگر اینترنت خود را باز کنید و عبارت “آپلود رایگان عکس” را جست‌و‌جو کنید.

۲- از بین سایت‌هایی که باز می‌شوند، یکی از اولین مورد‌ها را انتخاب کنید و آن را باز کنید.

۳- حالا رد این صفحه به دنبال گزینه‌ای با نام “انتخاب فایل” یا “Choose File” بگردید و روی آن کلیک کنید.

۴- حالا پنجره‌ای باز خواهد شد که فایل‌های داخل سیستم شما را نشان می‌دهد. حالا به دنبال فایل خود در سیستمتان بگردید و آن را انتخاب کنید و سپس Open را انتخاب کنید.

۵- حالا گزینه “آپلود” یا “upload” را انتخاب کنید و صبر کنید تا فرآیند کامل شود.

۶- فایل شما در اینترنت آپلود شده است. یکی از این لینک هارا  که نمایش داده می‌شود در مرورگر اینترنت وارد کنید مشاهده می‌کنید که عکس شما نمایش داده خواهد شد. کد لینک مستقیم آن را کپی کنید و آن را به دوستانتان یا هرکسی که تمایل دارید بدهید.

فرآیند آپلود کردن موسیقی یا ویدیو هم به همین صورت است. فقط این‌که باید برای آپلود کردن هر فایل به دنبال وب‌سایتِ مناسب آن بگردید. به عنوان مثال برای آپلود کردن آهنگ عبارت “آپلود رایگان آهنگ” را در اینترنت جست‌و‌جو کنید تا سایت‌های مرتبط نمایش داده شوند.

 

قیمت : 49000 تومان


نظر شما

نام *

رایانامه (ایمیل) *

Website

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.


تصویر امنیتی
*

تمامی حقوق نزد صاحب سایت چجوری محفوظ است. چه‌جوری

لوازم جانبی موبایل،کامپیوتر و لپتاپ با ارزانترین قیمت

نشریه خوارزمی آگهی می پذیرد.

چطور عکس خود را در اینترنت بگذاریم

لوازم جانبی موبایل با قیمتهای غیر قابل رقابت

استفاده از مطالب این سایت فقط با کسب اجازه از نویسنده آن در سایت مرجع مجاز می باشد

چطور عکس خود را در اینترنت بگذاریم
چطور عکس خود را در اینترنت بگذاریم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *