چگونه قلب زیبا بکشیم

 
helpkade
چگونه قلب زیبا بکشیم
چگونه قلب زیبا بکشیم

احتمالاً هر یک از ما حداقل یک بار در زندگی خود یک قلب ترسیم کرده ایم. اجرای این عنصر کاملاً ساده است ، اما می توان آن را به روش های مختلفی انجام داد. هنگام ترسیم قلب ، می توانید از رنگ ، مداد ، خودکار ، مارکر و سایر مواد استفاده کنید. وظیفه اصلی این است که تصویر زیبا و شسته و رفته باشد ، به طوری که دو نیمه یکدست و شبیه یکدیگر باشند. این امر با استفاده از الگو یا اشکال هندسی برای جمع آوری قلب حاصل می شود. رسم آن یک لذت است.

برای ترسیم یک تصویر زیبا ، نیاز به ذخیره مواد از لیست زیر:

این مواد را می توان ترکیب کرد و همچنین می توانید از عناصر تزئینی مختلفی (مهره ها ، بدلیجات ، توری و …) برای جلوه و جذابیت بیشتر نقاشی استفاده کنید.

مجسمه ای که می خواهیم ترسیم کنیم از اشکال هندسی تشکیل شده است: یک مثلث و دایره. یک مثلث را می توان با خط کش و مداد رسم کرد ، اما یک دایره به یک شی گرد از اندازه مناسب نیاز دارد. درب بطری برای این منظور مناسب است.

پیروی از دستورالعمل های گام به گام، می توانید یک قلب یکنواخت و منظم ترسیم کنید:چگونه قلب زیبا بکشیم

یک روش آسان دیگر نیز برای ترسیم قلب با استفاده از اشکال هندسی وجود دارد. این روش شامل استفاده از دو دایره و مثلث متقارن است. این تصویر کاملا سرسبز و آبدار به نظر می رسد. این روش اصلی را می توان با رعایت موارد ساده امتحان کرد دستورالعمل های گام به گام:

چنین قلبی را می توان با یک تیر ، گل رز یا برق تزئین کرد. اگر کمی با عناصر تزئینی بازی کنید و نقاشی را تزئین کنید ، می توانید آن را روی کاغذ ضخیم قرار دهید و به یک کارت پستال جالب تبدیل کنید.

با استفاده از می توانید قلب را ترسیم کنید بیضی… برای این کار باید دنبال کنید دستورالعمل های گام به گام:

این روش کمی پیچیده تر از روش های قبلی است ، اما به نظر می رسد که نقاشی زیبا و شسته و رفته است. می توانید بال ، یک پیکان به قلب اضافه کنید یا یک فرشته ناز در کنار آن بکشید. انتخاب طرح فقط توسط تخیل هنرمند محدود می شود.

1. پولک.

برای درخشش و درخشش قلب ، می توانید برق به تصویر اضافه کنید. این می تواند بدلیجات یا چسب براق باشد. از بدلیجات می توان برای همپوشانی رئوس مطالب تصویر استفاده کرد تا جلوه اصلی و غیرمعمولی داشته باشد. دنباله ها می توانند کل نقاشی و طرح اصلی موارد برجسته را پر کنند. قلب زرق و برق دار جشن تر به نظر می رسد. چنین نقاشی مطمئنا هر کارت پستال یا ولنتاین را تزئین خواهد کرد.

2… توری.

توری در نقاشی قلب عالی به نظر می رسد. می توانید قلب را با نوک نمادی ، مداد یا رنگ صورتی رنگ کنید و سپس قسمت کوچکی از بند سفید را در قسمت بالا قرار دهید. باید وسط قلب را بپوشاند. توری های غیر ضروری باید با قیچی بریده شوند. قلب توری مخصوصاً ملایم و عاشقانه به نظر می رسد.

3. گلبرگهای گل رز.

بعد از شما ، نمی توانید فقط آن را با مواد کلاسیک رنگ کنید ، بلکه از گلبرگهای گل رز استفاده شده به یکدیگر استفاده کنید. برای انجام این کار ، آنها را روی لایه ای از کاغذ به صورت لایه لایه دراز بکشید و شکل قلب را حفظ کنید. این روش برای ایجاد یک کارت پستال بی نظیر برای یکی از عزیزان مناسب است.

هرکسی می تواند یک قلب ترسیم کند. شما فقط باید تخیل خود را روشن کنید و از روند خلق یک شاهکار لذت ببرید.

اگر نمی دانید چگونه می توان قلب را ترسیم کرد مداد ، پس در این صفحه بیهوده نیستید: این درس به شما کمک می کند یاد بگیرید که چگونه این کار را حتی برای هنرمندان و کودکان تازه کار انجام دهید. برای ترسیم یک قلب زیبا ، باید این کار را انجام دهید: یک برگ کاغذ خالی ، یک مداد ، یک پاک کن. وقتی همه ابزارها آماده شدند ، می توانید کارهای مرحله به مرحله ما را انجام دهید.

مرحله شماره 1

ابتدا باید خطوط اصلی قلب خود را ترسیم کنیم. برای این کار ، بیضی به اندازه دلخواه خود بکشید. در داخل بیضی یک خط متقاطع ایجاد کرده و به مرحله بعدی بروید.

گام 2

حال بیایید ترسیم سمت چپ قلب را شروع کنیم. توجه کنید که چگونه طرف نسبت به بیضی پایه کشیده شده است.

مرحله شماره 3

برای تکمیل قلب ، باید سمت راست را بکشید ، همانطور که در تصویر نشان داده شده است.

در این درس ساده شما یاد گرفتید که چگونه گام به گام قلب را با استفاده از مداد ترسیم کنید. اگر واقعاً دوست دارید نقاشی بکشید ، می توانید از سایر فعالیت های ارسال شده در قسمت نقاشی استفاده کنید. برای شما آرزوی موفقیت خلاقانه داریم!

چگونه می توان قلب را ترسیم کرد.

چیه؟ آیا این … قلب است؟

نه ترفند این است که ما می خواهیم نمادی خاص ترسیم کنیم که عملاً با آنچه در سینه ما می زند مطابقت ندارد و واقعاً ظرف عشق است. اما خوب ، نمادها نماد هستند.

توجه داشته باشید که علامت قلب متقارن است. هنگام ساخت باید این را در نظر بگیریم. یعنی ابتدا نیمی از قلب را می کشیم:

خط میانی را بدون فشار رسم کنید – محور تقارن. و سپس ، بله ، نیمه دوم را کاملاً متقارن می سازیم. و برای این کار شما باید به آرامی و با تمرکز اندازه گیری کنید و دائماً مقایسه کنید.

می توانید با خط کش یا چشم اندازه بگیرید. از آنجا که در حال توسعه چشم هستیم ، ابتدا چشم به چشم می کشیم.

شکل منحنی خیلی پیچیده نیست و سه نقطه لنگر برای ما کافی است که تقریباً دقیق آن را تعریف می کنند.

ابتدا از طریق این نقاط عمودها را به محور تقارن رسم می کنیم و سپس روی این عمودها نقاط متقارن را با چشم علامت گذاری می کنیم.

بیایید این نقاط را به هم متصل کنیم:

چگونه قلب زیبا بکشیم

اگر نقاشی درست است ، می توانید آن را به صورت رنگی حلقه کنید:

با این وجود می توانید از خط کش برای اندازه گیری ها نیز استفاده کنید. اکنون ما نه چشم ، بلکه مهارت های حرکتی خوب انگشتان را توسعه خواهیم داد. بیایید این بار منحنی را دشوارتر کنیم. بیایید پنج نقطه را روی آن ، تقریباً در فاصله مساوی از یکدیگر ، انتخاب کنیم و پس از رسم عمودها ، اندازه گیری ها را ادامه دهیم:

و بنابراین با هر امتیاز:

اینجا ، و این قلب کشیده شد:

اما همه این اندازه گیری ها و ساخت ها به عنوان وظایف آموزشی برای توسعه دست ها و تحکیم مهارت در کار با خط کش خوب است. اگر می خواهید به سرعت قلب را ترسیم کنید ، بهتر است این کار را با استفاده از استنسیل انجام دهید.

قلب یکی از عناصر مورد تقاضا برای روز ولنتاین است. به طور کلی قلب نماد عشق است. قلب ها اغلب روی هدیه ها ، عکس های تعطیلات ، کارت های تبریک به تصویر کشیده می شوند. آنها معمولاً در کنار تصویر عاشقان ، در کنار آمورچیک های مختلف با تیرها ، حیوانات زیبا ، گل ها و همچنین با الگوهای مختلف تزئین می شوند. در اینجا می خواهیم چند گزینه دیگر برای تصویر قلب ها روی کارت ها به شما توجه کنیم.

مرحله 1. یک خط عمودی بکشید. نیمی از قلب را در دو طرف آن بکشید. بر روی آنها مانند زبان های شعله ای تصویر می کنیم. در یک نیمه به سمت داخل ، در نیمه دیگر به بیرون. آنها در باد تکان می خورند. رنگ آمیزی قلب.

مرحله 2. یک خط مستقیم بکشید. در دو طرف آن نیمه قلب ایجاد می کنیم. سپس با یک خط موج دار دور آن می چرخیم. قلب را به رنگ قرمز ، حاشیه را به رنگ خاکستری و محیط موج دار را به رنگ یاسی می کشیم.

مرحله 3. ساخت یک خط. از آن خطوط قلب را در هر دو جهت با شکاف برای قلب اضافی ترسیم می کنیم. سپس در قلب بزرگ ما یکی دیگر از کوچکترها را می سازیم و کوچک ها را در حفره ها می کشیم. بیایید نقاشی را رنگ کنیم.

مرحله 4. قلب شکسته. نشانه خیلی خوبی نیست ، اما با این وجود ، چنین موردی وجود دارد. یک خط مستقیم را به صورت مایل بکشید. از او در یک جهت نیمی از قلب شکسته را می سازیم. سپس نیمه دیگر را در سمت دیگر خط مستقیم رسم می کنیم. قلب شکسته را به رنگ قرمز روشن و کلبه ها را با رنگ سیاه مشخص کنید.

این اندام اغلب در هنر برای نشان دادن عشق استفاده می شود. همانطور که حدس زده اید ، امروز ما می آموزیم که چگونه قلب را ترسیم کنیم. ما مثالهای مختلفی را مرور خواهیم کرد. برخی از آنها واقع گرایانه خواهند بود ، در حالی که برخی دیگر ساده تر و زیبا ترند. برای طراحی ، قطعاً به مداد ، خودکار یا قلم قرمز احتیاج خواهیم داشت. و همچنین داشتن پاک کن برای پاک کردن خطاهای ناشی از کار اضافی نخواهد بود.

اولین مثال به ما نشان می دهد که چگونه یک قلب زیبا ترسیم کنیم. این یک رنگ قرمز نسبتاً استاندارد و برجسته خواهد داشت ، اما این باعث نمی شود که نقاشی از زیبایی کمتری برخوردار باشد.

بیایید ساده شروع کنیم. باید دو نقطه را روی یک خط بکشیم. از آنها است که ما هنگام نقاشی بر اساس آن کار خواهیم کرد.

از نقطه بالا ، یک قوس از سمت چپ به نقطه پایین بکشید. در ابتدا گسترش می یابد و سپس به تدریج محدود می شود.

اکنون دقیقاً همان قوس را در سمت دیگر بکشید. ما می خواهیم بلافاصله به شما هشدار دهیم ، بعید است که اولین بار بتوانید قوس های متقارن بکشید. بنابراین از مداد استفاده کنید و تلاش های ناموفق را با پاک کن پاک کنید. هنگامی که قلبی زیبا داشتید ، می توانید با قلم نوک خطوطی را ترسیم کنید.

یک قلم نوک قرمز بردارید و روی نقاشی حاصل رنگ آمیزی کنید تا دو برجسته ایجاد کنید ، در بالا ما باید یک فضای خالی بگذاریم.

این کارگاه نحوه ترسیم قلب با مداد را به ما نشان می دهد. برخلاف مورد قبلی ، این کمان با یک کمان صورتی زیبا بسته خواهد شد.

سمت راست قوس را بکشید. اینجا همه چیز ساده است.

ما برای رسم سمت چپ از بالا شروع می کنیم ، اما آن را تمام نکنید ، این بسیار مهم است. یک کمان خوب بین نقاط بدون اتصال اضافه کنید.

اما اکنون نقاط را به هم متصل می کنیم ، در پایان قلب با کمان گره می خورد. همچنین فراموش نکنید که یک نوار از کمان بکشید.

ما مداد قرمز و صورتی می گیریم و نقاشی می کنیم. کمان را می توان صورتی ، و قلب ، به ترتیب ، قرمز ، در قسمت سمت راست بالا ما یک فضای خالی برای برجسته را ترک خواهیم کرد.

گزینه واقع بینانه تری را در نظر بگیرید که به ما نشان می دهد چگونه می توان قلب را به صورت مرحله ای ترسیم کرد. تا نتیجه نهایی ، باید 5 مرحله را پشت سر بگذاریم. مشکل ترسیم نقاشی های واقع گرایانه این است که تعداد زیادی عنصر کوچک دارند که باید ترسیم شوند.

در اولین قدم ، رئوس مطالب اندام خود را ترسیم می کنیم. اشکالی ندارد اگر خیلی صاف و روان نشوند ، این کاملا طبیعی است.

در بالا ما عروق مختلفی را نشان می دهیم که از نظر ظاهری شبیه لوله هستند. آنها نباید کاملاً یکنواخت باشند ، اما در جهات مختلف کمی گرد می شوند. برای درک اینکه ما در مورد چه چیزی صحبت می کنیم ، فقط به عکس زیر نگاه کنید.

تاج گل می کشیم. آنها در جهات آشفته قرار می گیرند و انتهای آنها باید تیز باشد. آنها از نظر ظاهری به شاخه های درخت شباهت دارند ، بنابراین اگر قبلاً می دانید چگونه درخت بکشید ، می توانید تاج های گل را بدون مشکل به تصویر بکشید.

ظروف بزرگ بیشتری را در اطراف لبه ها اضافه کنید و جزئیات کوچک را بکشید.

ما به قسمت سرگرم کننده می رسیم – رنگ آمیزی! قلب واقعی فرد کاملاً قرمز به نظر نمی رسد. همچنین دارای رنگ های آبی ، قهوه ای و زرد است ، بنابراین هنگام رنگ آمیزی تصویر باید این نکته را در نظر بگیرید.

بیایید یک مثال واقع بینانه دیگر بگیریم که به ما نشان می دهد چگونه قلب انسان را ترسیم کنیم. این بار حتی نسبت به دفعه قبل باورپذیرتر به نظر می رسد.

مرحله اول به ترسیم رئوس مطالب ، یک تاج گل کوچک و یک ظرف اختصاص دارد. در شکل ، طرح حاصل حتی ممکن است به نوعی میوه شباهت داشته باشد!

مرحله بعدی افزودن رگها و رگهای مختلف است. تاج های گل نازک نباید صاف باشند. برای واقع بینی به نظر رسیدن قلب ، باید تاج های گل مانند شاخه ها را بکشید ، به همان اندازه تیز و ناهموار.

آخرین مرحله اضافه کردن جزئیات مختلف کوچک است. همچنین می توانید از مدادهای رنگی استفاده کرده و قلب حاصل را رنگ آمیزی کنید.

بیایید موضوع را کمی تحریک کنیم و بفهمیم چگونه می توان یک قلب یکنواخت را با چشم ، دست و دهان ترسیم کرد. نقاشی نهایی بسیار خنده دار و زیبا خواهد بود ، چنین قلب هایی را در هیچ جای دیگر نمی بینید!

ابتدا یک قلب ساده و غیر قابل توجه ترسیم کنید. برای درک چگونگی انجام این کار ، می توانید به پاراگراف های قبلی نگاه کنید ، که در آنها به طور مفصل درباره نحوه ترسیم آن بحث کردیم

الان قسمت خوبش شروع میشود! ما چشمهای بزرگی را ترسیم می کنیم ، آنها یک روش غیر معمول برای اجرای برجسته ها دارند ، که شما باید آن را یاد بگیرید. همچنین ، بیایید ابرو ، دهان خندان و دستهایی را که به شکل قلب جمع شده اند ، اضافه کنیم!

ما نشانگرهای رنگی می گیریم و نقاشی حاصل را رنگ می کنیم! اگر می خواهید همه کارها را به روشی کاملاً غیرمعمول انجام دهید و مقداری خلاقیت به آن اضافه کنید ، می توانید آن را نه به رنگ قرمز بلکه به رنگ دیگری رنگ کنید. به عنوان مثال ، سبز یا بنفش.

این مثال نحوه ترسیم قلب با بال را در سه مرحله آسان نشان می دهد. اگر شما از قبل در طراحی پرندگان یا بالها تجربه داشته باشید ، امتیاز بزرگی خواهد بود ، زیرا طراحی از قلب منظم و بال های منظم تشکیل می شود. با هم ، چیزهای معمولی به چیزی زیبا و شگفت انگیز تبدیل می شوند!

اولین قدم ساده است – قلب را بکشید.

حالا روی بال ها نقاشی می کنیم. شبیه پرهای عقاب هستند. قسمت فوقانی آنها صاف و صاف خواهد بود و قسمت پایینی آن از پرهای تیز تشکیل شده است. سعی کنید آنها را کم و بیش متقارن رنگ کنید.

جزئیات کوچک را اضافه کنید و نقاشی ما آماده است. می توانید از مدادهای رنگی استفاده کنید و در صورت تمایل آن را رنگ کنید.

پاراگراف آخر این مقاله نحوه ترسیم قلب شکسته را به شما نشان می دهد. به دو نیمه بزرگ تقسیم شده و قطعات کوچک در اطراف آنها پراکنده خواهد شد.

ابتدا سمت چپ را بکشید. نیمی کاملا استاندارد به نظر می رسد و شکسته نیست ، اما نیمی دیگر از خطوط زیگزاگ تشکیل شده است.

بیایید ابعادی به نقاشی خود اضافه کنیم و قسمت شکاف را ترسیم کنیم.

به همین ترتیب ، قسمت دوم قلب را به تصویر می کشیم. توجه داشته باشید که خطوط تقسیم شده زیگزاگ باید در کنار هم قرار بگیرند ، گویا می توان به آنها پیوست.

بیایید قطعات کوچک ، حجم را اضافه کنیم و قلب شکسته ما آماده است! همچنین ، رنگ آن را فراموش نکنید!

2020 ، brendoptom.ru

سلامتی. سبک زندگی. دستور پخت. یادداشت به میزبان

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه document.getElementById(“comment”).setAttribute( “id”, “a8bcb319f051c451c797084009a20e59” );document.getElementById(“c94504c7da”).setAttribute( “id”, “comment” );

نام *

ایمیل *

چگونه قلب را بکشیم؟

ایده های زیادی وجود دارد ترسیم قلب تمام مراحل ، طراحی مرحله ای ، در عکس دیده می شود ، می توانید با کتیبه چنین قلبی را بکشید

چنین گزینه ای وجود دارد ، کشیدن قلب با جوانه گل رز

چنین ایده ای برای ترسیم ، قلب هایی با کف دست وجود دارد.

برای ترسیم قلب می توانید از چنین درسی برای ترسیم مرحله ای استفاده کنید. ما شروع به رسم با دو دایره می کنیم که باید در یک دایره بزرگ قرار بگیرند ، خط را از بالا با یک باند الاستیک بردارید و زاویه حاد را در زیر بسازید ، خطوط را در وسط با یک باند الاستیک بردارید و به پایان رسید.چگونه قلب زیبا بکشیم

در اینجا گزینه دیگری در مورد چگونگی جلب قلب است. حتی با یک خلال دندان معمولی ، بسیار زیبا به نظر می رسد 🙂

شما می توانید با چنین قلب یک کارت برای روز ولنتاین تزئین کنید

ولنتاین شما بی نظیر خواهد بود 🙂

ترسیم قلب یک لذت است.

چنین الگویی را می توان با نگاه کردن به کلید یا ولنتاین به شکل قلب ایجاد کرد.

همچنین قلب بکش با مثال هایی که در شبکه جهانی وب کافی است امکان پذیر است.

به عنوان مثال ، مانند این:

یک قلب معمولاً با عشق نقاشی می شود. رسم آنچنان دشوار نیست ، بلکه خراب کردن آن نیز آسان است. دیوارهای روبرو ناهموار و غیر نامتقارن ، تمام قلب قابل مشاهده و زیبا را خراب می کند. قدم به قدم در تصویر کشیده شده است.

رسم قلب بسیار آسان و ساده است برای انجام این کار ابتدا یک شکل تخم مرغ شکل را برای قلب بکشید ، سپس یک خط عمودی در وسط قلب ما اضافه کنید.

حالا شکل بال را بکشید.

در مرحله بعدی ، همانطور که در اینجا نشان داده شده است ، شروع به ترسیم پرها کنید. سپس یک شکل قلب بکشید.

حالا نقاشی خود را تمام می کنیم ، یک شکل هاله و یک شکل یک روبان فرفری می کشیم. کرک ها را روی بالها بکشید. و در آخر فراموش نکنید که خطوط و خطوط غیر ضروری را پاک کنید. قلب ما را رنگ کنید!چگونه قلب زیبا بکشیم

می توانید یک گل رز زیبا بکشید:

این گل رز به صورت مرحله ای کشیده می شود. با یک دایره شروع کنید و مطابق مراحل نشان داده شده در تصویر ، کاملاً ترسیم کنید. سعی کنید به راحتی و به مدت طولانی رسم نکنید. با مداد بکشید ، در انتهای انتخاب خود نقاشی کنید.

ساده ترین راه برای جلب قلب. یک علامت سؤال را بدون نقطه در شیب بکشید قبل از این علامت ، یک تصویر آینه از علامت سؤال بکشید تا نقطه شروع و انتهای آن با یکدیگر لمس شود و قلبی بدست آید.

مشخص نیست شما به چه کیفیتی نیاز دارید. اگر فقط یک کانتور باشد ، من شخصاً یکی از دو روش را ترسیم می کنم:

1 می توانید از گوشه بالا شروع کنید. یک نیم دایره می کشیم و زیر آن یک خط مورب قرار می گیریم. سپس همین کار را برای طرف دوم انجام می دهیم.

2 می توانید از گوشه پایین شروع کنید. ما برعکس انجام می دهیم ، یعنی ابتدا یک خط مورب انجام می دهیم ، و سپس یک نیم دایره درست می کنیم.

شما می توانید با کشیدن چندین بار بر روی کاغذ ، نقاشی درجه یک را تمرین کنید. وقتی یاد می گیرید ، رسم قلب دشوار نیست.

و هنوز چنین راهی برای جلب قلب سایه دار متقارن وجود دارد. آبرنگ یا گواش برت بزنید و نصف قلب نقاشی شده را بکشید. سپس یک تکه کاغذ را در وسط قلب خم کرده و فشار دهید. نیمی از قلب از طرف دیگر منقرض می شود و وقتی ورق را گسترش می دهید ، یک قلب کامل ، متقارن و پر از قلب خواهید دید. آفتاب خوب خواهد بود اما به دلیل تاشو برگ چروکیده است. با این حال ، می توانید آن را اصلاح کنید. در حالی که رنگ هنوز خشک است ، ورق دوم را به این ورقه وصل کنید و فشار دهید. در نتیجه ، اکنون یک قلب کامل بر روی nm حک شده است. برای این روش ، باید رنگ را به وفور بمالید ، زیرا آنها باید حداکثر دو بار چاپ کنند.

احتمالاً هر بار که در خواب دیدم قلب کاملاً صاف و زیبایی را ترسیم می کنم. رسم قلب در واقع بسیار ساده است. به عنوان مثال ، به این روش:

باید مرتب و مرتب باشد. این قلبی معمولی قلمداد می شود. و او را که فقط پیوست نمی کنند: فلش ، بال ، قلعه و موارد دیگر. اگر به چنین قلبهای پیچیده ای علاقه دارید ، الگوهای آنها را در اینجا ببینید.

ساده ترین راه با استنسیل. ما دو دایره و یک مثلث را می چرخیم. بعد ، طبق نقاشی ، طرفین قلب خود را ترسیم می کنیم. هر دو طرف متقارن هستند بنابراین فقط این روش را با طرف دوم تکرار کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد Обязательные поля помечены *

توضیح

نام *

پست الکترونیک (ایمیل) *

How to Draw an Impossible Heart

دفترچه راهنما

یک سند جدید 800×600 با رنگ پر رنگ و RGB رنگی را در Illustrator ایجاد کنید.

ابزار Elliptical را در نوار ابزار بگیرید و بدون پر کردن یک دایره ساده ترسیم کنید. برای ایجاد یک دایره ، و نه بیضی ، Shift را در هنگام کشش شکل نگه دارید.

حالا وظیفه شما این است که شکل یک دایره را به یک شکل تبدیل کنید. برای این کار ، تابع Convert Point Tool را انتخاب کنید ، که به شما امکان می دهد بردارهای تصویر و همچنین ابزار Direct Selection را ویرایش کنید.

با زدن دکمه سمت راست ماوس بر روی رئوس قلب کلیک کرده و بر روی دکمه Make Selection کلیک کنید ، که شعاع تیرگی آن صفر است.چگونه قلب زیبا بکشیم

ابزار پر کردن را انتخاب کنید و انتخاب را با رنگ پر کنید. سپس ناحیه انتخاب شده را بر روی یک لایه جدید (Ctrl + Shift + J) کپی کرده و برش دهید. پس از این عمل ، سه لایه در لیست لایه ها ظاهر می شوند – شما باید روی یک تازه ایجاد شده کار کنید.

کنترل پنل و سبک ها (Colors، Swatches، Styles) را باز کنید. با یکی از سبک ها ، حجم را به قلب خود اضافه می کنید. شیشه آبی (دکمه) را در لیست سبک ها پیدا کنید – به این سبک نیاز خواهید داشت. قلب پررنگ تر خواهد شد ، هایلایت های طبیعی و سایه ها ظاهر می شوند ، اما اکنون باید عملیات بعدی را روی نقشه انجام دهید – پس از اعمال سبک جدید ، رنگی که مشخص کردید می تواند تغییر کند.

اعوجاج صحیح رنگ. به قسمت بخش جلوه های سبک بروید – در سمت راست نام لایه خود ، روی نماد با حرف f دوبار کلیک کنید. Overlay Color را باز کنید و سایه مناسب قرمز را که در ابتدا به آن احتیاج داشتید انتخاب کنید.

برگه Inner Glow را باز کنید و شفافیت را به 30٪ کاهش دهید ، و سپس نوار لغزنده ها را در Shading در تب Bevel و Emboss جابجا کنید تا سطح صدا و ظاهر قلب کاملاً مناسب شما باشد.

فیلم های مرتبط

توجه کنید

اکنون یاد خواهید گرفت که چگونه قلب را بکشید. مرحله 1. دو دایره را کنار هم بکشید. مرحله 2. مثلثی معکوس را از طریق مرکز حلقه ها بکشید. مرحله 3. دو منحنی را در طرفین مثلث بکشید. مرحله 4. قلب خود را دور بزنید. مرحله 5. چند مورد را به قلب خود اضافه کنید. خطوط اضافی را پاک کنید.

مشاوره مفید

امروز بیایید سعی کنیم قلب را با بال بکشیم. برای این کار ، یک تصویر جدید 1000 × 800px با پس زمینه سفید ایجاد کنید. یک لایه شفاف جدید ایجاد کنید و نمای کلی نیمی از قلب را ترسیم کنید.انتخاب را کاهش داده و مازاد بردارید. انتخاب را حذف می کنیم ، حالت “همپوشانی” را تنظیم می کنیم ، آن را با 10 پیکسل گاوسی تار می کنیم و در سمت چپ برجسته می شویم: برای ترسیم قلب با بال ، خود به بالها احتیاج دارید.

منابع:

اگر حتی یک کار کوچک در Adobe Photoshop داشته باشید ، علاوه بر قلدری معمول عکس های دوستان ، در این برنامه می توانید یک تصویر بسیار زیبا نیز با دو قلب تهیه کنید که به عنوان مثال می تواند زمینه ای عالی برای کارت تبریک یا به سادگی راضی باشد. آیا شما و عزیزان هستید در زیر می توانید دستورالعمل های دقیق برای ایجاد چنین تصویری پیدا کنید.

دفترچه راهنما

اگر می خواهید بالها  ظریف تر – یک نیم دایره دراز را روی قسمت داخلی بالها بسازید و آن را پاک کنید. اکنون می توانید شروع به ترسیم پرها کنید. در پایان کار ، سایه ای از قسمت پرها بسازید – بنابراین بالها  به نظر می رسد حجمی است

فیلم های مرتبط

توجه کنید

البته لوسیفر یک بار نیز فرشته بود اما اگر قصد نقاشی آن را دارید بهتر است برای الهام گرفتن به خفاش ها روی آورید. چنین بال هایی با پنجه ، حلقه های فلزی و هاله شوم تزئین شده در اطراف آنها تزئین شده است.

منابع:

دانشمندان مدتهاست درباره منشأ تصویری که از آن برای نشان دادن عشق و قلب استفاده می کردیم ، استدلال می کردند. شخصی “ولنتاین” را با باسن زن مقایسه می کند ، کسی برگهای گیاه بنام سیلیفیا را که در سده های اول عصر ما از بین رفته است ، به یاد می آورد ، که از آن یک ضد بارداری ساخته شد. این نماد Tomsk Ugrians یک مرد جنگجو را معرفی کرد. به یک صورت یا روش دیگر ، امروز یک پیام عاشقانه نادر نیازی به توانایی ترسیم زیبایی ندارد دلها.

شما نیاز دارید

دفترچه راهنما

حالا همان نیم دایره را که در جهت مخالف کار می کند رسم کنید. برای تقارن کامل تلاش نکنید ، لازم نیست. شکل را با رنگ قرمز یا صورتی پر کنید.

متقارن از یک مثلث ایزولسل با یک vertex به سمت پایین منتج می شود. آن را با یک خط کش یا روی کاغذ در قفس بکشید. گوشه های کنار را با دو خط گرد صاف کنید. آنها را به طور مستقیم در بالای قسمت متصل کنید. خطوط گرد دو نیم دایره تشکیل می دهند. اگر به خطوط کاملاً مستقیم نیاز دارید ، از قطب نما استفاده کنید. قلب را با رنگ یا مداد رنگ کنید.

مثلاً کمی پیچیده تر از چهره های دیگر. ابتدا با یک مداد روی یکی از طرح های پیشنهادی “قاب” آینده بکشید. سپس در امتداد این خط در فاصله مساوی از یکدیگر ، کمان ها ، روبان ها یا اشیاء دیگر را بکشید. وسط هر مورد باید کاملاً روی خط باشد.

در صورت تمایل ، قلب خود را پر کنید ، و نه فقط محوطه های آن. پس از اتمام این طرح ، آن را به دلخواه خود رنگ آمیزی کنید.

صبر کنید تا رنگ خشک شود (در صورت لزوم). پس از آن ، علائم مداد را در جایی که قابل مشاهده است پاک کنید.

به نظر می رسد برای جلب قلب معمولی ، نیازی به تلاش زیادی نیست. اما برای بخش مکرر ، نگرانیم که قلب کج شده باشد. برای جلوگیری از این کار موارد زیر را انجام دهید:

شما نیاز دارید

دفترچه راهنما

ورق کاغذ را که می خواهید بکشید ، بگیرید. شما می توانید آن را به طور دلخواه ترتیب دهید – حداقل به صورت عمودی ، حداقل به صورت افقی. مهم نیست خود را ساده کنید و شروع کنید. مانند هر نقاشی ، نقاشی قلب نیز دارای یک طرح است. اگر مهارت نقاشی آزاد ندارید و نسبت به نسبت نگران هستید ، می توانید از قطب نما و یک خط کش استفاده کنید. در قسمت اول این طرح ، با مداد رنگی از دو دایره ، به همان اندازه که در کنار یکدیگر قرار دارند ، بکشید. این به اصطلاح “بالا” قلب است ، “گوش” های آن است.

حالا باید مثلثی بکشید ، تقریباً یکدست. خط بالایی آن دقیقاً در وسط دایره هایی که با هم ادغام شده اند ، جریان دارد ؛ به طور کلی ، قطر مشترک آنها است. گوشه پایین مثلث “دم” قلب خواهد بود. ” این طرح از قبل شبیه ساختار قلب است.

بعد ، طرح خود را بکشید ، و آن را به یک قلب واقعی تبدیل کنید. برای انجام این کار ، دایره سمت چپ را با “دم” قلب و دایره راست با آن در یک خط گرد و صاف وصل کنید و از این طریق قلب واقعی را بکشید. با چنین روشی ساده ، ما یک قلب یکدست را جلب کردیم. باقی مانده است که آن را رنگ کنیم و در صورت دلخواه تزئین با ویژگی ها را انجام دهیم.چگونه قلب زیبا بکشیم

خطوط کمکی از اشکال هندسی که با آن قلب را ترسیم می کنید با یک پاک کن پاک می شوند. نقاشی را بزنید ، برجسته ها را روی “گوش” قلب انتخاب کنید و نقاشی خود را با مدادهای رنگی ، قلم های نمدی ، رنگها یا چیزهای دیگر رنگ کنید. در مرحله بعدی ، لوازم جانبی (اختیاری) برای نقاشی خود بیاورید. این می تواند بال ، هاله ، شاخ شیطان باشد. می توانید قلبی را سوراخ کرده و یا چهره ای خنده دار بکشید ، شخصی را روی آن بنویسید ، آن را با یک تاج گل بپیچانید و کارهای دیگری را انجام دهید که برای تصور شما کافی است. قلب آماده است.

بنا به دلایلی ، طبیعت حکم کرده است که افراد بدون بال به دنیا می آیند و تنها با کمک دستگاههای مختلف فنی می توانند پرواز کنند. شاید این دقیقاً همان چیزی باشد که می تواند علاقه بسیاری از هنرمندان و تصویرگران را به تصویر کشیدن بال نشان دهد. بالها از نظر شکل و ساختار متفاوت هستند ، اما تقریباً همه آنها را می توان به سه گروه بزرگ تقسیم کرد – پرنده ، بال حشرات و بال خفاش.

دفترچه راهنما

ابتدا آناتومی بال را مطالعه کنید. اگر بال پرنده را ترسیم می کنید ، ساختار اسکلت پرنده را با دقت در نظر بگیرید. در همه پرندگان مشابه است – کوچک یا بزرگ ، نسبت ها تغییر می کنند. شکل بال توسط پرهای بلند مشخص می شود ، پرهای کوچک پر را از بالا می پوشانند. برای ترسیم بال پرنده ، ابتدا یک خط اسکلت بکشید. سپس ، یک به یک ، شروع به ترسیم لایه های پر ، از کوتاهترین تا طولانی ترین کنید. سپس جزئیات کوچک را بکشید – شیارهای روی پرها را بکشید ، پرهای کوچک دیگری که به بال رئالیسم اضافه خواهد شد.

اگر بال خفاش را ترسیم می کنید ، از اینجا با ساختار شروع کنید. خفاش ها ، مانند انسان ها ، متعلق به پستانداران هستند ، بنابراین ساختار بال آنها از راه دور شبیه به یک دست انسان خواهد بود. پایه بال را از مفصل شانه تا نوک انگشتان بکشید. به آن شکلی بدهید که بال از آن پس بگیرد. به هر حال ، بر خلاف انسان ، انگشتان خفاش هرگز به طور کامل افزایش نمی یابد. بال ممبران را در امتداد خطوط مشخص شده مفاصل بکشید. مقداری حجم و سایه به انگشتان و پنجه خود اضافه کنید. توانایی ترسیم یک بال به شما کمک می کند یاد بگیرید که چگونه مثلا بال اژدها را بکشید.

برای ترسیم بال پروانه یا هر حشره دیگر ، به تعدادی عکس با چنین بال نگاه کنید. توجه خواهید کرد که این بالها دارای رگ های زیادی هستند و مشابه برگ گیاه هستند ، اگر به آن نگاه کنید به نور است. شکل کلی بال را ترسیم کنید ، با یک جفت خط راهنما تقسیم کنید و رگه ها را در خطوط نازک بکشید. اگر یک پروانه ترسیم می کنید ، سپس الگوهای بال را اضافه کنید و سپس با رنگ های روشن نقاشی کنید. علاوه بر این ، اگر بال پروانه ای را در نزدیکی بکشید ، مقیاس هایی را که بال را پوشانده اید فراموش نکنید.

فیلم های مرتبط

مشاوره مفید

اگر باید بال یک فرشته را بکشید ، آن را طبق همان قواعد پرنده بکشید ، فقط کمی تغییر شکل و نسبت آن دهید.

منابع:

پرنده ، فرشته ، خفاش ، اژدها بالدار ، پروانه ای – همه آنها با این واقعیت متحد هستند که هر یک از این موجودات دارای بالها. و اغلب اوقات هنگام ترسیم این شخصیت ها این سؤال پیش می آید – چگونه به طور صحیح و زیبایی آنها را ترسیم کنیم بالها?

شما نیاز دارید

دفترچه راهنما

مواد مورد نیاز برای کار را آماده کنید. پس از ترسیم شکل شخصیت ، شروع به کشیدن بال کنید.

بال در حقیقت اندام اصلاح شده توسط تکامل است. بنابراین ، آن را به همان روش دستی یا پنجه (به جز حشرات) بکشید. از شانه شروع به کشیدن کنید ، یک خط نازک بکشید ، سپس یک خط را از ساعد با زاویه کمی بکشید و آن را با یک انگشت بلند بکشید.

اگر ترسیم کنید بالها  پرنده یا فرشته ، بلافاصله پلوم را که در قسمت تحتانی بال قرار دارد ، مشخص کنید. ابتدا پرهای کوچک را در نزدیکی شانه ، ساعد و انگشت بکشید. سپس ردیف دوم و سوم پرها را مرتب کنید. ردیف سوم بسیار طولانی تر از بقیه خواهد بود و آخرین پر آن که در نزدیکی انگشت واقع شده است بزرگترین خواهد بود. بعد نقشه قلم را مشخص کنید.

هنگام کشیدن بال های اژدها یا خفاش ، قوانین کمی متفاوت است. این شخصیت ها به خودی خود دارای پر نیستند ، اما شروع یکسان خواهد بود. فقط بعد از اولین انگشت ، باید بقیه را مرتب کنید ، از انتهای ساعد شروع می شود. آنها را مانند فن دراز بکشید. پس از آن ، هر “انگشت” را با یک غشاء همسایه وصل کنید ، و آن را با قوس مشخص کنید. بعد ، الگوی بال را اصلاح کنید – استخوان ها را بکشید ، در انتهای “انگشتان” می توانید پنجه بکشید. به خاطر داشته باشید که هر انگشت پیاپی تقریباً یک چهارم کوتاهتر از انگشت قبلی خواهد بود.

رسم بالها  حشرات بسیار ساده تر هستند. ابتدا بالهای یک پروانه یا سایر بندپایان را شکل دهید. سپس با شروع از محل “چفت شدن” بال به بدن ، خطوط را بکشید و هر الگویی را ایجاد کنید. این را فراموش نکنید بالها  پروانه ها نه تنها الگوی مش دارند ، بلکه دارای نقاط مختلف رنگ متقارن نیز هستند.

فیلم های مرتبط

منابع:

بالهایی به قلب شروع به رنگ آمیزی کرد به این دلیل که یک مرد عاشق روی بالهای عشق پرواز می کند وگرنه می گویند – مانند یک پرچم می بالد. بنابراین ، این نماد پرواز به همراهی نقشه ها با قلب تبدیل شد. اما بالهای پروانه زیبا ترین نیستند ، اما پروانه موضوع دیگری است. آنها برای نقاشی با قلب ایده آل هستند.

دفترچه راهنما

ما یک قلب کمی ناهموار می کشیم.

آنتن ها را مثل قلب پروانه ای واقعی به قلب اضافه می کنیم. و در پایه آنها ما چیزی مانند کمان یا براکت را به پایان می رسانیم.

اگر نمی دانید چگونه قلب را جلب کنیم  با یک مداد ، بیهوده نیست که شما در این صفحه هستید: این درس حتی به هنرمندان و کودکان مبتدی کمک می کند تا یاد بگیرند که چگونه این کار را انجام دهند. برای جلب قلب زیبا ، باید از آن استفاده کنید: یک کاغذ خالی ، یک مداد ، یک پاک کن. وقتی همه ابزارها آماده شدند ، می توانید کارهای مرحله به مرحله را انجام دهید.

مرحله 1

در ابتدا شما باید پایه قلب ما را تهیه کنید. برای انجام این کار ، یک بیضی از اندازه دلخواه خود دل بکشید. درون بیضی شکل ، یک قلاب دوزی درست کرده و به مرحله بعدی ادامه دهید.

مرحله №2

حالا بیایید نقاشی سمت چپ قلب را شروع کنیم. توجه کنید که چگونه طرف نسبت به بیضی پایه کشیده می شود.

مرحله №3

برای تکمیل قلب ، باید همانطور که در شکل نشان داده شده است ، سمت راست را بکشید.

در این آموزش ساده یاد گرفتید که چگونه مراحل را با مداد در قلب بکشید. اگر واقعاً دوست دارید نقشه بکشید ، می توانید از سایر فعالیتهای واقع در بخش نقاشی استفاده کنید. برای شما آرزوی موفقیت داریم!

و در اینجا نسخه دیگری از قلب ها از زوایای مختلف و اشکال مختلف وجود دارد 🙂

چنین قلبی برای کارت ویزیت مخصوص روز ولنتاین عالی خواهد بود.

بنابراین احساس رایگان کنید که قلبها را جلب کنید و به آنها عزیزان بدهید 🙂

قرعه کشی قلب  خیلی ساده برای این کار به یک مداد و یک کاغذ نیاز داریم. یک قلب می تواند با بال باشد ، می تواند یک پیکان شکسته باشد – چنین قلب هایی مخصوصاً برای روز ولنتاین اهمیت دارند.

و ما یک قلب کلاسیک ترسیم خواهیم کرد – یک خالی.

برای انجام این کار ، دو دایره با هم ترسیم کنید. قطر دایره می تواند باشد.

یک خط مستقیم در تقاطع حلقهu200cها بکشید.

از انتهای خط ما نقل قول می کنیم؛ raysquot؛. ما باید مثلث مساوی را بدست آوریم.

پاک کن خطوط اضافی را پاک کنید. قلب آماده است! به هر حال ، می توان آن را با رنگ قرمز آبدار رنگ آمیزی کرد)

می توانید از روش دوم استفاده کنید. کمی پیچیده تر است ، اما روند ایجاد نیز بسیار جالب است:

چنین نقاشی جالبی از قلب وجود دارد. ما شروع به ترسیم چنین قلبی از گل رز می کنیم ، جوانه ای را می کشیم ، گلبرگها را می کشیم ، و سپس ساقه را می گیریم ، فقط پس از آن شکل قلب را ترسیم می کنیم

شما می توانید چنین الگوی قلبی را ترسیم کنید ، در اینجا ما شروع به رسم از کف دست می کنیم ، سپس انگشتان دست را می کشیم که ما را به شکل قلب تبدیل می کند

یک ایده دیگر وجود دارد که چگونه می توان چنین قلب را با کتیبه رسم کرد

همچنین چنین درس مرحله ای وجود دارد ، قلب را ترسیم می کنید ، چگونه می توانید با استفاده از دو دایره ، تمام مراحل موجود در عکس را به راحتی قلب بکشید.

چگونه می توان قلب را با مداد در مراحل مختلف ترسیم کرد؟ پس از پاسخ های زیاد ، پیدا کردن چیز اصلی دشوار بود. اما! کسی که جستجو می کند ، همیشه پیدا خواهد کرد!

پیشنهاد می کنم در مراحل مختلف قلب دوخته شده با نخ را با مداد بکشید:

ابتدا ، نیمی را ترسیم کنید:

سپس دوم:

سپس درزها را بکشید:

این همه است! رنگارنگ شوید و قلب شما آماده است!

به یاد می آورم که همیشه سعی می کردم قلبی یکدست را جلب کنم. اما مدام به نوعی نتیجه نمی گرفت. اما ممکن است لزوماً متناسب نباشد. اما هنوز هم ، semetriya بسیار بهتر به نظر می رسد.

قلب را به صورت مرحله بکشید  معلوم نبود خیلی دشوار نیست. دو راه خوب پیدا کردم طبق چنین یک طرح ساده ، کودک می تواند به راحتی قلب را جلب کند و آن را به عنوان یک ولنتاین در روز ولنتاین قطع کند.

قلب های زیبا و جالب بسیاری در اینترنت وجود دارد که دستورالعمل های مرحله به مرحله برای ترسیم دارند. متأسفانه همه آنها قابل توصیف نیست. من به شما خواهم گفت چگونه بیشترین گزینه هایی را که دوست داشتم ترسیم کنید. در اینجا یک نسخه بسیار زیبا از قلب در گل رز وجود دارد:

جایی که بدون قلب توسط فلش u200bu200bسوراخ شده است:

قلبهایی که با گلهای سرخ پوشیده شده اند:

قلب با بال:

قلب دلفین:

برای اینکه قلب را با مداد بکشید ، باید یک ورق را با یک قالب از یک ورق نوت بوک بگیرید و آن را به نصف خم کنید ، سپس آن را خم کنید و با خط تاشو به صورت عمودی در مقابل خود قرار دهید.

1-حالا یک خط افقی بکشید و از هر لبه ، در طرف راست و چپ ، خطوط را به سمت چین بکشید. ما باید مثلث بگیریم ،

2- و اکنون ، در یک خط افقی ، ما باید دو نیم دایره بکشیم ، به طوری که آنها از یکدیگر تلاقی می کنند.

3-حالا ورق را برگردانید و دقیقاً همان نیم دایره را ترسیم کنید. به طور کلی ، ما به عنوان دو حلقه عروسی موفق خواهیم شد ..

4- اکنون باقی مانده است که با یک مداد ساده و نرم بچرخید. از خط افقی شروع به ردیابی به وسط اتصال فوقانی و سپس دوباره به خط افقی می کنیم. در نیم دایره پایینی ما را به نصف می چرخانیم و گوشه ای را می کشیم ، تا چین ورق را بشوریم ، از طرف دیگر همین کار را می کنیم ، قلب قلب را می گیریم.

بسیاری از ما قلم یا مداد گرفتیم ، نه تنها برای گذراندن مشق شب برای نقاشی در مدرسه. بعضی اوقات ، به یک دلیل یا دلیل دیگر ، هوس غیرقابل توصیف برای نقاشی در زندگی یک نوجوان یا یک بزرگسال ظاهر می شود. چگونه می خواهید مداد بردارید و به سادگی شروع به ایجاد شاهکارهای کوچک کنید ، اجازه دهید آنها را فقط برای خودشان یا برای اطرافیان نزدیک و بدون ادعای شناخت و شهرت جهانی بگذارید. به نظر می رسد کسانی که حرکات ساده مداد را در ویدیو یا در مقابل شما انجام می دهند عملا هیچ تلاشی نمی کنند ، اما در واقعیت اینگونه نیست. حرفه ای بودن در نقاشی ، مانند هر حرفه دیگری ، فقط با تجربه همراه است. حتی در ساده ترین نقاشی ها ، می توانید چنین ظرافت ها و جزئیاتی را که تا پیش از این حتی از آن مطلع نبودید ، برجسته کنید. اکنون ما یکی از ساده ترین نقشه ها – قلب را در نظر خواهیم گرفت. سالهای مدرسه یا آن لحظات را به یاد بیاورید که همه ما آن را به یکدیگر نقاشی کردیم. این بار یاد خواهیم گرفت که چگونه یک قلب معمولی را با یک فلش یا بال بکشیم. همچنین توصیه می شود مشترک شوید. بنابراین ابتدا مواد جدید را مشاهده خواهید کرد.

و بنابراین ، بیایید ببینیم که چه زیبایی قلب را با یک مداد در مراحل برای مبتدیان ترسیم می کند. همه آنچه ما نیاز داریم یک صفحه کاغذ ، یک مداد ساده و البته پشتکار کافی در این تلاش است. برای اینکه قلب زیبا به نظر برسد ، باید آن را متقارن کنید و برای این کار ، چند عمل ساده انجام دهید:

دو دایره یکسان را روی یک تکه کاغذ در همان صفحه افقی بکشید به طوری که هر دو دایره کمی با هم تلاقی کنند. بلافاصله رزرو کنید که نیمه های بالای دایره ها به ایجاد لبه های متقارن زیبایی از قلب کمک کنند. بر این اساس ، آن قسمت هایی که تصویر اصلی را تشکیل می دهند ، جسورانه است و مواردی که باید حذف شوند ضعیف تر هستند. توصیه می شود دایره ها را با دست بکشید ، اشکالی ندارد اگر در ابتدا دایره خیلی گرد نباشد ، با مهارت های عملی به دست آمده ، این اصلاح می شود. اما اگر کیفیت حلقه ها در ابتدا مناسب شما نیست ، می توانید به وسایل کمکی متوسل شوید.

شکل بعدی شکل به صلیب تبدیل می شود. خط عمودی صلیب باید در تقاطع دایره ها باشد ، برای شکل گیری آن کافی است یک خط را از طریق دو نقطه که در آن دایره ها از نقطه اول با هم تلاشی می کنند ، ترسیم کنید. خط عمودی بلند نشدن معنی ندارد ، زیرا رسم قسمت پایین آن مفیدتر است ، بنابراین لاغر نشوید و آن را پایین بیاورید. برای درک اینکه چقدر باید پایین بیاید ، این سؤال را بپرسید: چگونه یک قلب را به زیبایی بکشیم ، چه نسبت هایی از نظر قد برای شما زیبا تر می شود تا تصویر را زیبا کنید. خط افقی عمود بر وسط عمودی هر دو دایره کشیده شده است.   از نقاط شدید تقاطع حلقه ها با خط افقی ، دو خط متقارن صاف را تا انتهای قلب پایین بیاورید. به همین دلیل باید موقعیت این پایین ترین نقطه را خودتان تعیین کنید   به نظر می رسد که پارامتر قلب طولانی تر یا مسطح تر است.   خط جسورانه نیم دایره هر دایره را از خط افقی تا اولین نقطه تقاطع بالا ببرید.   در این مرحله رسم قلب تکمیل می شود. باقی مانده است که فقط خطوط اضافی را که در ساخت و ساز استفاده می شود حذف کرده و تصویر حاصل را نشان دهید.

  قلب ایده آل در تقارن و شکل در حال حاضر در مقابل شما است. البته این تنها راه جلب قلب نیست.

اگر نسخه قبلی به دلیل تعداد زیاد ساختهای اضافی برای شما خسته کننده و جذاب به نظر نمی رسید ، اگر شما نیاز دارید که نقشه را خیلی سریع تر انجام دهید و امکان بازسازی محافل وجود ندارد ، اگر احساس می کنید سطح و مهارت کافی دارید ، روش دوم را به شما پیشنهاد می دهیم که چگونه قلب را ترسیم کنید. مداد در مراحل. اما اجازه دهید فوراً رزرو کنیم ، باید بتوانید حلقه های متقارن را به خوبی بکشید ، در غیر این صورت قلب نامتقارن خواهد شد.

راه بعدی برای نشان دادن قلب حتی ساده تر است ، کمک می کند تا قلب را فقط در چند مرحله و با تأثیر چرخش در اطراف محور به تصویر بکشید. اما این روش فقط برای متخصصان با تجربه مناسب است که می توانند به راحتی و بدون استفاده از سازه های اضافی ، خطوط نیم دایره ای متقارن را با دست بکشند.

در نتیجه ، تصویر زیر را دریافت می کنیم:

این تصویر می تواند مجهز به جلوه های اضافی مانند بال ، شاخ ، هاله ، کتیبه ها ، آتش و موارد اضافی مانند آن باشد که جلوه های اضافی می بخشد و به شما اجازه می دهد بسته به ایده های خود ، تصویر را در یک یا انگیزه دیگر تصویر قرار دهید. امروز ما به عنوان عاشقانه ترین نسخه این تصویر گزینه های مختلفی برای ترسیم قلب با بال را در نظر خواهیم گرفت. بالها به قلبها عاشقانه و لحنهای والایی می بخشد. لازم به ذکر است که جایگاه بالها در رابطه با قلب ، ماهیت آنچه را که نویسنده می خواهد انتقال دهد تعیین می کند: برافراشته به بالا ، بال های پهن نشان دهنده اهداف محکم ، احساسات خالص ، میل به یک فرد محبوب است. در عوض ، هرچه بالها پایین بیایند (و احتمالاً اتصال به پایین) ، این بیشتر نشان می دهد که تلاش قلب برای بستن خود از برخی عوامل و مشکلات بیرونی ، تلاشی برای پنهان کردن چیزی تحت مراقبت و مراقبت از آن است.

بنابراین ، بیایید بدانیم که چگونه قلب را با بالها در مراحل با مداد رسم کنیم. چنین نقاشی به شما نیاز خواهد داشت تا ابتدا موضوع چگونگی ترسیم قلب یا الگوی تمام شده با قلب را مطالعه کنید. بنابراین ، برای شروع ما از این واقعیت شروع می کنیم که یک نقاشی تمام شده در حال حاضر موجود است. مشخص است که ساده ترین و بدون عارضه ترین روش ، کشیدن بالها به صورت دستی و بدون هیچگونه فریم و ساخت های اضافی است. این روش ممکن است رایج ترین موارد فوق باشد ، اما در عین حال دشوارترین ، زیرا به نویسنده مهارت های عملی در ترسیم خطوط متقارن و اشکال خمیده با دست نیاز خواهد داشت. چندین نوع تصویر از بالها از قلب باید مشخص شود. بالها را می توان از طرفین یا از بالا به تصویر کشید. موقعیت بالها در این حالت مهم نیست ، مهم است که از چه بخشی رشد می کنند ، به اصطلاح.

اگر تصمیم دارید بالهایی را که از بالای قلب در حال رشد هستند به تصویر بکشید ، بهتر است آنها را به صورت کوچک ، تزئینی به تصویر بکشید ، این در هنگام تماس بصری با تصویر ، زیبایی و پختگی خاصی به شما می بخشد. هنگام به تصویر کشیدن بالها در طرفین قلب ، بالهایی که به طرفین پخش می شوند گزینه ای عالی هستند. موارد زیر را انجام می دهیم:

اگر می خواهید با بالهای عظیم ، مقیاس ای که شبیه عقاب پرنده است ، جلوه ای قلبی به دست آورید ، بهتر است نه از یک نسخه از سطح بالها بلکه از یک سطح چند سطح استفاده کنید. هرچه ردیفهای پر بیشتر روی بالها باشد ، ترسناک تر ظاهر می شود و نجیب تر عجله قلب خود را نشان می دهد ، گویی بالهای عقاب آن را به سمت محبوب خود سوار می کنند. بنابراین ، بیایید قدم به قدم چگونگی ترسیم قلب با بالها با مداد را بفهمیم ، الگوی غنی از پرها یا سایر جلوه های اضافی را روی بالها نشان می دهیم.

مانند موارد قبلی ، تصویر نقاشی را با معمولی ترین قاب قلب آینده شروع می کنیم. می توان آن را به روش های مختلفی به تصویر کشید ، اما بهتر است یکی از موارد فوق را انتخاب کنید.   به اسکلت قلب خود یا نقاشی تمام شده آن ، اسکلت بالهای آینده را اضافه کنید. در اینجا نباید از جای خود دور شوید ، دامنه و اندازه بالها باید واقعاً سلطنتی باشند. در جایی لاغر نشوید ، بهتر است قلبی کوچکتر بکشید. قاب را بلافاصله با چند سطح تشکیل دهید: نزدیک به قلب ، کوچکترین ، دورترین – بزرگترین. پس از آن ، شروع به ترسیم هر پر کنید ، با کوچکترین در پایه شروع کنید و با طولانی ترین و بزرگترین در لبه ها پایان دهید. در اصل ، می توانید لایه ها را با مرحله کردن هر ردیف پر به طور جداگانه شروع کنید ، و قسمت بعدی را بدون پر روی آن بکشید. مراحل توصیف شده با بال دوم را تکرار کنید.

چگونه قلب را بکشیم.

و این چیست؟ آیا این … قلبی است؟

نه شوخی این است که ما می خواهیم یک نماد مشخص را بکشیم که عملا با آنچه در سینه های ما ضرب و شتم نیست ارتباط دارد و واقعاً ظرف عشق است. اما خوب ، نمادها خیلی نماد هستند.

توجه داشته باشید که نشانه قلب متقارن است. ما باید هنگام ساختن این موضوع را در نظر بگیریم. یعنی ابتدا نیمی از قلب را جلب می کنیم:

بدون فشار ، خط میانی – محور تقارن را ترسیم می کنیم. و سپس ما می سازیم ، بله ، نیمه دوم را دقیقاً متقارن می سازیم. و برای این کار شما نیاز دارید که به آرامی و با اشتیاق اندازه گیری کرده و مرتباً مقایسه کنید.

شما می توانید با خط کش یا با چشم اندازه گیری کنید. از آنجا که ما چشم خود را توسعه می دهیم ، ابتدا یک مارپیچ را می کشیم.

شکل منحنی بسیار پیچیده نیست و ما سه نقطه مرجع داریم که تقریباً دقیقاً آن را تعیین می کنند.

ابتدا عمود بر این نقاط از طریق این نقاط به محور تقارن رسم می کنیم و سپس در این عمود بر نقاط متقارن به وسیله چشم علامت می زنیم.

اتصال این نکات:

اگر طراحی صحیح معلوم نبود ، می توانید دور آن حلقه بزنید:

با این حال ، شما همچنین می توانید از خط کش برای اندازه گیری استفاده کنید. اکنون نه چشم بلکه مهارت های حرکتی خوب انگشتان را توسعه خواهیم داد. این بار ، اجازه دهید منحنی پیچیده تر باشد. ما پنج نقطه را بر روی آن ، در فاصله تقریبا مساوی از یکدیگر ، انتخاب می کنیم و با ترسیم عمود ، به اندازه گیری ها می پردازیم:

و بنابراین با هر نکته:

در اینجا ، و این قلب جلب شد:

اما همه این اندازه گیری ها و سازه ها به عنوان وظایف آموزشی برای توسعه دست و مهارت های تقویتی با خط کش خوب است. اگر فقط می خواهید به سرعت قلب را جلب کنید ، بهتر است این کار را روی یک استنسیل انجام دهید.

© 2019، 499c.ru

درباره لباس و PPE. محافظت از چشم و صورت

یاد بگیرید چگونه قدم به قدم نقاشی ساده قلب را رسم کنید. در این مجموعه الگوهای ساده و آسان و در عین حال زیبا و جذاب برای کودکان جهت یادگیری نقاشی جمع آوری شده است. این الگوها می توانند کودکان را ترغیب و تشویق به کشیدن نقاشی کنند. در بین فعالیت های کودک نقاشی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، چون تماماً از درون کودک سرچشمه می گیرد و پایه و اساس دیگر فعالیت های کودک خواهد بود.

نوشته های مشابه

آموزش قدم به قدم نقاشی ساده جوجه تیغی

آموزش قدم به قدم نقاشی ساده هلیکوپتر

چگونه قلب زیبا بکشیم

آموزش قدم به قدم نقاشی ساده اسب آبی ۲

آموزش قدم به قدم نقاشی ساده اسب آبی

آموزش قدم به قدم نقاشی ساده اسب ۲

اینستاگرام زرافه جادویی را دنبال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرستادن دیدگاه

تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت زرافه جادویی محفوظ است. محتوای ارائه شده صرفاً با هدف بالا بردن اطلاعات عمومی کاربران در نظر گرفته شده است و به هیچ عنوان جایگزین تشخیص، تجویز و روش درمان پزشک نمی باشد. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

طراحی و اجرا توسط زرافه جادویی – 1398

چگونه قلب زیبا بکشیم
چگونه قلب زیبا بکشیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *